روانشناسی شبکه چهار

 
helpkade
روانشناسی شبکه چهار
روانشناسی شبکه چهار

‘);
newWin.document.close();
setTimeout(function () { newWin.close(); }, 10);
}

.f18, .f12 {
padding: 10px;
}

.example-image {
width: 100%;
}

.detailcontent img {
width: 100% !important;
height: auto !important;
}

صفحه اصلی

اخبار

برنامه ها

جدول پخش

روانشناسی شبکه چهار

چند رسانه ای

سوالات متداول

مشارکت

پخش زنده

مدرسه تلویزیونی سیما

جستجو

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: مجموعه «اتاق شیشه ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.به گفته ظریف رفتار تهیه کننده برنامه: هدف این مجموعه بیان درک زندگی و جستجوی خوشبختی است که  در 50 قسمت 20 دقیقه ای با موضوعات سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبهه گیری، شک و خیانت، اعتیاد و … برای گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.وی در خصوص قالب و نحوه اجرای برنامه گفت: «اتاق شیشه ای» ترکیبی از یک واقعیت و یک نمایش است. واقعیت اتاق و محل کار روانکاو است  و قسمت گفتگو، مربوط به مراجعه کنندگانی هستند که در قالب زن و شوهر با  چالش های زندگی مواجه هستند و برای درمان به مشاور و روانشناس مراجعه می کنند.ظریف رفتاراضافه کرد: دکتر مشیت محمدزاده، دکتر مژده ملتی، دکتر محمدحامد کنگرانی، دکتر تورج مرادی، دکتر آرش رمضانی و … از جمله روانشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.«اتاق شیشه ای» پخش آن از 14 مهر ماه آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:20 از شبکه چهار سیما پخش می شود.عوامل این برنامه عبارت هستند از : تهیه کننده و کارگردان احمد ظریف رفتار، تصویر و صدا  یعقوب عباس فام ، تدوین محمد حسین محمود و مرضیه توکل نیا ، هماهنگی  سیمین کرم زاد و داریوش ظریف رفتار ، محقق  آرزو جوادی کما.این برنامه سعی دارد به زوج های جوان کمک کند تا آداب گفتگو و درک متقابل را یاد بگیرند و مشکلاتشان را با منطق و گفتگو حل کنند.

” + data[i].date + “

شبکه های سیما

صفحات سایت

نظرسنجی

شبکه چهار سیما را چگونه ارزیابی می کنید؟

با تشکر از نظردهی شما

نظر شما با موفقیت ثبت شد


‘);
newWin.document.close();
setTimeout(function () { newWin.close(); }, 10);
}

.picon:hover {
padding: 31px;
display: block;
background: #10afa9a8 url(/images/picon.png)no-repeat center;
font-size: 32px;
border: 4px solid #10afa9a8;
position: absolute;
top: 0px;
width: 100%;
}
.picon {
-webkit-transition: opacity 250ms ease-out;
transition: opacity 250ms ease-out;
position: absolute;
top: 0px;
right: 0;
bottom: 0;
left: 0;
}
@media screen and (max-width: 2000px){
.main {
margin-top: 74px;
}
}
.b16 a b:hover{
color: #074447 !important;
}

.episodeitemlist {
display: none;
}
.d14{
padding:0px 15px;
}

صفحه اصلی

اخبار

برنامه ها

جدول پخش

روانشناسی شبکه چهار

چند رسانه ای

سوالات متداول

مشارکت

پخش زنده

مدرسه تلویزیونی سیما

جستجو

” + data[i].date + “

شبکه های سیما

صفحات سایت

نظرسنجی

شبکه چهار سیما را چگونه ارزیابی می کنید؟

با تشکر از نظردهی شما

نظر شما با موفقیت ثبت شد


مشاورفا ـ‌ـ به معنای مشاوره فارسی به عنوان همراه و دوست شما با محتوای آموزشی در حوزه روانشناسی اجتماعی برای بهتر بودن و شاد زیستن

وب سایت در ۳ بخش که شامل بانکی از مقالات , فایل های صوتی و همچنین کلیپ ها و برنامه های مشاوره ای از اساتید مورد علاقه شما به روز رسانی میشود
همچنین برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود میتوانید از طریق مکاتبه با آدرس ایمیل زیر با مسئولین سایت در ارتباط باشید

برنامه اردیبهشت – شبکه چهار دکتر بابائی

برنامه اردیبهشت – شبکه چهار دکتر بابائی

به گزارش سایک نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان، مجله علوم انسانی زاویه کاری از گروه معارف و اندیشه شبکه چهارم سیما، ۲۸ مهرماه ساعت ۲۱ با محوریت موضوع خانواده، از آنتن این شبکه پخش می شود.

 

در این برنامه که در قالب میزگردی با حضور ابراهیم فیاض، جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران، دکتر شهریار شهیدی، روانشناس،دکتر محمدعلی مظاهری، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود به سوالات متعددی پیرامون مساله خانواده، طلاق پاسخ داده می شود.

 

بر پایه این گزارش، برنامه زاویه در این هفته در صدد پاسخ به این پرسش است که «روانشناسان و مشاوریت تا چه اندازه توانسته اند طلاق را کاهش دهند». همچنین، برخی دیگر از مباحث که مطرح می شود به شرح ذیل است:

روانشناسی شبکه چهار

 

۱٫جناب آقای فیاض شما بر اساس چه پژوهشی به این نتیجه رسیده اید که: اکثر طلاق ها زیر سر روان شناسان و مشاوران است و بر پایه چه شاقولی می توان پذیرفت نتیجه به دست آمده دقیق و درست است؟

 

۲٫آیا روان شناسان و مشاوران واقعا مردم را به طلاق دعوت می کنند یا صرفا راه و چاه را به مردم می گویند و این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند چه کار کنند؟ به عبارتی آیا مشاوره نوعی توصیه یا شبیه پند و اندرز و تشویق و فرمان به کاری است یا ارائه دهنده نقشه راه و راهکارها؟

 

۳٫اگر بپذیریم مشاوران و روان شناسان سهم بزرگی در طلاق دارند در این حالت این خطای روان شناسان خطایی سیستمی و ذاتی و غیرقابل درمان است یا خطایی غیرسیستمی و قابل علاج؟

 

۴٫چرا از میان عوامل رنگارنگ اقتصادی، فرهنگی و شخصیتی مشاوران و روان شناسان را عامل اکثر طلاق ها معرفی می کنیم؟

لازم به ذکر است این برنامه به دنبال ادعایی در مورد نقش روانشناسان در افزایش طلاق تهیه و پخش خواهد شد.

آقای فیاض ابتدائا تفاوت روانشناس با مشاور را نمی دانند. باید در اینباره برای برنامه های بعدی توجیه شوند. ثانیا، معمولا بعد از ازدواج در فرهنگ ما کسانی به مشاوره می روند که مشکلات سخت و پیچیده ای دارند و اینطور نیست که برای اختلاف های سطحی به مشاوره بروند. این مشکلات اکثرا ناشی از اختلاف های طبقاتی خانواده ها و سطح انتظار های آن هاست که نهایتا به مشکلات اقتصادی مربوط است. اگر دلایلی که به مشاور رجوع می شود بررسی کنیم متوجه می شویم که اکثر مشکلات ناشی از آموزش غلط افراد (در آموزش و پرورش، دانشگاه و خانواده ها و ..) است، یا از مسائل مالی و اقتصادی است و یا … که در هرصورت ارتباطی با روانشناسی پیدا نمی کند. مگر یک روانشناسی یا حتی جامعه شناس و سایر اندیشمندان حوزه علوم انسانی چه قدر در کشور ما مؤثر هستند. اکثر تصمیمات دراینباره در کشور ما توسط کسانی که در رشته های فنی و غیر علوم انسانی هستند گرفته شده و می شود. آقای فیاض جدا از اینکه صلاحیت علمی دراینباره را ندارند انصاف نیز ندارند. البته از دانشگاه امام صادق بیشتر از این انتظار نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت


PDFDownloads-icon


فایل های صوتیDownloads-icon

مترجم کتاب «خیره به خورشید نگریستن» با بیان اینکه می‌توان به مرگ فکر کرد و نیاز نیست آن را انکار کنیم، گفت: ما یکسری سازوکارهای دفاعی انتخاب می‌کنیم تا از اضطراب مرگ فرار کنیم.

در پی درگذشت عالم فقید و فرزانه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسویان، برنامه تلویزیونی مصیر دو قسمت آینده خود را به موضوع زندگی و اندیشه وی اختصاص داده است.

زهرا حائری، شاگرد شهیده بنت الهدی صدر گفت: هیچ وقت نمی‌گفتند نماز بخوانید روزه بگیرید، بلکه حب دین را در دل‌مان می‌کاشتند و اسلام را به معنای واقعی در رفتار و عمل به ما نشان می‌دادند.

«آسمان باستانی» عنوان مستندی است که در سه قسمت در قالب مجموعه «چهارسوی علم» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

افکار و اندیشه‌های شهیده بنت الهدی صدر، اندیشمند جهان اسلام در برنامه مصیر مورد نقد و بررسی می گیرد.

روانشناسی شبکه چهار

ششمین قسمت فصل هفتم «چرخ» به بررسی تنش پارامتر هابل اختصاص دارد که ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ از شبکه‌ چهار پخش می‌شود.

مستند «دستاورد؛ ایده هایی که جهان را تغییر داد» از ۱۲ مرداد در برنامه «چهارسوی علم» پخش می شود.

فیلم مستند «بانوی واژه‌ها» درباره زندگی بدرالزمان قریب فردا پنجشنبه ۹ مرداد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

چهارمین قسمت فصل جدید «چرخ» ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۸ مرداد، با معرفی دانشنامه‌ها و کتاب‌ها و فیلم‌های علمی-تخیلی روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

در پنجمین قسمت از برنامه چراغ مطالعه کتاب «وقتی هیجانات رم می‌کنند» نوشته سید محسن فاطمی نقد و بررسی می‌شود.

فیلم های سینمایی شبکه های چهار، پنج، امید و کودک سیما برای پخش در پنجمین هفته تابستان معرفی شدند.

سومین قسمت از فصل جدید برنامه چراغ مطالعه به نقد و بررسی کتاب «درآمدی بر روانشناسی دین» اختصاص دارد.

انتقاد از پرکاری محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سیما، توئیت عجیب علی ضیا، ادامه ارجاعات سیما به اینستاگرام و تهدید جالب نوید محمدزاده از سوی مسعود فراستی از رویدادهای مهم این هفته تلویزیون بود.

مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران با حضور مدیر شبکه آموزش در برنامه «مدرسه ایرانی» بررسی می شود.

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» با بررسی ابعاد مختلف افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط جهان از ۱۵ تیر روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

کتاب «مغزینه توجه و تمرکز»، نوشته حمیدرضا پوراعتماد در برنامه چراغ مطالعه نقد و بررسی می‌شود.

معاون پژوهشی پژوهشگاه تخصصی شهید صدر گفت: شهید صدر می خواهد وضعیت انسان امروز را تغییر دهد. او اندیشمند انقلابی است. او به دنبال این بود که مسأله را بفهمد و آن را به درستی به وحی عرضه کند.

مترجم کتاب «فقر، احمق می‌کند»، با بیان اینکه این کتاب، در حوزه اقتصاد رفتاری و ترکیبی از رشته اقتصاد و روانشناسی است، گفت: نوع نگاهی که این کتاب به فقر یا کمبود دارد، نگاهی بدیع است.

برنامه چراغ مطالعه امشب با حضور امیرحسین میرابوطالبی مترجم کتاب «فقر، احمق می‌کند» از آنتن شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کتاب «فقر، احمق می‌کند» نوشته الدار شفیر و سندهیل مولاینیتن با حضور مترجم اثر، سید امیرحسین میرابوطالبی در برنامه چراغ مطالعه نقد و بررسی می شود.

پایگاه اطلاع رسانی سیما با انتشار گزارشی مشروح برنامه های مختلف شبکه های یک تا پنج رسانه ملی در ایام تابستان را معرفی کرد.

جدول زمانی پخش زنده دروس برای مقاطع مختلف تحصیلی از شبکه آموزش در روز یکشنبه ۲۸ خرداد اعلام شد.

جدول پخش برنامه مدرسه تلویزیونی ایران از شبکه آموزش سیما و شبکه ۴ سیما برای روز شنبه ۲۴ خرداد ماه اعلام شد.

مسعود درخشان، اقتصاددان و استاد دانشگاه یکشنبه ۱۸ خرداد ماه میهمان برنامه «مصیر» می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «حلقه سبز» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از شنبه ۱۰ خرداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنج‌شنبه اول خرداد از طریق شبکه‌های آموزش و چهار اعلام شد.

قسمت ۲۷ برنامه تلویزیونی «سوره» امشب با حضور حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سرب» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش اول و دوم خرداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از قدردانی ویژه این سازمان از جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت در قالب طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» خبر داد.

برنامه تلویزیونی «+چرخ» به بررسی واکسن های در دست ساخت ایران می پردازد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

روانشناسی شبکه چهار
روانشناسی شبکه چهار
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *