چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

 
helpkade
چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم
چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

شما متولد چه ماهی هستيد؟

اگر با یک مرد بهمن سروکار دارید,بدانید که بایستی نیمی از راه را خودتان بپیمایید.احتمال زیادی وجود دارد که مجبور بشوید در اوایل آشنایی برای نزدیک شدن به او شما پیشقدم بشوید,زیرا او به طور کلی طبیعت منفعلی دارد.
او رویاهای زیادی رادر سر می پروراند,ولی اکثرا آنها را به مرحله عمل در نمی آورد.شما بایستی از توانایی تان برای جلب کردن و نگهداشتن او مطمئن باشید,زیرا او به اطمینان و اعتماد به نفسی که در اطرافیان خود می بیند,
جواب مناسب می دهد.
ماه بهمن به طور کلی هدایت کننده فکر و نیروهای اسرار آمیز است.خودتان را با زندگی اش تطبیق بدهید, زیرا فقط به وسیله این نوع رفتار می توانید با طبیعت فوق العاه معنوی و روحانی اش هماهنگ باشید.او سلطه جویی شما را نخواهد پذیرفت,لیکن پیشنهادات و راهنمایی ماهرانه شما را با خوشحالی قبول خواهد کرد.بعضی اوقات اورانوس,سیاره هادی بهمن,باعث می شود که این اشخاص دچار سوتفاهمات جدی بشوند.گرچه به نظر می رسد که انگیزه های او تا حدودی اسرار آمیز است,لیکن شما نباید توضیحاتی از او بخواهید که خودش میل ندارد بدهد.دوستی او مانند یک گل لطیف است,حتی سوتفاهمات کوچک او را می رنجاند و به درون لاک خود فرو می رود.علیرغم ظاهر سردش در درون خود بسیار عاطفی و احساساتی است.خیلی احتمال دارد که شما بدون اینکه خودتان بدانید عشق او را بدست آورده باشید.
او دوست دارد به شما هدایایی بدهد و شما باید آنها را قبول کنید. مطلب مهم دیگر این است که برای او بسیار مشکل است رابطه دوستی را با کار و کاسبی در هم بیامیزد و از عهده اینکه روابط عملی و مشکلات کاری و شغلی را با یک دوست حل و فصل کند,بر نمی آید.

سمبل: دلو (دختری در حال ریختن آب)
شعار: من‌ میدانم‌
سياره‌: اورانوس‌
عنصر وجود: هوا
شخصيت‌: ثابت‌
فلز وجود: اورانيوم‌
سنگ‌ خوش‌يمن‌: ياقوت‌ كبود
رنگ‌ محبوب‌: آبی آسمانی

بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رک گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می کند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فکر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، کمک رسان ، آسان زندگی می کند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب ، از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تودار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاً در دوستی ، دوستی او عمیق و شکوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان، کم‌حافظه، بهترین مشاور، پرحرکت و بی‌قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس .

دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است. ذاتاً اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلاً عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد.

مرد متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری مشابه مردان دیگر داشته باشد، یک چنین انتظاری از یک چنین مردی بدون شک موجب ناامیدی شدید شما خواهد شد. وقتی پای دوستی در میان است، شما می توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید، اما عشق برای او چیز دیگری است.

رفتار یک پسر جوان متولد بهمن با شما در هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست، این رفتار ظاهرا چنان است که یقین دارید کوچکترین علاقه ای به شما ندارد و آن وقت یک روز ناگهان می بینید که از شما خواستگاری می کند، دلیل آن هم خیلی ساده است، آن ها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله: « ببین دوست من » شروع می کند، برای ایشان هر رابطه ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است،‌اما هیچ بعید نیست که در میان این قاب های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد.

یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولد بهمن این است که علیرغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارد، از برملا کردن راز دل خویش خود داری می کند. دائما سعی می کند آنچه را که در درونش می گذارد، مخفی نگاه دارد. به نظر عده ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت می برد.

مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی نظیری در بازی های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه ها را به خوبی درک می کند، برای هر یک از اطرافیان خویش ارزش قائل است، در حالی که فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می کند، ارزش خیلی خاص قائل است. اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما دقت کنید که این نقص را به رخ شان نکشید زیرا به هیچ صورتی نمی توانند انتقاد را تحمل کنند و این ضعف چنان در ایشان شدید است که اگر فرشته ای را که خود در نظر دیگران ساخته اند، بشکنیم، به کلی اعتماد به نفس خود را از دست میدهد.

مرد متولد بهمن به عبارت دیگر به صورتی غیر عادی افکاری در سر می پروراند که اصلا عملی نیستند، و به این دلیل در طول زندگی راه و روش خویش را مرتبا تغییر می دهد. یکی دیگر از اختصاصات او این است که خیلی پرکار به نظر می رسد، درحالی که اگر دقت کنیم، متوجه می شویم که قسمت اعظم آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. یکی از محسنات او این است که میتواند منافع خود را به خاطر منافع دیگران نادیده بگیرد، ‌پس به عنوان شریک زندگی می توانید امیدوار باشید که به خواسته های شما مطرح خواهد بود، در این جهان پهناور میلیون ها نفر زندگی می کنند که هر کدام خواسته هایی دارند و خواسته هر کس هم برای خودش اهمیت خاص دارد. برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که به خاطر یک نفر از دنیا برود، او جزیی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد.

تجزنه و تحلیل همه مسائل و مواردی که با آنها مواجه می شود، کار ابدی این مرد است، به این دلیل یکی از وظایف دائمی شما این باید باشد که دقیقا مراقب رفتار و گفتار خود باشید زیرا در سر شوهرتان روزی هزار بار جمله منظورش از این کار ( یا این حرف ) چه بود؟ تکرار می گردد و هر دفعه هم با موشکافی فراوان به جست و جوی جواب آن می پردازد. یافتن جواب برای مسائل مختلف او را به شدت تحریک می کند. اگر دیدید شبی بی خوابی به سرش زده است و مرتب این شانه می شود، علت را عدم موفقیت در حل جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید. دختری که بخواهد او را به دام ازدواج بیندازد، باید حتما دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمی گیرد، کنجکاوی او همیشه به صفحاتی است که لبه آنها به هم چسبیده است. اگر شما در روزهای قبل از ازدواج به او بی محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد، از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب آور خواهد بود. اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید، فورا این سئوال در سر او پیدا می شود که چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید،‌کمااینکه او به طور مرتب از خود می پرسد چرا فلان عطر را زده اید، چرا لباستان اینقدر کوتاه است، چرا اینطور توالت کرده اید و … تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمی پیش نمی گذارد. طبیعی است که این دست به دست کردن ها و طفره رفتن ها و بی تفاوتی ظاهری ممکن است شما را فراری بدهد، آن وقت او با نگاهی حسرت بار از کف رفتن شما را نظاره می کند و بعد به دنبال سوژه دیگری برای بررسی می رود. او ذاتا شلوغ است و حتی در خندیدن نیز سر و صدا به راه می اندازد. ضمنا در روابط با همسر خود اهل خشونت نیست و بد رفتاری او فقط در حد سرپوش گذاشتن به روی ضعف های شخصیت خویش است. به احتمال خیلی زیاد مرد متولد بهمن در طول زندگی خود مقام و شخصیتی کسب می کند. او برای اینکه سری توی سرها داشته باشد، خود را به آب و آتش می زند و بالطبع ممکن است یک بار موفق بشود، این موفقیت می تواند از بردن جایزه نوبل تا انتخاب شدن به عنوان بلند قد ترین مرد شهر باشد.

گروهی از مردان بهمن ماه به شدت وسواسی هستند که شاید علت آن ترس خارق العاده آنها از میکرب و بیماری است. البته او حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا این ترس خود را، مخصوصا از نظر کسی که نسبت به او تعلق خاطری دارد، پنهان کند، اما با اندکی دقت می توان این ترس را در واکنش های غیر عادی او ملاحظه کرد. آلرژی یکی دیگر از نقاط ضعف اوست تا حدی که اگر روزی به شما گفت نگاه کردن به لوازم آرایشی که به کار می برید، موجب کهیر زدن او می گردد. تعجب نکنید،‌ طبیعی است که یک چنین آدمی ا این همه حساسیت در مقابل عوامل خارجی می تواند موجب سر درگمی پزشک نیز بشود.

مردی که در بهمن ماه به دنیا آمده قادر به بازگو کردن احساسات عاشقانه خود نمی باشد و این بی تجربگی گاهی از جانب جنس مخالف سوء تعبیر می گردد. او هرگز به شما یک پالتوی شیک و یا یک انگشتر الماس هدیه نخواهد داد، اما زندگی با او بدون پالتو و یا یک انگشتر الماس هم می تواند مسحور کننده باشد.

بدترین خصلت او از نظر زبان این است که بر خلاف متولدین خرداد، مرداد، مهر و دی به این آسانی ها تن به ازدواج نمی دهد و بسیاری از ایشان تا ایام میانسالی خود را از قید و بند ازدواج بر کنار نگاه می دارند. اگر در ازدواج خیلی محافظه کار است. در عوض در دوستی سخاوتمند است و دوستی های او گاه شکوهمند و بسیارعمیق است که به آسانی با عشق اشتباه می گردد. به همین جهت زن ایده آل برای او زنی است که بیشتردوست او باشد و توقع برخوردار شدن از احساسات شدید عاشقانه را نداشته باشد.

حسادت در قاموس این مرد معنا ندارد و تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد نشان می دهد. این امر به خاطر آن نیست که اصولا آدم خوشبینی است و به همه اعتماد دارد، بلکه به علت آن است که قبل از خواستگاری شما را از هر نظر تحت آزمایش قرار داده است. به موازات حسادت، خیانت نیز در زندگی او جایی ندارد، منظورم این است که مرد متولد این ماه، با وحود آنکه به س ک س بی علاقه نیست و گاه لاف عیاشی هم می زند، تقریبا هیچگاه دست از پا خطا نمی کند، اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در مجالس و میهمانی ها خیلی با زن های دیگر گرم می گیرد، مطمئن باشید که یکی از والدین او متولد برج آبان است.

مرد متولد بهمن پس از آنکه همسر خود را انتخاب کرد، خیال خود را از این بابت به کلی راحت تصور می کند و به این فکر می افتد که حالا می تواند به موضوعات مهمتری بیندیشد.

س ک س برای او جای بسیار مخصوصی در زندگی ندارد و بازتاب این امر در روابط دوستانه او با دخترها نیز دیده می شود. او ممکن است فقط به این دلیل که دوستی او با یک دختر دارد حالت صادقانه خود را از دست می دهد، کلیه روابط خود را با وی به طور کاملا ناگهانی و غیر قابل پیش بینی قطع می کند. خیال نکنید که این کار او فقط قلب دختر را می شکند، قلب او نیز جریحه دار می گردد. مرد متولد بهمن شکستگی قلب خود را به شدت از دیگران پنهان نگاه می دارد زیرا از نظر روحی طوری است که اگر نقاط ضعف او برملا بشود، به کلی خرد و مضمحل می گردد. اگر روزی عاشق یک مرد جذاب متولد بهمن شدید، فورا از خدا بخواهید که یک صبر ایوب به شما ارزانی دارد. زیرا برای شنیدن جمله « عزیزم با من ازدواج می کنی» حتی یک قرن انتظار کشیدن زمانی طولانی نخواهد بود.

مرد متولد بهمن گهگاه به لاک خود فرو می رود، بی جهت ناراحت نشوید و مزاحمتی برایش فراهم نیاورید، دیری نمی گذرد که به دنیای همگان باز می گردد و شما را در رویاهایی که داشته است، شریک می سازد، از این موقعیت حداکثر استفاده را بنمایید زیرا یکی از آن موارد نادر است که می توانید در احساسات او شریک بشوید.

او احتمالا بهترین نان آور شهر نخواهد بود اما به خوبی قابلیت آن را دارد که کاری بکند که تمام دنیا از آن بهره مند گردد و یا اولین کسی باشد که قدم بر روی مریخ می گذارد. زن که شوهر وی متولد بهمن ماه است، باید هر لحظه انتظار مواجه شدن بایک رویداد تعجب آور را داشته باشد، پس اگر یک روز خبر ورشکستگی او را شنیدید، کاخ آرزوهای خود را خراب شده تصورد نکنید، هیچ بعید نیست که دو روز بعد، با یک گونی اسکناس به منزل بیاید البته تعدادی مرد متولد بهمن وجود دارند، اما داشتن پول زیاد آرزوی بزرگ او در زندگی نیست. بررسی ها نشان می دهد که ثروت اغلب ثروتمندان متولد این ماه یا باد آورده است و یا در اثر برخورداری از کمک دوستان و اطرافیان،‌ گردآوری شده است. به هر صورت ثروت زیاد چیزی نیست که او واقعا استحقاق آن را داشته باشد و یا برای رسیدن به آن فداکاری کرده باشد. یک دلیل دیگر هم ممکن است برای وجود مقادیر متنابهی پول در حساب بانکی او وجود داشته باشد و آن هم پس انداز برای روز مبادا و ایام پیری است. از نظر دست و دلبازی و پول خرج کردن بیشتر تابع عقل است تا احساسات، اما به نفع شما است که همیشه زیر پارچه روی طاقچه چند تا اسکناس درشت پنهان کنید، اگر پای تظاهر در میان نباشد، هرگز دریافت کننده یک هدیه گرانبها نخواهید بود مگر اینکه یکی از والدین او متولد فروردین،‌ تیر، آذر یا اسفند باشند که در این صورت آفتاب گاهی از مغرب در می آید. از نظر بچه ها، او حرف گوش کن ترین پدر دنیا است. به علاوه او تنها پدری است که پسرش به هنگام مواجه شدن با مشکلات عاشقانه با فراغ بال به او رو می آورند، چون یقین دارند که با حوصله بسیار به آنچه می گویند، گوش می دهد و منطقی ترین و قابل قبول ترین راه حل ها را عرصه می کند. به عبارت دیگر او حلال مشکلات فرزندان خود می باشد. یادتان باشد بزرگترین دلیل ازدواج او با شما این است که می خواهد مونس و همدمی داشته باشد، کسی که دائما با او باشد و احتیاجات و نیازهای وی را مرتفع سازد و به هیچ وجه مایل نیست که خواندن کتاب، تماشای تلویزیون و یا حتی شرکت در یک میهمانی زنانه مانع انجام این وظایف بشود. نظر او درباره یک مادر و یک زن ایده آل خیلی ساده است. زنی که به طور دائم به او بپردازد. وقتی او چیزی خواست، متوقع است که خیلی فوری خواسته او را برآورده سازید.

مرد متولد بهمن عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطره نگاه می دارد. این عشق را با اولین قراری که با یک دختر می گذارد و یا اولین دختری که با او روابط صمیمانه برقرار می سازد، اشتباه نگیرید. عشق اول او، ‌آن دختری است که برای اولین بار قلب او را به طپیدن واداشته است. او می تواند جزئیات این عشق را جزء به جزء برای زن خود تعریف کند،‌ آنچه او در این باره می گوید، ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده باشد، اما برای خود وی بسیار شکوهمند است،‌با توجه به این امر است که اگر همسر این مرد،‌ عشق اول او هم باشد، به راستی مالک قلب او خواهد بود.

روی هم رفته باید گفت که زندگی با این مرد مطبوع و خوش آیند است و مخصوصا اگر از زمره زنانی هستید که از وجود رویدادهای شگفت انگیز در زندگی خود لذت می برید، بدون درنگ زن یک پسر متولد بهمن بشوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

با یکی دیگر از شخصیت شناسی متولدین هر ماه سال در خدمت شما کاربران عزیز هستیم چنانچه مرد متولد بهمن ماه هستید و تمایل دارید از خصوصیات اخلاقی خود بیشتر بدانید و یا همسرتان بهمن ماهی هستند در این قسمت از مطلب شخصیت شناسی متولدین بهمن ماهی، نمناک را دنبال کنید.

مرد متولد بهمن ماه دارای خصوصیات اخلاقی خاصی می باشد روابط عمومی او بسیار بالا است و دوستان زیادی دارد، حسادت در شخصیت او جایی ندارد، آدم پر هیاهویی است و در امر ازدواج بسیار کند می باشد و در بیماری وسواسی است.

انتظارات زیادی در امور عشقی از مرد بهمن ماهی نداشته باشید و نخواهید که رفتاری مشابه دیگران با شما داشته باشد چرا که اگر این انتظار را از او داشته باشید به شدت نا امید خواهید شد. چنانچه پای دوستی در میان باشد تا ابد می توانید روی او حساب کنید ولی اگر عشق در میان باشد کارتان سخت تر می شود.

رفتار او به هیچ عنوان شبیه رفتار پسر های دیگر نیست به طوری که شما هیچ وقت احساس نمی کنید که او ذره ای به شما علاقه دارد ولی در یک لحظه غافلگیر کننده می بینید که از شما خواستگاری کرد. چراکه در دیدگاه مرد بهمن ماهی هر رابطه ای دارای چارچوب بزرگی است و این وسط بعید نیست که در بین همین قاب ها یکی دارای قاب مضاعف به نام عشق باشد و حتی او در مورد بدترین دشمنان خود این جمله را ” ببین دوست من” بکار می برد.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

از دلایلی که باعث میشود مردان متولد بهمن ماه دیرتر ابراز علاقه کنند این است که با وجود اینکه بسیار کنجکاو به دانستن اسرار دیگران است ولی همیشه مخالف فاش کردن راز دل خود می باشد و دائما در حال مخفی کردن درونیات خود می باشد. بسیاری از روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که مردان متولد بهمن ماه از اینکه دیگران را سردرگم کنند لذت میبرند. شخصیت اجتماعی در ذات مرد متولد بهمن می باشد به خاطر همین است اگر ورزشکار باشد یکی از بی نظیر ترین عضوها در بازی های تیمی خواهد شد چرا که درک بالایی از وظایف گروه ها و مقررات حاکم بر رفتار دارد. او تمامی اطرافیان خود را قابل احترام می داند ولی در این میان تعداد محدودی هم در روابط او وجود دارند که ارزش خیلی خاصی برایشان قائل است.

مردان متولد بهمن ماه اغلب مغرور و خود خواه می باشند اما حتماً دقت داشته باشید که این نقص را به رویشان نیاورید چراکه به هیچ عنوان انتقاد پذیر نیستند و این ضعف به قدری در وجودشان رخنه کرده است که اگر فرشته ای که خود در نظر دیگران ایجاد کردند را بشکنید به طور کلی اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد. افکاری که در سر مرد متولد بهمن ماهی پرورش می یابد افکاری نیستند که عملی شوند به همین خاطر در زندگی شان مدام در حال تغییر راه و روش خود می باشند.

یکی دیگر از خصیصه هایی که مرد بهمن ماهی دارد این است که پر هیاهو است در حالی که چنانچه دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. او به خاطر منافع دیگران منافع خود را نادیده می گیرد بنابراین به عنوان یک شریک زندگی می توانید روی او حساب کنید چرا که او احترام خاصی به خواسته های شریک زندگی قائل است.

مرد بهمن ماهی از آن دسته مردهایی است که تجزیه و تحلیل مسائل کار همیشگی او است بنابراین توصیه می کنیم مراقب رفتار و گفتارتان باشید چراکه روزی هزار بار جمله منظورش از این کار یا حتی حرف چه بود در ذهنش مرور می شود و هر بار با حساسیت بیشتری پیگیر پاسخ سوال هایش می شود. چنانچه متوجه بی قراری اش شدید و دیدید که بی خوابی به سرش زده دلیل آن را در حل نکردن جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید.

پی از این هم در مطالب طالع بینی جالب در نمناک اشاره داشتیم که دخترهایی که قصد ازدواج با مرد بهمن ماهی را دارند باید با هزار دوز و کلک او را به هدفشان نزدیکتر کنند. و چنانچه پیش از ازدواج بی تفاوت با او رفتار کنید و سرتان گرم مشغله هایتان باشد،مطمئن باشید که عکس العملی عجیب از طرف او خواهید دید.

اگر شما در مورد فیلم مورد علاقه ی خود تعریف کنید ولی بعد از یک مدت بگویید که حوصله ی رفتن به سینما را ندارید فورا او به این سوال فکر می کند که شما چرا تا این درجه دمدمی مزاج هستید و زود تغییر عقیده می دهید و خیلی از سوال های دیگر که چرا مثلا از فلان عطر خوشت می آید یا چرا لباست کوتاه است، در ذهن او نقش می بندد و تا به جواب یک یک این سوالات دست پیدا نکند آرام و قرار نمی گیرد و عادی است که این سوالات و طفره دادن ها ممکن است شما را عاصی کند و آن زمان است که او با حسرت از دست دادن شما فقط نظاره گر قضیه است و بعد به دنبال موضوع دیگری برای کنکاش می رود او در کل فردی شلوغ است و حتی در خندیدن و شادی کردن هم کلی سر و صدا ایجاد می کند.

او در رابطه با همسرش هیچ وقت خشونت به خرج نمی دهد و فقط سعی در پوشاندن نقطه ضعفهای خود دارد مرد متولد بهمن با تلاش و کوشش سعی در کسب مقام و منصب دارد و برای اینکه جزو سرشناسها گردد تمام تلاش خودرا می کند و ممکن است در این مورد نیز موفق شود این تلاش و کوشش وی می تواند حتی منجر به کسب جایزه ی نوبل تا انتخاب وی به عنوان بلند قدترین مرد شهر نیز بیانجامد .بعضی از مردان بهمنی دارای وسواس شدیدی هستند که شاید به این دلیل که از میکروب و بیماری وحشت دارند البته تاجاییکه ممکن است سعی در مخفی کردن ترسش دارد مخصوصا از همسرش، اما با کمی توجه می توان این ترس را در حالتهای غیر عادی او مشاهده کرد.

هر شخصی ممکن است به یک یا چند چیز در زندگی حساسیت داشته باشد که برایشان مضر است مردان بهمنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند اگر یک مرد بهمنی به شما بگوید که به لوازم آرایشی حساسیت دارد و با دیدن آن پوستش کهیر میز ند اصلا تعجب نکنید برای پزشکان نیز مراجعه چنین آدمی با این نوع آلرژی واقعا تعجب بر انگیز است. مرد بهمنی از بیان کردن احساسات عاشقانه و رمانتیک عاجز است و آنگونه که باید نمی تواند عشق خود را به طرف مقابل انتقال دهد البته این خامی و بی تجربگی بعضاً بین او و طرف مقابلش موجب به وجود آمدن سو ٔتفاهم نیز می گردد از زندگی با یک مرد بهمنی شما نمیتوانید صاحب یک پالتوی بسیار شیک یا انگشتر گرانقیمت الماس باشید اما زندگی با او بسیار جذاب و رویایی است.

اما بدترین خصوصیات وی در مقایسه با متولدین ماه های مهر و دی و مرداد این است که به آسانی برای ازدواج پیش قدم نمی شوند و بسیاری از آنها تا میانسالی از ازدواج فرارمی کنند اگر چه در ازدواج بسیار محتاطانه عمل میکنند اما در دوستی بسیار بخشنده هستند دوستی های بسیار عمیق دارند دوستی با او آنقدر باشکوه است که گاهی ممکن است با عشق اشتباه گرفته شودبه همین دلیل وی زنی را برای ازدواج دوست دارد که در مرحله ی اول برای او یک دوست باشد و از وی توقع احساسات رمانتیک نداشته باشد وی از هرگونه حسادتی مبری است و تا زمانیکه خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد راسخ دارد.

این کار به این دلیل نیست که چون آدم مثبت اندیشی است به همه اعتماد دارد بلکه به این دلیل است که قبل از خواستگاری شما را از زیر ذره بین دید زده است. به موازات حسادت خیانت نیز در زندگیش نقشی ندارد اگر چه متولد بهمن دوستدار سکس است و شاید گاهی به سراغ عیاشی هم برود اما سعی می کند دست از پا خطا نکند اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در میهمانی ها با زنان دیگر گرم گرفته اطمینان حاصل کنید که یکی از والدین او آبان ماهی است مرد متولد بهمن بعد از انتخاب همسر خیالش از بابت همه چیز راحت می شود و بعد به سراغ مسائل دیگر زندگیش می رود.

سکس برای او در زندگیش از جایگاه خاصی برخوردار نیست و انعکاس آن در روابط دوستانه با دختر ها مشاهده می شود او ممکن است به این علت که دوستی وی با یک دختر ممکن است از حالت عادی و صادقانه ی خود خارج شود بطور ناگهانی رابطه اش را با وی قطع می کند، فکر نکنید که با این کار تنها آن دختر صدمه می بیند بلکه مرد متولد بهمن نیز آسیب می بیند ولی شکستگی قلبش را از دید همه مخفی می کند زیرا از لحاظ روحی به گونه ای است که اگر نقاط ضعفش بر دیگران آشکار شود او کاملا نابود می گردد.

عاشق مرد بهمنی شدن واقعا جرات و جسارت و البته صبر فراوان می خواهد چرا که برای شنیدن این جمله که (عزیزم با من ازدواج می کنی) باید سالهای متمادی صبر کند. مرد بهمنی گاهی در خود فرو می رود در این زمان اصلا ناراحت نباشید و خود را سرزنش نکنید و برای او هم مزاحمتی ایجاد نکنید چرا که دیری نمی پاید که او به حالت عادی باز می گردد و شما را در رویاهاییکه تصور می کرد همراه می سازد و شما باید از این موقعیت بیشترین استفاده را بکنید چرا که این از لحظات نادری است که کمتر اتفاق می افتد که بتوانید در احساسات او هم قدم و هم نوا شوید.

اگرچه ممکن است مرد بهمنی بهترین نان آور شهر نباشد ولی دارای قابلیت ها و توانایی هایی است که اگر خودش اراده کند می تواند همه ی دنیا را از آن بهره مند سازد و یا جزو اولین کسانی باشد که به مریخ قدم می گذارد. زنی که شوهرش متولد بهمن است باید هر لحظه منتظر یک واقعه ی شگفت انگیز باشد مثلا اگر یک روز شنیدید که او ورشکسته شده تمام آمال و آرزوهای خود را بر باد رفته ندانید چرا که ممکن است بعد از دو روز با یک گونی پر از اسکناس شما را سورپرایز کند قابل ذکر است که داشتن پول و ثروت آرزوی همه ی مردهای بهمنی نیست.

بررسی ها نشان می دهد که مال و دارایی اغلب متولدین بهمن یا باد آورده است یا از طریق مساعدت و همکاری دوستان جمع آوری شده است به هرحال دارایی و پول واقعا خواسته ی قلبی او نیست البته او همیشه مقداری پول در بانک سپرده گذاری می کند تا روز پیری و مبادا از آن استفاده کند.او همیشه پولهایش را از طریق عقل و منطق خرج میکند نه از روی احساسات. اما به سود خودتان است که همیشه مقداری پس انداز برای خودتان داشته باشید چرا که شما هرگز از یک مرد بهمنی یک کادوی گرانقیمت دریافت نخواهید کرد مگر اینکه شانس این را داشته باشید که یکی از والدین او فروردینی یا تیر یا آذر و یا اسفندی باشند که در این صورت شاید شانس به شما روی کند و یک هدیه ای دریافت کنید.

همه پدرها برای فرزندانشان همانند یک اسطوره و قهرمان هستند ولی فرزندان پدران بهمنی معتقدند که پدرشان مهربانترین و حرف گوش کن ترین پدر دنیاست و تنها پدری است که وقتی فرزندشان با مشکلی رو به رو شود با روی گشاده و آغوش باز از فرزندشان استقبال می کنند چرا که مطمئنند با صبر و حوصله به آنها گوش داده و درست ترین راه حل را برای گره گشایی از مشکلات آنها ارائه می دهند به عبارت دیگر او حلال مشکلات بزرگ و کوچک فرزندان خویش است هرگز فراموش نکنید دلیل انتخاب شما به عنوان همسر در ابتدا مونس و همدم است کسی که همیشه و در همه حال همراه او باشد و هیچ کاری مانع کنار بودن او نگردد عقیده ی او درباره نقش یک مادر و زن ایده آل بسیار ساده است زنی که به طور مداوم کنار او باشد نیازهای او را رفع کند وقتی چیزی از او خواست بدون درنگ به برآورده کردن آن بپردازد.

مرد بهمنی اولین تجربه ی عشقی خود را همیشه در یادش زنده نگاه می دارد البته این عشق را با اولین قرار ملاقات با یک دختر یا یک رابطه ی صمیمانه با دوست دختر اشتباه نگیرید منظور از عشق اول، آن دختری است که برای نخستین بار قلب او را تسخیر می کند او می تواند نقطه به نقطه ی این عشق را برای زنش تعریف کند آنچه او در این باره می گوید ممکن است برای شنونده کاملا خسته کننده و کسل کننده باشد اما برای او با ارزش است و اگر همسر این مرد عشق اول او باشد که دیگر مالک روح او قلب اوست در مجموع زندگی با چنین مردی بسیار خوشایند است و اگر شما جزو زنانی باشید که از وقوع رویدادهای غیر منتظره لذت می برند پس مردان بهمنی کیس مناسبی برای شما هستند پس اگر چنین موقعیتی برای شما مهیا شد بدون تامل جواب بله را بدهید.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد برای جذب مرد متولد بهمن ماه چه کارهایی باید انجام بدیم؟ چگونه مرد بهمنی را عاشق خود کنیم؟ مرد متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند؟

بعضی ها می گویند افرادی که در فصل زمستان متولد می شوند افرادی بدون احساس و خشک و زمخت خواهند بود. اما این موضوع برای اکثر متولیدین فصل زمستان و مخصوصا مرد متولد بهمن کاملا برعکس می باشد. مرد متولد بهمن بشاش و خوش رو و زیرک و عاقل است و دوست دارد با زنی ازدواج کند که او نیز همین خصوصیات را داشته باشد.  اگر با ویژگی های مرد متولد بهمن آشنا شوید می بینید که او یک مرد بدون نقص و تقریبا کامل برای زندگی می باشد و نکته جالب اینجاست که اکثر مردان متولد بهمن به دنبال چنین همسری نیز هستند، یعنی زنی بدون نقص و کامل. اگر می خواهید یک مرد متولد بهمن را عاشق خود کنید لازم است تا با خصوصیات و ویژگی های مرد متولد بهمن به طور کامل آشنا شوید تا بدانید او از چه چیزی خوشش می آید و از چه چیزی ناراحت می شود. برای شناخت بیشتر مرد بهمن ماهی با ما همراه باشید تا شما را با خصوصیات کامل متولدین بهمن ماه آشنا کنیم و همچنین در این مقاله به شما نشان خواهیم داد ازدواج مرد بهمن ماهی با زن کدوم ماه خوب است. لطفا با ما همراه باشید.

 

جذاب ترین مرد در طالع بینی مرد متولد بهمن می باشد. زنان و مردان متولد بهمن ماه مانند آهنربا افراد را به سمت خود جذب می کنند. معمولا متولدین بهمن ماه بعد از ۴۰ سالگی چاق شده و دچار اضافه وزن می شود. از نظر اندام و هیکل متولدین این ماه در بهترین وضعیت قرار دارند و معمولا خوش اندام و خوش هیکل هستند و چشم ها همیشه به سمت ان ها بر می گردد.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

مرد متولد بهمن خصوصیت عجیبی دارد. او اگر بفهمد که شما دوستش دارید و به دنبالش هستید از شما فرار خواهد کرد. او به دنبال فعالیت های گروهی است و در هر گروه و انجمنی به عنوان یکی از بهترین اعضا فعالیت خواهد کرد. مرد متولد بهمن دارای روابط عمومی بسیار خوبی است و از حسن معاشرت او شگفت زده خواهید شد. او دوستان زیادی دارد و تسلط کامل بر تمام اتفاقات اطرافش دارد. به طور مثال اگر در یک سالن بزرگ مشغول صحبت کردن باشد از اتفاقات آن سر سالن نیز غافل نمی ماند و بر همه مسائل اشراف دارد. او بسیار تیز بین و نکته سنج است. البته این مسئله در مواردی عقلی و منطقی صادق است اما در مسائل احساسی و عشقی او مانند خفاش کور گیج و گنگ عمل خواهد کرد.

 

پسرهایی که متولد بهمن ماه هستند دوست دارند زودتر از خانواده جدا شده و مستقل شوند. آن ها در آرزوی کشف چیزهای جدید هستند و می خواهند آزادانه در آسمان پرواز کنند. این مردان به ورزش مخصوصا ورزش های فکری علاقه زیادی دارند و به دنبال جمع کردن کلکسیونی از چیزهای قدیمی مانند تمبر هستند. این مردها فاقد خصوصیات خاله زنکی می باشند، آن ها اصلا تمایلی به بحث و نظر دادن در مورد دیگران ندارند و ترجیح می دهند وسعت دیدشان را بزرگ تر کنند.

متولدین بهمن ماه به رک بودن مشهورند. وقتی اعصاب ندارند ممکن است طعنه های وحشتناکی به شما بزنند و کاملا بی رحمانه و رک در موردتان قضاوت کنند. زنی که می خواهد با یک مرد متولد بهمن ازدواج کند باید خونسرد و پوست کلفت باشد تا از رک گویی های او آزرده نشود. مرد متولد بهمن گاهی انقدر یک دنده و لجباز می شود که بسیار اذیت خواهید شد. مردان متولد این ماه معمولا در مسائل عاطفی حداقل یک بار دچار شکست خواهند شد و بعد از آن شکست آرام تر ، محتاط تر و عاقل تر و البته غمگین تر خواهند شد.

 

 

علاوه بر خصوصیاتی که در بالا به آن اشاره شد که ممکن است برای تمام متولدین بهمن ماه عمومیت نداشته باشد خصوصیات خاصی وجود دارد که خاص مردان متولد بهمن می باشد.

 

صداقت: بدون تعارف باید بگوییم که شما به ندرت از مرد متولد بهمن دروغ خواهید شنید. او به شدت به صداقت و راستگویی احترام می گذارد و از دروغ و دو رنگی بیزار است. البته دروغ گفتن به او چندان راحت نیست اما اگر توانستید به او دروغ بگویید چندان خوشحال نباشید زیرا بالاخره دروغتان برملا خواهد شد و پس از آن او بسیار از شما مایوس و دلزده خواهد شد.

دور اندیشی: مرد متولد بهمن بسیار دور اندیش و عاقل عمل می کند. او قبل از انجام هر کاری ابتدا جوانب آن را می سنجد. او مدام در حال تغییر است و از تغییر خوشش می آید. ممکن است گاهی خوش بین باشد و گاهی بدبین. گاهی شاد باشد و گاهی افسرده و غمگین. اما آن چه اهمیت دارد این است که او هرگز در مود شکست و غم نمی ماند و راهی برای موفقیت پیدا خواهد کرد.

به روز بودن: مرد متولد بهمن به دنبال تمام چیزهای به روز دنیاست. از مد و پوش های شیک و به روز استقبال می کند. معلوماتش را همیشه آپدیت و به روز نگه می دارد و دوست دارد همیشه چیزهای جدید یاد بگیرد. او از ساده پوشی شما خوشش نخواهد آمد و بر عکس هر چقدر که لباس های زیبا و به روز بپوشید بیشتر به سمت شما جذب خواهد شد. او در صحب کردن نیز از واژه های به روز و مناسب استفاده می کند و معمولا حرف هایی دلنشین و موثر می زند. او بسیار تیز بین است و عقل و درایت و به روز بودن را در هر زنی به سرعت تشخیص می دهید. بنابراین به روز بودن پوشش و معلومات و درایت و عاقلی شما او را به سمتتان جذب خواهد کرد.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

 

مرد متولد بهمن اصولا اهل خوشگذرانی های بی هدف و بی فایده نیست. از کارهای مورد علاقه او می توان به جنگیدن و تلاش برای رسیدن به هدف اشاره کرد. او از این که سختی های زیادی را برای رسیدن به هدفش تحمل کند نه تنها مایوس نمی شود بلکه از این کار لذت نیز خواهد برد. او از برنامه ریزی و دور اندیشی نیز لذت می برد و گاهی نیز به گذشته می اندیشد. تفریح و سرگرمی های سالم نیز از مواردی است که مرد متولد بهمن از آن لذت خواهد برد. دوستان او معمولا دوستان خوب و با وفایی هستند و به ندرت می توان در میان دوستان او افرادی لا ابالی پیدا کرد.

 

 

برای این که یک مرد بهمن ماهی را به سمت خود جذب کنید در ابتدا باید بدانید که او از چه رفتارها و ویژگی هایی خوشش می آید و در مرحله بعد باید به او نشان دهید که شما آن رفتارها و خصوصیات را دارا می باشید. در ادامه به چند مورد از خصوصیات دختری که مرد بهمن ماهی را جذب می کند اشاره خواهیم کرد. مرد متولد بهمن از دختری با خصوصیات زیر خوشش خواهد آمد:

متانت: مردان بهمن ماهی بر خلاف اکثر مردها از دخترهای لوس خوششان نمی آید. پس اگر فکر می کنید با بچگانه حرف زدن یا در آوردن شکلک ها و ادا و اصول های مختلف و خلاصه لوس بازی می توانید دل یک مرد بهمن ماهی را به دست آورید سخت در اشتباهید. مردان بهمن ماهی عاشق دخترهایی می شوند که متانت دارند، هماطور که در خصوصیات متولدین این ماه گفتیم عقل و دور اندیشی از خصوصیات بارز متولدین این ماه می باشد و مردان بهمن ماهی هم خود عاقلانه و متین رفتار می کنند و هم جذب دختری با این خصوصیات خواهند شد. پس اگر می خواهید یک مرد بهمن ماهی را جذب خود کنید همین حالا دست از لوس بازی و رفتارهای بچگانه بردارید و مانند یک دختر خانم عاقل و با شخصیت رفتار کنید.

زیبایی: مرد متولد بهمن مانند هر مرد دیگری زیبا پسند است. اما اشتباه نکنید او اگر بخواهد زنی را به عنوان همسر آینده اش انتخاب کند بیشتر از زیبایی صورت به زیبایی رفتار و گفتار و متانت او توجه خواهد کرد. به عبارت دیگر ممکن است برای انتخاب زنی برای دوستی یا رابطه جنسی زیبایی را مد نظر قرار دهد اما برای انتخاب شریک زندگی خود هرگز زیبایی اولویت اول و اصلی او نخواهد بود.

اخلاق های مردانه: اگرچه روانشناسان معتقدند زن باید دارای ظرافت های زنانه باشد و رفتارهای مردانه در شان یک زن نیست اما جالب است بدانید که مردان متولد بهمن عاشق زن هایی می شوند که تفکر و رفتاری مردانه دارند. علت این امر کاملا مشخص نیست شاید به این دلیل است که فکر می کنند زن هایی که رفتارهای مردانه دارند عاقل تر و قابل اعتمادتر هستند. بنابراین برای به دست آوردن دل یک مرد متولد بهمن ماه شاید لازم باشد که کمی مردانه رفتار کنید.

عشوه و ناز: مردان متولد این ماه از رفتارهای سراسر عشوه و به اصطلاح جلف دخترها خوششان نمی آید. او دختری را می پسندد که به قول قدیمی ها سنگین و رنگین است و کمتر تمایل دارد به سمت دخترهایی برود که پوشش زننده و جلفی دارند یا رفتارهایی سراسر عشوه و ناز داشته باشند. برای اینکه محبوب قلب متولدین بهمن ماه باشید باید متین و شیک و اراسته باشید . چیزی در مایه های زنان سیاست مدار جهان. به راستی که مرد متولد این ماه زنی با ویژگی های زنان سیاست مدار را بسیار می پسندد و برای او ارزش و احترام ویژه ای قائل می باشد.

 

اگر می خواهید یک مرد متولد بهمن ماه را شیفته خود کنید تا حد ممکن باید آهسته و بی سر و صدا باشید. مرموز باشید و از عشق و علاقه خود به او سخن نگویید. او شیفته این پنهان کاری شما خواهد شد و می کوشد تا با شخصیت مخفی و درونی شما آشنا شود. اگر از عشق خود به او بگویید و دائم در پی جلب توجه او باشید او را به راحتی از دست خواهید داد. به او بی محلی کنید، به رفتارهایش توجه چندانی نداشته باشید و مرموز و اسرار آمیز رفتار کنید. اگر این موارد را رعایت کنید او ناخودآگاه برای کشف شما به سمت شما کشیده خواهد شد و کم کم شیفته شما می شود. اگر می خواهید او برای همیشه مال شما باشد و شیفته شما شود کاری کنید که همیشه از خود بپرسد چرا فلان کار را کرد. مثلا یک بار از هدیه ش خوشحال شوید و یک بار بی تفاوت. او مدت ها به این فکر خواهد کرد که چه رفتاری کرده است که باعث بی تفاوتی شما شده است. عطرهای خاص و متغیر بزنید تا ذهنش درگیر این شود که چرا در فلان موقعیت از فلان عطر استفاده کردید و در موقعیتی دیگر از عطری دیگر. خلاصه که تا می توانید او را تشنه دانستن در مورد خود قرار دهید و رفتارهایی داشته باشید که کنجکاوی او را تحریک نماید.

 

علاوه بر این که باید به فکر انجام رفتارهایی باشید که او را به سمت خود جذب کنید باید از انجام کارهایی که او را دلزده و سرد می کند نیز خودداری کنید.

 

مرد بهمن و زن فروردین: ازدواج زن فروردینی و مرد بهمنی بد است. هر دو تمایل به سلطه گری و آرمان گرایی دارند و نمی توانند یک دیگر را درک کنند.

مرد بهمن و زن اردیبهشت: ازدواج زن اردیبهشتی و مرد بهمنی خوب نیست. آرمان گرایی و آزادی خواهی زن اردیبهشتی مرد بهمنی را دچار مشکل خواهد کرد و در زندگی نقطه نظرات متفاوتی خواهند داشت. کنجکاوی زن اردیبهشتی برای مرد بهمنی دردسر ساز خواهد شد زیرا او از کنجکاوی و پرس و جو متنفر است.

مرد بهمن و زن خرداد: زن خردادی و مرد بهمنی زندگی بسیار خوبی با هم خواهند داشت. آن ها بسیار با هم جور هستند و روحیه انسان دوستی طرفین باعث می شود در زندگی همواره آماده کمک و فداکاری به همدیگر باشند.

مرد بهمن و زن تیر: زن تیر ماهی و مرد بهمن ماهی اگر بخواهند با هم ازدواج کنند و زندگی خوبی داشته باشند باید تلاش و کوشش کنند و برخی از رفتارهای یکدیگر را تحمل کنند. زیرا طالع ازدواجشان نه خوب و نه بد بلکه متوسط و میانه می باشد.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

مرد بهمن و زن مرداد: زن مردادی و مرد بهمنی زندگی خوبی خواهند داشت زیرا هر دو آرمان گرا و در تلاش برای رسیدن به اهداف و ایده های خود هستند و زندگی خوبی خواهند داشت.

مرد بهمن و زن شهریور: زن شهریوری و مرد بهمنی نیز زندگی میانه ای خواهند داشت. با سعی و کوشش می توانند زندگی بهتری داشته باشند اما طالع کلی آن ها متوسط است.

مرد بهمن و زن مهر: ازدواج زن مهر ماهی و مرد بهمنی اشتباه است و زندگی بدی خواهند داشت. بی قراری و تنوع طلبی و سرکشی از خصوصیات این زوجین است که با هم جور در نمی آید و باعث بد شدن زندگیشان خواهد شد.

مرد بهمن و زن آبان: زن آبان ماهی و مرد بهمنی زندگی بدی خواهند داشت. یکی خواهان عشق و عاطفه و به شدت احساسی و دیگری عاقل و سلطه جو و خواهان برابری، این دو با هم  زندگی خوبی نخواهند داشت.

مرد بهمن و زن آذر: شاید بتوان گفت موفق ترین ازدواج مرد متولد بهمن با زن متولد آذر می باشد. هر دو مثبت گرا و موفقیت جو بوده و زندگی بسیار خوبی در کنار هم خواهند داشت.

مرد بهمن و زن دی: زندگی زن متولد دی و مرد بهمنی نیز نه خوب است و نه بد. با سعی و کوشش شاید بتوانند زندگی نرمالی داشته باشند. یکی از آنها محتاط و محافظه کار است و دیگری جدی و سختگیر. اگر بتوانند با این رفتارها کنار بیایند زندگیشان خوب خواهد شد.

مرد بهمن و زن بهمن: زن و مرد متولد بهمن اگر با هم ازدواج کنند زندگی خوبی خواهند داشت. پیوند دو بهمنی پیوندی موفق و توانا خواهد بود و در زندگی موفقیت های بی شماری به دست خواهند آورد.

مرد بهمن و زن اسفند: زن اسفندی و مرد بهمنی مکمل هم هستند و زندگی خوبی را با هم تجربه خواهند کرد. یکی احساسی و دلسوز و دیگری منطقی و محبت طلب. ترکیب این دو شخصیت زندگی نرمال و خوبی را رقم خواهد زد.

 

طالع بینی ها معمولا در مورد خصوصیات متولدین هر ماه کمی اغراق می کنند و باید به این نکته توجه کنید که انسان قادر به اصلاح هر خصوصیت بد و عادت به هر خصوصیت خوبی می باشد. به عبارت دیگر صرف خوصیات خوب یا بد متولدین هر ماه نمی تواند باعث شود که او انسان خوب یا بدی باشد زیرا رفتارها و شخصیت های افراد بیشتر از این که وابسته به ماه تولد باشد وابسته به خانواده و محیطی است که در آن رشد کرده باشد. بنابراین این که مثلا ازدواج متولد فلان ماه با متولد فلان ماه خوب نیست و مناسب نیست به معنای این نیست که اگر این دو با هم ازدواج کنند یا ازدواج کرده اند حتما بدبخت خواهند شد. بلکه بیانگر این است که خصوصیات بارزشان با هم جور در نمی آید که این مسائل را می توان به راحتی با مراجعه به مشاور و اصلاح اخلاق های ناپسند هر یک از طرفین به طور کلی حل کرد. بنابراین برای شناخت ویژگی های آدم ها اکتفا به طالع بینی ها نکنید، سفر رفتن و گذشت زمان از رابطه دو نفره یکی از بهترین روش ها برای شناخت طرفین از هم می باشد و در آخر یک مشاور زبده قطعا به شما کمک خواهد کرد که همسر مناسب خود را پیدا کنید و فارغ از ماه تولدش  زندگی خوب و خوشی را رقم بزنید.

آن چه در این مقاله نوشتیم خلاصه ای بود از خصوصیات مرد متولد بهمن بر اساس طالع بینی های مختلف و متنوع. اگر در اطراف شما بهمن ماهی وجود دارد یا خودتان متولد ماه بهمن هستید برای ما بگویید که تا چه اندازه خصوصیاتی که در متن به آن ها اشاره شده درست است و در مورد بهمن ماهی ها صدق می کند؟ آیا بهمن ماهی ها بعد از چهل سالگی چاق می شوند؟ ورزش مورد علاقه متولدین ماه بهمن چه می باشد و تا چه حد در ورزش موفق عمل می کنند؟ به نظر شما بهترین ویژگی و بدترین خصوصیت بهمن ماهی ها چیست؟ زن های بهمن ماهی را جذاب تر می دانید یا مردان بهمن ماهی؟ اگر همسر شما مرد متولد بهمن است با ما از ویژگی های اخلاقی او بگویید تا در این زمینه آگاه تر شویم. منتظر خواندن نظرات گرم و مفید شما خوانندگان عزیز و فهیم نیک استار هستیم.

 

منبع: nikstar.ir


به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3615موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4152موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1830موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35847موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4162موضوع :

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9226موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19059موضوع :

خیلی ها می گویند افرادی که در زمستان به دنیا می آیند روحیه ی سرد و خشکی خواهند داشت اما این موضوع اصلا در مورد مرد بهمن ماهی درست نیست. یک مرد متولد بهمن باید با زنی ازدواج کند که خوش ذوق و عاقل و در عین حال بشاش باشد زیرا خودش چنین روحیاتی دارد.

اگر خصوصیات و علایق مرد متولد بهمن را بشناسید می توانید متوجه شوید او مردی بسیار کامل و کم نقص برای زندگی است و در عین حال باید بدانید از دختری خوشش می آید که این ویژگی ها را داشته باشد.

برای اینکه یک مرد متولد بهمن عاشق و شیفته ی شما شود باید از کارهایی که او را ناراحت و دلخور می سازند حتما اجتناب کنید. نوین اطلس دات کام در مورد این موارد اطلاعاتی را برای شما گردآوری کرده است. همچنین به شما نشان می دهیم به طور کلی ازدواج مرد متولد بهمن با چه ماهی خوب است.

ازدواج مرد متولد بهمن با زن چه ماهی خوب است

ازدواج مرد متولد بهمن با زن متولد فروردین ازدواج خوبی است. بر اساس فال عشق واقعی طرف مقابل این زوج زیاد حساس نیستند و اجازه نمی دهند رابطه شان با شکست مواجه شود. متولد فروردین دوست دارد آرامش داشته باشد بنابراین در رابطه گرم و عاطفی عمل می کند.

یک مرد متولد بهمن می تواند با زن متولد ماه خرداد نیز ازدواج خوبی را تجربه کند. متولد خرداد نیاز به همسری دارد که برایش کسل کننده نباشد و مانع پیشرفت او نشود. بنابراین هیچکس به اندازه بهمن ماهی به درد او نمی خورد. زیرا متولد بهمن نیز به فردی نیاز دارد که به شنیدن نظریاتش علاقه داشته باشد

متولد آبان متولد بهمن را تحسین می کند. کمی در نشان دادن محبت سخت عمل می کنند اما این به متولد بهمن حس خوبی می دهد. آبانی احساساتی است اما بهمن ماهی بیشتر بر اساس منطق پیش می رود. هر دو تغییرات مثبتی در زندگی هم خواهند داشت و در کل ازدواج این دو نیز ادواج خوبی خواهد بود.

خصوصیات متولدین بهمن مرد

راستگویی

این مرد راستگو است و همیشه برای انسانهای راستگو احترام و ارزش قائل است.به او دروغ نگویید.زنان خیلی کمی می توانند به خوبی دروغ گفته و این مرد را فریب دهند.حتی اگر وی اینها را هم باور کند،اگر روزی حقیقت آشکار شود بسیار مأیوس خواهد شد.

تنوع

مرد متولد بهمن بسیار هدفمند است.خواهید دید که او تغییر می کند.گاهی خوش بین،گاهی بدبین بوده،گاه شاد،گاهی جدی خواهد بود.به علاوه در آن زمان به هر رشته ای علاقمند باشد،تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت.این مرد برتر می تواند دانشمند هم باشد،اما هر چه باشد بدانید که او بسیار عاقل بوده و بالاخره به موفقیت خواهد رسید.

معلومات و تازگی

این مرد به معلومات اهمیت زیادی می دهد.نظر او را ثروت ها و میلیاردها جلب نمی کند بلکه فرهنگ و ادب بسیار باارزش است.او ابتدا باید تیپ شما را بپسندد.او همیشه زنان خوش،جذاب،زیبا،ظریف و شیک را می پسندد.اما شاید این شیک بودن،زیاد متناسب با افکار شما نباشد.مرد متولد بهمن مانند متولدین دی ماه و شهریورماه،لباس های ساده را نمی پسندد.طرز صحبت کردن این مرد به اندازه ای مؤثر است که نمی توان با کلمات بیان کرد.تصور کنیم که شما بااستفاده از طرز لباس پوشیدن،دلبستگی به تازگی،معلومات و عقل خود توجه این مرد را به سوی خدا جلب کردید.

جنگیدن‌ و از جان‌ مایه‌ گذاشتن‌ در راه‌ هدف‌ و رفاه‌، فکر کردن‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ آینده‌، گهگاهی‌ اندیشیدن‌ به‌ گذشته‌، دوستان‌ و هم‌ نشین‌های‌ خوب‌ و با وفا، تفریح‌ و سرگرمی‌.

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

همیشه طالع بینی ازدواج ماه ها با هم ملاک اصلی نیست و می تونید با شناخت روحیات افراد اوناور را به ازدواج جذب کنید. مثلا در مورد بهمن ماهی ها کاقیه بدونید مردانشان از چه دختری خوششون میاد و بهشون نشون بدید این خصوصیت هارو دارید. چند مورد از این خصوصیت ها بر اساس روحیات مردهای فروردینی میتونه موارد زیر باشه:

۱- مردان متولد بهمن از زنها و دختر های لوس خوششون نمیاد . پس اگر فکر میکنی  که هر چی خودتو لوس و مموش کنی واسه مردها عزیز تری سخت در اشتباهی چون اگر مردی به یک دختر یا زن لوسی توجه کنه و نازش رو بخره جزو یکی از این موارده

الف: یا دنبال سوء استفاده از اون خانمه

ب: یا دنبال پول اون خانمه

ج: یا کارش گیره اون خانمه

بنا بر این اون خانم جذاب نیست بلکه یک وسیله برای حل یکی از اون مشکلاته

۲- زیبایی واسه مرد متولد بهمن بیشتر جنبه جنسی داره نه عاطفی . بنا بر این توجه یک مرد به زن زیبا بیشتر از روی غریزه جنسیه نه از روی احساس عاطفی . به همبن  خاطر شاید مردی به یک زن زیبا خیلی توجه کنه اما هیج وقت حاضرنباشه که اون زن رو به عنوان شریک زندگی انتخاب کنه . پس جذابیت جنسی رو با جذابیت انسانی اشتباه نگیرید و ملاک جذابیت زیبایی صرف نیست

خیلی رک بگم . برای مرد مقوله زن  یک چیزه و مقوله زن به عنوان انسان ارزشمند یک چیز دیگه هستش

۳- برخلاف تصور خیلی از افراد مردها از خانم های عاقل بیشتر خوششون میاد تا خانم های جلف . متاسفانه هنوز که هنوزه خیلی از خانمها نمیتونن فرق بین جذاب بودن به خاطر درونیات رو با جذاب بودن به خاطر یک کالای مصرفی بودن رو تشخیص بدن

۴- باز هم برخلاف تصور خیلی از افراد، مردان بهمن ماهی از خانم های که ادا اطوار و تفکر مردونه دارن خیلی خوششون میاد هر چند که بیشتر آقایون این رو بروز نمیدند

البته خیلی از خانم ها هم از اون ور بوم افتادن و اینقدر شورشو در میارن که حال آدم بد میشه . فرق این دو حالت مثل فرق ملاحت (نمکی بودن) و شور بودنه

چگونه مرد متولد بهمن را شیفته خود کنیم

دختری که بخواهد مرد متولد بهمن را شیفته ی خود سازد باید حتما دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمی گیرد، کنجکاوی او همیشه به صفحاتی است که لبه آنها به هم چسبیده است.

اگر به او بی محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد، از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب آور خواهد بود. اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید، فورا این سئوال در سر او پیدا می شود که چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید، کمااینکه او به طور مرتب از خود می پرسد چرا فلان عطر را زده اید، چرا لباستان اینقدر کوتاه است و … و تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمی پیش نمی گذارد .

پس اگر می خواهید یک مرد متولد بهمن را شیفته ی خود کنید باید مرموز و اسرار آمیز باشید و کاری کنید او همیشه در مورد شما کنجکاوی کند و ذهنش درگیر شما شود.

همچنین برای شیفته و عاشق کردن مرد متولد بهمن باید از کارهای زیر اجتناب کنید:

۱- از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او بپرهیزید.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

۲- خود را درگیر و مشغول اشخاص دیگر نکنید و در عین حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهید.

۳- از گفته های مرموزی که او مکرر و فراوان به زبان می آورد رنجش به دل راه ندهید.

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

دعای تسخیر دل برای ازدواج

فال عشق واقعی طرف مقابل

قانون جذب عشق و ازدواج

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

خصوصیات متولدین بهمن

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

مرد متولد بهمن

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

زن متولد فروردین

1-انتقاد كردن از زن متولد فروردین در حضور ديگران بسيار وخيم است. در واقع او از انتقادات و حتي پيشنهادات در زماني هم كه با يكديگر تنها هستيد زياد خوشش نمي آيد. مگر اينكه اين پيشنهادات كاملا سازنده بوده و با مقداري ملاحظه و احتياط مطرح شوند.

2-وقت نشناسي بخصوص او را بسيار ناراحت مي كند. اين واقيعت كه خود او هم بندرت وقت شناس است, دليل موجهي براي وقت نشناسي شما محسوب نمي شود!

3-سعي نكنيد دقت و توجه او را منحصرا به خود اختصاص دهيد, زيرا او احتياج دارد روزانه مقداري تنهايي و خلوت داشته باشد.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

4-از طعنه زدن و سرزنش كردن, زرنگي, بدزباني و ناپختگي بپرهيزيد.

5-او موجودي مشكل پسند و باريك بيني است, بنابراين هميشه مراقب مرتب بودن سر و وضع و مطبوع بودن شخصيت خود باشيد.

مرد متولد فروردين

1-در اولين ملاقات حالت تهاجمي نداشته باشيد. اگر به طرف او جذب شده ايد حداقل بگذاريد او فكر كند كه خودش در اظهار علاقه پيشقدم شده است.

2-از هر نوع دخالتي در كارهاي شغلي اش اجتناب كنيد.

3-او شديدا از تظاهر و خودنمايي بدش مي آيد بنابراين سعي نكنيد با مهم جلوه دادن خودتان و يا موقعيت اجتماعي خود او را تحت تاثير قرار دهيد. تا جايي كه مي توانيد طبيعي و بي پيرايه باشيد.

زن متولد ارديبهشت

1-سعي نكنيد چگونگي تفكر زن متولد اردیبهشت را تغيير بدهيد, زيرا او حس مي كند براي حفظ عقايد شخصي و خصوصي خود حقوقي دارد.

2-براي اينكه با او كاملا هماهنگ باشيد نبايد او را وادار كنيد عليرغم ميل خود جايي برود و يا كسي را ملاقات كند.

3-با او دعوا و جر و بحث نكنيد. او شديدا از اعتشاش و پرخاش بدش مي آيد.

4-علاقه او به حرف زدن و نوشتن صحيح و درست, شما را ملزم مي كند به انتخاب لغات و گرامر صحيح توجه و دقت داشته باشيد.

5-از اينكه موجودي پول پرست, مفلوك و يا طعنه زن به نظر بيايد اجتناب كنيد, زيرا طبيعت بخشنده او با اين خصوصيات تناقض دارد.

مرد متولد ارديبهشت

1-درباره ساير مردها و نقاط مثبتشان صحبت نكنيد بخصوص در مورد كساني كه قبلا مي شناختيد يا فرضا شوهر سابقتان.از حسود كردن او بپزهيزيد.

2-او را درگير خويشاوندان خود نكنيد.اجبارهايي رابه او تحميل نكنيد و قرارهايي نگذاريد كه با سليقه او جورنيست.

3-از بد قولي بپرهيزيد و عادات افراطي را در خود سركوب كنيد.

4-از شب زنده داري زياد خودداري كنيد حتي اگر ظاهرا به نظر بيايد كه او اين كار را دوست دارد.عليرغم اينها او به آساني از شب زنده داري خسته مي شود.

زن متولد خرداد

1-هر نوع آمادگي براي تغيير خلق و خو بدون دليل واضح,بي صبري يا پرخاشگري را در خود سركوب كنيد و از موضوعات جدال برانگيز بپرهيزيد.

2-مشكلات خود را نزد زن متولد خرداد نبريد زيرا اين موضوع او را افسرده مي كند.

3-سعي نكنيد زندگي,عادات ,دوستانش را نظم و ترتيب بدهيد.او طبيعتا موجود بسيار مستقلي است.

4-خودتان را با اشخاص ديگر مشغول نكنيد و مواظب هر نوع بي نظمي و بي توجهي در مورد عادات لباس پوشيدن خود باشيد.

مرد متولد خرداد

1-بدون اينكه خودش مايل باشد در زندگي خصوصي و افكار او كنجكاوي نكنيد.

2-به محافظه كاري او, با سخن گفتن غير عادي, لباس پوشيدن غير عادي, و كارهاي غيرعادي ديگر, خدشه وارد نكنيد. خيلي احتمال دارد كه او سيگار كشيدن يا مشروب خوردن شما را تاييد نكند…

3-هر نوع تمايل به بد خلقي, اغتشاش يا ناسازگاري را در خود سركوب كنيد.

4-سعي نكنيد به او توصيه كنيد كه چه بخورد و چه بپوشد و اگر به نظر مي رسد كه به دوستان شما علاقمند نيست آنها را به او تحميل نكنيد.

زن متولد تير

1-لاابالي و نامرتب نباشيد و نسبت به سر و وضع و رفتارتان بي توجهي نشان ندهيد.

2-از جر و بحث در مورد مسايل شخصي خودتان با زن متولد تير در انظار عموم خودداري كنيد.

3-از ولخرجي اجتناب كنيد زيرا او صرفه جويي و عقل معاش را تحسين مي كند.

4-در حضور ديگران از انتقاد كردن از او خودداري كنيد.

مرد متولد تير

1-سعي نكنيد بر او مسلط شويد.

2-از ولخرجي و اسراف و همينطور دخالت دادن اقوام در كارها دوري كنيد.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

3-در رفتار خود محافظه كار باشيد, از آرايش زياد و لباسهاي عجيب و غريب بپرهيزيد.

4-از برنامه ريزيهاي كامل اجتماعي خودداري كنيد, بگذاريد او خودش برنامه ريزي كند.

زن متولد مرداد

1-از لباسهاي زن متولد مرداد , دوستانش, شخصيتش يا خانه اش انتقاد نكنيد.

2-از بحثهاي مذهبي و سئوالهاي مربوط به خانواده اش خودداري كنيد.

3-سعي نكنيد بر او مسلط بشويد…مواظب باشيد كه عقايد خود, دوستان خود, ورزشهاي مورد علاقه خود و ترجيحات خود را در مورد موضوعات مختلف, به او تحميل نكنيد.

4-با او دعوا و غرغر نكنيد. از آنجايي كه او از طفره رفتن عصباني مي شود هميشه با او صادق و راستگو باشيد.

مرد متولد مرداد

1-سيگار نكشيد, آدامس نجويد و در ساير عادات شخصي خود افراط نكنيد (اگر حس مي كنيد كه از اين كارها خشمگين مي شود). او در اين موارد احساس خودش را روراست به شما خواهد گفت…

2-از پرگويي در مورد خودتان, شغلتان, دوستانتان و بخصوص مرداني كه مي شناسيد خودداري كنيد. او دوست دارد خودش در مركز صحنه باشد.

3-به طور آشكار از مردها دلربايي نكنيد و هرگز سعي نكنيد حسادت او را عمدا تحريك كنيد.

4-سلطه جويي او را بپذيريد و او را وادار نكنيد به مكانهايي برود يا كارهايي بكند كه هيچ اهميتي به آنها نمي دهد.

5-او از اينكه در حضور جمع مورد بحث واقع شود و يا از او انتقاد بشود خوشش نمي آيد.

زن متولد شهريور

1-از عصباني شدن و از كوره در رفتن اجتناب كنيد, زن متولد شهریور  آرام و وقار را تحسين مي كند.

2-از انتقادهاي او ناراحت نشويد, زيرا او به طرف كمال حركت مي كند, هم براي خودش و هم براي شما.

3-بدون مشورت با او تصميمي نگيريد. او دوست دارد اظهار نظر كند و احساس كند كه براي شما مفيد است.

4-زماني كه حس مي كنيد خودش شخصا ميل به فاش كردن بعضي مسايل ندارد سعي نكنيد در زندگي خصوصي او كنجكاوي كنيد. به ياد داشته باشيد كه مهرباني و همدردي براي او خيلي بيشتر از تجملات و هداياي گرانبها ارزش دارد.

مرد متولد شهريور

1-وقتي به نظر ساكت و متفكر مي رسد با صحبت كردن مزاحمش نشويد.

2-از اغتشاش و شلوغي بپرهيزيد زيرا او براي صلح و هماهنگي ارزش زيادي قايل است.

3-در مورد موضوعات بي اهميت به او غرغر نكنيد و در مورد مسايلي كه كاري درباره شان نمي توان كرد غمگين و بهانه جو نباشيد. او در مورد اتلاف انرژي بسيار تحريك پذير مي باشد.

4-قبل از اينكه از تصميماتش سئوال كنيد صبر كنيد تا آرامشش را بدست بياورد. از افراط در همه چيز خودداري كنيد. منظور اين است كه همانطور كه بايد در مورد عواطف خارجي ميانه رو باشيد, در مورد عواطف دروني هم معتدل باشيد. او يك ميانه روي منطقي را دوست دارد.

5-در مورد عادات شخصي يا طرز رفتارش مخالفت نكنيد, زيرا او چه بوسيله كلام و چه به طرق ديگر نارضايتي خود را نشان مي دهد.

زن متولد مهر

1- سعي كنيد در مسايل مختلف زن متولد مهر را به آرامي متقاعد كنيد.اين كار خيلي بهتر از دستور دادن به اوست.

2-به خود اجازه ندهيد ستيزه جو يا تند زبان باشيد.او يك محيط صلح آميز را دوست دارد و از شما انتظار دارد كه رعايت اين موضوع را بكنيد.

3-او را مجبور نكنيد در ورزشهاي خارج از خانه با شما همراهي كند,زيرا تمايل زيادي به اين كار ندارد.

4-دايما در مورد امور مالي به او نصيحت و راهنمايي نكنيد و از بحث راجع به امور شغلي و مسايل سياسي بپرهيزيد.اگر به موسيقي,هنرو ادبيات علاقه اي نداريد,نگذاريد او بفهمد!سعي كنيد به همه آنها علاقمند شويد.

مرد متولد مهر

1-در حضور او با مردي زياد خودماني نشويد و نگذاريد در مورد محبت شما ترديد

كند.او ميل دارد حس كند كه تمام قلب شما متعلق به اوست.

2-موجود تنبل و كودني نباشيد.تحسيني را كه او براي شوخيهاي جالب و هوشمندي قايل است,با داشتن اين صفات,به خود اختصاص دهيد.

3-از هرگونه عملي كه نشان دهنده اين باشد كه داريد به او دستور مي دهيد خودداري كنيد و او را وادار نكنيد شما را به تمام دوستانش معرفي كند.

زن متولد آبان

1-اگر زن متولد آبان خودش اهل زخم زبان زدن و بدگماني باشد سعي كنيد شما اينطور نباشيد.

2-از خود عدم شجاعت يا تمايل به عقب نشيني در مورد كار و كوشش نشان ندهيد.

3-از افسردگي و بدخلقي اجتناب كنيد. او اشخاص سرزنده را دوست دارد.

4-به نظر خسته و تنگ نظر نياييد زيرا او از ديدن هر نشانه اي از خست بخصوص در حضور ديگران خشمگين مي شود.

مرد متولد آبان

1-از صرف مقدار زيادي توجه به او دريغ نورزيد..

2-از موقعيتهاي درگير كننده با اقوام دوري كنيد و از او انتظار نداشته باشيد هميشه آماده پذيرفتن هر اجتماعي باشد.او بخصوص از مراسم رسمي خوشش نمي آيد.

3-زياده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگيريد…بخصوص اصرار نكنيد اوچيزهايي را مطالعه كند كه دوست ندارد.

زن متولد آذر

1-زن متولد آذر را مجبور نكنيد شغل خود را رها كند.بگذاريد در اين مورد انتخاب با خودش باشد.

2-از زنهاي ديگر دلربايي نكنيد.

3-اگر او به زندگي فعال اجتماعي علاقه ندارد,از اين نوع زندگي اجتناب كنيد.

4-در مورد اينكه چگونه بايد لباس بپوشد,موهايش را آرايش كند,خانه اش را مبله كند و ساير چيزهايي كه او آنها را در قلمرو حوزه خودش مي داند سختگير نباشيد.

مرد متولد آذر

1-اگر او دوست ندارد شما كار كند,اصراري نداشته باشيد كه بعد از ازدواج هم به شغلتان ادامه دهيد.

2-دوستان نامطبوع خود را رها كنيد زيرا اين آمادگي در اوهست كه شما را از روي دوستانتان قضاوت كند.

3-در مورد برنامه ريزي براي نامزدي,خانه و مسايل مشابه خواسته هاي او را در نظر بگيريد.

4-در مورد كارهايتان اقوام خود را دخالت ندهيد و از غرولند و انتقاد اجتناب كنيد.

زن متولد دي

1-سعي نكنيد زن متولد دی را وادار كنيد دوستانش را كنار بگذارد و از هر نوع تظاهري به حسادت خودداري كنيد.

2-درباره شخصيت و عادات خصوصي اش اشارات تحريك آميز نكنيد.

3-به او هجوم نبريد و خودداري يا توداري او را محترم بشماريد.

مرد متولد دي

1-سعي نكنيد درباره مسايل پنهاني او كنجكاوي كنيد.

2-اگر او كم حرف و خاموش راترجيح مي دهد, كوشش نكنيد فريبندگيهاي اجتماعي را به او تحميل كنيد.

3-سعي نكنيد او راتغيير بدهيد. اگر نمي توانيد او را همانطور كه هست قبول داشته باشيد اصولا از اين رابطه صرف نظر كنيد.

زن متولد بهمن

1-در نقطه نظرهاي خود سنتي و قديمي نباشيد.

2-در مورد لباس و سرو وضعش چيزي به زن متولد بهمن ديكته نكنيد.

3-در ميان جمع و در حضور ديگران با او مشاجره نكنيد.

4-نزديكان و اقوام خود رابه او تحميل نكنيد مگر اينكه خودش آمادگي پذيرفتن آنها را داشته باشد. بگذاريد او دوستانش رابراي خود حفظ كند.

مرد متولد بهمن

1-از جر و بحث و دخالت در امور خصوصي او بپرهيزيد.

2-خود را درگير و مشغول اشخاص ديگر نكنيد و در عين حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهيد.

3-از گفته هاي مرموزي كه او مكرر و فراوان به زبان مي آورد رنجش به دل راه ندهيد.

زن متولد اسفند

1-زن متولد اسفند را مجبور نكنيد براي مدت زمان طولاني روي يك موضوع بخصوص تمركز كند. او به آساني از اين وضع خسته مي شود و تغيير را دوست مي دارد.

2-در مورد مسايل مربوط به لباس پوشيدن و طرز رفتار خود بي دقتي نكنيد و بر سر موضوعات بي اهميت با او دعوا نكنيد.

3-مكالمه را به خود اختصاص ندهيد. او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگويد.

4-از رفتار غير عادي اجتناب كنيد و به عقايدش در مورد پاكدامني و تقوا بي احترامي نكنيد و آنها را قديمي تلقي ننماييد.

5-به علت زن بودنش او را محدود نكنيد او قويا به تساوي بين زن و مرد اعتقاد دارد.

مرد متولد اسفند

1-سعي نكنيد او را وادار كنيد تملق بگويد او براي اين كار خيلي صميمي و بي رياست.

2-از اينكه او را به شتاب كردن واداريد بپرهيزيد بخصوص در امور مربوط به كسب و كار.

3-به ياد داشته باشيد كه توجهات كوچكي كه به ساير زنان مي كند هيچ اهميتي ندارد و حسود نباشيد.

4-در مورد اشتباهاتش بي صبر يا نامهربان نباشيد و او را به خاطر مسايل بي اهميت و جزئي بر نيانگيزيد.



در این مقاله خصوصیات کامل مرد متولد بهمن را بازگو مي کنیم از خواندن لذت ببرید و به خانم هایی که قصد ازدواج با مرد متولد بهمن را دارند حتما این مقاله را بخوانند و درست تصميم بگیرند .در ادامه با ما همراه باشید .

 

مشخصات کلی متولدین بهمن ماه

بسیار حسّاس، اســتوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب ميکند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را ميخواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی ميکند، پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی،

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

 

علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر ميگردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر اســت، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت ميبرد،

 

راه و روش خود را به طور دائم تغییر ميدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر مياندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عميق و شکوهمند اســت، ولخرجیش از روی عقل اســت، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

سنگ خوش یمن متولد بهمن ماه: یاقوت کبود

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد بهمن ماه

دارا دوستان زیادی اســت، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر اســت.

 

حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج ميکند و در بیماری وسواس اســت.

 

ذاتآ اجتماعی اســت و افکاری را در سر ميپروراند که اصلآ عملی نیستند.

 

عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه ميدارد.

 

همچنین سفر حج در طالع آن‌ها دیده مي‎شود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت.

 

متولدین این ماه هر گاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت.

 

روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن اســت.

 

انگشتر یاقوت و فیروزه و همين طور لباس‌های رنگی برای این افراد مناسب اســت.

خصوصیات مرد متولد بهمن

 

نمادهای ماه تولد: (بهمن)

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من ميدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

سنگ خوش یمن متولد بهمن ماه: یاقوت کبود

 

خصوصیات مثبت مردان متولد بهمن ماه

اگر بخواهیم اخلاقیات مثبت مرد متولد بهمن ماه را بشماریم باید به این باور برسیم که مرد بهمن ماهی ميتواند جزو شاد ترین و پر هیجان ترین گروه مردان باشد. ميزان سرحالی و خوش گذرانی مردان متولد بهمن ماه به شرایطی که در آن قرار دارد ربط واضحی ندارد و ميتوانند با تمام انرژی هر شرایطی را برای خودشان و دیگران پر از نشاط کــنید.

 

مردان متولد بهمن ماه ميخندند و از اینکه دنیا را به کام خودشان ببینند لذت ميبرند. هر فردی بخواهد و توانایی لذت بردن از زندگی را داشته باشد قطعاً در کنار یک مرد متولد بهمن ماه ميتواند از لحظه های زندگی خود بیشترین لذت را ببرد.

 

خصوصیات منفی مردان متولد بهمن ماه

اگر به دنبال خصوصیات منفی مردان متولد بهمن ماه هستید باید بدانید برای پیدا کردن خصوصیات منفی این گروه از مردان باید وقت بسیاری بگذاریم. از آنجایی که مردان متولد بهمن ماه بیشترین اوقات خود را صرف خوشگذرانی و احساس خوشایند داشتن در زندگی ميکــنید خصوصیات منفی شان را بسیار دیر به نمایش ميگذارند. اما در عین حال باید از دیدن خصوصیات منفی این گروه از مردان کمي هراس کــنید.

 

از آنجایی که مرد متولد بهمن ماه به ندرت عصبانی ميشود و نميخواهد مدام به دنبال تجربه این احساس باشد در زمان عصبانیت دیگر کسی را نميشناسد و هر آنچه را پیش از این نادیده گرفته اســت مي بیند. مردان بهمن ماه بسیار به ندرت عصبانی ميشوند اما در عین حال ميتوانند جبران دیر عصبانی شدنشان را در یک روز داشته باشند.

خصوصیات مرد متولد بهمن

 

پیوند زناشویی بهمن با سایر ماه ها

بهمن با فروردین : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

بهمن با اردیبهشت : ( بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و هميشه آماده کمک به همدیگر

بهمن با تیر : ( متوسط ) ازدواج مي تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

بهمن با مرداد : ( خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

بهمن با شهریور : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش مي تواند خوب باشد

بهمن با مهر : ( بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

بهمن با آبان : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

بهمن با دی : (متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

بهمن با اسفند : (خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

خصوصیات مرد متولد بهمن

 

مردان متولد بهمن ماه در ازدواج

اگر شما یکی از معاشران مردان متولد بهمن ماه هستید و به ازدواج با او دل بسته اید قطعاً از خواندن این مطلب غمگین خواهید شد. مردان متولد بهمن ماه به هیچ وجه در هیچ یک از معاشرت هایشان به دنبال ازدواج نیستند. خوشحال بودن و سرزنده بودن این گروه از مردان یکی از عمده دلایلی اســت که نميتوانند به راحتی تن به ازدواج بدهند. زیرا به قول خودشان ازدواج مانند زنجیری به دست و پایشان اســت.

 

اما فراموش نشود که مردان متولد بهمن ماه معاشران بسیار جالبی هستند و اگر مایل هستید دوست و معاشری سالم و سرحال داشته باشید قطعاً نميتوانید به این راحتی از مردان متولد بهمن ماه چشم پوشی کــنید. اما بدانید ازدواج به هیچ وجه دغدغه مرد متولد بهمن ماه نبوده اســت.

 

نکته مهمتر که باید در مورد مردان بهمن ماه مد نظر داشت این اســت که به یکباره تصميم ميگیرند زنی را به همسری در کنار خود داشته باشند. به راحتی ميتوان اینگونه تعریف کرد که اگر آن روز روز شانس شما باشد و مرد بهمن ماه ميل به ازدواج داشته باشد ميتواند تصميم به ازدواج بگیرد. پس بهتر اســت در کنار مرد متولد بهمن ماه صبور و با حوصله باشید تا قرعه شانس به شما بیافتد.

هنرمندان بهمن ماهی

 

رگ خواب مرد بهمن ماه چیست؟

اگر شما فردی شاد، سر حال و پر انرژی هستید قطعاً رگ خواب مرد بهمن ماه را به دست گرفته اید. احساس شادی حتی اگر به صورت نمایشی باشد ميتواند باعث رضایت مرد بهمن ماه شود.

 

چه زنی مناسب مرد بهمن ماه اســت؟

زنان خلاق و خوش انرژی که بتوانند باهوش نیز باشند زنان مناسبی برای مرد دی ماه هستند. زن آرام، صبور، بی حوصله و یا کم حوصله فقط باعث رنجش مرد بهمن ماه و دوری از او مي شود.

 

چگونه مرد متولد بهمن را شیفته خود کنیم

دختری که بخواهد مرد متولد بهمن را شیفته ی خود سازد باید حتما دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمي گیرد، کنجکاوی او هميشه به صفحاتی اســت که لبه آنها به هم چسبیده اســت. اگر به او بی محلی کــنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد، از او واکنشی خواهید دید که به راســتی تعجب آور خواهد بود.

 

اگر یک هفته از تماشای فیلمي اظهار رضایت بکــنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید، فورا این سئوال در سر او پیدا مي شود که چرا تا این حد دمدمي مزاج هستید، کمااینکه او به طور مرتب از خود مي پرسد چرا فلان عطر را زده اید، چرا لباســتان اینقدر کوتاه اســت و …

 

و تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمي پیش نمي گذارد . پس اگر مي خواهید یک مرد متولد بهمن را شیفته ی خود کــنید باید مرموز و اسرار آميز باشید و کاری کــنید او هميشه در مورد شما کنجکاوی کند و ذهنش درگیر شما شود.

 

همچنین برای شیفته و عاشق کردن مرد متولد بهمن باید از کارهای زیر اجتناب کــنید:

۱- از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او بپرهیزید.

۲- خود را درگیر و مشغول اشخاص دیگر نکــنید و در عین حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهید.

۳- از گفته های مرموزی که او مکرر و فراوان به زبان مي آورد رنجش به دل راه ندهید.

خصوصیات مرد متولد بهمن

 

اولین تجربه عشقی مرد بهمن ماهی

مرد بهمنی اولین تجربه ی عشقی خود را هميشه در یادش زنده نگاه مي دارد البته این عشق را با اولین قرار ملاقات با یک دختر یا یک رابطه ی صميمانه با دوست دختر اشتباه نگیرید منظور از عشق اول،آن دختری اســت که برای نخستین بار قلب او را تسخیر مي کند او مي تواند نقطه به نقطه ی این عشق را برای زنش تعریف کند آنچه او در این باره مي گوید ممکن اســت برای شنونده کاملا خسته کــنیده و کسل کــنیده باشد.

 

اما برای او با ارزش اســت و اگر همسر این مرد عشق اول او باشد که دیگر مالک روح او قلب اوست در مجموع زندگی با چنین مردی بسیار خوشایند اســت و اگر شما جزو زنانی باشید که از وقوع رویدادهای غیر منتظره لذت مي برند پس مردان بهمنی کیس مناسبی برای شما هستند پس اگر چنین موقعیتی برای شما مهیا شد بدون تامل جواب بله را بدهید.

 

 

مطالب بیشتر:

خصوصیات دختر بهمن ماهی +ازدواج

بهمن ماهی ام ، عکس پروفایل بهمن

بهمن ماهی جان تولدت مبارک

بهمن ماهی یعنی ، بهمن ماهی که باشی

 

 

کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Reserved – © 2020

تهیه و تولید : پارس وی پی

متولد هر ماهی که هستید شاید شنیده باشید که چه نوع خصوصیات مشترکی با هم ماهی های خود دارید هر یک از متولدین هر ماه مجموعه رفتارها و شخصیت مشترک منحصر به فرد خود را دارند ما در این مطلب از پرشین وی
به شما خصوصیات رفتاری ماه های مختلف خواهیم گفت در ادامه همراه ما باشید

رازهای رفتاری متولد فروردین در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت نکنید ، متولدین فروردین ماه به دنبال ارضای خواسته‌ها
وتوقعات خود هستند خصوصیات رفتاری ماه های مختلف و در این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین به شمار می‌آیند.
هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه به راحتی دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آسانی نیز شما را
از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان میکنند.

آنها به سمت افرادی جذب میشوند که شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز برای آنها
به منزله آغازی جدید است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آنها کنید.

در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شوید و همیشه آنها را تحسین کنید و به وجودشان افتخار نمایید.
هرگز مزاحم آنها نشوید و در کارهای خصوصیشان دخالت نکنید و آنها را مورد انتقاد قرار ندهید ؛ دوستانشان را
بپذیرید و از آنها خرده نگیرید.

هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگیرید و اگر به درخواست‌های آنها، پاسخ منفی دهید،
باید منتظر مشاهده واکنش‌هایی
بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید .

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

اردیبهشت رازهای رفتاری متولد اردیبهشت حس حسادت اردیبهشتی ها را تحریک نکنید ؛
متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونیشان
هستند و در عین حال به احساسات طرف مقابلشان نیز احترام کامل میگذارند
از این رو، همسران آنها بسیار خوشبخت
خواهند بود.
آنها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای آنها بسیار محترم است،
پس تا جای ممکن، خصوصیات رفتاری ماه های مختلف غذاهای مورد علاقه‌شان
را بپزید.

برای راه یافتن به قلب آنها محیطی خیال‌انگیز به همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه‌ای
فراهم آورید و محبت کردن و لی لی به لا لا گذاشتن آنها را هرگز فراموش نکنید.

آنها همیشه و در همه حال به یاد دوستانشان هستند و هر گز نمیگذارند که آنها به حال خود رها
شوند پس، شما هم در همه حال حامی و یاور آنها باشید .
آنها بسیار سخاوتمند هستند، به خصوص نسبت به همسر و عزیزانشان، پس انتظار
گرفتن هدایای متعدد را از سوی آنها خصوصیات رفتاری ماه های مختلف داشته باشید.

بی ‌جهت و ناخالصانه آنها را تحسین نکنید ؛ آنها در هنگام آغاز ارتباط ، بسیار کند و تدریجی پیش
میروند پس اگر صبر و حوصله به خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و ابدی آنها مواجه
خواهید شد.

هرگز و تحت هیچ شرایطی، به آنها دروغ نگویید، آنها هیچ وقت نمیتوانند افراد دروغگو را ببخشند.
آنها افرادی وابسته و احساساتی هستند و همسری مثل خود میخواهند ؛ هرگز آنها را به اجبار وادار به گرفتن
تصمیم نکنید وگرنه تبدیل به افرادی لجوج و بسیار سرسخت میشوند.

اردیبهشتی‌ها زمانی ارتباطی را آغاز میکنند که مطمئن باشند که تا ابد آن را حفظ خواهند کرد ؛ هرگز و
تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه تا ابد آنها را از دست خواهید داد .
خرداد رازهای رفتاری متولد خرداد خردادی ها به سمت افرادی فرهیخته جذب میشوند ؛

متولدین خردادماه از راه های عجیب
و پیش‌بینی نشده، به دنبال ارضای خواسته‌های خود و دستیابی به محبت هستند.
آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می‌آیند.
برای راه یافتن به قلب آنها، باید سخت تلاش کنید، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر
چالشی لذت وافر میبرند ؛ آنها ذاتا به سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب میشوند.
آنها از گفت ‌و گوهای طولانی شب هنگام لذت میبرند خصوصیات رفتاری ماه های مختلف .

اگر مایلید ارتباطتان را با آنها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آنها را به حال خود رها کنید و
در حقیقت، آنها را از آزادی طبیعی‌شان محروم نسازید .
همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند، در غیر این صورت به
محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده میشوند و بیدرنگ، آن ارتباط را قطع میکنند.

زمانیکه آنها با شما حرف میزنند، شنونده خوبی برایشان باشید ؛ از پیروی از آداب قدیمی و کهنه دست بکشید
و در عوض با جریان نوین روز پیش بروید تا همیشه در قلبشان جای خاصی داشته باشید .
تیر رازهای رفتاری متولد تیر تحت هیچ شرایطی متولد تیر ماه را دست نیندازید ؛

 

متولدین تیر ماه برای ارضای
خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هستند.
آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی میبرند ؛ به آنها توجه زیادی نشان دهید ؛ انها از
این که ساعات طولانی را با همسر یا عزیزانشان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند، خیلی به وجد می‌آیند.
آنها عاشق خانه و خانواده‌شان هستند ؛ همیشه تاریخ‌های مهم مثل سالگرد تولد،
ازدواج یا اولین روز آشنایی‌تان را به خصوصیات رفتاری ماه های مختلف یاد داشته باشید و به آنها هدیه بدهید.

آنها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگیرند پس به آنها عشق بی قید و شرط
بورزید و محبت کنید.

آنها از دریافت کارت‌های تبریک در مواقع مختلف لذت میبرند ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی، آنها را دست نیاندازید
و مسخره‌شان نکنید چون ممکن است شوخی‌های شما را خیلی جدی بگیرند و احساساتشان خدشه‌دار شود.
اگر موقعیت و شرایط مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد، ممکن است برخی مواقع خاص تبدیل به افرادی فریب کار
شوند.
آنها روابط دوستانه تدریجی را ترجیح می‌دهند ؛ همواره به اعضای خانواده آنها احترام بگذارید
تا مورد احترام آنها قرار
بگیرید.

مرداد رازهای رفتاری متولد مرداد مردادی ها عاشق دریافت گل ، هدیه و توجه هستند ؛ متولدین مرداد ماه برای
ارضای خواسته‌های خود مایلند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض
طرف مقابلشان را خصوصیات رفتاری ماه های مختلف خواهانند.

همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی آنها به حد کافی تعریف و تمجید به عمل می‌آورید.
آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند و مایلند همیشه و در همه حال، کانون توجهات افراد را به
خود اختصاص دهند از این رو در یک رستوران، میزها و صندلی های وسط را انتخاب میکنند تا در معرض
دید همه قرار داشته باشند .

آنها افرادی بسیار پر جنب وجوش و فعال هستند، از این رو ساعات خوابشان کمتر از حد معمول است.
در کنار آنها تا جای ممکن مطیع و فرمان‌بردار باشید چرا که آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک
ارتباط هستند.

آنها از برقراری ارتباطات متعدد لذت میبرند و اهل معاشرت و گفت و گو با اطرافیان هستند، ولی دوست ندارند
که طرف مقابلشان را در چنین وضعیتی مشاهده کنند.

همواره به آنها ابراز علاقه کنید و بگویید که چقدر برایتان ارزشمند هستند چون اگر به آنها بی‌اعتنایی و بی‌توجهی
نشان دهید، بی‌درنگ با طغیان‌های بی‌امان و غیرقابل کنترل آنها مواجهه میشوید.

همیشه کاری کنید که آنها در کانون توجهات قرار بگیرند وگرنه احساس حسادت شدیدی به سراغشان می‌آید .
آنها همیشه از غرور، نخوت و تکبر کاذبی برخوردارند، پس به جای سعی در عوض کردنشان بهتر است این خصیصه‌شان
را به همان شکل بپذیرید و همواره این احساس را در آنها تقویت کنید .

شهریور رازهای رفتاری متولد شهریور شهریوری ها و یک زندگی آرام و بدون ماجرا ؛ متولدین شهریور ماه برای ارضای
خواسته‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل میکنند.

آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند و در کنار آنها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت
و به همان شکل با آنها باید رفتار کنید.
از آن جاییکه آنها از به هم ریختگی، بی‌نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگیشان را تمیز و مرتب
نگه دارید.

آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزانشان نیستند، باید اطمینان حاصل کنند که شما صمیمی‌ترین و بهترین دوستشان نیز هستید.

هرگز به زور خوراکی ای به آنها ندهید که دوست ندارند چون آنها نسبت به برنامه غذایی و سلامت و
تندرستی شان بسیار حساس هستند.
آنها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار
بگیرند.

مهر رازهای رفتاری متولد مهر برای اتخاذ هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید ، متولدین مهرماه برای ارضای
خواسته‌های خود به دنبال ابراز علاقه‌های آتشین و صمیمانه هستند

و از محیط های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند.
اگر میخواهید راهی به قلب آنها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید،
در این صورت مورد تحسین آنها خواهید گرفت .

همیشه و در همه حال از آنها تعریف و تمجید به عمل آورید و قبل از شروع هر کاری، عقیده
و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند .

آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا میکنند و انجام برخی از کارها
را پشت گوش می‌اندازند از این رو، در تصمیم‌گیری ها تا حدی مغرور و متکبر میشوند ولی بهتر است در
این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید.

آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند.

ابان رازهای رفتاری متولد آبان آبانی ها سریع دل بسته و سریع تر دل میکنند ؛ متولدین آبان ماه برای
ارضای خواسته‌های خود گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند و در واقع، به همان سرعتی که دل میبازند، سریع‌تر دل
میکنند! آنها معمولا خواهان عشق در یک نگاه هستند و به سرعت عاشق میشوند.

همیشه آماده باشید تا در مورد عمیق‌ترین خواسته‌های درونی، اسرار زندگی و رویاهای شخصیتان با آنها صحبت و تبادل نظر
کنید ؛ آنها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند.

آنها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آنها پیش نروید، بدون شک ترکتان میکنند.
آنها در هنگام کار مایلند موسیقی بلندی بشنوند ؛ مردان متولد آبان ماه مایلند در طول روز هزاران مرتبه از
شما ابراز علاقه ببینند تا خیالشان راحت شود.

هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه با واکنشی به مراتب بدتر از سوی آنها
مواجه خواهید شد و به سرعت و قبل از آن که دریابید چه اتفاقی افتاده ترکتان میکنند.
در حقیقت، سریع دل بستن و سریع‌تر دل کندن، یکی از عادات همیشگی آنها محسوب میشود.

اذر رازهای رفتاری متولد اذر متولد آذر ماه عاشق پیاده روی و پیک نیک است ؛ متولدین آذر ماه برای
ارضای خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری ‌های مداوم هستند.

به آنها آزادی کامل دهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت‌شان نشوید.

آنها از پیاده‌روی ‌های طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی لذت میبرند ؛ آنها
از سفرهای کوتاه و پیک‌نیکی لذت میبرند و مایلند تعطیلات آخر هفته‌شان را خارج از شهر سپری کنند.
آنها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می‌آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مُرده به
خود بگیرید، در واقع به دست خود آنها را فراری داده‌اید.

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم

آنها از سربه سر گذاشتن با دیگران لذت میبرند و اهل لطیفه‌گویی و مزاح هستند، پس شما هم این ویژگی‌ها
را در خود تقویت نمایید .

هرگز اشتباهات و خطاهایشان را به خودشان گوشزد نکنید وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور میشوند.
آنها از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدشان می‌آید ؛ هرگز آنها را با عجله و شتاب زده وادار به
انجام کاری نکنید، آنها برای انجام هر کاری به زمان نیاز دارند و بایستی با آرامش خاطر کامل هر کاری
را صورت دهند.

دی رازهای رفتاری متولد دی سرقول خود به دی ماهی ها بمانید ؛ متولدین دی ماه برای ارضای خواسته‌های خود
ابتدا، بایستی فکر و ذهن‌شان را سر وسامان دهند تا توجه و حواسشان روی موضوع خاصی متمرکز شود.
سر و وضع ظاهری برای آنها، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است، از این رو برای راه یافتن به قلبشان
باید دریابید که چه چیزی را دوست دارند و سپس خود را به آن شکل در آورید.

آنها علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم بایستی به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید.
آنها خواهان دریافت هدیه هستند، ولی تنها از گرفتن کادوهای گران‌قیمت به وجد می‌آیند ؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی
اعصابشان را خرد نکنید چون بسیار خشمگین و بدخلق میشوند و طغیان‌های عصبانیت‌شان غیر قابل کنترل است.

آنها در پذیرفتن هر گونه مسئولیت و تعهدی، بسیار کند عمل میکنند پس صبر و حوصله زیاد به خرج دهید.
زمانیکه در کنارشان در جمعی هستید، حسابی مراقب اعمال و رفتارشان باشید، چرا که از خجالت زده و شرمنده شدن
در مقابل دیگران بیزارند.

همیشه و تحت هر شرایطی سر قولی که با آنها میبندید بایستید و زیر عهد و پیمانتان نزنید.

بهمن رازهای رفتاری متولد بهمن بهمنی ها حساس و نکته سنج هستند ؛ متولدین بهمن ماه برای ارضای خواسته‌های خود،
نیاز به شریکی ماجراجو دارند.

آنها برای پیشرفت و موفقیت به فضای عمل گسترده‌ای نیاز دارند وگرنه غمگین و افسرده میشوند.
آنها از درگیر شدن در علت‌ها و معلول‌ها لذت میبرند پس، طوری عمل کنید که نشان دهید که به این
علاقه‌شان اهمیت میگذارید.

آنها از چیزهای پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه لذت میبرند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند ؛ آنها
در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر به فردی به وجد می‌آیند .

آنها از صحبت و گفت و گو لذت میبرند، پس در هنگام صحبت‌شان، آنها را تشویق به ادامه دادن کنید.
نسبت به آنها خیلی سخت‌گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خود را گم میکنند ؛ در عین
حال تمایل به پرحرفی و به اصطلاح روده‌درازی کردن در آنها وجود دارد .

در هنگام صحبت از آنها حسابی مراقب سخنانی باشید که به زبان می‌آورید، چون بیش از حد حساس و نکته‌سنج
هستند و هرگز و تحت هیچ شرایطی در پی عوض کردن عقیده آنها بر نیایید، چون آنها میتوانند بسیار سرسخت
و یکدنده شوند.

اسفند رازهای رفتاری متولد اسفند متولد اسفند را به تماشای فیلم اکشن نبرید ؛ متولدین اسفند ماه برای ارضای خواسته‌های
خود، به وفور تغییر عقیده میدهند و از این شاخه به آن شاخه میپرند و گاهی اوقات رفیق نیمه راه
شما میشوند.

آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت میبرند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب میشود.
آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد می‌آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم‌های اکشن
و پر زد و خورد نبرید.
آنها هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمیشوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر
نمیدارند.

تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌خاطر و دلخور نشوند و هرگز با
خشونت با آنها رفتار نکنید.
آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح میدهند که این طور مسایل را به شریک
زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند.

آنها افرادی خیال‌پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر میبرند.
اگر میخواهید هدیه‌ای به آنها بدهید که مورد توجه‌شان قرار بگیرد، خصوصیات رفتاری ماه های مختلف بهتر است چیزی هنری مثل یک تابلوی زیبای نقاشی
برایشان بخرید.

آنها مایلند مثل شاهزاده‌ها زندگی کنند خصوصیات رفتاری ماه های مختلف و به همراه چند شاخه گل رز در حالی که مقابل‌شان زانو زده‌اید از خصوصیات رفتاری ماه های مختلف آنها خواستگاری کنید.
بله، آنها مثل سیندرلای قصه‌ها منتظر شاهزاده‌ای سوار بر اسب سپید هستند و همواره خود را در قصر رویاهایشان مجسم
میکنند.

در ذهن بشر اولیه که هنوز از روابط واقعی علت و معلولی پدیده ها و
رویدادها آگاه نبوده، تقارن زمانی وجود رابطه ای را بین رویدادها، افراد و اشیا موجب می شد.

وی افزود: برای نمونه اگر همزمان با عطسه فرد، خصوصیات رفتاری ماه های مختلف سنگی از جایی پرتاب
شده بود و به سر او بر می خورد نتیجه گرفته می شد علت برخورد سنگ
به سر فرد، عطسه کردن او بوده است، بنابراین عطسه کردن باعث رویداد اتفاق های بد می شود.

فدایی افزود: به همین ترتیب بعدها قرار داشتن خورشید در زمان تولد فرد
در یکی از برج های دوازده گانه فرضی آسمان که نوعی تقارن زمانی است
از دید غیر علمی گذشتگان به معنی تاثیر گذاشتن نماینده آن سال یا ماه
که به صورت جانوری محسوب می شد بر زندگی آن فرد بود.

این متخصص خاطر نشان کرد: بنابراین می توانیم بگوییم از نظر علمی
رابطه ای بین زمان تولد و شخصیت فرد وجود خصوصیات رفتاری ماه های مختلف ندارد.

وی تاکید کرد: اما  خصوصیات رفتاری ماه های مختلف ذهنیت فرد نسبت به خود مطمئناً بر رفتارهای او تاثیر
می گذارد به طور مثال اگر به کسی گفته شود شجاع است ، یا پشتکار
دارد او ندانسته و ندانسته شجاع یا با پشتکار رفتار می کند.

فدایی متذکر شد: پس اگر کسی به فال بینی و پیشگویی از روی تاریخ
تولد باور داشته باشد به صورت ناخودآگاه تا حدودی مطابق با آن پیشگویی
رفتار خواهد کرد بنابراین بر حسب عقیده فرد به درستی و نادرستی این
گونه پیش بینی ها، این قبیل فال ها روی زندگی او تاثیر می گذارد یا نمی گذارد.

فالگو / باشگاه خبرنگاران جوان

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم
چگونه قلب مرد متولد بهمن را تسخیر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *