چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

 
helpkade
چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم
چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

از کجا بفهمیم پسری دوستمون داره؟ چگونه متوجه بشیم که دختری به ما علاقه داره؟ 8 نکته مهم برای دانستن عشق دیگران نسبت به خودمون رو بخونین!

آدما می تونن خیلی عجیب و پیچیده به نظر برسن به خصوص وقتی صحبت از دوست داشتن، علاقمندی و عشق میشه. ممکنه طرف بهتون به صورت مدام مسیج بده ولی هیچوقت ازتون نخواد که باهم قرار ملاقات عاشقانه بذارین، یا ممکنه که بهتون در طول کلاس خیره بشه ولی بعدش توی راهرو هیچ توجهی نکنه. چجوری می تونین قاطعانه بگین که یه نفر از شما خوشش اومده و دوستتون داره؟ در ادامه چندتا نشانه مهم رو بهتون میگیم که متوجه بشین شخص مورد نظرتون به شدت علاقمنده، با زیبامون دات کام همراه باشین!

 

 

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

ممکنه به عنوان یک فرد نوجوان یا جوان خیلی عجیب باشه که همچین عبارتی رو بشنوین، ولی باید بدونین که در حال یاد گرفتن رفتار با غزایز و الهامات درونیتون هستین. اگرچه وقتی حس کنین یکی از شما خوشش اومده – حتی اگه ندونین چرا – می تونه کاملا درست و واقعی باشه. با گذر زمان یاد میگیرین که چطور با این احساساتتون رفتار کنین و چقدر اطمینان کنین. بنابراین نترسین.

مثل یک بید در آتش، طرف مورد نظر نمی تونه بهتون خیره نشه. ممکنه توی چشمهاتون خیره بشه، ممکنه با اضطراب نگاهتون کنه و چشماش بدرخشه، اما موضوع مهم اینه که بهتون خیره میشه و سرش هم جهت با شما حرکت می کنه. این یکی از مثال های زبانِ بدن یا بادی لنگوج (Body language) هستش که نشان میده کسی از شما خوشش میاد.

 

 

اگر اون شخص از شما خوشش اومده باشه، سعی میکنه هرطوری که هست خودش رو نزدیک شما بیاره. ممکنه سعی کنه همه کلاساشو با شما بگیره، یا جاهایی که باهمین به نزدیک ترین موقعیت به شما بیاد. ممکنه چیزی بهتون نگه، ولی سعی میکنه خیلی ازتون بفهمه. ولی اگر طرف اومد جلو و سعی کرد ارتباط برقرار کنه بدونین که مدت زمان زیادی تو نخ شماس.

ممکنه دو هفته قبل گفته بوده باشین که خیلی دوست دارین یاد بگیرین پیانو بزنین و حالا اون شخصی که بهتون علاقه داره در حرف زدنش اون رو میاره. ممکنه طرف بدونه چه رنگی رو دوست دارین و یا از چی می ترسین، هرچی باشه نشون میده که بهتون دقت کرده و جزئیات رو به خاطر سپرده، بنابراین ممکنه که بهتون علاقه داشته باشه!

ممکنه یه جوک مسخره گفته باشین و اون شخص تنها فردی باشه که خندیده باشه. ممکنه هرچی که شما بگین و به نظر بقیه خنده دار نباشه، اون شخص  رو به خنده بندازه. اگر همچین موقعیتی پیش اومد، بدونین که از شما خوشش میاد!

وقتی که وارد محیط میشین، صورت طرف روشن و شاد میشه. سلام که می کنین، اون شخص طوری لبخند میزنه که انگار لاتاری برده! وقتی باهاش صحبت میکنین لبخند بزرگی داره و به شدت دقت میکنه. بله اون شخص فکر میکنه شما بی نظیر هستین، واقعا وقتشه که ازش تقاضا کنین بیشتر همو بشناسین!

 

 

برای چیزایی که براش مهم میخواد که عقیده و نظر شما رو هم بدونه، می خواد بازی فوتبال باشه و یا خریدن یک عینک دودی جدید. اون قطعا خیلی تمایل داره که حرفای شما و نظراتتون رو بشنوه و این بهترین موقعیت برای ایجاد یک مکالمه طولانی و خوبه!

مطالب مرتبط رو از دست ندین:

چگونه یک خانم ایده آل و با شخصیت باشیم؟

توصیه هایی برای بهتر شدن و تغییر سبک زندگی دختران

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

بو و رایحه ای که اعتماد دیگران را به شما جلب می کند

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3869موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4437موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 2008موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36479موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4241موضوع :

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9394موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19507موضوع :

این مطلب در مورد موضوعات چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم، چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده؟، از کجا بفهمیم پسری از ما خوشش اومده، از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است، چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد، از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟ نوشته شده است.

چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم

لبخند و یا نشانه هایی از لبخند و شادی در صورت

شما باید به هنگام ملاقات با این خانم به دنبال لبخند های واقعی باشید. البته گاهی آن ها سعی در کنترل این لبخند دارند ولی نمی توانند این شادی و یا خوشحالی را در صورت خود پنهان کنند البته مراقب لبخند های غیر واقعی هم باشید هرچند دختر ها خیلی در رابطه با ایجاد لبخند مصنوعی ماهر نیستند. اگر در حال تعریف کردن ماجرا و یا به اشتراک گذاشتن مطلب جذابی هستید و آن ها با دقت به صحبت های شما گوش می دهند و کمی غیر عادی از مطالب شما به وجد می آیند و خوشحال می شوند همگی نشانه از وجود علاقه به شماست.

همانطور که گفتیم خانم ها پیچیده هستند و ممکن است با وجود اینکه عمیقا از گفته های شما خوشحال می شوند و لذت می برند ولی سعی در مخفی کردنش داشته باشند.

ارتباط و ارتباطات چشمی

مرد ها باید بدانند این نشانه خیلی کارامد است، چرا که اگر یک دختر به شما علاقه داشته باشد ارتباط چشمی با شما برقرار خواهد کرد و به نحوی به شما خیره خواهد شد همانند اینکه شما تنها پسر موجود در محیط هستید.

البته در کشور ما به سبب فرهنگ و شرایط موجود در خانواده ها ممکن است این خانوم کمی در بر قراری ارتباط چشمی ضعیف عمل کند و یا خجالتی باشد با این حال شما حتی این نگاه های روبه پایین را همانند برقراری ارتباط چشمی برداشت خواهید کرد.

بنابر این شما به راحتی می توانید موارد زیادی را از نگاه های آن ها متوجه شوید و به گفته محققان چشمان آن ها زمانی که شما رفتاری موافق نظرشان انجام میدهید به راحتی این موضوع را به شما منتقل خواهد کرد. پس زیر نظر گرفتن نگاه های آن ها یک راه برای تشخیص این علاقه است.

زیر نظر گفتن زبان بدنبه صورت کلی زمانی که یک دختر تصمیم خود را برای شناخت بیشتر شما گرفته است دارای آرامش بیشتر است و البته رفتار هایش کمی راحت تر از قبل خواهد بود.

از سوی دیگر چنانچه دختر به هنگام صحبت با شما پا های خود را بر روی یک دیگر انداخته و دست ها را در بغل خود گره زده است و به عبارت دیگر نسبت به شما گارد کاملا بسته ای گرفته است به نظر می رسد آنچنان که فکر می کنید نسبت به شما علاقه ای وجود ندارد.

توجه متفاوت به شما

کلمه “توجه” در اینجا منظور نوع نگاه ها و زیر نظر گرفتن رفتار ها و حرکات شماست. فهمیدن اینکه شخصی به شما نگاه می کند کار سختی نیست ولی وظیفه شما کاربران هاو کن یو شناخت نگاه هایی است که متفاوت از نگاه های ساده به افراد غریبه یا اشیای دیگر است. بنابر این چنانچه شما متوجه شدید که نگاه های وی به نحوی است که مدام به دنبال کنکاش رفتار، سلایق، برخورد ها و حتی ظاهر شماست بنابراین شما با نشانه های علاقه، رو به رو هستید

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده؟

جسور بودن و صحبت های کوتاه کردن

با دقت گوش کنید که اون به شما چه چیزایی میگه و اونا رو ذخیره کنید تا بعدا بهشون مراجعه کنید.اگه هم دارید باهاش صحبت میکنید,دقت کنید که اون علامتی نشون میده که به شما علاقه داره یا نه:که شامل نکات زیر میشن:

* دخترها با هم متفاووت اند.اگه اون خجالتی باشه,موقع حرف زدن باشما صداش کمی نرم تر از معمول میشه.شاید با موهاش بازی کنه,با لباسش ور بره و شاید هم به شما خیره بشه.

* نشونه ی دیگه میتونه این باشه که اون به شوخی ها و جک های مسخره ی شما هم میخنده.(مراقب باشید که اگه خواستید آزمایش کنید جک های بد تعریف نکنید!)

* شاید نتونه مستقیم به چشمای شما نگاه کنه و امکان داره که زیادی پوزخند بزنه و نخودی بخنده چون نگرانه که چیز زیادی رو فاش نکنه.

*لبخند زدنشو بررسی کنید.دختری که از شما خوشش میاد وقتی که شما یک مکالمه رو آغاز میکنید فوری لبخند میزنه.و اگه خجالتی باشه لبخندش سریع محو میشه.اما درهرحال نمیتونه حالاتشو زیاد مخفی کنه.اگه اون جذب نشده باشه(که معنیش این نیست که از شما خوشش نمیاد,شاید تمایلی به با شما بودن نداره)شاید کنجکاوانه نگاهتون کنه اما احساس خاصیو ابراز نمیکنه.

از کجا بفهمیم پسری از ما خوشش اومده

بررسی زبان بدن او : زبان بدن فرد می تواند حقایق زیادی را در خصوص هر کسی فاش کند. با کمک این مهارت می توانید بفهمید یک پسر تا چه حد دوست دارد با شما باشد و برای داشتن شما و نزدیک بودن به شما چقدر مشتاق است. کارشناسان زبان بدن بر این باورند که در حالی که زنان حدود ۵۲ درصد از زبان بدن شان برای ابزار علاقه و بروز حرف های درونی شان استفاده می کنند، مردان تنها ۱۰ درصد با این زبان ابراز احساسات می کنند. با این حال همین اندازه کم هم می تواند برای شما کافی باشد. گاهی تنها کمی دقت کردن روی استایل فرد مورد نظر اسرار زیادی را در خصوص او فاش می کند. علائمی که در زبان بدن باید به آن توجه کنید عبارتند از:

اگر او زیاد شما را نگاه می کند و یا حتی میدان دیدش را طوری تنظیم کرده که شما را مقابل خود ببیند و یا حتی اگر استایل ابروهای او به گونه ای است که انگار به سمت شما نظر دارد این می تواند یک نشانه از علاقه او باشد.در صورتی که او به سمت شما تکیه زیادی دارد و به عبارتی همیشه به گونه ای می نشیند و یا حرکت می کند که گویی شما هدف او هستید و می خواهد به سمت شما بیاید این نشان می دهد که وی حتی در ذهنش صاحب و خواهان شماست. طریقه قرار گیری دست ها، پاها، فرم کلی بدن و حتی انگشتان دست و پا این نشانه را افشا می کند.اگر او شما را دوست داشته باشد ممکن است به ندرت پشتش را به شما بکند و یا اشاره شانه ها و دست هایش به گونه ای باشد که گویی در جایی که شما نیستید چیز جالبی برای توجه وجود ندارد.اگر او شروع کرد به تمیز نگه داشتن خودش و مرتب و منظم شد و به نوعی سعی داشت شیک پوش تر و آراسته تر باشد بدانید چیزی در اطراف وجود دارد که او را مشتاق می کند بهتر به نظر بیاید.چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد

به تماس چشمی توجه داشته باشید : همانطور که قبلا هم اشاره شد زمانی که یک پسر شما را دوست داشته باشد بیشتر تمایل دارد شما را ببینید و شما را در مبدا میدان دید خود قرار دهد. این اتفاق در هر صورت می افتد حتی اگر مخفیانه باشد. او ممکن است سعی کند در مواقعی خاص با شما چشم در چشم شود و یا اگر خجالتی باشد شاید وقتی حواس تان نیست به شما نگاه کند. اگر می خواهید این مورد را امتحان کنید ابتدا در مقابل او به دوردست نگاه کنید و سپس ناگهان به او نگاهی بیندازید و ببینید آیا حواسش به شما هست یا نه؟ در این صورت او غافلگیر شده و خود را لو می دهد. اگر در این لحظه او نگاه خود را به شما دوخت به این معنی است که به شما علاقه مند است، و در صورتی که خیلی زود نگاهش را از شما گرفت و متوجه شدید اصلا حواسش به شما نیست شاید بهتر باشد کمی در افکارتان تجدید نظر کنید. به علاوه اگر او تماس چشمی را قطع می کند و مشغول تماشای اطراف می شود و به نوعی سعی دارد خود را از تیرس نگاه تان دور کند به این معنی است که تمام حواسش پیش شماست. زل زدن و نگاه زیر چشمی نیز از نشانه های علاقه مندی است.

در صورتی که طرف شما یک پسر خجالتی است به وضوح در نگاه کردن به شما جسارت چندانی ندارد. بهتر است کمی صبور باشید. همچنین اگر زمانی که کار قابل توجهی می کند و یا چیز خنده داری می گوید و به سمت شما نگاه می کند به این معنی است که سعی دارد توجه شما را به خود جلب کند و حس خوبی نسبت به خود در شما ایجاد کند.به علاوه شاید اگر چهره ی عادی وی را به خاطر سپرده باشید دیدن مردمک گشاده شده چشم هایش بتواند نظرتان را جلب کرده و شما را متوجه خودش کند. این نشانه نیز می تواند از علائم علاقه مندی است.از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است

به حرف هایش گوش دهید : به او گوش بدهید و حالت ها و حرف هایش را زیر نظر بگیرید. اگر به شما علاقه مند باشد مدام عصبی است و به دنبال فرصتی می گردد تا به شما نزدیک شده و موقعیتی برای صحبت کردن با شما داتشه باشد. زمانی که حرف می زند به او توجه کنید. زیاد مهم نیست که چه می گوید بیشتر مهم است که چه برخوردی با شما دارد. به چشم هایش توجه کنید و به صدایش که ممکن است به عمد تاثیر گذارتر و دلپذیرتر شده باشد. اگرمدام عضلات بازویش را لمس می کند و یا شانه ها و دست هایش به سمت شما تمایل دارد به این معنی است که به شما علاقه مند است.

از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است

۱- تلاش برای از بین بردن فاصله هاهمه انسان ها یک دیوار نامرئی ویژه ای اطراف خود کشیده اند که نقش محافظ را برایشان ایفا می کند. وقتی کسی به شما علاقه مند شده باشد، همه تلاش خود را به کار می گیرد تا این دیوار را در هم شکسته و خودش را به شما نزدیک نماید.

این کار می تواند با کارهای ساده ای همانند قرار دادن دست روی دست شما، نشستن در کنارتان یا نزدیک کردن صندلی به صندلی تان نمود پیدا کند. اگر شما هم ا زحرکات وی استقبال کنید، خیلی سریع یک رابطه عاطفی بین دو نفر شکل خواهد گرفت.

۲- پلک زدن های پی در پیوقتی هنگام صحبت با فرد موردنظر متوجه شدید که با سرعت زیاد پلک می زند، باید بدانید که وی واقعا از شما خوشش آمده. دلیل این کنش این است که نگاه های طولانی که با هیجان همراه هستند موجب خشک شدن چشم و در نتیجه پلک زدن های زیاد می شود.

همچنین ممکن است این افراد خیلی بی قرار به نظر برسند و یک لحظه در جای خود آرام نگیرند. قرمز شدن صورت و کج شدن به سمت شما هنگامی که در حال صحبت هستید از نشانه های افرادی است که به شما علاقه دارند. آنها عموما برای انجام این فعالیت های خود عذرخواهی هم می کنند.

۳- زیاد حرف زدن و اذیت کردن شمامردها وقتی به زنی علاقه مند می شوند سعی می کنند تا هر چه بیشتر در مورد خود و کارهایشان با وی حرف بزنند. به این خاطر که مردها شرایط جلب توجه کردن و تحت تاثیر قرار دادن زنان را دارند و سعی می کنند به هر طریقی که شده بهترین های خود را ارائه دهند. البته منظور این نیست که این افراد شنونده های بدی هستند، بلکه تنها هدفشان از زیاد حرف زدن این است که توجه زن موردعلاقه خود را جلب کنند.

هر دو جنس مرد و زن گاهی از اذیت کردن طرف مقابل خود به عنوان سلاحی برای دلبری استفاده می کنند. پسرها و دخترها از همان سنین ابتدایی با دنبال هم کردن، کشیدن موی یکدیگر و جیغ و دعوا با یکدیگر ارتباط برقرار می کرده اند. این مساله همچنان در بزرگسالی آنها هم ادامه دارد. به این صورت که یا همدیگر را سوژه کرده و مورد تمسخر قرار می دهند یا دلیلی برای آزار هم پیدا می کنند.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

این یکی از بارزترین نشانه های علاقه بین مرد و زن به شمار می رود.

۴- توجه کردن به کوچک ترین تغییرات ظاهریوقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد

۱- همراهی و هم گامی شما توسط زن هادر گام نخست به این نکته توجه کنید که همگامی زن با شما یکی از نشانه هایی است که می تواند علاقه زن به شما را تایید کند. بطور مثال کاملا اتفاقی مکانی که شما حضور دارید او هم حضور خواهد داشت ، شاید این حضور کاملا اتفاقی به نظر آید اما معمولا زن ها بلدند که چگونه در انزار حاضر شوند که این اتفاق کاملا ناگهانی نشان داده شود. پس اگر این حضور و همگامی در پیش روی شما توسط یک زن اتفاق افتاد این نکته را برای شما روشن خواهد کرد که زن شما را دوست دارد.

۲- شوخی کردن با مردیکی دیگر از موضوعاتی که از نشانه های دوست داشتن زن به مرد است ، شوخی کردن با وی است ، شوخی کردن زن با مرد می تواند از نشانه های دوست داشتن شماست. پس اگر زنی با شما شوخی می کند مطمئنا دوست دارد که ارتباطش با شما بهتر شود. از این رو یکی دیگر از نشانه های دوست داشتن مرد توسط زن شوخی با وی است.

۳- زمان گذاشتن برای شماهر زمان شما از وی می خواهید که صحبت کند ، برای شما وقت می گذارد ، و از طفره رفتن پرهیز می کند ، مطمئنا هیچگاه سرش برای شما شاوغ نخواهد بود و هر زمان شما نسبت به صحبت کردن با وی اقدام می کنید با رویی گشاده برای شما وقت می گذارد. این نکته زمانی هم قابل درک است که او سریعا به پیام های شما چه ایمیلی ، چه اس ام اس و پیام های شبکه های اجتماعی پاسخ می دهد. پاسخگویی سریع به این موضوع می تواند یکی دیگر از موضوعاتی باشد که می تواند علاقه زن به مرد را تشخیص داد.

۴- کنجکاوی نسبت به شخصیت و علایق شمازنی که مردی را دوست دارد در مورد وی بسیار کنجکاو است ، به دنبال دانستن اطلاعات بیشتری در مورد علایق و شخصیت مورد انتظار مرد است تا خود را بیشتر به شخصیت مورد انتظار مرد برساند. این موضوع تا جایی پیش می رود که زن تمامی علایق مرد را در مورد غذا ، ورزش ، رنگ و … کامل کشف می کند و در مورد آنها سعی میکند در پوشش خود و رفتارش استفاده کند.

۵- برنامه ریزی برای آیندهزن ها وقتی از مردی خوششان می آید سعی میکنند با وی در مورد آینده صحبت کنند ، بطور مثال برای گردش و تفریح دوست دارند به کجا بروند ، دوست دارند چه چیزهایی بخرند و … ، در حقیقت زن ها با این برنامه ریزی می خواهند بگویند که دوست دارند با شما به گردش بروند و به تفریح بپردازند. به نوعی زن ها با این نوع برخورد ها می خواهند به شما بفهمانند که شما را دوست دارند.

۶- ارائه کردن ایده های رمانتیک برای گذران وقتیکی دیگر از موضوعاتی که می تواند این موضوع را اثبات کند که زنی شما را دوست دارد ، این است که او در صحبت هایش با شما همیشه ایده هایی رمانتیک برای آینده می دهند و سعی می کند با ارائه ایده های رمانتیک نسبت به آینده خیال پردازی کند. این خیال پردازی های رمانتیک نشان از علاقه زن به مرد دارد که می خواهد آینده اش را با مرد مورد علاقه اش به تصویر بکشد.

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

۱- اگر پسر خواستگار واقعی شما باشد باید شرایط سنی، شغلی و … مناسبی داشته باشد.

مثلاً پسری که ۱۸ سال دارد عموما آمادگی ازدواج را ندارد. یا پسری که کار و هیچ برنامه ریزی شغلی برای خود ندارد هم همین طور.

بنابراین مهم ترین ویژگی کسی که به شما پیشنهاد ازدواج می دهد، داشتن شرایط مساعد برای تشکیل خانواده است.

۲- وقتی با کسی وارد رابطه عاطفی می شوید، باید از ابتدا هدف این رابطه را مشخص کنید. پسری که نیت ازدواج دارد، با پیشنهاد ازدواج جلو می آید.

اما اگر رابطه با پیشنهاد ازدواج شروع نشد، شما باید بعد از مدتی کوتاه از او بپرسید که برای آینده اش چه برنامه ای دارد. فکر می کند آینده رابطه شما به کجا می رسد و اگر پاسخ چیزی جز ازدواج بود، بدانید که این رابطه سرانجامی ندارد.

شاید پسر پاسخی دوپهلو بدهد. مثلا بگوید دوست دارم با تو ازدواج کنم اما شرایطش را ندارم. در این صورت، باید بپرسید چه شرایطی نیاز دارد و برای محقق شدن این شرایط چه کارهایی کرده یا می کند؟

اگر برنامه روشنی نداشت باز هم باید بدانید که این رابطه سرانجامی ندارد. قبل از آن که وابسته همدیگر شوید، به او بگویید که تا زمان فراهم شدن شرایط، بهتر است از همدیگر جدا شوید.

در این صورت اگر پسر واقعا خواهان ازدواج با شما باشد، تلاشش را برای حفظ شما می کند

۳- شما را به خانواده اش معرفی می کند، درباره شما به آنها اطلاع می دهد و می گوید که در حال شناخت شما برای ازدواج است. اگر دو سه ماه از رابطه تان گذشت اما او درباره شما به خانواده اش چیزی نگفت، بدانید که قصد ازدواج با شما را ندارد.

وقتی شما در رابطه عاطفی باشید به خواستگاران خود جواب رد می دهید. چرا که زندگی مشترک عاشقانه با طرف مقابل را با زندگی معمولی با خواستگارتان مقایسه می کنید.

اما ممکن است واقعیت چیز دیگری باشد. مردی که به خواستگاری شما آمده اعلام مسئولیت پذیری کرده و حداقل چیزی که بیشتر از فرد مورد علاقه شما دارد، این است که تصمیم جدی به ساختن یک زندگی جدید دارد.

شاید پسری که با او هستید فقط به فکر خوشگذرانی است و بعد از مدتی شما را رها خواهد کرد. بیشتر مراقب باشید. ممکن است فرصت هایی که از دست می دهید، تکرار نشدنی باشند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

نشانه علاقه مردان به زنان

راه های تسخیر قلب پسران

چگونه یه پسر را عاشق خود کنیم

راه های جذب پسر مورد علاقه

راه جذب دختر مورد علاقه

عشق در زبان بدن

دعا برای تسخیر قلب دیگران

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما آشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

چگونه متوجه علاقه دختری به خود شویم ؟ چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده؟. از کجا بفهمیم پسری از ما خوشش اومده؟ از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است ؟ چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد ؟ از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

novinatlas 1707 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

دیجی رو – دنیای تکنولوژی | آخرین اخبار تکنولوژی

پردانلودترین برنامه های سال 2021 معرفی شدند؛ تلگرام و تیک تاک در صدر

کشف یک گونه جدید و بسیار کوچک از آفتاب پرست ها

گلکسی ام 12 معرفی شد؛ باتری 6000 میلی آمپر و دوربین چهارگانه

گلکسی اف 62 با باتری عظیم 7000 میلی آمپر و قیمت مقرون به صرفه در راه است

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

آموزش حذف اکانت تلگرام در اندروید، آی او اس و ویندوز

آموزش فعال کردن ثانیه شمار در ساعت ویندوز 10

معرفی چند ابزار رایگان برای تست سرعت و ظرفیت کارت های حافظه

آموزش حذف اکانت واتساپ در اندروید و آی او اس

بررسی کوتاه گلکسی اس 21 پلاس؛ پرچمدار بینابینی سامسونگ!

بررسی کوتاه ردمی نوت 9 تی؛ یک گوشی اقتصادی و جذاب دیگر از ردمی

بررسی کوتاه گلکسی ای 42 فایو جی؛ تجربه فایو جی با حداقل هزینه

بررسی کوتاه پوکو ام 3؛ محصولی میان‌رده با کیفیت بالا و قیمت پایین


معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای؟ کدام یک برای شما بهتر است؟


معرفی بهترین گوشی های گیمینگ بازار

معرفی قویترین لپ تاپ های بازار در سال 2020

با عجیب‌ترین سنت‌های سال نو در کشورهای مختلف آشنا شوید

دنیای فناوری در سال 2021 چه دستاوردهایی خواهد داشت؟

آیا شهر گمشده آتلانتیس واقعاً وجود داشته است؟


آیا خرس‌ها واقعاً عاشق عسل هستند؟

رابطه‌ی عاشقانه و ازدواج با وجود مشخصه‌هایی نظیر صداقت و بیان احساسات به ویژه در ابتدای شکل‌گیری رابطه، بسیار برای طرفین ساده‌تر و آسان‌تر خواهد بود. اما اگر بخواهیم نسبت به این موضوع واقع‌بین باشیم، این تئوری هرگز در روابط عاطفی اتفاق نمی‌افتد. مگر این‌که افراد دارای توانایی‌های ماورائی نظیر خواندن ذهن یکدیگر باشند! اما نگران نباشید، طبق گفته‌ی کارشناسان، در روابط عاطفی نشانه‌های قطعی‌ای وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که برای معشوقتان مهم هستید یا خیر. برای آشنایی با این نشانه‌ها ما را در ادامه‌ی این مقاله همراهی کنید.

کارشناس روابط و ازدواج، Vikki Ziegler می‌گوید: بعد از این‌که با شخص مورد نظر خود کمی وقت بگذرانید، هنگامی که به یکدیگر نگاه کرده و یا باهم به صحبت می‌پردازید یک حس خاص و یا جرقه‌ای به وجود می‌آید. این جرقه‌ها ممکن است برای برخی به شکل اشاره به یک ویژگی خاص مثل ابراز علاقه‌مندی به صحبت و نوع دیدگاهتان و یا برای برخی دیگر به شکل تعاریف از ظاهر شما باشد. اما باید بدانید که نشانه‌هایی وجود دارند که بیانگر نکات خاص فقط در مورد شخص شما هستند. هر کسی دارای نقاط مثبت خاص و متفاوت از دیگران است که در واقع وجه تمایز فردی را به وجود می‌آورد. زمانی‌که شخصی متوجه‌ی این نکات شود، به احتمال زیاد به شما علاقه‌مند شده است.

بیشتر بخوانید: 6 نشانه دردناک که شما در یک رابطه و عشق یک طرفه گرفتار شده‌اید!

در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که چطور نشانه‌های خاص بودن برای فرد مورد نظرتان را در اولین قرار عاشقانه‌ی خود متوجه شوید! این نشانه‌ها همگی قابل اطمینان و طبق گفته‌ و نظریه‌های تایید شده‌ی کارشناسان و متخصصان این زمینه بوده است.

نویسنده و کارشناس روابط عاطفی یعنی Cindee Bartholomew می‌گوید: وقتی که با یک‌دیگر احوال پرسی کردید، این افراد با شور و علاقه مستقیما به چشم‌های شما نگاه می‌کنند، این ویژگی باعث می‌شود که قلبتان نیز از این موضوع کاملا آگاه شود. همچنین این اشخاص حتی زمانی ‌که حواستان جای دیگر است به شما خیره می‌شوند و وقتی که دوباره به آن‌ها نگاه می‌کنید به شما لبخند می‌زنند. پس به خاطر بسپارید که اگر شما متوجه شدید که شخص مورد نظر به طور مدوام به شما زل می‌زند نشانه‌ی خوبی برای علاقه‌مندی وی به خود را پیدا کرده‌اید.

Coree Schmitz متخصص زوج‌یابی می‌گوید: اگر شخصی حرف‌های شما و حتی مواردی که در گذشته به وی گفته‌ای را به خاطر دارد و در حین مکالمه به آن‌ها اشاره می‌کند، نشانه‌ی علاقه‌ی زیاد است.

Alyssa Bunn متخصص زوج یابی می‌گوید، در این حالت شخص مقابل در واقع حرکات بدنی شما، نحوه‌ی صحبت کردن و حالت شما را عینا کپی و تکرار می‌کند. اگر شخص مورد نظر، به شما علاقه داشته باشد شما به راحتی این انرژی را از وی دریافت خواهید کرد. پس حتما به خاطر بسپارید که در قرارهایتان به این نشانه توجه داشته باشید.

اگر شما برای شخصی اهمیت داشته و برای آن‌ها خاص باشید، آن‌ها در مورد شما کنجکاو خواهند شد. آن‌ها رفتار شما را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند تا بیشتر راجع‌ به شما بفهمند و با رفتارهای شما بیشتر آشنا شوند. این افراد تمایل دارند تا بیشتر درباره‌ی شما بدانند اما ممکن است که هنوز برای سئوال پرسیدن به طور مستقیم کمی مضطرب باشند. به خاطر داشته باشید که این افراد گاها کمی خجالتی، ساکت و کم حرف به نظر می‌آیند اما همیشه به شما گوش فرا می‌دهند و به تمام جزئیات توجه می‌کنند.

همه‌ی ما دوست داریم  به ویژه در رواط عاطفی، توسط طرف مقابل درک شویم. اگر کسی واقعا به شما علاقه داشته باشد تمام سعی خود را می‌کند تا شباهت خود به شما را یادآوری کند. برای مثال اگر شما در مورد دخترخاله‌ی خود که به زودی صاحب فرزند می‌شود صحبت کنید، ممکن است وی نیز از اولین باری که کودک تازه متولد شده‌ای را در آغوش گرفته است صحبت کند و یا اگر در مورد نوع غذای مورد علاقه‌‌ی خودتان صحبت به میان آورید ممکن است از رستورانی که این غذا را به نحو احسن طبخ می‌کند، به شما بگوید. صحبت شما در مورد هر موضوعی که باشد این افراد سعی می‌کنند که نقطه‌ی تشابه‌ای با شما پیدا کرده و این موضوع را به شا نیز یادآوری کنند تا ارتباط بین شما ادامه‌دار شود.

Kimberly Hershenso، مشاوره ازدواج عقیده دارد: خندیدن و خوشحالی در رابطه به عنوان یک نقطه‌ی قوت شناخته شده است اما برای هر فردی موضوعات جالب و خنده دار متفاوت است. اگر شما به نظر کسی بامزه و شوخ طبع هستید، احتمالا برایشان خاص نیز می‌باشید.

یکی از نشانه‌های خوب برای این‌که بفهمید برای شخصی خاص هستید یا نه، این است که به میزان توجه‌ای که آن فرد به شما دارد توجه داشته باشید. Hershenson می‌گوید: در این مواقع افراد تمایل ندارند با فرد دیگری صحبت کنند. اگر تمام مدت اطراف شما بچرخند و با افراد دیگری مکالمه آغاز نکنند، این یک نشانه دال بر اهمیت شما برای آن‌هاست.

مسلما شخصی که به شما علاقه دارد، دوست دارد تا مدت زمان بیشتری را در کنار شما بگذراند. پس اگر فردی از شما می‌خواهد تا بعد از شام برایتان چای بگیرد، تا خانه شما را برساند و یا حتی کمی با شما قدم بزند، یک نشانه‌ی بسیار خوب از این‌ بوده که به شما علاقه‌مند شده است.

Sophy Singer یکی از متخصصان زوج یابی می‌گوید: اگر شما برای فردی خاص باشید، قبل از این‌که قرارتان به پایان برسد سعی می‌کنند که نظر شما را برای قرارهای آینده بدانند. البته ممکن است خیلی واضح این موضوع را بیان نکنند اما ممکن است خیلی کوچک به برنامه‌های جالب دو نفره در آینده با شما اشاره داشته باشند.

در نهایت به یاد داشته باشید که اگر کسی برای اولین بار با شما ملاقات داشته است، تشخیص این‌که واقعا به شما علاقه دارد، واقعا سخت خواهد بود. متخصصان می‌گویند این نشانه‌ها تا حدی می‌تواند به شما در این زمینه کمک کنند. اما در حالت کلی، اگر شما در حالی‌که احساس خاص و ویژه‌ای دارید، قرار را به اتمام می‌رسانید، احتمالا برای شخص مقابل نیز به همین صورت بوده است.

توسعه دهنده و طراح وب و نویسنده در زمینه‌ی فناوری، سبک زندگی و هرچیزی که بهش علاقه داشته باشم.

?

?

دقیقا

نصف این خصوصیات رو داره ولی ن میگه ن مباد سمتم

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

سخته واقن??

نصفه اینارو داره ولی نمیگه

سلام‌من‌پسرداییم‌رودوست‌دارم‌ازبچگی‌نمیدونم‌دوستم.داره‌یانه‌ازوقتی‌به‌سن‌تکلیف‌رسیدم‌دیگه‌باهاش‌حرف‌نزدم‌دخترسنگین‌وسرسختی‌هم‌هستم

منم همینجوری هستم ولی از بچه که بودیم می گفت دوسم داره ولی من باهاش سرد رفتار می کردم ولی دوسش داشتم الان نمیدونم هنوز دوسم داره یا نه?

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام، ایمیل و مشخصات من را برای ثبت دیدگاه مجدد در مروگر ذخیره کن

آخرین‌ اخبار

پردانلودترین برنامه های سال 2021 معرفی شدند؛ تلگرام و تیک تاک در صدر

کشف یک گونه جدید و بسیار کوچک از آفتاب پرست ها

گلکسی ام 12 معرفی شد؛ باتری 6000 میلی آمپر و دوربین چهارگانه

گلکسی اف 62 با باتری عظیم 7000 میلی آمپر و قیمت مقرون به صرفه در راه…

مشخصات اصلی گلکسی ایکس کاور 5 (Galaxy XCover 5) لو رفت

نوکیا 1.4 معرفی و عرضه شد؛ محصولی ارزان بر پایه اندروید گو

دیجی فکت

حقایقی جالب و شنیدنی در مورد کار کردن در گوگل


چند نکته جالب و خواندنی در مورد پیتزا

48 نکته‌ خواندنی درباره نابغه موسیقی، بتهوون


43 حقیقت خواندنی در مورد سلامت روان

دیجی 10

با 10 مورد از بزرگترین حیوانات جهان آشنا شوید

جذاب‌ترین و برترین فیلم های تاریخ با پایانی مبهم

با بزرگ‌ترین امپراطوری‌های تاریخ آشنا شوید

با 10 مورد از حیرت انگیزترین دستاوردهای هوش مصنوعی آشنا شوید

پردانلودترین برنامه های سال 2021 معرفی شدند؛ تلگرام و تیک تاک در صدر

کشف یک گونه جدید و بسیار کوچک از آفتاب پرست ها

گلکسی ام 12 معرفی شد؛ باتری 6000 میلی آمپر و دوربین چهارگانه

گلکسی اف 62 با باتری عظیم 7000 میلی آمپر و قیمت مقرون به صرفه در راه است

آموزش حذف اکانت تلگرام در اندروید، آی او اس و ویندوز

آموزش فعال کردن ثانیه شمار در ساعت ویندوز 10

معرفی چند ابزار رایگان برای تست سرعت و ظرفیت کارت های حافظه

آموزش حذف اکانت واتساپ در اندروید و آی او اس

بررسی کوتاه گلکسی اس 21 پلاس؛ پرچمدار بینابینی سامسونگ!

بررسی کوتاه ردمی نوت 9 تی؛ یک گوشی اقتصادی و جذاب دیگر از ردمی

بررسی کوتاه گلکسی ای 42 فایو جی؛ تجربه فایو جی با حداقل هزینه

بررسی کوتاه پوکو ام 3؛ محصولی میان‌رده با کیفیت بالا و قیمت پایین


معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای؟ کدام یک برای شما بهتر است؟


معرفی بهترین گوشی های گیمینگ بازار

معرفی قویترین لپ تاپ های بازار در سال 2020

با عجیب‌ترین سنت‌های سال نو در کشورهای مختلف آشنا شوید

دنیای فناوری در سال 2021 چه دستاوردهایی خواهد داشت؟

آیا شهر گمشده آتلانتیس واقعاً وجود داشته است؟


آیا خرس‌ها واقعاً عاشق عسل هستند؟

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟ این سوالی است که برای همه ما حداقل یک بار در  زندگی مطرح میشود به این صورت که افرادی از جمله اقوام ، دوستان ، هم کلاسی ها وهمکران به ما توجه ویژه ای نشان میدهند و می میخواهیم بدانیم این شخص به ما علاقمند است و دنبال نشان دادن دوست داشتن و عشق خود است یا نه این تنها روش معمول و همیشگی او در برخورد با اطرافیان است و شامل همه آدم ها میشود

یا حتی گاهی دوست داریم نظر یک خانم یا آقا را در مورد خودمان بدانیم چون خودمان به او علاقمند شده ایم . برای تشخیص همه این ها وقتی خودمان جرات سوال پرسیدن به صورت مستقیم را نداریم تنها راه توجه به نشانه هایی در در رفتار و صحبت کردن اوست . زبان بدن زبانی جهانی است که خیلی چیز ها را بدون این که بخواهیم لو میدهد.

 این نوشته به شما کمک میکند جواب این ۷ سوال و سوالاتی شبیه این را بفهمید :

دانستن این موضوع که فردی به شما علاقه دارد یا خیر کار سخت و مشکلی است. اگر می ترسید که از آن شخص بپرسید، در اینجا راه هایی وجود دارد که شما از روی یک سری از نشانه ها می توانید متوجه این موضوع شوید.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

۹۳ درصد از ارتباطات، ارتباطات غیرکلامی هستند. این موضوع به تن صدا، حالت چهره و بدن و در نهایت کلمات خلاصه می شود. مردان و وزنان هرکدام یک سری حالت های بدنی را از خودشان نشان می دهند، با این حال اگر شخصی را دوست داشته باشند، به صورت ناخوداگاه یک سری نشانه و سیگنال های خاص از خود بروز می دهند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد 

زنان قادرند که بالای ۵۰ سیگنال را از طریق زبان بدن خود نشان دهند.

با اینکه نمی توان تمامی این سیگنال ها را تشخیص داد و درک کرد با این حال چند ویژگی و خصوصیت وجود دارد که می توانید آن ها را درک کنید. بارزترین شاخص هایی که شما در یک قرار ملاقات یا مکالمه می توانید به آن ها پی ببرید عبارتند از:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و ما را دوست دارد 

مردان از نظر زبان بدن برد و محدوده ی کمتری دارند.

یکی از نشانه ها این است که شانه هایش را عقب می برد و سینه اش را جلو می دهد.  نشانه ی دیگر این است که آن شخص انگشت هایش را  درست مثل یک کاوبوی (گاو چران) داخل حلقه ی کمربندش می کند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا خیر

تماس چشمی یک نشانه زبان بدن جهانی است

که می تواند ارتباط گسترده ای را برقرار کند. مرد و زن هر کدام زمانی که از فردی خوششان می آید با او تماس چشمی برقرار می کنند. برای مدت زمان طولانی به او خیره نشوید یا ممکن است جنبه عرفانی این کار را خراب کنید. بهترین راه بروز دادن این است که زمانی که او به شما نگاه می کند برای چند لحظه به او خیره شوید و ناگهان نگاهتان را از او بردارید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا فقط میخواهد با ما صحبت کند

این موضوع الگوی رایجی است که اتفاق می افتد.

افراد اغلب فکر می کنند که تنها دوست یکدیگر هستند،  در حالی که یکی از آن ها احساسات شدیدتری نسبت به دیگری دارد.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و عاشق ما شده یا نه 

در اینجا یک سری نشانه آمده که نشان دهنده ی این است که طرف مقابلتان عاشق شما شده است:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد برای ازدواج 

این موضوع ممکن است برای هر نوعی از کششی به وجود آید اما در دوستی ها بیشتر است. ممکن است مرتباً عکس العمل شما را در مقابل چیزهای مختلف بسنجد. برای مثال، در زمان تعریف جک به شما نگاه می کند که آیا می خندید یا خیر.

چگونه متوجه علاقه یک دختر یا پسر نسبت به خودمان شویم

اگر احساس کردید که او را دوست دارید، این موضوع عالیه و باید به آن ها بگویید. از سوی دیگر، اگر فقط می خواهید با او دوست باشید، باید کاملا مواظب باشید.

چگونه بفهمیم یک پسر به ما علاقمند است یا نه

چگونه بفهمیم یک پسر از ما خوشش آمده یا نه 

این افراد به صورت عمدی خجالتی نیستند.

آن ها اعتماد به نفس کافی ندارند. نباید به خاطر این موضوع آن ها را رد کنید یا نادیده بگیرید. افراد خجالتی ممکن است با نشانه های زیر علاقه ی خودشان به شما را نشان دهند:

چگونه متوجه شویم کسی از ما خوشش آمده یا نه 

فردی که شما را دوست دارد ممکن است کارهایی انجام دهد که نظر شما را به آن کار جلب کند. اگر زمانی که نزدیک آن ها هستید باز هم با صدای بلند با شما صحبت می کنند، یا زمانی که کنار آن ها هستید و با صدای بلند می خندند.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد با استفاده از زبان بدن

بعضی از افراد علاقه شان را به شما نشان نمی دهند به این دلیل که آن ها از رد شدن و شکست می ترسند.

چگونه بفهمیم کسی از ما خوشش آمده

حتی اگر این اشخاص نخواهند که برایتان شفاف باشند، با این حال یک سری کارها انجام می دهند که نشان دهنده ی دوست داشتنشان است. به نشانه های زیر توجه کنید:

چگونه بفهمیم کسی ما را دوست دارد یا نه

بعضی از افراد بازی «انجام آن کاری که شما دوست دارید» را مطرح نمی کنند و مستقیم مشت می زنند. بعضی از افراد به هیچ وجه خجالت نمی کشند. این فرد ممکن است بازیکنی باشد که فقط در گفتن آن چیزی خوب است که شما دوست دارید بشنوید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟

چه بخواهید که آن ها شما را دوست داشته باشند یا نه، باید با احترام این موضوع را کنترل کنید. هیچ کس یک آدم احمق و نادان را دوست ندارد. در اینجا نشانه هایی است که نشان دهنده ی دوست داشتن و علاقه ی شماست:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه 

اگر کسی را دوست دارید هیچ وقت منتظر نمانید.

منتظر ماندن برای دیگری که از شما درخواست دوستی کند زیاده روی است. از فرصتی که برای زندگی کردن دارید استفاده کنید. آن ها را برای نماشای فیلم یا نوشیدن قهوه دعوت کنید.

منبع : wikihow

مطالب مرتبط :

در انتخاب همسر و برخورد با خواستگار وسواس و سخت گیرم + راه حل

دختر خانوم ها از چه مرد هایی و پسرایی خوششون میاد + علت

دلیل نگاه کردن مردان به زنان | چرا آقایان به خانم ها نگاه میکنند ؟

چکار کنم پیش خانواده شوهرم عزیز شوم ؟ + راه های محبوبیت نزد اقوام همسر

استخاره برای ازدواج | استخاره قبل از ازدواج درست است یا غلط ؟

صحبت کردن با دختر | آموزش چگونه صحبت کردن با دختران را یاد بگیرید

 

با سلام من مدتی از کسی خوشم اومده اونم فهمیده ولی ی مشکل دارم ایشون وقتی تنهاییم نگاه میکند و میخواهد باید جلو شماره بدهد ولی وقتی بقیه هستن انگار منو نمیشناسد لطفا راهنمایی کنید میخوام بدونم منو میخواهد یا نه ایشون راننده سرویس من هستن

سلام با یک مشاور خبره مشورت کنید.

سلام من یه وقتی دختری رو دوست داشت بهش نگاه میکردم اونم نگام میکرد بدش نمیومد باهام آشنا شه دیروز شمارمو دم درشون انداخت اونم اونو برداشت امروز دیدمش توی فروشگاه مو نگاه کرد بهش چشمک زدم بعد از اینکه رفت نمیدونم دوباره برگشت تو راه بودم باهاش روبرو شدم منو که دید راهشو کج کرد نمیدونم به نظرتون زیاده روی کردم یا اون منو دوست نداره لطفا راهنمایی کنید.

یکم بیشتر از زیاده روی

سلام خسته نباشید چند وقته پیش تو ماشین بودم که یه دخترو از یک ماشین دیگه دیدم بعد از چند که از جلوش رد شدم زل زد تو چشام منم نگاهش کردم بعد کلمو انداختم پایین همانطور که خودتون گفتید اشتباه کردم یعنی باید لبخندی چیزی میزدم یا نه؟

بهرحال کسی از راه تلپاتی متوجه علاقه شما نمیشه : )

خوب باید چیکار میکردم دقیقا میشه یه توضیح بدین چون از این موقعیت ها برام پیش میاد نمیدونم باید چیکار کنم؟

۱- با یه نگاه عاشق نشید ! ۲- اگر واقعا عاشق شدید مودبانه به طرفتون احساستون رو بگید . نظرم غیر تخصصیه البته ما کارشناس نیستیم !

من از یکی از فامیلای پسرمون خوشم اومده راستشو بخواین از خودم ۲سال کوچیکه اما من خیلی دوسش دارم وقتی فرصتی هست که بیاد و کنار من بشینه خجالت میکشه و میره اون ور تر میشینه وقتی من نگاش میکنم اونم به من نگاه می‌کنه اما خیلی خجالتیه حتی جواب سلام هرکسیو هم به زور میده اما خیلی میخواد تو لحظه هام منو یاری کنه لطفاً کمک کنین

دوست عزیز ما مشاور نیستیم … با یک بزرگتر یا یک مشاور صحبت کنید.

سلام من از یکی از پسرای فامیلمون خیلی خوشم اومده خیلی همو نمیبینیم چی بشه سالی چار پنج بار مثلا ولی خب وقتی میبینمش موقع سلام و خدافظی زل میزنه به چشام با خنده نمیدونم اونم دوسم داره یا نه حالا من ایدی اینستاشو پیدا کردم پیجش پرایوته به نظرتون فالوش کنم و ریکوئست بدم یا نه ؟! اگر نظرتون نه پس چ کار کنم بنظرتون

من۱۸سالمه و تو یه شرکتی کار میکنم که محصولات تعاونی دارند یه پسر که حدود ۲۵سنشه واسمون مواد لازمو میاره من تازه سرکار میرم اون پسر تو چشام نگاه میکنه زیاد جوک میگه و کاری میکنه که ادم بخنده و از خاطرات سربازیش و…غیره میگه وقتی از کنارش رد میشم اگه پشتش به منه سعی میکنه جوری وایسه که منو ببینه و..وخیلی مغرورانه رفتارمیکنه منم فک کنم کم کم ازش خوشم میاد… البته زیاد بهش محل نمیدم ولی جوک هاش(گیر دادناش به بقیه که خانومای پیرین خنده داره) میخندم ولی زود خودمو جمع میکنم حالا موندم دوسم داره یا نداره ؟! فک کنم از من خوشش بیاد و داره با رفتارش کم کم مخ منو میزنه نمیدونم چیکا

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ببینید من جواب هایی که شما آقا سعید به کاربران دادید رو خوندم و تقریبا سعی کردید اونا رو راهنمایی کنید پس اگه میشه منم راهنمایی کنید البته اگه میتونید ببینید من یه دختر مذهبی هستم که از یه آقا پسری تو فامیلامون خوشم اومده و تقریبا شرایطمون بهم میخوره البته اینم بگم که ما اصلا اصلا باهم ارتباطی نداریم اما منظورم از شرایط موقعیت خانوادگی و چون فامیلیم برخی خصوصیاتمون من متوجه شدم که این آقا پسرم از من خوشش میاد چون شنید که مامانش به چند نفر گفته من این دختر رو میخوام برا پسرم بگیرم و پسرمم جوابش مثبته اما تو این ماجرا فقط یه مشکل هست اونم اینه که این آقا پسر اصلا برای به دست آوردن من کاری انجام نمیده و اصلا نشون نمیده منو دوس داره یعنی اگه از زبون مامانش نمیشنیدم متوجه نمیشدم ولی تنها کاری که این آقاپسر کرده اینه که بعضی اوقات نگام میکنه و میره یه جای دور که هیچکس متوجه نشه (از نظر خودش البته:)) و یه دل سیر نگام میکنه منم متوجه میشم اما خودمو میزنم به اون راه ولی همیشه دنبال یه خلوته که کسی متوجه نشه و نگام کنه و اینکه خیلی مغروره و یه حسایی بهم میگه بخاطر همین برای به دست آوردنم جز نگاه کردن کار دیگه ای انجام نمیده ولی خب اینم خوب نیس به نظر شما منطقیه؟ سوالم اینه به نظر شما دلیل این کارا چیه؟ چرا به مامانش جواب مثبت داده اما تو رفتاراش زیاد نشون نمیده؟

ممنون که ما رو لایق مشورت میدونید ولی حقیقتا بهتره با یک مشاور صحبت کنید تا صحیح و منطقی راهنماییتون کنه . در مورد رفتار این آقا هم ممکنه دلایل مختلفی وجود داشته باشه ، مثلا این که هنوز مردد هستن ، یا دارن کیس های مختلفی را با هم بررسی میکنن یا خجالتی هستن یا چون خودشون موقعیت مناسبی ندارن نمیتونن محبتشون رو ابراز کنند.

سلام ممنون از سایت خوبتون.من دختری ۱۶ساله هستم که در یکی ازدبیرستان های دخترانه درس میخوانم .حدود دوسال است که به ناظم مدرسه ام که خانم هم هستند وابستگی شدیدی پیداکرده ام که این وضعیت بسیار برایم رنج اور است.وقتی اورا میبینم دچار اظطراب شده ووقت زیادی را به او فکر میکنم ودر درسهایم تمرکز کافی ندارم نمیدانم چه کنم حال خوبی ندارم از هرکس کمک خواسته ام حرف هایم را انگونه باور نکرده ومرا ازاین کار نهی میکنند ومیگویند سعی کن به او فکر نکنی.واقعا چگونه؟حالم اصلا خوب نیست در جاهای مختلف روش های زیادی برای کاهش وابستگی به معلمم خوانده ام اما باز هم فایده نداشته.اما خواهش میکنم شما کمکم کنید.

همانطور که به بقیه دوستان میگیم … حتما با یه متخصص مشورت کنید. اما در کل به نظرم در سن شما طبیعیه زمان همه چیز رو درست میکنه … خیالتون راحت : )

سلام من یه پسر خاله دارم که همش بهم نگاه میکنه ولی همینکه من بهش نگاه میکنم چشماشو میدزده بعد همش نظر منو می پرسه (مو هام خوب شده لباسم بهم میاد یا یه بار بهش گفتم سیبیل خیلی بهت میاد از اون موقع تا حالا سیبیلشو همون جوری میزنه )یه بار پاهاشو رو رو پاهام گذاشته بود مامانم عصبانیت اش رو رومن خالی کرد از اون به بعد دیگه به هم دست نمی زنه. پسرا بهم تیکه انداختن با اونا دعوا کرد همش از اینجور رفتارهای جور با جور من نمیدونم چطوری باهاش رفتار کنم دیگه دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید

سلام من با پسر خالم از بچگی با هم بودیم خالم هم من رو به عنوان عروسش می دونست. من هم ۱۴ سالمه و اون هم همسن منه. همین چند وقت پیش بهم گفت دوستم داره دستمو گرفتو کلی حرف درباره ی دوست داشتنش زد بعد چند روز بعدش با هم تو اتاق تنها بودیم حواسم بهش نبود گونمو یهو بوسید بعد چند دیقه منو بغل کرد گفت میشه توام بغلم کنی منم بغلش کردم. بعد هی بهم نزدیک می شد دستمو می گرفتو همین کارا. ولی چند روز بعدش تو جمع خانواده اصلا بهم توجه نکرد و هی با دخترای دیگه صحبت می کرد. منم ناراحت شدم و باهاش سرد شدم. حالا چیکار کنم بهش پا بدم یا سرد باهاش باشم ؟ به نظرتون واقعا عشقه یا هوس ؟

سلام لطفا اگه میشه کمکم کنین من کنکوری هستم و امسال کلاس کنکور میرم اساتید هم مدرک خاصی ندارن دانشجو پزشکی هستن کم سن و سال فقط سه چهار سال ازمون بزرگ ترن تقریبا همشون منو خیلی نگاه میکنن ولی دلیلشو نمیدونم خیلی برام سوال که نگاهشون دلیل خاصی داره که من نمیدونم اصلا سرکلاساشون نمیتونم تمرکز کنم فقط نگاهشون میکنم ولی یکیشون خیلی خیلی منو نگاه میکنه تقریبا هر چند ثانیه ی بار تا من حواسم نیس سریع بر میگرده نگاه میکنه بعد که من نگاش میکنم نگاشو بر میگردونه الان سه ماه میگذره هر جلسه همینجوری کسی میتونه بگه دلیل نگاه کردنش چیع؟

سلام خواهش میکنم جواب منو بدین من ۱۶ سالمه و حدود یک ساله که از پسر همسایمون خوشم میاد ولی اون یه وقتایی یه سری حرکاتا نشون میده که ادم تعجب میکنه برای مثال دیروز منو تو بازار دیده و با دوستش فرار کردن نمیدونم این یعنی از من بدش میاد یا خجالتیه؟اخه همش فرار میکنه خخخخخخ

سلام‌من دخترم و از یع دختر تو مدرسمون خوشم اومدع چجوری بفهمم ک دوستم دارع یا نع ؟

سلام دوسال پیش بایه پسربه مدت دوهفته دوست بودیم به خاطررفتارغیراخلاقیش هردوباهم خداحافظی کردیم دراین دوسال اون دائم به من نگاه میکردتاچنووقت پیش تمایل به حرف زدن داشت تاخودش پیام دادسوالاتی درباره دلم براش تنگ شده یادوستش دارم پرسید ؟من بایدچکارمیکردم ؟؟

سلام من حدود دوسال عاشق دختر دایی بابام شدم اما جرات گفتنشو ندارم و فقط هفته ای یه بار همو میبینیم واون یه بار باهم خیلی شوخی میکنیم و مشینیم کنار هم اما ازش میپرسم چه کسیو دوس داری طبیعی میکنه و جواب سر بالا میده میگه تو نمیشناسی نمیدونم عاشقمه یا نه و بهش بگم یانه؟

من کلاس زبان میرم ۱۶ سالمه معلم زبانمان رفتم جلسه اول بهم چشمک زد منم بهش چشم غره رفتم دو جلسه بعد هی هرچی می گفتم لجم میزاشت من یه جلسه باهاش حرف نزدم بعد کلاس خودش معذرت خواهی کرد اون ترم تموم شد امروز دوباره دیدمش بهم لبخند زد رفت چههه کنممم

من از یع دختر خوشم میاد دو دفعه هم بهش پیشنهاد دادم ولی قبول نکرده ولی همیشه با دوستاش سعی میکنه که از جلوی من رد بشن یا تیکه بندازن میشه کمک کنید

سلام پسری هست توو فامیل که مدام دنبال اذیت کردن منه ولی بعد که گیرم میندازه خودش یجوری با یه حرفی یا یه چیزی نجاتم میده از بی جوابی :/ و اینکه خیلی وقتا نگاشو حس میکنم ولی ب محض اینکه نگاش میکنم چشاشو سریع حرکت میده به سمت دیگ ، تماس فیزیکی ام چندباری خواسته برقرار کنه مثلا قرار دادن انگشتاش رو انگشتم مثلا اتفاقی و .. علاقه منده؟؟؟!

مرسی عالی بود

نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام.من ۱۴سالمه از دختر پسرعموی بابام که اونم ۱۴سالشه خوشم اومده و اونم رفتارای بالا رو داره.ولی میترسم بهش بگم که دوسش دارم. میترسم بهم بگه ازت خوشم نمیاد. من این علاقم رو به چندتا از دوستام وپسرعموم گفتم و اون گفت با یکی دوسته. اما نمیدونم راست میگه یا نه چون اون اصلا گوشی نداره. یکی دیگه از دوستام هم میگه یکی بهش گیر میده. اما میدونم دروغ میگن. حالا به نظرتونبهش بگم دوسش دارم یا نه؟

۱۴ سال !!!

سلام من عاشق یکی از پسرهای فامیل شدم که همسنیم من ۱۴ سالمه و اونم ۱۴ سالشه و نمیدونم منو دوست داره یانه ولی هروقت که همو میبینیم میخنده و دستش رو توی موهاش میکنه و سرشو اونوری میکنه و ما توی واتساپ باهم درارتباط هستیم من یه بار بهش گفتم دوستش دارم و اونم گفت منم همینطور ولی بعدش گفت که دروغ گفتم من هم برا اینکه ضایع نشم گفتم چالش بود . من میترسم اگه بهش بگم منو دوست نداشته باشه واینکه از طرفی مطمئنم مادرش از من تنفر داره من الان چیکار کنم لطقا راهنمایی کنید

سلام خاهشا کمکم کنید من ۱۵ سالمه و دقیقا از کلاس سوم ینی ۶.۷ سال پیش عاشق یکی پسرای فامیل شدم ولی خب اون خیلی مذهبی و سربه زیره البته ک تو جایی ک زندگی میکنیم اینحوری نیس ک بشه باهم خرف بزنیم خب همش نگام میکنه ولی تو جشاش هیچ حس عاشقانه ای نیس یا مثلا سال گذشته تو عروسی دیدمش وقتی صورتش اونور بود نگاش میکردم بعد اونم متوجه میشد نگام میکرد ینی دوسم داره؟

چرا ازش سوال نمیکنید ؟

من عاشق یه دختر شدم که از من چند ماه کوچک تر هست بعد با خانواده اش رفته بودیم بیرون بعد زیاد با من حرف نمی زد ولی زیاد نگام میکردم یه بار چش تو چش شدیم خندید این نشونه عشق است

آقا کمکم کنید تر خدا جوابم رو بدید من عاشق یه دختر هستم که یه چند ماه از من کوچیک تره بعد با خانوادش رفته بودیم بیرون باهام اصلا حرف نمی زد ولی زیاد نگام مکیرد من نگاش کردم چش تو چش شدیم خندید این نشانه عشقه یا نه

نه.. منم دخترم از این اتفاقا زیاد افتاده واسم ولی عشق نبوده

همینطوره ، هیچ قاعده قطعی تو روابط انسانی وجود نداره .

سلام من چند سال است ک با یکی از دوستانم هستم که خیلی صمیمی هستیم با پسر عمه اش هم بازی میکردم چند ماه از من بزرکتر است خیلی مومن و پاک هست و از اینکه به دختر ها نزدیکی نکرده مطمئن هستم بخاطر پاک بودنش بهش علاقه پیدا کرده بودم و به دوستم گفتم چند روز هست ک با دوستم و پسر عمه اش چت میکنم چند شب پیش اومد پیوی من و گفت یکی را دوست دارم اما نمیتونم بهش بگم من هم او را راهنمایی کردم و بعد پرسیدم اون را برای رل میخوای یا ازدواج گفت ازدواج خیلی دختر پاکدامنیه میترسم ولم کنه من هم گفتم نترس بهش بگو بعد چند دقیقه دیدم نوشت دوست دارم تا چند دقیقه تو شُک بودم ک دیدم کلی پیام داده گفت حالت خوبه منم گفتم اره جواب رو خواست بهش گفتم من هم همین حس رو دارم بعد هم شب بخیر گفتم اما بعد از آن دیگر در این باره حرفی نزد اما چت میکنیم آیا این از پاکی او هست یا دیگه دوسم نداره؟؟

جوابتون رو کجا مشاهده کنم ایمیل میدین؟

لطفا میشه جوابتون رو ب ایمیلم ارسال کنید؟

دوست عزیزم پیامتون رو خوندیم ولی همانطور که به سایرین هم عرض کردیم ما تخصصی در زمینه مشاوره نداریم و این صلاحیت رو که در مورد موضوعاتی که به زندگی شما مربوط است شما را راهنمایی کنیم نداریم .اگر این موضوع برای شما جدی ست حتما با یک بزرگتر با تجربه یا یک مشاور خبره صحبت کنید.

خیلی ممنون امروز هم گفت من خواستگارت هستم من اون رو خیلی دوست دارم به بزرگترهامم نمیتونم بگم تا فهمید ک خواستگار دارم پیام داد میترسم منم گفتم چرا گفت از دستت میدم منم بزار لیست خواستگارات لطفا کمکم کنید پسره مومن و پاکیه کلا خانوادتن پاک هستن و اهل دختر بازی نیستن بهم گفت ک اولین باره ک به دختر علاقه پیدا کردم لطفا اگه میشه شما راهنماییم کنید بنظرتون خواستگار هامو رد کنم؟

قبلا هم عرض کردم دوست عزیز ، ما مشاور یا متخصص نیستیم بهترین کار در این گونه مواقع مشورت با یک بزرگتر یا مشاور است . شاید به نظرتون بیاد شما به اندازه کافی عاقل هستید و نیاز به مشاوره ندارید . اما بهترین و عاقلانه ترین کار اینه که برید پیش مشاور .

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.



ممکن است در جمع دوستان متوجه شوید که فرد خاصی به خوبی به حرف هایتان گوش داده و به جوک هایتان می خندد، اما آیا این ها دلیل می شوند که تصور کنیم او حتما از ما خوشش می آید؟

بدون شک، چینن مواردی نمی توانند برای تشخیص علاقه خاص یک فرد نسبت به خود کافی باشند زیرا بسیاری از انسان ها برای اینکه معاشر و هم صحبت خوبی محسوب شوند، با مهربانی و توجه زیاد با دوستان معمولی خود رفتار می کنند.

بنابراین این سوال پیش می آید که از کجا می توانیم بفهمیم کسی علاقه خاص و خارج از معمول به ما دارد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش، دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

«جیمز پریس» که به «آموزگار قرار گذاشتن» نیز معروف است و همچنین الکساندر زیف، بنیانگذار اپلیکیشن Ciao Dating، اعلام داشته اند که ۵ نشانه کلی برای تشخیص علاقه عاطفی یک فرد به دیگری وجود دارد که شما می توانید با مشاهده تمامی آنها در طرف مقابل، متوجه عشقش به خود بشوید.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

همه انسان ها یک دیوار نامرئی ویژه ای اطراف خود کشیده اند که نقش محافظ را برایشان ایفا می کند. وقتی کسی به شما علاقه مند شده باشد، همه تلاش خود را به کار می گیرد تا این دیوار را در هم شکسته و خودش را به شما نزدیک نماید.

این کار می تواند با کارهای ساده ای همانند قرار دادن دست روی دست شما، نشستن در کنارتان یا نزدیک کردن صندلی به صندلی تان نمود پیدا کند. اگر شما هم ا زحرکات وی استقبال کنید، خیلی سریع یک رابطه عاطفی بین دو نفر شکل خواهد گرفت.

وقتی هنگام صحبت با فرد موردنظر متوجه شدید که با سرعت زیاد پلک می زند، باید بدانید که وی واقعا از شما خوشش آمده. دلیل این کنش این است که نگاه های طولانی که با هیجان همراه هستند موجب خشک شدن چشم و در نتیجه پلک زدن های زیاد می شود.

همچنین ممکن است این افراد خیلی بی قرار به نظر برسند و یک لحظه در جای خود آرام نگیرند. قرمز شدن صورت و کج شدن به سمت شما هنگامی که در حال صحبت هستید از نشانه های افرادی است که به شما علاقه دارند. آنها عموما برای انجام این فعالیت های خود عذرخواهی هم می کنند.

مردها وقتی به زنی علاقه مند می شوند سعی می کنند تا هر چه بیشتر در مورد خود و کارهایشان با وی حرف بزنند. به این خاطر که مردها شرایط جلب توجه کردن و تحت تاثیر قرار دادن زنان را دارند و سعی می کنند به هر طریقی که شده بهترین های خود را ارائه دهند. البته منظور این نیست که این افراد شنونده های بدی هستند، بلکه تنها هدفشان از زیاد حرف زدن این است که توجه زن موردعلاقه خود را جلب کنند.

هر دو جنس مرد و زن گاهی از اذیت کردن طرف مقابل خود به عنوان سلاحی برای دلبری استفاده می کنند. پسرها و دخترها از همان سنین ابتدایی با دنبال هم کردن، کشیدن موی یکدیگر و جیغ و دعوا با یکدیگر ارتباط برقرار می کرده اند. این مساله همچنان در بزرگسالی آنها هم ادامه دارد. به این صورت که یا همدیگر را سوژه کرده و مورد تمسخر قرار می دهند یا دلیلی برای آزار هم پیدا می کنند.

این یکی از بارزترین نشانه های علاقه بین مرد و زن به شمار می رود.

وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

متاسفانه برخی از افراد وقتی به شخصی علاقه مند می شوند، سعی می کنند رفتای از خود نشان دهند که دقیقا برعکس این مساله را نشان می دهد. هرگز به درستی پاسخ پیام هایتان را نمی دهند یا طوری رفتار خواهند کرد که تصور نکنید برای خودتان کسی هستید یا ویژگی های خاصی دارید. به این خاطر که اعتقاد دارند نباید خودشان را خیلی مشتاق نشان دهند.

این افراد عموما دوست دارند خود را دور از دسترس نشان داده و طوری رفتار کنند که گویا گزینه های دیگری در ذهن دارند. از این رفتارهای به ظاهر خودپسندانه و سرشار از غرور نباید هراس داشته باشید زیرا در همان چند روز اول رابطه از بین خواهند رفت.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.5 / 5. تعداد رای: 56

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هوووف امان از دست این پسرایی که هنوز به بلوغ فکری و چه جنسی نرسیدن و حتی تو ذهن شما حضور دارن عزیزدل خاانوم گل فکر درس و ایندت باش نه اینکه چن بار فالوت کرد و اینا اصلا به پسرایی تو این سن فکرم نکن چه برسه کاراشو تجزیه کنی به فکر خودت باش الان بعد ها موقعیت های بهتری هستن که نیاز با این تجزیه و تحلیل کردنای شما دارن
زندگیه خودته به من مربوط نیس فقط گفتم که گند نزنی تو زندگیت و بعد پشیمون شی شاید تاثییر داشت?
موفق باشی عزیزم???

مث خودمی حم فکریم دممون گرم خخخخ

شاید باورش سخت باشه ولی من به عشق و علاقه اصلا اعتقاد ندارم ، چون این حسو به هر کی دادم …………………..کلا در کل از این جور چیزا چیزی در نمیاد*****

جدیدا چند تا مورد پیش اومده از دختر هایی که نمیشناسم خوشم اومده و حس کردم اونام از من خوششون اومده!با اینکه اعتماد به نفسم بالا نیست همچیم حسی داشتم و آماری که میدادن… ولی بخاطر ناتوانیم تو شروع کردن بحث و دوستی بجاش خیلی خشک و مغرور ولی با احترام برخورد کردم و دیگه خسته شدم از این داستانا…بزرگترین ترسم چون همین واکنش منفیه طرفه و واسه همین همینجوری دارم مورد های خوبم رو از دست میدم…دختر هام هیچ وقت غرورشون اجازه نمیده جز آمار دادن کاره دیگه ای کنن… کسی میتونه راهنماییم کنه؟?

جمله اشتباهه واسه پاسخ دادن واضح بگو

سلام لطفا جوابمو بدید??
بقران خدا خیرت میده?❤
دیروز باغ یکی از فامیلمون رفتیم بعد رفیق اون صاحب خونه ک ما توش بودیم با خونوادشون اومدن من ۱۷ سالمه و دختری باهاشون هم بود ک همسن من بود بعد من تو همین نگاه اول دلم اونو خواست بعد من رفتم حیاط کمی زمان طول نکشید اونم اومد و زود رفت بعد وقتی ک رفتم داخل اونم بعدش اومد ؛ من نشسته بودم و اونم نشست و وقت نهار شد منم رفتم کنار باباش نشستم اونم دقیق اومد کنار باباش نشست وقتی کنارم بود زود گوشی خودشو برمیداشت و نگاش میکرد و اگ میرفتم زود گوشیشو خاموش میکرد من نمیتونستم هیچ کاری کنم چون پر از فامیل و این چیزا بود وقتی ک میرفتم از پنجره منو نگاه میکرد و وقتی دیگ مهمونی تموم شد یکی از فامیلی ک خیلی با من راحت و حرف میزدو اجبار داشت ک با ماشین اونا بیاد نمیدونم ولی خیلی چیزا حس کردم الان سوال من اینه
اون بهم علاقه مند شده؟؟
دوس داره بهش بگم یا با هم رابطه برقرار کنیم؟؟
لطفا چون بخدا دارم دیوونه و دیوونش میشم?♥

سلام ببخشید من متاهلم و مدتیه حس میکنم یکی از پسرای فامیل شوهرم ازمن خوشش میاد چطور بفهمم که نسبت بهم احساسی داره یانه البته نه درموردم دچار اشتبا بشید من زن پاکیم فقط میخوام بدونم حسم اشتبا کرده یا نه

سلام
ادم متاهل همیشه به فکر شوهرش میشه یا احساسش همیشه پیشه شوهرش میشه نه بفکر فکو فامیل که احساس فکر هایه بی معنی شوید و در اینده دچار مشکل بیایید

میشه گفت که طرف ازتون خوشش میاد،ولی یادتون باشه که فقط خوشش میاد، نمیشه گفت که عاشق شده**

باید دید رفتارش با شما چطوره همینجوری که نمیشه تشخیص داد

والا ما دخترا واقعا میترسیم به پسری دل ببندیم نه حرفاشون واقعیه نه کاراشون فقط قصدشون سو استفاده اس و کار دیگه ای جز گول زدن ما بدبختا ندارن این دخترای امروزی که من بهشون میگم هرزه از همون اولش هرزه نبودن ?
اونا فقط عاشق یه هوس باز شدن که چون با خواسته های اون پسره موافقت نکردن پسره ولشون کرده و اینا هم هرزه شدن که عشق رفته اشون رو باز به دست بیارن ??
اینا رو از روی تجربه نمیگم فقط پای درد دلشون نشستم و همه اشون همینو گفتن…. ما دخترا رو اذیت نکنین تورو خدا احساساتمون رو به بازی نگیرید?
ما دخترا جز یه عشق واقعی مگه چی از شما پسرا میخوایم؟؟
خواهش میکنم مارو اذیت نکنین ما دخترا خیلی ساده ایم گولمون نزنید… ??
کاش شما هم دختر بودید حال مارو میفهمیدید که یه عشق الکی و یه سواستفاده از ما یعنی چی؟ ماهارو گول نزنید… ???

قربونواون کلامت ابجی گل گفتی ای گل گفتی مثل یک بلبل گفتب

من یه پسری از فامیل هامون رومیشناسم تقریبا فامیل نزدیک هستیم یعنی باباش میشه پسرعموی مامانم خیلی نگاهم میکنه کلاس پنجم بودم دیدم همینجوری بهم نگاه میکرد داشتم با دختردایی ایم وپسرخاله ام بازی میکردیم زل میزدتوچشام من که اون موقع بچه بودم چیزی ازاین حالات سردرنمی آوردم بزرگتر شدم بیشتر فکر کردم که ممکنه بهم علاقه داشته باشه یامن توجه اش رو جلب کردم پارسال که رفتیم هیئت اونجا دیدمش روم روکردم اونور داشتم بادخترعموم وخواهرم صحبت میکردم میخندیدم سرم روبرگردوندم دیدم اون هم داره میخنده ونگاهم میکنه رفتم برم یه جابشینم اون حداقل یکم دورترازمن نشست نگاهم میکرد سه سال ازم بزرگترها من ۱۴سالمه اون ۱۷سالشه ازنظرمن تفاوت سنی بین من اون زیاده به نظرتون توجه اتش روجلب کرده یانه

قربونواون کلامت ابجی گل گفتی ای گل گفتی مثل یک بلبل گفتب

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

ببخشید من یه دختردایی دارم خیلی خوشگله سعی میکنه خودشو بالا بکشه وخیلی هم لوس هس هزارتا پسر عاشقشن همشون رو هم دوست داره انگار میخواد باهاشون بازی کنه یا فقط واسه دوست داشتن خیلی دوس دارم بهش بگم این کار خوبی نیست ولی حیف که ازم یکسال بزرگتره ولی گوش نمیده اون بیشتر از همه ی پسرا به یه پسری علاقه داره خیلی من که کنارش نشستم داشت باگوشیم بهش پیام میداد منم فهمیدم بهم گفت که خیلی بهش علاقه داره من دخترعمه اش هستم نگرانشم میترسم بزرگ که بشه دختردایی با این کاراش به خودش لطمه بزنه وآبروش بره با این کاراش بدبختا رو بدجوری نابود میکنه وهم خودش رو به بدبختی میزنه به نظرتون با این کاراش چه بلایی سرش میاد اون مثه خواهرمه خیلی دوسش دارم و نمیخوام بزرگ شد اینجوری بشه به نظر شما چی میشه

من پسرپسرعمومامانم خیلی زیاد نگاهم میکنه ازبچگی همیشه همینطوربوده ۱۱ساله که بودم متوجه رفتاراش نشدم چرانگاهم میکنه زیاد چراوقتی منومیبینه خوشحال به نظرمیرسه ویه خنده رولباش داره من پیش دخترعمه ام داشتم صحبت میکردم اون موقع ماه محرم بود داخل هیئت توی یه خیابون راستش من یه دختری هستم محجبه
دیدم اون یه جا نشسته داره نگاهم میکنه وبعد سرش روپایین انداخت من متوجه شدم خجالت کشیدم سرم روپایین انداختم گفتم زشته نگاهش کنم بعدازاینکه مراسم تموم شدداشتم بادخترعمه ام صحبت میکردم اون رفته بود یه نفس راحت کشیدم بعد دیدم داره میره سمت دایی ایم منم سریع روم روبرگردوندم دخترعمه ام بدو بدو رسید داد زد سارینا تاگفت سارینا برگشت تامنو ببینه دیدم دخترعمه ام باهاش صحبت کردم یه چیزی بهم گفت خنده ام گرفته بود برگشتم دیدم پسره یه خنده آرومی داره نگاهم میکنه
همه میان بعدازمراسم واسه سلام وعلیک میرسم به دایی هام وسلام میکنم به پسره که رسیدم روم نشد اون تندسلام دادمنم جوابشو دادم یه جا نشستم اون هم اومد نه خیلی نزدیک من نشست نه خیلی دور سرش روهم ایوری کردتامنو ببینه برادرکوچیکه که فک کنم کلاس ۶هست میاد داخل گوشش پسره یه چیزی میگه بعد میزنه سرپشتش میگه برو پسرکوچیکه قصدش این بود که آجیم ودخترعمه ام روسرشون خاک بریزه من اونجا نشسته بودم زینب وفاطیما دورم اومدن سارینا تروخدا نجاتمون بده این پسره کوچیکه شره یاخدا سنگ برداشت زد سرزینب پسری که بهتون میگفتم داشت نگاهم میکرد من که آروم نشسته بودم فک کنم پسره میخواست خنده ی منودربیاره من که آروم نشسته بودم یه بارهم خونه خاله ام اومده بود من داشتم رد میشدم بهش خوردم سلام کردم اونم جواب داد با بابام کارداشتم داشتم راه میرفتم پشت پسره پسره یه جوری راه میرفت که انگارمیخواد خودنمایی کنه من توجه بهش نداشتم رفت داخل اتاق باپسرخاله ام سرتخت طوری دراز کشید که منوراحت ببینه من متوجه شدم خواهرکوچکه ام متوجه نگاههای پسره شد رفت ایوری تامنونبینه خواهرم ۸سالشه بهم گفت ساری مگه من بزارم پسره نگاهت کنه گفتم ایوری رفتی سمتم چیکار کرد گفت اخم کرد ترسیدم گفتم چرااین کارو کردی اگه میزدت من سکته میکردم ازداخل اتاق شتلق صدادراومد میخواستم برم ببینم چی شده گفتم نه خجالت بکش سارینا چیزی شون نمیشه بچه ها واسه همین مونده ام چه کنم دیدم پسره اومده بیرون باداداش کوچیکم بازی میکنه منم همونجا وایساده بودم داشتم نگاهشون میکردم متوجه شده ام حین بازی باداداشم یه نیم نگاه داره بهم میکنه یه بارهم زن دایی ایم روضه گذاشته بود دنبال مامانش تادم در اومده بود من متوجه اش نشده بودم وایساده بودم اونجا به صحبتهای مامان وزن داییم گوش میدادم اینو ازخواهرم شنیده ام گفت تو اونجا بودی اون نگاهت میکرد من ورهارفتیم گفتم قدبازی کنیم گفت باشه گفت قدامون رهی میبردیم بالاتانبینت پسره داشت کله اش میگرفت ایوری تانگاهت کنه ازسریه میز رفت بالا داشت نگاهت میکرد یه پیرزنی میاد میگه پسربه این بزرگی چرا توروضه بعد دیوونه شده بود عصبی بود که رفت توآسانسور من که ازکارای خواهرم داشتم ازخنده میمیردم
ممکنه عاشقم باشه زودترجوابم روبدید خیلی این واسم مهمه

سارینا خانم معلومه دوستون داره از نظر من عاشقتونه از این کاراشم معلومه
شما چن سالتونه و ایشون چن سالشونه؟

سلام
یعنی شمامطمئنیدکه منودوست داشته باشه
راستش الان ۱۵سالمه اون۱۷سالشه

سلام ترم اول دانشگاه بودم داخل کلاس بودیم پنج تاپسر بودیم بقیه همه دختر بودن دختر همکلاسی ما خودکارش افتاد زمین پشت سر ما بود خودکارش افتاد زمین بهش دادم بعد گفت مرسی یه حس عجیب تو دلم افتاد نمیدونم عشق بود یا نه تو کلاس دیگه دوباره دیدمش نمیدونم عشق بود یا نه خدایا اگه عشق بود بهم میرسندیمون فقط از خدا کمک میخوام

دوستان لطفا به من کمک کنید از یکی از فامیل های دوستم خوشم اومده خیلی . جرعت ندارم برم باهاش باشم چون رابطه ی دوستم با من خراب میشه ولی در عین حال خیلی دوستش دارم نمیدونم چکار کنم ۱ دقیقه نیست که بهش فکر نکنم

به نظرم باید به دوستتون اطلاع بدین ، چون که یه حسه طبیعیه هر کسی میتونه رو یک فرد داشته باشه ، رابطه ی شما و دوستتون هم باید انقدری ضعیف باشه که سره این موضوع بهم بریزه**

دوستان لطفا به من کمک کنید از یکی از فامیل های دوستم خوشم اومده خیلی . جرعت ندارم برم باهاش باشم چون رابطه ی دوستم با من خراب میشه ولی در عین حال خیلی دوستش دارم نمیدونم چکار کنم ۱ دقیقه نیست که بهش فکر نکنم راستی دوستم پسر است .

سلام من یه دخترم یه روز با دوستان رفتم بیرون بعد اول یه پسر یهو اومد جلوم بهم پیشنهاد ازدواج داد من تعجب کردم وبهش بی توجهی کردم بعد دنبالم اومد همش پشت سرم میگفت من این و دختره رو میخوام و فلان و اینا…..تا دم در خونمون اومد روز بعد دوباره دیدمش از اون موقع به بعد همش بهش فک میکنم دلم میخواد همش ببینمش اونم همش بهم نگاه میکنه و همه جا دنبالم میاد اگه پسری بیاد جلوم و بهم شماره بده میاد دستم و میگیره و به پسره میگه دیگه نزدیک دوست دختر من نشو به نظرتون دوسم داره؟

سلام من یه دخترم یه روز با دوستان رفتم بیرون بعد اول یه پسر یهو اومد جلوم بهم پیشنهاد ازدواج داد من تعجب کردم وبهش بی توجهی کردم بعد دنبالم اومد همش پشت سرم میگفت من این و دختره رو میخوام و فلان و اینا…..تا دم در خونمون اومد روز بعد دوباره دیدمش از اون موقع به بعد همش بهش فک میکنم دلم میخواد همش ببینمش اونم همش بهم نگاه میکنه و همه جا دنبالم میاد اگه پسری بیاد جلوم و بهم شماره بده میاد دستم و میگیره و به پسره میگه دیگه نزدیک دوست دختر من نشو به نظرتون دوسم داره؟ لطفا جواب بدید

شما چند سالتونه؟؟؟که میاد پیشنهاد ازدواج میده؟؟؟

خوب معلومه که دوستت داره چراایقدرخودتومیزنی نفهمی این که خیلی تابلویه؟،،،،،

سلام من یه نفر هست که رفتار گنگی داره نمیشه متوجه شد که واقعا ایا حسی داره یا نه من فقط خوشم میاد ازش اما اون رو حتی نمیشه فهمید حرکاتش رفتاراش هیچ کدوم قابل تشخیص نیس ما توی جمع دوستانمون که هستیم یکی تا الان دوتا از دوستامون که پسر هستن به من ابراز علاقه کردن و هر بار اون دلیل اورد که نه بابا اینجور نیس در صورتی به اون ربطی نداشت و کاری میکنه که اتفاقی نیوفته و این در حالی هس که خودش بی تفاوت رفتار میکنه و منم همینجورم دقیقا توی جمع جوری برخورد میکنم که انگار توجهی ندارم بهش و عادیه و میدونین خیلی سخته نفهمی چی میگذره و چه اتفاقی داره میوقته اگه کسی در جریان هس اگه کسی تجربه داره لطفا کمک کنه مرسی از همگی

فک نکنم علاقه ای بهت داشته باشه وقتی خودشومیزنه نفهمی
ولش کن به جایی نمیرسی

سلام
من دخترم و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو می شناسه و خیلی دوسم داره
چند روز پیش پیج اینستاگرام سجاد رو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش بهش گفتم عاشقتم و اونم پیگیر من شد و شمارش رو داد و گفت بیا واتساپ چت کنیم چت کردیم و اون گفت که قبلا فقط یه دوست دختر داشته و باهاش کات کرده البته دوست دختر ش رفیق فاب منه و من و دوست دخترش باهم بیرون می ریم
ولی به نتیجه ای نرسیدیم و اون پسره منو دوست نداره خب چی کار کنم دوسم نداره
من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد
خیلی خیلی دوسش دارم ولی چه کنم منو نمی خواد . و من براش هر دقیقه اهنگ می فرستم ولی انگار نه انگار
عشق یک طرفه نتیجه ای نداره

سلام
من عاشق پسری هستم که من رو جای خواهرش میدونه
اوایل برای منم جای برادر مجازیم بود ولی الان نه
الان عآاااااااااشقشم نمیدونم چرا ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه
یکی از دوستام فقط میدونه که میگه از رفتاراش معلومه دوست داره
ممنون میشم راهنمایی بفرماید

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

چطور از طریق چت، علاقه او به خود را متوجه شوید ؟

امروزه چت کردن با وجود همه معایب اش، به یکی از راههای ارتباطی رایج در میان قشر های مختلف تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی این مسئله بپردازیم که آیا می‌توان براساس نحوه چت کردن فرد مقابل با خود، متوجه شد که فردی به شما علاقه دارد یا خیر . اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را بدانید با ادامه این مقاله همراه شوید.

چت کردن، یکی عمل ناخودآگاه است و در حقیقت ضمیر ناخودآگاه کنترل کامل آن را بر عهده دارد. به همین علت احساسات و افکار نا خودآگاه فرد مقابل، میتواند مستقیما در نحوه چت کردن او با شما به نمایش گذاشته شود.

1. وقتی کسی به شما علاقمند است، دوست خواهد داشت که بیشتر با شما حرف بزند و در کنار شما باشد. حال آنکه بخاطر خجالت یا دلایل دیگر، ممکن است نخواهد این مساله را متوجه شوید.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

دقیقا اینجاست که ضمیر ناخودآگاه، به او خیانت کرده و احساسات درونی اش را در رفتار، بروز میدهد ! مثلا ممکن است بجای نوشتن “سلام”،”سلامممم” را به شما ارسال کند. یا اینکه زمان میان پیامهایش به شما کوتاهتر شود. همه اینها یک پیغام از سوی ضمیر ناخودآگاه او به شماست که احساسات درونی را بروز میدهد.

با این وجود، توجه داشته باشید که ممکن است فرد، فقط به این علت که در آن لحظه حس خوب دارد، این علائم را نشان داده باشد و بنابر این هرگز فقط بر اساس یک نشانه قضاوت نکنید.

2. نکته بالا، در جهت عکس نیز صحت خواهد داشت. اگر شخصی، تمایل به حرف زدن با شما را نداشته باشد، پاسخهای او به کوتاهترین حالت ممکن خواهد بود. مثلا بجای دادن پاسخهای کامل، از “نه”، “آره” و غیره استفاده کند. البته ممکن است خستگی نیز علت این مساله باشد اما به هرحال، مردم معمولا وقتی با فرد مورد علاقه خود مواجه میشوند، انرژی خواهند داشت.

3. وقتی فرد مقابل حین نوشتن زیاد تردید میکند این مساله میتواند نشان دهد که شما برایش مهم هستید و به همین علت سعی دارد کلمات را هوشمندانه و با ملاحظه انتخاب نماید. بسیاری از برنامه های چت، در حال حاضر، به شما کمک میکنند که زمان آغاز تایپ فرد مقابل را متوجه شده و بدین ترتیب این مساله را تشخیص دهید. اگر متوجه شدید که این اتفاق برای چند بار رخ داده است، میتوانید نتیجه گیری دقیق تری داشته باشید.

4. پاسخ دادن با بیش از یک پیغام نیز میتواند نشانه علاقه باشد. مثلا اگر شما به فرد مقابل فقط یک “سلام” ارسال کردید اما در مقابل، “سلامممم، چطوری ؟! چه خبر، خیلی وقته خبری ازت نیس !” ، دریافت کردید، این مساله میتواند نشانی ناخودآگاه از علاقمندی او به شما باشد.

قبل از اینکه از اصولی که گفتیم استفاده کنید باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که حس و حال لحظه افراد رفتار آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مثلاً وقتی یک فرد حس شادی و خوشحالی داشته باشد، ممکن است این حس خود را در نحوه نوشتن کلمات و جملاتی است که انتخاب می‌کند به نمایش بگذارد، حتی اگر هیچ تمایلی به شما نداشته باشد. بنابراین قبل از اینکه قصد قضاوت کلی درباره او را داشته باشید، این نکته را نیز مد نظر قرار دهید.

برای اینکه از قضاوتهای اشتباه جلوگیری کنید، هرگز آنها را بر اساس یک نشانه استوار نکنید. بلکه بهتر است چندین عامل را بررسی کرده و جمع بندی نهایی را داشته باشید.

هرگاه بتوانید قبل از قضاوت کردن و نظر دادن درمورد یک مساله، داده‌های بیشتری را مدنظر قرار داده‌ و همه جوانب را بررسی کنید، نتیجه گیری های شما دقیق تر خواهند شد.

در اینجا با نکاتی برای اینکه بفهمید شخصی واقعا عاشق شماست یا نه آشنا خواهید شد.

وقتی با کسی آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شک و تردید سراغ‌مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می‌توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امکان‌پذیر باشد اما اگر می‌خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن می‌توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این شماره پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن به شما می‌گوید چطور می‌توانید یک خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

چشم‌ها

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می‌روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می‌کند اما اگر زمانی که با یکدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد؛ این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شکاک بودن نیست. افرادی که در انتخاب مردد هستند سعی می‌کنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز کنند.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

مردها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا اشک‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

عشق یک بیماری دوست‌داشتنی است

با تصویر‌برداری از افراد عاشق، پژوهشگران دریافتند یک نقطه خاص در تصاویر مغزی بیشترین ارتباط را با عشق دارد. این نقطه مسئول بیشتر اعمال حیاتی مانند خوردن، آشامیدن و حرکات چشم است. دانشمندان روی این موضوع تحقیق کردند و متوجه شدند همانند خوردن، خوابیدن و… عاشق شدن هم جزء نیازهای بدنی و روحی ماست و جالب است بدانید روانشناسان هم بیشترین شباهت را بین عشق و یک بیماری خاص روانی به نام وسواس اجباری مشاهده کرده‌اند.

در این بیماری، افکار خاصی به مغز هجوم می‌آورد که فرد از آنها گریزی ندارد؛ این افکار او را مجبور به انجام رفتارهای خاصی می‌کند که اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زیادی می‌شود. درست مانند شخصی که وسواس دارد و خانه و محل کار خود را روزی دو بار تمیز و گردگیری می‌کند. این علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه‌های بالینی شبیه بیماری وسواس اجباری دارد که از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه است. در بیماری وسواس اجباری، یک ناقل خاص در سلول‌های پلاکت خون بیمار افزایش پیدا می‌کند.

پژوهشگری به نام مارازیتی، افراد عاشق را به این طریق آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده که آنها هم درست همین حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می‌کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت‌های خاصی می‌شود که نمی‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل دیدار‌های پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مداوم به او که عملکرد عادی مغزش را مختل می‌کند.

زبان بدن افراد عاشق

افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.

موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد. بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

بازوها

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.

شانه‌ها

زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

اندام بالاتنه

زمانی که مردی با نامزدش قدم می‌زند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می‌شود. این حالتی است که مردان سعی می‌کنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود را به دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌های عمیق و بلندمدت می‌کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می‌کنند.

پاها

اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌کند در راه رفتن خانم را راهنمایی کند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت کند حتی در را برای خانم باز کند و صندلی‌اش را به جلو بکشد. موقعیت و حالتی که او به خود می‌گیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است. او سعی می‌کند نامزدش را حمایت کند و به طرف مقابل بفهماند که همیشه در کنار اوست.

نشستن فرد عاشق

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس‌ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو می‌نشیند و نشیمنگاه خود را از صندلی کمی فاصله می‌دهد. او با این کار به نامزدش توجه کرده و خود را به او نزدیک‌تر می‌کند و البته در تلاش است بدن خود را کنترل کند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند روبه‌روی یکدیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیک‌تر سعی می‌کنند کنار هم و در یک محل قرار گیرند حتی برای استفاده از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح می‌دهند کنار هم بنشینند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند هیچ مانعی روبه‌روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آنها قرار نگیرد. لباس‌های اضافی و وسایل اضافی خود را در کنار دیگری قرار می‌دهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می‌کنند.

این افراد هنگامی که می‌نشینند و به گوش کردن و نگاه کردن نامزدخود ادامه می‌دهند، مشت خود را گره می‌کنند و کنار سر می‌گذارند و با علاقه و یک حسرت کوچک به فرد خیره می‌شوند./ مجله زندگی ایده آل

فال حافظ

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

به راحتی می توانید متوجه عشق دیگران نسبت به خود شوید

چگونه متوجه عشق دیگران شویم؟

چگونه عشق را در دختران ببینیم؟

چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده است؟

احتمالا بارها پیش آمده که این سوال و سوالاتی مشابه آن ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد.

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

برای من کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می برد تا در اولین دیدار متوجه شوم فردی به شخص خاصیی علاقه دارد یا خیر.

پس از خواندن این مقاله تنها با دنبال کردن چندین نشانه می توانید علاقه و دوست داشتن دیگران را نسبت به خودتان تشخیص دهید. پس با من همراه شوید.

به یاد داشته باشید اکتفا کردن به یک یا دو مورد کافی نیست. در واقع هر چقدر نشانه های بیشتری ببینید پس عشق بیشتری در رابطه ی شما وجود دارد و هر چقدر این نشانه ها کمتر باشد پس عشق کمتری در رابطه ی شما وجود دارد.

نشانه های علاقه ی دختر یا پسری به شما:

همسان سازی هویت با طرف مقابل: جملاتی مانند: “میدانی شخصیت تو به شخصیت من بسیار نزدیک است؟” یا حتی همین جمله ی کوچک “منم همینطور”!! یا “منو سارا هر دو از درس فیزیک متنفر هستیم” بهترین مثال هایی هستند که نشان می دهند یک فرد در تلاش است هویت خود را نزدیک به پسر یا دختر مورد علاقه اش نشان دهد. معمولا وقتی دختر یا پسری عاشق شخص خاصی می شود سعی می کند هویت خودش را همسان با طرف مقابلش نشان دهد و این مسئله با توجه به جملاتی که استفاده می کند قابل تشخیص است.(نگاه کنید به آیا شباهت ها همدیگر را جذب می کنند)

این نشانه از راه دیگری نیز می تواند به کار گرفته شود. وقتی همسان سازی هویت شکل می گیرد ضمیر ناخودآگاه او شروع به فکر کردن در مورد شما می کند و ممکن است شما را به عنوان یک شریک زندگی ببیند و عاشق شما شود. قبلا اشاره کردم که بیشتر مردم عاشق کسانی می شوند که به طور مداوم نزدیک و در دسترس آن ها باشند. بنابراین اگر به سمت کسی رفته و سعی کنید هویت خودتان را شبیه به او نشان دهید، ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل او را متقاعد می کند که شما برای بودن در کنار او به عنوان شریک زندگی مناسب هستید و در نتیجه عاشق شما می شود.

به ابروها توجه کنید: در زبان بدن لمس کردن ابروها نشانه ی این است که شما از چیزی خوشتان آمده است. اگر فردی هربار که با شخص خاصی رو به رو می شود این حرکت را انجام دهد مطمئن باشید که به او علاقه مند است. این حرکت در پسر ها شایع تر است. خانم ها در این شرایط بیشتر موهای خود را مرتبط می کنند

بهانه تراشی برای صحبت درباره ی یک شخص خاص: یکی از نشانه های عاشق شدن و علاقه مندی صحبت کردن مشتاقانه در مورد فرد خاصی است. در چنین مواردی وی سعی می کند به هر بهانه ای به اسم فرد مورد علاقه اش در مقابل دیگران اشاره کند. مثلا : “من فکر می کنم سارا دختر عجیبی است.” یا گفتن جملاتی از این قبیل می توانند آغازگر صحبت درباره ی آن شخص باشند. در نتیجه بیان چنین جملاتی نشان می دهند که فرد گوینده مشتاق است درباره ی شخص خاصی صحبت کند و این نشانه ی علاقه ی او به شخص مورد بحث می باشد.

مرتب کردن موها: مرتب کردن و دست کشیدن روی موها در زبان بدن در دختران نشانه ی علاقه ی آن ها نسبت به چیزی یا شخصی می باشد. هنگامی که یک دختر موهایش را با یک دست به عقب می برد تا گوش هایش نمایان شود به این معنی است که نسبت به فردی که با او صحبت می کند کنجکاو و علاقه مند است. اگر هنگام صحبت با شخص خاصی این حرکت را به طور مداوم تکرار کند به این معنی است که او به شدت از طرف مقابل خوشش آمده یا به عبارتی عاشق او شده است.

اضطراب هنگام رو به رو شدن بایک شخص خاص: بسیاری از مردم نسبت به احساسات خود به کسانی که دوستشان دارند به خصوص در ملاقات اول محافظه کار هستند. وقتی متوجه شدید فردی هنگام رو به رو شدن با شما مصطرب است پس بدانید فرد مورد نظر از شما خوشش آمده است.

نظر دادن: “من فکر می کنم لباس قرمز بسیار به شما می آید” . این جمله یک مثال عالی برای نشان دادن علاقه ی یک دختر به یک پسر است. اگر دختری به یک پسر جذب شده باشد به هیچ عنوان نمی تواند نسبت به گفتن جملاتی درباره ی بهتر شدن ظاهر او مقاومت کند حتی اگر هیچ دلیلی برای صحبت کردن در این باره وجود نداشته باشد. اگر با دختر یا پسری مواجه شدید که در مورد زیبایی شما نظر می دهد پس با یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن مواجه شده اید.

فعالیت بیش از حد: آیا تاکنون متوجه رفتارتان بعد از ملاقات با شخص مورد علاقه خود شده اید؟ اگر ملاقات شما به خوبی تمام شود فعالیت شما بیشتر از قبل و فوق العاده خواهد شد. این فعالیت بیش از حد می تواند نشانه ی بسیار خوبی باشد برای نشان دادن این موضوع که آیا فردی عاشق شده است یا خیر.  از طریق شبکات اجتماعی و یا دوستان مشترک می توانید متوجه ی این موضوع شوید که آیا فعالیت های مرد یا زن مورد علاقه ی بیشتر شده است یا خیر.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع روانشنایس عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. کتابِ مدار جذب و ازواج نوشته ی شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و به شما کمک می کند رابطه خود را به ازدواج تبدیل کنید در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

.

می خواهید بیشتر بدانید؟

لیست کلمات عاشقانه و روش صحیح ابراز آن

تفاوت عشق با سوء استفاده ی عاطفی

چگونه می توانیم شخصیت دیگران را تحلیل کنیم

اهمیت ابراز عشق

آیا عشق در نگاه اول واقعیت دارد

 

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده, چگونه بفهمیم دختری عاشقمان است

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم

 

چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم
چگونه متوجه عشق دیگران به خود شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *