چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم
چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

نیم ساعت از سریال ” اسباب بازی های خنده دار”(آنهایی که خیلی سریع ساخته می شوند و در خدمت سرگرمی کودک هستند).

اگر دوستان و رفقا به طور غیر منتظره ای به ملاقات کودک شما می آیند ، در هر صورت لازم نیست وحشت کنید ، اما شما همچنین نمی توانید صورت خود را به خاک بکشید. بنابراین ، اگر نمی خواهید خانه را پس از شکستی که متحمل می شوند نظم دهید ، باید فوراً کودک را با یک تجارت تولیدی همراه کنید. به عنوان مثال ، یک بازی ورزشی فعال.

بسکتبال کوچک – بهترین درمانبه طور موقت هوشیاری بچه ها را نسبت به انواع و اقسام چیزهای جالب اطراف از بین ببرید و با یک شرکت بزرگ دوستان سرگرم شوید.

حلقه ها و توپ های بسکتبال در تعداد زیادی و اندازه های مختلف در فروشگاه های کودکان ارائه می شود ، اما هیچ چیز آسان تر از ساختن آنها با دست خود ، بدون هیچ گونه هزینه خاصی ، و رضایت بزرگسالان و کودکان نیست. این نوع بسکتبال بازی بزرگ و کوچک سرگرم کننده خواهد بود – مهمترین چیز این است که با تمام علاقه به بازی تسلیم شوید و از این سرگرمی لذت ببرید.

بنابراین ، برای ایجاد یک مینی بسکتبال خانگی به موارد زیر احتیاج دارید:
چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

مواد:

یک ظرف سالاد پلاستیکی ؛

نوار عایق؛

نوار شفاف؛

یک تکه سیم نرم ؛

یک تکه خط ماهیگیری ؛

خالص برای سبزیجات یا میوه ها ؛

چسب PVA؛

هر توپ کوچک ( لاستیک ، تنیس ، پارچه);

ورق مقوا ( سفید و رنگی).

ابزارها:

قیچی

خط کش؛

مداد.

1) شیشه سالاد را با یک اسکنه برش دهید ، فقط یک لبه دوتایی را در بالا بگذارید ، در آن در کنار ، در یکی از بخش ها سوراخ ایجاد می کنیم ، سپس حلقه به پایه متصل می شود ؛

2) سوراخ را با نوار الکتریکی و سپس کل حلقه ( شما حتی می توانید چندین بار – برای قابلیت اطمینان);

3) ما یک شبکه برای سبزیجات روی لبه قرار می دهیم ، طول مورد نظر را قطع می کنیم ، آن را با یک خط ماهیگیری روی حلقه ثابت می کنیم – آن را از طریق سوراخ ها ، مثل اینکه آن را می دوزیم ، و آن را با گره می بندیم ؛

4) سیم را به سوراخ منتقل می کنیم ، چندین بار آن را می پیچیم ( برای قابلیت اطمینان);

5) مستطیل های رنگی مختلف را از مقوا جدا کنید ( سفید و نارنجی) ، تقلید از تخته پشتی برای حلقه بسکتبال و چسباندن آنها به هم.

بسکتبال کاغذی یک مدل سرگرم کننده اریگامی برای کودکان از 10 سال است. این صنعت شامل دو قسمت است که در سال اختراع شده است زمان متفاوت… منجنیق در قرن XX توسط استاد اریگامی رابرت لنگ اختراع شد. و یک مجسمه اریگامی که به نظر می رسد انگشتر بسکتبال است مدل کلاسیک، از زمان بسیار قدیم در ژاپن اختراع شده است. ساخت آن سخت ترین منجنیق است. بنابراین ، اگر تولید آن را انجام دهید ، می توانید قسمت دوم مدل را به طور قابل توجهی با کودکان بسازید سن جوان تر – از 6-7 ساله در حلقه اریگامی ، بسکتبال کاغذی ، اگرچه این مدل ساده نیست ، اما به ویژه در پسران ، به یک ضربه قابل توجه تبدیل شد. پس از همه ، شما می توانید با این صنعت کار کنید ، و نه فقط آن را تحسین کنید! در پایان درس ، ما همیشه یک تورنمنت را برای دقیق ترین “بسکتبالیست” برگزار می کردیم.

نحوه ساخت مدل اریگامی برای کودکان 10 ساله “بسکتبال کاغذی”

برای کاردستی ، ما به یک ورق کاغذ مربع 20×20 سانتی متر برای منجنیق ، یک صفحه کاغذ مستطیل به شکل منظره برای یک حلقه بسکتبال و یک قطعه فویل برای یک توپ نیاز داریم.

ساخت حلقه بسکتبال برای مدل اریگامی برای کودکان از 10 سال “بسکتبال کاغذی”

همانطور که در عکس نشان داده شده است ، با اتصال طرفین مخالف ، گوشه کاغذ را جدا کنید.

همان عمل را در جهت دیگر تکرار می کنیم.

کاغذ را برمی گردانیم و آن را به سمت خود خم می کنیم تا خط برش روی نقطه تقاطع موربهای مشخص شده قبلی بیفتد.

کاغذ را باز کرده و برگردانید.

ما در تمام خطوط مشخص شده اضافه می کنیم. در بالای ورق ، رسیدیم فرم اساسی اریگامی “بمب آب”.چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

دو انتهای لایه بالایی کاغذ بمب آب را به جلو بپیچید و آنها را درون یکدیگر قرار دهید و به شکل حلقه در بیایید.

تا وسط لبه کاغذ تا بزنید.

لبه های کاغذ را با زاویه 90 درجه نسبت به کل ساختار خم کرده و حلقه بسکتبال را قرار دهید.

ساخت منجنیق برای مدل اریگامی برای کودکان 10 ساله “بسکتبال کاغذی”

مربع را به صورت مورب تا کنید ، خط را مشخص کنید.

ورق را به موقعیت اصلی خود گسترش دهید و گوشه را خم کنید.

لبه های بالایی ورق را خم کنید. توجه داشته باشید که لبه ها باید در مرکز همگرایی داشته باشند.

مرحله 4

بیایید گوشه ای را که در عملیات 2 به سمت خارج خم شده ایم ، بیرون بیاوریم.

بیایید آن را به گوشه ای خم کنیم.

تا وسط لبه مدل تا بزنید.

کاردستی را برگردانید

همانطور که در تصویر نشان داده شده ، آن را از وسط خم کنید.

در جهت دیگر مدل منجنیق را به نصف خم کنید.

بیایید قسمت “پرتاب” منجنیق را بالا ببریم تا با لبه های بالایی تراز شود. با صاف کردن چین و چروک مدل را در این حالت ثابت کنید.

لبه های بالایی دو طرف را خم کرده و “بال ها” را ایجاد کنید.

بیایید یک سطل درست کنیم. برای این کار ، یک مثلث کوچک باز کنید و آن را در پایه سنجاق کنید.

به جای منجنیق کاغذی می توانید از چوب بستنی منجنیق درست کنید.

توپ مخصوص مدل اریگامی “بسکتبال کاغذی”

یک تکه فویل را به صورت توپی خرد کنید. می توانید از یک بسته بندی آب نبات یا هر قطعه کاغذ نازک ، به عنوان مثال ، یک قطعه ورق دفتر یادداشت استفاده کنید.

چگونه بسکتبال کاغذی بازی کنیم

توپ را درون سطل منجنیق قرار دهید. ما منجنیق را توسط “بالها” گرفته و به طرفین می کشیم ، از این سطل صاف می شود و توپ پرواز می کند. تنها چیزی که باقی مانده این است که هدف قرار بگیریم و قهرمان بسکتبال کاغذ شویم!

مواد مورد نیاز را آماده کنید. اگرچه برای حلقه بسکتبال به مواد نسبتاً کمی احتیاج دارید ، اگر تمام موارد لازم را از قبل آماده کنید کار سریعتر پیش می رود. مواد زیر را جمع آوری کنید:

آویز را به شکل حلقه درآورید. بدون نیاز به جدا کردن آویز ، فقط حلقه مثلثی آن را به یک حلقه تبدیل کنید.

قلاب آویز را خم کنید تا در زاویه راست صفحه انگشتر قرار گیرد. قلاب را قطع نکنید زیرا به آن احتیاج دارید.

محافظ مقوایی را برای حلقه برش دهید ، شکل و اندازه آن را به دلخواه انتخاب کنید. تخته های استاندارد بسکتبال دارای مستطیلی شکلبنابراین ، در صورت تمایل می توانید آن را انتخاب کنید.

انگشتر و سپر را هر طور که دوست دارید تزئین کنید. به طور سنتی ، حلقه های بسکتبال قرمز رنگ می شوند ، اما شما می توانید حلقه را همانطور که دوست دارید رنگ کنید تا بهتر با ایده شما مطابقت داشته باشد. امروزه ، تخته های پشت حلقه بسکتبال استاندارد (از جمله NBA) از شیشه های شفاف ساخته شده اند ، اما از آنجا که هیچ مقوا شفافی وجود ندارد ، می توانید تخیل خود را وحشی کنید و تخته پشتی را همانطور که می خواهید تزئین کنید.

حلقه را به تخته مقوایی بچسبانید. حالا می توانید حلقه را در مرکز به لبه پایین سپر وصل کنید و قلاب قبلا خم شده را با نوار به پشت آن محکم کنید. مطمئن شوید که حلقه تا آنجا که ممکن است محکم به لبه محافظ فشار داده شود.

توری را به حلقه وصل کنید (اختیاری). تور را می توان از نوارهای رشته ای یا رشته ای پیچ خورده تهیه کرد.

حلقه بسکتبال تمام شده خود را با تخته پشتی به دیوار یا درب آویزان کنید. در این حالت ، بهتر است از نوار پوششی برای بستن استفاده شود ، زیرا همانطور که می توان نوار آب بندی ، آثار چسبناکی را از خود برجای نگذارد. با این وجود ، دو روش مختلف برای حلقه حلقه محافظ وجود دارد.

بسکتبال یک بازی عالی است و گزینه حیاط نیز هست دموکراتیک ترین ورزش شما می توانید آن را بازی کنید یک تیم 6-8 نفره یا به تنهاییپرتاب قطار.

حلقه بسکتبال که روی یک قطعه شخصی یا حیاط نصب شده ، طرفداران این ورزش را به خود جلب می کند. و اغلب محصول خانگی بهتر از گزینه های خریداری شده است، از آنجا که سن ، قد و تنظیمات بازیکنان در نظر گرفته می شود.

میتونه باشه قدرتی قوی تر و با دوام تر خریداری شده در فروشگاه. و یک شخص رضایت اخلاقی بسیار بیشتری از یک حلقه خود ساخته بدست می آورد.

برای شروع باید تصمیم بگیرید که در پایان می خواهید کدام حلقه را بگیرید. فقط یک سبد با چفت و بست برای یک دیوار یا یک درخت ، یا یک سپر کامل کامل با همه چیزهایی که شما نیاز دارید. سپس – مکانی را انتخاب کنید برای نصب سپر و آماده سازی سایت. به علاوه – کار را به چند مرحله تقسیم کنید.

عکس 1. طرح یک تخته استاندارد بسکتبال با اندازه گیری های لازم. برای بازی در حیاط لازم نیست همه آنها را بشمارید.

برای ساخت انگشتر می توانید استفاده کنید سیم فولادی ضخیم، قطر کمتر نیست 5 میلی متر, یک نوار آهنی یا یک حلقه قدیمی… باید کمی بعد کوتاه شود. برای ساخت یک سپر خواهد رفت تخته سه لا ، کمتر از 5 میلی متر نیست ضخیم اگر سپر در حیاط نصب شده باشد ، آنرا تهیه می کنیم پست قوی برای پشتیبانی.

اندازه انگشتر باید باشد قطر 45 سانتی متر (کمی بزرگتر از یک بسکتبال). اندازه سپر – 180×105 سانتی متر

محصول به قسمت پایین سپر متصل می شود: 5 سانتی متر از لبه فاصله دارد.این بدان معنی است که از حلقه تا بالای سپر باید وجود داشته باشد دقیقاً 1 متر

بسته به میانگین قد و سن بازیکنان ، سپر در هر ارتفاعی معلق است. اما شما همچنین می توانید از استاندارد استفاده کنید – 3 متر 5 سانتی متر

این به بازیکنان امکان می دهد در آینده در هر زمین استاندارد احساس راحتی کنند.

اگر حلقه فقط به یک درخت ، دیوار یا پایه متصل نشده باشد سپر خاص خود را دارد، پس باید فرم مناسب داشته باشد. سپر معمولاً سفید با نوارهای سیاه در اطراف محیط و یک مربع کشیده شدهمستقیم بالای مش اندازه مربع ارتفاع 45 سانتی متر و عرض 56 سانتی متر.این استاندارد بازی را درست می کند و به شما کمک می کند توپ را مستقیماً درون سبد قرار دهید ، زیرا اگر به یک مربع برخورد کند ، دقیقاً به سمت هدف می پرد.

اگر حلقه از سیم یا نوار فولادی ساخته شده باشد ، باید اینگونه باشد آن را دور یک جسم استوانه ای بپیچید و هر دو انتهای آن را ببندید.اگر از لوله هولاهوپ هستید ، قسمت غیرضروری حلقه را با اره برش دهید و انتهای آن را دوباره وصل کنید. هنگام ساخت حلقه ، نباید ساخت اتصالات را فراموش کنید ، به عنوان مثال انتهای سیم را در یک جهت خم کنید ، بنابراین می توانید آنها را به سپر برای آنها متصل کنید.

روی حلقه باید یک شبکه وجود داشته باشد: توپ پس از اصابت به هدف ، آن را مستقیماً به سمت پایین هدایت می کند و نه به گوشه ای از زمین. برای ساختن آن شما نیاز خواهید داشت طناب بلند

طول طناب تقریباً توسط 20 سانتی متر، شما باید در یک فاصله از انگشتر ببندید که به طور مساوی باشد کل دایره را در 12 نقطه پوشانده است.

سپس با یک قطعه دیگر در یک دایره ، تمام طناب ها را ببندید ، و غیره چندین بار با فاصله 5-6 سانتی متر. مش آماده است

سپر اره برقی یا اره برقی اره شده است، قبلاً علامت گذاری را با مداد استفاده کرده اید. پس از آن ، می توان محصول را رنگ آمیزی کرد.

مهم! راه راه های مشکی و یک مربع بالای سبد روی سپر باید 5 سانتی متر عرض داشته باشد در غیر این صورت به سادگی قابل مشاهده نخواهند بود.

پس از خشک شدن رنگ ، می توانید یک حلقه به سپر وصل کنید ، و خود را روی یک تیر یا دیواره ثابت کنید. میزان و نوع اتصال دهنده هابستگی به این دارد که حلقه از چه ساخته شده و سپر چگونه متصل خواهد شد. نکته اصلی این است که محاسبه شود تا طراحی انجام شود حداقل 40-50 کیلوگرم بار را تحمل کرد.

اگر انگشتر ساخته شده باشد سیم گرد، و انتهای آن خم می شوند ، پس می توانند با 2 پیچ به سپر بکشیدمتصل شده توسط یک صفحه فلزی در ناحیه درپوش ها.

اگر حلقه تمام شد از یک نوار آهن گسترده، ابتدا باید انتهای آن را خم کنید تا نوار کاملاً روی سپر قرار بگیرد.

چنین محصولی همچنین با پیچ و مهره هایی که به سوراخ های از قبل سوراخ شده در نوار و تخته سه لا متصل شده اند ، بسته می شود.

اگر سپری نباشد و حلقه باید مستقیماً به دیوار متصل شود ، سپس به جای پیچ و مهره از لنگر استفاده می شود در این حالت به سوراخ کننده دیوار نیاز دارید.

به یک درخت یا یک پست چوبی، حلقه می تواند با 100 میلی متر ناخن بزنید یا پیچ بزنید پیچ های بلند

توجه! از هر نوع بست استفاده شود ، آنها یک چیز مشترک دارند – قرار دادن حلقه به صورت افقی ضروری است. اگر کج و معوج آویزان شود ، توپ از لبه های سبد خارج می شود.

پس از محافظت از محافظ و حلقه ، سایت در حال آماده سازی استروی آن نباید هیچ سنگ ، گودال یا برجستگی برجسته وجود داشته باشد. بسکتبال یک ورزش بسیار آسیب زاست و بازیکنان به هیچ وجه به خطر اضافی احتیاج ندارند ، آنها بیش از یک بوته ، کنده درخت یا سنگی که در زمین بیرون زده است برخورد می کنند. اگر حلقه در داخل خانه نصب شده باشد ، قبل از بازی شما باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به راحتی شکسته ، پنهان شده و شیشه های پنجره ها به طور قابل اعتماد محافظت شده است.

ویدئویی را ببینید که به شما نشان می دهد چگونه یک حلقه بسکتبال از یک میله فلزی درست کنید.

کاردستی همیشه و در هر سنی می تواند تفریحی خلاقانه و سرگرم کننده باشد، اما گاه می تواند از سطح صرفاً سرگرمی فراتر برود و با ایده ها و وسایل ساده، وسیله ای کاربردی ساخته شود. با دیدن این ویدئو، ساختن یک بانک ساده خانگی را یاد خواهید گرفت. @faradeed1394

www.EnergyHub.ir

نحوه ساخت یک تله موش خانگی را ببینید.

تکلیف نویس و مشق نویس خانگی. با وسایل خود یک مشق شب نویس بسازید.

شاید یکی از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز در یک کارگاه خانگی نجاری برای خلق اثار زیبا توسط شما یه دستگاه خراطی باشه .این ویدئو و توضیحات تکمیلی مارو در 3dchoob.ir ببینید و برا خودتون یه دستگاه خراطی خانگی بسازید. چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

طراحی و ساخت انواع صندلی گروه صنایع چوب و هنر ایران زمین سایت اشوود WWW.ASHWOOD.IR طراح و سازنده انواع صندلی چوبی در سبک های لهستانی ، مدرن ، کلاسیک و روستیک

چگونه اینفوگرافی بسازیم ◄ فیلم های آموزشی رایگان اینفوگرافیک و تخفیف ها در آدرس سایت: http://www.razclick.ir و کانال رازکلیک: https://telegram.me/joinchat/A34JAT-k5c31J1SK0jEULw

ویدئو های مخصوص هلوگرام را از اینجا دانلود کنید http://www.aparat.com/v/2X6zJ http://www.aparat.com/v/veOFm

چگونه در خودمان انگیزه بسازیم و آنرا حفظ کنیم

بدرد خودم که خورد.

از بف است . و ویدیو خودم اماده شد .

این ویدئو را به صورت کامل در کانال تلگرام ناردونک ببینید | با سرچ هشتگ #ویدئو22 https://telegram.me/Nardoonak

سالن چهره طلایی سالن زیبایی چهره طلایی در پاسداران با کادری مجرب، طراحی و گریم تخصصی عروس آرایش و زیبایی در سالن چهره طلایی با مدیریت ماریا طاهری تلفن تماس : ۲۲۷۸۴۷۴۳ – ۰۹۱۲۵۹۴۹۴۳۴ سالن زیبایی و آرایشگاه عروس چهره طلایی پاسدارن http://goldenfacesalon.com آرایش عروس، آرایش خاص ایرانی و اروپایی، طراحی ناخن و کاشت، شینیون و … در مرکز زیبایی چهره طلایی

آموزش ساخت جامدادی زیبا

یکی از کانال هایی که پیدا کردم این خانمست که چند تا ویدیوش رو امروز میذارم

All Rights Reserved – باز نشر مطالب پورتال راه خوب تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد .

این زمین بسکتبال رو میتونید درون جعبه درست کنید وسایلش راحت هست امیدوارم از این ویدئو و سایر ویدئوها در بقیه طبقه ها دیدن کنید و از اونا لذت ببرید درخواست هاتون رو حتما بگید با تشکر

اموزش ساخت گل حلقه ی زیبا

اموزش ساخت اسباب بازی خانگی

چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

دوستان لطفا تا جایی که می تونید این ویدیو رو به اشتراک بزارید ولایک کنید و منتظر ویدیو بعدی یعتی ساخت حلقه باشید. لطفا برای حمایت از ما .کانال ما را درآپارات دنبال کنید.مرسی❤❤❤❤❤❤

اموزش بسکتبال

برای کسب اطلاعات بشتر و دیدن فیلم های آموزشی رایگان دیگر (ساخت اسلحه با بطری، ساخت مدل حرفه ای چوب ماهیگیری، ساخت فواره ی موشکی و…) به برترین سایت خلاقیت و رباتیک کشور یعنی RoboCreativity.ir مراجعه نمایید.

شرکت ایلیا کروم تولید کننده انواع دستگاه های مخمل پاش صنعتی و خانگی با کیفیت و قیمت مناسب /تولید کننده دستگاه آبکاری صنعتی تک اپراتور و دو اپراتوره /ساخت وان هیدروگرافیک در ابعاد مختلف /ساخت دستگاه های با کیفیت و دارای ضمانت نامه پنج ساله /دارنده خدمات پس از فروش /وارد کننده فیلم هیدروگرافیک /فروش فرمول آبکاری /دستگاه فانتاکروم /فروش پودر مخمل /چسب مخمل مخصوص مخملپاشی /واترترانسفر تلفنهای تماس: 09127692842/09356458299/09359495590/09301313283/09301313284/09024745067/09024745068/02156573155

اموزش اسلایم خانگی

اموزش بدن سازی بسکتبال

با عرض سلام وخسته نباشید لطف بفرماید این ویدیو رو لایک بزنید تا منم یک دنیا سپاس گذار بشم merci-shop.mihanstore.net

با دیدن این کلیپ شما می توانید برای اسلم دانک و اسپک بپرید

rajon rondo

All Rights Reserved – باز نشر مطالب پورتال راه خوب تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد .

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

شما در این ویدیو یاد می گیرید به کمک مقواو چسب وسیله ی سرگرمی زیبا داشته باشید که در این ویدیو برای شما دوستان عزیز به نمایش خواهیم گذاشت

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

شما در این ویدیو یاد می گیرید به کمک مقواو چسب وسیله ی سرگرمی زیبا داشته باشید که در این ویدیو برای شما دوستان عزیز به نمایش خواهیم گذاشت

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

code: 129

ارتفاع تور حلقه بسکتبال ۳/۵ متر است. تور به یک حلقه به قطر ۴۵۰ تا ۴۵۹ میلی متر متصل است و این حلقه توسط تخته‌ی پشتی حمایت می‌شود. از آغاز شکل گیری ورزش بسکتبال تا به امروز، همواره ارتفاع تور بسکتبال ثابت و برابر ۳/۵ متر بوده است.

در سال ۱۸۹۱ میلادی جیمز نای اسمیت کانادای یک بازی به نام بسکتبال ابداع کردند و مجموعه مختصری از قوانین را برای آن شرح دادند. ناسمیت، ارتفاع تور را تعیین کرد و این عدد بعد از گذشت ۱۲۵ سال همچنان رعایت می‌شود.

ورزش بسکتبال متشکل از دو تیم شش نفره است و هر از یک از تیم‌ها تلاش می‌کنند تا توپ را درون سبد تیم حریف قرار دهد و در واقع گل بزند. بازیکنان در بازی بسکتبال، توپ را با دست کنترل و حمل می‌کنند.چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

این بازی شش داور دارد، سه داور درون زمین بازی و سه نفر در کنار زمین، زمان و امتیازات را محاسبه و ثبت می‌کنند.

ابعاد و ارتفاع تور بسکتبال طبق استاندارد‌های فیبا

حلقه بسکتبال باید از جنس فولاد و به قطر ۴۵۰ الی ۴۵۹ میلی متر باشد. ضخامت حلقه بسکتبال باید ۱۶ الی ۲۰ میلی متر باشد. تور بسکتبال باید از ۱۲ نقطه به حلقه متصل شود. نقاط اتصال حلقه و تور بسکتبال نباید هیچ لبه تیزی داشته باشد و سوراخ‌های آن باید کوچکتر از هشت میلی متر باشد تا انگشت بازیکنان در آن گیر نکند. حلقه بسکتبال بایدبه تخته‌ی پشتی متصل و محکم شود. فاصله حلقه تا تخته باید ۳۰ سانتی متر باشد. تخته‌ی بسکتبال دارای ابعاد ۱/۸ در ۱/۲ متر است و قسمت پایین آن تا زمین ۲/۷۵ متر فاصله دارد. حلقه درست در مرکز تخته نصب می‌شود. ارتفاع تور بسکتبال برای بازی‌ها استاندارد سه و نیم متر است. تور بسکتبال باید از جنس نخ و به رنگ سفید باشد.

دستگاه بسکتبال مدرسه ای

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ریتون اسپرت، یک فروشگاه اینترنتی ورزشی می باشد که در زمینه های مختلفی از جمله طراحی زمین های ورزشی، فروش لوازم و تجهیزات سالن های ورزشی، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و میز ایرهاکی و… فعالیت می کند.

شماره های تماس

09302686427090215926000902159360066551777 – 021

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

09021592600

ورزش حالا دیگر به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین ارکان زندگی ما انسان‌های عصر حاضر بدل شده است. محبوبیتی که ورزش توانسته است طی دهه‌های اخیر در میان همه کشورهای جهان کسب کند، این عنصر را حتی به عرصه اقتصاد و تجارت جهانی نیز کشانده است. سودی که سالانه از برگزاری مسابقات ورزشی عاید جمعیت درگیر در عرصه‌های مختلف می‌شود، آن چنان عددی است که به تصور هم نمی‌آید. ورزش حالا دیگر تنها در میادین برگزاری مسابقات و استادیوم‌ها اثرگذار نیست. بسیار پیش می‌آید که هیجان و شور یک مسابقه و رقابت ورزشی، نه تنها تماشاگران و حاضرین در استادیوم و علاقه‌مندان را در سراسر شهر و حتی کشور به وجد می‌آورد، که حتی تکانه‌های آن برج و باروی سیاست را نیز می‌لرزاند. این روزها سیاست‌مداران نیز به ورزش و حواشی موجود در آن و یا به عبارتی قدرت و توان شهرت‌آوری تنیده در تارهای نامرئی ورزش علاقه نشان می‌دهند. اما نکته‌ای که پیرامون ورزش و انواع مسابقات آن وجود دارد، علاقه مردم هر کشوری است که به یک یا چند رشته ورزشی دارند. این علاقه گاهی چنان زیاد و فراگیر است که در بیشتر کشورها، بعضی از ورزش‌ها، ورزش اول آن کشور و سرزمین محسوب می‌شود. به عنوان مثال در کشور ما ایران، شاید کمتر کسی را سراغ داشته باشید که به کشتی که ورزش اول ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود، علاقه نداشته باشد. اما در این میان ورزش‌هایی که توپ و نور در آنها نقش دارند، از محبوبیت به مراتب بیشتری بهره‌مند هستند. جدای از فوتبال، رشته ورزشی بسکتبال یکی از ورزش‌هایی که در کشورهای مختف، علاقه‌مندان ویژه خود را دارد. ورزش پرتحرک و جذابی که تماشای آن می‌تواند آدرنالین موجود در خون شما را به میزان قالب توجهی افزایش دهد. حال اگر شما هم از دوستداران این ورزش هستید اما امکان بازی‌کردن ندارید، به شما ساخت صفحه بازی بسکتبال با مقواکارتن را توصیه می‌کنیم.

با ساخت صفحه بازی بسکتبال با مقواکارتن که با ساده‌ترین ابزار و وسایل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان ساخته می‌شود، می‌توانید در منزل با دوستان خود، لحظات خوب و خوشی را سرگرم شده و خوش بگذرانید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت صفحه بازی بسکتبال با مقواکارتن

mohammad roostaei

چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

خیلی عالی بود

یک ذره به من سواری میدی؟

به تو گفتم اسب تکشاخ

عالی

💜عاااالیییی بود

خوبع

خیلی چیز باحالی هست

سلام ببخشید
این تری ساده چیه؟
میشه بیشتر توضیح بدین

توری ساده

سلام ، ما وسایلش را نداشتیم
⁦⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩

سلام من درست کردم
فقط خواستم بگم در جریان باشید|:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بعضی از وسایل و امکانات هستند که داشتن‌شان برای بسیاری از ما امری نسبتا دور از ذهن محسوب می‌شود…. ادامه مطلب

بر دیوار هر خانه‌ای در هر کشور و فرهنگی ابزار زینتی آویزان است که برای زیبا کردن دیوارهای منزل… ادامه مطلب

قسمت بسیار بزرگی از کار را هنگام تعمیر یا ساخت یک وسیله ، ابزارآلات انجام می دهند. ابزار های… ادامه مطلب

ساخت دستگاه برش شیشه حرارتی ( مخصوص بطری‌های شیشه‌ای ) : همانطور که می‌دانید یکی از وقت‌گیرترین نوع برش‌ها… ادامه مطلب

اره دیسکی رومیزی بسازیم : یکی از ابزارهای پر استفاده و کاربردی که به شکل قاطع می‌توان گفت… ادامه مطلب

بی‌تردید یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که در همه خانواده‌ها وجود دارد، سرگرم کردن بچه‌ها و کودکان است. البته که… ادامه مطلب

امروزه با توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری و ایجاد رقابت میان کشورهای توریست‌پذیر، طراحی و اجرای ایده‌های شگفت‌انگیز برای… ادامه مطلب

آدم‌ها را می‌شود به دو دسته تقسیم نمود. دسته‌ای که همه چیزهایی را که نیاز دارند را تا حد… ادامه مطلب

ساخت ماکت خانه ( دکوری ) با مقوا

ماکت خانه : ماکت سازی در بسیاری از رشته های فنی… ادامه مطلب

ساخت ماشین آر سی قسمت سوم

ساخت ماشین آر سی قسمت سوم : برای ساخت یک خودرو ابتدا… ادامه مطلب

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اطلاعیه : ارسال سفارشات در ایام تعطیلات کرونا ، همچون گذشته در روال عادی انجام می پذیرد. #در_خانه_میمانیم… رد کردن

تومان

این کالا توسط فروشنده آن، تورال اسپرت، قیمت‌گذاری شده‌ است.


تورال اسپرت

«حلقه بسکتبال فنری پرشین» مناسب برای تمرین در زمانی است که وقت برای رفتن به باشگاه نداریم. در این صورت به‌راحتی با نصب آن در فضای مناسب از این حلقه استفاده خواهیم کرد. این حلقه جنسی از آهن دارد و به این دلیل سفت و محکم هستند تا به‌آسانی با اجرای تکنیک بسکتبال نشکنند. این حلقه دارای قلاب‌های برای اتصال تور روی آن است و به‌راحتی قابل نصب خواهد بود. همچنین فنر داخلی تعبیه شده در آن به‌راحتی در هنگام اجرای تکنیک دانک بر روی حلقه کمی به سمت پایین خم شده و از آسیب‌دیدگی دست یا شکستن تخته جلوگیری خواهد کرد. «حلقه بسکتبال فنری پرشین» شامل 4 سوراخ در پشت پایه برای اتصال آن به تخته و دیوار است. شما با داشتن یکی از این حلقه‌ها به‌راحتی می‌توانید ورزش مورد علاقه خود را انجام داده و از آن لذت ببرید.

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.
چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم
چگونه در خانه حلقه بسکتبال درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *