چگونه نقاشی قلب بکشیم

 
helpkade
چگونه نقاشی قلب بکشیم
چگونه نقاشی قلب بکشیم

احتمالاً هر یک از ما حداقل یک بار در زندگی خود یک قلب ترسیم کرده ایم. اجرای این عنصر کاملاً ساده است ، اما می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد. هنگام ترسیم قلب ، می توانید از رنگ ، مداد ، خودکار ، مارکر و سایر مواد استفاده کنید. وظیفه اصلی این است که تصویر زیبا و شسته و رفته باشد ، به طوری که دو نیمه یکدست و شبیه یکدیگر باشند. این امر با استفاده از الگو یا اشکال هندسی برای جمع آوری قلب حاصل می شود. رسم آن یک لذت است.

برای ترسیم یک تصویر زیبا ، نیاز به ذخیره مواد از لیست زیر:

این مواد را می توان ترکیب کرد و همچنین می توانید از عناصر تزئینی مختلفی (مهره ها ، بدلیجات ، توری و …) برای جلوه و جذابیت بیشتر نقاشی استفاده کنید.

مجسمه ای که می خواهیم ترسیم کنیم از اشکال هندسی تشکیل شده است: یک مثلث و دایره. یک مثلث را می توان با خط کش و مداد رسم کرد ، اما یک دایره به یک شی گرد از اندازه مناسب نیاز دارد. درب بطری برای این منظور مناسب است.

پیروی از دستورالعمل های گام به گام، می توانید یک قلب یکنواخت و منظم ترسیم کنید:

چگونه نقاشی قلب بکشیم

یک روش آسان دیگر نیز برای ترسیم قلب با استفاده از اشکال هندسی وجود دارد. این روش شامل استفاده از دو دایره و مثلث متقارن است. این تصویر کاملا سرسبز و آبدار به نظر می رسد. این روش اصلی را می توان با رعایت موارد ساده امتحان کرد دستورالعمل های گام به گام:

چنین قلبی را می توان با یک تیر ، گل رز یا برق تزئین کرد. اگر کمی با عناصر تزئینی بازی کنید و نقاشی را تزئین کنید ، می توانید آن را روی کاغذ ضخیم قرار دهید و به یک کارت پستال جالب تبدیل کنید.

با استفاده از می توانید قلب را ترسیم کنید بیضی… برای این کار باید دنبال کنید دستورالعمل های گام به گام:

این روش کمی پیچیده تر از روش های قبلی است ، اما به نظر می رسد که نقاشی زیبا و شسته و رفته است. می توانید بال ، یک پیکان به قلب اضافه کنید یا یک فرشته ناز در کنار آن بکشید. انتخاب طرح فقط توسط تخیل هنرمند محدود می شود.

1. پولک.

برای درخشش و درخشش قلب ، می توانید برق به تصویر اضافه کنید. این می تواند بدلیجات یا چسب براق باشد. از بدلیجات می توان برای همپوشانی رئوس مطالب تصویر استفاده کرد تا جلوه اصلی و غیرمعمولی داشته باشد. دنباله ها می توانند کل نقاشی و طرح اصلی موارد برجسته را پر کنند. قلب زرق و برق دار جشن تر به نظر می رسد. چنین نقاشی مطمئنا هر کارت پستال یا ولنتاین را تزئین خواهد کرد.

2… توری.

توری در نقاشی قلب عالی به نظر می رسد. می توانید قلب را با نوک نمادی ، مداد یا رنگ صورتی رنگ کنید و سپس قسمت کوچکی از بند سفید را در قسمت بالا قرار دهید. باید وسط قلب را بپوشاند. توری های غیر ضروری باید با قیچی بریده شوند. قلب توری مخصوصاً ملایم و عاشقانه به نظر می رسد.

3. گلبرگهای گل رز.

بعد از شما ، نمی توانید فقط آن را با مواد کلاسیک رنگ کنید ، بلکه از گلبرگهای گل رز استفاده شده به یکدیگر استفاده کنید. برای انجام این کار ، آنها را روی لایه ای از کاغذ به صورت لایه لایه دراز بکشید و شکل قلب را حفظ کنید. این روش برای ایجاد یک کارت پستال بی نظیر برای یکی از عزیزان مناسب است.

هرکسی می تواند یک قلب ترسیم کند. شما فقط باید تخیل خود را روشن کنید و از روند خلق یک شاهکار لذت ببرید.

اگر نمی دانید چگونه می توان قلب را ترسیم کرد مداد ، پس در این صفحه بیهوده نیستید: این درس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه این کار را حتی برای هنرمندان و کودکان تازه کار انجام دهید. برای ترسیم یک قلب زیبا ، باید این کار را انجام دهید: یک برگ کاغذ خالی ، یک مداد ، یک پاک کن. وقتی همه ابزارها آماده شدند ، می توانید کارهای مرحله به مرحله ما را انجام دهید.

مرحله شماره 1

ابتدا باید خطوط اصلی قلب خود را ترسیم کنیم. برای این کار ، بیضی به اندازه دلخواه خود بکشید. در داخل بیضی یک خط متقاطع ایجاد کرده و به مرحله بعدی بروید.

گام 2

حال بیایید ترسیم سمت چپ قلب را شروع کنیم. توجه کنید که چگونه طرف نسبت به بیضی پایه کشیده شده است.

مرحله شماره 3

برای تکمیل قلب ، باید سمت راست را بکشید ، همانطور که در تصویر نشان داده شده است.

در این درس ساده شما یاد گرفتید که چگونه گام به گام قلب را با استفاده از مداد ترسیم کنید. اگر واقعاً دوست دارید نقاشی بکشید ، می توانید از سایر فعالیت های ارسال شده در قسمت نقاشی استفاده کنید. برای شما آرزوی موفقیت خلاقانه داریم!

چگونه می توان قلب را ترسیم کرد.

چیه؟ آیا این … قلب است؟

نه ترفند این است که ما می خواهیم نمادی خاص ترسیم کنیم که عملاً با آنچه در سینه ما می زند مطابقت ندارد و واقعاً ظرف عشق است. اما خوب ، نمادها نماد هستند.

توجه داشته باشید که علامت قلب متقارن است. هنگام ساخت باید این را در نظر بگیریم. یعنی ابتدا نیمی از قلب را می کشیم:

خط میانی را بدون فشار رسم کنید – محور تقارن. و سپس ، بله ، نیمه دوم را کاملاً متقارن می سازیم. و برای این کار شما باید به آرامی و با تمرکز اندازه گیری کنید و دائماً مقایسه کنید.

می توانید با خط کش یا چشم اندازه بگیرید. از آنجا که در حال توسعه چشم هستیم ، ابتدا چشم به چشم می کشیم.

شکل منحنی خیلی پیچیده نیست و سه نقطه لنگر برای ما کافی است که تقریباً دقیق آن را تعریف می کنند.

ابتدا از طریق این نقاط عمودها را به محور تقارن رسم می کنیم و سپس روی این عمودها نقاط متقارن را با چشم علامت گذاری می کنیم.

بیایید این نقاط را به هم متصل کنیم:

چگونه نقاشی قلب بکشیم

اگر نقاشی درست است ، می توانید آن را به صورت رنگی حلقه کنید:

با این وجود می توانید از خط کش برای اندازه گیری ها نیز استفاده کنید. اکنون ما نه چشم ، بلکه مهارت های حرکتی خوب انگشتان را توسعه خواهیم داد. بیایید این بار منحنی را دشوارتر کنیم. بیایید پنج نقطه را روی آن ، تقریباً در فاصله مساوی از یکدیگر ، انتخاب کنیم و پس از رسم عمودها ، اندازه گیری ها را ادامه دهیم:

و بنابراین با هر امتیاز:

اینجا ، و این قلب کشیده شد:

اما همه این اندازه گیری ها و ساخت ها به عنوان وظایف آموزشی برای توسعه دست ها و تحکیم مهارت در کار با خط کش خوب است. اگر می خواهید به سرعت قلب را ترسیم کنید ، بهتر است این کار را با استفاده از استنسیل انجام دهید.

قلب یکی از عناصر مورد تقاضا برای روز ولنتاین است. به طور کلی قلب نماد عشق است. قلب ها اغلب روی هدیه ها ، عکس های تعطیلات ، کارت های تبریک به تصویر کشیده می شوند. آنها معمولاً در کنار تصویر عاشقان ، در کنار آمورچیک های مختلف با تیرها ، حیوانات زیبا ، گل ها و همچنین با الگوهای مختلف تزئین می شوند. در اینجا می خواهیم چند گزینه دیگر برای تصویر قلب ها روی کارت ها به شما توجه کنیم.

مرحله 1. یک خط عمودی بکشید. نیمی از قلب را در دو طرف آن بکشید. بر روی آنها مانند زبان های شعله ای تصویر می کنیم. در یک نیمه به سمت داخل ، در نیمه دیگر به بیرون. آنها در باد تکان می خورند. رنگ آمیزی قلب.

مرحله 2. یک خط مستقیم بکشید. در دو طرف آن نیمه قلب ایجاد می کنیم. سپس با یک خط موج دار دور آن می چرخیم. قلب را به رنگ قرمز ، حاشیه را به رنگ خاکستری و محیط موج دار را به رنگ یاسی می کشیم.

مرحله 3. ساخت یک خط. از آن خطوط قلب را در هر دو جهت با شکاف برای قلب اضافی ترسیم می کنیم. سپس در قلب بزرگ ما یکی دیگر از کوچکترها را می سازیم و کوچک ها را در حفره ها می کشیم. بیایید نقاشی را رنگ کنیم.

مرحله 4. قلب شکسته. نشانه خیلی خوبی نیست ، اما با این وجود ، چنین موردی وجود دارد. یک خط مستقیم را به صورت مایل بکشید. از او در یک جهت نیمی از قلب شکسته را می سازیم. سپس نیمه دیگر را در سمت دیگر خط مستقیم رسم می کنیم. قلب شکسته را به رنگ قرمز روشن و کلبه ها را با رنگ سیاه مشخص کنید.

این اندام اغلب در هنر برای نشان دادن عشق استفاده می شود. همانطور که حدس زده اید ، امروز ما می آموزیم که چگونه قلب را ترسیم کنیم. ما مثالهای مختلفی را مرور خواهیم کرد. برخی از آنها واقع گرایانه خواهند بود ، در حالی که برخی دیگر ساده تر و زیبا ترند. برای طراحی ، قطعاً به مداد ، خودکار یا قلم قرمز احتیاج خواهیم داشت. و همچنین داشتن پاک کن برای پاک کردن خطاهای ناشی از کار اضافی نخواهد بود.

اولین مثال به ما نشان می دهد که چگونه یک قلب زیبا ترسیم کنیم. این یک رنگ قرمز نسبتاً استاندارد و برجسته خواهد داشت ، اما این باعث نمی شود که نقاشی از زیبایی کمتری برخوردار باشد.

بیایید ساده شروع کنیم. باید دو نقطه را روی یک خط بکشیم. از آنها است که ما هنگام نقاشی بر اساس آن کار خواهیم کرد.

از نقطه بالا ، یک قوس از سمت چپ به نقطه پایین بکشید. در ابتدا گسترش می یابد و سپس به تدریج محدود می شود.

اکنون دقیقاً همان قوس را در سمت دیگر بکشید. ما می خواهیم بلافاصله به شما هشدار دهیم ، بعید است که اولین بار بتوانید قوس های متقارن بکشید. بنابراین از مداد استفاده کنید و تلاش های ناموفق را با پاک کن پاک کنید. هنگامی که قلبی زیبا داشتید ، می توانید با قلم نوک خطوطی را ترسیم کنید.

یک قلم نوک قرمز بردارید و روی نقاشی حاصل رنگ آمیزی کنید تا دو برجسته ایجاد کنید ، در بالا ما باید یک فضای خالی بگذاریم.

این کارگاه نحوه ترسیم قلب با مداد را به ما نشان می دهد. برخلاف مورد قبلی ، این کمان با یک کمان صورتی زیبا بسته خواهد شد.

سمت راست قوس را بکشید. اینجا همه چیز ساده است.

ما برای رسم سمت چپ از بالا شروع می کنیم ، اما آن را تمام نکنید ، این بسیار مهم است. یک کمان خوب بین نقاط بدون اتصال اضافه کنید.

اما اکنون نقاط را به هم متصل می کنیم ، در پایان قلب با کمان گره می خورد. همچنین فراموش نکنید که یک نوار از کمان بکشید.

ما مداد قرمز و صورتی می گیریم و نقاشی می کنیم. کمان را می توان صورتی ، و قلب ، به ترتیب ، قرمز ، در قسمت سمت راست بالا ما یک فضای خالی برای برجسته را ترک خواهیم کرد.

گزینه واقع بینانه تری را در نظر بگیرید که به ما نشان می دهد چگونه می توان قلب را به صورت مرحله ای ترسیم کرد. تا نتیجه نهایی ، باید 5 مرحله را پشت سر بگذاریم. مشکل ترسیم نقاشی های واقع گرایانه این است که تعداد زیادی عنصر کوچک دارند که باید ترسیم شوند.

در اولین قدم ، رئوس مطالب اندام خود را ترسیم می کنیم. اشکالی ندارد اگر خیلی صاف و روان نشوند ، این کاملا طبیعی است.

در بالا ما عروق مختلفی را نشان می دهیم که از نظر ظاهری شبیه لوله هستند. آنها نباید کاملاً یکنواخت باشند ، اما در جهات مختلف کمی گرد می شوند. برای درک اینکه ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم ، فقط به عکس زیر نگاه کنید.

تاج گل می کشیم. آنها در جهات آشفته قرار می گیرند و انتهای آنها باید تیز باشد. آنها از نظر ظاهری به شاخه های درخت شباهت دارند ، بنابراین اگر قبلاً می دانید چگونه درخت بکشید ، می توانید تاج های گل را بدون مشکل به تصویر بکشید.

ظروف بزرگ بیشتری را در اطراف لبه ها اضافه کنید و جزئیات کوچک را بکشید.

ما به قسمت سرگرم کننده می رسیم – رنگ آمیزی! قلب واقعی فرد کاملاً قرمز به نظر نمی رسد. همچنین دارای رنگ های آبی ، قهوه ای و زرد است ، بنابراین هنگام رنگ آمیزی تصویر باید این نکته را در نظر بگیرید.

بیایید یک مثال واقع بینانه دیگر بگیریم که به ما نشان می دهد چگونه قلب انسان را ترسیم کنیم. این بار حتی نسبت به دفعه قبل باورپذیرتر به نظر می رسد.

مرحله اول به ترسیم رئوس مطالب ، یک تاج گل کوچک و یک ظرف اختصاص دارد. در شکل ، طرح حاصل حتی ممکن است به نوعی میوه شباهت داشته باشد!

مرحله بعدی افزودن رگها و رگهای مختلف است. تاج های گل نازک نباید صاف باشند. برای واقع بینی به نظر رسیدن قلب ، باید تاج های گل مانند شاخه ها را بکشید ، به همان اندازه تیز و ناهموار.

آخرین مرحله اضافه کردن جزئیات مختلف کوچک است. همچنین می توانید از مدادهای رنگی استفاده کرده و قلب حاصل را رنگ آمیزی کنید.

بیایید موضوع را کمی تحریک کنیم و بفهمیم چگونه می توان یک قلب یکنواخت را با چشم ، دست و دهان ترسیم کرد. نقاشی نهایی بسیار خنده دار و زیبا خواهد بود ، چنین قلب هایی را در هیچ جای دیگر نمی بینید!

ابتدا یک قلب ساده و غیر قابل توجه ترسیم کنید. برای درک چگونگی انجام این کار ، می توانید به پاراگراف های قبلی نگاه کنید ، که در آنها به طور مفصل درباره نحوه ترسیم آن بحث کردیم

الان قسمت خوبش شروع میشود! ما چشمهای بزرگی را ترسیم می کنیم ، آنها یک روش غیر معمول برای اجرای برجسته ها دارند ، که شما باید آن را یاد بگیرید. همچنین ، بیایید ابرو ، دهان خندان و دستهایی را که به شکل قلب جمع شده اند ، اضافه کنیم!

ما نشانگرهای رنگی می گیریم و نقاشی حاصل را رنگ می کنیم! اگر می خواهید همه کارها را به روشی کاملاً غیرمعمول انجام دهید و مقداری خلاقیت به آن اضافه کنید ، می توانید آن را نه به رنگ قرمز بلکه به رنگ دیگری رنگ کنید. به عنوان مثال ، سبز یا بنفش.

این مثال نحوه ترسیم قلب با بال را در سه مرحله آسان نشان می دهد. اگر شما از قبل در طراحی پرندگان یا بالها تجربه داشته باشید ، امتیاز بزرگی خواهد بود ، زیرا طراحی از قلب منظم و بال های منظم تشکیل می شود. با هم ، چیزهای معمولی به چیزی زیبا و شگفت انگیز تبدیل می شوند!

اولین قدم ساده است – قلب را بکشید.

حالا روی بال ها نقاشی می کنیم. شبیه پرهای عقاب هستند. قسمت فوقانی آنها صاف و صاف خواهد بود و قسمت پایینی آن از پرهای تیز تشکیل شده است. سعی کنید آنها را کم و بیش متقارن رنگ کنید.

جزئیات کوچک را اضافه کنید و نقاشی ما آماده است. می توانید از مدادهای رنگی استفاده کنید و در صورت تمایل آن را رنگ کنید.

پاراگراف آخر این مقاله نحوه ترسیم قلب شکسته را به شما نشان می دهد. به دو نیمه بزرگ تقسیم شده و قطعات کوچک در اطراف آنها پراکنده خواهد شد.

ابتدا سمت چپ را بکشید. نیمی کاملا استاندارد به نظر می رسد و شکسته نیست ، اما نیمی دیگر از خطوط زیگزاگ تشکیل شده است.

بیایید ابعادی به نقاشی خود اضافه کنیم و قسمت شکاف را ترسیم کنیم.

به همین ترتیب ، قسمت دوم قلب را به تصویر می کشیم. توجه داشته باشید که خطوط تقسیم شده زیگزاگ باید در کنار هم قرار بگیرند ، گویا می توان به آنها پیوست.

بیایید قطعات کوچک ، حجم را اضافه کنیم و قلب شکسته ما آماده است! همچنین ، رنگ آن را فراموش نکنید!

2020 ، brendoptom.ru

سلامتی. سبک زندگی. دستور پخت. یادداشت به میزبان

How to Draw an Impossible Heart

How to Draw an Impossible Heart

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a8bcb319f051c451c797084009a20e59” );document.getElementById(“c94504c7da”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a8bcb319f051c451c797084009a20e59” );document.getElementById(“c94504c7da”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

به نظرتون نقاشی کردن یک قلب سه بعدی خیلی کار سختیه!نمونه های مشابه این رو توی وب، اینستاگرام و خیلی جاهای دیگه دیدن و احتمالا از خیلی لذت بردین و به خاطر این هنر به نقاشش تبریک گفتین و …امروز میخوایم کنار هم یاد بگیریم این نقاشی های زیبا چطور به وجود می آن!فقط جا خالی نکنین و در نرینمراحل کار خیلی ساده هستهمه چیز به زوایه دید و نگاه شما برمی‌گردهکمی برای خودتون زمان بذارین و لذت ببرین 🙂

مسئولیت انتشار ویدیو در آی فیلو بر عهده انتشاردهنده است.

به نظرتون نقاشی کردن یک قلب سه بعدی خیلی کار سختیه!نمونه های مشابه این رو توی وب، اینستاگرام و خیلی جاهای دیگه دیدن و احتمالا از خیلی لذت بردین و به خاطر این هنر به نقاشش تبریک گفتین و …امروز میخوایم کنار هم یاد بگیریم این نقاشی های زیبا چطور به وجود می آن!فقط جا خالی نکنین و در نرینمراحل کار خیلی ساده هستهمه چیز به زوایه دید و نگاه شما برمی‌گردهکمی برای خودتون زمان بذارین و لذت ببرین 🙂

مسئولیت انتشار ویدیو در آی فیلو بر عهده انتشاردهنده است.

چگونه نقاشی قلب بکشیم
چگونه نقاشی قلب بکشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *