چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

 
helpkade
چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم
چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

آموزش نحوه ی تغییر کاراکتر اصلی بازی محبوب و پرطرفدار  grand theft auto IV یعنی «نیكو»  (Nicko) به مرد عنکبوتی همراه با تصویر!

مقدمه: ابتدا به طور مختصری به توضیح این بازی می پردازم. همانطور که می دانید یکی از سری بازی های معروف “سرقت بزرگ” یا GTA  است که کاراکتر این بازی نیز «نیکو» نام دارد. خوب به کارمان می پردازیم. همانطور که از موضوع مقاله فهمیدید، این مقاله برای عوض کردن شخصیت این بازی به مرد عنکبوتی است.(البته در همین ابتدا بگویم که قدرت اسپایدرمن در بازی وجود ندارد، بلکه فقط ظاهر نیکو عوض می شود). ابتدا باید این بازی بر روی سیستم شما نصب باشد و اگر این بازی را ندارید، به راحتی می توانید این بازی را در سراسر کشور تهیه کنید. پس از نصب بازی، حداقل یک مرحله از این بازی را بروید تا خانه تان آزاد شود. سپس بازی را ذخیره کنید و از بازی خارج شوید. سپس نرم افزار spark IV را دانلود کنید و نصب نمایید( و یا اگر نسخه ی پرتابل بود، اجرایش کنید.)پس از باز کردن برنامه ی spark IV  باید مسیر نصب بازی را بدهید مانند تصویر:

 سپس بروی ok کلیک کنید و بعد محیط نرم افزار باز می شود. بروی open  که در قسمت بالای منوی نرم افزار وجود دارد، کلیک کنید و به پوشه نصب بازی بروید و سپس پوشه pc  را باز کنید:

 سپس پوشه models  را باز کنید و فایل playerped  با پسوند rpf  را باز کنید:چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

 سپس در محیط نرم افزار تعدادی فایل می بینید که در واقع آنها بدن کاراکتر را تشکیل می دهند:

 سپس فایل مرد عنکبوتی2099 و پک چهار نوع مرد عنکبوتی را دریافت نموده و اکسترکت کنید( من از راه اسپایدر من 2099 می روم) مانند تصویر زیر:

  سپس بر روی import در منوی بالا نرم افزار کلیک نموده و تمام فایل هایی را که اکسترکت کرده اید را انتخاب نمایید:

 سپس بر روی ok  کلیک نمایید و سپس بر روی save  کلیک کنید:

 سپس از نرم افزار خارج شوید و وارد بازی شوید.( نکته: اگر از نرم افزار بیرون نیایید، امکان ارور دادن بازی وجود دارد.) سپس در بازی در خانه نیکو به قسمت تعویض لباس بروید و لباس خود را عوض کنید تا برای مثال به شکل زیر در بیاببد:

 همین کار را می توانید با پک 4 اسپایدی که شامل مرد عنکبوتی شگفت انگیز، لباس سیمبیوتی اسپایدرمن، لباس آیرون اسپایدر و لباس سبز و سیاه اسپایدرمن می شود بکنید. کار تمام شد اما اگر می خواهید چکش ثور را هم در دستان اسپایدی  داشته باشید، به ادامه مقاله هم توجه کنید!

ابتدا همان کار های قبلی را انجام می دهید و سپس فایل چکش ثور دریافت کنید و سپس به جای فایل playerped ، فایل weapons  را باز کنید:

 سپس فایل های w_knife  با پسوند های wtd  و wdr را از فایل thor mod را اکسترکت کنید و سپس آن را import  کنید:

   

سپس بروی rebuild  و سپس بر روی save  کلیک کنید:

 سپس وارد بازی شوید و رمز 4865550150  را وارد کنید و اسلحه ها را عوض کنید تا به چکش ثور برسید.

 

در هر حال اگر عیبی در این مقاله بود، به بزرگی خودتان ببخشید، اولین مقاله ای بود که در این سبک می نوشتم.

اينم از لينك هاي مورد نياز:

لینک مستقیم فایل اسپایدر من 2099لینک مستقیم پک 4 اسپایدر منلینک مستقیم نرم افزار اسپارک iv لینک فایل Thor Mod  

 نویسنده:  jominagh

(امین قربانی)

All rights reserved © Spidey.ir 2013  

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

عضویت رایگان در سرور دانلود اختصاصی Spidey.ir

         

چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

                                                                                                     

       

 

 

کلیه حقوق قانونی این وب سايت محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد. .Copyright © 2012-2021 spidey.ir All rights reserved Email: email.spidey.ir@gmail.com


لینک مستقیم نرم افزار اسپارک iv Downloads-icon

با انتشار تریلرهای مختلف بازی GTA V ایده های مختلفی برای ساخت مد GTA IV بوجود آمد که یکی از آن ها HUD اسلحه GTA V بود. اینبار شما را با یک مد فوق الاده دیگر آشنا خواهم کرد که به وسیله آن می توانید همانند GTA V شخصیت خود را به لوییس، نیکو و جانی تغییر دهید. نمونه آن را در تصویر فوق مشاهده می کنید. توصیه می کنم که حتما دانلود و یک تنوع بزرگی در بازی خود ایجاد کنید!

برای دانلود، آموزش نصب و راهنمای استفاده از آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

 

» آموزش نصب:

برای نصب فقط کافیست فایل MainCharSwitch.net.dll و فولدر MCS Files را در فولدر scripts بریزید.

اگر این فولدر را ندارید اینجا را کلیک کنید

 

» آموزش استفاده:

بعد از نصب وارد بازی شوید. حالا کلید X را نگه دارید تا عکس شخصیت ها ظاهر شود. حالا می توانید با کلید Num1 به نیکو، با کلید Num2 به لویس و با کلید Num3 به جانی تغییر شخصیت دهید. حتی می توانید بدون نگه داشتن X این کار رو انجام دهید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

منظور از کلید num1 چیست

سلام. عدد 1 ماشین حساب کیبوردتون.

آقاموقع دانلودتوآپلودبوی میگه فایل موردنظریافت نشدلطفارسیدگی کنید

لینک ها حذف شده متاسفانه

با سلام. ببخشید من نسخه EFLC این بازی رو دارم و فقط دو شخصیت جانی و لوییس در بازی هست. چیکار کنم که شخصیت نیکو و مراحلش به بازیم اضافه بشه؟

کاری نمیشه کرد. کلا IV و EFLC دو بازی مجزا هستن. تنها راهش نصب بازی IV هست.

پسوردش اشتباه هرچی زدم نشد هی ارور می داد می شه پسورده درستش را بدید ؟؟؟؟؟؟

پسورد http://www.game2download.ir رو بدون http و / امتحان کنید.

توی دانلودی که کردم mainharswich.net.dll وفولدر mcsflis نیست…

اگه اینا نیست پس چی هست؟ چون توش به جز اینا چیز دیگه نیست. میشه محتوای فایل دانلود شده رو بگین؟ چون الان دانلود کردم برای امتحان همشون بودن

سلام.
من این مد رو ریختم فقط نیکو کار نمیکنه.
وقتی میزنم که بره رو نیکو هنگ میکنه ولی بقیه سالمن!!!
نمیشه درست شه؟

درست نصب نکردید این مد رو تست کردم

سلام ببخشید من نمدونم چی شد وقتی دو سه تا مد کوچک مثلا همین تغییر رو گذاشتم و ماشین سواری میکنم انگار ماشین ها رو یه نفر حول میده بعد ماشین ها نه راننده داره و نه تو خیابان آدم هست……..لطفا جوا بدید سریع؟؟؟؟؟؟

نفهمیدم منظورتونو

چرا چنتا آدم عوض میکنم بازی مکس میکنه ودرست نمیشه؟

یعنی گیر میکنه؟احتمالا جزو باگ هاش است

سلام من نصب کردم اما هیچ تغییری ایجاد نشد

درست نصب نکردید با دقت نصب کنید
خودم تست کردم

آقا دانیال اگه ممکنه به جای اون جای خالی سی جی رو بذارین
خیلی باحال تر میشه

ما که نساختیم …سازنده شاید اینجام بده

ماشین جیمز باند، پاگنده و UFOها

خانه بازی » راهنمای خرید و آموزش

چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

دنیای GTA V هم مانند تمام بازی‌های دیگر راکستار، پر شده از رازها و ایستر اگ‌های کوچک و بزرگ که برخی راحت پیدا می‌شوند و برخی دیگر هم نیاز به دقت بیشتری دارند. در این مقاله می‌خواهیم نحوه پیدا کردن برخی از جالب‌ترین ایستر اگ های GTA V را توضیح دهیم. با ویجیاتو همراه باشید.

سری GTA در هر بازی‌اش کلی اشاره به نسخه‌های قبلی دارد و GTA V هم استثنا نیست. شخصیت «مارنی» و گنگ The Lost از GTA IV در بازی حضور دارند و در یکی از دیالوگ‌ها، «لستر» به «یک یاروی اهل اروپای شرقی» اشاره می‌کند که در واقع، همان «نیکو بلیک» است. یک گرافیتی هم می‌توانید پیدا کنید که بازیکنان را به لس سانتوس خوش آمد می‌گوید.

اگر به گوشه شرقی مپ بازی شنا کنید، زیر آب می‌توانید یک اسکلت بزرگ پیدا کنید. آیا موبی دیک سری به لس سانتوس زده است؟

پس از تمام کردن مرحله Deep Inside با مایکل، یک ماشین جدید برای خرید به سایت Legendary Motorsport اضافه می‌شود – JB 700. اگر اسمش به اندازه کافی نیست، این یک اشاره به یکی از معروف‌ترین ماشین‌های جیمز باند است. فقط متاسفانه ماشین گان‌های آن دیگر روی ماشین نصب نیستند.

هنگامی که به خانه جدید فرانکلین در Vinewood Hills دسترسی پیدا می‌کنید، سری به قفسه‌های کتابش بزنید تا کتابی به نام Red Dead را با نویسندگی «جی. مارستون» پیدا کنید.

یک عمارت بزرگ در محله Richman واقع در شمال غرب لس سانتوس وجود دارد که… بگذارید بگوییم شباهت خاصی به یک عمارت معروف در دنیای واقعی دارد.

روی پیاده روی مشاهیر واینوود، دو مرد پیدا خواهید کرد که همچون یک سرباز فضایی با زره سبز رنگ لباس پوشیده‌اند. آشنا نیست؟

در La Mesa یک انبار وجود دارد که یک دوست سفیدرنگ و یخی خاص در آنجا ساکن است. باید یک در که اندکی باز شده را پیدا کنید و برای دیدنش، چندتا جعبه را با تیرهای خود نابود کنید.

این یکی آن قدر کوچک و جزئی است که اصلا معلوم نیست چجوری پیدایش کرده‌اند. از برج مخابراتی واقع در Sandy Shores بالا روید تا این اشاره به فیلم‌های Back to the Future را پیدا کنید.

ممکن است هنگام گشت و گذار در Blaine County، یک پیغام مرموز پیدا کنید. این پیغام در واقع از سوی یک قاتل سریالی بوده که ماجرای خاص خودش را دارد.

در یک طرف Mount Chilliad ممکن است یک صورت پیدا کنید که شباهت زیادی به جسی پینکمن از سریال Breaking Bad دارد.

سوار تله‌کابین شوید و به بالای Mount Chillad بروید تا درون ایستگاه، یک اثر هنری بسیار مرموز پیدا کنید. UFOهایی هستند که داخل بازی می‌توانید پیدا کنید، اما هیچ وقت پاسخ قاطعی برای این تصویر مرموز پیدا نشد.

این یکی واقعا ترسناک است. به قله Mount Grodo بروید و تا ساعت ۱۱ شب منتظر بمانید. بین این ساعت و ساعت ۱۲ شب، یک روح پدیدار خواهد شد که زیرش یک پیغام خونی نوشته شده: Jock.

اگر به Mount Chilliad State Wilderness و شمال شرق پل اتوبان بروید، ممکن است در یک رویداد اتفاقی، چهار ماشین با چندین جسد پیدا کنید. اگر فیلم No Country for Old Men را دیده و یا کتابش را خوانده باشید، یاد صحنه اول داستان خواهید افتاد. تازه می‌توانید از تپه‌ها پایین بروید تا کیفی شامل ۲۵۰ هزار دلار پیدا کنید.

یکی از عجیب‌ترین ایستر اگ‌های بازی را می‌توانید در همان اولین مرحله بازی پیدا کنید. حین این که به سمت ریل قطار رانندگی می‌کنید، به سمت راست بپیچید و از تپه‌ها پایین بروید. روی رود یخ زده حرکت کنید تا به زیر پل برسید. اگر زیر یخ را نگاه کنید، یک موجود پیدا خواهید کرد که شباهت بسیاری به بیگانه‌های فرنچایز Alien دارد. فقط باید سریع باشید، چرا که وسط یک ماموریت هستید و در صورت تلف کردن بیش از حد وقت، ماموریتتان شکست می‌خورد.

اگر آن آدم فضایی یخ زده کافی نبود، یک UFO نابود شده هم در زیر آب‌های اطراف لس سانتوس وجود دارد. یک زیردریایی بردارید و به زیر آب دریای شمالی مپ را بگردید.

داستان عاشقانه راکستار با پاگنده ادامه دارد. با این که در نقش فرانکلین می‌توانید یک پاگنده تقلبی پیدا کنید، اما این تمام ماجرا نیست. در حین مرحله Predator و هنگامی که با مایکل از بالای هلیکوپتر و با اسنایپر خود به دنبال برادران اونیل می‌گردید، به بدنی که در پایین سمت راست می‌بینید دقت کنید. این بدن بعد چند ثانیه ناپدید می‌شود، اما شکی نیست که این یکی دیگر یک پاگنده واقعی است. خب این هم از تمام ایستر اگ های GTA V. شما چیز دیگری در بازی پیدا کرده بودید که از این لیست جا مانده باشد؟ حتما آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar

من از بچه های کنسول هستم و این چیز رو توی اونجا به اشتراک گذاشتمچگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

من که خودم تونستم اون نقاشی کوه چیلیاد و ۳تا ازufoها رو پیدا کنم که خیلی باحال بود مرسی از مطلبتون

من اون نقاشی کوه چیلیاد دوس دارم پیدا شه خودمم راستش به نتیجه نرسیدم 😐😂

جالبه

اقا اخرش راز کوه چیلیاد کشف شد؟
یادمه از موقعی که بازی رو ps3 اومد دنبال پیدا کردن راضش بودن. خودمم یه مدت دنبالش بودم ولی به نتیجه نرسیدم.
اگه کسی فهمیده داستان چیه لطفا بگه ممنون.

من هنگام گشت و گذار در جاده بیرون از شهر یک دختر و دو تا مرد دیدم که به دختر تجاوز میکردند و رفتم دختر را نجات دادم و اون مردی که کشتم دیدم کاملا لخت است و همه چیزش دیده میشود خیلی خجالت کشیدم

رازی که پیدا کردم درگوشی صحبت کردن و جیغ روح، پایین کوه گوردوه

من یه راز تو gta v پیدا کردم که بخاطرش به نصف مپ بازی گفتم بای بای

چرا مگه مپ چی شد؟

جرات ندارم از شهر برم بیرون ?

چه رازی

جیغ و زمزمه روح جولین کرنلی، همونی که بالای کوهه

من یه سری نزیک Los santos custom همون آشپزه داخل gta vice city رو دیدم

بازی راز های زیادی داره
مثل
غار عجیبی که یک جنازه قدیمی داره،ماشین های گرون که میشه رایگان پیدا کرد،
فرقه جالب بازی، وال یا نهنگ عظیم،نشانه های از gta Vice City،سایت های که هنوز کشف نشدن،بانک ،محل تراکتور قدیمی،فرقه که همه برهنه هستند،بشقاب پرنده ای که بالای پایگاه نظامی هست،رابطه پنهانی فرانکلین با دختر مایکل،زندان، غار کوچک یک شیطان پرست،دوست…فرانکلین که تو کوه پیداش میشه کرد،قبرستان تانک های قدیمی تو آب،کشتی باری غرق شده، پایگاه عجیب درون آب

بسیار عالی وزیبا بود. لطفا ایستراگ بازی های دیگه روهم بگید.

لطفا یه ذره هم از رد دد بذارید
یه راهنمای صد درصدی خوب بذارید عالی میشه
مثلا همین چالش های بازی خیلی سرگرم کننده ان
ایستراگ زیادی هم داره

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها

اگر از بیلدتان ناراضی هستید، ناامید نباشید

نام کاربری یا ایمیل

پسوورد

مرا به خاطر بسپار

آنقدر سوال در مورد gta V پرسیده شد که راک استار تصمیم گرفت منتخبی از سوال ها را که تقریبا جواب اکثر کاربران است را انتخاب کند و به آن ها پاسخ دهد که دیگر جای هیچ سوالی باقی نماند.چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

در زیر میتوانید سوال های پرسیده شده و پاسخ هائی که راک استار به آن ها داده است را مشاهده و بخوانید.

1- پس همونطور که قبلا گفتید میشه بین کاراکتر ها جابجا شد؟ میشه هر 3 کاراکتر Trevor ، Michael و Franklin رو بازی کرد؟ و هر کدوم از این کاراکتر ها ماموریت های مخصوص به خودشون رو دارن؟ چجور در حین یه ماموریت میشه بین یه کاراکتر جابجا شد؟ حتما باید بطور مداوم بین کاراکتر ها جابجا شد؟

Michael, Franklin و Trevor هر کدوم زندگی جداگانه همراه با دوستان و آشنایان خاص خودشون رو دارن. حتی اون ها زمان های بیکاریشون رو به طریقی که خودشون دوست دارن میگذرونن. وقتی تو ماموریتی نیستید خیلی راحت میتونید بصورت Real Time بین هرکدوم از شخصیت ها که دوست دارید جابجا بشید و ببینید که در اون لحظه از زندگیشون چه کاری دارن انجام میدن و شما اون رو ادامه بدید. و از اونجائی که هر کدم از اون ها برنامه ریزی خاص خودشون رو دارن شما هیچ وقت نمیتونید حدس بزنید که حرکت بعدی کاراکتر ها در آینده چی میتونه باشه. ممکنه کاراکترتون رو به Michael تغییر بدید و یهو وسط یه دعوای خانوادگی سر در بیارید، یا برید سراغ Franklin و ببینید که داره با چند تا خانم بحث میکنه یا شاید برید سراغ Trevor و ببینید که اون لحظه داره از دست پلیس ها فرار میکنه… و یا هر کار دیگه ای که این افراد تو زمان فراغتشون انجام میدن. وقتی تو یه ماموریت نیستید زمان جابجائی بین کاراکتر ها کاملا دست شماست.

علاوه بر این، هرکدوم از این کاراکتر ها ماموریت های اصلی و جانبی خاص خودشون رو دارن. میتونید ماموریت ها رو به تنهائی و یا دو نفره و یا با هر 3 کاراکتر همزمان شروع کنید و وسط این ماموریت بین هر کدوم از این کاراکتر ها جابجا بشید.

2 – اگر در نقش Trevor باشم میتونم به عنوان مثال جای Michael رو تو بازی پیدا کنم و برم بکشمش؟

تو این بازی Open World هر کدوم از کاراکتر ها رفت و آمد های غیرقابل پیش بینی بر اساس زندگی روزمرشون دارن و تو شهر بزرگی مثل Los Santos پیدا کردنشون خیلی خیلی دشواره ولی با این حال این امکان وجود داره که بتونید هر کدوم از کاراکتر ها رو پیدا کنید. بعد از اینکه اون ها رو پیدا کردید (این پیدا کردن خیلی میتونه راحت باشه، برای این کار کافیه تا با گوشی کاراکتر مورد نظر تماس بگیرید و با اون یه قرار ملاقات بزارید) میتونید باهاشون خوش بگذرونید، اذیتشون کنید و یا حتی بهشون حمله کنید ولی امکان کشتن اون ها وجود نداره.

اصل بازی بر پایه ی زندگی این سه شخصیت بنا شده و کشتن یکی از 3 پایه ی اصلی مفهومی ایجاد نمیکنه. علاوه بر این حمله به یکی از 3 شخصیت اصلی اصلا خوب به نظر نمیرسه. به عنوان مثال شما به یکی از کاراکتر ها حمله میکنید و وقتی مجبور شدید به اون کاراکتر تغییر پیدا کنید اونقدر خون اون کاراکتر کمه که یراست به بیمارستان منتقل میشید و مجبورید از اول بازی کنید.

3 – سلام، من متوجه شدم که نسخه ی Special Edition بازی یه پوستر کاربنی از نقشه ی بازی داره، حالا نمیدونم نسخه ی معمولی هم این پوستر روداره؟ چون از اونجائی که من به خاطر دارم نقشه ی بازی همیشه همراه نسخه های هر gta بوده.

تو تمام نسخه های قبلی Grand Theft Auto  ما یه نقشه از بازی قرار میدادیم که گیمر رو تو انتخاب مسیر و راهیابی کمک میکرد. علاوه بر اون تو دیسک های بازی gta نقشه ی بازی همراه با تمامی جزئیات وجود داشت که جستجوی شهر رو راحت تر میکرد. حالا بخاطر چنین شهر بزرگی ما یه پوستر دو برابر بزرگتر از پوستر های معمولی طراحی کردیم که مطمئن بشیم گیمر ها هیچ جائی از نقشه رو از دست نمیدن و این نقشه ی کاربنی علاوه بر این جزئیات یکسری اطلاعات و راز ها رو هم همراه با خودش داره.

4 – میتونید به من بگید که سلاح ها و خودرو های درون بازی تا چه حد قابل ارتقا هستن؟

بدون اینکه وارد جزئیات بشم میتونم بگم که تمامی سلاح ها و خودرو های درون بازی تا حد بسیار زیادی قابل ارتقا هستن.

5 – سلام، میتونید بگید نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی هرکدوم چند دیسک دارن؟ سوال من به این خاطر هست چون میخوام بدونم که به چه فضائی برای نصب روی Xbox 360 نیاز دارم.

سوال دوم : در نسخه ی Xbox 360  آیا نیازی هست که دیسک دومی رو درون دستگاه قرار بدیم یا نه؟

Grand Theft Auto V بزرگترین و پرجزئیات ترین بازی ای هست که تا بحال ساختیم و کاملا از نهایت قدرت کنسول های نسل فعلی استفاده کرده. برای داشتن بهترین تجربه از چنین دنیای بزرگی این بازی حتما باید بر روی حافظه ی داخلی هر دو کنسول Xbox 360 و PS3 نصب بشه. نسخه ی Xbox 360 این بازی بر روی 2 دیسک عرضه میشه. دیسک اول برای نصب اجباری بازی و دیسک شماره ی دوم برای اجرا کردن بازی هست. بعد از نصب بازی گیمر ها میتونن بدون هیچ جابجائی بین دیسک ها gta رو بصورت آنلاین هم بازی کنن.

این بازی روی Xbox 360 به یه هارد داخلی و یا یه فلش USB با 16 گیگ حافظه نیاز داره. اگر برای هاردتون از USB استفاده میکنید، این USB حداقل باید USB 2.0 همراه با 15mb/s سرعت باشه. این بازی بر روی PS3 بر روی یه دیسک عرضه میشه و تقریبا 8 گیگ فایل نصبی داره.

(چرا اینقدر کم!!!!!!)

6 – کی یه گیم پلی از بازی رو میتونیم ببینیم؟

بزودی، یک ویدیوی رسمی از گیم پلی بازی در راه است.

7 – سلام، من خیلی کنجکاوم بدونم که آیا این بازی رو روی PC هم عرضه میکنید؟

سوال دوم : میخواستم بدونم این بازی برای کنسول های نسل بعد هم عرضه میشه؟

تنها نسخه هائی از بازی که تا به الان معرفی کردیم نسخه های Xbox 360 و PlayStation®3 هست که در تاریخ سه‌شنبه 26 شهريور 1392 عرضه میشن . فعلا هیچ نظری در مورد نسخه ی PC و یا نسل بعد این بازی نداریم و تمام تمرکزمون رو روی این گذاشتیم که بهترین تجربه رو روی کنسول های نسل حاضر به گیمر ها بدیم.

8 – تو مولتی پلیر gtaIV من و دوستام سعی میکنیم که جوانمردانه بازی کنیم و خوش بگذرونیم اما به هر جائی که Join میکنیم یا یه Mod جدید نصب کردن و یا اون جا هک شدست. وقتی هم که خودم یه سرور ایجاد میکنم اگر کسی وارد اونجا شد و نظم رو بهم ریخت نمیتونم اون رو از سرور بیرون بندازم تا اینکه همه رای به اخراج اون بدن، لطفا این مسئله رو تو نسخه ی جدید اصلاح کنید.

وقتی gta IV رو عرضه کردیم متد های جدیدی از کد های تقلب جدید و قوی رو هم توی اون گذاشتیم ولی توی gta V راهکار های قوی ای رو برای جلوگیری از تقلب ایجاد کردیم و سعیمون بر ابن هست که مناطقی معتدل و جذاب ایجاد کنیم که برای همه یکسان باشه. همیشه کسانی هستن که میخوان توی بازی تقلب کنن ولی ما تمام تلاشمون رو میکنیم که جلوی این سری از افراد رو بگیریم. ما وقت و نیروی زیادی رو صرف ایجاد یه تجربه ی شگفت انگیز در قسمت آنلاین gta کردیم.

9 – سلام، میخواستم بدونم تا چه حد بین نسخه ی PS3 و Xbox 360 این بازی تفاوت هست؟

گیمر ها میتونن تجربه ای عالی و یکسان رو روی هر دو کنسول داشته باشن چون نسخه های مربوط به این دو کنسول در کنار هم ساخته شده، مثل مابقی ساخته های ما. تمام سعیمون رو کردیم که چه PlayStation 3 داشته باشید و چه Xbox 360، این بازی روی هر دو تجربه ای شاد و لذت بخش یکسانی رو برای شما به ارمغان بیاره.

چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

10 – احساس میکنم این بازی قراره باز هم تاخیر بخوره، امیدوارم 26 شهريور این بازی سر موعد عرضه بشه.

هیچ جای نگرانی نیست و بازی در همون تاریخ اعلام شده (26 شهريور) منتشر میشه.

با سلام وخسته نباشید من میخام برم تو نقشه بازی gta vولی ترور میده بیرون هم نمیاد

من اول بازی میخوام برم یه چیز سیاه میاد سریع میره فکر کنم دیگه بازی بالا نمیاد چیکار کنم

بازی شما درست نصب شده است

لطفا برای راهنمایی لطفا تماس بگیرین دوستان❤❤❤❤

درود و سپاس من پی اس تری دارم بازی ها اکانتی روش نصبه کپی خور نیست.دیسکی هم نیس ولی اکانت پلاس نصب کردم به اینترنتم وصل کردم اوکیه تو بازی هم که میرم بخش آنلاینش اوکی میشه ولی تا کاراکترمو میسازمو بعدش با هواپیما میاد که با لامر مسابقه بده پیغام میده و میره تو بخش آفلاین.. نمیدونم چیکار کنم از دوستانی که بلد هستن تقاضا میشه به بنده هم یاد بدن

“ادیت مدیر سایت: از گذاشتن شماره تلفن در سایت خودداری کنید.”

با سلام لطفا بگید بازی gtav برای اندروید منتشر میشود یا نه؟

خیر

سلام خسته نباشین ببخشین من تو مرحله ۲۹ که با فرانکلین و تراور میرم از محله قدیمی cj مواد بخریم و بیایم بعد پخش فیلم ما سه نفر پشت دیوار پناه میگیریم تا اون گانگستر هارو بکشیم من اون سه نفر گانگستر اولیه رو میکشم بعدش دیگه کلا بلید بیکار بچرخم اینور اونور تراور هم با لمار همونجور کنار دیوار پناه گرفتن کاری نمیکنن در ضمن نمیشه شخصیت رو هم از فرانکلین به تراور عوض کرد چیزی نمیشه و باید خودتو بکشی تا از مرحله بیای بیرون لطفا کمک کنین خیلی ممنون از سایت خوبتون

اقا لپ تاپ من گرافیکش2بازی روش اجرا میشه ؟ر مش هم 8

سلام من در gta vچهار تا مرحله ی Hبرام میاد،و میشه با هر کدوم از سه شخصیتم بازی شوند کنم اما وقتی چهار تاشو برای مثال دزدیدن ماشین زباله.خرید ماسک وقتی همه ی این چهار مرحله‌ی Hرو میرم دیگه هیچ مرحله ای برام نمیاد باید چکار کنم؟

اقا لپ تاپ من گرافیکش2بازی روش اجرا میشه q

با سلام من در بازی gtav هرکار میکنم صفحه ایمیل بالا نمیاد چیکار کنم

چرا در gta vonline واسه ی من کریسمس نیست

سلام من نسخه اوریجنال GTAV رو دارم اگه کسی انلاین بازی میکنه بیاد با هم بازی کنیم. Id steam:reza654690

مگه میشه

سلام من می خوام gtav تویه کامپیوترم بازی کنم نصبش کردم ولی می رم اجراش کنم ارر میده که میگه ERR-NO-LAUNHER میشه لطفا بگین مشکل از کجاست ممنون میشم 😥 😥 😥 😥 😥 😥

سلام من gtav online بازی میکنم چند روزه ارور میده و نمیتونم باز ی انلاین کنم و ارورش هم اینه که شما نمیتونید به راک استار وصل شید از چند جا پرسیدم گفتند که ایران راک استار رو فیلتر کرده و از این حرفا به راه حل برام پیدا کنین خواهشن زود بهم جواب بدین 😥

سلام داداش.اگه از نسخه کرک شده استفاده میکنی باید Launcher GTAV رو اجرا کنی تا بیاد. دلیلش اینه احتمالا

یعنی میشه با نسخه کرکی آنلاین بازی کرد؟

سلام خسته نباشی جواب سوال منو دادید

سلام من همه ی مرحله ها رو رفتم هیچی نمیاد یه چیزی هم می نویسه یرو ایمیلتو چک کن نمی دونم 65 درصد هستم

سلام خسته نباشی من توی بازی جی تی ای همه ی علامت سوالارو رفتم ولی هیچ مرحله ای نیست بعضی از موقع ها بالای بازی مینویسه برو ایمیلتو نگاه کن منم میرم هیچی نیست من 65 درصد بازیمو رفتم قبلا یک بار این طوری شده بود ولی با زنگ زدن درست شد این یکی نمیدونم لطفا جواب منو بدید ممنون از سایت خوبتون

ایکس باکس من هی مینویسم loading story mode ولی اصلا نمیاد سی دی یکهو نصب کردم اونیکی

سلام خسته نباشی . ببخشید من توی بازی جی تی ای وی همه ی مرحله هارو رفتم ولی هنوز بازی تموم نشده همه علانت سوالو هم رفتم ولی مرحله ای نیست تازشم هرچی به مایکل و فرنکلین زنگ می زنم جواب نداد چی کار کنم تورو خدا بگید ممنونم

اگه چیزی باشه که من فکر میکنم باید یه ماشین چهار درو ببری یه جای خلوت بعد اونجارو تو نقشه با علامت لوکیشن مشخص کنی و بعد این کارو که با فرانکلین کردی زنگ میزنی به مایکل یا ترور

ببخشیدمن می خوام مرحله ی قبیلیمودوباره برم الان بایدمایکل بکشم ولی نمی خوام اشتباه کردم

نمیشه دیگه از ادامه اورد تا مایکلو نکششی

نمیشه دیگه از ادامه

😥 سلام جی تی ای وی لایت مرحله اول از بانک که میاد بیرون دیگه هیچی نمیاد قبلا پلیس میومد الان هیچی نمیاد ?:-)

:rotfl: :rotfl: 😥 :-(( :no: :weep: :wilt: :yes: :no: :rotfl: :silly: :beauty: :lashes: :lashes: :lashes: :dazed: :sidefrown: :silly: :rotfl:

سلام یه قسمت از بازی هست بت دوربین میده میری تو طلا فروشی از طلا ها عکس میگیری بعدش میری تو یه ساختمون بعد میگه برو به بالا میری رو پشت بوم بعد میگه از یه جعبه یا باکس بزرگ عکس بنداز اما دورش بستس چی کار کنم ؟ :/ 😐

باید گاز اشک آور بندازیم توش :/

سلام یه سوال بپرسم ایا

سلام چطوری کاراکتر هاشو عوض کنم؟؟؟

منننننننننننننننننم همین سوالو دارم تو مرحله اول با کیبورد یه کلیدی به نام فکر کنمLAX میگه بزنید شخصیتتون عوض میشه ولی نمیدونم کدومه؟؟؟ خواااااااااااااااااااااااااااااااهش میکنم کمکم کنید 😥

برای عوض شدن دکمه ی altرو بزنید

باید از دکمه ی altاستفاده کنی

سلام میخواستم بگم موقعی که من پنجاه تا قطعه رو پیدا کردم رفتم تا ماشین فضایی رو بگیرم کامپیوترم هنگ کرد از بازی اومد بیرون .رفتم داخل بازی نه ماشینی بود نه پنجاه تا قطعه .ماشینو از کجا بیارم دوباره ؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین

ببخشيد من توي مرحله ي اخر ترور رو كشتم چطور زندش كنم بعد أيا شخصيت چهارم جيتي اي هم هست؟

نه نمی تونید وقتی ترورو کشتید باهاش بازی کنید مگه این که برید سیو های قبلی شخصیت چهارم انلاینه خودت باید بسازی

اون چهارمین کارکتر آنلاین است و نمی توان ترور را زنده کرد :inlove:

من تو فسمت انلاىن براى ps4. لول 38 هستم خونه هم دارم که اتاق هاىستم داره اما وقتى به لستر زنگ مىزنم گزىنه reply heist قفله و نمىتونم خودم هاىست بسازم باىد با هاىست دىگران برم مىشه بگىد چىکار کنم تا اىن گزىنه باز شه ؟

سلام من 1مشکل عجیب دارم توی 58 بازی باید وارد 1 کلاب بشم ولی از 10% به بعد کلاب ها با گ شدن نمیتونستم برم داخل چی کنم 😕 😕

سلام من تو جى تى اى هرچى ماموريت ميرم پول برام نمياد بايد چى كار كنم؟؟؟ لطفاً راهنمايى كنيد…. ممنون

چطور مىتونم شخصىت هاىقفل بازى the injustice رو باز کنم ؟؟ 😥

هركارى ميكنم اكانت نميسازه تو پلى استيشن چهار راهنمايى كنين حتى وقتى اكانتو ساختم

بازیرو نسب کردم بارم میشه ولی اولش گیر میکنه مینویسه لودینگ و عکسا هی عوز میشه چه کنم

هیچی نمی دونید بابا 30 درسد رفتم دیگه مرحله نیست اه با فرانکلین رفتم بیرون از شهر زنگ زدم به مایکل اون هیچی نشد بابا چیکار کنم الان اه

همون مذحله ای گیر کردی ک کم سرش سه روز مونده بودم باید یه ماشین برداری بری یه جایی ک هیچکس نیست قایمش کنی بدون اینکه از ماشین بیرون بیای به مایکل زنگ بزنی اگر این کار با تروور انجام بدی بهتره بعدش دیگه بقیه معموریت ها باز میشن و تو نقشه ظاهر میشن یاعلی

سلام چرا هیچی نمی گید بد از مرحله که مایک و دوستاش میرن کشتی رو بزنن تریویل با لباس کارگر بد از اون مرحله دیگه مرحله نیست نمی فهمم یه چیز انگلیسی است اما نمی دونم چیه می نویسه پایین چیکار کنم

سلام من تو مرحله علامت سوال گیر کردم باید چیکار کنم همون ک روبروی خونه فرانکلین

باید از خونه بالا بری بهد ازشون فیلم بگیری 😀

سلام ببخشید می شود بدون اینکه مرحله باشده خودمان بانک بزنیم ؟؟

سلام من توی یه مرحله گیر کردم.همونجایی که باموتور میپره و هلیکوپترو میگیره هرکاری میکنم سوار هلیکوپتر نمیشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم که سوار بشه

سلام.من اونجایی که با موتور میپره و هلی کوپترو میگیره گیر کردم هرکاری میکنم سوار هلیکوپتر نمیشه.لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام دوسستان چطوری عکس رو در گوشی ارسال کنم؟

اولا به هر کسی نمیتونی عکس ارسال کنی

فقط میتونی بری شکار حیوون و عکسش رو بفرستی برای اونی که یه کلاه داره و یه عینک هم رو چشمشه

منم مثل تو نمیتونم عکس بفرستم با مایکل میرم هرکاریم میکنم عکسم میگیرم کلا مربع همون سند نمیاد

چگونه در ps3در جی تی ای وی پلیس بشم از اون سیاها که میان دنبالت

آقا من بازی gta رو بلد نیس تن م کجا باید یاد بگیرم

سلام دوستان من 100 درصد بازی رو رفتم فقط یه مشکل دارم میخوام برای تروور گاراژ بخر هر کاری میکنم نمیخره هی میپره و دوباره پیام خرید میده و مورد بعدی اینکه چطوری میشه خونه هی دیگه رو خرید؟

با تشکر

من یه راه بلدم که بشه اونارو کشت یه نارنجک بندازین زیر پاش هم پرت میشه هم آتیش میگیره هم میمیره

منظورم تراور یا هر کسیه

به ما هم کمک کن

من 55%رفتم از بازی دیگه ماموریت نمیده فقط یه نوشته خارجی با متن زیاد میاد که نمیدونم چی میگه لطفا کمک کنید

سلام و خسته نباشین اقا من اونجا گیر کردم که وقتی تریور و مایکل رو کشتی تقریبا 19 میلیارد تومان میده به تریور و فرانکی ولی به مایکل نمیده چون مایکل نمیتونم بشم حالا من نمیدنم چیکار کنم تمام مرحله ها رو تموم کردم هم نوشته 78 % از بتزی رو تموم کردین ولی من کله مرحله ها رو تموم کردم نمیدنم چیکار کنم help کمک لطفا داداش ها

عزیزم در این بازی تو مرحله نهایی باید یا تریور یا مایکلو بکشی شما مایکلو کشتی و دیگ نمیتونی روی این کارکتر سوییچ کنین و نکته ای دیگ این بازی ک رو 87 درصد تموم شد برای اینک 100 در صد بشه باید تمام مراحل کوچیک مثل پریدن با بالون مسابقات خیابانی و غیره رو برین و تموم کنینی

باید به مسابقات قدم زنی فرانکلین همراه سگش و کار های دیگه بری و ما موریت های فرعی یا همونا که علامت سوال دارن بری

مافیا3اومده؟؟؟؟؟

ببخشید رمز تقلب برای پول نداره؟؟؟؟؟؟

سلام امیرم از کرمان . بازیو چند بار تموم کردم . تقریبا خیلی کارارو بلدم . دنبال اینم که انلاین بازی کنم ولی روش نصبشو بلد نیستم . خواهشا کمکم کنین . که بتونم تو انلاین هم کنارتون بازی کنم 😉

سلام از کجا باید مواد بخرم؟

سلام از مواد فروشی

سلام و خسته نباشید اقا من تا پارت 68 رفتم دیگه ماموریتی تو نقشه نیست لطفا راهنمایی کنید

زیر نظر اقا فرزاد رو بخوننین خودم توضیح دادم ک چرا

سلام به همگی ، ببخشید یک سوالی داشتم لطفا یکی کمکم کنه آیا در GTA V آفلاین هم میشه گروه برای دزدی از بانک و……. درست کرد ؟

چه طوری سیو رو پاک کنم؟

برو به قسمت documents پوشه Rockstar Games رو پاک کن

new gameنداره؟

آیا میشه بازی رو از اول شروع کنیم؟ چون100%کردم میخوام دوباره بازی کنم میشه؟؟؟؟؟؟

سیو بازی پاک کن از اول شروع کن

سلام خدمت دوستای گلم من تا مرحله 71/9 درصد رفتم ولی دیگه معموریتی تو نقشه وجود نداره لطفا راهنماییم کنیم 🙂

سلام آقا چطوری میشه با دسته معمولی این بازی رو توی لپ تاپ انجام داد؟ یک سری از کارهای اولیه رو انجام دادم ولی نشده..میدونم که امکانش هست ولی چطوری رو نمیدونم!! مرسی

برو برنامه xته کار کنی با این برنامه

سلام من توی مرحله ۳۷ گیر کردم سه نفرمون با پلیسا درگیر میشیم من یهو از بازی میام بیرون وقتی میام بیرون فردا میرم تو جی تی ای فقط مایکل رو نشون میده حتی فلش پایین رو میگیرم نمیتونم فرانکلین یا تراور رو انتخاب کنم هر مرحله از هم میخوام برم نمیشه لطفا کمک کنید

سلام ببخشید من اونجا گیر کردم که با سه شخصیت میریم از اداره پلیس با کمک مایکل یه نفر رو نجات بدیم با هلیکوپتر بعد از اونجا میبریم به یه خونه و اون رو شکنجه میکنیم که ترور اون رو شکنجه میکنه بعد به مایکل یه کیف میدن که توش یه تک تیر انداز هست و مایکل میره کنار یه کوه که کنار ساحله بعد از اونجا تک تیر اندازه رو بر میداره و روی یه خونه که پارتی هست نشونه میگیره سه بار هم با ترور اون نفر رو شکنجه کردم و الان مایل نمیدونم باید چیکار کنه از… Read more »

کسی که سیگارو با دست چپش گرفته یه مرد نسبتا تپل با پیراهن قرمز

مرسی خیلی لطف کردی

سلام ،در مرحله اول چطورری گوشیشو در میاره و تلفن میزنه?? هر کاری میکنم دکمه ای که میزنم هیچ کاری انجام نمیده،من تازه نصبش کردم لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

ببین علامت های جهت هستن همونا که تو بعضی از بازی ها باهاش میشه ماشین سواری کرد علامت بالایی رو فشاربده

آقا خسته نباشید .میرم داخل بازی gta v بعد 6.7 دقیقه خود ب خود میاد بیرون میخاستم بدونم مشکل از چی هس Xbox 360

براى حل اين مشكل شما بايد هربار كه ميخواين شروع به بازى كنين ، ديسك اول رو يه بار بذارين بعد ديسك دوم رو ، البته نگران نباشين وقتى ديسك اول رو ميذارين دوباره بازى رو نميريزه

بعد از اینکه ماسک میخرم باید چیکار کنم دیگه مرحله ای رو نقشه ام نمیاد

باید با یه ماشین چهار در بری یک جایی دور از جاده و زنگ بزنی به یکی از شخصیت ها و دو تا گزینه میاد گزینه دومی رو انتخواب کن هواست باشه باید دور از جاده باشه

كسى مى دونه تو ps4 چطورى ميشه جت پك پيدا كرد؟ لطفا هركى مى دونه جواب بده ممنون

سلام میشه یکی بگه رمز این بازی رو چرا وقتی میزنم کار نمیکنه تو کامپیوتر ؟چه طوری باید رمز زد؟

فکر کنم باد دکمه ~ رو بزنی بعد رمزو بزنی

چطوری باید برقصم لطفا کمک کتین

سلام میشه بگید چه جوری باید بازی را save کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

این کار دو روش داره: 1-برو خونه و برو به سمت تخت خواب دکمه مورد نظر رو بزن میگیره میخوابه بعد چند تا سیو میان یکیشونو انتخاب کن بعد سیو میشه و دیگه تمام. 2-موبایلتو بیار بالا بزن سمت چپ بعد دوباره بعد چند تا سیو میان یکیشونو انتخاب کن بعد سیو میشه و دیگه تمام. :reallypissed: :reallypissed:

جواب بدین لطفا

ببخشید میشه بگید دکمه سیگار کشیدن کدومه درPC

سلام من بعد از مرحله ماسک که سرقت از ماشین حمل پول رو انجام میدم وقتی کار تموم میشه و کرکتر خود به خود عوض میشه و میره رو میشل بازی گیر میکنه و مجبور میشم بازی رو قطع کنم!!!! میشه کمکم کنید؟؟!!!

سلام دوست عزیز منم این مشکلو داشتم برا همه تقریبا همینه باید خودتونو سه چهار دفعه بکشید تا پایین صفحه سمت راسن گزینه SKIP در کنار گزینه های RETRY بیاید و سپس شما گزینه SKIP رو انتخاب میکنید و مرحله رد میشود و دیگر بیرون نمیاید و شما ادامه بازی را انجام میدهید 😀 😀 😀

سلام آقا من ترور رو کشتم ولی درصد مراحل 68 درصد سوالم اینه که بازی ادامه داره ینی؟؟؟؟؟ یا کشتن ترور آخرین مرحلس؟؟؟

كاش ترور رو نميكشتين ولى اگر هم اينكارو كردين اين آخرين مرحله نيست ، علاوه بر اون مرحله هاى اتفاقى ( مثلا كنار جاده يكى ازتون كمك ميخواد ) و مرحله هاى مختلف براى هركدوم از كاراكتر ها توى نقشه هست ، كه البته اين مرحله ها جزو داستان بازى نيست و خودتون بايد برين سراغشون

سلام من توGTA V قبل از هایس دو ام بعد تینکه ماسکارو خریدم دیگه هیچ نشونه ای از مرحله های اصلی تو مپ نیست 😐 😐 😐 😐

سلام. شما باید یه ماشین چهار در رو ببرید خارج از شهر و در جایی که تو دیدرس نیست متوقف شید سپس بین مخاطبینتون یک شماره اضافه میشه که عکس دو کرکتر دیگه درکنارهمه به اون زنگ بزنید اکی میشه…

باید یه ماشین که چهارتا در داره ببری یه جاییی که کسی نباشه بعد اونجا رو روی مپ نشونه گذاری کنی با ps4 دکمه ی مثلث باید بزنی بعدش همونجا میری تو مخاطبین شما ره مایکلو میگیری بعد زده getway mark اونو میزنی زنگ میزنه به مایکل بعدش ماموریت بعدی میادش

سلام بايد ٣ تا ماشين چلنجر پيدا كني

باسلام ببخشید من تو 32.2 درصد هستم اما دیگه هیچ مرحله ی برام باز نمیشه فقط دارم الکی میچرخم باید چیکار کنم تا مراحل باز بشن ؟؟

سلام،باید مراحل فرعی مثل:قایق رانی ،مسابقه ماشین ،گلف،رو رد کنید

می خواستم بدونم چطور میشه ماشین اصلی کاراکتر ها رو عوض کنیم ؟

چگونه میتوان از تور اتوبوس استفاده کرد

سلام من یه نقشه با رزولیشن بالا دانلود کردم واسه بازی حالا میخوام جایگزینش کنم نمیدونم چطور باید این کارو کرد؟؟ ایا باید نقشه قبلی هم پاک بشه یا نه؟؟ لطفا پاسخ بدید ممنون.

سلام م ی خوام بدونم چگونه باید در جی تی ای v انلاین بازی کرد

من وقتی میرم توبازی سوشیال کلوپ میاد که می گوید ایمیل و پسورد راوارد کنم وقتی وارد می کنم می گوید پسورد یافت نمی شود ?:-) ?:-)

سلام،ببخشید یه سوال داشتم.من جی تی آی وی رو نصب کردم اما اولش که میری تو بازی باید سه تا آدم داشته باشه ولی ماله من دوتاس چرا؟

باید یکم داستان بازی رو جلو ببرید تا تمام کاراکتر ها، قابل بازی بشن.

چطورى ميشه پا گنده رو پيدا كرد؟ ?:-)

سلام. توی انجمن رو بگردین حتما روشش رو پیدا میکنید. اینم تاپیکش:http://forum.gameemag.ir/showthread.php?12931-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%D9%88-Easter-Egg-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-Gta-V

سلام من 1ماشین تو بازی جایگزین کردم چجوری میتونم پیداش کنم؟

سلام من اشتباهی هرتز بازی رو افزایش دادم الان وقتی میرم تو بازی صفحه خاموش میشه چیکار کنم ؟؟؟

برو منوی بازی رو تو اینترنت یا جای دیگه یاد بگیر . حدسی برو هرتز بازی رو کم کن . یا وصلش کن به یه تلوزیون دیگه .

یا تنظیمات رو ببر رو حالت اولیه به صورت حدسی . یابازی رو از اولدنصب کن . از رو سیوتم یه کپی کن .

سلام ببخشید من GTA V رو توی کامپیوتر نصب کردم اما حالا که روی ایکون بازی می زنم هیچ اتفاقی نمی افته خواهشن منو راهنمایی کنین

سلام من بازی رو تا %39.7 رفتم ولی هیچ ماموریتی ندارم ولی در قسمتی که ادم عوض میشود برای هر سه تا ادم زده یک ماموریت دارد باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید ?:-)

ببین می تونی به کسز زنگ بزنی ازش ماموریت بگیری

آنلاین این بازی روی xbox 360 هم قابل پذیر است؟ :-/

بله به راحتی میشه آنلاین بازیش کرد.

آربن باید H رو ۱تا۲ ثانیه نگه داری

سلام خسته نباشید من روی pc gta v بازی میکنم اما بلد نیستم سقف ماشینارو که بعضی هاشون بازو بسته میشم و چجوری سقفشو باز کنم میشه بگید چه دکمه ای هست؟ با تشکر 😕

باسلام خسته نباشید می خواستم بدونم ادم3راوخانه ی جدیدفرانکلین راچجوری بگیرم لطفاکمک کنین 😥 😥 😥 😥 ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

دکمه h رو نگه دار 😎

دکمه h رو دو سه ثانیه نگه دار همین.

سلام,چگونگی بازی کردن این بازی رو در کامپیوتر با دسته بهم توضیح بدید.چون باید با کیبورد بازی کنم

میگم چطوری باید ترورو ارتشی کنیم؟ :sarcasm: :sarcasm:

سلام من بازی ام را 50 درصدش را رفتم یک رم 4 انداختم روی کامپیتر و اول که رفتم همون بود چند روز بعد رفتم توی بازی از اول امد الان خیلی خیلی عصبی ام ترو خدا بگید تا اونجا که باید خونه میخرید را رفتم :reallypissed: :pissedoff: :hypnotized: :dazed: :dazed: :dazed:

سلان چطور gta 5 را بالای مبایل بازی کنم

سلام بعد از مرحله انداختن دوین با ماشین توی آب یه تیتراژ میاد بعد تیتراژ میره تو بازی بعد ماموریت نیست باید چه کنم ماموریت بیاد؟؟؟

هیچی دیگه اون مرحله اخرش بود … دیگه ماموریتی نداره. 😥

سلام در کدام قسمت نقشه باید اون گیاهان حیوانی رو خورد ؟ من کلاغ و میمون رو میخوام

سلام میشه بگین ایا جی تی ای وی دو نفره می شود????????? لطفا درست جواب بدین ?:-) ?:-) :-/

اگه آنلاینش کنی بیشتر از دو نفر هم میشه :laugh: :laugh: :laugh:

سلام جان هرکسی میدونه بگه من مرحله اخرو اشتباه کشتن مایکلو انتخاب کردم لطفا به راه بگید که بشه همشون زنده بمونن چون اشتباه انتخاب کردم و موقع انتخاب نوشته هارو نخوندم جان هرکی دوست دارید یه راه بگید متاسفانه سیوش کردم اما از کشتنش نه 😥 😥 😥 😥 😥 😥 خواهشن کمک

من چجوری ماموریت پاگنده را باز کنم من تا اخر رفتم فقط ماموریت پاگنده مونده ولی من نمدونم چجوری وارد ماموریت بشم لطفا جواب بدید ?:-)

باید نو کوه پیداش کنی

دوستان سلام من می خواستم بدونم این نوار نارنجیه که زیر mini map هست واسه چیه؟ ممنون .

سلام ، برای مایکل صحنه آهسته تفنگ .،برای ترور حالت کشتار تفنگ ( جونت کم نمیشه ، جون دیگران با یه ضرب تموم می شه ) ، برای فرانکلیه هم صحنه آهسته توی ماشینه ، با فشار دادن دو تا گلوله ی دسته ( آنالوگ ها ) راه می اوفته .

سلام میشه بهم بگید کدهای تقلب راباید کجا وارد کرد که ثبت بشود ممنون میشم

مثل GTA 4 ثبت نمی شن .https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130923164533AAfPy8r

سلام بعد۷۳درصد برام مرحله نمیده تو ps4 چه کنم??☹؟

سلام دوستان من عاشق سری بازی های gta هستم و تا آخر بازی gta iv رو هم رفتم میخوام بدونم سیستمم این نسخو هم جواب میده ؟ Cpu:g20 20 2.90 2 cori Grapic memori:104 Ram:4 دوستان اگه اجرا نمیکنه بگید باید چیارو ارتقا بدم. ممنوننتون میشم

نه سازگار نیست گرافیکت دو باش میاد

مرحله اول ترور در لوس انتوس که در اسکله هست چگونه رد میشه. لطفا راهنمایی کنید ممنون

من مرحله اول موقعی که از در میرم بیرون هیچ اتفاقی نمیفته که در اصل باید ماشین پلیس بیاد خواهشن کمک کنید اینم شماره ام راهنمایی کنید لطفا 09335784622خواهش میکنم

ببخشید چجوری میشه داخل gta online دل بری مثلا مدل waveیا rock ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

لطفا جوابمو بدید…ایا با دسته میشه gta ivبازی کرد

بله

سلام میخ 😥 استم بدونم تو gta v میشه رفت به بدنسازی اخه یه مکان بدنسازی نزدیک ساحل هست ولی من میرم نزدیکش و هر چی دکمه میزنم کاری انجام نمیده چیکار باید بکنم؟؟؟

سلام خسته نباشید من اولین مرحله اونجایی که یه علامت سوال سبز میاد جلو خونت مشکل دارم نمیدونم چه جوری ردش کنم فکر کنم مرحله 6/5 درصد باشه اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام تونستی مرحله علامت سبزو تموم کنی؟؟

منم همینجا گیر کردم هرچی سرچ میزنم چیزی پیدا نمیکنم

باید با فرنکلین بری جای ان زن بعد از صحبت بااو اونو سوار ماشینت کن بعد تو نقشه مسیر میاد و بعد میری جای یک ماشین یدک کش سوارش شو وبرو جای ماشین خراب بلندش کن وببرش جای که نقش میگه .

سلام تورو خدا جواب بدید من ایکس باکس اسلیم ای دارم جیتگ هست هیچ راهی نیست آنلاین بازی کنم ?:-) ?:-) ?:-) تورو هرکی دوست دارید جواب بدید

نه اصلا راهی وجود نداره 🙂

كمكم كنيد تورو هركي كه دوست داريد من بد جوري تو درده سر افتادم توي مرحلهي72.3درصد نميدونم چيكاركنم فكر كنم اونجايي هستم كه ميخواين برن به يه برج كه دولاره با لستر نقشه ميكشن كمكم كنيد ممنون ميشم بعدشم ايا ميشه تو بازي بدون بوليز باشيم كمكم كنيد مرسي جوابمو 🙁 :weep: بديد 🙁

من میدونم چجوری لباستو در بیاری،باید خونه بخری توی اتاق پرو همه چی تو میتونی در بیاری،ولی نه همه چی

نمیشه مراحل جی تی ایو سیوشو دان کرد!من دانلود کردم ولی نمیتونم تو پوشه ای آزاد کنم!!!!!! و منم همین مشکله help رو دارم ،درضمن من اندرویده جی تی ایو دارم هر کی با اندروید بلده پاسخ بده .

lنمیتوانم بازی gta ivرا باز کنم ارور2000میدهد

آقا بگین روی این سیستم جی تی ای وی نصب می شه یا نه ghz 3.2 -3210-intelrcoretmi3 threads4 core2 ram4 graphicsatiradeonhd5450-2gb

فقط زود تر جون مادرتون و فقط بهم بگین کامپیوتر اصلا می تونه نصب کنه یا اون هم نمی تونه بعد بگین گرافیک سی پی یو و…. کدوم کم است :chic:

نصب میشه اجرا نمیشه

داداش من تا حالا هزار بار کارکترهای خودمو کشتم چطوری!

وقتی میری پیششون ارپی جی رو در میارید بعد نشونه رو پیش پاشون میزاری بعد شلیک میکند ولی بعد از مردنشو 5000 هزار از پولت میره ولی باحاله بعدشم اگه کارکتر هارو پیدا کنی که خیلی اسون میبری پیش هم یه جای اونم وی میسته بعد هم دیگه رو میبین سلام میکنن اگه بیوفتی دونبال کارکتری که پیداش کردی میکوشتت ول اگه بخوای ببوکشینشو باید بهشون زنگ بزنی

من رو ايكس باكس ٣٦٠ gtav رو دارم در اولين مرحله كه ترور با دو نفر سوار وانت ميشن وقتى ميخاد از پل رد شه بادى ميپره و دوباره از اول مياد بايد چى كار كنم

سلام چرا وقتی در gta v سوار ماشین میشیم خیابان تار میشه بعد چند ثانیه درست میشه گرافیکم هم بالاست لطفا جواب بدید

نمیدونم

درسته گرافیک بالا است ولی اگر بازی اصل نباشد این اتفاق ها میفتد

سلام.این که نشد منطق.هر جی تی آی بیاد برای کامپیوتر این که از همه بهتره نیاد :smug: :-X

میشه دو دسته بازی کرد جی تی ای رو ؟ اگه میشه بهم بگید چه جوریه ?:-)

نمیشه

چرا میشه با نرم افزار x360

اقا سلام ببخشين من مرحله اول رو كه تو برف هست بازى كردم ولى ديگه هيچ لولى(mission ) ندارم واسه بازى كردن چيكار كنم كه بتونم mission ها رو بيارم تو نقشه هم هيچى نيست روى ايكس باكس وان بازى ميكنم

تو رو خدا كمك كنيد الان يك ماهه كسى جواب درستى نداده

دوست عزیز این مشکل از آپدیت بازیت هست یه بار پاک کن دوباره آپدیت کن

آقا چجوری تاکسی میگیرین؟من فقط میتونم مسافر کشی کنم ولی کسی نی منو به مسافریش بپذیره چون بلد نیستم خاهش میکنم بگیییین :X-P:

یا با گوشیت زنگ بزن یا وقتی تاکسی میبینی فلشه سمت راست بزن

چجوری تو جی تی ای اندروید تاکسی بگیرم؟ :razzmad: مردم از بس تلاشیدم

من در 30 درصد ماندم وهیچ ماموریتی هم تو نقشه نیست

یا با فرانکلین یا با ترور سوار یه ماشین شو. نه ماشین های خودشون . یه ماشین داغون پاغون . برو یه جای خلوت برو روی مخاتب های گوشیت روی مایکل بزن بالای hang out نوشته mark getaway رو ان بزن ماموریت میده بهت

لطفا

سلام راهی هست که بتونم gta iv رو با دسته بازی کنم من با رایانه بازی میکنم و زیاد هم با صفحه کیبورد و موس بازی نکردم اگه راهی هست لطفا کمکم کنید با تشکر 🙁 🙁

سلام دوستان من 11.5 درصدم تو یه مرحله ای گیر کردم L میره تو یه کارگاه خیاطی نمیدونم باید چی کار کنم داخل آفیسشم یه laptap هست مرسی اگه کمکم کنید ممنون بد جور نیاز دارم.

باید بری کت وشلوار بپوشی و دوباره بیای

شما باید یک دست کت شلوار بپوشید بعدا به مرحله ی خیاطی بروید

آقای عرفان باید بری تو شخصیت مایکل بعد بری یک کت وشلوار بپوشی وبعد بری همون کارگاه دوزندگی و…..

سلام من بازیم اجرا میشه ولی تمام صفحه رو نشون نمیده فقط توی یه پنجره باز میشه دسکتاب معلوم میشه چه کار کنم

سلام کلید های ctrl+enter رو بزن درست می شه

سلام بازی خوبیه ولی من وقتی اون ماشین نظامیه که بزرگه رو میخرم نمیدونم کجا میره . 🙁

راستی هرکی سیو بازی رو واسه ایکس باکس 360 خواست بهم ایمیل کنه.mahdiraja77@yahoo.com :evilgrin: :evilgrin:

باید گاراژ بخرید ماشین هایی که میخری رو میبری اونجا سیو میکنی

چهارمین کاراکتر توی بازی چیه!! :-/ :-/ ؟ کسی نظری داره؟ 🙁

اون آنلاینه

سلام من می خوام بدونم که چه جوری باید در جی تی ای با موبایل به اینترنت وصل شد؟بعد باید چه جوری پول در بیاریم :yawn: :yawn: :ZZZ: 😎

باید موبایلتو در بیاری و گزینه ی پایین کانتکت که شبیه کره زمینه رو بزنی اون موقع به اینترنت وصل میشی، میتونی مسافر کشی کنی یا آدم بکشی تا پول در بیاری 😀

من اون مرحله علامت سوال همون سیو هفت درصد موندم هرچی میرم جاش هم با فرانکی نمی یاد باید چی کار کنم؟

برو بزن تو اینترنت مشکل لود نشدن مرحله gta v بعد دو تا فایلو باید دانلود کنی بهد اکسترا کنی و تو محلی که خود سایت گفته کپی کنی

چطوری کسی رو دزدید و شکنجه کرد 😕

فکر کنم نمیشه به جز در اون مرحله که ترور اون مرد را شکنجه میداد!حالا سرگمی کم بود ؟ شکنجه دادنت دیگه چی بود؟ 😕 ?:-) :no: :sarcasm:

چجوری جی تی اتی ای وی رو سیو کمک کمکککککککککککککککککککککککککککک ترو خدا ?:-)

من رو xbix one بازی میکنم ببین داداشه دو راه است یکی از طریق گوشیت گزینه ی ????اسم گزینه یادم نیست ولی تو ردیف وسط گوشیه اولی سمت چپ رو میزنی بعد اوکی میکنی سیو میکنه برات یا هم میری توی خونت روی تختت میخوابی و بازی سیو میشه این که راحت بود اما برا این که سیوتو بیاری باید وقتی وارد بازی شدی استپ بازی رو بزنی از قسمت game گزینه ی load game یا یه چیزی تو همین مایه هارو پیدا کنی و اون رو بزنی و از اونجا سیو خودت رو انتخاب کنی و واردش بشی .… Read more »

ترو خدا ج بدین من تئو جی تی ای ای وی بلد نیسم سیو کنم کمککککککککککککککککککککککککککک 😥 :X-P: :X-P: :beatup:

می تونی بری تو خونه ات سیوش کنی یا تو گوشی موبایلت قسمت چپ وسطquick save رو انتخاب کنی امیدوارم جوابت رو گرفته باشی

سلام میخواستم بدونم توgta ivچه جوری کارکترارو عوض کنم؟ ودوم اینکه میشه مثل gta5ادمای کنار خیابونو سوار ماشین شخصی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟ :blush: :blush: :-* :-* :-* :-* :-*

دوست من در gta iv که فقط یک کاراکتر هست و نمیشه عوضش کرد اما در gta v وقطی دکمه ی پاینو فشار بدی و نگه داری شخصیتارو میاره و تو هرکدومو که میخای اونجا به راحتی میتونی انتخاب کنی بله میشه

سلام میخواستم بدونم توgta ivچه جوری کارکترارو عوض کنم؟ ودوم اینکه میشه مثل gta55ادمای کنار خیابونو سوار ماشین شخصی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟ :blush: :blush: :-* :-* :-* :-* :-*

واقعا که یه مشت نوب میان وسط حرفه ای ها حالا کی میخواد این نوب ها رو جمع کنه خدا میدونه آخه مگه مجبورین گیمر بازی در بیارین که برین پیش بقیه پز بدین من گیمرم خدایا خودت کمک کن

سلام خسته نباشین، آقا چرا من هرچی این رمزای gtav رو وارد میکنم عمل نمیکنه؟ از تو چندین سایت رمز برداشتم ولی تو بازی عمل نمیکنه، برا xbox360

سلام بازی gta v وقتی بعد از ده دقیقه تا بیشتر که بازی می کنم هرزگاهی که میخوام سوار ماشین و… بشم بازی گیر می کنه و میاد بیرون خواهش می کنم جواب بدین

اگه بازی رو از رو هارد کنسول اجرا میکنی نباید دیسکی چیزی تو کونسولت باشه

لط فا یکی راهنماییم کنه خواهشا

من وقتی میخوام گیم رو باز کنمrockstar scial club شروع به دانلود میکنه گیم اصلا باز نمیشه لطفا راهنماییم میکنین

کرکت پاک شده. دوباره کرک رو جایگزین کن اگر مشکلت حل نشد به اینجا یه سری بزن:http://forum.gameemag.ir/showthread.php?17380-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-Grand-Theft-Auto-V-(%DA%A9%D8%B1%DA%A9-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7-)

چطور دوست دختر پیدا کنیم؟

چرا در مرحله ای که trevor با دو نفر دیگه به یه کار خونه میره وخودش میره تو کابین ومیاد بیرن می ایسته وحرکتی نکنه .چکار کنم

سلام این بازی رو چهجوری انلاین بازی کنم؟

سلام اقا کسی میدونه چطوری باید ماشین های شخصی کارکتر هارو عوض کنم منضورم خریدن گاراژ یا گذاشتن ماشین ها در گاراژ نیست میخوام ماشین اصلیشونو عوض کنم چون ماشین این یارو trevor خیلی داغونه 😀

سلام حسن منم همین مشکلو دارم راهی پیدا کردی خیلی تو مخمه

بعد از مرحله ی دزدیدن ماشین سطل اشغال هیچ مرحله ای نمیاد باید چیکار کنم؟ ,hruh ;l; ;kdn

بعد از مرحله ی دزدیدن ماشین سطل اشغال هیچ مرحله ای نمیاد باید چیکار کنم؟

اول کله مراحل علامت سوال رد کن بد برو سوار تاکسی شو یه چیزه سفیده که شبیه ابره برو اونجا سوار ماشین شو به تراور زنگ بزن مرحله برات میاد

😛 :idk: :cute: :yes: :pissedoff: :cute: :dazed: :wilt: :yes:

چگونهGTA V را دو نفره بازی کنیم

چه جوری میتوانم تو بازی از تورهای اتوبوس استفاده کنم……. لطفا جوابمو بدید

آیا استفاده از رمز تقلب در بازی GTA v در صورت آنلاین بودن اشکالی به وجود میاد یا نه؟؟؟؟؟؟ ?:-) ?:-) ?:-)

چگونه gta v دو نفره بازی کنیم

دو نفره فکر نکنم بشه ولی آنلاین می شه چند نفره بازی کرد

سلامدوتا سوال داشتم اول ميخواستم روش خريد سهامو بدونم بعد ايا ميشه ماشين هايي كه ميدزدي فروخت ممنون لطفا سريع جواب بدين با تشكر ?:-) ?:-)

سلام من تو gta5 تو خارج تو مرحله ای که میره خونه ی دوستش و دوستش ازش میپرسه تو توآب چه طوری موندم هرکاری میکنم میگه بلد نیستم خواهش میکنم کمکم کنید

بايد استامينا ر از راه دويدن،تردميل،شنا و غيره زياد كنى بعد ميتونى مرحله رو برى

چرا جی تی ای وی من ۱۹۷۷ مگ نصب میکنه بعد صدای کنسولم قطع میشه و دیگه نصب نمیکنه کنسولم ایکس باکس ۳۶۰

دیسکت رو عوض کردی؟؟؟ میتونه از دیسکت باشه

من در قسمت بازی gta v انلاین مشکلی دارم میخوام روی play gta online کلیک میکنم بد go میزنم میر قسمت باز میکنه فهرست gta انلاین هست برای دانلود چرا توی بازی انلاین نمیر ممنون میشم جواب بدید

كنسولت چيه

وقتی که واردبازی میشم بعدارچندثانیه بیرون می یادچه کارکنم؟

میخواستم بدونم بازی gtav ورژن جدید برای xcox360 هم هست میگن برای xcox one با ps4 هست

نه ورژن جدید فقط برای 4 و وان هست.

آیا میشه توی بازی محافظ یک شخصیت مهم شد یا مثلا برای دزدی از بانک جایی هست که بشه همدست انتخاب کرد و بهشون پول داد تا کمکت کنن؟

چجوری مثل gta san andreas با بچه محلا دوس بشم

روی بچه محلا نشونه بگیر بعدGرو بزن بعد دوستت میشن

سلام چطوری میشه یکی رو دزدید وشکنجه داد

خواهرو مادر چیز دیگه ای نمیخای داداش؟

چگونه به شهر دیگری بریم بدون ستاره دار شدن

اینکه سن آندرس نیست همه سوالایی که درباره سن آندرسه میپرسین gta v آخرین جی تی ای که اومده بابا این iv نیست سن آندرس نیست بیخیال کارایی که تو این دوتا میکردین بشید اینجا زبانتونو یکم تقویت کنید سمت چپ بالا تو هر مرحله میگه چیکار کنید 😕

چه جوري يه دوست دختر پيدا كنم توي gta? :sweat:

اگر همچین کاری بکنی تو این نسخه گشت ارشاد میاد دستگیرت میکنه 😉

سلام من یک ایکس باکس 360 اسلیم دارم و هاردش هم 320 گیگ هست. وقتی که دی وی دی 1 نصب میشه تو 2 گیگ میمونه ونمیره کسی هست این مشکلو داره. لطفا به من کمک کنینhttp://gameemag.ir/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/dont-know.png

gta fatal error.ws10سلام دوستان عزیز من کارای کرک انجام دادم اما بازم این میزنه نمی گذار وارد بازی بشم کمک کنید

سلام توی چه بازی ای این مشکل رو دارید؟

لطفا به راک استار بگید نسخش رو واسهpcبیاره به خدا خیلی نامردیه از وقتی اومد دل تو دلم نبود :inlove: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: 😥 😥

salam mikhastam bedonam in padegane nezami ke birone shahr hast che jor mishe varedesh shod?

این راک استارهم گندشودرآورده.مگه ماچه گناهی کردیم واسه pcنمیاد؟ :pain:

آیا می شوداین بازی را دو نفره هم بازی کرد(به غیر ازxbox live) ?:-)

بله تمامی عناوین بخش چند نفره بازی کردن رو دارند فقط باید اورجینال تهیه کنید.

رمز پول وجود دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ?:-)

بازیو تموم کنی بهت کلی پول میده که بستگی به مرحله ی داره که شمش طلا میدزدین من افرادی که انتخاب کردم زیاد خوب نبودن و درصد کمی از پولو گرفتنن برا من هم برای هر کاراکتر بیستو پنج میلیون دلار گرفتم اگر میخواید آخر بازی هر سه شخصیت زنده بمونن گزینه سوم تو مبایل فرنکلین رو انتخاب کنید در غیر این صورت باید بین مرگ ترور و مایکل انتخاب کنید

با سلام میشه در حال بازی برای خوش گذرانی با خانواده یا کارکتر های دیگر به شکار یا جنگل برویم لطفا جواب بدید خیلی مهم است ، متشکرم . :sweat: ?:-) :-*

بله ولی در هنگام مر حله رفتن نمیتوانید(شاید)

لطفا برای pc این بازی رو بیاریید اصلش pc است تا پلی استیشن3 ما منتظریم :smug:

lotfan javab bedin tnx :idk:

agar mishe lotfan begid baraye pc miyad GTA V? ?:-) ?:-)

man bazi GTA V ro tamoom kardam vaghe an bazi jaleb va ba keyfiyate aliyeeeeee :yes:

بسیار عالی بود… فقط نفهمیدیم برای PC میاد یا نه؟ می دونید معمولا اینطور بازی ها برای خیلی ها با PC جذاب هست و با PC دست کاری های بیشتری تو بازی میشه انجام داد… مثل: تغییر هندلینگ خودروها و سلاح ها و حتی Skin آنها و یا نوشتن انواع Script برای بازی! 🙂

همین کار را روی ایکس باکس هم میشود انجام داد .

gta v braye pc key arze mished

می خواستم بدونم ماشین هم میشه خرید؟؟؟؟؟؟؟

are mishe

می شه دقیقا توضیح بدی که اگر هارد نداشته باشیم باید چطوری باید نصبش کنم. ?:-)

اگه هارد نداشته باشید پس روی چی می خواهید نصب کنید؟

باید یه رم 16 گیگ بگیری . :disdain:

مشه دو نفره بازی کرد یعنی با دو دسته

na nemishe

سلام میخواستم بدونم باز هم برای gtavرمز میاد؟؟؟

باز هم برای gts v رمز میاد

ميخواستم بدونم بازيه gta v دو نفره ميشود ?:-) ?:-)

من میخواستم بگویم که اگر ایکس باکس اسلیم باشد چهار گیگ باشد باید فلش 16 گیگ بخریم چچوری باید نصب کنیم

من از ويكي پديا معتيرين سايت خوندم واسه كامپيوتر١آذرمياد باور نداريد بريد ببينيد :yes: :shy:

ram و vga in bazy chand de cpu ?

من یه چیز رو نفهمیدم به 16 گیگ حافظه یا فلش 16 احتیاجه؟

عزیزم چه فرقی داره؟؟

ایا در این بازی اگه پلیسا دستگیرت کنن به زندان می ره و می تونی در زندان 2 سال بمونی

خیر

از طرف همه میگویم (نه) نمیشه .

خیر حرف نزن بدم میاد لعنتی :razzmad:

ایا در بازی gta v می توان کسی را دزدید و ان را شکنجه داد

are

ایا در بازی gta v قابلیت دوست** دختر***** یابی وجود دارد

are

جالب بود … استفاده کردیم .

جان شما نه جان من اصلا درسته وقتی این همه سال هر کدوم از نسخه های این بازی رو برای PCهم منتشر کرده حالا بیاد ناز کنه بگه نه!؟ اصلا منطقی نیست.

این دقیقا جزو سیاست های راک استاره که طی یه قرار داد با مایکروسافت و سونی بسته شده و مضمونشم اینه که: بعد از یه مدت زمان طولانی بین 6 ماه تا 2 سال این بازی برای PC ساخته نشه که هم بازی و هم کنسول ها فروش خودشونو بکنن بعدشم با منت گذاشتن سر کیمر های PC میگه که به دلیل درخواست های زیاد این بازی رو برای PC هم میسازیم به راحتی!

rockstarاگررای ها به1000000برسد بازی برای pcانتشار میشود خبر داغه به سایتchange.orgرای بدید ممممممممممممممییییییییییییاد

دوستان لطفاً از سایت سیتی گیم دیدن کنید و دیدگاه های خود را بنویسید.http://www.city-game.ir

مطلب خوبی بود،ممنون. من خودم خیلی دوست داشتم بدونم نحوه ی سوییچ کردن بین کارکترا به چه صورته که با این سوال و جوابا تقریبا برام روش شد. چه شود، GTA اونم با سه تا کارکتر (: مخصوصا اینکه میشه مراحل رو تکنفره یا با هرسه تاشون رفت

چنوري بايد دايركتور مود در ps4 بيارم ?:-) ?:-)

برو تو گوشیت قسمت دایرکتور مود رو که شبیه یه ستارست رو انتخاب کن بعدش میاد

تماس با ماinfo }at{ vgmag.ir تمامی حقوق برای وبسایت “وی جی مگ” محفوظ است.


…Where your words didn’t have value, Don’t change your words, change your place

ویژگی‌هایی از GTA IV که ممکن است از دید شما مخفی مانده باشند!

 1- برای گرفتن تاکسی، اگر تاکسی در حال عبور است با زدن دکمه E برای آن سوت بزنید تا در کناری بایستد. سپس با نگه داشتن دکمه F (دقت کنید که دکمه را باید نگه‌دارید)، به عنوان مسافر سوار تاکسی می‌شوید. سپس مقصد خود را با دکمه‌های بالا و پایین انتخاب کرده و Enter بزنید. برای این که فورأ به مقصد برسید، دکمه Enter را یک‌بار دیگر بزنید (البته پول بیش‌تری از شما می‌گیرد).چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

عالی

عااااااالیی

خیلی خوب

واقا فوق الا دست

عمل میکنه

واقعا مطالب عالی بود همه کاملا درست و بدون غلط

Grand Theft Auto IV

Informationen

Veröffentlichung

PlayStation 3, Xbox 360 29. April 2008 Microsoft Windows 3. Dezember 2008

Genre

Action, Third-Person-Shooter

Spielmodi

Einzel- und Mehrspieler

Plattform(en)

Xbox 360, PS3, PC

Produktion

Publisher

Rockstar Games (weltweit) und Capcom (Japan)

Entwickler

Rockstar North (PlayStation 3 und Xbox 360) und Rockstar Toronto (PC)

Einstufungen

Alterseinstufung

USK: 18, PEGI: 18, ESRB: M(ab 17)

Vorgänger dieses Spiels

Nachfolger dieses Spiels

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

Grand Theft Auto IV (kurz GTA IV, GTA 4) ist das neunte Spiel der Reihe. Das Spiel wurde vom schottischen Hersteller Rockstar North entwickelt und ist am 29. April 2008 für die Xbox 360 und PlayStation 3 erschienen. Die Portierung für den Computer erschien am 3. Dezember 2008. Am 09.02.2017 kam die Abwärtskompatibilität für die Xbox One.

Die Spielhandlung dreht sich um Niko Bellic und dessen Suche nach einem Verräter aus dem Kosovokrieg. Schauplatz der Handlung ist die Stadt Liberty City, die der Stadt New York nachempfunden wurde, sowie das auf New Jersey und wahrscheinlich der Stadt Newark basierende Alderney. GTA IV ist wie die Vorgänger ein Third-Person-Shooter mit Rennspiel-Elementen, das dem Open-World-Prinzip folgt.

Bereits in der ersten Woche wurden vom Spiel sechs Millionen Stück verkauft. Dadurch konnte der Publisher ca. 500 Millionen Dollar Einnahmen erzielen (siehe Abschnitt Verkaufszahlen). Darüber hinaus ist GTA IV laut der Internet-Rangliste GameRankings.com eines der höchstbewerteten Videospiele.

Das Spielprinzip unterscheidet sich nur in wenigen Punkten von denen der Vorgänger. Es existieren eine Reihe von Missionen, die in die Haupthandlung eingebettet sind, sowie eine Reihe von Nebenmissionen, die außerhalb der Handlung durchgeführt werden können. Die Hauptmissionen beinhalten genau wie bei den Vorgängern das Durchführen von kriminellen Aufgaben zumeist unter Zuhilfenahme von Waffen und Fahrzeugen. Die Missionen sind nicht linear, d.h., dass der Spieler manchmal die Auswahl zwischen mehreren Missionen hat.
چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

Die Karte von Grand Theft Auto IV

Die Nebenmissionen enthalten Spiele wie Darts, Bowlen, Pool-Billard und Arcade-Automaten. Wie üblich in der Reihe, können Straßenrennen gefahren, Monsterstunts durchgeführt und Autos gestohlen und verkauft werden. Sammelaktion sind ebenfalls vorhanden. In Polizeiwagen kann der Polizeicomputer benutzt werden, z.B. um Bürgerwehr-Missionen abzufragen oder Personen zu identifizieren. Bei den Personen kann man nach Namen oder Foto suchen. Ein Foto lädt man über sein Handy in den Computer, woraufhin eine Übereinstimmung gesucht wird. Man kann nach den meistgesuchten Leuten suchen und die Ermittlung bzw. Eliminierung übernehmen. Es existieren Internet-Cafés mit über 100 eigens für das Spiel parodierten Websites und Blogs. Jedoch gibt es im Vergleich zu den zwei Vorgängern Grand Theft Auto: Vice City und Grand Theft Auto: San Andreas keine Möglichkeiten mehr Gebäude oder Läden zu kaufen und dadurch weitere Nebeneinnahmen und Missionen zu erhalten. Auch andere Tätigkeiten ohne große Belohnung wie einfaches Fernsehen sind möglich. Die Rampages/Amoklauf-Missionen, in denen der Spieler unter Zeitdruck eine bestimmte Anzahl von Gegnern töten muss, sind diesmal in keiner Version vorhanden. In der Vergangenheit wurden aus den deutschsprachigen Versionen diese Missionen entfernt, um eine Indizierung zu vermeiden.

Eine neue Art der Nebenmissionen ist der Aufbau eines Netzwerkes aus Personen, die dem Spieler nützlich sein können, um beispielsweise an günstige Waffen oder freie Taxifahrten zu kommen. Dazu muss er mit diesen Personen gemeinsame Freizeitaktivitäten, beispielsweise das oben beschriebene Darts durchführen.

Ein neues Feature: Niko schlägt eine Scheibe ein

Das Speichersystem wurde in GTA IV erweitert. Es ist weiterhin möglich den Spielstand in Speicherhäusern zu speichern, solange man sich nicht innerhalb einer aktiven Mission befindet. Erstmals in der GTA-Serie wurde eine Autospeicher-Option hinzugefügt, die u.a. nach der Absolvierung von Missionen automatisch den Spielstand speichert. Außerdem erhält man die Möglichkeit, durch drücken der Tab-Taste an jedem beliebigem Ort seinen Spielstand zu sichern, womit man sich lange Fahrten/Flüge zu den Speicherhäusern erspart, welche in den vorherigen Teilen der GTA-Serie noch nötig waren. Die Option, gescheiterte Missionen zu wiederholen, wurde ebenfalls optimiert. Der Spieler erhält nach einer gescheiterten Mission eine SMS, die es ihm ermöglicht, diese Mission direkt neu zu starten.

Das Fahndungssystem wurde überarbeitet und ähnelt dem System in „Scarface: The World Is Yours“: Die Polizei sucht den Spieler in einem Fahndungskreis, der größer wird, je mehr Verbrechen er begeht. Gelingt es dem Spieler aus dem Fahndungskreis zu entkommen, ist die Fahndung beendet. Wird der Spieler jedoch während der Fahndung gesichtet, so wird der Fahndungskreis auf den Spieler zentriert.

Die Spielfigur ist wie in Grand Theft Auto: San Andreas in der Lage, auf Dächer und über Zäune zu klettern, zu schwimmen, sich zu ducken und sich zusätzlich entlang von Objekten zu „hangeln“. Jedoch ist die Spielfigur nicht mehr in der Lage zu tauchen. Die Rollenspiel-Elemente wurden entfernt, so dass die Fähigkeiten der Spielfigur sich nicht mit der Zeit verbessern. Das Aussehen kann nur durch neue Bekleidung verändert werden.

Eine Neuerung beim Ziel- und Kampfsystem gegenüber GTA: San Andreas ist die Möglichkeit nach Deckung zu suchen. Die Spielfigur sucht auf Knopfdruck nach Deckung in der nächstmöglichen Stelle. Allerdings sollte man dabei aufpassen, dass man sich nicht in direkt in die Schussbahn des Gegners begibt.

Ein Navigationssystem ergänzt die bisherige Karte und zeigt den korrekten Fahrtweg zum Ziel an. Je nach Einstellung wird der richtige Fahrtweg sogar durch eine Stimmausgabe angegeben.

GTA IV unterstützt unterschiedliche Mehrspieler-Modi. Bis zu 16 Spieler (in der PC-Version 32) können in zwölf Spielmodi gegeneinander antreten und bis zu vier Spieler können an drei Team-Missionen teilnehmen. So kann in den Team-Missionen ein Spieler als Fahrer fungieren, während die anderen aus dem Fahrzeug schießen. Neben den üblichen Spielmodi wie Deathmatch oder Team-Deathmatch, können die Spieler Rennen gegeneinander fahren oder unter Zeitdruck Fahrzeuge stehlen und Missionen absolvieren. Dabei gewinnt der, der am schnellsten die Mission absolviert.

Die Karte ist insgesamt kleiner als die des Vorgängers GTA: San Andreas. Das liegt daran, dass GTA IV das erste Full-HD-Spiel von Rockstar Games ist. Die Karte bietet jedoch weit mehr Details. Sie besteht aus drei großen, drei kleinen und einer mittelgroßen Insel, die anfangs nicht alle ohne Weiteres zugänglich sind. Betritt der Spieler eine gesperrte Insel, so löst dies den höchsten Fahndungslevel aus und die Polizei hängt einem im Nacken.

Die Karte ist vier von fünf Stadtbezirken von New York, sowie einem Teil von New Jersey nachempfunden. Broker ist das GTA-IV-Gegenstück von Brooklyn, Manhattan heißt Algonquin, Queens ist Dukes, die Bronx heißt Bohan, und New Jersey wird Alderney genannt. Staten Island kommt dagegen nicht vor. Einige Sehenswürdigkeiten bzw. Wahrzeichen sind ebenfalls ins Spiel aufgenommen worden, wie die Achterbahn Cyclone auf Coney Island in Brooklyn, die Domino Sugar Factory, der Triumphbogen Grand Army Plaza, die noch stehenden Reste der Weltausstellung New York World’s Fair aus dem Jahr 1964, der Central Park, das Empire State Building und der Times Square. Das GTA-IV-Äquivalent der Freiheitsstatue heißt Statue of Happiness (in der deutschen Übersetzung: Freudensstatue) und sie trägt statt einer Fackel einen starbucksähnlichen Kaffeebecher in der Hand und trägt die Gesichtszüge von der ehemaligen US-Außenministerin Hillary Clinton.

Als Fahrzeuge stehen dem Spieler in GTA IV Boote, Hubschrauber, Autos, Motorräder sowie einige Spezialfahrzeuge wie Gabelstapler oder Müllwagen zur Verfügung. Auch kann der Spieler ein Hoch- und U-Bahn-System mit mehreren Linien nutzen. Flugzeuge sind dagegen nicht zu verwenden. Insgesamt gibt es 84 verschiedene Fahrzeuge.

Die KI der Gegner ist gegenüber den Vorgängern verbessert worden. Sie suchen eigenständig nach Deckung und agieren koordiniert.

Bei der Produktion von GTA IV waren bis zu 150 Entwickler tätig. Die Produktionskosten gibt Leslie Benzies (Produzent) grob mit 100 Millionen Dollar an, und die Anzahl der an GTA IV beteiligten Personen mit ca. 1000. Des Weiteren seien von New York mehr als 100.000 Fotos gemacht worden.

Die Simulation der virtuellen Welt wurde verfeinert, indem mehr alltägliche Vorgänge eingebaut wurden: Die Passanten reagieren auf Regen, Polizisten verteilen Strafzettel und Müllmänner sammeln Müll ein. Des Weiteren ist die Modellierung aufwendiger als in den bisherigen Spielen. So sind die Straßenzüge individuell gestaltet und das Aussehen der Passanten ist abwechslungsreicher. Sie telefonieren, fluchen und unterhalten sich unter anderem mit anderen Passanten. Außerdem wurde die „Euphoria Engine“ eingebaut. Dieses Programm ermöglicht es, menschliche Bewegungen realistischer als zuvor nachzuahmen (ein Schuss ins Bein bewirkt beispielsweise, dass das Opfer humpelt).

Leslie Benzies ist der Produzent, Sam Houser ausführender Produzent von GTA IV, Dan Houser und Rupert Humphries haben die Handlung entworfen und Dan Houser und Lazlow Jones sind für die Moderationsbeiträge der Radiosender verantwortlich. Die Hauptfigur Niko wird von Michael Hollick gesprochen, der für seine Stimme und Motion-Capturing 100.000 Dollar erhalten hat.

Im Spiel wird die von der Firma NaturalMotion entwickelte „Euphoria Engine“ eingesetzt. Diese übernimmt die realistische Darstellung von menschlichen Bewegungsabläufen innerhalb des Spiels. Im Unterschied zum Ragdoll-Verfahren simuliert Euphoria die Muskeln und das Nervensystem, um realistischere Bewegungsabläufe zu erzeugen. Auch Schläge und Schüsse auf Personen wirken realistischer. Euphoria arbeitet parallel zur Game Engine und bietet den Vorteil, dass die beschriebenen Bewegungsabläufe nicht mehr wie früher während der Entwicklung des Spiels aufgenommen oder vorberechnet werden, sondern dass sie, während das Spiel gespielt wird, individuell berechnet werden.

Generell wurden im Spiel die Licht- und Schatteneffekte zu den Vorgängern verbessert. So werden Sonnenstrahlen von Autos, Fensterscheiben und vom Asphalt reflektiert. Auch die Darstellung von Wasseroberflächen ist realistischer. Das Schadensmodell für Fahrzeuge wurde verfeinert und die Fahrphysik ist realistischer als früher.

Die beiden Konsolenversionen sind laut ign.com technisch fast identisch, die PlayStation-3-Version hat allerdings ausgereifteres Antialiasing, weniger „Pop-ins“ (plötzlich auftauchende Objekte), kürzere Ladezeiten (wegen der Installation auf der Festplatte) und eine etwas stabilere Framerate im Gegensatz zur Xbox-360-Fassung.

Eine Analyse von eurogamer.net kommt dagegen auf leicht andere Ergebnisse. Die Ergebnisse der eingesetzten Antialiasing-Effekte und Filter werden als Geschmacksfrage eingestuft. Auch die Festplatteninstallation der PS3 hätte keine entscheidenden Vorteile. Lediglich bei „wilden“ Hubschraubermanövern würde die PS3 weniger „Pop-ins“ erzeugen, im normalen Spielverlauf seien keine Unterschiede feststellbar. Beide Versionen haben keine stabile Framerate, die der Xbox 360 liegt jedoch 17 bis 18 Prozent über der Framerate der PS3 und daher in manchen Situationen auch etwas über 30 Frames pro Sekunde. Die Fernsehsendungen, die im Spiel zu sehen sind, haben in der PS3-Fassung eine höhere Auflösung. Insgesamt sei die Xbox-360-Fassung technisch besser, aber mit den kreativ eingesetzten optischen Effekten würde die PS3-Fassung mindestens so gut aussehen („in many scenarios it looks as good as the 360 version, if not better.“, zu dt. “in vielen Szenarien sieht es so gut aus wie die 360-Version, wenn nicht besser.).

Beide Versionen bieten die 1080p-Auflösung nur durch Skalierung eines Ausgangsbildes geringerer Auflösung. Die Xbox-Version berechnet das Bild aus 720p (1280×720) und die PS3-Version aus 640p (1152×640).

Der Soundtrack enthält 19 Radiosender mit teilweise bekannten Moderatoren. Ein Radiosender ist zum Beispiel „Vladivostok FM“, der von der ukrainischen Sängerin Ruslana Lyschytschko moderiert wird. Sie gewann im Jahr 2004 den Eurovision Song Contest. Weitere Moderatoren sind Juliette Lewis, DJ Green Lantern, DJ Karl, Iggy Pop, Roy Ayers, Femi Kuti, Daddy Yankee und Karl Lagerfeld.

Das Logo von GTA IV

Weltweit wurden in der ersten Woche sechs Millionen Einheiten des Spiels verkauft, davon 3,6 Millionen bereits am ersten Tag. Dies entspricht ca. 500 Millionen Dollar Einnahmen in der ersten Woche und 310 Millionen Dollar am ersten Tag. Bis Ende Mai 2008 wurden weltweit elf Millionen Einheiten an den Handel ausgeliefert, wovon 8,5 Millionen verkauft wurden. Am 16. August 2008 verkündete Take-Two, dass die Zehn-Millionen-Marke erreicht wurde. Nach Angaben des Herstellers gab es weltweit sechs Millionen Vorbestellungen.

In Großbritannien wurden in der ersten Woche 926.000 Einheiten des Spiels verkauft, wobei 631.000 Einheiten bereits am ersten Tag verkauft wurden. Darunter waren 514.000 Einheiten für die Xbox 360 und 413.000 Einheiten für die PS3. Damit wurde der Rekord von GTA: San Andreas mit 677.000 Einheiten in der ersten Woche und 501.000 Einheiten am ersten Tag übertroffen.

Die Verkaufszahlen für die Konsolen selbst wurden auch beeinflusst: Im Vergleich zur Vorwoche stiegen die PS3-Verkäufe um 127 Prozent, die der Xbox 360 um 125 Prozent. Für beide gab es spezielle Bundles, bei denen das Spiel verbilligt (PS3) bzw. sogar kostenlos (Xbox 360) der Konsole beilag.

Auch in Deutschland positionierte sich das Spiel an die Spitze der Verkaufscharts, wobei mehr Einheiten für die PS3 verkauft wurden als für die Xbox 360.

Insgesamt wurden über 25 Millionen Einheiten verkauft[1].

Das Spiel erhielt von den Spieletestern überdurchschnittliche Bewertungen, wobei viele Tester die höchstmögliche Bewertung vergaben. So erreichen auf Metacritic sowohl die Xbox-Version als auch die PS3-Version eine Punktzahl von 98 von 100 Punkten. Als positive Merkmale werden die aufwendig und detailliert modellierte Stadt, die Handlung, Charaktere und die „brillant inszenierten“ Zwischensequenzen und der Soundtrack genannt. Auf der negativen Seite stehen die gewöhnungsbedürftige neue Fahrzeugsteuerung, Grafikprobleme wie plötzlich auftauchende Objekte, das schwierige Schießen aus dem Fahrzeug heraus, die monotone Missionsgestaltung sowie die schwache Gegner-KI.

Neben der äußerst positiven Besprechung der Spieletester fand für ein Computerspiel eine ungewöhnlich hohe mediale Berichterstattung statt. Auch die ARD und das ZDF räumten in ihren Nachrichtensendungen einige Minuten für das Spiel ein.

Während einige Kritiken eher die technischen Aspekte sowie den Spielablauf bewerteten, gingen andere Kritiken auf die Bedeutung in der Geschichte der Videospiele ein. Für Spiegel Online ist GTA IV „das größte und wichtigste Videospiel des Jahres“ und „das wohl beste, das die Welt bisher gesehen hat“. Weiterhin führe der finanzielle Erfolg „den Vertretern der alten Medienlandschaft lässig vor Augen, dass ihre unangefochtene Vorherrschaft sich dem Ende nähert“. GTA IV sei „bissiger, klüger, präziser und gewagter als alles, was Hollywood in den vergangenen Jahren hervorgebracht“ habe.

Für die sueddeutsche.de ist GTA IV „eine Sensation“, weil das Spiel „nicht nur eine der beliebtesten Videospiel-Serien aller Zeiten ist, sondern längst als Musterbeispiel für die neue Welt des Entertainment gilt“.

Für den Tagesspiegel bedient das Spiel „Sehnsüchte“, „wie Grenzüberschreitung, Freiheit und gesellschaftlicher Aufstieg“. „Alle […] können als Niko Bellic Dinge tun, die sie im normalen Leben niemals wagen würden: Sie klauen Limousinen, Motorräder oder gar Schiffe und Hubschrauber, liefern sich Schusswechsel mit der Mafia oder Verfolgungsjagden mit der Polizei, kaufen großkalibrige Waffen in dunklen Kellern und treiben Dollars für Geldhaie ein – so lange, bis die ganze New York nachempfundene Stadt den Namen Niko Bellic kennt.“

Des Weiteren sei GTA ein Spiel, das einen Ausblick in die Zukunft der Computerspiele gestattet: „Die Videospielgeschichte ist noch relativ jung, und erst langsam zeigt sich das Potenzial des Mediums als ernst zu nehmendes Kulturgut. Doch Grand Theft Auto IV ist ein Riesenschritt in eine vielversprechende Zukunft.“
چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

IGN Entertainment lobt in ihrer Review die ungewöhnlich tiefe Charakterzeichnung und die oscarreife Handlung. Das Spiel sei „ohne Frage das beste Spiel seit The Legend of Zelda: Ocarina of Time“. Grand Theft Auto III sei ein „revolutionäres“ Spiel gewesen, das eine neue Generation von 3D-Actionspielen inspiriert habe. GTA IV sei ein „großer Schritt nach vorne“, der eine „neue Messlatte für Open-World-Spiele“ setzen würde. IGN begründet dies mit der „Harmonie“ der einzelnen Bestandteile (Handlung, Spielwelt, Physik-Engine, KI) des Spiels, die sich ergänzen würden. Die Höchstwertung mit zehn Punkten will IGN nicht als „perfektes“ Spiel verstanden wissen, sondern als Anerkennung für die Erweiterung eines Genres, für das Verschieben von Grenzen und das Übertreffen der Konkurrenz in vielen Punkten.

Besondere Erwähnung fand die Kritik der New York Times, da sie einen Tag vor der Veröffentlichung des Spiels erschien und in der Rubrik „Arts“ (Kunst) platziert war. Seth Schiesel bezeichnet GTA IV darin als „gewalttätige, intelligente, profane, liebenswerte, widerliche, schlaue“ kulturelle Satire, die sich als Unterhaltung tarne.

Telepolis stellt in den Kritiken einen Wechsel im Grundtenor fest: In den aktuellen Berichten würde sich „eine neue Differenzierung und Akzeptanz des Mediums“ zeigen, die „noch vor wenigen Monaten außerhalb der spezialisierten Fachzeitschriften undenkbar“ gewesen wäre. Die bisherigen Berichte seien eher „fantasiebetriebene “Killerspiel”-Kampagnen vom Schlag eines “Panorama”-Journalismus, die den weniger spielaffinen Zeitgenossen mit allen Mitteln die Gefahren für Kinder und auch Erwachsene einbläuten“.

Auf der anderen Seite wäre es in Zukunft eine „Herausforderung“, „Spiele nicht nur […] mit dürren Prozentzahlen zu benoten, sondern sie tatsächlich zu kritisieren“. Denn in den Kritiken der Spieletester könne man zwischen „Hype, PR und Enthusiasmus“ schwer unterscheiden. GTA IV sei „ein gutes, vielleicht sogar ein wichtiges und großes Spiel“, aber ob es wirklich das perfekte Spiel ist, könne man „erst im Rückblick“ feststellen, „wenn die nächste Hype-Welle über die ungesund mit ihren Kritikern verwachsene Spielebranche hinweggespült ist.“

Auch GameStar stellt fest, dass die Hersteller in der „klassischen Spielekritik“ „eher Verbündete als Kontrolleure“ finden. GameStar erkennt wie Telepolis in den Prozentzahlen-Kritiken ein System, das ein Hasten von „Gipfel zu Gipfel“ bewirke. Da bereits frühere Spiele wie The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Halo 3, BioShock und Super Mario Galaxy einen Bewertungsdurchschnitt von 94 Prozent bis 99 Prozent erreicht hätten, würde „der Spielraum nach oben dünn“ werden „für Spitzenspiele“. Auch der Vorgänger GTA: San Andreas hatte bereits einen Durchschnitt von 96 Prozent erreicht. Der Effekt sei, dass dadurch Schwächen des Spiels unwichtig werden. So erkennen einige Tester durchaus Schwächen bei GTA IV, würden dann im Endergebnis dennoch auf den höchstmöglichen Wert kommen, wie 10/10 Punkten oder 100 Prozent. Im Falle von GTA IV seien 35 von 55 Kritiken, die in Metacritic erfasst wurden, die höchstmöglichen Wertungen.

Dem „klassischen Feuilleton“ würde dagegen das Wissen um die Historie der Computerspiele fehlen. Sie hätte (dem Wunsch des Spielejournalismus folgend „in Videospielen traditionelle kulturelle Werte zu entdecken“) in GTA IV „Kulturkritik/Gesellschaftskommentar“ entdeckt. Das Ergebnis sei eine „jubelnde Berichterstattung“ und „jovialer Blick von oben, ein onkelhaftes Staunen“ über „ein gigantisches neues Medium“. So hätten es die Kritiker in den Feuilletons verkannt, „dass die vorrangige Aufgabe eines Spiels nicht zwangsläufig der Gesellschaftskommentar ist – und dass sich dennoch Satire, Zeitkritik und Scharfsichtigkeit seit Text-Adventure-Zeiten auf teils wesentlich originellere Art und Weise durch Spiele ziehen als in Grand Theft Auto 4.“

Am 3. Dezember 2008 wurde der Verkauf der PC-Version offiziell gestartet, wie von vielen Publishern und Entwicklerstudios praktiziert, wird auch GTA IV ausschließlich mit Verfahren der digitalen Rechteverwaltung (DRM) ausgeliefert. Abgesehen von der grundsätzlich gegen DRM vorgebrachten Kritik hebe GTA IV, nach Aussage der PC Games Hardware, „die Gängelei der ehrlichen Käufer [..] auf ein ganz neues, geradezu erschreckendes Niveau“, Golem.de betitelt die Praxis als „eine Frechheit“. Kritisiert wird neben der zwingend durchzuführenden Online-Aktivierung, dass neben dem eigentlichen Spiel sechs weitere Programme automatisch mitinstalliert werden. Der Rockstar Games Social Club muss zum Starten des Spiels als Hintergrundprozess aktiv sein, die Registration beim Social Club ist zwar optional, der Benutzer wird aber bei jedem Start des Spiels darauf hingewiesen, wenn er noch nicht registriert ist. Der Service „Games for Windows Live“ wird theoretisch nur für den Mehrspielermodus benötigt, sollte der Benutzer aber bei Windows Live nicht angemeldet sein, ist das Speichern des Spielstandes nicht möglich. Der eingesetzte Kopierschutz „SecuROM“, der auch bei der Deinstallation des Spiels auf dem Computer verbleibt, verhindert jeden fünften Startversuch des Spiels mit der Fehlermeldung, es existiere eine Emulationssoftware − auch wenn dies nicht der Fall ist. Neben diesen Programmen wird auch Adobe Flash, das Microsoft .NET-Framework und DirectX installiert.

Die Veröffentlichung ging mit zahlreichen technischen Problemen einher, die die PC Games Hardware dazu bewog, den Kauf des Spiels „nur bedingt“ zu empfehlen. Nach diesem Bericht startet GTA IV erst beim vierten Versuch ohne Fehlermeldungen, darüber hinaus wird bei durchschnittlich jedem fünften Start die DVD, die zum Start des Spiels immer eingelegt sein muss, nicht erkannt. Eines der schwerwiegendsten Probleme sei, dass GTA IV bei der Verwendung einer ATI-Radeon-Grafikkarte teilweise überhaupt gar nicht spielbar ist. Die PC-Version des Spiels wird als „ressourcenfressend“ eingestuft, so ist beim Spielen eine hohe Prozessor- und Speicherauslastung zu beobachten, auch neigt das Spiel bei schnellen Sequenzen dazu, zu ruckeln. GTA IV setzt bei den Grafikeinstellungen auf ein Konzept, bei dem der Benutzer die zur Verfügung stehenden Ressourcen auf verschiedene Aspekte der Grafik verteilen kann, diese werden, nach Ansicht der PC Games Hardware „unverständlicherweise“, vom VRAM der Grafikkarte beschränkt. Durch diese Beschränkung ist es unter Umständen möglich, dass Besitzer großer Bildschirme nur mit niedrigen Auflösungen und entsprechend schlechten Bildern spielen können. Dies wird insbesondere in Hinsicht darauf negativ bewertet, dass bei GTA IV, anders als üblich, die Auflösung für die Framerate kaum eine Rolle zu spielen scheint. Nach Ansicht von Golem.de sorge „das Grafikoptionen-Menü [..] zum Spielstart für mehr Ärger als nötig“, die Entwickler hätten hier „keine gute Arbeit abgeliefert“.

Auf Grund eines Fernsehberichtes des Senders Fox News Chicago, der suggerierte, dass es einen Zusammenhang zwischen einer ungewöhnlich hohen Zahl von Verbrechen Ende April und dem Start einer Werbekampagne für das Spiel gab, entfernte die Stadt Chicago die Werbung für GTA IV von allen öffentlichen Verkehrsmitteln. Take 2 Interactive hat bei dem Bundesgericht in New York Klage gegen diese Maßnahme der Verkehrsbetriebe von Chicago eingereicht und beruft sich dabei unter anderem auf die Meinungsfreiheit.

Nachdem ein 18-Jähriger einen Taxifahrer in Thailand ermordet hat, wurde der Verkauf von GTA IV in Thailand gestoppt. Der Täter wollte nach eigenen Angaben ausprobieren, ob das Stehlen von Taxis, so wie es im Spiel dargestellt ist, wirklich so einfach ist. Als der Taxifahrer sich gewehrt habe, habe er zum Messer gegriffen.

Der erste Trailer für Grand Theft Auto IV „Things will be different“ wurde am 29. März 2007 veröffentlicht. Die Hauptperson spricht darin einen kurzen Monolog: „Life is complicated. I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different.“ Dann endet der Trailer mit dem IV-Logo. Der Trailer benutzt einen ähnlichen Filmstil wie Godfrey Reggios Dokumentarfilm „Koyaanisqatsi“ (1982), denn die Spielvorschau enthält Philip Glass’ Originalmusik aus der Doku (ein Teil des Songs „Pruitt-Igoe“) und spielt einzelne Szenen im Zeitraffer ab.

Der zweite Trailer mit dem Titel „Looking for that special someone“ erschien am 28. Juni 2007. Der Trailer enthält als Hintergrundmusik einen Song der New Yorker Band „The Boggs“ mit dem Titel „Arm in Arm“ in der Version von „Shy Child“.

Mit „Move up, Ladies“ hat Rockstar am 6. Dezember 2007 einen neuen Trailer veröffentlicht. Der Trailer enthält als Hintergrundmusik den Song „King Ring“ des russischen Rappers Seryoga.

Am 27. März 2008 folgte der vierte und letzte Trailer zu GTA IV, der den Titel „Good Lord, what are you doing?“ aka „Everyone’s a Rat“ trägt. Das Lied zu diesem Trailer stammt von Mavado und trägt den Namen „Real McCoy“.

Am 8. Februar 2008 hat Rockstar Games fünf Teaser für Grand Theft Auto IV veröffentlicht:

Am 21. Februar 2008, wurden zwei weitere Teaser veröffentlicht:

Dilettante Hybrid: Der sechste Teaser handelt vom Hybridauto Dilettante; er ist 40 Sekunden lang.

Phil Bell: Der siebte Teaser handelt vom Charakter Phil Bell; er ist 33 Sekunden lang.

Am 7. März 2008 wurden zwei weitere Teaser veröffentlicht:

Packie McReary: Der achte Teaser handelt vom Charakter Patrick McReary; er ist 33 Sekunden lang.

LCPD Recruitment: Der neunte Teaser handelt über den LCPD-Polizeibeamten Brian O’Toole der den Weg zum Polizistendasein beschreibt. Er parodiert die zahlreichen echten NYPD-Rekrutierungs-Videos und ist 45 Sekunden lang.

Gamestop TV-Spot: Der zehnte Teaser zeigt den Promi Jeremy St. Ives und zeigt Liberty City von den schönsten Seiten. Er ist eine Minute lang.

Am 11. April 2008, wurden zwei weitere Teaser veröffentlicht:

Playboy X: Der elfte Teaser zeigt den Charakter Trey Stewart, während im Hintergrund das Lied Wet ‘Em Up von True Life spielt. Er dauert 31 Sekunden.

Liberty City Gun Club: Der zwölfte Teaser handelt von Alkohol, Waffen und Spaß und parodiert die Amerikanische Lebenseinstellung. Er ist 51 Sekunden lang.

Am 25. April, wurde der letzte Teaser veröffentlicht:

Niko Bellic: Der dreizehnte Teaser zeigt den Protagonisten Niko Bellic und ist 80 Sekunden lang.

1997: Grand Theft Auto 1 |
1999: London 1969 und London 1961 |
1999: Grand Theft Auto 2

2001: Grand Theft Auto III |
2002: Vice City |
2004: San Andreas |
2008: Grand Theft Auto IV |
2009: The Lost and Damned |
2009: The Ballad of Gay Tony |
2013: Grand Theft Auto V

2004: Advance |
2005: Liberty City Stories |
2006: Vice City Stories |
2009: Chinatown Wars

2002: Grand Theft Auto: Collectors’ Edition |
2004: Grand Theft Auto Doppelpack |
2006: Grand Theft Auto: The Trilogy |
2009: Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City und Grand Theft Auto Liberty City Stories & Vice City Stories Double Pack |
2010: Grand Theft Auto IV & Episodes from Liberty City – The Complete Edition

2013: Grand Theft Auto V Collector’s Edition und Grand Theft Auto V Special Edition

با انتشار تریلرهای مختلف بازی GTA V ایده
های مختلفی برای ساخت مد GTA IV بوجود آمد که یکی از آن ها HUD اسلحه GTA V
بود. اینبار شما را با یک مد فوق الاده دیگر آشنا خواهم کرد که به وسیله
آن می توانید همانند GTA V شخصیت خود را به لوییس، نیکو و جانی تغییر دهید.
نمونه آن را در تصویر فوق مشاهده می کنید. توصیه می کنم که حتما دانلود و
یک تنوع بزرگی در بازی خود ایجاد کنید!

بر روی دانلود کلیک فرمائید. ( پسورد : www.game2download.ir )

برای نصب فقط کافیست فایل MainCharSwitch.net.dll و فولدر MCS Files را در فولدر scripts بریزید.

اگر این پوشه را ندارید اینجا کلیک فرمائید. (برای نصب این فولدر شما باید فایل ScriptHookDotNet.asi و فولدر scripts را در شاخه اصلی فولدر بازی خود بریزید.) ( پسورد : www.game2download.ir )

» آموزش استفاده : بعد از نصب وارد بازی شوید. حالا کلید X را نگه دارید تا عکس شخصیت ها ظاهر
شود. حالا می توانید با کلید Num1 به نیکو، با کلید Num2 به لویس و با
کلید Num3 به جانی تغییر شخصیت دهید. حتی می توانید بدون نگه داشتن X این
کار رو انجام دهید.چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم

منبع : گیم 2 دانلود

چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم
چگونه شخصیت بازی gta iv را عوض کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *