چگونه نچرال ارایش کنیم

 
helpkade
چگونه نچرال ارایش کنیم
چگونه نچرال ارایش کنیم

امتیاز کاربران

احتمالا خودتان بلدید چطور صورت خودتان را آرایش کنید و با مراحل ابتدایی آرایش آشنایی دارید در مقالات بعدی نیز شما را اصول اولیه آرایش آشنا می کنیم، اما ممکن است از خود بپرسید: چگونه آرایش کنم تا چهره ام طبیعی بنظر برسد؛ طوری که انگار هیچ آرایشی ندارم. البته آرایش ملایم وطبیعی بین افرادی که عادت کرده اند غلیظ آرایش کنند، محبوبیت چندانی ندارد. این نوع آرایش اصولا مناسب خانم هایی ست که در طول روز مشغله ی زیادی دارند و می خواهند خیلی راحت و بدون درد سر، زیبایی ساده ای به چهره شان بدهند.

با ما همراه باشید تا با برخی رموز انجام آرایش طبیعی و ملایم آشنا شوید:

 

چگونه نچرال ارایش کنیم

همانطور که احتمالا خودتان هم میدانید، انجام دادن آرایش های طبیعی، از چیزی که بنظر میرسد خیلی سخت تر است. برای اینکه بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، باید مهارت های خاصی داشته باشید، البته اگر تازه کار هستید و هنوز دستتان راه نیافتاده است، هیچ اشکالی نداردبا ما همراه شوید تا با اصول انجام آرایش اروپایی برای داشتن ظاهر بدون آرایش آشنا شوید:

1) از رسیدگی به پوست صورتتان غافل نشوید.

 

هر روز صبح، قبل از اینکه شروع به آرایش کردن کنید، برای محافظت از پوستتان، این سه حرکت ضروری را به یاد داشته باشید:اول پاک و ضدعفونی کردن صورت با شیر پاک کن، دوم مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده ، و سوم استفاده از کرم ضد آفتاب. اگر دلتان خواست میتوانید هر مواد آرایشی دیگری هم به پوستتان بزنید، اما این سه مورد، مهم ترین مواردی هستند که باید رعایت کنید.

2) برای زیرساخت از موادی استفاده کنید که برای پوستتان مناسب باشد .

 

هدف از آرایش طبیعی این است که جوری بنظر برسید که انگار هیچ آرایش ندارید. پس اگر در اواسط روز، کرمی که روی صورتتان زده اید، گوشه های بینی یا میان خطوط چهره جمع شود، کل فرایند طبیعی بنظر رسیدن آرایش بی نتیجه خواهد بود. پایه و زیرساخت آرایش بسیار مهم است و انتخاب کرم مناسب باعث میشود پوست تا ساعت ها تازه و سرزنده بنظر بیاید. توجه داشته باشید کرمی که استفاده میکنید حتما مناسب جنس پوستتان باشد.

3) قبل از هر کاری، اصلاح رنگ کنید .

 

خانم ها اصولا اصلاح رنگ را دست کم میگیرند، اما این کار رنگ مایه ی صورتتان را تنظیم میکند، و مجبور نیستید برای پوشاندن لکه ها و عیب های صورت، قرمزی پوست، و یا تیرگی زیر چشم خود، خیلی از کرم سفید کننده و امثال آن استفاده کنید.

رنگ های موجود در کیت اصلاح رنگ به صورت دایره وار هستند، رنگی که در صورت هست و میخواهید آن را اصلاح کنید، را در کیت پیدا کنید و سپس رنگ مقابل آن را برای اصلاح رنگ استفاده کنید (مثلا سیاهی زیر چشم را اگر آبی یا بنفش در نظر بگیریم، باید رنگ متضاد آن یعنی زرد یا هلویی رنگ را انتخاب کنید).

4)از کرمی استفاده کنید که با رنگ صورتتان همخوانی داشته باشد.

 

بعضی از آرایشگران دوست دارند از کرم هایی استفاده کنند که کمی از رنگ طبیعی پوست شخص روشن تر باشد تا صورتش را درخشان تر و برجسته تر نشان دهد.

اما برای اینکه طبیعی بنظر برسید، باید سعی کنید تا جایی که امکان دارد پوستتان را روشن تر نکنید، چرا که هدف کلی آرایش ملایم و طبیعی آن است که دقیقا شبیه خودتان باشید و فقط عیب های چهره را بپوشانید. بنابراین بهتر است رنگ کرم را بسیار شبیه به رنگ پوست خودتان انتخاب کنید. این کرم ها(کرم گریم) اصولا از کرم های زیرساخت، غلیظ ترند، و باید سعی کنید تا حد امکان کمتر از آنها استفاده کنید. برای پوشاندن سیاهی زیر چشم، لک،جوش، یا قرمزی های صورت، از این نوع کرم استفاده کنید اما آن را به همه ی قسمت های پوست نزنید.

5) کرم فوندیشن مناسبی استفاده کنید .

 

همانطور که میدانید کرم فوندیشن لازمه ی آرایش طبیعی ست، که یک لایه ی ضخیم روی پوست ایجاد میکند. مواد زیرساخت با اینکه پوست صورتتان را فوق العاده عالی می سازد، اما ممکن است چهره ی شما را به طرز مشهودی مصنوعی کند. با این حال، اگر طرفدار پایه و زیرساخت آرایش هستید، باید از موادی استفاده کنید که غلظت کم یا متوسطی داشته باشد و سطح پوستتان را کاملا نپوشاند. اگر هم تمام کرم های زیرساخت برایتان غلیظ و آزاردهنده هستند، میتوانید به جای آن از کرم بی بی، یا مرطوب کننده های رنگی، یا زیرساخت های پودری یا پنکک استفاده کنید. کرم های پودری برای پوست های معمولی و چربمناسب هستند ما اگر پوست خشکی دارید از آنها استفاده نکنید.

6) در آرایشتان رژ گونه هم بکار ببرید .

 

رژ گونه ها در بازار رنگ های متنوعی دارند؛ طیف های رنگی مختلف بین صورتی تا قرمز. اما بهترین رنگ رژ گونه برای آرایش ملایم، هلویی یا صورتی پررنگ است. وقتی گونه هایتان گلگون میشود به چه رنگی در می آیند؟ میتوانید تصور کنید اگر رژ گونه تان به همان رنگ باشد، چقدر صورتتان طبیعی بنظر میرسد؟ پس تا حد امکان رژ گونه ای در همان طیف رنگ انتخاب کنید.

7). از سایه چشم استفاده کنیم یا نه؟

 

شاید فکر کنید سایه ی چشم خیلی برای آرایش طبیعی مناسب نباشد، اما باید بگویم استفاده از سایه چشم در آرایش ملایم الزاما ممنوع نیست و گاهی اوقات می توانید برای اینکه پشت پلک هایتان را کمی برجسته تر، گود تر، یا زاویه دار تر نشان دهید، از سایه های چشم قهوه ای رنگ استفاده کنید که فقط یک یا دو درجه از رنگ پوستتان تیره تر باشد.

بعد از اینکه کرم چشم به پلک هایتان زدید، شروع به سایه زدن بکنید. فراموش نکنید، سایه باید حتما یکدست باشد. به وسیله ی یک عدد پد آنقدر آن راروی پلک بمالید تا کاملا یکدست سود بعد از اتمام کار، به هیچ وجه نباید گوشه های پلک و یا چشم تره تر از بقیه قسمت های آن باشد.

8) از مداد چشم قهوه ای رنگ استفاده کنید.

 

چگونه نچرال ارایش کنیم

برای اینکه خط چشمتان خیلی نمایان نباشد، بهترین کار این است که با یک مداد چشم قهوه ای یا مشکی، داخل چشم(پایین) و بالای چشمتان خط بکشید. سپس چشم هارا محکم ببندید تا رنگدانه های مداد بهریشه های مژه ها هم برسد و سیاهی خط چشم طبیعی تر بنظر برسد. بعد از آن، یک تکه پنبه ی نخی بردارید و تا میتوانید سیاهی های داخل چشم را پاک کنید. با این کار، فقط فاصله ی بین مژه ها سیاه میشود و مژه هارا بصورت کاملا طبیعی پررنگ تر، و چشمهارا زیباتر میکنید، بدون اینکه خطوط پررنگ و مشهوی زیر چشم کشیده باشید.

9) اگر خواستید کمی هم ریمل به مژه ها بزنید .

 

در این نوع آرایش، ریمل کاملا اختیاری ست. اگر از مداد چشم یا سایه ی چشم هم استفاده نکردید، میتوانید با استفاده از ریمل، چشم هایتان را جذاب تر، براق تر، و هشیار تر نشان دهید. یادتان باشد قبل از ریمل زدن حتما با استفاده از فرموژه، موژه هایتان را به سمت عقب فر بدهید، و بعد از آن از هر نوع ریملی که خواستید استفاده کنید. بهتر است فقط یک بار ریمل را روی مژه ها بمالیدف چرا که باعث میشود چشم ها مصنوعی و عجیب غریب نشوند. یادتان که نرفته؟ قرار بود آرایشی طبیعی و ملایم داشته باشیم، درسته ؟

10) ابرو ها را فراموش نکنید .

 

باید ابروهایتان را پررنگ کنید تا در مقایسه تا بقیه ی آرایش صورتتان، بی روح و کم پشت بنظر نرسد، مگر اینکه ابروهای خودتان به طور طبیعی پرپشت و مناسب باشد. سایه ابرویی به رنگ موهای سرتان انتخاب کنید و فضاهای خالی و کم پشت ابرو، و بین تار های ابرو را با آن پر کنید. برای اینکه طبیعی باشید، مداد یا سایه ی ابرو را نباید زاویه دار یا خیلی پررنگ بکشید، بلکه باید آن را دقیقا شبیه به شکل طبیعی ابروهایتان بکشید و سعی نکنید حالت ابرو را عوض کنید.

11) رنگ رژ مورد علاقه ی خودتان را به لب ها بزنید .

 

دیگر کاملا میدانید که آموزش این نوع آرایش قرار نیست رنگی شبیه به بنفش خیالی یا قرمز آتشین برای لب ها انتخاب کنید. خوشبختانه رژ های MLBB، ، هنوز در بازار پیدا میشود، و انتخاب رنگ رژ لب را برای آرایش طبیعی بسیار ساده تر کرده است. این ها رژ لب هایی هستند با رنگ های طبیعی، اما بسیار زیباتر از رنگ خود لب.

آرایش یکی از مهارت های لازم برای هر خانمی است تا بدون نیاز به یک…

برای آرایش کردن ترفند های مختلفی وجود دارد اما چیزی که در سطح جهان…

احتمالا خودتان بلدید چطور صورت خودتان را آرایش کنید و با مراحل…

تمامی حقوق این سایت متعلق به سالن زیبایی پگاه طاووسی میباشد.

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با آرایش صورت ملایم و استفاده از کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

1. حلقه های سیاه را بپوشانید

چگونه نچرال ارایش کنیم

پیش از هر اقدامی مرطوب کننده spfدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود.2. زیرساخت

برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را  زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید. در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند.3. بازبینی و برطرف کردن اشکال ها

در این مرحله همه صورت را درست نگاه کنید تا اگر جایی از پوست به کرم یا پوشش دهنده نیاز دارد آنها را برطرف کنید. باید کرم به خوبی در پوست شما نفوذ کرده باشد و در منطقه ای به صورت پخش نشده باقی نماند. برای اینکه پوست زیباتر و صاف تر دیده شود می توانید از پودر یا پنکک برای جذب روغن و عرق صورت استفاده کنید.

 

4. رژگونه

رژگونه های براق پودری که با برس روی گونه اعمال می شوند را فراموش کنید. ابتدا سیب گونه را پیدا کنید و برای این منظور می توانید لبخند بزنید تا گونه هایتان برجسته و گردی آن مشخص شود. کمی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو کنید. ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.

 

5. سایه براق و صدفی

با انگشت اشاره خود، لایه ای از سایه چرب و براق را پشت چشم قرار دهید. رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. سایه نقره ای‌سفید نیز همین ویژگی را دارد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید. اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید.6. برق نگاه

برای اینکه به نگاه و چشمان خود عمق و جذابیت بیشتری ببخشید، بهتر است از سایه های طلایی یا مسی روی سایه پایه استفاده کنید. البته فقط این نوع سایه را پشت پلک بزنید و تا استخوان ابروها بالا نبرید. با قلم سایه کمی سایه پشت چشم بگذارید و با انگشت در سطح پلک پخش کنید. برای اینکه چشم ها درشت تر دیده شوند، کمی از سایه طلایی را روی قلم مو بزنید و روی مژه های پایین چشم ها بکشید. طلایی کردن زیر چشم باعث می شود تا چشم براق دیده شود و تیره کردن زیر چشم فقط باعث دیده شدن تیره گی های پف زیر چشم می شوند.7. جذابیت چشم ها

مدل ارایش دخترانه

 

برای جذابیت بیشتر چشم ها، با کمک قلم یا مداد قهوه ای که برای ابروهای خود استفاده می کنید، پشت چشم یک خط تیره بکشید و چشم را به سمت بالا حالت دهید. سپس برای حفظ آن پودر بی رنگ تثبیت کننده بزنید. سپس دو لایه از ریمل بلند و پرپشت کننده به مژه های بالا و پایین بزنید. مژه های پایین نیز به اندازه بالایی ها اهمیت دارند. اگر ابروهای شما پر و پهن نیست باید با مداد ابرو آنها را پر کنید و با برس ابرو نیز موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.برای زیباتر دیده شدن چشم ها، پیش از ریمل زدن فر مژه بزنید. ریمل را نیز درست از ریشه مژه تا نوک آن بکشید تا بلندتر و پرتر دیده شود.8. رژلب

اگر لب های خشک دارید کمی برق لب یا چرب کننده لب بزنید تا لطافت خود را بازیابند. سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید. برای اینکه رژ بیشتر روی لب ها دوام داشته باشند، یا با انگشت روی لب بمالید یا لب ها را چند بار به هم بمالید تا رژ به خورد لب ها برود.هنگام شب، برای براقیت بیشتر، از برق یا اکلیل لب استفاده کنید. پیش از رژ زدن، یک تکه یخ را روی لب های خود بکشید تا رژ برای مدت طولانی تر روی لب ها دوام بیاورد.

منبع:برترین ها

زیبایی خود را دوچندان کنید


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


16 روش زیبایی دندان ها


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


واسه همه چی جا هست!


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

چگونه نچرال ارایش کنیم


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای اینکه آرایش صورت طبیعی و نچرال داشته باشید لازم هست به چند نکته آرایشی در این زمینه توجه داشته باشید. این نکات رو در زیبامون دات کام بخوانید.

شما قرار هست با آرایش کردن زیبایی اجزای مختلف صورت رو تعریف کنید و کمی رنگ و لعاب برای چهره خودتون ایجاد کنید! برای اینکه آرایشتون ظاهر طبیعی و ملایم داشته باشه و در عین حال کاملا بی عیب و نقص و جذاب دیده بشه باید به چند تا نکته و توصیه کاربردی در این زمینه توجه داشته باشید.  

ما در این بخش از زیبامون دات کام به چند تا نکته کاربردی برای داشتن آرایش طبیعی و نچرال اشاره کرده ایم که می تونید با استفاده از این نکات، آرایش صورت طبیعی و ملایم داشته باشید.

 

قبل از هر اقدامی برای آرایش کردن صورت باید ابتدا از پوست صورت مراقبت کنید و با تمیز کردن و لایه برداری از پوست، ظاهر پوست رو شاداب و تازه کنید. بنابراین مهم ترین نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید تمیز و سالم نگه داشتن پوست هست.

چگونه نچرال ارایش کنیم

شما باید حتما قبل از خواب آرایش صورت رو پاک کنید، از صابون های خشن و معطر برای شست و شوی پوست استفاده نکنید، مرتباّ با استفاده از اسکراب و لایه بردار ملایم، از پوست صورت لایه برداری کنید و با از بین بردن سلول های مرده از روی پوست و پاکسازی منافذ پوستی، از داشتن پوستی شاداب و جوان لذت ببرید.

چگونه پوست بهتر و سالم تری داشته باشیم؟ برنامه مراقبت از پوست 2 هفته ای!

 

نکته بعدی که به شما کمک میکنه تا آرایش طبیعی تر و زیباتری داشته باشید، آماده سازی پوست هست. مرطوب کردن پوست به طور مرتب باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست شده و کمک میکنه تا پوست همیشه برای آرایش آماده باشه. البته لازم هست قبل از شروع آرایش، حتما پوست رو با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب و بدون بو مرطوب کنید.

 

 

یکی دیگه از نکات آرایشی برای داشتن یک آرایش ملایم و طبیعی این هست که حتما از کانسیلر و به مقدار کم استفاده کنید. شما میتونید خیلی سریع و راحت لکه ها و جای جوش رو با یک لایه نازک از کانسیلر پوشش بدید و پوستی صاف، یکدست و بدون لکه داشته باشید.

کانسیلر آرایشی چیست و چگونه استفاده می شود؟

 

برای اینکه آرایش پوست خیلی طبیعی به نظر برسه باید در انتخاب کرم پودر دقت کنید و کرم پودری رو انتخاب کنید که دقیقا با رنگ پوست شما تناسب داره. کرم پودر رو باید خیلی خوب روی پوست ترکیب کنید و مقداری از اون رو تا زیر خط فک نیز بزنید تا رنگ پوست در همه جای صورت یکدست و یکرنگ دیده بشه. مقداری مناسبی از کرم پودر بر روی پوست بزنید تا حالت کیکی و مصنوعی روی پوست ایجاد نکنه. به جای استفاده از کرم پودر میتونید از مرطوب کننده های رنگی و BB کرم هم استفاده کنید.

تن رنگ پوستتان را برای انتخاب کرم پودر بشناسید!

 

 

یک لمس سبک از برنزر بر روی پوست میتونه جلوه طبیعی تر و زیباتری رو برای چهره و آرایش شما ایجاد کنه. برای اینکه پوستتون نمای طبیعی داشته باشه میتونید از مقداری برنزر به شکل “3” روی گونه ها و بر روی بینی بزنید. با این ترفند، پوست حالت آفتاب زده و طبیعی خواهد داشت.

برنزر چیست + آموزش آرایش برنزه

 

رژگونه یکی از جایگزین های مناسب برای برنزر هست و میتونید مقداری از رژگونه با رنگ طبیعی رو بر روی سیب گونه بزنید  تا رنگ پوستتون بهتر و زیباتر دیده بشه. البته لازم هست که از رنگی طبیعی و به مقدار کم استفاده کنید تا حالت طبیعی برای پوست ایجاد بشه.

انتخاب رژگونه ی مناسب با توجه به رنگ پوست

 

 

صاف و نچرال بودن رنگ لب ها دقیقا همان چیزی هست که یک آرایش طبیعی به اون نیاز داره. پس برای اینکه آرایشتون طبیعی تر باشه به هیچ عنوان نباید به سمت رژلب های قرمز و جسورانه و مات بروید و در عوض باید رژلبی با رنگ طبیعی و براق رو برای زیباتر دیده شدن لب ها انتخاب کنید.

اما اگر دوست دارید لب هاتون بدون رژلب هم رنگی طبیعی و زیبا داشته باشه بهتره از آب چغندر برای افزایش رنگ طبیعی لب ها استفاده کنید و بعد برق لب بزنید. با استفاده از این ترفند لب هاتون بدون رژلب، خوش رنگ و جذاب خواهد بود!

رژلب – آموزش ساخت 2 مدل رژلب طبیعی و خانگی عالی

 

فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه و استفاده از یک لایه نازک ریمل بر روی مژه ها کمک میکنه تا هم چشم هاتون زیباتر دیده بشه و هم اینکه آرایش شما رو خیلی طبیعی تر نشان خواهد داد. 

 

 

اگر تمایل دارید آرایش چشم بیشتری داشته باشید بهتره به جای مداد و خط چشم مایع به سراغ خط چشم ژلی با یک رنگ ملایم مثل قهوه ای یا زغالی بروید. خط چشم ژلی ظاهر و رنگ طبیعی تری نسبت به سایر خط چشم ها داره و جز انتخاب های خیلی خوب برای یک آرایش طبیعی و نچرال هست.

 

اگر تمایل دارید آرایشتون خیلی طبیعی دیده بشه باید کمترین مقدار از لوازم آرایشی رو استفاده کنید و به هیچ عنوان در آرایش کردن اجزای مختلف صورت زیاده روی نکنید. ظرافت زیادی در آرایش کردن داشته باشید و این نکته رو در نظر بگیرید که همیشه “کمتر، بهتر است”.

 

چگونه نچرال ارایش کنیم

مطالب پیشنهادی:

چگونه آرایش کنیم تا طبیعی به نظر برسد؟

آموزش آرایش صورت طبیعی و لایت، مخصوص مبتدی ها + عکس

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت ملایم

چگونه به طور طبیعی گونه های صورتی و سرخ داشته باشیم؟

بین لوازم آرایشی سایه های چشم بیش از همه تنوع رنگ دارند؛ رنگ هایی فریبنده و زیبا که هرکسی را به خرید ترغیب می کند حتی اگر نداند این رنگ با پوست او هماهنگی دارد اما بهتر است دست نگه دارید؛ هر رنگی نمی تواند شما را زیبا کند؛ توصیه می کنیم به جای آنکه سراغ سایه های بزرگ با رنگ های بی شمار بروید و بیشتر خودتان را گیج کنید، از میان سایه های چهارتایی انتخاب کنید که در آنها رنگ های هماهنگ با هم در یک پالت جمع آوری شده اند، درنتیجه کار بسیار آسان تر می شود. در اینجا روش کار کردن با این سایه ها را برای تان آورده ایم تا خودتان حرفه ای ترین آرایش را روی چشم های تان پیاده کنید.

 

 

چگونه نچرال ارایش کنیم

برای استفاده از سایه های چهارتایی روش دیگری هم وجود دارد؛ روشی که در آن آرایش چشم آنقدر ملایم است که هر کسی متوجه آن نخواهد شد ولی در عوض حالت چشم زیباتر می شود.

 

–   روشن ترین رنگ سایه را روی پلک پخش کنید یعنی با یک برس مناسب از زیر ابرو تا خط مژه ها را رنگ بزنید.

 

–  حالا با دومین رنگ روشن (رنگ ملایم) از خط مژه تا زیر استخوان ابرو (یعنی خط حدقه چشم) را رنگ بزنید. یادتان نرود گوشه ها و مرزهای کار را کمی پخش کنید تا جایی دو رنگ به نظر نرسد.

 

 –  حالا با استفاده از یک برس سایه کوچک دومین رنگ تیره  را روی نیمه پایینی پلک بزنید یعنی از خط مژه شروع کنید و تا نیمه پلک ادامه دهید؛ یکنواخت کردن رنگ ها را فراموش نکنید.

 

–  حالا با تیره ترین رنگ سایه روی خط مژه را رنگ دهید؛ یعنی با رنگ تیره خط چشم بکشید.

 

  با چرخه رنگ آشنا شویداحتمالا تا به حال دیده اید که برخی از آرایشگران برای آرایش چشم از چند رنگ مختلف استفاده کرده و به گونه ای این رنگ ها را با هم ترکیب می کنند که حالت چشم کاملا متفاوت می شود. این کار خیلی سخت نیست؛ اگر با چرخه رنگ آشنا باشید.

 

اصول اولیه چرخه رنگ را می توان در دو نکته کلی خلاصه کرد:–   رنگ هایی که در دو جهت مخالف هم قرار می گیرند، بیشترین تضاد را با هم دارند؛ وقتی این رنگ های متضاد در کنار هم قرار بگیرند، بیشترین اثربخشی را در چشم بیننده خواهند داشت و به شدت جلب توجه می کنند.

 

–   رنگ هایی که در این چرخه به هم نزدیک هستند بهترین ترکیب رنگ را به وجود می آورند و در چشم بیننده تصویری آرام بخش و متعادل دیده می شود؛ درنتیجه آراستن چهره با چنین رنگ هایی می تواند دقت و مهارت آرایشگر را نشان دهد.

 

چطور از چند رنگ استفاده کنیداستفاده مجزا تنها از یک رنگ سایه نمی تواند جلوه چندانی به چشم ها ببخشد و بیشتر برای یک آرایش بسیار ساده روزانه مناسب است؛ بنابراین برای مهمانی ها و عروسی ها سراغ استفاده از چند رنگ بروید تا بتوانید زیبایی چشم ها را چندین برابر کنید.

 

در اینجا ما برای تان یک نوع سایه چهارتایی تقریبا رایج را انتخاب کرده ایم که رنگ های بسیار ملایمی دارد و می تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد؛ علاوه بر اینها رنگ هایی هستند که چندان روی چشم جلب توجه نمی کنند و درنتیجه چهره مصنوعی یا بسیار آرایش کرده به نظر نخواهد رسید. البته لزومی ندارد شما حتما از همین رنگ ها استفاده کنید بلکه کافی است اصول کار را یاد بگیرد تا بعد باتوجه به سایه های چهارتایی که دارید زیباترین کار ممکن را روی چشم ها انجام دهید.

 

  قانون سایه های چهارتاییاگر می خواهید خودتان یک آرایش متعادل و زیبا روی چشم های تان داشته باشید، توصیه می کنیم سراغ سایه های چهارتایی بروید. اینگونه سایه ها از چهار رنگ متفاوت تشکیل شده اند که معمولا انتخاب و ترکیب این چهار رنگ قواعد خاصی دارد:

 

–   یک رنگ بسیار آرام و کم رنگ که می توان از آن به عنوان پایه سایه، روی تمام پلک را پوشاند یا اینکه برای روشن کردن قسمت زیر ابرو و قسمت داخلی چشم از آن بهره گرفت.

 

–   یک رنگ ملایم که می توان از آن برای نشان دادن بهتر حالت چشم بهره گرفت و از آن برای روی پلک استفاده کرد.

 

–   یک رنگ متضاد که به نظر می آید چندان با دیگر رنگ های پالت سایه هماهنگی ندارد (البته بعضی سایه ها این رنگ متضاد را ندارند و تنها راه ایجاد حجم با این سایه ها استفاده با هم کمرنگ ترین و پررنگ ترین رنگ است).

 

–   یک رنگ تیره که می توان از آن به عنوان خط چشم برای کنار مژه ها استفاده کرد تا آرایش عمق بیشتری پیدا کند؛ البته برای آرایش های دودی که چشم ها کاملا تیره می شوند، پلک را با این رنگ می پوشانند.

 

  قدم به قدم حرفه ای شویدبرای سایه زدن حرفه ای و زیبا باید سه ویژگی مهم را در نظر بگیرید؛ یکی اینکه سایه باید حالت چشم را بهتر نشان دهد، دوم اینکه باید بعضی ایرادها را بپوشاند و سوم اینکه هماهنگی رنگ ها کاملا رعایت شود.

 

–   شما باید با روشن ترین رنگ پالت تمام پلک بالا را بپوشانید. توصیه می کنیم برای این کار برسی به کار ببرید که با آن به راحتی رنگ را روی پوست پخش کنید.

چگونه نچرال ارایش کنیم

 

–   حالا با یک برس سایه کوچک تر دومین رنگ تیره ای که در سایه وجود دارد را انتخاب کنید و نیمه بیرونی پلک را رنگ بزنید. یادتان باشد جهت انتهایی سایه به سمت پایین متمایل می شود. سایه زدن در این قسمت باید با حرکات ضربه ای کوتاه و بسیار ملایم انجام شود تا بتوان رنگ را به سمت نیمه پلک سوق داد. حواس تان باشد مناطق مرزی را کاملا محو کنید یعنی دور کار را آرام پخش کنید تا در یک قسمت کار دورنگ نباشد.

 

–   برای انجام این مرحله باید حسابی دقت کنید، چراکه تکنیکی ترین قسمت کار است و نیاز به زمان دارد. با یک برس سایه بسیار ظریف تیره ترین رنگ پالت را به شکل یک 7 ملایم برگشته روی نیمه بیرونی پلک بزنید. یادتان باشد که نباید روی مرحله دو را کامل بپوشانید.

 

 

–   حالا نوبت رنگ ملایمی است که هنوز از آن استفاده نکرده اید؛ از این آرایش برای بهتر نشان دادن حالت چشم استفاده می کنیم. کافی است با یک برس کوچک سایه، رنگ ملایم (دومین رنگ روشن) را زیر استخوان ابرو و جایی که حدقه چشم تمام می شود، بزنید. در اینجا یکی دیگر از هدف های شما این است که رنگ ها را یکنواخت کنید تا مرز میان آنها در نگاه اول به چشم نیاید.

 

 

  چطور برس سایه را به دست بگیریدسایه هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچک تر و سایه هایی که روشن هستند چشم را درشت تر نشان می دهند. هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود. یادتان باشد هنگام آرایش باید نور کافی باشد. برای سایه زدن با یک دست برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید. سر را به عقب خم کنید تا تناسب رنگ روی پلک ایجاد شود.

 

 

 

 

 

 

با توجه به پیشرفت چشم گیر صنعت مد و فشن در سال های آخر و افزایش طرفداران این صنعت، توجه و رسیدگی به این صنعت جذاب یکی از چالش های اساسی در دنیای امروز است. اگر به یاد داشته باشید در چند سال گذشته انجام آرایش های غلیظ با استفاده از رنگ های چشم گیر، یکی از پایه ها و اساس های پیشروی در این صنعت بود. اما امروزه معیار های زیبایی کاملا دگرگون شده است و استفاده از میکاپ های نچرال، طرف داران بیشتری پیدا کرده است. لازم به ذکر است که میکاپ های نچرال تاثیر بسیار زیادی در زیبا تر جلوه دادن صورت و زیبایی هایش دارد.

وقتی صحبت از آرایش می شود، یک ظاهر پر زرق و برق در ذهن بیشتر افراد نقش می بندد. اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ارایش های لایت و نچرال، فقط برای موارد روزمره مانند مدرسه یا محل کار عملی است که برای کاهش نقوص و کاستن آن ها کاملا موثر است. البته این را فراموش نکنید که این نوع از ارایش ها سبب زیباتر شدن چهره شما نیز می شود. آرایش طبیعی ویژگی های شما را  تقویت می کند.

این یک رویکرد ساده است که  سبب می شود ارایش در چند قسمت اصلی صورت – پوست ، چشم و لب – متمرکز شده و زیبایی هر کدام از اجزا را با روشی ظریف، به نمایش می گذارد. همچنین شما نیز از محصولات کم تری استفاده خواهید کرد. زمان کمتری صرق خواهید کرد و برای رسیدن به ظاهر مورد نیاز و دلخواه نیازی به تکنیک های پیچیده میکاپ نخواهید داشت.

در ادامه مقاله بخوانید تا دریابید که چگونه آرایش طبیعی داشته باشید و از آموزش های سریع و آسان بهره ببرید.

نکته اصلی آرایش عالی، داشتن یک پوست بی عیب و نقص برای کار کردن است. بنابراین داشتن روال مناسب برای مراقبت از پوست بسیار مهم است. این امر به ویژه در مورد آرایش طبیعی اهمیت زیادی دارد زیرا شما یک پایه یا یک کانسیلر سبک تر از آرایش های دیگر خواهید پوشید. علاوه بر پاکسازی و تسکین، چند مرحله اضافی وجود دارد که می توانید برای درخشش پوست خود امتحان کنید. ابتدا آکنه و جوش های سر سیاه را پاک کنید، تا پوست شما دارای بافت صافی باشد. در مرحله بعد، هرگونه قرمزی یا سوزشی را که روی پوست شما وجود دارد را با محصولات تسکین دهنده و مرطوب کننده که برای پوست های حساس طراحی شده اند، درمان کنید. در آخر، خطوط ریز و رنگدانه را با رتینول یا سرم ویتامین C کاهش دهید.

چگونه نچرال ارایش کنیم

قبل از شروع آرایش طبیعی خود، لازم است اطمینان حاصل کنید که پوست شما مرطوب باشد و از اشعه های خورشید  محافظت شود. نوع مرطوب کننده ای که اعمال می کنید، به نوع پوست شما بستگی دارد – روغنی، خشک یا ترکیبی، اما بسته به فصل ممکن است تغییر کند. مهم ترین مؤلفه ضد پیری، هر روز پوشیدن کرم ضد آفتاب با طیف بالا است. (چیزی که شما را در مقابل اشعه UVA و UVB محافظت می کند) استفاده از پرایمر بعد از انجام آرایش خود، پوست شما را بی عیب تر به نظر می رساند و نه تنها باعث از بین رفتن چین و چروک و منافذ می شود، بلکه باعث ایجاد پایه صاف و بی نظیری برای شما می شود. تا در طول روز بتوانید پوستی صاف داشته باشید. اگر صبح وقت فشار زیادی را وی پوست خود احساس می کنید، مرطوب کننده، ضد آفتاب و پرایمر خود را در یک مرحله با یک کرم BB ترکیب کنید و بعد از آن بر رویی پوست خود استفاده کنید.

پرایمر شرکت مای مدل matt touch  یکی از پرایمر هایی است که برای استفاده روزانه توصیه می شود. این پرایمر پوست صورت را در طول روز سرزنده و شاداب نگه می دارد و جلوه ای مات بر روی صورت دارد. همچنین منفاذ باز و درشت صورت را پوشش می دهد تا پوست شما جلوه ای صاف داشته باشد. این پرایمر حاوی ویتامین آ، بی، ای و دی می باشد. این کرم پودر بافتی سبک و ابریشمی دارد که سبب ماندگاری کرم پودر می شود.

یک ظاهر طبیعی به طور کلی فقط به یک یا دو سایه چشم ظریف احتیاج دارد، به این معنی که هیچ فرصتی برای افتادگی چشمگیر وجود ندارد. برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، شما می خواهید یک پایه با پوشش نور متوسط ​​را انتخاب کنید، زیرا یک پایه سنگین تقریبا می تواند ویژگی های صورت و چهره شما را از بین ببرد. انواع مایعات به طور کلی دارای طبیعی ترین نوع تزئینات هستند و می توانید یک قطره از هایلایتر مایع را در آن ها مخلوط کنید تا یک درخشش تازه و نمناک ایجاد کنید. ضروری است که فرمولی را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد.  همچنین این کار را با سایه ای که به پوست شما نزدیکتر است انجام دهید.

همانطور که گفته شد، هدف ما این است که کرم پودری استفاده کنید که نقص و عیب های چهره شما را بپوشاند و همچنین سنگین نباشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم پودر این لی مدل vanilla cream  شماره دوازده است. حجم این محصول چهل میلی لیتر می باشد. این کرم پودر دارای ماندگاری بالا است و جلوه ای مات روی پوست شما دارد. ساختار بسیار سبک و در عین حال پوشانندگی بالای این محصول سبب شده است  تا به عنوان محصولی منحصر به فرد معرفی شود. این کرم پودر در برار گرمای محیط که شبب تعریق زیاد می شود، مقاوم است و به هیچ وجه شما اثری از ماسیدگی کرم پودر بر روی پوست خود نخواهید دید.

خرید از برترین فروشگاه

انتخاب رنگ گونه مناسب برای زیبایی آرایش طبیعی ضروری است و به پوست شما جوانی و سلامت می بخشد. همچنین ابعاد چهره شما را واضح تر می کند. بهترین رژ گونه، رنگ پوست طبیعی شماست که می تواند از صورتی کمرنگ، آجری یا حتی گلبهی باشد. انواع مختلفی از سرخ شدن وجود دارد، اما اگر پایه خود را با پودر تنظیم کنید، یک سرخ شدن با همان بافت بدون ایجاد لکه روی آن پدیدار می شود. از یک برس بزرگ و کرکی استفاده کنید و از سیب گونه های خود شروع کنید و سپس برای طبیعی تر کردن آن، انتهای آن مخلوط کنید و بیرون بزنید. مهم است که ظاهر ظریف را حفظ کنید، بنابراین اگر احساس می کنید رنگ بیش از حد شدید است، آن را با قلمویی به سمت پایین بیاورید تا رنگ آن را کم تر کنید.

اگر به دنبال رژگونه ای با کیفیت هستید ما رژگونه تراکوتا باریش مدل silky touch   را به شما پیشنهاد می کنیم. شماره دویست و چهار این محصول رنگی صورتی دارد که شاین است. این رژگونه آینه ندارد و رنگ آن بر پایه صورتی و کرم است. وزن این محصول ده گرم می باشد. لازم به ذکر است که این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است و توانسته بیش از هفتادو چهار درصد رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.

خرید از برترین فروشگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آی برترین رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. همراهی شما بزرگترین سرمایه ماست.تمامی خدمات سایت با عشق رایگان است

چگونه نچرال ارایش کنیم
چگونه نچرال ارایش کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *