چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

 
helpkade
چگونه یک دختر را خوشحال کنیم
چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

زن ها چیز زیادی از مردها نمی خواهند. در واقع آنها تنها 7 چیز از شریک زندگی خود می خواهند. هرچند این ویژگی ها در هر کسی پیدا نمی شوند ولی هر مردی قادر به داشتن آنها است. شاید بگویید هیچ کسی نیست که هیچ نقصی نداشته باشد و بتواند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، اما این واقعیت ندارد. مردان زیادی هستند که این ویژگی ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. و این همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی ها نیاز دارید. به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید.7 روش برای فتح قلب خانم ها1. صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد. برای یک زن آنها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی اش یکی است. او می خواهد مرد زندگی اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی آید  یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می شویم، ولی دلمان نمی خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.2. درک – او دوست ندارد مجبور باشد همه چیز را خودش برایتان توضیح دهد.او می خواهد که او را به طور کامل بشناسید. چرا؟ زیرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهید داشت. همه ما گاهی نیاز به تایید این موضوع داریم که ارزش دوست داشته شدن را داریم. خود واقعی ما، نه آن کسی که دیگران فکر می کنند هستیم. حتی اگر به این تایید نیازی نداشته باشید نیز، از آن خوشحال خواهید شد.این که کسی را داشته باشید که شما را درک کند به این معنا است که کسی را دارید که شما را همان طور که هستید می شناسد و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می شناسند و درک می کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می شوند.3. توجه – او می خواهد بداند که برای شما اهمیت دارد.این که کسی برای شما اهمیت قائل شود بدین معنا است که شما در زندگی تنها نیستید. بیشتر مردم مجبور هستند خودشان به خودشان توجه کنند و حقیقت این است که این اصلا کار ساده ای نیست. ما همیشه توانایی و آمادگی ذهنی لازم برای توجه به خودمان را نداریم. گاهی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی توانایی اینکه همیشه از خودمان مراقبت کنیم را نداریم و این دقیقا همان زمانی است که بیشترین نیاز را به توجه داریم.او انتظار دارد زمانی که به شما نیاز دارد در کنارش باشید و در به دوش کشیدن بار مشکلاتش شریک شوید. شاید به نظر شما خودخواهانه بیاید، ولی او می خواهد شما زندگی اش را کمی آسانتر کنید. ولی خوب این را هم در نظر داشته باشید که او نیز در مقابل، زمانی که هیچ کس دیگری کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقی خواهد ماند. این معامله ای عادلانه است، نیست؟

4. قدرت – هم فیزیکی و هم ذهنیهیچ زنی از یک مرد ضعیف خوشش نمی آید، این مخالف با طبیعت آنها است.این بدان معنی نیست که او می خواهد شما مثل هرکول باشید، بلکه می خواهد با تصور ذهنی او از یک مرد مطابقت داشته باشید. او می خواهد این قدرت و احساس امنیت ناشی از آن را در حضور شما حس کند. او هم چنین می خواهد شما باهوش باشید و از قدرت ذهنی بالایی برخوردار باشید.این ذهنیت از آبا و اجداد غارنشینمان به ما انتقال پیدا کرده است و زنان همیشه به مردان قویتر جذب می شوند. او می خواهد قوی باشید، زیرا این باعث لذت و احساس امنیت در او شده و شما را برای او جذاب می سازد.5- مهربانی- این ویژگی قابلیت شما در عاشق بودن را نشان می دهد.یک زن نمی خواهد که مرد زندگی اش تنها او را دوست داشته باشد، بلکه می خواهد زندگی و موجودات زنده را نیز دوست داشته باشد. او مردی می خواهد که مهربان باشد، مردی که دیگران به او اطمینان دارند و مورد تعریف و تمجید قرار می دهند. او یک مرد خوب می خواهد.او مهربانی و ترحم را نشانه ضعف شما نمی داند و واقعیت نیز همین است. مردان زیادی هستند که مردانگی را با سنگدلی و خشم و بدخلقی هم معنا می دانند. این خیلی غم انگیز است و قلب مهربان او را به درد می آورد. شما برای اثبات قدرت و مردانگی خود نیازی به سنگدلی و بداخلاقی ندارید، گاهی فقط با کمک کردن به یک نفر می توانید مردانگی خود را به او ثابت کنید.6- امنیت – مالی و جانینیازی نیست میلیونر باشید. خوب، راستش را بخواهید برای برخی زنان لازم است میلیونر باشید، ولی برای بیشتر آنها تنها دانستن اینکه شما توانایی های لازم برای کسب در آمد را دارید کافی است. به طور کلی، چیزی که برای آنها در الویت است عشقی است که به شما دارند، ولی آنها نیاز به این دارند که احساس امنیت مالی نیز داشته باشند.او می خواهد مطمئن باشد که شما او را از هر نوع آسیب فیزیکی حفظ می کنید، می خواهد بداند که امنیت، سلامت و راحتی او را حفظ خواهید کرد. شاید درآمد او از شما بیشتر باشد، در این صورت او با سخاوت تمام در تامین مخارج زندگی به شما کمک خواهد کرد، ولی این که ببیند شما چشم به دست او دارید و این که احساس کند توانایی تامین نیازهای او را ندارید او را نسبت به شما دلسرد خواهد کرد.7. وفاداری بی قید و شرط – او می خواهد تنها زنی باشد که شما می بینید.همه ما خودخواهی های مخصوص به خودمان را دارد، زن یا مرد، هیچ فرقی نمی کند. ما می خواهیم احساس کنیم موجود خاصی هستیم. می خواهیم احساس تک بودن و برتری نسبت به بقیه داشته باشیم. این بخشی از ذات ما است و هیچ راه فراری از آن نیست. یک زن نیز مردی را می خواهد که تمام دنیایش حول او بچرخد و تنها او را ببیند، او و فقط او.او می داند که زیبا ترین یا باهوشترین زن دنیا نیست، نیازی نیز ندارد که باشد، او تنها می خواهد در چشم شما زیباترین و بهترین زن دنیا باشد. او می خواهد شما فکر کنید که او بهترین اتفاق زندگی شما بوده است. این احساس را به او انتقال بدهید و ببینید که چگونه خوشبخت ترین زن دنیا خواهد بود و شما را نیز خوشبخت خواهد کرد.

منبع:برترین ها

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


لاغری موضعی با لیزر


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


بهترین قیمت بلیط اتوبوس-خریدآنلاین


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده کاملا محفوظ می باشد

 

 

جذب افراد | جذب پسر و دختر با راهکارهای 100% نتیجه بخش

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

اگر شما به یک دخترعلاقمند هستید و به شدت او را دوست دارید و می خواهید ،برای عاشق کردن دختر ،نیاز به ایجاد جاذبه با تعامل کلامی و غیر کلامی می باشد

احساس می کنی پارتنر و عشق سابقت  سرد شده؟ ازت فاصله گرفته؟ و دیگه از نظر احساسی به رابطه تون بها نمیده؟

از اینکه می بینی گهگاهی رفتار پارتنرت خیلی تغییر میکنه و از کارش سر در نمیاری، احساس سردرگمی می کنی؟ نمی دونی چیکار کنی که پارتنرت یک بار برای همیشه عاشقت بشه؟

احساس می کنی تنها کسی که توی رابطه داره تلاش میکنه تا این رابطه رو حفظ کنه، تو هستی؟ آیا بعضی وقت ها شک میکنی که اصلا پارتنرت بهت توجهی می کنه یا نه؟ اصلا حواسش بهت هست یا نه؟

می دونی چیه… میخوام در مورد موضوع مهم و عجیبی صحبت کنم… چیزی که می تونه تو رو یک بار و برای همیشه از این سردرگمی ها نجات بده… 

 

لازمه که همین حالا در دوره چگونه به عشمان برسیم و روابطمان در زندگی گرم شود ثبت نام کنید

 

خیلی از انسان ها در ذهن خودشون مکانیسم دفاعی دارن که باعث میشه رفتارهای عجیب و غریبی رو از خودشون نشون بدن و نتونن عشق رو به خوبی تجربه کنن.

این مکانیسم های دفاعی باعث میشه که این فرد از پارتنر خودش فاصله بگیره و سرد بشه… 

و در نهایت رابطه عاطفی شما کات بشه! 

لازمه بدونی که این اتفاق ها واقعا به این معنی نیست که پارتنرت دیگه بهت علاقه نداره و دیگه دوستت نداره، موضع اصلی اینه که میزان ترشح هورمون اوکسی توسین ( هورمون عشق) در مغز پارتنرت ( نسبت به تو) کم شده…

نکته مهم و سوال اصلی در جذب مجدد پارتنرت اینه که آیا تو، در این شرایط می تونی به جای رفتار های به ظاهر منطقی به زبون ضمیر ناخودآگاه پارتنرت ( مرکز احساساتش) صحبت کنی و این مشکلات رو برطرف کنی یا نه؟!

خوشبختانه در دوره عشق و روابط می تونی مجددا جرقه های عشق و علاقه رو در قلب پارتنرت بزنی و کاری کنی که مثل سابق دوستت داشته باشه و یک شانس دوباره به رابطه ی عاطفی با تو بده…

 

دوست دارم همین حالا در دوره تکنیک های رابطه و رسیدن به عشق ثبت نام کنم

 

اگر در شرایطی قرار داری که رابطه ی عاطفی ات کات شده پیشنهاد می کنم همین حالا اقدام کنی، چون ممکنه کارهایی رو انجام بدی ( کاملا ناخواسته و به خاطر عدم آگاهی) که باعث بشه برای همیشه عشق سابقت و رابطه ای که باهاش داشتی رو از دست بدی

 

 

دوست دارم همین حالا در دوره اسرار رابطه و عشق زندگی ثبت نام کنم

 

چه کسی دوست ندارد در عشق بمیرد؟این تقریبا جهانی است و همه عشق را دوست دارند.اگر شما به یک دخترعلاقمند هستید و به شدت او را دوست دارید و می خواهید ،برای عاشق کردن دختر ،نیاز به ایجاد جاذبه با تعامل کلامی و غیر کلامی می باشد. در اینجا راههای عاشق کردن دختر را دنبال می کنیم:

 

حتما بخوانید: چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

​کلیه احساسات، اندیشه ها و امیدها در مورد عاشق کردن دختر و عشق، زیر پایه بیوشیمی ما است. جذابیت در شیمی مغز است. گروهی از انتقال دهنده های عصبی که مانومین نامیده می شوند که دوپامین، نوراپی نفرین، و سروتونین را حس می کنند که ما به عنوان جاذبه تجربه می کنیم.

حتما بخوانید: چگونه با دختر و دختران صحبت کنید

برای عاشق کردن دختر ،دختران و زنان به طور کلی به افرادی علاقه نشان می دهند که قادر به مراقبت از خود هستند و جذب آنها می شوند.این شامل نظافت خوب و یک نگاه کلی بدن سالم است. نشانه تکاملی بزرگ از “تناسب باروری” شما نیز می باشد – اساسا نشانه اینکه ژن های شما قوی و سالم  هستند. 

حتما بخوانید: 9 راه عاشق کردن زنان و دختران به سمت خود

ظاهر و حضور فیزیکی شما بزرگترین تصور اول است. شما می توانید یک ارتباط آنلاین و تعامل آنلاین داشته باشید، اما اگر شما در نهایت با زندگی دختر واقعی روبرو شوید و بوی بدن را بپوشانید و از لباس های  خوب استفاده کنید، این احساسات قوی تر از هر ارتباط آنلاین را نشان می دهد.

حتما بخوانید: 6 نکته طلایی برای شناختن شخصیت زن ها

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

 مردم پیام های مختلف را از طریق زبان بدن برای عاشق کردن دختر، از جمله زبان جاذبه، انتقال می دهند. بیشتر مردم با علائم زبان بدن ارتباط برقرار می کنند .بنابراین زبان بدن را در عاشق کردن دختر و زندگی عاشقانه و عشق بسیار مهم و کاربردی است.ان را یاد بگیریید.

 

 

 نشانه های زبان بدن که می گویند “من در دسترس هستم” و “من قابل دسترسی هستم” نشان می دهد که شخص دیگری در وضعیت ذهنی قرار دارد که به پیشرفت های شما پاسخ می دهد. مانند:

حتما بخوانید: ویژگی های رفتار زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد

 برخی از زبان های بدن ناخودآگاه هستند و زمانی اتفاق می افتد که ما به کسی جذب می شویم:

 

 یک لبخند واقعی از یک زن می تواند نشانه ای باشد که می خواهد خودش را برای شما جذاب تر کند.  (این ممکن است فقط نشانه ای باشد که او فعلا در رابطه دوستانه است، بنابراین نشانه های زبان بدن دیگر او را نیز بررسی کنید.) 

حتما بخوانید: چگونه با کاریزماتیک جذابیت داشته باشیم؟

می توانید چند چیز را با زبان بدن خودتان انجام دهید تا عاشق کردن دختر و عشق را در او ببینید:

 مطالعات نشان می دهد که سه نوع وجود دارد:

حتما بخوانید: نحوه رفتارهای عاشقانه با همسر

دست زدن به یک راه عالی برای نشان دادن جاذبه فیزیکی است. اگر برای مدتی با دختر صحبت کرده اید و دختر به صحبت های شما علاقه مند است، می توانید دست او را لمس کنید و یا بازوی او را نوازش کنید:

 

 

 

چه کسی می خواهد به یک رابطه جدی با کسی که فقط در تمام طول روز نشسته است، ارتباط برقرار کند؟اگر می خواهید دختر شما را دوست داشته باشد، بیرون بروید .

بیرون بروید و چیزهایی را که خوشحال میشوید انجام دهید، زندگی خود را با یادگیری و اکتشاف پر کنید، و رویاهای خود را دنبال کنید. مردم اغلب بیشتر علاقه مند به دیگران هستند که ظاهرا زندگی کامل و شاد را در زندگی دنبال می کنند. 

عشق اتفاق می افتد زیرا افراد درگیر دارای ویژگی های دوست داشتنی هستند. عشق اغلب در طول زمان توسعه می یابد، بنابراین کار شما این است که به دختر  نشان دهید که ارزشش را دارید. شخصیت خود را نمایش دهید و بدرخشید و به او فرصتی بدهید که ببینید واقعا چه کسی هستید . مردم اغلب ویژگی هایی مانند طنز، مهربانی و صداقت را دوست دارند و جذبش می شوند.

حتما بخوانید:  کارهایی که باعث خراب شدن رابطه عاشقانه می شود

هنگامی که شما تنها با یک دختر هستید، گفتن شوخی می تواند راهی عالی برای شکستن تنش باشد.

 

برای اینکه واقعا دوست داشتنی باشید، باید باور داشته باشید که ارزشش را دارید. اکثر دختران به افرادی که دائما خود را پایین می آورند جذب نمی شوند. بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید.

 

حتما بخوانید: رابطه عشق و ازدواج(عشق و علاقه قبل از ازدواج باید به وجود بیاید با بعد از ازدواج)؟

 شناختن دختر بیشتر از نظر روز تولد و جایی است که او متولد شده است. صرف وقت با او، ایجاد اعتماد، و به درک چیزهایی در مورد دختر ، که او اغلب نشان نمی دهد.  درک چگونگی فکر و اعتقاد او  به شما کمک خواهد کرد که دختررا به عنوان یک فرد کامل دوست داشته باشید و او را که درک می کنید قدردانی می کند. 

 

سپس آن چیزها را با او انجام دهید. انجام کاری که می دانید او دوست دارد دارای مزیت های بیشتری است که احساس راحتی و ایمنی می کند. اگر او در یک روز خاص هفته راحت باشد، او احتمال بیشتری دارد که به شما نزدیک شود :

حتما بخوانید: قانون عشق

 پیوستن به چیزی که او دوست دارد، نیازی به تاریخ ندارد، اما اگر میخواهید عشق را به شکوفه بسپارید، باید از او بخواهید که در یک تاریخ خاص اماده باشد. وقتی آماده باشید این کار را انجام دهید، سعی کنید از مکان هایی مانند فیلم ها، کافی شاپ و.. استفاده کنید. شاید سعی کنید او را به یک پارک تفریحی یا یک خانه خالی ببرید؛ مطالعات نشان می دهد که هیجان یا احساس خطر در یک تاریخ، باعث انتشار یک ماده شیمیایی در مغز می شود که دو نفر را به هم متصل می کند.

 

 شما نمی خواهید  دوست شما  اولین بار با او ملاقات کند. در برخی مواقع لازم است دستان خود را نوازش کنید و علاقه خود را به او بگویید. اگر بیش از حد صبر کنید، خطر داشتن او را تنها به عنوان یک دوست به خطر می اندازید

حتما بخوانید: پیام عشق به همسر که با آن می توانید به رابطه عاطفی برسید

گاهی در مورد خودتان نشان دهید چه چیزی شما را جذاب می کند یا چقدر دوستش دارید :

دادن فضا به او نشانه این است که چقدر اعتماد به نفس دارید. آنچه که شما اساسا میگویید این است: “من زمان زیادی را با شما داشتم و من دوستت دارم. 

 

سعی نکنید او را تغییر دهید. او را  انتقاد نکنید و او را همانطور که او هست قبول کنید

حتما بخوانید: راه هایی که روابط عاشقانه شما را بهبود می بخشد و محکم می شود

اگر شما  “انتظارات” خود را در مورد او از بین ببرید،در رابطه شما دختر شادتر خواهد بود. ما اغلب چیزهای غیر منطقی را از سوی دیگران انتظار داریم که وقتی ان کار انجام نشود احساس ناراحتی و اضطراب می کنیم. 

به اجتماعات دانشگاه بروید. اگر یک دوست از شما دعوت کند، نترسید که به یک دانشگاه اجتماعی دیگر بروید. 

 جهان با روش های عجیب و غریب کار می کند.هنگامی که شما در تلاش متوقف می شوید، دختران تمایل به شما پیدا می کنند.

 

حتما بخوانید: 30 روز رابطه عاشقانه زناشویی

 سعی کنید همه چیز را از دیدگاه او ببینید. از نظر او قدردانی کنید، حتی اگر با آنها مخالف باشید.

 

 

صداقت اعتماد را ایجاد می کند ، اما هنگامی که اعتماد شکسته شود، هرگز بازگشت نخواهد کرد. از آن لحظه، کلمات شما مشکوک خواهند بود.پس خودتان باشید و صادق باشید.

حتما بخوانید: راه شروع رابطه عاطفی بعد از شکست عاشقانه سخت

 

 مهمترین جنبه این است که یاد بگیرند که صبورانه و فعالانه گوش کنید. درکی که شما به دست می آورید،بطور دلسوزی و مفید کمک می کند.

 

 عالی است اگر بتوانید چیزهایی را که دوست دارید انجام دهید. گاهی اوقات یکی از شما مجبور به سازش هستید. به طور مرتب به فضای دیگر فرد بپردازید تا آنچه را که دختر خوشحال می کند دنبال کنید

حتما بخوانید: دلایل سرد شدن روابط عاشقانه

شما باید به او کمک کنید تا کارهای خود را انجام دهد. معمولا این کار به این معنی است که او وقت خود را صرف کارهایی که میخواهد انجام دهد. وقتی او می بیند که شما کسی هستید که او را در مواردی که برای زندگی خود می خواهد حمایت می کنید، او می فهمد که شما دقیقا همان چیزی هستید که او نیاز دارد. 

حتما بخوانید: نحوه رفتارهای عاشقانه با همسر

 مردم در مورد “دوست داشتن” صحبت می کنند.اما به یاد داشته باشید که می توانید انجام دهید و همه چیز را درست کنید. دختر یک فرد با اراده آزاد است، نه یک جسم در یک بازی ویدئویی. بنابراین سعی کنید موارد فوق الذکر را برای رسیدن به دختر و عشق مورد نظرتان لحاظ کنید.امیدوارم به ان دست پیدا کنید.موفق باشید..

احمدرضا کرامت

 

source : wikihow

عشق فقط با عشق رشد می‌کند. عشق محتاج بستری عاشقانه است، این را باید به عنوان مهمترین و بنیادی ترین اصل به خاطر داشت. عشق تنها در بستری عاشقانه قادر به رشد و فزونی است. عشق تحت تاثیر امواج و بازتاب‌های عاشقانه در محیط پرورش می‌یابد.

داشتن دختر یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است.در ادامه 15 نکته‌ای را که جاستین طی سال‌ها در تربیت دخترانش یاد گرفته است با شما در میان می‌گذاریم تا شما نیز با نحوه درست رفتار پدر با دختر آشنا شوید.

عاشق شدن که هر انسانی در زندگی تجربه می کند.اسرار و نشانه های عاشق شدن دختر و پسر که مهم است بدانید. 

روابط عاطفی در زندگی تاثیر مستقیم در دوستی ها و زوجین دارد که ازدواج و رسیدن به عشق و عاشقی واقعی از اثار ان است.

رابطه عشق :بسیاری از جوانان به دنبال عشق حقیقی اند، خیـلی هـای دیـگر هم فکر می کنند که عشق واقعی خود را پـیدا کـرده اتد امـا خیـلی هـا هم در رابـطه هایی به سر می برند که چندان برایشان خوب نیسـت چون فکر می کنند هر عشقی بهتر از بی عشق بودن است! نکته هایی که در ادامه آمده راهنمایی است برای تشخیص به همسر عاشق در زندگی.

احتمالا شما هم زیاد شنیده اید که دو نفر با عشق ازدواج کرده اند اما بعد از مدت کوتاهی کارشان به طلاق کشیده است و هرچه محبت داشته اند زیر پا له کرده اند؛ اما اشتباه نکنید. روانشناسی عشق نمی تواند به این سرعت و تنها در یک مدت کوتاه از بین برود. بدون شک آنچه در این ازدواج ها عشق نامیده اند تنها هوسی زودگذر بوده که در ابتدا با ظاهر عشق خود را نمایان کرده است.

راههای کسب عشق و جذب عشق و معشوق که بدنبال ان موفقیت و پیروزی در روابط به ارمغان می اورد.

ممکن است که ازنظر جنسی به‌ شدت جذب شریک زندگی‌تان شده باشید، ولی شیفتگی شما به این معنا نیست که عاشق او هستید. اگر میان شما و شریک زندگی‌تان احساسات عاشقانه‌ای

شکل نگرفته باشد، وقتی آتش جاذبه‌های جنسی خاموش شود، از او خسته می‌شوید.

تعداد کل امتیازات این مطلب 63

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در سایت از مطالب ویژه ، آخرین اخبار ، دانلودهای رایگان و امکانات ویژه بهره مند شوید

درباره سایت بیشتر بدانید

نشانی : تهران-سعادت آباد-ضلع شرقی میدان فرهنگ-پیوند 2

تلفن تماس : 09120155416

ایمیل : info@keramatzade.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات اینترنتی توسط مدیر وب

خوشحال کردن زنان در زندگی مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است. زمانی که زن و شوهر سبک زندگی شادی را برای خود انتخاب کنند می‌توانند با آرامش بیشتر به حل مشکلات بپردازند و فرزندانی شاد پرورش دهند. زنان از پایه‌های اصلی بنیان خانواده هستند و مهم است که همسرشان چه کارهایی برای خوشحال کردن آن‌ها انجام می‌دهد. برخی مردان نمی‌دانند چطور با همسر خود برخورد کنند تا روابط بهتری با او داشته‌باشند و همواره او را خوشحال نگه دارند. در ادامه برخی از بهترین روش‌های کلی برای خوشحال کردن زنان را شرح داده‌ایم.

هر خانمی در زندگی مجموعه‌ای از نیازهای روحی روانی را دارا می‌باشد که توجه به آن‌ها بر سلامت روان او و همچنین بهبود روابط زوجین تأثیر بسیار زیادی دارد. برخی نیازهای اساسی زنان شامل مواردی همچون نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیاز به تعلق داشتن، نیاز به امنیت و آزادی و نیاز به اعتماد به نفس می‌شود.

اهمیت به این نیازها و برآورده کردن آن‌ها از طریق همسر یکی از راه‌‌های شاد کردن خانم‌هاست. توجه به نکات همسر داری به شما در شکل‌گیری روابط منسجم و عاشقانه کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم مطلب نکات مهم همسرداری را مطالعه کنید.

بسیاری از مردها فکر می‌کنند در عمل باید اثبات کنند که همسر خود را دوست دارند و اینکه وقت و انرژی خود را برای تامین نیازهای خانواده صرف می‌کنند بیان گر محبت آن‌ها است. هر چند که نمی‌‌توان در این عقیده ایرادی وارد کرد، اما زنان همواره نیاز به محبت کلامی دارند.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

زنان نسبت به مردان روحیه حساس‌تری دارند و اینکه همسرشان به آن‌ها ابراز دوست داشتن کند، بسیار برایشان لذت بخش است. زنان نیاز دارند هر روز و به طور مداوم از همسرشان، جمله دوستت دارم را بشنوند و از علاقه او به خود مطمئن شوند تا در آرامش و خوشبختی بیشتری در کنارهمسر خود زندگی کنند.

زنان دوست دارند در مورد مسایل مهم زندگی همسرشان اطلاع داشته باشند و بدانند که در زندگی همسرشان چه می گذرد. صداقت برایشان به این معنی است که همسرشان به آن ها اعتماد دارد و این اعتماد آن ها را بی نهایت خوشحال می کند.

لازم نیست جزئی‌ترین مسائل خود را با او در میان بگذارید اما در گفتن مسائل مهم و تأثیر گذار صداقت کامل داشته‌باشید. این کار به مرور زمان باعث افزایش شادی در زندگی زنان می‌شود. توجه داشته‌باشید که مفهوم صداقت با رُک بودن متفاوت است. رک بودن به معنای بی‌پروا حرف زدن است.

زنان نیاز دارند بدانند که برای همسرشان خاص و منحصر به فرد هستند. اطمینان از اینکه همسرشان جز او زن دیگری را برای عشق ورزیدن مناسب نمی‌بیند و فقط به او فکر می‌کند، او را لبریز از حس عشق و خوشحالی می‌کند.

همچنین وفاداری از مهم‌ترین ویژگی‌های شکل‌گیری خانواده موفق است که بر فرزندان و رفتارهای آینده آن‌ها تأثیرات عمیق می‌گذارد. برای اطلاع از دیگر ویژگی‌های خانواده موفق به مقاله خانواده موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ مراجعه کنید.

زنان دوست دارند همسرشان را همیشه در کنار خود ببینند. در هنگام مشکلات دوست دارند همسرشان کنارشان باشد و حتی شرایط را برایشان آسان کند. دراین مواقع به کسی احتیاج دارند که به او تکیه کنند و در صورتی که آن فرد همسرشان باشد، بسیار راضی و خوشحال می‌شوند.

اگر خودتان و یا حتی همسرتان شاغل هستید، بهتر است زمانی را برای با هم بودن خالی کنید. این که شما با وجود مشغله کاری سعی کنید زمانی برای اینکه با همسرتان باشید فراهم کنید، باعث خوشحالی بسیار او می‌شود.

وقتی همسرتان با شما صحبت می‌کند به او گوش دهید. زنان دوست دارند صحبت کنند و وقتی حرف های او را واقعا گوش دهید بسیار خوشحال می شوند. خیلی از خانم‌ها به خاطر بی توجهی همسرانشان به آن‌ها شکایت می‌کنند بنابراین زمانی که این مسئله را برای آن‌ها فراهم کنید باعث خوشحالی او می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله خانواده سالم را مطالعه کنید.

از کارهایی که همسرتان برای شما انجام می دهد تشکر کنید. در این صورت همسرتان احساس می کند که کارهایش برای شما با ارزش است و بسیار خوشحال می شود. تشکر و قدردانی از همسر باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای زندگی و توسعه کیفیت خانواده خواهد داشت.

اینکه تمام انسان‌ها در دنیا به دنبال امنیت هستند امری واضح و مشخص است. اما زنان بیشتر از مردان به احساس امنیت از جانب همسرشان نیازمندند. زمانی که او بداند در هر شرایطی مراقب او هستید و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهید آسیبی به او وارد شود او را بسیار خرسند می‌کنید. همچنین عشق و علاقه‌اش به شما  و زندگی مشترک بیشتر می‌شود.

_هدایای کوچکی مثل گل و یا یک عطر زنان را بسیار خوشحال می‌کند.

_در هنگام ورود و خروج در را برای همسرتان باز کنید و بگذارید اول او رد شود.

_در جمع ها و مهمانی ها با او با احترام و مهربانانه صحبت کنید.

_در کارهای منزل به او کمک کنید.

_برایش یادداشت های رمانتیک و عاشقانه بگذارید.

_به او بگویید که بسیار زیبا شده است و برای گفتن این حرف منتظر سوال از طرف او نباشید.

_تاریخ ها و روزهای مهم مثل ازدواج و تولد همسرتان را به یاد داشته باشید و در این روزها او را سورپرایز کنید. رعایت نکات ذکر شده تنها در صورتی می‌توانند تأثیر گذار باشند که برای به کارگیری روش‌های صحیح از مشاوره خانواده استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خوشحال کردن زنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چند بار در رابطه دختران خوشحال نیستند و نیمه دیگر را سرزنش می کنند. بخشی از این اتهامات در حال وقوع است، زیرا بسیاری از مردان فراموش می کنند که دائما نیاز به نشان دادن عشق و مراقبت خود در روابط دارند.

بنابراین زنان مرتب میشوند – آنها همیشه باید احساس زیبایی، دلخواه و منحصر به فرد داشته باشند. برای انجام بدون اشک و خیانت، شما باید از برخی قوانین رفتار پیروی کنید. اساس ایجاد این قوانین، توصیف الزامات زنان بود که توسط دانشمندان آمریکایی از دانشگاه براون تشکیل شده بود. قوانین ساده می گویند که چگونه یک دختر را شاد و هماهنگ را به روابط.

اولویت بندی   مهمترین الزامات نیمه زن برای اهل معرفت بیشتر از دوستان یا سرگرمی مهم است. برای اثبات این به یک زن، چندین بار با دوستان خود ملاقات کرده یا به ماهیگیری رفته. به جای آن، وقت خود را صرف آشپزی کنید.

عزیزم عزیزم   یکی دیگر از مهمات مهم این است که یک زن باید احساس کند که یک مرد او را تحسین می کند. برای انجام این کار، نیازی به خواب با خواندن آن ندارید، به ویژه اگر آنها توسط دیکته روح ایجاد نشوند. بهتر است توجه خاصی به تجسم بصری خود، به خصوص ویژگی های شخصیت مورد علاقه خود و یا برخی از مهارت های مفید داشته باشید. به طور کلی، فراموش نکنید که در مورد آنچه که واقعا در شما عزیزان شما را جذب می کند صحبت کنید.

بیشتر توجه کنید   تماس با او اغلب بر روی تلفن، لازم نیست که برای ساعت صحبت کنید، دختر از نگرانی شما قدردانی می کند، اگر تماس و درخواست در مورد امور خود، در مورد برنامه های خود و یا حوادث اتفاق افتاده بگویید. توجه و مراقبت بیشتری را جلب کنید – این به شما کمک خواهد کرد که چگونه دوست دختر خود را شاد کنید و روابط خود را تقویت کنید.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

شگفت زده کن دختران بسیار شگفت انگیز را دوست دارند، اما قیمت یک هدیه و مدت زمان یک رابطه مهم نیست – یک تعجب کوچک همیشه مناسب است. لذت ویژه تقریبا هر زن با گلهاست. مهمترین چیز این است که بدانیم که گلهایی که عزیزان شما را دوست دارند و چه چیزی را از دست ندهید، با یک انتخاب انتخاب کنید. گاهی اوقات یک دسته از گلهای خفیف یا عصر رمانتیک می تواند چشم های زنان را درخشش دهد. به هر حال، تعجب نمیتواند ملموس باشد. قهوه ای بی قاعده در رختخواب، کمی شادی را به روز جدید مورد علاقه خود اضافه می کند. دوست دختر خود را ببوسید و او را با یک لبخند آشکار و خلق و خوی خوب پاسخ خواهید داد.

یک الگو باشید   بسیار مهم است که انتظارات عزیز شما را برآورده سازید. وقتی یک مرد چیزی را از زن انتظار می رود، تصور از ویژگی های او و حتی ایده آل ایجاد می شود. و چه دختر رویای نزدیک شدن به مرد کامل نیست؟ اجازه دهید دختر به شما افتخار کند، انجام چنین کاریهایی را انجام دهد که باعث تحسین او در مورد شما خواهد شد.

تصمیم گیری کنید   همه زنان، حتی قوی ترین، می خواهند از مردان خود حمایت کنند. هر زن می خواهد نزدیک به یک مرد ضعیف، شکننده و بی دفاع باشد. حتی اگر در موقعیت های دیگر او “بانوی آهن” است. زن انتظار دارد که مرد تصمیمات مستقل بگیرد، کشتی خانواده را در مسیر درست هدایت کند و به مشاوره زن کمک کند.

توجه کن   هر دختر می خواهد به آن گوش دهد و درک شود، بنابراین سعی کنید توجه خود را به عزیزان خود داشته باشید. گوش دادن به حرف های او، ابراز نظر خود، کوچکترین تغییرات را در تصویر او مشاهده کنید. او را ستایش، مشاوره، پیشنهاد راه حل مشکلات. مطمئن باشید که به داستان او در مورد وقایع روز گذشته گوش فرا دهید، سعی کنید احساسات خود را احساس کنید، در زمان مناسب احساس حمایت و همدردی کنید.

سرانجام مهمترین نکته است. فکر می کنم که چگونه دختران را برای سال های زیادی شاد کنید، سه کلمه جادویی را به خاطر بسپارید. عبارت “من عاشق تو هستم”، دلهای زنان را لرزاند و مردان را برای همه این اشتباهها آمرزش میبخشند. این باعث می شود که چشم های زنان براق شود و یک لبخند جذاب باشد. با دوست دختر خود در مورد عشق صحبت کنید، زیرا او سزاوار آن است.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟ این سوال بسیاری از آقایان باهوش را تحریک می کند. حالا اسرار را توضیح خواهیم داد، همه جزئیات را توضیح خواهیم داد.

او چیز خوبی را انجام دهد

خانم دوست داشتنی واقعا وقتی جوانان احساسات خود را بیان می کنند دوست دارند. بنابراین، فراموش نکنید که عزیزان خود را در حضور دیگران نگه دارید. حتما به او بگویید که زیباست فقط صبر کن هر دروغی که احساس می کند

به او احترام بگذارید لازم نیست که ظاهر او را تحسین کنید، توجه به دستاوردها، استعدادها و مهارت های او را جلب کنید. اگر چیزی درباره صحبت دارید، بگوئید که لذت بردن با او است.

اغلب به معشوق خود بگویید که او را دوست دارید، چقدر ارزشش را دارید. بگو که شما بسیار خوش شانس هستید که او دوست دختر شما است. او خوشحال خواهد شد که این کلمات را بشنود، علاوه بر این اعتماد به نفس او افزایش خواهد یافت. به طور مداوم مراقب باشید، چیزهای خوبی را برای او انجام دهید تا او همیشه بداند که چقدر برای شما اهمیت دارد. به هر حال، غالبا اغراق نیست که تعریف ها را بگویم، چون کلمات در طول زمان اهمیت خود را از دست می دهند.

درباره تماس فیزیکی فراموش نکنید. هرکدام، حتی لمس های بی نظیر، توجه بیشتری را جذب می کنند. اگر دست و آغوش خود را نگه دارید، دختر با شما کاملا احساس امنیت می کند.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟ ابتدا قرار دهید خواسته های او بالاتر از همه است. اگر به این باور برسید که این نیمی از شماست، پس این رابطه را در محل اصلی زندگی قرار دهید. جای تعجب نیست که آنها می گویند که عشق بی نظیر و بی نظیر است. در شرکت دوستان، همیشه دوست دختر خود را به یاد داشته باشید، دیدگاهها را تغییر دهید و با او لبخند بزنید.

گوش کن به او بسیار مهم است که به پایان آنچه که معشوق شما می گوید گوش کنید. با او در موضوعات مختلف صحبت کنید. هر دختر دوست دارد که تنها با معشوقش باشد برای این همه روز اختصاص دهید فیلم را تماشا کنید، آن را بپیچید، ماساژ دهید، گوش دهید شاید امروز مرکز توجه شما باشد. هر روز حداقل یکبار در ماه یک روز عاشقانه بزنید

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟ با احترام و عشق به او رفتار کنید رفتار به عنوان یک مرد واقعی مناسب است. فراموش کردن عبارات تهاجمی، مضحک. هدف شما این است که عزیزانتان را خوشحال کنید.

در طرف او باشید او خوشحال خواهد شد اگر شما در یک اختلاف خاص از او حمایت کنید.

به اشتراک گذاری روزانه با افکار و احساسات مورد علاقه خود. بنابراین شما به لحاظ احساسی به یکدیگر نزدیکتر خواهید شد.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟ گوش دادن به مشاوره، نقطه نظر او را.

فراموش نکنید که برای آن پرداخت کنید، زیرا شما یک مرد هستید. اگر او بخواهد چیزی را بپردازد، پس آن را انجام دهید.

بیشتر از آنچه که از شما انتظار می رود. درباره عاشقانه فراموش نکنید، زیرا خانم زیبا مانند او است. به عنوان مثال، یک نامه بنویسید یا یک کارت پستال زیبا ارائه دهید.

مراقب باشید، از او مراقبت کنید. درب ورودی دختر را باز کنید، ماشین را ترک کنید. گاهی اوقات شما باید خودتان را در موقعیت خود قرار دهید تا بدانید که چه کسی دوست شما را در یک زمان یا دیگر می خواهد. در هوای سرد، مراقب باشید که آن را نمی فریز. اگر معشوق بیمار باشد، پس او را ببوس، گل بیاوری، چای گرم و گرم کن. فراموش نکنید که او را بدون هیچ دلیلی لطفا

به یاد داشته باشید که دوستداران شما دوست هستند به عنوان مثال، شما به یاد داشته باشید که یک غذای مورد علاقه خود را با معشوق خود، و سپس آن را برای او آماده سازی.

برای اینکه یک دختر خوشحال باشد، باید در مورد تاریخ های قابل توجهی به یاد داشته باشید. برای جنس عادلانه آنها بسیار مهم هستند. فراموش نکنید، روزهای مهم را در تقویم بنویسید.

هدایایی برای تعطیلات: برای یک روز تولد – یک دسته گل، یک کوپن هدیه یا کفش، در سالگرد یک رابطه – یک آلبوم با عکس های خود و یا یک فنجان با یک عکس با هم.

یاد بگیرید که یک دختر را خوشحال کنید، و توصیه های ما به شما در این امر کمک خواهد کرد!

رابرت منلی، رئیس شرکت مشاوره BrandEnable در کتاب راهنمای راهنمای عشق برای مردان (Guys Guys For Love) در مورد برخی از ویژگی های شادی زن صحبت کرد. ساخت یک دختر خوشحال بسیار ساده تر از آن است که به نظر می رسد در نگاه اول.

بسیاری از نمایندگان جنس عاشق دوست دارند با نگاه مضطرب و ناراضی راه بروند. این وضعیت طبیعی دوست دختر شما نیست، اما او با چیزی ناراضی است. آیا میخواهید دختر را شاد و خوشحال کنید، اما درباره بورچت و جنس شما چیست؟

اگر شما یک رابطه خوب دارید، باید کاری انجام دهید. بسیاری از مردان بر این باورند که زنان موجودات پیچیده ترین هستند که نمی دانند آنها چه می خواهند. این اسطوره ای از رمز و راز، عدم انسجام و غیر قابل پیش بینی مانند حمایت از زنان خود، اما در واقع همه چیز متفاوت است. هر زن می تواند شاد و ساده باشد. آیا همه زنان متفاوتند؟ بله اما نکات اساسی اساسی وجود دارد که تحقق آن 95 درصد از تمامی خواسته های زنان را تضمین می کند.

رابرت ماننی مطمئن است که دختران بیشتر از مردان نیاز دارند. چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟

1. فعال باشید

بسیاری از افراد فقیر تلاش نکردند یا در رابطه با آنها فعال نباشند. همه آنها کجا هستند؟ آنها تنها در خانه نشسته اند. آنها دخترانی ندارند که آنها را ببوسند، آغوش می گیرند، خورده و دمار از روزگارمان درآورد این غم انگیز است او را به سینما، کافه، خیابان، تئاتر، مسابقه دعوت کنید. گل، کارت پستال، شکلات، دکوراسیون و سایر ویژگی های روابط عاشقانه را به او بدهید. بدون این به هیچ وجه بوسه و داشتن رابطه جنسی زمانی که هنوز گرم است و آن را می خواهد. نیروهای کار را بالا ببرید. مردان فعال هرگز به تنهایی نیستند دختر خوشحال است وقتی که خودش اولین گام را می برد و به تدریج او را فتح می کند. ابتکار عمل را بپذیرید. “شادی زن وقتی است که سوالات” چه کسی سرزنش می کند “و” چه کاری باید انجام شود “توسط یک مرد برای او تصمیم می گیرد.”

2. توجه کن

بدون نیاز به تماس با یک دوست و دریافت آن هر روز. اما دختر باید درک و درک کند که شما در مورد او به یاد داشته باشید. این می تواند اس ام اس، تماس ها، کارت ها، پیام ها در شبکه های اجتماعی باشد. وقفه بین تاریخ ها جلسات ارتباطی کوتاه را پر می کند. این احساس ثبات، اعتماد به نفس و شادی زنانه را ایجاد می کند. او احمق است، اما چه باید کرد؟ او بوسه خوبی دارد (نگاه کنید به 30 راه برای لبخند دختر)


3. حفظ نظم

مردان دوست دارند چیزهایی را بر روی زمین ببندند، غذا را شستشو نکنید، آپارتمان ها را هفته ها مرتب نکرده و اصلاح نکنید. و زنان در پاکیزه قرار می گیرند بنابراین مادر آنها به آنها آموخت و آنها در فیلم ها را دیدند. در فیلم ها، مردان به نظر کامل، و آپارتمان خود را مانند آپارتمان از یک فهرست املاک و مستغلات نگاه کنید.

شلوار شما مانند یک خانه کالیفرنیایی یا پنت هاوس شبیه نیست، اما این یک معامله بزرگ نیست. اگر یک دختر باید به دیدار بپردازد یا به صورت دوره ای از شما تماس بگیرد (احتمالا شما برای جنسیت او را تحسین می کنید)، بهتر است که حداقل نظم را حفظ کنید. به ویژه به حمام و رختخواب توجه کنید. در حمام، او قطعا برخی از زمان را صرف، به عنوان در رختخواب. اما برای جنس احتمالی شما باید شستشو دهید، اصلاح کنید و با یک سوزن نگاه کنید. دختر خوشحال خواهد شد که با یک مرد شسته و رفته ملاقات کند، نه یک مرد.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

4. رابطه جنسی خوب

رابطه جنسی یکی از مهمترین اجزای رابطه است. اگر یک مرد زن را برآورده نمی کند، شخص دیگری آن را انجام می دهد. نشان دادن استقامت، صبر، پشتکار و نبوغ در جستجوی یک ارگاسم زن. عدم وجود یک ارگاسم زن در طول یک عمل جنسی یک چالش برای یک مرد است. و چه کسی از تماس رها شده رد می شود؟

5. اجازه دهید او در مورد احساسات بداند.

شما بارها و بارها رابطه جنسی داشته اید، دوستان خود را ملاقات کرده اید، اما بعد چه؟ در یک رابطه، لحظه ای می آید که مردم احساس و یا بخشی خود را اعتراف می کنند. شانس گمراه می تواند به تنهایی منجر شود. اجازه دهید او را در مورد احساسات، احساسات، افکار و احساسات بدانید. لازم نیست اعترافات مردمی به زبان زدگی و خشونت آمیز باشد. بیش از حد بسیاری از کلمات در مورد عشق اعتماد به نفس الهام بخش نیست. اجازه دهید او را در مورد احساسات و آرامش هیجان زنانه خود را می دانم. دختر خوشحال خواهد شد که بداند که دوست دارد و دوست دارد. (جملات کلاسیک دستها و دلها را ببینید)

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟ آسان! یوری نیکولین به عنوان یک بازیگر محبوب، بازیگر و تلویزیون، گفت: “اگر هر یک از ما بتوانیم فرد دیگری را خوشحال کنیم – حداقل یک نفر، هر کس در زمین خوشحال خواهد شد”

دوستیابی و وانت

رابطه جنسی در رابطه

کلید موفقیت در روابط همیشه دوست دختر شما را خوشحال می کند.اگر دوست دختر خود را به اندازه کافی ملاقات کنید، دوره ای شروع می شود که شروع به نزاع می کنید. این همه این است که شما رفتار خود را متوقف می کنید همانطور که در زمانی که شما او را دوست داشتید. در اینجا چیزی است که باید انجام دهید تا او را خوشحال کنید:

برای او وفادار باشید

این قانون اساسی و مهم است. از دختران دیگر فریب خوردن و تقلب را متوقف کنید. روابط در اعتماد ایجاد می شود. اگر مشکلی دارید، با او صحبت کنید. هیچ کس کامل نیست، بنابراین می توانید اشتباهات و کاستی ها را ببخشید. وفادار به این معنی است که هر زمانی که میخواهید یک عمل خاص را انجام دهید، به یاد داشته باشید که یکی از شما را دوست دارد.

اگر اشتباه کردید یا به او صدمه بزنید، چگونه عذرخواهی کنید عذر خواهی یک راه عالی برای تبدیل لحظه ای بی دست و پا به یکی از خاطره انگیز ترین است.

این سه کلمه جادویی شگفت انگیز هستند. “من تو را دوست دارم” چیزی است که شما باید او را از زمان به زمان بگویید. به آرامی آن را نگه دارید، به چشمان نگاه کنید و بگوئید که خیلی او را دوست دارید.

نگرانی خود را نشان دهید شما 5 دقیقه در روز به تماس میپردازید و از او خواهش میکنید که او چگونه کار میکند. بپرسید امروز چه اتفاقی افتاد. او از آن قدردانی خواهد کرد.

اگر مشغول هستید و زمان برای برقراری تماس ندارید، اس ام اس ارسال کنید. بنویسید که او را دوست دارید و او را از دست می دهید. نمی توانم صبر کنم تا او را در شب ببینم

درباره خودتان بگویید. شکاف بزرگ خود را در گذشته ایجاد نکنید. به او در مورد زندگی خود بگویید مهم است که او همه چیز را از شما و نه از دیگران آموخت. او را به دوستان و والدینتان معرفی کنید. بپرسید چه پیراهن شما باید در کار استفاده کنید.

اگر مدت زمان طولانی را مشاهده نکنید، رابطه شما محو خواهد شد. به یاد داشته باشید اولین تاریخ خود را سعی کنید همه جلساتتان را درست مانند یک جلسه اول ببینید. عاشقانه کمی اضافه کنید هیچ چیز عاشقانه تر از راه رفتن در باران نیست.

بدون نیاز به شکایت هر روز. او را به یک شکاف کوچک بدهید. بگذار دختر با دوستانش وقت بگذارد. از دوستان حسادت نکن به من اطلاع دهید که به او اعتماد دارید اگر او شما را نمی بیند، او شروع به از دست دادن شما.

به یاد داشته باشید که در مدرسه تدریس شدید؟ راه را که می خواستی درمان کنی، درمان کن. احترام به نظر او، و برای موفقیت او شادی کنید. اگر او یک رویداد مهمی را پیش رو داشته باشد، آرزوی موفقیت کنید. اگر یک دختر مشکلی در کار داشته باشد، در کنار او بایستید. آرام باشید و بگوئید که همه چیز خوب خواهد شد. شما ممکن است مشاوره خوبی ندهید، اما می توانید او را آرامتر کنید.

همه را نشان بده که دوستش داری نگران نباش روشن کنید که فقط به او نیاز دارید

به زودی دوست دختر خود را می بینید، به او تعلیم بدهید. بگو خوب به نظر می رسد نظر مثبت در مورد مدل موهای جدید یا لباس خود بدهید. می گویند عطر او را دوست دارید از عادت های زنان انتقاد نکنید و سعی نکنید آن را تغییر دهید. اگر شما واقعا با این مشکل دارید، فقط با او صحبت کنید.

راه های قدیمی همیشه قدیمی نیستند نامه ای درباره چگونگی عاشق شدنش بنویس او بسیار خوشحال خواهد شد که چنین نامه ای دریافت کند.

هدایای خود را اغلب. شما نباید چیزهای گران قیمت خریداری کنید. هدیه ممکن است فقط بستنی یا کمی شیرینی باشد. به او گل رز بدهید، او را به فیلم دعوت کنید. هر دختری دوست داشته باشید

اگر شما شوخ طبع نیستید، نیازی نیست شوخی کنید. خودت باش او شما را همانطور که بودی دوست داشت. بنابراین، ماسک ریاکاری را انجام ندهید. فقط عشق تو را نشان بده

شما لازم نیست پادشاه خنده باشید تا خنده اش کنید. چند جوک خود به خود کافی است چند لحظه خنده دار که در دوران کودکی اتفاق افتاد به او بگویید. یا یک داستان خنده دار که خواندید

چه کسی دوست ندارد مراقب باشد. گاهی اوقات او را مانند یک دختر کوچک درمان می کند. آب نبات یا کیک خود را خریداری کنید. توپ در شکل قلب. اشعار او را بنویسید آواز خواندن برای او

آغوش گرم و بوسه های پرشور روابط را تقویت می کند. همانطور که او را می بینید، با آغوش گرم خود را گرم نگه دارید. دست خود را بگیرید و نشان دهید که او را نجات می دهید. هنگامی که شما در یک شرکت هستید، دستانتان را کمی پایین تر از کمر خود نگه دارید.

و بنابراین، اگر شما یک لحظه دشوار در یک رابطه، و یا فقط عشق ورزیدن: در حال حاضر شما می دانید که چگونه دوست دختر خود را شاد. روابط باید گام به گام تقویت شود.

مردان مطمئن هستند که می دانند چگونه یک دختر را خوشحال کنند. آنها فکر می کنند اگر شما هدایای لوکس را در پای خود بگذارید، بلافاصله ملکه جهان را احساس خواهد کرد. اما هر مرد نمی تواند الماس، پالتو و ماشین را بپوشد. علاوه بر این، زنان خود می گویند که ارزش های مادی را برای خوشحالی ندارند.

شما نمی دانید که چگونه دوست دختر خود را خوشحال ترین، اما شما دقیقا می دانید آنچه او انتظار می رود هدیه ای از شما؟ به یاد داشته باشید که اکثر دختران گرامی نیستند. هدیه نازکی نسبتا معقول برای آنها بسیار بیشتر است، زیرا این همان طوری است که شما احساسات خود را بیان می کنید. توجه بیشتری به این دختر بیشتر خواهد شد اگر آن را صادقانه و از قلب ساخته شده است، و نه به این دلیل که آن را پذیرفته شده است.

خرید نان شیرین، شکلات، آب نبات و گل خود را به او بدهید و فقط به آن احترام بگذارید و نه به مناسبت جشن. باور کنید، دسته ای که شما در تاریخ 8 مارس به عزیزان خود ارائه می کنید، به صورت تصادفی پذیرفته می شود. اما یک گل، به طور غیر منتظره اهدا شده، حتی اگر تنها باشد، دختر شما را با شادی خیره می کند.

شما نمی دانید چگونه یک دختر را خوشحال و چه چیزی را به او بدهید؟ سپس از توصیه ما استفاده کنید. اگر عزیزان شما را دوست داشته باشند، مطمئنا می خواهید همیشه کمی از گرما خود را حمل کنید. بنابراین، از مجموعه “نجیب زاده” به اصطلاح استفاده کنید و سه چیز را که همیشه با او باشد، ارائه دهید:

معلوم می شود که شما بدون هیچ پولی می توانید عزیزان خود را شاد کنید، زیرا دختران آن را خیلی دوست دارند، زمانی که روابط در یک زوج به صورت آشکار نشان داده می شود. مهم است که او برای دیدار با دوستان و بستگان خود باشد. با این حال، اگر شما این رویداد را آماده می کنید، چنین تاثیری نخواهد داشت، به طوری که همه چیز به طور خود به خود اتفاق می افتد. قدم زدن در پارک، شما اتفاق می افتد برای دیدار با یک گروه از دوستان خود. به آنها عزیزان خود را به عنوان یک دوست دختر یا عروس رسمی معرفی کنید، و او مطمئنا با خوشحالی می درخشید.

عزیزان را بر روی شانه های خود بگذارید در جمعیتی از مردم در یک کنسرت و یا در آغوش خود را انتخاب کنید، حرکت می کند در سراسر گودال. او قطعا از این سعی و کوشش قدردانی خواهد کرد، زیرا دختر در انتخاب او به دنبال ایده آل نیست، او می خواهد او را به خاطر او مناسب باشد. و هر گونه تظاهرات چنین آمادگی مطمئنا او را خوشحال خواهد کرد.

اغلب با همسر شما در عموم اتفاق می افتد، او باید مطمئن باشد که شما خوشحال هستید که در شرکت او باشید. یک اشتباه مرگبار را انجام ندهید – نگرش خود را نسبت به دختر در دایره دوستان خود تغییر ندهید، او باید در مورد شما اطمینان داشته باشد. شما فقط می توانید دست یک دوست دختر خود را در کف دست خود بگیرید، مهم نیست که در آن اتفاق می افتد. بیایید یک راز کوچک را باز کنیم: انتهای عصبی بیش از حد در کف دست وجود دارد، و بعضی افراد در نظر دارند دستها را روی دست خود قرار دهند تا چیزی شاد و سرحال باشند.

حالا شما می دانید که چگونه یک دختر را خوشحال می کند، باقی مانده است تا چند لمس اضافی به تصویر. آیا می دانید که دختران دوست دارند دختر مورد نظر خود را به دختران، خواهران و مادران نشان دهند؟ بنابراین، او را فرصتی برای لذت بردن از لحظه ای و به او اجازه می دهد تا عکس خود را به عنوان اغلب به عنوان او می پرسد. عزیزان خود را به طور کلی تصاویر را انکار نکنید، حتی اگر طرفدار عکاسی نباشید.

شاید نماد عاشقانه و فراموش نشدنی عشق یک بوسه در زیر باران گرم تابستان است. یک لحظه را ببوسید و عزیزان خود را در باران ببوسید تا زمانی که طولانی و ملایم باشد، و سوال این است که چگونه دوست دخترتان را خوشحال کنید.

دختران به همان اندازه از تظاهرات گرما، مراقبت و عاشقانه، هر دو در عموم و خصوصی، قدردانی می کنند. فقط در خصوصی شما فرصت بیشتری برای بیان خود دارید.

همیشه به یکی از منتقدان احترام بگذارید و در هر فرصت تکرار کنید “شما زیبا هستید”. دختر را از پشت بکشید و به طور غیر منتظره گردن را بپوشانید، بدون قرار دادن یک پس زمینه وابسته به عشق شهوانی در این ژست. بنابراین دختر اطمینان می دهد که خودش برای شما مهم تر است و نه واقعیت نزدیکی با او.

شما می توانید او را خوشحال و در ساعت زنگ دار خود را به جای تن و یا ملودی، پیام که در آن صدای خود را صدای. قادر به قدردانی از چیزهای کوچک و به یاد داشته باشید که برای دختران بسیار مهم است.

یادداشت های دوست داشتنی برای عزیزان در هر کجا که باشید اگر چنین فرصتی نداشته باشید، فقط او را بفرستید و به او بگوئید که چگونه برای شما عزیز است.

مطمئن نیستید که چگونه یک دختر را خوشحال کنید؟ دست خود را به موهای خود بکشید و به آرامی با آنها بازی کنید. در چنین لحظاتی، دختر توانست سعادت واقعی را تجربه کند.

شوخی با انتخاب شما، او را به عنوان بسیاری از احساسات مثبت را که ممکن است، به شادی و خنده. بنابراین او در نزدیکی شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

همیشه به تمام حماقت خود گوش فرا دهید، حتی اگر او بی وقفه صحبت کند، و این یک ساعت است. بدانید که او فقط در معرض عصبانیت است و شما و حضور شما برای همه چیز سرزنش می شود.

یاد بگیرید که تغییراتی را در ظاهر او مشاهده کنید، به من اعتقاد داشته باشید، مهم است که دختران این را بشنوند. اگر فرصتی برای دیدن او برای مدتی نداشته باشید، فقط با تلفن تماس بگیرید و بگوئید که خیلی از شما خسته شده اید و فرد مورد نظر شما مطمئنا خوشحال خواهد شد.

ما تقریبا تمام نیازهای اساسی دختران را در نظر گرفتیم، که منجر به خوشبختی می شود. فراموش نکنید که هر نماینده نیمه زیبای بشری، مشتاق است که نه تنها احساس مطلوب و منحصر به فرد داشته باشد، بلکه نقش اصلی را در زندگی انسان اش نیز اشغال می کند. به عبارت دیگر، او کافی نیست که بداند که او نمیتواند رقبا داشته باشد، او باید مطمئن باشد که شما این آخر هفته را با او و نه با دوستان خود در سفر ماهیگیری صرف میکنید.

از نشر امروز ما، شما یاد گرفتید که چگونه یک دختر را خوشحال کنید. نقل قول از افراد معروف به یک صدا می گویند که نه تنها مولفه های مادی برای زنان مهم است، بلکه مظهر مراقبت، حساسیت و گرما است. فقط عزیزان خود را چقدر دوستش داری

© 2019 همه حقوق محفوظ است

توسعه فیزیکی و تربیت فرزند

همسر شما خانم خانه و شریک تنهایی شما در روزگاران پیری و ناتوانی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او مادر فرزندان شماست، پس باید در زندگی برای شادی او بکوشید ما به شما می گوییم خوشحال کردن همسر تان سخت نیست و راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید،در این مطلب همراه ما باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند – منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک در انـجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شـسـتن ظروف نـهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خـوب است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد – متـوجـه منظور می شوید؟2) به او بگویید که زیبا است زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در کیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمکن است حتـی محـل کارش را زودتر ترک نماید.3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل کنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است:اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

 4) او را به یک رستوران ببرید بیاد داشته باشید که این عنصر “غافلگیر نمون” است که باعث بهدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مـرد رومانتیکی دارد.5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید همه بانوان موافقند مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مـردی بـاید بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کنـد. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید. 6) او را به یک قرار ملاقات “رسمی” دعوت کنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید ( می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند ) برای اینـکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیـرقابل تخیل مـوجود نیست. بـه او چیزی بدهـید که برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی که وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.9) یک شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـکار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد کـاکتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو کـنـید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.10) او را نوازش کنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچـیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای کـوچـکی مـانند تهیه یک کاریکاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

دو راه دیگر برای خوشحال کردن همسر

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به طور مرتب با رفتارها و حرف های تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می کند.

قدیمی ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید ، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم های زندگی همراهش باشد از عوض کردن پوشک و آرام کردن کودک تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.

 

خوشحالی

ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد

 

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

** نیاز به دوست داشتن ودوست داشته شدن

 

** نیاز به تعلق داشتن

 

** نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود

 

** نیاز به آزادى

 

با اجرای روش های زیر می توانید همسر خود را شاد کنید و به خواسته هایش جامع عمل بپوشانید:

 

هر روز به او بگویید که دوستش دارید

 

هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند .بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است -این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

 

درک کردن و بخشش داشتن

 

روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند . همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند  بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

 

-وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

 

وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت

 

گفتگو کنید

 

نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید. چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است.

 

نکات مهم :

 

* هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

 

* هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

 

بیشتر بگویید بله به جای نه

 

عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید .با گفتن همین کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

 

خوب گوش دهید

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر کنید . همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید .

 

*وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

 

وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید

 

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید . فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

 

دلبستگی و مهربانی

 

چقدر در طول روز به همسرتان میگویید لطفا یا متشکرم یا اورا میبوسید . متاسفانه بعضی از زوجین فراموش میکنند با هم مهربان باشند و این کلید موفقیت را در زندگی از دست میدهند .

 

نکات مهم :

 

* از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

 

* به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

 

* خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه ی خوبی ندهد.

 

* به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.

 

* بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.

 

* همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ،شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد.

 

بعضی از وظایف خانه و کودک را با هم تقسیم کنید.یکی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مساله جزئی است.خرده کاری‌های خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است کمی غرور و سابقه خانودگی خود را کنار بگذارید و با این کار زندگی شیرین تری داشته باشید . شاید اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهید دید.

 

اوقات فراغت و برنامه ریزی

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد .

 

نکات مهم:

 

* زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است.

 

به او سفارش کنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید

 

بساری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشکل بوجود می‌آورد و این افراد به سلامتی طرف مقبل هم اهمیت نمیدهند و لی به خاطر داشته باشد همسرتان نمیتواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد ؛ پس به سلامتی خود و او اهمیت دهید .

منبع:تبیان

جستجو در سایت


بهترین هدیه برای زنان,هدیه
مناسب خانم ها

مراسم مهمی در راه است؛ شاید یک تولد، یک سالگرد یا جشن
فارق‌التحصیلی باشد و شما به دنبال یک هدیه مناسب هستید که به همسر، دختر یا
مادرتان بدهید. این هدیه قرار است نشان دهد که شما چقدر به او اهمیت می‌دهید، چقدر
به یاد او هستید. پس گزینه‌های خود را بررسی کنید. در میان گزینه‌های شما احتمالا
پوشاک، کفش، گل، کتاب، زیورآلات در اولویت هستند. اگر بخواهید لباس هدیه دهید باید
سایز خانم‌ها را دقیق بدانید چرا که هدیه دادن لباسی با سایز کوچکتر یا حتی بزرگتر
به یک خانم، ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد! در این مواقع، خرید شال و
روسری یا شاید یک لباس فری سایز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر سایز او را
می‌دانید، می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدنشان، از مغازه‌ها یا
فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

در لیست گزینه‌های هدیه، زیورآلات شاید اولین گزینه شما
نباشد ولی مطمئن باشید که یکی از بهترین راه‌های نشان دادن عشقتان به یک زن، همین
زیورآلات است. یک زیور می‌تواند نمادی از یک تعهد باشد یا نشان‌دهنده یک احساس
قشنگ. اما لزوما هم قرار نیست یک معنی خاص داشته باشد و می‌تواند یک چیز ساده و
کوچک باشد. قبل از هرچیز خیلی مهم است که بودجه خود را مشخص کنید. اگر بودجه شما
زیاد است و دستتان در خرید باز است، انتخابات زیادی خواهید داشت؛

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

 

اگر برای خرید هدیه تردید دارید و نمی‌دانید چطور می‌توانید
خانم‌ها را خوشحال کنید، باید گفت که اکثر خانم‌ها از طلا خوششان می‌آید. طلا همیشه
یک انتخاب مطمئن است و در واقع بهترین راه حل برای آقایانی که به بن‌بست رسیده‌اند
و وقت زیادی هم برای خرید هدیه ندارند طلاست. یک نکته خیلی مهم این است که با توجه
به سلیقه و علاقه طرف مقابل برایش هدیه بخرید. مثلا قبل از خرید طلا برای همسرتان،
به زیورآلاتی که استفاده می‌کنند خوب دقت کنید و به این سوال‌ها جواب دهید؛

طلای سفید دارند یا طلای زرد؟ اکثرا چه طرحی دارند؟
نگین‌های زیادی دارند یا کم؟ اگر از سنگ در آن‌ها استفاده شده‌است چه نوع سنگی است؟
با پاسخ به این سوال‌ها شما ایده اولیه برای خرید را دارید. سپس می‌توانید از میان
دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر و غیره، هدیه‌ را انتخاب کنید.


در طول تاریخ، طلا همیشه با ارزش و گران‌بها بوده است و
مشتری درجه یک آن هم خانم‌ها بوده‌اند. طلا زینتی است که می‌تواند دل خیلی از
خانم‌ها را به دست بیاورد. طراحان زیورآلات ایرانی امروزه طرح‌های جدیدی خلق
کرده‌اند و طلا را نه به شکل سنتی، بلکه در کنار چرم، سنگ، شیشه و حتی نقره و برنج،
قرار داده‌اند و طرح‌های مدرن و جذابی تولید کرده‌اند. البته این زیورآلات زیبا،
قیمت بالایی هم دارند که شاید همه توان پرداخت آن را نداشته باشند.

 

شما لزوما مجبور نیستید پول زیادی خرج کنید تا علاقه خودتان
را نشان دهید. و یا انکه حتما نباید یک هدیه لوکس و تجملی باشد تا کسی را خوشحال
کند. اگر بودجه زیادی ندارید، هدیه شما می‌تواند ساده و با قیمت مناسب باشد مثل

گردنبند های فیروزه و طلا دخترانه
که برای دختر خانم‌ها بسیار جذاب است، و یا یک زنجیر طلای ظریف برای همسرتان باشد
که طراحی منحصربه‌فردی دارد.

همسر شما، نیمه کامل کننده شماست و برای او مهم است که شما
حس خود را به او ابراز کنید، اما چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ به خانمی
که خیلی به دنبال هدیه‌های گران‌بها و پر زرق و برق نیست، می‌توان یک گردنبند نقره
هدیه داد با یک زنجیر ظریف و یک آویز کوچک که همیشه به گردن داشته باشد و هر بار که
به آن نگاه می‌کند به یاد شما بیافتد، یا شاید یک گوشواره نقره که با هر لباسی
هماهنگ شود، او را خیلی خوشحال کند. از طرح‌‌های پرطرفدار در زیورآلات نقره، ترکیب
نقره با سنگ‌های‌ فیروزه و یاقوت است. شما می‌توانید برای دیدن مدل‌های جدید از
زیورآلات نقره به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید یا حتی طرح مورد نظرتان را به
نقره‌کاران سفارش دهید. نگران سیاه شدن نقره هم نباشید چراکه با چند ترفند ساده
می‌توانید

خیلی راحت نقره‌جات قدیمی خود را سفید کنید.

 

سال‌هاست که بدلیجات بسیار پرطرفدار شده‌اند و دیگر مثل
قدیم نیست که بدلیجات کم ارزش باشند و همه فقط طلا دوست داشته باشند. برندهای معتبر
مد و لباس امروزه زیورآلات بدلی بسیار زیبا و جذابی طراحی می‌کنند که البته
قیمت‌های کمی هم ندارند. گردنبندهایی با سنگ‌های مصنوعی
خوش‌رنگ، دستبندهای چرمی که با نخ‌های مرغوب گلدوزی
شده‌اند، مرواریدهای مصنوعی، ترکیب فلزاتی مثل برنج، مس،زینک و صدها ترکیب دیگر که
با لباس‌ها رسمی و غیر رسمی هماهنگ می‌شوند.


یکی از جذاب‌ترین زیورآلات بدلی برای خانم‌ها گوشواره است
که انواع مدل‌های آن در بازار امروزی وجود دارد. یکی از این مدل‌ها تلفیق طرح‌های
سنتی با مدرن است. مانند طرح ترمه که بر روی یک گوشواره شیشه‌ای از برند غیر ایرانی
حکاکی شده است و یا استفاده از منگوله‌های قدیمی در یک گوشواره، طرح‌هایی هستند که
یک دختر با سلیقه مدرن حتما به آن‌ها علاقه‌مند خواهد شد. برای سفارش و

خرید انواع مدل های گوشواره و آویز
گوش می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید چرا که
معمولا به روزتر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بیرون هستند.

در نهایت اگر تصمیم گرفتید برای هدیه دادن به سراغ زیورآلات
بروید، انتخابات زیادی خواهید داشت. دلتان را به دریا بزنید و برای ابراز احساسات
خود خلاق باشید. فراموش نکنید که یک هدیه ساده یا یک هدیه گران‌بها، به یک
بسته‌بندی خوب و مناسب احتیاج دارد. شما می‌توانید از جعبه‌های آماده استفاده کنید
و یا حتی

خودتان یک جعبه کادو خلاقانه و راحت بسازید.

برای تزیین جعبه هم می‌توانید از گل‌های طبیعی استفاده کنید
چراکه خانم‌ها عاشق گل هستند. این بار به‌جای گل رز، از گل‌های دیگر مثل زنبق یا
سوسن روی هدیه خود امتحان کنید و با توجه به رنگ گل‌ها، رنگ کاغذ کادو یا جعبه کادو
را انتخاب کنید چون هماهنگ کردن رنگ‌ها هدیه شما را جذاب‌تر می‌کند. به خاطر داشته
باشید، اینکه شما خودتان هدیه را تهیه و تزیین می‌کنید، برای طرف مقابل بسیار با
ارزش است.



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


7098


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232668503


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

مطالب

از زمان های قدیم استراتژی و نظریه ها که مرد کمک بانوان جوان و مردان عاقل یاد بگیرند که چگونه به علاقه یک دختر است.پاسخ به این سؤال که چگونه یک دختر را خوشحال کنید ، قرن ها پیدا نشده است ، اما توصیه های کلی وجود دارد.

اگر انتظار دارید دستورالعمل های روشنی درباره آنچه دختران دوست دارند ، امیدهای شما توجیه نخواهد شد.هر شخص ترجیحات و آرزوهای خود را دارد.انتخاب یک خانم می تواند کاملاً غیر منتظره و حتی غیرقابل پیش بینی باشد.روانشناسان ، فیلسوفان ، دانشمندان همواره بر سر این کار تلاش کرده اند ، اما فقط می توانند پایان نامه هایی ارائه دهند ، پایه ای که زنان را وادار می کند تا به مردان توجه کنند.سوال این که چگونه دختران را خوشحال کنیم پیچیده و چند وجهی است.

زنان در مردان اغلب توسط یک صفت خاص جذب نمی شوند ، بلکه توسط یک مجموعه کامل از خصوصیات ، یک کوکتل ، قدردانی می کنند که کدام دختر است.خواهید فهمید که شما آن را دوست داریدهیچ کس نمی تواند دستورالعمل آماده ارائه دهد.فقط لیست مشخصی از ویژگی هایی که دختران دوست دارند وجود دارد.لزوماً جواب دادن نیست ، این یک معیار است که باید مورد توجه قرار گیرد.وقتی به همه نکات نزدیک شوید ، چگونگی خوشحال کردن یک دختر دیگر کاری دشوار نخواهد بود:

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم

شما بارها و بارها در محیط خود متوجه شده اید که بچه ها نمی دانند چگونهمثل دخترآنها مرکز توجه هستند و جنس ماده در صف ایستاده با میل به راه رفتن با آنها.برای همه اینها ، این یک استاندارد زیبایی نیست ، به عنوان مثال ، کامل است.راز آنها در روانشناسی ارتباطات.شما همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه شروع به دوست داشتن دختران ، جلب قلب کنید.دانش به تنهایی کافی نیست ، باید کارهای بیشتری انجام شود.چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟این سوال پاسخ های بسیاری دارد.همه ما متفاوت هستیم ، اما برای هر بانوی فاکتورهای زیر اهمیت دارند:

عشق متقابل در نگاه اول اسطوره ای است تا یک واقعیت.همدلی برای یک فرد همیشه بوجود نمی آیدفوراًبچه ها باید یاد بگیرند چگونه شروع به دوست داشتن دخترانی کنند که به آنها علاقه ای ندارند.نیازی نیست که شبیه به برد پیت باشید ، هوش آلبرت انیشتین و امور مالی بیل گیتس را داشته باشید.خودتان را حفظ کنید ، اما به عوامل زیر توجه کنید ، که مطمئناً به این سوال پاسخ می دهند که چگونه یک دختر را خوشحال کنید:

اینترنت چیز بزرگی است که قبلاً قلب های بسیاری را متحد کرده است.رازهایی در مورد چگونگی خوشحال کردن یک دختر ، نحوه برقراری ارتباط با یک دختر در اینترنت ، استفاده از تنها حروف روی صفحه کلید ، بدون نوازشهای صمیمی ، ظاهرهای کثیف و تماس رایگان وجود دارد.چگونه یک دختر را از طریق مکاتبات راضی کنیم؟چگونه با یک دختر در اینترنت ارتباط برقرار کنیم؟در مکاتبات به شرح زیر عمل کنید:

با رفتن به روز اول ، باید بدانید که چگونه یک دختر را خوشحال کنید.زنان عاشق گوش هستند ، بنابراین به مکالمات توجه ویژه داشته باشید.برای خوشحال کردن یک دختر در روز اول ، ناجور نباشید ، با تلفن چت نکنید ، او را تنها بگذارید و دیر شود.از سفرهای مترو خودداری کنید ، پارک ها یا موزه ها بهترین مکان برای تاریخ اول خواهند بود.در اینجا شما فرصت برقراری ارتباط را دارید.برای یک جلسه دوم بهتر است به یک فیلم یا تئاتر بروید.اگر جلسه با یک بوسه ترسو به پایان رسید ، می توانید مطمئن باشید: شما می دانید که چگونه یک دختر را خوشحال کنید!

دختران باتجربه اغلب نمی خواهند جلوی پسران نابالغ را بگیرند.برای خوشحال کردن دختری بزرگتر از شما ، باید ثابت کنید که او یک مرد بالغ و قابل اعتماد است.اگر نمی دانید چگونه یک دختر بزرگتر را خوشحال کنید ، این نکات را دنبال کنید:

يكي از اصول مهمي كه يك زن توروس همسر خود را انتخاب مي كند ظاهر است.برای لذت بردن از یک دختر توریوس ، باید برخی از استانداردهای زیبایی را رعایت کنید ، از نظر جسمی جذاب و مجذوب باشید.چگونه دیگر می توان دختری را که تحت این علامت متولد شده است راضی کنیم؟از بی دقتی در لباس خودداری کنید.برای اینکه این دختر توجه شما را جلب کند باید موارد شما شیک و شیک باشد.

انسان باید جسور و پایدار باشد ، اما از مرز عبور نکند.پشتکار با این علائم بسیار منفی است.اگر می خواهید هدیه دهید ، ارائه ارزان در اینجا نخواهد بود.آیا می خواهید بدانید که چگونه یک دختر Taurus را خوشحال کنید؟برای هزینه های قابل توجهی آماده شوید.برای زنان – Tauruses آن طعم تجمل ، چادری ، زیبایی است.راه شما برای تسخیر یک دختر رستوران های خوبی است ، اما از قدردانی فوری انتظار ندارید.برج ثوربه آرامی به ماهواره های بالقوه نگاه کنید ، متقاضی را مطالعه کنید.

قویترین علامت زودیاک عقرب است.این خانم ها تمایل دارند زندگی خود را به تنهایی مدیریت کنند ، اما دوست نداشتن یک دختر عقرب دشوار باشد.او را برای پیاده روی اول به مکانی که می توانید دیگران را تماشا کنید دعوت کنید و سپس درباره مشاهدات خود صحبت کنید.طبیعی باشید ، تلاش شما برای بهتر از آنچه ظاهر می شوید ، آشکار و درک منفی خواهد شد.چگونه یک دختر را تحت تأثیر قرار دهیم؟واقعیت داشته باشید و با ذهن آزاد باشید ، حقیقت را بگویید – اینها رازهای اصلی برقراری ارتباط با دختری است که در عقرب متولد شده است.

رشد آهسته و شگرف روابط یک زن سرطانی همیشه به نفع معاشرت مداوم است.برای لذت بردن از یک دختر سرطان ، یک دوره طولانی از دسته آب نبات را دنبال کنید.روابط نمی تواند براساس رابطه جنسی باشد ، آنها به یک خانواده ، یک خانه احتیاج دارند.آیا می خواهید بدانید که چگونه یک دختر متولد شده در زیر این نشان را خوشحال کنید؟یک عاشقانه باشید!گلها ، اشعار مربوط به عشق ، شامپاین ، مکالمات صمیمانه ، تعارف هوشمند همه قدم ها به قلب نامزد شما است.

پنهان کاری و خلوت کردن دختران برج عقده برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه یک دختر را دوست دارند ، یک مشکل است.برای غلبه بر موانع عاطفی ، باید خود را با حساسیت ، تاکتیک و شکیبایی در آغوش بگیرید و از دختران Capricorn لذت ببرید.برای زنان ، مهم است که یک مرد حساس ، مراقب باشد.او فقط به یک رابطه برابر نیاز دارد.هزینه های خالی مواد برای طوفان غیرقابل درک است ، بنابراین فقط برای هدایای عملی مناسب است.

یک طبیعت قوی و با اطمینان از یک لئو زن مستلزم اثبات موفقیت شما در زندگی ، توانایی مادی است.یک مکان عالی برای تاریخ اول دلیل خوبی است که ممکن است شما یک دختر Lev دوست داشته باشید.هنگام برقراری ارتباط ، اعتماد به نفس خود را نشان دهید ، به کاستی های آن اشاره نکنید ، شکایت نکنید.بگذارید تعارف در رودخانه جاری شود ، زنان شیر خیلی به گفتارهای شیرین علاقه دارند.با رفتن به تاریخ ، حتما از رایحه ای عطر روشن و قوی استفاده کنید ، این باعث جلب توجه چپ ها خواهد شد.

مردی که او را غافلگیر می کند ، می تواند تصویری جذاب از زن دوقلو ایجاد کند.کنجکاوی این علامت هیچ مرز و مرزی نمی داند ، بنابراین برای خوشحال کردن یک دختر دوقلو ، تعجب کردن او ، ایجاد برداشت ها و احساسات جدید.مخصوصاً برای دخترانی که تحت این نشان متولد می شوند جذاب است ، مردها محبوب هستند.دعوت به یک رستوران که در آن مورد استقبال شما موسیقیدانان و پیشخدمت ها قرار خواهد گرفت ، شروع بسیار خوبی برای یک رابطه خواهد بود.

هجوم خود را بگذارید تا با سایر زنان دوست داشتنی روبرو شوید.در وهله اول باید جذابیت و فریاد باشد.کمبود علاقه ، ضعف روح ، سستی و کسل از خصوصیاتی است که دوقلوها را دفع می کند.ظاهر ، ثبات بدن و چهره نقش های جزئی دارند ، برای آنها حس شوخ طبعی ، کاریزما ، اعتماد به نفس از اهمیت بیشتری برخوردار است.همه کارتها را به طور هم زمان باز نکنید ، Twin کاملا ضروری استمعما ، غیرقابل پیش بینی بودن در رفتار.

احساس امنیت و حمایت از خصوصیات اصلی مردی است که ممکن است مانند یک دختر ساکن کج باشد.اگرچه چنین زنانی به دنبال استقلال هستند ، اما احساس حمایت از آنها برای آنها مهم است.با روح و روان قوی ، او همیشه برنده را ترجیح می دهد.برای جواب دادن به سوالات بیشمار آماده باشید و اگر به سؤالات خود خیلی ساده و صریح پاسخ دهید تعجب نکنید.

اگر می خواستید با یک دختر باکره روبرو شوید ، پاسخ به این سؤال که چگونه یک دختر محافظه کار ، یک ماتریالیست را خوشحال کنید ، دشوار خواهد بود.این نمایندگان جنس زیبا مستعد ابتلا به ماجراها نیستند ، آنها در رابطه با احتیاط محتاط هستند.آیا او با تاریخ موافقت کرده است؟در نظر بگیرید که نیمی از کار انجام می شود.برای اینکه یک دختر دختر باشید ، به شخص او پشتکار و علاقه مند باشید ، باید سؤال کنید و با توجه واقعی گوش فرا دهید.

برج حامل خوش بینانه بچه ها را دور می کند ، سرخوردگی و افسردگی خود را نشان می دهد.برای خوشحال کردن دختر برج حمل ، وسعت علایق خود را ، غیرقابل پیش بینی بودن نشان دهید.در حین مکالمه ، احساس غرق شدن به گذشته کنید ، اما هیچ داستان اشک آور یا خاطرات غم انگیز وجود ندارد!فقط داستان های آسان و مثبت!برای یک تاریخ ، مکانی زیبا و منزوی را انتخاب کنید ، که جدیدی از برج باستان داشته باشید.

Aquarius دوستانه و باهوش از رابطه جنسی خوب ترجیح می دهد باافرادی که به موفقیت خود افتخار نمی کنند و ابتذال نشان نمی دهند.برای دختران این علامت ظاهر مردی که ادعا می کند دلسوز است ، اهمیت دارد.در لباس های کثیف و شلخته مانند یک دختر- Aquarius بعید است که موفق شود.فتح آکواریوس تنها فرد خسته کننده ، برازنده و اصلی خواهد بود.

برای زنان ماهیگیری مهم است که روابط طولانی مدت داشته باشند ، اما آنها از طریق عدسی عاشقانه به جهان نگاه می کنند.احساسات ، احساسات.یک دختر Pisces قادر خواهد بود یک مرد غالب را که با مراقبت و توجه او را احاطه کرده است ، خوشحال کند.عشق خود را نشان دهید ، نگرانی خود را نشان دهید ، سپس قطعاً توجه شما را جلب خواهد کرد.

چگونه می توان از یک زن متولد شده به نشانه ی ترازو خوشحال شد؟انسان ایده آل از بیرون جذاب است ، تصویری مستحکم و مطلوب ایجاد می کند.اغلب ، برای خوشحال کردن یک دختر-ترازو ، فقط ظاهر کافی نیست.یک وضعیت پایدار اجتماعی ، که با هدیه های مادی و هزینه های دلپذیر برای آن تأیید می شود ، تأثیر لازم را خواهد کرد.برای انسان مهم است که خصوصیات خاصی از شخصیت را مشخص کند: موقعیت زندگی فعال ، شاد بودن ، اعتماد به نفس.

چگونه یک دختر را خوشحال کنیم
چگونه یک دختر را خوشحال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *