چگونه عشق خود را طلسم کنیم

 
helpkade
چگونه عشق خود را طلسم کنیم
چگونه عشق خود را طلسم کنیم

طلسم عاشق کردن

نمی دانم چقدر طلسم یا دعا برای عاشق کردن می تواند موثر باشد اما چیزی که در موردش مطمئن هستم این است که بدون شک علم روانشناسی می تواند در عاشق کردن دیگران به شما کمک به سزایی کند بدون اینکه نیازی به طلسم و دیگر روش های عجیب و جادویی داشته باشید.

عاشق کردن دیگران به هیچ وجه مشکل نیست؛ با جمع آوری اطلاعات در مورد دیگران و طراحی یک نقشه از معیار های عشقی وی به سادگی می توانید شخص مورد نظر خود را متقاعد کنید که بهترین گزینه برای معیار های وی هستید و در نتیجه باعث شوید عاشقتان شود.

روانشناسی عشق

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

شما می توانید با برطرف کردن نیازهای ناخودآگاه دیگران آنان راعاشق خود کنید؛ نیاز های مثل نیاز به یک رابطه ی صمیمی یا نیاز به مراقبت می تواند به شما کمک کند که به سادگی دیگران را عاشق خود کنید. فقط کافی است ثابت کنید نیاز های برطرف نشده ی وی را می توانید ارضا کنید.

سطح جذابیت شما و این که یک شخصی چه نگاهی به شما دارد می تواند کاملا تغییر کند بدون اینکه حتی کوچکترین تغییری در ظاهر خود ایجاد کنید. با استفاده از نظریه ی نرخ ارزشی ( یا ارزش فردی) که تلفیق تو مقوله ی عشق و اقتصاد است و همچنین با برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه می توانید بسیار بیشتر از قبل جذاب به نظر برسید. ( برای اطلاع بیشتر مقاله ی چگونه به نظر جذاب تر باشیم را مطالعه کنید).

فرایند عاشق شدن و تطبیق معیار ها دقیقا مثل قرار دادن دو تکه ی گم شده ی پازل است، هر شخصی به دنبال معیار های خاصی می باشد که به صورت جدی در ذهنش ثبت شده است و ریشه در گذشته ی وی دارد. اگر بتوانید معیار های شخص مورد نظر خود را کشف کنید یعنی بتوانید آن تکه ی گم شده را پیدا کنید ، بدون شک هر شخصی را به سادگی می توانید عاشق خود کنید.

چگونه بدون نیاز به جادو و طلسم می توانید شخصی را عاشق خود کنید ( مرحله به مرحله)

تا کنون در مورد نظریه های کلی صحبت می کردم اما اکنون می خواهم وارد آموزش مرحله به مرحله ی عاشقی شوم. مقالات زیر شامل اطلاعاتی است که به شما کمک می کند هر شخصی را عاشق خود کنید بدون اینکه نیازی به طلسم داشته باشید. مقالات زیر را مطالعه کنید تا متوجه ی تاثیراتش در خود شوید.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ۱

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ۲

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ۳

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه با اعتماد به نفس شویم

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه بفهمم کسی عاشقم شده است

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوی بینش بزرگترین منبع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین بینش منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی برای کتاب را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

 چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

پیام برای عاشق کردن از راه دور

چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است یا خیر

آیا اگر شخصی به ما علاقه ای نداشته باشد می توانیم به خود جذبش کنیم

چگونه می توانیم عشق از دست رفته ی خود را بازگردانیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

 

.                   قوانین و مقررات

 

خداوند در کتاب آسمانی خود فرموده :   

اگر ما ایمان آوردیم و نیكوكار شدیم، محبت ما را در دل بندگانش جای می دهد.استجابت دعا نیاز به شرایطی دارد:

دعا باید با حضور قلب همراه باشدهمواره با تمام وجود به خداوند توجه داشتسپاس و ستایش پروردگاردر نظر داشتدوری از ظلم و ستمدعا باید عامل خیر باشدآیا دعا کردن برای دیوانه کردن محبوب صحیح است؟

یکی از اصلی ترین شرایط مستجاب شدن دعا این است که به نفع وصلاح ما باشد و به دیگران آسیب نرساند.نمیتوان برای رسیدن به خواسته های خود دعای کرد که باعث صدمه دیدن دیگران شد.شما میتوانید با دعا کردن در نزد پروردگار طلب حاجت کنید، از خداوند بخواهید مهرتان را بر دل معشوقتان جای دهد. 

خداوند دعای شما را شنیده و اعجابت می کند. ولی نمیتوانید دعایی بکنید که به ضرر کسی باشد،دعا کردن برای دیوانه کردن محبوب شاید شما را به خواسته تان برساند، ولی ممکن است زندگی عشقتان را از هم بپاشد. آیا به نظر شما صحیح میباشد دعایی بکنیم که معشوق ما دیوانه شود و عقل خود را ازدست بدهد؟اگر دعایی  به انسانی آسیب بزند و اورا دچار مشکل کند، یکی از اصلی ترین شرایط استجابت دعا (دعا باید عامل خیر باشد) را ازدست می دهد.پس برای عاشق کردن معشوق چگونه دعا باید کرد؟

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

اولین نکته که در دعا کردن باید رعایت شود شرایطی است که در بالا به ان اشاره شده است.

سپس باید آداب دعا را رعایت کرد.آداب دعا کردنخضوع و فروتنیامید واریشناخت خدا و اعتقاد به قدرت و علم اوامید واری به خدا و قطع امید از دیگرانپرهیز از گناه و ستم به مردمذکر نام های خداعجله نکردن، اصرار و پا فشاری در دعاپنهان کردن دعابرای این که کسی را عاشق خود کنیم چگونه دعایی بکنیم؟

باید تکیه بر خداوند زد و از او طلب عشق کنیم، بخواهیم که مهر مارا در دل معشوق جای دهد.دعا کنیم به ما کمک کند هرآنچه نیازاست انجام بدهیم  تا در چشم عشقمان فردی جذاب و لایق دوست داشتن باشیم.با دعا کردن از خداوند منان بخواهیم  که مارا یاری کند تا مهارت برقرای ارتباط، اعتماد بنفس،خود باوری، شناخت معیار های دیگران، رابدست اوریم.همواره با دعا کردن از خداوند بخواهیم به ما کمک کند تا در این مهارت ها موفق شویم تا بتوانیم شخصی را که علاقه مند به او هستیم عاشق خود کنیم.

باید همواره یاد خداوند را در دل زنده نگه داشت و با دعا کردن از او بخواهیم مارا در انجام مراحل علمی بازگشت به رابطه یاری کند.

وقتی عشق خود را از دست میدهیم برای بازگرداند عشق مرتکب یک سری اشتباهات میشویم:

6 اشتباه خطرناک برای بازگرداندن عشق از دست رفته

بازگشت به رابطه در 6 مرحله

  آیا واقعا عشق از دست رفته را می توان بازگرداند؟

 

کلمات کلیدی: دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور, دعای دیوانه کردن محبوب, دعای عاشق کردن سریع, طلسم عاشق کردن مرد از راه دور, طلسم عاشق کردن یک مرد،طلسم محبت، دعا برای عاشق کردن پسر، دعا برای عاشق کردن دختر، دعا برای ازدواج، دعای عاشق کردن فوری، دعا برای عاشق کردن از راه دور، طلسم عاشق کردن مرد، دعای ازدواج، طلسم، طلسم فلفل سیاه،دعای محبت، دعای عاشق کردن معشوق، دعای جذب مرد، دعای باز شدن بخت، دعای ازدواج سریع، طلسم عاشق کردن از ره دور،دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور, دعای دیوانه کردن محبوب, دعای عاشق کردن سریع, طلسم عاشق کردن مرد از راه دور, طلسم عاشق کردن یک مرد،طلسم محبت، دعا برای عاشق کردن پسر، دعا برای عاشق کردن دختر، دعا برای ازدواج، دعای عاشق کردن فوری، دعا برای عاشق کردن از راه دور، طلسم عاشق کردن مرد، دعای ازدواج، طلسم، طلسم فلفل سیاه،دعای محبت، دعای عاشق کردن معشوق، دعای جذب مرد، دعای باز شدن بخت، دعای ازدواج سریع، طلسم عاشق کردن از ره دور،

 دعا یا طلسم؟  

آیا تفاوت دعا و طلسم  عبادت و جادو  معنویات و خرافات را میدانید، اگر تصمیم  دارید از طریق دعا کردن کسی را عاشق خود کنید توصیه می کنم این مقاله را مطالعه کنید.تاثیر دعا در زندگی بسیار قابل تعمل است. بخش عمده ای از زندگی و فرهنگ ما با معنویات گره خورده است.ذات فطری انسان همیشه در مشکلات  به سمت نیرویی عظیم تر هدایت میشود از پیدایش خلقت تا کنون انسان در مشکلات خود دست به  دعا برداشته و از خداوند متعال یاری میطلبد ولی همیشه عده ای کم میخواهند شتاب زده به خواسته خود برسند و دست به طلسم و جادو میزنند که هیچ دلیلی بر اثبات و عملی شدن این طلسم ها نیست.متاسفانه این طرز فکر غلط باعث فرافکنی خرافات در جامعه میشود.

 طلسم عشق فوری،طلسم محبت بسیار قوی، دعای محبت شدید از راه دور، طلسم احضار عشق از راه دور، طلسم محبت سوزاندنی،طلسم فلفل سیاه

آیا استفاده از طلسم و جادو برای رسیدن به معشوق صحیح است؟پاسخ به این سوال منفی است:زیرا اگر فرد با انجام این طلسم ها و دعا ها که اغلب به زبان عربی (زبان قرآنی) می باشید به هدف خود که طلسم برای عاشق کردن است نرسد در نتیجه باعث سست شدن اعتقادات مذهبی فرد میشود چون افراد معمولی شناختی از این قبیل طلسم های عاشق کردن از راه دور ندارند و بصورت ناخود اگاه این طلسم و جادو ها را  دینی قلمداد می کنند و وقتی به هدف خود نرسند این باور در انها ایجاد میشود که دعا کردن هم بی نتیجه است و ممکن است آثار مخرب تری مانند دین زدگی در فرد ایجاد شود.

حال اگر با انجام این طلسم ها و دعا های دیوانه کردن محبوب  به هر دلیلی به هدف خود که عاشق کردن است برسد به این موضوع اعتقاد بیشتری پیدا می کند که راه رسیدن به اهداف طلسم و جادو است و در واقع خداوند و دعا کردن در درگاه او را فراموش می کند و خواسته های خود را از دعا نویس ها و رمال ها طلب می کند و خداوند که رهنمای بزگ بشریت و خالق محبت است را از یاد میبرد.

در واقع توصیه میشود به هیچ عنوان دست به انجام طلسم های محبت فوری، طلسم محبت بسیار قوی، دعای محبت شدید از راه دور، طلسم احضار عشق از راه دور، طلسم محبت سوزاندنی نزنید زیرا چه به هدف خود برسید چه در این ضمینه موفق نشوید ممکن است در اعتقادات خود دچار لغزش شوید.تاثیر دعا در آرامشقطعا دعا کردن یکی از بهترین و موثر ترین روش های رسیدن به آرامش درونی و فکری است. با مطالعه و تحقیقات به عمل آمده از جوامع بشری اشخاصی که در تمام حالات روحی و روانی خود به دعا کردن و عبادت میپردازند کمتر دچار افسردگی میشوند و میتوانند بهتر به اهداف خود برسند.

دعای که از سر اخلاص و طلب حاجت باشد قطعا علاوه بر آرامشی که به انسان می دهد فرد رادر تلاش  رسیدن به هدف ترغیب می کند، برای دعا کردن بهترین منبع کتاب آسمانی قران است. نوشیدن از نهر دل نشین چه بسا که سرچشمه نزدیک باشد.«إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا»؛«مسلّماً كسانى كه ایمان آورده و كارهاى شایسته انجام داده اند، خداوند رحمان محبّتى براى آنان در دلها قرار می دهد!»«اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»خداوند هم وعده داده اگر ما ایمان آوردیم و نیكوكار شدیم، محبت ما را در دل بندگانش جای دهدوقتی فردی را از دست میدهید یا عشقتان از شما دور است در استراب هستید این سو و آنسو میروید بدنبال طلسم برای محبت از راه دور،جادو کردن معشوق ، طلسم فوری محبت،بهتر نیست بجای تکیه زدن برخرافات به خداوند تکیه کنیم اول با دعا کردن  به آرامش درونی برسیم سپس با یاد خداوند و کمک او تلاش کنیم تا محبوب خود را عاشق خود کنیم.آیا با دعا کردن میتوان کسی را عاشق خود کنیم 

دعای که برای رسیدن به یک هدف مقدس باشد قطعا مورد عنایت پروردگار می باشد.با دعا کردن میتوان به آرامش رسید و خداوند را در تمام مراحل کنار خود حس کرد.در نظر داشته باشید که با خواندن ورد و دمیدن در غذای اشخاص نمی توان محبتشان را جلب کرد این اعمال خرافاتی بوده و نه پشتوانه علمی دارند نه مذهبی.

دعا کردن با طلسم و جادو متفاوت است شما دعا میکنید تا به ارامش برسید و خداوند در جواب دعای شما شمارا یاری می کند اما نباید این این انتظار را داشته باشید که با دعا کردن بعد از مدت کوتاهی عشقتان با شما تماس بگیرد و بگوید که بیقرار شماست.

حال باید چه کرد:

همیشه در همه مشکلات دعا کردن میتوان یک راه برای رسیدن به هدفتان باشد ولی دعا کردن به تنهایی کافی نیست شما باید اقداماتی انجام دهید تا به موفقیت برسید.برای عاشق کردن یک فرد میتوان اعمالی را انجام داد که درصد موفقیت شمارا تا حد چشمگیری افزایش میدهد که در مقاله ی 5 راه حل ساده برای عاشق کردن  به این راه کار ها اشاره شده است.برای مطالعه ی مقاله ی 6 مرحله برای بازگرداندن  عشق از دست رفته کلیک کنید.با مطالعه ی مطالب زیر می توانید بیشتر با روش های عاشق کردن آشنا شوید:

آداب دعا کردن 6 مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق سابق   آیا واقعا عشق از دست رفته را می توان بازگرداند؟

 

 

 

کلمات کلیدی: دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور, دعای دیوانه کردن محبوب, دعای عاشق کردن سریع, طلسم عاشق کردن مرد از راه دور, طلسم عاشق کردن یک مرد،طلسم محبت، دعا برای عاشق کردن پسر، دعا برای عاشق کردن دختر، دعا برای ازدواج، دعای عاشق کردن فوری، دعا برای عاشق کردن از راه دور، طلسم عاشق کردن مرد، دعای ازدواج، طلسم، طلسم فلفل سیاه،دعای محبت، دعای عاشق کردن معشوق، دعای جذب مرد، دعای باز شدن بخت، دعای ازدواج سریع، طلسم عاشق کردن از ره دور،دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور, دعای دیوانه کردن محبوب, دعای عاشق کردن سریع, طلسم عاشق کردن مرد از راه دور, طلسم عاشق کردن یک مرد،طلسم محبت، دعا برای عاشق کردن پسر، دعا برای عاشق کردن دختر، دعا برای ازدواج، دعای عاشق کردن فوری، دعا برای عاشق کردن از راه دور، طلسم عاشق کردن مرد، دعای ازدواج، طلسم، طلسم فلفل سیاه،دعای محبت، دعای عاشق کردن معشوق، دعای جذب مرد، دعای باز شدن بخت، دعای ازدواج سریع، طلسم عاشق کردن از ره دور،

 

چگونه دیگران را جذب خود کنیم؟

روش های عاشق کردن دیگران!

چگونگی جذب افراد با ذهن

برای جذب افراد از چه کارهایی باید دوری کرد

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شگردی برای جادو کردن دیگران – بیتوتهwww.beytoote.com › khanevde-m › technological-magicothersچگونه بدون کلافگی و خستگی در خانه بمانیم؟ … شگردی برای جادو کردن دیگران … اگر مایل باشیم تاکسی یا چیزی را به خود جذب کنیم باید به آن عشق بورزیم. و البته …

طلسم عاشق کردن – نوین بینشnovinbinesh.com › طلسم-عاشق-کردن۲۲ فروردین ۱۳۹۵ – نمی دانم چقدر طلسم یا دعا برای عاشق کردن می تواند موثر باشد اما چیزی که در موردش مطمئن هستم این است که بدون … چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ۱.

چگونه دیگران را از راه دور هیپنوتیزم کنیم؟ – افکارنیوزwww.afkarnews.com › بخش-اجتماعی-5 › 501446-چگونه-دیگران-را-از…۱۸ فروردین ۱۳۹۵ – شما برای هیپنوتیزم کردن دیگران از راه دور فقط به قدری اطمینان، ایمان، تجسم وصبر نیاز دارید. … اگر فروشنده باشید شما می توانید نرخ فروش خود را بالا ببرید. شمامی توانید روابط ناسالم را … شما به إحتمال زیاد طلسم شدید . وقتی أز …

طلسم تسخیر افراد – همه جور مطلبhamejor.blogfa.com › tag › طلسم-تسخیر-افرادآیا دعا کردن به تنهایی باعث میشود کسی عشق از دست رفته خود را برگرداند؟ … طلسم تسخیر افراد دعای تسخیر دیگران روش طلسم نوشتن چگونه دیگران را طلسم کنیم …

حقیقت در مورد جادو و جادوگری؛ چگونه جادو کنیم؟ | وب سایت …tebberavan.com › حقیقت-در-مورد-جادو-و-جادوگری؛-چگونه-جاد رتبه: ۵ – ‏بازبینی توسط Usersاما در این میان، جادو و جادو گری همیشه جذابیت و جلای خاص خود را حفظ کرده و میکند. کسی نیست که از داشتن نیرویی خارق العاده برای مهار و کنترل دیگران لذت نبرد.

چطور درعرض 30 ثانیه دیگران را شیفته ی خود کنیم و …sookhtejet.com › … › چگونه در 30 ثانیه دیگران را شیفته ی خود کنیم۱۳ آذر ۱۳۹۲ – اگر میخواهید دیگران را شیفته خود کنید و کاری کنید جذب شما شوند، شما فقط در 30 ثانیه اول ملاقات این فرصت را دارید… اما واقعا چطور؟ هرآنچه که لازم …

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم؟ کنترل و خواندن فکر افرادwww.majalesalamat.com › سلامت روان › روانشناسی۲۱ بهمن ۱۳۹۷ – راه های تسلط بر ذهن دیگران,چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم,ذهن خوانی از راه … حالا فکر کنید یک نفر بازیگر خوبی باشد و بتواند احساسات خود را …

روشهای عاشق کردن | با این روش ها فرد مورد علاقه تان را عاشق خود …www.niksalehi.com › خانه › زناشویی › زناشویی و همسرداری۲۴ بهمن ۱۳۹۷ – … این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از …

طلسم مطیع کردن افراد – نیایش نامهniaieshname.blogfa.com › tag › طلسم-مطیع-کردن-افرادچگونه شوهر خود را با طلسم مطیع کنیم … کردن معشوق دعا جهت مطیع شدن مرد دعای مطیع شدن دیگران دعا برای مسخر کردن افراد بهترین دعا برای رام کردن شوهر دعای عاشق کردن …

چگونه دیگران را به انجام کارهایی که مایل نیستند،‌ ترغیب …www.zoomit.ir › 2012/12 › کار-ترغیب-دیگران-مایل۱۷ آذر ۱۳۹۱ – «چگونه دیگران را به انجام کارهایی که مایل نیستند، ترغیب کنیم؟» برای پاسخ به این سئوال، ذهن خود را کاویدم و تجربه‌ی کار در چندین شرکتی که …جستجوهای مربوط به چگونه دیگران را طلسم خود کنیمچگونه سحر و جادو کنیم

 

چگونه طلسم بنویسیم

طلسم کردن افراد

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)

جادو برای تسخیر قلب

پیمایش صفحه

طلسم و دعای عاشق کردن و برگرداندن معشوق – مجرب

چه دعایی بخوانیم: دعا برای عاشق کردن دعای عاشق کردن سریع طلسم
عاشق کردن یک مرد از راه دور دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور دعای
دیوانه کردن محبوب دعا برای جذب پسر برای ازدواج دعای جذب پسر مورد علاقه
دعای جذب پسر از راه دور مراحل برگرداندن عشق از دست رفته

مهمترین نکته: برای
رسیدن به اهدافی چون عاشق کردن یا بازگشت به عشق نکات مهمی هست که باید در
نظر گرفت دعا کردن و از خداوند کمک خواستن یک اتفاق مفید است اما فقط دعا
کافی نیست باید در کنار دعا و داشتن حضور خداوند  عمل را نیز چاشنی کار
کنیم تا به هدفمان برسیم

برای
شما هم دعا های قرآنی در این وبلاگ جمع آوری شده هم اینکه بهترین راه علمی
برای عاشق کردن و بازگشت به رابطه (قانون جذب ، و تکنیک های برنامه ریزی
عصبی دیگران) را به شما معرفی میکنیم. برای آشنایی با این تکنیک های تضمینی
سری به لینک زیر بزنید.

 

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

برگرداندن عشق از دست رفته (تضمینی)

دعا برای بیقراری معشوق از راه دور

اگر خواهی که کسی را در عشق خود بی قرار گردانی باید این دعا را بخوانی بر شکر

و دمیده بر آن کس بدهی تا بخورد دیوانه و بی قرار گردد

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا
وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ

باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعة الساعة الساعة

 

طلسم بیقراری شدید معشوق

جهت جلب محبت بر روی سیب 20 بار خوانده شود و هر کس به معشوق خود بخوراند او دیوانه وی می شود . تجربه شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ

 

دعا جهت دلتنگ شدن فرد

جهت افزایش علاقه و ایحاد محبت شدید و بیقراری همسر یا
مطلوب ایات زیر را با گلاب و زعفران بنویسید و به لباس طالب وصله گردد تا
بزودی مطلوب به عشق شدید مبتلا گردد وَجَعَلْتُ لَهُ مَالًا مَّمْدُودًا وَبَنِینَ شُهُودًا وَمَهَّدتُّ لَهُ تَمْهِیدًا فلانة بنت فلانة محبة فلان بن فلانة

 

دعای عاشق کردن مرد

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب
نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و
عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز
جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر استبسم الله الرحمن الرحیماشازنوش
۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳
توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان
الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

 

دعای بیقراری معشوق

عزیمت زیر رو در روز چهار شنبه ساعت شمس یا مشتری بنویس در همان روز هم در آتش بیانداز تا مطلوب به محبت و عشق تو گرفتار شود

۱۱۱ ۲ ۹ ۱۱۱ مما کو دو لام

 

دعای عشق دیوانه وار

طلسم زیر را بنویس و در زیر زبان قرار بده و با کسی که می خواهی عاشق تو شود صحبت کن و و و ک ک ک ک ک فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

 

دعا برای احضار آنی معشوق

 یا رَحمنُ کُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَهاگر کسی بد خلق
باشد و مردم از خلق بد او به زحمت بیافتند و خواهند او سلیم شود باید پنهان
از او این اسم رابر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسد و بنام او و نام
مادرشبه ابجد کبیر و در مکانی پاک دفن کند در نهاد وی اصلاح شود و اگر برای
محبت باشد بنام مطلوب 3 روز روزه بگیرد و هر روز 500 مرتبه این اسم را
بخواند و بعد از 3 روز به حمام رود که درب آن مقابل قبله باشد غسل کند و
چون بیرون آید این اسم را بر کف دست راست بنویسد و در برابر مطلوب برود و
دست در سینه نهدو باید در کار حلال انجام شود.

 

 

دعای دیوانه کردن محبوب

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد
الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب
الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیة والسلام یا رب القدرة فی
الانام

طلسم عاشق کردن یک مرد

اگر خواهی کسی را عاشق خود بگردانی  41 دانه  استخوان خرما   ( هسته
خرما ) و هر یکی را این افسون یکبار بخواند و پنج دانه پنج دانه در آتش
اندازد تا بسوزد آنکس از عشق دیوانه گردد اینست افسون :سلام علیکم
یا دیوان سلام علیکم یا پریان سلام علیکم یا جنیان سلام علیکم یا جادویان
سلام علیکم یا دیوان نر سلام علیکم یا دیوان ماده سلام علیکم یا دیوان سیاه
سلام علیکم یا دیوان سفید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گوش ندارید سلام
علیکم یا هفتاد دیوان که گلو ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که چشم
ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که بینی ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیو
که جادویی دانید سلام علیکم یا هفتاد دیو که بر زمین روید سلام علیکم یا
هفتاد دیو که سوگند می دهم که بروید بخانه ( فلانی فرزند فلانی ) برای مثال
( مریم  فرزند محمد ) و او را زه کمان در جان بدرید و بگذارید چنانچه
خوابش نباشد و قرارش و آرامش نگیرد و جهان بر وی تاریک و دل تنگ گردد و
چشمش سیاه کنید که هیچکس را نه بیند الا به عشق و محبت و دوستی و الفت من و
سر آشفته و عقل تهی فریاد دارد که یا لواهد صواه که در آتش افتادم از
دوستی ( فلان بن فلان ) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

 

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

و لواهد النار و یا اشداء العذاب بحق آن نام که آسمان و زمین بدان نام
ایستاده است و کوه بدان نام ایستاده است که بر آتش ابولهب و شیاطین بسوزد
وعجلوا من طرفة العین وصلع البرق بحق لا اله الا الله محمد رسول الله و علی
ولی الله وبحق سلیمان بن داوود و بحق تورتة وانجیل وزبور و قرآن و بحق عرش
و کرسی و لوح و قلم و حمله عرش و بحق آفتاب و ماه و الساعته الساعته اجابت
کنید بحق هذه الساعته و الاسماء که بدان مقام شوید که( فلان بن فلان)برای
مثال ( مریم فرزند محمد )  است  اگر خفته است بیدارش کنید و اگر نشسته است
بر پایش کنید و بسوزانید دل و جان( فلان بن فلان ) برای مثال ( مریم فرزند
محمد ) از عشق و دوستی (فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله ) 
المستعان

دعای عاشق کردن سریع

المستعان فجلوا الساعة الساعة النار الحریق این افسون که من کردم هاروت
کرد و ماروت کرد سلام علیکم ای دیوان اکبر ترسانید بحق عیسی و اگر یهودید
بحق موسی و اگر مسلمانید بحق محمد مصطفی صلی الله علیه و آل و سلم بگیرید
سیصد و شش رک و چهارصد و چهل  و چهار پاره استخوان (فلان بن فلان) برای
مثال ( مریم فرزند محمد )  بدوستی و مهربانی ( فلان بن فلان) برای مثال (
مراد فرزند اسدالله )  بخق خاتم النبیین بحق سلیمان بن داود که چهار فرشته
مقرب به چهار جانب (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  شوید و
در وی آویزید تا هیچ شغل و عمل نکنید الا بدوستی( فلان بن فلان) برای مثال (
مراد فرزند اسدالله )  العجل آمین برحمتک یا ارحم الراحمین 

دعا برای عاشق شدن معشوق

برای افزایش محبت و محبوبیت ( اسماء ادریسی)هر کس این اسم را
زیاد بخواند در بین مردم محبوب شود اگر این اسم را بر چیزخوردنی مانند سیب
بخواند و بدمد به هرکه دهد آن شخص مطیع او شودو اگر به نیت محبت به کاغذ
خطاطی با مشک و زعفران در ساعت مشتری بنویسد و بر بلندی آویزان کندمحبت
مطلوب افزون گردد یا حَلیمُ یا ذَاالاَناةٌ فَلا یُعادِلُهُ شَیءٌ مِن
خَلقِهِ

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

 برای عزیز شدن ( اسماء ادریسی )یا مَن هُوَ العَزیزُ المَنیعُ الغالِباگر
کسی این اسم را بخواند و یا بنویسد و نزد خود نگه دارددر میان خلائق عزیز
شود و دعوت این اسم چنان است که25روز حیوانی نخوردو هر روز 3200 مرتبه این
اسم را بخواندو بعد مطلوب را بخواهد

طلسم دیوانه کردن معشوق طلسم عشق شدید طلسم بیقراری شدید معشوق طلسم عشق فوری

پیشنهاد یک کتاب :

اگر به دنبال جذب دل یک نفر ( دختر یا پسر ) و عاشق کردن هر کسی هستید حتما کتاب : چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان نویسنده و دانشمند مشهور مصری را دانلود و مطالعه نمایید

دوستان عزیز این کتاب از جمله کتاب های موفق روانشناسی عشق است . دعا کردن به درگاه خداوند خوب است اما توجه کنید خداوند فرموده است از تو حرکت از خدا برکت بنابراین تنها دعا کردن کافی نیست

این کتاب را دانلود و مطالعه و به درگاه خداوند دعا کنید حتما جواب مثبت می گیرید

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید

دعای عاشق کردن مرداللهم
وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق
تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً
بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک
أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معمورة وبخدمتک موصولة وأعمالی
عندک مقبولة .طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دوربسم
الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله
رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان
بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک
نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی
فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین
امین  یا ودود سخر لی فلان بن فلاندر جاهایی که فلان بن فلان یا فلانه بنت فلانه استدعا برای عاشق شدن معشوقبر روی یک مقدار شربت شیرین ازهر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه رابخوانیداَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّه‌ً مِنّی ٬ سپس ۷ مرتبه بگوییداَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورهِ یس بِعِزَّه‌ِ اللهِ و جَلالِهِو هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَه کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَه‌ِ الْیَد و بعد شربت رابه او بخورانید.دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دوردعا
و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست
داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و
عرض کنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ
لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ
اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی
وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ
الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»دعای عاشق کردن طرف مقابل444 مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد.یا
مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی
و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا
وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیلدعای عاشق کردن سریع(والقیت
علیک المحبة منی ولتصنع على*اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علىمن یکفله
فرجعناک الى امک کی تقر عینها ولا تحزن وقتلت نفسا فنجیناک من الغم وفتناک
فتونا).دعای دیوانه کردن محبوب(زین
للناس حب الشهوات من النساء والبنین والقناطیر المقنطرة من الذهب والفضة
والخیل المسومة والانعام والحرث ذلک متاع الحیاة الدنیا والله عند حسن
الماب).دعای جذب پسر مورد علاقه دعا برای جذب پسر برای ازدواج


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


دانلود کتاب مجموعه طلسم اسکندر ذوالقرنین pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب مسئله اسپینوزا pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب طبل حلبی از گونتر گراس pdfDownloads-icon

در این مطلب از سایت دعاجو به معرفی طلسم احضار فوری معشوق و مجموعه طلسم های مربوط به آن می پردازیم. در واقع طلسم احضار فوری معشوق برای افرادی کاربرد دارد که عاشق فردی شده اند و می خواهند او را نیز هر چه سریع تر عاشق خود کرده و بتوانند با هم زندگی خوبی تشکیل بدهند. طلسم احضار فوری معشوق که شامل مجموعه طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه، طلسم عشق فوری، طلسم احضار شخص، طلسم احضار محبت از راه دور، دعا برای احضار سریع معشوق و دعای احضار فوری عشق می باشد، بایستی تنها در امر حلال استفاده گردد. (توجه شما را به طلسم های باستانی که به توضیح کامل انواع طلسم های کهن پرداخته جلب می کنم )( از خواندن دعا برای رفتن به خواب دیگران و چگونه وارد خواب عشقمان شویم نیز دیدن فرمایید )(برای مطالعه دعای براورده شدن ارزوی محال و دعا حاج قوی به مطلب دعا برای دیدار شخصی مراجعه کنید)

اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید و معجزه بازگشت معشوق رخ دهد، از طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه استفاده کنید به این صورت که این طلسم را در روز یکشنبه به هفت عدد سنگریزه 7 مرتبه بخوانید و هر کدام را تک تک در آب بیندازید.( نگاه کنید به دعا مخصوص ازدواج فوق العاده محشر) (همچنین توجه شما را به طلسم احضار فوری معشوق که در صفحه طلسم احضار محبت از فاصله دور آمده جلب می کنم)

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

برای اینکه بتوانید یک عشق فوری در فرد مورد نظر ایجاد کنید، از طلسم عشق فوری که خود در مجموعه طلسم احضار فوری معشوق است استفاده کنید. به این صورت که با نیت عزیز شدن نزد معشوق، طلسم عشق فوری که در زیر آمده است را روی کاغذ سفیدی نوشته و آن را به آب روان بیندازید.( نگاه کنید به   دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری  و  دعا مخصوص ازدواج  و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم   و   دعای مخصوص گرفتاری   و  دعای مخصوص گشایش کار  و  دعای ازدواج با معشوق  )

« طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد بمحبه اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

اگر به فرد خاصی فکر می کنید و به دنبال احضار شخص هستید می توانید از طلسم احضار شخص که در مجموعه طلسم احضار فوری معشوق است، استفاده کنید. برای استفاده از طلسم احضار شخص بایستی آن را با زعفران روی پارچه ای سفید نوشته و نزد خود نگه دارید تا خداوند عنایت کند و برگشت معشوق میسر گردد.

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

برای جلب محبت معشوق مورد نظر می توانید طلسم احضار محبت از راه دور که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید تا با بیقراری و دیوانه کرن معشوق به هدف خود رسیده و او را شیفته خود کنید. به نحوی که از راه دور محبت وی به شما جلب گردد.(همچنین نگاه کنید به طلسم محبت)

« یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین »

برای اینکه هر چه سریع تر به معشوق خود برگردید و بازگشت سریع معشوق مورد برای شما رخ دهد می توانید دعا برای احضار سریع معشوق را که در زیر آمده است بعد از نماز های پنج گانه به مدت سه روز بخوانید. (همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

« اللهم یا قادراً على کل شیء .. اغفر لنا کل شیء وارحمنا برحمتک الواسعه التی رحمت بها کل شیء وإذا وقفنا بین یدیک لا تسألنا عن أی شیء فإنک أهل التقوى وأهل المغفره »

دعای احضار فوری عشق به شما کمک می کند با عاشق کردن محبوب، عشق را در رابطه خود سریعا ایجاد کنید. دعای احضار فوری عشق که در زیر آمده است را 14 مرتبه بخوانید.(نگاه کنید به مجرب ترین دعا برای عاشق کردن طرف مقابل)

 « وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه »

سرانجام باید به این نکته اشاره شود که تمامی موارد در زمینه طلسم احضار فوری معشوق و طلسم بازگشت معشوق به شما کمک می کند خیلی سریع عشق را در طرف مقابل خود زنده کنید و با وی در ارتباط باشید و یا اگر معشوق از شما فاصله گرفته است، بازگشت معشوق بین یک الی سه روز رخ دهد. اما بهتر است علاوه بر این شما خود نیز تلاش کنید و مهارت ها و تکنیک های لازم در زمینه ارتباط عاشقانه را بیاموزید تا با استفاده از این تکنیک ها فرد مورد نظر را عاشق خود کنید و این عشق را همیشه در راستای امر حلال بین خود نگه دارید.

مطالب مرتبط:

راه ها جذب غیر مستقیم پسران با 8 تکنیک روانشناختی

آنچه روانشناسی در مورد عشق و عاشقی می گوید

4 مهارت ارتباطی موثر ( بر اساس زبان شناسی)

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

طلسم محبت سریع الاثر

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

تشکر از مطالب بی نظیر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با سلام . پاسخ شما منفی است. باید نام مادر طرف مقابل استفاده…

اگر اسم مادر طرف‌رو‌نداشته‌ باشیم باید چیکار کنیم؟ اسم پدرش…

دعای آشتی زن و شوهر و دعاای بازگشت معشوق می تونن به شما کمک…

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

دعا برای برگشتن شخصی که رفته می تونه به شما کمک کنه که انشال…

همه دعاها کارساز هستن اما لازمه صلاحیت اجابت دعا و تلاش برای…

https://instagram.com/doa_joo

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

طلسم عشق و محبت یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین طلسم های علوم غریبه میباشد طلسم های عشق و محبت انواع و اقسامی دارد که برای شما یک به یک توضیح میدهیم در این پست از سایت علوم غریبه و طلسم شما را با انواع طلسم های عشق و محبت آشنا می کنیم فقط توجه داشته باشید که این طلسم ها را در راه درست استفاده کنید که اگر اینطور نشود ممکن است عواقبی داشته باشد که طلسم کننده را در بر بگیرد در ادامه مطلب بیشتر آشنا خواهیم شد

طلسم عشق و محبت مانند هر نوع طلسم دیگری از چندین نوع تشکیل شده است به طور کلی سه نوع میباشند طلسم عشق و محبت سیاه این نوع طلسم ها شخص طلسم کننده کار های عجیب و وحشتناکی انجام میدهد مانند استفاده از استخوان انسان ها و حیوانات این نوع طلسم ها بدترین نوع طلسم عشق و محبت میباشند که تاثیر زیادی در طلسم کننده و طلسم شونده میگذارد

طلسم عشق و محبت سفید این نوع طلسم ها،طلسم های بی خطر و هستند و شیوه نوشتن هان آن ها مانند طلسم های سفید دیگر با استفاده از حساب کردن حروف یا نوشتن آن در روز ها و ساعات خاص با توجه به دستور طلسم و نوع طلسم انجام میشود دعای عشق و محبت دعا های عشق و محبت با استفاده از قران

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

و استفاده از دعا ها نوشته های پیامبران یا اولیای پیامبران که برای هر مشکلی یک دعا گذاشته اند استفاده میشود و نیاز به دستور و شیوه استفاده خاصی نمی باشد این نوع روش جروه پاکترین روش ها میباشد که میتوانید برای عشق و محبت انجام دهید

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

اولین طلسم که به آن میپردازیم طلسم عشق و محبت یهودی میباشد همان طور که میدانید یهودی ها اولین کسانی بودند که طلسم،سحر و جادو باد گرفتند و آن را رواج دادند و جزو قویترین طلسم عشق و محبت می باشد در زیر به چند نوع طلسم میپردازیم

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

جهت جلب محبت مطلوب
این را شبهای جمعه بعد از نیمه شب ۳۰ مرتبه بخوانید:
(( فان تولوافقل حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم)) ( سوره توبه آیه آخر ) و بعد از هر مرتبه بخوانید(( اللهم یا رب حسبی الله علی ( فلان بن فلانه اسم او و مادرش) اعطف قلبه و ذلله لی))

در این روش فرد با نوشتن ارقام و کدهایی روی تخم مرغ و دفن کردن آن درون خاک به محبوب شدن دست می‌یابد.

طلسم نویسان یهودی به این موضوع اعتقاد داشته‌ اند که طلسم با تخم مرغ توان ۱۲ قلب را دارد، یعنی فرد می‌تواند محبوبیت خود را تا ۱۲ برابر افزایش دهد.

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

فرد در این نوع طلسم یک سری کد که مختص به او می‌باشد و از طریق دعانویسان در اختیار او قرار گرفته به همراه نام خود و نام مادرش با مداد سیاه روی ۵ تخم مرغ نوشته و آن‌ها را در جای بدون تردد در زمین خاک می‌کند تا از این طریق محبت دیگران به او فزونی یابد.

 

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

برای به دست آوردن کدهای مربوط به شخص دعانویسان از علم اخترشناسی استفاده می‌کنند و با توجه به طالع فرد به این ارقام دست می‌یابند.

در این طلسم شما احتیاج دارید به مقداری ذغال سوخته (خاکستر)، آن را با دست پودر کنید و با خاکستر سوخته‌ ای که از طلسم ستاره‌ ی فرد به دست آمده و از دعانویس دریافت کرده‌اید مخلوط کنید.

سپس در محیطی که تردد نیست مثلثی به ضلع یک متر ایجاد کرده و با خاکستر دور تا دور مثلث را بپوشانید. بعد کاغذ طلسم را که دعانویس برایتان تهیه کرده است به پای یک کبوتر ببندید و کبوتر را درون مثلث آزاد قرار دهید. توصیه شده است این کار را بعد از اذان ظهر و یا قبل از اذان مغرب انجام دهید.

کبوتر تا هنگام اذان صبح فردا درون مثلث مانده و بعد از اذان پرواز می‌کند و تا اذان ظهر برمی‌گردد و با خود چوبی به دهان می‌آورد.

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

کبوتر به درون مثلث رفته و می‌ماند تا شما پیش کبوتر بروید. طلسم را از پای کبوتر باز کرده و با تکه چوبی که کبوتر همراه خود آورده درون پارچه‌ ای سفید و تمیز نگه داری کنید.

کسی که قرار است محبوب شود این دعا را باید همراه خود داشته باشد. در آخر مقداری گلاب روی اضلاع مثلث ریخته و چند قطره هم روی کبوتر بریزید. کبوتر را از مثلث خارج کرده و رها کنید.

برای باطل کردن طلسم چکار کنیم؟ با پاشیدن گلاب، حصار طلسم شکسته خواهد شد و پرنده نیز پرواز خواهد کرد.

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

در این نوع طلسم عشق و محبت همانطور که از نامش پیداست از جلب محبوب از فلفل سیاه استفاده میکنند با این روش از طلسم عشق و محبت کاری میکنند که محبوب خود به خود عاشق شما گردد در ادامه به این نوع طلسم عشق و محبت میپردازیم

اگر (خواهی) کسی را از محبت خود (دیوانه) گردانی ، بستان بیست و یکدانه فلفل سیاه و بر هر دانه یکبار سوره (انا انزلناه) را بخواند بدون بسم الله ، به نیت محبوب که در نظر است ، (سپس) در آتش ریزد که عجایب بینی.

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان ۴۱ دانه فلفل سیاه را
چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش
اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل
از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾
الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿٤﴾

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بر ۲۷ دانه فلفل سیاه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به

محبت شما احضار گردد.

 

بسم الله الر حمن الرحیم

 وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ

لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا

 فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة

 الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است
بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

این طلسم سوزاندنی برای محبت، با کاغذ است. برای ایحاد محبت شدید و عشق و ایجاد حب و دوستی بر روی یک کاغذ بنویسید ” نیت می کنم خاکستر این کاغذ بر من محبت و عشق را از خداوند هدیه بگیرد و بر ( نام شخص مورد نظر) بباراند” سپس طلسم سوزاندنی خود را سوزانده و در بار راها کنید. این خاکستر ها بر مطلوب می خورده و وی بیقرار می شود. همچنین می توان آن را در صحرا دفن کرد.

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

این طلسم برای ایجاد عشق سریع است که با سوزاندن نمک انجام می شود. آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

 (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶

کتاب های زیر به همه غواعد نوشتن طلسم محبت و انواع طلسم را به شما آموزش میدهد

دانلود کتاب هزار طلسم در باب عشق و محبت – جذب عشق

کتاب خود آموز فنون علوم غریبه مرجان جادو نوشته شیخ بهایی

۴۰۰ طلسم مهر و محبت(کتاب عملیات محبت)

 

اگر خواهی کسی را در عشق خود بی آرام سازی
نقش زیر را بر سفال آب ندیده بنویس و در آتش بیانداز به حرمت این نقش و به اراده و عظمت الله این شخص مطیع و فرمانبردار تو خواهد شد

۱۱ ۵ ۱۱ ۲ ۱۱ و ۱۱ و ۱۱ که ۱۱ ۱۱۱ که

ناخنهای خود را بگیر و یک بار سوره یس مغربی را به ناخن هایت بخوان و بعد ناخن ها را در جعبه کوچکی مانند قوطی کبریت بریز و هر وقت ان طرف رو دیدی جعبه را تکان بده و به جعبه فوت کن و بعد به ان شخص فوت کن.تا مثل کنه بهت بچسبه .

در انجام دعای محبت ، نکته ای که مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتیجه دعا برای دعا کننده است. در ذیل دعائی بسیار سریع، آسان و قوی برای محبت ذکر میشود.
هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

طلسم محبت بسیار قوی

 

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

در این جا میخواهیم بهترین و قویترین طلسم محبت را به شما معرفی کنیم میخواهیم بگوییم که کدام دسته از این طلسم ها قویترین طلسم محبت را دارا میباشند اولین و قویترین طلسم ها طلسم های یهودی هستند که همانطور به شما دوستان عزیز گقتیم اولین ها هم هستند در بالا به چنذ نمونه از آنها اشاره شده میتوانید استفاده کنید

 

نحوه نوشتن طلسم ، دعا و جادو همانطور که میدانید برای نوشتن هر طلسم،جادو و یا دعا شرایط خاصی نیاز هست که در صورت رعایت نکردن آن طلسم اجرا نمی شود و شاید بدتر طلسم برعکس میشود و عواقب آن به خودمان بر میگردد در بسیاری از کتاب ها شرایط نوشته شده اند ولی نمیشود به بعضی از کتاب ها اعتماد کرد برای همین امروز پس از گشتن از کتاب ها کاملترین آنها یعنی مرجان جادو نوشته شیخ بهایی استفاده کرده ایم که شما را در نحوه نوشتن طلسم و دعا یا جادو یاری کنید با ادامه مطلب با ما همراه باشید

طلسم نویسی مانند هر علم دیگری نیاز به شرایط خاص خاص خود را دارد چندین شرط و فاکتور برای اجرای طلسم نیاز است که باید رعایت شود که طلسم اجرا شود در زیر حدود ۱۰۰ شرط و اعمال مهم برای دعا نویسی و تسخیرات بیان کرده ایم که نیاز دارند رعایت شوند و بسته به نوع طلسم تغییر میکنند و عوض می شوند در زیر میتوانید این شرایط آموزش طلسم نویسی را بخوانید

طلسم عشق و محبت بسیار قوی و تضمینی

در اینجا برای شما چند نمونه از دعا های مهر و محبت را اورده ایم باشد که به شلامتی استفاده کنید

در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با اب گلاب و زعفران نوشته شود . بخورات: جاوی و عنبر :: سپس یکی را به مطلوب بخورانند و یکی را طالب با خود نگه دارد .

فقط در امر حلال استفاده شود
بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

امیدوارم مفید واقع شده باشید

تذکر:لطفا این طلسم ها و دعا ها را برای کار های شرعی استفاده کنید و هیچ وقت سعی نکنید آنها را در راه بد استفاده کنید عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد

دیدگاهی بنویسید.

بهتر است دیدگاه شما در ارتباط با همین مطلب باشد.

سلام

سلام محترم فقت سوره یاسین را به ناخن میخانید یا اسمی طرف باید گرفته شوه

سلام
استاد محترم اولا خسته نباشی
وبعد تشکر از مطالب ارزشمندی که دسایت قرار دادین
مگر این دعاها وطلسم ها ساعت ورور خاصی نوشتاشود
هیچ راهنمایی نشده برای دروست انجام دا دنش

با عرض سلام و خسته نباشید مشکلی دارم که به هر دری زدم گره کارم باز نشد میخواستم اگر میتوانید کمکم کنید چگونه میتوانم با شما در ارتباط باشم

سلام بنده انجام نمیدم

سلام من تا بحال اعتقادی نداشتم
اما مسائلی پیش امده
برام خیلی مهم شد الان که مطالعه میکردم سایت رو به شما برخوردم

چطور میشه با شما مرتبط شد
تشکر

سلام از طریق تماس با ما میتوانید با ما ارتباط برقرا کنید

سلام ، من تا حالا به طلسم وجادو اعتقادی نداشتم ، ولی خیلی کنجکاوبودم وهستم که واقعا میشه باانجام این کارهایی که در کتابهای مختلف نوشته یار را به معشوقش رسوند یاهزاران کاردیگر که توی این فیلمهای هالیوودی نشان میده انجام داد؟

سلام
در این دنیا احتمال همه چی هست ما تمام اتفاقات رو نمیبینم ولی نه دقیقا شبیه فیلم های هالیوودی

ایا میشه کسی که میتونه طلسم بنام خود شخس در بیاره ایا خودش بنویسه برا خودش کار میکنه

بله میشود

سلام باید ناخن ها فوت که کردیم چند متر فاصله باید داشته باشیم و به ان فوت کنیم

سلام در طلسم احظار سلیمان گفته شده باقسم سرخ روی کاغذزرد نوشته شود قسم سرخ چیست

سلام میشه لطفا پاسخ سوال منو بدین ؟ بنده چند روزه پیش دعای ۴۱ دانه فلفل سیاه رو خووندم و الان فهمیدم طالع طرف باده مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه ۱۶ ماه قمری در ساعت خورشید بوده ایرادی نداره ؟

سلام متاسفانه در این صورت طلسم عمل نمیکند باید دقیقا همانطور که گفته شده عمل شود

با سلام و ادب
من و برادرم حدودا ٣ سال قبل دو اپارتمان خريديم كه برادرم در خانه اش مستقر شد ولي من خانه را تجهيز كردم اما مستقر نشدم ، حدودا دوشب پيش در پشت ميز تلوزيون يه كاغذ كه اَشكال مختلفي از جمله يه عقرب رسم شده بود و حروفي هم كه بصورت رمزي نوشته بود رو پيدا كردم ، ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد كه چيكار كنم

سلام اگر امکان دارد برای ما ارسال کنید تشکر و یا اطلاعات بیشتری برای ما ارسال کنید
از طریق تماس با ما میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید

سلام وعرض ادب ممنون از مطالب مفیدتون ولی راهنمایی نکرده اید در مورد ساعات وروزهای انجام دقیق این دعاها لطف من را راهنمایی کنین
جدول خودمو باید از کجا وچگونه تهیه کنم؟

با سلام
این مطلب کوتاه میباشد ولی میتوانید در این کتاب به جواب های خود برسیدکتاب خود آموز فنون علوم غریبه مرجان جادو نوشته شیخ بهایی

کاش باخواندن ذکر وفوت کردن بین چندنفرآشتی ایجادمی شد.من خواهم چندنفرراباهم آشتی بدهم شش نفرهستندکه هرشش نفر هستندکه متاسفانه بین تک تک اینها اختلاف بسیار بسیار شدیدهست ونسبت به هم کینه دارند(دشمنی که نسبت به هم دارند غیرشرعی است)

سلام کتاب مجربات باقر به شما انواع دعا ها و تعویذات قرانی را معرفی می کند میتوانید از این کتاب کمک بگیریددعا ها و طلسم های مجرب و تضمینی با کتاب مجربات باقر نسخه اصل

سلام استاد محترم، برای جلب توجه محبت دیگران و اطاعت کردن دیگران از خودم باید چه کنم

سلام
دعا ها و طلسم های بسیاری وجود دارد میتوانید از این قسمت کمک بگیریدhttp://thespell.ir/downloads/

سلام ببخشید،یاسین مغربی بایداسم معشوقه یاهمون طرفمون بگیم یعنی به قوطی یاهمون ناخن به نیت شخص موردنظرخونده بشه،یانه فرق نداره،به طرف هرکس که خواستیم فوت کنیم میتونیم،مثلابه دوشخص مورده نظر،فوت کنیم یافقط یک نیت ویک نفربه خصوص که براش دعاخونده میشه؟خواهش میکنم منوبخاطرخداراهنمایی کنید

سلام با ناخن و نیت همون شخص باید گفته شود

سلام ببخشیداین دعافقط برای یک شخص موردنظرخونده میشه یا،اینکه یاسین مغربی برای هرکسی میتونه به قوطی کبریت فوت کنیم

سلام برای هر شخصی

سلام شب تون بخیر شرمنده من شماره تماس شمارو میخواستم برای مشورت و نظر تون رو برای کاری جویا باشم و ببینم از دست شما کاری ساخته هستش یا نه ممنون میشم

از طریق تماس با ما میتوانید ارتباط برقرار کنید

سلام . استاد لطفأ کمکم کنید . شب و روزم شده غمو قصه و اشک. تنها عشق زندگیم ناگهان طوری عوض شد که انگار یک آدمه دیگه هست. تمامه دلخوشیم این خانوم بود. من فکر میکنم که طلسم شده. استاد ترو خدا بهم کمک کنید . این خانوم با جون و دل عاشقه من بود یهو از من انگار که متنفر شده بدونه هیچ دلیلی. فقط میخاد منو به یه نحوی اذاب بده . بی رحم شده. انگار که شیاطین در وجودش رخنه کردن. استاد جوابه رد بهم ندید. ما رو از هم جدا کردن نامردا.

سلام این دعا و طلسم ها ۱۰۰ در ۱۰۰ کار میکنه؟

هیچ نوع تضمینی نیست که صد در صد کار کند همه چیز بستگی به طرف دارد

من ده سال پیش با یک دختر میخواستم ازدواج کنم که ولی از من دور شد بعد ها متوجه شدم یکی از بچه های دانشگاه اونو تسخیر کرده و بین من و اون دختر جدایی انداخته اگر اون پسر را بگشم حق دارم ترو خدا این مطالب را نزارید فقط باطل کردن سحر را یاد بدید چطور طلسم مهر باطل بشه

بزودی یک مطلب درمورد نحوه باطل کردن طلسم خواهیم گذاشت

من ی دختریو دوس دارم ی طلسم یا دعایی رو بهم معرفی کن تا بهش برسم.خواهش میکنم

سلام از کتاب های این قسمت کمک بگیریدhttp://thespell.ir/downloads/

سلام لطفا من خیلی نیاز دارم به یه جادو عشق فقط می ترسم خطرناک نباشه

سلام، وقت بخیر
اگر اسم مادر شخص رو ندونیم چطور دعا و … اثر کنه ؟
باتشکر

اسم مادر شخص رو میشه حوا نوشت

در بعضی از طلاسم بله

سلام استاد. ببخشید کدوم کتاب رو بهتره سفارش داد.. کتاب مجربات باقر بهتره. یا مرجان جادوی شیخ بهایی؟؟؟؟؟؟

هر کتاب بخشی از علوم غریبه را به بررسی و آموزش میپردازد و میتوان گفت مطالب متفاوتی را در بر میگیرند هر دو کتاب در زمینه علوم غریبه و طلسمات بان زد هستند ولی مرجان جادو حجم بیشتری از مطالب را در خود را جاه داده هست

لطفان برای جلو گیری از طلسم به وردی خونتون یه خورده استخوان سگ اویزون کنید اون موقع هر جادویی بیاد خونتون از دم در که وارد میشه خودش باطل میشه

سلام وقت بخیر
مدت روفته است که شوهرم به شمل عجیبی می خواد رابطه مون رو تموم کنه میگه من خسته شدم در حالی که هیچ مشکلی نداشتیم لطفا کمکم کنید

سلام بزرگوار یه سوال دارم من مهره مار گرفتم وقتی توی سرکه انگور میندازم خیلی کند حرکت میکنن در صورتی که تو یوتوپ دیدم مهرها خیلی سرعتی حرکت میکنن به هم میرسن بعد بهم گفته تا ۶۰ روز باید صبر کنم تا مهره کامل میغناتیسش با بدنم یکی بشه فعال میشه یعنی درست گفته همراه مهرها یه شاخ یا نیش مار هست و دوتا تخم محبت شاخ و مهرها رو تو سرکه انداختم هر سه تاش حرکت کردن چشمام دراومد ولی دلیل کند بودنش چیه بزرگوار میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

در طلسمی که گفتید ناخن هارو کوتا کنیم و…
هربار که طرف رو دیدم این کارا رو انجام بدم یا فقط واسه
یک بار؟

فقط یک بار

سلام من چندتا دعای باطل سحر گرفتم با محبت حالا که بدستم رسیده هم میترسم انجام بدم هم شرایطشو ندارم باید چیکارشون کنم

شرایطشون چطور هست

سلام. منو همسرم به مشکل خوردیم ولی یه مشکل خیلی بزرگ نیست قبلا هم پیش اومده بود اما این بار هرچی من کوتاه میام همسرم بدتر میشه اصلا بهم محل نمیذاره حتی دوس داره بهش زنگ نزنم ازش در مورد هیچی سوال نکنم هر برنامه ای دوس داشته باشه برای خودش میریزه به منم نمیگه تا من از یه جایی خودم بشنوم اصلا کاراها و مشکلات من براش مهم نیست انگار نه انگار باید تکیه گاه من باشه ،خودشم برای نزدیک شدن به من هیچ تلاشی نمیکنه بیشتر وقتش رو هم با دوستاش و بعدش خانوادش میگذرونه … قبلا همش با هم بودیم اصلا رفیق باز نبود و با هم خیلی صحبت میکردیم ولی الان کاملا یه آدم دیگه شده…چطور میتونم به حالت اول برشگردونم و علاقمون مثل اول بشه؟

سلام علیکم
من دو سئوال مهم دارم
یک:استاد علوم غریبه ها منظور همان جادو نویسان هستن یا همان دعا نویسان و چطور میشه پیداشون کرد؟
دو:وقتی به قوطی که درونش ناخن ها هستند فوت میکنیم از چه فاصله ای میتوانیم به شخص فوت کنیم مثلاً میتوانیم هر وقت اونو دیدیم رو هوا به نیت اون فوت کنیم؟
لطف میکنید جواب بدید.ممنون

بله همان دعا نویسان که میتواند درجه استادی را داد و این نوع استاد ها خیلی کم هستند
باید فوت به شخص برخورد داشته باشه

ببخشید من یه طلسم محبت رو گرفتم ولی متاسفانه انگار زبانش فرق میکنه اردو هست چیه میشه کمکم کنین در این مورد؟؟؟ ۴۰۰ طلسم مهر محبت هست اسمش

در داخل مطلب عرض شده بود به زبان اردو هستش بزودی تجرمه میشود

سلام استاد گرامی من خواهری دارم که با شوهرش مرتب بهره و بحث دارند اونم به علی که هر دو رفتند فرزندی را به فرزندخواندگی گرفتند و الان پشیمانند و همیشه جر و بحث دارند خیلی چشم تو زندگیشه حالا دلم می خواد یک طلسم محبت خیلی قوی بین خواهر و شوهرش و فرزندش به وجود بیاید تو را خدا کمک کن نمی دونم چطوری تماس بگیرم

لطفا تا حد امکان سمت طلسم نرید

سلام خسته نباشید ی سوال من ی طلسم انجام دادم واسه ازدواج اما همش حس میکنم جواب نمیده ب طرف گفتم میگه صبر کن
بعد از چند وقت نشانه هاش رو میبینه ادم؟؟

بسته به نوع طلسم، زمان انجام ان فرق میکند در صورت امکان نوع طلسم را برای بنده ایمیل کنید

؟؟
چشمم نمیشه وات ساپ بفرستم

میشه ی شماره ای چیزی بدید بفرستم

ی سوال امکان این هست؟؟
ک طرف عاشق ی فردی باشه اما تاحالا ههم دیگه رو ندیده باشن ؟
بعد طلسم انجام بدسی ک بهم برسید بعد اون طرف مشهور اینا باشه

راستش نوع طلسم رو نمیدونم؟
ینی بهم نگفتن ک نوع طلسم چیه
؟؟

اگر ممکنه تو ی این موضوع کمکم کنید ممنون میشم؟

میشه بهم کمک کنید ک بهش برسم ؟

استاد میشه جواب بدید

سلام آیا درطلسم عشق ومحبت سوزاندن نمک دردوآیه ی سوره یس بااعوذبالله وبسم الله رابگوییم یانه

بله

سلام. من عاشق دختری شدم که با من فاصله داره و اون منو نمیشناسه میخواستم بدونم طلسم یا دعا برای جذب و ازدواج با همچین فردی وجود دارد؟

اگر اسم خودش یا مادرش را میدانید بله میشود یا حداقل اسم خودش

سلام استاد برادرشوهرم‌زمین ارثی را به نام خودش سند زده ودخترم اجتیاج به عمل جراحی داره هرچه التماسش میکنیم که بیا سهم‌ مارابده تادخترم ازاین واضع نجات دهیم میگه صبرکنید تا کل زمین فروش بره بهش گفتیم سهم مارا یاخودت بخر یابیا اورا جدا کن وسند به ما بده چون سهم‌ ماکم است شاید زودتر فروش بره میگه نه باید شما صبرکنید مگر با داشتن مریض مبشه چقدر صبرکرد نمیخواهیم کار به‌ شکایت برسه خواهش میکنم برای نجات دخترم بهم کمک کنید چون خرج عملش خیلی زیاده کمکم‌کنید ممنون میشم‌من‌یک مادرم شماره تلفنم ۰۹۳۵۳۵۰۳**

دوستانی که امکان کمک دارند بهم بگویند تا شماره ایشان را بدهم

سلام برای انجام سلیمان اگر فرد دو اسم داشته باشد باید کدام اسم را بنویسیم آنکه درشناسنامه هست یا آنکه با آن صدایش میکنن
ممنون

سلام استاد محترم بنده ۶ سال پیش مبلغی پول به کسی دادم که قرار بود بعد چند روز برگردونه ولی الان بعد چند سال با وجود داشتن درامد از برگردوندن پول طفره میره و حاضر به پرداخت بدهی نیست لطفن دعایی به من بدید که طرف طلبمو برگردونه ممنون از راهنماییتون .

یک رابطه عاشقانه داشتیم واسه امر خیر بود یک دفعه دختر از من زده شده میخوام محبت کنه و برگرده بهترین راهش چیه

سلام استاد میشه جواب منو بدهید یک دعا میخواهم که اخلاق عشقم به من خوب بشه قبلا رابطه خوبی داشتیم و امر خیر هست بعد چند وقت اخلاقش کاملا عوض شد بهترین دعا چی هست با هفت سنگ جواب میگیرم ؟؟؟؟؟

استاد میشه شماره تماس بدید ممنون میشم از کمک هایتون

سللم من میخوام دعای محبتبر روی ۴۱دانه فلفل بخونم چه جوری بدونم چه ساعتی و چه روزی بخونم ک تاثییر داشته باشه لطفا راهنمایی میکنید ممنونم

سلام من با دختری ۳ ساله رابطه دارم و الان یه دعوا کردیم و ازم سرد شده قبلا اینقدر عاشقم بود همه کاری میکرد برام الان راهی هست بازم بتونم اونو به خودن نزدیک کنم؟ اگه هست لطفا راهنمایی کنید

سلام ببخشید من امروز توی بالشت شوهرم ی دعا پیدا کردم. ی تیکه کاغذ ک با رنگ زرد روش کلماتی به عربی نوشته شده و در آخر اسم شوهرم و مادرش نوشته شده.میشه بهم بگید چه دعایی ممکنه باشه تو رو خدا کمکم کنید خیلی نگرانم

با سلام خدمت شما، استاد من طلسم سوسن غساله رو گرفتم همراهم هست یک ماهی میشه و طلسم پرنده برای گشایش بخت و مهره مار خیلی ها به سمتم اومدن ولی فقط برای دوستی، چقدر زمان میبره تا به خواستم برسم ممنون میشم جواب بدین و چگونه مهره مار رو به نام کنم یا بدونم اصله

سلام استاد من خیلی به کمک نیاردارم نمیتونم اینجا عمومی مشکلمو بگم اینقدر دنبال دعا رفتمهرچی دعا گرفتم هیچ اثرنکردخودمم سعی کردم باچیزایی که جاهایی خوندم لااقل خودم انجام بدم بازم نشد اینقدر دعا وقرانو نمازهای طولانی وهرچی بگیدانجام دادم دریغ ازیه نشونه کوچولوکه امیدوارم کنه نه خدا نه طلسم هیچکددم کمک نکردن مشکلمم هرروز حادترمیشه مشکلم فقط معجزه میخاد چون یهچیزعادی نیس اینقدرخسته وافسردم که رمقی برام نمونده فقط ارزوی مرگ دارم هرروزبه خودکشی فکرمیکنم حتی سم خریدم برای خودکشی خیلی خستم توان زندگی ندارم هیچیزی برام امیدوارکنندو شیرین نیست حتی بچهام دیگه هیچکسوهیچیزو نمیخام ازبس عزاب کشیدمو نامیدوخسته شدم تمام طلسمایی که میتونستمو نمونش تونوشته شماهم بود انجام دادم انگار نه انگار شایدیکی دوسالم صبرکردم ولی اثرنکرد دیگه پولی هم برام نمونده درامدم ندارم بهمم پولنمیده شوهرم دیگه مهم نیس برام ارزوی مرگ دارم الان ته خطم ایا شما میتونیدکمکم کنید ؟

سلام. در مورد خواندن سوره یس مغربی بر ناخن ها. طریقه ختم سوره یس به چه صورت است؟

سلام میشه بگید طاسم زن خرسوارو النارالنارالنار،چه کاربردی دارد؟توماشینم پیداش کردم.خواهشااااا

سلام وقت بخیر لطفا یکی به من یه دعانویس خیلی قوی و خوب و تضمینی معرفی کنه. من عشقم بعداز ۲سال ولم کرده سرگردون شدم لطفا کمکم کنید

سلام میخام بدونم که طلسم میشه انسان برای خودش بنویسه ؟؛
یعنی اینکه من میخام طلسم محبت برای خودم بنویسم آیا کار می‌کنه نوشته بشه طبق آداب رسوم

سلام.بله باید کاملا باور داشته باشید و نحوه انجام دادن توی فایل توضیح داده شده است

من میخوام ازدواج کنم میشع کاری کرد

سلام استاد من حدود سه سال پیش با یه پسری ازاشناها دوست شدم خیلی همودوست داشتیم اما متاسفانه ایشون کم کم سرد شد بعد فهمیدم یه دختری بهش علاقه داشته براش دعا زده خواستم بدونم میشه بدون اینکه طرف حسی داشته باشه یا بفهمه بادعاوطلسم مطیعش کرد به دستش اورد و اینک اون طرف ناخواسته از کسی که دوسش داره سرد شه من خودم خیلی دارم اذیت میشم رابطمون خیلی قطع و وصل میشه طرفمم اصلا دیگ ثبات نداره لطفا پاسخ بدیدممنون میشم

سلام خسته نباشید.حدود سه سال پیش بایه پسر از اشناها دوست شدم خیلی همو دوست داشتیم خانوادهامون کماپیش خبرداشتن اما متاسفانه بعد یه مدت طرفم کم کم سرد شد بعدا فهمیدم یه دختر که علاقه داشته بهش براش دعا زده سوالم اینه میشه بدون اینک طرف حسی داشته باشه یا بدون بادعا و طلسم مطیعش کردو به دستش اورد لطفا پاسخ منو بدید من واقعا خیلی دارم اذیت میشم طرفم اصلا ثبات نداره رابطمون همش قطع ووصل میشه نه میتونم فراموش کنم نه میتونم این وضع وتحمل کنم

چجوری میشه اینا رو باطل کرد کسی برای خواهر شوهرم که متاهله این کارو انجام داده دیوونه شده داره خودشو برا طرف میکشه

برای زندگی من طلسم آوردن و بعد از چندین سال زندگی عاشقانه که همسرم منو میپرستید حالا میگه ازت متنفرم نمیتونم باهات زندگی کنم این همه سال هم اشتباه کردم باهات زندگی کردم
خاستم ببینم طلسم رو اشخاصی که دعاهای قرآنی مینویسن میتونن باطل کنن یا فقط اونایی که دعای شیطانی مینویسن میتونن باطل کنن
خواهش میکنم جواب منو زود بدین در آستانه طلاق هستیم


زودتر از دیگران مطالب سایت را دریافت کنید

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3869موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4437موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 2008موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36480موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4241موضوع :

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9395موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19507موضوع :

در این مطلب از نوین اطلس دات کام به دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه اشاره می کنیم. دعای عاشق کردن سریع بری زمانی است که می خواهید این عشق خیلی زود و سریع اتفاق بیفتد. با دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور و دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور می توانید هر فردی را حتی از فاصله ی دور عاشق خود کنید. طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور به شما کمک می کند مرد مورد علاقه تان عاشق شما شود.

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور هر پسری را جذب شما می کند. دعای عاشق کردن طرف مقابل یکی دیگر از دعاهای مجرب برای عاشق کردن فرد مورد علاقه می باشد. دعای دیوانه کردن محبوب فرد مورد نظر را بیقرار شما می کند و در نهایت  دعا برای وابسته کردن مرد به زن باعث ایجاد وابستگی در مرد نسبت به زن می شود.

دعای سریع برای عاشق کردن

برای عاشق کردن سریع باید در روز جمعه غسل کنید و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورید. به نیت مطلوب صلوات بفرستید و ۲۴۵ مرتبه سوره ی توحید را بخوانید. سپس دعای زیر را تلاوت کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون . به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بگویید بنت

آیا عاشق شدن طرف مقابل با دعا از راه دور امکان دارد

اگر برای عاشق کردن دیگران آن هم فوری و سریع فقط بخواهید از دعا استفاده کنید، احتمال موفقیت تان را بسیار کم می بینم اما اگر در کنار دعا برنامه نیز داشته باشید عاشق شدن طرف مقابل امکان. در هر صورت برای افرادی که به دعا علاقه دارند novinatlas.com دعای زیر را برای عاشق شدن طرف مقابلتان از راه دور استخراج کرده است. اگر می خواهید فردی را بدون ارتباط و تماس عاشق خود کنید این دعا را به برگ مو بخوانید و برگ را در آب بیندازید. سپس برگ را با آب بجوشانید و کمی از آن بخورید. این عمل را ۷ روز متوالی انجام دهید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

«اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.»

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

برای عاشق کردن یک نفر از راه دور دعای زیر را ابتدا روی کاغذی بنویسید. سپس پرنده ای بگیرید و دعا را به غذای او بخوانید. این غذا می تواند ارزن یا برنج باشد. وقتی پرنده از غذا خورد دعای نوشته شده را به پایش ببندید و پرنده را رها کنید. بهتر است این کار را هنگام اذان ظهر انجام دهید.

«اللهم إنا دعوناک ثقه بکرمک وطمعاً فی رحمتک وسعیاً وراء مرضاتک.»

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور

آیه ی زیر به آیه ی مودت مشهور است. نوین اطلس دات کام دریافته برای عاشق کردن یک مرد از راه دور اگر هر روز سوره ی یوسف را بخوانید و سپس ۳۰۳ مرتبه این آیه را تلاوت کنید به حاجت خود خواهید رسید. این دعا مرد مورد علاقه تان را چنان عاشق می کند که طلسم شما شود و هیچ وقت دیگر شما را ترک نکند.

یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله

دعایی که پسر را عاشق دختر می کند بدون برقراری ارتباط

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب و عاشق شدن پسر به دختر وجود دارد. دعا و دستورالعمل زیر یکی از دعاهای بسیار مجرب است. برای جلب محبت و عاشق شدن پسر به دختر از راه دور این دعا را را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی بخوانید و در آخر صلوات فرستاده و صدقه دهید. این عمل را هر روز تکرار کنید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

با این دعا عاشق کردن طرف مقابل آسان می شود

برای عاشق کردن فرد مورد علاقه تان یکی از مجرب ترین دعا ها دعای عاشق کردن طرف مقابل به شکل زیر است. این دعا را به بذری ( هر چیزی که باشد ) بخوانید و آن را در باغچه یا گلدانی بکارید. گلی که در می آید را به طرف مقابل خود هدیه دهید. خیلی زود عاشق شما خواهد شد.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین

دعای یا رب برای دیوانه کردن محبوب

یکی از راهکارهای عاشق کردن دیوانه کردن محبوب می باشد. باید بتوانید چنان بیقراری و دلتنگی در او ایجاد کنید که عاشق شما شده و نخواهد هیچ وقت از شما جدا شود. برای اینکه به حاجت برسید باید این دعا را هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بعد از نماز عشا بخوانید. سپس قرآن به سر بگیرید و دعای امن یجیب را به نیت شفای یک بیمار ۱۰ بار تکرار کنید.

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام

با این دعا مرد به زن وابسته می شود

اگر مردتان دلبستگی کمی نسبت به شما دارد برای وابسته کردن او و جذب مرد طوری که هیچ گاه شما را ترک نکند دعای زیر را به آب بخوانید و کاری کنید مرد هر روز از آن آب بخورد. این دعا برای وابسته کردن مرد به زن بسیار مجرب است و هیچ شکی در آن نیست.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

اگر واقعا عاشقش هستید

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای مسخر کردن افراد

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

عاشق کردن دیگران

دعا برای دفع رقیب عشقی

طلسم عاشق کردن

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

novinatlas 1707 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

طلسم قوی برای بازگشت معشوق، آیات، دعا ها و طلسم های برای اهدافی مانند بازگشت معشوق مورد استفاده قرار می گرد درخواست برای طلسم قوی برای بازگشت معشوق بسیار زیاد است عده زیادی از مردم میخواهند یک طلسم قوی برای بازگشت معشوق پیدا کنند، و متاسفانه استفاده طلسم قوی برای بازگشت معشوق تنها کاری است که آنها انجام می دهند بدون اینکه در کنار استفاده از طلسم قوی برای بازگشت معشوق کار مثبتی هم در جهت برگشتن عشق خود انجام دهند در این مقاله چند نمونه از معروف ترین طلسم قوی برای بازگشت معشوق برای شما بیان می کنم و در انتها راه کار علمی نیز برای بازگشت عشق ارئه خواهم کرد توصیه می کنم علاوه بر خواندن طلسم قوی برای بازگشت معشوق یکی زمان هم برای راه کار روانشناسی بازگشت عشق بذارید.

نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

طلسم بازگشت معشوق از راه دور برای بیقرار کردن معشوق و برگرداندن شخص از راه دور باید این عزیمت رو در ساعت سعد طالع و به اذن استاد بنویسی و همراه خود کنی شک نیست که شخص دیوانه تو میگردد و برمیگردد. بخشی از این عزیمه از آیات قرآن و موکلین و خدام این آیات میباشد و در استفاده از آن باید دقت کافی داشته باشید که در راه نادرست و به نیت غیر شرعی استفاده نکنید.
این عزیمت بدین شرح میباشد:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

شما میتونید با مشاهده این کلیپ آموزشی مراحل بازگشت عشق را یاد بگیرید و سپس در انتهای این مطلب روی لینک دانلود کتاب بازگشت عشق کلیک کنید و کتاب را هم دریافت کنید.

برای اینکه بتوانید معشوق خود را در کوتاه ترین زمان برگردانید باید بدانید که تنها دعا کردن باعث بازگشت معشوق شما نخواهد شد. همانطور که خداوند در قرآن فرموده دعای بدون عمل مستجاب نخواهد شد. رسول الله روی در مسجد مشغول عبادت بود که متوجه مردی شد، آن مرد بیکار بود و چند فرزند داشت اما تنها کاری که میکرد این بود که دعا کند و از خداوند بخواهد که به او پول اعطا کند. حضرت محمد به او گفت تو تنت سالم هست ولی نشسته ای تا خداوند لقمه را در دهان تو بذارد. اگر بدنبال کار نباشی و برای پیدا کردن روزی خود تلاش نکنی و عرق نریزی خداوند دعای تو را مستجاب نخواهد کرد.

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

برگرداندن معشوق نیز شامل این قانون الهی میشود. که هر چیزی را میخواهید با تمام توان باید برای آن تلاش کنید. برگرداندن معشوق با کمک روانشناسی و دعا قرآنی میتواند به نتیجه برسد، بازگشت عشق در پروفروش ترین کتاب سال ۹۵ تا ۹۸ یعنی کتاب بازگشت عشق حسین رجب پور به شش مرحله تقصیم شده است.

استفاده از تکنیک های این کتاب در کنار دعا کردن در درگاه پروردگار میتواند موفقیت ما را در بازگشت عشق تضمین کند، اگر نگاهی به زندگی آدم های موفق بندازید، کسانی که جایگاه اجتماعی برتر را دارند، افرادی که از لحاظ موفقیت های شغلی در صدر قرار دارند و یا اشخاصی که در روابط اجتماعی و عاطفی خود موفق هستند آنهایی که احساس خوشبختی می کنند، در زندگی آنها ردی از فرشته ها، دعا و طلسم و تصویر سازی ها، آرزو کردن ها نمیبینید. انسان های موفق در زندگی و روابط خود نیز موفق هستند و دلیل موفقیت آنها ارتباط با فرشتگان نیست بله ایمان به خود است. یک فرد موفق هوش هیجانی بالایی دارد، یک شخص رو به پیشرفت مهارت های ارتباطی قوی دارد. میداند کجا باید صبر کرد، کی باید حرف زد، قبل از حرف زدن و عمل کردن همه چیز را میسنجد. یک شخص موفق احساسات خود را کنترل می کند، توانایی یادگیری خوبی دارد، عقل و مهارت خود را بالاتر از خرافات و احساساتش قرار میدهد برای همین از هر مشکلی پیروز خارج میشود. راه برگرداندن یک شخص صرفا تکیه به معنویات نخواهد بود. شما افراد موفقی را میتوانید پیدا کنید که ایمان قوی هم ندارند اما راه موفق بودن را میدانند. برای موفقیت صد در صد در مراحل ترمیم عشق و یا جذب عشق شما نیاز به علم و تکنیک های روز دارید که با جهان امروزی هماهنگ باشد، در  دانلود کتاب بازگشت به عشق حسین رجب پور تکنیک های ان ال پی، تکنیک های روانکاوی، مهارت های ارتباطی، تکنیک های متقاعد سازی مرحله ای و تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه به همراه قانون جذب بیان شده است که میتواند تاثیر بسیار زیاد و چشمگیری روی روابط شکست خورده بذارد.

نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

طلسمات زیر رو بر روی یه ورق آهنی بنویسید و آهن رو بر روی آتش نگه دارید و مقداری هم نبات بر روی آن بریزید اسم طرف را هم با حروف مقطعه بنویس
الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

اگر منبع طلسم قوی برای بازگشت معشوق طلسمی خارج از دین باشد که توصیه می شود از آن استفاده نکنید تنها دعا های قرآنی کاربرد دارند. مسئله ای که همیشه در استفاده از طلسم و دعا برای بازگشت معشوق فوری مطرح بود این است که آیا فقط دعا کردن برای بازگشت عشق کافی است؟

قطعا پاسخ منفی است، ما برای رسیدن به هر هدفی باید از خداوند کمک بخواهیم اما خداوند فرموده است که برای اهداف خود در کنار ایمان و عبادت تلاش هم بکنید نه اینکه هیچ کاری نکنید و فقط دست به دامان خدا باشید تا همه کار ها را بجای شما انجام دهد، توجه داشته باشید که دعا ما را در مسیر خود کمک می کند نه اینکه تا دعا کنیم به هدف خود برسیم چون همانطور که خداوند به شما اهمیت می دهد به معشوق شما نیز اهمیت می دهد و هیچ وقت قدرت انتخاب و اختیار را از او نمی گیرد تا عاشق معشوق شما شود. پس راه حل مناسب این است که شما با یک برنامه ریزی مشکلات را حل کنید و عشقتان را عاشق خود کنید و از خداوند کمک بخواهید تا شما را یاری کند.

هر رابطه ای که به پایان می رسد برای آن یک دلیل وجود دارد و باید دلیل آن را پیدا کرد، بعد از یافتن دلایل جدایی رابطه به کمک تحلیل روانشناختی شما باید اشتباهات خود و تلخی های رابطه را جبران کنید. اما در راه برگرداندن معشوق از دست رفته باید از یکسری اشتباهات خطرناک مانند؛ اصرار، التماس، تماس گرفتن زیاد، ارسال واسطه و… جدا خود داری کنید.

این اشتباهات باعث می شوند شما هر کاری که انجام دهید موفق به بازگشت معشوق خود نشوید، بازگرداندن معشوق در کتاب بازگشت عشق به شش مرحله کاملا عملی تقسیم شده است طبق این شش مرحله در مدت کمتر از یک ماه با داشتن برنامه ریزی و اصول خاص و استفاده از تکنیک های روانشناسی عشق می توان معشوق را به رابطه از دست رفته بازگرداند.

نظرات شرکت کنندگان دوره بازگشت به عشق

 

 

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

؛؛برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید، تیم روانشناسی سربرگ تازه از بهترین و با تجربه ترین روانشناسان ایرن تشکیل شده است، همچنین تمام روانشناسان سربرگ تازه زیر نظر آقای رجب پور دوره های ان ال پی و جذب را گذرانده اند و صلاحیت پاسخگویی سوالات شما را دارند؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

 

بیشتر بدانیم:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

معجزه بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

دعا برای احضار آنی معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

نظرات بیشتر را میتوانید در کانال تلگرامی سربرگ تازه گوش کنید.

سلام استاد .من شوهرمو دوس ندارم .واقعا نمیتونم کنارش باشم .دارم عذاب میکشم .یه نفر دیگه رو دوس دارم .البته اهل حروم نیستم قضاوت نکنید دست خودم نیست .شوهرم فهمید بخشیدم بیشتر از قبل هم محبت میکنه اما نمیتونم من اون شخصو دوس دارم .باهاش ارتباط ندارم .این دعاها برا من جواب نمیده ؟من باید چه کار کنم اون شخص برگرده میخواسم جدا شم شوهرم تهدیدش کرد رفت .اینطوری هم به خودش ظلم کرد هم من .میشه کمکم کنید .خواهش میکنم .جوابمو فقط به جیمیلم بدید .اینجا پابلیک نکنید .ممنون

بعد میخای با طلسم ازش جدا شی؟

سلام ،من مدت ۸ ماه نامزد ام رفته ،پیشنهاد ازدواج و نامزدی از طرف این خانم بود به حد باور نکردنی ،اما به یکباره همه چیز عوض شد و از امروز به فردا این خانم رفت و ارتباط قطع شد .برای برگرداندن ایشان هم حدود سه ماه پیش در دام کلاهبردار حلیمه سرحانی و تیم اش افتادم و کلی پول و وقت ام هدر رفت ،و با توجه به نتیجه حتمی ،که اول بمن گفته شد ،هیچ نتیجه ای نگرفتم .حالا از شما سوالی دارم ،امکان و راهی هست ..من بیشتر دعا های شما را هم قبلا امتحان کردم ولی متاسفانه هنوز نتیجه ای نگرفتم ،ممنون میشم از راهنمایی شما
با تشکر

در پاسخ به حسین
سلام دوست عزیز من دعا نویس نیستم در ابتدای همین مقاله هم گفتم دلیل نوشتن این مقاله اینکه مردم سوال زیادی میپرسن و خیلی سمت این چیز ها میرن در ابتدای مقاله گفته شده که هدف برسی علمی این موضوع هست و در انتهای مقاله هم نتیجه این برسی منتشر شده. کار سربرگ تازه مشاوره و آموزش تکنیک های بازگشت هست شما میتونید مشکلتون ر به تیم پشتیبانی سربرگ تازه اطلاع بدید و مشاوره بگیرید راه ارتباطی از طریق تلگرام و واتس آپ با این شماره هست: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام خسته نباشید استاد من خیلی تعریف شما رو شنیدم توی سایت های مختلف راجب خودتون کتابتون خوندم واقعا خوشحالم سایت خودتون رو پیدا کردم استاد. سوالی که من داشتم اینکه برای بازگشت عشق وقتی ما با طرف ارتباطی نداریم صحبت نمی کنیم آشنا نداریم چیکار باید کرد توی این شرایط چطور میشه از تکنیک های شما استفاده کرد رابطه های امروزی واقعا چیزی جز یه شماره تلفن ندارن که اگر خاموش بشه همه چیز تموم میشه شما چه چیزی پیشنهاد می کنید؟

در پاسخ به مهرداد
سلام دوست عزیز. ببینید فقط یکی دو در صد از روابط دنیا هستند که حالا با هم فامیل هستند، دوست مشترک دارن، همسایه یا همکلاسی هستند یا همکارن بقیه روابط در تمام دنیا به همین شکل هست افراد ارتباط از طریق دیگری را ندارند این مسئله ای هست که تمام شرکت کنندگان ما هم با اون روبرو هستند اما این شرایط رو میشه با ترکیب تکنیک های ان ال پی، قانون جذب، تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه مهارت های ارتباطی و … کنترل کرد از طرفی از شیوه های ارتباط غیر مستقیم باید استفاده بشه و نظریه های شش درجه و اثر پروانه ای به کار گرفته بشه.
شما میتونی لینکی که در زیر براتون میذارم رو مطالعه کنید و اطلاعات کاملی بدست بیارید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید به تیم تخصصی سربرگ تازه از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

https://www.sarbargetaze.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%b9%d8%b4%d9%82-%d8%af%d8%b1-6-%d9%85%d8%b1%d8%ad%d9%84%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/

سلام من کتاب بازگشت عشق رو از دوستم گرفتم که توی دوره ها شرکت کرده بود اول امیدوارم راضی باشید. دوم اینکه این کتاب باعث شد من با شما آشنا بشم منو دوستم دوست دخترامون باهم دوست صمیمی هستن هر اتفاقی برای رابطه اونا میفته من تاوانشو پس میدم اونا بحثشون میشه ما هم بحثمون میشه واقعا خسته شدم از این وضعیت الان به لطف کتاب شما هممون آشتی هستیم اما دلم میخواد شما که انقدر وارد هستید یه راهی بگید من انجام بدم دیگه اینطوری نشه که بخاطر رابطه دوستم رابطه من هم مشکل پیدا کنه اخه تصمیم من ازدواجه

در پاسخ به منصور
سلام باید دید ریشه این موضوع از کجاست آیا طرف مقابل شما احساس دین به دوستش داره و برای همین وقتی قهر هستن احساس می کنه باید قهر کنه تا هوای دوستش رو داشته باشه یا نه ناخودآگاهش فکر می کنه باید تقلید کنه و یا حتی ممکنه بخاطر عدم احساس امنیت ایشون باشه که این رفتار رو دارن.برای همین باید تحلیل و تست انجام بشه بعد از مشخص شدن دلیل باید روش کار کرد تا شرایط رو تغییر داد و در کل باید یک بستر امن برای رابطه خودتون بسازید و مهم تر از همه باید رابطه خودتون رو مستقل کنید مثلا همه چیز رو ۴ نفری انجام ندید تایم های ۲ نفری مخصوص خودتون داشته باشید تایم هایی که توش کار های مهم بکنید کار هایی که احساس استقلال بده مثلا چیز خصوصی داشته باشید بین خودتون لحظات خاص خوش داشته باشید. برای مشاوره بیشتر میتونید توی تلگرام یا واتس آپ به مشاورین سربرگ تازه پیام بدید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام استاد رابطه ما کات شده بود بعد از چند ماه که دوباره پیام دادم بهشون طوری برخورد کرد که حرفمون کشید به اینکه هر دو بهم گفتیم فراموش کن موافق باشی و اینکه به درد هم نمیخوریم و از این حرفا البته من از روی عصبانیت گفتم وگرنه پیش قدم توی ارتباط مجدد نمیشدم و حالا ایشون کات کرده منم دیگه پیام ندادم به نظرتون بازم میشه امید به برگشت شخصی که این حرفا رو زد و پایان داد به رابطه بود با شرکت کردن توی دوره هاتون؟

در پاسخ به بهار
سلام عرض شد تحلیل این رابطه بستگی به شراط و اتفاقاتی که توش رخ داده دارد مثلا دلیل جدایی شما و نوع رابطه شما بدون اینها نمیشه نظری داد.
شما میتونید توی تلگرام یا واتس آپ به تیم روانشناسی سربرگ تازه پیام بدید و سوالات خودتون رو بپرسید. ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام برای اینکه شخصی را فراموش کنید ابتدا باید احساسات خودتا…

من کسیو دوست داشتم چهار سال با هم بودیم همه چیز همدیگه بودیم…

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020


https://www.sarbargetaze.com/wp-content/uploads/2020/02/نظرات-شرکت-کنندگان.mp3Downloads-icon

طلسم عاشق کردن( همه توضیحات در ادامه مطلب قرار دارد )

ادامه طلسم عشق و محبت

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

ادامه طلسم عشق و عاشقی 

ادامه طلسم عاشق کردن

اگر خواهی کسی را عاشق خود بگردانی  41 دانه  استخوان خرما   ( هسته خرما ) و هر یکی را این افسون یکبار بخواند و پنج دانه پنج دانه در آتش اندازد تا بسوزد آنکس از عشق دیوانه گردد اینست افسون :

سلام علیکم یا دیوان سلام علیکم یا پریان سلام علیکم یا جنیان سلام علیکم یا جادویان سلام علیکم یا دیوان نر سلام علیکم یا دیوان ماده سلام علیکم یا دیوان سیاه سلام علیکم یا دیوان سفید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گوش ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گلو ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که چشم ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که بینی ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیو که جادویی دانید سلام علیکم یا هفتاد دیو که بر زمین روید سلام علیکم یا هفتاد دیو که سوگند می دهم که بروید بخانه ( فلانی فرزند فلانی ) برای مثال ( مریم  فرزند محمد ) و او را زه کمان در جان بدرید و بگذارید چنانچه خوابش نباشد و قرارش و آرامش نگیرد و جهان بر وی تاریک و دل تنگ گردد و چشمش سیاه کنید که هیچکس را نه بیند الا به عشق و محبت و دوستی و الفت من و سر آشفته و عقل تهی فریاد دارد که یا لواهد صواه که در آتش افتادم از دوستی ( فلان بن فلان ) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله ) و لواهد النار و یا اشداء العذاب بحق آن نام که آسمان و زمین بدان نام ایستاده است و کوه بدان نام ایستاده است که بر آتش ابولهب و شیاطین بسوزد وعجلوا من طرفة العین وصلع البرق بحق لا اله الا الله محمد رسول الله و علی ولی الله وبحق سلیمان بن داوود و بحق تورتة وانجیل وزبور و قرآن و بحق عرش و کرسی و لوح و قلم و حمله عرش و بحق آفتاب و ماه و الساعته الساعته اجابت کنید بحق هذه الساعته و الاسماء که بدان مقام شوید که( فلان بن فلان)برای مثال ( مریم فرزند محمد )  است  اگر خفته است بیدارش کنید و اگر نشسته است بر پایش کنید و بسوزانید دل و جان( فلان بن فلان ) برای مثال ( مریم فرزند محمد ) از عشق و دوستی (فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  المستعان المستعان فجلوا الساعة الساعة النار الحریق این افسون که من کردم هاروت کرد و ماروت کرد سلام علیکم ای دیوان اکبر ترسانید بحق عیسی و اگر یهودید بحق موسی و اگر مسلمانید بحق محمد مصطفی صلی الله علیه و آل و سلم بگیرید سیصد و شش رک و چهارصد و چهل  و چهار پاره استخوان (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  بدوستی و مهربانی ( فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  بخق خاتم النبیین بحق سلیمان بن داود که چهار فرشته مقرب به چهار جانب (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  شوید و در وی آویزید تا هیچ شغل و عمل نکنید الا بدوستی( فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  العجل آمین برحمتک یا ارحم الراحمین  

نکنه مهم : بجای هسته خرما می توانید از دانه های اسفند استفاده کنید

نکته مهم : در اینجا من این دعا را از طرف یک پسر به نام مراد فرزند اسدالله نوشتم که عاشق مریم فرزند محمد هست حالا شما اگر دختر هستید و میخواهید یک پسر را عاشق خود کنید باید اسامی را تغییر دهید در ضمن آخرین هسته خرما که اضافه می آید را باید در یک باغچه یا گلدانی بکارید 

دوستان من به مدت 5 یا 6 ماه نبودم متاسفانه یکی دو نفر با اسامی مستعار تا توانستن شماره تلفن شخصی مشکوک به نام نجفی نوشتن منم از صبح تا آلان داشتم شماره های این شخص رو پاک میکردم اما نکته مهمتر اینکه ما ایرانی ها اصلا جنبه باز گذاشتن کامنت ها نداریم یه عده تا دیدن اینجا کامنت ها باز هست حسابی کاسبی کردن و شماره هر ننه قمری را به عنوان دعا نویس گذاشتن که همین نشان میده این دعا نویس ها خودشون محتاج تر و فلکزده تر از ما هستند که برای سیر کردن شکمشون به هر کلکی دست میزنندمنم از امروز سعی میکنم کامنت های زیر این پست را برای همیشه ببندم تا خیالم راحت بشهدر ضمن من برای مدتی نیستم لطفا سوال نپرسید

باسلام لطفا اگه ممکنه میخواستم بینم روش انجام این طلسم چطوریه .واینکه ایادرزمان یا روز وساعت خاصی باید انجام بشه یا نه فرقی نداره ودرهمه زمان ها میشه انجامش داد؟

نه ساعت داره نه زمان خاصی داره مگه دعا کردن ساعت داره!؟ شما هر وقت به مشکلی برخوردید باید سریع دعا کنید و خواهش و آرزو کنید انشاالله که خدا پاسخ میدهد

سلام خسته نباشید استاد، من ازتون خواهش میکنم که یه دعا یا طلسم خیلی خوب واسه شغلم و رزق و روزی برام درست کنید چون منکه دانش اموز و دانشجوی نمونه ای بودم الان تو سن ٣٩ سالگی هنوز هیچی ندارم، به هر کاری تا الان دست زدم انگار یه نیروی خیلی بدی همیشه جلوی کار و پیشرفتمو گرفته، اسه طلا هم دست میبردم سنگ میشد، الان چند ساله بیکارم چون با اینکه دوتا مدرک دانشگاهی از دو رشته مختلف هم دارم هیچ کاری واسم نیست، انرژیم هم کاملا از بین رفتهلطفا کمکم کنید

لوطی گری کسی اینجا این افسون را انجام داده که جواب گرفته باشه؟

سلام میشه بگید زمان خاصی داره که انجام بدی یا هروقت که انجام دادی؟؟؟؟؟

هر وقت و هر زمان که دوست داشتی انجام بده خدا که بی جواب نمیذاره

دوستان من واقعا به کمک نیاز دارم…اگه کسی میتونه کمکم کنه بگه…هزینه کم هم میخوام

سلام کسی از این طلسمی که بالای صفحه توضیحاتش نوشته شده جواب گرفته؟؟؟یعنی انجام دادنش واقعا موثره؟؟؟؟کسی میدونه؟؟؟؟

سلام باید رو تک تک هسته خرما دعا خوانده شود؟

دوست عزیز هدف هر دعا به نیت قلبی هست لازم نیست روی تک تک هسته ها دعا بخونیحالا اگه حال و حوصله یا وقتش داری اشکال نداره اما یک بار کافیه

تو دنیای مدرن امروز جن وجود نداره اصلا جنها و موجودات غیر اورگانیک نمیتونن به میدانهای مغناطیسی حتی نزدیک بشن.

احب وبلاگپنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 22:32دوستان عزیز لطفا مواظب کلاهبردارها و شیادها باشیداگر اینا راست میگن برن یه فکری به حال خودشون بکنن زیرا که مدام در این وبلاگها پلاس هستن و مدام شماره تلفن میذارن و برای مشتری التماس میکنن!!! پس این آدمها کلاهبردار هستن که برای نان دست به هر کلک و حقه ای میزنند اینها اگر راست میگن اول باید دعا و خواهش و آرزوی مشتری ها را برآورده و مستجاب کنند بعد طلب پول کنند اما می بینیم که اینها اول اسم پول میارن بعد میخوان دعا را مستجاب کنند پس یدونید که اینها از ما فلکزده تر هستند وگرنه مدام با التماس و خواهش شماره تلفن نمیذاشتند پس لطفا دوستان مواظب این دکان داران باشند و تا دعاشون مستجاب نشده یک ریال به حساب آنها واریز نکنیددر ضمن بسیاری از اینها آدمهای هیز و چشم تاپاک هستند که میخوان از شما دختران سوء استفاده کنند با تشکر از دوستانی که حرف بنده را گوش میدهند تا کلاه سرشان نرود


Like!

من انجام دادم به عشقم رسیدم واقعا

سلام به همگی.کسی طلسم بالا روتابحال انجام داده لطفا بگه

بهترین دعای که باعث جدایی میشه اسمش چیه میشه لطف کنین معرفی کنین .

چگونه مرد زنگیم به من ودخترم علاقه پیدا کند و پول هایش را خرج ما کند چون دیگر مریض شده ام وتوان کار کردن را ندارم

مدتی هست دست به هر کاری میزنم اصلا درست نمیشه پیش چند نفر رفتم گفتن که برات سحر کردن خواهشن راهنمایی بفرماین


سال نو بر همگی مبارک

سلام من مهره مار گرفتم جواب داد واقعا کارش خوبه به شرطی که اصل باشه

صاحب وبلاگپنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 22:32دوستان عزیز لطفا مواظب کلاهبردارها و شیادها باشیداگر اینا راست میگن برن یه فکری به حال خودشون بکنن زیرا که مدام در این وبلاگها پلاس هستن و مدام شماره تلفن میذارن و برای مشتری التماس میکنن!!! پس این آدمها کلاهبردار هستن که برای نان دست به هر کلک و حقه ای میزنند اینها اگر راست میگن اول باید دعا و خواهش و آرزوی مشتری ها را برآورده و مستجاب کنند بعد طلب پول کنند اما می بینیم که اینها اول اسم پول میارن بعد میخوان دعا را مستجاب کنند پس یدونید که اینها از ما فلکزده تر هستند وگرنه مدام با التماس و خواهش شماره تلفن نمیذاشتند پس لطفا دوستان مواظب این دکان داران باشند و تا دعاشون مستجاب نشده یک ریال به حساب آنها واریز نکنیددر ضمن بسیاری از اینها آدمهای هیز و چشم تاپاک هستند که میخوان از شما دختران سوء استفاده کنند با تشکر از دوستانی که حرف بنده را گوش میدهند تا کلاه سرشان نرود

شب عید است و یار از من چغندر پخته می خواهد خیالش می رسد من گنج قارون زیر سر دارم

سلام بر همگی الان داشتم وبلاگ رو نگاه میکردم که متوجه شدم عده ای فقط از روی عقده میان کامنت میزارن عده ای که از روی مسخره کردن دیگران و گروه دیگه ای هستن که فقط بلدن چرت و پرت تحویل مردم بدن . دوستان شخصیت انسان چیزی خوب چیزی هستش بیایید احترام همدیگرو نگه داریم . دوستای آمدن و گفتن موسوی و حسینی آدم خوبی نیستن . دست شما درد نکنه ما متوجه شدیم . بازم ممنون ولی اینکه هر روز بیای یه حرف تازه القا کنی به نظر بنده حقیر گناه کبیره هستش این وبلاگ هم وبلاگ آزادی هستش هر نظری را میزاره که به نظر بنده کار خوبی هم نیست .من متوجه شدم که 5 نفر بیشتر نیست که کامنت میزارن و اونم با اسمهای مختلف .مردم همه عقل دارن و خواهشن احترام همه رو نگه دارن.در مورد کسی نه تبلیغ بکنین نه بی احترامی .ملت عقل و شعور دارن که گول اونها و حرفهای شما رو نخورن .آدم خوب و حسابی هم پیدا میشه این دلیل نمیشه که همه خوب یا بد باشن . التماس دعا

الهم صل علی محمد و آل محمد

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

عزیزان توجه داشته باشین اینجا محل تبادل اطلاعات و تجربیات میباشه و هرکسی که از شخصی نتیجه گرفته بیاد بگه موضوع رو . و کسی هم نتیجه نگرفته بره دنبال راه حلش همین .جای بحث و جدل و توهین نیست و اینکه ما اگه بخایم از کسی حمایت کنیم که این همه نظر را نمیزاریم .اینجا بحث آزاد و بدون توهین می باشه

مگه مدیر وبلاگ کجاست بیاد جلوی این نخالها بگیره

متاسفانه 5 ـ 6 ماه نبودم یه عده ریدن به وبلاگ از صبح تا آلان دارم بکوب کامنت های اینها رو حذف میکنم متاسفانه اشتباه کردم کامنت ها را باز گذاشته بودم بخاطر باز بودن کامنت ها یه عده تا توانستن شماره تلفن گذاشته بودن منم امروز همه را حذف کردم و کامنت های زیر این پست رو هم بستم چون ملت جنبه باز گذاشتن کامنت رو نداره

سلام. این دعا با چهل ویک هسته خرما میشه واسه هرکسی با هر طالعی خوند مثلا طالع طرف مقابل من باد هستش

اونهایی که توی این شاخه کار میکنن حتی خودشون هم به کار خودشون ایمان، اعتماد و اعتقاد ندارن، من ی تکس اون پایین گذاشتم، با یک پیش شرط خیلی ساده و ابتدایی اینکه اول کارم رو انجام بده بعد پولش رو بگیر! ( اونهایی که ادعا دارن که ما توانایی طلسم کردن و همچنین باطل کردن طلسم رو داریم, اگر ادعاشون واقعی باشه از گرفتن پول بعد از انجام کار نباید ترسی داشته باشن چون میتونن باطلش کنن. به هر حال من که منتظر استاد وااااااقعی هستم.

سلام این دعا رو انجام بدیم واقعا نتبجه داره؟کسی انجام داده و نتیجه گرفته؟جون عزیزتون جواب بدید من یک ماهه هی میپرسم کسی جواب نمیده زندگیم واقعا جهنم شده

سلام میخواستم ببینم اگه اسم پدر طرف رو ندونیم چی کار باید بکنیم؟یعنی دیگه اثر نمیکنه؟

نه عزیزم هر دعا یا خواهش یا طلسمی وصل به نیت شما میشه و صد البته که اون دعا آدرس اون طرف رو بلده حالا اگه اسم پدر طرف رو ندونی که چندان مهم نیست اما اگه بدونی بهترهپس غصه نخور و غم و نا امیدی به دلت نده تا انرژی قوی و موثری رو برای عشقت ارسال کنی که برای همیشه نوکر و مطیع شما بشه

من این دعا رو انجام بدم آیا جواب میده نکنه برگرده به خودم حالم بد تر از این بشه

دوست عزیز همه چی دلبخواهی هست کسی که شما رو مجبور نکرده در ضمن منم که باغ خرما ندارم که سودی به حال من داشته باشه خوش به حال خرما فروش ها

دوستان برای رفع مشکلات شما از طریق دعا و طلسم از مراجع معتبر و کتاب مقدس قران از جمله مشکلات

بچه‌ها این دعاها و طلسمات تاثیر دارهشر دارهدامنگیرتون میشهعوار و عواقب بدی دارهما متوجه نمسشیم اما ممکنه پای شیاطین رو ب زندگیمون باز کنهبخدا اینا حقیقت دارهمراقب باشید تورو خدا

دانه خرما تو باغچه کدوم خونه باید کاشت لطفا جواب بدید

توی گلدون یا باغچه خونه خودتون

ببخشید ما باید اسمی که تو شناسنامه هست و بگیم یا اسمی که صدا میکنن واسه این طلسم

هر اسمی که صداش میزنی کافیه

دوستان تورو خدا بگید آیا کسی این طلسم رو انجام داده؟؟من واقعا بهش نیاز دارم اگه میتونید بگید در چه زمانی باید انجام شه ممنون میشم

هر زمان و ساعتی رو که دوست دارید انجام بدید فقط مواظب باشید خونه خودتون رو آتش نزنید

دعا و طلسم در موارد ذیل میشه تشخیص داد. رزق و روزی کم میشهدلشوره و استرس زیاد میشه.ناشکری و دعوا تو زندگی شروع میشهبخت انسان بسته میشه کار انسان گره می افته مریضی و بیماری و کسلی تو زندگی میاد .بدبینی و خیانت شروع میشه انسان دچار اضطراب و نا امیدی میشه نشانه های دعا و طلسم در زند گی انسانها هستش /

سلام اقای نارویی میشه یه راهنمایی کنید که از کجا باید بفهمیم که واقعا طلسم و بستگی توی زندگی ما وجود داره یا نه من خودم پیش چندتا دعانویس که رفتم هرکدومشون یه چیزی گفتن اخرشم نفهمیدم که واقعا توی زندگی من طلسمی وجود داره یا نه خود من به شخص به دعا و این چیزا اعتقادی ندارم ولی خب خیلیا رو دیدم که با دعا تونستن مسیر زندگیشونو عوض کنن

سلام بر همگی وبلاگ جالبی هستش مدت یه ماه هست که با این وبلاگ آشنا شده ام نظرات خیلی خوبی دیدم و ممنون از صاحب وبلاگ که همه نظرات را میزاره من علیرضا نارویی اهل زاهدان هستم و مدت 5 سال هست در علوم غریبه مشغول هستم .مواردی جهت راهنمایی براتون مینویسم .دعا واقعیت داره و از خلقت انسان بوده و تا حالا هم وجود دارد.تاثیر دعا مربوط به زمان و مکان و … می باشه .دعای تاثیر میزاره که برای اولین بار انجام بدی و تمام شرایطشو انجام داده باشی.فردی که 5 تا دعا متفاوت از 5 شخص گرفته دیرتر و شاید اصلا به هدف نرسه دعا مدت و زمان داره .دعا شرایط بخصوص خودشو داره.کفاره دعا حتما باید پرداخت بشه تمام مواردی که در مورد دعا هست باید رعایت بشه .دعا حتما و صد درصد واقعیت و اجابت خواهد شد.صبر و حوصله در مورد نتیجه باید انجام بشه.و ……..اگه دوستان مواردی بود که توضیح بدیم خوشحال میشم در خدمتیم .البته با اجازه سرور خودم صاحب وبلاگ

این روش که اینجا نوشته شده کسی انجام داده واقعا

بله باید طلسمش به اسم طرف باشه ولی در مجموع حرف نداره . میتونی امتحان کنی واقعا محشره اینو جدی میگم

افسون جالبیه به فارسی ندیده بودم ,کتابهای درسی دهه پنجاه و چراغ نفتی علاءالدین تداعی کننده دوران کودکی بود. آفرین به گردآورنده این وبسایت.

سلام کسی این طلسم رو انجام داده و ازش نتیجه گرفته؟و میدونه تو چه زمانی باید انجامش بده؟آخه من شنیدم باید در یه زمان خاص باشه و اگه بی وقت انجام بدی عواقب بدی داره

مهره مار که وجود داره, وقتی دوتا مار جفت گیری میکنن, از قسمت سر مار جدا میشه, تو خوش شانسی و جذابیت و دلربایی بی تاثیر نیست، اما باید اصل باشه، هر کس هم گفت من اصلش رو دارم ومیخوام بفروشم، بدون که اصل نیست.

اقا حسین منم معلمم اگه مهره مار بخرم کار و کاسبیم میگیره .بعدش حالا تو این ملت هرکس که کار نداره از این مهره بخره کارش میگیره اگه این طور باشه که عالیه

عوض اینکارا دست به دامن خدا بشین اون بهترین استجابت کننده دعاست که در عوض خواستتون ازتون پولیم نمیگیره..اینکارا موثرن ولی هزارتا مشکل تو زندگیتون پیش میاد و گناهه

سلام این طلسم‌ها چون حقیقت و تاثیر داره و از علوم غریبه و ماورا استخراج میشه و پایه علمی داره، حتما باید باشرایط خاص خودش مثل روز و ساعت مخصوص و ب اذن استاد واقعی انجام بشه در غ این صورت عواقب بدی داره مراقب باشید

عزیزانم هیچوقت سمت این برنامه ها نرید شیطان وارد زندگیتون میشه و به بیماریهای روحی و روانی مبتلا میشین به جاییی میرسین که از کاری که انجام دادین پشیمون میشین و تنها چیزی که از خدا خواهید خواست بازگشت سلامتی و بازگشت به همون لحظه ها و زمانی هست که توش بودین و قدرش رو نمیدونستین و فکر میکردین که دیگه به آخر خط رسیدین و توسل به اجنه شیاطین آخرین راه با سپاس میلاد

همش الکیه

البته اعتقاد کامل و اطمینان به کاری که شخص انجام میده شرط اوله چون بدون اعتقاد هیچ نتیجه ای نخواهی گرفت و زمان هم مورد نیاز هست که تاثیر داشته باشه در مجموع کاری که از روی اخلاص و رضای خداوند انجام بگیره حتما آینده و سرنوشت خوبی خواهد داشت و اینها همه وسیله هستن برای هدف نهایی که مد نظر انسان می باشه .

همش کس و شعره،کلاهبرداریه،مگه داریم

من انقدر پیش دعا نویس رفتم هیچ کدومش فایده نداد همش الکی هس باور نکنید همش به خاطر پول هش

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تصور می‌کنید نیمه گمشدتان را پیدا کرده اید و با تمام وجودتان میخواهید با آن فرد خاص ازدواج کنید. اما طبیعتا قصد ازدواج با فرد مورد علاقه، به تنهایی برای محقق کردن آن کافی نیست و معمولا موانع متعددی برای شکل گیری رابطه عاطفی و ازدواج با او وجود دارد. در این شرایط شاید یکی از وسوسه انگیزترین راهکارها برای رسیدن به معشوق و محبوب، می‌تواند دستیابی به طلسم یا وردی باشد که بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن موجب ازدواج با فرد مورد نظر شود. طلسمی که محبت و عشق شما را در دل او بکارد و تضمین کند آن شخص خاص به وصال شما درخواهد آمد. اگر به دنبال طلسم قوی و تضمینی برای ازدواج فوری با معشوق یا فرد خاصی هستید، در این مقاله با “رادیو عشق” همراه باشید.

فهرست مطالب

گاهی دیده می شود که برخی از دختران و پسران مجرد به دنبال طلسم و جادو برای یافتن فردی با ویژگی های دلخواه خود برای ازدواج هستند. برای مثال برخی از دختران به دنبال طلسم ازدواج با مرد پولدار هستند یا اینکه برخی از پسران طلسمی می خواهند که دختر زیبایی را به عقد آن ها در آورد. از طرف دیگر دختران و پسرانی نیز هستند که تمایل دارند با شخص خاص مورد نظرشان به هرترتیب که شده ازدواج کنند. اگر از این دسته افراد باشید و گذرتان به ملاقات با اشخاصی تحت عنوان فالگیر، دعانویس یا رمال بیفتد، پیشنهاد آن ها به شما انواعی از طلسم و دعا برای ازدواج با آن فرد موردنظر خواهد بود. پیشنهادی که مسلما هیچ پایه علمی ندارد و صرفا راهی برای سوءاستفاده از درماندگی عاطفی است. درواقع طلسم یا وردی که توسط این افراد به شما داده می شود هیچ نتیجه ای جز خالی شدن جیب شما و پر شدن جیب آن ها نخواهد داشت.

اما آیا راهکاری واقعی و علمی برای جذب و ازدواج با شخص مورد نظر شما وجود دارد؟ مسلما برای این سوال یک پاسخ مشخص و قطعی وجود ندارد و وابسته به شرایط شما و طرف مقابلتان است. برای مثال برای جذب فردی با ویژگی های مشخص، لازم است شما نیز ویژگی های خاصی داشته باشید، همچنین از اصول قانون جذب آگاه باشید و آن را به درستی در زندگیتان بکار گیرید. از طرفی ممکن است شما به شخص خاصی علاقه مند شده باشید و بخواهید با او ازدواج کنید اما اگر معشوق شما نداند که عاشقش شده اید و شاید حتی از وجود شما خبر نداشته باشد،‌ مسلما امید واهی به تحت تاثیر قرار دادن او با طلسم و جادو غیرمنطقی خواهد بود. در این صورت لازم است به جای طلسم و جادوی ازدواج، به دنبال افزایش مهارت های عاطفی و اجتماعی باشید و طبق موارد زیر اقدام کنید:

اگر امکان درخواست مستقیم از فردموردنظرتان برای ازدواج وجود ندارد، میتوانید از یک واسطه کمک بگیرید. واسطه باید شخص امین، کاربلد و مورداعتمادی باشد. همچنین او باید شناخت نسبتا خوبی از شما و شخص مورد نظرتان داشته باشد. همچنین او باید خیرخواه باشد و با درنظر گرفتن جوانب امر هوشمندانه درخواست شما را برای طرف مقابل مطرح کند. از انجایی که معمولا چنین پیدا کردن چنین فردی در همه شرایط ممکن نیست، در این صورت راهکار بعدی بیشتر میتواند برای شما کارگشا باشد.

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

بهتر است در عوض تلاش کردن برای یافتن قویترین طلسم ازدواج، بهتر است مهارت لازم برای ابراز علاقه و مطرح کردن صحیح درخواست آشنایی و ازدواج را به دست آورید. اگر پسر هستید جراتمندانه درخواست ازدواج و آشنایی را مطرح کنید، احساستان را به زبان آورید و از دختر موردعلاقه تان خواستگاری کنید. اگر دختر هستید نیز می توانید به روش های غیر مستقیم برای مطرح کردن درخواست ازدواج به پسر موردعلاقه تان اقدام کنید.

در شرایطی نیز ممکن است آن فرد خاص از علاقه شما باخبر باشد، اما محبت دو طرفه نباشد و قصد شما این باشد که به هر نحو که شده، حتی با طلسم و جادو عشقتان را دوطرفه کنید. پیشنهاد می شود در صورتی که طرف مقابل تمایلی به برقراری رابطه عاطفی یا ازدواج با شما ندارد، بیش از حد اصرار یا التماس نکنید. چرا که اینکار او را از شما دورتر خواهد کرد. بهتر است به جای اینکه به دنبال طلسم تضمینی برای ازدواج فوری با آن شخص خاص باشید، اجازه دهید افراد جدیدی که ارزش وجودی شما را میدانند به زندگیتان راه پیدا کنند. در واقع بهتر است سعی کنید به جای این که تمرکز خود را در یک بازه زمانی بر روی رابطه با یک نفر بگذارید با چند نفر قرار ملاقات داشته باشید و بررسی کنید که شرایط کدام یک از این گزینه‌ها برای شما مناسب‌تر است. این که بلافاصله پس از اولین قرار ملاقات با یک نفر برای آینده خود با او برنامه‌ریزی کنید آسان است اما مهم این است دریابید طرف مقابلتان چقدر در این امر جدی است. این که فکر کنید یک نفر در آینده تغییر خواهد کرد و بلافاصله یک رابطه را شروع کنید یا این که فکر کنید می‌توانید وی را در آینده مطابق با نظر خود اصلاح کنید اشتباهی معمول و رایج است. هر چه قرار ملاقات‌های بیشتری داشته باشید احتمال این که با یک نفر که شرایط مناسب‌تری دارد آشنا شوید بیشتر خواهد شد. البته باید در این راه صبور باشید. هنگامی که احساس خستگی کردید یا فکر کردید که انرژی شما تحلیل رفته به خود استراحت بدهید، مرزهایی برای خود تعریف کنید و به استانداردهای خود متعهد بمانید. اگر یک رابطه متعهدانه همان رابطه مورد نظر شما است، زمان خود را با ملاقات‌ها و آشنایی‌های غیر جدی دیگر هدر ندهید.

گاهی نیز دیده میشود که افراد در رابطه عاطفی با معشوق و شخص مورد نظرشان قرار دارند، اما به دلایل متعدد رابطه آن ها به ازدواج منجر نمی شود. اگر دختری هستید که درصدد تبدیل رابطه عاطفی به ازدواج(لینک به تبدیل دوستی به ازدواج) است نیز بهتر است بجای توسل به طلسم ازدواج، از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

ممکن است شما در مورد نامزدی و ازدواج زیاد صحبت کرده باشید اما شاید احساسات خود را در مورد بی‌توجهی طرف مقابلتان به این موضوع بیان نکرده باشید. زمانی که شما در این مورد به طور شفاف و واضح صحبت کنید (و استدلال‌های خود را در مورد اصول مذکور برای وی بیان کنید)، وی به شما خواهد گفت که از نظر روحی و احساسی در چه وضعیتی است و نیت خود را در مورد شما توضیح خواهد داد. حتی اگر در نهایت جواب‌های وی شما را قانع نکرد، وضعیت برای شما شفاف شده و می‌توانید از آن به بعد رفتاری متناسب با شرایط داشته باشید.

او را برای ازدواج، بیش از حد تحت فشار روانی قرار ندهید. فاصله تان را حفظ کنید و اجازه دهید فضای لازم برای تصمیم گیری و برنامه ریزی داشته باشد. طوری رفتار نکنید که شان و عزتتان را نزد او از دست بدهید. اعتماد به نفستان را حفظ کنید و او را به ازدواج تشویق کنید. اجازه دهید اطلاع پیدا کند در صورت ازدواج با شما آینده شاد و با آرامشی در انتظارش خواهد بود و در صورتی که ازدواج را ببش از این به تاخیر اندازد ممکن است این شانس بزرگ از او گرفته شود!

اگر شما با معشوق خود مانند همسر رفتار می‌کنید، به دو دلیل این کار را متوقف کنید. دلیل مهم اول این که همان طور که قبلاً نیز توضیح داده شد، ایجاد رابطه فیزیکی و احساسی صمیمی که باید بعد از ازدواج اتفاق بیفتد، در این زمان کاری خطا و اشتباه است. دلیل دوم این که اگر شما به معشوق خود بسیاری از مزایای ازدواج را بدون این که تعهد و مسئولیتی که متعاقب آن وجود دارد را بپذیرد ارائه دهید، وی را متعهد به ازدواج نخواهید کرد. این کار را با فریبکاری انجام ندهید بلکه آن را قسمتی از مکالمات اصولی خود قرار دهید به این مضمون که باید شما ازدواج کنید تا برخی چیزها تغییر یابند. شما شرعاً و عرفاً کار درست را انجام دهید و این موارد را برای معشوق خود به طور شفاف و واضح بیان کنید.

در مورد جدایی صحبت نکنید اما به آن فکر کنید؛ به خصوص اگر واکنش‌های طرف مقابلتان نسبت به قدم‌هایی که شما برمی‌دارید ضعیف است. در نظر گرفتن و فکر کردن به همه جوانب، ممکن است باعث سخت‌تر شدن تصمیم‌گیری برای شما شود.

برای ازدواج با شخص خاص مورد نظر هیچ نوع طلسم قوی و جادوی مجربی وجود ندارد، خرافاتی از این دست صرفا به جهت سواستفاده مالی و عاطفی توسط افراد سودجو مطرح میشود. برای ازدواج با شحص خاص مورد نظرتان بهتر است خودتان دست بکار شده و برای آشنایی و ازدواج پیش قدم شوید، یا در صورت عدم امکان بیان درخواست به صورت مستقیم از یک واسطه کمک بگیرید، ضمن اینکه برای ازدواج با یک فرد خاص که تمایلی به ازدواج با شما ندارد بیش از حد اصرار نکنید. برای ازدواج فوری با معشوق و یا کسی که با او در رابطه عاطفی قرار دارید نیز طلسم و جادو راهگشا نخواهد بود. بلکه بهترین کار در این شرایط این است که با طرف مقابل یک مکالمه شفاف داشته باشید، او را به ازدواج تشویق کنید و مانند همسر با او رفتار نکنید. همچنین همه جوانب را در نظر بگیرید و درصورتی که شما تمایل به ازدواج دارید اما طرف مقابلتان هیچ اقدامی برای بردن رابطه عاطفی به مرحله بعد نمی کند، با مشورت و تفکر تصمیم صحیح را در مورد ادامه یا عدم ادامه رابطه عاطفیتان اتخاذ کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

22 بازدید

49 بازدید

31 بازدید

38 بازدید

40 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام وقت بخیر برای کسی که ازدواجش در جلسه بله برون بهم خورده وخانواده پسر مخالف باشند چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟

سلام دوست گرامی سوال شما بسیار کلی است و نیاز به جزییات بیشتری وجود دارد تا پاسخ دقیق‌تری دریافت کنید. اما به صورت کلی باید دلیل مخالفت خانواده پسر مشخص شود تا ببینیم که این دلایل منطقی هستند یا غیرمنطقی. پس از بررسی دلایل مخالفت با این ازدواج، راهکارها سنجیده و انجام می‌شود. راهکارهایی مانند مراجعه به مشاوره پیش از ازدواج و یا حضور یک واسطه امین و مورد اعتماد خانواده پسر تا با آنها صحبت کند.

باسلام.من یکسالی میشه با پسری اشنا شدم ک از همان اول قصد ما بنا بر ازدواج شد چندماه اول همه چی خکب بود همدیگرو واقعا دوست داشتیم تا اینکه قرار شد ب مادرش بگه وقتی گف با مخالفت شدید خانوادش روب رو شدیم.بعد این موضوع کم کم نسبت ب ازدواج سرد شد و بعضی وقتا تو حرفاش میگف اگر ب هم رسیدیم اگر خانوادم قبول کرد فلان ازدواج میکنیم ظاهرا مخالفتای خانوادش روش تاثیر گذاشت و نظر اونم تا حدودی منفی شد ولی هر بار ک بهش میگم میگه منتطرم تا خودشون راصی بشن از طرفیم نمیخاد خانوادش بفهمن ک با من بوده و همدیگرو دوست دادیم در حد این گفته ب خانوادش ک فلانی دختر خوبیه و برید خاستگاری.اینم بگم ما ی نسبت فامیلی هم داریم ینی خانوادش من و خانوادمو میشناسن اما مختلفن بشدت اینطور ک خودش میگه.از طرفیم من دوسش دارم و برام سخته جدایی.۳۰ سال سن دارم و اونم ۳۱ سالشه.مادرش میکه ک سن دختره زیاده و از اینجور مخالفتا.ی چیز دیگ اینکه ی رابطه در حد عشق بازی هم با هم داشتیم ن در حد دخول و سکس کامل..حالا چیکار کنم ترکش کنم یا همچنان باهاش در ارتباط باشمو منتطر باشم مادرش راصی بشه..و اینکه الان دبگ چند باری بهم گف ک راضی نمیشن و فک کنم منتفی باشه این ازدواج اما بازم میخاد ک پا در ارتباط باشیم

سلام دوست گرامی رضایت و مخالفت خانواده ها در ازدواج یکی از موارد مهم هست .از طرفی یک فرد باید بتواند با رفتار درست و منطقی خانواده را ترغیب به پذیرش خواسته کنند.خواستگار شما گویا توان مدیریت و ایجاد رابطه درست بین خواسته و مخالفت خانواده را ندارند و ماندن به امید اینکه در آینده فرجی شود اشتباه هست.یا ایشان برای رسیدن به شما تلاش می کنند و خانواده را متقاعد می کنند و یا بهتر هست رابطه تمام شود

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

چگونه عشق خود را طلسم کنیم

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه عشق خود را طلسم کنیم
چگونه عشق خود را طلسم کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *