چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

 
helpkade
چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم
چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

با استفاده از روش‌های خاصی می‌توانید برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌های اندرویدی را در کامپیوتر ویندوزی خود نصب و راه‌اندازی کنید. یکی از روش‌ها، مربوط به استفاده از ابزارهای شبیه ساز می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر از طریق شبیه ساز Bluestacks App Player بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید اپلیکیشن‌های اندرویدی را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب و راه‌اندازی کنید. انجام این عمل امکانپذیر است و روش‌های خاصی برای اجرایی کردن این هدف وجود دارند. به عنوان مثال کاربران سیستم عامل ویندوز 32 بیتی می‌توانند با نصب Android x86 نسبت به نصب و اجرای برخی از برنامه های اندروید در کامپیوتر خود اقدام کنند. همچنین نصب Android SDK هم می‌تواند یکی دیگر از روش‌های موجود بدین منظور باشد. اما متاسفانه این روش‌ها اغلب دارای محدودیت‌های خاص و آزاردهنده‌ای هستند و سرعت عمل مناسبی را ارائه نمی‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم که از روش دیگری در راستای نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر خود استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌های موجود به منظور نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر مربوط به استفاده از ابزارها یا برنامه‌های شبیه ساز محیط اندروید در کامپیوتر می‌شود. اما منظور از برنامه شبیه ساز اندروید چیست؟ برنامه شبیه ساز اندروید در واقع ابزاری است که بر روی کامپیوتر نصب می‌شود و سپس محیط سیستم عامل اندروید را شبیه سازی می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که کاربر بتواند به واسطه این برنامه نسبت به نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر خود اقدام کند. هم اکنون برنامه‌های شبیه ساز اندروید متعددی موجود هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما از نظر ما کیفیت و قدرت عملکرد شبیه ساز Bluestacks App Player نسبت به سایر ابزارهای مشابه بیشتر است. بنابراین توصیه می‌کنیم که به منظور نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر خود از این شبیه ساز قدرتمند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

استفاده از برنامه های شبیه ساز اندروید فرآیند چندان پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. در این مقاله قصد داریم که به طور مختصر نحوه استفاده از این برنامه شبیه ساز قدرتمند را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین در ادامه مقاله به آموزش نحوه نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر از طریق برنامه شبیه ساز Bluestacks App Player خواهیم پرداخت. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ابتدا و پیش از هر عمل باید نسبت به دانلود و نصب برنامه شبیه ساز Bluestacks در کامپیوتر خود اقدام کنید. نصب این برنامه فرایند پیچیده‌ای را به همراه ندارد و با طی کردن چند مرحله ساده و مشابه با سایر مراحلی که به منظور نصب برنامه‌های رایج ویندوزی طی می‌شود قادر به نصب شبیه ساز Bluetacks در کامپیوتر ویندوزی خود خواهید بود.

پس از نصب این برنامه باید آن را اجرا کنید. در این شرایط می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Sign in with Google با استفاده ز اکانت گوگل خود وارد برنامه شبیه ساز Bluestacks شوید. دقت داشته باشید که اگر اکانت گوگلی که در دستگاه اندرویدی شما فعال است را در برنامه Bluestacks هم وارد کرده و از آن استفاده کنید، همگام‌سازی جالبی مابین اطلاعات شما در برنامه Bluestacks صورت می‌پذیرد. بنابراین توصیه می‌کنیم که از این روش استفاده کنید و اکانت گوگل خود را در برنامه شبیه ساز Bluestacks App Player فعال نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری خود قادر به استفاده از دستگاه اندرویدی مجازی خواهید بود که به واسطه شبیه ساز Bluestacks در کامپیوتر ویندوزی ارائه شده است. اگر با استفاده از اکانت گوگل فعال در دستگاه اندرویدیتان وارد برنامه Bluestacks شده باشید، احتمالا لیستی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در دستگاه اندرویدیتان نصب است بر روی صفحه اصلی و مجازی شبیه ساز Bluestacks ظاهر می‌شود. در این شرایط با انتخاب هر آیکون به گوگل پلی استور (Google Play Store) هدایت می‌شوید و می‌توانید برنامه یا بازی مورد نظر را دانلود کنید. برای جستجوی بازی‌ها و برنامه‌های خاص مورد نظرتان هم می‌توانید مستقیما وارد گوگل پلی استور شوید و به جستجو بپردازید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های گوشی سامسونگ در تهران

برنامه شبیه ساز Bluestacks شامل یک بخش تنظیمات هم می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما وارد آن شوید و برخی از گزینه‌های موجود را بنا به سلیقه شخصی خود بهینه‌سازی کنید. به عنوان مثال می‌توانید شبیه ساز Bluestacks را در حالت افقی ثابت کنید یا وضوح تصویر آن را افزایش دهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع، تماسی با کارشناسان موبایل کمک حاصل نموده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. در نظر داشته باشید که اعمال تغییرات در این بخش اختیاری است.

پس از نصب هر فایل APK می‌توانید نسبت به اجرای آن در شبیه ساز اندرویدی Bluestacks App Player وارد عمل شوید. بدین صورت اپلیکیشن مد نظرتان در کامپیوتر ویندوزی و به واسطه شبیه ساز Bluestacks اجرا می‌شود. در نظر داشته باشید که شبیه ساز نامبرده شده دارای قابلیت‌های بسیار متنوع و متعددی است که بدون تردید تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. دلیل اینکه ما استفاده از برنامه شبیه ساز Bluestacks را به شما پیشنهاد کردیم هم در واقع همین امر بوده و مربوط به قابلیت‌های متعدد این برنامه می‌شود.

در جریان این مقاله اختصاصی تنها سعی کردیم که به هدف اصلی یعنی نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر بپردازیم و چندان وارد جزئیات موضوع و شرح سایر قابلیت‌های برنامه شبیه ساز Bluestacks App Player نشویم. بنابراین اگر تمایل داشتید که در رابطه با سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه اطلاعات کسب کنید یا در حین طی کردن مراحل نامبرده شده دچار هر مشکلی شدید، کافیست که از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 20 Plus

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نصب و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر از طریق برنامه شبیه ساز Bluestacks App Player پرداختیم. استفاده از این برنامه پروسه چندان پیچیده‌ای را به همراه ندارد، با این وجود اگر در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات آیفون ایکس آر

قطعات گوشی سامسونگ اس 9

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

آیا نیاز به فیلتر شکن داره؟
من میزنم sign in مشکل ۴۰۳ پیش میاد

باید برای نصب و جرای این برنامه کامپیوتر روت شده باشه؟

این برنامه نیاز به فیلتر شکن داره؟

ن نیازی به فیلتر شکن نیست

سلام این شبیه ساز اندرویدی میتونه بازی هایی مثل کالاف موبایل رو بیاره؟

hi
it is good
thanks a lot

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

برنامه bluestacks، معروف ترین برنامه شبیه ساز سیستم عامل اندروید در ویندوز است که کاربران زیادی از این برنامه برای انجام برخی از کارهای روزمره استفاده میکنند. بطور کلی کاربران این برنامه به دو دسته کلی تقسیم می شوند که دسته افراد عادی هستند که برای دسترسی به سیستم عامل اندروید و برنامه های این سیستم عامل اقدام به نصب برنامه bluestacks می کنند و دسته دوم نیز دولوپرهایی هستند که در حال طراحی برنامه های اندرویدی می باشند و با استفاده از برنامه bluestacks تست های مربوطه را انجام میدهند.

با این حال این برنامه شبیه ساز، بسیار کاربردی است و اگر می خواهید به سیستم عامل اندروید و فروشگاه گوگل پلی بدون استفاده از گوشی اندرویدی دسترسی داشته باشید، ما برنامه bluestacks را به شما توصیه می کنیم. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با بصورت قدم به قدم با راهنمای نصب برنامه بلو استکس (bluestacks) آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در قدم اول برنامه bluestacks را از طریق لینک ذیل اقدام به دانلود کنید که حجم حدودی این فایل 1.5 مگابایت می باشد.

دانلود برنامه bluestacks

قدم دوم؛ کامپیوتر را به اینترنت متصل کنید و سپس بر روی فایل نصبی برنامه bluestacks راست کلیک کنید و بر روی گزینه Run as administrator کلیک نمائید.

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

قدم سوم؛ برنامه bluestacks اجرا شده است و شما باید آنرا نصب کنید. برای نصب این برنامه بر روی گزینه مشخص شده Install now کلیک کنید.

قدم چهارم؛ در این مرحله برنامه bluestacks با حجم حدودی 530 مگابایت شروع به دانلود می شود و باید صبر کنید تا فرایند دانلود برنامه تمام شود.

قدم پنجم؛ بعد از اتمام مدت زمان دانلود که بستگی به اینترنت شما دارد، پنجره ذیل برای شما اجرا خواهد شد که نشان دهنده Extract شدن فایل های دانلودی می باشد.

قدم ششم؛ مججدا پنجره اصلی اجرا خواهد شد که فایل های دانلود شده برنامه bluestacks را بر روی سیستم عامل شما ویندوز شما نصب می کند که این فرایند نصب حدودا 3 دقیقه طول خواهد کشید و کمی صبر کنید تا این فرایند بصورت کامل تمام شود.

قدم هفتم؛ هم اکنون برنامه bluestacks برای شما نصب شده است و باید کمی صبر کنید تا این برنامه برای شما load شود که این مرحله نیز حدودا 2 دقیقه طول خواهد کشید.

قدم هشتم؛ شما با موفقیت توانستید برنامه bluestacks را نصب کنید که هم اکنون برای شما اجرا شده است. توجه داشته باشید که برای استفاده بهتر از این برنامه، می توانید وارد فروشگاه گوگل پلی شوید و با استفاده از یک آدرس ایمیل اقدام به دانلود برنامه های مختلفی نمائید.

آموزش بیسیک فور اندروید : نصب شبیه ساز اندروید و متصل کردن آن با برنامه
به نام خدا با فیلم آموزشی ، نصب شبیه ساز اندروید در برنامه بیسیک فور اندروید و متصل کردن آن با برنامه در خدمت شما عزیزان هستیم .
در این قسمت از شبیه ساز YouWave استفاده کرده نصب میکنیم .
وقتی شما برنامه Basic4Android را اجرا میکنید به صورت اتوماتیک شبیه ساز را نمی شناسد و با هم متصل نمیشود ..

آموزش بیسیک فور اندروید : نصب شبیه ساز اندروید و متصل کردن آن با برنامه
به نام خدا با فیلم آموزشی ، نصب شبیه ساز اندروید در برنامه بیسیک فور اندروید و متصل کردن آن با برنامه در خدمت شما عزیزان هستیم .
در این قسمت از شبیه ساز YouWave استفاده کرده نصب میکنیم .
وقتی شما برنامه Basic4Android را اجرا میکنید به صورت اتوماتیک شبیه ساز را نمی شناسد و با هم متصل نمیشود ..

دوست دارید که اجرای یک برنامه اندروید در کامپیوتر خود را تجربه کنید؟ این روزها به لطف نرم‌افزارهای شبیه‌ساز انجام این کار آسان‌تر از همیشه شده. اما به جز شبیه‌سازها که اصلی‌ترین روش اجرای یک برنامه اندروید در کامپیوتر هستند، می‌توانید از اپ پلیرها و ابزار Mirroring هم برای رسیدن به این هدف استفاده نمایید.

چه بخواهید یک بازی اندروید را با تجهیزات رایانه بازی کنید، چه اپی که کدنویسی کرده‌اید را تست کرده یا حتی برنامه‌هایتان را از راه دور کنترل کنید، به ابزار ویژه‌ای احتیاج خواهید داشت. در این مقاله به ابزار برآورده کردن این نیازها پرداخته‌ایم؛ سه روش برتر اجرای برنامه اندروید در کامپیوتر که در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

بلواستکس مشهورترین اپ پلیر اندروید برای رایانه‌های شخصی به شمار می‌آید که سال‌هاست نیاز طیف گسترده‌ای از مخاطبانش را برآورده کرده؛ از اجرای بازی‌ها که پرطرفدارترین مورد استفاده این نرم‌افزار است گرفته تا شبیه‌سازی کامل سیستم عامل اندروید برای برنامه‌نویسانی که نیازمند دریافت خروجی از حاصل دسترنج خود در محیط ویندوز هستند.

بلواستکس رایگان است، هر چند نسخه پرمیومی هم دارد که قابلیت‌های بیشتری به شما ارائه می‌کند. اما اگر دلیل استفاده‌تان از این نرم‌افزار صرفا اجرای یک برنامه یا بازی موبایل در رایانه است، فکر می‌کنیم نسخه رایگان هم بتواند کارتان را راه بیندازد.

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

نصب بلواستکس بسیار ساده‌ و به دور از هر گونه پیچیدگی است. بعد از نصب هم می‌توانید محیط شبیه‌سازی شده مد نظرتان (مثلا گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ) را برگزینید و در نهایت، با حساب کاربری گوگل خود وارد نرم‌افزار شده تا قادر به استفاده از پلی استور و سایر خدمات اندروید باشید.

نرم‌افزار بلواستکس تنظیمات متعددی برای بهینه‌سازی پرفرمنس اجرای اپ‌های اندروید در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین اگر تمایل به استریم کردن بازی‌ها از روی رایانه داشتید، بلواستکس در نسخه‌های جدید خود قابلیت‌هایی همچون ضبط صفحه و گرفتن اسکرین‌شات همزمان را هم به شما ارائه می‌کند.

اما یکی از مزایای بزرگ بلواستکس برای گیمرها، پشتیبانی از کنترلرهای خارجیست. همچنین جالب است بدانید که موقع باز کردن یک بازی اندروید، بلواستکس راهنمایی‌هایی برای کنترل بازی هم به نمایش می‌گذارد. البته به خاطر داشته باشید که بسته به سیاست‌های توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌‌ها ممکن است بعضی موارد از کنترلر پشتیبانی نکرده یا اصلا روی بلواستکس اجرا نشوند که بازی پوکمون گو از نیانتیک را می‌توان یکی از این مثال‌ها برشمرد.

دانلود و نصب بلواستکس 

اگر به دنبال یک شبیه‌ساز اندروید تمام و کمال می‌گردید، بهترین چیزی که می‌توانید پیدا کنید شبیه‌سازی است که در دل اندروید استودیو قرار گرفته؛ نرم‌افزاری که بخش اعظم اپلیکیشن‌هایی اندروید در آن توسعه پیدا می‌کنند.

اندروید استودیو پلتفرم رسمی گوگل برای توسعه اپلیکیشن‌هاست که به لطف داشتن یک شبیه‌ساز درون برنامه‌ای، می‌تواند اپلیکیشن‌های اندروید را در آخرین نسخه این سیستم عامل شبیه‌سازی کند. در اصل ابزار شبیه‌ساز برای این طراحی شده که توسعه‌دهنده پس از کدنویسی، بتواند ماحصل کارش را با شبیه‌ساز مشاهده کرده و در صورت نیاز روی خروجی APK تغییرات لازم را اعمال کند.

طبیعتا این ویژگی برای استفاده کاربران عادی طراحی نشده، اما به این معنا نیست که کاربران نتوانند از آن بهره لازم را ببرند. اندروید استودیو کاملا رایگان است و تقریبا می‌توان گفت که با هر فایل APK که واردش کنید سازگاری کامل دارد.

دانلود و نصب اندروید استودیو 

موقع نصب اندروید استودیو، گوگل به شما پیشنهاد می‌کند که از میان SDK (کیت‌های توسعه نرم‌افزاری) موارد دلخواهتان را برگزینید. یکی از این SDK های پیشنهادی Android Emulator (شبیه‌ساز اندروید) است که برای اجرای برنامه اندروید روی کامپیوتر کاربرد دارد.

پس از نصب اندروید استودیو و اجرای نرم‌افزار، در عوض باز کردن یک پروژه جدید می‌توانید وارد منوی Configure شده و سپس روی AVD Manager (که مخفف اندروید ویرچوال دیوایس یا دیوایس مجازی اندروید است) کلیک کنید.

در AVD Manager امکان ساخت یک دیوایس مجازی برایتان فراهم می‌شود، که یا از میان گزینه‌های پیش فرض می‌توانید انتخابشان کنید یا اینکه پروفایل دیوایس خودتان را به اندروید استودیو انتقال دهید. با این کار پنجره‌ای از دیوایس اندرویدی شبیه‌سازی شده نمایان می‌گردد.

در این محیط شبیه‌سازی شده، می‌توانید اپلیکیشن خودتان را ساخته یا فایل‌های APK اپلیکیشن‌های دیگر را بارگذاری نمایید. روش دوم به سادگی کشیدن و رها کردن فایل APK در محیط این پنجره خواهد بود. با این کار اپلیکیشن مد نظر شما ابتدا نصب و سپس اجرا می‌شود.

به جز اندروید استودیو که مختص کاربران حرفه‌ای است، شبیه‌سازهای دیگری از محیط اندروید هم وجود دارند که قادر به استفاده از آن‌ها هستید. با این وجود باید هنگام کار با آن‌ها انتظار مشکلاتی را هم داشته باشید. به عنوان مثال بعضی از این شبیه‌سازها طبق آخرین نسخه اندروید نیستند، یا این که برای اجرای بعضی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها مشکل سازگاری دارند.

از میان موارد مشهور می‌توان به VirtualBox اشاره کرد که یک دیوایس‌ اندرویدی را به طور کامل در رایانه شما شبیه‌سازی می‌کند. هر چند برای انجام صحیح این کار به یک نسخه بوتیبل از سیستم عامل (مثلا Android -x86) احتیاج دارد.

به جز ویرچوال باکس گزینه‌های دیگری همچون Genymotion و YouWave هم می‌توانند برای اجرای برنامه اندروید در کامپیوتر کاربرد داشته باشند اما هر دو در سطح پایین‌تری از ویرچوال باکس قرار می‌گیرند.

روش کار AirDroid با دو روش قبلی کمی تفاوت دارد. این نرم‌افزار اندروید را در سیستم عامل شما «شبیه‌سازی» نمی‌کند، بلکه آنچه در گوشی اتفاق می‌افتد را به یک صفحه بزرگتر (مانیتور رایانه) منتقل کرده و امکان کنترل با ماوس و کیبورد را برایتان فراهم می‌کند.

به این کار اصطلاحا آینه کردن (Mirroring) می‌گویند که AirDroid استادانه آن را انجام می‌دهد. جالب است بدانید که به غیر از خود نرم‌افزار، ایردروید از محیط گوگل کروم هم اجرا می‌شود.

اما برای میرور کردن لازم است نرم‌افزار مخصوص پی سی را از وبسایت ایردروید دریافت کرده و نسخه اندروید را هم روی گوشی نصب داشته باشید. در مرحله بعدی نیز باید یک حساب کاربری ایردروید نیز برای خودتان بسازید.

مرحله بعدی کار، برقراری اتصال بین رایانه و گوشی اندرویدی شماست. برای این کار کافیست وارد نرم‌افزار ایردروید روی رایانه شده و سپس با اسکن QR Code به نمایش درآمده روی صفحه با گوشی، اتصال را برقرار کنید. در این صورت هر چه در گوشی اجرا کنید در رایانه هم اجرا می‌‍شود.

تنها مشکل ایردروید این است که در میرور کردن، به میزان کمی تأخیر دارد. بنابراین اگر برای اجرای برنامه اندروید در کامپیوتر سرعت برایتان بیشترین اهمیت را دارد، بهتر است به سراغ روش‌های اول و دوم این مقاله بروید.

دانلود ایردروید برای ویندوز | اندروید 

به جز روش‌هایی که گفتیم، روش‌های پیشرفته‌تری مثل دوال بوت کردن اندروید و ویندوز روی رایانه هم می‌توانند کارگشا باشند، که در مقالات آینده به آن خواهیم پرداخت.

اما اکثر مردم صرفا به دنبال روش آسان و بی‌دردسری هستند که بتوانند اپلیکیشن‌ها (به خصوص بازی‌های اندروید) را روی رایانه با کنترلر اجرا کنند که در این صورت روش‌های گفته شده در این مقاله بهترین راهکارها خواهند بود.

شما چه روش‌های دیگری می‌شناسید؟ آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

www.rayacall.com

info@rayacall.com

02191301330

تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مرکز نوآوری، طبقه منفی یک

‌با عرضه اولین موبایل، شکل جدیدی از ارتباط در قالب مکالمه و ارسال پیام شکل گرفت. اما در سال ۲۰۰۵، این شرکت اپل بود که به رهبری استیو جابز امکانات گسترده ای را به موبایل اضافه کرد و موبایل را از یک وسیله معمولی به یک وسیله شبه کامپیوتری همراه تبدیل کرد. پس از آن شرکت گوگل دست به کار شد و توسط اندی رابین سیستم عامل اندروید را عرضه کرد و در سال ۲۰۰۸ اولین موبایل با سیستم عامل اندروید با عنوان HTC Dream را وارد بازار نمود. اندروید به دلیل رابط کاربری جذاب و همه پسند و یکپارچگی با نرم افزار های گوگل با سرعتی اعجاب انگیز دنیای تلفن های هوشمند را زیر و رو کرد؛ به گونه ای که در حال حاضر حدود ۷۶ درصد از بازار تلفن های هوشمند در اختیار اندرویدی هاست. به همین دلیل هدف ما ارائه مقاله جامع و کامل است تا به کمک آن بتوانید شبیه ساز اندروید را روی کامپیوتر خود نصب کنید. به همین منظور در این مقاله نصب شبیه ساز Memu آموزش داده می شود.

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

به دلیل مجبوبیت بالای سیستم عامل اندروید، برنامه هایی با عنوان شبیه ساز عرضه شده اند که نمونه دقیق محیط کاربری اندروید را روی ویندوز شبیه سازی می کنند. این برنامه ها دقیقا محیطی را در اختیار شما قرار می دهند که یک موبایل اندرویدی به شما ارائه می دهد. از جمله این شبیه سازها می توان به Memu، Nox، BlueStacks و… اشاره کرد. این شبیه سازها علیرغم تفاوتی که در برخی از جزئیات دارند، در عمده موارد شبیه به یکدیگرهستند. در این مقاله قصد داریم روش نصب شبیه ساز Memu را شرح دهیم. سایر شبیه سازها هم به همین شکل نصب خواهند شد.

هدف ما در این مقاله آموزش روش نصب شبیه ساز Memu روی کامپیوتر است. اگر به دنبال این هستید که در کامپیوتر خود یک شبیه ساز اندروید نصب کنید و برنامه های اندرویدی مانند memu را در ویندوز اجرا نمایید، این مقاله را از دست ندهید.

برای نصب شبیه ساز اندروید Memu روی ویندوز مطابق با روش زیر اقدام کنید.

ابتدا شبیه ساز Memu را از اینجا دانلود کنید.سپس فایل دانلود شده را باز کنید.

در گوشه پایین سمت چپ تصویر، روی گزینه Customize کلیک کنید و مکان نصب برنامه را انتخاب کنید؛ سپس روی گزینه Install Now کلیک نمایید.

حالا گزینه Accept را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا فایل اصلی دانلود شود.

بعد از اتمام دانلود، ادامه مراحل نصب را طبق حالت دوم ادامه دهید.

ابیتدا فایل نصبی برنامه را اجرا کرده و برنامه را نصب کنید.

منتظر بمانید تا نصب به صورت کامل انجام شود.

بعد از اتمام نصب، تصویر پایین را مشاهده می کنید.

با انتخاب گزینه Launch Now وارد صفحه اصلی شبیه ساز Memu می شوید.در ابتدا چندین اسلاید خواهید دید که راهنمای کار با شبیه ساز را به صورت مختصر آموزش می دهند.

می توانید با انتخاب گزینه Close (ضربدر) در گوشه سمت راست تصویر،راهنما را ببندید و صفحه اصلی شبیه ساز را مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید: کپی کردن فایل های بیشتر از ۴ گیگ در فلش

همان طور که در تصویر می بینید گزینه هایی در سمت راست تصویر وجود دارد. در ادامه قصد داریم هرکدام از این گزینه ها را به اختصار معرفی کنیم. همچنین علاوه بر این موارد، نرم افزار Shareit را هم در شبیه ساز نصب کردیم.

۱: با انتخاب این گزینه، شبیه ساز به حالت تمام صفحه درمی آید.۲: این گزینه برای تغییرعملکرد دکمه ها به کار می رود۳: برای نصب برنامه ها استفاده می شود. با انتخاب این گزینه پوشه مربوط به برنامه را انتخاب کنید و با کلیک روی گزینه Open برنامه را نصب کنید.روش دیگر نصب برنامه استفاده از روش Drag&Drop (کشیدن و رها کردن) است.۴: به صفحه مرجع Memu هدایت می شوید.۵: تنطیمات مربوط به شبیه ساز که نباید با گزینه تنظیمات داخلی اشتباه گرفته شود.۶: افزایش صدا۷: کاهش صدا۸: مکان نما۹: به پوشه رسانه (عکس، فیلم و …) که توسط شبیه ساز ذخیره کردید هدایت می شوید.۱۰: گزینه ای جهت هماهنگ سازی برنامه ها و حساب های کاربری ۱۱: Back (برگشت)۱۲: Home (خانه)۱۳: نشان دادن برنامه های باز ۱۴-۱۵: از این قسمت هم می توانید برنامه های باز را مشاهده کنید و در صورت نیاز ببندید.علاوه بر این گزینه های دیگری هم را می بینید که جزء گزینه های روتین سیستم عامل اندروید است.

با انتخاب گزینه شماره ۴ وارد این صفحه می شوید.

در این قسمت می توانید تغییراتی همچون تغییر نام، کپی و حتی افزودن شبیه ساز را انجام دهید. برای اضافه کردن شبیه ساز روی گزینه New کلیک کنید.

در این قسمت می توانید ورژن اندروید دلخواه خود را به شبیه ساز اضافه کنید.

امیدوارم در پایان این مقاله بتوانید به سادگی شبیه ساز اندروید را روی کامپیوتر خود نصب کنید . در صورت کار با شبیه ساز لطفا نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:&nbsp&nbsp&nbspاندروید شبیه ساز شبیه ساز اندروید

ممنونم از مطلب خوبتون، من memu رو نصب کردم اما موقع باز شدن روی ۹۹٪ گیر میکنه، مشکل از کجاست؟

سلام سینا عزیز
این مشکل به دو دلیل میتونه پیش بیاد:
۱. فعال نبودن virtualization، که در این صورت باید از bios کامپیوترتون فعالش کنید.
۲. تنظیمات memu با مشخصات گرافیک و پردازنده کامپیوترتون سازگار نیست، که در این حالت با تغییر تنظیمات memu مشکلتون حل میشه.
البته ظرف یکی دو روز آینده در یک مقاله، مفصل راجع به این موضوع خواهیم نوشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رایاکال مرکز خدمات آنلاین کامپیوتر می‌باشد که در سال 1398 توسط تیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز کشور با هدف بهبود وضعیت بازار خدمات رایانه‌ای تاسیس شد. رایاکال با رویکرد ایجاد شفافیت در بازار و ارائه خدمات نوین، قصد دارد تا با تعریف سطح جدیدی از کیفیت خدمت‌رسانی، تجربه تازه‌ای از خدمات رایانه‌ای برای مشتریان رقم بزند.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به رایاکال است

حتما این موضوع برایتان پیش آمده که ای کاش فلان اپ را روی کامپیوتر هم داشتم و در آنجا هم می توانستم از آن استفاده کنم. چه بازی خوب و جمع و جوری، خیلی بده که نسخه ویندوز اون وجود نداره! خوشبختانه شبیه ساز اندروید برای ویندوز مشکلات شما را حل خواهد کرد.

بعضا این گونه برنامه ها برای تعمیرات تخصصی موبایل نیز لازم می شوند که تعمیرکاران باید تا حدی با قابلیت هایشان آشنا باشند.

البته کار با این شبیه سازها به سادگی نصب برنامه روی ویندوز نیست، اما این به این معنا نیست که نتوانید از آنها استفاده کنید. البان نمونه هایی از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید روی ویندوز را به شما معرفی خواهد کرد تا بتوانید با استفاده از آنها برنامه های دلخواه اندرویدی خودتان را روی رایانه شخصی تان داشته باشید.

به جرات می توان گفت معروف ترین و قدرتمندترین شبیه ساز اندروید نرم افزار بلواستکس است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمام اپ هایی که تا اندروید 7.1.2 کار می کنند روی سیستم شما نیز به راحتی کار کنند. این نرم افزار کاملا رایگان بوده، اما برای نویسندگان اپ که می خواهند کارهای خاصی انجام دهند، می توانند با پرداخت ماهانه 2 دلار به این ابزار قدرتمندتر دست پیدا کنند.

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

اما مراحل استفاده از شبیه ساز بلواستکس:

1- نرم افزار را دانلود کنید. توصیه می کنیم برای دانلود بلواستکس از سایت خود آن استفاده کنید (دانلود Bluestacks)

2- برنامه دانلود شده را نصب کنید. نکته مهم این است که شما نمی توانید فایل نصبی را تغییر دهید و این برنامه باید روی درایو بوت شما (همانجایی که ویندوز نصب است) نصب شود.

3- وقتی برنامه نصب شد، آن را باز کنید. باید اکانت گوگلی خود را وارد کنید. با این کار اگر همان اکانت گوگل گوشی اندرویدی خود را وارد کرده باشید، لیستی از تمام اپهایی که روی گوشی دانلود کرده اید را خواهید دید!

4- اگر هم گوشی اندروید ندارید، ناراحت نباشید، باز هم می توانید اپها را دانلود کنید و از آنها روی کامپیوتر خود استفاده کنید.

در این روش شما کلا یک سیستم عامل دیگر باید روی رایانه خود نصب کنید. سیستم عاملی در کنار ویندوز. همانطور که از توصیف اولیه آن بر می آید کار در این روش به سادگی روش قبلی نیست، اما این روش برای اهل فن مزیت هایی هم دارد. در این بخش دو سیستم عامل شبیه ساز اندروید معرفی خواهیم کرد:

سیستم عامل فونیکس (Phoenix OS) برای شما یک محیط اندرویدی 7.1 یا 5.1 ایجاد می کند و رایانه شما را به یک سیستم اندرویدی تبدیل می کند. نحوه کار با آن کمی پیچیده تر هست:

1- از سایت مربوطه برای دانلود سیستم عامل فونیکس اقدام کنید (دانلود Phoenix OS). هنگام دانلود دقت کنید که کدام نسخه اندروید برایتان مطلوب است.

2- یک پارتیشن جدید روی رایانه خود مخصوص این برنامه ایجاد کنید.

3- رایانه را ری استارت کرده و روی حالت بوت اقدام به نصب آن نمایید.

4- بعد از نصب شما یک سیستم عامل اندرویدی دارید!

سیستم عامل دوم که به شما معرفی می کنیم، سیستم عامل Android-X86 است. این سیستم عامل متن باز بوده و در حال حاضر از اندروید 8.1 پشتیبانی می کند. در ابتدا خوب است ببینید که آیا این سیستم عامل روی رایانه شما کار می کند یا خیر. برای این کار به بخش مربوط به تطبیق پذیری سخت افزاری بروید. اگر همه چی اوکی بود به ترتیب زیر اقدام کنید:

1- برای دانلود سیستم عام Android-X86 به سایت آن مراجعه کنید. اگر رایانه شما در لیست گفته شده نبود، نگران نباشید، حالت کلی آن را دانلود کنید.

2- برنامه UNetbootin را دانلود و نصب کنید. این برنامه را باز کنید، فایل دانلود شده در مرحله قبلی را انتخاب کنید. USB را از بین گزینه ها انتخاب کنید. صبر کنید تا فایل نصبی در فلش وارد شود.

3- سیستم را ری استارت کنید. در بخش بوت گزینه یو اس بی را انتخاب کنید. و بعد از منوی UNetbootin سیستم عام Android-X86 را انتخاب کنید.

4- برای نصب برنامه باید یک پارتیشن انتخاب کنید، از شما پرسیده می شود که پارتیشن فرمت شود، می توانید خیر را انتخاب کنید.

5- بعد از نصب برنامه باید گزینه نصب GRUB را اوکی کنید. و سپس از شما اجازه make system r/w را می گیرد که باید بپذیرید. (این گزینه برای این است که اجازه خواندن و نوشتن به آن بدهید)

6- مجدد سیستم را ری استارت کنید، با استفاده از گوگل پلی می توانید همچون فونیکس برنامه نصب کنید!

ببخشید اگه شبیه ساز اندروید نصب کنیم دیگر نمی توانیم از برنامه های ویندوز استفاده کنیم ؟

سلام با نصب و استفاده از شبیه ساز اندروید، مشکلی برای اجرای برنامه های ویندوز پیش نخواهد آمد

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

نرم افزار BlueStacks ( بلواستکس ) یک شبیه ساز اندروید جهت نصب و اجرای بازی ها و اپلیکیشن های اندروید در کامپیوتر میباشد . BlueStacks این توانایی را به کاربران خود میدهد تا قبل از نصب برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی ها ،بتوانند این بازی ها یا اپلیکیشن ها را بر روی کامپیوتر با سرعت بالا اجرا کرده و تست نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت BlueStacks است. به کمک این نرم افزار می توانید نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال داده و اقدام به فعالیت های مورد نیازتان کنید. در واقع به کمک این محصول پرکاربرد قادرید تا به سادگی فضای ویندوز تان را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

امکان اجرای نرم افزارها و اپلیکیشن های اندروید بروی ویندوز
اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر ویندوز
قابلیت انتقال نرم افزار از دستگاه آندروید بروی کامپیوتر
امکان تمام صفحه کردن نرم افزار یا بازی ها
قابلیت اجرای بازی های 3 بعدی
امکان تنظیمات سیستمی دستگاه آندورید
قابلیت Sync شدن با دستگاه آندروید جهت ارسال پیامک ، عکس گرفتن ، تماس گرفتن و…
امکان نصب نرم افزار و بازی به تعداد نا محدود
و…


Download From Software-bank


لینک دانلود – نسخه 32 بیتی


لینک دانلود – نسخه 64 بیتی

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

گفتگو درباره نرم افزار bluestacks

ایا در ویندوز 8 میشود استفاده کرد

سلام
نباید مشکلی باشه و به احتمال بسیار زیاد در ویندوز 8 نیز اجرا میگردد

بخوایی از توش نرم افزار دانرود کنی باید کجا بری نصبش کنی

سلام ببخشید من اینو نصب کردم عالیه همه چیو میاره
فقط دوتا مشکل دارم اول اینکه فارسی نمینویسه ینی میاره ها تو بازار کامل حروف فارسی رو میاره مشکلی نداره.ولی وقتی میخوام فارسی بنویسم تو بر نامه هایی مثل لاین نمیتونم .
مشکل بعدی و مهمتر اینکه اینستاگرامو که اصل کاریه نمیتوونم نصب کنم نه از تو بازار نه با فایل apk گوگل نمیزاره فک کنم یه اروری میده
شگه میشه کمکم کنید ممنون

سلام می خواستم ببینم نرم افزاری که واسه ی blue stacks میگیریم مثلا وایبر متفاوته؟چجووری نرم افزارو رووی همین شبیه ساز اندروید نصب کنیم

برو توی تنظیمات ورودی زبان کیبورد بعلاوه زبان انگلیش زبان عربی رو هم انتخاب کن.فارسی رو فقط با موس میتونی تایپ کنی.نه با کیبورد سیستم.من دنبال یه شبیه سازم که بشه کیبورد سیستم رو بجای کیبورد مجازی اندروید استفاده کرد.
بلو استکس بهترین شبیه سازه ..به تجربه میگم .بقیه رو همه امتحان کردم.این عالیه.حتی pes 2012 وبقیه بازی های اچ دی رو اجرا میکنه البته سی پی یو دوال کور و گرافیک بالا میخواد.

برای فارسی تایپ کردن احتیاج ب موس نداری فقط کافیه نرم افزار External Keyboard Helper Pro رو بگیریو رو بلواستکت نصب کنی موقعی که تو نرم افزار بالا اومد تو قسمت تنظیماتش تیک گزینه External Keyboard… رو میزنی بعد رو آیکون تنظیمات بغلش کلیک کن بعد گزینه Chosse keyboard layout رو به persian تغییر بده و خلاص . هر جا ک باز لازم بود لاتین تایپ کنی از قسمت پایین رو آیکون کیبورد کلیک کن بعد همونجا زبانشو عوض کن برای فارسی تایپ کردن مجدد هم شکل کار همینطوریه . موفق باشید

برای زبان فارسیش باید یه کیبوردو دانلود کنی،منم برای نصب اینستاگرام همین مشکلو دارم

salam mal man nasbe nashod win8
error 25000 mide
age mishe rahnamayeiam konid

سلام

این مشکل از درایور کارت گرافیک هستش

infocurse.com/how-to-fix-bluestacks-graphic-card-error-25000/

tipsandtricksforum.com/thread-231.html

جدید ترین درایور کارت گرافیک رو نصب کن

نسخه جدید در سایت قرار گرفت

من نسخه جدید هم دانلود کردم ولی بازم همین پیغام رو میده ! چیکار باید بکنم
ممنون میشم راهنمایی کنین

آیا در ویندوز 8 این مشکل رو دارید ؟

نه ویندوز 7 – من روی چند تا سیستم دیگه هم تست کردم همین ارور میده

سلام
من در ویندوز 8 که تست کردم به خوبی نصب و اجرا شد و مشکلی نداشت
( بعد از اجرا شروع میکنه به دانلود بازی ها )

میشه کاری کرد که بازی ها رو دانلود نکنه. من بازی ها رو نمیخوام از سایر امکانات اندروید میخوام استفاده کنم

منم نمیخوام بازی ها رو دان کنه!!! باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

اقا عماد شما باید درایوی که می خوای روش برنامه رو نصب کنی رو آپ کنی.

دوستان فکر نکنم این نرم افزار روی سیستم های پایین تراز گرافیک 1گیگ ورم 2جواب بده

سلام
http://www.8pic.ir/images/60392503757144931444.jpg

اینجا پیام میده و سیستم من همه رم 4 و گرافیک 1

سلام
این پیغام میگه نرم افزار نتونسته کارت گرافیک شما رو تشخیص بده
و احتمال میده که کارت گرافیک شما نیاز به آپدیت درایور داشته باشه
شما هم لطفا یکبار درایور جدید کارت گرافیکتون رو نصب کنید و مجدد این نرم افزار رو نصب کنید
موفق باشید

خیلی ممنون از راهنماییتون و سایت بسیار بسیار خوبتون
موفق باشین

با سلام
لطفا راهنمایی کنید که چجوری بازی های اندرویدتوی کامپیوتررو فراخوانی کنم توی برنامه
BlueStacks
این هم تصویری از برنامه
http://8pic.ir/images/88198884659454251475.png

سلام
لطفا سوالات مرتبط با نحوه استفاده از نرم افزار ها رو در انجمن ها مطرح بفرمایید
http://forum.p30world.com
با سپاس

سلام
نصبش کردم روی win8 رم 4 با گرافیک 2
بدون مشکل نصب و اجرا شد
تنها مشکلی که باش دارم اینه که نمیدونم برنامه هارو چجوری داخلش نصب کنم
وقتی روی فایل apk دابل کلیک میکنم winrar باز میشه :/
وقتی هم open with میزنم و bluetastacks هارو انتخاب میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته و هیچی نصب نمیشه
نت فریم ورک و درایور کارت گرافیکم هم آپدیته
منتظر شنیدن پاسختون هستم
با سپاس

برای اینکه نصبشون کنی باید open with بزنی brows رو بزن برو تو محل نصب برنامه فایل HD apk handlerرو انتخاب کن
فایل نصب میشه برو حالشو ببر

فایل apk هرجا بود دابل کلیک کن خودبخود نصب میشه…میخوای میتونی همه apk هارو بریزی توی my douments سیستم بعد بری توی یه فایل منیجر اندرودت از ائنجا هرکدوم رو خواستی کلیک کن نصب شن.

سلام من لاین دارم توکامپیوتراستفاده ام میکنم نسخه 3.6اماهنگ میکنه یکیم دانلودکردم امانصب نمیشه چیکارکنم؟لطفاراهنماییم کنید

سلام خسته نباشید
من نصب کردم و اجرا شد
فقط بازی clash of clans باز نمیشه
گرافیک رو هم upgrade کردم
ممنون میشم راهنماییم کنین

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم

سلام .
من نصبش کردم .. اما اصلا نمیدونم که چکار باید کنم ….
خواهش میکنم بهم کمک کنید ..
وقتی BlueStacks رو میزنم , اولش که این پیغامو میده بهم :
http://www.8pic.ir/images/m3emuodvbowhg9dkkqr2.jpg
بعدش من No میزنم .. میره به صفحه اصلی و وقتی میخوام برنامه انخاب کنم مثلا لاین رو انتخاب میکنم این پیغامو میده : البته هر برنامه ایو که انتخاب میکنم این پیغامو میده :
http://www.8pic.ir/images/935zyh919fvchonl7vr1.jpg
اصن نمیدونم باید چطور کار کنم باهاش .. 🙁
لطفا راهنماییم کنیم ..
ممنون محبتتون میشم ..

سلام
به نظر میاد کارت گرافیکی شما نیاز به آپگرید درایور داره
لطفا سوالات این شکلی رو در انجمن ها مطرح کنید
http://forum.p30world.com
با سپاس

سلام من این برنامه رو نصب کردم در ویندوز سون قشنگ کار می کرد راضی هم بودم بعد از یه مدت برنامه رو واز می کنم خود به خود می پره بیرون پاک کردم دوباره نصب کردم بازم این مشکل داشت نسخه جدید تر دانلود کردم بازم مشکل داشت لطفان راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟؟

سلام.من نرم افطازئ نصب کردم.همه چی هم روش کار میکنه و اوکیه اما بعد از یه ذره کار کردن یهو میپره بیرون.صفحه آبی ویندوز میاد و سیستم ریست میشه!اصن موندم ینی چی!
لطفا کمک کنید

سلام.من این برنامه رو قبلا داشتم.وقتی یک روز دیدم براش آپدیت اومده اون رو آپدیت کردم.ولی وقتی میخوام تو خود برنامه یا بازی برم این ارور را میده.باید چیکار کنم
ارور:It seems that your system has been upgraded.Pleas click OK to configure and run BlueStacks App Player.
ولی وقتی OK یا Cancel میکنم از برنامه میاد بیرون و هیچ اتفاقی نمیوفته.لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

برای جلوگیری از آپدیت مراحل زیر و انجام بده…

به منوی Start رفته و بر روی Control Panel کلیک نمایید.
گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید.
در این پنجره بر روی گزینه Advanced Setting کلیک کنید.
در پنل سمت چپ بر روی گزینه inbound Rules کلیک کنید. اکنون در پنل Action بر روی گزینه …new Rule کلیک کنید.
اکنون بر روی program کلیک کرده و next را بزنید.
گزینه This Programs Path را انتخاب کنید و با زدن دکمه browse فایل اجرایی (exe.) برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه next را بزنید.
در پنجره بعدی گزینه Block the connection را انتخاب نمایید و next را بزنید.
در پنجره پایانی در قسمت Name نام نرم افزار را تایپ نمایید و دکمه finish را بزنید. بدین ترتیب مانع آپدیت برنامه می شوید.
در نهایت هم همین مراحل را برای Outbound Rules‌ انجام دهید تا برنامه نتواند اطلاعاتی را به خارج از کامپیوتر شما بفرستد.
خوش باشی….

سلام
لطفا کلیه سوالات در مورد این نرم افزار رو در انجمن ها مطرح کنید :
http://forum.p30world.com
انجمن بحث های نرم افزاری :
http://forum.p30world.com/forumdisplay.php?f=16
با سپاس

سلام
از نرم افزار YouWave.for.Android.Home.3.19
برای اجرای برنامه های اندروید استفاده کنید
خیلی عالی کار میکنه

سلام
موقع نصب پیام میده که با بیت دفندر مشکل داره و نصب رو قطع میکنه. راه حل؟

سلام
چرا بازی clash of clans رو باز نمیکنه؟؟؟

سلام
وقتی که نصب میکنم خط سبز تا اخر نمیره نصب نمیشه مشکل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

س خسته نباشید ببخشید من این نرم افزارو هنگام نصب تا اخراش میره ولی کمپلت نمیشه مشکل چیه

خیلی عالی برنامه ی جالبی

با عرض سلام
من برنامه بلواستیک را نصب کردم بدون هیچ مشکلی کار میکنه
نتها مشکلم اینکه ویدیئو کال در تانگو و لاین و ویچت کار نمیکنه
از دوستان عزیزم ممنون میشم کمکم کنن
با تشکر

سلام
من این برنامه رو قبلا داشتم
بعد یک مدت با مشکل مواجه شد و مجبور شدم که پاکش کنم
اما وقتی میخوام نصب کنم میگه این برنامه قبلا نصب شده
در صورتی که من همه ی اطلاعات این نرم افزار رو پاک کردم
راه حلی برای مشکل من دارید؟

از تو کنترل پنل حذفش کن

سلام من این برنامه رو نصب کردم خیلی خوبم کار کرد ولی برای من به یه زبان دیگس هیچی ازش نمیفهمم راسی رو ویندوز 8 نصب کردم

ویندوز xp هم اجراش میکنه

سلام،ببخشید میخواستم بپرسم که چه طور میشه بازیهایی که دیتا دارند رو نصب و اجرا کرد و فایل دیتای آنها را باید کجا ریخت تا اجراشون بکنه؟خیلی ممنون میشم اگر جوابم رو زود بدین.

با سلام
من نرم افزارو دانلود کردم باهاش مشکلی هم ندارم فقط چرا توش لاین و خیلی از بازی ها نیست؟فقطtwitter وفیسبوک و helpهستش برای بازی هاش باید چی کار کنم؟ممنون میشم زود جواب بدین

باید از اینترنت برنامه دانلود کنی بع
د شروع به نصب کنی

من نصب کردم ولی میرم بیرون میام از برنامه علامت عقب و منو رو نمیاره

برا من فارسی نمیشه چی کار باید بکنم؟

رو ویندوز 7 هم نصب کردم اونم چندتا سیستم هم ازمایش کردم کار کرد وجواب داد دوستان

سلام
برای من نسخه جدید نصب شد ولی توی لود می مونه.

دوستان اگه نسخه جدید هم مثل قبلیش باشه :
1.این بهترین گزینه برای شبیه ساز اندروید تو ویندوز هست.
2.صفحه کلید کامپیوتربه هیچ وجه فارسی نمینویسه باید صفحه کلید مجازی اندروید بریزین اونم باید با موس کار کنین مثل go keyboard
3.بعضی نرم افزارها نصب نمیشه و راه حلی هم نداره.
4.بعضی نرم افزارها صفحه وارونه هست بازم کاری نمیشه کرد!!!
5.برای نصب بازی با دیتا یا کلا کار با پوشه ها و انتقال و کپی فایل به ویندوز و از ویندوز نرم افزار مدیریت فایل مثل ES file exporer استفاده کنین.

in ke barname ha varune ya keje ro mishe hal kard,tu ghesmate setting-app manager-tablet ro entekhab kon,ba`d restart kon ok mishe

با عرض سلام و خسته نباشید.من یک سوال در مورد این برنامه داشتم : بازی ها و برنامه ها در چه فایلی نصب میشود.چون همه ی بازیها دیتا میخواهد. لطفا جواب بدین

سلام. قبل از دانلود ببینید با سیستم شما سازگار است؟ روی کامپیوتر با رم دوگیگ و گرافیک 512 و سی پیو دو هسته ای 2.5 خیلی خیلی کند عمل میکند. باید سخت افزار قوی داشته باشین. سی پی یو حداقل باید دو هسته ای 2.7 به بالا و رم 4 گیگ داشته باشید

من نصب کردم خوب کار میکنه فقط ی مشکلی دارم
دکمه برگشت به عقب نداره یعنی اولش بود بعد اینکه دوباره اجراش کردم دیگه نیومد
یعنی کل دکمه های که اون پایین بود دیگه نیست
وقتی میرم تو ی نرم افزار دیگه نمیتونم برگردم به عقب
ممنون میشم راهنمای کنید

سلام زبان نرم افزار رو انگلیسی کنید درس میشه

سلام من ویندوز 8 دارم رم 1 و گرافیک 512 نصبش کردم میاره سرعتش هم خوبه فقط خواستم اطلاع رسانی کنم ممنون

واقعا
دمت گرم یعنی رمم2 وگرافیکم 512 میخوره

سلام اقا من نصب کردم همه چیش عالیه فقط نمیتونم باهاش فیلم یا کلیپ اجرا کنم یعنی میکنم فقط صداش میاد لطفا یکی کمکم کنه چیکار کنم که بتونم کلیپ هارو اجرا کنم؟>؟؟

ایا میشود بازی calsh of clanc را روش انجام بدهم

بله

باسلام برنامه رو نصبکردم ولی کیبوردم فعال نیست.باید چیکار کرد

سلام نمیشه این برنامه رو روی گرافیک 512 اجرا کرد؟؟

من چرا نمیتونم clash of clan نصب کنم ؟ هر کاری میکنم میگه apk anstallatoin feiled

سلام
من با BLUESTACHKکار میکنم و نسخشو به .9 ارتقا دادم
ولی موقع باز کردن تانگو و یا لاین و برنامه ها صفحه سیاه میشه و دیگه بالا نمیاد
باید رستارت کنم BLUESTACKSرو
در قسمت زیر هم کیبورد برگشت به عقب و کل قسمت پایی نمیاد
چیکار کنم تا بیاد بالا؟

سلام خسته نباشید من با بلو استیک وقتی میخوام اکانت گوگل بسازم میزنهcant establish a reliable data connection to server واسه این چیکا کنم لطفا راهنمایی کنید؟

باید چه کار کنم که اطلاعات رو دانلود نکنه
موقع باز کردن بازی ارور apk installation faileرو میده لطفا کمک کنید.
ممنون

منم دقیقا همین مشکلو دارم 😐
میشه بگی چیکار کنم؟؟؟

سلام من میخوام app دانلود کنم ولی توی bluestack مینویسه sdcard full در صورتی که حافظه خالیه و erase sdcard رو هم میزنم sd card رو پاک نمیکنه میخواستم ببینم چجوری باید برنامه بریزم ممنون

سلام چند تا سوال دارم
1- منSd.Card.2GB دانلود کردم چجوری دیتای بازی هارو نصب کنم (اموزش)
2-وقتی لاین روش نصب و ورود مکنم صفحه بر عکس میشه
3- کیبورد رو چجو ری فارسی کنم

کلید shift و alt هم زمان بزنید

سلام چند تا سوال دارم
۱- منSd.Card.2GB دانلود کردم چجوری دیتای بازی هارو نصب کنم (اموزش)
۲-وقتی لاین روش نصب و ورود مکنم صفحه بر عکس میشه
۳- کیبورد رو چجو ری فارسی کنم

سلام ببخشید یه سوال داشتم خاهشن ج بدید
این برنامه من پایین منو های برگشتو ساعتو تنظیمو میانبر برنامهای در حال اجرا و ….. نداره خالیه ……. خاهشن پاسخ بدید چطور بیارمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام اگه زبان این نرم افزار رو فارسی کنی اینتوری میشه زبانش رو انگلیسی کن درس میشه
موفق باشی

سلام من این برنامه رو دان کردم ولی به اکانت گوگل یا جیمیلم وصل نمیشه…علتش چیه لطفا سریعتر جواب بدیم:1024MGBسیستم عامل ویندوز8 شصتو چهار بیت…خیلی این برنامه رو میخوام

سلام من برنامه بلواستیکو نصب کردم فقط نمیدونم چجوری برنامه لاینو توش نصب کنم ؟ اصلا باید چیکار کنم ک نصب بشه میشه کامل توضیح بدین ؟

سلام
شما هر برنامه اندرویدی رو که می خواید نصب کنید توی همون محیط ویندوز نصب کن بعد برنامه بلواستیکو که باز کنی توی محیط برنامه می تونی ببینیش
لاین و همون جوری که توی گوشی نصب میکنی نصب کن
چیز خاصی نداره فقط یک سری تنظیمات معمولیه

ببخشید من برنامه رو نصب مردم اما بلد نیستم فایل با پسوند .apk رو بریزم تو کامپیوتر.ممنون میشم اگه کمکم کنید

سلام من این برنامه رو قبلا دانلود کردم از همینجا درست واسم کار کرد بعد یه نسخه دیگه اش رو از دوستم گرفتم اونم نصب کردم برنامه قاطی کرده همش تو لود میمونه دیگه نمیشه چیزی هم نصب کنی روش برنامه رو حذف و دوباره نصب هم میکنم جواب نمیده ایا راهی هست که درست بشه؟

سلام خسته نباشید
لطفا نظرات دیگر رو باز نگه دارید تا سوالات تکراری نپرسیم
من میخوام اسنستگرام رو نصب کنم متاسفانه نصب نمیشه
این اخطار میاد بهم
http://8pic.ir/images/lsj9byupz1xscjlelbe6.jpg
http://8pic.ir/images/eel7gca7pf4wuroopfxe.jpg

لطفا کمکم کنید
ورژن بلواستک هم جدیده 0.9.3.4070

سلام
خسته نباشید
من برنامه بلواستکس رو سال قبل گرفتم و با همه چیش هم اشنا هستم
ولی الان برای ثبتنام تو واتساپ مشکل دارم
واتساپم رو حدود یه ماه پیش حذف کردم…(اکانتمو به طور کامل حذف کردم)
وقتی خاستم مجددا وارد واتساپ شم و ثبتنام کنم، برام اس ام اسی که کد میخاست نمیومد و اخطار میداد که زنگ بزن..ما هم زنگ میزدیم اما صحبت نمیکرد و هیچ،
اخرینبار که تلاش کردیم هم نشد و دفعه بعدش که اومدم وارد شم و درخواست تماس دادم، اخطاری داد به این مضمون که چون زیاد زنگ زدی نمیتونی وارد شی و با پشتیبانی تماس بگیر
این یعنی چی؟یعنی اکانتم مسدود شده توسط واتساپ؟اگه راهنماییم کنین ممنون یمشم
با پشتیبانی هم ایمیل دادم ولی هیچ، فایده نداشت

سلام و درود
ببخشید من بلواسکای رو نصب کردم بعد به وسیله همون لاین رو نصب کردم حالا میخوام بره خودم عکس بذارم تو پروفایلم نمیشه یا به کسی بخوام از فایل های کامپیوتر چیزی بهشون بدم نمیشه ممنون میشم بهم بگین چه جوری به کسی عکسی یا چیزی بخوام بدم ممنون از کمکتون

سلام
چرا وقتی برنامرو نصب میکنی زبان فارسی رو بد نشون میده؟یعنی حروف جدا جدا هستن
مثلا سلام به صورت س ل ا م
است.
ممنون میش جواب بدید

سلام من این برنامه رو داشتم برنامه ی توپی بود بعد از سه چهار ماه دیگه باز نمیکرد پاکش کردم و دوباره برنامه رو دانلود کردم ولی حالا نصب نمیشه چیکار کنم لطفا جواب رو ب صورت نظر بزار تو وبلاگ ممنون .البته ی مقداری از برنامه های نرم افزار پاک نمیشه فرض کن اگه تو پوشش ۱۰۰ ایکون بوده ۲۵ تاش مونده و هیج جور پاک نمیشه.

درود دوستان…
میخوام توی این نرم افزار فارسی تایپ کنم ولی نمیشه.
توی تنظیمات زبان هم، کیبورد فارسی و عربی نداره، راهنمایی کنید لطفا
سپاس گذار…

سلام ابوالفضل
این کیبورد را باید دانلود و نصب کنی:
External_Keyboard_Helper_Pro_v4.5

سلام به همه
من این نرم افزار را یک ماهه که دارم
ولی الان بسیار کند و غیر قابل اجرا شده
چند بار کامل حذف و دوباره نصب کردم ولی فرقی نکرد
وقتی نصب میکنم همه appهای قبلی هستند
چه باید کرد؟

زبان واتس اپ من فارسی نمیشه چیکار باید بکنم؟؟؟

خسته نباشید بسیار عالی ممنون از زحماتتون

با سلام اقا من نصبش کردم برنامه را اما در لودینگش می ماند یعنی اینکه لودینگش حرکت می کند اما داخل برنامه نمی رود من چه کنم اقا تورو به خدا کمکم کنید

سلام. این نرم افزار محشره. الان وسع مالیم نمیرسه دوباره یه سیستم ایده آل جمع کنم.
ابتدای نصب ارور “رم” میده!!!!
گناه من چیه آخه؟
راهی هست؟ بقیه شبیه سازها همه مشکل دارن.

سلام من یه نسخه از این برنامه رونصب کردم که حجمش 8مگ بیشتر نبود آیا این نسخه مشکل نمایش جداگانه حروف فارسی رو نداره؟این لینک نسخه روت شده که شما گذاشتین روباید دانلود کنم؟کدوم لینک روباید بزنم؟؟

سلام
ببخشید ویندوز من 32 بیتی هستش
کدوم نرم افزار رو میتونم دان کنم ؟؟

با سلام من این برنامه را اجرا کردم و بدون مشکل هم اجرا شد
میخواستم بدونم برای این که بازی های دارای دیتا را اجرا کنم باید چگونه از این برنامه استفاده کنم ؟؟

سلام خسته نباشید

ممنون از برنامه خوبیتون

وقتی ک فیلم ها رو از واتساپ دانلود میکنم زمان پخش فقط صداش میاد تصویر سیاهه
چندتا برنامه پخشم دانلود کردم ولی فرقی نکرد

لطفا راهنمایی کنید

سلام من این بولو استکس رو نصب کردم ظاهره هم کار میکنه ولی با ایمل و اکانتی که باز کردم مچ نمیشه و تو مرحله لود میمونه ، لطفا اگر راه حلش رو میدونید راهنمایی کنید …

سلام من نتونستم نصب کنم و موقع نصب این پیغام میاد
this application requeirs at least 2GB of physical memory
چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

مریم خانوم میگه اونجایی که میخواهید برنامه را نصب کنید فضای کمتر از دو گیگ داره درایوتو خالی کن درست میشه

برنامه هایی مثلا مثل لاین رو باید نسخه ی مربوط به گوشی رو بگیریم یا مخصوص کام÷یوتر؟؟؟؟؟

من برنامه رو روی کامپیوترم نصب کردم ولی لاین نداشت الان لاین رو دانلود کردم ولی باز نمیکنه چکار باید بکنم

مال ما بدون هبچ درد سری اومد بالا ازتون ممنونم

دوستان وقتی که من زبون برنامه رو میزارم رو فارسی بعد ار اینکه از برنامه بیام بیرون بازم برم تو برنامه دیگه تموم دکمه هایی مانند HOME/BACK .و قسمت هایی که ساعتو نشون میده همه میره و واسه درست شدنش باید زبونشو باز بزاری رو انگلیش د بعد بیایی بیرون و بری توش.
واسه اینکه کلا رو فارسی بمونه و مشکلی پیش نیاد باید چه کرد؟؟؟؟؟؟

سلام هر کسی که مشکل داره بره 400 مگابایتیشو دانلود کنه حرف نداره منم مشکلم حل شد

سلام من هم مشکل فارسی نوشتن توی لاین وخونذن فارسی برنامه رودارم لطفا راهنمایی کنید

سلام من فقط بری اجرا کردن بازی کلش میخام نرم افزار رو نصب کنم اما از هر سایتی میگیرمش موقع نصب یه پیام ارور میاد چ کارش کنم؟

ببخشید من وقتی می خواهم نصب کنم میگه((این نرم افزار نیاز به حداقل 2 گیگابایت حافظه فیزیکی دارد)) چیکار کنم؟ خواهشا جواب بدید

سلام می خواستم بدونم کلش اف کلن هم روش کار میکنه؟
من هنوز برنامه رو دانلود نکردم و فقط میخوام به خاطر بازی کلش اف کلن دانلود کنم
اگه واقعا روی کلش اف کلن کار میکنه دانلود کنم
لطفا سریع پاسخ بدید

آره

سلام
قبل از هر چیز باید از زحمتتون در ارائه این برنامه مفید تشکر کنم.
خواستم بگم شما الان سه چهارتا لینک گذاشتید و معلوم نشد به هر حال کدومش رو بهتره یا لازمه دانلود و نصب کنیم.

سلام.
من بلو استکسو نصب کردم. برنامه ها بدون مشکلی نصب شدن. فقط بعد از دو هفته، ارور کم بودن فضای کارت حافظه (SD CARD) میده. تمام فیلم ها و عکسهای برنامه هارو (حتی عکسهای پروفایلو) حذف کردم، ولی همچنان توی Storage بلو استکس و توی قسمت کارت حافظه نوشته که 7.78 گیگ عکس و فیلم دارم. وقتی روش کلیک میکنم تا عکسها و فیلمهارو بهم نشون بده، فقط 4 تا عکس فیسبوک و توییتر و… نشون میده. این در حالیه که 7.14 گیگ از حافظه INTERNAL STORAGE برنامه، خالیه.
درایوی که توش برنامه رو نصب کردم، الان 10 گیگ حافظه خالی داره.
آیا میشه مشکلو حل کرد؟

سلام ..یه سوال داشتم!!من روی این نرم افزار واتس اپ رو نصب کردم ..فیلم ها و عکس های که برام میاد رو نمیتونم تو درایو های کامپیوتر پیدا کنم!!!برای دیدنشون باید بلو استیک رو باز کنم!!!میشه ادرس پوشه ایی که این فایل ها ذخیره میشن رو بذارید؟؟؟؟؟

واقعاعالیه

ممنون از سایت عالیتون

خوبه

خوب بود ولی چرا بازی فروت کرفت رو نمیاره

سلام ممنون از سایت خوبتون
میخواستم بدونم ایا میشود برنامه Start BlueStacks را چند بار روی pc نصب کرد
من تو درایو G نصب میکنم و بعد تو یه درایو دیگه که نمیشه
ایا راه حلی وجود دارد برای نصب چند بار این برنامه.

سلام
با تشکر از سایت مفید و کاملتون.
برنامه رو نصب کردم، در قسمت دوم برای دانلود بازی یعنی قسمت enabale app sync لاگ این انجام نمیشه! load میکنه و بعد بر میگرده به صفحه ی اول که ایمیل رو وارد کردم.
لطفا راهنمایی کنید 🙁
مشکل کجاست؟

سلام من نرم افزارو دان کردم موقع نصب می زنم مراحل نصب نمیادش یک راست میره فینیش و برنامه نصب نمیشه لطفا راهنماییم کنید با تشکر از شما

بدون مشکل در ویندوز 7 و8 اجرا شد گرافیک سیستم ها بالای 1 گیگ رم 3 گیگ و 6 گیگ

سلام
من بلو استکس رو روی لپتاپ نصب کردم و کامل و درست اجرا شد
حالا می خوام رو کامپیوتر نصب کنم
می خواستم بدونم اون game data رو که دانلود می کنه رو (که با لپتاپ دانلود شده )می شه از لپتاپ کپی کرد و به کامپیوتر ریخت تا نیازی به دانلود نباشه ؟؟؟؟؟
اگه میشه لطفا توضیح بدین چطوری

من نرم افزار رو نصب کردم و کلش هم بازی میکنم و مشکلی نداره
ولی یه مشکل داره:
من برنامه ای دارم به نام networx
که دانلود های کامپیوتر مو به مو نشون میده وقتی برنامه رو باز میکنم در صفحه ی اصلی اونجایی که دنبال کانال میگرده و حتی بعدش ,
خیلی گیگ مصرف میکنه انگار داره یه چیزی دانلود میکنه(اون نوار قلبه خیلی میره بالا)
بعد همین که برنامه رو میبندم تموم میشه
به خاطر همین من استفاده نمیکنم اگه بشه جلوی مصرف گیگ رو گرفت خوب میشه
لطفا راهنماییم کنید

سلام من این برنامه روی سیستمم نصب کردم و میخوام ببینم میشه بهش پسورد داد؟ چون از تنظیمات اندروید که پسورد میدم هیچ کاری نمیکنه و در تنظیمات bluestack هم هیچ تنظیمی برای security وجود نداره 🙁

خیلی ممنووون

سلام
نصب کردم از لحاظ سرعت عالیه
ولی وقتی به تلگرام وصل میشم

چندتا پیام جدید میاد یاقفل میکنه یا خارج میشه

یاکه در حال خوندن تا بالا یا پایین میرم قطع میشه

یا حتی استیکر که میاد…

ممنون

برنامه nox از همه بهتر جواب میده
کیبورد هم داره
همه نرم افزار ها روشنصب میشه
فقط باید google play game , service رو روش نصب کرد

سلام می خواستم بدونم اگر این نرم افزار توی کامپیوتر نصب باشه نمیشه یکی دیگه ازش ریخت ونصب کرد

سلام ببخشید من خیلی خیلی خیلی زیاد دوس دارم که واتس آپ رو روی کامپیوترم نصب کنم ولی نمیشه اون برنامه بلو استیکه چیه همون رو وقتی دانلود میکنم مثل یه کتاب در میاد و باز نمیکنه یه مشت پوشه ی الکی هم توش هست لطفا منو راهنمایی کنین یا به ایمیلم راهنمایی کلی رو بکنید و لینک بزارید تا از همون جا دانلودش نم ترو خدا کمکم کنید با تشکر

سلام خسته نباشید..کدومش باس دانلودکنم…چهارتالینک هستن…لطفان جواب بدید

سلام خسته نباشید.ببخشید من قبلا این برنامه رو داشتم و پاک ضده الان اون رو از این سایت دان کردم و نصب کردم ولی برنامه هایی که قبلا روی بلواستک قبلی بود روی ایین نمیاد و هر وقت که داخل برنامه ها به طور مستقیم میرذم مییاد بیرون لطفا راهنمایی کنید

رم من 2 گیگه وسیپیوم دوتا 1.6 گیگاهرزه ویندوزم 32 بیتی وگرافیکم 512 آیا به سیستمم میخوره لطفا هرچه سریع تر جواب بدین

سلام حخسته نباشید من بازی کلش اف کنن رو نرم افزار شبیه ساز اندروید نصب کردم اجرا شدش،ولی بازی هشت خوان رو هر کاری کردم نشد ارور your hardware does not support tis application, sorry ممنون میشم راهنمایی کنید…
رم = 3
گرافیک = gt 730
سی پی یو = در هسته amd 5000
ویندوز = 7
ممنمو میشم راهنمایی کنی…

با سلام
موقع نصب برنامه ارور میده که این برنامه به فضای بیش تر از 2 گیگ نیاز داره ولی فضای کافی وجود دارد و برنامه نصب نمیشه لطفا راهنمایی کنید

سلام و خسته نباشید. من بلواستیک رو نصب کردم و خوب هم کار میکرد . ولی الان نصب میشه موقع اجرا صفحه آبی میاره با آرم بلو استیک ونوشته.lnitializing . فقط همین اجرا نمیشه دیگه. خواهش میکنم راهنمایی کنید. مرسی

سلام.کارت حافظه مجازی رو چجوری نصب کنم؟؟

باسلام
من gmail نداشتم و وقتی وارد search می شدم account google می خواست
اما بعد از اینکه gmail هم ساختم و وارد کردم باز هم همون خطا رو میداد
می نوشت:
there was a problemcommunicating with google servers
try again later
حالا به نظر شما مشکل کار کجاست؟

ایا این برنامه برای ویندوز 10 هم کار میکنه
منتظر جوابتون هستم ممنون

سلام بله تو ویندوز 8 هم اجرا میشه

براي رم يك گيگابايت ميخوره سريع جواب بدين

سلام.آیا بر ویندوز7 نسخه 32 بیتی نصب میشود،تازه رممو2 است

سلام بازی کلش رو ک تو بلو استاکس باز میکنم همه زمینو نشون نمیده فقط یه قسمتاییش. نشون مشده اشکالش اشکالش از کجاس؟

خوبه

سلام. آقا نصب شد ولی یه مشکل هست چجوری باید باش نرم افزار هامو بیارم
کلی فایل apkتوکامپیوترم هس ولی نمی دونم باید چجوری اونارو بیارم
بعدش میخوام باش BOOM BEACH بازی کنم ولی نمی دونم چجور کار میکنه
تورو خدا راهنمایی کنین
خیلی ممنون

سلام میخواستم بدونم این مثلا توی تلگرام عکس میاد و سیو میشه حجم خود کامپیوترم میگیره؟

فقط برای کلش خوبه و بس

با سلام من بلو استیک رو نصب کردم وقتی میخوام اکانت کلش رو بیارم بالا میگه گوگل پلی شما با مشکل مواجهه است لطفا با سازنده گوشی تماس بگیرید

با سلام و خسته نباشید
چطوریه توی تنظیمات زبان فارسی یا انگلیسی را انتخاب کنم ؟
با تشکر

با سلام من یه هفته هست که این نرم افزارو از این جا گرفتم.همه چی خوب بود ولی امروز که بازش کردم این ارورو داد.
specified argument was out of the range of valid values.
parameter name:minimum size

ایا کلش رویال در این برنامه اجرا میشود

سلام ببخشید من اینو نصب کردم ولی هر برنامه گوشی که باهاش باز می کنم ی صفحه واس دانلود ی سری برنامه ها رو میاره اونارو هم ک می زنم جیمیل ندارم جیمیل ک می خوام روش بفرستم ارور اینترنت می ده می ره تو وای فای خوب کامپیوتر هم ک وای فای با سیم وصل می شه نمی دونم چ کنم لطفا ب من بگید چجوریه……………………………..

دوستان این برنامه رو ویندوز. اکس پی با گرافیک128جواب میده؟راهنمایی لطفا

گرافیکم 2 رمم 4 ولی باز داخل کلش اف کلنز میرم صفحه سیاه میشه ارور نمیده هیچی فقط سیاه میشه

سلام
من وقتی شبیه سازد باز میکنم هر چه قدر صبر میکنم نمیاد

با سلام
خسته نباشید ببخشید من یه سوال داشتم من بلو استیک رو نصب کردم و به دلایلی ان را پاک کردم و وقتی دوبار ان را نصب کردم ارور داد وگفت از قبل نصب شده است حالا میخواهم ان را پاک کنم کامپیوتر نمیزارد ان را پاک کنم
اگر میشود راهنمایی کنید

با عرض سلام خدمت شما
بنده ویندوزم 10 هستش آیا قابلیت نصب روی این ویندوز را دارد؟
سپاس گزارم

سلام و درود خدمت شما
ادمین جان من از طرف اینستاگرام بلاک شدم و نمیتونم اکانت بسازم
لطفا اگه راهی هست بمن بگید تا بتونم بازهم اکانت بسازم.
ممنون میشم

با سلام خدمت دوستان گرامی من جدید ترین نسخه رو دانلود کردم دو یا سه روز پیش تا الان هیچ مشکلی نداشتم اما الان که میخواهم از شبیح ساز استفاده کنم پیغام خطا میدهد باید به
one time setup این سر برگشه اما پایینش سه گذینه دیگه هست که اولیش تیک خورده به اسم Enable Appstore اما گذینه دوم و سوم به نام Setup Bluestacks Account و Enable app sync تیکی نداره
متصل بشی منم وقتی ایمیلم رو میزنم ارور میده
امید وارم منظور من رو فهمیده باشید ممنون میشم کمکم کنید

سلام.ببخشید بازی های اندروید 5 روی این نرم افزار کار میکنه؟منظور اینکه فرق نمیکنه چ اندرویدی باشه؟

سلام چرا هی مثل چراغ چشمک زن میاد می ره با سرعت دیوانه وار ویندوزم هم 7 هس .

سلام من میخام دیتای یک بازی رو بریزم توی پوشه دیتا های این نرم افزار …. باید پوشه ی دیتا رو کدوم قسمت ویندوز بریزم تا بازی اجرا بشه ؟

اصلا میتونید بگید که چجوری پوشه ها و فایل ها رو بین ویندوز و بلو استکس رد و بدل کنیم ؟

سلام این شبیه ساز روی ویندوز 10 اجرا میشه؟
نسخه های قبلی که استفاده کردم نصب میشه ولی در حین اجرا باز نمیشه

سلام میشه راهنمایم کنین؟
من سه مدل بلواستکس دانلودکردم باسه مدل برنامه مختلف دیکه هرکدومشونصب میکنم اولش خوب هستندبعدش دچارمشکل میشن نمیدونم چیکارکنم قبلابلواستکس استفاده میکردم مشکل نداشتم الان تازگیا تاجیمیل توخودبلواستکس ذخیره نشه کارنمیکنه جیمیل هم بهش میدی میگه برنامه دچارمشکل شده لطفادوباره تلاش کنین هرسه مدل همین ارور میده جیمیل هم نمیخونه لطفا کمکم کنی اگه سریع جواب بدین ممنون میشم

حداقل سیستم مورد نیاز برای این شبیه ساز چیه؟

یه سوال دیگه.الان چهارمین مدل بلواستکس نصب همه شون یه ارور میدن.وان تایم ستوپ این یعنی چی ؟چراجیمیل میدم نمیخونه؟

سلام عزیزان میخاستم ببینم این برنامه روی ویندوز 7 اجرا میشه؟؟؟کارت گرافیک و رم باید چند باشه تا اجرا شه؟؟؟؟؟؟؟

سلام خسته نباشید من ویندوزم 10 این نسخه رو ویندوز من اجرا میشه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام. روی ویندوز 10 هم کار میکنه؟

سلام من برنامه رو ریختم ولی وقتی میرم توش میگه اکانت گوگلتو وارد کن وارد میکنم بازم میگه اکانت گوگلتو وارد چیکار باید بکنم

سلام
آیا روی کارت گرافیگ 128 هم اجرا میشه؟

سلام خسته نباشید من برنامه رو نصب کردم ولی باز نمیشه ینی کلا بالا نمیاد یبار باز شد یه صفحه سیاه اومد ولی خود ب خود بسته شد الانم کلا باز نمیشه ویندوزمم 7 باید چیکار کنم؟

با سلام
من هر سه نرم افزار رو دانلود کرده و بلو استکس آخرین ورژن رو نصب کردم و طبق آموزش های موجود رفتم برای روت کردن ولی با یک مشکل برخورد کردم در شاخه
C:ProgramDataBluestacksAndroid
فایلی به نام root.fs وجود ندارد و تنها فایل موجود root.vdi هستش و برای همین پیام عدم روت شدن میده
Note :
Process Cannot Start, Please Install Bluestacks and Select Original Bluestacks Root.fs First
حال چگونه مشکل را حل کنم

سلام خوبین من بلو اسنکس رو دانلود کردم الان دیگه وقتی که برنامه هاشو میزنی میگه باید اکانت بلو استکس بسازی بعد هم اصلا نمیشه ساخت ترو خدا کمک کنید اول روز برنامه هاش باز میشدن الان دیگه باز نمیشن ترو خدا سریع کمکم کنید خواهش میکتنم

سلام من یه بازی درون این نرم افزار نصب کردم اما میزنه
your hardway does not support this apk
بازیه کلا پنجاه توی سیستمم بازی های سنگین تر از این دارم که اجرا میکنه
لطفا اگه راهی داره که درست بشه بگین

سلام ببخشید میخواستم بدونم این برنامه تمام قابلیت های گوگل درش هست مثل گوگل پلیو… و میشه اکانت چیمیلو درش ذخیره کرد مصلا من میخوام اکانت کلش رویالمو بیارم رو این برنامه میشه ایا؟

سلام
کامپیوتر من 30 گیگ حافظه ی خالی داره با این وجود باز هم مینویسه به 2گیگ حافظه ی خالی نیاز دارید
لطفا کمک
مشکل چیه؟

سلام
امروز که بلواستکس رو باز کردم دیدم یه پیغام میاد روی صفحه
این پیغام:
http://s1.upzone.ir/98677/eror_bluestacks2.jpg
بعد که کلش رو باز کردم خواستم از یه اکانتم برم داخل اکانت دیگه باز دیدم این ارور رو میده:
http://s1.upzone.ir/98676/eror_bluestacks.jpg
راهی برای برطرف کردن این مشکل وجود داره؟
متاسفانه نسخه جدید بلواستکس رو هم نصب کردم و گوگل پلی سرویس گیمز و استور هم به روزرسانی شده اما بازم همین مشکل رو دارم از امروز

سلام
چند روز پیش این برنامه رو نصب کردم و هیچ مشکلی نداشت خیلی عالیه ولی الان که میخوام یه برنامه ای مثل اینستاگرام رو باز کنم ارور میده (افزودن یک حساب گوگل!)
میشه لطفا راهنماییم کنید؟!

سلام روی رم 1 میاد

سلام برنامه رو نصب کردم تو مرحله اول که نشان دهنده ی وارد کردن ایمیل جیمیله بعد زدن همین دکمه برای وارد کردن پیغام ناموفق که شکل یک ربات با اسباب بازی شکسته میاد و هیچ کاری نمیکنه و حتی امکان برگشت هم به کاربر نمیده ممنون میشم راهنمایی کنید.سیستم عامل ویندوز 7 .گرافیک 2 هارد 2 ترابایت cpu 5

سلام این اررو چیه واسه من میارهif seems that your system has been upgraded.Pleas click OK to configure and run BlueStacks App Player.

سلام خسته نباشید.من نرم افزارهای شبیه ساز مختلفی رو باهاشون کار کردم اما مشکل من اینه بازیایی مثل مدرن کامبت رو به چه نحوی تنظیمات و کنترلش رو میشه به موس و صفحه کلید منتقل کرد. ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام خسته نباشید برنامه را دانلود کردم و به خوبی کار میکند بی نهایت از زحمات شما سپاسگزارم

سلام لطفا برای استفاده از نرم افزار شیبه ساز اندروید راهنمایی کنید ممنون

باسلامت خدمت شما من وقتی میرم توش با ارور 403 مواجه میشم مشکل چیست؟چه کار کنم؟

سلام
ایا این ورژن قابلیت صفحه عمودی و افقی هم داره چون من خیلی از ورژنا رو دانلود کردم ولی وقتی که مثلا کلش رویال بازی میکردم به صورت افقی باز میکرد

برای ورود به این نرم افزار اینترنت میخواد؟

آیا برای ویندوز 7 باز میکنه

سلام فایل هایی رو که تو بلو استکس دانلود کردیم کجا ذخیره میشن؟(توی کامپیوتر)لطفا بهم مسیرشو بگین با تشکر

سلام من کیبرد بی سیم دارم وقتی میرم تو بازی هایی که احتیاج به کیبرد داره بعد مثلا 20 دقیقه کیبردم یا از کار میوفته یا گیر میکنه
نسخه های مختلف برنامه هم امتحان کردم همین مشکلو داشتن
ویندوزمم 10 هستش

nice

سلام اندروید این برنامه چند است

اندرویدش بالاست

سلام ، نرم افزار را نصب کرده ام و طبق آموزش های موجود رفتم برای روت کردن ولی با یک مشکل برخورد کردم در شاخه
C:ProgramDataBluestacksAndroid
فایلی به نام root.fs وجود ندارد و تنها فایل موجود root.vdi هستش و برای همین پیام عدم روت شدن میده
Note :
Process Cannot Start, Please Install Bluestacks and Select Original Bluestacks Root.fs First
حال چگونه مشکل را حل کنم

خوبه بد نیست تو این ایام کرونایی خیلی به درد میخوره

سلام
واقعا ممنونم از لطف سایت بابت bluestacks

سلام
توی ویندوز 7 نصب میشه؟

پاسخ را به عدد وارد کنید *
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_34”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(200000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 − 
شش
 = 
یک

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

No feed items found.

دانلود اهنگ جدید

نیک همراه؛ همراه شما در مشاوره پیش از ازدواج

کاسپید مجری طراحی سایت بزرگترین برندهای ایران با 22 سال سابقه فعالیت

اپلیکیشن فالووروم – فالوورگیر همه کاره

فالوور، ممبر، لایک ، بازدید پست و لایو ایرانی ، خارجی ، ارزانتر از همه جا

خرید فالوور ارزان همراه با تحویل سریع

خرید لایک ایرانی اینستاگرام همراه با تحویل فوری

خرید ممبر تلگرام واقعی همراه با تحویل فوری

خرید فالوور ایرانی وافعی همراه با ضمانت کیفیت

جستجو – بررسی و انتخاب وکیل ۴۲۸۱۸ – ۰۲۱

جستجو، بررسی، انتخاب وکیل و خدمات حقوقی یاسا 87132 – 021

ایرانسل – همره اول با قرعه کشی ماهانه کارت شارژ

آخرین اخبار فناوری را با ما دنبال کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بصورت روزانه جدید مطالب و نرم افزار ها را دریافت کنید

تعداد
5116 نوشته در سایت ارسال شده است و تعداد نظرات
4920 عدد است

جهت سفارش آگهی های اینترنتی لطفا به بخش تبلیغات مراجعه کنید

جهت طرح سوالات عمومی یا رفع اشکال در مورد نرم افزار های معرفی شده لطفا به انجمن های تخصصی پی سی ورلد مراجعه نمایید

© 2021 P30world All Rights Reserved

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پی سی ورلد میباشد


پی دی اف / PDFDownloads-icon


نرم افزار WinzipDownloads-icon

چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم
چگونه در شبیه ساز اندروید برنامه نصب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *