چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

 
helpkade
چگونه لوازم ارایش خوب بخریم
چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

انتخاب درست لوازم آرایشی یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در زیبایی و مراقبت از پوست است. استفاده از وسایل آرایشی نامرغوب و نامناسب برای پوست شما موجب بروز ناراحتی های پوستی مانند خشکی، قرمزی، حساسیت و ایجاد لکه و چین و چروک می شود بنابراین خرید لوازم آرایشی و انتخاب برندهای مناسب، بسیار پر اهمیت است.

در بازار لوازم آرایش متنوع با قیمت های مختلف وجود دارد اما باید هنگام انتخاب لوازم آرایش مناسب دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش ازدنیای مد نمناک نکاتی را آورده ایم که با توجه به آنها می توانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

ریمل یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین وسایل آرایش برای افزایش زیبایی و جذابیت چشم ها است. در خرید ریمل دقت کنید و هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

ریمل انواع مختلفی دارد، ریمل پودری که به شکل پودر است و مژه هایتان را مانند مژه مصنوعی زیبا و جذاب می کند. ریمل کرمی که حجم و عمق زیادی به مژه ها می دهد و برای افرادی که مژه های بور و نازکی دارند بسیار مناسب می باشد اما این نوع ریمل ها ممکن است خیلی زود زیر چشمتان را کثیف کند.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

ریمل های مایع که بسیار پرکاربرد هستند و در دو نوع ضد آب و حلال در آب به فروش می رسند. ریمل های ضد آب ماندگاری بسیار بالایی داشته و مناسب شناگر ها و افراد دارای لنز و افرادی که به دلیل حساس بودن چشم ها اشک می ریزند. پاک کردن ریمل ضدآب سخت است و ممکن است مژه ها با آن کنده شوند.

ریمل علاوه بر مشکی در رنگ های دیگر مانند یاقوتی، ارغوانی، قهوه ای و غیره نیز در بازار موجود می باشد، با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر مو و چشمان روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

کرم پودر و پنکیک مناسب می تواند با پوشاندن عیوب پوست، پوست را زیباتر نشان دهد. برای میکاپ های حرفه ای از انواع لوازم آرایش زیرسازی مانند پرایمر، کرم پودر، کانسیلر و پنکک استفاده می شود تا نتیجه مطلوب به دست آید. اگر می خواهید انتخاب خوبی داشته باشید، نکات زیر کمک کننده است.

فون مایع، رایج ترین و محبوب ترین شکل کرم پودر است که برای پوست های نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع Oil Free آن استفاده کنند. کرم پودرها بافت تقریبا سنگین دارند و مناسب پوست های خشک هستند.

پنکیک به شکل پودر فشرده شده است و قدرت پوشش بیشتری دارد و به 2 صورت چرب (سوپرا) و خشک (آکوا) وجود دارد. پنکیک را می توان با استفاده از اسفنج روی پوست بزنید.

پن استیک کرم پودری است که بافت سنگین دارد و برای پوشش معایب پوستی مناسب است.

رنگ کرم پودر باید با رنگ پوستتان هم خوانی داشته باشد. برخی افراد از کرم پودرهای چند درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ پوستشان استفاده می کنند. کرم پودر روشن تر پوست چهره را پیر تر و کرم پودر تیره تر از پوست چهره را کدر نشان می دهد.

برای انتخاب رنگ کرم پودر آن را روی پشت دست امتحان نکنید زیرا اختلاف درجه زیادی بین رنگ پوست صورت با دست وجود دارد. برای انتخاب مقدار کمی کرم پودر را روی قسمتی از صورت مثل روی آرواره یا فک در نور طبیعی امتحان کنید.

در کیف لوازم آرایش همه ی خانم ها، همیشه رژلب موجود می باشد. رژلب در تناژ رنگ های مختلف، وجود دارد. در انتخاب رژلب به این نکات مهم عنوان شده در بخش دنیای مد نمناک توجه کنید:

رژلب جامد که نوک کجی دارد و از طریق چرخ دادن قسمت زیرین بالا می آید و از قدیمی ترین نوع رژلب است. رژلب مایع که علاوه بر رنگ بخشیدن به لب ها، آن را نرم هم می کند. رژلب مدادی که شبیه به رژلب جامد بوده و ظاهری شبیه به مداد بوده و حالت خشکی دارد و لب ها را نرم نخواهد کرد.

رژلب 24 ساعته که ماندگاری زیادی نسبت به سایر رژ لب ها داشته و تا 5 الی 6 ساعت رنگ آن باقی می ماند و به سختی پاک خواهد شد. برعکس این رژ لب ها، رژ هایی با ماندگاری خیلی کم وجود دارد که به راحتی با یک دستمال پاک می شوند.

رژلب ضدآب که روی آنها عبارت WATER PROOF به معنای ضدآب وجود دارد که هنگام رفتن به استخر و یا بارش باران پاک نخواهد شد و ماندگاری بالایی خواهد داشت.

از رژ لب های دارای سرب هرگز استفاده نکنید، چون سرب خاصیت سرطانزایی دارد و برای سلامت شما مضر خواهد بود. برای تشخیص سرب داشتن یا نداشتن رژلب هایتان مقداری از رژ را بر روی دستتان بمالید و بعد یک انگشتر طلا و یا هر زیورآلات طلای دیگر را بر روی آن بمالید. اگر دیدید که رنگ رژ سیاه شد، رژ لب دارای سرب می باشد.

رژ لب در رنگ های مختلفی موجود است. برای کسانی که تن پوستی زرد دارند رنگ های گرم بهتر است و برای افرادی که تن رنگی صورتی دارند رنگ های آبی یا بنفش. پوست های رنگ پریده نباید از رژهای زیاد روشن یا زرد استفاده کنند. برای تن پوستی تیره تر از رژهای زیاد روشن یا کمرنگ خودداری کنید.


سینما رو به خونت بیار!

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

شما برای خرید لوازم آرایش کجا می روید؟ داروخانه یا فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی؟ شاید هم می روید سراغ بساط  دست فروش ها و با قیمت کمتر چند قلم از محصولات آرایشی و بهداشتی را می خرید و می برید خانه.مواد آرایشیبه هر حال اگر اهل استفاده از لوازم آرایشی در منزل هستید، بد نیست اصول خرید این محصولات را یاد بگیرید. در اینجا به 3 خطای رایج در خرید لوازم آرایشی اشاره می کنیم : اشتباه اول : بی توجهی به خطر مسمومیتخیلی از بانوان، طرفدار لوازم آرایشی هستند که روی پوست آنها ماندگاری طولانی تری داشته باشند که البته فروشندگان هم با توجه به این نیاز، محصولات خود را تحت عنوان، رژ لب 24 ساعته و یا کرم پودر گریم به مشتریان عرضه می کنند.

بد نیست بدانید مواد آرایشی که دارای ماندگاری طولانی تری روی پوست هستند، حاوی درصد بالایی سرب هستند، زیرا این فلز تاثیر زیادی در باقی ماندن پارافین و رنگ‌های آرایشی روی پوست دارد.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

هر چه قدر سرب در این محصولات آرایشی بیشتر باشد، ماندگاری این محصولات روی پوست هم طولانی تر خواهد بود. توصیه کاربردی : برای اینکه بفهمید لوازم آرایشی که قصد خرید آن را دارید حاوی سرب است یا نه، می توانید از آزمایش بسیار ساده ای استفاده کنید. مقداری از رژ لبتان را روی دستتان بمالید. با یک انگشتر طلا روی آن را خراش دهید. اگر رنگ آن به مشکی تغییر یافت، مطمئن باشید که آن محصول دارای درصد بالایی از سرب است.

بد نیست بدانید لوازم آرایشی معتبر که مواد مصرف شده در تولید آن روی برچسبشان ذکر شده است، سرب ندارند و وزارت بهداشت نیز برای لوازم آرایشی و بهداشتی که حاوی سرب باشند، برچسب فارسی تایید شده را صادر نمی کند. اشتباه دوم : بی توجهی به تاریخ مصرفآیا شما هم عادت دارید اگر عاشق رنگ یک سایه چشمتان هستید، آن را سال ها نگه دارید؟ ولی حتما می دانید پس از چند سال، آن ماده آرایشی دیگر حالت پودری اولیه خودش را ندارد و به آسانی روی پوست شما پخش نخواهد شد.

دومین نکته ای که هنگام خرید لوازم آرایش باید به آن توجه کنید، تاریخ مصرف ذکر شده روی جعبه  لوازم آرایشی است. به گفته محققان روسی، بیش از نیمی از بانوانی که برای خرید لوازم آرایش به فروشگاه ها می روند کوچکترین توجهی به تاریخ مصرف این محصولات ندارند و به علاوه تا وقتی تمام نشود آن را دور نمی ریزند. این در حالی است که بسیاری از این محصولات ماه ها نیز در فروشگاهها، گمرک و….  باقی می مانند و وقتی به فروش می رسند چیزی به پایان تاریخ مصرف شان باقی نمانده است. توصیه کاربردی :هنگام خرید لوازم آرایشی، قبل از پسندیدن رنگ این محصولات، به دنبال تاریخ مصرف آن باشید. محصولات معتبر حتما دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند.اشتباه سوم : خرید محصول قلابی به جای اصلممکن است شما به جعبه یک ریمل نگاه کنید و ببینید برچسب کنترل کیفیت وزارت بهداشت را دارد و با خیال راحت آن را بخرید، ولی بد نیست بدانید فقط داشتن برچسب وزارت بهداشت کافی نیست.

دکتر سید جمال سعید واقفی، دبیر انجمن داروسازان می گوید: «گاهی مواد آرایشی بهداشتی که حتی از کانال‌های رسمی و با مجوز وزارت بهداشت و درمان وارد کشور می شوند، بسته بندی پلمپ شده ندارند و به راحتی به وسیله افراد سودجو تخلیه و با مواد دیگری پر می شوند که ممکن است عوارض بدی روی سلامت پوست شما بر جای بگذارند.در این صورت شما پول زیادی بابت یک مارک معتبر پرداخته اید، ولی لوازم آرایشی قلابی را مصرف می کنید. در برخی از موارد، متخلفان حتی قالب ظروف و برچسب مواد خارجی را ساخته و با موادی بسیار متفاوت با موادی که روی ظرف درج شده است، پر می کنند که این مساله سلامت مصرف کنندگان را تهدید می کند. این در حالی است که با وجود پرداخت هزینه بسیار زیاد برای تهیه مواد خارجی و با اطمینان از برچسب وزارت بهداشت، باز هم معلوم نیست که واقعا چه چیز مصرف می کنند.» توصیه کاربردی :برای اینکه دچار چنین مشکلاتی نشوید، اول لوازم آرایشی معتبر را انتخاب کنید و سپس از برچسب وزارت بهداشت و پلمپ بودن آن محصول مطمئن شوید. چندی است که شما برچسب های سفیدرنگی با نوشته های سیاه رنگ را روی محصولات آرایشی می بینید. بر اساس ماده 11 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی باید روی تمام اقلام خارجی، برچسب فارسی نویسی شامل نام محصول، نام تجاری، تاریخ تولید و انقضا، شماره مجوز ورود از وزارت بهداشت و نام شرکت واردکننده درج شده باشد.دقت کنید شماره ثبت، شماره بهره برداری و بارکد به هیچ عنوان نشانه مجوز تولید بهداشتی نیست و مواد آرایشی باید دارای پروانه ساخت یا مجوز رسمی ورود از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشند.

بد نیست بدانید مندرجات وزارت بهداشت روی مواد وارداتی به سه شکل برچسب، مهر ( مانند درج تاریخ تولید و تاریخ انقضا) یا به صورت فارسی‌نویس روی برچسب اصلی ظرف است که نوع آخر، بهترین نوع ممکن برای غیرتقلبی بودن آن محصولات است.منبع : salamatnews.com

دانستنی های لوازم آرایشی و بهداشتی


16 روش زیبایی دندان ها

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


طراحی و بازسازی فضای داخلی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

خرید لوازم آرایشی با کیفیت و قیمت مناسب یکی از موارد مهم است که خانم‌ها هنگام خرید به آن توجه دارند. همچنین بسیاری از آن‌ها این سوال را در ذهن دارند که لوازم آرایشی از کجا بخرم؟ این سؤالی است که برای تمامی خانم‌هایی که قصد خرید لوازم‌ آرایشی ارزان دارند، پیش می‌آید چرا که تمامی افراد دوست دارند از یک مکان یا فضای معتبر و قابل اعتماد لوازم‌ آرایشی را خریداری کنند، چرا که داشتن یک آرایش و میکاپ خوب نیازمند به خرید لوازم آرایشی با کیفیت و اورجینال است و هر مکانی برای خرید مناسب نیست. در ادامه سؤال لوازم آرایشی از کجا بخرم؟ با راه‌های متعدد بیان شده و در نهایت مزایا و معایب خرید از هر راهی شرح داده شده است. برای آشنایی این روش‌ها که بهترین و راحت‌ترین راه برای پاسخگویی به سؤال لوازم‌ آرایشی از کجا بخرم؟ هستند می‌توانید خریدی مطمئن و ایدئال داشته باشید.

 

 

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

لوازم‌ آرایشی از کجا بخرم؟ خرید از مکان‌های واقعی

یکی از راه‌های مرسوم و قدیمی خرید لوازم‌ آرایشی مختلف نظیرخرید ریمل، خرید کرم پودر، پنکیک صورت و … خرید از فروشگاه‌های واقعی در سطح شهر است. برای مثال اگر در تهران زندگی می‌کنید می‌توانید خرید خود را از بازار تهران انجام دهید، از مراکز خرید که بورس‌دار لوازم آرایشی در تهران هستند کوچه مروی و خیابان منوچهری است که می‌توان برای خرید به آنجا مراجعه کرد. در کوچه مروی پیاده‌رو‌ها به شکل یک بازار بزرگ با انواع و اقلام لوازم‌ آرایشی و محصولات گریم از نام‌های متنوع وجود دارد همچنین خیابان منوچهری تهران یک مکان ایدئال برای خرید از صد‌ها برند معتبر لوازم‌ آرایشی محسوب می‌شود این مکان‌ها جواب خوبی برای سؤال اینکه لوازم‌ آرایشی از کجا بخرم؟ برای برخی خانم‌ها هستند.

اما باید دقت کرد که خرید از مکان‌های واقعی دردسر‌های خاص خود را دارد چراکه برای خرید باید به‌صورت فیزیکی به محل موردنظر رفت و شلوغی شهر، ترافیک، گرما و سرما روز را تحمل و زمان زیادی برای خرید صرف کرد که با توجه به پرمشغله بودن زندگی برخی از خانم‌ها به‌خصوص شاغل، خرید لوازم‌ آرایشی به این سبک دردسرساز است.

از آن‌جا که بسیاری از سودجویان، لوازم آرایشی تقلبی بسیاری را وارد بازار می‌کنند یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات این خرید را می‌توان عدم اعتماد به اصل‌بودن لوازم‌ آرایشی دانست. استفاده از لوازم آرایشی غیراصل می‌تواند موجب ایجاد حساسیت و حتی مشکلات جبران‌نشدنی شود. پس قبل از خرید از مکان‌های واقعی حتماً در مورد معتبر‌بودن مکان تحقیق شود.

 

 

امروزه با گسترش اینترنت و مدرن‌شدن سبک‌های زندگی‌، فضای مجازی به مکانی خوب برای خرید انواع لوازم ازجمله لوازم‌ آرایشی تبدیل‌شده است که در ادامه راه‌های خرید اینترنتی لوازم آرایشی بررسی شده است.

لوازم‌ آرایشی از کجا بخرم؟ خرید از مکان‌های مجازی

بستر مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت و پاسخی مناسب برای سؤال لوازم‌ آرایشی از کجا بخرم؟ هستند. خرید اینترنتی لوازم‌ آرایشی مزایای بی‌شماری را به همراه دارد. می‌توان در هر مکان و زمانی بدون پرداخت هزینه‌های رفت و آمد به مرکز خرید در منزل خود از بین هزاران محصول متنوع، لوازم‌ آرایشی موردنظر خود را انتخاب و اقدام به خرید آن کرد و درب منزل آن‌ها را تحویل گرفت.

کانال‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام باهدف فروش لوازم‌ آرایشی راه‌اندازی شده است که با ورود و عضویت در این کانال‌ها می‌توان تصاویر و قیمت روز لوازم‌ آرایشی گوناگون را مشاهده و پس از بررسی، مقایسه و تصمیم‌گیری نهایی اقدام به خرید لوازم آرایشی موردنظر کرد.

می‌توان محصولی که قصد خرید آن وجود دارد را در قسمت جستجو اینستاگرام نظیر خرید ریمل، خرید کرم پودر، محصولات گریم، پنکیک صورت و … را تایپ و سپس پیج‌های فروش لوازم‌ آرایشی مختلفی را در نتیجه جستجو مشاهده کرد و با ورود به پیج موردنظر حجم گسترده‌ای از انواع لوازم‌ آرایشی که دارای قیمت و بعضاً فاقد قیمت هستند را دید. برای خرید اینترنتی لوازم‌ آرایشی موردنظر باید به دایرکت فروشنده مراجعه شود.

فروشگاه‌های اینترنتی بی‌شماری در بستر مجازی اقدام به فروش انواع لوازم‌ آرایشی می‌کنند تنها با یک سرچ ساده در گوگل به‌سرعت می‌توان به این فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی پیدا کرد و اقدام به خرید اینترنتی لوازم‌ آرایشی کرد.

 

 

البته بسیاری از فروشگاه‌های مجازی متأسفانه محصولاتی تقلبی و بی‌کیفیت را ارائه می‌دهند و یا محصولی را باقیمت گران‌تر از تعرفه بازار به فروش می‌رسانند بنابراین باید در انتخاب فروشگاه مجازی خود بسیار دقت کرد و از معتبر بودن آن مطمئن شد. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دارای مجوز‌های قانونی ازجمله نماد اعتماد الکترونیک هستند و تصاویری واقعی از کالا‌ها را درج می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینهٔ فروش اینترنتی لوازم آرایشی است، در شیک فام انواع لوازم آرایشی بر اساس نوع کاربرد در گروه‌ها و زیرگرو‌های مختلف قرارگرفته‌اند ازاین‌رو به‌سرعت می‌توان به لوازم‌ آرایشی موردنظر دسترسی پیدا کرد. شیک فام پاسخی مناسب برای سؤال لوازم آرایشی از کجا بخرم؟ است.

طیف گسترده‌ای از انواع لوازم‌ آرایشی به همراه تصویر واقعی بر اساس معتبرترین نمانام‌های دنیا در شیک فام جمع‌آوری‌شده و در اختیار عزیزان قرار گرفته است. شیک فام جهت انتخاب و خرید هوشمندانه و متناسب با نیاز، اطلاعات کامل و جامعی از هریک از لوازم‌ آرایشی ارائه می‌دهد. برای دسترسی داشتن به این اطلاعات کافی است بر روی محصول موردنظر کلیک شود.

تمامی لوازم‌ آرایشی درج‌شده در فروشگاه اینترنتی شیک فام کاملاً اصل و دارای اصالت کالا با بهترین قیمت هستند. شیک فام جهت تضمین کیفیت محصولات خود و رضایتمندی مشتریان خدمات مختلفی نظیر بازگشت و عودت کالا و پرداخت در محل را ارائه می‌دهد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

خرید آنلاین ماهی و میگو جنوب / صید روز را با قیمت مناسب سفارش دهید

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

نادلیکو مطالب زیبایی گریم و آرایش برای داشتن یک آرایش جذاب و ساده چه لوازمی باید بخرم؟

خانمی می گفت ” تا زمانی که از همسرم جدا نشده بودم آرایش نمی کردم، اما اکنون معتقدم که این کار اشتباهی بیش نیست. از آنجا که احساس نمی کردم ممکن است مورد توجه قرار بگیرم، هیچ گاه احساس خوشایندی نسبت به خود نداشتم. تصویری را که در مقابلم می دیدم چهره ای زرد و نحیف، با چشمانی گود افتاده بود. در حالی که استفاده از مقدار کمی کرم پودر، رژ گونه و خط چشم جلوه ی خاصی به چهره می بخشد.

آرایش گذشته از این که احساس خوشایندی به شما می بخشد، به عنوان محافظی در برابر عناصر مختلف نیز عمل می کند. در واقع آرایش کردن هم به شما احساس فریبنده بودن می بخشد و هم پوستتان را از گزند نور خورشید، باد و آلودگی نیز محافظت می نماید. اما نکته اینجاست که با این تنوع مارک های لوازم آرایش موجود در بازار و قیمت های بسیار متفاوت چگونه می توان تصمیم گرفت؟

بورلی جانسون، مدل معروف می گوید: آرایشی که من ترجیح می دهم، آرایش پایه ای روز است که اغلب دست کم گرفته می شود. البته چنین آرایشی چهره را تغییر نمی دهد، اما زیبایی های چهره را برجسته تر و عیوب را به حداقل می رساند.

برای داشتن یک آرایش جذاب و ساده چه لوازمی باید بخرم؟

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

به علاوه آرایش زیاد شما را مسن تر نشان می دهد. در واقع این روزها مردم به عقیده (هر چه کمتر نتیجه بیشتر) گرایش زیادی پیدا کرده اند. قبل اینکه لوازم آرایشی مورد نیاز برای آرایش پایه را معرفی کنیم نکاتی را جهت آرایش کردن صحیح بیان می کنیم.

چه به صورت پودر یا مایع، بهترین روش برای پوشاندن لک ها و جوش های صورت است. شما می توانید کرم پوشاننده یا کانسیلر را در ابتدا و در زیر کرم پودر برای حداقل نشان دادن اثر لکه های تیره و روشن و جوش ها و حلقه تیره زیر چشم به صورت خود بمالید.  قیمت کانسیلر معمولا مناسب است و ارزش خریدنش را دارد.

برای داشتن یک آرایش جذاب و ساده چه لوازمی باید بخرم؟

از آنجا که معمولا نمونه های کوچک برای آژمایش کردن کرم های پوشاننده موجود نیست، شما ممکن است برای یافتن رنگ مناسب پوستتان دچار مشکل شوید. چنانچه نمونه رنگ های کرم پودر موجود باشد شما می توانید کمی از آن را به خط فکتان بمالید و ببینید که رنگ آن با پوستتان متناسب است یا نه.

شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که با رنگ صورتتان هماهنگ باشد و یا روشن تر از رنگ پوستتان باشد. چنانچه تردید دارید حتما کرم پودری را که از رنگ طبیعی پوستتان روشن تر است انتخاب نمایید. هرگز برای برنره کردن چهره تان از کرم پودر استفاده نکنید.

برای داشتن یک آرایش جذاب و ساده چه لوازمی باید بخرم؟

قیمت های رژ لب متفاوت می باشد. رژلبی با قیمت متوسط خریداری کنید. قبل از خرید رژ لب به رنگ پوستتان توجه نمایید. رنگ های مرجانی و برنزی که دارای ته رنگ قهوه ای هستند، برای پوست های سبزه مناسبند. رنگ های با ته زمینه آّی مانند صورتی و سرخابی دارای سایه و انعکاسی هستند که برای آرایش روز بسیار مناسب اند، در حالی که رنگ های قرمز، دارچینی و بنفش رنگ هایی مناسب برای آرایش شب هستند. چنانچه شما رنگ نامتناسبی خریده اید، چاره کار آسان است، بار دیگر که برای خرید می روید، جبران خواهید کرد.

 

استفاده از پودر چندان ضروری نیست و بستگی به تمایل شما دارد. استفاده از کانسیلر و کرم پودر برای بسیاری از زنان کافی است. اما برای زیبایی بیشتر یک پودر روشن کننده را امتحان کنید. خصوصا اگر پوستتان چرب است. پودر چربی پوست شما را جذب کرده و از ریختن کرم پودر از روی صورتتان جلوگیری می نماید. پودرها معمولا به رنگ های روشن، متوسط، یا تیره هستند. بنابراین رنگی را که بیش از بقیه به رنگ کرم پودر و زمینه پوستتان نزدیک است انتخاب نمایید.

حتی بسیاری از افرادی که در نقاط آفتابی زندگی می کنند، برای برجسته و گلگون کردن گونه ها در طول روزهای سال، از رژگونه استفاده می کنند. خانم هایی که پوستشان روشن است، رژ گونه صورتی مایل به زرد( رنگ زرد آلو) برایشان مناسب است. اگر پوستتان زرد، سبز و یا دارای ته زمینه زرد است، رنگ های دارچینی یا آجری را امتحان نمایید. خانم هایی که پوست بسیار تیره دارند، با رنگ قرمز مایل به قهوه ای و قرمز تیره بسیار زیبا می شوند.

برای داشتن یک آرایش جذاب و ساده چه لوازمی باید بخرم؟

جهت گرفتن نتیجه ی بهتر، برس کوچک داخل رژ گونه را کنار گذاشته و یک برس بزرگ و نرم تهیه کنید، زیرا چنین برس هایی سبب می شوند که رژ گونه به طور یکنواخت بر روی پوست شما پخش شود و سایه ای زیبا و طبیعی به جا بگذارد.

جهت آرایش چشم ها به یک ریمل نیاز دارید. اگر بلوند هستید از ریمل قهوه ای پر رنگ و اگر پوست و مویی تیره دارید از ریمل مشکی و یا زغالی استفاده کنید.

اسفنج ها برای استفاده از کرم پودر، رژ گونه های کرمی(مایع) و پودر بسیار مناسب اند. آنها در بسته بندی های مخصوص عرضه می شوند و جهت جلوگیری از نفوذ باکتری ها به داخل آنها می بایست هر روز کاملا شسته شوند.

سعی کنید یک جعبه یا چیزی مانند آن برای لوازم آرایش خود تهیه کنید، تا جای هر یک از لوازم را بدانید. در ضمن مطمئن شوید که نور کافی برای انجام آرایش را در اختیار دارید. چنانچه لازم است لامپ های اضافی در دو طرف آیینه میز آرایشتان قرار دهید تا به خوبی بتوانید آنچه را انجام داده اید، مشاهده نمایید.

سخن آخر

برای زیبا کردن چهره ی خود وقت کافی اختصاص دهید. اگر وقتتان بسیار کم است و بین شستن ظرف های صبحانه و آرایش صورتتان یکی را باید انتخاب کنید، بگذارید ظرف ها در انتظار بمانند. بخاطر اینکه چهره ای خسته اید بهانه نیاورید. شما با یک آرایش مداوم تنها در مدت چند دقیقه می توانید برای رفتن به هر جایی آماده شوید. در این مقاله تکنیک هایی برای آرایش کردن صحیح و ساده و همین طور لوازم آرایشی که برای این سبک آرایش کردن نیاز دارید را توضیح دادیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

اگر آرایشی ملایم، مناسب و به اندازه داشته باشید زیبایی چهره تان دوچندان خواهد شد. در این بین برس های آرایشی، نقش بسیار م . . .

بدون شک آرایش کردن تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت صورت دارد، به همین دلیل اکثر خانم به دنبال خرید لوازم آرایشی و آرایش ک . . .

اول از همه باید یه کرم پودر خوب بخرین که متناسب با نوع پوست و رنگ پوستتون باشه. می تونین به قسمت فروشگاه لوازم آرایشی نا . . .

فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی نادلیکو


۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۰


توسط ساناز شمس

همگی ما در این روزهای طاقت‌فرسا و خسته‌کننده، احتمالا حال و روز خوبی نداریم و حتی شاید غم، ترس، اضطراب و افسردگی به سراغمان آمده است. یکی از مهمترین نکات در این روزهای سخت، درکنار پیشگیری و رعایت بهداشت، حفظ روحیه است که با روش‌های مختلفی ازجمله دورهم جمع شدن خانواده، بازی و سرگرمی، تماشای فیلم و سریال‌های طنز، ورزش، رقص و… است. اما همگی خوب می‌دانیم که کمتر چیزی مانند خرید کردن، حال خانم‌ها را خوب می‌کند. حتی گاهی برخی از ما از اصطلاح «خرید درمانی» هم استفاده می‌کنیم. ازطرفی یکی از روش‌های روحیه‌دهی برای خانم‌ها که با خرید کردن برابری می‌کند، آرایش کردن است؛ حالا خانمی را تصور کنید که از خرید لوازم آرایش برگشته و با خریدهایش مشغول آرایش می‌شود. حالا که خرید کردن بخاطر شرایط اضطراری و قرنطینه، ممنوع و کاری غیرعاقلانه است، می‌توانید به خرید اینترنتی روی بیاورید و درخانه آرایش کنید و عکس بگیرید تا کمی حال‌وهوایتان عوض شود.

فقط یادتان باشد که از پیک بخواهید، لوازم را پشت‌در بگذارد؛ با دستکش، بسته خرید را بردارید و سپس تک‌تک لوازم را ضدعفونی کرده، دستتان را بشویید و سپس استفاده کنید.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

برای مقابله با ویروس کرونا، لباس‌ها را چگونه ضدعفونی کنیم؟ + پیشنهاد خرید

اگر در سنین جوانی هستید قانون “کمتر بیشتر است” را در مورد خرید لوازم آرایش در نظر بگیرید.

اگر آرایش چشم دودی را دوست ندارید هیچ لزومی ندارد پالت سایه چشم دودی بخرید.

دوست دارید پوستی درخشان داشته باشید؟ حتما هنگام خرید، لوازم پایه آرایشی که این امکان را به شما بدهند انتخاب کنید.

پوست شما نرم و لطیف است به همین دلیل از خرید محصولات آرایشی بدون خواندن برچسب مواد تشکیل دهنده آن‌ها خودداری کنید.

برای گرفتن بهترین نتایج از آرایش صورت خود، باید پوستی عالی داشته باشید. پوستی که رطوبت لازم را داشته باشد عالی و بی نقص به نظر می‌رسد. یک مرطوب کننده پوست با کیفیت به شما کمک زیادی خواهد کرد.

خرید پرایمر آرایشی اختیاری است. پرایمر آرایشی به شما این امکان را می‌دهد آرایشی با ماندگاری بالا داشته باشید. هیچوقت پرایمر آرایشی را بدون دانستن نوع پوست خود نخرید. برای پوست‌های خشک پرایمرهای آبرسان بهترین انتخاب هستند و اگر پوستی چرب و با منافذ باز دارید بهتر است از انواع مات کننده پرایمر آرایشی استفاده کنید.

اگر آرایش‌های سنگین و مشخص را روی پوست خود دوست ندارید می‌توانید ابتدا از یک کانسیلر مناسب برای پوشش دادن دانه‌های سیاه پوست و دیگر مشکلات پوست صورت خود استفاده کنید. کانسیلر به خوبی این موارد را برطرف می‌کند و نیازی به استفاده زیاد از حد ندارد. کرم BB دیگر پیشنهاد ما به شماست. یک لایه از این کرم برای پوشش پوست شما کافی است و بدون ایجاد حس آرایش مصنوعی در پوست عملکرد مناسبی خواهد داشت.

برای داشتن آرایشی که در طول روز ماندگار باشد به یک پنکیک مناسب هم نیاز دارید. آرایش شما ممکن است به علت عرق کردن و یا ترشح چربی از پوست بعد از چند ساعت از بین برود. ما به شما توصیه می‌کنیم پنکیک مناسب برای پوشش پوست چانه، بینی و پیشانی تهیه کنید. اما اگر پوست خشکی دارید می‌توانید از پودر استفاده نکنید.

خرید برنزر کاملا اختیاری است ولی در صورت تمایل به خرید، برنزرهای مات بهترین نتیجه را برای شما خواهند داشت.

آرایش شما بدون رژگونه ناقص خواهد بود. خانمها با تن پوست گرم باید به سراغ رژگونه هلویی بروند و خانم‌هایی که توناژ پوستشان سرد است می توانند رژگونه‌های صورتی را انتخاب کنند.

مداد ابرو یکی از مهم‌ترین لوازم آرایش است که باید در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. ابروهای مرتب شده را با استفاده از مداد ابرو خیلی زیباتر دیده می‌شوند.

فراموش نکنید که برای کیف لوازم آرایش خود خط چشم هم باید بخرید. خط چشم قهوه‌ای برای استفاده روزمره، خط چشم بژ برای مواقعی که دوست دارید چشم‌های شما درشت‌تر به نظر برسند و خط چشم مشکی برای داشتن ظاهری شگفت انگیز.

آرایش شما بدون استفاده از سایه چشم کامل نخواهد بود. برای شروع ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک پالت سایه چشم با رنگ‌های طبیعی و خنثی بخرید.

به جای استفاده از اکستنشن مژه و مژه‌های مصنوعی بهتر است از یک ریمل خوب و ماندگار برای آرایش استفاده کنید.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

رژلب های نود، مات و کرمی بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند. ابتدا باید بدانید که کدام رژ لب مناسب رنگ پوست شما است و بهترین را انتخاب کنید.

برای استفاده از برنزر، سایه چشم یا رژگونه باید برس مناسب آرایش در اختیار داشته باشید. بهتر است چند برس نرم آرایشی با شکل و اندازه‌های متفاوت خریداری کنید.

همیشه آرایش خود را در پایان روز از صورت خود پاک کنید. تمیز کردن پوست از کارهای ضروری است که هر خانمی باید به صورت مرتب و روزانه انجام دهد. چه آرایش کرده باشید و چه یک روز طولانی را در هوای آلوده سپرده کرده باشید و حتی اگر از خانه خارج نشده باشید چربی اضافی پوست شما باید پاکسازی و تمیز شود.

لاک، جذابترین بخش دنیای رنگی یک خانم محسوب می‌شود. رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی که می‌توان با لاک‌ها روی ناخن ایجاد کرد، علاوه بر زیبایی، باعث شادی و افزایش روحیه نیز می‌شود. لاک مات، براق، شاینی، مخملی و… باتوجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید.

مطالب مرتبط: 

۱- آیا رنگ مو مارال مناسب موی من است؟

۲- ۱۲ اشتباهی که به موهای شما آسیب جدی وارد می‌کند

۳- راز داشتن چشمانی شگفت‌انگیز با استفاده از اکستنشن مژه

۴- آرایش صورت ، ۹ گام تا زیر سازی پوست صورت

محبوبترین مطالب

توروخدا…متن رو چطور میشه کپی کرد؟??

کپی نمی شه کرد

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد خرید اینترنتی ارزان و اصل فروشگاه اینترنتی شیک فام کاملا محفوظ می باشد

خرید بالای 150 هزار تومان

ارسال رایگان به سراسر کشور

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

(تا وزن 1 کیلوگرم)

می‌خواهیم بدونیم که چه نوع لوازم آرایشی بخرم؟و چه نوع لوازم آرایشی رُو از چه نوع فروشگاه‌هایی اینترنتی یا فیزیکی بخریم تا هم مطمئن‌تر و هم مقرون‌به‌صرفه‌تر باشه.به نظر من آگاهی کامل از معیارها و استانداردهای انتخاب لوازم آرایشی برای هر خانم متأهل یا مجردی یک ضرورت محسوب می‌شه؛ چون سالانه افراد زیادی در جهان به دلیل خرید لوازم آرایشی تقلبی و استفاده از اون‌ها دچار عوارض مختلف خطرناک و ازجمله عوارض حاد پوستی می‌شن.

سلام، من «مینا» فارغ‌التحصیل رشته‌ی «گریم و ماسک» هستم اما قراره در این مقاله تجربه‌ی موفق خودم رُو در مورد خرید لوازم آرایشی اصل و مناسب که مورد مصرف عمومی خانم‌ها هست؛ با شما به اشتراک بذارم.به عبارت دیگه می‌خواهیم بدونیم که چه نوع لوازم آرایشی رُو از چه نوع فروشگاه‌هایی اینترنتی یا فیزیکی بخریم تا هم مطمئن‌تر و هم مقرون‌به‌صرفه‌تر باشه.به نظر من آگاهی کامل از معیارها و استانداردهای انتخاب لوازم آرایشی برای هر خانم متأهل یا مجردی یک ضرورت محسوب می‌شه؛ چون سالانه افراد زیادی در جهان به دلیل خرید لوازم آرایشی تقلبی و استفاده از اون‌ها دچار عوارض مختلف خطرناک و ازجمله عوارض حاد پوستی می‌شن.

در مورد فروشگاه‌های فیزیکی، دارا بودن پروانه‌ی کسب و گواهی‌های معتبر و خوش‌نام بودن فروشگاه، دو معیار مهم برای خرید لوازم آرایشی از چنین فروشگاه‌هایی هست. بعدازاین که از دو مورد فوق مطمئن شدید باید موقع خرید لوازم آرایشی از فروشگاه‌های فیزیکی این موارد رُو هم در نظر داشته باشید:

•    یکی از راه‌های خوب برای کنترل کیفیت وسایل آرایشی و لوازم بهداشتی بررسی اصالت و درستی کدها و لیبل‌های محصول هست. اول، بهتره که مفهوم اعداد بارکدها رُو بدونیم. یک بارکد از خط‌های عمودی و موازی تشکیل شده و در زیر اون عددهایی هست که از چپ به راست شامل: کشور سازنده، شرکت تولیدکننده؛ کد اختصاصی محصول و کد کنترل هست.

 یک نوع دیگه از بارکد هست که به اون QR می‌گن که از پیکسل‌هایی به شکل مربع و سیاه‌رنگ تشکیل شده که توسط ابزارها و نرم‌افزارهای گوشی همراه قابل خوندن هستند و این نوع بارکدها اطلاعات بیشتری از نوع اول بارکد رُو ارائه می‌دن.نرم‌افزاری به نام اسکنر هم هست که با اینترنت کار می‌کنه و شما با نصب اون بر روی گوشی همراه خودتون می تونید بارکد محصول رُو اسکن کنید و بعد از چند ثانیه مشخصات کشور و کمپانی سارنده و سایر ویژگی‌های محصول رُو بر روی گوشی همراه خودتون ملاحظه کنید.•    گاهی برخی از کپی‌های لیبل‌های بین‌المللی به‌قدری ماهرانه کپی می‌شن که تشخیص دادنش خیلی سخت هست به این نوع از کپی‌های ماهرانه High copy گفته می‌شه. به همین دلیل، یکی دیگه از لیبل‌های مهم که باید به اون اهمیت زیادی قائل بِشید؛ «لیبل طرح ملی کنترل اصالت» هست که شما می‌تونید از طریق این لیبل، محصول آرایشی موردنظرتون رُو استعلام کنید.لیبل طرح ملی کنترل اصالت، نشون می‌ده که محصول خریداری‌شده توسط شما اصل هست و از مجرای قانونی وارد کشور شده به‌این‌ترتیب که می‌تونید کد QR رُو با گوشی همراه خودتون اسکن کنید و یا یک کد 16 رقمی رُو که روی لیبل چاپ شده رُو با تلفن ثابت یا پیامک به سامانه‌ی وزارت بهداشت ارسال کنید و از اصل بودن محصولی که می‌خواهید بخرید مطمئن بِشید.

•    به بوی لوازم آرایشی توجه کنید. این معیار برای شناخت انواع لوازم آرایشی مرغوب کاربرد داره، لوازم آرایشی مرغوب، هیچ‌وقت بوی خیلی تند یا بوی بدی ندارند مگر این‌که تاریخ مصرفشون تموم شده باشه.•    به بافت لوازم بهداشتی و آرایشی دقت کنید. البته این کار نیاز به کمی تجربه داره. به‌طورکلی، لوازم آرایشی مرغوب، بافت یکدست و مواد تشکیل‌دهنده‌ای دارند که اندازه‌ی ذراتشون برابر هست مگر در بعضی محصولات مثل رژ گونه یا سایه‌ها.•    لوازم آرایشی مثل سایه‌ها، ریمل و خط چشم مرغوب هیچ‌وقت خودبه‌خود نمی‌ریزند یا پخش نمی‌شن و سایر مواد مرغوب آرایشی که روی پوست به کار می‌رن به‌سرعت نمی‌ماسند و حداقل تا پنج یا شش ساعت تغییر رنگ نمی‌دن.•    بعضی خانم‌ها در فروشگاه‌ها برخی مواد آرایشی را روی پوست خودشون تست می‌کنند، باید گفت که این کار فقط محصولاتی رُو که خیلی مشخص تقلبی باشند رُو لو می‌ده ولی برای محصولاتی که کپی شدن جواب نمی‌ده، چون یک ماده‌ی آرایشی برای این‌که به‌درستی تست بشه باید 24 ساعت روی پوست باقی بِمونه تا ببینید که آیا حساسیت می‌ده یا نه و تغییر رنگ یا حالت ماسیدگی داره یا نه. در ضمن گاهی برخی از مغازه‌دارها از ماده‌ی آرایشی اصلی برای تست به شما تعارف می‌کنن که این هم فایده‌ای نداره چون باید از همون ماده‌ی آرایشی که می‌خواهید بردارید عمل تست رُو انجام بدهید. در کل، می‌خوام به شما یادآوری کنم که عمل آزمایش مواد آرایشی یک عمل بهداشتی و درست محسوب نمی‌شه. اصولاً از تست لوازم آرایشی فقط برای دیدن رنگ محصول می‌شه به‌درستی استفاده کرد نه برای تشخیص کیفیت و مرغوب بودنش.

•    به قیمت محصولات مختلف آرایشی در فروشگاهی که قصد خرید از اونجا رُو دارید دقت کنید به‌خصوص به قیمت محصولات آرایشی که متعلق به بِرندهای بزرگ هستند بیشتر دقت کنید. چنین محصولاتی نمی‌تونن ارزون باشن و اصولاً برای خودشون یک قیمت مصوب یا حداقل، یک سقف قیمتی دارند که هیچ فروشنده‌ای نمی‌تونه زیاد ارزون‌تر از اون قیمت عرضه‌شون کنه.باید به تخفیف‌هایی که فروشگاه‌ها اعلام می‌کنن حساس و در موردشون محتاط باشید، یک امکان دیگه هم وجود داره و اون این هست که بعضی وقت‌ها برخی از فروشگاه‌ها به دلیل نزدیک شدن زمان انقضای تاریخ‌مصرف محصولاتشون تخفیف‌های بالا برای محصولات بِرند می‌زنن، اگر این‌طوری بود این کار تا حدی قابل‌قبول هست ولی در سایر شرایط به قیمت‌های خیلی ارزون‌تر از بازار شک کنید.•    به رنگ بسته‌بندی، فونت و درشتی و ریزی و خوانا بودن و صحت املاییِ کلمه‌های چاپ شده بر روی محصول و به جنس بسته‌بندی دقت کنید. در همه‌ی این موارد می‌تونید آثار احتمالی تقلب رُو ببینید.•    می‌توانید از صاحب فروشگاه بخواهید که در مقابل عنوان لوازم آرایشی که خریدید کلمه‌ی «اصل» رُو قید کُنه؛ هم‌چنین فاکتور رُو با مُهر فروشگاه مذکور دریافت کنید.

شما موقع خرید اینترنتی باید ابتدا فروشگاه موردنظر رُو از دو جنبه‌ی عمومی بررسی کنید:1.    شرایط استاندارد عمومی فروشگاه اینترنتی و امکانات و ضمانت‌های تکمیلی: هر فروشگاه اینترنتی باید حتماً مجوزهای قانونی رُو برای فعالیت خودش داشته باشه مثلاً: نماد اعتماد الکترونیک- لوگوی وزارت ارشاد. در مرحله‌ی بعدی شما باید به ضمانت‌ها و خدمات و پشتیبانی‌های فروشگاه اینترنتی موردنظر توجه کنید که می‌تونه شامل این موارد باشه: درگاه پرداختِ امن- تضمین اصالت- تضمین قیمت- گارانتی- بازگشت وجه- عودت کالا و پرداخت در محل. در ضمن به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی موردنظرتون دقت کنید و ببینید که آیا مطالبش در فواصل کوتاه، به‌روز می‌شه یا نه. واقعی بودن عکس محصولات و نوع دسته‌بندی محصولات و کامل بودن مشخصات فنی محصولات رُو بررسی کنید و ببینید که نحوه‌ی پاسخگویی تلفنی، پیامکی و آنلاین فروشگاه اینترنتی در عمل چه قدر فعال هست. موقع تحویل گرفتن کالا هم بسته‌بندی پلمپ شده رُو با فاکتور دارای مهر فروشگاه از پیک دریافت کنید.بعد از این‌که مطمئن شدید که فروشگاه موردنظرتون دارای شرایطی که توضیح دادم هست؛ می تونید نسبت به خرید اینترنتی لوازم بهداشتی و آرایشی اقدام کنید اما در خرید لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی به دلیل تنوع کالاها و بِرندهای موجود در بازار باید خیلی هوشیار باشید، به این منظور لازم هست که اطلاعات ضروری در مورد خرید انواع لوازم آرایشی مرغوب رُو کسب کنید که می‌تونه هم شما رُو از آسیب‌های جدی به زیبایی‌تون در امان نگه داره و هم باعث صرفه‌جویی مادی در خرید لوازم آرایشی بشه، لطفاً در ادامه با من همراه باشید.

نکته‌هایی در مورد انتخاب و نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

مواردی که در مورد خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید فیزیکی این محصولات گفته شد، بیشتر موارد عمومی بودند که صرف‌نظر از این‌که دارید چه نوع لوازم آرایشی یا بهداشتی می‌خرید، حتماً باید رعایتشون کنید؛ اما یک سِری نکته‌هایی هم هستند که به‌صورت اختصاصی مربوط به محصول خاصی هستند که قبلی از خریدن این محصولات باید از اون نکته‌ها مطلع باشید. سایه چشم: سایه‌های چشم غیر پودری خیلی سریع‌تر فاسد می‌شن پس در مورد نگهداری و تاریخ‌مصرف اون‌ها دقت بیشتری داشته باشید. مورد دیگه‌ای هم که بین خانم‌ها زیاد می‌بینم عادتشون به سایه زدن با نوک انگشتانشون هست که در این صورت باید دستهاشون رُو قبلاً شسته باشند. همون‌طوری که قبلاً هم گفتم بوی بد سایه و همچنین تغییر رنگِ سایه، نشانه‌ای از فاسد بودن محصول هست.

ریمل: اگر موقع پاک کردن ریمل با مشکل مواجه شدید به‌احتمال‌زیاد اون ریمل فاسد شده، چه ریمل حجم‌دهنده باشه چه ریمل بلندکننده‌ی مژه. به تاریخ‌مصرف ریمل توجه داشته باشید. اکثر ریمل‌های فاسد، بویی شبیه به بوی گازوئیل یا بوی بنزین می‌دن!

 استفاده از ریمل تقلبی یا تاریخ‌گذشته عوارض جدی چشم رُو به همراه داره. پیشنهاد می‌کنم که ریمل‌هاتون رُو هر دو ماه و حداکثر هر چهار ماه یک‌بار عوض کنید.خط چشم: می‌تونید با تراشیدن خط چشم مدادی، آلودگی اون رُو موقتاً برطرف کنید. فاسد شدن خط چشم‌ها علامت قبلی چندان خاصی ندارن و باعث سرخی چشم‌ها می‌شن برای همین به تاریخ انقضای خط چشم خیلی توجه کنید و از خط چشم‌های مدادی یا مایع بیشتر از 3 ماه استفاده نکنید.

کرم پودرها: کرم پودرها نسبتاً گران‌قیمت هستند؛ بااین‌همه پیشنهاد می‌کنم که تا حد امکان از بِرندهای مشهور کرم پودر استفاده کنید و هر کرم پودری رُو بعد از یک سال از باز شدن جعبه‌ی اون یا دو سال بعد از تاریخ تولیدش کنار بذارید. کرم پودر اگر در فضای مرطوب نگهداری بِشه خیلی زودتر از یک سال فاسد می‌شه، پس سعی کنید کرم پودرهاتون رُو در جای خشک ولی دور از نور و حرارت و ازجمله نور خورشید، نگهداری کنید. عوض شدن رنگ کرم پودر هم یکی از نشانه‌های فاسد شدن اون هست.

پنکیک: اگر می‌خواهید پنکیک گیاهی Botanical بخرید باید احتیاط بیشتری کنید و در نگهداری از این نوع پنکیک‌ها هم دقت بیشتری داشته باشید و از اون در جای خشک و خنک و دور از نور نگهداری کنید. حداکثر عمر یک پنکیک عادی 36 ماه هست.

رژ گونه: رژ گونه‌ بدون آب تا 24 ماه و رژ گونه کرمی تا 12 ماه قابل‌استفاده هست. میزان دقیق این مدت رُو روی محصول می‌تونید بخونید. رژ گونه رُو در محیط تاریک و خنک نگه دارید و هر بار که استفاده کردید برس اون رُو بشویید تا تجمع و انتقال باکتری از طریق برس آرایشی صورت نگیره.متأسفانه برخی خانم‌ها وقتی رژ گونه را روی کرم پودر می‌مالند متوجه نیستند که باید چربی‌های روی موهای برس آرایشی را تمیز کنند؛ چون این چربی‌ها باعث تشکیل یک لایه‌ی سفید مایل به خاکستری بر روی رژ گونه‌ پودری می‌شه که کرم پودر رُو فاسد می‌کنه.

رژ لب:سفت شدن و استشمام بوی روغن، علامت فاسد شدن رژ لب هست. حداکثر عمر رژ لب کمتر از یک سال هست. در ضمن، بعد از هر بیماری رژ لبتون رُو دور بِندازید تا باکتری‌ها دوباره منتقل نَشن.

فرچه‌های آرایشی:فرچه‌های مختلف آرایشی هم برای خودشون تاریخ‌مصرف مشخصی دارند و اگر از فرچه‌های نامرغوب استفاده کنید باعث تولید و پخش شدن انواع عفونت‌ها به نقاط مختلف چهره‌ی خودتون خواهید شد.

نکته‌ی آخر هم این‌که، محصولات تیوبی آرایشی رُو به محصولات کاسه‌ای ترجیح بدهید چون محتویات محصولات کاسه‌ای، بیشتر در معرض هوا و آلودگی قرار می‌گیرن.خُب، همون‌طور که در ابتدای حرف‌هام گفتم قصد من به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی موفقم در مورد تهیه‌ی لوازم آرایشی مرغوب و مقرون‌به‌صرفه بود. تمام مواردی که در مورد لوازم آرایشی مختلف گفتم از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه شیک فام امکان‌پذیر هست. چه خرید لوازم آرایشی و چه لوازم بهداشتی، چون فروشگاه اینترنتی شیک فام بیشتر از 10 سال هست که علاوه بر فروش اینترنتی به‌عنوان یک فروشگاه فیزیکی هم فعالیت می‌کنه و تمامی مجوزها، نمادها و مدارک قانونی کسب‌وکارهای فیزیکی و اینترنتی از قبیل نماد ساماندهی، عضویت در انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی، لوگوی وزارت ارشاد رُو دارا هست و سال‌هاست معتبرترین رسانه‌های ایران از اون، آگهی‌های مختلفی رُو درج می‌کنن.اما موردی که برای من خیلی مهم بود و امکان نداشت که از فروشگاه اینترنتی که فاقد این موارد باشه خرید کنم؛ خدمات، امکانات و ضمانت‌های کاملِ فروشگاه شیک فام، شامل درگاه پرداختِ امنِ بانک ملت، تضمین اصالت، تضمین قیمت، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل هست که همگی واقعی هستند و به‌هیچ‌وجه جنبه‌ی تبلیغاتی ندارند. قیمت اکثر محصولات فروشگاه شیک فام (با اصالت کامل) کمی هم از قیمت مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران ارزون‌تر هست که دلیلش به بازار رقابتی لوازم آرایشی برمی‌گرده.وب‌سایت شیک فام به‌روز و پشتیبانی تلفنی، پیامکی و آنلاین اون در پاسخ به من خیلی سریع بود و من،‌ هم از کیفیت محصول، هم از قیمت و نحوه‌ی برخوردشون تا اینجا راضی هستم. امیدوارم شما هم تجربه‌ی خریدی عالی از فروشگاه اینترنتی شیک فام داشته باشید.

حفظ حریم خصوصی شما وظیفه ماست و اطلاعات شما به نمایش در نمی آید

حفظ حریم خصوصی شما وظیفه ماست و اطلاعات شما به نمایش در نمی آید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

نشانی :

شماره تماس : 021-55205375

شماره پیامک : 10005179

ایمیل : info@shikfam.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعق به سایت خرید اینترنتی ارزان و اصل فروشگاه اینترنتی شیک فام می باشد.هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

یا ورود توسط یکی از این سرویس ها

توسط

آریودخت، 17 دی 1391 در مد و زیبایی

سلام به دخترای گل نواندیش

 

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

همه ی ما لوازم آرایش میخریم . میخوام اینجا از هم واسه خرید این لوازم کمک بگیریم :spiteful:

 

اگه دوس داشتین میتونید لوازمی که خریدین بزارین . اینجوری بیشتر میتونیم به هم دیگه کمک کنیم

 

البته تبلیغات ممنوع

ماشااللهه امشب چقد سوال واست پیش اومد

 

خوب جواب بدین راه دوری نمیره که

این پنکیک و کرم پودر. geo کلا مارک خوبیه. اینسری entia خریدم. اینم خیلی خوبه. اون پنکیک مودا رو هم واسه برنز استفاده میکنم

اما کلا geo از همشون بهتره. من که راضی ام. اورال هم خوبه البته. تموم شده دیگه ندارم

 

 

اینم رژ گونه هام. خیلییییییییی رژ گونه دوست دارممممممممممممممممممممممممممممم

تو رژ گونه بیشتر از مارک رنگش واسم مهمه

 

 

اینم وسایل ارایشی چشممممممم

ریمل اورال خیلییییییی خوبه باید برم بخرم.

تازگیا entia خریدم ، اینم خوبه. اون یکی هم beyu عه که اینم خوب بود فقط یکم میریخت.

مداد چشم هم مودا و فلورمار خوبه. اورال هم که دیگه عالیهههههههههههههه

کانسیلر هم فلورماره ،قبلا ایورشه داشتم که اون خیلییییییییییییی بهتر ازین بود

 

دوستان گرام یه فروشگاه مطمئن برندهای اصل سراغ دارین ؟

ریمل اورال ماه قبل خریدم 40 تومن الآن دخترخالم میگفت 50 شده.(پارسال همین موقع 15 تومن بود)

مداد چشم هم فلورمار 10 تومن خریدم یه ماه پیش.(پارسال تابستون 5 تومن بود)

گفتم میخوای بری خرید قیمت دستت باشه.

من واسه هر برندی یه جا میرم … اکثرا هم تو محل خودمونن

ولی قائم چندبار خرید کردم اطمینان دارم بهش

من ریمل bourjois استفاده می کنم راضی ام ازش اما خواهرم خوشش نمیاد فکر نمی کنم هر لوازم آرایشی به هر کسی پیشنهاد داد

پنکک همisa knox استفاده می کنم

مداد چشم هم فلورمار 10 تومن خریدم یه ماه پیش.(پارسال تابستون 5 تومن بود)

گفتم میخوای بری خرید قیمت دستت باشه.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

 

بله عزیزم می دونم … آخه توی این مملکت مگه چیز ارزونی هم هست ؟ :icon_razz:

ولی به نظرم لوازم آرایش جز اون دسته است که قیمت نباید برات مهم باشه

یا نباید مصرف کنی یا اگه مصرف می کنی باید جنس خوب و مطمئن باشه

 

 

ولی قائم چندبار خرید کردم اطمینان دارم بهش

 

مرسی سپید جونم از راهنماییت

معمولا خاله ام کلینیک برام میفرسته و من هم دوستش دارم

اما می خواستم ببینم توی ایران می شه از کجا ، مطمئن خرید کرد؟

بچه ها جونی

ریمل گیاهی خب سراغ دارین برای کسی که چشماش کچلی گرفته ؟ (منظورم اینه که مژه ای حساسی داره )

اما کلا geo از همشون بهتره. من که راضی ام. اورال هم خوبه البته. تموم شده دیگه ندارم

 

پینکیک مودا الان چند شده ؟ یادم دبیرستان بودم می خریدم 2000 تومن یادش بخیر

 

کرم پودر بیو خریم 2 روز پیش راضی نبودم ازش قبلا نیوا می گرفتم خوب بود اما 2 سال دیگه نیوا نیست کرم پودر چرب با پوشانندگی زیاد معرفی کنید

رژگونه طلایی خوب هم بگید

 

کرم پودر بیو خریم 2 روز پیش راضی نبودم ازش قبلا نیوا می گرفتم خوب بود اما 2 سال دیگه نیوا نیست کرم پودر چرب با پوشانندگی زیاد معرفی کنید

رژگونه طلایی خوب هم بگید

 

من دفه قبل فلورما خریدم خوب بود ولی اینبار garineer خریدم خیلی عالیه و سربم اصلا نداره

چند گرفتی؟

 

رژ 8 تومن

کرم پودر 35 یا 40000

کرم پودرای منهتن خیلی خوبن

رژای Beyu و make up factoory خوبن…

Une هم همینطور…منتها یون رنگای بی حالی داره

رژ مایع های منهتن واسه کسایی که مثل من از رژای چرب و چیل و خیس بدشون میاد خوبه…مخملیه…

ریمل فقط تلسکوپی اورآل کاربن بلکش…خیلی خیلی خوبه من که خیلی وقت استفاده میکنم راضیم بودم

 

مداد چشم این دفعه گاش خریدم خیلی راضی بودم

 

پنکک قبلا جیو استفاده میکردم خوب بود الان یکی دوسال day cellمیگیرم اونم خیلی خوبه همون شرکتی که جیو رو تولید میکرد اینم تولید میکنه ازشم راضیم

 

رژگونه vovو پاستل استفاده کردم بد نیست

 

ضدآفتاب قبلا یوریاج میخریدم یه کمی چرب برای پوست من …الان دو سه سال الارو میخرم خوب بوده

من برا خرید عروسی، ریمل و پن کیک max factor گرفتم، محشرن هردو

من کرم پودرشو استفاده می کردم خیلی خوب بود اما 1 سال پیدا نمی کنم

رژ لب خواستي بخري به اين مورد توجه كن كه اگه مقداري از اون رو روي دستت بكشي و بعد طلاي سفيد رو در تماس با اون قرار بدي، اگه رنگ طلا تيره شد يعني اينكه سرب داره و اگه تيره نشد يعني اينكه سرب نداره.

سرب سرطان زاست

تجربه است ديگه

 

متأسفانه بارها شاهد اين بودم كه رژها با قيمت هاي بسيار بالا خريداري شده ولي بعد از تست رنگ طلاي سفيد تيره شده

دزد در بازار زياده

You can post now and register later.

If you have an account, sign in now to post with your account.

×
  شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی


  تنها استفاده از ۷۵ اموجی مجاز می باشد.

×
  لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای


×
  محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×
  شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


Copyright © 2021 Noandishaan. All rights reserved.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

با نگاهی اجمالی به این تیترها شما در ظاهر میتوانید بخوبی مرکز خرید خود را پیدا کنید. ولی آیا از خطر و ریسک های خرید از این عمده فروشان لوازم آرایش خبر دارید؟؟؟؟

این مطلب برای راهنمایی خرید لوازم آرایش عمده و هشدار به شما عزیزان است تا از خطراتی که هنگام خرید لوازم آرایش عمده در کمین هستند حتما  آگاه شوید.

کلاه برداری آنلاین در هنگام خرید و فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی :

متاسفانه در این روزها کم نیستند کسانی که بصورت آنلاین لوازم آرایش عمده خریده اند اما سفارشات مورد نظرشان پس از تصویه حساب با عمده فروشان اینترنتی هرگز ارسال نشده و به دستشان نرسیده است. در این تله خرید پولهایشان برنگشته و متحمل ضرر و زیان زیادی شده اند. حواستان را جمع کنید ساختن یک پیج اینستاگرامی با ظاهری رسمی و به آدرس دیگری فقط یک شب زمان میبرد ، نتیجه اعتماد به این نوع خرید بدون شناخت چیزی جز کلاه برداری آنلاین نخواهد بود ، عمده فروش به ظاهر معتبر پس از دریافت پول شما را بلاک کرده و پیگیری قضایی کاری بسیار طاقت فرسا خواهد بود

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

فراموش نکنید برای اجتناب از این مشکل باید حتما از سایت فروش عمده لوازم آرایش معتبر و فروشنده مطمئن با تحقیق و تایید هویت واقعی محل فروشگاه خرید کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لوازم آرایشی پرنسا سعی دارد جایگاهی امن برای خرید لوازم‌ آرایشی، با اطلاعات کامل از محصول باشد، تلاش اصلی فروشگاه پرنسا از زمان شروع این بوده تا هر روز اطلاعاتی حرفه‌ای‌تر را در اختیار مشترانش قرار بده و در سریع‌ترین و امن‌ترین شکل ممکن، محصولات خریداری‌شده را به دست آن‌ها برساند. 

هیچ تخفیفی را از دست ندهید

در خبرنامه عضو شوید


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


نام کاربری *


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت



اگر بخواهید یک لیست لوازم آرایشی تهیه کنید، باید بگوییم که کارتان خیلی سخت است زیرا هزاران نوع محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارد که برای خودش شهر فرنگی است. اما بدون شک این که بدانید واقعا چه چیزهایی را باید در کیف یا جعبه لوازم آرایش خود داشته باشید واقعا چالش بزرگی به حساب می‌آید.

چه یک خانم مبتدی و آماتور در فن آرایش کردن باشید یا یک آرایشگر حرفه‌ای، اقلامی وجود دارد که اگر می‌خواهید همیشه یک آرایش مناسب داشته باشید، باید قطعا در جعبه یا کیف لوازم آرایش خودتان بگنجانید.

تقریبا همه آرایشگرها به شما گفته‌اند که مرطوب کردن پوست چقدر مهم است و شما باید قبل از این که آرایش خود را شروع کنید پوست صورت خود را کاملا مرطوب نمایید. آب‌رسانی به پوست صورت از جمع شدن آرایش در نواحی خشک صورت یا نشت کردن از خطوط و چروک ریز جلوگیری می‌کند.

آیا فکر می‌کنید از پرایمر استفاده می‌کنید و نیازی به کرم مرطوب‌کننده ندارید؟ اشتباه فکر می‌کنید. اول باید کرم مرطوب‌کننده روی صورت خود بزنید تا اطمینان حاصل کنید وقتی از پرایمر استفاده می‌کنید، روی صورت شما یکنواخت‌تر می‌نشیند و به شما آرایش نهایی صاف و یکدست‌تری می‌دهد.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

پرایمر صورت برای صاف کردن و برطرف کردن نواقص چهره، برطرف کردن خطوط ریز و کمتر دیده شدن چین و چروک‌ها و منافذ بزرگ شده صورت طراحی شده است.

بسیاری از پرایمرها فوایدی بیشتر از اینها نیز دارند: مثلا حاوی محتویات بازتابنده هستند و تشعشعات اضافی خورشید را انعکاس می‌دهند یا حاوی SPF برای محافظت در برابر خورشید هستند. وقتی از پرایمر استفاده می‌کنید، حتما چند دقیقه‌ای آن را روی پوست بخیسانید و قبل از ادامه بقیه کارهای روتین آرایش، اجازه دهید خوب روی پوست صورت بخوابد.

یک فاندیشن باکیفیت یکی از مهم‌ترین محصولات در کیف لوازم آرایش شماست. زیرا پایه و اساس کلی بقیه آرایش شما را شکل می‌دهد.

اگر تصمیم دارید یک کیت لوازم آرایش مخصوص خودتان برای استفاده شخصی داشته باشید، حتما مارک باکیفیت و دلخواهتان را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید برای افراد دیگر از فاندیشن استفاده کنید، مثلا آرایشگر هستید، حتما باید سایه‌ها و رنگ‌های مختلف و فرمول‌های مختلفی را خریداری کنید. یک پالت کرم می‌تواند بهترین راه برای استفاده باشد زیرا این پالت‌ها در رنگ‌ها مختلفی هستند و تقریبا با همه انواع پوست سازگاری دارند. علاوه بر این، خیلی هم جمع و جور و راحت هستند.

شما حداقل باید دو کانسیلر در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. اولین کانسیلر باید کانسیلری باشد که برای صورت خود استفاده می‌کنید؛ به این معنی که رنگ آن باید مطابق با فاندیشن شما باشد که در کیف خود می‌گذارید.

یک کانسیلر دیگر کانسیلر زیر چشم است. این کانسیلر فرمول ملایم‌تری دارد که برای پوست نازک زیر چشم مناسب بوده و برای روشن کردن ناحیه اطراف چشم طراحی شده است. با کانسیلر چشم راحت‌تر می‌شود بقیه آرایش را انجام داد.

فاندیشن و کانسیلر معمولا اولین اقلام آرایشی هستند که روی صورت زده می‌شوند. بعد از این که کارتان تمام شد، چیزی که به شما کمک می‌کند این محصولات سر جای خودشان بمانند پودر نرم یا پودر تثبیت کننده است. استفاده از این پودر نه تنها باعث می‌شود آرایش شما راحت‌تر انجام شود بلکه باعث می‌شود فاندیشن و کانسیلر تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورند.

با کمی رژ گونه زدن چهره خود را جلوه شاداب و متفاوتی بدهید. بنابراین، رژ گونه هم از اقلامی است که باید به فهرست محصولات لازم برای کیف لوازم آرایش خود اضافه کنید.

بین مدل‌های پودر، ژل یا فرمول‌های کرمی هر کدام را که فکر می‌کنید برای نوع پوست شما مناسب‌تر است انتخاب کنید. البته، رنگ رژ گونه‌ای که انتخاب می‌کنید نیز اهمیت دارد. از استعمال رژ گونه های خیلی روشن پرهیز کنید و اطمینان حاصل کنید که رنگ رژ گونه با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

بار دیگر، اگر قصد دارید از کیت لوازم آرایش خود برای افراد دیگر استفاده کنید، حتما لازم است یک پالت رژ گونه بخرید تا مطمئن شوید رنگ‌های متنوع کافی برای هر کدام از مشتریان خود با هر رنگ پوست و هر نوع آرایشی در اختیار دارید.

بسیاری از پالت‌های رژ گونه حاوی یک برنزه‌ کننده هستند اما اگر شما ندارید، لازم است یکی جداگانه خریداری کنید.

برنزه کننده هم مانند رژ گونه، با استعمال یک مقدار کم و جزیی به صورت شما بعد یا عمق می‌دهد. رنگی را انتخاب کنید که یک یا درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد تا به شما درخشش آفتاب‌گونه و زیبایی بدهد.

با کمی هایلایتر می‌توانید صورت خود  را یک دنیا متحول کنید؛ البته تا وقتی که بدانید آن را در نواحی درست می‌زنید.

هایلایترها فرمول‌های مختلفی دارند. از انواع پودری گرفته تا مایع یا کرمی. اگر در استفاده از هایلایتر تازه‌کار و ناوارد هستید، هایلایترهای پودری معمولا برای استفاده راحت‌تر هستند.

شما می‌توانید برای صورت خود محصول‌های متفاوتی برای کانتور و ترمیم آرایش صورت استفاده کنید اما راحت‌ترین روش خریدن کانتورهای کرمی است.

کانتورها را به راحتی می‌توان به نواحی خاص صورت که لازم هست بزنید تا چهره شما را فورا تغییر دهید. چه از کانتورهای چرب استفاده می‌کنید و چه از کرمی، پودری یا هر چیز دیگر، حتما آن را خوب ترکیب کنید.

اگر از محصولات فیست صورت استفاده می‌کنید، می‌توانید اسپری تثبیت کننده را هم برای ثابت کردن آرایش خود استفاده کنید تا اثر آن را دو برابر کنید اما داشتن آن الزامی نیست. اگر هم فیست صورت در جعبه لوازم آرایش خود ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از اسپری تثبیت کننده غافل نشوید.

با این حال، این اسپری چه برای استفاده شخصی و چه استفاده برای دیگران به شما کمک می‌کند آرایش خود را به مدت طولانی‌تر سر جای خودش نگه دارید. این اسپری‌ها می‌توانند میزان رطوبت و دمای پوست صورت شما را تنظیم کنند و به شما اطمینان دهند که هیچ چیزی به آرایش شما آسیب وارد نمی‌کند.

با این که هیچ اشکالی ندارد که تنها چند رنگ سایه چشم در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید اما پالت سایه چشم به شما در انتخاب سایه و ظاهر نهایی تنوع بیشتری می‌دهد.

پالت اصلی شما باید حاوی سایه‌هایی باشد که ساده و چندمنظوره هستند و هر جایی می‌‌توانید استفاده کنید اما هیچ اشکالی ندارد که شما سایه‌هایی را بخرید که رنگ‌های جیغ‌تر و متمایزتری دارند.

مدادهای چشم نه تنها سریع استفاده می‌شوند و خیلی هم راحت هستند بلکه چهره شما را واقعا عوض می‌کنند. آنها را می‌توان در نواحی مختلف صورت استفاه کرد و نتایج متفاوتی را گرفت؛ از خط نازک پشت پلک و بالای مژه گرفته تا سایه‌های دودی پهن برای جذابیت بیشتر.

شما چند رنگ مداد چشم لازم دارید اما رنگ‌های زیر از رنگ‌های الزامی هستند که حتما باید بخرید:

مشکی، قهوه‌ای، هلویی، سفید

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم

خط چشم مایع معمولا باید با دقت بیشتری نسبت به انواع مدادی کشیده شود زیرا قرار نیست در طول رروز نشت دهند یا صورت شما  را کثیف کنند. اگر می‌خواهید یک ظاهر دراماتیک و جذاب به آرایش خود بدهید خط چشم‌ها همان چیزی است که نباید از آن غافل شوید.

چندین نوع خط چشم مایع در بازار وجود دارد؛ از آنهایی که مانند خودکار پشت پلک کشیده می‌شوند تا انواع دیگر که مانند قلم مو هستند و کمی نیاز به مهارت دارند. سعی کنید همه آنها را امتحان کنید تا ببینید با کدام یکی راحت‌تر هستید.

فر مژه حالت چشم شما را به طور کل متحول می‌کند. با فر مژه، حتی قبل از ریمل زدن، هم می‌توانید مژه‌هایتان را بلندتر جلوه دهید.

وقتی فر مژه می‌زنید، مژه‌هایتان به ریمل کمتری نیاز دارند تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.

ریمل‌ها نیز در انواع مختفی هستند و از حجم دهنده تا بلند کننده متغیرند. فرمولی را برای خودتان بخرید که برای مژه‌هایتان بهتر است.

وقتی نوبت به رنگ ریمل می‌رسد، شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

ریمل‌های مشکی رنگ حتی برای افرادی که بلوند هستند رایج‌ترند. شما می‌توانید ریمل‌های ضدآب نیز برای مواقع خاصی که در بیرون هستید، مثلا مهمانی، باشگاه یا استخر، خریداری کنید.

ابروهایی که خوب اصلاح و مرتب نشده باشند ظاهر کل آرایش شما را خراب می‌کنند. باید یک کیت جداگانه کوچک برای ابروی خود بخرید تا حتما حواستان باشد نگذارید ظاهر آرایشتان به خاطر ابروهایتان کثیف و نامرتب جلوه کند.

کیت ابرو باید شامل موارد زیر باشد:

موچین، مداد ابرو، سایه یا رنگ ابرو، کرم ابرو

بالم لب برای محافظت از لب‌ها طراحی شده است و شما باید این محصول را هر روز استفاه کنید.

بالم لبی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات غنی و مغذی باشد زیرا پوست لب بسیار ظریف و شکننده است. بالم لب‌هایی که حاوی کره شی باتر یا کره نارگیل هستند برای آب‌رسانی عالی خواهند بود و بالم لب‌هایی که ویتامین و آنتی اکسیدان دارند در طولانی مدت از لب‌های شما محافظت می‌کنند.

شما می‌توانید برق لب را یا روی بالم لب بزنید یا بعد از اتمام آرایش روی رژ لب.

به هر روشی که استفاده می‌کنید، برق لب، همان طور که از اسمش پیداست، لب‌های شما را برآمده‌تر و براق‌تر جلوه می‌دهد؛ چیزی که همه دلشان می‌خواهد از آن بهره‌مند شوند.

خط لب می‌تواند شکلی که رژ لب خودش را روی صورت نشان می‌دهد را به طور کل متحول کند.

خط لب نه تنها به لب‌های شما شکل می‌دهد و نواقص آن را برطرف می‌کند بلکه از نشت کردن رنگ رژ لب به اطراف جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود شما دقت بیشتری در رژ لب زدن داشته باشید.

معمولا یک رنگ خط لب کافیست؛ البته تا زمانی که با رنگ رژ لب یا لب‌های شما همخوانی داشته باشد. با این حال، اگر شما رژ لب‌هایی در رنگ‌های مختلف دارید، باید چند عدد خط لب با رنگ‌هایی که سازگار با رنگ رژ لب باشد برای خودتان خریداری کنید و در کیف لوازم آرایشتان بگذارید.

رژ لب به لب‌های شما رنگ می‌پاشد و به آن روح می‌دهد.

چندین نوع مختلف رژ لب در بازار وجود دارد که هر کدام فواید خاص خودش را دارد:

وقتی شما می‌خواهید آرایش خود را پاک کنید، باید شیر پاک کنی را انتخاب کنید که محتویات آن با پوست شما سازگاری داشته باشد. سعی کنید شیر پاک کنی که انتخاب می‌کنید، حاوی مواد شیمیایی نباشد.

اگر قرار است از شیر پاک کن برای مشتریان مختلفی استفاده کنید حتما فرمولی را استفاده کنید که به اندازه کافی برای پاک کردن آرایش پوست‌های مختلف، حتی آنهایی که پوست حساس دارند، ملایم است.

تقریبا هر محصولی که در این مطلب برای شما فهرست کردیم برای این که درست و تمیز استعمال شوند نیاز به یک فرچه، برس یا قلم مو دارند.

هر آرایشگری اولویت‌های خاص خودش را در انتخاب نوع قلم موی دلخواهش دارد. بنابراین، بهترین حالت این است که مدل‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک به دستتان می‌آید و با آن راحت‌تر می‌توانید آرایش خود را تمیزتر بزنید.

بهتر است برای این که کار خودتان را راحت کنید یک پالت فرچه یا قلم موی با کیفیت بخرید که حاوی تمام چیزهایی که لازم دارید باشد.

فراموش نکنید که یک فرچه پاک‌کن هم بخرید. شما باید به طور مرتب فرچه‌های آرایشی خودتان را پاک کنید تا آرایش نهایی شما تمیزتر باشد.

محصولات آرایشی بسیار زیاد دیگری وجود دارد که می‌توانید خریداری کنید و در کیف لوازم آرایش خود بگذارید اما اقلامی که در این مطلب فهرست کردیم برای همه خانم‌ها لازم است. وقتی شما جعبه آرایشی خود را کامل کردید، حتما هر چند ماه یک بار اقدام به پاک سازی و خرید مجدد لوازم آرایشی نو کنید زیرا ممکن است تاریخ مصرف آنها تمام شود یا خراب و فاسد شوند.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.6 / 5. تعداد رای: 9

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عالی بود ممنونم???

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

چگونه لوازم ارایش خوب بخریم
چگونه لوازم ارایش خوب بخریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *