چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

 
helpkade
چگونه حلقه ازدواج را بدهیم
چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

امروزه با گرانی قیمت طلا شاید دیگر کمتر کسی به فکر خرید طلا باشند و اگر هم که باشند دیگر کسی روی طلا دید زینتی و زیبایی ندارد، اکثر مردم طلا را به چشم سرمایه گذاری و پس انداز نگاه می کنند و دیگر مایل به پرداخت اجرت و کارمزد طلا یا سود مغازه و مالیات بر ارزش افزوده نیستند از همین رو خرید طلا اب شده یا سکه را بر خرید مصنوعات طلا ترجیح می دهند. اما با این همه نمی توان پای زیورآلات را از زندگی زنان و خانم ها بیرون کشید.

در طلارینگ بیشتر بخوانید: چگونه حلقه ازدواج دست دوم بخریم

     حلقه های ازدواج انواع مختلفی دارد فقط کافیست سرچی در اینترنت کنید تا با دریایی از مدل حلقه ازدواج روبه رو شوید؛ در این مقاله در طلارینگ تصمیم گرفتیم محبوبترین مدل حلقه ازدواج را به شما معرفی کنیم حلقه های درخشانی که از طلای خام دل کوه و از شمش طلا و یا طلا اب شده توسط دستان هنرمند طلاسازان و با کمک مخراج کاران و گوهر تراشان و طراحان ماهر طلا و جواهر ساخته شده اند و حالا شما می توانید مدل دلخواه خود را به سادگی پیدا کنید و حلقه باب میل خود را از بین هزاران هزاران حلقه ازدواج پیدا کنید.

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

 

     شاید باورتان نشود روی کاناپه جلوی تلوزیون لم داده بودم که یک دفعه صدای جیغ و داد از واحد کناری برخواست البته اولین بارشان نبود که با هم دعوا می‌کردند قبلاً هم این اتفاق افتاده بود؛ واقعاً دوست نداشتم استراق سمع کنم و حرفایشان را گوش بدم صدایشان آنقدر بلند بود که به وضوح شنیده می‌شد من که از دعواهایشان سردرد گرفتم برای همین نمی‌خواهم دیگر سر شما را درد بیاورم. لُپ کلام حرف خانم در این دعوا این بود چرا شوهرش حلقه ازدواج خود را دست نمی‌کند؟!

   

     این روزها که قیمت طلا سر به فلک کشیده است و بازار طلا سوت و کور است، کمتر کسی مانند گذشته به طلا فروشی می‎رود و از پشت ویترین مغازه طلاجات و زیورآلات محبوب خود را می‎خرد. غالبا مردم به دنبال خرید طلاها و زیورآلات دست دوم هستند چرا که در تلاشند با نپرداختن پول اجرت طلاجات نو ، اندکی به نفع خود در این اقتصاد نابسامان عمل کنند. البته باید بگوییم بیشتر کسانی که به دنبال طلاهای دست دوم یا طلاهای بی اجرت و طلاهای کم اجرت هستند؛ آن‎ها را برای پس انداز جمع آوری می‎کنند و روزی قصد فروش طلاهای خود را برای خرید کالاهایی دیگر دارند.

     در این میان تازه عروس‎ها و تازه دامادها تکلیفشان چیست؟ به یقین هیچ عروسی دوست ندارد طلا و جواهراتی که برای عروسی خود می‎خرد دست دوم و متفرقه باشد به خصوص حلقه‎های ازدواجشان ! خب مسلما کمتر زوجی به فکر فروختن حلقه‎ی ازدواج خود می‎افتد مگر اینکه واقعا به پول آن نیاز داشته باشند یا اینکه زوجی به دلیل اختلافات متعدد از هم جدا شده و قصد فروش این حلقه‎های ازدواج بلاتکلیف را داشته باشند.

 

     می‎توان حلقه‎‎های ازدواج را به خودی خود یادگاری‎های عشق نیز نامید. اما این یادگاری‎های گران‎بها را بهتر است چگونه به دست عزیزترین فرد زندگی خود برسانیم. بله؛ درست است، در وحله‎ی اول سلیقه‎ی عروش خانم بسیار مهم است که آقای داماد باید آن را در نظر بگیرد و مطابق آن جاحلقه ای مناسبی تدارک ببیند، تا خاطره‎ای به یاد ماندنی برای همسر خود به جا بگذارد و او را حسابی شگفت‎زده کند.     خوش‎بختانه جاحلقه‎ای برای عروس و داماد در طرح‎ها و مدل‎های مختلف وجود دارد که هم می‎توانید آن‎ها را از مغازه‎داران بخرید و هم این‎که خودتان با ایده‎های ناب و منحصربه فرد یک جا حلقه‎ای خاص تهیه کنید.

 

12سوال که قبل از خرید حلقه ازدواج باید از خود بپرسید

     اگر قصد خرید حلقه ازدواجی منحصر به فرد را دارید، بهتر است این مقاله را بخوانید، چراکه خریدی موفقیت آمیز و همه جانبه حاصل تصمیم گیری درست و به موقع است، که ممکن است کمی سخت به نظر آید.

     از این رو در این مقاله 12 سوال مهم که قبل از خرید حلقه ازدواجی مناسب به کار می آید را مطرح کرده ایم. تا شما با به خاطر سپردن آن ها بتوانید قبل از خرید حلقه ازدواجتان، بهترین تصمیم گیری و انتخاب را برای این امر به یاد ماندنی و پر از عشق داشته باشید.  

     حلقه و انگشتری درجه یک می تواند بهترین هدیه برای افراد عزیز زندگی شما باشد. انگشتر و حلقه نه تنها فوق العاده ترین هدیه برای خانم ها بلکه بهترین هدیه برای مردان نیز هست. شاید دلیل این همه محبوبیت حلقه و انگشتر تنوع بالای آن برای هر سبک و استایلی است، از تیپ های معمولی گرفته تا لباس های رسمی.

     بدون شک انتخاب یک حلقه و انگشتر برای هدیه دادن از بین این همه تنوع، کار دشواری است. پس بهتر است

 

     حلقه و انگشترهای ست نقره انتخاب مناسبی برای زوج های جوان و عاشق هستند به خصوص در دوران نامزدی. ست های حلقه نقره می تواند به دلیل مقرون به صرفه بودن و داشتن کیفیت عالی و نقش نگارهای بی نظیر برای زوج هایی که شیفته ست کردن انگشتر و حلقه های خود با هم و همچنین خواهان چندین حلقه ازدواج ست برای به دست کردن هر یک از حلقه ها در شرایط و موقعییت های گوناگون هستند، پیشنهاد فوق العاده ای باشد.

     همچنین از دیگر مزیت های حلقه های ست نقره می توان به طرح ها و مدل های حلقه و انگشتر های ست نقره اشاره کرد، به اندازه ای مشابه مدل های ساخته شده از طلا سفید و پلاتین هستند که به راحتی قابل تشخیص نمی باشند از همین رو بسیاری از زوج ها علاوه بر حلقه های ارزشمند اصلی خود حلقه و انگشترهای ست نقره را خریداری می کنند تا در رفت و آمد های روزانه و یا برخی از مسافرت ها از حلقه نقره به جای حلقه اصلی خود استفاده کنند، در این صورت خیال خود را از بابت گم کردن و یا صدمه دیدن حلقه های ارزشمند و عاشقانه ازدواج خود آسوده نگاه می دارند.

     و همچنین می شود بر روی حلقه و انگشتر ست نقره اسم معشوقه خود، تاریخ های خاطرانگیز زندگیتان و یا جملات عاشقانه ای را به دلخواه سفارش دهید تا برایتان حک کنند، در ادامه مطالب این مدل حلقه های ست نقره به یاد ماندنی را برای مشاهده در طلارینگ گذاشته ایم.

و همچنین در طلارینگ بخوانید: ست پشت حلقه و حلقه ازدواج

     آیا امکان دارد بدون آن که سایز پای خود را بدانید به کفش فروشی بروید؟! در این صورت قطعا کفشی را انتخاب می کنید که پای شما را می زند و یا کفشی را خریداری می کنید که به پای شما کمی بزرگ است. پس چگونه بدون آن که سایز انگشتر خود را بدانید برای خرید انگشتر و حلقه اقدام می کنید؟!

     شما هم سایز حلقه و انگشتر مناسب خود را نمی دانید؟ خب، لازم نیست نگران باشید! با به کار بردن روش هایی که در زیر برای شما شرح می دهیم، می توانید به راحتی سایز انگشتر و یا حلقه خود را برای هر کدام از انگشتانتان بدست آورید. هدف از این مقاله ارائه راه کارهایی ساده و دقیق برای اندازه گیری سایز انگشتر و حلقه مناسب است و همچنین نیز چگونگی تغییر سایز انگشتر و حلقه را شرح می دهیم. اما در ابتدا این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم که چرا دانستن سایز انگشتر و حلقه برای هر خانم و آقایی ضروری است. با طلارینگ همراه باشید.

انگشتر سولیتر چیست؟ نمونه هایی از انگشتر سولیتر اینجا کلیک کنید.

     به چند دلیل مهم باید سایز انگشتر و حلقه خود را بدانیم

     پشت حلقه بخشی از حلقه ازدواج است که می تواند در زیبایی و دوست داشتنی شدن حلقه ازدواج نقش به سزایی داشته باشد؛ برای مثال اگر شما یک حلقه ازدواج الماس گران قیمت داشته باشید، با انتخاب یک پشت حلقه فوق العاده ساده و ظریف می توانید زیبایی حلقه الماس خود را دو چندان کنید.

    شایان به ذکر است که استفاده از یک حلقه جواهر با سنگ ها و تراش های ریز به عنوان پشت حلقه که جایگاهی در کنار حلقه ازدواج دارد قریب به ده سال می شود که بین مردم رواج یافته است، که به گفته طلا فروشان هنوز هم استفاده از پشت حلقه در کنار حلقه ازدواج از طرفداران پروپاقرصی برخوردار است.

    امروزه نیز خرید حلقه های تک سنگ جواهر(سولیتر) به طور چشم گیری رواج پیدا کرده است حال این که این نوع حلقه را به همراه پشت حلقه به دست کنید یا نه، امری کاملا سلیقه ای است. در این مقاله طلارینگ ابتدا درآمدی بر پشت حلقه را بیان می کنیم و 10 نمونه از جدیدترین مدل های پشت حلقه را برای شما به نمایش می گذاریم.

 

(برای دریافت فایل صوتی این مقاله اینجا کلیک کنید.)چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

21 مدل از جدیدترین حلقه های ازدواج ست

 حلقه ازدواجی دوست داشتنی و ساده، بهترین تعریف برای حلقه های ست

     یکی از بهترین انتخاب زوج های جوان و عاشق برگزیدن حلقه ازدواج ست می باشد. از این رو بسیاری از زوج ها در سدد آن هستند که بهترین مدل حلقه ست را از آن خود کنند، حلقه های ازدواج ست می توانند بهترین نماد از عشق و همبستگی میان زوج ها باشد و همچنین در آینده یک حس خاطرانگیز و عاشقانه را در شما زنده نگه دارد. البته اینکه حلقه های ازدواج خود را ست بخرید یا نه؟ کاملا امری سلیقه ای است از این رو بهتر است قبل از اقدام به خرید حلقه ها با همسر خود در مورد ست بودن حلقه ها، رنگ و مدل حلقه مشورت کنید. جویا شدن از سلیقه همسر خود رکنی مهم محسوب می شود، زیرا قرار است هردو به یک اندازه از خاطره انگیزی حلقه ازدواج لذت ببرید.

به شما که قبل از خرید سری به اینترنت زده اید تبریک می گوییم!

برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت اول) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت دوم) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت سوم) اینجا کلیک کنید.

     خانم نیوشا ضیغمی، در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. همسرش آرش پولادخان که نیوشا را از طریق فیلم هایش می شناخت و سعی می کرد از طریقی به او نزدیک شود، بالاخره از طریق سرمایه گذاری در فیلمی که نیوشا در آن بازی می کرد، توانست به خواستگاری او برود. حلقه ای که بر دست خانم نیوشا ضیغمی است کمی پهن است و روی آن از سنگ های درخشنده کوچکی کار شده است.

 راه های مراقبت از حلقه ازدواج خود. برای دانستن این راه کار ها اینجا کلیک کنید.

 

   

زانو زدن و دادن حلقه

یک پیشنهاد عالی برای در خواست ازدواج، زانو بزنید و حلقه را به عشق خود تقدیم کنید.

     یکی از بی نظیر ترین و با قدمت ترین شیوه ی خواستگاری کردن، زانو زدن در مقابل عشقمان است. همچنین زانو زدن در مقابل زن، و در این حالت حلقه را تقدیم او کردن، یکی از رمانتیک ترین حالت های مردانه است که تا کنون در فیلم ها و واقعیت ها بسیار  دیده ایم.

     قطعا پیشنهاد ازدواج به کسی که از صمیم قلب دوستش داریم یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین رویدادها در زندگی ما خواهد بود. برای همین است که همه در تلاشند به بهترین نحو ممکن این پیشنهاد ویژه را بدهند و سربلند و پیروز با گرفتن جواب(آری) از میدان بیرون بیایند. زانو زدن و دادن حلقه می تواند شیوه ای تاثیر برانگیز برای خواستگاری از زنان در هر مکان و موقعییتی باشد.  

عکاسی با دست و حلقه، برای دیدن عکس هایی جذاب اینجا کلیک کنید.

چرا در هنگام حلقه دادن زانو می زنند؟!

  

     آیا تا به حال به این مطلب اندیشیده اید که با ژست های متنوع عکاسی از حلقه و دست، عکسیمنحصر به فرد، جذاب و بی نظیر با حلقه های نامزدی و ازدواج خود بیندازید؟

     در این مطلب می خواهیم ایده هایی ناب و جالب توجه و متفاوت در مورد چگونگی عکاسی از حلقه و دست، بگذاریم؛  تا باشد که در دنیای تلگرام و اینستگرام امروز تک باشید.

     حلقه های نامزدی و ازدواج مظهر عشق اند و عشقی عظیم را در خود متمرکز کرده اند.

      تاکنون بسیاری از زوج ها به دنبال ایده هایی ناب و وصف ناپذیر برای شیوه های عکس گرفتن از حلقه های نامزدی و ازدواج با دستان خود به عنوان نشانه عشقشان هستند.

برای دریافت فایل صوتی مقاله ( سولیتر چیست ) اینجا کلیک کنید.

 

     به طور کلی هر قطعه طلایی که یک تک سنگ الماس روی آن کار شده باشد را سولیتر می نامند، این یک قطعه طلا می تواند گوشواره، سنجاق سینه، پلاک گردنبند و از همه معروف تر یک انگشتر باشد. در این خصوص عده ای فکر می کنند این تک سنگ حتما باید گرد باشد، اما هیچ فرقی در شکل هندسی سنگ ندارد و همانطور که گفته شد یک قطعه طلا که یک تک سنگ الماس روی آن باشد را سولیتر می نامند.

پنج راهکار فوق العاده راحت و موثر برای مراقبت از انگشتر و حلقه ازدواج شما، اینجا کلیک کنید.

 

      برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت دوم) اینجا کلیک کنید.

     برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت اول) اینجا کلیک کنید.

     در مطالب قبل هم به سادگی حلقه ازدواج بازیگران اشاره کردیم و همچنین حلقه ازدواج بازیگران هالیوودی را نیز مشاهده کردیم، حال نگاهی به حلقه ازدواج پنج نفر از بازیگران ایرانی می اندازیم.

     خانم بهنوش بختیاری. از دو حلقه که یکی از دیگری کمی پهن تر است که نصف آن طلای سفید کار شده است، استفاده کرده و این باعث شده حلقه ایشان در عین سادگی بسیار چشمگیر با شد.

     همچنین بسیار این نکته قابل توجه است که خانم بهنوش بختیاری در امروز صاحب گالری طلا و جواهراتی به نام روجا است. این زن مشهور سینما گالری فروش طلا و جواهر خود را در روز مادر افتتاح کرد. بهنوش بختیاری بازیگر 42 ساله کشورمان، با انتشار عکسی از شغل جدیدش اینستاگرام خود را بروز کرد.

آدرس طلا فروشی بهنوش بختیاری :  تهران ، هفت حوض،مرکزخریدسون سنتر،طبقه اول، شماره ۱۲۰ 77975250

 

      حلقه ازدواج می تواند مهمترین چیز در زندگی هر کسی باشد که روزهای عاشقانه و پر از احساس را یادآوری کند. از این رو خیلی از افراد در فکر این هستند که چه طور در طولانی مدت از حلقه ازدواج خود مراقبت و نگهداری کنند، حلقه ای که دوست داریم تمام طول روز و در هر کجا در دستانمان بدرخشد و در نگاه دیگران و خود، نشانه ی تمام همدلی ها و عاشقانه هایمان است، به همین خاطر، پنج راهکار ساده برای مراقبت و نگهداری از حلقه ازدواج پیشنهاد می کنم.

 بهترین حلقه  ازدواج برای  شما، برای اینکه انتخاب خوبی در باب حلقه ازدواجتان داشته باشید حتما اینجا کلیک کنید.

  

    در ادامه مطلب گذشته، می خواهیم حلقه ازدواج دیگر افراد معروف و مشهور را مشاهده کنیم و ببینیم این افراد چه نوع حلقه ی ازدواج و نامزدی را برای خود در نظر می گیرند.

     برای مشاهده قسمت اول حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور می توانید اینجا کلیک نمایید.

     خانم ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، دختر زیبای سینمای تجاری که همیشه به سادگی معروف است، درباره انتخاب حلقه چندان هم ساده پسند نبود. ناتالی پورتمن با قبول حلقه زیبای دست سازی که یک نگین از الماس درشت داشت به پیشنهاد ازدواج بنجامین میلپید (Benjamin Millepied)، جواب مثبت داد. اگر الماس روی این انگشتر را بردارید، خود انگشتر 35 هزار دلار قیمت دارد. این انگشتر زیبا را جیمی وولف (Jamie Wolf) به سفارش بنجامین ساخته است. در طراحی این انگشتر که در آن طلای سفید و الماس به کار برده شده، روحیه طبیعت دوستی و گیاهخواری ناتالی مدنظر قرار گرفته است.

     خانم آن جکلین هاتاوی (Anne Jacqueline Hathaway)،

     در این مطلب می خواهم این را بررسی کنم که بازیگران و افراد مشهور  چه نوع حلقه ازدواجی را برای خود بر می گزینند، اکثر بازیگران ایرانی، هالیوودی، خواننده ها و افراد مشهور و معروف از حلقه هایی ساده،  شیک و با سنگهایی اصل و درخشان استفاده می کنند، بیشتر افراد معروف و مشهور حلقه های ازدواج خود را سفارش می دهند و حلقه های انها را جواهر سازان به نام و معروف و یا برند طراحی می کنند. اما با بررسی های من در این باره به این صورت است که  افراد معروف و مشهور به طور کلی از حلقه های ظریف و ساده با طراحی منحصربه فرد استفاده می کننند.     حلقه مهم ترین نشانه در ازدواج است. در میان رسوم ازدواج در سراسر دنیا تنها اشتراک، حلقه دست کردن زوج هاست.حلقه هایی که گاه به خاطر چشمگیر بودن بیشتر آن هزینه زیادی را در بر گرفته اند.این حلقه ها بیشتر به خاطر مشهور بودن صاحبانشان معروف شده و قیمت چند برابری را پیدا کرده اند.

     خانم انجلینا جولی(Angelina Jolie)، یکی از گرانترین و پر کار ترین حلقه ی الماس انجلینا جولی است که توسط جواهر ساز به نامی طراحی شده، آنجلینا جولی این شانس را داشته که براد پیت(Brad Pitt) از چند سال پیش با رابرت پروکاپ، جواهرساز به صورت تفننی همکاری می کرد و از مدتی قبل روی تراش الماس حلقه نامزدی آنجلینا جولی کار کرد. البته او قبلا هم چنین سنگ زیبایی را که روی انگشتر جنیفر آنیستون بود طراحی کرده بود. البته فراموش نکنیم که کارشناسان ارزش حلقه آنجلینا جولی را نصف مبلغ انگشتر نامزد قبلی پیت یعنی آنیستون تخمین زدند. البته خیلی ها معتقدند حلقه آنجلینا جولی به نسبت بقیه ستاره ها ارزان قیمت است و رقمی حدود 500 هزار دلار می ارزد.

 

     خانم جنیفر انیستون(Jennifer Aniston)، هیچکس ابراز علاقه براد پیت Brad Pitt به جنیفر انیستون با حلقه بسیار زیبایی را که سفارش داده بود را از یاد نمی برد. این حلقه ۵۰۰ هزار دلاری یک شاهکار واقعی از Silvia Damiani است. براد پیت خواسته بود این حلقه به شکل قلب باشد تا سمبل عشق او نسبت به همسرش باشد. اگر چه این دو اکنون از هم جدا شده اند اما این الماس زیبای بزرگ که در مرکز سه ردیف حلزونی از الماسهای کوچک قرار دارد هنوز در اوج زیبایی قرار دارد.

 

     خانم پریسلا(Presclla)،

     آیا تا به حال به این موضوع پی برده اید که چرا آقایان از به دست کردن حلقه، رغبت کمتری نسبت به خانم ها نشان می دهند؟

     این سوال ذهن اکثر ما را به خود مشغول کرده است! 

     البته هستند مردانی که به دست کردن حلقه ازدواج خود تعلق خاطر خاصی دارند و بیشتر به همراه داشتن و به دست کردن حلقه ازدواج تعهد خاصی از خود نشان می دهند. انصافا نادیده گرفتن این افراد به دور از لطف است.     تا میانه قرن 20 بیشتر خانم ها بودند که حلقه در دست می کردند که شاید در آن زمان حلقه ازدواج نماد خیلی خوبی هم نبوده است زیرا که در آن روزگار زنان جزئی از املاک و دارایی مردان محسوب می شوند و حلقه نیز نشانگر این موضوع بوده است، برخلاف اکنون که حلقه ازدواج نمادی از عشق و وفاداری قلبی یک زوج به یکدیگر است.

با ژست های جذاب حلقه ازدواج و دست، عکس های شگفت انگیزی بگیرید! برای دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.

     در جنگ جهانی دوم، بسیاری از مردان با جدایی های طولانی از همسران خود مواجه شدند. این امر آغازگری شد برای

  ما در این مقاله تفاوت بین حلقه ازدواج، نامزدی و نشان را بیان می کنیم با طلارینگ همراه باشید.

    به یادماندنی ترین هدیه ازدواج، حلقه های نامزدی و ازدواج می باشد. شما همسر دلخواهتان را پیدا کرده اید (قند در دلتان آب شده است) و اکنون زمان آن فرا رسیده است که حلقه ی  نامزدی که لایق این عشق باشد را خریداری نمایید. براستی تفاوت حلقه نامزدی و ازدواج چیست؟ اصلا خرید این حلقه ها ضروری می باشد؟ آیا در خارج اینگونه است؟

    تقریبا شیوه خواستگاری و ازدواج دختران و پسران را  در فیلم های خارجی دیده ایم. بدین ترتیب در وسط خیابان دختر جوانی زانو زده و حلقه ای را به سمت پسر مورد علاقه خود گرفته و سپس می گوید: آیا با من ازدواج می کنی ؟؟؟؟ ناگهان پسر زانو می زند و سپس ادامه ماجرا … دختر و پسر، پس از آن به کلیسا می روند و در اوج سادگی، پیمان زناشویی خود را رسمی می نمایند.

لطفا مقاله حلقه را در کدام انگشت قرار می دهند را بخوانید.

     اما در کشور خودمان به این سادگی نیست.

     در کشور ما به خاطر تنوع در مراسماتی که برای زوج های جوان برگزار می کنند و متاسفانه روز به روز هم دایره این تنوع گسترده تر می شود، ممکن است در رسم و رسومات خانواده ها با یکدیگر اندک اختلافی وجود داشته باشد.

      انداختن حلقه ازدواج در انگشت چهارم دست چپ بر اساس این اعتقاد قدیمی صورت می گیرد که رگ این انگشت به طور مستقیم به قلب می رسد. البته این واقعیت هم وجود دارد که فلز کم استقامت در انگشت و دستی که کمتر از دست و انگشتان دیگر استفاده می شود، کمتر دچار صدمه و آسیب می شود.

        انگلونورمان ها حلقه ازدواج را در کدام دست قرار می دادند؟ آنها در ابتدا حلقه ازدواج را در دست راست قرار می دادند و بعدها به دست چپ تغییر کرد یعنی همان دستی که از نظر رتبه پایین تر است. همچنین عده ای معتقدند این انگشت به دلیل یک رسم قدیمی بر دیگر انگشت ها ارجح شناخته شده می شود. این افراد انگشت اول شَست را به نام پدر ، انگشت دوم به نام پسر و انگشت سوم را به نام روح القدوس نامگذاری کرده اند. بنابراین داماد پس از آنکه سه انگشت را نام برد و از آنها گذشت حلقه ازدواج را به دست عروس می گذارد.

چه جوری به کسی که دوستش داریم یک پیشنهاد ازدواج خاص بدهیم؟؟ برای خواندن مطلب و دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.

     قدیمی ترین گزارش از تبادل حلقه ازدواج، از مصر باستان به دست آمده است که

    تاریخچه حلقه ازدواج هم در دوره ازدواج و هم در دوره نامزدی بسیار طولانی دارد. در میان یهودیان قدیمی، انتخاب عروس همواره به وسیله بزرگترها و والدین انجام می شد و سپس این انتخاب با انجام مراسم عقد و پیمان زناشویی که همراه با هدایایی بود، تثبیت می شد. به نظر می رسد این هدایا منشا هدیه دادن حلقه ازدواج باشد.     در گذشته رسمی وجود داشت که داماد حلقه ای را به عنوان حلقه ازدواج در انگشت نامزد خود می کرد، اما مشخص و قطعی نیست که این رسم از چه زمانی آغاز شده است. در انجیل هم هیچ اشاره ای به حلقه ازدواج نشده است، اما در تاریخچه حلقه ازدواج، حلقه ازدواج به عنوان نماد (وفاداری و دوستی) اشاره شده است. عقیده ای وجود دارد که در دوره حضرت موسی حلقه ازدواج وجود نداشت، اما به نظر می رسد در دوره های بعد حلقه ازدواج به عنوان رسمی متداوم تا به امروز رواج یافته است.        ژست های فوق العاده جذاب از دست و حلقه ازدواج، برای دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.        

    تاریخچه حلقه ازدواج در یونان مدرن به این صورت بوده است که

     اگر پاسخ شما آری ست، با توجه به راهکارهای ارائه شده در اینجا می توانید بهترین حلقه ازدواج را برای خود تهیه کنید یا حداقل معیارهای بهترین حلقه ازدواج را در ذهن خود اولویت بندی کنید!

     شما می توانید با ترکیب طرح و مدل های چند حلقه ازدواج، صاحب منحصربه فرد ترین و بهترین حلقه ازدواج دنیا شوید.

     به طور معمول اکثر زوج ها در برند های خارجی با وسواس زیاد مدل هایی را می پسندند که با توجه به اجرت کارهای سرسام آورشان، توانایی خرید آن را به ندرت پیدا می کنند. شما می توانید با طراحی شخصی یک حلقه ازدواج به یک مدل تک و منحصر به فرد دست یابید و هم با سپردن آن به جواهر سازی های معتبر و متبحر، با حداقل هزینه و اجرت کار، صاحب یک حلقه ازدواج خاص شوید.

بهترین عکس ها را با حلقه ازدواج و دست بگیرید. برای دیدن تصاویر جذاب و دیدنی اینجا کلیک کنید.

     با انتخاب یک جواهرسازی ماهر شما می توانید به حلقه ازدواجی با طرح و ظرافتی که  مد نظرتان است، دست یابید. ما می توانیم در معرفی جواهرسازان متبحر،شما را یاری کنیم. فقط کافی است به صورت نظر در پایین مقاله مسائل خود را در مورد خرید و سفارش حلقه ازدواج با ما در میان بگذارید، به سرعت هر پیشنهاد ویژه ای را برای رفع مشکل، به شما ارائه می دهیم.

آیا می خواهید همیشه حلقه ازدواج خود براق و شفاف باشد؟ برای حل مشکل خود اینجا کلیک کنید.

  

     احتمالا برای همه ی ما بار ها پیش آمده است که متوجه تفاوت حلقه ازدواج و انگشتر نشویم. با مثالی منظور از تفاوت بین حلقه ازدواج و انگشتر را برای شما روشن تر بیان می کنیم.

     مثلا اگر شما بخواهید از وضعیت تجرد یکی از همکارانتان و یا دوستانتان با خبر شوید، به طور حتم اولین عکس العملی که از شما سر می زند، این است که به دست چپ او نگاه می کنید، تا ببینید او در چهارمین انگشت خود حلقه ازدواج دارد یا نه؟!

     در بعضی مواقع تیر شما به خطا می رود، چون مشکل اصلی دقیقا از همین جا شروع می شود که شما شک می کنید آیا انگشتری که دوست یا همکارتان به دست دارد، حلقه ازدواج است یا این که صرفا یک انگشتر ممعمولی برای زیباتر شدن دست او است.

حال چاره چیست؟! در اینجا فرق حلقه ازدواج و انگشتر را بیان می کنیم، تا شما بتوانید به سادگی فرق بین حلقه ازدواج و انگشتر را تشخیص دهید.  

چگونه با حلقه های ازدواج خود عکس بگیرید؟! برای دیدن عکس هایی جذاب و فوق العاده، اینجا کلیک کنید.

     در همین ابتدا به این نکته توجه کنیم که برای خرید حلقه ازدواج، به دنبال انگشتر های بزرگ و پر نگین نباشید.

     تفاوت حلقه و انگشتر دقیقا در ساده تر بودن حلقه است. انگشترهای بزرگ و پر نگین

     این روزها که قیمت طلا سر به فلک کشیده است و بازار طلا سوت و کور است، کمتر کسی مانند گذشته به طلا فروشی می‎رود و از پشت ویترین مغازه طلاجات و زیورآلات محبوب خود را می‎خرد. غالبا مردم به دنبال خرید طلاها و زیورآلات دست دوم هستند چرا که در تلاشند با نپرداختن پول اجرت طلاجات نو ، اندکی به نفع خود در این اقتصاد نابسامان عمل کنند. البته باید بگوییم بیشتر کسانی که به دنبال طلاهای دست دوم یا طلاهای بی اجرت و طلاهای کم اجرت هستند؛ آن‎ها را برای پس انداز جمع آوری می‎کنند و روزی قصد فروش طلاهای خود را برای خرید کالاهایی دیگر دارند.

     در این میان تازه عروس‎ها و تازه دامادها تکلیفشان چیست؟ به یقین هیچ عروسی دوست ندارد طلا و جواهراتی که برای عروسی خود می‎خرد دست دوم و متفرقه باشد به خصوص حلقه‎های ازدواجشان ! خب مسلما کمتر زوجی به فکر فروختن حلقه‎ی ازدواج خود می‎افتد مگر اینکه واقعا به پول آن نیاز داشته باشند یا اینکه زوجی به دلیل اختلافات متعدد از هم جدا شده و قصد فروش این حلقه‎های ازدواج بلاتکلیف را داشته باشند.

 

زانو زدن و دادن حلقه

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

یک پیشنهاد عالی برای در خواست ازدواج، زانو بزنید و حلقه را به عشق خود تقدیم کنید.

     یکی از بی نظیر ترین و با قدمت ترین شیوه ی خواستگاری کردن، زانو زدن در مقابل عشقمان است. همچنین زانو زدن در مقابل زن، و در این حالت حلقه را تقدیم او کردن، یکی از رمانتیک ترین حالت های مردانه است که تا کنون در فیلم ها و واقعیت ها بسیار  دیده ایم.

     قطعا پیشنهاد ازدواج به کسی که از صمیم قلب دوستش داریم یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین رویدادها در زندگی ما خواهد بود. برای همین است که همه در تلاشند به بهترین نحو ممکن این پیشنهاد ویژه را بدهند و سربلند و پیروز با گرفتن جواب(آری) از میدان بیرون بیایند. زانو زدن و دادن حلقه می تواند شیوه ای تاثیر برانگیز برای خواستگاری از زنان در هر مکان و موقعییتی باشد.  

عکاسی با دست و حلقه، برای دیدن عکس هایی جذاب اینجا کلیک کنید.

چرا در هنگام حلقه دادن زانو می زنند؟!

  

     آیا تا به حال به این مطلب اندیشیده اید که با ژست های متنوع عکاسی از حلقه و دست، عکسیمنحصر به فرد، جذاب و بی نظیر با حلقه های نامزدی و ازدواج خود بیندازید؟

     در این مطلب می خواهیم ایده هایی ناب و جالب توجه و متفاوت در مورد چگونگی عکاسی از حلقه و دست، بگذاریم؛  تا باشد که در دنیای تلگرام و اینستگرام امروز تک باشید.

     حلقه های نامزدی و ازدواج مظهر عشق اند و عشقی عظیم را در خود متمرکز کرده اند.

      تاکنون بسیاری از زوج ها به دنبال ایده هایی ناب و وصف ناپذیر برای شیوه های عکس گرفتن از حلقه های نامزدی و ازدواج با دستان خود به عنوان نشانه عشقشان هستند.

برای دریافت فایل صوتی مقاله ( سولیتر چیست ) اینجا کلیک کنید.

 

     به طور کلی هر قطعه طلایی که یک تک سنگ الماس روی آن کار شده باشد را سولیتر می نامند، این یک قطعه طلا می تواند گوشواره، سنجاق سینه، پلاک گردنبند و از همه معروف تر یک انگشتر باشد. در این خصوص عده ای فکر می کنند این تک سنگ حتما باید گرد باشد، اما هیچ فرقی در شکل هندسی سنگ ندارد و همانطور که گفته شد یک قطعه طلا که یک تک سنگ الماس روی آن باشد را سولیتر می نامند.

پنج راهکار فوق العاده راحت و موثر برای مراقبت از انگشتر و حلقه ازدواج شما، اینجا کلیک کنید.

 

  ما در این مقاله تفاوت بین حلقه ازدواج، نامزدی و نشان را بیان می کنیم با طلارینگ همراه باشید.

    به یادماندنی ترین هدیه ازدواج، حلقه های نامزدی و ازدواج می باشد. شما همسر دلخواهتان را پیدا کرده اید (قند در دلتان آب شده است) و اکنون زمان آن فرا رسیده است که حلقه ی  نامزدی که لایق این عشق باشد را خریداری نمایید. براستی تفاوت حلقه نامزدی و ازدواج چیست؟ اصلا خرید این حلقه ها ضروری می باشد؟ آیا در خارج اینگونه است؟

    تقریبا شیوه خواستگاری و ازدواج دختران و پسران را  در فیلم های خارجی دیده ایم. بدین ترتیب در وسط خیابان دختر جوانی زانو زده و حلقه ای را به سمت پسر مورد علاقه خود گرفته و سپس می گوید: آیا با من ازدواج می کنی ؟؟؟؟ ناگهان پسر زانو می زند و سپس ادامه ماجرا … دختر و پسر، پس از آن به کلیسا می روند و در اوج سادگی، پیمان زناشویی خود را رسمی می نمایند.

لطفا مقاله حلقه را در کدام انگشت قرار می دهند را بخوانید.

     اما در کشور خودمان به این سادگی نیست.

     در کشور ما به خاطر تنوع در مراسماتی که برای زوج های جوان برگزار می کنند و متاسفانه روز به روز هم دایره این تنوع گسترده تر می شود، ممکن است در رسم و رسومات خانواده ها با یکدیگر اندک اختلافی وجود داشته باشد.

      انداختن حلقه ازدواج در انگشت چهارم دست چپ بر اساس این اعتقاد قدیمی صورت می گیرد که رگ این انگشت به طور مستقیم به قلب می رسد. البته این واقعیت هم وجود دارد که فلز کم استقامت در انگشت و دستی که کمتر از دست و انگشتان دیگر استفاده می شود، کمتر دچار صدمه و آسیب می شود.

        انگلونورمان ها حلقه ازدواج را در کدام دست قرار می دادند؟ آنها در ابتدا حلقه ازدواج را در دست راست قرار می دادند و بعدها به دست چپ تغییر کرد یعنی همان دستی که از نظر رتبه پایین تر است. همچنین عده ای معتقدند این انگشت به دلیل یک رسم قدیمی بر دیگر انگشت ها ارجح شناخته شده می شود. این افراد انگشت اول شَست را به نام پدر ، انگشت دوم به نام پسر و انگشت سوم را به نام روح القدوس نامگذاری کرده اند. بنابراین داماد پس از آنکه سه انگشت را نام برد و از آنها گذشت حلقه ازدواج را به دست عروس می گذارد.

چه جوری به کسی که دوستش داریم یک پیشنهاد ازدواج خاص بدهیم؟؟ برای خواندن مطلب و دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.

     قدیمی ترین گزارش از تبادل حلقه ازدواج، از مصر باستان به دست آمده است که

    تاریخچه حلقه ازدواج هم در دوره ازدواج و هم در دوره نامزدی بسیار طولانی دارد. در میان یهودیان قدیمی، انتخاب عروس همواره به وسیله بزرگترها و والدین انجام می شد و سپس این انتخاب با انجام مراسم عقد و پیمان زناشویی که همراه با هدایایی بود، تثبیت می شد. به نظر می رسد این هدایا منشا هدیه دادن حلقه ازدواج باشد.     در گذشته رسمی وجود داشت که داماد حلقه ای را به عنوان حلقه ازدواج در انگشت نامزد خود می کرد، اما مشخص و قطعی نیست که این رسم از چه زمانی آغاز شده است. در انجیل هم هیچ اشاره ای به حلقه ازدواج نشده است، اما در تاریخچه حلقه ازدواج، حلقه ازدواج به عنوان نماد (وفاداری و دوستی) اشاره شده است. عقیده ای وجود دارد که در دوره حضرت موسی حلقه ازدواج وجود نداشت، اما به نظر می رسد در دوره های بعد حلقه ازدواج به عنوان رسمی متداوم تا به امروز رواج یافته است.        ژست های فوق العاده جذاب از دست و حلقه ازدواج، برای دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.        

    تاریخچه حلقه ازدواج در یونان مدرن به این صورت بوده است که

     اگر پاسخ شما آری ست، با توجه به راهکارهای ارائه شده در اینجا می توانید بهترین حلقه ازدواج را برای خود تهیه کنید یا حداقل معیارهای بهترین حلقه ازدواج را در ذهن خود اولویت بندی کنید!

     شما می توانید با ترکیب طرح و مدل های چند حلقه ازدواج، صاحب منحصربه فرد ترین و بهترین حلقه ازدواج دنیا شوید.چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

     به طور معمول اکثر زوج ها در برند های خارجی با وسواس زیاد مدل هایی را می پسندند که با توجه به اجرت کارهای سرسام آورشان، توانایی خرید آن را به ندرت پیدا می کنند. شما می توانید با طراحی شخصی یک حلقه ازدواج به یک مدل تک و منحصر به فرد دست یابید و هم با سپردن آن به جواهر سازی های معتبر و متبحر، با حداقل هزینه و اجرت کار، صاحب یک حلقه ازدواج خاص شوید.

بهترین عکس ها را با حلقه ازدواج و دست بگیرید. برای دیدن تصاویر جذاب و دیدنی اینجا کلیک کنید.

     با انتخاب یک جواهرسازی ماهر شما می توانید به حلقه ازدواجی با طرح و ظرافتی که  مد نظرتان است، دست یابید. ما می توانیم در معرفی جواهرسازان متبحر،شما را یاری کنیم. فقط کافی است به صورت نظر در پایین مقاله مسائل خود را در مورد خرید و سفارش حلقه ازدواج با ما در میان بگذارید، به سرعت هر پیشنهاد ویژه ای را برای رفع مشکل، به شما ارائه می دهیم.

آیا می خواهید همیشه حلقه ازدواج خود براق و شفاف باشد؟ برای حل مشکل خود اینجا کلیک کنید.

  

     احتمالا برای همه ی ما بار ها پیش آمده است که متوجه تفاوت حلقه ازدواج و انگشتر نشویم. با مثالی منظور از تفاوت بین حلقه ازدواج و انگشتر را برای شما روشن تر بیان می کنیم.

     مثلا اگر شما بخواهید از وضعیت تجرد یکی از همکارانتان و یا دوستانتان با خبر شوید، به طور حتم اولین عکس العملی که از شما سر می زند، این است که به دست چپ او نگاه می کنید، تا ببینید او در چهارمین انگشت خود حلقه ازدواج دارد یا نه؟!

     در بعضی مواقع تیر شما به خطا می رود، چون مشکل اصلی دقیقا از همین جا شروع می شود که شما شک می کنید آیا انگشتری که دوست یا همکارتان به دست دارد، حلقه ازدواج است یا این که صرفا یک انگشتر ممعمولی برای زیباتر شدن دست او است.

حال چاره چیست؟! در اینجا فرق حلقه ازدواج و انگشتر را بیان می کنیم، تا شما بتوانید به سادگی فرق بین حلقه ازدواج و انگشتر را تشخیص دهید.  

چگونه با حلقه های ازدواج خود عکس بگیرید؟! برای دیدن عکس هایی جذاب و فوق العاده، اینجا کلیک کنید.

     در همین ابتدا به این نکته توجه کنیم که برای خرید حلقه ازدواج، به دنبال انگشتر های بزرگ و پر نگین نباشید.

     تفاوت حلقه و انگشتر دقیقا در ساده تر بودن حلقه است. انگشترهای بزرگ و پر نگین

حلقه ازدواج نمادی از عشق و علاقه و تعهد زوجین به یکدیگر است که زوجین در روز ازدواج به دست یکدیگر می اندازند. نه تنها در ایران بلکه در جوامع مختلف حلقه نماد عشق و تعهد است و زن و مرد پس از ازدواج حلقه به دست می کنند. مرسوم است زوجین حلقه ازدواج را حلقه ازدواج را در انگشت چهارم دست چپ بیاندازند، فلسفه انداختن حلقه ازدواج در این دست چیست. با این بخش از خانواده پلاس نمناک همراه باشید تا حقایق جالبی را درباره حلقه ازدواج بدانید.

تا میانه قرن 20 بیشتر زنان بودند که حلقه در دست می کردند زیرا در گذشته زنان جزئی از املاک و دارایی های همسرشان محسوب می شدند، به همین خاطر حلقه به دست می کردند.

مصریان اولین مردمی بودند که در تاریخ، حلقه ازدواج را به کار بردند و حلقه، از نظر آنان علامت ابدیت بود و حلقه به دست می کردند تا ازدواجشان پایدار و ابدی بماند. پس از مصریان، مسیحیان شروع به دست کردن و استفاده انگشتر و حلقه در مراسم ازدواج خود کردند. در یونان باستان برای اولین بار(( ویدون )) یک حلقه را بعنوان مظهر وفاداری نسبت به شوهرش (( پسیسه )) همیشه با خود داشت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در گذشته فقط خانم ها بودند که حلقه به دست می کردند و بعد از جنگ جهانی دوم، بسیاری از مردان به دلیل جدایی های طولانی مدت از همسران خود شروع به استفاده از حلقه به عنوان نشانه ای از تاهل خود کردند که همیشه به یاد همسران خود باشند.چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

یونانیان قدیم حلقه ازدواج را در انگشت چهارم دست چپ می انداختند زیرا عقیده داشتند از این انگشت رگ مخصوصی می گذرد و مستقیما به قلب وارد می شود. آن ها این رگ را رگ عشق نامگذاری کردند.

برخی افراد معتقدند انداختن حلقه در انگشت چهارم دست چپ به این دلیل است که این انگشت را کمتر از سایر انگشتان دست خود مورد استفاده قرار می دهیم. حلقه برای این انگشت مناسب تر از سایر انگشتان دست است.

چینی ها دیدگاه دیگری در این باره دارند. آنها می گویند کف دست ها را روبروی هم قرار دهید. بند دوم انگشت وسط را به هم بچسبانید و نوک چهار انگشت دیگر را نیز به هم متصل کنید.

انگشت شست نماد والدین بوده و آن را جدا کنید. جدا شدن این انگشت نشانه این است که والدین تا ابد کنارمان نیستند.

بعد از اتصال دوباره انگشت شست، انگشت اشاره را که نمایانگر خواهران و برادران هستند، جدا کنید. جدا این انگشت نشان دهنده این است که خواهران و برادرانمان روزی خانواده تشکیل می دهند و ما را ترک می کنند.

بعد از اتصال دوباره انگشت اشاره، انگشت کوچک را که نشان دهنده فرزندان است جدا کنید. جدا این انگشت نشان دهنده این است که فرزندان روزی مستقل خواهند شد.

بعد از اتصال دوباره انگشت کوچک، انگشت حلقه را جدا کنید، شما نمی توانید این انگشت را جدا کنید زیرا عشق زوجین به یکدیگر سبب می شود آنها تا آخر عمر به هم متصل باشند.

دکتر اندرو هارل روانشناس اجتماعی از دانشگاه آلبرتای کانادا، می گوید :افرادی که حلقه ازدواجشان را به دست نمی کنند در مقایسه با کسانی که آن را همیشه به دست می کنند، فراموشکارترین والدین برای فرزندانشان می باشند.

در حفاریها حلقه های قدیمی که بدست آمده اشکال مختلفی دارد. روی برخی از این حلقه ها اشکالی مانند کلید، چشم نصب شده و بعضی دیگر به شکل مار هستند که انتهای سر و دمش بهم متصل می باشند. مهمترین و معمولترین نوع حلقه ای که بدست آمده، حلقه هایی است که روی آن مهرهایی وجود دارد.

باستان شناسان عقیده دارند که برای اولین بار، حلقه هایی که رویش مهر کنده بودند در جهان معمول شده است که با آنان اسناد مهم را مهر و امضا میکردند.

اولین حلقه های مورد استفاده مردم عادی در روم از آهن ساخته میشد اما جنس حلقه اشراف زادهها طلا بود. در دوران امپراتوری روم در ساختمان حلقه تجمل اعمال شد و و صنعتگران حلقه هایی از فلزات گرانبها و عاج ساختند.

در آن زمان حلقه های جداگانه ای برای فصل تابستان و زمستان حلقه های جداگانه ای ساخته میشد. امروزه حلقه های ازدواج در انواع طرح ها و مدل ها و در جنس های مختلف وجود دارند. متداول ترین حلقه های ازدواج رینگ های ساده ای هستند که زوجین به دست یکدیگر می کنند و تاریخ ازدواجشان را درون حلقه ثبت می کنند. 

 

 

 

 

نشان ازدواج، صمیمیت و محبت القابی است که به حلقه ازدواج می دهند. حلقه از قدیم به عنوان نشان پیوند همسران شناخته می شود. وقتی جوانی در دست چپ خود حلقه داشته باشد، یعنی متاهل است و به همسر خود تعهد دارد. اما انتخاب و خرید یک حلقه ازدواج در این روزها کار ساده ای نیست.چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

 

● انتخاب حلقه

 

معمولا اولین قدم در مسیر هر پیچ و خم مراسم ازدواج با خرید حلقه شروع می شود، حلقه ای که گاه به جای اینکه نماد پیوند قلب دو جوان باشد تبدیل به نمادی برای به رخ کشیدن امکانات مالی و در نقطه مقابل گاهی جیب خالی شده باشد. رسم بر این است که حلقه داماد را عروس و حلقه عروس را داماد خریداری می کند. در حال حاضر خرید طلا برای عروس و داماد به یک معضل تبدیل شده، به طوری که در این میان برخی این خرید را صحنه تفاخر و چشم و هم چشمی قرار می دهند.

 

● بورس طلا

 

انتهای خیابان ناصرخسرو و در خیابان ۱۵خرداد بازاری آشنا برای زوج های جوان به نام بازار طلا وجود دارد. مغازه هایی که می شود از دور برق طلاهای پشت ویترین آنها را دید که هر چند دقیقه یک بار پشت ویترین پر می شود از خانم ها و یا دختر و پسری که همراه هم مشغول تماشای حلقه ها و گاهی پچ پچ کردن هستند. خیلی راحت می شود برق شادی را در چشم جوانانی که به همراه همسر خود از مغازه خارج می شوند، دید.

 

به طور معمول ساده ترین و سبک ترین حلقه ازدواج که به رینگ معروف هستند از ۱۷۰ تا ۲۰۰هزارتومان قیمت دارند. اما این قیمت بیشتر یک قیمت پایه محسوب می شود و بیشتر جوان ها تمایل به خرید حلقه های گران تر دارند که البته گاهی اوقات این تمایل یک طرفه است و نکته جالب این است که بسیاری از جوانان حتی طبقه متوسط جامعه با وجود قیمت های بالا استقبال زیادی از این حلقه ها می کنند که گاهی قیمت این حلقه ها تا سه میلیون تومان هم می رسد. قیمت این حلقه ها نسبت به وزن، طرح و نوع نگین های آن متغیر است.

 

● نکاتی برای خرید حلقه

 

خرید حلقه ازدواج هم یکی از اجزای مراسم ازدواج است که اگرچه آسان به نظر می رسد ولی معمولا وقتی پای خریدش به میان می آید، وسواس بیش از اندازه مانع این می شود که انتخاب راحت و درستی داشته باشیم. قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که حلقه گران خوشبختی نمی آورد. بعد هم به نکات زیر توجه کنید.

 

۱) حلقه با انگشتر فرق دارد. از همان اول دنبال انگشترهای بزرگ و پرنگین نباشید. آنها حلقه به شمار نمی آیند. حلقه خیلی ظریف است و روی آن یک ردیف نگین یا یک نگین درشت کار شده است. شما حتی می توانید یک حلقه طلایی ساده را به عنوان حلقه ازدواج تان انتخاب کنید. بعدا می توانید برای جشن ازدواج یک انگشتر پرنگین را برای روی حلقه ازدواج تان بخرید.

 

۲) دقت کنید که حلقه و انگشتر شما باید با یکدیگر هماهنگی رنگ و جنس داشته باشند.

 

۳) اگر خیلی نسبت به رنگ و شکل حلقه ازدواج تان حساس هستید و مدل های موجود در بازار را نمی پسندید می توانید یک مدل حلقه ازدواج را که می پسندید، پیدا کنید و یک جواهرسازی معتبر انتخاب کنید و از او بخواهید عین آن حلقه را برایتان بسازد.

 

۴) اگر حلقه های جفت را می پسندید، سعی کنید که حلقه های باریک تر و کم نگین انتخاب کنید تا داماد بعدها برای استفاده از حلقه در معذوریت قرار نگیرد.

 

۵) سعی کنید خرید حلقه را با همسرتان و دو نفره انجام دهید شاید حضور مادر و پدر قابل توجیه باشد ولی حضور سایر اعضای خانواده با ایجاد ازدحام در مقابل طلافروشی باعث می شود که شما در زمان خرید با مشکل روبه رو شوید.

 

دلیل انتخاب حلقه هر چه باشد، آنقدر مهم نیست که خود و همسرتان را برای آن آزار دهید. کم کردن توقع باعث می شود که زوجین خرید حلقه را شیرین ترین خرید قبل از ازدواج بدانند نه اینکه این خرید اولین سد در مقابل آنها باشد. خانواده ها در این زمینه می توانند تاثیر مهمی داشته باشند و با باز گذاشتن دست زوجین آنها را از چشم و هم چشمی در زمان خرید دور کنند. همه اینها زودگذرند و مهم تفاهم و انتخاب همسر مناسب برای شماست.

 

● سرویس طلا

 

سرویس طلای عروس خانم هم فلسفه جدایی دارد. قیمت این سرویس که معمولا شامل یک گردنبند، دستبند، یک جفت گوشواره و در مواردی یک انگشتر است. بسته به میزان طلا و جواهرات به کار گرفته شده در آن از یک میلیون تومان که نوع بدون جواهرات است، آغاز می شود و گاهی به رقم های نجومی سرسام آوری می رسد.

 

البته سرویس طلا را می توان پشتوانه ای برای عروس و داماد دانست ولی خرید آن هیچ اجباری نیست و نمی توان آن را لازم و واجب دانست که اگر نباشد ازدواج سر نگیرد.

 

معمولا اغلب زوجین برای خرید سرویس طلا هم به بازار طلا می روند چون در آنجا می توان همه نوع سرویس با هر قیمتی را پیدا کرد. ولی کسانی که می خواهند مدل های جدیدتر با قیمت های خاص را انتخاب کنند، مغازه های خیابان کریم خان یا میرداماد را ترجیح می دهند.

 

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

● کارهای عجیب

 

فروشنده جوان یک طلا فروشی می گوید: برخی از پسرها قبل از خرید حلقه و طلا می آیند و با ما هماهنگ می کنند که وقتی با همسر خود برای خرید آمدند ارزان ترها را نشان بدهیم ولی اکثر آنها بی خبر هستند که همسر آنها یک ماه است که تمام مغازه ها را گشته است و تمام قیمت ها را می داند.

 

به گفته او خریدن حلقه قدیم ها راحت تر بود. آن زمان دختر و پسر از یکدیگر توقع زیادی نداشتند و بیشتر حلقه ها نیز ساده و بدون نگین بودند جواهرسازان وقتی می بینند توقع ها بالاست حلقه های گران تری می سازند.

 

یک فروشنده دیگر که از فروش حلقه و طلای عروسی خاطرات زیادی دارد، می گوید یک بار یک زوج جوان با خانواده هایشان برای خرید آمده بودند. خانواده ها هم به جوان ها تاکید می کردند ما دخالتی نمی کنیم تا خودتان انتخاب کنید دختر و پسر هم حلقه های ارزانی را انتخاب کردند. موقع خروج خواهر عروس می گفت ما گفتیم دخالت نمی کنیم، نگفتیم که حلقه ارزان بردار. او این خاطره را تعریف می کند و می خندد و در ادامه می گوید به خدا برخی اینقدر در خرید حلقه وسواس نشان می دهند که گاهی چند ماه طول می کشد تا ازدواج کنند آنها می خواهند حتما آخرین طرح بازار را بخرند ولی نمی دانند که فلسفه وجود حلقه در دست آنها نشان دادن وحدت و صمیمیت میان زن و شوهر است. جوانان زیادی را دیده ام که حلقه های نقره می خرند و با خوشحالی زندگی می کنند و جوانان زیادی را هم دیده ام که ۱۰میلیون تومان خرید می کنند و با دلخوری از مغازه بیرون می روند. پس یادتان باشد که طلا خوشبختی نمی آورد.

منبع: sharghnewspaper.com

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

تلفن : 77861407
| 09122525311

تشریفات فرداد ۱۳۹۸-۰۸-۰۳ بلاگ نظر خود را با ما در میان بگذارید

خواستگاری قطعا یکی از بزرگ‌ ترین لحظات زندگی هر فرد است. پیشنهاد ازدواج معمولا فقط یک ‌بار در طول زندگی شما اتفاق می‌افتد. در عین حال که این یک پیشنهاد ویژه است، قطعا می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که این پیشنهاد، چشمگیر و فراموش ‌نشدنی هم باشد.
در این مقاله، چند ایده جذاب برای سورپرایز خواستگاری را گردآوری کرده‌ ایم. بعد از اینکه جرات مطرح کردن درخواست خود را پیدا کردید، به راه و روشی رمانتیک برای بهتر انجام دادن درخواست نیاز دارید.
پس یکی از ایده های زیر را انتخاب کرده و آن را به بهترین نحو به انجام برسانید. مطمئن باشید عشقتان را هیجان زده خواهید کرد.

قبل از خواندن ادامه مقاله می توانید ویدیو مرتبطی که مجموعه تشریفاتی فرداد برای شما آماده کرده را مشاهده نمایید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی شود.

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

شخص مورد علاقه تان را به همان محلی ببرید که اولین قرار ملاقات را در آن جا گذاشتید. کمی در مورد گذشته و اولین قرار ملاقاتتان صحبت کنید. سپس چیزی مشابه جمله زیر را به او بگویید:“عزیزم تا الان یک سفر شگفت‌انگیز با هم داشتیم. فکر می‌ کنم حالا آماده ایم گام بعدی را در این سفر برداریم. امیدوارم که این افتخار را به من بدهی و پیشنهاد ازدواجم را قبول کنی.”

تعطیلات بهترین زمان برای پیشنهاد دادن و خواستگاری کردن است. حلقه انگشتر را از درخت آویزان کرده و به بهانه ای عشق خود را به سمت درخت ببرید. سپس درست در لحظه ای که متوجه حلقه شد پیشنهاد خود را مطرح کنید.

 

یک ایده دیگر سورپرایز خواستگاری این است که جعبه انگشتر را در چند جعبه کادویی بزرگ‌ تربسته ‌بندی کنید. در این صورت عشق شما هرگز به ذهنش نمی رسد که داخل چنین جعبه بزرگی یک حلقه کوچک قرار گرفته است. هر جعبه کادو که باز ‌شود، احتمالا او را متعجب کرده و می ‌خنداند. درست زمانی که  آخرین جعبه باز شد، زانو بزنید و از وی خواستگاری کنید.

پیشنهاد ازدواج را در جایی بنویسید که معشوقه شما به هیچ وجه انتظارش را نداشته باشد. از قبل در صفحات داخلی یک روزنامه جمله ای را که دوست دارید بنویسید. سپس شروع به خواندن روزنامه کنید. بگویید اوه چه خبرهای جالبی سپس با گفتن این حرف او به سمت شما می آید و نگاهی به خبرهای روزنامه می اندازد. عشقتان با دیدن نوشته شما حتما شگفت زده شده خواهد شد.

شخص مورد علاقه خود را به کافه ای دعوت کنید. قبل از رسیدن او با کمک کارکنان کافه مسیر ورودی را گل آرایی کرده و چند قدم جلوتر با استفاده از گلبرگ هایی پیشنهاد خود را بنویسید. مطمئن باشید معشوقه شما این لحظه را هیچ وقت از یاد نخواهد برد.

در محلی که فکر می کنید مناسب است یادداشت‌های خوب و عاشقانه ای بنویسید. سعی کنید یادداشت ها در مورد ویژگی های خوب عشقتان باشد. خطاب به وی بنویسید به دلیل همین ویژگی هاست که به تو علاقه مند شدم. سپس در آخرین یادداشت بنویسید:

” بخاطر همه این دلایل، می‌خواهم بقیه عمرم را با تو بگذرانم. با من ازدواج می‌کنی عزیزم؟ “

برای معشوقه خود یک جعبه شکلات بخرید و بجای یکی از شکلات هایش حلقه قرار دهید. زمانی که او جعبه شکلات را باز کرد، جلویش زانو بزنید و پیشنهاد ازدواج را مطرح کنید.

 

عشقتان را به یک رستوران یا کافه دعوت کرده وبگویید می خواهید برایش آواز بخوانید. چند بیت را خوانده سپس جمله آیا با من ازدواج میکنی را در انتها همراه با آواز بخوانید و ببینید چه عکس العملی نشان خواهد داد.

اگر کار شما طوری است که همیشه در حال سفر هستید، از دلبندتان بخواهید در فرودگاه منتظر شما باشد، زمانی که می خواهید به سمت وی بروید رو تابلوی کوچکی جمله با من ازدواج میکنی را نوشته و در لحظه نزدیک شدنش آن تابلو را نشان دهید. این کار برایش بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

رستوران‌ها معمولا مکان‌هایی بسیار محبوب برای پیشنهاد ازدواج هستند. از قبل با رستوران مورد نظر تماس گرفته و کارهایی که قصد دارید انجام شود را حتما به خدمه رستوران یاد آوری کنید. مثلا هماهنگ کنید که پیشنهاد روی یک بشقاب نوشته شده باشد و همزمان با اینکه عشقتان نوشته روی بشقاب را دید، حلقه را به او تقدیم کنید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی شود.
 

قبل از رفتن به ساحل پیشنهاد خود را روی شن های ساحل بنویسید. حالا به معشوقه خود بگویید که بریم کنار دریا قدم بزنیم  و عکس بگیریم، سپس وی را به محل مورد نظر برده و بگویید اینجا چطوره عکس بگیریم؟ معشوقه شما با دیدن پیشنهاد ازدواجتان بسیار ذوق خواهد کرد.

اگر می خواهید در فصل زمستان از معشوقه خود خواستگاری کنید، نوشتن پیشنهاد ازدواج روی برف یکی از راه های آسان و جذاب است. می توانید با چند وسیله تزئینی اطراف نوشته را دیزاین کرده و او را به آن جا ببرید.

کسی می ‌تواند در برابر چنین موجودات فریبنده ای مقاومت کند؟ با کمک حیوانات خانگی که از قبل آموزش دیده اند می ‌توانید این پیشنهاد مهم را مطرح کنید. فقط انتظارش را داشته باشید که با دیدن پیشنهاد ازدواج به دست گربه و یا سگ خانگی، فریاد بلندی سر دهد.

 

تایمر عکس را روی یک ثانیه تنظیم کرده، سپس بعد از گرفتن چند عکس، همانطور که دوربین رو به روی شماست و در حال گرفتن عکس است، حلقه خواستگاری را بیرون بیاورید و او را غافلگیر کنید. هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند چهره شگفت ‌زده خود را پنهان کند و شما هم می‌توانید آن لحظات را برای همیشه در قالب عکس نگه دارید.

یک پیشنهاد ازدواج صمیمانه در کنار نزدیک ‌ترین افراد خانواده، همیشه یک ایده خوب به شمار می رود. معشوقه شما این سادگی و صمیمیت را هرگز از یاد نخواهد برد. سعی کنید با مطرح کردن موضوعی توجه همه را سر میز شام به خود جلب کنید، سپس درخواست ازدواج خود را مطرح کنید.

اگر شما یک زوج‌ هنری هستید، این یک ایده خیلی خوب برای شماست. برای عشقتان داستان کوتاهی در مورد یک زوج عاشق بخوانید که در بخش آخر آن، عاشق به معشوق پیشنهاد ازدواج می دهد. یا می توانید حلقه را در صفحه آخر کتاب بچسبانید. زمانی که معشوقه شما به صفحه آخر برسد قطعا بسیار خوشحال شده و عمیقا سورپرایز می شود.

 

اگر هر دوی شما ورزش‌های سنگین را دوست دارید، این ایده احتمالا مناسب شماست. می‌توانید پیشنهاد خود را روی صخره ای بنویسید و پس از پایین آمدن از صخره ها دیوار را به بهانه ای به وی نشان دهید. همچنین می توانید بعد از رسیدن به مقصد در کوه، پیشنهاد خود رابه او بدهید و یا پیشنهاد ازدواج را که از قبل بر روی تخته سنگی نوشته اید به وی نشان دهید.

درخواست  خود را بر روی یک پازل سفارشی چند هزار تکه مطرح کنید. فکرش را بکنید که معشوقه شما چه قدر مشتاق است که این پازل را تمام کند!

یک جدول درست کرده و سوالات مختلفی را در آن بنویسید. برخی از خانه ها را پر رنگ کنید و برخی را عادی بنویسید. به معشوقه خود بگویید به کمکت نیاز دارم. بیا آخر جدول را با همدیگر حل کنیم. در همین لحظه جواب از قبل طراحی شده را کامل کنید تا عشقتان سورپرایز شود.

 

منابع: thespruce و bridestory

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

ایمیل *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خانه > جواهرات عروس > جدیدترین عکس‌های 2020 حلقه ازدواج و نشان و تفاوت آنها

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

بی گمان یکی از زیباترین لحظه های هر ازدواجی، خرید حلقه های ازدواج است. خریدی که قبل از عقد صورت می گیرد و معمولا عروس خانم ها و آقا داماد ها زمان زیادی را صرف انتخاب آن می کنند. حلقه هایی که به رغم سادگی شان بسیار پر معنا هستند. حلقه هایی که نشان وفاداری، علاقمندی و پیوند و تعهدی است که در میان دو انسان بسته می شود. با تمام این تفاسیر اما ممکن است درباره ی پیشینه ی این حلقه ها، نحوه ی انتخاب حلقه های ازدواج و همچنین خاصیت سنگ هایی که در بعضی از حلقه ها به کار برده می شود و نحوه ی تشخیص اصل یا بدل بودن این نوع سنگ ها نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشیم.پس لازم است درباره ی این حلقه های مقدس بیشتر بدانیم. بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس طلا

 

بی شک بسیاری از ما درباره ی پیشینه ی حلقه اطلاعات درست و موثقی نداریم. در اغلب منابع خاستگاه اصلی حلقه های ازدواج را اروپا و یونانیان باستان عنوان کرده اند. در حالی که درست نیست. در واقع حلقه ای که امروزه در تمام دنیا هنگام ازدواج زن و شوهر به دست هم می کنند برگرفته از حلقه ی مهر در آیین میتراییسم می باشد.

در آیین میتراییسم بارزترین نشانه ی میترا که ایزد بزرگ این آئین است، حلقه ی مهر بوده که در بیشتر نقش های بجا مانده از میترا در دست وی دیده می شود.

میترا، ایزد مهر و محبت و پیمان بوده و بیشتر از سه هزار سال پیش کسانی که در ایران پیمان زناشویی می بستند، آن را به نشانه ی پیروی از میترا به دست می کردند و با اینکار هم ارادت خود را به میترا نشان می دادند هم از او که ایزد مهر و پیمان است یاری می گرفتند تا، همیشه بر سر پیمانی که می بندند استوار باشند. در بسیاری از نقش نگاره های هخامنشی و ساسانی نیز می بینیم که پادشاهی حلقه ای را به دست کسی می دهد و یا از دست شخصی می گیرد؛ این نماد پیمان میان آن ها و یا سپردن فرمانروایی سرزمین به دست کسی دیگر بوده است.

در بسیاری از نقش ها و نگاره های برجای مانده از آن دوران، نقش حلقه به شکل بارزی به چشم می خورد. در دوره های بعد به تدریج این حلقه تغییر شکل پیدا کرده و به شکل امروزی اش درآمده است.

همچنین یکی از اشیای مفرغین که از شوش به دست آمده و امروزه در موزه ی لوور پاریس نگهداری می شود، مجسمه ی بدون سر همسر یکی از پادشاهان ایلامی می باشد. در دست چپ این مجسمه، درست در انگشت انگشتری، یک حلقه دیده می شود و همین تندیس می تواند گواه بر ایرانی بودن ریشه و خاستگاه حلقه ی ازدواج باشد. امروز تمام دنیا بدون اینکه بدانند یکی از کهن ترین رسم های ایرانی متعلق به میترا را بجای می آورند و افسوس که حتی به جز عده ی معدودی، خود ایرانی ها نیز از آن اطلاعی ندارند.

 

حلقه ای که برای ازدواج زوجین در نظر گرفته می شود معمولا با مشورت هردو طرف و در اولین مراحل خرید عقد، انجام می شود. حلقه ها معمولا ظرافت خاصی دارند و میتوان به سهولت در تمام مواقع از آن ها استفاده کرد. چرا که حلقه نمادی از تعهد به همسر است و این نشان مقدس در تمام مراحل زندگی باید در جای ثابت و ویژه اش خودنمایی کند. غیر از رمز و رازهایی که در باب حلقه گفته می شود، اغلب زوج های جوان در آغاز زندگی توجه خاصی را به حلقه مبذول می دارند. توجهی که حاکی از اهمیت این نشان در زندگی مشترک است.

 

در باور عموم حلقه ی ازدواج نمادی از عشق و علاقه ی عروس و داماد به یکدیگر است. زیرا حلقه دایره ای شکل است و انتها ندارد و نمادی از بی انتهایی علاقه ی عروس و داماد به یکدیگر است. جنس حلقه از طلاست زیرا طلا عنصری است که در بین فلزات دیگر زیبایی و ماندگاری بیشتری در دارد و انتخاب حلقه ی ازدواج از جنس طلا نمادی از پایداری و دوام عشق عروس و داماد به یکدیگر تلقی می شود.

 

همچنین انگشت حلقه، انگشتی است که یک رگ آن مستقیما به قلب متصل است و دست کردن حلقه در این انگشت نشانه ی علاقه ی قلبی می باشد. زوجین حلقه هایشان را همیشه در دست خواهند داشت و این نشانه ای از وجود تعهد و تعلق به هم می باشد. پس انتخاب و خرید حلقه امری بسیار مهم در مسئله ی ازدواج است.

 

حلقه در حقیقت رکاب (رینگ) ساده ای است که معمولا طرح ندارد و ظریف است و یا یک ردیف نگین ریز روی آن کار شده است. گاهی نیز یک نگین درشت روی آن تعبیه شده است و مابقی آن ساده می باشد. اما انگشتر ظرافت ندارد و طرح های شلوغ با نگین هایی درشت دارد.

 

اگر مشکل پسند هستید و طرح های موجود در بازار به دلتان نمی نشیند میتوانید به یک جواهر سازی مطمئن رفته و در مورد طرح دلخواهتان مشورت کنید و در نهایت سفارش کار را به آن ها بدهید.

 

در خانواده های سنتی ایرانی، بسیاری از ازدواج ها به شکل سنتی و با معرف ی خانواده ها شکل می گیرد. در چنین مراسمی پس از اینکه خانواده ی داماد جواب مثبت یا به اصطلاح بله را از خانواده ی عروس گرفتند؛ برای اینکه حالت رسمی تری به انتخاب خود داده باشند در جلسه های آتی یک انگشتر را به عنوان نشان کردن دختر برای او تحفه می آورند. به این انگشتر انگشتر نشان می گویند. که دختر خانم آن را به نشانه ی اینکه در آستانه ی تاهل قرار دارد در انگشت می کند. اما حلقه ی ازدواج در مراحل بعدی و به انتخاب خود عروس خانم تهیه می شود.

 

حلقه های ازدواج معمولا بر اساس سلیقه ی هر فرد انتخاب می شود. حلقه ی عروس دارای زرق و برق بیشتری است و معمولا از چند ردیف نگین تشکیل می شود. حلقه ی داماد ساده تر است و تنوع کمتری دارد. خرید حلقه از نخستین خریدهای زوجین پس از توافق اولیه به شمار می آید.

 

گاهی عروس و داماد به دلیل رعایت تناسب اقدام به خرید انگشتر های ست داماد و عروس می کنند. چنین حلقه هایی از نظر شکل ظاهری به هم شباهت دارند با این تفاوت که حلقه ی داماد کمی ساده تر و کم زرق و برق تر است. ولی در بعضی از مواقع هم حلقه های ست درست شکل هم طراحی می شوند.

 

 

ابتدا مطمئن باشید که بودجه ی کافی برای خرید حلقه را دارید. شما دست کم باید از شش ماه قبل برای این کار پول کافی جمع کرده باشید. شما باید احتمال بدهید که کمی بیشتر از انتظارتان هزینه کنید. مدل هایی که نگین های درشت و کمتری دارند و یا یک تک نگین روی آن وجود دارد انتخاب های شکیل تری می باشند.

در انتخاب حلقه های تک نگین حتما قاب آن را بررسی کنید. برخی از حلقه ها که نگین آن ها روی قاب محکمی قرار داده نشده است و یا نگین به وسیله ی چسب چسبانده شده است، در صورت ضربه و یا افتادن فورا می افتد و از حلقه جدا می شود. در صورتی که نگین حلقه گم شود حسرت زیادی خواهید خورد.

حلقه ی شما نباید کیپ باشد. شما قرار است سالیان زیادی این حلقه را در دست داشته باشید پس احتمال چاق شدن و تغییر فرم دست ها را به مرور زمان بدهید. حلقه را نیم سایز بزرگتر سفارش دهید.

عروس خانم ها در نظر داشته باشند که انجام کارهای منزل با حلقه هایی که نگین های بزرگ دارند سخت خواهد بود. آن دسته از زوج های جوان که شور و اشتیاق خاصی برای یکی شدن و ست کردن دارند می توانند از حلقه های جفت استفاده کنند. در نظر داشته باشید که این حلقه ها حتما باید به دست جفتتان بیاید و حلقه ی آقا باید کاملا مردانه باشد. همچنین معمولا در حلقه های جفت، حلقه ی مردانه گران تر است زیرا سایز بزرگتری دارد و طلای به کار رفته بیشتر است.

 

حلقه بر اساس مقدار طلای به کار رفته در آن، اصالت سنگ و نگین و مارک متغییر است. ساده ترین نوع حلقه که از سنگ و نگین به صورت حداقلی در آن استفاده شده است، مسلما قیمت پایین تری نسبت به انگشترهای سنگین و پر زرق و برق دارد. البته بر اساس باور عمومی که از آموزه های دینی نشات می گیرد، استفاده از طلا برای مردان توصیه نمی شود و اغلب آقایان برای حلقه از جنس نقره یا پلاتین استفاده می کنند. البته پلاتین از نظر قیمت نه تنها ارزان تر از طلا نیست که در خیلی از مواقع گران تر هم هست.

 

حلقه های ازدواج به دلیل ماهیت با ارزشی که دارند، معمولا جزو یادگاری های مهم زندگی هر زوجی به شمار می روند. علاوه بر عشقی که در اهدای حلقه ی ازدواج نهفته است، رمز و رازی که در حلقه های ازدواج وجود دارد بر ارزش آن می افزاید. برای انتخاب حلقه دقیق و حساس باشید چون تا آخر عمر باید این حلقه را در انگشت خود داشته باشید. پس باید چیزی را انتخاب کنید که برای همه ی عمر به وجودش ببالید و هرگز به خاطر انتخاب آن پشیمانی به دل تان راه ندهید.

 

این روز ها صابون مد، به تن بازار طلا و جواهر هم خورده است. اگرچه به اقتضای مد، مارک هایی مانند ورساچی و بولگاری، ویترین طلا و جواهرفروشی ها را تسخیر کرده اند، اما برای یک انتخاب خوب در دنیای طلا و جواهر باید به چند نکته ی مهم توجه کنید:

 

1- اگر پوست تان سفید یخی است، ترجیحا به جای طلای زرد، از طلای سفید استفاده کنید. درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه ی پوست شما را بیشتر می کند.

2- اگر پوست تان گندم گون است(رنگی مابین سفید و برنزه)، استفاده از طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز برای پوست شما مناسب تر است.

3- اگر انگشتان ظریف و باریکی دارید سعی کنید از انگشترهای درشت و پر از جواهر نخرید. چون در انگشت های ظریف شما زیبایی و جلوه شان را از دست خواهند داد.

4- ممکن است علاقه داشته باشید که، حلقه های ازدوج تان با حلقه ی همسرتان شباهت هایی داشته باشد. در این مواقع از حلقه های ست مردانه و زنانه استفاده کنید که در بازار موجود است.

5- اگر دوست دارید از انگشتر هایی با چند ردیف جواهر به عنوان حلقه استفاده کنید، به اصالت کار و به نحوه ی ساخت انگشتر دقت کنید به طوری که جواهر به درستی روی انگشتر سوار شده باشد.

6- حلقه های ساده همیشه طرفدار دارند. چرا که حلقه های ساده هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه می توان با افتخار از آنها استفاده کرد. حلقه های ازدواج علاوه بر ظاهرشان روح و قلب انسان را درگیر خود می کنند پس مهمترین هدیه از جانب همسر به شمار می روند که باید با تمام روح و قلب از آنها مراقبت کرد.

 

بهتر است چند روز قبل از خرید حلقه، محل های مناسب و معتبر برای خرید طلا را شناسایی کنید و با مدل های موجود در بازار به صورت نسبی آشنا شوید. چون حلقه های ازدواج را می توان جزو خرید هایی به شمار آورد که قرار نیست تعویض یا فروخته شوند. پس زمان کافی برای پیدا کردن حلقه ی دلخواه تان صرف کنید.

همان طور که پیش تر اشاره شد، درباره ی قیمت حلقه نمی توان نظر ثابت و قطعی اعلام کرد. بر اساس طرح حلقه، جواهر به کار رفته در آن، اصل بودن نگین، مارکیز و باگت ها و سنگ، قیمت حلقه هم می تواند متغییر باشد. فقط لازم است که برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بر سر قیمت، قبل از خرید در این زمینه هم فکری و مشورت داشته باشید. سقف و کف بودجه ای را که آقای داماد برای خرید حلقه در نظر گرفته است را جویا شوید و سعی کنید انتخاب خود را در همان حول و حوش انجام دهید.

 

 

چند نکته ی ساده را در نگهداری از حلقه ی ازدواج به خاطر داشته باشید:

هنگام رفتن به حمام و دستشویی آن را از دست خود در آورده و در جایی مطمئن بگذارید. خانم ها دقت کنند که تماس مواد شوینده با حلقه به مرور رنگ حلقه را از بین میبرد و یا کدر میکند. همچنین مواد شوینده ی قوی نظیر وایتکس در صورت تماس با حلقه باعث خوردگی نگین می گردد. هر چند سال یکبار حلقه تان را برای آبکاری و شفاف سازی به همان فروشگاه محل خرید ببرید و یا اگر به آن دسترسی ندارید به یک مغازه ی مطمئن مراجعه کنید.

 

حلقه و انگشتر پس از استفاده ی طولانی مدت، در اثر مجاورت با بدن، کثیف می شود و رنگ و جلای اولیه ی خود را از دست می دهد. اگر به دنبال راهکاری برای تمیز کردن آن هستید ابتدا مایع ظرفشویی و جوش شیرین را مخلوط کرده و خمیری به دست بیاورید. حلقه ی خود را به خمیر آغشته کرده و بعد از چند دقیقه با آب بشویید. برای خشک کردن سریع هم می توانید از سشوار کمک بگیرید. خواهید دید که حلقه ی ازدواج شما مثل روز اول درخشنده خواهد شد.

 

الماس طبیعی در زیر نور سفید، فقط نور سفید و آبی منعکس می کند در صورتی که اکثر سنگ های مصنوعی نوری شبیه هفت رنگ رنگین کمان معنکس می کنند. همچنین اگر الماس را بر روی یک نقطه ی مشکی در یک صفحه ی سفید قرار دهید به طوری که نوک تیز الماس به روی بالا قرار گیرد هیچ نقطه ی سیاهی دیده نمی شود. منوط بر آنکه برش الماس برلیان باشد و بر روی جواهر نصب نشده باشد.

 

همان طور که همگان می دانند الماس سخت ترین سنگ دنیا می باشد. به همین دلیل اگر پریدگی یا هر گونه شکستگی در زوایای برش خورده ی سنگ مشاهده کردید، شک نکنید که سنگ مورد نظر الماس نیست و احتمالا شیشه است.

 

لازم به ذکر است که اگر سنگی همه ی شرایط فوق را دارا باشد هم لزوما الماس اصل نیست. موارد ذکر شده بیشتر برای تشخیص سنگ های مصنوعی می باشد. زیرا با پیشرفت فناوری و ساخت سنگ های مصنوعی روز به روز تشخیص سنگ های طبیعی از مصنوعی مشکل تر می شود. به طوری که می توان شکل مصنوعی،سنگ های الماس طبیعی را، که طی صدها هزار سال در زیر زمین و تحت فشار و دما ساخته می شود، با جنس کربن و خواص فیزیکی و شیمیایی یکسان در طی یک هفته در آزمایشگاه های مخصوص توسط متخصصان ساخت.

 

مردم باستان بر این اعتقاد بودند که الهه مادر زمین ، این سنگ ها را در بطن خود پرورش داده است و آنها را به برگزیدگان خود تقدیم می کند. تا حافظ و مدافع آنها در برابر بلاها و سختی ها و بدبختی ها باشد. اشخاصی که این جواهرات را با خود داشتند، برخوردار از نیروی مافوق طبیعت شناخته می شدند و از احترام و اعبتبار والایی برخوردار بودند. این اعتقادات و سنن خاص، از عهد باستان باقی بود. انسانهایی بر این باور بودند که هر یک از این سنگ های قیمتی نوعی نیروی ارتعاش شفا بخش دارند. شمن ها و کاهنان دوران باستان تلاش می کردند با کمک سنگ های الوان و درخشان، افکار خوب و سازنده را در بیماران خود پرورش بدهند تا بر اضطراب و ترس و نگرانی هایشان غلبه کنند.

 

در گذشته نور حیات را در تلالو سنگهای قیمتی می دیدند و از آن در بهبود روحیه و هماهنگی روحی کمک می گرفتند. اعتقاد برا این بود که طیف های رنگی سنگ های ارزشمند، نفوذ ناپذیرند، در سطح عمیقی از بدن عمل می کنند، هماهنگی روح و جسم را باز می گردانند و سلامتی را برای شخص به ارمغان می آورند و به دفع نیروی اهریمنی کمک می کنند، روح را شفاف و زلال و جسم را پاک و بی غش می سازند. در واقع مردم باستان برای هر یک از این سنگ ها و جواهرات ارزشمند و قیمتی، خاصیت استثنایی قائل بودند و آنها را مقدس و درمان کننده روح و جسم می دانستند.

 

بر اساس این اعتقاد و بارو قدیمی، سنگ ها دارای ویژگی های گوناگونی هستند، عموم مردم از خاصیت درمانی سنگ ها آگاهی ندارند.

 

یاقوت: سنگ یاقوت سرخ به علت مشابهت به رنگ خون، متعادل کننده ی ارگان های حیاتی است.

 

زمرد: باستانیان عقیده داشتند این گوهر برای صاحب خود پاکدامنی و نجابت به ارمغان آورده، او را از ارواح شیطانی مصون می دارد.

 

کوارتز: سنگ کوارتز که سمبل متولدین ماه مرداد است، با تمام زیبایی و افسونگری اش، یکی از سخت ترین و جذاب ترین سنگ های طبیعت است که باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت بیان و خلاقیت، ایجاد آرامش و آسودگی در انسان می شود.

 

کریستال: کرستال در رنگ های مختلف در طبیعت وجود دارد، به منظور ایجاد محافظت در برابر نیروهای منفی، بهبود ارتباطات اجتماعی و نیز بهبود جریان کار غدد لنفاوی به کار می رود.

 

عقیق: اگر کسی از انگشتری عقیق استفاده کند، غم و غصه ی او دور می شود. حاجت های او برآورده گشته دشمنان از او وحشت کرده و دور می شوند. ترس و وحشت را دور کرده، دل را قوی می کند. اگر رنگ عقیق، سرخ باشد هر نوع خونریزی را بند آورده و زخم را نیز درمان می کند.

 

عقیق آبی: عقیق آبی باعث تقویت اعتماد به نفس شده و در درمان درد های ناحیه ی سر و گرفتگی های عضلانی به کار می رود.

 

سنگ لاجورد: سنگ لاجورد، با رنگ آبی تیره، جهت درمان افسردگی و تسکین دردهای ناحیه ی سر به کار برده شده و در کنترل فشار خون نیز موثر است.

 

یشم (جید): سنگ یشم، با طیف وسیعی از سبز، تنها به دلیل رنگ خاصش، باعث ایجاد تعادل در تمامی اعضای بدن می شود.

 

سنگ فیروزه: فیروزه، این سنگ معدنی با ارزش نیروهای منفی را از بدن دور می کند و بر روی اندام های تحتانی بدن اثر مثبت می گذارد.

 

اگر حلقه ی مورد نظرتان را با استانداردها و معیارهای انتخاب ی خودتان بخرید، مطمئنا علاقه ی بیشتری به آن پیدا خواهید کرد و در نهایت هم از خرید خودتان راضی و خشنود خواهید بود. اسیر مد بودن و تقلید کورکورانه از مد روز باعث می شود حس مالکیت و علاقه تان را نسبت به آنچه خریداری کرده اید به مرور زمان از دست بدهید. سعی کنید در تمام لحظه های خوب خرید بدون اینکه به دنبال مقایسه و حساب گری درباره ی قیمت انگشتر خود باشید از انرژی خوبی که به شما خواهد داد لذت ببرید.

 

حلقه ی ازدواج ریشه ای دیرینه در فرهنگ ایران باستان دارد، ریشه ی آن به آیین میترائیسم برمی گردد. حلقه ای که نشانده ی پیوند عمیق بین زن و شوهر است.

حلقه ی ازدواج دایره ای شکل است که نشان دهنده ی علاقه ی بی انتهای عروس و داماد به هم می باشد، جنس آن از طلاست که زیباترین و ماندگارترین فلز به شمار می رود، چرا که عشق زن و شوهر نیز ماندگار و ابدی است.

در انتخاب و نگهداری حلقه باید به چند نکته دقت کرد:

بودجه:همیشه باید احتمال بدهید که ممکن است بیشتر از بودجه تان خرید کنید.

اصل بودن نگین ها: نگین های اصل به طبع گران بهاترو زیباترند. دقت کنید که نگین ها به خوبی روی کار سوار شده باشند، چرا که ممکن است بعد از مدتی استفاده، نگین انگشتر شما از آن جدا شود.

سایز حلقه: احتمال دارد که شما بعد از ازدواج کمی چاق تر شوید، بنابراین حلقه ی ازدواج تان را تنگ انتخاب نکنید؛ چرا که ممکن است بعد ها با تغییر سایز، نتوانید از آن استفاده کنید.

رنگ پوست و اندازه انگشت: اگر رنگ انگشتان شما سفید یخی است، بهتر است طلای سفید انتخاب کنید. اما اگر پوست تان تیره است طلای زرد، در دست شما جلوه ی بیشتری خواهد داشت. همچنین اگر انگشتانی باریک و کشیده دارید، از حلقه های خیلی درشت و پر نگین انتخاب نکنید؛ چرا که جلوه شان را در دست شما از دست خواهند داد.

هنگام شستشو با شوینده ها، حتما حلقه ی خود را از دست خارج کنید؛ چرا که این مواد ممکن است روی انگشتر شما رسوب کنند.

سلام میخواستم بدون الان حلقه ی تکی مده یا حلقه و پشت حلقه و کدومش شیکتره و اینکه اصلا فلسفه پشت حلقه چیه آیا به نظرتون چیز جالبیه  

تا جایی که من اطلاع دارم، استفاده از حلقه و پشت حلقه نزدیک ده ساله که مد شده. به گفته ی طلا فروش ها هنوزم طرفدار زیادی داره ولی نمیشه گفت رو بورسه. حلقه های تک سنگ جواهر بیشتر طرفدار دارن الان. یا حلقه های جواهری که سنگ ها و تراش های ریز دارن. بستگی به سلیقه ی شخصی شما داره استفاده کردن یا نکردنش.

بستگی به بودجه تون داره میتونید اگر حلقه طلا با پشت حلقه نمیتونید بخرید یه طلای ساده بگیرید و در کنارش یه انگشتر بزرگ نقره بگیرید با نگین اتریشی

براى خريد حلقه چطور بايد اقدام كنم ؟ مرسى

اولا حلقه امروزی اروپایی نیست و برگرفته از ایین زرتشت هست، اگربه تندیس پیامبر زرتشت دقت کنید حلقه ای در دست چپش رو با بالا هست که نشان عهد و پیمانش با خدا هست و این برگرفته از ایین زرتشت و نشان عهد و پیمان زناشویی بین دو زوج هست و نشانی اسمانی و کاملا ایرانی اصیل هست.

تو متن مقاله هم دقیقا به همین نکته اشاره شده فرزانه خانم

نمیدونم چرا ما ایرانی ها فکر میکنیم همه چیو ما به وجود آوردیم و همه چی از زمان زرتشت یا کوروش شکل گرفته؟!!!! جداً خیلی زشته ما ایرانیها کمترین مطالعه رو داریم فقط نژاد پرستهای خوبی هستیم همین

بستگی به بودجه ای که دارید و سلیقه تون، به طلا فروشی های سطح شهر مراجعه می کنید پروسه ی خاصی نداره دوست عزیز. تنوع زیادی در این خصوص وجود داره

سلام شما میتونید با مراجعه به مغازه طلا فروشی حلقه خریداری کنید

سلام. وبسایتتون خیلی خوب و مفیده. به کارتون ادامه بدین

خیلی جالب بود. نمیدونستم بین حلقه ازدواج و حلقه نشان تفاوت وجود دارد

چراتوی عروسی حلقه حتمابایدباشه نمیشه حلقه نخریم

سلام میخواستم بدونم میشه بجای حلقه نامزدی پشت حلقه بیارن و حلقه ازدواج جوری باشه که از جفتش به عنوان حلقه و پشت حلقه استاده شه؟ یا اینه نامزدی کلا باید ی چی جدا باشه؟

آخه چرا کاری می کنید که نتونیم ازدواج کنیم من حلقه قراره نقره یا استیل بخرم در ضمن نقره و استیل هیجوقت رنگش نمی ره ولی طلای سفید بغضیاش به مرور زمان زرد میشه خواهشا ساده ازدواج کردن رو رواج بدید

به نظرم اگر قبل از کامنت دادن، مقاله رو دقیق بخونید بهتر باشه! کجای این مقاله داره میگه که حلقه ی نقره یا استیل نخرید؟؟ اغلب متن هایی که توی این سایت قرار میگیره داره ساده زیستی و دوری واز تشریفات رو رواج میده. ولی باید قبول کرد که مخاطب های این سایت طیف گسترده ای رو در بر میگیرن. پس قرار نیست چون شما میخوایید حلقه ی نقره بخرید ما هم درباره ی این موضوع مطلب کار کنیم. ما فقط می تونیم تشویق تون کنیم ، تبریک بگیم بهتون و آرزوی خوشبختی کنیم.

من یک دوست دختر دارم و تازه دوست شدیم، او به من همین انگشتر نگین خورد ( انگشتر نشانی) ر ا به نشان داد ایا این معنی این را دارد که او نامزد دارد یا میخواهد با من نامزد شود؟

سلام. انگشتر نشان را باید توی انگشت دست چپ انداخت یا اصلا دست راست یا چپ فرق نداره؟

اینجا سایت مرجع عروسی و ازدواجه. محل فروش کالا نیست.

تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است | 1396 © AROOS.CO


https://www.aroos.co/wp-content/uploads/2017/06/aroos-co-eshgh-ya-ezdevaj-mixdown.mp3Downloads-icon

خرید حلقه ازدواج شاید یکی از عاشقانه‌ترین خریدهای‌تان در طول زندگی باشد. حلقه نشانه‌ای از عشق بی‌پایان شماست. حلقه‌ای که قرار است تمام عمر به نشانه‌ی وفاداری دستتان باشد؛ پس باید در خریدش بادقت و هوشمندانه عمل کنید. بسیاری، اختراع حلقه های ازدواج را به مصریان باستان نسبت داده‌اند اما تاریخ‌ پیدایش حلقه به رم باستان بازمی‌گردد. رسوم مراسم ازدواج در فرهنگ های مختلف جهان شاید باهم تفاوت‌هایی داشته باشد؛ اما در بیشتر کشورهای جهان انگشت کنار انگشت کوچک دست چپ را، انگشت مخصوص به حلقه می‌دانند.

حتما همه‌ی شما چرایی این انتخاب را شنیده‌اید. باور عمومی این است که رگی از این انگشت به قلب می‌رسد و همین نکته این انگشت را مناسب‌ترین مکان برای به دست کردن نشانه همراهی همیشگی عشق در قلب‌ها کرده است. جالب است بدانید که این موضوع سند تاریخی هم دارد و شروعش به سال ۱۶۸۶میلادی بازمی‌گردد.

هنری سوینبورن (Henry Swinburne) یک وکیل انگلیسی، باعث مشهور شدن این قصه‌ی قدیمی شد و در رواج پوشیدن حلقه در انگشت چپ نقش مهمی ایفا کرد. نیازی ندارد که ما به شما بگوییم خرید حلقه های ازدواج خریدی بزرگ، مهم و گران‌قیمت است. پس اگر قصد خواستگاری دارید یا در تدارک جشن ازدواج هستید و می‌خواهید حلقه ازدواجتان را بخرید؛ با ما همراه باشید تا ۱۰ نکته‌ مهم برای خرید بهترین حلقه ازدواج را برایتان بگوییم.

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

زمانی‌که قصد خرید حلقه های ازدواج دارید، بسیار ساده انگارانه است اگر تمام توجه‌تان را به اندازه و کیفیت نگین حلقه ازدواج اختصاص بدهید. یک لحظه تأمل کنید و به یاد بیاورید کسی که قرار است، حلقه ازدواجش را تمام عمر دستش کند، عروس خانم‌تان است. پس سلیقه و خواست اوست که اهمیت دارد. برای نامزدتان مهم‌ترین نکته استایل حلقه ازدواجش و مدلش است.

حالا به‌ راحتی حلقه‌ای هماهنگ با استایل جواهرات همسرتان انتخاب کنید. مطمئن باشید انتخاب درستی است. اگر مطمئن نیستید مشورت بگیرید. بهترین افراد برای مشورت، صمیمی‌ترین دوستان یا خواهرانش هستند. زیرا معمولا نزدیکان نامزدتان بهتر از هرکس می‌دانند که او چه استایل حلقه ازدواجی را می‌پسندد.

قانونی وجود ندارد که برای خرید حلقه ازدواجتان باید چقدر پول خرج کنید. ولی لازم است، مطمئن شوید که بهترین حلقه ازدواجی را می‌خرید که در حد توان‌تان است. چرا؟ چون حلقه عروسی در معرض استفاده و استهلاک بالایی قرار دارد.

همسرتان قرار است این حلقه ازدواجش را هر روز تا آخر عمرش به‌دست کند. حلقه با لباس‌ها و وسایل مختلف در تماس خواهد بود، به وسایل باشگاه بدن‌سازی برخورد می‌کند و در معرض مواد شوینده و آرایشی قرار خواهد گرفت. پس خرید یک حلقه باکیفیت برای مواجهه با تمام مشکلات مذکور به نفع شماست.
شما حاضر هستید برای تلفن همراه یا ماشین‌ پول زیادی خرج کنید، چون از آن‌ها زیاد استفاده می‌کنید. حالا برای خرید حلقه ازدواج هم که استفاده‌اش خیلی بیشتر است، همین نکته را در نظر بگیرید و جنسی خوب و باکیفیت بخرید. فراموش نکنید بسیاری از فروشندگان طلا و جواهر پیشنهاد خرید حلقه های ازدواج به صورت قسطی و بدون بهره را می‌دهند.

طلا، انتخابی کاملا چندوجهی است و انتخاب‌های گوناگونی پیش روی شما قرار می‌دهد. طلا به‌خاطر مقاومت بالایش گزینه‌ی مناسبی به‌عنوان حلقه ازدواج محسوب می‌شود. طلا به شما در سه رنگ مختلف حق انتخاب می‌دهد: طلای زرد، طلای سفید و طلای سرخ. ضمنا می‌توانید بسته‌ به بودجه‌تان طلای ۱۸ عیار یا ۲۴ عیار را انتخاب کنید.

در هنگام خرید مطمئن باشید که شرایط فروشنده را در مورد خرید، تغییر اندازه، تعویض و پس دادن کالا می‌دانید. در صورت نامناسب بودن اندازه حلقه یا مطابق نبودن با سلیقه عروس خانم، معمولا امکان تغییر آن وجود دارد. اما بعضی مواقع حلقه‌های سفارشی و یا حلقه‌هایی در اندازه‌های خاص(خیلی کوچک یا خیلی بزرگ) قابل تعویض نیست. بنابراین عجله نکنید و شرایط قرارداد را کامل بدانید.

اگر حلقه شما دزدیده شود و یا آن را گم کنید تنها بیمه حلقه ازدواج می‌تواند به کمک‌تان بیاید. (حتی اگر ضمانت طلافروش را هم داشته باشید، آن ضمانت تنها برای خرابی حلقه به کمک‌تان خواهد آمد) بیمه‌ طلا و جواهر مقرون به صرفه‌ترین راه برای پوشش این گونه وقایع، مثل دزدی و گم کردن حلقه ازدواج است.

منبع: news.thediamondstore.co.uk

 

 


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

تشریفات مجالس
باعث خوشحالی تمام همکاران ما در مالتینا هست که شما از سایت راضی هستید. شما هم موفق باشید.

خوشحالم که از مقاله راضی بودید.

سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

مطلب خوبیه دید خریداران حلقه رو وسیع میکنه. ممنون

برنامه های ما

تلفن تماس: 02636164000
ساعت تماس: هفت روز هفته، ۸:۳۰ تا ۲۳
ایمیل: shop@malltina.com

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید
!

درباره ما

مالتینا واسطه خرید از فروشگاه اینترنتی Amazon.com در ایران است و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون نوع قلم کالای باکیفیت دسترسی دارند.

 

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم

از تخفیف های مالتینا زودتر از همه با خبر شوید

 

چگونه حلقه ازدواج را بدهیم
چگونه حلقه ازدواج را بدهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *