چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

 
helpkade
چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم
چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

با نام کاربری فیسبوک خود وارد شوید

در این صفحه با ارائه دانستنی‌های متنوع، تلاش خواهیم کرد وسعت دید شما را در مورد دنیای پیرامون و درون افزایش دهیم.

مجموعه آموزش‌های تخصصی رشته‌های مختلف فناوری اطلاعات نظیر (آفیس، کاربری کامپیوتر، شبکه‌های مایکروسافتی، لینوکس، میکروتیک، سیسکو و …) در این بخش قرار دارند، آموزش‌های حرفه‌ای و مبتدی، ویدیویی و متنی بصورت رایگان در این بخش قابل دسترس هستند.

ویدومدیا یک حرکت بومی است که در راستای انتقال دانش عمومی و تخصصی بصورت صوتی و تصویری راه اندازی شده است. در این بخش از ویدوآل می‌توانید ارتباطی گرم و تاثیرگذار با دانش روز برقرار کنید.

چه نوع محتوایی رو دوست داری؟ انتخابش کن تا همه رو برات یکجا نمایش بدیمچگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

9683

مترجم

تامین و مدیریت محتوا حرفه اصلی‌ام است؛ فرقی نمی‌کند در یک نشریه یا در فضای آنلاین. آن‌چه مهم است دقت در نوشتن، استفاده از منابع معتبر، بهره‌گیری از یک زبان ساده و روان و تامین محتوای کاربردی است.

Copyright© 2015 – 2017 Vidoal.com | Designed by Videvelop Team

حداقل 8 کاراکتر

«افتخار زندگی در این است که خود حقیقی مان را پیدا کنیم.»

— کارل یونگ

چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

اغلب اوقات، زمانی که افراد به دنبال یک رابطه جدید هستند، آنها یا در جستجوی فردی هستند که آنها را کامل می کند یا او را کاملا مشابه خودشان تصور می کنند. بنابراین آنها تلاش می کنند خود را به بهترین شکل ممکن در رابطه نشان دهند و ویژگیهای غیرجذابشان را پنهان کنند – به شکل نسخه ایده آلی که همسر آینده شان خواهد خواست.

من معتقدم پیدا کردن همسر ایده آل مستلزم رویکردی متفاوت، و درون نگرانه است که در ادامه به طور مفصل توضیحش می دهم:

شاید این به نظر ضد و نقیض بیاید، اما این دقیقا روشی است که مرا به همسر ایده آلم رساند.من زمانی که رابطه دو ساله ام پایان یافت، رابطه ای که فکر می کردم طرف مقابل همان فرد ایده آلم است، دست از جستجو برداشتم. تصمیم گرفتم توجهم را به درونم متمرکز کنم – تا خودم را ببینم و بشناسم و بپذیرم، تا زخم های بهبود نیافته گذشته را ترمیم کنم و قلمروهای جدیدی را در درونم کشف کنم و بشناسم.

پیش‌تر، من برای رسیدن به احساس رضایت، نیاز به بودن در رابطه داشتم، لازم داشتم کسی مرا دوست بدارد تا احساس ارزشمند بودن بکنم. تمام شدن رابطه های قبلی برایم دردآور بود زیرا مانند شکسته شدن خودم بود، مثل این بود که بخش هایی از وجودم تکه تکه می شوند.

آنچه دریافتم این بود که باید یاد می گرفتم و خودم را یکپارچه می ساختم. و زمانی که تصمیم گرفتم و این ترمیم خود را شروع کردم، زندگی ام دگرگون شد.

زمانی که شروع به خودشناسی کردم و مسیر دلخواه خودم را پیش گرفتم، زندگیم شروع به معنا یافتن کرد. من دیگر قواعد و اعتقادات دیگری را دنبال نمی کردم.

این ممکن است برخی از اطرافیان و نزدیکان شما را ناراحت کند. اما اگر می خواهید به اغنا و احساس رضایت در زندگی تان برسید، باید یاد بگیرید و راه و روش خودتان را پیش بگیرید و نه مال دیگری را.

و انجام آنچه که برای شما مناسب و درست است، به معنای بودن در مکان ها و مشاغل و در نزدیک افرادی خواهد بود که با مسیر انتخابی شما همراستا هستند، یعنی با خود واقعی شما همراستا هستند. بنابراین شما شانس بیشتری خواهید داشت که در این مسیر با فرد ایده آل تان ملاقات کنید زیرا او هم مسیرش هم راستای شماست.

یکی از تبعات زندگی کردن در مسیری که خودتان انتخابش کرده اید این است که شما به طور اتوماتیک جذابتر می شوید. شما واقعی تر، اصیل تر، محکم تر، ارزشمندتر، پرشورتر، خوشحال و در لحظه حال حاضر می شوید. این شما را به شکلی طبیعی و بدون تلاش زیباتر می کند و در نتیجه در نگاه دیگران جذابتر می شوید.

در حالی که، وقتی تلاش می کنید خود را جذاب کنید تا دیگران شما را بخواهند، شما روش بودن و رفتار کردنتان را عوض می کنید به گونه ای که اگر همسر ایده آل تان با شما رو به رو می شد، او خود واقعی شما را نمی شناخت.

بنابراین خودتان باشید، خواه این به طرز لباس پوشیدن تان برگردد یا طرز صحبت کردن تان، و این به این معنا نیست که اگر ویژگیی دارید که به نظر خودتان مطلوب نیست تغییرش ندهید. سعی در تغییر به سمت بهتر شدن خوب و لازم است، ولی این با وانمود کردن به چیز دیگری بودن کاملا متفاوت است.

شریک زندگی شما که قرار است سالهای سال با شما زندگی کند شما را برمبنای جنبه های ظاهری وجودتان ارزشگذاری نمی کند. بنابراین آنچه به نظرتان برای شما درست است را انجام دهید، کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و لباس هایی که برازنده شما هستند و به شما احساس راحتی می دهند را برگزینید.

در این صورت به احتمال بیشتری نیمه مکمل تان را پیدا می کنید اگر همانطور که واقعا هستید عمل کنید.

بیشتر ما بخش کوچکی از آنچه واقعا هستیم را ابراز می کنیم. ما خود را محدود می کنیم به شخصیت – یا خودی – که توسط تجربیات دوران کودکیمان به ما القا شده. دوران کودکی بخش غیرقابل چشم پوشی از زندگی ماست زیرا در آن مرحله ما خود – یا ایگو- مان را می سازیم که به بقای ما کمک می کند و اجازه رشد و شکوفایی در اجتماع را به ما می دهد.

و ما این کار را با کسب کردن ویژگیهایی انجام می دهیم که نیاز ما به بقا را تامین می کنند و ویژگی هایی که برایمان ارزشمند یا ضروری نیستند را کنار می گذاریم.

بنابراین همه ما بخشهایی پنهان شده یا نادیده گرفته شده در درون مان داریم که در برهه ای از زمان باید آنها را شناسایی کنیم.

زمانی که هنوز این ویژگی های پنهان شده را کشف نکرده ایم، ما متمایل به روابطی می شویم که این ویژگی ها را بروز می دهند. در واقع ما به شکل ناخودآگاه تلاش می کنیم از طریق روابطمان، خودمان را کامل کنیم.(این بحثی عمیق و بسیار متحول کننده است که در دوره های خودشناسی با رویکرد سایه، خانم دکتر فلاح به شکلی بسیار کاربردی آن را آموزش می دهند).

آگاه شدن نسبت به این ویژگی های پنهان شده و مهم تر از آن،‌ آگاه شدن از اینکه دلیل ما برای جذب شدن به فردی، این ویژگی های پنهان شده است، و سپس تلاش برای شناختن و پذیرفتن این بخشهای وجودی مان، تحولی را در ما و در روابط مان ایجاد میکند.

اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید و این خودشناسی را شروع کرده اید، به تدریج که این بخشهایی نپذیرفته وجودتان را می پذیرید، بیشتر شبیه به خود حقیقی تان می شوید و از این طریق رابطه غنی تری با افراد مهم زندگی تان پیدا می کنید.

اولین باری که همسرم را ملاقات کردم، به مهمانی یکی از دوستانم دعوت شده بودم و مطمئن نبودم که می خواهم بروم یا نه.

دلم می خواست به مهمانی نروم چون هیچ کس را در آنجا نمی شناختم و شب آخر هفته بود و فردایش باید زود از خواب بیدار می شدم. اما با همه این اوصاف دلیل قانع کننده ای برای نرفتنم نداشتم و به خودم قول داده بودم که موهبت های زندگی را رد نمی کنم، موهبت هایی مثل این دعوتی که خیلی غیر منتظره بود.

زمانی که به آن مهمانی رفتم، او هم آنجا بود: همسر آینده ام، که با او ۳ فرزند دارم و ۲۵ سال است که زندگی فوق العاده ای با هم داریم.

آیا برای پیدا کردن همسر به مهمانی رفته بودم؟

نه. و این جالب و غیرمنتظره بود که او را در آن مهمانی ملاقات کنم. اگر عامدانه سعی در پیدا کردن همسر داشتم، به احتمال زیاد با او در آن شب مهمانی هم صحبت نمی شدم.

زمانی که شما با یک فرد رو به رو می شوید و او را مثل یک مصاحبه کننده برای قرار دادی به طول یک عمر ارزیابی می کنید، این باعث می شود جریان طبیعی رویدادها و تعامل شما تغییر یابد و نگاه شما به او نگاه نقادانه ای باشد. در عین حال، چنین نگاهی برای طرف مقابل هم غیرجذاب است و باعث می شود او هم از شما فرار کند.

ساده ترین روش کنار گذاشتن این نگاه ارزیابانه به دیگران این است که در جستجوی همسر نباشید و با اطرافیان تان با نگاهی ساده و دوست مابانه ارتباط برقرار کنید. و سپس از رابطه ای که میان شما به طور طبیعی شکل می گیرد لذت ببرید – خواه این رابطه دوستی باشد، یا رابطه حرفه ای، یا رابطه ای به واسطه یک علاقه مشترک مثل یک ورزش یا هنر.

زمانی که وارد رابطه خوب و لذت بخشی شدید، اجازه دهید آن رابطه مسیر طبیعی اش را با سرعت طبیعی اش طی کند. اگر فردی جفت حقیقی شما باشد، او هم به شما علاقه مند می شود، بنابراین اگر هر دوی شما توجه صادقانه ای به یکدیگر داشته بشید، رابطه تان پیشرفت خواهد کرد.

نیازی نیست بازی کنید یا از تکنیک های اغواگرانه استفاده کنید تا در طی زمان محدودی به نتیجه دلخواه تان برسید. یک رابطه موفق طولانی مدت یک بازی نیست.

آیا واقعا مایلید در یک رابطه دراز مدت قرار بگیرید که لازم باشد همیشه نقش بازی کنید؟ آیا می خواهید شریک زندگی شما شیفته تصویری باشد که شما برای خود ساخته اید، و همیشه مجبور باشید به نحوی خود حقیقی تان را پشت این تصویر قایم کنید؟ یا اینکه می خواهید همسرتان شما را با تمام قلبش دوست داشته باشد؟ شما می خواهید در چه محیط و رابطه‌ای فرزندان تان را به دنیا بیاورید؟

هر رابطه ای منحصر به فرد است، درست مانند افراد شکل دهنده آن رابطه. شما می توانید به سهم خود اصول درست ارتباطی را رعایت کنید، اما در نهایت نمی توانید نتیجه حاصل شده را تعیین کنید. شما باید در روند رابطه قرار بگیرید و در این روند تصمیم بگیرید.

تنها کاری که می توانید بکنید این است که تلاش تان در جهت درست و غنی زندگی کردن باشد، و اینکه یاد بگیرید خودتان را بپذیرید و دوست داشته باشید، و در این صورت است که بیشتر مورد عشق قرار می گیرید و بهتر به دیگران عشق می ورزید.

نوشته استرا نیِدرا

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

همه افراد چه زن و چه مرد دنبال عشق واقعی هستند، شما میدانید “عشق واقعی” چه ویژگی هایی دارد و چطور میتوان آن را پیدا کرد؟عشق یکی از مقدس ترین واژه ها است که باعث ایجاد پیوند زناشویی بین هر دختر و پسری می شود، بسیاری از افراد معتقدند که عشق واقعی وجود ندارد و عشق های اسطوره ای فقط مختص کتاب هاست.

شناخت عشق واقعی و تلاش جهت تحقق آن برای داشتن یک رابطه عاشقانه سالم و در پی آن ازدواجی موفق الزامی است.

در ادامه این بخش از نمناک با ویژگی های عشق واقعی وچگونگی پیدا کردن آن آشنا خواهید شد.

چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

اغلب افراد مجرد میل دارند بدانند که چگونه و کجا باید عشق حقیقی را بیابند و عشق واقعی چه ویژگی هایی را دارد . آنها به عاشق شدن، ازدواج کردن و یا بچه دار شدن، بسیار رومانتیک فکر می کنند.

اما از مسئولیت هایی که در این راه بر عهده دارند، بی خبرند. برای داشتن یک رابطه عاشقانه سالم افراد باید ضروریاتی را در نظر بگیرند که در ادامه این مقاله به آن اشاره شده است.

برای اینکه بتوانید به یک عشق واقعی دست یابید باید از ابتدا زندگیتان را بسازید وقبل از اینکه وارد رابطه تازه شوید، دلایل شکست رابطه قبل خود را درک کنید و به طور کلی رابطه ناتمام تان را در ذهن خود به پایان برسانید و این اشتباهات را هیچ گاه تکرار نکنید.

هر فردی خط قرمزی دارد که باید قبل از وارد شدن به یک رابطه این خطوط را معین کند مثلا در مورد مواردی همچون نداشتن صداقت، عدم وجود وضعیت مالی خوب، فقدان ثبات شغلی و یا اعتیاد به الکل و یا مواد مخدر تکلیف تان را از قبل تعیین کنیدو مشخص کنید که آیا در صورت بروز این موارد، در رابطه خواهید ماند یا خیر.

در عشق واقعی عاشق و معشوق از جملاتی مانند “من احساس می کنم”، “من فکر می کنم” و یا “به نظر من” استفاده می کنند و به یکدیگر توهین نمی کنند و انتقاد در رابطه آنها جایی ندارد.

افراد عاشق به یکدیگر کمک می کنند که طرف مقابلشان به اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده خود برسد ، از طرف مقابل شما نیز این ویژگی را دارید شما به عشق واقعی دست یافتید.

عشاق واقعی آینده ای مشترک برای خود در نظر می گیرند و برای رسیدن به آن، در کنار هم تلاش می کنند.

عاشقان واقعی فقط با آن دسته از اقوام و دوستان، همکاران ارتباط دارند که در زندگی مفهوم عشق، احترام و صداقت را درک می کنند.بهتر است ، کسی را به عنوان شریک زندگی بپذیرید که شک و شبهه ای در مورد احساسات خود در مورد شما نداشته باشد.

فقط درصورتی می شود به عشق و عشق ورزی تان اعتماد کرد که مسئولیت زندگی را بپذیرید و خودتان را از بند دلیل تراشی برهانید و گناهان را به گردن دیگران نیندازید.

در روابط سالم و عشق واقعی دائما سوء تفاهم، دلخوری و ناامیدی به وجود نمی آید و روابط عاشقانه دارای ثبات است . عشق واقعی مشکل ایجاد نمی کند بلکه مشکلات را از میان بر می دارد.

اگر در رابطه ای وارد شدید که صدمه ای به شما وارد نمی کند بدانید عشق واقعی خود را یافته اید.

در عشق واقعی ، طرف مقابلتان از شما انتظار فداکاری ندارد و از شما نمی خواهد به خاطر او قید دوستان، خانواده و یا اهداف خود را بزنید.

اگر با فردی که فاقد خصوصیات دلخواه شما است وارد رابطه شوید، شکست خواهید خورد زیرا بعد از مدتی شروع به تغییر وی مطابق همان ویژگی های دلخواه خود خواهید کرد و او در مقابل این تغییر از خود مقاومت نشان می دهد پس تنها کسانی را انتخاب کنید که مطابق سلیقه تان هستند تا پشیمان نشوید.

اگر فرد مناسبتان را یافتید، همان اول کار دست پاچه نشوید و به زندگی عادی خود مشغول باشید. افراد ی که تمام انرژی خود را برای جذب شریک زندگی دلخواه خود می کنند، از داشتن یک شریک مناسب و خوب محروم خواهند شد.

باید بدانید وابسته شدن به طرف مقابل زمانی است که او شریک زندگی تان باشد.

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ از مجموعه مدرسۀ زندگی آلن دوباتن، به همت انتشارات رخداد کویر به چاپ رسیده است. دوباتن می‌گوید: «ما بر این باوریم که گام نخست در مسیر موفقیت، خودشناسی است. فقط وقتی درک و تصور درستی از خودمان و شخصیتمان داشته باشیم می‌توانیم تصمیم‌های مطمئن، به‌خصوص در زمینۀ مسائل عاطفی و کاری، بگیریم.

متأسفانه، ابزار مناسب و تکنیک‌های درست خودشناسی و کسب موفقیت را نمی‌توان به‌سادگی پیدا کرد. این‌جور مسائل را نه در مدرسه به ما آموزش می‌دهند و نه در دانشگاه و محیط کار. بسیاری از ما درگیر زندگی می‌شویم بی‌آنکه اصلاً بفهمیم در پس ذهنمان چه می‌گذرد.

به همین دلیل، مدرسۀ زندگی شکل گرفت تا منبعی باشد برای کمک به ما در راستای فهم خودمان و بهبود روابطمان، هم در حوزۀ خانوادگی، هم اجتماعی و هم شغلی.

می‌خواهیم با کمک مدرسۀ زندگی، یاد بگیریم که به آرامش برسیم و از زندگی‌مان بیشتر لذت ببریم.

چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

واقعاً جای دلسوزی دارد که برای پیدا کردن عشق، چنین چالش‌های پیچیده‌ای بر سر راه داریم. این چالش‌ها نسبتاً جدیدند و واکاوی‌های چندان نظام‌مندی رویشان صورت نگرفته است. قدمت شیوۀ کنونی یافتن عشق، نهایتاً به ۲۶۰ سال پیش می‌رسد. ما در مسیر یافتن شیوۀ مناسب عشق‌ورزی، هنوز در ابتدای راهیم و رد قدم‌های اشتباهمان هنوز برجاست.

روابط گذشته غالباً از دو بُعدِ اصلی، با روابط کنونی متفاوت بوده‌اند. اول اینکه، افراد به خاطر عشق ازدواج نمی‌کردند و دلایل ازدواج آن‌ها مواردی مثل جایگاه اجتماعی، پول، مهارت‌های خانه‌داری و زیبایی بود.

انتظار نداشتیم همسرمان را دوست داشته باشیم و در بهترین حالت، فقط امیدوار بودیم بتوانیم او را تحمل کنیم و در یک کلام، ازدواج‌ها بر پایۀ منطق بود. دوم اینکه، کسی مجبور نبود خودش همسرش را پیدا کند. وظیفۀ همسریابی بر عهدۀ خانواده‌ها، یا در ابعاد گسترده‌تر، بر عهدۀ جامعه بود و فرد منتظر می‌ماند که گزینه‌های بررسی‌شده براساس معیارهای عینی به او ارائه شود.

بعدها در اواسط قرن هجدهم، در اروپا یک انقلاب فکری رخ داد که امروزه در سراسر جهان گسترده شده است؛ جنبشی که امروز به نام رمانتیسم می‌شناسیم.

رمانتیسم مدعی بود که تنها بنیان واقعی یک رابطه پیوند قوی عشقی است و تمام ملاحظات عقلانی (وراثت، جایگاه اجتماعی، دارایی) بی‌اهمیت یا بی‌ربط‌اند. ازدواج بر پایۀ عقل جای خود را به ازدواج بر مبنای احساس داد.

از آن پس، افراد این آزادی را پیدا کردند که خودشان، بدون رجوع به آراء دیگران، چه خانواده و چه جامعه، یار زندگی‌شان را انتخاب کنند. دیگر معشوق ایده‌آل را باید بر مبنای غریزه پیدا کرد نه منطق.

در روابط عاشقانه، غریزه پررنگ‌ترین نقش را ایفا می‌کرد و احساس عاشق بودن پایه‌ای موثق و اعلاء برای یک زندگی زناشویی موفق پنجاه ساله یا طولانی‌تر تلقی می‌شد، نه حماقتی گذرا؛ اما بروز این احساس، کمی مرموز به نظر می‌رسید و کسی نمی‌توانست آن را پیش‌بینی یا تعدیل کند یا به اراده تجربه‌اش کند.

فردی که عاشق می‌شد مجموعه‌ای از علائم را در خود می‌دید که در ادبیات و هنر به‌وفور توصیف شده‌اند؛ تپش قلب بالا، غلیان احساسات دربرابر آن فرد خاص، بی‌خوابی، میل به صحبت دربارۀ معشوق (تقریباً با همه)، تمایل به گوش دادن به موسیقی و رفتن به دل طبیعت با آن فرد خاص.

باور ما به غریزه، احتمال خوشبختی‌مان را تضمین نمی‌کند. نمی‌خواهیم به دوران ازدواج‌های منطقی برگردیم، اما شاید لازم باشد به دنبال راه جدیدی، ورای روابط غریزی باشیم.

ما در مدرسۀ زندگی، مفهومی به نام رابطۀ روان‌شناسانه را معرفی می‌کنیم و در تلاش برای خلق ابزارهای تحقق آن هستیم. در این مدرسه، سعی داریم با استفاده از بهترین تعلیمات روان‌شناسی برای امر غامضِ یافتن و حفظِ عشق راه‌حل ارائه دهیم.

طبق روایت رمانتیک از عشق، یک عاشق واقعی می‌تواند و باید بدون نیاز به هیچ صحبتی ما را درک کند و باید تنها از طریق شم و احساس خود، تنهایی‌ها، سردرگمی‌ها و کنه شخصیت ما را تأیید کند.

این حالت بسیار رقت‌انگیز و در بلندمدت منشاء یک مشکل بزرگ است. این وضعیت ما را از امر دشوار اما ضروری شرح احوال خود باز می‌دارد: اینکه چه می‌خواهیم، چه حسی داریم، چرا غمگینیم، یا چه چیزی باعث آزردگی‌مان شده است.

این باور در ما شکل می‌گیرد که یک عاشق خوب باید بدون آنکه چیزی را با او در میان بگذاریم، ذهن ما را به‌راحتی بخواند و وقتی می‌بینیم او بخش‌هایی از ذهنمان را آن‌قدر خوب می‌خواند و درک می‌کند، این توقع مخرب در ما ایجاد می‌شود که او باید تمام ذهن ما را در تمام مواقع بخواند و درک کند. نتیجه آنکه کلاً نسبت به توضیح دادن بی‌میل می‌شویم و آن را غیررمانتیک می‌دانیم.

مشکل اساسی این است که ما مخلوقات فوق‌العاده پیچیده‌ای هستیم. اگر واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم، هیچ انسانی قادر نیست از طریق شم و شهود به کل ذهن دیگری راه پیدا کند.

این بدین معنی است که در بسیاری از موقعیت‌هایی که برایمان مهم‌اند و دوست داریم فردی که به حکم غریزه جذبش شده‌ایم احساس ما را بی‌هیچ حرفی و خیلی راحت و سریع تأیید کند ناکام می‌مانیم. در بسیاری از مواردی که نیازهایمان را مطرح نمی‌کنیم، با نافهمی و بی‌توجهی کامل یا کژفهمی آزاردهنده روبه‌رو می‌شویم.

یکی از بزرگ‌ترین مخاطرات غریزۀ تأیید شدن این است که در صورت ناکامی، باعث بروز بدخلقی و قهر می‌شود. قهر در روان‌شناسی عشق، پدیدۀ بسیار مهمی است و اهمیت آن در این است که ما با هرکسی قهر نمی‌کنیم و قهرهایمان را برای کسی نگه می‌داریم که باور داریم باید ما را درک کنند، اما در شرایط خاصی درکمان نمی‌کند. البته می‌توانیم برایش توضیح دهیم که مشکلمان چیست، اما اگر این کار را بکنیم، به این معنی است که او نتوانسته است با شم و احساس خود ما را درک کند، پس لایق عشق ما نیست.

چگونه عشق خود را پیدا کنیم با ترجمۀ الناز عظیمی، در ۹۵ صفحه پالتویی با جلد نرم و قیمت ۱۴۵۰۰ تومان چاپ و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این سایت برای موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات محفوظ است

پورتال جوانان ایرانی

امسال برای ازدواج مردی را به‌ سمت خودتان جذب کنید که بخاطر خودتان دوستتان دارد و رابطه‌ای مطمئن و صمیمی بسازید که همیشه آرزویش را داشته اید. خانمها باید توجه داشته باشند که منظور از برقراری رابطه در این مقاله، صرفاً قرارهای ملاقات ساده ایست که جهت آشنایی با طرف مقابل گذارده میشود و عاری از هرگونه روابط جنسی و خارج از عرف و شرع است. برقراری هرگونه روابط جنسی در هر حدی که باشد باید به بعد از ازدواج موکول گردد در غیر اینصورت صدمات عاطفی، جسمانی و احساسی سنگین و غیر قابل جبرانی متوجه شما خواهد شد.

۱٫ دریچه‌های قلبتان را باز کنید و شگفت‌زده شوید. اگر این مقاله را می‌خوانید یعنی درهای قلبتان را برای دریافت یک عشق جدید باز کرده‌اید. درست است؟ اما اینکه واقعاً دریچه‌های قلبتان را به روی عشق باز کنید یعنی حتی با اینکه دنبال آن فرد استثنایی برای خودتان هستید، عشق را از هر جایی که بیاید می‌پذیرید. مرد زندگیتان باید به طریقی که اصلاً انتظارش را ندارید از راه برسد و شکلی باشد که هیچوقت تصورش را نمی‌کردید. تنها راه پیدا کردن آن فرد این است که افراد مناسب را زیر نظر داشته باشید.

۲٫ تازمانیکه متعهد نشده‌اید، تک رو نشوید. مردی استثنایی را ملاقات کرده‌اید که اوقات زیادی را برای شناخت بیشتر با او می‌گذرانید. به نظرتان می‌رسد که باید تحقیق درباره افراد دیگر را قطع کنید، درست است؟ نه، به هیچ‌وجه. راه انتخاب‌های دیگر را باز بگذارید مگراینکه او از شما بخواهد که به او متعهد شوید. مسئله پیچاندن او نیست، مسئله این است که به ‌جای‌ اینکه یک مرد را مرکز زندگیتان قرار دهید، حس تمرکز بر خود را حفظ کنید. همچنین باعث می‌شود خیلی نیازمند آن فرد به‌ نظر نرسید و طوری به نظر او خواهد آمد که درخواست او بوده که به هم متعهد شوید.چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

۳٫ زبان بدنتان را نرم‌تر کنید. دفعه بعدی که با مرد مورد علاقه خود قرار می‌گذارید و بیرون می‌روید، لحظه‌ای صبر کنید و ببینید بدنتان چه می‌کند. این احتمال وجود دارد که اعصابتان باعث می‌شود شانه‌هایتان را سفت کنید یا دست‌هایتان را به هم قلاب کنید. ما زن‌ها اینقدر اسیر خودمان می‌شویم که فراموش می‌کنیم زنانگی که مردها اینقدر عاشقش هستند را نشان دهیم. پس به جای این، دست‌هایتان را آرام کنید، شانه‌هایتان را بیندازید و وقتی در حضور او هستید، پشتتان را صاف نگه دارید. بعد ببینید که چطور نرم نرمک به شما و دلتان نزدیک می‌شود.

۴٫ خیلی به جلو نگاه نکنید. در آخرین قرار ملاقاتتان به چه فکر می‌کردید؟ اگر شما هم مثل اکثر زن‌ها باشید، احتمالاً می‌بینید که خیلی وقت‌ها این افکار ذهنتان را مشغول می‌کند: آیا دوستم دارد؟ آیا شوهر خوبی برایم می‌شود؟ آیا دوست دارد رابطه با من را ادامه دهد؟ تمرکز بر آینده و ای کاش‌ها نه تنها باعث می‌شود نتوانید از لحظاتتان لذت ببرید و کشف کنید که آن مرد واقعاً کیست، بلکه باعث می‌شود نتوانید هیچوقت با بخشی از او که بیشترین اهمیت را دارد یعنی دلش، ارتباط برقرار کنید.

۵٫ بدون‌اینکه او را مسئول بدانید احساساتتان را با او درمیان بگذارید. باز دیر کرده است. حرف از نامزد سابقش به میان می‌کشد. یادش رفته است زنگ بزند. اینها همه داستان‌هایی است که بیشتر وقت‌ها پیش می‌آید—حتی بعد ازاینکه با هم ازدواج کنید. بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند حرف زدن درمورد این چیزها فقط مرد را دورتر می‌کند اما رمز موفقیت این است که با بیان احساساتتان به طریقی واضح بدون متهم کردن او، به سمت خودتان بکشانیدش: “وقتی درمورد زن‌های دیگر حرف می‌زنی واقعاً حس بدی پیدا می‌کنم. دوست ندارم رمز و رازی بینمان به‌وجود بیاید. نظر تو چیست؟”

۶٫ دست از تظاهر به آنچه که نیستید بردارید. چندبار تابحال شده وقتی با او هستید، خودِ واقعیتان را پنهان کنید؟ تصور می‌کنید اگر چیزهای عجیب درمورد خودتان را برملا کنید، او را بترساند یا اگر با نظر او مخالفت کنید، او را از خودتان دور کنید. اما هیچ چیز بهتر از حقیقت نیست. البته منظورمان این نیست که در همان جلسه اول همه چیز را بیرون بریزید. منظور این است که نیازی نیست آدم کاملی باشید تا بتوانید کسی را عاشق خودتان کنید. پس دست از خودسانسوری بردارید و اجازه بدهید شما را به‌خاطر آنچه که هستید دوست بدارد.

۷٫ برای دریافت کردن کانال را عوض کنید. ممکن است تصور کنید که برای‌ اینکه به مردی نشان دهید که موردی خوب و عالی هستید، باید برایش هدیه ای گران بخرید. اما واقعیت این است که مردها عاشق این می‌شوند که چقدر خودشان برای شما مایه بگذارند، نه برعکسش. یک مرد خوب دوست دارد که خوشحالتان کند و کارهای خوب برایتان انجام دهد. پس اجازه اینکار را به او بدهید!

۸٫ همیشه خودتان را اول بگذارید. برای خانم‌ها طبیعی است که دیگران را به خودشان مقدم بدانند اما اگر می‌خواهید عشق را در مردی شعله‌ور کنید، اینکه نیازهای او را بر خودتان پیش بدانید کاملاً خلاف آنرا انجام می‌دهد. درست است که در هر رابطه‌ای باید دادن و گرفتن به یک اندازه وجود داشته باشد اما با این ‌وجود لازم است که هوای خودتان را داشته باشید. وقتی مردی ببیند که با خودتان با مهربانی و احترام رفتار می‌کنید، زنی را با عزت نفس و اعتماد به نفسی سالم خواهد دید که هر دوی آنها برای شاد کردن او بسیار جذاب هستند.

۹٫ به طرفتان فرصت بدهید. آیا زیادی قد کوتاه است؟ سنگین وزن است؟ خیلی سنش پایین است؟ خیلی جدی است؟ یا به‌ اندازه کافی جدی نیست؟ خیلی زن‌ ها بودند که اوایل آشنایی شوهرانشان اصلاً برایشان قابل تحمل نبودند و الان حتی نمی‌توانند یک روز را بدون آنها سپری کنند. وقتی مردی وارد زندگیتان شد، آن را یک فرصت بدانید و حداقل تا ۳ جلسه ملاقات به او فرصت دهید، مگر اینکه حسابی با دیدنش توی ذوقتان خورده باشد و اصلاً نتوانید با او بودن را تصور کنید. شاید آن مرد مرد ایدآل شما نباشد اما اگر بیشتر به او نزدیک شوید می‌توانید چیزهای بیشتری درموردش کشف کنید.

۱۰٫ یادتان باشد، حرف نادرست را نباید به مرد درست بزنید. اگر حرفی که می‌زنید از ته دلتان باشد، مردی که قرار است عاشقتان شود نخواهد ترسید. او تلاش خواهد کرد مشکلات را از میان بردارد و اینکار باعث می‌شود به هم نزدیک‌تر شوید. البته، باید بگذارید او هم به همین اندازه احساس امنیت کند و حرفهایش را با شما درمیان بگذارد. وقتی پایه‌ای محکم از پذیرش و اطمینان متقابل برای رابطه‌تان ساختید، دیگر عشق منتظر نخواهد ماند و شعله‌ور خواهد شد.

برچسب ها : عشقم کجاستعشقمو از کجا پیدا کنمعشقمو پیدا نمیکنممردمانمیخوام عشقمو پیدا کنم

۴ خرداد, ۱۳۸۷

۵ خرداد, ۱۳۸۷

۲۴ فروردین, ۱۳۹۳

دست نویسنده درد نکنه که باعث شد دوستان نظرات جالبی بدن من بیشتر از نظرات بچه ها خوشم اومد خوبی و درستی تادنیا برپاست خوبیه و بدی هم همینطور این مائیم که بایدراه خودمون با چشم باز و بینش درست پیدا کنیم و به سعادت واقعی برسیم.امیدوارم خداعاقبت هممون ختم به خیر کنه.

مصطفی نظرات به قدری طولانی اند که از حوصله خوندن خارجه
با یکی دوتا جمله هم می تونی نظرت رو به طور کامل برسونی ********** “دوست بودن بده” همین یه کلمه رو بگی همه ملتفت می شن که نظر شما چی هست.

نظر من در مورد دوست بودن اینکه برای یک عده ای خیلی بد و برای عده ای خیلی خوبه کسی که با دیدن دختر عقل از سرش می پره و واکنش واقعی نداره بهتره هرگز دوست نشه بستگی به آدمها و موقعیتهای مختلف داره خلاصه

من اهل دوست پسر و غیره نیستم ولی نه تنها پری خانم بلکه خیلی از ما دخترها ترجیح میدیم توسط یک معرف به خانواده پسر معرفی بشیم تا خواستگاری انجام بشه از طرفی من خودم خواستگاران زیادی داشتم و باید بگم نود درصد مردها دوست ندارند مدرک تحصیلی خانمشون بالاتر از خودشون باشه به همین دلیل این مردها سعی می کنند با بی اهمیت جلوه دادن تحصیل دختر خودشون رو نشون بدن. پری عزیز ناراحت نباش دنیای تو هم بزرگه

صداقت.ایمان داشتن واقعی .احترام.توکل بخدا.اعتماد همو جلب کردن و دوری از گناه بهترین راه بدست اوردن عشق پاک است ..دوستش بدارید با یقین و با خود روراست باشید و باورش کنید و درکش نمایید.و کم توقع باشید……..

سلام خیلی مقاله خوبی بود مرسی .
من نمیدونم اخه این ادم ها از دوستی چی میخوان اگه خوب باشی فکر میکنن ساده ای و چیزی نمیدونی و میخوان دوستی بهم بزنن راست بگی باور نمیکنن چیکار کنیم پس دروغ بگیم کلاس بزاریم تا باور کنین
من نمیتونم اونجوری باشم و تظاهر کنم ولی وقتی خوبی و راست میگی و کسی رو باور میکنی تنهات میزارن . چرا اخه ؟

سلام من کاملا با نظرات مصطفی موافقم

سلام.
تشکر از سایتتون.نمیگم خوب یا بد.چون زیاد اهل قضاوت نیستم.با حرفای اقا مصطفی موافقم.هرچند گاهی به میخ و گاهی به نعل میزنن!منم مجردم و روابط قبل از ازدواج رو حالا به هر نام و عنوانی که بهش بدیم نادرست میدونم.این روابط همون طور که ایشون گفتن فقط باعث طولانی کردن راه درست ازدواج و از بین بردن موقعیتهای خوب میشه.پاکی هم ربطی به جنسیت نداره.اگه اعتقاد به ایه قران ندارین حداقل دعا کنین که خدا هر کسی رو مثل خودش نصیب کنه.الهی امین.
یه نظر کوچک برای پری خانوم.
عزیزم کسی که خوبی و تواناییهای بالا و وقار و شخصیت شما رو میبره زیر سوال شک نکن خودش نتونسته به جایگاهی که شما داری برسه و کمبود های روحیش رو میخواد پنهان کنه.بهتر که اینجور ادمها تو زندگیت نیستن.با ارزوی بهترینها برای شما.

سلام. من تمام نظر ها رو خوندم و حالا فقط طرف صحبتم آقا مصطفی هست آقای عزیز شما گفتید پسر ها جذب زیبایی متانت و نجابت خانم ها قرار میگیرند اما یک پسر در اولین نگاه و در اولین دیدار انقدر آدم شناسه که یه دختر رو بشناسه؟ یا تو جلسه خاستگاری انقدر حواسش هست که بفهمه اون خانم چقدر نجیبه؟ بعد هم میگه نه من از این خانم خوشم نیومد ظاهرش اینجوری بود خانوادش اینجوری بودن حالا اون خانم خودش رو بکشه که بابا من نجیبم چرا پس نمیشه؟ و در مورد دوستی در اولین لحظه که پسر شماره میده و صحبت شروع میشه بدون اینکه دختر رو بشناسه سریعاً روابط X میخواد میگه خب فردا بریم خونمون؟ اصلاً نگاه نمیکنه طرف کیه!! تا حالا شده گوشه خیابون یه خانم به قول شما با ظاهر شیک اما نجیب ببینی که هر ماشینی رد میشه براش بوق میزنه؟ نه؟ حتماً دیدی و حتماً هم دیدی خانم نگاهش نمیکنه اما باز هم صدای بوق میاد!!! چرا؟ چون پسرها دیگه نمیتونن دختر خوب رو از بد تشخیص بدن!! و خانم های بد هم بی تقصیر نیستن! نسبت به آیه ای هم که گفتید بله درسته کاملاً با شما موافقم. اما خواهش میکنم قبول کنید که خود پسر ها مقصرند و باعث افزایش بی اعتمادی در خانم ها شدن. اما من هم دوستی کردم از راه درستش من هم با خواستگارم چندین جلسه رفتم بیرون اما دلیل بر این نمیشه که دختر بدی هستم نه؟ یا نجیب نیستم. من که این طور فکر نمیکنم. ممنون از شما آقای مصطفس و بقیه دوستان.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

۷ پرسش و پاسخ: اشتیاق و شور جنسی در ازدواج

۲ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

دانستنی هایی درباره ماریجوانا

چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

۲۹ دی, ۱۳۹۰

روشهای موفقیت

۱۰ دلیل اهمیت برنامه ریزی برای زندگی

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

خانم‌ها: از متعهد شدن می‌ترسید؟

۹ آذر, ۱۳۹۱

مد و مسائل زندگی

روشهای غلبه بر وسوسه های شیطانی

۲۶ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ از مجموعه مدرسه‌ی زندگی، قصد دارد تا شما را با مفهومی به نام رابطه‌ی روانشناختی آشنا کند و سعی بر این دارد تا با استفاده از بهترین تعلیمات روانشناسی برای امر پیچیدۀ یافتن و حفظ عشق راه حلی مناسب ارائه دهد.

برجسته‌ترین جنبه‌ی غریزه در امر عشق وسواس آن است. ما نمی‌توانیم عاشق هر کسی شویم؛ ما تحت هدایت شدید ”سنخ“ (type) خود هستیم. شاید بسیاری از گزینه‌های خوبی را که به ظاهر عالی به نظر می‌آیند رد کنیم و در توضیح کاستی‌های آن‌ها تنها بتوانیم آرام و زیر لب بگوییم: مناسب من نیست. در مقابل، ممکن است به دلایلی کاملاً فرای اختیار آگاهانه‌مان شدیداً جذب گزینه‌های دیگری شویم که چندان مناسب ما نیستند.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده حال این سوال در ذهن شما نقش خواهد بست که، واقعاً چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این ”سنخ“ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

در روابط عاشقانه، غریزه پررنگ‌ترین نقش را ایفا می‌کند و احساس عاشق بودن پایه‌ای موثق و اعلاء برای یک زندگی زناشویی موفق پنجاه ساله یا طولانی‌تر تلقی می‌شود، نه حماقتی گذرا. اما بروز این احساس کمی مرموز به نظر می‌رسد و کسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی یا تعدیل کند و یا به اراده تجربه‌اش کند. این احساس با حضور فردی خاص و به دلایلی فراتر از درک آگاهانه‌مان به فرد دست می‌دهد. فردی که عاشق می‌شود مجموعه‌ای از علائم را در خود می‌بیند که در ادبیات و هنر به وفور توصیف شده‌اند؛ تپش قلب بالا، غلیان احساسات نسبت به ”آن فرد خاص“، بی‌خوابی، میل به صحبت درباره‌ی معشوق، تمایل به گوش دادن به موسیقی، و رفتن به دل طبیعت با ”آن فرد خاص“.

اعتقاد رمانتیسم به قدرت جذب غریزی در برخی موارد حزن‌آور و در برخی موارد وجدآور اما، در کل، فوق‌العاده مشکل‌ساز بوده است. عاقبت زندگی افراد، در مقایسه‌ با امیدی که به عشق دارند، می‌تواند سخت ناامیدکننده باشد. پس با توجه به آمار طلاق و ازدواج‌های ناموفق، به این نتیجه باید رسید که غریزه‌ی خام به‌ تنهایی نمی‌تواند روش موثق و اعلایی برای یافتن شریک زندگی مناسب باشد.

مجموعه مدرسه‌ی زندگی (The School of Life) به سر گروهی و با نظارت آلن دوباتن (Alain de Botton) در کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ (How to Find Love) حال قصد دارد تا به تمام سوالات ذهنی شما پاسخ داده و شرح خواهد داد که چطور احساسات عاشقانه در وجود افراد شکل می‌گیرد. چطور این احساسات گاهی تبدیل به شیفتگی می‌شوند و از دست آن‌ها نمی‌توان خلاصی پیدا کرد و این که چطور می‌توان بالغانه با احساسات عاشقانه‌ای کنار آمد که بسیاری اوقات انتخاب‌های درستی نیستند و تنها از سرخوردگی‌های کودکی ما نشات می‌گیرند.

در بخشی از کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ می‌خوانیم:

یکی از قوی‌ترین نیروهای موجود در عشق غریزه‌ی تکامل است. هیچ‌یک از ما اساساً کامل نیستیم: در شخصیت‌مان طیفی از کاستی‌های فیزیکی و روانی داریم. شاید فاقد ویژگی‌هایی همچون متانت، خوش‌ذوقی، مهارت، ذکاوت، قدرت یا حساسیت باشیم. انگار در نقطه‌ای از وجود خود نقصی را کشف کرده‌ایم و هرگاه نزدیک فردی می‌شویم که ویژگی مکمل ما را دارد مجذوب او می‌شویم و سعی می‌کنیم از طریق عشق نقص‌مان را رفع و خودمان را کامل کنیم.

از آن جا که نواقص ما کاملاً متفاوت از یکدیگر است، بدیهی است که هر کدام جذب افراد متفاوتی می‌شویم. یک دسته افراد مشخصاتی دارند که ما را جذب نمی‌کند، چرا که خودمان هم همین مشخصات را به وفور در خود داریم. مثلاً به کسی که به اندازه‌ی خودمان آرام است نیازی نداریم؛ چراکه در این صورت زندگی‌مان وارد سکون هراس‌آوری می‌شود. بلکه به جای آن نیاز به کمی نوآوری و بی‌پردگی داریم. علایق ما به تناسب نقص‌هایمان متفاوت و متنوع است.

این ساز و کار مجذوبیت در عشق شبیه ساز و کار مجذوبیت به سبک‌های معماری و طراحی است. در انتخاب ساختمان‌ها و طراحی داخلی هم با غریزه‌ی تکامل عمل می‌کنیم. مکان‌هایی که ”زیبا“ می‌دانیم هم (مثل کسانی که ”جذاب“ می‌دانیم) غالباً دارای مشخصاتی هستند که مطلوب ما بوده، اما در زندگی‌مان آن‌ها را کم داریم. این دو ساختمان کاملاً متفاوت را در نظر بگیرید. به احتمال زیاد، بر اساس مشخصه‌ای که حس می‌کنیم به قدر کافی در خود نداریم، مجذوب یکی از این دو ساختمان می‌شویم. افرادی که دچار کمبود سرزندگی، هیجان، و تجملات هستند و زندگی بی‌روح و ملالت‌آوری دارند، احتمالاً جذب کلیسای پیترزکرچ ویَن می‌شوند. و کسانی که از فرط کمبود آرامش، وحدت درون، و آسودگی خاطر در اضطرابند، و ذهن آشفته، مشغله، و تنش زیادی دارند، مجذوب سادگی کلیسای سن مورتز آوگسبرگ می‌شوند.

مقدمه: از منطق تا غریزه
چرا عاشق افراد بخصوصی می‌شویم
1: غریزه‌ی تکامل
2: غریزه‌ی تأیید شدن
3: غریزه‌ی آشنایی
مشکل کسانی که جذب‌شان می‌شویم
1: مشکل غریزه‌ی تکامل‌
2: مشکل غریزه‌ی تأیید شدن‌
3: مشکل غریزه‌ی آشنایی
اصلاح غریزه‌های مشکل‌ساز
1: اصلاح غریزه‌ی تکامل
2: اصلاح غریزه‌ی تأیید شدن
3: اصلاح غریزه‌ی آشنایی
موانع یافتن عشق
1: چالش عشق دوطرفه
2: ترس از خوشبختی
3: دلبستگی
4: ناتوانی در ترک او
5: کمبود اعتماد به نفس در اغواگری
6: بی‌صبری
کلام آخر: واقع‌بینی
1: کژرفتاری و خیال‌پردازی
2: ”به قدر کافی خوب“ و گاهی نفرت‌انگیز
درباره‌ی مدرسه‌ی زندگی

برای دانلود کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

شاید برایتان عجیب باشد اما برخی اوقات شخصا جستجوهایی را در سطح اینترنت انجام میدهم تا ببینم کسانی که به دنبال حل مشکل خاصی در زندگی خود هستند، چه پاسخ هایی را در اولین پیشنهاد های موتور جستجوگر گوگل دریافت میکنند ! و حقیقت این است که متاسفانه این پیشنهادها بسیار احمقانه و غیر عملی هستند اما به هر حال بخش بزرگی از عموم از همین مطالب برای اصلاح زندگی خود استفاده میکنند. و دقیقا به همین علت مشکلات مردم پایانی ندارد و زندگی دردناکی دارند. یکی از سوالات رایج، چگونگی یافتن عشق ایده آل است !

حدس بزنید چه اتفاق جالبی افتاده ؟! بله، لحظاتی پیش، شخصا عبارت “چطور عشق ایده آل خود را پیدا کنیم” را در گوگل جستجو کردم تا ببینم اگر یک فرد که به دنبال عشق ایده آل خود میگردد، چنین جستجویی را انجام دهد، چه سایت هایی به او چه نوع پاسخهایی میدهند ! خب ! چقدر خوب ! گویا کلی سایت هستند که جواب این سوال شما را دارند. حال که اینقدر خوش شانس هستید که پاسخ تمام مشکلات زندگی شما در گوگل هست، بیایید به عنوان نمونه، پاسخ و مقاله مرتبط با موضوع یافتن عشق ایده آل، در یکی از سایتهای معروف (که نامش نیز لزومی ندارد مطرح شود)، بررسی کنیم !

خب، همین اکنون وارد سایت مذکور شدم ! اول از همه یک آقای خیلی خوشحال و گل به دست و خوشتیپ در عکس وجود دارد که گویا خیلی هم خوشحال هست چون احتمالا با خواندن همین مقاله به عشق ایده آلش رسیده ! البته آن آقا شبیه ایرانی ها نیست ولی به هرحال آن سایت که دروغ نمیگوید حتما با همین مقاله میتوان خوشبخت شد و ازدواج کرد و… ! حالا به راه حل ها گوش میدهیم !

پیشنهاد اول این سایت، موسسات خیریه است ! زیرا گفته شده که کسانیکه کار خیر میکنند، برای رابطه خود هم اهمیت زیادی قائلند. بنابر این شما باید بروید در یکی از جاهایی که کارهای خیریه میکند و مخ کسی را در همانجاها بزنید. پیشنهاد دوم این سایت، جشن های فارغ التحصیلی است(شرط میبندم اکرم خانم دختر همسایه تان نویسنده این سایت بوده و به همین علت هم خودش تا سنین بالا حتی یک رابطه عشقی خوب هم نداشته !)، بنابر این به یک جشن فارغ التحصیلی بروید و آنجا مخ کسی را بزنید. پیشنهاد بعدی این سایت، وساطت اطرافیان است. یکجا مینشینید و به امید خدا یک دوستی، نزدیکی، چیزی پیدا میشود که کسی را به شما پیشنهاد دهد و عشق ایده آل شما را خودش انتخاب کند(طلاق زودهنگامتان قطعی است!). پیشنهادهای دیگر این سایت، رفتن به کلاسهای متفرقه، میهمانی، مشاوران همسریابی و سایت های همسریابی،و نهایتا جشن های عروسی است. در اوج عشق و احترام، تف به گور چنین سایتهایی که اینطور با زندگی مردم بازی کنند(چه دانسته و چه از سر ناآگاهی). البته هیچ مشکلی نیست و هر کس میتواند هرچه میخواهد بنویسد. مشکل اصلی در کسانی است که زندگی خود را با این نوع مطالب پیش ببرند !چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

آیا از خواندن چنین مطالبی حس حماقت نمیکنید !؟ آیا حس نمیکنید که نویسنده چنین سایتهایی در حال خندیدن به ریش شماست !؟! واقعا میخواهید اینطور همسر ایده آل خود را پیدا کنید ؟ تازه پس از پیدا کردنش بروید و کلی زمان صرف کنید و پس از یک سال متوجه شوید که ای بابا کاملا اشتباه کردم این فرد اصلا مناسب من نبود ! جالب آنکه احتمالا دوباره باید به همین سایت مراجعه کنید و روشهای دیگر را امتحان کنید و نهایتا شاید اگر سبزیجات کافی مصرف کرده باشید و طول عمرتان خوب باشد، در 900 سالگی بالاخره فرد ایده آل شما پیدا میشود و میتوانید شما و عشق مسن تان، دندان مصنوعیهایتان را در لیوان آب بگذارید و به هم عشق بورزید. حماقت بس نیست !؟

حقیقتا مدتی است وقتی به حرفهای یک فرد عادی در جامعه گوش میدهم، از زندانی که برای خودش ساخته شگفت زده میشوم. عزیزان ! عشق ایده آل چیزی نیست که با جستجو در کوچه و خیابان یا پریدن از یک رابطه به رابطه دیگر پیدا کرد. به پیر به پیغمبر شما به راحتی آب خوردن میتوانید عشق ایده آل خود را و دقیقا همان کسی که دوست دارید کنارتان باشد، با استفاده از قانون فرکانسها و جذب متافیزیکی به دست بیاورید. بروید از مطالب رایگان سایت که درباره جذب متافیزیکی هست، اول از همه عمیقا مطلب را یاد بگیرید و بعد عملی کنید و ببینید به سادگی آب خوردن دقیقا همان فردی که میخواهید را بدست می آورید. حتی شما میتوانید دقیقا یک فرد خاص را در یک زمان کاملا خاص جذب و وارد زندگی خود کنید. شاید خیلی از شما چنین رویدادی را معجزه بدانید و بله در ابتدا برای انسان اینطور به نظر میرسد، اما حقیقتا این کار یکی از سطح پایین ترین و معمولی ترین کارهایی است که از دست یک انسان بر می آید. البته اگر میدانستید که چه و که هستید ! بنابراین، تلاش برای یافتن فرد خاص را رها کنید و به جای آن، بروید خود را رشد دهید و خود را بیشتر بشناسید. در آنصورت خواهید دید شما کاملا قدرت جذب فرد ایده آل خود را دارید. برای کسانیکه علاقمند یادگیری تمام نکات مهم، در جذب عشق ایده آل توسط قانون جذب هستند، محصول مربوط به جذب عشق ایده آل توصیه میشود.

به ازدواجی رمانتیک و موفق ایمان داشته باشید

 دستیابی به عشق حقیقی و همسر آینده

اغلب افراد مجرد میل دارند بدانند که چگونه و کجا باید عشق حقیقی را بیابند. در این مقاله به 7 نکته کاربردی و بسیار سودمند برای دستیابی به یک عشق حقیقی اشاره گردیده است.1- قدم اول را برداریدبه ازدواجی رمانتیک و موفق و شگفت انگیز ایمان داشته باشید. خداوند همه چیز را زوج زوج آفرید و مطمئن باشید دیر یا زود آشنایی با یک فرد مناسب و تشکیل زندگی مشترک برای شما هم امکان پذیر است. فقط کافی است خوب چشمانتان را باز کنید و در فضاهایی که شانس ازدواج برایتان وجود دارد (دانشگاه، محل کار، مهمانی های خانوادگی، عضویت در گروه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی و…) حاضر شوید تا عشق حقیقی خود را بیابید.2- دنبال چه کسی هستید؟ویژگی ها و صفاتی که از نظر شما بسیار قابل ستایش هستند را در اطرافیانتان شناسایی کنید.اینگونه پیدا کردن عشق حقیقی برای شما آسانتر می شود.شریک زندگی آینده شما باید از همان ویژگی ها و صفات اخلاقی برخوردار باشد. اگر از نظر شما ویژگی هایی نظیر بالندگی معنوی، حس شوخ طبعی، مهربانی و یا تحصیلات عالیه تحسین برانگیز هستند، شریک آینده شما هم باید از آن خصوصیات برخوردار باشد.3- این ها به درد شما نمی‌خورندفردی که صفات و ویژگی های دلخواه و ارزشمند شما را بروز نمی دهد به عنوان شریک زندگی مناسب شما نیست. همچنین فردی که تنها در حضور شما رفتارهای خوشایند و خوب از خود به نمایش می گذارد و نه شخص دیگری، باز برای شما نامناسب است. علاوه بر آن افرادی که در پیش برد رابطه شتابزده عمل می کنند هم شایسته برقراری رابطه نیستند. اینگونه افراد معمولا سبب دلشکستگی شما می شوند.4- در پیدا کردن عشق حقیقی باید دور بعضی‌ها را خط کشیداگر با فردی که فاقد خصوصیات دلخواه شما است وارد رابطه شوید، راهی را شروع کرده اید که جز شکست و ناکامی نتیجه ای ندارد. چون مدت زیادی از رابطه شما نخواهد گذشت که شروع به تغییر وی مطابق همان ویژگی های دلخواه خود خواهید کرد. اما شریک شما بطور طبیعی در مقابل این تغییر از خود مقاومت نشان خواهد داد. عدم توانایی وی در برقراری ارتباط و یا گوش دادن به صحبت های شما و یا برآورده سازی نیازهایتان موجب می گردد که آنها را به اشتباه نشانه عدم علاقمندی به خودتان تلقی کنید. اما تنها واقعیت آن است که شما فردی را برگزیده اید که متناسب و برازنده تان نیست.

 

چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم

5- محیط‌تان را درست انتخاب کنیداگر در آرزوی ازدواج با یک ورزشکار هستید، او را در سینما نمی توانید بیابید و یا چنانچه در جستجوی یک موسیقی دان هستید باید او را در محافل موسیقی پیدا کنید. بنابراین برای یافتن عشق دلخواه خود باید از خانه خارج شوید و توانمندی هایی کسب کنید که فردی که دوست دارید با شما ازدواج کند، به دنبال این توانمندی ها در همسر آینده اش باشد.6- وابسته نشویداگر فکر می کنید فرد مناسبتان را پیدا کرده اید همان اول کار دست و پای اضافی نزنید. به زندگی عادی خود مشغول باشید و تنها اندکی در پی مجذوب ساختن فرد دلخواه خود انرژی صرف کنید. افراد مجردی که تمام توجه و انرژی خود را معطوف مجذوب ساختن شریک زندگی دلخواه خود می کنند، خود را از داشتن یک شریک مناسب و خوب محروم خواهند کرد. هر چیزی باید از راهش انجام شود و وابسته شدن به طرف مقابل مربوط به وقتی است که او به خواستگاری شما پاسخ مثبت داده و دوست دارد شریک زندگی تان باشد.7- آگاهانه ریسک کنیداز منزل خارج شوید، با افراد جدید ملاقات کرده و روابط اجتماعی معقول و محترمانه ای داشته باشید. ممکن است در رابطه با کسی که از او خوشتان آمده طرد شوید اما گاهی یافتن یک فرد مناسب با عشق حقیقی گاهی زمان بر است. از پا ننشینید و منزوی نشوید.منبع:موفقیت

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


مشاوره تلفنی طلاق


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


جراحی زیبایی سینه و شکم

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!


انواع جراحی زیبایی سینه


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

در فرآيند پيدا کردن شريک زندگي، صحبت کردن با او، تحقيق و ساير اقدامات مربوطه، با خودتان خوب کنار بياييد. مراقب خودتان باشيد و به مسائلي توجه کنيد که به شما احساس بهتري بدهند. منظور اين نيست که پول بيشتري براي خود خرج کنيد بلکه روحيه‌تان را تقويت کنيدتماس چشمي، چه چيزي‌هايي را به ما مي‌فهماند؟فراموش نکنيد قدرت تماس چشمي زياد است و اصلا نبايد آن را دست کم گرفت. البته منظور از ارتباط چشمي، زل زدن يا خيره شدن به چشم طرف مقابل نيست اما وقتي براي نخستين بار، با فردي که قرار است با او ازدواج کنيد صحبت مي‌کنيد، بهتر است با حفظ متانت، هر از گاهي به‌مدت چند ثانيه به چشمان او نگاه کنيد تا بتوانيد بسياري از واقعيت‌هاي گفتار او را تشخيص دهيد. حالت چشم‌ها مي‌تواند از درون فرد اطلاعاتي به شما بدهد که شايد اصلا در گفتار مشخص نشود. معمولا بهترين نتيجه وقتي به دست مي‌آيد که مرد منتخب شما از نظر سطح جذابيت دروني در حد خودتان باشد و اين موضوع تا حدي در نگاه فرد مشخص مي‌شود. تمايل فرد براي ادامه صحبت و اشتياق او به پيگيري مباحثه را مي‌توان به‌خوبي در نگاه او  تشخيص داد. همچنين اگر فرد احساس اشتياق دروني نداشته باشد، چشمانش احساس او را کاملا نشان خواهد داد. ميزان صداقت و درستکاري آدم‌ها تا حد زيادي در چشمان‌شان حس مي‌شود، مي‌توان گفت در همان دقايق اوليه مي‌توانيد کشفيات بزرگي داشته باشيد!با زبان بدن شوهر آينده‌تان آشنا شويد؟وضعيت و حالت عمومي بدن شما بايد نمايانگر اشتياق و تمايل‌تان براي ادامه گفت‌وگو باشد. هيچ وقت حين صحبت اوليه با شريک آينده زندگي خود دست‌هاي‌تان را به هم قفل نکرده، دست به سينه نبوده يا کيف‌تان را جلوي خود نگه نداريد چون با اين‌کارها عملا نشان مي‌دهيد که مي‌خواهيد خودتان را پنهان کنيد. اگر در اين شرايط احساس مي‌کنيد عصبي هستيد، به زبان بدن (حالت بدن) خود توجه ويژه داشته باشيد. وقتي دستان‌تان را به هم مي‌ماليد يا بي‌قراري مي‌کنيد و دائم تکان مي‌خوريد، در اصل مي‌گوييد: «من راحت نيستم و آرامش ندارم»! پس سعي کنيد آرامش داشته باشيد و وزن‌تان را روي تمام بدن‌تان به‌صورت متعادل حفظ کنيد. وقتي دائما اين پا و آن پا مي‌شويد، حس خوبي به طرف مقابل منتقل نمي‌کنيد. با قامتي کشيده و دستاني افتاده و حاکي از اعتماد به نفس با طرف مقابل روبه‌رو شويد. اين حالت نشان مي‌دهد شما آرامش داريد. بعد از نگاه، که بايد آرام و حاوي صداقت باشد، لبخند يکي از موثرترين روش‌هاي جلب اعتماد و تمايل براي ادامه گفت‌وگو است، چون با لبخند اين پيام منتقل مي‌شود که «علاقه‌مندم به صحبت ادامه دهم». حين گفت‌وگو بهتر است هر از گاهي سرتکان داده تا نشان دهيد به صحبت‌هاي طرف مقابل گوش مي‌دهيد. البته تعريف و تحسين هم، کارساز است؛ معمولا در جلسات اوليه تعريف و تحسين از ويژگي‌هاي برجسته طرف مقابل يا صحبت کردن در مورد علاقه‌هاي او مي‌تواند آغازي مناسب باشد، احساس جذابيت هم با اين روش به‌خوبي منتقل مي‌شود. اگر شما آغازگر صحبت هستيد، از موضوعاتي ساده مثل مدل مو يا لباس شروع کنيد. در مورد تحسين خصوصيات غيرظاهري که به شخصيت و درون آدم‌ها مربوط مي‌شود، بسيار محتاطانه برخورد کنيد چون تعريف و تمجيد جعلي و بي‌مورد نشان‌دهنده عدم‌درستکاري است. توجه داشته باشيد زياده‌روي در اين کار، نتيجه عکس داشته و وجهه شما را تخريب مي‌کند و هدف شما که برقراري ارتباطي سالم و با هدف تشکيل زندگي مشترک است، در همان ابتداي راه خدشه‌دار مي‌شود.? قدم تا کشف همسر ايده آل? – خودتان را بشناسيد؛ بايد بدانيد دنبال چه هستيد و چرا؟ آيا واقعا قادريد يک زندگي مشترک را با تمام مسائل و حواشي آن مديريت و اداره کنيد؟ هدف نهايي زندگي شما چيست؟يادتان باشد نخستين قدم براي رسيدن به هدف، شناسايي آن است.? –  آيا در گذشته شما نقاطي وجود دارد که روي روابط شما و همسرتان در آينده تاثير بگذارد و توانايي ايجاد ارتباطي خوب و دلخواه را از شما بگيرد؟ براي بعضي افراد که تصميم به ازدواج و تشکيل زندگي مشترک دارند، ضروري است از شر مسائل گذشته خلاص شوند. پس اگر شما احساساتي داريد که مخفي کرده‌ايد يا در مورد آن‌ها ترديد داريد، بايد حتما آن‌ها را حل و فصل کرده و بعد براي ازدواج اقدام کنيد. زيرا  ازدواج هيچ مشکلي را حل نمي‌کند و اتفاقا به‌خودي خود يک اتفاق پر چالش در زندگي محسوب مي‌شود. توصيه مي‌شودبهترين اقدامات را براي رفع مشکلات قبلي به‌کار ببريد و بعد براي آينده برنامه‌ريزي کنيد.? – براي ازدواج بايد بهترين و موثرترين اقدامات را به کار برد و از هرچه در توان داريد استفاده کنيد. آيا شما هم اين‌طور وارد عمل شده‌ايد؟ در واقع اين سوال نشان مي‌دهد در مورد خودتان چه احساسي داريد؟ آيا در حال حاضر احساس خوبي از خود داريد اگر مثلا وزن‌تان را متعادل کرده يا تحصيل‌تان را کامل کنيد، حس بهتري پيدا مي‌کنيد؟ معمولا انتخاب همسر و ازدواجي موفق‌، زماني دلخواه پيش مي‌رود که چار‌چوب و قالب فکري شما مثبت و سالم باشد. اگر مسائلي در ذهن و روان‌تان شما را آزار مي‌دهد، ابتدا با تمرکز بر آن‌ها مشکلات را حل کرده، بعد براي ازدواج اقدام کنيد.? – براي آشنايي با همسر آينده خود چه اقداماتي را مهم مي‌دانيد و چه قدم‌هايي برمي‌داريد؟ بعضي از خانم‌هابراي آشنايي با همسر آينده، عقايد و باورهاي قوي داشته و تاکيد دارند که بايد مسيري صحيح، مشخص کنند. عقيده شما در اين مورد چيست؟ آيا مايليد آن را گسترش دهيد يا همچنان به روش‌هايي که در ذهن داريد، پايبند هستيد؟? –  از ديگران کمک بگيريد. دوستان، خانواده، بستگان و بالاخره اشخاص مهم زندگي‌تان، شما را خيلي خوب مي‌شناسند و اگر براي ازدواج، کسي را به شما پيشنهاد کرده يا مايلند شما را به فردي معرفي کنند، اين اقدام بسيار خوب است و آن را رد نکنيد. معمولا اطرافيان حاميان خوبي براي ازدواج محسوب مي‌شوند.? –  بعضي اهداف قابل دسترسي را براي خودتان درنظر بگيريد. با مردم بيشتر ارتباط داشته باشيد تا راه و روش برقراري ارتباطي موثر را بهتر ياد بگيريد. رسيدن به اهداف، زمان لازم دارد و بايد براي دستيابي به زندگي مطلوب تلاش کرده و مهارت کسب کنيد تا فرصت‌ها از دست نروند. دائم اين مسائل را به‌خود يادآوري کنيد تا اگر هنوز شريک زندگي خود را پيدا نکرده‌ايد، نا‌اميد نشويد.? –  به ساعت دروني خودتان توجه کنيد. اگر مدتي است پي در پي درگير مسائل مربوط به ازدواج هستيد و خسته شده‌ايد، به‌خودتان استراحت بدهيد. اگر در اين مورد احساسي منفي به سراغ‌تان آمده، به تجربيات تلخ قبلي در اين زمينه بستگي دارد. وقتي به‌خود استراحت مي‌دهيد، فرصتي به دست مي‌آيد که بر انتظارات‌تان متمرکز شده و تجديد قوا کنيد و هر زمان که احساس بهتري کرديد، دوباره اقدام کنيد.آدم‌ها زيادند اما يافتن شريک زندگي مناسب به زمان و دقت بسيار زياد نياز دارد.? –  تلقي‌تان از زندگي، خوش‌بينانه باشد و سعي کنيد رويکردي مثبت داشته باشيد. درست است که چند ميليارد انسان روي کره زمين زندگي مي‌کنند اما بالاخره براي هرکس يک همسر ايده‌آل وجود دارد.

چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم
چگونه عشق زندگیمان را پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *