چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

 
helpkade
چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم
چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

آی تی رسان – مقالات روز تکنولوژی، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر

چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

روی صفحه نمایش تلفن هوشمند نازنینتان خش افتاده است؟ زیاد ناراحت نباشید راه‌هایی وجود دارد. فقط به خاطر داشته باشید که موارد زیر شاید به بدتر شدن مشکل شما بی‌انجامد. مخصوصا مواردی که باید خودتان انجام دهید، پس هیچ تضمینی در پاسخ دادن تمام راه حل‌های موجود وجود ندارد. تنها در مقاله زیر تلاش شده تمام راه‌های ممکن ذکر شوند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که سری به گارانتی دستگاه خود بزنید و مطمین شوید که آیا امکان تعویض صفحه نمایش جز موارد گارانتی است یا خیر؟ به این فکر کنید که آیا می‌توانید با وجود آن خش یا ترک خوردگی به زندگی خود ادامه دهید؟ آیا اصلا این خش ارزش هزینه کردن یا به خطر انداختن کل صفحه نمایش را دارد؟ در آخر وقتی کار از کار گذشته است، حداقل با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش از آسیب‌های بعدی جلوگیری کنید و خشهای موجود را کمرنگ‌تر کنید.

راه حل اول: خمیر دندان، واکس‌های ضد خش ماشین، کرم، روغن‌ها یا لوسیون در رابطه با استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌ها دو نظر وجود دارد، موافق و خالف. مخالفین بر این باورند که این واکس‌ها یا کرم‌ها که می‌گویند خش و خط‌های صفحه را از بین می‌برند هرگز قادر به چنین کاری نیستند و موافقین هم سر این راه حل قسم می‌خورند. حالا اگر می‌خواهید این روش‌ها را امتحان کنید سری به کرم‌های از بین برنده خش ماشین، خمیر دندان یا ترکیبی از سفیده  تخم مرغ با سولفات آلمینیوم پتاسیوم بزنید. پیش از استفاده فراموش نکنید که تمامی در گاه‌های موجود را به خوبی بپوشانید، سپس با یک تکه پارچه نرم ماده دلخواه را در قسمت مربوطه بمالید. برای چند دقیقه این کار را انجام دهید.

راه حل دوم: سمباته کشیدن یک راه حل خشن‌تر و جدی‌تر سمباته کشیدن از طریق برگه سمباته مناسب است. استفاده از پودر اکسید سریوم که با ترکیب با آب ماده‌ای تشکیل می‌دهد که با استفاده از یک تکه پارچه به راحتی می‌توانید از آن برای صفحه نمایش زخم خورده خود استفاده کنید، راه حل سنتی و البته مناسبی است. باز هم می‌گوییم در استفاده از پولیش‌ها یا سمباته بسیار احتیاط کرده تا از آسیب‌های جدی‌تر جلوگیری شود.

راه حل سوم: به کار گیری محافظ صفحه نمایش در ادامه قرار است به راه حل‌های پیشگیری کننده بپردازیم. محافظان صفحه نمایش که در بازار موجود هستند می‌توانند تا حدی از خش و خط افتادن روی صفحه اسمارت فون‌تان جلوگیری کنند. چرا تا حدی؟ چون خود من شاهد بوده‌ام که حتی با وجود این محافظ‌ها اگر شی، تیزی و برندگی زیادی داشته باشد و ضربه شدید باشد، قطعا این روش هم پاسخگو نخواهند بود. نکته دیگر این است که زیاد به تعاریفی که از سمت سازندگان دررابطه با ضد خش بودن صفحات زده می‌شود اعتماد نکنید و مراتب احتیاط را حتما به جا آورید. مورد دیگر استفاده از کیس‌ها و کاورهایی است که در بازار به شکل اورجینال یا غیره موجود هستند. البته نکته‌ای که در خرید این محافظ‌ها باید در نظر بگیرید جنس بدنه آنها است. هنگام خرید حتما توجه کنید که پلاستیک یا هر ماده دیگری که برای ساخت آنها استفاده شده صیقلی بوده و در لبه ها بر آمده یا تو رفته نباشد. زیرا اگر این محافظ‌ها به درستی ساخته نشده باشند خود می‌توانند به صفحه نمایش و به طور کلی به اسمارت فون شما آسیب برسانند.

راه حل چهارم: صفحه نمایش را عوض کنید اگر شکستگی در صفحه نمایش به شکل بدی باشد، قطعا راه دیگری جز تعویض آن نمی‌ماند. با اینکه این راه گران تمام می‌شود، اما شاید در برخی موارد به تعویض کلی گوشی بی‌ارزد. دربرخی از کشورها اگر آیفون شما دچار شکستگی در صفحه نمایش شود کمپانی ترجیح می‌دهد به شما یک تلفن جدید ارایه دهد تا برای تعویض صفحه نمایش هزینه کند. به هر حال اگر قرار به تعویض یا تعمیر شد بهترین کاری که می‌توان انجام داد تماس با نمایندگی فعال محصولی است که آنرا تهیه کرده‌اید. البته راه دیگری هم وجود دارد که شاید کمی ریسکی باشد. می‌توانید از تعمیر کارهای آزاد هم برای تعویض صفحه نمایش خود استفاده کنید. اگر تصمیم دارید تلفن هوشمند خود را به جایی غیر از نمایندگی بسپارید حتما از معتبر بودن و کار بلد بودن آنها مطمین شوید.

در آخر به این نکته توجه کنید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. در نگه داشتن تلفن هوشمند خود حداکثر تلاش لازم را به کار گیرید، زیرا با هر خط و خالی که روی آن می‌افتد از قیمت فروش آن (اگر روزی قصد فروشش را داشته باشید) کاسته می‌شود.

چگونگی هک کردن کامپیوتری که به اینترنت متصل نیست!

چگونه ارور nvlddmkm.sys را در ویندوز 10 حل کنیم؟

چگونه اسلایدهای پاورپوینت را به‌صورت عکس ذخیره کنیم؟

DAC اکسترنال چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

میتونین بگین چور میشه با برق ناخن شکستگی رو درست کرد

گوشی من یه ترک خیلی کوچک داره واقعا داره دیونم میکنه چگونه میشد برطرفش کرد هرکس بلد باشد خواهشا بهم بگوید به او مژدگانی میدهم چون ارزش نداره تعویضش کنم لطفا بگوید

کسی راه حل داره واسه اینکه رو گوشی استیون شسکت باید چیکار کنیم که تاچ رو عوض نکنیم بعد از ریخته شدن استیون دو خط سیاه و یک خط سفید ابری مانند افتاده کسی راه کار داره

من گوشه های گلکسی گوشیم شکسته چه کار کنم

همه ی این کار ها الکی هستش 🤬بالای گوشیم ترک ور داشته بود زورم میومد عوض کنم چون میشه ۸۰۰ تومن 🥺یکی توی نظر های گفته بود با برق ناخن میشه که ترک رو برطرف کنی 😱من هم همین کار رو کردم درست شد 💋💋

هیچی مثه برق ناخن ترک و شکستگی رو پر نمیکنه ولی باید بلد باشی چون باس با تیغ اینکارو انجام بدی..

سلام میتونید بگید چجوری انجام داد لطفا

میشه. بگی چطوری

با سلام. خدمت. شما. دوستان تروخدا راه حل. خوب. بدید. من. گوشه ی. تبلتم. ترک یا. حالت. شکستگی. پیدا. کرده. البته. خیلی. زیاد. هم. نیست. ولی. همین. یه. ذره. داره. دیوونم. میکنه. می خوام ال ای دی شو عوض کنم. ولی ارزشی نداره. به. خاطر اون یه ذره حالا اگه روشی قابل میدونید. بگید !!!! کلا. جمع. کردم. ال ای دثجیش. شده.۲۹۰. تومن. ولی اخه. شکستگیش از.کناره ی. تبلت. رد نشده. درزم. تبلتم hms هست. وای.

مسخره است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چ جالب راه حل برای این که صفحه نمایش خط خورده رو تمیزش کنید بهتره عوضش کنید ههه من خودم تعمیرکار موبایلم و بهتون میگم سعی کنید مراقب گوشیتون باشید گوشی تعمیری هیچ وقت مثل قبل نمیشه بگو خوب

بابا اگه شکست و ترک خورد به همه میگی تم مرد عنکبوتی نصب کردی… از همه راهها هم راحت تره!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد.

ذخیره اسم و ایمیل من

آخرین مطالب سایت

آخرین آمار ترابردپذیری اپراتورهای تلفن همراه ایران منتشر شد

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در بازار ایران

چگونگی هک کردن کامپیوتری که به اینترنت متصل نیست! چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

محبوبیت آی‌فون SE و آی‌فون 6s در میان کاربران از…

آیا موجودات فضایی نیز مشتاق‌اند که با انسان‌ها در ارتباط…

آخرین قیمت‌ها

لیست قیمت لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در بازار ایران

لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال‌‌جی در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار ایران

لیست قیمت کنسول بازی در بازار ایران

لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران

لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار ایران

سرگرمی

معرفی فیلم‌های آموزنده و تاثیرگذار که همه‌ دختران باید ببینند

معرفی هفت تا از بهترین کتاب‌ها برای خودشناسی

تصاویری خنده‌دار و فتوشاپی از سناتور برنی سندرز در مراسم تحلیف جو…

ایمیل خود را وارد کنید

خوش آمدید، وارد اکانت خود شوید

بازیابی رمز عبور

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

 

 

از آنجا که نمایشگرهای تلفن همراه بسیار سخت تر از گذشته هستند ، به نظر می رسد آنها دچار خرابی نمی شوند اما متأسفانه ، اینگونه نیستند. اغلب سقوط تلفن همراه شما می تواند صفحه نمایش آن را خراب کند و تلفن همراه شما دیگر نمی تواند مفید تلقی شودآیا می دانید بیشتر افراد حدود 6 بار در ماه تلفن های همراه خود را رها می کنند؟ بسیاری از تلفن های همراه اندرویدی کمی بادوام تر از آیفون ها هستند ، اما این بدان معنی نیست که از آسیب در امان هستند بنابراین شما برای چندمین بار تلفن همراه اندرویدی خود را رها کردید و اکنون یک الگوی وب عنکبوتی زیبا در صفحه اصلی خود دارید ! اگر گارانتی تلفن همراه شما به پایان رسیده است ، در اینجا گزینه هایی برای ترمیم گلس گوشی شما وجود دارد که فقط لازم است یک صفحه نمایش خرد شده گوشی خود را تعمیر کنید اما چگونه برای ترمیم گلس گوشی شیائومی خود اقدام کنید ؟ با چه گزینه هایی باید برای ترمیم گلس گوشی خود شروع کنید؟ ما پاسخ تمام سوالات شما را درباره ترمیم ال سی دی شکسته گوشی در این مقاله بیان خواهیم نمود .

ترمیم گلس گوشی

 

چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

چگونه ترمیم شیشه شکسته گوشی خود را انجام دهید

 

شیشه شکسته گوشی سناریویی است که رویاهای هر کاربر تلفن همراه هوشمند را غافلگیر می کند.شما در حال ارسال متنی هستید ، یا تلفن همراه خود را از جیب خود خارج می کنید ، و سپس کار خود را انجام می دهد و تلفن همراه شما روی صفحه نمایش پر از ترک های عنکبوتی می شود طبق آمار وتحقیقات در سال 2017 ، حدود 5 میلیون کاربر تلفن های همراه هوشمند در ایالات متحده صفحه های تلفن همراه خود را در اثر سهل انگاری شکستند این آمار نشان می دهد که احتمال شکستن برای شما چقدر محتمل است شکستن گلس گوشی سامسونگ شما حتی در صورت احتیاط افراد ممکن است رخ دهد این می تواند مشکل باشد ، به خصوص هنگامی که صفحه نمایش به جای پوشش شیشه ای ترک می خورد بنابراین شما در این مواقع نیاز به ترمیم گلس گوشی خود دارید.

 

 

اولین کاری که باید برای ترمیم گلس گوشی خود انجام دهید ، چک کردن گارانتی تلفن همراه خود شما است البته لازم است بدانید که آیا صفحه های ترک خورده صفحه نمایش شما و شرایط خاص اطراف آنها را پوشش می دهد یا خیر. انجام این کار به شما کمک می کند تا از هزینه ای که برای گارانتی تلفن همراه خود پرداخت کرده اید ، بیشترین بهره را ببرید اگر گارانتی شامل صفحه LCD گوشی شما باشد ، بنابراین ترتیب انجام این کار بسیار ساده خواهد بود البته توجه داشته باشید ، شما شاید در مواقعی نیاز به هزینه تعویض گلس گوشی سامسونگ و پرداخت هزینه های اضافی داشته باشید تنها زمان شروع مشکلات زمانی است که برای ترمیم گلس گوشی نمی توانید جایگزینی صفحه نمایش را دریافت کنید در این حالت ، شما باید تعمیرات را به تنهایی انجام دهید.

 

 

 

اگر دستگاه اندرویدی شما نسبتاً جدید است و هنوز هم تحت ضمانت سازنده است ، اولین مکانی که می خواهید برای تعمیر گوشی موبایل خود برود ، تولید کننده تلفن همراه شما است. قیمت صفحه نمایش شکسته بسته به دستگاه شما متفاوت خواهد بود مراجعه به تولید کننده همیشه گران تر از یک تعمیرگاه شخص ثالث خواهد بود ، اما ضمانت شما دست نخورده باقی می ماند و تلفن همراه شما به طور کامل ترمیم می شود (احتمالاً حتی با یک مدل کاملاً مرمت شده جایگزین می شود)

 

 

 

اگر دستگاه اندرویدی شما قدیمی و خارج از گارانتی است  یا مدل کمتری از آن برخوردار است ، احتمالاً با مراجعه به یک تعمیرگاه شخص ثالث می توانید پس انداز کنید اگر به یک تعمیرگاه در محل زندگی خود بروید ، آنها قادر خواهند بود تلفن همراه شما را به سرعت تعمیر کنید همچنین اکثر تعمیرگاه های شخص ثالث نیز در مورد قطعات تعویض شده ضمانت نامه ارائه می دهند. البته به یاد داشته باشید که استفاده از سرویس تعمیر شخص ثالث برای رفع ترمیم گلس گوشی شما تقریباً ضمانت سازنده شما را باطل می کند ، بنابراین اگر تلفن همراه شما جدید است بهتر است ابتدا نقل قول تولید کننده را بررسی کنید.

 

 

با فرض اینکه صفحه خراب دستگاه شما به شدت توانایی شما در استفاده از تلفن همراه خود را ایجاد نمی کند ، ممکن است بخواهید تا زمانی که تلفن همراه جدیدی دریافت کنید ، ترک ها را از بین ببرید برای اینکه هرچه بیشتر دستگاه شما ممکن است شکاف و ترک را حفظ کند ، ما پیشنهاد می کنیم آن را در حالت محکم و ضد ضربه قرار دهید ، زیرا هرگونه برآمدگی یا قطره می تواند باعث صدمه بیشتر شود اگر ترک های صفحه نمایش از منطقه قابل استفاده عبور می کنند ، ممکن است بخواهید به یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیز برای محافظت از انگشتان خود از بریدگی و محافظت از صفحه نمایش خود در برابر آسیب های بیشتر نگاه کنید.

 

 

برخلاف بسیاری از مشکلات تعمیر دیگر که ممکن است باعث نقص نرم افزار شود ، تشخیص شیشه ترک خورده بر روی دستگاه تلفن همراه آسان است. صفحه های تلفن همراه ترک خورده ناشی از افت و سقوط در بین تمامی گوشی ها بسیار متداول است. متأسفانه تنها راه برای تعمیر صفحه نمایش شکسته تعویض آن است غالباً صفحه نمایش ترک خورده روی عملکرد دستگاه تلفن همراه شما به سرعت تأثیر نمی گذارد با این حال ، صفحه نمایش ترک خورده می تواند خطرناک باشد ، زیرا شیشه می تواند پوست شما را برش دهد همچنین می تواند به مرور زمان مشکلات جدی تری را بر روی تلفن همراه شما مانند نقاط مرده ، نقص نور پس زمینه ، نقاط تاریک و تغییر رنگ ایجاد کند بنابراین ادامه استفاده از تلفن همراه با صفحه ترک خورده در نهایت می تواند منجر به از بین رفتن کامل عملکرد آن شود. مراکز تعمیرات زیادی وجود دارد که برای فروش در دسترس است. همچنین تعویض صفحه نمایش نیاز به دستی بسیار دقیق با چند نوار ظریف و سایر قطعات دارد یک حرکت اشتباه می تواند صدمات گسترده و پرهزینه‌ای را به دستگاه شما وارد کند

 

 

بهترین راه برای ترمیم صفحه ترک خورده تلفن همراه شما بدون خطر بیشتر ، آوردن آن به یک سرویس تعمیر حرفه ای است. تکنسین های آموزش دیده در تعمیرات تلفن همراه می توانند مشکل صفحه نمایش شما را به سرعت و با خیال راحت رفع کنند. همیشه گزینه ای وجود دارد که تلفن همراه خود را برای تعمیر به سازنده آن ارسال کنید اما اگر نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ، باید یک تعمیرگاه محلی را امتحان کنید نکته جالب این است که فقط یک جستجوی کوتاه Google برای یافتن موارد موجود در منطقه شما طول می کشد البته بسیار مهم است که بررسی مشتریان قبل از تعهد تلفن همراه خود را به یک متخصص بررسی کنید زیرا همه تعمیرگاه ها یکسان نیستند اما اگر یک تکنسین ماهر پیدا کردید ، می توانید به راحتی استراحت کنید زیرا آنها می توانند سریع صفحه نمایش شما را تعمیر کنند.

 

چند توصیه برتر برای ترمیم گلس گوشی

یکبار دیگر که گوشی هوشمند گرانبهای خود را رها می کنید و در این بین آسیب می بینید ، وحشت نکنید. تقریباً همه ما در شرایطی قرار گرفته ایم که یک صفحه نمایش گوشی هوشمند یا تبلت شکسته شود بسته به عوامل زیادی ، تصمیم بزرگی را برای اتخاذ دارید همچنین این تصمیم باید به سرعت اتخاذ شود زیرا امروزه تلفن های هوشمند و تبلت ها برای انجام کار شما ضروری هستند اکثر ما نمی توانیم ساعت ها یا حتی چند دقیقه را بدون چک کردن تلفن همراه هوشمند خود بگذرانیم با توجه به اهمیت این تصمیم ، توصیه های اصلی ما را دنبال کنید تا به سرعت عملکرد کافی برای رفع کوتاه مدت ترمیم گلس گوشی شما بازیابی شود همچنین ما برخی از نکات ادعا شده در مورد تعمیر تلفن همراه شما را برای جلوگیری از آنها جمع آوری کرده ایم ، زیرا آنها کار نمی کنند یا حتی می توانند به دستگاه شما آسیب برساند در اینجا نحوه انجام کمک های اولیه سریع و آسان تلفن همراه اسیب دیده شما آورده شده است.

 

 

 

اگر شیشه تلفن همراه شما خرد شود ، در خود صفحه ترک یا تراشه خواهید داشت اگر فقط قسمتی از شیشه ای آسیب دیده است ، ممکن است دستگاه هنوز هم کار کند و ممکن است شما بتوانید از آن به طور عادی استفاده کنید در غیر اینصورت برای جلوگیری از آسیب بیشتر دستگاه شما بهتر است سریع آن را تعمیر کنید به عنوان مثال ، اگر مایعات از بین ترک ها عبور کنند ، می تواند باعث آسیب دائمی ال سی دی گوشی شما شود.

 

 

بسیاری از افراد ممکن است استفاده از صفحه لمسی خود را با شیشه خرد شده ادامه دهند و تأثیر شیشه را بر روی دستگاه های خود به تأخیر بیندازند با این حال ، اگر صفحه لمسی پاسخگو نیست ، می تواند نشانه آسیب قابل توجهی به دیجیتال ساز دستگاه باشد که با صفحه LCD هماهنگ شده است.

 

 

چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

صفحه نمایش پیکسلی می تواند آسیب LCD را نشان دهد که مانند تکه ای از نقاط رنگی ، یک خط یا خطوط تغییر رنگ یا صفحه ای با رنگ های رنگین کمان است برای بسیاری از افراد ، این رنگ ها راهی آسان است که بدانند LCD آنها شکسته است و باید آن را تعمیر کنند رها کردن تلفن همراه شما تنها دلیل پایان یافتن صفحه نمایش پیکسل نیست با گذشت زمان ، LCD صفحه نمایش شما ممکن است در استفاده منظم خراب شود و این اتفاق در مورد سایر دستگاه های جدا از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما نیز رخ می دهد معمولاً افراد تصمیم می گیرند وقتی این اتفاق بیفتد ، یک دستگاه جدید بخرند خوشبختانه در تلفن های همراه با تعمیر LCD می توانید دستگاه را بدون نیاز به تعویض آن تعمیر کنید.

 

 

صفحه سیاه یا لکه های سیاه رنگ در تلفن همراه شما نشانگر LCD آسیب دیده است اغلب با داشتن یک LCD بد ، یک تلفن همراه هنوز هم ممکن است روشن شود و سروصدا ایجاد کند ، اما تصویر مشخصی وجود ندارد. این لزوماً به معنای آسیب دیدن قسمت دیگری از گوشی شما نیست و جایگزینی ساده با صفحه نمایش باعث می شود که مجدداً عملکرد آن فعال شود. بعضی اوقات می تواند به معنای آسیب دیدن باتری یا سایر اجزای داخلی باشد. بنابراین بهتر است یک تکنسین تعمیر تلفن همراه بسیار ماهر مشکل را تشخیص دهد که چه اشتباهی انجام شده است تا بتوان ترمیم گلس گوشی را انجام دهد خوشبختانه مشکل دستگاه شما قابل حل است چه شیشه ای گوشی شما ترک خورده باشد و چه LCD را خراب کرده باشید.

 

آدرس : تهران – خیابان انقلاب – خیابان رازی – ضلع جنوب شرقی پارک دانشجو – خیابان شیرزاد – پلاک 14 – واحد 2

ایمیل: info@digibaan.ir

تلفن :66715148-021

چگونه و چه زمانی ترمیم ترک صفحه گوشی را انجام دهید

آیا صفحه نمایش تلفن همراه خود را خرد کرده اید ؟ممکن است در حین مکالمه تلفن همراه شما از دست شما خارج شود و یا در هنگام رانندگی آن را بالای داشبورد ماشین خود بگذارید که باعث می شود صفحه نمایش گوشی شما شکسته شود خوشبختانه نمایشگر هنوز هم کار می کند و شاید صفحه لمسی نیز کنترل شود بنابراین الان چه کاری برای ترمیم ال سی دی شکسته گوشی خود انجام می دهید ؟ در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای ترمیم ترک صفحه گوشی redmi یا ترمیم ترک صفحه گوشی tecno و سایر گوشی ها خود انجام دهید.

آسیب صفحه گوشی خود را ارزیابی کنید

 

چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

صفحه شکسته گوشی شما به اشکال مختلفی به وجود می آیند و می توانند از یک شکاف کوچک و بدون آسیب تا به روشن نشدن گوشی شما متغیر باشند ، اما تمام راه به یک صفحه شکسته شده منتهی می شود در اینجا می توانید مراحل شکسته شدن صفحه نمایش گوشی را ارزیابی کرده و میزان خسارت را مشاهده کنید.

 

 

خبر خوب این است که صفحه نمایش شما اکثراً  در حالت خوبی است و باید تا زمانی که به خوبی از آن مراقبت کنید ، به همین ترتیب بماند صفحه های کرک شده ممکن است سطحی به نظر برسند ، اما می توانند منجر به آسیب بیشتر شوند ، زیرا امکان ورود گرد و غبار و رطوبت به گوشی را دارند برای جلوگیری از هرگونه صدمه بیشتر باید در اسرع وقت ترک های صفحه نمایش را بپوشانید بهترین گزینه انتخاب یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای است که می توانید برای پوشاندن ترک ها از آن استفاده کنید.

 

 

وقتی به صفحه نمایش شکسته خود خیره می شوید ، ممکن است آسیب ها سطحی به نظر برسند ، اما هنگامی که یک ضربه باعث ترک خوردگی صفحه می شود ، می تواند منجر به آسیب بیشتر حسگرهای لمسی شود و تلفن همراه شما غیرقابل استفاده باشد در حال حاضر بر روی پوشاندن ترک های صفحه نمایش خود تمرکز کنید زیرا اگر گرد و غبار و رطوبت وارد گوشی شود ، می توان آسیب را بیشتر کند بهترین گزینه انتخاب یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای است که می توانید برای پوشاندن ترک ها از آن استفاده کنید.

 

 

 

گزینه دیگر این است که از طریق تولیدکننده یا تعمیرکار شخص ثالث ، یک تعویض صفحه نمایش کامل را دریافت کنید صفحه های شکسته یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های هوشمند است ، بنابراین شما در پیدا کردن مکانی که بتواند آن را برطرف کند مشکلی ندارید. به طور معمول ترمیم ترک صفحه گوشی چند ساعت در فروشگاه طول می کشد همچنین به خاطر داشته باشید که صفحه نمایش های شکسته “آسیب تصادفی” محسوب می شوند و تحت ضمانت قرار نمی گیرند بنابراین شما بدون توجه به اینکه چه کسی ترمیم ترک صفحه گوشی شما را انجام می دهد ، می توانید هزینه آن را از جیب خود بپردازید تا صفحه نمایش گوشی جایگزین شود .

 

 

همچنین ممکن است صفحه نمایش گوشی شما نه تنها شکسته شده باشد ، بلکه به نظر می رسد که چند موضوع دیگر نیز در جریان باشند بعضی اوقات صفحه نمایش ترک خورده فقط نیاز به ترمیم ترک صفحه گوشی را دارد ، اما در موارد دیگر سنسورهای لمسی و سایر سخت افزارها نیز در اثر ضربه می توانند آسیب ببینند بنابراین در این موارد باید یک متخصص در این زمینه گوشی شما را بررسی کند تعمیرات موبایل را می توان از طریق تولیدکننده یا تعمیرکار شخص ثالث انجام داد.

 

روش های برتر ترمیم ترک صفحه گوشی

 

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا ضمانت نامه تلفن همراه  شما صفحه های ترک خورده را تحت پوشش قرار می دهد و تحت چه شرایطی قرار دارد در این صورت ترمیم ترک صفحه گوشی باید ساده باشد در بیشتر موارد مشکل اصلی بدون ضمانت تلفن همراه شما برای چند روز به طول می انجامد و ممکن است هزینه اضافی بپردازید مشکلات صفحه نمایش تلفن های هوشمند ترک خورده هنگامی شروع می شود که شما نمی توانید تعویض صفحه نمایش خود را  از برگه گارانتی آن دریافت کنید هنگامی که این اتفاق می افتد ، شما باید برای ترمیم ترک صفحه گوشی خود هزینه را پرداخت نمایید.

 

 

احتمالاً یک فروشگاه تعمیر تلفن همراه محلی وجود دارد که بتوانید آن را امتحان کنیدو با جستجو در سایت Google به شما نشان می دهد که یک مورد را پیدا کنید و همچنین بررسی های مشتری را انجام دهید. یک تکنسین ماهر می تواند خیلی سریع ترمیم ترک صفحه گوشی شما را انجام دهد همچنین قبل از ترمیم ترک صفحه گوشی قیمت ها را بررسی کنید و رقبای تعمیرگاه را مقایسه کنید.

 

 

اگر تلفن همراه شما قابل ارزیابی نیست و یا نمی توانید از پس صفحه نمایش آن برآیید ، شما از گزینه ها خارج نیستید. باور کنید یا نه ، شرکت هایی هستند که پول های خوبی را برای تلفن های خراب پرداخت می کنند اگرچه صفحه نمایش خرد شده شما بی فایده به نظر می رسد ، این شرکت ها ممکن است آنها را برای قطعات استفاده کنند یا برخی از فلزات گران بهای مورد استفاده در ساخت تلفن همراه را استخراج کنند

 

4 . یک تلفن همراه جدید بخرید!

 

بدیهی ترین گزینه خرید تلفن همراه جدید است گاهی اوقات فقط برای جایگزینی دستگاه آسیب دیده خود باید پول نقد داشته باشید گرچه خرج کردن این پول بسیار دردناک است اما ممکن است ارزان تر از خرید یک صفحه نمایش جایگزین و به روز رسانی چند ماه بعد آن باشد اگر به زودی به  بروزرسانی فکر می کردید ، شاید بهترین راه حل این باشد که اکنون این کار را انجام دهید.

 

 

اگر تلفن همراه شما هنوز کار می کند و به نظر نمی رسد که صفحه نمایش کاملاً از هم پاشیده شده است ، بنابراین می توانید از آن استفاده کنید گرچه کمی نگاه بیش از حد به صفحه نمایش شکسته گوشی شما آزار دهنده خواهد بود ، اما به مرور زمان به آن عادت خواهید کرد صرفه جویی در هزینه ای که برای یک تلفن همراه جدید پرداخت می کند ، همیشه گزینه خوبی است. اضافه کردن یک محافظ صفحه نمایش ممکن است باعث جلوگیری از ترک خوردگی بیشتر شیشه شود. محافظ شیشه ای ممکن است جلوی عنکبوت بیشتر را بگیرد این امر تا حد زیادی بستگی به میزان آسیب دیدگی آن دارد .اجازه ندهید که یک صفحه نمایش شکسته روز شما خراب شوددر حالی که نمایشگرهای شکسته تلفن هوشمند ناامیدکننده ، زشت هستند و ارزش فروش تلفن همراه شما را ندارد ، اجازه ندهید سایه افکنده شود. صفحه نمایش شکسته گوشی های هوشمند صرفاً یک چالش برای غلبه بر آن است. همانطور که قبلاً مشاهده کردیم ، گزینه های مختلفی دارید:

 

 

سرانجام تلفن همراه شما جایگزین می شود ، بنابراین اگر گزینه های دیگر کار نمی کنند ، این برنامه را در سر داشته باشیدچگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

 

پیشگیری بهتر از یک درمان است

 

هزینه ترمیم ترک صفحه گوشی یا تعویض صفحه یا هرگونه آسیب گوشی برای این موضوع می تواند به سرعت اضافه شود اگر تمایل به رها کردن تلفن همراه خود دارید ، پس ارزش آن را دارد که از تلفن همراه خود قبل از بروز هرگونه آسیبی محافظت کنید تا در پول و سردرد برای شما صرفه جویی شود. محافظ صفحه نمایش شیشه ای یک لایه شیشه ای اضافی را فراهم می کند که به محافظت از صفحه نمایش تلفن همراه شما کمک می کند حتی ابتدایی ترین موارد تلفن همراه مقداری جذب شوک را برای قطره های غیر منتظره ارائه می دهد. بسته به سبک زندگی و سابقه زندگی شما با تلفن های همراه ، موارد متنوعی وجود دارد که مناسب همه باشد .

 

 

3 مرحله بسیار مهم قبل از اینکه تلفن هوشمند خود را برای تعمیر تحویل بدهید

 

در حالی که ما از تلفن های هوشمند خود با نهایت دقت استفاده می کنیم ، ممکن است که شما در نهایت به آسیب رساندن آن پایان دهید. برخی از آسیب ها می توانند گسترده باشند ، از جمله اینکه شما می توانید تلفن همراه خود را به مرکز خدمات برای تعمیرات تحویل دهید اما قبل از اینکه تلفن هوشمند خود را به مرکز خدمات موبایل تحویل دهید چند مرحله وجود دارد که باید دنبال شود.

 

 

این روش ممکن است آشکار به نظر برسد اما با این وجود ارزش بیان را دارد این روش بسیار خوب است که ابزار لازم را برای تحویل دستگاه های خود دقیقاً در چنین شرایطی نگه دارید می توانید از سیم کارت موجود در هر تلفن هوشمند دیگری استفاده کنید ، حتی اگر از iPhone به Android (یا برعکس) در حال تغییر هستید.

 

 

اگر PIN ، قفل الگوی یا تأیید اثر انگشت در آن وجود دارد ، قبل از تحویل آن را غیرفعال کنید این امر به تکنسین هایی که روی تلفن همراه شما کار می کنند اجازه می دهد تا عملکرد تلفن همراه شما را به راحتی آزمایش کنند ، هنگامی که آنها باور داشته باشند که همه مشکلات را برطرف کرده اند.

برای کاربران تلفن های اندرویدی: به تنظیمات > صفحه نمایش امنیتی و قفل > صفحه قفل رفته و سپس پین ، قفل الگوی یا هر نوع گزینه دیگری را که اضافه کرده اید را حذف کنید.

 

 

اگر داده های حساسی در دستگاه خود دارید ، می توانید قبل از تحویل آن را مجددا تنظیم کنید قبل از هرگونه پیشرفت ، حتماً از دستگاه Android / iOS خود پشتیبان کامل بگیرید با این حال ، اطمینان داشته باشید که یادداشت های مربوط به شماره IMEI و شماره سریال گوشی را با خود همراه داشته باشید اگر در هنگام ارسال تلفن همراه خود برای تعمیر ، مشکوک به پخش اشتباه هستید ، این روش آرامش را به شما اطمینان می دهد. برای کاربران iPhone ، به settings > General > About بروید کاربران تلفن های همراه اندرویدی برای یادداشت کردن شماره سریال و جزئیات IMEI می توانند به تنظیمات > درباره تلفن مراجعه کنند.

 

 

آدرس : تهران – خیابان انقلاب – خیابان رازی – ضلع جنوب شرقی پارک دانشجو – خیابان شیرزاد – پلاک 14 – واحد 2

ایمیل: info@digibaan.ir

تلفن :66715148-021

مهر / به تازگی یک کیت ابداع شده که می توان به وسیله آن ترک های روی شیشه را به آسانی و با ایمنی ترمیم کرد. این کیت حتی می تواند نمایشگر شکسته موبایل را نیز ترمیم کند. کافی است مقداری از ژل موجود در این کیت را در محل شکستی بریزید و پس از مدتی کوتاه، ترک ها ترمیم می شوند.

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12
چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

public@tebyan.com

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

مهر / به تازگی یک کیت ابداع شده که می توان به وسیله آن ترک های روی شیشه را به آسانی و با ایمنی ترمیم کرد. این کیت حتی می تواند نمایشگر شکسته موبایل را نیز ترمیم کند. کافی است مقداری از ژل موجود در این کیت را در محل شکستی بریزید و پس از مدتی کوتاه، ترک ها ترمیم می شوند.

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12
چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

public@tebyan.com

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

آیا می‌دانستید تعویض گلس گوشی‌های آیفون و سامسونگ امکان پذیر است؟ چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم

هزینه تعمیر ال‌سی‌دی به مراتب از هزینه‌ی تعویض آن کمتر است. مزیت دیگر تعمیر ال‌سی‌دی در این است که ال‌سی‌دی اورجینال گوشی خودتان تعمیر شده و از کیفیت آن کاسته نمی‌شود.امروزه تعویض گلس ال‌سی‌دی‌ها با مجهزترین دستگاه های موجود در دنیا و چسب OCA انجام می‌شود و پس از تعمیر، ال‌سی‌دی گوشی به کیفیت اولیه خود باز می‌گردد.

شرکت تخصصی تعمیرات آیفون کوک موبایل با بهره‌مندی از متخصصان خبره به عنوان اولین مرجع تخصصی تعمیرات آیفون در کشور، اقدام به تعویض گلس آیفون و گوشی‌های سامسونگ با دستگاه لمینت و چسب OCA کرده است. شاید دوست داشته باشید بدانید که دستگاه لمینت چگونه ال‌سی‌دی گلس شکسته شما را مثل روز اول می کند؟! در ادامه‌ی مطلب می‌توانید آشنایی مختصری با نحوه‌ی کار دستگاه لمینت و چسب OCA پیدا کنید. با کوک موبایل همراه باشید.

تعمیر گلس در حالت لمینت بدون ایجاد حباب هوا

۱.دستگاه را به برق متصل کرده و دکمه استارت دستگاه را می‌فشاریم.

۲.دکمه‌ی ایست اضطراری را به آرامی و در جهت عقربه‌های ساعت تا زمانی که دکمه به بالا بپرد، می‌چرخانیم.

۳.پنل سیستم استارت را می‌فشاریم و بر روی دکمه تنظیمات کلیک کرده و گزینه تنظیمات لمینت را انتخاب می‌کنیم: زمان لمینت را بر روی ۱۸۰ ثانیه و و زمان وکیوم را بر روی پانزده ثانیه و دمای لمینت را بر روی ۴۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهیم.

۴.دکمه‌ی تایید را فشار داده و سپس دکمه بازگشت را می‌فشاریم. بعد از بازگشت به صفحه نخست گزینه لمینت را انتخاب می‌کنیم.

۵.فشار لمینت را بر روی سی و پنج صدم مگاپاسکال قرار می‌دهیم.

۶.ال‌سی‌دی را تمیز می کنیم فیلم OCA را به همراه چسب آن می‌کشیم و آن را به سرعت و با دقت و کاملا بر روی ال‌سی‌دی قرار می‌دهیم و با ضربه انگشت سبابه بر روی وسط ال‌سی‌دی، آن را بر روی ال‌سی‌دی پخش می‌کنیم.

۷.حال می بایست ال‌سی‌دی را روی سینی قرار دهیم و آن را در مخزن لمینت قرار داده و در را ببندیم.

۸. دکمه استارت را فشار می‌دهیم و با یک دست فشار می‌آوریم تا زمانی که مکش شروع شود.

۹.زمانی که پمپ خلا به مقدار پیش فرض خود رسید، سینی لمینت به پایین رانده خواهد شد.

۱۰.زمانی که تایم تنظیم شده به پایان برسد، درب وکیوم به طور اتوماتیک باز خواهد شد .

برای آشنایی جزیی‌تر باید بگوییم که دستگاه لمینت که تعمیر ال‌سی‌دی را با آن انجام می‌دهیم، شامل اجزای زیر است :

پس از طی این مراحل، عملیات حذف حباب توسط کارشناسان کوک موبایل صورت می‌گیرد و حباب‌های گرفتار شده در گلس ال‌سی‌دی حذف و ال‌سی‌دی درست مثل روز اول به شما تحویل داده می‌شود.

یکی از مزایای تعمیر گلس شکسته با این دستگاه، انطباق لمینت اتصالات شل بین سیلندر و صفحه لمینت است که ضامن صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال‌سی‌دی است و از اینکه تنها نیمی از ال‌سی‌دی لمینت شود جلوگیری می کند.

کارشناسان کوک موبایل با بهره گیری از تکنولوژی نوین و تخصص در حوزه‌ی تعمیرات موبایل، به صورت کاملا تخصصی گوشی‌های آیفون گلس شکسته را در کمترین زمان ممکن  و با کمترین هزینه تعمیر می کنند.

تعمیر ال‌سی‌دی موبایل با استفاده از تعویض گلس

در بسیاری موارد به دنبال ضربه خوردن ال‌سی‌دی گوشی، گلس روی ال‌سی‌دی (شیشه بیرونی) می‌شکند و ال‌سی‌دی گوشی آسیبی نمی‌بیند. بسیاری نمی‌دانند که می‌توانند تنها با تعویض گلس ال‌سی‌دی، آن را تعمیر کنند. آن‌ها اقدام به تعوض ال‌سی‌دی کرده و در نتیجه هزینه‌ی بسیاری را متحمل می‌شوند. در این حالت می‌توانید با تعویض گلس روی ال‌سی‌دی، گوشی را درست مثل روز اول تحویل بگیرید. متخصصان کوک موبایل، در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه این خدمت را انجام می‌دهند.

تعویض ال‌سی‌دی  موبایل

می توان انواع پنل‌های صفحه نمایش تلفن همراه را به دسته‌های  tft، خازنی و مقاومتی دسته‌بندی کرد. چنانچه تعمیر ال‌سی‌دی با تعویض گلس ممکن نباشد، می‌بایست ال‌سی‌دی را تعویض کنید. در این صورت متخصصان کوک موبایل  با استفاده از ال‌سی‌دی‌‌های اورجینال،  نسبت به تعویض ال‌سی‌دی اقدام می‌کنند. همچنین شما می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و از قیمت پخش عمده گلس اطلاعات کاملی بدست آورید.

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

اطلاع از جشنواره ها و تخفیفات کوک موبایل

چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم
چگونه شکستگی گوشی را پنهان کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *