چگونه سر پیتر چک شکست

 
helpkade
چگونه سر پیتر چک شکست
چگونه سر پیتر چک شکست

مصدومیت جان تری مقابل آرسنال، بیهوش شدن پیتر چک، شکستن پای آلن اسمیت، مصدومیت زلاتان

مصدومیت شدید ربیع خواه در بازی مقابل پیکان

مهدی قایدی لنگ لنگان ورزشگاه آزادی را ترک کرد

مصدومیت قایدی در پایان بازی مقابل صنعت نفت آبادان

مصدومیت مهدی ترابی در حین بازی در لیگ قطر

چگونه سر پیتر چک شکست

مصدومیت سرخیو راموس در بازی مقابل کادیز

صحبت‌های پزشک معالج عیسی آل‌کثیر درخصوص مصدومیتش

صحبت های انصاری و ربیع خواه در مورد مصدومیت رباط صلیبی

شروع جلسات فیزیوتراپی انصاری پس‎‌از جراحی رباط صلیبی

پارگی رباط صلیبی، کابوس همیشگی ورزشکاران

آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان سعادتمند

گلهای همراه با مصدومیت کریستیانو رونالدو

ترک محل تمرین محمد دانشگر همراه با دکتر ستوده

درودگر: وقتی حق پخش از مجلس پیگیری شود، وجود سازمان اقتصادی لزومی ندارد

تو‌ضیحات سرپرست چوکا در مورد لغو بازی این تیم برابر استقلال ملاثانی

خلاصه بسکتبال لس آنجلس لیکرز – دیترویت پیستونز

بارش شدید باران واحتمال لغو دیدار چوکا-استقلال ملاثانی

بهترین گلهای اتوئو در لیگ قهرمانان اروپا

فوتبال بانوان و چالش های قدیمی

تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه

12 سال از پوکر آرشاوین مقابل لیورپول میگذرد

خلاصه بسکتبال هیوستون راکتس – سن آنتونیو اسپرز

چینی: دکتر گفته کلیه‌ات در حال پس زدن است

خلاصه بسکتبال کلیولند کاوالیرز – میلواکی باکس

کاشته خاطره انگیز توتی در لیگ قهرمانان

چلسی

چلسی

پیتر چک (زاده ۲۰ مه ۱۹۸۲ در پلزن) دروازه‌بان اهل جمهوری چک می‌باشد که در باشگاه چلسی بازی می‌کند. پیتر چک، سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال جمهوری چک را دارد و به همراه این تیم در مسابقات جام ملت‌های اروپا شرکت داشته‌است. وی بعد از فینال لیگ اروپا ۲۰۱۹ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما پس از پایان فصل با قرار دادی دوباره به چلسی پیوست. همچنین وی از طرف فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال بهترین دروازه‌بان در سال ۲۰۰۵ انتخاب شده‌است و به همراه تیم چلسی در سال ۲۰۱۲ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. او در سال ۲۰۱۵ به مبلغ ۱۱ میلیون یورو به آرسنال پیوست و توانست در باشگاه آرسنال به دروازه‌بان اصلی تیم بدل شود. همچنین او پس از جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۶) از فوتبال ملی خداحافظی کرد

پیتر چک با رکورد ۹۰۳ دقیقه متوالی بدون دریافت گل، در تاریخ لیگ برتر انگلیس رکورددار می‌باشد. هم چنین او چهار مرتبه برنده دستکش طلایی لیگ برتر انگلستان شده‌است که در کنار جو هارت بیشترین تعداد می‌باشد. این سنگربان چکی موفق شده که درمسابقات مختلف باشگاهی و ملی در ۳۹۱ بازی دروازه خودرا بسته (کلین شیت)نگه داردکه 202بارآن درلیگ برترانگلیس است که دراین زمینه رکورداراست

در چهاردهم اکتبر سال ۲۰۰۶ اتفاقی در محوطه جریمه تیم چلسی رخ داد که در تاریخ فوتبال نظیر نداشت. در اولین دقیقه بازی، پیتر چک (دروازه‌بان چلسی) و استفن هانت (مهاجم تیم مقابل) هر دو به سمت توپ هجوم بردند اما مهاجم به جای توپ، سر دروازه‌بان را نشانه رفت. زانوی استفان هانت چنان به سر پیتر چک خورد که او دیگر نتوانست از روی زمین بلند شود. دروازه‌بان بی‌هوش فوراً با برانکارد از زمین بیرون رفت و کارلو کودیچینی (دروازه‌بان ذخیره تیم) جایگزین او شد. جالب آنکه در همان بازی، دروازه‌بان ذخیره چلسی هم به سرنوشتی مشابه پیتر چک دچار شد و در حادثه دیگری از هوش رفت. کار به جایی رسید که در دقایق باقی‌مانده بازی، جان تری، مدافع تیم، دستکش به دست کرد و در چهارچوب دروازه ایستاد. اما برخلاف آسیب‌دیدگی کارلو کودیچینی که به سرعت برطرف شد، کار پیتر چک به اتاق مراقبت‌های ویژه بیمارستان کشید.[نیازمند منبع]

سرانجام پس از ۱۰ روز بستری و یک عمل جراحی که با تعبیه دو قطعه فلزی در جمجمه پیتر چک همراه بود، دروازه‌بان چلسی از بیمارستان مرخص شد. پیتر مدتی بعد از ترخیص و بازگشت به منزل، به تمرین‌های ملایم مشغول شد و باشگاه چلسی اعلام کرد که او حداقل تا ۳ ماه دیگر به فوتبال برنمی‌گردد. جالب اینکه بعد از ترخیص، پیتر بارها اعلام کرد که اصلاً از خود حادثه و ضربه وارده چیزی به یاد نمی‌آورد! بالاخره پیتر چک در ژانویه ۲۰۰۷ میلادی با یک کلاه محافظ ویژه بازی راگبی به فوتبال برگشت. این کلاه، فوم محافظ پلیمری اضافه‌تری نسبت به کلاه‌های معمولی داشت تا سر او را بیشتر پوشانده و ایمنی کامل‌تری برایش ایجاد کند.

سرمربی: آرتتا


Jump to navigation

10 سال پیش در چنین روزی پتر چک با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شد.

طرفداری – 10 سال پیش در چنین روزی پتر چک دروازه بان چلسی و بازیکن کنونی آرسنال با مصدومیتی مواجه شد که برای همیشه آثار آن را همراه خود خواهد داشت.

14 اکتبر سال 2006 چلسی در حالی در زمین ریدینگ به مصاف این تیم رفت که لیگ برتر یکی از تلخ ترین صحنه های خود را در این دیدار به خود دید.

به گزارش دیلی میل در ابتدای این بازی در صحنه ای که پتر چک دروازه بان آن روزهای چلسی برای مهار از دروازه بیرون آمد، برخورد پای استفان هانت مهاجم ردینگ با سر چک باعث شکستگی جمجه این دروازه بان شد. حادثه ای که همچنان با گذشت سال ها بسیاری از مردم در خصوص آن صحبت می کنند.

چگونه سر پیتر چک شکست

این اتفاق برای همیشه زندگی پتر چک و همچنین هانت را تغییر داد. استفان هانت که در آن زمان جز بهترین بازیکنان ریدینگ بود با انتقاداتی گسترده از سوی مردم و رسانه ها مواجه شد.

پس از این مصدومیت چک به سرعت به بیمارستان رویال برکشایر شهر ریدینگ منتقل شد. جایی که در آن تشخیص داده شد دروازه بان جوان چلسی باید هر چه سریعتر مورد عمل جراحی قرار می گرفت. جراحی که طی آن دو قطعه کوچک از جمجه این بازیکن برداشته شد و قطعاتی فلزی جایگزین آن شد. ستاره فعلی آرسنال سه ماه به دلیل این آسیب دیدگی و عمل جراحی از میادین به دور بود. او در ژانویه سال 2007 به میادین بازگشت.

نکته جالب در آن بازی این بود که پس از مصدومتی چک، کارلو کودیچینی دروازه بان دوم چلسی به میدان رفت که او نیز دچار آسیب دیدگی و شد به دلیل انجام هر سه تعویض، مورینیو مجبور شد در دقایق پایانی جان تری را در دروم دروازه قرار دهد.

ژوزه مورینیو مربی آن روزهای چلسی بعد از بازی در خصوص این حادثه گفت:

در ابتدا باید بگویم چک خوش شانس است که زنده است. من از مسئولان بیمارستان عصبی هستم زیرا منتظر ماندیم تا کسی گزارشی از وضعیت او بدهد. باید صبر کنیم تا ببینیم اتحادیه در خصوص این حادثه چه تصمیمی خواهد گرفت. چیزی که من را بسیار نگران می کند این است که دروازه بان من 30 دقیقه در اتاق پانسمان انتظار کشیده است. آمبولانس نمی تواند به رختکن بیاید اما چک نیز نمی توانست از رختکن خارج شود. یک ویلچر می توانست به شرایط کمک کند. این بسیار مهم تر از فوتبال است. من می خواهم یک نفر به من بگوید چرا دروازه بان من در این وضعیت قرار گرفته است.

هانت مهاجم ریدینگ نیز در خصوص حادثه پیش آمده گفته بود:

من 100 درصد به دنبال به دست آوردن توپ بودم. امیدوارم چک آسیب دیدگی بدی نداشته باشد و خیلی سریع روند بهبودش طی شود. 

 این حادثه باعث شد تا پتر چک در بازگشت به میادین با کلاهی مخصوص در دروازه حاضر شود. کلاهی که بعدها نیز از سر او برداشته نشد و تبدیل به هراهی همیشگی برای این بازیکن شد.

اخبار داغ 

پیتر جووووووووووووووووون

وقتی بهش بازی نرسید خوب صبر کرد بعدش هم گفت نمیتونم زندگیمو از لندن جابجا کنم . ذره ای ازش ناراحت نیستم که رفت تیم ریوال . تو قلبمه .
راستی چک جدای فوتبال موسیقی هم کار میکنه و تو کنسرت های خیابونی هم درام میزنه

یادم میاد کیوو دفاع اینترم از این کلاه ها گزاشت ، چ اتفاقی برای اون افتاد ؟

استکلنبرگ که دروازه بان رم بود هم یه بار لوسیو کلشو شوتید خیلی بد هم شوتید ولی اون چیزیش نشد

جمجمه شده قمقمه :/

ده سال؟ فکر می کردم بیشتر از این ها گذشته باشه.

دوسش دارم

ک ت خ انگار دیروز بود

جمجمه شده قمقمه

ده سال گذشت ؟!؟!
هیییی

صحنه ناراحت کننده تر سال بعد روی جان تری اتفاق افتاد. وقتی مدافع آرسنال در فینال جام اتحادیه اون ضربه وحشتناک رو بهش وارد کرد. من که فکر می کردم دیگه جان تری تموم کرد. صحنه درگیری بازیکنان دو تیم و همچنین لمپارد و فابرگاس از دیدنی ترین صحنه های ورزشی انگلیس بود. یادش بخیر خیلی بازی به یاد موندنی بود.

گل بگیرن زمان رو چقدر زود میگذره …
باورم نمیشه 10 سال گذشت

بازیکن محبوب بریج تا ابد♥
اما اسطوره نیست!فراموش نکنید،اسطوره به تیم همشهری و رغیب نمیره 🙂
.
اون بازی رو تقریبا یادمه
چک مصدوم شد بعد کودیچینی اومد که زبونشو بلعید(یه همچین چیزایی)و بعد اون فک کنم هیلاریو تا چندوقت دروازه بانمون بود که خیلی هم خوب ظاهر شد

ای جونم تری چقدر لباس دروازه بانی بهش میاد (:
یکبارم فن در سار مصدوم شد فکر کنم جلو استون ویلا بود
منچستریونایتد تعویض نداشت
اوشی رفت دروازه دوتا تک به تک گرفت اما با دست نه با پا مثل همیشه رفت توپ رو از مهاجم گرفت

با کلاه قشنگ تر

همیشه یه حسرتام تو فوتبال اینه ک ، کاش اون صحنه اتفاق نمی افتاد
چک واقعا قبل اون حادثه شجاع و فرز بود ، ولی بعد اون صحنه ی جورایی توپای ریسکی تیرک رو رها میکنه !

عکس شکستگی جمجمه ش وحشتناک بود 😐

جالبه همه طرفدارای چلسی به چک میگن اسطوره! ولی نمیدونم چرا اسطورشون تو تیم اول لندن که رقیبشون هم هست بازی میکنه :))

چک هم از اون دسته فوتبالیستاست که نمیشه دوسش نداشت

چک دروازه بانی که هر گز نمیشه ازش دلخور بود حتی با وجود انتقال ب آرسنال.
زنده باد چک و چلسی


Jump to navigation

وقتی پای هانت با سر پیتر اصابت کرد، پزشک معالجش میگفت پیتر همان جا دچار ضربه مغزی و شکستگی عجیب جمجه شده بود، جوری که در کسری از ثانیه تمام تمرکز عصبی بدنش از بین میره … به گفته تیم جراحان در این حالت فرد هیچ اختیاری در تحلیل نرون ها ندارد و کاملا حواس اطرافش را از دست میدهد … در تکمیل حرف تیم پزشکی پیتر هم بعد از به هوش امدن اذعان کرد که چیزی از آن لحظه به یاد نمی آورد … به هر حال یک نکته عجیب که داور را در آن بازی به اشتباه انداخت، این بود
پیتر توپ را دو دستی چسبیده و آن را به کسی نمیداد … داور از این رو احساس کرد برای وی مشکلی پیش نیامده و از او خواست تا به بیرون زمین برود برای معالجه (که بعدها پدر پیتر از داور شکایت هم کرد)
پیتر توپ را رها نمی کرد، اگرچه تمام تمرکز مغزی و عصبی خود را از دست داده بود اما اجازه گل خوردن به خود نمیداد … تا زمانی که جان بالای سرش رفت و به چک گفت، آرام باش مرد، بازی متوقف شده … و توپ را از وی گرفت … پیتر حتی لحظه مرگش هم نمی خواست دروازه چلسی باز شود … داستانی باورنکردنی در حیطه پزشکی … یک رابطه قلبی و عمیق … او با جانش توپ را مهار کرد، مسئله ای که هرگز پزشکان و جراحان خبره مغز و اعصاب قادر به حل آن نشدند …

اخبار داغ 

این پست هنوز دیسلایک نخورده

,واییییییییییییییی مو به تنم راست شد اینو خوندم…………………………….
خدا کنه گریم نیاد…………………

چگونه سر پیتر چک شکست

خیلی جالب بود

واقعا دوست ندارم پیتر از چلسی بره د
لمپارد رفت -دروگبا می ره -چکم بره فقط تری می مونه که اونم جزو خاطرات اون فینال خفن نیست

هر موقع که به رفتنش فکر میکنم بغضم میگیره
متن هایی که مینویسی خیلی اوقات منو تا اوج بغض میبره 🙁
نمیترکه لامصب

سلام آقا عادل
وقتتون بخير
اميدوارم هرجا كه هستيد خوب و خوش و سلامت باشيد
يه سال بيشتره كه ميام طرفداري اما وارد سايت خيلي نشدم‌(البته 4 ماهه فك كنم تو سايت ثبت نام كردم). اگه بگن بهترين سايت خبري ورزشي چيه طرفداري رو معرفي ميكنم. اين به كنار. اما پيج شما
واقعا دستتون درد نكنه. چه از خبر ها و چه از پوستر ها و بخش سينمايي. (توي نقد فارسي هم ديدمتون) شده كار هروز،‌ سر زدن به پيج شما و خوندن مطالب شما. خوشحالم كه با منطق از چلسي و هوادارا دفاع ميكنيد. متاسفانه بعضي از كاربران خبري از حاشيه هاي باشگاه و سال هاي قبل چلسي ندارن، همينجور از روي هوس يه چيزايي رو ميگن كه به دل خيليا نميشينه. تو طرفداري هم كه مث بقيه جاها شدن طرفدار دو تيم و كل كل الكي با بقيه!!!‌ طرفداراي چلسي نبايد مثل بقيه باشن. طرفدارا بايد خاص باشن، عين سرمربي شون،‌ عين باشگاه،‌ عين خودت. من با كسي در اينجا در ارتباط نيستم اما از بعضي كاربر ها واقعا خوشم مياد و معلومه واقعا بدون تعصب درك فوتبال دارند كه منم كامنت هاشون رو دنبال ميكنم (حداقل چيزي ياد بگيرم). زيادي صحبت كردم. ببخشيد اگه سرتون رو به درد آوردم. فقط ميخواستم ازتون تشكر كنم.
اميدوارم همين جور با انر‍ژي به كار تون ادامه بديد.
پيروز و سربلند باشيد
Eddy

بدترين خبر نقل و انتقالات اينه كه بگن پيتر رفت!!!
تحمل شنيدنش رو ندارم، تصورش هم سخته برام

خیلی جالب بود

به احترامش بر میخزیم

اقااشکم دراومدبخدا

خیلی جالب بود ایول

صد تای کورتوا میارزه

مروری بر اتفاقات بازی ردینگ و چلسی که به مصدومیت شدید پیتر چک منجر شد و او از آن به بعد همیشه از کلاه ایمنی استفاده کرد ……

مروری بر اتفاقات بازی ردینگ و چلسی که به مصدومیت شدید پیتر چک منجر شد و او از آن به بعد همیشه از کلاه ایمنی استفاده کرد.

تماس با ما

تلفن:
۰۲۱ – ۴۱۵۴۷۰۰۰

چگونه سر پیتر چک شکست

ایمیل:
info@medal1.com

تلگرام:
@medal_support

نشانی:
تهران، شهرک غرب، خیابان زرافشان، خ درخشان، پلاک ۴۱ طبقه دوم

درباره ما

تیم مدال با هدف گزارش و نمایش اخبار و رویداد های فوتبال تاسیس شد و شبانه روز در حال فعالیت می باشد تا شما کاربران عزیز در هر کجای دنیا که هستید حتی یک لحظه رویداد های فوتبالی را از دست ندهید…
ادامه مطلب

قوانین و مقررات مدال

ورود کاربران به مدال برای استفاده از هر کدام از بخش ها به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها در مدال است….
ادامه مطلب

تمامی حقوق برای وب‌سایت مدال محفوظ است. ©
 
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

مروری بر اتفاقات بازی ردینگ و چلسی که به مصدومیت شدید پیتر چک منجر شد و او از آن به بعد همیشه از کلاه ایمنی استفاده کرد. متفاوت ترین و هیجان انگیزترین ویدیوهای ورزشی را در کانال ورزش ما به تماشا بنشینید.

ورزش

51 ماه و 24 روز پیش

3,818

داغ ترین ها

51 ماه و 16 روز پیش

6,046

چگونه سر پیتر چک شکست

داغ ترین ها

51 ماه و 2 روز پیش

6,364

داغ ترین ها

51 ماه و 0 روز پیش

5,278

انیمیشن

50 ماه و 4 روز پیش

4,493

لطفا برای ثبت نظر وارد شوید.


برترین رسانه دیجیتال کشوردر سال 1395

دسترسی به هزاران ویدیوی اختصاصی

امکان دانلود و استفاده آفلاین از ویدیوها

فقط با روزی ۵۰۰ تومان

نمی‌توانی هزاران ویدیوی اختصاصی را ببینی

نمی‌توانی ویدیوها را دانلود کنی و آفلاین ببینی

آیا از لغو عضویت کلیپو پلاس مطمئن هستید؟

شماره همراه خود را وارد کنید

کد فعال‌سازی ارسال شده را وارد کنید.

مروری بر اتفاقات بازی ردینگ و چلسی که به مصدومیت شدید پیتر چک منجر شد و او از آن به بعد همیشه از کلاه ایمنی استفاده کرد. متفاوت ترین و هیجان انگیزترین ویدیوهای ورزشی را در کانال ورزش ما به تماشا بنشینید.

ورزش

51 ماه و 24 روز پیش

3,818

داغ ترین ها

51 ماه و 16 روز پیش

6,046

چگونه سر پیتر چک شکست

داغ ترین ها

51 ماه و 2 روز پیش

6,364

داغ ترین ها

51 ماه و 0 روز پیش

5,278

انیمیشن

50 ماه و 4 روز پیش

4,493

لطفا برای ثبت نظر وارد شوید.


برترین رسانه دیجیتال کشوردر سال 1395

دسترسی به هزاران ویدیوی اختصاصی

امکان دانلود و استفاده آفلاین از ویدیوها

فقط با روزی ۵۰۰ تومان

نمی‌توانی هزاران ویدیوی اختصاصی را ببینی

نمی‌توانی ویدیوها را دانلود کنی و آفلاین ببینی

آیا از لغو عضویت کلیپو پلاس مطمئن هستید؟

شماره همراه خود را وارد کنید

کد فعال‌سازی ارسال شده را وارد کنید.

دمبا با که پیشتر در تیم‌های چلسی و نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس به میدان می‌رفت، اکنون در لیگ چین به میدان می‌رود. او در داربی شانگهای به شدت آسیب دید. این بازیکن سنگالی با ضربه حریف، ساق پایش دچار شکستگی شد و بدون شک نزدیک به هشت ماه از میادین دور خواهد ماند.

 

 

در تاریخ فوتبال آسیب‌دیدگی‌ های وحشتناک دیگری نیز رخ داده است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

چگونه سر پیتر چک شکست

 

آسیب‌دیدگی‌ وحشتناک لینن

این اتفاق در فصل 82-1981 بوندسلیگا در دیدار تیم‌های وردربرمن و آرمینیا بیلفد رخ داد. استوک‌های کفش سیگمن باعث شکافته شدن 25 سانتیمتری ران اوالد لینن شد و یکی از وحشتناک‌ترین آسیب‌دیدگی‌های تاریخ فوتبال رقم خورد. با وجود چنین آسیب‌دیدگی‌، این بازیکن تنها 17 روز از میادین دور بود.

 

 

 

26 عمل جراحی روی پای بوست

برخورد دو بازیکن به نام‌های دنیس اروین و برایان مک‌کلر باعث پایان یافتن دوران بازیگری دیوید بوست شد. این اتفاق در سال 1996 در دیدار تیم‌های منچستریونایتد و کاونتری‌سیتی رخ داد. شدت جراحت به قدری شدید بود که پیتر اشمایکل، دروازه‌بان یونایتد با دیدن این صحنه حالش به هم خورد. بوست در آن سال بازنشستگی‌اش را اعلام کرد و در اولدترافورد مراسم تقدیری برایش برگزار شد.

 

 

بوست چند وقت پیش عکس پایش را پس از 26 عمل در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

 

 

 

بدترین لحظه دوران ورزشی رونالدو

12 آوریل سال 2000، رونالدو نازاریو پس از چند مدت دوری از میادین در دیدار اینتر و رم در ورزشگاه المپیک به میادین بازگشت. زانوی پای راستش در 30 نوامبر 1999 عمل شده بود. لحظاتی پس از ورودش به زمین دوباره زانویش آسیب دید و این بار به طور کامل شکست.

 

 

 

شکستن استخوان ساق پا مانوئل پابلو

بازیکن اسپانیایی در برخورد با جوانلا در جریان دیدار دیپورتیوو لاکرونیا و سلتاویگو در اواخر سال 2001 ساق پایش شکست. با این حال در جام جهانی  200 کره و ژاپن در ترکیه اصلی اسپانیا به میدان رفت.

 

 

 

ضربه‌ای که به سر چک برخورد کرد

در 14 اکتبر سال 2006 در دیدار تیم‌های چلسی و ریدینگ، استفان هانت با پتر چک برخورد کرد. زانوی این بازیکن به سر دروازه‌بان چلسی اصابت کرد و باعث شد تا به امروز چک را با محافظ سر در زمین مسابقه ببینیم. ژوزه مورینیو درباره این اتفاق گفت: چک شانس داشت که زنده ماند.

 

 

 

چگونه سر پیتر چک شکست

برخورد وحشتناک تیلور با ادواردو

بازیکن کروات آرسنال به علت برخورد شدیدش با بازیکن بیرمنگام، با کل فصل و یورو 2008 خداحافظی کرد. مارتین تیلور مچ پای ادواردو داسیلوا را شکست. ادواردو چند روز پس از این اتفاق گفت: می‌خواهم فکر کنم که این برخورد یک اتفاق بود چون عمد بودن آن غیر قابل باور است.

 

 

 

جا به جا شدن آرنج پویول

کاپیتان بارسلونا در سال 2012 در دیدار برابر بنفیکا با در رفتگی آرنج روبرو شد. تصاویری که از آسیب‌دیدگی‌اش منتشر شد، به نظر می رسید کارلس پویول با آسیب‌دیدگی‌ شدیدی روبرو شده است اما مدافع اسپانیایی آبی‌اناری‌پوش تنها 6 هفته‌ از میادین دور ماند.

 

 

 

جام قهرمانی برای کران دلی

میشل کران دلی تنها یازده دقیقه پس از حضورش در دیدار سویا و شاختار دونتسک در نیمه نهایی لیگ اروپا آسیب دید. استخوان زانوی پای چپش در این بازی شکست، بازیکنان سویا پس از این اتفاق عهد بستند در صورت قهرمانی جام را به او تقدیم کنند. قهرمانی سویا پس از 20 روز رقم خورد.

 

 

 

در رفتگی مچ پای اولسن

یاکوب اولسن در دیداری در لیگ دانمارک به شدت آسیب دید. در رفتگی و شکستگی مچ پایش باعث شد 6 ماه از میادین دور بماند.

 

 

 

خداحافظی نیل از فوتبال به خاطر شکستگی

لوک نیل در سپتامبر سال 2000 در دیدار استون ویلا و ایپسوچ، در برخورد با دروازه‌بان حریف دو زانویش شکست و به همین علت مجبور شد از جهان فوتبال خداحافظی کند.

 

 

 

آسیب‌دیدگی‌ وحشتناک سیسه

جبرئیل سیسه در دیدار دوستانه فرانسه و چین با تکل ژنگ ژی، کاپیتان چین روبرو شد. هنگام زمین خوردن، مچ پایش شکست و موجب شد او جام جهانی 2006 آلمان را از دست بدهد.

 

 

چگونه سر پیتر چک شکست
چگونه سر پیتر چک شکست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *