چگونه سیم کارت شات بگیریم

 
helpkade
چگونه سیم کارت شات بگیریم
چگونه سیم کارت شات بگیریم

 

 

برای ثبت نام و خرید سیم کارت شاتل موبایل به صورت آنلاین می بایست در وبسایت شاتل موبایل روی لینک ثبت نام و خرید کلیک کرده یا به نشانی https://shop.shatelmobile.ir/sim مراجعه کنید. با ورود به این آدرس، صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود:

 

چگونه سیم کارت شات بگیریم

 

در این بخش شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید شماره دلخواه خود با پیش شماره ۰۹۹۸ را انتخاب کنید.

 

در این بخش اطلاعات خود را جهت ایجاد حساب کاربری وارد می کنید. ورود این اطلاعات برای پیش ثبت نام و رزرو شماره ضروری است

توجه داشته باشید در صورتی که مشترک شاتل موبایل هستید و حساب کاربری دارید گزینه ورود را انتخاب کرده و نام کاربری و رمز عبور کنترل حساب اینترنتی شاتل موبایل من را در این بخش وارد کنید.

 

در صورتی که برای اولین بار اقدام به ساخت حساب کاربری می کنید وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره موبایل جهت ثبت نام ضروری است.

 

 

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید با کلیک روی فراموشی رمز عبور می توانید آن را بازیابی کنید. در نظر داشته باشید در صورت تغییر این رمز، رمز عبور کنترل حساب اینترنتی شما نیز تغییر خواهد کرد.

 

در این بخش شما می توانید متناسب میزان مصرف و بودجه خود هر یک از بسته های آغازین شاتل موبایل را انتخاب کنید. بسته های آغازین بسته های ترکیبی از مکالمه، پیامک، اینترنت و سایر خدمات ارزش افزوده هستند که می بایست به همراه سیم کارت شاتل موبایل خریداری شوند.

 

 

توجه: در صورتی که شما مشترک ADSL شاتل هستید می توانید با کلیک روی بخش مربوطه و ورود کد ملی و شماره اشتراک شاتلی خود نسبت به خرید بسته های آغازین شاتلی به همراه مزایای ویژه اقدام کنید.

 

 

توجه داشته باشید مشترکین ADSL شاتل تنها مجاز به انتخاب بسته های آغازین ویژه شاتلی ها هستند.

 

پس از تایید و ادامه در بخش قبل می توانید شرح محصول و جزئیات آن را مشاهده کنید.

 

 

در این مرحله بررسی می شود که آیا اطلاعات شما قبلا در سیستم تعریف شده است یا خیر. در صورتی که با استفاده از نام کاربری و رمز عبور شاتل موبایل من وارد شده اید می توانید از کادر کشویی نام خود را انتخاب کرده تا اطلاعات شما کپی و تکمیل شود.

چنانچه اطلاعات هویتی شما قبلا در سیستم تعریف نشده باشد، لازم است اطلاعات تکمیلی همراه با نشانی دقیق پستی تان را برای ارسال سیم کارت وارد کنید.

همچنین جهت تکمیل این بخش لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

در نهایت روی دکمه “تایید” کلیک کنید.

 

 

چگونه سیم کارت شات بگیریم

در این بخش لازم است صحت کلیه اطلاعات وارد شده را به طور دقیق بررسی و تایید فرمایید. در غیر اینصورت جهت اصلاح اطلاعات روی دکمه بازگشت کلیک کنید.

به منظور تکمیل فرآیند خرید خود از شاتل موبایل، یک کد یک بار مصرف از طریق پیامک به شماره همراه اعلام شده از سوی شما ارسال می‌شود. در نظر داشته باشید، شماره همراه اعلامی باید با کد ملی شما تطابق داشته باشد. پس از وارد کردن این کد یک بار مصرف به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می‌شوید.

در این مرحله می‌توانید مبلغ سفارش خود را با استفاده از شماره کارت بانکی معتبر، رمز اینترنتی کارت، تاریخ انقضای کارت و شماره شناسایی دوم (CVV2) به صورت مستقیم از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید.

پس از پرداخت کامل مبلغ سفارش، تاییدیه پرداخت به همراه شماره سفارش به شما نمایش داده شده و پروسه آماده‌سازی و تحویل سریع سیم کارت به درب منزل شما آغاز می‌شود. توجه داشته باشید، براساس قوانین سازمان تنظیم، در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیم‌کارت و تکمیل ثبت‌نام، لازم است شخص متقاضی به همراه اصل و کپی کارت ملی خود در آدرس اعلامی در زمان ثبت‌نام حضور داشته باشد

در صورت عدم پرداخت، سفارش شما لغو خواهد شد.

 

 

 

24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.

نقشه مناطق تحت پوشش

فهرست نمایندگی های شاتل موبایل

شاتل موبایل

منوی اصلی

ما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید

شاتل موبایل

منوی اصلی

مجوزها

عضویت در خبرنامه شاتل موبایل

کپی‌رایت © 2021. شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل – شماره پروانه ۱۳-۱۰۰-۱۰۰

مجری وب سایت

ما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید

تهران- ایرنا- مدیرعامل اپراتور همراه اول از توزیع سیم کارت رایگان شاد از هفته آینده در دفاتر همراه اول خبر داد و گفت: نیاز نیست خانواده ها برای بهره مندی از اینترنت رایگان شبکه شاد سیم کارت جدید تحت عنوان سیم کارت شاد تهیه کنند.

مهدی اخوان مدیرعامل اپراتورهمراه اول روز پنجشنبه در آیین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در اردوگاه شهید باهنر تهران که با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد افزود: با شیوع کرونا در کشور بر اساس مسوولیت اجتماعی اقداماتی را سازماندهی کردیم که یکی از آنها مشارکت با آموزش و پرورش در حوزه آموزش کشور بود.

وی بیان کرد: در ابتدای شیوع بیماری درکشور در بهمن ماه سال گذشته، زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای شبکه شاد توسط همراه اول تهیه شد و دراختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، همراه اول حمایت از این اپلیکیشن را متعهد شده است.

اخوان افزود: با شروع فعالیت این اپلیکیشن نزدیک به ۱۰ میلیون دانش آموز در این اپلیکیشن فعال شدند، این حجم عضویت کاربر روزانه را تا کنون درهیچ اپلیکیشن ایرانی نداشتیم، حجم پهنای باند شاد، با یکی از نرم‌افزارهای خارجی که در کشور فعالیت می‌کند، برابری می‌کند، زیرساخت های بزرگی را به این دیتا اختصاص داده ایم.

وی با اشاره به اینکه قابلیت های جدیدی از جمله قابلیت پیام رسان به نسخه جدید شاد افزوده شده ادامه داد: ترافیک اینترنت شاد برای همه مشترکان آن رایگان است و سیم کارت شاد نیز از هفته آینده به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

چگونه سیم کارت شات بگیریم

وی یادآورشد: برخی از کاربران فکر می کنند نیاز به سیمکارت جدید برای بهره مندی از اینترنت رایگان شاد هست در صورتی که چنین نیست وخانواده ها می توانند با سیم کارت های موجود از این امکانات بهره مند شوند، تنها خانواده هایی که نمی خواهند و نگران هستند که دانش آموزانشان به دیگر اپلیکیشن ها و خدمات اینترنت دسترسی داشته باشند، می توانند سیم کارت شاد را  تهیه کنند، چرا که این سیم کارت فقط برای شبکه شاد طراحی شده است.

وی یادآور شد: این سیم کارت از هفته آینده قابل دسترس و در دفاتر همراه اول  عرضه خواهد شد.

اخوان در خصوص انتقادها به کیفیت سرویس برای مشترکین شاد نیز  گفت: برای ارایه یک سرویس با کیفیت باید به دو لایه زیر ساخت توجه کرد، یکی زیر ساخت اپلیکیشن و دیگری زیرساخت سرویس در انتقال به کاربر. همراه اول در میزبانی زیر ساخت اپلیکیشن آمادگی لازم را دارد و در زمینه زیر ساخت انتقال از طریق اپرتورهای مختلف ارتباطی به کاربران نیز با سایر اپراتورها جلساتی را برگزار کرده تا بتوانیم با همکاری هم سرویس خوبی ارایه دهیم و این اطمینان وجود دارد که در همراه اول مشکلی نخواهیم داشت.

همراهی ۹۰۰ راهبر شاد در آموزش معلمانبرای  استفاده از شبکه شاد همچنین محمود حبیبی مدیرکل فناوری اطلاعات آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: در گذشته پروژه‌هایی نظیر هوشمندسازی مدارس آغاز شد اما سرعت آن آرام بود که کرونا، سرعت کار را بیشتر کرد.. وی با اشاره به اینکه استفاده از فناوری های جدید یکی از دغدغه های معلمان ما است، افزود: از نظر فناورانه، بزرگترین تیم اجرایی را در کشور داریم، در حال حاضر تیمی ۹۰۰ نفره از کارشناسان فنی داریم که همگی از کارشناسان ادارات هستندو به عنوان راهبران شاد در مناطق آموزش و پرورش  کار خواهند کرد. وی بیان کرد:  همچنین یک تیم ۲ هزار نفره از معلمان نیز با کمک راهبران استفاده از شبکه شاد را آموزش خواهند دید. همچنین ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص رشته فنی آموزش و پرورش می‌توانند به پیشبرد اهداف شاد کمک کنند.

تهران-ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: سیم‌کارت شاد برای داشتن اینترنت ایمن به زودی میان دانش…

تهران- ایرنا- دبیر ستاد امور رفاهی اعضای هیأت علمی در وزارت علوم،…

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش…

تهران- ایرنا –فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران،…

تهران-ایرنا- مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

نیکو احمدی ۱۷ آذر ۱۳۹۶ به‌روزرسانی: ۱۷ آذر ۱۳۹۶

سیم‌کارت‌های اپراتور نسل جدید تلفن همراه با نام سیم کارت شاتل موبایل با ارائه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه مبتنی بر ۳G، ۴G و مکمل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، از شهریور ماه سال جاری وارد بازار تلفن همراه کشور شد. شبکه تلفن همراه شاتل موبایل مبتنی بر نسل‌های ۳، ۳٫۷۵، ۴ و ۴٫۵ تلفن همراه است و اینترنت نسل دوم ۲G در این شبکه ارائه نمی‌شود. در این پست سیم کارت شاتل و بسته‌های آن را معرفی خواهیم کرد.

سیم کارت شاتل موبایل به همراه بسته‌های آغازین متنوعی به بازار عرضه شده‌ است. این بسته‌ها بر اساس نیاز کاربران شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل می‌باشند. با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بسته‌های آغازین، مشترکین شاتل موبایل می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ماهیانه و یا سه ماهه مبلغ ثابتی به صورت آبونمان تا سقف مشخص شده هر بسته از خدمات صوت و پیامک و اینترنت بدون نیاز به پرداخت هزینه دیگری استفاده کنند. در صورت پایان این ترافیک پیش از موعد تمدید دوره، مشترکین می‌توانند از خدمات فوق با تعرفه مصرف آزاد تخفیفی استفاده کنند و یا متناسب با نیاز خود یک بسته افزایشی فعال کنند.

بسته‌های آغازین شاتل موبایل، پکیجی شامل سیم کارت، به همراه بسته‌های ترکیبی صوت، پیامک و اینترنت همراه و هدایای ویژه دیگری است که شما می‌تواند به هنگام خرید سیم کارت‌های شاتل موبایل، یکی از بسته‌ها را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب نماید. این بسته‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مقرون به صرفه‌ترین پاسخ به نیازهای ارتباطی شما را متناسب با رفتار مصرف شما در بر میگیرند. بنابراین شما می‌توانند به راحتی و با پرداخت یک مبلغ ثابت، به صورت ماهانه هزینه‌های ارتباطی خود را مدیریت کند.

چگونه سیم کارت شات بگیریم

خرید سیم کارت شاتل

سیم کارت شاتل موبایل به زودی از امکان ترابرد از/به اپراتورهای دیگر هم برخوردار خواهد شد.

اخبار اینترنت همراه، بسته اینترنت، سیم کارت، سیم‌کارت، شاتل، طرح تشویقی

وقت شما ارزشمند است

تایپ سریع ده‌انگشتی را بیاموزید

آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی

ایمیل خود را وارد کنید، تا مطالب ما را در ایمیلتان دریافت کنید.

ایرانسل خود را در چند ثانیه بدون وارد کردن هیچ کدی شارژ کنید.


شارژ مستقیم ایرانسل

© بازنشر و اقتباس از مطالب منتشر شده در کارتی‌مگ با ذکر و لینک به منبع مجاز است.

نیکو احمدی ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

در این پست قصد داریم انواع و نحوه خرید سیم کارت ایرانسل را برای شما شرح بدهیم. بر اساس نوع نیاز و نحوه مصرف شما سیم‌کارت‌های ایرانسل در سه نوع دائمی، اعتباری و پیام‌رسان در اختیار شما قرار داده شده‌اند. علاوه بر خرید آنلاین، با مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات و یا نمایندگی‌ها نیز می‌توانید سیم کارت ایرانسل مورد نظر خود را خریداری کنید.

با خرید آی‌سیم ایرانسل و پرداخت هزینه اندکی به عنوان هزینه اشتراک می‌توانید از تمام مزایای تلفن همراه‌تان بهره‌مند شوید. در پایان هر دوره هزینه‌های تماس، پیامک و اینترنت شما تنها به میزانی که استفاده کرده‌اید در صورت حسابتان آورده می‌شود.

با خرید «سیم‌کارت ۴G دائمی» هزینه اینترنت، مکالمات و پیامک‌های شما به میزانی که استفاده کرده‌اید، به علاوه هزینه اشتراک در صورت حساب‌تان آورده می‌شود.

در پایان هر دو ماه یک صورت حساب دریافت می‌کنید که بنا به درخواست شما، صورت ریز مکالمات انجام شده نیز می‌تواند به همراه آن ارسال شود. این صورت حساب به نشانی پست الکترونیکی (email) شما فرستاده می‌شود. برای پرداخت این صورت حساب، ۲۸ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.

چگونه سیم کارت شات بگیریم

از طریق یکی از روش های زیر می توانید سیم کارت دائمی خود را خریداری کنید:

شما مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی برای تمامی تماس‌های داخل و خارج شبکه در سراسر کشور و حتی تلفن ثابت، تنها دقیقه‌ای ۳۳,۳ تومان بر حسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پراخت می‌کنید. این تعرفه مکالمه حتی از تعرفه تماس‌های بین خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه ارزان‌تر است.
جدول زیر هزینه تماس، پیامک، پیام چندرسانه‌ای و اینترنت همراه را نشان می‌دهد.

با «سیم‌کارت اعتباری» هیچگاه صورتحسابی دریافت نمی‌کنید. اعتبار مورد نیازتان را نقداً خریداری می‌کنید و سپس از خدمات تلفن همراه استفاده می‌کنید.

«سیم‌کارت اعتباری» به شما امکان می‌دهد همواره هزینه‌های تلفن همراهتان را کنترل کنید. به این ترتیب که با خرید سیم‌کارت اعتباری، اعتبار مورد نیازتان را نقدا خریداری می‌کنید و سپس می‌توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک و دریافت صورتحساب، تماس بگیرید، پیامک بفرستید و از اینترنت پرسرعت همراه ۴G/4.5G لذت ببرید.

شما در مناطق تحت پوشش ایرانسل همواره در دسترس خواهید بود و می‌توانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.

از طریق یکی از روش‌های زیر می‌توانید سیم‌کارت اعتباری خود را خریداری کنید:

پس از خرید، با شماره‌گیری #۱٭۱۴۱٭ سیم‌کارت شما برای همیشه فعال می‌شود.

برای فعال نگه‌داشتن سیم‌کارت خود کافیست یکی از فعالیت‌های زیر را در هر ۹۰ روز انجام دهید:

جدول زیر هزینه تماس، پیامک، پیام چندرسانه‌ای و اینترنت همراه سیم‌کارت اعتباری را نشان می‌دهد.

سیم‌کارت‌های پیام‌رسان ۴G، به طور خاص برای ارسال پیامک و پیام چندرسانه‌ای (MMS) و استفاده از اینترنت همراه برنامه‌ریزی شده‌اند. اگر تنها پیامک می‌فرستید و از اینترنت همراه استفاده می‌کنید، سیم‌کارت پیام‌رسان برای شما ایده‌آل است. سیم‌کارت‌های پیام‌رسان ۴G، تنها برای ارسال پیامک و پیام چندرسانه‌ای (MMS) و استفاده از اینترنت همراه برنامه‌ریزی شده است.

از طریق یکی از روش‌های زیر می‌توانید سیم‌کارت پیام‌رسان خود را خریداری کنید:

جدول زیر قیمت سیم‌کارت‌های پیام‌رسان را نشان می‌دهد.

هزینه استفاده از اینترنت همراه و ارسال پیامک در سیم‌کارت پیام‌رسان با ۳۳ درصد تخفیف نسبت به تعرفه سیم‌‎کارت‌های دائمی و اعتباری محاسبه می‌شود. جدول زیر هزینه‌ها پیامک و اینترنت همراه سیم‌کارت پیام‌رسان را نشان می‌دهد.

اگر سیم کارت ایرانسل شما اعتباری است، می توانید آن را به سادگی به سیم کارت اعتباری تبدیل کنید. پست زیر را بخوانید:

آموزش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

اخبار ایرانسل، سیم کارت، سیم کارت دائمی ایرانسل، سیم‌کارت

وقت شما ارزشمند است

تایپ سریع ده‌انگشتی را بیاموزید

آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی

ایمیل خود را وارد کنید، تا مطالب ما را در ایمیلتان دریافت کنید.

ایرانسل خود را در چند ثانیه بدون وارد کردن هیچ کدی شارژ کنید.


شارژ مستقیم ایرانسل

© بازنشر و اقتباس از مطالب منتشر شده در کارتی‌مگ با ذکر و لینک به منبع مجاز است.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

با به روز رسانی برنامه شاد آموزش و پرورش ، امکانات متعددی به این برنامه اضافه شده و هزینه اینترنت مصرفی کاربران آن هم طبیعتا بیشتر خواهد شد . به همین منظور ، اینترنت رایگان برنامه شاد برای استفاده از امکانات این شبکه برای دانش آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید فعال سازی خواهد شد .

چگونه سیم کارت شات بگیریم

شبکه آموزشی دانش آموزان که به اختصار شاد نامیده می شود در ابتدا صرفا به عنوان یک پیام رسان امن برای ارتباط دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس معرفی و ارائه گردید . این نرم افزار به مرور به روزرسانی شده و امکانات بیشتری اعم از امکان بارگذاری محتوای آموزشی به صورت فایل های ویدئویی را در خود جای داده است .

مسئله مهم دیگری که مطرح می شود ، هزینه اینترنت مصرفی معلمان و دانش آموزان در برنامه شاد می باشد . محتوای آموزشی که به صورت فایل های ویدئویی توسط معلمان بارگذاری می شود و هم چنین دانلود این فایل های نسبتا سنگین توسط دانش آموزان منجر به افزایش هزینه اینترنت برای آنان می شود .

به همین خاطر ، وزارت آموزش و پرورش با شورای عالی فضای مجازی مذاکره نمود تا بتواند در مرحله اول اینترنت برنامه شاد را رایگان نماید .در ادامه این مقاله به تدابیر وزارت آموزش و پرورش برای فراهم کردن تعرفه رایگان در این شبکه و هم چنین نحوه توزیع سیم کارت شاد پرداخته ایم .

با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه و مجازی بودن آموزش ها ، امکاناتی مانند ارتباط زنده بین معلم و دانش آموز ، آزمون ساز و شاد تی وی در به روز رسانی برنامه شاد قرار گرفته است . این امکانات می تواند به بهبود تجربه کاربران این اپلیکیشن کمک شایانی نموده و امر آموزش مجازی را بهبود ببخشد .

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش ، گزینه های مختلفی برای تعرفه اینترنت ویژه شاد بررسی شده که در نهایت با دستور رئیس جمهور ، اینترنت برنامه شاد کاملا رایگان خواهد بود . هم چنین قرار است سیم کارت های دانش آموزی با عنوان سیم کارت شاد توزیع شود که این موضوع نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای دیگر کاربران برنامه شاد از جمله همه معلمان اعم از دولتی و غیردولتی مورد توجه قرار می ‌گیرد .

 

بنا بر دستور وزیر آموزش و پرورش ، اینترنت برنامه شاد رایگان شد .

 

بیشتر بخوانید: برنامه شاد برای دوره ابتدایی

بنابر اعلام وزیر آموزش و پرورش ، توزیع سیم کارت های دانش آموزی منتفی شد و بسته های اینترنتی ایمن می شوند . وزیر آموزش و پرورش درباره سیم کارت دانش آموزی شاد این چنین اظهار کردکه : قرار نبود ما این کار را انجام دهیم . برخی اپراتورها مدعی بودند می توانند سیم کارت شاد را تولید کنند و گفتند وزارت ارتباطات با محدودیت شماره روبروست و نمی توانند این کار را انجام دهند .

همچنین جناب وزیر عنوان کرد که برای ارائه سرویس های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات اندیشیده شده که دانش آموزان بتوانند در قالب بسته هایی از اینترنت ایمن استفاده کنند و در واقع بحث سیم کارت منتفی شده است . 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار اینترنت رایگان برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود درباره نحوه فعال سازی اینترنت ویژه برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

در ادامه بخوانید: برنامه شاد برای دوره متوسطه اول

✔️ همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، بنا به دستور رئیس جمهور ، اینترنت برنامه شاد کاملا رایگان می باشد .

✔️ همان طور که در این مقاله نیز بدان اشاره شد ، اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار ، رایگان بوده و نیاز به فعالسازی ندارد .

✔️ همان طور که در این مقاله ذکر شده ، اینترنت برنامه شاد به صورت کاملا رایگان برای همگان خواهد بود .

خیلی عالیه

شاد من رایگان نیست به مسئولان هم زنگ زدم جواب ندادن. اینا همه دروغه. پول دولت رو میخورین اخرش هم هیچی. راهنمایی کنین.

سلام . اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار رایگان میشه بنابراین هیچ راه حلی برای رایگان کردن اینترنت وجود نداره ، فقط می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

شاد من نه تنها رایگان نیست بلکه تا معلم دوتا فیلم ده دقیقه ای میفرسته شارژ پولم تمام میشه. و وسط کلاس میمونم

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام سیم کارت من رایتل چی کار کنم که شادم رایگان بشود

سلام . اینترنت برنامه شاد به صورت خودکار رایگان میشه .

سلام شاد رایگان هست تو اخبار میگن شاد باید رایگان باشه اما شاد من رایگان نیست چه کنم؟

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام آخه میگن باید اینترنت رایگان شاد رو خودمون فعال کنیم این درسته آیا در ضمن شاد من با وای فای کار می کنه اون موقع باز اینترنتش رایگانه ؟

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام شاد من با وای فای کار نمی کنه و وقتی هم که با داده ی گوشی میرم از شارژ گوشیم خیلی کم می کنه چیکار کنم که درست شه ؟

سلام . اینترنت برنامه شاد به طور خودکار رایگان میشه ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

برای من چند روزی رایگان بود و بعد رایگانیش از بین رفت مشکلش چیه ؟

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

چگونه سیم کارت شات بگیریم

سلام اینترنت شاد برای من فعال شده اما خیلی ضعیفه چیکار کنم

سلام . راهی برای افزایش سرعت اینترنت رایگان برنامه شاد وجود نداره .

من شادم اصلا رایگان نیستش کد شما گفتید زدم ولی پاسخ گو نبودن گفتش اپراتور دردسرس نیستش مشاور هیوا می شه بگید من الان باید چه کار کنم که شادم رایگان بشه

سلام . نمی تونین هیچ اقدامی انجام بدین تا اینترنت برنامه شاد شما رایگان شه فقط باید با واحد پشتیبانی برنامه تماس بگیرین .


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

از 24 شهریور 99 اینترنت رایگان شاد در ایرانسل و همراه اول فعال شد. قرار براین شده است که اپراتورهای ایرانسل و همراه اول طی مذاکرات اخیر، مبنی بر تامین اینترنت رایگان برای استفاده از شاد، هزینه اینترنت محاسبه نکنند. بنابراین اینترنت شاد برای دانش آموزان، معلمان، اولیا و مدیران مدارس و مسئولین که از برنامه شاد استفاده میکنند رایگان شد.   برای مشاهده مدرسه […]

از 24 شهریور 99 اینترنت رایگان شاد در ایرانسل و همراه اول فعال شد. قرار براین شده است که اپراتورهای ایرانسل و همراه اول طی مذاکرات اخیر، مبنی بر تامین اینترنت رایگان برای استفاده از شاد، هزینه اینترنت محاسبه نکنند. بنابراین اینترنت شاد برای دانش آموزان، معلمان، اولیا و مدیران مدارس و مسئولین که از برنامه شاد استفاده میکنند رایگان شد.

 

برای مشاهده مدرسه تلویزیونی شنبه 25 شهریور 99 شبکه آموزش و 4 سیما (کلیک کنید)

چگونه سیم کارت شات بگیریم

از شهریور ماه اینترنت رایگان در ایرانسل و همراه اول فعال شد. دانش آموزان ، اولیا، معلمان ، مدیران و مسئولین مدارس می توانند از برنامه شاد بدون محاسبه مصرف اینترنت استفاده کنند.

در تاریخ 24 شهریور استفاده از شاد در سراسر کشور رایگان شده و اپراتورها خدمات در این شبکه را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان عرضه می‌کنند، معلمان به جز بستر شاد برای آموزش مجازی نیاز به استفاده از فضای مجازی دارند بنابراین از ساعت 8 امشب بسته‌های سه ماهه رایگان برای آنها فعال می‌شود.

بسته‌های سه ماهه اینترنت رایگان برای 700 هزار معلم و کادر آموزشی که در فروردین ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرده بودند فعال می‌شود.

بسته‌های فعلی معلمان, رزرو نگه داشته می‌شود و بعد از اتمام اینترنت سه ماهه می‌توانند از آن استفاده کنند.

تمدید بسته سه ماهه اینترنت رایگان معلمان منوط به ارزیابی شرایط است و اگر آموزش مجازی ادامه داشته باشد برای آن برنامه ریزی میشود.

 

اینترنت برنامه شاد رایگان شد ، برای استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول لازم است کد فعالسازی زیر را وارد کنید:

برای دریافت کد فعالسازی+کد غیرفعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد (کلیک کنید)

تلفن پشتیبانی برای دریافت سیم کارت رایگان دانش آموزی و فعالسازی اینترنت رایگان

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

ایرانسل – همراه اول

هم اکنون برنامه شاد و اینترنت برنامه شاد به رایگان در اختیار عموم کاربران برنامه شاد مدارس قرار گرفته است.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

دانلود و نصب جدیدترین نسخه برنامه شاد 

با دانلود و نصب جدیدترین نسخه برنامه شاد می توانید از امکانات جدید برنامه شاد بهره مند شوید. احراز هویت از طریق برنامه شاد برای دانش آموزان و مدیران و معلمان امکانپذیر است. در نرم افزار شاد امکان استفاده از تصویر، صدا و فیلم فراهم شده است. برای دانلود لینک زیر را انتخاب کنید:

 

 

 دانلود جدیدترین نسخه شاد

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

سامانه صدای مشاور راهنمای نصب اپلیکیشن شاد

اغلب کاربران برای مشاهده فیلم و استفاده از فایل های صوتی با مشکل روبرو شده اند، یا در احراز هویت شاد با ارور و مشکلاتی روبرو می باشند. درصورتی که در انجام مراحل نصب اپلیکیشن شاد روی کامپیوتر و آیفون ios و… با مشکل روبرو شده اید و نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

چگونه سیم کارت شات بگیریم

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

اپلیکیشن مدرسه تلویزیونی

برای مشاهده روزانه فیلم های دروس مدرسه تلویزیونی تمام پایه ها اینجا کلیک کنید.

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من ایرانسل رو فعال کردم میزنه فعال اما شاد پیاما بالا نمیاد همش زده درحال ب روز رسانی؟اگه کسی میتونه کمک کنه

من اینترنتو برای ایرانسل فعال کردم حالا چجوری غیر فعالش کنم لطفا کمکم کنید ۱۷ گیگ اینترنت داشتم الان فقط شادو باز میکنه تروخدا اگه کد غیر فعال سازی ایرانسلو میدونید بگید ممنونم

سلام میشه بگید چه کد رو زدید برای ایرانسل؟

سلام من این کد*400*3#زدم ودر ایرانسل مینویسه برای شما فعالاست فقط ما از وای فای جیبی خوده اپراتور ایرانسل استفاده میکنیم کد فعال شده ولی ب نامه شاد نمیره آیا برای وای فای جیبی راهی هست برای ما هم لطف کنید ما هم استفاده کنیم باتشکر از شما

پس کو تمدید خودکار اینترنت انارستان؟😕🤔😑

اقا واسه همراه اول هست *صد*صد و سی و دو # برا ایرانسل چی؟😕🤔

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

پیش از اقدام برای خرید اینترنت +ADSL2 شاتل به این نکته دقت کنید که سرویس‌ها به فراخور وجود امکانات مخابراتی در شهرها و مراکز مخابراتی مختلف ارایه خواهند شد. برای آگاهی از امکان ارایه خدمات اینترنت +ADSL2 شاتل در مرکز مخابراتی محل سکونت‌تان، کافی‌ست با کارشناسان فروش شاتل (تلفن ۹۱۰۰۰۰۰۰) تماس بگیرید یا سفارش خود را از طریق سایت شاتل ثبت و ارسال فرمایید.

در نظر داشته باشید برای خرید آنلاین بسته‌های اینترنت به محض ورود به وب‌سایت خرید آنلاین ابتدا باید امکان سرویس‌دهی در مرکز مخابراتی محل سکونت خود را بررسی کنید. برای مشاهده‌ی فهرست مراکز مخابراتی یاد شده، می‌توانید این‌جا کلیک کنید.

در این صفحه می‌توانید قیمت سرویس‌های اینترنت +ADSL2 شاتل و ویژگی‌های آن‌ها را با یک‌دیگر مقایسه و بهترین و مناسب‌ترین سرویس اینترنت را انتخاب کنید.

این صفحه تنها برای مقایسه قیمت‌های اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2) شاتل در نظر گرفته شده است. برای استفاده از خدمات و محصولات شاتل موبایل یا خرید سیم کارت و اعتبار می‌توانید به وب‌سایت شاتل‌موبایل مراجعه فرمایید.
همان‌گونه که می‌دانید قیمت اینترنت پرسرعت با توجه به ویژگی‌های زیادی همچون کیفیت، SLA، پشتیبانی، آستانه مصرف و … می‌تواند متغیر باشد. برای انتخاب و خرید بهترین اینترنت باید علاوه بر قیمت، به ویژگی‌هایی همچون سرعت، کیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، پایداری، و تطابق کیفیت واقعی با کیفیت قید شده در قرارداد نیز توجه کنید.
شاتل اینترنت پرسرعت +ADSL2 را در قالب سرویس‌های Fair و FairLight و در دو نوع نقره‌ای و برنزی ارایه می‌کند. در ادامه می‌توانید قیمت‌های اینترنت +ADSL2 شاتل را در هر یک از این دو گروه مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس قیمت و ویژگی‌های آن‌ها سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های Fair با خدمات نقره‌ای

چگونه سیم کارت شات بگیریم

*کد بسته: ۵۱۸۰۰۸هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های Fair با خدمات برنزی

*کد بسته: ۵۱۷۲۷۴هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های FairLight با خدمات برنزی

*کد بسته: ۵۱۷۲۹۶
شما می‌توانید ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از خدمات نقره‌ای و برنزی شاتل را در ادامه مشاهده فرمایید.

افزون بر پشتیبانی ۲۴ ساعته و پشتیبانی هوشمند و خودکار (بدون کمک کاربر) که هم شامل سرویس‌های Fair و FairLight با خدمات برنزی و هم سرویس‌های Fair با خدمات نقره‌ای می‌شود، سرویس‌های نقره‌ای شاتل از مزایایی همچون پشتیبانی حضوری رایگان(۲ بار در سال)، ارسال رایگان مدارک و تجهیزات، اولویت پاسخ‌گویی در مرکز تماس، محافظت از حملات DDoS، امکان استفاده از پروفایل Game به صورت رایگان و روزآمدسازی خودکار نرم افزار تجهیزات (Firmware Update) نیز برخوردار خواهند بود.  بی‌تردید سرویس‌های Fair و FairLight با خدمات برنزی نیز می‌توانند از خدمات یاد شده بر اساس تعرفه بهره‌مند شوند.

کاربران می‌توانند این سرویس‌ها را برای دوره‌های سه‌، شش و دوازده ماهه نیز خریداری کنند. خرید سرویس به صورت شش‌ماهه و یک‌ساله، به ترتیب مشمول ۵ و ۱۰ درصد تخفیف خواهد بود. درنظر داشته باشید آستانه مصرف منصفانه برای دوره‌های بالاتر از یک ماه نیز، مطابق جدول بالا به صورت ماهانه روی سرویس اعمال خواهد شد.

*به آستانه مصرف هر یک از سرویس‌ها ۵ درصد ترافیک بیش‌تر برای ایجاد حاشیه اطمینان محاسبات مصرف کاربران افزوده شده است.

*با توجه به آن‌که قیمت ترافیک داخلی (وب‌سایت‌های منتخب ایران) به‌صورت نیم‌بها (نصف تعرفه ترافیک اینترنت “بین‌الملل”) محاسبه می‌شود، مجموع آستانه مصرف منصفانه ماهانه که به معنی ترافیک داخلی قابل استفاده‌ی هر سرویس است، دو برابر ترافیک معادل بین‌الملل خواهد بود.

*بر اساس مصوبه ۱۵۵ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، حداقل سرعت ارسال به میزان یک هشتم حداقل سرعت دریافت خواهد بود.

*بستر خط تلفن خارج از تعهدات شاتل بوده و میزان دریافت و ارسال سرویس‌ها که در این فرم آورده شده به صورت حداکثر بوده است و بسته به شرایط خط، راه‌اندازی و مسئولیت آن بر عهده خریدار است. در صورت عدم امکان ارایه سرویس با سرعت مورد نظر، شاتل متعهد می‌شود که با بالاترین سرعت سازگار با خط مشترک، سرویس را ارایه دهد. در این صورت ما به‌التفاوت هزینه سرویس سازگار با خط مشترک با سرویس خریداری شده، بعد از مشخص شدن سرعت نهایی سرویس، به حساب بستانکاری مشترک ثبت و یا در صورت درخواست ایشان به وی بازگردانده می‌شود.

افزون بر بیش از ۱۰۰۰ وب‌سایت ایرانی که از ترافیک نیم‌بها برخوردار هستند، شما می‌توانید محتوای برخی از سایت‌های داخلی را به صورت کاملا رایگان مورد استفاده و بازدید قرار دهید. این شرایط ویژه پیرو توافق‌های صورت گرفته میان شرکت شاتل و این وب‌سایت‌ها و برای جلب رضایت بیش ‌از پیش کاربران در نظر گرفته شده است.

– ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک سوم بها محاسبه می‌شود.

آستانه مصرف ماهانه هر سرویس، حجم مشخصی دارد که برای مصرف یک ماهه‌ی هر سرویس در نظر گرفته شده است.  این حجم از ترافیک برای هر ماه ثابت است و قابل انتقال به ماه‌های قبل یا بعد خود نیست. بنابراین اگر  اشتراک بیش از یک ماه را تهیه کنید، نمی‌توانید مجموع ترافیک دوره را در یک ماه مصرف کنید و اگر مصرف شما در هر ماه از آستانه مجاز ترافیک ماهانه فراتر رود، سرعت سرویس‌‌تان به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر خواهد کرد.

 

با توجه به آن‌که قیمت ترافیک داخلی (وب‌سایت‌های منتخب ایران) به‌صورت نیم‌بها (نصف تعرفه ترافیک اینترنت “بین‌الملل”) محاسبه می‌شود، ترافیک معادل داخلی برای هر بسته دو برابر ترافیک بین‌الملل خواهد بود.

*ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک سوم بها محاسبه می‌شود.

در این صفحه تنها هزینه‌ی سرویس‌های اینترنت ثابت شاتل قابل مشاهده است. برای استفاده از خدمات و محصولات شاتل موبایل یا خرید سیم کارت و اعتبار می‌توانید به وب‌سایت شاتل‌موبایل مراجعه فرمایید.

نکات زیر را درباره‌ی سرویس‌ها در نظر داشته باشید:

 

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل


سایت‌های داخلیDownloads-icon


مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقرراتDownloads-icon


مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقرراتDownloads-icon


مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقرراتDownloads-icon


Û²Û³Û· Downloads-icon


Û±Û·Û·Downloads-icon


شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰Downloads-icon

چگونه سیم کارت شات بگیریم
چگونه سیم کارت شات بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *