چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

 
helpkade
چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم
چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی برای کار با انواع فایل های صوتی توسعه داده شده اند. با این نرم افزارها می توانید هر کاری را که فکرش را کنید با فایل های صوتی و آهنگ هایی که در اختیار دارید انجام دهید. از ویرایش و بریدن آن ها گرفته تا تبدیل آن ها به فرمت های دلخواه. اما گاهی تمام چیزی که نیاز داریم ادغام و ترکیب چند تا از آهنگ ها با همدیگر است و شاید نخواهیم برای چنین کاری به دنبال دانلود و نصب یک نرم افزار حرفه ای و دردسرهای کار با آن باشیم. در این موارد می توانید از ابزارهای آنلاینی که در سایت های مختلف فراهم آمده است استفاده نمایید. در این مطلب انزل وب قصد داریم به معرفی سایت هایی جهت ترکیب آنلاین دو فایل صوتی MP3 با هم بپردازیم.

How to Merge MP3 Online

پیش از این در انزل وب به آموزش ۳ روش ساده و کاربردی ادغام و ترکیب چند عکس در فتوشاپ و نیز ۳ روش کاربردی ادغام چند شیت و ترکیب دو یا چند فایل در اکسل پرداخته ایم. در همین راستا این بار قصد داریم به بررسی چند ابزار اتصال چند فایل MP3 به هم بپردازیم.

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

در سایت Mergeaudio مجموعه ای از امکانات جهت کار با انواع ویدیوها و نیز فایل های MP3 در اختیار کاربران قرار داده شده است. یکی از این امکانات، قابلیت ادغام چند فایل صوتی به صورت آنلاین است. برای این کار باید سه مرحله را پیش بروید. اول از همه با استفاده از دکمه Choose Files، فایل صوتی مورد نظر خود را از سیستم کامپیوتری خود یا حتی سرویس هایی مثل گوگل درایو یا دراپ باکس انتخاب کرده و آن را در سایت آپلود نمایید. سپس می توانید فرمت مد نظر خود را برای آن انتخاب کنید و همچنین نامی هم به آن اختصاص دهید. حالا می توانید روی دکمه Merge کلیک کنید تا کار ترکیب چند آهنگ با یکدیگر آغاز شود.

در نهایت پس از اتمام کار می توانید با کلیک بر روی دکمه فایل صوتی نهایی را دانلود کنید. می توانید این فایل را علاوه بر کامپیوتر در سرویس های ذخیره ابری خود نیز ذخیره کنید.

پیش از این به آموزش تبدیل ویدیو به MP3 : آنلاین با لینک مستقیم دانلود و روش آفلاین نیز در انزل وب پرداخته شده است.

در سایت Audio-joiner نیز می توانید به ادغام دو فایل MP3 بپردازید. البته یکی از مزیت های این سایت در تنوع فرمت هایی است که در آن پشتیبانی می شود. در audio-joiner می توانید به ۳۰۰ فرمت صوتی دست پیدا کنید و فایل خود را به آن ها تبدیل نمایید. همه امکانات موجود در این سایت رایگان هستند و هیچ محدودیتی در تعداد فایل های صوتی که می توان ترکیب نمود وجود ندارد. برای این کار کافیست که در صفحه اول سایت روی دکمه Add tracks کلیک کنید و فایل صوتی خود را انتخاب نمایید. بعد از آن پس از انتخاب فرمت روی دکمه Join کلیک کنید تا کار اتصال فایل هال به هم آغاز می شود.

Aconvert نه تنها برای کار با فایل های صوتی بلکه جهت تبدیل یا ادغام انواع فایل های دیگر نظیر فایل های پی دی اف، وردف فایل های ویدیویی نیز به کار می رود. بنابراین می توان گفت که از این لحاظ با سایت جامعی روبرو هستیم. اما برای کار با فایل های صوتی باید پس از وارد شدن به صفحه اصلی سایت، از پنل سمت چپ گزینه Audio را انتخاب کنید. سپس از کامپیوتر یا سرویس های ذخیره ابری فایل صوتی مد نظر خود را انتخاب کنید. حداکثر حجم فایل می تواند ۲۰۰ مگابایت باشد. پس از آپلود فایل می توانید روی دکمه Submit کلیک کنید تا فرایند تبدیل و ادغام فایل ها آغاز شود. ترتیب ادغام فایل ها به همان ترتیبی است که آپلود شده اند.

پیش از این در مطلبی به ۴ راه برای ترکیب و تبدیل فایل های PDF به یک فایل در انزل وب اشاره شده است.

Inettools نیز یکی از بهترین سایت چسباندن آهنگها به هم است که شیوه کار آن هم بسیار ساده است. در صفحه مربوط به ادغام فایل های MP3 باید روی دکمه Browse کلیک کنید تا به انتخاب فایل خود بپردازید. البته این کار را می توانید به راحتی با کشیدن فایل صوتی به درون باکس موجود در این صفحه وب هم انجام دهید. متاسفانه در این سایت امکان آپلود فایل ها از سرویس هایی چون دراپ باکس یا گوگل درایو وجود ندارد. پس از آپلود شدن آهنگ های مورد نظرتان می توانید روی دکمه Make کلیک کنید تا فرایند تبدیل شدن و ادغام آن ها آغاز شود.

سایت Flesmerge شاید از لحاظ ظاهری نتواند رضایت شما را جلب کند. زیرا نحوه طراحی سایت بسیار شلوغ است. اما با این حال Filesmerge وظیفه خود را در زمینه ادغام چند فایل صوتی به خوبی انجام می دهد. این کار در این سایت هم به سادگی صورت می گیرد. از طریق دکمه Select a local file آهنگ های موردنظر را در سایت آپلود کرده و سپس Add files را انتخاب کنید.

همه فایل های آپلود شده و در این سایت پس از دو ساعت به طور خودکار از سرورهای آن پاک خواهند شد که این نکته ضریب امنیتی آن را افزایش می دهد. همچنین حجم هر کدام از آهنگ ها نهایتا تا ۵۰ مگابایت می تواند باشد. در Filesmerge می توانید با کیفیت های مختلف به تبدیل و ادغام فایل های صوتی بپردازید ولی تنها فرمت قابل پشتیبانی در آن همان فرمت MP3 است. تنظیمات مربوط به این موارد را می توانید در بخش More Options مشاهده کنید.

در صورت علاقه مند بودن به درک تفاوت انواع کیفیت فایل های صوت می توانید به مطلب تفاوت بین کیفیت آهنگ ۱۲۸ با ۳۲۰ فایل های MP3 در انزل وب رجوع کنید.

در این مطلب ۵ روش ترکیب و ادغام چند فایل MP3 به صورت آنلاین را معرفی کردیم. از نظر شما کدام یک از این ابزارها کار خود را بهتر انجام می دهند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


با سلام و عرض ادب و تشکر از سایت عالی شما یه نرم افزار معرفی کنید برای اندروید که بشه نویز صداها را بگیره .فایلهایmp3 را هم ادغام کنه ولی حجمشون را زیاد نکنه البته اگر هست( بعضی نرم افزارها ادغام که میکنند حجم فایل ادغامی خیلی بیشتر از اون دوتاست. حالا یه کمی زیاد بشه اشکال نداره) بشه فایلهای موسیقی و کلام را سرعتشون را زیاد کرده و ذخیره کرد یعنی با دور تند یه فایل جدیدی را بسازه که فایل جدید سرعت پخش کلمات سریعتر باشه برای سابلیمینال ساختن خوبه. و اینکه اگر بشه صدای زمینه را کم کنه و صدای گوینده را خیلی زیادتر کنه .
راستی استاد میتونید اموزش ساخت سابلیمینال را بگذارید برای اندروید؟
بسیار ممنونم از مطالب جذاب و زیباتون.

ممنون و سپاسگزارم.

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید


Downloads-icon


تبدیل ویدیو به MP3 : آنلاین با لینک مستقیم دانلود و روش آفلاینDownloads-icon


۴ راه برای ترکیب و تبدیل فایل های PDF به یک فایلDownloads-icon


InettoolsDownloads-icon


FlesmergeDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


MP3Downloads-icon


فایل mp3Downloads-icon


Downloads-icon


آموزش ۵ روش تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاینDownloads-icon


Downloads-icon


۶ سایت کاربردی تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3Downloads-icon


Downloads-icon


آموزش ۸ روش تبدیل M4A به MP3 آنلاین ، اندروید ، ویندوز و مکDownloads-icon


Downloads-icon


۱۰ روش سریع کاهش حجم فایل های صوتی به صورت آنلاین و در کامپیوترDownloads-icon

Audio MP3 Cutter Mix Converter قدرتمندترین و کامل‌ترین برنامه ویرایش صوتی است! این برنامه همه ویژگی‌هایی که می‌خواهید را در خود دارد! جدا کردن قسمتی از فایل برای زنگ تماس، ادغام دو یا چند فایل صوتی، میکس کلیپ‌های صوتی، تغییر کاور، نام آلبوم و…، تبدیل به فرمت‌های دیگر و… لیست ویژگی‌های این برنامه تمامی ندارد!

 

ویژگی‌ها :

بهترین قسمت آهنگ را انتخاب کرده و ببرید تا به عنوان زنگ تماس، صدای اعلان و… استفاده نمایید

به راحتی می‌توانید آهنگ‌ها و فایل‌های صوتی دیگر را از میان لیست انتخاب کنید

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

صدای دو آهنگ را با یکدیگر ترکیب کنید و یک آهنگ ریمیکس ایجاد نمایید

دو یا چند صدا را با یکدیگر ادغام کنید. می‌توانید هر تعداد کلیپ صوتی را ادغام نمایید

برچسب‌های ام‌پی‌تری مانند عنوان آهنگ، آلبوم، نام خواننده، سال و… را ویرایش کنید

به راحتی فرمت‌های MP3, AAC, WAV, M4A را به یکدیگر تبدیل نمایید

از طریق لیست به آسانی به فایل‌های صوتی ساخته شده خود دسترسی داشته باشید

ساخته‌های خود را از طریق فیسبوک، واتس‌اپ، ایمیل و… با دنیا به اشتراک بگذارید

دارای پلیر صوتی داخلی برای پخش آهنگ‌های شما مستقیماً از درون برنامه

 

تغییرات نسخه 1.87 :

اضافه شدن پشتیبانی از زبان آلمانی

اضافه شدن پشتیبانی برای زبان پرتغالی

اضافه شدن پشتیبانی برای زبان ترکی

اضافه شدن پشتیبانی برای زبان های چینی, کره ای و اندونزیایی

بهبود های جزیی در برنامه

MP3 Cutter Pro یک برنامه ویرایش صدا برای اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید به ویرایش فایل‌های MP3 بپردازید و بهترین قسمت آن را به عنوان زنگ گوشی، صدای اعلان، آلارم و موسیقی انتخاب کنید. نتیجه ویرایشی که انجام داده‌اید در قسمت “sdcard/media/audio/” قرار می‌گیرد. در این نسخه برنامه دقت آن افزایش پیدا کرده، سرعت برش بیشتر شده و پشتیبانی از فرمت‌های بیشتری اضافه شده است. این برنامه از فرمت M4A نیز پشتیبانی می‌کند .

 

تغییرات نسخه 3.17.4 :

پاک کردن دسترسی ها بی مورد

حذف شدن تنظیمات کد های سخت

بروزرسانی جزیی برای رابط کاربری

MP3 Cutter Ringtone Maker PRO یک برنامه ویرایش صوتی است که صدایی سفارشی را بر اساس کتابخانه معروف ffmpeg به هدفون و اسپیکر شما می‌دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار هیجان‌انگیز بوده و بر اساس سبک متریال طراحی گردیده است.
تنها به وسیله سه گام، می‌توانید همه موسیقی‌های ام‌پی‌تری خود را ویرایش کنید: 1- وارد کردن موسیقی، 2- ویرایش موسیقی با استفاده از برش، فیلترها و تقویت‌کننده‌ها و 3- استخراج و ذخیره فایل ویرایش شده.

 

ویژگی‌ها:

نمایش فایل صوتی به صورت شکل موج با 4 سطح بزرگنمایی

تنظیم آغاز و پایان کلیپ صوتی به وسیله یک رابط لمسی

بر روی هر قسمت موج لمس کنید تا از آن نقطه پخش آغاز شود

امکان تنظیم کلیپ جدید به عنوان زنگ تماس یا اختصاص به مخاطب

پشتیبانی از تمامی فرمت‌های صوتی ام‌پی‌تری در هر اندازه و طول

اگر می‌خواهید چندین فایل را ویرایش کنید، حالت پس‌زمینه می‌تواند ساعت‌ها کار کند

گزینه‌های غنی برای نرخ بیت و نمونه‌برداری فایل صوتی

گزینه‌های فراوان برای تقویت فایل صوتی

شتیبانی از تمامی پردازنده‌های ARM

پشتیبانی از بیش از 17 زبان مختلف

نرم افزار mCutter – Mp3 & Music Cutter این امکان را به شما می دهد تا به آسانی آهنگ ها را برش داده و آهنگ های زنگ جدیدی برای خود بسازید . آهنگ ها را بدون هیچ مشکلی پخش نموده و سپس آن ها را برش دهید . پس از اتمام کار فایل ها را در گوشی خود ذخیره نموده و در صورت تمایل آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه به صورت کامل از فرمت های MP3، WAV، AAC، AMR پشتیبانی می نماید .

 

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

تغییرات نسخه 1.97 :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

MP3 All In One Pro قدرتمندترین برنامه برای عاشقان موسیقی است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تقریباً همه چیز را کنترل کنید. به این خاطر که کاربران برای بریدن، مدیریت و کارهای دیگر بر روی آهنگ‌های خود چند برنامه را نصب می‌کنند، این برنامه به شما ارائه شده که دارای ویژگی‌‌های فراوانی می‌باشد که در هیچ برنامه دیگری به صورت یکجا یافت نمی‌شود.
این نسخه برنامه که کامل است بدون تبلیغات بوده و عملکرد آن نیز از نسخه رایگان بسیار بهتر می‌باشد.

 

ویژگی‌ها:

بریدن بخشی از فایل‌های mp3 و انتخاب به عنوان زنگ تماس یا هر چیز دلخواه شما

می‌توانید هر صدایی که در محیط می‌باشد را با استفاده از این برنامه ضبط کنید

ویژگی ویرایشگر تگ به شما امکان می‌دهد تقریباً هر اطلاعات آهنگ را ویرایش کنید

میکسر به شما امکان می‌دهد دو آهنگ انتخابی خود را با یکدیکر ترکیب نمایید

می‌توانید دو آهنگ را در یک آهنگ ادغام نمایید

این برنامه دارای پلیر داخلی می‌باشد که شما را از نصب پلیر جداگانه بی‌نیاز می‌سازد

برنامه Megamix Player Pro یک دی‌جی است که همیشه همراه شما می‌باشد. این برنامه کاملاً جدید بوده و اکثر ویژگی‌های یک پلیر نوعی را شامل می‌باشد. ویژگی اصلی این برنامه قابلیت مونتاژ آهنگ‌ها است.
این نسخه از برنامه به طور کامل بوده و بدون تبلیغات به شما ارائه می‌شود.

 

ویژگی‌ها :

ویرایش و چسباندن آهنگ‌ها

قابلیت همگام‌سازی با last.fm

پشتیبانی از فرمت‌های MP3، WAV، M4A و OGG

آهنگ‌های مشابه را پیدا کرده و به آن‌ها گوش دهید

صف پخش را مشاهده نموده و ترتیبش را تغییر دهید

می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی اینرنتی گوش کنید

قابلیت اضافه کردن لیست پخش به فرمت m3u

15 روش متفاوت برای تغییر کاور آهنگ

با استفاده از مدیریت فایل داخلی، پوشه و آهنگ اضافه کنید

Song cutter Pro-Advance یک ابزار ساده ویرایشگر ویدیو و ساخت صدای زنگ و برش آهنگ برای دستگاه‌های اندرویدی است. این بهترین برنامه برای استفاده در جهت ویرایش موسیقی و تغییر در آن می‌باشد.

 

ویژگی‌ها :

می‌توانید کلیپ‌های کوتاه را با یکدیگر ترکیب کنید

ساخت زنگ تماس از هر ویدیو

پشتیبانی از چند زبان با ویرایش صدا

هر نوع فایل صوتی را برش دهید

تون‌های زیبا را ضبط کنید

پشتیبانی از فرمت‌های MP3, WAV, AAC, AMR, 3GPP, 3GP, M4A,OGG

قابلیت کات، کپی و پیست

به راحتی بخشی از ویدیوی خود را ببرید

قابلیت تغییر نام هنگام ذخیره فایل

ویدیوهای خلاقانه بسازید تا دوستانتان را تحت تأثیر قرار دهید

قابلیت ایجاد تنظیم آماده برای سرعت بیشتر


Audio MP3 Cutter Mix Converter and Ringtone Maker v1.87Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


MP3 Cutter v3.17.4Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


MP3 Cutter Ringtone Maker Pro v52Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


mCutter – Mp3 & Music Cutter 1.97Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


MP3 All In One Pro v1.0.0Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


Mp3tag 3.05 + Portable ویرایش حرفه ای تگ فایل صوتیDownloads-icon


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک

 

ادغام فایل های MP3 با یکدیگر به وسیله ی CMD

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

در صورتی که نیازمند این باشید تا چند فایل MP3 را با هم ادغام کنید، احتمالاً سریعاً به دنبال یک نرم‌افزار جانبی مناسب برای این کار خواهید گشت. اما جالب است بدانید به وسیله‌ی Command Prompt ویندوز می‌توانید تنها با یک خط دستور ساده، دو یا چند فایل صوتی MP3 را به هم ادغام کنید. به عنوان مثال اگر دو آهنگ در اختیار داشته باشید و بخواهید آن‌ها را ادغام کنید، با این روش یک فایل خروجی نهایی خواهید داشت که در آن ابتدا آهنگ اول پخش شده و پس از اتمام آهنگ اول، آهنگ دوم شروع به پخش شدن می‌کند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:جهت سهولت در انجام کارها، ابتدا در محلی دلخواه (مانند صفحه‌ی دسکتاپ) با راست کلیک بر روی فضای خالی از صفحه و انتخاب New > Folder یک پوشه‌ی جدید ایجاد کنید و برای آن نامی دلخواه تعیین کنید.اکنون فایل‌های صوتی مورد نظر خود که قصد دارید آن‌ها را با هم ادغام کنید را Copy کرده و درون این پوشه Paste کنید.نام این فایل‌ها را به ترتیبی که می‌خواهید ادغام شوند با استفاده از اعداد نام‌گذاری کنید، به عنوان مثال:

1.MP3, 2.MP3, …

در مرحله‌ی بعد ابتدا کلید Shift را نگه دارید و سپس بر روی پوشه‌ای که ایجاد کرده‌اید راست کلیک نموده و در منوی پدیدار شده بر روی Open command window here کلیک کنید.خواهید دید که Command Prompt ویندوز پدیدار می‌شود.اکنون دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید:

copy /b *.mp3 Final.mp3

در این دستور می‌توانید به جای Final نام فایل ساخته شده جدید را جایگزین کنید.اکنون با مراجعه به پوشه‌ای که ایجاد کرده بودید، در کنار فایل‌های MP3، یک فایل MP3 جدید خواهید داشت که از ادغام فایل‌های MP3 دیگر ساخته شده است.حال می‌توانید این فایل صوتی را اجرا کنید.

منبع:tarfandstan.com

چند گام بالاتر


طراحی و بازسازی فضای داخلی


تست شنوایی و درمان وزوز گوش

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!

دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


خرید مستقیم فرش از کارخانه


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


خرید قسطی انواع سمعک بدون بهره


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

مواردی وجود دارد که نیاز به چسباندن چندین قسمت از یک ترکیب با هم وجود دارد. این می تواند ترکیبی ساده از آهنگ های مورد علاقه و یا یک نصب ویژه موسیقی پس زمینه برای رویدادهای مختلف است.

برای انجام هر عملیاتی با فایل های صوتی، استفاده از برنامه های گران و پیچیده ضروری نیست. به اندازه کافی برای پیدا کردن خدمات ویژه ای است که به صورت رایگان از بخش هایی که نیاز دارید را به یکی وصل کنید. این مقاله توضیح می دهد که چه راه حل هایی برای اتصال موسیقی و نحوه استفاده از آن ها امکان پذیر است.

محتوا

خدمات شرح داده شده در زیر به شما اجازه می دهد به سرعت و رایگان فایل های صوتی آنلاین را به صورت آنلاین. در عین حال، توابع آنها به طور کلی مشابه هستند – شما آهنگ مورد نظر را به سرویس اضافه می کنید، مرزهای قطعات اضافه شده را تنظیم می کنید، تنظیمات را تنظیم می کنید و سپس فایل پردازش شده را به کامپیوتر آپلود می کنید یا آن را به سرویس های ابر ذخیره کنید. چندین روش برای چسباندن موسیقی را با جزئیات بیشتر در نظر بگیرید.

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

این سرویس خوب برای اتصال فایل های صوتی است، قابلیت آن به شما امکان می دهد تنظیم های مختلف دیگری را در طول پردازش تنظیم کنید. شما باید پلاگین مرورگر Macromedia Flash را برای برنامه وب به درستی کار کنید.

به Foxcom سرویس بروید

برای چسباندن فایل ها، شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

یکی از محبوب ترین منابع برای اتصال موسیقی به یک، نرم افزار وب صوتی میز کار است. قابلیت آن بسیار ساده و ساده است. او می داند چگونه با اکثر فرمت های رایج کار کند.

به صوتی میز کار سرویس بروید

سایت پردازش موسیقی Soundcut اجازه می دهد تا آن را از سرویس ابری دانلود کنید درایو گوگل و Dropbox به . مراحل چسباندن فایل ها را با استفاده از این برنامه وب در نظر بگیرید.

به سرویس Soundcut بروید

این سایت فراهم می کند سریع ترین اتصال ممکن است موسیقی، و همچنین دارای تعدادی از تنظیمات اضافی.

به خدمات جارج مراجعه کنید

این سرویس برای زبان روسی پشتیبانی نمی کند و بر خلاف دیگران پیشنهاد می دهد برای اولین بار تنظیمات صوتی را نصب کنید و پس از آن فایل ها را دانلود کنید.

به سرویس Bearaudio بروید

سرویس فایل ها را ادغام می کند و پیشنهاد می کند که نتیجه را با استفاده از دکمه ” کلیک کنید تا آن را دانلود کنید” را دانلود کنید.

همچنین ببینید: نحوه ترکیب دو آهنگ با Audacity

فرآیند چسباندن موسیقی از طریق خدمات آنلاین به ویژه دشوار نیست. هر کس می تواند این عملیات را اداره کند، و علاوه بر این، زمان زیادی را صرف نمی کند. خدمات فوق به شما این امکان را می دهد که موسیقی کاملا رایگان را ترکیب کنید، قابلیت های آنها کاملا ساده و کاملا قابل درک است.

کاربران که به ویژگی های بیشتری نیاز دارند می توانند برنامه های پیشرفته پردازش صوتی ثابت مانند Cool Edit Pro یا AudioMaster که قادرند نه تنها با یکدیگر قطعات لازم را چسباند بلکه همچنین از فیلترها و اثرات مختلف استفاده کنند.


به Foxcom سرویس برویدDownloads-icon


به سرویس Bearaudio برویدDownloads-icon

حتمآ برایتان بسیار اتفاق افتاده که در حال شنیدن موسیقی باشید و بخواهید قسمتی از آن را جدا کنید و یا
بخواهید دو موزیک را به یکدیگر بچسباید. معمولآ در اینگونه مواقع اولین
فکری که به ذهن افراد می رسد سپردن موزیک
مورد نظر به یک فرد با تجربه است تا او اینکار را برایشان انجام دهد در
صورتی که خود فرد هم به راحتی می تواند اینکار را انجام دهند. شما برای
جدا کردن و یا چسباندن موزیک
های مورد نظرتان نیازی به داشتن نرم افزار حرفه ای و پیچیده ای ندارید
بلکه با یک نرم افزار ساده ویرایش فایلهای صوتی به راحتی می توانید فایل
های صوتی مورد نظرتان را به یکدیگر پچسبانید و یا قسمتی از آنها را جدا
کنید. امروز در میهن دانلود
نرم افزاری را که برایتان آماده کرده ایم مخصوص چسباندن و بریدن موزیک
ساخته شده است.

نرم افزار Power MP3 Cutter
Joiner
به راحتی و در سریعترین زمان ممکن می تواند قسمتی از یک موزیک را جدا کند
و یا چند موزیک را به یکدیگر پچسباند. شما برای استفاده از این نرم افزار
نیازی به داشتن تجربه ی خاصی ندارید فقط کافیست موزیک مورد نظرتان را وارد
نرم افزار کنید و سپس با علامتگذاری
قسمت های مور نظر اقدام به بریدن آن نمایید همچنین برای چسباندن آهنگها هم
کافیست دو یا چند فایل صوتی مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس با
کمک نرم افزار اقدام به اتصال آنها به یکدیگر نمایید. کار با این نرم افزار
بسیار ساده فقط کافیست زمانهای ابتدا و انتهای موسیقی مورد نظرتان را مشخص
کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه ی Cut بریدن موسیقی آغاز میگردد. برای
چسباندن هم کافیست موزیک های مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و محل
ذخیره شدن موزیک تبدیل مش خص کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه ی Join
چسباندن موسیقی ها آغاز میگردد. همچنیناین نرم افزار میتواند فایلهای صوتی
را پس از تبدیل در فرمتهای MP3, WAV, WMA,OGG ذخیره کند علاوه بر این شما
میتوانید قبل از عملیات تبدیل تنظیمات فرمت مورد نظرتان را به دلخواه تغییر
دهید تا باعث افزایش کیفیت فایل صوتی خروجی شود.توضیحات
کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …

برخي از ویژگیهای اين نرم
افزار:– قابلیت بریدن و
چسباندن آسان و سریع موزیکها.– نمایش مشخصات
کامل موسیقی نظیر فرمت ، کیفیت ، حجم و …– امکان بریدن
چندین فایل موسیقی به صورت گروهی.– امکان
چسباندن دو یا چند فایل موسیقی به یکدیگر.– امکان ایجاد
تغییر در تظیمات مربوط به فرمت فایل خروجی.– امکان پخش
موسیقی مورد نظر در محیط نرم افزار.– قابليت بروز
رساني نرم افزار از اينترنت.– داشتن محيط
زيبا و کاربرپسند.– سازگار با
ويندوز هاي مختلف.– داشتن حجم
مناسب.– کاربرد آسان.– و …

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم

حتمآ برایتان بسیار اتفاق افتاده که در حال شنیدن موسیقی باشید و بخواهید قسمتی از آن را جدا کنید و یا بخواهید دو موزیک را به یکدیگر بچسباید. معمولآ در اینگونه مواقع اولین فکری که به ذهن افراد می رسد سپردن موزیک
مورد نظر به یک فرد با تجربه است تا او اینکار را برایشان انجام دهد در
صورتی که خود فرد هم به راحتی می تواند اینکار را انجام دهند. شما برای
جدا کردن و یا چسباندن موزیک
های مورد نظرتان نیازی به داشتن نرم افزار حرفه ای و پیچیده ای ندارید
بلکه با یک نرم افزار ساده ویرایش فایلهای صوتی به راحتی می توانید فایل
های صوتی مورد نظرتان را به یکدیگر پچسبانید و یا قسمتی از آنها را جدا
کنید. امروز در میهن دانلود نرم افزاری را که برایتان آماده کرده ایم مخصوص چسباندن و بریدن موزیک ساخته شده است.
نرم افزار Fast MP3 Cutter Joiner
به راحتی و در سریعترین زمان ممکن می تواند قسمتی از یک موزیک را جدا کند
و یا چند موزیک را به یکدیگر پچسباند. شما برای استفاده از این نرم افزار
نیازی به داشتن تجربه ی خاصی ندارید فقط کافیست موزیک مورد نظرتان را وارد
نرم افزار کنید و سپس با علامتگذاری
قسمت های مور نظر اقدام به بریدن آن نمایید همچنین برای چسباندن آهنگها هم
کافیست دو یا چند فایل صوتی مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس با
کمک نرم افزار اقدام به اتصال آنها به یکدیگر نمایید. البته این نرم افزار
برای راحتی کاربران قادر است تا عملیات بریدن آهنگها علاوه بر روش اول
یعنی علامتگذاری قسمت های مختلف موزیک، به 3
روش دیگر هم انجام دهد. در روش اول شما موسیقی اصلی را با وارد کردن حجمی
دلخواه به چندین فایل صوتی با حجم یکسان تبدیل می کنید که هر کدام از این
فایلها قسمتی از آهنگ می
باشند مثلآ حجم اصلی موسیقی 4.837 مگابایت است و شما حجم 1 مگابایت را
وارد کرده اید در اینصورت نرم افزار فایل اصلی را به 4 فایل 1 مگابایتی و
یک فایل 837 کیلوبایتی تبدیل می کند. در روش دوم شما موسیقی اصلی را با وارد کردن عددی دلخواه به چندین فایل
صوتی با حجم و زمان یکسان تبدیل می کنید که هر کدام از این فایلها قسمتی از آهنگ
می باشند مثلآ حجم اصلی موسیقی 4.837 مگابایت و زمان آن 3:30 است و شما عدد 5  را
وارد کرده اید در اینصورت نرم افزار فایل اصلی را به 4 فایل 989 کیلوبایتی با زمان 42 ثانیه و
یک فایل 997 کیلوبایتی با زمان 35 ثانیه تبدیل می کند. در روش سوم شما موسیقی اصلی را با وارد کردن زمانی دلخواه به چندین فایل
صوتی با زمان یکسان تبدیل می کنید که هر کدام از این فایلها قسمتی از آهنگ
می باشند مثلآ زمان اصلی موسیقی 3:30 است و شما زمان 1 دقیقه را
وارد کرده اید در اینصورت نرم افزار فایل اصلی را به 3 فایل با زمان 1 دقیقه و 1 فایل با زمان 30 ثانیه تبدیل
می کند. از دیگر قابلتیهای این نرم افزار می توان به امکان بریدن و جدا
کردن قسمتی موزیک به صورت گروهی اشاره نمود. در واقع شما میتوانید با کمک
این قابلیت هر تعداد موزیک را که به خواهید از طریق هر کدام از روش های گفته شده به صورت گروهی و با هم قسمتی از آنها را جدا کنید.

برخي از امکانات اين نرم افزار:– قابلیت بریدن و چسباندن آسان و سریع موزیکها.– قابلیت بریدن موسیقی به چهار شکل مختلف.– نمایش مشخصات کامل موسیقی نظیر فرمت ، کیفیت ، حجم و …– امکان بریدن چندین فایل موسیقی به صورت گروهی.– امکان چسباندن دو یا چند فایل موسیقی به یکدیگر.– داشتن تنظیمات جداگانه مربوط به قسمت چسباندن و بریدن.– امکان ایجاد تغییر در تظیمات مربوط به فرمت فایل خروجی.– امکان پخش موسیقی مورد نظر در محیط نرم افزار.– قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.– داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.– سازگار با ويندوز هاي مختلف.– داشتن حجم کم.– کاربرد آسان.– و …

دریافت جدیدترین مطالب سایت و اطلاع از هدایای ویژه تنها با عضویت در خبرنامه


ورود / ثبت نامDownloads-icon


نرم افزار ساده چسباندن و بریدن موزیک Power MP3 Cutter Joiner 1.12Downloads-icon


دانلود / ادامه مطلب
Download now
Downloads-icon


چسباندن و بریدن آسان آهنگ با نرم افزار Fast MP3 Cutter Joiner 2.5.1128Downloads-icon


دانلود / ادامه مطلب
Download now
Downloads-icon

چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم
چگونه چند صدا را به هم متصل کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *