چگونه چشم دل را باز کنیم

 
helpkade
چگونه چشم دل را باز کنیم
چگونه چشم دل را باز کنیم

چشم سوم یکی از هفت چاکرای اصلی در بدن است، یعنی چاکرای ششم. از چشم سر برای دید عادی استفاده می شود و از چشم سوم برای بیداری معنوی و ارتباط با کائنات استفاده می شود. رنگ این چاکرا ، نیلی رنگ می باشد و در فاصله بین دو ابرو و کمی بالاتر قرار دارد. در حین انجام مراقبه نیز از این چاکرای چشم سوم  برای تمرکز استفاده می شود.

همچنین برای تصویرسازی و تجسم اهداف نیز چشم سوم مورد استفاده قرار می گیرد. چشم سوم مرکز اتصال سه کانال انرژی آیدا، پینگالا، سوشومنا می باشد که با ادغام انرژی کیهانی و قمری و خورشیدی در فرد بیداری روحی ایجاد می کند و در هنگام بیداری این فرد، قدرت روشن بینی، روشن شنوی، تله پاتی و پیشگویی پدیدار می گردد.

چاکرای ششم را به نام های آجنا چاکرا ، چاکرای پیشانی، چاکرای نور، چاکرای بصیرت، چشم دل، چشم درون ،دیده ی دریا و…. می نامند. چشم سوم در کالبد اثیری ما قرار دارد و نسبت به کالبد فیزیکی لطیف تر و رقیق تر می باشد. چشم سوم وجود خارجی دارد، اما فیزیکی و مادی نیست، بلکه متافیزیکی و اثری می باشد ، پس نمی توان گفت چون کیفیت فیزیکی ندارد، پس وجود هم ندارد.

پیشنهاد می کنیم همین حالا برای بازکردن و فعال سازی چاکراها روی لینک زیر بزنید.

چگونه چشم دل را باز کنیم

چاکرای چشم سوم مرکز فرماندهی بر دیگر چاکراها و مسئول نظارت بر ذهن است. این چاکرا پل ارتباطی بین بعد فیزیکی و متافیزکی انسان است. شناخت چشم سوم از دیرباز در میان اقوام مرسوم بوده است، و در برخی از مذاهب مثل هندوها، جزیی از آیین مذهبی شان به شمار می رود که روزانه حداقل یکبار پودری نیلی رنگ را به صورت نقطه ای برای فعال سازی و تحریک چشم سوم در این قسمت می گذاشتند. مسلمانان نیز در هر شبانه روز 17 رکعت نماز بجا می آورند و در هر رکعت دوبار پیشانی را به سجده می گذارند و چشم سوم را تحریک و فعال می کند. در اسلام خواندن نماز معراج مؤمن و سجده یعنی عروج به عالم معنا می باشد. پس مطمئناً فعال سازی این چاکرا بسیار ارزشمند و مهم بوده است و خداوندی که همه انسان ها را دوست دارد، این اعمال عبادی را توصیه کرده است تا به این وسیله انسان تعالی یابد و به بصیرت و آگاهی معنوی دست پیدا کند.

پیامبر اکرم  (ص) می فرماید:  آن گاه که خداوند خیر بنده اش را بخواهد، چشم دل بنده اش را می گشاید تا ببینید آن چه که با چشم سر نمی توان دید و غایب است.

همان طور که گفته شده، چشم سوم پلی ارتباطی بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه، مغز و ذهن و فیزیک و متافیزیک می باشد. چشم سوم شاه راهی برای رفتن به فراسوی مکان و زمان می باشد. یعنی اینکه زمانی که جسم ما در لحظه حال است نمی تواند همزمان در گذشته و یا آینده هم حضور داشته باشد و یا لحظه ای که در یک مکان است نمی تواند در همان لحظه در یک مکان دیگر نیز حضور داشته باشد. اما این وضعیت در مورد کالبد متافیزکی انسان صدق نمی کند.

پس در واقع با چشم سوم می توان به تمام مکان ها و زمان های عالم مادی و ماورایی سفر کرد. به عبارت دیگر چشم سوم دریچه ورود  انسان به دنیای معنویت است. چشم سوم همچنین ابزاری برای تله پاتی می باشد. تله پاتی یعنی دور آگاهی و ایجاد ارتباط از طریق افکار بدون استفاده از حواس پنجگانه و فعل و انفعالات فیزیکی. اگر چشم سوم فعال باشد می توان از طریق تله پاتی ارتباط برقرار کرد. مثل احساسی که از بین عشاق واقعی  وجود دارد و ممکن است از فرسنگ ها دورتر با هم در ارتباطند و این دلیلی به جز امواج مغزی هماهنگ و یکسان در آن ها نیست که عاملش عشق است.

با این توضیحات شما می توانید برای هر شخصی پیام بفرستید. البته باید بتوانید بر روی چشم سوم خود تمرکز کنید و در این هنگام تصویر شخص مورد نظر را در ذهن خود تجسم کنید و  با تجسم خلاق خود او را در حال دریافت پیام ببینید.

چشم سوم کانال ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونی ماست، بهمین علت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ضمیر ناخودآگاه عاملی است که می تواند ما را به اهداف مان برساند و با برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه می توان به تمام خواسته ها دست پیدا کرد. از طریق چشم سوم می توان با خود برتر ارتباط برقرار کرد. قدرت ذهن، خرد، عقل، درک شهودی و بصیرت در چشم سوم نهفته است.

جالب است بدانید که تمام افکار و احساساتی که ما به چشم سوم می فرستیم، انرژی جذب می کنند تا در نهایت از طریق قانون جذب به واقعیتی در دنیای مادی تبدیل شوند. ممکن است فوراً اتفاق بیفتند و یا شاید کمی طول بکشد، اما بالاخره چیزی که تصور و تجسم کرده ایم دوباره ظاهر و نمایان می شوند و در واقع خلق می شوند.

پس با این تفاسیر چشم سوم همه چیز را خلق می کند، در نتیجه بهتر است همیشه برای خودمان و دیگران چیزهای خوب طلب کنیم، آرزوی خوب و خیر داشتن برای دیگران به ما آرامش می دهد و همچنین بدخواهی برای دیگران حس ناخوشایندی در ما ایجاد می کند، پس برای آرامش خودمان هم که شده برای تمام موجودات چیزی جز خیر و آرامش نخواهیم و مراقب کارما ی اعمال خود باشیم.

همان طور که در مقاله های پیشین در مورد چاکراها صحبت شد، هر چاکرا با رنگ مخصوصی در ارتباط است و یکی از راه های ساده برای فعال سازی و باز کردن هر چاکرا ، نگاه کردن به رنگ همان چاکراست، برای مثال به طور مستمر نگاه کردن به رنگ نیلی باعث فعال سازی چاکرای ششم یا چشم سوم می شود. البته قابل به ذکر است که با انجام مراقبه مخصوص هر چاکرا به خوبی می توان چاکرای موردنظر  را پاکسازی و فعال نمود.

اما بابد بدانید که فعال سازی چاکرای ششم نیاز به سال ها تمرین و ممارست دارد و یک شبه اتفاق نمی افتد. چشم سوم بسته، مانند دیواری بتنی است که باید کم کم و به آهستگی روزنه ای در آن گشود تا کاملا باز شود. گاهی ممکن است با سال ها تمرین هم باز نشود. چشم سوم در ابتدای تولد در نوزادان باز است و با افزایش سن کم کم بسته و غیر فعال می شود. با مراقبه بر روی چاکرای چشم سوم یا آجنا می توان آن چنان قدرتمند شد که به همه خواسته های خود رسید، چون دستوری که در چشم سوم صادر می شود باید که به اجرا درآید؛ آجنا به معنای «دستور» می باشد.

فعال سازی چشم سوم نیاز به آگاهی و خرد فراوانی دارد. هیچ زمان برای باز کردن این چاکرا به زور و سماجت متوسل نشوید و تا هماهنگی کاملی بین چاکرا های تان برقرار نکرده اید تمرینات مضاعفی بر روی این چاکرا انجام ندهید. چون این فشار مضاعف ممکن است بر غده پینه آل مغز اثر سوء گذاشته و فعالیت های فیزیکی جسم و از جمله خواب و بیدار فرد را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین ممکن است تعادل چاکرای بالایی را نیز بر هم بزند و شاید دچار سردردهای شدید و یا میگرن و یا خستگی مفرط شوید.

شاید از خطرات باز شدن چشم سوم چیزهایی شنیده باشید! نگران نباشید منظور از خطر ،این نیست که ممکن است چیزهای عجیب و غریب و یا موجودات غیرارگانیک را ببینید! چون رسیدن به چنین درجه ای از فعال بودن، شاید پس از سالها تمرین و ریاضت هم امکان پذیر نباشد.

البته سعی نکنید بدون هماهنگی و تعادل در همه چاکراها، بر روی چشم سوم تمرکز کنید، چون اگر صبر و تحمل نداشته و متوسل به زور شوید ممکن است چیزهایی را در کائنات ببینید که اصلاً تمایلی به دیدنشان ندارید.

باید قبل از تقویت چاکرای ششم تمامی چاکراها را به ترتیب از اول و با صبر و حوصله پاکسازی کنید، چون در غیر اینصورت تمامی انرژی های منفی و راکد موجود در این چاکرا (مانند لیوانی که از آب و گل انباشته شده و با تکان دادن گل آلودتر می شود) به جنبش درآمده و شاید مسائلی را تجربه کنید که اصلاً میلی به مشاهده آن ها ندارید. پس این توصیه را جدی بگیرید و ابتدا هفت چاکرا را پاکسازی کنید.

کریستالها عوامل نیرومند دگرگونی و شِفا هستند. کریستالی که به رنگ چاکرای مربوطه باشد در درمان چاکراها بسیار مؤثر است. دراز بکشید و کریستال را در ناحیه ی چاکرای مربوطه قرار بدهید.
در مورد تقویت چشم سوم می توانید از کریستال های کوارتز شفاف، سنگ ماه،یاقوت کبود استفاده کنید.
حس ارتعاشات ظریف و حساس کریستالها هر نوع انرژی منفی را از چاکرا پاکسازی میکند. اگر نفس عمیق بکشید و به این چاکرا آگاه باشید ، میتوانید ارتعاشات کریستالها را حس کنید.
حتی میتوانید کریستالها را زیر بالش یا در محلی که میخوابید یا زیر تخت بگذارید تا چاکراها در هنگام خواب هم پاکسازی شود. حتی می توانید که در آبی که کریستال در آن قرار داده شده حمام کنید.

چشم سوم وسیله‌ای برای تله ‌پاتی است. تله ‌پاتی به معنی ایجاد ارتباط از طریق افکار و بدون استفاده از ابزار فیزیکی و حواس پنج ‌گانه و کلام می‌باشد.

همه انسان ها بالقوه دارای استعداد تله پاتی می‌باشند. این پدیده در انسان‌های اولیه یک راه ارتباطی معمول بوده است.

در صورتی که چشم سوم فعال و باز باشد، انسان‌ها می‌توانند به راحتی از طریق تله ‌پاتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

دو معشوق در هنگام دوری از طریق فکر با هم ارتباط برقرار می‌کنند، در این موارد، علت این است که عشق، امواج مغزی را با هم هماهنگ می‌کند. مادران هرگاه فرزندانشان در خطر باشند، آگاه می‌شوند، حتی اگر هزاران کیلومتر از آنها دور باشند.

برای پاکسازی و فعال سازی چشم سوم باید از یک استاد کمک گرفت، اما اگر خودتان این کار را انجام می دهید به یاد داشته باشید که باید از چاکرای اول شروع به پاکسازی کرده و پله پله مراحل را انجام دهید و باز هم تأکید می کنم که از تمرینات مضاعف خودداری نمایید.

1- چشم سوم با سینوس ها در ارتباط است. پس برای فعال سازی چشم سوم می توان از شست و شوی سینوس ها و حفره های  کمک گرفت.

2- ماساژ و ضربه های آرام به چاکرای ششم باعث تحریک این چاکرا می شود. البته در ابتدا به صورت فیزیکی و در ادامه بصورت ذهنی. این تمرین باید در حین مراقبه و آرامش و خلسه انجام بگیرد. در وضعیت آلفا می توانید این تمرین را انجام دهید.

3- تمرین تراتاکا که با تمرکز بر چشم سوم همراه است هم می تواند به فعال سازی این چاکرا کمک کند.

 

4- در حالت مراقبه تجسم کنید که نقطه ای در وسط پیشانی وجود دارد که کم کم به صورت دایره ای بزرگ و بزرگتر شده و به قطر حدود 20 سانتی متر رسیده است.

5- هر چیز زائد و اضافی را از اطراف خود دور کنید. چه وسایل اضافی در محیط کار و زندگی ، و چه افکار مزاحم و منفی را از درون و ذهن خود.

6-  با آگاهی کامل در وضعیت سجده قرار گرفتن بسیار سودمند است، چون چاکرای ششم را تحریک کرده و فعال می کند. خواندن نماز با آگاهی کامل و تمرکز یکی از راه های فعالسازی چشم سوم است.

7- در حالت مراقبه و یا وضعیت آلفا، تکرار و تمرکز بر مانترای (ذکر) «اووووومممممممم» داشته باشید، که در پکیج پاکسازی چاکراها به صورت کامل توضیح داده شده است.

یادتان باشد پس از باز کردن هر چاکرایی، به طور موقت آن را ببندید تا از خروج انرژی و به هدر رفتن آن جلوگیری کنید، همچنین مانع از ورود انرژهای زائد و منفی و همچنین دزدی انرژی شوید.

1- از نشانه های باز شدن چشم سوم این است که درک شهودی بالایی برخوردار می شوید. با خود برتر راحت تر ارتباط برقرار می کنید. جواب سؤالات خود را به راحتی از شهود خود دریافت می کنید.

چگونه چشم دل را باز کنیم

2- گاهی اوقات رویدادی را از قبل پیش بینی می کنید.

3- فقط از دید ظاهری به ماجرایی نگاه نمی کنید و عمق آن مسئله را درک خواهید کرد.

4- ممکن است به نور حساس شده و نورهای درخشان چشم شما را آزار دهند.

5- ممکن است دچار سردرد شوید، نگران نباشد بهترین راه برای کم کردن این فشار قدم زدن می باشد.

6- ممکن است در نقطه آجنا دچار فشار و یا درد شوید، در هنگام باز شدن چشم سوم این فشارها عادی هستند.

7- قدرت تله پاتی در شما افزایش می یابد، به بیداری درونی و معنوی می رسید و دارای قدرت روشن بینی و روشن شنوی و … می شوید.

شما در این حال، مسیر درستی برای زندگی خود به عنوان هدف قرار داده و افسانه شخصی خود را به خوبی درک کرده اید و دیگر دلیلی برای کارهای نامناسب نمی بینید.

با چشمی باز و آگاهی کامل نشانه ها را دنبال کنید و بدون کمترین فشار به آن چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. یادتان باشد هر چیزی در زمان خودش اتفاق می افتد. تمرین و تکرار کنید، اما به زور متوسل نشوید.

پس از پاکسازی چاکرای ششم نیاز است که مراقب آن باشید، وقتی دو نفر انرژي‌هاي چاكراي چشم سومشان را ترکیب كنند، قدرت روشن‎بيني آنها افزايش مي‎يابد. اگر هر دو در یک زمان انرژي‌هايشان را خالصانه ادغام كنند و واقعاً در مركز چشم سوم قرار بگيرند، قدرت درک آنها براي شناخت پديده‎هاي مختلف بسيار افزايش پيدا مي‎كند.

در اين وضعیت يك نور بسيار زيبا و درخشان سبز رنگ در اطراف آنها ديده مي‎شود، اين بيشتر در مردمان پاك و خوب اتفاق مي‎افتد. تركيب انرژي‌هاي چشم سوم از طريق ارتباط فيزيكي، عاطفي و يا فكري صورت مي‌گيرد. ارتباط عاطفي و فكري از راه دور نيز امكان پذير مي‌باشد، به همين دليل افراد از راه دور (تله پاتی) نيز مي‌توانند بر چشم سوم يكديگر تأثیر بگذارند.

در اين روابط اگر يكي از آن دو شخص، يا هر دو نفرشان داراي چشم سوم پاکسازی نشده باشند، آن رنگ سبز درخشان، كدر، مات و تيره مي‎شود. اين افراد اشراف شان به ابعاد ماورائي كاهش پيدا مي‎كند و محدود مي‎شود. افرادي كه با هم ارتباط نزديك فيزيكي و متافيزيكي دارند و يا آنهايي كه با هم ازدواج مي‎كنند، بايد خيلي مراقب اين پديده باشند.

در اين حالت‎ها اگر فقط چشم سوم يكي از دو نفر داراي مشكل است، نفر مقابل بايد خيلي مواظب باشد. اين بدان معنا نيست كه مردم از هم جدا شده يا بدور از هم زندگي كنند، بلكه بايد مراقب چشم سومشان باشند و از آن محافظت كنند. اين كار بسيار آسان است، ما مي‎توانيم يك حلقه‌ي محافظ كامل و هميشگي براي چشم سوم خود ايجاد كنيم. در بعضي افراد نيز چشم سوم به محافظت اختصاصي نياز دارد.

مطمئن‎ترين  و بهترین راه براي حفاظت از ابعاد فيزيكي و متافيزيكي خود ـ حفاظت از هاله، چاكراها ـ توسل به حضرت حق‎تعالي مي‎باشد. همچنين به نظر مي‌رسد كه غسل و وضو با ايجاد حصاري از نور ماورايي پيرامون هاله‌ي انسان، از هاله، چاكراها و چشم سوم مواظبت مي‌كنند و از ورود عوامل منفي و مخرب به هاله و اثرگذاري آن بر چشم سوم جلوگيري مي‌كنند. به نظر مي‌رسد با مطالب ديني ما هماهنگي داشته باشد.

در احاديث بسیار زیادی وضو را نور، و وضو روي وضو را نور روي نور معرفي نموده‌اند. پيامبر گرامي اسلام (ص) فرموده‌اند: « (روز قيامت) بر اثر وضو، با پيشاني و دست و پاي سفيد بر من وارد مي‌شويد و هيچ كس جز شما اين خصوصيت را نخواهد داشت.»

 

لطفا پس از مطالعه نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید. با تشکر مدیریت سایت

 

لطفا با لایک این مطلب ما را دلگرم و حمایت کنید.

 

سلام وقت بخیر من واقعا وقتی تمرکز میکنم بین دو آبروم نبض میزنه و احساس میکنم ی چیزی وسط دو ابرومه
آیا چشم سومم داره باز میشه یا ن من نمیدونم واقعا الان چیکار کنم

دوست عزیز
باز شدن چشم سوم به این راحتی که شما تصور می کنید نیست
شما فقط بر اثر تمرکز کمی چاکرای ششم رو قلقلک دادید

سلام مطالب مفید بود،من با این پدیده مواجه شدم ولی به دلیل نا آگاهی از نحوه استفاده اثرش از بین رفت الان باید چکار کنم لطف کنید راهنمایی بفرمائید ممنون

سلام من 13سالمه و مطالب شما رو خواندم و متوجه شدم من با اینکه سن کمی دارم ولی انرژی منفی زیادی دور و برم جمع شده ولی من دلم نمیخواد در آینده برام مشکلی پیش بیاد و دلم میخواد هر چی هست از الان درستش کنم. باید چیکار کنم؟

تمرکز و توجه تون به مثبت ها بدید
از افراد منفی دوری کنید

سلام با تشکر از شما خیلی مقاله خوب و عالی بود دست تون درد نکنه

درود بر شما

شاید اینیکه میگم ساده بنظر بیاد،ولی قرآن بخون تا راه زندگی رو یا د بگیری،از بچگی بما گفتن قرآن بخون و حتی جزو درس هامون تو مدرسه هم هست،ولی هیچ وخت نگفتن آقا اینی که خدا گفته باید ب زبان خودمون بخونیمش نه ب عربی ک هیچی ازش نفهمیم و در ذهنمون علامت سوالی منفی شکل بگیره… قرآن حرف های خداست به ما،باید معنی قرآن رو بخونی ناریا خانوم. انشاللهک عاقبت بخیر بشی

سلام

میتونی قبل خواب این ۳ تا کار رو انجام بدی
1(واسه همه کسانی ک میشناسی دعا کنی چ خوب چ بد
2(از اتفاقاتی ک اون روز واست افتاد شکر گزار باش و از اتفاقاتی ک میخوای در ایده واست بیوفته از اونام شکر گذاری کن
۳)روی ارزو هات تمرکز کن و هدف هات بیار جلو چشات
اگ میتونی هنذفری بزار ک رلحت تر بتونی انجامش بدی

این راه حل ها معجزه میکنه

با سلام و عرض ادب.
مطالب بسیار جالب و تکمیل کنندهِ تمرینات مراقبه و مدیتیشنی این چاکرای مهم است.
یکسری پاسخ سوالات دینی و معنوی نیز مشخص شده که قابل توجه در ممارست برای اهالی دین و مذهب و همچنین پاسخ منتقدين آن می باشد.
عالی بود.
سپاسگزارم

خوووووووووووووووووووووووووووووووووشم امد بهش

خیلی خوب بودن

سلام .
من یه دختر بیست ساله هستم که ورزش یوگا مدیتیشن انجام میدم و همچنین نوشتن اهداف و تجسم ذهنی اهداف ولی نه به صورت روزانه مکرر چند وقتی هست با پاکسازی چاکرا ها آشنا شدم تحقیق زیادی کردم و به این نتیجه رسیده بودم هیچ وقت روی چاکرا چشم سوم تمرکز نکنم کاری به کارش نداشته باشم من از چاکرا ریشه شروع به پاکسازی کردم تا به چاکرا دوم رسیدم ولی تو مرحله چاکرا دوم بودم که احساس کردم هرچه قدر که دارم سعی میکنم روی ارتعاش چاکرا دوم تمرکز کنم ناخوداگاه یه حس و فشاری روی پیشونیم حس میکنم اوایل تو تجسم و مدیتیشن یه اتفاق میافتاد ولی الان نزدیک دو روزه هر لحظه تو پیشونیم یه حسی دارم من اصلا هیچ تمرین یا کاری برای چاکرا ششم انجام ندادم از اون به بعد پاکسازی کلا کنار گزاشتم

سلام من یه پسر ۲۲ ساله هستم و بچه های کوچیک به طور عجیبی از من میترسن به جرعت میتونم بگم خیلیاشون.قیافم هم اصلا ترسناک نیست و نمیگم هم ادم خوبی هستم.این قضیه ربطی به چشم سوم اون بچه ها داره یا نه و اگه ربط داره منو چطوری میبینن چطوری باید خودمو درست کنم.وبعد از اینکه سنشون یکم بالاتر میره به ۴ یا ۵ سال میرسن دیگه ازم نمیترسن و باهام دوست هم میشن

خیر ربطی نداره

من تمام چاکرا ها را پاکسازی کردم ولی از کجا باید بدونم پاکسازی شده؟
و الان که من تماماکرا ها رو پاکسازی کردم میتونم روی چشم سوم تمرکز کنم؟

تست کامل هفت چاکرا در پکیج گذاشته شده

سلام و ممنون از سایت مفیدتون

ی سوال وقتی که این چشم باز میشه تو واقعیت باز میشه ینی طرف مقابل ما میتونه رو پیشونی چشم مارو ببینه یا تو روحمان هس یاچی

درود بر شما
چشم سوم یک قدرت و نیروی ماورایی و معنوی هست نه چشم فیزیکی

سلام من تقریبا میتونم پیش بینی یا یه جورایی ذهن خوانی کنم… .وقتی از خودم درخواست باز کردن چشم سوم رو می کنم فورا وسط پیشانیم احساس لرزش خاصی می کنم؟آیا این همان چشم سوم است؟

درود بر شما
باز کردن چشم سوم ریاضت می خواد

ریاضیات چه ربطی به باز کردن چشم سوم یا حس کردن اون داره
لطفاً میشه بهم توزیع بدین ممنون

سلام میشه لطفا بفرمایید چطور به این مرحله رسیدید؟ممنون

سلام؛ چشم سوم من خدادادی املا بازه، فقط پاکسازی میخوام لطفا راهنمایی کنید ممنون🙏

درود بر شما
از دوره پاکسازی هفت چاکرا استفاده کنید، لیتکشو براتون میزارمپاکسازی و فعال سازی هفت چاکرا

مگه میشه چشم سوم خدادادی بازباشه

سلام میخواستم خواهش کنم کساییکه چشم سومشون بازه مردم آزاری نکنن من خودم از دست آدمای بدی که چشم سومشون بازه به سطوح اومدم هر دوره ای از زندگیم یکیشون بهم پیله کرد و آزارم داد به هر کسی هم گفتم حرفمو باور نکرد و گفتن برو روانپزشک تو رو قران کسایی که انرژی ماوراالطبیعی دارن ازش سواستفاده نکنن واسه اذیت و ازار مردم

درود بر شما
دوست عزیز باز شدن چشم سوم چیزی نیست که در هر بقالی پیدا بشه و افراد بخرن
پس اگر چنین چیزی بهتون گفتن به همین راحتی باور نکنید

سلام من چشم سومم باز شده با قاطعیت میگم و دروغ هم نمیگم اونجا که گفته وضو مراقبش هست خیلی خوشم اومد

اقا من سرم داره از دود منفجر ميشه بعد كه خوندم چيكار كنم خوب بشه

درود بر شما
چه چیزی خوندید که این جوری شدید ؟

سلام و درود بر شما
ممکن است این باز شدن چاکراها ها خطری داشته باشد؟؟
وقتی موفق به باز شدن چشم سوم و چاکراه ها شدیم میتونیم مثلاً دیگران رو کنترل کنیم ؟؟؟
و یا میشه و میتونیم با استفاده از چاکراه ها اجسام رو حرکت بدیم؟؟؟

درود
پکیجی که در سایت ما تولید شده فقط برای کسب سلامتی و رسیدن به آرامش هست
در مورد آموزش های دیگه که خیلی ها دادن نظری نمیدیم

سلام
من همه چاکرا هام بازه به جز پنج و شش
حالا اگه مراقبه کنم . روی این دوتا فقط متمرکز بشم یا رو همشون کار کنم؟؟

درود بر شما
از چاکرای اول شروع به پاکسازی کنید

سلام
ممنون از مطالب سایتتون
من مدتی هستش که به ماورا علاقه مند شدم و فکر میکنم زندگی ما باید چیزی بیشتر از خوردن و خوابیدن اونهم به روش غلط باشه.
شیوه ی زندگی اکثر ما غلطه،چه فیزیکی،چه ذهنی
اما الان میخوام در مورد خانومم بگم
ایشون تا جایی که من میدونم هیچ تمرینی انجام نداده.فقط خیلی غیر منطقی علاقه به فیلمای ترسناک داره
اما متاسفانه موجوداتی رو میبینه که علاقه ای به دیدن اونا نداره
البته اکثرا حس میکنه
مثلا میگه اتاقی که توش اون موجود هست حسی مثل فرو کردن دست تو کیسه برنج میده
یه شب گفت که دوست داره ببیندشون ببینه چه شکلین
داشت با من حرف میزد که گفت پشت سرمه،خیلی هم زشته
من بلند شدم قران اوردم و شروع کردم به خوندن سوره جن
اما در همون حین احساس سرما از پشت سرم میکردم که چون شوفاژ اونجا بود احساس سرمی غعیر منطقی باعث وحشتم میشد.
خانم من لاغره،دچار مشکلات مالی هستیم ،زود عصبی میشه،مشکل تیروئید و معده داره،و روابطش با دوستاش یکی یکی خراب میشه
رفت پیش دعا نویس و متوقفش کرد.
اما من حس میکنم متوقف نشده
راهکاری دارین؟

درود بر شما
اول اینکه هر چیزی که در زندگی اتفاق میفته از خود شخص شروع میشه
به هر چیزی باور داشته باشید براتون خلق میشه
اگر به دنبال هر چیزی غیر از آرامش باشید، متاسفانه همین چیزهایی که گفتید میتونه اتفاق بیفته
همسر شما ممکنه دچار توهماتی شده باشن که ناشی از همون فیلم هاست
اگر در زندگی آرامش و سلامتی می خواهید از هر چیزی که بار منفی داره باید دوری کنید
کلا باید ورودی های ذهنی خودتون و همسرتون کنترل کنید
از دیدن هر فیلم و خوندن مطلبی که فقط برای نابودی و تشویش ذهن انسان ها ساخته شده برحذر باشید… مثل فیلم های ترسناک هالیوددی
موسیقی های آرامشبخش گوش بدید
پیاده روی روزانه برای همسرتون بسیار مفیده
سعی کنید بدون کفش و جوراب برروی چمن قدم بزنید
از افراد منفی اطراف دوری کنید
به اخبار تلویزیون اصلا اصلا گوش ندید
دفترچه ای تهیه کنید و هر روز 5 مورد از چیزهایی که خداوند بهتون عنایت کرده بنویسید و شکرگزاری کنید… از دست و پا و چشم و گوش گرفته تا مادیات زندگی
تمام خونه رو با محلول آب و سرکه (یک چهارم سرکه و سه چهارم آب… هر سرکه ای که داشتید) پاکسازی کنید تا انرژی های منفی دفع بشن
سنگ نمک از عطاری تهیه کنید و در جاکفشی و روی اپن آشپرخانه بزارید.. بعد از اینکه تغییر رنگ داد بشورید و چند ساعتی در آفتاب بزارید و مجددا استفاده کنید
تکنیک هواپونوپونو از سایت مطالعه کنید و هر زمان چیز ناراحت کننده ای به ذهنتون رسید تکرار کنید
همسر شما به آرامش نیاز داره… توصیه من به شما اینه که ایشون هر روز یوگانیدرا انجام بدن تا آرامش در تمام وجودشون جاری بشه

خیلی خوشحال شدم که دلسوز هستید و راهنماییشون کردید

کلا تو خونه سرکه باشه و اسفند دود کنند انرژی های منفی دور شده و همچنین از ورود جن‌های شیطانی به حریم خصوصی انسان جلوگیری میکنه

ارتباط قوی با اهل‌بیت و خداوند فراموش نشه

سلام از کجا بفهمیم که چاکرای ما باز شده

درود بر شما
در پکیج پاکسازی هفت چاکرا
110 سوال برای تست هفت چاکرا قرار داده شده

سلام . در جواب شما اینو میدونم که بیشتر مواردی کهاشاره کردین حملاتی است که از سمت غیر ارگانیک هاا بهتون میشه . اون احساس سرما که گفتین صد در صد نشونه وجود غیر ارگانیک هست . هرچه بیشتر فکر و ذهنتون درگیرشون باشه بیشتر اجازه ورود دادین بهشون . اولین قدم اینه که از چیزایی مثل فیلم ترسناک یا فاز منفی به هر صورت دوری کنید . ولی هیچ قدرتی هم بالاتر از قدرت خداوند متعال و شبکه مثبت نیست .

سلام اگه این کارا رو ی نوجوون 14 ساله انجام بده واسش خطری داره یا نه؟؟

درود بر شما
انجام پاکسازی درونی نیاز به درک و آگاهی داره
و این مستلزم گذر زمان و بالا رفتن سن شما هست
باید بدونید چرا می خواید پاکسازی انجام بدید
این تمرینات مناسب شما نیست.

یعنی چی بدونیم چرا میخوایم پاک سازی کنیم؟ و یه سوال دیگه پاکسازی یعنی چی؟

درود بر شما
مقاله چاکرا چیست مطالعه کنید

سلام و خسته نباشید من شانزده سالمه و نیمه دومی دی ماهی و کلاس نهم هستم،من در سایت دیگه ای قبلاً تست داده بودم چاکرای یک و چهار و شش من باز بود آیا سن من کم نیست برای باز یا پاکسازی بقیه چاکر ها؟؟

درود بر شما
شما نیاز به پاکسازی ندارید

سلام من قبلا همیشه نمازشب و نمازام رو میخوندم الان نمازم رو میخونم سعی میکنم همیشه هم وضو داشته باشم چند وقتیه بین دوتا ابروم یه حالت عجیبی داره نمیشه گفت درد یه حالت گرفتگیه حتی نوشته ای در باره چشم سوم میخونم گرفتگیش بیشتر میشه باید چه کار کنم؟

رها کنید و بهش فکر نکنید
اگر احساس درد داشتید پیاده روی کنید
بر روی چمن
بدون کفش و جوراب

سلام خسته نباشید من بیشتر اوقات حدسام درسته وقتی به چشم سوم فکر میکنم پشت گوشه چپم درد میگیره؟

شبتون آروم
سوالی داشتم از خدمتتون،امکان اینکه چاکرای ششم یک نفر از همون ابتدا به طور کامل بسته و غیر فعال نشه وجود داره؟و اینکه آیا نشونه ایی هم داره این موضوع؟

درود بر شما
بعد از دو سه سالگی کم کم این چاکرا شروع به مسدود شدن میکنه و هر چه سن افزایش پیدا کنه بیشتر دچار انسداد میشه

چرا؟؟

شبتون آروم
ممنون از پاسختون،خواب دیدن ارتباطی با چشم سوم نداره؟

درود بر شما
به ضمیرناخوداگاهتون مرتبط هست

به نام خالق یکتا
سلام قبل از هرچیزی کمال تشکر و سپاسگزاری از سایت و مطالب سایتتون رو دارم
من تقریبا هیچی از چشم سوم نمیدونستم والانی که راجع چشم سوم خوندم از سایت شما متوجه شدم چند نشانه ای که نشانه باز شدن چشم سوم رو نوشته بودید به غیر از یکی دوتا بیشترش رو دارم اینم بگم من سه چهار ماه میشه که به طور بنیادی تغییر کردم و الان هیچ ربطی به سه چهار ماه پیش خودم ندارم اول اینکه عشق واقعی که فقط خداست رو درک کردم وهمیشه درحال حرف زدن با خداهستم و مدام درحال شکرگزاری برای همه چی هستم من قبلا زندگی پراز شکست ناکامی تلخی ودر افسردگی شدید بودم، به یکباره در یک روز که اینجا نمیشه گفت چطور چون طولانی میشه به آگاهی رسیدم حالم دگرگون شد افسردگی رفت دروغ رفت غم وغصه رفت بد دهنی رفت و…. به جاش خداوند اومد عشق اومد شادی اومد حال خوب و و……
من هر سوالی برام پیش میاد فورا جوابش بهم الهام میشه
همه کسانی که بهم بدی کرده بودم بخشیدم خودم سبک کردم عاری از کینه دشمنی افکار منفی…
ورابطه ام با خداوند خیلی نزدیکتر شده خدارو به معنایی واقعی درک کردم واعتقاد دارم خداوند در هر لحظه منو به سوی عشق و آگاهی هدایت میکنه، و همه جا فقط زیبایی هارو میبینم حتی آدم های منفی از اطرافم حتی نزدیکترین کسانی حذف شدند حتی محیط زندگی ام عوض شد حتی از شغل که همش استرس ناراحت کننده بود خلاص شدم
و الان در آرامش کامل زندگی میکنم واهدافم کاملا روشنها و خداوند مسیری که دارم طی میکنم رو روشن کرده و ایمان دارم پله های موفقیت رو یکی ب یکی دارم طی میکنم وتو این مسیر نشونه های بینظیر برام داره نمایان میشه من قبلا از خودم متنفر بودم ولی الان عاشق خودم شدم وقتی خودمو تو آینه نگاه میکنم میخوام بپرم خودمو بغل کنم و خلاصه خیلی چیزای دیگه که بیانش اینجا نیست
به نظر خودم که چشم شد من بدون اینکه مرتبه یا چیز دیگری بکنم فعال شده آیا این طور نیست خوشحال میشم نظر شمارو بدونم ، با تشکر فراوان و آرزوی سعادت و سلامتی برای همه انسانها.

درود بر شما دوست عزیز
با توجه به صحبت های خودتون
شما به آگاهی رسیدید و لزوما نباید به چشم سوم مربوط باشه
چون به راحتی نمیشه در این مورد توضیحی داد
ممنون از دعای زیباتون

سلام
من یه مدت هر دقت می خواستم کسی رو پیدا کنم چشم هامو می بستم و بعد حس می کردم کجاست و اون شخص هم واقعا همون جا بود
الان حدود دو سال هست که ازش استفاده نکردم و خب الان دیگه نمی تونم این کار رو انجام بدم

سلام
من یه مدت هر دقت می خواستم کسی رو پیدا کنم چشم هامو می بستم و بعد حس می کردم کجاست و اون شخص هم واقعا همون جا بود
الان حدود دو سال هست که ازش استفاده نکردم و خب الان دیگه نمی تونم این کار رو انجام بدم

سلام
سایتتون واقعا جالبه
یک سوال داشتم چرا نباید چشم سوم رو باز کرد؟
و اینکه داخل اصفهان استادیو میشناسید که دررابطه با چشم سوم و باز کردنش بهم کمک کنه؟اگر میشناسید ممنون میشم معرفی کنید

درود بر شما
هر کاری اگر اصولی انجام نشه نتیجه مطلوبی نمیده و در برخی موارد نتیجه عکس میده
این تمرین هم اگر با علم و آگاهی انجام بشه موردی نداره

به جز پاک سازی فعالم میشه

سلام من تازه وارد این کار شدم البته بهش علاقه دارم و میخام که تجربش کنم الان باید از چی شروع کنم؟ یعنی چطور تموم چاکراهایم رو پاکسازی کنم راهنماییم کنید لطفا

درود بر شما
قبل از هر چیز تمام مقالاتی که در سایت ما مورد هفت چاکرا نوشته شده به دقت مطالعه کنید

سلام ببخشید مزاحم میشم مطلب شما خوب بود ولی ۲ ماه هست نمیدونم چرا هر اتفاقی که میخوام بیافته برعکس میفته مثلا دارم بازی میکنم میخوام ببرم ولی نمی برم و مثلا میرم خونه ی خالم میخوام فلان غذا رو درست نکنه بد تر درست میکنه و مثلا……… میخوام بگم هر اتفاقی بخوام و نخوام برعکس انجام میشه انگار من انرژی منفی دارم لطفا پاسخ گو باشید

درود بر شما
دوست عزیز اگر احساس می کنید که انرژی های منفی درون شما بیشتر از مثبت ها هستند
به هر روشی که می دونید پاکسازی انجام بدید.
میتونید از پاکسازی هفت چاکرا استفاده کنید که مجرب ترین دوره آموزشی برای این موارد هست.
سعی کنید از افراد و مکان های منفی دوری کنید

شما بیش از حد ارنژی منفی دارین،باید خوتو تخلیه کنی،

سلام میخاستم چشم سومم را باز کنم ولی زیر نظر استاد نیست اشکال نداره؟
من هفت چاکرا هامو فعال نکردم یه بار خواستم فعال کنم راه مناسبی پیدا نکردم اگه میشه شما کمکم کنید لطفا

درود بر شما
در مورد سوال اول نباید امجام بدید
در مورد سوال دوم حتما هفت چاکرا باید پاکسازی بشن
میتونید از آموزش های ما استفاده کنید.پاکسازی هفت چاکرا

دوستان سلام
فقط میخواستم بدونم برای باز کردن چشم سوم باید چه کارهایی را انجام بدم

سلام خوبید
ببخشید من بدون هیچ تمیرینی یا اینکه خدم بخام از اتفاقات بد خبر دار میشم من میخام بدونم چرا همچین میشم

درود بر شما
بجای تمرکز بر چنین چیزهای بیهوده ای، جملات مثبت تاکیدی هر روز تکرار کنید
و به موارد مثبت فکر کنید تا جذب مثبت داشته باشید

سلام .من مطالبی که نوشتید رو دقیق مطالعه کردم و متوجه شدم بعضی چیزهایی که نوشتید رو دارم مثلا قبل اینکه اتفاق بدی بخواد بیوفته من متوجه میشم یا چشام به نور حساسه حتی به نور گوشی و لبتاپ و باعث سردرد شدید میشه و خیلی مواقع پیشونیم مخصوصا بین ابروهام درد میکنه و خیلی چیزای دیگه امکانش هست که چاکرای ششم من فعال شده باشه؟؟؟

درود بر شما
دوست عزیز ممکنه مراقبه ای انجام داده
و کمی نشونه داشته باشید
باز شدن چشم سوم به این راحتی ها نیست
بعضی ها با چندین سال ریاضت یک قدم مورچه ای
هم نتونستن بردارن
پس با این نشونه هایی که گفتید دچار توهم نشید
چون ممکنه توقعات نابجایی از خودتون پیدا کنید

سلام من هر وقت که چیزی خواستم مثلاً تو دلم میگم کاش فلان فیلم و پخش می‌کردند یا کاش فلان چیزو می‌خوردم تو همون روز یا حداکثر تا دو هفته برام اتفاق می افته تقریبا نود درصد خواب هام مربوط به اینکه ست و اینکه خیلی خوب پیش بینی میکنم مثلاً دوستام برای یه امتحانی از من نظر پرسیدن و من نمره های که به ذهنم می‌رسید براشون میگفتم ودقیقا همون نمره رو می‌گرفتم یا اینکه من حتی می توانم بفهمم که تو مغزم یه پیامی داره انتقال پیدا می کنه که به وقتی روش تمرکز میکنم یه احساس قلقلک و حرکت زیر پوست سرم احساس میکنم این می تونه به این معنی باشه که چاکرای آجنای من بازه؟

درود بر شما
قدرت ارتعاش شماست که باعث این موارد میشه
و چیزهایی که گفتید رو جذب و خلق کردید
بهتره از این ارتعاش در خلق موارد مثبت زندگی تون استفاده کنید

سلام میخواستم بدونم برای باز کردن چشم سوم آیا حتما باید بقیه چاکر ها را باز کنیم؟

درود بر شما
حتما باید ابتدا هفت چاکرا پاکسازی بشن

سلام خسته نباشین
من یه چند ماهی میشه احساس فشار روی پیشانیم کمی بالاتر از چاله بینی ام دارم جوری که انگار کسی انگشتشو گذاشته اونجا برنمیداره از یه طرفی هم چند سالی هست که دارم روی مراقبه کار میکنم
به نظرتون این مسئله ربطی به چاکرای ششم من داره؟ اگه داره باید چکار کنم

درود بر شما
دوست عزیز نادانسته کاری انجام ندید
مراقبه رو برای چند ماه رها کنید و یا اگر انجام میدید
ربطی به چشم سوم نداشته باشه
مثلا یوگانیدرا کنید
برای کاهش فشار بین دوابرو :
هر روز نیم ساعت با پای برهنه بر روی چمن راه برید
و این کار را تا مدتی ادامه بدید که اون فشار کم بشه
و همچنین ناحیه بین دو ابرو رو ماساژ بدید

ممنونم از راهنماییتون

درود بر شما

با سلام من میتونم بگم تا حدی اطلاعات کاملی نسبت به‌ چاکراه ها دارم بار ها سعی کردم با امواج چشم سوم خودم رو باز کنم ولی وقتی خطر هاشو متوجه شدم امواج ها رو کنار گذاشتم، رفتم سراغ خوندن نماز شب برای باز کردن آجنا چون شنیده بودم نماز، بخصوص نماز شب باعث باز شدن آجنا میشه الان مدتی است که بدون اینکه خودم بخوام میتونم بفهمم که چی تو ذهن افراد میگذره اوایل فکر میکردم توهم هست بعد که گذشت دیدم حدس هام هم درسته و اطرافیان من به‌ همون چیزی که من فکر میکنم فکر میکنند، و مدتیه خواب های عجیبی میبینم که بعضی هاشون در واقعیت اتفاق میوفته البته خواب ها واضح واضح نیستند و همین طور اتفاقاتی که می‌خواند بیوفته رو میتونم تا حدودی حدس بزنم برای مثال داشتم تو خیابون قدم میزدم یک لحضه تو ذهنم تصادف دو ماشین اومد و اون دو ماشین با همون مدل با هم تصادف کردن تو اون خیابون از این گذشته وقتی که نماز میخونم یک حس خاص دارم انگار دوست ندارم نماز رو کنار بزارم. شنیدم کسی که آجنا برای اون فعال میشه صدا هایی در شب میشنوه که کشش انرژی هست،صداهایی که فقط خودش میشنوه من این صدا ها رو نمیشنوم میخواستم بدونم آجنا من یا چشم سوم من باز هست یا نه. سپاس

درود بر شما
قرار نیست تمام نشانه ها در یک فرد جمع بشه
ضمنا همان طور که در همه کامنتها ذکر کردیم
در اکثر افراد چشم سوم ممکنه با تمریناتی تحریک بشه
اما بصورت کامل باز نمیشه، مگر به شرط ریاضت های خیلی سخت
در سالیان طولانی

سلام مطالبتون زیبا و بسیار آموزنده هست . من الان بیشتر از ی سال ی انرژی عجیبی وسط پیشونی احساس میکنم گاهی وقتا ی آرامش وصف ناپزیری میاره مخصوصا وقتی با خودم هستم ولی نمی‌دونم چرا وقتی ب ی جمعی اضافه میشم این انرژی کم رنگ شده گاهی وقتا حتی بدون اینکه با کسی صحبت کنم براحتی میتونم بفهم که انگاری انرژی کم میشه ازم میشه و وقتی هم نماز میخونم این انرژی قوی میشه، فقط نمی‌دونم ک‌ تو جمع چیکار کنم

درود بر شما
این حالت ممکن به این علت باشه که در جمع در یک میدان انرژی با مثبت و منفی های متفاوت
هستید و این انرژی ها بر روی چاکراها تاثیر میزاره

برای پاکسازی چاکراها که گفتید همشون باید یجا پاکسازی بشن، من فرکانس هایی هستن به صورت موزیک که گوش میدم هفت چاکرا رو یجا پاکسازی میکنه پس هنگام گوش دادن بهش و مدیتیشن چحوری تجسم کنم که مثلا چاکرای ریشه داره متعادل میشه و ازکجا بدونم چه تایمی رو برای ریشه باید بزارم و بعد برم سراغ چاکرای بعدی؟ حین مدیتیشن هفت چاکرارو تجسم کنم یا به گفته ی خودتون بیست و یک روز زمان بزارم و تکی اینکارو انجام بدم؟ پس چرا این موزیک پاکسازی هر هفت چاکرارو یجا داره؟ نمیشه سه روز بهش گوش و داد همشو یجا پاکسازی کرد؟؟ لطفا جواب بدین من چاکراهام مشکل دارن مثلا چاکرای ریشه که باعث افسردگی و کم خونی یا چاکرای گلوم باعث بی اعتماد به نفس بودن و تنهایی و کم حرف بودنم میشه، و… ممنون از شما

با سلام
دوست عزیز اگر از محصول پاکسازی چاکراهای سایت ما استفاده می کنید تمام توضیحات در دوره داده شده است.

سلام من خيليارو ديدم كه پكيج هاي براي باز كردن چشم سوم و مراقبه ميفزستن و ميگن اگه اينو استفاده كنيد تو ١ ماه چشم سومتون فعال ميشه حقيقت داره يا خير

درود بر شما
دوست عزیز ،تمرینات اختصاصی برای باز شدن چشم سوم بدون حضور استاد اصلا صحیح نیست.

شما میتونید ااستاد من باشید و از طرق فضای مجازی بهم کمک و هدایتم کنید؟

دوست عزیز ما هیچ آموزشی در زمینه باز کردن چشم سوم نداریم.

😩

با سلام خدمت شما . اقا من یه سوالی دارم ولی هیچچکسی پیدا نمیکنم که تو این حوضه فعالیت کنه.من یه شب خوابیدم یه خواب عجیبی دیدم که کل دنیا حالت رنگ آبی داشت و دقیقا من روی پیشونیم نور سفیدی وجود داشت انگار روی پیشونیم لامپ بود 😐 بعد اون خواب من دارم یجورایی دارم از سردرگمی دیونه میشم . برای مثال هر شب دارم خواب های عجیب و غرییب و وحشتاک میبینم . مثل همین دیشب توی خواب داشتم آدم هارو کنترل میکردم و ذهنشونو جوری کنترل میکردم که همیدیگه رو بکشن . الان ۲ ماه هست وقتی به یه جسمی خیره میشم حاله های خاکستری میبینم حتی اینو تست کردم چراغ ها خاموش نمیتونستم خود جسم رو که یه کلید بود رو ببینم ولی هاله های خاکستریش رو راحت میتونستم ببینم . روی پیشونیم همیشه یه خدا سردرد هست (که یجورایی عاشق این سردرد شدم بهم آرامش میده ) و گاهی به نور سفید مثل لامپ حساس میشم ولی گاهی فرقی برام نمیکنه ولی از اون موقع نمیتونم به برف نگاه کنم بد جوری به چشمم صدمه میزنه . گاهی حس میکنم دارم انرژی آدم ها رو به خودم جذب میکنم . یجورایی یهویی مغزم به این فکر میکنه که دارم انرژی افراد که اطرافم هستند رو جذب میکنم . الان ۲ ماه هست هرکی کنار من ۱ ساعت میشینه چوری خسته میشهه که فقط میخواد بخوابه . آقاا من چه مرگم هست ربطی به چشم سوم اینا داره یا یجوری قدرت مغزی هست ؟ من نمیتونم اینجا این سوال رو با هرکیسی مطرح کنم مستقیم میفرستنت پیش روان پزشک بعد تیمارستان . چیکار کنم ؟ کسی میدونه این علايم چی هست و اینکه خودمم درک یه چیزیم شده ولی قبلا اینجوری نشدم اون شبی که خوابیدم دقیقا تولد ۲۲ سالگیم بود که خواب دیدم از روی پیشونیم نور میزنه بیرون

سلام دوست عزیز
روزی ده بار با آب خنک وضو بگیرید. این حرکت باعث میشه
تنش های منفی و افکار منفی و توهمات ذهنی تون آروم آروم
کاهش پیدا کنه تا از بین بره.

دوستانی که این کامنت رو مطالعه می کنند خواهشا به دقت توجه کنید:

از خواندن کتاب های غیرواقعی و تخیلی و دیدن فیلم های این چنینی
مثل حمله خون آشام ها و زامبی ها و احضار روح و تسخیر اجنه و تمام این مواردی که
هیچ نفعی به حالتون ندارند اکیدا خودداری کنید.
شما فقط چنین تصوراتی رو در مغزتون بطور ناخودآگاه شکل می دید و اون ذهن بیچاره
در زمان خواب چنین چیزهایی که شما با دیدنشون در لایه های زیرین مغزتون
حک کردید براتون به نمایش در میاره.

اگر می خواید به خواسته هاتون برسید
مراقب اطلاعات ورودی مغزتون باشید.
چون اگر دچار توهم بشید ممکنه هیچ وقت نتونید
مثل یک انسان زندگی کنید و لحظه ای آرام بگیرد.

پس اگر به دنبال یک زندگی آرام و پر از موفقیت هستید
دچار چیزی که ما اسمش رو «توهم دانایی» گذاشتیم نشید.
این متن رو هم برای شما و هم برای عزیزانی که سوالات و
مسائلی این چنین دارند نوشتیم که آرام بگیرید.

باز شدن چشم سوم فقط با ریاضت و تلاش فراوان امکان پذیره
نه اینکه کسی شب بخوابه و صبح بیدار بشه و فکر کنه که چشم سومش
باز شده و یک فرد خاص شده که میتونه دنیا رو کنترل کنه.

سلام ببخشید من راهی رو میخواستم مطمعن که هر خوابی که میخوام اون مدلی یا شکلی رو ببینم ایا تمرینی هس؟ ایا با چشم سوم هم میشه این کارو کرد ینی از این طریق!
سوال بعدم ابنکه میخواستم ببینم این چشم سوم ربطی به کائنات و قاون جذب هم داره؟!

درود بر شما
استفاده کاربردی از چشم سوم نیاز به ریاضت های سخت و تمرینات زیادی داره که ممکنه حتی چند دهه از عمرتون بگذره و نتیجه ای حاصل نشه
شما بهتره تلاشتون بجای شبها، در طول روز بیشتر کنید و به کمک ارتعاشات و افکار مثبت و البته تلاش فیزیکی به خواسته ها و اهدافتون برسید.

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم که اگه این چشم سوم رو ما باز کنیم و به صورت صحیح انجام نداده باشیم و به مشکلات سختی بر بخوریم میتوانیم جلوی آن مشکلات را بگیریم یا میتوانیم اصلا چشم سوم را غیر فعال کنیم ؟!

دوست عزیز سلام
بدون دانش و آگاهی اصلا به این موارد ورود نکنید

سلام
وقتی که داره فعال میشه اجنه یا چیز دیگه ای میبینیم که نخواهیم ببینیم

درود بر شما
اگر هر کاری رو اصولی انجام بدید
نتیجه مثبتی هم میگیرید
اما اگر بدون آگاهی انجام بدید
مسلما هر اتفاق غیر منتظره ای ممکنه بیفته

سلام دوست عزیز
برای اینکه چشم سوم تقویت بشه یا دسترسی راحت تر باشه ، باید غذاهای خاصی خورد؟؟آخه ی جا شنیدم ک نباس گوشت و مرغ و اینا خورد!

سلام دوست عزیز
بهتره ابتدا روی خودتون کار کنید.. بهترین کار انجام مراقبه روزانه هست و اینکه ذهن آرامش داشته باشه و آزارتون به خودتون و دیگران نرسه

سلام ببخشید قیمت این سی دی چنده؟

سلام دوست عزیز
روی این لینک بزنید
تمام اطلاعات این دوره آموزشی براتون میادhttps://relaxsomeone.com/product/activating-chakras/

با سلام و خسته نباشید،می خواستم بدونم که منظور از پاکسازی چاکرا یعنی اونا رو فعال کنیم یا اونا رو ببندیم

درود بر شما
یعنی از الودگی ها پاک کنیم

سلام من الان بدجور بین دو راهی ام میگن فلوراید نخورید از طرفی گیاهخوار هم هستم خمیر دندون و چایی رو هم گذاشتم کنار فقط یه سوال؟ سبزیجات هم نخورم؟ چون شنیدم فلوراید داره از طرفی مکمل گیاهی گرفتم واس باشگاه همش از سبزیجات خامه (نخود، لوبیا، دانه چیا، تخم کتان….. ) لطفا جواب بدید من الان سردرگمم سبزیجات نخورم یا بخورم؟

سلام دوست عزیز
هر سبزیجاتی که دوست دارید بخورید

ببخشید یعنی اگر سبزیجات خام بخورم غده پینه ال جرم گیر نمیشه؟ فلوراید نداره؟

دوست عزیز
غذاهای طبیعی و ارگانیک آسیبی به بدن نمیزنن

سلام . منم درحال تمرین هستم اگر مایل هستید باهم تمریناتمونو پیش ببریم

عزیز باید اول دلیل این که روی این چاکرا تمرین کردی رو بدونی تا وقتی خواسته ی واقعی خودت رو از کار کردن روی این چاکرا ندونی(منظورم از دونستن ایمان کامل به این که خواسته ی واقعیت همونه) تمرین هات فایده ای نداره

ببخشید من وقتی کسی بهم ظلم می‌کنه یک چیزی تو وجودم هس میکنم و بعد چند صدم ثانیه کسی که بهم ظلم کرده آسیب مادی جسمی روحی میبینن میتونین بگین این مربوط به چی هست و راهنمایی کنید
یک بار یکی از دوستام داشت با موتور می‌رفت که گفتم وایسا با هم بریم و بنا به دلایلی خیلی ناراحت شدم و احساس خیانت کردم و بلافاصله زنجیر موتور پاره میشه و دو ماه موتور یک گوشه میمونه یا موقع امتحانات خرداد دیدم یکی که خیلی زرنگ بود منو بازیچه گرفته بود بعد ترم بعد نیم نمره نمرش کم شد و از لحاظ اجتماعی هیچ تفریحی دیگه نداره
لطفاً جواب بدید

سلام دوست عزیز
انسان ها اگر در جایگاهی خدایی بودن کسی در این دنیا زنده نمی موند
فکر نکنید که این اتفاقات بخاطر احساسات درونی شماست
اگر دچار چنین توهمی بشید زندگی براتون سخت میشه.
مراقب افکار درونی تون باشید.

سلام وقت بخیر .من چند وقتی هست روی چشم سوم کار میکنم .الان مدتیه خیلی خواب میبینم .توی روز هم انگار بعضی اتفاقات رو از قبل میدونم اولش فک میکردم شاید اتفاقیه اما دیگه خیلی داره تکرار میشه .اوایل خیلی خوشم میومد یه جورایی باحال بود اما واقعیتش الان دیگه به هر چیزی فک میکنم بعد چند روز رخ میده تو زندگیم و باعث ترسم شده و مشکل اینجاست نمیتونم روی اتفاقا خوب تمرکز کنم نظم زندگیم بهم ریخته احساسم به اطراف عوض شده چجوری بگم انگار یه نفر دیگه شدم چیزایی که قبلا کلی بهم حال میداد الان دیگه هیچ لذتی نداره .نمیدونم چیکار کنم .لطفا اگه این مطلبو خوندید راهنمایی کنید .

سلام دوست عزیز
اتفاق های زندگی مون رو خودمون با ارتعاشات و افکار مون رقم می زنیم و خلق می کنیم
مراقبه افکار و احساساتتون باشید. از افراد و مکان های منفی دوری کنید. سعی کنید هر روز مراقبه کنید تا آرامش بیشتری
داشته باشید. خیلی بهتون کمک میکنه. اگر احساسات منفی دارید میتونید از تکنیک هواپونوپونو استفاده کنید .

سلام من نزدیک به یک ساله چیزی در من ایجاد شدکه به وسیله آن روی کسی تمرکز میکنم میتونم اینده اون فرد ببینم که باعث شده همه از من فراری بشن چون چیز های ناراحت کننده یا ناگوار از زندگی دیگران رو میبینم .
وفقط به این جا ها خطم نمیشه الان نزدیک به یک ماه است که چیز های میبینم که برام گنگ هستندمثل سایه که ناگهان نا پدید میشوند وسر درد های زیاد که سعی دارم تمرینات ارامش بخش انجام میدم تا بتونم کمی ارامش و کمی فکرم ازاد کنم تا از سر درد راحت بشم فکری به زهنم نمیرسه تا بتونم از سردردم کم کنم راهی هست برای خلاصی از ان سر درد ها

سلام دوست عزیز
هیچ چیزی بدون دلیل ایجاد نمیشه
حتما شما تمرینی خلاف قواعد انجام دادید
بهتون توصیه میکنم روزانه نیم ساعت بدون کفش و جوراب بر روی چمن راه برید
و از هر چیزی که شما رو به اون افکار نزدیک میکنه دوری کنید.

سلام
ممنون میشم منم راهنمایی کنید در راجب چشم سوم

سلام من روی چاکرای چشم سوم خیلی تمرین کردم ام به جایی نرسیدم و صبرم تمام شده میشه بگید چه کنم

سلام دوست عزیز
خیلی از اساتید چهل سال در این مورد تمرین کردند و هنوز به اون هدفی که می خواستند نرسیدند
پس در این مسیر واقعا باید صبور باشید

ایینه شو جمال پری طلعتان طلب ..جاروب زن خانه را و آن پس یار طلب

بیت آرام بخشی بود ممنونم

با سلام و عرض ادب فراوان.سوالم اینه که ایا با مراقبه کردن و پاکسازی و بازکردن چشن سوم قطع به یقین در بدبینانه ترین حالت.ما قادر خواهیم بود وقایع چند ساعت اینده رو که در پرده ابهام قرار داره برامون واضح باشه.سپاسگذارم

سلام دوست عزیز
انجام مراقبه روزانه فقط برای رسیدن به سکوت ذهن و رسیدن به آرامش هست
انجام پاکسازی هفت چاکرا برای سلامت جسم و روح خودمون هست
باز شدن صحیح چشم سوم، نیازمند ریاضت های زیادی هست که هر شخص بسته به
پیشرفتی که در این امر داشته می تواند از آن نصیب ببرد.

با سلام و عرض ادب، دیشب سر نماز و بعضی وقتا ذهنم به جا‌هایی میره که خدا همیشه با منه و کمکم کرده، و گریه می‌کنم! مثلا در مواقع بحرانی که قبلا داشتم و الان رو می‌بینم که خدا بهم کمک کرده که به این‌جا رسیدم، در واقع ذهنم صحنه‌سازی می‌کنه.

چگونه میشه این چاکرا ها رو باز کرد

سلام دوست عزیز
ابتدا باید شروع به پاکسازی چاکراها کنید
در حین پاکسازی چاکراها فعال تر میشن و به تعادل میرسن
میتونید از پکیج پاکسازی هفت چاکرا استفاده کنید که تمامی موارد رو به سادگی توضیح داده
اگر هم برای انجام تمرینات سوالی داشتید میتونید همینجا کامنت کنید تا راهنمایی تون کنیم

خیلی خوب بود همه کامنت هارو خوندم کنجکاو شدم ولی قطعا از اینکار میترسم و سمتش نمیرم

من دو سه ماهه که قبل از وقوع اتفاقات مهم اونارو تو خواب میبینم و قبل از اونا یه دلهره میگیرم و اونوقت هم هیچ چیزی درباره چشم سوم نمیدونستم تا الان ایا ربطی به حس ششم من داره؟

سلام دوست عزیز
گاهی اوقات خود برتر یا صدای درونی میخواد در مورد مسئله ای تذکر بده و یا راهنمایی کنه

سلام!
منظور تون از چیز هایی که قادر به دیدن آنها نیستیم میبینم چیست؟

سلام دوست عزیز
موارد ماورا طبیعی که در حالت عادی نمیشه دید

سلام دوست عزیز میخواستم از پکیج پاکسازی هفت چاکرا استفاده کنم ؟برای خرید چه کاری انجام بدم ؟ممنون و سپاس فراوان از لطف و محبت بی کران شما که این اطلاعات مهم رو در اختیار مردم گذاشتید 😍😍🕋🙏💎🌹👑🌺

سلام دوست عزیز
به این آدرس در تلگرام پیام بدید تا پشتیبانی راهنمایی تون کننhttps://t.me/relaxsomeone

سپاس از نگاه زیباتون
موفق باشید دوست عزیز

سلام ببخشید من هیج اطلاعاتی درباره جاکرا ها ندارم جججوری میتونم اطلاعاتی کسب کنم

سلام دوست عزیز
از مقاله چاکرا چیست شروع به مطالعه کنید

سلام استاد ی سوال داشتم اگ من 1هفته یا 2 هفته چاکرام پاک سازی کنم‌ و بعد چشم سوممو باز کنم مشکل ندارع

سلام دوست عزیز
بهتره بر هر چاکرا سه روز توقف و تمرین کنید
یعنی جمعا 21 روز
و بعد اگر تغییر در خودتون احساس کردید(یعنی نسبت به قبل تغییراتی در درون خودتون حس کنید) میتونید فقط بروی چشم سوم تمرکز کنید

چرا همه دنبال چشم سوم هستن . عجیبه . چرا هیشکی دلش نمیخواد با قدرت بقیه چاکراه ها هرچی میخواد رو بدست بیاره . دوستان همه اینا با یه تمرین روزانه حل میشه ولی من که بشخصه تنها مشکلم در چاکراه 5 هستش میتونم بگم نماز خوندن تمام چاکراه هاتونو باز میکنه ولی با اخلاص بخونید و از خدا بخوایید که کمکتون که چه برای طهارت چه برای گشودن . من از ادمین یه سوال دارم . عناصر رو میشه کنترل کرد؟ عنصر من که متولد اذر ماه هستم اتش است اما نمیدانم که میتوانم از اتش استفاده کنم یا ن . یا اصلا عنصر اتش به من صدمه میزند یا خیر میشه کمکم کنید اگرررررررررر اطلاعات دارید

سلام دوست عزیز
منظور شما از استفاده از آتش دقیقا چیه؟

سلام استاد من ی سوال دیگه داشتم من اگ تا دوهفته چاکرا باز و متعادل سازی کنم وبعد چشم سومم را باز کنم خطری ندارد

سلام من چشم سومم خیلی وقته بازه ولی بلد نیستم چطور کنترلش کنم برای همین همیشه سر درد وحشتناکی دارم که گاها به چند هفته طول میکشه. چطور میتونم کنترلش کنم؟؟

سلام ببخشید میشه چشم سوم رو بست؟روش بستن چی هستش

درود بر شما
قبل از هر چیز بهتره به دنبال باز کردن نباشید که بعدش مجبور به بستن بشید
بهترین راه برای دور از شدن از (مضرات باز کردن با روش اشتباه چشم سوم) دوری از هر گونه مواردی هست
که به این موضوع مربوط میشن. پیاده روی بر روی چمن بدون کفش و جوراب، خواندن نماز و ارتباط با خداوند
و همچنین دوری از هر گونه توهم میتونه کمک کننده باشه

سلام من ی چند روز در وسط پیشونیم دقیقا جای چشم سومم چندروز احساس اینو میکنم ک یک چیزی وسط پیشونیم هست و بدون
هیچ احساس سوزشی و بدون هیچ تمرینی فق یه بار اومدم از طریق روش مالش انجام دادم از اونجا به بعد احساس میکنم یک چیزی وسط پیشونیم هست و بعد همراه با اونم حس ششم خیلی قوی شد آیا این نشانه فعالی چشم سومم!؟

سلام این واقعا عالی که همچین کارای بکنم و به توصیه های شما هم به دقت گوش کردم سپاس گزارم

سلام خدمت همه بزرگواران.دوستان من چشم سوم چیزی هست که خدای متعال اون رو در وجود همه انسانها قرار داده.در گذشته انسانها چشم سوم فعال داشتن.ولی به مرور و استفاده های نا به جا و نیز استفاده از غذاهای نا مناسب باعث شد که این قدرت از انسانها گرفته بشه.ولی تمام انسانها میتونن دوباره این قدرت رو به دست بیارن.ما شخصی رو تصور کنید که 50 سالشه و از 20 سالگی فلج شده.یعنی این شخص در 20 سالگی سالم بوده ولی برای 30 فلج شده.و حالا کم کم داره تواناییشو با کمک دکترها و خودش به دست میاره.واقعا سخته.پس رسیدن به این قدرت نا ممکن نیست به شرطی که واقعا بخاید و از روی هوا و حوس و کنجکاوی نخاید به دستش بیارید.هدف والایی داشته باشید.بدونید این قدرت چرا از طرف افریدگار به انسانها داده شده.

سلام من میخوام که چشم سوممو باز کنم اما نمیدونم چطوری درست انجامش بدم میشه لطفا منو راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست عزیز
شما ابتدا باید هفت چاکرا رو پاکسازی کنید سپس اقدام به تمرینات مربوط به چشم سوم کنید

سلام. من به تازگی شروع به پاکسازی چاکراهام کردم. چاکرای اول هستم.اما بعداز انجام تمرین سردرد و حالت تهوع میگیرم. نمی‌فهمم چرا ؟

سلام دوست عزیز
اگر از پکیج ما استفاده کردید بفرمایید که در کدوم مرحله هستید تا راهنمایی تون کنم

آیا چشم سوم یه قدرت شیطانیه؟!

سلام دوست عزیز
چاقو میتونه در اتاق جراحی جان یک بیمار را نجات بده و در جای دیگه به دست انسانی شرور جان از کسی بگیره.
بستگی داره چه کسی از این قدرت استفاده کنه و در چه مسیری

بستگی داره شما چه چیزیو شیطان بخونی
جن پری و یک نژاد دیگشون
که بسیار پاک هستن و قدرت اسیب به انسانو ندارن
تنها به یه دلیل اسیب میرسونن
شما بری اذیتشون کنی
بعدشم چاکرا رو اول پاکسازی کنی بعد باز کنی بری با خدا هم سر جنگ باز کنی باز هم میتونی ادم خوبی باشی

هستن کسایی که چاکرا هاشون بازه و کندالینی دارن
کندالینی ( ارتباط مستقیم با خداست)

شنیدم ک میگن اگه چشم سوم باز بشه چیزای منفی سریعا بهت جذب میشه و باز هم موجودات غیر ارگانیک رو میتونی ببینی
درسته؟!

اگر به درستی باز بشه و در مسیر درستش قرار بگیرید به هیچ وجه چیزهای عجیب و غریب و منفی نمی بینید

سلام ببخشید من وقتی رویه چشم سومم تمرکز میکنم پیشونیم و سرم میترکه میخام لطف کنید وبگید که ایا همه اینجورین اخر این سردرد ها به کجا میره

سلام دوست عزیز
قبل از هر چیز باید بگم که حتما باید هفت چاکرا پاکسازی شده باشن تا مبادرت به تمرکز بر روی چاکرای آجنا کنید
پس از پاکسازی اگر همچنان چنین حسی داشتید میتونید روزانه چند دقیقه ای بر روی چمن و یا پارک با پای برهنه قدم بزنید
و یا اون ناحیه رو به آرامی ماساژ بدید

سلام من چطور میتونم بدون سنگ چاکرای کف دستمو باز کنم ؟؟

چرا یه گپ درست نمیکنید ک سوالات هر فردیو اونجا جواب بدین ؟؟بهتر از اینکه تو نت هی بگردیم و منتظر جواب باشیم.من جدیدن دارم پاکسازی میکنم چاکرا هارو چشم سومم کامل باز نیس نیاز دارم ب تمریناتی ک بشه اونو کاملا فعال کرد اما حس شیشم قوی دارم و مزه بو و چیزایی رو ک ببینم سریع متوجه میشم چیه تک تک مزه هایی ک تو غذا هست رو تشخیص میدم رویای صادقه هم میبینم انرژی بقیه رو میفهمم حتی از روی چت کردنشون اما نیاز دارم ب کسی ک کار بلد باشه منو بیشتر راهنمایی کنه من از بچگی اینجوری بودم ک یه سری چیزارو میدیدم بخاطر همین کنجکاوانه ب این مسیر اومدم

سلام.بهترین راه و ساده ترین راه نماز خوندنه با رکوع و سجده های طولانی .اما حواست باشه به قفل های ذهنی .البته به استعداد خودتون بستگی داره.دلیل اینکه ی سریاخسته میشن وسط راه توی قرآن شیطان گفته میشه
اما غلبه ب نفس مهمه.کند مرد را نفس اماره خار/اگر هوشمندی عزیزش مدار

چگونه باید پاکسازی کنیم من ۱۵ سالمه میخوام که چشم سومم رو باز کنم و بتونم به هر چیزی که میخوام برسم ولی نیاز دارم به یک کسی که بهم راه و چاه رو یاد بده میشه کمکم کنید

دوست عزیز
شما بهتره که ابتدا چشم سوم درک کنید و بعد با آگاهی کامل چاکراهاتون رو پاکسازی کنید. این مورد چیزی نیست که به راحتی اتفاق بیفته

بدون پاکسازی ممکنه چه چیزی ببینیم؟!!!!!!!

دوست عزیز
بطور مثال موجودات غیر ارگانیک که در حالت عادی دیده نمیشن

من چند سال پیش چشم سوم ام را باز کردم و اون موقع اطلاعات کافی نداشتم و به همین خاطر نه پاکسازی کردم و نه اروم اروم واز شون کردم .
اون موقع هیچ اتفاق خاصی برام نیفتاد ولی الان یه سال هر اتفاقی که قراره مثلا پنهانی یا یک دفعه ایی اتفاق بیفته رو یا یه سری احساس مثل ترس و هیجان از قبل میفهمم
می خواستم بدونم این موضوع که من چند سال پیش اقدام به باز کردن چشم سوم ام کردم به اون صورت نادرست و الان بعد از حدود ۴ سال تقریبا دارم یه چیزایی رو احساس میکنم خطر ناکه .

سلام دوست عزیز
بهتره حالا که می دونید باید چه کنید ، فقط برای آرامش بیشتر و اینکه بیشتر چیزهای خوب و مثبت به سمت شما بیاد حتما پاکسازی کامل انجام بدید. مقاله چشم سوم با دقت بیشتری مجددا مطالعه کنید.

سلام می بخشید من چشم سومم رو باز نکردم ولی می تونم به راحتی تله پاتی کنم یعنی امکان داره چشم سومم باز باشه ؟

سلام دوست عزیز
تله پاتی به زبان ساده یعنی داشتن قدرت تمرکز بالا، پس صرفاً نمیشه گفت فقط بخاطر چشم سوم هست. ممکنه شما ناخواسته تمریناتی تمرکزی انجام داده باشید و به این درصد از استعدادی که میگید رسیده باشید.

آیا «نابینایان» هم
چشــــم ســــوم
دارند؟
اگه جوابتون مثبته…این نایینایی برای نیل به بازگشایی چشم سوم…تهدید حساب میشه یافرصت؟

سلام دوست عزیز
تمامی افراد از بدو تولد چشم سوم دارند، هر چه به سن انسانها اضافه میشه و درگیر زندگی مادی میشن این چشم به مرور زمان بسته میشه، باز شدن چشم سوم بدون داشتن پیش زمینه لازم برای هر فردی مسئله ساز میشه.

سلام ببخشید بون بازکردن چاکر ها میشود چشم سوم را باز کرد برایه من کمی تحریک شده ولی باز نمیشه چه کار کنم اگه راهی که با نماز باز شود میدانید راهی ؟؟؟

سلام دوست عزیز
هفت چاکرا باید از ابتدا پاکسازی بشن
در غیر اینصورت ممکنه مشاهده گر چیزهایی باشید
که اصلا مایل به دیدن آن ها نیستید
توصیه اکید میکنم بدون پاکسازی اقدام به باز کردن چشم سوم نکنید

سلام میشه دقیقا بگید چی میبینیم اگه پاکسازی نکنیم؟دقیقا

سلام دوست عزیز
در کامنتها به تکرار در همه چاکراها گفته شده
مواردی که شاید در حالت عادی با چشم ظاهر دیده نشن و شما هم اصلا میلی به دیدنشون نداشته باشید.

سلام ببخشید بون بازکردن چاکر ها میشود چشم سوم را باز کرد برایه من کمی تحریک شده ولی باز نمیشه چه کار کنم اگه راهی که با نماز باز شود میدانید

نماز با سجده های طولانی اما بدون عجله داشتن

سلام من وقتی بچه بودم با چشام و دستام می تونستم وسایل تکون بدم ولی الان نمی تونم نمی چرا به نظر شما ربطی چاکرا داره لطفا جواب بدید وبگید چطوری میشه دوباره اون کار ها را بکنم

سلام دوست عزیز
حرکت دادن اجسام مربوط به تله کینزی میشه
به قدرت ذهن و تمرکز بالا ارتباط داره

باسلام، من موقع نماز خواندن ، و مدیتیشن چشم سومم کمی تحریک میشه، هدفم به هیچ عنوان باز کردن چشم سوم نیست هدفم فقط عبادت هست، ایا این مشکلی بوجود میاره، سوال دیگه که داشتم ایا با نماز خواندن چاکراه ها خود به خود پاکسازی میشوند

سلام دوست عزیز
اگر احساس ناراحتی در ناحیه چاکرای آجنا داشتید
به آرامی اون نقطه رو ماساژ بدید ،پیاده روی با پاهای برهنه و بدون کفش و جوراب
داشته باشید
و اما در مورد سوال دوم، نمازی با خلوص کامل و هوشیاری به عبادت انجام بشه و
در زندگی روزمره پرهیز از تمامی مواردی مثل دروغ و غیبت و حسادت و خشم و کینه و …
میتونه هفت چاکرا را پاکسازی کنه.

سلام من دو سه ساله که یه موقع هایی ناخوداگاه به اتقاقاتی فکر میکنم و همیشه اون اتفاقات پیش میاد بیشتر مواقع اتفاقات و پیشامد ها بده.و بعضی موقع ها یهو به اتقاقات عجیب ت ذهنم درگیر میشم و همون روز یا چند روز بعدش همون اتفاق یا اتفاق بدی برام پیش میاد. خیلی موقع ها هم شده ی اتقاق از قبل پیش بینی میکنمو حرفشو میزنم همون اتقاق میفته بنظرتون این علائم مربوط به چاکرا ها میشه؟

سلام دوست عزیز
هر کلامی که از دهان ما خارج میشه دارای انرژیه و در دنیای واقعی دیر یا زود خلق میشه
پس بهتره ضمیرناخودآگاهتون رو پاکسازی کنید تا با موارد ناخواسته ای غافلگیر نشید
میتونید از هر روش پاکسازی ذهن استفاده کنید
از افراد منفی دوری کنید و از محیط هایی که انرژی منفی دارن دور باشید
سعی کنید ورودی های ذهنتون مثبت باشه و از منفی ها دوری کنید تا کم کم ذهنتون پاکسازی بشه
از پاکسازی هفت چاکرا هم غافل نشید چون انرژی های منفی بلوکه شده باعث احساس منفی میشن و با ذهنی منفی
نباید انتظار اتفاقات مثبت داشته باشید.
اگر خاطره و یا تجربه ای ناخوشایند دارید میتونید با تمرین های یوگانیدرا اونها رو کنار بگذارید.

سلام امکانش هست راهنماییم کنید
من می خوام چاکراه پنجمو فقط فعال کنم که زیاد خوندم که تو تسلط حرف زدن و ارتباط بادیگران تاثیر داره
1.ایا امکانش هست تنها این چاکراه رو فعال کرد ونیازی به فعال کردن چاکراهای دیگه نباشه؟
2.من قصدم خرید دوره پاکسازیتون هست ولی سوالی که پیش اومده اینه که من می خوام تنها چاکراه پنجمم فعال بشه باید تنها این چاکراه رو پاکسازی کنم ؟یا نیازه که همه چاکراها رو پاکسازی کنم؟امیدوارم منظورمو گرفته باشید
ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام دوست عزیز
هیچ زمان بدون پاکسازی کامل چاکراها اقدام به فعالسازی تنها یک چاکرا نکنید
انرژی پاک باید از چاکرای اول شروع به پاکسازی کنه و به ترتیب وارد چاکراهای بعدی بشه

سلام من چشم سومم با توجه به گفته های شما باید باز باشه چون همیشه لحظاتی قبل از اتفاقات ناگوار دلهره میگیرم و سریع اتفاق رو به فاصله ی 5 ثانیه قبل از وقوع میبینم( در ذهنم) ولی فقط اتفاقات ناگوار رو البته، قدرت تلپاتی بالا دارم، و انرژی افراد رو حس میکنم مخصوصا انرژی منفی هارو!

درود بر شما
حتما پاکسازی کامل انجام بدید

سلام من از بچگی تله پاتی خیلی کار میکردم بعد چند سال یه سری چیزا رو بعضی وقتا یا تو خواب میدیدم یا تو ذهنم و اگر تو یک صدم ثانیه فکر منفی تو ذهنم بیاد واقعی میشه ویا حتی فکرای خوب هم بکنم واقعی میشه مادرم هم همین جوریه بعضی وقتا اگر یه حرفی بزنه عینه همون اتفاق میوفته مثلا خودم اخرین بار یکی از دوستامو ده سال پیش دیده بودم تو بیرون خیلی اتفاقی اومد تو ذهنم همون ثانیه دیدمش تله پاتیمم بعضی وقتا خیلی قوییه یا به نور خورشید هم چشمام حساس شده یا خیلی اذیتم میکنه نمیدونم الان دقیقا اینها نشونه ی چی میتونه باشه ؟ نشونه ی چشم سوم میتونه باشه؟اگه روش کار کنم؟یا نشونه ی چیز دیگه ای هستش؟ بگید ممنون میشم

سلام دوست عزیز
شما قدرت ارتعاشتون بالاست و میتونید زودتر از بقیه جذب کنید
بهتره سعی کنید از افراد و افکار منفی دوری کنید و مراقب کلامتون باید تا فقط چیزهای خوب براتون پیش بیاد

من برای اولین بار وقتی از روی کنجکاوی خودهیپنوتیزمی رو امتحان کردم برای چند لحظه یا شاید کمتر از یه لحظه دچار یه حس عجیب شدم. اینطور بود که بدون اینکه چشمهام باز باشن همه ی اتاقی که درش بودم رو میدیدم ولی این دید از طریق چشم یا حتی جسمم نبود. انگار طوری بود که خودم تبدیل به اتاق شده بودم یه به اون احاطه داشتم.یه همچین طوری بود. و زمان به شدت کند شده بود طوری که حرکت پره های پنکه ی روشن رو به وضوح میدیدم و انگار اسلوموشن میچرخید. و بعدش یه سردرد خیلی شدید گرفتم و چشمام رو به زور باز کردم. به عنوان اولین تجربم خیلی ذوق کردم و یکم ترسیدم. ولی از اونروز هرچی اون کارو تکرار میکنم نمیتونم به اون عمق برسم.با اینکه هنوزم حالت خلسه برام پیش میاد. چجوری میتونم بازم اون کارو تکرار کنم؟

سلام دوست عزیز
رفتن در حالت خلسه عمیق نیاز به تکرار و تمرین زیاد داره

سلام ممنونم از مقاله ی جامع و جذابتون من مدت زیادی هست که در مورد فعالیتهای چشم سوم و روشهای باز کردنش تحقیق میکنم اما هیچ وقت اراده لازم رو برای انجام منظم و پی در پی تمرینات نداشتم.و اینکه در مقالات بسیاری خوندم که بهتر هست فعالیتها تحت نظر یک استاد یا فردی که اگاهی لازم رو دارا هست صورت بگیره.اما متاسفانه من همچین کسی پیدا نکردم شما نمیتونید کسی رو بهم معرفی کنید که بتونه کمکم کنه؟

سلام دوست عزیز. ممنون از نگاه زیباتون
در مورد سوالتون باید بگیم که چون این مورد نتایج زیادی رو به همراه میاره
ترجیح میدیم که وارد این مسائل نشیم ، تا فردی بدون انجام مراحل ابتدایی و ملاحظات لازم اقدام به این کار نکنه
و آرامش خودش رو به خطر نندازه

ممنون از مقاله پر بارتون.
چه مدت طول میکشه تا چاکراه ها پاکسازی بشن؟
پاکسازی فقط از طریقه مدیتیشن باید انجام بشه؟
آیا نوع غذا هم به پاکسازی چاکراه کمک میکنه؟

سلام دوست عزیز
کمترین زمان 21 روز هست، اگر احساس کردید که بعد از این دوره و با انجام تست چاکرا هنوز هم به پاکسازی نیاز دارید، می تونید مرحله دوم یعنی 21 روز رو دوباره انجام بدید
بله غذاها هم بر چاکراها تأثیر گذار هستن، اما در درجه اول مراقبه مخصوص هفت چاکرا رو بهتون توصیه می کنم.

ممنون از مقاله پر بارتون.
چه مدت طول میکشه تا چاکراه ها پاکسازی بشن؟
پاکسازی فقط از طریقه مدیتیشن باید انجام بشه؟

سلام من خیلی وقتها سعی میکنم با ریلکس کردم بخوابم دیشب انفاقی روی چشم سوم تمرکز کردم و نتیجش شد سر درد خیلی بدی که روزمو تا ظهر از دست دادم تازه الان با خواندن مطلب شما فهمیدم مربوط به چشم سوپ بوده. واقعا برتم جالب بود.

درود بر شما

با سلام مقاله خوب و تقریبا جامعی بود .

سلام خسته نباشید
مقاله واقعا عالی بود.من چندین ماه رو صرف مطالعه بر روی چاکرا ها کردم و با اساتیدی هم دراین باره صحبت کردم اما وجه شباهتی رو با دین اسلام پیدا نکردم.ک خداروشکر امروز مقاله شمارو خوندم و تا حدودی راه رسیدن به چشم سوم از طریق دین اسلام هم برام روشن شد.4تا از چاکراهای من به صورت فطری فعال هستند و من درتلاشم ک بیشتر فعالشون کنم.ان شالله هممون به اهدافمون برسیم.با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما

درود بر شما دوست عزیز. موفق باشید

سلام من هنگام نماز خواندن و مدیتیشن وسط پیشونیم تحریک میشه و فشار میاد نمیدونم چیکار کنم ادامه بدم یانه

درود بر شما. سعی کنید اون ناحیه رو ماساژ بدید. اگر مرد هستید در خلاف جهت عقربه های ساعت این کار رو انجام بدید. همچنین پیاده روی بر روی چمن و یا جایی که شبیه ساحل دریا باشه رو بهتون پیشنهاد میکنم. البته با پای برهنه. اگر تمرینات باز کردن چشم سوم رو انجام میدید و پاکسازی هفت چاکرا رو انجام ندادید، حتما دست نگه دارید و ابتدا هفت چاکرا رو پاکسازی کنید.

نه اصلا نمیخوام تمرینی برای باز کردن چشم سوم انجام بدم هدفم فقط عبادت هست، ولی چشم سوم تحریک میشه ، چیکار میتونم بکنم

چه نوع مراقبه ای انجام میدید دوست عزیز؟

سلام سوالی داشتم خدمت استاد عزیزمون من تقریبا 19 سال هست که به صورت حرفه ای و زیر نظر استاد تونستم 6 تا از چاکرا هام رو باز کنم مونده چاکرای آجنا من درباره خطرات این چاکرا خوندم و حالا میترسم که سمتش برم میشه بگید که اگه من این چاکرا رو شروع کنم به باز کردنش زیر نظر اساتید مجرب چون من به استادی که این 6 چاکرا رو پیشش باز کردم گفتم و گفت که نمیتونه برای باز کردن چاکرای چشم کمک کنه میخوام شما بگید اگه یه استاد مجرب پیدا کنم این کار کاملا بی خطر انجام میشه یا خیر

درود بر شما
قبل از هر چیز 7 چاکرا باید پاکسازی بشن
و بعد میتونید زیر نظر استاد مجرب بر چشم سوم تمرکز داشته باشید

سلام من اولین بارک تمرین چاکرای دست روانجام دادم فهمیدم ک چاکرای دستم فعال هستندچند روزپیش درگوشه ی چشمم یک هاله ی آبی خیلی پررنگ دیدم ایااین ربطی ب چاکراهای من داره

سلام دوست عزیز. تست چاکرا رو حتما انجام بدید. ضمنا بدون پاکسازی اقدام به باز کردن هیچ چاکرایی نکنید . این نکته رو جدی بگیرید دوست عزیز. صرفا با یک نشونه نمیتونید در مورد چشم سوم نظر بدید. بعضیا با چندین سال ریاضت هم نمیتونن این چاکرا رو به طور کامل باز کنن. پس سعی نکنید دچار توهم بشید که توهم آرامشتون رو بر هم میزنه.

سلام من هنگام مدیتیشن وسط پیشونیم حس میکنم که داره یه فشار کوچکی میاد ایرادی نداره ادامه بدم، هدفم باز کردن چشم سوم نیست، این حس موقع مدیتیشن خود به خود میاد

سلام دوست عزیز. اون ناحیه رو به آرامی ماساژ بدید و یا پیاده روی انجام بدید (بر روی چمن و بدون کفش) بسیار مؤثره.

سلام استاد من آزمون باز بودن چاکرا ها رودادم همشون باز بودن فقط راجب چشم سوم از 7 تا مورد فقط 4 مورد متل حساسیت به نور و…. برای اینکه چشم سومم رو بیشتر باز کنم باید چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید

سلام دوست عزیز. من بهتون پیشنهاد میکنم که حتما پاکسازی هفت چاکرا رو انجام بدید و سپس اقدام به باز کردن چشم سوم کنید. خطرات باز شدن چشم سوم بدون پاکسازی رو حتما دقیق مطالعه کنید. مطمئنا نمی خواهید که زندگیتون دچار آشفتگی و پریشانی بشه. پس حتی اگر هم در مورد چاکراهای دیگه مطمئن هستید باز هم پاکسازی هفت چاکرا رو در ابتدای کار انجام بدید. پکیج پاکسازی هفت چاکرا رو از از همین سایت دانلود کنید. بسیار ساده و روان مراحل رو توضیح داده که حتی افراد مبتدی هم میتونن استفاده بهینه داشته باشن. موفق باشید.

با موسیقی و فرکانس تو بعضی سایتا نوشته باز میشه این امکان داره؟

سلام دوست عزیز، موسیقی مخصوص هر چاکرا برای فعال سازی میتونه مفید باشه… اما در مورد پیام های پنهان (سابلیمینال) توصیه ای نمیکنم.
البته باید بگم اگر قبل از استفاده از موسیقی برای باز کردن چشم سوم ، پاکسازی هفت چاکرا رو انجام نداده باشید با مشکلات زیادی مواجه می شید و توصیه اکید میکنم که این کار رو انجام ندید.

سلام ممنون از شما
من بیشتر نشانه های فعال بودن رو دارم ولی قبلا اصلا براش تمرین نکرده بودم این روز ها اینطور شدم میشه یکی از دوستان به من کمک کنه که بتونم مطمئن باشم که باز هستش اگر هم باز نبود یکی لطف کنه تو باز کردنش کمکم کند اگه هم شد یکی کمک کنه که با هم تمرین کنیم و فعال کنیم
ممنون می ش جواب بدین

سلام
دوصد دانا در این محفل سخن گفت
سخن نازکتر از برگ سمن گفت
ولی با من بگو ان دیده ور کیست
ک خاری دید و احوال چمن گفت

الارغم تمام سخنرانی ک گفته شده از طرف عزیزان،
میخام بهتون بگم همه تون صفر بر صفر دارین پیش میرین
دارین درجا میزنیم
کارتون خود ازاریه ،و اب در اهونگ کوبیدنه

چشم سوم میخایین فعال کنید ؟؟؟؟؟؟!!!!درسته؟؟؟؟؟
ریاضت میخایین بکشین؟؟؟؟

ایا تا بحال از خودتون سوال کردین ک واقعا کی هستین
چرا در این ساعت و مکان حضور دارید
چرا دراین خانواده اید
ایا ب مادرت رفتی یا ب پدرت
طبع بدنت چیه
سردوخشک،سردوتر،گرم و خشک،گرم وتر،
سفراوی ،دمدمی،سودایی ،بغمی
متولد کدوم ماهی
هیچ کدوم اینارو نمیدونی ،مطمعنم
نمیتونی هوس وشهوتتو کنترل کنی
نمیتونی دروغ نگی
نمیتونی چشمتو از مال و ناموس مردم دور کنی
وقتی میای تو خیابون چشم و فکرو ذکرت دنبال ناموس مردم و اموااشه
چقد نصیحتا و حرفای پدر و مادرتو شنیدی،ایا گوشم کردی عملم کردی بهش
ایا نماز و روزه ها وقرانت عمل کردی؟
همه تون فقد بلدیم بگین روح یا اجنه
ولی نمیدونید ک ما روح ،جن،پری و دیو وملائکه داریم
قدرتها ب هفت قسمت تقسیم میشن
انسان عادی،ملا،جادوگر،ساحر،کرامت،ملائکه و قدرت خدا
از چ علمایی سردر میاری؟
طی الارض
تیغ بند،رد بند،نامرئی شدن
علم رمل،علم جفر،
احضار روح در ایینه واب
احضار جن،احضار پری ،احضاردیو
تعبیرخواب
علم کیمیا وسیمیا
چله نشینی مخصوص اینها؟
میدونستی دنیا ب حساب و کتاب خاصی افریده شده

بقیه مطلب اگ مدیر کانال اجازه داد میگم
مطلبی ک هزاران سال نمیتونی فکرشم در مغزکسی بگنجه
ممنون از وقتتون

سلام. مقاله ی بسیار خوبی بود.باتشکر

درود بر شما دوست عزیز

سلام ، وقت بخیر
واقعا مقاله عالی بود ، من خیلی در مورد چشم سوم خونده بودم ، اما مقاله چشم سوم شما خیلی چیزهای جدید برام روشن کرد.
دوستان عزیزم ، شما با باز کردن چشم سوم به هیچ وجه با اجنه ، ارواح و… ارتباط برقرار نخواهی کرد ، مگر با خواست و اراده خودتان ، امکان پذیر میشه ، در غیر اینصورت ، با فعال کردن چشم سوم به هیچ وجه با ماوراءالطبیعه ارتباط برقرار نمیکنید.
چشم سوم چیه و چه کاری می‌کنه برای ما ؟
چشم سوم : میزان آگاهی و شهود شما را بالا میبرد ، چشم سوم باعث معنوی تر شدن شما میشود ، زیرا به قدرت و بزرگی خدا پی میبرید
، چشم سوم به شما امکان شنیدن صدای درونتون رو میده
چشم سوم امکان برقراری ارتباط ذهنی بین شما و اشخاص دیگر را میدهد ( تله پاتی )
چشم سوم ، دید شمارا به تمام مسائل زندگی عوض میکند ( راه حل مشکلات براتون راحت تر و سریعتر بدست میاد )
چشم سوم ، خطرات پیش روی شما بهتون الهام میشه و هزارو یک کار دیگر…
فقط بدونید که نباید یکهویی برید سراغ چشم سوم ، باید از چاکرای اول شروع به پاکسازی کنید
دوستان محترم لطفاً بدون استاد و یا شرکت در دوره خاصی برای خودتون شروع به باز کردن چشم سوم نکنید چون عواقب بدی نظیر سر درد های خیلی شدید به همراه خواهد داشت و حتی هیچ پزشکی هم نمیتونه دلیل سردرد رو بفهمه و حتی ۲ سال هم ممکنه سردرد ازبین نره.
باز هم تشکر بابت این مقاله چشم سوم و اطلاع رسانی تون
با تشکر فراوان

درود برشماعالی

عالی و محرک جهت اجرا، سپاسگزارم، بسیار مفید بوود

درود بر شما، یادتون باشه برای فعالسازی چشم سوم باید از چاکرای اول و به ترتیب چاکراها رو فعال کنید.

ببخشید چاکرا ها رو میشه بگید که کجا قرار دارند و چطور فعال میشن؟؟

درود بر شما. مقاله چاکرا چیست رو مطالعه کنید تا اطلاعات لازم در مورد چاکرا ها رو کسب کنید.

سلام ، چرا من هر موقع راجع به کاری مثبت فکر می کنم برعکسش اتفاق می افته یعنی اون کار انجام نمیشه یا نتیجه ی منفی میده و هر وقت منفی فکر میکنم مثبت اتفاق می افته ؟

درود بر شما
هر زمان خواسته شما با احساسات و افکار و باورهای درونی شما هم راستا باشه
شما به اون نتیجه مثبت دست پیدا می کنید.

سلام وقت بخیر
درخصوص مقاله واقعا واقعا عالی بود من مدتها دنبال این آگاهی بودم خصوصا در مورد چاکراها . تست چاکرا ها رو هم که انجام دادم . خیلی عالی بود . ممنون از مطالب ارزشمند و مفیدتون

درود بر شما دوست عزیز. موفق و کامروا باشید.

چطوری میتونم چشم سوم رو به راحتی فعال کنم؟

سلام دوست عزیز
اگر مطالب مربوط به چاکراها رو به طور دقیق مطالعه کرده باشید متوجه می شید که باید قبل از تمرکز بر روی چشم سوم، هفت چاکرا پاکسازی شده باشند و این مورد از ملزومات سوالی است که پرسیدید
بعد از پاکسازی میتونید از تمرینات مخصوص این چاکرا استفاده کنید. بعضی از افراد ممکنه در مدتی کوتاه و بعضی دیگر ممکنه تا سالها نتونن چشم سوم رو فعال کنن. پس به هیچ عنوان سعی نکنید با تمرینات زیاد و در زمان کوتاه چنین کاری رو انجام بدید، چون شدیدا بخودتون آسیب می زنید.

سلام میخواستم بگم من اصلا در مورد چشم سوم چیزی نمیدونستم تا اینکه الان مقاله ی شما رو خوندم خیلی خوب بود و الان من یکم گیجم چون من تا کلاس ششم میتونستم اتفاقات رو پیش بینی کنم و واقعا درست بود دقیقا یادمه یه روز تو مدرسه تصویری دیدم که دختری از بالای پله پرت میشه پایین و درست زنگ بعدمون این اتفاق افتاد الانم خیلی کم پیش میاد گاهی اوقات فقط میتونم یکم خطر رو حس کنم الان به نظرتون چشم سوم من باز بوده بسته شده؟؟ یا اصن فعال نبود؟؟ کمکم کنین

سلام دوست عزیز.
باز شدن چشم سوم به این راحتی ها نیست
نیاز به تمرین و ریاضت و وقت زمان زیادی داره.
فکرتون رو درگیر گذشته نکنید،
اگر بطور صحیح و اصولی این کار انجام نشه، ممکنه مشکلات زیادی براتون به همراه بیاره،
مثل ورود موجودات غیرارگانیک به زندگیتون و دیدن چیزهایی که شاید اصلا دوست نداشته باشید بهشون فکر کنید.

ببخشید من متوجه موقعیت چشم سوم و هون چاکرای ششم شدم ولی میشه بگید بقیه ی چاکرا ها کجا قرار دارند؟؟؟

سلام من ی چند روز در وسط پیشونیم دقیقا جای چشم سومم چندروز احساس اینو میکنم ک یک چیزی وسط پیشونیم هست و بدون
هیچ احساس سوزشی و بدون هیچ تمرینی فق یه بار اومدم از طریق روش مالش انجام دادم از اونجا به بعد احساس میکنم یک چیزی وسط پیشونیم هست و بعد همراه با اونم حس ششم خیلی قوی شد آیا این نشانه فعالی چشم سومم!؟

سلام
خیر، سعی نکنید دچار توهم بشید دوست عزیز
باز شدن چشم سوم مراحل زیادی داره و توصیه اکید می کنم که قبل از پاکسازی هفت چاکرا اقدام به فعالسازی چاکرای چشم سوم نکنید
در کامنتها به صورت مکرر توضیح دادیم

سلام من همیشه به موضوعات متافیزیکی علاقه داشتم و بعد از کلی تمرین بلاخره تونستم برون فکنی کنم و می تونم با تمرکز هاله ی اطراف خودمو ببینم ولی به این حد قانع نیستم دوست دارم چیزای زیادی یاد بگیرم درضمن به نظر من بهترین راه برای فعال سازی چشم سوم بیدار شدن صبح ساعت 5 و تا طلوع خورشید بیدار موندن نماز سر وقت. وضو و تمرین یوگای کایا و تمرکز بر چشم سوم در حالت مراقبه است

خب چجوری هفت چاکرا مونو پاکسازی کنیم و فعال شده

از پکیج موجود در فروشگاه استفاده بگیریدپاکسازی و فعالسازی هفت چاکرا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

هر چیزی در این دنیا دو بار آفریده می شود یک بار در ذهن و بار دیگر در دنیای ماده آفریده خواهد شد، برای رسیدن به موفقیت باید ابتدا آن را باور کرد و قبل از باور به موفقیت باید خود را باور کرد. انگیزه بخشیدن و ایجاد روحیه عالی خط مشی ریلکس سام وان می باشد، با ما همراه باشید…

آیا حساب کاربری ندارید؟

در این وبلاگ خود قصد دارم نکاتی در رابطه با چشم سوم به شما عزیزان بگویم.

شاید تا الآن اسم چشم سوم را شنیده باشید و در فیلم‌های هالیوودی نمونه‌ای از آن را دیده باشید. شاید فکر کنید این چشم سوم خرافات است و فقط برای ترسناک‌تر کردن کاراکترها از آن استفاده می‌شود. درحالی‌که این موضوع شکی واقعی است ولی درک آن کمی سخت است و برای عموم غیرقابل‌باور.

چشم سوم با اسامی دیگری نظیر چشم معرفت، چشم بصیرت، چشم دل، چشم درون، تیسراتیل و آجنا نیز شناخته می‌شود. قبل از هر چیزی باید بدانیم که چشم سوم چیست و چه کاربردی دارد.

آجنا یا چشم سوم راهی است برای ارتباط بدن با روحمان که نیاز به قدرت و درک بالایی دارد. چشم سوم یا چاکرای ششم بین ابروها و کمی بالاتر قرار دارد که با فعال شدن این چشم شما قادر هستید سیگنال‌های انرژی را دریافت کنید و به‌وسیله روحتان آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید تا بتوانید یک حس، تصویر یا هر چیز ماورایی دیگری را درباره یک موضوع خاص مانند آینده و یا اصل وجود هستی، ببینید.

به بیان دیگر چشم سوم پل ارتباطی بین فیزیک و متافیزیک، جسم و روح، ظاهر و باطن، مغز و ذهن و خودآگاه و ناخودآگاه است. چشم سوم پلی برای رفتن به فراسوی ابعاد مکان و زمان است. جسم ما وابسته به مکان و زمان است و فقط می‌تواند در زمان حال باشد و دیگر نمی‌تواند در گذشته یا آینده باشد. و یا وقتی در یک مکان خاصی است دیگر نمی‌تواند در مکان‌های دیگر باشد.

چگونه چشم دل را باز کنیم

این محدودیت بُعد فیزیکی ما است ولی در بُعد متافیزیکی (بُعد روحانی) ما این محدودیت‌ها وجود ندارد و روح می‌تواند در هرلحظه در چند مکان یا چند زمان باشد و چشم سوم کلید عبور از این محدودیت است. زمانی که چشم سوم فعال شود شخص می‌تواند به اصل هستی پی ببرد و در ابعاد دیگر سیروسفر کند. اصل حقیقت انسان روح آن است و برای اتصال به این وجود واقعی و بی‌حدومرز خود باید از چشم سوم کمک بگیریم.

برای این‌که مطمئن شوید این مسئله امری حقیقی است بهتر است از دین اسلام به این موضوع نگاه کنیم. در دین اسلام به آجنا، چشم دل یا چشم معرفت گفته می‌شود و با توجه به سخنان بزرگانی نظیر امام خمینی و آیت‌الله جواد آملی می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت.

آیت‌الله جواد آملی در کتاب “حکمت عبادات” به این شکل به موضوع چشم سوم پرداخته است. آیت‌الله آملی در این کتاب بیان نموده است که “ملکوت یعنی باطن و مُلک یعنی ظاهر، ایشان در ادامه بیان می‌کند که ” آنجا که سبحان است، جای ملکوت است (فسبحان الّذی بیده ملکوت کلّ شیء ) و آنجا که سخن از مُلک به میان می‌آید جای تبارک است (تبارک الّذی بیده الملک).

ایشان با گفتن این حرف به این اشاره می‌کند که مانند ظاهر و باطن بین مُلک و ملکوت نیز تفاوت است. و از مردم دعوت کرده است که خود را ارزان نفروشید و در باطن عالم یک سفری کنید. به‌علاوه ایشان خطاب به مردم می‌گوید: ” کسی که به عالم ملکوت دست‌یافت دیگر هیچ تردیدی در او وجود ندارد. ازآنجایی‌که ملکوت یقین آور است و اگر کسی با آن آشنا شود دیگر مردد نیست و در هیچ امری شک نخواهد کرد”.

در قسمت دیگری از همین کتاب آیت‌الله آملی می‌فرماید: ” حکمت عبادت راه پیدا کردن ملکوت است. و ملکوت با یقین همراه است و ازآنجایی‌که چیزی باارزش‌تر از یقین نیست، این لطف الهی فقط به افراد خاص تعلق می‌گیرد نه تمام افراد.

آیا تا الآن فکر کرده‌اید چرا در نماز پیشانی خود را روی مهر قرار می‌دهید. مسلمانان در شبانه روز 17 رکعت نماز واجب می‌خوانند. یکی از دلایلی که پیشانی را روی مهر قرار می‌دهند برای این است که چشم سوم را تحریک و باز کنند. اگر به این گفته دقت کنید متوجه این امر می‌شوید “در اسلام خواندن نماز، معراج مؤمن است و سجده یعنی عروج به عالم معنا”.

همان‌طور که گفته شد برای عروج به عالم معنا و درک آن باید چشم سوم را باز کنید و نماز این کار را برای شما می‌کند. به‌علاوه مسلمانان به‌جز 17 رکعت نماز واجب، چندین نماز دیگر هم دارند، مانند نماز شب که به این کار کمک می‌کند.

حضرت محمد (ص) می‌فرماید: “آنگاه‌که خداوند خیر بنده‌هایش را بخواهد، چشم دل بنده‌هایش را می‌گشاید تا ببیند آنچه با چشم سر نمی‌توان دید و غایب است” از این سخن حضرت محمد (ص) به‌طور کامل واضح است که برای این‌که بتوان در اصل حقیقت و بُعد معنوی آن سیر و سیاحت کرد باید چشم دل که همان چشم سوم است باز شود.

آیت‌الله بهجت جزو علمای تراز اولی بود که ویژگی‌های رفتاری و اعمال ایشان زبان زد تمام علما، مردم و شاگردان ایشان بود. طبق گفته‌ی علما و اسناد موثق، آیت‌الله بهجت جزو افرادی بوده است که چشم برزخی داشته است و می‌توانسته نهان و آشکار باطن افراد را ببیند. به‌علاوه این عالم بزرگ ویژگی‌های بیشتری نیز داشته است.

اگر به جمله‌ی “الهی به خاک دست بزنی طلا بشه” دقت کنید، درمیابید که این جمله برای افرادی به کار می‌رود که به بقیه کمک می‌کنند و خیرشان به همه می‌رسد یا در اصطلاح مرد خدا هستند. آیت‌الله بهجت یکی از این افراد بوده است که این ویژگی‌های در او بوده است.

طبق گفته حجت الاسلام حائری زاده بعد از نماز خواندن پشت ایشان تا زمان زیادی دیگر میل به گناه در حجت الاسلام حائری زاده وجود نداشته است و این نشان‌دهنده درجه و مرتبه بالای این عالم و همچنین ثابت‌کننده وجود چشم سوم است. البته چشم سوم در نگاه اسلام با دیگر ادیان متفاوت است و این ویژگی فقط از طرف خداوند و به افرادی که لیاقت داشته‌اند داده می‌شود.

هندوها معتقد هستند انرژی معنوی پخش در محیط از طریق چاکرای چشم سوم وارد بدن آن‌ها می‌شود و آن‌ها بسیار به این مسئله حساس هستند که به‌وسیله انرژی‌های مثبت از این چاکرای مراقبت کنند. علائم و شکل‌های مختلف مذهبی هندوها که روی پیشانی آن‌ها وجود دارد درواقع توسط خدایان آن‌ها به‌عنوان هدیه برای آن‌ها فرستاده‌شده است. این مثال واضحی از این موضوع بود.

البته این تمام ماجرای چشم سوم از نظر هندوها نیست و دسته‌ای دیگر از هندوها وجود دارند که برخلاف دسته اول که هدف خود را از باز کرد چشم سوم ارتباط با خدا می‌دانند، آن را مسیری برای استقلال از خدا می‌دانند و هدف آن‌ها خود مختار و خدا شدن است. این افراد خود را برای مقابله و شکست خدا آماده می‌کنند.

ماناس چاکرای است که وظیفه فرستادن ادراکات حساس را به چاکراهای بالاتر دارد. ماناس 6 گلبرگ دارد که 5 تای آن برای حواس پنج‌گانه است و آخری برای خواب. این گلبرگ‌ها معمولاً سفید هستند اما هنگام فعال شدن توسط حواس پنج‌گانه و خواب، این گلبرگ‌ها حس حواس را به خود گرفته و در هنگام خواب سیاه می‌شوند. این بیماری با چشم جداری  یک گاو نر جوان همراه است.

برای تحریک و باز کردن چشم سوم خود روش‌های بسیار وجود دارد که همه‌ی آن‌ها مستلزم دقت و پیروی از آن‌ها است. این روش‌ها بدون شک درباز شدن چشم سوم به شما کمک می‌کنند و باعث می‌شوند که دید وسیع‌تری به دنیا داشته باشید و بتوانید اصل و حقیقت دنیا را متوجه شوید و گذشته و آینده زمین را حس کنید.

در این روش که به تحریک چشم سوم برای باز شدن کمک می‌کند، شما باید انگشت اشاره خود را برخلاف عقربه ساعت و به دور چشم سوم خود بگردانید. برای اثربخشی این روش شما باید به مدت 5 الی 10 دقیقه این کار را بکنید. بعدازاین مدت شما باید چشم‌های خود را ببندید و تجسم کنید که چشم سوم دارید و شروع به پلک زدن کنید.

برای این‌که این کار تأثیر داشته باشد شما باید به مدت 5 روز این کار را انجام دهید و در آن وقفه ایجاد نکنید زیرا اثر آن خواهد رفت. بعدازاین مدت برای تست میزان آمادگی به سراغ یک وسیله قدیمی بروید تا سرگذشت آن را حس کنید.

تفکر عمیق در محیط پیرامون و به کائنات می‌تواند باعث شود که چشم سوم شما حساس شود و برای باز شدن آماده شود. شما با تفکر عمیق در هر مسئله‌ای می‌توانید به باز شدن چشم سوم خود کمک کنید. همان‌طور که میدانید یکی از راه‌هایی شناخت معرفت خدا، تفکر در نعماتی است که خلق کرده است مانند کائنات.

این مطلب به‌صورت غیرمستقیم اشاره به باز شدن چشم سوم دارد زیرا برای شناخت معرفت خدا شما به چشم دل (چشم سوم) نیاز دارید و با چشم فیزیکی خود نمی‌توانید این مسئله را درک کنید. پس شما می‌توانید با تفکر عمیق به نعمات خدا باعث باز شدن چشم سوم شوید.

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای باز کردن چشم سوم استفاده از میوه و سبزیجات نیلی‌رنگ است. شاید بپرسید چرا نیلی‌رنگ؟ رنگ چاکرای چشم سوم نیلی‌رنگ است به همین دلیل استفاده از سبزیجات و میوه‌های نیلی مانند چغندر، بلوبری، بلک بری، بادمجان، آلو برقان و موارد مشابه به شما کمک می‌کند تا چشم سوم را سریع‌تر باز کنید. البته استفاده از سبزیجات و میوه‌های آبی و بنفش هم به این فرآیند کمک می‌کند.

یکی از راه‌هایی که به ذهن شما کمک می‌کند و باعث می‌شود چشم سوم شما فعال شود نفس کشیدن است. شما برای این کار باید درجایی به‌دوراز سروصدا و پر از آرامش باشید. در این روش شما 4 ثانیه از بینی خود نصف می‌کشید و سپس 7 ثانیه آن را درون ریه‌ها محبوس کرده و بعد در مدت 8 ثانیه آن را بیرون می‌دهید.

یوگا یکی از ورزش‌هایی است که برای این کار بسیار مفید است؛ زیرا این کار در آرامش بسیار زیاد و با تمرکز بالا انجام می‌شود و از آن گذشته یوگا یک ورزش عالی برای دور کردن انرژی‌های منفی و جذب انرژی‌های مثبت است. به‌علاوه کارهایی که در یوگا انجام می‌شود برای تقویت چشم سوم بسیار مهم است.

شنیدن موسیقی باعث آرامش می‌شود و به‌علاوه بعضی از موسیقی‌ها می‌تواند در فعال کردن چشم سوم به شما کمک کند. موسیقی‌های قدیمی و با مزمن کیهانی می‌تواند در تحریک و فعال شدن چشم سوم به شما کمک کند.

از عطر و روغن‌های خوش بود می‌توانید برای فعال‌سازی چشم سوم استفاده کنید. همان‌طور که میدانید بوهای خوب به شما آرامش می‌دهند و باعث می‌شوند که انرژی‌های مثبت به سمت شما سرازیر شوند و این عامل در فعال شدن چشم سوم بسیار مفید است. شما باید محیط خانه و همین‌طور بدن خود را آغشته از بوی خوش کنید تا بتوانید چشم سوم را فعال کنید.

کریستال‌ها عوامل نیرومندی هستند که برای دگرگونی استفاده می‌شوند. همان‌طور که گفته شد چاکراها دارای رنگ‌هایی هستند و این در مورد چاکرای ششم نیلی‌رنگ است. ازاین‌رو یک کریستال با همین رنگ بردارید و دراز بکشید و کریستال را روی چاکرای ششم بگذارید. اگر کریستال مناسب برای این کار نمی‌شناسید، ما کریستال‌های کوارتز شفاف، سنگ ماه و یاقوت کبود را پیشنهاد می‌کنیم.

کریستال‌ها کاربردهای بسیار زیادی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دور کردن انرژی‌های منفی از چاکراها اشاره کرد. کریستال‌ها با ایجاد ارتعاشاتی که به پاک کردن چاکراها کمک می‌کنند و اگر شما به چاکرهای بدن آگاه باشید می‌توانید با چند نفس عمیق این ارتعاشات را که از سمت کریستال ساطع می‌شود را حس کنید.

یکی از راه‌هایی که برای تحریک کردن چاکرای ششم بسیار مفید است، ماساژ دادن آن است. شما می‌توانید با ماساژ دادن مناسب نقاط اطراف چاکرای ششم و خود این چاکرای آن را فعال کنید. شما برای بهبود و سرعت بیشتر دادن به فعال شدن این چاکرای توسط ماساژ باید هم به‌صورت فیزیکی آن را تحریک کنید و هم به‌صورت ذهنی و القایی.

شما برای این‌که بتوانید که خوبی ذهن خود را آماده کنید باید از شر افکار منفی و خیال‌بافی‌ها راحت شوید و به‌علاوه باید هر وسیله‌ی اضافه‌ای که جلوی تمرکز شما را می‌گیرد از خود دور کنید. این کار به تحریک‌پذیری چشم سوم بسیار کمک می‌کند.

همان‌طور که گفته شد رنگ چاکرای ششم، نیلی است و شما می‌تواند برای تأثیر سریع‌تر و بیشتر روی باز شدن چاکرای ششم، محیط خانه و محل کار خود را با رنگ نیلی پراکنده کنید تا انرژی مثبت به سمت چشم سوم بفرستید و باعث تقویت جریان انرژی مثبت به سمت آن شوید.

با انجام کارهای بالا مطمئناً برای شما سؤال پیش می‌آید که چگونه باید متوجه شد که چشم سوم شما بازشده است و قدرت سیر در آفاق را دارید. از طُرق مختلف می‌توان به این مسئله پی برد که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. ولی مطمئن باشید زمانی که چشم سوم شما باز شود به‌سرعت آن را حس خواهید کرد.

همان‌طور که گفته شد، چاکرای ششم یا همان چشم سوم در پیشانی شما قرار دارد و زمانی که این قسمت را برای باز کردن تحریک کنید، در این ناحیه احساس درد و گرمای شدید خواهید کرد و حتی به‌سختی خسته می‌شوید.

بعد از باز شدن چشم سوم اولین کسی که خواهد فهمید خود شما هستید زیرا قادر می‌شوید که از اتفاقات آینده باخبر شوید و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید. به‌علاوه قبل از رخ دادن مشکلات از آن‌ها خبردار می‌شوید و چیزهایی را می‌بینید که همه نمی‌بینند.

با باز شدن آجنا اتفاقات زیادی برای شما میافتد و یکی از آن‌ها دگرگونی در احساسات شما است. رفتار شما به‌کلی عوض می‌شود و خُلق و خوی جدید پیدا می‌کنید. به‌عنوان‌مثال شاید تا قبل از این‌که چشم سوم شما باز شود از یک مسئله بسیار رنج می‌بردید ولی بعد از آن دیگر این موضوع برای شما اهمیت نداشته باشد و یا از یک تفریح خوشتان میامده است ولی الآن از آن بدتان می‌آید.

با این‌که علت این موضوع مشخص نیست ولی این برای افرادی که چشم سوم آن‌ها باز می‌شود به دلیل دیده گسترده‌تر آن‌ها و اتصال به دنیای معنوی امری طبیعی است و این تمایلات و تغییرات از اتصال جسم و روح به‌طور کامل سرچشمه می‌گیرد.

افزایش سردرد در ابتدای مسیر امری طبیعی است که برای هرکسی پیش می‌آید. باز کردن چاکرای ششم (چشم سوم) کار سختی است که فشار زیادی به فرد وارد می‌کنید و در ابتدای راه باعث سردردهای بدی می‌شود. ولی پس از مدتی بدن شما آماده می‌شود و این سردردها به‌مرور به‌طور کامل از بین می‌رود.

چگونه چشم دل را باز کنیم

بعد از باز شدن چشم سوم این سردردها ممکن است برای بعضی از افراد به دلیل دیدن تصاویری از آینده و گذشته ادامه یابد. حتی این افراد ممکن است در شب نجواهایی را بشنوند که فقط این صدا به گوش آن‌ها می‌خورد و افراد دیگر آن را نمی‌شنوند.

بعد از باز شدن چشم سوم، ذهن شما بسیار قدرتمند می‌شود و توانایی کارهایی عجیبی را به شما می‌دهد که یکی از آن‌ها توانایی خواندن ذهن و دیدن باطن افراد است. شما می‌توانید باطن واقعی افراد را ببینید و ذهن آن‌ها را بخوانید و سؤالات احتمالی آن‌ها را حدس بزنید.

بعد از باز شدن چشم سوم شما دیگر به سراغ غذاهای قبل نخواهید رفت زیرا ذهن شما دقیقاً به چیزی که می‌خورید آگاه است و به همین علت به دنبال مواد خوراکی به درد بخور می‌گردید و به سراغ هر چیزی نمی‌روید. به‌علاوه شما در مورد بدن خود اطلاع کامل دارید و با توجه به آن تصمیم به خوردن مواد خوراکی می‌کنید.

زمانی که چشم سوم شما باز می‌شود، شما رنگ‌ها را با شفافیت بیشتری می‌بیند و به این رنگ‌ها حساسیت پیدا می‌کنید.

به گفته محققین چشم سوم به شکل لوبیا است که می‌تواند سیگنال و پالس‌های انرژی را از اطراف بگیرد و چون با ذهن شخص در ارتباط است آن را به شکل یک تصویر یا حس یا هر چیز فرا طبیعی دیگر می‌بینید. چشم سوم می‌تواند هاله‌های دور اجسام و افراد را متوجه بشود و آن‌ها را ببیند. در چشم سوم هاله‌ها به 7 سطح تقسیم می‌شوند.

این لایه حالتی میان انرژی و ماده است. لایه اتری در محدوده 5 الی 6 سانتی‌متری بدن قرار دارد و از خطوط درخشان و باریکی به رنگ‌های آبی و سفید تشکیل‌شده است که به‌طور پیوسته در حال جابه‌جا شدن است. این لایه در تمام قسمت‌های بدن دیده می‌شود و با بُعد فیزیکی شخص ارتباط مستقیم و هماهنگ دارد.

لایه عاطفی همان‌طور که از اسمش پیدا است تمام احساسات ما را پوشش می‌دهد و با بُعد فیزیکی ما هیچ ارتباطی ندارد و به شکل ابرهای لطیف و رنگارنگ حرکت می‌کند. لایه عاطفی در محدوده 5.2 تا 5.7 سانتی‌متری وجود دارد.

لایه ذهنی یک‌لایه بسیار لطیف‌تر از لایه عاطفی است که ارتباطی با بُعد فیزیکی ندارد و تمام تصمیمات ما را پوشش می‌دهد. این لایه از سر و گردن شروع می‌شود و به سایر نقاط نیز سرایت می‌کند. این لایه در محدوده 5.7 تا 20 سانتی‌متری بدن وجود دارد.

با کمک گرفتن از این لایه می‌توان با جهان دیگر در ارتباط بود. این لایه شکل مشخصی ندارد. لایه اثیری در محدود 15 تا 30 سانتی‌متری بدن قرار دارد. این لایه نیز مانند دو لایه قبل با بُعد فیزیکی ارتباط ندارد و ارتباط آن به طور مستقیم با بُعد روحانی فرد است.

این لایه را می‌توان در حالت‌های مختلف فیزیکی یافت و شکل معلوم و خاصی ندارد. این لایه در فاصله 45 تا 60 سانتی‌متری بدن انسان قرار دارد.

این لایه عامل فعال‌شدن بُعد معنوی ما است و باعث می‌شود بدون این‌که از کسی انتظار تشکر داشته باشیم به او کمک کنیم. این لایه در فاصله 60 تا 105 سانتی‌متری جسم است و در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای دیده می‌شود. به‌علاوه میزان روشن یا تیره بودن آن به خود فرد بستگی دارد.

این لایه با بقیه فرق دارد و تمام هاله‌ی چشم سوم را هم شامل می‌شود. این لایه مانند لایه آسمانی بارنگ‌های نقره‌ای و طلایی دیده می‌شود. محدوده 75 تا 105 سانتی‌متری بدن به این لایه نسبت داده می‌شود.

بستن چشم سوم به همین راحتی نیست و زمانی که تصمیم به باز کردن آن گرفتید به فکر این مسئله نیز باشید. شاید فکر کنید که به همان روشی که چشم سوم را باز کردیم و به همان سادگی می‌توانیم از آن خلاص شویم ولی این مسئله فرق دارد و بستن چشم سوم بسیار سخت است و خیلی از افراد دیگر نمی‌توانند از شر آن خلاص شوند.

شاید در اینترنت جستجو کرده باشید و روش‌های بسیاری را پیداکرده باشید ولی باید این را بدانید که خیلی از این‌ روش‌ها نه‌تنها به شما کمک نمی‌کند، بلکه اوضاع را بسیار بدتر می‌کنند. پس قبل از فعال کردن چشم سوم به همه‌چیز فکر کنید.

البته تنها راه قطعی که در پیش رو دارید کمک خواستن از خداست و این امر هم به‌وسیله نماز و روزه میسر می‌شود. با نماز و روزه شما می‌توانید تا حد بسیار زیادی از شر ویژگی‌های بد چشم سوم راحت شوید و حتی آن را ببندید.

شاید فکر کنید که چقدر زندگی بهتری خواهید داشت وقتی چشم سوم شما باز شود، اما باید به این نکته توجه کنید که باز کردن این چشم خطراتی برای شما به همراه می‌آورد که ممکن است زندگی را برای شما کاملاً پوچ و بی‌معنی کند و به‌علاوه همه قادر نیستند این قدرت را تحمل کنند و به مشکلات زیادی برمی‌خورند. پس اگر می‌خواهید چشم سوم را باز کنید از این کار مطمئن شوید زیرا همان‌طور که گفته شد بستن آن بسیار سخت و در موارد زیادی غیرممکن است.

بعضی از افراد دوست دارند که هرچه سریع‌تر چشم سوم آن‌ها فعال شوند و برای این کار می‌خواهند از زور استفاده کنند و چشم خود را به‌زور باز کنند. این کار خطرات بسیاری دارد که از شایع‌ترین آن‌ها می‌توان به احاطه شدن توسط انرژی‌های منفی و ارواح خبیث اشاره کرد. به‌علاوه این کار باعث می‌شود کابوس‌های خود را در دنیای واقعی ببینید و این باعث عذاب شما می‌شود.

به علاوه ارواح خبیث سعی می‌کنند تا به شما ضربه بزنند و زندگی شما را مانند سرنوشت خود به جهنم تبدیل کنند و از این کار خود دست برنمی‌دارند تا شما را دیوانه یا مجبور به کارهای وحشتناک کنند. این اتفاق زمانی میافتد که شخص فقط روی یک چاکرای فعالیت می‌کند و باعث باز شدن چشم سوم می‌شود. باز کردن مرحله‌به‌مرحله به‌علاوه این‌که این خطرات را دور می‌کند به شما در کنترل آن نیز کمک می‌کند.

یکی از مشکلات شایع که در این مسیر برای شما اتفاق میافتد این است که فشار و انرژی زیادی به بدن شما وارد می‌شود و باعث دگرگونی شما می‌شود. این انرژی به چند طریق روی شما تأثیر می‌گذارد. در بعضی افراد باعث می‌شود که همواره سردردهای شدید داشته باشند که در طول روز تکرار می‌شود و زندگی را برای افراد سخت و سخت‌تر می‌کند.

در بعضی از افراد باعث می‌شود تا احساسات آن‌ها به‌کلی تغییر کند و هیچ احساسی به هیچ‌چیز نداشته باشند. فرض کنید در یک سن خاص هستید مانند نوجوانی و به کارهایی که نوجوانان می‌کنند و در اقتضای سن شماست هیچ علاقه‌ای نداشته باشید و بیشتر دوست داشته باشید تنها باشید و فقط از تنهایی لذت ببرید.

در وهله‌ی سوم زندگی آن‌چنان برای شما سخت خواهد شد که از ارتباط با مردم و حتی خانواده خود احساس ترس می‌کنید و فقط دوست دارید در خلوت خود باشید. در این مرحله شما فقط دوست دارید فقط در خانه بمانید و بیرون نروید و این امر آن‌چنان ادامه پیدا می‌کند تا شما از زندگی سیر شوید و علاقه‌ای به زندگی نداشته باشید.

چشم سوم بیشتر از یک بینایی معمولی است و باعث می‌شود شما حقیقت هستی را بفهمید و کشف شهود کنید، تصویرپردازی کنید، صداهایی را بشنوید و باطن مردم را ببینید. این مسائل بسیار حساس هستند و برای کسی که ظرفیت آن‌ها را نداشته باشد بسیار خطرناک.

برای مثال فرض کنید صداهایی را می‌شنوید که دیگران نمی‌شنوید، شاید در وهله‌ی اول این کار جالب باشد و از نظر شما خیلی عالی باشد، ولی وقتی بیشتر به این مسئله دقت کنید و ببینید این صداها در تمام شبانه روزبه سراغ شما می‌آیند و زندگی را از شما سلب می‌کنند دیگر جالب نخواهد بود. این امر آن‌قدر ادامه میابد تا شما را از پای درآورد.

در وهله‌ی دیگر گفته شد شما قادر خواهید بود تا باطن مردم را ببینید. این امر بسیار وحشتناک خواهد بود زمانی که در بین خانواده خود هستید و باطن آن‌ها را ببینید چه حسی پیدا خواهید کرد. حال فرض کنید روزانه شما صدها نفر را می‌بیند و با باطن آن‌ها آشنا می‌شوید و حقایقی را میابید که نمی‌توانید آن را درک کنید. این امور بسیار خطرناک هستند اگر ظرفیت آن‌ها را نداشته باشید.

اگر شما فقط بر روی چاکرای ششم تمرکز کرده باشید و فقط چشم سوم را باز کنید باعث می‌شود که اطلاعات غلط دریافت کنید و این باعث می‌شود که احساس بی‌لیاقتی به شما دست دهد. شما برای این‌که بتوانید همه‌چیز را به‌درستی درک کنید باید بر روی تمام چاکرای خود تمرکز کنید. اگر بتوانید تمام چاکراها را به‌درستی فعال کنید می‌توانید شهود، صداها، ذهن‌خوانی‌ها و موارد دیگر را به‌صورت درست دریافت کنید.

همان‌طور که گفته شد اگر سعی کنید چشم سوم را به‌زور باز کنید، سروکار شما با ارواح خبیث خواهد بود. حال اگر شما به‌علاوه این‌که چشم سوم را به‌زور باز کردید، برای حفاظت معنوی و ساطع کردن انرژی به بیرون از چشم خود تلاش نکرده باشید، ارواح خبیث از شما به‌عنوان یک منبع تغذیه استفاده می‌کنند و انرژی‌های منفی را به سمت شما روان می‌کنند که این امر باعث می‌شود فشار زیادی بر روی شما باشد و بسیار اذیت خواهید شد.

بزارید با یک مثال توضیح دهیم. فرض کنید شما از یک منبع تغذیه برای ذخیره برق استفاده می‌کنید و این منبع 1000 مگابایت توان دارد حال فرض کنید شما بدون در نظر گرفتن توان این منبع تغذیه به آن انرژی وارد می‌کنید و قصد دارید توانی بسیار بالاتر به منبع تغذیه وارد کنید. چه اتفاقی میافتد؟ در اثر وارد کردن این میزان انرژی بیشتر به منبع تغذیه فشار بسیار زیادی به منبع تغذیه وارد خواهد شد و باعث خراب شدن و سوختن منبع تغذیه می‌شود. حال این مثال را با توان ذهن خود مقایسه کنید.

پایان مطلب.

در این وبلاگ خود قصد دارم نکاتی در رابطه با چشم سوم به شما عزیزان بگویم.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت




از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

نویسنده : جادوی باور

بروزرسانی : ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

بازدید : 189,333

تعداد نظرات : ۱۷۰ نظر

احتمالا شما هم تا به حال کلمه چاکرا چشم سوم یا آجنا به گوشتان خورده است و شاید با خود اندیشه اید که کاربرد چشم سوم چیست و در صورت فعال شدن آجنا چه اتفاق مثبتی می افند .
چشم سوم علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس کاربرد های بسیاری دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چگونه چشم دل را باز کنیم

در این مقاله از سایت موفقیت و انگیزشی جادوی باور اطلاعات جامعی از چشم سوم (چاکرا ششم) در اختیار علاقه مندان قرار داده ایم با ما همراه باشید

از گذشته دور چشم سوم یا آجنا که یکی از چاکراهای بدن (چاکرا ششم) است مورد توجه فرهنگ ها و اقوام مختلف بوده است و بسیاری از افراد داشتن این ویژگی را قابل احترام میدانستند.

امروزه و با گذشت زمان چشم سوم را ، غده صنوبری نیز میگویند اما مرصوم ترین واژه در بین مردم همان چشم سوم یا آجنا (چاکرا ششم) است .

مکان چشم سوم کجاست؟ چشم سوم در وسط پیشانی قرار دارد و به عقیده دانشمندان و عرفای شرقی چشم سوم  به شکل یک لوبیا است که با کمک آن انسان میتواند کار هایی انجام دهد که هرکسی قادر به انجامشان نیست!

از جمله از این کار ها میتوان به امکان صحبت با موجودات دیگر و اجنه یا خواندن ذهن افراد و … اشاره کرد که از دست یک انسان معمولی بر نمی آید.

انسان بلافاصله بعد از باز شدن چشم سوم خود ، شروع به صحبت با روح خود میکند و میتواند با جهان ماورائی نیز ارتباط برقرار سازد. البته این نیاز به تمرین های مخصوصی دارد تا چشم سوم تحریک شده و شروع به کار کند و در نهایت قدرتش افزایش یابد!

شاید از خود بپرسید که اصلا کاربرد چاکرای چشم سوم چیست و یا چشم سوم چه کاربردی دارد ؟چشم سوم وسیله ای است برای پیش بینی، آینده نگری، روشن بینی، پیشگویی و … که بدون استفاده از دو چشم جسم انجام میشود. روشن بینی به معنای دریافت و تجزیه و تحلیل اطلاعات بدون استفاده از چشم جسمی می باشد.

در طول تاریخ افراد زیادی ادعا کرده اند که چشم سومشان باز است و مردم را مشغول به خرافات چشم سوم کرده اند که هیچ کدام واقعیت نداشته و تنها همان (ادعا) باقی مانده اند!

نماز خواندن و عبادت خداوند میتواند در دراز مدت باعث باز شدن چشم بصیرت یا همان چشم سوم شود. هنگام سجده کردن به قسمت پیشانی ما که آجنا نیز در همان جا قرار دارد ، فشار می آید و اگر با چشمان خود به بینی مان نگاه کنیم ، فشار بیشتری به چشم سوم خود می آوریم و این در دراز مدت میتواند چشم بصیرت مارا باز کند! اگر میخواهید بدانید حکم چشم سوم در اسلام چیست به زیر توجه کنید:
اگر فردی که دارای چشم سوم باز است، از آن در راه درستی استفاده کند و تن به خواسته های شیطانی و نفسانی خود ندهد، از نظر اسلام هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

چشم سوم در قرآن نیز وجود دارد!
خداوند در آیه ۲۲ سوره قاف می فرماید:
تو در غلفت از این بودی پس ما پرده را برداشتیم و چشمانت تیزبین شد.

خداوند در این آیه می فرماید پوششی وجود دارد که مانع دید بیشتر شما می شود. مثلا پوششی که نمی گذارد انسان بهشت و جهنم را ببیند و آن را تصور کند! اگر این پوشش برداشته شود انسان میتواند از گذشته و آینده خود به راحتی باخبر شود.

خداوند در قسمتی دیگر در قرآن کریم می فرماید : ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا «هر کس تقوا پیشه کند خداوند به او فرقان (قدرت تمیز بین حق و باطل) عطا مى‏کند».

از اینجا میتوان اطمینان یافت که دو چشم انسان توانایی دیدن هر چیزی را ندارند و انسان با استفاده از چشم سوم خود است که میتواند همه چیز را ببیند . این با استفاده از پیشه کردن تقوا و اطاعت خداوند طی مدتی طولانی به دست می آید و به انسان قدرت زیادی را میدهد.

پیامبر در مورد اطاعت از خداوند می فرماید:
اظهار دوستی نکرد بنده من به چیزی دوست داشتنی تر از آنچه واجب کردم بر او، و او با نوافل به سوی محبت من می آید تا این که من نیز او را دوست بدارم. پس هنگامی که او را دوست بدارم شنوایی او می باشم آن گاه که می شنود و بینایی او می باشم آن گاه که می بیند و زبان او می باشم آن گاه که سخن می گوید و دست او می باشم آن گاه که ضربه می زند و پای او می باشم آن گاه که راه می رود، هنگامی که به درگاه من دعا کند اجابت می کنم و اگر از من درخواست کند به او می دهم.

در جایی هم در مورد اطاعت از خدا آمده است:
از زمانى که حیات بشرى در این کره خاکى شکل گرفته، همیشه سؤال مهمى ذهن او را مشغول ساخته که هدف از خلقت انسان و مجتمع بشرى چیست؟ آیا زندگى همین جلوه صورى و ظاهرى آن یعنى خوردن و خوابیدن و شهوت رانى کردن است؟ یا در پشت این حرکات، غایتی رفیع و هدفی بلند خوابیده است، در ادامه همین تفکرات و تاملات است که مى‏توان دریافت که ارسال پیامبران الهى آن هم در تمام عصرها به چه جهت و هدفى بوده است، آیا پس از این عالم خاکى، جهان دیگرى که در آن به اعمال مردم رسیدگى مى‏شود، نخواهد بود؟ دراین صورت هر لحظه با تصور مرگ و نابودى، زندگى در کام انسان تلخ شده و با هر تأملى در عاقبت کار خود پشتش خواهد لرزید و دستش به هیچ کارى نخواهد رفت .

یکی از کم خطر ترین راه های باز کردن چشم سوم پاکسازی چاکراهای دیگر بدن همراه با چاکرا چشم سوم است افرادییکه برای باز کردن چشم سوم از مدیتیشن مخصوص به چاکرا ها و در کنار آن از تمرینات سبک در رابط با پاکسازی و فعال سازی چشم سوم و دیگر چاکرا ها میکنند رضایت بیشتری دارند
پس باز کردن چشم سوم نیاز به تمرین و تکرار دارد که در زیر به معرفی روش های باز کردن چشم سوم میپردازیم. البته بهتر است قبل از اعمال روش ها، به پیش یک استاد چشم سوم بروید تا در باز کردن چشم سوم و فعال کردن آن به شما کمک کند.

ابتدا انگشت اشاره خود را بگیرید و سپس در خلاف عقربه های ساعت به دور چشم سوم خود بچرخانید . این کار را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه انجام دهید.
با این کار چشم سوم شما بیدار خواهد شد و احساس هایی خواهید داشت.
سپس چشمان خود را ببندید و یک کره ی چشم را در وسط دو چشم خود تجسم کنید. سپس با استفاده از آن چشم به بالا و پایین، چپ و راست نگاه کنید و سپس چرخش از پایین به بالا و بالا به پایین را انجام دهید و سپس با آن چشم چند پلک بزنید.
بعد از اینکار احساساتی در ناحیه وسط ابروهایتان ایجاد میشود که به معنی تحریک چشم سوم شما است.
این تمرین را به مدت چند هفته انجام دهید تا به مرور زمان قدرت چشم سوم خود را افزایش دهید و قدرت های عجیبی به دست بیاورید.

این تکنیک باید در یک مکان بسیار آرام و ساکت انجام شود. نفس عمیق بکشید تا احساس تغییر یافته ای مثل خلسه را به وجود بیاورید.
ابتدا به مدت ۴ ثانیه از سوراخ های بینی نفس بکشید و سپس ۷ ثانیه نفس خود را نگه دارید و بعد به مدت ۸ ثانیه هوارا از طریق دهانتان بیرون دهید . هنگام انجام این کار حتما زبانتان را پشت دندانهایتان قرار دهید. هنگامی که به آرامش روحی رسیدید به چشم سوم خود نگاه کنید. حتما تغییری احساس خواهید کرد. این تمرین را در ابتدا ۲ دقیقه در روز انجام دهید و سپس و به مرور زمان آن را افزایش دهید .

این روش از مدت ها پیش برای رفع اختلالاتی مثل افسردگی و اضطراب به کار میرفته است و امروزه نیز از جمله روش هایی است که برای باز کردن چشم سوم یا همان آجنا استفاده می شود. البته همانطور که در بالا گفته شد مراقبه و مدیتیشن چاکرا های بدن و چشم سوم مخصوص است که توسط افراد آگاه به این موضوع ارایه میشوداین روش برای افرادی که به طور منظم نرمش و ورزش می کنند بسیار آسان خواهد بود و می تواند مورد استفاده آنان قرار گیرد.

رنگ چاکرای ششم ترکیبی از آبی و بنفش است که که رنگی نیلی را به وجود می آورد . شما باید با افزودن این رنگ ها به محیط زندگی خود ، چشم ششم خود را تقویت کنید و به مرور زمان باعث فعال کردن چشم سوم خود شوید .
به عنوان مثال میتوانید لباس خود را از رنگ بنفش تشکیل دهید و از جواهراتی مثل گردنبند و دستنبند به رنگ آبی استفاده نمایید .

به طور مستمر روی امواج های مغزی خود مثل آلفا و تتا تمرین کنید و سعی کنید که آنهارا حفظ نمایید . با این کار بخش های مختلف مغز شما تقویت میشود و میتواند باعث باز کردن چشم سوم شما شود . این روش نیز بهتر است در حضور یک استاد چشم سوم انجام شود.

یکی دیگر از راه هایی که برای باز کردن چشم سوم مفید است، پر کردن خانه و محل زندگی تان از بوهای معطر و خوشبو است. سعی کنید همیشه وسایل و لباس ها و حتی بدن خودتان را با استفاده از روغن های معطر خوش بو نمایید. به عنوان مثال می توانید از روغن ها و عطر های زیر استفاده کنید: میتوانید از صندل استفاده نمایید، استفاده از بابونه رومی یا آلمانی بسیار عالی است، گریپ فروت نیز میتواند به شما کمک شایانی نماید، از جوز هندی نیز میتوانید استفاده کنید

در برنامه غذایی روزانه خود ، میوه ها و سبزیجات به رنگ ابی و بنفش را بی افزایید تا باعث تثویت چاکرای ششم خود شوید و چشم سوم خود را تقویت کنید . استفاده از آب میوه هایی مثل آب انگور یا بلک بری میتواند بسیار برای شما مناسب باشد . در زیر به معرفی بهترین میوه ها و نوشیدنی ها برای باز کردن چشم سوم میپردازیم :
حتما از کشمش سیاه استفاده کنید
بلوبری یکی از موادی است که بسیار میتواند کمک کننده باشد
بلک بری را حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید
بادمجان نیز خواص زیادی برای فعال کردن چشم سوم شما دارد
استفاده از آلو برقان نیز بسیار مفید است
سبزی رنگین کمان را نیز استفاده کنید
چغندر هم بسیار عالی و مفید است

حتما از یوگا و فواید آن شنیده اید . این ورزش بی نظیر میتواند در فعال کردن چشم سوم شما نیز مفید باشد ! در این ورزش حرکاتی انجام میشود که برای باز کردن چشم سوم بسیار خوب است مثل : تنفس، تمرکز و حرکت بدنی .
در زیر بهترین حرکاتی که میتوانید انجام دهید را معرفی میکنیم :
قهرمان نشسته
بایستید و تا نصفه روبه جلو خم شوید
در حالت بچه قرار بگیرید
در حالت سگ مانند به صورت روبه پایین قرار بگیرید
ایستادن بر شانه نیز خوب است

اگر تمرینات فعال کردن و پاکسازی چشم سوم را انجام داده باشید ، ممکن است دنبال نشانه های باز شدن چشم سوم خود باشید . خرافات چشم سوم فراوان است که در زیر با توضیح کامل بر این خرافات پایان میدهیم . در زیر به معرفی ۱۰ تا از نشانه های باز شدن چشم سوم میپردازیم.

از آنجایی که چشم سوم (آجنا) بین دو ابرو قرار دارد ، هنگامی که چاکرای ششمتان درحال باز شدن باشد ، احساس فشار و درد و یا حتی خستگی در این ناحیه خواهید داشت . حتی ممکن است گاهی اوقات در این ناحیه احساس گرمای شدیدی داشته باشید .

با باز شدن و فعال شدن چشم سوم ، شما قدرت دوراندیشی زیادی خواهید داشت . از اتفاقات آینده باخبر خواهید شد و میتوانید آنان را تجزیه و تحلیل نمایید . همچنین قبل از به وجود آمدن مشکلات از آنان با خبر میشوید و قادر هستید چیز هایی را ببینید که هرکسی قادر به دیدنشان نیست !
میتوانید از تجربیات قبلی تان بهترین استفاده را ببرید و از آنان جهت حل مشکلات خود استفاده نمایید .

اگر چشم سوم فعالی داشته باشید ، توانایی درک نور ها در شما تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد یافت و شما میتوانید رنگ هارا تا عمق بیشتری ببینید . رنگ هارا به شکل ستاره و یا مدور خواهید دید و حتی میتوانید نور را در پشت ابر نیز ببینید !

با باز شدن چشم سوم خود ، قدرت تفکر و اندیشه تان نیز افزایش یافته است و ممکن است تغییراتی در اخلاق و رفتار و یا حتی خلق و خوی شما ایجاد شود . مثلا ممکن است قبلا از دیدن و تجربه کردن چیزی لذت برده باشید ولی الان آن یک چیز معمولی برایتان باشد . یا ممکن است غذایی که قبلا دوست داشتید برایتان دیگر لذت بخش نباشد .
هیچ کس دلیل این تغییرات را نمیداند اما چیزی که میدانیم این است که در هر صورت تغییراتی در ویژگی های روحی افراد رخ میدهد و این بخشی از ویژگی های چشم سوم (آجنا) است

این یک تجربه سخت است . کسی که قبلا آجنا (چشم سوم) را تجربه نکرده و اقدامی هم برای باز کردن چشم سوم انجام نداده باشد ، در ابتدای راه سردردی شدید خواهد داشت که به مروز زمان برطرف خواهد شد . دلیل سردرد هم فشاری است که چاکرای ششم بین دو ابرو ایجاد کرده است .

در گذشته شما قادر بودید فقط ظاهر آدم هارا ببینید ، اما الان میتوانید به صورت باطنی نیز افراد را مشاهده کنید و افرادی که به ظاهر خوب و با ایمان هستند را شناسایی کرده و نقاب آنان را بردارید .
حتی میتوانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی کند ، جواب آن را حدس بزنید و اورا به حیرت وا دارید !

بعد از باز شدن چشم سوم ، هوش و تفکر شما بسیار گسترش یافته است و شما نسبت به چیزی که میخورید کاملا آگاهید . مغز شما هنگام تغذیه به شما هشدار میدهد که آیا این غذا مفید است یا مضر ؟ خوب است یا بد ؟
شما اطلاعات کاملی در مورد بدن خود دارید و میدانید چه سمومی در جسمتان وجود دارد و سعی میکنید به صورت کاملا سالم تغذیه کنید و جسم خود را در سلامت کامل نگه دارید .

چگونه چشم دل را باز کنیم

با باز شدن  فقط چشم سوم شما و بسته بودن دیگر چاکراهای بدن ، انرژی زیادی به ناحیه فوقانی شما فرستاده می شود و می تواند باعث اختلالاتی مانند: سردرد و میگرن و همچنین سردرگمی و واپاشی شود . در نتیجه حتما قبل از پاکسازی و فعال کردن آن چاکراهای دیگر را به ترتیب پاکسازی کنید ترتیب پاکسازی چاکراهای دیگر به شرح زیر است
۱-چاکرای ریشه
۲-چاکرای خاجی
۳-چاکرای شبکه خورشیدی
۴- چاکرای قلب
۵- چاکرای گلو
۶- چاکرا چشم سوم یا آجنا
۷- چاکرا تاجی

 اگر چشم سوم شما به زور باز شود و فقط یکی از چاکراها باز باشد ، دیگر نمیتوانید فقط ارواحی که کائنات تعیین کرده اند را ببینید! توجه کنید که این در صورتی خواهد بود که عجولانه آجنا را مجبور به باز کردن کنید. و تمرینات دیگر چاکراها را انجام ندهید

چون چشم سوم ما قدرت فراوانی دارد و با دو چشم دیگر قابل مقایسه نیست، شما نمیتوانید قدرت آن را درک کنید!
شما با استفاده از آجنا خواهید توانست تصویر‌سازی کنید، رویاپردازی کنید و همچنین صداهایی را بشنوید که تا قبل از این نمیتوانستید بشنوید!

شما با چشم سوم میتوانید چیز هایی ببینید که بسیار با دیده های قبلی تان فرق دارد. این می تواند باعث شود که شما خودتان را بدون آن فردی کم ارزش ببینید .

اگر چشم سومتان به صورت اصولی باز نشده باشد میتواند به جای کمک به دید شما، اطلاعات غلطی از محیط اطراف به شما بدهد که باعث نا امیدی شما می شود.

اگر توانایی کنترل قدرت خود را نداشته باشید و روش استفاده درست از آن را فرا نگرفته باشید، ارواح شرور برای تامین انرژی خود به شما رجوع خواهند کرد و در این صورت انرژی تان به سرعت تخلیه خواهد شد.

با باز شدن چشم سومتان ممکن است صداهای بسیار بلندی بشنوید که در انتهای شب بیشتر و بیشتر خواهند شد.

هنگامی که چشم سوم شما باز شود، به صورت عجیبی علمتان افزایش خواهد یافت و این ممکن است هنگام صحبت با دیگران باعث مشکلاتی شود. مثلا اگر با فردی که دارای چاکرای ششم بازی است صحبت کنید، ممکن است دچار سردرد شوید. دلیلش هم کشش زیاد انرژی توسط آجنا است.

 

 

دسته بندی : رشد فردی محتوای رایگان

برچسب ها: آجنا, آموزش باز کردن چاکرا چشم سوم

اگر علاقه دارید در این زمینه پیشرفت کنید فایل های مدیتیشن و خود هیپنویتزم در سایت زیر زیادهhttps://metaraz.ir/

با سلام با توجه اینکه اشتراک من یکساله میباشد مقاله ها را مثلا مقاله چشم سوم را باز نمی کند.

سلام دوستان خوب در سایت جادوی باور.
اینجانب اشتراک یکساله هم دارم ولی دسترسی به این مقاله ندارم…
اطفا پیگیری فرمایید….ممنونم

سلام دوست من ، مقاله چشم سوم و همه مقالات رایگان است ، اشتباها این مورد تیک محدودیت برداشته نشده است ، ممنون از اطلاع رسانی به موقع شما

سلام ببخشید من وقتی رویه چشم سومم تمرکز میکنم سرم خیلی درد میکنه فقط موقع تمرکز درد میکنه ها میخام لطف کنید و بگید که در همه اینجوریه یا فقط مال من اینطوری شدهوقتی تمرکز میکنم وسط ابرو هام خیلی درد میکنه

سلام.عجیب است میفرماییدچشم سوم را به راحتی نمیتوان بست!
بازکردن آن ممکن است طولانی شود
امابستنش بسیار آسان
کافی است موقعی که چشم سوم باز است با آگاهی به خاک برای چنددقیقه نگاه کنید

سلام خانم نسرین ممنون از نظر خوبتون ، بیشتر مقاله های سایت از منابع معتبر خارجی ترجمه میشوند و ممکن هست آگاهی و تجربه شخصی برخی کاربران عزیزی مانند شما بسیار کاملتر و غنی تر باشد، خوشحال میشیم علاوه براین مقاله{چشم سوم} در محتوای دیگری هم نظری دارید حتما ارسال بفرمایید تا به نوعی خوانندگان بعدی هم آگاهی کسب کنند. ممنون

سلام ،بنده ممنون میشم اگر راه‌و روش درست برای باز کردن چشم سوم دارید در اختیارمون بذارید .
با سپاس .

استاد چشم سوم که متقلب نباشه سراغ دارین؟

دوست من ما فقط رو مقاله رو نوشتیم کسی رو در این زمینه نمیشناسیم معرفی کنیم

سلام من هم مقاله رو خوندم هم نظراتو، باید بگم خود من از وقتی که با قانون جاذبه آشنا شدم و راجبش مطالعات زیادی کردم و کارهایی که میگه انجام میدم احساس آگاهی درونی بیشتری میکنم من حس میکنم اینکه فکر دیگران و بخونیم ، بیشتر منظور فهمیدن نیته نه فکر به صورتی که تو فیلم های سینمایی نشون میده درواقع ما وقتی روی خودمون و انرژیمون کار میکنیم به راحتی انرژی های مخالف انرژیمون ما رو بهم میریزه و کاملا درک میکنیم خود من خیلی برام پیش اومده بدون اینکه واقعا اختیاری داشته باشم از ادم های منفی که در گذشته خیلی باهاشون دوست بودم دوری میکنم و جالب اینجاست که از خیلی خطرات که بعدا به وجود اومده دورم کرده… به نظرم بهترین راه برای باز کردن چشم سوم خودشناسی به معنای واقعی کلمه اس چرا که ما قطعا جزیی از روح پاک خداوندیم و این خودشناسی چشم ما رو به شناسایی بقیه انرژی ها بیشتر باز خواهد کرد… ممنون از سایت پر محتواتون

سلام دوست من ، ممنون از نظر خوب شما، قطعا تجربیاتی که منتشر کردین قابل استفاده کاربرانی خواهد بود موفق و پیروز باشید

سلام خوبین ?
من خیلی دنبال خودشناسی و مطالبش هستم
نمیدونم باید از کجا شروع کنم
چجوری شروع کنم
میشه راهنماییم کنین
مرسی ?

سلام عزیزم آرشیو ویدیو های خود شناسی را در لینک همنجا کلیک کنید و مشاهده کنید پیشنهاد میکنم از دوره های جول اوستین شروع کنید

من هم با نظر این دوستمون موافقم

با سلام و احترام
در خصوص این متن، چند مورد رو خواستم با شما در میان بگذارم امیدوارم که به درد دوستان بخوره

۱- خواندن ذهن دیگران کاری بسیار ناپسند هستش و همانطور که ما دوست نداریم کسی ذهن ما رو بخونه پس نباید ما هم چنین کاری رو با دیگران انجام بدیم
۲- خواندن ذهن دیگران و دیدن آینده، ارتباطی به چاکرای آجنا نداره و این کارها صرفا ازطریق ارتباط با موجودات غیرارگانیک و یا همان اجنه امکانپذیر هستش. و این ارتباط باعث بروز مشکلات بسیار زیادی میشه که سر درد و احساس تخلیه انرژی و توهمات دیداری و شنیداری و احساس ترس ، تغییر عادات غذایی و سایر حالات شخصیتی و… کوچکترین اونهاست
۳- ارتباط با موجودات غیر ارگانیک باعث ایجاد ارتعاشات منفی میشه که دقیقا مغایر با قانون جذبه
۴- مالش بین دو ابرو و یا سایر تمرینات فیزیکی تاثیری در آجنا نداره چرا که اساسا چاکراها ماهیت فیزیکی ندارند و از جنس انرژی لطیف تری هستند

با سپاس

سلام عزیزم ممنون از اینکه وقت گذاشتین و این مقاله رو مطالعه کردین – از اطلاعاتی که شما در این جا ارایه کردین کاملا مشخص هست هست که آشنایی با چشم سوم و موضوعات این چنینی دارید و قطعا مطالبی را هم که بهشون اشاره کردین نشانه دهنده این موضوع است . سایت جادوی باور به صورت تخصصی درباره قانون جذب ،هوش مالی ، ضمیر ناخودآگاه سمینار و کتاب از افراد معتبر کشورهای مختلف را ترجمه و دوبله و در سایت برای اعضا منتشر میکند . درباره این مقاله ما هم مانند بیشتر سایت ها مرتبط مقالاتی را مانند مراقبه و یا همین چشم سوم را که توسط مترجم ها از منابع خارجی (و آن هم به دلیل قانون کپی رایت ) ترجمه و منتشر میکنیم تا به نوعی با موضوعات نزدیک به مصالب خودمان کاربر جدید جذب کنیم لذا در این باره هیچ تخصصی نداریم و صرف این مقاله نقل قولی از سایت های دیگر است . بسیار ممنون از نقطه نظرات شما

سلام و درود به دوستان و اعضای سایت جادوی باور
این تفکر تفکر عرفان حلقه یا عرفان کیهانی هست.
در این تفکر و به ظاهر عرفان مسائل شبهناک زیادی مشاهده شده.
و فرافکنیهایی که برای فرار از مسئولیت در اون نشر پیدا کرده

لطفا در زمان نشر این دیدگاه‌ها مبنای فکری‌ای که از کانال اون نظر و دیدگاهتون رو اشاعه میدید رو هم بفرمایید.
ممنون

سلام عزیزم ممنون از شما حتما نقطه نظر شما اعمال میشود .

در مورد اینده همین لحظه های حال ما ایندرو میسازه و فکر نمیکنم اینده وجود داشته باشه
ریلکس کردن بدن و اساناهای یوگا همه به فیزیک مربوط میشن که در مراقبه اهمیت دارن
پس فعالیت فیزیکی خیلی هم در دریافت و تعادل انرژی بی تاثیر نیست

من یادمه بچه بودم موجوداتی اطراف خونمون میدیدم شبیه گربه بالدار که ریش داشتن
دوستان مواظب باشن کنجکاوی درین کارها ممکنه باعث خوف و ترستون بشه با باز شدن چشم سومتون موجوداتی ببینید که تاحالا ندیدید

سلام . من تمریناتی که خودم ابداع کردم به پرواز روح هم دست پیدا کردم و در حین این تمرینات متوجه شدم چشم سومم باز شده ولی از وقتی که دیگر تلاشی نکردم همه چیز پایان یافت . حتی چشم سومم هم بدون دردسر بسته شد.ولی لذت بخش بود الان دوباره در حال اجرای تمرینات هستم تا دوباره به اون وضعیت برگردم

سلام دوست من ، ممنون از دیدگاهی که منتشر کردین

میشه بگید تمریناتتون چی بوده

سلام دوست من
به زودی مقاله ای کامل و جامع تحت عنوان تمرینات چشم سوم منتشر خواهیم کرد.

سلام چه تمرین های انجام دادید

مطالبتون عالیه ولی این مسخره ترین و غلط ترین اطلاعات در این زمینه است

سلام ببخشید من می خواهم چشم سوم را باز کنم من ۱۳سال دارم برای من در این سن مناسب است کهچشم سوم را باز کنم

خیر ب هیچ وجه

سلام از شما خیلی ممنونم که مطالب مفیدی در اختیار ما گذاشتید ولی چطور میشه چشم سوم رو به طور استاندارد باز کرد که این مشکلات پیش نیاد ؟ لطفا بکید ممنون از سایت خوبتون

سلام عزیزم، سایت ما به صورت تخصصی درباره چشم سوم فعالیت نمیکند و این مقاله هم توسط نویسندگان ترجمه و منتشر شده است

سلام منظور از بع زور باز کردن چشم سوم چیه ایا این روش ها چشم سوم رو به زور باز میکنه ؟

سلام ب همه ی دوستان. راجب این ک سوال کردید باید بگم بله انجام این کارها و تمرینات باعث باز شدن چشم سوم میشه و این با اتفاقات ناگواری همراهه این تمرینات تنها برای کسانی خوبه ک چشم سوم باز دارند و میخان اون رو پرورش بدن (کسانی ک بصورت خدادادی چشمشون بازه). پس لطفا ب هیچ وجه سراغ این تمرینات نرین باتشکر سین

سلام منظور از بع زور باز کردن چشم سوم چیه ایا این روش ها چشم سوم رو به زور باز میکنه ؟

سلام و دورد برشماع میخواستم بدونم گفتین کسی چشم سومش بزور باز کن خیلی مضر یعنی دقیقا چ کار کن

این چیزایی که از اسلام و قران نقل کردی بعید میدونم منظورش چشم سوم باشه هیچ کجای اسلام ما نشنیدیم که صحبتی ازش بشه و تا دلت بخواد در مورد چیزای دیگه صحبت شده

من بخاطر ترس از چشم سوم چشم سومم باز شد و خیلی ترس و استرس و اضطراب گرفتم و سختی زیادی کشیدم اما خوشبختانه با مصرف دارویی و به لطف خدا چشم سومم بسته شد

سلام دوست من ممنون که تجربه تون رو در اختیار دیگرام کاربران مقاله چشم سوم گذاشتین

من واقعاترسیدم ازچشم سوم وهم برام هیجان انگیزه

درود بر شما
در دهه چهارم زندگی، اتفاقات بیولوژیک در بدن و پختگی ذهنی شرایطی رو ایجاد میکنه که تعادل و هارمونیک زیبایی به مثال اقیانوس آرام آماده و پذیرای دنیایی جدید باشه به شرط آنکه در سالهای پیشین ظرف ذهن رو آلوده ناپاکی کدورت نکرده باشیم و چه خوشایند است ترنم زیبای زیستن و ایستادن در مقابل باد و باران و سفر در این بی کرانه لاجوردی

درود بر شما
در دهه چهارم زندگی، اتفاقات بیولوژیک در بدن و پختگی ذهنی شرایطی رو ایجاد میکنه که تعادل و هارمونیک زیبایی به مثال اقیانوس آرام آماده و پذیرای دنیایی جدید باشه به شرط آنکه در سالهای پیشین ظرف ذهن رو آلوده ناپاکی کدورت نکرده باشیم و چه خوشایند است ترنم زیبای زیستن و ایستادن در مقابل باد و باران و سفر در این بی کرانه
لاجوردی …..

سلام مشکل من درشنیدن صدای جیغ درشبه اگه بصورت اصولی چشم سومم رو فعال کنم بااین مشکل روبه رومیشم

من در هرمکان جدیدی که میرم صدا های عجیب لحظه ای می شنوم مثل اینه که انگار کسی بامن حرف میزنه ولی واضح نیست مثلا بعضی وقتا یکی از اشناهام رومیبینم درصورتی که ان شخص کیلومترها ازمن دوره و وقتی چشم هامو میبندم تصاویر غیر واضحی میبینم که شامل مکان .شخص.و جاهایی که قبلا بودم…ایا اینا نشانه هایی از فعال شدن چشم سوم نیست؟؟

امیرحسین گفت :

سلام ببخشید برای بچه ی ۱۴ساله خوبه چشم سومشو باز کنه؟

سلام امیرحسین عزیز
پیشنهاد ما اینه که حداقل سن ۱۸ سال باشه؛ دوره هایی مرتبط با این موضوع در سایت منتشر شده که میتونید اونها را مشاهده کنید.

سلام
خود شما اقدام به باز کردن چشم سوم کردین؟

خیر ما درمورد چشم سوم تخصصی نداریم و فقط این مقاله رو ترجمه کردیم، سایت جادوی باور درباره قانون جذب از استید خارجی دوره منتشر میکند

سلام جناب امید ما مقاله چشم سوم رو فقط ترجمه کردیم و سایت جادوی باور به صورت تخصصی از اساتید برتر جهان آموزش های خود شناسی و قانون جذب رو ترجمه میکنند

…اکثره بیماران روانی که اسیکیزوفزنی دارن و همیشه تو توهم هستن و صدا میشنون و میگن با جنو روح حرف میزنیم و جالب هم هست ادعای ذهن خوانی هم دارن…میان اینو میخونن میگن چشم سوممون باز شده….کدوم چشم سوم مگه با این شیوه زندگی که داریم میشه چشم سوم رو باز کرد؟؟؟؟سیستم ضمیر نلخوداگاهمون رد به گونه ایی نابود کرده که چشم سومم همه عمرا اگه باز بشه

سلام ببخشید میشه بگید کجامیتونم یه استادخوب پیداکنم که بتونم چاکراهاوچشم سومم وبازکنم ممنونم اگه کمکم کنید

من حدود ۴ ساله که دنبال ترجمه قران خواندن کتاب هایی مثل اصول کافی تورات انجیل و… هستم ولی توی این کتاب ها چیزی به اسم اجنا یا چشم سوم یا اسم های دیگه ننوشته واین ها همه مال دین و ایین هایی غیر از اسلام هست و اگه کسی بگه که من فکر کسی رو میخونم یا اجنه میبینم یا صدا میشنوم یا چشم سومم بازه یا دروغ میگه یا قوه تخیلش قوی یا روانی فقط میخوام بگم که خودتونو الاف این خرافات نکنین

من چشم سومم باز شده کاملا اتفاقی و بدون اینکه بدونم چه تفاقی داره میفته اصلا توو حال خودم نبودم سه چهار ساعت بعد که برگشتم به حالت عادی یادم اومد که قبلا درمورد چاکرا ها خوندم و این چشم سومم بوده که باز شده!هنوزم فعال بودنشو حس میکنم!و هیچوقت دلم نمیخواد رد مورد چیزای که دیدم با کسی صحبت کنم فقط بدونین که حقیقن داره و هرکی ادعای استادیشو بکنه کلاهبرداره.مرسی از مقاله تون

باسلام وخداقوت به همه دوستان سایت ومشترکا
دوستان سایتی لطف کنین اگه مقدوره راجع این موضوع اطلاعات دقیق وتخصصیه بیشتر بدین ویاحداقل سایتهاواستایدمعتبرمعرفی کنین
ممنون میشم

ببخشید چگونه می توانیم pdf این مقاله را دانلود کنیم

سلام
من باور زیادی ب چشم سوم نداشتم ولی متن داخل سایتتان را خواندم . چشم سوم من باز شدە بدون اینکە برای باز شدن ان تلاش کنم من ت خواب ایندە را میبینم وقتی چند ماە بعد میرم همون جایی کە ت خواب دیدم یحالت عجیب بهم دست میدە دنیا تاریک میشە و دقیقا مثل خوابه کسی که سوال میپرسه یا کسایی که اونجا هستن البته صورت هاشون مشخص نیست ولی همون قیافه هستن. و من تصمیم و کار هایی انجام میدم که هرکسی متوجه میشه میگه اخلاقت ب سنت نمی خوره و صدای پا میشنوم و حس می کنم ی جن داره منو ازار میده لطفا کمکم کنین

سلام من ۲۴سالمه.چشم سوم هرکسی نمیتونه داشته باشه.فقط یک سری از ادما ک از دو سه سالگی به غریزه جنسی میرسن ،میتونن داشته باشن.یعنی یک کودک چشم سومی از همون اوایل کودکی وقتی چهار سالشه نگاش کنی میفهمی ک دارای چشم سومه.اگه پشت سرش باشی و اون ده تا ۱۰۰متر ازت دور باشی کافیع ۱۰ثانیه نگاش کنی خود به خود متوجه میشه و سرشو برمیگردونه و نگات میکنه ،ادمای دارای چشم سوم استرس زیادی دارن.خیلی ترسوهستن.وقتی میترسن رنگشون میپره.وقتی چیزی ک بقیه قادر به دیدنشون نیسن رو میبینن میترسن.یک فرد دارای چشم سوم میتونه کاری کنه اطرافیانش ده دیقه گیج شن،وخیلی کارای دیگه ک نمیشه گفت.

غده کاجی (به انگلیسی: Pineal gland) یا غده پینه آل و یا غده صنوبری که غده رومغزی (اپی فیز) (epiphysis gland) هم نامیده شده تودهٔ بافتی مخروطی‌شکل کوچکی است که به وسیلهٔ ساقه‌ای به سقف بطن سوم مغز متصل است. این غده متشکل از سلول‌های پینه‌آل و بینابینی می‌باشد و در عمق مغز (دیانسفال) قرار دارد. کارکرد دقیق آن هنوز مشخص نیست، البته این غده هورمونی به نام ملاتونین و ماده شیمیایی به نام سروتونین را ترشح می‌کند که با چرخه روزانه خواب و بیداری مرتبط می‌باشد. به علاوه در این غده گیرنده‌های مواد مخدر (انواع خاصی از مشتقات آمفتامین‌ها) وجود دارد و باعث کاهش زمان خواب می‌شود. احتمالاً یک نقش مخالف با محرک بیضه‌ها و تخمدان‌ها (آنتی‌گنادوتروپیک) نیز دارد.

به این غده چشم سوم هم گفته می‌شود.

جسم کاجی یک تودهٔ عصبی مخروطی شکل است که در بالای Colliculusهای بالایی قرار دارد و به وسیلهٔ پایهٔ باریک خود به قسمت پایین سطح خلفی دیانسفالون چسبیده‌است. انشعابی از بطن سوم به نام pineal recess با این پایه وارد می‌شود و آن را به دو ورقه تقسیم می‌کند. ورقهٔ بالایی را رابط هابنولار(Habenular Commissure) و ورقهٔ پایینی را رابط خلفی(Posterior Commissure) می‌نامند. به نظر می‌رسد که جسم پینه آل بر روی غدد تناسلی بچه‌ها اثر مهارکننده دارد و اختلال آن در کودکان موجب بلوغ زودرس آنها می‌شود. جسم پینه آل بعد از بلوغ آهکی می‌گردد.

محدودیت سنی باز کردن چشم سوم از چه سنی تا چه سنیه

اوایل نمیدونستم ک چشم سوم چیه و چه کارایی هایی دارع..همیشه میتونستم ذهن اشخاص را بخونم یا اینکه درونشونو ببینم ک الان داره دروغ میگه یا راست میشه یا امروز کار بدی انجام داده یا نه..اخر شبها همیشه صدای جیغ میومد خیلی ازارم میداد.. یا اینکه وقتی تمام دیوارهای خونه میشد پر از ایات قرانی حتی با شماره اون ایه.. هرشب کارم خوندن این ایات قرانی بود ک روی دیوارای خونمون پدیدار میشدن.. یا شنیدن صدای اون اقایی که شبا عربی حرف میزنه و گریه میکنه.. یا ارتباط با ارواحی ک وقتی از کنار قبرستانی عبور میکردم واسم وحشتناکتر و درداور تر از این نبود ک انسانهایی ک گناهانشون بهشون چسبیده بود و داشتن عذاب میکشیدن وقتی از کنارشون رد میشدم بهم میچسبیدن و میمواستن واسشون دعا کنم من دیگه از ترس این مرده ها چندسالی میشه ک سرخاک کسی نرفتم.. هرچندم بیشتر مواقع میان توی خوابم ولی دردش کمتره… یبار مامانم مریض بود خیلی حالش بد کسی نبود خونه بجز من از درد قفسه سینش نفهمید کی خوابش برد باعث شده بود این درد بیش از حد سینش ورم کنه و بیاد بالا طوری ک تا زیر گلوش اومده بود نمیتونست نفس بکشه.. بالا سرش نشسته بودم نمیدونم چرا ناخدا دستمو ب سمت سینش دراز کردم و چشمامو بستم یه چند ثانیه ک گذشت انگاری داشت یه نیرویی از بین پیشونیم و دستم خارج میشد یه چند دقیقه ای همینطور بودم تا اینکه اینقدر شدت این نیرو زیاد شد ک انرژیم تموم شد و از حال رفتم.. یادم نمیاد چند دقیقه توی این حالت بیهوشی بودم.. ولی وقتی چشمامو باز کردم از سردرد زیاد نزدیک بود چشمام از حدقه بزنه بیرون.. یه لحظه ک ب خودم اومدم دیدم مامانم نشسته بالا سرمو میگه چته چرا اینقدر رنگ صورتت پریده.. با خنده گفت ببین من خوب شدم ورم سینم خوابیده دیگه درد ندارم..واقعا انگاری یه اتفاقی افتاده بود خیلی ترسیدم اما انگاری واقعا با اون انرژی ک توی وجودم بود خوبش کرده بودم.. یبار دیگم اومدم باز امتحان کنم گفتم شاید خیالاتی شده باشم.. اینبار روی پای خودم انجام دادم گفتم اگه اینطوری باشه پس میشه درد رو هم ب پام انتقال بدم.. دستمو با فاصله از پام گرفتم و دوباره چشمامو بستم بخدا شاید باورتون نشه نزدیک بود استخون پام بشکنه از درد ک دستمو کشیدم و سریع توی ذهنم اوردم ک دردش خوب بشه.. از نت ک سرچ کردم راجع بهش فهمیدم ک اینا همه زیر سر چشم سوممه ک نمیدونم چطوری فعال شده..

سلام یه سوال داشتم
علت اینکه آدم ساعت ۱۰ تا ۱۲ خواب های عجیب و صدای صحبت ی عالمه موجود بشنوه چیه؟

من تا قبلا خواب می‌دیدم میرفتم جایی احساس میکردم اینارو جایی دیدم
مثلا ی سال محلمون سیل اومد
دقیقا یع هفته قبلش اینارو تو خواب دیدم
اینا نشونه چشم سومه
و این ک بنده دیدگاهم نسبت ب همه ی خونوادم
متفاوتع

من خیلی دوست دارم چشم سومم رو فعال کنم ولی من معمولا ادم ضعیفیم میترسم بخش بدش بهم قلبه کنه خواستم نظرتونو بدونم که ایا میتونم خوب ازش استفاده کنم و بهم اسیبی نرسونه؟

سلام من حس میکنم چشم سومم باز شده،دچار سردرد شدیدم و بین ابروهام احساس فشار میکنم و توی خواب هام چیز های عجیبی مثل اینده و خدا و ارواح رو میبینم و شبها صداهای عجیب میشنوم و تصویر هایی میبینم که توی روز اصلا وجود نداشتن یا خیلی معمولی به نظر میرسیدن،نمیخوام چشم سوممو ببندم فقط می خوام پرورشش بدم تا از دیدن ارواح مختلف توی خواب هام و تصاویر ترسناک راحت بشم.پیشنهاد شما چیه؟باید چیکار کنم؟

سلام دوستان
من میخواستم چاکرا های بدنم رو فعال کنم اول باید از کدوم چاکرا شروع کرد؟؟؟

سلام اقا من خووم بدون تمرین کردن برخی ازین ماورد را دارم بعضی وختا میخوابم فردا احساس میکنم شب اصلا نه خابیدم میخوام اینجوری نباشم چکار کنم

یک سوال چشم سوم برای من که ۱۴ سال سن دارم مناسب هست و اگر مناسب نیست به چه دلیل

سلام ، تمرینات چشم سوم برای افراد زیر ۲۰ سال پیشنهاد نمیشود

سلام من خیلی دوست دارم چشم سومم فعال بشه.اما از صدای جیغ و…در شب میترسم..۱۳سالمه ولی حس میکنم چشم سومم بازه.درد خییییییلی زیادی بین ابروهام دارم..وقتی یه خوابی میبینم سه یا چهار روز بعدش همون اتفاق میوفته .همش حس میکنم یکی دنبالم میاد.ترس هام خیلی زیادن وقتی اتفاقی میوفته رنگ و روم مثل گچ میشه..صداهارو از راه خیییلی دوری تشخیص میدم ..وقتی یه حدسایی میزنم دقیقا همون اتفاق میوفته..و یه چیز خیلی عجیب تر اینه که..یک سال پیش یه اتفاق هایی میوفتاد..چند بار در سال مثل اینکه روحم از تنم جدا میشد چون هیچی از دنیای بیرونی نمی فهمیدم…میخوام بدونم اگه این نشونه های چشم سومه یه استاد پیدا کنم و چشم سومم رو کاملا باز کنم..ممنون

بعضیا از باز شدن چشم سوم و اتفاقاتی که میوفته میترسن..چشم سوم ترسی نداره و ما با دنیای درونمون اشنا میشیم .درسته وقتی تقویتش میکنم اتفاقات عجیبی میوفته اما اگه خودمون بخوایم و فکرمونو از این چیزا دور کنیم میتونیم از شر اونا خلاص بشیم ..بعضیاتون برای چشم سوم حرفای خوبی نزدین و خواستم بهتون بگم اگه شما دوس ندارین بقیه خیلی عاشق هیجان هستن و ازین چیزا خوششون میاد……..مرسی از جادوی باور با اطلاعات عالیشون

من ۱۳ سالمه ‌و کلاسس ششم هستم میخواستم بدونم اگه من تو این سن یاز کنم چه مشکلاتی برای من پیش میاد لطفا جواب بدد برام مهمه

سلام می تونید بگید چرا افراد زیر ۱۴ نمی تونن این کارو انجام بدن من و خواهرم ۱۵ سال داریم و خواهرم فکرایی یهو ماد تو ذهنش که حالت تهوع وسردرد و سر گیج میشه بعد چند دقیقه خوب میشه و می تون از بعضی مواقع جلو جلو اتفاقا رو بهم میگه ولی تو فکرا یادش نیاد منم هر اتفاقی که بهش فکر میکنم بر عکس اتفاقا می افته و می تونم علت بعضی روسوما و علت چی زای دیگه رو بدون ایکه بهم بگن بفهمم من ۴ و۵ روزه دارم تمرین چشم سوم انجام میدم راه قطی رو بهم میگین و باید و نباید هارو ممنون میشم و ۴ روز خوابم نمیبره و میشه کمکمون کنید لطفا من می خوام بازش کنم با تمام وجود لطفا کمک کن و خودتون کردید جواب بدید لطفا وچیزایی که باید بخوریم و کمک کنید در کل

با سلام..من ۱۴ سالمه ولی چشم سومم بازه همونطور که گفتید برای افراد زیر ۲۰ سال خطرناکه میخواستم ببینم برای من که چشم سومم خدادادی بازه هم میتونه خطرناک باشه؟

من ۶سال یوگا کار میکنم چاکرای ششم یا همون چشم سوم اجنا من باز هست برای باز کردنش با شمع تمرین کردم اما پیشنهاد من به همه دوستان اینکه اینکار و نکنید اگر خدا میخواست از اول خودش باز میزاشت برای من خیلی مشکلات درست کرد تا ۱سال خونه نمیتونستم تنها بمونم خیلی وقتا دارم روش کار میکنم این چاکرارو ببندم اما هنوزم قدرت داره

خداوند همه ی انسان.ها اجنه. ارواح و دیگران رو شفا بده مواظب بیماری های روحی خود باشید با چشم سوم اشتباه نگیرید . بچه ها هم بهتره به درس و مشقشون برسن…والله

سلام ببینید چیزی به اسم چشم سوم در قران نیست… این چشم برزخ بحثش جوریه که با ماساژ روی پیشونی و…راهکارهایی که میگن برای فعال سازی چشم سوم نیست…اون با ارتباطات معنوی هست…اگه دنبال این هستین که حال خوبی داشته باشید باید برید سراغ منبع…و اون منبع هم خداست…درضمن در نوشتن مقاله و اشتراک گذاری تحقیق کنید…

عزیز‌جان، اصل رو بچسب! اصلا چنین چیزی وجود نداره! چیزی به عنوان چشم سوم، فطری هست نه این‌که چاکرا یا غده‌ی لوبیایی شکل! من نمی‌دونم چرا غرب هر چی می‌گن، شما هم میاین اینجا یا وب‌سایت‌های دیگه ترجمه و نشر میدید؟!

من یک مدت چشم سومم با تمرین احساس کردم باز شده بود مثلا میشه گفت شامل پیشگویی میشد همیشه یکی دودقیه قبل میفهمیدم بعد اون اتفاق می افتاد مثل اینکه یکی بخاد در بزنه از قبل بدونم یا ی سری تمرینام این که با چشم بسته پیاده روی کردن و… ولی تمرین نمیکنم دیگه بسته شده ب نظرم و دوباره میخام شروع کنم.
ممنون از سایت خوبتوت

سلام به جمیع دوستان،
عرض کنم محضرتان که : این چشم سوم با “فرقان” ی که خداوند متعال فرموده ، زمین تا آسمان فرق داره.
اعوذبالله من الشیطان الرجیم : ان تتقوالله یجعل لکم فرقانا
تقوای الهی باعث دریافت فرقان الهی میشه . والسلام
مدیتیشن و تمرکز و یوگا و ….. باعث هر چی هم بشه ، ربطی به فرقان الهی نداره.ذهن خوانی یا آینده بینی و ارتباط با روح و جن و….. ربطی به فرقان الهی نداره.فرقان الهی فقط با تقوای الهی بدست میاد و مهمترین اصل تقوا اجتناب از گناه هست.البته چون ترک واجبات ، خودش معصیت محسوب میشه ، پس بگیم عمل به واجبات و ترک معاصی ، مهمترین ارکان تقواست. یعنی هر کی بخواد از الله متعال جایزه ی فرقان بگیره ، باید مو به مو اوامرش رو اطاعت کنه. و ممکنه چند سال یا حتی چند ده سال ، این جایزه داده نشه، ولی باید مطیع خدا باشیم چه زود جایزه بده چه دیر ، چون برای عبادت(= بندگی = اطاعت کامل) خدا ، خلق شدیم. باید مواظب شیطان رجیم بود. چون قسم خورده انسانها رو گول بزنه تا عبد و بنده خدا نشن.
عزیزان من، اصلا دنبال چشم سوم و چاکرا و …. و تعالیم هندی نروید. ما مسلمانیم و خدا راهش رو تو قرآن به بندگانش نشون داده ، چه حاجت به یوگا و بودا و غیره. اگر این تعالیم ، صحیح بودن که خدا حضرت عیسی و محمد (علیهمالسلام) رو با بودن تعالیم بودایی و برهمایی و…… نمیفرستاد.
چشم سوم آدم رو به یاد تک چشم ماسونی میندازه….
دیدن جن و شیطان و موجودات ترسناک بهتره یا دیدن ملک و فرشته و اولیای الهی…….
اللهم اهدنا الصراط المستقیم

چطور مطمئن بشم که شخصی که ادعا میکنه استاد چشم سومه واقعا هست؟

سلام .ممنون از مطالب پیج. ممنون میشم راهنماییم کنین.من تو دوهفته گذشته سه بار مدیتیشن ۷ چاکرارو انجام دادم .و هر سه بار زمان انجام مدیتیشن چاکرای ۶ همون چشم سوم .احساس میکنم از درون سرم انگار از داخل یک نفر با انگشت اون قسمتو فشار میده .برای این میگم از درون چون زمانی که اولین بار این حالت به وجود اومد خودم انگشتم و بین دو ابرو گذاستم و فشار دادم ولی نمیدونستم اون حالت و ایجاد کنم .اصلا درد نداره .فقط حس میکنم تون نقطه انگار یه فشاری میاد .یعنی داره چشم سومم باز میشه ؟

من ۱۳سالمه . برای من امکان داره چش سومم واشه ؟

به نام پروردگارزیباییها،انسان دارای قدرت ونیروهایی بیکران است که فقط باایمان به خالق ان نیروواعتمادخودشخص به توانایی خودمیتواندازان برخوردارباشد.انسان وقتی به درجه ای ازاگاهی برسدخداوندان رااز نیروهایش برخوردارمیکند.من قبلاعلاقه ی زیادی به بازشدن این چاکراداشتم ولی اکنون که توانستم به ارتباطهای معنوی بالاتری دست بیابم ان هم درحال بازشدن وتحربک هست ولی اصل ماجرارابایدبدانیم اینکه ماروحی هستیم پرازانرژی وشگفتی .دوستان سعی کنیددنباله روندای درونتان باشیدکه شمارابه بهترین مسیرهاهدایت میکند.برایکمک به شمامشتان میتوانم کتاب ابوطالب برازنده رامعرفی کنم.
سپاس ازشماکه زمان نهادیدومطالعه فرمودید

من دنبالم چشم سومم باز بشه ،دنبالم که نیروی فوقالعاده ایی داشته باشم با جن در ارتباط باشم ولی راهش رو نمیدونم

سلام دوستان این مطالب قشنگ و زیباست وهر مطلبی هم به این موضوع اشاره بشه زیباست من حرفام با افرادی هست که از جن و ارواح بدتر هستن به این افراد که خودشونو دکتر یا ادم منطقی معرفی میکنن که میگن این چیزا اصلا خرافاته نیست ووو اینا ادمای ترسویی هستن که پراز انرژی منفی هستن من خودم چندین ساله که تمیرین انرژی درمانی میکنم و عاشق اشرف مخلوقاتم و بهش ایمان دارم تمرین خوبه انجام بدید به این افراد برمیخورید بشدت فاصله بگیرید که انرژی منفی شدیدی بهتون وارد میکنن حتی با نوشتهاشون اگر چیزیو دوست دارید برید سراغش باتمرین و علاقه و انرژی مثبت و مهمتر واول توکل به پروردگار بزرگ یه چیزه دیگه ام بگم افراد کم سن لطفا این تمرینهارو نکنن و تا سن مناسب بیان خودشونو اماده کنن تا به ارزهاشون برسن میتونن از الان مدتیشن بکنن و انرژی مثبت هروز صبح بیداربشن و حرفهای خوب همین و یادشون باشه همگی هرکسی که انرژی منفی بهش میده از زندگیتونم شده کاتش کنید چون از رویاهاتون دورتون میکنه کسی هم بیمار نیست از هیچی نترسید همه نوری از خداییم پس سلامتر از خدا نداریم 🙏😊

سلام.
وقتتون بخیر و شاد و ارام.
من چطور میتوانم چشمم را باز کنم؟
تو سایت دومتون گفته باید زیر نظر یک استاد باشم، خب از کجا استاد پیدا کنم؟
و سوال دیگه اینکه چطور ذهن خوان میشود شد؟

سلام وقتتون بخیر دوستان من یچیزی رو بهتون میگم شاید باور کردنش سخت باشه من از بچگی همین چشم سوم یا همون چاکرای رو داشتم الانم دنبال یه استادم ک بتونه بهم کمک کنه بدون اینکه سرم درد کنه من میتونم چشم سووم رو فعال کنم تا هر موقه ای ک بخام البته در جای ساکت و آرام خلاصه اگ استادی هست به من اطلاع بدین ممنون میشم.

من بلدم چشم چجوری فعال میشه

من همه چیزو راجب چشم سوم میدونم
ولی مدیر نمیزاره بگم
ولی من مخالف اینکارم باید مردم متوجه این موضوع بشن
چون گرگهای زیادی در جامعه هستند ک سواستفاده میکنن

سلام من ۱۴ سالمه می خواستم چشم سومم رو باز کنم واقعا هم شروع کرده بودم ولی می خواستم بپرسم اگه چشم سوم کسی باز بشه مثلا تو اتاق نشستی یهو روح یا جن می بینی؟ لطفا جواب بدین می ترسم اگه ببینم دیوونه بشم یا آدم ها رو با قیافه وحشتناک ببینم چون باطن درونی انسان ها رو می شه دید اگه جواب ندین شاید این کارو بکنم خیلی می ترسم من انرژی درونی زیادی دارم میترسم نتونم کنترل کنم و روح ها ازم انرژی بگیرن

باسلام دوستان تمامی مقالهارامطالعه کردم ونظرشخصی وتجربه من اینه که چشم سوم همان مراقبه وارتباط باموجودات ماورایی که ساده تربگم جنیان وارواح میباشدوتوصیه من اینه که بدون آگاهی کافی واصول استادان ماهردست به این کارنزنیدچون اگه چشم سوم فعال بشه زندگی ازحالت معمولی خارج میشه …اولابایددل جگردارباشین ونترس وجنبه ..به این نوشتهایی که خوندم خیلی به احظارروح واجنه نزدیکه ..خطرناکه وکارهرکسی نیست واگه ارتباط باموجودات ماورایی که اجنه میگن برقرارکنیدواگه نتونیدبرشون گردونیدوبه خواستهای آنان کاری انجام بدین تاآخرعمردنبال شمامیافتن وبه انسان ضربه میزنند…وقابل توجه که اجنه مسلمان خیلی کم پیس میادظاهرشه وموکل شماشه اکثرااجنه کافرمیان …درآخربگم تمامی این مقاله درسته ومربوط به فعال سازی چشم سوم وموکل میشه …خطرناکه خیلی

سلام ، ممنون از اینکه تجربه تون رو در اختیار دیگر اعضا گذاشتین

اینو همه می دونن که هر کسی میخواد به همچین قدرتی برسه اما اگه بحث اجنه و دیدن چیز های غیر قابل باور و صدا های عجیب باش همه ازش دوری میکنن

اینم بگم انسان اشرف مخلوقات هست و این بعید نیست هر کاری از دستش بر بیاد ولی باید مراقب خود باشیم که با حرف های دیگران مورد غضب خداوند نشیم

با سلام من مقاله های زیادی خوندم نظر من اینه که برای باز شدن چشم سوم باید تعادل و هماهنگی چاکرا های دیگر هم باشد وگرنه دچار بیماری روانی می شوید نباید به فعال سازی یکی از چاکرا ها فکر کرد پس این تمرینات ناقص می باشد مثل اینه که دارید روی آب گل آلود آب می ریزد که وضع را بدتر می کند پس این کار شوخی نیست برای کسان زیر ۱۸ هم مناسب نیست چون آینده شون خراب میشه پس مثل من کنجکاوی نکنید من شروع کرده بودم والان سرم به خصوص پیشانیم درد می کنه و شبا نمی تونم بخوابم پس جدی بگیرید.فعال شدن چاکراها بد نیست و می توان با آگاهی فعال کرد خب طبیعیه که می ترسیم چون مثل نوزادی هستیم که تازه داره دنیا و موجودات دیگه رو می بینه و ممکنه انسان های بدی رو هم ببینه و هم خوب رو .دنیا ی جن و ارواح و موجودات دیگه هم همین طوره پس باید عاقلانه رفتار کرد و از کسی که می دونه کمک گرفت این به معنای این نیست که نباید چشم سوم رو فعال کرد ولی این تمرینات رو نکنید چون اگر کامل بود کسی که این مقاله رو نوشته این تمرینات رو انجام می داد کاش من هم نمی کردم الان سرم منفجر میشه و به هر فایل صوتی که مربوط به باز کردن چشم سوم هست گوش نکنید ممکنه تقلبی باشه و اعتیاد آوره و اگه گوش نکنید سردرد می گیرید

فعال شدن چاکراها مساوی با روبه رو شدند با ارواح شرور نیست بلکه فواید زیادی دارد (عزت نفس، اعتماد به نفس، امید به اینده، خلاقیت وبسیاری از فواید دیگر) برای باز کردن آنها اول از چاکرای کنار قلب شروع کنید زیرا اگر آن چاکرا فعال نباشد چاکرا های دیگر هم ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشند

کسایی که سن کمی برای با شدن چاکرای ششم دارند می توانند با یوگا، مدیتیش، وپا سازی چاکرا های بدن ، خودشناسی و دانستن عملکرد چاکرا های دیگر بدن خودشون رو واسه باز شدنش آماده بکنند (برای زمان بعد) ولی اگه توانش رو ندارن بهتره دنبال این کارا نرن چون آدم بزرگ سال هم بعضی وقتا توانش رو ندارن.این کار رو باید درست انجام داد

سلام ممنون از اینکه این مقاله را نوشتید ولی من یه سوال هایی دارم من این کارهایی که شما گفتید را کامل انجام ندادم ولی همین یه زره ای که انجام دادم هی فکر میکنم یه روحی از این طرف به ان طرف خیلی سریع میرود وبعضی وقتا هم صداهای عجیبی به گوشم میرسد ونه تنها این ها بلکه وقتی که کسی پیشم نیست گوشام رو محکم فشار میدهم وانگار از ته گوشم صدایی می اید اگر میشود بگویید اینها چیست ممنون میشوم

خب من ۱۷ سالمه و از بچگی با این علوم آشنایی داشتم.حتی حس میکنم هر چقدر که بزرگتر بشم این ها در من تقویت میشن..من نیرو و انرژی کلمات رو حس میکنم…اتفاق آینده رو میشه تصور کرد..انرژی کلمات منفی رو کامل درک میکنم…و این ها از بچگی همراه من بودن..بچه ک بودم سعی میکردم تو یه اتاق تنها بخوابم و از روح و اجنه و …نمی ترسم.. آگاهی کامل به ارتباط روح و جسمم دارم .
و جدیدا هم گوش هام خیلی به صدا ها حساس شدند..و وقتی هم که فکرمو درگیر این مسائل علوم روحی میکنم حس اینکه چشم سوم آگاهی بیشتری پیدا کرده در من پدیدار میشه…از یه نفر راهنمایی میخوام.کسی که بتونه درک ام کنه و تا حدودی آگاهی بیشتری نسبت به این مسائل داشته باشه.
من میخوام از انرژی ام استفاده کنم.در واقع میتونم اون انرژی رو حس کنم ولی نمیتونم اون رو جمع کنم.ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

سلام من هم تا از حدود ۵ سالگی یک سری توانایی ها و سیدهی هایی داشتم که رفته رفته از شدتش کاسته شد و در حال حاضر که ۲۱ سالم هست دیگه هیچ توانایی ندارم ولی بعضی وقت ها یک سری تجربیات برام رخ میده و بیشتر موقع ها توی خلسه به راحتی گردش انرژی که از پایین پاهام شروع به بالا اومدن تا فرق سرم میکنه را حس میکنم,اگه تا حد زیادی به این مسائل نزدیک بشید موجودات ماورایی منفی و شیاطین سعی در جذب انرژی شما از طریق
تضعیف هاله دفاعی بواسطه وسوسه,اعتیاد و … میکنند یا سعی میکنند شما را از مسیر منحرف کنند و در کنارش موجودات مثبت مانند فرشته ها راهنماهای معنوی هم تا حدی به شما کمک میکنند
برای به جریان افتادن بیشتر انرژی میتونید از طریق عبادت و مراقبه و همچنین ورزش این انرژی را افزایش بدید و در تمام مراکز انرژی متعادل کنید
اون موجودات معمولا بین ساعت ۳ تا ۵ ازار و اذیتشون خیلی زیاد میشه چون فعالیتشون توی تاریکی بیشتره ,اگه سوال دیگه ای دارید میتونید بپرسید,هر چند فکر میکنم خودتون اطلاعاتتون زیاد باشه

سلام من ۱۳ سالمه دوم ماه پیش سعی کردم چشم سومم رو باز کنم و درد بین ابرو هام حس میکردم دلم میخواست فقط تو تاریکی باشم اخلاقم ۱۸۰ درجه فرق کرده بود شب ها صدای عجیبی می شنیدم حتی اتفاق های آینده هم تو خواب می دیدم اما یه مدت که گذشت ولش کردم و چشمم خود به خود بسته شد یه مدتیه دوباره میخوام بازش کنم اما چرا دروغ بگم از اینکه موجودات ماورایی رو ببینم میترسم

سایتتون خیلی عالیه
واقعا اطلاعات زیادی داد بهم
به نظر شما بازشدن اجنا بهتره یا بسته موندنش؟

دوستان برید راجب قانون جذب و تکنیک eft مطالعه کنید..کسی که توی قانون جذب به مرحله ناخودآگاه برسه قادر به انجام هرکاری میشه..چشم سوم هم فکر میکنم مربوطه به قانون جذب و درک کردن قدرت واقعی انسانه ..من ۲۱ سالمه..تا ۴ ماه پیش هیچی نداشتم و بدون برنامه فقط جلو میرفتم ک حالم خوب نبود..۴ ماه پیش با کوین ترودو و دوره آرزوی تو دستور توست آشنا شدم..همون جرقه کافی بود که بعد ۴ ماه به جایی رسیدم که کنار یک درامد خوب و یک رابطه فوق العاده ..حس فوق العاده ای دارم تو زندگیم..همه چیز قشنگ شده..خیلی عجیب موقعیتا جلوی راهم قرار میگیرن..جوری که باورم نمیشه از کجا میان..فاصله بین داشتن موفقیت و قدرت تا نداشتنشون فقط یک تصمیمه..امروز تصمیم بگیر زندگیتو عوض کنی..با قانون جذب و eft اشنا شو

سلام من ۱۴سالمه من ن تا الان میدونستم چشم سوم چیه و نه از قبل ازش خبر داشتم و به طور اتفاقی وارد این مقاله شدم … من از بچگی نمیدونم چطوری بگم من نود درصد مواقع خواب نمیبینم و هر وقت خوابی میبینم همون خواب اتفاق میفته شاید یه روز دو روز دیگه فوقش یه هفته طول بکشه تا اتفاق بیفته بعد وقتی من خواب میبینم خیلی خوابم واضحه خیلی خیلی واضح انگار واقعا بیدارم .هر وقت خواب میبینم همه دورم جمع میشن و اول یه دعایی یه چیزی میخونن میگن خدا به خیر کنه چون من اکثرا خواب اتفاقای بد رو میبینم .. و ی چیز دیگه اینه ک من سر درد های خیلی خیلی واقعا خیلی شدیدی دارم تا جایی ک اینقد بهم فشار میاد دنیا جلو چشمام سیاه میشه پاهام. سست میشه وو میوفتم زمین و وقتی میرم دکتر میگه شما هیچ مشکلی نداری .و یه چیز دیگه اینکه من من ب طور کاملا غیر ارادی و بدون اینکه بخوام در یک لحظه بعضی چیزا میان جلو چشمم مثلا دارم با داداشم حرف میزنم نمیدونم چی میشه یهو میرم تو یه دنیای دیگه احساس میکنم یکی در میزنه یا یکی منو از پشت سر حل میده حدودا یک تا دو دقیقه قبل از اینکه این اتفاق بیوفته .. اوایل اینقد تو این فکر میموندم ک اون اتفاق میوفتاد بعد به خودم مییوومدم من کلا احساس داشتن انرژی زیادی رو در خودم دارم هر وقت مثلا میخوام ساعت پنج صبح بلند بشم نماز صبح بخونم با خودم میگم میشه صبح بیدارم کنی خدا جون به خدا قسم فردا سر ساعت پنج ی صدایی تو گوشم میپیچه میگه بلند شو بلند شو وقتشه و مثل دیوونه ها منم میگم باشه باشه و در مورد خوندن ذهن آدما این کار کار درستی نیست و مثل یه حریم خصوصییه و اینکه من نمیتونم ذهن بخونم ولی اگه یه نفر باهام حرف بزنه میتونم بفهمم ک راست میگه یا ن فقط در همین حد و دوست ندارم ک بیشتر از این هم بدونم و از خدا هم به خاطر دادن این استعداد ها واقعا ممنونم
به نظر من این یه استعداده ذاتیه ک خدا به من و هر کسی ک داده نباید ازش سو استفاده کنه من کلا آدم ترسویی هستم و دوس ندارم زندگی پیچیده ای داشته باشم میشه ولی تا اینجا مشکلی نداشتم و از جن و اینجو چیزا هم خبری نبوده راهنمایی کنید ک من چشم سومم باز هست یا ن

سلام من چندماه پیش چشمم و فعال کردم فعال هم شد ودیگه تمرین نکردم ولی هروقت که نماز بخونم بازم تحریک میشه و فعالترمیشه چکارکنم فعال نشه؟!

سلام ببخشید اگه زیاد بهش فکر کنیم و ترس از چشم سوم داشته باشیم فعال میشه من نمیخوام دوست ندارم فعال شه کمکم کنید لطفا

سلام من۱۱سالمه و می خوام تو سن۲۱ساله گی یادیر تر ای اگه چشم سوم باز باشه چجوری می تونیم از دیدنه چیز هیه ترسناک جلوگیر کنم 🙁

سلام دوستان اگه دنبال رسیدن ب کمال هستید اولا” باید بهترین دین یعنی دین اسلام رو انتخاب کنید وبارعایت شرعت اسلام نماز پنج وقت وعبادت وذکر است ک می توان ب این درجه ای اعلا رسید ذکر کردن وب خواندن کلمه لااله الااله روزی ۳۰۰بار ب بالا یعنی ب کثرت امید وارم ک خداند همهای مارا ب راه راست هدایت بکند

من ۱۶ سالمه و به جرعت میگم که میخوام چشم سوم باز شه و اگه این که چرا میخوام چشم باز شه برای اینکه خدا این نعمت داداه که ما ازش استفاد کنیم و به بنده های خدا کمک کنیم اون کسای هم که نمی خوان چشم سوم باز شه می خوان رو ما حکومت کنن و نمی خوا از اونا بیشتر بدونیم ویا چشمون به روی حقایق باز شه ?

سلام می خواستم بدونم که فقط مؤمن وکسی که قلبش پاکه می تونه چشم سوم رو باز کنه یا همه می تونن؟؟

سلام دوست من ، چشم سوم یک بخشی از چشم ما هست که وظیفه تحلیل دارد و به صورت علمی توسط دکتر بروس لیپتون تایید شده که آن ویدیو در هفته جاری با ترجمه فارسی در سایت منتشر میشود

سلام میخواستم ببینم من میتونم چشم سومم باز کنم من ۱۱سال دارم از چند سالگی میتونم این کارو کنم 🥺خیلی دوست دارم

سلام خیر پیشنهاد نمیشود ، البته برای فعال کردن چشم سوم حتما باید چاکرا های اصلی دیگر را فعال کنید

من یه مدت چشم سومم باز بود
ادمادو شکل حیوون و کفتار و جن میدیدم
حتی بیمارستان روانی بستری شدم
پیشنهاد میکنم اول ظرفیتتون رو بالا ببرید بعد سراغ این قدرتای ماورایی برین

ببینید من بازم میگم فعال کردنش اصلا کار درستی نیست چون فشار خیلی زیادی ب ادم وارد میشه من ک اصلا فعالش نکردم و از اول خودش فعال بوده بیشتر اوقات سردرد هایی رو میگیرم ک واقعا سرم منفجر میشه واقعا نمیدونم چطور توصیفش کنم .با اینکه چشم سومه من از اول هودش فعال بودع اینجوریم .حتی بعضی اوقات بدون اینکه بخوام انگار روحم از بدنم خارج میشه ولی خیلی کوتاه بیشتر موقعی ک ی اتفاق خیلی خیلی بد میخواد بیوفته و منو از اون اتفاق آگاه میکنه فقط در حد ی هشدار من کسی رو مثل حیوون نمیبینم ولی کسی ک جلوم حرف میزنه میتونم بفهمم کجاش راسته کجاش دروغ ادمع بدیه یا خوب و کلا در یک نگاه میتونم از کل خصوصیاتش با خبر بشم یا حتی میتونم پیشبینی کنم ک چ اتفاقی قراره بیفته یا حتی میتونم بگم چ سوالایی تو امتحان فردا صبح میاد ولی باید شب دیر وقت این کارو انجام بدم ک ب وقت امتحان نزدیک باشه ولی بعد از این کار واقعا عذاب وجدان میگیرم و از خودم بدم میاد و تا صبح هی با خودم میگم چرا این کارو کردم و نیرم و به کل دوستام و همکلاسیام میگم ک حقی ب گرونم نمونه از اینا ک بگذریم شما اگه بخوایید خودتون فعالش کنید واقعا عواقب خیلی وحشتناکی داره دیگه نمیتونم چطور بگم .و به شما پیشنهاد میدم ک اصلا این کارو نکنید . من بعضی موقع کاملا بدونه ارداه این کارو انجام میدم چون اون ی هشداره ولی بعضی موقع با ارداه خودم ک فشار خیلی زیادی هم بهم وارد میشه این کار رو انجام میدم ولی کنترلش واقعا سخته فکرشو بکنید من از وقتی ب دنیا اومدم اینجوری بودم ینی تقریبا ۱۵ساله دارم رو این لستعداد کار میکنم تا تونستم کنترلش کنم یکی از ویژگی های این چشم اینه ک شما هیچوقت اتفاقاتی رو ک براتون اقفتاده فراموش نمیکنید مثلا من خاطرات یک سالگیم رو یادمه و وقتی برای مادرم تعریفشون میکنم واقعا تعجب میکنه و میگه اخه چطور ؟.اوایل اصلا هیچ کنترلی روش نداشتم مثلا کلاس اول تو ی حالنی مثل توهم بودم و تو کلاس دور میخوردم و معلم از دستم حسابس کلافه بود و میگفت ک ب درس گوش نمیدم اما وقتی ک از درس ازم میپرسید میدید ک از حفظم و تعجب میکرد . بازم میگم ۱۵ سال طول کشید تا تونستم تقریبا کنترلش کنم ینی الان اگه شما از سن ۱۸سالگی بخواید شروع کنید و فعالش کنید ۱۵سال دیگه شاید روش کنترل پیدا کنید و تو این مدت زندگیتون رو حروم میکنید بهتون پیشنهاد میکنم اصلا این کار نکنید چون حتی فکر کردن بهش هم تاثیر گذاره و من وقتی حتی بهش فکر میکنم احساس میکنم ی چیزی داره بین دو ابرم هی اینور اونور میشه باور کنید خیلی سخته کنترلش دیگه نمیتونم چطور بگم.من حتی سه شب پشت هم اصلا نخوابیدم بدون هیچ خستگی فکرشو بکنید ۷۲ساعت فعالیت بدون خواب .. اگه میتونید تحمل کنید دیگه میل خودتونه

ی آقایی ب اسم محمد جواد همین جا گفت ک قانون جذب . بله قانون جذب کاملا واقعیه و واقعیت داره و شما باید با ذهن کاملا آزاد و بدون اینکه ب هیچ چیز فکر کنید تمرکز کنید و اون چیزیرو ک میخواید با تمام نیروتون تصور کنیو ولی نباید ب چیزای منفی یا غیر از موضوع اصلی فکر کنید چون جواب نمیده .و بعد از این کار سعی کنید اون رو فراموش کنید اصلا بهش فکر نکنید اصلا . بعد. از ی مدت اتفاقی ک میخواید میوفته حالا شاید بشه راجب چشم سوم ازش استفاده کرد ولی کاملا مطمئن نیستم

سلام ببخشید یه سوالی داشتم تنها راه بستن چشم سوم روزه و نماز هست نمیشه کارهای دیگه هم کرد تا زودتر بسته بشه؟

سلام خانوم Elaheh میشه بیشتر توضیح بدید؟؟؟
لذت بردم از وصفیات این حالت
من میخوام فعالش کنم

دوستان هرکی چشم سومش بازه بگه چه حالتی داره؟؟

سلام من ۱۷ سالمه میخوام چشم سومم و باز کنم و واسه این تمرینات آمادگی کامل و دارم و برای انجام این کارهم جدی هستم فقط برای باز کردن چشم سوم استاد ماهری سراغ دارید که بتونم این کارو خوب انجام بدم یعنی به زور بازش نکنم یا کجا میتونم یه استاد ماهر گیر بیارم لطفا در این زمینه بهم کمک کنید ممنون از سایت خوبتون

سلام . لطفا در این زمینه کسی به نرگس کمک نکنه . با تشکر

سلام میشه بیزحمت تمرینات بازکردن چشم سوم رو بزارید؟

سلام من ۱۹ سالمه چشم سومم باز یا نیمه باز هستش.میخام بگم من با موجودات ماورایی ارتباط دارم اما ب سختی میبینمشون.چیکار کنم ک کامل ببینمشون

به نظر من چشم سوم واقعیت دارد و من به دنبال دست پیدا کردن به چشم سوم یا آجنا هستم

سلام من هیچ تمرینی نکردم ولی احساس میکنم چشم سومم فعال شده شب ک میخوام بخابم یه انرژی بالای ابروهام احساس میکنم بعدش گوشام سوت میکشه رفته رفته صدای سوت خیلی بلند میشه و احساس میکنم رو هوا معلقم و بعد اینکه ازون حالت در میام سردرد عجیبی میگیرم و میتونم خوابایی ک میبینم و کنترل کنم

کسایی که چشم سوم خود رو واز کردن میشه بگید چه جوری بود؟؟ یا چه حسی داشت؟؟ من ۱۴ سالمه اگه این کارو کنم. بعده؟؟

با سلام خدمت تمام دیدندگان این پیام و مدیر عزیز ببینین از همه چی مهم تر در این مسئله(چشم سوم)سطح جنبه ی شخص هست برای مثال من ۱۳سالمه برای سن من خیلی زوده ک بخوام چشممو فعال کنم ینی جنبه ی دیدن ارواح و صدای ترسناکو ندارم میدونید چرا جنبه خیلی مهمه چون اگه الان من ک سنم کمه اجنا رو فعال کنم شاید ترسیدم و پشیمون شدم از کارم ب این دلیل اما اگه نترس و شجاع هستید تصمیم با خودتونه با تشکر🖐🖑

با رعایت این نکات چشم سومتان را فعال کنید و یک نکته ی دیگه
شاید این عمل فوایدی از نوع ذهن خوانی پیشگویی دیدن باطن دیگران داشته باشد اما ضرر هایی هم دارد برای مثال صداهای وحشتناک دیدن جن و ارواح صدای پا تغذیه شدن توسط ارواح یا همون منبع انرژی و بی ارزش دیدن خود ممنون ک پیام های من را خوندید🖐🖑🖐🖑🖐🖑💖💖💖

نکات منظورم جنبه هست مثلا خود من ک ۱۳ سالمه من ب شخصه تحمل دیدن جن ندارم اعتراف میکنم ک از تاریکی میترسم منی ک ایناخلاقیاتو دارم نباید برم سراغ کارایی ک خیلی ترسناکه و ب سنم نمیخوره مثلا من جنبه ی دیدن روح و جن و تحمل شنیدن صدای ترسناکو ندارم☺☺☺☺اگه کسی جنبه و تحمل دیدن جن رو داره تصمیم خودشه هیچ کس حتی خود منم نباید دخالت کنم خلاصه
برای یاز کردن چاکرای ششم نیاز ب=جنبه تحمل شجاعت هست اگه دارید بسم الاه ممنون ک پیام منو خوندید سپاس بیکران😍😍😍😍😍😍

درودها . می دونید دوستان وقتی شما تصمیم می گیرید که چشم سومتون فعال باشه بدین معنی هست که ایده الی در سر دارید و هدفی ذهنی رو در اینده دنبال می کنید و می خواهید با توانایی هایی که این غده بوجود میاره به رویاهایتان رنگ ببخشید .‌
علت اینکه تعداد بسیار کمی دارای چشم سوم فعال هستند همینه . این ویژگی زمانی فعال می شه و در خدمت شمایت که شما به یک هارمونی و وحدت وجودی رسیده باشین . تسلیم باشین . لحظه مهم باشه و نه هدفی در اینده . شما در مراقبه در جستجویی چیزی دیگه نیستین خود مراقبه عین نتیجه اس . تعاریف شاید درست باشه شاید اینده نگر بشید ولی نه اینگونه که ذهنتون الان تصویر کرده . هیچ چیز ماورایی نیست بلکه توجهی عمیق را براتون بوجود میاره که می تونید عمق رابطه ها رو چه در بُعد مادی و فیزیکی و چه اخلاقی و روحی درک کنید و نتیجه حاصل این توجه اگاهانه یک خروجی شسته رفته هست که بوضوح قابل لمس و پیش بینیه . ‌
فکر نکنید خب روی کاناپه می شینم و فعتل میشه و اره و اینا . نه شک نکنید جریان شما رو وارد یک بازی می کنه . شما مکاشفه گر خواهید شد . کلوه بدوش خواهید شد . شب و روزتون عوض میشه . هزاران بار قضاوت میشید . به جنون . به دیوانگی . گاه محکوم به تنها بودن خواهید شد چرا که هیچ کس را پیدا نمی کنید که بتونید حرفی با اون بزنید . شما ناچارید در روابط محدکدتون خودتون رو تا سطح پایین اگاهی عوام پایین بیارین . ولی تنهایی شاید شما رو شاعر کرد شاید نقاش شاید انیشتین یا تسلا شدین . هیچ کس نمی دونه ولی قطعا کاشف چیزی خواهید شد که از عمق درونتون تا واقعیت پیرامونتون شما رو درگیر خواهد کرد

سلام و خسته نباشید به زحمت کشای سایت جادوی باور.
روی صحبتم با کساییه که علاقه ‌مند به اینجور مطالبن و کسایی که گفتن با ورزش کردن این چشم باز میشه ..
اولا که من نه میگم همچین چشمی هست نه میگم نیست
کسایی ک میگن با ورزش هایی مثل یوگا یا ماساژ ناحیه پیشانی یا خود به خود این چشم براشون باز شده کاملا کاملا دروغ میگن چرا؟ چون اینها همه روی فیزیک و جسم انسان تاثیر داره نه روح انسان؛ چشم سومی که شما میگین مربوط به بعد روح و معنوی انسانه که اگر قرار به باز شدن باشه فقط با عبادت خالصانه خدا و خالص بودن شکل میگیره مثل آیت الله بهجت که میگفتن چشم برزخی یا همون چشم سوم رو داره …
نکته بعدی اینکه اگر چشم سومی باشه و این ویژگی هارو داشته باشه فقط با ظهور امام زمان اتفاق میفته چرا؟چون خود خدا تو قرآن و پیامبران و امامان تو احادیث گفتن با ظهور اخرین حجت خدا عقل انسان کامل میشه … (این تو کتاب درس دینی هم اومده)
ینی بشر میتونه به خیلی از تکنولوژی ها، خیلی از رازهای نهفته جهان هستی و… دست پیدا کنه، اون هم نه برای همه به صورت یکسان، براساس مخلص بودن و انسان بودن فرد (انسان بودن به معنای واقعی کلمه)
شما اگه فیلم lucy رو دیده باشین که راجب قدرت مغز انسان و درصد استفاده انسانها از مغزشون (که یه صحنه هایی هم یه تصویری نشون میداد که من احتمال دادم همون چشم سوم باشه(بازم میگم”من میگم من نه میگم هست نه میگم نیست)) که از روی فرضیه هست میفهمین چی میگم
شنیدن صدای حیوانات، شنیدن صدای افراد از فاصله دور، کنترل بدن خود و افراد، ذهن خوانی … همه و همه ب مغز انسان بستگی داره که با ظهور امام زمان انسان بهش میرسه
پس عقل و چشم سوم یجورایی مرتبط ولی درعین حال مجزا ازهم هستن(بازم میگم من نه میگم چشم سوم وجود داره نه میگم وجود نداره)
کسایی که میگن این چیزا الکیه به قدرت خدای بزرگ و قدرت فوق العاده ای که به انسان داده ایمان ندارن
و کساییم ک میگن ما خود به خود برامون فعال شده چرت و پرتی بیش نیست. اینا سنشون ب ۱۸ نرسیده !!😊 و فقط برای خودنمایی و توجه این حرفارو میزنن. مگه همینجور الکیه که خدا بیاد با هرکی حال کرد همچین توانایی رو بهش بده
این تواناییا فقط و فقط با عبادت خالصانه خدا میسر میشه و لاغیر …
اگه دقت کنین کسایی ک ادعا کردن براشون چنین چیزی فعال شده همشون اون علائمی رو گفتن که تو مقاله بالا نوشته بودن😂😂 مثل سردرد، گرم شدن بین دو ابرو … همشونم همون رِنجه ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶😊😊
یکیم زحمت کشیده بود نوشته بود مامانم سینش ورم کرد دستمو گذاشتم روش بعد یمدت ورمش خابید. یکی دیگه هم گفته بود برای من فعال شده تو خواب ارواح اجنه و خدا😐 رو میبینم اخه لامصب مگه پیامبرین شما؟خود پیامبرش نتونسه خدا ببینه فقط صداشو شنیده و باهاش حرف زده😐😐(حضرت موسی)😊
توصیه من ب اینجور افراد اینه ک خودشونو درگیر اینچیزا نکنن(خوبه مطالعه راجبش من نمیگم بده باعث افزایش اطلاعات میشه ولی من میگم زیاد درگیر اینجیزا نشن و وقتشون با یسری مطالب غیر مستند هدر ندن)
قدرت انسان به قدری زیاده ک واقعا درک چنین قدرتی با توجه به قدرت محدود انسان سخته
فقط همینقدر بگم که قدرت مغز به قدری زیاده که طبق فرضیه و پیش بینی هایی که تو فیلم lucyکردن در آینده انسان میتونه تو زمان سفر کنه، با حیوونا ارتباط برقرار کنه، ب رازهای جهان هستی پی ببره …
پس با اینچیزایی که میگن با ورزش فعال میشه به رنگ ابی بنفش خیره شو فعال میشه خودتونو گول نزنین
اگه خدا بخاد فعال کنه یا با عبادت خالصانه طولانی یا با ظهور امام زمان …

با تشکر از تیم جادوی باور💥بابت سایت و مطالب سرگرم کننده ای که میذارن
(اگر توهینی کردم ب مطلب یاهرچیزی منو ببخشین.من فقط نظرمو گفتم🙏)
به امید پیشرفت همه

ورزش های مغز و پرورش مغز خیلی معقول تر از پرورش چشم سوم هست
راجب قدرت مغز هم سرچ کنین
چون افرادی هستن که با اختیار خودشون و ورزش مغز تونسن ب کارایی مغزشون کمک کنن ولی کسی نبوده که با ورزش کردن و تمرین کردن چشم سوم خودشو رو باز کنه این نعمت یا خدادادیه ینی از همون بگی یام که طی عبادت طولانیو خالصانه و انجام چیزایی که خدا گفته براش باز شده

این قدرت چشم سوم دقیقا همون چیزایی که تو فیلمlucy راجبع قدرت مغز گفتنه
دقیقا همونایه
پس پرورش مغز خیلی معقول تر و قابل باورتره
و اینکه میگن دیدن ارواح و اجنه اینا فقط مال افراد جن گیر و کسایی ک با اجنه ارتباط دارنه ..
فیلمlucy راجبع قدرت مغز تو سفر ب اینده کنترل تمام اعضای بدن دیدن درون بدن افراد مثل قلب جریان خون و…
اینها همه تا ۲۰% واقعی و بیشتر ا ۲۰%طبق فرضیه

فعلا خودتون رو با چشم سوم گول نزنین #فعلا

ورزش های مغز و پرورش مغز خیلی معقول تر از پرورش چشم سوم هست
راجب قدرت مغز هم سرچ کنین
چون افرادی هستن که با اختیار خودشون و ورزش مغز تونسن ب کارایی مغزشون کمک کنن ولی کسی نبوده که با ورزش کردن و تمرین کردن چشم سوم خودشو رو باز کنه این نعمت یا خدادادیه ینی از همون بگی یام که طی عبادت طولانیو خالصانه و انجام چیزایی که خدا گفته براش باز شده

این قدرت چشم سوم دقیقا همون چیزایی که تو فیلمlucy راجبع قدرت مغز گفتنه
دقیقا همونایه
پس پرورش مغز خیلی معقول تر و قابل باورتره
و اینکه میگن دیدن ارواح و اجنه اینا فقط مال افراد جن گیر و کسایی ک با اجنه ارتباط دارنه ..
فیلمlucy راجبع قدرت مغز تو سفر ب اینده کنترل تمام اعضای بدن دیدن درون بدن افراد مثل قلب جریان خون و…
اینها همه تا ۲۰% واقعی و بیشتر ا ۲۰%طبق فرضیه
با توجه به قدرتی که خدا ب انسان داده اتفاق افتادن هیچ کدوم ازین مطالبی ک اینجا گفتین بعید نیست
فعلا خودتون رو با چشم سوم گول نزنین
#فعلا چون هنوز هیچی مستندی و هیچی سندی برای چشم سوم نیس
شاید همون قدرت عقل باشه شایدم …

اگرم چشم سوم درست باشه قطعا با ورزش های فیزیکی باز نمیشه😂
مگه نمیگین چشم سوم مربوط به روح و بعد معنوی ادمه؟خب ورزش کردن که مال بعد فیزیکه ادمه !!
بعد چطور میشه که بعضیا با یوگا چشم سومشون باز میشه؟!!!!!😐😐
عجب بابا عجب

اهنگ تتلو میخونی😂😂😂😂😂اهنگ عجب خخخخ
چشم سوم همراه با اهنگ تتلو
عجب دریای سحر امیزیه غم های عالم
……

اقا من ی سوال دارن لطفا راهنمایی کنید تو بعضی از سایتا نوشته بود ک دقتی چشم سوم باز بشه با روح خود میتوانیدصحبت کنید من فک کنم چشم سومم فعاله اما نمیتوانم با روحم صحبت کنم اما دلیل اینکه میگم چاکرای ششم من فعاله اینه ک دیشب صداهای وحشتناک میشنیدم برای مثال صدای پاره شدن فرش خیلی خیلی طبیعی بود اما وقتی نگاه کردم همه چی سر جایش بود لطفا راهنمایی کنید

سلام من وقتی مقالتون رو خوندم فهمیدم که چشم سوم من خیلی وقت هست که باز شده بدون اینکه کار هایی رو که گفته باشید انجام بدم چشم سوم من باز بود و حتی قدرت های ماورایی هم دارم

سلام راستش بعضی از مطالبتون ک زائقه ادم عوض میشه یا محل چشم سوم پیشونی ادم درد بسیار میگیره درسته ولی باز کردن چشم سوم ک تو یکی از نظر ها هم خوندم با کمک‌ اجنه صورت میگیره ک شما اشارتون این بود ک ادم با روح‌ خود ارتباط میگیره بنظرم ولی بسیار سختو طاقت فرساس ذهنه ادم کاملا‌ ب هم میریزه و اون اجنه کاملا ب ادم مسلط هستن و با کوچیک ترین فکر بد یا هر چیزی ب طور نا‌خدا گاه ذهن ادم کاملا بهم میریزه و راحت تر بگم بسیار قفل میشه در بعضی مواقع من چشم باز ندارم ولی بنظرم تا حدودی پیش‌ رفتمو ازین چیزا‌ مطمئنم‌ چون ب نظرم‌ با اون شخص جن یا روح خودم ب قول شما صحبت کردم من از وقتی مطمئا این موضوع‌ شدم که یک روز شک کردم و کارایی کردم ک داشت از بدنم خارج میشد و کاملا متوجه‌ شدم ک ادم بطوری جن زده میشه در صورتی ک کاریت ندارن ولی بسیار باهات کار دارن و فقط با فکر‌ ادم بازی میکنه مثلا ب چیزی نا خدا گاه فکر میکنم انجام‌ میشه ولی ب صورتی نیست که کاری که میخوام رو انجام‌ بدن‌ و بنظرم ذهنو نا خداگاه‌‌ ب چالش میکشند و وقتی ازین چالشایه فکری بشه بیرون اومد‌ ذهن بازو ادم اگاهو چشم باز میشه ولی چون نمیشه راجبش چیزی دونست میترسم ک ابدی باشه و باید با تمرکز بخوام ک چشمم باز بشه ک شما اشاره ای داشتید ک خوب نیست چشم زودتر باز بشه بنظرتون من باید چیکار کنم

من خیلی علاقه دارم که چشم سوم مو باز کنم الان فقط همون مالش وسط ابرو رو انجام دادم احساس سردرد میکنم و اینکه وسط ابرو هام دارکشیده میشه
بعد اون صدا های بلندی که گفتید واقعا میشنویم پس چطور میشه خوابید بعد اون صداها وحشتناک نیست
تتلو هم چشم سومش بازه من اگه تونستم بازکنم و زنده موندم درست باز کردم آخه من چیکار کنم با این چشم هرچی فکر میکنم میبینم فقط همون رویا بافی و میتونم انجام بدم😂😂😂😂😂😂😂😂

من ۱۵ سال دارم و دستی در احضار و جادو دارم و پیش استادم د سن ۹سالگی ابتدا با تلپاتی انرژی جذب کردم
چشم سوم هم بازه اما نه با این چرت و پرت هایی که شما گفتید
برای این کار باید خیلی تلاش کرد
فکر نکنید من یه احمقم که دارم شما رو گول میزنم
من جادوگر هستم

اگه به فردی که چشم‌سومش فکر میکنه باز شده دارو های ضد روان گردانی بدی دیگه توهماتش حذف میشه…
افرادی که این توهم هارو دارن میتونن به یک روانشناس خوب مراجعه کنند…

سلام.
باز کردن چشم سوم، سن خاصی نیاز داره؟ منظورم اینه که محدوده سنی خاصی نیاز داره یا نه؟

سلام خسته نباشید . من چند وقتیه راجع به چاکرا ها میخوندم که این مطلب شما رو راجع به چشم سوم دیدم، متوجه شدم که گفتین باز شدن آجنا مربوط به سر درد و اینا میشه ،منم یه مدتیه (حدودا ۲ ماه فکر کنم ) یه درد و فشار همیشگی بین دوتا ابرو هام و کلا سرم دارم ربطی هم به این که خسته باشم یا نه نداره همیشه هست (البته یه مواقعی فشارش کمتره) میخواستم ببینم این ربطی به آجنا داره؟ یعنی داره باز میشه؟
چون من خودم هیچ اقدامی در این باره انجام ندادم و از طرفی هم نمی خوام این اتفاق بیفته چون به درسم لطمه می زنه ، ممنون میشم اگه یه راهکار بگین بهم که جلوی باز شدنش رو بگیرم

یکی از عرفا برای بستن چشم سومش از یه استاد سوال میکنه، اون جواب میده چشم برزخی باز کردنش سخته ولی بستنش راحته (درست برعکس حرف شما) و توصیه میکنه بهش که برای بستنش گوشت گوساله رو تو فضای باز رو آتیش بپزه و بخوره. اون بنده‌ی خدا میگه با اولین لقمه‌ای که خوردم بسته شد.
گفتم اینو بذارم که به کاربران بگید استفاده کنن، که اگه این درست باشه برعکس حرف شما ثابت میشه و بستنش راحت تر از باز کردنشه

سلام یکی دیگه از راهای باز کردن چشم سوم که به مشکل بر نخوره یاد گیریه یوگا با این روش میتونید به روح خود تسلط پیدا کنید و باور داشته باشید که چشم سوم وجود دارد با این روش میتوانی بدون خطر چشم سوم خود را باز کنید اماضمانتی ندارد که بدون خطر باشد چون برای اجنه مانند منبع انرژی هستید

سلام من از بچگی میتونستم جنها رو ببینم و چیزهای دیگه که کسی باور نمیکرد حتی مامان و بابام الان من با این چشم سوم اشنا شدم میخواستم بپرسم که میتونم غیر فعالش کنم من از بچگیم نقشی درباز شدنش نداشتم حتی در باره این موضوعات اطلاعاتی نداشتم؟
خسته نشدم که بگم اذیت میکنه و میترسم و…اما میخوام عادی باشم یا اینکه بشه کلا اطین وضعیت دربیام یا حتی راهکاری برای اینکه جنها ازم دور شن..

من جنوروح نمیبینم هیچیم راجبش نمیدونستم تاامروز😐ولی میتونم اتفاقایی ک میخواد بیفتروبگم ن دراون حدولی مثلاهمیشه وقتی میخوادمهمون بیادخونمون میتونم بفهممو اینوهوای خونمون تشخیص میدم😐😐وخواب هامم ب واقعیت تبدیل میشهو شایدمسخره باشه ولی توبچگیمم همیشه ازهواوستاره هامیتونستم بفهمم امروزروزخوبیه یابد…

سلام
نمیدانم چرا ولی نمیدانم چرا صحنه های تکراری خیلی خیلی زیاد میبینم
یا این اتفاق نمی افتد یا اینکه خیلی خیلی زیاد برام اتفاق میافتد هر وقت اینجور میشم خیلی عصبانی میشوم خلقم بهم میخوره خیلی ناراحت میشوم نمیدانم چرا دست خودم نیست
از طرفی دیگه انگار جادو ام کردند هرجا میخوام برم سر کار دقیقه نود بهم میخوره یا هرجا میخوام برم خواستگاری بهم میخوره
غیراز اون از همه بد تر این هست که نمیدانم چرا یه فرد مد نظری که روابطمان بهم خورده چند سالی هست که از فکرش نمیتونم بیام بیرون خیلی عجیبه

با تشکر از مطالب خوبی که در اختیار گذاشتین و یک چیز رو بگم که ماده فلوئور برای چشم سوم خیلی ضرر داره و باعث جرم بستن چشم سوم میشه که ت خمیر دندان و مواد های اطرافمان زیاد ب کار رفته مواظب باشین دیگه از این ماده دوری کنید

سلام ؛ باز کردن چشم سوم بدون هدف روشن و بدون داشتن زمینه مانند پریدن در دریا از یک ارتفاع زیاد بدون داشتن مهارت کافی در شنا است . هر کسی ممکن است ادعا کند من شناگر ماهری هستم ولی شنا کردن در دریا با شنا کردن در استخر بسیار متفاوت هست . کسانی که کنجکاو هستند و یا تمایل به باز کردن آجنایشان در چنین شرایطی میکنند انتظار غرق شدن را در آن دریایی که پریده اند داشته باشند . بهتر است کمی بگذرد به رشد ذهنی و عاطفی کافی برسیم ، مراحل رشد معنوی را شروع بکنیم بعد اگر به صورت غیر ارادی چشم سوممان باز نشده بود ؛ اقدام به فعال کردن آن بکنیم . چون بعد از باز شدن ، دریایی از اطلاعات و آگاهی که منشأ کیهانی دارد به سراغ شخص می آید و اگر او آمادگی کافی برای دریافت و پردازش اطلاعات را نداشته باشد به سمت تاریکی و سقوط پیش خواهد رفت . در این صورت ممکن است وارد دنیای اجنه و … غیره شود و آنها شروع به دادن اطلاعات غلط به او کنند . چون آنها ذاتا از انسانها متنفر هستند . لطفا هر کسی پیش خودش این تحلیل را داشته باشد که حرکت به سمت نور بهتر است یا به سمت تاریکی : الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا أولیاوهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات

من اینقدر جگر نیمه پز خوردم چشم برزخیم بسته بشه ولی فاییده نداشت واقعیت رو بصورت هشدار بصورت فیلم کوتاه میبینم بیشتر سنگین و بی حالم و هر بار ی دشمن بدام طلسم وجادو میکنه باطل که میکنم دوباره یکی دیگه راه پیدا میکنه اینا از طرف شیطانه که دشمنی با من داره چند سالی هست یه پرده خاکی مزاحم دیدم شده که با مدیتیشن با شمع اومد نمیدونم ساعتش نحس بوده اینجور شدم میخو ام پاکسازیش کنم لطفا راهنمایی کنید🙏

سلام به همه دوستان من ۱۹سامه و میخوام چشم سومم رو باز اما نمیدونم چیطوری باز کنم و تمرینات را از کجا شروع کنم لطفا بهم بگین چیکار باید بکنم که چشم سومم رو باز کنم و تشکر فراوان از همه دوستان

سلام تو یه زمینه نیاز به یه راهنمایی دارم راستش من سیدم و به گفته اقوام و مادربزرگو پدربزرگم جدم سنگینه و یه نوع جن زن دارم که باهاش رابطه برقرار میکنم تو گاهی شبا به طور اتفاقی و علائم دیگش هم اینه یه نفر انگار دو دستی به بیضم فشار میاره هرچی داد میزنم صدامو کسی نمیشنوه پیش اشخاص زیادی رفتم که ۴نفرشون دعا نویس بودن که مشکلمو حل کنن یکیش هم حاج اقایی بود که کتاب قران برام باز کرد و خلاصه راهایه زیادی رفتم ولی هنوزم رفع نشده به شدت از تاریکی میترسم حتی تو ماشین وقتی تنهام خواستم مشکلمو در میون بزارم تا دوستان ببینده اطلاعاتی در این مورد دارن.مرسی از سازنده وبلاگ جادویه باور چون واقعا جالب بود

اون گوی داخل فیلم یه جوریه فکر کنم فوتوشاپ است

بله دوست من ، واقعی که نیست فتوشاپه

اماده ام چشم سوم خودم رو باز کنم اموزش بدید

چاکراا فعال و باز هستند ازتون خواهش میکنم یادبدید حتا اگه چند سال تول بکشه هستم

من چهارده سالمه چشم سومم بازه یعنی اتفاقی میخواد بیفته میفهمم خیلی چیز ها هم برام بی ارزش شده صدا و موجودات هم میبینم تو خواب هامم اینده رو میبینم یا ایینکه جاایی رو یا خونه ای که دوست دارم ببینم چه شکلیه و به اونجا برمو تو خواب دیدم و وقتی جزعیاتشو برا صاحب خونه تعریف کردم دقیقا درست بوده و سردرد هم بیشتر وقت ها میگیرم و در تلاش اینم که قوی ترش کنم از چیزی نمیترسم ولی عذاب میبینین خود به خود

عذاب ؟؟
من هم سن توعم و می خوام این کارو بکنم
می تونی ذهن افردا و بخونی

سلام آیا چشم سوم را میتوان بست و اگر بسته شود برای همیشه بسته میشود یا به راحتی میتوان بازش کرد ممنون میشوم بگید

سلام عرض ادب بنده یه سره مشکلات دارم که کنترلی روشون ندارم نمی دونم مربوط به چاکرا ها ست یا چی ولی من نصفه شبا ناخوداگاه بیدار میشم و بعضی موجوادت میبنم بنظرتون از چسم سومه ؟
و همیشه تو مغز سوت میکشه صدای مثل فرکانس وقتی تمرکز میکنم بیشتر بیشتر میشه و جوری که احساس معلق شدن بهم دست میده و من نمی تونم تمرکزمو حفظ کنم
و هر وقت که چشامو میبندم احساس میکنم داره بعلیده میشم و احساس سقوط کردن تو چاه چیزی بهم دس میده ممنون میشم اگه چیزی از حرفام متوجه شدید کمکم کنید و هروقت که تمرکز میکنم ترس و لرزش کل بدنمو میگیره نمی تونم چشامو بسته نگهدارم

سلام ایا با چشم سوم میشه جواب سوالات درسی رو حل کرد

سلام خسته نباشید
من خیلی دوستدارم چشم سومو باز کنم و ۳ هفتس ک این تمرینات رو انجام میدم و وسط پیشونیم واقن درد زیادی داره چشم سومم داره باز میشه؟

سلام خدمت تمامی کسانی ک این مطلب رو میخونن
باید بگم فکر های غلطی راجب چشم سوم وجود داره چاکرا ها چرخه های انرژی هستند که مسدود شدن و هر کدام در یک کالبد انسان هست مثلا در کالبد فیزیکی فقط چاکرای ریشه وجود داره و به ترتیت ک هفتمین چاکرا در اخرین کالبد(کیهانی)انسان قرار گرفته و باز بودن انها چیزی نیس که بشه گفت حس خوشایندی نسبت به دنیای اطراف و دیگر موجودات داریم.
باز بودن چشم سوم انقد علائم اشکاری داره که نمیشه گفت سردرد یا خواب های عجیب باز بودن اونو توصیف کرد.
برای اینکه شما ششمین چاکرا رو باز کنید باید با کالبد ۶ ارتباط برقرار کنید برای اینکار تو گوگل سرج کنید و همچیزو در موردش بخونید هنگامی که شما قوی ترین ارتباط ذهنی با ناحیه اجنا و کالبد ششم رو تجربه کنید اونو تحریک میکنید و اون خودشو نشون میده معمولا در تاریک ترین جای ممکن این ارتباط قوی تر میشه و هنگامی که تحریک بشه میشه حسش کرد میشه پلک زدنشو حس کرد و ترس عجیبی در بدن ایجاد کرد اما بعد از اون راحت تر میشه بقیه چاکرا هارو باز کرد چون میشه اونا رو دید و حس کرد فقط بازکردن چاکرایی سخته که نشه حسش کرد یا اصلا ندونی کجاس یا واقعیه ولی با بازکردن همه چاکرا ها هر کدوم حواس مربوط به خودشو داره مثل حواس ۵گانه که فقط مربوط به بدنه فیزیکیه هر ۶ بدن دیگه هم حواس خودشو داره فقط میخوام اینو بگم که همه افکاری که چاکرا ها باعث اعتماد به نفس و حس خوشایند به زندگی میشه غلطه چاکرا ها دستگاهی هستن که میشه از روحی که خدا به ما داده استفاده کرد

سلام من اولش خیلی دوست داشتم چشم سومم باز بشه چون چیزی راجب عواقب بدش نمیدونستم ولی حالا میترسم من چندوقت پیش مدیتیشن انجام میدادم به مدت زیاد در روز و اثارشم خیلی زود مشاهده کردم و وقتی متوجه خطرناک بودنش شدم ولش کردم
الان چن وقتی هست ک دوباره شروع کردم برای آرامش ذهنم و نمیخوام چشم سومم باز بشه باید چیکار کنم؟

چشم سوم!
چون قدرت درک شو نداریم این اسمو براش انتخاب کردیم..
درحالیکه همون ارتباط با اجنه هست. ما باید از قوانین پیروی کنیم دسترسی بیشتر به چیزایی که نباید بیشتر بدونیم عوارض بدتری به همراه داره که میشه به خودکشی از ترس و وحشت هنگام خواب که صداهای عجیبی دریافت میکنیم و دیدن اجنه که اگه ساختار بدنی و روحی ما باهاش ناسازگار باشه بهمون آسیب برسونه اشاره کرد…
خلاصه حتی به نمایش گذاشتن این مسیج برای افراد معمولی نادرسته به چیزی که هستیم قانع باشیم

سلام دوستان من تازه این مقاله رو خونده بودم و علاقه زیادی برای فعال کردن چشم سوم داشتم می خواستم بهتون بگم که به هیچ وجه این تمرینات رو الان انجام ندید چون من جاهای دیگه هم مطلب خوندم و متوجه شودم که وقتی میگن چشم سوم رو به زور باز نکنید یعنی اول باید از چاکرای اول شروع کنید به پاکسازی و فعال کردنشون تابرسید به چاکرای ششم چون در غیر این صورت چشم سوم رو به زور باز کردید و این باعث می شه چیز هایی از کاعنات و… ببینید که هیچ وقت دوست ندارید اون هارو ببینید اگه علاقه دارید چشم سوم رو باز کنید از چاکرای اول شروع کنید به پاکسازی تا به چاکرای ششم برسید

سلام دوستان من می خوام چشم سومم رو باز کنم ولی یه جایی خوندم که اگه بیش از حد باز بشه ممکنه جن و… می تونه تو زندگی دخالت کنه می خواستم بدونم چی کار کنم تا به این حد نرسه لطفاراهنماییم کنید ممنون

سلام اقا محمد من فکر می کن شما ممکنه مدیوم باشیدالبته مطمعن نیستم اخه چند تا از علاعم مدیوم بودن رودارید توی گوگل سرچ کنید علاعمش رو ببینید اگه چند تا از اون علاعم رو داشته باشید مدیوم هستید واینکه احساس بلعیده شدن می کنید ممکنه برای این باشه که ارواح خبیس از شما تغذیه می کنند که اگه دلیلش این باشه با وضو گرفتن می تونید از این کار جلو گیری کنید

سلام من میخواستم این کار رو انجام بدم دیدم ی فردی نوشته که ۱۳ سال دارن و شما نوشتید که اصلا واسشون خوب نیست و این کار رو انجام ندن،من سوالم این بود که ی فرد ۱۷ساله میتونه انجام بده؟

قانون جذب تخصصی

تغییر نظام باورها

هوش مالی و روانشناسی ثروت

خودشناسی و رشد فردی

کوین ترودو ناپلئون هیل آنتونی رابینز استر هیکس بروس لیپتون جول اوستینتی هارو اکر

باز کردن چشم سوم چه راه هایی دارد؟ عملکرد متابولیکی تان را با یوگا بهبود ببخشید تا انرژی بیشتری را به چشم سوم جریان دهد. از طریق مدیتیشن خیال ذهنی تان را تجسم کنید تا چشم سوم را دریابید. با خود تکرار کنید “این جایی است که ذهن آگاه و ناخودآکاه من با هم ملاقات می کنند ” و باز شدن چشم سومتان را تصور نمایید. برای حفظ این چشم در بهترین حالت، تمرینات ذهنی را انجام دهید.

چشم سوم در پیشانی شما مابین و بالای ابروهایتان قرار دارد. این دروازه ای برای توانایی های ذهنی است. مجرایی به همه آنچه که توسط چشم فیزیکی تان غیر قابل مشاهده است.

چگونه چشم دل را باز کنیم

در اکثر افراد چشم سوم خفته است و به وسیله ی آتروفی این گونه شده است. با توجه به مفهوم “یا از آن استفاده کن یا آن را از دست می دهی ” چشم سوم نیز همچون هر عضله یا سیستم دیگر بدن ما، فعال و قوی نخواهد بود مگر این که به طور مرتب به کار گرفته شود. اگر آن به مدت طولانی خفته بوده است، روش های برای بیدار کردن و سپس تقویت این توانایی به خواب رفته وجود دارد.

فعالیت های تمرینی ساده و آسان می توانند به آرامی این قدرت را برای دیدن ماورا احیا کند. به تجهیزات، کلاس یا کارگاه های گران قیمت برای ساخت چشم سوم در سیستم محرکه ذهنی نیاز نیست. حتی افراد بسیار پر مشغله هم می توانند هر روز کمی زمان بگذارند تا به سادگی این تمارین موثر را انجام دهند. فقط یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید و 20 دقیقه در روز به آن اختصاص دهید تا این دروازه مهم به ناشناخته ها را فعال کنید.

تمرین یوگا برای هزاران سال مورد استفاده بوده است و اساسا فعالیت کاملا معنوی محسوب می شود. امروزه، امروز بسیاری از افراد هنوز یوگا را بدین صورت می بینند اما این تمرین ورزشی محبوبی نیز می باشد و معمولا در کلاس ها و سالن های ورزشی ارائه می شود. یوگا را به عنوان یک سفر شخصی با قدرت ذهن در نظر بگیرید که از قدرت آن برای باز کردن چشم سوم استفاده می شود. یوگا بدن را متعادل می کند، و آرام آرام اعضای داخلی را ماساژ می دهد. از طریق این ماساژ بدن سم زدایی و پاک می شود.

هنگامی که بدن متعادل می شود، تمام سیستم ها آرامش می گیرند و در شرایط مطلوبی شروع به کار می کنند. وقتی این اتفاق می افتد، قدرت های خفته به راحتی بیدار می شوند زیرا انرژی کمتری برای “نگه داشتن چیزهای درحال اجرا ” صرف می شود. به دلیل این که عملکردها خودکار تر می شوند، مقدار انرژی بیشتری به سیستم های خفته منتقل می شود و به آنها امکان فعال شدن را می دهد.

یک اتوموبیل را در نظر بگیرید، وقتی همه چیز در آن بهینه باشد، تمام سیستم ها به درستی عمل می کنند. اگر قسمتی مشکلی داشته باشد، مثل یک سیم برقی، بسیاری چیزها را می تواند از کار بیاندازد. اگر اتوموبیل را تعمیر کنید همه چیز دوباره شروع به کار می کند. بدن نیز یک ماشین است و نگه داشتن آن در حالت اجرا همواره ضروری است. یوگا راه عالی است که به آرامی به چشم سوم اجازه بیدار شدن می دهد.

مدیتیشن یک روش بسیار پرکاربرد در مواجه با چشم سوم است. از طریق مدیتیشن، تمرکز مستقیما بر چشم قرار می گیرد و سیگنال های هدفمند برای فعال سازی آن ارسال می شود.

این عمل ضربان قلب را کاهش می دهد و غدد را به حالت آرامش درمی آورد. اکنون، داخل معده به صورت تمیز شستشو می شود و پیام مثبتی(نور) به معنی سلامتی ایجاد می شود.کم کم و البته نه با فشار ، تنفس به آرامش برسانید و ظرفیت شش ها را بالا ببرید . تمام سیستم های داخلی مورد توجه قرار می گیرند. وقتی به قلب می رسید. نور آن را احاطه کرده و تقویتش می کند. در این هنگام سفر نور و ذهن هوشیار خود را از طریق گلو به سر ادامه دهد.

تنفس باید آرام و منظم باشد. الان چشم سوم را بسته تجسم کنید، نور و آگاهی در جلوی آن است و یک برخورد کلایم دریافت می کنید. سعی کنید بگویید “این جایی است که ذهن هوشیار و ذهن ناخودآگاه من به هم می رسند ” همانطور که این جمله را تکرار می کنید، چشم سوم را به آرامی تصور کنید تا وقتی که آن کاملا بیدار شود. این لحظه را تا هنگامی که احساس کنید ذهن آگاه و ناخودآگاه تان یکپارجه شده اند ، ادامه دهید. به آرامی چشمان قیزیکی تان را باز نمایید و درک منید که چشم سومتان فعال شده است.

این بهترین تمرین پس از یوگا و مدتیشن است که احساس آمادگی برای انجام تمرین فعال را فراهم می نماید. سایت هی معتبر زیادی وجود دارند که تمرینات رایگان توانایی ذهنی را ارائه می کنند. آنها ممکن است از بازی های حدس زدن، آزمون های تطابق، کارت ها و بازی های پیشبینی استفاده کنند. با استفاده از این سایت ها می توانید به راحتی به یک سطح بالا از دفت و تمرکز برسید قبل از این که به جهان واقعی تان مبادرت کنید.

شبکه های اجتماعی می تواند یک فرصت عالی برای یافتن کسانی که علاقمند به توسعه توانایی های خود هستند، را فراهم کنند، و جلسات تمرینی با این افراد می تواند راهی خوب برای انجام این کار باشد. تمرین با دوستانتان بسیار مشکل است زیرا بسیاری از اطلاعات واقعی در مورد آن شخص را می دانید و آنچه که می تواند به عنوان “تصادف” باشد را پوشانده است.

صرف نظر از اینکه موضوع چیست، اطمینان حاصل کنید که محیط خوانش راحت است. حداقل 20 دقیقه به جلسه اختصاص دهید. توجه کنید که هر مورد صحیح شما به موضوع شما ارتباط دارد. این اعتماد به نفس را ایجاد می کند و نشان می دهد که هر بار بهتر می شود.

همانطور که گفته شد “تمرین کامل کننده است” و اجرای تمام این استراتژی ها توانایی ذهنی شما را تقویت می کند و چشم سوم را در شرایط مطلوب نگه می دارد ، تمرین ساده و فقط 20 دقیقه در روز می تواند دنیایی برای روشن ساخت ماورا و شهودی همچون تنفس، طبیعی را ایجاد کند.

با انجام تمرینات ذکر شده میتوانید چشم سوم خود را باز کنید. نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

بیشتر بیخوانید :

آیا می دانید چشم سوم (آجنا) چیست؟

چاکرا چیست / معرفی کامل چاکراها

 

تاریخ آخرین بروزرسانی: 24 اکتبر 2020

نویسنده: metaadmin

در این مقاله از سایت متاراز در مورد چشم سوم (آجنا چاکرا ششم) و چگونگی فعال کردن آن نکات جالب توجهی را مطالعه می کنیم. امروزه با توجه به پیشرفت علم و دانش بشریت، باز هم انسانها به دنبال امور ماورالطبیعه هستند زیرا معتقدند که رموزی در جهان هستی وجود دارد که با توجه به […]

در این مقاله از سایت متاراز در مورد چشم سوم (آجنا چاکرا ششم) و چگونگی فعال کردن آن نکات جالب توجهی را مطالعه می کنیم.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و دانش بشریت، باز هم انسانها به دنبال امور ماورالطبیعه هستند زیرا معتقدند که رموزی در جهان هستی وجود دارد که با توجه به قدرت درونی که هر کسی در وجودش دارد می تواند به این رموز دست پیدا کند.

چگونه چشم دل را باز کنیم

انسان می تواند با کمک این رموز کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد. به طور کلی انسان همیشه به دنبال این بوده که از کجا آمده است و به کجا می رود یا اینکه چه قدرتهایی در عمق وجودش قرار دارد.

برای همین انسانها در طول زندگیشان همیشه به دنبال علوم ماورالطبیعه بوده اند که یکی از این علوم چشم سوم یا آجنا می باشد. بسیاری تلاش می کنند که چشم سوم که در قسمت چاکرا ششم قرار دارد  را فعال کنند.

چشم سوم یا آجنا یا غده صنوبری، جزء چاکراه ششم و یکی از هفت چاکراه اصلی بدن است. که محل آن در قسمت بین دو ابرو، کمی بالاتر قرار دارد.

انسان با دو چشم ظاهری خود می تواند دنیای مادی را ببیند ولی با فعال کردن چشم سوم خود می تواند بر دنیای معنوی و ماورالطبیعه نیز اشراف داشته باشد و حتی آینده را نیز پیشبینی کند، با موجودات دیگر صحبت کند و قادر است که ذهن خوانی کند. بسیاری از کسانی که تمرینات یوگا و مدیتیشن را انجام می دهند تمرکز خود را بر این قسمت می گذارند.

چشم سوم نیز مانند هر کار دیگری نیاز  تمرین دارد بعد از اینکه فرد توانست چشم سوم خود را فعال کند در ابتدا با روح خود سخن می گوید سپس به دنیای ماورالطبیعه وصل می شود. و در اصل به نوعی روشن بینی خواهد رسید.

خداوند در آیه 22 سوره قاف اشاره به چشم سوم می کند و می فرماید:
تو در غلفت از این بودی پس ما پرده را برداشتیم و چشمانت تیزبین شد.

خداوند در این آیه می فرماید پوششی وجود دارد که مانع دید بیشتر شما می شود. مثلا پوششی که نمی گذارد انسان بهشت و جهنم را ببیند و آن را تصور کند! اگر این پوشش برداشته شود انسان میتواند از گذشته و آینده خود به راحتی باخبر شود.

مسلم است از آنجایی که انسان با دو چشم ظاهری خود نمی تواند حقایق پشت پرده را ببیند خداوند لطف فرموده اند و چشم سوم را در قسمت چاکرا ششم قرار داده اند تا انسان بتواند با فعال کردن چشم سوم یا آجنا حقایق را ببیند و از آن در جهت پیشرفت و موفقیت جهان استفاده کند.

 خداوند در قرآن می فرمایند:

ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا «هر کس تقوا پیشه کند خداوند به او فرقان (قدرت تمیز بین حق و باطل) عطا میکند».

چاکراه چشم سوم مسئول نظارت بر ذهن است. این چاکراه پل ارتباطی بین بعد فیزیکی یا دنیای بیرونی و متافیزکی یا دنیای درونی انسان است. و به رنگ نیلی می باشد.

موضوع چشم سوم از زمان های بسیار قدیم به خصوص در آیین هندوها وجود داشته است. و آن را جزئی از آیین مذهبی خود می دانستند. حتی مسلمانان نیز به نوعی آگاهانه و یا ناآگاهانه چشم سوم خود را تحریک می کنند به صورتی که وقتی اقامه ی نماز می کنند و به سجده می روند پیشانی و محل چاکراه چشم سوم را بر مهر می گذارند و این خود باعث تحریک و فعال شدن چشم سوم می شود.

1 – تحریک کردن بین دو ابرو

ابتدا انگشت سبابه ی خود را بر قسمت بین دو ابرو قرار دهید و بر خلاف عقربه های ساعت آن را بچرخانید حدود 5 تا 10 ثانیه این کار را انجام دهید، در این مرحله تقریبا بعد از دو هفته چشم سوم شما تحریک شده است و احساساتی را در این قسمت متوجه می شوید.

بعد از آن که تغییرات را حس کردید چشمان خود را ببندید و در قسمت بین دو ابرو تصور کنید که کره ی چشم دیگری وجود دارد که با آن چشم به بالا و پایین به نوک بینی و به سمت چپ و راست نگاه کنید این بار هم بعد از مدتی که در هر فردی متفاوت است چشم سوم شما در حال تحریک شدن و سپس باز شدن است. می توانید چیزهای خارق العاده ای را ببینید و حس کنید.

2 – تمرینات مراقبه و مدیتشن

 

انجام تمرینات مدیتیشن از دیر باز وجود داشته است حتی امروزه از این روش برای بهبود و درمان بیماری هایی چون اضطراب و استرس و … هم استفاده می شود و کاربرد دیگر این تمرین برای باز کردن چشم سوم می باشد وقتی شخص در حالت آرامش و سکون قرار می گیرد تمرکز خود را بر قسمت بین دو ابرو و جایگاه چشم سوم می برد و بعد از مدتی آن را باز میکند.

این تکنیک باید در یک مکان بسیار آرام و ساکت انجام شود. نفس عمیق بکشید تا احساس تغییر یافته ای مثل خلسه را به وجود بیاورید.
ابتدا به مدت 4 ثانیه از سوراخ های بینی نفس بکشید و سپس 7 ثانیه نفس خود را نگه دارید و بعد به مدت 8 ثانیه هوا را از طریق دهانتان بیرون دهید . هنگام انجام این کار حتما زبانتان را پشت دندانهایتان قرار دهید. هنگامی که به آرامش روحی رسیدید به چشم سوم خود نگاه کنید. حتما تغییری احساس خواهید کرد. این تمرین را در ابتدا 2 دقیقه در روز انجام دهید و سپس و به مرور زمان آن را افزایش دهید .

همان طور که می دانیم هر یک از چاکراههای بدن به رنگی می باشند رنگ چاکراه ششم یا چشم سوم نیز نیلی و بنفش است. خانه و یا محل کار خود را پر از رنگهای نیلی و بنفش کنید تا چشم سوم خود را از این طریق تقویت کنید.

میتوانید از صنبل استفاده نمایید، استفاده از بابونه رومی یا آلمانی بسیار عالی است، گریپ فروت نیز میتواند به شما کمک شایانی نماید، از جوز هندی نیز میتوانید استفاده کنید. بوهای معطر نیز یکی دیگر از راههای تقویت چشم سوم است که می توانید از این گیاهان معطر در منزل استفاده کنید.

6 – انجام تمرینات یوگا

حتما از یوگا و فواید آن شنیده اید . این ورزش بی نظیر میتواند در فعال کردن چشم سوم شما نیز مفید باشد ! در این ورزش حرکاتی انجام میشود که برای باز کردن چشم سوم بسیار خوب است مثل : تنفس، تمرکز و حرکت بدنی .
در زیر بهترین حرکاتی که میتوانید انجام دهید را معرفی میکنیم :
قهرمان نشسته
بایستید و تا نصفه روبه جلو خم شوید
در حالت بچه قرار بگیرید
در حالت سگ مانند به صورت روبه پایین قرار بگیرید
ایستادن بر شانه نیز خوب است

در برنامه غذایی روزانه خود ، میوه ها و سبزیجات به رنگ ابی و بنفش را بی افزایید تا باعث تقویت چشم سوم خود شوید. استفاده از آب میوه هایی مثل آب انگور یا بلک بری میتواند بسیار برای شما مناسب باشد . در زیر به معرفی بهترین میوه ها و نوشیدنی ها برای باز کردن چشم سوم میپردازیم :
حتما از کشمش سیاه استفاده کنید
بلوبری یکی از موادی است که بسیار میتواند کمک کننده باشد
بلک بری را حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید
بادمجان نیز خواص زیادی برای فعال کردن چشم سوم شما دارد
استفاده از آلو برقان نیز بسیار مفید است
سبزی رنگین کمان را نیز استفاده کنید
چغندر هم بسیار عالی و مفید است

مهمترین عاملی که باعث باز شدن چشم سوم شما می شود تمرکز کردن است بر روی امواج ذهنی خود تمرکز کنید سعی کنید.

از تصویرسازی شروع کنید و تصور کنید که چشم سوم شما باز است و تا چند دقیقه با چشمان بسته بدان نگاه کنید و تمرکز کنید به قول معروف در زمانهای قدیم عرفا به جاهایی مثل بیابانها و جنگلها و کوهستان ها می رفتند تا در آنجا ریاضت بکشند و چشم سوم خود را باز کنند برخی از آنها موفق هم می شدند امروزه هم این کار انجام می شود اما شما اگر می خواهید این کار را در منزل انجام دهید بهتر است تحت نظر یک استاد باشید.

اولین نشانه باز شدن چشم سوم احساس خستگی و فشار و درد در قسمت بین دو ابرو است. و همچنین در برخی موارد احساس گرما نیز وجود دارد. حساسیت نسبت به نور زیاد می شود رنگها را عمیق تر می بینید حتی می توانید رنگ ستاره ها را از پشت ابرها نظاره کنید.

چیزهایی از آینده را خواهید دید که دیگران قادر به دیدن و درک آن نیستند فردی دور اندیش می شوید و می توانید وقایع را تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین تغییراتی در ویژگی های روحی شما رخ میدهد مثلا شاید به موضوعی در قبلتر علاقه داشته اید اما اکنون آن موضوع چیز بسیار پیش پا افتاده ای هست برایتان و یا حتی غذایی را دوست داشته اید و بعد از باز شدن چشم سوم دیگر به آن غذا اهمیتی نمی دهید.

با باز شدن چشم سومتان نقاب از چهره ی افراد برایتان برداشته می شود و می توانید درون و افکار هر فردی را پیش بینی کنید و یا سوالهایی که می شود جواب آن را از قبل خواهید فهمید.

چگونه چشم دل را باز کنیم

توجه داشته باشید سردرد ها و درد قسمت بین دو ابرو در ابتدا طبیعی است زیرا وقتی که شما تمرینات را انجام می دهید چاکراه ششم در حال باز شدن است و این موضوع باعث درد می شود که این درد تا حد توان شما است و جای نگرانی نیست.

به هر حال انسان وقتی وارد دنیای ماورالطبیعه می شود، نه تنها تمرینات لازم را برای کسب دانش مورد نظر انجام می دهد باید قدرت روح و ذهن خود را نیز بالا ببرد تا جنبه و ظرفیتش به اندازه ی کافی شود در غیر این صورت مشکلاتی به وجود می آید.

از جمله:

اگر چشم سوم خود را به زور مجبور به باز شدن کنید، دیگر کنترلی روی آن نخواهید داشت و ممکن است مجبور شوید ارواح جهان را یکی پس از دیگری ببینید و شکی نداشته باشید که بسیار ترسناک خواهد بود. زیرا اگر چشم سوم شما به زور باز شود و فقط یکی از چاکراها باز باشد ، دیگر نمیتوانید فقط ارواحی که کائنات تعیین کرده اند را ببینید! توجه کنید که این در صورتی خواهد بود که عجولانه آجنا را مجبور به باز کردن کنید.

 

چون چشم سوم ما قدرت فراوانی دارد و با دو چشم دیگر قابل مقایسه نیست، شما نمیتوانید قدرت آن را درک کنید!
شما با استفاده از آجنا خواهید توانست تصویر‌سازی کنید، رویاپردازی کنید و همچنین صداهایی را بشنوید که تا قبل از این نمیتوانستید بشنوید. پس اگر درک آن برایتان سخت باشد این قدرت را هضم نمی کنید و دچار مشکلاتی خواهید شد.

اگر چشم سومتان به صورت اصولی باز نشده باشد میتواند به جای کمک به دید شما، اطلاعات غلطی از محیط اطراف به شما بدهد که باعث نا امیدی شما می شود.

اگر توانایی کنترل قدرت خود را نداشته باشید و روش استفاده درست از آن را فرا نگرفته باشید، ارواح شرور برای تامین انرژی خود به شما رجوع خواهند کرد و در این صورت انرژی تان به سرعت تخلیه خواهد شد.

با باز شدن چشم سومتان ممکن است صداهای بسیار بلندی بشنوید که در انتهای شب بیشتر و بیشتر خواهند شد. صداهایی مثل جیغ و فریاد که  جلوی خواب شما را میگیرد.

هنگامی که چشم سوم شما باز شود، به صورت عجیبی قدرت ذهنتان افزایش خواهد یافت و اگر جنبه ی لازم را در خود تقویت نکرده باشید این ممکن برایتان مشکل ساز شود و هنگام صحبت با دیگران باعث مشکلاتی شود. مثلا اگر با فردی که دارای چاکرای ششم بازی است صحبت کنید، ممکن است دچار سردرد شوید. دلیلش هم کشش زیاد انرژی توسط آجنا است.

نکته: آجنا یا چشم سوم وسیله‌ای برای پیش‌بینی، پیشگویی، آینده نگری و روشن‌بینی و به علت نقش حیاتی در ادراک روح بسیار با اهمیت است.

آجنا که در قسمت چاکراه ششم قرار دارد، مجرای ارتباطی ما با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونی‌مان می‌باشد، یعنی جایی که بدن می‌تواند خود را شفا دهد، یا حتی دیگران را از این طریق می توان شفا داد.

آجنا مرکز ارتعاش انرژی‌های روحی و نیروهای روانی خودآگاه و ناخودآگاه می‌باشد. می توان گفت که چشم سوم مرکز فرماندهی روح در جسم فیزیکی است. و کسانی که به طور درست چشم سوم خود را باز می کنند به نوعی خودشناسی عمیق می رسند و در هر شرایطی از شهود خود الهام می گیرند و از آن برای کمک به هم نوعان خود استفاده می کنند.

دسته بندی: چشم سوم مقالات چاکرا

سلام
استاديد واقعي را چگونه مي توان شناسايي كرد ؟

برای فعال سازی چشم سوم باید در این زمینه مطالعه کنید اطلاعی از وجود استاد چشم سوم که تخصصی این موضوع را آموزش بدهید نداریم

یعنی واقعا باز میشه ؟

سلام من خیلی علاقه دارم به اینجور چیزا مثل چشم سوم و تله پاتی و همین چیزا ولی اونجا که گفته بودید باعث دیدن ارواح و شنیدن صدای جیغ منصرف شدم من میخوام در وجود ارامش چشم سومم رو باز کنم ولی میترسم!!!

سلام من این مقاله رامطالعه کردم درسته اگه بازبشه نتونی کنترل کنی تمومه هرچیزی رابه هرشکلی میبینی وبایدبتونی دعای خواص خودش روبلدباشی تابهتون ضررنزنن ..به نظرمن دنبالش نریدخطرداره

سلام دوست من ممنون از تجربه ای که به اشتراک گذاشتین ، درباره باز شدن چشم سوم توصیه میشه حتما چاکراهای بدن را پاکسازی کنید

سلام ببخشید از کجا میشه ی استاد مطمئن پیدا کرد؟؟

سلام پکیج پاکسازی و متعادل سازی چاکرا ها رو میتونید با کلیک روی لینک زیر مشاهده کنیدhttps://metaraz.ir/product/%da%86%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a7/

من عاشق اینجور کارام.بعد از خوندن رمان چشم برزخی میخام چشم سومم رو باز کنم.به هر سایتی که سر میزنم وجود استاد رو یادآوری میکنه.تنهایی هم میتونم؟

سلام
من گاهی اوقات یه چیزهایی رو حدس میزنم همون که میگن به دل شخص میفته… واقعا درست در میاد مثلا نتیجه کنکور 4 نفرو حدس زدم و اینکه چه رشته ای قبول میشن دقیقا همون اتفاق افتاد. نیمه شب هم صدای زیاد میشنوم به خصوص سمت آشپزخونه.. چند بار هم اداره ای بودم و یا آرامگاه شنیدم که کسی با صدا خیلی بلند اسمم رو صدا زده باشه.. بارها پیش اومده.. فکر کردم دیوانه شدم تا اینکه متوجه شدم بکنفر دیگری هم به غیر از من شنیده. به نظرتون میتونه ارتباطی با چشم سوم داشته باشه؟

راستی میخام جن گیرهم بشم.مطلبی در این باره ندارید؟

شما فعلا روزی ده دقیقه مدیتیشن کن تا جن گیری… جن گیری و دخالت در این امور کار انسانی نیست…

سلام ارتباط باجن نتیجه اش سکته قلبی است .وبستری شدن درتیمارستان

‌من چشم سومم باز هست
چون قبل اینکه اتفاقی بیافته متوجه میشم
علائم سردرد و حساس شدن به نور
شنیدن صدا مثلا یکی فوت شده بود از سر قبرش دور شدیم میگفت نرین دلم تنگ میشه
ولی هنوز متوجه نشدم درسته چشم سومم باز هست یا نه

سلام من چاکرای اول و دوم و چهارم و هفتمم بازه میتونم چشم سومم رو باز کنم؟؟؟

سلام اگه چشم سوم واقعی ما دیگه چرا درس بخونیم وقتمونو میزاریم روی چشم سوم تو جلسه ی کنکورم تست ها را پیش بینی میکنیم میشیم رتبه ی یک کشوری ایا شما حرفه منو تایید میکنید

اگه چاکراهارو پاکسازی نکنیم و بعدچشم سوم رو فعال کنیم چه اتفاقی میوفته؟

بهتره اول همه رو پاکسازی کنیم بعد چشم سوم رو فعال کنیم

سلام خوبین
من ۱۷سالمه اگه چشم سومم رو الان باز منم مشکلی ندارد؟

چشم سوم یکی مثل شما ک بازنیست الکی میگید من سرقبررفتم یچی گف شنیدم یاهرچی حدس میزنم درست درمیاد 😂😂😂

سلام
آیا با باز شدن چشم سوم میشه با بقیه ی موجودات حالا چه جن و ارواح یا حیوانات یا گل و درختان هم صحبت کرد
و اینکه برای فعال کردن هر هفت چاکرا چقدر زمان لازمه؟

آقا چجوری میشه چشم سومم رو ببندم من هر روز یه چیزایی میبینم دیگه دارم دیوونه میشم گوه خوردم بازش کردم دارم به طور کلی میگم گوه خوردم بازش کردم

سلام. من گاهی چیزهای آینده رامی بینم
یاصدای جیغ رامی شنوم گمان دارم به
لطف خداکمی چشم سومم باز است ولی
بازشدن کاملش رااگر مصلحت است ازخدامی خواهم
دوستان شماهم بهتر این امر رابه خدا بسپارید تابه مصلحتتان انجام گیرد

سلام من چند سال پیش صدای قرآن و صدای جیغ یا حرف زدن میشنیدم الانا هم ک میخوابم بعد چند ساعت انگار صدای ضربه زدن ب یه چیز مثلا در میشنوم یهو از خواب بیدار میشم همش همچین صدایی میشنوم دوسه روزه اقدام ب باز کردن چشم سوم کردم امروز شقیقه های سرم درد میکنه چند ساعتیه آیا اینا امکان باز شدن چشم سوم هست یا خیر درضمن پاکسازی انجام ندادم لطفا جواب بدین

سلام 👻👼🧛🧙🧚👸🔥👑
من شاید سنم از همتون کمتر باشه ولی منم عاشق باز کردن چشم سومم و دوست دارم خطر کنم و دارم آجنا رو تحریک می کنم مطالب تون هم خیلی به درد بخور بود ممنون 💖
فقط یه سوال اگ حضور موجودات ماورایی رو حس کنیم 🙃 و تو ذهنمون باهاشون کلکل کنیم و بهتر از همه شکلشون رو تو ذهنمون تجسم کنیم نشونه باز شدن چشم سوم نیست نه؟

سلام خدمت دوستان عزیز من چشم سومم رو باز کردم هرروز به یه دنیای جدید میپردازم شبا خوابم ولی روحم بیرونه اصلا ترس نداشته باشید من پدر بزرگم ۴ سال پیش به رحمت خدا رفت ولی دیشب تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم اصلا ترس نداشته باشید وقتی که چشم سوم رو باز کردید مثل یه آدم عادی هستی ولی میتونی خلق کنی یعنی اختراع کنی اگر یک ارواح دیدید نترسید جون چشم سوم به شما کمک میکند کند که نترسد

نوشته یکی از مزیت باز شدن چشم سوم شنیدن صدا هایی ک قبلاً نمیشنیدیم …یه بیماری روانی هست به نام اسکیزوفرنی و اگه این بیماری رو داشته باشیم صدا هایی میشنویم ک دیگران نمیتونن بشنون… حالا از کجا معلوم اسکیزوفرنی نگرفته باشیم😂😂😂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت متا راز مرجع دوره های خود هیپنوتیزم، چاکرا، چشم سوم و کتاب های صوتی موفقیت است.

مجموعه متا راز در سال 97 راه اندازی شد.

در صورتی که مشکلی در استفاده از خدمات سایت دارید میتوانید با ارسال پیامک مشکل خود را به راحتی حل کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.
شماره ارسال پیامک: 09212004707

چشم سوم کلمه ای که بارها شنیده ای اما شاید فکر نمی کنید که شما هم آن را داشته باشید. از سالهای دور داشتن چشم سوم برای بسیاری از اقوام و فرهنگ ها تا حدی قابل احترام بوده است. امروزه آن را غده صنوبری نیز می نامند اما همچنان مردم با نام چشم سوم آن را می شناسند.

چشم سوم بدون شک واقعی است ولی نمیتوان آن را کامل درک کرد یا بهتر است بگوییم هر کسی چشم سوم باز ندارد. درک برای داشتن چشم سوم ارتباطی است بین بدن و روحمان که نیاز به قدرتی خاص دارد. زمانی که تفکر پایداری داشته باشیم چشم سوم باد می شود و هدایتگر داخلی قوی تر خواهد شد. در ادامه این بخش از سبک زندگی نمناک به نشانه هایی که حاکی از باز بودن چشم سوم هستند اشاره خواهیم کرد.

1- احساس خستگی بین ابروها:

در کل وقتی چشم سوم باز است ارتباط هوشیارانه بین ابرو ها برقرار می شود. درست مثل این کسی که حرکات آهسته راه لمس می کند و گاهی با کوچکترین حرکت احساس انتشار گرما در او رخ می دهد. 

چگونه چشم دل را باز کنیم

2- بالابردن دوراندیشی

با باز بودن چشم سوم شما قادر به درک متفاوتی از اتفاقات خواهید بود توانایی فهم چیزی که قرار است اتفاق افتد .جالب است که چشم سوم کمک تان می کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند. از تجربیات تان بیش تر بهره می برید و مشکلات را از فاصله دورتر حس می کنید. 

3- حساسیت بیشتر نسبت به نور:

چشم سوم توانایی دیدن و درک نور و رنگ ها را بسیار قوی تر است دو چشم دیگر دارد .رابطه چشم سوم و رنگ نورها در بسیاری از کتب قدیمی مورد بحث بوده است.

شخصی که چشم سوم باز دارد نور را به شکل ستاره و یا مدور می بیند و حتی توانایی دیدن نور پشت ابرها را نیز دارد.

4- احساس و نیاز به تغییر همیشگی:

درک این که چرا احساس متفاوتی دارید سخت است، فقط این را حس می کنید. این تغییر ممکن است به تدریج یا یک باره ایجاد شود. شاید دیگر از چیزهایی که قبلا برای تان لذت بخش بوده است لذت نبرید، یا از چیزهایی لذت ببرید که قبلا برای تان لذت بخش نبوده است. این نیازها و علاقه به تغییرات مداوم بخشی از نشانه های باز بودن چشم سوم است.

5- بیشتر شدن سردرد:

فشاری که در سر ایجاد میشود بیشتر از فشاری است که در میان دو ابرو احساس می شود. چشم سوم باز برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده است می تواند تجربه ی سختی باشد.

باز شدن چشم سوم می تواند سبب فشار و درد در سر شود. برای رفع آن بهترین کار قدم زدن در هوای آزاد است. 

با باز شدن چشم سوم شما شروع به صحبت کردن با روح خود می کنید و به مرحله ای عالی از تفکر و تمرکز می رسید. بیشتر شدن حافظه و گسترش بصیرت است از دیگر مزایای باز شدن چشم سوم است. 

تفکر بیشتر و عمیق تر

استفاده نکردن از شکر و لبنیات در حد ممکن

فکر کردن در محیط باز به خصوص در حالت نشسته روی چمن

قدم زدن در طبیعت

پوشیدن لباسهایی به رنگ پر طاووسی ، نیلی و بنفش

انجام دادن کارهای ظریف مثل نقاشی و رنگ آمیزی و فعالیت های هنری با دقت بالا

چگونه چشم دل را باز کنیم
چگونه چشم دل را باز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *