چطور در شاد گروه درست کنیم

 
helpkade
چطور در شاد گروه درست کنیم
چطور در شاد گروه درست کنیم

آیا به دنبال راهی برای تشکیل گروه در برنامه شاد درسی هستید؟ این مقاله را حتما تا انتها بخوانید زیرا در این نوشته قصد‌ داریم به صورت کامل به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه در شاد تشکیل گروه و کانال دهید. با مایکت همراه باشید.

در زمانی که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، امیدی به آموزش حضوری در مدارس به علت لزوم قرنطینه، نبود، آموزش و پرورش برای دور نماندن محصلان از تحصیل به فکر آموزش آنلاین افتاد. بهترین راه برای آموزش آنلاین استفاده از یک پیام رسان محدود و ایمن بود. به همین علت در اسفند ماه به دستور وزارت آموزش و پرورش، اپلیکیشن پیام رسان شاد ساخته شده و در دسترس عموم مردم به صورت رایگان قرار گرفت.

Shaad app دارای امکانات جذاب و کاربردی می باشد که با آن معلمین و دانش آموزان می توانند مانند قبل کلاسی تشکیل داده و از آن بهره ببرند. مانند مدارس حضور و غیاب، ثبت نام و تحصیل کنند و حتی در صورت لزوم دیلیت اکانت بزنند با این تفاوت که تمامی این مراحل به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشد. کافی است در شبکه شاد هم مانند بقیه پیام رسان ها از جمله تلگرام، واتساپ، روبیکا و غیره گروه و کانال تشکیل داده و فایل های آموزشی خود را به اشتراک بگذارید. اگر حس کردید که سرعت آپلود و دانلود فایل ها کند است، این برنامه را با استفاده از مقاله چگونه برنامه شاد را به روز رسانی کنم؟ به روز رسانی کنید تا مشکل شما حل شود. در ادامه به شما به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم که چگونه در شاد (shaad) گروه یا کانال بسازید پس مقاله را تا انتها بخوانید.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

برای اینکه در پیام رسان شاد یک گروه تشکیل دهید، باید طبق راهنمای گفته شده، قدم به قدم مراحل زیر را طی کنید. اما قبل از هر چیز دقت داشته باشید که به دلایل امنیتی و با توجه به هدف ساخت این برنامه، تنها معلمان و مدیران قادر خواهند بود که در شاد گروه یا کانال بسازند.چطور در شاد گروه درست کنیم

برای تشکیل کانال نیز باید واجد شرایط بوده و یکی از معلمان یا مدیران باشید. مراحل ایجاد کانال با مراحل ساخت گروه تقریبا یکی است با این‌ تفاوت که در ساخت کانال ابتدا باید یک‌ نام برای کانال خود انتخاب کرده و سپس اعضای کانال را تعیین کنید.

اگر در هر یک از مراحل دچار مشکل شدید و یا شاد باز نمیشد، با استفاده از مقاله چرا برنامه شاد بالا نمیاد و شاد را از کجا نصب کنم؟ مشکل خود را برطرف سازید.

به جز کلاس های خصوصی مدارس که امکان عضویت در آن برای هر کسی وجود ندارد، با استفاده از ذره بین بالای صفحه می توانید نام کلاس مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را بیابید. لازم به ذکر است که ایجاد لینک دعوت در شاد مجاز نمی باشد.

امکان ایجاد لینک دعوت به دلایل امنیتی در شاد موجود نیست.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله سعی کردیم چگونگی تشکیل گروه و کانال در شاد را برای معلمین و مدیران عزیز شرح دهیم، که این آموزش در اندروید و آیفون قابل استفاده می باشد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت به شما رسیده است که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما در مایکت بفرستید. همچنین اگر سوالی تحت عنوان مقاله داشتید‌پاسخ آن را از ما جویا شوید. با تشکر از همراهی شما.

برای دانش اموزان یعنی وجود ندارد

با سلام یکی از دانش آموزام اشتباها از کلاس خارج شده هر کاری میکنم نمی تونم دوباره عضوش کنم.از برنامه شاد خارج شده و دوباره احراز هویت کرده به کلاس دیگه ای اضافه شده ولی هر کاری میکنم به کلاس خودش اضافه نمیشه .لطفا راهنمایی کنید

سلام،از طریق ایدی دانش اموز ان را به گروه عضو کنید

اگر امکان داره بیشتر توضیح بدید.ممنونم

باید قسمت ورود به مدرسه من را بزنی و حذف دآش آموز را بزنی و دوباری اضافه کنی

سلام باید در قسمت سرویس ها ورود به مدرسه من رو بزنه. روی اسم خودش بزنه. بعد گروه کلاس های کلاس من رو بزنه و عضو بشه امیدوارم مفید باشه براتون

چرا در گروه های غیر کلاسی اگر کسی از گروه خارج شود امکان اضافه کردن مجدد وجود ندارد؟؟؟

ما دانش اموز ان چطور گروه بزنیم نکی شه

میشه بگید دانش آموزان چگونه گروه ایجاد کنند

سلام امکان داره ولی باید سرورو هک کنی و انتقال مالکیت شادو واسه خودت بزنی

تو شاد زیاد دیدم دانش آموز رفته چنل زده اما چطوری شو نمیدونم؟ و انگار راه هایی هست لطفا توضیح بدید

نه اصلا دلتو خوش نکن

شما باید اکانت دانش اموزیت رو حذف کنی دوباره وارد شی یعنی دوباره کد ملی و تاریخ تولد و….. بزنی بعدخودش به صورت خودکار وارد کلاس میشود کامللللللللل واقعیییییی!!!@@@

چجوری باید حذق کنی؟؟

هیچ کس به آدم جواب نمیده صاحب کیه

من یک دانش آموز هستم و نمیتوانم کانال درست کنم میگه امکان ایجاد کانال برای شما و جود ندارد کمک کنید

من دانش اموز کلاس دوازده دو هستم ومیخاهم کانال درست کنم

راهنمایی خوبی بود. ممنونم از شما

خیلی ممنون از زحماتتون

قرار بود برای دانش آموزان بگید چطور درست کنیم نه برای معلمین

سلام میشه کسی بگه من که دانش آموزم چطور تو شاد بزنم لطفا بگی خواهش میکنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مدیران مدارس مسئول مدیریت کلاس های درسی در نرم افزار شاد هستندکه برای این کار ابتدا باید نرم افراز شاد را نصب و از طریق شماره همراهی که در سامانه سناد ثبت کرده اند وارد این کانال شوند . هم چنین گزینه جدیدی به نام ساخت کانال ، امکان ساخت کانال های مختلف در سامانه شاد را در بستر این نرم افزار فراهم نموده است .چطور در شاد گروه درست کنیم

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در دوران تعطیلی مدارس به دلیل بیماری کرونا به وجود آمد گسترش آموزش از راه دور از طریق شبکه های مجازی بوده است . برای همین منظور وزارت آموزش و پرورش برای نرم افزار شاد را طراحی و در اختیار مدیران ، معلمان و دانش آموزان قرار داده است . 

مدیریت کانال های کلاس درسی مدارس بر عهده مدیران است و آن ها باید بعد از ورود به نرم افزار شاد کلاس های مربوطه را با ساختن کانال ها ایجاد کرده و سپس معلمان و دانش آموزان را به این کانال ها دعوت نمایند . به همین منظور در ادامه راهنمای ساخت کانال و دعوت از معلمان و دانش آموزان توضیح داده شده است .  

با توجه به موجود بودن اطلاعات معلمان ، مدیران و اطلاعات کلاس های درسی در سامانه سناد ، کانال ها به صورت خودکار ایجاد می شوند . اما به تازگی با انتشار نسخه جدید شاد گزینه ای با نام ساخت کانال جدید در این برنامه فعال شده که ساخت کانال از این طریق امکان پذیر باشد . در ادامه این مقاله به راهنمای دسترسی به ساخت کانال در برنامه شاد پرداخته ایم .

در سرویس پیام رسان شاد مدیر یا معلم می تواند رسانه ای اختصاصی (کانال) ایجاد کند که با افزودن دانش آموز، مدیر و معلم به صورت یک طرفه در کانال تا حجم 1.5 گیگابایت محتوا ارسال کند ؛ امکانات کانال ها در شاد به شرح زیر است :

 

 انتخاب نام کاربری منحصر به فرد با قابلیت جست و جو توسط کاربران

ساخت لینک برای کانال و به اشتراک گذاری

ارسال انواع محتوای صوتی ، تصویری و متنی

ارسال فایل تا حجم 1.5 گیگابایت

امکان پخش زنده یک طرفه در کانال و دریافت نظر کاربران به صورت بلادرنگ

برگزاری نظرسنجی

خاموش و روشن کردن اعلان ها برای دنبال کننده ها و توسط دیگر ادمین ها

امکان تغییر مالک کانال و واگذاری

تعریف ادمین های دیگر با دسترسی های :

 

       امکان تغییر و ویرایش اطلاعات       دیدن لیست اعضای کانال       سنجاق ،ارسال  ویرایش و پاک کردن پیام ها       ارسال عضو و یا مدیر جدید
 

 تعیین لیست سیاه

 حذف کانال و عدم دسترسی تمامی اعضا به محتواها

 کانال های رسمی آموزش و پرورش

       کانال رسمی شاد       کانال نگاه به رویدادهای آموزش وپرورش       کانال اولیا و مربیان       کانال تربیت بدنی و سلامت       کانال های پرورشی       کانال استعدادهای درخشان       کانال آموزش کودکان با نیازهای ویژه       کانال پژوهش سراهای دانش آموزی

 

 راهنمای تصویری ساخت کانال در برنامه شاد

 برای دسترسی به گزینه جدید ، دو راه وجود دارد . اول انتخاب گزینه مخاطبین از گوشه سمت راست صفحه و یا انتخاب دایره ای در سمت چپ که در آن شکل مداد وجود دارد.

 

 

 انتخاب گزینه کانال جدید

 

 

انتخاب یک اسم برای کانال مورد نظر خود و کلیک بر روی علامت تایید موجود در گوشه بالای سمت چپ

 

 

چطور در شاد گروه درست کنیم

انتخاب مخاطبان خود برای عضویت در کانال و انتخاب علامت تایید در گوشه بالای سمت چپ

 

 

 احتمالا افراد عادی قادر خواهند بود با استفاده از مجوزی که از طرف آموزش و پرورش صادر می شود ، با ساخت کانال برای دانش آموزان تولید محتوا کنند . هم چنین یکی دیگر از راه های به اشتراک گذاری محتوا که در جدیدترین نسخه برنامه شاد ُ معرفی گردیده است ، بخش شادینو در برنامه شاد می باشد .

 

علی رغم عدم امکان ساخت کانال برای افراد عادی ، کانال های متعددی در برنامه شاد راه اندازی شده که به اطلاع رسانی در مورد اخبار آموزش و پرورش ، محتوای آموزشی ، پرورشی و غیره می پردازد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانال ها و نحوه دسترسی به آن ها ، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .

 

حتما بخوانید: معرفی کانال های برنامه شاد

به دلیل آن که وظیفه مدیریت کانال های درسی هر مدرسه بر عهده مدیران مدارس می باشد برای این کار باید مراحل زیر توسط مدیران طی شود . در تصویر زیر راهنمای ورود مدیران به اپلیکیشن شاد ارائه شده است .

 

 

تکمیل اطلاعات معلمان (شامل کد ملی و شماره همراه) ، کلاس ها و دانش آموزان در سامانه سناد

       لازم است مدیر مدرسه هر چه سریع تر نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام نماید . ️همچنین در صورت تکمیل بودن این اطلاعات نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم بروید.

دانلود برنامه شاد و نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه هوشمند خود . 

 

مرحله سوم : ورود مدیر به اپلیکیشن شاد با وارد کردن شماره تلفن همراه خود .

       دقت شود که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همان شماره مشخص شده در سامانه سناد باشد و همچنین ️لازم است خط تلفن مدیر روشن باشد .

       پس از دریافت پیامک تایید و ارسال شماره آن در اپلیکیشن ، وارد اپلیکیشن شاد می شوید . پس از ورود در ابتدا نام خود را وارد نمایید . ️دقت شود که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلمان ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده می شود . 

انتخاب گزینه «ورود مدیر/معلم/دانش آموز» 

       در کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» را انتخاب کنید و پس از آن ، در کادر جدید ، کد ملی خود را وارد نموده و دکمه تایید را فشار دهید . 

انتخاب گزینه «مشاهده لیست مدارس» و سپس انتخاب مدرسه مورد نظر خود

ایجاد گروه های کلاسی مدرسه شما 

       پس از ایجاد کانال ها و کلاس های درسی به دلیل اینکه کد ملی معلمان در سامانه سناد وجود دارد خود به خود این کانال ها برای معلمان قابل دسترس خواهد بود .

دعوت از معلمین به اپلیکیشن شاد در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش

دعوت از دانش آموزان به اپلیکیشن شاد پس از اتمام ثبت نام معلمان

 

بیشتر بخوانید: حضور و غیاب در برنامه شاد

در صورتی که در مورد نحوه ساخت کانال ها و کلاس های درسی در نرم افزار شاد و نحوه دعوت از معلمان و مدیران به این پیام رسان سوال داشتید می توانید از کارشناسای سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرامی مدارس هیوا و همچنین صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد .

✔️ همانطوری که در متن مقاله توضیح داده شده است مسئول ساخت و ایجاد کانال های درسی هر کلاس مدیر مدرسه می باشد .

✔️ پس از ساخت همه کانال های مربوط به یک مدرسه مدیر باید همه معلمان را به این کانال ها دعوت نماید که نحوه دعوت آن ها در متن مقاله شرح داده شده است .

✔️ پس از دعوت مدیر مدرسه دانش آموزان باید نرم افزار شاد را نصب و عضو آن شوند که نحوه عضویت آن ها در متن مقاله شرح داده شده است .

چرا نمی تونیم در شاد کانال بسازیم

سلام . دانش آموزان مجاز به ساخت کانال در برنامه شاد نیستن .

چرا من نمیتوانم در شاد کانال بزنم؟

سلام . امکان ساخت کانال در برنامه شاد برای دانش آموزان وجود نداره .

اصلا فایده ای نداره

شاد خوبه ممنون

سلام ازتون خواهش میکنم اگه این پبام را دیدید جواب بدید یه خواهشی لزتون داشتم من دانش آموز هستم چجوری در شاد کانال یا گروه بزنم نمیشه چجوری کانال درست کنم یا کی میتونه واسم کانال درست کنه

سلام . شما نمی تونین در برنامه شاد کانال و یا گروه ایجاد کنین .

سلام تو رو خدا چرا دانش آموزان نمی تونن چند گروه یا کانال تشکیل بدند ، لطفا این کار رو اضافه کنید، تا دانش آموزان هم بتونند

عالی

برنامه شاد نصب نميشه رو گوشيم جرا

سلام . در صورتی که موفق به نصب برنامه شاد نمیشین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

من آیفون دارم نسخه آیفون شاد نیومده ؟ من الان از نسخه وبش استفاده می کنم تو آیفون راضیم

سلام . در حال حاضر نسخه آیفون برنامه شاد منتشر نشده .

برای چی این نصب نمیشه


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره

نظری بدهید


برنامه شاد که نسخه های مختلفی از آن برای سازگاری با انواع دستگاه های هوشمند راه اندازی شده است، جهت برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی می باشد و هر روز تعداد کاربرانی که این نرم افزار را نصب می کنند، در حال افزایش است.چطور در شاد گروه درست کنیم

پس از آن که مدیر مدرسه اطلاعات لازم را در سامانه سناد ثبت و تایید کند، گروه ها و کانال های درسی در نرم افزار شاد تشکیل می شوند. تنها کافی است که مدیر، مراحل احراز هویت در سامانه شاد را برای خود کامل کند تا این گروه ها و کانال ها را بتواند مشاهده نماید. معلمان و دانش آموزان نیز باید احراز هویت خود را در سامانه شاد انجام دهند تا بتوانند به گروه ها و کانال های درسی دسترسی داشته باشند.

امکان ایجاد کانال و گروه های درسی جدید به صورت دستی در سامانه شاد، فعلا وجود ندارد.

تمامی گروه ها و کانال های درسی برای هر مدرسه، بلافاصله پس از احراز هویت مدیر آن ها، به صورت خودکار در اپلیکیشن شاد ساخته می شوند و نیازی نیست که فردی این کانال ها و گروه ها را تک به تک بسازد.

تنها کاری که مدیر مدرسه باید پس از ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش و احراز هویت خود انجام دهد، این است که گروه درسی ایجاد شده را بررسی کند و از معلمان و دانش آموزان بخواهد که در سامانه مذکور عضو شوند.

معلمان نیز باید احراز هویت خود را انجام دهند و پس از آن ها نوبت به دانش آموزان می رسد. هر کدام از این افراد می توانند در گروه های کلاسی مختص خود که در سامانه شاد تعریف شده اند، عضو شوند.

در حال حاضر برنامه شاد تحت وب، تنها برای دانش آموزان قابل استفاده می باشد و مدیران و معلمان نمی توانند در این نسخه از نرم افزار فعالیت کنند. از همین رو امکان ایجاد کانال در نسخه تحت وب سامانه شاد نیز وجود ندارد و دانش آموزان فقط می توانند پس از احراز هویت خود در این شبکه آموزشی، لیست گروه ها و کانال های درسی خود را مشاهده نمایند.

در اپلیکیشن شاد ios نیز پس از احراز هویت مدیر، کلاس ها به صورت خودکار ایجاد می شوند. معلمان و دانش آموزان نیز می توانند پس از احراز هویت در این سامانه لیست گروه های درسی خود را مشاهده کنند. بنابراین در نسخه IOS نرم افزار شاد نیز ساخت کانال به صورت دستی، فعلا امکان پذیر نیست.

از آن جا که برنامه شاد ویندوز توسط نرم افزارهای شبیه ساز اندروید اجرا می شود، بنابراین امکانات و نحوه استفاده از آن دقیقا مانند نسخه اندرویدی شبکه آموزشی دانش آموزان می باشد. پس می توان گفت ساخت کانال در سامانه شاد، از این طریق نیز مجاز نیست.

با وجود تمام گفته های فوق، ممکن است برای برخی از کاربران این سوال مطرح شود که اگر امکان ساخت کانال توسط آن ها در سامانه شاد وجود ندارد، گزینه “کانال جدید” در این نرم افزار به چه کار می آید؟ در پاسخ باید بگوییم که ممکن است در آینده چنین قابلیتی به نرم افزار شاد اضافه گردد و وجود آن دال بر قابل استفاده بودنش نیست. برای اثبات این مسئله می توانید مطابق راهنمای زیر عمل کنید و متوجه شوید که درحال حاضر، قابلیت افزودن کانال در سامانه شاد وجود ندارد.

درست است که مدیران و معلمان نمی توانند خودشان کانال و گروه درسی در سامانه شاد ایجاد کنند اما می توانند اعضای آن ها را کنترل نمایند و در صورت نیاز عده ای را به آن ها اضافه و یا کم کنند. حتی می توانند اختیارات و دسترسی اعضای گروه های درسی را محدود نمایند اما چگونه؟

در مرحله آخر، عبارت “دعوت به گروه با لینک” در بالای صفحه به چشم می خورد که فرد دعوت کننده می تواند بر روی آن کلیک نماید و به لینک مورد نظر دسترسی پیدا کند. سپس باید آن را کپی کرده و برای کاربر مورد نظر ارسال کند.

تذکر: تنها افرادی را می توان از گروه های درسی حذف نمود که مراحل احراز هویت خود را انجام نداده باشند.

تذکر: از قسمت تنظیمات گروه، می توان به جز معلم، فرد دیگری را به عنوان مدیر گروه تعیین کرد.

با توجه به این که زمان بازگشایی مدارس در سال 99 مشخص نیست، دانش آموزان باید در طی مدت زمان تعطیلی مدارس از سامانه شاد استفاده نمایند. حتی ممکن است برخی مدارس امکان برگزاری امتحانات در برنامه شاد را برای دانش آموزان و معلمان فراهم آورند. علاوه بر آموزش آنلاین در برنامه شاد، تدریس برخی از دروس نیز توسط رسانه ملی صورت می گیرد که دانش آموزان می توانند با مراجعه به مطلب ساعت و زمان پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون به صورت روزانه، از جزئیات مربوطه آگاه شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ارور برنامه شاد و ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شاد بر روی لینک آن ها کلیک نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآموزش و پرورش

3 ساعت پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایجاد گروه در شاد توسط دانش آموز را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

آیا به دنبال راهی برای تشکیل گروه در برنامه شاد درسی هستید؟ این مقاله را حتما تا انتها بخوانید زیرا در این نوشته قصد‌ داریم به صورت کامل به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه در شاد تشکیل گروه و کانال دهید. با مایکت همراه باشید.

در زمانی که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، امیدی به آموزش حضوری در مدارس به علت لزوم قرنطینه، نبود، آموزش و پرورش برای دور نماندن محصلان از تحصیل به فکر آموزش آنلاین افتاد. بهترین راه برای آموزش آنلاین استفاده از یک پیام رسان محدود و ایمن بود. به همین علت در اسفند ماه به دستور وزارت آموزش و پرورش، اپلیکیشن پیام رسان شاد ساخته شده و در دسترس عموم مردم به صورت رایگان قرار گرفت.

Shaad app دارای امکانات جذاب و کاربردی می باشد که با آن معلمین و دانش آموزان می توانند مانند قبل کلاسی تشکیل داده و از آن بهره ببرند. مانند مدارس حضور و غیاب، ثبت نام و تحصیل کنند و حتی در صورت لزوم دیلیت اکانت بزنند با این تفاوت که تمامی این مراحل به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشد. کافی است در شبکه شاد هم مانند بقیه پیام رسان ها از جمله تلگرام، واتساپ، روبیکا و غیره گروه و کانال تشکیل داده و فایل های آموزشی خود را به اشتراک بگذارید. اگر حس کردید که سرعت آپلود و دانلود فایل ها کند است، این برنامه را با استفاده از مقاله چگونه برنامه شاد را به روز رسانی کنم؟ به روز رسانی کنید تا مشکل شما حل شود. در ادامه به شما به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم که چگونه در شاد (shaad) گروه یا کانال بسازید پس مقاله را تا انتها بخوانید.چطور در شاد گروه درست کنیم

برای اینکه در پیام رسان شاد یک گروه تشکیل دهید، باید طبق راهنمای گفته شده، قدم به قدم مراحل زیر را طی کنید. اما قبل از هر چیز دقت داشته باشید که به دلایل امنیتی و با توجه به هدف ساخت این برنامه، تنها معلمان و مدیران قادر خواهند بود که در شاد گروه یا کانال بسازند.

برای تشکیل کانال نیز باید واجد شرایط بوده و یکی از معلمان یا مدیران باشید. مراحل ایجاد کانال با مراحل ساخت گروه تقریبا یکی است با این‌ تفاوت که در ساخت کانال ابتدا باید یک‌ نام برای کانال خود انتخاب کرده و سپس اعضای کانال را تعیین کنید.

اگر در هر یک از مراحل دچار مشکل شدید و یا شاد باز نمیشد، با استفاده از مقاله چرا برنامه شاد بالا نمیاد و شاد را از کجا نصب کنم؟ مشکل خود را برطرف سازید.

به جز کلاس های خصوصی مدارس که امکان عضویت در آن برای هر کسی وجود ندارد، با استفاده از ذره بین بالای صفحه می توانید نام کلاس مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را بیابید. لازم به ذکر است که ایجاد لینک دعوت در شاد مجاز نمی باشد.

امکان ایجاد لینک دعوت به دلایل امنیتی در شاد موجود نیست.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله سعی کردیم چگونگی تشکیل گروه و کانال در شاد را برای معلمین و مدیران عزیز شرح دهیم، که این آموزش در اندروید و آیفون قابل استفاده می باشد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت به شما رسیده است که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما در مایکت بفرستید. همچنین اگر سوالی تحت عنوان مقاله داشتید‌پاسخ آن را از ما جویا شوید. با تشکر از همراهی شما.

منبع مطلب : myket.ir

مدیر محترم سایت myket.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

با توجه به موجود بودن اطلاعات معلمان ، مدیران و اطلاعات کلاس های درسی در سامانه سناد ، کانال ها به صورت خودکار ایجاد می شوند . اما به تازگی با انتشار نسخه جدید شاد گزینه ای با نام ساخت کانال جدید در این برنامه فعال شده که ساخت کانال از این طریق امکان پذیر باشد . در ادامه این مقاله به راهنمای دسترسی به ساخت کانال در برنامه شاد پرداخته ایم .

در سرویس پیام رسان شاد مدیر یا معلم می تواند رسانه ای اختصاصی (کانال) ایجاد کند که با افزودن دانش آموز، مدیر و معلم به صورت یک طرفه در کانال تا حجم 1.5 گیگابایت محتوا ارسال کند ؛ امکانات کانال ها در شاد به شرح زیر است :

 انتخاب نام کاربری منحصر به فرد با قابلیت جست و جو توسط کاربران

ساخت لینک برای کانال و به اشتراک گذاری

ارسال انواع محتوای صوتی ، تصویری و متنی

ارسال فایل تا حجم 1.5 گیگابایت

امکان پخش زنده یک طرفه در کانال و دریافت نظر کاربران به صورت بلادرنگ

برگزاری نظرسنجی

خاموش و روشن کردن اعلان ها برای دنبال کننده ها و توسط دیگر ادمین ها

امکان تغییر مالک کانال و واگذاری

تعریف ادمین های دیگر با دسترسی های :

       امکان تغییر و ویرایش اطلاعات       دیدن لیست اعضای کانال       سنجاق ،ارسال  ویرایش و پاک کردن پیام ها       ارسال عضو و یا مدیر جدید
 

 تعیین لیست سیاه

 حذف کانال و عدم دسترسی تمامی اعضا به محتواها

 کانال های رسمی آموزش و پرورش

       کانال رسمی شاد       کانال نگاه به رویدادهای آموزش وپرورش       کانال اولیا و مربیان       کانال تربیت بدنی و سلامت       کانال های پرورشی       کانال استعدادهای درخشان       کانال آموزش کودکان با نیازهای ویژه       کانال پژوهش سراهای دانش آموزی

 راهنمای تصویری ساخت کانال در برنامه شاد

 برای دسترسی به گزینه جدید ، دو راه وجود دارد . اول انتخاب گزینه مخاطبین از گوشه سمت راست صفحه و یا انتخاب دایره ای در سمت چپ که در آن شکل مداد وجود دارد.

 انتخاب گزینه کانال جدید

انتخاب یک اسم برای کانال مورد نظر خود و کلیک بر روی علامت تایید موجود در گوشه بالای سمت چپ

انتخاب مخاطبان خود برای عضویت در کانال و انتخاب علامت تایید در گوشه بالای سمت چپ

چطور در شاد گروه درست کنیم

 احتمالا افراد عادی قادر خواهند بود با استفاده از مجوزی که از طرف آموزش و پرورش صادر می شود ، با ساخت کانال برای دانش آموزان تولید محتوا کنند . هم چنین یکی دیگر از راه های به اشتراک گذاری محتوا که در جدیدترین نسخه برنامه شاد ُ معرفی گردیده است ، بخش شادینو در برنامه شاد می باشد .

علی رغم عدم امکان ساخت کانال برای افراد عادی ، کانال های متعددی در برنامه شاد راه اندازی شده که به اطلاع رسانی در مورد اخبار آموزش و پرورش ، محتوای آموزشی ، پرورشی و غیره می پردازد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانال ها و نحوه دسترسی به آن ها ، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .

به دلیل آن که وظیفه مدیریت کانال های درسی هر مدرسه بر عهده مدیران مدارس می باشد برای این کار باید مراحل زیر توسط مدیران طی شود . در تصویر زیر راهنمای ورود مدیران به اپلیکیشن شاد ارائه شده است .

تکمیل اطلاعات معلمان (شامل کد ملی و شماره همراه) ، کلاس ها و دانش آموزان در سامانه سناد

       لازم است مدیر مدرسه هر چه سریع تر نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام نماید . ️همچنین در صورت تکمیل بودن این اطلاعات نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم بروید.

دانلود برنامه شاد و نصباین اپلیکیشن بر روی دستگاه هوشمند خود . 

مرحله سوم : ورود مدیر به اپلیکیشن شاد با وارد کردن شماره تلفن همراه خود .

       دقت شود که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همان شماره مشخص شده در سامانه سناد باشد و همچنین ️لازم است خط تلفن مدیر روشن باشد .

       پس از دریافت پیامک تایید و ارسال شماره آن در اپلیکیشن ، وارد اپلیکیشن شاد می شوید . پس از ورود در ابتدا نام خود را وارد نمایید . ️دقت شود که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلمان ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده می شود . 


انتخاب گزینه «ورود مدیر/معلم/دانش آموز» 

       در کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» را انتخاب کنید و پس از آن ، در کادر جدید ، کد ملی خود را وارد نموده و دکمه تایید را فشار دهید . 

انتخاب گزینه «مشاهده لیست مدارس» و سپس انتخاب مدرسه مورد نظر خود


ایجاد گروه های کلاسی مدرسه شما 

       پس از ایجاد کانال ها و کلاس های درسی به دلیل اینکه کد ملی معلمان در سامانه سناد وجود دارد خود به خود این کانال ها برای معلمان قابل دسترس خواهد بود .

دعوت از معلمین به اپلیکیشن شاد در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش

دعوت از دانش آموزان به اپلیکیشن شاد پس از اتمام ثبت نام معلمان

در صورتی که در مورد نحوه ساخت کانال ها و کلاس های درسی در نرم افزار شاد و نحوه دعوت از معلمان و مدیران به این پیام رسان سوال داشتید می توانید از کارشناسای سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرامی مدارس هیوا و همچنین صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد .

✔️ همانطوری که در متن مقاله توضیح داده شده است مسئول ساخت و ایجاد کانال های درسی هر کلاس مدیر مدرسه می باشد .

✔️ پس از ساخت همه کانال های مربوط به یک مدرسه مدیر باید همه معلمان را به این کانال ها دعوت نماید که نحوه دعوت آن ها در متن مقاله شرح داده شده است .

✔️ پس از دعوت مدیر مدرسه دانش آموزان باید نرم افزار شاد را نصب و عضو آن شوند که نحوه عضویت آن ها در متن مقاله شرح داده شده است .

منبع مطلب : www.heyvagroup.com

مدیر محترم سایت www.heyvagroup.com لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

برنامه شاد که نسخه های مختلفی از آن برای سازگاری با انواع دستگاه های هوشمند راه اندازی شده است، جهت برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی می باشد و هر روز تعداد کاربرانی که این نرم افزار را نصب می کنند، در حال افزایش است.

پس از آن که مدیر مدرسه اطلاعات لازم را در سامانه سناد ثبت و تایید کند، گروه ها و کانال های درسی در نرم افزار شاد تشکیل می شوند. تنها کافی است که مدیر، مراحل احراز هویت در سامانه شاد را برای خود کامل کند تا این گروه ها و کانال ها را بتواند مشاهده نماید. معلمان و دانش آموزان نیز باید احراز هویت خود را در سامانه شاد انجام دهند تا بتوانند به گروه ها و کانال های درسی دسترسی داشته باشند.

تمامی گروه ها و کانال های درسی برای هر مدرسه، بلافاصله پس از احراز هویت مدیر آن ها، به صورت خودکار در اپلیکیشن شاد ساخته می شوند و نیازی نیست که فردی این کانال ها و گروه ها را تک به تک بسازد.

تنها کاری که مدیر مدرسه باید پس از ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش و احراز هویت خود انجام دهد، این است که گروه درسی ایجاد شده را بررسی کند و از معلمان و دانش آموزان بخواهد که در سامانه مذکور عضو شوند.

معلمان نیز باید احراز هویت خود را انجام دهند و پس از آن ها نوبت به دانش آموزان می رسد. هر کدام از این افراد می توانند در گروه های کلاسی مختص خود که در سامانه شاد تعریف شده اند، عضو شوند.

در حال حاضر برنامه شاد تحت وب، تنها برای دانش آموزان قابل استفاده می باشد و مدیران و معلمان نمی توانند در این نسخه از نرم افزار فعالیت کنند. از همین رو امکان ایجاد کانال در نسخه تحت وب سامانه شاد نیز وجود ندارد و دانش آموزان فقط می توانند پس از احراز هویت خود در این شبکه آموزشی، لیست گروه ها و کانال های درسی خود را مشاهده نمایند.

در اپلیکیشن شاد ios نیز پس از احراز هویت مدیر، کلاس ها به صورت خودکار ایجاد می شوند. معلمان و دانش آموزان نیز می توانند پس از احراز هویت در این سامانه لیست گروه های درسی خود را مشاهده کنند. بنابراین در نسخه IOS نرم افزار شاد نیز ساخت کانال به صورت دستی، فعلا امکان پذیر نیست.

از آن جا که برنامه شاد ویندوز توسط نرم افزارهای شبیه ساز اندروید اجرا می شود، بنابراین امکانات و نحوه استفاده از آن دقیقا مانند نسخه اندرویدی شبکه آموزشی دانش آموزان می باشد. پس می توان گفت ساخت کانال در سامانه شاد، از این طریق نیز مجاز نیست.

با وجود تمام گفته های فوق، ممکن است برای برخی از کاربران این سوال مطرح شود که اگر امکان ساخت کانال توسط آن ها در سامانه شاد وجود ندارد، گزینه “کانال جدید” در این نرم افزار به چه کار می آید؟ در پاسخ باید بگوییم که ممکن است در آینده چنین قابلیتی به نرم افزار شاد اضافه گردد و وجود آن دال بر قابل استفاده بودنش نیست. برای اثبات این مسئله می توانید مطابق راهنمای زیر عمل کنید و متوجه شوید که درحال حاضر، قابلیت افزودن کانال در سامانه شاد وجود ندارد.

درست است که مدیران و معلمان نمی توانند خودشان کانال و گروه درسی در سامانه شاد ایجاد کنند اما می توانند اعضای آن ها را کنترل نمایند و در صورت نیاز عده ای را به آن ها اضافه و یا کم کنند. حتی می توانند اختیارات و دسترسی اعضای گروه های درسی را محدود نمایند اما چگونه؟

در مرحله آخر، عبارت “دعوت به گروه با لینک” در بالای صفحه به چشم می خورد که فرد دعوت کننده می تواند بر روی آن کلیک نماید و به لینک مورد نظر دسترسی پیدا کند. سپس باید آن را کپی کرده و برای کاربر مورد نظر ارسال کند.

تذکر: تنها افرادی را می توان از گروه های درسی حذف نمود که مراحل احراز هویت خود را انجام نداده باشند.

تذکر: از قسمت تنظیمات گروه، می توان به جز معلم، فرد دیگری را به عنوان مدیر گروه تعیین کرد.

با توجه به این که زمان بازگشایی مدارس در سال 99 مشخص نیست، دانش آموزان باید در طی مدت زمان تعطیلی مدارس از سامانه شاد استفاده نمایند. حتی ممکن است برخی مدارس امکان برگزاری امتحانات در برنامه شاد را برای دانش آموزان و معلمان فراهم آورند. علاوه بر آموزش آنلاین در برنامه شاد، تدریس برخی از دروس نیز توسط رسانه ملی صورت می گیرد که دانش آموزان می توانند با مراجعه به مطلب ساعت و زمان پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون به صورت روزانه، از جزئیات مربوطه آگاه شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ارور برنامه شاد و ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در شاد بر روی لینک آن ها کلیک نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع مطلب : iranmoshavere.com

مدیر محترم سایت iranmoshavere.com لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

ناشناس : چرادانش آموزان نمیتوانندکانال ایجادکنندلطفابررسی شودمن اصلاخوشم نیومدشماگفته بودیدتوسط دانش آموزان😐

درست میگی : آره جدا چرا؟ سر مردم الکی کلاه میزارن دوست من تو شاد گروه زده میخوام یاد بگیرم مثل اون بزنم من و اون دانش آموزیم

درست میگی : موافقم

ناشناس : سلام.من از این چیزایی که گذاشتین خوشم نیومد .من گفتم که چه طوری میتونم تو شاد یه گروه بزنم .من یک دانش آموز هستم.اما شما یک چیز دیگه آوردین و من اصلا از این سایت هاتون خوشم نیومد متأسفانه

مریم : منم موافقم

👍🏻 : نمیشه باید چیکار کنماصلا یه نظر برید شاد رو جوری دست کاری کنید که همه بدانند گروه یا کمال درست کنند《حتما دانش آموز هم باید بتونه》

amir ali : سلام لطفا سر مردم کلاه نزارید اخه شما زدیدساخت کانال توسط دانش آموز ولی تو مقاله نوشتید که فقط معلما ومدیر ها میتونن کانال و گروه درست کنن .
لطفا بگید باید چجوری کانال درست کرد آخه چند نفر از دانش آموزا رو میشناسم که کانال زدن .

نیلو : منم زدم ولی می نویسه ایجاد کردن گروه برای شما مقدور نیست و فقط مدیران و معلمان می توانند درست بکنند

روژا : اصلا میدونی اینجور سایت ها الکیه

علی : چطوری تو شاد با اکانت دانش اموز گروه بسازم

Iman : منم موافقم

amir ali : سلام شما زدید ساخت گروه وکانال توسط دانش آموزان ولی تو مقاله نوشتید که دانش آموز ها نمیتونن کانال وگروه ایجاد کنن . ممنون میشم اگه نحوه ساخت کانال برای دانش آموزان رو بهمون یاد بدید

امیر : چطوری دانش آموز کانال بزنه♤͜͡ ٜٜٜٜٜٜٖٖٖٖٜ͜͡♣

احسان : اخهو چرا نمیشه

Iman : آره

عشقی : راست میگه.تورو خدا یکی بگه.

عشقی : تورا خدا یکی بگه چی کار کنم.

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

پارمیدا : اره راس میگه

متین : نمیرود

نرگس : دمت گرم😂

درست میگی : منم میخوام بدونم

معضومه : اره واقعا دروغ گفتند شما نوشتید دانش آموز 😐

Amir ali : منم موافقم یکی بگه چجوری میشه کانال درست کرد

دروغه ما بچه ها امکان ایجاد کانال و گروع را نداریم

واقعا که یه ساعته با ذوغ و شوق وارد سایت شدم꙰

سلام یه مدیری ترخدا بیاد پی برام کانال بزنه

@alirzabaqr

من هستی هستم مخواهم گروه درست کنم در شاد دانش اموز هم هستم

من در شاد دانش آموز هستم. میگه نمیتونم کانال تشکیل بدم. چطوری کانال تشکیل کنم؟!

تنها راهش اینکه عضوی از خانواده تون معلم باشه گروه بزنه بعد مدیریتش بده دست دانش آموزان بعدش از گروه خارج بشه

اگه کسی این کار رو کرد منو اضافه و مدیر کنه

نام کاربری من در شاد

IranHakhamaneshi@

این بیشتر به درد معلما میخورد تا دانش آموزان

سلام لطفا سر مردم کلاه نزارید اخه شما زدیدساخت کانال توسط دانش آموز ولی تو مقاله نوشتید که فقط معلما ومدیر ها میتونن کانال و گروه درست کنن .

لطفا بگید باید چجوری کانال درست کرد آخه چند نفر از دانش آموزا رو میشناسم که کانال زدن .

بسیار موافقم کاملا درسته یعنی چی اول میگید برای دانش آموزان هم هست بعد میگید فقط به دلایل امنیتی معلمین قادر به ساخت گروه هستند واقعا کع

سلام شما زدید ساخت گروه وکانال توسط دانش آموزان ولی تو مقاله نوشتید که دانش آموز ها نمیتونن کانال وگروه ایجاد کنن . ممنون میشم اگه نحوه ساخت کانال برای دانش آموزان رو بهمون یاد بدید

اونا یاد نمیدن خودت خسه نکن

منم نمی دنم

من خودم هم نمی توانم گروه بزنم

تورا خدا یکی بگه چی کار کنم.

راست میگه.تورو خدا یکی بگه.

اینا همشون الکیه فقط بلدن سرکارمون بزارن

نمیشه باید چیکار کنماصلا یه نظر برید شاد رو جوری دست کاری کنید که همه بدانند گروه یا کمال درست کنند《حتما دانش آموز هم باید بتونه》

اره واقعا دروغ گفتند شما نوشتید دانش آموز 😐

آره

اخهو چرا نمیشه

سلام میتونید از معلم درخواست تشکیل گروه بده و شمارو مدیر کنه بعد از معلم از گروه خارج میشه

چرادانش آموزان نمیتوانندکانال ایجادکنندلطفابررسی شودمن اصلاخوشم نیومدشماگفته بودیدتوسط دانش آموزان😐

منم موافقم یکی بگه چجوری میشه کانال درست کرد

منم موافقم

منم موافقم

موافقم

چطوری تو شاد با اکانت دانش اموز گروه بسازم

منم میخوام بدونم

سلام.من از این چیزایی که گذاشتین خوشم نیومد .من گفتم که چه طوری میتونم تو شاد یه گروه بزنم .من یک دانش آموز هستم.اما شما یک چیز دیگه آوردین و من اصلا از این سایت هاتون خوشم نیومد متأسفانه

..

آره جدا چرا؟ سر مردم الکی کلاه میزارن دوست من تو شاد گروه زده میخوام یاد بگیرم مثل اون بزنم من و اون دانش آموزیم

دمت گرم😂

چطوری دانش آموز کانال بزنه♤͜͡ ٜٜٜٜٜٜٖٖٖٖٜ͜͡♣

اره دقیقاً

اصلا میدونی اینجور سایت ها الکیه

نمیرود من دانش اموز هستم

این سایت الکی همش کلا توضیحی برای دانش آموزان هم نداره

نمیرود

منم چند بار زدم هم گروه هم کانال میگه فقط معلمین و مدیران میتوانند گروه یا کانال بسازند

اره راس میگه

من وقتی عضو میکنم و اسم و عکس و…رو انتخاب میکنم مینویسه امکان درست کردن گروه برای شما نمی باشد من نمیدونم چکار کنممن ی دانش آموز پنجمی هستم

منم زدم ولی می نویسه ایجاد کردن گروه برای شما مقدور نیست و فقط مدیران و معلمان می توانند درست بکنند

منم

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

سلام ما هم همین مشکلی داریم این سایت هم مثل اینکه سایت دروغگویی هستش

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.

این مقاله راهنمای مراحل ساخت کانال در اپلیکیشن شاد است. با توجه به مراحل آموزش تصویری می توانید به سادگی در برنامه شاد مدارس 99-1400، کانال ایجاد کنید. – آموزش تصویری مراحل ساخت کانال در اپلیکیشن شاد 99-1400 برای ایجاد کانال در برنامه شاد یا همان اپلیکیشن شاد می توانید مطابق مراحل زیر اقدام کنید: 1- برای ایجاد کانال در اپلیکیشن شاد وارد قسمت پیام رسان […]

این مقاله راهنمای مراحل ساخت کانال در اپلیکیشن شاد است. با توجه به مراحل آموزش تصویری می توانید به سادگی در برنامه شاد مدارس 99-1400، کانال ایجاد کنید.

برای ایجاد کانال در برنامه شاد یا همان اپلیکیشن شاد می توانید مطابق مراحل زیر اقدام کنید:چطور در شاد گروه درست کنیم

1- برای ایجاد کانال در اپلیکیشن شاد وارد قسمت پیام رسان شوید، و “آیکن مداد شکل” را انتخاب کنید.

2- گزینه کانال جدید را انتخاب کنید و در کادر مشخص شده نام کانال را وارد کنید. با انتخاب “آیکن دوربین” می توانید برای کانال ایجاد شده، تصویر انتخاب کنید. همچنین در این مرحله می توانید توضیحاتی درمورد کانال ایجاد شده در برنامه شاد اضافه کنید. کانال شاد در این مرحله ساخته می شود.

3- برای ایجاد تغییرات و مدیریت کانال در برنامه شاد، به قسمت تنظیمات مراجعه کنید. آیکن چرخ دنده را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید نام کاربری کانال را انتخاب کنید.

4- درقسمت لینک می توانید برای کانال برنامه شاد، user name ایجاد کنید و این طریق لینک کانال را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 دانلود جدیدترین نسخه شاد

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

** درصورت وجود هرگونه مشکل در استفاده از برنامه شاد، میتوانید با پشتیبانی شبکه شاد یا مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های موجود در همین صفحه ) تماس بگیرید.

راهنمای اضافه کردن عضو به گروه کلاسی در اپلیکیشن شاد

روش بازگشت بعد از ترک کلاس در برنامه شاد

 

مشاهده جدول پخش مدرسه تلویزیونی (جدید)

درصورت وجود هرگونه مشکل در استفاده از برنامه شاد، میتوانید با پشتیبانی شبکه شاد یا مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های موجود در همین صفحه ) تماس بگیرید:

سامانه صدای مشاور- مشاوره برای استفاده از شاد

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ممنون خیلی کمک کردین

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

چطور در شاد گروه درست کنیم

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

چطور در شاد گروه درست کنیم
چطور در شاد گروه درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *