کارگاه روانشناسی بندرعباس

 
helpkade
کارگاه روانشناسی بندرعباس
کارگاه روانشناسی بندرعباس

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره بندر عباس را بر شما مخاطب گرامی هوش کالا ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در بندرعباس هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

مرکز مشاوره طلوع آرامشروانشناس : فتانه آقائیخدمات :مشاوره قبل از ازدواج ، تحکیم خانواده ، اضطراب افسردگی و…آدرس :چهارراه سازمان ، جنب پاساژ ناصر ، کوچه مهیار ۹ ساختمان پزشکان زرتشت ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۰۲۲۰۰۲۳۴۲

مرکز مشاوره یاس هرمزگان

روانشناس : خانم دکتر کبری حاجی علی زاده

کارگاه روانشناسی بندرعباس

آدرس :

خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ، چهارراه مرادی ، ساختمان پزشکان پارسیان ، طبقه ۴

تلفن پذیرش :

۰۷۶۳۲۲۳۷۵۹۵

سپهر

آدرس :

بلوار سيد جمال الدين اسد اباادي ساختمان زيگورات ط ۴ واحد۴۰۲

تلفن پذیرش :

۹۱۲۱۴۳۸۳۹۷

همراز ( بندر لنگه )

آدرس :بندرلنگه مجتمع شهيد بهشتي بندرلنگه

تلفن پذیرش :

۷۶۲۲۲۴۵۱۷۷

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان بندرعباس و استان هرمزگان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره بندرعباس می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در بندرعباس و استانهستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

روشنگر ( کیش)

آدرس :

كيش سفين فازFخيابان رز يكم ساختمان املاك ط ۳

تلفن پذیرش :

۷۶۴۴۴۵۹۲۴

شفا ( قشم )

آدرس :

ميدان شفا كلينيك شفا ط۲

تلفن پذیرش :

۹۱۷۱۹۰۵۱۱۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره بندر عباس و یا بهترین دکتر روانشناس بندرعباس مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در بندرعباس و استان و یا روانشناس کودک در بجنورد و یا مرکز مشاوره خانواده در خراسان شمالی  هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : خرداد ۵, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.


مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی افتخار دارد به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی را در ارتقای آموزش حرفه­ای روانشناسی برای دانش­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. کارگاه های آموزشی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی، بر اساس استانداردهای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و با حداکثر ۲۰ نفر برگزار می­شود.

ارایه مدرک در پایان آموزش

هفده و هجده مرداد ماه

پنجشنبه و جمعه( ۱۶ ساعت )

کارگاه روانشناسی بندرعباس

هزینه ثبتنام: ۳۸۰ هزار تومان

ثبتنام: تماس با شماره های داخل عکس

ارایه مدرک در پایان آموزش

دوم و سوم مرداد ماه

پنجشنبه و جمعه( ۱۶ ساعت )

هزینه ثبتنام: ۳۸۰ هزار تومان

ثبتنام: تماس با شماره های داخل عکس

۱۰درصد تخفیف دانشجویی

ارایه مدرک در پایان کارگاه 

همراه با پذیرایی و ناهار

 

مرکز مشاوره ی زندگی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری را خدمت ایشان و خانواده‌ی محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جزیل  ‎برای ایشان آرزومند است.

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی 

جهت دریافت اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.لینک سامانه پیامکی اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی

 

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های ویژه عموم

جهت دریافت اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.لینک سامانه پیامکی اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی

  

راه اندازی کانال و اینستاگرام

مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره زندگی

لینک کانال تلگرام مرکز برای متخصصان رشته روان شناسی

https://telegram.me/markaz_moshavere_zendegi

لینک اینستاگرام مرکز

http://instagram.com//mrmzir

 

 


یک پیام


به سراغ کارگاه های آموزشی مرکز زندگی
اگر می آیید گرم و دلبسته بیایید، نه صرفا برای گواهی، که مبادا ترک بردارد چینی
نازک کیفیت آموزشی


کارگاه روانشناسی بندرعباس

اگرچه افراد مشتاق زیادی با حضورشان در
این مرکز، بر پویایی آموزشی کارگاه­ ها افزوده اند،


گاهی مشاهده می شود، که افراد معدودی
صرفا برای اخذ گواهی سازمان نظام به کارگاه می آیند


حضور این عزیزان، اگرچه تعدادشان خیلی کم
است از خروجی مثبت کارگاه ها می کاهد،


مرکز زندگی ضمن استقبال از حضور تک تک
دانشجویان و دانش آموختگان روانشناسی، اعلام می دارد برای این مرکز، ارایه یک
الگوی موفق آموزش حرفه ای مهمتر از جنبه های اقتصادی این آموزش هاست و


برای این مرکز برگزاری حتی کارگاه هایی
با تعداد شرکت کننده کم و پرداخت سوبسید به شرطی که با شرکت کنندگان علاقمند انجام
شود،  ارزنده تر از کارگاه هایی است که ظرفیت آنها تکمیل شود ولی
برخی از شرکت کنندگان با شور و شوق در جلسات شرکت نکنند.


منتظر دیدار شما همکار و
دانشجوی مشتاق هستیم


طراحی سایت و سئو

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:کارگاه روانشناسی بندرعباس

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر آزاده امیری مقدم 

آزاده شاکری 

دکتر شعله نمازی 

مژده ظریفی 

اشکان فعله کار 

محمد رسولی 

اکرم پورزاد 

رضا برومند 

فاطمه نادری 

منیره صیفوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

شرایط ثبت نام در کارگاه

شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی انجمن روانشناسی ایران لطفا پس از کسب اطمینان از ظرفیت  کارگاه (مقابل عنوان هر کارگاه ذکر شده است که ظرفیت دارد یا ظرفیت تکمیل است) نسبت به واریز هزینه کارگاه به شماره حساب های بانک تجارت، شعبه دانشگاه شهید بهشتی (کد 3420)، حساب جاری شماره 342060641 به نام انجمن روانشناسی ایران و یا به شماره حساب بانک صادرات، شعبه مقدس اردبیلی (کد 1911) حساب جاری شماره 0102699310002  اقدام نمایید.

لطفاً هزینه هر کارگاه را در فیش جداگانه پرداخت فرمایید. 

 

کارگاه روانشناسی بندرعباس

همچنین ساعت شروع کارگاه های آموزشی 8 صبح می باشد.

 

 

مکان کارگاه های آموزشی انجمن روانشناسی ایران : تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه نیایش، خیابان اسفندیار، پلاک 20، واحد 4 ، کدپستی 1968656336

تلفن : 88785266

 فکس: 88871637

پس از پرداخت هزينه ثبت نام به بانك لطفا طي تماس تلفني براي ثبت نام قطعي با دفتر انجمن هماهنگ نماييد و ارائه اصل فيش بانكي در روز كارگاه الزامي است.

 

 

همچنين در صورت دانشجو یا عضو انجمن بودن، ارائه كارت دانشجويي و كارت عضويت انجمن در روز كارگاه الزامي است.

 

توجه توجه : لطفا درثبت نام کارگاه دقت بفرمایید، کارگاه‌ها به هیچ عنوان کنسلی ندارد، درصورت غیبت هزینه آن قابل برگشت نخواهد بود 

 

نشانی دفتر انجمن روانشناسی ایران: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه نیایش، خیابان اسفندیار، پلاک 20، واحد 4، کدپستی 1968656336   تلفن: 88785266 – 22180150   فکس: 88871637


فرم تماس با انجمن (نظرات، پیشنهادات و انتقادات)

دفتر نشریه بین المللی روانشناسی و دوفصلنامه روانشناسی معاصر: تهران، میدان هفت تیر، خ کریمخان زند، نبش کوچه آبان شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی (سازمان مرکزی)، طبقه دوم، اتاق 209

تلفن : 81032214

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در بندرعباس برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در بندرعباس عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس می باشد.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی بندرعباس آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.کارگاه روانشناسی بندرعباس

نام مراکز مشاوره روانشناسی بندرعباس

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی بندرعباس

مرکز مشاوره روانشناسی

آدرس مرکز مشاوره : بندرعباس، بلوار ناصر، خ وحدت، مرکز خدمات روانشناختی درمانی

مرکز مشاوره روانشناسی همراه

آدرس مرکز مشاوره همراه: بندرعباس چهار راه مرادي پاساز اشكان طبقه دوم

مرکز مشاوره روانشناسی سپهر

آدرس مرکز مشاوره سپهر:  بندرعباس بلوار سيد جمال الدين اسد آبادي ساختمان زيگورات طبقه ۴

مرکز مشاوره روانشناسی نسيم آرامش

آدرس مرکز مشاوره نسيم آرامش: بندرعباس ابتداي رسالت شمالي نبش رسالت ۱ درمانگاه علي بن ابي طالب

مرکز مشاوره روانشناسی مهر جنوب

آدرس مرکز مشاوره مهر جنوب:  بندرعباس بلوار دانشگاه نبش دانشگاه۳ ساختمان رازي طبقه فوقاني بانك تجارت

مرکز مشاوره روانشناسی آبنوس

آدرس مرکز مشاوره آبنوس: بندرعباس خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي چهار راه پلنگ صورتي ساختمان بانك حكمت ايرانيان طبقه ۴

مرکز مشاوره روانشناسی هنگام

آدرس مرکز مشاوره هنگام: چهار راه مراي روبروي دارو خانه مشير

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی بندرعباس می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره هنر زندگی در بندرعباس ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در بندرعباس مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در بندرعباس باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره بندرعباس به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم بندرعباس اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید.

 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.کارگاه روانشناسی بندرعباس

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی بندر عباس و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری
بندرعباس کارگاه یک روزه روانشناسی ورزشی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، این
کارگاه یک روزه با حضور ورزشکاران و مربیان رشته های مختلف ورزشی در محل تالار
فردوسی واقع در شهرداری مرکزی بندرعباس برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که با تدریس
محمدمهدی جهانبخش برگزار شد، ورزشکاران شرکت کننده با دلایل عوامل روانشناختی موثر
بر عملکرد ورزشی، دستاوردهای روان شناسی برای مربیان و ورزشکاران و دیگر کاربردهای
روانشناسی و تأثیرات بهره وری صحیح از روانشناسی ورزشی و … آشنا شدند.

همچنین مدرس این کارگاه به پرسش و
پاسخ در خصوص مسائل روانشناسی ورزشی با حاضرین پرداخت و در پایان این همایش به
شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی شرکت در دوره اعطا شد.

به گزارش صبح ساحل،رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: امروز با رشد و پیشرفتی که در رشته‌های مختلف ورزشی به وجود آمده است کسب مدال و رفتن بر روی سکوی قهرمانی، هدف تمام ورزشکاران شده است، مسائل و حاشیه‌هایی که شاید در گذشته کم‌رنگ بوده، روزبه‌روز پررنگ‌تر و حتی به عنوان یکی از معضلات و دغدغه‌های مسئولان و مدیران ورزشی در سراسر جهان درآمده است.الیاس محسنی افزود: فشار و اضطراب ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود که البته نداشتن استرس و اضطراب نیز مفید نیست چرا که میزان مشخصی از استرس سودمند است و باعث افزایش تمرکز و کارایی می‌شود اما استرس غیرطبیعی و بیش از اندازه به شدت بازده ورزشکار را پایین می‌آورد.وی اضافه کرد: درک بهتر شرایط اضطراب‌آور و آموختن استراتژی‌هایی برای مقابله با آن‌ها و برنامه‌ریزی روزانه برای انجام فعالیت‌های ورزشی باعث می‌شود ورزشکاران بتوانند بر روی آمادگی خود تمرکز کنند.محسنی ادامه داد: از همین رو توجه به روانشناسی ورزشی امری ضروری به شمار می‌رود و یکی از نیازهای هر ورزشی برای طی کردن مسیرهای موفقیت به شمار می‌رود.وی ابراز کرد: روانشناسی ورزشی در رفتار مربیان، داوران، تماشاگران و به طورکلی هرکسی که در فضای ورزشی است، احاطه دارد و شاخصه‌های آن بر رفتار افراد مرتبط با ورزش تأثیرگذار است.این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به این مهم به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس کارگاه تخصصی روانشناسی ورزشی برگزار می‌شود.وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در دو کارگاه ذهن قهرمان و روانشناسی برای تمرین و ورزش توسط دکتر سید محمدکاظم واعظ موسوی استاد تمام گروه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه جامع امام حسین (ع) آموزش‌های لازم را می‌بینند.رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: مهارت‌های ذهنی ورزشکار، مدیریت خلق و هیجانات ورزشی، نقش شخصیت در استرس ورزشکار، عوامل پیشرفت ورزشی، موانع ورزشی بانوان، ویژگی‌های ورزشی کودکان، تأثیر والدین در پیشرفت ورزشی کودکان و رشد شخصیت و چگونگی تعهد و پایبندی به برنامه ورزشی از جمله مباحثی هستند که در این کارگاه آموزشی به آن‌ها پرداخته خواهد شد.وی با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی از سوی کمیته ملی المپیک گواهینامه صادر خواهد شد، گفت: این کارگاه آموزشی ورزشی جمعه ۱۹ مهرماه با موضوع ذهن قهرمان و موضوع روانشناسی برای تمرین و ورزش در تالار فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود .گفتنی است این کارگاه آموزشی تخصصی ورزشی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری هیات ورزش‌های همگانی استان هرمزگان، هیات بسکتبال هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار می‌شود.


پی‌دی‌افDownloads-icon


بایگانی PDFDownloads-icon

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان هرمزگان شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان تقدیم می گردد:کارگاه روانشناسی بندرعباس

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس: بندرعباس، بلوار ناصر، خ وحدت، مرکز خدمات روانشناختی درمانی شماره تماس: 0761-3344991-2

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – همراه: بندرعباس چهار راه مرادي پاساز اشكان طبقه دوم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – سپهر:  بندرعباس بلوار سيد جمال الدين اسد آبادي ساختمان زيگورات طبقه 4 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس –  نسيم آرامش: بندرعباس ابتداي رسالت شمالي نبش رسالت 1 درمانگاه علي بن ابي طالب شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – مهر جنوب:  بندرعباس بلوار دانشگاه نبش دانشگاه3 ساختمان رازي طبقه فوقاني بانك تجارت شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – آبنوس: بندرعباس خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي چهار راه پلنگ صورتي ساختمان بانك حكمت ايرانيان طبقه 4 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – هنگام: چهار راه مراي روبروي دارو خانه مشير شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سيريك: سيريك بلوار معلم اداره بهزيستي شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ابوموسي – خليج فارس: ابوموسي روبروي پارك دولت مجتمع اداري شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بستك – پرديس:  بستك خيابان امام خميني روبروي بانك سپه شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی رودان – هميار: رودان جنب مدرسه حضرت زينب مجتمع بهزيستي شهدا شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی پارسيان – اميد:  پارسيان خيابان معلم جنب اداره تامين اجتماعي شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی پارسيان – آروين:  پارسيان خيابان امام خميني ساختمان شفا شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ميناب –  مهر افزا:  ميناب خيابان 15 خرداد روبروي دادگستري قديم پاساژ بنادري طبقه دوم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ميناب –  آواي اميد:  ميناب بلوار ولي عصر مهمانسراي امور آب شماره تماس:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قشم – آتيه:  قشم ميدان شفاعت خيابان ولي عصر جنب آزمايشگاه جعفري شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قشم – خوشكام:  قشم خيابن منتظري جنب ساختمان طلوع شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قشم –  بامداد نوين:  قشم خيابن منتظري جنب ساختمان طلوع شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لنگه – همراز: بندرلنگه خيابان شهيد آيت الله مدني جنب اداره پست قديم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لنگه – آرامش:  بند لنگه بندر كنگ ابتداي اسكله روبروي بانك ملت شماره تماس: –

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

کارگاه روانشناسی بندرعباس
کارگاه روانشناسی بندرعباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *