چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

 
helpkade
چگونه یک دخول خوب داشته باشیم
چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از مثبت زندگی، رابطه جنسی یکی از پایه های اصلی در زندگی زناشویی است. برای داشتن زندگی زناشویی محکم تر باید یک رابطه جنسی لذتبخش و دلنشین با همسرتان داشته باشید.

نزدیکی زن و شوهر عملی است که ضمن تامین نیاز جنسی باعث آرامش روح و روان آنها می شود.
داشتن یک رابطه جنسی خوب و لذت بخش باعث می شود که زن و مرد همیشه در یک آرامش روحی قرار داشته و زندگی مشترک برایشان دلنشین شود.

زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفت وگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند. گفت وگوهای تحریک آمیز وشهوت انگیز قبل از رابطه جنسی برای زن و شوهر لذت بخش و عاملی برای تحریک ذهنی و آمادگی آنها است.

باید خواسته ها و سوالات جنسی خود را مطرح کنند از قبیل اینکه از چه کارهایی لذت می برند و دوست دارندهمسرشان هنگام نزدیکی به کدام قسمت از بدنشان توجه بیشتری داشته باشد.

البته از این جملات هم قبل از رابطه جنسی می توانند استفاده کنند تا لذت در رابطه جنسی خود را دو چندان کنند: «دوستت دارم»، «بزرگترین شانس زندگی من، آشنایی و ازدواج با توست»، «در این دنیا هیچ کسی برای من مثل تو نیست»، «تو خیلی خیلی برای من عزیزی» و …

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

هر چه زن و شوهر قبل از نزدیکی بیشتر وقت صرف معاشقه کنند، رابطه جنسی شان لذت بخش تر خواهند بود. استفاده از لمس کردن و نوازش کردن باعث می شود در رابطه جنسی راحت تر عمل کنند.

تمام بدن زنان را در معاشقه و پیشنوازی مورد توجه قرار دهید، مطمئن باشید اگر همسرتان از لحاظ جنسی برانگیخته شود خود اقداماتی انجام می دهد و شما را برای رابطه جنسی دعوت می کند. البته زن و شوهر باید به همدیگر کمک کنند.

اگر از رفتاری لذت می برند همان موقع به همسرشان بگویند و از او بخواهند ادامه دهد یا به شدت آن بیفزاید. خلاصه هنگام رابطه زناشویی بی تحرک و ساکت نباشند.

زن و مرد باید از دستگاه تناسلی خود و همسرشان، اطلاعات کافی بدست بیاورند و نقاط تحریک یکدیگر را بشناسند تا نزدیکی کامل و لذت بخشی داشته باشند.

پس برای پیدا کردن نواحی تحریک کننده همسرتان وقت بگذارید از او بپرسید که حین رابطه جنسی چه چیزی را دوست دارد. شما و همسرتان، می توانید در رابطه جنسی هرگونه لذتی از هم ببرید.

زن و شوهر باید مرحله های صحیح رابطه جنسی را بیاموزند و به کار ببندند. زوج هرگز نباید تصور کنند با عمل فیزیکی سروکار دارند در این صورت هم خود را از لذت عمیق جسمی و روحی محروم کرده اند هم به حسن تفاهم بین خود لطمه زده اند.

متاسفانه نود و پنج درصد زوج ها بعد از رابطه جنسی به خواب می روند یا از یکدیگر فاصله می گیرند و هر یک به کاری مشغول می شوند.

همانگونه که قبل از رابطه جنسی زن و شوهر مقدماتی وجود دارد پایان آن هم وظایفی بر عهده زوج است. بیشتر زنان تصور می کنند مردان آنان را فقط برای کامجویی و لذت می خواهند برای اینکه این تصورات را در هم شکنید همسرتان را در آغوش بگیرد، ببوسید و از اقدامات و تلاش او تشکر کنید و گپ صمیمانه ای داشته باشید.

زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفت وگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند.

برای رابطه جنسی به مکان توجه بسیاری کنید

مکان هم آغوشی باید فضایی آرام و امن باشد. در اتاق در بسته یا محیطی که مطمئن هستید اشراف ندارد و از دیدها محفوظ است. فضای امن و آرام، زمینه کافی را برای نزدیکی زن و شوهر فراهم می کند.

در رابطه جنسی افراط و تفریط نداشته باشید

راز موفقیت زوج های خوشبخت این نیست که هر روز با هم رابطه جنسی دارند. زن و شوهر باید در فواصل زمانیمنظم با هم رابطه جنسی داشته باشند و همان طور که زیاده روی در رابطه جنسی مضراتی به دنبال دارد عدمبرقراری رابطه در دراز مدت نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به دنبال آمیزش های خیالی و فراتر از تصور نباشید

آنچه در فیلم های پورنو و هالیوودی می بینید را کنار بگذارید!

قبل از رابطه جنسی اگر درباره موضوعی نگران هستید آن را رفع کنید

اگر از مطلب خاصی ناراحت هستید یا به دلایلی از دست همسرتان دلخور هستید موضوع را با او در میان بگذاریدو نگرانی خود را رفع کنید.

این مسئله باعث می شود از لحاظ روحی و روانی به هم بریزید و نتوانید رابطه ای لذت بخش داشته باشید.

از رابطه جنسی سوء استفاده نکنید

زن دانا و آگاه هرگز رابطه جنسی را با دیگر مسائل زندگی مشترک در هم نمی آمیزد و برای تامین خواسته هایشهرگز از رابطه جنسی به عنوان اسلحه استفاده نمی کند.

به بهداشت بدن در رابطه جنسی توجه کنید

استفاده از عطر در تحریک جنسی زن و شوهر تاثیر بسزایی دارد و باعث افزایش لذت جنسی می شود. بهداشت رارعایت کنید و خودتان را برای رابطه جنسی مثل یک میهمانی بیارایید. مطمئن باشید این لذت بخش ترین مهمانیعمرتان است اگر درست و با آداب برگزارش کنید.

مجله دلگرم | روابط جنسی یکی از مهم ترین دغدغه های زوجین میباشد. خیلی ها دوست دارند که کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. در این مقاله 12 نکته طلایی و کاربردی را برای داشتن بهترین رابطه جنسی به شما میگوییم.

اگر باشگاه بروید و یا بخواهید هر رشته ورزشی را انجام دهید، یکی از اولین چیز هایی که مربی به شما آموزش میدهد نحوه کنترل ریتم نفس هایتان است. بطور کلی کیفیت هرگونه فعالیت فیزیکی کاملا بستگی به نحوه نفس کشیدن شما دارد. اگر بتوانید تنفس خود را بخوبی کنترل کنید میتوانید آرامش خود را حفظ کرده، اضطراب را از خود دور کنید و در نهایت یک رابطه جنسی فوق العاده داشته باشید.

این مقاله را هم بخوانید: چگونه دیر ارضا شویم؟ (آموزش یک روش جدید و متفاوت)

صحبت کردن درباره رابطه جنسی با همسر خود برای افزایش کیفیت رابطه بسیار مهم است. اینکه زوجین بدانند چه چیز هایی را دوست دارند و چه چیز هایی را دوست ندارند نقش مهمی را در نزدیکی آن ها به یکدیگر ایفا میکند. یکی از چیز هایی که معجزه میکند حرف های تحریک کننده در رابطه جنسی است.

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

با توجه به اظهارات 34 پزشک و متخصص، مدت زمان رابطه جنسی بصورت ایده آل باید بین 7 تا 13 دقیقه باشد که البته این مدت زمان بدون در نظر گرفتن عشق بازی قبل از رابطه است.

در این مقاله هرآنچه باید درباره مدت زمان رابطه جنسی بدانید را گفته ایم.

از لحاظ علمی ثابت شده است که اگر هنگام رابطه جنسی از خانم ها تعریف شود، باعث افزایش اعتماد بنفس آن ها میشود و همین مسئله منجر به آرامش بیشتر آن ها هنگام رابطه و ارگاسم های بیشتر میگردد. هنگام رابطه دهانی هم مرد ها باید به همسر خود بگویند که چقدر او زیبا و خوشمزه! است تا تجربه حتی بهتری داشته باشند.

نگاه کردن به تصاویر لخت باعث ترشح دوپامین و اکسی توسین میشود. به همین دلیل اگر میخواهید رابطه جنسی بهتری داشته باشید بهتر است که کمی با حوصله تر عمل کنید. زوجین میتوانند برای جذاب تر شدن رابطه شان بجای اینکه به یکباره لخت شوند، آرام آرام و در حین عشقبازی لباس های خود را درآورند.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث میشود بهترین رابطه جنسی زندگیتان را داشته باشید آن است که به خواسته های همسرتان در رابطه جنسی گوش کنید. از او سوال بپرسید که چه چیزی را دوست دارد و یا چه چیز هایی را دوست ندارد. با انجام همین یک مورد میتوانید تغییرات شگرفی در روابط زناشویی خود ایجاد کنید.

آرژینین ماده ای است که در ویاگرا استفاده میشود. این ماده همچنین در برخی مواد غذایی مثل صدف، ماهی و دیگر پروتئین ها وجود دارد. یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت رابطه جنسی این است که رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید و مخصوصا موادی که تاثیر بیشتری در افزایش میل و قوای جنسی دارند را استفاده کنید.

برخی اوقات میگویند که بوی طبیعی بدن جذاب است. عامل بو در بدن فرومون ها هستند و هنوز از لحاظ علمی هیچ فرومونی کشف نشده که در بهبود روابط جنسی موثر باشد، بنابراین دوش بگیرید و همیشه تمیز باشید تا رابطه با کیفیت تری را تجربه کنید.

یک راه دیگر برای تنوع بخشیدن و جذاب کردن روابط زناشویی تان این است که برای مثلا یک ماه رابطه جنسی همراه با دخول را ممنوع کنید و بجای آن از شکل های دیگر روابط جنسی مثل رابطه دهانی استفاده کنید.

طبق تحقیقات علمی در رشته عصب شناسی، زن ها برای اینکه آماده رابطه جنسی بشوند باید آن قسمت از مغزشان که باعث ایجاد استرس و اضطراب میشود را خاموش کنند. یکی از راه های کمک کردن به خانم ها برای ریلکس تر شدن و آمادگی برای رابطه جنسی خاموش کردن چراغ های اتاق و ایجاد جو مناسب است. همچنین در تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد آمریکا مشخص شد که اگر همسر خود را بیش از 30 ثانیه در آغوش بگیرید، هورمون اکسی توسین در بدن او ترشح میشود که به آرامش بیشتر وی و یک رابطه جنسی بهتر کمک شایانی میکند.

پوزیشن مناسب بخش مهمی از رابطه جنسی است. در برخی از پوزیشن ها خانم ها بهتر تحریک میشوند مثل پوزیشن دختر گاوچران برعکس. بطور کلی معمولا در پوزیشن هایی که زن بالا قرار میگیرد، رسیدن به ارگاسم برای خانم ها راحت تر است.

در ادامه لینک آموزش برخی از پوزیشن های رابطه جنسی قرار دارد:

لمس کردن بدن خانم ها و تحریک کردن آن ها به این شکل باعث ترشح هورمونی به نام اکسی توسین میشود که منجر به افزایش سطح تستوسترون شده و میل جنسی را افزایش میدهد. تازه اگر همین کار را با استفاده از روغن و روان کننده جنسی انجام دهید، اثری چند برابر خواهد داشت.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

 

مطالب پر بازدید


رابطه ی جنسی یکی از مهم ترین اصول یک رابطه است . پس داشتن یک رابطه جنسی خوب زمینه ی داشتن یک زندگی ایده آل را فراهم می کند. اما برای داشتن یک رابطه ی جنسی خوب باید اصولی را رعایت کنیم . در این مطلب به بررسی این اصول به علاوه توضیحاتی در مورد اینکه چگونه از یک رابطه جنسی چند برابر بیشتر لذت ببریم خواهیم داد.


چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.

هدف از این دوره این است: بازگرداندن ذخیره خون و مایعات دفعی آلت تناسلی شما. هر چه سنتان کمتر باشد، این مدت‌زمان کوتاهتر خواهد بود، از ۱۰ دقیقه در نوجوانان تا چند روز برای افراد پیرتر. در همه موارد، این یک رکود موقتی است نه ناتوانی.از طرف دیگر، خانم شما بلافاصله بعد از ارگاسم نیاز به این دوره بی‌پاسخی ندارد. در بسیاری از موارد، آنها می‌توانند با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. اما آیا شما هم می‌توانید در طول یک شب لذتتان را چندبرابر کنید؟ غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید.

.

ارگاسم را از انزال متمایز کنید

تفاوت ارگاسم و انزال – داشتن چند ارگاسم برای مردان به معنی اینکه یاد بگیرید طی یک جلسه نزدیکی چند انزال داشته باشید نیست. انزال و ارگاسم در مردان دو تجربه فیزیولوژیکی و روانی جدا هستند. وقتی مردها یاد بگیرند این دو را از هم جدا کنند، می‌توانند بیاموزند که چطور برای هر انزال چند ارگاسم داشته باشند.

نزدیکترین چیز برای ارگاسم‌های چندگانه این است که یاد بگیرید چطور بدون انزال چند ارگاسم پشت سر هم را تجربه کنید. حدود ۸۰ درصد از مردان می‌توانند با سه ماه تمرین این کار را انجام دهند. اما نباید خیلی نگران نتیجه نهایی باشید. رابطه جنسی و ارگاسم نباید با این دید که چقدر انزال داشته‌اید یا چند مرتبه در یک جلسه می‌توانید انزال داشته باشید، ارزیابی شود. قرار نیست در رابطه‌جنسی چیزی را به کسی ثابت کنید. همان چیزی مهم است که بهترین احساس را به شما بدهد.

.

به خودتان استرس وارد نکنید

یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

.

به تاخیر انداختن انزال

همچنین می‌توانید با به تاخیر انداختن انزالتان، بر ارگاسم‌های خود چیره شوید. برای تقویت کنترل انزالی خود، تمرین کرانچ لگن را تمرین کنید که توسط دکتر آرنولد کگل (Arnold Kegel) طراحی شده است. این تمرین بر روی عضله انزال—همان عضله‌ای که برای نگه داشتن جریان ادرار از آن استفاده می‌کنید—تمرکز دارد. دکتر کگل این تمرین را اینطور تعریف می‌کند، “فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید، بعد آن عضلات را ریلکس کنید. این تمرین را در سه ست ۲۰ تکراری انجام دهید. خیلی زود متوجه توانایی خود در کنترل آن عضلات و به تاخیر انداختن ارگاسمتان تا زمانیکه خودتان بخواهید می‌شوید.”

.

وقتی در انتظار هستید، چیز جدیدی را امتحان کنید

دوره پس از ارگاسم در یک فرد متوسط ۳۰ ساله حدود نیم ساعت است. وقتی در حال انتظار هستید، چند حقه جدید امتحان کنید. همه چیز به تنوعی که به کار می‌گیرید بستگی دارد. هر چیزی اگر زیاد استفاده شود خسته‌کننده خواهد شد، حتی اگر خیلی خوب باشد.زنان به طور متوسط می‌توانند بدون داشتن دوره استراحت یا بی‌پاسخی به چندین ارگاسم دست پیدا کنند. اما بدون تحریک آنها به سطح پایه انگیختگی می‌رسند. انقباضات متوقف می‌شود، رحم پایین می‌آید و کلیتوریس (چوچوله) به زیر صدف خود برمی‌گردد. ضربان‌قلب و تنفس کند شده و گردش خون به حالت طبیعی برمی‌گردد. کلیتوریس هم نسبت به تحریک بسیار حساس می‌شود اما سایر قسمت‌های بدن توجه می‌طلبند.

.

چطور ارگاسم‌ های زنانه را به حداکثر برسانیم

رابطه‌جنسی فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ ها را تقویت کند. رابطه‌جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید.بااین وجود، واقعیت این است که اکثر افراد واقعاً از آن لذت نمی‌برند. تحقیقات و مطالعات  نشان می‌دهد که اکثر زنان در روابط‌جنسی ندرتاً به ارگاسم می‌رسند.و این امکان وجود دارد که وقتی ندرتاً به اوج لذت جنسی برسید، احتمالاً نمی‌دانید که چطور باید ارگاسم‌هایتان را به حداکثر برسانید.در زیر به چند نکته ساده برای کمک به تقویت ارگاسم‌های زنانه و لذت بردن از سکس تا حد امکان اشاره می‌کنیم.

.

نیاز به پیش‌ نوازی

برای تقویت ارگاسم‌هایتان، باید ریلکس کرده و فقط از لحظات صمیمانه بین خود و همسرتان لذت ببرید. نباید خیلی جدی روی رسیدن به ارگاسم تمرکز کنید. اگر ذهنتان خیلی درگیر افکار و نگرانی‌های اینچنینی باشد، احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی کاهش می‌یابد. درعوض باید روی بدن همسرتان تمرکز کنید  و اینکه چطور با شما پیوند می‌خورد و به شما واکنش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بیشتر روی حرکات و حس های بدنتان تمرکز کنید. ذات و ماهیت اصلی رابطه جنسی حس کردن، واکنش دادن و لذت بردن است.

در اوج لحظات، شما و همسرتان حتی بدون پیش‌نوازی به سراغ رابطه جنسی می‌روید. گاهی‌اوقات هیجان رابطه آنقدر قوی است که به یک سکس سریع ختم می‌شود و درنتیجه زمان پیش‌نوازی کاهش می‌یابد. پیش‌نوازی نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم دارد زیرا می‌تواند شما را به اوج لذتی جاودان برساند. پیش‌نوازی شامل در آغوش گرفتن‌، نوازش کردن و بوسیدن می‌شود.در این لحظات، ضربان‌قلب شما افزایش یافته، دستگاه تناسلیتان متورم شده، تندتر نفس می‌کشید و ترشحات زیادی خواهید داشت. برای اینکه بتوانید ارگاسمی عالی داشته باشید، پیش‌نوازی در رابطه‌جنسی نباید فراموش شود.

.

بیان تخیلات جنسی

علاوه‌براین، داشتن تحیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است. جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌ هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌ جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسمتان است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.

.

سلامت خوب، لذت بیشتر

سرحال بودن و داشتن انرژی جنسی مثبت می‌تواند به ایجاد یک رابطه‌جنسی ارضاکننده و عالی بین شما و همسرتان کمک کند. ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت داشته باشید، خیلی مهم است که بدنتان را همیشه قوی و متناسب نگه دارید. برای داشتن فیزیکی سالم، می‌توانید از مکمل‌های غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده کنید.

به‌طورکلی، رسیدن به ارگاسم ماکسیمم آنقدرها که همه فکر می‌کنند سخت نیست. آنچه مهم‌تر است این است که از طبیعی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های برای کشف جنسیت خودتان استفاده کنید زیرا در به دست آوردن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز و ارضاکننده به شما کمک می‌کند.فقط لذت ببرید، تفریح کنید، و هیچوقت از درمیان گذاشتن آنچه به شما لذت می‌دهد با همسرتان خجالت نکشید. به خاطر داشته باشید که سکس باید مفرح باشد. نگرانی‌هایتان را دور بریزید و برای ایجاد پیوندی عمیق بین خودتان و همسرتان زمان بگذارید.

.

پایین بودن میل جنسی در زنان

پایین بودن میل جنسی یکی از موانع بر سر راه زنان برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل جنسی خانم‌ها وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند زیرا تعداد زیادی از زنان آنها را خریداری می‌کنند.این تقویت‌کننده‌های طبیعی ترکیبی از مواد گیاهی و ارگانیک هستند که به بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند

مطالب مرتبط

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

این وبلاگ برای علاقه مندانی که میخاهن بدان چگونه همسرخودراراضی نگه دارن بسیارخوبس وبه زوج های جوان ما آموزدکه چگونه بارفتارهای ساده لذت زندگی رابیشترکنند

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

سماتک

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

دخول بدون درد آرزوی هر زن و دختری است که در حین نزدیکی و معاشقه با شوهرش دارد. چگونه دخول بدون درد داشته باشیم؟ روشهای دخول بدون درد و سوزش را در ادامه بیان خواهیم کرد. شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند كه در حین معاشقه درد زیادی احساس میكنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این تجربه درد مانع كار می شود.

 

هیچ كس نباید در حین معاشقه درد و ناراحتی بكشد . دخول بدون درد به همین دلیل اولین توصیه به كسانی كه درد را تجربه می كنند : از دخول بدون درد پرهیز کنید. معاشقه برای لذت و خوشی و كیف كردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام معاشقه نشانگر این است كه یك جای كار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشكل دست به گریبانند.

 

دخترانی كه برای اولین بار عمل دخول آلت مرد را در درون خود تجربه می كنند ( دختران باكره ) ممكن است خود عمل پاره شدن پرده بكارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس ناراحتی آنان شود. كه شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و کاهش درد دخول نیز جنبه های روانی دختر كه به انقباض ماهیچه های بدن او و در نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر می شود.

 

دخول بدون درد برای جلوگیری از این مشكل ، بهتربن كار صحبت با همدیگر، آماده سازی هم و اعلام این مسئله كه اولین بار من است و تجربه ندارم و دخول بدون درد بنابراین زوجین عمل دخول را با كمك و هماهنگی هم انجام دهند .

 

در بسیاری از مواقع شكل و شیوه فعالیت و تحرك شریك جنسی شما باعث این درد می شود . مثلا افراد بی تجربه ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل زن انجام می دهد.

 

یا اینكه از یك زاویه نامناسب آلت خود را وارد واژن می کند. دلیل دیگر احساس درد می تواند كمبود ترشحات فرج زن باشد. استفاده از یك سری دارو ها در كم كردن ترشحات واژن تاثیر دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث كم شدن ترشحات واژن می شود .

 

صحبت كردن با هم ، تغییر زاویه دخول بدون درد، یواش كردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشكل است. راه دیگر استفاده از كرمهای لزج كننده است كه به همین نام در داروخانه یافت می شود .

 

در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و معاشقه و ناز و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریك ترشحات باعث خشك ماندن واژن و دخول بدون درد عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت مرد می شود كه به احساس درد و ناراحتی زن در معاشقه منجر میشود .

 

اما گاهی اوقات با وجود به كارگیری روش های لازم ( معاشقه) برای تحریك و آماده سازی زن قبل از دخول ، باز واژن زن ترشحات لازم را انجام نمی دهد؛ یعنی واژن هنوز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود. در نتیجه تماس و ضربه های یك آلت سفت را بر نمی تابد و باعث درد می شود .

 

برای حل این مشكل مرد باید قبل ازقراردادن آلت از انگشتان خود استفاده كند. و به تحریك واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنكه نوازش ،بوسه ، تحریك چوچوله و… را قبلا انجام داده باشد .

 

به كارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است. چون هم به نوبه خود زن را تحریك می كند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس می كند (محیطی گرم . نرم . خیس . لزج و منبسط که ضمنا بهتراست درچشمهای هم نگاه كنند دخول بدون درد).

 

البته بعضی از زن ها از این کار خوششان نمی آید. در این موارد نباید زور و تحمیلی در کار باشد. بلکه کم کم او را آماده کنید . گاهی انقباض شدید ماهیچه های كناره دیواره واژن هم باعث احساس درد می شود . دخول بدون درد دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب ، نگرانی، ترس، واهمه و فشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بی جای مرد از او در امور جنسی ناشی می شود.

 

یعنی مشكل یك عامل روانی دارد. تلاش برای عمل هم آغوشی در یك فضا و محیط مناسب ، بوسه و معاشقه طولانی، آماده سازی درست و حسابی دو طرف برای دخول و كنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشكل می انجامد . دخول بدون درد اما هستند زنانی كه پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشك مراجعه كنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف) است كه راه آن مراجعه به پزشك است. قابل ذکر است استفاده از عطر و كرم در فرج و اطراف آن گاهی باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها می شود.

 

نحوه ی به تعویق انداختن انزال زودرس

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مبحث ارتباط جنسی مطرح می گردد به شرح زیر می باشد:

“چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم؟”

پاسخ اول و آخر به پرسش اخیر چیزی جز این نیست:

 فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

اما چگونه؟

در این مقاله قصد داریم تا برترین و بی نظیرترین تکنیک های موجود در خصوص نحوه ی بالابردن مدت زمان ارتباط جنسی را به شما آموزش دهیم:

از استمناء به عنوان عاملی برای کنترل فردی بهره جویید.

خودتان را تا مرز انزال تحریک کنید، در همان لحظه همه چیز را متوقف کرده، از اراده خود استفاده کنید و اجازه ندهید که انزال صورت پذیرد! شما می بایست این کار را در نهایت توجه و با بگارگیری کل اراده و تمرکز شخصی خود انجام دهید. پروسه ی مذکور را چندین مرتبه تکرار کنید. به کمک این تکنیک می توانید از “آستانه ی غیر قابل کنترل انزال” خود مطلع شوید. زمانیکه از لحظه ی دقیق این امر اطلاع پیدا می کنید، به راحتی در هنگام برقراری رابطه جنسی می توانید تشخیص دهید که چه وقت در حال رسیدن به این نقطه هستید؛ پیرو این مهم به راحتی می توانید در لحظه ی مورد نظر از تحریک بیشتر خود دست بکشید تا انزال صورت نگرفته و مدت زمان بیشتری به ارتباط ادامه دهید.

برای به تعویق انداختن خروج مایع منی در این زمان، فرد باید برای چند لحظه بدون حرکت باقی بماند تا حس انزال به طور کلی برطرف گردد، پس از سپری شدن این بازه ی زمانی، وی مجاز می شود تا روند نرمال ارتباط را از سرگیرد.

درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، باید آلت خود را از واژن خارج نموده و برای چند لحظه فشار جنسی موجود بر روی خودتان را کاهش دهید. این امر سبب می شود تا برانگیختگی شما قدری افت پیدا کند و راحت تر بتوانید به ادامه ارتباط عاشقانه ی خود بپردازید. شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که به نوبه ی خود یکی از موثرترین شیوه هایی است که به وسیله ی آن می توانید مدت زمان بیشتری را در تختخواب باقی بمانید.

یکی دیگر از روش های حیرت انگیز، خارج کردن آلت از واژن و فشردن پرینه است. پرینه (یا میان دو راه) به حدفاصل میان بیضه و مقعد اطلاق می شود. در این قسمت یک نقطه ویژه وجود دارد که اگر با انگشت خود به آن فشار وارد کنید، می توانید از انزال جلوگیری بعمل آورید. البته شاید قدری طول بکشد تا جای دقیق آنرا پیدا کنید، اما زمانیکه متوجه محل دقیق آن بشوید، می توانید به طور شگفت انگیزی انزال را به تعویق بیندازید.

من تکنیک “فشردن” را به شما پیشنهاد نمی کنم. چراکه چندان خوشایند نبوده، همراه با درد است و اثر بخشی آن در حد مطلوب نمی باشد. اگر به آن اندازه به آلت تناسلی خود فشار وارد کنید که حس انزال برطرف گردد، مسلماً باید این فشار زیاد باشد و بیشتر جنبه ی نوعی تجاوز بیرحمانه به خود می گیرد.

شاید این شیوه تا حدی در به تعویق انداختن انزال به شما کمک کند، اما هیچ گاه به عنوان بهترین گزینه برای عدم خروج منی تلقی نمی شود. حال به تشریح ادامه ی گزینه های موثر خودمان می پردازم.

از شدت برانگیختگی فردی در کل مدت 3کس آگاه باشید.

البته منظور ما این نیست که آنقدر ذهن خودتان را درگیر این مسئله کنید که به طور کلی دچار وسواس فکری شوید. اگر بیش از اندازه به این موضوع اهمیت بدهید، مزیت لذت بردن از ارتباط جنسی را از دست خواهید داد؛ اما گاهگاه می توانید به میزان نعوذ و انگیختگی خود توجه کنید. با یک تمرین ساده می توایند کنترل بیشتری بر روی رفتارهای جنسی خود بدست آورید. به این منظور می توانید میزان تحریک فردی خود را به عنوان مثال در یک بازه ی 1 تا 10 تعریف کنید. به این ترتیب که عدد 1 نشانگر پایین ترین میزان برانگیختگی و عدد 10 بیانگر مرحله ی انزال باشد. پیرو این شماره گذاری شما همیشه باید میزان تحریک فردی خود را روی عددی نگه دارید که پایین تر از مرحله ی غیر قابل کنترل باشد. با بکار بستن این تکنیک ساده هیچ گاه در حین رابطه دچار انزال اجباری نخواهید شد.

تقویت ماهیچه های کجل

شاید تا کنون در موارد بسیاری مشاهده کرده باشید که تمرین های مختلفی که برای ماهیچه های کجل وجود دارد سبب می شود که شما مدت زمان بیشتری در بستر دوام بیاورید. متاسفانه این امر حقیقت ندارد. کنترل ماهیچه های کجل هیچ اثری بر روی کنترل خروج منی ندارند. تقریباً غیر ممکن است که بتوانید به طور ارادی برروی ماهیچه های پوبوکسیک (عضله ی عانه ای دنبالچه) خود کنترل داشته و به هنگام انگیختگی اجازه ندهید که منی از آن خارج شود. حتی تلاش برای انجان دادن یک چنین کاری هم کل ارتباط جنسی را خراب میکند. مطمئن باشید افرادی که این گزینه را به منظور دوام آوردن بیشتر در رختخواب و یا تعویق انزال پیشنهاد می کنند، خودشان هم تا کنون آنرا امتحان نکرده اند.به جای فرو کردن آلت در واژن آنرا به سمت کلیتروس بفشارید

برای تحریک کردن هر چه بیشتر شریک جنسی می توانید سر آلت تناسلی را به سمت کلیتروس فشار دهید. این مورد خانم را به شدت تحریک می کند. از جمله مزایای دیگر آن این است که چون شما آلت خود را به داخل واژن فرو نمی کنید، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری دوام بیاورید. اجازه دهید که خانم ضربه های آرامی را با استفاده از قضیب بر روی آلت تناسلی خود وارد کند. بسیاری از خانم ها از این کار به عنوان یک پیش نوازی تحریک کننده استقبال خواهند کرد. زمانیکه دخول صورت گرفت به جای اینکه به سرعت آلت تناسلی خود را داخل و خارج نمایید، بهتر است اجازه دهید که چند لحظه به همان وضعیت باقی بماند. حساس ترین قسمت آلت تناسلی خانم ها در همان بخش های ابتدایی واژن قرار دارد و اگر شما جزء افرادی هستید که به فروکردن های کوتاه بیشتر از عمیق گرایش دارید، با این کار هم می توانید لذت بیشتری ببرید و هم مدت زمان ارتباط جنسی را افزایش دهید.

اول خانم ارگاسم شود- بهترین راه؛ آنوقت دیگر مهم نیست که شما چه مدت می توانید دوام بیاورید.

یکی از راههای جلوگیری از انزال زودرس این است که به خودتان بگویید که ابتدا باید شریک جنسی ام را به ارگاسم برسانم. از آنجایی که خانم ها انرژی جنسی شان مانند آقایون پس از تجریه اولین ارگاسم به سرعت افت پیدا نمی کند، پس از اینکه برای مرتبه ی نخست به رضایت رسیدند، باز هم می توانند نسبت به ادامه ارتباط جنسی از خود تمایل نشان دهند. با به کار گرفتن این تکنیک علاوه بر بالا بردن مدت زمان ارتباط، یک مرد عاشق پیشه ی بهتر هم جلوه خواهید کرد!

مجدداً ارگاسم شوید

اگر دفعه اول انزال صورت بگیرد، مطمئناً مدت زمان رسیدن به انزال دوم طولانی تر خواهد شد. فقط به جای اینکه پس از اولین مرتبه، یکدفعه به خواب بروید باید خودتان را بیدار نگه داشته و مرحله دوم را پس از گذشت مدت کوتاهی شروع کنید. زمانی که برای بار اول ارگاسم می شوید به بوسیدن و نوازش کردن ادامه دهید تا هم شما و هم همسرتان دوباره به اندازه کافی تحریک شده و آمادگی انجام رابطه جنسی مجدد را پیدا کنید.

اجازه دهید خام از وضعیت بالا بودن سود برده و شما هم مدت زمان بیشتری 3کس کنید

زمانیکه شما رو قرار میگیرید و لگن شریک جنسی به سمت بالا متمایل می گردد، فشار زیادی به آلت وارده شده و انزال تسریع می یابد.

در عوض زمانیکه خانم رو قرار می گیرد نه تنها بیشترین لذت را می برد و از هر زوایه که بخواهد حرکات ریتمیک را انجام می دهد بلکه آلت مرد هم فشار کمتری را متحمل می شود. این امر در مورد حالت پهلو به پهلو نیز صدق می کند. بدیهی است که این شیوه کمک بزرگی به دوام بیشتر شما در حین رابطه جنسی قلمداد می شود. به طور کلی بر روی لذت بردن تمرکز کنید نه اینکه چقدر بیشتر می توانید ادامه دهید!

زمانیکه دائماً به ارگاسم فکر کنید، بی شک زمان فرارسیدن آن را جلو می اندازید. در عوض سعی کنید به احساسی که در کل بدنتان بوجود می آید فکر کنید. ذهن خود را به سمت لذت فیزیکی، بو و یا منظره ی شریکتان و یا هرچیز دیگری که حس خوبی به شما القا می کند، منحرف کنید. فقط به این امر که هر لحظه امکان دارد انزال شوید فکر نکنید.

حالت های مختلف را امتحان کنید

برخی از حالت ها هستند که می توانند به شما در تعویق انزال کمک کنند

در همه حال باید توجه داشته باشید که صرف مدت زمان بیشتر تنها با اتکا به پیدا کردن راههای جدید لذت بردن و یا تغییر حالت های مختلف میسر نخواهد شد. بلکه همه چیز بر می گردد به نگرش و طرز تفکر شما در طول زمان 3کس. اگر به این مطلب که می توانید از انزال زودرس خود جلوگیری نمایید خوش بین باشید، آنوقت کنترل بیشتری بر روی آن پیدا خواهید کرد.

سعی کنید مدت زمان پیش نوازی را بالا ببرید.

هر چقدر پیش نوازی بیشتر به طول انجامد و ارتباط جنسی روند آرام تری را از آغاز تا اوج در بر داشته باشد، لذت قسمت پایانی نیز دو چندان خواهد شد.

زمانیکه در تخت خواب با شور و اشتیاق برخورد میکنید و وقتی مدت زمان ارتباط جنسی را به وسیله پیش نوازی افزایش می دهید، می توانید از منفعت ایجاد صمیمیت بیشتر نیز بهرمند شوید. آرام و راحت باشید و توجه خود را بر روی کاری که با هم در حال انجام دادن آن هستید معطوف کنید و فقط به 3کس فکر نکنید. هر چقدر از نظر عصبی فشار بیشتری بر روی خود وارد کنید، استرس و هیجان بیشتری به شما دست می دهد و این امر سبب می شود که انزال سریع تر از زمان معین انجام پذیرد.

با تمرین و تکرار سعی کنید آستانه انزال را در خودتان معین کنید و سپس تلاش کنید تا بر روی کنترل آن اجحاف کامل پیدا کنید تا بواسطه ی آن قادر شوید مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. سعی کنید زمانیکه به آستانه انزال نزدیک می شوید کاری کنید تا برانگیختگی کمتر شود. همیشه خودتان را پایین تر از حدی نگه دارید که انزال اجباری صورت پذیرد. هرگاه که احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، حرکت دادن بدن را متوقف کنید، چند ثانیه به خود فرصت بدهید تا آرام شوید و زمانیکه تحریک اندکی کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهید. اما حالا می پردازیم به حالت هایی که به شما کمک می کنند تا مدت زمان بیشتری در تخت دوام بیاورید.

ابتدا حالت کلاسیک مرد بالا، بدن به بدن، در جهت درازکش به صورت افقی را بررسی می کنیم. به آرامی آلت را فرو کنید. با فشارهای کوتاه شروع کنید تا مطمئن شوید برای چه مدت زمانی می توانید در این وضعیت دوام بیاورید. زمانیکه خانم پاهای خود را بالا می برد و فشارهای شما عمیق تر می شود، میزان برانگیختگی آلت چندین برابر افزایش پیدا کرده و تحریک به حداکثر میزان خود می رسد. در این حالت احتمال انزال زیاد می شود.

البته هر موقع که بخواهید می توانید آلت را از واژن خارج نموده و کمی صبر کنید تا از آستانه انزال دور شوید. این کار به شما در دوام آوردن بیشتر کمک می کند؛ اما برخی از آقایون هم هستند که ادعا می کنند این تکنیک هیچ کمکی به آنها نمی کند. مانند سایر مسائل موجود در زندگی، صحت این تکنیک نیز تحت فرایند آزمون و خطا روشن می گردد و امتحان آن ضرری دربر نخواهد داشت.

یکی دیگر از موقعیت های جنسی که می تواند به شما کمک کند که دیرتر انزال شوید این است که بنشینید و خانم روی شما باشد. او سرعت حرکات را کنترل می کند، بنابراین می توانید از او بخواهید که بسته به طاقت و تحمل شما این کار را آرامتر و یا تندتر انجام دهد!

از جمله مزایایی که این موقعیت دربردارد این است که می توانید سینه های او را به راحتی ببوسید ونوازش کنید و او هم می تواند به راحتی شما را نوازش کند. فوق العاده است!

یکی دیگر از موقعیت های کلاسیک که می تواند به شما کمک کند تا مدت زمان بیشتری در حالت نعوذ باقی بمانید، همان شیوه ای است که به اصطلاح جنس مونث سوار بر مذکر است. برای اجرای این تکنیک آقا طاق باز بر روی تخت دراز می کشد و خانم در حالتیکه صورتش به طرف همسرش می باشد، خود را بر روی آلت وی رها می کند. خانم می تواند میزان فرو رفتن ها را کنترل کند و سرعت و ریتم آنرا به دلخواه تغییر دهد. موقعیت مذکور یک حالت کاملاً راحت و ایده آل برای آقایون می باشد چراکه در آن فشار کمتری به آلت وارد می شود. معمولاً یکی از بهترین انتخاب ها برای زمانیکه تصور می کنید می بایست مدت زمان بیشتری را برای رابطه ی جنسی خود قائل شوید، همین مورد است. به خاطر داشته باشید که هرچقدر حالت هر دو طرف در این موقعیت افقی تر باشد و به طور کامل دراز کشیده باشند، فرو رفتن از حالت بالا – پایین در آمده و به سمت عقب – جلو پیش می رود که این امر هم به نوبه ی خود در به تعویق انداختن انزال نقش مهمی را ایفا می کند.

3کس پهلو به پهلو نیز یکی دیگر از راههای است که می توانید به کمک آن مدت زمان بیشتری دوام بیاورید. از این حالت هم می توانید در دو موقعیت مختلف: 1-زمانیکه او صورتش به سمت شماست و یا 2- هنگامیکه پشتش را به شما کرده است، لذت ببرید. در هر دو حالت فشار کمتری به آلت وارد می شود.

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

به هر حال نکته ای که در همه ی حالت ها باید همواره در ذهن داشته باشید این است که عجله نکنید. هر چقدر بخواهید کارها را سریع تر انجام دهید و بیشتر عجله کنید، انزال هم سریع تر صورت می پذیرد. باید همه چیز را آرام کنید، خودتان را کاملاً ریلکس نگه دارید و حرکات ریتمیک را به آرامی، بدون عجله و شتابزدگی و بصورت نرم و یکنواخت انجام دهید. اگر توانایی انجام یک چنین کاری را پیدا کنید، آنوقت همسرتان از کنترلی که شما بر روی انزال و ارگاسم خود دارید لذت خواهد برد.

سایر روش های “درمانی” برای انزال زودرس

انواع مختلفی از قرص ها، شربت ها، اسپری ها، و سایر داروهای جنسی وجود دارند که امید انزال دیررس را به شما نوید می دهند، ولی در کمال ناراحتی باید گفت که مصرف این دارو ها بیشتر از آن که سود داشته باشند مضر هستند. حتی در برخی موارد مشاهده شده است که بخشی از این داروها موجب می شوند که آلت آنقدر بی حس شود که فرد بطور کلی در طول رابطه ی جنسی هیچ چیزی احساس نمی کند و بالطبع لذتی هم نمی برد.

با بکارگیری فنون فوق الذکر و سایر تکنیک هایی که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد، یقین داشته باشید که هم قدرت بیشتری در خود احساس می کنید و هم می توانید کنترل شخصی خود را ارتقا داده و مدت زمان بیشتری در تخت دوام بیاورید.

باید بدانید که چه موقع می بایست از حرکات ریتمیک دست بکشید

وقتی متوجه شدید که در حال نزدیک شدن به آستانه انزال هستید و احساس کردید که اگر بیش از آن ادامه دهید این امکان وجود دارد که کنترل امور از دستتان خارج شود، باید انجام حرکات ریتمیک را متوقف سازید. اگر می بینید که تنها متوقف نمودن حرکات به شما کمک نمی کند، می توانید آلت را به طور کامل از واژن خارج نمایید.تنفس خود را کنترل کنید – نفس عمیق بکشید

این امر میزان برانگیختگی شما را کاهش داده و هیجان را کنترل شده می کند و مجدداً کنترل امور را به دست شما می سپارد.

از کاندوم استفاده کنید

ممکن است با یک بار امتحان به این نتیجه برسید که می توانید با استفاده از آن مدت زمان 3کس را افزایش دهید. البته این امر در مورد همه ی مردها صدق نمی کند. ضمناً به طور حتم از کاندوم های معمولی استفاده کنید نه کاندوم هایی که آغشته به لوسیون های بی حس کننده هستند.

به تحریک کردن شریکتان فکر کنید نه خودتان

شما هر چقدر بیشتر به شریکتان لذت بدهید، خودتان هم بیشتر لذت خواهید برد و هر چقدر او را بیشتر تحریک کنید خودتان هم بیشتر تحریک می شوید. بنابراین زمانیکه احساس می کنید کنترل اوضاع قدری برایتان دشوار می شود، از فرو کردن آلت خودداری نموده، آن را بیرون بکشید و با استفاده از دست و یا دهان خود همسرتان را تحریک بیشتری کرده و او را به ارگاسم برسانید. پس از اینکار استرس فکری شما کاهش پیدا کرده و مجدداً می توانید روی زین بنشنید و به سوی افتخار و جلال و شکوه پیش بروید!

رابطه جنسی یکی از مهم ترین روابط بین زوجین است که از لحاظ سلامت جسم و روح می تواند نقش بسیار مهمی برای آنان داشته باشد. در ذهن بسیاری از ما این سوال به وجود می آید که رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد و چند دقیقه به طول بیانجامد؟ با این بخش از سلامت جنسی نمناک همراه شوید تا بدانید مدت زمان ایده آل رابطه جنسی چقدر است.

برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سبب بالا رفتن رضایت جنسی طرفین می شود و لذت جنسی را که یک لذت مفرح و تاثیرگذار است ، را در پی دارد . یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که مدت زمان آن کوتاه و در حد رفع نیاز نباشد.

قبل از انجام یک رابطه جنسی باید به نیازهای طرفین توجه شود و آمیزش جنسی بعد از نوازش ها و تحریکات اولیه صورت گیرد . نوازش و تحریکات اولیه سبب ازدیاد میل جنسی زوجین و طولانی شدن رابطه جنسی آن ها می شود . در برخی از مواقع که زوجین حوصله چندانی برای برقراری ارتباط جنسی طولانی مدت ندارند ، نوازش های قبل از آمیزش موجب ایجاد میل و حوصله آن ها می شود و رضایت جنسی آن ها را بالا میبرد.

اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببریم باید بدانید این مدت زمان در بسیاری از زوجین متفاوت است و برخی از آنان رابطه جنسی کوتاه مدت و برخی رابطه جنسی طولانی را مناسب می دانند اما مدت زمان آمیزش ایده آل نباید کوتاه باشد و بهتر است بین 20 تا 30 دقیقه باشد تا لذت جنسی را بالابرد و موجب رضایت زوجین شود.

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

همانطور که می دانید رابطه جنسی موفق در بین زوج ها سبب افزایش مهر و محبت در بین آنان می شود . پس هر چه رابطه جنسی بهتر باشد رضایت جنسی مرد و زن از یکدیگر بیشتر می شود و محبت و عشق مهمان خانه های آنان می گردد.

برای اینکه یک رابطه جنسی خوب برقرار کنیم ابتدا باید شرایط لازم را برای این کار داشته باشیم . این شرایط شامل فرصت و محل مناسب است . یعنی اینکه رابطه جنسی در محلی برقرار شود که زوجین در آن مضطرب نباشند تا رابطه شان نصفه و نیمه به پایان برسد و اینکه در یک زمان مناسب رابطه جنسی انجام گیرد مثلا در زمانی که کودکان به طور کامل در خواب هستند.

شرط دیگر یک رابطه جنسی ایده آل که سبب لذت جنسی می شود کوتاه نبودن مدت زمان آن است ، برای برقراری رابطه جنسی طولانی مدت لازم است ابتدا به خواسته های همسر توجه کرد و زمان تحریک و نوازش های قبل از رابطه را بالا برد . بالابردن مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش و حوصله کردن برای انجام این کار شما را از لذت های جنسی لبریز می سازد و به بهترین شکل ارضا می کند که این ارضای کامل موجب سلامت جسم و روح می گردد.

برای برقراری رابطه جنسی با همسر بی حوصله تان ابتدا طوری وانمود کنید که می خواهید کمی با او شوخی داشته باشید ، در این صورت همسرتان مخالفت نخواهد کرد و شما می توانید مدت زمان بیشتری را به تحریک او اختصاص دهید.

افزایش مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش جنسی موجب می شود رابطه بهتری شکل گیرد بنابراین بهتر است برای رسیدن به لذت و رضایت جنسی سریع وارد رابطه نشوید و قبل از آن با یکدیگر به معاشقه بپردازید و اگر مرد هستید حوصله کنید و از دیر ارضا شدن همسرتان خسته نشوید.

هنگامی که برای یک رابطه وقت و زمان کافی بگذارید و به معاشقه قبل از آمیزش بپردازید به بهترین شکل ممکن ارضا خواهید شد . برای معاشقه قبل از رابطه جنسی لازم است زن وشوهر با یکدیگر به بازی های مهیجی بپردازند و قسمت های مختلف بدن را لمس کنند و ارتباط دهانی و… داشته باشند ، بدین صورت زمان معاشقه را طولانی تر خواهند کرد اما لازم است بدانید که همه این کارها را قبل از ارضا شدن انجام دهید زیرا اگر یکی از زوجین ارضا شوند ، دیگر انجام معاشقه برای او کار ناراحت کننده ای است.

از دیگر مزیت های طولانی شدن رابطه جنسی و انجام معاشقه قبل از آن این است که ارضا زوجین به طول می انجامد و با مدیریت زمان مشکل زودانزالی و زود ارضائی آنان برطرف می گردد، بنابراین اگر این مشکل را دارید ، بهتر است قبل از رابطه جنسی حوصله داشته باشید.

فراموش نکنید می توانید با یک رابطه جنسی حلال و مفصل با همسرتان در مسیر سلامت روح وجسم خود و ایجاد الفت و صمیمیت در زندگیتان قدم بردارید.

زنان هر چقدر تعداد معاشقه کمتری داشته باشد، میل و لذت جنسی او کمتر شده و مشکل تر ارضاء می شود برعکس هرچه زنان از لحاظ جنسی بیشتر فعال باشند، علاقه آنها به معاشقه بیشتر خواهد بود.تعداد دفعات آمیزش روی تنظیم عادت ماهانه خانم ها نیز موثر است که علت این امر افزایش سطح هورمون استروژن در بدن زنان فعال از نظر جنسی می باشد. لازم است بدانید خودارضایی چنین تاثیری ندارد. زنانی که فعالیت جنسی بیشتری دارند کمتر دچار مشکل ناباروری خواهند شد و سلامت عمومی بدن آنان نیز بهتر خواهد بود.

25 دقیقه دوچرخه سواری ، گردش خون در ناحیه های تناسلی افزایش می یابد و همین امر سبب بهبود آمیزش و مدت زمان آن و سبب بهبود روابط جنسی همسران نیز خواهد شد همچنین بدن افراد هنگام انجام ورزش به میزان قابل توجهی تستوسترون ترشح میکندو به همین علت میل طبیعی افراد به ادامه دادن رابطه بیشتر خواهد شد.

 

جستجو در سایت

آموزش رابطه جنسی

 

رابطه جنسی بدون دخول

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

 

انواع روشهای رابطه جنسی

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم


 افراد آنلاین :


17414


بازدید امروز:


33407


بازدید دیروز:


232198172


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

بسیاری از افراد رابطه جنسی را تنها در انجام عمل دخول می‌دانند در حالی که شما می‌توانید گاهی رابطه بدون دخول نیز داشته باشید و رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین میزان و کیفیت رابطه خود را نیز بهبود ببخشید. رابطه بدون دخول زمانی که زن در دوران قاعدگی قرار دارد و یا زمانی که طرفین آمادگی کافی برای انجام رابطه جنسی کامل را ندارند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای آنکه در مورد رابطه بدون دخول بیشتر بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای تجربه این نوع رابطه جنسی می‌توانید از روش‌های گوناگونی استفاده کنید. در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در این سبک از ارتباط، سکس خارج از واژن و فقط با تماس بین اندام تناسلی زن و مرد اتفاق می‌افتد. در این حالت هم امکان رسیدن به ارگاسم برای مرد وجود دارد و هم با تحریک کلیتوریس ارگاسم برای زن نیز مقدور است. در این روش احتمال بارداری بسیار کم‌تر است و همچنین صمیمت بین زوجین نیز حفظ می‌شود.

برای آگاهی بیشتر در زمینه آموزش نحوه‌ صحیح رابطه‌ جنسی کلیک کنید.

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم

بسیاری از زوجین اهمیت و قدرت بوسه را در رابطه جنسی دست کم می‌گیرند. در حالی که بوسه‌ها نه تنها می‌توانند آمادگی شما را برای داشتن یک رابطه رضایت بخش افزایش دهند بلکه صمیمت و کیفیت رابطه جنسی بین شما و همسرتان را نیز افزایش خواهند داد. گاهی رابطه جنسی می‌تواند تنها با بوسه‌های طولانی همراه با لمس نقاط حساس بدن یکدیگر انجام شود. برخی تحقیقات نشان می‌دهند که بوسه‌ها در سلامت جسمانی و روانی طرفین نیز مؤثرند و موجب سلامت قلب و بهبود خلق و خو نیز خواهند شد.

رابطه جنسی مجازی از طریق تماس‌های تصویری و گفتن کلمات محبت آمیز و جنسی به یکدیگر، می‌تواند جایگزین مناسبی برای زوجینی که در فاصله مکانی دوری از هم قرار گرفته‌اند باشد. با این حال استفاده از این ابزار برای بسیاری از افراد منجر به آسیب‌های زیادی نیز می‌شود. برخی افراد به برقراری تماس با افراد مختلف درگیر می‌شوند و با تماشای تصاویر تحریک آمیز دائماً به خود ارضایی دست می‌زند. این مسئله می‌تواند اعتیاد به خود ارضایی را ایجاد کند و باعث شود که افراد در روابط واقعی نتوانند لذت جنسی را تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودارضایی کلیک کنید

سینه و نوک پستان یکی از حساس‌ترین نقاط بدن افراد به خصوص در زنان است. بسیاری از زنان تنها با تحریک نوک سینه می‌توانند به ارگاسم برسند و رابطه لذت بخشی را تجربه کنند.

رابطه جنسی تانتریک نوعی رابطه است که در آن طرفین تلاش می‌کنند تا لحظات صمیمانه را در بین خود افزایش دهند. در این رابطه زن و مرد تمرین‌های خاصی را انجام می‌دهند. برای مثال با هم نفس می‌کشند. با هم مدیتیشن می‌کنند و عمیقاً بر روی احساسات خود تمرکز می‌کنند. این تمرین‌ها باعث می‌شود که بتوانید رابطه صمیمانه‌تر و لذت‌بخش‌تری را احساس کنید. البته بهتر است که تحت نظر یک مشاور جنسی نیز باشید و به خود و شریکتان برای افزایش رضایت و صمیمت زمان بدهید.

برای آشنایی بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

این نوع رابطه زمانی بیشترین لذت را برای مردان به همراه می‌آورد که با ماساژ آلت تناسلی همراه باشد. البته بسیاری از مردان گزارش می‌دهند که نوازش آلت تناسلی توسط زن برای آن‌ها همان لذتی که نوازش حین خودارضایی به آن‌ها می‌دهد را ندارد. به همین خاطر بهتر است حین این رابطه مرد به زن بگوید دقیقه با چه نوع تحریکی به لذت بیشتری دست می‌یابد. البته بسیاری از افراد برای گفتن چنین مسائلی احساس شرم و خجالت می‌کنند. با این حال غلبه بر این شرم و گفتن این مسائل به یکدیگر باعث می‌شود که بتوانید رابطه صمیمانه‌تری داشته باشید و عمیق‌ترین نوازش‌ها را دریافت کنید.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از زنان برای رسیدن به ارگاسم بیش از دخول به تحریک کلیتوریس نیاز دارند. این امر بیانگر آن است که رابطه جنسی خارج از واژن نیز می‌تواند برای آن‌ها لذت کافی را به همراه بیاورد. تحریک کلیتوریس توسط مرد و تحریک نوک پستان به زن کمک می‌کند که بدون دخول هم بتواند لذت کافی را از رابطه جنسی ببرد.

رابطه بدون دخول یکی از روش‌های ایجاد تنوع و صمیمیت در رابطه زناشویی است و نباید به عنوان جایگزینی دائمی تلقی شود. بسیاری از کسانی که به دنبال رابطه بدون دخول هستند از مشکلات جنسی رنج می‌برند که باعث می‌شود عدم تجربه دخول را ترجیح دهند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مشکلات جنسی کلیک کنید.

از جمله این مشکلات می‌توان به اختلال واژینیسموس یا همان ترس از دخول و احساس درد در حین آن اشاره کرد. در این شرایط به جای جایگزینی رابطه بدون دخول تلاش کنید تا در جهت رفع مشکل اصلی گام بردارید. امروزه روش‌های بسیاری برای درمان انواع اختلالات جنسی وجود دارد که برای دریافت آن‌ها باید به یک روانشناس متخصص در حوزه سکس تراپی مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چگونه یک دخول خوب داشته باشیم
چگونه یک دخول خوب داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *