کتاب روانشناسی روابط زناشویی

 
helpkade
کتاب روانشناسی روابط زناشویی
کتاب روانشناسی روابط زناشویی

برای دانلود قانونی کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید نوشته‌ی کاس پری داترویچ به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای زنده نگه داشتن عشق در رابطه‌ی زناشویی را کسب کنید.

از نخستین روز ازدواج، شما و همسرتان احتمالا به جنبه‌های عملی زندگی مشترک توجه بسیاری کرده‌اید، جنبه‌هایی از قبیل: امور مالی، فرزندان، نگهداری از آن‌ها، مسئولیت‌های خانه و چه راحت می‌توان در میان همه این نگرانی‌ها فراموش کرد که عشق هم زندگی خود را دارد.

زن و شوهرها اغلب به ارتباط عاطفی خود آن قدر بی‌توجه می‌مانند که مشکلات کوچک‌شان به بحران‌هایی وحشتناک تبدیل می‌شوند.کتاب روانشناسی روابط زناشویی

کتاب به رابطه زناشویی خود کمک کنید (Be good to your marriage Therapy) تلاش کوچکی است برای این که زن و شوهرها یکدیگر را بیشتر دوست بدارند و مشکلات‌شان را راحت‌تر از سر راه بردارند. سی قانونی که کاس پری داترویچ (Kass P Dotterweich)‌ در این کتاب آورده دستچینی است از توصیه‌های شفاف متخصصین و تجربیات آزموده و تأیید شده زوج‌ها. سادگی این سی قانون خرد جاودانی را گرامی می‌دارد که به زن و شوهرها کمک می‌کند از طریق احترام متقابل، در حضور خداوند به یکدیگر وفادار بمانند.

برای دانلود کتاب به رابطه‌ی زناشویی خود کمک کنید و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


PDFDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

اگر رابطه‌تان در معرض خطر قرار گرفته، طراوت خود را از دست داده و کسل‌کننده شده است و یا اینکه ممکن است تا حدودی خوب باشد، اما احساس می‌کنید می‌تواند بهتر از این باشد، حتما کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، اثر آلن فی، را بخوانید.

در حقیقت بیشتر رابطه‌ها کارآمد نیستند یا به‌ هیچ‌ وجه کارایی ندارند، به‌ مدت طولانی کارایی نداشته‌اند یا کارایی چندانی ندارند. به‌ یقین آن‌ها آن‌ قدر که باید، خوب نیستند. چرا رابطه‌ها کارایی خود را از دست می‌دهند؟ ساده‌ترین جواب این است که بیشتر زوج‌ها نمی‌دانند چطور باید عمل کنند تا رابطه‌شان کارآمد شود. بیشتر اشخاص زندگی را بدون برخورداری از مهارت‌های لازم برای خلق و حفظ رابطه‌ای با کیفیت سپری می‌کنند. 

استفاده از اصولی که در کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر (Making it as a Couple)، آمده است، هما‌ن‌طور که به زوج‌های بسیاری در مطبم کمک کرده است، به شما نیز کمک می‌کند این مهارت‌ها را فرا بگیرید و ارتباطتان را تا جایی‌ که ممکن است، خوب و کارآمد کنید. با به‌ کارگیری این مهارت‌ها که بر اساس روان‌شناسی ارتباطی جدید هستند، خواهید دید که چطور رابطه‌ای ناموفق می‌تواند در مدت‌ زمانی کوتاه، حتی بعد از سال‌ها ناراحتی و ناخشنودی، بهبود یابد و رشد کند. کتاب روانشناسی روابط زناشویی

رابطه‌ها بنا به دو دلیل اساسی موفق می‌شوند: انتخاب همسر مناسب، جایی که شما و همسرتان با خلق‌ و خو، منش، عادات و علایق سازگارانه شروع ‌کنید؛ و مدیریت کارآمد، یعنی کاری که با مواد خام و اولیه می‌کنید. اگر متأهل هستید، پس خوب یا بد، همسرتان را از قبل انتخاب کرده‌اید. بنابراین، کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهرِ آلن فی(allen fay) بیشتر در زمینه‌ی مدیریت کارآمد به دردتان می‌خورد. اگر ازدواج نکرده‌اید، این کتاب می‌تواند به شما در هر رابطه‌ای که در آینده خواهید داشت، کمک کند. 

برای مدیریت بهتر رابطه‌ی خود، به تلاش و برنامه‌ریزی نیاز است؛ اما مزایای حاصل به زحمتش می‌ارزد. برای موفقیت در این زمینه، فقط سه مؤلفه لازم است: انگیزه، آگاهی و ابزارها. از آن‌ جا که اکنون در حال خواندن کتاب هستید، پس انگیزه‌ی کافی برای شروعی خوب را دارید. بخش دوم بر رشد آگاهی نسبت به کارهایی که انجام می‌دهید و ممکن است مانع خوشبختی‌تان شود، متمرکز است و بخش سوم زرادخانه‌ای از ابزارهایی را معرفی می‌کند که یکنواختی و رکودی را که موجب ناکارامدی رابطه‌تان شده است، اصلاح می‌کند و بهبود می‌بخشد. 

قبل از این‌که به مطالب اصلی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، دام‌ها و ابزارها بپردازیم، بیایید ببینیم چه انتخاب‌هایی دارید. اگر در رابطه‌ای ناکارامد و ناراحت‌کننده هستید، چهار انتخاب دارید:

1. ارتباطتان را همین‌طور که هست بپذیرید. 
2. از داشتن چنین ارتباطی رنج ببرید و تحمل کنید. 
3. به رابطه‌تان پایان دهید. 
4. برای ایجاد رابطه‌ای بهتر و کارامد تلاش کنید. 

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، درباره‌ی انتخاب چهارم است. این کتاب به الگوهای عادتی اشاره می‌کند که مانع شادمانی‌تان می‌شود و همچنین ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها تاحدودی می‌توانید هر رابطه‌ای را بهبود دهید. در مواردی که با همسرتان ناسازگاری شدیدی دارید؛ جایی‌ که ارتباط بین شما و همسرتان رضایت‌ بخش نیست یا مواضع طرفین در مورد مسائل اصلی ازدواج با هم هماهنگ نیست (برای مثال، یکی از همسران بی‌برو برگرد باید بچه‌دار شود تا احساس رضایت کند و دیگری تحت هیچ شرایطی بچه نمی‌خواهد)، می‌توانید به ارتباطتان پایان دهید. درک و پذیرش این واقعیت که اشتباه کرده‌اید و برای یکدیگر مناسب نیستید، موجب شرمساری نیست. آنچه در ارتباط با زوج‌ها خیلی ناراحتم می‌کند این است که بیشتر اشخاص خواهان ارتباط خوب و کارآمد هستند؛ اما نمی‌دانند چطور باید عمل کنند. 

رابطه‌ی ما هرگز بهبود نخواهد یافت، پس چرا به خودم زحمت بدهم. اشخاصی که در رابطه‌ی خود احساس رضایت یا خشنودی نمی‌کنند اغلب چنین احساسی را مطرح می‌کنند. اگر از ادامه‌ی رابطه مطمئن نیستید‌؛ اما انتخاب می‌کنید که یک ماه یا حتی یک روز دیگر با او زندگی کنید، چرا آن را تا حد امکان تحمل‌پذیرتر نکنید؟ اگر تصمیم گرفته‌اید به ارتباطتان پایان دهید، می‌توانید چنین کاری انجام دهید؛ اما اگر تا زمان تجدیدنظر یا انجام اقدامات ضروری می‌خواهید به ارتباطتان ادامه دهید، چرا به ارتباطی ناکارامدتر تن دهید؟ چرا از روز، هفته یا ماه بعد برای تمرین مهارت‌هایی استفاده نکنید که به شما کمک کند برای رابطه‌ی بعدی‌تان یا همین رابطه‌ای که دارید، همسری مؤثرتر شوید. حتی برای شروع ارتباطی مؤثرتر، مجبور نیستید با هم بمانید. از طرفی، ممکن است به این نتیجه برسید که می‌توانید به‌عنوان زوج برای بهبود ارتباطتان تلاش کنید. 

حالا ما آماده‌ایم که به دو سؤال عملی درباره‌ی رابطه‌تان پاسخ دهیم: چه مشکلی در ارتباطتان وجود دارد و چطور می‌خواهید آن را بهتر کنید؟

در بخشی از کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر می‌خوانیم:

تجربه‌های منفی گذشته، به‌ویژه کارهای ناخوشایندی را که همسرتان در قبال شما انجام داده است، بازگو نکنید:

● به یاد می‌آورم که چطور به خواهرم توهین کردی. 
● تو نمی‌خواستی ما بچه‌دار شویم و حالا من خیلی پیر شده‌ام. 

در حالی که برخی رخدادها جزئی به‌نظر می‌رسند و برخی خیلی مهم‌تر، مهم این است که به یاد داشته باشید گذشته گذشته و مرده است. گذشته تنها به دو طریق ارزشمند است:

1. یادآوری تجربه‌های خوشایند
2. یادگیری و کسب تجربه از اشتباهات

بازگویی ناخشنودی‌ها و حرف‌های قدیمی باعث دوری و آزردگی بین زوج‌ها می‌شود. اگر رفتاری آن‌قدر از نظر شما بد بود که رابطه‌تان را تمام کنید، به هر طریقی چنین کاری بکنید؛ اما اگر انتخاب کردید با همسرتان بمانید و ادامه دهید، به خودتان بگویید که آن را فراموش می‌کنید و همسرتان را کلافه نکنید. من می‌گویم به جای بخشیدن، فراموش کنید. فراموش کردن خیلی بهتر از بخشیدن است. بخشیدن یعنی این‌که همسرتان اشتباه کرده و حق با شما بوده است. این رویه شما را در یک موقعیت اخلاقی برتر قرار می‌دهد و خود همین نیز موجب مشکل می‌شود.

بخش اول: مقدمه
بخش دوم: دام‌های ارتباط
مقدمه
1. بازگو‌یی گله و شکایت‌های گذشته
2. عدم تأیید
3. انتقاد کردن
4. سرزنش دیگری و موجه جلوه دادن خود
5. متهم کردن
6. سین‌جیم کردن همسر
7. تهدید کردن
8. اعتبار کسب کردن
9. حق دادن به خود
10. افسوس خوردن
11. فراگیر دانستن عقیده‌ی خود
12. یکی دانستن فرد با رفتارش
13. به کار‌گیری قانون تبعیض
14. نشان دادن رفتار فوق‌العاده منفی
15. به کار‌گیری زبان هیجانی منفی
16. استفاده از اصطلاحات مبهم
17. جدی گرفتن مسائل بی‌اهمیت
18. استفاده از مفاهیم روان‌شناختی
19. مقایسه‌های منفی
20. «نه» گفتن
21. متوسل شدن به شخص سوم برای کسب حمایت
22. بی‌اعتنایی
23. عدم تقویت مثبت
24. بی‌اعتبار کردن درک و برداشت همسر
25. تنبیه رفتار مثبت
26. انجام عملی خوب اما با بدخلقی
27. بی‌ارزش کردن مشارکت‌ها یا پیشرفت‌های همسر
28. توقع انگیزه‌های خالص
29. به کار بردن «همیشه» و «هرگز»
30. اطمینان ‌خاطر زورکی
31. تعهدهای اجباری
32. توصیه‌های ناخواسته
33. دستور دادن
34. سوءاستفاده از اعتماد
35. بدگویی از همسر نزد دیگران
36. تلافی کردن
37. بهانه‌تراشی
38. دروغگویی
39. وسواس در حقیقت‌گویی
40. شکاک بودن
41. به خود گرفتن نامعقول
42. عدم پذیرش مسؤولیت برای احساسات خودتان
43. حمله به ارتباطات اساسی همسرتان
44. مراقبت افراطی
45. حرف زدن به‌جای همسر
46. تصمیم‌گیری‌های یک‌جانبه
47. تعبیر و تفسیرهای مغرضانه
48. سوءاستفاده از نقاط ضعف‌ همسرتان
49. گله و شکایت
50. پیش‌بینی‌های منفی
51. بازداری همسرتان از انجام کاری که برای او مهم است
52. ذهن‌خوانی
53. اجازه‌ی دخالت دادن به عوامل بیرونی
54. وانمود می‌کنید خواهان ارتباط بهتری هستید در حالی که این‌طور نیست
بخش سوم: ابزارهای ارتباطی
مقدمه
ارزیابی
یادآور‌ها
اعلام همکاری
رویکرد حل مشکل
دستور دادن به خود
نظارت بر خویشتن
تعریف و تمجید از خود
ضبط صوت
تحلیل متن
مرور ذهنی
تمرین نقش
تمرین وکیل
چطور به وضعیتی ناجور خاتمه دهیم
از نو شروع کردن
تمرین بغل کردن
برقراری ارتباط از طریق نوشتن
آهسته حرف زدن
فعالیت‌های بدون تنش
خصوصیات مثبت همسرتان را فهرست کنید
تمرین گوش دادن
زمان گفتگو
قراردادها
حساسیت‌زدایی
تغییر رفتار منفی همسرتان
1. قاطعیت
2. نادیده گرفتن
3. تشویق، موافقت یا الگوبرداری از رفتار (ارتباط متناقض)
تمرین شور و هیجان
شور و هیجان منفی
انتظار از شخص سوم
نتیجه‌

برای دانلود کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

همه ما راه رسیدن به آرامش و خوشبختی را در داشتن یک زندگی زناشویی موفق و آرام دنبال می‌کنیم. به همین خاطر است که کمترین خدشه و ناراحتی به زندگی زناشویی‌مان به تمام ابعاد روحی و روانی‌مان آسیب می‌زند. معمولا خیلی از افراد مشکلات زندگی مشترکشان را مشکلاتی حل نشدنی می‌دانند و به جای تلاش برای داشتن زندگی زناشویی موفق ، به بخت و اقبال بدشان لعنت می‌فرستند. اما واقعیت اینجاست که با کمی حوصله و مطالعه می‌توانید راه‌حل‌هایی کاربردی و همیشگی برای بهبود زندگی شخصی‌تان پیدا کنید و خودتان را از شر فکر و خیال‌های آزاردهنده نجات دهید.
یادتان باشد که اداره زندگی زناشویی مانند خیلی از کارهای دیگر نیاز به دانش و مهارت دارد. دانش و مهارتی که از آسمان به شما نمی‌رسد و برای رسیدن به آن باید تلاش و مطالعه کنید.
این‌ها کتاب‌هایی هستند که در زندگی زناشویی احتمالا به کمکتان می‌آیند.

اریک فروم را خیلی از افراد به خاطر پژوهش‌های فلسفی و جامعه‌شناختی‌اش می‌شناسند. حال او در این کتاب به سراغ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشریت، یعنی «عشق» رفته است.
فروم در پیش‌گفتار کتاب به این نکته اشاره می‌کند که تمامی کوشش‌‌های افراد برای عشق ورزیدن محکوم به شکست است مگر این که با تلاش برای تکامل همه جانبه شخصیت فرد همراه باشد، تا جایی که جهان‌بینی فرد دگرگون شود و عشق ورزیدن را چون یک هنر بیاموزد.
یکی از مهمترین موضوعاتی که فروم در این کتاب مطرح می‌کند معیارهای شناخت عشق است. به نظر او عشق با دو چیز شناخته می‌شود: عمق ارتباط متقابل و شادی. پس هر رابطه‌ای که خالی از یکی از این دو معیار است، رابطه‌ای خارج از محدوده عشق محسوب می‌شود.
یکی از موضوعات مهم و متفاوت در مورد کتاب هنر عشق ورزیدن این است که پس از بررسی مفصل عشق از جنبه نظری، به تمرین عشق پرداخته شده است. اما اشتباه نکنید. اریک فروم فرمول یا راهنمایی برای عشق ورزیدن ارائه نمی‌کند. اریک فروم در تمرین عشق، خود واقعی انسان را هدف قرار دهد و به تکامل او کمک می‌کند. تکاملی که سبب تکامل عشق در وجود فرد می‌شود.

جان گاتمن، نویسنده کتاب «هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی»، یک مؤسسه آموزشی و پژوهشی در زمینه روانشناسی خانواده، طلاق و فرزند پروری دارد که پژوهش‌های قابل استناد و معروفی در زمینه پایداری ازدواج و پیش‌بینی طلاق انجام می‌دهد. دکتر گاتمن در چند دهه گذشته یکی از ۱۰ درمانگر بانفوذ در حیطه روان‌درمانی بوده و جوایز زیادی در حوزه کاری خود به دست آورده است.
پژوهشگران مؤسسه گاتمن در یک پژوهش موفقیت‌آمیز سعی کردند خوشبختی یا طلاق زوجین را از روی برخی عوامل پیش‌بینی کنند. به همین منظور آن‌ها در آخر هفته‌ها زوجین را دعوت می‌کردند تا در یک آپارتمان با امکانات کامل، به همراه آینه یک طرفه زندگی کنند. این خانه که “آپارتمان عشق” نامیده می‌شود این امکان را به پژوهشگران می‌دهد که تعاملات صدها زوج را بررسی کنند و بتوانند با دقت ۹۰ درصد، احتمال طلاق را پیش‌بینی کنند.
گاتمن که در امر مطالعه زندگی زناشویی انقلابی به وجود آورده، با استفاده از راهکارهای علمی، نگاهی جدید به عادات افراد متأهل می‌اندازد و پس از سال‌ها کار علمی و عملی، تئوری‌های خود را با جزئیات کامل در این کتاب جمع‌آوری می‌کند. این کتاب زوج‌های جوان را در داشتن رابطه‌ای پایدار و دوطرفه کمک می‌کند و راه و رسم رابطه زناشویی سالم را به آنان می‌آموزد.کتاب روانشناسی روابط زناشویی

در کتاب «چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند؟» شناخت بیشتر و کاملتری نسبت به همسر خود پیدا می‌کنید و پاسخ سؤالات بزرگ و سختی که زنان و مردان نیاز به دانستن آن دارند و هر روز از خود می پرسند را می‌یابید. سؤالاتی نظیر چرا همیشه مردان به ما می‌گویند چه کاری انجام دهیم و یا چطور بیاندیشیم؟ چرا مردان غیر قابل پیش‌بینی هستند؟ چرا زن‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان گریه می‌کنند؟ چرا زنان اصرار دارند که درباره جزئیات موضوعات اینهمه حرف بزنند؟ چرا آنها در برقراری رابطه جنسی با همسرشان پیشقدم نمی‌شوند؟
این کتاب پاسخی به حدودا ۴۰ سؤال پرتکرار زوجین مختلف است. سؤالاتی که پاسخ آنها برآمده از تجربه‌های شخصی، بررسی­ها و پژوهش­های به عمل آمده از تازه‌ترین مطالعات صورت گرفته است. جالب است بدانید که در کنار تمامی این پاسخ‌ها، نویسنده کتاب راه‌حل‌هایی برای مدیریت رابطه با جنس مخالف نیز ارائه می‌دهد. راه‌حل‌هایی که برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان راهگشا بوده و برای شما نیز مفید خواهد بود.

این دو کتاب که هر کدام به صورت جداگانه به چاپ رسیده­اند، توسط نویسنده­ای به نام «باربارا دی آنجلیس» نوشته شده‌اند که صاحب پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. او که بیش از ۸ میلیون نسخه از آثارش در دنیا به فروش رفته، کتاب‌هایش به بیش از ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و جوایز مختلفی نیز برنده شده است.
این دو کتاب، «رازهایی درباره مردان» و «رازهایی درباره زنان»، یکی از کتاب‌های مفید و کاربردی برای افرادی است که به دنبال بهبود روابط خود در زندگی مشترکشان هستند. باربارا آنجلیس در ابتدای کتاب «رازهایی درباره مردان» نوشته است: «بارها دیده‌ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگی‌مان، اغلب فراموش می‌کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن‌ها مؤثر هستند! این تمرین‌ها را با هزاران زن در میان گذاشته­ام و خود نیز هر روز همگی آن­ها را در زندگی شخصی­ام به کار می­برم.»
این دو کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی مؤثر و با ارزشی است که می‌تواند شما را به زن یا مردی به مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با جنس مخالف را برای همیشه متحول کند.

 − 
3
 = 
2

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

کتاب رازهایی درباره زنان و رازهایی درباره مردان از باربارا دی آنجلیس رو قبلتر خوندم و میخوام نقدی رو اینجا ذکر کنم.

از اونجایی که این کتاب خیلی سال پیش و در زمان نسبتا مردسالاری نوشته شده، متاسفانه در کنار نکات ارزشمندی که گفته، به اکثر مردها به یک دید و اون مردسالاری نگاه کرده و توصیه هایی که میکنه نه برای نوجوون و جوونهای امروزی بلکه بیشتر برای افراد میانسال یا کهنسال مناسبه یا برای جوامع بسته و سنتی!
اگر به سایت goodreads مراجعه کنین و نقدها و رتبه کتاب رو ببینید متوجه کهنه بودن دانش و دید نسبتا بسته نویسنده به مردها میشین.

کتاب حاوی نکات ارزشمند زیادی هست که با کنکاش میشه تجربه بهتری از زندگی داشت.

با سلام. ضمن تشکر از شما پیشنهاد می کنم کتابهای «تئوری انتخاب» و «ازدواج بدون شکست» اثر دکتر ویلیام گلاسر با ترجمه دکتر علی صاحبی را هم حتماً به این فهرست اضافه کنید.
کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی» اثر دکتر جان گری با ترجمه مهدی قراچه داغی هم عالی است.

مشاوران برجسته و کارشناسان متخصص در حوزه ازدواج و زناشویی هستند که ازدواج را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهند و آموزشهایی را برای مردم ارائه می دهند تا هر زن و مردی با بهره گیری از آنها زندگی شاد و بدون مشکلی را سپری کنند و اوقات خوشی را باهم داشته باشند.

در این مطلب ۴ تا از بهترین و جدیدترین کتاب های زناشویی را برای شما تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم. امیدواریم با دانلود و مطالعه این کتابها و بکارگیری آموزشهای ارائه شده در آنها، زندگی خود را با صفا و صمیمیت بیشتری شروع کنید و با عشق و علاقه بیشتری آنرا مستدام کنید.

 

پست مشابه : ۹ نکته بسیار مهم برای ایجاد موفقیت و طراوت در زندگی مشترک زناشویی

این کتابها برای جوانانی که تصمیم به ازدواج دارند، مفیدند. علاوه بر آن زن و شوهر های با تجربه می توانند برای بهتر و شیرین تر شدن زندگیشان از این کتابها بهره ببرند. بهترین روش برای ازبین بردن مشکلات زناشویی این است که از به‌ وجود آمدن آنها جلوگیری کنیم. آموزش هایی که در این کتابها ارائه می شود نیز به منظور رفع همین مشکلات خانواده ها معرفی و سفارش شده است. بنابراین توصیه می کنیم که حتما این کتابهای آموزنده را دانلود و مطالعه نمایید تا شاهد موفقیت در زندگی شخصی و خانوادگی خود باشید.کتاب روانشناسی روابط زناشویی

≡  لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

≡ لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالی

≡  لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشویی

≡  لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلام

همچنین بخوانید : آموزش روانشناسی شخصیت در ۱۰ دقیقه!

حرف آخر : برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است. اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد. اما پس از ازدواج توجه به نیازهای عاطفی طرف مقابل که عبارت‌اند از: عشق و محبت، توجه، قدرشناسی، اعتماد، درک، احساس ارزشمندی و… از اهمیت بالایی برخوردار است چون توجه به همین نیازهاست که باعث تداوم زندگی مشترک می گردد.

همکاران ما آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات شما در بخش نظرات می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام مطالبتون عالی بود،ولی بیشتر باشه و بهتره.سپاس فراوان…

سلام خدمت همه‌ی دوستان خانما بوکس هیکلتون رو مردونه نمیکنه ب…

من توی کلاسهای دکتر علی پوراشراف شرکت کردم خیلی راضیم. دلسوز…

اولن اینکه این سوال از اصل قلطن من خودم بوکس تمرین میکنم دوم…

سلام موتورم هندا ۱۲۵ هست. توی دور آرام ریپ میزنه ولی دور بال…

با سلام خدمت دوستان بنده مرغ مرندی و بومی رو باهم دارم و به…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 


لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشوییDownloads-icon


لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالیDownloads-icon


لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشوییDownloads-icon


 Downloads-icon


لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلامDownloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب همه‌چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

«رابطه‌ها اهمیت دارند. به خاطر آسایش و آرامش ما، به خاطر سلامت و خوشبختی ما. در بیشتر موارد تنها زمانی به اهمیت روابط پی می‌بریم که با مسائل و مشکلات روبه‌رو می‌شویم. در مورد سلامتی نیز همین‌طور است. سلامتی را نیز زمانی قدر می‌دانیم که بیمار می‌شویم؛ و درست همان‌گونه که می‌توانیم برای سلامتی‌مان به اقدامات پیشگیرانه دست بزنیم، کاری که البته در بیشتر اوقات به موقع انجام نمی‌دهیم، برای موفقیت رابطه‌مان نیز می‌توانیم از پیش تدارک ببینیم.» این جملات از مانفرد هاسبروک به ما نشان می‌دهد که توجه به رابطه‌مان قبل از اینکه به هر دلیلی خدشه‌دار شود، اهمیت دارد. کتاب همه‌چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی به شیوه پرسش و پاسخ به سوالات غالب افراد پاسخ می‌دهد.

پرفسور مانفرد هاسبروک با نگارش کتاب همه چیز درباره عشق، ازدواج و زندگی زناشویی به سوالات بسیاری از زنان و مردان درباره مسائل قبل و بعد ازدواج پاسخ داد. هاسبروک از کشور آلمان مدت سی سال است که در زمینه‌ی معیارهای جستجو برای یافتن شریک زندگی مناسب و برخورداری از روابط زناشویی موفق به تحقیق فعالیت دارد. این کتاب او هم در دسته کتاب‌های روانشناسی ازدواج قرار می‌گیرد. اگرچه حجم کوتاهی دارد اما تاثیر آن برای بسیاری از افراد عمیق بوده است. این کتاب در ایران هم با توجه خوب بسیاری از مخاطبان مواجه شد. هما احمدی ترجمه‌ی این کتاب را به عهده داشته است و انتشارات درسا آن را در سال 1395 در 164 صفحه منتشر کرده است.

یکی از نکات قابل توجه درباره‌ی این کتاب پرسش‌های عمومی و کلی آن است که نویسنده به آن‌ها پاسخ داده است. در واقع این سوال‌ها به طور کلی ممکن است در ذهن بیشتر افراد جامعه قبل از ازدواج شکل بگیرد. سوالاتی از جمله «آیا عشق می‌تواند برای تمام مدت عمر پایدار بماند»، «چه چیز نشانه‌ی زیبایی است»، «چرا زنان بیشتر اوقات درباره‌ی شکل ظاهرشان احساس ناامیدی می‌کنند» و … در این کتاب پاسخ داده شده‌اند.کتاب روانشناسی روابط زناشویی

هاسبروک در این کتاب مسئله‌ی عشق را از نگاه‌های مختلف بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که عشق آمیخته‌ای از صمیمیت، شور و اشتیاق و وابستگی است و از ترکیب این سه جزء انواع گوناگون عشق به وجود می‌آید. او در ادامه توضیح می‌دهد اگرچه عشق از نظر افراد تعریف متفاوتی دارد اما شاخصه‌های مهمی در این میان وجود دارد که در نظر بیشتر افراد مشابه است.

هاسبروک بعد از تعریف مفهوم عشق به موضوع عشق در نگاه اول می‌پردازد. او در این بخش از موضوع ظاهر افراد و اهمیت آن از نگاه عده‌ای می‌گوید. نویسنده سعی کرده توضیح دهد که آیا اهمیت به ظاهر در نگاه اول چقدر مهم است. او بیان می‌کند عواملی وجود دارد تا فردی را زیبا ببینیم. از نظر نویسنده زیبایی یک جنبه شخصی و نیز یک جنبه‌ی واقعی دارد. در ادامه می‌بینیم که این موضوع از نظر زنان و مردان تفاوت‌ها اساسی دارند. در ادامه نویسنده توضیح می‌دهد که بهترین راه آشنایی با مردم چیست، چطور می‌توان شریک مناسب زندگی‌مان را پیدا کنیم. این بخش به بررسی آن ویژگی‌های مهم افراد که از نگاه اغلب افراد جامعه یکسان است مپردازد. مسائل مهمی در این بخش مطرح می‌شود که راه‌های برقراری ارتباط بهتر و موثرتر در خلل آن به شکل پرسش و پاسخ گفته خواهد شد.

در بخش گزینش شریک زندگی نویسنده به سوال مهمی پاسخ می‌دهد: «متضادها یکدیگر را جذب می‌کنند» یا «مشابه‌ها به یکدیگر می‌پیوندند» کدام درست است؟

در بخش دل باختن منفرد هاسبروک می‌گوید که چه زمانی و به چه کسی دل ببندیم و این امر به چه عواملی بستگی دارد. سوالاتی مبنی بر این موضوع هم مطرح می‌شوند. به عنوان مثال سوال‌هایی از جمله زمانی که عاشق بودن طول می‌کشد؟ چه کنم تا شخصی دلباخته‌ام شود؟ نیز مطرح مشوند.

بخش‌های دیگر این کتاب روابط خوب، آیا زنان از سیاره‌ی زهره و مردان از سیاره‌ی مریخ می‌آیند، بیایید درباره‌ی روابط جنسی حرف بزنیم و جنبه‌های تاریک هستند. نویسنده در همه‌ی این بخش‌ها سوال و جواب‌های مرتبط را مطرح می‌کند تا بسیاری از افراد بتوانند قبل از ورود به یک رابطه به درستی درباره‌ی انتخاب خود تصمیم بگیرند.

چرا در دهه‌های اخیر نرخ جدایی آشکارا بالا رفته است؟

آیا مردم در حفظ روابط زناشویی‌شان ناتوان‌تر شده‌اند؟ برای شمار فزاینده‌ی جدایی‌ها دلایلی در زمینه‌های بسیار وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که در روزگار امروز اگر مردم از زندگی زناشویی‌شان راضی نباشند، متارکه، زندگی را برایشان آسان‌تر می‌کند. قانون، امنیت مالی بهتری را ترتیب می‌دهد و همچنین پذیرش جدایی از سوی جامعه کار پایان دادن به یک ازدواج نامطلوب را راحت‌تر می‌کند. در پنجاه سال پیش طلاق گرفتن و جدا شدن از همسر یک لکه‌ی ننگ به شمار می‌آمد و برای نمونه، طلاق گرفته‌ها در آگهی‌های آشنایی و ازدواج که به روزنامه‌ها می‌دادند، به صراحت اعلام می‌کردند «بدون تقصیر» جدا شده‌اند.

امروز مردم رضایت از ازدواجشان را با شدتی بیشتر از طریق احساسات زودگذر و ناپایدار دلباختگی و تمایلات جنسی تأمین می‌کنند. در دورانی که تدابیر و اندیشه‌های عملی برای انجام یک ازدواج مطرح بود و دلباختگی شرطی اساسی و لازم شمرده نمی‌شد، اگر همه‌چیز به‌گونه‌ای که در آغاز کار به نظر می‌رسید، پیش نمی‌رفت، خطر ایجاد نارضایتی نیز کمتر بود.» آیا مایلید با فردی ازدواج کنید که به طور کامل با شما جور و هماهنگ باشد ولی دلباخته‌اش نباشید؟» به احتمال زیاد نه – و شما در این مورد تنها نیستید. هشتادوشش درصد زنان و نود درصد مردانی که از آنان این سؤال را پرسیدیم، به هیچ رو حاضر نبودند با فردی ازدواج کنند که دارای همه‌ی ویژگی‌های مورد نظرشان باشد، ولی او را دوست نداشته باشند. این گرایش در نزد جوانان مشخص‌تر است. در چهل سال پیش وضعیت به گونه‌ای بسیار متفاوت بود. ارقام مربوط به ایالات‌متحده آمریکا (از کشور آلمان در این مورد ارقامی در دست نیست) می‌گویند، در سال ۱۹۶۷ تنها بیست و چهار درصد زنان حاضر نبودند با مردی ازدواج کنند که دوستش نداشتند. اکنون بیشتر از نود درصد زنان در آمریکا حاضر به انجام چنین ازدواجی نیستند. اهمیت بیشتری که شرط دلباختگی برای ازدواج پیدا کرده است و نیز آسان شدن پایان دادن به روابط مشترک موجب شده‌اند که امروز نرخ جدایی‌ها از چند دهه‌ی پیش بالاتر برود؛ بنابراین، پدیده‌ی مورد بحث با ناتوانی مردم در حفظ روابط زناشویی‌شان ارتباطی ندارد.

توماس دبلیو.مک نایت

جس مک

دارن هاردی

الیف شافاک

سم هورن

استیو هاروی

لیل لوندز

پل مک‌کنا

فردریک بکمن

دبرا فاین

جان گاتمن

برایان تریسی

زهرا صالحی

پائول توگ

سوفی كينزلا

ويكتور فرانكل

مهری‌سادات هاشمی

مايكل لوسير

زهرا متين

سيدنی شلدون

جک کانفیلد

سوفی كينزلا

ويكتور فرانكل

زهرا رضازاده

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS
کتاب روانشناسی روابط زناشویی

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/65009

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.



مهارت های روابط جنسی و زناشویی، بیشتر از ثروت و تحصیلات، تاثیر بسزایی در حفظ بنیان خانواده و دوام ارتباط زوجین داشته و امروز درصد قابل ملاحظه ای از طلاق ها در سالهای اولیه پس از ازدواج، به دلیل مشکلات جنسی و بعضا عدم آگاهی زوجین با مهارت های زناشویی است.

موضوعی که در ایران نه در مدارس و نه در دانشگاه و نه در رسانه ملی آنطور  که شایسته و بایسته این موضوع مهم است، آموزش های لازم ارائه نشده و دختران و پسران در دهه دوم و سوم زندگی خود، با پیش پا افتاده ترین موضوعات در مهارت های زناشویی و ارتباطات جنسی از منظر اخلاق، حقوق و علوم پزشکی آشنا نیستند و  این ناآگاهی در سبک زندگی، ضربات سختی به اقتصاد ملی و صنعت سلامت کشور وارد میکند.

کتاب هایی که در این گفتار ارائه شده است، شما را با ۳۰ کتاب خوب در حوزه ارتقا اطلاعات و دانش عمومی درباره مهارت  های زناشویی و ارتباط جنسی زوجین آشنا میکند.

مهارت های زناشویی، بخشی از مهارت های زندگی است که هر مرد و هر زنی در جامعه باید آن را بداند و خود را با اطلاعات این حوزه به روز کند. وقتی صحبت از مهارت میکنیم، یعنی به صورت اتفاقی یا ذاتی، انتظار نیست کسی در این حوزه مطلع باشد.کتاب روانشناسی روابط زناشویی

مهارت را باید آموخت از معلم تا ماهر شد و بتوان از فوایدش استفاده بهینه کرد. کسی که مهارت زناشویی نمیداند، در ارتباط جنسی ضعیف است و این ضعف میتواند عدم رضایت جنسی و عاطفی را به دنبال داشته باشد که متاسفانه این روزها، بخشی از دلیل طلاق در جامعه ایران است که ظرف ۲ دهه آینده در فهرست ملت های کهنسال جهان قرار می گیرد.

امیدواریم کتاب هایی که در زیر معرفی می شود بتواند خوانندگان محترم سرویس دانستنی های روزیاتو را با شماری از کتاب ها خوب تالیفی و ترجمه شده در حوزه ارتباط زوجین از جنبه های مختلف آشنا کند.

کتاب مهارت های زناشویی و کتاب زندگی زناشویی و کتاب مهارت شناسایی و حل مسائل و مشکلات زناشویی

کتاب رابطه موثر در مهارت های زناشویی نوشته دکتر ماتیو مک کی و کتاب مهارت های زناشویی مک کلی پالنگ ترجمه محمد علی رحیمی

۳ کتاب خوب برای آشنایی با مهارت های زناشویی: مریخ و ونوس در اتاق خواب نوشته دکتر جان گری، کتاب مثلث و مثلث سازی در خانواده و ازدواج و کتاب رازهایی درباره زنان که مردان نمیدانند

اگر با کتاب دیگری در حوزه مهارت های زناشویی و دانستنی های جنسی آشنا هستید و در این فهرست نیست، اطلاعات خود را از طریق کامنت یا کانال های روزیاتو در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار دهید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من کتاب رازهایی درباره زنان از خانم باربارا دی آنجلیس رو خوندم. خیلی مفید بود. حتما مطالعه کنین

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

 هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت سفارش و پرداخت

زیرشاخه ها

راهنمای حاملگی به‌صورت هفتگی از هفته اول تا هفته چهلم که کتابی کاملاً کاربردی و جامع می‌باشد و هفته به هفته راهنمایی‌های لازم را به مادر می‌دهد و ..

شما اگر بتوانید در نوازیدن، مهارت کافی و لازم را پیدا کنید، هر کجا که بروید، مهرة مار خواهید داشت و معجزة نفوذتان، خود را آن‌جا نشان می‌دهد. مهارت در نوازیدن، جزئی از هوش عاطفی به‌شمار می‌رودکتاب روانشناسی روابط زناشویی

اگر در خانواده یا مدرسه فرصت یادگیری ارتباط با یک خانم را نداشتید، جان گاتمن در کتاب «راهنمای مردان برای شناخت زنان» همه چیز را به شما آموزش می‌دهد. حتی روابط جنسی اولیه را!

«انتخاب همسر مناسب» و ازدواج مهم‌ترین انتخاب زندگی هر فرد است و یک اشتباه می‌تواند بهشت رؤیاها را به جهنم تبدیل کند. محتوای داستانی و پیشگفتار این کتاب قصد دارد اشتباه‌هایی را که اغلب افراد متأسفانه مرتکب می‌شوند در قالب رمان و داستان‌های کوتاه به مخاطب خود ارائه کند. و بدین ترتیب بتواند به سهم خود از «طلاق عاطفی» و به تبع آن «طلاق محضری» جلوگیری ‌کند.

«چراغ» مجموعه‌ای از تجارب و مطالعات انجام شده پیرامون زندگی و روابط زناشویی است كه با هدف آشنایی داوطلبان محترم ازدواج و همچنین خانواده‌های گرامی، با نیازمندی‌های زندگی سعادتمندانه به رشته‌ی تحریر درآمده است.

آیا می‌خواهید همسر خود را بهتر و بیشتر کشف کنید؟ آیا همیشه با مشکل برای شناخت جنس مخالف رو به رو بودید؟ کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین» حتی به شناخت فیزیولوژیکی جنسیت زن و مرد هم می‌پردازد و نیازهای روحی و عاطفی زنان و مردان را به شما آموزش می‌دهد. درباره رابطه مبتنی بر عشق به جای رابطه مبتنی بر انجام وظیفه را یاد می‌گیرید.

 مسئولیت زندگی خویش را به عهده گیریم و عشقی کارآمد، رقم بزنیم

یک زن و شوهر، بایستی این بازی‌های روانی را شناسایی و راه‌حلي بالغانه برای آن‌ها بیابند. مثلاً بایستی تکلیف خود را با دروغ گفتن تحت هر عنوانی روشن کنند، چرا‌که دروغ، ریشه‌ی تمام بازی‌های روانی است و وقتی بنیان آن ریشه‌کن بشود، عشق و صمیمیت، نفس راحتی خواهند کشید یا وقتی تکلیف برچسب زدن و دیگری را متهم دانستن روشن شود، آن‌وقت زن یا مرد کمتر سطل آشغال‌های…

کتابی خردمندانه و چالش برانگیز برای زنانی که آموخته اند به هر قیمتی مستقل باشند

زنان بهتر قادرند احساساتشان را بیان کنند و نسبت به مشکلات زناشویی، رادار بسیار حساسی دارند. زنان قدرت شگفت‌انگیزی در تربیت، حمایت و پشت‌گرمی دادن به دیگران دارند، نه از طریق صرف‌نظر کردن از نیازهای‌شان که با آن مواجه می‌شوند، بلکه با شیوه‌های همکاری خود، بهترین احساسات، خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود، شوهر و فرزندان ایجاد می‌كنند و با كاهش تنش‌ها، باعث…

تجربیات مریخی ها و ونوسی های عاشق، داستان زندگی واقعی زوج های موفقی است که چون از اعماق دل برآمده است، لاجرم بر دل می نشیند. 

این کتاب را مطالعه کنید تا دریابید آیا بهتر است تنها باشید یا می‌توانید با همسرتان آینده‌ رضایت‌بخشی داشته باشید.

یک زوج، برای نوازیدن یکدیگر به سواد عاطفی درباره‌ی نوازش رشدیافته، نیاز دارند که زیرمجموعه‌ی هوش عاطفی آن‌هاست. نمی‌توان گفت که همه‌ی زن‌ها به صرف زن بودن و همه‌ی مردها به صرف مرد بودن، از علم، مهارت و هنر نوازش برخوردارند. نوازیدن، دارای چند سطح و لایه است. 

این کتاب علاوه بر زوج‌های جوان و خانم‌ها حامله، برای خانواده‌هایی که فرزندانی زیر 12 سال دارند نیز مفید است و برای هر خانواده‌ای که فرزندی کوچک دارد و یا در انتظار فرزندی است، ضروری است…

دستورالعمل‌های این کتاب این نوید را می‌دهد تا بهترین دوران بارداری، راحت‌ترین زایمان و موفقیت‌آمیزترین روش برای مراقبت از نوزاد داشته باشید….

تفاوت بین زنان و مردان و چگونگی تفکر آنها درباره مسایل ممکن است باعث اختلاف شود. چرا که آنها به یک مسیله مشترک به شکلی متفاوت نگاه میکنند و این را نمی‌دانند! این کتاب به درک و شناخت این تفاوت‌ها کمک می‌کند.  مردان ویفری و زنان اسپاگتی توسط بیل و پم فارل نوشته شده است. 

اسرار علمی کشف‌شده در آزمایشگاه عشق، درباره آنچه زنان واقعاً می‌خواهند

در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه با استفاده از علم تعيين جنسيت فرزند می‌توان درصد موفقيت برای رسيدن به جنسيت مورد نظر را افزايش داد. 

راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم تر، عاشقانه تر و رضایت بخش تر در سی روز

چگونه می توانید در مورد خودتان، همسرتان و ارتباط تان به درک بهتری برسید و با یکدیگر به خوبی کنار بیایید…

راهنمای ایجاد صمیمیت در روابط زناشویی و توجه به رابطه جنسی مناسب 

زندگی زناشویی امروز بدون هدف گذاری و برنامه ریزی مدرن و مکتوب به ثمر نمی نشیند. این کتاب روش هایی برای هدف گذاری در زندگی زناشویی را به شما نشان می دهد

بانوان متاهل که به دنبال خودباوری در زندگی زناشویی هستند، این کتاب بهترین پیشنهاد برای شماست.

برخی بانوان می‌پرسند کی به جذابیت و نفوذ کلام می‌رسیم تا دیگر به یادگیری نیاز نداشته باشیم؟ من می‌گویم از این دام بیرون بیایید… زیرا خودسازی بسیار لذت‌بخش است و وقتی در این مسیر قرار می‌گیرید، حس می‌کنید هر روز دری جدید از ناشناخته‌ها برای‌تان باز می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنم با خود خلوت کنید و ببینید چه می‌خواهید. این کتاب همان پازل گم‌شده تمام چیزهایی…

خواندن این کتاب پرسش‌های ذهن تو را پاسخ می‌دهد: . عشق و علاقه چگونه ابدی می‌ماند؟ . ریشه اختلاف‌های زناشویی در چیست؟ . چگونه می‌توان بگومگوهای مخرّب را به گفت‌وگوهای سازنده تبدیل کرد؟ . از عشق اصیل چه می‌دانید؟ . رابطه عادی چگونه به عشق تبدیل می‌شود؟ . راه‌های دستیابی به قلب همسر چیست؟

زندگی زناشویی با عشق شروع می‌شود و عشق، هم مهارت است و هم انگیزه‌ای قوی برای یادگیری مهارت‌ها. وقتی عشق را یاد بگیریم، پلی ساختیم برای یادگیری مهارت‌ها. مرحله سوم مشاوره قبل از ازدواج یادگیری مهارت‌های زندگی زناشویی است و در این کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی آموزش داده می‌شود تا رضایت و سازگاری زناشویی در پرتو یادگیریِ عشق و عشقِ یادگیری حاصل شود. 

در این کتاب بالغ بر هفتاد همسانی برای نامزدهای ازدواج بررسی مي‌شود و حوزه‌هایی مهم مانند صفات شخصیتی، بستر خانوادگی، ارزش‌ها و نگرش‌ها، تعامل زوجی و منطقی یا عاطفی بودن را در برمي‌گيرد. 

این کتاب به درمان ناتوانی جنسی می‌پردازد…

گری چاپمن: در این کتاب هدفم این است که به شما کمک کنم یاد بگیرید چگونه همسرتان را درک کنید تا بتوانید به‌جای برنده شدن (یا بازنده شدن) در دعوا، اختلافات را حل کنید. وقتی در یک دعوا برنده می‌‌شوید همسرتان بازنده می‌‌شود؛ ولی همه‌ می‌‌دانیم که زندگی با یک بازنده خیلی جالب نیست. وقتی یک اختلاف را حل می‌‌کنید، شما و همسرتان هر دو برنده می‌‌شوید و دوستی و…

واقعاً همسر شما دربارة شما چقدر می‌داند؟ آیا همسر شما وقتی شما صحبت می‌كنید به حرف‌های شما گوش می‌دهد؟ آیا همسر شما بهتر از شما فكر می‌كند؟ عقیدة شما دربارة رانندگی و پارك اتومبیل چه می‌باشد؟ كدام‌یك از شما بهتر اینكار را انجام می‌دهید؟ آیا شما خودتان مسئول روابط‌تان هستید؟ آیا همسر شما به شما دروغ می‌گوید؟

لیست مقایسه محصولات

فروشگاه ما را دنبال کنید

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

درباره ی ما


کاتالوگ سال ۱۳۹۸Downloads-icon

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۱۲,۵۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

کتاب روانشناسی روابط زناشویی

نویسنده: عفت‌السادات مرقاتی خویی    

انتشارات مهرسا    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۱۲,۵۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



«همسر من» مهارت‌آموزی در روابط زناشویی و جنسی، نوشته دکتر عفت‌السادات مرقاتی خویی(-۱۳۶۳)، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری تخصصی ارتقا سلامت (سکسولوژیست) است.

تعاملات و رفتارهای جنسی جزء ابتدایی‌ترین مقولاتی است که در ذهن زوجین به وجود می‌آید ولی متاسفانه آخرین موضوعی است که دو نفر درباره آن با هم صحبت می‌کنند.

مخاطبان این کتاب شامل:

بزرگسالان در شرف ازدواج و کسانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند.

زوج‌هایی که در حفظ ازدواج و زندگی زناشویی جدی و مصمم هستند اما زندگی جنسی آنها با مشکلاتی مواجه است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم آورده است.

بزرگسالانی که از نظر دانش و آگاهی جنسی احساس کمبود می‌کنند و می‌خواهند قبل از ورود به زندگی جنسی مشترک، خود را توانمند سازند.

زوجین با سنین بالا که دریافته‌اند روش زندگی جنسی آن‌ها به ارتقای کیفیت رابطه‌شان کمک نمی‌کند و احساس می‌کنند باید سبک زندگی خود را تغییر بدهند.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

امروز شنبه , ۴ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

آموزش روابط زناشویی.
متاسفانه بیشترین علت های طلاق در این چند سال اخیر بعد از اعتیاد ، فقر و فقدان آموزش روابط جنسی و زناشویی بوده است.
این مطالب که از آرشیو سایت دکتر مجد توسط آقای شاهرخی تبدیل به متن و کتاب الکترونیک شده است میتواند راهگشای روابط زناشویی بهتر زوجین باشد و از اینگونه طلاق ها جلوگیری کند.
مطالعه این کتاب به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود.دانلود رایگان کتاب آموزش روابط جنسی و زناشویی

برچسب ها

کتاب روانشناسی روابط زناشویی

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود کتاب این فقط مشکل شما نیست ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs در کتاب “این فقط مشکل شما نیست” در مورد چه موضوعاتی بحث شده است: √ دلایل ترس از انجام کارهای جدید √ دلایل عقب انداختن کارها و برنامه های خود

دانلود کتاب دو درصدی ها ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۷ امتیازs در کتاب « دو درصدی ها » به صورت کامل به مطالبی مهم و کاربردی نظیر شخصیت شناسی، تقویت حافظه، زبان بدن، بیوگرافی و نکات برجسته دانشمندان و مشاهیر، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی و غیره […]

دانلود کتاب روانشناسی اجتماعی ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۳ امتیازs فهرست کتاب « روانشناسی اجتماعی » : فصل اول – روانشناسی اجتماعی چیست ؟ فصل دوم – همرنگی با جماعت فصل سوم – ارتباط جمعی ، تبلیغات و متقاعد سازی فصل چهارم – شناخت اجتماعی فصل […]

دانلود کتاب ۷ روش برای بالا بردن انرژی ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs پیروی از یک زندگی شاد و نیروبخش، مسلما به شما انرژی و توان بیشتری می دهد! عکس این مطلب نیز صحت دارد ما در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که شما […]

دانلود کتاب یادگیری حسی و کلاس مجازی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۲ امتیازs در این کتاب الکترونیکی،یادگیری به کمک حواس پنجگانه و ترجیح یادگیری، که برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، بیان شده است که به کمک آن می توانید روش و سبک یادگیری خودتان […]

دانلود کتاب معجزه کنید ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در کتاب « معجزه کنید » عناوین زیر به چشم می خورد : – مفهوم هدایت – شب تاریک ایمان – اصل هدف گذاری – تمام رویدادهای جهان ، اثبات باورهای بنیادین ماست !

دوستانی که می گن دانلود نمیشه وقتی روش م یزنید اتوماتتو مرور گر فایر فاکس می ره داخل برنامه پی دی اف میشه اونجا سه تا علامت هست وسطیه که شکل علاکت کاغذ و داخلش فلش هست بزند سیو میشه

دانلودنمیشه

لینک دانلود تست شد و سالم هست

دانلود نمیشهههههه نمیشه به ایمیلم بفرستین؟ لطفا لطفا لطفا خواااااهش

عاااااالی بود

ممنون از کتاب های عالی تون

مرسی…
فوق العاده بود.

Khob budd

از جناب دکتر خیلی متشکرم با این فعالیت های ناب شون

پس چرا دانلود نمیشه!
لطفاً این مشکل را در آینده حل کنید.

ممنون از همه تان بسیار عالی است

دانلودنمیشه چ کنیم?????:-:-

عالی بود مرسسسسسسسسسی

اگه بانرم افزاردانلودمنیجریاهمانIDMاستفاده کنی نه تنهااین کتاب دانلودمیشه وحتی فایل های دانلودی دیگر هم بسیاردانلودمیشود. *)

دان نمیشه که بابا |((

سلام منظورتون از رد کردن تبلیغ وسط صفحه کد.م هر کدوم می زنم رد نمی شه

متشکر

واقعا ازتون ممنونم هیج جایی نتوانستم این مطالب را به این صورت یعنی پاک و سالم پیدا کنم

عالی کلا عالی
:}

سلام دانلود نمی شه چیکار کنم

ممنون استفاده کریم:#:#:#

ممنون

خیلى مفیده واقعا خوشحالم واسه این امکانات خسته نباشید :}

چطوری تونستی دانلود کنی؟

با سلام
با انتشار مطالب سایت خود در سایت ما می توانید بازدید کننده بیشتری دریافت کنید
لازم نیست لینک دانلود خود را در سایت ما قرار دهید بلکه برای دانلود به صفحه مطلب در سایت خود لینک دهید.
با تشکر

amozande ast mer30:}

کتاب روانشناسی روابط زناشویی

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

خرید گیفت کارت

خرید کتاب

چت روم

دانلود آهنگ جدید ایرانی

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

دانلود کتاب اندروید صحنه های قیامت ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۱۸ امتیازs کتابی که پیش روی شماست خلاصه ای از مباحث معاد از مرگ تا بهشت است . در این کتاب نظر متکلمین از علمای شیعه درباره مسائل مربوط به معاد ، مطابق روایات معصومین بیان […]

تست روانشناسی زیبایی : با یک تست نمی‌توان کل شخصیت یک نفر را بررسی کرد با این حال این موضوع همیشه برای مردم سرگرم کننده بوده است.

تصمیم گیری به شیوه شش کلاه تفکر/ شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می گوید: مسائلی که الان دارید را نمی توانید با دانش و فکر الان تان حل کنید.

وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

کتاب روانشناسی روابط زناشویی
کتاب روانشناسی روابط زناشویی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *