چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

 
helpkade
چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم
چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

در این مطلب، قصد داریم تا نحوه آزاد کردن تنها شخصیت قابل‌ آزادسازی Mortal Kombat 11 را به شما آموزش دهیم.

Mortal Kombat 11 مدتی است که به بازار عرضه شده و این عنوان از فرنچایز، مبارزان زیادی را هم در خود جای داده است. در حالی که با شخصیت‌هایی نام آشنا طرف هستیم و همه‌ی آن‌ها را هم از قبل از عرضه‌ی بازی می‌شناختیم، فقط یک شخصیت در بازی وجود دارد که باید آن را آزاد کرد. این نکته را باید در نظر گرفت که این شخصیت به خودی خود باز نخواهد شد و باید برای آزاد کردن او، مقداری تلاش کنید. در مورد «فراست» (Frost) صحبت می‌کنیم، که البته آزاد کردن‌اش اصلا کار دردسرسازی نیست. در واقع همان بار اولی که بخش داستانی را تجربه می‌کنید، با کمی دقت می‌توانید شاگرد ساب‌زیرو (Sub-Zero) را هم به جمع شخصیت‌های قابل بازی خود اضافه کنید. اگر دوست دارید تا این کاراکتر جالب را در میان انتخاب‌های خود برای مبارز مورد نظرتان داشته باشید، با پیکسل آرتس همراه شوید.

در ادامه متن بخشی از خط داستانی بازی اسپویل خواهد شد

کلید آزاد کردن شخصیت Frost در بخش داستانی مورتال کامبت ۱۱ نهفته است. تقریبا پس از پیمودن یک سوم از خط داستانی بازی، می‌توان او را آزاد کرد ولی آزاد کردن او هیچ ربطی به مواردی چون «درجه سختی خاص» ندارد و حتی برای اطمینان می‌توانیم قول بدهیم که اگر با درجه سختی خیلی آسان هم به سراغ آزاد کردن او بروید، به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

چهارمین بخش از خط داستانی بازی ماجرای «استاد بزرگ ساب‌زیرو» و «استاد بزرگ هانزو هاساشی» (Grandmaster Hanzo Hasashi) یا همان «اسکورپین» (Scorpion) را روایت می‌کند. این دو نفر به سراغ پاکسازی یک مقر از دشمن می‌روند. آن‌ها سرنخی را دنبال می‌کنند که بر طبق آن گویا «کرونیکا» (Kronika) دوباره «سکتور» (Sektor) را احیا کرده و او در تلاش است تا نینجاهای هنوز زنده‌ی «لین کوئی» (Lin Kuei) را تبدیل به سایبورگ کند. در حالی که ساب‌زیرو و اسکورپین متوجه می‌شوند که واقعا این کارخانه دوباره فعال شده و آن اتفاق هولناک در جریان است، باید با زیردستان سکتور روبرو شوند و یک سری غافل‌گیری‌های دیگر هم در این بخش از داستان بازی وجود دارد.

یکی از این غافل‌گیری‌ها فراست است. او نقش دست راست سکتور را ایفا می‌کند. فراست از اتحاد میان ساب‌زیرو و هانزو هاساشی و قبیله او یعنی «شیرای رایو» (Shirai Ryu) خشمگین می‌شود و همین او را به دست به یکی کردن با سکتور برای ساخت «لین کوئی» مطابق سلیقه خودش سوق داده است. در این بخش از داستان بازی شما ۴ مبارزه باید انجام دهید و در هر ۴ مبارزه، می‌توانید از میان ساب‌زیرو و اسکورپین مبارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای آزاد کردن فراست، هر ۴ بار شخصیت ساب‌زیرو را انتخاب کنید. وقتی که این بخش به پایان رسید، اگر به منوی اصلی بروید متوجه آزاد شدن شخصیت فراست خواهید شد. اگر احیانا یک یا چند بار اسکورپین را انتخاب کردید، یادتان باشد که در هر زمان می‌توانید این بخش از داستان را دوباره تجربه کرده و این بار می‌توانید هر ۴ بار ساب‌زیرو را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای باز شدن شخصیت فراست باید حتما اتصال به اینترنت داشته باشید.

امیدواریم از حضور بانوی یخی مورتال کامبت ۱۱ در میان مبارزان خود لذت ببرید! شما می‌توانید نگاهی نیز به نقد و بررسی بازی به قلم دانیال دهقانی در اینجا بیندازید.

چگونگی آنلاک کردن فراست در مورتال کامبت 11 بصورت رایگان : http://yon.ir/v02g6

سوالات  

♛ شرایط عضویت در وی ای پی و گرفتن رنک ان ♛نحوه عضویت در اتاق تبادل امتیازات طلایی ♛بزودی ♛ به زودی ♛ به زودی..

مشکلات  

♛ اموزش کار با انجمن ♛ اموزش ارسال پست ♛ حل مشکل Crash Reporter در فایرفاکس ♛ به زودی..♛ به زودی..

تاپیکهای خواندنی 

چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

♛ قوانین سایت ♛ روش حذف کردن کش و کوکی های مرورگر ♛ اموزش زدن برچسب به تاپیک ها ♛به زودی… ♛ به زودی..

کانال …. انجمن کمبت را دنبال کنید برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای استفاده از امکانات سایت و دیدن
چت باکس باید ثبت نام کنید برای ثبت نام
اینجا
کلیک کنید

انتخاب سریع یک انجمن 


نمایش برچسب‌ها

بازی های انلاین سایت

آیا شخصیت فراست (Frost) در مورتال کمبت شاگرد بدی است؟

پس امروز با ما در مستر گیمرز، مرجع بازی ها همراه باشین تا با هم به داستان زندگی یکی از کاراکتر های مورتال کمبت (شخصیت فراست ) بپردازیم.

 

نام: فراست

نژاد: سایبورگ (سابقا انسان)

چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

اولین حضور: مورتال کامبت: اتحاد مرگبار (Mortal Kombat: Deadly Alliance)

 

 

 

اولین حضور فراست در مورتال کامبت: اتحاد مرگبار (Mortal Kombat: Deadly Alliance) بود، او فردی رویا پرواز بود که تعهدش برای آموزش و نبرد تحت تاثیر غرور و خصومت‌هایش قرار گرفت، او نمیتوانست افرادی مثل کیتانا و سونیا را بالاتر از خودش در مبارزه ببیند.

 

نکته۱: اگه میخوای این رمز ها رو بزنی باید سمت چپ میدان مبارزه باشید.

نکته ۲: اگه سمت راست میدان مبارزه باشید در رمز ها جای چپ، راست عوض میشود.

 

 

رمز Ice Sculpture در حالت نزدیک (Close)

 

رمز The Cyber Initiative در حالت وسط (Mid)

  

 

 

 

زمانی که ساب زیرو با قبیله‌ی دشمنش یعنی اسکورپیون به صلحی و تاریخی بعد از جنگ و خونریزی رسید، فراست به استادش بدگمان و ناامید شد و او را دیگر شایسته رهبری ندانست، و او را به مبارزه تلبید. با این حال ساب زیرو فراست را شکست داد و از قبیله تبعید کرد. به این ترتیب فراست سال‌ها به دنبال قدرت بود تا استاد و پدر خوانده سابقش را نابود کند.

زمانی که کرونیکا او را در مسیر نقشه شوم خودش دید فراست را به خدمت گرفت، شانس به فراست رو کرد. او امیدوار بود که بتواند رهبری لین کوئی را برای خودش به دست آورد و ساب زیرو را شکست دهد. فراست توسط کرونیکا به طور کامل سایبری شد و مطابق با برنامه کرونیکا به سکتور و سایرکس کمک کرد تا ابتکار سایبری را دوباره راه‌اندازی کنند فراست از خیلی از جهات به بی هان (نوب سایبات) ساب زیرو سابق شباهت دارد.

متشکریم که همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها هستید، خوشحال میشیم نظر خود را راجع به شخصیت فراست (Frost) در مورتال کمبت ، در پایین همین پست برایمان ارسال کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

اگر به دنبال اطلاعاتی با ارزش، کامل و به روز برای بازی ها هستید به بخش گیم اینفو و اگر به دنبال مکان های ارائه دهنده خدمات بازی هستید به بخش گیم هاوس در مستر گیمرز مراجعه کنید.

صادرات زعفران / قیمت شیائومی / مدل مو / لپتاپ دل Dell / مشاوره دیجیتال مارکتینگ / پایگاه اطلاع رسانی صنعت / خرید و فروش فیش حج / خرید یوسی پابجی / خرید کاغذ دیواری اتاق کودک /

چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

گروه مستر گیمرز یک رسانه خبری-آموزشی است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.

هدف گروه مستر گیمرز بالا بردن سطح آگاهی عموم فارسی زبانان راجع به انواع بازی ها (گیم ها) اعم از بازی های کامپیوتری (ویدئو گیم) ، بازی های موبایلی، بازی های تخته ای، بازی های پرتحرک، بازی های گروهی-خانوادگی، باری های کارتی و بازی های آموزشی، با اتکا به تیمی با انگیزه، خلاق، هدفمند و گیمر می باشد.

اطلاعات و جزئیات مورتال کمبت

ارث‌رلم

ارث‌رلم

تایم‌لاین اول: انسان/کرایومانسر
تایم‌لاین دوم: سایبورگ/کرایومانسر

فراست (Frost) یکی از شخصیت‌های مجموعه بازی مورتال کمبت است. او یک جنگجوی مونث در لین کوئی است که اولین بار در Mortal Kombat: Deadly Alliance نمایش داده شد.چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

او اولین بار به عنوان شاگرد ساب-زیرو در Mortal Kombat: Deadly Alliance حضور پیدا کرد. او فردی بلند پرواز بود که تعهدش برای آموزش و مبارزه کردن تحت تاثیر غرور و خصومت‌هایش قرار گرفت. او نمی‌توانست افرادی مثل سیفو و سونیا را بالاتر از خودش ببیند.

زمانی که ساب-زیرو با قبیله‌ی دشمنش یعنی اسکورپیون به صلحی تاریخی رسید، فراست به استادش بدگمان شد و او را شایسته رهبری ندانست، و او را به چالش کشید. با این حال ساب-زیرو او را شکست داد و تبعید کرد. به این ترتیب فراست سال‌ها به دنبال قدرت بود تا استاد سابقش را نابود کند.

زمانی که کرونیکا او را در مسیر نقشه ی خودش در ریست کردن خط زمانی به خدمت گرفت، شانس به فراست رو کرد. او امیدوار بود که بتواند رهبری لین کوئی را برای خودش به دست آورد. فراست توسط کرونیکا به طور کامل سایبری شد و مطابق با برنامه کرونیکا به سکتور و سایرکس کمک کرد تا ابتکار سایبری را دوباره راه‌اندازی کنند.

Filed Under: سایبورگ‌ها, شخصیت‌ها, نینجاها

Copyright © 2021 Flopsy All rights reserved

۸ دیدگاهارسال شده توسط: نیما رمضانی ۱۰ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۱۳:۴۰

بازی مورتال کمبت ۱۱ بدون شک دارای یکی از خیره کننده‌ترین پایان‌های این مجموعه است. اما چگونه هر سه پایان مختلف بازی Mortal Kombat 11 را تجربه کنیم؟

چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

پایان بازی مورتال کمبت ۱۱ به شکلی رقم می‌خورد که مسیر را برای تغییرات وسیع در قسمت‌های بعدی هموار می‌کند. البته ما هنوز نمی‌دانیم سازندگان کدام پایان را به عنوان پایان اصلی در نظر می‌گیرند.

این مطلب دارای اسپویل است پس اگر بازی را تجربه نکرده‌اید، از خواندن آن صرف نظر کنید

بازی مورتال کمبت ۱۱ دارای یک شخصیت منفی جدید به نام کرونیکا (Kronika) است که در واقع نگهبان زمان به حساب می‌آید. او قصد دارد با تغییر خط زمانی به چیزی به نام «عصر جدید» دست پیدا کند. در این خط زمانی جدید، ریدن (Raiden) وجود ندارد و تعادل بازمی‌گردد، بدین معنا که قلمروهای مختلف وارد یک جنگ بی‌نهایت خواهند شد. قهرمانان بازی مورتال کمبت ۱۱ در اکثر بخش‌های داستان تلاش می‌کنند تا جلوی این نقشه را بگیرند. کرونیکا زمان را دستکاری می‌کند و شخصیت‌های قدیمی و جدید را به یک خط زمانی جدید وارد می‌کند، همین باعث می‌شود تا نسخه‌های جوان‌تر شخصیت‌های محبوب مجموعه با نسخه پیرتر خود همکاری کنند و یا حتی در مقابل آن‌ها به مبارزه بپردازند (بسته به شرایط مختلف).

در بخش‌های پایانی Mortal Kombat 11، ریدن روح‌اش را با لیو کانگ تلفیق می‌کند و این باعث می‌شود کانگ به یک خدا تبدیل شود و خود را «لیو کانگ خدای آتش» خطاب می‌کند. آن‌ها این کار را انجام می‌دهند تا بتوانند کرونیکا را شکست داده و از تکمیل نقشه‌هایش جلوگیری کنند. علی رغم تلاش‌هایشان، آن‌ها نمی‌توانند پیروز شوند و کرونیکا خط زمانی را تغییر می‌دهد. کانگ و کرونیکا در دوران گذشته و در زمان دایناسورها با یکدیگر مبارزه می‌کنند (حتی یک تی رکس را نیز مشاهده می‌کنید). از اینجا، اتفاقات پیچیده‌تر می‌شود، شما در حین این مبارزه می‌توانید سه پایان مختلف را تماشا کنید.

برای دستیابی به بهترین پایان، شما باید کرونیکا را بدون از دست دادن راند، شکست دهید. اگر موفق به انجام این کار شوید، لیو کانگ که به صورت موقت تبدیل به خدا شده بود، خدا بودن خود را تثبیت می‌کند و در مقابل ریدن تبدیل به انسانی فانی می‌شود. ریدن سپس از کانگ می‌خواهد تا خط زمانی را تحت تاثیر قرار دهد و کانگ وارد عمل می‌شود. او در این مسیر، کیتانا را با خود می‌برد و آن‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بتوانند بهترین آینده ممکن را بسازند. کیتانا در انتها به کانگ هشدار می‌دهد هر کاری کنند، شر و بدی باز خواهد گشت. بازی در همین لحظات حساس به صورت باز به پایان می‌رسد.

برای دیدن پایان بعدی، شما باید حداقل یک راند را به کرونیکا ببازید که در این صورت، او کانگ را در زمان به عقب‌تر هم می‌فرستد. این پایان هم در واقع یک پایان خوب است، با این تفاوت که این بار به جای کیتانا، خود ریدن سوگند یاد می‌کند که در کنار کانگ خط زمانی را درست کند، البته تا زمانی که زنده باشد، زیرا او دیگر جاویدان نیست.

برای دیدن پایان بد، شما باید دو راند را به کرونیکا ببازید که در این صورت می‌توانید ویدیویی از کشته شدن کانگ به دست کرونیکا را تماشا کنید. البته به شما گزینه شانس مجدد داده می‌شود اما در هر صورت این پایان، یک بخش تازه‌ کوچک را به خط داستانی بازی اضافه می‌کند.

هنوز مشخص نیست کدام پایان، پایان اصلی محسوب می‌شود و احتمالا باید تا عرضه شماره ۱۲ منتظر بمانیم که آن نیز به همین زودی‌ها اتفاق نمی‌افتد. استودیوی ندررلم چند سال آینده را برای سر و شکل دادن به قسمت بعدی فرصت دارد. اما نکته قابل توجه این است که لیو کانگ حالا می‌تواند زمان را دستکاری کند و این یعنی سازندگان می‌تواند اتفاقات جالبی را رقم بزنند. کانگ در یکی از پایان‌های فرعی بازی مورتال کمبت سال ۲۰۱۱ نیز تبدیل به خدای آتش شده بود اما این بار قدرت‌هایش را در قسمت‌های بعدی نیز به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

سیستم مورد نیاز بازی Mortal Kombat 11

بازی مورتال کمبت ۱۱ هم‌اکنون بر روی رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

برچسب ها : Mortal Kombat مورتال کمبت 11

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

اخه تا تیکن هست بریم سراغ این؟ قبلا که سگا بود این جزو بهترین بازی ها بود الان نه

همش نماد شیطانه

واقعا به همچین چیزی نیاز بود مرسی

خوش به حال اونایی که پولشو داشتن و خریدن،ما که نداریم

پول غذا نداریم په برسه به بقیه رفاه ها.
تو اینترنت هر چیزی میبینیم فقط حسرت میخوریم وگرنه من خودم بلشخصه میخوام همه چی داشته باشم و استفاده کنم. یکیش همین کنسول با تلویزیون- موبایل خوب – خودروی استاندارد – خونه مستقل – درامد استاندارد و و و و نمیدونم چرا بدنیا اومدیم بعدا میگن نرید خلاف

من که بابدبختی خریدم

سرگرم این چرندیات نباش فرزندم این دنیا گذرا س

پس یک راه بی دردسر واسه خودکشی معرفی کن زودتر از این جهنم بریم ….
فقط شرطش اینه که اول خودت باید امتحانش کنی

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

گیم نیوز – آخرین اخبار دنیای سرگرمی

دموی Resident Evil Village را همین حالا در پلی استیشن ۵ تجربه کنید
چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

صاحبان نسخه پی سی بازی هیتمن ۲ مراحل هیتمن ۳ را به رایگان دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

تاریخ انتشار بسته الحاقی شماره ۱ حالت زامبی بازی Black Ops Cold War مشخص شد

بررسی انیمیشن Soul – فراتر از یک انیمیشن معمولی

تمام دوست‌داران سبک مبارزه‌ای با نام سری بازی‌های Mortal Kombat آشنا هستند؛ سری بازی‌هایی که احتمالا به محض شنیدن نام آن، خشنوت بسیار بالا و گیم‌پلی جذابش برای شما تداعی می‌شود. حال با توجه به محبوبیت این سری و همچنین انتشار جدیدترین نسخه‌ی آن با نام Mortal Kombat 11، در سری مقالاتی سعی داریم تا آموزش جامعی برای این بازی ارائه دهیم. در نخستین شماره از این سری مقالات به بررسی واحد‌های پولی Mortal Kombat 11 و پیشنهاد بهترین راه برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی پول درون بازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه دهیم. بنابراین برای آموزش کسب سکه و کریستال در مورتال کامبت 11 در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

استودیوی ندررلم توانسته است تا با ساخت بازی Mortal Kombat 11 و عرضه‌ی محتوای مختلف برای آن، طرفداران سبک مبارزه‌ای را برای ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. با این حال برای دست یافتن به تمام محتوای جذاب Mortal Kombat 11 لازم است تا به جمع‌آوری مقدار قابل توجهی سکه، کریستال و دیگر واحدهای پولی بازی بپردازید. از طرفی ممکن است که بسیاری از بازی‌بازان زمان کافی برای اختصاص دادن به این بخش را نداشته باشند. اگر شما از جز این دسته از بازی‌بازان هستید، خبر خوشی برای شما داریم چراکه شما می‌توانید در زمان کمی بخش بسیاری از محتوای Mortal Kombat 11 را دریافت کنید.

در بازی مورتال کامبت 11 از سه واحد پولی مختلف با نام‌های Koins ،Hearts و Time Crystals برای به دست آوردن آیتم‌های مختلف استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، برای به دست آوردن آیتم‌های مختلف زمان نسبتا زیادی را باید صرف به دست آوردن سکه و کریستال کرد. با این حال روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با کم‌ترین تلاش بیشتری بهره را داشته باشید.

حرکات Rain در بازی مورتال کامبت ۱۱ آلتیمیت را تماشا کنید

تماشا کنید: همه تمام کننده‌ها و فیتالیتی‌های Mortal Kombat…

بدون شک بسیاری با بخش‌های Tower of Time و یا Endless Klassic آشنایی دارند؛ بخش‌هایی که با هر برد جوایزی به شما تعلق می‌گیرد. حال سعی داریم تا در این مطلب به شما نشان دهیم که چگونه در کوتاه‌ترین زمان بیشترین بهره را از این بخش‌ها داشته باشید.

با انتخاب این گزینه دیگر نیازی نیست که شما به مبارزه به بپردازید. بنابراین می‌توانید با انتخاب شخصیتی قوی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، از پیروزی و به دست آوردن سکه در بخش Tower of Time و یا Endless Klassic لذت ببرید. در این حین می‌توانید کارهای روزمره‌ی خود را انجام دهید و در عین حال سکه و کریستال‌های بسیاری برای خرید آیتم‌ها در مورتال کامبت 11 به دست آورید.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌‎های شخصی در دسترس است.

مطلب قبلی

اولین رویداد مشترک گیم‌نیوز و پاسیو با موضوع سریال Black Mirror برگزار شد

مطلب بعدی

تماشا کنید: تریلر جدید Greedfall تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند

تاریخ انتشار، گیم‌پلی، کاراکترها و هر آنچه لازم است از مورتال کامبت ۱۱…

اخبار مهم دنیای سرگرمی در هفته‌ای که گذشت

همه‌ی تریلرها و اطلاعات Mortal Kombat 11 از رویداد ماه ژانویه

وقتی اکانت بازی غیره قانونی باشه وقتی وصل بشی که قفل میشه

سلام
من بخش داستانی بازی رو کامل تموم کردم
اما شخصیات قفلش باز نشد
لباس های شخصیت هام هیچکدوم ازاد نشد چجوری میتونم بازشون کنم؟

اکانتت همه تو اکانت هک نمیشه

ببخشید من ایکس باکس خودمو آفلاین کردم نمی‌دونم چجوری باید بخش های دیگه رو بگیرم لطفا یکی بهم توضیح بده

سلام و درود خدمت نویسنده عزیز من میخوام چند توضیحی به کاربران عزیز و بزرگوار بگم
من بازی m11k یعنی mortal kombat 11 را در ps4 و xbox one خودم دارم شما باید اگر ps4 یا xbox one یا وان اس دارید کاربران عزیز باید باید در play station store تان این شخصیت هارا دانلود کنید با اینترنتشون و اگر کلش را بریزید میتوانید آفلاین بازی کنید نیازی هم به کلش ریختن نیست و اگر کلش را بریزید قوی و با مرحله بالا وارد میشود و هر شخصیت نزدبک به ۶۰ الی ۱۰۰ مگ ،میخواد
من امیر مهدی قویدل هستم متخصص ، اینترنت app store لولت فارسی
Google play دیاتور لنز فارسی پاند

سلام میشه راهنمایی کنید به من که چجوری میتونم مورتال کامبت 11 رو آفلاین بازی کنم ؟ اکانت هکی دارم به هیچ وجه نمیتونم به اینترنت متصل بشم، ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام روی شخصیت های بازی پیغام on quest اومده باید که کار کنم؟

چگونه بخش تاور اف تایم رو باز کنم

سلام چجوری میتونم شخصیتهای قفل رو باز کنم ؟؟؟؟

نسخه اندرویدی چرا تمام شخصیت ها قفل هست چطوری باید شخصیت ها رو باز کنم
حتی برنز ها هم قفل هست
اما تو نسخه اپل بازه

نسخه اندرویدی چرا تمام شخصیت ها قفل هست چطوری باید شخصیت ها رو باز کنم
حتی برنز ها هم قفل هست
اما تو نسخه اپل بازه

چجوری شخصیتارو بازکنم رایگان نمیشه؟

سلام
خیر. توضیح داده شده در مطلب.

سلام در حالت آفلاین کاری نمیشه کرد نه پولی میده نه چیزی باز میشه اگه آفلاین باشیم همین پایه بازی رو فقط داریم؟چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

سلام، وقت بخیر. بله باید آنلاین باشید.

اشتباه نوشتم اکانت بازیم هکیه چه کنم

سلام من بد بخت اکانت های دارم پولم صفره چیکار کنم بگو توروخدا بگو حریم در امده اگه میدونی بگو

سلام دادا من هرکاری میکنم بهم پول اینا نمیده خرکاریم کردم کریپت باز نشده تورو خدا یکاری بکنین

سلام دوست عزیز. مراحل رو طبق آموزش انجام بدی خیلی راحت میتونی از Tower of Time سکه بگیری.

برای دسترسی به کریپت هم باید یه حساب کاربری فعال (نه مهمان) روی کنسول یا پی سی داشته باشی و آنلاین باشی. تو حالت آفلاین کریپت باز نمیشه

اگر داخله گوشی (Iphone) بازیمو ادامه بدم، میتونم یه کُد بگیرم ازش که به PS4 انتقال بده، و دیگه نیازی به آنلاین شدنم تویه PS4 نباشه ؟

سلام دادا من هرکاری میکنم بهم پول اینا نمیده خرکاریم کردم کریپت باز نشده

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

پربازدیدترین

تیزر جدید Resident Evil Village طرفداران را حسابی هیجان زده کرده است

بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ که باید تجربه کنید

نگاهی به قسمت چهارم سریال قورباغه – انگشت اشاره

بزرگ‌ترین به روز رسانی سایبرپانک ۲۰۷۷ تا چند روز آینده منتشر می‌شود

۳۰ تصویر پشت صحنه که برای همیشه دید شما به فیلم موردعلاقه‌تان را تغییر…

راهنمای جامع و کامل کاراکترهای بازی Genshin Impact اختصاصی گیم‌نیوز

نگاهی به قسمت پنجم سریال قورباغه – وضعیت قرمز

پیشنهاد سردبیر

نقدی بر فضاسازی سریال قورباغه بر اساس پنج قسمت اول –…

انیمیشن Soul و نشانه زندگی پس از مرگ به جای علاقه به زندگی

معرفی توماس وینتربرگ کارگردان دانمارکی فیلم شکار، جشن و یک…

چگونه سی دی پراجکت برای حفاظت از سایبرپانک ۲۰۷۷ اعتبار خود…

اخبار بازی ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس ، سایبرپانک 2077 ، بازی PES 2021 ، راهنمای بازی ، انیمه

دموی Resident Evil Village را همین حالا در پلی استیشن ۵ تجربه کنید

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

صاحبان نسخه پی سی بازی هیتمن ۲ مراحل هیتمن ۳ را به رایگان دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village مشخص شد – عرضه برای کنسول‌های نسل هشتم

تاریخ انتشار بسته الحاقی شماره ۱ حالت زامبی بازی Black Ops Cold War مشخص شد

بررسی انیمیشن Soul – فراتر از یک انیمیشن معمولی

Register with your social account

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذاريد!

شما اين ويدئو را نپسنديديد! از بازخوردتان سپاسگزاريمچگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم

آموزش بازکردن شخصیت فراست (Frost) در مورتال کامبت 11

چگونگی آنلاک کردن فراست در مورتال کامبت 11 بصورت رایگان

چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم
چگونه شخصیت فراست مورتال کمبت 11 را باز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *