دکتر موسی کافی روانشناس رشت

 
helpkade
دکتر موسی کافی روانشناس رشت
دکتر موسی کافی روانشناس رشت

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

آدرس : رشت – بلوار سمیه – بعد از بیمارستان گلسار – خیابان 142 – مجتمع پزشکان اکباتان – مرکز مشاوره اندیشه نیک

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:013-3312****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

کلید واژه ها:
سبک زندگی دانشجویان ترتیب تولد

کلید واژه ها:
عملکرد تحصیلی حالت های فراشناختی راهبردهای پردازش راهبردهای نظم دهی

کلید واژه ها:
وابستگی به مواد عوامل جمعیت شناختی ولع مصرف مواد

کلید واژه ها:
افسردگی اضطراب استرس شاخص توده بدنی خستگی

کلید واژه ها:
سبک زندگی شخصیت دانشجویان ترتیب تولد حجم خانواده

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

کلید واژه ها:
استرس وابستگی به مواد ولع مصرف مواد

کلید واژه ها:
اختلال دوقطبی زمان کارکردهای اجرایی

کلید واژه ها:
آزمون عملکرد پیوسته پتانسیل وابسته به رخداد توجه ماندگار ویژگی های شکلی

در پایین لیست مراکز مشاوره رشت و استان گیلان را گردآوری کرده ایم، لیستی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی دولتی و خصوصی در رشت است که شامل تخصص های : مشاوره کودک ، خانواده ، ازدواج ، تحصیلی ، زوج درمانی و .. است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.

پیشنهاد ما در رشت

خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره روانشناس بالینی محمد برزگر خدمات : رواندرمانی اختلالات روانشناختی و مشاوره (تعرفه ویزیت دولتی ) آدرس :رشت، چهاراه گلسار، خیابان نوابتلفن مستقیم پذیرش : ۰۹۱۱۸۱۴۷۶۶۱

ماندانا پورسعیدآدرس :چهارراه پرستار – جنب بیمارستانتوتونکاران – مجتمع پزشکی خانوادهتلفن پذیرش :۳۳۳۶۸۸۱۷ – ۰۱۳

مرکز مشاوره روانشناسی و تحصیلی دکتر نمازیمشاوره تحصیلی در رشتآدرس : گلسار، خیابان ۸۷ ،ساختمان صابر، طبقه ۳ ،واحد ۶تلفن پذیرش :۰۱۳۳۳۱۳۱۳۶۱

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

مرکز احیاء آدرس :رشتیان چهارراه وحدت کوچه شهید بخشی نژادتلفن پذیرش :۰۱۳۳۳۵۴۳۶۱۱

 خدمات روانشناختی پاسارگاد سبک های فرزند پروری، اعتیاد ، مشکلات ارتباطی و بین فردی، اختلالات رفتاری کودکان و نوجواناندر این کلینیک روانشناسان مختلف تخصص های مختلفی را ارائه می دهندکه با تماس با دفتر پذیرش براساس نیاز شما به متخصص مربوطه ارجاع داده می شودآدرس : گلسار ، برج کاوه ، ورودی دوم ، طبقه ۳تلفن پذیرش :۰۱۳-۳۳۱۲۹۰۷۶

کلینیک آوای امیدروانشناس : حسین احمد دوستآدرس :خیابان مطهری،روبه روی مسجد بادی الله کوچه شهید دودکار. ساختمان پارس، طبقه ۱تلفن پذیرش :۰۹۱۱۸۳۴۳۳۹۴

تاکنون بخشی ازکلینیک های روانشناسی رشت را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مرکز مشاوره روانشناسی خوب رشت ، که خدمات مشاوره کودک در رشت ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

اگر شما روانشناس شاغل در استان گیلان هستید اسم و آدرس خود را در این لیست مشاهده نمی کنید بر روی ثبت نام کلیک کنید.

دفتر روانشناسی اندیشه نیکآقای دکتر سید موسی کافی ماسولهآدرس :بلوار سمیه ،  بعد از بیمارستان گلسار ،  خیابان ۱۴۲ ،  مجتمع پزشکان اکباتانتلفن :۰۱۳۳۳۱۲۴۴۸۹

در کلینیک های روانشناسی رشت، روانشناسان حیطه های مختلف فعالیت می کنند. خدمات ارائه شده در این مراکز عبارتند از : مشاوره خانواده، ازدواج، مشکلات زوجین، طلاق،جنسی، تحصیلی ، موفقیت، ترک اعتیاد، افسردگی، مشاوره فردی، اختلالات شخصیت، شغلی، و ….

از نظر هوش کالا بهترین مرکز مشاوره و یا روانشناس خوب رشت، مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوره با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاور رشت بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز هستند را ذکر کردیم.

مشاوره مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود (ویکی پدیا)

در صورتی که علاقه به مطالعه مقالات مشاوره و روانشناسی دارید بر روی لینک کلیک نمایید.

رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیهٔ دریای خزر و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای کاسپین محسوب می‌شود.

سازمان بهزیستی گیلان

انجمن روانشناسی ایران

آخرین تغییرات : مرداد ۱۹, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

کارشناس ارشد مشاوره در رشت

کارشناس ارشد مشاوره

کارشناس ارشد مشاوره

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

کارشناس ارشد مشاوره

کارشناس ارشد مشاوره

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر سید موسی کافی ماسوله چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان،

مهمترین
رویکرد مراکز مشاوره «اندیشه نیک» و «آریانا» را پیشگیری دانست و عنوان کرد: جامعه ما آگاهی و اطلاعات کلی و سطحی از مهارت های زندگی و خانوادگی دارند.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان،دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده تحت عنوان «اندیشه نیک» و «آریانا» با همت و تدبیر وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در شهر رشت آغاز به کار کرد.

دکتر سید موسی کافی،عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان و مدیر مرکز «اندیشه نیک» رشت در حاشیه این مراسم،ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن، این تقارن را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: مقوله ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بسیار حائز اهمیت است.

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

وی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان جهت همکاری در افتتاح دو مرکز «اندیشه نیک» و «آریانا» قدردانی کرد و گفت:گاها این مسئله مطرح می شود که وزارت ورزش و جوانان عمدتا ورزشی است و جوانان در حاشیه قرار می گیرند، اما خوشبختانه شاهد تغییر این روند هستیم و جوانان از حاشیه در خواهند آمد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان،با بیان اینکه آمارها از یک طرف نشان دهنده کاهش ازدواج نسبت به جمعیت و از طرف دیگر افزایش میزان طلاق است،متذکر شد:ضرورت وجود مراکزی که با بهره‌گیری از تخصص‌های روان‌شناسی، روان‌پزشکی، مشاوره‌ و توان‌بخشی در امور مشاوره و روان‌درمانی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت کنند، احساس می شود.

کافی اضافه کرد:جوانان در زندگی مشترک زمانی که به یک مشکل برمی خورند،در ابتدا طلاق را به عنوان راه حل انتخاب می کنند؛در حالی که اگر اطلاعات لازم و مهارت های کافی را به صورت تخصصی داشته باشند و از مشاوره های خوب بهره مند شوند،از بسیاری از مشکلات پیشگیری به عمل می آید.

وی راهنمایی و ارائه خدمات حرفه ای مشاوره به جوانان و خانواده ها برای ازدواج آگاهانه و پایدار و نیز تحکیم و تعالی خانواده مطابق با موازین شرعی و اصول بهداشت روانی،پیشگیری،کاهش و کنترل آسیب


های تهدیدکننده سلامت ازدواج و تحکیم و تعالی خانواده به جوانان و خانواده ها و کمک به ایجاد نشاط و آرامش آگاهانه و پایدار در خانواده را از جمله اهداف مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده دانست.


مدیر مرکز مشاوره «اندیشه نیک» رشت، مهمترین رویکرد مراکز مشاوره «اندیشه نیک» و «آریانا» را پیشگیری دانست و عنوان کرد: مردم جامعه ما آگاهی و اطلاعات کلی و سطحی از مهارت های زندگی و خانوادگی دارند،اما مشاوره های تخصصی در سه سطح قبل، حین و بعد از ازدواج با هدف پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار دقیق تر و اثرگذارتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس ابوالقاسمی مدیریت مرکز «آریانا» را بر عهده دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان،از افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده تحت عنوان «اندیشه نیک» و «آریانا» در شهر رشت خبر داد.

دکتر موسی کافی،عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان،از افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد:مراکز «اندیشه نیک» و «آریانا» روز چهارشنبه، 16 اسفندماه سال‌ جاری با حضور مهمانان استانی افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این دو مرکز با بهره‌گیری از تخصص‌های روان‌شناسی،روان‌پزشکی،مشاوره‌ و توان‌بخشی در امور مشاوره و روان‌درمانی کودکان،نوجوانان و بزرگسالان فعالیت خواهند کرد،گفت:آموزش‌های بهداشت روانی،مشاوره و برگزاری دوره‌های قبل،حین و بعد از ازدواج با هدف پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی از برنامه‌های مراکز یاد شده است.

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان،برگزاری نشست‌های تخصصی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای مشاوران و روان‌شناسان را از دیگر برنامه‌های دو مرکز در شرف افتتاح «اندیشه نیک» و «آریانا» اعلام کرد و افزود:آموزش مهارت‌های زندگی برای نوجوانان و جوانان، آموزش مهارت‌های ارتباطی و خانوادگی برای زوجین و آموزش مهارت‌های فرزندپروری برای والدین از دیگر برنامه‌های این دو مرکز خواهد بود.

به گزارش ایسنا،مراسم افتتاح دو مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده «اندیشه نیک» و «آریانا» ساعت 11 صبح روز چهارشنبه در شهر رشت، خیابان شهید مطهری،کوچه دلزنده، بعد از کلینیک فارابی برگزار خواهد شد.

تماس با ما : 11 91 50 33 – 013


بازدید: 5120


بازدید از مطلب : 20880

دکتر موسی کافی روانشناس رشت


بازدید از مطلب : 2288


بازدید از مطلب : 1927


بازدید از مطلب : 218


بازدید از مطلب : 101

9. یک روانشناس خوب باید علم روانشناسی آن به روز باشد و به دانش روان تحلیلی و روان تحلیل گری مسلط باشد. 10. روانشناس خوب باید اعتماد به نفس داشته باشد.11. یکی دیگر از ویژگی های یک روانشناس مهربان ، خوش رویی  و پذیرا بودن است12. یک ویژگی مهم دیگر یک روانشناس خوب این است باید قابل اعتماد باشد و راز دار بیماران خود13. باید اخلاق حرفه ایی داشته باشد و در مسایل باید منصف و با وجدان باشد. 14. در تخصص و رشته ای که فعالیت دارد خبره باشد15. مهارت های ارتباطی برای یک روانشناس خوب یک ویژگی محسوب می شود که آن را به ارتباط درمانی تبدیل کند16. راه کارهایی که به دیگران پیشنهاد میکند خودش از ان ها استفاده کند 17. ارتباطلات خودر ا با بیمار در حد ارتباط درمانی حفظ کند18. یک روانشناس خوب باید آرامش روحی داشته باید و استرس نداشته باید و آرامش خود را به بیمارش انتقال دهد.

 19. باید بداند با هر گروه سنی چگونه برخورد کند.20. دارای توان و انرژی بالایی باید و آن را به درمانجو انتقال دهد21. مد نظر داشتن ویژگی و شرایط هر فرد و نحوه ارتباط مناسب با آن 22. باید ارتباطات بین خانواده و همسر درمانگر را بهبود بخشد23. باید به جزئیات توجه ویژه داشته باشد که مستلزم ضریب هوشی بالا است 24. شرایط روحی و مشکلات بیمار را درک کرده و خود را به جای وی بگذارد

 25. باید ظاهری مرتب و شخصیتی جذاب داشته باشد26.به راحتی به مراجعه کننده بگوید جواب این سوال شما را نمیدانم  او را با صحبت های دیگر همراه نکند27.تمام زمانی که بیمار به اون مراجعه میکند دراختیار او بگذارد به کارهای شخصی و متفرقه نپردازد28.معیار های اخلاقی از جمله رازداری ، صداقت ، متعهد بودن و چشم پاکی و … را رعایت کند 29.معیار های معنوی را در نظر داشه با شد و بیماران تعهدو پابند بودن را آموزش دهد30.باید به حالات بدن به اصطلاح زبان بدن آشنا باشد.31.باید تمام توجه خود را به بیمار و صحبت هایش داشه باشد.32. باید اسم مراجعه کنندگانش را به خاطر بسپارد تا در جلسه بعد با اسم آن ها را خطاب کند 33. یک روانشناس خوب باید در بحرانی ترین شرایط هم به بیماران خود امید و انگیزه دهد.34.در اتمام هر جلسه راهکاری ارائه دهد و تمرینات جلسه بعدی را لیست کرده و بیمار تاکید بر انجام آن کند .35.برای هر بیمار با توجه به شرایط او شیوه درمانی و راهکار مناسبی را در نظر داشته باشد .36. باید به همه مراجع کنندگان احترام بگذارد به دور از در نظر گرفتن هر ویژگی شخصیتی و ظاهری

 وظايف روانشناس خوب در رشتیک روانشناس خوب  در رشت با به كارگرفتن روش هاي آموزشي و روان درماني بيماري هاي رواني شامل اختلالات شخصيتي ، وسواس ، اضطراب ، خشونت ،پانيك ، فوبيا را درمان مي كند.يك روانشناس علاوه بر درمان قادر به مشاوره هاي تحصيلي ، شغلي ، ازدواج ، كودك مي باشد.1. راهنمایی :راهنمایی در عرصه روانشناسی سه وي‍ژگي مهم دارد : 1) راهنمایی شغلي 2) راهنمایی كودك 3) راهنمایی آموزشدر این مورد مراجعه کننده سوالاتی میپرسد و روانشاس پاسخ میدهد و راهنمایی های هم انجام میدهد ولی برای ریشه کن شدن مشکلات روش خوبی نیست .2 . مشاوره :مشاور با استفاده از  فرآيند كمكي و از طریق رابطه ای بین دو نفركه مشاور و مراجع مي باشند به صورت تعاملی انجام می گیرد . در این رابطه ، روانشناس با داشتن آگاهي هاي علمی تلاش مي كند مراجع را با روش هایی یاری دهد . تا هر چه بیشتر درباره ی خود بداند و بیندشد تا مهارت های را که کسب نماید و   در رابطه های خود بکار بندد تا  فردی سعادتمند و عضوی سازنده براي جامعه باشد.3 . روان درمانی :روان درمانی مهم ترین نوع مداخلات روانشناختی میباشد که در زمینه اختلالات و بیماریهای روانی بکار گرفته می شود. روان درمانی فعالیتی هدفمند و نیازمند آموزش ، هنر درمان ، مهارت و تسلط خاص می باشد . مداخلات روانشناختی با یک جلسه بهبود نمی یاد ، حتی در بسیاری از موارد، جلسات پیگیری بعد ازپايان دوره نیز ضروري  است. باورهای درست  و نادرست در مورد روانشناسی در رشت باورهای نادرست:1- کسانی که به دانشگاههای معروف رفته اند، و یا سابقه کار طولانی دارند، حتما کارشان خوب است.اصلا اینطور نیست. 2- کسانی که مدرک دکتری دارند، حتما کارشان خوب است. مدرک تحصیلی بالا چیز بدی نیست ولی الزاما دلیل بالا بودن کیفیت کار یک روانشناس و مشاور نمیشود. 3- کسانی که کتب متعدد و مقالات بسیار در مجلات علمی معروف منتشر کرده اند، حتما کارشان خوب است. بازهم اصلا اینطور نیست4- کسانی که فقط از تکنیک های علمی روز دنیا استفاده میکنند، حتما کارشان خوب است.الزاما خیر! تحقیقات نشان داده که بهترین مشاورین کسانی هستند که توانایی همدلی و برقراری ارتباط انسانی با مُراجعینشان را دارند.5- روانشناس خوب و  مشاور خوب کسی است که در حوزه تخصصی خودش مشکلی نداشته باشد!این یکی بزرگترین اشتباه در مورد یک روانشناس و مشاور است !باورهای درست:1- یک روانشناس خوب، قبل از انتخاب روش درمانی خود، اول با مُراجع ارتباط برقرار میکند و فرهنگ او را محک میزند. یک مشاور خوب کلیشه ای کار نمیکند و روش کارش از فرد به فرد بر مبنای نیازهای او متفاوت است.2- مراجع مدار است، نه مشاور مدار. او مدام با مراجع خود چک میکند در این شیوه، مراجع متخصص زندگی و حال خودش است و مشاور متخصص در رشته تحصیلی خود. او فقط در کنار مراجع او را حمایت میکند تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرد و بر مشکلات روحی خود فایق آید.3- شنونده بسیار خوبی است. بیشتر وقت مشاوره را برای حرف زدن مراجع اختصاص میدهد. او از مهارتهای ارتباطی بالایی برخوردار است و میتواند با رنج مراجع ارتباط برقرار کرده .4- بدنبال نقاط قوت مراجع خود میگردد تا با استفاده از آنها نقاط ضعف او را درمان کند. 5- با هر فرهنگی میتواند کنار بیاید و هرگز مراجعین خود را مورد قضاوت قرار نمیدهد و کاملا بیطرف است .  چگونگی انتخاب یک روانشناس خوب در رشت1 . از پزشک خانواده خود کمک بگیرد  تا سبک و برخورد روان‌درمانگر خود اطلاع پیدا کنید  تا اطمینان حاصل کنید همانی است که شما میخوهید . نیاز ها و خواسته های خودتان را واضح و به طور کامل بیان کنید زیرا جلسه مشاوره برای شماست و هزینه آن را هم پرداخت کردید.2 . در اینترنت جستو کنید تا یک روانشناس خوب در رشت را بیاید . در انتهای مقاله به لینک تعدادی از روانشناسان رشت می توانید وارد شوید و جستجو کنید و حتی از آنها با تخفیف خدمات بگیرید.

 


بازدید از مطلب : 20880


بازدید از مطلب : 2288


بازدید از مطلب : 1927


بازدید از مطلب : 218


بازدید از مطلب : 101

برای حل چالش های زندگی ومشاوره در رشت به گروه ازما در گلسار مراجعه کنید کارشون عالیه
شماره تماس 33726082 وهمراه 09115474501

به نظر من بهترین مشاور و روانشناس تو رشت خانم فرمانی هستند هم خیلی اطلاعاتشون خوبه هم خیلی وقت میذارن دفترشونم تو مرکز آزما تو رشته خیلی هم شلوغه اما خوب نوبت میدن اکثر مراجهینشون هم نتیجه گرفتن. شماره دفترشون هم 33726082 هستش.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : فیس بوک  – گوگل پلاس – – توئیتر – – واتس اپ – – تلگرام – – اینستاگرام – – لینکدین –

ما فضای مجازی رشت هستیمدرگاهی جهت دسترسی به اطلاعات شهر ، آب و هوا ، مشاغل و آگهی های نیازمندی و فروش

شرایط درج اگهی هامسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد.

دفتر مرکزی ما :

شهر باران ، منطقه شهر یاران

بین بوستان دانشجو و مفاخر

ساختمان سرو ، طبقه سوم

تماس : 01333509111

سامانه پیامک : 10007412

All Rights Reserved , Copyright © 2010 – 2018 , Powered By ERasht & Motamady

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout

جهت ارتباط با دکتر علیرضاکافی می توانید

با شماره تلفن      09143113017

در ارتباط باشید .

کانال تلگرامی دکتر کافی با عنوان

موسسه پژواک اندیشه مثبت

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

pam_in@ 

 

به نام خدای رحمان و رحیم 

 

مهربان که باشیم چشم‌هایمان پر می شود از حس خوب آرامش؛مهربان که باشیم کویر به حرمت قلبهایمان دریا می شود…

مهربان که باشیم همه چیز و همه کس برایمان زیبا می شود 

او دوست دارد ما را زیبا و مهربان ببیند 

مهربانیت گواه همنشین بودنت با خداست . 

 

 

 

بنام یکتای مهربون

 

       خانم باربارادی آنجلس در كتاب لحظه‌هاي ناب زندگي جمله جالبي به شرح ذيل بيان   مي‌كند

 

     اول دلم لك زده بود كه بتوانم دبيرستان را تمام كنم و به دانشگاه بروم. بعد داشتم

مي‌مردم كه دانشگاه را تمام كنم و سر كار بروم، بعد دلم لك زده بود كه ازدواج كنم و

بچه‌دار شوم. بعد هميشه منتظر بودم كه بچه‌هايم بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من

بتوانم دوباره مشغول كار شوم. بعد آرزو داشتم كه بازنشسته شوم و حالا دارم مي‌ميرم كه

يك دفعه متوجه شدم « اصلاً يادم رفته بود زندگي كنم »

شاد بودن و احساس خوشبختي

را به اگرهايمان مربوط نكنيم زيرا اگرها پايان ناپذيرند و بياد داشته باشيم زندگي يك سفر

است و هدف نيست

 

 

1. مردانی که همه چیز را ناواضح بیان می کنند.

2. مردانی که از حرف زدن طفره می روند.

3. مردانی که ساکت و عبوس هستند.

4. مردانی که خواسته ها و نیازهایشان را به همسرشان نمی گویند.

5. مردانی که احساسات شان را فروخورده و به یکباره منفجر می شوند.

6. مردانی که وسط صحبت و مذاکره اتاق را ترک می کنند.

7. مردانی که زیاد دستور می دهند.

8. مردانی که احساسات همسرشان را مسخره می کنند.

9. مردانی که برای فرار از چیزی ناخوشایند به دروغ متوسل می شوند.

10. مردانی که سریعا” ناراحت شده و به دنبال آن فورا” از خود واکنش نشان می دهند.

دکتر موسی کافی روانشناس رشت

منبع: کتاب رازهایی درباره زنان / باربارا دی آنجلس

 

مراکز پخش  کتاب ”   دانش خانواده و جمعیت  ” تالیف :  علیرضا کافی / وجیهه شهریار

 

کتابفروشی سخنکده :

 تهران : میدان انقلاب -بازار بزرگ کتاب  66408000 

تهران : کوهبنان   66960507

 

===========================

تلفن سفارش خرید کلی از ناشر 

09143014157

16 مهر روز جهانی کودک مبارک . 

تبریک به همه کودکان خوب ایران زمین و همه بچه های دنیا . 

مدیران محترم مدارس ابتدایی و پیش دبستان جهت توزیع در کلاسهای آموزش خانواده

و مراکز پخش کتاب لطفا با شماره تلفن 09143113017  و یا همین وبلاگ تماس حاصل فرمایند . 

 

افکار زیبا و خلاقانه

 

 

 

 

 

یک هنرمند ایتالیایی اثاثیه خانه خود را به شکل حروف ساخته است او انگیزه اش از اینکار را تشویق به خواندن اعلام کرده است.

 

 

 

 

لازم نیست بزرگ شویم تا شروع کنیم

 

کافیست شروع کنیم تا بزرگ شویم . 

دکتر موسی کافی روانشناس رشت
دکتر موسی کافی روانشناس رشت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *