تست روانشناسی آنلاین رایگان

 
helpkade
تست روانشناسی آنلاین رایگان
تست روانشناسی آنلاین رایگان

شعبه غرب تهرانشعبه شرق و مرکز شعبه شمال تهران

شرکت در نظرسنجی کلینیک

پرسشنامه طرحواره یانگ-فرم کوتاه (YSQ-SF)
این تست موارد زیر را ارزیابی می کند:
محرومیت هیجانی /رهاشدگی/بی ثباتی/بی اعتمادی/بدرفتاری/انزوای اجتماعی/بیگانگی/نقص/شرم/شکست/وابستگی/بی کفایتی/آسیبپذیری در برابر ضرر و بیماری/گرفتار/خود تحول/اطاعت /ایثار /بازداری هیجانی/معیارهای سرسختانه/استحقاق/بزرگمنشی/خویشتنداری/خودانضباطی ناکافی.
پرسش نامه طرحواره یانگ بر پایه مشاهدات تجربه شده توسط متخصصان بالینی ساخته شده است. این پرسش نامه خودگزارشی و دارای 205 ماده است و برای اندازه گیری شانزده طرحواره غیرانطباقی اولیه طراحی شده است. اما فرم کوتاه تر این پرسشنامه به دلیل داشتن ویژگیهای نسخه اصلی و از سوی دیگر سهولت اجرا بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
– افراد ممکن است از این جمله ها برای توصیف خودشان استفاده کنند.
– لطفاً هر جمله را با دقت بخوانید و ببینید تا چه حد توصیف درستی از شما میدهد.
– اگر برای پاسخ دادن خاطر جمع نیستید بر پایه چیزی که احساس می کنید پاسخ دهید نه بر اساس آنچه فکر می کنید درست است.
– حتما به تمام سئوالات پاسخ دهید در غیر اینصورت نتیجه تست معتبر نخواهد بود.

1. اغلب کسی را نداشته ام که از من حمایت کند، حرفهایش را با من بزند و عمیقاً نگران اتفاقاتی باشد که برایم می افتد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

2. به طور کلی، کسی نبوده که به من عاطفه، محبت و صداقت نشان دهد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

3. در بیشتر اوقات زندگی این احساس به من دست نداد که برای فرد دیگری، شخص ویژه و ممتازی به شمار میروم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

4. در غالب اوقات کسی را نداشتم که واقعاً در دل به من گوش دهد، مرا بفهمد یا اینکه احساسها و نیازهای واقعی مرا درک کند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

تست روانشناسی آنلاین رایگان

5. وقتی که نمیدانستم کاری را چگونه انجام دهم، به ندرت شخصی پیدا میشد که مرا نصیحت و راهنمایی کند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

6. به افراد نزدیک خودم خیلی وابسته ام، چون می ترسم مبادا مرا ترک کنند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

7. آنقدر به دیگران نیازمندم که نگران از دست دادن آنها هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

8. نگرانم مبادا نزدیکانم مرا ترک کنند یا مرا به حال خود رها کنند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

9. وقتی احساس میکنم کسی که برایم مهم است از من دوری میکند، مأیوس میشوم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

10. برخی اوقات آنقدر نگران آن هستم که دیگران مرا ترک کنند که آنها را از خودم دور میکنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

11. احساس میکنم مردم از من سودجویی میکنند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

12. احساس میکنم باید در حضور دیگران از خودم محافظت کنم، چون در غیر این صورت عمداً به من آسیب میزنند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

13. دیگران دیر یا زود به من خیانت میکنند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

14. نسبت به انگیزه های دیگران سوءظن شدید دارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

15. معمولاً به طور جدی به انگیزه های نهانی مردم فکر میکنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

16. وصله ناجور اجتماع هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

17. اساساً با دیگران خیلی فرق دارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

18. نمیتوانم به کسی تعلق خاطر داشته باشم، انسان گوشه گیری هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

19. احساس میکنم با مردم بیگانه ام. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

20. همیشه احساس میکنم در جمع جایی ندارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

21. مردان یا زنانی که دوستشان دارم، وقتی عیب های مرا ببینند، نمی توانند دوستم داشته باشند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

22. اگر کسی واقعاً مرا بشناسد، مایل نیست با من رابطهای صمیمی داشته باشد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

23. لیاقت عشق، توجه و احترام دیگران را ندارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

24. احساس میکنم هیچکس مرا دوست ندارد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

25. در بسیاری از جنبهها، چنان شخصیت پر عیب و ایرادی دارم که نمیتوانم در کنار دیگران راحت باشم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

26. تقریباً هیچ کاری را نمیتوانم به خوبی دیگران انجام دهم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

27. هر زمان پیشرفتی در کارم به وجود میآید، احساس بیکفایتی میکنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

28. بیشتر مردم در حوزههای شغلی و تحصیلی از من تواناترند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

29. نمیتوانم مانند اغلب مردم در کارهایم با استعداد باشم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

30. در کار یا تحصیل مثل بقیه باهوش نیستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

31. احساس میکنم نمیتوانم به تنهایی از پس کارهای روزمره زندگی ام بر بیایم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

32. فکر میکنم در انجام کارهای روزمره، آدم وابستهای هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

33. عقل درست و حسابی ندارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

34. اصلاً به قضاوت های خودم در موقعیت های روزمره اعتماد ندارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

35. احساس میکنم نمی توانم به تنهایی گلیم خودم را از آب بیرون بکشم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

36. نمیتوانم از شرّ این احساس رها شوم که مبادا اتفاق بدی بیفتد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

37. احساس میکنم هر لحظه ممکن است یک فاجعه طبیعی، جنایی، حقوقی یا پزشکی برایم اتفاق بیافتد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

38. آدم ترسویی هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

39. میترسم تمام سرمایه خود را از دست بدهم و بیچاره شوم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

تست روانشناسی آنلاین رایگان

40. اغلب نگرانم از اینکه دچار سکته قلبی یا بیماری سرطان شوم، حتی وقتی دلایل پزشکی کمی برای این نگرانی وجود دارد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

41. قادر نیستم از والدینم جدا شوم، کاری که همسن و سالهایم انجام میدهند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

42. من و والدینم تمایل داریم خود را بیش از حد در زندگی و مسائل یکدیگر درگیر کنیم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

43. اگر من و والدینم، مسائل جزیی و خصوصی خود را از یکدیگر پنهان کنیم، احساس گناه یا خیانت می کنیم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

44. اغلب احساس میکنم که انگار سایه سنگین والدینم دائم بر سر من است … نمیتوانم یک زندگی جداگانه برای خودم داشته باشم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

45. هویت من چنان با هویت والدینم و همسرم گره خورده است که نمیدانم کی هستم و چی میخواهم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

46. در کار دیگران دخالت نمیکنم، چون از عواقب دخالت در کار آنها میترسم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

47. احساس میکنم چاره ای ندارم جز اینکه به خواسته های دیگران تن بدهم، چون در غیر این صورت یا مرا ترک میکنند یا در صدد تلافی بر می آیند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

48. در روابطم، به دیگران اجازه میدهم که بر من مسلط شوند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

49. همیشه به دیگران اجازه داده ام که به جای من تصمیم بگیرند، در نتیجه واقعاً نمیدانم چه میخواهم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

50. خیلی برایم مشکل است که از دیگران تقاضا کنم حقوقم را رعایت و احساساتم را درک کنند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

51. در نهایت، کار مراقبت از نزدیکانم روی دوش من است. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

52. آدم خوبی هستم چون بیش از آنکه به فکر خودم باشم به فکر دیگرانم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

53. مهم نیست که چقدر سرم شلوغ است، من همیشه میتوانم وقتی را برای دیگران کنار بگذارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

54. همیشه به درد و دل دیگران گوش داده ام. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

55. اطرافیانم معتقدند که من برای رفع نیازهای دیگران خیلی تلاش میکنم، ولی برای خودم کاری انجام نمیدهم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

56. خجالت میکشم که احساسات مثبت ام (مثل محبت و توجه) را به دیگران بروز دهم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

57. از اینکه احساساتم را به دیگران ابراز کنم خیلی شرمسار می شوم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

58. برای من خیلی سخت است که صمیمی و بیتکلف رفتار کنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

59. آنقدر خودم را کنترل میکنم که مردم فکر میکنند آدم بی احساسی هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

60. از نظر دیگران من عصبی و ناراحت هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

61. باید در هر کاری که انجام میدهم بهترین باشم، نمیتوانم بپذیرم که نفر دوم باشم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

62. سعی میکنم نهایت تلاش خودم را بکنم، خوب بودن نسبیِ کار، هیچگاه مرا راضی نمی کند. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

63. باید به تمام مسئولیتهایم عمل کنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

64. احساس میکنم برای پیشرفت و دستیابی به خواستهایم، همواره تحت فشار هستم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

65. وقتی که کاری را اشتباه انجام می دهم، نمیتوانم خودم را ببخشم یا دست به بهانه تراشی میزنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

66. وقتی از کسی چیزی میخواهم، خیلی برایم سخت است نه بشنوم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

67. آدم خاصی هستم و نمیتوانم محدودیتهایی را که بر سر راه دیگران وجود دارد، بپذیرم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

68. از اینکه مرا محدود کنند یا جلوی کارم را بگیرند، به شدت متنفرم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

69. احساس میکنم نباید از قوانین و قراردادهای بهنجاری که مردم تابع آن هستند اطاعت کنم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

70. احساس میکنم کارها و خواسته های من، ارزشمندتر از کارها و خواسته های دیگران است. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

71. حوصله انجام کارهای متداول زندگی یا کارهای ملال آور را ندارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

72. اگر به یکی از اهدافم نرسم، زود مأیوس میشوم و دست از تلاش بر میدارم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

73. خیلی برای من سخت است که بخاطر دستیابی به هدف بلندمدت، از سر خیر رضایتمندی فوری بگذرم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

74. نمیتوانم خودم را مجبور کنم که کارهای بدون لذت را انجام دهم، حتی اگر بدانم که این کارها نتایج خوبی به دنبال دارد. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.

75. به ندرت توانسته ام به تصمیمها و راه حلهای خودم پایبند باشم. انتخاب کنید…کاملاً در مورد من درست است.اکثر اوقات در مورد من درست است.تقریباً در مورد من درست است.در مورد من بیشتر درست است تا نادرست.کاملاً در مورد من نادرست است.


این یک تست معتبر و علمی است و تحلیل دقیق آن می بایست توسط روانسنج صورت گیرد. جهت انجام تست فرم بلند طرحواره یانگ و تحلیل آن توسط روانسنجان حرفه ای و سپس رفع مشکلات و مشاوره با مشاوران برتر ما تماس بگیرید.

// <![CDATA[
var testno = 75;
(function($) {
$("#conflict").submit(function(e) {
e.preventDefault(); // avoid to execute the actual submit of the form.
document.getElementById("show-res").innerHTML = "لطفا منتظر باشید.";
$("#sub").prop('disabled', true);
var url = "../tests/testyang.php"; // the script where you handle the form input.
$.ajax({
type: "POST",
url: url,
data: $("#conflict").serialize(), // serializes the form's elements.
cache: false,
success: function(data) { // show response from the php script.
$("#sub").value = data;
document.getElementById("show-res").innerHTML = 'نتیجه آزمون:
‘ + data; //show_result
}
});
});

var count = 0;
$(“select.sele”).change(function() {
// $(this).prop(‘disabled’, ‘disabled’);
$(this).children(“:first”).prop(‘disabled’, true);
$(this).css({
“background-color”: “lightgrey”
});
$(this).parent().css({
“color”: “green”
});
$(this).parent().prev(“div”).css({
“visibility”: “visible”
});
count = $(“div[style*=’visibility: visible’]”).length;
document.getElementById(“counter”).innerHTML = count;
if (count > testno – 1) {
//$(“#sub”).prop(‘disabled’,false);
$(“#cov”).css({
“visibility”: “hidden”
});
}
var prog = parseInt(count / testno * 100);
document.getElementById(“barfix-in”).style.height = prog + ‘%’;
document.getElementById(“perc”).innerHTML = prog + ‘%’;
count = testno – count;
document.getElementById(“cov”).innerHTML = ‘ شما هنوز به ‘ + count + ‘ سئوال پاسخ نداده اید.’;
});

$(“#sub”).on(‘click’, function() {
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: ($(“#show-res”).position().top) + 300
});
});

$(“#cov”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 300
});
});

$(“.fixon”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 350
});
});

$(document).scroll(function() {
var y = $(this).scrollTop();
if (y > 250) {
$(‘.fadeinout’).fadeIn();
} else {
$(‘.fadeinout’).fadeOut();
}
});

})(jQuery);
// ]]>

شعبه غرب تهرانشعبه شرق و مرکز شعبه شمال تهران

شرکت در نظرسنجی کلینیک

اصطلاح هوش هیجانی اولین بار در سال 1990 و به عنوان نوعی از هوش اجتماعی توسط مایر و سالوی مطرح شد. مایر و سالوی هوش هیجانی را توانایی بازشناسی معنای عواطف و ارتباطات شمرده اند که فرد را قادر میسازد تا مشکلاتش را حل کند. هوش هیجانی به سه طبقه ارزیابی هیجانات، تنظیم هیجانات و استفاده از هیجانات در حل مسایل تقسیم میشود گلمن معتقد است که هوش هیجانی جنبه ای از هوش است که در دستیابی افراد به موفقیت در ابعاد مختلف زندگی، بیشتر از هوش شناختی نقش دارد. بار آن معتقد است که هوش هیجانی در اغلب اوقات، رشد مییابد و میتوان آن را با استفاده ازآموزش، برنامهریزی و درمان، گسترش داد. او معتقد است افرادی که دارای هوش هیجانی بالا هستند، عموماً در برخورد با خواسته ها وفشارها و فشارهای محیطی، عملکرد موفقیت آمیزتری دارند. تحقیقات نشان داده است که همپوشی بالایی میان هوش هیجانی و عاملهای شخصیت وجود دارد. پژوهشهای تجربی مختلفی نشان داده است که هوش هیجانی، ممکن است بهترین پیشبینی کننده موفقیت در تمام سطوح زندگی فرد باشد و ابعاد هوش هیجانی میتواند پیامدهای زندگی فرد را پیشبینی کند .بار آن در الگویی که از هوش هیجانی معرفی میکند، صرفاً روابط درونی فرد با خود و دیگران را مورد توجه قرار نمیدهد بلکه عناصری چون سازش، تحمل فشار و خلق عمومی را نیز از عوامل تشکیل دهنده هوش هیجانی می شمارد.

تست هوش هیجانی شرینگ دارای 5 زیرمقیاس است: خودانگیزی ( 7) سوال، خودآگاهی ( 8 سوال)، خودکنترلی ( 7 سوال)، هوشیاری اجتماعی یا همدلی ( 6 سوال) . مهارتهای اجتماعی ( 5 سوال) و در کل دارای 33 سوال میباشد.

1. حتی زمانی که تمام تلاش خود را بکار میگیرم بازهم به خاطر کارهایی که انجام نشده است خود را مقصر میدانم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

2. میدانم هرکس مشکلی دارد ولی مشکلات من آنقدر زیاد است که نمیتوانم از خود راضی باشم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

3. وقتی ناراحت می شوم قادر نیستم با دقت آن مسئله ای که مرا ناراحت کرده است را شناسایی کنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

تست روانشناسی آنلاین رایگان

4. بعضی افراد باعث میشوند که در من احساس بدی نسبت به خودم ایجاد شود.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

5. وقتی چیزی را خراب می کنم یا وقتی اوضاع برایم به هم می ریزد به خودم حرف های سرزنش کننده می زنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

6. از شیوه لباس پوشیدن و رفتار خودم خجالت زده هستم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

7. در موقعیت هایی که باید از خودم عاطفه نشان دهم احساس راحتی نمی کنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

8. دست دادن و بغل کردن کسی که از نزدیکان من نیست برایم نامانوس و غیرطبیعی است.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

9. وقتی چیزی را دوست دارم و یا میخواهم، تا زمانی که آن را بدست نیاورم فکر آن از ذهنم خارج نمی شود.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

10. اگرچه ممکن است چیزهایی برای اصلاح شدن در من وجود داشته باشد ولی خودم را آن طور که هستم دوست دارم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

11. چیزهایی را بیان میکنم که بعداً باعث پشیمانی من میشود.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

12. لحظاتی هست که خودم را خیلی قوی، توانمند و سرشار از انرژی میدانم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

13. وقتی با کسی که عصبانی است مواجه میشوم دست و پای خود را گم میکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

14. من نیاز دارم که متفاوت از دیگران باشم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

15. وقتی تصمیم میگیرم کاری انجام دهم، با تمام موانعی که باعث عدم دستیابی من است مقابله میکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

16. قادر نیستم از فکر کردن به مشکلات خودم دست بکشم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

17. لازم است تا زمانیکه شخصی را واقعاً نشناخته ایم، با سردی و بی تفاوتی برخورد کنیم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

18. تمام تلاشهای خودم را بکار میگیرم تا گریه نکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

19. گفتن چیزهایی مثل (دوستت دارم) برایم مشکل است حتی موقعی که این احساس را میکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

20. من تمام تلاشم را به کار میگیرم حتی اگر کسی ناظر بر کار من نباشد.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

21. خسته و دلتنگ میشوم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

22. وقتی افراد لیاقت دارند از آنها تقدیر میکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

23. برای چیزهایی که حتی دیگران به آن فکر نمیکنند نگران میشوم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

24. برای پیشرفت به تشویق و تحریک دیگران نیاز دارم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

25. با افراد عاطفی و هیجانی احساس راحتی نمیکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

26. زندگی من پر از راههای کور و بن بست است.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

27. از کارم راضی نیستم مگر آنکه کسی از من تمجید کند.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

28. وقتی از مشکلات فرد دیگری اطلاع پیدا میکنم به سرعت راه حلهای متفاوت به ذهنم خطور میکند.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

29. من کارهایی انجام میدهم که مردم از من انتظار دارند حتی اگر موافق آن نباشم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

30. اطرافیان به من میگویند در مقابل مشکلات کوچک واکنش بیش از حد نشان میدهم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

31. هرچقدر کارها را پیش برده باشم بازهم به خاطر کم کاری خود را سرزنش میکنم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

32. من به دلایلی که نمیتوانم بفهمم خودم را بدبخت میدانم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت

33. من به توانایی خودم اعتماد دارم.انتخاب کنید…همیشهاغلب اوقاتگاهی اوقاتبندرتهیچ وقت


شعبه غرب تهرانشعبه شرق و مرکز شعبه شمال تهران

شرکت در نظرسنجی کلینیک

Publisher

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

جعبه ابزار ذهنی، تخصصی ترین و کامل ترین مجموعه تست ها آنلاین و رایگان  روانشناسی

تست روانشناسی آنلاین رایگان

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

تست روانشناسی آنلاین رایگان

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

رابطه زناشویی به عنوان مهمترین و اساسی ترین رابطـه انسان توصیف شده است، زیرا ساختاری اولیـه را بـرای بنا نهادن رابطه خانوادگی و تربیت کـردن نـسل آینـده فراهم می سازد .
رضایت زناشویی یک جنبه بـسیار مهم و پیچیده از یـک رابطـه زناشـویی اسـت.
بـه عبارت دیگر، یکی از جنبـه هـای حیـاتی یـک سیـستم زناشویی، رضایتی است که همسران در رابطـه خـویش احساس و تجربه می کنند.
با این وجود، آمار طـلاق که معتبرترین شـاخص آشـفتگی زناشـویی اسـت ، نشانگر آن است که رضایت زناشویی بـه آسـانی قابـل دستیابی نیست.
از همـان روزهـای آغـازین رابطـه زناشویی، عدم توافق هـای جـدی و مکـرری بـه وجـود می آیند که اگر حل نگردند، می تواننـد رضـایت و ثبـات زناشویی را با تهدیدی جدی مواجه کنند.
علاوه بـر این، قطع نظر از همه روابط زناشویی که به طلاق ختم می شوند، بسیاری از ازدواج ها و روابط زناشویی نـاموفق نیز وجود دارند که همسران به دلایل گونـاگون طـلاق نمیگیرند.
لذا توجه به رضایت زناشویی بـه خـاطر نقشی که در سلامت روانی زوجین و فرزندان آنها دارد، اجتناب ناپذیر اسـت.
احـساس رضـایت از ازدواج و رابطه زناشویی نقش مهمـی را در میـزان کارکردهـای بهنجار خانواده ایفاء می کند.
با وجود چالش هایی که بـر ســر معنــا و ســنجش رضــایت زناشــویی وجــود دارد، اصطلاح رضایت زناشویی با اصـطلاحات دیگـر، نظیـر سازگاری، شادمانی و به عنوان شاخصی بـرای بررسـی کیفیت زندگی زناشویی به طور جایگزین بـه کـار رفتـه اسـت.
اگرچـه هنگـام تعریـف و توصـیف رضایت زناشویی به نظر می رسد که مسأله ساده اسـت، اما هنگام توجه به اهمیت و پیامدهای وجود یـا فقـدان رضایت زناشویی، تصور سـادگی رخـت بـر مـی بنـدد و پیچیدگی جای آن را می گیرد.
تست روانشناسی رضایت زناشویی می تواند میزان رضایت شما از روابطتتان را بسنجد.

پاسخگوی عزیز ، این پرسشنامه یک آزمون با پاسخ های درست و غلط نیست .
لطفا هر یک از جملات زیر را با دقت بخوانید و به تمام آن ها ، حتی با وجود عدم اطمینان کافی پاسخ دهید.
برای هرجمله پاسخ های “همیشه” ، “اکثرا” ، “گاهی اوقات” ، ” بندرت” و “هرگز” در نظر گرفته شده است.
لطفا گزینه ای را که بهتر و دقیق تر بیانگر تمایل جنسی شماست، انتخاب کنید .

۱) حتی فکر کردن درباره رابطه جنسی با همسرم می تواند مرا تحریک کند .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲) سعی می کنم از موقعیت هایی که همسرم را به رابطه جنسی متمایل می کند، بپرهیزم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۳) درباره رابطه جنسی خیال پردازی می کنم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

تست روانشناسی آنلاین رایگان

۴) از لحاظ جنسی به سختی تحریک می شوم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۵) در مقایسه با همسرم، خواهان رابطه جنسی بیشتری هستم.انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۶) رویاپردازی درباره مسائل جنسی برایم مشکل است .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۷) میل دارم با همسرم رابطه جنسی برقرار کنم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۸) تمایل بسیار زیادی به رابطه جنسی دارم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۹) از خیال پردازی جنسی در طی رابطه جنسی با همسرم لذت می برم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۰)از لحاظ جنسی به اسانی تحریک می شوم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۱)تمایل من به رابطه جنسی باید قوی تر شود.انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۲)فکر کردن درباره رابطه جنسی برای من لذت بخش است .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۳)خواهان برقراری رابطه جنسی هستم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۴)برایم آسان است هفته ها بدون داشتن رابطه جنسی با همسرم سپری کنم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۵)برای داشتن رابطه جنسی با همسرم از انگیزه کمی برخوردارم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۶)احساس می کنم نسبت به اکثر مردم، خواهان رابطه جنسی کمتری هستم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۷)به راحتی می توانم درباره مسائل جنسی در ذهن خود خیال پردازی کنم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۸)غریزه جنسی من قوی است .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۱۹)از فکر رابطه جنسی با همسرم لذت می برم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲۰)تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با همسرم دارم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲۱)احساس می کنم داشتن رابطه جنسی با همسرم، جنبه مهمی از روابط ما نیست .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲۲)فکر می کنم توان من برای داشتن رابطه جنسی با همسرم بسیار پایین است .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲۳)از لحاظ جنسی به آسانی تحریک پذیر نیستم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲۴)تمایل من به برقراری رابطه جنسی با همسرم اندک است .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز

۲۵)سعی می کنم از داشتن رابطه جنسی با همسرم بپرهیزم .انتخاب کنید…همیشهاکثراگاهیبندرتهرگز


تفسیر آزمون: دامنه نمرات بین ۰ تا ۱۰۰ که نمره بیشتر نشان دهنده تمایل جنسی زیاد و نمره کمتر بیانگر تمایل جنسی اندک است.

توجه: انجام این تست ها صرفا جهت پیش آگهی بوده و برای قابل اطمینان بودن حتما میبایست زیرنظر متخصص روانشناس انجام و تفسیر شود و تصمیم گیری صرفا بر اساس نتایج آن و بدون تحلیل روانسنج بسیار خطرناک می باشد.

// <![CDATA[
var testno = 25;
(function($) { $("#conflict").submit(function(e) { e.preventDefault();
document.getElementById("show-res").innerHTML = "لطفا منتظر باشید.";
$("#sub").prop('disabled', true);
var url = "../tests/test1.php";
$.ajax({ type: "POST", url: url, data: $("#conflict").serialize(),
cache: false, success: function(data) {
$("#sub").value = data;
document.getElementById("show-res").innerHTML = 'نتیجه آزمون: ' + data;
} });
});
var count = 0;
$("select.sele").change(function() {
$(this).children(":first").prop('disabled', true);
$(this).css({ "background-color": "lightgrey" });
$(this).parent().css({ "color": "green" });
$(this).parent().prev("div").css({ "visibility": "visible" });
count = $("div[style*='visibility: visible']").length;
document.getElementById(“counter”).innerHTML = count;
if (count > testno – 1) {
$(“#cov”).css({
“visibility”: “hidden”
});
}
var prog = parseInt(count / testno * 100);
document.getElementById(“barfix-in”).style.height = prog + ‘%’;
document.getElementById(“perc”).innerHTML = prog + ‘%’;
count = testno – count;
document.getElementById(“cov”).innerHTML = ‘ شما هنوز به ‘ + count + ‘ سئوال پاسخ نداده اید.’;
});

$(“#sub”).on(‘click’, function() {
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: ($(“#show-res”).position().top) + 300
});
});

$(“#cov”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 300
});
});

$(“.fixon”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 350
});
});

$(document).scroll(function() {
var y = $(this).scrollTop();
if (y > 250) {
$(‘.fadeinout’).fadeIn();
} else {
$(‘.fadeinout’).fadeOut();
}
});

})(jQuery);
// ]]>

سلام من چند سوال داشتم
۱٫ احساس میکنم خانمم تمایل به تماشای فیلم های رابطه ی دختر با دختر دارد و با دیدن اون تحریک میشه تا دیدن فیلم رابطه ی یک زن و مرد آیا مشکلی هست؟
۲٫ بعد از مدتی رابطه واژنش خشک میشه و اذیت میشه و بعد از اون زیاد تمایلی برای ارضا کردنه من نداره علتش چیه و چه کار باید بکنیم؟
۳٫ روز بعد از رابطه خارش و سوزش شدید داره به مدته ۳ روز و بعد از اون ترشح خیلی زیاد داره و ببخشید بد بو علته اون چیه؟
۴٫ احساس میکنم از سکس دهانی هم لذت نمیبره ولی من دوست دارم نمیخوام که چیزی که دوست ندارن رو انجام بدن دد این رابطه چیکار کنم؟
۵٫خوردن قرص برای سفت شدنه کمرم ضرر داره؟وقتی برای بار دوم سکس میکنیم منظورم دبل سکسه اگر قرص استفاده نکنم آلتم شل میشه یکم

نتیجه رو نیاورد

سلام مجدد امتحان کنید و همه گزینه ها را پر کنید

ببخشید نتیجه نمیار

تست روانشناسی آنلاین رایگان

سلام در این تست همانطور که در اول آن نوشته شده است عددی به شما داده می شود که نیاز است با مراجعه به روانسنج آن را بررسی و تفسیر کنید .

خوب بود

۱- اگر خانم شما تمایلی به رابطه جنسی با شما نداشته باشد شما می توانید تلاش کنید تا رفتاری و شخصیتی از خود نشون تا همسر شما بیشتر به شما جذب شود .
۲- اگر مورد اول جواب نداد باید به دکتر مراجعه کنید چون می تواند یک واکنش به میل جنسی ایشان باشد
۳- باید به دکتر مراجعه کنید
۴- همون مورد اول باید اجرا شود
۵- موز بخورید و خودتون را تقویت کنید تا میتونی از خوراکی های طبیعی استفاده کن و ورزش کن

باسپاس

نتیجه رو نمیاره😕😕😕

نیاورد نتیجه رو سرکاریه؟؟ده بار امتحانکردم

سلام در این تست همانطور که در اول آن نوشته شده است عددی به شما داده می شود که نیاز است با مراجعه به روانسنج آن را بررسی و تفسیر کنید .

نتیجه نمیاد

سلام با سیستم دیگری امتحان کنید

سلام عرفان هستم
من۱۸ سال دارم و واقعن از نظر جنسی پسر ایده عالی هستم هیکلم ۶تیکه واز این حرفا
ولی تا به حال خودارضایی نداشتم
همچنین رابطه ی جنسی با کسی.ولی اخیرن هر جا میرم به من پیشنهاد از طرف دختر ها داده میشه.بعضی اوقات خیلی ناراحت میشم چون تعدادیشون شوهردارن ولی خیلی جدی با من در مورد رابطه با خودشون حرف میزنن
خیلی ناراحتم چون تا به حال مقید بودم و تا جایی که میخاستم هیکلم رو از هم بپاشونم هم رفتم .توی رفت و آمد های خانوادگی تا حالا چند بار قصد رابطه با من رو داشتن و بحمدالله موفق نشدند
واقعن دارم عصبی میشم لطفن کمکم کنین
با تشکر

سلام به شما دوست عزیز
اینکه شما نیازهای جنسی را تجربه کنید نشان از سلامت جسمانی شما می باشد اما اینکه بتوانید در مسیر و در زمان و مکان درس ت به آن پاسخ بدهید نشان دهنده سلامت روان شما می باشد . اینکه شما بخاطر مسیر اشتباه و درخواست های نادرست بخواهید از مسیر اصلیتان خارج شوید کمکی به شما نمی کند و در این مسیر بهتر است از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید و مسر رشدی خودتان را طی کنید چون هر فردی تنها مسئول رفتارهای خود می باشد و شما مسئولیتی در قبال دیدگاها و مسیر های اشتباه دیگران ندارید .

سلام من دوست دارم که همسرم ازم توقویی زیاده دار من نمیتونم که خاستش برابرد کنم چون بلت نیستم

سلام به شما دوست عزیز
در یان مرود طالاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا با هم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ هرکی از شما چند سال دارید؟
۲٫ همسرتان چه توقعاتی از شما دارند؟
۳٫ دیدگاه شما رد مورد توقعات همسرتان چیست و چگونه به ایشان واکنش نشان می دهید؟
۴٫ همسر شما فیلم های پورن تماشا می کنند؟
۵٫ چند مدت است ازدواج کرده اید ؟

سلام چیکار کنم زیاد تحریک نشم؟من حتی با دست زدن ب گردن تحریک میشم؟

سلام به شما دوست عزیز
در این مسیر اگر دامنه تحریکات شما به این شدت می باشد نیاز است به صورت حضوری به متخصص سکس تراپی مراجعه داشته باشید تا شریاط شما بررسی دقیق شود و بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۳۰۴

سلام برای اینکه نیاز جنسی بیشتر بشه چیکار باید کنم زیاد میلی ندارم ؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
در این مورد نیاز است شرایط بدنی و روحی شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان رد این مرود به شما کمکی کرد چون دلایل مختلف می تواند در کاهش میل جنسی نقش داشته باشد .
در این مسیر بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی شرایط خود را با متخصص سکس تراپ ورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۶۲

راضی بودم

برامن چراجوابش نمیاواین بارسومه تست میدم

سلام با سیستم دیگری امتحان کنید

سلام من شوهرم و خیلی دوست دارم
شوهرم هیچ علاقه ای به من نشان نمیده ودایم منو تحقیر میکنه من شدم باش یه غریبه که فقط کاراشو بکنم بامن هیچ رابطه ای نداردمن الان دیگه هیچ امیدی ندارم تاالانم هرچی تحمل کردم فقط بخاطر دختر بو ده ولی الان تصمیم گرفتم ازش جدابشم
فقط میخوام راهنماییم کنید ممنو نم از شما

سلام به شما نجمه جان
در این مسیر بهتر است قبل از تصمیم گیری برای جدایی با همسرتان یک دروه زوج درمانی را تجربه کنید تا بتوانیم با بررسی سبک شخصیتی ، دیدگاها ، توقعات ، نوع واکنش ها و… در این مسیر به تصمیم گیری هردوی شما کمک کنیم.
قابل درک می باشد که تحقیر شدن و پاسخی دریافت نکردن برای نیازهای عاطفی می تواند در زندگی مشترک برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما بهتر است سعی کنید در این مورد در اول بررسی لازم را انجام بدهید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید و اگر همسرتان نیز حاضر به مراجعه نشدند خودتان برای مشاوره حمایتی اقدام کنید تا با بررسی همه شرایط بتوانیم در این مسیر به تصمیم گیری بهتر شما کمک کنیم.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰

خوب بود

سلام
من ۴۲ سال سن دارم و بسیار از نظر جنسی به همسرم تمایل دارم و میشه گفت این انتظار هر شب منه اما متاسفانه همسرم نسبت به مسائل جنسی رقبتی نداره و خستگی اژ کار رو بهونه میکنه.یعنی اگر گیر ندم بهش شاید دو هفته در میون هم نمیخواد.هر وقت هم باهاش صحبت میکنم که من زن هستم و نیاز دارم قول میده ولی بعد یادش میره،اکثر شبها زود خوابش میگیره و بابت خستگی عذر خواهی میکنه.نمیدونم چکار کنم.در ضمن شوهرم از من ۵ سال هم کوچکتره و بنظرم الان ایشون باید از لحاظ قوای جنسی قوی تر باشه اما متاسفانه نیست.به من میگه برو دکتر و این نیروت رو کم کن.لطفا راهنماییم کنید.سپاس

سلام به شما نرگس جان
نیازهای جنسی شما قابل درک هست و در این مورد بهتر است که شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد این که شرایط بدنی شما از نظر هرمونی مورد بررسی قرار گیرد چون سطح بالای یک سری از هرمون ها در بدن می تواند تماسلات جنسی را افزایش بدهد در کنار اینکه عوامل تحریک کننده شما نیز اهمیت دارد چون اگر شما دائم خود را در معرض عوامل تحریک کننده قرار بدهید و یا افکار جنسی داشته باشید تمایل بیشتر به رابطه یک فرایند طبیعی بدن بعد از آنها می باشد .
در کنار شرایط شما شرایط بدنی همسرتان نیز از اهمیت برخودار می باشد چون کاهش سطح یک سری هرمون ها و همچنین خستگی و نداشتن انرژی جسمی لازم و یا اینکه اگر ایشان مصرف داروی خاصی چون قند خون و… دارند و همچنین شرایط روحی ایشان می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی ایشان داشته باشد که بازهم در این مسیر نیاز به بررسی می باشد .
در این مسیر بهتر است بدون به دنبال مقصر بودن با همسرتان صحبت کنید و باهم به صورت حضوری و یا تلفنی چند جلسه مشاوره با سکس تراپ را تجربه کنید تا همه شرایط مورد بررسی قرار گیرد و در این زمینه به هردوی شما برای داشتن رابطه جنسی بهتر کمک شود.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰

من همش به فکر سکسم چیکار کنم نباشم زنم فیلم رابطه جنسی زن با زن میبینن منو تحریک می‌کنه چیکار کنم حی تحریک میشنم

سلام به شما دوست عزیز
در این مسیر شما و همسرتان نیاز است هردو به صورت حضوری به متخصص سکس تراپی مراجعه داشته باشید تا فرایند های ذهنی و رفتاری هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و در این مسیر بتوانیم به شما کمک کنیم.
اگر همسرتان گرایشات همجنس گرایانه داشته باشند و یا همجنس باز نیز باشند این یک اختلال محسوب می شود و نیاز به روند درمانی دارد در کنار اینکه گرایشات جنسی می تواند تحت تاثیر فیلم های پورن نیز با انحراف مواجهه شود و از عوارض این فیلم ها نیز محسوب شود .
در کنار این موارد دقت کنید هرچقدر که شما و همسرتان خود را در معرض محرک های جنسی بیشتری قرار بدهید و هدف و افکار دیگری را دنبال نکنید امکان اینکه این گرایش بیشتری به این رفتارهای جنسی داشته باشید و بیشتر از نظر ذهنی آن را تجربه کنید وجود دارد.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۳۰۴

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

روانشناسان عشق را یک هیجان اساسی و مثبت معرفی میکنند، اما در مورد مفهوم عشق و انواع آن اتفاق نظر وجود ندارد. روانشناسان فرهنگی از جمله افرادی هستند که به مفهوم سازی عشق توجه نمودهاند برخی تفاوتهای فرهنگی نیز در مورد مفهوم عشق وجود دارد و حتی معنای عشق از یک دوره تاریخی به دوره دیگر نیز متفاوت است. در آثار تمامی روانشناسان می توان تعریفی از عشق را یافت. فروید سلامت روانشناختی را به طور خلاصه توانایی عشق ورزیدن و کار کردن تعریف میکند. از نظر مزلو نیز نیاز به عشق ورزیدن نه تنها پاسخی به یک نقص نیست، بلکه فرایندی است که به وسیله تکانههای ایجاد کننده خودشکوفایی برانگیخته میشود . در زمینه عشق نظریه های بسیاری نیز ارائه شده است که از جمله آنها می توان به نظریه عشق استرنبرگ اشاره کرد. در این نظریه عشق متشکل از سه بعد صمیمیت، میل یا شور و تعهد است.

ابتدا هر عبارت را بخوانید و پاسخی که به بهترین وجه احساس شما درباره فرد مورد علاقه تان را نشان می دهد انتخاب کنید.

۱٫ اگر او مرا ترک کند به شدت ناراحت خواهم شد. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۲٫ گاهی احساس می کنم که نمی توانم افکارم را کنترل کنم، همیشه به فکر او هستم. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۳٫ وقتی می خواهم کاری انجام دهم تا او خوشحال شود، احساس خوشحالی می کنم. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

تست روانشناسی آنلاین رایگان

۴٫ دوست دارم با او باشم نه با هر فرد دیگر. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۵٫ فکر این که او عاشق فرد دیگری شود، حسادتم را بر می انگیزد. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۶٫ به شدت می خواهم که درباره او همه چیز را بدانم. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۷٫ از هر جهت او را می خواهم، جسمی، هیجانی و ذهنی. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۸٫ برای محبت او اشتهای سیری ناپذیری دارم. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۹٫ او برای من، همسر ایده آلی است. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۱۰٫ وقتی به من دست می زند، تمام وجودم به لرزه در می آید. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۱۱٫ او به طور دائم در افکار من حضور دارد. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۱۲٫ دوست دارم که او درباره من همه چیز را بداند، افکار، الزام ها و امیدها. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۱۳٫ به شدت می خواهم ویژگی هایی داشته باشم که او دوست دارد. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۱۴٫ خیلی جذب او شده ام. انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

۱۵٫ در ارتباط با او، وقتی مسائل خوب پیش نمی رود، به شدت افسرده می شوم.انتخاب کنید…به طور کامل (۹)خیلی (۸)بله (۷)کمی بیش از متوسط (۶)به طور متوسط (۵)کمی (۴)شاید کمی (۳)خیر (۲)اصلا (۱)

تست مقیاس عشق هاتفیلد و اسپرچر

نتیجه آزمون اینجا نمایش داده خواهد شد.

توجه: انجام این تست ها صرفا جهت پیش آگهی بوده و برای قابل اطمینان بودن حتما میبایست زیرنظر متخصص روانشناس انجام و تفسیر شود و تصمیم گیری صرفا بر اساس نتایج آن و بدون تحلیل روانسنج بسیار خطرناک می باشد.

// testno – 1) {
$(“#cov”).css({
“visibility”: “hidden”
});
}
var prog = parseInt(count / testno * 100);
document.getElementById(“barfix-in”).style.height = prog + ‘%’;
document.getElementById(“perc”).innerHTML = prog + ‘%’;
count = testno – count;
document.getElementById(“cov”).innerHTML = ‘ شما هنوز به ‘ + count + ‘ سئوال پاسخ نداده اید.’;
});
$(“#sub”).on(‘click’, function() {
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: ($(“#show-res”).position().top) + 300
});
});
$(“#cov”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 300
});
});
$(“.fixon”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 350
});
});
$(document).scroll(function() {
var y = $(this).scrollTop();
if (y > 250) {
$(‘.fadeinout’).fadeIn();
} else {
$(‘.fadeinout’).fadeOut();
}
});
function show_result(resl) {
res = parseInt(resl);
if (res 65 || res 85 || res 105 || res 130 || res < 106)) {
print_res = "عشق بسیار پرشور";
show_styl = "orange";
} else {
print_res = "عشق دیوانه وار";
show_styl = "red";
}
document.getElementById("show-res").style.color = show_styl;
document.getElementById("show-res").innerHTML ='نتیجه آزمون: ' + print_res;
return;
}
})(jQuery);
// ]]>

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

تلاشهای معمول والدین برای کنترل و جامعه پذیر ساختن فرزندان فعالیت پیچیده ای است که شامل رفتارهای خاصی می گردد که بطور منفرد یا در مجموع بر پیامدهای رفتاری کودکان تأثیر می گذارد و آن را فرزند پروری گویند.
هر خانواده شیوه های خاصی را در تربیت فردی اجتماعی فرزندان خویش بکار می گیرد.
این شیوه ها که شیوه های فرزندپروری نامیده می شود متاثر از عوامل مختلف از جمله عوامل زیستی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می باشد.
تحقیقــاتی کــه در زمینــه اختلالهای رفتاری صورت گرفته است، اغلـب ایـن نتیجه را در برداشته که اخـتلالهـای رفتـاری بیشـتر حاصل نحوه ارتباط والدین با کودک است تا عوامـل ارثی و زیستی و محققان نتیجـه گرفتـه انـد کـه بـین سوءرفتار والدین و اخـتلال رفتـاری کـودک ارتبـاط وجود دارد و ایـن ارتبـاط بسـیار بـا اهمیـت و نشـان دهنده این مطلب است که عامل خـانوده و خصوصـاً رفتار والدین در دوران کودکی نقش مهمـی در بـروز اخــتلالهــای رفتــاری در کــودکی وبزرگســالی دارد.
پرخاشــگری از جملــه مشــکلات رفتاری است که که حاصل خانواده های مشکل دار و ساختار ناسالم و ارتباط نامطلوب والدین بـا فرزنـدان است و در این خانواده ها معمولاً یک محرک استرس زا، مانند اعتیاد پدر، خشونتهـای فیزیکـی و کلامـی پدر و مادر و رابطه ناسالم اولیا با فرزندان، شیوه هـای رابطــــه بــــا فرزنــــدان و امثــــال آن وجــــود دارد.
بررسی رابطه بین سبکهـای فرزنـد پـروری والـدین (دموکراتیک، استبدادی و سهلگیرانه) و پرخاشـگری بود.
فرضیه های زیر قابل تدوین است:
۱- بین سبک فرزندپروری دموکراتیک والـدین و مؤلفــه هــای پرخاشــگری نوجوانــان (پرخاشــگری، پرخاشگری فیزیکی، پرخاشگری کلامی،خصـومت و خشم) رابطه وجود دارد.
۲- بین سبک فرزندپروری سهل گیرانه والـدین و مؤلفـــــه هـــــای پرخاشـــــگری نوجوانــــــان (پرخاشگری،پرخاشــگری فیزیکی،پرخاشـــگری کلامی،خصومت و خشم)رابطه وجود دارد
۳- بین سبک فرزنـدپروری اسـتبدادی والـدین و مؤلفــههــای پرخاشــگری نوجوانــان (پرخاشــگری، پرخاشگری فیزیکی، پرخاشگری کلامی، خصومت و خشم) رابطه وجوددارد.
تست سبک فرزند پروری می تواند کمک مناسبی به والدین برای تربیت فرزند بکند.
با پاسخ دادن به تنها چند تست استاندارد در تست روانشناسی سبک وشیوه فرزند پروری راهکار مناسب را دریافت نمایید.

در زیر عباراتی در باره نحوه برخورد والدین با فرزندانشان آورده شده است .
لطفا جملات زیر را به دقت بخوانید و با توجه به مقیاس زیر میزان موافقت خود را با کدام از آنها مشخص کنید.
لطفا تا جایی که ممکن است هیچ موردی را بدون پاسخ نگذارید.

۱٫ والدین باید به بچه های خود اجازه دهند تا هر آن چه را که می خواهند، انجام دهند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲٫ بچه ها باید فقط از آن چه والدینشان می گویند ، پیروی کنند، در غیر اینصورت باید آنها را تنبیه کرد.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۳٫ اگر به مشکلات بچه ها توجه شود، این دردسر را به دنبال داردکه آنها گستاخ تر شده و انتظارات بیشتری از والدین خواهند داشت.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

تست روانشناسی آنلاین رایگان

۴٫ هرگاه والدین تصمیمی برای بچه ها بگیرند، باید دلایل آن را به آن ها بگویند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۵٫ اگر بچه ها نسبت به محدودیت های ایجاد شده در خانواده اعتراضی داشتند، والدین باید با صحبت کردن، آن ها را قانع کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۶٫ والدین نباید در کارهای مربوط به بچه ها دخالت کنند، چون بچه ها به طور ذاتی راه خودشان را پیدا می کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۷٫ اگر بچه ها کاملا مطابق میل والدین خود رفتار کنند، در آینده افراد موفقی خواهند شد.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۸٫ بچه ها باید کاری را که والدین از آن ها انتظار دارند، انجام دهند.
اما اگر انتظارات والدین غیر قابل قبول بود، باید بتوانند آن را آزادانه با والدین خود مطرح کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۹٫ وقتی والدین از بچه ها می خواهند تا کاری را انجام دهند، بچه ها باید بدون چون و چرا آن را انجام دهند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۰٫ والدین نباید بچه ها را در منزل محدود کنند، بلکه باید آن ها را آزاد بگذارند تا تمام لوازم اطراف خود را دستکاری کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۱٫ هرگاه بچه ها بر خلاف میل والدین رفتار کردند، والدین باید به جای تنبیه آنها را راهنمایی کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۲٫ والدین خیلی زود باید به بچه ها بفهمانند که رئیس خانواده کیست.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۳٫ والدین باید در تصمیم گیری های مربوط به خانواده فقط آن چه را که خواست بچه ها است، انجام دهند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۴٫ اگر والدین رفتار و خواست های بچه ها را محدود نکنند، بیشتر مشکلات حل می شود.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۵٫ والدین باید هنگام تصمیم گیری در مورد مسائل و برنامه های خانواده نظر بچه ها را دخالت دهند و از آنها نیز نظر خواهی کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۶٫ والدین باید هنگام باید با بچه هایی که با نظر آنها مخالفت می کنند، به شدت برخورد نمایند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۷٫ والدین باید به بچه ها اجازه دهند تا خودشان در کارها تصمیم گیرنده باشند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۸٫ شوخی و بازی کردن بچه ها در حضور والدین، توهین به آنهاشت.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۱۹٫ بچه ها به بازی و تفریح نیاز دارند، برای این کار والدین باید به آن ها اجازه دهند تا هروقت که دلشان خواست از منزل خارج شوند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۰٫ باید به بچه ها اجازه داده شود که اگر فکر می کنند نظرشان از نظرات والدین خود بهتر است، آن را ابراز کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۱٫ وقتی بچه ها مرتکب اشتباهی می شوند، هیچ گاه نباید آن ها را سرزنش کرد.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۲٫ اگر والدین تصمیمی برخلاف میل بچه ها گرفتند، باید با بچه ها گفتگو کنند و حتی اگر در تصمیم خود اشتباه کرده بودند، آن را بپذیرند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۳٫ گاهی اوقات والدین باید با بچه ها سازش کنند، نه این که همیشه انتظار داشته باشند که بچه ها با آنها سازش نمایند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۴٫ بچه ها را باید آزاد گذاشت تا خودشان تجربه کنند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۵٫ بعضی از بچه ها ذاتا بد هستند و باید طوری تربیت شوند که از والدین خود بترسند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۶٫ بچه ها وقتی بزرگ شوند، از سخت گیری والدین خود سپاسگزاری خواهند کرد.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۷٫ وقتی بچه ها دچار مشکل و دردسر می شوند (کار خطایی انجام می دهند) باید بدانند که با مطرح کردن آن مشکل برای والدین خود، تنبیه نمی شوند.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۸٫ در مجالس و میهمانی ها باید بچه ها را آزاد گذاشت تا محیط اطراف خود را دستکاری کنند تا حس کنجکاوی آن ها ارضا شود.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۲۹٫ بچه ها جدی و کوشا نخواهند بود، مگر این که درباره کارهای آنها سخت گیری کنیم.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >

۳۰٫ هر چند بچه ها تجربه کمی دارند، اما گاهی اوقات نظر آن ها بهتر از نظر والدین است.انتخاب کنید…کاملا مخالفممخالفمتقریبا مخالفمموافقمکاملا موافقمclass=”sele” >


تفسیر آزمون: حداکثر نمره کل پرسشنامه ۱۵۰ و حداقل آن ۳۰ می باشد.
حد وسط یعنی نمره ۹۰ نشانگر والدین باتربیت درست است.
والدین سهل گیر با نمرات خیلی پایین و والدین سخت گیر با نمرات خیلی بالا مشخص می شوند.

توجه: انجام این تست ها صرفا جهت پیش آگهی بوده و برای قابل اطمینان بودن حتما میبایست زیرنظر متخصص روانشناس انجام و تفسیر شود و تصمیم گیری صرفا بر اساس نتایج آن و بدون تحلیل روانسنج بسیار خطرناک می باشد.

// testno – 1) {
$(“#cov”).css({
“visibility”: “hidden”
});
}
var prog = parseInt(count / testno * 100);
document.getElementById(“barfix-in”).style.height = prog + ‘%’;
document.getElementById(“perc”).innerHTML = prog + ‘%’;
count = testno – count;
document.getElementById(“cov”).innerHTML = ‘ شما هنوز به ‘ + count + ‘ سئوال پاسخ نداده اید.’;
});
$(“#sub”).on(‘click’, function() {
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: ($(“#show-res”).position().top) + 300
});
});
$(“#cov”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 300
});
});
$(“.fixon”).on(‘click’, function() {
var felement = $(“div.tik:not([style*=’visibility: visible’])”).first();
$(‘html, body’).animate({
‘scrollTop’: (felement.position().top) + 350
});
});
$(document).scroll(function() {
var y = $(this).scrollTop();
if (y > 250) {
$(‘.fadeinout’).fadeIn();
} else {
$(‘.fadeinout’).fadeOut();
}
});
})(jQuery);
// ]]>

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.



مشاوره آنلاین روانشناسی

شما می توانید مشکلات خود را با روانشناسان ما مطرح کنید

تست های روانشناسی ، اساسا به دو گروه شناختی و غیر شناختی تقسیم می شوند. تفاوت تست های شناختی و غیر شناختی در این است که در تست های شناختی جواب صحیح و غلط وجود ندارد و صرفا توصیفی از آزماینده برای ما ترسیم می نماید بدین معنا که می توانیم با بررسی تست های شناختی مثلا به شخصیت آزمایش شونده پی ببریم. کلیه تست های شخصیت جز تست های شناختی محسوب می شوند. به همین دلیل پاسخ صحیح و غلط در این تست ها معنا ندارد مثلا این که آیا شما ترجیح می دهید در تعطیلات منزل بمانید یا به تفریح بروید پاسخ هیچ یک نه صحیح و نه غلط می باشد بلکه به وسیله این تست می توانیم شناختی نسبت به آزماینده بدست آوریم. تست های غیر شناختی به تست های گفته می شود که پاسخ صحیح و غلط دارد مانند تست هوش که نسبت به پاسخ آزماینده می توانیم اعلام نماییم که چند درصد از پاسخ ها صحیح و چند درصد غلط می باشد. بنابراین انواع تستهای روانشناسی که در وب سایت روان یاب وجود دارد به گروه های شناختی و غیر شناختی تقسیم می شود.

تست های شناختی روان یاب : تست روانشناسی کودکان ، تست رواشناسی شخصیت ، تست روانشناسی شغلی و اجتماعی ، تست روانشناسی عشق، ازدواج و خانواده ، تست روانشناسی هوش هیجانی ، تست روانشناسی مشکلات رفتاری

تست های غیر شناختی روان یاب : تست هوش

استفاده از مطالب سایت روان یاب فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه روان یاب می باشد.

تست روانشناسی آنلاین رایگان

www.ravanyab.ir – Copyright © 2014 – All rights reserved.

استفاده از مطالب سایت روان یاب فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه روان یاب می باشد.

www.ravanyab.ir – Copyright © 2014 – All rights reserved.

انواع تست روانشناسی آنلاین گروه منطق ضمن اینکه چند تست روانشناسی جالب و کوتاه به شمار می‌روند، دقیق، معتبر و رایگان هستند و می‌توانند به شناخت بهتر خود و روابط عاطفی، دوستانه و کاری‌ شما نیز کمک کنند. مثلاً با تست روانشناسی شخصیت ، تست روانشناسی هوش ، تست روانشناسی MBTI ، آزمون اضطراب بک و آزمون افسردگی بک می‌توانید اطلاعات جالبی درباره تفکرات، باورها و مشکلات شخصیتی خودتان کشف کنید یا بهترین شغل را انتخاب کنید یا برای تست روانشناسی عشق یا تست روانشناسی ازدواج می‌توانید سراغ آزمون روانشناسی کوتاه مثلث عشق استرنبرگ یا آزمون نحوه ارتباط اجتماعی و دوستی بروید.

آیا روابط عاطفی و دوستانه خوبی دارم؟ چه شخصیتی دارم؟ آیا شغل و حرفه مناسبی برای خودم انتخاب کرده‌ام؟ آیا می‌توانم کارآفرین باشم و کسب و کار خودم را راه بیاندازم؟ آیا من افسرده هستم؟ آیا من اضطراب دارم؟ آیا در رفتار و فکر‌های من نشانه‌هایی از مشکلات سلامت روانی دیده می‌شود؟….

اصولاً همه ما این سوالات را بارها از خود می پرسیم اما بیشتر اوقات نمی‌توانیم جواب درست و دقیقی برای آنها پیدا کنیم و همین مسئله موجب می‌شود که سوالات بی پاسخ بسیاری در ذهن ما جمع شود و در ادامه تفکراتی اشتباه، اضطراب و استرسی ناگهانی پیدا کنیم. با این حال ساده تر این است که با چند آزمون روانشناسی کوتاه یا انواع تست روانشناسی آنلاین بتوانیم به سوالات بی پاسخ خودمان پاسخ گوییم و با اگاهی از شخصیت‌‌مان برای بهبود کیفیت زندگی‌ خود تلاش کنیم.

با این تست ‌های روانشناسی شما… به باورها، اخلاقیات، تفکرات، و نقاط مثبت و منفی مختلف شخصیت خود پی می‌برید و متوجه می‌شوید که نگرانی‌های و ناراحتی شما چه دلایلی دارد. بر همین اساس می‌توانید با این آزمون‌ها متوجه شوید که با آگاهی و شناخت بیشتر مشکلاتتان می‌توانید این نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها را حل کنید یا اینکه به کمک حرفه‌ای یک مختصص ( روانشناس یا روانپزشک ) و جلسات مشاوره آنلاین یا حضوری نیاز دارید.

یک تست روانشناسی یا بهتر بگوییم یک آزمون روانشناسی در واقع ابزاری است که برای اندازه گیری ساختار‌های نهفته و متغیر‌های پنهان روان شخص طراحی شده است. بنابراین انواع تست روانشناسی معمولاً شامل سوالات و مسائلی می‌شوند که فرد با پاسخ دادن یا حل کردن آنها، انتخاب و نگرشش مشخص می‌شود.

تست روانشناسی آنلاین رایگان

به عبارت دیگر آزمون ‌های روانشناسی قادرند معیار استاندارد و هدف محوری از نمونه‌ی رفتار و انتخاب‌های یک فرد باشند. این نمونه‌ی رفتار می‌توانند به روش‌های گوناگونی نظیر تست آنلاین، حضوری و عملی جمع آوری و بررسی شوند. جالب اینجاست که نمرات این تست‌ها، بر اساس مشخصه‌های گوناگونی اندازه گیری می‌شوند و ممکن است در هر تست واحد، چندین امتیاز برای هر معیار مختلف جمع آوری شود و در پایان اطلاعات کاملی از رفتار‌های فرد جمع آوری شود.

از این رو یک تست روانشناسی خوب که توسط یک روانشناس متخصص طراحی شده باشد می تواند در آن واحد اطلاعات کاملی از ساختار‌های روانشناختی فرد مثل توانایی‌های شناختی، استعداد، کارآمدی، عملکرد عاطفی و باورهای شخصیتی فرد را به یک روانشناس ارائه کند. شاید به همین دلیل است که به علم زیرساخت تست روانشناسی ، روان سنجی یا psycho metrics گفته می‌شود. ناگفته نماند که داوطلبین کنکور و دانشجویان روانشناسی ارشد یا دکتری ضمن مطالعه منابع کنکور و دانشگاهی روانشناسی بهتر است نیم نگاهی به این آزمون‌ها و علم روان سنجی بیاندازند تا ضمن شناخت بهتر خود و مراجعین‌شان بتوانند در آینده از کمک این علم و انواع تست‌ روانشناسی تخصصی در گرایش و فعالیت حرفه‌ای خود استفاده کنند.

به تعریف سایت Psychology today انواع تست روانشناسی از لحاظ محتوا، فرم و هدف به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از؛

پرسشنامه افسردگی بک BDI که در واقع یک تست روانشناختی به شمار می‌رود، یکی از رایج ترین آزمون های روانسنجی برای اندازه گیری شدت افسردگی است. این تست برای افراد 13 سال و بالاتر طراحی شده و علائم افسردگی مانند نا‌امیدی، تحریک پذیری، احساس گناه، خستگی، کاهش وزن و عدم توجه به جنس مخالف را تشخیص می‌دهد. با این آزمون روانشناسی شما به میزان افسردگی خود در دو هفته اخیر پی می‌برید و می‌توانید با توجه به نتایج این آزمون فکری به حال افسردگی خود کنید؛ یا با کمک یک روانشناس تغییری در روند زندگی خود ایجاد کنید و یا به کمک یک روانپزشک حاذق شدت مشکلات فعلی خود را توسط دارو کاهش داده و اولین گام را به سمت سلامتی و بهبودی بردارید.

زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه

 

پرسشنامه اضطراب بک BAI که در واقع یک تست روانشناختی به شمار می‌رود، یک مقیاس ۲۱ ماده‌ای است که می‌تواند نشان دهنده شدت اضطراب شخص در وضعیت کنونی خویش باشد. با این تست روانشناسی شما متوجه می‌شوید که طی هفته های گذشته چقدر از اضطراب رنج برده‌اید و این مسئله تا چه حد برای شما مشکل ایجاد کرده است.

زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه

 

تست اضطراب آشکار و پنهان اسپيلبرگر كه به پرسشنامه STAI معروف است، در واقع یک تست روانشناختی به شمار می‌رود. این آزمون به طور تخصصی در پژوهش ها و فعالیت های بالینی مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند میزان اضطراب آشکار ( حالت اضطراب ) و پنهان ( رگه های اضطرابی ) یک فرد را تخمین بزند. با انجام این آزمون روانشناسی شما میتواند سطوح اضطرابی قابل مشاهده و نهان خود را شناسایی کنید تا بتوانید فکر چاره ای برای وضعیت خود داشته باشید.

زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه

 

پیشتر تصور می‌شد IQ یا هوشبهر باعث پیشرفت افراد در زندگی شخصی و بین فردی می‌شود. در مدارس و سازمان‌ها معیار اهدای جوایز و پاداش تست IQ بود، اما بالاخره متخصصین دریافتند که IQ تنها شاخص ارزیابی موفقیت یک فرد نیست و EQ  ( هوش عاطفی یا هیجانی ) هم شاخص تاثیرگذاری در زندگی به شمار می‌رود. آزمون هوش هیجانی گلمن که در واقع یک تست EQ به شمار می‌رود و یکی از ابزارهای مورد استفاده در سنجش هوش هیجانی است که به شما کمک میکند تا به میزان هوش هیجانی خود پی می‌برید و می‌توانید نکات و روش‌هایی برای بهبود این ویژگی پیدا کنید.

زمان مورد نیاز: 20 دقیقه

 

عشق از نظر استرنبرگ (STLS) یک مثلث با اضلاع صمیمیت، دلباختگی و تعهد است. هر چقدر این سه عنصر مساوی با هم پیشرفت کنند، مثلث عشقی یک زوج به مثلث متساوی اضلاع شباهت بیشتری پیدا کرده و رابطه پایدارتر و بهتری ایجاد می‌شود. از نظر استرنبرگ هشت نوع شیوه دوست داشتن وجود دارد و این شیوه از اندازه گیری و بررسی سه عنصر صمیمیت، دلباختگی و تعهد بدست می‌آید. بنابراین در صورتی که شما و شریک عاطفی خویش هر دو در این آزمون را شرکت کنید و نتایج آن را به مقایسه قرار دهید به نتایج جالب توجهی درباره ارتباط خود دست خواهید یافت.

زمان مورد نیاز: 25 دقیقه

 

ارتباط اجتماعی موثر و دوستی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی است که تلاش زیادی برای آموختن آن نمی‌کنیم. برای اینکه بتوانید روابط دوستانه بیشتری را تجربه کنید، باید خود و نوع رفتارهای خود را بشناسید. این آزمون بدین منظور تهیه شده که از رفتارها و اولویت‌های خود در نحوه ارتباط اجتماعی و روابط دوستانه، یک تحلیل تخصصی ارائه دهد. با انجام این تست روانشناسی شما ذهنیتی کلی درباره نحوه ایجاد ارتباط اجتماعی موثر خود و میزان مهارت خود در این زمینه پی می‌برید. بر همین اساس ذهنیت کلی خاصی در این زمینه پیدا کرده می توانید مقدمات لازم برای آموختن و بهبود این توانایی درخود را آماده کنید.

زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه 

 

خانواده اولين و مهم‌ترين بافت اجتماعی را براي رشد فرد فراهم می سازد و روش‌هایی كه والدين در تربيت فرزندان خود انتخاب می‌کنند نقشی اساسی در تامين سلامت روانی فرزندان آنها خواهد داشت. بطوری که اکثر مشکلات رفتاری کودکان، زاده روش‌های تربيتی نادرست والدين و تعاملات معيوب آنها با فرزندان به شمار می‌رود. تست سبک‌های فرزندپروری که توسط پروفسور بامریند تهیه شده است، برای بررسی شیوه‌های فرزندپروری و تربیتی والدین ساخته شده و می‌تواند سبک فرزند پروری یک فرد را تخمین بزند و سبب آگاهی والدین نسبت به برخورد و ارتباط با فرزندان خویش شود.

زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه 

 

تست سلامت عمومی GHQ بـه بررسـی وضـعیت روانی و جسمانی فرد در ماه اخیر می پردازد. بدین شکل که نشانه هـایی مثل افکار و احساسات نابهنجار را رفتار کنونی فرد مشاهده می‌کند. این پرسشنامه پایین ترین سطوح نشانه های مشترک مرزی اختلال های مختلف روانی را بررسی کرده و بیماران روانی را تشخیص دهد. با انجام این تست روانشناسی شما به وضع عمومی سلامت خود در چند هفته گذشته پی ‌می‌برید و متوجه می‌شوید که از مشکل روانی خاصی رنج می‌برید یا خیر. یک روانشناس خبره با بررسی نتایج آزمون شما، می‌تواند به درستی انتخاب کند که برای ناراحتی‌های خود لازم است که از مشکلاتتان اگاه شوید یا لازم است برای مشاوره تخصصی اقدام کنید.

زمان مورد نیاز: ۱5 دقیقه 

 

تست شخصیت آیزنک EPI که در واقع یک تست شخصیت به شمار می‌رود می‌تواند دو بعد فراگیر و مستقل شخصیت را اندازه گیری کند. به عبارت ساده‌تر میزان برونگرایی یا درونگرایی و روان رنجوری یا ثبات هیجانی یک فرد در نتیجه این آزمون مشخص می‌شود. این آزمون بر اساس نظریه شخصیت آیزنک تهیه شده است و میتواند اطلاعات درخور توجهی از فرد و رفتارهای وی در محیط های مختلف را آشکار سازد.

زمان مورد نیاز: 25 دقیقه 

 

تست شخصیت شناسی نئو NEO_FFI در واقع یک تست شخصیت به شمار می‌رود، از مهم ترین ابزارها برای پیش بینی رشد حرفه ای و شخصیت شناسی است. با انجام این آزمون میزان روان نژندی، برون گرایی، گشودگی به تجربه، توافق، وظیفه شناسی و با وجدان بودن فرد مشخص می شود. با انجام این تست روانشناسی شما به کلیات و جزئیات شخصیتی خود آگاه می‌شوید و می توانید در راستای رشد شخصی و حرفه‌ای خود قدم بردارید و ویژگی‌های مثبت خود را افزایش و نقاط منفی خود را کاهش دهید. این آزمون بر اساس نظریه 5 عامل بزرگ شخصیت تهیه شده و میتواند اطلاعات درخور توجهی از فرد و رفتارهای وی در محیط های مختلف را آشکار سازد.

زمان مورد نیاز: 30 دقیقه

 

استرس شغلی یعنی ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ واﮐﻨﺶ ﻏﯿﺮ ﻣﻔﯿﺪ رواﻧﯽ ﯾﺎ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﮐﻪ در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﺪم ﺗﻄﺎﺑﻖ ﻓﺮد ﺑﺎ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎﯾﺶ ﺣﺎﺻﻞ ﻣﯽﺷﻮد. این پدیده از ﺗﻌﺎﻣﻞ نادرست ﻣﯿﺎن اﻓﺮاد و ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺣﺎﺻﻞ شده و شخص را وادار می‌کند که عملکرد نابهنجاری از خود برجای بگذارد. این مسئله نتایجی نظیر رﻓﺘﺎرﻫﺎی ﭘﺮﺧﺎﺷﮕﺮاﻧﻪ ، ﺻﺪﻣﺎت ﺷﻐﻠﯽ ، اﺧﺘﻠﺎﻟﺎت رواﻧﯽ ﯾﺎ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ (ﻓﺸﺎر ﺧﻮن ﺑﺎﻟﺎ ، ﺣﻤﻠﺎت ﻗﻠﺒﯽ ، اﻓﺴﺮدﮔﯽ و اﺿﻄﺮاب) و ﺣﺘﯽ ﻣﺮگ را به همراه دارد. این تست که در واقع یک تست سلامت یا استرس شغلی به شمار می‌رود، می تواند شدت استرس شغلی فرد را تخمین بزند.

زمان مورد نیاز: 20 دقیقه

تست روانشناسی آنلاین رایگان

 

بر اساس نظریه انعطاف پذیری شناختی ، سلامت روان و تن یعنی پذیرش محیط‌های درونی و بیرونی بهمراه تعهد به فعالیت‌هایی که از لحاظ ارزشمندی با ثبات است. پرسشنامه انعطاف پذیری شناختی CFI توسط دنیس وندروال در سال ۲۰۱۰ میلادی بر اساس همین نظریه ساخته شده است. این آزمون برای ارزیابی میزان پیشرفت فرد در فعالیت بالینی و غیربالینی به کار می‌رود. همچنین از همین تست برای ارزیابی میزان پیشرفت انعطاف پذیری فرد در درمان شناختی-رفتاری افسردگی استفاده می‌شود.

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

 

گروهی از انسان ها صادقند و همیشه مطابق با نظرات و اعتقادات خود صحبت می‌کنند. حتی اگر پاسخ های آنها طرد شدن از اجتماع را به دنبال داشته باشد. اما از سوی دیگر، برخی برای تایید دیگران حرف می‌زند و طوری پاسخ می دهند که دیگران آنها را طرد نکنند و حضورشان را بپذیرند. بر همین اساس آزمون پذیرش اجتماعی توسط مارلو و کراون برای سنجش میزان پذیرش اجتماعی افراد طراحی شده که در واقع یک سنجش روانشناختی در حوزه ارتباطات بین فردی میباشد.

زمان مورد نیاز: 20 دقیقه

به اشتراک گذاری و استفاده از مطالب این سایت با هدف آموزش دیگران بلامانع می باشد

تهیه توسط گروه منطق 1394-1399

تست روانشناسی در ای سنج شامل؛ تست هوش، تست شخصیت،  تست افسردگی، تست مثلث عشق، تست اضطراب، تست استرانگ، تست یادگیری، تست استعداد، تست روابط بین فردی، تست سلامت، تست عشق و ازدواج، تست رضایت زناشویی، تست کیفیت زندگی و .. می باشد. با استفاده از هر تست روانشناسی و تفسیر منحصر به فرد آن در ای سنج می توانیم بخش جدیدی از ناشناخته های خود را در مسیر زندگی درک نماییم. تست روانشناسی به همراه مطالعه مطالب روانشناسی بهترین روش برای شناخت ذهن و روان می باشد. کلیه تست های روانشناسی مورد استفاده در سامانه ای سنج جزء معتبرترین تست های بین المللی هستند. 

تست شخصیت مایرز بریگز (MBTI) که یکی از تست های شخصیت معروف در حوزه خودشناسی می باشد را با تفسیر منحصر به فرد آنلاین در ای سنج تجربه کنید.

تست هوش IQ کتل (Cattell) که استانداردترین تست هوش تصویری نسبت به تست های مشابه نظیر تست هوش ریون (Raven) می باشد را برای اولین بار با ما تجربه کنید

تست افسردگی آنلاین بک، معتبرترین تست افسردگی در دنیاست که می توانید در سایت ای سنج به صورت رایگان و با تفسیر کامل و ارائه راهکار آن را انجا…

هوش ریون یکی از شناخته ترین تست های هوش در سراسر دنیاست. با ای سنج همراه باش و رایگان در سریع ترین زمان ممکن این تست رو از خودت و دوستات بگیر

تست روانشناسی آنلاین رایگان

خوش بینی و مثبت اندیشی راز اصلی سلامت روانشناختی و جسمانی و در نتیجه رضایت از زندگی است. با ما همراه شوید تا به کمک این آزمون این بخش از خود…

تست تصور از خدا نگاه مثبت و منفی شما از خدا را می سنجد و به شما نشان می دهد که چقدر به مراقبت او باور دارید. با تست های روانشناسی معنویت ای س…

هوش هیجانی امروزه یکی از مهمترین عوامل برای موفقیت و افزایش عملکرد تحصیلی و شغلی می باشد.

افسردگی در کودکان و نوجوانان می تواند پیامدهای ناگواری داشته باشد. با تشخیص به موقع آن آینده خود و فرزندانمان را تغییر دهیم.

اضطراب مرگ یکی از عوامل اصلی کاهنده سلامت روان است. با تست اضطراب مرگ و استفاده از راهکارهای آن گامی موثر در بهبود سلامت خود بردارید.

اهمال كاري مي تواند بزرگترين آفت موفقيت باشد. با انجام اين تست و توصيه هاي آن به ناكامي هاي خود پايان دهيد

تست وسواس فکری عملی آنلاین به همراه تفسیر و راهکارهای کاربردی می تواند گامی موثر برای رهایی و آزاد شدن از افکار منفی تان باشد.

با استفاده از تست عادات مطالعه می توانیم نقاط ضعف مان در نحوه یادگیری مطالب را دریافته و با به کارگیری راهکارها و روش های تکمیلی ای سنج آن …

اعتياد به اينترنت نوعي از اعتياد است كه ممكن است آن را در خودمان و فرزندانمان ناديده بگيريم، بياييد با سنجش آن در رابطه با فناوري و تكنولو…

ای سنج به منظور ارائه خدمات اندازه گیری برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی توسعه یافته است. این سایت علاوه بر ایجاد بستر لازم جهت استفاده کلیه افراد به صورت عمومی، پنل های تخصصی را برای مدیران مدارس، کلینیک ها، سازمان ها و بنگاه های اقتصادی توسعه خواهد داد.

ای سنج ارائه دهنده انواع تست های روانشناسی آنلاین می باشد که در آن می توانید به صورت آنلاین اقدام به انجام تست روانشناسی با موضوعات متنوع دهید
 

تست شخصیت مایرز بریگز (MBTI) که یکی از تست های شخصیت معروف در حوزه خودشناسی می باشد را با تفسیر منحصر به فرد آنلاین در ای سنج تجربه کنید.

تست هوش IQ کتل (Cattell) که استانداردترین تست هوش تصویری نسبت به تست های مشابه نظیر تست هوش ریون (Raven) می باشد را برای اولین بار با ما تجربه کنید

تست افسردگی آنلاین بک، معتبرترین تست افسردگی در دنیاست که می توانید در سایت ای سنج به صورت رایگان و با تفسیر کامل و ارائه راهکار آن را انجا…

هوش ریون یکی از شناخته ترین تست های هوش در سراسر دنیاست. با ای سنج همراه باش و رایگان در سریع ترین زمان ممکن این تست رو از خودت و دوستات بگیر

تست روانشناسی آنلاین رایگان

خوش بینی و مثبت اندیشی راز اصلی سلامت روانشناختی و جسمانی و در نتیجه رضایت از زندگی است. با ما همراه شوید تا به کمک این آزمون این بخش از خود…

تست تصور از خدا نگاه مثبت و منفی شما از خدا را می سنجد و به شما نشان می دهد که چقدر به مراقبت او باور دارید. با تست های روانشناسی معنویت ای س…

هوش هیجانی امروزه یکی از مهمترین عوامل برای موفقیت و افزایش عملکرد تحصیلی و شغلی می باشد.

افسردگی در کودکان و نوجوانان می تواند پیامدهای ناگواری داشته باشد. با تشخیص به موقع آن آینده خود و فرزندانمان را تغییر دهیم.

اضطراب مرگ یکی از عوامل اصلی کاهنده سلامت روان است. با تست اضطراب مرگ و استفاده از راهکارهای آن گامی موثر در بهبود سلامت خود بردارید.

اهمال كاري مي تواند بزرگترين آفت موفقيت باشد. با انجام اين تست و توصيه هاي آن به ناكامي هاي خود پايان دهيد

تست وسواس فکری عملی آنلاین به همراه تفسیر و راهکارهای کاربردی می تواند گامی موثر برای رهایی و آزاد شدن از افکار منفی تان باشد.

با استفاده از تست عادات مطالعه می توانیم نقاط ضعف مان در نحوه یادگیری مطالب را دریافته و با به کارگیری راهکارها و روش های تکمیلی ای سنج آن …

اعتياد به اينترنت نوعي از اعتياد است كه ممكن است آن را در خودمان و فرزندانمان ناديده بگيريم، بياييد با سنجش آن در رابطه با فناوري و تكنولو…

ای سنج به منظور ارائه خدمات اندازه گیری برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی توسعه یافته است. این سایت علاوه بر ایجاد بستر لازم جهت استفاده کلیه افراد به صورت عمومی، پنل های تخصصی را برای مدیران مدارس، کلینیک ها، سازمان ها و بنگاه های اقتصادی توسعه خواهد داد.

تست روانشناسی آنلاین رایگان

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

در این بخش مجموعه ای از تست های آنلاین روانشناسی ، تست شخصیت شناسی ، تست خودشناسی و … برای کاربران عزیز به صورت آنلاین قرار دادیم. لحظه های خوبی برای شما آرزو داریم.

1- شاد باشید.

2- برای موفقیت تان روزی یک ساعت فکر کنید.

© | 1394-1395 تمامی حقوق متعلق به سایت تست بزن میباشد.

تست روانشناسی آنلاین رایگان
تست روانشناسی آنلاین رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *