چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

 
helpkade
چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم
چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3789موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4353موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1956موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36261موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4221موضوع : چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19328موضوع :

طالع بینی ماه تولد می تواند اطلاعاتی از ویژگی های شخصیتی هر فرد به شما بدهد. به همین منظور در این مطلب نوین اطلس دات کام طالع بینی دختر متولد ماه مهر را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید شخصیت او را به خوبی بشناسید و بدانید چگونه با او برخورد کنید.

وقتی با شخصیت دختر ها آشنایی داشته باشید و بدانید چگونه باید با آن ها برخورد کرد دیگر عاشق کردنشان کار سختی نخواهد بود. پس اگر می خواهید  زن متولد مهر را جذب کرده و او را عاشق خود کنید حتما طالع بینی او را مطالعه کنید و بدانید چگونه باید با او برخورد کنید.

در آخر نیز به شما نشان می دهیم ازدواج زن متولد مهر با متولدین چه ماهی خوب بوده و بهتر است با مردان متولد چه ماه هایی ازدواج کنند.

زن متولد مهر مردی را دوست دارد که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید، دائما برای او گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند ، برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد، به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. این مرد نیز می تواند مرد مورد علاقه ی زن مهر ماهی باشد.

زنان متولد مهر مردان با ملاحظه را دوست دارند. مردی که در ماشین را باز می کند، صندلی را برای او بیرون می کشد، پول شام را حساب می کند، مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می کند، برای احساسات او ارزش قائل است و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

زن متولد مهر در هر موقعیتی هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را نشان می دهد. این موقعیت ها ممکن است از این که شما چرا شما نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، یا چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری به دست بیاورید باشد.

بر اساس طالع بینی زنان مهر ماهی از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت‌می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

آن‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها بی صبری در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

بهترین نحوه ی برخورد با زن متولد مهرتان این است که همیشه با او طوری رفتار کنید که به نظر نیاید با او ازدواج کرده اید! او عاشق عشق است واز توجهات ظریف و ملایمت هایی که در دوران ماه عسلتان به او ابراز می داشتید، به هیجان می آید. شما برای همیشه باید سعی کنید بیشتر یک عاشق باشید تا یک شوهر . ممکن است شما از آن تیپ مردانی باشید که هنگامی که ماه عسلتان تمام شد با خود بگویید: (بسیار خوب اینهم از این) و پس از آن با او بیشتر مانند یک هم خانه رفتار کنید تایک همسر.

در این صورت باید به شما هشدار بدهیم که برای حفظ تعادل و توازن زندگی زناشویی خود در تمام سالهایی که پیش رو دارید، به نحو دیگری رفتار کنید. زن متولد مهر شما یک ایده آلیست واقعی است که مسایلش را واقعا جدی تلقی می کند. او وانمود می کند که واقعیات از طریق ظرفی که رنگ گل رز را دارد به او ارائه شود. حقایق خشن بیش از حد او را می آزارند، بنابراین وقتی شرایط ایجاب می کند باید خیلی آرام و محتاط عمل کنید.

به طور قطع زن مهر ماهی یک موجود احساساتی، باهوش، اجتماعی، حساس و عاشق زیبایی، فرهنگ و اصالت است. اگر شما می توانید خود را با این صفات تطبیق دهید و همیشه به خاطر داشته باشید که احساس دوران اوایل ازدواج خود را به او نشان دهید و زمانی که بدخلق و اخمو است سر به سرش نگذارید، می توانید مطمئن باشید که هرگونه ناسازگاری یا اشکالی را که در طول زندگی با او ممکن است پیش بیاید برطرف خواهید کرد.

برای عاشق کردن یک رن مهر ماهی قبل از هر چیز منصف و صادق باشید. افراد متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. این تصادفی نیست که نماد و سنبل این ماه شکل ترازو که نمادی از عدالت است می باشد. برای متولد مهر ماه هیچ چیز به اندازه بی عدالتی تنفر برانگیز نیست.

سعی نکنید دختر متولد مهر را را تنها بگذارید چرا که آنها دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر گروه های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. افرادی که دارای این خصوصیات هستند از منش خوبی برخوردارند و از شرکت در گروه های دوستانه کوچک لذت می برند.زنان متولد مهر ماه افرادی شفاف و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فردیست که این افراد را از دیگران متمایز می کند. گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون افراد متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند. اگ می خواهید او را عاشق کنید اجازه دهید او نیز همین احساس را در کنار شما تجربه کند.

پیوند زناشویی زن مهر با مرد سایر ماه ها:

ازدواج زن متولد مهر با مرد فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

ازدواج زن متولد مهر با مرد اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

ازدواج زن متولد مهر با مرد خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

ازدواج زن متولد مهر با مرد تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

ازدواج زن متولد مهر با مرد مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

ازدواج زن متولد مهر با مرد شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

ازدواج زن متولد مهر با مرد بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

ازدواج زن متولد مهر با مرد اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

مطالب مرتبط:

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

فال تاروت عشق و احساس

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

خصوصیات متولدین مهر

چگونه دختر را عاشق خود کنیم

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

طالع بینی ماه تولد

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

خصوصیات زن متولد مهر خاص است پس با ما باشید. اگر به دنبال شناخت آرام ترین و منعطف ترین زنان در جهان هستین یا دنبال نشانه هایی میگردید، بهتر است طالع زن متولد مهر را مطالعه کنید. همچنین مقایسه کهن الگویی این گروه از زنان را نیز بهتر بشناسید. انعطاف پذیری یکی از اولین خصوصیات زنان مهر ماهی است که میتواند بصورت بنیادی در تمام رفتارها و در کلیت شخصیت زن متولد مهر ماه اثر داشته باشد. زنان متولد مهر ماه میتوانند با هر مسئله و با هر ابهامی در ذهن خود کنار بیایند. ایشان با هر سختی که با آن روبرو هستند، به جهان لبخند میزنند.

بدون اغراق طالع زنان متولد مهر، از نوعی آرامش درونی و محبت ذاتی برخوردار هستند. این افراد میتوانند منبع عظیمی از انرژی و آرامش باشند و با تمام توان خود در ایجاد فضایی صمیمی و بامحبت در هر جمعی حضور پیدا کنند و تلاش کنند. خلق و خوی زنان متولد مهر، یک خلق ذاتی است که برای داشتن این میزان از انعطاف و محبت تلاش چندانی نکرده اند. زنان مهر بطور ذاتی و قلبا انسان های مهربان و منعطفی میباشند.

همانطور که منعطف بودن در زنان متولد مهر ماه اولین و پایه ایی ترین ویژگی شخصیتیشان است، به همان میزان صبوری و احساس آرامش درونیشان نیز پررنگ و جلوه گر میباشد. زنان مهر ماه در برابر ناملایمات و همچنین برآورده نشدن خواسته های خود دارای صبر هستند. حاضر نیستند به هر قیمتی خود را در شرایط جنگ و ستیز با دیگران قرار دهند تا به خواسته های خود برسند. احساس آرامش، گذشت و مهربانی را مقدم بر خواسته های خود میدانند. در نتیجه صبر نیز امری ذاتی در این گروه از زنان شناخته میشود.

اگر هر مردی به دنبال همسری است که بتواند با دلسوزی تمام نقش مادری فرزندانش را به عهده گیرد، انتخاب و آشنایی او با زن متولد مهر ماه، میتواند این دستاورد بی نظیر را برای او به همراه داشته باشد. زنان مهر ماه، مادرانی باگذشت هستند که تمام توان خود را در صرف وقت، تربیت و داشتن فرزندی سالم خرج میکنند.چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

از آنجایی که زنان متولد مهر ماه، زنانی صبور و مهربان و دلسوز هستند، قطعا میتوانند برای مردانی که به دنبال همسرانی با آرامش و با گذشت هستند، همسران مناسبی باشند. دوری از بحث، جدل و گفتگوهای طولانی، از خصلت های زنان مهر ماه است. این گروه از زنان ترجیح میدهند در آرامش، غصه بخوردند تا در بحث و تنش پیروز باشند. از مهمترین نکات زنان مهر ماه، دوری از بحث های اضافه و ناتمام است و لذت بردن از لحظه ایی که در آن قرار دارند.

به همان میزان که از صبوری، آرامش و احساسی بودن در لحظه و همچنین دوری جستن از بحث از زنان متولد مهر ماه صحبت کرده ایم، باید بدانیم به همان میزان نیز زنان متولد مهر ماه میتوانند در برابر سختی هایی که باید جنگجویانه با آن روبرو شوند، منفعلانه رفتار کنند.

شاید احساس آرامش و صبور بودن بسیار جذاب و خواستنی باشد، اما برای رسیدن به خواسته ها و برقراری تعادل، تلاش لازم است. زنان مهر ماه بهتر است کمی و یا بیش از کمی از احساس انفعال خود رها شوند و در مواردی جنگجویانه برخورد کنند. متاسفانه در کار و زندگی فعال نیستند.

قطعا اگر به هر زنی که متولد مهر ماه است و یا از خصوصیات زنان مهر ماه برخوردار است، بگوییم باید در فرصت هایی جنگجویانه برخورد کند، این خصوصیت رفتاری را با پرخاشگری اشتباه میگیرد.

یک زن جنگجو کسی است که خود را از منفعل بودن و هر چه پیش آید خوش آید، جدا میکند. برای خواسته های خود و فرزندانش قدمهای مهم و تاثیر برانگیز بر میدارد. این گروه از زنان خود را به نام دور بودن از بحث و گفتگو، در غالب انفعال قرار نمیدهند. سعی می کنند خواسته ها و میل خود را بشناسند و برای رسیدن به آنها تلاش کنند. ماندن در آرزو، توهم و خیال را رها میکنند و میخواهند در مواجهه با مشکلات، خود را قوی تر و خردمند تر کنند.

به همان میزان که زنان متولد مهر ماه در آرامشی ابدی قرار دارند، در ازدواج هایشان نیز صرفا احساس خوشایند طرف مقابل را در نظر میگیرند. در واقع با این تفکر که آیا من میتوانم این مرد را خوشبخت کنم، وارد یک زندگی میشوند.

خوشبختی در نظر زنان مهر ماه، حفظ رفتار یکدست و انجام تمام امور به همان شکل قبل است. ریسک در ازدواج و انجام هدف های یکباره و دسترسی به آنها، دورترین منبع ذهنی زنان مهر ماه است. اما با شناخت خصوصیات زنان مهر ماه، اگر شما مردی هستید که تاب و تحمل ریسک کردن و رفتارهای جدید و انتخاب های متفاوت را ندارید، بودن در کنار یک زن متولد مهر ماه می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

مهمترین کهن الگوی زنانگی در زنان مهر ماه در شناخت واقعی یک زن مهر ماهی از خود، میتواند کهن الگوی پرسفون باشد. کهن الگوی پرسفون دارای خصوصیات دخترانه، منفعل و غیر جنگجو است. در تمام ماهیت خود به دنبال جایی برای آرامش بیشتر و وابستگی مداوم به والد خود است.

دخترانی با کهن الگوی پرسفون به سختی میتوانند از والدین خود جدا شوند. اگر خود والد شوند به سختی میتوانند از کودکانشان در بزرگسالی دل بکنند. احساس تعلق خاطر به هر آنچه که با آنها وقت گذرانده اند، همیشه در وجود زنانی با کهن الگوی پرسفون باقی میماند و نمیتوانند خود را از این احساس جدا کنند.

تلفیق کهن الگوی پرسفون و هستیا در کنار یکدیگر بطور واضح شخصیت زن متولد مهر ماه را نشان میدهد. این گروه از زنان، دخترانی نابالغ و وابسته هستند که احساسات معنوی خود را نیز دنبال میکنند و این احساس را در روابطشان با فرزند و یا همسرانشان ادامه میدهند.

هر رفتاری در این گروه از زنان، نشان از اتصال معنوی دارد. جدا ماندنشان از زندگی و غیر ریسک پذیر بودنشان را به دلیل رشد معنوی و پذیرششان در لحظه حال میدانند که قطعا در بسیاری از موارد اشتباه است.

با تمام خصوصیات خوب و بی نظیر زنان متولد مهر ماه، باید به شما این توصیه را ارائه کنیم که برای قدم گذاشتن در راه رشد و احساس خوشایند تجربه های بی نظیر، بهتر است این گروه از زنان بر کهن الگو های آرتمیس و آتنای خود اشراف بیشتری پیدا کنند. بدین ترتیب بتوانند با احساس جنگجو بودن، تلاش برای خواسته های خود و پیدا کردن راهی برای دستیابی خواسته هایشان، قسمت مهمی از شخصیتشان را زندگی کنند.

برای این گروه زنان احساس آرامش همیشه به صورت یکدست و کامل وجود دارد. زنان متولد مهر ماه در تست MBTI میتوانند واضح ترین شخصیت اجتماعی خود را بروز دهند. زنان متولد مهر ماه از دید MBTI در زمان حال زندگی میکنند و مایل هستند اوقات را خود در همان زمان به بهترین شکل بگذرانند. آرامش، صمیمت و مهربانی در زنان متولد مهر ماه بسیار مشهود است. این گروه از زنان کمال طلبی در خود ندارند که احتیاج به رقابت داشته باشند و صرفاً در هر کاری به دنبال شادابی، نشاط و هیجانی هستند که خود به دست می آورند. در رقابت با دیگران صمیمی و غیر خودخواه هستند و بسیار سخاوتمند و مهربان نیز هستند. توجه نشان دادن به دیگران برایشان یک اصول است و از برخورد با دیگران اجتناب میکنند.

زنان متولد مهر ماه در اوقات فراغت خود بیشترین زمانشان را به کارهای شخصی که مورد علاقه شان است میگذرانند. فعالیت های هنری و کارهای دستی از جمله کارهایی است که در فراغت انجام میدهند و لزومی به بودن در جمع های شلوغ و یا بودن با افراد زیاد در خود نمیبینند.

زنان متولد مهر ماه بر اساس تیپ شناسی MBTI بهتر است بدانند انجام اموری که کمی جنبه گروهی و جمعی داشته باشد برایشان مفید است. همچنین از بیان احساسات و آنچه که مایل به انجامشان نیستند نیز نباید اجتناب کنند و همچنین به همان میزان که با دیگران با محبت و آرام هستند نیز با خودشان آرام و صمیمی باشند. توجه به خواسته های قلبی خودشان مهمتر از توجه به دیگرانی است که این گروه از زنان مایل به شاد نگه داشتن مداوم آنها هستند و شاید در بیشتر مواقع از اینکه دیگران از آنها ناراضی شوند نیز مضطربشان میکند.

1. خصوصیات بارز زن مهر ماه چیست؟ خوش قلبی، مهربانی و ساده دلی از خصوصیات اصلی زن مهر ماه است. این گروه از زنان یک بار در زندگی خود عاشق میشوند و تمام عمر میتوانند در اندیشه عشقشان بمانند.

2. رگ خواب زن مهر ماه چیست؟ کافی است زنان مهر ماه از فردی یا چیزی خوششان بیاید که این اتفاق همیشه و در همه موارد برایشان خواهد افتاد بنابراین رگ خوابشان در دستان خودشان است زیرا دلبسته همه چیز میشوند.

3. چه مردانی مناسب زنان مهر ماهی هستند؟ در واقع جالب است بدانید مرد مناسب زن مهر ماه هر مردی میتواند باشد زیرا زنان مهر ماه سخت گیر نیستند و کافی است در یک جریان عشقی قرار بگیرند تا بتوانند تما عشق و علاقه خود را ابراز کنند.

4. تعریف کهن الگوی زن مهر ماه چیست؟ کهن الگوی پرسفون یا خدابانوی دوشیزه، انعطاف پذیر، پذیرنده، نماد دخترانگی، ساده لوح و بی تجربه و بی خبر از توانایی های خود و احتمال گول خوردن در این دختران بسیار زیاد است.

لطفا جهت مشاوره در مورد «زن متولد مهر و کهن الگوهای این ماه» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

با فرا رسیدن فصل زیبا و رنگارنگ پاییز در این بخش برای شما علاقمندان به طالع بینی و شخصیت شناسی افراد از ماه تولدشان خصوصیات بارز و مهم یک زن مهر ماهی را به همراه طالع بینی ازدواج

خانم های مهرماهی با متولدین ماه های دیگر گردآوری کرده ایم به همراه چهر های معروف خانم های ایرانی متولدین مهر ماه. با وب سایت نازوب و این بخش جذاب و خواندنی همراه باشید تا انتخابی عالی داشته باشید.

 

 

چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها

مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مردمهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارندمهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارندمهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبامهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستندمهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشندمهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشندمهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشندمهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشندمهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوندمهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکشمهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

 

 

 

زن متولد مهر، نماد: میزان

زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید.

(شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست.) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آنها طبیعت زیبایی دارند.

 

 

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی
دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که هم چیز با هم بخواند. او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده، می آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

او از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند (که دور از انتظار است.) دوستان زیادی دو و برش دارد.

 

 

او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است. زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند.)

اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد.

 

 

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی
اگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است.

 

 

نیاز جنسی و سکس زنان متولد مهر ماه

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اگر تو احساس خوبی داری پس من هم احساس خوبی دارم.
پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:به پشت خوابیده را خیلی دوست دارند.
مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هتل های کوچک و لوکس

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی

زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند. با این همه اومادری است که یک دفعه ناپدید می شود.

 

 

زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

وقتی بچه ها زبان باز می کنند، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد.

وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. ? بو ? مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد.

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی

 

 

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی مردان مهرماهی

عکس نوشته های متولدین مهرماه

برچسبها: شخصیت شناسی زنان ، متولدین مهر

زن متولد مهر چه مردی را دوست داردنحوه برخورد با زن متولد مهرچگونه زن متولد مهر را عاشق خود کنیم ؟زن متولد مهر با مرد متولد چه ماهی ازدواج کند طالع بینی خورشیدی دختر متولد ماه مهر

مطالعه طالع بینی بانوان متولدین مهر می تواند اطلاعاتی از ویژگی های شخصیتی هر یک از آنها به شما بدهد. به همین منظور در این مطلب ، روان تاروت دات کام طالع بینی دختر متولد ماه مهر را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید شخصیت دختر متولد مهر ماه را به خوبی بشناسید و بدانید چگونه با زن متولد مهر برخورد کنید.وقتی با شخصیت دخترهای متولد مهر آشنایی داشته باشید و هم چنین بدانید چگونه باید با زنان متولد این ماه برخورد کرد دیگر عاشق کردنشان کار سختی نخواهد بود.پس اگر می خواهید زن متولد مهر را جذب کرده و او را عاشق خود کنید حتما طالع بینی بانوان متولد مهر را مطالعه کنید و بدانید چگونه باید با متولدین مونث مهر ماهی برخورد کنید. در آخر نیز به شما نشان می دهیم ازدواج زن متولد مهر با متولدین چه ماهی خوب بوده و بهتر است با مردان متولد چه ماه هایی ازدواج کنند.

زن متولد مهر مردی را دوست دارد که :زن متولد مهر مردی را دوست دارد که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید.زن متولد مهر مردی را دوست دارد که : دائما برای او گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند .زن متولد مهر مردی را دوست دارد که : برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد.زن متولد مهر مردی را دوست دارد که : به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.زن متولد مهر مردی را دوست دارد که : زن متولد مهر از مردان هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کنند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کنند خوشش می آید . مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. این مرد نیز می تواند مرد مورد علاقه ی زن مهر ماهی باشد.زن متولد مهر مردی را دوست دارد که : زنان متولد مهر مردان با ملاحظه را دوست دارند. مردی که در ماشین را باز می کند، صندلی را برای او بیرون می کشد، پول شام را حساب می کند، مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند.دختر متولد مهر پسری را دوست دارد که : دختران متولد مهر پسرانی را بیشتر دوست دارند که هنگام بازگشت از دور دور آنها را تا درب منزل همراهی می کند .دختر متولد مهر پسری را دوست دارد که : برای احساسات او ارزش قائل است و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

نحوه برخورد با زن متولد مهر :بهترین نحوه ی برخورد با زن متولد مهرتان این است که همیشه با او طوری رفتار کنید که به نظر نیاید با او ازدواج کرده اید!نحوه برخورد با زن متولد مهر : زن متولد مهر عاشق عشق است و از توجهات ظریف و ملایمت هایی که در دوران ماه عسلتان به او ابراز می داشتید، به هیجان می آید. شما برای همیشه باید سعی کنید بیشتر یک عاشق باشید تا یک شوهر .نحوه برخورد با زن متولد مهر : ممکن است شما از آن تیپ مردانی باشید که هنگامی که ماه عسلتان تمام شد با خود بگویید: (بسیار خوب اینهم از این) و پس از آن با عشق زندگیتان که زن متولد مهر است بیشتر مانند یک هم خانه رفتار کنید تایک همسر. در این صورت باید به شما هشدار بدهیم که برای حفظ تعادل و توازن زندگی زناشویی خود در تمام سالهایی که پیش رو دارید، به نحو دیگری رفتار کنید. نحوه برخورد با زن متولد مهر : زن متولد مهر شما یک ایده آلیست واقعی است که مسایلش را واقعا جدی تلقی می کند. نحوه برخورد با دختر متولد مهر :بهتر است در برخورد با دختر متولد مهر بدانید که در بسیاری از موارد وانمود می کند ،واقعیات از طریق ظرفی که رنگ گل رز را دارد به او ارائه شود. نحوه برخورد با دختر متولد مهر : حقایق خشن بیش از حد دختر متولد مهر را می آزارند، بنابراین وقتی شرایط ایجاب می کند باید خیلی آرام و محتاط عمل کنید.نحوه برخورد با دختر متولد مهر : به طور قطع دختر مهر ماهی یک موجود احساساتی، باهوش، اجتماعی، حساس و عاشق زیبایی، فرهنگ و اصالت است. شما یاد خود را با این صفات تطبیق دهید . نحوه برخورد با زن متولد مهر : همیشه به خاطر داشته باشید که احساس دوران اوایل ازدواج خود را به او نشان دهید و زمانی که بدخلق و اخمو است سر به سرش نگذارید.

با رعایت موارد بالا بخصوص همین آخری می توانید مطمئن باشید که هرگونه ناسازگاری یا اشکالی را که در طول زندگی با او ممکن است پیش بیاید برطرف خواهید کرد. چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

چگونه زن متولد مهر را عاشق خود کنیم :در طالع بینی متولدین ای ماه آمده است برای عاشق کردن یک زن مهر ماهی قبل از هر چیز منصف و صادق باشید. افراد متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. این تصادفی نیست که نماد و سنبل این ماه شکل ترازو که نمادی از عدالت است می باشد. برای دختر متولد مهر ماه هیچ چیز به اندازه بی عدالتی تنفر برانگیز نیست.چگونه دختر متولد مهر را عاشق خود کنیم : سعی نکنید دختر متولد مهر را تنها بگذارید چرا که دختران متولد مهر دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر گروه های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. چگونه دختر متولد مهر را عاشق خود کنیم : دختران متولد مهر از منش خوبی برخوردارند و از شرکت در گروه های دوستانه کوچک لذت می برند.چگونه زن متولد مهر را عاشق خود کنیم : زنان متولد مهر ماه افرادی شفاف و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فردیست که این افراد را از دیگران متمایز می کند.چگونه دختر متولد مهر را عاشق خود کنیم : گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون دختران متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند. اگر می خواهید دختر متولد مهر را عاشق کنید اجازه دهید او نیز همین احساس را در کنار شما تجربه کند یعنی باعث شادی این گوهر بی همتا بشوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

اخلاق زن و دختر متولد مهر, شخصیت زنان و دختران متولد مهر ماه, رفتار و ویژگیهای شخصیتی زنان و دختران مهر ماهی

زن متولد مهر ماه استخوان بندی درشتی خواهد داشت و نسبتا سنگین وزن خواهد بود. اما برغم تمام این خصوصیات زنانه، شما بارها در او علائمی از قدرت اراده و جدیت و تصمیم می بینید که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.

از نظر طرز فکر شباهت های زیادی بین او و مردها مشاهده می گردد و به هنگام بحث و گفت و گو برداشت های او درباره موضوعات مختلف خیلی مردانه به نظر می آید. از شنیدن این حرف ها دستپاچه نشوید و خیال نکنید که اگر با یک زن متولد مهر ماه ازدواج کنید،‌ یک قاضی یا یک دادستان مرد را به خانه خواهید آورد. به هیچ وجه اینطور نیست، ظرافت های زنانه او آنقدر زیاد، جالب و دل انگیز است که هرگز باعث سلب آسایش شما نخواهد شد.

زن متولد مهر در هر موقعیتی، چه جزئی و چه مهم،‌ هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد. این موقعیت ها ممکن است از اینکه شما چرا نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری بدست بیاورید باشد.( در این مورد آخر،‌ گناه آن عدم موفقیت را چنان ماهرانه بین شما و رئیس شما تقسیم می کند که به هر کدام بیش از سه دانگ بیشتر نرسد). در زن مهرماه این قابلیت وجود دارد که حتی با شخص خود منصفانه موضوعی را مورد بحث و گفت و گو قرار دهد و مسئله مورد نظر را در ترازوی سنجش و استدلال خویش بگذارد.چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

خیال نکنید که داشتن یک چنین همسر سنجیده و دقیقی حوصله شما را سر خواهد برد، درست بر عکس، شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلالهای او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید. علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است، ‌لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن همین لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند. او برای قانع کردن دیگران مطلقا از منطق استفاده نمی کند، البته در وهله اول چنین به نظر می رسد که زن مهر ماه با قدرت کلام خود غرور مرد را جریحه دار خواهد ساخت،‌ در حالی که این توهم عاری از حقیقت است زیرا او خیلی راحت جراحت شکست دادن در بحث را با لبخند و حرکات ظریف و دوستانه خود التیام می بخشد، از آن گذشته این را هم باید دانست که اکثرا حق با اوست و رأی را می توان رأی دیوان عالی دانست. او برای ارضای خودخواهی خود منطق و دلیل نمی چیند، بلکه همه چیز را با ترازوی عقل می سنجد.

اخلاق و رفتار زن مهر ماهی و شخصیت دختر متولد مهر

اگر او یک مخبر سیاسی و نویسنده باشد، در فصل انتخابات می تواند قابلیت بی نظیر خود را در مقایسه جناح های مختلف و احزاب گوناگون و نقاط ضعف و قدرت هر یک از آنها به بهترین وجه ممکن به منصه بروز برساند. صرف نظر از قابلیت و علاقه ذاتی که در زن متولد مهر برای سبک کردن رویدادها وجود دارد، از نظر امور احساسی، رفاقت و صمیمیت نیز او یک زن تمام عیار است. حتی تمایل او به بحث کردن در واقع مبتنی بر این علاقه باطنی اوست تصمیم نهایی درباره هر موضوعی باید چنان اتخاذ شود که به دوست، به محبوب و به فرد مورد علاقه او آسیب و ضرری وارد نیاید. هرگز سعی نمی کند نظر شخصی خود را به کسی تحمیل کند و در استدلال های خویش احساسات و عواطف شخصی خود را به میزان وسیع نادیده می گیرد.

برای آنکه بتوانید خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر را بهتر درک کنید، ‌شاید بی مناسبت نباشد که مثالی بزنیم و مقایسه ای بین او و زنان دیگری که در ماه های مختلف سال متولد شده اند، به عمل بیاوریم. فرض کنیم شما در بین دوازده زن که هر کدام در یکی از ماه های سال متولد شده اند نشسته اید( ه خود یک موقعیت بسیار جالب و استثنایی خواهد بود) و راجع به این موضوع صحبت می کنید که آیا برای فلان مهمانی باید از کارت دعوت استفاده بشود یا نه؟‌ مدعوین را به وسیله تلفن،‌ پیغام یا کارت دعوت به مهمانی فراخواند. ابراز نظر خانم ها در این باره به این صورت خواهد بود.

زن متولد فروردین: هیچ احتیاجی به کارت نیست، من از تلفن استفاده می کنم.

زن متولد اردیبهشت: کمتر اتفاق می افتد که من مجبور به دعوت از دیگران بشوم. معمولا دوستان من خودشان به دیدن من می آیند.

زن متولد خرداد: کارت دعوت؟ چه حوصله ای، کی وقت این کارها را دارد؟

زن متولد تیر ماه: ارسال کارت دعوت خیلی خشک و رسمی است، من ترجیح می دهم با نامه دوستانه مهمانان را دعوت کنم.

زن متولد مرداد: خوب اگر این کارت ها جالب و خیلی زیبا باشند، ‌ارسال آنها عیبی نخواهد داشت.

زن متود شهریور: من باید بروم از دوستم بپرسم ببینم نظر او چیست.

زن متولد آبان: اگر من تلفن بکنم و آنها منزل نباشند،‌ میهمانی مرا از دست خواهند داد. من کارت را ترجیح می دهم.

زن متولد آذر: خدای من مگر هنوز هم از وسیله کارت استفاده می شود؟

زن متولد دی: ارسال کارت سنت خوبی است، اما باید تزئین آن ساده و معمولی باشد.

زن متولد بهمن: من تصمیم خودم را موقعی می گیرم که بدانم روز مهمانی هوا ابری یا آفتابی خواهد بود؟

زن متولد اسفند: برای من فرستادن کارت یا استفاده از وسایل دیگر علی السویه است، من همیشه حس می کنم که چه کسانی مایل به دیدن من هستند و چه کسانی مایل نیستند. برای دعوت دسته اول، ممکن است از هر وسیله ای استفاده کنم.

و اما زن متولد مهر: خوب این بستگی به موقعیت زمان و مکان دارد، راه درستش این است که آدم کارت بفرستد،‌به نظر من این کار، یک کار فوق العاده جالب است اما از طرف دیگر این روزها استفاده از این وسیله ممکن است حمل بر خود نمایی و تظاهر بشود و عده ای از دوستان صمیمی انسان برنجند که چرا کارت فرستاده ایم و تلفن نکرده ایم. از این گذشته زن امروزی هم گرفتارتر از آن است که وقت این همه تلفن کردن را داشته باشد. طبیعی است که آدم باید به دلایلی که در ورای سنت ها وجود دارند نیز توجه کند. در اینجا نیز هستند کسانی که نمی توانند از کارت دعوت استفاده کنند، برای مثال اگر خرید کارت و تمیز کردن و ارسال آن تحمیلی به بودجه خانواده بشود، نباید از آن استفاده بشود و جه بسا که خرج تلفن کردن آسان تر باشد، از سوی دیگر من نمی توانم منکر این حقیقت بشوم که استفاده از کارت یک کار شیک و عمل دوست داشتنی است که ارزش آن را دارد که آدم قدری از پول خود را خرج آن بکند،‌ حتی اگر مجبور بشود از خرج های دیگر خود بزند. به نظر من کارت دعوت باید چاپی باشد، البته اگر کسی هنرمند باشد، می تواند آن را خودش طرح ریزی و نقاشی کند طبیعی است در ارسال یک چنین کارتی باید کمال دقت را به عمل آورد زیرا برخی از طبقات جامعه ممکن است مورد سوء تعبیراتی قرار بگیرند. برای مثال اگر یک چنین کارت دعوتی را برای اوناسیس بفرستید، خوشش نمی آید، اما کدامیک از ما اوناسیس را دعوت می کند؟ دوستان نزدیک و صمیمی این جور کارت ها را خیلی دوست دارند. زیرا خیلی خصوصی تر از کارت های چاپی است، در حالی که کارت های چاپی بیشتر رایج و قابل قبول می باشند، و یا لااقل به نظر من چنین است.

ملاحظه میکنید که او چطور خودش با خودش به بحث و گفتو گو می نشیند و از دیدگاه های مختلف و نقطه نظرهای گوناگون مسئله را می سنجد و بررسی می کند؟ او در این کار آنقد پیش می رود تا سر انجام بتواند به یک تصمیم نهایی که کلیه جوانب امر در آن منظور شده باشد، برسد.

در آشنایی و دوستی خود با یک زن متولد مهر خیلی زود به این حقیقت پی می برید که او جدا از انصاف و قضاوت بی طرفانه نمی تواند زندگی کند. به نظر او هر کاری و هر تصمیمی باید انسانی و عادلانه باشد. طبیعی است که راجع به فرستادن یا نفرستادن کارت دعوت این همه فلسفه می چیند، کاری دشوار و خسته کننده است، اما دیری نمی گذرد که با توجه شدید او به رعایت انصاف و قابلیت چشمگیر او در قضاوت صحیح ایمان شما را به هوشمندی او جلب می کند.

معمولا زن ها به هنگام گفت و گو درباره یک موضوع نه تنها نظر شخصی خود را بیان می دارند، بلکه این نظر بسته به موقعیت زمان و مکان تحت تأثیر شدید احساسات ایشان قرار می گیرد و منظور شان توأم با اغراض احساسی است در حالی که این امر در مورد زن متولد مهر به هیچ وجه صدق نمی کند. برای او نظر شما،‌ دوستانش، خودش و دیگران ارزش مساوی دارند که هر کدام می توانند گوشه تاریکی را روشن سازند، به شرط آنکه عادلانه و منطقی باشند.

بیشتر زنان متولد مهر چه قبل از ازدواج، و چه بعد از ازدواج مشغول کار هستند زیرا برای خرید چیزهایی که سخت به آن ها علاقمند هستند، نیازمند به پول می باشند. او عاشق تجمل است و دلش می خواهد که گرانبها ترین لباسها زیبا ترین اسباب خانه ها و کمیاب ترین عطر را داشته باشد و به همین دلیل می رود کار می کند تا پول کافی در دسترس داشته باشد. او پول را برای یک منظور دیگر هم لازم دارد و آن ایجاد رفاه برای مرد زندگی و مورد علاقه اش می باشد. اگر در گنجینه دل یک زن متولد مهر یک جواهر گران قیمت و بی نظیر وجود داشته باشد، زن مهر ماه از انزوا و تنهایی تنفر دارد. همیشه در میان جمع حلقه دوستان است. به اصل دوستی و صمیمیت معتقد بوده و حق دوستی را ادا می کند. همراهی،‌ چه در کارها و چه در امور احساسی نیاز واقعی وی محسوب می شود. او دوست ندارد که تنها کار کند و عملا قادر به زندگی بدون شریک نیست. زنان متولد مهر که به نزد فالگیر می روند، فقط دو سئوال از او می کنند. چه موقع یک آدم همرنگ برای همکاری صمیمانه قلب دوستش داشته باشم؟ و چه موقع یک آدم همرنگ برای همکاری صمیمانه پیدا خواهم کرد؟ از نظر او ازدواج یک معامله پایاپای و متقابل دیگری واجب و لازم الاجراست.

شما ریاست هیئت مدیره انجمن را به عهده دارید، این افتخار از آن شمامی باشد، و او هم مدیر عامل انجمن می باشد و وظیفه دارد که جلو اشتباهات شما را با روش خاص خود بگیرد، در کارها بین عشق و دوستی و منطق و انصاف و عمل تفاوت می گذارد و حساب آن دو را اصلا به همین دلیل خواهان آن است که تا سر حد امکان در کارها و فعالیت های اجتماعی شوهر خود شرکت داشته باشد. او می خواهد که قائم مقام شوهرش محسوب بشود و در عین حال آنقدر منطق و هوشمندی دارد که رهبری شوهر را از جان و دل قبول داشته باشد و یا وقتی مرد می خواهد شغل و حرفه خود را عوض کند و یا دست به فکر جدیدی بزند، از وی حمایت کند و راه و چاه را به او نشان بدهد. یک چنین اموری را جزو وظایف خاص همسری خویش می داند و در این گونه مواقع به هموارکردن راه پیشرفت و موفقیت شوهر و جلوگیری از اشتباهات احتمالی وی می پردازد.

شما باید حتم داشته باشید که یک چنین زنی از عهده انجام این مشاورات به خوبی بر می آید و لیاقت آن را دارد که به وی میدان فعالیت و ابراز وجود داده شود. زن متولد مهر به هیچ وجه مایل نیست که به صورت باری روی گرده شوهر خود باشد. او بیشتر میل دارد که موانع سر راه همسر خود بر طرف سازد. او به این خواسته طبیعی خویش با ظریف ترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند( مگر اینکه والدین او متولد فروردین باشند که در این صورت باید گفت گاهی اوقات با مشکلات جدی مواجه است).

زن متولد برج تراز به طور کلی بسیار فهمیده است و قدرت تجزیه و تحلیل فراوان دارد و می تواند در حل مشکلات اداری و یا تجاری فوق العاده مفید باشد. کمتر اتفاق می افتد که از روی احساسات تصمیمی بگیرد و یا در اخذ تصمیم عجله به خرج بدهد و نظریاتی که او به شما ارائه می دهد، اغلب خیلی بهتر و عملی تر از نظریات وکیل مدافع شماست.

الهه حاکم بر این زن ونوس است و هم او است که وی را وادار می سازد، و یا بهتر است بگویم این قابلیت را به او می دهد که گوهر گرانبهای عقل و درایت خویش را بر تارک زیباترین انگشترهای جهان به انگشت همسر خود بکند. اگر نخواهیم مطلب خود را در قالب جملاتی این چنین ادیبانه بیان کنیم، می توان گفت که دست آهنین او در یک دستکش مخملی قرار دارد و چنان با قدرت و در عین حال نرمی و لطافت در موقع حساس به میان می آید که به سرعت مانع از اشتباهات و ندانم کاری ها می گردد. مردان متولد فروردین، آبان، مرداد و اردیبهشت معمولا یک چنین زنی را شریک صادق و عاقل و دانای خود می بینند و به پرستش و ستایش وی مشغول می شوند، اما یک چنین ستایشی یک جانبه نیست زیرا او نیز شوهر خود را می پرستد. دوستان و اقوام با دیدن زندگی خانوادگی این زن با شوهر و بچه هایش بی اختیار به یاد زندگی پر از صلح و صفای آدم و حوا خواهند افتاد.

شما در زندگی مشترک با زن متولد مهر از مزایای اخلاقی زیادی برخوردار خواهید بود. او هرگز نامه شما را باز نخواهد کرد زیرا اصلا مایل نیست که غرور و شخصیت خود را بشکند. او هم چنین هیچگاه اسرار شما را به دوستتان بازگو نخواهد کرد و یا در مقابل رئیس اداره تان به شما بی احترامی و یا کم محلی نخواهد کرد. او در همه حال رازدار و وفادار و حرمت نتگه دار است. بسیاری از خردهایی که زنان متولد مهر دارند، ترقی خود را مرهون رفتار زن خویش می دانند. مثلا چه این زن بدون اینکه کوچکترین انحرافی از جاده وفاداری پیدا کند، به هنگام مواجه شدن با کار فرما یا رئیس همسر خویش درست از همان لبخند و ظرافتی استفاده می کنند که روز اول برای آب کردن دل پسر مورد علاقه خود بکار برده بود. او با شرم و جذابیتی که دارد، در بین دوستان و همکاران برای شوهر خویش دوست یابی می کند و می کوشد که با ایجاد یک روابط عمومی گرم و دلچسب راه موفقیت شوهر خود را هموار بسازد. او عشق خود را نسبت به شما عملا به اثباب می رساند. و در ناز و نوازش مغازله هرگز کوتاهی نخواهند کرد. زبان نرم او و جملات بجا و زیبای او هر دل سنگی را نرم می کند.

داشتن یک چنین همسری مترادف است با داشتن یک خانه بسیار جالب و مرتب. درتزئین منزل از رنگ های شاد استفده می کند و در ترکیب آنها چنان استادی از خود نشان می دهد که گویی یک نقاش است. مبل ها و اثاثیه منزل او نیز در نوع خود بسیار زیبا خواهند بود. تابلوهایی که به دیوارها آویزان می شوند، یه تنها از روی سانتیمتر، بلکه از روی میلیمتر نصب می گردند. غذای شما و بچه های در اغلب موارد سر ساعت سرو می شوند و تنوع لازم در طبخ آن ها به دقت مراعات خواهد شد.

علاوه بر اینها، زن متولد مهر را با انواع گل ها وگلدانها و سایر لوازم تزئینی می آراید و در عین حال از ترتیب دادن گهگاه یک شام دو نفره عاشقانه در زیر نور شمع غافل نمی ماند. برای زن متولد مهر خانه داری یک شغل تمام وقت و برای تمام عمر محسوب می گردد. شغلی که بر خود فرض لازم و واجب می داند در آن به حد کمال برسد. اما همزیستی او تا وقتی شاعرانه و صمیمانه و نرم و لطیف است که شما نیز احترامات مقابله اش را حفظ کنید و جانب عدل و انصاف را نگه دارید. پناه به خدا اگر بخواهید نقش فرمانده و آمر برای او بازی کنید و هی راه بروید و ایراد بگیرید و دستورات بی سر و ته صادر کنید و از همسر خود بخواهید که مثل یک کنیز از فرامین و هوس های شما اطاعت و فرمانبرداری کند و از ترس خشم سرور خویش جرأت نکند جز بله چیز دیگری بگوید. اگر خداینکرده از زمره این قبیل شوهران باشید که او با یک نقشه بسیار زیرکانه شما را از تحت فرماندهی به زیر می کشد و زندگی با حقوق مساوی را در کنار شما آغاز می کند و شما یک وقت چشم باز می کنید و می بینید که از پشت بام عدم مساوات کم کم پایین آمده اید و نه تنها با او سر یک سفره نشسته و هم تراز او شده اید، بلکه چه بسا که رتق و فتق امور را نیز هرگز بدون صلاحدید او انجام نمی دهید. آن دست آهنین با دستکش های مخملی که گفتم یادتان هست؟ زن مهر ماه از این دست پولادین مخمل پوش به موقع و با تدبیر استفاده می کند و بدون جنگ و کشمکش وجنجال، عدم تعادل ها را از میان بر می دارد. این زن تنها مخلوقی است که از فولادی به نرمی موم ساخته شده است و مشابه آن به طور حتم در هیچ یک از ماههای دیگر سال دیده نمی شود.

قدرت بی مانند او در آرام ساختن عصبانیت ها و ناراختی های شما ممکن است موجب ایجاد این فکر در شما بشود که او موجودی ضعیف وبیش از اندازه صلح جوست و در مقابله با رویدادهای ناگهانی به کلی درمانده می شود. بگذارید از همین الان بگویم که اگر چنین می اندیشید، سخت در اشتباه هستید. در سطور بالا اشاره کردم باطن زن مهر ماه از فولاد ساخته شده است و اگر ملاحظه می کنید که این چنین نرم و ملایم و ظریف است، به این علت است که از جنگ و جدال بیزار است، و اگر چه خودش گاهی در مظان این اتهام قرار می گیرد که جنگ افروز است ولی اگر خوب دفت کنید،‌ متوجه می شوید که در پشت این ظاهر ملایم اراده ای قوی و روحی مقاوم و دلیر پنهان است و در بحرانی ترین و سخت ترین لحظات کشتی خانواده را روی امواج متلاطم دریا استوار نگه می دارد و قدرت مبازه ای شگرف از خود نشان می دهد.

پس از مدتی زندگی با یک زن متولد مهر متوجه می شوید که خیلی بیش از حد تصور به کمک های او، مخصوصا به هنگام گرفتاری نیازمند هستید. دستپاچه نشوید و فورا نگویید من با یک چنین زنی ازدواج نمی کنم چون نمی خواهم محتاج زنی باشم، زن ظرفیت اینجور چیزها را ندارد و در زندگی مرتب سرکوفت کمک های خود را به من خواهد زد. یک چنین فکری مطلقا اشتباه است زیرا او نه تنها چیز مهمی که او در زندگی از شما انتظار دارد، داشتن انصاف و مهربانی و رعیت مسئولیت ها و وظایف همسری است. عجیب آنکه خود نیز مسئولیت های فراوانی را به عهده می گیرد. این زن نه تنها خرید و تهیه غذا و مرتب نگاه داشتن منزل و لباسشویی و اطو را به درست شخصا عهده دار می گردد بلکه چه بسا رسیدگی به گل های باغچه و آب دادن آنها را نیز به این مسئولیت ها می افزاید.

زن متولد برج تراز به کودکان خوب می رسد و از نثار عشق خود به ایشان ذره ای مضایقه ندارد، اما از نظر میزان عشق و علاقه آنها را خیلی خیلی بعد از شما قرار می دهد. بچه ها قسمت های وسیعی از قلب او را اشغال می کنند اما هرگز موفق به رخنه با آن گوشه دنج و اختصاصی که متعلق به شما است، نخواهندشد. یک چنین مادری به کودکان خود لباس های بسیار جالب و زیبا می پوشاند و شما آنها را همیشه در کمال نظافت می بینید. مادر متولد مهر معمولا خیلی مهربان است اما سهل انگار نیست و در صورت لزوم خیلی هم جدی و سخت گیر است. روان شناسان معتقدند او فقط به این دلیل بچه دار می شود که بتواند موجبات نشاط بیشتر شوهرش را در منزل فراهم بیاورد. یکی از اولین جملاتی که او به بچه های خود یاد می دهد این است که : خدایا پدر ما را سالم نگاه دار. او هرگز این امکان را به کودکان خود نمی دهد که احترام پدر را نگاه ندارند، و در عین حال آغوش او همیشه پناهگاه بسیار مطمئنی برای کودکانی است که بیش از حد لزوم مورد تنبیه و توبیخ پدر قرار گرفته اند.

علاقه ذاتی متولد ین مهر به شیرینی جات و انواع تنقلات آن ها را همیشه در معرض خطر چاقی قرار می دهد و شما اگر از زمره مردان نادری هستید که از وجود یک پرده گوشت روی بدن زن خوشتان نمی آید، بهتر است مراقب ناخنک زدن های دائمی او به ظرف شکلات باشید.

راستی، گاهگاهی اتفاق می افتد که شما در او نوعی حالت فرماندهی احساس می کنید، به این موضوع خیلی اهمیت ندهید زیرا یک چنین حالتی فقط در او دیده می شود که از نظر احساسی تعادل بین دو کفه ترازو در او به هم خورده باشد و وقتی علت ناراحتی او از بین رفت، خیلی زود موفق به برقرار کردن تعادل می گردد و دوباره همان آدم معقول و منصف و آرام سابق خواهد شد.

اگر شما یک زن متولد مهر در خانه دارید، سعی کنید تعادل شاهین ترازوی او را به هم نزنید

 

چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

همچنین : شخصیت مرد متولد مهر ماه و افراد معروف متولد مهر ماه و عکس نوشته های مهر ماه

آیا میدانید زن متولد مهر با چه مردی ازدواج کند؟ و زن متولد مهر چه مردی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

زن متولد مهر فردی احساساتی ، دل نازک ، خلاق ، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات ، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گرانبها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد.

او به زندگی با دیدی رمانتیک می نگرد و تا حدودی بدبین و منفی باف است. خیلی با احتیاط با دیگران روبرو می شود و از هرگونه تعجیل در رفتار بدش می آید. او آدمی با ملاحظه و متین است و دوست دارد دیگران نیز رفتاری توام با ظرافت و متانت با او داشته باشند.

زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر ، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید . (شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند.چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

آنها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که همه چیز با هم بخواند. او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد ، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده ، می آید . او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند که دور از انتظار است ، دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است . زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت ، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند)

اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است . او عاشق بوی شیرینی است . اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد . او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد .

اگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید ، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است .

زن متولد مهر ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند . با این همه او مادری است که یک دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

وقتی بچه ها زبان باز می کنند ، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد. وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. بو ، مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد .

 

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

مهدی کوشکی بازیگر نقش محمود ملقب به هویج در فیلم سیاه باز و بیوگرافی مهدی کوشکی و نقش محمد در فیلم سیاه باز و زندگینامه مهدی کوشکی در نقش هویج در سیاه باز در نم نمک.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مهر ماهی که باشی غم هایت برای خودت است وقتی شب قبل از خواب ساعت ها به آن ها فکر می کنی و بقیه فقط خنده هایت را می بینند!

★★★

چتر مهربانی ات برای تمام کسانی که زیر باران تنها مانده اند باز است، دانه دانه چترهایت را باز کردی غافل از اینکه ،

زیر همین باران بی امان این چنین بی چتر ماندی!

★★★

چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

یه مهر ماهی برای دوست داشتنت ،

برای لمس دستانت ،

برای نگاه در چشمانت ،

برای بوسیدنت ،

برای زندگی با خیالت ؛

برای نفس نفس زدن در دلتنگی هایت ؛

برای زندگی با نامت ؛

برای نجواهای عاشقانه در گوش ات ،

از هیچ کسی اجازه نمی گیرد؛

حتی از خودت،

یه مهر ماهی خود خود عشقه…خود عشق !

★★★

وقتی داری به یه مـهـر مـاهی ﺩﺭﻭﻍ می گی،

ﺁﺭﻭﻡ ﺑﻬﺖ ﻟﺒﺨﻨﺪ می زنه ﻭ ﺣﺮفو ﻋﻮﺽ می کنه ﻭ ﺗﻮ ﻓﻜﺮ می کنی ک ﺑـﺎﻭﺭ ﻛﺮﺩﻩ …!

وقتی جایی هستی ﻭ ﺗﻠﻔﻨشو ﺟﻮﺍﺏ نمیدی ﻭ ﻓﻜﺮ می کنی ک ﺍﻭﻥ ﻓﻜﺮ می کنه خوابـی …!

وقتی کلی ﺍﺫﻳﺘﺶ می کنی ﻭ ﺍﻭﻥ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ می ﺑﺨﺸﺘﺖ …!

و تو فقط فکر میکنی که ساده است!

وقتی یه مـهـر مـاهی ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻴﺸﻪ , ﭼﺸﻤشو ,

ﺭﻭ خیلی ﭼﻴـﺰﻫﺎ ﻣﻴﺒﻨﺪﻩ ﻭ ﺗﺤﻤﻞ می کنه …!

ﺍﻣﺎ ﻳﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﮔﻪ روزی ﺻﺒـﺮﺵ ﺗﻤﻮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭ ﺑﺮﻩ،

ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ نمی تونی ﺑﺮﺵ گردونی …!

هیـچوقت………

★★★

به سلامتـی همه ♥ متولدین ماه مـهـر ♥ که ……

از پاکـیشون دوستی شـروع میشـه

از صـداقتشـون دوستی ادامه پیدا میکنه

و از وفـاشـون دوستی انتهاـی نـداره…

پس حداقل باید دوستاشـون قدرشونـو بدونن…

یعنـی می دونـن؟؟؟؟!

عمرا اگه بدونن…

★★★

مهر ماهی که باشی معنی سکوتت رو خودت میفهمی

کوه از سکوتت آب میشه ولی کسی نمیفهمه درونت چه خبره

★★★

مهر ماهی که باشی گریه هات یا بی صداست یا بدون اشک!چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

★★★

بی عیب و نقص نیستن ولی هر چی هستن خودشونن! بی کلک و بی نقاب!

★★★

مهر ماهی ها تحملشون خیلی زیاده! خیلی!

به خاطر همینه که شاید ناراحتیشو نبینی ولی وقتی ناراحتیشو دیدی بدون که غمگین ترین آدم روی زمینه!

فقط یه مهرماهی میتونه هم منطقی باشه هم بمب احساس!

مغرور نیستن، فقط یه ذره شعورشون بالاست!

کینه ای نیستن، ولی آلزایمر هم ندارن!

به سلامتی همه مهرماهی ها که اگه پرچمشونو نصب کنن از همه بالاتره! فقط نمیخوان تو چشم باشن!

 

در این سال نو میلادی برای متولدین مهر لحظات پر شور و هیجانی پیش بینی می شود. با این حال در هنگام شناخت فرد مورد علاقه تان ممکن است لحظه های سخت و دشواری را نیز تجربه کنید. در نیمه اول سال در زمینه زندگی شخصی و عاطفی برای شما لذت و خوشی فراوانی وجود خواهد داشت. بنابراین شور و حرارت شما در روابط عاطفی تان بالا می گیرد،بهتر است آن را کنترل کنید. در این دوره شما می توانید با اطمینان اسرار و رازهای خود را با شریک زندگی خود در میان بگذارید. امسال این فرصت برای شما فراهم می شود که در این زمینه رویاهایتان را عملی کنید. در اواخر سال بعضی تغییرات اساسی در این زمینه برای شما وجود خواهد داشت. در این صورت شما در زمینه زندگی شخصی و عاطفی خود می توانید دیدگاه بهتری با توجه به آینده داشته باشید

در سال نو میلادی متولدین این ماه در عرصه اقتصادی و اقتصادی وضعیت بسیار پایدار و ثابتی خواهند داشت. از این رو شما امسال می توانید با یک کاسه کردن منابع اقتصادی خود وضعیت اقتصادی خود را تحکیم ببخشید .پس امسال بهتر است که زیاد ولخرجی نکنید تا درآمد شما بتواند برایتان کافی باشد. اما به طور کلی در این دوره برای شما فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری عاقلانه و معاملات پر سود و منفعتی نیز فراهم می شود. بنابراین شما باید با سود و منفعتی که از این طریق بدست می آورید تصمیم های عاقلانه ای بگیرید. از این رو در اواخر سال از طریق این معاملات سود و منفعتی نصیب شما خواهد شد.

این ها شاید خصوصیات اخلاقی بعضی افراد باشد که بعضا به ماهی که در آن متولد شده اند ربط داده می شود و بعضا معتقد که این خصوصیات در متولدین ماه های مشابه یکسان است که بعضی این موضوع را جدی گرفته و بعضی دیگر صرفا از روی سرگرمی به آن نگاه می نمایند.

مجله کوروش بزرگ نیز قصد دارد این موضوع را برحسب سرگرمی مورد بررسی قرار دهد و در این مطلب به خصوصیات اخلاقی متولدین مهر ماه اشاره ای کوتاه کرده است، پس با ما همراه باشید.

برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی جان معین شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده اند.

بسکمک از طالع بینان مدرن ماه مهر را مطلوب ترین و مفیدترین ماه در منطقه البروج در نظر می گیرند، چون این ماه، زمان برداشت است و اشخاص ثمرات سخت کوشی خود در فصل بهار را در این ماه به دست می آورند.

آن ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت می شوند، قادرند منصفانه و بی طرفانه داوری نمایند.

آن ها به هیچ وجه حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن ها به بحث و جدل می پردازند، سر و کار داشته باشند، چون به محض آن که به نتیجه ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم می آید.

یکی از نقطه ضعف های آن ها ناصبوریی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف پذیر هستند.

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش بین.

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همواره به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. ا

ین مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست.

شما می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاور دنیا را در جوار خود دارید.

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید.

از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت نمایند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست.

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر روبرو می شوند، اگر از این ودی ها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می رسند.

بعضاً در کف دست چپ و در خط عمر نقطه ای دارند که علامت توقف و خطر است.

با صدقه و احسان، می توانند رفع خطر نمایند. عیب معین این افراد، زودباوری آنان است.

گاه اسیر نفس عماره می شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند.

اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روز های جمعه و شنبه روز های خوبی برای آنان است.

همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است.

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بار ها در او علائمی از قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.

در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشکمک و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصولی خاص می باشند. این زنان دارای طالع نیکو می باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می نمایند.

اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری ننمایند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می نمایند که بایستی مراقب باشند.

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می نمایند. حال آن همسرشان با آن ها مهربان است.

اینان با سه خطر در زندگی روبرو می شوند که اگر به سلامت از آن ها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت.

در ضمنً هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود.

بهترین عکس ها و متن های تبریک تولد به دخترانی که متولدین مهرماه هستند ، مهرماهی ها به مهربان بودن مشهور هستند ، آن ها با گذشت هستند و زندگی با این دختران می تواند خیلی لذت بخش باشد.

لبخند زدی وآسمان آبی شد

شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تولدت مبارک

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو

و به یاد آوردن خوبی های توست تولدت مبارک دوست خوبم

نهال عمر تو ای دوست همواره رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همواره روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک

همواره برادری از یک مادر بودن نیست

گاهی از رفاقت

برادرانی متولد میشوند که

هیچ مادری قادر به تولد آنها نیست

تولدت مبارک

دورت بگردم چیست؟

دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت میکند

خرس گنده چیست ؟؟؟

واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن

عیدی و کادو تولد به فرزندان خویش نسبت میدهند

تولدت مبارک

صدایم کن که می میرم ز بی عشقی

نگاهم کن که می سوزم ز بی مهری

تولدت مبارک عزیزم

زیبا ترین تولد ها،

آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

امروز روز توست و فراموش نکن

دلیل آمدنت را

تولدت مبارک عزیزم

ﺗﻮﻟﺪ ﺗﻮ ﺗﻮﻟﺪ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ،

ﻣﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﻃﻮﻝ ﺳﺎﻝ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ

ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺭﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﺩ،

ﻭ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻤﺎﻧﻢ

ﻭ ﻧﺘﻮﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﮕﻮﯾﻢ، ﺗﻮﻟﺪﻣﺎﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ

رفیق روزهای قشنگم تولدت مبارک

تولدت مبارک

آیا میدانستید که روز تولد شما

حداقل با 9 میلیون نفر دیگر یکی است؟

تولدت مبارک

یه مهر ماهی برای دوست داشتن تو ؛برای لمس دستانت ؛برای نگاه در چشمانت ؛برای بوسیدنت ؛برای زندگی با خیالت ؛برای نفس نفس زدن در دلتنگی هایت ؛برای زندگی با نامت ؛برای نجواهای عاشقانه در گوش ات ؛از هیچ کسی اجازه نمیگیرد؛حتی از خودت،یه مهر ماهی خود خود عشقه…خود عشق !

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توستتولدت مبارک مهر ماهی

به سلامتـی همه ی ♥ متولدین ماه مـهـر ♥ که ……از پاکـیشون دوستی شـروع میشـهاز صـداقتشـون دوستی ادامه پیدا میکنهو از وفـاشـون دوستی انتهاـی نـداره…پس حداقل باید دوستاشـون قدرشونـو بدونن…یعنـی می دونـن؟؟؟؟!عمرا اگه بدونن…

متن تبریک تولد مهر

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با ان به رنجهای زندگی هم دل بست و در بین این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم.

پیام تبریک تولد رسمی مهر ماه

لبخند زدی وآسمان آبی شدشبهای قشنگ بهمن مهتابی شدپروانه پس از تولد زیبایتتا آخر عمر غرق بی تابی شدتولدت مبارک

مهر ماهی

یعنی: غرور

یعنی:حرف خودش

یعنی : لجباز و یه دنده

مهر ماهی یعنی آرامش

مهر ماهی یعنی اگه بهش خیانت کردی دیگه نباید بیای سراغش

مهر ماهی …:یعنی داشتن یه قلب مهربون اما حساس

…مهر ماهی یعنی : اگه ناراحتش کنی میگه بیخیال مهم نیست اما

از داخل میشکنه مهر ماهی یعنی: اگه دل بست تا آخرش هست

مهر ماهی …یعنی: یعنی تنها ماهی که میتونه تنها زندگی کنه…….

تنهایی براش هیچی نیست…با تنهاییش حال میکنه.. مهر ماهی یعنی ی آدم خاص…

مهر ماهی که باشی…. مبهمی… خاصی… قلبت پر از درده ولی…. لبات میخنده… دنیات با بقیه متفاوته… هرکسی نمیفهمت…. به هرکسی هم روی خوش نشون نمیدی…. تعداد کمی لیاقتتو دارن

ما مهر ماهیا از اوناشیم که :↜اگه یـِه قَـدَم↝بَرامونْ بَرداری.. ➜ بَرات ⇚دَربَست⇛ میگـیریم.. بِرِسے بِـه خواسـتـِـه هات…

تبریک تولد عاشقانه مهر

در زندگی خود یک دوست و یار مهر ی داشته باشید همانا شما از رستگاران خواهید بود

مهر ماهی نیازی به تعریف نداره عزیز من ^-^ همه می دونن دیگه یکه ♡ تکه ♡

هیچ وقت . . . یه مهر ی رو بدون گفتن دلیل، رها نکنید

چون اینجوری حتی نمیتونه آسان بمیره !!!

اگرچه که یه مهر ی رها شدنی نیست و دیر و زود به دست و پاش میفتید که دوباره برگرده

مهر ی که باشی…هیچگاه آرزو و حسرتی نخواهی داشت…چرا که خودت به تنهایی، نهایت آرزو و حسرت برای دیگرانی…

مهرماهی که باشی :بعضی اوقات وادار میشی تو فضای بغضت بخندی …دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …شاکی بشی ولی شکایت نکنی …گریه بکنی اما نذاری اشکات پیدا بشن …خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری …خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

مهر ی که بـاشی :بی آنکه بخواهی تمام حرکاتت خاص میشه …. نگاهت … عاشقی و دوست داشتن تو …. سکوت و کلامت …. احساس و مهربانیت …. صبوری و تحملت …. حتی غرور و لجبازی هایت هم جذابیتی خاص دارد ….

من یه مهر ماهیم …… اگه گرفتارم بشی …… دیگه از آزادی بدت میاد….

قبل از زل زدن به چشمای یه مهر ماهی … فاتحه دلتو بخون …

اگر نیوتن قبل از مرگش چشمای یه مهر ی رو می دید معنی واقعی جاذبه رو میفهمید …می آیی با خواهش این و ان

در پوشش آرزوهای دیگران

می روی با هزار آرزوی گران

برای خود نه برای دیگران

تبریک تولد خلاقانه به متولدین مهر

امروز با شکوه ترین روز هست روزی که آفریدگار تو رابه دنیا هدیه داد

و من می ترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همواره دستاتو می خواد

تولدت مبارک

من از شما گفتن تو بدم می آیدعزیزم مرا سرد خطاب نکناین پاییز می خواهم تا افتادن آخرین برگ

با تو دیوانگی ها کنم

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ؛ با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ؛ پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه ؛

اخه تو تنها گل باغچه قلب منی….

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست.

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست.

پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

چه لطیف است حس آغازی دوباره ؛

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ؛ روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

تو پرستوی امیدی مگر از من توچه دیدی

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

دوستت دارم …

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف نمایند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم . . .

دوست عزیز: تقارن بهار طبیعت رابا شکفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگمامیدوارم روزگارت سبز باشه…

با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم، امروز روز میلادته، هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق استعشق من تولدت مبارک

وجود زیبایت وارد بدنیا می شودهدیه سالروزش این آوا می شودعاشقی چون من بی پروا می شوددر شعر تولد غرق رویا می شودآن گونه سالی دگر ازعمر تو آغاز می شودتولدت مبارک

دوباره روز تولدت رسیدروزی که غصه سراغم نمیادروزی که دستای تنهایی منبیشتر از همواره دستاتو میخوادتولدت مبارک

مهرماه

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ؛ تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ؛ واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

نهال عمر تو ای دوست همواره رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همواره روشنیت گرم و محفل آرا باد

تولدت مبارک.

من مهرماهی هستم، سلطان عشقصاحب غرور عالمصاحب قلب رئوفاز خود گذرو درون گرابرایم همه ی چیز در دیدن معنا نمی یابدزندگی پیچیده است و من آسانش می کنم

تولدم مبارک

یه مهر ماهی…مغروره؛ اما اگه دل بدی… غرورش رو فرش زیر پات میکنه! گاهی خودخواهه؛ اما اگه دل بدی…تمام خواسته هاش در تو خلاصه میشه! پیچیدست؛ اما اگر دل بدی… برات تبدیل به یک جمع ساده میشه! لجبازه؛ اما اگه دل بدی… آتیش میزنه به هر چی که با تو سر لج داره! آره یه مهر ماهی اینجوریه! عشقشم مثل همه چیزای دیگش خاصه… من یک مهری ام… من همون دیوونه ایم که هیچوقت عوض نمیشه… همونی که همه باهاش خوشحالن؛ اما کسی باهاش نمی مونه… همونی که اونقدر یه اهنگو گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفر بشه… همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده؛ اما خودش بغضاشو زیر بالش میترکونه… همونی که همه فکر میکنن سخته، سنگه؛ اما با هر تلنگری میشکنه… همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه؛ اما همه ناراحتش میکنن… همونی که تکیه گاه خوبیه؛ اما واسش تکیه گاهی نیس… همونی که کلی حرف داره؛ اما همواره ساکته… تو زندگی یه متولد ماه مـهر … بعضی وقتها دلش رو میبرن و میشه بیدل؛ ولی بعضی وقتها نمیبرنش، میذارن بمونه؛ ولی میشکننش تیکه های شکسته رو جمع میکنی و کنار هم میذاریشون دل داری اون موقع؛ ولی یه دل شکسته، شکل ظاهریش مثل دل هست؛ ولی دیگه اون دل واسه آدم دل نمیشه، درست عین یه آینه شکسته که وقتی تیکه هاش رو کنار هم بچینی ظاهرش شبیه آیینه میشه؛ ولی دیگه مثل یه آیینه سالم نیست که تصویر رو نشون بده … اون دل دیگه دل نمیشه… اینارو هـیچوقـت روے یه مهر ماهے امتحان نکنیدکم محلے کنے نمیاد دنبالت …. ترکت میکنه! باهاش خشن باشے مهـربون نمیشه…. ترکت میکنه! زیاد سراغش نرے , سراغت نمیاد , …. ترکت میکنه !حسادتشو تحریک کنے قدرتو نمے دونه… ترکت میکنه ! ترکش کنے, نازتو نمیکشه…. ترکت میکنه ! فقـط رو راست و مهربون بـاش ………. .مهرے هیچوقت ترکت نمیکنه و درکت میکنه و باهات مے مونـه … !!! همینـو بـس1.جذابیت خاصی تو چهره دارن، اکثرا لبخند زیبایی رو صورتشونه.2.با اینکه مغرور به نظر میانTخیلی مهربون و دلسوزن و با هرجور آدمی میسازن.3.خیلی دوست دارن عاشق بشن و طعمشو بچشن.4. به تمیزی و نظم اهمیت میدن.5.خجالتین و واسه اینکه کسی نفهمه یا احساسات سادشون آسیب نبینه،تا از طرف اطمینان پیدا نکنن باهاش دوست یا خودمونی نمیشن.6.عاشق شیرینی و شکلاتن.7.اگه به کسی دل ببندن هرگز فراموشش نمیکنن.8.تو زندگی اگه از طرف مقابل دلگیر بشن خیلی زود خودشون برای آشتی پا پیش میزارن؛حتی اگه مقصر نباشن.9. مهربونی متولدین این ماه قابل وصف نیست.حتی با وجود ناراحتی و استرس،همواره خنده رو لباشون جلوه میکنه.10.اهل تلافی کردن نیستن و بدی ها رو خیلی زود میبخشن.11. همواره دوست دارن مورد نوازش و مهربانی اطرافیان قرار بگیرن.12. تو همه لحظه ها به یاد خانواده و نزدیکانشون هستن.13.این افراد قلب قوف العاده شنماینده ای دارن و فوق العاده احساساتین.14.به خرید کردن علاقه خیلی زیادی دارن.15. همواره به فکر پیشرفت هستن.16. افراد متولد ماه مهر خیلی افراد خونگرم و جذابی هستن که هرگز نسبت به پیشرفت اطرافیانشون حس حسادت ندارن.17. نسبت به عشقشون فوق العاده حسودن و سعی میکنن هیچوقت از دستش ندن.18.بیشتر از اینکه بگن دوست دارم میخوان این کلمه رو بشنون.19. فوق العاده آروم هستن؛طوری که وقتی کنارشون هستی احساس آرامش میکنی.20.خداوند برای اینکه بشر از مهر و محبت تهی نباشه،متولدین ماه مهر رو آفرید.ما مهرماهی ها همواره باید شاد باشیم…دختـرای مهر ماهی خوشتیپ تریـنپسر دنیـا رو نمیـخوان …پسرایـ مهر ماهی هم زیبـاترین دختر دنیـا رو نمیـخوان ..مهرماهیـ ها کسیـ رو میـخوان که بتونه دنیاشـونرو به زیبـاترین شکل بسازه…!

هیچ وقت علت این توجه بی اندازه به ماه تولد رو نفهمیدم .

تعصبی که گاهی در حد آبی و قرمز بودن پیش میره و دروغ چرا بعضی وقتها من هم ناخواسته سوار این موج شدم . البته من ماه و روز تولدم رو دوست دارم و یه جورایی فکر می کنم ماه مهر بهترین ماه سال هم هست (در حد همون شوخی و کلکل سر آبی یا قرمز بودن) اما اینکه یکنفر برای معرفی خودش از ماه تولدش مایه بذاره رو درک نمی کنم .

چیزی که اتفاقا خیلی هم در دنیای مجازی رایجه و حتما دیدید که در پروفایل وبلاگ یا اینستا به جای گفتن اسم واقعی یا سن و سال و رشته تحصیلی و شغل ، نوشتن اینکه متولد چه ماهی هستند در اولویت قرار می گیره

طوری که بعضی ها بدون هیچ توضیح و تفسیری برای معرفی خودشون به اهالی دنیای مجازی صرفا به یک جمله بسنده می نمایند .

مثلا : یک تیر ماهی

و احتمالا فکر می نمایند که با این جمله قرار است مخاطب حجم زیادی از اطلاعات از نویسنده یا صاحب اون اکانت بدست بیاره .

نمیتونم درک کنم چطور ممکنه ماه تولد یکنفر معین نماینده خلق و خوی اون شخص باشه

طالع بینی ها هم که کلا یکسری صفات عجیب و غریب و معمولا خوب ردیف کردند برای آدم ها و بعضی ها برای جذاب تر شدن زن و مرد متولد هر ماه رو هم جدا کردند و قوانینی هم دارند که زن متولد فلان ماه نباید با مرد فلان ماه ازدواج کند یا بالعکس

مثال 1 : خصوصیات متولدین اردیبهشت :

خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالکیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، با سلیقه ، خوشگل پسند ، پول دوست ، همواره راضی ، مصمّم ، پرکار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی گرا و سودجو ، به هر کاری صورت واقعی می دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع کن ، اهل هنر ، مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می کند ، مستعد کشاورزی ، هرکاری را به انتها می رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه کنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، کمک رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیک پوش ، علاقه مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

مثال 2 : خصوصیات متولدین خرداد :

اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع الانتقال ، متلّون المزاج ، غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه های کوتاه مدت ، منطقی ، عاشق حرکت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق کامپیوتر ، از کار طولانی خسته می شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یک جا بند نمی شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیک پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نکته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، کم حرف ، آب زیر کاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نکنید ، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند

طالع بینی انواع و اقسام مختلفی هم داره . هندی، چینی، عربی ،ازدواج ، روزانه ، شبانه ، هفتگی ، طالع بینی رنگ ، طالع بینی بر اساس سال تولد و …

هرچند نسبت به این داستان هم شک و تردید دارم اما اگر به جای ماه تولد ، زمان بسته شدن نطفه یک نوزاد را در نظر بگیریم و بعد به وضعیت قرار دریافت ماه و ستاره ها و قمر و عقرب و کواکب و تاثیر آن بر شخص بپردازیم با وجود اینکه قبولش سخت است ولی باز منطقی تر است تا ماه تولد یکنفر آن هم در این روزگار پیشرفت علم

لابد می پرسید چه ربطی به پیشرفت علم دارد ؟ بگذارید برایتان مثال بزنم

دکتر مهربان وقت تولد نی نی تازه ما را اوایل خرداد اعلام کرده است

با توجه به اینکه این زمان سقف زمان ممکن و بر اساس زایمان طبیعی است و مهربان احتمالا سزارین خواهد کرد تاریخ تولد نی نی ما بسته به تصمیم خودمان یا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد خواهد شد

یعنی با فرض صحیح بودن این طالع بینی ها من و مهربان می توانیم تصمیم بگیریم فرزند جدیدمان

یک اردیبهشتی باشد یا خردادی

می توانیم تصمیم بگیریم داداش آقا مانی یک مرد اردیبهشتی خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل و عاشق مالکیّت باشد یا نه یک مرد خردادی اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع الانتقال ، متلّون المزاج و غیر پایدار از آب در بیاید .

بیچاره مانی جان هم که دیگر از دست رفت و با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز و عاشق غذاهای تند شده است.

مطمئنم که طالع بینی معتقدین و طرفداران سرسختی دارد .من هم به شخصه با طالع بینی به عنوان یک تفریح و سرگرمی مسئله ای ندارم . همانطور که از یک پرنده یک فال حافظ بخرم و حالم خوش بشود اما پذیرفتن این باور که طالع بینی یک علم است و رد خور ندارد ، آنطور که در ذهن و اعتقادات بعضی ها رسوخ کرده هیچطور توی مخم نمی رود .

شما به عنوان یک طرفدار یا یک مخالف با طالع بینی در این خصوص چه نظری دارید ؟

خوشحال می شوم طرفداران طالع بینی دلیل منطقی و علمی برای این باورشون بنویسند شاید من دچار اشتباه باشم .

نازنین 7 بهمن 1399

ای جانم، منم مهرماهی ام!

Afuz.BUL 26 آبان 1399

عالی بود

مقدمهوالنسیا شهری است در سواحل شرقی اسپانیا که به لحاظ تاریخی از قدمت بسیاری برخوردار است. جاذبه های تاریخی والنسیا در کنار دیگر جاذبه های طبیعی، فرهنگی و اجتماعی که به مرور در پی گذشت سال ها و با پیشرفت روزافزون آن حاصل شده است، این شهر را به یکی از شهرهای پرطرفدار نزد توریست ها…

آنتاریو علاوه بر اینکه قطب اصلی اقتصاد کانادا است، به جاذبه های طبیعی، مانند جنگل های وسیع، پارک های زیبا و آبشار معروف نیاگارا نیز شهرت دارد. در کنار این تنوع طبیعی یک تنوع فرهنگی نیز وجود دارد که نتیجه میزان بالای مهاجرت به این استان است.

حتما شنیده اید که افراد باتجربه و خردمند را جهاندیده خطاب می نمایند چراکه سفر به نقاط مختلف جهان و روبرو شدن با موقعیت ها و فرهنگ های ناشناخته، راهی مطمئن برای داشتن زندگی پربار و کسب تجربه است. به دلایل مختلف ازجمله کنجکاوی بیشتر، روحیه جنگندگی و ماجراجویی قوی تر و …، فعالیت هایی…

خبرنگاران: امروزه زنان قدرتمند زیادی را در سراسر این کره خاکی می بینیم، اما با وجود همه اینها باز هم مشکلاتی هر چند کوچک وجود دارد و آن رفتاری است که بسیاری از خانم ها در مقابل دیگران انجام می دهند: معذرت خواهی.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها: برخی از آدم‌ها خیلی زود عاشق می‌شوند و برخی دیگر دیر. برخی به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند و برخی دیگر تا طرف مقابل شان را نشناسند، نمی‌توانند حسی نسبت به او داشته باشند. به طور خلاصه هر فردی به شیوه‌ای خاص عاشق می‌شود. اگر شما هم دوست دارید بدانید که متولدین ماه‌های مختلف در چه شرایطی و عاشق چه تیپ شخصیتی می‌شوند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروردین: زمانی که با فردی قدرتمند روبه‌رو شوند

متولدین ماه فروردین به هیچ وجه عاشق افراد ضعیف نمی‌شوند، بلکه برعکس، قدرت است که آن‌ها را جذب می‌کند. آن‌ها افرادی مستقل هستند که می‌توانند به راحتی برای انجام هر کاری روی پای خودشان بایستند. آن‌ها بلندپروازند و برای رسیدن به هدف هایشان اراده بالایی دارند، از این رو به دنبال فردی می‌گردند که مانند خودشان یا حتی قوی‌تر از خودشان باشد.

آن‌ها دوست ندارد که شریک زندگی شان از مدیر بودن یا دیگر چالش‌های زندگی هراس داشته باشد. معلوم نیست که آن‌ها کی عاشق می‌شوند، اما این اتفاق چندان هم دور نیست، زیرا آن‌ها دوست دارند که هر چه سریع‌تر اطراف شان را با افرادی با انگیزه و قوی پر کنند.چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم

اردیبهشت: زمانی که با شخصی احساس راحتی کنند

اگر چه اردیبهشتی‌ها گاهی لجباز و یک دنده می‌شوند، اما در کل دیگران دوست دارند که با آن‌ها در ارتباط باشند، زیرا در کنار آن‌ها احساس راحتی می‌کنند. متولدین این ماه، اگر از شرایط اطراف شان راضی نباشند غر نمی‌زنند، از کنار مشکلات به سادگی می‌گذرند و زندگی شان را بر وفق مرادشان پیش می‌برند. به همین دلیل است که دوستان زیادی دارند و همیشه دورشان شلوغ است.

آن‌ها افراد راحتی هستند، از این رو به دنبال فردی مثل خودشان می‌گردند که با او احساس راحتی کنند. از آنجا که دوست ندارند آخرین مجرد‌های روی زمین باشند، هر چی سریع‌تر نیمه گمشده شان را پیدا می‌کنند و مسیر زندگی شان را در کنار او می‌گذرانند.

خرداد: زمانی که فردی را بیابند که همراهشان باشد

خردادی‌ها سرشار از انرژی هستند. آن‌ها از ماجراجویی لذت می‌برند و زمانی که در پی هدف شان هستند، خوشحال‌ترین افراد روی زمین اند. آن‌ها از تکرار و روزمرگی‌های زندگی بیزارند و در عوض تنوع می‌خواهند. به همین دلیل مدام خودشان را در چالش‌های مختلف قرار می‌دهند. نیمه گمشده شان آن‌ها نیز باید فردی پرانرژی باشد که او را در تمام مراحل زندگی همراهی می‌کند. اگر چه ممکن است که آن‌ها با افراد زیادی آشنا شوند، اما عشق زندگی شان را به سادگی به دست نمی‌آورند. آنچه آن‌ها را جذب می‌کند نه زیبایی بلکه همراهی در قدم به قدم زندگی است.

تیر: زمانی که شریک زندگی ایده‌آلشان را بیابند

متولدین ماه تیر افرادی به شدت احساساتی هستند. آن‌ها عاشق خانواده اند و تشکیل زندگی و بچه دار شدن از آرزو‌های آنهاست. از آنجا که همدلی، صبوری، از خود گذشتگی و عشق ورزی از خصوصیات بارز اخلاقی آنهاست، می‌توانند یک شریک زندگی ایده آل و مادر یا پدری نمونه باشند؛ بنابراین زمانی عاشق می‌شوند که بتوانند زندگی مشترک خود را با عشق شان آغاز کنند.

برای بسیاری از افراد این اتفاق در ۲۵ یا ۲۶ سالگی و در برخی مواقع دیگر در ۳۰ سالگی رخ می‌دهد. عاشق شدن متولدین تیزر بستگی به فرهنگ و وضع خانوادگی آن‌ها دارد. در هر صورت هر زمان که شرایط ازدواج را داشته باشند، دست به کار می‌شوند.

مرداد: وقتی که از خوشگذرانی خسته شوند

مردادی‌ها افرادی اجتماعی هستند که مدام وقت خود را در میهمانی به سر می‌برند، افراد جدید را ملاقات می‌کنند و همیشه مرکز توجه اند. آن‌ها قلب بزرگی دارند، اما به این سادگی‌ها عاشق نمی‌شوند. عاشقی برای آن‌ها تنها در زمانی رخ می‌دهد که از خوشگذرانی‌های دوران جوانی خسته شوند و به دنبال یک زندگی باثبات‌تر باشند. آن‌ها دوست ندارند که استقلال و آزادی خود را از دست بدهند، به همین دلیل در سن بالا عاشق می‌شوند.

شهریور: اگر فردی با استاندارد‌های آن‌ها همخوانی داشته باشد

زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می‌شوند، متولدین ماه شهریور استاندار‌های سختی برای طرف مقابل شان قائل می‌شوند. آن‌ها به دنبال فردی کامل و هم چیز تمام می‌گردند. به همین دلیل به سادگی در دام عاشقی نمی‌افتند. آن‌ها ترجیح می‌دهند تنها باشند تا این که با فردی که با استاندارد‌های آن‌ها شباهت ندارد، وارد رابطه شوند. صبر آن‌ها در این زمینه زیاد است، اما مطمئن هستند زمانی که وارد رابطه شوند، از هر نظر از انتخاب شان راضی و خشنودند.

مهر: زمانی که محبت ببینند

زمان زیادی طول نمی‌کشد که متولدین ماه مهر عاشق شوند، زیرا آن‌ها عشق را بخش مهمی از زندگی شان می‌دانند که بدون آن زندگی شان مفهومی ندارد. آن‌ها عشق را ساده می‌گیرند، به همین دلیل تنها کمی محبت از سوی طرف مقابل شان کافی است تا دل خود را ببازند. آنچه آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، محبت و رمانتیک بودن است که آن‌ها را در رابطه عاطفی به زانو در می‌آورد؛ بنابراین مهم نیست که هدیه‌ای که برای او می‌خرید ارزان باشد یا گران، در هر صورت آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد رمانتیک بودن است.

آبان: زمانی که کسی آن‌ها را درک کند

متولدین آبان دوست دارند که حرف هایشان شنیده و به همان نسبت درک شود. به همین دلیل به محض اینکه احساس کنند طرف مقابل شان آن‌ها را درک نمی‌کند، مکالمه یا ارتباط شان را با طرف مقابل، تمام می‌کنند. زمان برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل دوست ندارند که لحظه‌ای آن را تلف کنند. آبانی‌ها زمانی عاشق می‌شوند که احساس کنند طرف مقابل شان به خوبی آن‌ها را درک می‌کند. اگرچه این کار از هر کسی ساخته نیست، اما در نهایت فرد ایده آل در مقابل راهشان قرار می‌گیرد. در واقع آن‌ها تنها به فردی که به حرف هایشان احترام می‌گذارند، چراغ سبز نشان می‌دهند.

آذر: زمانی که خودشان را بشناسند

متولدین آذر دوست دارند که مستقل باشند. آن‌ها از تکیه کردن به دیگران بیزارند، به همین دلیل تن به رابطه‌هایی که آن‌ها را محدود کند، نمی‌دهند. آن‌ها عاشق کشف و اکتشاف اند و دوست دارند که از محیط اطرافشان چیز‌های بیشتری بیاموزند.

به بیان دیگر، اعتقاد دارند که تا خودشان را نشناسند، نمی‌توانند فرد دیگری را خوشبخت کنند. به همین دلیل تنها زمانی که به خودشناسی کامل برسند، به سراغ فرد دیگری در زندگی شان نمی‌گردند. تا ارزش‌های زندگی شان را نشناسند، تا راه‌های شاد بودن را نیابند یا از برنامه‌های آینده شان آگاه نباشند، دل نمی‌بندند. البته این بدان معنی نیست که آذری‌ها دیر عاشق می‌شوند، اتفاقا از آنجا که آن‌ها به خوبی از خواسته‌های دلشان آگاهند، خیلی زود عشق زندگی شان را پیدا خواهند کرد.

دی: زمانی که به اهداف شان رسیده باشند

دی ماهی‌ها می‌دانند که از زندگی چه می‌خواهند، به همین دلیل برای رسیدن به آن‌ها تمام تلاش شان را می‌کنند. آن‌ها عاشق کار کردن و پول درآوردن هستند به طوری که می‌توانند سال‌های سال روی یک پروژه کار کنند تا نتیجه آن را ببینند. موفقیت در راهی که در پیش گرفته اند برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد از این رو از انجام کار‌هایی که مانع از پیشرفت شان شود، خودداری می‌کنند. اما پس از آنکه به اهداف خود دست یافتند و در کارشان به ثبات رسیدند، به دنبال دیگر هدف‌های زندگی از جمله پیدا کردن عشق زندگی شان می‌گردند.

بهمن: زمانی که هیچکس انتظارش را ندارد

برای متولدین ماه بهمن مهم نیست که دیگران در مورد آن‌ها چه فکری می‌کنند. آن‌ها هر کاری که از نظر خودشان درست است را انجام می‌دهند. عشق و عاشقی برای آن‌ها نیز چنین است. آنجا که همه نگاه‌ها روی متولدین بهمن است تا قلب شان را به روی فردی بگشایند، آن‌ها هیج کاری نمی‌کنند، اما درست آنجایی که هیچکس انتظارش را ندارد، دلشان می‌لرزد و عاشق می‌شوند. به بیان دیگر، بهمنی‌ها دوست دارند دیگران را سورپرایز کنند.

اگر می‌خواهید این افراد را عاشق کنید، نباید به آن‌ها فشار آورید، زیرا آن‌ها زیر بار حرف زور نمی‌روند. در واقع آن‌ها تنها در شرایطی که هیچ فشار و اصراری رویشان نباشد، عاشق می‌شوند.

اسفند: زمانی که احساس آزادی کنند

فردی که اسفندی‌ها عاشق اش می‌شوند باید آزادی کامل را در اختیارشان قرار دهد. زمانی که اسفندی‌ها در محدودیت قرار می‌گیرند، نمی‌توانند به خوبی عمل کنند به همین دلیل از این وضعیت گریزانند. این آزادی نه تنها فیزیکی، بلکه روحی و احساسی نیز است. آن‌ها باید بتوانند آنچه در ذهن و دلشان می‌گذرد را به راحتی به زبان آورند. از آنجا که متولدین این ماه افرادی خیال پرداز هستند، باید فضای کافی برای رویاپردازی شان داشته باشند.

منبع: thetalko

چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم
چگونه دل زن متولد مهر را بدست آوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *