چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

 
helpkade
چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم
چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » مدارس » نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان سراسر کشور

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان سراسر کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان سراسر کشور : سیم‌کارت‌ های دانش‌آموزی و جزییات ثبت نام و دریافت سیم‌کارت‌ های دانش‌آموزی ،تاریخ توزیع سیم کارت دانش آموزی و نحوه ثبت نام سیم کارت دانش آموزی ,سایت ثبت نام سیم کارت ایمن دانش آموزان سراسر کشور و نحوه ی ثبت درخواست سیم کارت ایمن شاد دانش آموزان مراکز استان ها به همراه  نحوه بازگشایی مدارس در مناطق قرمز از 15 شهریور 99

🔴وزیرآموزش‌وپرورش اعلام کرد:

🔹آغاز توزیع سیمکارتهای ایمن (شاد) برای دانش آموزان؛ به زودی🔹مدارس مناطق قرمز تعطیل نیستند.

با اپراتورها صحبت کردیم و همین روزها سیم‌کارت ایمن (سیم‌کارت شاد) را عرضه می‌کنند.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>> به گزارش مشاورگروپ ، وزیر آموزش و پرورش به درک کامل موقعیتی که اکنون در آن قرار گرفته ایم تاکید کرد و گفت: با پدیده غافلگیرکننده ای روبرو شدیم که همه مناسبات اجتماعی را تحت الشعاع قرار داد و از جمله آنها آموزش بود. در ادبیات جهانی از آموزش در این روزها تحت عنوان آموزش در بحران یاد می کنند. هیچ تصویری از آینده بیماری نداریم و در شرایط عدم قطیت کامل حرکت می کنیم.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>> محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح سی‌ و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش ‌و پرورش سراسر کشورکه به صورت مجازی از دقایقی پیش آغاز شد با بیان اینکه مشاغل در جامعه فراوان و متنوع اند اما در میان آنها معلمی شغلی است که با انسان ها سروکار دارد افزود: این کار به اتصال به وحی نیاز دارد و با انزال کتب انجام می شود و استمرار کار انبیای الهی است.

وی افزود: این کار بسیار با اهمیت و درعین حال سنگین و خطیر است. ما در یک مسئولیت بسیار خطیر قرار گرفته ایم و قادر نخواهیم بود شکر این نعمتِ خدمت در این عرصه ناب که نصیب ما شده است را به جا بیاوریم. باید این فرصت را غنیمت شمرد و به درستی درک کرد و به کار گرفت.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>> وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر به دنبال فرصت های از دست رفته ای باشیم که اندوهبار است، یکی از فرصت های مهمی که از دست دادن و تباه کردن آن با حسرت دائمی همراه خواهد بود همین فرصتی است که در اختیار ما قرار گرفته است گفت: بار سنگینی به دوش ما گذاشته شده است.

حاجی میرزایی افزود: خانواده ها عزیزترین سرمایه های خود را به امانت به دست ما سپرده اند. از خداوند با تمام وجود مسئلت کنیم که درک این موقعیت را نصیب ما کند. معلمی را یک کار اداری تلقی نکنید. مناسبات کار اداری در اینجا حاکم نیست . اینجا عرصه دیگری است.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وی به درک کامل موقعیتی که اکنون در آن قرار گرفته ایم تاکید کرد و گفت: با پدیده غافلگیرکننده ای روبرو شدیم که همه مناسبات اجتماعی را تحت الشعاع قرار داد و از جمله آنها آموزش بود. در ادبیات جهانی از آموزش در این روزها تحت عنوان آموزش در بحران یاد می کنند. هیچ تصویری از آینده بیماری نداریم و در شرایط عدم قطیت کامل حرکت می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: نمی دانیم که پیش روی ما چه چیزی قرار دارد. در میدان ابهام نمی توان تاخت. در شرایطی آموزش را دنبال می کنیم که خانواده ها نگران هستند و در این میان برخی هم به این نگرانی ها دامن می زنند. با یک وضعیت ناشناخته ای روبه رو هستیم. در وضعیت های نوظهور باید دائم هوشیار باشیم و امروز عرصه هوشیاری دائم است. از سوی دیگر می توان گفت که محکی برای توانمندی ها و قابلیت های ماست.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وی تاکید کرد: باید پرونده امسال را بهتر از سال های قبل ببندیم این عزم و پیمان مشترک ما با یکدیگر است و فرصتی برای محک تمام عیار و ظرفیت ماست. این موقعیت را بزرگ بداریم. کرونا با همه آسیب ها و آلام و رنج هایی که به همراه داشت، فرصت هایی را هم به وجود آورد که باید آن ار غنیمت شمرد. فرصت ورود به عرصه های نو و ظهور و بروز افراد از این جمله است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه مخاطرات ناشی از ناکامی گسترده است گفت: با زندگی یک سال یک نسل روبروییم و نباید اجازه دهیم که تباه شود. توجهات باید عمیق و اساسی باشد که این اتفاق نیفتد. از سوی دیگر تحت نظارت ملی هستیم و در همه خانه ها هستیم و نمی توانیم تبلیغات بی اساس کنیم. ما هرروز مشاهده می شویم و خانواده ها ما را ارزیابی می کنند. باید درست عمل کنیم و به داوری های عمومی اعتماد کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تفاوت این نظارت در سال جاری با سال های دیگر در این است که با نظارت یک جمع نگران مواجهیم.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وی با اشاره به اینکه به زیست بوم جدید پرت شده ایم گفت: بسیاری پیش بینی می کردند که در دهه آینده مناسبات آموزش و پرورش به سمت فناوری و دیجیتالی شدن حرکت می کند و کارکردهای تعلیم و تربیت متاثر می شوند اما یک مرتبه کرونا ما را به این زیست بوم جدید پرتاب کرد که هم ظرفیت های خوبی دارد و هم مخاطرات جدی به دنبال دارد که هم باید از این فرصت ها استفاده و هم برای مخاطرات آن تدبیر کرد.

حاجی میرزایی افزود: فرصت های خوبی برای برقراری عدالت آموزشی به وجود آمده است. شاید در عرصه ای هستیم که جهش آموزشی در مناطق محروم ایجاد شود و برخی مناطق را ارتقاء دهیم. هنوز نتوانسته ایم در کیفیت آموزش عدالت برقر ار کنیم و معلمان ما اینگونه توزیع نمی شوند.

سر فصل ها

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اگر کرونا بگذرد و ما هنوز در جای قبلی قرار داشته باشیم باید خودمان را سرزنش کنیم اظهار کرد: بخشی از مخاطرات زیست بوم جدید را در دست کنترل داریم. با اپراتورها صحبت کردیم وهمین روزها سیمکارت ایمن (سیمکارت شاد) عرضه می کنند.

وی ادامه داد: از مدیران استان ها انتظاراتی داریم. یک نگاه و رویکرد کلیدی این است که فعالسازی شبکه ارتباطی را مدنظر داشته باشند. هیچ بخشی به گستردگی آموزش و پرورش نیست. کاغذ، ابزار مناسبی نیست. نمی شود اینگونه امسال پیش رفت و باید ارتباطات ما گسترده باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال از معاونان خواستیم هرکدام مسئولیت نظارت بر چند استان را برعهده بگیرند گفت: این نظارت ها تا سطح مدرسه ادامه دارد. هیچ کس نباید از تور این شبکه بیرون بماند و ما توجه نداشته باشیم. اگر خوب عمل کنیم می توانیم این شبکه را فعال نگه داریم.

حاجی میرزایی ادامه داد: نیازمند گفت وگوهای عمیق و همه جانبه برای همراستا و هم افزا شدن هستیم. هیچگاه مسئله ای در هیچ جامعه ای به شکل پایدار حل نمی شود مگر اینکه در بین اقشار آن جامعه مفاهمه مشترک برقرار باشد.نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وی در ادامه با بیان اینکه هیچ عرصه ای ناب تر از آموزش و پرورش برای بروز خلاقیت ها و یادگیری نداریم عنوان کرد: امسال تاکید داریم که اصل بر آموزش حضوری است. معلم و ترکیب مدرسه جدید است به ویژه در پایه های ورودی. اگر حضور نداشته باشیم و به آن رسمیت ندهیم قادر نخواهیم بود خوب کار را مدیریت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: هیچ روشی جایگزین آموزش حضوری، توسعه مناسبات جمعی و افزایش ظرفیت های ذهنی نیست. اگر بتوانیم کلاس حضوری داشته باشیم بسیاری مشکلاتمان حل می شود و کار ساده تر پیش می رود. این قاعده اصلی است. مدرسه در تمام روزهای تحصیل، باید با حضور همکاران باز و فعال باشد و هیچ مدرسه ای تحت هیچ عنوانی نباید بسته باشد؛ حتی در شرایط قرمز.، مگر آنکه ستاد ملی کرونا تعطیلی عمومی را اعلام کند.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وی افزود: اگر تعداد دانش آموزان کم است و می توان پروتکل ها را رعایت کرد کار به روال قبل انجام می شود اما اگر تعداد زیاد بود باید گروه بندی کرد و فضا و زمان را مدیریت کرد. ما باید اصل را بر حضور بگذاریم و آن را حفظ کنیم. باید یاد بگیریم از خودمان مراقبت کنیم و به بچه ها هم همین را یاد بدهیم.

حاجی میرزایی افزود: تاکید ما تا جای امکان آموزش حضوری است. از مدیران و روسای مناطق درخواست می کنم یک روز هفته از صبح تا عصر در مدرسه باشند و فضای کار را کنترل کند. با تشریفات و خدم و حشم هم لازم نیست بروید. همکارانتان را مامور کنید هرکدام یک روز به مدرسه بروند و بر همه چیز نظارت کنند.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>>  وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر روی بچه های خودمان حساس هستیم اما روی بچه های دیگران حساس نیستیم پس خودمان مشکل داریم گفت: اینکه اگر روی بچه های دیگران که به امانت دست ما سپرده شده اند حساس باشیم معیار دینداری است. باید هرمدرسه طرح مشخصی داشته باشد. باید برنامه تمام معلمان دقیقا مشخص باشد و هر تعداد از دانش آموزان را به یکی از معلمان بسپارید که مراقب آنها باشند.

وی ادامه داد: کار را رها نکنیم. در سال تحصیلی گذشته یکی از وزراء در یکی از جلسات ملی ستاد کرونا گفت شهادت می دهم معلم ها تا دیروقت پیگیر آموزش هستند. حتما با خانواده ها در ارتباط باشید و آنها را از جزئیات برنامه ها آگاه کنید. باید واکنش سریع نسبت به مسائلی که رخ می دهد داشته باشیم. پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی مدارس را جدی بگیرید. امانت های مردم دست ماست. سرانه ای دو روز گذشته واریز شده و مجدد در حال تلاشیم که کم و کسری ها جبران شود و کار به خوبی پیش برود.

نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان  >>> به گزارش ایسنا، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه شرایط تحمیل شده از ویروس کرونا زیست بوم جدیدی را برای ما رقم زده که باید خود را با این شرایط تطبیق دهیم گفت: شعار این اجلاس، «فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری و تربیت تمام ساحتی» است.

وی افزود: بیش از چهار سال از آخرین اجلاس می‌گذرد و این اجلاس آخرین اجلاس دولت و قرن است که امیدوارم از این فرصت به درستی استفاده کنیم. تفاوت این اجلاس با اجلاس‌ ادوار گذشته این است که از دریچه فضای مجازی برگزار می شود. یکی دیگر از تفاوت های آن مزین شدن اجلاس به رهنمودهای مقام معظم رهبری است؛ ضمن اینکه نشست مجازی با رؤسای قوای سه‌گانه خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به اینکه این اجلاس در شبکه شاد برگزار می‌شود عنوان کرد: کاهش ۹۰ درصدی هزینه‌ها از مهمترین ویژگی‌های اجلاس سی‌وچهارم است. همچنین ۱۵۷۵ نفر از اعضای شورای معاونین، شورای عالی رؤسای مناطق، نمایندگان ولی فقیه، نمایندگان مجلس از طریق شبکه شاد در این اجلاس حضور دارند.

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به ایجاد شبکه شاد اشاره و اظهار کرد: این اقدام توانست امید به استمرار تعلیم و تربیت را به خانواده‌ها بازگرداند و شعار آموزش تعطیل بردار نیست را نهادینه کند.

منبع: ایسنا

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام و دریافت سیم کارت ایمن شاد برای دانش آموزان سراسر کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم!

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.
این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.
تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
لازم به ذکر است مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

در این مقاله از جزئیات خبر اعطای سیم کارت دانش آموزی برای برنامه شاد مدارس در سال 99-1400 مطلع می شوید. رئیس جمهور تاکید نمود اینترنت برنامه شاد برای دانش آموزان رایگان باشد. سیم کارت دانش آموزی چیست؟ سیم کارت دانش آموزی دارای اینترنت امن و محدود است. به این معنی که دانش آموز می تواند امور درسی خود را از طریق اینترنت سیم کارت دانش […]

در این مقاله از جزئیات خبر اعطای سیم کارت دانش آموزی برای برنامه شاد مدارس در سال 99-1400 مطلع می شوید. رئیس جمهور تاکید نمود اینترنت برنامه شاد برای دانش آموزان رایگان باشد.

سیم کارت دانش آموزی چیست؟

سیم کارت دانش آموزی دارای اینترنت امن و محدود است. به این معنی که دانش آموز می تواند امور درسی خود را از طریق اینترنت سیم کارت دانش آموزی، جستجو نماید ولی به صفحات ناامن و غیراخلاقی دسترسی نخواهد داشت.

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

 نحوه مشاهده فیلم ضبط شده دروس در برنامه شاد مدارس

دانش آموزان و معلمان گرامی میتوانند درخواست خو برای دریافت سیم کارت دانش اموزی و اینترنت رایگان برای برنامه شاد مدارس در سال 99-1400 را ثبت نمایند. مطابق با آخرین اطلاعیه ها:

سیم‌کارت شاد برای دانش ‌آموزان هم اکنون در حال عرضه می باشد که اینترنت ایمن دارد. 

 

اینترنت برنامه شاد رایگان شد ، برای استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول لازم است کد فعالسازی زیر را وارد کنید:

برای دریافت کد فعالسازی+کد غیرفعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد (کلیک کنید)

تلفن پشتیبانی برای دریافت سیم کارت رایگان دانش آموزی و فعالسازی اینترنت رایگان

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

** اخیرا وزیر آموزش و پرورش کاهش دو سوم هزینه اینترنت در شاد را به شرح زیر اعلام نموده بود که :

 

دستور رئیس جمهور برای اینترنت رایگان برای برنامه شاد

رئیس جمهور اعلام نمود، دستور دادم شبکه شاد برای مدارس دولتی و دانش آموزان باید بدون پرداخت هزینه اینترنت باشد. آموزش برای دانش آموزان به معنای واقعی باید رایگان باشد.

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان و نحوه دریافت سیم کارت دانش اموزی و اینترنت رایگان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا با اینترنت این سیم کارت می تونیم از واتساپ استفاده کنیم؟

ببخشید ولی ما دانش آموزا اصلا از برنامه ی شاد استفاده نمیکنیم بخاطر کندی سرعت اینترنت مجبوریم از واتساپ استفاده کنیم واین چیزا به کارمون نمیاد

سیم کارت دانش اموزی جطور چگونه وازکجا باید تهیه کرد اگرکسی خبر دارد لطفا راهنمایی کند باتشکر

سیم کارت دانش اموزی جطور چگونه وازکجا باید تهیه کرد اگرکسی خبر دارد لطفا راهنمایی کند باتشکر

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

نحوه دریافت سیم کارت شاد ایرانسل و همراه اول برای دانش آموزان : این سیم کارت ها جهت استفاده رایگان از اینترنت شاد در سال تحصیلی جدید با قابلیت کنترل والدین بر فرزندان فراهم شده است. در ادامه با بخش اخبار فناوری ماگرتا جهت آگاهی از نحوه توزیع آن همراه باشید.

پس از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن شاد ۲ با قابلیت جدید و منحصر به فرد تدریس آنلاین معلمان دومین خبر خوب در رابطه با این برنامه ارائه اینترنت رایگان جهت استفاده از آن می باشد.

فرآیند تولید سیم‌ کارت‌های دانش‌ آموزی آغاز شده و اپراتورها پای کار آمدند و مکلف شدند که سیم کارتی به نام سیم کارت شاد را برای استفاده ایمن در فضای مجازی ارائه دهند تا از این طریق دل نگرانی‌های خانواده‌ها هم کاسته شود.

از هفته آینده سیم کارت رایگان شاد عرضه خواهد شد

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

بنابر صحبت های مسئولین آموزشی این سیم کارت ها خاص استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خواهد بود و آن ها تنهای در فضایی می توانند حضور داشته باشند که مورد تایید آموزش و پرورش باشد تا به محتوا های نامناسب دسترسی پیدا نکنند.

این طرح به اپراتورهای کشور اعم از همراه اول و ایرانسل ابلاغ شده است اما هنوز زمان مشخصی برای توزیع و نحوه دریافت سیم کارت شاد معین نشده است اما به زودی این اتفاق می افتد تا تمامی دانش آموزان بتوانند بدون مشکل به محتوای درسی دسترسی داشته باشند.

مراکز اپراتورها سیم کارت‌ها را توزیع خواهند کرد که البته این سیم کارت‌ها با عنوان شاد است، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل توزیع کننده این سیم کارت هستند. سیم کارت شاد مانند سایر سیم کارت‌ها ویژگی‌‌های خاص خود را دارد و قابل شارژ توسط دانش آموزان است.

نظر شما در مورد نحوه دریافت سیم کارت شاد دانش آموزان چه می باشد؟ آیا این طرح می تواند کمک کننده باشد؟

زمان انتشار سیمکارت شاد کی هستش ؟

بوکان شهر سیمینه

شهرستان بوکان شهر سیمینه کلاس هشتم

سلام خوبین؟ میگم مامانم رفته بگیره سیمکارت شاد رو بهش گفتن یه چیزی باید به ی شماره ای ارسال کنی یه کد 15 رقمی میاد اونو ما ببینیم بهت میدیم… میشه پلیز توضیح بدین. ممنونم🌷

سیمکارت شاد

سلام، احتمالا برای احراز هویت از این روش استفاده شده است. برای دریافت سیم کارت شاد بهتره خودتون حضوری اقدام کنید.

سلام ببخشید میشه بپرسم باید کدوم سایت اقدام کنیم که سیم کارت شاد رو دریافت کنیم؟؟

شما بیا اینستا یا پی وی تلگرام من راهنمایت کنم عزیزم این ایدی اینستا منه اینم مال تگرامه

کدوم پیچ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

با به روز رسانی برنامه شاد آموزش و پرورش ، امکانات متعددی به این برنامه اضافه شده و هزینه اینترنت مصرفی کاربران آن هم طبیعتا بیشتر خواهد شد . به همین منظور ، اینترنت رایگان برنامه شاد برای استفاده از امکانات این شبکه برای دانش آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید فعال سازی خواهد شد .

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

شبکه آموزشی دانش آموزان که به اختصار شاد نامیده می شود در ابتدا صرفا به عنوان یک پیام رسان امن برای ارتباط دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس معرفی و ارائه گردید . این نرم افزار به مرور به روزرسانی شده و امکانات بیشتری اعم از امکان بارگذاری محتوای آموزشی به صورت فایل های ویدئویی را در خود جای داده است .

مسئله مهم دیگری که مطرح می شود ، هزینه اینترنت مصرفی معلمان و دانش آموزان در برنامه شاد می باشد . محتوای آموزشی که به صورت فایل های ویدئویی توسط معلمان بارگذاری می شود و هم چنین دانلود این فایل های نسبتا سنگین توسط دانش آموزان منجر به افزایش هزینه اینترنت برای آنان می شود .

به همین خاطر ، وزارت آموزش و پرورش با شورای عالی فضای مجازی مذاکره نمود تا بتواند در مرحله اول اینترنت برنامه شاد را رایگان نماید .در ادامه این مقاله به تدابیر وزارت آموزش و پرورش برای فراهم کردن تعرفه رایگان در این شبکه و هم چنین نحوه توزیع سیم کارت شاد پرداخته ایم .

با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه و مجازی بودن آموزش ها ، امکاناتی مانند ارتباط زنده بین معلم و دانش آموز ، آزمون ساز و شاد تی وی در به روز رسانی برنامه شاد قرار گرفته است . این امکانات می تواند به بهبود تجربه کاربران این اپلیکیشن کمک شایانی نموده و امر آموزش مجازی را بهبود ببخشد .

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش ، گزینه های مختلفی برای تعرفه اینترنت ویژه شاد بررسی شده که در نهایت با دستور رئیس جمهور ، اینترنت برنامه شاد کاملا رایگان خواهد بود . هم چنین قرار است سیم کارت های دانش آموزی با عنوان سیم کارت شاد توزیع شود که این موضوع نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای دیگر کاربران برنامه شاد از جمله همه معلمان اعم از دولتی و غیردولتی مورد توجه قرار می ‌گیرد .

 

بنا بر دستور وزیر آموزش و پرورش ، اینترنت برنامه شاد رایگان شد .

 

بیشتر بخوانید: برنامه شاد برای دوره ابتدایی

بنابر اعلام وزیر آموزش و پرورش ، توزیع سیم کارت های دانش آموزی منتفی شد و بسته های اینترنتی ایمن می شوند . وزیر آموزش و پرورش درباره سیم کارت دانش آموزی شاد این چنین اظهار کردکه : قرار نبود ما این کار را انجام دهیم . برخی اپراتورها مدعی بودند می توانند سیم کارت شاد را تولید کنند و گفتند وزارت ارتباطات با محدودیت شماره روبروست و نمی توانند این کار را انجام دهند .

همچنین جناب وزیر عنوان کرد که برای ارائه سرویس های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات اندیشیده شده که دانش آموزان بتوانند در قالب بسته هایی از اینترنت ایمن استفاده کنند و در واقع بحث سیم کارت منتفی شده است . 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار اینترنت رایگان برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود درباره نحوه فعال سازی اینترنت ویژه برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

در ادامه بخوانید: برنامه شاد برای دوره متوسطه اول

✔️ همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، بنا به دستور رئیس جمهور ، اینترنت برنامه شاد کاملا رایگان می باشد .

✔️ همان طور که در این مقاله نیز بدان اشاره شد ، اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار ، رایگان بوده و نیاز به فعالسازی ندارد .

✔️ همان طور که در این مقاله ذکر شده ، اینترنت برنامه شاد به صورت کاملا رایگان برای همگان خواهد بود .

خیلی عالیه

شاد من رایگان نیست به مسئولان هم زنگ زدم جواب ندادن. اینا همه دروغه. پول دولت رو میخورین اخرش هم هیچی. راهنمایی کنین.

سلام . اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار رایگان میشه بنابراین هیچ راه حلی برای رایگان کردن اینترنت وجود نداره ، فقط می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

شاد من نه تنها رایگان نیست بلکه تا معلم دوتا فیلم ده دقیقه ای میفرسته شارژ پولم تمام میشه. و وسط کلاس میمونم

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام سیم کارت من رایتل چی کار کنم که شادم رایگان بشود

سلام . اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار رایگان میشه .

سلام شاد رایگان هست تو اخبار میگن شاد باید رایگان باشه اما شاد من رایگان نیست چه کنم؟

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام آخه میگن باید اینترنت رایگان شاد رو خودمون فعال کنیم این درسته آیا در ضمن شاد من با وای فای کار می کنه اون موقع باز اینترنتش رایگانه ؟

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام شاد من با وای فای کار نمی کنه و وقتی هم که با داده ی گوشی میرم از شارژ گوشیم خیلی کم می کنه چیکار کنم که درست شه ؟

سلام . اینترنت برنامه شاد به طور خودکار رایگان میشه ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

برای من چند روزی رایگان بود و بعد رایگانیش از بین رفت مشکلش چیه ؟

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

سلام اینترنت شاد برای من فعال شده اما خیلی ضعیفه چیکار کنم

سلام . راهی برای افزایش سرعت اینترنت رایگان برنامه شاد وجود نداره .

من شادم اصلا رایگان نیستش کد شما گفتید زدم ولی پاسخ گو نبودن گفتش اپراتور دردسرس نیستش مشاور هیوا می شه بگید من الان باید چه کار کنم که شادم رایگان بشه

سلام . نمی تونین هیچ اقدامی انجام بدین تا اینترنت برنامه شاد شما رایگان شه فقط باید با واحد پشتیبانی برنامه تماس بگیرین .


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش سیم‌کارت شاد را ویژه کودکان و نوجوانان برای استفاده از فضای مجازی عنوان کرد و گفت: این سیم‌کارت‌ به‌زودی در مراکز اپراتورها عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمود حبیبی درباره توزیع سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی افزود: فرآیند تولید این سیم‌کارت‌ها آغاز شده و اپراتورها مکلف شدند سیم‌کارتی به نام سیم‌کارت شاد را برای استفاده ایمن در فضای مجازی ارایه دهند تا از این طریق دل‌نگرانی‌های خانواده‌ها هم کاسته شود.

وی درباره نقش اپراتورها توضیح داد: همکاران ما در بخش اپراتورها برنامه‌ریزی کرده‌اند و با برگزاری جلسات متعددی و فرآیند طی شده به‌زودی ارایه سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی آغاز می شود.

مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش با بیان این که سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی تنها به فضای مورد تایید آموزش‌وپرورش دسترسی دارد، خاطرنشان کرد:‌ این سیم‌کارت ها خاص استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خواهد بود. قاعدتاً این سیم‌کارت‌ها آن دسته از مخاطراتی که شامل استفاده کنترل نشده از فضای مجازی است را نخواهند داشت.

حبیبی یادآور شد: قرار است ما در خصوص این سیم‌کارت‌ها به‌صورت لیست سفید (White list) عمل کنیم تا دانش آموزان بتوانند به فضاهایی که مورد تایید است، دسترسی داشته باشند.

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

وی ادامه داد: تلاش ما این است که دانش‌آموزان به محتواهای نامناسب دسترسی پیدا نکنند، ‌ همچنین سیاست‌هایی که وزارت آموزش‌وپرورش در نظر دارد، روی این سیم‌کارت‌ها اعمال می شود.

مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش تصریح کرد: هیچ محدودیت سنی برای دریافت سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی وجود ندارد، دانش‌آموزان می‌توانند با نام و مشخصات خودشان سیم‌کارت را خریداری کنند.

حبیبی یادآور شد: براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناورری اطلاعات محدودیت زیر ۱۸ سال برای دریافت سیم‌کارت برداشته‌ شده است تا همه دانش آموزان از این سیم کارت استفاده کنند.

وی گفت: سیم کارت شاد مانند سایر سیم کارت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد و قابل شارژ توسط دانش آموزان است.

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شستن بالشتک‌های مبل باید با دقت انجام شود وگرنه مبل از ریخت می‌افتد و مجبور می‌شوید که مبلتان را نو کنید.

سیمکارت رایگان دانش آموزی رسید

برای دور ماندن فرزندانتان از خطرات فضای مجازی برای استفاده از شبکه شاد، از سیم کارت مخصوص کودک و نوجوان استفاده کنید

👈عدد ۲۲۲ را به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ بفرستید.
پیامی برای شما میاد که کد به شما میده.
این کد را به همراه شناسنامه خودتون و فرزندتون میبرید یکی از دفاتر همراه اول
یه سیم کارت رایگان دانش آموزی به شما میدن که یکماه اینترنت رایگان داره.
☀️
👈تفاوت این سیم کارت با بقیه سیم کارتها: این سیم کارت “وایت لیست” هست یعنی ۷۰ هزار سایت و نرم افزار مناسب سن کودک و خانواده باز میکنه ولی نرم افزارهایی نامناسب مثل اینستاگرام و.. که در کنار یک فیلم خوب، هزاران عکس و فیلم غیر اخلاقی هم داره رو باز نمیکنه.
☀️و حتی اگر نیاز باشه میتونید فقط شماره های شناخته شده خودتون رو روی سیم کارت ذخیره کنید و بعد ذخیره رو ببندید تا مزاحم ها نتونن با فرزند شما تماس بگیرن و در نتیجه دانش آموزان در فضای سالمتری به اینترنت دسترسی دارند

🔸عدد ۲۲۲ را به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ بفرستید.

نظر

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

نام *

ایمیل *

آیا سیم کارت دانش آموزی به واتس آپ دسترسی دارد؟؟

چگونه سیم کارت را دریافت کنیم

سیم کارت

سیم کارت میخوام

چگونه ذخیره را ببندیم

چه مدت بعد از ارسال ۲۲۲به ۳۰۰۰٫٫٫٫٫کد ارسال میشه°??

نه

خیلی خوب است

من زدم کدی برام نیومد

چطور باید اینترنت خط رو فعال کرد؟؟

من ۲ ساعته فرستادم کدی برام نفرستاده

🎥 فیلم جدید درباره آموزش سامانه شاد و راهکار مشکلات سامانه شاد

سایت اصلی کارگزاری مفید+ایزی تریدر

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

اینترنت رایگان اپلیکیشن شاد 

اپلیکیشن شاد جهت آموزش آنلاین دانش آموزان طراحی شده است. پس از انتشار ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ، آموزش به صورت آنلاین و یا از طریق برنامه درسی شبکه سیما آغاز شد. طبق آخرین اطلاعات ، اینترنت اپلیکیشن شاد قرار است رایگان شود از همین رو ما در این مقاله در این رابطه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. جهت اطلاع از اینترنت رایگان شاد همین مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

در صورتی که در رابطه با اپلیکیشن شاد سوالاتی داشتید میتوانید از کارشناسان سامانه صدای مشاور ، مشاوره دریافت کنید. جهت تماس با سامانه صدای مشاور تحصیلی از شماره های زیر استفاده کنید :

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071611

شماره ویژه استان تهران 9092301612

نسخه جدید شاد برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است. قابلیت های زیادی به نسخه جدید اضافه شده است. معلمان و دانش آموزان با استفاده از این اپ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری دو طرفه را دارند و جذابیت‌های گرافیکی هم ارتقا پیدا کرده است. این اپ طوری طراحی شده است که قابلیت استفاده برای عموم را داشته باشد.

      دانلود ورژن جدید شاد 2.6.7

ترافیک مصرفی شاد برای همه کاربران رایگان است. سیمکارت شاد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. همه دانش آموزان و والدین میخواهند بدانند چگونه اینترنت رایگان شاد را فعال کنیم ؟؟

بسیاری از والدین میخواهند از فرزندانشان در فضای مجازی مراقبت کنند و راهکارهای آن را نمیدانند. زیرا تمامی والدین برای فرزندانشان ملزم به استفاده از فضای مجازی جهت تحصیل هستند.

اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می‌کند، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Family safty سیستم عامل ویندوز مراقب حضور فرزندتان در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت کنید. اگر اطلاعات بیشتری لازم دارید میتوانید با مرکز مشاوره تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.

– اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، ساده‌ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link است.

جهت دریافت سیمکارت دانش آموزی : ارسال پیامک (با ارسال کد 225 به شماره 30006860، کد فعال‌سازی برای شما پیامک خواهد شد)

بعد از ارسال پیامک، کد فعالسازی و تاریخ و ساعت مراجعه به دفاتر پیشخوان برای شما ارسال خواهد شد. برای پیگیری فعالسازی می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071611

شماره ویژه استان تهران 9092301612

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بازدید : – بار ، 25 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 25 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 25 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 23 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 23 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 27 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 27 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 27 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 27 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 27 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 12 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 5 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 2 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 29 دسامبر 2020

بازدید : – بار ، 28 دسامبر 2020

بازدید : – بار ، 27 ژانویه 2021

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

بازدید : – بار ، 26 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 26 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 26 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 26 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 23 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 4 ژانویه 2021

بازدید : – بار ، 27 دسامبر 2020

بازدید : – بار ، 5 دسامبر 2020

بازدید : – بار ، 25 نوامبر 2020

تمامی حقوق مطالب برای صدای مشاور محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

صدای مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

در حالی که این روزها کلاهبرداری‌هایی تحت عنوان ارائه سیم‌کارت شاد انجام می‌شود، مسوولان بارها عنوان کردند که سیم‌کارتی تحت عنوان شاد وجود ندارد و درمقابل والدین می‌توانند از کدهای دستوری برای جابه‌جایی بسته اینترنتی در سیم‌کارت‌های عادی استفاده کنند،‌ برای اینکه تنها بسته شاد برای کودک فعال باشد.

به گزارش ایسنا، بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری با اما و اگرهایی روبه‌رو بود و از سوی وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش هم تمهیداتی برای آموزش مجازی در نظر گرفته شده بود،‌ در نهایت از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد مدارس از شنبه ۱۵ شهریورماه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌صورت حضوری آغاز خواهد شد و اینکه  اصل بر حضور بوده مگر پروتکل‌ها اجازه ندهند، هرچند اعلام شد اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و می‌توان آموزش را به‌صورت آنلاین ادامه داد.

از سوی دیگر، با ادامه‌دار شدن شرایط و روند صعودی کرونا در کشور و تصمیم اتخاذ شده مبنی بر ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و به منظور تداوم و پایداری یادگیری دانش‌آموزان و جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش آن‌ها، وزارت آموزش و پرورش کل کشور اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن شاد کرد و وزارت ارتباطات نیز اعلام کرد استفاده دانش‌آموزش و معلمان کشور از شبکه شاد رایگان خواهد بود.

سیم‌کارتی تحت عنوان سیم‌کارت شاد نداریم

وزیر ارتباطات پیش از این درباره کلاهبرداری‌های انجام‌شده با عنوان شبکه شاد، گفته بود: سیم‌کارتی تحت عنوان سیم‌کارت شاد نداریم و مردم به تلفن‌هایی که موضوعشان دعوت به فروش سیم‌کارت است، پاسخ ندهند و آن را کلاهبرداری تلقی کنند. همراه اول و ایرانسل سیم‌کارت‌هایی تحت عنوان سیم‌کارت کودک دارند که برای دریافت آن هزینه‌ی مازادی نباید پرداخت کنند و می‌توانند به پورتال این اپراتورها یا دفاتر و مراکز آنها در سطح کشور مراجعه کنند.

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم

جهرمی همچنین درباره ویژگی‌های سیم‌کارت کودک گفته بود: سیم‌کارت کودک یک لیست سفید دارد که همه سایت‌های اینترنتی برای آنها باز نیستند و فقط چیزی را که برای فرآیند آموزشی کودک مورد نیاز است را در اختیار او قرار می‌دهد. این سیم‌کارت‌ها از سال 1396 وجود داشته و این روز ها به دلیل افزایش استقبال، در حوزه زیرساخت با مشکلاتی مواجه شد که در حال برطرف شدن است. خانواده‌هایی که دغدغه دارند می‌توانند از این سیم‌کارت‌ها استفاده کنند.

وی در مقابل از ارائه بسته شاد خبر داده و گفته بود: آنچه که ما داریم بسته شاد برای دانش‌آموزان است. این بسته قابلیت فعال‌سازی روی هر سیم‌کارتی را دارد. زمانی که سیم‌کارت دست والدین است، بسته عادی استفاده می‌شود و وقتی که در دست دانش‌آموز قرار می‌گیرد، با یک کد بسته شاد فعال می‌شود. تفاوت بسته شاد با خود شاد این است که یک‌سری پیام‌رسان‌ها و موتورهای جست‌وجو با توجه به نیاز دانش‌آموزان روی بسته شاد تعریف شده است که می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

سیم‌کارت دانش‌آموزی رایگان توزیع نشده است

از طرفی بر اساس اطلاعات خانه ملت، آذری جهرمی به‌تازگی درباره اینکه چرا با وجود دستور رئیس جمهوری، سیم‌کارت دانش‌آموزی رایگان در بین دانش‌آموزان توزیع نشده است، گفت: نه سیم‌کارت رایگان توزیع شد و نه آقای رئیس جمهوری چنین دستوری را صادر کرد. یکی از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس جمهوری نامه‌ای را نوشته‌ بود که در بحث عدالت آموزشی تسهیلاتی را در نظر بگیرید که رئیس جمهوری این نامه را برای بررسی و اقدام لازم به وزارت ارتباطات ارجاع داد، این که ارجاع به معنای دستور اجرا نبود.

وی تصریح کرد: جمع‌بندی نهایی ما با وزارت آموزش و پرورش این بود که یک بسته سه‌ماهه رایگان به معلمان اعطا شود، ۶۸ هزار مدرسه به‌صورت رایگان به شبکه اینترنت متصل شوند و برای دانش‌آموزان بسته اختصاصی “شاد” در نظر بگیریم و در آخر “شاد” در شبکه رایگان شود که همه این اتفاق‌ها رخ داده است. لزومی ندارد سیم‌کارت رایگان توزیع شود چراکه همه سیم‌کارت‌های فعلی قابلیت تبدیل به سیم‌کارت کودک و اتصال به شبکه شاد را دارند.

انتهای پیام

شبکه شاد هم مث پراید ساختنتون هست ..مونتاژ میکنید میگید تولید ملی …تمام ایکونها و زرت و پرتهای تلگرام رو اوردن یه جا سر هم کردن میگن شاد ..جمع کنید با این برنامه مسخره .هیچی نداره .منت هم میزارین .و تماما پیامها زیر ذربین

سلام چگونه بسته شادرا فعال کنم..وشاد برای من رایگان شود؟؟ممنون

باسلام خسته نباشید من فرزندم کلاس ششم هست من سیم کارت شاد ندارم از خط خودم استفاده میکنه در توانم نیست چندروزه براش بسته بخرم واقعا کمکم کنید ممنونم

چطوری بسته شاد رو فعال کنم بچه هام دوقلون نمیتونم انقد بسته بگیرم؟

سلام چرا پس من سیم کارتی به اسم انارستان خریدم بسته نداد وقتی حرفی رو میزنید لطفا عمل کنید مسئولان عزیز

چرت بود منم خریدم بسته نداد شارژش هم کردم

شاد من رایگانه سیمکارت رایگانم تو مدرسه بهمون داد ن اونم دوتا 👐

واقعا خیلی مسخره است . هر روز یه خبر مسخره تر از مسخره راجع به شاد و اینترنت رایگان میشنوی و میخونی تا کی بازیچه هستیم.

پس چطور ب ما سیم کارت شاد دادند بسم الله ب ما ک دو تا دادن

هیچ فرقی بابقیه سیم کارتهانداره

سلام شاد رایگانه عالیه

چطوری بسته شاد رو فعال کنیم؟🤨🤨🤔🤔

بابا همین طوری با اینترنت خودمون به زور میاد بالا تازه میخواهید شاد هم رایگان کنید مرسی ما نخواستیم

فقط خبرش میاد که بسته شاد برای دانش آموزان رایگانه،ولی معلوم نیست کی و چطوری ،فقط برای گول زدن توی رسانه‌ها اعلام میکنند،از کجا معلوم تا آخر سال هم ردیف نشد

سلام من‌ که‌ بسته‌های اینترنتی رایگان برای شاد ندیدم.

چجوری بسته شادو فعال کنیم؟؟؟
لطفا بگید

سلام ممنون از لطفتون

من دو تا بچه دوقلو دارم نتم خیلی گرون شده چجوری شاد را رایگان کنم که دیگه نت نخرم

یعنی افتضاح ترین اپلیکیشنی هست که توهم م دیدم این چه وضعیه که نه فیلم ونه صوتی نه عکس هیچ کدوم ارسال یا دریافت نمیشه راه اندازی نمی کردیم بهتربودیه بارم که شده دلتون برای مردم بسوزه نه جیبتون از اونور باید بدبختاواتس اپ شارژ کنند تابچشون بتون درس بخونه بابا بگین بشینیدتوخونه خیلی بهتره که این وضع باشه وجدان کاریه کجا میره

یعنی شماها باورکردنی رایگانه بنده خداها باید نت داشته باشید فقط برای سلام و علیک خوبه وبس اینجاجهان آخره وبس

حاجی یه سوال منم که دانشجوی مهندسی برقم میتونم از شاد استفاده کنم😐😂😂😂😂😏

سلام پس این سیم کارت دانش آموزی که ما از دفترپیشخوان گرفنیم چی بود؟چرا اینقدر مردم رو مسخره می کنن؟

به نظر من گفتن که مواظب باشیم تا از هرجایی سیم کارت شاد نگیریم

میشه بگین سیمکارت شاد باید از کجا گیر بیارم و نت داشته باشه

چطور میشود سیم کارت خرید

چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم
چگونه سیم کارت شاد دریافت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *