چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

 
helpkade
چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان
چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های جذاب و یا تناسب اندام آنها ندارد.این دسته از مردان افرادی هستند که به نظافت خود اهمیت می دهند تا ظاهری زیبا و شخصیتی مورد پسند داشته باشند .

نظافت از اجزای اصلی موفقیت در زندگی زناشویی است و مردانی که نظافت را رعایت می کنند از لحاظ جنسی جذاب تر خواهند بودو بیشتر مورد توجه همسرشان قرار می گیرند. در این مطلب از نمناک به چند نکته اصلی در مورد نظافت، سلامتی و زیبایی مردان اشاره می کنیم ، پس با ما همراه شوید.

دندان های مرواریدوار و لبخند زیبا

لبخند زیبا، یکی از جنبه های مهم ارتباطات غیر کلامی و ابزار خوبی برای نشان دادن شادی و عاطفه به دیگران است.سلامت دندان ها و لثه ها،موجب می شود که لبخند زیباتری داشته باشیم و اعتماد به نفسمان بالاتر برود . یکی از فاکتورهای زیبایی داشتن دندان های سفید و سالم است ،حفظ سلامت دندان ها و لثه ها، اصلا کار سختی نیست.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

از جمله ضروریات حفظ زیبایی و نظافت در مردان داشتن ناخن های آراسته و زیبا است ، داشتن دست و پای زیبا فقط مخصوص خانم ها نیست . مردان نیز باید برای حفظ زیبایی دست و پای خود را تمیز و ناخن را سوهان بزنند و برای جلوگیری از بوی بد پا قبل از پوشیدن کفش از پودرهای بوگیر پا استفاده کنند.

مراقبت از پوست صورت

مراقبت از پوست صورت جزو اصلی ترین کارهایی است که برای سلامتی و زیبایی باید در نظر گرفت و این مقوله تنها به زنان مربوط نمی شود و مردان نیز باید ز پوست خود مراقبت کنند .

از بین بردن بوی بد دهان

رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار است و چیزی بدتر از بوی بد دهان نیست . رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و بوی بد دهان در مردان باعث می شود که زیبایی چهره آن ها به خطر افتد و هیچ زنی جذب آنان نشود.

از بین بردن بوی بد بدن

بوی بد بدن نیز مانند بوی دهان از جمله مواردی است که موجب کاهش جذابیت مردان می شود . برای اینکه بوی بد بدن را از بین ببریم باید کارهای زیر را انجام دهیم.

زیبایی موها از جمله مواردی است که باعث زیبایی افراد می شود و باید در تمیزی و آراسته بودن آن دقت کرد . برخی از مردان موهای کم پشتی دارند و کارهایی انجام می دهند که جالب نیست و باعث می شود موهایشان نا زیبا دیده شود.

اگر موهای کم پشتی دارید، واقعیت را بپذیرید و آن را کوتاه نگه دارید و از شانه کردن موها به سمت مخالف بپرهیزید و یا تمامی آنها را بتراشید.

رژیم غذایی

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم و ورزش از مهم ترین موضوعات برای زیبایی به شمار می رود . برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل از مصرف فست فود و غذاهای فراوری شده بپرهیزید .در برنامه غذایی تان مقدار کافی سبزی و میوه را بگنجانید.

اصلاح صورت

اصلاح کردن صورت از مواردی است که باعث زیبایی مردان می شود و همه مردان تا حدودی با این کار آشنا هستند . صورت پر مو ، زیبایی و جذابیت را از مردان دور میکند و باعث می شو آن ها تمیز به نظر نرسند . برای اصلاح صورت به این موارد توجه کنید:

اولین چیزی که توجه دیگران را به خود جلب می کنند چشم ها هستند هر چند نمی توانید ظاهر چشم خود را عوض کنید اما می توانید چین و چروک اطراف آن را برطرف سازید تا جوانتر و زیباتر به نظر برسید.

لباس های جذاب

نوع لباس پوشیدن و تمیزی آن در جذابیت مردان بسیار موثر است. این موارد را رعایت کنید تا همیشه جذاب به نظر برسید:

 

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی است که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان می گویند: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال اگر شما قوز کنید، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد : گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل می کردند. نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، رابطه ای مستقیم وجود دارد.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است. سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی جذاب خواهد کرد که هر کسی دوست دارد با شما هم صحبت شود.

درست است! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل می کند اما نکته اصلی انتخاب مدلی مناسب با صورت شماست. مدل های مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با توجه به فرم صورت تان بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید عینک آفتابی، 8 نکته کلیدی که باید بدانید!

این روزها مدل های متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده است اما از میان آنها هنوز هم کاپشن های چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند. در قدیم، کاپشن های چرم تنها توسط ثروتمندان مورد استفاده قرار می گرفت اما حال همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. این مدل کاپشن ها علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت می کنند.

هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه نیز می دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و جذاب است. اما بر خلاف کفش و پیراهن که انتخاب شان راحت است، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید برخی موارد را با دقت در نظر گرفت:•    اندازه کمر•    قد شلوار•    گشادی و لاغری•    اندازه دور مچ پا

بیشتر بدانید : انتخاب شلوار جین مناسب با 7 قانون یک طراح لباس

شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی است تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان ببینید.

ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی می شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران جذاب خواهد کرد.

تحقیقات ثابت کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز موفق ترند. آنها افراد خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند و به همین دلیل احتمال این که از اطرافیان شان رانده شوند و مورد توجه آنها قرار نگیرند، کم است. خوب است که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در این کار هم زیاده روی نکنید. به عنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع او را از خود رانده اید. پس اگر می خواهید که در نگاه دیگران جذاب و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با آنها اعتدال را نیز رعایت کنید.

گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. به عنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این است که شما برای اولین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه می گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید. به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است. اگر به دنبال یک رابطه جدی و بلند مدت می گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم است آنها را بشکنید.

اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه این که حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران ثابت کنید که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید.

لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی است تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کند و به تبع شما را فردی جذاب تر می سازد.

شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما آنچه شما را جذاب تر می کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان است. به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران را به خوبی بشنوید، آنها را به حرف زدن بیشتر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران جذاب و خواستنی خواهد کرد.

بیشتر بدانید : 5 توصیه برای جذاب شدن در 3 دقیقه

بیشتر بدانید : چگونه یک مرد جذاب برای خانم ها شویم؟

بیشتر بدانید : جذابیت های ظاهری زنانه ای که مردان را جذب می کند!

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : کدام خصوصیت زنانه برای مردان بسیار جذاب است؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده ال

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

اصلاح اصولی صورت برای هر مردی میتواند حکم یک کت و شلوار چند میلیون تومانی را داشته باشد چراکه آراستگی صورت در نظر همه بسیار مهم است.

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ توجه و رسیدن به خود معمولا برای بیشتر مردان آسان است. بااینکه نیازی به‌صرف زمان زیاد برای آرایش کردن یا فر کردن موهایشان ندارند، اما برای برخی این‌قدرها هم کار راحتی نیست. مردان هم مانند زنان برای حفظ ظاهر خود وظایف روزانه‌ای دارند، که لزوماً خیلی سخت و وقت‌گیر نیستند.

در این مطلب به چهار نکته که مردان می‌توانند با تلاش و زمان کم، به‌طور منظم انجام دهند تا همیشه ظاهر مناسبی داشته باشند، می‌پردازیم.

گردن تمیز و تراشیده چنان به چشم می‌آید که انگار تازه موهایتان را کوتاه کرده‌اید. با اصلاح گردن خود، همه آن موهای اضافه را برداشته‌اید و نظمی به خط مو خود می‌دهید که تنها چند ثانیه وقت می‌برد. کافی ست یک ماشین اصلاح بردارید، از پایین گردن خود شروع کنید و تا خط رشد مویتان ادامه دهید.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

هنگام استفاده از آن به سری‌های مختلف نیازی ندارید و برای کوتاه‌ترین و تمیزترین برش ممکن، مستقیم از تیغه اصلی ماشین استفاده کنید.

با پا به سن گذاشتن مردان، موهای زائد سفید، خاکستری و یا حتی سیاه‌رنگی روی بینی، ابرو و گوش‌ها نمایان می‌شود؛ که اگر باحال و حوصله باشید و همان اول با آن‌ها مبارزه کنید، مشکلی نخواهید داشت. بهتر است به‌جای کوتاه کردن آن‌ها به فکر از بیخ کندن موهای ناخواسته خود باشید تا مجبور نشوید هرچند روز یک‌بار سراغشان بروید.

بعضی از مردان با استفاده از هر محصول آرایش مو و صورت مخالف‌اند. اما محصولاتی که ظاهر مویتان را به‌خوبی حفظ می‌کنند و در طول روز تر و تمییز نشانتان می‌دهند، ارزش امتحان کردند را دارند.

کرم مو ظاهری چرب و موم مانند دارد. مناسب موهای صاف و معمولی است و با حفظ ظاهر طبیعی، باعث بلندتر به نظر رسیدن موهایتان می‌شود.

موس نگه‌دارنده مو ظاهری کف مانند دارد. علاوه بر حجم دادن به موهایتان، حالت طبیعی را هم حفظ می‌کند.

اگر موهای شما زود چرب می‌شود و وقت نمی‌کنید هرروز آن را بشویید، مقداری شامپو خشک روی موی خود اسپری کنید تا بدون استفاده از شامپو و آب از چربی‌ها خلاص شوید.

اگر سبیل سرکشی دارید و به مرکز توجه صورتتان تبدیل‌ شده، با واکس سبیل آن را مرتب کنید و سر جایش بنشانید.

موهای روی صورت می‌تواند جذاب باشد، به شرطی که با رسیدگی نکردنتان، ناخوشایند به نظر نرسند! اما اگر زمان کمی برای اصلاح صورت خود صرف کنید، دیگر جای نگرانی نیست. برای کوتاه یا تمییز کردن ریشتان می‌توانید از یک خط زن (Trimmer) استفاده کنید. اگر به‌طور منظم به آن رسیدگی نکنید تبدیل به تپه‌ای از کرک می‌شود. حواستان به بلند شدن خط ریشتان هم باشد. طول خط ریش خود را بافرم صورتتان هماهنگ کنید.

برای تر و تمییز بودن به ساعت‌ها وقت و محصولات گران‌قیمت نیاز ندارید. فقط با انجام چند کار کوچک و ساده روزانه، می‌توانید همیشه ظاهری مرتب و موجه داشته باشید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

جایروس – بهترین کلینیک لیزر در تهران | تخفیف تزریق ژل لب | تخفیف تزریق بوتاکس | جوانسازی و لیفت با نخ | لیزر موهای زائد مردان

ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا صرف نظر از سایر عوامل دخیل در جذابیت مردانه چگونه می توانید به طور انحصاری در روابط زناشویی و عاشقانه ، جذابیت جنسی داشته باشید.

واضح است که جذابیت مردانه تنها به یک عامل بستگی ندارد و این که چه چیزی شما را واقعاً جذاب می ‌‌کند و چه چیزهایی باعث می ‌شود که شما در نظر خانم ‌ها جذاب به نظر برسید و توجه آن ‌ها را به خود جلب کنید به عوامل متعددی بستگی دارد. همین تعدد عوامل ممکن است منجر به گیج شدن و سردرگمی آقایان شود و آن‌ ها را به راه‌ های اشتباه بکشاند. طرز لباس پوشیدن شما ، رفتار و منش ، هیکل خوب مردانه ، جذابیت ظاهری ، همه و همه در این مورد به خصوص نقش دارند. اما آنچه که بیش از هر چیز پر رنگ و لعاب به نظر می رسد ، اهمیت بهداشت و زیبایی مردان برای زنان در یک رابطه است.

ما در این مقاله اختصاصی به شما آموزش می دهیم تا صرف نظر از سایر عوامل دخیل در جذابیت مردانه تان ، چگونه می توانید به طور انحصاری در روابط زناشویی و عاشقانه ، جذابیت جنسی مردانه داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه مدیواستار (اسکلپیون)چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

☎22612171_021 ☎ 22612108_021☎

☎09027610748☎

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه کندلا جنتل مکس پرو

☎22212952_021 ☎ 22234012_021☎

☎6634846_0910☎

 

یکی از مواردی که نشان می دهد شما به بهداشت فردی و زیبایی مردانه خود اهمیت می دهید ، از بین بردن موهای زائد بدن تان است. در گذشته زنان از مردانی که موهای بدن خشنی داشتند ، خوششان می آمد. اما امروزه همه چیز ، از جمله فاکتورهای زیبایی تغییر کرده است و دیگر داشتن موهای زمخت و خشن سینه و زیر بغل زیبا و جذاب به شمار نمی رود.

قبلا تصور می شد که حذف موهای زائد تنها مختص خانم هاست. تنها در صورتی که یک بدنساز، دوچرخه سوار یا شناگر بودید، می توانستید موهای زائد خود را از بین ببرید و در غیر این صورت باید باقی عمر خود را با موهای زائد زمخت و خشن ادامه می دادید. اما امروزه از بین بردن موهای زائد روز به روز در مردان نیز در حال افزایش است.

 

روش های متعددی برای اصلاح موهای زائد بدن وجود دارد که قدرت جاذبه مرد را در یک رابطه افزایش می دهد. اما شاید اولین و دم دست ترین گزینه ای که به فکر تان خطور کند ، اصلاح موهای زائد بدن با استفاده از ژیلت است.

یک ژیلت خوب در ابتدا می تواند بدن تان را مانند دنبه، نرم و لطیف کند و جذابیت ظاهری تان را در رابطه افزایش دهد؛ اما پس از گذشت چند ساعت ممکن است شاهد ظهور برآمدگی های قرمز شوید. جوش ها و برآمدگی های ناشی از اصلاح ، مشکلی فراتر از این هاست. در برخی موارد، در صورتی که این مشکل درمان نشود، می تواند منجر به آسیب های دائمی گردد و بر جذابیت مردانه تان خدشه وارد کند.

ممکن است حین جستجو برای رفع مشکل جوش های ناشی از اصلاح، با سایر اسامی که به شرح زیر است نیز مواجه شده باشید:

این ها همگی اسامی مترادف با این مشکل هستند. پس چنانچه در جای دیگری آن را با این نام ها مشاهده کردید، تعجب نکنید.

جوش های بعد از اصلاح ممکن است در هر نقطه ای از بدن که آن را شیو می کنید، رخ دهد. وکس کردن، استفاده از موچین و مصرف موبر های شیمیایی نیز ممکن است در برخی موارد منجر به بروز این عارضه شود. جوش های ناشی از اصلاح در نواحی زیر امکان بروز دارد:

احتمالا اکنون از روش اصلاح با ژیلت ناامید شده اید. اما نگران نباشید. گزینه های دیگری هم در دسترس قرار دارند که به شما در افزایش جذابیت مردانه تان کمک می کنند.

 

موم، ماده چسبنده ایست که بر پایه عسل تهیه شده است و قدمت زیادی دارد. در واقع موم به پوست مالیده می شود اما مو را از ریشه جدا می سازد. برای این کار، معمولا نوارهای پارچه ای تهیه شده است که شبیه بانداژ است و توسط آن مو از ریشه کنده می شود. هر نقطه از بدن 10 دقیقه تا 1 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

اپیلاسیون جهت شکل دادن به ابروها، وسط ابرو، موهای روی گوش و گردن، پاها، زیر بغل و بازوها مناسب است. اپیلاسیون را می توان همچنین در ناحیه تناسلی به کار برد اما بسیار دردناک است؛ به همین دلیل بهتر است ابتدا قسمت های دیگر بدن را اپیلاسیون کنید تا متوجه شوید آیا تحملش را دارید یا خیر. نتایج اپیلاسیون معمولا بین 4 تا 6 هفته دوام دارد.

چنانچه در گذشته هیچگاه اپیلاسیون انجام نداده اید، بهتر است ابتدا این کار را به یک فرد حرفه ای واگذار کنید و این موضوع را با فرد مربوط مطرح کنید. از آنجایی که اپیلاسیون می تواند منجر به بروز عفونت های پوستی شود، انجام مراقبت های پوستی پس از آن بسیار اهمیت دارد. برخی از این مراقبت ها شامل استفاده از لوسیون پوست ضد باکتری برای چندین روز است. جالب است بدانید که بر اساس یک مطالعه، تعداد آقایانی که از روش اپیلاسیون استفاده می کنند رو به افزایش است.

 

در الکترولیزر جهت نفوذ به هر یک از شفت های مو از یک سوزن فوق باریک استفاده می شود. این دستگاه، شوک الکتریکی به فولیکول مو وارد می کند و سلول های تشکیل دهنده مو را از بین می برد. هنگامی که سلولی از بین برود، هیچ مویی هم رشد نخواهد کرد.

هر جلسه الکترولیزر بین 10 تا 20 دقیقه متغیر است. چنانچه قصد دارید موهای زیادی را از بین ببرید، درمان تان به صورت هفتگی و به مدت یک سال به طول خواهد انجامید.  از آنجایی که هر مویی در زمان خاصی درمان می شود، ضخامت و فر بودن مو نیز در مدت درمان دخیل است.

از آنجایی که الکترولیزر برای از بین بردن موهای زائد تمامی نواحی قابل استفاده است اما درمان وقت گیری محسوب می شود، و معمولا برای نواحی کوچک تر مانند ابرو و گردن مناسب تر است. چنانچه الکترولیزر در ناحیه تناسلی به کار برده شود، بیحسی موضعی می تواند کمک کننده باشد؛ چراکه بسیار دردناک است.

بیشترین کاربرد الکترولیزر در مردان جوان، در ناحیه وسط ابروهاست. با بالاتر رفتن سن در آقایان، موهای زائد در نواحی گردن، گوش و اطراف بینی گسترش می یابد. به کار گیری الکترولیزر در نواحی بزرگ تر مانند قفسه سینه و کمر بسیار وقت گیر است. درمان نواحی کوچکتر در جلسه اول بین 20 الی 30 دقیقه است که در درمان های بعدی تنها 5 تا 10 دقیقه طول می کشد. بنابراین درمان در نواحی کوچکتر امر وقت گیر نخواهد بود.

 

این کرم ها، ترکیبات شیمیایی بر پایه ژل یا کرم هستند که به پروتئین های مو حمله کرده و آن ها را از بین می برند. این امر منجر به ریزش سریع مو می گردد. استفاده از کرم های موبر  بین 30 تا 60 دقیقه زمان می برد. پس از مالیدن کرم، 5 دقیقه طول می کشد تا ترکیبات اثر کنند.

این کرم ها بسیار مناسب برای از بین بردن موهای زائد کمر، قفسه سینه، بازوها و پاها می باشند. پوست اطراف ابروها و ناحیه تناسلی ممکن است نسبت به این درمان حساس باشند. برای مدت 1 یا چند هفته موی زائدی نخواهید داشت.

از آنجایی که برخی از ترکیبات شیمیایی به کار رفته در کرم های موبر ممکن است بسیار قدرتمند باشند، در پوست های حساس به ویژه پوست ناحیه تناسلی مناسب نمی باشند. چنانچه پس استفاده هرگونه واکنشی مانند سوزش، خارش، قرمزی یا تاول داشتید، بلافاصله کرم را پاک کنید و از آن استفاده نکنید.

 

لیزر موهای زائد، روشی برای از بین بردن و کاهش چرخه رشد موهای زائد از طریق پرتو نوری است که پوست را مورد هدف قرار می دهد. هنگامی که فولیکول تضعیف می شود، شفت مو نیز ضعیف و ضعیف تر شده و در نهایت وارد دوره پیش درمانی می شود که فولیکول تخریب شده و دیگر هیچ مویی نمی روید.

لیزر موهای زائد برای مردانی که از موهای زائد کمر، قفسه سینه، شکم یا کل بدن، بدشان می آید، گزینه بسیار مناسبی است. اجازه دهید همین جا این تصور غلط را از ذهن شما بزداییم: لیزر موهای زائد، بدن شما را به بدن یک زن مبدل نمی سازد و به هیچ وجه تنها مختص زنان نیست.

بسیاری از مردان تنها موهای قفسه سینه خود را درمان لیزر موهای زائد می کنند، نه به این خاطر که قصد داشته باشند از شر کل موهای شان خلاص شوند؛ بلکه بدان علت که دوست دارند موهای قفسه سینه شان ضخامت و خشنی سابق را نداشته باشد.

در میان اکثر قریب به اتفاق مردان، درمان لیزر موهای زائد کمر و قفسه سینه رایج است. این درمان ها به آن ها کمک می کند، اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بدن و جذابیت مردانه خود داشته باشند.

امروزه به دلیل رعایت بهداشت فردی و مبحث جذابیت جنسی مردانه در کشورهای پیشرفته، حدود 40% مشتریان مراکز لیزر موهای زائد را مردان تشکیل داده اند.

بسیاری از آقایان نیز ترجیح می دهند موهای کمتری روی صورت برای شیو کردن داشته باشند، به خصوص در مواردی که موهای زیر پوستی یا برجستگی های ناشی از اصلاح (سودوفولیکولیت) روی صورت و گردن شان می روید. به گفته متخصصین پوست، لیزر موهای زائد تنها روش درمان موثر سودوفولیکولیت که در ابتدا اشاره شد به شمار می رود.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

بر اساس آمار، 5% مشتریان مرد مراکز لیزر موهای زائد نیز به منظور لیزر موهای سر خود مراجعه می کنند. ممکن است این موضوع از نظرتان عجیب به نظر برسد، اما واقعیت دارد و این آقایان به دلیل کچلی پراکنده یا رویش بد خط مو دست به این اقدام می زنند.

 

عوامل متعددی در افزایش جذابیت مردانه دخیل هستند که رعایت بهداشت به واسطه نداشتن موی زائد یکی از آنهاست. همچنین روش های مختلفی نیز برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر یک دارای پیامدهایی است. لیزر یکی از بهترین و جدیدترین روش های رفع موی زائد محسوب می شود.

لیزر موهای زائد برای از بین بردن یا کاهش موهای کمر، قفسه سینه، شکم، شانه ها و حتی ناحیه تناسلی آقایان بسیار مناسب است. لیزر بهترین عملکرد را در پوست های روشن با موهای تیره دارد و برای افراد دارای موی بلوند یا سفید مناسب نمی باشد. افراد دارای پوست تیره، تنها به نوعی لیزر به نام اندیاگ به خوبی پاسخ می دهند.

هر جلسه درمان لیزر تقریبا حدود 30 دقیقه طول می کشد و در مجموع به 8 جلسه درمان نیاز است.

اغلب مردان برای از بین بردن موهای زائد کمر، بالای بازو ، قفسه سینه و حتی ناحیه تناسلی خود از لیزر استفاده می کنند و در بسیاری از موارد تنها تمایل دارند موهای زائدشان کم پشت و نازک شود. این همان چیزی است که به واسطه دستگاه های لیزر حاصل می گردد. این روش بر خلاف سایر روش ها دائمی است و شما را یک عمر راحت می کند و رابطه زناشویی و عاشقانه تان را ارتقا می دهد.

امیدواریم شما آقایان عزیز از این مطلب بهره کافی برده باشید. چنانچه درصدد انجام لیزر موهای زائد برآمده اید تا زندگی زناشویی و جذابیت جنسی خود را متحول سازید به شما بهترین مرکز لیزر تهران واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده دروس ، ظفر ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) را معرفی می کنیم. مفتخریم اعلام کنیم ما در این مرکز علیرغم لیزر موهای زائد ، تمامی خدمات زیبایی را به شما عزیزان با هزینه هایی به مراتب کمتر از سایر مراکز ارائه دهیم و برای شما جذابیت و اعتماد به نفس بی حد و مرزی به ارمغان آوریم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

healthline

webmd

mensjournal

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان هااینجا کلیک کنید

من از حدود 6 سال پیش با تیم تهران اسکین کار میکنم و مینویسم و مینویسم.
بصورت تخصصی در حیطه زیبایی و لیزر موهای زائد مینویسم و عاشق کارم هستم.
ورزش و سبک زندگی سالم رو دوست دارم و نویسنده کتاب راز ساعت زیستی هم هستم.

برای تماس روی شماره کلیک کنید

برای تماس روی شماره کلیک کنید

برای تماس روی شماره کلیک کنید

کلیک کنید

خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1، مرکز زیبایی برکه

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چگونه می شود که یک مرد جذاب و زیبا بود؟ شاید این سوال بارها به ذهن شما خطور کرده باشد و همیشه یک نقطه از ذهن‌ شما بابت این موضوع در گیر باشد که بازیگران، مدلینگ ها و حتی خوانندگان چگونه جذاب و زیبا هستند؟! چرا ما نمی توانیم این جذابیت و زیبایی را داشته باشیم؟ اگر دنبال جواب این سوال و راهکاری برای این کار می باشید با ما همراه شوید. ما نیز توصیه هایی به شما خواهیم کرد که اگر آن را پیش بگیرید و انجام دهید، جذابیت آن افرادی که غبطه شان را می خوردید را، شما نیز بدست خواهید آورد. پس این مطلب را از دست ندهید.

شاید امکان داشته باشد زمانی که از اسرار زیبایی حرف می‎زنیم، شما یاد راه حل و راهکارهای سخت بیافتید یا فکر کنید که این موضوع فقط مربوط به خانم‎ها می باشد. اما در حقیقت باید گفت که این طور نیست و زیبایی و جذابیت حق مسلم آقایان هم می‎‏تواند باشد. مردان نیز می توانند از جذاب بودن لذت ببرند.

بهتر است اول این نکته را بدانید که زیبایی فقط مخصوص خانم‎ها نمی باشد! می توان گفت که جذابیت را همه دوست دارند و مرد و زن نیز نمی شناسد. اما این سوال پیش می آید که آقایان چطور می‎توانند ظاهری زیباتر داشته باشند؟ برای جواب این سوال می توان گفت رعایت کردن نکات بهداشتی در هنگام اصلاح صورت یا خارج شدن از منزل و استفاده کردن از مواد آرایشی- بهداشتی طبیعی و مناسب آقایان می‎تواند کمک بسیار زیادی به زیبایی و جذابیت آنها کند و آنها را تبدیل به یک مرد جذاب و زیبا سازد.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

می توان گفت که اغلب مردان صورت‎ خود را پس از بیدار شدن از خواب شبانه خود، می‎شویند و در طول روز کاری با صورت خود انجام نمی دهند. بهتر است بدانید که در طول شب که در حال استراحت هستید، سلول‎های پوستی شروع به بازسازی پوست می‎کنند و باعث ایجاد سلول‎های مرده و چربی روی پوست می شوند و بر روی صورت این مواد را، باقی می گذارند. این را احتمالٱ می دانید که پوست برای نفس کشیدن احتیاج به فضای کافی و مناسب دارد، فضایی که عاری از هرگونه سلول‏‎های چرب و مرده باشد.

به همین خاطر زدودن این سلول‎های مزاحم برای تنفس پوست می تواند یک امر حیاتی تلقی شود. بهتر است برای شست و شو دادن پوست خود از پاک‎کننده‎‏های مرطوب استفاده کنید و بعد آن را با آب ولرم از روی صورت‎ خود پاک کنید و برای خشک کردن صورت هم می توانید از یک حوله نرم استفاده کنید و صورت را با آن خشک نمایید.

می توان گفت که پوست مردان تقریبا” ۱۵ درصد چرب‎تر از پوست زنان می باشد و به طور مشخصی هم از منافذ بزرگ‎تری در پوست برخوردار می باشند. به طور دیگر اگر بخواهیم بگوییم، یعنی این که، سریع‎تر و بیشتر آلودگی را می توانند جذب پوست کنند. پس می توان گفت خیلی مهم نیست که یک آقا دارای چه نوع پوستی باشد. بلکه مهم آن است که بتواند پوست خود را تمیز نگه دارد که این امر دارای اهمیت به سزایی در جذابیت، شادابی و جوانی می باشد. و می تواند شما را تبدیل به یک مرد جذاب و زیبا کند.

درباره محصولات پاک‎کننده هم می توان گفت که بهتر است تا حد امکان مواد شوینده بدون مواد شیمیایی بوده و یا به قول معروف تا حد زیادی طبیعی استفاده شود. این نکته را بدانید که بهتر است از صابون‎های دئودورانت برای صورت خود استفاده نکنید. چرا که یک ساینده یا اسکرآب برای سلامتی پوست (به خصوص مردان) اساسی است. چون که این صابون سلول‎های مرده را بر داشته و سطح صورت را هم می تواند نرم ‎کند و البته این را هم بگوییم که این عمل سایندگی را، باید بدون آسیب رساندن به پوست انجام داد.

بهتر است که همیشه بعد از اصلاح کردن و تمیز نمودن صورت از یک مرطوب‎کننده سبک، بخصوص در نواحی گردن استفاده شود. ویتامین E خالص یا روغن آلوئه‎ورا می توانند مرطوب ‎کننده‎های بسیار خوبی برای پوست شما باشند. که اینها را می توان به صورت مایع یا کپسول هم استفاده کرد، اینگونه که شما می‎توانید یک کپسول را بشکنید و روغن آن را مستقیما” روی پوست خود بمالید.

فقط به خاطر داشته باشید، رطوبت در نواحی حساس پوست (به خصوص در نواحی زیر چشم) می تواند خیلی مهم باشد. پس در این ناحیه به هیچ عنوان چربی ترشح نمی‎شود و جای می باشد که می تواند گذشت سن را نشان دهد.

اگر می خواهید یک مرد جذاب و زیبا به نظر برسید بهتر است با ریش تراش های معمولی خداحافظی کنید.
اکثر مردها هم به طور میانگین پنج بار در هفته اصلاح می‎کنند. بهتر است بدانید که تیغ با کیفیت علاوه بر اینکه طول عمر بیشتری را به شما هدیه می دهد، باعث می شود تا صورت شما خراشیده نشود. پس خوب است تیغی را برای اصلاح کردن صوت خود انتخاب کنید که متناسب با حساسیت پوستی و درشتی تارهای ریشتان باشد.

بهتر است این نکته را قبل از اصلاح کردن بدانید که، پوست مردها برای اصلاح صورت به رطوب احتیاج دارد. و باید بدانید که پوست خشک به سرعت خراشیده و زخم می‎شود که این موضوع برای یک مرد جذاب و زیبا اصلٱ مناسب نیست.

خوب است بدانید که اصلاح صورت باعث از بین رفتن لایه رویی پوست صورت می‎شود. بهتر است بدانید که یک مرد جذاب و زیبا برای خودش یک کیف اصلاح مخصوص دارد. مثلا برای مرطوب کردن پوست و بازسازی این لایه‌ی پوستی، از افتر‎شیو می توانید استفاده کنید.

مراقبت کردن از پوست و مو و در کل مراقبت زیبایی، آن هم در فصل تابستان زحمت دو چندانی دارد. یکی از دلایل مرد جذاب و زیبا شدن هم مراقبت از پوست و مو می باشد. مصرف کردن کرم‌ها یا لوسیون‌های ضد آفتاب را به خصوص در فصل تابستان به هیچ عنوان فراموش نکنید. چون که مهم‎ترین و بزرگترین محصولات درباره زیبایی پوست می باشند، به خصوص که بیشتر آقایان هم ساعات زیادی در طول روز را در معرض آفتاب و گرما قرار می‎گیرند.

از بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان، استفاده کردن از کرمی که دارای مرطوب‎کننده با اس پی اف ۳۰ درصد است می باشد. مردانی که از کرم های ضد آفتاب استفاده نمی‎کنند، بیشتر در معرض خطر صدمات ناشی از نور آفتاب و انواع سرطان‎های پوست قرار می‎گیرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


نام کاربری *


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

مرد جذاب! عبارتی که تمامی آقایان و حتی خانم‌ها به آن فکر می‌کنند. آیا تصویری که از خود در ذهن دارید با تصویر یک مرد جذاب فرسخ‌ها فاصله دارد؟

اجازه دهید رازی را به شما بگویم: مرد جذاب بودن و افزایش جذابیت آنقدرها هم که فکر می‌کنید دشوار نیست. حتی اگر از نظر ژنتیکی خود را زیبا و جذاب نمی‌دانید؛ اصلا نگران نباشید. تنها با رعایت چند نکته و ترفندهایی که از نظر علمی ثابت شده‌اند،  می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین ورژن ممکن خود باشید.

این مقاله حاصل گردآوری مواردی است که در تحقیقات مجله‌ی Men’s Health و IFLScience انجام شده است. در این مقاله از هاوکن‌یو در پاسخ به این پرسش که چگونه مرد جذابی باشیم؟ 20 راه علمی برای یک مرد جذاب بودن از نظر خانم‌ها مطرح شده است.

 

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

اساسا ریش گذاشتن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای خود انجام دهید. طبق تحقیقی که در سال 2013 در دانشگاه نیو ساوت ولز (New South Wales) انجام شد؛ از نظر خانم‌ها، آن دسته از آقایانی از جذابیت بالا برخوردارند که دارای ته‌ریش یا ریش هستند.

موی صورت نه تنها نشان از بلوغ و مردانگی است بلکه با تسلط و جدیت و جذبه نیز ارتباط تنگاتنگی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تحقیق و مقاله‌ای وجود دارد که در آن اثبات شده است داشتن چه میزان ریش از نظر خانم‌ها جذاب است

شاید تعجب کنید اگر بدانید عینک آفتابی به معنای واقعی کلمه می‌تواند تا 10 برابر شما را جذاب‌تر کند.

اول از همه اینکه عینک آفتابی شما را به نوعی مرموز نشان می‌دهد و مرموز بودن همواره یکی از موارد جذابیت بوده و هست. علت این امر کاملا واضح است؛ چشم‌ها همواره منبع عظیمی از اطلاعات و علت اصلی آسیب‌پذیری انسان‌ها بشمار می‌آیند و عینک آفتابی با پوشاندن آن‌ها باعث مرموز به نظر رسیدن و در نهایت جذابیت شما می‌شود.

علاوه بر این،  تقارن صورت همواره یکی از موارد مهم انتخاب همسر است؛ عینک آفتابی عدم تقارن صورت را می‌پوشاند و همین امر باعث می‌شود شما در نگاه اول بسیار جذاب به نظر برسید.

بر اساس تحقیقی با عنوان “جذابیت صورت: تحقیقات مبتنی بر تکامل”، دومین ویژگی از ویژگی‌های جذابیت از نظر خانم‌ها داشتن استخوان‌بندی فک بزرگ و گونه‌های برجسته است. چرا که این موارد نشان از قدرت ژنتیکی بالا، سطح تستسترون بالا و به طبع آن نشان از مردانگی بیشتر است. و بدون شک همه می‌دانند مردانی که مردانگی بیشتری دارند جذاب‌تر هستند.

بنابراین طبق موارد مذکور کمی کج کردن صورت و بالا نگه داشتن چانه، فک و گونه‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهد. همچنین از نظر روانشناختی باعث می‌شود شما مسلط‌تر به نظر برسید، که هر دو این موارد باعث می‌شود شما جذاب‌تر، جذاب‌تر و باز هم جذاب‌تر به نظر برسید.

 

در مطالعه‌ایی که در سال 2010 از سوی مؤسسه دانشگاه ولز انجام شد، مشخص شد که مردانی که به یک ماشین گرانقیمت مانند بنتلی کانتیننتال جی‌تی  (GT Bentley Continental ) تشبیه می‌شوند، نسبت به افرادی که به یک فورد فیستا اس‌تی (Ford Fiesta ST) تشبیه می‌شوند، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

عقل سلیم می‌گوید که این مسئله بدین معنی نیست که باید ماشین گران قیمت داشته باشید بلکه در مورد پوشیدن لباس خوب و متناسب در مقابل لباس شل و ول است.

زمانی که شما لباسی متناسب با اندام خود می‌پوشید به نحوی که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد همانند این است که یک ماشین رویایی و ارزشمند که آرزوی خیلی‌ها است باشید اما زمانی که شل‌ و ول لباس می‌پوشید نه تنها دیگران به شما جذب نمی‌شوند بلکه نوعی انزجار از شما در آن‌ها به وجود می‌آید.

 

به گفته‌ی محققان دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو، ظاهرا با جمعی از دوستان بیرون رفتن می‌تواند برخی از موارد جذابیت شما را افزایش دهد.

دلیل این امر اثری به نام “اثر مشوق‌ها (Cheerleader Effect)”، که همان پدیده روانشناختی است که افراد هنگام حضور در جمع دوستانه جذاب‌تر به نظر می‌رسند. چرا که نگاه کردن به گروهی از چهره‌ها به جای نگاه کردن فقط به چهره‌ی یک فرد، اساساً باعث می‌شود افراد هر عیبی را که ممکن است آن گروه داشته و یا نداشته باشند را با یکدیگر در نظر بگیرند و همین امر یک جذابیت نسبی و متوسط را برای تمامی اعضای گروه به ارمغان بیاورد.

حتما تا به حال عبارت “انسان‌های خوب همیشه آخر هستند” را شنیده‌اید. در حقیقت این عبارت اشتباه است چرا که آدم‌ها خوب همیشه اول هستند. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد اما حقیقت است.

طبق مطالعه‌ایی در دانشگاه گلف و دانشگاه نیپیسینگ ( the University of Guelph and Nipissing University)، از 800 نفر در مورد تاریخچه‌ روابط جنسی‌ آن‌ها و همچنین اینکه تا چه حد در اقدامات غیرحضوری مانند کار خیرخواهانه و اهدای خون مشارکت داشته‌اند، پرسیده شد تا محققان بتوانند متوجه شوند آیا رابطه‌ایی بین نوع دوستی و میزان رابطه جنسی این افراد وجود دارد یا خیر.

این مطالعه نشان داده است که افرادی که از ازخودگذشتگی بیشتری برخوردار بودند، نسبت به افراد خودخواه رابطه جنسی بیشتری داشتند و با افراد بیشتری قرار می‌گذاشتند. این مسئله کاملا منطقی است، چرا که افراد خودخواه از نظر عموم مردم آزاردهنده هستند.

بنابراین، با وجود این تحقیق می‌توان به جرئت گفت افراد خوب همیشه اول هستند و این مسئله باعث جذابیت آن‌ها می‌شود.

تمامی خانم‌ها مردی را که بتواند آن‌ها را بخنداند دوست دارند. به این جمله اعتماد کنید چرا که از نظر علمی نیز این موضوع ثابت شده است.

در سال 2006 تحقیقی در مجله‌ Evolution and Human Behavior منتشر شد که در آن از شرکت‌کنندگان در آن تحقیق پرسیده شد تا چه اندازه توانایی شریک زندگی‌شان در خندان آن‌ها برای آن‌ها ارزشمند است. نتیجه‌ی این تحقیق به وضوح نشان داد که خانم‌ها برای حس شوخ‌طبعی پارتنرشان و میزان توانایی او در خنداندن آن‌ها، ارزش بالایی قائل هستند.

در یک مطالعه خاص و جالب، محققان دریافتند مردانی که اجازه می‌دهند لبخندی به آرامی چهره آن‌ها را مزین کند، نسبت به مردانی که خیلی سریع لبخند می‌زنند، جذاب‌تر و قابل اعتماد‌تر به نظر می‌رسند. نمونه‌ بارز این جذابیت و اعتماد را می‌توانید در عکس بالا مشاهده کنید.

بنابراین، هرگز سریع و ناگهانی لبخند نزنید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید این کار را آرااااااام انجام دهید.

طبق تحقیقی در دانشگاه یوسی‌ال‌ای ( UCLA)، از دیدگاه خانم‌ها، مردانی که دارای اندامی عضله‌ای و ورزشکار هستند از افراد لاغر، بدون عضله و حتی مردان جسور نیز جذاب‌تر هستند.

محققان این مسئله را با اصل گلدیلاکس (Goldilocks principle) مقایسه می‌کنند. طبق این اصل داشتن عضله جذاب است اما قطعاً بیش از اندازه عضلانی بودن نه تنها جذاب نیست بلکه باعث حس انزجار در دیگران می‌شود. پس باید دقت کنید عضلانی بودن شما به اندازه و متناسب با قد شما باشد.

برخی از آلات موسیقی به طرز شفافی شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند. دایره زنگی؟ نه خیلی. کازو؟ ابدا. گیتار چطور؟ قطعا انتخاب مناسبی است.

طبق مطالعه‌ایی که در مجله Psychology of Music منتشر شده است، اثبات شده است که زنان 3 برابر بیشتر تمایل دارند شماره‌ی خود را به مردی بدهند که گیتار در دست دارد تا مردی که کیف ورزشی در دست دارد. مطمئناً رفتن به ورزشگاه و عضلانی شدن جذاب است، اما ظاهراً به اندازه نوازندگی گیتار جذاب نیست.

اگر می‌خواهید یک مرد جذاب باشید، از جملات احمقانه‌ مخ‌زنی استفاده نکنید. تکرار می‌کنم: از جملات مخ‌زنی استفاده نکنید. طبق تحقیقی از SUNY New Paltz، اگر قصد دارید به خانمی نزدیک شوید سعی کنید به طور عادی و بدون جملات تملق‌آمیز به او نزدیک شود، چرا که در این صورت میزان جذب شدن او به شما افزایش می‌یابد.

به عنوان مثال، این جمله که “آیا شما یک فرد مذهبی هستید؟ چرا که شما پاسخ تمام دعاهای من هستید.” هیچ کمکی به شما نمی‌کند. با این حال، جمله‌ ساده “سلام، امروز بسیار زیبا به نظر می‌رسید. اسم شما چیست؟”مطمئناً به تلاش صادقانه‌ شما کمک خواهد کرد.

مطمئنا تمام انسان‌ها می‌دانند که سگ‌ها موجودات بسیار بامزه‌ایی هستند. اما آیا می‌دانستید که داشتن یک سگ شما را نیز بامزه‌تر می‌کند؟

کافی است به عکس تام هاردی ( Tom Hardy) بازیگر بریتانیایی نگاهی بیاندازید تا کاملا متوجه این موضوع شوید.

چهار تحقیق جداگانه بررسی کرده‌اند که آیا مردانی که صاحب سگ هستند، آیا از نظر خانم‌ها می‌توانند امتیاز بالاتری در جذابیت به خود اختصاص دهند.

جالب است که بدانید هر 4 تحقیق به نتیجه‌ یکسانی رسیدند و آن این است که مردانی که حیوان خانگی آن‌ها سگ است سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند، در گرفتن شماره‌ تلفن خانم‌ها موفق عمل می‌کنند

حتما تا به حال در مورد بحث‌هایی که جامعه بر سر طرز نشستن آقایان بر روی صندلی تاکسی، اتوبوس، مترو و غیره، انجام می‌شود؛ شنیده‌اید و یا حتی ممکن است از نزدیک مشاهده کرده باشید. در اشتباه بودن چنین طرز نشستنی در چنین مکان‌هایی که جا برای نشستن محدود است، شکی وجود ندارد.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

اما با وجود این، طبق مطالعه‌ایی که در بریتانیا انجام شده است، اثبات شده است مردانی که زبان بدن مسلطی دارند و با پاهای باز و بازوهای باز شده می‌نشینند نسبت به کسانی که  این کار را انجام نمی‌دهند جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که درست است این مسئله باعث افزایش جذابیت شما می‌شود اما نباید در هر مکانی بدین نحو بنشینید. به طوری که به خانمی که در کنار شما نشسته است حس ناامنی را منتقل کنید.

در یک تحقیق جالب دیگر، محققان دانشگاه چارلز (Charles) و موسسه ملی بهداشت روانی (the National Institute of Mental Health) در جمهوری چک و دانشگاه استرلینگ (Stirling) در انگلستان سلسله مطالعاتی را انجام داده‌اند که نشان داده است مردانی که سیر می‌خورند بوی “دلپذیر” و “جذاب” می‌دهند. در حالی که مردانی که سیر نمی‌خورند، این گونه نیستند. بنابراین می‌توان فرض کرد که مزایای جادویی سلامتی این بد بوی پر خاصیت که مورد علاقه افراد بسیاری است می‌تواند باعث بوجود آمدن شگفتی‌هایی برای بوی بدن  شما شود! قطعا برای شما نیز عجیب است که سیر خوردن می‌تواند به شما کمک کند تا یک مرد جذاب باشید.

با این حال، ناگفته پیدا است که نفس و بوی بد دهان به خاطر سیر داستانی متفاوت است و در واقع جذابیتی ندارد. این توصیه را جدی بگیرید و سعی کنید با کمی دهان‌شویه و جویدن آدامس این بو را خنثی کنید.

یک مطالعه در دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia) در سال 2011 نشان داده است که جذاب‌ترین حالت چهره و بدن، غرور و مرموز بودن است و کمترین حالت جذابیت، الکی خوشحال بودن است. این موضوع یک واقعیت جالب و آشکارا عجیب و غریب، اما مفید است.

بدین ترتیب، هنگامی که در حال صحبت با خانم‌ها هستید و یا هر زمان دیگری، سعی کنید اندکی مغرور به نظر برسید. این کار برای زندگی شما شگفتی می‌آفریند.

آیا فکر می‌کنید جای زخمی که بر روی پیشانی شما است بد به نظر می‌رسد؟ اکنون وقت آن است که مجددا فکر کنید.

محققان دانشگاه لیورپول و دانشگاه استرلینگ (Liverpool and  Stirling Universities ) دریافتند که مردانی که دارای زخم و اسکار هستند نسبت به مردان بدون زخم از نظر جنسی بسیار جذاب‌تر هستند.

با این حال، این مسئله فقط برای روابط کوتاه مدت صادق است، چرا که داشتن جای زخم به خصوص بر روی صورت احتمالاً شما را ممکن است مانند یک خلافکار نشان دهد.

احتمالا زمان آن رسیده است که برای انجام برخی کارهای داوطلبانه ثبت نام  کنید.

زیرا در تحقیقی مشخص شده است که مردانی که کارهای داوطلبانه را جدی انجام می‌دهند با اختلاف زیادی برای روابط طولانی مدت مطلوب‌تر از مردانی هستند که کار داوطلبانه انجام نمی‌دهند یا صرفا برای سرگرمی کار داوطلبانه انجام می‌دهند.

در کنار مغرور به نظر رسیدن، موضع‌گیری جسمی دیگری که باید آن را انجام دهید این است که با اعتماد به نفس بایستید، زیرا خانم‌ها عاشق مردانی هستند که ظاهر با اعتماد به نفسی دارند، با اعتماد به نفس می‌ایستند و با اطمینان به نفس راه می‌روند.

اعتماد به نفس اولین و مهم‌ترین ویژگی‌ایی است که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند.

به گفته آر. دون استیل (R. Don Steele)، نویسنده کتاب “اسرار مربوط به زبان بدن: راهنمایی در حین دوستی و آشنایی”: “افراد با اعتماد به نفس هرگز عجله ندارند، اما بین سرگردانی و عمدا آهسته راه رفتن تفاوت بارزی وجود دارد. همواره طوری قدم بردارید که انگار می‌دانید چه می‌کنید و به کجا می‌روید.”

در یک مطالعه در ژورنال بین المللی علوم زیبایی (International Journal of Cosmetic Science)، شرکت کننده‌هایی که به آن‌ها اسپری با مواد ضد میکروبی و روغن رایحه‌دار – به عبارتی ساده‌تر، ادکلن – داده شده است، اعتماد به نفس بالاتری را از خود نشان می‌دادند و اظهار داشتند که هنگام استفاده از رایحه، احساس جذابیت بیشتری داشتند.

در تصدیق این مسئله هنگامی که به گروهی از زنان یک فیلم بدون صدا از مردانی که در حال زدن ادکلن بودند، نشان داده شد، زنان آن‌ها را جذاب‌تر از کسانی که از ادکلن استفاده نمی‌کردند، ارزیابی کردند. این بدان معنی است که استفاده از ادکلن یا در غیر این صورت استفاده از اسپری رایحه‌دار نه تنها باعث می‌شود شما بوی فوق‌العاده‌ایی بدهید بلکه باعث می شود احساس جذابیت بیشتری داشته باشید و خانم‌ها متوجه این نکته و احساس شما نسبت به خودتان می‌شوند.

در آخر، شاید این مورد بدیهی به نظر برسد که داشتن یک مجموعه دندان‌های سالم برای جذابیت بسیار حائز اهمیت است.

اکثر خانم‌ها وقتی فرد مقابلشان دهان خود را باز کرده و شروع به حرف زدن می‌کند علاقه عاشقانه بالقوه خود را از دست می‌دهند و باعث منفور شدن آن فرد از نظر خانم‌ها می‌شود.

مطالعه‌ایی در دانشگاه لیدز و دانشگاه مرکزی لنکشایر ( the University of Leeds and University of Central Lancashire) نشان داده است که دندان‌ها برای انسان‌ها معادل پر طاووس برای طاووس است. به این معنی که هنگام انتخاب جفت و پارتنر از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. بنابراین، مسواک بزنید، از نخ دندان و دهان‌شویه استفاده کنید و هر کاری را که باید انجام دهید، انجام داده تا لبخند خود را کاملا خیره‌کننده جلوه دهید.

 تا چه اندازه با ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله در رابطه با مرد جذاب بودن موافق هستید؟ بعد از خواندن این مقاله به جذابیت خود چه امتیازی می‌دهید؟ آیا دوست دارید پارتنرتان مرد جذاب تری باشد؟

از آنجا که روز به روز فرهنگ‌های غلط به عنوان راهی برای جذاب به نظر رسیدن در حال فراگیر شدن بین جوانان و نوجوانان است؛ این مقاله که از معتبرترین منابع بدست آمده است و کاملا علمی راه‌های بیان شده در آن اثبات شده‌اند، می‌تواند منبع مناسبی برای جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان باشد. با ترغیب آن‌ها به خواندن مقالاتی با منابع قابل اعتماد آن‌ها را از پیروی کورکورانه از فرهنگ‌های غلط باز دارید. و به آن‌ها کمک کنید بتوانند در آینده یک مرد جذاب باشند.

چگونه جذابیت داشته باشیم ؟ (از نظر علمی جذابتر باشیم )

چگونه جذاب باشیم؟ (۱۱ نکته برای جذاب به نظر رسیدن)

چگونه کاریزماتیک صحبت کنیم؟ ( 4 نکته ساده و کاربردی)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

وقتی برای اولین بار یکیو میبینی میتونی مستقیم بگی هوا چه طور و بهش نزدیک شی اونم تو ایران؟؟؟

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

نکات بسیار ساده ای وجود دارد تا شما بتوانید جذابیت مردانه تان را بهبود ببخشید کافیست این مقاله را تا انتها بخوانید تا بدانید برای داشتن جذابیت مردانه حتما نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت ندارید تنها لازم است بایدها و نبایدهایی را رعایت کنید.

اولین چیزی که برای افزایش جذابیت مردانه تان باید روی آن تمرکز کنید موهایتان است. همیشه به موهایتان رسیدگی کنید و به مراقبت روزانه از آن اهمیت دهید. باید به خوبی بدانید که چه مدل مویی مناسب شماست ، نه که تنها از دیگران تقلید کنید. سعی کنید از مدل مویی استفاده کنید که آراستن و مرتب کردنش راحت باشد. بدین شکل هم در زمان صرفه جویی می کنید و هم از مواد نگهدارنده و دستگاه های حرارتی آسیب رسان کمتری استفاده خواهید کرد.برای مطالعه بیشتر در این زمینه میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید:

هر چیزی که در درون بدن شما وجود دارد، در خارج از بدن تان نیز نمود پیدا می کند. یکی از بدیهیات سالم خوردن، بدن سالم است. هنگامی که روی تغذیه سالم تر تمرکز می کنید، پوست تان شفاف تر می شود. خستگی از شما دور می شود. باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و اعتماد به نفس تان بالا برود. همه این ها موجب می شوند جذابیت مردانه تان افزایش پیدا کند.چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان

شاید نیازی نباشد که لبخندتان را اصلاح کنید و شما به خودی خود دندان هایی زیبا داشته باشید. پس کافیست لبخند زدن را از یاد نبرید. یک لبخند خوب باعث جذابیت مردانه بیشتری می شود. وقتی شما وارد یک جمع می شوید و لبخند بر لب دارید، انرژی مثبتی به دیگران منتقل می کنید. در این صورت همه دوست دارند شما را ببینند و با شما صحبت کنند.

اگر دوست ندارید لبخند بزنید زیرا دندان هایتان خراب است یا به اندازه کافی سفید نیست بهتر است برای رفع مشکل اقدام نمایید.

شاید شما با یک دست کت و شلوار بسیار خوشتیپ تر از یک دست لباس ورزشی به نظر برسید اما این به این معنا نیست که سبک روزانه خود را رها کنید و همیشه کت و شلوار بپوشید.

اگر به یک مهمانی رسمی شبانه می روید بهتر است روی لباس های رسمی تمرکز کنید. لازم نیست زیادی هم رسمی باشید اما قطعا یک کفش چرم از کفش کتانی بهتر است و یک پیراهن نسبت به تی شرت شما را جذاب تر می کند. باید بدانید که چه لباسی مناسب چه مکانی است. این راز داشتن جذابیت مردانه است.

به طور معمول شما قادر نیستید اعضای صورت تان مثل بینی، لب، چانه، چشم ها و… را تغییر دهید مگر اینکه جراحی زیبایی کنید که ما اصلا توصیه نمی کنیم. می توانید به پوست، مو و دندان هایتان برسید اما چهره به راحتی قابل تغییر نیست.

برعکس چهره بدن شما با کمی تمرین قابل بهبود است. بدن تان می تواند نشانه سلامت شما باشد. وقتی سلامت باشید جذابیت بیشتری دارید. وقتی اضافه وزن دارید، پیدا کردن لباس مناسب برایتان دشوار تر است و این از جذابیت شما می کاهد اما با داشتن اندام مناسب برای پیدا کردن لباس به دردسر نمی افتید. اندام خوب، اعتماد به نفس تان را بالا می برد و این با تمرین و ورزش مداوم و بدن سازی به دست می آید.

این بسیار ساده است اما متاسفانه بسیاری از مردان از آن اجتناب می کنند. مردی که بوی بدی بدهد هیچ جذابیتی ندارد. عطر و بوی خوب می تواند مردم را نسبت به شما جلب کند. یک عطر خوب مطمئنا همه چیز نیست اما می تواند به شما کمک کند. تا وقتی بوی خوبی نمی دهید از خانه بیرون نروید. این فقط به عطر زدن منتهی نمی شود و باید بهداشت فردی نیز رعایت شود. روزانه حمام کنید و بهداشت دهان و دندان را جدی بگیرید. در کنار اینها یک عطر خوشبو می تواند مشخصه شما نزد دیگران باشد.

یک اکسسوری که مخصوص شماست می تواند شما را از دیگران متمایز کند. اکسسوری ها با جذابیت شان تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارند.

ساعت، دستبند، حلقه،کلاه یا هر گونه لوازم جانبی که با سلیقه شما تناسب دارد می تواند انتخاب خوبی باشد پس از آن غافل نشوید.

این مقاله به نکاتی درباره جذابیت ظاهری شما پرداخته است اما مهمترین نکته در جذابیت، اعتماد به نفس است که یک عامل درونی محسوب می شود. هرچه قدر هم ظاهر جذابی داشته باشید بدون اعتماد به نفس، جذابیت تان اثر کمی خواهد داشت.

برای تقویت اعتماد به نفس باید همیشه خوشحال باشید. نباید نسبت به آنچه مردم درباره شما فکر می کنند نگران باشید. شما بهترین منتقد خود هستید و به احساسات خود اهمیت دهید.

اعتماد به نفس مساله بسیار مهمیست. اگر ظاهری بی نقص داشته باشید اما وقتی وارد جمعی می شوید، گوشه ای بنشینید و بدون هیچ کلامی به زمین خیره شوید دیگران چگونه می توانند شما را درک کنند و دوست داشته باشند؟

در عین حال اگر موهایتان کم باشد و کمی اضافه وزن داشته باشید اما هنگام ورود به جمع با اطمینان قدم بردارید و با لبخند با دیگران صحبت کنید از طریق اعتماد به نفس، جذابیت خود را افزایش داده اید.

پس به یاد داشته باشید اعتماد به نفس به تنهایی از تمام موارد بالا ارجع تر است.

منبع : mensfashionmagazine

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان
چگونه صورتی جذاب داشته باشیم مردان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *