دکتر علیلو روانشناس در تبریز

 
helpkade
دکتر علیلو روانشناس در تبریز
دکتر علیلو روانشناس در تبریز

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

دکتر علیلو روانشناس در تبریز

آدرس : تبریز – پاستور جدید – کوی جبار نائب – ساختمان جام – طبقه 2 – مرکز مشاوره اندیشه مهر

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:041-3557****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});;
;
;
;

eds1_8(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});
;

});
/*]]>*/

نویسنده: مدیر سایت/جمعه, 16 بهمن,1394/دسته بندی ها: روانشناسان ایران

نام و نام خانوادگی دکتر مجید محمود علیلو:

 دکتر مجید محمود علیلو در سال 1343( هفتم شهریور ماه) در شهرستان اهر به دنیا آمد. دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در همان شهر به پایان رسانید. در سال 1362 عازم خدمت سربازی گشت و بعد از اتمام خدمت سربازی، در سال 1365 در رشته روانشناسی بالینی دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل شد. علاقه ایشان به روانشناسی به صورت اتفاقی و با خواندن یک کتاب عامیانه در زمینه روانشناسی، شروع شد و همین موضوع انگیزه او برای ورود به رشته روانشناسی بالینی شد. ایشان دوره کارشناسی روانشناسی بالینی را با کسب عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه تبریز، به پایان رسانید و بلافاصله در سال 1369، در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران ( انستیتو روانپزشکی تهران) پذیرفته شد. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد و دفاع از پایان نامه خود با عنوان ” بررسی آزمایشی اثرخلق بر حافظه” در سال 1372، به عضویت هیئت علمی دانشگاه تبریز درآمد و با شور و اشتیاق، تدریس دروس تخصصی روانشناسی بالینی را آغاز نمود. در سال 1376، با کسب بیشترین امتیاز در بین مربیان دانشگاه، سهمیه بورس خارج دانشگاه تبریز را دریافت کرده و از انستیتو روانپزشکی لندن، پذیرش تحصیل در دوره دکتری را دریافت نمود ولی به دلیل بحران ارزی آن سالها و پاره ای از مشکلات دیگر، موفق به اعزام به خارج از کشور نشد، درحالیکه بعضی دیگر از دوستان به راحتی از عهده این کار برآمدند!!!

در سال 1377 با کسب رتبه یک کشوری در سهمیه آزاد و همین طور کل، در دوره دکتری روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران، پذیرفته شد و در سال 1380، همزمان دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز کشور در مقطع دکتری شده و از ریاست جمهوری وقت، لوح تقدیر و همچنین جوایزی دریافت نمود. در همین دوران، در دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم مشغول به کار شد و در سرو سامان دادن به امور مشاوره دانشجویی دانشگاهها، نقش مؤثری ایفا کرد. ایده برگزاری کنگره بهداشت روان دانشجویان را در همان دوران مطرح نمود که از آن زمان تا کنون، این کنگره به طور مرتب برگزار می گردد.دکتر علیلو روانشناس در تبریز

 همچنین در طراحی کارگاههای آموزشی و اجرای آنها در دفتر مرکزی مشاوره وزارت علوم، نقش بسزایی داشت. در سال 1382 با دفاع از رساله دکتری خود، دوباره به دانشگاه تبریز بازگشت و همزمان با قبول مسئولیت اداره بهداشت و مشاوره دانشگاه تبریز، به تدریس و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خود مشغول گشت. ایشان در سال 1387 به درجه دانشیاری و در سال 1390 به درجه استادی کامل، نایل آمد. در طی همین دوران، دوبار تصدی مدیریت گروه روانشناسی را عهده دار بوده و سه بار هم به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه تبریز انتخاب شد.

از ایشان تا کنون حدود 15 کتاب تألیفی و ترجمه ای منتشر شده و بیش از نود مقاله پژوهشی علمی_پژوهشی داخلی و در مجلاتISI ،ISC  به چاپ رسیده است.

دکتر علیلو در برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی، به ویژه در چارچوب دیدگاه شناختی- رفتاری در نقاط مختلف کشور نیز فعالیتی چشمگیر داشته است. ایشان جزء بنیان گذاران انجمن روانشناسی بالینی ایران بوده و در دوره اول این انجمن، عضو هیئت مدیره انجمن بودند و در حال حاضر، رئیس شعبه استان آذربایجان شرقی این انجمن هستند. همچنین ایشان از اعضای فعال انجمن روانشناسی ایران می باشند و از برگزارکنندگان فعال کارگاه های انجمن روانشناسی ایران ، که اغلب با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره صورت می گیرد، هستند.

دکتر علیلو در سالهای 1379 و 1380 در جلسات مربوط به شکل‌گیری و تنظیم اساسنامه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در دفتر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، نقش فعال داشتند و مجری انتخابات اول سازمان در منطقه شمال غرب کشور بوده همچنین در اولین دوره انتخابات مراکز استانها، ایشان به عضویت شورای شمال غرب کشور برگزیده شدند.

مطالعه، پژوهش و کار بالینی در حوزه اختلالات اضطرابی به ویژه اختلال وسواسی _ جبری و نیز اختلال شخصیت مرزی، به طور خاص، مورد علاقه ایشان بوده و هم اکنون مدیریت گروه روانشناسی دانشگاه تبریز را عهده دار هستند. برای آگاهی از رزومه پژوهشی و آموزشی ایشان   می توانید به وبگاه شخصی ایشان در سایت دانشگاه تبریز به آدرس زیر مراجعه نمایید.

WWW.Tabrizu.ac.ir

 

تعداد مشاهده (16427)/نظرات (0)

نشانی دفتر انجمن روانشناسی ایران: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه نیایش، خیابان اسفندیار، پلاک 20، واحد 4، کدپستی 1968656336   تلفن: 88785266 – 22180150   فکس: 88871637


فرم تماس با انجمن (نظرات، پیشنهادات و انتقادات)

دفتر نشریه بین المللی روانشناسی و دوفصلنامه روانشناسی معاصر: تهران، میدان هفت تیر، خ کریمخان زند، نبش کوچه آبان شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی (سازمان مرکزی)، طبقه دوم، اتاق 209

تلفن : 81032214

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در تبریز

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکتر علیلو روانشناس در تبریز

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

خدمات مطب

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

loading…

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر مجید علیلو چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

آنکس که فکر میکند همه ی میوه ها زمانی میرسند که انگور میرسد از توت فرنگی هیچ چیز نمیداند

ورود

ثبت نام

آشنایی با متخصص

دکتر مجید محمود علیلو ـ عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز ـ متخصص روان شناسی بالینی

دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره _ شماره مجوز : 1512 دکتر علیلو روانشناس در تبریز

حوزه های مشاوره

ارائه مشاوره در رده های سنی

اطلاعات تماس

asatid.tabrizu.ac.ir/fa/pages/default.aspx?aliloo

سوابق علمی متخصص

سوابق شغلی متخصص

کتاب های متخصص

مقالات متخصص

وب‌سايت يا سامانه من‌ و مشاور با هدف فراهم كردن امكان دسترسی آسان كاربران به اطلاعات متخصصان حوزه سلامت روان توسط جمعی از فارغ‌التحصيلان رشته روان‌شناسی دانشگاه اصفهان تأسيس شد. اين سامانه به متخصصان سلامت‌ روان، امكان معرفی جامع خود، مركز مشاوره يا مركز ترك‌ اعتيادشان را می‌دهد. متخصصان همچنين می‌توانند اطلاعات مربوط به كارگاه‌‌ها يا دوره‌های آموزشی خود را در اين سامانه ثبت و به اطلاع عموم برسانند.   

اصفهان ـ خیابان جی، خیابان شریعتی، کوی 6، مجتمع باران، واحد 1  

دقت

مفید بودن

دانش و مهارت

رفتار بالینی

وقت شناسی

دکتر علیلو روانشناس در تبریز

هزینه اقتصادی

بنده استاد دانشگاه علوم تربیتی، علاوه بر روان شناسی بالینی در آموزش عملی روش های روان درمانی در چهار چوب رفتاری شناختی تخصص دارم، من تاکنون کارگاه های مختلفی را در زمینه های درمان اختلالات وسواس، افسردگی، اعتیاد، اضطراب، پیشگیری از خودکشی، پانیک و فوبیا، اختلال شخصیت مرزی و روش های تشخیص بالینی برگزار کرده ام.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

ارایه مدرک در پایان آموزش

هفده و هجده مرداد ماه

پنجشنبه و جمعه( ۱۶ ساعت )

هزینه ثبتنام: ۳۸۰ هزار تومان

ثبتنام: تماس با شماره های داخل عکس

دکتر علیلو روانشناس در تبریز

 

همکاران مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی در

 آموزش تخصصی به روانشناسان و مشاوران

نام همکار

برای آشنایی بیشتر

دکتر عبداله امیدی
متخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه

دکتر عباس بخشی پور
متخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه

دکتر حمید پورشریفی

متخصص روانشناسی سلامت

لینک رزومه

دکتر حمیدرضا حسن آبادی

متخصص روانشناسی تربیتی

لینک رزومه

 دکتر  جعفر حسنی
متخصص روانشناسی

 لینک رزومه

دکتر فریبا زرانی

متخصص روانشناسی سلامت

لینک رزومه

دکتر ناصر صبحی قراملکی

متخصص روانشناسی

لینک رزومه

دکتر کارینه طهماسیان
متخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه

دکتر شهرام محمدخانی

متخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه

دکتر مجید محمود علیلو

متخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه 

    لینک رزومه

دکتر علیلو روانشناس در تبریز

دکتر محمدعلی نظری
متخصص نوروساینس 

 لینک رزومه

دکتر مصطفی نوکنیمتخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه

دکتر حمید یعقوبی

متخصص روانشناسی بالینی

لینک رزومه

 

 

متخصصان ارایه دهنده خدمات مشاوره ای و رواندرمانیمتخصصان ارایه دهنده آموزش به سازمان هامتخصصان آموزش دهنده به عموم

 

مرکز مشاوره ی زندگی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری را خدمت ایشان و خانواده‌ی محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جزیل  ‎برای ایشان آرزومند است.

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی 

جهت دریافت اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.لینک سامانه پیامکی اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی

 

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های ویژه عموم

جهت دریافت اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.لینک سامانه پیامکی اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی

طراحی سایت و سئو

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

دکتر علیلو روانشناس در تبریز
دکتر علیلو روانشناس در تبریز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *