چگونه عاشق فوتبال شویم

 
helpkade
چگونه عاشق فوتبال شویم
چگونه عاشق فوتبال شویم

فوتبال چیست و چگونه اختراع شد را به سادگی می‌توان با ساده‌ترین جستجو در گوگل پیدا کرد و تمام قوانین آن را متوجه شد.

ولی اینکه بفهمیم فوتبال چیست می‌توانیم به ذهن خود رجوع کنیم و اینکه چقدر از زندگی و وقت ما را صرف خود می‌کند متوجه شویم.

برای اینکه بیشتر بدانیم فوتبال چیست می‌توان با یک توپ پلاستیکی به مکانی با کمترین امکانات رفاهی برای زندگی رفته و شروع کنیم در یک منطقه با فضای کافی با خودمان توپ بازی کنیم و بعد از لحظاتی خواهیم فهمید فوتبال چیست و دوستان و همراهان زیادی پیدا خواهیم کرد و به دو تیم و یا چند تیم تقسیم شده و کلی هیجان در کنار یک توپ ساده به وجود خواهد آمد.

در فیلم بالا می‌توانیم، برخی از صحنه‌های احساسی که تعریف فوتبال را در خود دارد، مشاهده کنیم.

برای دانستن و فهم و منطق فوتبال نیاز داریم که کمی از گذشته و سیر تحول آن بدانیم. دانستن روابط اجتماعی، انفرادی، سیاسی و فرهنگی در این ورزش امروزه نقش تعیین کننده‌ای ایجاد می‌کند.چگونه عاشق فوتبال شویم

برای اینکه بدانیم فوتبال چیست و من می‌خواهم به چه چیزی برسم، دانستن روابط ذکر شده می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای ما ایجاد کند. مثال اینکه یک ایجنت معروف می‌تواند برای انتقال ما به بهترین باشگاه‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشد.

تمثیل خواستن همان توانستن است را می‌توان سرمشق خود قرار داد تا به هر آنچه می‌خواهیم برسیم ولی می‌توان گفت این مثل مقداری قدیمی شده و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شناخت انسان از خودش، آموزش ذهن خود بالاترین مرتبه موفقیت و رسیدن به خواسته‌هاست.

در ابتدای مسیر یادمان باشد هر آنچه هست‏، دو بار به وجود آمده، یک مرتبه در ذهن ما و مرتبه بعد آن چیز خلق شده است.

صحنه‌ای از استادیوم آزادی و دیدن فوتبال خانواده‌ها با هم

فوتبالیست شدن برای همه ساده است، یک توپ، مقدار زیادی انگیزه و پشتکار در تمرینات، شما را به فردی فوتبالیست و البته الگوی دیگران تبدیل می‌کند.

ولی برای اینکه بدانیم فوتبال چیست و چرا ما فوتبالیست می‌شویم همین مقدار کافی است؟ چه کنیم که فوتبالیست موفقی شویم؟

در این وبسایت برای شناخت بیشتر جنبه‌ شروع فوتبالیست شدن با افراد مختلفی صحبت می‌کنیم.

بشود که با توجه و گوش دادن به تجربیات دیگران مسیر موفق داشته باشید.

برای درک بهتر فوتبال و موفقیت در آن بایستی بدانیم که فوتبال یک ورزش تیمی است و مهمترین عامل موفقیت در این ورزش ارتباط موثر ما با دیگر عوامل تیم، مربی‌ها، بازیکنان، پرسنل باشگاه، تماشاچیان، طرفداران، رسانه‌ها و … و از همه مهمتر با خانواده خودمان است که سنگ بنای موفقیت ما را شکل می‌دهد.

پس می‌توان گفت در کنار همه عوامل تمرینی و فیزیکی و تلاش خودمان در زمین مسابقه، این روابط موثر ماست که ما را به سمت الگو شدن هدایت می‌کند.

برای ساخت یک دنیای ایده‌آل فوتبالی برای خودمان، راه ساختن ذهن فوتبالی آسانترین و مطمئن‌ترین روش برای موفقیت است.

باید بدانیم ذهن فوتبالی به سادگی شکل می‌گیرد ولی سختی و مشقت فراوانی را طلب می‌کند این آمادگی روحی و روانی ماست که مسیر ذهن فوتبالی ما را شکل می‌دهد. آماده باشید تا مسیر جدید موفقیت را با لذت بسازید.

البته بهترین منبع برای یادگیری، استفاده از تجربیات گذشتگان در هر زمینه‌ای است.

برای اینکه بتوانید بهترین تجربیات پیدا کنید، کتاب‌ها منابعی بی‌نظیر هستند.

در اینجا ما برای شما خلاصه کتاب‌های مفید را برایتان آورده‌ایم تا بتوانید به راحتی آنها را بشناسید.

در هر جایی میشه با یه توپ، کلی آدم شاد دید

یکی دیگه از راه‌های شناخت فوتبال، بررسی در زندگی افراد موفق است.

ما برای شما، زندگینامه فوتبالیستانی که اسطوره هستند آماده کردیم تا بتونید بهترین استفاده ببرید.

در راستای فهم “فوتبال چیست؟” و ایجاد یک ارتباط موثر پیرامونمان، شناخت انواع افکار و دنیای ذهنی خودمان، اولین شرط، موفقیت ماست. اینکه بدانیم می‌خواهیم به کجا برویم و از چه مسیری و با چه معیار و ارزشی این مسیر را به انتها برسانیم تا بتوانیم الگویی باشیم اول برای خودمان و سپس دیگران.

شروع هر رابطه در هر شرایطی تعیین کننده موفقیت و آینده ماست و باید بدانیم اگر می‌خواهیم همیشه بازیکن موثری باشیم مدل تمرین کردن ما و روابط ما در امروز باعث شکل گرفتن آینده ماست.

سلام. من فوتبالی نیستم ولی مطلب تون در مورد فوتبال جدید و جالب بود.

سلام و لبتون خندون
ممنون از پیام گرمتون
موفق باشید

من 16سالمه من کسیو ندارم که منو تمرین بده نه امکاناتی دارم و البته خیلی علاقه دارم به فوتبال خدا خودش ی روز منو به تیم برسونه

داداش هم درد هستیم

منم همیتطورم

هم دردیم

به خدا بعضی از بازیکن ها استعداد من وتو نداره ولی امکانات نداریم

منم

من یک مدتی فوتبال دوست داشتم الان هیچ حسی ندارم

یه توپ بخر تمرین کن داداش

منم فوتبال دوست دارم .ما موفق میشیم

دقیقا منم همین مشکل دارم 17 سالمه
استعداد دارم ولی امکانات ندارم پول کافیم ندارم

حرف دلم رو زدی😔😔

😔

چگونه عاشق فوتبال شویم

حرف دلم رو زدی😘

داداش تو هم مثل منی یعنی واقعا حرف دله منو زدی

همدردیم

سلام من هم همینطورم

هعییییییی

من 14 سالمه ولی همدردیم

انشاالله برای منم دعا کن

سلام‌داداش کجا میشینین

خودت بجنگ خودت تمرین کن محکم باش حتی اگه مسه من استوک نداشته باشی

انشاالله با هم تو یه تیم بازی میکنیم🤲🙏

همچنین

انشالله که موفق باشی رفیق پیشنهاد من به شما به عنوان یک دوست این هست که اگر از وضعیت مالی خوبی برخورداری به یک باشگاه فوتبال خوب مثل صبای تهران برو و ثبت نام کن تا موفق بشی به امید خدا در رده های بالاتر ببینمت و اگر وضعیت مالی خوبی نداری میتونی باتمرین کردن در چمن یک پارک یا پارکینگ منزلتون یا هرجایی که راحتی شروع کنی و برای تستهای لیگ یک و دو کشوری که در ماه های اردیبهشت و خرداد گرفته میشوند خودت رو آماده کنی ودر تستها شرکت کنی وخودتو نشون بدی که انشالله بازیکن خوبی باشی و یکی از تیمهای لیگ یک یا دو تو رو انتخاب کنند موفق باشی رفیق

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من تازه رفتم توی 20سال قبلا هم فوتبال بازی میکردم ولی یه 1یا 2سال گذاشتم کنار میخواستم دوباره شروع کنم ولی این بار حرفه ای به نظرتون دیر نیست

Visitor Rating: 4 Stars

Visitor Rating: 5 Stars

Visitor Rating: 5 Stars

Visitor Rating: 1 Stars

سلام مطالبتون جالب بودش.اما ی سوال داشتم اینک بنده ۱۲ب تازگی از دانشگاه انصراف دادم.بنظرتون باید تو چ تیم تست بدم نظامی یا غیر نظامی ممنون میشم.جواب بدید

سلام به شما دوست عزیز و ارزش آفرین
ممنون از نظرتون. امیدوارم همواره موفق باشید و انتخاب‌های مناسبی داشته باشید.
سوالی که دارید، نیاز به گفتگوی بیشتر و بررسی همه جوانب دارد.
ولی برای اینکه دید کلی به شما بدهم، نیاز دارید تا رسالت و معنی زندگی خودتون رو مشخص کنید.
می‌توانید در این خصوص جستجوی بیشتری انجام دهید.
به اطلاعتان می‌رسانم، به زودی دوره رایگانی در سایت قرار خواهد گرفت که به این موضوع هم می‌پردازد.
همیشه شاد و لبتون خندون باشه

سلام، خوبین ممنون از نوشتتون
یه سوال اگ فردی خیلی خیلی فوتبالش خوب باشه برای مثال درحد تیم های اروپایی و اگر بخواد ب تیم های ارو پایی بره و سرمایه ای هم نداشته باشه باید چجوری ب اون تیم ها بره؟

سلام خسته نباشید خدمت شما من از مطالب تون لذت بردم خیلی منم خیلی بی نهایت آرزوها هدف دارم که در آینده به بهترین بازیکن سال جهان دنیا انتخاب بشم واسه کشورم افتخارات خیلی زیادی کسب کنم و برای کشورم بشم مسی آینده تو جام جهانی بدرخشم و برم بارسلونا جای مسی رو بگیرم و به موفقیت خیلی بزرگی برسم توپ های طلا کفش طلا های فراوان خیلی بگیرم علی مستمند هستم متولد ۱۳۸۰/۶/۸

سلام لطفا من خودم از لحاظ مالی ضعیفم لطفا کمک کنین شما ب ما ها خیلی دوست داریم بازیکن شیم

سلام قربان ، من تازه ۱۷ سالم داره میشه و میخوام فراتر از گذشته یعنی فوتبالو جدی ترو حرفه ای تر دنبال کنم و درکل منطورم اینه میخوام فوتبالیست بشم علاقه و استعداد خودمو تو این مسیر میبینم ، ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم ، تو نت هرچقدرم میگردم مثلا نوشتن چگونه میتوانیم فوتبالیست شویم تو سایت که میریم فقط نوشتن چه تمرینایی یا چه کارایی لازمه ولی اصلا نگفتن که از کجا و چه جایی میتونیم وارد این کار بشیم منظورم اینه من بخوام شروع کنم نمیدونم مثلا آکادمی برم کلاس فوتبال برم کلا سردرگمم ، لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام به شما دوست عزیز و ارزش آفرین
ممنون از اینکه بنده را امین خود دانستید و مساله‌تان را در اینجا مطرح کردید.
خیلی خوشحالم که برای نگرانی‌تان جستجو می‌کنید و می‌خواهید راهی برای رسیدن به آرزویتان پیدا کنید.
سوالی که مطرح کردید بسیار کلی است و برای اینکه بتوانید به پاسخ مناسبی برسید نیاز به گفتگوی حضوری یا تلفنی می‌باشد.
می‌توانید صفحه درخواست مشاوره به لینک http://www.zehnefootballi.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/ را مطالعه کنید تا در صورت نیازتان بتوانیم کمکی به شما کرده باشیم.
همیشه شاد و لبتون خندون باشه

Visitor Rating: 1 Stars

سلام
من ۲۱ سالمه با قد ۱۸۰و وزن۸۹کیلو از بچگی فوتبال رو دوس دارم البته قبلن تا ۱۷ سالگی چون هر روز فوتبال بازی میکردم وزنم انقد زیاد نبود و مهارت فوتبالم خیلی زبانزد دیگران بود راستش من دنبال تست رفتم ولی چون شهر کوچکی بود الانم تست فقط پول بریز برو تو تیم شهر ناشناخته هست من عاشق فوتبال یعنی زندگیمه فوتبال ولی جایی نیست شروع کنم وگرنه یقین دارم میتونم کسی بشم در دنیا چکار کنم؟؟شرایط مالیم خوب نیست و نرفتم سربازی و پیام نو هستم

در ابتدا به شما خیلی تبریک می‌گم که به فکر پیشرفت و رشد خودتون هستید و برای این کار از دیگران مشورت می‌گیرید.? کاری که شما می‌کنید، خیلی افراد دیگه حاضر نیستن انجام بدن.
برای اینکه بتونیم خدمت خوبی به شما داشته باشیم، لطفا به لینک زیر رفته و فرم مربوط به درخواست مشاوره را پر نمایید.http://www.zehnefootballi.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
امیدوارم بتونیم کمک کنیم تا تصمیم مناسبی برای آینده خودتون بگیرید

راستش وضع مالیم خوب نیس واسه مشاوره گرفتن…اگه میشه یه راحل همینجا بهم بگید..ممنون

دوست عزیز خیلی خیلی تبریک که به دنبال مشاوری می‌گردی تا بتونه کمکت کنه. خوب راهنمایی که شما نیاز داری، به توضیحات کامل و جامعی نیاز داره تا مناسب شما باشه و بتونی از اون استفاده کند.
به هر حال اولین و مهمترین نکته‌ای که باید رعایت کنی، اینه که، چقدر به موقعیت‌هایی که داری فکر کردی و اونها رو جدی گرفتی؟ میزان تلاشت چقدر بوده؟
پاسخ کامل و درست به همین سوالات میتونه ادامه راه برات روشن کنه.
منتظر خبرهای خوب شما هستیم.
به امید موفقیت شما

سلام من ۱۹ سالمه قدم ۱/۷۵ و وزنم ۶۷ کیلو عاشق فوتبالم یعنی روزانه هر کاری میکنم اولش فوتبال میاد تو ذهنم خیلیا منو از هدفم ناامید کردن و همش میگن پول و پارتی ولی من میگم خدا هرکاری را بخواد خودش درست میکنه شاید من اگه منطقه محروم نبود وشهرمون یه تیم داشت الان داشتم داخل یه تیم مطرح بازی می کردم من فعلا در حال تحصیل در دانشگاه میباشم ولی من آخرش میرم سمت فوتبال خیلیا میگن نرو هیچ سودی نداره مارفتیم ولی من هیچ موقع ناامید نشدم من تا الان هرچی بازی کردم زمین خاکی بوده ولی از زمانی که اومدم دانشگاه هم علاقم به فوتبال خیلی بیشتر شده هم زمین چمن بازی میکنم وقتی تو شهرمون بازی میکنم همه هنگ میکنن که من چطور بازی میکنم من میخوام جلو بازی کنم ولی دوستان میگن دفاع وسط بازی کن
از شما یه خواهشی دارم راهنماییم کنید وباید چکار کنم تا سنم بالاتر نرفته وارد فوتبال شوم ؟

در ابتدا به شما خیلی تبریک می‌گم که به فکر پیشرفت و رشد خودتون هستید و برای این کار از دیگران مشورت می‌گیرید.? کاری که شما می‌کنید، خیلی افراد دیگه حاضر نیستن انجام بدن. همچنین داشتن علاقه اولین لازمه شروع هر کاریه که گویا شما از اون خیلی دارید. (احسنت به شما)
برای اینکه بتونیم خدمت خوبی به شما داشته باشیم، لطفا به لینک زیر رفته و فرم مربوط به درخواست مشاوره را پر نمایید.http://www.zehnefootballi.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
امیدوارم بتونیم کمک کنیم تا تصمیم مناسبی برای آینده خودتون بگیرید.

سلام من خیلی دوست دارم فوتبال بازی کنم برم توی یک تیم ۱۶سالمه قد ۱۷۲ اما وضعیت مال خیلی خیلی بده بد لطفا کمک کنید چکار کنم ارزوی منه لعنت به بعضی ها که باید پول داشته باشی تا قبولت کنن یا پارتی لعنت

سلام به شما
ابتدا خدمت شما بگیم، تلاش کنید تا افکار مثبت جایگزین افکار دیگه بکنید. اولین قدم موققیت دقیقا تغییر نگرش ماست.
در ضمن خیلی تبریک می‌گم که به فکر پیشرفت و رشد خودتون هستید و برای این کار از دیگران مشورت می‌گیرید. کاری که شما می‌کنید، خیلی افراد دیگه حاضر نیستن انجام بدن.
برای اینکه بتونیم خدمت خوبی به شما داشته باشیم، لطفا به لینک زیر رفته و فرم مربوط به درخواست مشاوره را پر نمایید.http://www.zehnefootballi.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
ممنون از اینکه همراه ذهن فوتبالی هستید

سلام من ۱۵ سالمه فوتبالم خوبه میخوام بدونم چجوری باید وارد فوتبال شم یا چجوری شروع کنم

سلام به شما
در ابتدا به شما خیلی تبریک می‌گم که به فکر پیشرفت و رشد خودتون هستید و برای این کار از دیگران مشورت می‌گیرید. کاری که شما می‌کنید، خیلی افراد دیگه حاضر نیستن انجام بدن.
برای اینکه بتونیم خدمت خوبی به شما داشته باشیم، لطفا به لینک زیر رفته و فرم مربوط به درخواست مشاوره را پر نمایید.http://www.zehnefootballi.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
ممنون از اینکه همراه ذهن فوتبالی هستید

منم همینطور داداش

سلام من محراب هستم از سن ۷سالگی عاشق فوتبال هستم وراهی رو دنبال می کنم که بتونم وارد تیم های ملی بشم ولی مشگلات مالی و پارتی های امروز باعث به تعبیق افتادن حدف من شده من ۱۷سالمه و قد من ۱/۷۶ هست لطفا کمکم کنین تا بتونم به حدفم برسم وبه اون چیزی که می خوام دست پیدا کنم

سلام به شما دوست عزیز و همراه
در ابتدا به شما خیلی تبریک می‌گم که به فکر پیشرفت و رشد خودتون هستید و برای این کار از دیگران مشورت می‌گیرید. کاری که شما می‌کنید، خیلی افراد دیگه حاضر نیستن انجام بدن.
برای اینکه بتونیم خدمت خوبی به شما داشته باشیم، لطفا به لینک زیر رفته و فرم مربوط به درخواست مشاوره را پر نمایید.https://www.zehnefootballi.com/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
ممنون از اینکه همراه ذهن فوتبالی هستید

سلام
من می خواهم در سن 15 سالگی شروع به فوتبال کنم
قبلا یه چند سالی بازی کردم
می خواستم بپرسم سن من برای شروع مجدد فوتبال مناسب است یا نه؟

من کلاس هفتم هستم هیچی از فوتبال نمیدونم میخام فوتبالیست شم باید چی کنم ؟کلاس فوتبال برم؟؟

سلام جناب آقای ناشناس عزیز
خیلی خوشحالم که به دنبال علاقه‌های خودت هستی. اینکه می‌خوای فوتبالیست بشی خیلی هم عالی. ولی سوالی که پرسیدی بسیار کلی هستش.
پیشنهاد می‌کنم اگر تمایل داری بیشتر اطلاعات بدست بیاری و مشاوره بشی از فرم زیر استفاده کنی.https://www.zehnefootballi.com/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
سپاس از همراهیتان

اولا خیلی دیر فوتبال رو شروع کردی و وقتی هم که چیزی از فوتبال نمیدونی نباید به فکر فوتبال باشی
اگه هم به خاطر پول میخوای فوتبالیست بشی بی خیال شو چون نتیجه نمیده
اگه علاقه داری و استعدادش رو هم داری برو و تمرین کن
کسی که به فوتبال علاقه داشته باشه باید از هر لحظه اش برای فوتبال بگذره و فکر و ذهنش فوتبال باشه
بعدشم باید تو خونه خودت تمرین کنی و وقت بزاری و یه چیزی از فوتبال بدونی بهد بری کلاس فوتبال
نه اینکه هیچی ندونسته بریی فوتبال

سلام خسته نباشید خدمت شما من از مطالب تون لذت بردم خیلی منم خیلی بی نهایت آرزوها هدف دارم که در آینده به بهترین بازیکن سال جهان دنیا انتخاب بشم واسه کشورم افتخارات خیلی زیادی کسب کنم و برای کشورم بشم مسی آینده تو جام جهانی بدرخشم و برم بارسلونا جای مسی رو بگیرم و به موفقیت خیلی بزرگی برسم توپ های طلا کفش طلا های فراوان خیلی بگیرم علی مستمند هستم متولد ۱۳۸۰/۶/۸

سلام من ۱۵سال هستم از تبریز و می خواهم فوتبالیس شوم ولی نمی دونم که باید از کجا شروع کنم عاشق فوتبال هستم وهمیشه می خواهم یک دفاع خوب برای یک تیم باشم و معروف باشم

سلام به شما دوست عزیز
امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق باشی. راهنمایی که ما به شما می‌کنیم، معرفی تیم یا شخصی نیست. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید، برنامه‌ای خوب داشته باشید تا مسیر موفقیت خودتون (البته میتونه به غیر از فوتبال هم باشه) پیدا کنید.
برای این کار از فرم زیر استفاده کنید.https://www.zehnefootballi.com/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
سپاس از همراهیتان

سلام من می خوام برم به 16سال علاقه خیلی خیلی زیادی به فوتبال دارم استعداد و توانایی هم همینطور می‌خوام فوتبالیست بشم اما از کجا یا چطوری نمی دونم لطفاً راهنمایی کنید ممنون….. استان مرکزی

سلام به شما دوست عزیز
امیدوارم از استعداد و توانایی‌هایی بتونی بهترین استفاده ببری. راهنمایی که ما به شما می‌کنیم، معرفی تیم یا شخصی نیست. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید، برنامه‌ای خوب داشته باشید تا مسیر موفقیت خودتون (البته میتونه به غیر از فوتبال هم باشه) پیدا کنید.
برای این کار از فرم زیر استفاده کنید.https://www.zehnefootballi.com/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
سپاس از همراهیتان

با سلام خدمت شما
من پسر تقریبا 14 ساله و دارم میرم تو 15 سال.
تو نوجوانان استقلال خراسان توپ میزنم. و توانایی دریبل زدن دارم.
پست من دفاع هجومی هست و بیشتر مسابقه هایی رو که با تیم های مخلف میدیم رو تقریبا فیکس هستم.
سرعتم بالائه ولی به اندازه ای که خودم میخوام بالا نیست. دو سه کیلو اضافه وزن دارم و خیلی از این دو سه کیلو رنج میبیرم.
استرس دارم که تو آینده فوتبالیست نشم.
نظرتون چیه

سلام به شما دوست عزیز
امیدوارم از استعداد و توانایی‌هایی بتونی بهترین استفاده ببری. راهنمایی که ما به شما می‌کنیم، معرفی تیم یا شخصی نیست. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید، برنامه‌ای خوب داشته باشید تا مسیر موفقیت خودتون (البته میتونه به غیر از فوتبال هم باشه) پیدا کنید.
برای این کار از فرم زیر استفاده کنید.https://www.zehnefootballi.com/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87/
سپاس از همراهیتان

سلام میخواستم بگم که میتونید تو تلگرام مشاوره هم بدید عالی میشه من دوست دارم فوتبالیست بشم لطفا اگر هم تلگرام داشتید ای دی تون رو بدید با تشکر

سلام به شما دوست عزیز و بزرگوار
بسیار ممنون که مطالب وبسایت ذهن فوتبالی دنبال می‌کنید.
برای اینکه بتونیم خدمات بیشتری به شما بدیم، به صفحه درخواست مشاوره بروید.
سپاس از همراهیتان

میخواهم برم فوتبال چیکار کنم وضع مالیم خوب نیست اگه میشه بگوید

سلام به شما دوست عزیز و بزرگوار
بسیار ممنون که مطالب وبسایت ذهن فوتبالی دنبال می‌کنید.
برای اینکه بتونیم خدمات بیشتری به شما بدیم، به صفحه درخواست مشاوره بروید.
سپاس از همراهیتان

سلام.من میخواهی یک فوتبالیست خوب باشم باید چکار کنم که موفق باشم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

سلام به شما دوست عزیز
بسیار خوشحالیم که در خدمت شما هستیم
اقداماتی که شما نیاز دارید، نیاز به بررسی و زمان زیادی دارد.
برای اینکه بتونیم خدمات بیشتری به شما بدیم، به صفحه درخواست مشاوره بروید.
سپاس از همراهیتان

با سلام من عارف محمد حسینی هستم15ساله از چهار محال و بختیاری خیلی به فوتبال علاقه دارم امسالم تو تیم های شهرستان شرکت کردم قدم173 وزنم64 هست وضع مالی خوبی هم ندارم کمک کنید برم بالا

جناب آقای حسینی
سلام و درود خدمت شما
خیلی خوشحالیم که وجه مشترک فوتبال باعث شد تا بتوانیم شما را بشناسیم.
خدمتی که ما می‌توانیم به شما انجام دهیم، کمک مالی یا معرفی به جایی نیست. ما می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم تا بهترین تصمیمات را برای خودتان بگیرید.
در این خصوص می‌توانید به صفحه درخواست مشاوره بروید و اطلاعات لازم را بدست آورید.
همچنین می‌توانید به صورت رایگان در دوره موفقیت سایت ثبت نام کنید.
سپاس از همراهیتان

سلام من بیست سالمه امکان نداره یک شب رو بدون خواب های فوتبالی بگذرونم چنان علاقه ام نسبت ب فوتبال شدیده که خودمم باورم نمیشه من امیددارم که اگه تلاش کنم و خداوند کمکم کنه به بالاترین سطح میرسم اما نمیدونم باید از کجا شروع کنم تا قبل ازینکه دیر بشه…ممنون میشم راهنماییم کنید.باتشکر

سلام دوست عزیز و فوتبالی
خیلی خوشحالم که در کنار ما هستی
امیدوارم با تلاش بیشتر به نتایج خیلی بهتری برسی.
پیشنهادی که میتونم به شما بکنم، استفاده از دوره رایگانی هستش که در سایت قرار داده و میتونی اون گوش کنی.
گزینه بعدی هم این که میتونی از خدمات مشاوره سایت استفاده کنی.
سپاس از همراهی شما

باهم میرسیم ان شا الله

سلام من الان تو ۱۷ سال هستم . تنها آرزوی من اینه که روزی وارد فوتبال بشم . میخوام بدونم چگونه و چطوری و از کجا باید شروع کنم . از چه تیم هایی باید شروع کنم . من الان در استان فارس هستم . باید از پایتخت شروع کنم ؟

سلام و درود به شما
امیدوارم سال پر از موفقیتی شروع کرده باشید.
سوالاتی که داری نیاز به بررسی خیلی زیادی داره تا بتونی تصمیم درستی بگیری.
پیشنهادی که برای شما دارم، اول گوش دادن به فایل‌های دوره رایگان صوتی هست که بهت کمک میکنه.
دوم هم میتونی از خدمات مشاوره سایت استفاده کنی.
سپاس از همراهی شما

سلام من 16سالمه ام علاقه خیلی خاصی به فوتبال دارم وفوتبال از بچگیم ورزش مورد علاقه من بوده ضمنا استعداد فوق العاده ای در فوتبال وپست مورد علاقه مهاجمه. آرزوی همیشگی من فقط این بوده یه فوتبالیست مشهور بشوم و آینده درتیم های بزرگی بازی کنیم درهمه جابازی درمدرسه، درچمن… ولی تاحالا به خاطر وضعیت مالی خانواده ام ومخالفت پدر مادرم برای فوتبالیست شدنم به هیچ مکان آموزشی عضو نشدم دوستان لطفا راهنمایی کنین از کجا شروع چطور خودمو نشون بدم تا جذب بشم واز این جورچیزا… اینم شمارم 09145751220

در این جور مواقع مثل من باید صبر کرد تلاش در خلوت خودت

سلام بر دوستان اول از همه یه تشکر میکنم از این سایتتون که همه هم دلی میکنم
در مورد پارتی پول تعداد زیاد رقیب میخواستم بخشی از دانسته های خودم روبه اشتراک بزارم
فرض کنیم 20 تیم تو ایران درلیگ برتر داریم
هرکدامشان 20 بازیکن
میشه حدودا 400 بازیکن که بیشترشان از خود ایران پیش
ولی فرض کنیم 400 نفراز کشورمان فوتبالیست شدن خب ولی تو هر شهر 1000 هزار نفر حدودا میخوام فوتبالیست دشت
حدودا 2 میلیون نفر برایم شاید هم بیشتر
که بینشون 400 نفر میشم
یعنی باید از همه زیاد تمرین کنیم
تمرینم به زیاد بودنش نیست با فکر علاقه
بزار لذت بدون از سرازیری با دوچرخه باید لول از اون بالا بریم
با تلاش .پشتکاری.بی توجهی به نطر های آشنایان و با کمک الله
خواهرم رسید رفتین تست قبول نشدین ؟؟
چرا دوباره نرفتین
چرایه تیم دیگه نه!

سلام
من 18سالمه میخوام تازه شروع کنم
بازیم نسبتاخوبه برای این که بازیم خیلی
پیشرفت کنه چه کاری انجام بدم براشم
هرکاری ازدستم بربیادبراش انجام میدم
لطفاکمکم کنید

سلام و درود
امیدوارم سال نو، سالی باشه پر از اتفاقات خوب برای شما
مساله تصمیم‌گیری نیاز به بررسی خیلی بیشتری داره.
پیشنهادی که برای شما دارم، اول گوش دادن به فایل‌های دوره رایگان صوتی هست که بهت کمک میکنه و مقداری مسیر روشن‌تر میکنه.
دوم هم میتونی از خدمات مشاوره سایت استفاده کنی و به صفحه درخواست مشاوره بری.
سپاس از همراهیتون

سلام خسته نباشید
بنده متولد 74/6 هستم میخواستم بدونم میتونم تست بدم یا نه ؟
اگه میتونم کجا باید برم برا تست؟

سلام به شما دوست عزیز و بزرگوار
تخصص ما در حیطه فوتبال، آموزش مهارت‌های زندگی و تصمیم‌گیری می‌باشد.
می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم به دوره رایگان ذهن فوتبالی گوش کنید.
سپاس از همراهی‌تان

با سلام خدمت شما
من دوست دارم یک فوتبالیست مشهور و موفق در ایران و جهان شوم و الگوی من فیلیپه کوتینیو هست ولی نمیدانم از کجا و در چه تیمی شروع به کار کنم تا بتوانم به باشگاه های واقعی ایرانی بروم این سوال من است لطفا جواب بدید؟

سلام دوست عزیز
ما در این وبسایت هیچ تیم یا نفری را معرفی نمی‌کنیم
وظیفه اصلی ما آموزش مهارت زندگی کردن و نحوه صحیح تصمیم گرفتن است
پیشنهاد می‌کنم دوره رایگان ذهن فوتبالی را ثبت نام و گوش کنید. مطمئنا کمک فراوانی می‌کند تا تصمیم خوبی بگیرید

من الگوم لیونل مسی دوست دارم سبک فوتبالش بازی کنم داخل چمن

سلام من سلیمان دیوارنیا هستم از استان گلستان من درروستا زندگی میکنم ودرشهرستان ما کلاس فوتبال نمیگذارند من علاقه شدیدی به فوتبال دارم ونمی دونم از کجا ودرکجا فوتبال روشروع کنم اگه میشه بهم بگید تمرینات شما کی شروع میشود

سلام جناب آقای دیوارنیا
امیدوارم در هر کجای ایران که هستی، بهترین‌ها برایت اتفاق بیافتد
وظیفه اصلی ما راهنمایی شما برای انتخاب بهترین تصمیمات است
اینکه از کجا فوتبال خود را شروع می‌کنید، از عهده ما خارج است
پیشنهاد ما به شما گوش کردن به فایل‌های دوره رایگان ذهن فوتبالی است
موفق و پایدار باشید

سلام من 19 سالمه و خیلی دوست دارم فوتبالیست شم ولی زیاد استعدادشو ندارم به نظر شما امکانش هست با تمرینات بتونم به سطح خوبی از فوتبال برسم من پست دفاع راست رو خیلی دوست دارم

سلام به شما دوست عزیز
خیلی خوشحالیم که برای پیشرفت از دیگران مشورت می‌گیرید
برای اینکه بتوانیم بهترین جواب را به شما بدهیم، نیاز است تا فرم مشاوره را در قسمت «وقت مشاوره» پر نمایید
البته پیشنهاد می‌کنیم دوره رایگان ذهن فوتبالی را ثبت نام کنید و فایل‌های آن را گوش کنید
شاد باشید

مطلب جالبی بود ولی خدا را شکر که تو کشور ما از طریق پول و وضعیت مالی خوب انتخاب میکنن من خودم تو شهرم بهترینم ولی الان کار میکنم اصلا تو ایران به هیچ جایی نمیشه رفت ولش

سلام دوست گرامی
با برخی از گفته‌های شما موافق هستیم ولی برای بعضی از نوشته‌هایتان نظر دیگری داریم
پیشنهاد می‌کنم، در دوره رایگان ذهن فوتبالی ثبت نام کنید و فایل‌ها را گوش کنید، مطمئنا می‌تواند نگاه شما را عوض کند
شاد باشید

سللام خسته نباشید من استعدادم تو فوتبال عالیه عاشق کریس رونالدو ام و فوتبالو بخاطر کریس شروع کردم ولی متاسفانه یکسالو خورده ای هس مشکلاتم. زیاد شد نتونستم ادامه بدم و میخوام هرچه زوتر شروع کنم مطمئنم تست بدم تویه تیم خوب قبول میشم اگه میشه راهنمایم کنید تهران کجا برم تست بدم

سلام دوست عزیز
ما در این وبسایت هیچ تیم یا نفری را معرفی نمی‌کنیم
وظیفه اصلی ما آموزش مهارت زندگی کردن و نحوه صحیح تصمیم گرفتن است
پیشنهاد می‌کنم دوره رایگان ذهن فوتبالی را ثبت نام و گوش کنید. مطمئنا کمک فراوانی می‌کند تا تصمیم خوبی بگیرید
همچنین اگر نیاز به مشاوره و کمک به خودتان داشتید می‌توانید از خدمات مشاوره ذهن فوتبالی استفاده کنید
شاد باشید

اقا شما خودتونم که میخاید مشاوره بدید پول میخاید،ما اگه پول داشتیم که اینجا نمیگشتیم ببینیم چطوری میتونیم فوتبال بازی کنیم،پول میدادیم سریع میرفتیم تو یه تیم

دوست بزرگوار سلام
قبل از هر نکته‌ای پیشنهاد می‌کنم دوره رایگانی که در سایت هست، ثبت نام کنید و گوش دهید. آموزش رایگانی که ساعت‌ها برای آن هزینه شده است.
بعد از آن هم بگویم که اگر فوتبال بازی کردن با هزینه کردن تناسبی داشت، هیچ ستاره‌ای به وجود نمی‌آمد.
مهم پیدا کردن راه و روش ورود و ادامه صحیح راه است.
موفق و پایدار باشید

سلام خسته نباشد من 16سالمه تقریبا ن 18ردزه دیگه می ره 17سالگی من آرزویم این که فوتبالیست بشم به فوتبال هم خیلی علاقه دارم استعداد هم دارم اگه شروع کنم میتونم یک فوتبالیست حرفه ای بشم

سلام و درود خدمت شما
خیلی خوشحالیم که وجه مشترک فوتبال باعث شد تا بتوانیم شما را بشناسیم.
خدمتی که ما می‌توانیم به شما انجام دهیم، کمک مالی یا معرفی به جایی نیست. ما می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم تا بهترین تصمیمات را برای خودتان بگیرید.
در این خصوص می‌توانید به صفحه درخواست مشاوره بروید و اطلاعات لازم را بدست آورید.
همچنین می‌توانید به صورت رایگان در دوره موفقیت سایت ثبت نام کنید.
سپاس از همراهیتان

سلام من ۲۰ سالمه و یکمی اضافه وزن هم دارم ولی علاقه شدید و بیش از اندازم به فوتبال باعث شده که همیشه فکر فوتبالیست شدن رو تو ذهن خودم داشته باشم . به نظرتون تو این سن و با این شرایط میتونم فوتبالیست بشم یاهمش خیال و توهمه ???

چرا نمیشه اما بدون هیچی بدونه تلاش و سختی به دست نمیاد نگران سنتم نباش علی دایی تو 26 سالگی فوتبالیست شد تلاش کن

موافقم خیلی سن فقط یک عدده برای شروع کردن هیچوقت دیر نیست تا داستانتان شروع نکردی

من امیرحسین 12سالمه فوتبال رو خیلی دوست دارم و یه جوورایی زندگیم شده فوتبال و چون شهرمون تیم های خوبی نداره میخواستم ببینم چطور می تونم تو یک تیم خوب برم.من خودم کلاس فوتبال میرم و خیلی خوب کار نمیکنن و من هیچ امیدی به فوتبالیست شدن توی این کلاس ندارم.و باهرکی صحبت می کنم درمورد این موضوع همشون میگن فوتبالیست شدن فقط با پارتی و پول هست و من به هرفشون گوش نمیدم ومیگم هرچی خدا خودش صلاح می دونه اتفاق می افته ما وضع مالیمون اصلا خوب نیست و وقتی با پدر و مادرم درباره ی فوتبال وفوتبالیست شدنم حرف میزنم ناامیدم می کنن و میگن تو با این وضع نمی تونی فوتبالیست بشی من بخاطر لکنت زبانم نمی تونم تلفنی یا حظوری صحبت کنم و اگر با همین پیام جوابمو بدین ممنون میشم. باتشکر

تمام تلاشتو بکن از تیم مدرسه شروع کن اگه خوب باشی میبرنت منطقه اگه بازم خوب باشی میری برای شهر اگه تلاشتو دوبرابر کنی میری استان همینطوری میری بالا تا جایی که دیگران میان سمت تو تیمای بزرگ میخوان براشون بازی کنی به شرط اینکه تمام تلاشتو بکنی تمام توانتو برا هدفت بذار ببینم جام جهانی 2022 کنارم بازی میکنی

من میخوام یک فوتبالیست بشم واستعدادم هم خوبه مخصوصاََدرهافک هجومی یا دفاع وسط میتونم خیلی خوب درآن تیمی که بازی میکنم موثر باشم

من میخوام یک فوتبالیست بشم واستعدادم هم خوبه مخصوصاََدرهافک هجومی یا دفاع وسط میتونم خیلی خوب درآن تیمی که بازی میکنم موثر باشم الان ۱۵سال سن دارم

خب برو تست بده اگه اینطوری هستی که میگی اگه واقعا به فوتبال علاقه داری اگه بخاطر پول میری بگرد دنبال یه کار دیگه چون مهم ترین چیز بعد از تلاش عشقه

من ۱۲ سال دارم هر روز فوتبال بازی می کنم عاشق فوتبالم برخلاف کسایی که به دنبال پولش هستن اما اضافه وزن دارم خیلی ها هم میگن تو هیچی نمیشی اما همیشه امید دارم یه روز یه فوتبالیست بزرگ میشم و به اونا که منو نا امید کرده بودم نشون میدم خواستن توانستن است اما میترسم اگر واقعا حرف آنها درست بود چی و به هیچجا نرسیدم باید چیکار کنم

اگر تلاش کردی و شکست خوردی بدون تلاشت کافی نبود همه توانتو برای هدفت بزار ببینم تو جام جهانی قطر کنارم بازی میکنی یا نه

سلام من چند سالی فوتبال بازی میکنم اما هرجا میرم قبول نمیشم واگرم قبول بشم کلی پول ازم میخوان خواهشم از شما اینه که اگر باشگاهی یا مدرسه فوتبال خوبی سراغ دارید که بهم فوتبال رو واقعی یاد بده بهم بگید من واقعا ممنون میشم من متولد1383/4/21 هستم اگر میتونید کمکم کنید من واقعا زندگیم فوتبال هستش خیلی ممنون

هرچی میخوام خودمو قانع کنم نمیشه، اینو که جای من تویه یک ورزشگاه سکوی تماشاگرا باشه . بهتون قول میدم خیلی زود اسم من به گوشتون میرسه.(ارزوی موفقیت برای همه شما دارم)

من 15 سالم هست تو تبریز هستم به مسابقات استانی زیاد رفتم اما میخوام یه کار بزرک کنم تا تمام تلاش های که کردن حدر نر اگه راهنما یا کمک کنی بهترین میشم در زمینه فوتبال

خب پس رقیب من تویی خوبه برو تو یه تیم تست بده بازی کن تلاش کن اگه تلاشت کافی باشه معلوم میشه که بهترین میشی اما بدون من ممثل تو دنبال بهترین بودنم ببینم کدوم بهترین میشیم

سلام بسیار خوب بود ببخشید یک سوال دار من برای این که بخواهم فوتبالیست بشوم باید کجا بروم

اول ببین علاقه داری یا نه بعد ببین میتونی سخت تمرین کنی اگه دیدط برو یه تیم تست بده سعی کن تو تیم خودت بهترین بشی

سلام خسته نباشید من به فوتبال خیلی و جدی تمرین میکنم ولی بعضی ها میگن فوتبال پارتی میخواد بعد انگیزند پایین میاره، می خواستم بدونم اگه سخت تلاش کنم می تونم موفق شم

اگر تلاش کردی و شکست خوردی بدون تلاشت کافی نبود همه توانتو برای هدفت بزار ببینم تو جام جهانی قطر کنارم بازی میکنی یا نه اونی که میگه پارتی میخواد رو ول کن اونا نقش خدا رو تو زندگی فراموش می‌کنن

ببخشید من خیلی زیاد به فوتبال علاقه دارم.اما اونقد که علاقه دارم بازیم خوب نیس.مثلا از اول از سرزدن به توپ میترسم وشوت ها و پاس هام رو نمیتونم به هدف بزنم. به نظرتون برم مدرسه فوتبال بازیم بهتر میشه و میتونم یه فوتبالیست بشم؟

منم اولش میترسید ولی به خودم گفتم آدم ترسو هیچی نمیشه منم مثل تو استعداد نداشتم ولی تمرین کردم و از با استعداد ترین باشگاهم بهتر شدم یه جا روی دیوار خونت جوری که وقتی بیدار میشی ببینیش بنویس : رویاهاتو از دست نده

سلام داداش خوب جواب میدی خوشم اومد مطمئن باش یه روز کنار هم بازی میکنیم راستی تو چند سالته؟

سلام من سنم ۲۷ساله میخوام وارد دنیای فوتبال بشم هز بچگی عاشق فوتبال بودم و دوس دارم فوتبال لیست بشم لطفا شرایط را برا بنده بفرمایید از طریق ایمیلpeymanmahmoody9@gmail.com

مطلبتون خوب و مفید بود آدم هایی که میگن نمیشه نمیتونم اینا همشون الکیه چی آدم رو متوقف میکنه زمان؟ مکان؟ ثروت؟ امکانات؟ نه خود آدمه که خودش رو متوقف میکنه منه 15 ساله بودم که به فوتبال علاقه پیدا کردم همه بهم گفتن نه نمیتونی استعداد نداری خب چی شد من تسلیم شدم؟ نه الان یک ساله که میگذره و توی تیم نوجوانان استقلال بازی میکنم منتظر نموندم دیگران برام تصمیم بگیرن هیچ کسم پیش خودش نگه که بچه پولداره نه من بچه منطقه 13 ام تنها چیزی که باعث شد من به این درجه برسم انگیزم بود هر بار که شکست خوردم تو تمریناتم کم آوردم به خودم میگفت همین تمام تلاشت این بود؟ انگار جون تازه به بدنم بر میگشت حتی مدرسه خودمو به خاطر فوتبال ول کردم همه موقع شروع به من میخندین میگفتن هیچی نمیشی از مدرسه تا خانواده همه به من خندیدن اما الان منم که به اونا میخندم دوستان دست از رویاهاتون نکشید کسانی که مسخرتون میکنن رو نادیده بگیرید تنها راه انتقام از اونها موفقیته آقای ادمین نظری داشتید بگید خوشحال میشم بشنوم

سلام من از هفت سالگی عاشق فوتبالم خیلی علاقه دارم و میدونم اگه فوتبالیست شوم موفق میشم ولی کسی کمکم نمیکنه کسی همراه من نیست نمیدونم چیکار کنم هر رآز سرم درد میکنه فثط فکر فوتبالیست شدم شما کمکم کنید

سلام من از هفت سالگی عاشق فوتبالم خیلی علاقه دارم و میدونم اگه فوتبالیست شوم موفق میشم ولی کسی کمکم نمیکنه کسی همراه من نیست نمیدونم چیکار کنم هر روز سرم درد میکنه فقط فکر فوتبالیست شدم شما کمکم کنید

سلام‌ من متولد‌‌ ۷۴‌هستم‌تاحال‌نمی دانستم‌باید ‌چکار‌کنم‌ خیلی‌خیلی‌علاقه‌به‌فوتبال‌دارم‌ فوتبالم‌عالی‌هست‌حالا من چکار کونم ممنونم

سلام من وزنم 105 کیلو هست قدم 1.80 به فوتبال علاقه دارم ولی اصلا بلد نیستم بازی کنم حتی کنترل توپ های ساده رو هم بلد نیستم به نظرتون چطور می تونم شروع کنم از وضعیت خودم خسته شدم لطفا راهنمایم کنید 17 ساله هم هستم

سلام مطالبتون جالب بود.یه راهنمایی میخواستم.من فوتبالم خیلی خوبه ولی کسی نیست اینجا که راهنماییم کنه نمیدونم کجا برم.یعنی در حدیم که دیگه فوتبال بازی کنم. میشه بگین چیکار کنم

سلام خسته نباشید 🌹
من پسر 13 ساله هستم از سن 8 سالگی فوتبال رو خیلی دوست داشتم الان هم خیلی تمرین میکنم 5 بار هم زمین بزرگ رفتم به نظر شما من فوتبالست میشم خیلی ورزش میکنم برام فرقی نداره هوا سر باشه یا گرم با دوستام روزی 2 کیلیو متر میدویم بنذر شما میشم فوروارد سمت چپ و پاه راست هستم نظر بدید خواهش میکنم

چه رشته ای را برای فوتبالیست شدن باید انتخاب کرد

سلام به شما منم این شما فوتبالیستم برای رسیدن به هدفی که دارید هیچ وقت دیر نیس شما میتونید از همین الان شروع کنید سخت تلاش کنید
مطمئن باشیدکه خدا هم کمک میکنه وموفق میشید.اصلا هم نگران نباشیدو ازاین فکرا بیاید بیرون پول و پارتی فقط یه بخشی از فوتباله امیدتونو ازدست ندیدو فقط به علاقتون فکرکنید بجنگید واسه خاسته هاتون

به امید خدا موفق میشیم

ان شاء الله

سلام من 13 سالمه وعاشق فوتبال و طرفدار سردار و طارمی وحاج صفی ووحید ودوست دارم فوتبالیست بشم در پست مهاجمی خداحافظ

سلام خسته نباشید من فوتبالم خوبه ولی ب دلیل مشکل مالی ونداشتن حامی نتونستم ب تیمی برم میخوام بدونم میشه کاری برام بکنید

من ۱۶سال سن دارم تقریبا فوتبال حرفه ایی بازی میکنم ولی نمیدونم چطور برم داخل تیمی

من دختر ۱۷ساله ام و علاقیه خیلی خیلی زیادی ب فوتبال دارم
اما نمیدونم الان میشه اقدام کرد یا ن؟
احساس میکنم دیر شده😢
تو رو خدا راهنمایی کنین

هیچوقت دیر نیست حتی اگر ۳۰ سالتون بود

سلام عزیز خسته نباشی من خیلی به فوتبال علاقه دارم ولی متاسفانه پشت کار ندارم چجوری خودمو راه بندازم؟؟

سلام.من یه فوتبالیست حرفه ای هستم با‌ سندو مدرک و حتی جا موندن یه اسم فوتبالی تو شهرمون..منتها از وقتی پا به توپ شدم یکی پیدا نشد تو‌ی اون سن کم و بی تجربگی منو راهنمایی کنه که ازکجا میتونم استعدادم رو نشون بدم و رشد کنم..الان چهارپنج ساله به دلیل مشغله کاری‌نتونستم دائم تمرین داشته باشم وفاصله گرفتم.حاضرم هرکاری کنم که برگردم به دنیای فوتبال ولی نمیدونم ازکجا…..
سراغ کی برم که بعنوان راهنما من رو تشویق کنه راهمو ادامه بدم یااینکه واسه همیشه کناربذارم.الان شدم26ساله

من میخواهم فوتبالیست شوم ولی پول کلاس فوتبال ندارم و ۱۳سالمه چیکار کنم؟

سلام من ۱۰سالمه و نمیدونم که باید برا فوتبالیست شدن باید چکار کنم باید برم کلاس فوتبال؟؟؟؟ استعدادم هم بدک نیست ولی نگرانم

سلام ببخشید ک مزاحم شدم من بچه سنندج هستم
تازه رفتم تو ۲۱سالگی وزنم۷۵قد هم۱۸۵
تا حالا تو شهرستان یعنی مهاباد تست فوتبال دادم وقبول شدم ولی بهم خبرندادند ک چیکار کنم
آمادگی بازی روهم دارم …ولی گفتم شماک ازهمه خوب ترید ماک پشتکاری نداریم ولی من میخوام بیام تو دنیای فوتبال اصلا بیام توتیم های دسته یا لیگ …ب نظرشما من چیکار کنم ممنون میشم؟

سلام امیررضاباران اولادی هستم ازاستان کرمان من الان18سالمه و متعسفانه هنوز دیپلم ندارم یعنی امتحان خرداد یه دونه درس شیمی 3روافتادم وشهریور هم پاسش نکردم الان باید24/10/1398آذرکه امتحانشه پاسش کنم تا بتونم ازترم بهمن برم دانشگاه ورشته تربیت بدنی من علاقه زیادی به فوتبال دارم یعنی بیش ازحد عاشقشم و استعدادخوبی هم دارم یه چیزبگم اینقدرعلاقه به فوتبال دارم حاضرم هرکاری واسه رسیدن بهش کنم حتی ازکاربیرانوند که واسه فوتبال ازخونشون فرارکردم یه چیزی بیشتر ولی به دلیل شرایط مالی خرابی که دارم تمیتونم چون هیشکی حمایتم نمیکنه البته الان دارم توی یه مدرسه فوتبال آموزش میبینم ولی چون شهرما چمن نداره توی سالن باید تمرین کنم ناراحت نیستم ولی میخوام پیشرفت کنم خیلیا فکرمیکنن که من دارم الکی تلاش میکنم و فقط به من میگن الکی تلاش نکن توی فوتبال چیزی نیست توبه هیجا نمیرسی و به من میگن تاپول نداشته باشی به هیجا توفوتبال نمیرسی ولی من ناامید نمیشم فقط تلاش میکنم فقط تلاش لطفا شما به من کمک کنید تا بتونم موفق شم التماستون میکنم کمکم کنید تابه آرزوم که یه بازیکن خوب جهانی بشم برسم لطفا کمکم کنی کمکم کنید ممنونم اینم شماره منه لطفا کمکم کنید09162730840لطفا یه مشاوره میخام کمکم کنید و راهنمایی که چیکارکنم توروخدا کمکم کنید.

سلام من اتلاعم و میخوام فوتبالیست بشم باید چیکار و از کجا شروع کنم؟
۱۸ سالمه و بازیمم نسبتا خوبه قدم ۱۸۳ و وزنم ۷۰

سلام ممنون از مطلبتون
من 23 سالمه سابقه بازی توی لیگ نوجوانان و لیگ استان رو دارم چند ساله از فوتبال دور بودم
گذشتم و استعدادم از ذهنم بیرون نمیاد و نمیتونم فوتبال رو رها کنم.
به نظرتون اگه دوباره شروع کنم میتونم؟
الان خیلی اضافه وزن اوردم
از کجا شروع کنم؟!

سلام من پسری ۱۶ ساله ام مشکلات زیادی برای پیشرفت تو فوتبال دارم ولی نه کسی هست با من کار کنه نه جایی که در اون کار کنم و قطعا برای رسیدن به هدف خودم یعنی فوتبال باید برنامه ریزی داشته باشم میخواستم لطف کنید موشکل منو برطرف کنید .ممنون

فوتبالیست

سلام.
من ۱۵ سال دارم و به فوتبال خیلی علاقه دارم و هر روز تمرین میکنم.
من تو اینترنت سرچ میکنم مثلا میگم چجوری فوتبالیست بشم و یا چگونه تست بدهم هیچ چیزی در مورد اینا نمیاره.
اگه بشه به من کمک کنید.
خیلی خیلی ممنون میشم

تمرینات من.
روزی حداقل دو کیلومتر میدوم و نیم ساعت یا چهل و پنج دقیقه با دمبل کار میکنم و تقریبا یک و نیم یا دو ساعت با تو تمرین میکنم

ببخشید اشتباه تایپ کردم با توپ تمرین میکنم

سلام
من متولد ۱۳۷۹/۱۱/۲۵ هستم.بازیکن با استعداد ی بودم و هستم خدا رو شکر ولی به دلیل یک سری مشکلات مثل نبود یک مربی یا بالا سر خوب،نبود کسی در خانواده به عنوان کمک و گاهی فرصت سوزی خودم نتونستم موفق بشم ولی حالا تصمیم گرفتم کهذخودم با توکل بر خدا موفق بشم من خودم تنها تمرین میکنم ولی با یادگیری تجربی و مطالعه مجلات اصول کار را یاد گرفتم و خودمو برای تست سایپا یا پیکان آماده میکنم.فقط یک چیزی به بچه ها به توانایی خودتون و لطف خدا توکل کنین،بس.

سلام خسته نباشید من 5سال دارم فوتبال رو ادامه میدم واقعا دوستش دارم و می‌خواهم پیشرفت میکنم. میخواستم بگم برنامه استعداد یابی در ایران وجود نداره. لطفا جواب دهید. ممنون

سلام وقت بخیر من ۱۹ سالمه و اهل نوراباد -لرستانم مهارتم در فوتبال عالیه(البته تعریف از خود نباشد)و مطمئنم در فوتبال پیشرفت میکنم به خواطر سبک بازیم بچه اه من رونالدو صدا میزنن قدم ۱۷۰ و وزنمم۶۰ کیلو ولی ضربات سرمم خیلی خوبه لطفا کمکم کنین که استعدادم حیف نشه در ضمن وظع مالی مم خوب نیست اگه کمکم کنین یه دنیا مدیون تون میشم با سپاس

سلام مهدیم من به فوتبال علاقه خیلی شدیدی دارم چند بازی استانی دارم در اکادمی فوتبال هستم چگونه می توانم به تیم های بزرگ راه یابم

سلام دوست عزیز. من بسیار زیاد عاشق فوتبالم و روزم با فوتبال شروع میشه و شبم با فوتبال تموم میشه. من بسیار انگیزه بالایی رو تو خودم میبینم و تمام تلاشم رو میکنم برای فوتبالیست شدن چون واقعا عاشقم. الان نزدیک ۱۷ سالم و فوتبالم خیلی خوب نیست، بنظرتون میتونم با تمرین و پشتکار زیاد به هدفم برسم چون واقعا عاشقشم.

منم

سلام من تازه 11 12 سالمه می تونم فوتبال حرفه ای داشته باشم و تست بدم و برم تیم حرفه ای یا صبر کنم؟

با عرض سلام
من پسری 16 ساله هستم که عاشق فوتبال هستم که در شهر ابادان زندگی میکنم.
مهمترین هدفم در اینده به یکی از بهترین فوتبالیست های جهان بشم.
در اینرنت خیلی گشتم اما چیزی که میخواستم نتونستم پیدا کنم.
برای میوستن به یک تیم فوتبال باید چکار کنم؟
به اکادمی بروم یا به یک باشگاه محلی بروم؟
ممنون نیشم اگه راهنمایی کنید

سلام من یه گلر هستم نمیخوام تعریف ازخودکرده باشم ولی واقعاگلرخوبی هستم دوست دارم به یه جایی هم برسم نه به خاطراینکه فوتبالیست ها پولی خوبی میگیرن نه پولش برام مهم نیست فقط دوست دارم یه وقتی به آرزوم برسم. قد:179.سن:15.وزن:80

سلام 27سالمه دوست دارم فوتسال بازی کنم ب نظرتون امیدی هست😁

آره چرا که نه

سلام.من ازبچگي عاشق فوتبال بودم.الان هم دوست دارم،ولي الان 26سالمه.من از اون بازيکنان تو ليگ بهتر بازي ميکنم.شمابگيد من چيکار کنم.

سلام ببخشید برای ورود به باشگاه های بزرگ ایرانی باید چه کار کنیم لطفا جواب دهید

سلام من 18 سالمه از بروجرد فوتبالمم خدایش خیلی خوبع
ولی یه خانواده ضعیفی هستیم میخوام برم تست بدم برا فوتبالیست شدن کجا باید برم؟؟

سلام من 14 سالمه کلاس فوتبال نرفتم و میخوام در یک تیم بازی کنم لطفا راهنمایی کنید که باید از کجا شروع کنم آیا کلاس فوتبال برم یا راهکار بهتری دارید ممنون از کرمانشاه

سلام من 17سال سن دارم و دو ماه دیگه میرم فرانسه من چجوری اونجا فوتبالیست شوم

سلام من 15 سال دارم فوتبال خوبی هم دارم اما من در شهری هستم که هسچ تیم فوتبالی در هیچ یک از لیگ های ندارد من باید چه کار لطفا کمک کنید؟

سلام من 15 سال دارم فوتبال خوبی هم دارم اما من در شهری هستم که هسچ تیم فوتبالی در هیچ یک از لیگ های ندارد من باید چه کار لطفا کمک کنید؟

سلام من الان ۱۰ سال تو کوچه و مدرسه فوتبال بازی کردم به عنوان دروازه بانی الانم ۱۹ سالم لطفا میسه بگید که الان چیکارکنم

سلام من ۱۹ سالمه قبلاً گلر بودم ولی الان زیاد بلد نیستم ولی دوست دارم.ایا مربیانی هستند که از الان آموزش بدن و به تیم دعوت کنن؟

من علاقه زیادی به فوتبال دارم و دوست دارم خیلی خوب بازی کنم نمی دونم استعداد دارم یا ندارم ولی خوب بازی می کنم بازیکن خوبی هستم و پست مهاجم رو دوست دارم کلاس فوتبال می خوام که قشنگ فوتبال رو پیشرفت بده

سلام من ۱۵سالمه و از ۱۳سالگی فوتسال رو شروع کردم اما فوتبال هم دوست دارم همه اقوام از اینکه دخترم و فوتبال بازی می کنم تعجب می کنن وتحصینم می کنن من از همون اول هر روز تمرین می‌کردم والان خیلی حرفه ای هستم اما به دلیل اینکه به دخترا اهمیت نمیدن هنوز تو تیمی نیستم اما کم کم دارم وارد تیم شهرمون میشم حتی این روزا به جایی رسیدم که پسر خالم که دوی

ببخشید نصفه نیمه فرستادم حتی پسر خالم هم که دوسال از خودم بزرگ تر هست رو دریبل می زنم من به همه شما ایمان دارم موفق میشین فقط تلاش و تمرین وانگیزه و تمرین از همش مهم تره

همه شما نگرانیتون اینکه چه طور موفق باشین رازش فقط و فقط تمرین هست نه این تمرین های الکی اگه واقعا علاقه داری هر روز تمرین کن

سلام و خسته نباشید من فوتبالیست هستم ولی نتونستم در تیم هایی که خواستم بازی کنم چون موقعیت نداشتم ولی تلاش زیادی میکنم تا به هدفم برسم ایا می تونید راهی برای اینکه به هدفم برسم بگید در ضمن من ۱۶ سالم است

من ۱۱سالمه چیکار کنم که یک فوتبالیست حرفه ای شم من تا الان پله رو یاد گرفتم با چند تا دریپ

سلام من 13سالمه کرملنی هستم در تیم های موفق کرمان بازی کردم و موفق بودم چند فقط ول کردم الان میخوام دوباره شروع کنم کسی پوشتم نیست استعداد خارقول عاده ای دارم باید چه کنم برای رسیدن به موفقیت

سلام من ۱۶ سالمه یکم چاقم1/70قدمه خیلی فوتبال دوس دارم استعدادشم دارم فقط این چاقی بسیار دردسرع خیلی نا امیدم کردن ک باید پول داشته باشی فلان ..ینی راهی هه?

سلام من یاسین رحیمی هستم من به دلیل نبودن امکانات نمی تونم در کلاس فوتبال ثبت نام بشم می خواستم بدونم چکار باید بکنم

با سلام بنده مهزیار صخراوی هستم از اهواز بنده دانشجوی تریبت بدنی هستم رشتمم مربیگیری است هر کس ساکن اهواز است بنده میتونم بدونه هیچ شریط مالی یا حتی بدون هیچ پولی که از بازیکن بگیرم تمرینش بدم و به تیمهای بالا ببرمش 09305064563هر کس خواست به بنده پیام بده خدا شاهد که بدونه هیچ دورغی راست میگم بنده تیمم دارم به نام بهمن اهواز

سلام من عاشق فوتبالم توی شهر زنجان هم هستم ۱۲ سالمه و ۶ ساله که دارم تمرین میکنم واقعا هر روز مشغلم فوتبال هر روز توی بیرون تمرینات سخت می کنم برای فوتبالیست شدن ولی هر روز همه بهم میگن بیخیال شو اونایی که فوتبالیست شدن با پارتی فوتبالیست شدن ولی من با توکل و اراده قوی تمرین میکنم و الان دنبال باشگاه خوبی برای رفتن توی اونجا هستم باشگاه خوبی رو سراغ دارید و همین طور که من خیلی تحت فشارم و دنبال مشاوره ی خوبی هستم باتشکر

برای ورد به فوتبال باید رشته تربیت بدنی بخونیم یا از تریق باشگاه ها و کلاس های فوتبال خودمون بالا ببریم

من 12 سالمه و از نه سالگی فوتبال رو شروع کردم و الان 12 سالمه و پستم دفاع هست و قدم 153 و وزنم 34 کیلو هستش بدن فوتبالیم خیلی خوبه و تو تیم خودمون همیشه فیکس هستم و کاپیتان دوم زیر 13 ساله های تیمون هستم بظرتون من می تونم بازیکن خوبی بشم یا نه ؟

سلام،من ۱۵سالمه و عاشق فوتبال هستم ولی نمیدونم باید از کجا فوتبال رو شروع کنم مثلا از مدرسه استعداد یابی شروع کنم یا از آکادمی. لطفا راهنمایی کنید .با تشکر

سلام از مطلب تان خوشم اومد من خیلی فوتبال رادوست دارم در رویا فوتبال درذهن خود می بیم وخود را در تیم های رویایی خود هستم استعداد اش راهم دارم شب وروز فکرم فوتبال است اما امکانات اش را ندارم

سلام از مطلب تان خوشم اومد من خیلی فوتبال رادوست دارم در رویا فوتبال درذهن خود می بیم وخود را در تیم های رویایی خود هستم استعداد اش راهم دارم شب وروز فکرم فوتبال است اما امکانات اش را ندارم

سلام . من ۱۴ سالمه دارم کم کم ۱۵ ساله میشم . من عاشق فوتبال هستم . و فوتبالم در حد رونالدینیو هست . تکنیک فوق العاده ای دارم . ولی تو شهری هستم که نه مدرسه فوتبال داره . نه تیم فوتبال داره . وهمچنین از لحاظ مالی هم شرایطم خوب نیست که مشاوره بگیرم . میشه منو کمکم کنید. واقعا استعدادم دارم . کسی کمکم کنه تا به یک تیم فوتبالی برم

خواهشا پاسخ دهید

من یک تکنیکی دارم که همه یاد رونالدو میوفته و هر روز در رویای فوتبال هستم ولی ما در یک منطقه ی محروم هستیم و کاری نمیتونم بکنم لطفاً کمکم کنید یک تیم فوتبال برم

سلام من یکم استعداد دارم توی فوتبال و دوست دارم یک استوره ی فوتبال بشوم ولی نمیدانم میتوانم به خواستم برسم یا نه به نظر شما من چیکار کنم ومن هیچ چیزی رو مثل فوتبال دوست ندارم

Hamin khobe ps mitoni chera natoni

معذرت یکم نه زیاد دارم ولی توی زمین که میرم نمیتونم بازی خوبی اجرا کنم وقتی تنهایی با خودم تمرین میکنم خیلی عالی میتونم بازی کنم من برای اینکه بتونم یم بازی خوب توی زمین اجرا کنم نیاز به مشاوره و تمرین دارم من توی شهر زاهدان هستم و اگر شما یک ورزشگاه خوب میشناسید که واقعا خوب کار میکنن معرفی کند چون من هر جا میرم اصلا خوب کار نمیکنن من جایی رو میخوام واقعا خوب کار کنن خیلی ممنون از سایت خوبتان

سلام دوستان خسته نباشید

من ۱۶ سالمه اهل آبادانم خیلی وقته که هدف دارم ولی حیف که همه این مدت گذشت هدفم برام فقط یه آرزو بود اینجا تو آبادان یه زمین چمن طبیعی درست حسابی نداریم فقط چمن مصنوعی اینجا حتی تیم درست حسابی هم نداریم می خوام باهاتون راحت باشم من تو آبادان و خرمشهر تو سه تا تیم بازی کردم اولی تو خرمشهر بود اونجا دوماه بازی کردم که یه دفعه گفتن قرار دادمون با چمن مصنوعی و طبیعی تموم شد گفتن از این به بعد تیممون فقط تو سالن بازی میکنه برا همین در اومدم دومی تو آبادان به مدت ۴سال بازی کردم تیم پتروکیا نمایندگی پرسپولیس باهاشون قرارد سه ساله بستم حالا بعد از ۴سال فهمیدم که تیم نمایندگی پرسپولیس نیست و مهر پاشگاه هم جعلیه حالا در اومدم چند روز پیش هم می خواستم با یه تیم دیگه تو آبادان قرارداد ۱ ساله ببندم که دیشب معلوم شد مربیشون کثیفه به به بازی کنای تیمش تجاوز میکنه این همه عذاب دیدم ولی هنوز به راهم ادامه میدم قبلا آرزو میکردم از الان دیگه دست به کار میشم به استعدادم ایمان دارم اعتماد بنفس هم دارم دروغ نمیگم تمریناتم رو از پس فردا شروع میکنم ولی من مشکلم چیه پول الان میتونم به اینو اون قرارداد ببندم ولی اگه مثلا بازیمو دیدن گفتن بیا تهران تست بده اگه انتخاب شدم اونجا گیر میکنم چون پول ازم می خوان ولی هنوز امید دارم خودم دنبال کار میگردم نصف پول رو تا اون موقع جور میکنم بقیش با مادرم تنها چیزی که منو خوشحال و موفق میکنه شما هستید خواهشا بهم روحیه بدید

موفق باشید

من فوتبال عالیه استعداد خیلی خوبی هم دارم ولی تو ایران هیشکی استعداد یابی نمیکنه فقط پارتی یا پوله😭🙏😓

داداش آره همینطوره پیش هر کسی بره اول پول ازت میخواد ولی اگه خارج بود فقط استعداد رو زیر نظر داشتن😓😓

من 15 ساله از شهر بیرجند هستم 4 سال کلاس فوتبال رفتم و در مسابقات در همه ی بازی ها فیکس بودم حالا چگونه میتوانم در نوجوانان استقلال حضور داشته باشم

آخه من تو هر باشگاهی میرم پارتی بازی میکنن پدر من یه کارگر فضای سبز هستش آخه برای چی این کارو میکنن من خودم عاشق گلری یا همون دربازه بانی هستم ولی چه فایده تو هر باشگاهی که میرم پارتی بازی میکنن😢😢😢😭😭امروز هم مربی ما اسم همه بچه هارو آورد بجز من به اون ها جایزه داد آخه این نامردی نیست دلشون برای یه بچه 13ساله نمیسوزه 😣😭😭خیلی دلم شکست آخه برای چی اینطوری میکنن من استعداد دارم کسی که بلد نیست توپ رو بگیره باید اسمش تو لیست باشه ولی من نه آخه نامردی هست دلم شکسته خدا این چه روزگاری هست😣😭😭😭😭😭😭😭😭

سلام من ۱۷ سالمه بنظزتون برای فوتبالیست شدن دیره؟ من خیلی انگیزه و پشتکار دارم خیلی هم قشنگ فوتبال بازی میکنم از نظر مالی هم کم و کسری ندارم اما پدرم با فوتبالیست شدن من موافق نیست نمیدانم چه کنم دلم میخواد فرار کنم برم و خودم رو به یکی از ستاره های فوتبال نشون بدم از استعداد هایم برایش بگویم و…. 😔

منم مثل تو هستم پدرم موافق فوتبال بازی کردنم نیست . و در حد رونالدینیو بازی می کنم

سلام من ۱۶ سالمه و تقریبا ۵ ساله که اضافه وزن دارم و قبل از اینکه اضافه وزن داشته باشم فوتبال بازی میکردم و استعداد خیلی زیاد تو فوتبال داشتم بنظرتون برای من دیره و اینکه میتونم تا سن ۱۹ یک فوتبالیست بشم؟

سلام من از ته قلبم ارزودارم یه روز فوتبالیست بشم ولی همه منو مسقره میکنم من می‌خوام یه روز به همه ثابت کنم که میتونم و همچنان اومید وارم

سلام من برم تو تیم ملی بازی کنم ایرانو قهرمان جهان میکنم به به همه مردم ایران قول میدم

فقط یه تیم میخوام برم بازی کنم بهم میدون بدن تا بیشتر آماده بشم تا بتونم حرفمو ثابت کنم

دستت را به من بده كمك ميكنم زيرا كه انسانم هدف اصلي من كمك به بندگاني است كه درزندگي صدمه ديده اند؛كمكت ميكنم براي بهبود در شرايط سخت زندگيت ؛خواه با كمك به فرزندت براي رفاه حالش ؛ خواه باكمك به موفق شدن درشرايط اجتماعيت ؛خواه در تامين پوشاك وخوراك ومخارجي كه تورا دچاره مشكل كرده ؛به اميداينكه در كوچه پس كوچه هاي زندگي توهم روزي دست ديگري رابگيري… تماس بگیرید یا مشکل وشرایط زندگیتون در واتساپ یا تلگرام مطرح کنید تا کمک کنیم به امید خدا 09135636673

یکی به من کمک کنه فوتبالیست شم بخدا استعدادم محو میشه هر روز هر روز حداقل سه ساعت تمرین میکنم بخدا بازیکنان نوجوانان تراکتور بازی بلد نیستن ولی پول میدن بازی میکنن اگه تیم در تبریز سراغ دارین به ایمیل من خبر بدین ممنون میشم

من عاشق دروازبانی ام ولی کو امکانات و مربی و زمین چمن😢😭

منم همینطور عاشق مهاجم شدنم ولی مربی و چمن و امکانات نیست من ۱۶ سالمه و یه مهاجم تمام کننده بسیار ماهر هستم

سلام ادمین من ۱۶ سالمه و یه مهاجم تمام کننده هستم میخوام اگه میشه کمکم کنی و یه تیم بهم پیشنهاد بدی

با سلام من یه سوال داشتم من قبلاً تو تیم فوتسال شهرداری ساوه بازی میکردم بعد همه‌ی مربیان به من می گفتن برو فوتبال بدنت می کشه تمرین ها رو بعد الان بعد از اینکه خوشه طلایی رفت لیگ یک تازگیا تیم پایه زده حالا بنظرتون من می خوام از فوتسال برم فوتبال چکار کنم من تو فوتسال راس بودم والان تو فوتبال چه پستی بردارم و برم ؟؟؟

با سلام
من یک مهاجر افغانم و هر کاری کردم نشد تا فوتبالیست شوم .
اگر الان در کشور اروپایی بودم شاید یک بازیکن حرفه ای بودم .

من همچنین یک بازیکنی هستم که توانایی عبور از بازیکنان را دارم درست مثل مسی ولی طرفدار رئال و رونالدو ام

سلام ببخشید من پسری هستم که در یک شهرستان زندگی میکنم
من استعداد فوق العاده ای دارم ولی به دلیل مخالفت فامیل نمی تونم فوتبال بازی کنم
اگه میشه کمکم کنید.

سلام من هم همینطورم دلم میخواد یه فوتبالیست خوب شوم ولی اصلاامکانات ندارم خداخودش بالای سرمه خیلی تلاش میکنم تو بازی میخوام یه هافبک خوب بشم انشاءالله

از خد بخواه
بخاطر هدفت بجنگ و تلاش کن

من هم استعداد دارم هم علاقه ولی نمیدونم کجا تست باید بدم
شهرستان ارومیه

سلام ببخشید میشه از رشته تربیت بدنی فوتبالیست شد

سلام آقای فهیمی من آلان ۱۶سالمه و ۱۷۸قدمه با وزن ۶۱کیلوگرم ،تمام دنیایم شده فوتبال یعنی هر شب خواب بازیکن شدن میبینم هر کاری میکنم فقط فکرم سمته فوتبالمه من پارسال در لیگ برتر نوجوانان بازی کردم و کارت لیگ برتر دارم و تیم های لیگ دسته اول و دومی از خداشونه براشون بازی کنم ولی من عاشق بازیکن استقلال شدنم لطفاا مرا راهنمایی کنید🙏🙏

Mn ali mostamand hastam kheiili dost hadaf kheili bozorgi daram v barayash hame kar mikonm mn 18 salme nazdik 19

سلام من علی هستم در شهرمان زبان زد مردم هستم تمام ذهن وفکرم فوتبال هست به فوتبال استعداد دارم حس میکنم که زمانی بهترین فوتبالیست خواهم شد و برای کشورم افتخارات زیادی خواهم آورد خدا به شما ومن کمک کنه که زمانی فوتبالیست شوید این برنامه برنامه خوبی بون ممنون

سلام من تازه ۱۱ ساله شدم قرار بود برم در نونهالان یکی از تیم ها بازی کنم و نشد حالا می توانم فوتبالیست بشم دیر نیست عرفان

سلام من تازه ۱۱ ساله شدم قرار بود برم در نونهالان یکی از تیم ها بازی کنم و نشد حالا می توانم فوتبالیست بشم دیر نیست عرفان میشه جواب بدید لطفا

سلام
خدمت شما مربی و مشاور گرامی
من فوتبال رو خیلی دوست داشتم
و تو تست ها هم خوب بودم.ولی
خانواده به من می گفت که برای فوتبالیست شدن باید پارتی داشته باشی ولی من میگم به تلاش خودم بستگی داره خواهشن راهنمایی کنید
ممنون.

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان. نمیخام با حرفام نا امیدتون کنم و هر فردی راه زندگیش رو خودش مشخص میکنه. من متولد ۷۴ هستم و یک بازیکن سابق فوتبال و فوتسال. به هر دری که زدم نشد. حتی به تیم ملی نوجوانان هم دعوت شدم ولی بعدش که خط خوردم نا خواسته دوباره همه چیز از صفر شروع شد و شانسم رو توی فوتسال امتحان کردم و تا امید های کشوری و دسته دو بزرگسالان هم رفتم ولی سهمیه تیم رو فروختن و دوباره همه چیز از صفر. دیگه این دفعه بی خیال شدم همه چیز شدم حتی زندگی. اعتیاد پیدا کردم و تا مرز کارتون خوابی هم رفتم ولی با کمک خونوادم برگشتم به زندگی الان هم قرص ضد افسردگی مصرف میکنم . من همه چیزم رو توی فوتبال باختم . من هیچ دختری رو به اندازه فوتبال دوست نداشتم ولی بد ضربه ای ازش خوردم . مخاطبم اونی هست که میخاد از مسی بزرگتر بشه یا اونی که همه چی رو از بالا میبینه از الان به فکر یه شغل ثابت باش و فوتبال رو به چشم تفریح ببین که به زندگیت آسیبی نرسه . یا حق

کاملا درست میگین ولی یه اشتباهی اینجا هست ما باید به خودمون بفهمیم از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالا تریم انقدر به خودمون بگیم و بگیم که ازشون بالا تر بزنیم من خودم ۱۵ سالمه و تازه میخوام وارد فوتبال بشم باید از تیم های محلی شروع کنیم تا بالا من از الان تا چند سال دیگه خودمو توی یه تیم اروپایی درجه یک میبینم پس اونقدر بگیم و بگیم تا همه چی بشه باید سخت تلاش کنیم تلاش و پشتکار لازمه

سلام و عرض ادب خدمت تمامی . نمیخام با حرفام نا امیدتون کنم و هر فردی راه زندگیش رو خودش مشخص میکنه. من متولد ۷۴ هستم و یک بازیکن سابق فوتبال و فوتسال. به هر دری که زدم نشد. حتی به تیم ملی نوجوانان هم دعوت شدم ولی بعدش که خط خوردم نا خواسته دوباره همه چیز از صفر شروع شد و شانسم رو توی فوتسال امتحان کردم و تا امید های کشوری و دسته دو بزرگسالان هم رفتم ولی سهمیه تیم رو فروختن و دوباره همه چیز از صفر. دیگه این دفعه بی خیال شدم همه چیز شدم حتی زندگی. اعتیاد پیدا کردم و تا مرز کارتون خوابی هم رفتم ولی با کمک خونوادم برگشتم به زندگی الان هم قرص ضد افسردگی مصرف میکنم . من همه چیزم رو توی فوتبال باختم . من هیچ دختری رو به اندازه فوتبال دوست نداشتم ولی بد ضربه ای ازش خوردم . مخاطبم اونی هست که میخاد از مسی بزرگتر بشه یا اونی که همه چی رو از بالا میبینه از الان به فکر یه شغل ثابت باش و فوتبال رو به چشم تفریح ببین که به زندگیت آسیبی نرسه . یا حق

سلام من ۱۳ سالمه قبلا فوتبالیست بودم ولی الان نیستم میتونم دوباره شروع کنم

سلام من 17 سالم هست وزنم71کیلو و قدم هم181سانتی متر هست
دروازه بان هستم و از اکادمی منچستر انگلیس درخواست داشتم ولی به علت وضع مالی بدمون نتونستم برم
به نظرشما با این وضعیت مالی می تونم موفق بشم؟

من خیلی دوست دارم یه فوتبالیست بشم

من خیلی دوست دارم یه فوتبالیست بشم

سلام به جناب آقای حسین فهمی
من یه سوال داشتم من کلاس رفتم و حتی 5 لوح و یک مدال دارم و خیلی جاهای دیگه هم فوتبال بازی کردن ولی نمی دونن چجوری باید فوتبالیست بشم چطوری دیده بشم لطفاً راهنمایی کنید

سلام به جناب آقای حسین فهمی
من یه سوال داشتم من کلاس رفتم و حتی 5 لوح و یک مدال دارم و خیلی جاهای دیگه هم فوتبال بازی کردن ولی نمی دونن چجوری باید فوتبالیست بشم چطوری دیده بشم لطفاً راهنمایی کنید

ببینید دوست عزیز من خودم ۱۵ سالمه و درست نیست بخوام کسی رو نصیحت کنم و تازه میخوام وارد فوتبال بشم پس ما باید مثل مسی و رونالدو از تیم های محلی شروع کنیم و سال به سال پیشرفت کنیم تا ازشون بزنیم بالا انقدر باید به خودمون بگیم که از اون دوتا بهتریم که ازشون بزنیم بالا تلاش و پشتکار میخواد

لطفاً راهنمایی کنید

به خدامنم خیلی میخوام ولی به خاطراین ویروس نعلتی باشگاه هابازنیست مادروپدرم بامن موافق نمیکنند

منم ۱۲سالمه خیلی میخوام فوتبالیست بشم خداهمروبه ارزوش برسونه لطفابگید بایدچقدر تلاش کردبه خدادرس راهم فراموش کردم زندگیم فوتبال شده

سلام من ۱۵ سالمه ۱۰ ساله ک دارم فوتبال بازی میکنم اما نه تو باشگاه تازه وارد یه باشگاه شدم به نظرتون میتونم فوتبالیست شم

سلام من ۱۴ سالمه فوتبال خیلی دوس دارم و سرعت دوییدنم خیلی بالاس و شوت های خوبی میزنم.چون تنها هستم و من محلمون کوچه خاکی هست نا امید شدم و پدر مادرم منو حمایت نمیکنن لطفا کمک کنید

سلام من امیرسام سلیمی هستم از آباده فارس ۱۴ ساله خیلی فوتبال دارم دو خوبی دارم و همیشه تو مدرسه از همه سریع ترم شوتای دقیقی هم دارم.
پدر و مادرم حمایتم نمیکنن و تو کوچه و محله دوستی ندارم و من محلمون خاکی هست.لطفا مشاوره بدید چطور فوتبالیست شم.

سلام به نظر من فوتبال یه ریسکه اونم تو کشور ما که بند پ وجود داره

سلام علاقه شدیدی به فوتبال دارم ۲۱سالمه میخوام از فردا هوازی کار کنم به نظرتون موفق میشم چون همه میگن سنت زیاده دل سرد سدم

نه‌چون خری

خوشبحال همتون که مشکلتون فقط کبود امکاناته….مشکل من خیلیییییییییییی بیشتره…
من 15 سالمه و عاشق فوتبالم استعدادم دارم ولی هیچ راهی برای فوتبالیست شدنم وجود نداره….همه مدام مسخرم میکنن و خانوادمم همش جلومو میگیرن میگن بیخیال فوتبال شو تو هرگز بهش نمیرسی ولی من24 ساعته دنبال یه راهی واسه فوتبالیست شدنم…
هیچ جایی برای بازی کردن ندارم نه باشگاهی نه زمینی نه مدرسه نه تو کوچه میتونم بازی کنم نه کسی رو دارم باهاش بازی کنم…نه حتی کسی هست که دردمو بهش بگم…یه مدته افسردگی گرفتم…ارزو میکنم کاش زودتر بمیرم…
من یه دخترم…ولی اینو خودم انتخاب نکردم…چرا باید واسه چیزی که دست من نیست تاوان بدم

تو تلاش کن قطعا اگه اراده کنی حل میشه😀من درکت میکنم

ما تو شهزستان خیلییی محدود(انقد که حتی یه زن نمیتونه با دوستاش بره بیرون ینی از خونه نمیتونیم در بیایم ) زندگی میکنیم اما من همه ی ارزوم فوتباله و حتی جونمم تو این راه بدم فوتبالو ول نمیکنم و شب و روز تنهایی تمرین میکنم و برای خودم وسایل تمرینات فوتبال خریدم و سخت تلاش میکنم تا یه زمین خاکی و یه صحرا پیدا میکنم سریع میرم تمرین میکنم و به محدودیت های جنسیتی و حرف دیگران هیچ اهمیتی نمیدم
شاید برای یه دختر خیلی رویایی باشه ولی هدف من اینه که یه روز تو تیم مورد علاقم بازی کنم و بدون در نظر گرفتن جنسیتم تو لیگ برتر بازی کن بشم و به هیچ چیز جز این فک نمیکنم
من هیچ راهنمایی ندارم لطفا دوستان هرکی میتونه راهنمایی کنه ممنونش میشم

ما اهل استان همدانیم
درسته تو شهرستانم ولی امکان رفتن به شهررو دارم فقط نمیدونم از کجا شروع کنم
اول باید برم باشگاه یا باید یه جایی تست بدم یا…؟لطفا کمک کنید
شاید واقعبینانه هدف فوتبالیست شدن برای زن تهش پوچ باشه ولی باید بالاخره از یه جا شروع شه من به نرسیدن فک نمیکنم و تا روزی که نفس میکشم تنها دغدقم فوتباله فقط نمیدونم چیکار باید بکنم
لطفا بدون در نظر گرفتن جنسیتم میشه راهنمایی کنید برای فوتبالیست حرفه ای شدن باید از کجا شروع کرد؟مرسی

اگه پسری، جوابم اینه : قطعا شهر یا شهرستان دور و برتون تیم فوتبال داره، پس برو همون مکان بگو راهنمایی‌ات کنن؛ ولی مراقب حرف‌هاشون باش یه وقت وقتی حرفه‌ای شدی سرت کلاه نذارن،،،، رفتن به باشگاه های اروپایی تو مدت کم و…… اینا احتمالا الکیه، تو پایتخت۶ هم این مسئله برای بهتاش افتاد…

سلام من ۱۲ سالمه و وزن ۶۰ کیلو گرم دارم اگه میشه یک رژیم عالی و سفت وسخت و یک فیلم اموزش پست محاجم مقدماتی بزارین ممنون از کمک های شما

سلام من مصطفی دوستی ۱۳ساله از سیستان و بلوچستان من می‌خوام فوتبالیست شم نمی‌دونم چیکار کنم اینجا تیم می هم نیست نمی‌دونم چکار کنم لطفاً بگید چیکار کنم من عاشق فوتبالم ولطفا جواب بدید

سلام.تروخدا برا منم دعا کنید به خواستم برسم خیلی دوست دارم فوتبالیست شوم ترو قران کمکم کنید

ببخشید من به فوتبال علاقه دارم و م خواهم فوتبالیست شوم توان مالی بد نیست نمی دونم چه طوری فوتبالیست شوم تورو خدا به من کمک کنید تا فوتبالیست شوم من ۱۴ سالم علاقه شدیدی به فوتبال و فوتبالیستی دارم

سلام من پول زیادی ندارم ولی یه تیم هست که تست میگیره و تمرینم زیاد نیست ولی فوتبال خوبی دارم به من بیگید که این تیم که تست میگیره تو‌تهران واقعت داره

و راستی فوتبال خیلی خوبه ولی تمرینات زیادی بلد نیستم ،

سلام،بخدا خونواده همش میگن درس درس،من درس خوندنو دوست ندارم،نمره هام خوبه ولی علاقه شدیدی با فوتبال دارم،الآن خیلیا حتی سرعت و دریبل زدنشون از من ضعیف تره ولی تو لیگ‌برتر بازی میکنن،خواهش میکنم بهم بگین چجوری خونوادم رو راضی کنم تا بزارن فوتبالیست بشم

سلام وخسته نباشید میگم من باید برای رفتن تو این های مطرح و لژیونر شدن چیکار کنم هر چقدر پول بخوان دارم تا خودم رو به همه ثابت کنم یه باشتکاه معرفی کنید ممنون‌میشم

من بازیکن خوبی هستم
ولی بع دلیل مالی نمیتوانم
آرزو مو برآورده کنم 😔💔

سلام من هم مثل شما به فوتبال علاقه مند هستم ۱۳سالمه در روستا زندگی می کنم اصلا امکانات نداریم

سلام من آرین مالکی هستم ۱۴ سالمه به فوتبال علاقه دارم اما این ویروس کرونا ونداشتن امکانات نمیتونم بازی کنم 😔💔

منم همین طور😔😭

سلام عرض ادب خدمت شما. خسته نباشی دمت گرم این مطلب خیلی خوب بود ولی من یه سوالی داشتم خدمت تون.
من یک پسر 17 ساله هستم و امسال کنکور دارم و علاقه‌ای به آن ندارم ولی عاشق فوتبالم و استعداد شو دارم ولی پدر و مادرم اجازه نمی دهند که ادامه بدم کلا وضع مالی خوبی نداریم و در یک شهر بی امکانات هستیم . خلاصه بگم من دوست دارم فوتبالیست شوم ولی پدر و مادرم کمکم نمیکنند منو تشویق نمی کنندهمش من رو از فوتبال منع میکنند و میخواهند من یک معلم شوم ولی نمیتونم دست خودم نیست چون اصلا علاقه ای بهش ندارم .
لطفا بگید من چیکار کنم از کجا شروع کنم برای من دیر نیست ؟

سلام عرض ادب خدمت شما. خسته نباشی دمت گرم این مطلب خیلی خوب بود ولی من یه سوالی داشتم خدمت تون.
من یک پسر 17 ساله هستم و امسال کنکور دارم و علاقه‌ای به آن ندارم ولی عاشق فوتبالم و استعداد شو دارم ولی پدر و مادرم اجازه نمی دهند که ادامه بدم کلا وضع مالی خوبی نداریم و در یک شهر بی امکانات هستیم . خلاصه بگم من دوست دارم فوتبالیست شوم ولی پدر و مادرم کمکم نمیکنند منو تشویق نمی کنندهمش من رو از فوتبال منع میکنند و میخواهند من یک معلم شوم ولی نمیتونم دست خودم نیست چون اصلا علاقه ای بهش ندارم .
لطفا بگید من چیکار کنم از کجا شروع کنم برای من دیر نیست؟؟

تقریبا درک میکنم حس‌ات رو. اگه اراده کنی میشه؛ مثلا کسی هست که مثل تو فوتبالش خوب باشه؟؟ یا مثلا فوتبالیست هست ولی الآن رفته از اونجا؟؟ دنبال اون فرد بگرد، شمارش رو پیدا کن یا از اونایی که بهش کمک کردن، کمک بگیر؛ منم تقریبا شرایط تو رو دارم😢. انشاالله تو یه تیم توپ خواهیم زد

پدر مادر منم با فوتبال ازی کردنم مخالف هستن ولی من خیلی علاقه دارم

سلام وعرض وادب برشما.آقا ما از شهر اهر من هم فوتبال رادوست دارم و۱۳ سال دارم ولی نمی دونم چطور کنم بازیکن شوم از شما میپرسم

سلام خسته نباشید دوستان منم درد شما رو درک می کنم من خودم 17 سالمه و پدرم از اون پول دارا نیست یه لقمه حلال سره سفره مون در میاره مادرم هم خونه داره منم همچین مشکلاتی دارم منم درک تون می کنم ولی ای کاش این ملت شریفمون ایران انقدر خوب می شد تو هر زمینه ای نه فوتبال بلکه هر گونه زمینه ای مانند : اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی ،وغیره… الان هم دیر نشده می تونه کشورمون به یک کشور عالی قرار بگیره اما فایدش چیه. این دولت و این مردم با این ها نمیشه یک ملت خوبی ساخت ولی خلاصه من هم هم درد شما هام به سلامتیه هر چه بچه هایه استعداد و هر چه بچه پایین تو مملکتمون

سلام خسته نباشید دوستان منم درد شما رو درک می کنم من خودم 17 سالمه و پدرم از اون پول دارا نیست یه لقمه حلال سره سفره مون در میاره مادرم هم خونه داره منم همچین مشکلاتی دارم منم درک تون می کنم ولی ای کاش این ملت شریفمون ایران انقدر خوب می شد تو هر زمینه ای نه فوتبال بلکه هر گونه زمینه ای مانند : اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی ،وغیره…

شاید خیلی ها از این چیزی که می خام الان براتون ابلاغ کنم خندتون بگیره و شاید منو مورد تمسخر قرار بگیرید ولی من می خام طی یک سال روی زبان انگلیسیم مسلط شوم و حرفه ای بعد می خواهم به اسپانیا سفر کنم و به یکی از تیم هایه خوب بروم و آینده خودم را در آنجا روشن کنم

حرفه آخرم هم اینه که دوستان عزیزم هیچ وقت نا امید نشوید ان شا الله به آینده درخششی خواهید رسید البته اگر تلاش خودتان را بکنید آره می دونم سخته از نظر مالی ، پارتی ، و غیره … ولی نباید هیچ وقت روحیه خودمان را خراب کنیم و نا امید باشیم

سلام من۱۲ساله از۹سالگی وارد باشگاه استانی نونهال شدم میخام یه اینده خوب در اروپا داشته باشم ولی بخاطره کرونا نمیتانم به باشگاه برم و اینده میخام برای کمک کردن به کسانی فوتبالیست بشن کمک کنم لطفا کمک کنید از کجا شروع کنم

سلام من۱۲ساله از۹سالگی وارد باشگاه استانی نونهال شدم میخام یه اینده خوب در اروپا داشته باشم ولی بخاطره کرونا نمیتانم به باشگاه برم و اینده میخام برای کمک کردن به کسانی فوتبالیست بشن کمک کنم لطفا کمک کنید از کجا شروع کنم

اقااین پیچ من_pouria_radi@
بیاید یکم دردل کنیم منم فوتبال دوست دارن ولی امکانات نیست

سلام من ۱۴سالمه از ۸سالگی هم فوتبالو دوست داشتم هم استعداد داشتم ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم باید چیکار کنم برای اینکه یه روزی تویه تیم بزرگی برم ؟؟؟؟؟؟لطفا جوابمو بدین

من در شهری زندگی میکنم که امکانات کمی داره اما فوتبال رو جز زندگیم میدونم و باید به سطح اول فوتبال خودمو برسونم ولی ای کاش برای ما هم امکانات بود که خیلی راحت وارد دنیای فوتبال میشدیم
استعداد خیلیا مثل من فوق العادست اما امکانات نیست پشتیبان فقط خانوادس و خیلی سخته
پشتکار و همتی که بعضی از ماها داریم به جرات میشه گفت بعضی بازیکن ها ندارند
اما خب متاسفانه الان فقط توجه به تهران هست
و من برای فوتبال باید برم تیم پایه ارومیه که از شهر خودم ۷-۸ساعت دور است
و واقعا خیلی سخته سخت…

خب برو تهران واسه یکی از تیم ها تست بده اگه قبول شدی بعضی باشگاه ها خوابگاه دارن واسه یه تیمی تست بده که خوابگاه داشته باشه

سلام و ارض ادب خدمت شما استاد عزیز و گران قدر من ۱۲ سالمه قد ۱۶۲ وزن ۴۵ از بچگی فوتبال رو دوست داشتم و خواستم توی یه تیم ثبت نام کنم ولی واسه این شرایت کرونا نتونستم بعضی وقت ها بیرون با دوستام فوتبال بازی می کنیم تا حالا هیچ نوع کلاس فوتبال و یا اموزشی ندیدم ولی تو همین شرایت کرونا مربی اموزش میدن ولی من رو قبول نکردن و حتی اجازه ندادن یه روپایی ساده براشون برم ولی من استعداد دارم اگه میشه لطفا یه مشاوره به من بدین تا من بدونم چه جوری وارد یه تیم بشم ممنون

سلام خسته نباشید من الان ۱۵ سالمه خیلی به فوتبال علاقه دارم فوتبالمم خیلی خوبه چطور میتونم در آینده فوتبالیست بشم و باید از کجا شروع کنم؟؟؟؟

سلام من خیلی به فوتبال علاقه دارم ولی وضع مالی من خوب نیست محل زندگیمونم یه جای دور افتادست و جایی نداره که تست بدیم الان باید چیکار کنم فوتبالیست بشم تورو خدا کمک کنید

من الان 14 سالمه من خیلی دوست دارم فوتبالیست بشم این تنها ارزوی منه ای خدا خودت کمک کن روزی فوتبالیست بشم

من هم وضع مال من متوسطه پدر من به خدا یک سرایداره من فقط چهر ده سالمه تنها ارزوی من اینه که یک روزی فوتبالیست بشم و در پرسپولیس بازی کنم وقتی دارم اینو می نویسم گرزیم می گیره چون من وا قعا با استعدادم ای خدا خودت کمک کن یک روزی من فوتبالیست بشم و به کشور و مردم عزیز ایران خدمت کنم

من قول میدم بهترین فوتبالیست دنیا میشم از مسی و رونالدو هم بهتر میشم و به فقیران و به خانواده ام کمک میکنم

منم

من کلاس هفتم هستم من در فوتبال استعداد دارم خوب از بچگی فوتبال بازی میکنم. من فقط بخاطر کورونا نتونستم کلاسم را ادامه بدهم. الان هم وزنم زیاد شده دارم سعی میکنم کم کنم نجتا الان ۲ کیلو کم کردم. ولی یه نفر هی تو ذهنم میگه تو نمیتونی چیکار کنم. ولی خیلی به خودم امیدوارم. یه نفر دیگه هم میگه تو خوب فوتبالت و چون تو ایرانی شاید نتونی به جایی راه پیدا کنی لطفا کمک کنید که این فکر ها را از ذهنم بیرون کنم و دیگه کسی هی تو ذهنم نگه تو نمیتونی

سلام میشه تقریبا هزینه کلاس های فوتبال بگید من پول ندارم فقط علاقه و هدف دارم

سلام من 18 سالمه خیلی به فوتبال علاقه دارم به پول زیادی دارم و نه امکانات چطور می توانم فوتبالیست شوم ممنون میشم راهنمایی کنید

من ۳۰سالمه و متاهل هم هستم ولی زندگی بدون فوتبال واسم بی معناست از روزی که راه رفتن بلد شدم عاشق فوتبال بودم.
چند سالی ازش غافل شدم تا به این سن رسیدم ولی الان میخوام حرفه ای ادامه بدم و این کارا میکنم.
چند توصیه واسه دوستان،اگه ۳۰سالته بدون که رونالدو ۳۵سالشه و قراره تا ۴۰سالگی بازی کنه پس ما هنوز ۱۰سال فرصت داریم و اگه سنت کمه و عاشق فوتبالی آب دستته بزار زمین و برو دنبالش ،نه تو کوچه و خیابون ،تو زمین سبز چمن،اگه واقعا خوب باشی احتیاجی به پارتی نداری .پارتی خودت باش.

مهدی

منم خیلی فوتبال دوست دارم
ولی موندم کجا تمرین کنم
تو خونه که نمیشه😓
تو کوچه هم که چون دخترم نمیتونم برم☺😢
ورزشگاهم که به خاطر کرونا نمیشه رفت
هیجاناتم داره فوران میکنه😢😭 دلم میخواد برم تو یه زمین چمن بدوعم داد بزنم😐😐😐😐😂😂😭😭😑😐

سلام من در زنجان زندگی می کنم چون در روستا زندگی می کنم امکانات خیلی ضعیفه وما نمی تونیم همیشه بریم وبیایم نمیدونم چی کار کنم

سلام
من علاقه زیادی ب فوتبال دارم و فوتبال ام هم خوبه 14 سالمه ولی این اطراف ما موسسه خوبی نیست و امکانات کمه
خیلی دوست دارم فوتبالیست شوم و موندم چ کنم
همه هم بهم میگن فوتبال عاقبت نداره
ولی من گوش نمیدم لطفا ی کاری کنید ک من ب هدف ام برسم
خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من 14 سالمه میخواستم بگم اگه از این سن در باشگاه فوتبال ثبت نام کنم میتونم در اینده به تیم های بزرگی مثل پرسپولیس بپیوندم.
♥♥

با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما مطالبتون خیلی خوب بود
و اینکه یه کمکی ازتون میخوام
اینکه الان من ۱۵ سالمه و من میخوام یه بازیکن فوتبال شم الان هم خیلی استعداد دارم و میخوام که کمکم کنی که از کجا شروع کنم و یه بازیکن فوتبال بشم و راهی تیم های لیگ برتر شم میشه راهنماییم کنی که از کجا شروع کنم باید چیکار که بتونم به هدفم برسم
ممنون

من توپ و وسایل رو دارم نمی‌دونم کجا درست پرورش میدن فوتبالیست ها رو

سلام من 14سالمه و میخوام فوتبال رو خیلی حرفه ای شروع کنم از لحاظ استعدادهم چیزی برای یه فوتبالیست شدن کم ندارم میشه راهنمایی کنید

باسلام و عرض خسته نباشید من 21 سال دارم و از بچه گی فوتبال بازی می کردم همینطور توی تیم های مدرسه وزمین بازی محله خودمان وجاهای دیگه وهنوز هم توی پارک نزدیک خانه بازی می کنم چون علاقه دارم به فوتبال ولی از لحاظ پولی یکم به مشکل بخوردم و نمی دونم چه کارکنم در تست با باشگاه دیگر که رفتم اکثرا” گفتن بازیت خیلی خوبه ولی باید پول خرج کنید. ممنون خواهم شد.
کمک کنید که چه کار کنم با تشکر از راهنمایی شما

من خیلی به فوتبال علاقه دارم استعداد هم دارم اما امکانات و پول ندارم چه کار کنم؟؟؟

سلام من میخواهم فوتبالیست شوم
ولی نمی دانم چگونه شروع کنم لطفا من را راهنمایی کنید

سلام، من خیلی فوتبال دوست دارم
و استعداد خیلی شگفت انگیزی دارم در این موضوع ولی نمی دونم باید چیکار کنم چون پول لازم و ندارم و امکانات لازم ام ندارم

سلام من الان وضع مالیم خوبه اگه بخام فوتبالیست بشم باید کجا برم از کجا شروع کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

آیا شما هم به فوتبال علاقه مند هستید؟ آیا شما هم دوست دارید یک بازیکن حرفه ای فوتبال شوید؟ برای بازیکن حرفه‌ای فوتبال شدن، فقط موضوع این نیست که شخص باید ورزشکار خوبی باشد بلکه این راه تمرکز، فداکاری و سخت کار کردن می‌طلبد. با اینکه غیر ممکن نیست، اما اگر بخواهیم به این قضیه منطقی نگاه کنیم شانس اینکه تا سطح حرفه‌ای پیش بروید، خیلی کم است. برای بالا بردن شانس خود، در تیم دبیرستان یا دانشگاهتان بازی کنید. یاد بگیرید چطور خود را به عنوان ورزشکار به تیم‌ها نشان دهید و همچنین مدنظر داشته باشید که باید یک مدیر برنامه خوب پیدا کنید.

هرچه زودتر روی توانایی‌های جسمی خود کار کنید. بیشتر بازیکنان حرفه‌ای دنیا حداقل از دبیرستان شروع به تمرین کرده‌اند.

در دبیرستان شما باید روزانه حداقل ۱۰ تا ۱۵ ساعت از زمان خود در هفته را، به تمرین هفتگی اختصاص دهید، این زمان در بلند مدت باید به حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت در هفته برسد.

اگر می‌خواهید به جرگه حرفه‌ای ها بپیوندید، بهترین شانس شما این است که به دانشگاه خوبی وارد شوید. روی معدل خود و کلاس‌هایی که شانس شما را برای رسیدن به دانشگاه‌های بهتر افزایش می‌دهند، تمرکز کنید.

اگر یک بازیکن یاب به مدرسه شما آمد، سعی کنید بهترین رفتار خود را نمایش دهید. نیازی به ادعای بیهوده کردن نیست و به هم تیمی‌های خود هم بی احترامی نکنید.  برای این افراد دو مسئله خیلی مهم است: چطور در زمین بازی و در تیم رفتار می‌کنید.چگونه عاشق فوتبال شویم

این رزومه شامل اطلاعات اولیه فردی، پستی که بازی می‌کنید و هر هنری است که به عنوان بازیکن فوتبال از خود بروز داده‌اید. در رزومه خود هرچه که مرتبط با اهداف شماست را لیست کنید.

هر مقاله‌ای که اسم شما و یا تیمتان را آورده جمع آوری کنید؛ حتی اگر فقط یک مقاله در روزنامه مدرسه شما باشد. فیلم بازی‌های خود را بررسی کنید و قسمت‌هایی که از بازی شماست را جدا کنید تا بیانگر مهارت شما برای ارزیابی ها باشد.

کیت مطبوعاتی خود را برای تیم‌ها بفرستید. بعلاوه فراموش نکنید که پیگیر نظرات این تیم‌ها هم بشوید. مسیج بدهید و حتی تماس تلفنی داشته باشید تا در ذهن آنها مشتاق بودن شما برای حضور در تیم شان نقش ببندد.

یک مدیر برنامه واسطی بین شما و تیم‌هایی است که شما می‌خواهید در آن ها بازی کنید. کسی را انتخاب کنید که بتواند بلیط ورود شما به تیم ملی فوتبال را برای شما بگیرد.

دانستن اینکه چطور بازی کنید یک موضوع است و وضعیت بدنی ورزشکاران حرفه‌ای را داشتن یک بحث جدای دیگر است. تمرینات ورزشی الویت کاری شماست.

تمریناتی مثل پرس سینه و وزنه برداری را انجام دهید. سعی کنید ۵ بار به صورت صحیح سنگین ترین وزنه‌ای که می‌توانید را بلند کنید.

حرکت های سرعتی در زمان طولانی را تمرین کنید. ابتدا تلاش کنید دو دور ۱۵۰ متری را زیر ۲۰ ثانیه بدوید و بین هر دور ۳۰ ثانیه استراحت کنید.

تمرین کردن مثل یک ورزشکار، غذا خوردن مثل یک ورزشکار را نیز به همراه دارد. همزمان با وزنه زدن‌های سنگین، به دریافت پروتئین متناسب هم نیاز دارید. مقدار درست پروتئین حدود یک سوم حجم وعده غذایی شماست.

نظر

نام *

ایمیل *

سایت اینترنتی

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

شروع جریان VAR شروع لیگ جزیره در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ با معرفی سیستم VAR (Video Assistant Referee) برای اولین بار همراه بود. آشکار کردن این سیستم مانند یک تصمیم دولبه بود. برخی عاشق آن شدند و برخی نیز از آن متنفرند. تعداد از…

نظافت کفش ورزشی تمیز کردن کفش ورزشی­ تان یک راهکار ساده و سریع است که باعث می‌شود کفش شما رنگ و رویی تازه و نو به خودش بگیرد و در عین حال عمر و دوام کفش‌­ها را طولانی‌­تر کند. شما می‌توانید کفش خود را با دست تمیز کنید…

همه چیز پیرامون قانون آفساید در فوتبال قانون آفساید، قانون ۱۱، علی رغم اینکه یکی از کوتاه‌ترین قوانین هفده‌گانه فوتبال است، بدفهمی زیادی در یادگیری آن رخ می‌هد. وضع این قانون به مدارس راهنمایی قرن نوزدهم برمی‌گردد. این…

در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید :MailChimp documentation.

تمامی حقوق برای این قالب محفوظ می باشد.

بازیکن فوتبال شدن یکی از سخت ترین کارهای ممکن هست که با سختی می‌توان به برترین بازیکنان تبدیل شد .چگونه عاشق فوتبال شویم

 

تمرینات فوتبال اکثر نسبت به سن و شرایط بدنی و قرار داشتن در یکی از پله هاي هرم تمرین میباشد.

 

ولی ابتدا ما همۀ را مبتدی فرض کرده و دنباله رو یک هرم تمرین مفید ، ولی اگر خودتون رو در شرایط خاص و میدونید که در پله هایي از هرم تمرین بالاتری قرار دارید ، ایمیل بدید یا کامنت بزارید ، جوابتون رو حتما میدم و براتون یه برنامه تمرینی یا حتی حضوری ببینمتون و براتون یه نمره بدم و تو هرم تمرینی مناسب خودتون قرارتون بدم .

ابتدا باید اسم این هرم تمرینی رو بگم : ” چگونه در شش ماه یک فوتبالیست حرفه اي شویم ” 

 

بله امکان داره و حتمی هست ، طبق قوانین بدنی و آناتومی ساختار بدن ، این امر شدنیه اما برا کسانی که در رده سنی بین 18 تا 34 هستن ، بازم میگم آره 34 دور از ذهن خیلی از فوتبالدوست هاست که فردی بتونه بعد از سن 30 سالگی وارد فوتبال بشه .

 

اما این سایت متعلق به باشگاه یا موسسه اي نیست که بخوان برا سرمایه گذاری استعدادهایی که درگیر زندگی بودن و نمیتونن چندان بازی کنن رو حذف کنه ، این وبلاگ برا فوتبالدوست هاست که ایمان دارن و میدونن که  میتونن .

 

در کل روحیه جنگندگی و نیاز به بالاتر رفتن و ترقی ، در بحران 30 سالگی به بحبوحه میرسه و معمولا در این سن افراد به یک شرایط تعادل در زندگی میرسن ، پس از همین امروز پیگیر برنامه تمرینی خودتون باشید .

 

به جوونترها باید بگم که دور زدن و یا زودتر رسیدن به هدف در فوتبال در ده هزار نفر فقط برا یک نفر اتفاق میفته و نگید که شرایط نیست ، وقت نیست ، پول نیست ، همۀ این ها رو بزارید کنار و تمرین کنید ، با هر شرایطی که دارید و بدونید که میتونید .

میگید نه مشاوره بگیرید ، کامنت بزارید ، ایمیل بدید ، اس ام اس بدید ، مشاوره بگیرید و بعد می‌بینید که میتونید ، شدنیه ، نزارید که شما رو باشگاهها فیلتر کنن شما میدونید که چی کم دارید شما فقط “هرم تمرین ” رو کم دارید بله بله .

 

هرم تمرین همونطور که از اسمش پیداست ، برا هر نفر میتونه متفاوت باشه و برا بالارفتن ساخته شده و بهرهگیری میشه و هرم دارای پله کان هست که شما حالا باید در این پله ها قرار بگیرید و با یک نگاه به پایین و خیره شدن به بالا به طرف بالا حرکت کنید بله بله .

 

باید بگم که این پله ها رو سخت نگیرید هر روز یک پله هست که شما با تمرین در اون روز یا حتی استراحت در اون روز ، یک پله ترقی می کنید چون در هرم قرار دارید . استراحت برنامه ریزی شده خودش یک پیشرفت هستش .

 

مژده ، باید بگم  وقتی که شما به این قسمت در این مقاله می رسید یعنی فوتبالدوست هستید و برای خودتون هدفی دارید و تو ذهنتون به هدفتون بارها و بارها رسیدید بله شما با رسیدن به این قسمت نخستین پله از این ” هرم تمرین ” رو برداشتید تبریک میگم فاصله شما با آخرین پله یک پله کمتر شد شما به هدفتون نزدیکتر شدید .

در کل تمرینات فوتبال به این نوزده مورد ختم میشه :

 

1 – تمرینات ذهنی

2 – تمرینات استقامتی 

3 – تمرینات سرعتی

4 – تمرینات کششی

5 – تمرینات جهشی

6 – تمرینات تکنیکی

7 – تمرینات درک توپ

8 – تمرینات ترکیبی تکنیکی و سرعتی

9 – تمرینات اصول طراحی

10 – تمرینات موقعیتی

چگونه عاشق فوتبال شویم

11 – تمرینات ترکیبی موقعیتی و سرعتی

12 – تمرینات موقعیتی ترکیب شده در هم

13 – تمرینات موقعیتی تبدیل شده اجباری

14 – تمرینات نحوه برخورد در بازی هاي پربرخورد

15 – تمرینات شوت

16 – تمرینات استوپ

17 – تمرینات سانت

18 – تمرینات ترکیبی استوپ و سانت

19 – تمرینات ترکیبی استوپ و شوت

حالا باید از نخستین انتخاب شروع کنم به توضیح دادن که انتظار دارم با دقت مضاعف نخستین قسمت رو دنبال نمایید

 

1 – تمرینات ذهنی

هیچ کس نمیتونه بگه که ذهن در فوتبال اثر نداره اگر بگه حتما این آقا مربی ماهی هاست ، نه آدمها ، بگذریمو

 

1-1 — تمرینات دیداری

2-1 — تمرینات ادراکی

3-1 — تمرینات پردازشی

4-1 — تمرینات خودباوری

5-1 — تمرینات فرسایشی

 

میشه گفت عدم توفیق در فوتبال 99 درصد از فوتبالدوستان اینه که این تمرین رو نادیده گرفتند ، بله متاسفانه کمتر مربی وجود داره که این حقیقتو بدونه که ذهن بازیکنه که بازی میکنه نه پای اون ، شاید هم همۀ میدونن و شاید هم به این حقیقت ایمان دارن اما نمیدونن چطور باید این تمرینات رو انجام بدن .

 

تازه برخی از مربی ها بازیکنی که در پله هاي بالای ” هرم تمرین ” قرار داره و مفید و تکنیکی نسبت به پستش بازی میکنه رو با تمرینات بدنی مضاعف و دقت نکردن به ذهن بازیکن و اهمیت ندادن و یا کمتر اهمیت دادن به ذهن بازیکن ، اونارو خراب میکنن ، بله این اتفاق در استان بوشهر داره میفته ، چه بازیکنهایی داریم .

 

اما به علت نبود وقت و نداشتن باور از طرف بازیکن ، که تمرین ذهنی بالاترین درجه از تمرینات فوتبال هست ، بیشترشون فوتبال رو کنار میزارن و تعجب میکنن و میگن ” ما از این بازیکنهای فلان تیم بهتر بازی می‌کنیم اما اونا پارتی دارن ” ، نه نه حداقل بیشترشون نه ، اونها به تمرینات ذهنی اهمیت بیشتری دادن و بالاتر قرار گرفتن .

 

منبع :aalisharfootball.blogfa.com

امروزه سوال بسیاری از نوجوانان و جوانان این است که چگونه فوتبالیست شویم ؟ برای بازیکن حرفه‌ای فوتبال شدن، فقط نباید به استعدادی که دارید تکیه کنید موضوع مهم تر از استعداد تمرکز، فداکاری و سخت کار کردن فرد برای هدف خود است . با اینکه غیر ممکن نیست، اما اگر بخواهیم به این قضیه منطقی نگاه کنیم احتمال اینکه تا سطح حرفه‌ای پیش بروید، و یک فوتبالیست شوید خیلی کم است. برای بالا بردن شانس خود، در تیم دبستان ، دبیرستان یا دانشگاهتان بازی کنید. یاد بگیرید چطور خود را به عنوان ورزشکار به تیم‌ها نشان دهید و همچنین باید یک مدیر برنامه و مربی خوب پیدا کنید .

آیا شما هم عاشق فوتبال هستید؟ آیا شما هم می خواهید بازیکن حرفه ای فوتبال شوید؟ پس این مطلب را تا آخر بخونید .

اول از همه باید بدونیم اصلا فوتبال چیست ، جواب این سوال اصلا سخت نیست با یک سرچ کوچیک داخل گوگل به جواب می رسید ولی راه آسون تر اینکه به ذهن خود رجوع کنیم اونوقته که دیگ معنی فوتبال رو می فهمیم وقتی از خانه خارج می شوید و چند تا بچه با یک توپ پلاستیکی را می بینید معنی فوتبال را خواهید دانست .

مناسب ترین ورزش ها تا قبل از سن ۱۲ سالگی برای پسران شنا، ژیمناستیک و دوچرخه سواری است که علاوه بر رشد و تقویت ذهن سلامت جسمی فرد را نیز تضمین می کند. تا قبل ازسن ۱۲ سالگی به علت اینکه مغز تکامل پیدا می کند در کودکان و نوجوانان شروع ورزش هایی مانند فوتبال درست نیست. همان طور که می دانید در این ورزش ممکن است ضرباتی به ناحیه سر وارد شود و فرد را دچار آسیب های مغزی کند. تحقیقات نشان داده شروع فوتبال زیر ۱۲ سال باعت کاهش قدرت حافظه و تمرکز در نوجوانان خواهد شد و علت آن تنها آسیب دیدن سلول های مغز بر اثر وارد شدن ضربه است. بنابراین فوتبال تا قبل از سن ۱۲ سالگی جز ورزش های ممنوعه به حساب می آید.

بازی فوتبال قبل از ۸ سالگی باید تنها به منظور شناخت توپ و ایجاد روحیه بازی تیمی در فرد انجام شود. پس از آن بین سن ۸ تا ۱۲ سالگی آموزش شوت زدن و اعمال تکنیکی و تاکتیکی ممنوع و تنها باید به طور آزادانه و بدور از هر گونه سختگیری و توقعی در فرد انجام شود. بین سن ۱۲ تا ۱۶ سالگی تمرکز بر قوای جسمانی و دانش تکنیکی نوجوان بایستی انجام شود . در این سن به طور غریزی نوجوان به صورت غلط با سر و یا یک پا بازی می کند که بایستی توسط مربی اصلاح شود. سن مشخص کننده درجه مهارت فرد است بنابراین با افزایش آن می توان به آموزش کلیه اصولا تاکتیکی وتکنیکی، نحوه صحیح شوت زدن و بازی با توپ را به فوتبالیست آموزش داد.چگونه عاشق فوتبال شویم

حال اگر سن شما بیشتر از ۱۶ است به معنی این نیست که نمی توانید فوتبال بازی کنید ، ما در تاریخ بازیکنانی داریم که از سن ۲۵ سالگی به بعد وارد فوتبال حرفه ای شده اند و بسیار هم موفق بوده اند .

برای دانستن و فهم و منطق فوتبال نیاز داریم که کمی از گذشته و سر گذشت آن بدونیم . دانستن روابط اجتماعی، انفرادی، سیاسی و فرهنگی در این ورزش امروزه نقش تعیین کننده‌ای ایجاد می‌کند.

برای اینکه بدانیم فوتبال چیست و من می‌خواهم به چه چیزی برسم، دانستن روابط گفه شده می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای ما ایجاد کند. مثال اینکه یک ایجنت معروف می‌تواند برای انتقال ما به بهترین باشگاه‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشد.

ضرب المثل خواستن همان توانستن است را می‌توان سرمشق خود قرار داد تا به هر آنچه می‌خواهیم برسیم ولی می‌توان گفت این مثل مقداری قدیمی شده و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شناخت انسان از خودش، آموزش ذهن خود بالاترین مرتبه موفقیت و رسیدن به خواسته‌هاست. در ابتدای مسیر یادمان باشد هر آنچه هست‏، دو بار به وجود آمده، یک مرتبه در ذهن ما و مرتبه بعد آن چیز خلق شده است.

به جای فکر به اینکه چگونه فوتبالیست شویم شروع به تمرین کنید و هرچه زودتر روی توانایی‌های جسمی خود کار کنید. بیشتر بازیکنان حرفه‌ای دنیا حداقل از دوره های دبیرستان شروع به تمرین کرده‌اند . اگر از مقطع دبیرستان گذشته‌اید ولی همچنان آرزوی بازیکن حرفه‌ای فوتبال شدن را در سر دارید، می‌توانید به یک لیگ محلی بپیوندید و یا یک اردو تیمی پیدا کنید و یا یک مربی خوب که هم شما را تمرین بدهد و در آخر به یک تیم خوب معرفی کند . هرکاری که بتواند مهارت و دانش شما را در این زمینه بالا ببرد را انجام دهید. فقط تلاش کن و با توکل به خدا یادت باشه هیچ کاری غیر ممکن نیست .

در دبیرستان شما باید روزانه حداقل ۱۰ تا ۱۵ ساعت از زمان خود در هفته را، به تمرین هفتگی اختصاص دهید، این زمان در بلند مدت باید به حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت در هفته برسد.

برای حرفه‌ای شدن باید تا می‌توانید فوتبال بازی کنید و تمرین را متوقف نکنید. با خود کنار بیایید که تمرین خیلی مهم تر از بیشتر مسائل در زندگی است . تبدیل شدن به یک حرفه‌ای، تعهد عظیمی را می طلبد.

فوتبال باعث نشود که درس و دانشگاه را رها کنید . اگر می‌خواهید به گروه حرفه‌ای ها بپیوندید، بهترین شانس شما این است که به دانشگاه خوبی وارد شوید. روی معدل خود و کلاس‌هایی که شانس شما را برای رسیدن به دانشگاه‌های بهتر افزایش می‌دهند، تمرکز کنید.

بیولوژی و سلامت را بگذرانید. هرچه بیشتر راجع به بدن انسان و توان بدنی بدانید، بهتر است. به یاد داشته باشید، بازی در تیم دانشگاهی به معنای تضمین ورود به عرصه حرفه‌ای نیست، فقط حدود ۲ درصد از بازیکنان تیم‌های دانشگاهی به سطح حرفه‌ای رسیده اند .

به یاد داشته باشید برای فوتبالیست شدن اولین مربی و بازیکن یاب که شاید بتواند به شما کمک کند معلم ورزش شماست پس خود را به اون ثابت کنید ، اگر یک بازیکن یاب به مدرسه شما آمد، سعی کنید بهترین رفتار خود را نمایش دهید. نیازی به ادعای بیهوده کردن نیست و به هم تیمی‌های خود هم بی احترامی نکنید. برای این افراد دو مسئله خیلی مهم است: چطور در زمین بازی و در تیم رفتار می‌کنید.

رابطه خوبی با مربی خود داشته باشید. شاید مربی شما بازیکن یاب را بشناسد و بتواند به شما راهنمایی‌های خوبی بکند. بعلاوه داشتن یک توصیه نامه از یک مربی می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای در انتخاب شما باشد.

هر چه پیش بیاید، باید برخورد خوبی داشته باشید. خود را در گرم کردن پر انرژی نشان دهید و در حواشی خوب باشید. اگر از یک بازیکن یاب بازخورد منفی گرفتید، از نکات گفته شده یاد بگیرید و روی رفع نقطه ضعف‌های خود تمرکز کنید.

این رزومه شامل اطلاعات اولیه فردی، پستی که بازی می‌کنید و هر هنر و استعدادی است که به عنوان بازیکن فوتبال از خود بروز داده‌اید. در رزومه خود هرچه که مرتبط با اهداف شماست را بنویسید.

اگر در یک اردو فوتبال کار میکنید یا کمک مربی در یک تیم محلی کوچک هستید، در رزومه خود بیاورید. هر موردی که شما را در رقابت با سایرین پیش بیندازد، مهم است. هدف شما بازیکن فوتبال بودن به صورت تمام وقت است، از قهرمانی ها و دستاورد های خود بنویسید . پس رزومه‌ای بسازید که بیانگر این خواسته باشد.

هر مقاله‌ای که اسم شما و یا تیمتان را آورده جمع آوری کنید؛ حتی اگر فقط یک مقاله در روزنامه مدرسه شما باشد. فیلم بازی‌های خود را بررسی کنید و قسمت‌هایی که از بازی شماست را جدا کنید تا بیانگر مهارت شما برای ارزیابی ها باشد. از دوست و یا اعضای خانواده بخواهید که از بازی شما فیلم بگیرند تا بتوانید صحنه هایی از لحظات درخشان خود جمع کنید.

کیت مطبوعاتی خود را برای تیم‌ها بفرستید. بعلاوه فراموش نکنید که پیگیر نظرات این تیم‌ها هم باشید. به پایگاه های تیم ها از قبیل سایت و کانال تلگرام و … مسیج بدهید و حتی تماس تلفنی داشته باشید تا در ذهن آنها مشتاق بودن شما برای حضور در تیم شان نقش ببندد.

پیشاپیش از هر یک از تیم هایی که رزومه شما را دریافت می‌کنند، تشکر کنید. اجازه دهید بدانند قدردان زمان و دقتی که برای شما صرف می‌کنند، هستید.اگر شما به هیچ تیمی هم جذب نشدید، تسلیم نشوید. راجبه پیوستن به لیگ‌های دیگر فکر کنید. رزومه و کیت مطبوعاتی خود را به روز کنید و از ارسال آنها به تیم‌ها ناامید نشوید.

یک مدیر برنامه واسطی بین شما و تیم‌هایی است که شما می‌خواهید در آن ها بازی کنید. مربی یا مدیر برنامه ای را انتخاب کنید که بتواند بلیط ورود شما به تیم خوب و حتی در آینده تیم ملی فوتبال را برای شما بگیرد.

در مورد بازیکنان دانشگاهی قوانین و مقررات مشخصی برای مدیر برنامه وجود دارد که باید دنبال شوند. مدیران به طور معمول قبل از اینکه بخواهند به طور جدی استخدام شوند باید تا انتهای کار حرفه ای یک بازیکن دانشگاهی صبر کنند.

دانستن اینکه چطور بازی کنید یک موضوع است و وضعیت بدنی ورزشکاران حرفه‌ای را داشتن یک بحث جدای دیگر است. تمرینات ورزشی الویت کاری شماست. در مورد تمرینات فوتبال بیشتر در سایت صحبت خواهیم کرد و بهترین و بروزترین تمرینات فوتبال را برای شما قرار خواهیم داد .

آمار دقیق رکوردهای فوتبالیست‌های حرفه‌ای را دنبال کنید و و سعی کنید با تمرین سخت به آنها برسید. برای فوتبالیست شدن مثل یک فوتبالیست کار کنید تمریناتی که انجام می‌دهند را رصد و سعی کنید آنها را انجام دهید ، همیشه یک الگوی فوتبالی داشته باشید . همه بهترین ها هم الگو داشته اند البته شاید به غیر از زلاتان ابراهیمویچ .

تمریناتی مثل پرس سینه و وزنه برداری را انجام دهید. سعی کنید ۵ بار به صورت صحیح سنگین ترین وزنه‌ای که می‌توانید را بلند کنید. بزرگترین ماهیچه‌ها مثل قفسه سینه، پشت سر و پشت ران را تقویت کنید.

حرکت های سرعتی در زمان طولانی را تمرین کنید. ابتدا تلاش کنید دو دور ۱۵۰ متری را زیر ۲۰ ثانیه بدوید و بین هر دور ۳۰ ثانیه استراحت کنید.
با گذر زمان سعی کنید مسافت را افزایش دهید. تلاش کنید به ۳ دور ۲۰۰ متری برسید و بین هر دور کمتر از ۳۰ ثانیه استراحت کنید.
بین هر دور تمرین به بدن خود، استراحت کامل بدهید. چیزی حدود ۳ تا ۵ دقیقه برای ریکاوری بین هر دور زمان لازم است.

سعی کنید تپش قلب خود را بالا ببرید و برای مدت زمان کوتاهی آن را بالا نگه دارید. فوتبال به انرژی های انفجاری نیاز دارد. ورزش‌هایی انجام دهید که این تغییرات را شبیه سازی کند.

تمرین کردن مثل یک ورزشکار، غذا خوردن مثل یک ورزشکار را نیز به همراه دارد. همزمان با وزنه زدن‌های سنگین، به دریافت پروتئین متناسب هم نیاز دارید. مقدار درست پروتئین حدود یک سوم حجم وعده غذایی شماست. برنامه غذایی تمرینات فوتبال و بهترین مکمل ها برای فوتبالیست ها به شما کمک می کند بهترین و مناسب ترین تغذیه را برای بازی فوتبال داشته باشید .

پروتئین‌های بدون چربی مثل مرغ، ماهی و حبوبات را بخورید. سعی کنید با وعده‌های گیاهی ترکیبش کنید. سویا یکی از سالم ترین منابع پروتئین خالص است. پستی که در آن بازی می‌کنید در رژیم غذایی شما موثر است. اگر قرار است چابک باشید، پس باید سبک بمانید، در نتیجه کالری دریافتی شما روزانه بین ۳ تا ۵ هزار کالری است. اگر در خط دفاع هستید، باید کالری دریافتی شما نزدیک به ۸ هزار کالری در روز باشد.

سلام عیکم ببخشید من خیلی میخوام فوتبالیست شوم و خیلی هم تمرین میکنم لطفا کمکم کنید
مثلا در ایمیل یا پیام رسان ها با هم در ارتباط باشیم

سلام دوست عزیز شما می تونید داخل تلگرام و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید

سلام من چجوری میتونم یک مشاوره فوتبال بگیرم

سلام شما می توانید داخل شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با ما در ارتباط باشید

سلام من چند سال دارم فوتبال میکنم و میخام فوتبالیست شوم یک مشورت به ما بدید
تشکر

سنم هم ۱۵ است ایا میشه فوتبالیست شد تو این سن

بله شما تو بهترین سن هستید

سلام برای مشاوره می تونید داخل شبکه های اجتماعی پیام بدید

چگونه عاشق فوتبال شویم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خانه » تناسب اندام » چگونه در فوتبال پیشرفت کنیم؟

چه در تیم فوتبال شهرتان باشید و چه در تیم مدرسه‌تان، یا اگر در کوچه با همسایه‌هایتان بازی می‌کنید، پیشرفت در مهارت‌های فوتبال هیچ ضرری برایتان ندارد. یک بازیکن خوب بودن، به اراده، تمرین و فداکاری احتیاج دارد. شما هیچ وقت برای ارتقای مهارت‌هایتان خیلی جوان یا خیلی پیر نیستید. و تنها مطلع بودن از چند ترفند ساده ممکن است به شما کمک کند تا مهارت‌هایتان را افزایش دهید! در ادامه چند مورد که به بالا رفتن مهارت‌های فوتبال به شما کمک می‌کند را خواهید آموخت.

به کلاس‌های آموزشی فوتبال بروید. چنین کلاس‌هایی از کودکان ۳ ساله تا بزرگسالان را پوشش می‌دهند. کلاس‌های آموزشی فوتبال، ورزش فوتبال را به شما معرفی کرده، همچنین به شما تکنیک‌های مختلف و تمریناتی که برای این ورزش مفیدند را به شما می‌آموزند. آن‌ها در حین اینکه شما را به چالش میکشند، فرم صحیح و استراتژیهایی را به شما یاد خواهند داد تا بازیکن بهتری شوید.

هر روز تکنیک‌های موقعیتتان را تمرین کنید. چه بخواهید دروازه‌بان باشید و چه یک هافبک، چه بخواهید تهاجمی بازی کنید چه دفاعی، هر روز نیازمندی‌های موقعیت‌تان را تمرین کنید.

در زمان‌هایی که برای خودتان هستید هم تمرینات سنگین انجام دهید. بسیاری از مربیان به «تمرین خودکشی» معتقدند، بدین صورت که باید با حداکثر سرعتتان، از یک سمت زمین به سمت دیگر، و با قدم‌هایی استوار و در مسیری ثابت بدوید. همچنین ممکن است از شما بخواهند تا اطراف زمین را از بیرون خط چند دوری بدوید، یا اینکه از نقطه‌ای در زمین با ضربه زدن و کنترل توپ، آنرا به نقطه‌ی دیگری حمل کنید. می‌توانید دویدن را در حیاط پشتی خانه‌تان تمرین کنید یا اینکه به یک زمین فوتبال بروید و دقیقا همان تمرینات را انجام دهید.چگونه عاشق فوتبال شویم

ضربات آزاد را تمرین کنید. توپ را از بالا رها کنید و ضربه زدن به آن برای هدایت به منطقه‌ای مشخص را تمرین کنید. نشانه‌ای را برای خود تعیین کنید و تلاش کنید تا شوت زدن از زوایا و فواصل مختلف به سمت هدف را تمرین کنید.

پاس دادن و شوت زدن به عقب و جلو را تمرین کنید. شما باید بتوانید تا براحتی توپ را به هم تیمی خود در نزدیک‌ترین، و یا در دورترین نقطه پاس دهید. دویدن و عبور کردن از میان موانع مختلف همچون مخروطی‌ها و نشانگرها را تمرین کنید.

با اعتماد بنفس بازی کنید. نباید از توپ بترسید یا اینکه اجازه دهید توپ شما را کنترل کند. هر چه بیشتر تمرین کنید، بیشتر بی پروا خواهید شد و اعتماد بنفس بالاتری پیدا خواهید کرد. زمانی که بتوانید توپ را در کنترل خود بگیرید، دیگر نیازی نیست درباره‌ی این فکر کنید که باید با آن چه کنید!

با مشارکت در بخش نظرات این مقاله میتوانید راهکارهای بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست خوب پیدا کنید.

سلام من نمیدونم چرا وقتی توپ دستم میوفته هول میشم نمی تونم دریب کنم تازگیا اینجوری شدم و خیلی ناراحتم لطفا راه کار 😢😳😳

نگران نباش معمولا این مشکل از استرس و نداشتن اعتماد به نفس میاد.
شما به خودتون اعتماد داشته باشید و اینو در نظر بگیرید که نفر مقابل شما هم همین شرایط رو داره و اگر مقداری تمرکز کنید مشکل حل میشه.

سلام
من وقتی می خوام بازی کنم خیلی استرس می گیرم و تو بازی تمرکزم رو از دست می دم هم همش میگم نکنه خراب کنم بازی مم خوبه لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام کی راه بهترین دفاع چپ شدن رو میدونه

سلام و خسته نباشید اسم من رضا هست ازآکادمی کیا لژیونر شدم به شاختار دونتسک اوکراین هرکی استعداد فوتبال داشته باشه با تمرین های زیاد می تون به بالا ترین سطح فوتبال برسه اگر بخواهید

ببخشید من الان هم بدنم امادس هم اینکه به فوتبال علاقه دارم ولی تا الان توهیچ باشگاهی نرفتم مخاسم پیشرفت کنم راهی است؟؟؟

اره جونه عمت خیلی خنده دار دار بود! بی مزه

روي من كه تاثير داشت

من چجوری میتوانم فوتبالییت خوب شوم

سلام من اسمم لیونل مسی هس سوال دارین در خدمتم

سلام بببخشید الان من برم کلاس فوتبال از اونجا اگه بازیمو بپسندند به باشگاهی معرفی میکنن

اره

سلام من 14سالمه و چاقم و کلاس فوتبال میرم قصد لاغر کردن دادم آیا با این سنم و اینکه چاقم نمیتونم دیگه فوتبالیست بشم؟

سلام اون کسایی که میگید ۱۹ سالمه و۲۱ سالمه و وقتش گذشت….شما فوتبالیست بااااش تا ۹۰ سالگی هم که شده تو دسته یک دو هم که شده میتونی بازی کنی.شاید از ۲۵یا۲۶ سالگی رفتی لیگ برتر رفیقایی داشتم تو ۲۸ و۲۶ و ۲۷ سالگی رفتن و الان لیگ برترن قرار نیست حتما استقلال باشی یا پرسپولیس انگیزه را بچسبین.ارزوی موفقیت برا همه

بخدا فوتبال الکی نیست اگه شروع می کنی باید تا تهش بری و همه سختی هاشو به جونت بخریی من الان مسدوممم ولی بعد بازم روع میکنم به بازی کردن توی فوتبال باید مهارتت دو برابر تجربت باشش که اونی که واقعا هستی باشی توی زمین ضعف نشونه نامید نیست بلکه یک انگیزه برای تلاش بیشتر

سلام و عرض ادب ، خدمت همه ی دوستان گل . دوستان همیشه اول خودتون رو باور کنید که به اونجایی که میخواین میرسین از اعماق وجودتان و انگیزه بسیار بالایی داشته باشید. 16 ساله هستم و به امید خدا امروز یعنی دوازدهم مرداد وارد 17 سالگی شدم . دوستان من حتی سر سوزنی هم نیستم که شما رو نصیحت کنم ، فقط خودتون رو باور داشته باشید که میتونید و تلاش بسیاری کنید . چه کسی میدانست پسر بچه ای از فونچال در جزیره مادیرا بهترین بازیکن جهان شود ، هیچ کس جز خودش ; کریس سانتوس آویرو رونالدو که به رونالدو مشهور است . هیچ چیزی غیر ممکن نیست ، اگر چیزی رو از اعماق وجودتان بخوایید ، شک نکنید که بهش میرسید . در ضمن ناشنوا باش هر کس از محال بودن یعنی غیرممکن بودن ، آرزویت سخن میگوید. و حرف آخر : برای رویاهایتان تلاش کنید وگرنه به استخدام کسانی در می آیید که برای رویاهایشان تلاش کنید . ” غمتون کم ، شادیتون روز افسون ” یا علی .

سلام من در رده های باشگاهی بودم دریبل زنیم خوبه ولی نمی دونم چرا حول میشم باید چیکار کنم

همه استعداد فوتبال رو دارن داداش تو هم کنترل توپت رو خوب کن

سلام من ارمان 15 سالمه قدم 175 و داخل شیراز زندگی میکنم
من قابلیت دریبل کردن رو دارم و قشنگ میتونم دریبل کنم اما میترسم توپو ازم بگیرن به خاطر همین نمیتونم با اعتماد به نفس دریبل کنم و مشکل دیگم اینکه من خوب نمیتونم توپ رو استوپ کنم مثلا وقتی دروازه بان توپ رو شوت میکنه نمیتونم خوب برم زیر توپ و استوپش کنم یجورایی از توپ میترسم هر روز هم روش تمرین میکنم اما تو تمرینات خوبم اما تو مسابقه دوباره از توپ میترسم ، خواهش میکنم کمکم کنید اگه این دوتا مشکلم حل بشه دیگه چیزی کم ندارم .

سلام من ۱۳سالمه من هروقت که توبازی به من پاس میدن حول میشم ویا بسمت دربازه میشوتم ویااگرهم بخواهم پاس بدهم خراب می کنم باید چی کارکنم

سلام من از شما واقعا ممنونم من 13 سالمه با اینکه بچم ولی فوتبالم واقعا با تمرین عالی شده خیلی مشتی شده من کلاسش نمیرم ولی الان ها شاید برم خدا کنه این تلاشا موفق امیز باشه

راستی چرا وقتی توپ رو به من شوت میدن همیشه گول میشه

واقعا باید چیکار کنیم که به تیم های بالاتری بریم

تو ایران بابات باید پول خوبی داشته باشه تا بری به تیمای بالاتر.هر مدیر باشگاهی به پولت نگاه میکنه بعد به بازیت(تو ایران)

چه ربطی به پول داره؟؟؟ تو استعداد داشته باش مثل … میفتن دنبالت البته با پول خیلی کارا میشه کرد ولی اینکه فوتبال پولیه نه اینطور نیست

واقعا باید چیکار کنیم که به تیم های بالا تر بریم

وقت طلاست پس وقتتان را حرام نکنید که بعدا حسرت تلاش بیشتر بخورید مثل من که الان پام داغونه و نمیتونم فوتبالو ادامه بدم بدرود

من تو فوتبال مهاجم نوکم واقعا با تمرین کمی که دارم در بعضی مواقع که اصلا سمت توپ نمیرم اما خوب گل میزنم فقط تو زمین بازی میترسم، استرس دارم. برای کنترل ترس و استرس چیکنم؟

باید آنقدر توپ خراب کنی که ترسد بریزه

سعی کن بیشتر فوتبال بازی کنی مثلا هر هفته با دوستات برو ساللن ورزشی و فوتبال بازی کن مطمعنا جواب میده

من خیلی فوتبالم خوبه نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی وقتی دریبل های رونالدو و مسی ونیمار رو میبینم با خلاقیتم یه جور دیگه انجامش میدم یا یه چیزی بهش اضافه میکنم من 14سالمه اهل کرمانشاه هستم ولی خود کرمانشاه نه اطرافش اونجا کلاس فوتبال نداره چیکار کنم استعدادم داره حدر داره میرهچگونه عاشق فوتبال شویم

سلام…. فوتبالیست شدن ارزوی خیلیاست اما ارزوی فقط…خیلی کم میشه این رویا به واقعیت تبدیل بشه متاسفانه 🙁
مخصوصا توی این مملکت 🙁 وگرنه از ما دیکه گذشت شدیم ۱۹ ساله 🙁

سلام داداش 16سالمه 13ساله با توپ زندگی میکنم حتی شبا باهاش میخوابم اما متاسفانه تو روستا زندگی میکنم و هیچ راهی برای یک فوتبالیست شدن نداره رونالدواتروباتیک یا برگردون2/32زدولی من 2/5زدم متاسفم برای تیم ملی که با این کاراشون که تست برگذار نمیکنند هیچ راهی برای جامجهانی نداره

چرا دروغ میگی

امیدوارم یه روزی همه ی ما یکی از بهترین های جهان بشیم

برای بالا بردن قدرت بدنی یکی از بهترین تمرینات ،تمرین دویدن بر روی تپه با شیب کم است .پانزده دقیقه دویدن روی تپه برابر با دوساعت دویدن روی زمین صاف است

چگونه در شوت کاتدار زدن قوی شوم

تمرین بیشتر لازم است داداش گلم کات تودربا دهانه پا ولی بلعکس با بیرونک پا در گوشه دروازه جاش بده

سلام من ۱۷ سالمه بازیم خوبه هافبک راست میخوام بازی کنم چپ پا هم هستم وقتی با بچه محلا بازی میکنم همه میگن تو بازیت خیلی خوبه وقتی تو تیم میرم انگار تو زمین گم میشم و نمیتونم خوب بازی کنم و پست خود رو گم میکنم وسرگردان میشوم
کسی میدونه مشکل ازکجاس؟

علی هستم 15سالمه
دریبل و سرعتم عالیه بطوری که همه بازیکنارو دریبل میزنم و جا میزارم ای کاش میشد تو تیم استقلال باشم

سلام من سینا هستم ۱۱ساله ام در شهر مسجد سلیمان بازیم عالیه مشکلی در فوتبال ندارم فقط قدرت بدنی ندارم باید چه کنم ؟؟؟

برو بدنسازی و تمرینات هوازی رو بیشتر کن

سلام من حسین هستم 15ساله سرعتم خیلی عالیه اما در دریبل و کمی قدرت بدنی مشکل دارم لطفاً به من بگید که چه کاری کنم

سلام من نیمام 15 سالمه پستم هافبک وسطه هرچند شهری که که هستم امکاناتی برای فوتبالیستا نداره‌ولی میخواستم بدونم چکار کنم که بتونم بهتر بازی بچرخونم به عنوان یه هلفبک وسط !

با عرض سلام.وخسته نباشید.داداش یه راه حل دارم اگه تونستی بیا تلگرام ..انشلا موفق باشی

سلام من علیرضا ۱۵ ساله از اردبیل هستم
فوتبالم معموله سرعتم عالیه ولی دریب ندارم ولی نمیدونم هم چه تمریناتی بکنم تازه وقت زیادی هم ندارم تو طول روز اگه زیاد باشه سه یا چهار ساعت به باشگاه هم میرم ولی میخوام دریبم و شوت هام دقیق باشه لطفا کمکم کنید

سلام،من ۱۶سالمه،قبلا خوب بازی میکردم ولی الان خیلی افت کردم.همیشه تو بازی سوتی,نمیتونم خوب بازی کنم.دیگه میخوام فوتبال رو ول کنم اگه راحل بهتری دارین بهم بگین.میخوام فوتبالم خوب شه

سلام من از تمرین های شما رازی هستم که نوشتید و من الان خیلی خوب بازی میکنم

نمیدونم چرا وقتی یه گل میخوریم امیدم خیلی کم میشه چه تمرینی کنم که بتونم دریبلم قوی بشه

من بر عکس پستم دفاعه اگه تیممون گل خورد دیگه نمیزارم توپ به سمت گل بره

سلام‌ من 13سالمه 2سال میرم فوتبال تو تیم حفاری هم هستم من در 7سالگی تا10سالگی تو کوچه خیابان بازی میکردم همه رو جا میذاشتم بعد 11سالگی رفتم فوتبال گفت باید دفاع باشی بخاطره قدت لطفا میشه بگین چطوری فوتبالیست عالی شوم

سلام ‌ من ناصرم .۱۸ سالمه . تو فوتبال معمولا کارهایی انجام میدم ک همه شگفت زده میشن . ولی چون اتباع هستم نمیتونم وارد هیچ تیمی در ایران بشم . ولی من دست از سر فوتبال بر نمیدارم . قبلنا میگفتم باید رونالدو رو از نزدیک ببینم ، ولی الان میگم یه کاری میکنم رونالدو بیاد منو ببینه . بدرود دوستان

سلام
من یه سوال ذهن منو در گیر کرده
من قد 185 و 16 سالمه قدم بلنده و تو مدرسه جزو خیلی خوب ها هستم ولی چون پاس نمی دم تک روی میکنم یخورده تیکنیکی هستم زیاد کسی تمایل به نشون نمیده من توی باشگاه دفاع راست و هافبک راستم البته بعداز دو ماه که رفتم سریع توی تیم مسابقات انتخاب شدم و قهرمان شدیم بنظرتون مممممن استتتتعددددااااددد دارم ؟؟؟

من چهارده سالمه سرعتم فوق العاده ولی بلد نیستم بیشتر از یک نفر و جا بزارم و هول میشم چیکار کنم

تمرین کن اونایی که بنظرت زیاد ماهر نیستی تمرین کن

به نظر من تا می توانی در فوتبال ریلکس و ارام وبا اعتماد به نفس بازی کن و همیشه سر خود را در بازی بالا بگیر تا بتوانید هم تیمی خود را بیبنی و پاس خوب بدهید و تمام هواس خود را در بازی بگیر که هول نشوید

سلام من ٢١ سالم است نمىخوام از خود تعرىف کنم من از نظر تکنىک و قدرت بدنى عالى هستم من در پست نوک عالى هستم باهوش و شوت زن حتى لقب تورس اسپانىاىى را به من دادن. اما حيف که کسى نىست در اىن راه بهمن کمک کنه چون من يک روستا ييم خواهش ميكنم اگر کسى هست در اىن راه به من کمک کند به اىن شماره زنگ بزند ٠٩١٤٦٧٠٨٧٠٥ کوچکتان هوشمندى

پوریا جان شما باید بیشتر رو حفظ توپت کار کنی

سلام پوریا جان همیشه قدم هات رو کوچیک بردار بیشتر حواست به توپ باشه مثلا این کارو نکنی توپ رو بندازی جلو خودت 2 متر عقبی این کار اشتباه همیشه توپ رو با خودت ببر من قبلا این مشکل روداشتم

سلام من اسمم مهیاره 14 سالمه 7 ساله میرم فوتبال بازیمم خوبه ولی میخوام بازیم بهتر شه چه کنم

تمرین

سلام من 17 سالمه و علاقه زیادی به فوتبال دارم،ولی هیجوقت نتونستم بخاطر مشکلات مالی برم باشگاه و وارد یه تیمی بشم):.ولی الان خداراشکر یکم وضعمون خوب شده میتونم برم باشگاه.ولی اگه اینو ر نظر بگیریم که من از 6 سالگی تا 16 سالگی فقط تو کوچه و خیابون فوتبال بازی کردم و زیر دست هیج مربی نبودم آیا میتونم امید وارم باشم الان که 17 سالمه برم باشگاه؟یا اینکه دیره؟

دیر نیس فقط وقتو از دست نده تمرین اضافه بر سازمان هم داشته باش

سلام ..انشلا ب خاطر عزمت و بزرگی خدا همه ما یه روزی ب ارزومون برسیم ب فوتبالی که توی رگ و‌خونمون هست..ب عشقمون که فوتباله ..داداش اگه تلگرام داری بیا تل انشلا چند راه حل رو بهت میگم

سلام من بازیم خوبه ولی تیکنیک زیاد ندارم چیکار باید بکنم لطفا جواب بدین

بازیتو برپایه قدر ت بنا کن

یچه ها تست دادم قبول شدم یس یس یس فوتبال دارم میام

من حسان هستم 14ساله شم گلزنی و بازیسازی خوبی دارم جمعه تست دارم توتست چه چیز ملاک هست

سالم
من ١٤ سالمه و بازيم عاليه
تو مدرسه خيلي خوب بازي ميكنم و همه دو دريبل ميزنم و گل ميزنم
ولي وقتي تو تمرينات تيم شهرمون كه همه امكانات رو بهم دادن نميتونم خوب بازي كنم
دليلش چيه؟

اعتماد بنفس نداری بعد شم اعای تیم شهر قوی ترن

اقا جواب منو بدید نظرم دوتا پایینه

کی میگه نمیرسی

من تو هیچ تیمی نیستم اهل تبریز هستم میتونیم 4تابازیکن سال هفتم روجابزاریم باتکنیکم شوت های زمینیم دقیق هستند چطوری برم به یک تیم. بادیدن مستند مسی به فوتبال رو آوردم.وقتی مرند بودیم تو تیم اریا بودم اونجا عالی بودم ولی امدم تبریز تو هیچ تیمی نیستم حال تمرین هم ندارم انگیزم از دست رفته درسمم خراب شده ماهیچه های پام بدلیل بدنسازی فدرت مندند چابکم ولی حس میکنم استعدادم داره از دست میره کسی نظری داره خواهشن جواب بدید

داداش فوتبالو بزار کنار به دَرسِت برس

داداش تو كدوم تيم تبريز تست دادى؟

ملکی تبریز

با سلام اسم من سجاد هست من 16 سالمه من یه بار داخل فوتبال کمرم درد اومد الان سه ماهه درد میکنه درکترم رفتم گفت گرفتگی عظلات سه چهار تا امپول زدم خوب نشدم خیلی علاقه به فوتبال دارم وقتی میخوام بازی کنم درد میاد درد شدید اگه یه نفر این تجربه رو داره لطفا کمکم کنه * تا بدنتون سالم است قدر فوتبال رو بیشتر بدونید در فوتبال برا مسابقات کشوری یا رفتن به تیم های بالا طمع نداشته باشید روزی میرسه حسرت یه شوت یا فوتسال به دلتون میمونه

دعا کن و از خدا نا امید نشو دعای هیچ بنده بی نصیب نمی ماند مرتب به دنبال درمانت باش من هم برات دعا می کنم

من اینطوری شدم سه روزه خوب شدم با این روش روز اول برو یک بسته کوچیک از این قهوه پودری ها از مغازه بگیر و بیار خونه قهوه رو درست کن و وقتی که داغ بود چند تا موز له کن داخلش بعد ش دو روز بعد همینکارو کن ولی به جای قهوه باشیر
قهوه رو باید همون موقع بخوره ولی شیر رو باید بزاری یخچال سرد بشه بعد دو سه طاعت بخوری در ضمن باید شبا ساعت هفت و هشت این کارارو کنی و این سه روز هم استراحت کنی کنار بخاری و از خونه هم بیرون نری

سلام. من محمد 19 ساله هستم و به فوتبال فوقالعاده علاقه دارم و میخوام وارد فوتبال بشم و یاد بگیرم. بنا به دلایلی در سن پایین تر نتونستم برم دنبال فوتبال. میخواستم منو راهنمایی کنین که برای یاد گرفتن فوتبال حرفه ای باید کجا ثبت نام کنم که موفق باشم. در ضمن قَدَم 185 هست اصلا اضافه وزن ندارم و قدرت بدنیمم بد نیس میشه گفت خوبه اگه راهنماییم کنین خیلی ممنون میشم😊

فوتبال یه بازیه که اگه اعتمادبه نفس داشته باشی موفق میشی وبایدازهرنظرچابک باشی

من حسان هستم ۱۴سالمه میخواستم بپرسم تو فوتبال هول نشم بعدشم چطور شوت محکم بزنم انگیزم رو هم از دست دادم چی کار کمم

سلام اسمم شهاب ۱۴ سالمه وزنمم ۴۵ و قدم ۱۶۵ هست بازیم خوبه اما شهرمان امکانات کامل فوتبال رو نداره باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟

منم همین طور شهرم بدترین امکانات رو تو فوتبال داره مربی خوبی هم ندارم

سلام من محسن هستم ۱۳ سالمه از مشهد برای پرسپولیس تست دادم قبول شدم اما پولش خیلی باید چکار کنم پشتم هافبکه

سلام من اسمم پیمانه. ۱۴سالمه وزنم ۵۰ وسرعت بسیار بالایی دارم و در آکادمی پرسپولیس بازی میکنم من. دریبل هام سرسام اوره ولی مشکلی که دارم آینه که نمیتونم توپ رو هوا داشته باشم مثلا روپایی زدن برام دشواره و شوتم هم کمی مشکل داره نمیتونم هدف. درست رو بزنم لطفا کمکم کنید

من شوتم خوبه پاسم خوبه فقط وقتی توپ میاد دستم هول میشم وکنترلمو از دست میدم لطفا راخنمایی کنید

سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه قدم ۱۹۰ مهاجم بازی میکنم البته چند وقته تمرین میکنم تا رو موقعیتام کار کنم ولی جواب نمیده تا ۱۸ قدم توپ رو میرسونم ولی بعدش حول میشم مشکل از کجاس رو توپ تسلطم بالاس ولی وقتی میرسم به ۱۸ قدم کنترلمو از دست میدم

سلام من مهدی ام و ۱۴ سالمه و بازیکن تیم کیا هستم
من اصلا فوتبال خوبی نداشتم ولی با رفتن ب تیم اقای مهدوی کیا الان بازیکن تیم ملی نونهالان هستم
ب حرف های مربی گوش دادن بهتر است تا ب این سایت های الکی بروید

سلام دوستان من ۱۴سالمه فوتبال خوبه هم تو دروازه هم تو مهاجم الان موندم کدومانتخاب کنم که کمتر سخت.باشه. تو مهاجمیت سرعت زیادی دارم گل به موقعه میزنم پاس خوب میدم اما شوت ام خوب نی بخاطر همین تو دروازه واینمیستم چون خجالت میکشم که میدم شوت هامو مدافع هام میزنن

باید با تکنیک بزنی

من ۱۵سالمه با قد ۱۶۵و ورزن ۵۰ فوتبالم خوبه و همینطور سرعتم اما کنترل توپ رو درست بلد نیستم مثلا روپایی رو درست بلد نیستم استوب سینه و هر چیزی که به کنترل ربط داره لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم.

خب سعید جان اگه شما نمیتونی توپ رو کنترل کنی ب خاطره اینکه از توپ می‌ترسی . اول ترس از توپتو کم کن بعد برو سراغ استون توپ و… مرحله ب مرحله

سلام من راستشو بخای من ۱۴ سالمه ۱.۵۰ و وزن ۴۵کیلو من استعداد فوتبال ندارم و ۲ساله میرم فوتبال ولی من تلاش میکنم و هر روز ۱ساعت تمرین میکنم من میخاستم اینو بگم اگه تلاش کنم و هر روز هدف داشته باشم بجایی میرسم یا استعدادیه راهنمایی کنین خدایی???

لطفا کمک کنید تا خوب بشم من اروز دارم اکنم خیلی بزرگ هی دنیا من تلاشمو میکنم با تمام وجودم ولی بگین ایا فوتبال استعدادیه یا تلاشو کوشش من روزی ۱ساعت تمرین میکنم??

استعدادیه برادر اگه استعداد داشته باشی اینقدر باید تمرین کنی تا بهتر بشی موفق بشی

داداش اگ تمرین کنی موفقی همش به استعداد نیس تمرین کنی موفقی اگ خواستی برات دلال پیدا کنم

سلام من که فوتبالم خیلی خوبه همه هم میگن برو باشگاه فوتبال ولی مشکل اینه بابام نمیذاره میگه فوتبال برات نون و آب نمیشه و به درد فوتبال نمیخوری و اینا و… و مادرم که اصلا نمیذاره میگه باید درس بخونی.
منم درس نمیخونم و به جایی کشیده که میخوام خودکشی کنم
چجوری راضیشون کنم نمیدونم کمکم کنید??

سلام دوست من .منم مشکل شمارو داشتم ودارم هر چند بهتر شده وضعیت ولی عالی نیست .میتونیم به هم کمک کنیم و روحیه بدیم .اگه دوست داشتی بهم خبر بده.هیچ وقت نباید ناامید باشی

سلام تو اکادمی فوتبال پرسپولیس بودم.پستمم دروازه بانیه ۱۵ سالمه قدمم ۱۷۵٫به نظر من هر کسی اول باید از دروازه بانی شروع کنه تا از توپ نترسه.

سلام من … از تبریز هستم یه فصل تو اکادمی تراکتور سازی بازی کردم الانم فوتسال بازی میکنم .میخوام اینو بدونید با تمیرین استرس از بین میره نگید پول نیس وقت نیس من مستند مسی رو دیدم عاشق فوتبال شدم یه سال هس که فوتبال بازی میکنم تکنیکم خوبه شوتم هم خوبه من تو خونه بدنسازی انجام میدم بجای وزنه از بطری اب پر شده از خاک استفاده میکنم به جای هالتر ازچوب جارو و بجای وزنه هالتر از کیسه برنج اره نخندید چون بجای باشگاه بدنسازی میشه تو خونه کار کرد فقط باید عشق. فوتبال داشته باشید .از نظر من این چهار مورد تو فوتبال مهمه .استعداد اعتماد بنفس تمیرین سرعت و قدرت جسمانی .تمربن کنید شاید برای بهتر شدن لازم باشه بجای بالش روی توپ بخوایید

سلام من حسان از تبریز هستم یه فصل تو اکادمی تراکتور سازی بازی کردم الانم فوتسال بازی میکنم .میخوام اینو بدونید با تمیرین استرس از بین میره نگید پول نیس وقت نیس من مستند مسی رو دیدم عاشق فوتبال شدم یه سال هس که فوتبال بازی میکنم تکنیکم خوبه شوتم هم خوبه من تو خونه بدنسازی انجام میدم بجای وزنه از بطری اب پر شده از خاک استفاده میکنم به جای هالتر ازچوب جارو و بجای وزنه هالتر از کیسه برنج اره نخندید چون بجای باشگاه بدنسازی میشه تو خونه کار کرد فقط باید عشق. فوتبال داشته باشید .از نظر من این چهار مورد تو فوتبال مهمه .استعداد اعتماد بنفس تمیرین سرعت و قدرت جسمانی .تمربن کنید شاید برای بهتر شدن لازم باشه بجای بالش روی توپ بخوایید

سلام دوستان من ۱۵ سالم دی ماه تموم میشه
من شش سال فوتسال بازی کردم و تازه همین امسال تابستون به فوتبال رو اوردم.
خلاصه..من اومد تمرین کردیم با بچه ها و مربی هم بازی منو دید و منو به تیم اورد
اولش در پست هافبک وسط بازی میکردم اما الان به تشخیص مربیم فروارد شدم به خاطر سرعت انفجاری ای که دارم…
من میتونم یک بازیکن امید رو با سرعتم جا بزارم ( نه بدون توپ بلکه پا به توپ ) پس اگر میخواین بازیکن موفقی بشین حتما سرعت خودتون رو افزایش بدین
چطوری؟ یه سرچ بکنید تو اینترنت میاره تمریناتشو…
ولی اگر اعتماد به نفس ندارید و فکر میکنید توپ رو خراب میکنید باید حرف های منفی بقیه رو به هیچ جاتون حساب نکنید و بگید بعدی رو گل میکنم مثلا یا دیگه نمیزارم رد بشه و همیشه با ادب باشید تا در دل هم تیمی ها جا باز کنید…

خیلی ممنونم امیر حسین جان

من دانیال هستم ۱۴ساله از بندرعباس . تو روستازندگی میکنم برا همین از امکانات برخوردار نیستم ، میخوام تو یه تیم باشم بازی کنم خودمو نشون بدم ، بازیم خوبه ، از روستای ما تا بندرعباس ۲۰۰کیلومتر راه هستش زیاد دوست دارم تو ی تیم بازی کنم . اگه میشه راهنماییم کنید چجوری خودمو بیارم بالاتر ؟؟؟ ممنون از همگ

سلام من شیراز زندگی میکنم و در فوتبال استعداد بالایی دارم و با این که فقط دو ماهه میرم فوتبال در بیشتر تمرینات فردی حتی از بازیکنان حرفه ایمونم بهترم و دراون هدف گیری با توپ که بالا گفتین هم موفق به زدن هدف شدم ولی نمیدونم چرا توی بازی وقتی توپ میفته دستم نمیتونم به خوبیه بیرون زمین کنترلش کنم و البته با باشگاهمم مشکل دارم به نظرم خیلی باشگاه خوبی نیست میشه راهنماییم کنین چیکار کنم و این که کسی باشگاه فوتبال دخترانه خوب در شیراز سراغ داره؟

سلام من اصلا استرس نمی گیرم چون میدونم تسترس تو مسابقات کار خراب میکنه و سر تمری و مسابقات همیشه سرحال و بی استرس هستم

سلام من محسنم فوتبالم عالیه در ۴ تیم بازی کردم ام هر وقت میرم توی مسابقات استرس میگیره نمیتونم خوب بازی کنم لطفا راهنمایی کنید

باسلام وارض ادب احترام دوستان درفوتبال هرکسی از توپ بترسد نمی تواند فوتبال بازی کند در مورد استرس می تونم بگم همیشه مثبت فکر کنید تو تمرینات باید فوق العاده کار کنی وباید بدونی که کار دروازبان یا دفاع یا هافبگ یا مهاجم کارش چی موقع پاس دادن باید حواست به هم تیمی هاتم باشه درست شوت زدن به معنی گل هس و اخرین حرفم اینه که اگه تمربن تلاش وکوشش کنید و واقعا می خواهید فوتبالیست بشید می توانید هیچ چیز غیر ممکن نیس خواستن توانستن هست

دمت گرم دادا خیلی خوب بود
من امشب رفتم فوتبال ولی فوتبالم ضعیفه هیشکی دوس نداشت ت تیمش باشم
هر سوتی ام میدادم مسخرم میکردن
من باااااید فوتبالمو خوب کنم
باااااااااااااییید

سلام من احمدرضا ام ۱۲ساله فوتبالم خیلى خوبه همینجورى که میرىم تو پاک بازى میکنیم همرو میزارم زیر دریبل شوتمم خیلى قوى ولى میتر سم وقتى مسابقه داریم اونجورى بازى کنم.
موقع تمرین بهترینم ولى مسابقه داریم استر س میگریم کمکم کنید.

من هم همین حس رو داشتم ولی باید به خودت تلقین کنی فک کن داری تو پارک یا کوچه بازی میکنی به خودت بگو من بهترینم من بهترین بازیکن تیمم اینجوری استرس تو کم میشه

بیشتر بگین اخه من از فوتبال هیچی نمی دونم اما میخوام یاد بگیرم برا همین به سایتتون سرزدم تا بتونم بهتر فوتبال بازی کنم وراستی قوانین فوتبال رو هم بزارید البته لطف کنید به نثر ساده بنویسید و قوانین انت یا اند روهم حتما بگید
باتشکر
یک کلام هستم ۱۰ ساله از فارس

سلام.زینب جان برای اینکه خوب همچیز رو بدونی یه کتاب یا یک پی دی اف از همه این چیزهایی روکه میخوای تو اینترنت تهییه کن بعداز تهیه اینها اونهارو خوب مطالعه کن بعدامطالعه سعی کن تمرینات یااینجوربگم هرچی که کتاب گفته رو توزمین فوتبال یافوتسال شرح بدی

سلام من ۱۴ سالمه و در تیم شهرمون بازی میکنم دفاع چپ هستم ولی موقع مسابقه (موقع تمرین نه)استرس میگیرم و ترس از این دارم که توپ رو خراب کنم.لطفا رهنماییم کنید که چکار کنم

سلام من ۱۴ سالمه و در تیم شهرمون بازی میکنم دفاع چپ هستم ولی موقع مسابقه (موقع تمرین نه)استرس میگیرم و ترس از این دارم که توپ رو خراب کنم.

اعتماد به نفس داشته باش و توپ رو به کنترل درار

سلام من علی هستم ۱۵سالمه
قد ۱۶۷
۷سال فوتبال کار میکنم
بازی ام خوبه اگه باور نمیکنین
بیان تلگرام ۰۹۳۶۶۶۲۰۹۱۶فقط تلگرامجواب میدم
فیلم های بازیم گذاشتم و از تیم های پایه پیشنهاد خوب می خوام

اگه کسی مربی چیزی میشناسه من مهرفی کنه مرسی ممنونم

دوستان به نظرتون روپایی مهمه ؟ فکر نمیکنم چون من و دوستام فوتبالمون خوبه ولی روپایی نه

سلام رو پایی مهمه یا نه بستگی داره
امیر جان می خوای پیشرفت کنی یا نه اگه می خوای هزار تا روپایی بزنی باید تمرین کنی ۱ماه شب روز روپایی تمرین کن اون موقع ماهر ترین خواهی شد.

تاثیرش چیه اونوقت

سلام اسم من رضا هست من ۱۶۰۰ روپایی میزنم بازیم خوبه پستم فور وارد هست و هد زن هستن و با پای چپ و راست بازی میکنم وپای اصلی من راست هست وقد هم ۱۶۰ اگه اشتباه نکم….من چکار کنم تا در تیم های خوب کشور برن…. با تشکر

رکورد من ۲۴۰۰ روپایی است و میخام بیسترش کنم من فوتبال رو خیییییییلی دوست دارم من تکنیکم خوبه هدزن هستم ولی پدرم منو نمیزاره فوتبال بازی کنم میگه اگه فوتبال بازی کنی قدت کو تاه میشه چوت خدش هم بازی کن فوتبال بود قدش هم کوتاه ..چکار کنم با منو فوتبال ببره…من رضا هستم از اهواز ۱۵ سال هستم قدم ۱۶۰

من محمدهستم توتیم نوجوانان مقاومت بازی میکنم یه دوره مصدومیت داشتم که۲ماه ازفوتبال دوربودم الان که خوب شدم اعتمادبه نفسم ازبین رفته چون نمیتونم مثل قبل بازی کنم لطفا کمکم کنید

سلام.محمد جان من ۱۵سالمه
اگه می خوای دوست بشی این شماره منه۰۹۳۶۰۸۷۰۹۰۴
من با
جرعت مشکلتو بر طرف میکنم بیا وات یا تلگرام

سلام دوستان من میخواهم حرکت نمایشی یاد بگیرم چی کار کنم؟

برو توی شبکه نمایش

دوستان عزیز کسانی که درفوتبال استرس دارند بایدتکنیک شان رابالا ببرند چطوری من خودم فوتبال نمایشی کارمیکنم فوتبال نمایشی یافری استایل این رشته اعتمادبه نفس رابالا می برد

سلام وقت بخیر
من ١٧سال سن دارم و ١٩١قدم است٩۵کیلوگرم وزنم و درکل آدم ورزش کاری هستم(قبلا بوکس به صورت حرفه ای کار کردم)
حالا می خوام برم فوتبال نظر شما چیه؟????
باتشکر????????

با این وزن فوتبال غیر ممکن!!

من وقتى توپ بهم میرسه نمى دونم باید چى کار کنمدلیپکنم یا پاس به دم من باید اعتماد به نفس داشته باشموقتى پاس خوب میدم مربى تشویقم میکنه
ولى وقتى خراب میکنم نه!…..

سلام من امیرحسین هستم من بازیم خیلی خوبه به طوری که وقتی توپو میگیرم ۵یا ۶ نفرو دریبل میزنم و پاس هم خوب میدم فقط دنبال تیم میگردم شما مربی و تیم سراغ ندارید

من 13 سال دارم قدم 170 است و وزنم 53 حالا لطف کنید چطوری فوتبال خود را بهتر کنم.

سلام من صلاح الدین هستم قبلا کیک بوکسین میرفتم الان دارم فوتبال می رم ایا می تونم دو تا رو برم یا برای بدنم مضره لطفا بنویسید که مضر هستش یا نه ممنون.

سلام من فوتبال خیلی تمرین میکنم برای مثال دریپل وقتی میخوام کسی رو دریپل بدم حول میشم و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم به نظرتون چی کار کنم

سلام.من بازیکن فوتسال و فوتبال هستم ۴دوره مسابقات استانی رفتم یه دوره هم کشوری.روزی دوستان باشگاه میرم اگرم باشگاه نباشه جای شخیه خودم تمرین میکنم.من هوشم بسیار بالا طوری که الان تهم هستم معدلم شد ۱۹.۸۰ پدرم وقتی میبینه من دارم تمرین بسیار میکنم میگه از فوتبال نون و اب نمیشه. ولی من میخام ادامه بدم به امید خدا.درضمن من استوپ با توپم عالی دفام عالیه یعنی کسی که ۵ سال از من بزرگترن بخدا کم میتونن منو رد کنن شوتم بسیار دقیق پاس هام عالی به خدا تعریف از خود نیست اینایی که من میگم الان تو فوتبال عادی کسایه زیادی هستن.توپو روپایی میزنم میندازم بالا گردنم حین روپیای مایمو دوره توپ رد میکنم ولی ولی یه ضعف دارم یه بار با دوستم رفتیم پارک ۹۶تا بهش لایی زدم.اما وقتی بازی میکنم و مربی بالا سرمونه استرس میگیرم باید این ضعفمو برطرف کنم تا ببینم خدا چی میخاد .درضمن متولد ۱۳۸۲.۵.۲۵ هستم برام دعا کنین دوستان

سلام من الان15 سالمه در یک روستا زندگی میکنم همه اهالی روستایمان از فوتبال کردن من خوششان آمده است ولی متاسفانه نمی توانم هیچ تیمی ملحق شوم اگر کسی میتواند به من کمک کند ممنون میشم اسمم اسامه است در روستایی نزدیک مریوان

بیخیال شو بشین جقتو بزن اگر خودت نری سراغش کی میخوای بره دلکم برو بو مریوان پوریای ولی ثبت نام کن

من همه جا هر جا هر روز هر کجا فوتبال بازی میکنم باشگاه هم میرم ورزش برای قوی شدن خوابشو میبینم همه جا و هر کجا و مطمئنم بی نتیجه نمیشه چون اگه خدا بخواد پارتی هم نداشته باشی کاری میکنه که ………… پس رضا گور بابا کسایی که میگن هیچی ازت درنمیاد تلاش کن زحمت فراون ببین کسایی که به اینجا رسیدن چقد تلاش کردن تو دوبرابر درضمن باشگاه فراموش نشه

سلام دوستان ..بخدا حرف برای گفتن زیاد دارم اما به طور خلاصه میگم..بنده یه فوتسالیستم از6سالگی بازی میکنم و متولد78هستم خیلی تلاش کردم و چهار دوره مسابقات کشوری رفتم و تجربه لازم هم دارم امسال درمسابقات کشوری درچهاربازی 7گل زدم اما متاسفانه تیممون حذف شد و تا اون مرحله اقای گل بودم..اما فوتبال بیشتر دوست دارم و روزانه2ساعت تمرین میکنم و میخوام برم تست بدم ولی از این میترسم میگن فوتبال با پارتیس بخدا به خودم قول دادم ازفوتبال به جایی نرسم دیگه اصلا زندگی واسم معنی نداره..برای اولین بار تست تیم ملی هم رفتم تا دومرحله اش بالا رفتم اما مرحله اخرتست تیم ملی که درتهران بود مصدوم شدم و نتوانستم برم..فقط خواستم راهنماییم کنید واقعا بدون پارتی میشه به جایی رسید یا نه؟نمیخوام ازخودم تعریف کنم دوسال پیاپی اقای گل استان شدم و مهاجم هستم ..لطفا یه راهنمایی کنید که میتونم به جاهای بالاتربرسم.واینم بگم اعتماد به نفس بالایی دارم و ناامید نمیشم چون یه خدایی اون بالا هست و کمک میکنه.باتشکر موفق باشید

یشن جق بزن

لایک دقیقا حقیقتو گفتی زیبا ترین نظر بود تلاش تلاش تلاش

دوستان بجای اینکه انقدر پز بدن و بگن ما تو این تیمیم تو اون تیم به جواب دوستان پاسخ بدن و انقدر دل من و بقیه رو به حسرت نندازن

داداش اینا همشون کسانی هستن نمیتونن راه برن چ برسه فوتبال همش پز میدن اینجا کیر هم فوتبالیست مجازی میشه

من فوتبالم خوب است ولی نه اونقدر تو کلاسم همه از من بهترند هیچ وقت خوب نمیشم گاهی هم گند میزنم خسته شدم امروز روز آخر فوتبال بود ولی بازم گند زدم درسم خیلی خوبه ولی فوتبالم نه تو کلاس ما کسی نیس که درسش خوب باشه ولی فوتبالش بد دفاعم خوبه فقط نه پاس دادن نه پاس گرفتن دربازه بانی زیاد نه ،تروخدا ازتون خواهش میکنم یه راهنماییم بکنیم خیلی ناراحتم استعداد خاصی ندارم یعنی نمیتونم خوب بازی کنم؟واقعا دلم میخواد .به غیر از کلاس فوتبال رفتن چیکار کنم بگید میخخوام گریه کنم تمرین میکردم ولی انقدر انقدر گند میزنم و نامید شدم دیگه چه فایده داره

سلام به نظر من هر کس فوتبالو از بچگی شروع کنه و ولش نکنه صد در صد آینده خوبی داره ولی اگه مثل من وسطای کار ولش کنه بو همرو خفه میکنه خودشم استعدادش خفه میشه… نکته اخلاقی: ولش نکنید، بو میده.

من فوتبالمو خوب تمرین می کنم ولی هر وقت توپ دستم میاد هول می کنم و نمیدونم چجوری دربیل کنم

چی کار کنم؟

جوابمو بدید

چشاتو ببند اون لحظه از طریق حس پنج گانه عمل کن

با سلام من دروازبان فوتسالم……………مطمئن هستم که اگه بخوام میتونم تو کارم موفق باشم.

تو همیشه دروازه بان بودی حتما موفق میشی منم همش پنالتی میزنم ی روز میام چندتا میزنم برات ولی یکم تکرار بالا رفته یا تکرار مداوم بوده بیشتر از ی دقیقه نمیتونم بزنم

سلام
من یکی از بهترین فوتبالیستای مدرسم الان سیزده سالم هست
هفته بعد مسابقه کلاسی داریم
وقتی چهارم بودم به شیشمی ها گل زدم
به نظرتون میتونم این هفته گل بزنم؟
چجوری میتونم با فوتبال به اوج برسم؟
لطفا جواب هردو سوالمو بگید ممنون

برو حموم کمی صابون گلنار ب دستت بزن بعد روی کیرت دست بیار تا سیخ بشه وقتی شد این کارو تکرار کن انرژیت صد برابر میشه تضمین میکنم

سلام من ۱۳ سالمه من داخل یکی از بهترین تیم های شهر یا بعد از مس کرمان تیم تر کزاده هستم و من امسال برای تیم مس تست دادم اما منو به دلیل جثه کوچکم قبول نکردند من از بقیه یک سال کوچکتر بودم من می خوام تا سال اینده داخل مس بروم و و باید تا چند روز دیگر که مسابقات شروع می شود خودم را فیکس کنم شنیده اید که هر تورنومنت برابر با ۶ماه تمرین است خواهش میکنم کمکم کنید و خواهش میکنم یک برنامه تمرینی خوب برایم بریزید و من باید یک بازیگن حرفه ای شوم لطفا هرجوری شده در فوتبال کمکم کنید

سلام.من متینم۱۴سالمه فوتبالم خیلی عالیه.چپا هستم هم وسط بازی میکنم و هم بال راست.بازیم خیلی شبه مسی هستش.خیلی ها هم اینو گفتن.از استان سیستان بلوچستان هستم چجوری میتونم خودمو به بالا برسونم؟؟

کیرمو ببند دور گردنت شانس میاره

من هر کاری میکنم که خوب فوتبال بازی کنم نمیتونم……..تو باشگاه هم ثبت نام کردم ولی پیشرفت نمیکنم……….سخت هم تمرین میکنم ولی حتی نمیتونم خوب پاس بدم………به فوتبال خیلی علاقه دارم و میخوام در آینده فوتبالیست بشم……چبکار کنم؟؟؟؟……….. لطفا اگه میتونید بگید تا از این وضع در بیام و بتونم مثل بقیه هم سن های خودم پیشرفت کنم

من میخوام فوتبالو بطور حرفه ای دنبال کنم میتونید راهنماییم کنیید

فقط تمرين كنيد بعد به يك تيم فوتسال بريد و تكنيكتون رو اونجا قوي كنيد و بعد بريد به يك تيم فوتبال اونجا جلوه خودتون رو نشون بديد …. اگر هم ميخواهيد ديده بشيد سعي كنيد فوروارد باري كنيد و گل بزنيد اينجوري موفق ميشيد

سلام . من 12 سالم هست اما فوتبالم خوب هست حتی تیم ملی ایران البته نونهالان از من دعوت کردن برم باید حدف داشته باشی من زندگیم فوتبال هست امیدوارم شما هم بازیتونخوب بشه آقا رضا من باور کنید 12 سالم هست اما هدفم فقط فوتباله کسایی که میخوان فوتبالشون خوب بشه باید هدف داشته باشن البته اینم بگم فقط هدف نیست با کسایی بازیکن که فوتبالشون از تو بهتره روحیت و بیشتر کن

من می خوام فوتبال شرکت کنم

من 12 سالمه . توشیراز میرم مدرسه فوتبال ولی عصر بازیمم خوبه ولی وقتی توپ بهم میرسه استرس میگیرم نمیدونم چکار کنم واسه همین اصلا نمیتونم خودم رو نشون بدم. درضمن چجوری باید بفهمم در فوتبال استعداد دارم یا نه?

منم هم سن تو هم اما همینجور که توی سایت گفتم بازیم فوق العاده هست مشکل تو روحیت هست و این هست که میترسی این و گل نکنی یا کنترل توپت ضعیفه هیچ کس نیست که استعداد فوتبال نداشته باشه

سلام من یه پسری 13ساله ام میخوام تو فوتبال پیشرفت کنم میشه بگید چطور

فقط تمرین کن و با کسایی بازیکن که از تو قویترن فقط اینم بگم روحیت خوب باشه منظورم از روحیت اینه که استرس نداشته باش که میبازم بعدشم هر چقدر ریلکس تر بازی کنی صد در صد بازیت خوب میشه

واقعن ممنونم فقط بارسلونا

سلام بچه ها من قبلا خيلى خوب دريبل ميكردم بعد يه چند مدت فوتبال رو گزاشتم كنار تقريبا 2ماه ميشهوكمك كنيد چه تمريناتى انجام بدم دوباره بازيم okبشه يا اصلا قابل بر گشت هست؟

سلام من ١٨ سالمه تو جوانان سايپا تهران بازي ميكنم از ٩ سالگي شروع كردم،اولا اصن اعتماد به نفس نداشتم بعد با خودم گفتم هر چه بادا باد طوري كه سال بعدش رفتم تست دادم تو سايپا و تا الان دارم بازي ميكنم دنبال اينم نباشين كه تيم خوب برين ، برين تو يه تيمي كه تو مسابقاتش تو تركيب اصلي باشين،هر روز ٤ ساعت تمرين كنين و وزنتون رو بالا ببرين مثلا من ١٨٤ قدم هست ٨١ وزنم بعضيا هم ميگن بايد ١٠٥ كيلو با قدت فاصله داشته باشي ولي چرت ميگن،به اميد اين كه روزي به جايي برسين

موفق باشی دانیال عزیز، آرزوی رسیدن به بهترین‌ها رو براتون داریم 🙂

سلام به دوستان
به نظر من باید زیاد تمرین کرد تا پیشرفت کنید

سلام به همه
به نظرمن فوتبال میتونی برای بعضیاشغل باشه یا برای عده ای هم سرگرمی ووقت گذرانی به نظرمن اول باید هدفت رو بافوتبال مشخص کنی که برای چی میخوای بعداتوماتیک واربه بالاصعودمیکنی به مقصدت راستی این روهم بگم که باید همیشه امیدوارباشی برادر
من پانزده سالمه تازه برای اولین باردرعمرم رفتم توی تیم مدرس که هنوزم معلوم نیست که خطم بزنن یانه امیدم به خداست برای همه آرزوی خوشبختی میکنم دوستتون دارم فعلا

داداش ها من 16 سالمه فوتبالمم خیلی خوبه شهر ما جا واسه پیشرفت نداره من موندم چیکار کنم پولی هم ندارم برم ی جای خوب راهنماییم کنید

امیدبه خدا
امیدبه خدا
امیدبه خدا
امیدبه خدا
امیدبه خدا
خداهمه رودوست داره فقط بایدبه دستوراتش گوش کنیم معلم دینی هم نیستم که مصخرم بکنین من نتیجه گرفتم باخداوند

سلام.من سیزده سالمه استعداد فوق العاده ای هم تو فوتبال دارم ولی توی شهر خودم تیمی وجود نداره که برم و پیشرفت کنم ولی این تازگی ها یه زمین چمن مصنوعی باز کردن که میرم اونجا و پیشرفت خوبی کردم.روزانه سخت تلاش میکنم تا پیشرفت های زیادی بکنم.پست من فور وارد هست و میتونم پاس های عمقی فوق العاده ای بدم لطفا اگه تیمی توی آذربایجان شرقی دارید منو دعوت کنید.

تراکتور
ماشین سازی

نوجوان اردبیلی که معلوم نیست کجا رفتو چیشد انتظار داریم بدون پارتی بالا بریم

داشا منم یک مهاجم هستم ۱۶ سالمه اسم ابی طوفان هست و یکی از رویاهایی که دارم فوتبالیست
شدن من در یزد هستم شبو روز در حال تمرینم
من میخوام یکی از بهترینا بشم اما هیچ کس پشتی بانم نیست سبک بازیم کلا از رونالدو هست دازه قیافمم شبیه رونالدو هستش نمیدونم چیکار کنم
والا یکی اگه پشتی بانم باشه میدونم که جایه رونالدو رو میگیرم

بچه ها من فوتبالو از عموم که نفر اول کرج تو فوتبال ذبود یاد گرفتم بعد تو کوچه بازی میکردم الان با اینگه 15 سالمه ولی وقتی رفتم برا عضویت تو فوتبال نوجوانان سایپا بازی کنیم مربیو دریبل زدم خیلی راحت یا عضویتم مخالفت کرد آره فوتبال تو ایران اینجوریه

سلام بچه ها شاید بعضیا پارتی داشته باشند ولی این بدان معنا نیس که همه با پارتی به بالا رسیدن خواستن توانستن است

خدایی ببینید پارتی بازی به کجا ها رسیده مربی ما فامیلشو اورده هیچی بلد نی بعد میخاد بفرستتش اردو انگار هنده بازیکنای خوبو مثل ما که پارتی مارتی سرشون نمیشه انداختن کنار فقط به فکر فامیلاشونن،یارو ی ساله اومده پا میشه از کرج میره اراک، اخه اعصاب میمونه واسه ماااااا??????????

اخه دختر و فوتبال خخخ وسطش پریود میشید خخخ

سلام من پانزده سالمه درتیم سیرافم که در لیگ برتر استان بوشهر هستش حتی،منو با بزرگا میبرن بازیم میدن به نظرتون پیشرفت میکنم

البته، جای شکی نیست، با تمام توان به تمریناتتان ادامه دهید 🙂

علیرظا اگه به خوای آره فقط یک هدف داشته باش و با تیر توش بزن

سلام من مجید هستم.من از بچگی دارم بابزرگتر ها بازی میکنم ولی هنوز فوتبالم خوبه نشده با همسن و سال های خودم خوب میتونم بازی کن ولی با بزرگتره ها نه نمیدونم چراا !!!!!

من پنج ساله فوتبال بازی میکنم تو گیلان الان 15سالمه حقوقم میگیرم.آدم اگه بازی کن خوبی باشه موفقه حالا بدون پارتی سخت تر

سلام . من وقتی توپ به من میرسه استرس منو میگیره و هیچ کاری نمیتوانم بکنم

دقیقا منم مثله توام نمیدونم باید چیکار کنم

19 سالمه از 7 سالگی با بزرگهای کوچه فوتبال بازی میکردم مدتی هم پیش مربی فوتبال تمرین کردم ولی هیچ وقت جدی دنبالش نرفتم حالا میخوام برم دنبالش همیشه تو فوتبال از همه بهتر بودم 177 قدمه و 79 وزنم به نظر شما میتونم موفق شم .

البته! ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است! پی اش را بگیرید و ما را هم از موفقیت‌هایتان با خبر کنید 🙂

سلام.تو گفتی وزن تو 79 و قد تو 177 وسن تو 19 سال هستش.من حساب کردم سعی کن وزن خودتو از 79 به 71 کیلو کاهش بدی.اینطوری به وزن و قد طبیعی میرسی

سلام من هفده سالم است 174قدم 57کیلو وزن دارم فعلا در المان سلام من 17سالمه 174 قدم 57 وزنمه به نظر خودم لاغرم چه روشی برای اضافه وزن پیشنهاد میکنید اینم بگم که دریکی از شهرهای المان دریک تیم بازی میکنم

باتوکل به خداداداشی

اره داداش ميتوني

اقا هادی به قد وزن نیست به قدرت بدنیو تکنیکه اگه اینایی که میگمو داری تلاشتو بکن ایشالا موفق شی

خخخخخخ نعلت به فوتبال ایران که………

اصلا نفهمیدیم اسمتو امید گذاشتی اومدی از خودت تعریف کردی

علی راست میگه من بازیشو دیدم از رونالدو هم بهتره

به مولا من تو فوتبال از کیریس بازیم بهتره

به مولا قسم نخور رونالدو خدای فوتباله

tanx for advice i will do it

لعنت به فوتبال ایران که فقط باپول وپارتی.

لایک

چرا هر چی فوتبال تمرین می کنم ب جایی نمیرسم

داداش اگه تو ایرانی فوتبال که هیچ هرچی ورزش تیمی هست رو باید بیخیالش بشی
منم فوتبالو تقریبا حرفه ای دنبال میکردم اما هیچ جا نرسیدم برو ورزشای تک نفره موفق میشی 😉

فقط تمرین کافی نیست برو جایی تست بده اونوقت موفق میشی

دلایل زیادی میتونه داشته باشه . شاید استعداد فوتبالی نداری یا شاید ……نمی دونم

سللم به نظرمن چون هدف نداری

رضا جان منم نظر تو را دارم. من هر شب خواب میبینم که یک فوتبالیست خوب شدم ولی به هیچ جا نرسیدم.

داداش با خواب دیدن اون مسی و رونالدو هم به جایی نمیرسیدن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


Jump to navigation

برای کسانی که دوست دارن فوتبالیست بشوند :

آیا فوتبال در خون شماست؟

یک فوتبالیست خوب باید بعضی از توانایی‌ها را به طور ژنتیک به ارث برده باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که بین طول انگشت حلقه و مهارت یک بازیکن ارتباط جالبی وجود دارد.

در یک تحقیق، دانشمندان طول انگشت حلقه و اشاره‌ی تعدادی از بازیکنان معروف را اندازه گیری کردند. نتیجه حاکی از آن بود که هر چه انگشت حلقه از انگشت اشاره بلندتر باشد، احتمال اینکه آن فرد بهتر فوتبال بازی کند، بیشتر است. برایان رابسون، اسی آردیلز، گلن هادل، سر استنلی متیوس و پل گاسکوین انگشتان حلقه درازی دارند.چگونه عاشق فوتبال شویم

شاید این اتفاق را بتوان به ترتیب زیر توجیه کرد. وقتی یک جنین نر، در هفته های هشتم تا دوازدهم خود است، بعضی از قسمت های بدن او نسبت به هورمون تستوسترون، عکس العمل نشان می‌دهند. قلب، شش‌ها و مغز جزو این بخش‌ها هستند. انگشتان هم تحت تأثیر این هورمون قرار می‌گیرند.

درست است که انگشتان بلند نقش خاصی در فوتبال بازی کردن ندارند، اما طول انگشت معیاری است که با توجه به آن می‌توان فهمید که یک فرد در طول این مرحله مهم رشد خود، چه مقدار تستوسترون دریافت کرده است. هر چه هورمون بیشتری تولید شود، فرد قوی تر می‌شود و تجسم فضایی بهتری دارد. این دو در کنار هم به فوتبالیست کمک می‌کند تا خوب بازی کند، اما فراموش نکنید که برای در اوج بودن یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن تمرین مستمر و دقیق است.

پنالتی

مهار پنالتی

ضربات پنالتی هم، یکی دیگر از مواردی است که باعث ایجاد هیجان برای ما می‌شود. اما اگر از دروازه‌بان تیم خود مطمئن باشید؛ لازم نیست نگران شوید. بعضی از دروزاه بان‌ها به راحتی قصد بازیکن مقابل را می‌فهمند و توپ را مهار می‌کنند. شاید فکر کنید این کار را اتفاقی انجام می‌دهند، ولی اینطور نیست.

مهم‌ترین سر نخ دروازه بان برای آگاهی از هدف مهاجم، جهت عضلات ران او در هنگام نزدیک شدن به توپ است. یک راهنمایی خوب دیگر هم موقعیت پای تکیه گاه ( پایی که ضربه با آن زده نمی شود) است.

تمرینات آمادگی جسمانی

تمرین‌های تیم های بزرگ روز به روز کامل تر می‌شود. امروزه بازیکن ها برای تمرین کردن از روش های دیگری استفاده می کنند و دیگر فقط از پله‌ها بالا و پایین نمی‌روند و یا فقط دور زمین نمی‌دوند. تمرین شامل حرکات متنوعی است که هر کدام مهارت ویژه ای را تقویت می‌کند.

یک بازیکن خط میانی در هر مسابقه، یازده کیلومتر می‌دود! پس فوتبالیست‌ها باید قدرت بدنی بالایی داشته باشند. حتی می‌توان گفت که قدرت بدنی حرف اول را می‌زند. همه‌ی شما فوتبالیست هایی را می‌شناسید که تکنیک چندانی ندارند، ولی فقط به خاطر جنگندگی و توانایی بالای خود در تیم های بزرگی بازی می‌کنند.

به علاوه، یک فوتبالیست خوب باید بتواند سریعاً موقعیت خود را عوض کند؛ مثلاً مسافتی را با سرعت زیاد بدود و بعد تا جایی که می‌شود، بالا بپرد تا شانس ضربه زدن با سر بیش‌تر شود. یا اینکه به عقب برگردد تا از آفساید بیرون بیاید و وقتی که توپ به او رسید؛ بلافاصله در جهت مخالف بدود تا فرصت گل زدن برای تیم خود ایجاد کند. فوتبالیست‌ها برای تقویت این مهارت از یک متد تمرین با نام تمرینات پلیومتریک (Plyometrics) استفاده می‌کنند.

تمرین‌های پلیومتریک

این روش تمرین در دهه‌ی 1960 توسط دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی ابداع شد. هدف این بود که قدرت پرش ورزشکاران روسی بیش‌تر شود. به تدریج این تکنیک در بین تمام کشورها رواج پیدا کرد؛ چون ثابت شد این روش در اکثر ورزش هایی که نیازمند دویدن سریع و پرش هستند؛ بسیار مؤثر است.

ماهیچه‌ها دو نوع انقباض دارند:

· انقباض مرکزی (Cocentric) که ماهیچه را کوتاه می‌کند.

· انقباض خارجی (Eccentric) که ماهیچه را می‌کشد و طول آن را افزایش می‌دهد.

وقتی ماهیچه‌ی جلوی بازوی شما انقباض مرکزی پیدا کند؛ دست شما به طرف شانه حرکت می‌کند چون ماهیچه کوتاه می‌شود.

حرکات Eccentric یا کششی هنگام کاهش سرعت به کار می‌آیند و به بدن کمک می‌کنند تا ثبات خود را حفظ کند؛ مثلاً وقتی در حال دویدن هستید و ناگهان می‌ایستید؛ کشش ماهیچه های پای شماست که این کار را ممکن می‌سازد.

یک فوتبالیست خوب باید بتواند در فاصله کوتاهی حالت خود را تغییر دهد؛ گاهی از دو به پرش و گاهی دویدن بعد از فرود لازم می‌شود. بعضی وقت‌ها هم ایستادن ناگهانی و یا تغییر جهت هنگام دویدن، به او این امکان را می‌دهد که از یار حریف بگذرد. ماهیچه‌ها برای تغییر وضعیت خود بین دو نوع حرکت، به زمان احتیاج دارند. این زمان کسری از ثانیه است.

هدف تمرینات پلیومتریک این است که همین زمان کوچک باز هم کوتاه شود. این روش نه تنها ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند؛ بلکه سیستم عصبی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر چه اعصابی که کنترل حرکت ماهیچه را بر عهده دارد، سریع‌تر پیام رسانی کنند، ماهیچه‌ها توانایی تغییر حالت سریع‌تری پیدا می‌کنند.

اما برای استفاده از تمرینات پلیومتریک باید دقت کرد. اگر ورزشکار قدرت بدنی کافی نداشته باشد، انجام این تمرینات باعث مصدومیت او خواهد شد. برای نمونه در یک قسمت از این تمرین، ورزشکار از سکویی به ارتفاع 5/1 متر می‌پرد و بلافاصله پس از رسیدن به زمین به هوا می‌پرد. پرش جفت پا و لی لی کردن طولانی نیز بخشی از این تمرین‌ها را تشکیل می‌دهد.

در هر صورت، فوتبالیست ها برای داشتن آمادگی بالا، نیاز به تمرین سخت و مستمر دارند و این کار از عهده ‌ی افراد عادی برنمی آید. البته این ابتدای کار است! فکر نکنید فوتبالیست شدن، کار آسانی است. آن‌ها حتی نمی توانند به دلخواه خود غذا بخورند، اگر دوست دارید درباره رژیم غذایی فوتبالیست‌ها بیش‌تر بدانید، قسمت زیر را بخوانید.

فوتبالیست‌ها چه می‌خورند؟

در گذشته یک ورزشکار قبل از مسابقه، غذای چرب و سرخ شده یا کباب می‌خورد. همه فکر می‌کردند این غذای حجیم و پر انرژی به او کمک می‌کند که بهتر بازی کند. اما در فوتبال حرفه ای، رژیم غذایی فوتبالیست‌ها هم تغییر زیادی پیدا کرده است. رژیم خوب به ورزشکار کمک می‌کند تا آمادگی جسمی بهتری کسب کند و احتمال آسیب دیدن او را هم کاهش می‌دهد.

رژیم ونگر

شهرت آرسن ونگر، مربی تیم آرسنال، به دلیل نگاه علمی اش به تغذیه‌ی بازیکنانش است. در سال 1996 که مربی آرسنال شد بلافاصله لیست غذای شام تیم را بررسی کرد و آن را تغییر داد. شیرینی، گوشت قرمز، چیپس، غذاهای سرخ شده و لبنیات از لیست خط خورد و سبزیجات، مرغ و ماهی جایگزین شدند.

مقدار زیادی آب هم به غذای روزانه آن‌ها اضافه شد. او حتی به این هم قانع نشد و از کل بازیکنان آزمایش ادرار گرفت. هر روز صبح، رنگ اولین ادرار آن‌ها کنترل می‌شد تا مطمئن شود که همه به اندازه‌ی کافی آب خورده اند.

یک اتفاق جالب

بعد از مسابقات Euro96 عده ای از کارشناسان تغذیه‌ی فرانسوی اعلام کردند که یکی از علل حذف تیم ملی انگلستان، رژیم غذایی نامناسب آن‌ها بوده است. انگلیسی‌ها پیش از مسابقه، سوپ گوجه فرنگی، اسپاگتی با سس و گوشت فراوان و نان تست می‌خوردند. این مواد باعث نفخ معده می‌شود و به همین دلیل در حین مسابقه، روی توانایی بازیکنان اثر منفی می‌گذارد.

محققان فرانسوی معتقدند که بهترین غذا برای روز مسابقه، سیب زمینی است. سیب زمینی مقدار زیادی گلوسید دارد. گلوسید باعث می‌شود انرژی ماهیچه‌ها در یک بازه زمانی به طور یکنواخت و مساوی آزاد شود. به علاوه سیب زمینی، ویتامین هم دارد. توصیه شده که هر بازیکن حدوداً سه ساعت قبل از مسابقه، 200 تا 300 گرم سیب زمینی که به مدت 20 دقیقه آب پز شده است، مصرف کند.

بعد از مسابقه چه بخوریم؟

هر فوتبالیست در یک مسابقه حدود 5/3 لیتر از مایعات بدن خود را از دست می دهد. بعد از بازی، ورزشکار باید مایعات مصرف کند تا این کمبود جبران شود؛ وگرنه ترمیم جراحت‌ها و آسیب دیدگی های مفاصل و بازیابی توانایی عضلانی با اختلال مواجه می‌گردد.

ورزشکار نباید بعد از مسابقه چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های کافئین دار مصرف کند. چون این نوشیدنی‌ها مدر ( ادرار آور ) هستند. درست است که او قصد دارد با این کار عطش خودش را برطرف کند، اما مایعی که می‌آشامد، بسیار کمتر از آبی است که همراه ادرار او خارج می‌شود. پس بدن باز هم آب بیش‌تری از دست می‌دهد. بهترین نوشیدنی های بعد از مسابقه، نوشیدنی های ایزوتونیک هستند. اصطلاح ایزوتونیک به مایعی گفته می‌شود که غلظت مواد نمکی موجود در آن با خون، یکی است.

معمولاً کارخانجات سازنده‌ی این نوشیدنی‌ها، مقدار کمی مواد قندی هم به آن‌ها می‌افزایند. قند، انرژی از دست رفته‌ی بدن را باز می گرداند. اگر نوشیدنی مناسبی در دسترس نباشد؛ همیشه بهترین انتخاب آب است.

با ما همراه باشید تا درباره‌ی توپ نیز مطالبی بخوانید

توپ و شوت

چگونه عاشق فوتبال شویم

توپ فوتبال

یک ضربه‌ی آزاد یعنی یک فرصت برای گل. توپ از بالای دیوار دفاعی عبور می‌کند و درون دروازه جا می‌گیرد. اما چطور می‌شود که یک توپ چنین سیری را طی می‌کند؟

شوت موزی

به‌جز کات و قوس، ضربه‌ی دیگری هم وجود دارد که در آن توپ مسیر مستقیم را طی نمی کند. این ضربه را، “ضربه موزی” می‌نامند. توپ ناگهان در انتهای مسیر خود، زاویه اش را تغییر می‌دهد. اگر توپ با سرعت خاصی دور خود بچرخد و آهنگ حرکت رو به جلوی آن هم در محدوده معینی باشد، جریان هوای اطراف آن “درهم” می‌شود. یعنی لایه های هوا دیگر به آرامی و موازی یکدیگر از روی توپ نمی لغزد و هوا به شکل نامنظم پیرامون توپ جریان دارد. اصطکاک هوا کم کم سرعت توپ را کاهش می‌دهد و دوباره جریان هوای اطراف توپ را “آرام” می‌کند.

این تغییر شکل جریان هوا باعث می‌شود نیرویی که با حرکت توپ مخالفت می‌کند، ناگهان زیاد شود و سرعت توپ به طور غیر منتظره ای کم می‌شود. حال اگر ضربه کات داری با این سرعت زده شود، علاوه بر پیچ کناری که در اثر کات ایجاد می‌شود یک سقوط ناگهانی هم خواهد داشت و یک مسیر موزی شکل را طی خواهد کرد.

یک توپ جدید

قطعات توپ‌های قدیمی شکل‌های متنوعی داشتند. جنس توپ هم معمولاً از چرم طبیعی بود. قطعات توپ با نخ به‌ هم دوخته می‌شدند. در سال 1960 اولین توپی که از مواد مصنوعی ساخته شده بود به بازار آمد و از اواخر دهه‌ی 1980، چرم مصنوعی جایگزین چرم طبیعی شد.

توپ‌های امروزی از قطعات چرمی پنج ضلعی، شش ضلعی و مثلثی ساخته شده اند که وقتی در کنار هم قرار داده می‌شوند یک کره کامل را تشکیل می‌دهند. این طرح توسط یک معمار آمریکایی به نام ریچارد باکمینستر ( Richard Buckminster ) پیشنهاد شد و هنوز هم این توپ‌ها به نام “باکمینستر” معروف است. او به دنبال پیدا کردن راهی برای ساختمان سازی با حداقل مواد بود که این الگو را کشف کرد. یک توپ باکمینستر از 20 شش ضلعی و 12 پنج ضلعی تشکیل شده است.

اخبار داغ 

ممنون از مقالت مفید بود

متاسفانه تو ایران فوتبالیستا تستسترون کمم میارن بعدش رو میارن ب موز و پسته و خرما
تو زمینم با ی تنه کوچیک عین مف پخش میشن رو زمین

من انگشتام باریک و بلنده ؛ بازیم خوبه ؛ سرعتی و تکنیکی بودم ولی دقت شوتهام عالی بود ، پاسای در حد کروس میدادم ؛ حالا نه در حد کروس ولی با دقت پاس میدادم …

من مثله مسیم
تازشم امممم

دراین پست با کمک معرفی نکات اصولی و اساسی ، تکنیک های لازم برای حرفه ای شدن در فوتبال را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با بکارگیری این نکات و تکنیک ها، خیلی سریع و راحت در حرفه پرطرفدار فوتبال، مهارت کافی را کسب نمایید.

فوتبال یکی از جذاب ترین و محبوب‌ ترین ورزش ها در جهان است که طرفداران زیادی دربین ورزشکاران دارد. بازیکنان فوتبال دو تیم ۱۱ نفره هستند که با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن باهم رقابت می کنند. یازده بازیکن هر تیم شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌ بان است. در ادامه نکاتی را به شما معرفی می کنیم که باید برای موفق شدن در فوتبال آنها را رعایت نمایید.

 

لینک دانلود این ویدئو

چگونه عاشق فوتبال شویم

امروزه پیشرفت های زیادی در تمرین‌های تیم های بزرگ ایجاد شده است و بازیکن ها برای تمرین کردن فقط از پله‌ها بالا و پایین نمی‌روند و یا فقط دور زمین نمی‌دوند. تمرین شامل حرکات متنوعی است که هر کدام مهارت ویژه ای را تقویت می‌کند.

بازیکنان فوتبال باید قدرت بدنی بالایی داشته باشند چون داشتن قدرت بدنی حرف اول را در فوتبال می‌زند. همه‌ی شما فوتبالیست هایی را می‌شناسید که تکنیک چندانی ندارند، ولی فقط به خاطر توانایی بالای خود در تیم های بزرگی بازی می‌کنند. به علاوه، یک فوتبالیست خوب باید بتواند سریعاً موقعیت خود را عوض کند؛ مثلاً مسافتی را با سرعت زیاد بدود و بعد تا جایی که می‌شود، بالا بپرد تا شانس ضربه زدن با سر بیش‌تر شود. یا اینکه به عقب برگردد تا از آفساید بیرون بیاید و وقتی که توپ به او رسید؛ بلافاصله در جهت مخالف بدود تا فرصت گل زدن برای تیم خود ایجاد کند. فوتبالیست‌ها برای تقویت این مهارت از یک متد تمرین با نام تمرینات پلیومتریک (Plyometrics) استفاده می‌کنند.

این روش تمرین در دهه‌ی ۱۹۶۰ توسط دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی ابداع شد. هدف این بود که قدرت پرش ورزشکاران روسی بیش‌تر شود. به تدریج این تکنیک در بین تمام کشورها رواج پیدا کرد؛ چون ثابت شد این روش در اکثر ورزش هایی که نیازمند دویدن سریع و پرش هستند؛ بسیار مؤثر است. هدف تمرینات پلیومتریک این است که همین زمان کوچک باز هم کوتاه شود. این روش نه تنها ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند؛ بلکه سیستم عصبی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر چه اعصابی که کنترل حرکت ماهیچه را بر عهده دارد، سریع‌تر پیام رسانی کنند، ماهیچه‌ها توانایی تغییر حالت سریع‌تری پیدا می‌کنند. اما برای استفاده از تمرینات پلیومتریک باید دقت کرد. اگر ورزشکار قدرت بدنی کافی نداشته باشد، انجام این تمرینات باعث مصدومیت او خواهد شد. برای نمونه در یک قسمت از این تمرین، ورزشکار از سکویی به ارتفاع ۵/۱ متر می‌پرد و بلافاصله پس از رسیدن به زمین به هوا می‌پرد. پرش جفت پا و لی لی کردن طولانی نیز بخشی از این تمرین‌ها را تشکیل می‌دهد.

علاقمندان بخوانند : معرفی بهترین برنامه تغذیه مناسب برای بدن‌سازان (پیش از تمرین و مسابقه)

وقتی ماهیچه‌ی جلوی بازوی شما انقباض مرکزی پیدا کند؛ دست شما به طرف شانه حرکت می‌کند چون ماهیچه کوتاه می‌شود.

حرکات Eccentric یا کششی هنگام کاهش سرعت به کار می‌آیند و به بدن کمک می‌کنند تا ثبات خود را حفظ کند؛ مثلاً وقتی در حال دویدن هستید و ناگهان می‌ایستید؛ کشش ماهیچه های پای شماست که این کار را ممکن می‌سازد. یک فوتبالیست خوب باید بتواند در فاصله کوتاهی حالت خود را تغییر دهد؛ گاهی از دو به پرش و گاهی دویدن بعد از فرود لازم می‌شود. بعضی وقت‌ها هم ایستادن ناگهانی و یا تغییر جهت هنگام دویدن، به او این امکان را می‌دهد که از یار حریف بگذرد. ماهیچه‌ها برای تغییر وضعیت خود بین دو نوع حرکت، به زمان احتیاج دارند. این زمان کسری از ثانیه است. در هر صورت، فوتبالیست ها برای داشتن آمادگی بالا، نیاز به تمرین سخت و مستمر دارند و این کار از عهده ‌ی افراد عادی برنمی آید. البته این ابتدای کار است! فکر نکنید فوتبالیست شدن، کار آسانی است. آن‌ها حتی نمی توانند به دلخواه خود غذا بخورند، اگر دوست دارید درباره رژیم غذایی فوتبالیست‌ها بیش‌تر بدانید، قسمت زیر را بخوانید.

هر روز تکنیک‌های موقعیتتان را تمرین کنید. چه بخواهید دروازه‌بان باشید و چه یک هافبک، چه بخواهید تهاجمی بازی کنید چه دفاعی، هر روز نیازمندی‌های موقعیت‌تان را تمرین کنید.

در زمان‌هایی که برای خودتان هستید هم تمرینات سنگین انجام دهید. بسیاری از مربیان به «تمرین خودکشی» معتقدند، بدین صورت که باید با حداکثر سرعتتان، از یک سمت زمین به سمت دیگر، و با قدم‌هایی استوار و در مسیری ثابت بدوید. همچنین ممکن است از شما بخواهند تا اطراف زمین را از بیرون خط چند دوری بدوید، یا اینکه از نقطه‌ای در زمین با ضربه زدن و کنترل توپ، آنرا به نقطه‌ی دیگری حمل کنید. می‌توانید دویدن را در حیاط پشتی خانه‌تان تمرین کنید یا اینکه به یک زمین فوتبال بروید و دقیقا همان تمرینات را انجام دهید.

با اعتماد بنفس بازی کنید. نباید از توپ بترسید یا اینکه اجازه دهید توپ شما را کنترل کند. هر چه بیشتر تمرین کنید، بیشتر بی پروا خواهید شد و اعتماد بنفس بالاتری پیدا خواهید کرد. زمانی که بتوانید توپ را در کنترل خود بگیرید، دیگر نیازی نیست درباره‌ی این فکر کنید که باید با آن چه کنید!

پاس دادن و شوت زدن به عقب و جلو را تمرین کنید. شما باید بتوانید تا براحتی توپ را به هم تیمی خود در نزدیک‌ترین، و یا در دورترین نقطه پاس دهید. دویدن و عبور کردن از میان موانع مختلف همچون مخروطی‌ها و نشانگرها را تمرین کنید.

ضربات پنالتی هم، یکی دیگر از مواردی است که باعث ایجاد هیجان برای ما می‌شود. اما اگر از دروازه‌بان تیم خود مطمئن باشید؛ لازم نیست نگران شوید. بعضی از دروزاه بان‌ها به راحتی قصد بازیکن مقابل را می‌فهمند و توپ را مهار می‌کنند. شاید فکر کنید این کار را اتفاقی انجام می‌دهند، ولی اینطور نیست. مهم‌ترین سر نخ دروازه بان برای آگاهی از هدف مهاجم، جهت عضلات ران او در هنگام نزدیک شدن به توپ است. یک راهنمایی خوب دیگر هم موقعیت پای تکیه گاه ( پایی که ضربه با آن زده نمی شود) است.

این پست پر بازدید را از دست ندهید : دانلود رایگان ۸ فیلم بسیار کاربردی آموزش بیلیارد (زبان فارسی)

ضربات آزاد را تمرین کنید. یک ضربه‌ی آزاد یعنی یک فرصت برای گل. توپ از بالای دیوار دفاعی عبور می‌کند و درون دروازه جا می‌گیرد. توپ را از بالا رها کنید و ضربه زدن به آن برای هدایت به منطقه‌ای مشخص را تمرین کنید. نشانه‌ای را برای خود تعیین کنید و تلاش کنید تا شوت زدن از زوایا و فواصل مختلف به سمت هدف را تمرین کنید.

در ضربه‌ موزی توپ مسیر مستقیم را طی نمی کند و توپ ناگهان در انتهای مسیر خود، زاویه اش را تغییر می‌دهد. اگر توپ با سرعت خاصی دور خود بچرخد و آهنگ حرکت رو به جلوی آن هم در محدوده معینی باشد، جریان هوای اطراف آن “درهم” می‌شود. یعنی لایه های هوا دیگر به آرامی و موازی یکدیگر از روی توپ نمی لغزد و هوا به شکل نامنظم پیرامون توپ جریان دارد. اصطکاک هوا کم کم سرعت توپ را کاهش می‌دهد و دوباره جریان هوای اطراف توپ را “آرام” می‌کند. این تغییر شکل جریان هوا باعث می‌شود نیرویی که با حرکت توپ مخالفت می‌کند، ناگهان زیاد شود و سرعت توپ به طور غیر منتظره ای کم می‌شود. حال اگر ضربه کات داری با این سرعت زده شود، علاوه بر پیچ کناری که در اثر کات ایجاد می‌شود یک سقوط ناگهانی هم خواهد داشت و یک مسیر موزی شکل را طی خواهد کرد.

رعایت رزیم غذایی با اینکه مشکل است اما یکی از اصولی ترین و اساسی ترین نکات برای موفق شدن در فوتبال است. رژیم خوب به ورزشکار کمک می‌کند تا آمادگی جسمی بهتری کسب کند و احتمال آسیب دیدن او را هم کاهش می‌دهد.

شهرت آرسن ونجر، مربی تیم آرسنال، به دلیل نگاه علمی اش به تغذیه‌ی بازیکنانش است. در سال ۱۹۹۶ که مربی آرسنال شد بلافاصله لیست غذای شام تیم را بررسی کرد و آن را تغییر داد. شیرینی، گوشت قرمز، چیپس، غذاهای سرخ شده و لبنیات از لیست خط خورد و سبزیجات، مرغ و ماهی جایگزین شدند. مقدار زیادی آب هم به غذای روزانه آن‌ها اضافه شد. او حتی به این هم قانع نشد و از کل بازیکنان آزمایش ادرار گرفت. هر روز صبح، رنگ اولین ادرار آن‌ها کنترل می‌شد تا مطمئن شود که همه به اندازه‌ی کافی آب خورده اند. محققان فرانسوی معتقدند که بهترین غذا برای روز مسابقه، سیب زمینی است. سیب زمینی مقدار زیادی گلوسید دارد. گلوسید باعث می‌شود انرژی ماهیچه‌ها در یک بازه زمانی به طور یکنواخت و مساوی آزاد شود. به علاوه سیب زمینی، ویتامین هم دارد. توصیه شده که هر بازیکن حدوداً سه ساعت قبل از مسابقه، ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم سیب زمینی که به مدت ۲۰ دقیقه آب پز شده است، مصرف کند.

آب خوردن در طول بازی فوتبال و همچنین قبل و بعد از آن قاعده و قانون خاص خودش را دارد. هر فوتبالیست در یک مسابقه حدود ۵/۳ لیتر از مایعات بدن خود را از دست می دهد. بعد از بازی، ورزشکار باید مایعات مصرف کند تا این کمبود جبران شود! وگرنه ترمیم جراحت‌ها و آسیب دیدگی های مفاصل و بازیابی توانایی عضلانی با اختلال مواجه می‌گردد. ورزشکار نباید بعد از مسابقه چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های کافئین دار مصرف کند. چون این نوشیدنی‌ها مدر هستند. بهترین نوشیدنی های بعد از مسابقه، نوشیدنی های ایزوتونیک هستند. اصطلاح ایزوتونیک به مایعی گفته می‌شود که غلظت مواد نمکی موجود در آن با خون، یکی است. معمولاً کارخانجات سازنده‌ی این نوشیدنی‌ها، مقدار کمی مواد قندی هم به آن‌ها می‌افزایند. قند، انرژی از دست رفته‌ی بدن را باز می گرداند. اگر نوشیدنی مناسبی در دسترس نباشد؛ همیشه بهترین انتخاب آب است.

همچنین شما می توانید نکات کلیدی را که در زمینه این مطلب به یاد دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!…

واقعا راهنماي های فوق العاده ای بود دستتان درد نکند

من ۱۰سالمه اهل بوشهر

بازیکن سریع هستم سر زنم بازی سازم

ولی گل نمی زنم خیلی

دوست دارم برم تو یه تیمی چکار کنم

خب سرچ کن باشگاه شهرتون چیه کجاست شمارشونو بگیر مشکل خاصی هست ؟

ممکنه توی یک شهر نه چندان شناخته شده باشه در اون صورت اینترنت چندان چیز خواصی نمیاره

سلام من چند ساله ک فوتبال بازی میکنم یه تصادف داشتم و بعدش به فوتبال ادامه دادم تو تمریناتم خیلی خوبم ولی تو مسابقه ها میشم فاجعه کسی راهنماییم نمیکنه لطفا اگه راهی میدونید ک بشه تقویت کرد ممنون میشم بهم بگید

سلام من در هر بازی حدود ۶ کیلو متر می دوم تا حالا ۲۱۹ گل زدن دوست دارم وارد یک تیم نوجوانان شوم اهل بوشهر هستم ۱۵ سال دارم

چهار چوب شناسی کار کن پسر

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطنتس سریع و تکنیکی چطوری باید توی یک تیم فوتبال اصلی عضو شوم نینطنتس

لطفا بیایید پایین آخرین پیام جواب منو بدید دوستان

من دوست یک بهترین فوتبالیست جهان شوم

ببخشید من یک برنامه ریزی عالی می خواهم با تشکر دستتان درد نکنه من ۱۴ سالم و به مدرسه فوتبال می روم

سلام من ۱۴سالمه و بازیم بد نیست میخواستم بدونم با تلاش و پشتکار میشه به یک جایی برسم

صد در صد تلاش به اضافه پشتکار مساوی موفقیت

سلام من میخواهم یک بازیکن تکنیکی تو فوتسال شوم

چگونه عاشق فوتبال شویم

من یه فوتبالیست عالی میشم

سواد رو ببین ای جانم🤣🤣🤣

سلام من یه مهاجم نوک خیلی تکنیکی هستم و قد بلند و سر زن سرعتم خیلی بالاست و میتونه تو هر مسابقه حداقل دو گل بزنم تا حالا نشده دروازبان زربه ایستگاهی هام رو بگیره تو اردبیل زندگی میکنم میخواستم وارد یه باشگاه بشم تو رده سنی 12 سال چیکار کنم

من یک بچه ی 11 سالم

من هم سن تو بودم تو فروشگاه کار میکردم بعد تو میگی که بچه ای

والا من چهارده سالمه و شصت و پنج کیلو دارم با رژیم شما من پنجاه و هفت کیلو شدم در دوسال!!!!!واگه روزی هتریک نکنم گریه میکنم

سلام من ١٢سالمه فوتبال من خوب هست آرزو دارم فوتباليست بشم نميدونم چيكار كنم كه فوتبالم پيشرفت كنه يا تو چه اكادمي برم كه پيشرفت كنم من اهل ايران،تهران هستم ميشه كمكم كنيد

سلام و احترامات من خیلی آرزو دارم یک فوتبالیست حرفه ای بشم ولی نمیدونم باید چی کار کنم من در افغانستان هستم اینجا هیچ کی رو تو فوتبال راه نمیدن بجز اینکه یا پول داشته باشی و یا واسطه داشته باشی بعد میگیرین اگه شما ها میتونین یک راه برای من نشون بدین تا من یک فوتبالیست حرفه ای بشم لطفا

شما تشریف بیارین ایران اگر استعداد داشته باشین میتونید از لیگ مهاجران به جایی که میخواهید برسید

ببخشيد ليگ مهاجران كجا هست؟؟

سلام اگه در سطح پایه هستی حتما به کلاس برو و خودت رو در فوتبال تقویت کن و اگه سطح حرفه ای هستی برو یک تیم و تست بده یا اگر میخوایی چایی بیشترو بهتر از افغانستان باشی بیا ایران که بهترین آکادمی ها یا تبریز هست یا آذربایجان غربی.

من میگم حاشیه سازی کن تا بری تو اخبار بعد دوباره سعی کن

سلام من بازیم عالیه میخوام ثبت نام کنم پول میخواد که من ندارم ما بروجرد هستیم حالاچکارکنم نمیتونم از فوتبال جدابشم

بیا ارومیه

سلام من ۱۴ سالمه تو فوتبال خوبم و میخوام حرفه ای تر بشم میخوام برم توی ی تیم میشه راهنماییم کنید چطور خودشم من امکتنات زیادی ندارم واسه تمربن میشه واسم راهنمایی کنین در این دو مورد؟؟

سلام من میخام یک فوتبالیست خوب بشم ولی نمیتونم برم آکادمی فوتبال لطفا به من کمک کنین.

من 18 سالمه خیلیم فوتبالو دوس دارم بازیمم خوبه ولی وقتی میرم ی جا بازی کنم دست و پامو گم میکنم و اصلا نمیتونم خودمو نشون بدم

سلام من 13سالمه و خیلی دوست دارم یه فوتبالیست موفق شوم استعداد هم دارم و دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم یا در یک تیم اروپایی بجز بارسلونا ولی حیف که فوتبال ایران کلی مشکل داره و خیلی سخت میشه به همچین جایی رسید ولی من هنوز امید دارم اگر راه خوبی میشناسید که بتونم با تلاش به این جایگاه برسم لطفاً راهنمای کنید

😂😂😂😂

اعتماد به نفس ، تمرین مداوم و اخلاق

دقیقا داداش منم همین طوری هستم

این از اعتماد بنفس هستش باید اعتماد بنفس رت رو تقویت بدی

سلام،من ۲۱سالمه،فوتبالمم عالیه،از ۷سالگی شروع کردم رفتن ب مدرسه فوتبال،از ۱۵سالگی هم میشه گفت ب طور حرفه ای ادامه میدم،خداروشکر تا اینجا هم تو هرچیزی ک مربوط ب فوتباله رو ب طور کامل بلدم،غیر ی چیز،همه میدونن ک ی بازیکن تکنیکی بیشتر مورد خطا قرار میگیره و من بخاطر همین موضوع زود عصبانی میشم ک دست خودم نیست،هر راهی رو انتخاب کردم فایده نداشت،و همین موضوع ناراحتم میکنه،اگ کسی راه کنترل عصبانیت تو فوتبال یا بهتر بگم راه اینکه ی بازیکن خوش خو و خوش اخلاق شد چیه؟

سلام داداش شما که اطلاعات دارید میتونید کمکم کنید من 20سالمه افغانی هستم ترکیه میخام برم خدا کمک کنه مدرک بگیرم تا بتونم اونجا فوتبال رو ادامه بدم من تاحالا تو هیچ تیمی نبودم و متاسفانه دیر به ذهنم رسید به نظرت اگه بتونم برم اونجا یه مربی دروازبانی پیدا کنم تمرین هم زیاد کنم تو 1 یا دوسال شاید بتونم حرفه ای شم چون استعدادشو دارم بعد اگه سنم 22 بشه ایا میزارن تست بدی ؟ به نظر خودت می تونم؟ شاید بتونم صغر سن هم کنم ممنون میشم داداش اگه جواب بدی

سلام خسته نباشید من ابراهیم هستم از بروجرد 19سالمه بازیم خوبه وهرجا واسه تست میرم بهم میگن مثلا یه وقتی بیا بعد وقتی میرم اهمیت نمیدن یا وقتی زنگ میرنم جواب نمیدن دوستان من چکارکنم بدون فوتبال میمیرم

داداش جیمی واردی تا ۲۵سالگی تو لیگ محلات بازی میکرد تا بعد اومد تو لسترسیتی که الان صد گله هم شد آقای گل لیگ انگلیس هم هست نگران نباش

چگونه میتوانم حرفه ای بازی کنم لطفا جواب بدید

اگه کسی روت خطا کرد بهترین راه تخلیه عصبانیت اینه که دفعه بعد تو یا دریبلش کنی یا بهش لایی بزنی بدون دعوا

سلام من از کشور ایران در مهاباد هستم . استعدادم دارم . 14 سالم خیلی دوست دارم فوتبالیست شوم . لطفا اگه می شه کمکم کنید تا بتونم به امید خدا در آینده یک فوتبالیست خوب شوم . ممنون می شم .

برو تیمی زاگرسی مهاباد

سلام من ۱۳سالمه بازیم هم بدنیست چطوری به یک باشگاه برم

دمتون گرم خیلی عالی بود من۱ من ۱۶ سالمه (تهران) از بچگی تا الان فوتبال بازی میکردم این یکی دوساله حرفه ای دارم کار میکنم تو پست فوروارد ولی پتانسیل هافبک هم دارم اما در طول بازی نفس کم میارم برای همین فیکس بازی نمیکنم و یک نیمه بازی میکنم لطفا کمک کنید ممنون میشم

هر روز نیم ساعت ی مسیر رو بدو اولش شاید سینت بسوزه ولی عادت می‌کنه

سلام داداش منم ۱۵سالمه اهل پیرانشهر ..منم واقعا استعداد خوبی دارم میخواهم دوباره فوتبال رو شروع کنم اگه تیمی یا تستی پیدا شده برم…واقعا آرزومه حداقل تو تیم های لیگ برتری بازی کنم …امید وارم که خونده باشید ….کسی می‌تونه کمکم کنه ..‌

برو یک تیمی در پیرانشهر خودمم اهل پیرانشهر هستم در تیم ستارگان از یک تیم شروع کن تا ۱۶ سالگی تمرین کن و به مربیت بگو که ببرت تست که نوجوانان یا جوانان سایپا موقعیت خوبیع

سلام خیلی خوب توضیح دادی متشکرم تو ایران از 10هزار فوتبالیست 11 نفر حرفهی وارد زمین میشود پس به سختی ادامه دهید خودم توی فوتبال بین المللی نوجوانان ایران هستم پس به خوبی تلاش کنید

سلام من ۱۳سالمه فوتبالم خوبه و دوست دارم فوتبالیست شوم تو سیستان و بلوچستان زندگی میکنم تو شهر من هیچ آکادمی یا باشگاهی نیست لطفا کمک کنید

سلام من14سالم است به یک بر نامه ریزی نیاز دارم دستتان درد نکنه

من میخواهم فوتبالیست شوم با توکل بر خداوند بخشنده و مهربان میکنم و بعد برای هدفم تمام سعی و تلاشم را میکنم و هر کاری لازم باشه میکنم عرفان خسروی هستم 15ساله از خراسان جنوبی

ما هم امیدواریم توی هدفت موفق باشی عرفان جان

دوستان سلام پیام های هنمتون رو خوندم بنده

پنج کاری رو انجام بدید بهتون قول میدم نه تنها فوتبال بلکه به هرچیزی که دوست دارید میرسید.بدون شک!!! فقط باید درکشون کنید

یک اینکه توکل به خداا کنید و از خدا واقعا بخواهید فرقی نمیکنه که گناهکارید خوبید بدید زشتید خوشگلید. فقط ازش با شکر گزاری و دعا بخواهید

دو به اینکه من تو سیستانم وضعم داغونه یا تو افغانستانم یا تو بد ترین نقطه ایران که حتی باشگاه هم نداره فکر نکنید!!!!ا هر روز خودتونو تو اون درجه از فوتبالی که میخواهید فکر کنید و تصور کنید. دنیای انرژی کائنات به نوع فکر شما وابسته است نه پول شما.

سه اینکه تلاش زیاد

چهار تلاش

پنج تلاش

تلاش مهم ترین چیزه اون کسی که دراز کشیده کبه رویاش نمیرسه اونی میرسه که واقعا بجنگه….

حتما چند بار متنو بخونید و بهش فکر کنید

یا علی امیدوارم همتونو تو لالیگا و المان و فرانسه و ویتالیا و… ببینم ✋✋✋😘😘💪💪💪💪

قول میدم عمل کنید میرسید

سلام اسم من امیر مهدیه پوست دارم فوتبالیست شوم اما اینجا امکانات ندارم و من نمیتونم درست تمرین کنم ممنون میشم کمکم کنید

سلام خسته نباشید خیلی ممنون از راهنمایی های شما واقعا حرفای بک آدم موفق زدید ببخشید میشه شمارتونو بفرستید تا ازتون بیشتر راهنمایی بگیرم خیلی تشکر💜💚💖⚽

سلام دوستان گل من که الان یازده سالمه وقتی ده ساله بودم من اولش تست دادم ولی چون فوتبالم بد بود گزاشتن تو ۶یا۵ ساله ها اما بعد ۹ ماه عشق ورزیدن به فوتبال و توکل به خدا و با خودم فکر میکردم بهنرین بازیکن دنیام و تمرین میکردم هر روز میرفتم مدرسه فوتبالم مانع خریدم تو خونه تمرین تو باشگاه تمیرن تو پارک بزرگ کنار خونمون که ۱۰ دو دویدن دورش میشه ۲ کیلومتر من روزی پشت سر هم ۴۰ دور میدویدم و الان بسیار خوشحالم که شش تکه(سیکس بک)دراوردم و باعلاقه تمرین کردن تونستم کم کم توجه همرو به خودم جلب کنم و الان همه تو تیم کشی منا اول انتخاب میکنن و انشا الاه میرم ۳ ماه دیگه تست ذوب آهن اصفهان و در تفکر خودم مثلا به بایر میرم و مطمعن باشین روزی با تمام تلاش اینکارو انجام میدم و به جایی میرسم من محمد حسین قربانیان تو لیگای بزگ به امید خدا منتظرم باشین

منم همینطور .واقعا شرایطم مثل شما بود ولی تا تونستم تمرین کردم و الآن جز بهترین ها هستم همه ما باید یادمون باشه هریک از ما رقیبی داریم که اون خودمون هستیم و هر روز باید از روز قبلی خودمون بهتر باشیم . به همه احترام بگذاریم و دل هیچکس رو نشکونیم وهبچ کسی رو مسخره نکنیم.پارسا فرار هستم 14 ساله

به خدا من 12 سالمه با 40 کیلو وزن اینایی که میگید برای 20 ساله ها خوبه

سلام این چیز هایی که تو سایت گفتین درسته اما تلاش و پشتکار لازمه اصلیه ، اسم من سامان هست و 13 ساله از قزوین هستم من تونستم با تلاش و تمرین زیاد بهترین هافبک نوک ( هافبک ) قزوین بشم با 25 پاس گل و 7 گل توی 19 بازی ☺

سلام من دوست دارم فوتبالیست شم ولی نمدونم چطوری با باشگاه قراردادببندم؟

فوتبالیست حرفه ای هستم نمیدانم چطور به یک تیم بروم وپیشرفت کنم کسی اگر می‌داند بگوید که دوست دارم بهترین بازیکن باشم وتمرینات زیادوسختی انجام دادم به تنهایی واحساس میکنم یه بازیکن عالیه ای هستم.. فقط نیاز به یه تیم دارم که آنجا بازی کنم ومطرح شوم

سلام من علی هستم 13 ساله از تالش استان گیلان لطفا راهنمایی کنید من بازیم خوبه اما بچه هایی که بازی می کنن من رو کم بازی میدن از بازی امسالم خبر ندارن چقدر پیشرفت کردم ولی یه نفر هست از منم کوچیک تره اونو بازی میدن چرا چون داداشش بعضی وقتا بازی میکنه

سلام من17 سالمه از اهر فوتبالم خوبه تلاش زیادی هم تو خونه و پارک می کنم که خوب تر شم اما اصلا تو یه آکادمی هم بازی نکردم اگه ازاین به بعد تو آکادمی بازی کنم موفق می شم تا یه فوتبالیست شم؟

سلام من تازه ۱۱ ساله شدم وقرار بود در تیم نونهالان یک تیمی بازی کنم اما نشد می خواستم بدونم دیگه دیر نیست

سلام من 13 سالمه عاشق فوتبالم تویه کرمانشاه زندگی می‌کنیم متاسفانه پول زیادی ندارم. و واقعا اینجا آکادمی های خوبی نیست. من بخاطر این بد شانسی باید ورزشی که بهش علاقه دارم رو ترک کنم. من بازیم خیلی خوبه ولی وزنمم زیاد بود به خاطر فوتبال 5 کیلو کم کردم لطفا کمکم کنید

سلام من می طونم بدون مربی یک فوتبالیست معمولی شوم ۱۴ سالمه باشگاه هم نمی روم چون تو این منطقه باشگاهی نیست

سلام من امیرحسن عابدی هستم ۱۳سالمه به فوتبال علاقه دارم من از۸سالگی فوتبال شروع کردم بنظرتون دیرشروع کردم؟؟

من از پيش دبستاني شروع كردم إشكالي أصلا نداره

من ١١سالمه از تهران هستم بازيكن خوبي هستم گل ميزنم دوست دارم فوتباليست شم اين ارزومه با تشكر

سلام آقا سامیار من سوارز شاهین هستم از اردبیل من از تو می خواهم برای در تیم فوتبال کیا که آقای مهدی مهدوی مدیر و موسسه آن تیم باشد برو در آنجا تست بدی من اروزم در آن تیم بازی کنم چون در اردبیل هستم نمی توانم بیا آنجا بازی کنم از این فرصت استفاده کن

ماشاالله منم مسی مشهدم منو شما در آینده هم تیمی بی نظیری میشیم مثل خود مسی و سوارز چند سالته ؟؟!

عالی بود بهترین حرف ها توش بود خیلی ممنون از شما ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من 16سالمه بازیکن جوانان شهرداری ماهشهر هستم بازیکن سرعتی شوت زن. تکنیکی هستم و داخل این قرنطینه استیل خودمو حفظ کردم ولی از نظر سرعت اوفت زیادی داشتم چیکار کنم سرعتم دوباره تقویت بشه؟

سلام من ۱۲ سالمه سرعتم خیلی زیاده مربیمم میگه سرعتت به سن ۱۶ ساله ها میخوره میخوام به یه جایی برسم کمک کنین ممنون

سلام من دوست دارم که یک بازیکن بشم گل های خوبی هم میزنم انگیزهم دارم باید چیکارکنم که به تونم برم به تیم دلخواهم وبازیکن خوبی بشم

سلام و عرض ادب و احترام،من قاسم پازوکی هستم ۱۵ ساله از تهران،قرچک. من در حال حاضر در تیم 《سرخپوشان قرچک 》 هستم و میخواهم بدونم چجوری میتونم خودم رو به سطح بالا یعنی تیم های معروف تر برسونم؟! و اینکه تا چند سالگی باید غیر رسمی بازی کنم؟!😔

سلام عزیزم برای رفتن به تیم هایه بزرگ میتونی به تبریز مراجعه کنی چون تهران تیم هایه بزرگ پول کلان میگیرن من خودم اهل تبریزم و تو جوانان استقلالم و از تبریز شروع کردم مربی هایه نامی و عالی داره تیم هاشم همینطور برو تبریز تیم تکنیک پیش آقای بهرام عاشقی قطعا پیشرفت میکنی با آرزوی خوشبختی

سلام من عابدی هستم چگونه میتوانم حرفه ای بازی کنم لطفا جواب بدید

سلام مفید بود اینایی که در سایت گفتید و ممنون من خوش بختانه چون دیدم در فوتسال تکنیک بیشتری هست رفتم اونجا و در ۲ سال تقریبا حرفه ای شدم و یه تیم به من پیشنهاد بازی داد (شاهین سپهر ایرانیان)خود مربی هک بهم پیشنهاد داد (سروش سجاد منش) ولی چون کرونا بود من نتونستم برم و رد کردم شاید باور نکنید ولی مثه اینه ک انگار اینده ی فوتبالیه خودم رو خراب کردم چون این مربی بیشتر بازیکن هاش رو به شپاهان میفروشه و به من گفت فقط یکم روی وزنت کار کنی توی سپاعان میری و من به خاطر کرونا نرفتم و الان هشتمم و نمیدونم چ رشته ای برم که از فوتبال دپرم نکنه راستی اگه حدود ۱۵ یا ۲۰ سال دیگ دیدید اسم علیرضا ابتداییان توی لیست تیم ملی یا سپاهان و استفلال و پرسپولسه تعجب نکنید چون الگوم رونالذو هست و هدفم اینه لژیونر شم و ب تیم های بزرگ خارجی برم شما فقط این اسم یاذتون باشه چون با اینکه کرونا هست ولی من روز ی ۲ ساعت تمرین میکنم توی حیاط و اوناییم ک میخوان فوتبالیست شن تلاش کنن چون حریف های حیلی خیلی قدری دارند

من نیاز به یک برنامه ریزی برای تمرینات فوتبالم می‌خوام منظورمه اینه که بهم بگید چه تمریناتی بکنم فوتبالم بهتر بشه یک برنامه تمرین بهم بدید تا همه چیز فوتبالم بهتر بشه و بتونم توی خونه انجام بدم

لطفا جواب بدید

لطفا بگید چه تمریناتی کنم شوتم و سرعتم خوب بشه و یک مشکل دیگه که دارم اینه که نمیتونم توپ رو بلند کنم اینم بگید چیکار کنم

بشین روی زمین پاهاتو دراز کن و به هیچ جا تکیه نکن دستاتم رو سینت باشه بعد همونطور پاهاتو تا کجا میتونی بیار بالا و نگه دار تا هر زمان که پاهات خودش بیوفته زمین بهت قول شوت زن حرفه ای رو میدم😘

سلام من ۱۵ سالمه خودم فکر میکنم فوتبالم خوبه ولی تا میرم تو بازی دست و پامو گم میکنم.به خدا شوتام خیلی عالیه،دریبل هم خیلی بلدم ولی میام تو بازی اصلا نمیتونم بازی کنم.لطفا خواهشاً کنید.راستی من اهل تهرانم

همان طور که یک ادم چاق می تواند لاغر شود با اعتماد به نفس و امید و دست از رژیم‌نکشد همیشه کم بخرد لاغر می شود شما هم می توانی از یک بازیکنه ساده با تلاش و اعتماد به نفس بشی یکی از بازیکن های قوی فوتبال که همه می خوان با تو قرارداد ببندن فقط با تلاش و تمرین زیاد و اعتماد به نفس موفق باشی

سلام من محمدرضا مختاری هستم ۱۳ ساله از تهران. چپ پا هستم و پست ام دفاع چپ است.سابقه بازی در باشگاه باتیس و اتحاد شمیران را دارم و قدرت شوت زنی هم بسیار بالاست.لطفا اگر کسی در اینجا برای تیمش دفاع چپ لازم دارد زیر نظر من پاسخ دهد در خدمتش هستم.ضمنا قدرت بدنی بالایی هم دارم.

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona, ​​Spain. Thank you very much. I did them for three months and I operated

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع چگونه عاشق فوتبال شویم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

بهترین کشور برای فوتبالیست شدن، شرایط و راه های مهاجرتی که شما را به این هدف می رساند در این مقاله مورد بررسی و تحقیق علمی قرار می گیرد. متقاضیان بسیاری هستند که با هدف گذراندن دوره‌های فوتبال و یا ارائه تست فوتبال به دنبال حضور در تیم های مطرح فوتبال جهان هستند، اما بهترین راه ورود برای گذراندن دوره‌های فوتبال چه راهی می باشد؟

در بسیاری از کشورها آکادمی های فوتبالی وجود دارد که افراد می‌توانند از سنین ۱۶ سالگی وارد این آکادمی ها شوند و به صورت کاملاً تخصصی دوره های مربوط به فوتبال را بگذرانند، اما موضوعی که حائز اهمیت است بحث ویزا برای متقاضیان می باشد. آکادمی هایی که به صورت تخصصی این ورزش را آموزش می دهند در بعضی کشورها امکان ارائه پذیرش و ویزای تحصیلی وجود دارد اما در بعضی موارد لازم است که فرد متقاضی از طریق ثبت نام و پذیرش در کالج هایی که دارای امکانات حرفه ای هستند اقدام نماید و سپس از طریق آن کالج ها به آکادمی های فوتبال معرفی شوند.

کشورهایی مانند انگلستان، اتریش، چک از جمله کشورهایی هستند که افراد متقاضی می تواند جهت گذراندن دوره های حرفه ای فوتبال پذیرش و ویزا داشته باشد. حتی در انگلستان شما می توانید به صورت مستقیم در آکادمی حرفه‌ای فوتبال ثبت نام کنید و بعد از گذراندن یک دوره دو ساله وارد تیم‌های حرفه‌ای شوید. حتی در صورتی که مایل به ادامه تحصیل خود در این زمینه باشید می توانید دوره های مربیگری را نیز در آکادمی مربوطه بگذرانید. در بعضی از کشورها نیز لازم است که فرد ابتدا اقامت آن کشور را از سایر روش ها مانند روش‌های سرمایه‌گذاری، کاری، تولد و ازدواج به دست آورد و پس از آن وارد دوره های مذکور شود. در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع می‌پردازیم. موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه مهاجرت علمی و قانونی با تیمی مجرب آماده ارائه به روزترین خدمات مشاوره‌ای به شما دوستان عزیز می باشد. شایان ذکر است می توانید طی تماس با موسسه از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.


متقاضیان ورود به آکادمی های فوتبال باید در نظر داشته باشند، از آنجا که بحث ملیت افراد متقاضی تاثیر بسیاری در فرآیند پذیرش و اخذ ویزا دارد، در صورتی که پدر و مادر آنها از طریق ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری اقامت دائم کشور موردنظر را داشته باشند می توانند به راحتی برای این آکادمی ها ثبت نام کنند و دوره های تخصصی فوتبال را در این آکادمی ها بگذرانند، در غیر این صورت تنها آکادمی های محدودی هستند که به افراد خارجی اجازه اخذ پذیرش و ویزا را می دهند. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است: یعنی افراد خارجی نمی توانند رویای پرورش استعداد خود و حضور در تیم های فوتبال مطرح دنیا را در سر داشته باشند؟ شاید پاسخ درست این باشد، افرادی که قصد ورود از سنین پایین به آکادمی های فوتبال اروپا را دارند باید ابتدا از طریق پذیرش تحصیلی در مدارس کشور های مقصد وارد شوند و پس از آن با توجه به امکانات ورزشی و پشتیبانی انجام شده توسط این کالج به آکادمی های فوتبال معتبر معرفی شوند.

بسیاری از کالج ها و آکادمی های فعال در حوزه فوتبال جهت انجام تست مهارت فوتبال به افراد متقاضی پذیرش و ویزا اعطا نمی نمایند. بنابراین بهترین سنی که افراد جهت ورود مستقیم به آکادمی های فوتبال می توانند اقدام کنند سنین ۱۶ سال به بالا است. چرا که افراد می‌توانند پس از تحصیل در این آکادمی ها مستقیماً وارد تیم های مطرح شوند تا این حرفه را به صورت تخصصی دنبال کنند. در نظر داشته باشید حتی برای گذراندن دوره های فوتبال نیز نیاز به ارائه مهارت های زبان انگلیسی وجود دارد. فرد متقاضی جهت حضور در آکادمی های حرفه‌ای فوتبال باید بتواند به راحتی ارتباط برقرار نماید و ارائه آیلتس ۵.۵ ضروری می باشد. بسیاری از آکادمی های فعال در این حوزه مصاحبه اولیه داشته که فرد باید بتواند خود را به خوبی پرزنت نماید.

این موضوع را نیز توجه داشته باشید که ممکن است پس از دریافت دیپلم ورزشی در آکادمی های حرفه‌ای فوتبال نتوانید توسط یک تیم حرفه‌ای جذب شوید. ولی نگران نباشید می توانید تحصیلات خود را به صورت تئوری در آکادمی ها ادامه دهید و با دریافت لیسانس در زمینه رشته های مربیگری و مدیریت ورزشی این حرفه را به صورت تخصصی دنبال کنید. بنابراین تا مقطع لیسانس نیز می توانید رویای خود را دنبال کنید در نظر بگیرید برای ورود به مقطع لیسانس حتماً باید مدرک زبان انگلیسی با نمره ۶.۵ را ارائه دهید.

 

از شرایط مورد نیاز برای ورود به آکادمی های فوتبال می توان سطح زبان انگلیسی افراد را مطرح نمود. فرد متقاضی باید در حد آیلتس پنج و نیم از مهارت های زبان انگلیسی، همچنین از مهارت و استعداد کافی در زمینه فوتبال برخوردار باشد. همانطور که گفته شد گاهی به صورت مستقیم امکان ورود به آکادمی های فوتبال وجود ندارد. بنابراین لازم است ابتدا یک پذیرش از مدرسه اخذ شود و پس از آن با حمایت به عمل آمده توسط کادر مدیریت و تیم ورزشی مدرسه، شخص به آکادمی های حرفه ای فوتبال معرفی شود. بنابراین ارائه مدارک تحصیلی از دیگر پیش نیازهای اساسی مطرح می شود. جالب است بدانید حتی می‌توانید با استفاده از تحصیل رایگان در مدارس اتریش نیز به کالج های فوتبال این کشور راه پیدا کنید. مدرسه‌ای که انحصاراً توسط موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) پذیرش دانش آموزان ایرانی را انجام می‌دهد و تنها با پرداخت ۶ هزار یورو به صورت سالیانه می توانید در یکی از بهترین مدارس اروپا تحصیل نمایید. دانش آموزان با استفاده از این فرصت می‌توانند به راحتی به اروپا وارد شوند و از امکانات بی نظیر آموزشی، ورزشی و رفاهی این مدرسه بهره مند شوند. به علاوه، این مدرسه می‌تواند سکوی پرتابی باشد برای افرادی که می‌خواهند به تیم‌های فوتبال حرفه‌ای در اروپا ملحق شوند.

تحصیل در دبیرستان های انگلستان

گزینه دیگری که در پیش روی شما قرار دارد آکادمی فوتبال کشور چک می باشد که هزینه دوره حرفه‌ای فوتبال در این آکادمی نیز به صورت ۶,۰۰۰ یورو در سال مطرح می‌باشد. اگر به دنبال تاپ ترین گزینه جهت گذراندن دوره های فوتبال هستید کشور انگلستان را از دست ندهید. آکادمی حرفه ای فوتبال در انگلستان که علاوه بر پوشش دوره‌های تکنیکال این ورزش می‌تواند شما را از جنبه تئوری نیز به فردی متخصص تبدیل نماید.

از سوی دیگر، اگر در سن ۱۶ سالگی قرار دارید می توانید به صورت مستقیم برای ورود به آکادمی فوتبال در کشور انگلستان اقدام کنید. این آکادمی طی مدت دو سال به شما دیپلم حرفه ای در زمینه فوتبال ارائه می نماید. هزینه این دوره ۲۹ هزار پوند می باشد. البته فرد متقاضی می تواند این مبلغ را به صورت یکجا پرداخت نماید و یا این کالج امکانی را فراهم آورده که دانش‌آموزان مستعد بتوانند طی دو قسط این مبلغ را پرداخت نمایند. مطابق مطالب پیش گفت فرد متقاضی پس از اتمام لیسانس حرفه‌ای خود می‌تواند وارد تیم‌های حرفه‌ای در این زمینه شود و قراردادهای کاری منعقد نماید. در غیر این صورت می تواند تحصیلات خود را به صورت تئوری و آکادمیک در این حوزه ادامه دهد و مدرک کارشناسی را در این زمینه اخذ نماید. هزینه تحصیل در دوره های لیسانس آکادمی فوتبال انگلستان سالیانه حدود ۳۱ هزار پوند است. این کالج هزینه اقامت انگلستان، خورد و خوراک و هزینه تحصیل متقاضیان را پشتیبانی می نماید.

تحصیل رایگان در کشورهای آلمان و اتریش

ورزش و صنعت فوتبال یکی از پرتقاضاترین رشته ها و همچنین پر سود ترین رشته های ورزشی می باشد و آنچه افراد را در این حرفه متمایز می نماید تکنیک ها و میزان تخصص افراد در این ورزش می باشد. از جهت دیگر قدرت موسسه آموزشی در جهت معرفی دانش آموختگان به تیم های معتبر مطرح می باشد، بنابراین همه این عوامل باعث می‌شود متقاضیان بسیاری به سمت کالج ها و مدارس حرفه‌ای آموزش فوتبال در اروپا روی ‌آورند. بسیاری از افراد در سراسر دنیا رویای فوتبالیست شدن و بازی کردن در مطرح‌ترین تیم‌های جهان را در سر می پرورانند، اما تنها تعداد محدودی از این مدارس هستند که به راحتی اتباع خارجی را می پذیرند و امکانات کافی برای آنها فراهم می آورند.

از آنجا که فوتبال از جمله رشته هایی است که علاوه بر تکنیک، آموزش تئوری و مفاهیم مدیریتی را نیز در بر می گیرد لازم است متقاضیان دانش تخصصی نیز به دست آورند. آکادمی هایی که هر دو جنبه را در نظر می‌گیرند و امکان تحصیل در رشته‌های مربیگری و مدیریت ورزشی را نیز برای متقاضیان فراهم می آورند از بهترین کالج هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. چرا که با اخذ دیپلم و جذب توسط یک تیم حرفه ای کار شما در این آکادمی به پایان نمی‌رسد و حتی می توانید لیسانس خود را نیز در این زمینه دریافت نمایید. کسب مهارت و دانش سبب می‌شود فارغ التحصیلان بتوانند به راحتی جذب باشگاه‌های بزرگ شوند و در تیم‌های فوتبال مطرح در جهان به بازی فوتبال مشغول گردند. در واقع تحصیل در آکادمی های فوتبال و مدارس اروپا نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، چرا که پس از اتمام تحصیلات شما می توانید به مقادیر بسیار با ارزش تر از هزینه‌های تحصیل خود در این کشورها دست یابید.


✅ آیا متقاضیان تحصیل در آکادمی فوتبال اروپا و یا تحصیل در مدارس اروپا می توانند والدین خود را به عنوان همراه در کنار خود داشته باشند؟

همانطور که می‌دانید در قوانین بین‌الملل همراه شامل همسر و فرزندان تا ۱۸ سال می باشد. بنابراین دانش آموزانی که در کالج ها و مدارس مشغول به تحصیل می‌شوند تنها می‌توانند از طریق اخذ دعوتنامه از کالج و آکادمی مربوطه برای والدین خود درخواست ویزای توریستی نمایند. لذا والدین می‌توانند طی مدت کوتاهی در کنار فرزندان خود باشند ولی از این طریق والدین به اقامت نمی رسند. در این موارد توصیه ما این است خانواده برای اخذ اقامت اقدام نمایند تا به منافع بیشتری از جمله تحصیل رایگان فرزند دست یابند.

✅ آیا آکادمی فوتبال صرفاً به آموزشهای تئوری و تکنیک می پردازد؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید آکادمی های فوتبال به صورت حرفه‌ای شما را برای حضور در تیم های مطرح دنیا آماده می کنند. بنابراین علاوه بر آموزش تئوری و تکنیکال، از لحاظ آمادگی جسمانی و رژیم غذایی نیز کاملاً شما را تحت نظر خواهند داشت و بعد روانی و جسمی شما را همزمان تحت کنترل داشته تا از شما بازیکنی حرفه ای بسازند.

✅ آیا ارائه مدرک زبان انگلیسی برای ورود به آکادمی فوتبال ضروری است؟

 فردی که قصد حضور در تیم‌های مطرح جهان را دارد باید بتواند در هنگام مصاحبه های حرفه ای به خوبی توانایی‌های خود را ارائه نماید. بنابراین دارا بودن مهارت های زبان انگلیسی یکی از شروط اولیه می باشد. شاید ارائه مدرک زبان انگلیسی لازم نباشد اما فرد باید بتواند به راحتی ارتباط برقرار نماید. البته شایان ذکر است بعضی از آکادمی های فوتبال دوره زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند که فرد می تواند ابتدا مهارت های زبان خود را تقویت نماید و بعد به یادگیری حرفه‌ای فوتبال در این آکادمی مشغول شود.

✅ ورود مستقیم به آکادمی های فوتبال بهتر است یا اقدام از طریق تحصیل در مدارس؟

 این سوال تا حد زیادی بستگی به شرایط سنی فرد متقاضی دارد. اگر سن شما کمتر از ۱۶ سال است توصیه ما این است که در ابتدا از طریق پذیرش در مدارس اروپا به یکی از کشورهای اروپایی وارد شوید و سپس با حمایت توسط مربیان ورزش و کادر مدرسه مربوطه در آکادمی های معتبر اروپا وارد شوید.چگونه عاشق فوتبال شویم

✅ آیا اقدام از طریق وکیل مهاجرت می تواند تاثیری در فرایند اخذ پذیرش و ویزا از آکادمی های فوتبال اروپا داشته باشد؟

نکته‌ای که در بخش ویزاهای تحصیلی وجود دارد این است که شما باید از مدارس و کالج های معتبری اقدام به اخذ پذیرش نمایید که امکان دریافت ویزا وجود داشته باشد. بسیاری از دوره های آموزشی از نظر مدت زمان دوره و همچنین از لحاظ اعتبار موسسه واجد شرایط دریافت ویزا نمی باشند. لذا علیرغم پرداخت شهریه توسط فرد متقاضی می تواند این موضوع منجر به از دست رفتن هزینه و زمان شما شود. بنابراین با اقدام از طریق وکیل می‌توانید مهاجرتی بهینه و علمی را تجربه کنید.

بهترین کشور جهت فوتبالیست شدن، هزینه‌ها، شرایط و نحوه ورود به تیم های مطرح از طریق کالج های برجسته فوتبال را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. بر اساس آنچه گفته شد در بسیاری از کشورها امکان اخذ ویزا بر اساس پذیرش دریافت شده از بعضی از مدارس فوتبال وجود ندارد. به همین دلیل افراد باید راه ورود خود را به صورت دیگری تعریف کنند. به این ترتیب که از طریق پذیرش مدارس اقدام نموده و با حمایت کادر مدرسه و مربی ورزش مدرسه اقدام به ثبت نام در کالج فوتبال نمایند. همچنین بعضی از مدارس با بسیاری از آکادمی های فوتبال همکاری دارند که به این صورت دانش‌آموزان مستعد را به آکادمی های فوتبال معرفی می نمایند. پیشنهاد ما این است قبل از هرگونه اقدامی برای اخذ پذیرش از مدارس و آکادمی های فوتبال اروپا ابتدا با مشاورین و وکلای کارآزموده موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) مشورت نمایید تا بر اساس توانایی های شما بهترین گزینه برای شما انتخاب شود. در صورتی که پاسخ بعضی از سوالات خود را دریافت نکرده‌اید در قسمت دیدگاه های سایت مطرح نموده تا مشاورین ما پاسخگوی شما باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام من 16 سالمه بازی خوبی در فوتبال دارم.
و خیلی دوس دارم فوتبالیس شوم
برای اینکه بخوام ثبت نام کنم چکاری باید انجام دهم

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام و عرض ادب
من ۱۴ ساله افغانی ساکن تهران هستم من استعدادم خوبه اگر میدانی به من کمک کنید تا فوتبالیست بشم

سلام دوست عزیز شما میتوانید با باشگاه های مختلف مکاتبه کنید یا صحبت حضوری داشته باشید و تقاضای پذیرش دهید قطعا در صورت بررسی شرایط شما می توانید مهاجرت داشته باشید

سلام وقتتون بخیر
در صورت داشتن اقامت (پرتغال)

24 سالمه آیا میتونم به آکادمی اسپورتینگ بپیوندم یا آکادمی فقط برای سنین زیر 21 هست؟؟؟

ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز باید با اکادمی مورد نظر مکاتبه نمایید و شرایط خود را توسط اکادمی بررسی کنید.

سلام خسته نباشید متین هستم ۱۴ ساله ببخشید ایا میشه بدون رزومه با باشگاه های اروپایی مکاتبه کنیم یا متقاضی ها بازی مارو ببینن و پیشنهاد بازی در خارج بدهند؟؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی بهترین راه برای شما مهاجرت تحصیلی می باشد که در محیط قرار گرفته و با باشگاه ها ارتباط برقرار فرمایید

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام من 16 سالمه و علاقه شدیدی به فوتبال دارم میخواستم ببینم من اگه بخوام مهاجرت کنم و دوره های حرفه ای را پشت سر بگدارم برای اینکه فوتبالیست شوم چقدر باید هزینه کنم

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید. هزینه این کالج تخصصی با تمام امکانات اقامتی و تحصیلی پیشرفته سالانه حدود 30 هزار پوند است.

سلام من ۲۵ سال سن دارم علاقه زیادی به فوتبال دارم خیلی خوب بازی میکردم الان هم میتونم مثل قدیم باشم بنظر شما برای رشد و رفتن به تیم های خوب این سن اولا بنظر شما میتونم وارد فوتبال بشم بعد با چقدر سرمایه نیاز داره برای اکادمی تو سن ۲۵ سال میشه ایا ممنونم

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با شرایط سنی که دارید بهتر است برای دوره های دانشگاهی در رشته تربیت بدنی ورود پیدا کنید در صورتی پتانسیل ورزشی خوبی داشته باشید می توانید به صورت حرفه ایی رشته ورزشی خود را دنبال نمایید.

سلام ببخشید من ۱۷ سالمه و اتباع هستم و امسال ترک تحصیل کردم و وضعیت نالیم هم خوب نیست میخام بدونم چطوری میشه از راه فوتبال به اروما رفت اونم اتباع؟؟

سلام دوستان عزیز شما جهت مهاجرت ابتدا نیاز دارید که اجازه قانونی خروج از کشور را داشته باشید سپس در خصوص مهاجرت به صورت ورزشی شما باید باشگاهی را پیدا کنید که به شما نیاز داشته باشد و استعداد های خیلی خوبی در زمینه ورزشی داشته باشید

سلام من پسرم علاقه شدید ب فوتبال داره و16سالش هست چطوری میتونم در یکی از کشور های اروپا می‌تونه تبت نام کنه ممنون از راهنمایی

سلام و عرض ادب دوست گرامی ایشان را می توانید در مدارس بین المللی کشور انگلستان که دارای اکادمی های فوتبال مطرح هستند ثبت نام فرمایید تا در کنار تحصیل به ورزش نیز بپردازند برای این امر می توانید با مشاورین موسسه مشورت فرمایید

سلام
اگر اقامت یک کشور اروپایی مثل آلمان اسپانیا پرتغال رو داشته باشم
و بعد از پروسه رزمومه و تست

[?] حالا سؤالم اینکه برای زودتر به نتیجه رسیدن میشه برای تیم مورد نظر تست بدم تا اینکه بخوایم در آکادمیش تست بدم؟

[?] “اصلا میشه برای تیم مورد نظر تست داد؟” و یه نکته هم بگم که منظورم از تیم مورد نظر تیم دومش هست ن اصلیش مثلا اسپورتینگ B

وارد شدن از آکادمی ممکنه باعث بشه دیر به هدفم برسم. سنمم 24 هست میخوام در 26 سالگی در ترکیب اسپورتینگ باشم {سطح بازیم به شدت بالاست و با تمام وجودم تلاش میکنم}

سلام و عرض ادب اگر اقامت داشته باشید در آن کشور و آن تیم اقدام به برگزاری تست نماید بله می توانید تست دهید . بایستی در سایت باشگاه مدنظر خود اقدام به تحقیق نمایید

سلام خسته نباشید متین هستم ۱۴ ساله خواهش میکنم راهنماییم کنید که چطوری با باشگاه های خارجی مکاتبه کنم یا انها مرا جذب کنند چون خیلی احتیاج دارم .بازیم عالی است هر روز تمرین میکنم.خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی میخواهم پیشنهاد بازی در خارج بگیرم

سلام و عرض ادب دوست گرامی شما بایستی برای تحصیل در مدارس خارج از کشور اقدام نمایید و در کنار تحصیل سعی کنید در تست های تیم مد نظر خود شرکت نمایید

خواستم بپرسم متقاضی ها چطوری بازیمونو میبینن و پیشنهاد بازی در خارج میدن ؟؟حضوری میبینن یا غیر حضوری؟؟چون میخواهم بازیم دیده بشه و پیشنهاد بازی در خارج بگیرم

سلام دوست عزیز شما میتوانید هم مکاتبه کتبی داشته باشید هم به صورت ویدئو کار با باشگاه‌ها صحبت کنید شما می توانید به وب سایت باشگاهها مراجعه کنید و تقاضای بررسی شرایط دهید

سلام ببخشید ی سوال داشتم من سط بازیم بالا هس ولی سنم ۲۴ هس ایا جای واسه دیده شدن دارم در در کشور دیگی میتونم مهاجرت کنم اگ مهاجرت کنم سنم بالا نیس کسی قبولم میکنه ؟؟؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز یکی از بهترین روش های مهاجرتی برای سن شما، مهاجرت تحصیلی است. شما میتوانید به واسطه تحصیل دسترسی بسیار خوبی برای ورود به باشگاه های ورزشی داشته باشید.

سلام من خیلی به فوتبال علاقه دارم وسنمم ۱۵ ساله و قدم ۱.۷۷و وزنم ۵۴ هستش ولی یکم توش ضعیفم و رفتم کلاس های چابکی با توپ و بدنسازی تا هیکلمو بسازم و اینکه مدرسه فوتبال میرم و خیلی تلاس میکنم بیش از حد ولی یکم فوتبالم ضعیفه من اگه تلاش کنم به جایی میرسم به نظرتون؟

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام دوست عزیز ما دوقلو هستیم و 23سالمون هست و کاملا حرفه ای هستیم و هافبک چپ و راست و مهاجم هستیم ،کاملا سطح حرفه ای داریم ،و اینکه میخواستم بدونم شرایط مالی اوکی باشه یعنی در حدی باشه که مهاجرت کنیم آیا امکانش هس ،ولی سربازی نرفتیم و زبان رو حرفه ای بلد نیستیم ؟؟؟تو ایران دیده نشدیم و کسی استعداد یابی نمیگیره آیا میشه ؟؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی شما بایستی از طریق تحصیل در کشور مد نظر خود وارد ان کشور شده و هم زمان با تحصیل مراحل تست ها در اکادمی ها مشهور را طی فرمایید در صورت تشخیص اکادمی ها شما را یاری خواهند کرد

سلام وقت بخیر
در صورتی که بالای 21 سال باشیم و اقامت هم داشته باشیم و از کالج وارد نشیم بخوایم مستقیم وارد آکادمی بشیم

برای ورود به آکادمی باید رزومه و تست بدهیم
یا راحت میشود ثبت نام کرد؟

سلام دوستان عزیز شما میتوانید با آکادمی مورد نظر خودتان مکاتبه کنید و تقاضای پذیرش بدهید قطعاً تست هم خواهند داشت و باید قبول شوید

سلام وقتتون بخیر
ممنون میشم به این 2 تا سؤالم پاسخ دهید

1. ببخشید در صورت اینکه بالای 21 سال باشیم و به جای تحصیل با گلدن ویزا اقدام کنم
آیا میشود مستقیم وارد آکادمی بشم به جای اینکه از کالج وارد بشم؟

2. یعنی حتما باید از کالج مدرک دیپلم را داشت تا وارد آکادمی شد؟

سلام دوست عزیز شما هر نوع اقامتی داشته باشید میتوانید وارد آکادمی های فوتبال شوید و از طریق گلدن ویزا و اقامت داشته باشید می توانید ارتباطی با کالج ندارد.

سلام میخواستم بدونم که چجوری میتونیم وارد کالج های فوتبالی انگلستان بشم؟؟

با سلام
دوست عزیز در صورتی که شرایط سنی 16 تا 21 سال دارید، تسلط کافی به زبان و بودجه مناسب داشته باشید میتوانید با موسسه تماس بگیرید همکاران مشاور شرایط شما را ارزیابی میکنند و میتوانید اقدام داشته باشید.

سلام وقت بخیر
چند تا سوال داشتم

1. اینکه شما میگین دیلپم کالج رو گرفتیم میتونیم به تیم های مورد علاقه بر حسب توانایی بپیوندیم , منظورتون از دیپلم کالج تحصیلی است یا ورزشی (فوتبالی)

2. اگر منظورتون از دیپلم کالج یعنی امتیاز مورد نیاز برای شرکت در تیم ها یا همون دیپلم ورزشی , حالا اگر بالای 21 سال باشیم و نمیتونیم از کالج اقدام کنیم باید از کجا اقدام کنیم؟

3. آیا بالای 21 سال میشود فوتبالیست شد؟؟؟

با سلام
1. کالج تخصصی فوتبال
2.بالای 21 سال برای تحصیل در دانشگاه می توانید اقدام داشته باشید.
3. در صورت داشتن تخصص و مهارت بالا میتوانید

سلام
ببخشید آیا میتوان به صورت قانونی برای شرکت در فعالیت های ورزشی صغر سن کرد مثلا 24 هستم به 18 یا 19 تبدیل کنم
و در صورت انجام قانونی اینکار در آکادمی های اروپا ازم تست اشعه ایکس برای تراکم استخوانی و تشخیص سن نمیگیرن؟ کلا مشکلی ایجاد نمیکنه؟
ممنونم از کمکتون

سلام و عرض ادب دوست گرامی متاسفانه این کار خلاف قانون بوده و نمی توانید از این طریق اقدام به مهاجرت نمایید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز اینکار برای شما مشکل ایجاد میکند.

من میخوام فوتبالیست بشم فضع مالیمون هم بد نیست در محله ی ما یک باشگاه فوتبال هست به نضرم شما برم یانه به جایی میرسم یانه

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام و خسته نباشید میخواستم بدونیم که شما که میگید با باشگاها مکاتبه کنید چجوری باید از تو سایتشون باهاشون مکاتبه کنیم……………… و حالا اگه پذیرش گرفتیم بهم ویزا میدن یا نه؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. رنج سنی 16 تا 21 سال است و شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام من بازیکن ۱۶ ساله هستم با استعداد و سابقه بالا ولی توان مالی متوسطه و هزینه رفتن به آکادمی زیاد میشه میخواستم بدونم میشه بجای آکادمی در تیم تست بدم و قرارداد مستقیم ببندم

با سلام
دوست عزیز شما باید با باشگاه ها مکاتبه نمایید و از طریق انها اقدام نمایید. اما بهترین گزینه با شرایط سنیتان ورود به مدارس برای دسترسی مستقیم به باشگاه ها می باشد.

سلام خدمت شما و پرسنل عزیز و محترمتون
من به شکل باورنکردنی ای عاشق فوتبالم به طوری که ساعت 4.5 صبح تا 7 به تمرین فوتبال میپردازم! , سرعت و دریبلینگ و تکنیکم وحشت انگیزه!… فیزک بدنیم (وحشتناک) ما فوق تصور شما نسبت به سنم هست , 3 سال به شکل عجیبی بدنسازی کار کردم!… قدم 177 و وزنم 77 کیلو هست
18 سال سن دارم و پدرم قصد دارد با خرید ملک در پرتغال گلدن ویزای این کشور را برایم اخذ کند

* “”سؤال من از شما این است که به چه شکل باید وارد آکادمی اسپورتینگ بشوم و چه مراحل و پروسه ای دارد؟””
• آیا اقدام از طریق گلدن ویزا بهتر از تحصیل است؟

ممنونم از راهنمایی شما و جا دارد خسته نباشید خدمتتون عرض کنم که بی وقفه به سؤالات کاربران به بهترین شکل ممکن پاسخ میدهید

سلام و عرض ادب
بله شما میتوانید از طریق این برنامه اقامت خودرا در کشور پرتغال اخذ بفرمایید و با در دست داشتن اقامت
میتوانید برای آکادمی های مختلف این کشور درخواست دهید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما باید در محیط در باشگاه های مختلف تست دهید.
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام دوست عزیز من میخوام در فوتبال شرکت کنم

باتشکر

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

ببخشید الان اگر من بخواهم در یکی از آکادمی های فوتبال اتریش آموزش ببینم سالانه چقدر هزینه دارد؟؟

سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق تحصیل وارد کشوری نظیر اتریش شوید و در کنار تحصیل در آکادمی های ورزشی اتریش ثبت نام کنید و به هدف مطلوب تان برسید

و سوال بعدیه من اینه که الان برای مهاجرت از طریق تحصیل من چه کارهایی باید انجام بدم

سلام دوست عزیز شما ابتدا باید با دانشگاه‌های مختلف در کشورهای مختلف مکاتبه کنید و ببینید کدام یک از دانشگاه ها با توجه به شرایط و رزومه شما به شما پذیرش می دهند البته که هر پذیرشی قابلیت تبدیل به ویزا را ندارد

پس اگر من با مدیر تیم صحبت کنم اونا منو واسه آکادمی میخوان

سلام دوست عزیز بله می توانید شانس خودتان را امتحان کنید. با مکاتبه کردن می توانید شانستان را امتحان کنید

سلامی گرم و خسته نباشید خدمت شما
ببخشید من بیشتر نظرات کاربران محترم سایتتون رو مشاهده کردم و افرادی که بالای 21 سال سن دارند رو شما پیشنهاد تحصیل از طریق دانشگاه رو بهشون داده بودید
من خودم سنم بالای 21 هست و میخوام مهاجرت فوتبالی کنم و میخوام بدونم که منظورتون از تحصیل در دانشگاه یعنی دانشگاه خود آکادمی فوتبال تیم مورد نظر؟؟؟
میشه منظورتون رو درباره ی فوتبالیست شدن از طریق “”تحصیل در دانشگاه”” رو برایم توضیح دهید
خیلی خیلی ممنون از شما و پرسنل محترمتون

سلام دوست عزیز آکادمی های فوتبال وجود دارند که شما می توانید وارد شوید در کنار تحصیل کردن به صورت تخصصی در زمینه های رشته های ورزش تخصصی می‌توانید تحصیل هم داشته باشید مثلاً کالج‌های در انگلستان هست که الان با توجه به شرط سنی شما میشود برای کاهش اقدام کرد ولی بالای ۲۱ سال بروید خیلی سخت می‌شود

سلام دوست عزیز سوالم اینه که چگونه با باشگاه های اروپایی مکاتبه کنیم

سلام دوست عزیز شما میتوانید به وب سایت باشگاه ها مراجعه کنید و تقاضای پذیرش دهید از طریق ایمیل مکاتبه بفرمایید

من 15 سالم هست زبانمم خیلی خوبه فقط میخوام بدونم سنم خوبه

سلام دوست عزیز بله سن شما جهت تحصیل فوق العاده است و می توانید وارد مدارس انگلیس شوید فقط باید بتوانید از عهده هزینه ها بر آیید.

با سلام
دوست عزیز میتوانید وارد کالج های عمومی شوید و در ادامه برای اکادمی های تخصصی فوتبال درخواست دهید زیرا سن ورود به اکادمی تخصصی از 16 سال است.

سلام متین هستم ۱۴ ساله ببخشید میتونید بگید متقاضی ها چگونه پیشنهاد بازی در خارج میدن ایا حضوری بازی مارو میبینن و پیشنهاد بازی در خارج میدن یا غیر حضوری؟؟ چون خیلی میخواهم پیشنهاد بازی در خارج بگیرم .بازی ام عالی است لطفا جواب سوال منو بدید و راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز شما میتوانید با باشگاه‌های مختلف مکاتبه کنید و تقاضای پذیرش بدهید و ببینید کدام باشگاه به شما پاسخ می دهد و قبول می‌کند که شما وارد این باشگاه شوید از طریق تحصیل نیز میتوانید وارد شوید

سلام خسته نباشید فقط میخواستم بپرسم چگونه باید با باشگاه های اروپایی مکاتبه کنیم

سلام دوست عزیز شما می توانید به وب سایت باشگاه ها مراجعه نمایید و از طریق ایمیل با باشگاه ها مکاتبه نمایید زبان شما باید جهت مکاتبه خوب باشد

آها اوکی من 16 سالمه زبان خیلی خوبی دارم از بچگی هم فوتبال بازی می‌کردم فقط میخواستم بدونم که سنم برای رفتن خوبه و اگ باهاشون صحبت کنم اونا منو فقط واسه آکادمی قبول میکنن یا اگر بازیم خوب باشه برای تیم انتخاب میکنن

سلام دوست عزیز بله سن شما مناسب است و می توانید اقدام کنید مهاجرت از طریق تحصیل برای شما مناسب است که به آکادمی های فوتبال وارد شوید

سلام من از مطالبتون لذت‌ بردم‌ من ۱۴سالمه میخواهم به آکادمی فوتبال ثبت نام کنم من از ۷سالگی به فوتبال شروع کردم و خیلی خیلی به فوتبال علاقه دارم و ادامه فوتبال هم میکنم و استعداد های عالی هم دارم‌‌ من به کدام کشور برم‌که در فوتبال موفق شوم

سلام دوستان عزیز شما جهت آکادمی های فوتبال می توانید اقدام کنید فقط کافیست که با باشگاه های مختلف یا آکادمی‌های مختلف مکاتبه کنید و تقاضای پذیرش بدهید مثلاً یکی از آکادمی های مشهور در انگلستان است

سلام من از مطالبتون لذت بردم من ۱۴سالمه میخواهم به آکادمی فوتبال ثبت نام کنم‌ من به فوتبال از۷سالگی شروع کردم در مدرسه خودم رو ثبت نام کردم ادامه فوتبال هم میکنم من به فوتبال خیلی علاقه و استعداد عالی هم‌دارم به کجا برم که در فوتبال موفق شوم

سلام دوستان عزیز شما جهت آکادمی های فوتبال می توانید اقدام کنید فقط کافیست که با باشگاه های مختلف یا آکادمی‌های مختلف مکاتبه کنید و تقاضای پذیرش بدهید مثلاً یکی از آکادمی های موفق در انگلستان است

سلاممن اتباع هستم فوتبال در ایرانم بازی میکردم تا من هیچ مشکی بابت هزینه ندارم شما چه راهی رو پیشنهاد میکنید

با سلام
می تونید جهت شرکت در مدارس فوتبال و تحصیل در انگلستان اقدام کنید

سلام
در صورتی که سنمون بالای 21 سال هست چه جوری در کشور های اروپایی فوتبالیست شویم

با سلام
می تونید جهت تحصیل وارد کشورهای اروپایی بشید و بین تحصیل در تست های فوتبالی شرکت کنید

با سلام و وقت بخیر
شما باید برای دوره دانشگاهی اقدام نمایید و یا در صورتی که رزومه ورزشی قوی دارید، دعوت نامه از کارفرما و باشگاه ورزشی اخذ نمایید.

سلام من فاضل هستم
من خیلی به فوتبال وتمرین کردن علاقه مندم وخیلی هم استعداد دارم
وخیلی دوست دارم یک روز در تیمی خارجی بازیکنم ولی باید یکی برام راهنمایی دقیق بکند من ۱۷ ساله هستم
خیلی ممنونم

سلام و عرض ادب
می توانید برای آکادمی های قوتبال ثبت نام بفرمایید. در این خصوص دانستن سایر شرایط شما مانند میزان تمکن مالی و سطح زبان نیز لازم می باشد.

سلام
من فاضل هستم ۱۷ سالمه وخیلی خیلی به فوتبال علاقه مندم
وهمیشه تمرین میکنم خیلی هم با استعداد ولی یکی باید خیلی برام راهنما بکند
خیلی ممنونم

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام من
۱۲ سالمه
سابقه اکادمی و مسابقات فوتبال دارم و بازیمم عالیه
۲۰۰ تومن هم میتونم هزینه کنم ، چیکار کنم ؟
شرایط چگونه است ؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی بایستی در مدارس بین المللی کشور مقصد خود اقدام به پذیرش نمایید و در کنار تحصیل به فوتبال بپردازید نیاز است هزینه هایی که میفرمایید چندین برابر شود

سلام من ۱۲ سالم و در فوتبال استعداد عالی و خوبی دارم و من همه جا تست دادم و قبول شدم هیچ مشکلی هم برای پرداخت هزینه ها در آکادمی ندارم . اگر میشه راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز شما به راحتی می توانید برای آکادمی فوتبال انگلستان اقدام بفرماییدشما گنده کالج کالج فوتبال انگلستان به صورت حرفه ای ادامه می دهید این یک گزینه فوق العادست

سلام برای ورود به تیم های مطرح انگلیسی قانونا باید دیپلم آکادمیشون رو داشته باشیم؟
با تشکر

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام
من 14 سالمه و توي فوتبال خيلي استعداد دارم . ميخوام از ايران برم و توي انگليس فوتبال بازي كنم. مراحل ورود به اين آكادمي حرفه اي فوتبال توي انگليس چند تا هست ؟ نام ببريد ، و اينكه بعد از گرفتن مدرك ميتونم اقامت دائم بگيرم؟ و بعدش برم براي اينكه شهروند انگلستان بشم. خيلي عاشق ليورپول هستم. خيلي خيلي خيلي دوست دارم ي روز توي ليورپول بازي كنم مثل بازيكن هاي بزرگ الان ليورپول . چطوري ميتونم؟
ممنون

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام خسته نباشید متین هستم ۱۴ ساله ببخشید چطوری متقاضی ها در خارج پیشنهاد بازی از خارج میدن من در تیم جوانان نود ارومیه بازی میکنم و از همه انها کوچکتر هستم ولی از انها بهتر بازی میکنم ایا متقاضی حضوری بازیمونو میبینن یا غیر حضوری تا پیشنهاد بازی در خارج بدن؟؟

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

من ۱۷ سالمه و به فوتبال علاقه زیادی دارم و فوق العاده خوب بازی میکنم و مطمعنم که در هر اکادمی بازی کنم منو سریع انتخاب می کنند.من میخوام در تیم های معتبر اروپایی بازی کنم، لطفا راهنمایی کنید که از چه طریقی این کار را کنم.
چون در ایران فوتبالیست شدن سخته و خیلی طول میکشه که ادمو انتخاب کنند و بعد از انتخاب شدن باید شانس داشته باشی که دعوتت کنند به تیم های خارجی.
به همین دلیل منو راهنمایی کنید

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

با سلام بنده ۱۶ سالمه و از بچگی تمرین کردم همه جا تس دادام قبول شدم حتی پیش اقای فیروز کریمی که تیم ستارگان ایران محل تست گیری شم نازی اباد بود اقا فیروز معاونشو فرستاد گفت به اون چند بچه پاکدشت بگو بیان خلاصه ما قبول شدیم وارد ماجرا نمیشم ما ما که منظورم منو بچه محلمون دو سه نفریم که تصمیم گرفتیم خودمون روازاین جا نجات بدیم بریم جایی که پیشرفت باشه با تشکر

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

دوستان من می خوام فوتبالیست شم حالا نیاز نیست جایی برم ولی همین ایران از طریق چه کسی وارد شوم می گید

سلام دوست عزیز جهت اقدام برای فوتبالیست شدن شما باید استعدادهای خود را به باشگاه های مختلف نشان دهید و با آن ها از طریق سایت شان و روابط عمومی شان مکاتبه بفرمایید

ببخشید برای کشور های اروپایی مثل پرتغال و اسپانیا و یونان ویزای فوتبالی میدن؟؟
سنم 24

سلام و عرض ادب
در ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و همین طور شانس اخذ ویزای شما
و همینطور شما راه های مختلفی با توجه به سنتان برای ورود به کشور های اروپایی دارید
در این خصوص میتوانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید

سلام ۱۴ سالمه میخوام فوتبال شرکت کنم فوتبالم خوبه

با سلام
دوست عزیز آکادمی تخصصی فوتبال در انگلیس وجود دارد که میتوانید به صورت حرفه ایی این رشته را ادامه داده و حتی شانس پیوستن به تیم های مطرح را پیدا نمایید. در کنار ورزش تخصصی شما میتوانید ادامه تحصیل داده و مربیگری ورزشی یا مدیریت ورزش را در دانشگاه بخوانید.

سلام من ۱۴ سالمه نمیدونم باید چجوری بشم فوتبالیست ولی خیلی دوست دارم موفق شم در این زمینه چکار کنم چجوری تست بدم لطفا کامل راهنمایی ام کنید

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

من مخوام فوتبالیست شوم

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام ببخشید میخواستم در باره همین کالج تخصصی در کشور انگلیس که کم بیشتر معلومات بدهید
مثلا چگونه عضو شاگردان این کالج شوم و مخارج اش چقدر خواهد بود

با سلام
دوست عزیز در صورتی که شرایط سنی شما بین 16 تا 21 سال است و بدوجه حدود 30 هزار پوندی دارید میتوانید با موسسه تماس بگیرید تا استارت کار خود را بزنید.

ببخشید برای سنین 25 سال دوره آموزشی نمیزارن و بعد پایان دوره بتونیم وارد تیم های مطرح شیم؟
فقط زیر 21 دوره میزارن؟؟
یعنی الآن من 25 سالمه باید فوتبال رو فراموش کنم؟
لطفا کمکم کنید

با سلام
شما باید با دوره کارشناسی ارشد وارد محیط شوید و مهارت کسب نمایید.

سلامم وقتون بخیر
من محمد 16 سالمه و عاشق فوتبال هستم ولی تا هالا جای بخوسوسی بازی نکردم اما داخل فوتسال 4 سال تمرین کردم ولی اگر بخواهم در فوتبال تمرین کنم و به خارج بخواهم برم
بنزر شما باید چکار کنم
ایا مدرسه تخصصی در مشهد صراق دارید
که در انجا تمرین کنم و بتوانم بورسیه برای انگلیس بگیرم
چون واقعا فوتبالم خوبه ولی نمیدونم کجا باید برم
ایا به نظرتون به داخل تیمه {{سهند خراسان}}بروم میتوانم در اننجا رشد کنم و به خارج برم
چون هدفم تیم های خارجی هستند

سلام و ارادت
برای دبیرستان های انگلستان اسپانیا اتریش فرانسه که تخصصی فوتبال رو به شما اموزش میدن میتونید اقدام کنید دوست عزیز

ایا من میتوانم در سن ۱۵ سالگی فوتبال را شروع کنم

سلام و درود بله دبیرستان های خصوصی هستن که بهتون اموزش میدن

با سلام و وقت بخیر خدمت شما
ببخشید در صورت داشتن گلدن ویزا کشوری اروپایی مثل پرتغال ؛
26 سالم هست و سابقه بازی و قرارداد نداشتم
آیا با این شرایط سنی میتونم با تیم های مطرح قرارداد ببندم؟؟؟ خییییلی به فوتبال علاقه دارم

سلام و درود با گلدن ویزا یا بدون گلدن ویزا اگر باشگاه شمارو بخواد میتونید قرارداد ببندید

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
من افغانستانی هستم الان۱۸سال دارم . تو ایران زندگی میکنم میخوام فوتبالیست شم.
آیا امکانش هست تو ایران بتونم فوتبالیست شم ؟
یا باید برم اتریش ؟

سلام و درود هرجا میتونید کلاس های فوتبال رو شروع کنید

سلام من ۱۵سالمه و خانواده ای نصبتا فقیر دارم ایا میتونم به مهاجرت وبازی در اکادمی های انگلستان یا…. فکر کنم

با سلام
دوست عزیز برای تحصیل در اکادمی تخصصی فوتبال انگلیس باید حدود 30 هزار پوند بودجه داشته باشید.

سلام خوب هستید آدرس شما در تهران کجاست؟

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز شما می توانید خدمات مشاوره را به شکل آنلاین دریافت نمایید.

سلام بنده مهدی رستمی هستم ۱۴ ساله از استان البرز شهر کرج . بنده وضع مالی ام صفر است اما از بچگی فوتبال بازی کردم . بازی ام رو هر کی از بزرگان فوتبال مثلا معلم ها و مربی های باشگاه ها دیده پسندیده .

سلام و ارادت دوست عزیز بدون وضعیت مالی مناسب امکانش نیست و باید اول تو یه باشگاه بازی کنید و پول جمع کنید

با سلام و وقت بخیر خدمت شما
ببخشید در صورت داشتن گلدن ویزا در کشوری اروپایی مثل پرتغال..
* سنم 25 هست
* سابقه باشگاهی هم نداشتم
آیا میتونم رزومه بنویسم و شانس قرارداد با تیم های مطرح را دارم

سلام و درود بله اگر سطح شما قوی باشه واقعا ممکنه قبول کنن

سلام تو اکادمی انگلستان بعد دوره دوساله به تیم لیگ برتری انگلستان میریم؟

باسلام
اگر در تست های استعدادیابی به خوبی بدرخشید شاید بتونبد وارد تیم های مطرح بشید

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام خسته نباشید متین هستم ۱۴ ساله ببخشید من کسانی را میشناسم که بدون رزومه و مکاتبه با باشگاه های مختلف به تیم های اروپایی دعوت شده اند میخواهم بدانم که چطوری میان بازیمونو میبینن و پیشنهاد بازی در خارج میدن؟؟حضوری میان میبینن یا غیر حضوری؟؟

سلام و درود در این خصوص باید با باشگاه مورد نظر مکاتبه کنید. موسسه میتونه برای شما دبیرستان های مخصوص تمرین فوتبال ثبت نام کنه دریافت پیشنهاد بازی از باشگاه ها به عهده متقاضی هست

سلام آیا ممکنه پس از 2 سال برگشت بخوریم

با سلام
دوست عزیز در صورتی که سوء پیشینه نداشته باشید، اقامت کاری یا تحصیلی داشته باشید، مشکلی ندارید و میتوانید اقامت دائم و در ادامه درخواست پاسپورت دهید.

سلام من امیرحسین هستم علاقه زیادی ب فوتبال بازی کردت دارم و در حد بالا بازی میکنم اما در تیم های مطرح سابقه بازی نداشتم.
می خواستم بدونم شرایط لازم برای پذیرش در تیم های مطرح انگلیس به چه شکل هست؟و رزومه ای که لازمه باید چه نوع اطلاعاتی رو درونش ثبت کنیم؟ و چگونه با مسئولین باشگاه مکاتبه کنیم؟
ممنون میشم پاسخ بدین

سلام و عرض ادب دوست گرامی برای بازی فوتبال در تیم های مطرح بایستی از این تیم ها دعوت نامه کاری داشته باشید در صورتی که کمتر از 19 سال سن دارید می توانید برای تحصیل خود به برترین کالج های انگلستان که دارای آکادمی های قوی فوتبال می باشند اقدام فرمایید و از این طریق ورزش خود را دنبال کنید

سلام . وقت بخیر
من دوسال دیگه دیپلم را در ایران می گیرم و قرار است به انگلیس مهاجرت کنم . من در باشگاه شاهین تهران مشغول بازی بودم و درآستانه پیوستن به تیم پایه پرسپولیس بودم که به دلیل درخواست رشوه و مخالفت پدرم دیگر نتوانستم به فوتبال ادامه بدم . می خواستم بدونم سن ۱۸ سالگی برای تست دادن و پیوستن به یک تیم خارجی دیر نیست ؟ لطفا جواب بدهید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز در صورتی که هدف شما مهاجرت است، توصیه میکنم سریع تر اقدام کنید زیرا قوانین مهاجرت مدام تغییر میکند. کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

من خیلی به فوتبال اعلاقه دارم ولی تا الان شرایط اینکه تست بدم رو نداشتم الان ۱۹سالمه میخوام برم برا تست بنظر شما دیر نیست

سلام و درود اگر شرایط خوبی دارید میتونید تست بدید ولی بهتره اول با ویزای تحصیلی یا زبان وارد اروپا بشید که امکان تست وجود داشته باشه

سلام ببخشید امکان آموزش زبان نداره یا…….. بعد از دو سال ممکنه برگشت بخوریم

با سلام
دوست عزیز برای ورود به اکادمی با توجه به شرایط سنیتان نیاز است تسلط کافی به زبان داشته باشید. در محیط زبان شما تقویت خواهد شد. در خصوص روند اقامتی خود تا زمانی که به صورت قانونی اقامت تحصیلی و یا کاری داشته باشید مشکلی نخواهید داشت.

سلام من میخواستم بدونم چجوری باید با باشگاه ها خارجی مکاتبه کنم؟

سلام و درود
کار آسونی نیست و باید اول تو رشته خودتون تا حدودی شناخته شده باشید.

سلام من فوتبال را دوست دارم
دوستدارم اولین تیمی که شرو به فعالیت کنم یه تیم کشور قطر باشه
چکار باید کنم
لطفا راهنماییم کنید؟

سلام دوست عزیز شما میتوانید با باشگاه‌های مختلف در قطر مکاتبه کنید و تقاضای پذیرش کنید این ها تماما وابسته به رزومه شما از اینکه در ایران تا الان چه رزومه ای داشته اید خیلی مهم است

سلام من ۱۸سال سن دارم شرایط مالی ۰)زبان خاصی بلد نیستم تا حالا تو هیچ تیمی بازی نکردم سطح فوتبالم خوبه از بچگی بازی کردم ولی نه حرفه ای شرایط بازیم فقط تو خاکی بوده تا حدودی افرادی که در فوتبال خوب بودن بهم گفتن بازیت خوبه شرایط وارد شدن به اکادمی فوتبال در خارجچطور است.

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای ورود به تیم های ورزشی شما باید با باشگاه ها مکاتبه نمایید، تست ورزشی داشته باشید تا بتوانید دعوت نامه دربافت نمایید.

سلام خسته نباشید متین هستم ۱۴ ساله ببخشید میتونید بگید چطوری از خارج بازیمونو میبینن و پیشنهاد بازی در خارج میدن؟؟از راه مستقیم( حضوری) بازیمونو میبینن یا غیرمستقیم؟؟

با سلام
دوست عزیز شما باید ابتدا مکاتبه نمایید و در خصوص تست و نحوه مصاحبه با باشگاه مورد نظر صحبت نمایید.

سلام خسته نباشید متینم ۱۴ ساله ببخشید میتونید بگید چطوری از خارج پیشنهاد میدن؟؟چطوری بازیمونو میبینن و پیشنهاد میدن و چطوری با ما ارتباط برقرار میکنن؟؟از راه مستقیم بازیمونو میبینن یا غیر مستقیم؟؟

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام من یک مهاجر افغانی در ایران هستم و به فوتبال علاقه دارم چگونه می توان به فوتبال حرفه ای راه پیدا کرد وضع مالیه مان هم زیاد خوب نیست

سلام دوست عزیز شما میتوانید با باشگاه‌های مختلف مکاتبه کنید یا اینکه برای مدارس مختلف کشور هایی که دوست دارید اقدام کنید در کنار تحصیل به ورزش فوتبال هم بپردازید

سلام ببخشید امکان داره که از مدارس فوتبال ایران شناخته بشیم؟ممنون

سلام و درود مدارس فوتبال تو ایران باید خودتون تخقیق کنید دوست عزیز

سلام من یکی از مهاجرین افغانی در ایران هستم به ورزش فوتبال علاقه ای زیادی دارم اما شرایط امکان پذیر نیست میتوان اخذ پذیراش برای آموزش فوتبال بگیرم

سلام دوست عزیز شما باید اجازه قانونی خروج از کشور ایران را داشته باشید یا اینکه از افغانستان اقدام کنید از طریق تحصیل می توانید به هدفتان برسید

سلام متین هستم ۱۴ ساله ببخشید میتونم با شما از طریق واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشم؟؟

سلام دوست عزیز شما از طریق لینک زیر می تونید با مشاورین ما در ارتباط باشید به لینک زیر مراجعه کنید و حس راه های ارتباطی با ما مطلع شویدhttps://malekpourmie.com/contact-us/

با سلام
دوست عزیز از لینک زیر اقدام نمایید.https://malekpourmie.com/contact-us/

سلام عزیز
من میخوام برای تحصیل اقدام ویزا کنم
1 رزومه برای باشگاه های خارجی چه پروسه ای داره و چقدر زمان میبره؟
خواهش میکنم کمکم کنید

سلام دوست عزیز رزومه شما باید شامل تمامی مدارک علمی که تا الان اخذ کرده باشه به علاوه ریزنمرات سن شما انگیزه نامه شما و اینکه دلیل شما چی هست که یک کشوری و یک دانشگاه را به عنوان هدف انتخاب کردید

مجدد سلام وقت بخیر. ببخشید در صورت داشتن گلدن ویزا ، رزومه پروسه اش چیه و چقدر زمان میبره؟

سلام دوست عزیز شما اگه گلریزان یه کشور را داشته باشید به راحتی می توانید به کشور وارد شوید و با باشگاه‌های مختلف این کشور صحبت کنید هم حضوری هم به صورت اینترنتی هم می‌توان مکاتبه کنید

با عرض سلام من در سن 15سالگی هستم میخواهم یک فوتبالیس خوب باشم و در تیم لیگ برتری باشم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید با تشکر

سلام دوست عزیز شما میتونید برای باشگاه‌های مختلف اقدام کنید حتی یک سری از باشگاه ها خودشون آکادمی فوتبال دارند مثل انگلستان آکادمی فوتبال دارد شما میتونید به انگلستان مهاجرت کنید و از طریق این آکادمی ها وارد شوید

سلام متین هستم ۱۴ سالمه ببخشید تو این دوران کرونا نمیدونم چطوری چهره ای شناخته شده یا کسی از خارج بازی ام را ببیند تا پیشنهاد بازی در خارج را بگیرم و نمیدونم چطوری با باشگاه های مختلف مکاتبه کنم لطفا راهنمایی کنید چون خیلی میخواهم پیشنهاد بازی در خارج بگیرم و بازی ام خیلی خوب است.

سلام دوست عزیز شما میتونید از طریق ایمیل رزومه خودتون رو برای باشگاه مختلف ارسال کنید این یک راه هست راه دیگر این است که شما از طریق تحصیل وارد یک کشور بشید و در کنار تحصیل کردن به حرفه فوتبال و ورزش هم بپردازید

با سلام من 21 سال دارم و مشغول تحصیل در رشته مهندسی هستم و استعداد فوتبالیم فوق العاده است و تا الان همیشه نامید بودم که اینده ای تو ایران ندارم و امیدم به خارج از کشور بود که شده بود یه رویا برام توی این 5 سال میخواستم بدونم با این شرایطم شانسی دارم تا بتونم به یه باشگاه خارجی بپیوندم؟ چه مراحلی باید طی کنم زبانم هم خوبه در حد نمره 7 ایلتس هستم

سلام دوست عزیز شما برای اینکه بخواهید فوتبالیست به شیوه در باشگاه‌های مختلف انشاالله استخدام بشید باید بتونید با باشگاه‌ها مکاتبه کنید یا اینکه از طریق تحصیلی وارد بشید شما می تونید با باشگاه‌ها مکاتبه کنید جاب افر اخذ کنید و با ویزای کاری تشریف ببرید ویزای تحصیلی بسیار مناسب است.

سلام مجدد خب من اگه توی یکی از مدارس ترکیه شروع به تحصیل کنم تو همون ماه اول مدیریت مدرسه به من کمک خواهد کرد تا به یکی از اکادمی فوتبال اونجا ثبت نام کنم منظورم مدرسه فوتبال نیست که همون اول گفتم

سلام دوست عزیز شما می توانید برای مدارس ترکیه اقدام کنید و در کنار تحصیل بتوانید کار کنید یکی از کارهایی که شما نمی‌توانید انجام بدهید کار در زمینه رشته های تخصصی است که می‌تواند به باشگاه‌های مختلف صحبت کنید و پذیرش اخذ کنید

سلام وقت بخیر
من میخوام با خرید ملک (500 هزار یورو) ویزام رو بدون دردسر بگیرم. زبانم هم اوکی هست. پس تا اینجا مشکل ویزا و زبان ندارم
25 سالم هست و حالا میخوام بدونم برای این رده سنی هم یک دوره آموزشی میزارن و بعد پایان دوره وارد تیم های مطرح بشم؟؟؟

سلام دوست عزیز شما با اخذ اقامت در کشوری نظیر پرتغال و یونان اسپانیا می توانید گلدن ویزا اخذ کنید با داشتن اقامت دیگر می توانید با باشگاه های مختلف مکاتبه کنید صحبت کنید و پذیرش اخذ کنید این امر کاملا به رزومه و توانایی های شما وابسته است.

ببخشید وقتی مکالمه کردم و در صورتی که رزومه ام از طرف تیم مقابل قبول شد باید مستقیم تست بدم یا دوره آموزشی میزارن؟ اگه بشه یه دوره آموزشی بزارن خیلی خوب میشه

سلام دوست عزیز این مطالب کاملا به باشگاه و کارفرما و اسپانسری که شما را انتخاب می کند بستگی دارد راه ورود شما می تواند به راحتی تحصیلی باشد که هم مناسب و هم کم ریسک است

سلام متین هستم ۱۴ ساله ببخشید من فقط سابقه بازی در یک تیم را دارم بخاطر همین نمیدونم چطوری رزومه بنویسم و با باشگاه های مختلف مکاتبه کنم و پیشنهاد بازی در خارج را بگیرم.میتوانید کمکم کنید

سلام دوست عزیز جهت اخذ پیشنهاد بازی باید چهره ای شناخته شده باشید یا اینکه شخصی از باشگاهی بازی شما را دیده باشد و شما را بشناسد یا اینکه خودتان میتوانید با باشگاه های مختلف مکاتبه کنید و پیشنهاد دریافت کنید در این مسیر حتی می توانید برای آکادمی فوتبال انگلیس نیز اقدام کنید تقریبا سالی ۴۰ هزار پوند هزینه دارید.

سلام من 12 سالمه و استعداد خیلی خوبی در فوتبال دارم من مشکلم برای مهاجرت مدرک زبان انگلیسی هست و خانواده من سوال من این بود که برای مهاجرت حتمی باید مدرک زبان داشت یا نه مثلا برای ورود به لاماسیا بارسلونا حتمی باید مدرک زبان داشت چون من نسبت به سنم دروازه بان فوق ال اده ای هستم واینکه برای تست دادن برای اکادمی های اروپا باید چیکار کرد باید برم اونجا یا راه دیگه ای هست و اینکه اگه من الان فولتبال تو ایران ادامه بدم ودر چند سال بعد برم اروپا شانس موفقیتم کم میشه

سلام و عرض ادب
با توجه به سن شما در حال حاضر بهتر است برای تحصیل مدارس اقدام بفرمایید ارائه مدرک زبان در مقطع مدرسه اجبار نیست و بعد از تقویت زبان خود وارد آکادمی های قوتبال شوید.

سلام من 18سالمه و میخام توی فوتبال پیشرفت کنم البته ط خارج چکار کنم؟ لطفن کمک کنید 🙏

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام من 19 سالمه میتونم از طریق مدارس توی ترکیه برای ثبت نام توی آکادمی فوتبال اونجا اقدام کنم از طریق کدوم مدارس بهتره فرقی نداره واسم که برای ثبت نام کردن توی آکادمی شرایط خاصی لازمه وانکه من مدرسه فوتبال نرفتم ولی استعداد فوتبال دارم

سلام دوست عزیز شما باید ابتدا با کالج های مربوطه مکاتبهدنمایید ببینید کدام کالج با توجه به رشته شما به شما پذیرش می دهد. قطعا داشتن انگیزه نامه عالی می تواند شانس شما جهت پذیرش بالاتر ببرد.

سلام من ۱۲سالمه و خیلی به فوتبال علاقه دارم باید چیکار کنم شناخته شوم؟ ممنون

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.
با شرایط سنی که دارید میتوانید ابتدا وارد کالج های عمومی شده و سپس وارد کالج های تخصصی شوید.

من میتونم از طریق مدارس توی ترکیه برای رفتن به اکادمی فوتبالشون اقدام کنم ایا اونا منو معرفی میکنن وچقدر زمان میبره این کارو بکنن ویه فرد عادی که فقط استعداد داره و مدرسه فوتبال نرفته میتونه به این کار اقدام کنه

ا سلام
در ابتدا باید وارد بشید و تحصیل کنید و بعد جهت تست ها اقدام کنید و شانس خودتون رو امتحان کنید

سلام متین هستم ۱۴ سالمه ببخشید چطوری میتونم رزومه درست کنم و با باشگاه های مختلف مکاتبه کنم تا پیشنهاد بازی در خارج بگیرم؟؟و چطوری با باشگاه مکاتبه کنم؟؟بازی ام خیلی خوب است

سلام دوست عزیز شما جهت درست کردن cv یا رزومه می توانید از محصول گام به گام تا کار خارج از کشور ما کمک بگیرید در این محصول کاملا توضیح دادیم که چگونه رزومه خود را بنویسید جهت مکاتبه با باشگاه ها به سایت باشگاه ها مراجعه کنید و به انگلیسی یا زبان آن کشور مکاتبه کنید.

سلام خسته نباشید ببخشید خواستم بپرسم که من خیلی از افراد را میشناسم که مثل من بازی میکنند و تیم های خارجی انهارا جذب کرده اند میتونید بگید که چه راهی وجود دارد من هم مثل انها مورد جذب تیم های خارجی قرار بگیرم؟؟ بازی ام خیلی خوب است.

سلام دوست عزیز شما باید بتوانید رزومه ای مناسب از خود درست کنید و با باشگاه های مختلف مکاتبه نمایید تا بتوانید پیشنهاد دریافت کنید.

ببخشید چطوری این کار رو بکنم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز شما جهت درست کردن cv یا رزومه می توانید از محصول گام به گام تا کار خارج از کشور ما کمک بگیرید در این محصول کاملا توضیح دادیم که چگونه رزومه خود را بنویسید جهت مکاتبه با باشگاه ها به سایت باشگاه ها مراجعه کنید و به انگلیسی یا زبان آن کشور مکاتبه کنید.

https://malekpourmie.com/product/%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1/

سلام من ۱۲سالمه وخیلی علاقه به فوتبال دارم بازی کردنم خوبه باید چکار کنم تا شناخته شوم؟ممنون

سلام دوست عزیز باید در باشگاه های مختلف تجربه بازی داشته باشید یا اینکه از طریق تحصیل وارد کشور هدف شوید و در کنار تحصیل به کار ورزشی بپردازید.

با سلام
دوست عزیز شما میتوانید وارد آکادمی های تخصصی فوتبال شوید تا به صورت حرفه ایی و آکادمیک مهارت شما ارتقا پیدا کند و از این طریق شانس ورود به تیم های ورزشی و حتی تحصیلات اکادمیک در حوزه ورزش مثل مربیگری و مدیریت ورزش را داشته باشید.

در کشور ایران چقدر هزینه آکادمی باید کنیم؟؟در چه سنی می توان وارد تیم های حرفه ای شد؟؟؟

با سلام
دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور برای اکادمی تخصصی در کشورهای دیگر نظیر انگلیس خدمات ارائه میکند.

ایا چاق ها هم می توانند فوتبالیست شوند من یکی از اون چاق ها هستم که می خواهم یک فوتبالیست حرفه ای بشوم استعداد های زیاد در فوتبال دارم اما کارهای نمایشی کم بلدم اما با همون تعداد کم خیلی ها را دریبل کردم و بهشون گل زدم از کوچک تا بزرگ می شه لطفا بهم کمک کنید اول خدا بعد مادر بعدش هم توصیه های شما

سلام دوست عزیز قطعا جهت موفقیت در هر زمینه ای باید ابتدا شرایط اولیه ای را داشته باشید. همین که در خود استعدادات لازم را می بینید این خود قدم مهمی است. قطعا شما هم می توانید با تکیه بر اصول موفقیت موفق شوید و در زمینه مورد نظر خویش پیشرفت کنید.

سلام من ۱۴ سالمه استعدادم خوبه بعد میخوام بهترین اکادمی کدومه تو خارج تا بیشتر پیشرفت کنم تا به تیم های معروف برم

سلام
می تونیم برای چند آکادمی اقدام کنیم
می تونید با موسسه تماس بگیرید و در این خصوص مشاوره دریافت کنید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز در صورتی که تمکن مالی مناسبی داشته باشید میتوانید برای کالج های مختلف در انگلیس، اسپانیا، فرانسه، اتریش، سوئیس و… اقدام داشته باشید.

سلام من چجوری میتونم تو کشور چک تست بدم؟

با سلام
باید با تیم های مختلف مکاتبه کنید، رزومه شما ارزیابی شود و در صورت تایید، شرایط لازم برای انجام تست فراهم شود.

سلام من 18 سالمه محل زندگیم سیستان و بلوچستان زابل هس 8 سالی میشه که فوتبال بازی میکنم و استعداد بینظیری در فوتبال دارم چطور میتونم برا یه تیم لیگ برتری بازی کنم کجا باید برم چیکار باید کنم لطفا راهنمایی کنید

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

سلام دوست عزیز ما دوقلو هستیم و کاملا حرفه ای 23 سال سن داریم ولی سطح فوق العاده خوبی داریم هافبک چپ و راست و مهاجم هستیم ،و میخواستم ببینم از نظر مالی اوکی باشیم یعنی در حدی باشیم که مهاجرت کنیم امکان دیده شدن هست ؟؟؟و اینکه سربازی نرفتیم و زبان رو حرفه ای بلد نیستیم ؟؟ولی از نظر فوتبالی سطح خوبی داریم

سلام دوستان عزیز جهت مهاجرت شما باید اجازه قانونی خروج از ایران را داشته باشید یکی از راه های مهاجرت شما مهاجرت از طریق تحصیل است که در کنار تحصیل می توانید به حرفه ورزشی خودتان هم بپردازید

سلام من ۱۵ سالمه استعداد بالایی دارم اما دیده نمیشم
از شما خواهشمندم یه راه بذارید جلوی من همه شرایط رو میپذریم تمام دارایی خانوادم هم میذاریم فقط یه راه باشه

با سلام
دوست عزیز شما میتوانید وارد مدارس و کالج های تخصصی شوید تا به صورت حرفه ایی مهارت های اکادمیک و فنی خود را ارتقا داده و هم شانس ورود به تیم های ورزشی مختلف را داشته باشید.

خب چطور باید وارد کالج و مدارس شوم از چه طریق چطور ؟

سلام دوست عزیز شما می توانید از یک وکیل جهت این امر استفاده بفرمایید ما جهت کالج فوتبال انگلیس اقدام می کنیم شما در صورتی که از پس هزینه های تحصیل در انگلیس بر می آیید می توانید برای این کالج اقدام بفرمایید.

سلام ببخشید من میخاستم یه کلیپ از بازیه خودم یا موقع تمرین اماده کنم و بفرستم برای یکی از اشناهام ک در سوئد هستن
و اون هم ب اکادمی نشون بدع و ک نظرشون چیه
میخاستم بگم ک در کل این راه شدنیه یعنی تا حالا کسی این راهی ک من گفتم بتونن؟؟؟
اگوجوابه منو بدین واقعا ممنون میشم🙏🏻🙏🏻🙏🏻

با سلام
در صورتی که کالج مورد نظر شرایط شما را بپذیرد امکان پذیر است.

سلام. وقتتون بخیر
ببخشید من تازه 24 سالم شده و استعداد و پشتکارم بی نظیره و ب دلیل مشکلات نتونستم فوتبالم رو در انگلیس زود تر ادامه بدم , بودجه و زبانم اوکی هس حتی حاضرم 60000 پوند پرداخت کنم , میخواستم بدونم میشه 1 سال آموزش ببینم آماده بشم و بعد وارد تیم های حرفه ای بشم , از 16 سالگی آموزش دیدم و در دسته 2 بازی میکردم ولی مصدومیت داشتم و خیلی مشکلات ی چن وقت از میادین دور بودم ب خاطر همین اگه بشه ی دوره آموزشی ببینم که دوباره آماده و ریکاوری شم و بعد وارد تیم حرفه ای شم؟؟؟
واقعا میشه؟؟؟
خیلی حالم داغونه لطفا پاسخم رو درست و کامل بدین

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با شرایط سنی که دارید در صورتی که حداقل دیپلم 12 ساله داشته باشید میتوانید برای دانشگاه اقدام کنید. البته برای انگلیس با توجه به شرایط سنی که دارید ممکن است ریسک ویزا داشته باشید و بهتر است برای کشورهای دیگر اروپایی اقدام کنید.

سلام ببخشید من وضعیت مالی خوبی ندارم ..و بازیکن خوبی هم هستم
اما به خاطر هزینه زیاد نمیتونم وارد تیم های ایران و اروپا بشم ..
لطفاً منو راهنمایی کنید ..که چگونه به تیم های خوب اروپایی بپیوندم

با سلام
دوست عزیز شما برای ورود به تیم های ورزشی باید دعوت نامه داشته باشید.

سلام وقت بخیر من یک بازیکن خوب هستم میخوام تو تراکتور بازی کنم چه چیزی لازم است

با سلام
شما باید برای تیم مورد درخواست تست دهید.

من فوتبالو خیلی دوسدارم چطوری میتونم بازی کنم در پرسپولیس

با سلام
باید برای بازی در این تیم مصاحبه و تست دهید.

من ۱۶ سالمه از استان اذربایجان غربی شهرستان مهابدد من یه پسر کوردم که میخوان وارد یه تیم استقلال یا مرس پولیس شوم مهم نیس کودم یکی فقط بتوانم فوتبالیست شوم برایم یک دونیا میرزد فقط اگر میشه به من بگید باید با کی مشورط کنم ممنون میشم

با سلام
دوست عزیز موسسه ملک پور در خصوص مهاجرت از ایران به کشورهای دیگر خدمات ارائه میکند. شما برای ورود به تیم های داخلی باید با تیم مورد نظر مکاتبه نموده، تست دهید و در صورت تایید قرارداد منعقد کنید.

سلام من بازیکن خوب هستم اما نمیدانم کجا بروم تا به تیم ها ملحق بشوم و نمیدانم با کی مشورت کنم میشه شما به من کمک کنید

با سلام
دوست عزیز در صورتی که شرایط سنی مناسب، بودجه کافی، تسلط به زبان داشته باشید می توانید وارد کالج های تخصصی فوتبال شوید تا دسترسی به تیم های مختلف داشته باشید و هم به صورت اکادمیک این حرفه را دنبال کنید.

میخواهم در فوتبال شرکت کنم

با سلام
دوست عزیز آکادمی های تخصصی فوتبال در سنین نوجوانان در کشورهای مختلف وجود دارد نظیر انگلیس. میتوانید با ورود به این کالج ها آینده حرفه ایی خود را بر اساس استعداد خود بسازید.حتما با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من میخام در استقلال شرکت کنم به بازی خیلی علاقه دارم

با سلام و وقت بخیر
شما باید در باشگاه مورد نظر تست دهید و در صورت قبولی وارد تیم خواهید شد.

آیا اتباع خارجی هم می تونن در پرسپولیس یا تیم های دیگر بازی کنن اگر جواب مو بدین ممنون میشم

با سلام
بله در صورتی که قرارداد داشته باشید.

سلام خسته نباشید،می خواهم فوتبالیست شوم و در اروپا بازی کنم،چه کار کنم؟

با سلام
دوست عزیز کالج تخصصی فوتبال در کشور انگلیس شرایطی فراهم اورده تا شما بتوانید به صورت اکادمیک و همینطور عملی در این رشته وارد شوید. شما می توانید بعد از اخذ دیپلم از این کالج وارد تیم های ورزشی مورد علاقه خود بر حسب توانمندی خود شوید و یا اینکه تحصیلات اکادمیک خود را در دانشگاه برای مربیگری و یا مدیریت ورزش ادامه دهید.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

اگر شما استعداد خوبی در فوتبال داشته و توانایی انجام تمرین و کار سخت برای ارتقاء و پیشرفت خود را دارید، پس این شغل مناسب شماست.
 
به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای شما عضو یکی از تیم های داخلی و یا خارجی می شوید. بسته به سطحی که بازی می کنید، ممکن است شما کارهای دیگری از جمله مصاحبه با مطبوعات و یا آموزش به نوجوانان را انجام دهید. شما باید انسان رقابت پذیری بوده و بتوانید در یک تیم به خوبی کار کنید. همچنین باید خودتان را از نظر بدنی آماده و پرانرژی نگه دارید.
 
 اغلب فوتبالیست های حرفه ای یادگیری مهارت های فوتبالی خود را از سن نه، ده سالگی آغاز کرده و در تیم های نوپا، محلی و مدرسه ای بازی می کردند. به مرور با پیشرفت در بازی شان، در تیم های بزرگتر و حرفه ای تر وارد شدند.
مسابقات فوتبال معمولا در بعد از ظهرها و روزهای تعطیل برگزار می شود. در بسیاری موارد همراه تیم تان به شهرهای دیگر و گاهی به خارج از کشور سفر کرده و مدت زیادی را از خانه دور خواهید بود. در اغلب روز ها نیز تمرین دارید به خصوص در صبح های زود.
 
در فوتبال، بازیکن فردی است که بر پایهٔ قوانین فوتبال٫ فوتبال بازی می‌کند. در یک بازی فوتبال هر تیم ۱۱ بازیکن دارد که یکی از آن‌ها دروازه‌بان است و بقیه یا پدافندگر یا بازیکن میانه و یا مهاجم هستند.

دروازه‌بان : در بازی فوتبال به کسی که برای نگهداری و محافظت از دروازه می‌کوشد و مانع ورود توپ به داخل آن می‌شود دروازه‌بان می‌گویند. دروازه‌بان تنها بازیکنی است که می‌تواند از دستانش برای گرفتن توپ استفاده کند.

 مدافع/پدافندگر : مدافع یا پدافندگر بازیکنی است که در پشت هافبک‌ها قرار دارد و پیشترین و اولین هدفش پشتیبانی از دروازه‌بان است. وظیفهٔ اولیه او جلوگیری از حریف است برای گل زدن.

 هافبک/بازیکن میانه : هافبک یا بازیکن میانه بازیکنی است که جایگاهش بین پدافندگر(مدافع) و مهاجم است. وظیفهٔ اصلی آن‌ها بی بهره کردن تیم حریف از توپ است(که معمولاً با تکل انجام می‌شود)٫ تا توپ را به تصرف خود درآورند و برای مهاجمان خودی بفرستند

  فوروارد/مهاجم : فورواردها یا مهاجمان بازیکنانی هستند که در نزدیک‌ترین ردیف به دروازهٔ حریف بازی می‌کنند که مسئولیت گل زدن را دارند.چگونه عاشق فوتبال شویم


 
 

فعالیت های روزانه شما به سطح تیم تان بستگی دارد ولی در همه سطوح شما فعالیت های زیر را انجام می دهید:


بازی در مسابقات لیگ

شرکت در جلسات تمرین به طور منظم برای بهبود مهارت های حرفه ای و حفظ و تقویت آمادگی جسمانی

کار کردن روی تاکتیک ها، اغلب همراه با تماشای مسابقات مختلف برای تحلیل نقاط ضعف و قوت خود

کار کردن با متخصصانی از جمله فیزیوتراپها، روانشناسان ورزشی و مربیان

حفظ رژیم های غذایی بر اساس توصیه های متخصصان تغذیه و پزشکان

همچنین گاهی شما در برنامه های تبلیغاتی محصولات مختلف شرکت کرده و گاهی نیز به مربیان فوتبال کودکان و نوجوانان کمک می کنید.
 
 

استعداد عالی در فوتبال – زیرا خیلی از نوجوانان و جوانان دوست دارند فوتبالیست شوند ولی واقعیت این است که اگر بخواهید به صورت حرفه ای فوتبال بازی کنید و درآمد خوبی داشته باشید باید در ابتدا و قبل از همه چیز استعداد بالایی در بازی فوتبال از خود نشان دهید

روحیه رقابتی – در فوتبال هم هماهنند سایر ورزش ها از ابتدا تا انتهای مسابقه هر فرد یا هر تیم به دنبال برد است و در طول مدت مسابقه حفظ روحیه رقابتی و اعتماد به نفس از الزامات پیشرفت می باشد

نظم و انضباط – مخصوصا در مسابقات تیمی که هر بازیکن نقش خاص و منحصر به فردی را بر عهده دارد بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر در یک بازی فوتبال یک بازیکن که در پست دفاع بازی می کند به درستی به توصیه ها و دستورات مربی خود عمل نکند و بی انظباطی کند بدون شک در آن بخش از زمین تیمشان مورد حمله تیم مقابل قرار خواهد گرفت و آسیب پذیر می شود

تعهد برای بهبود عملکرد – به این معنی که هر مربی یا مدیر تیم به دنبال بهبود مستمر تیم تحت سرپرستی اش است و برای بهبود عملکرد تیم باید علمکرد تک تک بازیکنان بهبود یابد و این موضوع یک فرایند مستمر و بدون توقف است و در غیر این صورت عاقبت آن تیم را نمی توان پیش بینی کرد

مهارت های کار تیمی – بدون کار تیمی در فوتبال هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.

تناسب اندام و استقامت در سطح خوب – همچون سایر ورزش ها شما به عنوان یک فوتبالیست برای اینکه 90 دقیقه در زمین فوتبال توانایی دویدن داشته باشید نیاز است که از آمادگی جسمانی خوبی برخورداد باشید

توانایی تحمل استرس بازی ها مخصوصا اگر در سطح حرفه ای و جهانی بازی می کنید

پشتکار و عزم راسخ – زیرا صحنه فوتبال بسیار رقابتی و گاهی اوقات بی رحم است و بدون پشتکار و اراده راسخ خیلی از اوقات ممکن است ناامید شده و دست از ادامه راه بردارید 

کلید واژه : فوتبال – فوتبالیست – فوتباليست – بازیکن فوتبال – بازيکن فوتبال – درآمد فوتبالیست ها – آینده فوتبالیست

در کشور ما چندین لیگ فوتبال در سطوح مختلف وجود دارد. شما بر حسب سطح بازی و در روند پیشرفت خود می توانید در هر کدام از تیم های این لیگ ها بازی کنید. شاید اغلب مردم فوتبالیست ها را افرادی با زندگی مرفه و ثروتمند بدانند، ولی این در خصوص برخی از آنها درست است. بسیاری از آنها زندگی معمولی دارند. در برخی از کشورها زنان نیز فوتبال حرفه ای دارند ولی در کشور ما به دلیل وجود محدودیت ها، زنان بیشتر از سطح معینی نمی توانند پیشرفت کنند. اگر بخواهید در این حوزه کاری بمانید، پس از پایان یافتن دوره بازی کنی، می توانید به عنوان مربی، داور، مدیر تیم، روزنامه نگار ورزشی و مدیر مراکز ورزشی کار کنید.
 
معمولا برای اینکه شما فوتبالیست شوید به مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارد اما مانند سایر مشاغل دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط و بالاتر به پیشرفت و فهم شما از کاری که انجام می دهید کمک می کند.
 
در ایران به دلیل اینکه مردم با فوتبال رابطه بسیار خوبی دارند و این ورزش طرفداران بسیار زیادی در همه جای کشور دارد لذا فرصت های شغلی آن زیاد است اما در عین حال رقابت بسیار زیادی هم در آن وجود دارد (البته رابطه هم زیاد وجود دارد) بنابراین اگر شما استعداد کافی برای فوتبالیست شدن دارید باید برای رسیدن به سطح لیگ برتر و حرفه ای تلاش مستمر کرده و سعی کنید خود را به تیم های حرفه ای تر نزدیک نمایید. البته آشنایی با مربیان بانفوذ در فوتبال و افراد تأثیر گذار در این حوزه به شما در ادامه راه کمک زیادی خواهد کرد.  

درآمد فوتبالیست ها به میزان زیادی به میزان تبحر و شهرت آنها و باشگاهی که در آن بازی می کنند ارتباط دارد. درآمد فوتبالیست ها می تواند علاوه بر توافقات و قراردادها، شامل پاداش عملکرد، حمایت های مالی از طرف سازمانها و افراد و… باشد.
 
نکته مهم اینکه درآمدهای چندصد میلیون و یا میلیاردی تنها به تعداد معدودی از بازیکنان فوتبال اختصاص دارد و سایر بازیکنان که در سطوح پایین تر بازی می کنند درآمدشان معمولی است و البته بسیاری از بازیکنان در تیم های معمولی تر هم درآمد پایینی نسبت به میانگین درآمد مشاغل دارند. 
 

این تیپ شخصیتی عاشق هیجان، تفریح و کارهای نشاط آور است. او به اکنون بها می دهد و می خواهد با دیگران سروکار داشته باشد.

ناصر حجازی : دروازه بان و مربی فوتبال ایران

علی پروین : بازیکن، کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران

علی دایی : بازیکن سابق تیم ملی ایران و تعدادی از تیم های داخلی و خارجی، بهترین گلزن بازی های ملی در فوتبال جهان با 109 گل ملی، سرمربی، سفیر یونیسف و دارنده نشان بین المللی صلح

علی کریمی : بازیکن تعدادی از تیم های فوتبال داخلی و خارجی و سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران

فرهاد مجیدی : بازیکن تیم استقلال و تعدادی از تیم های فوتبال خارجی


 


 

چگونه عاشق فوتبال شویم
چگونه عاشق فوتبال شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *