چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

 
helpkade
چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم
چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

ورود
| ثبت نام

 

گاهی اوقات هنگام گفتگو با دوستان خود در محیط تلگرام ممکن است به‌صورت ناخواسته گزینه ضبط صدا (Voice) را لمس کنید و پیام صوتی ناخواسته‌ای را برای آن‌ها ارسال کنید. اگر می‌خواهید از ضبط ناخواسته صدا در تلگرام جلوگیری کنید با جی اس ام همراه باشید.

تلگرام یکی از جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی بین کاربران ایرانی است. این پیام‌رسان دارای امکانات مفیدی از جمله قابلیت ضبط صدا (ویس) است که کاربران می‌توانند با لمس کردن گزینه میکروفون در بخش چت، صدای خود را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک گذارند. اگر در شرایطی قرار داشته باشید که تایپ کردن و نوشتن متن کمی دشوار باشد، قابلیت ضبط صدا ناجی شما خواهد بود. مشکل از جایی شروع می‌شود که دست شما ناخواسته گزینه ضبط صدا را لمس کرده و فایل صوتی نامربوطی را برای دوستان شما ارسال می‌کند.

کاربران نمی‌توانند به‌صورت مستقیم و از داخل برنامه تلگرام، قابلیت ضبط صدا در این پیام‌رسان را غیرفعال کنند اما در این آموزش قصد داریم تا با ترفندی ساده گزینه ضبط صدا در اپلیکیشن تلگرام را با استفاده از بخش تنظیمات گوشی غیر فعال کنیم. در ادامه به نحوه غیرفعال کردن ضبط صدا (Voice) در تلگرام می‌پردازیم.

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

ابتدا از صفحه اصلی وارد Settingsشوید و سپس گزینه Privacyرا لمس کنید.

اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه Microphoneبه تنظیمات ضبط صدا در گوشی دسترسی پیدا کنید.

در صفحه جدید لیست تمام اپلیکیشن هایی را مشاهده می‌کنید که از میکروفون گوشی برای ضبط صدا استفاده می‌کنند. با یافتن تلگرام و خاموش کردن گزینه مربوط به آن، دسترسی تلگرام به میکرفون گوشی را قطع کنید. با انجام این کار، میکروفون گوشی شما در اپلیکیشن تلگرام غیرفعال می‌شود و بدین گونه می‌توانید از ضبط و ارسال فایل‌های صوتی به‌صورت ناخواسته جلوگیری کنید. اکنون اگر به‌صورت اتفاقی گزینه ضبط صدا در تلگرام را لمس کنید، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه تلگرام اجازه استفاده از میکروفون گوشی شما را ندارد و برای ضبط صدا لازم است تا مجددا دسترسی تلگرام به میکروفون گوشی را فعال کنید. 

کاربران اندرویدی نیز برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته اپلیکیشن ها و تغییر دسترسی آن‌ها برای استفاده از منابع گوشی از جمله میکروفون باید سیستم‌عامل اندروید خود را به نسخه 6 ارتقا دهند. پس از به‌روز رسانی گوشی اندرویدی خود به نسخه 6 از این سیستم‌عامل می‌توانید با پیمودن مراحل زیر، بخش ضبط صدا در تلگرام را غیرفعال کنید.

ابتدا وارد Settings شده و سپس از بخش Applications گزینه Applications manager را انتخاب کنید.

اکنون لیست بلند بالایی از تمام نرم‌افزارهای نصب‌شده بر روی تلفن همراه خود را مشاهده می‌کنید. برای ادامه، اپلیکیشن تلگرام یافته و آن را انتخاب کنید.

در صفحه جدیدی که پیش رویتان باز می‌شود گزینه‌ای به اسم Permissionsوجود دارد.شما با استفاده از این گزینه می‌توانید دسترسی تلگرام را به برخی از منابع گوشی از جمله دوربین، مخاطبان، میکروفون و… را تغییر دهید.

اکنون برای قطع دسترسی تلگرام از میکروفون گوشی لازم است تا گزینه مربوط به میکروفون را خاموش کنید.

حال تلگرام خود را باز کرده و گزینه مربوط به ضبط صدا را لمس کنید. در این لحظه  پیامی نمایان می‌شود مبنی بر اینکه تلگرام اجازه استفاده از میکروفون گوشی شما را ندارد. با انتخاب گزینه Allowدسترسی تلگرام به میکروفون گوشی مجددا برقرارشده و با لمس گزینه Denyگزینه ضبط صدا همچنان غیرفعال می‌ماند.

همچنین از این آموزش می‌توانید برای قطع دسترسی نرم‌افزارهای نصب تلفن همراه خود به منابع مختلف گوشی از جمله مخاطبان، دوربین، پیام‌ها، حافظه دستگاه و میکروفون استفاده کنید. در پایان امیدواریم که این آموزش برای شما عزیزان مفید و کاربردی واقع‌شده باشد. نظرات ارزشمند خود در مورد این آموزش را با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:چگونه اکانت و اطلاعات تلگرام را به صورت کامل پاک کنیم؟آموزش فعال کردن ورود 2 مرحله‌ای در تلگرام20 ترفند مخفی تلگرام

در تلگرام امکان ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی هم وجود دارد. این ویژگی با قابلیت مکالمه صوتی مستقیم تفاوت عمده‌ای دارد و می‌توان آن را نوع دیگری از مکالمه صوتی محسوب کرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام (Voice) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اگر چه تماس صوتی تلگرام هم اکنون در ایران غیر قابل استفاده است، اما در هر حال قابلیت برقراری تماس صوتی مستقیم یکی از ویژگی‌های اصلی تلگرام محسوب می‌شود. علاوه بر این مکالمه صوتی، تلگرام از ارسال و دریافت ویس (Voice) هم پشتیبانی می‌کند. ارسال ویس با مکالمه صوتی مستقیم تفاوت دارد اما در هر حال می‌توان آن را هم از روش های برقراری یک مکالمه صوتی دانست.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام (Voice) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

به منظور ارسال ویس در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

بنابراین به همین سادگی از طریق تلگرام می‌توانید برای دوستان خود پیام صوتی یا اصطلاحا ویس (Voice) ارسال کنید. اگر آن‌ها هم به همین صورت پاسخ پیام صوتی شما را بدهند، نهایتا یک مکالمه صوتی غیر مستقیم را تجربه کرده‌اید.

اما اگر در حین ضبط صدا یا پیام صوتی از ارسال آن منصرف شدید چه می‌شود؟ آیا روشی وجود دارد که ارسال پیام صوتی را در این مرحله کنسل یا لغو کند؟ خوشبختانه این امکان وجود دارد. برای انجام این کار کافیست تا انگشت خود را که بر روی آیکون میکروفون قرار دارد را به سمت چپ بکشید. به همین سادگی ارسال آن پیام صوتی لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام (Voice) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون ایکس اس مکس

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی اس 20

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام دوستان عزیزیک سوال مهم داشتم وممنون میشم کسانیکه سردرمیارن جواب بدن،
داخل پوشه صوتی تلگرامم یک صوت ناشناخته هست که برام مفهوم نیست ونمیدونم کی برام فرستاده،تمام مخاطبهام روزیروروکردم ولی داخل صفحه چت هیچکدوم ویس صوتی نبود،وهرکاری میکنم بفهمم این صوت روکی برام فرستاده به جایی نمیرسم،،ممنون میشم ازدوستان عزیزکه راهنماییم کنن دربابت این مشکل،چون حقیقتااین صوت باعث آزارم شده وباعث تشویش درزندگی عشقیم
تشکر

سلام ببخشید من داخل تلگرامم با لبتابم وقتی یه ویس رو ارسال میکنم و بعد بازش میکنم هیچ صدایی نداره چیکار کنم

سلام اگربخوام صدایی که درتلگرام ضبط شده وبهم فرستاده شده روبه کس دیگه ای بفرستم چه درتلگرام ه دراینستاگرام یاواتساپ چیکاربایدبکنم درضمن نمیخوام ای دی شخص فرستنده ارسال نشه

سلام. اگر بخوام صدایی که در تلگرام ضبط شده و به من فرستاده شده رو به کس دیگه ای بفرستم چیکار باید بکنم؟ البته میخوام آی دی فرد فرستاده نشه. ممنون

سلام ایا میشه یه ویس رو از تلگرام به یه کاربر تو واتس اپ ارسال کرد

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

تلگرام قابلیتی تحت عنوان Raise to Speak را ارائه می‌کند که به موجب آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به لمس دکمه میکروفون نسبت به ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون (Raise to Speak) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بدون تردید می‌دانید که برای ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی در تلگرام باید در پنجره گفتگوی مورد نظرتان آیکون میکروفون را فشرده و مادامی که آن را نگه داشته‌اید، پیام صوتی خود را بیان کنید. اما آیا می‌دانید که با استفاده از ترفند خاصی می‌توانید بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون پنجره گفتگوی تلگرام نسبت به ارسال ویس اقدام نمایید؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه انجام این عمل بپردازیم که به واسطه گزینه Rasie to Speak در برنامه تلگرام فعال می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

به منظور فعال سازی قابلیت ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون در تلگرام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نکته: زمانی که گوشی را به سمت گوشتان می‌برید یک ویبره بسیار کوچک را احساس خواهید کرد که از آماده بودن تلگرام برای ضبط پیام صوتی یا ویس مورد نظرتان خبر می‌دهد.

بنابراین به این صورت قادر هستید تا بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون در برنامه تلگرام ویس (Voice) ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون (Raise to Speak) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون XS

شیشه آیفون XR

قطعات آیفون 11 پرو

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

        
         function on() {
document.getElementById(“overlay”).style.display = “block”;
}

function off() {
document.getElementById(“overlay”).style.display = “none”;
}
        
    

زهرا طهماسبی

آموزش شبکه های اجتماعی, اخبار شبکه های اجتماعی, بازاریابی شبکه های اجتماعی, تبلیغات شبکه های اجتماعی, تلگراف, تلگرام, تولگرام, حرفه ای باشید, رپورتاژ – تبلیغات شبکه های اجتماعی, سفارش ربات تلگرام, سوالات متداول, لاین استور, معرفی بهترین های ویژه, موبوگرام, نزدیکا, نگاه کاربران, هک و ضدهک, پیشنهاد ویژه, کاربردی, کسب درآمد, کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

یه کامنت بزار
30,236 بازدید

پادکست سیر تا پیاز ارسال ویس در تلگرام ؛ بشنوید :

 

 

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

تلگرام قابلیتی تحت عنوان Raise to Speak را ارائه می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به لمس دکمه میکروفون نسبت به ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون (Raise to Speak) بپردازیم. با لاین استور سایت تخصصی کسب درامد از شبکه های اجتماعی همراه باشید.

بدون تردید می‌دانید که برای ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی در تلگرام باید در پنجره گفتگوی مورد نظرتان آیکون میکروفون را فشرده و مادامی که آن را نگه داشته‌اید، پیام صوتی خود را بیان کنید. اما آیا می‌دانید که با استفاده از ترفند خاصی می‌توانید بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون پنجره گفتگوی تلگرام نسبت به ارسال ویس اقدام نمایید؟

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه انجام این عمل بپردازیم که به واسطه گزینه Rasie to Speak در برنامه تلگرام فعال می‌شود.

به منظور ارسال ویس در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

به پنجره گفتگوی مورد نظرتان بروید. این پنجره گفتگو می‌تواند یک چت انفرادی، گروهی یا کانالی که در آن ادمین هستید باشد.

در گوشه سمت راست فیلد تایپ یک آیکون “میکروفون” وجود دارد. انگشت خود را بر روی آن قرار داده و نگه دارید. با انجام این کار پروسه ضبط صدای شما آغاز می‌شود.

صحبت مد نظرتان را بیان کنید.

پس از اتمام صحبت خود کافیست که انگشت خود را از روی آیکون میکروفون بردارید تا پیام صوتی مد نظر ارسال شود.

بنابراین به همین سادگی از طریق تلگرام می‌توانید برای دوستان خود پیام صوتی یا اصطلاحا ویس (Voice) ارسال کنید. اگر آن‌ها هم به همین صورت پاسخ پیام صوتی شما را بدهند، نهایتا یک مکالمه صوتی غیر مستقیم را تجربه کرده‌اید.

چگونه صدای زنگ دریافت پیام در تلگرام را برای افراد خاص عوض کنیم؟

اما اگر در حین ضبط صدا یا پیام صوتی از ارسال آن منصرف شدید چه می‌شود؟ آیا روشی وجود دارد که ارسال پیام صوتی را در این مرحله کنسل یا لغو کند؟ خوشبختانه این امکان وجود دارد. برای انجام این کار کافیست تا انگشت خود را که بر روی آیکون میکروفون قرار دارد را به سمت چپ بکشید. به همین سادگی ارسال آن پیام صوتی لغو می‌شود.

سوالی که بارها از جانب کاربران درباره فایل‌های ویس مطرح شده است این است که ایا امکان ذخیره کردن فایل‌های Voice وجود دارد یا خیر؟ در جواب این کاربران باید بگوییم که بله؛ فایل‌های ویس به راحتی قابل ذخیره شدن در تلگرام نسخه گوشی و یا تلگرام نسخه کامپیوتر (دسکتاپ) هستند. به سادگی میتوانید آن‌ها را ذخیره کنید و بعدا بدون نیاز به باز کردن تلگرام، آن‌ها را گوش کنید.

در ادامه شرح میدهیم که چگونه میتوانید فایل‌ها صدا (ویس) را در تلگرام ذخیره کنید تا حتی اگر این فایل‌ها از تلگرام شما هم پاک شدند، شما جای دیگری به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید که وقتی شما یک فایل ویس را در تلگرام گوش میکنید، به صورت خودکار و خود‌به‌خود این فایل در گوشی شما ذخیره میشود. فقط تنها سوالی که باقی میماند این است که این ویس‌ها دقیقا در کجای گوشی ذخیره میشوند.

در جواب باید گفت که فایل‌های ویس، در مسیر “حافظه‌ی داخلی دستگاه—> پوشه‌ی Telegram—> پوشه‌ی Telegram Audio” قرار میگیرند.

برای دسترسی به این پوشه، از برنامه‌ی مدیریت فایلِ (File Manager) در گوشی خود استفاده کنید. اگر روی گوشی هیچ برنامه‌ی File Manager‌ای ندارید، خُب یکی دانلود کنید! پیشنهاد ما دانلود فایل منیجر قدرتمند ES File Explorer است.

وقتی با فایل منیجر گوشی به مسیری که در بالا گفته شد بروید، با فایل‌هایی با فرمت OGG مواجه خواهید شد. این فایل‌های OGG دقیقا همان فایل‌های ویسِ تلگرام شما هستند.

روی یکی از آن‌ها کلیک کنید. اگر گوشی شما نتوانست این فرمت را باز کند، نیاز به دانلود یک برنامه‌ی پخش‌کننده‌ی قوی دارید که بتواند فرمت OGG را باز کند. پیشنهاد میکنیم برنامه MX Player را برای این منظور دانلود کنید.

در کامپیوتر، روی ویس مورد نظر راست-کلیک کنید و گزینه Save Voice Message As… را انتخاب کنید.

پنجره‌ای برای شما باز میشود که باید جایی که میخواهید فایل شما در آنجا ذخیره شود را انتخاب کنید. مسیر مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه Save را انتخاب کنید تا فایل Voice شما با فرمت OGG ذخیره شود.

در کامپیوتر هم درست مانند گوشی، ممکن است وقتی روی فایل با فرمت OGG کلیک کنید باز نشود و سیستم شما برنامه‌ای برای باز کردن فرمت OGG نداشته باشد. اگر چنین اتفاقی افتاد، لازم است یک برنامه‌ی پخش کننده برای سیستم خود دانلود کنید. پیشنهاد میکنیم که نرم‌افزار VLC را دانلود و روی سیستم نصب کنید تا بتوانید فرمت OGG را باز کنید.

آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام توسط ادمین

به منظور فعال سازی قابلیت ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون در تلگرام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.

گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.

اسلایدر موجود در کنار گزینه Raise to Speak را لمس نمایید تا فعال یا آبی رنگ شود.

حال به پنجره گفتگویی مراجعه کنید که تمایل دارید در آن بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون، پیام صوتی یا ویس (Voice) ارسال نمایید.

مادامی که در پنجره چت مورد نظر هستید، گوشی را دقیقا مشابه با حالتی که برای پاسخگویی به تماس تلفنی ایجاد می‌شود به سمت گوش خود ببرید و پیام صوتی مورد نظرتان را بیان نمایید.

نکته: زمانی که گوشی را به سمت گوشتان می‌برید یک ویبره بسیار کوچک را احساس خواهید کرد که از آماده بودن تلگرام برای ضبط پیام صوتی یا ویس مورد نظرتان خبر می‌دهد.

پس از اینکه پیام صوتی مد نظرتان را بیان کردید، گوشی را از گوش خود برداشته و در جلوی خود بگیرید. مشاهده خواهید کرد که پیام صوتی شما ضبط شده و آماده ارسال است.

با لمس آیکون ارسال پیام، ویس یا پیغام صوتی ضبط شده ارسال می‌شود. همچنین با لمس آیکون “پخش” یا اصطلاحا “پلی” از بخش سمت چپ ویس قادر به بررسی کیفیت و شنیدن آن خواهید بود. با لمس آیکون سطل آشغال هم می‌توانید این پیام را حذف و از ارسال آن صرف نظر کنید.

بنابراین به این صورت قادر هستید تا بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون در برنامه تلگرام ویس (Voice) ارسال کنید.

گاهی اوقات هنگام گفتگو با دوستان خود در محیط تلگرام ممکن است به‌صورت ناخواسته گزینه ضبط صدا (Voice) را لمس کنید و پیام صوتی ناخواسته‌ای را برای آن‌ها ارسال کنید. اگر می‌خواهید از ضبط ناخواسته صدا در تلگرام جلوگیری کنید با لاین استور همراه باشید.

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

تلگرام یکی از جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی بین کاربران ایرانی است. این پیام‌رسان دارای امکانات مفیدی از جمله قابلیت ضبط صدا (ویس) است که کاربران می‌توانند با لمس کردن گزینه میکروفون در بخش چت، صدای خود را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک گذارند. اگر در شرایطی قرار داشته باشید که تایپ کردن و نوشتن متن کمی دشوار باشد، قابلیت ضبط صدا ناجی شما خواهد بود. مشکل از جایی شروع می‌شود که دست شما ناخواسته گزینه ضبط صدا را لمس کرده و فایل صوتی نامربوطی را برای دوستان شما ارسال می‌کند.

کاربران نمی‌توانند به‌صورت مستقیم و از داخل برنامه تلگرام، قابلیت ضبط صدا در این پیام‌رسان را غیرفعال کنند اما در این آموزش قصد داریم تا با ترفندی ساده گزینه ضبط صدا در اپلیکیشن تلگرام را با استفاده از بخش تنظیمات گوشی غیر فعال کنیم. در ادامه به نحوه غیرفعال کردن ضبط صدا (Voice) در تلگرام می‌پردازیم.

کتاب ویس مارکتینگ | آموزش بازاریابی با انتشار ویس | مهندس درویش زاده

ابتدا از صفحه اصلی وارد Settings شوید و سپس گزینه Privacy را لمس کنید.

اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه Microphone به تنظیمات ضبط صدا در گوشی دسترسی پیدا کنید.

در صفحه جدید لیست تمام اپلیکیشن هایی را مشاهده می‌کنید که از میکروفون گوشی برای ضبط صدا استفاده می‌کنند. با یافتن تلگرام و خاموش کردن گزینه مربوط به آن، دسترسی تلگرام به میکرفون گوشی را قطع کنید. با انجام این کار، میکروفون گوشی شما در اپلیکیشن تلگرام غیرفعال می‌شود و بدین گونه می‌توانید از ضبط و ارسال فایل‌های صوتی به‌صورت ناخواسته جلوگیری کنید. اکنون اگر به‌صورت اتفاقی گزینه ضبط صدا در تلگرام را لمس کنید، پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه تلگرام اجازه استفاده از میکروفون گوشی شما را ندارد و برای ضبط صدا لازم است تا مجددا دسترسی تلگرام به میکروفون گوشی را فعال کنید.

آموزش غیرفعال کردن ضبط صدا در تلگرام اندروید

کاربران اندرویدی نیز برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته اپلیکیشن ها و تغییر دسترسی آن‌ها برای استفاده از منابع گوشی از جمله میکروفون باید سیستم‌عامل اندروید خود را به نسخه ۶ ارتقا دهند. پس از به‌روز رسانی گوشی اندرویدی خود به نسخه ۶ از این سیستم‌عامل می‌توانید با پیمودن مراحل زیر، بخش ضبط صدا در تلگرام را غیرفعال کنید.

ابتدا وارد Settings شده و سپس از بخش Applications گزینه Applications manager را انتخاب کنید.

اکنون لیست بلند بالایی از تمام نرم‌افزارهای نصب‌شده بر روی تلفن همراه خود را مشاهده می‌کنید. برای ادامه، اپلیکیشن تلگرام یافته و آن را انتخاب کنید.

در صفحه جدیدی که پیش رویتان باز می‌شود گزینه‌ای به اسم Permissions وجود دارد.شما با استفاده از این گزینه می‌توانید دسترسی تلگرام را به برخی از منابع گوشی از جمله دوربین، مخاطبان، میکروفون و… را تغییر دهید.

اکنون برای قطع دسترسی تلگرام از میکروفون گوشی لازم است تا گزینه مربوط به میکروفون را خاموش کنید.

حال تلگرام خود را باز کرده و گزینه مربوط به ضبط صدا را لمس کنید. در این لحظه  پیامی نمایان می‌شود مبنی بر اینکه تلگرام اجازه استفاده از میکروفون گوشی شما را ندارد. با انتخاب گزینه Allow دسترسی تلگرام به میکروفون گوشی مجددا برقرارشده و با لمس گزینه Deny گزینه ضبط صدا همچنان غیرفعال می‌ماند.

همچنین از این آموزش می‌توانید برای قطع دسترسی نرم‌افزارهای نصب تلفن همراه خود به منابع مختلف گوشی از جمله مخاطبان، دوربین، پیام‌ها، حافظه دستگاه و میکروفون استفاده کنید.

 ویس مارکتینگ | کمپ مجازی تلگرامی مهندس درویش زاده

مسنجر تلگرام امکانات فراوانی دارد یکی از این امکانات اختصاص آهنگ و تنظیمات دلخواه برای هر چت ، گروه یا کانال میباشد . با این کار میتوانید چت ها ، گروه ها و کانال های را متمایز کنید و با هر تخصیص تنظیمات دلخواه آن ها را از هم متفاوت کنید و برای هر شخص آهنگ پیام و ویبره خاص اختصاص دهید

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کنید و چت دلخواه خود را انتخاب کنید

 

در صفحه چت ، نام شخص را انتخاب کنید

 

و در پروفایل شخص گزینه Notifications را انتخاب کنید

 

و از بین گزینه ها Customize را انتخاب کنید( سایر گزینه ها برایش بی صدا کردن میباشد)

 

بعد از انتخاب Customize میتوانید تغییرات زیر را اعمال کنید:

Sound : تغییر و تخصیص آهنگ دلخواه

Vibrate : تغییر و تخصیص ویبره دلخواه

Priority : حق تقدم ( با قرار دادن روی حالت Max حتی در صورت بی صدا بودن دستگاه نیز صدای پیام شنیده میشود)

قسمت Popup notifications برای به نمایش درآمدن پیام به صورت پنجره کوچک یا پاپ آپ میباشد

و بخش LED : برای تخصیص رنگ دلخواه به چراغ LED نشانگر گوشی میباشد ( تعدادی از گوشی ها چراغ اعلان ندارند)

 

تنظیمات گروه ها نیز مشابه چت شخصی میباشد با این تفاوت که گزینه Smart Notifications برای هشدار یک پیام در دقایق تعیین شده میباشد

 

و برای کانال ها نیز مشابه گروه میباشد با این تفاوت که بخش پاپ آپ حذف شده است

 

🌺 برای شرکت در 💎 دوره ویس مارکتینگ (بازاریابی با پادکست) به لینک زیر مراجعه فرمائید 👇🏻👇🏻👇🏻

👈🏻👈🏻شرکت در 💎 دوره ویس مارکتینگ (بازاریابی با پادکست)👉🏻👉🏻

 

منابع:چجوری.جی اس ام.موبایل کمک.لیبانو

برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به چپ ستاره بدهید !

3.4 / 5. 8

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید…

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

برچسب هاsocial media marketing Social network advertising آموزش بازاریابی اینترنتی آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی آموزش تلگرام اثر تلگرام بر زندگی مشترک استقبال از شبکه های اجتماعی اشتباه در شبکه های اجتماعی اطلاعاتی از شبکه های اجتماعی امنیت در تلگرام انتشار حرفه ای ویس انتشار ویس انتشار ویس در کانال اهمیت شبکه های اجتماعی اینستاگرام بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه های اجتماعی تاریخ شبکه های اجتماعی تاریخچه شبکه های اجتماعی تبدیل آهنگ به ویس تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبلیغات شبکه های اجتماعی ترفندهای اینترنت ترفندهای اینستاگرام تلگرام در تلگرام ویس بفرستید در شبکه های اجتماعی ارتباطی حرفه ای باشید دوره ویس مارکتینگ مهندس درویش زاده رسانه های اجتماعی سیگنال های شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی موبایلی فضای مجازی قانون طلایی دربازاریابی شبکه های اجتماعی مدیریت شبکه های اجتماعی مقالات شبکه های اجتماعی مقاله شبکه های اجتماعی نکته ویس ویس مارکتینگ تلگرامی ویس مارکتینگ و برندسازی پیشنهاد ویژه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی کسب درامد از شبکه های اجتماعی

1399-11-06

1399-11-05

1399-10-20

1399-10-15

1399-10-08

1399-09-28

1399-09-13

1399-09-07

1399-09-04

5 (1) برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به چپ ستاره بدهید ! …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

وقتی کامنتم تائید شد از طریق ایمیل خبر بده.

سفارش فالوور اینستاگرام سفارش ویو (بازدید) اینستاگرامسفارش لایک اینستاگرام سفارش بیننده لایو اینستاگرامسفارش بیننده استوری اینستاگرام سفارش بیننده IGTV اینستاگرامسفارش ایمپرژن ، ذخیره و ریچ اینستاگرام

سفارش ممبر کانال تلگرام سفارش ممبر سوپر گروه تلگرام سفارش بازدید پست تلگرام سفارش لایک و نظرسنجی تلگرام

 

لاین استور مشاور و مجری آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی به مدیریت مهندس درویش زاده  اواخر سال 1391 در جوار آقا علی بن موسی الرضا ع بصورت استارتاپی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر همراه با 14 کارمند حضوری، 68 کارمند مجازی و 33 نمایندگی مجاز، ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ  میباشد.مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. ارتباط با لاین استور 

مشهد ، طبرسی ۵۷ ، خیابان المهدی شرقی، پلاک ۴۳۲/۱
(مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)
مشهد – احمد آباد – ابوذر غفاری ۱۶ پلاک ۱۶۰ واحد ۱۰
(مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)


https://linestore.ir/wp-content/uploads/2017/09/سیر-تا-پیاز-ارسال-ویس-در-تلگرام.mp3Downloads-icon

اگر به دنبال رفع مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام هستید

اگر به دنبال رفع مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام هستید

تلگرام محبوب ترین پیام رسان چند سال اخیر میان کاربران است و این امکان را در اختیارتان می گذارد که علاوه بر ارسال و دریافت پیام متنی، با دوستان خود از طریق پیام صوتی تلگرام در ارتباط باشید. همانطور که می دانید با لمس کردن قسمت میکروفن در صفحه چت های خود می توانید صدای ضبط شده خود را برای دیگران ارسال کنید. اما در این میان بعضی از کاربران با مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام مواجه هستند که این مشکل دو عامل نرم افزاری و یا سخت افزاری دارد. در ادامه با هیواتک همراه باشید تا مشکل نداشتن صدا در ویس های ارسالی تلگرام را برطرف کنید.

یکی از دلایل برزو مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام ، غیر فعال بودن بخش میکروفن تلگرام است. نحوه دسترسی به بخش میکروفن در گوشی های اندروید و آیفون را ادامه توضیح می دهیم.
 حل مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام در گوشی های آیفون :

1-  وارد بخش Settings شوید.
2-  در صفحه تنظیمات به سمت پایین اسکرول کنید تا در پایین صفحه لیستی از نرم افزار های نصب شده روی گوشی را ببینید. از میان آن ها تلگرام را انتخاب کنید.

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

 

 

 

3-  همانطور که می بینید در این بخش می توانید برای تلگرام خود محدودیت هایی نظیر موقعیت مکانی ، عکس گرفتن ، مخاطبین و.. را اعمال کنید. از میان آن ها گزینه ای با عنوان Microphone این امکان را  به شما می دهد تا با فعال و غیر فعال کردن آن اجازه دسترسی به میکروفن را و ضبط صدا را به تلگرام بدهید.
4-  این گزینه را فعال کنید تا ویس هایتان در تلگرام با صدا ضبط شوند.

 

 

حل مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام در گوشی اندروید :


1-  وارد بخش Settings گوشی خود شوید.

2-  در بخش Applications manager یا Apps گوشی ، تلگرام را انتخاب کنید. ( ممکن است در گوشی های اندروید نحوه دسترسی به این بخش متفاوت باشد. به طور کلی در بخش تنظیمات ، وارد لیستی شوید که اپلیکیشن های روی گوشی در آن قسمت وجود دارد. از میان آن ها تلگرام را انتخاب کنید. )

 

3-  با انتخاب تلگرام از میان اپلیکیشن ها صفحه ای مطابق صفحه زیر را مشاهده می کنید.

 

4-  در این بخش گزینه Permissions را انتخاب کنید.
5-  اکنون مانند روش قبل گزینه میکروفن را فعال کنید تا مشکل نداشتن صدا در ویس های ارسالی تلگرام شما رفع شود.

 

 

اگر مراحل بالا را طی کردید و باز هم در ویس های خود در تلگرام مشکل داشتید ، این مشکل سخت افزاری بوده و به بخش بلندگو گوشی شما آسیب وارد شده است. یکی از اصلی ترین دلایل این آسیب های سخت افزاری آب رفتن در میکروفن گوشی است که باید با مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این مشکل را حل کنید.

اگر به دنبال رفع مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام هستید

اگر به دنبال رفع مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام هستید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

 

آموزش تنظیمات در تلگرام

 

تنظیمات تلگرام در منوی setting که

در پایین و سمت راست تصویر قرار دارد می باشد

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

پس از انتخاب آن صفحه ای مشابه صفحه زیر داده می شود

 

در اینجا یک به یک منوهای آن را توضیح می دهیم

 

Notification and sounds

در این قسمت می توانید کنترل کنید پس از اینکه یک پیام دریافت شد چه آلارمی دیده شود با خاموش کردن گزینه alert پیامی بوجود نخواهد آمد. اگر message Preview را غیر فعال کنید آلارم صوتی را خواهید داشت ولی متن آن روی صفحه ظاهر نخواهد شد و گزینه sound جهت انتخاب نوع زنگی است که به صدا در می آید

در این بخش می توان نوع زنگ را none انتخاب کرد در این حالت گوشی شما ویبره خواهد داشت ولی آلارم صوتی نخواهید داشت.
group notification
برای زمانی است که در یک گروه برای شما پیامی ارسال می شود

و in app notification برای مواقعی است که شما در یک برنامه دیگر حضور دارید . با خاموش کردن این گزینه پیامهای برنامه تلگرام مزاحم کارکرد شما در برنامه دیگر نخواهد شد

 

 

 

سلام
در برنامه ی تلگرام گاهی اوقات که برام پیام میاد ناتیفیکیشن برنامه ی تلگرام از قسمت ناتیفیکیشن گوشیم حذف نمیشه حتی بعد از دیدن پیام و حتما باید گوشی رو خاموش و روشن کنم تا بره وگرنه مدام در قسمت اعلانات هستش
لطف میکنید کمک کنید
با تشکر

دوست عزیز حافظه گوشیتون پر شده باید برید و cash (کش ) گوشیتون و پاک کنید

چرا وقتی از تلگرام بیرون میام اهنگ قطع میشه؟؟؟برنامه رو نمیزنم بره فقط صفحه ی گوشی خاموش میشه!!! اهنگ قطع میشه! بعد وقتی میرم توی تلگرام دوباره شروع به پخش میشه!! گوشی من ایفون هستش اگه میشه سری جوابمو بدین مرسی

مشکل منم اینه.

Vyyyy daghighan

سلام گوشی من Sony z هست وقتی پیام صوتی ضبط شده را در تلگرام اجرا می کنم گوشیم قفل می شود و برای باز کردن قفل آن هم اجازه زدن رمز را به علت سریع بسته شدن (خاموش شدن صفحه) نمی دهد. قبلاً از راهنمائی شما تشکر میکنم.

سلام.بلخشید تو اپدیت جدید چرا نمیتونم کشم رو پاک کنم.چطوری میتونم پاک کنم

ممکنه محاسبه مقدار کش کمی زمانبر باشه تامل کنید می تونید پاک کنید

میری تو پوشه اندروید/دیتا/تلگرام/کش پوشه کش پاک میکنی

هر کدوم رو که میخواین پاک کنین دستتونو رو اون نگه دارین بعد گزینه clear رو بزنین

سلام
من چرا نمیتونم ادمین کنم
بهم میگهشما اجازه اینکارو نداری

سلام من اکانتم نمیدونم چرا نمیتونم کسیو رودیگه آدمین کنم
وقتی ایننکارو میکنم میگه شما اجازه ادمین کردن نداری

چون شما ادمین اصلی نیستید

سلام من چند نفر از دوستانم ک تلگرام دارن را در دفترچه تلگرام خودم مشاهده نمیکنم

سلام ضمن تشکر من دیروز تلگرامم مشکل پیدا کرد مجبور شدم دوباره نصب کنم چند مشکل دارم اول اینک پیامهای تلگرام موبوگرام و تلگرام فاری همیشه پیامهاشون میان وسط صحبت وسط مونیتور و دایما زنگ میزنه با اینکه soundهمشونو بستم دوم ایکه الان بالای صفحه سمت چپ که وارد تنظیمات میشم اولش بعد از ساختن دو تلگرام هنوز اد تلگرام ظاهر میشه و جالب اینکه من با دوتا سیم کارت میتونم سه تلگرام اکانت داشته باشم سومین مشکل که تازه شروع شده بالای صفحه تلگرام سمت چپ وقتی وارد می شم اون قسمت فقط نصفه میاد یعنی عرض مانیتوروکامل پر نمی کنه .
آیا میتونم تلگرامی بسازم که شماره را نشون نده اسم و فامیل را نشون نده؟

لطفا راه تنظیم کردن تلگرام را بهم بگید وقتی میخواهم به دوستم صدایی ضبط کنم و ارسال کنم ضبط نمیشود لطفا با توضیح کامل جواب دهید

ضبط صدا بسیار ساده است ، فقط یک نکته کوچک دارد ،
برای ضبط صدا برنامه تلگرام می بایست دسترسی استفاده از میکرفن گوشی را داشته باشد
سپس برای ضبط صدا کافیست که انگشت خود را روی علامت ضبط صدا که در کنار محل تایپ متن وجود دارد قرار داده و صحبت می کنیم هر رمان صحبتمان تمام شد انگشت خود را برمی داریم و صدا ارسال می شود

نکته : اگر در باکس متن شروع به تایپ کنیم علامت میکرفن کنار آن که مخصوص ضبط صداست محو می شود

میشه بگید توی نسخه ی کامپیوتری چطوری باید صدای خودمونو بفرستیم؟
اهنگ یا هر صدایی که توسط کامپیوتر پخش میشه رو میشه ویس فرستاد ولی صدای ودمو نمیتونم!

صدای خودتون رو فایل کنید و بفرستید

چه جواب قانع کننده ای
جانم

سلام میخواستم بگم چجوری صدامونو به فایل تبدیل کنم

از برنامه sound recorder ویندوز استفاده کنید. در گوشی ها هم برنامه های معادل اون وجود داره

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

با سلام
چرا من تلگرام روی کامپیوتر نصب کردم گزینه یا همون شکل برا ضبط صدا نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تلگرام اگر یک میکرفن فعال در سیستم پیدا نکند بطور اتوماتیک وار آیکون میکروفن را پنهان می کند. برای اینکه بتوانید از گزینه voice تلگرام در ویندوز استفاده کنید ، باید سیستم خود را به یک میکروفن وصل کنید (من با میکروفن همراه وب کم تست کردم) و از داخل کنترل پنل بخش sounds و در تب recorder این میکروفن به عنوان فعال تعریف شده باشد (تیک سبز داشته باشد)

ببخشید چجوری میکروفنو فعال کنم خواهش میکنم اگه میشه کمک کنید

باید برنامه وب کم رو برای ویندوز دانلود کرد؟

بعضی از وب کم ها مستقیما توسط ویندوز شناسایی نمی شن و باید درایور اونها رو دانلود کنید

سلام
من توی تلگرام یه گروه دارم که مربوط به فعالیت های یک انجیو هست ، مشکل اینجاس که نمیخام جز ادمین کسی بتونه افراد رو اضافه یا حذف کنه . ممنون میشم راهنمایی کنید که تظیماتی هست که فقط من بتونم افراد رو کم یا زیاد کنم

دوست عزیز
در تلگرام مدیر گروه و همچنین کسی که شما را در گروه اد کرده امکان حذف شما را دارد
برای اضافه کردن هم هیچ محدودیتی وجود ندارد شاید در نسخه های بعدی تلگرام این امکان نیز اضافه شود

در تلگرام مدیر گروه و سایر اعضا می توانند شخص جدید را در گروه اضافه کنند و همچنین برای حذف شخصی که شما را در گروه اضافه کرده و مدیر گروه می توانند ریموو کننند
شاید در نسخه های بعدی این مشگل از بین برود

سلام خسته نباشید ،من وقتی هندزفری میزنم وموزیک دام گوش میدم میخوام واسه طرف مقابلم وویس بره و بفهمه که من چی گوش میدم وویس میره اما آهنگ داخل هندزفری نمیره صدای دیگ میره

سلام،شما در اونصورت باید به طرف مقابلتون هم بگید که هندزفری بزنه تا وویس رو بتونه بشنوه در غیر اینصورت هیچ صدایی پخش نمیشه براش

سلام چرا هنگام آمدن پیام در تلگرام گوشی پیغام نمیده که پیام امده

حتما در تنظیمات گوشی خودتان این گزینه را غیر فعال کرده اید

سلام
ببخشید چکار کنم که پیغام تلگرام بالای صفحه بیاد؟؟؟بالای صفحه گوشی

من تنظیمات گوشیم رو چک کردم ولی هنگام آمدن پیام هیچ زنگ یاعلامتی روی گوشی نمیاد که متوجه بشم اسمس اومده لطفا راهنمایی کنید

در گوشی های پیشرفته تر آلارم اس ام اس در بخش notification هست ولی در گوشی های قدیمی تر در alarm setting قرار داشت
در هر صورت این بخش ها مربرط به تنظیمات گوشی هستند
اگر منظورتون از اس ام اس پیام تلگرام هست ، تنظیمات نوتیفیکیشن در داخل ستینگ همین برنامه هست

منم همین مشکل رو دارم تنظیمات گوشیم درسته ولی تا داخل برنامه نرم پیامایی ک واسم اومده رو نمیتونم ببینم، لطفا راهنماییم کنید

در بخش notification های گوشی بخشی هست که تعیین می کنه که همراه با آلارم چند کلمه اول پیام هم دیده بشه یا نه. این تنظیمات تفاوت های اساسی در گوشی های مبتنی بر ios و android و ویندوز دارند. حتی در ورژن های مختلف سیستم عامل های گوشی این تنظیمات در جای متفاوتی قرار دارند. بنابر این من واقعا نمی دونم در گوشی شما باید چطور تنظیم کرد.
در گوشی من از داخل تلگرام این کار انجام می شه. در منوی setting گزینه notification وجود داره و در این قسمت سه بخش هست برای زمانهایی که پیام مربوط به افراد هست. یا پیام از گروه هاست و یا پیام در هنگام کار با تلگرام ایجاد می شه.
در هر سه حالت قطع و وصل بودن پیام، نوع صدا و پیش نمایش پیام رو می تونید تنظیم کنید.

منم همین مشکل رو دارم ولی من برنامه موبوگرام دارم اصلا ن صدا میاد رو صحفه ن اون آرم موبوگرام

سلام احتمالا در تنظیمات گوشی قسمت اعلان ها تلگرام رو روی محدودیت گذاشته باشید.

سلام
دقیقا همینطوره اعلان ها رو خاموش کردن

باید کجا بریم واسه فعال کردن این که وقتی تو تلگرام پیام میاد ،اعلام بشه و صدا از گوشی بیاد یا حداقل وسیله بزنه که پیام اومده

ار بخش نوتیفیکیشن

دقیقا منم همین مشکل دارم

با سلام و احترام
چطور میشه آیکن ضبط صدا رو از صفحه ی ارسال پیام در تلگرام حذف کرد؟ چون هر بار دستم میخوره و یه پیام صوتی بی خودی ارسال میشه برای این و اون.. آیا امکانش هست که این آیکن رو حذف کنیم از صفحه ی ارسال پیام یا خیر؟

این آیکن بخشی از برنامه تلگرام هست و در تنظیمات جایی برای حذف اون نیست فعلا تنها راه دقت بیشتر هست

من میخوام وقتی یکی از دوستام آنلاین میشه تو تلگرام بهم الارم بده. میخواستم ببینم همچین امکانی وجود داره یا نه؟ مثلا تو مسنجر یا اوو این امکان وجود داشت. ضمنا امکان داره پیامی که از طرف شخص خاصی میاد رو بهش یک الارم خاص بدیم یا نه؟

متاسفانه فعلا در تلگرام چنین امکاناتی نیست . شاید در نسخه های بعدی اضافه بشه

سلام ی برنامه هست که این قابلیت رو داره از بازار دانلود کن

سلام اسم برنامه چیه؟

بله میشه…روی مخاطب مورد نظرتون کلیک کنید و در قسمت ناتیفیکیشن روی قسمت sound موزیک خاص بذارید

مخاطب خاص بذار

سلام
چطور میشه تو تلگرام مثل واتس آپ مدیر بود که اگر کسی توسط بقیه اضافه
شد بتوان آنرا حذف کرد
البته یاد اوری کنم گروه رو خودم تشکیل دادم

وقتی گروه رو خودتون تشکیل دادید شما مدیر هستید و امکان حذف اعضایی که دیگران اضافه کنند را دارید

سلام
تو تلگرام و لاین وقتی ادرس یه سایت رو لینک میکنی و میفرستی خود سایت هم اون پایین متن مربوطه نمایش داده میشه
ایا راهی است که این سایت اون پایین نمایش داده نشه چون خیلی متن رو شلوغ میکنه؟

لطفا جواب رو به ایمیل بنده هم بفرستین

اگر بجای کپی و پیست کردن آدرس اون رو تایپ کنیم این خلاصه نمی افته
در موقع کپی و پیست کردن آدرس ، وقتی آدرس سایت رو در بخش مربوطه قرار می دیم یک خلاصه با یک علامت ضربدر کوچک در بالای متن دیده می شه اگر روی این علامت ضربدر تب کنیم دیگه این خلاصه آدرس نمی افته

سلام میشه بهم بگین چطوری میشه به تلگرام ینفر دیگه دسترسی پیدا کرد.

تلگرام تقریبا امن ترین برنامه پیام رسان رایگان موجود هست وراهی برای خواندن مطالب دیگران نیست مگر با اطلاع و هماهنگی خود آن افراد

اگر امکان داشته باشد راهنمای بفرمایید که چگونه در تنظیمات تلکرام بر روی کامپیوتر را چگونه خاموش کنم که از حجم دانلود م کم نشود منظورم عکس فیلم یا پیغامهای صوتی وتصویری که افراد در گروه ها به اشتراک می گذارند
با تشکر احمدی

در تلگرام تحت ویندوز راهی برای جلوگیری از دانلود اتوماتیک مدیاها نیست. با توجه به اینکه این مشکل فقط مخصوص کشورهایی مثل ایران هست بعید هست که چنین امکانی در آن در آینده هم قرار بگیرد.

سلام چطوری ویبره را از پیام های تلگرام بردارم؟؟؟؟؟؟؟

این قضیه در گوشی های مختلف متفاوت هست
بادی در بخش آلارمهای گوشیتون تنظیم کنید که فقط با صدا پیام ارسال شود

سلام خسته نباشید. ببخشید اون آهنگ هایی رو که میفرستن توو گروه ها بصورت اسپیکر هس انگار ضبطش کردن کنارش علامت پلی داره. اونا رو چجوری ضبط میکنن ؟؟؟ ممنون میشم اگ پاسخ بدین.

در گوشی های آندروییدی و نرم افزارهای کامپیوتری به فولدر voice در داخل فولدر telegram بروید

در گوشی های آیفون ، در حین اجرا یک بار روی اسم آهنگ تب کنید تا به فایل ذخیره شده دسترسی داشته باشید

سلام
زمان ضبط صدای تلگرام من ۱۹ ثانیه اما از هرکی میپرسم ۵۹ ثانیه هس چراااااااااا تنظیمات خاصی دارا آیا

برای زمان ضبط صدا تنظیم خاصی وجود نداره احتمالا اشکلا از دستگاه شماست

سلام خسته نباشید عذر میخوام چطور تنظیمات تلگرام و درست کنم که نشون نده آن لاینم

برای پنهان کردن وضعیت آنلاین در
Setting – > privecy and security -> last seen
گزینه
Nobody
را انتخاب می کنید
توجه داشته باشید که در این حالت شما هم وضعیت آنلاین بودن سایرین را تمی توانید متوجه شوید

سلام من تنظیمات تلگرام تمام موارد مربوط به آلارم و پیغام دادن فعال هست ولی وقتی واسم پیام میاد هیچ صورت مشخص نمیشه مگر اینکه شانسی برم تو تلگرام ببینم پیامی اومده. ممنون میشم کامل توضیح بدید کدوما فعال و کدوم غیر فعال باشه ممنون

در بخش setting
بخش notification
همه گزینه ها روشن باشد
البته بعضی از گوشی ها ممکن است تنظیمات جداگانه ای هم داشته باشند

منم همین مشکل رو دارم
نه از گوشی نه از ستینگ تلگرام
با اپدیت هم حل نمیشه
چند نفر دیگر هم دیدم اینجوری شده بودن
ولی هیچکس راه حلش رو نمیدونست
مشکل از خود نرم افزاره

چجوری میتونم سرعت پخش ویس رو بیارم پایین سرعتش خیلی بالاس حرف خودمم نمیفهمم چی ظبط شده؟؟

سلام. بعداز نصب تلگرام مخاطبینم در این برنامه نشان داده نمیشود علت چیست و چکار کنم تا مخاطبینم نشان داده شود؟
باتشکر

یکی از دسترسی های که تلگرام در هنگام نصب از شما می پرسد دسترسی لیست مخاطبین یا contact list است. یک بار تلگرام را حذف کرده و مجدد نصب کنید و این بار این اجازه را به تلگرام بدهید – یا اینکه از بخش setting گوشی خود این مجوز را به تلگرام بدهید

سلام
من روی لپتاپم تلگرام نصبه
قبلا به راحتی صدا میفرستادم و حرف میزدم اما الان که به روزش کردم به هییییییییییچ عنوان صدا نمیره یعنی آیکونش هست و اصلا صدا نمیره یعنی ضبط نمیکنه و ثانیه شمارش تکون نمیخوره و کار نمیکنه
ممنون میشم راهنماییم کنید

یک بار دیگه اون رو حذف کنید و از نو نصب کنید اگر مشکل برطرف نشد احتمال داره از تنظیمات ویندوز شما باشه

سلام.من وقتی کسی برام voiceمیفرسته ذخیره نمیشه توگوشیم تاجاییکه فهمیدم بقیه هم همینومشکلودارن اگه میشه یایه راه حل بدیدیابرنامه ای معرفی کنیدکه بشه voiceهاروذخیره کردممنونم☺

برای ذخیره voice ها باید از نسخه ویندوزی تلگرام استفاده کنید
اگر گوشی شما آندروییدی هست و کمی وارد باشید می تونید این فایلها رو در کش تلگرام از طریق root explorer پیدا کنید

سلام خسته نباشید، من وقتى به کسى که شماره من رو سیو نداره پیغام میدم اِرور میده، یعنى حتماً شماره من رو سیو داشته باشه، چه کار کنم که درست بشه ؟ با تشکر

احتمالا شما زیاد به افرادناشتاس پیام فرستاده اید و وارد بلک لیست شدید،
چند روز از ارسال پیام به افراد ناشناس خودداری کنید و سپس با شرکت تلگرام مکاتبه کنید و بعد از اینکه مشکلتون برطرف شد مراقب باشید که این اتفاق مجدد براتون نیافته

اصلن من به کسى پیغام ندادم، چگونه میتونیم با شرکت تلگرام مکاتبه کنیم ؟

باید انگلیسی شما خوب باشه. توی سایت خود تلگرام وارد بشید در قسمت پرسش و پاسخ توضیح داده شده

من نمیدونم تو کدوم بخش ستینگ رفتم که اون رو زدم و باعث شد تا به صفحهی شماره تلفن در اول تلگرام بیام حالا هم هرچی شماره تلفنم رو میزنم قبول نمیکنه
چی کار کنم

چون نمی دونم واقعا الان گوشی شما در چه وضعیتی هست توصیه می کنم تلگرام رو یک بار حذف کنید و مجددا نصب کنید. تا فعال بشه

آقا جون بچتون یکی جواب مارو بده درست
این گروه مال دوسـدخترمه بیاد ببینه گند زدم توش واویلا
دیگه با شاخه گل و کوفتی شاپ خـر نمیشه
من نمیدونم چ غلطی کردم یهو دیدم دیگه نمیشه کسی رو ادمین کرد قبلش میشد الانم توکانالش میرم میشه ممبرهاشو ادمین کنم فقط توی گروهش نمیشه

اصلا سرم در نمیارم گیج شدم
اینجام بل، نیستم کجا جواب بگیرم همش پیامم وانگار یکی کش میره غیب میشه تورو اقا ابلفضل ب دادم برسید

من نمیدونم تو کدوم بخش ستینگ رفتم که اون رو زدم و باعث شد تا به صفحهی شماره تلفن در اول تلگرام بیام حالا هم هرچی شماره تلفنم رو میزنم قبول نمیکنه

من نمیدونم تو کدوم بخش ستینگ رفتم که اون رو زدم و باعث شد تا به صفحهی شماره تلفن در اول تلگرام بیام حالا هم هرچی شماره تلفنم رو میزنم قبول نمیکنه چیکار کنم

اگه بخوایم ک وقتی تو تلگرام پیام میاد ویبره نخوره باید چیکار کرد؟؟

در تنظیمات آلارم هست.

سلام
من میخوام وقتی فقط دوستام بهم پیام میدن بیادبالای صفحه ووقتی توتلگرام نیستم اینو متوجه بشم
بایدچیکارکنم

در ایفون وقتی میخوهیم اهنگی را از طریق ظبط صدا بفرستیم اهنگ قطع میشه هیچ راه حلی برای حل این مشکل وجود نداره؟

من با آیفون ارسال صدا کردم و مشکلی نبود. یک بار هم که خیلی فایل طولانی بود ، با رکوردر آیفون ضبط کردم و بعد ارسال کردم. احتمالا گوشی شما کمبود حافظه داره. یا منابع در حال استفاده هستند

سلام تو گوشیه من ایکون پیام ویدئویی نیست تنظیماتش هست خودش نیست چیکار کنم

با سلام
وقتی گوشی ایفونم رو زنگه هر پیغامی از تلگرام که میاد گوشیمم به حالت پیغام صدا میده . نمیدونم باید کدوم قسمت از تنظیمات برم که وقتی پیغام از تلگرام بیاد بی صدا باشه لطفا راهنمایی کنین ممنون

از منوی setting وارد گزینه notification بشید و گزینه های alert رو خاموش کنید

سلام دوستی برای من پیغام صوتی ارسال کرد این پیغام در صفحه تلگرام موجود است
ولی هر چقدر در AUDIO TLEGRAM درآن تاریخ میگردم نیست .لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس

احتمالا تنظیمات تلگرام شما برای ذخیره اتوماتیک مدیاها در لایبراری ست نشده است

سلام می خام بقیه دسترسی به همه عکس هایی که پروفایلم گذاشتم نداشته باشن . چطور تنظیمش کنم که همه عکسای پروفایلم قابل دیدن نباشه

توی تلگرام نمیشه عکس پروفایل رو پنهان کرد
ولی می تونیم عکسهای قبلی رو حذف کنیم و یک عکس آخر بمونه

سلام من تلگرام رو روی لپ تاپ نصب کردم بعدش یه اهنگ مثلا با مدیا پلیر لپتاپ اجرا میکنم بعدش میخوام ویس کنم تو تلگرام،بعد ویس گرفتن وقتی میخوام ویس رو گوش بدم میبینم که صدای اهنگ توش نیست و فقط صدای من و اطراف من توی ویس هستش و صدای اهنگ به ندرت میاد.چیکار کنم لطفا کمکم کنید

این قضیه ربطی به تلگرام ندارد و از تنظیمات کارت صدا در ویندوز ناشی می شود. کانال ورودی صدا در ویندوز به نحوی تنظیم شده که صداهای ورودی شما رو بهتر دریافت کند

با‌سلام‌در‌پیامهای‌ارسالی‌برای‌من‌تصاویرلود‌نمی‌شود

دوست عزیز حافظه گوشتون پر شده

میخواستم بپرسم چطوری میشه از اسپیکر کامپیوتر صدا رو ضبط و ارسال کرد
مثلا میخوام یه موزیک ارسال کنم ولی به صورت فایل ضبط شده بره

با برنامه هایی مثل sound recorder ابتدا ضبط و سپس فایل نهایی را ارسال کنید

سلام
من برنامه تلگرام رو روی لپ تاب نصب کرده ام وگزینه ضبط صدا به صورت قرمز رنگ در کادر تایپ ظاهر شده ولی در کامپیوتر این علامت نمیاد و امکان ضبط صدا برای بنده میسر نیست.دلیل این رو خواستم بدونم.نرم افزار آپدیت هست و ویندوزم۷٫
یک باری به صورت ناخود آگاه دستم خورده بود ۱ثانیه ضبط شده ولی آرم ضبط وجود نداره.
لطفا راهنماییم کنید
مر۳۰

سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید
بعضی وقت ها جند نفر از تلکرام استفاده میکنن
جیکار کنیم که هیجکس بیامم نره از کوشی من
ممنون میشم جواب به ایمیلم بفرستین

در برنامه تلگرام چنین چیزی طراحی نشده ؛ برای اینکار باید یک نسخه اپن سورس تلگرام را گیر بیاورید و با تغییر آن event های مربوط به دریافت وضعیت از محیط کاربری را غیر فعال کنید

سلام وقتی میخوام ویدیو ارسال کنم و در بخش مربوطه میروم همه ویدیو ها در حال اجرا اند علت چیست

این از امکانات سیستم عامل (احتمالا اندرویید) شماست. ممکنه در قسمت setting گوشی جایی برای غیر فعال کردن آن وجود داشته باشه.

وقتی پیام توی تلگرام میاد برای من اعلانش رو صفحه نمیاد باید چی کار کنم؟

سلام
در گوشی هواوی وقتی در گروه ها کلر هیستروی می زنم و مطالب را پاک می کنم به محض امدن اولین پیام ,مطالب پاک شده قبلی دوباره ظاهر می شود چطور می تونیم مطالب قبلی را کامل پاک کنم تا دوباره رویت نشه .
ممنون

دوست عزیز
بعضی از گوشی ها و لب تاب ها این مشگل را دارند
شما باید بعد از پاک کردن مطلبتون مجدد به قسمتهای بالا نروید
بدین ترتیب بازگشت ندارند

سلام من تلگرامو رو کامپیوتر نصب کردم ولی آیکن ضبط صدا برا ارسال صدا موجود نیست لطفا منو راهنمایی کنید؟

تلگرام روی کامپیوتر و لب تاب امکان ویس ندارد

سلام…من با لپ تاپ وارد تلگرام میشم و مدتی هست که علامت وُیس هست اما اصلا کار نمیکنه…چیه دلیلش؟ مربوط میشه به لپ تاپ یا…؟؟!

تلگرام روی کامپیوتر و لب تاب امکان ویس ندارد

امکان استفاده داشت استفاده میکردم من…چند وقته اینجور شده 😀

بله متاسفانه در نسخه قبلی تلگرام این مشکل ایجاد شد

سلام
بیو در تلگرام چیه؟
کجای اونو میگن؟

سلام خسده نباشید
میخاسدم بدونم چجوری میشه ویس با کیفیت ارسال کرد در تلگرام
بعضی اهنگا هستن ک بصورت ویسن و خیلی کیفیتشون بالاس؟؟؟؟؟

ابتدا ویس را با کیفیت مورد نظرتان در کامپیوتر تهیه کنید و سپس به صورت فایل ارسال نمایید

سلام..ببخشید من تلگرامم و قسمت پروفایلش فقط دو تا عکس گذاشتم بعدش هر کاری کردم نتونستم دیگه عکس بذارم بعد اون دو تارو هم پاک کردم که دوباره بذارم که دیگه هرکاری کردم دیگه هیچ عکسی قالب نشد رو پروفایل باید چیکار کنم؟؟؟

معمولا عکس هایی که با خود گوشی ها تهیه میشن خیلی راحت به عنوان عکس پروفایل قرار می گیرندمعمولا عکس هایی که با خود گوشی ها تهیه میشن خیلی راحت به عنوان عکس پروفایل قرار می گیرند

سلام.من یه کانال دارم میخوام واقتی پست میذارم ممبر هام تا وقتی که وارد کانال نشده اند پست ها رو نبینند.به طور کلی می خوام آلارمی بهشون نده که باعث اذیت شده و از کانال خارج بشن.ممنون میشم راهنماییم کنید

برای این کار کاری از دست شما بر نمیاد می تونید توی کانالتون نحوه بی صدا کردن تلگرام رو آموزش بدید

با سلام و خسته نباشید
ممنون میشم راهنماییم کنید.چن وقتیه که برنامه تلگرام رو که نصب کردم صدا یا نمایش پیاما روی صفحم نشون داده نمیشه علتش چی میتونه باشه..وگرنه تنظیمات صدا درست تنظیم شده است.

دوست عزیز احتمالا حافظه گوشیتون پر شده

سلام گوشی من ایفون هست در تلگرام همیشه منو آنلاین نشون میده حتی زمانی که در تلگرام نیستم یا حتی وای فای ندارم باز آنلاین نشون میده میشه راهنمایم کنید مشکل چیه

از منوی privecy
گزینه active session
گزینه
Terminate all other sessions
را انتخاب کنید
در همین منو در قسمت last seen
گزینه everybody را انتخاب کنید

سلام در آیفون به چه صورت میشه منکه نتونستم

سلام چطور میتونم از ضبط و ارسال نا خواسته صدا جلوگیری کنم گاهی دست ادم میخوره ناخولاسته صدا ارسال میشه نمیشه تنظیم کرد .ارسال خودکار نباشه حداقل؟

تنظیمی وجود نداره

باسلام چطور میشه صدای ضبط شده تو تلگرام و دانلود کنم وتو حافظه گوشی ذخیره بشود با تشکر

این مساله به نوع گوشی و نسخه سیستم عامل و نسخه تلگرام متفاوت است . در برخی از سیستم های آندروییدی فقط از طریق root explorer می توانید به دایرکتوری کش صداها در تلگرام دسترسی داشته باشید
در سایر مدل ها ممکن است راه های دیگری نیز وجود داشته باشد

سلام
یه دوستم انلاینه وقتی بهش چت میدم با اینکه انلاینه اما تیک دوم خیلی خیلی دیر میخوره ایا دوستم تنظیمات خاصی رو تلگرامش انجام داده واینکه ایا میخواد من ندونم پیغامم بش رسیده؟

دوست عزیز هر وقت پیام خوانده شود برای شما متن دو تیک می خورد
احتمال زیاد دوست شما دیرتر به پیامهاش رسیدگی میکنه

با سلام
ممنون از وقتی که میگذارید.

تنظیمات گوشی من دقیقا مطابق با مراحل ذکر شده است و تا چند روز پیش هیچ مشکلی نداشتم
ولی از دیروز آلارم و نوتیفیکیشن تلگرام روی گوشیم نمی آید بجز وقتی که وارد صفحه تلگرام می شم که آلارم و نوتیفیکیشن ظاهر میشه
چند بار reset هم کردم ولی مشکل حل نشد!

در بخش نوتیفیکیشن تلپرام یک گزینه reset all notification هست ، این گزینه را انتخاب کنید و اگر مشکل حل نشد در بخش نوتیفییکیشن تنیمات گوشی خودتون بررسی ها تون رو ادامه بدید

سلام.
من تلگرامم رو آپدیت کردم و الان وقتی گوشی رو میگیرم نزدیک گوشم که ویس گوش کنم صفحه تاریک نمیشه که صدا از داخل گوشی بیاد و صدا از باند ها میاد میخواستم ببینم تنظیمات خاصی وجود داره که بتونم صدای ویس رو از داخل گوشی گوش کنم؟

این امکان از امکانات گوشی شماست که سنسور مخصوص تشخیص اشیاء نزدیک داره و مربوط به تلگرام نیست. اگر غیر فعال شده به تنظیمات گوشی خودتون مراجعه کنید

با سلام
گوشی من HUAWEI P8 نوتیفیکیش تلگرامم فعال نمی شه و آلارم نمی ده با اینکه همه آیکون ها فعاله ، یکی دوبار هم برنامه رو حذف ونصب کردم ولی بازم مشکل حل نشد!

متاسفانه من در مورد گوشی های مختلف اظلاعات کاملی ندارم ولی معمولا سیستم عامل گوشی شما برای نوتیفیکیشن تنظیماتی داره که خارج از برنامه تلگرام هست و از اونجاا باید به تلگرام اجازه بدید که نوتیفیکیشن ارسال کنه

باعرض سلام و خسته نباشید…امکانش است ایا بتوان شماره تلفنی که باهاش اکانت تلگرام درست کردی رو تغییر داد برروی تلگرام(لب تاب) دوباره تایید میکنم برای لب تاب؟؟؟…با تشکر

برای این کار کافی هست گزینه log out را انتخاب کنید و مجدد با شماره جدید login کنید. توجه داشته باشید که گوشی با شماره جدید باید در اختیارتون باشه تا جواب کد تاییدیه رو بتونید بدید

سلام
چکار کنم که پیغام تلگرام بالای صفحه گوشیم بیاد؟؟

این از تنظیمات سیستم عامل و گوشی هست. در جایی که notification ها رو تنظیم می کنید، اول اینکه به تلگرام اجازه notification بدید و ضمنا محل نمایش نوتیفیکیشن ها رو بالای صفحه قرار بدید.

سلام
ببخشید چ تنظیماتی باید در تلگرام انجام بدم که فیلم وعکس و فایل و.‌.. به صورت خودکار دانلود نشود؟ممنون

این تنظیم در نسخه تلگرام مخصوص گوشی ها موجود است. در قسمت setting سپس وارد chat setting می شوید . گزینه های automatic photo download و automatic audio download را خاموش کنید

سلام
من کانال عموی در تلگرام ساختم و بالای ۱۸۰ نفر نمیرفت هرچه کاری کردم که سوپر تلگرام کنم باز هم نشد یک بار حذف کردم الان ۵۰ نفر بیشتر قبول نمیکنه ۱۰ بار حذف و دوباره ساختم حتی با شماره های مختلف

متاسفانه تا حالا به این مشکل برخورد نکردم و جایی هم نشنیدم که این مشکل وجود داشته باشه. بهتره با خود پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید …

سلام ترفند ضبط آهنگ در تلگرام با کیفیت اصلی آهنگ که در بیشتر کانالها شاهد هستیم چیه اگه امکانش رو دارید توضیح بدید ممنونم

البته من خودم این کار رو انجام ندادم ما اگر شما صدا رو با یک نرم افزار دیگه ضبط کنید و سپس توسط تلگرام ارسال کنید کیفیت اون کم نخواهد شد

سلام
تلگرام من همه این تنضیماتش فعاله اما صدا نداره متوجه پیامای تلگرامم نمیشم
لطفا راهنماییم کنید
مچکرم

تنظیمات نوتیفیکیشن گوشی خود را نیز چک کنید

سلام مادمازل ادمین
راستش یه مشکل پیچیده داشتم با این تلگرام لپ تاپم
من موقعی که با تل کار میکنم از هندزفری استفاده میکنم.تا یک ماه پیش هر هندزفری تو گوشم بود و
دکمه رکورد رو میزدم، اهنگ خیلی قشنگ و با کیفیت ارسال میشد.
اما حالا تا هندزفری داخل لپ تاپه و بخام اهنگی که داره اجرا میشه رو رکورد کنم،صدایی نمیره جز
صدای فن لپ تاپم!:D..ینی دگ اهنگو نمیخونه..میدونی چشه استاد؟ممنون میشم کمکم کنی
لپ تاپم اپل و ویندوز ۱۰ استفاده میکنم تلگرام هم اپدیته
tnx ya!!.1

سلام من ی مشکل دارم تلگرامم اصلا وضعیتمو نمیزنه افلاین بالینکه انلاین نیستم امابازم وضعیتم انلاینه.چیکارکنم؟

ممنون میشم راهنمایی کنین واقعا مشکل بزرگی شده واسم.باتشکر

دوست عزیز تلگرام را مجدد نصب کنید مشکلتان برطرف میشود
نگران نباشید هیچ یک ازگروه ها و کانال هایتان حذف نمی شود

تلگرامو دوباره نصب کردم اما بازم مشکلم حل نشد.راه دیگه ای نداره ؟

سلام
اگرممکنه جواب ماروهم بدید
من یهویی متوجه شدم نمیتونم توی گروه کسیو ادمین کنم
وقتی میخام ادمین کنم پیام میده شما اجازه اینکارو نداری
اما تو کانالم میتونم اینکارو انجام بدم و مشکلی ندارم
دلیلش چیه؟

از ادمین اصلی گروه باید بخواهید که اجازه اضافه کردن ادمین های بعدی رو به شما هم بده

سلام چرا نمی تونم فیلمی که ظبط میکنم ارسال کنم وقتی ارسال میکنم ی دور میخوره علامت!قرمزمیادپایین وارسال نمیشه راهنمایی کنید ممنونم

دو مشکل می تونه باشه … سرعت کم و قطعی اینترنت و پروکسی یا وی پی ان ، یا اینکه ظرفیت گوشی شما رو به اتمام هست

منم دقیقا همین مشکل رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن مشکلم حل شد. شمارشون این بود :۹۰۹۹۰۷۱۱۱۲

با سلام
ممنون که وقت میزارید و جواب همه رو با حوصله میدین

چطوری میتونم یه ویس مخصوص تلگرام درست کردم البته از آهنگهای موجود تو کامپیوترم و یه قسمتی رو از اون آهنگ رو انتخاب کنم؟
لازم بذکر که نمیخوام بصورت فایل صوتی باشه میخوام ویس تلگرام باشه
اگه آهنگ رو تو کامپیوتر تیکه کنم و یه فایل درست کنم بصورت فایل صوتی میره و نمیخوام اینجوری باشه

متاسفانه من فعلا پاسخی برای سوال شما ندارم. در صورتی که راهی پیدا کردم خدمتتون عرض می کنم

سلام.میخوام واسه فردی صدابفرستم یک ثانیه بیشترضبط نمیکنه.ولی واسه کسی دیگه میفرستم بیشترظبط میشه.فقط واسه اون فرد یک ثانیه ضبط میشه.ممنون میشم سریع جوابموبدید

دوستان عزیز
مشکلات صدا در تلگرام در حال بررسی می باشد به محض این که نتیجه بدست آوردیم در سایت قرار می دهیم

سلام خسته نباشید … من میخوام وقتی صدارو ضبط میکنم اهنگ قطع نشه چون تا تاگرام شروع به ریکورد میکنه اهنگ قطع میشه ولی تو اندروید اینطوری نبود

متاسفانه بخش های مختلف تلگرام در ورژن های مختلف و دستگاه های مختلف با هم تفاوتهایی دارند که برای بعضی افراد مطلوب و برای بعضی دیگر نامطلوب است

سلام چطوری میتونم وقتی پیامی رو در تلگرام میفرستم صدا نداشته باشه . یعنی من هر بار که پیامی میفرستم اگر سایلنت نباشه صدا میده و هر جوابی ک داده میشه باز صدا داره میخوام وقتی متنی میفرستم صدا نده ولی موقع متن اومدن صدا داشته باشه

دوست عزیز
این تنظیمات در گوشی های مختلف متفاوت است

وقتی کسیرو ریپورت کردن باید چیکار کرد

متاسفانه چنانچه کسی ریپورت کامل باشد دیگر کاری نمیشود کرد

سلام روز بخیر میشه بگید چرا تو تلگرام عکسایی رو که خودم ارسال کردم یا دریافت کردم در نهایت داخل گالریم دوتا میشن,,,,
رومخمه این قضیه,,,,
منتظر جوابتونم,,,,
ممنون,,,

در گوشی های اندروییدی برای اینکه یک نسخه در فولدر تلگرام نگه داری می شه و یک نسخه در فولدر عکس های دوربین
برای رفع این مشکل تلگرام خودتون رو آپدیت کنید و کش تلگرام رو پاک کنید

سلام میشه بگید,,,,,
چرا تو تلگرام عکسای رو که دریافت یا ارسال کردم تو گالریم دوبار تکرار شدن
ممنون میشم راهنمایی کنید
سپاس

در گوشی های اندروییدی برای اینکه یک نسخه در فولدر تلگرام نگه داری می شه و یک نسخه در فولدر عکس های دوربین
برای رفع این مشکل تلگرام خودتون رو آپدیت کنید و کش تلگرام رو پاک کنید

سلام خسته نباشید من وقتی از تلگرام بیرون میام و نتم رو خاموش میکنم حدودا نیم ساعت بعدش برام offمیخوره واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا اگ امکانش هست راهنمایی کنید ممنونم

سلام خسته نباشید من وقتی از تلگرام بیرون میام و نتم رو خاموش میکنم حدودا نیم ساعت بعدش برام offمیخوره واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا اگ امکانش هست راهنمایی کنید ممنونم

این اشکال از تلگرام هست که مورد شما و یک سری از موارد دیگه که از نظر سازندگان تلگرام حیاتی نبوده رو با تاخیر کنترل و آپدیت می کنند . طرف های مقابل شما هم باید همین نکته رو بدونن که صرف آف نشان ندادن شما به معنای حتما آن بودن شما نیست

سلام در تلگرام فیلم میفرستم برای طرف مقابل بی کیفیت و شطرنجی نشون میده چرا؟؟؟

شما از منوی ارسال فایل – بجای ارسال عکس- برای ارسال فیلم استفاده کنید

سلام.با اینکه کیفیت فیلم تو گوشیم خیلی خوبه ولی وقتی تو تلگرام واسه کسی میفرستم کیفیتش خیییلی بده.باید چی کار کنم؟؟

اگر دلیلشو پیدا کردی به منم بگو لطفا

سلام چراتلگرامم فقط۲۷ثانیه صداپرمیکنه؟؟؟؟میشه درستش کرد؟

به احتمال زیاد مشکل از کم بودن یا پربودن حافظه گوشی شماست

من نمیتونم ویس به کسی بفرستم،یا ویسی باز کنم،عکس هم نمیتونم لود کنم،چیکر کنم تا درست شه ممنون ازتون

به احتمال خیلی زیاد حافظه گوشی شما در حال پرشدن هست. بهتره کش تلگرام رو خالی کنید

اقا منم مشکلم اینه که نمیتونم ویس بدم یا بگیرم عکسم نمیتونم ببینم یا لود کنم حتی استیکرم باز نمیشه حافظه کش هم پاک کردم مشکلم حل نشد لطفا یه راهنمایی درست حسابی کنید

برنامه جارو برقی را از بازار دانلود کنید تا گوشی شما را پاک سازی کند و بتوانید بعد از آن به عکسهایتان دسترسی پیدا کنید

سلام
ببخشید یک سوال دارم
من زنگ آلارم تلگرام را تغییر داده ام اما پیام هایی که می آیند همان زنگ قبلی را اجرا می کنند
چه کار کنم تا زنگ جدید تنظیم شود؟

همونطور که در پاسخ دوستان در سوالات مختلف گفتیم، سیستم عامل های مختلف در گوشی های مختلف برخی امکانات رو ممکنه بر روی تلگرام ببندند یا باز بگزارند. بنابراین نمی توان گفت که دقیقا چکار باید کرد. بطور معمول در بخش نوتیفیکیشن تلگرام سه بخش وجود داره که اگر آلارم پیام برای هر خش رو عوض کنید، در صورت آمدن پیام جدید نوع زنگ مخصوص به خودتون به گوشتون می رسه

با اینکه در تنظیمات تلگرامم همه الارم ها فعاله ولی پیام هایی که در کانال ها میاد رو اعلام نمیکنه و اینطوریه که حتما باید وارد کانال بشم تا پیام های جدید رو ببینم
میشه بگید چه طوری میتونم مشکل رو حل کنم؟

امکانی در تلگرام هست که توسط خود مدیر کانالها تنظیم می شه مبنی بر عدم ارسال آلارم برای هر پیام تا کانال مزاحمتی برای اعضا ایجاد نکنه. ممکنه در کانال مورد بحث شما این اتفاق افتاده باشه. البته خود شما هم باید چک کنید که کانال رو mute نکرده باشید. در این صورت گزینه unmute رو در کانال مشاهده خواهید کرد. محل این گزینه در دستگاه های مختلف و ورژن های مختلف فرق می کنه ولی در هر صورت در جلوی چشم هست.

سلام.خسته نباشید.وقتی از تلگرام بیرون میام.تا یه ربع بعد وضعیتمو انلاین نشون میده.دلیلش جیه؟

سلام عرض خاصی ندارم
فقط باید مطرح کنم که کار شما زیباست.تشکر

متشکرم بابت انرژی مثبتتون

سلام.خسته نباشید.وقتی از تلگرام بیرون میام.تا یه ربع بعد وضعیتمو انلاین نشون میده.دلیلش چیه؟

تلگرام از سرورها و منابعی که داره برای حداکثر سرعت ارسال استفاده می کنه و برخی فعالیت ها مثل تغییر وضعیت آنلاین و آفلاین یا تغییر سطح امنیتی مشاهده آنلاین و آفلاین بودن رو با سرعت خیلی کمتر انجام میده … برای همین نمود این تغییرات ممکنه تا یک ساعت هم طول بکشه . این مساله در مستندات خود تلگرام هم ذکر شده

سلام خسته نباشید من ی سوال دارم خاهش میکنم جواب بدین چونکه هرچی سرچ زدم پیدا نکردم. من تلگرام رو سیستمم نصب هست ولی تنظیمات امنیتی نداره هرچی که گشتم مثلا برا مخفی کردن اخرین زمان ورود و بقیه تنظیمات کلا تو نسخه ویندوز نداره؟ یا من بلد نیستم ؟ 🙂 ممنونتون میشم جواب بدین

دوست عزیز این امکان در ویندوز وجود ندارد
می توانید در گوشی موبایل نصب کنید و بعد تنظیمات را از طریق گوشی انجام دهید این تنظیمات در نسخه ویندوز نیز عمل میکند

سلام
ممنون بابت پاسخگویاتون
یه سوال داشتم که چطور میشه یه آهنگ رو به صورت یک صدای ضبط شده در تلگرام نسخه اندرویید فرستاد ؟؟
لطفا ساده بگید….
ممنون❤

جوا شما کمی سخت هست . فرمت فایل آهنگ شما باید .ogg بوده و در فرمت OPUS کد شده باشد. یعتی شما فایل های mp3 را نمی توانید مثل voice ارسال کنید. من نمی دونم برنامه ای در اندرویید هست که بتونه این تبدیل رو برای شما انجام بده یا نه ؟ راه دیگه اش اینه که باید آهنگ مورد نظر رو به کامپیوتر منتقل کرده و سپس فرمت اون رو تغییر داده و بعد ارسال کنید

سلام تلگرام من کلا صداش قطع شده همه تنظیماتشو چک کردم ولی صداش قطعه لطفا بگید چه کار کنم همه ی برنامه های دیگم صدا دارن جز این….ممنون میشم جواب بدین

در بعضی از ورژن ها تنظیم ویبره تلگرام از داخل خود برنامه تلگرام و از بخش notification هست

سلام من یه بار تلگراممو دیلیت اکانت کردم حالا که نصبش کردم مخاطبای تلگرامم واسم نمیاد بالا

سلام،خوبی بانو جان؟…نمیدونم چیکار کنم که ویبره ی آیکون صدا از بین بره؟همه ویبره ها آفه،حتی ویبره گوشی ولی هرکاری میکنم ویبره آیکون صدا از بین نمیره!!!

سلام من میخواستم صدایی که هنگام ارسال چت ایجاد میشه رو قطع کنم میش روشش رو یگید ؟ .ممنون

از داخل تلگرام بخش notification گزینه ی مربوطه رو خاموش کنید

سلام ببخشید من تو شخصی نمی تونم برا کسی ویس بفرستم،یعنی اصن صدا ضبط نمیکنه،ممنون میشم اگه هر چه سریع تر پاسخ بدید.

وقتی آیکون ضبط صدا نیست یعنی تلگرام میکروفن فعال دستگاه شما رو تشخیص نمی ده. اگر علامت میک هست و ضبط نمی کنه احتمالا کمبود حافظه دارید.

سلام
من گوشی مادرم اپل۴s هست
تمام فایل ها و فیلم هایی که در تلگرام میاد صدا نداره
رفتم قسمت seting گوشی اون پایین که همه ی برنامه های گرشی رو نشون میده که میتونی تتظیم کنی و گزینه ی میکروفون رو فعال کنی اصلا تلگرام تو او لیست نیت که بشه قعال کرد.ممنون میشم راهنماییم کنید

تنظیم میکروفن برای ارسال صدا هست. اگر فیلم ها صدا ندارند احتمالا برای اینه که صدای پخش مدیا قطع هست. راحت ترین راه اینه که در هنگام پخش فیلم دکمه + در سمت چپ و بالای گوشی را چند بار فشار دهید

سلام من مدتیه صدای تلگرامم قطعه چکارکنم…توی تنظیماتم رفتم همه‌چی درسته….تلگرامم فارسیه…کمک کنید…اصلامتوجه نمیشم پیام اومده

من تلگرام فارسی تا حالا کار نکردم و نمی دونم عناوین منو ها چی هست. به نظر من بهتره یک بار تلگرام رو پاک کنید و برنامه اوریجینال رو نصب کنید.

سلام من ایفون دارم حافظشم پر نیست. ولی وقتی میخوام تو تلگرام اهنگیو که دارم گوش میدمو ضبط کنم و برای کسی بفرستم اهنگ خود به خود قطع میشه! باید چیکار کنم ادمین؟

برای اینه که در اکثر گوشیها یک ماجول صدا برای پخش یا رکورد وجود داره و این ماجول نمی تونه همزمان هر دو کار رو با هم انجام بده

سلام
مشکلی که من دارم اینه که ویس هایی که برام فرستادن رو پخش میکنم صدای خیلی کمی داره. در حالی که همون ویس تو گوشی دوستم صدای بلندی داره
مشکل از چیه؟

چرا صدای پیام برام نمیاد

سلام
روی آیکن تلگرام من،بیش از ۲۰۰۰ پیام بازنشده دارم.درصورتی که تمام پیامها بازشده اند.لطفا راهنمائی کنید چگونه این عدد پاک میشود.

اشکال در سیستم شماست
-سیستم خود را بروز کنید
-تلگرام خود را بروز کنید
– در صورت حل نشدنً مشکل یک بار تلگرام را حذف کرده و مجدد نصب کنید

سلام
چطور می تونم در تلگرام قسمت مسج پایین صفحه رو برای همه غیر فعال کنم و فقط خودم بتونم مطلب بفرستم ولی دیگران نتونن بنویسن ?
با تشکر

درست مثل کانال تلگرام خودتون که فقط {join channel} نوشته شده
با سپاس

دوست عزیزهمراه مهربان
شما باید کانال ایجاد کنید نه سوپرگروه
کانال تلگرام مابانو مانند تمام کانالها امکان ارایه مطلب از سایرین را ندارد اما سوپرگروه ها این اجازه را میدهند

سلام خسته نباشید
راستش من قبنا حدود ۶،۷ماه پیش تلگراممو وصل کردم تو لب تابم بعد پاک کردم یعنی دلیلت اکانت کردم دوباره وصل کردم تلگرامو اما نمیدونم چرا وقتی ویسس میزارم میزنم روش تا بخونه هیچ صدایی نمیاد چرا!!!قبلنا درس بود قبلنا وقتی ویسس میزاشتم صدا داشت اما الان نمیشه چرا؟ میزنم روش ثانیه شمار میره ها اما هیچ صدایی نمیاد ،لطفا جواب بدید خیلی واسم مهمه(اینم باز میگم قبلنا درست بود صدا داشت)
ممنون

وقتی تلگرام را روی کامپیوتر نصب می کنیم، برای تمام امکانات از جمله صدا از ویندوز شما استفاده خواهد کرد ،
در صورتی که صدای تلگرام شما قطع است بهتر است تنظیمات صدا از کنترل پنل و تنظیمات ورودی صدا چک شوند

سلام
ببخشید من متوجه شدم ک مشکل از تلگرامم نیست از لب تابمه
راستش صدای لب تاب خیلی خوبه من همه شو چک کردم هیچ مشکلی نیست
اما وقتی میخام صدا ظبط کنم تو لب تابم با برنامه(round recorder) فقط ثانیه شمار میره و هیچ صدایی ازش نمیاد با اینکه قبلن من ازش استفاده کرده بود هیچ مشکلی نداشت
ممنون میشم اگه جوابشو میدونید بهم بگید
تشکر

برنامه sound recorder صدا رو از کانال پیش فرض ضبط صدا (میکروفن) که از طریق control panel تنظیم می شه دریافت می کنه. منترل ولوم این میکرفن هم مجزا از ولوم پخش هست. یعنی برای اینکه بتونید صدا رو درست ضبط کنید باید ۱- ولوم رکوردر شما صفر یا میوت نباشه و دیگه اینکه دیوایس یا دستگاه مناسبی برای رکورد در کنترل پنل انتخاب شده باشه . امیدوارم این راهنمایی بتونه مشکل شما رو حل کنه

سلام تورو خدا ببخشیدا هی دقیقه به دقیقه نظر میدم و اذیتتون میکنم
راستش خواستم بگم میشه من متوجه نشدم دقیقا باید چی کار کنم
ولوم رکوردر کجا باید زیاد کنم؟

در ویندوز باید روی علامت ولوم در پایین و سمت راست صفحه رایت کلیک کنید و از منوی ایجاد شده گزینه recording را انتخاب کنید و در فرم ایجاد شده ردیف های موجود را از حالت mute خارج کنید. اگر خودتان به تنظیمات ویندوز به اندازه کافی آشنا نیستید بهتر است از فردی ماهر تر کمک بگیرید. انجام این مطالب برای اولین بار از روی نوشته کمی مشکل است.

استاد میشه لطفا” راهنمایی بفرمایید؟

من منتظر پاسخ شما هستم

ممنون از صبوری شما

سلام.یکی از دوستان من هنگامی که پیام من را میخونه تیک دوم زده نمیشه. مطمئنم که میخونه چون پاسخ میده. آیا تنظیمات خاصی را انجام داده؟

نه این از باگ های تلگرام هست و بعد از مدتی برطرف می شه

سلام. من قبلا روی گوشی مادرم تلگرامم رو وصل کردم و نمیدونم چیکارش کردم که برای من آخرین باز دید مخاطبین غیر فعال شد.
حالا اگه بخام برام دوباره فعال بشه و ببینم آخرین بازدیدها رو باید چیکار کنم؟تلگرامم فارسیه

من گزینه های تلگرام فارسی رو حفظ نیستم و ترجمه های انگلیسی رو میگم امیدوارم منطبق باشه. در بخش تنظیمات گزینه امنیت یا محرمانگی ، یک گزینه آخرین مشاهده باید باشه که از بالا دومین گزینه هست. زیر لیست افراد بلاک شده. این قسمت را روی “همه” تنظیم کنید …

سلام.. وقتتون به خیر… من گوشی هواویی جی ۶ دارم… اما نمی تونم توی تلگرام صدا ظبط کنم… وقتی می خام صدا ضبط کنم میگه slide to cancel لطفا راهنماییم کنید…

من به این گوشی دسترسی ندارم و اطلاعات اون رو ندارم ، بهتره با یک نفر دیگه که این گوشی رو داره تبادل اطلاعات کنید

سلام ببخشید تلگرامم صدا ظبط میکنه ولی زمانش فقط۲۷ثانیس ینی بیشتر ۲۷ثانیه بیشتر نمیتونم صدا بفرستم چیکارکنن زمانش بره بالا؟؟؟؟؟

به احتمال زیاد حافظه گوشی شما کم هست. اگر مشکل حافطه و کش ندارید نسخه تلگرام رو از سایت اوریجینال آپدیت کنید

چجوری لرزش گوشی را در تگرام خاموش کنیم؟

چجوری لرزش گوشی رو در تلگرام خاموش کنیم؟

در بخش نوتیفیکیشن تلگرام گزینه های مربوط به ویبره رو خاموش کنید

باسلام من هنگام پخش کردن ویس گوشیم هنگ میکنه چرا وتا باتری گوشیم رو درنیارم گوشیم درست نمیشه؟

به اختمال زیاد باید سیستم عامل گوشی را مجدد نصب کنید.بهتره یک تعمیر کار تلفن گوشی شما رو ببینه

سلام ببخشید من وقتی تو تلگرام انلاین نیستم تو گوشی دوستام باز منو انلاین نشون میده علتش چی میتونه باشه؟؟؟

این مشکل معمولا با ورژن جدید تلگرام و نصب آن از بین میرود

سلام
کنار صوتهای منتقل شده در گوشی( چه صوتهایی که بنده منتقل میکنم و چه صوتهایی که کسی برام میفرسته) عکس پروفایل کس دیگری هست که آشنا نیست، آیا امکان هک شدن وجود دارد؟
پیشاپیش از پاسخگویی جنابعالی سپاسگزارم

نه چنین چیزی از نشانه های هک شدن نیست. احتمالا فایلهای صوتی مورد نظر شما از جایی فوروارد شده اند

سلام. چرا پخش وویس توی تلگرام باعث هنگ گوشی من میشه.ممنون؟

دوست عزیز گوشی شما باید توسط یک سرویسکار بازدید شود

مرسی. شما فوق العاده اید. نمیدونم چطور میشه از افرادی مثل شما تشکر کرد که بی دریغ براب مردم وقت میذارید کمتر سایتی رو دیدم که پاسخگو باشه اونم با لین سرعت. آرزوی موفقیت….❤

ممنون بابت انرژی مثبتتون
مطمینا انسانی که انرژی مثبت میدهد سرشار از خیر و برکت میشود

سلام چکار کنم تا وقتی موبوگرام پیام اومد بالای صفحه علامتش نیاد فقط صداش بیاد قبلا دستم خورد اینجوری شد یعنی سریع اعلان می اومد که پیام دارم و میرفت و روی صفحه نمیموند اما الان بهم خورده تنطیماتم گوشیمم سامسونگ جی۵ ممنونم

منتظرم میشه جوابمو بگین لطفا?

راستش درست متوجه سوالتون نشدیم

سلام خسته نباشید
نوتیفیکیشن گوشی من درست کار نمیکنه البته تو تلگرام تنظیماتشم مشکلی نداره هم تلگرام درسته هم گوشیم ، پیام برام نمیاد یا باید شانسی برم ببینم یا گوشیمو ریستارت کنم

از ظاهر صحبت های شما بر میاد که در سیستم عامل گوشی شما مشکلی پیش اومده ، بهتره که به یک متخصص موبایل نشون بدید

یعنی میخوام وقتی گوشیم بازه فقط صدای تلگرام بیاد علامتش بالای صفحه گوشیم نیاد
قبلا اینجوری بود وقتی پیام می اومد درحد یک ثانیه بالای گوشیم علامت پیام می اومد و میرفت و نمیموند اما نمیدونم از کجا دوباره تنظیمش کنم ، جوری که فقط تلگرامم صدا داشته باشه نه اینکه بالای گوشیمم علامتش بیاد مرسی از پاسخگوییتون?

تنظیم نحوه نمایش آلارم ها، از بخش نوتیفیکیشن در بخش ستینگ گوشی هست،

گوشى ایفون وقتى از تلگرام میام بیرون یه ربع بیست دقیقه بعد افلاین میشه چجورى باید همون دقیقه اف شد؟ واقعا یه معذل بدى شده

گوشى ایفون وقتى از تلگرام میام بیرون همون دقیقه اف نمیشه ۲۰ دقیقه یا ۱۵ دقیقه طول مى کشه چجورى درست میشه؟

این مساله از سرور های تلگرام هست و راه حلی نداره

سلام.چگونه در تلگرام ویندوز میشود دانلود خودکار تصاویر و ویدیو را غیر فعال کرد؟؟

از داخل منوی setting گزینه automatic media download تیک های موجود را خاموش کنید

سلام
هر وقت هر کسی تو تلگرام در خصوصی به من پیام میده هیچ صدای زنگی نمیاد و وقتی میری تو چت میبینی که فردی که حتی یک بار هم باهاش چت نکردی و نمیشناسیش mute هست
باید دستی unmute کنی
میخواستم ببینم باید چیکار کنم افرادی که در خصوصی به من پیام میدن mute نباشن

در قسمت نوتیفیکیشن تلگرام بصورت پیشفرض روی mute قرار داده اید. این گزینه را اصلاح کنید مشکل شما حل می شود

سلام من گوشیم سونی هستش بعد الان مدتیه ک وقتی وویس های تلگرامو گوش میدم وقتی باز میکنم صفحه گوشی خاموش میشه و باید ریسیت کنم تا برگرده و مجبورم وویسی گوش نکنم
مشکلش چیه؟

به یک تعمیر کار گوشی هماهنگ کنید. ممکن است که گوشی شما نیاز به ریست داشته باشد.

سلام من هنگامی ک از تلگرام خارج میشم و نتم رو خاموش میکنم بازم منو انلاین نشون میده و تلگرامم هم اپدیت کردم ولی درست نشده حتی دوباره اکانت ساختم ولی درست نشده.لطفا راهنماییم کنید.

این مساله از خود تلگرام هست که نمایش آنلاین و غیر آنلاین را تاخیر اصلاح می شود

چ جوری نامبرمو پاک کنم ینی زیر پروفایلم قسمتی ک ایدی هس ملوم نشه

شماره شما فقط برای افرادی که شماره شما را در گوشی خود ذخیره دارند نمایش داده می شود.

چ جوری نامبرمو پاک کنم ینی زیر پروفایلم قسمتی ک ایدی هس ملوم نشه

سلام.خسته نباشید.سوالم اینه که در بعضی از کانالهای خصوصی که منو عضو کردند،فقط اولین سری عکسهایی که تو کانال گذاشتند برام رسیده و از اون به بعد به محض اینکه کانال را باز میکنم تمام عکسهای جدیدی که برام رسیده پاک میشه و فقط همون عکسهای اولیه میمونه.تو یکی از کانالها هم کل عکسها پاک شده و فقط عکس خود کانال میاد.خود ادمین هم تعجب میکنه.توضیح اینکه cash هم پاک کردم.چند بار هم از کانال خارج و دوباره join شدم ولی درست نشد.فقط هم همین تعداد کانال مشخص اینطوریه.بقیه کانالهام اینطوری نیست!!!!واقعا برام مهمه چون مربوط به عکسهای مدرسه بچه ام است!!!

برای من هم خیلی عجیب هست. اما دو پیشنهاد دارم. یکی اینکه قدری حافظه گوشی خود را خالی کنید و اینکه نسخه تلگرام خود را بروز کنید. و حتما از تلگرام اصلی استفاده کنید نه نسخه های دستکاری شده. در نهایت ناچار خواهید بود از نسخه پی سی تلگرام استفاده کنید

سلام. اعلان گوشی من غیر فعال هست و هیچ پیام تلگرام هم برای من نمیاد.گوشی هواوی G8 هست. لطفا راهی برای فعال کردن اعلان های گوشی بهم بگید.

نوتیفیکیشن های تلگرام را فعال کنید.( از منوی setting) و اگر مشکل حل نشد تنظیمات نوتیفیکیشن گوشی خود را بررسی کنید

سلام. میخواستم بپرسم چرا من فقط وقتی که انلاین بشم وارد تلگرام بشم پى اما واسم میاد؟! یعنى وقتى ک انلاین نباشم و بهم پى ام بدن هیچ چیزى بالاى صفحه گوشیم نمیاد..
ولى انلاین که بشم میاد..ممنونم

این به این دلیل است که نوتیفیکیشن های تلگرام شما خاموش است یا سیستم عامل گوشی شما به تلگرام اجازه نوتیفیکیشن نمی دهد. سایر سوال و جوابهای این قسمت را بخوانید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید

سلام میخواستم بدونم چطور اهنگ با کیفیت ظبط میشه؟

سلام
من ازوقتی تلگرامم روآپدیت کردم پیامایی که برام میفرستن نمیاد. یعنی به طورمثال از بیرون پی وی میبینم که یه پیام اومده ولی وقتی میرم داخل پی وی هیچ پیامی رو نمیبینم
میشه خواهشا راهنماییم کنید واقعا نمیدونم باید چیکارکنم

تلگرام رو حذف کنید و از نو نصب کنید. اگر در آندرویید نصب می کنید حتما از نسخه اوریجینال استفاده کنید

سلام . گوشی من ایفون ۵s هست . تو بسیاری از کانال ها عضو هستم . ۶٠٠ تا پیام باز نشده دارم ک رو ایکون تلگرامم هیچی عدد نمیزنه . چیکار کنم این عددارو بزنه؟خواهشا کمکم کنید

جنس نوتیفیکیشن کانال ها با گروه ها و افراد فرق می کنه. شما اگر نسخه دسکتاپ تلگرام رو هم ببینید رنگ این عدد ها فرق می کنه. نوتیفیکیشن کانال ها در یک سری حالات اصلا نمایش داده نمی شه یا شمارش نمی شه

پس کلا نشون داده نمیشه ؟

سلام میخواستم عکس و فیلمای تلگرام خودکار دانلود نشه تو اندروید میدونم کجاست ولی تو ایفون نمیدونم میشه راهنمایی کنید

جاش توی آیفون دقیق مثل آندرویید هست. در بخش CHAT SETTINGS

سلام چرا وقتی با کسی چت میکنی و اون چتو پاک میکنی بعد که باز با همون چت میکنی یا تو صفحش میری پیامای قبلی که کلین و دیلیت کردی هم میاد چیکار کنیم که کلا پاک بشه؟؟

در چت دونقره چند بار امتحان کردم چنین چیزی نبود. احتمال داره نسخه تلگرام شما آپدیت نباشه …

سلام خواستم بدونم چطور میشه ازتلگرام اهنگی که داری باگوشی گوش میدی و یه تیکه اشو بفرستی درصورتی که گوشی آیفون باشه

سلام من وقتی وویس ظبط میکنم باصدا ارسال میشه ولی واسه خودم پخش نمیکنه بی صداست. درصورتی که ثانیه هم میندازه اسپیکر های گوشی و چک کردم اهنگ پخش میکنند فقط در تلگرام اینجوریه باید چیکار کنم عایا?????

سلام
من نمیخوام کلیپ های تلگرامم با مدیا پلیر خود تلگرام باز بشه جایی تیک داره که حذفش کنم

با سلام : چرا ب محض روشن کردن سیستم تلگرام هم خودکار باز میشه ؟؟؟؟

این داخال بخش ستینگ تلگرام هست. تیک مربوطه رو بردارید حل می شه

سلام من روی کامپیوتر تلگرام نصب کردم
زمان اومدن من به تلگرام دوساعته یعنی فقط میتونم دو ساعت بیام
میشه به من یاد بدید که چطور میتونم زمانش رو تغییر بدم
ممنون

ببخشید درست متوجه منظور شما نشم می شه بیشتر توضیح بدید ؟

یکبار گوشیم رو ریست فکتوری کردم، بعد از اون فیلم و عکس دریافتی از تلگرام رو نمیتونم باز کنم. و فقط میتونم متن ارسال و دریافت کنم. چطور مشکلم رو حل کنم؟

به نظرم اشکال در سرعت دسترسی شما به تلگرام هست. با توجه به ریست فاکتوری قاعدتا کمبود حافظه نباید داشته باشید

باسلام من امروز هرکاری کردم نتوانستم وارد تلگرام تحت ویندوز کامپیوتر شوم . رمز ورود برای من ارسال نمی شود وبعداز پایان تایمر گوشی زنگ می خورد و کسی یا دستگاهی یک مکالمه به زبان انگلیسی می گوید که خیلی ضعیف است . چکار کنم؟

ناچارید به همون صدا گوش کنید و شماره ای که برای شما می خونه رو متوجه بشید ، به دلیلی تلگرام نتونسته برای شما اس ام اس ارسال کنه …

سلام. میخوام بدونم این کانال های موسیقی تو تلگرام چطور این فایل های ogg رو میزارن که مستقیم مثل voice اما با کیفیت اجرا میشه؟ ولی ما اگه فرمت ogg رو بزاریم بصورت یک فایل قرار مگیره بصورت مستقیم تو تلگرام اجرا نمیشه./

سلام وقت بخیر…من تو تلگرام نمیتونم ویس بدم…تا دوروز پیش میشد….حافظه گوشیمم پاک کردم پیغام میده نمیشه میکروفن را باز کرد لطفا منو راهنمایی کنید…با سپاس

احتمالا در بخش دسترسی های گوشی ، دسترسی تلگرام به میکروفن رو بسته اید یا اینکه نرم افزار دیگه ای میکروفن رو در اختیار گرفته و به تلگرام اجازه دسترسی به میکروفن رو نمی ده
یک بار گوشیتون رو ری استارت کنید و اگر مشکل حل نشد با یک نفر که به تنظیمات گوشی شما وارد هست مشورت کنید

سلام.با اینکه کیفیت فیلم تو گوشیم خیلی خوبه ولی وقتی تو تلگرام واسه کسی میفرستم کیفیتش خیییلی بده.باید چی کار کنم؟؟

بجای ارسال عادی از ارسال بصورت فایل استفاده کنید ، اگر در گوشی این امکان رو ندارید فایل رو به پی سی منتقل کرده و از اونجا ارسال کنید

سلام
دوستان من برام پیام میفرستن وارد صفحه تلگرام میشم ابتدای پیام نمایش داده میشه ولی وقتی پیج خود کانتکت مورد نظر رو باز میکنم هیچ پیامی موجود نیست کل حافظه گوشی و تلگراممو پاک کردم بازم حل نشد لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه

سلام.
چرا وقتی من در کامپیوتر صدا میفرستم صدای چخش شده کلفت و غیر واضحه؟
میشه بگین چجوری درتسش کنم؟
با تشکر.

سلام احتمالا مشکل از میکروفون شماست

سلام من یه مشکلی دارم اون هم اینه که وقتی تلگرامم رو که روی کامپیوتر نصبه آفلاین میکنم تا حدود نیم ساعت بعد همچنان آنلاین نشون میده….چطور میتونم این مشکل رو رفع کنم؟

ین مشکل از تلگرام هستش و شما کاری نمی توانید بکنید

سلام.ایا میشود برای ورود ب تلگرامم راهی دیگری ب جز ارسال کد ب شماره ام باشد؟مثلا ارسال کد ب ایمیل.چون اون شمارمو گم کردم

سلام خیر نمیشه

سلام. ببخشید امکان داره وقتی انلاین نیستی تلگرام الکی انلاین بزنه؟؟

سلام ممکنه تا یکساعت هم تلگرام شما را آنلاین نشان دهد

سلام
تلگرام من به طور خود به خود آنلاین میشه،برای رفع این مشکل باید چیکار کنم؟؟

احتمالا گوشی شما اندروید جدید هستش که میتونه تلگرام و فعال نگه داره باید در مورد گوشیتون توضیح بدین تا بتونیم کمکتون کنیم

آیا میشود در تلگرام برنامه زمانبندی برای ارسال پیام مشخص کرد مثلا پیام از قبل اماده شود ولی برای ارسال زمان مشخصی را تعیین بکنیم

سلام خیر تلگرام چنین امکانی ندارد

سلام
دوستان من برام پیام میفرستن وارد صفحه تلگرام میشم ابتدای پیام نمایش داده میشه ولی وقتی پیج خود کانتکت مورد نظر رو باز میکنم هیچ پیامی موجود نیست کل حافظه گوشی و تلگراممو پاک کردم بازم حل نشد لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه

با درود : چرا وقتی حتا کسی برایم در تلگرام پیام نفرستاده است ، علامت ارسال یک یا چند پیام از سوی ارسال کننده مشاهد میشود *
نام گوشی سامسونگ است
باسپاس

سلام خسته نباشید.
چرا وقتی ویس گوش میدم صفحه گوشیم خاموش میشه و باید اونو خاموش روشن کنم؟گوشیم گلگسی اس تو هست

باید پیش تعمیرکار گوشی تشریف ببرید

سلام
شماره هایی که روی گوشیم ذخیره میکنم توی تلگرامم نمیاد(شماره هایی که ذخیره کردم تلگرام دارن) لطفا جواب بدین

مواردی مثل شما زیاد هستن
ولی معمولا بعد از یک مدت زمان همه شماره ها اومدن

سلام.خسته نباشد من در تلگرام در یک چنل عوض هستم که این چنل فیلم هارو چون حجمش زیاده بصورت فایل می زاره من فایل هارو دانلود میکنم تا فیلم رو نگاه کنم اما فیلم ها صدا ندارند!هر چی صدای گوشیم زیاد میکنم تاثیری نداره گوشی هم ایفون۶ هست

آیفون بصورت پیش فرض برخی از فرمتهای فیلم رو بخوبی پخش نمی کنه
شما بهتره اپ vlc رو نصب کنید بعد این فیلم ها رو در داخل اون ببینید

ببخشید من وقتی واس یکی عکس میفرستم,عکسم بی کیفیت میشه و مربع مربع میوفته روش, در صورتی که همون عکس تو گالریم کیفیتش خوبه. باید چیکار کنم؟؟؟

عکس رو بصورت فایل ارسال کنید

سلام بر شما.ببخشین من همیشه تا ویس های تلگرام میومد
اونوقت پخش میکردم و میگذاشتم موبایل را به گوشم و از بلندگوی بالا استفاده میکردم
درست مثل موقعی کهبا یکی حرف میزنم

حالا نمیدونم چه اتفاقی افتاده.تا ویس ها را پخش میکنم و میزارم به گوشم تا کسی صداش را نشنوه
صفحه خاموش نمیشه و صدا از بلندگوی روی صفحه نمیاد و از لبندگوی موسیقی صداش پخش میشه
چیکار کنم که صفحه خاموش شه و صدا از بلندگوی بالی صفحه بیاد وقتی گوشی را میچسبونم به گوشم؟؟؟؟

با سلام
گوشی بنده ایفون۶ هست، در تلگرام دوتا مشکل دارم: اول اینکه چرا نمیتونم در تلگرام یک وویس چنددقیقه ای بگذارم و تمام وویس هایی که درتلکرام میخوام بزارم ماکزیمم بیشتر از ٣٠ثانیه نمیشه و قطع میشه و وویس بعدی رو میزارم یعنی مثلا من برای یک صحبت دو دقیقه ای باید ۴تا وویس کوتاه بزارم در صورتیکه میبینم افراد دیگه وقتی برای من وویس میفرستن زمان یک وویسشون حتا ١٠تا١۵ دقیقه هم میشه، مشکل دومم این هست که بعضی از کلیپهای که دوستان برایم در تلکرام ارسال میکنند فقط صدا دارد و تصویر ندارد ولی در گوشی دیگران همان کلیپ تصویر هم دارد.

در مورد مشکل اول احتمالا محدودیت حجم مربوط به حافظه یا کش گوشی شماست
تنظیمات کش تلگرام را بررسی کنید و برای اطمینان بیشتر از اپ هایی نظیر
Battery doctor استفاده کنید
مشکل دوم مربوط به کدک های فیلم در آیفون هست
برای رفعاین مشکل اپ vlc را نصب کنید و کلیپ ها را با آن نگاه کنید

با سلام
گوشی بنده ایفون۶ هست، در تلگرام دوتا مشکل دارم: اول اینکه چرا نمیتونم در تلگرام یک وویس چنددقیقه ای بگذارم و تمام وویس هایی که درتلکرام میخوام بزارم ماکزیمم بیشتر از ٣٠ثانیه نمیشه و قطع میشه و وویس بعدی رو میزارم یعنی مثلا من برای یک صحبت دو دقیقه ای باید ۴تا وویس کوتاه بزارم در صورتیکه میبینم افراد دیگه وقتی برای من وویس میفرستن زمان یک وویسشون حتا ١٠تا١۵ دقیقه هم میشه، مشکل دومم این هست که بعضی از کلیپهای که دوستان برایم در تلکرام ارسال میکنند فقط صدا دارد و تصویر ندارد ولی در گوشی دیگران همان کلیپ تصویر هم دارد.

سلام
علت ان لاین نشون دادن برنامه تلگرام چیه در صورتی که طرف مقابل ادعا به اف لاینی در اون زمان میکنه، این باگه تلگرامه یا اینکه به علت ضعیف بودن نت پروتکل ntp خودشوsync نمیکنه یا اینکه سیشن از بین نمیره
مشگل کجاست؟؟

متاسفانه این از مشکلات خود تلگرام است

سلام.من روی گوشیم نرم افزار موبوگرام دارم ولی وقتی که کسی برام پیام میفرسته اصلا صدای گوشی در نمیاد مگر این که تو محیط موبوگرام باشم.چندین بار اعلانات گوشی و موبوگرام رو چک کردم و همه چی درست به نظر میرسه.مشکل از کجاست؟؟؟

سلام من اگه اکانت تلگراممو دیلت کنم کانالهای خودم حذف میشن ؟چکار کنم حذف نشن؟

سلام خسته نباشید
من قبلا ویس را از میکروفن بالای گوشی آیفونم میتوانستم گوش بدم ولی الان از این طریق امکان پذیر نیست می شود راهنماییم کنید؟ منون

دوستان یه سری از سوالات شما واقعا پاسخی برایشان نیست چون ممکنه شما جایی در تنظیمات اشتباه کرده باشید

ببخشید من برای اینکه ویسهای درون فایل منجرم رو ببینم ک به صورت ogg هستن نمیدونم باید چیکار کنم از برنامه the file convertor استفاده کدم ولی تو مرحله ی آخر مینویسه unfortunately stopped باید چی کار کنم چون ویس ها رو از تو تلگرام حذف کردم ولی تو فایل منجرم دارم؟

سلام دوست من
ممنون از شما
ببخشید گوشی ایفون ۶ دارم، وقتی وارد تلگرام میشی و بعد خارج میشی، اگه کامل برنامه رو ببندم، در گوشیه بقیه دائما انلاین نشون میده ولی اگه کلا برنامه رو نبندم، بعداز خروج اف میشه
مشکل از کجاس؟؟؟
باتشکر

دوست عزیز مشکل از خود تلگرام هستش مطمینا این خطاها در آموزشهای بعدی اصلاح میشوند

سلام
گاهی اوقات که متنی رو به گروهم در تلگرام ارسال میکنم متن به سمت چپ میره و ناخوانا میشه
علت چیه؟
البته اعضای دیگه متن رو عادی می بینند
ممنون

به علت تغییر زبان بین فارسی و انگلیسی هست. اما در موقع ارسال مجدد متن چک می شه و راست به چپ اون تنظیم می شه

سلام خسته نباشید. من وقتى از تلگرام میم بیرون تا یه ساعت آنلاین نشون میده یعنى میخوام تا از تلگرام میام بیرون آفلاین بشم راهى وجود داره؟ گوشیمم آیفونه.متشکرم

متاسفانه فعلا راهی نیست

سلام من زمانی که تلگرام خاموش میکنم دوستانم میگویند چرا انلاین هستی درصورتی که من تلگرامم و همچنین داده ها رو بستم..ایراد نمیدونم از کجاست

از زمان خاموش کردن تلگرام توسط شما تا آپدیت شدن آن در سیستم های دوستان شما تا یک ساعت ممکن است طول بکشد. این مورد در خود سایت تلگرام هم تایید شده است

سلام ببخشید من خسته شدم هم تنظیمات گوشی رو چک کردم هم تنظیمات تلگرام همه چیز درست بود ولی وقتی پیام میاد هیییچ صدایی نمیاد لطفا راهنمایی کنید?

سلام. چند روزه مدام و بدونه اجازه کانال برام میاد که جوین بشم. مثلا هربار که وارد گوشیم میشم یک یا دوتا نوتیفیکیشن میده که در این کانال جوین شو. ومن هربار باید کنسل کنم .چطوری میتونم از شر دعوت این کانالها خلاص بشم

سلام معمولا این کانالها ربات دارند و درخواست توسط رباط ارسال میشود بعد از چند بار تکرار کنسل از بین میروند

salam man yek goshi htc daram ye moshkeli baram pish omade k az telegram baram message prewio miyad k masalan felani vasaton aks ferestade ya matn vali vaghti vared safe taraf misham hichi nist dar vaghe sms baghiye baram nemiyad che konam??? mersi

احتمالا یا حافظه شما پر هست و یا مشکل ارتباط اینترنتی دارید

سلام
من ایفون دارم و تنها قسمتى که تلگرام عصبانیم میکنه این هست که وقتى موبایلمو باز میکنم کنار تلگرام فقط تعداد کسانى که برام نوشتن میاد در صورتى که قبلا تعداد کانال هاى دیگه رو هم نشون میداد. همه راها رو رفتم اما نمیشه.
امیدوارم شما بتونید کمکم کنید.
با تشکر

در نسخه موبایل تلگرام این امکان وجود نداره ولی در نسخه دسکتاپ این امکان هست. همچنین شما می تونید از برنامه های جایگزین تلگرام مثل لوپی یا تلپال استفاده کنید شاید روی این موضوع حساس نباشن …

من هر وقت میخوام ویس بدم صدام خیلی کمه چیکار کنم؟

از میکرفن هد ست استفاده کنید

سلام
در تنظیمات صدا ، ویبره هر چی تنظیم میکنم هیچ فرقی نمیکنه صداش نه عوض میشه ویبره خودش قطع شد دیگه هم صداش در نمیاد ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنین
با تشکر از دوستان

در برخی از گوشی ها تنظیمات آلارم در دو بخش انجام می شه. یکی در تنظیمات گوشی و دیگری در تنظیمات نرم افزار . هر دو بخش رو چک کنید

باسلام چند وقتیه که بازدید مخاطبین من در تلگرام بازدید دیروز میزنه و این برای تمامی مخاطبینم هست . میشه منو راهنمایی کنید؟ممنون

احتمالا شما تنظیم کردید که کسی نتونه زمان آنلاین بودن شما رو ببینه. این کار باعث می شه شما هم نتونید زمان آنلاین بودن بقیه رو ببینید

سلام
ببخشید میخواستم بپرسم چطور میشه تو تلگرام خودمو آف لاین نشون بدم یعنی گزینه ی آف لاین بیاد نه است سین؟؟؟

سلام من موبوگرام دارم چند وقته ولی الان نزدیک ۳و۴رو هست که کسی به من پی ام می ده بالای صفحه گوشیم نمی یاد ونه صداش می یاد تنظمات رو کامل بلدم ولی هر کتری کردم صداش نیومد

لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام ببخشید من موبوگرام دارم بعدش وقتی آفلاین میشم و اینترنت گوشیمو خاموش میکنم بعد برای بقیه تا ۱۵ یا ۲۰ دقیقه دیگه آنلاین نشون میده چجوری میشه درستش کرد

سلام متاسفانه این از مشکلات خود تلگرام هستش که امیدواریم در نسخه های جدید اصلاح شود

سلام من میخواستم بدونم چطور میشه زنگ جدید به نوتیفیکیشن تلگرام اضافه کرد؟

سلام آیا هرکسی بخواد میتونه منو اد کنه ؟اگر نخوام افراد به راحتی بتونن با داشتن شماره من منو اد کنن و پروفایل منو ببینن چکار باید بکنم

راهی نداره …

سلام، گوشی من ایفون ۵s وقتی تو تلگرام پیام میدم اگه سمت مقابل شماره منو نداشته باشه پیام بواش ارسال نمیشه و این پیام رو صفحه ظاهر میشه sorry, you can only send massage to mutual contacts at the moment

شما بلاک شده اید

سلام.وقت بخیر
ببخشید من۲۴ ساعت هست که موقه دریافت پیام در تلگرام ،صدای پیام ها قطع شده.من صدای پیام کانلها و گروهها رو قطع کردم و فقط صدای پیامهای شخصی فعال بود اما یک دفعه صدای پیامها قطع شده در صورتیکه تمام تنظیمات درست هست.لطفا من رو راهنمایی کنید.
با تشکر

سلام میخواستم ببینم چیجوری در گوشی ایفون وقتی اهنگ گوش میکنی ویس که میزاری اون اهنگ ظبط بشه هم زمان خواهش مندم جواب بدین

این کار راهی نداره یا لااقل من راهش رو بلد نیستم

سلام خسته نباشید
ببخشید چطوری میشه پخش کننده ی پیش فرض خود تلگرام غیر فعال کرد و فقط با mx پخشش کرد؟؟؟

سلام
نمی دانم چرا وقتی در تلگرام ویس میفرستم برای دوستانم صدایم خیلی ضعیف است، ولی وقتی آنها ویس میفرستند صدا منطقی و خوب است .
تنظیمات میکروفون چگونه است؟
با درود و سپاس

سلام
دلیل نیامدن پیام های سوپر گروه برای بعضی از اعضا چیست؟
برای حل شدن این موضوع چه کاری باید کرد؟

احتمالا حافظه شما پر شده یا در ارتباط مشکل هست، کش رو خالی کنید …

سلام خسته نباشید من تو تلگرام به یه مشکل برخوردم هر کاری میکنم نمیتونم حلش بکنم موقعی که به ویس میخوام گوش کنم باید موقع کم یا زیاد کردن صدا رسانه کم وزیاد بشه ولی تو تلگرام من صدای تماس کم و زیاد میشه اگه راهنمایی بکنید خیلی ممنون میشم

درسته همین اتفاق می افته. شما روی عنوان ویس در بالا تب کنید ، به صفحه پلی وویس وارد می شید اونجا امکان تنظیم شدت صدا هست

سلام خسته نباشید
من ایفون دارم نمیدونم چرا وقتی از تلگرام میام بیرون و تلگرام رو کلا میبندم
تا ١٠ دقیقه بعد میزنه انلاین

جواب این سوال رو بارها دادیم . این قضیه مربوط به تلگرام هست و برای همه هست …

سلام خسته نباشید
من سه مشکل دارم در مورد برنامه تلگرام
۱٫ من از برنامه تلگرام خارج میشم و برنامه رومیبندم ، اما واسم آنلان میزنه درصورتی که باید آف بزنه…وبیشتر مواقع اینطوری هستش
۲٫من برنامه تلگرام و میبندم و خارج میشم برام میزنع آفلان ، اما بعد چند دقیقه واسم آنلاین میزنه ….درصورتی که من اصلا وارد برنامه نشدم
۳٫گاهی مواقع هم برنامه رو مبندم و خارج میشم حتی گوشی رو هم میزارم کنار، اما بعد چند دقیقه که میام رمز گوشی و بزنم و بازش کنم ، تارمزو میزنم میبینم برنامه تلگرامم روی صفحه هستش و باز هست…
این مورد رو هم بگم که از قسمت تنظیمات ، بررسی کردم که هک نشده باشم و هک نشدم….
لطفا راهنمایی بفرمایید این سه مورد واقعا برای من مشکل ساز شده است.
سپاسگذارم
ممنون

در مورد های اول و دوم بارها گفتیم که این مشکل از تلگرام هست و فعلا کاری از کسی بر نمیاد.
در مورد مشکل سوم، اولین پیشنهاد من این هست که رمز ورود گوشی خودتون رو عوض کنید

سلام چطور تلگرام نصب کردم رو لب تاب ولی پیام نیومد رو گوشیم؟؟؟ الانم تلگرام لب تاب فعاله!!!!

سلام من داخل تلگرام ک میشم میخوام برم داخل ستینگ اون صفحه ستینگ بالا میاد ولی روی هرگزینه ای میزنم انگار اصلا صفحه ستینگ وجود نداره و با صفحه اصلی کار میکنه خواهشن راهنمایی کنین در تلگرام های قدیمی این مشکل رو نداشتم در تلگرام های ب روز این مشکل رو نداشتم

نسخه اصل تلگرام رو نصب کنید

نسخه تلگرام اصل رو نصب کنید تا مشکلتون برطرف بشه

سلام من شماره های ناشناس خیلی بهم پیام میدن
میشه کاری کرد ک هیچ شماره ناشناسی به من پیام ندن
ممنون

خیر عزیزم نمیشه فقط شما میتوانید آنها را اسپم کنید که دیگر نتوانن به شما مجدد پیام دهند

با سلام من أیفون ۶ اس دارم جدیدترین نسخه ای أو اس رو نصب کردم توی تلگرام بعضی پیام ها که ارسال شده به دست من نمیرسه یا ناقص میاد با این که بکبار هم حذف کردم دوباره نصب درست نشد و پیامی هم که برای کسی میفرستم چندباری ٢ تا تیک نخورده در حالی که اون فرد در یه گروهی که با هم هستیم چند باری انلاین شده ولی باز پیام های گذشته من براش تیک نخورده

برخی از این اشکالات مربوط به سرور تلگرام هست. و برخی مربوط به نسخه نرم افزاری که طرف مقابل شما نصب کرده. اما نیومدن متن یا ناقص اومدن متن مربوط به کیفیت ارتباط هست

درود دوست عزیز
چرا من نمیتونم وویس ضبط کنم و ویس به شکل خالی ارسال میشه

من حافظه ضبط صدارو هم در پوشه
اصلی تلگرام پاک کردم.
ولی بازم خالی ضبط میشه.!!!!!!
خواهش میکنم کمکم کنید.

با یک برنامه دیگه تست کنید ببینید میکروفن گوشی تون سالم هست …

هیچ نرم افزاری هم وجود نداره؟؟؟؟
من الان تلگراممو دلیلت اکانت کردم اگ دوباره نصب کنم کسایی ک بلاک کردم دوباره تو بلاک لیست منن؟؟؟؟

بله

سلام چرا نمیشه از صفحه تلگرام عکس گرف ؟؟ارور میده ک سیاستهای امنیتی متوقف شده چیکنم؟؟؟؟؟؟

این قضیه فقط برای چت های امن شده است و در چت های عادی تلگرام این اتفاق نمی افته

سلام خسته نباشید. من وقتی یک ویس رو گوش میکنم بعد از تموم شدنش به طور خودکار ویس ضبط میکنه و میفرسته. چطور میتونم از ارسال خودکار ویس جلوگیری کنم؟

سلام
ببخشید من وقتى دارم یه آهنگو گوش میکنم میخوام براى دوستم بفرستم ویس میگیرم ولى آهنگ قطع میشه
میشه راهنمایى کنید

سلام میخواستم بدونم چطور میشه چت ها بر روی دسک تاپ دیده نشه ممنون

در قسمت setting تیک بخش نوتیفیکیشن رو بردارید

با درود
در پستها که مطالب زیادی ارسال شده اند چنانچه بخواهیم به ابتدای صفحه برویم چه باید کرد ? چون هر بار که بخواهیم اینکار را انجام دهیم با توجه به حجم مطالب خیلی مشکل است لطفا راهنمایی فرمایید

از گزینه جستجوی بر اساس تاریخ استفاده کنید

سلام و وقت بخبر
تلگرام من وقتی برای پیامی میاد هیچ نوتیفکشنی نماد مگر زمانی که آنلاین بشم و همینطور وقتی که افلاینم باز آنلایین نشون میده چندین بار نصب و به روز رسانی کردم اما بازم درست نشد
میشه لطفا راهنماییم کنید؟
سپاس

سلام.من گاهی در تلگرام با دوستانم چت میکنم.میبینم که در حال چت کردن با من هستند ولی ساعت آخرین آنلاینشون رو دو یا سه ساعت قبل میزنه.چطور همچین اتفاقی میفته؟اگه با تبلت یا لپ تاپ در حال چت باشن ، ممکنه این اتفاق بیفته یا اینکه دلیل دیگه ای داره؟

سلام من نمیتونم ب هیچ وجه تو تلگرام وویس بفرستم اما مثلا تو برنامه ی لاین میشه.مشکلم چیه

سلام چرا نمی تونم بشتر از دو دقیقه ویس بدم؟

سلام چرا نمیتونم بیشتر از دودقیقه ویس بدم؟

حافظه گوشیتون پر است

سلام ببخشید من تلگرامم پیام که میاد وقتی وارد برنامه که میشم هیچ پیامی نیست و انگار قبلا خوندمش

سلام من تلگرامم پیام که میدن برام صدا نمیاد و وقتی میرم داخل برنامه انگار همه پیامها رو دیدم و هیچ اعلانی نمیاد

در بخش تنظیمات ، برید سایر دستگاه های متصل به اکانت خودتون رو غیر فعال کنید . احتمالا شما هک شدید

تمام سولات و پاسخهای شمارو خودنم ولی جواب سولامو نگرفتم ممنون میشم جواب بدید
اول اینکه اگه در تلگرام با کسی چت کنی آن لاین میزنه یانه فقط مخاطبینت رو هم چک کنی آن لاین میزنه
دوم اینکه از یه نفر دو شماره دارم که تلگرام جداگانه برای هر شماره داره یکیشو آن لاین میزنه یکیشو وقتی از تلگرتم خارج میشه نمیزنه و آخرین بازدید رو دقیقا میزنه منظورم اینه که آن لاین بودن یه خطش ربطی به مشکل تلگرام داره؟یا داره چت میکنه که ان لاینه ممنون میشم جواب بدید

مساله آنلاین بودن از مشکلات و ضعف های تلگرام هست . این مساله تحت تاثیر ورژن تلگرام سیستم عامل و مساله مولتی تریدینگ در سیستم عامل گوشی و همچنین تحت تاثیر یک تاخیری که خود تلگرام به وجودش اعتراف کرده و همچنین تنطیمات privacy هر دو نفر قرار داره و حالات خیلی متنوعی ایجاد می کنه

میشه تلگرامتو چک کنی بدون اینکه پیامی که برات اومده رو نخونی برای دوستم پیام فرستادم مثلا ساعت ۵ هنوز دوتا تیک نخوره ولی آخرین بازدیدو زده ساعت ۶.۳۰ چطور میشه پیامو نخوند ولی تلگرامو چک کرد

وارد گروه ههای دیگه شده ولی وارد چت با شما نشده

سلام چطور میشه یه فایل موزیک و یا صدارو میخوایم تو تلگرام بفرستیم چجورى اونو تبدیل به وویس کنیم نه mp3??

من به تازگی نمیتونم از تلگرام اسکرین شات بگیرم ازوقتی اپدیت کردم

آموزشتون فقط همین مقدار بود؟!!!

slm mn nmt hamzaman ba pakhshe ahng voice bgirm lotfn rahnamayi knin

سلام یک سوال دارم چرا وقتی برای من توی تلگرام پیام میاد روی صفحه اصلی معلوم هست ولی وقتی میخواهم متن کامل روببینم پیام رو نشون نمیده

سرعت اینترنت شما کم هست احتمالا

سلام…میخواستم بپرسم تو تلگرام تنظیماتی هستش ک اگه تو صفحه کسی باشی فقط واس همون طرف آنلاین نشون بده و برا بقیه نه…ینی هر موقه از صفحه اونطرف بیرون اومدی و تو صفحه یکی دیگه رفتی دیگه تو صفحه قبلی آنلاین نباشی؟البته بجز last seen recently

سلام خیر فقط تو last seen این امکان هستش

من میخواستم بدونم من تلگرام رو لب تابم نصب هست ویست میفرستم صدا نمیره چی کار باید بکنم ممنون میشم

سلام ، کلیپ ها رو دانلود میکنم وقتی می ریزم توی فلش ، می خوام از تلویزیون نگاه کنم ، صدا نداره , چکار کنم تا با صدا ضبط بشه ممنون میشم جوابم رو بدین

با صدا ضبط می شه ولی تلویزیون شما کدک مناسب برای پخش اونها رو نداره

سلام ببخشید چجورى همزمان با پخش آهنگ تو گوشى، ویس ظبط کنم؟(وقتى خودم میخوام ویس بفرستم میشه ولى موقع پخش نمیشه

سلام خسته نباشید
ببخشید من یه مشکل داشتم با تلگرام گوشیم
هروقت وویس رو باز میکنم اگه انگشتم رو روی صفحه نزنم . صفحه گوشی خاموش میشه. وهی سیاه میشه و میره و میاد و وویس قط میشه همینجوری ادامه داره
به نظرتون مشکل از چیه?

زمان به استندبای رفتن گوشی رو افزایش بدید

سلام.روی ایکون تلگرامم نمیزنه چنتا پیامه باید چیکار کنم

سلام.وقتی پیام از تلگرام بهم میاد روی ایکونش نمیزنه چنتا پیام دارم.میشه راهنماییم کنید.یا برنامه خاصی هست دان کنم.

سلام ,خسته نباشید,راستش من وقتی تو تلگرام دارم ویس گوش میدم, به طور خودکار صدای خودم هم ضبط میشه, و وقتی تو گروهی وارد میشم اون بالا همش نشون میده که من در حال ضبط صدا هستم, در صورتیکه من دارم فقط تو گروه می گردم,و کار خاصی انجام ندادم,لطفا راهنمایی کنید,واقعا این برام یه مشکل حاد شده خصوصا مورد اول,ممنون

سلام
راهی هست وقتی که پیام از یه گروهی تو تلگرام میاد بدون وصل شدن به اینترنت بفهمم. حالا به صورت اس ام اس یا یه راه دیگه؟ (فقط بفهمم که پیام اومده نه متنشو)
ممنون

راه حل ساده نداره

سلام خسته نباشید.
من با دوستم قهرم. وقتی پیام بهم میده تا چندساعت که بازش نمیکنم، باز همون پیامش بالای صفحه گوشیم بعده چند ساعت نمایان میشه. میخوام بدونم گزینه ای توی تلگرام هست که اون بتونه یه پیامو دوباره بفرسته. یه جایی باسم repeat بود که اونو هم غیر فعالش کردم. اما بازم پیامش اومد. تو رو خدا جواب بدین.خیلی واسم مهمه

اگر می خواهید دوستتون نتونه بهتون پیام بده بهتره که بلاکش کنید

با سلام ، من وقتی تو تلگرام برام پیام میاد اصلا بالای صفحه گوشیم نشون نمیده تمام تنظیمات خود گوشی و تلگرام رو هم چک کردم ولی درست نمیشه تو نظرات هم دوستانی این مشکل و داشتن ولی پاسخ درستی داده نشد .مممون میشم راهنمایی کنید

در موقع نصب تلگرام مجوزهای لازم برای ارسال نوتیفیکیشن رو نگرفته بهتره یک بار حذف کنید و مجددا از یک منبع معتبر نصب کنید

سلام خسته نباشید
من یه تبلت ایسوس گرفتم وقتی داخل تلگرام ویس ها رو پلی میکنم صفحه خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه ولی صدا پخش میشه.
باید چه کار کنم ؟
با تشکر.

سیستم عامل گوشی و نسخه نرم افزار رو آپدیت کنید

سلام من وقتی گوشیمو روشن خاموش میکنم همون موقع ناتیفیکیشن میاد بعدش دیگه تلگرامم وقتی پی ام میاد نه صدا میکنه نه نوتیفیکیشن میده اشکال از کجاست؟میشه راهنماییم کنین؟مدل گوشیمم huawei 5X

سلام
کادر مخصوص تایپ نمی اید چه کنم؟

برنامه رو یک بار پاک کنید و از منبع معتبر مجدد نصب کنید

ممنون میشوم اگر زود جواب دهید کار دارم

سلام میخواستم بدونم چطوری میتونم ویس ک میفرستم صدامو تغیر بدم

Mobogram nasb kon

سلام من با یکی از دوستانمnew secret chat دارم و نمی تونم از صفحات تلگرام اسکرین شات بگیرم باید چکار کنم ممکن مربوط به secret chat باشهچه طوری باید به حالت قبل برگردم و بتونم عکس صفحه بگیرم
میشه لطفا جوابتونو ایمیل کنید برام

بله دقیقا مربوط به چت امن شده هست. یک چت عادی باز کنید با دوستتون

چرا وقتی اهنگ میذارم با گوشی نمیتونم ازش ویس بگیرم؟?
ولی اندروید میشه
میشه بگید چرا لطفا؟

این امکان به سیستم گوشی ربط داره و مربوط به تلگرام نیست. در همه گوشی های آندروییدی هم این کار رو نمی شه کرد

سلام
من تلگرام کامپیوتر دارم اما ایکون ضبط صدا نداره که بخوام صدا ضبط کنم مثل گوشی ؟؟ باید چیکار کنم

لطفا به ایمیلم جواب بدید ممنون

سلام میخواستم بدونم چرا بعد از اینکه من نت رو میبندم تو تلگرام تا یک ساعت منو آنلاین نشون میده؟

سلام خسته نباشید
در اپدیت جدید زمانی ک موزیک پلی میشه وقتی صفحه گوشی خاموش میشه یا از برنامه میام بیرون موزیک قطع میشه برای اینکه بخوام قطع نشه باید چیکار کنم؟

سلام خسته نباشید
گوشیه من تمام تنظیمات تلگرامش پیش فرض هست اما صدای پی وی رو پخش نمیکنه چرا؟

سلام، من وقتی در تلگرام اهنگ پلی میکنم و از اپ خارج میشم اهنگ خود به خود قطع میشه.اگه امکانش هست راهنماییم کنید

سلام خسته نباشین
اقا من تلگرام ورژن جدید زدم
وقتی ب اهنگ گوش بدم اگه از تلگرام برم بیرون اهنگ هم قطع میشه یا اگه صفحه گوشی خاموش بشه باز اهنگ قطع میشه
چیکار کنم ک قطع نشه مرسی خسته نباشین

سلام ممنون از مطالب خوبتون 🙂
من گوشیم آیفونه و دیشب که آبدیت جدید اومد آبدیت کردم. دقیقا نمیدونم از کِی اما وقتی موزیکی رو توی تلگرام پلی میکنم میام بیرون قط میشه !
البته قبلا اینجوری نبود 🙁
میشه راهنماییم کنید ؟
ممنوم

سلام خسته نباشید
وقتی برام پیام تلگرام میاد نه صدای پیام میاد نه علامت تلگرام رو بالای صفحه گوشیم ظاهر میشه ، چه کنم؟

ا سلام ، من آیفون سون دارم ، وقتی آهنگ از تلگرام میزارم ، گوشیرو قفل می کنم یا از برنامه میام بیرون ، نمیدونم چرا آهنگ قطع میشه ، قدیم این کارو نمیکرد.

سلام. من چند وقته گوشیم وقتی تو تلگرام برام پیام میاد صدا نمیخوره که متوجه بشم پیام اومده. بالای نوار اعلان گوشیمم چیزی نشون نمیده. داخل تلگرام هم هستم باز پیام که میاد صدا نمیده. تنظیماتشو چک کردم همه آن بودن، تنظیمات گوشیمم دیدم تلگرام جزو برنامه های محدودشده نبود.یه بار پاک کردم دوباره نصب کردم چند ساعت خوب بود دوباره بی صدا شد. لطفا کمکم کنید چیکارکنم؟!?

سلام من موقع گوش دادن اهنگ در تلگرام ، وقتی از صفحه ی تلگرام بیرون میام ، موزیکم قطع میشه و وقتی دوباره وارد میشم ادامه موزیک شروع به خوندن می کنه

سلام من وقتی تو تلگرام دارم موزیک گوش میدم وقتی میام بیرون اهنگ قطع میشه باید چی کار کنم

سلام من تلگراممو اپدیت کردم وو از وقتی این کارو کردم دیگه وقتی اهگ گوش میدم اگر صفحه قفل بشه یا وارد یه صفحه ی چت دیگه بشم اهنگ قطع میشه باید چیکار کنم

مجدد آپدیت کنید حل می شه

سلام دوست عزیز
خدا قوت
من بین همه ی پیاما چک کردم که سوالم تکراری نباشه و شما اذیت بشین!
من گوشیم اپل ۵ اس ۱۶ گیگه که حداقل ۱۱ گیگش خالیه
اما میخوام وویس بفرستم بیشتر ۱۰ ثانیه ارسال نمیشه
فک میکنید مشکل کجا باشه؟؟

سلام
وقتی توی تلگرام آهنگ میزارم و صفحرو خاموش میکنم یا از تلگرام میام بیرون آهنگ قطع میشه
قبلا اینطوری نبود چند روزه اینطوری شده
لطفا ج بدین

سلام

من آیفون ۴دارم…
توی تلگرام وقتی دارم یه آهنگی رو گوش می دم ،صفحه رو که خاموش می کنم آهنگ قطع می شه!
قبلا این جوری نبود…
می شه بگین مشکل از کجاس

سلام ببخشید نسخی جدید تلکرامو که نصب کردم وقتی یه آهنک کوش میکنم و میخوام از برنامه خارج شم یا صفحه قفل شدنی آهنک قط میشه! قبلا اینجوری نبود! جیکارش کنم!؟

سلام من به تازگی وقتی آهنگی توی تلگرام پلی میکنم وقتی از تلگرام خارج میشم اهنگ قطع میشه دلیلش چیه؟؟

بروز کنید تا حل بشه

سلام من تا نت گوشیمو روشن می کنم تو تلگرام برام کانالی باز میشه که تاحالا نرفتم داخلش حتی تو سایتشم نرفتم. یه چند باری ام تلگراممو حذف و نصب کردم درست بشه که نشده. چیکار باید انجام بدم که این اتفاق تو تلگرام برام نیوفته.

احتمالا برنامه دیگه ای روی گوشی شما فعال هست که تلگرام رو باز می کنه … برنامه های دیگه رو چک کنید و در صورت لزوم اونها رو force stop کرده و کش و دیتای اونها رو پاک کنید

سلام
من وقتی اهنگی رو در کانال تلگرام پلی میکنم و میخام تلگرام رو مینیمایز کنم و برم سراغ ی برنامه دیگه ، اهنگه قطع میشه
مجدد تا وقتی در محیط تلگرام هستم پخش میشه . گوشیم ایفون هست قبلا درست بود اما الان خراب شده

بروز کنید برنامه رو حل می شه

سلام.میخوام دسترسی تلگرام به میکروفون در اندروید دو رو لغو کنم! چون بچه دارمو بعضی مواقع صدا میفرسته!

سلام من گوشیم آیفون ۶ اس پلاسه
از یه کانال آهنگ چنتا موزیک دانلود کردم تو تلگرام
تا توی تلگرام هستم آهنگ ها پخش میشه اما تا از تلگرام میام بیرون یا صفحرو میبندم آهنگ قطع میشه
نمیدونم چشه قبلا اینجوری نبود

خسته نباشید
تو نسخه ى جدید تلگرام وقتى اهنگ پلى میکنم و از برنامه خارج میشم اهنگ استاپ میشه
تو نسخه و قبلى این جورى نبود
راهى براى حل این مشکل هست؟

من یه مدته هر کسی توی تلگرام برام پی ام میفرسته اصلا زنگ نمیخوره
خواهش میکنم بگین چیکار کنم

تنظیمات نوتیفیکیشن رو بررسی کنید

سلام تلگرام دیلیت اکانت کردم دوباره اومدم داخل حالا واس هرکی از دوستان اشناها پی ام میدم ولی اسمم نمیفته شمارم میفته بااینکه شمارمم دارن اصلا در تلگرامشون نیستم تا پی ام بدم

این قضیه شماره بجای اسم به تریج برطرف می شه. اما شما نباید مشکل ارسال پیام داشته باشید

سلام تلگرام دیلیت اکانت کردم دوباره اومدم داخل حالا واس هرکی از دوستان اشناها پی ام میدم ولی اسمم نمیفته شمارم میفته بااینکه شمارمم دارن اصلا در تلگرامشون نیستم تا پی ام بدم

سلام
من رو کامپیوتر تلگرام دارم
وقتی پیام جدیدی میاد notifiations رو صفحه نمیاد صدا هم نمیاد که بفهمم کِی برام پیام میاد چون تلگرامم minimize اکثرا .
همه تنظیمات desktop Notifications , sound , use windows notifications رو هم فعال کردم
لطفا راهنمایی کنید

سلام ببخشید من تلگرامم رو اپدیت کردم امافقط میتونم عکس و وویس بفرستم میشه بگید مشکل از کجاست؟

سلام.چرا وقتی برام از تو تلگرام برام چیزی میفرستند.روی اعلانات گوشیم نشون می‌ده ولی میره نمیمونه.قبلا میمونه تا چک کنم بعد از ریجستری گوشی نمیمونه

سلام . تلگرام من وویس رو نمیتونه پخش کنه . قطع و وصل میشه . صفحه گوشیم سیاه میشه و حدودا یه ربع بیست دقیقه گوشیم توی این حالت هنگ میمونه . گوشیمو فلش کردم نشد . تلگرام رو دوباره نصب کردم نشد .

سلام . تلگرام من وویس رو نمیتونه پخش کنه . قطع و وصل میشه . صفحه گوشیم سیاه میشه و حدودا یه ربع بیست دقیقه گوشیم توی این حالت هنگ میمونه . گوشیمو فلش کردم نشد . تلگرام رو دوباره نصب کردم نشد . در صورتی که گوشیم موسیقیو خیلی خوب و راحت پخش میکنه فقط توی فضای تلگرام این مشکل هست .

سلام ادمین محترم من خیلی سوالم واجبه عزیزم میشه راهش رو ب من بگین؟ من روی گوشیم مدت هاست تلگرام نصبه و وویس هام با کیفیت ارسال میشن اما دو روزه کیفیت ویس های من داغون شده نه حافظم پره نه گوشیم ایراد داره حتی پاک کردم نصب کردم درست نشد صدا ضعیف و بم میره چرا دلیلش چیه عزیزم ؟؟؟؟؟

از یک سیستم دیگه برای ارسال ویس استفاده کنید ببینید باز هم همین مشکل وجود داره ؟ اگر دیگران این مشکل رو ندارند با برنامه ای صدای خودتون رو ضیط کنید و بشنوید. آیا صدای شما درست ضبط می شه ؟ ممکنه از کدک های تلگرام باشه و یا از میکروفن گوشی شما …

سلام، خسته نباشید. نوتیفیکیشن گوشی من ماه ها است که عدد ۲۰۷۰ رو نشون میده و حتی با پاک کردن کانال ها و گروه ها هم درست نمیشه. ممنون میشم اگر راهنمایی ام کنید تا بتونم پاکش کنم

سلام میخواستم بدونم چرا وقتی هندزفری وصله به لب تاپ voice کسی رو میخام گوش بدم صدا از باند لب تاپ میاد راهی هست بشه تنظیم کرد که صدا از هندزفری بیاد

سلام وقتتان بخیر بالا اوردن گوشی برای صحبت کردن که توی گزینه ی تنظیمات موبوگرام هست برای چیه؟ ممنونم از پاسخگویی

سلام ببخشید من وقتی میخوام توی تلگرام اهنگیو ک گوش میدم ی تیکشو بصورت ویس برای دوستم بفرستم نمیشه اینطور ک وقتی اهنگ درحاله پخشه تا دستمو روی دکمه ضبط کردن صدا میزارم آهنگ قطع میشه چیکار باید بکنم؟?

چراا نسخه جدید تلگرام گزینه کش نداره برای خالی کردن

داخل گزینه storage usage هست

سلام عکسام تو گوشی خیلی خوب و با کیفیته اما وقتی تو تلگرام میفرستم خیلی بی کیفیت و تار میشه چند روزه اینجپری شده و این که از هردوراه میفرستم همینجوریه هم گزینه گیره هم از گالری اپدیت هم کردم.. در ضمن تلگرام پلاس دارم ممنون میشم کمکم کنید

تلگرام رو حذف کنید و نسخه استاندارد رو نصب کنید

سلام من ویس میفرستم صداش مثل ربات میشه

باسلام من بلواستیک نصب کردم بلواستیک رو اپدیت کردم بعداز نصب جدید الان تمام مخاطبینم رو تو. تلگرام نشون نمیده و فارسی تایپ نمیشه فقط انگلیسی لطفا منو راهنمایی کنید تنظیمات فارسی ساز بلو استیک هم نصب هستش

سلام خسته نباشید من گوشیم ایفون سون در تنظیمات تلگرامش هرچی جستجوکردم گزینه ای مبنی براینکه تیک دانلود خودکارعکسا رو بردارم نبودو وقتی به نت وصل میشم کل هجم اینترنتم بابت این مشکل ازبین میره ?چه شکلی میتونم این مشکلوبرطرف کنم؟؟؟
سپاسگذارم

این مراحل رو طی کنید :
setting -> data and storage -> automatic photo download
گزینه هایی که در این بخش هستند رو خاموش کنید

سلام من چندروزپیش آیکون ضبط صداروتلگرام لب تابم داشتم ولی یهویی حذف شده علتش چیه؟؟چجوری میتونم اونودوباره مثل قبل فعال کنم؟؟

سلام می خواهم کانال ایجاد کنم ولی از همان مرحله اول عبور نمیکنه همه چیز را چک کردم لطفا راهنمایی نمایید.

احتمال داره شما تعداد زیادی کانال دارید و اجازه کانال بیشتر ندارید. یا اینکه اسمی انتخاب می کنید که قبلا انتخاب شده …

سلام چگونه میتوان در گوشی های آیفون join telegram notify رو غیر فعال کرد ؟

با سلام
من تلگرام آف میشوم و با این که آف هستم تا یک یا یک ونیم ساعت آن نشان داده میشود … لطفا راهنمایی کنید

متاسفانه این برای خیلی از عزیزان پیش می اد

سلام و خسته نباشید
من یه کانال تلگرامی دارم جدیدا اعضا پیام میدن که کانال هنگ میکنه و نمیتونن مطالب کانال رو ببینن براشون نحوه پاک کردن حافظه تلگرام رو هم فرستادم گفتن مشکل حل نشده.مطالب وعکسهای قدیمی کانال رو هم تقریبا بطور منظم حذف میکنم ولی مشکل از کجاست نمیدونم! ممکنه هک بشه یا هر دستکاری دیگه ای؟! ممنون میشم پاسخ شما رو هم بدونم

این اشکال از کانال شما نباید باشه و احتمالا حافظه گوشی اون دوستان کم هست. تنظیمات کش رو بهشون یاد بدید

سلام .تلگرامو اپدیت کردم.برخی متن ها و پیام هارو ناقص نشون میده. لطفا راهنمایی بفرمائید.

یک بار حذف کنید و مجددا از یک منبع معتبر مثل گوگل پلی نصب کنید

سلام،تو تلگرام ویس را پخش میکنم وقتی دستم روی دوربین جلو و احتمالا سنسور نور میره پخش قطع میشه و اتومتیک شروع به ضبط صدا میکنه، فکر کنم با ویسی که برام فرستاده شد ویروس فرشتادن،چطور از دستش خلاص بشم

اگر گوشیتون آندروییدی هست می تونید یک آنتی ویروس رو روی گوشیتون تست کنید. اگر اپل هست ، گوشی های اپل به این نحو ویروس نمی گیرن. در هر حال غیر از کنترل با آنتی ویروس بهتره تلگرام رو یک بار پاک کنید و از یک منبا معتبر مثل گوگل پلی نصب کنید

سلام، چرا فقط ١٠ ثانیه میتونم پیام صوتی ضبط و ارسال کنم؟ آیفون se دارم، قبلا اینطوری نبود، الان به محض اینکه به ثانیه ١٠ میرسه ضبط متوقف میشه و ارسال میشه

احتمال زیاد حافظتون پر شده

سلام،چجوری میتونم یک کاری کنم که یک نفر با یک خط بهم اصلا نتونه پی ام بده،بلاکشم کردم اما هی دیلت اکانت میکنه و دوباره بهم پیام میده،اگر ریپورتش کنم باز دیلت اکانت کنه بازم میتونه پیام بده؟

سلام وقت بخیر.
من یه مشکلی دارم تلگرام .
وقتی یه نفر واسم ویس میفرسته.
پخشش که میکنم . این چشمی جلو گوشی که حین تماس صفحه رو خاموش میکنه. موقع پخش ویس مثل تماس عمل میکنه. یعنی دست ببری جلوش صفحه خاموش میشه و ویسم قطع میشه..
چجوری درست میشه؟ گوشی جی۵ ۲۰۱۶

سلام. مدتی هست که تلگرام دوستم به حالت تاریخ نشون میده مثلا ۱۴ آوریل و هر پیامی براش می فرستم جواب نمیده علتش چیه؟

سلام برای این که ایشون از اون تاریخ دیگر وارد تلگرام نشدن

سلام ممنون از راهنماییتون ولی من همین تنظیمات رو انجام دادم ولی وقتی پیام میاد نه صدایی میاید نه علامت تلگرام بالای صفحه ام دیده میشه!!چه کنم؟

سلام من موبوگرام نصب کردم اما نمیتونم ویس ارسال کنم ایکن ویس رو ک نگه میدارم تایمرش کار نمیکنه و وقتی رها میکنم عملکردی نشون نمیده لطفا راهنمایی کنید تنظیمات خاصی داره؟

پیام های همه منظم میان برا من یه تیک میخوره از چت میرم بیرون دوباره ک میرم توش علامت ساعت میاره وقتی درس میشه یا پشت سر هم پیامام میرن یا اصلا نمیرن باید پیام جدید بدم

دوست عزیز معمولا این نوع مشکلات بابت نت شماست

سلا م جدیدن تلگرام من وقتی متن زیاد هست نصف متن نشون نمیده باید جی کار کنم درست بشه

حافظتون پر شده

سلام .. مدتیه ک هر چن وقت یبار پیامم برا کسی ک حتی شمارمم داره نمیره ..مشکلی هم توی سرعت نت ندارم ..ولی پیام طرفم میاد ..مشکل از چیه باید چیکار کنم

سلام من آیفون دارم وقتى دارم تو تلگرام آهنگ میخونه دستم که نزدیک دوربین جلوش میشه به طور خودکار متوقف میشه چى کار کنم؟

باسلام وقتی توچت شخصی یا گروه ها ویس برام ارسال میکنن صدای ویسا رو اصلا ندارم مشکل ازکجا میتونه باشه اگه میشه راهنمایی کنید باتشکر

سلام،تو تلگرام ویس را پخش میکنم وقتی دستم روی دوربین جلو و احتمالا سنسور نور میره پخش قطع میشه و اتومتیک شروع به ضبط صدا میکنه، فکر کنم با ویسی که برام فرستاده شد ویروس فرشتادن،چطور از دستش خلاص بشم

خیر یک سنسوری هست که وقتی فعال باشه تشخیص می ده شما گوشی رو کنار صورتت گرفتی برای صحبت کردن. در نسخه های جدید تلگرام، این سنسور که فعال می شه روی حالت ویس می ره …

سلام من بیشتر از ٢٠ثانیه نمیتونم وویس بفرستم چون خودش سریع قطع میشه از اول همینجوری بود چیکار کنم؟؟ iphone 6 حافظشم پر نیست.خیلی برام مشکل ساز شده لطفا راهنمایی کنید

دوستان زیادی مشابه همین سوال رو می پرسن. متاسفانه من هنوز یک گوشی که این اتفاق براش می افته رو از نزدیک ندیدم که بتونم بگم مشکل واقعا چی هست. راه حل هایی که قبلا گفته شده مشکل بعضی ها رو حل کرده و برای افرادی مثل شما حل نشده …

سلام دوست عزیز
تلگرام کامپیوتر من ای.ون ویس گرفتن رو نداره
ایا تو اپدیت جدیدش حذف شده؟؟؟
یا تلگرام من مشکل پیدا کرده؟؟
میشه راهنماییم کنین لطفا

ایکون ویس گرفتن نداره!

با سلام و تقدیم احترام
آیا می شود یک سوپر گروه یا گروه را برای همه اعضا به صورت بی صدا درآورد یا خیر؟
اگر امکانپذیر است لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سپاس

نه اقا برا منم اینجوریه تا ویس به ده ثانیه میرسه قطع میشه بعضی وقتا بیشترم میگیره حافظه گوشیمم خالیه

با سلام …. وقتی گوشیم باهاش کار نمیکنم هر پیامی که تو تلگرام برام میاد اصلا متوجه نمیشم … حتما باید وارد تلگرام بشم تا پیاما رو بتونم ببینم .. تا وارد تلگرام نشم هیچ پیامی رو نمیتونم ببینم لطفا راهنماییم کنید باید چکار کنم ؟ با تشکر

سلام…
میخواستم بپرسم در کانالی عضو هستم و نمیخوام تصاویر گیف ها باز بشند چون احتیاجی بهشون ندارم در سیتینگ باید چیکار کنم….

سلام گوشی من سونی ارک اس SONY ARC Sهست.نمیدونم چرا هر تلگرامی نصب میکنم از بازار مایکت یا هرجای دگ باز هم متن ها ب صورت ناق نشون داده میشه و من فقط جمله اول متن رومیبینم بقیه بصورته سفیده.ولی برای کسی دگ میفرستم اون طرف کامل میبینه ولی بازم من تو گوشیم نمیتونم ببینم .علتش چیه ؟ممنون از راهنماییتون

سلام چگونه میشود با ایفون ، وقتی که موزیک در حال پخش هست ، دکمه ی ویس را در تلگرام نگه داشت که صدای موزیک ضبط و فرستاده شود. وقتی که موزیک در حال پخش است دکمه ی ویس را که میگیرم ، موزیک قطع میشود .
این امکان در اندروید هستش اما برای ایفون به چه شکلی میشود؟ اگر با نرم افزاری هم میشه پخش کرد که قطع نشه بهم بگین ممنون میشم

سلام من صدای پیام اومدن تلگرام رو عوض کردم اما هنوز برای بعضی مخاطبام وقتی پیام میفرستن یک صدای دیگه میاد علتش چیه ؟ راهنمایی کنین

سلام
من با لپتاپ میام تلگرام
بعد وقتی آهنگ دانلود میکنم و بعد آهنگ دانلود میشه خود به خود پخش میشه
چی کار کنم دیگه خود به خود پخش نشه؟

سلام ساعت گوشی من با ساعت تلگرامم یکی نیست یعنی واسه گوشیم درسته تلگرامم درست نیست چیکار کنم؟

سلام.وقت بخیر…چند وقتی هست که وقتی هندزفری به گوشیم متصله و میخوام در تلگرام صدایی رو ضبط کنم مثلا موسیقی رو ضبط کنم صدای ضبط شده صدای خیلی گوش خراشیه در صورتی که وقتی هندزفری متصل نباشه اینطور نیست میشه راهنمایی کنید لطفا

سلام. من برنامه تلگرام و باز میکنم همزمان یکی از آهنگ های گوشیم پخش میشه. چیکار کنم که موقع باز کردن برنامه آهنگ پخش نشه؟

سلام
تلگرام‌من اصلا پیامارو نمیاره برام اصلا الارمی نمیاد بالای گوشیم که تو تلگرام پی ام دارم وقتی وارد تلگرام میشم تازه میفهمم که کی پی ام داده
وقتی گوشیمو خاموش روشن میکنم الارم تلگرام میاد برام بعد ۲ روز قطع میشه میشه راهنماییم کنید ممنون

سلام ببخشید شب انتخابات اخر شب دوستم بهم پیام داد من انلاین نبودم گوشیم خاموش بود زمانی انلاین شدم روز بعد واسه اون پیام هایی بهم داده بود دوتا تیک خورده بود ولی دست من نرسید اینترنت من قوی بود دلیلش چیه؟؟؟ گوشیم ایفون ۶s کمکم کنید ممنون

احتمالا باگ تلگرام هستش

پیام های تلگرامم فقط با فشار دکمه خاموش و روشن میان باید چکار کنم که به حالت اول برگرده

سلام
من وقتی تو تلگرام میشم مسج میاد نه رو صحفه اول موبایلم نشون میده نه صدایی داره و وقتی وارد میشم فقط نشون میده باز هیچ صدایی نداره میشه بهم بگین باید چه کار کنم هر کاری انجام میدم نمیشه

ببخشید وقتی وارد تلگرام میشم و هم وقتی که رو صحفه اول گوشیم نشون نمیده

سلام من قبلا گزینه active session رو فعال کرده بودم حالا که برنامه رو پاک کردم اجازه نمیده نصب کنم چیکار کنم

سلام
من یه مدتی هیتش داخل تلگرام پیام های طولانیرکه میفرستن واسم نصفه میاد نمیدونم دلیلش چی هست حتی کش گوشیم هم خالی هستش ولی نمیدونم متاسفانه مشکلش از کجاست ممنوم میشم راهنمایم کنید

سلام
من وقتی میخوام ویس بفرستم به ۱۹ثانیه که میرسه قطع میشه و خودش ارسال میشه
حافظمم پر نیست
هم با تلگرام هم موبو گرام هم سوپر گرام هم مای تلگرام
تو همشون همینجوریه☹️☹️☹️

سلام…من وقتی که پیامی رو بدای کسی ارسال میکنم…وقتی یک تیک رو میخوره…بعد از ارسال یک صدایی میاد…مثل صدایی که کیبورد گوشی های سامسونگ در حین تایپ دارن

با سلام چجوری میشه در apple iphone 6s تیک دوم را حذف میخوام پیقامارو میخونم نفهمن
ممنون میشم چون هر جارو گشتم روشش برای اندروید بود

سلام تلگرام من هر چی اپدیت میکنم ویس تصویریش فعال نمیشه حتی بارها پاک کردم از نو نسخه جدید و اپدیت کردم اما درست نمیشه چیکار باید کنم میشه راهنمایی کنید سپاس

سلام
توی کانال تلگرامم موقعی که آهنگی رو میزارم همش همون یه دونه آهنگ تکرار میشه و نمیره آهنگ بعدی
چجوری میتونم مشکلشو حل کنم؟؟

سلام.من گوشیم سامسونگ هست.جدیدا وقتی وویس میخام گوش بدم وقتی گوشیو بالا میارم از بلندگو بالا پخش نمیشه و همه صداشو میشنون .باید چیکار کنم درست بشه.ممنون

من توی تلگرام فقط ایکون دوربین برای ارسال پیغام تصویری دارم اما من نیاز به ایکون بلندگو دارم برای پیغام صوتی، چه کنم؟ ممنون

سلام
اقا من صدای نوتیفیکیشنم برای همه یهرصدایه خاصه ولی برای یه مخاطبام با بقیه فرق میکنه
چرا؟ لطفا کمک کنید
در ایفون

با سلام
یه سوال داشتم
چرا وقتی تلگرام رو میبندم موزیک هم قطع میشه؟؟؟؟

سلام من یک کانال عمومی ساختم چرا کانال من برای اعضای جدید روی حالت بی صدا است

سلام خسته نباشید
من به یک مشکل اساسی برخوردم که امیدوارم شما بتونید راهنماییم کنید
تلگرام من خود بخود ویس رکورد و یا ویدئو رکوردش روشن میشه موقع تایپ حتی طرف مقابل هم پیام ویس یا ویدئو رکوردینگ میگیره در صورتی که من تایپ میکنم و اگر بخواهم ویس بفرستم حدود ۱۰ ثانیه اول خالی میفرسته در صورتی که من از ثانیه اول صحبت کردم همه این مشکلات رو حتی در سیکرت چت هم دارم
برای حل این مشکل چند بار تلگرام رو پاک کردم حتی اکانت جدید ساختم حتی موبایلم رو ریست فکتوری کردم و هر بار روز اول خوبه ولی دوباره از روز دوم به همان صورت برمیگرده هم موبایل و هم تلگرامم پسورد دارند و در اکتیو سسشن نگاه کردم فقط اکانت خودم هست
ممنون میشم اگر راهنمایی بکنید

سلام من یه بار دیلیت اکانت کردم الان تلگرام و نصب کردم مخاطبام تو تلگرام نمیاد یا واسه واسه دوستام پیام جوین من به تلگرام هم نرفت خواهشا کمک کنین

با سلام من سرگروه تلگرامی هستم چطور میتونم بعضی از پست ها ومطالبی که دوستان میگذارند حذف کنم که دیگه قابل خواندن نباشد

سلام
من یه چن وقته نمیتونم وویس بفرستم فرستاده میشه ها ولی صدام ضبط نمیشه چیکار کنم ؟؟؟؟ و وقتی
ممنون میشم راهنماییم کنین

چرا درتلگرام نمیتوانم زنگ بزنم

سلام چرا در موبوگرام اگر کسی ۱۶ عکس دارد وقتی شما انلاین میشوید عکس های او ۵ یا ۶ عکس میشود ولی وقتی اینترنت خاموش است همان ۱۶ عکس میاید ممنون اگر کمک کنید

صدای ویس هایی که در تلگرام واسم میفرستن خیلی کمه لطفا راهنمایی کنید از کدوم قسمت ولووم رو زیاد کنم

سلام.ببخشیدگوشی من سامسونگه اس۲٫وقتی فایلهایی که ضبط صدا در بعضی کانالها میخوام پخشش کنم گوشیم صفحش خاموش میشه ولی اون فایل شروع میشه پخش شدن با صدای ضعیف.ولی دیگه نه میشه صفحه رو روشن کرد نه اون فایلو قطع کرد.تا باتریو در بیارم و دوباره گوشیو روشن کنم

با سلام وخسته نباشید
من تلگرامو رو کامپیوترم نصب کردم ولی فیلمها و گیفهایی که باز میشه رو یکنواخت پخش نمیکنه برنامه یا نرم افزاری واسه بهتر شدن کیفیت اونا هست اگه میشه راهنمایی کنید

سلام من مشکل بزرگی که دارم ویسم استپ میشه و اصلا ویس ضبط نمیشه این خیلی از مواقع پیش میاد یه تایمی میگذره حالا یکبار چند ساعت زمان میبره یکبار به چند روز هم میکشه اگر کسی دلیل اصلی این رو میدونه ممنون میشم کمکم کنید

سلام،چرا برای ویدئو چت هرچی روی علامت میکروفون موبوگرام میزنم تبدیل به دوربین نمیشه تا بتونم ویدئو بفرستم؟جدیدترین ورژن موبوگرام هم نصب کردم

سلام و خسته نباشید من مشکلی جدی دارم لطفا کمکم کنید من پیامی میفرستم تو تلگرام برا کسی مثلا تو چت برا خودم میزنه یه تیک خورده بعد که از چت میام بیرون و میرم دوباره تو چت میزنه هلامت ساعت و برا طرفم هیچ پیامیم نمیره تا دوساعت من هیچ پیامی نمیتونم بدم بهضی موقع ها اینجوری

سلام خوبین ببخشید من بایدتوتلگرام باشم پیام میادازتلگرام بیام بیرون پیام نمیاد اصن تاوقتی نرم توتلگرام راهنمایی کنیددوستان😇

سلام من وقتی با هنزفری وویس گوش میدم گوشیم به طور کامل خاموش میکنه لطفا راهنمایی کنید بگید چرا این اتفاق میفته و راه حلش چیه🙏

سلام در تلگرام ایکون صدا نیست چیکار کنم

سلام و خسته نباشید
من وقتی تو تلگرام صدا گوش میدم صفحه گوشی خاموش روشن میشه (باید صدا رو پلی کنم و بعد صفحه رو قفل کنم تا کامل پخش بشه)
قبلا اینجوری نبود مشکل از کجاست؟

سلام من جدیدا که گوشیمو عوض کردم و یه مارک جدید گرفتم در تلگرام هر زمان کسی برام وویس مسیج می فرسته وقتی میبرم سمت گوشم تا از نزدیک گوش کنم صفحه خاموش میشه و صدا قطع میشه حتی وقتی گوشیو فقط حرکت نیم چرخش میدم این حالت پیش میاد وزمانی که میارم پایین صفحه روشن میشه که دوباره باید پلی رو بزنم تاادامه وویس رو گوش بدم،که فقط هم در تلگرام رخ میده.لطفا راهنماییم کنید. متشکرم از تامل و پاسخگویی شما

شبیه تلفن صحبت کردنه دیگه که صفحه خاموش میشه
موقع ویس گوش کردن اگه گوشی رو بذارین رو گوشتون صدا از گوشی میاد نه اسپیکر باز بردارین از اسپیکر میادو پخش میشه
ینی وقتی خاموش میشه صفحه شما باید گوشیو بذارین رو گوشتون صدا رو بشنوین جوریکه بقیه نمیشنون

ممنون میشم که راهنمایی کنید
سپاس

چجوری صدای تلگرام رو فعال کنم میشه کامل تر توضیح بدید

سلام، چطور میشه ک برای فرستادن استیکر تاییده گرفت، در واقع کدام گزینه هاست در تنظیمات؟ تلگرام انگلیسی دارم

سلام،یه مدتیه که ویس میفرستم صدای ویس خیلی کم شده و به سختی میشه گوش داد،حذفش کردم نصب کردم خوب نشد،ولی وقتی میرم داخل مدیریت فایل گوشیم صدای ویس خوبه ولی داخل تلگرا م کمه،چیکار کنم درست شه؟

سلام مرسی ازراهنماییهاتون میخواستم بفهمم درصفحه ی youکه واسه ماهس ودرانجا ایدیهاروجستجومیکنیم بعدازاینکه جستجوهاروپاک کردیم بازم میمونه وکسی میتونه ببینه مااسم کیروجستجوکردیم

سلام> من تلگرام روی لپ تاب نصب کردم . تازگی هر وقت میخوام وارد تلگرام بشم برام کد ارسال میکنه تا او نو وارد کنم . درست مثل وقتی که برای اولین بار نصب کردم .

ممنون از اطلاعات خوبتون

سلام
ببخشید من نسخه اپدبت شده تلگرام رو گوشیم دارم اندروید گوشیم ۴.۲.۱هسش اما من نمیتونم پیام تصویری بفرستم,ممنون میشم دلیلش رو بهم بگین, ینی وقتی تپ میزنم رو میکروفون فقط ویس میاد.

با سلام
ویس های موجود در تلگرام به ترتیب خوانده نمی شود ( یعنی از پایین به طرف بالا می خواند) لطفا راهنمایی بفرمایید.

با سپاس

سلام من چطور میتونم توی تلگرام هم ویس بدم هم اهنگ گوش بدم؟؟ لطفا کمکم کنین سپاس

سلام من چطوری میتونم هم ویس بدم هم موزیک
گوش بدم؟؟لطفا کمکم کنین سپاس

سلام من موبوگرام دارم بعد الان چندماهی هست که نمیتونم عکس پروفایلمو عوض کنم حتی نسخه جدیدشوهم نصب کردم ولی بازم نمیتونم عکس که میخام انتخاب کنم هیچ گزینه ای نمیادکه من سیو کنم عکسو باید چکارکنم؟؟

سلام
ببخشید من همه گزینه های notification رو فعال کردم ولی بازم وقتی داخل تلگرام نیستم متوجه پی ام هام نمیشم

با سلام در قسمت تنظیمات گوشی .روی قسمت اعلانها .قسمت مورد نظر تلگرام را فعال کنید مشکل حل میشود

سلام من وقتى میخوام با یه آهنگى ویس بگیرم تا ویزنم رو ویس آهنگه قطع میشه
گوشیمم پر نیست
ایراد از چیه؟

سلام
من تیک دانلود خودکار رو برداشتم. ولی مشکلی که هست جدیدا با پایان یه فایل صوتی فایل بعدی اتوماتیک دانلود میشه. خیلی حجم اینترنت مصرف میشه…
خیلی خیلی ممنونم از پاسخگوییتون

سلام.چرا وقتی به تنظیمات تلگرام جای حافظه ذخیره سازی کارت sDتیک نمی خوره باید چکار کنم

سلام وقت بخیر
بنده از کانال تلگرام فیلم دانلود کردم اما صدا نداره
چکار مشه کرد؟

سلام موبوگرام من قدیمیه به روز نکردم که حالت روح از بین نره. کانال هام رو به صورت بی صدا درآوردم ولی تعداn پیام هایی که تو این کانال ها نخوندم نشون داده نمیشه نمیدونم چی رو اشتباهی زدم که تعداد پیام های خوانده نشده رو نشون نمیده

سلام
ببخشید من وقتی برام ویس ارسال میشه فقط میتونم از طریق اسپیکر ویس گوش بدم و نمیتونم از طریق گوشی موبایل بصورت خصوصی گوش بدم و ویس به حالت پاز میره و متوقف میشه میشه لطفا راهنمایی کنین
گوشیم آیفون

خسته نباشید ممنون

سلام توی ورودی تلگرامِ اپل اونجا که شماره وارد میکنیم
شماره ثبت شده من میخوام اپلیکیشن بمونه تو گوشیم ولی اون شماره پاک بشه و خالی باشه قسمت شماره چیکار باید بکنم؟؟؟؟

با سلام تو تلگرام من فقط کلیپ ها دانلود میشه چیز دیگری دانلود نمیشه قبلا دانلود می‌شد ولی تقریبا دو روز چیزی دانلود نمیشه گوشی ام هم آیفون میشه راهنمایی کنید.

سلام چند روزه وقتی ویسی که پلی می کنم پخش می شه ولی وقتی هم گوشی رو می برم سمت گوشم بازم بلند پخش می شه باید چیکار کنم ممنونم مرسی

سلام
ممنون از شما خسته نباشید

سلام من توی تلگرام فیلم دانلود میکنم ولی صدا نداره از اپلیکشن داکیومنتم استفاده کردم ولی بازم صدا نداره،البته چندقسمتش صدا داشت توی گوشیه دیگه امتحان کردم فیلمه صداش پخش میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

چرا وقتی اهنگ میزارم تو تلگرام و وقتی ازش میام بیرون اهنگ قطع میشه؟؟؟

سلام چطور میتونم مخفی کردن وضعیت آنلاین در تلگرام را فعال کنم

سلام من تلگرام نصب کردم وقتی وویسی پخش میشه از سنسور جلو پخش میشه چجوری میتونم این گزینه رو غیرفعال کنم؟؟؟

سلام من موقع دیلیت اکانت تلگرام زیاد شماره رو وارد کردم ینی هی پرید از صفحه بیرون حالا شماره رو ک وارد میکنم بالاش یه کادر قرمز میاد ک اینو نوشته:sorry`too many tries.please try again later

سلام چرا تصاویر ارسالی تو تلگرامم شطرنجی ارسال میشه برای گروه یا مخاطبینم؟؟
کسی دلیلشو میدونه؟؟

توی تلگرام من عکس ها یا چیزای دیگه ک میخوام از خود گوشیم مثل گالری و…بفرستم مگه باید از‌ ستیگ فعال کنم وقتیم ک فعال میکنم باز نمیشه چیکار کنم من؟؟🙁

باید تلگرام دسترسی خوندن گالری عکس ها رو داشته باشه تا بتونه از توی گالری عکس بفرسته

سلام ببخشید من وقتی میرم موب گرام پلاس چ با وای فای چ با من گوشی پیام نمیاد و باید گوشیمو راه اندازی مجدد کنم بعد پیام میاد گوشیم honor8lite

بهتره از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید

سلام من جدیدا که گوشیمو عوض کردم و یه مارک جدید گرفتم در تلگرام هر زمان کسی برام وویس مسیج می فرسته وقتی میبرم بغل گوشم تا از نزدیک گوش کنم صفحه خاموش میشه و صدا قطع میشه حتی وقتی گوشیو فقط حرکت نیم چرخش میدم این حالت پیش میاد و فقط هم در تلگرام رخ میدهد. متشکرم از تامل و پاسخگویی شما

سلام من تلگراممو پاک کردم وقتی میخاستم پاک کنم تو قسمت تنظیمات دسترسی به گالری و صدا و… رو برداشتم که مجاز به دسترسی نباشه ولی الان که ورژن جدید تلگرامو نصب کردم بازم به گالری وصدا دسترسی نداره یعنی نمیتونم از گالری عکس بفرستم تو تلگرام میشه راهنمایی کنید چطور درستش کنم ممنون میشم

بعد هر چیزی میزنم که مجاز به دسترسی باشه درست نمیشه میگه از تنظیمات برنامه هم پوشانی را خاموش کنید خاموشم میکنم بازم درست نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم😭

سلام. تلگرام من آپدیته ولی اصن نمی‌تونم ویدیو مسیج بدم. با یه کلیک صدا ضبط میشه نمیره تو قسمت ویدیو…چیکا باید کنم؟

سلام
تلگرام بنده همه قسمتای اعلاناتش فعاله ولی وقتی وارد صفحه چت افراد میشم همش سایلنته
راهنماییم کنید❤

باسلام خدمت ادمین عزیز یک سوال دارم خدمتتون تلگرام من موقعی که پیام میاد و من از برنامه خای دیگه استفاده میکنم سریعا این پیام روی ان برنامه قرار میگیرد و ان برنامه را قطع میکنه میشه بفرمایید من چیکار کنم که درست بشه ممنونم

سلام خسته نباشید یک سوال از ادمین دارم من موقعی که توی تلگرام پیام میاد برام و درحال استفاده از برنامه دیگه هستم این پیام میاد روی ان برنامه قرار میگیره و ان برنامه را قطع میکنه راهنمایی کنید چه کنم

سلام. نمیدونم چرا چند روزه وقتی میخوام فایلهای mp3 رو که تو کانالها هست گوش بدم بعد از ۵ تا ۷ دقیقه قطع میشه و از رو صفحه هم میپره. حتی تو موزیک پلییر هم نمیشه و قطع میشه.
همزمان با این اتفاق یه علامتی به شکل vc:1 هم پایین گوشیم برای دو ثانیه میاد و میره. نمیدونم به هم ربط دارن یا نه. خواهش میکنم راهنماییم کنین. علت قطع شدن فایلهای صوتی چیه؟
در ضمن بعد از آپ دیت کردن تلگرامم این اتفاق افتاده.

فوق العاده و مفید حرف نداره این مطلب آموزشی کامل واقعا

سلام ، آیا میشه صدای زنگ تلگرام نسخه ویندوز رو عوض کرد ؟

خیر

سلام ببخشید توی تلگرام چجوری تنظیماتو از حالت شخصی دربیاریم که بشه شخص دیگه مارو تو کانال اد کنه؟

هرکسی ایدی شما رو داشته باشه می تونه شما رو در کانال اد کنه

سلام من گوشیمg72016هستش الآن چند ماه میشه ک دیگه اعلان های موبوگرامم رو بالا نمیاره اعلان هام رو مجاز کردم همه ی تنظیماتشم درست کردم چن نفر گفتن که باید گوشی رو فلش کنم اندرویدمم به۷ارتقا دادم ولی بازم درست نشده و فقط موبوگرامم اینجوری هستش واتساپ و برنامه های دیگه درست هستش اگه میشه بهم بگید چیکار کنم

وقتی بیرون از موبوگرام هستم فقط یه لحظه بالای صفحه مینویسه ک از موبوگرام پیام دارمو سریع میره اگه هم توی موبوگرام باشم اصلا همینم نمیاره

سلام ،من وقتی میخوام با کسی تماس بگیرم ، تو مخاطبین روی اسمش که میزنم وارد تلگرام میشه، وباید از اونجا اقدام به تماس کنم ، و این امر باعث میشه که وقتی کسی بهم زنگ میزنه با این که اسمش سیوه اسمش روی صفحه ام نیفته . باید چیکار کنم؟؟

شماره ها را در گوشی ذخیره کنید در تلگرام

سلام ببخشید در زمان نصب تلگرام توی دسکتاپ اول یه کد خواست که کد ارسالی به موبایلم رو تایپ کردم بعد تو یه صفحه دیگه ازم cloud password خواست. چی باید بزنم؟

سلام
من یه ویس گرفتم بعد نتم ضعیف بود ارسال نشد ارور داد از پی وی اومدم بیرون وقتی اومدم دیدم دیگ نیست
ینی حذف شده؟خیلی ویس مهمی ام بود!

سلام دوستان
بنده در تلگرام به شماره ای که شخصی دیگر پیام فرستاده ودر گوشی من این شماره ذخیره نبوده پیام می فرستم ولی دیلیورد نمی شود و شخص مقابل می گوید پیامی به من نرسیده است مشکل از چیست ?ممنونم

سلام

سلام ببخشید دوستم اکانت منو داره با شماره خودم حالا می خوام دسترسیشو قطع کنم باید چیکا کنم

سلام
من دیشب تنظیمات تلگراممو پسر م دست کاری کرده وقطع شده هرکاری میکنم تلگرام به نت وصل نمیشه خواهش میکنم راهنماییم کنین کار مهمی دارم

سلام تلگرامم به نت وصل نمیشه علت چیه ؟؟ خواهش میکنم یکی راهنمایی کنه

تورو خدا یکی راهنمایی کنه وگرنه به مشکل میخورم

سلام
من وقتی ویس تو تلگرام واسم میفرستن موقعی که میخوام از اسپیکر پخش نشه میگیرم جلو گوشم باید از گوشی پخش بشه دیگه .
ولی کار نمیکنه هیچی پخش نمیشه موقعی که میگیرم جلوی گوشم از تنظیماته ؟
میشه کمکم کنید ممنون

سلام من تلگرام نصب کردم منتها رو صفحه گوشیم نیست چطوری بیارم رو صفحه

من هرچقد بروزرسانی میکنم تلگراممو ولی گزینه ویدیو مسیجش نمیاد واسم باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام وقتتون بخیر…من هنگامی که موزیک پخش میکنم اگر روی استپ بزنم کلا موزیک قطع میشه و نوار اعلانی که حتی مربوط ب پخش موزیک هست هم میره… انگار که ضبدر رو زده باشی اما بنده فقط گزینه استپ موزیک رو میزنم…چ کار کنم موزیکم کلا قطع نشه و فقط استپ بشه ک بتونم دوباره از اِدامش پلی کنم؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی برام مهمه… ممنونم از وقتی ک میذارید…. شاد باشید🌷🙏

سلام و عرض ادب
نام تلگرام یادم رفته تلگرامی داشتم که بعد از ارسال پیام و خوانده شدن پیام در هرزمانی ، صدای خوانده شدن پیام رو میشنیدم میتونستم به صورت خصوصی روی هر کدوم از نفرات صدای خوانده شدن پیام ارسال شدم تعیین کنم
میخواستم لطف کنید بفرمایید از کدوم منو یا تلگرام برای رسیدن به این هدفم استفاده کنم
(بعد از خوانده شدن پیام ارسالیم صدای خوانده شدن پیام بیاد)
اگر امکان داره لینکی یا خود نرم افزار رو برام ارسال کنید
تشکر فراوان از لطف تون

چرا در بعضی از پیامرسانها اندازه فایلهای موسیقی مشخص نیست. آیا در قسمت تنظیمات راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟لطفا راهنمایی بفرمائید.تشکر

اگر اعلان پیام های تلگرام بیاید اما خود تلگرام کانکت نشود و پیام اونجا نیاد مشکل از چیه

سلام.من وقتی یه وویس رو دانلود میکنم بعد از تموم شدنش بقیه ی وویس ها و آهنگ هایی که تو اون پیوی یا گروه بود خودکار دانلود میشه.تنظیمات صدا رو حالت دانلود خودکار نیست فقط وقتی یه وویس رو گوش میدم خودش ردیفی دانلود میکنه

سلام….
من موبوگرام دارم و هر موقع ک ویس تصویری میگیرم و وقتی میخام ارسالش کنم کلا نتم میپره و نتم قطع میشه و ویسم ارسال نمیشه و ب شدت نتم ضعیف میشه تا حدی ک کلا قطع میشه بعد چند دقیقه دوباره درست میشه وقتی ویس تصویری میفرستم اینطوری میشه بنظرتون مشکل از کجاس؟؟؟؟

سلام روز بخیر من تو تلگرام میخام الارم و عوض کنم ولی میره رو فایلا نمیشه عوض کنم. مثلا میخام الارم و بزارم روی یه صدای دیگ میره رو فایل دوربین و عکس باید چیکار کنم

سلام چجوری میشه که سنسوری که وقتی ویس گوش میکنی و صفحه خاموش میشه خاموش کرد

سلام
من چجوری زیر یه ویس ک بخوام داخل کانال بذارم متنی اضافه کنم… و روش ک کلیک می‌کنم گزینه Edit رو نداره باید چیکار کنم؟؟

ممنون میشم اگه کمکم کنید

سلام.
چند روزی هست وقتی فایل صوتی از کانال فوروارد میکنم در گروه‌های دیگر تعداد Seen را نمایش نمیدهد و تعداد بازدید فقط مختص به افرادی هست که در کانال اصلی فایل را دیده‌اند. تعداد فوروارد های دیده شده محاسبه نمیشود. فقط در مورد فایل صوتی چنین مشکلی وجود دارد.

سلام من میخواستم اهنگ های تلگرامم روی پلیرگوشیم بیادولی بلدنیسم چیکارکنم اگه میشه کمکم کنید

سلام وقت شما بخیر. من تلگرام طلایی و هاتگرام روی شبیه ساز memu نصب کردم. قبلا میتونستم با تلگرام فیلم بگیرم و بفرستم اما الان شطرنجی سفید مشکی میشه و هیچی مشخص نیست. ممنون میشم راهنمایی کنید… سپاس

یه موزیک رو که توی کانال لود میکنم اسمش حذف میشه و ناشناس لود میشه، چکار کنم که اسم موزیک روش باشه؟

سلام ،وویس های تلگرام من وقتی پلی میکنم به جای اینکه صدا از بلندگو پشت گوشی بیاد از بلندگو جلو میاد میدونید علتش چیه؟

سلام هم تلگرام معمولى دارم هم ایکس هر دو اصلى هستن سیستمم ios میخواى تلگرام معمولیمو کلا بى صدا کنم فقط ایکسم صدا داشته باشه هر کار میکنم جفتش قطع میشه راهى نیستش ک بتونم یکیش صدا داشته باشه

سلام
چرا تو تلگرام میخوام با وویس یه اهنگ بفرستم اهنگ تو وویس خش میفتع

سلام
چرا من وقتی در تلگرام پیامی رو پاک میکنم پیش نمایش اون پیام نشان داده میشود چکار باید کرد؟؟؟؟

سلام من ویس میتونم بدم و ویس برای من میاد دانلود میشه ولی نمیتونم بشنوم میزنم روی ویس کار نمیکنه

سلام من وقتی میخام ویس بفرستم به جای علامت میکرفون علامت دوربین میاد ووقتی میزنم از این گیف های دایره ای که صدا دارن میگیره و نمیتونم ویس بفرستم
کمکم کنید
راستی تلگرام طلایی هستش

سلام من وارد تلگرام میشم همه چی حله…ولییی چرا هروقت که دیگه لپ تاپو خاموش میکنم تلگرامم میره از اول که دوباره شماره و پسوورد بزنم.!!باید چیکار کنم؟

سلام.من تلگرام رو لپ تاپم نصب کردم.بعد کاملا واردش میشم مشکلی ندارم…اما وقتی لپ تاپو خاموش میکنم دوباره کلا میرع سر شمارع وارد کردن و پسورد!باید چیکار کنم؟

چرا وقتی ویس گوش میدم صداش زیاد نمیشه و صفحه گوشی خاموش میشه

سلام. من گوشیم سامسونگه و موقع استفاده از تلگرام و چت کردن پیام های صوتی که برام میاد رو دانلود میکنم اما play نمیشه. وحتی پیام هایی که ضبط می کنم و ارسال میشن اما خودم نمی تونم گوش کنم وبازهم play نمیشن.مشکل چه طوری رفع میشه؟؟

سلام فایل صوتی در تلگرام طلایی باز میشود ولی نمی خوند . همین فایل را برای دیگری میفرستم مشگلی روی دستگاه گیرنده ندارد و میخوند. راهنمایی کنید مرا لطفا

با سلام خدمت شماچند روزه درتلگرام ویس های صوتی و تصویری ک باز میکنم صداهاشون تغییر کرده انگار رو دور تند زدن اصلا متوجه حرفاشون نمیشم چیکار باید انجام بدم؟؟؟

با سلام خدمت شماچند روزه درتلگرام ویس های صوتی و تصویری ک باز میکنم صداهاشون تغییر کرده انگار رو دور تند زدن اصلا متوجه حرفاشون نمیشم چیکار باید انجام بدم؟؟؟

سلام فایل های صوتی من با سرعت زیاد پخش میشه علت چیه

سلام ببخشید من ویسی که برام فرستادن باز میشه ولی وقتی روش کلیک میکنم پخش نمیشه؟ چی کار کنم

سلام وقتی در تلگرام ویس میفرستیم وقتی میزنیم روی فلش ویس رو بفرسته دیگه تایید یه نخواد کجای تنظیمات بریم روی چه چیزی بزنیم

سلام وقتی در تلگرام ویس میفرستیم وقتی میزنیم روی فلش ویس رو بفرسته دیگه تایید یه نخواد کجای تنظیمات بریم روی چه چیزی بزنیم

سلام
وقتی تو تلگرام اهنگ باز میکنم اونایی که دانلود نیکنم از باند اصلی پخش میشه ولی وویس ها از از باندی که هنگام مکالمه هستش پخش میشه مشکل از کجاست

بسیار عالی.

امکان ساخت چند اکانت تلگرام بر روی یک گوشی وجود دارد؟

سلام یه سوالی برام پیش اومده.تلگرامم یه هفته ست که ویس هایی که میفرستم تند تند پخش میشه،دلیلش چیه

سلام
نمیدونم چرا بعضی از آهنگها توی تلگرام بصورت دور تند پخش میشن چکار کنم درست بشه

بسیار عالی بود ممنون.

لطفا توضیح بدین چطور میشه دوتا تلگرام روی یک گوشی داشته باشم؟

یکی تلگرام طلایی و دومی نسخه اصلی telegram ?

سلام دوست عزیز
بفرمایید چطور دور تند ویس را حذف کنم ممنون

سلام چرا وقتی عکسی رو در تلگرام میفرستم نصفه میره واسه طرف . عکس ب طور کامل نمیره حالت کراپ شده

سلام

من اعلان های تلگرام دارم اما یه مشکل عمده با این اعلان ها دارم، و اون اینه که تمامی اعلان ها در یک کادر ظاهر میشه مثلا گروه و کانال و افراد. حال افراد با ریپلای زدن مبتونم مستقیم برم داخل پیجشون و جواب بدم که تا اینجا مشکلی نیست، اما واسه گروه و کانال ها چون در بک کادر هست وقتی میزنم روش فقط وارد خود تلگرام میشه در حالی که توی گوشی دوستم دیدم حتی گروه ها و کانال ها هم تک تک مجزا نمایش داده مبشه و روی هر اعلان که میزنی مستقیم وارد همون کانال یا گروه میشه و بقیه اعلان ها یهو غیب نمیشن. تلگرامم اپدیته من برای نمایش مجزا یا همون به صورت ابشاری تک تک باید چکار کنم؟

هرچی گشتم و تنظیم کردم اونطوری نشد که نشد خواهشا اگه کسی میدونه کمک کنه ممنون میشم.

سلام چرا نمی تونم فیلمی که ظبط میکنم ارسال کنم وقتی ارسال میکنم ی دور میخوره علامت!قرمزمیادپایین وارسال نمیشه راهنمایی کنید ممنونم.حافظه کش پاک کردم گوشی پاک کردم بازم فیلم ارسال نمیشه حتی تلگرام حذف نصب کردم تورخدابانوجان بگو چیکارکنم مرسی

علامت قرمز نشانه قطع شدن شبکه و یا پروکسی شماست

سلام گوشی من ایفون ۶ هست وقتی دارم توی تلگرام فیلم دانلود میکنم و ازش میام بیرون (به طور کامل نمیبندمش) و توی یک برنامه دیگه میرم دانلود قطع میشه.لطفا راهنمایی کنیم.

با سلام.تلگرام بنده پیام های بلند را نصفه نیمه باز میکنه.اگر میشه لطف کنید راهنمایی کنید.با تشکر.

احتماالا حافظه گوشیتون پر شده

درود بر شما من جدیدا تمام ویسهای تلگرام روی حالت تند رفته ، نمیدونم چکار کنم درست بشه

سلام
چرا گزینه ادیت در تلگرام من نیست؟نسخه جدید دارم اما نمیتونم مطلب زیر فیلم قرار بدم.چون گزینه ادیت در قسمت سه نقطه رو ندارم.چکنم.ادمین هستم و برام مشکل ساز شده.ممنون راهنمایی بفرمایید

Salam bebakhshid ye modate harvaqt mikham voice ya video begiram az to tel mige dar hale hazer nemitoonin in etefaq to instamam miofte mishe dalilesho begin

با سلام.
تلگرام من مشکلی پیدا کرده.
هر وقت توی تلگرام موزیک پخش میکنم ، یا استپ میکنم ، صدای نوتیفیکیشن هم ابتدا و انتهاش میاد. چطور میشه درستش کرد

سلام. سرعت پخش وویس های خودم و دیگران در تلگرامم زیاد شده چرا؟ باید چیکار کنم؟!

سلام ویس واهنگهای تلگرام به سرعت پخش میشن چجوری درستش کنم

سلام
صدای وویس های تلگرامم با سرعت بالایی پخش میشه.
چطور میتونم این مشکل رو رفع کنم. ممنون

سلام وقت بخیر
من وقتی میخوام ویس بگیرم اگر اهنگ درحال پخش باشه قطع میشه
همچنین وقتی میخوام ویدیو یا ویسی رو توی تلگرام ببینم یا گوش کنم اهنگ دستگاه تلفن قطع نمیشه.چیکار کنم؟؟ممنون میشم از راهنماییتون

سلام من میخوام تب ها دسته بندی باشه اما من هرچی میگردم تو تلگرام گزینه‌ای برای بخش کردن تلگرام نیست میشه راهنمایی کنید منو ممنون میشم.

ببخشید من یه شخصی بدام ویس میفرسته وقتی من میخونمش اون چراغ آبی تو ویسش از بین نمیره یعنی انگار نخونده در صورتی که میخونه و جواب نیده و یه تیک هم میخوره

سلام تو تلگرام من وویس و گیف رو دور تند میخونه باید چیکار کنم

روی دکمه پخش بزنید و نگه دارید دور کند فعال میشود

سلام
گوشیم j 7 هست نمدونیم چرا صدای تک تک ( مانند صدای در زدن) میاد خواستم علتش را بفرمایید. آیا تنظیمات خاصی دارد؟متشکرم

سلام چرادرتلگرام چندوقته فورواردپیشرفته عمل نمیکنه

سلام من متن که از تو کانال تلگرام ذخیره میکنم یا به کسی میفرستم نصفه میره و متن کامل نیست باید چیکار کنم

سلام خسته نباشین
من ایفون ۶ پلاس دارم وقتی موزیک پخش میشه از تلگرام یا وات سپ بعد از قفل شدن صفحه نمایش همزمان موزیک هم قطع میشه میشه لطفا راهنماییم کنین

سلام گوشی من ایفون ۶پلاس هستش مشکل من اینه ک تو وات سپ میخوام یه sondآموزشی رو گوش بدم بعد اتمام اولی اتومات نمیره رو بعدی قطع میشه باید دستی انجامش بدم راهنمایی کنین لطفا ممنون

سلام لطفا راهنمایی کنید در گوشی آیفون نمی تونم وویس بیشتر از ۹ ثانیه بفرستم. هم در واتساپ محدودیت زمانی داره هم در تلگرام.

سلام
صفحه تلگرام من سیاه رنگ است ،
Background
سیاه را چگونه به رنگ سفید در بیارم

سلام .پیام های صوتی برام داخل تلگرامو واتساپ با هدفون صدا نداره اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام من گوشیم ایفون هست حافظه پرشده بود و تلگرام خود به خود ریست میشه در این تایم ،، بعد. ک حافظه رو. خالی کردم وارد تلگرام شدم. دیدم برگشته ب تنظیمات کارخانه و میخواستم ویس بدم دیدم یه الارم میده که باید برید قسمت تنظیمات و دسترسی رو فعال کنید اما وقتی میرم تنظیمات اصلا توی قسمت میکروفون خالیه خالیه چیزی نداره ک بخوام دسترسی تلگرام رو آن کنم ..برای عکس و. کمرا هم همینطوره توروخدا. کمک کنید ..باید. اپ. رو پاک کنم دوباره. نصب کنم ؟باگ برنامه هس ؟یا گوشی ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گاهی اوقات هنگام گفتگو با دوستان خود در محیط تلگرام ممکن است به صورت ناخواسته گزینه ضبط صدا (Voice) را لمس کنید و پیام صوتی ناخواسته ای را برای آن ها ارسال کنید. اگر می خواهید از ضبط ناخواسته صدا در تلگرام جلوگیری کنید با جی اس ام همراه باشید. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

1

سایر خبرها

توسط کاربران به عنوان آزاردهنده ترین تبلیغات شناسایی می شوند، تبلیغات پاپ آپ (صفحات که با کلیک بر روی یک لینک به صورت ناخواسته باز می شوند)، تبلیغات ویدئویی و متحرک که به طور خودکار به همراه صدا نمایش داده می شوند، آگهی هایی در اندازه های بزرگ و شمارش های معکوسی که کاربران را قبل از آنکه بتوانند به یک صفحه وب دسترسی داشته باشند باید مشاهده کنند، از سال آینده میلادی توسط این ابزار متوقف می شوند …

که هنگام فیلم برداری و ارسال فایل اطلاعات لازم از قبیل محل،زمان و توضیحات کامل را روی فیلم توضیح بدهید لطفا در صورت امکان، شماره تلفن خود را نیز بگذارید تا در صورتی که سؤالی درباره فایل شما داشتیم، بتوانیم با شما تماس بگیریم. برای ارسال سوژه های خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید: 1- شماره تلفن 09176004965 را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه های خود را برای ما ارسال نمایید. 2- از طریق آی دی farsiribnews@وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید. …

سیاهرگی عمقی (DVT) باشد اگر ناحیه کوچک روی پای شما دردناک است، امکان دارد با ترومبوز سیاهرگی عمقی، لخته خونی در سیاهرگ مواجه باشید. این نقطه می تواند قرمز رنگ باشد و هنگام لمس گرم تر از نواحی دیگر احساس شود. احتمال ابتلا به ترومبوز سیاهرگی عمقی در صورت مصرف قرص های ضد بارداری یا سفر طولانی مدت با خودرو یا هواپیما بیشتر است. در صورت تورم اندک و عدم افزایش سریع درد، مراجعه فوری به پزشک نیاز …

چسب پهن به صندلی اتاق بستند. سپس آن ها که تا این لحظه ماسک بهداشتی بر صورت داشتند، کلاه کشی هایشان را بر سرشان کشیدند و در حالی که مرا تهدید می کردند، منتظر مدیر شرکت ماندند. حدود ساعت 9:30 صبح وقتی مدیر شرکت وارد شد، او را نیز با تهدید اسلحه کمری به گروگان گرفتند و پس از کتک کاری زیاد به صندلی دیگری بستند. سردار امیری مقدم تصریح کرد: منشی 28ساله این شرکت در ادامه اظهاراتش به …

در آغوش کشیدن و مهر ورزیدن به یک کودک و تجربه خوشایند ترین حس دنیا یعنی پدری و مادری آنقدر لذتبخش است که کمتر انسانی در روی زمین پیدا می شود دلش نخواهد چنین حسی را تجربه کند. مطابق آمار و ارقام در تمام دنیا حدود 15 تا 20 درصد زوج ها نمی توانند چنین احساسی را تجربه کنند.همین امر موجب شده سوء استفاده های مختلفی را شاهد باشیم. خرید و فروش اسپرم نمونه ای از این سوء استفاده هاست؛ موضوعی که هنوز مجوز …

تلفن همراه داخل کیف یا جیب کاربر باشد، می توان از GOHEADSET استفاده کرد. این بخش طراحی جمع و جوری دارد، به همین دلیل می توان آن را زیر کلاه ایمنی استفاده کرد. هرچند این هدست در کلاه های ایمنی معمولی نیز قابل استفاده است، اما شرکت سوئدی GOHELMET را مخصوص آن طراحی کرده است. داخل این کلاه ایمنی ورودی های مختلفی وجود دارد. چه افرادی شماره شما را در تلگرام گوشی خود دارند؟ باشگاه …

نیاز داشته باشد. سندرم تونل کارپال می تواند به ضعف بیشتر و عدم هماهنگی انگشتان دست و شست ها منجر شود و در صورت عدم رسیدگی و درمان می تواند آسیب عصبی بلند مدت را به همراه داشته باشد. یکی دیگر از عوارض جانبی شایع پارستزی ضعف موقت در دست به ویژه در انگشت های حلقه و کوچک است. اگر این حالت پس از برداشتن فشار و صاف کردن دست از بین نرود، عصب اولنار شما که در آرنج قرار دارد، ممکن است به بررسی …

، ارتباطات بی درنگ را در اتصالات نظیر به نظیر (peer-to-peer) فعال سازند. با این حال، برای محافظت از ضبط غیر مجاز صوتی و تصویری بدون اجازه کاربر، ابتدا مرورگر وب از کاربران برای استفاده از WebRTC و دسترسی به دوربین / میکروفن دستگاه اجازه می گیرد. پس از اعطای این اجازه توسط کاربر، وب سایت به دوربین و میکروفون شما برای همیشه دسترسی خواهد داشت و این وضع تا زمانی ادامه می یابد که شما مجوز …

ترامپ به توافق پاریس به سبک بازی محبوبش و جمله معرفوش در یکی از شو های تلوزیونی وی : شما اخراجید! ————————————————————————— تاخیر برخی پروازهای فرودگاه های استان تهران در روز 14 خرداد به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تعدادی از پروازهای فرودگاه های استان تهران در روز 14 خرداد با …

برخورد نرم، دلجویی کننده و آرامش بخش باشد. وقتی با طرف مقابل چنین برخوردی می کند، آیا این نشان می دهد که آقای روحانی می خواهد از همه جریان ها استفاده کرده و جامعه را آرام کند؟ وقتی به طرف مقابل می گویید فریبکار، طبیعی است که او نیز می گوید که شما خودت فریبکار هستی و به این ترتیب دعوا ادامه پیدا می کند.او باید بگوید که هر تشخیصی داده اید، خوب بود. ** توصیه اصلاح طلبان به روحانی …

امتحان عمومی هوش و زبان دادم و خیلی از نتیجه راضی بودند . گفتند اگر دوست داری بیایی اینجا با شما تماس می گیریم. درست شنبه همان هفته زنگ زدند. من باید بین متن و داده پردازی یکی را انتخاب می کردم. مادرم استخاره کرد و داده پردازی خوب آمد. آمدیم بخش فنی داده پردازی . ازاینجا دوره فعالیت بلندمدتش شروع می شود و اتفاقاً از همان بدو ورود به دوستی سر می زند که مربی تیم ملی پینگ پنگ است …

راهبرد جدیدی را در سال 2012 برای کنترل و مدیریت رفتار چین و شناسایی چین انجام داد و رویکرد همکاری – تقابل یا همکاری – درگیری را در حوزه پاسفیک در قبال سیاست چین انتخاب کرد تا اعمال کند. آمریکا معتقد است ما در آسیا با قدرت جدیدی روبرو هستیم و باید موازنه صورت بگیرد، مانند موازنه ای که با شوروی برقرار کردیم. (جنگ جهانی دوم از سال 1947 ،جنگ سرد و پرده آهنین، تا سال 1991، 44 سالی که با شوروی …

سرطان مانند ریه، لوزالمعده، مجاری صفراوی و روده بزرگ وجود دارند که در زمینه کاهش وزن ناگهانی و غیر قابل توضیح شناخته شده تر هستند. عملکرد غیر طبیعی سلول های سرطانی می تواند شرایط را از کنترل خارج کرده، سوخت و ساز را تسریع کند، و با استفاده از منابع موجود تمام بدن را فرسوده سازد که این شرایط به کاهش وزن منجر می شود. پرکاری تیروئید کاهش وزن ناگهانی و غیر قابل توضیح می تواند …

به گزارش خبرنگار اتاق خبر 24 : مشاهده صفحات وب به صورت آفلاین در مرورگر کروم اندروید حتماً برای شما نیز پیش آمده است که دوست داشته باشید یک صفحه وب را مدتی دیگر و زمانی که در وضعیت آفلاین هستید مطالعه کنید. بایستی بدانید این قابلیت در مرورگر Chrome سیستم عامل اندروید وجود دارد و تنها کافی است نحوه ی استفاده از آن را فرا بگیرید. در این ترفند به نحوه ی انجام این کار خواهیم …

کیفی هر شبکه را به صورت کلی برای شما درجه بندی می کند. شما می توانید گزینه های در دسترس موجود که اتصال پایدارتری را برای شما فراهم می کند مشاهده کنید. شما می توانید فهرست شبکه های موجود را بر اساس کانال آن ها مرتب کنید تا انتخاب شماره ای که در حال حاضر از آن استفاده نمی شود (یا حداقل زیاد نزدیک به شبکه شما نیست) برایتان راحت تر باشد. برای تغییر کانال خود از طریق مرورگر وب وارد صفحه تنظیمات روتر …

طاقت فرسای 50 درجه همراه با رطوبت بالای چابهار که بیشتر آن را می توان به “سونای سیار” تشبیه کرد؛ گذر عمر خودت را لمس کنی! یکی از رانندگان تانکر که او را حمید صدا می کنند در پاسخ یکی از افرادی که چرا قیمت تانکر آب سر به فلک کشیده است به صراحت می گوید “اگه همین تانکر رو هم از دست بدی؛ تانکر بعدی آب رو باید یک و نیم برابر پول بدی تا قدر عافیت رو بدونی” با خودم گفتم همیشه بین علت و …

صورت پیش فرض تمام فایل های دریافتی را به صورت خودکار دانلود می کند. این موضوع به این معنا است که وقتی یک ویدیو، موزیک یا موارد دیگر در کانال ها و گروه هایی که عضو آن ها هستید ارسال می شود، تلگرام به صورت خودکار آن را دانلود می کند. برای مثال اگر در یک کانال تفریحی ویدیویی عضو باشید که روزانه 20 ویدیو ارسال می کند، تلگرام شما تمام این 20 ویدیو را فارغ از حجم و اینکه آیا علاقه ای به آن دارید یا خیر، به …

جمله ادارات و دانشگاه ها تبدیل کرده است. قیمت سانترال پاناسونیک استفاده نامحسوس از دستگاه سانترال پاناسونیک ، یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه می باشد. هنگام نصب دستگاه سانترال پاناسونیک ، با کنترل و ضبط تماس ها درصورتی که کارمندی اطلاعات اشتباه و یا برخورد نادرستی با تماس گیرنده داشته باشد ، قابل بررسی است و این امر افزایش بازدهی و رضایتمندی مشتری را در پی خواهد داشت. همچنین …

رابط کاربری ساده نمایش می دهد. مثلا کلمه “current” می تواند به معنای ” جریان الکتریکی” یا “جدید” باشد و در جمله به صورت اسم یا صفت ظاهر شود” در اینجا باید معنای متناسب را با توجه به متن انتخاب کنید و PONS شما را در این راه یاری می دهد؛ همچنین این اپلیکیشن مثال هایی از کاربرد کلمه مورد نظر را نشان می دهد. به عنوان مثال در مورد کلمه “current” جمله “this version is current”- به معنای: این نسخه جدید …

سانترال های پاناسونیک ، این دستگاه ها را به انتخابی بی رقیب در بسیاری از مکان ها از جمله ادارات و دانشگاه ها تبدیل کرده است. قیمت سانترال پاناسونیک استفاده نامحسوس از دستگاه سانترال پاناسونیک ، یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه می باشد. هنگام نصب دستگاه سانترال پاناسونیک ، با کنترل و ضبط تماس ها درصورتی که کارمندی اطلاعات اشتباه و یا برخورد نادرستی با تماس گیرنده داشته باشد …

استوری ها را فعال کنید. اکنون تصویر خود را در استوری ایجاد و بعد از ذخیره شدن خودکار در گالری، آن را به صورت یک عکس جدید به اشتراک بگذارید.بعد از ورود به بخش استوریز، همانند همیشه یک ویدیو عادی ضبط کرده و سپس برای وارد شدن به بخش حالت ها انگشت خود را بر روی نمایشگر به سمت راست بکشید. اکنون با انتخاب گزینه Rewind، که در کنار گزینه های Boomerang و Hands-Free قرار گرفته، می توان ویدیویی ساخت که به …

یا آداپتور یا از طریق کابل شبکه یا به صورت POE تغذیه کرد. در صورت تغذیه POE شما دیگر نیازی به نصب اداپتور در کنار دوربین نخواهید داشت و تمامی هزینه و پیچیدگی های کابل کشی تغذیه حذف می شود. البته باید توجه داشت که تمامی سوئیچ های مورد استفاده در زیر ساخت شبکه باید از نوع POE استفاده شوند. از دیگر قابلیت های بسیار مهم دوربین های شبکه دسترسی به نرم افزارهای پیشرفته شبکه است. این نرم افزارها میتوانند …

ActiMap – Outdoor maps & GPS اندروید : طراحی رابط کاربری بسیار ساده و خاص یک لمس ساده برای ضبط مسیر در حال حرکت نمایش مکان دقیق شما بر روی نقشه در هر زمانی استفاده بسیار کم از باتری در مقایسه با برنامه های مشابه دانلود نقشه های متعدد به صورت همزمان واردات نقشه های دانلود شده از کارت حافظه ویرایش و اضافه کردن جزویات مکان ها به نقشه ها قابلیت زوم …

ذخیره جداگانه صدا مجهز است. فیلم های گرفته شده با دوربین را می توان برای خود کداک فرستاد تا با تصحیح سرعت و رنگ به صورت دیجیتال برای شما بازپس بفرستد. این دوربین اواخر امسال، روانه بازار می شود. APPLE WATCH 3 لباس جدید پادشاه اپل واچ امسال به راند سوم خود خواهدرسید، آن هم در شرایطی که بازار ساعت های هوشمند به اندازه سابق سودده نیست. مهم ترین انتظار از اپل واچ 3 …

… نقطه ی تمرکز خود را انتخاب کنید. اگر صدا برایتان جذاب است، مانترای خودتان را بسازید. در ذهن یا با دهان تان کلمات یا عباراتی را که برای شما آرامش بخش هستند تکرار کنید: صلح، عشق، لذت. تأکیدیه ها نیز در مدیتیشن کاربرد دارند. همان طور که نفس تان را بیرون می دهید بگویید: تن من آسوده است یا من آرام و هشیارم . استفاده از صوت های ضبط شده ی مناجات های آهنگین یا گوش دادن به قطعه ی آرامش بخش …

بسیاری مواقع؛ موذنان و مکبران مساجد همین مردم ساده کوچه و بازار هستند. همه مردم هم این ماجرا را پذیرفته اند و کسی به آنها نمی گوید آیا شما تجوید کار کرده اید یا نه؟!؛ شما لحن ات را برو درست کن؛ شما قرائت کار کن. همه مردم ما بسیاری از همین اذان ها یا مناجات ها را که تنها با جان و دل اجرا می شود با تمام وجود پذیرفته اند و کسی هم با آنها مشکل ندارد. بنابراین این دلایل اصلا موجه نیست و دوستان بهتر است دنبال دلیل دیگری برای پخش نکردن ربنا باشند. …

حقوق های نامتعارف را چطور دیدید و فکر می کنید آیا طرح این موضوع از ابتدا خیرخواهانه بود یا خیر؟ در موضوع حقوق های نامتعارف به این نمی پردازم که شروع بحث خیرخواهانه بود یا نه، اما باز شدن موضوع خوب بود. به هر حال پرداخت بالا هم خارج از عرف و هم غیر اخلاقی بود و بعضی از این پرداخت ها نباید اتفاق می افتاد ولو اینکه منطق قانونی داشت، اما اینکه در ادامه رفتار غیر اخلاقی کنیم و یکی را بزنیم از …

صورت مدعی العمومی دارند. کسانی که حق تبلیغات نداشته اند در این لیست قرار دارند کسانی که برای تبلیغات از وسایل و امکانات دولتی استفاده کرده اند و حتی کسانی که رأی خریداری کرده اند در لیست حضور دارند که به تدریج در حال احضار شدن و رسیدگی پرونده شان هستند. وی تصریح کرد: بسیاری از موارد ارسال به قوه قضاییه فقط یک تخلف بوده و نه جرم. پس نباید برای قوه ارسال می شده همانطور که شورای نگهبان پس از …

. ایلچی علاوه بر اینکه در بخش صنعت کشور تالیفاتی دارد، سال ها نیز به عنوان کارشناس ومشاور در این صنعت حضور داشته است. وی از جمله کارشناسانی است که به واسطه سال های حضور در عرصه روزنامه نگاری صنعتی وهمچنین به صورت تخصصی خودرو، از نزدیک با پیچ و خم های این صنعت آشناست. به همین دلیل با وی درباره سیاست های صنعتی یا صنعتی بودن خودروسازی کشور گفت وگو کردیم. در خلال این گفت وگو، دلیل حضور ونفوذ دولت به این …

تقریبا موفقی از حرکت از جزء به کل است. به عبارت بهتر پژوهشگر با انتخاب گوی و چوگان به عنوان یک عنصر تاریخ و فرهنگ و تمدن ایرانی، رد پای آن را در شعر و ادب و هنر و نقاشی پیگیری می کند و بازتابش های آن را با ثبت و ضبط تصاویر فوق العاده نشان می دهد. این کار را می توان به مثابه یک الگو در نظر گرفت و برای دیگر اجزاء تمدن ایرانی نیز به کار بست. کافی است به برخی عناوین کتاب نظر بیندازید تا نحوه …

یکی از قابلیت های کاربردی اندروید ۶.۰ مارشمالو امکان تنظیم جداگانه مجوزهای اپلیکیشن می باشد. برای مثال می توانید دسترسی به دوربین، ضبط صدا، ارسال اس ام اس، موقعیت یاب، مخاطبین و سایر موارد را برای یک اپلیکیشن تعیین کنید. این کار باعث راحت شدن خیال شما از بابت امنیت دستگاه اندرویدی شما و البته حریم خصوصی تان می شود. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با نحوه این کار آشنا کنیم.  

مجله اینترنتی ترفندها در سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد. حوزه کاری ترفندها انتشار ترفند، آموزش و مطالب مرتبط با تکنولوژی است. در ترفندها همیشه مطالب روز دنیا منتشر می شود و از این حیث یکی از برترین های وب فارسی هستیم. ترفندها بزودی تحت یک شرکت و برند رسمی به فعالیت خود با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

انواع ترفند و دانلود نرم افزار

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

سلام با تشکر مشکلم حل شد…

من چندوقط پیش دلیت اکانت کردم خواستم وارد شم با مشکل phone N…

ایمیل ا…

سلام واسه من اون دوتا گزينه نمياد…

تمامی حقوق مطالب برای ترفندها محفوظ است و هرگونه کپی برداری تحت هر عنوانی ممنوع و پیگرد قانونی دارد!

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.


نحوه ی تغییر فرمت Midi به فرمت wav یا MP3 با استفاده از iTunesDownloads-icon

تلگرام محبوب ترین پیام رسان چند سال اخیر میان کاربران است و این امکان را در اختیارتان می گذارد که علاوه بر ارسال و دریافت پیام متنی، با دوستان خود از طریق پیام صوتی تلگرام در ارتباط باشید. همانطور که می دانید با لمس کردن قسمت میکروفن در صفحه چت های خود می توانید صدای ضبط شده خود را برای دیگران ارسال کنید. اما در این میان بعضی از کاربران با مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام مواجه هستند که این مشکل دو عامل نرم افزاری و یا سخت افزاری دارد. در ادامه با هیواتک همراه باشید تا مشکل نداشتن صدا در ویس های ارسالی تلگرام را برطرف کنید.

یکی از دلایل برزو مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام ، غیر فعال بودن بخش میکروفن تلگرام است. نحوه دسترسی به بخش میکروفن در گوشی های اندروید و آیفون را ادامه توضیح می دهیم. حل مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام در گوشی های آیفون :

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم

1-  وارد بخش Settings شوید.2-  در صفحه تنظیمات به سمت پایین اسکرول کنید تا در پایین صفحه لیستی از نرم افزار های نصب شده روی گوشی را ببینید. از میان آن هاتلگرام را انتخاب کنید.

 

 

 

3-  همانطور که می بینید در این بخش می توانید برای تلگرام خود محدودیت هایی نظیر موقعیت مکانی ، عکس گرفتن ، مخاطبین و.. را اعمال کنید. از میان آن ها گزینه ای با عنوان Microphone این امکان را  به شما می دهد تا با فعال و غیر فعال کردن آن اجازه دسترسی به میکروفن را و ضبط صدا را به تلگرام بدهید.4-  این گزینه را فعال کنید تا ویس هایتان در تلگرام با صدا ضبط شوند.

 

 

حل مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام در گوشی اندروید :

1-  وارد بخش Settings گوشی خود شوید.

2-  در بخش Applications manager یا Apps گوشی ، تلگرام را انتخاب کنید. ( ممکن است در گوشی های اندروید نحوه دسترسی به این بخش متفاوت باشد. به طور کلی در بخش تنظیمات ، وارد لیستی شوید که اپلیکیشن های روی گوشی در آن قسمت وجود دارد. از میان آن ها تلگرام را انتخاب کنید. )

 

3-  با انتخاب تلگرام از میان اپلیکیشن ها صفحه ای مطابق صفحه زیر را مشاهده می کنید.

 

4-  در این بخش گزینه Permissions را انتخاب کنید.5-  اکنون مانند روش قبل گزینه میکروفن را فعال کنید تا مشکل نداشتن صدا در ویس های ارسالی تلگرام شما رفع شود.

 

 

اگر مراحل بالا را طی کردید و باز هم در ویس های خود در تلگرام مشکل داشتید ، این مشکل سخت افزاری بوده و به بخش بلندگو گوشی شما آسیب وارد شده است. یکی از اصلی ترین دلایل این آسیب های سخت افزاری آب رفتن در میکروفن گوشی است که باید با مراجعه به مراکز تعمیر موبایل این مشکل را حل کنید.

هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون  , نحوه اضافه کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید , پاک کردن تاریخچه و پسورد های ذخیره شده در مرورگر  , روش های رسم نمودار در اکسل , رفع مشکل هنگ کردن تلگرام و کرش دیتا در تلگرام , رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام , رفع مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم , ترفند های نوشتن پاورقی در ورد , معرفی نرم افزار مسیریاب waze ویز , راهنمای حذف اکانت جیمیل و حذف همه نامه ها در جیمیل , راهنمای تغییر اندازه فونت اندروید , تایپ فارسی در ورد و رفع مشکل برعکس تایپ شدن در ورد , معرفی آنتی ویروس قوی برای گوشی های اندروید , راهنمای غیر فعال سازی آپدیت ویندوز , آموزش بکاپ گیری از اندروید و کلیه اطلاعات گوشی , ساخت گروه اینستاگرام و حذف گروه ساخته شده در اینستاگرام , نحوه قرار دادن فیلم در پاورپوینت , نحوه فرستادن آهنگ در آیفون از تلگرام , جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام و آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام , رفع مشکل باز نشدن سایت ها با تغییر DNS اینترنت , راهنمای به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام , پین کردن پیام در گروه تلگرام و پین کردن مخاطب در تلگرام , راهنمای ریپورت اینستاگرام و خارج شدن از ریپورت اینستاگرام , راهنمای آپدیت ویندوز 10 , راهنمای دریافت تیک آبی اینستاگرام , راهنمای انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید , راهنمای روت کردن گوشی اندروید و مزایا و معایت روت کردن گوشی , نوشتن فرمول در ورد و تایپ فرمول ریاضی در نرم افزار تایپ فرمول , آشنایی با سایت اینستاگرام تحت وب و پست گذاشتن از سایت اینستاگرام , راهنمای کانفیگ مودم تی پی لینک و تنظیمات مودم تی پی لینک , راهنمای کانفیگ مودم زایکسل و تنظیمات مودم زایکسل  , راهنمای جستجو در اینستاگرام و سرچ کردن در نرم افزار اینستاگرام , راهنمای حل مشکل اتصال به وای فای در ویندوز 8 و 7 ( Limited Access ) , آموزش رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام , رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت در اندروید , آموزش گذاشتن چند عکس و فیلم کنار هم در اینستاگرام , معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید , برنامه دانلود استوری اینستاگرام با نرم افزار OGInsta , آموزش بستن کامنت اینستاگرام , معرفی نرم افزار های کاهش حجم فیلم برای اندروید , آموزش برطرف نمودن خطای USB Device Not Recognized , آموزش خصوصی کردن اینستاگرام , راهنمای خرید گوشی برای بازی , آموزش پارتیشن بندی ویندوز بعد از نصب , آموزش کانفیگ مودم در حالت bridge و ساخت کانکشن در ویندوز 7 , افزودن توضیحات پروفایل تلگرام و اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام , معرفی نرم افزار بلک لیست برای اندروید , آموزش کامل تنظیمات پرینت در ورد , علت قرمز شدن چراغ اینترنت مودم چیست , آموزش کامل پرینت گرفتن در اکسل , مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید , آموزش ساخت یوزر جدید در ویندوز 7 , راهنمای رایت سی دی در ویندوز 10 و 7 , راهنمای آپدیت اندروید گوشی , راهنمای پاک کردن ویندوز اضافی , راهنمای جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید , راهنمای اتصال اینترنت موبایل به کامپیوتر , آموزش کار با آیتونز یا آیتیونز , راهنمای فعال سازی کیبورد فارسی آیفون , راهنمای خارج شدن از ریپورت تلگرام , راهنمای پیدا کردن رمز وای فای , راهنمای رفع مشکل ارور 1009 در آیفون ( Error 1009 ) , راهنمای حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام , راهنمای تعویض کارت ملی و ثبت نام کارت ملی هوشمند , آشنایی با استوری لایو دو نفره قابلیت جدید اینستاگرام , نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا , راهنمای تنظیمات اینترنت در ویندوز 10 , آموزش ریست گوشی ( ریست فکتوری انواع گوشی ) , آنچه در مورد بلاک اینستاگرام باید بدانید , کانال تلگرام و پرسش و پاسخ های مرتبط با آن , تله گرام ، تلگرام غیر رسمی آیفون , آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام , آموزش دانلود فیلم اینستاگرام , راهنمای حل مشکل زیرنویس فارسی در kmplayer , آموزش ریپورت کانال تلگرام , راهنمای نصب ویندوز 10 , بیزینس پروفایل اینستاگرام و چگونگی تبدیل اکانت معمولی به بیزینس پروفایل , آموزش حذف کانال تلگرام و غیر فعال کردن leave channel , راهنمای دایرکت اینستاگرام , راهنمای کرک نرم افزار های مختلف , آموزش فعال سازی iMessage و FaceTime بدون هدر رفتن شارژ سیم کارت , راهنمای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام , بررسی امنیت موبوگرام , 11 روش برای افزایش فالوور اینستاگرام , آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام , معرفی موبوگرام دوم , ترفندهایی برای مدیریت کانال تلگرام  , چگونه دو اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم  , مدیریت کانال تلگرام در کامپیوتر چگونه است ,  آموزش کار با بومرنگ اینستاگرام در آیفون , نحوه پیدا کردن کانال تلگرام , آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت   , آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید , چند روش برای ریکاوری عکسهای پاک شده اندروید , آموزش آپدیت آیفون به iOS11 , تنظیمات اینترنت و نحوه رفع مشکلات اتصال به اینترنت , آموزش دانگرید از iOS11 به iOS10 در آیفون , تنظیمات مودم اینترنت ADSL را بیاموزیم , آموزش فعال کردن 4g در اندروید و آیفون , آموزش گرفتن اسکرین شات آیفون , آموزش دانلود از یوتیوب , بررسی تخصصی دوربین آیفون 7 پلاس , رام گوشی و انواع رام اندروید , آموزش گذاشتن هشتگ در اینستاگرام , تبدیل آهنگ به رینگتون آیفون , آموزش نصب رام , آموزش نصب رام هواوی ( فلش کردن گوشی هواوی ) , ایردراپ ( AirDrop ) در آیفون , حذف اینستاگرام و معانی آن , تنظیمات اثر انگشت آیفون ( Touch ID آیفون ) , آموزش رمز گذاشتن روی آیفون , لغو آهنگ پیشواز , تبدیل فیلم به گیف , ریستور آیفون ، آیپد و آیپاد , بکاپ گرفتن از آیفون ، آیپد و آپیاد , فراموش کردن رمز آیفون و disable شدن آیفون , آشنایی با مودم سیم کارتی d-link DWR-932 و نصب آن , کانفیگ مودم d-link DWR-932 , بازی تلگرام و ربات بازی گروهی تلگرام , نصب رام htc , بهترین دانلود منیجر اندروید , اکانت اینستاگرام و نحوه ساخت آن , ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده , تنظیمات مودم tp-link M7350 , گیفت کارت رایگان اپل , گرفتن فیلم از صفحه گوشی , در صورت فراموش کردن رمز اپل آیدی چه کنیم ؟ , باز کردن قفل گوشی اندروید  , فراموش کردن اپل آیدی , دلایل کند بودن ویندوز 10 , مک فیلتر در مودم دی لینک , آپدیت تلگرام 4.5 , آموزش تغییر رمز جیمیل , حل مشکل ماندن روی لوگو اپل , پر شدن حافظه آیفون , ارور 3194 هنگام ریستور آیفون , ویرایش جیمیل و تغییر شماره تلفن جیمیل , راهنمای نرم افزار اندروید سامانه ثنا , فراموش کردن سوالات امنیتی اپل آیدی , فعال کردن Find My iPhone , پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده , چگونه کش تلگرام را پاک کنیم ؟ , دادن مک ادرس به مودم tp-link , مک فیلترینگ مودم زایکسل , نصب کارت صدا , عمودی نوشتن در ورد , ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام , ارور ساخت اکانت اینستاگرام , باز کردن قفل گوشی سامسونگ , پاک کردن other ایفون , رفع مشکل قطع شدن صدا در ویندوز ( ویندوز7 , 8.1 , 10 ) , مشکل روشن نشدن آیفون , تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل , کد تست گوشی سامسونگ ( کد های مخفی سامسونگ ) , فارسی کردن زبان اینستاگرام , فعال سازی و لغو رومینگ همراه اول , مسدود کردن تماس های دریافتی ایفون , حذف اپل آیدی , گذاشتن پیام ثابت در لایو استوری , آنبلاک کردن در اینستاگرام , چگونه کلش را سیو کنیم ؟  , پر شدن هارد کامپیوتر , کانکت نشدن گوشی به جیمیل , غیر فعال کردن تبلیغات در kmplayer , رفع مشکل عدم نمایش آیکون های دسکتاپ , روبیکا اپلکیشنی همه کاره , آشنایی با سامانه ثنا , چگونگی استفاده از شکلک در اینستاگرام , مشکل ادامه دانلود در idm , نصب پرینتر , غیر فعال کردن آپدیت idm , ورود به تنظیمات بایوس لپ تاپ , ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری ,  راهنمای خرید هارد اکسترنال , راهنمای خرید گوشی ارزان , نصب مجدد ویندوز اورجینال لپ تاپ , تنظیمات زیر نویس kmplayer , راهنمای به اشتراگ گذاری پرینتر در شبکه , بازگردانی پیام ها در واتس اپ

چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم
چگونه ضبط صدا را در تلگرام فعال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *