چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

 
helpkade
چگونه حلقه ازدواج درست کنیم
چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

یکی از هدایایی که از دیرباز در رسوم ازدواج در بین زوجین وجود دارد حلقه ازدواج است.
تقریبا روش خواستگاری و به دست کردن حلقه ازدواج و ازدواج دخترها و پسر ها را در فیلم های خارجی مشاهده کرده ایم.
به این ترتیب پسر زانو می زند و حلقه را به سمت دختری که به او علاقه دارد گرفته و می گوید: با من ازدواج می کنید؟ و ادامه ماجرا … ؛
سپس پسر و دختر به کلیسا رفته و به همین سادگی با یکدیگر ازدواج رسمی می کنند،

اما در کشور ایران دست کردن حلقه ازدواج و طریقه ازدواج به این سادگی نمی باشد؛
در کشور ایران به دلیل تنوع مراسمات که برای زوجین برگزار می شوند
و روز به روز نیز این تنوع افزایش پیدا می کند،
بعضی اوقات در نحوه برگزاری مراسمات خانواده های طرفین با یکدیگر ممکن است اختلاف نظر پیدا کنند.

حلقه ازدواج برای مراسم عقد انتخاب و خریداری می شود.
حلقه های ازدواج بر حسب سلیقه و نظر هر فرد تهیه می شود.

معمولا در خرید حلقه ها؛ حلقه ازدواج داماد گرانتر می باشد زیرا سایز آن بزرگتر است
و همچنین مواد بکار رفته در آن بیشتر می باشد.چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

حلقه ازدواج را در مراسم عقد و بعد از اجرای خطبه ی عقد، عروس و داماد در دست همدیگر می اندازند.حلقه ازدواج عروس توسط خانواده داماد خریداری می شود و حلقه ازدواج داماد توسط خانواده عروس تهیه می شود.

روش صحیح به دست کردن حلقه ازدواج در مراسم عقد توسط عروس و داماد به این صورت می باشد که
به آرامی و آهستگی، دست چپ همسرتان را با دست چپ تان گرفته و سپس با دو انگشت شست و
سبابه ی دست راست تان (به آرامی) حلقه ازدواج را در انگشت او بیندازید.

همچنین در ایران حلقه ازدواج را در انگشت چهارم دست چپ می اندازند،
انگشت چهارم دست چپ انگشتی است که یک رگ از آن مستقیم به قلب متصل می شود
و همین امر باعث شده است که حلقه ازدواج را در این انگشت می اندازند تا عشق و علاقه نسبت به یکدیگر نشان دهند.

معمولا زن و مرد باید حلقه ازدواج را تا آخر عمر در دست شان داشته باشند
که این امر باعث افزایش عشق و دوست داشتن بین آن ها می شود.

حلقه ازدواج در ایران ریشه ی بسیار قدیمی و مهمی دارد و در آداب و رسوم کشورمان همیشه وجود داشته است
و یکی از مهمترین مسائل در ازدواج زن و مرد به حساب می آید.

 

 

بهترین پیشنهادها برای کادو ولنتاین

شب یلدا (شب چله)، شب گرم عاشقانه (قسمت اول)

انگشت چهارم، معروف به انگشت حلقه

در مورد تاریخچه حلقه نامزدی چه می دانید؟

کوچکترین انگشتر جهان در ایران

خرید اینترنتی و آنلاین حلقه نامزدی

دلیل انتخاب انگشت چهارم دست چپ (رگ عشق) برای انداختن حلقه ازدواج

اولین کسانی که در جهان از حلقه ازدواج استفاده کردند!

حلقه نامزدی یا انگشتر نامزدی، کدام مناسب است؟

سرویس طلای ظریف یا درشت! کدام را برای عروسی انتخاب کنیم؟

دخترها چه انگشترهایی را بیشتر می پسندند؟

رنگ های مختلف طلا

طلای رزگلد ( Rose gold )

مشاهده سرویس زنانه طلا و جواهر احسان 

مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

پرداخت تسهیلات خرید طلا

خیلی جالب بود.اینکه یه رگ مستقیم از انگشت چهارم میرسه به قلب.پس دلیلش اینه که انگشتر توی این انگشته!
ممنون از اطلاعات جالبتون.
آره.اونور خیلی سریع ازدواج میکنن.مثل ما خواستگاری و شیرینی خورون و بله و برون و پاتختی و هزار تا جشن دیگه ندارن.خخخ.

خیلی ممنون
خوشحالیم که تونستیم رضایتتون جلب کنیم 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

طلا و جواهر احسان در سال ۱۳۸۷ پس از اخذ مجوز از اتحادیه طلا و جواهر فروشان، و به پشتوانه چند سال تجربه و فعالیت در صنف طلا و جواهر تاسیس گردید. طلا و جواهر احسان انواع زیورآلات طلا و جواهر زنانه و مردانه مانند سرویس طلا، نیم ست، انگشتر، مدال و زنجیر، دستبند، گوشواره، پابند، النگو و طلای کودک را در مدل های مختلف عرضه می کند. گالری طلا و جواهر احسان به عنوان اولین مبتکر فروش اقساطی طلا و جواهر به صورت بدون بهره در کشور محسوب می‌شود که با بهره گیری از سیستم بانکی، صدور دفترچه اقساط و استفاده از سیستم حسابداری آنلاین و امن، که امکان پرداخت اقساط به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری را فراهم آورده، جایگاه خاصی را بین مشتریان خود به دست آورده است. گالری طلا و جواهری احسان علاوه بر ارایه کارت گارانتی معتبر به محصولات خود، خدمات متنوعی نظیر اعطای وام خرید طلا، ارایه کارت اعتباری خرید، فروش اقساطی طلا، جایگزینی طلای مستعمل با طلای نو، تعویض کار ساخته با کمترین افت قیمت، و ارایه مشوق های خرید، آماده ارایه این خدمات به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به همه خریداران، نهادها و سازمان ها می باشد.

خرید حلقه ازدواج یکی از خرید های مهم مراسم عروسی است که باید در خرید آن دقت کنید زیرا قرار است یک عمر در دست شما باشد و از نگاه کردن به آن لذت ببرید پس پیش از خرید آن این نوع سوالات را از خودتان بپرسید تا بتوانید دقیقا همان چیزی را که میخواهید را پیدا کنید و سپس شروع به خرید کنید. آیا شما فکر می کنید که حلقه شما و حلقه همسر شما باید مطابقت داشته باشند؟ آیا میخواهید حلقه ازدواج تان ساده باشد یا نگین دار؟ آیا حلقه ازدواج طلا سفید دوست دارید یا طلا زرد؟

رایج ترین سوال من این است:«آیا یک زوج باید حلقه های ست را انتخاب کنند؟ » من چندین سال به این سوال پاسخ دادم، اما نظر شخصی من “نه” است، حلقه ها لازم نیست ست باشند. احساس من این است که اگر یک زن و شوهر از دو نفر تشکیل میشود، کاملا صحیح است که این شخصیت را با هر یک از حلقه هایی که برای سلیقه شخصی آنها مناسب است، حفظ کند.

1. اگر دل خود را بر روی یک حلقه سفارشی قرار دهید، احتمالا زمان بیشتری نیاز خواهید داشت و در ذهن داشته باشید افزودنی هایی مانند حکاکی، می توانند تا یک ماه طول بکشد.

2. با همسرتان به توافق برسید که حلقه ازدواج تان طلا سفید باشد یا زرد؟ چون خوب نیست حلقه شما طلا سفید باشد و حلقه همسرتان طلای زرد.چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

3. با فرض این که شما حدود 3 درصد کل بودجه عروسی خود را در حلقه ها صرف می کنید، خرید کنید.

4. اگر شما فوق العاده فعال هستید، به سمت پلاتین بروید، که بسیار با دوام است.

5. در حالی که شما نباید از مرسوم بودن ترس داشته باشید، مطمئن شوید که سبک انتخابی شما چیزی است که شما می خواهید برای 40 سال آینده در دست داشته باشید. فقط بیش از حد تأکید نکنید زیرا شما با حلقه تان ازدواج نکردید و همیشه می توانید آن را تغییر دهید (الماس را اضافه کنید یا از طلای سفید به پلاتین بروید).

امیدوارم با رعایت این نکات بتوانید حلقه ازدواج ایده آل و مناسبی بخرید و سال های سال از دیدن آن در دست تان لذت ببرید.

 

ورود به سایت

برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

امروزه با گرانی قیمت طلا شاید دیگر کمتر کسی به فکر خرید طلا باشند و اگر هم که باشند دیگر کسی روی طلا دید زینتی و زیبایی ندارد، اکثر مردم طلا را به چشم سرمایه گذاری و پس انداز نگاه می کنند و دیگر مایل به پرداخت اجرت و کارمزد طلا یا سود مغازه و مالیات بر ارزش افزوده نیستند از همین رو خرید طلا اب شده یا سکه را بر خرید مصنوعات طلا ترجیح می دهند. اما با این همه نمی توان پای زیورآلات را از زندگی زنان و خانم ها بیرون کشید.

در طلارینگ بیشتر بخوانید: چگونه حلقه ازدواج دست دوم بخریم

     حلقه های ازدواج انواع مختلفی دارد فقط کافیست سرچی در اینترنت کنید تا با دریایی از مدل حلقه ازدواج روبه رو شوید؛ در این مقاله در طلارینگ تصمیم گرفتیم محبوبترین مدل حلقه ازدواج را به شما معرفی کنیم حلقه های درخشانی که از طلای خام دل کوه و از شمش طلا و یا طلا اب شده توسط دستان هنرمند طلاسازان و با کمک مخراج کاران و گوهر تراشان و طراحان ماهر طلا و جواهر ساخته شده اند و حالا شما می توانید مدل دلخواه خود را به سادگی پیدا کنید و حلقه باب میل خود را از بین هزاران هزاران حلقه ازدواج پیدا کنید.

چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

 

     شاید باورتان نشود روی کاناپه جلوی تلوزیون لم داده بودم که یک دفعه صدای جیغ و داد از واحد کناری برخواست البته اولین بارشان نبود که با هم دعوا می‌کردند قبلاً هم این اتفاق افتاده بود؛ واقعاً دوست نداشتم استراق سمع کنم و حرفایشان را گوش بدم صدایشان آنقدر بلند بود که به وضوح شنیده می‌شد من که از دعواهایشان سردرد گرفتم برای همین نمی‌خواهم دیگر سر شما را درد بیاورم. لُپ کلام حرف خانم در این دعوا این بود چرا شوهرش حلقه ازدواج خود را دست نمی‌کند؟!

   

     این روزها که قیمت طلا سر به فلک کشیده است و بازار طلا سوت و کور است، کمتر کسی مانند گذشته به طلا فروشی می‎رود و از پشت ویترین مغازه طلاجات و زیورآلات محبوب خود را می‎خرد. غالبا مردم به دنبال خرید طلاها و زیورآلات دست دوم هستند چرا که در تلاشند با نپرداختن پول اجرت طلاجات نو ، اندکی به نفع خود در این اقتصاد نابسامان عمل کنند. البته باید بگوییم بیشتر کسانی که به دنبال طلاهای دست دوم یا طلاهای بی اجرت و طلاهای کم اجرت هستند؛ آن‎ها را برای پس انداز جمع آوری می‎کنند و روزی قصد فروش طلاهای خود را برای خرید کالاهایی دیگر دارند.

     در این میان تازه عروس‎ها و تازه دامادها تکلیفشان چیست؟ به یقین هیچ عروسی دوست ندارد طلا و جواهراتی که برای عروسی خود می‎خرد دست دوم و متفرقه باشد به خصوص حلقه‎های ازدواجشان ! خب مسلما کمتر زوجی به فکر فروختن حلقه‎ی ازدواج خود می‎افتد مگر اینکه واقعا به پول آن نیاز داشته باشند یا اینکه زوجی به دلیل اختلافات متعدد از هم جدا شده و قصد فروش این حلقه‎های ازدواج بلاتکلیف را داشته باشند.

 

     می‎توان حلقه‎‎های ازدواج را به خودی خود یادگاری‎های عشق نیز نامید. اما این یادگاری‎های گران‎بها را بهتر است چگونه به دست عزیزترین فرد زندگی خود برسانیم. بله؛ درست است، در وحله‎ی اول سلیقه‎ی عروش خانم بسیار مهم است که آقای داماد باید آن را در نظر بگیرد و مطابق آن جاحلقه ای مناسبی تدارک ببیند، تا خاطره‎ای به یاد ماندنی برای همسر خود به جا بگذارد و او را حسابی شگفت‎زده کند.     خوش‎بختانه جاحلقه‎ای برای عروس و داماد در طرح‎ها و مدل‎های مختلف وجود دارد که هم می‎توانید آن‎ها را از مغازه‎داران بخرید و هم این‎که خودتان با ایده‎های ناب و منحصربه فرد یک جا حلقه‎ای خاص تهیه کنید.

 

12سوال که قبل از خرید حلقه ازدواج باید از خود بپرسید

     اگر قصد خرید حلقه ازدواجی منحصر به فرد را دارید، بهتر است این مقاله را بخوانید، چراکه خریدی موفقیت آمیز و همه جانبه حاصل تصمیم گیری درست و به موقع است، که ممکن است کمی سخت به نظر آید.

     از این رو در این مقاله 12 سوال مهم که قبل از خرید حلقه ازدواجی مناسب به کار می آید را مطرح کرده ایم. تا شما با به خاطر سپردن آن ها بتوانید قبل از خرید حلقه ازدواجتان، بهترین تصمیم گیری و انتخاب را برای این امر به یاد ماندنی و پر از عشق داشته باشید.  

     حلقه و انگشتری درجه یک می تواند بهترین هدیه برای افراد عزیز زندگی شما باشد. انگشتر و حلقه نه تنها فوق العاده ترین هدیه برای خانم ها بلکه بهترین هدیه برای مردان نیز هست. شاید دلیل این همه محبوبیت حلقه و انگشتر تنوع بالای آن برای هر سبک و استایلی است، از تیپ های معمولی گرفته تا لباس های رسمی.

     بدون شک انتخاب یک حلقه و انگشتر برای هدیه دادن از بین این همه تنوع، کار دشواری است. پس بهتر است

 

     حلقه و انگشترهای ست نقره انتخاب مناسبی برای زوج های جوان و عاشق هستند به خصوص در دوران نامزدی. ست های حلقه نقره می تواند به دلیل مقرون به صرفه بودن و داشتن کیفیت عالی و نقش نگارهای بی نظیر برای زوج هایی که شیفته ست کردن انگشتر و حلقه های خود با هم و همچنین خواهان چندین حلقه ازدواج ست برای به دست کردن هر یک از حلقه ها در شرایط و موقعییت های گوناگون هستند، پیشنهاد فوق العاده ای باشد.

     همچنین از دیگر مزیت های حلقه های ست نقره می توان به طرح ها و مدل های حلقه و انگشتر های ست نقره اشاره کرد، به اندازه ای مشابه مدل های ساخته شده از طلا سفید و پلاتین هستند که به راحتی قابل تشخیص نمی باشند از همین رو بسیاری از زوج ها علاوه بر حلقه های ارزشمند اصلی خود حلقه و انگشترهای ست نقره را خریداری می کنند تا در رفت و آمد های روزانه و یا برخی از مسافرت ها از حلقه نقره به جای حلقه اصلی خود استفاده کنند، در این صورت خیال خود را از بابت گم کردن و یا صدمه دیدن حلقه های ارزشمند و عاشقانه ازدواج خود آسوده نگاه می دارند.

     و همچنین می شود بر روی حلقه و انگشتر ست نقره اسم معشوقه خود، تاریخ های خاطرانگیز زندگیتان و یا جملات عاشقانه ای را به دلخواه سفارش دهید تا برایتان حک کنند، در ادامه مطالب این مدل حلقه های ست نقره به یاد ماندنی را برای مشاهده در طلارینگ گذاشته ایم.

و همچنین در طلارینگ بخوانید: ست پشت حلقه و حلقه ازدواج

     آیا امکان دارد بدون آن که سایز پای خود را بدانید به کفش فروشی بروید؟! در این صورت قطعا کفشی را انتخاب می کنید که پای شما را می زند و یا کفشی را خریداری می کنید که به پای شما کمی بزرگ است. پس چگونه بدون آن که سایز انگشتر خود را بدانید برای خرید انگشتر و حلقه اقدام می کنید؟!

     شما هم سایز حلقه و انگشتر مناسب خود را نمی دانید؟ خب، لازم نیست نگران باشید! با به کار بردن روش هایی که در زیر برای شما شرح می دهیم، می توانید به راحتی سایز انگشتر و یا حلقه خود را برای هر کدام از انگشتانتان بدست آورید. هدف از این مقاله ارائه راه کارهایی ساده و دقیق برای اندازه گیری سایز انگشتر و حلقه مناسب است و همچنین نیز چگونگی تغییر سایز انگشتر و حلقه را شرح می دهیم. اما در ابتدا این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم که چرا دانستن سایز انگشتر و حلقه برای هر خانم و آقایی ضروری است. با طلارینگ همراه باشید.

انگشتر سولیتر چیست؟ نمونه هایی از انگشتر سولیتر اینجا کلیک کنید.

     به چند دلیل مهم باید سایز انگشتر و حلقه خود را بدانیم

     پشت حلقه بخشی از حلقه ازدواج است که می تواند در زیبایی و دوست داشتنی شدن حلقه ازدواج نقش به سزایی داشته باشد؛ برای مثال اگر شما یک حلقه ازدواج الماس گران قیمت داشته باشید، با انتخاب یک پشت حلقه فوق العاده ساده و ظریف می توانید زیبایی حلقه الماس خود را دو چندان کنید.

    شایان به ذکر است که استفاده از یک حلقه جواهر با سنگ ها و تراش های ریز به عنوان پشت حلقه که جایگاهی در کنار حلقه ازدواج دارد قریب به ده سال می شود که بین مردم رواج یافته است، که به گفته طلا فروشان هنوز هم استفاده از پشت حلقه در کنار حلقه ازدواج از طرفداران پروپاقرصی برخوردار است.

    امروزه نیز خرید حلقه های تک سنگ جواهر(سولیتر) به طور چشم گیری رواج پیدا کرده است حال این که این نوع حلقه را به همراه پشت حلقه به دست کنید یا نه، امری کاملا سلیقه ای است. در این مقاله طلارینگ ابتدا درآمدی بر پشت حلقه را بیان می کنیم و 10 نمونه از جدیدترین مدل های پشت حلقه را برای شما به نمایش می گذاریم.

 

(برای دریافت فایل صوتی این مقاله اینجا کلیک کنید.)چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

21 مدل از جدیدترین حلقه های ازدواج ست

 حلقه ازدواجی دوست داشتنی و ساده، بهترین تعریف برای حلقه های ست

     یکی از بهترین انتخاب زوج های جوان و عاشق برگزیدن حلقه ازدواج ست می باشد. از این رو بسیاری از زوج ها در سدد آن هستند که بهترین مدل حلقه ست را از آن خود کنند، حلقه های ازدواج ست می توانند بهترین نماد از عشق و همبستگی میان زوج ها باشد و همچنین در آینده یک حس خاطرانگیز و عاشقانه را در شما زنده نگه دارد. البته اینکه حلقه های ازدواج خود را ست بخرید یا نه؟ کاملا امری سلیقه ای است از این رو بهتر است قبل از اقدام به خرید حلقه ها با همسر خود در مورد ست بودن حلقه ها، رنگ و مدل حلقه مشورت کنید. جویا شدن از سلیقه همسر خود رکنی مهم محسوب می شود، زیرا قرار است هردو به یک اندازه از خاطره انگیزی حلقه ازدواج لذت ببرید.

به شما که قبل از خرید سری به اینترنت زده اید تبریک می گوییم!

برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت اول) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت دوم) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت سوم) اینجا کلیک کنید.

     خانم نیوشا ضیغمی، در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. همسرش آرش پولادخان که نیوشا را از طریق فیلم هایش می شناخت و سعی می کرد از طریقی به او نزدیک شود، بالاخره از طریق سرمایه گذاری در فیلمی که نیوشا در آن بازی می کرد، توانست به خواستگاری او برود. حلقه ای که بر دست خانم نیوشا ضیغمی است کمی پهن است و روی آن از سنگ های درخشنده کوچکی کار شده است.

 راه های مراقبت از حلقه ازدواج خود. برای دانستن این راه کار ها اینجا کلیک کنید.

 

   

زانو زدن و دادن حلقه

یک پیشنهاد عالی برای در خواست ازدواج، زانو بزنید و حلقه را به عشق خود تقدیم کنید.

     یکی از بی نظیر ترین و با قدمت ترین شیوه ی خواستگاری کردن، زانو زدن در مقابل عشقمان است. همچنین زانو زدن در مقابل زن، و در این حالت حلقه را تقدیم او کردن، یکی از رمانتیک ترین حالت های مردانه است که تا کنون در فیلم ها و واقعیت ها بسیار  دیده ایم.

     قطعا پیشنهاد ازدواج به کسی که از صمیم قلب دوستش داریم یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین رویدادها در زندگی ما خواهد بود. برای همین است که همه در تلاشند به بهترین نحو ممکن این پیشنهاد ویژه را بدهند و سربلند و پیروز با گرفتن جواب(آری) از میدان بیرون بیایند. زانو زدن و دادن حلقه می تواند شیوه ای تاثیر برانگیز برای خواستگاری از زنان در هر مکان و موقعییتی باشد.  

عکاسی با دست و حلقه، برای دیدن عکس هایی جذاب اینجا کلیک کنید.

چرا در هنگام حلقه دادن زانو می زنند؟!

  

     آیا تا به حال به این مطلب اندیشیده اید که با ژست های متنوع عکاسی از حلقه و دست، عکسیمنحصر به فرد، جذاب و بی نظیر با حلقه های نامزدی و ازدواج خود بیندازید؟

     در این مطلب می خواهیم ایده هایی ناب و جالب توجه و متفاوت در مورد چگونگی عکاسی از حلقه و دست، بگذاریم؛  تا باشد که در دنیای تلگرام و اینستگرام امروز تک باشید.

     حلقه های نامزدی و ازدواج مظهر عشق اند و عشقی عظیم را در خود متمرکز کرده اند.

      تاکنون بسیاری از زوج ها به دنبال ایده هایی ناب و وصف ناپذیر برای شیوه های عکس گرفتن از حلقه های نامزدی و ازدواج با دستان خود به عنوان نشانه عشقشان هستند.

برای دریافت فایل صوتی مقاله ( سولیتر چیست ) اینجا کلیک کنید.

 

     به طور کلی هر قطعه طلایی که یک تک سنگ الماس روی آن کار شده باشد را سولیتر می نامند، این یک قطعه طلا می تواند گوشواره، سنجاق سینه، پلاک گردنبند و از همه معروف تر یک انگشتر باشد. در این خصوص عده ای فکر می کنند این تک سنگ حتما باید گرد باشد، اما هیچ فرقی در شکل هندسی سنگ ندارد و همانطور که گفته شد یک قطعه طلا که یک تک سنگ الماس روی آن باشد را سولیتر می نامند.

پنج راهکار فوق العاده راحت و موثر برای مراقبت از انگشتر و حلقه ازدواج شما، اینجا کلیک کنید.

 

      برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت دوم) اینجا کلیک کنید.

     برای مشاهده حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور(قسمت اول) اینجا کلیک کنید.

     در مطالب قبل هم به سادگی حلقه ازدواج بازیگران اشاره کردیم و همچنین حلقه ازدواج بازیگران هالیوودی را نیز مشاهده کردیم، حال نگاهی به حلقه ازدواج پنج نفر از بازیگران ایرانی می اندازیم.

     خانم بهنوش بختیاری. از دو حلقه که یکی از دیگری کمی پهن تر است که نصف آن طلای سفید کار شده است، استفاده کرده و این باعث شده حلقه ایشان در عین سادگی بسیار چشمگیر با شد.

     همچنین بسیار این نکته قابل توجه است که خانم بهنوش بختیاری در امروز صاحب گالری طلا و جواهراتی به نام روجا است. این زن مشهور سینما گالری فروش طلا و جواهر خود را در روز مادر افتتاح کرد. بهنوش بختیاری بازیگر 42 ساله کشورمان، با انتشار عکسی از شغل جدیدش اینستاگرام خود را بروز کرد.

آدرس طلا فروشی بهنوش بختیاری :  تهران ، هفت حوض،مرکزخریدسون سنتر،طبقه اول، شماره ۱۲۰ 77975250

 

      حلقه ازدواج می تواند مهمترین چیز در زندگی هر کسی باشد که روزهای عاشقانه و پر از احساس را یادآوری کند. از این رو خیلی از افراد در فکر این هستند که چه طور در طولانی مدت از حلقه ازدواج خود مراقبت و نگهداری کنند، حلقه ای که دوست داریم تمام طول روز و در هر کجا در دستانمان بدرخشد و در نگاه دیگران و خود، نشانه ی تمام همدلی ها و عاشقانه هایمان است، به همین خاطر، پنج راهکار ساده برای مراقبت و نگهداری از حلقه ازدواج پیشنهاد می کنم.

 بهترین حلقه  ازدواج برای  شما، برای اینکه انتخاب خوبی در باب حلقه ازدواجتان داشته باشید حتما اینجا کلیک کنید.

  

    در ادامه مطلب گذشته، می خواهیم حلقه ازدواج دیگر افراد معروف و مشهور را مشاهده کنیم و ببینیم این افراد چه نوع حلقه ی ازدواج و نامزدی را برای خود در نظر می گیرند.

     برای مشاهده قسمت اول حلقه ازدواج بازیگران و افراد مشهور می توانید اینجا کلیک نمایید.

     خانم ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، دختر زیبای سینمای تجاری که همیشه به سادگی معروف است، درباره انتخاب حلقه چندان هم ساده پسند نبود. ناتالی پورتمن با قبول حلقه زیبای دست سازی که یک نگین از الماس درشت داشت به پیشنهاد ازدواج بنجامین میلپید (Benjamin Millepied)، جواب مثبت داد. اگر الماس روی این انگشتر را بردارید، خود انگشتر 35 هزار دلار قیمت دارد. این انگشتر زیبا را جیمی وولف (Jamie Wolf) به سفارش بنجامین ساخته است. در طراحی این انگشتر که در آن طلای سفید و الماس به کار برده شده، روحیه طبیعت دوستی و گیاهخواری ناتالی مدنظر قرار گرفته است.

     خانم آن جکلین هاتاوی (Anne Jacqueline Hathaway)،

     در این مطلب می خواهم این را بررسی کنم که بازیگران و افراد مشهور  چه نوع حلقه ازدواجی را برای خود بر می گزینند، اکثر بازیگران ایرانی، هالیوودی، خواننده ها و افراد مشهور و معروف از حلقه هایی ساده،  شیک و با سنگهایی اصل و درخشان استفاده می کنند، بیشتر افراد معروف و مشهور حلقه های ازدواج خود را سفارش می دهند و حلقه های انها را جواهر سازان به نام و معروف و یا برند طراحی می کنند. اما با بررسی های من در این باره به این صورت است که  افراد معروف و مشهور به طور کلی از حلقه های ظریف و ساده با طراحی منحصربه فرد استفاده می کننند.     حلقه مهم ترین نشانه در ازدواج است. در میان رسوم ازدواج در سراسر دنیا تنها اشتراک، حلقه دست کردن زوج هاست.حلقه هایی که گاه به خاطر چشمگیر بودن بیشتر آن هزینه زیادی را در بر گرفته اند.این حلقه ها بیشتر به خاطر مشهور بودن صاحبانشان معروف شده و قیمت چند برابری را پیدا کرده اند.

     خانم انجلینا جولی(Angelina Jolie)، یکی از گرانترین و پر کار ترین حلقه ی الماس انجلینا جولی است که توسط جواهر ساز به نامی طراحی شده، آنجلینا جولی این شانس را داشته که براد پیت(Brad Pitt) از چند سال پیش با رابرت پروکاپ، جواهرساز به صورت تفننی همکاری می کرد و از مدتی قبل روی تراش الماس حلقه نامزدی آنجلینا جولی کار کرد. البته او قبلا هم چنین سنگ زیبایی را که روی انگشتر جنیفر آنیستون بود طراحی کرده بود. البته فراموش نکنیم که کارشناسان ارزش حلقه آنجلینا جولی را نصف مبلغ انگشتر نامزد قبلی پیت یعنی آنیستون تخمین زدند. البته خیلی ها معتقدند حلقه آنجلینا جولی به نسبت بقیه ستاره ها ارزان قیمت است و رقمی حدود 500 هزار دلار می ارزد.

 

     خانم جنیفر انیستون(Jennifer Aniston)، هیچکس ابراز علاقه براد پیت Brad Pitt به جنیفر انیستون با حلقه بسیار زیبایی را که سفارش داده بود را از یاد نمی برد. این حلقه ۵۰۰ هزار دلاری یک شاهکار واقعی از Silvia Damiani است. براد پیت خواسته بود این حلقه به شکل قلب باشد تا سمبل عشق او نسبت به همسرش باشد. اگر چه این دو اکنون از هم جدا شده اند اما این الماس زیبای بزرگ که در مرکز سه ردیف حلزونی از الماسهای کوچک قرار دارد هنوز در اوج زیبایی قرار دارد.

 

     خانم پریسلا(Presclla)،

     آیا تا به حال به این موضوع پی برده اید که چرا آقایان از به دست کردن حلقه، رغبت کمتری نسبت به خانم ها نشان می دهند؟

     این سوال ذهن اکثر ما را به خود مشغول کرده است! 

     البته هستند مردانی که به دست کردن حلقه ازدواج خود تعلق خاطر خاصی دارند و بیشتر به همراه داشتن و به دست کردن حلقه ازدواج تعهد خاصی از خود نشان می دهند. انصافا نادیده گرفتن این افراد به دور از لطف است.     تا میانه قرن 20 بیشتر خانم ها بودند که حلقه در دست می کردند که شاید در آن زمان حلقه ازدواج نماد خیلی خوبی هم نبوده است زیرا که در آن روزگار زنان جزئی از املاک و دارایی مردان محسوب می شوند و حلقه نیز نشانگر این موضوع بوده است، برخلاف اکنون که حلقه ازدواج نمادی از عشق و وفاداری قلبی یک زوج به یکدیگر است.

با ژست های جذاب حلقه ازدواج و دست، عکس های شگفت انگیزی بگیرید! برای دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.

     در جنگ جهانی دوم، بسیاری از مردان با جدایی های طولانی از همسران خود مواجه شدند. این امر آغازگری شد برای

  ما در این مقاله تفاوت بین حلقه ازدواج، نامزدی و نشان را بیان می کنیم با طلارینگ همراه باشید.

    به یادماندنی ترین هدیه ازدواج، حلقه های نامزدی و ازدواج می باشد. شما همسر دلخواهتان را پیدا کرده اید (قند در دلتان آب شده است) و اکنون زمان آن فرا رسیده است که حلقه ی  نامزدی که لایق این عشق باشد را خریداری نمایید. براستی تفاوت حلقه نامزدی و ازدواج چیست؟ اصلا خرید این حلقه ها ضروری می باشد؟ آیا در خارج اینگونه است؟

    تقریبا شیوه خواستگاری و ازدواج دختران و پسران را  در فیلم های خارجی دیده ایم. بدین ترتیب در وسط خیابان دختر جوانی زانو زده و حلقه ای را به سمت پسر مورد علاقه خود گرفته و سپس می گوید: آیا با من ازدواج می کنی ؟؟؟؟ ناگهان پسر زانو می زند و سپس ادامه ماجرا … دختر و پسر، پس از آن به کلیسا می روند و در اوج سادگی، پیمان زناشویی خود را رسمی می نمایند.

لطفا مقاله حلقه را در کدام انگشت قرار می دهند را بخوانید.

     اما در کشور خودمان به این سادگی نیست.

     در کشور ما به خاطر تنوع در مراسماتی که برای زوج های جوان برگزار می کنند و متاسفانه روز به روز هم دایره این تنوع گسترده تر می شود، ممکن است در رسم و رسومات خانواده ها با یکدیگر اندک اختلافی وجود داشته باشد.

      انداختن حلقه ازدواج در انگشت چهارم دست چپ بر اساس این اعتقاد قدیمی صورت می گیرد که رگ این انگشت به طور مستقیم به قلب می رسد. البته این واقعیت هم وجود دارد که فلز کم استقامت در انگشت و دستی که کمتر از دست و انگشتان دیگر استفاده می شود، کمتر دچار صدمه و آسیب می شود.

        انگلونورمان ها حلقه ازدواج را در کدام دست قرار می دادند؟ آنها در ابتدا حلقه ازدواج را در دست راست قرار می دادند و بعدها به دست چپ تغییر کرد یعنی همان دستی که از نظر رتبه پایین تر است. همچنین عده ای معتقدند این انگشت به دلیل یک رسم قدیمی بر دیگر انگشت ها ارجح شناخته شده می شود. این افراد انگشت اول شَست را به نام پدر ، انگشت دوم به نام پسر و انگشت سوم را به نام روح القدوس نامگذاری کرده اند. بنابراین داماد پس از آنکه سه انگشت را نام برد و از آنها گذشت حلقه ازدواج را به دست عروس می گذارد.

چه جوری به کسی که دوستش داریم یک پیشنهاد ازدواج خاص بدهیم؟؟ برای خواندن مطلب و دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.

     قدیمی ترین گزارش از تبادل حلقه ازدواج، از مصر باستان به دست آمده است که

    تاریخچه حلقه ازدواج هم در دوره ازدواج و هم در دوره نامزدی بسیار طولانی دارد. در میان یهودیان قدیمی، انتخاب عروس همواره به وسیله بزرگترها و والدین انجام می شد و سپس این انتخاب با انجام مراسم عقد و پیمان زناشویی که همراه با هدایایی بود، تثبیت می شد. به نظر می رسد این هدایا منشا هدیه دادن حلقه ازدواج باشد.     در گذشته رسمی وجود داشت که داماد حلقه ای را به عنوان حلقه ازدواج در انگشت نامزد خود می کرد، اما مشخص و قطعی نیست که این رسم از چه زمانی آغاز شده است. در انجیل هم هیچ اشاره ای به حلقه ازدواج نشده است، اما در تاریخچه حلقه ازدواج، حلقه ازدواج به عنوان نماد (وفاداری و دوستی) اشاره شده است. عقیده ای وجود دارد که در دوره حضرت موسی حلقه ازدواج وجود نداشت، اما به نظر می رسد در دوره های بعد حلقه ازدواج به عنوان رسمی متداوم تا به امروز رواج یافته است.        ژست های فوق العاده جذاب از دست و حلقه ازدواج، برای دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.        

    تاریخچه حلقه ازدواج در یونان مدرن به این صورت بوده است که

     اگر پاسخ شما آری ست، با توجه به راهکارهای ارائه شده در اینجا می توانید بهترین حلقه ازدواج را برای خود تهیه کنید یا حداقل معیارهای بهترین حلقه ازدواج را در ذهن خود اولویت بندی کنید!

     شما می توانید با ترکیب طرح و مدل های چند حلقه ازدواج، صاحب منحصربه فرد ترین و بهترین حلقه ازدواج دنیا شوید.

     به طور معمول اکثر زوج ها در برند های خارجی با وسواس زیاد مدل هایی را می پسندند که با توجه به اجرت کارهای سرسام آورشان، توانایی خرید آن را به ندرت پیدا می کنند. شما می توانید با طراحی شخصی یک حلقه ازدواج به یک مدل تک و منحصر به فرد دست یابید و هم با سپردن آن به جواهر سازی های معتبر و متبحر، با حداقل هزینه و اجرت کار، صاحب یک حلقه ازدواج خاص شوید.

بهترین عکس ها را با حلقه ازدواج و دست بگیرید. برای دیدن تصاویر جذاب و دیدنی اینجا کلیک کنید.

     با انتخاب یک جواهرسازی ماهر شما می توانید به حلقه ازدواجی با طرح و ظرافتی که  مد نظرتان است، دست یابید. ما می توانیم در معرفی جواهرسازان متبحر،شما را یاری کنیم. فقط کافی است به صورت نظر در پایین مقاله مسائل خود را در مورد خرید و سفارش حلقه ازدواج با ما در میان بگذارید، به سرعت هر پیشنهاد ویژه ای را برای رفع مشکل، به شما ارائه می دهیم.

آیا می خواهید همیشه حلقه ازدواج خود براق و شفاف باشد؟ برای حل مشکل خود اینجا کلیک کنید.

  

     احتمالا برای همه ی ما بار ها پیش آمده است که متوجه تفاوت حلقه ازدواج و انگشتر نشویم. با مثالی منظور از تفاوت بین حلقه ازدواج و انگشتر را برای شما روشن تر بیان می کنیم.

     مثلا اگر شما بخواهید از وضعیت تجرد یکی از همکارانتان و یا دوستانتان با خبر شوید، به طور حتم اولین عکس العملی که از شما سر می زند، این است که به دست چپ او نگاه می کنید، تا ببینید او در چهارمین انگشت خود حلقه ازدواج دارد یا نه؟!

     در بعضی مواقع تیر شما به خطا می رود، چون مشکل اصلی دقیقا از همین جا شروع می شود که شما شک می کنید آیا انگشتری که دوست یا همکارتان به دست دارد، حلقه ازدواج است یا این که صرفا یک انگشتر ممعمولی برای زیباتر شدن دست او است.

حال چاره چیست؟! در اینجا فرق حلقه ازدواج و انگشتر را بیان می کنیم، تا شما بتوانید به سادگی فرق بین حلقه ازدواج و انگشتر را تشخیص دهید.  

چگونه با حلقه های ازدواج خود عکس بگیرید؟! برای دیدن عکس هایی جذاب و فوق العاده، اینجا کلیک کنید.

     در همین ابتدا به این نکته توجه کنیم که برای خرید حلقه ازدواج، به دنبال انگشتر های بزرگ و پر نگین نباشید.

     تفاوت حلقه و انگشتر دقیقا در ساده تر بودن حلقه است. انگشترهای بزرگ و پر نگین


با سلام خدمت مخاطبان عزيز همیشگی سایت تالارنامه. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا حلقه ازدواج خود را انتخاب کنید. علاوه بر آن در ابتدا بهترين، پرفروش ترين و بروزترين حلقه ها را نيز براي شما به همراه عكس آورده ايم تا در صورت نياز بتوانيد خريد كنيد.

توجه: با توجه به نوسانات نرخ طلا، قيمت هر محصول به روز محاسبه ميگردد كه ممكن است كمتر يا بيشتر از قيمت هاي ذكر شده در زير هر محصول باشد.

امروز میخوام یه محصول بسیار خاص را بهتون معرفی کنیم . این محصول به این شکل هست که شما اسم خودتون یا همسرتون را درست کنید و در هر مناسبتی که دوست دارید بهشون بدید. این محصول دارای چهار جنس استیل رنگ طلا و برنج با آبکاری زرد و روکش طلا، نقره با آبکاری زرد و روکش طلا و نقره با آبکاری سفید هست که استیل او رنگ طلایی داره و به راحتی توی دستتون به عنوان یه کالای لاکچری خودنمایی میکنه. چند مدل از عکس هاش را هم براتون در زیر گذاشتم که میتونید ببینید.

چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

 

 

یه انگشتر خاص و زیبا با رنگی که بسیار چشنوازه.

 

 

یکی از جدیدترین محصولات که هر خانمی رو به خودش جذب می کنه این انگشترها است. این انگشتر ها رو میتونید برای حروف الف ب پ ت ث ج چ ح خ س ش ص ط ع غ ف ق ک گ م ه سفارش دهید.

کد کالا: ۳۷۵۴۷

وزن کالا: ۰٫۸ گرم

قیمت: ۴۹۵٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۲۹٫۷۰۰ تومان

قیمت نهایی: ۴۶۵٫۳۰۰ تومان

کد کالا: ۴۰۹۱۲

وزن کالا: ۱٫۵ گرم

قیمت: ۹۵۴٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۷۱۱۰

وزن کالا: ۱٫۶۸ گرم

قیمت: ۱٫۱۰۸٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۶۳۵۶

وزن کالا: ۶٫۸۷ گرم

قیمت: ۴٫۹۳۳٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۶۳۶۰

وزن کالا: ۶٫۳۸ گرم

قیمت: ۴٫۵۸۱٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۶۳۶۲

وزن کالا: ۷٫۸۱ گرم

چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

قیمت: ۵٫۶۰۸٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۶۳۵۸

وزن کالا: ۶٫۲۷ گرم

فیمت: ۴٫۵۰۲٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۸۱۴۶

وزن کالا: ۵٫۹۵ گرم

قیمت: ۳٫۷۱۷٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۷۴٫۳۴۰ تومان

قیمت نهایی: ۳٫۶۴۲٫۶۶۰ تومان

کد کالا: ۳۸۸۵۷

وزن کالا: ۵ گرم

قیمت: ۳٫۳۵۳٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۳۹۲۴۷

وزن کالا: ۶٫۳ گرم

قیمت: ۳٫۹۷۰٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۱۲۷۹

وزن کالا: ۱۰٫۰۹ گرم

قیمت: ۶٫۹۴۲٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۱۳۸٫۸۴۰ تومان

قیمت نهایی: ۶٫۸۰۳٫۱۶۰ تومان

کد کالا: ۴۱۲۷۸

وزن کالا: ۴٫۷۸ گرم

قیمت: ۳٫۰۶۷٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۶۱٫۳۴۰ تومان

قیمت نهایی: ۳٫۰۰۵٫۶۶۰ تومان

کد کالا: ۴۱۲۹۱

وزن کالا: ۸٫۶۹ گرم

قیمت: ۵٫۹۷۹٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۱۱۹٫۵۸۰ تومان

قیمت نهایی: ۵٫۸۵۹٫۴۲۰ تومان

کد کالا: ۴۱۲۹۲

وزن کالا: ۹٫۵۵ گرم

قیمت: ۶٫۵۷۰٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۱۳۱٫۴۰۰ تومان

قیمت نهایی: ۶٫۴۳۸٫۶۰۰ تومان

کد کالا: ۴۲۷۶۳

وزن کالا: ۹ گرم

قیمت: ۶٫۲۴۹٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۴۹۹٫۹۲۰ گرم

قیمت نهایی: ۵٫۷۴۹٫۰۸۰ تومان

کد کالا: ۴۲۸۴۴

وزن کالا: ۱۰ گرم

قیمت: ۶٫۸۲۲٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۵۴۵٫۷۶۰ تومان

قیمت نهایی: ۶٫۲۷۶٫۲۴۰ تومان

کد کالا: ۴۱۳۸۶

وزن کالا: ۱۱٫۵ گرم

قیمت: ۸٫۱۰۱٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۲۷۷۳

قیمت: ۶٫۲۷۶٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۵۰۲٫۰۸۰ تومان

قیمت نهایی: ۵٫۷۷۳٫۹۲۰ تومان

کد کالا: ۴۲۷۹۰

وزن کالا: ۳٫۸۸ گرم

قیمت: ۲٫۶۰۲٫۰۰۰۰ تومان

كد كالا: ۳۵۶۴۶

قيمت: ۳٫۷۹۷٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۳۰۳٫۶۸۰ تومان

قيمت نهايي: ۳٫۴۹۲٫۳۲۰ تومان

كد كالا: ۳۶۲۳۸

وزن كالا: ۴ گرم

قيمت: ۲٫۵۲۷٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۱۰۱٫۰۸۰ تومان

قيمت نهايي: ۲٫۴۲۵٫۹۲۰ تومان

كد كالا: ۳۶۲۳۹

وزن كالا: ۵ گرم

قيمت: ۳٫۱۵۹٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۱۲۶٫۳۶۰ تومان

قيمت نهايي: ۳٫۰۳۲٫۶۴۰ تومان

كد كالا: ۳۶۲۴۰

وزن كالا: ۴ گرم

قيمت: ۲٫۵۲۷٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۱۰۱٫۰۸۰ تومان

قيمت نهايي: ۲٫۴۲۵٫۹۲۰ تومان

كد كالا: ۳۶۳۵۲

وزن كالا: ۷٫۱۶ گرم

قيمت: ۵٫۱۴۲٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۳۶۲۴۳

وزن كالا: ۵ گرم

قيمت: ۳٫۱۵۹٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۱۲۶٫۳۶۰ تومان

فيمت نهايي: ۳٫۰۳۲٫۶۴۰ تومان

كد كالا: ۳۶۳۵۳

وزن كالا: ۶٫۰۵ گرم

قيمت: ۴٫۳۴۴٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۳۶۳۵۵

وزن كالا: ۸٫۰۹ گرم

قيمت: ۵٫۸۰۹٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۲۸۴۵

وزن کالا: ۶ گرم

قیمت: ۴٫۵۲۹٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۳۶۲٫۳۲۰ تومان

قیمت نهایی: ۴٫۱۶۶٫۶۸۰ تومان

کد کالا: ۳۹۸۶۱

وزن کالا: ۵٫۴۸ گرم

قیمت: ۳٫۶۴۳٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۱۳۴۴

وزن کالا: ۱٫۸۲ گرم

قیمت: ۱٫۲۰۶٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۲۳۶۵

وزن کالا: ۲٫۹۸ گرم

قیمت: ۲٫۰۵۰٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۱۶۲۴

وزن کالا: ۱٫۶ گرم

قیمت: ۱٫۰۲۷٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۴۱٫۰۸۰ تومان

قیمت نهایی: ۹۸۵٫۹۲۰ تومان

کد کالا: ۴۱۶۸۰

وزن کالا: ۲٫۲ گرم

قیمت: ۱٫۴۱۲٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۵۶٫۴۸۰ تومان

قیمت نهایی: ۱٫۳۵۵٫۵۲۰ تومان

کد کالا: ۴۱۷۷۹

وزن کالا: ۲٫۶ گرم

قیمت: ۱٫۶۶۹٫۰۰۰ تومان

تخفیف: ۶۶٫۷۶۰ تومان

قیمت نهایی: ۱٫۶۰۲٫۲۴۰ تومان

کد کالا: ۴۲۳۶۰

وزن کالا: ۳٫۴۶ گرم

قیمت: ۲٫۳۲۰٫۰۰۰ تومان

کد کالا: ۴۳۲۲۲

وزن کالا: ۳٫۹ گرم

قیمت: ۲٫۹۹۴٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۰۱۲۶

وزن كالا: ۴٫۰۸ گرم

قيمت: ۲٫۶۷۳٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۹۹۳

وزن كالا: ۲٫۸۱ گرم

قيمت: ۱٫۹۲۲٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۳۸٫۴۴۰ تومان

قيمت نهايي: ۱٫۸۸۳٫۵۶۰ تومان

كد كالا: ۴۲۴۰۳

وزن كالا: ۲٫۴۵ گرم

قيمت: ۱٫۵۷۲٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۱۲۳

وزن كالا: ۴٫۲۶ گرم

قيمت: ۲٫۸۳۵٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۱۲۸۴

وزن كالا: ۲٫۷۶ گرم

قيمت: ۱٫۸۷۲٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۳۷٫۴۴۰ تومان

قيمت نهايي: ۱٫۸۳۴٫۵۶۰ تومان

كد كالا: ۳۹۷۷۸

وزن كالا: ۲٫۹۶ گرم

قيمت: ۱٫۹۷۴٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۷۸۵

وزن كالا: ۲٫۷۹ گرم

قيمت: ۱٫۸۶۶٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۴۶۱

وزن كالا: ۱٫۵۸ گرم

قيمت: ۱٫۰۳۰٫۰۰۰ تومان

كذ كالا: ۴۲۲۴۵

وزن كالا: ۶٫۲۶ گرم

قيمت: ۴٫۲۸۳٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۱۱۱

وزن كالا: ۵٫۳ گرم

قيمت: ۴٫۲۳۲٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۸۸۵

وزن كالا: ۸٫۵ گرم

قيمت: ۵٫۹۱۴٫۰۰۰ تومان

كد كالا: ۴۲۲۴۲

وزن كالا: ۱۰٫۲ گرم

قيمت: ۶٫۷۴۲٫۰۰۰ تومان

تخفيف: ۳۰٫۰۰۰ تومان

قيمت نهايي: ۶٫۷۱۲٫۰۰۰ تومان

برای خیلی از افراد حلقه ازدواج به عنوان نماد و اعلام عمومی ازدواج است. حلقه ازدواج نمادی از تعهد به یکدیگر، عشق، شرافت و وفاداری است.

اگر به پیشینه حلقه ازدواج نگاهی بیاندازیم به مصر باستان خواهیم رسید؛ زمانی که در ۳۰۰۰ سال پیش مصریان باستان برای اعلام تعهد به همسر خود، از یک حلقه استفاده می کردند. جالب اینجاست که این حلقه اوایل از جنس گیاه بوده است ولی با گذشت زمان برای دوام بیشتر، افراد به سمت استفاده از چوب و استخوان و بعدها فلز روی آوردند.

اما چرا شکل حلقه ازدواج دایره مانند است؟ شکل دایره نه نقطه شروعی دارد و نه نقطه پایانی؛ به همین دلیل بوده است که مصریان باستان از دایره به عنوان نماد عشق استفاده می کرده‌اند و با این نماد، ابدی بودن عشق خود را نشان می دادند.

این سنت به دوران مدرن نیز رسیده است و امروزه زوج های جوان از این نماد استفاده می کنند. اما برای خرید حلقه ازدواج باید به نکاتی توجه شود تا بتوان بهترین انتخاب ها را، برای این دوره مهم از زندگی داشت.

حلقه ازدواج را از لحاظ شکل ظاهری می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

رینگ یکی از محبوب ترین مدل های حلقه برای زوج های جوان است. از آنجایی که حلقه ازدواج بیش از هر زیورآلاتی مورد استفاده است. بیشتر افراد ترجیح می دهند که از حلقه ای استفاده کنند که ساده باشد، به راحتی بتوان آن را تمیز کرد و به لباس گیر نکند.
افرادی که طرفدار استایل ساده هستند معمولا این نوع حلقه را برای حلقه ازدواج خود انتخاب می کنند.
رینگ ها به دو صورت پروفیلی و مفتولی در بازار طلا موجود است. رینگ های مفتولی توپر هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند، همچنین وزن این رینگ ها بالاست و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند. اما رینگ های پروفیلی وزن پایین تری دارند و کیفیتشان نیز نسبت به مفتولی پایین تر است.

متداول ترین سنگ برای حلقه های ازدواج، برلیان است. برلیان سال های سال نماد پاکی،  صداقت و عشق پاک بوده است و از نظر طراحی، بر روی طلای سفید بسیار زیبا و مناسب است. الماس (برلیان) به دلیل اینکه سفید رنگ است، برای خانم ها و آقایان هر دو مورد استفاده قرار گرفته و مناسب ست کردن عروس و داماد می باشد. همچنین به این دلیل که سنگ الماس بسیار مقاوم است، گزینه مناسبی برای حلقه می باشد.
پیشنهاد ما این است که خانم ها در این حالت از حلقه هایی با برلیان های بزرگ و در تعداد کم استفاده کنند، زیرا در این حالت هزینه نگهداری کمتری را پرداخت می کنند.

 سنگ رنگی، انتخابی متفاوت:اگر طرفدار استایل مدرن هستید کمی متفاوت عمل کنید. استفاده از سنگ های رنگی در حلقه شما، آن را بسیار خاص و متفاوت می کند.

مدلی که اخیرا بسیار رایج شده، حلقه هایی هستند که مدل زنانه آن ها دارای نگین و مردانه آن ساده است. به این دلیل که بیشتر خانم ها طرفدار نگین هستند و خیلی از آقایان معمولا به دلیل شرایط نگهداری، حلقه ساده را ترجیح می دهند، این مدل حلقه ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
در این حالت پیشنهاد ما این است که خانم ها از حلقه هایی با برلیان های بزرگ و در تعداد کم استفاده کنند، زیرا هزینه نگهداری کمتری را پرداخت می کنند.

حلقه ها مانند سایر زیور آلات طلا در چهار رنگ زرد، سفید، رزگلد و شامپاینی موجود هستند.

رنگ سفید و زرد از رنگ هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند. آقایان معمولا تمایل بیشتری به استفاده از طلای سفید دارند، که به جای آن می توانند از پلاتین هم استفاده کنند. پلاتین همچنین از لحاظ شرعی برای آقایانی که این مسئله برایشان اهمیت دارد، مشکلی ندارد.

رزگلد در سال ۲۰۱۹ طرفداران زیادی پیدا کرده و در حال حاضر مُدِ طلا و جواهر است. اما پس از مدتی از مد خارج خواهد شد، بنابراین این رنگ برای حلقه ازدواج توصیه نمی شود.

همچنین رنگ شامپاینی هر چند در ابتدا ظاهر بسیار زیبایی دارد، اما پس از مدتی زیبایی خود را از دست داده و جلا و زیبایی اولیه را ندارد.

این که چه رنگی مناسب پوست شماست به سلیقه شما بستگی دارد، اما برای انتخاب بهتر می توانید به این نکات توجه نمایید:

برای اندازه گیری سایز انگشت خود، یک نوار (مقوایی و یا کاغذی) را به دور برجستگی انگشت حلقه خود بپیچید (توجه داشته باشید که انگشت چپ و راست از نظر اندازه با هم متفاوت هستند) جایی را که ابتدا و انتهای نوار به هم می رسند را با مداد علامت گذاری کنید. سپس طول این نوار را با خطکش اندازه بگیرید. با استفاده از جدول زیر سایز انگشت خود را پیدا کنید.

البته توجه داشته باشید که سایز انگشتان شما در اثر تغییر وزن ممکن است تغییر کند، بنابر این در خرید حلقه توصیه می شود که حلقه هایی که بسیار کیپ هستند را انتخاب نکنید.

با در نظر گرفتن اینکه حلقه ازدواج به مدت طولانی استفاده می شود، استفاده از جواهر هم می تواند انتخاب خوبی باشد. اما باید اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چند قیراط برلیان روی کار سوار شده است، داشته باشید. توجه داشته باشید که حتما شناسنامه آن سنگ را دریافت کنید، همچنین توجه داشته باشید که اگر به دنبال خرید طلای با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، حتما از گالری طلا ی معتبر ایران ژس خرید کنید.

حلقه ها به طور میانگین بین ۴٫۵ تا ۸ گرم وزن دارند که با توجه به سایز انگشتر وزن آن تعیین می شود. توصیه می شود که حلقه های خود را کمتر و بیشتر از این مقدار انتخاب نکنید زیرا در هر دو صورت از کیفیت آن کم می شود.

همیشه موقع شستن دست‌ها و یا کرم زدن به دست‌ها، انگشتر و حلقه طلا را از انگشت‌تان بیرون بیاورید زیرا چربی موجود در کرم و صابون به صورت جرم در انگشتر و حلقه باقی می‌ماند. برای تمیز کردن حلقه خود، از یک پارچه تمیز با بافت نرم استفاده نمایید.

تصورات عمومی اشتباه در مورد طلا

وزن:۸٫۰۹گرم

عیار:۷۵۰عیار

اجرت ساخت:۹۵۰۰۰تومان

قیمت روز طلا:۴۰۹۰۰۰ تومان

قیمت:۴,۷۵۵,۴۲۴تومان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۱۱۱۳۰۹

لینک محصول در سایت:

https://iranjess.com/product/183

 

حلقه ست لرد

وزن:۵٫۵۹گرم

عیار:۷۵۰عیار

اجرت ساخت:۵۰۰۰۰تومان

قیمت روز طلا:۴۰۹۰۰۰ تومان

قیمت کل:۲,۹۹۵,۷۶۴تومان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۱۱۱۳۰۹

https://iranjess.com/product/199

 

حلقه ست پایون

وزن:۱۰٫۶گرم

عیار:۷۵۰عیار

اجرت ساخت:۲۴۵۰۰۰تومان

قیمت روز طلا:۴۰۹۰۰۰تومان

قیمت کل:۸,۰۸۵,۲۵۸تومان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۱۱۱۳۰۹

لینک محصول در سایت:

https://iranjess.com/product/187

 

حلقه ست یاس

وزن:۱۰٫۲۱گرم

عیار:۷۵۰عیار

اجرت ساخت:۳۵۰۰۰۰تومان

قیمت روز طلا: ۴۰۹۰۰۰ تومان

قیمت کل:۹,۰۳۸,۱۱۳تومان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۱۱۱۳۰۹

لینک محصول در سایت:

https://iranjess.com/product/189

همچنین برای سرمایه گذاری در طلای آب شده می توانید به سایت بازر مراجعه نمایید.

پس از خواندن نکات و روش هایی که برای شما در نظر گرفتیم، قادر خواهید بود با خیال آسوده تری حلقه ازدواج دلخواه خود را تهیه کنید. اکنون زمان آن رسیده که حلقه شیکی برگزینید تا در سراسر عمر سرشار از خوشبختی تان، آن را همراه خود داشته باشید.

همچنین تیم پشتیبانی تالارنامه، دفترچه ای را برای شما طراحی کرده اند که کارهای لازم برای یک مراسم عروسی را برای شما به خوبی آماده کرده است. می توانید در زیر آن را دانلود کنید و سپس پرینت کرده و استفاده نمائید.

الماس یا سنگ های قیمتی؟ پلاتین یا طلا؟ شما در نهایت مجبور هستید که تنها و تنها یک حلقه بخرید و ناچار هستید دامنه انتخاب خود را کاهش دهید. هر چند که کاهش این دامنه انتخاب کمی سخت به نظر می رسد ولی اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

کاهش دامنه فقط یک گام اولیه است. همچنین مهمترین استراتژی شما محسوب می شود. قبل از هر چیزی فقط یک دسته را انتخاب کنید. آیا شما یک حلقه ساده و صرفا شیک را می خواهید؟ یا اینکه ترجیح می دهید کمی پر زرق و برق باشد؟ آیا از نظر شما باید حلقه ازدواجتان دقیقا همجنس حلقه نامزدیتان باشد؟ آیا حلقه شما و همسرتان حتما باید شبیه به هم باشد؟

سعی کنید به این سوالات و سوالات مشابه دیگری که به ذهنتان میرسد به دقت، و با توجه به علاقه و سلیقه خود پاسخ بدهید تا پیش از خرید حلقه مورد نظرتان دچار تردید نشوید. حتما برای شما و همسرتان مهم است که چه نوع حلقه ای تهیه کنید، زیرا قرار است تا پایان زندگیتان آن را در دستتان داشته باشید. تصور کنید ایده آل ترین و شیکترین حلقه ای که مناسب خود می بینید را در دست دارید، چه حسی به شما دست می دهد؟ شما می توانید با یک انتخاب درست خالق این حس فوق العاده باشید.

وقتی متوجه شدید برای حلقه خود چه ایده ای در سر دارید تازه قسمت جالب ماجرا شروع می شود. پس از شکل گیری ایده اولیه خرید حلقه ازدواج مورد علاقه تان، نوبت به امتحان کردن مدل هایی شبیه به ایده تان می رسد. برای راحتی کار و برای آنکه از بار استرس و فشار کاسته شود، توصیه می کنیم ۲ یا ۳ ماه قبل از تاریخ برگزاری مراسم عروسیتان به این کار بپردازید.

شما قطعا به این زمان برای گشت و گذار در بازار و قسمت طلافروشان نیاز خواهید داشت. شما باید از قیمت ها باخبر شوید، همچنین باید از حلقه هایی که مشاهده کرده اید و مورد پسند شما است دیدن کنید، آن ها را وزن کنید و حداقل یک بار آن را دست کنید و امتحان کنید.

ممکن است از مدل هایی که در بازار مشاهده می کنید خوشتان نیاید منظورم این است که بدنبال یک حلقه اختصاصی برای خود و همسرتان هستید. حلقه هایی که نیاز به حکاکی و یا ظریفکاری دارد. اگر اینچنین است شما می بایست بازه زمانی ذکر شده را کمی افزایش دهید تا چیزی که در نهایت مورد پسند و علاقه خودتان است را سفارش دهید.

اگر شما از جنس پلاتین بیشتر از جنس های دیگر خوشتان می اید و در سوی دیگر همسرتان طلای زرد میپسندد جای نگرانی وجود ندارد. هیچ الزامي وجود ندارد که بگوید حلقه شما و همسرتان باید دقیقا به یک جنس و سبک و استایل باشد. شما می توانید فقط با رعایت چند نکته ساده از دو حلقه با جنس متفاوت استفاده کنید. فقط برای اینکه حداقل ارتباط و نزدیکی بین حلقه ها برقرار باشد سعی کنید حلقه های شما مکمل همدیگر باشد و وقتی کنار هم قرار میگیرند منظره جالب و دوست داشتنی برای شما ایجاد کنند.

لزومی ندارد برای خرید حلقه ازدواج قیمت بالایی بپردازید. دلیل چندان جالبی نیست که بخاطر اینکه حلقه تا پایان عمر باید در دستمان باشد و چون فقط یک بار هزینه می کنیم باید هزینه زیادی برای آن بپردازیم. حلقه ازدواج برای خودنمایی نیست و فقط نماد و نشانه ای از تاهل شما است. خیلی بخواهیم ارزش حلقه ازدواج را بالا ببریم می گوییم فلسفه وجود آن  نشان دهنده عشق همسران و تعهد آنان به هم است.

در برخی از کشورهای خارجی یک اصل کلی در ارتباط با خرید حلقه ازدواج وجود دارد: ”بهتر آن است که فقط ۳ تا ۴ درصد کل بودجه ای که برای تشریفات عروسی خود در نظر گرفته اید را صرف خرید حلقه ازدواج کنید ”

البته این اصل به احتمال خیلی زیاد چندان در ایران رعایت نمی شود و قضیه ما ایرانی ها کلا از بقیه جدا است. ولی در هر صورت یک تناسب بین تقاضا و بودجه ای که دارید برقرار کنید و مشخص کنید که حدودا برای حلقه خود تا چه قدر می توانید هزینه کنید و هیچگاه اجازه ندهید از حد مشخصی بالاتر برود.

قبل از خرید، حتما یک براوردی از جیبتان داشته باشید و بدانید برای خرید چه مبلغی، راهی بازار می شوید. شما باید جوری تصمیم بگیرید که بعدا از خرید ارزان یا گران قیمت خود ناراحت و خسته نشوید. من پیشنهاد می کنم حتما عروس و داماد قبل از خرید در این مورد با یکدیگر مشورت کنند و به صورت واقع بینانه مقدار بودجه ای که می خواهند برای اینکار هزینه کنند را به یکدیگر بگویند. برای خرید های زیر یک میلیون تومان بهتر است به طلا فروشی های معمولی بروید ولی اگر بیشتر از این مبلغ هزینه می کنید میتوانید به جواهر فروشی ها هم سر بزنید.

شما قصد دارید حلقه ازدواج خود را برای مدت ها دست کنید. بنابر این هدف این است که چیزی انتخاب کنید که جزئی از زندگی شما است. اگر ورزشکار هستید یا سر و کار شما با ابزار آلات مختلف است یک حلقه باریک با لبه های گرد ممکن است بیشتر مورد توجه شما باشد. اگر زیاد با دستتانتان کار می کنید یک حلقه ساده را پیدا کنید و از حلقه ای که سنگ دارد و یا دارای حکاکی زیاد است استفاده  نکنید چون ممکن است سنگ آن از جای کنده شود و یا در قسمت حکاکی خاک و سایر مواد نفوذ کند. و در کل حلقه ای انتخاب کنید که با کار شما تناسب داشته باشد.

ممکن است قبل از ورود به طلافروشی حلقه ای که مدنظر شما است، از جنس طلا باشد که روی آن یک سنگ قیمتی قرار داده شده است. فقط روی ایده و ذهن خود تمرکز نکنید. ویترین طلا فروشی پر است از حلقه های مختلف. شما برای امتحان کردن هم که شده می توانید حلقه های دیگر را نیز در دست کنید شاید نظر شما عوض شد و از حلقه دیگری خوشتان آمد.

درست مانند تجربه خرید لباس عروس ممکن است از چیزی خوشتان بیاید که هرگز به آن فکر هم نکرده باشید.

در حالیکه شما نباید از مرسوم بودن بترسید اطمینان حاصل کنید که سبک انتخابی شما چیزی است که قصد دارید برای۴۰ یا ۵۰ سال یا بیشتر دست داشته باشید. زیاد روی انتخاب آن حساس نباشید زیرا شما با خود حلقه ازدواج نکرده اید و همیشه این امکان دارد تغییراتی را روی حلقه ازدواجتان اعمال کنید مثلا به آن الماس یا سنگ دیگری اضافه کنید یا چیزی را روی آن حک کنید.

شما تا چه حد به وسایل زینتی خود اهمیت می دهید؟ به دقت از آن ها مراقبت می کنید؟ آنها را مثل روز اول پر زرق و برق نگهداری می کنید؟ اگر از حلقه بدرستی نگهداری نمی کنید پیشنهاد می کنم از حلقه هایی که سنگ دارند به هیچ وجه استفاده نکنید. حلقه هایی که سنگ های زیبا و خیره کننده دارند نیاز دارند هر از چندگاهی در آب گرم شسته شوند و سپس با یک مسواک نرم یا وسیله دیگری به آرامی تمییز شوند.

 

معمولا در خرید حلقه، شما با دو نوع حلقه ی رینگ ساده و مرکب روبرو می شوید. رینگ های ساده، با اینکه بسیار ساده هستند، ولی بسیار زیبا و پرطرفدار و دلنشین هستند و جالب اینکه هیچگاه هم از مد نمی افتند. نکته اینجاست که عروس و دامادها فکر می کنند این حلقه ها ارزان هستند در صورتی که بر پایه مدل و میزان طلای مصرفی، بسیار گران قیمت هستند.

حلقه های نگین دار در ابتدا بسیار مورد توجه عروس خانم ها قرار میگیرند. آنها بسیار زیبا هستند به طوری که دل خانم ها را می برند. اما باید به چند نکته در انتخاب آنها دقت کنید. ابتدا اینکه نگین حلقه ی شما در قاب محکمی از طلا که دور آن را فرا گرفته محکم باشد وگرنه به راحتی کنده می شود. دومی که بسیار مهمتر است اینه که آیا شما با این نوع حلقه احساس راحتی می کنید يا نه؟ زیرا شما همیشه باید آنرا به دست داشته باشید و این امر ممکن است باعث آزار شما گردد.

تا به حال دقت کرده اید که اگر حلقه یا انگشتر شما، تنگ باشد انگار نفس شما را بند می آورد و اگر هم بزرگ باشد، دائما از دست شما سر می خورد. پس در انتخاب اندازه با هیچکس تعارف نکنید. ما پیشنهاد می کنیم که حلقه خود را کمی بزرگتر انتخاب کنید. زیرا شما می توانید با کمی چسب آنرا اندازه دست خود کنید و اگر هم دست شما در آینده چاقتر شد، نگران اندازه آن نیستید.

شما اگر دوست دارید در هر مکانی با همسرتان خاص باشید، بهتر است که حلقه های ست انتخاب کنید. اما این حلقه ها دارای مشکلاتی هم هستند و آن این است که به دلیل نوع ساختشان یا مردانه هستند و یا زنانه. پیشنهاد ما در این قسمت، سفارش ساخت یک حلقه ست زیبا می باشد.

اگر حلقه ی جواهری خرید کردید، حتما از فروشنده، شناسنامه جواهر و سنگ حلقه ی خود را بگیرید. این شناسنامه ثابت می کند که انگشتر شما جواهر است و اگر در موقعی خواستید آنرا بفروشید به مشکل بر میخورید.

نکته پایانی این است که اگر خیلی بر روی شکل و مدل انگشتر خود حساس هستید، بهتر است ابتدا آن را طراحی کنید و بعد بدهید برایتان بسازند. در اینجا نکته ای که باید دقت کنید این است که سازنده ی شما باید فوق العاده حرفه ای باشد زیرا ممکن است حلقه شما را نابود کند.

یه کار جالبی که می تونید انجام بدید اینه که اسم و تاریخ عقد یا عروسیتون را توی حلقتون حک کنید. هم خیلی قشنگ میشه و هم یادگاری هست و هم آقایون هیچوقت تاریخ مراسمشون را فراموش نمی کنند.

 

 

خیلی عالی بود.تمام حلقه هاتون را دیدم. هر کدوم از اون یکی قشنگتر بود. واقعا که کیف کردم. من با تخفیف ویژه یکی از محصولات را خرید زدم. تشکر

چطور میشه حلقه های که میخوایم از سایت بخریم

سلام. عکس حلقه ای که میخواید را به این شماره واتزآپ کنید تا شمارا راهنمایی کنند.
۰۹۱۳۳۰۶۳۳۷۰

شماره روابط عمومی:

09301607871

آدرس:

اصفهان- دروازه تهران- خیابان خرم- خیابان شهیدان شرقی- ساختمان پیام نور

تلفن : 77861407
| 09122525311

تشریفات فرداد ۱۳۹۸-۰۸-۱۵ بلاگ نظر خود را با ما در میان بگذارید

سنت گرفتن و دادن حلقه ازدواج به ۴۸۰۰ سال گذشته یعنی به دوران مصر باستان بر می‌گردد. در آن زمان این حلقه‌ها از جنس پاپیروس و نی ساخته می شدند.

حلقه عروسی برای زوجین نماد ابدیت و تشکیل خانواده و متاهل بودن است.

در واقع انگشتر ازدواج نشانه تعهد نسبت به فرد مقابل است. همچنین نشان‌ دهنده عشق و وفاداری است که هر یک از طرفین نسبت به یکدیگر دارند.چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

ممکن است دادن حلقه در هر سنت و فرهنگ کمی متفاوت باشد، ولی احساسات و معنای عشق در قالب حلقه‌های عروسی در سراسر جهان یکسان بوده و همیشه این حلقه ها بین زوجین در حال رد و بدل شدن هستند.

به عبارتی این عشقی است که باید تا ابد دوام بیاورد. انگشتر ازدواج نماد حلقه‌ای است که نه آغازی دارد و نه پایانی. هنگامی که شما پیمانی با شریک خود میبندید و حلقه عروسی را بر روی انگشت وی می گذارید، عهدی بین شما به وجود می آید که نشان می دهد شما باید تا ابدیت کنار یکدیگر بمانید. برخی از زوج‌ها حتی ممکن است تصمیم بگیرند که یک پیغام ویژه بر روی حلقه ازدواجشان حک شود تا عشقی که نسبت به یکدیگر دارند را همواره به هم نشان دهند.

 

از زیبایی ظاهری حلقه که بگذریم، شکل مدور یک حلقه ازدواج، معنای ویژه‌ای دارد. این حلقه دایره ای بی‌پایان است که هیچ آغاز یا پایانی ندارد. یعنی دایره ای که هرگز پایان نمی یابد، درست مانند عشق یک زوج متاهل به یکدیگر.

فلزات و سنگ‌های قیمتی که در طراحی رینگ های عروسی به کار می‌روند نیز برای زوجی که تازه ازدواج‌کرده اند مفهوم مهمی دارد.

ساختار فیزیکی انگشتر ازدواج و موادی که برای ساختن آنها مورد استفاده قرار میگیرند طلا، نقره و پلاتین هستند که بافت محکمی دارند در مقابل  شکستن مقاوم هستند و این نشان‌ دهنده این واقعیت است که عشق زوج ها نسبت به یکدیگر نیز بسیار سرسخت و محکم است.

بسیاری از زوج‌ها برای انتخاب حلقه ازدواج، موادی که از آن ساخته شده را مد نظر قرار میدهند. انواع حلقه‌ ازدواج الماس ، بویژه در سال‌های اخیر یک انتخاب محبوب است. الماس‌ یکی از سنگ هایی است که بسیار مقاوم بوده و این سختی سمبل عشق همیشگی است که زوج ها به یکدیگر دارند.

 

به مدت صد ها سال است که حلقه های ازدواج در دست چپ افراد قرار میگیرد. تاریخ قرار گرفتن انگشتر در دست چپ به زمان روم باستان برمیگردد. رومیان باور داشتند رگی از انگشت حلقه مستقیما به قلب می‌رود و با قلب مستقیما در ارتباط است. این باور قدیمی هنوز هم پابرجاست.

البته امروزه دانشمندان ثابت کرده‌اند که این موضوع صادق نیست. اما این داستان هنوز هم به عنوان یکی از دلایل اصلی انتخاب بسیاری از افراد، برای قرار دادن حلقه ازدواج در دست چپ شان است.

انگشتر نامزدی حلقه ای است که در زمان پیشنهاد ازدواج به معشوقه داده میشود.

بر اساس رسم و رسوم، زنان حلقه نامزدی را از مردان دریافت می‌کنند. آن ها معمولا از زمانی که پیشنهاد ازدواج را دریافت میکنند تا زمانی که به طور رسمی باهم عروسی کنند حلقه نامزدی دستشان میکنند. داشتن حلقه‌ بر روی انگشت، به همه نشان خواهد داد که او به شریک خود متعهد است.

انگشترها می‌توانند به طور قابل توجهی از لحاظ ظاهرو قیمت متفاوت باشند، اما متداول ‌ترین نوع حلقه نامزدی، انگشتر الماس یا انگشتری با تکه های بسیار کوچکی از الماس است. حلقه نامزدی در انگشت میانی دست ‌چپ قرار داده میشود.

قیمت حلقه‌های عروسی و دیگر حلقه هایی که در مراسم نامزدی و بعد از آن رد و بدل میشود به میزان زیادی به موادی که در ساخت آن ها استفاده شده و اندازه آنان بستگی دارد. بیشتر حلقه های نامزدی دارای سنگ های قیمتی مانند الماس هستند؛ پس حلقه‌های قبل از مراسم ازدواج معمولا گران‌تر از حلقه‌های عروسی هستند.

 

حلقه‌های عروسی در طول مراسم ازدواج رد و بدل می‌شوند. این نشان میدهد که هر دوی شما از روزی که حلقه به انگست کرده اید اصطلاحا یکی شده اید و متعلق به یکدیگر هستید.

 

معمولا حلقه های نامزدی از لحاظ قیمت گرانتر هستند.

در عوض حلقه های ازدواج ساده تر هستند و از سنگ هایی با قیمت پایین تر ساخته میشوند.

معمولا، بهتر است اول حلقه نامزدی خریداری کنید، به خصوص اگر مطمئن نیستید که پیشنهادتان موفقیت‌آمیز باشد و به ازدواج ختم شود.

یا اصلا شاید ندانید که معشوقه شما چه نوع حلقه‌ای دوست دارد.

حتی این احتمال وجود دارد که آنچه را که شما انتخاب کرده‌اید، دوست نداشته باشد. بعضی از دخترخانم ها دوست دارند حلقه ازدواج را خودشان انتخاب کنند.

 

انگشتر نامزدی یک هدیه ویژه برای دختر است که نشان دهنده تعهد داماد به عروس است، بنابراین برای خرید حلقه نامزدی، معمولا مرد باید مسئولیت آن را به عهده بگیرد. اغلب مردها حاضرند خرید آن را هرچند اگر هزینه بالایی هم داشته باشد به عهده بگیرند ولی اگر دختر هم بخواهد بخشی از هزینه خرید حلقه را پرداخت کند، مساله ای به وجود نمی آید.

در رابطه به خرید حلقه های ازدواج، هر دو طرف میتوانند توافق کنند که برای یکدیگر حلقه ازدواج بخرند. به این صورت که عروس برای داماد و داماد برای عروس حلقه خریداری کند.

 

منبع: bridebox

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر فرآیند دشوار خریدن حلقه را شروع کرده باشید احتمالاَ فهمیده اید که پیدا کردن حلقه ازدواج با قیمت مناسب کار آسانی نیست.شما با انتخاب حلقه ازدواج نماد علاقه و با هم بودنتان برای همیشه را تعیین میکنید پس باید در انتخابتان دقت و سلیقه ی زیادی به کار ببرید. آینه شمعدون چالش هایی که تازه عروس داماد ها در انتخاب حلقه ازدواج با قیمت مناسب و در عین حال زیبا با آنها روبرو میشوند را برای شما نوشته است.

 

اول از همه چند سوال ساده از خود بپرسید؛آیا سلیقه ی شما حلقه های ساده را میپسندد یا حلقه های کار شده با نگین های زیاد؟آیا دوست دارید حلقه ی نامزدی و ازدواجتان هم جنس و هم رنگ باشند؟آیا میخواهید حلقه ی شما و همسرتان با هم ست باشند؟به این سوال ها پاسخ دهید و بعد به سراغ طلا و جواهر فروشی ها بروید.

 

بعد از اینکه تکلیف سوال های بالا روشن شد،نوبت قسمت هیجان انگیز خرید میرسد:امتحان کردن حلقه های مختلف! امتحان کردن حلقه مثل انتخاب کردن لباس عروس نیست که سختی زیادی داشته باشد،حلقه های مختلف را در دست خود امتحان کنید ولی حواستان باشد تعداد حلقه های امتحان شده آنقدر زیاد نباشد که گیچ شوید.حدود دو تا سه ماه قبل از عروسی زمان مناسبی برای شروع جست و جوی شما است،البته اگر تصمیم دارید حلقه های طراحی شده مخصوص به خودتان تهیه کنید این زمان بیشتر است،همچنین در بعضی از فروشگاه ها حک کردن حروف داخل حلقه از دو هفته تا یک ماه زمان میبرد.چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

 

هیچ الزامی وجود ندارد که حلقه ی ازدواج شما از جنس و یا حتی از مدل حلقه ازدواج همسرتان باشد،خودتان را محدود به این موارد نکنید.شما میتوانید یک حلقه ی پر نگین داشته باشید در صورتیکه حلقه همسرتان یک حلقه ساده و اسپرت است.میتوانید یک حلقه ازدواج با قیمت مناسب پیدا کنید که هیچ مناسبتی با حلقه نامزدیتان ندارد و یا برعکس،میتوانید حلقه نامزدی و ازدواجتان را در تناسب با هم انتخاب کنید و هر دو را همیشه با هم در دست داشته باشید.حتی میتوانید اگر حلقه نامزدی نازک و ساده ای دارید برای حلقه  ازدواج یک حلقه پرنگین انتخاب کنید و از حلقه نامزدی به عنوان پشت حلقه استفاده کنید.

شما قرار است حلقه تان را  هر روزه برای مدتی طولانی در دست داشته باشید،قطعاَ اگر شغل سختی داشته باشید و یا حتی اگر خانه دار باشید اما کارهای سخت زیادی با دست هایتان انجام بدهید حلقه های پرنگین برای انتخاب مناسبی برای شما نیست.

 

درست است که انتخاب یک حلقه ازدواج با قیمت مناسب و مطابق مد مطلوب همه است، اما خودتان هم میدانید که مد تغییر پذیر است،شما حلقه تان را حداقل تا سالیان سال خواهید داشت پس باید یک مدل حلقه انتخاب کنید که در طول زمان از آن خسته نشوید،البته همیشه میتوانید در یک سالگرد خاص و یا مناسبت دیگر آن را عوض کنید.

اکثر افراد به ندرت حلقه شان را درمیاورند.شما احتمالا حلقه تان را در خواب،در حال کار،حاملگی ،در جشن های مختلف همراهتان خواهید داشت پس مطمئن شوید که سایزبندی نهایی حلقه را در زمانی انجام دهید که اول صبح نباشد و دمای بدنتان در حالت معمول باشد.

در نهایت اگر در مدل و قیمت و سایز به نتیجه ای رسیدید و حلقه تان را انتخاب کردید حتما از طلافروشی مطئن آن را تهیه کنید .در حلقه های طلا معمولا طلای هجده عیار رایج است،و جنس و عیار در داخل حلقه مشخص میشود.

 

خرید حلقه ازدواج با قیمت مناسب یکی از دشوارترین بخش های خرید عروسی است. اما خاطره ی گشتن در فروشگاه ها با همسرتان و انتخاب از بین مدل های مختلف می تواند تا سالها در ذهن شما بماند. اگر حلقه ازدواج خود را تهیه کردید و خاطره ای از آن روز یا پیشنهادی برای زوج های دیگر دارید، حتما در قسمت نظرات بنویسید.

 

 

 

 

هرچیزی که باید در مورد “طلا و جواهرات” بدانید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

ارسال دیدگاه

آینه شمعدون تمام کارهایی که باید برای مراسم عروسی انجام بدین رو بهتون یاد میده و کمک میکنه تا بدون استرس عروسیتون رو مدیریت کنین.

ایمیل و یا شماره تلفن خودرا وارد کنید تا اولین نفری باشید که از آینه شمعدون باخبر می شوید.

نکاتی پیرامون پوشیدن همزمان حلقه و انگشتر ازدواج بر انگشتان

بسیاری از زنان شیفته پوشیدن «پشت حلقه» ای زیبا در کنار حلقه اصلی خود هستند. ترکیب قرار گیری حلقه و انگشتر بر انگشتِ حلقه مسلماً جذابیت و جلوه دوچندانی را پدید می آورد. برخی دیگر نیز به پوشیدن همزمان حلقه نامزدی و حلقه ازدواج شان علاقه مند هستند. با این وجود، برای گروه قابل توجهی از خانم ها و نوعروسان انداختن دو حلقه بر یک انگشت می تواند اذیت کننده و حتی آزارنده باشد؛ کسانی که سبک زندگی بسیار فعال و پویایی دارند و از صبح پشت سر هم درگیر انجام کارهای روزانه هستند این گروه به خصوص را تشکیل می دهند – البته افرادی که چندان به زیورآلات علاقه مند نیستند نیز می توانند همین نظر را در مورد انگشتر حلقه و پشت حلقه داشته باشند.

 

اما آیا راه حل مناسبی برای این گروه اخیر وجود دارد؟ بعلاوه خانم های علاقه مند به ست های دوگانه چگونه می توانند برای خود ترکیب منحصر به فردتری را تدارک ببینند؟ در این مطلب ما چهار نکته آموزنده (و البته ساده) را درخصوص انتخاب و ست کردن «حلقه و پشت حلقه» آماده کرده ایم تا شما بتوانید هر چه بهتر از زیبایی آنها برخودار گردید.چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

 

 

توجه به ماهیت حلقه و پشت حلقه

پیش از آنکه به ذکر موردی نکات مان بپردازیم، لازم است که توضیحی کلی را در مورد تمامی انواع حلقه و پشت حلقه در نظر گرفت. منظور از «حلقه» همان حلقه یادبودی است که در هنگام بسته شدن پیمان عقد هدیه می شود و به نوعی زیور اصلی زندگی زناشویی محسوب می گردد. به همین علت نیز همیشه به عنوان پایه برای سایر انگشترها قرار می گیرد.

«پشت حلقه» اغلب انگشتری نگین دار است که در هنگام ازدواج به عروس هدیه می شود و بیشتر برای آراستگی و استحکام بیشتر پیوند اوست. به همین علت به آن «انگشتر ازدواج» نیز گفته می شود و همیشه در پشتِ حلقه اصلی پوشیده می شود.

 

انتخاب ست حلقه ها:

اگر شما با ایده پوشیدن دو حلقه یا انگشتر جداگانه بر یک انگشت واحد راحت نیستید و عدم ارتباط و هماهنگی چیزها شما را اذیت می کند، ست های انگشتر ازدواج چندتکه را در نظر داشته باشید: در این ست ها حلقه نامزدی و انگشتر ازدواج کاملاً با یک تم واحد، از فلز و سنگ های قیمتی مشابه، با هدف تکمیل یکدیگر فراهم شده اند – حتی حلقه داماد نیز با ست هماهنگ شده و به طور کلی تمامی قطعات انگشتری همبسته یکدیگر هستند.

البته ست های انگشتری نیز هستند که از دو انگشتر متمایز تشکیل شده اند – در مقابل ست های دیگری که آنقدر شبیه هم ساخته می شوند که هیچکس جز خود فرد نمی فهمد دو انگشتر جدا از هم را پوشیده است! اگر شما حلقه ازدواج بسیار خاص و کم نظیری را دارید و به دنبال یک انگشتر پشت حلقه ای زیبا برای آن هستید، می توایند به زیورآلات سازی های شاخص شهرتان مراجعه نمائید تا آنها هماهنگی موردنظر را به وجود بیاورند.

 

– به یاد داشته باشید که انگشتر پشت حلقه حتی اگر با حلقه نامرتبط باشد، همواره باید بتواند به جلوه آن چیزی اضافه و به نوعی زیبایی آن را تکمیل کند. اما اگر پشت حلقه با تضادش از آراستگی کلی دست شما بکاهد باید از انتخاب آن صرف نظر کرد.

حلقه نامزدی را بر انگشت های مختلف امتحان کنید:

با وجود آنکه محل همیشگی قرارگیری حلقه نامزدی و انگشتر ازدواج بر انگشت چهارم دست چپ است؛ ضرورتاً نیازی نیست که حتی بعد از انجام مراسم عروسی باز هم آنها را بر همان دست بپوشید. مطابق سلیقه خود حلقه و پشت حلقه را بر انگشتان مختلف دست جا به جا کنید تا به بهترین حالت ممکن در هنگام دیده شدن شان دست یابید – قطعاً جا به جا کردن حلقه و پشت حلقه به دست راست نیز مشکلی را در پی ندارد؛ تنها چیزی که بایستی به آن توجه داشته باشید تفاوت های اندازه ای انگشتان است.

 

انگشتر پشت حلقه ای را برای مناسبت های خاص و ویژه در نظر بگیرید:

بسیاری از زنان حتی پوشیدن هر روزه خود حلقه ازدواج را نیز گرفتاری بزرگی می بییند؛ حالا به چنین دغدغه مهمی پوشیدن انگشتر پشت حلقه را نیز اضافه کنید – حتی اگر نگرانی بابت خراب شدن انگشتر را نیز کنار بگذاریم، گیر کردن دائمی شیارها و یا تزئینات مدل های آجدار انگشتر به این طرف و آن طرف مسأله را به یک دردسر واقعی بدل می کند.

 

راه حل ساده و مناسب آن است که در زندگی روزانه و امور مربوط به آن تنها از حلقه تنها استفاده نمائیم و متعاقباً پوشیدن انگشتر پشت حلقه ای را به مناسبت های خاص و ویژه موکول کنیم. البته این موضوع از توجیه زیبایی شناسانه نیز برخودار است؛ چراکه انگشتر پشت حلقه با جزئیات و تزئینات بسیار بیشتری، به صورت پیچیده طراحی می شود و متناسب با این موضوع معمولاً از ظاهر تجملاتی و کلاسیک مجلسی برخوردار است. در نتیجه شاید بهتر باشد که به شکل روزانه تنها حلقه را بپوشیم و درخشش و برق پشت حلقه را برای مهمانی های مجلل که برای همه چیز نیاز به جلوه بیشتری است حفظ نمائیم.

یادآوری: برخی از خانم ها انگشتر ازدواج شان را بوسیله زنجیری از گردن می آویزند و بر انگشت حلقه شان تنها حلقه نامزدی را نگه می دارند. یک راه حل ساده دیگر هم آن است که از ابتدا انگشتر حلقه و پشت حلقه را بسیار ساده بگیریم!

می توان از حلقه نامزدی برای سالگردها استفاده نکرد:

از نظر عرفی در ترتیب پوشیدن حلقه و پشت حلقه، حلقه عقد بایستی اولین انگشتری باشد که بر دست پوشیده می شود و روی آن دیگر انگشترها (پشت حلقه / ازدواج) قرار گیرد. توضیح این ترتیب خاص به این صورت می باشد: انگشتر حلقه از آن جهت که نشان دهنده پیمان زناشویی است، نزدیک ترین جایگاه را نیز نسبت به قلب اشغال می کند و سایر انگشترها و حلقه ها که کارکرد تزئینی تر دارند در مراتب بعدی قرار می گیرند.

با در نظر داشتن این نکته، هنگام برگزاری سالگرد ازدواج تان شاید بهتر باشد که حلقه را به کلی در آورده و آن را در جای امنی در خانه بگذارید. بدین ترتیب شما به انگشتر ازدواج تان (پشت حلقه) اجازه می دهید تا موعد درخشش و جلوه گری ویژه خود را تجربه کند و این بار به تنهایی شکوه خود را به دیگران بنماید – در سالگرد ازدواج زمانی بایستی به همان ترکیب همیشگی (ست حلقه و پشت حلقه) رجوع کرد که انگشتر ازدواج به علت طراحی خاصِ ست، به تنهایی بر دست کمی عجیب به نظر برسد و صرفاً همراه با مکملش زیبایی داشته باشد.

 

گوشواره هایی برای هدیه دادن

زیورآلات همیشه مد

10,247,000 تومان

4,209,000 تومان

7,323,000 تومان

گروه صنعتی ساعتچی با مدیریت آقای علی ساعتچی از سال 1382فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات طلا آغاز کرد این مجموعه با پشتوانه تجربه و سابقه دیرینه خانوادگی و همت و تلاش فراوان خیلی زود جایگاه خود را در بین صنعتگران این صنف پیدا کرد و با تولید ملی نیازهای بسیاری از همکاران و فروشندگان طلا را در نقاط مختلف کشور مرتفع ساخت.
گروه ساعتچی در سال 1391 با بازگشایی شعبه سام سنتر فاز جدیدی از فعالیت خود را با هدف درک نیازهای خاص مشتریان گرانقدر و توجه به خواست ایشان در طراحی و شکل و بافت و رنگ و نهایتا کیفیت ساخت طلا آغاز کرد و در طی این سالها سعی کرده خواسته های مشتریان را در تمام مراحل از طراحی دستی تا ساخت و پرداخت نهایی کار منعکس کند.
ما همچنان به تلاش خود در جهت ارتقای خدمات به مشتریانمان ادامه میدهیم چرا که معتقدیم آنان شایستگی بهترین را دارند و در این مسیر به ما کمک می کنند.چگونه حلقه ازدواج درست کنیم

با دریافت آخرین اخبار و اطلاعات صنعت طلا و جواهر، به روز باشید

چگونه حلقه ازدواج درست کنیم
چگونه حلقه ازدواج درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *