دکتر روانشناس شاه حسینی

 
helpkade
دکتر روانشناس شاه حسینی
دکتر روانشناس شاه حسینی

 

 

 

برخی از عناوین سمینارها و دوره های برگزار شده توسط  آقای دکتر علی شاه حسینی

با عنوان  کلی : “مهارت های مدیریت کسب و کار“

دکتر روانشناس شاه حسینی

وبسایت شخصی دکتر علی شاه حسینی



 دكتر علي شاه حسيني
• دكتری مدیریت و برنامه ریزی

• كارآفرين برتر ملی
.مدرس دانشگاه، سخنران، نويسنده و پژوهشگر
• نويسنده پنج جلد كتاب در حوزه كارآفريني
• داراي هشت مقاله انگليسي چاپ شده در مجلات علمي پژوهشي بين المللي
• دارای بیش از سی مقاله فارسي چاپ شده در مجلات علمي پژوهشي داخلي
• مجري پژوهش ملي درمركز ملي جهاني شدن باعنوان”امكان سنجي پياده سازي روابط عمومی الکترونیک در سازمانهاي دولتي ايران با توجه به فرآيند جهاني شدن.”
• مجري پژوهش ملي در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام با عنوان “بررسي ويژگي هاي كارآفريني و اثر بخشي مديران واحد هاي دانشگاه آزاد اسلامي.”
• ارايه كننده بيش از ۷۰۰ سخنراني در دانشگاه ها ، وزارتخانه ها ، سازمان ها و فرهنگسراها
• سخنراني وارايه مقاله در كنفرانس بين المللي مدیریت و کارآفرینی در كشور سنگاپور
• سخنراني و ارايه مقاله در كنفرانس بين المللي کارآفرینی در كشور تايلند
• سخنرانی در کنفرانس بین المللی مدیریت برند در کشور ترکیه
• سخنرانی در کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در کشور ترکیه
• حضور در برنامه های تخصصي شبكه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
• كارشناس  برنامه ” حرف حساب “درشبكه يك سيما
• كارشناس برنامه “سلام تهران” درشبكه پنج سيما
• كارشناس برنامه ” صداي مشاور كسب و كار” درراديو اقتصاد
• کارشناس برنامه ” ایستگاه مدیریت ” در رادیو اقتصاد
• کارشناس برنامه ” لحظه ای با خود” در رادیو گفتگو
• نويسنده مقالات تخصصي در مجلات موفقیت ،پنجره خلاقيت ، آينده روشن ، دیده بان،کارآفرین ناب،عشق و خلاقیت و هفته نامه سلامت
• مشاور علمي مجله كارآفرين ناب
• مشاور علمي دو هفته نامه پنجره خلاقيت
• بنیانگذار آموزشگاه زبان انگليسي آينده  
• بنیانگذار آموزشگاه زبان انگليسي كيش نو  
• بنیانگذار مؤسسه زبان ملل
.عضو خانه سرباز صلح ایران
• عضو فعال انجمن مديريت ايران
• عضو فعال انجمن مشاوران مديريت ايران
.عضو انجمن روانشناسی ایران
• تدريس در دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات در مقطع كارشناسي ارشد
• تدريس در دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي ارشد
• تدريس در دانشگاه جامع علمي كاربردي در مقطع کارشناسی ارشد

گزارش نشست بهمن 98گزارش نشست دی 98گزارش نشست آذر 98گزارش نشست آبان 98گزارش نشست مهر 98

تفاوت عضویت های معمولی و طلاییفرم ثبت نام در باشگاه مدیران ایرانمدارک لازم برای عضویت در باشگاه مدیران ایرانمزایای عضویت در باشگاه مدیران ایران

دکتر روانشناس شاه حسینی

تفاوت عضویت های معمولی و طلاییفرم ثبت نام در باشگاه مدیران ایرانمدارک لازم برای عضویت در باشگاه مدیران ایرانمزایای عضویت در باشگاه مدیران ایران

گزارش نشست بهمن 98گزارش نشست دی 98گزارش نشست آذر 98گزارش نشست آبان 98گزارش نشست مهر 98

دانلود صوتی سنگلاخ موفقیت و زندگینامه دکتر علی شاه حسینی

برای رسیدن به قله های موفقیت لازم است که زندگینامه آدمهای موفق را ورق بزنیم .

دکتر روانشناس شاه حسینی

لینک زندگینامه دکتر علی شاه حسینی

 

خلاصه ای از زندگی دکتر شاه حسینی – اثر معلم ، مادر ، رقبا و …..

اثر ماندگار مادر

دوران كودكى رو بيشتر با مادرم گذراندم. برادرها و پدرم اكثر اوقات بيرون از خانه بودند. من با مادر و يه خواهر كوچك‌تر بيشتر با هم بوديم و اون هم در حال كار؛ يعنى همواره از اول صبح تا آخر شب مادر كار مى‌كرد و ما هم در كنارش يا دنبالش يا روى كولش بوديم.

مادرم خيلى زرنگ بود، “مى‌گن اَلمُومِنُ كَيِّس.” زيركى قشنگى داشت. مى‌دانست چطور خواسته‌هايى را كه از ما داشت، عملى كنه، بدون اين كه مستقيم بگويد. به ويژه از لحاظ رفتارى هيچ موقع ما را رودرروى پدر قرار نمى‌داد. هميشه از پدر به عنوان يك مقام بالاتر و گاهى اوقات براى تهديد ما يا ترساندن ما و يا تشويق ما استفاده مى‌كرد. مثلاً اگر من خطايى مى‌كردم، مى‌گفت: “واى به حالت اگر بابات بفهمد! تو هيچى نگو من هم هيچى نمى‌گويم.” بعد ما مى‌گفتيم: “خب! لابد بابا چه خواهدكرد!” در صورتى كه باباى بنده خدا، اگر هم مى‌فهميد كار خاصى نمى‌كرد! بعداً كه من بزرگ شدم متوجه شدم كه مادر همه چيز رو  اول از همه به بابا مى‌گفته!

مادر بايد يك واسطه‌اى باشه كه با محبت و زرنگى خودش، با اون اهدافى كه پدر و مادر مى‌خواهند، با قدرتى كه از پدر در ذهن بچه‌ها ساخته است، بچه‌ها را به هدف برساند …..

 

شوق مدرسه

كلاس اول دبستان، يك حالت سردرگمى و يك احساس خاصى داشتم كه اصلاً نتوانستم اون چيزى كه مى‌خواهم باشم. علتش اين بود كه من هيچ وقت با كسى رقابت نكرده بودم. يعنى هميشه با حمايت خانواده، برنده شده بودم. اون‌جا كه در يك جمع قرار گرفتم، دچار يك شوك شدم و نتوانستم موفق بشوم!

هميشه برنده بودن براى بچه‌ها، آمادگى براى مقابله با شكست‌ها را از بين مى‌برد و اين براى هر انسانى خطرناك است، بايد همواره انتظار بهترين‌ها را داشت، ولى براى روبرو شدن با خطر هم آماده بود.

به هر حال، من سال اول را آنطور كه بايد، موفق  نبودم! چون نتوانستم خودم را با گروه وفق بدهم.

بنابراین تمام تابستان سال دوم را نقشه کشیدم که چگونه کاری کنم درکلاس خودم را مطرح کنم. تمام کتاب ها را در تابستان خواندم تا هر سؤالی معلم کرد بتوانم جواب بدهم. و این اتفاق افتاد، روز اول كلاس دوم معلم مان هر سوالی کرد من دستم را بلند کردم و گفتم من می توانم، من می دانم، من جواب بدهم؟

این اعتماد به نفس و خواست من برای دیده شدن، باعث شد که معلم مان از من خوشش بیاید و من را به عنوان مبصر كلاس انتخاب کند.

انگار بزرگترین آرزوی من برآورده شده بود، از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم.

كوچكترين و نحيف ترين شاگرد کلاس مبصر شده بود! این مبصر شدن باعث شد که من تلاشم را دو برابر کنم، درس ها را بهتر و بیشتر بخوانم و منظم تر باشم. بعد از مدتی گاهی اوقات دیکته را من می گفتم، مسئله های ریاضی را من سر كلاس حل می کردم و نقش کمک معلم را ایفا می کردم. معلم کلاس دوم مان، مرا باور داشت و باور او اعتماد به نفس و روحیه خوبی به من داده بود و من بسیار مدیون محبت های او هستم…….

“من همیشه می گویم بادبادک ها با باد مخالف بالا می روند، بنابراین همیشه از رقبا، کسانی که انتقاد می کنند و مشکلات و کمبودها را گوشزد می نمایند سپاسگزارم و به خوبی آنها را به خاطر می سپارم، چرا که باعث پیشرفت انسان می شوند……


Downloads-icon


دانلود صوتی سنگلاخ موفقیت و زندگینامه دکتر علی شاه حسینیDownloads-icon

دکتر روانشناس شاه حسینی
دکتر روانشناس شاه حسینی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *