چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

 
helpkade
چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم
چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

قیمت : 49000 تومان


آیا در گذشته اکانت و عکس‌های کسی را در اینستاگرام خود می‌دیدید ولی چند وقتی است که از او خبری نیست؟ آیا شک کردید که او شما را Unfollow یا Block کرده باشد ؟

همانطور که احتمالا می‌دانید سرویس‌هایی مثل اینستاگرام اجازه‌ی چک کردن همچین موردی را به شما نخواهند داد. ولی نگران نباشد، هنوز هم راه‌هایی برای پیدا کردن جوابتان وجود دارد

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

۱- اگر شک دارید که “شخص خاصی” شما را در اینستاگرام بلاک کرده، در مرحله اول سعی کنید اکانت او را در صفحه جست‌و‌جوی اینستاگرام، جست‌و‌جو کنید. اگر مطمئن هستید که نام اکانت او را درست وارد کردید ولی اسم او و اکانت او ظاهر نشد، احتمالا بلاک شده اید

۲- سعی کنید او را follow کنید.

اگر شخص خاصی را قبلا فالو می‌کردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمالا جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده.

اگر می‌توانید وارد صفحه او در اینستاگرام شوید ولی با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید با زهم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

۳- در لیست کسانی که در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید به دنبال اسم او بگردید. آیا اسم او وجود ندارد؟ یا او شما را فقط از لیست دنبال‌کنندگانش حذف کرده یا بلاکتان کرده. 🙁

۴- او را Mention کنید

اگر احساس می‌کنید که او شما را بلاک کرده ولی این بلاک کردن صرفا از روی اشتباه یا یک تصادف بوده، به او تلنگری بزنید. زیر یکی از عکس‌هایی که ارسال می‌کنید او را Mention کنید.

به این صورت که ابتدا یک علامت @ و سپس اسم اکانت آن شخص را وارد کنید. مثلا اینجوری: ali361@

اینستاگرام به طور اتوماتیک لیست کسانی که شخص را Mention میکنند برای او خواهد آورد. اگر شما را ببیند و بلاک کردن شما صرفا یک تصادف بوده باشد، احتمالا شما را آنبلاک خواهد کرد.

۵- یک اکانت دیگر بسازید

در برنامه اینستاگرام از پایین سمت راست صفحه گزینه Profile و سپس Settings و بعد از آن گزینه Log out را انتخاب کنید. حالا یک اکانت جدید بسازید. اگر با این اکانت می‌توانید او را فالو کنید ولی با اکانت اصلی خود نمیتوانستید، شما بلاک هستید

۶- اگر فکر می‌کنید کسی شما را بلاک کرده ولی هرچه فکر می‌کنید اسم او را به خاطر نمی‌اورید یا اسم اکانت او را به یاد ندارید، از Unfollowgram استفاده کنید.

عبارت Unfollowgram را در اینترنت جست و جو کنید و وارد سایت آن شوید(unfollowgram.com). گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM را انتخاب کنید. می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

حالا فرد مورد نظر را پیدا کنید و عملیات مراحل بالا را روی او پیاده کنید تا معما را حل کنید 😉

آپدیت: مشکل بسیاری از دوستانی که به این مطلب هدایت می‌شوند، محدود شدن یا به اصطلاح بلاک شدن اکانتِ آن‌ها از طرفِ خود اینستاگرام است. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، مطلب زیر را که به این موضوع پرداخته است بخوانید. برای وارد شدن روی لینکِ زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان


نظر شما

نام *

رایانامه (ایمیل) *

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل اعلان دریافت می‌کردید توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی بی‌اندازه‌ای را تجربه می‌کردید، اما گاهی برای ما مهم است بدانیم که آیا دوستی یا شخصی ما را بلاک کرده است یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این مسئله چیست؟ خوب، ما قصد داریم در ۱۹کالامگ به شما در رمزگشایی این امر کمک کنیم. قبل از ورود به بحث و مشاهده لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهتر است این نکته را روشن کنیم که ما از ابزارها و برنامه‌های جانبی استفاده نخواهیم کرد، بررسی‌ها دستی و از طریق خود اینستاگرام است.

 

ساده‌ترین راه برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام و اینکه آیا کسی شما را در instagram بلاک کرده است این است که به دنبال پروفایل اینستاگرام باشید. با استفاده از جستجوی اینستاگرام، نام فرد را جستجو کنید. سه اتفاق خواهد افتاد:۱-در صورت عمومی بودن پیجی اگر پروفایل و همچنین پست‌های آن را می‌توانید مشاهده می‌کنید،بلاک نشده‌اید. برای حساب‌های پرایوت هم می‌توان گفت که اگر پروفایل آن را با پیام «این حساب خصوصی است»می‌بینید، همه چیز خوب است.

۲-اگر پروفایل و تعداد پست‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می‌کنید، اما نمایش پست‌ها ممکن نیست، در این صورت بدانید که قطعاً بلاک شده‌اید.

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

بیشتر بخوانید: ویدئو ایده‌های جالب برای استوری اینستاگرام

۳-  همچنین اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

برای دیدین پروفایل کسانی که ما را بلاک کردند در اینستا به این صورت است که وقتی شخصی شما را بلاک می‌کند، اینستاگرام کامنت‌ یا تگ‌های قدیمی فرد را از پروفایل شما حذف نمی‌کند. اگر پروفایل آنها از طریق جستجو در دسترس نیست، باید از این نظرات قدیمی برای بازدید از پیج فرد استفاده کنید. اگر تعداد پست‌های فرد نشان داده می‌شود اما امکان بازدید ندارید، شما باز هم بلاک شده‌اید.

می‌توانید پروفایل‌های اینستاگرام را از طریق لینک Instagram.com/username در هر مرورگری که مد نظر دارید مشاهده کنید. در صورت به یاد داشتن نام کاربری فردی که شما را بلاک کرده، آن را در کادری که برای شما نمایش داده می‌شود، جایگزین کنید. در صورتی که بخواهید وارد شوید، این نوتیفیکیشن را دریافت خواهید کرد «متأسفیم، این شخص شما را بلاک کرده است» و یا «این صفحه در دسترس نیست».

در صورتی که شخص حساب خود را غیرفعال کرده باشد. برای تأیید آن، از پروفایل اینستاگرام خود در مرورگر خارج شوید یا حالت ناشناس را باز کرده و پروفایل آنها را از طریق لینک مذکور باز کنید. اگر پیج در دسترس باشد، شما بلاک شده‌اید، اما اگر پروفایل مجدداً باز نشد، پیج غیرفعال است.

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند. برای تأیید آن، باید گروه‌های معمول اینستاگرام را بررسی کنید. یک چت‌ها گروهی را چک کنید، اگر توانستید مشخصات فرد را در گروه مشاهده کنید، ولی در جاهای دیگر در اینستاگرام پروفایل او قابل مشاهده نیست، پس توسط شخص بلاک شده‌اید.

در آخر، اگر می‌توانید پروفایل آنها را به نوعی مشاهده کنید، با ضربه زدن روی دکمه Follow، آنها را دنبال کنید. اگر بلاک شده باشید، نمی‌توانید شخص را دنبال کنید. ضربه زدن به دکمه Follow کاری نخواهد کرد و دوباره همان دکمه را مشاهده خواهید کرد؛ اما اگر آنها شما را مسدود نکرده باشند از ضربه زدن به دکمه Follow باعث می‌شود که آن شخص فالو شود.

و در آخر اینکه، روش نامحسوس و بدون دردسر، بررسی از طریق یک حساب دیگر است. اگر دو اکانت اینستاگرام دارید، پروفایل آنها را از حساب دوم باز کنید و اگر فقط یک پروفایل منفرد دارید، از دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید تا پروفایل را جستجو کند. اگر  پروفایل به طور عادی باز شود، وقت آن رسیده که به اعمال و رفتار بد خود که باعث شده فردی شما را بلاک کند، فکر کنید.

متأسفانه، هیچ روش مستقیمی برای دانستن این موضوع وجود ندارد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید بررسی با اکانت دیگر است. این کار فقط در صورتی مفید است که شخص دارای پیج عمومی باشد البته ممکن است که فرد از ویژگی Close Friends برای Stories Instagram استفاده کرده باشد.

 

 

 

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار روز موبایل و شبکه‌های اجتماعی مثل instagram را در مجله ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل نوتیفیکیشن دریافت می‌کردید توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی بی‌اندازه‌ای را تجربه می‌کردید.

اگر می‌توانید پست‌های شخص مورد نظر را ببینید، بلاک نیستید.

برای حساب‌های پرایوت اگر پروفایل با پیام «این حساب خصوصی است» را مشاهده می‌کنید، همه چیز خوب است و بلاک نشده‌اید.

اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند.

سلام وارد پیج یه نفر شدم دوتا پست داشت ولی برای من نمایش داده نمیشدن و اینکه وارد فالووینگ هاشم ک شدم نوشت متاسفانه نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم
بعنی اون فرد منو بلاک کرده یا ن؟؟؟

با سلام
بله به احتمال زیاد

سلام من با یه نفر چت کردم ولی فالوش نکردم داشتیم صحبت میکردیم یه دفعه آفلاین شد و آخرین بازدید هم نخورد یعنی من بلاک شدم

سلام
وقتی توی سرچ ایدیع طرف و میاره، ولی فالووینگاش و پستاش و فالووراش یهو صفر شده باشع چی

سلام
راهی هست ک لیست کسایی ک بلاکمون کردن رو پیدا کنیم
اگ هست چجوری؟

با سلام، فعلا اینستاگرام چنین قابلیتی رو ارائه نداده

سلام
ببخشید سوالی داشتم
اگر در اینستا از طرف کسی بلاک شدیم آیا پیامی را که برای او میفرستیم میبیند یا اصلا پیام واسه او ارسال نمیشه /
با تشکر

وقت بخیر میخام بدونم اخرین نفری ک بلاکم کرده کی بوده؟
اینو چطور بفهمم کمکم کنید

باید از ربات های اینستا استفاده کنید از اینترنت جستو جو کنید پیدا میکنید

ببخشید شما گفتید که اگر ماروی دکمه فالو بزنیم هیچی نشود یعنی بلاکیم خوب اگر پیج خصوصی باشد چی

علامت درخواست میاد اگه خصوصی باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ویژه های فروشگاه

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود! امروز در انزل وب قصد داریم روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توسط سایر اشخاص را آموزش دهیم.

How to Know Someone Blocked You on Instagram

دلایل زیادی وجود دارند که شما توسط شخص دیگری در اینستاگرام بلاک شوید. به طور مثال ممکن است پس از یک دعوا و یا مسئله ای مشابه بین شما و دوستتان این اتفاق رخ دهد. با توجه به شکل و نتیجه بلاک شدن در اینستاگرام، ممکن است ندانید که بلاک شده اید یا شخص اکانت خود را غیر فعال کرده است! به همین منظور روش هایی را معرفی می کنیم تا بتوانید به جواب برسید!

پس احساس بلاک شدن در اینستاگرام، برنامه Instagram را در دستگاه خود باز کنید و سپس نام فردی که مشکوک به بلاک شدن از طرف او هستید را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخص، روی اکانت او تاچ یا کلیک کنید. اگر شخص پست دارد (تعداد نمایش داده شده در بالای پروفایل) و شما قادر به دیدن آن نیستید، احتمالا بلاک شده اید! البته توجه داشته باشید که گاهی حساب بعضی از افراد توسط خود اینستاگرام بلاک می شود که نباید با این مورد اشتباه گرفته شود.

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

همچنین اگر شما در فعالیت خود در اینستاگرام فکر می کنید که ریپورت شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب دلایل ریپورت شدن و آموزش رفع آن را مطالعه کنید.

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

در مورد افرادی که پیج آن ها عمومی است، می توانید با سرچ کردن پروفایلشان را پیدا کنید. اما در مورد افراد با پیج خصوصی یا Private اینگونه نیست. یعنی شما اگر حتی نام شخص را جستجو کنید، هیچ نتیجه ای به شما نمایش داده نمی شود و نمی توانید شخص بلاک کننده را ببینید. اما در این موارد چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام؟ ترفند این بخش را نیز در ادامه ذکر خواهیم کرد.

همینطور برای آشنایی بیشتر با بلاک های خود اینستاگرام و رفع آن ها، مطالعه مطلب روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک لایک و کامنت اینستاگرام برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

اگر پس از بلاک شدن در اینستاگرام سعی دارید پروفایل فرد بلاک کننده را ببینید، باید اکانت دیگری بسازید که با این روش از بلاک شدن هم مطمئن می شوید. روش دیگر استفاده از سایت اینستاگرام است. بدین صورت که شما پس از وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام در مرورگر، بعد از گذاشتن یک علامت اسلش (/) بعد از آدرس سایت، آیدی شخص را وارد کنید. بدین صورت می توانید پروفایل او را ببینید. به طور مثال:

https://www.instagram.com/anzalweb/

با این روش حتی اگر شخص بلاک کننده را نتوانید با سرچ پیدا کنید، در این قسمت اکانتش را خواهید دید. قابل ذکر است که برای اکانت پروایت فقط پروفایل دیده می شود و جهت بازدید از پروفایل، باید اکانت بسازید.

همینطور بعضی از کاربران اینستاگرام نیز در باز کردن پیام های دایرکت مشکل دارند. اگر شما هم در این دسته هستید، مطالعه روش های رفع مشکل باز نشدن و ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

در پایان اگر شما از کاربران فعال و طرفدار اینستاگرام هستید اما متاسفانه برخی از امکانات جدید این برنامه را ندارید، مطالعه مطلب چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم را فراموش نکنید.

در این مطلب روش تشخیص بلاک شدن توسط یک فرد در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. ضمن آرزوی اینکه هیچ گاه توسط عزیزانتان بلاک نشوید، می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.


سلام . من تو برنامه اینستاگرام به مشکل خوردم . در بالای صفحه عکس دوربین بود برای گرفتن لایو اون نیست و نه میتونم لایو بگیرم نه استوری . چندبار هم برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم . راهنکایی بفرمائید چه کنم .

شب‌وروزتون خوش?
در پیج‌ها بفرض گفتگویی پیش میاد وقتی ب نتیجه نمی‌رسه هرازگاهی شده کاربر مقابل بلاک‌ات بکنه. بدون اینکه فوشی، توهینی یا چیزی بهشون گفته باشم و نظرم رو حتی مخالف با کمال ادب و احترام بیان می‌کنم ولی یک‌سری‌ها تحمل ندارند و نظر خودشون رو بزور تحمیل می‌کنند و در آخر بی‌منطقی شلوغ‌بازی‌شون درجا بلاک… وقتی هم ک بلاک می‌کنند پروفایل و فالورهاش برام قابل مشاهده نیست چون اون اول بلاک کرده منم نمی‌تونم متقابل بلاکش بکنم کاش لیست کسانی ک بلاک می‌کنند میشه دید آخه واقعاً ناجوان‌مردانه بی‌خود و بی‌جهت بلاک‌ات می‌کنند. برنامه‌ای هست ک اینهارو نشون بده؟ ک مطالب بالا رو خوانده‌ام گفت هست
من برنامه فقط آنفالویاب جدیدن نصب کردم دارم
افرادی ک مسدودم می‌کنند رو ندارم
لطفاً راهنمایی، سپاس?

سلام.چرا وقتی میخوام برم تو فالورام.یا فالوینگام بالا نمیاد.ایا بلاک شدم.

واسه منم نمیاد ?

سلام بنده توسط دخترم بلاک شده ام؟؟؟؟؟؟

سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟))

سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟)

من شخصی رو بلاک کردم،از کجا بفهمم اون هم متقابل منو بلاک کرده یا نه؟
و سوال دومم این که اگر به شخصی که خودم بلاک کردم تو دایرکت بهش پیام بدم با فرض اینکه اون متقابلا منو بلاک نکرده،آیا پیامم رو میتونه بخونه.
لطفا جوابمو بدید،خیلی واجبه.

من هر کسی رو فالو یا هر پستی رو لایک میکنم میگه action blocked چطور بفهمم من بلاک شدم یا نه؟

مال منم اینجوره.ما شما باز شد

سلام چطور بفهمیم کسی توی لایو اینستا مارو بلاک کرده وقتی ویدئو یدفعه متوقف میشه یعنی ما بلاک شدیم؟؟

سلام من نمیدونم بلاک شدم یا ریپورت هرکاری هم‌میکنم داریکت پیام من میره ولی کسی بهم پیام بده دایرکت نمیبینم چیکارکنم لطفن بگید

سلام بعد از بلاک دو طرفه
پیامی از طرف اکانت مقابل مبنی رفع بلاک اومده نحوه این کار به چه شکلی هستش؟

سلام من کسیوبلاک کردم دراینستا.ولی یه پیام دریافت کردم ازش بعدازبلاک امکانش هست؟واینکه اگه من بلاکش رولغوکنم متوجه میشه؟چیزی براش ارسال میشه؟

باسلام وشکر از شما،لطفا به من کمک کنید،پیچ من در اینستاگرام چند روزی هست که درست کار نمیکنه،قسمت دیدن گزارشات و دیدن لایکها،به هیچ وجه بالا نمیاد،ومن هر پست وفیلمی که پیست میکنم،با اینکه لایک میخوره و نظر هم در موردش نوشته میشه،،باز من نمیتونم ببینم،،،چرا،،؟؟؟لطفا کمک کنید،تشکر،

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

شاید بعضا برایتان پیش بیاید که در مواضع مختلف حس کنید از سمت کسی بلاک شده اید. در این مواقع چطور بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

به این فکر کنید که در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستید که ناگهان یک اعلان با عنوان زیر برای شما ظاهر می‌شود: ” فلان شخص (آی دی یکی از نزدیکان شما)، شما را بلاک کرد!” به نظرم وجهه جالبی نخواهد داشت؛ به هر حال خوشبختانه یا متاسفانه اینستاگرام و اکثر رسانه‌های اجتماعی در شرایط مشابهی چنین اعلانی را برای شما ارسال نخواهند کرد. اما چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از گذشت چند روز متوجه می‌شوید پست‌ها و استوری‌های یک نفر در اینستاگرام برای شما به نمایش در نمی‌آید، اما آیا واقعاً این امر به این دلیل است که شخص مذکور شما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

پاسخ به این سؤال نیازمند بررسی است و نمی‌توان قاطعانه به آن پاسخ داد؛ شاید اصلاً دلیل این امر غیرفعال شدن (دی اکتیو شدن) یا پاک کردن اکانت اینستاگرام آن فرد است. ما در ادامه روش‌هایی را ارائه خواهیم کرد تا به کمک آن‌ها به پاسخ این سؤال دست پیدا کنید.

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود!

توجه داشته باشید که عدم مشاهده پست‌ها و استوری‌های دیگران در اینستاگرام تنها به دلیل بلاک بودن شما (از سمت طرف مقابل) نیست. دلایلی همچون دی اکتیو کردن حساب، حذف شما از بین فالوورها، عدم وجود نام شما در لیست کلوز فرند (Close Friends) فرد مقابل (مورد آخر تنها در خصوص استوری‌هاست) می‌تواند علت عدم نمایش پست‌ها و استوری‌ها برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

برای تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام ما این 6 روش را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شاید یکی از ساده‌ترین راه‌های پاسخ به این سؤال که چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟  این است که در بخش جستجو (Search) اینستاگرام یا فالوورها به دنبال پروفایل شخصی بگردیم که گمان می‌کنیم ما را بلاک کرده است. به این ترتیب، سه حالت رخ می‌دهد:

حالت اول: چنانچه قادر به دیدن پروفایل و پست‌ها هستید، خبر خوب این است که شما بلاک نشده‌اید، البته این مورد مربوط به پروفایل‌های پابلیک و عمومی (public) است. در خصوص پروفایل‌های خصوصی (private)، چنانچه با پیام “This Account is Private” روبرو می‌شوید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و همه چیز خوب به نظر می‌رسد.

حالت دوم: در این حالت چنانچه قادر به دیدن پروفایل و عدد شمارش پست‌ها هستید، اما هیچ چیزی برای شما به نمایش در نمی‌آید و با پیام‌هایی نظیر ” No posts ” یا ” No Posts Yet ” روبرو می‌شوید، باید بگوییم بله، شما بلاک شده‌اید.

حالت سوم: چنانچه پروفایل مورد نظر شما در بخش جستجو پیدا نشد، این بدان معنا نیست که شخص مذکور شما را بلاک کرده است، این امر شاید به دلیل دی اکتیو شدن پروفایل فرد باشد. برای برطرف شدن این سوء ظن می‌بایست دیگر روش‌ها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

چنانچه در صفحات پروفایل با گزینه “follow” یا “دنبال کردن” مواجه شدید، در صورتی که بر روی این گزینه کلیک کنید و هیچ اتفاقی نیفتد، این امر نشان می‌دهد که شما بلاک شده‌اید.

توجه: در چنین حالتی هیچ اعلانی برای شخص مقابل مبنی بر فالوو کردن شما نخواهد رفت، اما چنانچه طرف مقابل شما را بلاک نکرده باشد اعلانی دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب این راه‌حل کمی ریسک کار را بالا می‌برد!

زمانی که شخصی شما را بلاک کرده باشد، اینستاگرام تگ‌ها و کامنت‌های قدیمی را پاک نمی‌کند؛ پس چنانچه از طریق بخش جستجو به پروفایل شخص مورد نظر دسترسی ندارید، به سراغ کامنت‌های قدیمی او بروید و از این طریق پروفایل او را بازبینی کنید. در صورتی که پروفایل تعداد پست‌ها را نمایش می‌دهد اما پستی را به شما نشان نمی‌دهد، شما بلاک شده‌اید.

در این روش با استفاده از یک مرورگر بر روی رایانه یا تلفن همراه، صفحه شخص مورد نظر خود را دید بزنید، اما چگونه؟

اگر پس از انجام مراحل بالا با پیغام زیر مواجه شدید، این بدان معناست که شخص مذکور شما را بلاک کرده است!

Sorry, this page isn′t available

بیشتر بخوانید:

حال برای برطرف شدن سوء ظن و حصول اطمینان، به حالت ناشناس مرورگر خود بروید و لینک جدید ساخته شده در مرحله قبل را در این قسمت وارد نمایید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید بفهیمید در اینستاگرام بلاک شده‌اید یا نه، این است که دایرکت مسیج (Direct Messages) خود را چک کنید. در صورتی که از پیش با فرد مورد نظر خود پیام رد و بدل کرده‌اید، به سراغ پیام‌های خود بروید.

اگر چت‌های شما کماکان موجود باشد، شما بلاک نشده‌اید؛ اما اگر گفت و گویی موجود نباشد، شما بلاک شده‌اید، البته بازهم این احتمال وجود دارد که حساب فرد مقابل دی اکتیو شده باشد.

برای حصول اطمینان، گروه‌های اینستاگرامی کمک شایانی به شما خواهند کرد، چنانچه از پیش با فرد مورد نظر در یک گروه قرار داشته‌اید، سراغ گروه بروید. چنانچه پروفایل شخص مورد نظر در گروه، قابل مشاهده است و در بخش‌های دیگر اینستاگرام (مثل بخش جستجو) به آن دسترسی ندارید، شما بلاک شده‌اید.

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

بلاک شدن توسط اینستاگرام زمانی رخ میدهد که شما قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده باشید. با پیش آمدن مشکلات جدید خود اینستاگرام، این موضوع کمی جدی‌تر از قبل شده و کاربران زیادی را به مشکل انداخته که باید چاره‌ای برای حل آن پیدا کنیم.

اگر فردی باشید که در اینستاگرام فعالیت زیادی میکنید قطعا این روزها در استوری‌های مختلف دیده اید که بسیاری از کاربران اینستاگرام اعلام کرده اند، بدون هیچ دلیلی فعالیت‌هایشان بلاک شده و دیگر نمیتوانند برای مثال اکانتی را فالو و یا پستی را لایک کنند.

در این بین نیز حتما مشاهده کرده‌اید که اکثر این افراد از شما و دیگر مخاطب‌های خودشان میخواهند که در آخرین پست خود، پیام انگلیسی کامنت کرده باشید تا به قول خودشان رفع بلاک شوند که این مورد خود جای بحث داشته که ما بیشتر در این مقاله به دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام میپردازیم.

در کل دو عامل در اینستاگرام تعیین میکند که فعالیت اکانت شما با محدودیت روبرو شود یا نه؟ اگر پیج شما با محدودیت اینستاگرام مواجهه شده باشد. باید منتظر رفع محدودیت در اینستاگرام باشید که به این مورد هم در ادامه مقاله میپردازیم اما قبل از آن در مورد عامل‌های ایجاد محدودیت و آشنایی پیدا کردن با این موارد میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

اصلی‌ترین عامل ریپورت شدن در اینستاگرام توسط کاربران این برنامه صورت میگیرد و در واقع این کاربران بنا به دلایل خودشان که تشخیص میدهند یکی از فعالیت‌ها یا برخی از فعالیت‌های شما قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته و بر این اساس فعالیت مربوطه شما را به اینستاگرام گزارش میدهند.

گزارش شدن تخلف شما توسط دیگر کاربران زمانی باعث بلاک شدن توسط اینستاگرام میشود که واقعا شما مرتکب تخلف و نقض قوانین اینستاگرام شده باشید. یعنی به این شکل نیست که شما نگران این موضوع باشید که اگر شخصی و یا افرادی به صورت دسته جمعی شما را ریپورت کردند حتما شما از انجام فعالیت‌های خودتان محروم خواهید شد.

همانطور که گفتیم اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که فعالیت زیادی در اینستاگرام انجام میدهید؛ قطعا در کنار افرادی که از شما طلب کامنت انگلیسی برای رهایی از محدودیت اینستاگرام وجود داشته، پیج‌هایی هم هستند که برای خودشان گروه جمع کرده و سپس به صورت دسته جمعی بر روی یک پیج، به قول خودشان حمله ور شده و آن پیج را ریپورت میکنند تا آن اکانت به طور کامل توسط اینستاگرام بسته شود نیز وجود دارند.

اما باید خدمت شما و خدمت این نوع افراد عرض کنیم که این نوع ریپورت کردن حتی اگر میلیون‌ها اکانت هم با شما و هم سو با شما یک پیجی را بدون دلیل و بدون تخلف ریپورت یا همان گزارش کنند. باز هم تاثیری بر روی اکانت مد نظر نخواهد داشت. اما در مقابل آن، اگر یک اکانت مرتکب یک تخلف و عامل نقض قوانین اینستاگرام شده باشد و شما آن را ریپورت کنید. قطعا ادمین آن پیج با محدودیت‌هایی در ارتباط با فعالیت خود مواجه خواهد شد.

به غیر از گزارش کردن کاربران و اطلاع دادن آنها به اینستاگرام که یک پیج در حال تخلف میباشد. خود اینستاگرام ابزار و ربات‌هایی را دارد که به صورت مستقل در حال فعالیت و شناسایی تخلف‌هایی که توسط کاربران صورت میگیرد میباشند. بلاک شدن توسط اینستاگرام در بیشتر مواقع توسط ربات های اینستاگرام صورت می گیرد.

مشکل جدید محدود شدن بدون دلیل هم در ارتباط با همین ربات‌هاست. که به احتمال بالا این ربات‌ها به صورت صحیح تشخیص نمیدهند که یک اکانت واقعا تخلفی انجام داده است. اما همانطور که گفتیم اگر پیج شما بدون دلیل توسط اینستاگرام بلاک شود جای نگرانی نیست و راه‌هایی که برای رفع بلاک در اینستاگرام قبلا گفته ایم و در ادامه نیز خواهیم گفت میتوانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

برای این که از محدودیت اینستاگرام رهایی پیدا کرده باشید باید ابتدا دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام را یافته و سپس بر اساس آن اقدام کنید. چون تکرار آن تخلف باعث طولانی شدن زمان محدودیت و در مواقع کم باعث بسته شدن پیج شما توسط اینستاگرام خواهد شد.اما خود این که بفهمیم به چه دلیلی توسط اینستاگرام بلاک شده ایم کار آسانی نیست اما با کمی بررسی میتوان دلیل آن را فهمید.

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

اما به غیر از همه این موارد، خود اینستاگرام نیز با تغییر سیاست‌های خود و همچنین با تست و ارائه آپدیت‌های جدید در روزهای ابتدایی بعد از آپدیت، برخی اوقات به مشکلاتی بر میخورد که در پی آن اکانت‌های زیادی بدون دلیل موجه از طرف اینستاگرام بلاک می شوند.

برای رهایی از هر نوع محدودیت چه با دلیل و چه بدون دلیل، شما چند راه دارید. اول اینکه به اینستاگرام نشان دهید که شما بدون دلیل و بدون هیچ تخلفی محدود شده‌اید و دوم اینکه در صورت انجام دادن تخلف و اطلاع از آن، از انجام و تکرار فعالیت بلاک شده توسط اینستاگرام برای مدت زمان چند روزه خودداری کرده باشید.

بیشتر بخوانید:

راه‌هایی که اینستاگرام برای ارتباط بین پشتیبانی خود و کاربران گذاشته زیاد میباشد اما در این مورد دو راه وجود دارد. که شما می توانید برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام از یکی از این راه‌ها استفاده کنید.

اولین مورد برای اقدام زمانی میباشد که برای مثال فعالیت فالو کردن شما بلاک شده و شما هنگام فالو کردن یک پیج با دریافت پیامی از طریق اینستاگرام روبرو میشوید که در این حالت بر روی گزینه tell us لمس کرده و سپس تا مدت زمان حداقل 4 روزه دیگر عمل فالو کردن را انجام ندهید.

دومین مورد ورود از پروفایل پیج می باشد؛ در ابتدا باید وارد پیج اینستاگرام خود شوید.

بعد از ارسال توضیحات خود باید همچنان منتظر دریافت پیام از طرف پشتیبانی و یا رفع محدودیت خود باشید. در این میان راه‌های فرعی و ثابت نشده‌ای از جمله تغییر آی پی اینترنت، نشان دادن واقعی بودن خودتان مانند نوشتن بیو، تغییر عکس پروفایل و وصل کردن اکانت فیسبوک و فعالیت‌هایی که در کل برای اینستاگرام نشان دهد که شما ربات نیستید را میتوانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

Modal body text goes here.

ارسال

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو,
اپلیکیشن,
هات اسپات آیفون,
حذف ویروس اندروید,
بهترین بازی های پلی استیشن 4,
باز کردن قفل گوشی اندروید,
بهترین گوشی 2018,
بهترین گوشی های میان رده 2018,
بهترین گوشی های هوشمند 2019,
بهترین گوشی های میان رده 2019,
بهترین گوشی های هوشمند 2020,
بهترین گوشی های سامسونگ 2019,
بهترین گوشی های هواوی 2019,
بهترین گوشی های شیائومی 2019,
بهترین گوشی های ال جی 2019,
مگان 2018,
آموزش اسنپ چت,
پرفروش ترین فیلم های 2017,
پرفروش ترین فیلم های 2018,
پرفروش ترین فیلم های 2019,
پرفروش ترین فیلم های 2019,
بهترین فیلم های 2019,
بهترین فیلم های 2020,
بهترین انیمیشن های 2019,
بهترین انیمیشن های 2020,
بهترین فیلم های عاشقانه 2020,
بهترین فیلم های 98,
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی,
بهترین سریال های 2017,
بهترین سریال های 2019,
مشخصات فنی اسپورتیج 2018,
مشخصات فنی بوگاتی شیرون,
مشخصات فنی رنو سیمبل,
تویوتا کرولا 2017,
بهترین بازی های آیفون,
بهترین لپ تاپ های 2018,
بهترین لپ تاپ های 2019,
بهترین لپ تاپ های 2020,
هواوی پی 11,
بهترین لاستیک ایرانی,
بهترین لاستیک خارجی,
چگونه شاد باشیم,
تماس تصویری,
مقایسه تلگرام طلایی و تلگرام ایکس,
آزرا 2017,
بهترین مودم 4g,
بهترین خودروهای 2018,
مشخصات فنی سراتو 2018,
بهترین تبلت های 2017,
بهترین تبلت های 2019,
بهترین تبلت های سامسونگ 2019,
بهترین تبلت های اندروید 2020,
چگونه درس بخوانیم,
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017,
جستجو در اینستاگرام,
فیلترشکن قوی برای تلگرام نسخه اصلی,
دیلیت اکانت تلگرام طلایی


نام کاربری*


ایمیل*


رمز عبور*


تایید رمز عبور*

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم


نام*


نام خانوادگی*


نام نمایشی*

کشور*

انتخاب کشور…افغانستانجمهوری اسلامی ایرانیمن


شهر*


سن*


شماره تماس


Gender*
مرد


زن

کد امنیتی*
نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

قوانین*
با ثبت نام در سایت قوانین را می پذیرم و سیاست حفظ حریم خصوصی.


فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک ایمیل حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال می شود.


ایمیل*


فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

در کمتر از یک دقیقه در سایت عضو شوید ؛ دقت داشته باشید نام کاربری باید لاتین(انگلیسی) باشد.
اگر در ثبت نام مشکلی دارید ، از طریق صفحه “تماس با ما” مشکل خود را مطرح کنید تا رسیدگی شود.

در بپرسم کلیه مطالب آموزشی رایگان است، کافیست فقط آن چیزی را که میخواهید دنبالش بگردید

سلام

در این مطلب قصد داریم بپردازیم به این مورد که از کجا بفهمیم کسی ما رو در اینستاگرام بلاک کرده ، راهکار مشخصی برای این مورد وجود نداره ولی با بررسی چند نکته در می یابیم که آیا توسط فرد مورد نظر بلاک شدیم یا نه .

حالا برای اینکه بدونید توسط فردی بلاک شدید یا شما رو از لیست دنبال کندگانش حذف کرده ، بهتره نام کاربری یا همون username فرد مورد نظر رو در لیست Follower هاتون جست و جو کنید ، اگه پیداش نکردید یا شمار رو بلاک کرده و یا از لیست دنبال کنندگانش حذف کرده .

برای اینکه مطمئن بشید بلاکتون کرده ، Follow کنیدش ، اگه Follow شد پس شما رو بلاک نکرده ، اگه هم نشد پس شما رو بلاک کرده (دیگه دست از سرش بردار:) ).

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

موفق باشید .

لينک کوتاه :

شما بایدوارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید پاسخ دهید.


 مطلب قبلی


مطلب بعدی 

فراموش

نام سایت را به فارسی بنویسید ( بپرسم )

خانه
·
وبلاگ
·
پرسش و پاسخ
·
قوانین
·
تماس با ما
·
سگال

به نام آنکه نوشتن را به قلم آموخت، کپی برداری از مطالب سایت آزاد است کلیه حقوق محتوا و محصولات این سایت متعلق به بپرسم می باشد

طراحی توسط: توسعه دهنده فارسی

ایران خراسان جنوبی

beporsam@gmail.com

درباره بپرسم
بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.

در این مقاله از سری آموزش های تیم اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان می خواهیم به شما همراهان همیشگی ویوان آموزش بدهیم که چطور بفهمیم توی اینستاگرام بلاک شدیم پس با ما همراه باشید.

فکر کنید توسط کسی در اینستاگرام بلاک شده اید، شما چطور متوجه این موضوع خواهید شد؟ از آنجا که اینستاگرام راجع به این قضیه نوتیفیکشنی به شما نمی دهد یا راهی را برای شما نگذاشته تا بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد را متوجه شوید، ولی نگران نباشید ما می خواهیم به شما راه حل هایی را نشان دهیم که بتوانید با آن از این موضوع باخبر شوید. پس با ما همراه باشید.

آیا در گذشته اکانت و عکس‌های کسی را در اینستاگرام خود می‌دیدید ولی چند وقتی است که از او خبری نیست؟آیا شک کردید که او شما را Unfollow یا Block کرده باشد؟

روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

راه حل اول برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

ID شخص را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید. اگر آیدی او را درست وارد کرده باشید ولی اکانت او در سرچ برای شما بالا نمی آید و دیده نمی شود،  احتمالا بلاک شده اید.

راه حل دوم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 اگر شخص خاصی را قبلا فالو می‌کردید ولی اکنون باید دوباره او را فالو کنید احتمالا جواب مثبت است و او شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه او در اینستاگرام شوید ولی با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید با زهم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید.

راه حل سوم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 در لیست کسانی که در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید به دنبال اسم او بگردید. اگر اسم او وجود ندارد پس او شما را فقط از لیست دنبال‌کنندگانش حذف کرده یا بلاکتان کرده است.

راه حل چهارم برای چطور بفهمم توی اینستاگرام بلاک شدم :

اگر احساس می‌کنید که کسی شما را بلاک کرده ولی این بلاک کردن صرفا از روی اشتباه یا یک تصادف بوده، به او تلنگری بزنید. زیر یکی از عکس‌هایی که ارسال می‌کنید او را منشن (Mention) کنید. به این صورت که ابتدا یک علامت @ و سپس اسم اکانت آن شخص را وارد کنید. مثلا اینجوری: vonedigital@

اینستاگرام به طور اتوماتیک لیست کسانی که شخص را Mention میکنند برای او خواهد آورد. اگر شما را ببیند و بلاک کردن شما صرفا یک تصادف بوده باشد، احتمالا شما را آنبلاک خواهد کرد.

 

 

راه حل پنجم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

می توانید با ساختن یک اکانت جدید او را فالو کنید اگر این قابلیت با این اکانت جدید برای شما فراهم است ولی با اکانت قبلی نمیشد، پس شما را بلاک کرده است.

راه حل ششم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 در صورتیکه شک دارید کسی شما را بلاک کرده یا نه ولی اسم یا ایدی اون را فرامشو کرده اید می توانید از Unfollowgram استفاده کنید. به این ضورت که وارد سایت unfollowgram.com شوید و گزینه SIGN IN WITH INSTAGRAM را انتخاب کنید. اینگونه می‌توانید ببینید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند!

راه حل هفتم برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام :

 با استفاده از اپلیکیشن های بلاک یاب اینستاگرام می توانید افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.

راه حل هشتم برای چطور بفهمم توی اینستاگرام بلاک شدم :

 پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان، ارائه دهنده خدمات تولید محتوا، طراحی سایت، ساخت تیزر و مشاوره برای کسب و کارها، مشاوره رایگان 05136079311

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ما به تبلیغات فراتر از یک تبلیغ نگاه می‌کنیم. با توجه به توسعه و نفوذ روزافزون تکنولوژی در زندگی مردم، آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از راهکارهای خلاقانه در حوزه دیجیتال، وب و بازاریابی، کسب و کارهای ایرانی را در راستای افزایش میزان فروش،بهره‌وری و محبوبیت برند تجاری همراهی کند.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

اینستاگرامم را باز می‌کنم. مثل همیشه پست‌های مورد علاقه‌ام را روی صفحه می‌بینم. ناخودآگاه قبل از این‌که ویدئو را ببینم لایکش می‌کنم. خبری از قلب قرمز نیست! چه اتفاقی افتاده؟ پیام بلاک اینستاگرام را روی صفحه می‌بینم که روزم را خراب می‌کند. من از طرف اینستاگرام بلاک شده‌ام!!! حالا برای رفع بلاک اینستاگرام باید چه کنم؟

اینستاگرام چالش‌های زیادی دارد که باید یاد بگیرید چطور آن‌ها را رفع کنید. به همین خاطر ما در دوره آموزش اینستاگرام؛ از الف تا میم، تصمیم گرفتیم از صفر تا ۱۰۰ اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. مطمئن باشید بعد از دیدن این کامل‌ترین آموزش اینستاگرام دیگر هیچ سوالی درباره اینستاگرام توی ذهن شما نیست و شما به یک استاد اینستاگرام تبدیل شده‌اید.

در این مقاله هر چیزی که راجع به بلاک و رفع بلاک اینستاگرام لازم است بدانید را بگوییم. پس بیایید سریع‌تر به سراغ داستان بلاک و بلاک شدن در اینستاگرام برویم.

قبل از این‌که به سراغ روش‌های رفع بلاک اینستاگرام و دلایلش برویم، بگذارید ببینم اصلا بلاک اینستاگرام از کجا می‌آید؟

بلاک اینستاگرام یعنی وقتی شما کاری کرده‌اید که اینستاگرام خوشش نیامده است. بعد هم می‌زند و شما را بلاک می‌کند. بلاک شدن هم معمولا خیلی ناگهانی اتفاق می‌افتد. اینستاگرام برای بلاک کردن هیچ هشداری نمی‌دهد. شما زمانی می‌فهمید بلاک شده‌اید که نه می‌توانید لایک کنید نه کامنت بگذارید و نه کسی را فالو کنید. بعد هم پیامی مثل تصویر زیر را می‌بینید.

البته بلاک شدن مدل‌های مختلفی دارد، که پایین‌تر راجع بهش صحبت می‌کنیم.

حالا این‌که چرا اینستاگرام شما را بلاک می‌کند، دلایلش مختلف است که در ادامه مقاله همه موارد را می‌گوییم.

در حالت کلی دلیلش این است که شما کاری کرده‌اید که با الگوریتم‌های اینستاگرام همخوانی نداشته. به همین دلیل اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که مدتی فعالیت نکنید. احتمالا با این کار قصد تنبیه کردن کاربرها را دارد.

خب باید بگویم که اینستاگرام از این‌که کاربرها در یک روز یا یک ساعت، تعداد فالو کردن و آنفالو کردنشان زیاد باشد، خوشش نمی‌آید. به همین خاطر هم اکانت این افراد را بلاک می‌کند.

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم

اگر شما در روز بیش از حد پست‌های بقیه را لایک کنید، اینستاگرام عصبانی می‌شود! وقتی شما در روز تعداد لایکتان از حد مجاز خارج شود، اینستاگرام شما را اسپم فرض می‌کند و بلاکتان می‌کند.

اگر در استفاده از هشتگ در کپشن‌ پست‌ها و استوری زیاده‌روی کنید، اینستاگرام شما را بلاک می‌کند.

کامنت تکراری زیر یک پست، یا پست‌های متفاوت باعث بلاک شدن اکانتتان از طرف اینستاگرام می‌شود.

برای این‌که محدودیت لایک، فالو، هشتگ و پست گذاشتن را دقیق‌تر بفهمید، ما در مقاله محدودیت فالو در اینستاگرام همه آنچه لازم است بدانید را آماده کرده‌ایم.

خیلی از اکانت‌ها از ربات‌ها برای افزایش فالوور، افزایش لایک و… استفاده می‌کنند. اما الگوریتم‌های جدید اینستاگرام شدیدا با استفاده از ربات مخالف است. پس اگر از ربات‌های اینستاگرامی استفاده کردید، منتظر بلاک شدن از سمت اینستاگرام باشید.

اگر شما با دستگاه یا آدرس IP متفاوتی وارد اکانتتان شوید، از طرفی نتوانید پیامک یا ایمیل تشخیص هویت را تایید کنید؛ اینستاگرام مشکوک می‌شود. یعنی حدس می‌زند احتمالا این کار هکرها باشد و اکانتتان را بلاک می‌کند.

خب یکی از دلایل واضحی که اینستاگرام اکانت شما را بلاک می‌کند؛ ریپورت شدن است. ریپورت شدن یعنی این‌که فالوورها به هر دلیلی از شما به اینستاگرام شکایت کنند.

اگر پستی منشتر کنید که اینستاگرام غیر اخلاقی بودنش را تشخیص دهد، احتمال اکشن بلاک شدنتان بالاست. حالا این پست‌های غیر اخلاقی چه چیزهایی هستند؟ مثلا محتواهای جنسی، خشونت آمیز، عکس‌های برهنه و…

شما باید محتواهایی پست کنید که خودتان تولید کرده‌‌اید. یعنی از جایی کپی نکرده باشید. اگر احیانا پستی را کپی کردید، حتما آن پیج را تگ کنید. البته اگر صاحب محتوا، کپی کردنش را مجاز کرده باشد، مشکلی پیش نمی‌آید. ولی در غیر اینصورت احتمال بلاک شدن از سمت اینستاگرام وجود دارد.

بلاک اینستاگرام انواع مختلفی دارد. از روی پیامی که اینستاگرام ارسال می‌کند، می‌فهمید که اکانت بلاک شده جزو کدام دسته است.

همان‌طور که از اسمش پیداست، این مدل بلاک شدن موقت است. احتمالا از یک عمل در اینستاگرام بیش از حد استفاده کرده‌اید. موقع بلاک موقت، پیام زیر را دریافت می‌کنید:

این مدل بلاک شدن هم تقریبا مثل بلاک موقت است. با این تفاوت که مثلا اینستاگرام شما را تا ۲۴ ساعت بلاک می‌کند. ولی خب بین کاربرها دیده شده که اگر در طول این مدت قوانین را نقض کنند، مدت بلاک زیادتر هم می‌شود.

حتی مورد داشتیم که تا ۳۰ روز این بلاک ادامه پیدا کرده!

خب در این مورد شما به طور دائمی، یا برای یک مدت طولانی بلاک شده‌اید. این نوع بلاک معمولا اتفاق می‌افتد که نتیجه نقض قوانین اینستاگرام است.

 

حالا که فهمیدید چرا اکانتتان هک شده، وقت رفع بلاک اینستاگرام است.

روش‌های مختلفی برای خارج شدن از بلاک وجود دارد. ما این‌جا چند روش معرفی می‌کنیم که بالاخره یکی از آن‌ها جواب می‌دهد. از همین مورد ۱ شروع کنید و یکی یکی امتحان کنید، باشد که رستگار شویم😊

دلایل مختلفی برای بلاک شدن وجود دارد. ممکن است اینستاگرام، IP شما را بلاک کرده باشد نه اکانتتان را! پس از یک موبایل یا لپتاپ دیگر (دستگاهی به جز قبلی) استفاده کنید. دقت کنید که به جای اینترنتِ وای فای، باید از دیتای موبایل استفاده کنید.

بلافاصله بعد از دیدن پیام اکشن بلاک روی صفحه، گزینه‌ Tell Us را هم می‌بینید. فشردن این دکمه یعنی شما درخواست رفع بلاک دارید.

اگر از دلایل بلاک شدن که بالاتر صحبت کردیم، هیچ کدام را انجام نداده‌اید و بی‌گناهید، پس به اینستاگرام گزارش دهید. به اینستاگرام صادقانه خبر بدهید که شما هیچ کاری نکرده‌اید. اینستاگرام هم بعد از شناسایی سریعا شما را رفع بلاک می‌کند. البته اگر خلافی هم کرده‌اید، حتما این مرحله را امتحان کنید!

برای این‌که پیام بی‌گناه بودنتان را به اینستاگرام بفرستید، مراحل زیر را طی کنید:

“for some reason I’ve been blocked though I haven’t done anything wrong “

بعد هم گزینه Submit را بزنید تا پیامتان به اینستاگرام ارسال شود.

با وصل کردن اینستاگرام به اکانت شبکه اجتماعی دیگر، به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید. بالاخره باید یک جوری اعتماد اینستاگرام را جلب کنیم.

برای این کار وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید. بعد به قسمت Account و بخش Linked Account بروید. در این قسمت شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل فیس بوک، توییتر و… را می‌بینید. یکی را انتخاب کنید و حساب اینستاگرامتان را به آن وصل کنید.

احتمال رفع بلاک اینستاگرام بعد از ۴۸ ساعت، به صورت خود به خود زیاد است. درمان همه دردها صبر است. بالاخره شما از سمت اینستاگرام بلاک شده‌اید و آنبلاک شدن کمی زمان می‌برد.

اگر هنوز اطلاعات پروفایل و حسابتان ناقص است، هرچه سریع‌تر تکمیلش کنید. گاهی اینستاگرام با دیدن یک پروفایل ناقص، فرض می‌کند آن اکانت ربات است. به همین دلیل آن حساب را بلاک می‌کند.

یکی از راه حل‌ها برای رفع بلاک اینستاگرام، حذف و نصب مجدد است. مثل وقتی که کامپیوترتان هنگ کرده و یک بار خاموش، روشن می‌کنید!

اگر هیچ کدام از روش‌های بالا جواب نداد، این روش را هم امتحان کنید. بهرحال ضرر ندارد.

اگر همه روش‌های بالا جواب نداد، پسورد اکانتتان را عوض کنید. بعضی از کاربرهای اینستاگرام با تغییر دادن پسورد، از بلاک خارج شده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید پیشگیری بهتر از درمان است. پس بیایید ببینیم چه کارهایی برای جلوگیری از بلاک شدن می‌توانیم انجام دهیم.

گاهی اکانت‌هایی که به تازگی وارد اینستاگرام شده‌اند، بیش از حد فعالیت می‌کنند. یعنی اگر به تازگی اکانت ساختید و وارد اینستاگرام شدید، شروع نکنید پست‌های بقیه رو خیلی سریع لایک کنید. چون معمولا ربات‌ها این کار را انجام می‌دهند.

بعد از ساختن اکانت باید چه کنم؟

سعی کنید عکس‌های شخصی یا محتوای خودتان را پست کنید. بهتر است قبل از کامنت گذاشتن و لایک کردن پست‌های بقیه، ۱۰ تایی پست در پروفایلتان داشته باشید.

اگر فعالیتتان را متوقف کنید، یعنی کسی را لایک نکنید، کامنتی نگذارید و پستی هم ارسال نکنید اینستاگرام به شما مشکوک می‌شود. یعنی پیش خودش می‌گوید پس این اکانت حتما ربات است و بلاک می‌کند. سعی کنید حداقل هفته‌ای دوبار پست بگذارید.

بیش از حد کامنت و ایموجی ارسال نکنید! کلا اگر در اینستاگرام در انجام هر عملی زیاده‌روی کنید بلاک می‌شوید. پس اسپم نباشید.

نکته اخلاقی این مقاله چیست؟ زیاده‌‌روی در هرچیزی عواقب دارد.

پس نه تنها در اینستاگرام، حتی در زندگی شخصی هم سعی کنید در انجام هیچ کاری زیاده‌روی نکنید!

ما در این مقاله سعی کردیم همه نکات مربوط به اکشن بلاک اینستاگرام را به شما توضیح دهیم. یعنی از این‌که اکشن بلاک چیست؟ چند مدل بلاک داریم؟ دلایل بلاک شدن و روش‌های رفع بلاک اینستاگرام چیست؟

 

سلام یه سوال داشتم میگم که من برام پیام محدودیت فالو میاد نمیتونم کسی رو فالو کنم باید چیکار کنم قبلا لایک هم نمیزاشت ولی الان لایک میزاره ولی فالو هنوز نه

درود بر شما. خب شما قوانین اینستاگرام در رابطه با فالو رو رعایت نکردید. میتونید توی مقاله های وبلاگ مقاله محدودیت فالو رو مطالعه کنید

سلام. من خيلي فالو و آنفالو ميكردم پيغام بلاك برام ميومد توجه نميكردم الان ديگه اصلا پيجم بالا نمياد يعني نميتونم باهاش كار كنم مثل وقتي كه دلت اكانت ميكني اونجوري شده بايد چيكار كنم؟

درود. شما میتونید در وبلاگ ما مقاله بازیابی اکانت اینستاگرام رو مطالعه کنید

ببخشید من نمیتونم ویدئو از اینیستا دانلود کنم مینویسهerore nule میشه کمکم کنین؟

سلام دوست عزیز. شما میتونید مقاله دانلود از اینستاگرام رو در وبلاگ ما بخونید

سلام منم یکی دو روزی بود بلاک بودم، با تغییر پسورد تو یک چشم بهم زدن از بلاک خارج شدم…ممنون عالی بودید…

سلام.من نزدیک به ۱۰ روز بلاک بودم و نمیتونستم لایک کنم یا کامنت بزارم.کاری که شما گفتید را انجام دادم (اینستاگرام را پاک کردم و مجدد نصب کردم.)مشکلم حل شد.خیلی ممنون از شما

سلام. خوشحالم که کمک کننده بود:)

سلام من چند روزه تو اینستا نه میتونم فالو کنم نه انفالو نه لایک و نه کامنت مشکل چیه؟ البته بگم خیلی فالو انفالو کردم 😅

سلام. اینستاگرام شما رو اکشن بلاک کرده. فالو و آنفالو کردن زیاد یکی از دلایلی هست که اینستاگرام شما رو بلاک میکنه! برای رفع بلاک باید مدتی صبر کنید یا از روش‌هایی که توی همین مقاله گفتیم استفاده کنید

سلام یه سوال من نه میتونم کامنت بزارم و نه لایک کنم مشکل از کجاس؟

سلام دوست عزیز. شما توسط اینستاگرام اکشن بلاک شدید. اگر روش‌های این مقاله کارساز نیست احتمالا چند روزی تا رفع بلاک زمان ببرد

سلام ممنون میشم راهنمایی کنید چند وقتی هست که کسی دایرکت بده یا استوریمو ریپلی کنه . من نمیتونم اون نظر رو در همون قسمت لایك کنم چکار میشه کرد، فقط قسمت لایك دایرکت رو ندارم

This action was blocked.please try again later.we restrict certain content and actions to protect our community.Tell us if you think we made a mistake

چند روزه میخوام دوستم رو فالو کنم این متن بلافاصله برام میاد…من فقط بیست شش نفر فالو کردم البته بیست هفت نفر بود دوستم منو بلاک کرد بود بعد منو از بلاکی در اورد بهم در خواست فالو داد من میخوام فالوش کنم این متن انگلیسی برام میاد الان چند روزه منتظرم …لطفا کمک کنید از این حالت خارج بشه

سلام، چند روزی منتظر بمونید درست میشه. اکانت شما بلاک شده.

سلام من تو اینستام منو فالو میکنن ولی تعدادی که منو فالوو میکنن رو اینستا مثلا از ۳۰ تا یکی یا دوتاشو به فالووینهام اضافه میکنه ممنون میشم بفرمایید چرا اینطور شده ؟ با تشکر.

سلام، لطفا دقیق‌تر توضیح بدین متوجه منظورتون نشدم.

باسلام ممکنه کسی به خاطر زیاد بلاک شدن توسط اشخاص دیگه (ریپورت نه فقط بلاک)پیجش موقتایادائمی بسته بشه

سلام، خیر. فقط در حالتی که ریپورت بشه اینطوری میشه.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون چند روزي هست كه اينستاگرام پيج من رو ميبنده (مينويسه instagramer) ميرم از سايت اينستاگرام رمز ميفرسته باز ميكنم پيج رو بعد از چند ساعت باز ميبنده حتي ايميل و شماره تلفن و رمز رو تغيير دادم ولي درست نشد ممكنه راهنماييم كنيد تا بدونم چه بلايي سر پيج اومده؟ ريپورت شدم بلاك شدم چي شدم ؟راهكارش چيه؟ ممنون

سلام، اکانت شما محدود شده و برای همین نمیتونید ازش استفاده کنید.

سلام اینستا بروز رسانی نمیتونم استفاده کنم مشکل کجاست؟دایکرت هم وارد نمیتونم بشم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید یا اینکه وارد تنظیمات گوشی بشید، به قسمت برنامه‌ها مراجعه کنید. برنامه اینستاگرام رو انتخاب کنید. تو این مرحله به بخش حافظه برید و بعدش روی دکمه حذف حافظه پنهان یا cleare cache کلیک کنید.

سلام دایکرت وارد نمیتونم بشم فیلم ها هم باز نمیشه فقط تصاویر را میتونم ببینم مشکل چیه؟؟

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید. یا اینکه وارد تنظیمات گوشی بشید، به قسمت برنامه‌ها مراجعه کنید. برنامه اینستاگرام رو انتخاب کنید. تو این مرحله به بخش حافظه برید و بعدش روی دکمه حذف حافظه پنهان یا cleare cache کلیک کنید.

سلام روزتون بخیر من الان دوروز ک وارد صحفه اینستا میشم بعد از ۵ ثانیه خارج میشه ممکنه بلاک شده باشم

سلام، این مشکل میتونه از ip شما باشه.

سلام اینستا کلا صفحه منو بسته هرچقدرم میخوام وارد بشم نمیشه هی لینک عوض کردن رمز میاد رمزمم عوض میکنم باز وارد نمیشه اکانت مامانمو تو گوشیم امتحان کردم حتی با اونم لوگ این نشدم تو اینستا حالا من چیکار کنم؟؟؟

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام اکانت اینستاگرام من چند روزی هست که عکس میتونم پست کنم اما فیلم که پست میکنم بدون هیچ اخطار یا هشداری خود به خود فیلم حذف میشه . خیلی سریع هم حذف میشه. هر چه مطلب خوندم متوجه نشدم علتش چیه چون اگه بلاک شده باشم عکس هم نباید بشه پست کرد. لایک کردم هم مشکلی نداره. کسی میدونه چه کار کنم؟؟؟

سلام، اکانت شما محدود شده. چند روزی صبر کنید درست میشه.

درود بر شما، اینستاگرام من دیگه باز نمیشه نام کاربریم هست برای ورود به سیستم میزنم خطا میده! دوتا گزینه بیشتر نداره پایین، یکی سمت راست نوشته ورود به حساب دیگری و سمت چپ نوشته نام نویسی! چکار باید کنم اینستاگرام من هک شده! مسدود شده؟ میشه کاریش کرد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید کلی فالو و لایک داشتم

سلام، موقع ورود چه خطایی میده؟

سلام .من هرچی پست میذارم اینستا بعدش حذف میکنه فقط با فیلتر شکن میتونم پست بذارم.دلیلش چی میتونه باشه

سلام، مشکل از سمت ip اینترنت شماست.

من یه نفرو توو اینستاگرام بلاک کردم ولی هنوز توو پیج ایشون میزنه فالویید بای مژگان. میشه دلیلشو بگید، لطفا. خیلی برام مهمه

کش برنامه رو پاک کنید.

سلام، نمیدونم بلاک شدم یا نه چون میتونم ویدیو پست کنم ولی وقتی که میخوام عکس پست کنم برای یک ثانیه پست میشه بعد از اون اینستاگرام عکس رو پاک میکنه 😐

سلام، چند روزی صبر کنید خودش درست میشه.

سلام تروخدا کمکم کنید من الان یه برنامه فالو آنفالو نصب کر م بعد از مدتی حذف شد مجبور شدم چندتا دیگه رو از پلی استور نصب کنم که چون مثل اولی خوب نبودن حذفش کردم شاید اون اولی زیاد فالو آنفالو کرده نمیدونم چون روی حالت خودکار میذاشتم الان دوهفتست هروقت وارد اینستا میشم یه صفحه سفید وامیشه میگه رمز ۶عددی به شماره تلفنتون ارسال میشه.اونو میزنم وارد میشه الان دیگه اونم میزنم کد نمیده وارد بشه به نظرتون چیکار کنم؟؟تروخدا جواب بدید

سلام چند روزی است که بلاک کامنت و لایک شده ام برای خارج شدن از بلاک باید چه کاری انجام دهم؟ فکر میکنم به دلیل فالو کردن زیاد این اتفاق افتاده است؟

سلام، صبور باشید بعد از چند روز خودش درست میشه.

با سلام منبع پیج خریدم بعدش اینکه دکمه privacy account نداره اصلا چرا؟

من شادوبن شده بودم که بعد ۱ماه حل شد.ولی هرکسی رو فالو میکنم بعد چند ساعت بهصورت خودکار آنفالو میشه.یعنی میتونم فالو کنم منتها صبح که ۱۰۰نفرو فالو میکنم شب همشون آنفالو میشن چرااا؟

سلام، تعداد فالو در ساعت محدوده، برای فالو و آنفالو باید از ابزار ربات اینستاگرام دیدوگرام استفاده کنین.

سلام.من یکی از اکانت هامو تو قسمت اکانت های سیو شده اینستام داشتم وهمیشه ازاونجا واردش میشدم ولی الان یک هفتس هرچقدر میزنمش مینویسه an unknown network error has occurred درحالیکه نتمم وصله.متاسفانه رمزشم فراموش کردم.هرچقدرم فراموشی پسوردو میزنم واس شماره ای که باش وارد شدم لینک نمیفرسته.میشه لطفا راهنماییم کنین خیلی لازمش دارم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و درخواست ریست پسورد بدین.

اینستاگرام من اکشن بلاک شده دیگه نمیتونم فالوده کنم

سلام، برای سیستم فالو انفالو باید از ربات اینستاگرام استفاده کنین وگرنه اکانتتون بلاک میشه.

سلام ببخشید به من اخطار داده شده ویدیو مسدود شده و اینکه محتوا دارای حق نسخه برداری متعلق به شخص دیگری باشد .الان من دقیقا ویدیو بلاک شدم یا بلاک شدم یا هرچیزی من روزی ۶پست میزارم چیکار کنم

سلام، ویدئو رو پاک کنید.

سلام،من هشتگ واسم بلاک شده،ینی تو گزارش ویوهام دیگه هشتگ نیست…فک کنم به خاطر اینه که از هشتگ خیلی استفاده میکردم،برای رفع این مشکل الان باید چیکار کنم؟

سلام، صبر کنید بعد از مدتی خودش درست میشه.

سلام خسته نباشی من از نرم افزار های افزایش فالوور استفاده میکردم اما الان دو سه روزه هر بار میخوام وارد اینستا بشم ازم کد تایید میخواد که با پیام میفرسته برام تا کد تایید رو نزنم کلا پیجم برا هیچکس بالا نمیاد کد تایید.این اتفاق برا هر بار که میخوام وارد اینستا بشم میوفته دارم دیوونه میشم یکی کمک کنه

سلام. ممنون از مطلب خیلی خوبتون. من چند تا پیج دارم که معمولا وقتی یکیش بلاک میشه بقیه هم بلاک میشن، در صورتی که میزان استفاده ی من از این پیج ها متفاوته، بعضی زیاد، بعضی کم. الآن هم همون طوری شده. می تونیم نتیجه بگیریم که اینستاگرام به فعالیت های بیش از حد یک کاربر با یک آی پی خاص (و نه الزاما یک اکانت) حساسه و وقتی اون رو خاطی تشخیص بده، حساباش، تر و خشک با هم می سوزن؟

سلام، آیا اطلاعات اکانت‌ها(آدرس ایمیل یا شماره تلفن) یکسان هست؟

سلام دایرکت اینستاگرامم پیام میفرستم میره برای شخص مقابل ولی برای خودم قابل مشاهده نیست که چی فرستادم برای چه کسی ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، اینستاگرام رو آپدیت کنید. همچنین حافظه پنهان گوشی رو هم پاک کنید. اگر رفع نشد یک بار از اکانت خارج بشید و مجددا وارد بشید.

سلام دایرکت اینستاگرامم پیام میفرستم میره برای شخص مقابل اما برای من نشان داده نمیشود داخل دایرکت که چه چیزی فرستادم ممنون میشم که راهنمایی کنید

سلام، اینستاگرام رو به آخرین نسخه آپدیت کنید.

من وقتی میخام وارد اینستا بشم مینویسهsignup blocked

شما از سمت اینستاگرام برای مدتی مسدود شدین و نمیتونید با آدرس ایمیل و شماره تلفن فعلی ثبت نام کنید.

من اصلا نمیتونم وارد اینستاگرام شوم

سلام ایا ایمیلی که باش پیج رو ساختیم از طرف اینستا بلاک میشه؟

سلام، خیر

سلام صفحه ی پیجم توسط یک پیج دیگه بلوک شده چطورمیتونم از بلوکی دربیام ممنون میشم کمکم کنید

سلام، راهی برای این کار وجود نداره.

سلام. من دو پروفایل داشتم یکی رو خواستم ارتقاع بدم و یه باره ا۰۰۰ نفر رو اضافه کردم …و کم کم نتونستم تبلیغ کنم یا لاک و یه بار درست میشود یه بار نه… ولی بعد یه هفته از من میخواست که شماره رو بنویسم و بعد یه کد میفرستاد و بعد به حدی رسید در روز ۶ الی ۷ بار از من شماره میخواست…به پروفایل دیگرم هم صرایت کرد و حالا این دو پروفایل کلا نا پدید شدن هم برای خودم و هم دوستانم …چرا و چیکار کنم؟ لطفا تا میشه از کلمه های ساده استفاده کنید که متوجه بشم…ممنون از شما و خسته نباشید…🙏🏻😊

سلام، شما از یک شماره تلفن برای دوتا پروفایل استفاده کردید.

من وقتی میخوام پستها رو لایک کنم نمیتونم اما گزینه ی اکشن بلاک برام نمیاد ی دستور دیگه میاد مینویسهcant like post

سلام، اکانت شما محدود شده. بعد از مدتی درست میشه خودش.

سلام من پیج اینستاگرامم خیلی بازدید داشت و از هشتک استفاده میکردم و یک بار با گذاشتن یک فیلم نامطلوب اینستاگرام اون پست رو پاک کرد و از اون به بعد پیج اینستام غیرفعال شده

سلام . ی سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین . پیغامیکه بلاک کرده منو واس موقعیکه کپشن میزارم واس پست : it looks like you were misusing this feature by going too fast در صورتیکه بیش از حد از هشتگ استفاده نکردم . همون حداکثر ۳۰ تایی ک گفتین . البته پیجو تازه ساختم . مشکل چیه؟

سلام، به فعالیت عادی ادامه بدین به مرور درست میشه.

سلام چرا بعضی ها ۲۰۰ تا تگ میتونن بکنن ولی من ۱۵ تا تگ میکنم بلاک میشم ?

سلام من پریشب یهو اکانت اینستام پرید وقتی ک من خودم داخل اینستا بودم این اتفاق افتاد بعدهر کاری میکردم نمیتونستم وارد شم ب چند تا از دوستام گفتم ک ایدیمو سرچ کنن براشون هیچی بالا نمیومد بعد ک خواستم ی اکانت دیگه هم درست کنم نمیشد هی ارور میداد ب یکی از دوستام گفتم برام اکانت درست کنه تونستم وارد شم بعد چند بار اسم ای دیم رو تغییر دادم منو بلاک کرد تو دایرکت هم فقط اخرین پیامایی ک برام میادو میتونم ببینم مثلا وقتی میخوام برم پیامای قبلی رو ببینم همش علامت دایره میاد ک داره میچرخه مشکلش چیه به نظرتون خسته شدم دیگه اون از اکانت خودم اینم از این اینستا کلا با من مشکل داره فک کنم

حساب من دیسیبل شده من باید چیکار بکنم؟؟؟؟؟؟ و اینکه من حتی نمیتونم یه پیج جدید درست کنم وقتی میخام پیج جدید درست کنم اخطار میاد که حساب شما مسدود است و شما نمیتوانید حساب جدید ایجاد کنید؟؟؟؟؟ لطفا کمک کنید ممنون میشم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید. موقع ساخت اکانت هم از شماره و آدرس ایمیل دیگه استفاده کنید.

سلام سرکار خانم خسته نباشید و مرسی از مطالب خوبتون من اول چند تا فالور خریدم بعد حجم زیادی فالو و لایک کردم و حجم زیادی فالور و لایک گرفتم ک اینستام بلاک شد هر چند دقیقه یک بار پیامک میخواست . که یک بار کلیر کچ کردم کل برنامه های فالوگیر و هم حذف کردم و با فیسبوک زوری بالا اوردمش بعد چند روز ایدی فیک ساختم و باز فالور گرفتم الان نه یوزرنیم و میشناسه نه جیمیل نه شماره تلفن حتی با فیس بوک هم نمیشناسه آیپی گوشیم هم بن شده نه میتونم اکانت بسازم نه با اکانت دیگه کانکت میشه. البته با گوشی های دیگه هم تست کردم بالا نیومد اکانتم… با همه روش ها ایا راه حلی داره منو راهنمایی کنید یا اکانتم کلا پریده؟

سلام، اکانتتون مسدود شده.

سلام منو مسدود کردن از انستگرام لطفن راهنمای کنی

سلام من از دوتا ربات استفاده کردم برای افزایش فالوور و خودم هم اقدام به فالو دیگران کردم و تعدادش زیاد بود تقریبا ۲۰۰۰ الان اکانتم رو غیر فعال کرده و میگه از قوانبن تخلف کردی . من چبکار باید بکنم یعنی اکانتم از دست رفت

سلام اینستای من از طرف اونا پاک شده و غیر فعال شده حتی اسم ایدی من هم نیست چطوری رفع بلاک کنم ؟

سلام ببخشید من از دیروز نمیتونم پستی رو لایک کنم اما بقیه فعالیت هام مشکلی ندارن ولی وقتی میخوام لایک کنم پیام Action blockedمیاد. ممکنه منم واس چند روز یا چندهفته بلاک شم از طرف اینستا؟یا نتونم وارد پیج ام بشم بعدا برای مدتی؟کلا برای چندوقت بقیه فعالیت هامم مشکل پیدا کنه؟

سلام، بله مدتی صبر کنید درست میشه.

من شب ازازفالویربگیر انستااستفاد کردم صبحش کاملا انستاگرامم تخلیه شده بودبه حالت دوباره نام نویسی

اکانت اینستا گرامم بالا نمیاد و مسدود شده باید چه کار کنم

بعلت گذاشتن پستی که برخلاف قوانین اینستاگرام بود،ابتدا اینستاگرام پست منو حذف و سپس پیجم رو محدود کرد.الان وقتی پست میزارم کسی نمیبینه.یعنی انگار گذاشته نمیشه.چه باید بکنم؟

سلام، صبر کنید تا محدودیت تموم بشه.

سلام وقت بخیر من مشکل خیلی جدی پیدا کردم من ٣ حساب اینستاگرام در گوشی دارم که دو تای اول بیزنسی هستند و به فیسبوک متصل ولی همینطوری زدم خروج از همه امانت ها دوباره که خواستم برگردم یکی از حساب ها باز نشد و هر کاری که بگید در فراموشی رمز عبور زدم هم پیامک و هم ایمیل اون یک حساب اصلا رمزش برام باز نمیشه و اگر هم فراموشی رمز عبور میزنم برای حساب های دیگر ریست پسوورد میاد و باز اون حساب رو برام مشخص نمبکنه و نمیتونم واردش بشم لطفا بهم ایمیل کنید و کمکم کنید که متوجه جواب خوب شما بشم من به اون پیج بیزنسی احتیاج دارم و الان فقط از پیج های دیگم میتونم ببینمش مثل غریبه ها لطفا ایمیل کنید جواب رو بفهمم ممنون از لطف و محبت شما

سلام، از یک شماره برای ساخت اکانت‌ها استفاده کردید و برای همین به مشکل خوردید.

سلام من برای افزایش دنبال کننده هام حدود ۳،۴ هزار نفر فالو کردم و بعد کسایی که بک ندادن رو آنفالو کردم که حدود هزار خورده ای شد بعد از آنفالو دیگ نشد بیشتر ار از تا فالو کنم مثلا قبل میشد ۲۰۰ نفر یهو فالو کنم باز چند ساعت بعد ۲۰۰ تا دیگه ولی الان ۴۰ تا فالو میشه کرد، باز ۵ دقه بعد میزاره ۴۰ تا دیگه فالو کنی گاهی وقتا هم ۲۰ تا میزاره چرا اینجوری شده و چطور میشه از این محدودیت دراومد؟

سلام، این محدودیت هست و نمیشه کاریش کرد. هر چقدر هم که بیشتر این کار رو تکرار کنید، محدودیت بیشتر میشه.

سلام چند وقت پیش اینستاگرامم رو حذف کردم دوباره نصب کردم بعدش اسم پیجم رو که وارد کردم اومد بالا بعد دریافت پیامک رو تایید کردم به جای اینکه پیجم رو بازکنه یه صحفه دیگه باز کرد و اسم پیج و پسورد میخواست اونا رو که وارد کردم گفت یه پیامک که یه کد ۶ رقمیه به شماره شما ارسال شده ولی هیچ پیامکی نمیاد در رابطه با کد و اون چهار شماره اخر که میگه کد بهش ارسال شده چهار شماره اخر من نیست لطفا کمکم کنید پیجم برگرده ممنونم

سلام، شماره اکانت تغییر کرده.

سلام من ریپورت شدم چطور بازش کنم

سلام، از پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.

علی کعبی

سلام چند روزه پیش اینستاگرام که میخواستم باز کنم کلا صحفه سفید میشد واز برنامه میپرید بیرون بعد من حذف کردم ودوباره نصب کردم الان که اسم پیجمو میزنم میاد وقتی که دریافت پیامکی رو میزنم اولش شماره خودم میاد وقتی اوکیش میکنم بجایی اینکه تایید کنه میره ودباره یه صحفه دیگه باز میکنه اونجاذکه اسم پیجمو میزنم و پسوردشو وارد میکنم پیامکی که کد ۶ رقمیه به چهار شماره اخره گوشی من که میخواد بفرسته اونذچهار شماره اخر با شماره من فرق داره و پیامکی واسه من نمیاد ولی میزنه پیامک ارسال شده لطفا کمکم کنید پیجم برگرده احتمال اینکه اینستا گرام بلاکم کرده با شه هست

سلام، احتمالا شماره رو عوض کردید.

سلام. من مدت یکی دوماه هست فالو نمیتونم بکنم. یکی دوتا فالو میکنم بقیه برگشت میخوره. از وقتی اسم پیج عوض کردم اینجوری شد.اگه راه حل جدیدی دارید کمک کنید ممنون میشم

سلام، اکانت شما محدود شده. چند روزی کاری انجام ندین خودش درست میشه.

سلام ما برای رفع دسیبلی همان روش اول را انجام دادیم میخواستم بپرسم که آیا جز این روش راه دیگری وجود دارد که پیج به ما بازگردد؟اگر مقدور است شماره ای برای جهت برقراری ارتباط لطف بفرمایید

سلام، خیر از همین روش که توضیح داده شده استفاده کنید.

من عکسارو میتونم لایک کنم کامنتم میذارم ولی نمیتونم کسیو فالو کنم واسم پیام block نیومده چیکار کنم؟

سلام، بعد از ۲۴ ساعت مجددا تست کنید.

سلام اکانت چیزی به عنوان که ریپورت شدید نمیاره ،ولی وقتی پست میذارم آپلود میشه ولی نه لایک خودم ثبت میشه نه پست در آرشیو چه کار باید انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

من نزدیک۴۰۰ نفر آنفالو کردم بلاک شدم الان نمیتونم کسی رو فالو کنم لطفا بهیم بگید چکار کنم

سلام، صبر کنید تا مدت بلاک بودنتون تموم بشه.

سلام غفار احمدی هستم عرض حظور شما من کسانیکی بک ندادن رو آنفالو کردم حدود۴۰۰ نفر والان که میرم تو اینستا نمیتونم کسی رو فالو کنم لطفا جوابشو برام بفرستید خیلی ممنون میشم

سلام، چند روز منتظر بمونید درست میشه.

سلام من با شماره نمیتوانم اکانت بسازم همش این پیغام میده, Action blocked signup can’t creat right now. ولی با جیمیل میتونم بسازم.. اگه ایدی گوشیم را بلاک کرده اینستا چه کار میتوانم کنم. خواهش میکنم پاسخ بدهید

سلام، شماره شما برای ساختن اکانت بلاک شده.

سلام من اینستا ریختم با ایمیل وارد میشم اما میگه singup blocked چ کنم؟؟؟ اصن نمی‌تونم اکانت درست کنم

سلام، با ایمیل دیگه بسازید یا اینکه از شماره تلفن استفاده کنید.

سلام خسته نباشيد ميخوام كسي رو ان فالو كنم ميگه بلاكي چقد طول ميكشه ك از بلاكي در بيام؟

سلام، تعداد روزش مشخص نمیشه و باید صبر کنید تا تموم بشه این مدت زمان.

سلام من ۵۰تا لایک درخواست کردم ۵۰تا فالو در یک روز اکانتم بلاک شد آیا امیدی هست که امانتم برگرده واقعا پشیمونم الان اینستاگرام نوشته با وارد کردن شماره خود به حفظ امنیت انجمن ما کمک کنید شمارمو وارد کردم اکانتم پاک نمیشه؟؟خیلی نگرانم دقیقا باید چیکار کنم اکانتم خیلی برام مهمه شماره رو بزنم ایا امکانش هست ک برگرده اکانتم؟؟!!

سلام، شماره رو باید برای اکانت وارد کنید و کدی که براتون sms میشه رو بزنید.

سلام من قبلا پست گذاشتم توی اینستاگرامم پستم تایید شده ولی غیب شده ولی عددش مونده لطفاً رسیدگی کنید نمیدونم چیکار کنم

سلام منو دوستم همدیگرو بلاک کردیم وحالا که میخواییم انبلاک کنیم همو نمیشه و پیج دوستم اصلا برای من بالا نمیاد ممنون میشم کمک کنید

سلام، از صفحه blocked users آنبلاک کنید.

سلام من تو پیجم هر پستی که میزارم و هشتگ زیرش میزارم بعد توی هشتگ ها نشون نمیده پستم رو. بعد با یه پیج دیگه امتحان کردم میبینم هر هشتگی رو که میزنم بعد روی هشتگ میزنم و میبینم توی لیست اون هشتگ ها هست… ولی این پیج اصلیم اصلا هیچ هشتگی رو تو لیست نمیاره.. از هشتگ های زیادی هم استفاده نمیکنم تعداد کم میزنم ولی بازم همین مشکلو داره کلا تو این پیج هر هشتگی میزنم انگا نه انگار که از اون هشتگ استفاده کردم.. مشکلش چیه؟ لطفا اگه میدونید کامل توضیح بدید ممنون

سلام، دقت کنید که داخل صفحه هشتگ نمایش آخرین پست‌ها رو زده باشید. احتمالا محبوب‌ترین‌ها رو داره بهتون نمایش میده و برای همین هست که نمیتونید ببینید.

سلام با اینکه فالوم میکنن ولی فالوورام بالا نمیره چیکار باید کرد

سلام الان بیشتر از سه ماهه هر چقدر فالووم میکنن تعداد فالوورام بالا نمیره دلیلش چی میتونه باشه

با سلام.یکی از پیج های پرطرفدار اینستا پیج من را بلاک کرده و من نمیتوانم پیجشو ببینم برای رفع بلاک چکار کنم؟ممنونم اگه راهنمایی بفرمایید.

عرض سلام و ادب بنده چند وقتیه که پست با هشتگ قرار میدم اما هشتگا رو که کلیک میکنم اصلا پست من در اون هشتگا نیست!! قبلا اینجور نبود و پست من در هشتگا پیدا میشد و لایک و ویو فراوانی داشت ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، دقت کنید که نمایش پست رو بر اساس جدیدترین‌ها تو صفحه هشتگ بزنید که پست شما رو نشون بده.

سلام شیش ماهه یک پیج ساختم فیلمهای دعوا درگیری ترسناک می زارم تا الان خوب اومده بالا نوزده هزار تا فالو ر جذب کردم ، الان دو هفته است که روی نوزده هزار تا گیر کرده روزی دو سه نفر فالوم میکنن قبلا روزی بالای صد نفر فالو م میکردن ،چند بار ریپورت پرابلم زدم جواب نداده چیکار کنم ؟

سلام مشکل من افزایش روزانه فالوینگ هام هست که من فالو نمیکنم و هروز داره بیشتر میشه و من مجبورم هروز ۲۰۰نفر رو انفالو کنم.علت چیه ؟ همه ی پیج ها خارجی هستند .خسته شدم والا هروز باید انفالو کنم.چیکار کنم دیگه بی جهت و خود به خود به فالوینگ هام افزوده نشه ؟

سلام، رمز اکانت رو تغییر بدین. کسی به اکانت شما دسترسی داره. حالا یا ربات هست یا فرد عادی.

سلام من فک کنم یه عکس غیر اخلاقی گذاشتم با یه اکانت دیگم ۱۰ دقیقه بدش دیدم نوشته شما بلاک شدی همون موقع تو گوشیم از اکانتام log out شد حالا دو هفتست ن میتونم اکانت وارد کنم ن بسازم همش هم میگه sorry we have problems with your request حالا چیکار کنم هرچیم برنامه رو پاک میکنم نصب میکنم همین میشه iosهستم لطفا راهنمایی کنید

سلام، اکانت شما مسدود شده و باید از پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.

به همین دلایلای دوستان من هم پیجم بلاک شده.ولی نمیتونم برم داخلش.ودایرکتشم از اون اکانتم میبینم اسم اکانتمونوشته inestager Ammer و میخوام بدونم این اکانتم برمیگرده یا نه؟

سلام، اکانت پاک شده.

سلام من دوروز پیش کلا اکانتم مسدود شد دلیلش چیه مرسی

سلام ببخشید من فقط لایک کردن مسدود شدم ایا واسه همیشه هست یا ازاد میشه بلاک بودنم مرسی لطفا جواب بدین

سلام، خیر آزاد میشه.

من یکی رو ریپورت کردم و اونم منو بلاک کرده الان دنبال دایرکتمون میگردم …دایرکتمون ناپدید شده بدون اینکه من حذفش کنم

در این حالت خود به خود حذف میشه

من هم اینطور شده چکار کنم تا باز شده

من هم اینطور شده چکار کنم

سلام اینیستا کلا منو بلاک کرده هرایمیل جدیدیم که میسازم میگه سینگ این بلاک چکار کنم

سلام من چند پیج دارم یکی از پیج هام از طرف اینستا مسدود شده ، برای همین از هر کدوم از پیج های دیگه خارج میشم دیگه نمیتونم وارد اون پیج بشم و پیغام میده مشکلی پیش آمده. ضمنا فالوورای پیج هام داره کم میشه و خیلی کم پیجامو فالوو میکنن لطفا راهنمایی کنین ممنون

سلام، برای همه اکانت‌ها از یک شماره و ایمیل استفاده کردین؟

سلام من به هرکسی که فالو بک میده دایرکت میدادم مثل اینکه خیلی زیاد شدن حدود ۵۰۰ تا دایرکت بعد پیام …action was blocked برام اومد چیکار کنم درست میشه اصلا؟

سلام، لیست دایرکت رو چندتایی خالی کنید شاید درست بشه.

سلام من یکی از فالوورامو بلاک کردم اونم منو بلاک کرد.بعد ک خواستم آزادش کنم میرم تو تنظیمات و میخوام ان بلاکش کنم صفحه خالی باز میشه.لطفا راهنماییم کنید

سلام، دیتا برنامه رو پاک کنید از حافظه گوشی یا اینکه از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید. اگر برطرف نشد از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

وقتی اسم یک اکانت اینستا به کاربر اینستاگرام تغییر مبکنه ریپورت شده یا خودش تغییر داده ؟ برام مهمه خواهشن جوابمو بدین

سلام اون شخص اینستاگرامشو دی اکتیو کرده

سلام ، چند روز پیش یک کسی وارد اکانت اینستاگرامم شد ، پسوردم را عوض کرد و تا چند روز نمی توانستم به اکانتم وارد شوم ، بعد دوباره همان پسورد خودم را گذاشت و توانستم وارد اکانتم شوم ، و فی الفور ، پسورد را عوض کردم ، چطور اینستاگرام را خبر دار کنم که کس دیگری وارد اکانتم شده؟

سلام، رمز خودتون رو تغییر بدین. همچنین دسترسی به ایمیل رو هم چک کنید.

سلام چرا گاهی کامنتی که زیر یک پست میزارم رو پیدا نمیکنم‌ و کسانی که کامنت منو ریپلای کردن و چیزی برام‌نوشتن بعد چند ساعت غیب میشه اسمشون رو میبینم‌ ولی هرچی میزنم رو کامنتشون پیداش نمیکنم هی میره روی اولین کامنت که زیر پست هست .امیدوارم سوالم رو پیچیده عنوان نکرده باشم

سلام، کامنت حذف شده.

سلام ببخشید اینکه میگن ۱۰ تا کامنت فارسی بزارین تا از بلاک در بیایم این روش موثره؟؟

سلام، خیر

Action belokcet

سلام . من میدونم بلاک شدم . تو این دو سه روزی که شما بهش اشاره کردین که رفع بلاک شم میتونم پست بزارم ؟!

سلام، بله میتونید پست بزارید.

سلام من الان سه ماهه نمیتونم وارد اکانتم بشم تا واردش میشم صفحه عوض میشه سفید میشه بالاش دوکممه انگلیسی میاد چکار کنم

سلام، چه خطایی میده؟

سلام من یک سوال از ادمین عزیز داشتم میخواستم بدونم من اکانت یک نفرو که دوستم خست میدونم و تو قسمت سرچ میزنم نمیاره بخاطر همین از یکی دیگه درخواست کردم اکانتشو بصور ارسال نمایه دایرکت بزام بفرسته چون گفتم شاید من اشتباه میزنم وقتی دایرکت میفرسته نمایشو بازم نمیاره و مینویسه کاربر یافت نشد در حالی ک از طریق اکانت یکی دیگه زدم راحت پیداش میکنه اما تو اکانت من انگار همچین اکانتی وجود نداره و میگه یافت نشد علتش جیه؟ با تشکر

سلام، بلاکتون کرده.

من ویدئو ها را در اینستاگرام نمیتونم لایک کنم علتش چیه؟

وقتی ویدئویی رو لایک میکنید مثل لایک تصاویر نشون نمیده و به جای لایک view رو نشون میده. مشکلی نداره.

سلام از دیروز یک ارور میده اینستاگرامم و اجازه وارد شدن نمیده Oops , an error eccurred از گوشی دیگه و مرورگر هم خواستم باز کنم نشد ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام اینستاگرام پست های منو بلاک میکن یعنی هر وقت من ی ویدیوئی میزارم اونو حذف میکن و واسم پیغام video blockedمیاره چی کار کنم که درست ش؟؟؟

سلام، احتمالا ویدئویی که میزارید کپی رایت داره.

سلام هر چی ویدئو پست میزارم چند نفر میبینن و کامنت میزارن بعد پیام میده ویدئوی شما بلاک شده بابت مسائل کپی رایت

ویدئویی که کپی رایت داره نگذارید

درود بر دوست عزیز که با راهنمایی هاتون به هم نوع هاتون کمک میکنید دوست گرامی یک شخصی از بنده کلاهبرداری کرده و الان نمیدونم چکار کرده که کلا اسمش و چت هامون از توی دایرکتم غیب شده اسمش رو هم که سرچ میکنم پیدا نمیشه میشه بگین چکار کرده که اینجور شده؟ و من چطور میتونم پیداش کنم و ازش شکایت کنم؟ فقط یه شماره حساب ازش دارم که براش پول ریختم و اسمش که سرچ نمیشه با تشکر از حضرت عالی

سلام، احتمالا بلاک کرده. از طریق شماره حساب پیگیری کنید.

سلام ممنون بابت نوشته های مهمتون ولی من نمیتونم اکانت باز کنم signup blocked شدم و اصلا باز نمیشه تقریبا ۲ هفته ایناس اینطوری شده ممنون میشم کمکم کنید

سلام، از شماره یا ایمیل دیگه برای عضویت تو اینستاگرام استفاده کنید.

تو رو خدا بم بگو این signup blockd چیه چرا امروز کلا اینستا باز نمیشه برام 😔 من که کار بدی نکردم … حتی اینستا رو حذف کردم و دوباره نصب کردم و با اکانت دیگه میخوام پیج درست کنم نمیشه البته زیاد وارد نیستم ولی مشکل بوجود اومده .. حتما جوابم رو بده لطفا

سلام، با این اطلاعات(ایمیل یا شماره) نمیتونید ثبت نام کنید. از شماره یا ایمیل دیگه استفاده کنید.

سلام من چند روز،پیش وارد اینستاگرام شذم با شماره ولی چون اسمم اونی نمیشد که میخواستم چند بار دیلیت اکانت کردم بعد سه بار بار چهارم وارد اینستا ک میشدم حتی کدو میفرسته ولی وارد نمیشه من چی کنم تا درست بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، از یه شماره دیگه برای عضویت استفاده کنید. زیاد اکانت پاک کردین برای همین تا مدتی امکان ثبت نام با این مشخصات رو ندارید و باید از شماره دیگه استفاده کرد.

سلام میخام پست بزارم ولی وقتی اوکی میشه کپشنی که گذاشتم نیست

احتمالا بیش از حد از هشتگ استفاده میکنید

با دورود خدمت شما من تو یک ساعت بیشتر از ۳۰ نفر فالو کردم بعد از اون الان دو ماه میگذره تعداد فالورهای من از ۸۰۰نفر رسیده به ۴۰۰ نفر از یه طرفم هر چقدر منو فالو میکنن بازم تعداد بالا نمیره چیکار میشه کرد ممنون میشم ؟

سلام. من دوتااکانت دارم.که اکانت دومم. ازدیروزتابه حال خودبه خودهرکسی رامیخوادفالومیکنه. و درضمن حتی نمیتونم کسی رافالوبدم. وقتی درخواست فالومیدم بعدازچندثانیه درخواست فالوبرداشته میشه وفکرکنم بلاک فالوشدم. لطفا راهنمایی کنید که ازاین حالت خارج بشم.

سلام، در روز فقط میتونید ۲۰۰ نفر رو فالو کنید.

خب من بیشتر از حد مجاز لایک کردم بلاک شدم حالا چیکار کنم::(((حالا چی؟؟؟؟

بعد از چند روز درست میشه

خب من بیشتر از حد مجاز لایک کردم بلاک شدم حالا چیکار کنم::(((

خب من بیشتر از حد مجاز لایک کردم بلاک شدم حالا چیکار کنم

سلام.مدتیه که اینستاگرام من پست های جدید پیج های قفل رو برام نمیاره . با اینکه فالوشون میکنم . فقط پیج های بازو میاره . الان دو سه روزه که اینطوریه . چیکار کنم؟

ربطی به باز یا بسته بودن صفحه نداره. الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده و دیگه اساس نمایش پست ها بر اساس زمان نیست. پستهایی که تعامل بیشتری دارن رو زودتر نشون میده.

من زياد فالو ميكردم الان بلاكم ولي گزينه tel us نيس چ كنم

منتظر بمونید تا از بلاکی خارج بشید.

مطلب خوبی بود ولی سوال من اینه من چندین پستمو ادیت کردم تا هشتگشونو درست کنم بالغ بر ۱۰۰پست یا بیشتر حالا امکان ادیت ندارم این عمل هم شامل بلاک شدن میشه؟پیامی که میاد اینکه امکان ادیت ندارید دوباره سعی کنید

سلام، بعد از ۲۴ ساعت مجددا تست کنید. اگر نشد احتمالا به این خاطر هست که ویرایش پست فقط تا یه تعداد روز محدود شده است.

سلام من چندین نفر رو به سرعت فالور کردم بعد حالا هرچی می کنم نمی تونم وارد اینستاگرام بشم یه صفحه سفید میاد جلوم

بعد از چند روز درست میشه

مرسی استفاده کردم اطلاعات شماجامع وروشن بودمرسی

خيلي خيلي ممنونم از راهنمايي درستتون،مشكلم حل شد،تشكر🌹🌹🌹

سلام ببینید من برنامه ی هابلاگرام رو دانلود کردمو برای پستام لایک فرستادم برنامش مجانی هر چقد بخواید برای هر پستی بخواد لایک میفرسته …اما از یه برنامه ی دیگه شاید بگم توی ۲۰ دقیقه ۳۰۰ نفر رو فالو کردمو اینستاگرام اکنتمو بلاک کرد، جوری بود که وقتی یکیو فالو میکردم بعد دو ثانیه دوباره ب حالت اول برمیگشتو طرف فالو نمیشد…۱ روز و نیم گذشته الان درست شد اکانتم ولی وقتی میرم توی هابلاگرام پیام میده registration has failed و نمیتونم با هابلاگرام وارد اکنتم شم تا لایک بفرستم برا پستام، فقط با همین اکانتم که قبلا یه بار از طرف اینستاگرام بلاک شده نمیتونم برم با اکانتای دیگم که میرم میتونم لایک بفرستم …بعد تو گوگل کا مشکلمو سرچ کردم نوشته بود هابلاگرام اکانتای غیرقانونی( illegal) رو پشتیبانی نمیکنه. مگه الان که از بلاکی دراومدم از طرف اینستاگرام هنوز اکانتم غیرقانونی محسوب میشه؟ مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید🙏 و مقالتون خیلی مفیدو عالیه ممنون❤

سلام، شما فعالیت غیر عادی داشتید و برای همین اکانتتون مسدود شده.

اون نسخه اینستا رو ازتنظیمات گوشی قسمت برنامه ها،کلا داده و حافظه اینستا رو پاک کنید و لغونصب بزنید.بعدنسخه ۴.۰.۱ اینستا رو دانلود و اکانتتونو فعال کنید،کانکت که شدین میتونیدبرنامه رو اپدیت کنید.البته میتونیدip گوشیتونم عوض کنید،اگه درست نشد تو اینستا یه پیام بدین. dommavi .البته از مدیریت سایت معذرت خواهی میکنم که دخالت کردم.

من بازهم نتوانستم واردبشوم

سلام الان دو روزه که ایتستا خودکار حساب منو غیر فعال کرده و نمیتونم واردپیج خودم بشم و وقتی نام کاربریمو وارد میکنم مینویسه وجود نداره باید چیکار کنم؟؟!

سلام، احتمالا اکانت شما پاک شده یا اینکه نام کاربریتون تغییر کرده. با آدرس ایمیل یا شماره تلفن وارد بشید.

سلام میخواستم بگم من میتونم کامنت بذارم و لایکو فالوهم میتونم انجام بدم اما نمیتونم وقتی میخوام پست بذارم نمیتونم کلیپ بزارم فقط عکس میشه در این صورت چیکار باید کنم؟لطفا جواب بدید

سلام،خواهشا جواب بدید. من بیش از حد لایک کردم و ۱ روزه نمیتونم کسی رو لایک کنم،چقدر طول میکشه آزاد بشم؟ و سوال بعدیم اینه که امکان داره اینستاگرام کسی رو برای همیشه بلاک کنه؟

دو سه روز طول میکشه معمولا. اگر محتوای نامناسب تولید کنید و و کاربران ریپورتتون کنن ممکنه پیجتون بسته بشه

سلام اکانت من رمزش یادم رفته بود بازیابی زدم منتها ۲۰ -۳۰ سری هی لینک میفرستاد رمز عوض میکردم عوضش نمیکرد الان دیگه کلا رمز نمیفرسته برام –چیکار باید کنم ممنون میشم ایمیل بفرستین برام

سلام. برای ایمیلتون رمز رو می فرستاد؟

من با ربات ۱۰k فالور گرفتم بعد اینستاگرام مسدودم کرد الان وقتی ایدی و پسوردم رو میزنم میگه شماره‌موبایلتو بزن که یه‌کد بیاد اما‌نمیاد و کلا اکانتم مسدوده

سلام، مجددا بعد از ۲۴ ساعت تست کنید.

سلام وقتتون به خیر.مدتی بود که در اینستاگرام پیغام اکشن بلاک میومد برام وقتی میخواستم لایک کنم.اما برطرف شد.ولی امروز تو اینستاگرام بودم که یه دفه پیجم بسته شد و وقتی که دوباره خواستم وارد اینستاگرام بشم کلا باید از اول ثبت نام میکردم یا رمز قبلیمو میزدم هر دوی اینکارارو انجام دادم اما وارد نمیشه و گزینه singup block رو میزنه برام ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام، اکانت شما بلاک شده. برای مدتی نمیتونید استفاده کنید.

سلام.من میتونم فالو و لایک و کامنت بذارم.ولی نمیتونم هیچ عکسیو پست بذارم.فیلم میتونم ولی عکس نه.هیچ اخطاری هم نمیده.لطف میکنین راهنماییم کنین

سلام، احتمالا بلاک شدید. چند روزی منتظر بمونید برطرف میشه.

سلام. مشكل من اينه كه كسي پستي ميزاره براي من نمياد. ولي ميرم تو پيجش اون پيت هست. الان چند وقته كه همينجوريه ممنون ميسم جواب بديد

سلام، دیتا برنامه رو پاک کنید از حافظه گوشی یا اینکه از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید.

من احتمالا بخاطر فالو کردن زیاد بلاک شدن و دیکه نمیتونم فالو کنم. این خیلی بده که اینستاگرام نمیگه تا کی بلاکی. اینجوری باعث ریزش فالوئرا میشه. اونایی که پیجی با ۲ میلیون فالوئر دارن اینستاگرام خیلی راحت میتونه با این حررکت ازز صحنه رقابت حذفشون کنه. این حرکت اینستا اصلا درست نیس

معمولا بعد از دو روز رفع میشه

سلام دوسا عزیز من اینستاگرامم نه کلیپش اکسپلور میشه نه بازدید داره پیجم عمومیه ۱۳۷کا فالودارم بازدید لایکش فوق العاده بود ولی الان بازدیدش تا ۱۵کا میشه و بینهاید انفالومیشم ینی روزی پنصدتا انفالومیشم در روز چک میکنم یکی فالوم نمیکنن محبورشدم دوکا افزایش فالوی فیک بزنم تا به چشم مردم نیافتم واقعاخجالت اوره من روزی صدخوردی فالومیشدم کمکم کنین مشکلموبگین چیه تا برسیش کنم به ایمیلم پیام بدین چه کارا باید بکنم هرچی هست کامل برام توضیع بدین توروخدا جواب بدین ابروم درخطره یک عمردعات میکنم باتشکراز سایت خوبتان منتظرتم

سلام من نمیتونم پستای افرادو زمانی که میزارن ببینم. فقط زمانی که ایدی شخصو بزنم پستاش برام میاد. مشکلش چیه. ؟😑

سلام، دیتا برنامه اینستاگرام رو پاک کنید. یا اینکه از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید.

سلام من کسانی ک قبلا فالو کردم اصن پستاشون برام نمیاد استوری ها میاد ولی پست ها نه ولی افراد جدید ک فالو میکنم پستاشون میاد الان چ کار باید بکنم؟!

سلام، دیتا برنامه رو پاک کنید از حافظه گوشی یا اینکه از اکانت خارج بشید و دوباره وارد بشید.

سلام و خسته نباشيد من يه پيج لباس دارم كه ٣٥كا فالور داره اون اوايل اشتباهبي كه كردم رفتم از برنامه هاي جمع كردن فالور يا لايك زيادي استفاده كردم شايد ١٠كا حالا بيشتر يا كمتر نميدونم فيك باشه ولي نميدونم چرا لايكام انقدر كمه هر كاري ميكنم جديدا بيشتر از ٣٠٠ يا ٤٠٠ تا لايك نميگيرم در صورتي كه شايد تا يه سال قبل خيلي بهتر بود ، بعضي از پستام ١٠٠٠ شايدم بيشتر لايك ميگرفت يهو خيلي كم شده دليلش چي ميتونه باشه اگه راهي هست لطفا راهنمايي كنين

سلام، به فعالیتتون ادامه بدین و سعی کنید با هشتگ گذاری، اشتراک گذاری پست از طریق استوری و منشن کردن افراد بیشتری رو به دیدن پست دعوت کنید.

سلام میخواستم بپرسم من الان ۴یا ۵ ساعته نمیتونم کسیو فالو کنم میتونم لایک کنم کامنت بنویسم ولی نمیتونم کسیو فالو کنم الان من بلاک شدم یا ریپورت ترو خدا جواب بدین دارم دیوونه میشم

شما موقتا بلاک شدین. جای نگرانی نیست. در دو سه روز حل میشه مشکل

باسلام متاسفانه نمیتونم کسی رو فالوکنم البته با گوشی دوستم اکانت اینستاگرامم رو چک کردم و متاسفانه خارج نشم و احتما میدم ایشون هم چک کرده باشه حسابم رو احتمال داره بخاطر استفاده همزمان دو نفر بلاک شده باشم چه باید کنم البته هیچ پیامی از سمت اینستاگرام مبنی بر باک برام نیومده فقط نمیتونم کسیو فالو کنم

شما موقتا بلاک شدین. چند روز صبر کنین رفع میشه

مطالبتون خوب بود و دلیل مسدود شدن خودم رو هم فهمیدم ولی یه راهکار سریع ندارین تا مسدودیتم رو زود درست کنم شاید اگه بایستم تا اینیستاگرام خودش منو رفع مسدودیت کنه چند ماهی طول میکشه 😢

خیر معمولا دو روز طول میکشه

سلام من وقتي اكانت كسي و سرچ ميكنم نمياد ولي ازش پيام داشتم تو صفحه دايركتمم ديگه پياماش نيست وقتي سرچش ميكنم تو دايركت مينويسه instagrammer ميزنم روش پياماش ديده ميشه ولي تو صفحش پستاشو نميتونم ببينم و حتي نميتونم دوباره فالووش كنم. با ي اكانت ديگه هم رفتم بازم سرچ ميكنم نيستش. بنظر شما اكانتش و كامل پاك كرده ؟

ممکن است دی اکتیو کرده باشن

دقيقا همين بلا سر پيج منم اومده پيج رو باز ميكنم باز از طرف ايستاگرام ديس اكتيو ميشه كسي ميدونه چجوري رفع ميشه اين مشكل؟؟؟؟؟

سلام.مقاله ی خوب و مفیدی بود ولی من مشکلی دارم که نه توی مقاله ی شما بلکه هرچه توی سطح نت گشتم جوابش رو پیدا نکردم من اکانت اینستا با حدود ۳۰۰ فالوور دارم چندین پست گذاشتم و پروفایلم هم تکمیله. ولی چند وقته هرچی ویدیو میزارم و زیرشون هشتگ# میزنم پست هام توی هشتک ها قرار نمیگیرند ینی وقتی سرچ میکنم پست من بالا نمیاد اگه میتونید کمک کنید😍😘

سلام، دقت کنید که هشتگ به رنگ آبی در اومده باشه.

سلام ببخشید من دوروزهست که فقط پستهارولایک نمیتونم بکنم نمیدونم مشکل ازچیه وبایدچکارکنم میشه لطفاًمنوراهنمایی کنیدممنون

شما موقتا بلاک شدید. یکی دو روزی صبر کنید مشکل از طرف اینستاگرام حل میشه

سلام من دیروز پیش از ۱۰۰۰ لایک کردم و پیش از ۲۰۰ کامنت حسابم کلان مسدود شد نمیدونم‌کجاس اسمشو میزنم نمیاد وبلاک شدم کی از این حالت در میاد

بعد از دو روز درست میشه

من الان حدود ١هفته ميخوام پيچ بزنم هركاري ميكنم نميشه ميزنه Sorry….. Blocked من بايد چيكار كنم

سلام، آدرس ایمیل یا شماره‌ای که میخواین باهاش اکانت بسازید مسدود شده. از ایمیل یا شماره دیگه استفاده کنید.

سلام بسيار مطالب شما آموزنده و خوب بود .سوالي داشتم :كليپ ميخواستم به اشتراك بزارم با خطا مواجه ميشم و تو كلماتش هم بلاك نوشته بود و ميگفت بايد اين كليپ حذف بشه .

سلام، احتمالا کلیپی که ارسال کردید کپی رایت داره و برای همین باید حذف کنید. در غیر این صورت اکانتتون مسدود میشه.

سلام من چند روز است که به هیچ عنوان نمیتوانم وارد حساب خودم شوم از طریق اینستاگرام و اینکه حتی نمیتوانم حساب جدید بسازم به وسیله ایمیل یا شماره تلفن جدید تمام راه ها رو امتحان کردم چیکار کنم ممنون

با فیلتر شکن امتحان کنید

سلام وقتتون بخیر… من مدتیه هر ۳ ۴ روز یکبار اکانتم بلاک میشه اونم کاملا بی دلیل… هیچکدوم از کارهایی که باعث بلاک شدن میشرو من انجام ندادم… پس دلیلش چی میتونه باشه؟!

سلام، باید اکانتتون بررسی بشه. اینطوری نمیشه نظری داد.

برنامه اینستاگرام روگوشی من اصلا نصب نمیشه همه مراحل رومیرم اما یه پیغام signupblokedمیفرسته

سلام، عضویت برای شما برای مدتی بلاک شده، چند روز دیگه تست کنید.

سلام من چندباری برای خودم آیدی های مختلف درست کردم و سریعا اینستاگراممو پاک میکردم ولی الان چند هفتس هرچقدک تلاش میکنم نمیتونم یک پیج جدیددرست کنم signup blockedمیاد واسم میخواستم بدونم برای رفع بلاکی باید چیکارکنم ..ممنونم

سلام، از شماره و ایمیل دیگه برای ساختن اکانت استفاده کنید.

سلام. از اینکه من را راهنمایی کردید تشکر میکنم

مطالبتون خوب بود.مرسی.میشه در مورد لینکدین هم مطالبی بزارید.طرز استفاده و عکس گذاشتن ،هشتک گذاشتنش.ممنون میشم

ممنون از پیشنهاد شما. حتما در برنامه های آینده قرار خواهیم داد و یک مقاله مفصل درباره آن خواهیم نوشت.

واقعاً از راهنمايي هاي شما ممنونم .خيلي مفيد بود دست شما درد نكنه ان شاءالله

سلام من پنج روزه بلاکم البته اینستا اصلا نمیگه بلاک شدی.کامنت میزارم فرستاده میشه فقط خودم میتونم ببینم بقیه نمیتونن ببین..اکانت زیادی دارم و زیاد تگ کردم چیکار کنم?

فعلا فعالیت نداشته باشید در اینستاگرام، بعد از چند روز از حالت بلاک خارج می‌شوید.

سلام هفته پیش یه پیج درست کردم و برای اینکه فالورام زیاد بشه چندتا عکس و فیلم نسبتا ناجور خارجی گذاشتم توش .اما بعد از یک ساعت عکس ها پاک شد و یه پیغام برام اومد که پیج من با خط مشی اخلاقی ایناستاگرام مغایرت داره و نیم ساعت بعدش کلا پیج حذف شد.پیج قبلیم رو دارم و توی گوشی های دیگه باز میشه.اما با گوشی خودم نمیتونم وارد اینستاگرام بشم. انگار آی دی گوشی من مسدود شده چون هیچ پیج و اکانت دیگه ای رو هم نمیتونم باز کنم. همه روشهارو امتحان کردم اما بازم نشد.اگه بتونید راهنماییم کنید ممنون میشم.?

تنها راهنمایی که میتونم براتون داشته باشم اینه که دیگه فیلم های ناجور نذارین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم
چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *