خصوصیات زنان متولد تیر ماه

 
helpkade
چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم
چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

مرد متولد آبان ماه :

 

دارای قدرت رهبری 

 

مرد اسفندی :

 

همراه

 

 مرد متولد اردیبهشت :

چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

پر تکاپو

 

 مرد متولد شهریور ماه :

 

ساعی و کوشا 

 

 

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3789موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4353موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1956موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36261موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4221موضوع : چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19328موضوع :

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد؟

 

دختران تیر ماهی دوست دارند با چه مردانی ازدواج کنند؟

در این مطلب نوین اطلس دات کام برای پاسخ به سوالات بالا خصوصیات زن متولد تیر را برای ازدواج برای شما گردآوری کرده است. هم چنین اگر بخواهید یک زن تیرماهی را عاشق خود کنید باید با علایق او آشنا باشید و بدانید نحوه ی برخورد درست با او چگونه است. به همین منظور نوین اطلس دات کام اطلاعاتی در این مورد در اختیار شما می گذارد.

در پایان نیز ازدواج زن متولد تیر ماه را بر اساس فال و طالع بینی بررسی می کنیم.

از زن متولد تیر بعد از ازدواج انتظار تغییرات گاه و بیگاه را داشته باشید. تغییرات او روی زندگی مشترک شما تاثیر می گذارد و ثبات زندگی تان را بر هم می زند. ممکن است شما بخواهید یک شغل ثابت داشته باشید و برای مدت طولانی به شیوه ی یکسانی زندگی کنید اما زن متولد تیر این اجازه را به شما نمی دهد.

از خصوصیات خوب زن متولد تیر برای ازدواج خانه داری خیلی خوب است. او از کار کردن در خانه لذت می برد و به کسانی که دوست دارد توجه و رفاه مورد قبولی در خانه اعطا می کند. درواقع او خوشش می آید خانواده اش در رفاه کامل زندگی کنند.

ممکن است زن تیر بعد از ازدواج هم دوستانی داشته باشد که شما کاملا آنها را تایید نکنید اما عاقلانه نیست که در مورد آن ها بحث و مشاجره راه بیندازید زیرا او خشمگین خواهد شد .به هر حال احتمال اینکه خودش به زودی آن ها را کنار بگذارد زیاد است.

زن تیرماهی شما بی نهایت به والدینش علاقه مند بوده و در عین حال امکان دارد  با والدین شما بعد از ازدواج میانه ی خوبی نداشته باشد. در این موارد باید شما در مورد عدم دخالت خانواده هر دو طرف محکم و باثبات عمل کنید.

متولدین تیر علاقه زیادی به گل ها دارند. زنان تیر ماهی ماه عاشق اشیا کهنه و قدیمی هستند. زن متولد تیر علاقه ای به لباس های اسپرت ندارد و عاشق لباس های شیک و تجملی است. هم چنین او به نقاشی و مجسمه سازی علاقه زیادی دارد. زن تیر ماهی به رنگ های سنگین برای لباس علاقه دارد و از بکار رفتن نقش و نگار در لباس هایش متنفر است.

از علایق زنان تیر ماهی وسایل خانه است و هدایایی که به خانه مربوط شود برای آن ها هدایای مناسبی خواهد بود مانند وسایل تزیینی. زن متولد تیر به آشپزی علاقه زیادی دارد. داستان و کتاب نیز از علایق یک دختر تیرماهی می باشد.

رازهای رفتاری با دخترهای متولد تیر:

 

متولدین زن تیر ماه برای ارضای خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هستند. آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می برند ؛ به آنها توجه زیادی نشان دهید. زنان متولد تیر دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگیرند پس به آن ها عشق بی قید و شرط بورزید و محبت کنید.

هم چنین در مورد زنان تیر ماهی از انجام کارهای زیر اجتناب کنید:

۱-هنگام برخورد با زن متولد تیر لاابالی و نامرتب نباشید و نسبت به سر و وضع و رفتارتان بی توجهی نشان ندهید.

۲-از جر و بحث در مورد مسایل شخصی خودتان با دختر متولد تیر در انظار عموم خودداری کنید.

۳-از ولخرجی اجتناب کنید زیرا زن تیر ماهی صرفه جویی و عقل معاش را تحسین می کند.

۴-در حضور دیگران از انتقاد کردن از او خودداری کنید.

۵- هنگام برخورد با زن تیر ماهی فراموش نکنید او از اینکه در حضور جمع مورد بحث واقع شود و یا از او انتقاد بشود خوشش نمی آید.

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی

هر دختر تیر ماهی حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد تا عاشق مردی شود:

• مردان برجسته، زن های تیرماهی را به خود جذب می کنند:زن های تیرماهی به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها ی متولد تیر را به خود جذب می کند:

همه ی زن ها از جمله زن های تیرماهی به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود کنید:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن های تیرماهی متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر های تیرماهی پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

 

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت برای زنان تیر ماهی است . یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین فروردین »

متولدین تیر افرادی آرام ، تودار و اهل شعر و موسیقی ونقاشی هستند و یک زندگی خانوادگی آرام و بی دغدغه را طلب می کنند ولی متولدین فروردین چندان اهل آرامش و سکون نیستند و افرادی برون گرا هستند و از همین نظر شاید چندان با هم هماهنگ نباشند . ولی با عشق و علاقه خیلی از غیرممکن ها به ممکن تبدیل می شود . متولدین تیر کمی عصبی و زود خشم و حسود هستند و متولدین فروردین باید مراقب این حساسیت و زود جوشی آنها باشند وگرنه کار به جاهای باریک می کشد .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین اردیبهشت »

متولدین تیر افرادی آرام ، ساکت و بی آزار هستند و در ذات آنها به هیچ وجه شرارت وجود ندارد . صاحبان علامت خرچنگ (تیر) همیشه دوست دارند که در میان خانواده و جمه دوستان خود باشند و چون متولدین اردیبهشت نیز خیلی خانواده دوست هستند پیوند زناشویی میان آنها دارای نقطه اشتراک مهمی است . متولدین تیر روحیه متغیری دارند و کمی دمدمی مزاج هستند و در عین حال که لحظه متبسم و خندان هستند لحظه ای بعد ممکن است بر اثر کوچکترین تأثری اخم آلود و ترش رو شوند . از همین نظر متولدین اردیبهشت باید مراقب باشند که عقاید خود را بی پروا به آنها تحمیل نکنندچون متولد تیر ممکن است به زودی روی ترش کرده و عکس العمل نشان دهند .چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین خرداد »

متولدین تیر طبیعتی آرام ، با نزاکت ، ملایم و دلسوز دارند و عمدتأ دوست دارند در میان جمع خانواده خود باشند و این با طبیعت تنوع طلب ، پر جوش و خروش و هیجانی خردادی ها چندان سازگاری ندارد . متولدین خرداد از یکنواختی زود کسل می شوند و تحمل یک جا ماندن را ندارند و از همین نظر ممکن است با متولدین تیر دچار مشکل شوند . متولد تیر کمی مردم گریز ، خجول ، متواضع و محافظه کار است و این خصوصیات نیز با ویژگی های متولدین خرداد چندان همخوانی ندارد.

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین تیر »

مثل دیگر ازدواجهای ماه های مشابه با یکدیگر ، این پیوند نیز می تواند خصوصیات مثبت و منفی زن و شوهر متولد تیر را تشدید و برجسته کند . مثلأ متولدین تیر کمی مقتصد و صرفه جو و گاهی خسیس هستند و وقتی زن وشوهر چنین خصوصیتی داشته باشند آنگاه بیشتر به چشم می خورد . متولدین تیر از نظر خلق و خو کمی دمدمی مزاج و متلون هستند بنابراین اگر دوران بد خلقی و کسالت آنها با هم همزمان شود آنگاه اوضاع خانواده به هم می ریزد به خصوص آنکه متولدین تیر کمی هم یکدنده و سر سخت خستند و وقتی قهر می کنند خیلی دیر تن به آشتی می دهند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین مرداد »

متولدین مرداد با متولدین تیر از نظر روابط جسمانی مشکلی نخواهند داشت و با هم جور و هماهنگ هستند . ولی متولدین مرداد زیاد تحمل خلق و خوی متغیر متولدین تیر را ندارند و از این بابت متولدین تیر باید انعطاف پذیری بیشتری نشان بدهند و مراقب رفتار خود باشند . متولدین تیر از بابت سلطه جویی مردادی ها چندان مخالفتی ندارند و روحیانه سلطه جویانه آنها را می پذیرند و همچنین به نیاز حیاتی آنها که دوست دارند همواره مورد توجه قرار داشته باشند و مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند پاسخ مناسب می دهند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین شهریور »

متولدین شهریور بسیار باریک بین و دقیق هستند و به هر چیزی در زندگی با دید انتقادی می نگرند و این امر شاید برای متولدین تیر زیاد مطبوع نباشد . اما متولدین شهریور در امور مالی بسیار کاردان هستند و به خوبی می توانند بودجه خانواده را تنظیم کنند و از این نظر هماهنگی خوبی با متولدین تیر خواهند داشت چون آنها هم آدمهایی مقتصد و صرفه جو هستند . متولد شهریور تابع نظم و مقررات و قانون است و در زندگی به گونه ای محتاط قدم بر می دارد و از این نظر متولد تیر با او هماهنگی کامل دارد .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین مهر »

متولد مهر بسیار رئوف ومهربان و پر عاطفه است و از این نظر به خوبی با متولد تیر هماهنگ است و هر دو رابطه عاطفی توانمندی با یکدیگر برقرار کرده و از همدردی و صمیمیت یکدیگر بهره مند می شوند . متولد مهر ماه اجتماعی و اهل معاشرت است ولی متولد تیر به اندازه او اهل رفت و آمد با دیگران نیست ودر ارتباط با یکدیگر می توانند به حالت تعادل رسیده و همدیگر را کامل کنند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین آذر »

این دو از نظر خلق و خو سازگاری چندانی با هم ندارند یعنی متولد آذر فردی اجتماعی و اهل سفر و است در صورتی که متولد تیر کمی درون گرا و متمایل به خانواده است . اما از لحاظ روابط جسمانی با هم سازگار هستند . متولد آذر همانند متولد تیر احساساتی و صمیمی و خونگرم است و بنابراین در امور عاطفی به خوبی می توانند به خوبی همدیگر را ار ضا کرد و به توافق و آرامش دست یابند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین دی »

 

متولد دی در زمینه امور مالی مقتصد و صرفه جو است و از این نظر با متولد تیر هماهنگی دارد . متولد دی همچنین خانواده دوست است و به روابط خانوادگی اهمیت می دهد و قلبی رئوف و مهربان دارد و از این جنبه نیز با متولد تیر به خوبی سازگاری دارد . از نظر روابط جسمانی نیز با هم تضادی ندارند و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین بهمن »

متولد بهمن مهارت چندانی در ابراز علاقه ندارد و بلد نیست ابراز محبت کند . سیاره حاکم بر اورانوس و عنصر وجودی او باد است و شاید از همین روست که همچون باد بی ثباتی هایی در رفتار او مشاهده می شود ، در صورتی که متولد تیر خواهان یک رابطه پر شور و حرارت عاطفی است و شاید از این لحاظ با هم هماهنگ نباشند .

« رابطه زناشویی متولدین زن تیر با متولدین اسفند »

متولدین اسفند سرشار از عشق و هیجان و عواطف نیرومند هستند و به خوبی می توانند با متولدین تیر پیوند مستحکمی را برقرار کنند که روز به روز عمیق تر شود. آنها از لحاظ عاطفی با یکدیگر همگون و سازگار هستند و به اتکای همین تفاهم به خوبی قادرند زندگی زناشویی سرشار از عطوفت و مهربانی بنا کنند . آنها با یکدیگر روابط جسمانی هماهنگی دارند و ارضا کننده یکدیگر هستند .

مطالب مرتبط:

 

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

 

فال تاروت عشق و احساس

 

رفتار مرد عاشق

 

خصوصیات متولدین تیر

 

فال رابطه ی ماه ها

 

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

 

چگونه زنان را بشناسیم

 

 

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

 

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

متولدین تیرماه خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی…

 

به سایت آگهی یار خوش آمدید
. روز زن و روز مادر مبارک باد رد کردن

احساسات بخش مهم رابطه عاشقانه یک دختر متولد تیر ماه را تشکیل می دهند. او نسبت به اینکه شریک زندگیش چگونه احساسات و خواسته هایش را اداره می کند، حساس است و اگر با بی تفاوتی یا پرخاشگری با او ملاقات کنید کم کم از شما دور خواهد شد. بنابراین اگر دختر مورد علاقه شما، متولد تیر ماه است و نسبت به یکی از همکاران شما نگران است، بجای اینکه به سختی با او مقابله به مثل کنید و بگویید همه چیز را درباره چیزی که به او ربطی ندارد فراموش کند، او را مطمئن کنید که به حرف او گوش می دهید.

رفتار بسیار زنانه و جذابیت او خصوصیت بارز دختر متولد تیر ماه است. مانند تاثیر ماه بر روی جزر و مد در اقیانوس، دختر متولد تیر ماه زمانی که در شرایطش قرار بگیرد و سرحوصله باشد می تواند یک مرد را حتی بدون بلند کردن انگشت کوچک خود، شیفته و جذب خود کند. دلیل آن جذابیت ذاتی، طبیعت دلسوز و رفتار دلنواز متولدین تیر ماه است که حتی چیزی فراتر از ظرفیت یک مرد می باشد.

یک جنبه اساسی از شخصیت دختر متولد تیر ماه، عشق به خانه و خانواده است. جای تعجب نیست چرا که آنها دربردارنده نماد خرچنگ می باشند که موجودی است خوشحال که همواره خانه خود را به همراه دارد. به احتمال زیاد یک زن متولد تیر ماه در خانه ای راحت و خانواده ای بزرگ خوشبخت ترین فرد است. در واقع حتی ممکن است آنها در خانواده ای پرجمعیت قدرت مادرسالانه داشته باشند. در کل آنها تمایل زیادی به مدیریت برگزاری میهمانی و سفره های شام بزرگ همانند خانواده های قدیمی دارند حتی اگر لازم باشد با شلاق مدیریت می کنند!

جالب توجه است که زن متولد تیر ماه می تواند درست مانند خرچنگ که زمان احساس خطر در مورد خانه اش کاملا بی رحم است و برای مراقبت از آن هر کاری کمی کند؛ باشد. زن متولد تیر ماه حتی در زمانی که مجرد است، در اعیاد مشتاقانه به انتظار دور هم جمع شدن خانواده و خوردن شام دسته جمعی است. شاید با چیدمان متفاوت و روز به روز قفسه های کمد لباس، شما را سورپرایز کند و از بابت این کار بسیار خوشحال و خرسند است.

زن متولد تیر ماه برای بزرگ کردن فرزند خود هر چه هست در دل نگه میدارد به گونه ای که به مرور زمان خمیده به نظر می رسد؛ بیش از حد خود را صرف خانه و شریک زندگی خود می کند و در زمینه قرار دادن هر چیز در جای خود توسط خانواده کاملا ماهر است، بعنوان مثال وقتی می گوید ملحفه ها باید در کشو بالا باشد باید همانجا باشد نه جای دیگر. در حالیکه اکثر مردها زیاد درگیر نظم و ترتیب نیستند و دخالت بیش از حد در امورشان می تواند آنها را ضعیف النفس کند.چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

زن متولد تیر ماه دارای روح بسیار حساسی است به طوریکه یک دوگانگی می تواند سبب شود که او دلسرد شود.
در حالی که دوست تیر ماهی تان در ذهنش درگیر ناراحتی های عاطفی است؛ می توانید او را از افکار و احساسات تان آگاه کنید درست در همان زمان او بسیار حساس و دل نازک شده است. زمانیکه حرف ضد و نقیضی از او می شنوید ممکن است سریع او را خاطی تلقی کنید. هر گونه اشاره انتقادی به او به احتمال زیاد موجب فرو رفتن او در لاکش می شود، و با شما قهر می کند یا شروع به گریه کردن می کند و تا زمانی که نپذیرید صحبت درباره آن موضوع اشتباه بوده این ماجرا ادامه دارد. زمانی که زن متولد تیر ماه وارد حال و هوای افسانه ای خود می شود هر قدر هم که این حالت طول بکشد متوجه آن نخواهد شد. درست مانند خرچنگی که در لاکش فرو رفته و هر قدر هم به او سیخونک و تلنگر بزنید از عقب نشینی خودخواسته اش بیرون نمی آید. و تا زمانی که آماده نشده باشد به سمت شما باز نخواهند گشت.

یکی از چالش ها در مورد آشنایی با زن متولد تیر ماه این است که بدانید واقعا چه می خواهد. از آنجاییکه متولد این ماه به طور ذاتی عمیقاً عاطفی است، از شما انتظار دارد که بعنوان معشوق او تمامی آرزوها و خواسته های درونی خود را با او در میان گذاشته و هماهنگ کنید. بنابراین اگر شما از دختر متولد تیر ماه پرسیدید که برای پنجشنبه شب دوست دارد کجا بروید و او در جواب گفت: من نمیدونم خودت تصمیم بگیر، این بدان معنی است که شما باید به صحبت های خودتان در طی دو هفته گذشته فکر کنید و در گوشه کنار حرفهایش نام فروشگاه آنتیکی که یک جای آرام و دنج از شهر است و او همیشه می خواسته به آنجا سری بزند را پیدا کنید و در جواب او به آن اشاره کنید. با این حال اگر شما نتوانستید در بین گفته هایش نکته کلامی را بیابید که به جایی اشاره کند، بهترین گزینه بردن او به یک جای خوب برای خوردن غذا و نوشیدنی است. بنابراین برای تاریخ بعدی خود، یک رستوران جدید که غذاهای جنوبی خانگی سرو می کند را انتخاب کنید و زمانیکه چشم او به آنجا روشن شد به او بگویید که می دانستم تنها چیزی که تو را خوشحال میکرده چیزی شبیه به اینجا بود. ه است.

یک زن متولد تیر ماه دوست دارد امنیت عاطفی را در رابطه اش حس کند و اغلب، ازدواج را نقطه اوج یک رابطه عاشقانه می داند. بنابراین اگر شما برای آینده نزدیک آماده نیستید و با خود درباره ازدواج با او کنار نیامده اید، شاید هنوز دختر متولد تیر ماه را در این مورد جدی نگرفته اید. او نیاز دارد درباره عشقش احساس اطمینان کند؛ این عشق می تواند منجر به حسادت شود که طی آن او دیواری دورتادور خود می سازد و به فکر فرو می رود و دلش به حال خودش می سوزد. حتی اگر حسادتش را کمتر نشان دهد، حسادت زن متولد تیر ماه از یک زن مرداد ماهی کمتر و از زن متولد آبان خطرناک تر است. به همان اندازه که دختر متولد تیر ماه از نظر حسادت می تواند خطرناک باشد، می تواند در ایجاد رابطه ای احساسی ماهر باشد. به طور کلی زن متولد تیر ماه معمولاً سازگارتر از متولیدین دیگر برج های فلکی است. فقط مطمئنش کنید که عشق زیادی برای رابطه تان صرف می کنید و نسبت به نیازها و احساسات او حساس هستید. در عوض حضور زن متولد تیر ماه برای تو بعنوان همدمی دلسوز و شیرین لذت بخش خواهد بود. و اگر شما جزء دسته ای از مردها هستید که یک زن با خصوصیات زنانه کامل و ساده را دوست دارید، نیاز ندارید به غیر از زن متولد تیر ماه دنبال گزینه دیگری بگردید.

از دختر متولد تیر ماه سوالات درست بپرسید.

 

futurescopes.com

 

عالی بود .ممنون 🙂

 

خوشحالم که مورد توجهتون قرار گرفت 🙂

 

سلام…وقتی جستجو کردم دیدم ماه بهمنو ندارین کلی خورد تو ذوقم:-(((سایتتون عالیه خیلی دوسش داشتم مفیدو جالبه مطالبش…اگ میشه بهمنم بذاریییییییییییین میسیییییییی

سلام الهام جان، برای اینکه ذوق زده بشید مطلب بهمنم میذارم بزودی، سر بزنی میبینیش. 🙂

سلام..ممنون از اینکه ب خواسته ی مخاطباتون توجه میکنین…حتما سر میزنم زود:-)

منم سعی میکنم زود براتون بذارم

 

می بخشید انقدر طول کشید الهام خانم 😉
دختر متولد بهمن ماه هم الان در سایت هست. هر چند شاید بیشتر به درد آقایون بخوره 🙂

ای کاش مینوشتید چگونه میتونیم عاشق دختر متولد تیر ماه نشویم ! اینجاشو من گیر کردم …

منم مثهههه توووووو گیر کردم الان دیونشم

 

حالت سوخته را سوخته دل داند و بس / شمع دانست که جان دادن پروانه ز چیست

همه دروغ میگید من یه دختر متولد تیر ماه هستم وقبل از اون تا حالا از کسی خوشم نیومد وقتی بی تکلیفم کرد خودم جلو رفتم وتکلیفمو روشن کردم و حالا تقریبا به آرامش رسیدم از متولدین مهر حالم به هم می خوره البته مردای دیونشون

دقیقا مهر و فروردین‌:)

 

بهترین گزینه یک زنه تیر ماهی :(( الان گرفتارشم

 

مرد بهمن هم بزارین …ممنون 🙂

 

شما مدرست دیر نشه عمو جون؟!

 

:))

 

بعله در مورده من که دقیقن همینطوره 🙂

 

من اصلا به طالع و این چیزا اعتقادی نداشتم الان ک این مطلب خوندم میتونم بگم ۹۹ درصدش راجب من درست بود و واقعا جالبه این همه شباهت ☺☺

منم دختر تیرماهی ام و میگم تقریبا همه اش درسته جز اینکه چرا من حسود نیستم….

سلام. منم یه دخترتیرماهی‌ام. به جرعت میتونم بگم ۹۰درصد این مطالب درست بود. من خیلی خیلی حساسم و همینطور زودرنج..! کلی هم روخودم کارکردم که تغییرکنم اما نشد که نشد😑
ممنونم از مطالب خوبتون

دیوونه یه یه دختر تیرماهیم ولی خیلی مغروره نمیدونم چه جوری بهش بگم میخوامش

من یه دختر تیرماهی ام..کاملا درست بود.

 

سلام .من با خانم تیر ماهی دوست هستم واقعان عاشقش هستم .خیلی زن جالبی هستش .مخصوصان کارهاش واقعان آدم ازش خسته نمیشه .انگار با آدمهای دیگه فرق داره انگار از یه کره دیگه اومده روی زمین .خیلی حساسه ،احساساتش واقعان خیلی ظریفه ،یه شاخه گل براش میگیرم انگار دنیا رو بهش دادم ،کودک درونش واقعان ۲سال است.یه چیزها خاصیه .مخصوصان کارهاش ،عاشقشم.

توصیفتون از عشقتون خیلی جالب بود😊 عشقتون پایدار.

عالی بود عزیزم مرسی گلم خیلی خوب بود❤❤❤❤❤💋

 

منم ماه تیرم

 

واقعا ۹۵%درست بود😍تو طالع بینی هندی که کامل تر بود هم همین طور به جز اینکه من علاقه با اشیاء کهنه ندارم

دختر تیرماهی آدم نیست فرشته است فرشته فقط همین (من تیر ماهی ام همش یعنی بالای نودو نه درصدش درست بود)

سلام میشه بپرسم چرا مردهای مهرماهی خوب نیستن……….

دخترای تیر ماهی اصلا با مردای فروردین بهمن مهر آذر نمیتونن سازگار شن برا همین این مطلب که سازگارترین ماه تیر ماهیان بنظرم اشتباهه شایدم اونا نمیتونن با ما بسازن:)) و رابطه با مردای مردادو دی و اسفند و اردیبهشت بنظرم عالیهچگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

واییییی منم تیر ماهیم دقیقا نظرتون درست بود در مورد من کاملا صدق میکنع ب خصوص اذر ک اصلا باهاش نمیسازم و مردادو دی ک عاشقشونمممممم

بنظرم جالب نبود
منم متولد مهرم
دخترای تیر ماهی واسه ازدواج خوب نیستن چون بینهایت خودخواهن و شکاک
و فوق العاده کینه ای هستن

 

 

 

 

 

 

 

 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

 

 

اگر به دنبال زنانی با خصلت های زنانه تمام عیار میگردید، زنان متولد تیر ماه را انتخاب کنید. جالب است بدانید، زنان متولد تیر ماه در عین جذابیت، مهربانی و گیرایی، مملو از حسادت، ناراحتی و فرار از انتقاد هستند. این مطلب به طور کامل نقاط قوت زنان تیر ماهی، نقاط ضعف زنان تیر ماهی و خصوصیات زنان متولد تیر ماه را به طور کامل به شما توضیح می دهد.

معمولا هر زنی در عین لطافت، مهربانی، عنصرهای وفاداری و از خودگذشتگی، مانند هر فرد دیگری، از حسادت و لجاجت نیز بهره برده است. اما لازم بود بدانید زنان متولد تیر ماه صفات منفی خود را بسیار آشکار تر از دیگران نشان می دهند. خود را ملزوم به پنهان کردن این صفات نمی دانند که البته همین رفتار حکایت از شفافیت خصوصیات مثبت زنان تیر ماه در برابر صفات منفی خود دارد. از زنان معروف تیر ماهی می توان به نسرین مقانلو بازیگر و هلن کلر نویسنده امریکایی نام برد.

زنان تیر ماه تاب و تحمل شنیدن هیچ گونه انتقادی را ندارند و واضحاً از دیگران میخواهند از آنها انتقاد نکنند. اما در عین حال تمام تلاش خود را برای آنچه که در زندگیشان مثبت است به کار میبندند.

 

یکی از خصوصیات زنان متولد تیر ماه تلاش برای دستیابی به خواسته های خودشان است که نشان دهنده قبول مسئولیت زنان تیر ماه در برابر خواسته و انگیزه شان است. این گروه از زنان صبر و مقاومت بالایی برای رسیدن به خواسته هایشان به خرج میدهند اما در عین حال این صبر و مقاومت به معنای جنگیدن خودشان نیست. آنها فردی را انتخاب میکنند که برای رسیدن به هدفشان بجنگد و صبورانه منتظر اعلام نتیجه باشد.چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

زنان متولد تیر خواسته های خود را با صبر کردن از دیگران به دست می آورند. منبع رسیدن به خواسته ها برایشان کسی است که او را برای زندگی انتخاب میکنند. بنابراین منفعت طلبی و انتخابگری یکی دیگر از خصلت های زنان تیر ماه است که در عین حال میتواند آنها را به زنان صبور و مقاومی تبدیل کند. این گر وه از زنان برای رسیدن به خواسته هایشان قدم بر میدارند و تمام عیار منتظر اعلام نتیجه هستند و با هیچ نشانه غیره منتظره ایی دست از پا نمیکشند.

 

در واقع اگر بخواهید یک همراه همیشگی در زندگی خود داشته باشید بهتر است به زنان متولد تیر فکر کنید، زیرا منفعت و دستاوردهای شما دستاوردهای زنان متولد تیر نیز خواهد بود.

یکی دیگر از خصلت های بارز زنان تیر ماه، بها دادن به ظواهر زندگی و نشان دادن دستاوردهایشان به دیگران است. پول یکی از کلیدی ترین منابع آرامش زنان تیر ماه است. پول و ثروت میتواند خیال آنها را در زندگی از هر لحاظی آرام کند. اما نکته مهم این است که خودشان برای به دست آوردن پول تلاش نمیکنند. زنان متولد تیر ماه همیشه فردی را انتخاب میکنند که برای به دست آوردن پول تلاش میکند.

 

خصوصیات زنان متولد تیر میتوانند مانند یک بانک تمام عیار عمل می کند. آنها تلاش شما را برای به دست آوردن پول بیشتر ستایش میکنند و میتوانند فرد مورد اعتمادی برای نگه داشتن پول شما در زندگی باشند. از آنجایی که خود پول برای این گروه از زنان ارزشمند تر از هر وسیله تجملاتی دیگری است بنابراین صحبت درباره پول، میزان درآمد و کسب درآمد میتواند صحبت های خوشایندی برایشان باشد.

زنان تیر ماه افراد مهمی برای خیال راحت هر فردی در زندگی هستند. زنان تیر ماهی میخواهند با تلاش و بدون هیچ هزینه اضافه ای به زندگی خود سر و شکلی بدهند. زیرا منفعت زنان تیر ماه میتواند منفعت دیگران نیز باشد، بنابراین تلاش های شما نادیده گرفته نمیشود و برای دستاوردهای بیشتر قطعاً همراهی مداوم تر خواهید داشت.

شاید در قیاس اول از زنان تیر ماه با کهن الگوی یونگی زنی با خصلت آتنایی را متصور شوید. (زنان آتنا، زنانی پول دوست هستند که برای به دست آوردن پول و هزینه های خود بیشترین تلاش را میکنند و معیار اولیه آنها برای خودشان نه راحتی، بلکه به دست آوردن پول برای هر آسایش و راحتی خیال است)

از آنجایی که زنانی با کهن الگوی آتنا مدام در تلاش هستند که از لحاظ اقتصادی خود را قوی و نیرومند کنند. تا به تمام خواسته های خودشان دست پیدا کنند امکان دارد زنان متولد تیر در نگاه اول با کهن الگوی آتنا قیاس پیدا کنند. اما نکته مهم دقیقاً در اینجاست که زنانی با کهن الگوی آتنا خودشان در تلاشی مداوم و خستگی ناپذیر برای به دست آوردن پول و بهتر کردن اقتصادشان هستند. اما زنان متولد تیر به دنبال فردی هستند که بتوانند نیازهای اقتصادیشان را برایشان برطرف کند. در واقع زمانی که حرف از پول دوستی و تلاش برای به دست آوردن پول میشود تفاوت کهن الگوی یونگی و زنان متولد تیر واضح میشود.

اما بهتر است بدانیم زنان متولد تیر با وجه پول دوستی و نگاه اقتصاد آتنایی به دنبال فردی هستند که نیازهایشان را برطرف کند، که در اینجا کهن الگوی (هرا) در زنان متولد تیر ماه ظهور بیشتری پیدا میکند.

 

با تعاریف کهن الگوهای یونگ اگر یک زن وجود داشته باشد که بخواهد تمام تلاش خود را خرج به دست آوردن یک مرد و نگه داشتن او در زندگی بکند زنانی با کهن الگوی هرا می تواند آن زن باشند.

زنان هرا با خصلت های زنانه که مملو از حسادت، خانه دوستی، همسر دوستی و داشتن جایگاه و پایگاه مشخص برای تشکیل خانواده هستند. که به هیچ فردی اجازه حضور در زندگیشان نمیشوند که مبادا خللی در ساخته شان ایجاد شود. یک زن با کهن الگوی هرا میتواند تمام عمر در تلاش برای حفظ یک زندگی با معیارهای متوسط باشد اما خود احساس کند که خانه و خانواده دارد و با تمام قدرت در عین صبوری و حسادت های عمیق زنانه از زندگی خود محافظت کند.

بنابراین باید بدانیم زن متولد تیر دقیقاً بین کهن الگوی آتنا و کهن الگوی هرا در نوسان است.در واقع وجه آتنای زن متولد تیر ماه پول دوستی و حفظ منفعت و تلاش برای به دست آوردن پول است و وجه هرا زن متولد تیر ماه گشتن به دنبال فردی است که بتواند نیاز قلبی زن متولد تیر ماه را به او برساند.

شاید از مواجه با این خصلت زنان متولد تیر شکه شوید، اما اگر خودتان زنی متولد تیر ماه هستید باید با مواجه و آشنایی با خصوصیات اخلاقی و کهن الگویی خود به دنبال رفع ایرادات و اشکالات خود باشید.

زنان متولد تیر ماه بر اساس شخصیت شناسی یونگی و طالع بینی ماه سالشان میتوانند در گروه تیپ های درونگرا شهودی منطقی ادراکی تقسیم بندی شوند. این گروه از زنان همانگونه که پیش از این بیان کرده ایم زنانی مستقل و هدفمند هستند که تمام تلاش خود را برای به دست آوردن نیازهایشان به کار میبندند. از این رو درونگرایی میتواند خصلت اصلی این گروه از زنان باشد، زیرا برونگرا ها در اکثر مواقع وقت و انرژی خود را صرف دیگران میکنند و اهدافشان بر اساس انرژی اطرافیانشان تنظیم میشود.

زنان متولد تیر ماه توانایی انجام فعالیت های مختلف را در خود اجرایی میکنند اما مهمترین خواسته شان فعالیت های فردی است که بر اساس شهود خود به آن ایمان داشته باشند تا بتوانند به طور کامل به آن خواسته دسترسی پیدا کنند. زنان متولد تیر ماه مایل هستند شرایط کاری خود را خود تعیین کنند و از ضوابط دیگران و چهارچوب هایی که برایشان تعیین میشود گریزان هستند. اما میتوان به طور کامل به این یقیین دست پیدا کرد که این گروه از زنان میتوانند با چهارچوب و ضوابط خود به آنچه که مایل هستند دسترسی پیدا میکنند.

زنان متولد تیر ماه با تیپ شناسی درونگرای شهودی منطقی ادراکی در روابط خود با دیگران بسیار محتاط عمل میکنند اما زمانی که با فردی صمیمی میشوند قطعاً رابطه دوستانه شان را حفظ میکنند و میتوانند صمیمی ترین دوستان یکدیگر باقی بمانند. زنان متولد تیر ماه با این تیپ شخصیتی به طور متناوب یاد گیرنده هستند و در تلاش مداوم برای بهبود روابط خود و رشد خود هستند. تنبل نبودن و پشتکار داشتن در شرایط فعلی از جمله خصلت هایی است که در زنان تیر ماه قابل ستایش است و مصرانه برای بهبود شرایط خود تلاش میکنند.

نکته مهم در دانستن طالع بینی ماه های سال و مقایسه آنها با کهن الگو های یونگ در به دست آوردن نقاط قوت و ضعف ما است که به مرور و با تلاش و آگاهی بخواهیم به رفع و رجوع این نقاط بپردازیم. اگر در زندگیتان مدام احساس دلزدگی، پس زده شدن و یا غمگین شدن میکنید در دستاوردهای خود تجدید نظر کنید و فردیت اطرافیان خود را به دور از هیچ منفعتی در نظر بگیرید. خصلت های آتنایی و تلاش برای جمع آوری و به دست آوردن یک نیاز اساسی در زندگی امروز انسان است اما باید بدانید جایگزین کردن منفعت های مالی به جای افراد انسانی میتواند آسیب های بیشتری در زندگی برای ما به همراه داشته باشد.

1. خصوصیات بارز زن متولد تیر ماه چیست؟ احساس دلبستگی مداوم و چسبندگی به مردانشان از خصوصیات بارز زنان متولد تیر ماه است. این زنان بدون مردانشان احساس خوشایندی ندارند و تمام توانشان را در بودن در کنار مردانشان به کار میبندند.

2. رگ خواب زنان تیر ماه چیست؟ پیدا کردن تعلق خاطر در کنار مردانی که دوستشان دارند رگ خواب زنان تیر ماه میباشد. تولید احساس امنیت و ایجاد آرامش و دادن این پیغام که هیچ گاه رهایشان نخواهید کرد آنها را آرام میکند.

3. چه مردانی مناسب زنان تیر ماه هستند؟ قطعاً مردانی که میتوانند به رابطه شان متعهد و منسجم باقی بمانند مردان خوبی برای هر زنی مخصوصاً تیر ماهی ها هستند. مردان ثروتمند نیز ملاک اصلی زنان متولد تیر ماه هستند.

4. تعریف کهن الگوی زن تیر ماه چیست؟ کهن الگوی آتنا زنانی پول دوست، منضبط و مرتب که بیشتر در موارد شغلی مخصوصاً شغل های پردرآمد قرار دارند از کهن الگوی آتنا برخوردارند و تمام تلاش خود را برای بهره مالی میکنند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «زنان متولد تیر یا زنان هرا و خصوصیات آنها» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

 

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

 

تلفن: 22623587 021

 

همراه: 1671664 0935

 

 

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

نحوه برخورد با شخصیت دختر تیر ماهیدر برخورد با دختران متولد تیر از چه کارهایی اجتناب کنیم فال ازدواج زن متولد تیرعلایق زن متولد تیرزن متولد تیر چه مردی را دوست داردچگونه زن متولد تیر را عاشق خود کنیم ؟خصوصیات دختر تیر ماهی

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد؟دختران تیر ماهی دوست دارند با چه مردانی ازدواج کنند؟در این مطلب روان تاروت برای پاسخ به سوالات بالا خصوصیات زن متولد تیر را برای ازدواج برای شما گردآوری کرده است. هم چنین اگر بخواهید یک زن تیرماهی را عاشق خود کنید باید با علایق او آشنا باشید و بدانید نحوه ی برخورد درست با او چگونه است. به همین منظور روان تاروت اطلاعاتی در این مورد در اختیار شما می گذارد. در مطلب صفحه دیگر نیز ازدواج زن متولد تیر ماه را بر اساس فال و طالع بینی بررسی می کنیم .

در روان تاروت هستیم و در حال مطالعه خصوصیات دختر متولد تیر، دختر متولد تیر ماه بسيار باوفا، نجيب، صرفه جو و گاهي اوقات خسيس، در آشپزي مقداري قابل، در شبهاي مهتابي بسيار عاشق، و در دوران مادر بودن يك زن كم نظير است.دختر متولد تیر ماه از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معايب خود كمتر گردن مي نهد و پذيرا مي شود.دختر متولد تیر ماه در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق مي شود و گاهي قهر مي كند و در لاك خود فرو مي رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخي كرد،‌براي آشتي كردن هرگز پيشقدم نمي شود.در مقابل دختري كه در تير ماه متولد شده، مدت ها بلا تكليف خواهيد ماند. و نمي دانيد كه يك موجود ساكت و سر به زير است و يا يك دختر پرخاشگر و به قول معروف شهر آشوب، و عجيب آنكه تقريبا هرگز به اين راز پي نخواهيد برد. دختر متولد تیر ماه روزي كه هوا ابري و باراني است، اندوهگين و كسل است ، وقتي آفتاب از لابلاي ابرها بيرون آمد، كاري مي كند تا پا به پاي او غرق شادي بشويد. پيش بيني اخلاق و رفتار دختر تير ماه درست مثل اين است كه بخواهيد هواي دو ماه ديگر را امروز پيش بيني كنيد.دختر متولد تیر ماه درست نمونه ضرب المثل معروف يك روز از دنده راست بلند مي شود و يك روز از دنده چپ، رفتارش بي شباهت به نواختن يك آهنگ موسيقي نيست، هر نتي با نت قبلي اش فرق دارد و نوارها مرتبا تغيير مي كنند و به اين دليل اگر شما مي خواهيد پيوسته با او باشيد، بايد پا به پاي اين تغييرات پيش برويد. زن متولد تیر اندكي عصباني، تا حدودي غمگين و اخمو و به شدت خيالاتي است اما در مقابل راه پول جمع كردن را بسيار خوب بلد است و با اين خصلت خود مشاور مالي بسيار بزرگي است.زن متولد تیر ماه از نظر سكس سخت پاي بند نجابت است. زن متولد تیر به گذشته ها علاقه زيادي دارد و اشياء كهنه و قديمي را با ولع خاصي نگاهداري مي كند، به نحوي كه اگر شما بتوانيد اسباب و اثاثيه خصوصي او را بگرديد،‌با كمال تعجب چيزهاي كهنه اي در آنها پيدا مي كنيد كه سال ها از عمرشان گذاشته است: بلوزي كه از مد افتاده است، گيره مويي كه چندين سال قبل از كنار دريا خريده شده و حتي يك بار هم مورد استفاده قرار نگرفته، جوراب پاره اي كه ده سال پيش آن را مي پوشيد و به كوهنوردي مي رفت و قاب عكس شكسته اي كه روز گاري عكس پدر بزرگ در آن بود.

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند:حقایقی روانشناختیهر دختر تیر ماهی حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد تا عاشق مردی شود:• مردان برجسته، زن های تیرماهی را به خود جذب می کنند: زن های تیرماهی به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند.اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند.سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها ی متولد تیر را به خود جذب می کند:همه ی زن ها از جمله زن های تیرماهی به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت.تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.• با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود کنید: اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن های تیرماهی متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.• آیا دختر های تیرماهی پسر های خوب را دوست دارند؟اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید.یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است.دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.• شهرت و جذابیت:به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت برای زنان تیر ماهی است . یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

 

نام *

 

ایمیل *

 

وب‌ سایت

 

 

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

مرد متولد تیر از زنانی خوشش می آید که در ابتدا قصد نداشته باشند دیدگاه و نظرات خود را به آنها تحمیل کنند ، راههای محدودی برای به دست آوردن دل مرد متولد تیر و رگ خواب مردان مذکور وجود دارد . در روان تاروت هستیم و در ادامه ، مطالب بیشتری را در این زمینه باهم بررسی خواهیم کرد .

عاشق فرزند ، گاهي آرام و گاهي طوفاني ، خجالتي ، بسيار با سليقه و شيك پوش ، پشتيبان اقوام ، داراي قويترين احساسات ، بهترين آشپز ، داراي حس پدرانه يا مادرانه ، با وفا ، رفيق باز ، صرفه جو و اقتصادي ، محتاج به كمك ديگران ، پر محبّت ، مطيع همسر ، تا حدودي خسيس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتي ، همسري با وفا ، غمگين در روزهاي ابري ، گاهي خوب و گاهي بد ، خيالاتي ، عاشق عتيقه و اشياء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، ماديّگرا و پول پرست

رومي: كنسر

 

تركي آذربايجاني: قورا پيشيرن آي

 

تركي استانبولي: برج ينگچ

چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

گروه: آب

 

روز شانس: دوشنبه

 

سنگ شانس: ياقوت

 

عدد شانس: ۲

 

رنگ شانس: سفيد،نقره اي،خاكستري مايل به سفيد

 

گل هاي شانس: نيلوفر،رزسفيد،زنبق

 

بوي شانس: مشك،ياس

 

موسيقي شانس: آهنگ هاي عشقي و رمانتيك

 

بارزترين خصوصيات: صداقت

 

بزرگترين ايده آل: اطمينان مالي

 

بزرگترين اشتباه: بي دقتي

 

بزرگترين آرزو: پيشرفت اجتماعي

 

آیا می خواهید بدانید چگونه یک مرد متولد تیر را عاشق خود کنیم ؟ دانستن موارد زیر برای زنانی که دوست دارند مورد توجه مردان تیر ماهی قرار گیرند مفید می باشد .

الف – زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد ، مربوط به عناوین دیگر روان تاروت است ولی مردهای تیر ماهی از زنان پر حرف و وراج خوش شان نمی آید .

ب -توجه فرمایید خصوصیات متولدین تیر زن در اینجا ذکر نشده ، مردهای تیرماهی از زنانی که در مکان های عمومی بیش از حد احساساتی می شوند بیزارند .

ج – یکی از بهترین کادو ها برای مرد متولد تیر دانستن این مطلب است که مردان متولد تیر از زنانی که زیاد شکایت می کنند خوش شان نمی آید .

د – مرد متولد تیر از چه زنی خوشش میاد ؟ مردان تیر ، به دنبال زنانی هستند که تشنه عشق و محبت باشند .

ه – اگر زمانی که به خرید می روید احساس خوبی دارید و بعد که به منزل می آیید می بینید که بسیار خرید کرده اید و لباس یا وسایلی دارید که هنوز از آنها استفاده نکرده میروید و باز می خرید ! شما به خرید معتاد شده اید یا ترک کنید یا نباید مرد متولد تیر ماه شما به این رازتان آگاه شود ( حتی برای خرید هدیه مناسب مرد متولد تیر ) چون از اینگونه زنان خوششان نمی آید .ی – از زنانی که در مکانهای عمومی به طور فیزیکی و دائماً به آنها می چسبند ، خوششان نمی آید ، به دست آوردن دل مرد متولد تیر اینگونه نیست .

ازدواج مرد متولد تیر با چه زنانی محتمل تر است را در این صفحه از روان تاروت در حال مطالعه هستید .

در اینجا چند مورد از ویژگی های زنانی را که مرد متولد تیر تمایله بیشتری برای ازدواج با آنها دارد ، برایتان خلاصه کردیم ولی آگاه باشید که در همه موارد همه چیز نسبی است .

الف – تا حدودی حسابگر در مهمان نوازی .

 

ب – به دلیل درون گرا بودن مردان تیر ماهی ( آنها انرژیه خود را معمولاً در تنهایی می گیرند ) از سکوت و کنارگیری و تنهایی فیزیکی همسرتان در بعضی مواقع روز نترسید .

ج – خوشبین و مثبت نگر باشید .

 

د – حس شوخ طبعی همسرتان را با توجه و خندیدن به لطیفه هایش رشد دهید .

م – غافلگیر کننده باشید در ابراز علاقه ، گاهی در میانه فرازو نشیب زندگی به گوشه ای دور از چشم عوام بکشانیدش و بوسه ای مهمانش کنید .

ی – اگر نمی خواهید قهر مرد تیر ماهی را تجربه کنید ، هرگز با مرد دیگری در مقابل چشمان وی صمیمی نشوید حتی فامیلهایتان یا فامیل هایش و یا دوستانش ( به این نیندیشید که پاسخی اینگونه دهید : من وقتی با تو هستم با دیگران می خندم ولی اگر نباشی که باکسی اصلاً صحبتی نمی کنم ، وی در ذهن خود اینگونه فکر می کند : من که هستم اینگونه صمیمی می شود اگه نباشم بد تر رفتار می کند . )

لطفن در جذب مرد متولد تیر ماه با دقت مطالب زیر را مطالعه بفرمایید .

A – خود آگاهی پیدا کنیم ( باید بدانیم چه چیز می خواهیم و برای دانیستن این موضوع باید بدانیم چه چیزی برایمان مهمتر است ) الویت های ما چیست ؟ دانستن این موضوع برای مراحل بعدی در جذب مرد تیر ماهیتان بسیار بنیادین است .

B – احساس بی ارزشی نکینم ( موضوع مهم دیگری که باعث عدم جذب شدن توسط مرد متولد تیر ماه میباشد نداشتن صداقت و پنهان کاری و فقدان خود ارزشمندی در ماست ) گام دوم برای اینکه بدانیم چگونه با مرد متولد تیر ماه رفتار کنیم تا عمل کرد ما در جذب وی مناسب باشد را در روان تاروت در حال بررسی هستیم .آیا من سزاوار محبت این مرد هستم ؟آیا شایستگی رسیدن به او را دارم ؟آیا لیاقت دوست داشته شدن را دارم ؟مرد متولد تیر با چه کسی ازدواج می کند ؟آیا باور کنم ، او واقعاً عاشق من است و قلبم را تمام و کمال به او بدهم و نترسم از دست دانش مرا پیر کند ؟آیا خود واقعیم را به وی نشان دهم یا نقش انسانی که من فکر می کنم او دوست دارد را بازی کنم ؟

مطالب این بخش اساساً از مباحثی هست که آسیب عاطفی و عزت نفس را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. پس احساس بی ارزشی نکنیم و با علم بر اینکه چه می خواهیم مطالب بعدی را در روان تاروت دنبال کنید .

C – زبان فردی ( عدم توانایی ما در گفتگو کردن با عشقمان به صورت صمیمانه است ) عدم توانایی ما برای پیدا کردن کلمات و عباراتی که با کمک آنها بتوانیم افکار و احساسات خود را بیان کنیم موجب می شود که ما نتوانیم احساسات خود را به صورت شفاش و روشن بیان کنیم برای جذب مرد متولد تیر به دنبال کلمات و جملاتی که احساس شما را انتقال می دهد بروید و با صدای بلند آنها را تکرار کنید .

زبان فردی، ما را، سطح آگاهی ما و اینکه ما برای بیان تمایلات شخصی خود تا چه اندازه احساس ارزشمندی می نماییم تعیین می کند، پس این سه مورد به هم وسل می باشد .

مرد متولد تیر در عشق فردی بسیار متغیر است و وقتی می توانیم او را عاشق خود کنیم که بتوانیم با این تغییرات سازگار شویم.

زنی که می خواهد مرد متولد دیر را عاشق خود کند باید بیشتر روی پیشرفت متمرکز باشد تا سرگرمی و خوش گذرانی. وقتی می تانید دل مرد متولد تیر را بدست آورید که زیبایی معتدل و معمولی داشته باشد اما باهوش، نکته بین و دقیق عمل کند.

عهد و پیمان ها و ارزش های خانوادگی و همچنین تحصیلات یک زن برای مرد متولد تیر بسیار مهم است و زنی می تواند او را عاشق خود کند که به این موارد پایبند باشد و به آن ها اهمیت زیادی دهد.چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

یکی از کارهایی که در مورد مرد متولد تیر باید از آن اجتناب کنید بحث کردن های بیجا در مورد موارد بی اهمیت می باشد. همچنین تصدیق و تایید های عاقلانه و هوشمندانه نیز می تواند شما را تبدیل به زن مورد علاقه ی یک مرد تیر ماهی کند .

برای بدست آوردن رگ خواب مردان و جذب آنها علاوه بر مطالب بالا دانستن اینکه هدیه مناسب شان چیست هم مهم است ،اکثر متولدین تیر عاشق گل هستند و از نگهداری گل و گیاهان لذت می برند و هدیه گرفتن حتی یک شاخه گل ، آنها را بسیار خوشحال خواهد کرد.

بهتر است نماد آن را هم یاد آوری کنید . مثلاً :گل سوسن :نماد احترام است و برای افرادی که شخصیتشان را دوست دارید می توانید استفاده کنید .ارکیده :از گلهای بسیار زیبایی است که در هر موقعیت مکانی و زمانی می توانید آنرا هدیه دهید .

اکثر متولدین مرد تیر ماه استعداد خوبی برای نوشتن دارند ، در جذب مردان مردان تیر ، اگر کمی این ذوق را در آنها دیده اید ، می توانید مشوقشان در این مسیر باشید و هنگام هدیه دادن از ویژگی های مثبتشان تعریف کنید .

اجتناب از اجرای افکاری که شاید حس خوبی به شما می دهد ولی مرد متولد تیرماه شما را می رنجاند به شرح زیر است ، باید بدانیم چگونه با مرد متولد تیرماه رفتار کنیم تا در بدست آوردن دل او و درک کردن رگ خواب همسره تیرماهی خود موفقتر عمل کنیم .

الف – سعی نکنید بر او مسلط شوید عاشق شدن مرد متولد تیر به این امر ارتباط مستقیم دارد .

ب – از ولخرجی و اسراف و همینطور دخالت دادن اقوام در کارها خصوصی و عمومی خود و رابطه خود دوری کنید ، اینگونه احساس آرامشی که مرد متولد تیر ماهی ما به دنبال آن است به دست می آید و در غیر این صورت قهر مرد تیر ماهی را شاهد خواهیم بود .

ج – در رفتار خود محافظه کار باشید , از آرایش زیاد و لباسهای عجیب و غریب اجتناب کنید .

د – از برنامه ریزیهای کامل اجتماعی خود داری کنید, بگذارید او خودش برنامه ریزی کند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

 

نام *

 

ایمیل *

 

وب‌ سایت

 

 

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

طالع بینی خورشیدی

 

شخصیت کلی متولدین تیر:

 

متولد تیر در نشیب و فراز زندگی هیچ تغییری نمی کند. اگر خودش هم کارهای خنده دار نکند،به کارهای دیگران می خندد. آدم سطحی و پیش پا افتاده ای نیست. اهل معاشرت نیست. برای شهرت خیلی بال بال نمیزند ولی از آن بدش هم نمی آید. کاملا مستعد افسردگی است،بدبینیها هرگز از او دور نیست. اشک او هیچ وقت اشک تمساح نیست و اعماق دل آسیب پذیر او سرچشمه می گیرد. وقتی می رنجد یا غیبش می زند و یا در سکوتی مرگبار فرو می رود بدخلق و عصبی است. گاهی اوقات تصمیم میگیرد از دیگران انتقام بگیرد اما این کار را پنهانی انجام می دهد. تسلط عجیبی بر تخیلاتش دارد. معمولا وطن پرست است. کافیست یکبار از شما برنجد،دیگر هرگز نخواهید توانست دلش را بدست آورید و او دیگر به تلفن،زنگ در،یا نامه شما پاسخ نخواهد داد. او یک رازنگهدار واقعی است. باهوش،دقیق،دلسوز،مهربان و فهمیده است. موقعیت دیگران را خوب درک می کند. هر اطلاعاتی را که لازم داشته باشد در مورد دیگران پیدا می کند. دلش نمی خواهد درباره زندگی خصوصی اش با کسی حرف بزند. او از هر چیزی که برایش مهم باشد دست برنمیدارد. به هیچ وجه چیزی را که به آن چشم دوخته است از دست نخواهد داد. نیاز به امنیت مالی دارد و بدون آن کاری را شروع نمی کند. عاشق خانه و خانواده اش است. او بیشتر از آنکه دست و دلباز باشد محتاط است. وقتی اندوهگین می شود،پاسخش به تمام اظهار نظرهای مثبت،پاسخی ضعیف و ناامید کننده است. غذا برای او نشانه امنیت است و دور ریختن آن از نظر او گناه کبیره است. او به آینده دور می اندیشد و همه مصائب و فجایع گذشته به یادش می ماند. از تصور فقدان کسی که از نظر عاطفی به او نیاز دارد به وحشت می افتد.

مرد متولد تیر:

 

او کارشناس ارشد کوتاه کردن حرف است. برای شناختن واقعی او به زمان طولانی و صبر فراوان نیاز دارید. او ممکن است بی ثبات و در عین حال حساس و وفادار باشد. بدبین است و اهل خیالبافی. می تواند بسیار با ملاحظه، مودب و معقول باشد. هنگامی که صدمه می خورد داخل لاک خود می رود. گاهی بدجوری بداخلاقی می کند. پس انداز کردن قطعا برای او دلپذیرتر از خرج کردن است. علاقه چندانی به لباسهای اسپرت ندارد و تا حدی رسمی و تشریفاتی است. مردان متولد تیر یا به شدت به مادرانشانوابسته اند یا هیچ دلبستگی و علاقه ای به آنها ندارند. عاشق چیزهای زیبا و ظریف است. به زنان احترام فراوانی می گذارد. آشپز خوبی است. بهترین پدر دنیاست و در مقابل بچه ها بسیار صبور خواهد بود. ابدا از خطی که بین شکم و دل او کشیده غافل نباشید. کمی مثل نوزادها از او مراقبت نماید او از اینکه به سوی عشق یورش ببرد خجالت می کشد، ولی وقتی مطمئن شد که زن مورد علاقه اش را پیدا کرده دیگر آسان دست برنمی دارد. آسانترین راه برای بدست آوردن او این است که محکم نگهش دارید و روی عواطف و احساساتش که همیشه آنها را زیر حالت حسابگر خود پنهان می کند، کار کنید.چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

زن متولد تیر:

 

دختر متولد تیر گاهی یک کمی دیوانه، کمی غمگین و بسیار خیالپرداز است، همچنین پول پس انداز کردن را خوب بلد است. زن متولد تیر هنگامیکه احساساتش جریحه دار شده است و نیاز به تسکین دارد به ولخرجی روی می آورد اما اگر ببیند شما ولخرجی می کنید رهایتان خواهد کرد. او از انتقاد متنفر است، اگر مسخره اش کنید احساساتش عمیقا جریحه دار می شود و نمی تواند ببیند که کسی او را طرد می کند. اصولا خالتی است و از اینکه قبولش نکنند، وحشت دارد. در انجام هر کاری تردید می کند، علاقه زیادی به اعتراف کردن ندارد. نسبت به مادرش مهربان باشیداو از پیری،زشتی،بی وفایی و بدهیکلی می ترسد و باید در طی روز به او اطمینان بدهید که که چنین نیست و در کنارش باقی خواهد ماند. او هر چیز را که بخواهد بدست می آورد، حتی شما را و حتی اگر شما نخواهید که در کنارش بمانید،خلق او در ماه چهار بار تغییر اساسی دارد و در روز دوبار تغییر می کند. از نظر سکس سخت پایبند نجابت است. هرگاه همراه او هستید دستمالی را آماده داشته باشید زیرا او زیاد گریه می کند. به اندازه ای احساس مالکیت دارد،حس حسادت ندارد. صبر یکی از دوست داشتنی ترین خصلتهای آنهاست و مقابل چیزهای زیادی که به شما می دهد، چیزی نمی خواهد. او آدم سمجی است،مطیع و کمی نق نقو است اما صادقانه به شما وفادار است. زن متولد تیر به هیچ وه احساسات سطحی و ظاهری ندارد. هنگامی که با زنان دیگر آشنا شدید و آنها را با او مقایسه کردید،با عجله به طرف او برمی گردید و از او می خواهید در کنارتان بماند. هنگامی که شانس می آورید و عشقی چون عشق زن متولد تیر ماه نصیبتان می شود، دیگر گرسنه یا محروم از محبت نخواهید بود.

جان.دی.راکلفر:سرمایه دار آمریکایی سال 1937-1839 میلادی.

رامبراند: نقاش هلندی سال 1669-1606 میلادی.

 

چارلز لاتون: هنرپیشه انگلیسی سال 1962-1899 میلادی.

 

ارنست همینگوی: نویسنده امریکایی سال 1962-1899 میلادی.

هنری ویل: پادشاه انگلستان،متولد هفتم تیرماه سال 1491 میلادی.

بیل کسبی: کمدین امریکایی، متولد بیست و یکم تیرماه سال 1937 میلادی.

مارک شاگال: هنرمند زاده روسیه سال 1887 میلادی.

 

مارسل پروست: نویسنده فرانسوی سال 1922-1871 میلادی.

 

خصوصیت شخصیتی ( طالع بینی مصری ):

 

اول تیر:

 

خوش شانس، خوشبخت، وجودشان سرشار از برکت است و اکثرا جزو علمای دین و عارفان بلند مرتبه اند.

 

 

دوم تیر:

 

افرادی میانه با اقبالی متوسط. از لحاظ کاری موفق و گاهی دچار یک بیماری مزمن هستند.

 

 

سوم تیر:

 

خوش شانس، دوست باز و اهل سفر، دست به هر ریسکی بزنند موفقند.

 

 

چهارم تا یازدهم تیر:

 

بسیار باهوش و نابغه، خیلی صبورند و اهل آرامش . انزوا.

 

 

دوازدهم تیر:

 

فاقد ثبات شخصیت، دمدمی مزاج و نامتعادل، نسبت به قول و قرارشان متعصب و پایبند.

 

 

سیزدهم تیر:

 

ثروتمند و دارا،اما روی آرامش را نخواهند دید. به علت عدم ثبات روحی در برخورد با مشکلات ضعیفند.

 

 

چهاردهم تا هفدهم تیر:

 

آرام و متعادل و منطقی،اهل طبیعت و عمر طولانی دارند، بهترین مشاور و راهنما هستند.

 

 

هجده و نوزدهم تیر:

 

افرادی وابسته، مرگ و مشکلات آنان و می آزارد. وفادار و درستکارند و به تنهایی نمی توانند کار کنند.

 

چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

بیست و بیست و یکم تیر:

 

بی باک، مغرور، فراموشکار، بی رحم، منظم، مودب، جدی و پایبند به اصول و متعصب.

 

 

بیست و دوم تا بیست و هفتم تیر:

 

اهل تغییر و تحول و جابجایی هستند و نمی توانند جایی بند شوند.

 

 

بیست و هشتم یا سی و یکم تیر:

 

افرادی میانه و متوسط هستند. خشن و دعوایی،ناسازگار و پرهیجان هستند. بیشتر به فکر خود هستند و به عواطف و احساسات دیگران اهمیت نمی دهند.

طالع بینی هندی:

 

11،29،20،8 تیر

 

شغل: فروشندگی، سینما، تاتر، بازرگانی، روزنامه نگاری، مکانیکی، تحقیق

ازدواج: 30 تیر تا 30 مرداد-30 آبان تا 30 آذر-29 اسفند تا 1 تیر.

دوستان: شهریور – دی – فروردین – خرداد.

 

روزها: دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه.

 

رنگها: طلایی، زرد، سبز.

 

سنگها: زمرد، مروارید.

 

مهمترین سالهای زندگی:1-10-19-28-37-46-55-64-73.

 

 

 

30،21،12،9 تیر

 

شغل: کتابداری، سیاستمداری، استادی، مترجمی، ناشر کتاب.

ازدواج:30 شهریور تا 30 آبان-1 بهمن تا 29 اسفند.

 

دوستان: دی-شهریور-فروردین-خرداد.

 

روزها:دوشنبه،پنجشنبه،جمعه.

 

رنگها:سفید-کرم-آبی-زرشکی.

 

سنگها:مروارید-الماس-عقیق-حجرالقمر.

 

مهمترین سالهای زندگی:2-11-20-29-38-47-56-74.

 

 

 

31،22،13،10،1 تیر

 

شغل:سفرهای هوایی،مخابراتی،رادیو و تلویزیون،تحقیق،کارهای علمی و ادبی.

ازدواج:31 خرداد تا 30 تیر-30 شهریور تا 30 آبان.

 

دوستان:شهریور-دی-فروردین-خرداد.

 

روزها:چهارشنبه-پنجشنبه-جمعه.

 

رنگها:زرد-بنفش-زرشکی-سبز.

 

سنگها:یاقوت زرد-زمرد-یاقوت ارغوانی و چشم گربه.

 

مهمترین سالهای زندگی:3-12-30-39-48-57-66-75.

 

 

 

23،14،2 تیر

 

شغل: مهندسی،پیمانکاری،دانشمند،صنعتگر،کف بین و مسایل نجوم،تجارت وسایل برقی و مکانیکی.

ازدواج:1 بهمن تا 29 اسفند-30 شهریور تا 30 آبان.

 

دوستان:شهریور- دی- فروردین- خرداد.

 

روزها:یکشنبه-دوشنبه-جمعه.

 

رنگها:زرشکی-آبی-سفید.

 

سنگها:الماس-زمرد-مروارید.

 

مهمترین سالهای زندگی:4-12-22-31-40-49-58-67-76.

 

 

 

24،15،3 تیر

 

شغل:پزشکی،جراحی،وکالت،تجارت،بانکداری.

 

ازدواج:30 شهریور تا 29 مهر-1 بهمن تا 2 اسفند.

 

دوستان:شهریور-دی-فروردین-خرداد.

 

روزها:چهارشنبه-جمعه-شنبه.

 

رنگها:سبز-سفید.

 

سنگها:زمرد-الماس-یاقوت کبود.

 

مهمترین سالهای زندگی:5-14-23-32-41-50-68-77.

 

 

 

25،16،4 تیر

 

شغل:دکوراتور،مهندس،جواهر فروش،مدیر هتل،قناد،موسیقی دان.

ازدواج:30 مرداد تا 30 شهریور-30 آذر تا 1 بهمن.

 

دوستان:شهریور-دی-فروردین-خرداد.

 

روزها:دوشنبه-چهارشنبه-پنجشنبه.

 

رنگها:بنفش-سرخ.

 

سنگها:زمرد-مروارید-الماس.

 

مهمترین سالهای زندگی:6-15-24-33-42-51-60-69-78.

 

 

 

26،17،5 تیر

 

شغل:تاجر،پزشک،جراح،کارهای شیلات و لبنیات و شیمیایی،صادر کننده و وارد کننده.

ازدواج:1 بهمن تا 11 تیر-29 مهر تا 30 آبان.

 

دوستان:تیر-خرداد-شهریور.

 

روزها:دوشنبه-چهارشنبه-پنجشنبه.

 

رنگها:زرد-سبز

 

سنگها:یاقوت زرد و کبود-زمرد-چشم گربه-حجرالقمر

 

مهمترین سالهای زندگی:

 

 

 

27،18،6 تیر

 

شغل:مدیر،حسابدار،رییس،تجارت،پزشکی،شیمی،فیزیک،ریاضی.

ازدواج:11 تیر تا 31 خرداد-30 مرداد تا 29 مهر.

 

دوستان:شهریور-آذر-فروردین-خرداد.

 

روزها:چهارشنبه-پنجشنبه-جمعه.

 

رنگها:خاکستری تیره-آبی تیره-زرشکی-سبز.

 

سنگها:یاقوت ارغوانی.

 

مهمترین سالهای زندگی:8-17-26-35-44-53-62-71-80.

 

 

 

28،19،7 تیر

 

شغل:نظامی،سیاست،مخترع،مکانیک،شیمی،ریاضی.

 

ازدواج:30 تیر تا 30 شهریور-30 آبان تا 31 خرداد.

 

دوستان:شهریور-آذر-فروردین-خرداد.

 

روزها:دوشنبه-سه شنبه-پنجشنبه-جمعه.

 

رنگها:قرمز-سفید-زرد.

 

سنگها:یاقوت زرد-مروارید-یاقوت حجرالدم-لعل.

 

مهمترین سالهای زندگی:9-18-27-36-45-54-63-72.

 

زن تیر و مرد فروردین.

 

این دو نفر هر دو دارای حالات مختلف روحی هستند، اما در رابطه با متولد فروردین همیشه همه چیز مشخص تر،مستقیم تر و سریعتر اتفاق می افتد.در حالیکه جزر و مدهای روحی زن تیر بیشتر طول می کشد.نکته جالب این است که اگر این مرد بتواند با شوخی و خنده و خوشبینی ذاتی که دارد، همسرش را از حالتی که دچار آن شده بیرون آورد، احساس غرورآمیز و رضایتی مردانه مبنی بر حمایت از این زن به او دست خواهد داد که برای هر دو مفید است.مرد فروردین و زن تیر می توانند به طریق جالبی در ساختن قصر نقره ای رنگ و رویاهایشان با یکدیگر مشارکت نمایند.

 

 

زن تیر و مرد اردیبهشت

 

همچ دو نفر دیگری مانند این دو نفر با هم هماهنگی ندارند و بعد از مدت زمانی که بیشتر با روحیات یکدیگر آشنا شوند دیگر هیچ مشکلی نمی تواند در مقابل آنها عرض اندام کند. به هرحال این مرد باید بداند که زن او بی جهت خود را سرگرم کارهای مختلف نمی کند. این زن بایید بطور مرتب مشغول به کاری باشد تا بتواند در عین حال با آزادی در دنیای رویاها و تخیلاتش زندگی کند و روحیه خود را تعادل بخشد. این مرد صبور و پرطاقت است و فقط لازم است که روحیات زن خود را بهتر بشناسد و بدنبال حقیقت باشد.

 

 

زن تیر و مرد خرداد

 

این دو نفر با هم تیم کارآگاهی خوبی را تشکیل می دهند و تقریبا نکته ای از دید آنها پنهان نمی ماند. اما معمایی که برای این دو نفر قابل حل نیست معمای وجود طرف مقابل است. راز موفقیت زن تیر با مرد خرداد در این است که متوجه باشد، علی رغم رفتار ظاهری این مرد در جامعه، او پسربچه ایست که روحو قلبش برای ابد جوان و بچه گانه خواهد ماند و نمی توان روح او را در قفسی خاکی محبوس کرد. مرد خرداد همیشه متحیر است که همسر تیرش به چه چیز فکر می کند و زن تیر می فهمد که بالاخره شوهرش چه می خواهد این مسئله ایست که این دو نفر در شادی و غم،در دوستی و زمانهای نگرانی و دلخوری و خلاصه در همه اوقات با آن روبرو خواهند بود.

 

 

زن تیر و مرد تیر

 

ازدواج برای متولدین تیر یک باید است،زیرا او به امنیت احساسی نیازمند است. زمانی که دو متولد تیر از زیر پوسته های خود بیرون می آیند توجهشان به یکدیگر جلب می شود،اولین چیزی که از مغزشان عبور می کند ازدواج است، موضوعات جالب و متنوعی آنها را سرگرم خواهد کرد. دو موضوع مهم در زندگی این دو نفر غذا و بچه است.موضوع مهم دیگر پول است که هر دو در بدست آوردن و نگه داشتن استادند. موسیقی و شعر می تواند در حل مشکلات این زوج بسیار موثر باشد. این دو نباید هرگز مطلبی را از هم پنهان کنند. آنها می توانند با کمک هم به اهداف مشترکشان دست یابند.

 

 

زن تیر و مرد مرداد

 

این دو نفر در ابتدا به سرعت جذب یکدیگر می شوند، اما نگرانیهای گوناگون، زن تیر را سرد و حالات روحی اورا متغیر می سازد.این تغییر حالات مرد متولد مرداد را گیج و متحیر می کند، بطوریکه آن را دلیل عدم علاقه همسرش میابد. در نتیجه این مرد نیز در سکوت فرو می رود که همسرش آنرا بی تفوتی نسبت خودش می داند. زندگی مشترک این دو شاهد زیر و بمهای احساسی فراوانی خواهد بود.اما خالی از هیجان نیست. به هر حال مقداری وقت، عشق، محبت، حوصله و تفکر لازم است تا این دو نفر بتدریج یکدیگر را بشناسند و نیازهای روحی یکدیگر را درک کنند. آنها باید یاد بگیرند که به یکدیگر اعتماد کنند و ارزش واقعی طرف مقابل را بفهمند.

 

 

زن تیر و مرد شهریور

 

از نظر احساسی این دو نفر هردو دچار مشکل تغییر حالتهای روحی و فکری هستند. گاه نگرانی های متولد شهریور،متولد تیر را خسته و هراسان می کند. همچنین توقعات بیش از حد احساسی زن تیر،مرد شهریور را عصبی و سرگردان می کند. آنها می توانند با قدری کنترل و تفکر درباره اعمال و رفتارشان، مجددا به این جزر و مدها پایان دهند و زندگی هماهنگی را از سر گیرند. آنها باید بدانند که احساس مالکیت بهانه گیری و انتقاد بی جا دلهای پر از محبت را می شکند،پس بهتر است هربار که موردی برای دل شکستن پیدا شد، آنها دست در دست هم فرار را بر قرار ترجیح دهند و بسوی خوشبختی بروند.

 

 

زن تیر و مرد مهر

 

روابط این دو نفر،بدون توجه به نوع مشکلی که وجود دارد تقریبا همیشه قابل ترمیم است و آنها خود را با یکدیگر تطبیق می دهند. آنها می توانند در کنار هم شادیهای جهان را کشف و تجربه کنند و به این ترتیب نگرانیهایشان را از بین ببرند. این دو نفر هر دو احساساتی هستند، هر دو دارای نیروی تصور فوق العاده و هر دو به رویاهای خود معتقدند. هردو برده محبت و عشق و هردو روحیاتی متغیر دارند. مهم اینجاست که سرنوشت برای آنان پاداشی برقرار کرده که با ارزش می باشد. مرد مهر،زن تیر را درک می کند و به او امنیت احساسی می بخشد و زن تیر در عوض به او صبر و طاقت و وفاداری می بخشد.

 

 

زن تیر و مرد آبان

 

این دو نفر ظاهرا سرد و بی احساس و کنترل شده هستند. اما در حقیقت هردوی آنها بسیار احساساتی می باشند. آنها هر دو دارای پوسته ضخیمی هستند که محافظ آنها محسوب می شود و در واقع پایه و اساس همدلی و صمیمیت ما بین آنهاست. اما دیگران هرگز نمی توانند پوسته سخت این دو را بشکافند و به درون آن نفوذ کنند. مرد آبان در بی تفاوت نشان دادن چهره اش استاد است و هرگز اجازه نمی دهد دیگران احساسات حقیقی او را از چهره اش بخوانند. اما زن تیر با یک نگاه حالت روحی او را در می یابد و قلبش بیش از پیش از عشق و محبت لبریز می شود. احساس یگانگی و یکی بودن روابط این دو نفر را به حد کمال می رساند.

 

 

زن تیر و مرد آذر

 

مرد آذر از هر نوع وابستگی بیزار است. اما زن تیر وابستگی را نشان حیات می داند. علم ستاره شناسی می گوید که راهی برای حل این اختلاف وجود ندارد. زن تیر در نظر شوهر آذری اش بسیار اسرار آمیز،مرموز و جذاب جلوه می کند، این مرد طاقت دوری از همسرش را ندارد و هر کجا که برود به زودی باز می گردد. زن تیر نیاز به احساس عمیق و حقیقی دارد و باید عشق و محبت را حس کند و در این مورد گول سخنان شیرین شوهرش را نمی خورد. او فقط به آنچه احساس می کند معتقد است و در این مورد بسیار جدی می باشد، این احساس به او امنیت و راحتی فکر و خیال می بخشد و او را نگرانی بیرون می آورد.

 

 

زن تیر و مرد دی

 

اختلاف و تضاد روحیه این دو نفر را برای هم جالب و جذاب می کند. زن تیر زنی پر احساس و وفادار و مصمم است که باید یاد بگیرد چطور بجای دلسوزی همیشگی به حال خود و در واقع این همه خودمحوری و توجه به خود، این توجه و دلسوزی را بسوی همسر متولد دی ماه متمایل سازد و به این ترتیب به او نیز کمک کند که خودخواهی را که در نتیجه لجبازی و احساس بی مهری طرف مقابل به او دست داده،از خود دور سازد و بالاخره باید گفت که کلید هر مشکل و اختلافی در زندگی،عشق و محبت است. مرد متولد دی،پرتحمل،عمیق،پراحساس و دوست داشتنی است. او همیشه سختی ها را به جان می خرد تا به پاداشی ارزشمند دست یابد.

 

 

زن تیر و مرد بهمن

 

از نظر احساسی این دو نفر براحتی جذب یکدیگر می شوند.اگر این زن بتواند خصوصیات زنانه خود را با توانایی های مردانه این مرد هماهنگ کند این دو نفر می توانند با هم زوج کامل و خوشبختی باشند. این دو بطور مرتب،یکدیگر را به طریقی مرموز و عجیب و از طریق پیامهای صامتی که فقط با چشم و نگاه خود آن را رد و بدل می کنند، به مبارزه می طلبد. جدایی آنها امکان ناپذیر است. گاه ممکن است هر کدام از آنها فکر کنند که باید بگریزد و راه خود را مجزا کند اما این اتحاد و همبستگی،ناگسستنی است و تلاش برای پاره کردن این گره فقط باعث خستگی آنهاست.

 

 

زن تیر و مرد اسفند

 

این دو نفر به طرز عجیبی به طرف هم جذب می شوند. این کوشش که به نحوی مغناطیسی صورت می گیرد در مورد هیچ دو نفر دیگری اینچنین صورت نمی پذیرد. این دو نفر قدرت جدایی و دور بودن از یکدیگر را ندارند و به این دلیل،به طور ناخود آگاه می کوشند که برابر طرف مقابل،حداکثر گذشت و فداکاری را داشته باشند. خوشبختانه مشکلات و درگیریهای این دو نفر اکثرا سطحی و قابل گذشت است و اگر هم جدی باشد با مصالحه و بخصوص با گذشت زمان از بین می رود. از نظر احساسی این دو نفر کاملا هماهنگ و یکسات می باشند و در واقع یک نوع تله پاتی خاص مابین آنها وجود دارد که احساسات و نیازهای روحی یکدیگر را به راحتی پاسخ گویند.

چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم
چگونه دل زن متولد تیر را بدست اوریم

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *