چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

 
helpkade
چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان
چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد و کمیاب شده است . بسیاری از دختران سعی دارند که زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند اما بدانید که هیچ گاه صورت آرایش کرده شما به اندازه صورت طبیعی زیبا نخواهد بود اما سوال اینجاست که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا باشیم ؟

در این قسمت از دنیای مد نمناک 14 راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون آرایش هم زیبا باشید. 

1. ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد. اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. 

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد. از کرم چشم برای روشن سازی زیر آن استفاده کنید که حاوی کمپرس سرد با نعناع یا چای سبز نیز کارآمد خواهد بود. 

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

4. لب های خود را فراموش نکنید. 

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

روغن زیتون براقیت زیادی به موهای شما می دهد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مبارزه می کند. ازعصاره های گیاهی جوشانده شده مثل بلوط برای موهای مشکی یا خرمایی و بابونه برای موهای بلوند استفاده کنید تا موهای براق تری داشته باشید.

6. عطر و رایحه مناسب انتخاب کنید:

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

7. ضدآفتاب بزنید.

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

ماسک های صورت مثل ماسک رس سفید را فراموش نکنید. ماسک های تقویتی را یک بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست حساسی ندارید، می توانید با اسکراب های مختلف لایه برداری را انجام دهید. 

9. از کرم BB استفاده نمایید:

BB کرم ترکیبی از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پایه است که نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت دارد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا ظاهری صاف و یکدست داشته و نیازی به آرایش نباشد. 

10. به اندازه کافی بخوابید. 

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

11. اعتماد به نفستان را بیشتر کنید :

خودتان را دوست داشته باشید و عشق بورزید و برای تحسین زیبایی خود به آرایش عادت نکنید. برای کشف زیبایی واقعی و طبیعی خود تلاش کنید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

12. به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

13. از اسکراب استفاده کنید: 

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

حتماً باید رنگ مناسب لباس های خود را بدانید که در زیبا به نظر رسیدن پوست شما و پوشاندن عیب ها موثر است. پوست بدون فونداسیون و کرم پودر و پنکیک، رنگ پریده به نظر می رسد. به همین دلیل نباید این رنگ پریدگی را با رنگ های لباس بیش از حد تیره افزایش دهید و همچنین رنگ های سرد نیز ممکن است کار را بدتر کند. سفید نیز گزینه مناسبی نمی باشد. بهترین گزینه استفاده از رنگ های ملایم روشن مثل آبی یا هلویی می باشد ، البته باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید و از علم رنگ شناسی کمک بگیرید.

همه خانم ها دوست دارند که همیشه در نظر دیگران شیک و جذاب به نظر برسند اما می پندارن راز جذابیت و شیک پوشی ، تنها پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره است . حتی برخی از آنها برای اینکه جذاب به نظر برسند با پرداخت هزینه های هنگفت ، چهره خود را مصنوعی می کنند . اما باید بدانید هیچ کدام از این روش ها برای برخورداری از جذابیت کافی نیست بلکه شما باید برای اینکه خانم جذاب و دوست داشتنی باشید ، با رمز و راز جذاب بودن که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم آشنا شوید.

خانم های جذاب همیشه به موهای خود می رسند

زنان جذاب موهای تقریبا لخت ، پر پشت دارند. آنها برای پرتر به نظر رسیدن موهایشان از اسپری حجم دهنده مو و حتی از شامپوهای حجم دهنده مو استفاده می کنند .

زنان برای جذابیت بیشتر خود هر از گاهی موهای خود را رنگ می کنند و برای رنگ کردن موهایشان از روش های سامبره و آمبره استفاده می کنند. باید بدانید هیچگاه خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و فر و رنگ نمی کنند تا سلامت موهایشان به خطر افتد.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

پوشیدن لباس های مرسوم و مد روز

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می کند. خانم های جذاب همیشه در لباس پوشیدن به تناسب اندام خود توجه می کنند و بر اساس فرم بدنشان لباس می پوشند . آنها همیشه طبق مد روز پیش می روند و مرتبا به فروشگاه ها سر می زنند تا بتوانید از آخرین کپ لباس ها، طرح های جدید صندل، لوازم های تزئینی مد روز و دیگر پوشش های مرسوم با خبر باشند. این خانم ها هیچگاه لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند را استفاده نمی کنند و سعی می کنند همیشه با وقار لباس بپوشند.

استفاده از کفش های پاشنه دار راحت

کفش های پاشنه بلند تاثیر زیادی در جذابیت و شیک پوشی دارد اما استفاده زیاد از این نوع کفش ها سبب آسیب رسیدن به پا خواهد شد بنابراین خانم های جذاب فقط در مواقع خاص کفش پاشنه دار می پوشند تا سلامت پایشان به خطر نیافتد و همیشه از کفش های پاشنه داری استفاده می کنند که راحت باشد .

اهمیت به سلامتی در خانم های شیک و جذاب

خانم های شیک و جذاب ، در وهله اول به سلامت خود اهمیت می دهند زیرا یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد .

آنها برای حفظ سلامت خود سالم زندگی می کنند و غذاهای سالم مانند انواع سبزیجات و میوه جات میل می کنند . همچنین خواب کافی دارند و آرامش خود را در همه لحظات حفظ می کنند و با ورزش روزانه استرس را از خود دور می سازند زیرا باور دارند که قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است.

اصلاح موهای زائد صورت و ابرو

شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید بنابراین خانم های شیک و جذاب همیشه موهای زائد صورت و بدن خود را اصلاح می کنند و ابروهای مرتبی دارند ، آنها اگر وقت رفتن به آرایشگاه را نیز نداشته باشند با یک موچین صورت خود را تمیز می کنند و نمی گذارند ابروهایشان پر شود.

از عطر خوشبو استفاده می کنند

خانم های جذاب همیشه بوی خوبی می دهند ، آنها علاوه بر اینکه نظافت شخصی خود را رعایت می کنند و لباس هایشان را مرتب عوض می کنند و به حمام می روند تا بوی عرق ندهند از یک عطر خوب نیز استفاده می کنند.

اگر می خواهید خانم جذابی شوید عطر زدن را فراموش نکنید و برای انتخاب یک عطر خوشبو وقت بگذارید و هزینه کنید . پیامبر مکرم اسلام نیز به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و حتی گفته می شود هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

استفاده از زیور آلات

داشتن زیور آلات برای یک خانم لازم است اما شما نباید حتما انواع زیور آلات را از خود آویزان کنید بلکه برای جذاب بودن داشتن یک گردنبند کافی است پس اگر پول کافی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید حتما گردنبند را بخرید تا در محافل توجه ها را به خود جذب نمایید.

نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن

خانم های شیک و جذاب به نظافت خود اهمیت می دهند چرا که می دانند اگر نظافت شخصی خود را رعایت نکنند اگر لباس های شیک و گرانقیمت نیز بپوشند ، شیک و زیبا نخواهند بود . آنها همیشه به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند تا هنگام لبخند زدن زیباییشان دو چندان شود .

دنیای مد نمناک قبل از این هم در رازهای حذابیت زنان گفت که این دسته خانم ها مرتب حمام می کنند تا بدنشان بوی بد عرق ندهد تا دیگران را از خود منزجر نمایند. لباس های زیر خود را هر روز تعویض می کنند زیرا اگر روی لباس زیرشان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشند، بازهم همه از اطرافشان پراکنده می شوند بنابراین راز اصلی خانم های شیک و زیبا نظافت شخصی است.

ناخن های زیبا و مرتب

از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیبا داشتن ناخن های زیبا و مرتب است . ناخن های نا مرتب و کثیف از جذابیت خانم ها می کاهد پس اگر برای مرتب نمودن ناخن هایتان نمی خواهید به آرایشگاه بروید و هزینه اضافی بپردازید ، خودتان در خانه ناخن هایتان را مرتب کنید.

آرایش ملایم

یک خانم شیک و جذاب هیچ گاه بیش از حد آرایش نمی کند و همیشه داشتن چهره طبیعی را بیشتر می پسندد . او هیچگاه با آذرایش زیاد چهره اش را غیر طبیعی نشان نمی دهد و همیشه از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد برای پوشاندن جوش ها و لکه های پوست خود و محافظت از پوست در مقابل آفتاب استفاده می کند و برای زیبا تر شدن لب هایش از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، استفاده می کند و بعد از حمام با فرمژه به مژه های خود حالت می بخشد تا زیبایی طبیعی اش دو چندان گردد.

رفتار موقر

اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند . اگر خانمی لباس شیک و گرانقیمتی بپوشد اما این خصایل اخلاقی را نداشته باشد هیچگاه به چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسد زیرا رفتاری سبک و زننده ، جذابیت را از بین می برد.

بسیاری از خانم ها ساعات طولانی از اوقات روزانه خود را مقابل آینه می گذرانند و وقت زیادی را صرف آرایش چهره و موهای خود می کنند تا در نظر دیگران جذاب تر به نظر برسند، شما چطور؟

آیا از جمله افرادی هستید که زیبایی خود را در هر چه بهتر به نظر رسیدن آرایش روی صورت خود تعریف می کنند و زندگی بدون لوازم آرایش به نظرشان غیر ممکن است؟!

بله! در تاثیر فوق العاده آرایش روی زیبایی شکی نیست اما اگر با فوت و فن زیبایی آشنا باشید بدون شک طبیعی بودن و سادگی چنان اصالتی به چهره شما خواهد بخشید که آن را در هیچ لوازم آرایشی نمی توان جستجو کرد.

در ادامه با کوکا همراه باشید تا با فوت و فن های زیبایی طبیعی بدون آرایش کردن آشنا شده و به این سوال که دغدغه بسیاری از خانم ها است پاسخ دهیم: چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟

سلامت پوست تاثیر زیادی در زیبایی طبیعی چهره دارد و یک رژیم غذایی سالم و متعادل راه عالی برای حفظ سلامت بدن و به خصوص پوست می باشد.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

برای داشتن پوست زیبا و سالم به نکات تغذیه ای زیر توجه کنید:

پوست خشک، ناهموار و خشن هیچ تناسبی با زیبایی ندارد و حتی با استفاده از لوازم آرایش مختلف نیز جذابیت خاصی نخواهد داشت.

برای رفع خشکی پوست حتما از مرطوب کننده استفاده کنید که به درخشان شدن و بی نقص به نظر رسیدن پوست کمک زیادی می کند. از دیگر مزایای مرطوب کننده می توان به کاهش جوش و آکنه و خطوط ناخوشایند پوست اشاره کرد.

هنگام خرید مرطوب کننده های تجاری دقت کرده و مارکی را انتخاب کنید که بتوانید هر روز بعد از دوش گرفتن از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال مرطوب کننده های خانگی هستید می توانید مقداری روغن آرگان یا جوجوبا به پوست خود بمالید که به خصوص در فصول سرد سال روی پوست معجزه می کند.

اگر پوست تان مرتب پوسته می دهد و افسرده و بی روح به نظر می رسد بهترین کار این است که هفته ای حداقل یک یا دو بار آن را لایه برداری کنید، این کار باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست شده و طراوت پوست را به آن بر می گرداند.

سلول های مرده پوست از عوامل بروز جوش های سر سیاه، مسدود شدن منافذ پوست و آکنه می باشد و آرد نخود و قهوه از بهترین لایه بردارهای خانگی به شمار می روند.

استفاده از ضد آفتاب روی پوست یک انتخاب نیست بلکه اجبار است! لوسیون های ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش و پرتوهای مضر خورشید محافظت کرده و مانع بروز خطوط پیری، چین و چروک و تغییر رنگ پوست می شود.

توصیه می شود به صورت مرتب از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید که در طولانی مدت پوست را بی نقص و درخشان می کند.

نوشیدن آب کافی – 8 لیوان در روز – با سم زدایی بدن و پوست به درمان مشکلات پوستی کمک کرده، مانع بروز چین و چروک می شود، جوش ها را از بین می برد و پوست را براق و روشن می کند.

برای سم زدایی پوست می توانید از نوشیدنی های سم زدا از جمله ترکیب آب خیار، لیمو، کدو سبز، نعناع و سایر سبزی های رنگ روشن استفاده کنید، با این روش در عرض یک هفته تفاوت را احساس خواهید کرد.

فعالیت های ورزشی – حداقل سه ساعت ورزش در هفته – گردش خون را بهبود بخشیده، اکسیژن رسانی به پوست را افزایش می دهد، از بدن سم زدایی می کند و با تقویت اندروفین به کاهش استرس و آرامش بدن از جمله پوست کمک می کند.

طبق مطالعات انجام شده افرادی که هر روز ورزش می کنند پوست سالم تر و جوان تری دارند، اما باید به مواردی همچون استفاده از ضد آفتاب حین ورزش کردن در فضای باز و شستن صورت بعد از تمرین توجه داشته باشید. این عادات اگرچه ساده اما بسیار مهم هستند و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کنند.

ماساژ صحیح پوست صورت را محکم کرده، خطوط ناخوشایند پیری را کاهش می دهد، به براق و درخشنده شدن پوست کمک کرده و اثر عالی در جوانسازی پوست دارد. چینی ها برای حفظ سلامت پوست نقاط خاصی از پوست را ماساژ می دهند بنابراین بهتر است برای این کار به متخصص ماساژور مراجعه کنید.

استفاده از روغن های طبیعی همچون روغن نارگیل هنگام ماساژ دادن پوست به مرطوب شدن آن کمک می کند.

خواب برای سلامت بدن و پوست بسیار مفید است زیرا بدن هنگام خواب کلاژن بیشتری تولید کرده و شارژ می شود، 6 تا 8 ساعت خواب با کیفیت به درخشندگی پوست کمک کرده، سیاهی دور چشم را کاهش می دهد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

هنگام خرید و استفاده از لوازم مراقبت از پوست، مو و زیبایی دقت کنید، سعی کنید از محصولات طبیعی استفاده کنید و از محصولاتی که حاوی پارابن، سولفات ها و مواد شیمیایی نفتی هستند و باعث تحریک یا خشکی پوست می شوند اجتناب کنید.

استفاده هفتگی از ماسک های پوست به مراقبت و سلامت پوست کمک کرده و باعث جوانسازی و طراوت پوست می شود.

هنگام انتخاب ماسک به نوع پوست خود توجه داشته باشید، موادی همچون عسل، آلوئه ورا، آرد نخود، ماست، جو دوسر و میوه ها برای تهیه ماسک خانگی عالی هستند.

بدون شک لبخندی که با دندان های سفید و برفی زینت داده شده از عوامل اصلی جذابیت خانم ها است اما به همان اندازه که دندان های سفید شادابی و زیبایی را برای چهره به ارمغان می آورد زردی و تیرگی دندان ها نیز اثر بسیار بدی در جذابیت آن به جا می گذارد.

برای حفظ زیبایی طبیعی چهره بدون آرایش کردن به بهداشت دهان و دندان خود توجه داشته باشید، حداقل روزی دو بار مسواک بزنید، از دهانشویه و نخ دندان استفاده کنید و هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید و در صورت نیاز زیر نظر پزشک از روش های سفید کننده دندان استفاده کنید تا لبخند زیبا و چهره دلنشین داشته باشید.

موهای زائد صورت و بدن ظاهر پوست را زشت کرده و جذابیت را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این که بدون آرایش کردن زیبا باشید لازم است حتما به مرتب کردن ابروها و اصلاح موهای صورت توجه کافی داشته باشید و سعی کنید به موقع موهای بدن را اپیلاسیون کنید.

مدل ابرو نقش مهمی در زیبایی چهره دارد، در انتخاب مدل ابرو دقت کنید و برای پر پشت شدن و تقویت ریشه ابرو از روغن های طبیعی مانند روغن کرچک استفاده کنید.

بدون شک لب از اجزای زیبای چهره است و لازم است به طراوت آن توجه شود. برای مرطوب شدن و رفع خشکی لب از روغن های طبیعی استفاده کنید و هر هفته آن را ماساژ دهید.

زیبایی طبیعی با داشتن موهای سالم و پر پشت کار چندان سختی نیست، توصیه می شود هر هفته یک بار موهای خود را با روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن بادام ماساژ داده و تا آن جا که ممکن است از وسایل حرارتی و سایر ابزارهایی که به زیبایی موقتی موها کمک می کند دوری کنید.

استفاده از محصولات تقویت مو برای حفظ سلامت آن ها مفید است اما دقت کنید فاقد سولفات و مواد شیمیایی مضر باشند.

خوابیدن روی بالش ابریشمی برای صورت و موها عالی است، ابرشیم به صاف و یک دست شدن موها کمک کرده و برای کاهش چین و چروک و خطوط ناخوشایند پوست مفید است.

لباسی که به تن می کنید تاثیر زیادی روی زیبایی اندام و حتی چهره به جا می گذارد. سعی کنید همیشه لباس های متناسب با نوع اندام خود انتخاب کرده و در انتخاب رنگ و مدل لباس سلیقه به خرج دهید.

پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد ممکن است حجم بدن را به طرز بدقواره ای به نمایش بگذارد.

هنگام نشستن، ایستادن و راه رفتن به حالت بدن خود توجه داشته باشید، زیادی قوز نکنید و از فشار آوردن به ستون فقرات، عضلات و کمر خود اجتناب کنید.

سبک زندگی مدرن باعث شده استرس به جزء جدایی ناپذیر زندگی همه انسان ها تبدیل شود و عدم کنترل آن علاوه بر اثرات منفی روی سلامت خطر بروز آکنه، ریزش مو و سفیدی زودرس موها را افزایش می دهد.

تا حد امکان از شرایط استرس زا دوری کنید و با روش های مختلف از جمله مدیتیشین، نوشیدن چای، گوش دادن به موسیقی و غیره استرس خود را کاهش دهید.

یکی از روش های عالی برای کاهش استرس و بهبود روحیه این است که بخشی از اوقات فراغت روزانه را صرف خودتان کرده و به علایق خود که ممکن است نقاشی، دوچرخه سواری، موسیقی، آشپزی و غیره باشد بپردازید، شادابی درون آرایشی است که به زیباترین شکل ممکن روی چهره شما خواهد نشست!

همه ما به دوست داشتن خودمان نیاز داریم، عاشق خود بودن خودخواهی نیست بلکه باعث می شود از وابستگی بیش از حد به دیگران رها شده، از بودن خودتان احساس بهتری داشته باشید و همین احساس خوب تاثیر زیادی روی سلامت جسم و روح می گذارد و زیبایی چهره را دو چندان و لبخندتان را جذاب تر می کند.

منابع: stylecraze – inkbeau

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.


لاغری موضعی با لیزر


جراحی زیبایی سینه و شکم

خصوصیات چهره زیبا

 

زیبایی به مجموعه ای از خصوصیات گفته میشود که احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابیت شوند. به زبان دیگر هر چه صورت یک فرد به ظاهر انسانی نزدیکتر باشد، زیباتر به نظر میرسد. هر چه یک صورت با طبیعت هماهنگی و توازن بیشتری داشته باشد، جذابیت افزونتری خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادی و خوبی را به نمایش میگذارد.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

 

خصوصیات چهره زیبا

مطالعات علمی نشان داده اند، چهره هایی كه به نظر ما زیبا و جذاب به نظر میرسند، ویژگیهای خاص دارند كه این ویژگیها را در 3 گروه اصلی میتوان جای داد:

 

1- سلامت و تندرستی

2- زیبایی

3- حالتی از معصومیت چهره كودكان

 

برای یافتن تفاوت های اصلی چهره های جذاب و غیر جذاب، دو الگوی به دست آمده در هر دو شکل زنانه و مردانه را مقایسه کردیم. این کار به ما فهرستی از ویژگی ها را نشان داد که  در ادامه می آید:

 

چگونه بفهمیم چهره خوبی داریم

خصوصیات چهره بانمک و جذاب در مقایسه با چهره زن غیر جذاب:

زنان زیبا چه ویژگی هایی دارند:

پوست برنزه

چهره کشیده

عدم اضافه وزن

لب های برجسته

دندان های سفید و مرتب

چشم های به هم نزدیک

ابروهای تیره تر و باریک تر

مژه های بیشتر، بلندتر و تیره تر

استخوان های برآمده گونه

بینی باریک

نداشتن سیاهی دور چشم

پلک های باریک تر

الگوی مردانه

 

ویژگی های چهره مرد “جذاب” در مقایسه با چهره مرد “غیر جذاب”:

پوست گندمی

چهره کشیده

عدم اضافه وزن

لب های برجسته و متقارن

دندان های سفید و مرتب

چشم و ابروی مشکی

مژه های بیشتر و تیره تر

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

درشت تر بودن نیمه بالایی چهره نسبت به نیمه پایینی

استخوان های برآمده گونه

برجستگی فک پایین

برجستگی چانه

نداشتن پشت ابرو

پلک های باریک تر

نداشتن خط خنده

 

دو اصل دیگر زیبایی درباره چهره های جذاب 

 

۱- جوانی و سلامت

هر چه سلامت تر باشید صورت جوان تری خواهید داشت. در چنین چهره هایی لکه ها و چین و چروک ها کمتر دیده می شوند. وقتی از سلامت جسم و پوست برخوردارید می توانید به زیبایی نزدیک تر شوید. البته که آرایش سر و وضع، مدل مو و شکل لباس پوشیدن در جوانی اثر مستقیم دارد.

 

۲- زیبایی در وجود شما

پژوهش ها نشان داده که شخصیت فرد با میزان زیبا دیده شدن شخص ارتباط مستقیم دارد. هرچه روابط اجتماعی خوبی داشته باشید و با اخلاق خوب افراد را جذب خود کنید می توانید در نظر دیگران زیبا به نظر بیایید. پرهیز از رفتارهای زشت، بد اخلاقی و حتی رفتارهای ناهنجار می تواند شما را به جامعه نزدیک تر کند. زیبایی به طور سنتی جزو ارزش های نهایی از جمله خوبی، حقیقت و عدالت شمرده شده است. زیبایی در نگاه بیننده است و این رفتار شماست که از شما شخصیت محبوب یا منفور می سازد.

 

پیری، بزرگترین دشمن یک چهره زیبا است که زیباترین چهره ها را به تاراج غارتگری خود میبرد. با پیر شدن، پوست قابلیت کشش خود را از دست میدهد و چشمانی درشت و پلکهای باریک جای خود را به پلکهایی افتاده و چشمانی که رد پای پیری بر آن به جای مانده است میدهند گر چه تکنیکهای جراحی مدرن زمان انفجار این بمب ساعتی را به تعویق میاندازند، ولی هنوز نتوانسته اند آن را به طور کامل از کار بیندازند.

 

«چهره های زیبا»

 

چهره زیبا

 

خصوصیات چهره بانمک

 

زنان زیبا چه ویژگی هایی دارند

 

چهره های زیبا

 

خصوصیات چهره زیبا

 

عکس چهره زیبا

 

 ویژگی چهره زیبا

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


خرید فرش تا 25میلیون بدون سود و ضامن


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


به همسرت اعتماد نداری؟

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

جستجو در سایت


 در این مطلب به ویژگی‌های
جذابیت در چهره می‌پردازیم.

 زیبایی امری نسبی ست، اما طبق
تحقیقاتی که انجام شده، اکثر مردم ویژگی‌های خاصی را به عنوان
زیبایی در نظر می‌گیرند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره
کرده ایم.

شباهت

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که
فردی به سمت تان بیاید و به شما بگوید: «چهره ات برایم آشناست.
من تو را جایی ندیده ام؟» تحقیقات نشان داده که اگر چهره شما
برای طرف مقابل تان آشنا باشد، او به سمت شما جذب می‌شود.
چهره‌های آشنا به سادگی تجریه و تحلیل می‌شوند، از این رو
افراد به چهره‌های آشنا بیشتر جذب می‌شوند، به آن‌ها اعتماد
بیشتری دارند و حس مثبتی را از آن‌ها می‌گیرند. البته این
موضوع با گذر زمان دچار تغییراتی شده، اما حتی اگر ما
انسان‌های مدرن این حقیقت را انکار کنیم، باز هم در نهایت به
سمت چهره‌هایی که برایمان آشنا هستند، بیشتر جذب می‌شویم. در
تحقیقی، به عده‌ای از افراد عکس‌هایی از ستاره‌ها را نشان
دادند و از آن‌ها خواستند تا جذاب‌ترین هایشان را شناسایی
کنند. نتیجه این تحقیق آن شد که افراد، چهره‌هایی را که به شهر
یا کشورشان تعلق داشتند، بیشتر می‌پسندیدند.

نسبت
خویشاوندی

آیا شما چهره‌ای را بهتر از چهره
خانواده تان می‌شناسید؟ تحقیقات ثابت کرده که افراد به
چهره‌هایی که شبیه به خودشان یا خانواده یشان هستند، بیشتر جذب
می‌شوند. البته این را بگوییم که این جذب شدن، آگاهانه نیست
بلکه ما به طور ناخودآگاه این رفتار را از خودمان بروز
می‌دهیم. جالب است بدانید که اگر فردی بفهمد ارتباط خویشاوندی
به فرد دیگری دارد، به سمت او جذب نمی‌شود؛ بنابراین این
فرایند تنها به صورت ناآخودآگاه شکل می‌گیرد.

بیبی
فیس

افرادی که صورت بیبی فیسی دارند،
بیشتر از اطرافیان شان مورد توجه قرار می‌گیرند. تحقیقات نشان
داده که مردان به زنانی که صورتی گرد، چشم‌های درشت، بینی
کوچک، مژه‌های درشت، ابرو‌های کمانی و چانه‌های ریزی دارند،
بیشتر جذب می‌شوند. البته فقط چهره کودکانه نیست که دیگران را
جذب می‌کند بلکه اگر فرد کمی رفتار‌های کودکانه مانند معصومیت
نیز داشته باشد، توجهات بیشتری را به سمت خود جلب می‌کند.
البته هر شخصی سلیقه خاص خودش را دارد. به عنوان مثال ممکن است
که یک فرد معصومیت را به عنوان یکی از ویژگی‌های زن مورد علاقه
اش نپسندد، اما از آنجا که اولین چیزی که تاثیر خودش را
می‌گذارد ظاهر است، خانم‌هایی که صورت بیبی فیس دارند، در نگاه
دیگران جذاب ترند.

سادگی

شاید فکر کنید که هر چه بیشتر به صورت
تان برسید و بر آرایش تان بیفزایید جذاب‌تر می‌شوید، اما
تحقیقات ثابت کرده که این تصور اشتباه است. از آنجا که مغز
صورت‌های ساده را راحت‌تر تجزیه و تحلیل می‌کند، بیشتر هم به
سمت آن جذب می‌شود. به عنوان مثال زمانی که شما می‌خندید، مغز
فردی که در مقابل شماست، دو نقطه را در دو طرف لبان تان در نظر
می‌گیرد و با یک خط کمانی آن‌ها را بهم متصل می‌کند. از آنجا
که این تصویر ساده و آشناست، فرد مقابل با آن ارتباط راحت تری
برقرار می‌کند. حالا این سادگی را برای کل صورت در نظر بگیرید،
هر چه این سادگی بیشتر باشد، قدرت جذب نیز بیشتر است؛ بنابراین
مغز نسبت به چهره‌های ساده جذابیت بیشتری نشان می‌دهد.

ریش

تحقیقات ثابت کرده که خانم‌ها به
آقایانی که ریش دارند بیشتر جذب می‌شوند. در تحقیقی، تصاویری
از چندین مرد به خانم‌ها داده شد تا آن‌ها را بر اساس میزان
جذابیت رتبه بندی کنند. در نهایت خانم‌ها بیشتر به آقایانی که
ریش داشتند نسبت به آن‌هایی که صورت شان را اصلاح کرده بودند،
رای دادند. در واقع آن‌ها اعتراف کردند که برای یک رابطه بلند
مدت، مردانی که ریش دارند را بیشتر می‌پسندند. دلیل آن هم واضح
است، موی صورت برای مردان نشانه قدرت، مردانگی، تسلط و توانمند
بودن است.

تقارن

تقارن نقشی مهم در جذابیت صورت دارد.
اگر چه هنوز دانشمندان دلیل آن را کشف نکرده اند، اما این طرز
فکر ریشه در گذشته دارد. در گذشته، مردم اعتقاد داشتند که
تقارن نشانه سلامتی ست. از این رو اگر فردی صورتش متقارن نبود،
می‌گفتند که حتما دچار بیماری هایی، چون ورم لوزه، آبله‌مرغان
یا اوریون است و برعکس، اگر صورتش تقارن داشت، او را سالم
می‌پنداشتند. البته بعد‌ها به این نتیجه رسیدند که بیماری هیچ
ربطی به تقارت صورت ندارد، اما با این وجود این ویژگی هنوز هم
تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت صورت دارد.

لبخند

حتما شما هم می‌دانید که چهره‌های
خندان جذابیت بیشتری دارند. در واقع شما می‌توانید با لبخندتان
دیگران را به سمت خود جذب کنید. البته این باور در جامعه شکل
گرفته که تنها لبخند زدن زنان جذاب است و آقایان با همان صورت
خشن و جدی زیباتر به نظر می‌رسند، در صورتی که لبخند بر جذابیت
هر چهره ای، چه مرد باشد چه زن، می‌افزاید. در یک تحقیق،
تصاویری از چهره‌های مختلف به عده‌ای نشان داده شد تا به آن‌ها
رای دهند. در نهایت، چهره‌هایی که لبخند بر لب داشتند بیشترین
رای را نسبت به آن‌هایی که هیچ حالتی در چهره شان نداشتند یا
عبوس بودند، دریافت کردند.


این مطالب مرتبط را بخوانید :

چه چیزهایی در ظاهر مردان برای زنان جذاب است

چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است

بهترین روش برای زدن موهای زائد بدن

چطور زیبا به نظر برسیم

منبع : برترینها

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


32659


بازدید امروز:


41642


بازدید دیروز:


232417606


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

63 بازدید

65 بازدید

138 بازدید

125 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

بسیاری از افراد دوست دارند تا به جذابیت و زیبایی دست پیدا کنند. جذاب و زیبا بودن دو عامل بسیار مهم در هر ارتباطی است که برای دستیابی به آن باید راهکارهایی را مد نظر داشته باشید. جذابیت و زیبایی تعاریف مختلفی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از توانایی فرد در استفاده از زبان بدن، فن بیان قوی، و رسیدگی و مراقبت از صورت و اندام. در صورتیکه افراد بتوانند این مهارت‌ها را به درستی کسب کنند می‌توانند روابط اجتماعی موثرتری با دیگران داشته باشند و بدنبال افزایش اعتماد به نفس ناشی از این روابط می‌توانند به رشد فردی زیادی دست پیدا کنند. البته جذابیت و زیبایی همیشه مربوط به ظاهر نیست و شما می‌توانید در کنار داشتن صورتی زیبا، سیرتی جذاب و زیبا نیز داشته باشید. به همین منظور در این مقاله ما اصول دستیابی به جذابیت و زیبایی را مرحله به مرحله برای شما توضیح می‌دهیم.

فهرست مطالب

حفظ سلامتی بخش مهمی از جذابیت است. یکی از نکات طلایی برای داشتن یک رژیم غذایی سالم این است که در طول روز آب فراوان بنوشید؛ اکثر پزشکان توصیه می‌کنند که در روز حداقل هشت لیوان آب بنوشید. میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی روزمره‌تان بگنجانید. اگر به گوشت قرمز علاقه دارید، سعی کنید پروتئین بدون چربی، مانند مرغ، ماهی و بوقلمون مصرف کنید. البته ایرادی ندارد که هر از گاه ناپرهیزی کنید، اما سعی کنید حتی‌الامکان غذاهای سالم میل کنید. همچنین در صورت امکان سودا و نوشابه را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید.

میزان سحرخیز بودنتان بستگی به این دارد که آماده شدنتان چقدر وقت می‌برد. بعضی بیست دقیقه برایشان کافی است و بعضی آماده شدنشان یک ساعت کامل وقت می‌برد. زمان کافی برای مسواک زدن دندان‌ها، دوش گرفتن، لباس پوشیدن، مرتب کردن موها و آرایش کردن در نظر بگیرید.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

ورزش نه تنها کمک می‌کند تا اندامی متناسب پیدا کنید، باعث می‌شود شادتر شوید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. در حالت ایده‌آل باید تمرین‌های کاردیو را 5 بار در هفته، به مدت حداقل سی دقیقه در روز انجام بدهید. برای این که به برنامه ورزشیتان وفادار بمانید، ورزشی مانند دو، شنا یا رقص را که از آن لذت می‌برید، انتخاب کنید.

تمیز بودن و داشتن لبخندی زیبا بخشی از جذابیت است. دندان‌هایتان را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و هر روز نخ دندان بکشید. هر روز دوش بگیرید و موهایتان را با بهترین فرآورده‌های مراقبت از مو بشویید.

داشتن پوستی سالم که آب و رطوبت کافی دریافت کرده باشد، یکی از راهکارهای ساده افزایش جذابیت است. مرطوب کننده، ضدآفتاب، لایه‌بردار و پاک کننده صورتی را انتخاب کنید که برای نوع پوستتان مناسب باشد. اگر مطمئن نیستید که چه نوع محصولی برای پوستتان مناسب است، می‌توانید با متخصص پوست مشورت کنید.

حتما بخوانید: هنر زن بودن (تکنیک های شگفت انگیز زنانگی و جذابیت زنانه) 

هر روز دوش بگیرید و خودتان را با آب و صابون کاملاً بشویید. میزان شستن موها  به نوع موهایتان بستگی دارد، اما بدنتان را باید حداقل روزی یک بار بشویید.

حتی اگر پوستتان چرب است، هر روز به پوست صورت و بدنتان مرطوب کننده بزنید؛ مرطوب کننده اجازه نمی‌دهد که پوستتان چربی‌های خاص خودش را تولید کند. از هر نوع مرطوب کننده‌ای می‌توانید استفاده کنید، اما بهتر است برچسب محصولات را بررسی کنید تا بهترین مرطوب کننده را متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید.

با نوشیدن آب کافی می‌توانید آب مورد نیاز بدن را تامین کنید تا به این ترتیب در اثر پاک شدن پوست، ارتقاء سلامت مو و ناخن و حفظ سلامت بدن زیباتر و جذاب‌تر شوید. اگر بیشتر آب میوه، قهوه و نوشابه می‌خورید، بهتر است این نوشیدنی‌ها را تا حدی با آب جایگزین کنید تا میزان آب مصرفیتان به حداقل 8 لیوان (1900 میلی‌لیتر) در روز برسد.

بعضی مدل موها به بعضی صورت‌ها بیشتر می‌آید، اما در نهایت بهترین مدل مو مدلی است که باعث شود، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. مهم نیست چه مدلی را ترجیح می‌دهید، کوتاه، متوسط یا بلند، مهم این است که این مدل به شما بیاید و باعث شود احساس جذابیت بیشتری بکنید. اگر رنگ کردن موهایتان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، حتماً این رنگ دلفریب را امتحان کنید.

هر سبک لباسی می‌تواند جذاب باشد، به شرطی که از پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید. پس کمی وقت بگذارید تا سبک شخصی خودتان را پیدا کنید. اگر لباس‌هایی بپوشید که احساس خوبی را در شما ایجاد کند، این احساس خوب در زبان بدن و روحیه‌تان هم نمود پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: 16 نشانه مردان جذاب که خانم ها آن ها را دوست دارند.  

بوی خوب بخشی ضروری از یک ظاهر فریبنده است. حتماً هر روز از دئودورانت استفاده کنید. همچنین می‌توانید به خودتان عطر بزنید، بسیاری از مردم عطر خاص خودشان را دارند و از چند قدمی می‌توانید متوجه حضورشان بشوید. اگر رایحه‌های سنگین یا شیرین را دوست ندارید، می‌توانید رایحه‌های گلی یا میوه‌ای ملایم را امتحان کنید. درهر حال مراقب باشید که در استفاده از عطر زیاده‌روی نکنید.

هرچند می‌توانید هر لباسی که دوست دارید، به تن کنید، اما اگر لباس به تنتان زار بزند و بیش از حد گشاد یا تنگ باشد، مسلماً ظاهر جذابی پیدا نخواهید کرد. شلواری بپوشید که دور کمرش اندازه باشد و کمرتان را به خوبی در میان بگیرد، و دقت کنید که پیراهنتان نیز دقیقاً بالای کمرتان قرار بگیرد. در مجموع سعی کنید لباسی بپوشید که خطوط دلفریب و فریبندگی‌های اندامتان را پنهان نکند.

حتماً یک دست کت و شلوار شیک یا یک مانتوی مجلسی در کمد لباستان داشته باشید تا در موقعیت‌های رسمی ظاهر مناسبی داشته باشید. حتی اگر این مناسبت یک شام ساده باشد، خوش‌لباس بودن کمک می‌کند تا در میان جمع بدرخشید.

پوشیدن لباس‌های چروک یا لک شده باعث می‌شود که آشفته، به هم ریخته یا حتی کثیف به نظر برسید. لباس‌هایتان را قبل از آن که بپوشید، اتو کنید و از تمیز بودنشان مطمئن شوید.

مجلات یا وبلاگ‌های مد را بخوانید و از مد روز پیروی کنید. سعی کنید کمد لباس‌هایتان با مد روزی که دوست دارید، مطابقت داشته باشد. اگر نمی‌توانید لباس جدید بخرید، لباس‌های قدیمیتان را با اکسسوری‌هایی مانند کمربند، دستمال گردن و روسری به روز کنید.

لباس‌هایتان هر چقدر هم که زیبا باشد، اگر چروک و کثیف باشد، جلوه‌ای نخواهد داشت. دقت کنید، هر تکه از لباسی که می‌پوشید صاف، بدون لکه و مرتب باشد؛ مثلاً نصف پیراهنتان داخل شلوار و نصفش بیرون نباشد.

همواره این شجاعت را داشته باشید که کاری را که قلبتان به شما می‌گوید درست است، انجام بدهید، به خصوص اگر پای رفاه و خوشبختی دیگری در میان باشد. وقتی می‌دانیم که در حال انجام دادن کار اشتباه هستیم، در سطحی بنیادین به خودمان آسیب می‌زنیم، به این ترتیب روحیه‌مان تخریب می‌شود و انرژی منفی‌ای از ما ساطع می‌شود که دیگران را فراری می‌دهد. بالعکس اگر اخلاق‌مدار رفتار کنیم و مسئول باشیم، دیگران با حس ششم‌شان متوجه می‌شوند که می‌توانند به ما اعتماد کنند.

اگر دائماً سرتان را گرم قضاوت کردن دیگران و غیبت درباره آنها بکنید، از بسیاری از نکات پرمغزتر و رضایت‌بخش‌تر زندگیتان غافل خواهید شد. بالعکس اگر روی موضوعات پرمعناتر تمرکز کنید و به تبادل ایده‌های ارزشمند بپردازید، دیگران جذب ذهنیت مثبت و نگرش مودبانه‌تان می‌شوند.

اگر به اطرافیانتان کمک کنید تا به بهترین خصوصیات خود پی ببرند و استعدادهایشان را پرورش بدهند، دیگران شما را به عنوان انسانی دلسوز و مهربان خواهند شناخت که حضوری جذاب و درخشان دارد. جهان چنان مملو از افکار منفی است که رویکرد مثبت و حمایت کننده در آن به گوهری نایاب می‌ماند که همه قدر آن را می‌دانند.

خصوصیات غیرعادی و منحصربه فردتان را پنهان نکنید، مطمئن باشید که از میزان جذابیت جنبه‌های پنهان وجودتان تعجب خواهید کرد. به علاوه وقتی خودتان را قبول داشته باشید و تمام خصوصیاتتان را بپذیرید، دیگران به سمت اصالت وجودیتان کشیده می‌شوند. اگر خودتان را همین‌طور که هست، قبول داشته باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که چه موهبت‌های بی‌شماری در وجودتان به ودیعه گذاشته شده است که می‌توانید جهانی را از آنها بهره‌مند سازید، موهبت‌هایی که هیچ کس دیگری در جهان از آنها برخوردار نیست.

وقتی روزهایتان را فقط از سر وظیفه یا تعهد به شب برسانید، احساس می‌کنید که فقط زنده‌اید و زندگی نمی‌کنید. اگر می‌خواهید از آن دسته آدم‌های جذابی باشید که مانند آهنربا همه را به خود جذب می‌کند، باید زندگیتان را سرشار از شور و اشتیاق کنید و خوش بگذرانید. به ندای قلبتان گوش کنید، انگیزه برای ادامه زندگی پیدا کنید و از میل قلبی‌تان پیروی کنید. به زودی معاشرینی با روحیه مشابه پیدا می‌کنید که به همسفران پرشور زندگیتان تبدیل خواهند شد.

فوق‌العاده است که اعتقاد راسخی به باورهایتان داشته باشید و در مقابل افرادی که می‌خواهند ایمانتان را متزلزل کنند، محکم پای عقایدتان بمانید؛ اما اگر نتوانید قبول کنید که همیشه حق با شما نیست، انسان تلخ و عبوسی خواهید شد که دیگران را فراری می‌دهد. به علاوه از یاد نبرید که آنچه برای شما مناسب است، لزوماً برای دیگران مناسب نیست. وقتی دیگران درباره شیوه دلخواه زندگی خود نظر می‌دهند، بدون تعصب و با آرامش به حرف‌هایشان گوش بدهید.

وقتی زندگی چالش یا مانعی را سر راهتان قرار می‌دهد، به دنبال روش‌های خلاقانه و جدیدی برای دور زدن این مانع یا از میان برداشتن آن بگردید. انعطاف‌پذیری در مقابل مشکلات باعث می‌شود که همگام با تغییرات رشد کنید، نه آن که با هر تغییری از پا دربیایید و شکست بخورید. از این گذشته مثبت‌اندیش بودن بی‌نهایت جذاب و فریبنده است، افراد مصممی که همواره راهی را برای یادگیری و تکامل پیدا می‌کنند، دیگران را جذب خودشان می‌کنند. اگر این خصوصیات را در خودتان تقویت کنید، فردی که دوستش دارید هم متوجه شخصیت منحصربه فردتان می‌شود و ایمان پیدا می‌کند که شما به حفظ و بهبود رابطه عاشقانه‌تان کمک خواهید کرد و اجازه نمی‌دهید که رابطه‌تان دچار یکنواختی شود.

اگر رویاهایتان را باور داشته باشید و آنها را جدی بگیرید، یک قدم به تبدیل کردن آنها به واقعیت نزدیک‌تر خواهید شد. بگذارید آینده برایتان هیجان‌انگیز بشود. به این ترتیب زندگی روزمره‌تان بهتر و لذت‌بخش‌تر می‌شود و جذابیت غیرقابل مقاومت و الهام‌بخشی برای دیگران پیدا می‌کنید.

وقتی نیمی از ذهنتان در گذشته گیر کرده باشد و دائم در حسرت روزهایی باشید که تغییر دادن آنها غیرممکن است، جذب کردن افراد جدید برایتان دشوار می‎شود. اگر می‌خواهید دیگران را مسحور فریبندگی و جذابیت‌تان کنید، باید روش‌هایی را برای متصل کردن خودتان به زمان حال پیدا کنید. شکی نیست که باید تجربیات گذشته‌ را جدی بگیرید و از اشتباه‌هایتان درس عبرت بگیرید. نوشتن خاطرات یا تکرار باورهای مثبت کمک می‌کند که از احساس گناه یا حسرت رها شوید.

باورهای محدود کننده یا حرف‌های بی‌رحمانه‌ای که در دوران کودکی به شما گفته شده است، در بسیاری از موارد باعث می‌شود که خودتان را زیبا و شایسته دریافت عشق ندانید. در نهایت فقط تردیدها و اضطراب‌های خودتان است که اجازه نمی‌دهد جذابیت درونیتان نمود پیدا کند. پس بهترین ویژگی‌هایتان را بشناسید، آنها را مدام به خودتان یادآوری کنید و این باور را در خودتان ایجاد کنید که دیگران می‌توانند زیبایی‌هایتان را ببینند.

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان

جذابیت و زیبایی همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در روابط اجتماعی است. به غیر از داشتن ظاهری زیبا افراد باید برای داشتن ذهنی زیبا نیز تلاش کنند. راه‌های زیادی برای دستیابی به این جذابیت و زیبایی وجود دارد که شما با انجام دادن مرحله به مرحله آن‌ها می‌توانید نتیجه مطلوب را بدست آورید. اول از همه باید به داشتن تغذیه مناسب، خواب کافی و ورزش مرتب توجه کنید. بهداشت فردی را رعایت کنید. به پوست خود رسیدگی کنید و تا حد امکان هر روز یا یک روز درمیان حمام بروید. از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید و روزانه 8 لیوان آب بنوشید. به آرایش موهای خود دقت کنید. لباس‌هایی بپوشید که متناسب با اندام شما باشد. از مد روز باخبر باشید و لباس‌های خوشرنگ و اتو کشیده تن کنید. در کنار تمام این مراحل، بهتر است برای داشتن ذهنی آرام و در عین حال جذاب به انجام کارهایی بپردازید که فکر می‌کنید درست است. از حواشی گروه‌های اجتماعی دوری کنید. به رشد روحی دیگران کمک کنید. سعی کنید ویژگی‌های مثبت خود را شناسایی و آن‌ها را رشد دهید. شاد باشید و به تفریحات خود اهمیت دهید. یادتان باشد که قرار نیست همیشه همه کارها را درست انجام دهید. به رویاهایتان ایمان داشته باشید و از گذشته درس بگیرید اما در آن گیر نکنید. شما همیشه جذاب هستید پس با اعتماد بنفس حرکت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

393 بازدید

458 بازدید

424 بازدید

427 بازدید

426 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان
چگونه صورتی جذاب داشته باشیم زنان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *