شرایط بورسیه روانشناسی در المان

 
helpkade
شرایط بورسیه روانشناسی در المان
شرایط بورسیه روانشناسی در المان

اپلای روانشناسی آلمان یکی از رشته هایی است که درخواست پذیرش برای آن سالانه در حال افزایش است. دلیل هم این است که دانشگاه های این کشور از اعتبار و قدمت بسیار بالایی برخوردار هستند. اپلای روانشناسی آلمان در دوره کارشناسی با زبان آلمان میباشد و در دوره های تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی هم به زبان تدریسی این کشور اضافه میشود که همین امر باعث افزایش درخواست برای اپلای روانشناسی در کشور آلمان شده است. ما تلاش داشتیم همه آنچه در ارتباط با اپلای روانشناسی آلمان مورد نیاز یک دانشجو و متقاضی اپلای هست رو در این مطلب به صورت کامل و کاربردی و با زبانی روان و قابل فهم برای شما همراهان گرامی بیان کنیم تا راهگشای مسیر تحصیلتان در این کشور اروپایی باشیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اولین سوالی که ممکن است ایجاد شود این است : چرا تحصیل در آلمان؟

آیا امکان تحصیل در رشته روانشناسی در آلمان به صورت رایگان وجود دارد یا خیر؟

آیا میدانید نحوه گرفتن ویزای تحصیلی و کاری در آلمان چگونه است ؟شرایط بورسیه روانشناسی در المان

برای اخذ پذیرش در رشته روانشناسی در کشور آلمان چه مدارکی باید ارائه دهیم؟

رشته روانشناسی آلمان در چه سطح اعتباری قرلر دارد ؟

اپلای روانشناسی آلمان با چه شرایطی و برای چه کسانی امکان پذیر می باشد؟

در این مطلب از سایت اپلای باما به پاسخگویی سوال های بالا و چندین سوال دیگر که ذهن شما عزیزان را در این باره به خود مشغول کرده است خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب با این سایت همراه باشید.

میتوان اینطور عنوان کرد که کشور آلمان صنعتی ترین کشور اروپا به شمار می آید و از لحاظ متد های تحصیلی در سطوح بالایی در سطح جهانی قرار دارد و این شاخص آموزشی و تحصیلی این کشور به طب روی رشته هایی همچون روانشناسی نیز تاثیر به سزایی می گذارد و همین امر باعث شده که سالانه درخواست برای اپلای روانشناسی آلمان رو به افزایش باشد.

همینطور میتوان گفت که یکی از معدود کشور هایی که با این سطح آموزش، همچنان بورسیه تحصیلی انجام میدهد و امکان تحصیل به صورت رایگان در آن وجود دارد همین کشور آلمان می باشد.

البته از دلایل اصلی اینکه دانشجویان سراسر دنیا کشور آلمان رو برای تحصیل بر میگزینند میتوان به امکان آموزش و تحصیل به دو زبان آلمانی و انگلیسی، بازار کار بسیار گسترده و متنوع این کشور برای فارق التحصیلان دانشگاهی و کیفیت بسیار بالای مراکز آموزشی و دانشگاه های این کشور صنعتی و مدرن از لحاظ سیستم آموزشی اشاره داشت. از طرفی دیگر بسیاری از افراد قادر هستند بعد از پایان دوره تحصیلاتی خود برای گرفتن ویزای کار و اقامت در آلمان اقدام کنند که همین امر درخواس اپلای روانشناسی آلمان رو هم نیز تحت تاثیر قرار داده.

کشور آلمان دارای ۱۶ ایالت میباشد که طبیعی است که این ایالت ها در برخی مسائل مجزا از یک دیگر تصمیم گیری و عمل کنند ولی بصورت کلی شهریه در این قسمت ها از حداکثر ۳۰۰ یورو تجاوز نخواهد کرد. دانشجویان و متقاضیان اپلای روانشناسی آلمان میتوانند با دریافت بلیط هایی مخصوص از دانشگاه مقصد خود بصورت رایگاه به تحصیل بپردازند.

در هر صورت برای تحصیل در تمامیه مقاطع آلمان باید مدرک زبان B1 رو در اختیار داشته باشید و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نیز لازم میباشد. اما اگر بخواهید در دانشگاه های سطح ۱ این کشور تحصیل کنید در این صورت شما نیاز به یک روزمه بسیار قوی در حوزه تحصیلی دارید که شامل معدل بالا، مدرک زبان معتبر با نمره عالی و مواردی از این دست می باشد.

نکته جالب اینجاست که بدانید فروید عقاید اساسی خودش رو در این کشور پایه ریزی و عنوان داشته است.

نکته بسیار مهم دیگر آنکه آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد در ایران که میخواهند برای گذراندن دوره تحصیلات تکلمیلی به آلمان سفر کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان اینکه تحصیلات تکمیلی خود را در این کشور بگذرانند دارند یا خیر، زیرا بعضی از دانشگاه های آزاد این امکان رو ندارند پس در ابتدا دقت کنید.

نکته دیگر آنکه متقاضیان این رشته در آلمان که ۱ سال تحصیلی یعنی تقریبا ۳۰ الی ۴۰ واحد در دانشگاه های ایران گذارنده باشند میتوانند مستقیما و بدون احتیاج به گذراندن کالج وارد دانشگاه های این کشور شوند.

رشته روانشناسی جزو آن دسته از رشته هاست که اهمیت بالایی دارد و این نکته در مورد تحصیل این رشته در خارج از کشور برجسته تر میشود. این رشته از همان ابتدای امر دنبال آموزش دادن دیدگاه های متفاوت جهت شناخت مغز و  خیال و همینطور آموزش روش ها و مهارتهای روانشناختی است. در کشور آلمان نیز دانشگاه های معتبری در این زمینه وجود دارد و همین بستر مناسب موجب افزایش درخواست اپلای روانشناسی آلمان گردیده است.

از دانشگاه های معتبر آلمان جهت تحصیل در مقاطع مختلف رشته روانشناسی میتوان به دانشگاه های زیر اشاره کرد:

شایان ذکر است که دوره لیسانس و یا همان کارشناسی در دانشگاه های دولتی این کشور به زبان آلمان تدریس میشود و شما باید به سحط زبان آلمانی C1 واقف باشید تا قادر به تحصیل در این مقطع در رشته روانشناسی باشید.

اغلب دوره های فوق لیسانس یا همان کارشناسی ارشد در این کشور شامل امور تحقیقاتی است و از این رو به زبان بین المللی برای تدریس نیاز است، که زبان مهارت در انگلیسی شما در این مقطع راهگشا خواهد بود. این شرایط ذکر شده برای دوره تحصیلی دکترا نیز صادق می باشد.

امیدوارم محتوای این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشه و تونسته باشیم اندکی از دغدغه مهاجرت تحصیلی شما دوستان و علاقه مندان اپلای روانشناسی آلمان کم کنیم.

 

نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

یگانه says:

ali says:

محمد حامد says:


PDF کارگاه”گام به گام اپلای”Downloads-icon


PDF کارگاه”گام به گام اپلای”Downloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از شرايط و ضوابط کلي کشورها، راههاي مهاجرت و راهنماي انتخاب بهترين مقصد و مسير براي مهاجرت

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازندشرایط بورسیه روانشناسی در المان

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

بورسیه تحصیلی در آلمان و شرایط اخذ بورسیه در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. به طور کلی مهاجرت به آلمان امری است که متقاضیان برای اقدام سوالات بسیاری در این خصوص داشته و تلاش ما بر این است تا با پاسخ دهی به این سوالات آگاهی لازم را پیش از اقدام به شما عزیزان ارائه دهیم. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان چیست؟ هزینه های زندگی در آلمان به چه صورت است؟ دانشگاه های برتر آلمان کدام است؟ مدارک مورد نیاز ویزای  دانشجویی آلمان کدام است؟ تحصیل در آلمان از جهات متعدد همچون تحصیل رایگان، ارائه بورسیه تحصیلی در آلمان و بازار کار بسیار عالی مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است که ما نکات لازم را ساده و خلاصه بیان نموده ایم. لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تهیه شده است، بنابراین در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و اخذ مشاوره می توانید با مشاورین مجرب ما تماس گرفته و مشاوره رایگان در موضوع مورد نظر خود را دریافت کنید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

روش های مختلفی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد، که ویزای کار آلمان و ویزای تحصیل را می توان از محبوب ترین آن ها نام برد. امکان دریافت بورسیه تحصیلی به جذابیت های ویزای تحصیلی آلمان افزوده است. بورسیه تحصیلی در آلمان از دانشگاه ها و در رشته های مختلفی ارائه می شود. به طور کلی اقامت آلمان از طریق تحصیل دارای شرایط بسیار ایده آلی می باشد که به همین دلیل متقاضیان بسیار زیادی از سرتاسر جهان دارد. به طور کلی آلمان از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در اروپا برخوردار است، زیرا از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت شمال با دریای بالتیک و دانمارک همسایه می باشد. کشور آلمان با جمعیتی در حدود 82 میلیون نفر پر جمعیت ترین کشور اروپا می باشد که در مساحتی در حدود 37.121.21 کیلومتر مربع زندگی می کنند. زبان رسمی آلمان آلمانی است که 95% مردم آن نیز به این زبان صحبت می کنند، بنابراین تسلط به زبان آلمان برای تحصیل و کار در این کشور و مخصوصاً جهت اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان از الزامات محسوب می شود.

آلمان کشور توسعه یافته صنعتی و قطب صنعتی اروپا می باشد و نرخ بیکاری آن در حدود 6.7% می باشد. به همین دلیل از دیر باز مورد توجه ایرانیان بسیاری برای تحصیل و کار در این کشور می باشد. لازم به ذکر است که کشور آلمان با وجود تمام مزایای ذکر شده موضوعی دارد که ذهن متقاضیان را مشغول کرده است و آن وقت سفارت بسیار طولانی آلمان می باشدکه ممکن است تا 2 سال نیز زمان ببرد. از طرفی در پروسه ویزا نیز سخت گیری بسیار زیادی برای ایرانیان صورت می گیرد.اما نکته مهم راه حل این موضوع می باشد؛ در واقع راه های مختلفی وجود دارد که که بتوانیم در مدت زمان کوتاه تر برای آلمان اقدام کنیم ولی بهترین آن ها گذراندن دوره زبان آلمانی در کشورهای نزدیک و ارزان عضو اتحادیه اروپا و شنگن است.

بورسیه تحصیلی در آلمان تحت شرایط خاصی امکان پذیر است که در این مقاله کامل بررسی می شود. به طور کلی با توجه به این امر که تحصیل در آلمان رایگان می باشد، افراد کمتری برای بورسیه تحصیلی آلمان اقدام می کنند مگر متقاضیان با رزومه بسیار قوی که بتوانند برای هزینه زندگی خود نیز بورسیه دریافت کنند. لازم به ذکر است که بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به سختی به دانشجویان اعطا می شود، ولی برای مقطع دکترا برای دانشجویانی که رزومه علمی قوی و نمرات عالی دارند اعطا می شود. به این صورت که دانشجویان باید نمره زبان بالا، مقالات بین المللی و معدل بالا از دانشگاه های معتبر داشته باشند از طرفی مکاتبه با سوپروایزر و تاییدیه او نیز از الزامات اخذ پذیرش در مقطع دکترا می باشد.

تحصیل مقطع دکترا در دانشگاه های آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی صورت می پذیرد. البته دانشجویان می توانند با تسلط به سطحی از زبان آلمانی نیز اقدام کنند و پس از ورود دانش زبان خود را به سطح مورد نظر برسانند. جالب است بدانید بورسیه تحصیلی در آلمان به دو صورت اعطا می شود یا به طور کامل تمام هزینه های تحصیل و زندگی دانشجو را در برمی گیرد و یا قسمتی از هزینه ها را پوشش می دهند.

اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان نیازمند داشتن شرایطی می باشد که به آن خواهیم پرداخت. به طور کلی تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی به دلیل وجود دانشگاه های برتر و تنوع رشته ها به شدت مورد استقبال است. بورسیه تحصیلی در آلمان در رشته های همچون مهندسی، علوم کامپیوتر، مدیریت، شیمی، اقتصاد، پزشکی و حقوق ارائه می شود و بازار کار بسیار عالی هم در آلمان و هم در سایر کشورهای اروپایی برای فارغ التحصیلان فراهم است. دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان در مقطع کارشناسی از ایران تا حدی سخت بوده و قطعی نمی باشد زیرا بورسیه تحصیلی بیشتر برای مقاطع بالاتر و مقطع دکترا می باشد. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در آلمان رایگان می باشد، بنابراین دانشجویان می توانند برای تحصیل به آلمان رفته و آنجا پس از گذشت مدتی با کسب نمرات بالا و رزومه علمی قوی بورسیه تحصیلی نیز دریافت کنند.

تحصیل در دوره کارشناسی 4 سال به طول می انجامد که در پایان تحصیل متقاضیان می توانند زمینه ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی و بازار کار آلمان را فراهم نمایند. دانشجویان در حین تحصیل نیز اجازه 10 ساعت کار در هفته نیز دارد. از بهترین کمک های مالی ملی و بین المللی می توان به بودجه فدرال و دیگر انواع کمک های مالی اشاره کرد.

انواع بورسیه تحصیلی در آلمان که در مقطع کارشناسی ارائه می شود عبارتند از:

این بورسیه بودجه ای به مبلغ 5000 یورو برا دانشجویان در نظر گرفته است. این بورسیه مخصوص افراد بالای 18 سال است که مجروح شده اند.

این بورسیه در رشته های فناوری اطلاعات، مد و فروش و بازاریابی اراده می شود و مبلغی در حدود 2300 دلار را به دانشجویان واجد شرایط اعطا می کنند.

این نوع بورسیه تحصیلی 1500 دلار آمریکا برای دانشجویان در نظر گرفته است.

بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در کشور آلمان برای رشته های مختلف و از سوی دانشگاه های گوناگون عرضه می شود. از نکاتی که تحصیل در این مقطع را مورد استقبال قرار داده است، امکان تحصیل به دو زبان آلمانی و انگلیسی می باشد. تحصیل در این مقطع 2 ساله می باشد و دانشجویان به این ترتیب امکان تحصیل در دانشگاه های با رتبه بالا و رشته های عالی را خواهند داشت از طرفی بازار کار بسیار عالی  پس از تحصیل نیز برای متقاضی فراهم است. دانشجویان حین تحصیل اجازه پاره وقت 15 تا 20 ساعت در هفته را دارند. دانشجویان با به پایان رساندن تحصیلات خود باید پژوهش علمی مورد نظر را ارائه دهند.

تعدادی از بورسیه تحصیلی در آلمان که برای مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود عبارتند از:

این نوع بورسیه تحصیلی در واقع از بزرگترین سازمان مالی در جهان ارائه می شود و در واقع کمک هزینه ای می باشد که برای کشورهای در حال توسعه در نظر گرفته شده است.

این بورسیه برای دانشجویان آلمانی و بین المللی که رزومه علمی بالایی دارند در نظر گرفته شده است و کمک مالی در حدود 1000 یورو در ماه به دانشجویان پرداخت می شود.

این بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین المللی به مدت 1 سال ارائه می شود.

کشور آلمان با وجود دانشگاه های برتر بیشترین بورسیه را در مقطع دکترا ارائه می دهند که مورد استقبال بسیاری از دانشجویان است. به طور کلی متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان در مقطع دکترا در ابتدا نیازمند به سوپروایزر هستند به عبارتی باید با استاد مورد نظر که متناسب با اهداف تحصیلی و شغلی او می باشد را انتخاب کرده و  شروع به مکاتبه و دریافت تاییدیه از او کند. از طرفی ارائه مقالات بین المللی و مدرک زبان با ایلتس 7 نیز مورد نیاز است. لازم به ذکر است به طور کلی تحصیل در آلمان در مقطع دکترا به دو صورت است:

اغلب دانشجویان بین المللی این نوع از پذیرش را انتخاب کرده و در آن تحصیل می کنند. این دوره 3 تا 5 سال به طول می انجامد که در آن استاد متخصص همراه دانشجو بوده و او را در تمام مراحل و تحقیق و پژوهش راهنمایی می کند.

در این دوره مباحث درسی توسط دانشگاه ارائه می شود و در آن تعدادی از متخصصان به دانشجویان آموزش های لازم را می دهند.

دانشجویان در حین تحصیل در آلمان اجازه کار نیمه وقت به مدت 20 ساعت در هفته و حتی بیشتر را خواهند داشت. از مزایای اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان می توان به امکان اخذ ویزای جست و جوی کار در آلمان پس از پایان مدت تحصیل اشاره نمود.

شماری از بورسیه های تحصیلی در آلمان برای مقطع دکترا عبارتند از:

این بورسیه کمک هزینه ای  به مبلغ 1250 یورو در ماه به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

این بورسیه به دانشجویان بین المللی مقطع دکترا ارائه می شود و مبلغ 1200 یورو در ماه برای آنها در نظر گرفته شده است.

این بورسیه است که از سمت 13 سازمان ارائه می شود که به دانشجویان مبلغ 1350 یورو در ماه می پردازند.

بورسیه تحصیلی در آلمان که بیشتر در مقاطع مختلف ارائه می شود و متقاضیان امکان تحصیل در دانشگاه های با کیفیت بالا و به زبان انگلیسی را خواهند داشت و این بورسیه فقط شامل دانشجویان واجد شرایط با رزومه آکادمیک قوی می شود. البته به دلیل رایگان بودن هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان بورسیه به سختی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. بورس های تحصیلی دولتی و غیر دولتی برای شما عزیزان تقسیم بنده شده است و در ادامه به بررسی هر کدام پرداخته ایم.شرایط بورسیه روانشناسی در المان

یک سازمان بین المللی به نام DAAD با هدف گسترش روابط بین دانشگاه ها تاسیس شده است و کمک هزینه هایی برای دانشجویان در نظر گرفته است. این بورسیه اصولاً برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. مبلغ کمک این بورسیه 507 یورو برای فارغ التحصیلان و 1000 یورو برای دانشجویان مقطع دکترا می باشد.

برای تمام دانشجویان از سراسر دنیا امکان اخذ این بورسیه وجود دارد و مبلغی در حدود 300 یورو برای 2 ترم به دانشجویان با استعداد اعطا می شود.

این بورسیه از سمت دانشگاه های دولتی در آلمان برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اعطا می شود و مبلغی در حدود 850 تا 1000 یورو در ماه در نظر گرفته شده است.

دانشگاه گوته به مدت 2 سال در مقطع کارشناسی ارشد مبلغ 1000 یورو در ماه با هدف پشتیبانی از دانشجویان ارائه می دهد.

دانشگاه ژاکوبر برمن ماهیانه 1300 یورو به دانشجویان با معدل بالا کمک هزینه پرداخت می کند و به این ترتیب امکان تحصیل در رشته های سیاسی، روانشناسی و علوم جامعه شناسی را خواهد داشت.

دانشجویان با استعداد کشورهای توسعه یافته در صورتی که یک سال در رشته MBA در آلمان تحصیل کرده باشند می توانند از دانشگاه کوفی عنان کمک هزینه شهریه دانشگاه و هزینه زندگی خود را دریافت کنند.

شناخت دانشگاه های معتبر آلمان برای افزایش شانس کاریابی پس از تحیصل و آینده شغلی فرد اهمیت بالایی دارد. آلمان با وجود دانشگاه های معتبر و با رنک بالا از شرایط بسیار عالی در اروپا برخوردار است. دانشگاه ها در آلمان به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم بندی می شوند که تحصیل رایگان تنها در دانشگاه های دولتی این کشور وبه زبان آلمانی امکان پذیر است. به طور کلی کشور آلمان به چندین ایالت تقسیم می شود که اداره دانشگاه های دولتی و تامین بودجه مورد نیاز توسط هر ایالت انجام می شود.

اسامی و رتبه دانشگاه های برتر در کشور آلمان در جدول زیر آورده شده است:

دانشجویانی که قصد اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان را دارند در ابتدا باید از مدارک مورد نیاز آن آگاهی داشته تا واجد شرایط بودن خود را سنجیده و مدارک مورد نیاز را نیز تهیه کنند. از طرفی چگونگی ارائه مدارک نیز بسیار حائز اهمیت بوده و با اخذ پذیرش و ویزا رابطه مستقیمی دارد. لازم به ذکر است علاوه بر مدارکی که در ادامه ذکر خواهد شد ممکن است هر دانشگاه مدارک دیگری را نیز از شما طلب کنید، بنابراین توصیه می شود که با مدارک مورد نیاز دانشگاه مورد نظر چک شود.

مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان عبارت است از:

مهم ترین بخش در پروسه بورسیه تحصیلی در آلمان اخذ ویزا می باشد. به طور کلی ویزا تعیین کننده پرونده بوده ولی با توجه به این امر که وقت سفارت آلمان بسیار طولانی می باشد. از طرفی سخت گیری بسیار زیادی برای ایرانی ها در نظر گرفته شده است که بنابراین نیازمند دقت بسیار زیاد در ارائه مدارک می باشد. توصیه می شود که پیش از هر اقدام برای بورسیه تحصیلی در آلمان با وکیل امور مهاجرت مشورت نموده تا پرونده بدون کوچکترین خللی پیش رود و منجربه ویزا شدن شود. به طور کلی دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا نیازمند ویزا هستند و آنها باید اجازه اقامت بلند مدت نیز دریافت کنند، بنابرابن برای ویزای نوع D به سفارت آلمان واقع در تهران درخواست می دهند.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دانشجویی آلمان به شرح زیر است:

متقاضیانی که برای دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان اقدام می کنند باید از هزینه های زندگی در آلمان اطلاع داشته باشند، زیرا بورسیه تحصیلی در آلمان انواع مختلفی دارد و ممکن است فقط هزینه تحصیل را شامل شود و یا فقط بخشی از هزینه های زندگی را در بر داشته باشد. بر طبق آخرین آمار ارائه شده، هزینه زندگی در آلمان 60% بالاتر هزینه زندگی در ایران می باشد. لازم به ذکر است که این هزینه در شهرهای مختلف و نوع زندگی متفاوت است ولی به طور میانگین بین 850 تا 1200 یورو در ماه باید در نظر گرفته شود. از طرفی دو کلان شهر آلمان یعنی اشتوتگارت و مونیخ از گرانترین شهرهای آلمان و دنیا می باشند. در مقابل برلین پایتخت کشور آلمان به نسبت هزینه مناسبی برای زندگی دارد.

✅ چگونه بورسیه تحصیلی آلمان بگیریم؟

مهم ترین نکته برای دریافت بورسیه تحصیلی، ارائه یک رزومه علمی قوی است. مواردی همچون معدل بالا، مقالات ISI، نمره بالای مدرک زبان و پروپوزال قوی می توانند در اخذ بورسیه تحصیلی تاثیر گذار باشند.

✅ شرایط بورسیه تحصیلی آلمان در مقطع کارشناسی ارشد چیست؟

بورسیه تحصیلی معمولا در مقطع دکترا اعطا می شود، برای دریافت بورسیه در مقطع ارشد باید رزومه خیلی خاصی داشته باشید. یا اینکه برخی از دانشجویان در ابتدا بدون بورسیه وارد می شوند و پس از گذراندن چند ترم از دانشگاه، با ارائه عملکرد خوب، درخواست بورسیه می کنند.

✅ آیا با اخذ بورسیه تحصیلی هزینه زندگی در آلمان نیز تامین می شود؟

برخی از بورسیه تنها بر روی شهریه هستند و بخشی از شهریه یا همه آن را پوشش می دهند. برخی بورسیه های دیگر نیز علاوه بر پرداخت شهریه، هزینه زندگی دانشجو را نیز تامین می کنند.

✅ آیا دانشگاه های آلمان رایگان هستند؟

دانشگاه های دولتی آلمان رایگان هستند و عموماً به زبان آلمانی تدریس می کنند.

بورسیه تحصیلی در آلمان و مهاجرت از طریق تحصیل در این مقاله به طور تخصصی و جامع مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به مطالب ذکر شده علاوه بر این موضوع که تحصیل در این کشور رایگان است دانشجویان با رزومه علمی بسیار قوی نیز می توانند بورسیه تحصیلی در آلمان را مخصوصا در مقطع دکترا دریافت نمایند و پس از تحصیل نیز بازار کار بسیار عالی برای آنها فراهم است. نکته بسیار حائز اهمیت که خاطر متقاضیان را مکدر کرده است، وقت طولانی سفارت آلمان و سخت گیری بسیار زیاد در پروسه ویزا می باشد. بنابراین توصیه می شود از طریق کشورهای دیگر اقدام کرده و سپس وارد آلمان شوند. به عنوان مثال گذراندن دوره زبان آلمانی در کشورهای ارزان تر می تواند گزینه مناسبی باشد. به طور کلی ما تمام نکات لازم در باب بورسیه تحصیلی در آلمان و شرایط و مدارک لازم پذیرش و ویزا و سایر نکات لازم را به طور جامع خدمت شما سروران توضیح داده ایم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و وکلای مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) در باب حقوق بین الملل تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا در پایان مقاله در قسمت مربوط به دیدگاه پرسش های خود را بیان کرده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از طرف مشاورین حقوقی ما دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام بعد از پایان دوره تحصیل از طریق بورسیه تو آلمان باید به ایران برگردیم یا همونجا شرکت های آلمانی استخداممون میکنن؟

درود بر شما دوست عزیز شما می توانید با مراجعه به بنگاه ها و موسسات کاریابی جهت دریافت شغل مناسب در کشور المان اقدام نمایید انگاه اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل کنید و پس از ۵ سال اقامت دائم دریافت نمایید. پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس بگیرید

سلام من رشته ی تربیت بدنی هستم و 1400 هم کنکور دارم برای اینک دانشگاهم رو در آلمان بخونم و بورسیه بگیرم چ چیزهایی باید انجام بشه و شرایط قبول شدنش چگونه‌ است؟ ممنون

سلام و عرض ادب دوست عزیز تحصیل در دانشگاههای دولتی آلمان رایگان است و در خصوص بورسیه به صورت محدود اعطا می‌شود و نیاز به رزومه قوی دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام .آیا درکشورالمان لورسیه شامل تمام رشته های تحصیلی میشه؟ و اینکه آیا مقطع فوق دیپلم هم واجد شرایط بورس هست یا نه؟

با سلام متقاضی گرامی برای پاسخ به این سوال می بایست شرایط شما مورد ارزیابی قرار گیرد

سلام میخواستم بپرسم ک داشتن مدرک زبان انگلیسی خیلی اهمیت دارد یا داشتن مدرک زبان المانی؟؟؟ و اینکه اگر مدرک بالایی در زبان انگلیسی بیاریم میتونیم به آلمان بورسیه بشیم؟؟؟

با سلام و احترام ببینید دوست عزیز تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان بصورت رایگان می باشد و نیازی به پرداخت شهریه ندارند اما به دلیل تدریس به زبان آلمانی برای تحصیل در این دانشگاه ها حتما نیاز به مدرک زبان سطح C1 می باشد. در صورتی که قصد تحصیل در موسسات آموزشی خصوصی این کشور را داشته باشید می توانید با دانش و مدرک زبان انگلیسی هم اقدام نمایید. برای بررسی شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سلام ببخشید با رتبه ی برتر کارشناسی کنکور انسانی و هنر میتونیم بورسیه ی آلمان رو بگیریم؟ ریاضی چی؟ فقط کامل کردن زبان آلمانی و انگلیسی و رتبه ی برتر کنکور شدن کافبه؟

با سلام صرف بر اعلام رتیه برتر کنکور امکان اخذ بورسیه نمی باشد باید رزومه تحصیلی، سطح و مدرک زبان شما و همینطور تمکن مالی شما نیز مورد ارزیابی قرار گیرد

سلام من ۱۵ سالمه زبان انگلیسی بلدم تو موسیقی حرفه ای ام و عاشق ساز زدنم چنددسازم بلدم دوست دارم در کشور دیگه ای ادامه بدم یا تحصیل کنم کلا چه کشوری مناسبه یا چجور رفتن ؟

سلام می تونید برای مدارس اتریش، انگلستان، کانادا یا کشور های دیگه اقدام کنید. اگر می خواید برای دانشگاه رشته موسیقی بخونید باید آزمون بدید و نشون بدید که موسیقی بلدید.

با سلام من ۲۲ سال دارم.دانشجوی کارشناسی رشته معماری در دانشگاه علم و صنعت تهران با معدل ۱۷٫ اگر نمره زبان بالایی داشته باشم چقدر احتمال گرفتن بورسیه هایی مثل heinrich boll برای تامین هزینه های زندگی رو دارم؟ و اینکه آیا اپلای از طریق دانشگاه میتونه در گرفتن بورسیه تاثیری داشته باشه؟؟

با سلام متقاضی گرامی از شرایط اصلی برای دریافت بورسیه تحصیلی برخورداری از سن مناسب،تحصیلات و رزونه خوب تحصیلی، ارائه مدرک زبان، تمکن مالی و… می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سلام خسته نباشید من امسال کنکور دارم و رشتم کامپیوتره و مخوام با بورسیه ب المان برم برایع تحصیل باید چ کارهای کنم ک ب هدفم برسم؟

با سلام متقاضی گرامی از شرایط اصلی برای دریافت بورسیه تحصیلی برخورداری از سن مناسب،تحصیلات و رزونه خوب تحصیلی، ارائه مدرک زبان، تمکن مالی و… می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سلام وقت بخیر.. من ۲۲ سالمه و معدل ۱۷٫۲۳ کارشناسی برق_ قدرت دارم.نمره ۸ آیلتس دارم تازگی هم روی یه مقاله خفن کار میکنم ک فکر میکنم تاثیرگذار هم باشه. میخام ببینم همچین شرایطی برای بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد در گرایش پنل های خورشیدی قابل قبول یا نه؟(بورسیه کامل)

با سلام متقاضی گرامی برای انکه بتوانید شانس خود را برای اخذ بورسیه تحصیلی در المان افزایش دهید دانش زبان المانی و ارائه مدرک زبان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. البته فاکتورهای بسیاری در اخذ بورسیه تحصیلی تاثیر گذار می باشد

سلام ، برای بورسیه شدن باید بعد از گرفتن مدرک لیسانس در ایران اقدام کنیم؟،مثلا کشور مقصد آلمان باشه. رشته دانشگاهی هم اقتصاد.

دوست عزیز سلام به صورت کلی اخذ بورسیه بستگی به شرایط شما دارد و نیاز به رزومه قوی میباشد لازم به ذکر است تحصیل در کشور آلمان به زبان آلمانی رایگان است جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

با سلام لطفا درباره تحصیل بعد از کنکور در آلمان توضیح میدی؟؟ باید چند ترم رد کنیم و معدلمان در رشته پزشکی بالای چند باشد؟؟؟؟

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سلام،میخوام بدونم که برای بورسیه در رشته ژنتیک انسانی در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد باید از چهر رشته ای در دانشگاه ایران اقدام کنم؟مدرک آیلتس ۸ هم دارم.

با سلام و احترام شما می توانید با تحصیل در رشته های پیراپزشکی و فارغ التحصیلی در این رشته ها برای مهاجرت تحصیلی اقدام نمایید

سلام عذر می خوام من در دانشگاه علوم پزشکی سمنان رشته علوم آزمایشگاهی با معدل ۱۶/۰۸ درس می خونم قصد دارم برای ارشد تقاضای بورس کنم…. شنیدم کشور آلمان در زمینه رشته علوم آزمایشگاهی به سبب پژوهشی بودن رشته بورسیه خوبی اعطا می کنه خواستم ببینم درسته یا نه؟ و من الان تا فارغ التحصیلی ام ۲ سال وقت دارم خواستم ببینم دقیقا چه کاری میشه انجام داد؟

دوست عزیز سلام شرایط کار در آلمان به شرح زیر است: ویزای جستجوی کار آلمان برای دارندگان مدارک لیسانس به بالای مورد نیاز آلمان و مورد تایید آنابین (سازمان اعتبارسنجی مدارک تحصیلی شهروندان خارجی در آلمان) به همراه سایر مشاغل مورد نیاز این کشور قابل دریافت می باشد و به مدرک زبان آلمانی B1 و حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و قابل اثبات به همراه سرمایه مورد نیاز برای یکسال زندگی در آلمان به همراه هزینه های وکالتی و ترجیحا سن زیر ۴۰ سال نیاز خواهد داشت. این پروسه با توجه به وقت سفارت ۱٫۵ تا ۲ ساله این کشور زمان بر نیز می باشد. در غیر این صورت می بایست از کارفرمایی در آلمان پیشنهاد کاری داشته باشید که البته با توجه به وقت سفارت طولانی آلمان اخذ آن بسیار سخت خواهد بود. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

ببخشید شرایط بورسیه شدن بزای دانشگاه توی المان و توی رشته ی هنر چطوره؟

سلام و احترام شرایط تحصیل در آلمان: دانشگاه های آلمان دو گونه هستند: دانشگاه های خصوصی که اغلب هزینه های 4 تا 8 هزار یورو دارند و دانشگاه های دولتی که تقریبا رایگان و یا دارای حدودا هزینه 500 تا هزار یورو در سال می باشد. شما شانس این را دارید که در آلمان به صورت مجانی تحصیل کنید یا در دانشگاه های خصوصی که امکان تضمین کار بعد از تحصیل شما را می دهند اقدام نمایید. این امکان بستگی به شرایط تحصیلی، دانشگاه محل فارغ التحصیلی، میزان گپ تحصیلی، شرایط سنی و مواردی اینچینی خواهد داشت. برای بورسیه هم چون تحصیل در آلمان رایگانه کمتر بورسیه میدن ولی شرایطش اینه: برای بورسیه تحصیلی رتبه کنکور اهمیتی ندارد و شما باید رزومه علمی قوی داشته باشید. بورسیه معمولا در مقطع دکترا اعطا می شود. در مقاطع پایین تر ارائه رزومه مناسب برای بورسیه سخت تر است. اما برخی از دانشگاه ها پس از گذراندن چند ترم در صورت داشتن عملکرد مناسب ممکن است به شما کمک هزینه تحصیل بدهند.

سلام وقت بخیر فقط هزینه ی زندگی ماهی 850 تا 1000 یورو است ؟ هزینه ی تحصیلی در ماه چقدر است؟ اگه بورسیه ی تحصیلی ای مثل بورسیه hinrech bool بگیریم باز هم نیازی به اثبات تمکن مالی هست؟ چون مبلغی که در هر ماه میدن به اندازه ی هزینه ی زندگی هست

دوست عزیز سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام اگر موفق به اخذ یکی از این بورسیه ها بشیم دیگه نیازی به ده هزار یورو واسه اثبات تمکن مالی نداریم؟

با سلام و عرض ادب متقاضی گرامی اثبات تمکن مالی بسته به نوع و شرایط بورسیه تحصیلی تعیین میگردد.

من می خوام بورسیه تحصیلی در المان بگیرم

با سلام و عرض ادب برای اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان داشتن مدرک زبان بسیار اهمیت دارد. ضمن انکه در برخی از رشته ها آزمون ورودی برگزار می شود و در صورتی که دانشجویان موفق به گذراندن ازمون شوند امکان اخذ بورسیه تحصیلی را خواهند داشت.

سلام من امسال ۱۷ سالمه می خوام بورسیه تحصیلی در المان بگیرم ۶سال زبان انگلیسی کلاس رفتم و آخرای ترممه و معدلم بالای ۱۹ و هشتاده و کلی سابقه تحصیلی عالی دارم میتونم قبل پایه ۱۲ برم المان

با سلام متقاضی گرامی با توجه به شرایط سنی حتی می توانید برای تحصیل رایگان در مدارس و کالج های اروپایی اقدام نماید. اما در این راه دانش زبان آلمانی خیلی میتواند به شما کمک کند. برای برسی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام هر کدوم از این بورسیه هارو ک موفق بشیم بگیریم واسه مقطع کارشناسی ارشد دیگه نیازی نیست که مبلغ ده هزار یورو رو واسه اثبات تمکن مالی داشته باشیم؟

با سلام و عرض ادب ارائه تمکن مالی با هدف پوشش هزینه های زندگی برای دانشجویان می باشد. و ارائه و یا عدم ارائه آن بستگی به نوع بورسیه خواهد داشت.

سلام من ۱۸ سالمه و امسال کنکور دارم اما میخوام برای بورسیه تحصیلی درآلمان اقدام کنم و در رشته روانشناسی اقدام ب تحصیل کنم در آلمان

با سلام و عرض ادب برای اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان داشتن مدرک زبان بسیار اهمیت دارد. ضمن انکه در برخی از رشته ها آزمون ورودی برگزار می شود و در صورتی که دانشجویان موفق به گذراندن ازمون شوند امکان اخذ بورسیه تحصیلی را خواهند داشت.

سلام ودرود من امسال یازدهم تجربی هستم و با معدل 18 ” من اکثر مقالات شما و فیلم های اقای ملک پور را مطالعه کردم و از اطلاعتتون استفاده کردم یه سوال دارم : شما نوشتید که برای بورسیه در آلمان میشه با قبولی در کنکور ایران بورسیه آلمان شد اما آلمان هم امتحان ورودی داره من چند روزیه که در مورد آلمان دارم تحقیق میکنم چون شرایط تحصیل بهتری داره و فقط مخارج زندگی رو باید بدم.. اما قبلش داشتم برای روسیه مطالعه میکردم که در یکی از فیلمها استاد گفتن که بهتر از روسیه ام هست و من نظرم عوض شد …من میخوام در رشته دندانپزشکی شرکت کنم اما روی کنکور ایران مطمئن نیستم چون یه هر روز نظرشون رو عوض میکنن و آمار خیلی متفاوته و با وجود سهمیه و خیلی چیزای دیگه ..و ریز نمرات که میخوان با معدل بالا شرایط خیلی متفاوته چون اگر به کنکور ایران ربطی نداره من میتونم برای معدل دوازدهم(پیش دانشگاهی قدیم) نمره بهتری بگیرم و آلمانی یاد بگیرم چون اونم از نیاز ها بود و به زبان انگلیسی مسلط هستم میتونم که ایلتس رو بگیرم. و آیا رشته های هنری و ورزشی تاثیری در بورسیه دانشگاه داره یا نه ؟!من مدرک عکاسی دارم و در یکی از فستیوال های موسیقی هم مقام اول رو کسب کردم و ورزش رزمی کار میکنم. ممنون میشم راهنمایی کنید …از گروه خوبتون ممنون و موفق باشید

سلام و احترام شرایط تحصیل در آلمان: دانشگاه های آلمان دو گونه هستند: دانشگاه های خصوصی که اغلب هزینه های 4 تا 8 هزار یورو دارند و دانشگاه های دولتی که تقریبا رایگان و یا دارای حدودا هزینه 500 تا هزار یورو در سال می باشد. شما شانس این را دارید که در آلمان به صورت مجانی تحصیل کنید یا در دانشگاه های خصوصی که امکان تضمین کار بعد از تحصیل شما را می دهند اقدام نمایید. این امکان بستگی به شرایط تحصیلی، دانشگاه محل فارغ التحصیلی، میزان گپ تحصیلی، شرایط سنی و مواردی اینچینی خواهد داشت.

سلام..کارشناسی حقوق با معدل ۱۴ و ارشد حقوق با معدل ۱۷/۳۰بدون مدرک زبان…ایا برای ارشد یا دکترا میشه بورسیه المان رو گرفت؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض ادب متقاضی گرامی دریافت بورسیه تحصیلی تنها یه شرط معدل نمی باشد. پیشنهاد می گردد برای راهنمایی بهتر شرایط خود را اعلام فرمایید

باسلام 17 سالمه معدلمم17 هس رشته ریاضی میخواستم برای المان اقدام کنم فقط میتونین بگین کدام دانشگاه بهتر است. که به زبان انگلیسی اموزش داده شود که دارای رشته مهندسی مکانیک خودرو باشد.و بورسیه بیشتری شوم.؟

سلام رشته های آی تی و برق و مکانیک بازار کار خوبی دارند در اروپا

سلام شرایط تحصیل در آلمان: دانشگاه های آلمان دو گونه هستند: دانشگاه های خصوصی که اغلب هزینه های 4 تا 7 هزار یورو دارند و دانشگاه های دولتی که تقریبا رایگان و یا دارای حدودا هزینه 500 تا هزار یورو در سال می باشد. شما می توانید در صورتی که درکنکور سراسری ایران قبول شده اید در آلمان به صورت مجانی تحصیل کنید یا در دانشگاه های خصوصی که امکان تضمین کار بعد از تحصیل شما را می دهند اقدام نمایید. این امکان بستگی به شرایط تحصیلی، دانشگاه محل فارغ التحصیلی، میزان گپ تحصیلی، شرایط سنی و مواردی اینچینی خواهد داشت. با موسسه تماس بگیرید تا شرایطتون رو ارزیابی و بهترین کشور رو بهتون معرفی کنند.

برای بورسیه تحصیلی رتبه کنکور اهمیتی ندارد و شما باید رزومه علمی قوی داشته باشید. بورسیه معمولا در مقطع دکترا اعطا می شود. در مقاطع پایین تر ارائه رزومه مناسب برای بورسیه سخت تر است. اما برخی از دانشگاه ها پس از گذراندن چند ترم در صورت داشتن عملکرد مناسب ممکن است به شما کمک هزینه تحصیل بدهند.https://malekpourmie.com/فرم-درخواست-ارزیابی-اخذ-بورسیه

باسلام 17 سالمه معدلمم17 هس رشته ریاضی میخواستم برای المان اقدام کنم فقط میتونین بگین کدام دانشگاه بهتر است. که به زبان انگلیسی اموزش داده شود که دارای رشته مهندسی مکانیک خودرو باشد.و بورسیه بیشتری شوم.؟

سلام رشته های آی تی و برق و مکانیک بازار کار خوبی دارند در اروپا

سلام شرایط تحصیل در آلمان: دانشگاه های آلمان دو گونه هستند: دانشگاه های خصوصی که اغلب هزینه های 4 تا 7 هزار یورو دارند و دانشگاه های دولتی که تقریبا رایگان و یا دارای حدودا هزینه 500 تا هزار یورو در سال می باشد. شما می توانید در صورتی که درکنکور سراسری ایران قبول شده اید در آلمان به صورت مجانی تحصیل کنید یا در دانشگاه های خصوصی که امکان تضمین کار بعد از تحصیل شما را می دهند اقدام نمایید. این امکان بستگی به شرایط تحصیلی، دانشگاه محل فارغ التحصیلی، میزان گپ تحصیلی، شرایط سنی و مواردی اینچینی خواهد داشت. با موسسه تماس بگیرید تا شرایطتون رو ارزیابی و بهترین کشور رو بهتون معرفی کنند.

برای بورسیه تحصیلی رتبه کنکور اهمیتی ندارد و شما باید رزومه علمی قوی داشته باشید. بورسیه معمولا در مقطع دکترا اعطا می شود. در مقاطع پایین تر ارائه رزومه مناسب برای بورسیه سخت تر است. اما برخی از دانشگاه ها پس از گذراندن چند ترم در صورت داشتن عملکرد مناسب ممکن است به شما کمک هزینه تحصیل بدهند.https://malekpourmie.com/فرم-درخواست-ارزیابی-اخذ-بورسیه

سلام وقتتون بخیر من دانشجوی ارشد مهندسی کنترل در دانشگاه دولتی هستم. مقطع لیسانس هم دانشگاهم دولتی بود. در هر دو مقطع هم معدلم 16.5 هست. سوالم این بود که اگر مقاله داشته باشم با مدرک زبان امکان گرفتن بورسیه برای دکترا رو دارم یا نه. ممنون میشم جواب بدین.

سلام بله حتما امکانش هست. اما باید با اساتید مکاتبه کنید.

سلام من اگر زبان المانی تا سطح B2 بلد باشم میتونم بورسیه بشم دانشگاه؟

با سلام. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی: اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در دانشگاه های خارجی با توحه به میزان بالای درخواست بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان توسط متقاضیان در سراسر جهان، نیازمند داشتن شرایط ویژه علمی، مقالات ISI، رزومه تحصیلی قوی، مدرک زبان با نمره بالا و سایر شرایط مشابه می باشد. همچنین می بایست از استاد دانشگاهی در دانشگاه های کشور مورد نظر تاییدیه داشته باشید. فرم زیر را پر نموده و در صورت داشتن شرایط لازم، با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.https://malekpourmie.com/فرم-درخواست-ارزیابی-اخذ-بورسیه

سلام من الان ۱۵ سالمه و میخوام ذشته کامپیتر نرمافزار بخونم بعد من الان برای رفتن به آلمان برای تحصیل چه کار باید بکنم (بعد از ۱۸ سالگی)یعنی حتما باید در دانشگاه های ایران درس بخونم بعد به آلمان برم یا خیر بعد هزینه تحصیلم رایگان میشه یا حتما باید بورسیه شد بعد به نظر شما از بین این چهار کشور(روسیه_آلمان_کانادا_استرالیا)کدام کشور برای شرایط من بهتر است در ضمن آیا برگه پایان خدمت هم الزامیست یا خیر ممنون میشم جواب بدین بهم

با سلام. شرایط تحصیل در آلمان: دانشگاه های آلمان دو گونه هستند: دانشگاه های خصوصی که اغلب هزینه های 4 تا 7 هزار یورو دارند و دانشگاه های دولتی که تقریبا رایگان و یا دارای حدودا هزینه 500 تا هزار یورو در سال می باشد. شما می توانید در صورتی که درکنکور سراسری ایران قبول شده اید در آلمان به صورت مجانی تحصیل کنید یا در دانشگاه های خصوصی که امکان تضمین کار بعد از تحصیل شما را می دهند اقدام نمایید. این امکان بستگی به شرایط تحصیلی، دانشگاه محل فارغ التحصیلی، میزان گپ تحصیلی، شرایط سنی و مواردی اینچینی خواهد داشت.

سلام وقتتون بخیر،من لیسانس حسابداری هستم از دانشگاه آزاد با معدل 18:86،الان هم میخواستم برای آیلتس اقدام کنم،با این شرایط میتونم بورسیه بگیرم، و اگر مقاله بنویسم چطور؟

با سلام. اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در دانشگاه های خارجی با توحه به میزان بالای درخواست بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان توسط متقاضیان در سراسر جهان، نیازمند داشتن شرایط ویژه علمی، مقالات ISI، رزومه تحصیلی قوی، مدرک زبان با نمره بالا و سایر شرایط مشابه می باشد. همچنین می بایست از استاد دانشگاهی در دانشگاه های کشور مورد نظر تاییدیه داشته باشید. فرم زیر را پر نموده و در صورت داشتن شرایط لازم، با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.https://malekpourmie.com/فرم-درخواست-ارزیابی-اخذ-بورسیه

سلام خسته نباشید من در حال حاضر در حال تحصیل در رشته مهندسی برق هستم دوره کارشناسی با معدل 16 و آیلتس 6.5 اگر یک مقاله ISI بنویسم شانس گرفتن بورسیه رو دارم؟ اگر دارم لطفاً نوع بورسیه را مشخص کنید. با تشكر

با سلام متقاضی گرامی کشوراای اروپایی بورسیه های متعددی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. در راستای بورسیه تحصیلی، رزومه تحصیلی سطح زبان و سوابق تحصیلی تاثیر بسیار دارد. پیشنهاد می گردد در این زمینه حتما کانال های اجتماعی ما را دنبال کنید.

سلام و وقت بخیر. قصد دارم برای کارشناسی یا کارشناسی ارشد دررشته هتلداری و صنعت توریسم درخواست بدمم ولی نوشته بودن که هزینه دانشگاه سالیانه 9000تا13000یورو میبلشد و هزینه زندگی تقریبا 700تا1200یورو ماهیانه اس میتونین بگین این خبر تاچه اندازه صحت داره مگه شمانمیگین تحصیل درانجا تقریبا رایگان است پس یعنی سالیانه به دانشگاه این هزینه رو میدیم یاخیر ممنون میشم جوابو ایمیل کنین برام

با سلام. دوست عزیز تحصیل در دانشگاه دولتی با داشتن مدرک زبان آلمانی و اخذ قبولی در دانشگاه دولتی در ایران و خواندن حداقل دو ترم در اون دانشگاه و داشتن شرایط سنی مناسب رایگان هستش ولی هزینه زندگی طبیعتا با خودتونه. هزینه تحصیل ذکر شده هم برای دانشگاه های خصوصی هستش برای افرادی که شرایط تحصیل رایگان رو ندارن‌.

با تشکر از معلوماتی که ارائه دادید. سوالم این بود که برای دوره کارشناسی ارشد مدارک تحصیلی لازم فقط لیسانس کافی است یا دیپلم و لیسانس هردو؟

با سلام. آخرین مدرک تحصیلی ملاک است ولی ممکن است در مواردی از شما ریز نمرات دیپلم نیز خواسته شود.

سلام و خسته نباشید. می خواستم بدونم رزومه باید چه استاندارد هایی داشته باشه که مورد قبول واقع بشه؟ و اینکه جهت اخذ ویزا از سفارت بهتره چه زمانی اقدام کنیم؟

با سلام بورسیه تحصیلی معمولا در مقطع دکترا اعطا می شود. مواردی همچون مقاله ISI، مدرک آیلتس با نمره 7 یا بیشتر، توصیه نامه از اساتید دانشگاه می تواند رزومه ای قوی باشد. در صورتی که بورسیه داشته باشید سفارت آلمان بین 3 تا 4 هفته به شما وقت مصاحبه برای ویزا می دهد.

سلام من ارشد میکروبیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رو دارم میخواستم ببینم با معدل 17 و دوتا مقاله IsI امکان گرفتن بورس تحصیلی در دانشگاه دولتی آلمان رو دارم؟

باسلام و عرض ادب شما می توانید در لینک زیر وارد شده و رزومه خود را وارد نمایید . کارشناسان موسسه رزومه شما را بررسی می نمایند و به اطلاع شما خواهند رساند که امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای شما وجو داردhttps://malekpour.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c%d9%87/

سلام خسته نباشید. عرفان قاسمی پور هستم لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی. با معدل 19.30. مدرک زبان آیلتس 7 دارم و میخواستم واسه ارشد MBA بازرگانی در آلمان واسه بورسیه اقدام کنم و خیلی علاقه به رشته های تجارت دارم می خواستم بدونم شرایط چطور است البته شرایط مالی هم خیلی جالب نیست. با تشکر

باسلام و عرض ادب شرایط شما جهت دریافت بورسیه تحصیلی مناسب است البته جهت اخذ بورسیه به موارد بیشتری نیاز است شما می توانید وارد لینک زیر شوید و رزومه خود را وارد نمایید و کارشناسان موسسه رزومه شما را بررسی می نمایند و به شما اطلاع می دهند که امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای شما وجود داردhttps://malekpour.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c%d9%87/

سلام توی یکی از سایت های مربوطه نوشته بودن که باید اخرین گردش سه ماه اخر حساب توی ایران 6000 یورو باشه.اگر این شرط رو نداشته باشیم ولی قبولیه دانشگاه سراسری و دیپلم با معدل 19 رو داشته باشیم.باید چیکار کنیم. راجب بورسیه نمیپرسم راجب اقامت تحصیلی میپرسم.ممتون میشم

سلام وقت بخیر. نشان دادن تمکن مالی برای اخذ ویزا الزامیست و برای این است که بدانند از پس هزینه زندگی در این کشور و همچنین هزینه ثبت نام دانشگاه بر خواهید آمد.

با سلام و خسته نباشید من معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم با رشته ریاضی حدودا ۱۵ بود و در مقطع کارشناسی با رشته ICT با معدل ۱۶:۸۰ فارغ التحصیل شدم. مدرک زبان آیلس و b1 و تا چند وقت دیگه میگیرم . میتونم با این شرایط برای بورسیه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اقدام کنم؟

با سلام متاسفانه بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد اعطا نمی شود مگر اینکه شما رزومه درخشانی داشته باشید. البته تحصیل در آلمان رایگان است و شما تنها باید هزینه های زندگی را بپردازید.

سلام من 14 سالمه و قصد دارم درخواست بورس شدن المان را بدم میشه راهنمایی کنید

با سلام بورسیه تحصیلی برای مدارس آلمان اعطا نمی شود و در دوره کارشناسی نیز بورسیه های اندکی وجود دارند که به دلیل رقابتی بودن آن باید رزومه ای بسیار قوی ارائه دهید.

سلام. متانت هستم ۲۰ سالمه. در حال تحصیل در رشته حقوق هستم. قصد مهاجرت به کشور آلمان رو دارم. خواستم شرایط تحصیل در اونجارو بدونم.

با سلام و عرض ادب. تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان به صورت تقریبا رایگان می باشد.

باسلام من دانشجوی ترم اخر کارشناسی عمران هستم مهدل کلم تا الان 19.20 ایلتس هم 7.5 گرفتم با یه مقاله isi ایا شرایطم برای بورس شدن و درس خوندن در دانشگاه های مطرح فراهمه؟

با سلام دوست عزیز شرایط دانشگاه مورد نظر برای بورسیه می باید بررسی شود معمولا بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد محدود است شما بعد از یک ترم تحصیل میتوانید درخواست بورس دهید

با سلام من دانشجوی پرستاری ترم ۲ دانشگاه ازاد هستم و مدرک ایلس۶.۵ دارم میخواستم بدونم میتونم برای ادامه ی تحصیل در همین رشته بورسیه المان رو داشته باشم؟

با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما امکان تحصیل رایگان و اخذ بورسیه در آلمان را دارید، مشروط به اینکه الزامات لازم را فراهم آورید. جهت آشنایی با الزامات و شرایط بورسیه تحصیلی در آلمان با دفاتر رسمی ما تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. شماره تماس ما: 02149196000

سلام من دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد بودم که تموم کردم میخاستم بدونم میتونم در گرایش فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه های آلمان ادامه تحصیل بدم یا بهتره اول ارشد خودمو اینجا تو یه دانشگاه خوب تموم کنم بعد براش اقدام کنم میشه راهنماییم کنین ممنون

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما با داشتن لیسانس می توانید برای تحصیل در فوق لیسانس شرایط خوبی داشته باشید. این در صورتی است که شرایط بورسیه تحصیلی در آلمان را داشته باشید. پیشنهاد می شود جهت تحصیل در آلمان حتما مدرک زبان آلمانی در سطح خوبی را کسب کنید. برای بررسی پرونده خود می توانید با موسسه و شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام. وقت بخیر من کلاس یازدهم هستم و میخاستم در مورد بورسیه تحصیلی در آلمان بپرسم که به چه صورتی هست و چگونه میتنم اقدام کنم و معدل یازدهم من 18و خورده ای هستش آیا امکان بورسیه برای من هست . ممنون میشم جواب سوال منو بدید

سلام و عرض ادب. به منظور اخذ بورسیه تحصیلی می بایست سوپروایزر یا استاد راهنما داشته باشید و رزومه عالی تحقیقاتی و علمی قوی خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید تا بتوانید شانس خود را برای اخذ بورسیه تحیصلی بالا ببرید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. شماره تماس ما: 02149196000

با سلام تو مطالبتون گفتید ک برای بورسیه دانشگاه دولتی و ازاد مورد تایید میباشند دانشگاه غیرانتفاعی که تحت نظر دولتی هستن پس چی؟ که مدرک تحصیلی مهر دانشگاه دولتی خورده میشه

با سلام و عرض ادب. مدرک دانشگاه های غیر انتفاعی باید ارزیابی شوند چون همه آن ها معتبر نیستند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. شماره تماس ما: 02149196000

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما … من در دوره دیپلم و فوق دیپلم معدل خیلی پایین در حد 13 رو در رشته مکانیک خودرو دارم از دانشگاه دولتی … اما مدرک کارشناسی هم در دانشگاه دولتی با معدل 16 و ارشد در رشته مکانیک جامدات 16 شدم … و قصد تحصیل در مقطع ارشد مکانیک جامدات در داشته های آلمان را دارم به نظر شما، من شانسی برای پذیرش دارم البته اینو بگم که دختر خاله من در آلمان استاد دانشگاه و اقامت آنجا را دارد و همه جوره منو ساپورت میکنه بنظر شما من باید چیکار کنم…

با سلام، امکان تحصیل در مقطع مجدد در همان رشته وجود ندارد، می توانید در یک رشته مشابه تحصیل کنید یا برای مقطع دکترا اقدام کنید.

سلام خسته نباشید 21 سالمه و رشتم هوافضا هست و قصد انصراف دارم و علاقه ای به این رشته ندارم براساس علاقم قصد تحصیل در لیسانس در رشته ی اخترفیزیک نجوم را دارم و در حال نوشتن مقاله مرتبط با نجوم و همینطور ترجمه ی مقالات را انجام میدم برای داشتن رزومه ی بهتر و تا سال اینده مدرک انگلیسی ielts با نمره ی حداقل 7 و زبان المانی تا دوره ی b1 را میگیرم آیا شانسی برای گرفتن پذیرش از دانشگاها ی رایگان آلمان دارم؟ و ایا لازم هست دوره یcollage را بگذرونم با خیر؟ و لازم به خوندن زبان در آلمان هستم دوباره با نه؟ ممنون

سلام دانشگاههای رایگان از بدو ورود برای دانشجویان بین المللی ممکن نیست اما شماباید بصورت کاملتری بررسی گردد لطفا یا باما تماس حاصل نمایید یا فرم رایگان واتس اپ را پرکنید تامشاوران ما با شماتماس بگیرند.

با سلام وخسته نباشید من امید هستم 25سال سن ،فارغ التحصیل رشته مهندسی نفت مقطع لیسانس ،دانشگاه ازاد. میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل در المان برای من هست .درضمن مدرک زبانی هم ندارم.دوره زبان رو باید در ایران بگذرونم و بعد برای پذیرش دانشگاه المان اقدام کنم یا این که امکانش هست که دوره زبان رو در المان بگذرونم.با تشکر.

سلام امکان ادامه تحصیل است اما نه بورس- مدرک زبان را در ایران بگیرید.

سلام و خسته نباشید من دانشجوی سال اخر پزشکی هستم a1رو همین روزا تموم میکنم نمراتم تقریبا۷۵٪ میشه میخاستم بدونم میشه از طریق daadبورس برم انگلیسیم هم خوبه !!! تجربه کاری ندارم !

دوست عزیز در باب پاسخ سوالات خود برای ادامه تحصیل . شرایط دانشگاه ها و کشورها به وبسایت miestudy.com مراجعه بفرمایید.

سلام من میخوام برای کلاس دهم به آلمان برم الان کلاس هشتمم معدلم ۱۹.۹۰ زبان هم ۷ ایلتس نویسندگی غیر حرفه ای میکنم و در پینگ پونگ مهارت دارم میشه با این شرایط بورسیه شم با توجه به سنم ؟

با سلام و احترام باید مدرک زبان المان داشته باشید.جهت بررسی دقیق شرایط شما و ارائه بهترین مشاوره و همچنین برای کسب اصلاعات بیشتر می توانید با شماره02149196000 تماس حاصل فرمایید

با سلام خدمت شما..من 22سالمه و دانشجوی رشته ی میکروبیولوژی ترم 2 هستم برای کارشناسی.میخواستم بدونم میتونم برای ارشد در المان بورسیه بشم؟ایا این رشته در المان بازار کار داره؟ واینکه شرایط بورسیه شدن برای ارشد چیه؟باتشکر

با سلام و عرض ادب. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با سلام و ادب من ۴۲ سال سن دارم ‌فوق لیسانس مدیریت مالی از دانشگاه آزاد ، میتونم برای دکتری آلمان اقدام کنم و برای بورسیه ؟ یا محدودیت سنی هست ؟ با تشکر

با سلام و عرض ادب. بزرگوار در واقع برای اخذ دکتری باید با استاد راهنما مکاتبه فرمایید و تایید را از ایشان اخذ نمایید. جهت کسب اطلاعات درباره مکاتبه با استاد میتوانید از مقالات و ویدیویی در سایت در همین جهت استفاده نمایید.

باسلام و عرض ادب من 29 سال دارم. کارشناسی نرم افزار از خواجه نصیر وکارشناسی ارشد هوش مصنوعی از داشنگاه امیرکبیر دارم (البته هر دو به خاطر اینکه بتوانم کار کنم بصورت الکترونیکی گرفتم). 10 ساله در حوزه IT سابقه خیلی خوبی دارم (در پروژه های ملی) و بصورت متخصص در حال کار کردن هستم. سربازی هم با کسری نخبگی تازه به اتمام رسانده ام. می خواستم برای کارشناسی ارشد دوباره در رشته Data science برای تابستان 2019 آلمان اقدام کنم و در این مدت مدرک زبان b1 آلمان و IELTS بگیرم و امید دارم حداقل بعد از 2 ماه بصورت پارت تایم مشغول به کار بشم (چون از اینجا هم چند شرکت اروپایی رزومه کاری من را قبول کردن ولی به خاطر اینکه در ایران بودم نتواسنتم اقدام کنم). بودجه نزدیک به 200 میلیون هم در نظر گرفته ام. می خواستم نظر شما را جویا شوم . با احترام

با سلام می توانید اقدام نمایید منتهی مراتب پروسه ی ویزای تحصیلی آلمان دو سال زمان نیاز دارد. بنابراین پیشنهاد ما ورود به آلمان از طرق دیگری است. اگر مایل هستید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ی 49196000-021 تماس حاصل فرمایید.

سلام وقت بخیر من لیسانس اتاق عملم دی ماه طرحمو تموم میکنم ایا با معدل ۱۵ ودوتاسرتیفیکیت ازالمان که یکیشو تودوران دانشجویی گرفتم دومیشم دی ماه میگیرم اگ بتونم توصیه نامه ازاستادمم ومدرک زبان هم داشته باشم میتونم بورسیه ارشد از کره جنوبی یاهرکشور دیگه ای بگیرم؟تشکر

با سلام و عرض ادب خدمت شما در حال حاضر اخذ بورسیه تحصیلی از ابتدا بسیار دشوار است بنابراین راه اخذ بورسیه برای شما این است که به طور عادی وارد دانشگاه مورد نظر شوید و پس از یک ترم تحصیل عالی و کسب معدل بسیار بالا درخواست وام، کمک هزینه یا بورسیه نمایید. پیشنهاد میکنیم جهت اطلاعات بیشتر با دفاتر همکار ما تماس حاصل فرمایید.

سلام ببخشید من و دوستم پایه یازدهم هستیم خانواده هامون بعد کنکور برای درس مارو میفرستن آلمان و الان زبان آلمانی هم به همراه انگلیسی میخونیم امکان اینکه بتونیم دوتامون دانشگاه دولتی بیاریم اونجا چقده؟؟

با سلام متقاضی گرامی برای پاسخ به این سوال می بایست شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد

با سلام خدمت اقای ملک پور 31 ساله ام و مقطع کارشناسی را با معدل 13/65 در دانشگاه ازاد و مقطع کارشناسی ارشد را با معدل 16/75 در دانشگا ه ازاد گذراندم و به مدت یک سال و نیم سابقه کار در ارتباط با رشته تحصیلی ام دارم. ایا امکان اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری در المان ( با توجه به معدل و اینکه دانشگاه ازاد خواندم) را دارم؟ ایا میتوانم برای مقطع ارشد اقدام کنم (بدلیل سخت بودن اخذ پذیرش در مقطع دکتری)؟

با سلام و احترام برای دریافت بورسیه باید رزومه شما (مدرک زبان ، معدل و نمرات شما و مدارک تحصیلی شما و …) مورد بررسی قرار گیرد و نیاز به معدل بالای 19 و مدرک زبان بالا دارد . پیشنهاد میکنیم برای مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره 021.49196000 تماس حاصل فرمایید .

با عرض سلام و خسته نباشید. من در حال گرفتن مدرک کارشناسی از دانشگاه فنی و حرفه ای در رشته ی مهندسی مکانیک خودرو با معدل تقریبا 15.50 هستم. بنده دارای یک ثبت اختراع در کشور ایران و در زمینه ی خودرو می باشم. در حال حاضر دارم روی گرفتن مدرک زبان و نوشتن دو مقاله که یکی در مورد اختراع ثبت شده هست کار می کنم. با تعدادی از نرم افزار های تخصصی هم آشنایی نسبی دارم. سوال بنده اینجاست که اگر من بتونم اون دو مقاله رو ثبت ISI کنم و نمره ی زبان مناسبی رو هم کسب کنم (زبان انگلیسی) آیا میتونم شانس گرفتن بورس از یکی از دانشگاه های خوب آلمان رو داشته باشم؟ البته من دارای دو مقاله ی دیگه در مجلات داخلی هستم و ایده های دیگه ای هم در مورد سیستم های مختلف خودرو دارم. اختراع ثبت شده هم اختراع خیلی خوبی هست و اطمینان دارم که در صورت ارائه مورد توجه قرار می گیره. با تشکر فراوان

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام خسته نباشید من دیپلم تجربی دارم و پشت کنکوری هستم میشه بگید برای بورسیه در المان چه شرایطی رو باید داشته باشم و ایا علاوه برتسلط به زبان المانی نیاز به تسلط زبان اینگلیسی هم دارم؟

با سلام و احترام برای دریافت بورسیه باید رزومه شما (مدرک زبان ، معدل و نمرات شما و مدارک تحصیلی شما و …) مورد بررسی قرار گیرد و نیاز به معدل بالای 19 و مدرک زبان بالا دارد . پیشنهاد میکنیم برای مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره 021.49196000 تماس حاصل فرمایید .

سلام .من دیپلم تجربی دارم و میخوام برای آلمان اقدام کنم..دانشگاه های پزشکی آلمان آزمون ورودی دارن؟!

با سلام بله

سلام من دانشجوی پزشکی ترم 3 تو دانشگاه روزانه هستم…. 20 سالمه… میخواستم بپرسم میتونم تو کانادا یا استرالیا با المان بورسیه شم تو همین رشته پزشکی؟

سلام و عرض ارادت به مجموعه منسجم و پرتلاش ام آی ای .

ممنون از لایوهای مفیدتون که راهگشای بنده و بسیاری از دوستان در امر مهاجرت بوده و هست . بنده معمولا هر لایوتون رو چندین بار دیده و نکاتشو یادداشت میکنم . حال بنابر توصیه جناب دکتر ملک پور مبنی بر ثبت سوالاتمون در سایت ، سوالاتم رو خدمتتون مطرح می کنم .

بنده بتازگی 28 ساله شده ام ، سرمایه ای اندک تقریبا 200 میلیون در این سالها پس انداز کرده ام و مشغول به آمادگی جهت آزمون آیلتس می باشم و تصمیم دارم با راهنمایی و همیاری شما اقدام به مهاجرت به خارج از کشور بصورت موفق نمایم .

در دوره کارشناسی بنابر شرایط خاصی که برای بنده پیش اومد بالاجبار رشته مهندسی شیمی خوندم و پس از چند سال کار مرتبط با این رشته در صنعت پتروشیمی بصورت آزاد در حین تحصیل (بصورت بدون بیمه بدلیل عدم داشتن مدرک پایان خدمت ) چون علاقه ای در خودم نسبت به این رشته حس نکردم تصمیم به حرکت بسوی علایقم گرفتم .

راه اندازی و اداره کسب و کار شخصی در رسته آی تی و شبکه از دوران ماقبل تحصیل و کسب تجربه های بسیار برآمده از شکست ها و موفقیت ها در این دوران ، بنده را به فراگیری دانش روز مدیریت ترغیب نموده و باعث شد اقدام به شرکت در کنکور و سپس اشتغال به تحصیل در مقطع ارشد emba گرایش مدیریت استراتژیک کنم که هم اکنون در حال آمادگی به دفاع از پایان نامه هستم . خدا را شاکرم که در آن برهه زمانی این تصمیم را گرفتم و انگار گمشده خویش را پیدا کردم و با علاقه و پشتکاری که داشتم توانستم دوره ارشد خود را تا قبل از پایان نامه با معدل 19.49 به پایان رسانده و در حال نگارش چند مقاله به همراه اساتیدم جهت انتشار در ژورنال های معتبر هستم . البته در حین این دوران بمدت 16 ماه در یکی از شرکت های دانش بنیان به عنوان مدیر اجرایی بصورت بیمه شده مشغول بکار بوده ام .

همچنین علاقه بنده به یادگیری خصوصا مبحث آی تی باعث شده که درکنار تحصیل بصورت پیوسته برنامه نویسی را یاد گرفته و دانش خودمو در این حوزه توسعه بدم.

حال که قصد مهاجرت دارم ، بر اساس لایوهای اینستاگرام شما و فرمایشات ارزنده جناب دکتر ملک پور ، به چند راه رسیده ام :

1) نخست اقدام برای دکتری مدیریت : ( که بعنوان مقصد شما معمولا اروپا و کانادا رو پیشنهاد دادین ولی ابهاماتی برای بنده وجود داره از جمله اینکه آیا ممکن است داشتن مدرک دکتری شانس یافتن کار را کم کند بدلیل پرداخت حقوق بالاتری که این مدرک به شرکت ها و یا سازمان ها تحمیل خواهد کرد ؟ و یا اینکه با این مدرک می توان در دانشگاه بعنوان یک فرد خارجی مشغول به کار آکادمیک شد ؟ آیا حقوق کار آکادمیک کفاف زندگی را خواهد داد ؟ و در مقایسه با کار آکادمیک ، کار در صنایع یا سایر سازمان ها مزایای بهتری در پی نخواهد داشت ؟)

2) اقدام به تحصیل مجدد در رشته های مدیریتی چون MBA و یا Engineering Management ؛ ( البته اطلاعی ندارم که آیا مدرک کارشناسی غیرمرتبط بنده و یا هزینه به ظاهر بالای ارشد با توجه به سرمایه اندک بنده مانعی برای بنده خواهد شد یا خیر ؟ آیا آفیسر با توجه به داشتن مدرک ارشد قبلی و اقدام برای ارشد مجدد مشکلی در دریافت ویزای بنده بوجود نخواهد آورد ؟ آیا با کسب مدرک ارشد در این رشته ها در کشورهایی چون کانادا ، سوییس ، هلند و سایر کشورهای اروپایی با بازار کار مناسب برای رشته مدیریت و بیزینس ، می توان مشغول به کار و سپس اقامت شد ؟ بطور کلی پیشنهاد شماد کدامیک از کشورهای اروپایی یا کانادا خواهد بود ؟)

3) اقدام برای ارشد مهندسی و یا علوم کامپیوتر ؛ ( در این مورد نیز آیا امکان اقدام برای ارشد این رشته با توجه به مدرک غیرمرتبط لیسانس بنده وجود دارد ؟ اگر خیر آیا به نظر شما با تطبیق واحدهای گذرانده در مهندسی شیمی و همچنین گذراندن واحدهای متفاوت و در نهایت کسب مدرک لیسانس کامپیوتر در ایران ، انتخاب منطقی و صحیحی خواهد بود ؟ آیاآفیسر با توجه به داشتن مدرک لیسانس قبلی و اقدام برای لیسانس مجدد مشکلی در دریافت ویزای بنده بوجود نخواهد آورد ؟ آیا بازار این رشته را مناسب می دانید ؟ چه کشورهایی را با توجه به شرایط بنده پیشنهاد خواهید داد ؟ )

البته مطابق فرمایشات قبلی شما و تحقیقات بنده درباره کشورهای هلند و کانادا ظاهر تحصیل در ان کشورها کار محسوب شده و میشود از دوران تحصیل بعنوان دوره التزام کار ۳ تا ۵ ساله استفاده کرد و سریع تر اقامت گرفت که این مورد درصورت پیدا کردن کار با اون رشته و اون مقطع عالی هست .

دیگر تردیدی که برای بنده در انتخاب کشورهای مناسب برای ایجاد شده ترس از عدم استقبال و یا مهاجر پذیر نبودن مردم کشور مقصد می باشد که به ظاهر (مطابق تصویر ذهنی و نه تحقیق علمی ) کانادا بخاطر ماهیت مهاجر بودن مردمش رفتار بهتری با مهاجران خواهند داشت .

در پایان ضمن قدردانی از وقتی که برای مطالعه نوشته های بنده اختصاص می دهید خواهشمندم با توجه به درگیری ذهنی فراوانی که برای انتخاب راه و مسیر مهاجرت برای بنده ایجاد شده ، با راهنمایی خویش بنده را در این امر خطیر یاری فرموده و بفرمایید انتخاب کدام راه برای بنده معقولانه تر و مفیدتر خواهد بود .

با سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به شرایطی که فرمودید برای دکتری هم میتوانید اقدام نمایید اما در حال حاضر بسته به نظر استاد راهنما است و کمی دشوار است بنابراین با گذراندن یک دوره mba در اروپا و یا کانادا میتوانید وارد بازار کار شوید.جهت کسب اطلاعات و مشاوره در این مورد با کارشناسان و شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز. من فارغ التحصیل کارشناسی بیوشیمی پزشکی با معدل 17 و دارای یک مقاله isi و ایلتس 6.5 و آلمانی b2 هستم. به نظر شما من میتونم واسه دکتری اپلای بگیرم و بعد از دکتری پزشکی (عمومی یا تخصصی) بخونم؟ چون شنیدم آلمان و اتریش میشه. ممنونم از شما

با سلام و عرض ادب بله امکان پذیر است باید از طریق استاد راهنما اقدام بفرماید و با ایشان به توافق برسید . اگر استاد و یا دانشگاه رزومه شمار را مورد تایید قرار بدهد میتوانید از شرایط بورسیه استفاده نمایید . همچنین شرایط شما باید به صورت کاملتری در این مورد بررسی گردد که در این بخش امکان پذیر نمیباشد . پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره 021.49196000 تماس حاصل فرمایید همچنین برای دریافت بورسیه باید رزومه شما (مدرک زبان ، معدل و نمرات شما و …) مورد بررسی قرار گیرد .

سلام من دانش آموز ۱۱ تجربی می خوام بورسیه تحصیلی المان بگیرم

با سلام و عرض ادب برای اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان داشتن مدرک زبان بسیار اهمیت دارد. ضمن انکه در برخی از رشته ها آزمون ورودی برگزار می شود و در صورتی که دانشجویان موفق به گذراندن ازمون شوند امکان اخذ بورسیه تحصیلی را خواهند داشت.

جستجوی کار در آلمان

Your browser does not support the audio tag.

سرمایه گذاری در آلمان

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon

روانشناسی رشته ای حساس برای تحصیل است. مدارس روانشناسی ابتدا رویکردهای مختلف مطالعه ذهن را دنبال می کنند و به دنبال آن برنامه های تحصیلی  مختلفی را به عنوان راهنما برای دانشجویان ارائه می کنند. مانند هر کشور توسعه یافته دیگر، دانشگاه های روانشناسی آلمان در داخل این کشور وجود دارد که برنامه های مطالعاتی با کیفیت و نوآورانه در زمینه رشته روانشناسی را ارائه می دهند.شرایط بورسیه روانشناسی در المان

معیارهای متعددی باید در نظر گرفته شود تا دانشگاهی بتواند بهترین موقعیت را در بین دانشگاه ها در مورد مطالعه روانشناسی و همچنین تحصیل پزشکی در آلمان داشته باشد. معیارهای زیر بعضی از مهمترین موارد برای دانشجویان روانشناسی است که با هدف به دست آوردن بهترین نتیجه از مطالعات خود می باشند.

در ادامه به تعدادی از دانشگاه های برتر روانشناسی در آلمان پرداخته ایم.

در دانشگاه JACOBS، بالاترین استانداردها در آموزش به معنای تعامل قوی استاد و دانشجو و برنامه های درسی چالش برانگیز وجود دارد. در این دانشگاه رشته تحصیلی کارشناسی سه ساله روانشناختی و علم عصب شناسی جنبه های های ساختاری، عملکردی و فیزیولوژیکی انسان ها و سیستم های بیولوژیکی را تدریس می کنند. دانشگاه RUB در قلب اروپا واقع شده است و دارای 20 بخش، واحدهای نهاد انضباطی RUB و 5،000 کارمند است. بیش از 36500 دانشجو از 130 در حال حاضر در این دانشگاه تحصیل می کنند. هیئت علمی شامل 9 بخش است که هر یک توسط پروفسور کامل و چهار استادیار و حدود 40 دانشمند و دستیار پژوهشی سرپرستی می شود.

دپارتمان روانشناسی دانشگاه MANNHEIM یکی از موسسات برجسته تدریس و تحقیق در آلمان است. تمرکز اصلی این دانشگاه در زمینه های تحقیقاتی از روانشناسی اقتصادی، روانشناسی اجتماعی و روانشناختی است. گروه روانشناسی هر دو برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز ارائه می دهد. همچنین دپارتمان روانشناسی دانشگاه صنعتی Dresden یکی از معدود بخش های روانشناسی در هر دانشگاه آلمانی است که در تمامی ابعاد قوی و به روز (تحقیق، مرجع کاربردی، بین المللی بودن و جهت گیری) فعال است.

یادگیری با تحقیق، این یکی از ویژگی های اصلی تحصیلات در دانشگاه CHEMNITZ می باشد. سیستم تحصیلی دانشگاه به طور کامل از سال 2007 به طرح دو مرحله ای کارشناسی و کارشناسی ارشد تبدیل شده است. روانشناسی یکی از بهترین رشته های تحصیلی در آلمان است. فعالیت پژوهشی آن یکی از بخش های فعال و موفق روانشناسی در آلمان است. برنامه چهار ساله لیسانس دو زمینه ممکن برای تمرکز: “کار و سلامت” و همچنین “روانشناسی بالینی و روانشناسی بالینی عصب” را ارائه می دهد. دانشجویانی که با پایه های اصولی روانشناختی و روش شناسی در دانشگاه ULM آشنا می شوند، مرور کلی بر زمینه های مختلف کاربردی را دریافت می گذرانند. دوره های کاربردی این دانشگاه ها در زمینه های روانشناسی سازمانی، روانشناسی بالینی و روانشناسی آموزشی ارائه می شود.

موسسه روانشناسی JENA متکی بر تحقیق هدایتی است و از طریق بهینه سازی داخلی و کنترل کیفیت خارجی، موسسه روانشناسی در جنا قصد بهبود مستمر کیفیت تحقیق و تدریس را دارد. دانشگاه GIESSEN یکی از قدیمی ترین موسسات تحصیلات عالی به زبان آلمانی است. در بخش روانشناسی در حال حاضر حدود 850 دانشجو در رشته روانشناسی و 15 استاد و سه استادیار وجود دارند. بنابراین کل حیطه روانشناسی علمی در پژوهش و تدریس ارائه می شوند. از سال 2008، دپارتمان روانشناسی این دانشگاه لیسانس علوم برنامه تحصیلی روانشناسی را ارائه داده است. یک دانشجو می تواند در شاخه لیسانس هنر واحدی در زمینه روانشناسی نیز بگذراند.

باید گفت که آلمان یکی از کشورهای محبوب برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی است. علاوه بر محبوبیت و مزایایی از جمله تحصیل رایگان یا با هزینه کم و هزینه زندگی مقرون به صرفه ، برخی از دانشگاه های آلمان در رشته روانشناسی جز رنکینگ های جهانی قرار دارند.

شرایط تحصیل رشته روانشناسی در آلمان

اکثر رشته های کارشناسی ارشد تحقیق محور هستند و فضای بین المللی را به نحو احسنت پوشش می دهند ، همچنین برخی از رشته ها به زبان انگلیسی نیز موجود می باشد. به طور کلی اگر مایل باشید ، می توانید رشته روانشناسی را به زبان آلمانی نیز بگذرانید. لازم به ذکر است که فروید عقاید اساسی خود را درباره روانشناسی انسان در آلمان منتشر کرده است. در طول دوره کارشناسی ارشد می توانید در یکی از سه رشته اصلی روانشناسی کاربردی ادامه تحصیل دهید :

ممکن است برخی از دانشگاه ها موضوعاتی مانند روانشناسی بهداشت و یا روانشناسی اقتصادی را نیز ارائه دهند، در حالی که برخی از دانشگاه ها تمایل دارند که روانشناسی را با موضوعاتی مانند : مدیریت بیزنس ، علوم آموزشی، مطالعات جنسیتی،  فلسفه و حقوق ترکیب کنند.

برای ورود به مقطع کارشناسی رقابت زیادی بین دانشجویان وجود دارد. این رقابت برای دانشجویان خارجی کمی بهتر است ، اما همچنان بسیاری از دانشجویان خارجی تمایل دارند تا در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهند. باید گفت که ظرفیت  کارشناسی ارشد محدودتر است و رقابت بیشتری برای این مقطع وجود دارد. GPA شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی باید حدود 1.5 باشد ، در غیر این صورت باید در رشته دیگری ادامه تحصیل دهید.

دوره آموزشی روان درمانی تنها پس از مقطع کارشناسی ارشد آغاز می شود و باید در موسسه ثبت نام کنید و هزینه آن حدود 30000 یورو یا بیشتر می باشد. در طول دوره آموزشی می توانید در کلینیکی مشغول به کار شوید و درآمدی حدود 1 یورو در ساعت دریافت کنید. اگر قصد دارید در مراکز درمانی دولتی کار کنید ، باید Kassensitz ( که محدود و بسیار نادر است ) را خریداری نمایید و برای آن باید چند هزار یورو هزینه کنید.

تبدیل شدن به یک روانپزشک و روان درمان در آلمان بسیار دشوار است؛ اما اگر قصد ادامه تحصیل در روانشناسی سلامت (health psychology)، عوامل انسانی (human factors ) یا  روانشناسی I / O (I/O psychology ) را داشته باشید و یا بر تحقیقات و آموزش تمرکز کنید ،مسیر راحت تری پیش روی ما خواهد بود.

روانشناسی یکی از رشته های مهم است مخصوصا اگر بخواهید در خارج از کشور تحصیل کنید. رشته روانشناسی از ابتدا به دنبال آموزش دیدگاه های مختلف برای شناخت ذهن و خیال و به دنبال آن آموزش مهارت های مختلف روان شناختی بوده است. در آلمان ، مثل دیگر کشورهای توسعه یافته دانشگاه های مختلفی وجود دارد که رشته روانشناسی را با کیفیت بالا و خلاقانه ارائه میدهد. در اینجا بهترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل رشته روانشناسی ذکر شده است

دانشگاه جاکوبز برمن( JACOBS UNIVERSITY BREMEN)

در دانشگاه جاکوبز بالاترین استانداردهای تدریس وجود دارد به این معنی که تعامل قوی بین استاد و دانشجو برقرار است و برنامه های درسی چالش برانگیز است. دانشجویان تشویق میشوند و از آنها انتظار میرود که با استادان و دیگر دانشجویان تبادل نظر کنند و در مورد درک خود در زمینه های مختلف به صورت مستقل و گروهی بحث و گفتگو کنند. این کار باعث میشود که دانش علمی آنها افزایش پیدا کند .

دانشگاه جاکوبز یک دوره سه ساله کارشناسی روانشناسی شناختی و علوم اعصاب( امتیاز 180 ECTS) برگزار میکند که مطابق با دستورالعمل های جهانی است که برای مدرک معتبر تعیین شده است. دانشجویان در رشته روانشناسی شناختی و علوم اعصاب دانشگاه جاکوبز با ساختار و عملکرد جنبه های فیزیولوژیکی انسان و سیستم های  بیولوژیک آشنا میشوند. در دو سال اول دانشویان طیف گسترده ای از دوره های علوم طبیعی و دیگر گزینه ها را آموزش می بینند. در سال سوم دانشجویان تحقیقات خود را در مورد مشکلات تجربی و نظری روانشناسی شناخت و علوم اعصاب دنبال می کنند.

دانشگاه رور بوخوم (BOCHUM UNIVERSITY RUHR)

دانشگاه رور بوخوم(RUB) در قلب شهر پر جنب و جوش و مهمان نواز رور ( در قلب اروپا) قرار دارد. این دانشگاه دارای 20 دانشکده ، 500 کارمند و واحدهای رسمی انضباطی است. در حال حاضر بیش از 36.500 دانشجو از 130 کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند. تمام رشته های مهم علمی در یک دانشکده تادیب شده است.

اعضای دانشگاه  چه در رشته های علوم، مهندسی یا مدیریت در حالی که به دیگران آموزش می دهند خود نیز از دیگران یاد می گیرند.دانشکده شامل 9 دپارتمان است که هر کدام توسط یک استاد تمام ، 4 استادیار،4 دانشمند و معاون تحقیقاتی رهبری میشوند. بنابراین طیف وسیعی از علوم روانشناسی به صورت آموزشی و پژوهشی ارائه میشود.

دانشگاه مانهایم(UNIVERSITY OF MANNHEIM)

دپارتمان روانشناسی دانشگاه مانهایم یکی از موسسات آموزشی و پژوهشی پیشرو در آلمان است . این دپارتمان تمرکز ویژه ای بر روی تحقیقات روانشناسی، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی اقتصادی و روانشناسی شناختی دارد. یکی از اهداف برجسته این دپارتمان ایجاد ارتباط و گسترش بخش های مختلف تحقیقاتی با ایجاد امکانات جدید و خلاقانه آکادمی است. دپارتمان روانشناسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه میدهد.

دوره کارشناسی روانشناسی(B.SC PSCHOLOGY) دانش و مهارت در زمینه های روانشناسی پایه و کاربردی را ارتقاء  میدهد. این دپارتمان همچنین دو دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد که بر اساس موضوعات اصلی تحقیقات است. M.SC. روانشناسی اقتصادی که بر روی روانشناسی صنعتی و سازمانی و روانشناسی مصرف کننده تمرکز دارد و M.SC.   روانشناسی شناختی و اجتماعی که بر روی روانشناسی اجتماعی و روانشناسی شناختی تمرکز دارد.

دانشگاه فنی درسدن( TU DRESDEN)

در رتبه بندی اخیر دانشگاه ها که توسط مرکز توسعه آموزش عالی(CHE) انجام شد، دانشکده روانشناسی دانشگاه فنی درسدن در رتبه های بالا قرار گرفت. در رتبه بندی جدید دانشگاه های آلمان نه تنها بخش تحقیقات عالی بلکه استانداردهای مربوط به تحقیقات ، بین المللی بودن و موفقیت دانشجویان نیز در نظر گرفته شده است. این واقعیت مشخص شد که قدرت سیستم آموزش عالی آلمان در کیفیت و تنوع ارائه شده  موسسات است. دپارتمان روانشناسی دانشگاه فنی درسدن یکی از معدود دپارتمان های دانشگاه های آلمان است که این به روز بودن را در تمامی ابعاد حفظ کرده است.

برای کسب تمام چهار بعد( تحقیقات، مراجع کاربردی، بین المللی بودن و موفقیت دانشجویان)  به یک تیم قدرتمند نیاز است که اعضای آن در بالاترین استانداردهای تحقیقات باشند. دانشجویان باید برای کسب مدرک روانشناسی به مدت پنج سال تحصیل کنند و بعد از اتمام کارشناسی برای دوره کارشناسی ارشد آماده شوند.

دانشگاه فنی کمنتیس ( TU CHEMNITZ)

آموزش از طریق پژوهش یکی از ویژگی های اصلی تحصیل در دانشگاه کمنتیس است. تعداد زیادی دوره های میان رشته ای در این دانشگاه وجود دارد که تحت تاثیر چندین رشته هستند. برای مثال دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ” علوم محاسباتی” که شامل علوم ریاضی، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی میشود یا ارتباطات رسانه ای که شامل علوم تکنولوژی، اقتصاد و روزنامه نگاری می شود. سیستم آموزشی دانشگاه فنی کمنتیس از سال 2007 به طور کامل به طرح کارشناسی- کارشناسی ارشد دو مرحله ای تبدیل شده است. افزایش رقابت جهانی ، قابلیت کار همزمان و تمرکز بیشتر بر روی کار عملی تنها چند دلیل ایجاد این مدل آموزش در منطقه آموزش عالی اروپا است.

تحصیل روانشناسی در آلمان به زبان انگلیسی

دوره کارشناسی دانشگاه های دولتی آلمان به زبان آلمانی است. شما باید سطح c1 مهارت زبان آلمانی را داشته باشید تا بتوانید در رشته روانشناسی تحصیل کنید. اکثر دوره های کارشناسی ارشد تحقیقاتی هستند و دارای فضای بین المللی هستند بنابراین شما میتوانید از زبان انگلیسی استفاده کنید. به هر حال اگر شما علاقه مند باشید میتوانید در رشته روانشناسی در آلمان تحصیل کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه زندگی در آلمان و همچنین مهاجرت به آلمان می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

سلام برای تحصیل در آلمان با هزینه شخصی معدل چقدر مهمه و سطح زبان باید در چه سطحی باشه.
من لیسانس روانشناسی دارم میخوام ارشدمو اونجا بگذرونم

با سلام با توجه به تحصیل رایگان و رتبه و رنکینگ دانشگاه های آلمان رقابت بسیار زیاد است، به همین علت شما باید رزومه علمی قوی داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

کانال تلگرام مهاجرتی ما را دنبال کنید

بورسیه تحصیلی آلمان ، روش های اخذ بورسیه تحصیلی آلمان و اعتبار آن در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. روشهای اخذ بورسیه تحصیلی آلمان چه هستند؟ بورسیه تحصیلی آلمان شامل چه هزینه هایی است؟ بورسیه تحصیلی  را چگونه می توان اخذ کرد؟ در این مقاله سعی شده مهم ترین و اصلی ترین نکات به صورت ساده و خلاصه در مورد بورسیه تحصیلی آلمان شرح داده شود .  آلمان نه تنها یکی از ارزان ترین مقاصد مطالعه در اروپا است ، بلکه کشور دارای شهرتی بی نظیر بین المللی است. آلمان به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های معتبر در آخرین  رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS ، تعداد زیادی از برنامه های آموزش انگلیسی را به ویژه در سطح تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. موسسه حقوقی ملک پور با همکاری دفتر مشاوره ای MIE اتریش می تواند شما عزیزان در خصوص اخذ بورسیه تحصیلی آلمان یاری رساند ، شما می توانید قبل از هر گونه اقدامی با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان و تخصصی در باب مهاجرت به آلمان و بهترین راه دریافت ویزای تحصیلی در آلمان به دست آورید .

موضوعات زیر در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است:

شرایط بورسیه تحصیلی آلمان و شرایط مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل پیشنیاز مهاجرت تحصیلی به آلمان می باشد. با توجه به دانشگاه ها انتخابی شما شرایط بورسیه تحصیلی آلمان متفاوت است. به دلیل سؤالات زیادی که درباره ی شرایط بورسیه تحصیلی آلمان مطرح می شود این مقاله را با این موضوع خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم. در این مقاله سعی می شود که شرایط بورسیه تحصیلی آلمان و تعدادی از بورسیه های تحصیلی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

این مقاله با موضوع شرایط بورسیه تحصیلی آلمان متعلق به مؤسسه حقوقی ملک پور (با همکاری مؤسسه MIE اتریش) خدمت شما عزیزان ارائه می شود امیدواریم پاسخ سوالات خود را در باب شرایط بورسیه تحصیلی آلمان در این مقاله بیابید. از اکتبر سال ۲۰۱۴ هر گونه هزینه تحصیل در دانشگاههای دولتی آلمان برای تحصیلات تکمیلی رایگان شد و تنها در برخی دانشگاههای ایالت های فدرال هزینه ثبت نام و هزینه های اداری حدود ۵۰ یورو پرداخت می شود. این سیستم ممکن است در آینده تغییر کند و دانشگاههای شرایط پرداخت هزینه تحصیل را تغییر دهند. خوشبختانه تعداد زیادی کمک هزینه تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. ما در اینجا تعدادی از بورسیه های تحصیلی را معرفی می کنیم .

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

اخذ بورسیه  تحصیلی در آلمان یکی از راه های اخذ اقامت تحصیلی است. در آلمان دانشگاه های بسیاری وجود دارند که بورس تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند؛ کشور آلمان یکی از کم هزینه ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و تحصیل در این کشور تقریبا رایگان است. بورسیه تحصیلی آلمان به جهت سطح بسیار بالای دانشگاههای آلمان متقاضیان بسیاری دارد. تنوع رشته، امکانات مدرن آموزشی در

دانشگاههای آلمان  و وجود دانشگاه های رایگان آلمان و تحصیل رایگان در آلمان باعث شده بورسیه تحصیلی آلمان در خواست های بسیاری از جانب دانشجویان بین المللی داشته باشد. دغدغه بسیاری از دانشجویان بین المللی خواهان بورسیه تحصیلی آلمان این است که بتوانند هزینه های زندگی و تحصیل خود را در آلمان تأمین کنند.

بورسیه تحصیلی آلمان شرایط خاصی دارد که سعی بر این شده تا در این مقاله به آن پرداخته شود. شخص متقاضی بورسیه تحصیلی آلمان  می بایست در مقطع قبلی تحصیل خود دارای معدل بالا بوده وهمچنین دارای چندین مقاله علمی و فعالیت های پژوهشی مرتبط و سطح زبان بالایی باشد. برای دانشجویان متقاضی دریافت بورسیه تحصیل در مقطع دکتری، علاوه بر موارد ذکرشده داشتن  نامه پذیرش از استاد راهنما یا سوپروایزر ضروری است. دوره های دکترا هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی برگزار می شود البته دانشجویانی که تمایل به اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا دارند دانش زبان آلمانی خود را پس از ورود به دانشگاههای آلمان تکمیل می نمایند که سطح زبان آلمانی مورد نیاز جهت تحصیل در دانشگاههای آلمان حداقل B2می باشد.متقاضی اخذ بورسیه تحصیلی آلمان در مقطع دکترا می بایست با یکی از اساتید در دانشگاه مقصد در کشور آلمان مکاتبه نموده استاد مورد نظر را از بین اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه انتخاب نماید. بعد از این مرحله موافقت استاد راهنما الزامی است. سطح زبان المانی و یا زبان انگلیسی دانشجو برای جلب نظر استاد راهنما بسیار حائز اهمیت است و نقش مهمی در اخذ بورسیه تحصیلی آلمان را خواهید داشت. به جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله « اقامت آلمان » همین وبسایت را مطالعه بفرمایید.

از اکتبر ۲۰۱۴، تمام دانشگاه های آلمان هر گونه هزینه تحصیل برای تحصیلات در مقطع کارشناسی را دریافت نمی کنند. در برخی از ایالت های فدرال، دانشگاه ها سهم ترم (حدود ۵۰ یورو) و / یا هزینه های اداری (حدود ۵۰ یورو) را دریافت می کنند. این ساختار هزینه های تحصیل هرساله می تواند تغییر کند، شما باید اطلاعات به روز شده در مورد هزینه های تحصیل در ایالت های مختلف فدرال در آلمان بررسی کنید.  با توجه به این میزان هزینه های دریافتی بسیار ارزان، تحسیل در آلمان تقریبا رایگان محسوب می شود. به همین جهت معمولا در مقطع کارشناسی بورسیه اعطا نمی شود و یا دریافت بورسیه در این مقطع بسیار مشکل می باشد.

بر خلاف مطالعات کارشناسی، بسیاری از مطالعات کارشناسی ارشد یا دکترا در آلمان بر اساس هزینه است. هزینه های تحصیلات تکمیلی علاوه بر هزینه ثبت نام و تایید هزینه ها نیز می باشد. خوشبختانه، تعداد زیادی از بورس تحصیلی برای تحصیلات عالی و دکتری در آلمان وجود دارد. متقاضیان با هر ملیتی می توانند برای اخذ بورس تحصیلی در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد درخواست خود را ارایه دهند. لیست تعدادی از بورسیه تحصیلی آلمان در مقطع کارشناسی ارشد به شرح ذیل هستند. معمولا برنامه های کارشناسی ارشد در آلمان بین ۲-۴ ترم به طول می انجامد.

Goethe Goes Global – Master Scholarships*

DAAD Masters Scholarships for Public Policy and Good Governance

Konrad-Adenauer-Stiftung Scholarships in Germany for International Students

DAAD Scholarships in Germany for Development-Related Postgraduate Courses

Heinrich Boll Scholarships in Germany for International Students

DRD Scholarships for Sub-Saharan Africans

به واسطه بورسیه تحصیلی آلمان در مقطع دکتری می توانید، مخارج و هزینه های تحصیلی خود در کشور آلمان را به میزان زیادی کاهش دهید. متقاضیان از همه کشورها می توانند برای بورس تحصیلی در آلمان در مقطع دکتری درخواست بورسیه تحصیلی دهند، خوشبختانه محدودیت جغرافیایی در این برنامه وجود ندارد. لیست متعددی از بورسیه تحصیلی موجود در اتریش در مقطع دکتری به شرح ذیل هستند.

Konrad-Adenauer-Stiftung Scholarships in Germany for International Students

DAAD Scholarships in Germany for Development-Related Postgraduate Courses

Heinrich Boll Scholarships in Germany for International Students

DRD Scholarships for Sub-Saharan Africans

Erasmus Mundus Scholarships for International Students

بورسیه های تحصیلی آلمان در مقطع های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. برخی از این بورسیه ها فقط بخشی از هزینه های تحصیلی را متقبل می شوند و می توانند کمک شایانی به دانشجویان کنند تا بتوانند بدون دغدغه هزینه های تحصیلی را پرداخت کنند. برخی از این بورس ها عبارت اند از:

DAAD یک سازمان مشترک بین المللی است که مسئولیت گشترس روابط بین دانشگاههای بین المللی را بر عهده دارد. بورس تحصیلی DAAD شامل فرصت های مالی و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان خارجی است که برای تحصیلات تکمیلی و تحقیق و پژوهش و یا تدریس در آلمان هستند. محبوب ترین برنامه بورس تحصیلی DAAD برای دوره فوق لیسانس است.

DAAD Scholarships  –  خدمات بورس تحصیلی آلمانی (DAAD) بورس تحصیلی زیادی برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا در سطوح مختلف در آلمان تحصیل کنند. کمک هزینه تحصیلی شامل پرداخت ماهانه۵۰۷  یورو برای فارغ التحصیلان و یا ۱۰۰۰ یورو برای داوطلبان دکترا می باشد؛ پرداخت های مربوط به بیمه درمانی، تصادف و مسئولیت شخصی و  هزینه سفر، مگر اینکه این هزینه ها توسط کشور اصلی و یا منبع دیگری از بودجه پوشش داده شود.

مدت تحصیلی ۱۲ تا ۲۴ ماه (بسته به نهادهای خاص)) و ۳۶ ماه برای دکترا.

این بورسیه برای دانشجویان آفریقا، آمریکای شمالی/مرکزی، آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی، جوب آسیا و کشورهای خاورمیانه در نظر گرفته شده است. افرادی که کمک هزینه DAAD را دریافت می کنند از پرداخت هزینه تحصیل معاف هستند و ماهیانه ۷۵۰ یورو دریافت می کنند. همچنین این کمک هزینه شامل بیمه درمانی، هزینه سفر، هزینه های همسر و فرزند، اجاره مسکن و خوابگاه می شود. این بورسیه تحصیلی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و برای درخواست آن نیازی به تجربه کاری نیست. معیارهای اصلی برای انتخاب عبارتند از معدل مقطع کارشناسی، دانش زبان انگلیسی یا آلمانی، مشارکتهای سیاسی و اجتماعی، انگیزه قانع کننده برای پروژه تحصیلی در آلمان، همچنین آخرین مدرک تحصیلی را می بایست طی شش ماه اخیر درخواست دریافت نموده باشید.

سایت اصلی DAAD برای ثبت درخواست#

https://www.daad.de/en/

این کمک هزینه تحصیلی از دانشجویان با استعداد در تمام دانشگاههای آلمان حمایت می کند و برای همه دانشجویان از سراسر جهان امکان درخواست این بورسیه وجود دارد. این بورسیه بدون در نظر گرفتن ملیت دانشجو، درآمد شخصی و درآمد والدین به متقاضی اعطا می شود. ارزش این کمک هزینه مبلغ ۳۰۰ یورو در هر ماه برای حداقل ۲ ترم است اما ممکن از دوره پرداخت آن طولانی تر شود. جهت جستجوی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی که این بورسیه را ارائه می دهند می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

www.deutschlandstipendium.de/de/1970.php

بورس تحصیلی ملی DeutschlandStipendium  (برنامه کمک هزینه تحصیلی آلمان) حمایت مالی و غیر مادی به دانش آموزان بسیار موفق و متعهد از سراسر جهان فراهم می کند. بورس تحصیلی آلمان از دانش آموزان بسیار با استعداد در تمام دانشگاه های شرکت کننده در آلمان حمایت می کند. بورس تحصیلی بدون در نظر گرفتن درآمد شخصی یا والدین اعطا می شود و ملیت ملی برای اعطای آن اهمیت ندارد.   کمک هزینه تحصیلی به مبلغ ۳۰۰ یورو در ماه و برای حداقل دو ترم اعطا می شود، اما ممکن است برای حداکثر زمان فراهم شود که دوره استاندارد تحصیل را پوشش دهد.

بزرگترین ارائه دهنده  بورس تحصیلی برای تحصیل در اتحادیه اروپا ، اراسموس  توسط کمیسیون اروپایی رهبری می شود و دانشجویان بین المللی را برای تحصیل در اروپا آموزش می دهد. در هنگام شرکت در برنامه مبادله ای برای تحصیل در اروپا، کمک هزینه های مربوط به هزینه های زندگی را فراهم می کند. نوع بورس تحصیلی برای اتباع کشور سوم: مجموع ۴۸،۰۰۰ یورو

برای اتباع اروپایی: مجموع ۲۳،۰۰۰ یورو

دانشگاههای دولتی آلمان مؤسسات میزبان این بورسیه هستند. این بورس تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به تمام رشته ها در دانشگاههای دولتی تعلق می گیرد. ارزش این بورسیه برای دانشجویان  مقطع کارشناسی ارشد غیر اتحادیه اروپا ۸۵۰ یورو در ماه است همچنین دانشجویان مقطع دکترا ۱۰۰۰ یورو در ماه دریافت می کنند. دانشجویان اتحادیه اروپا ماهیانه ۹۴۹ یورو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۴۵۰ یورو در مقطع دکترا دریافت می کنند.

بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در تمام سطوح که مایل به تحصیل در آلمان در موسسه معتبر هستند.

مطالعات کارشناسی ارشد: دانش آموزان غیر اتحادیه اروپا: ۸۵۰ یورو در هر ماه به علاوه مزایای فردی مختلف؛ هزینه های تحصیلی در موارد خاص امکان پذیر است در آلمان. دانشجویان اتحادیه اروپا: متفاوت است، حداکثر ۶۴۹ یورو به علاوه ۳۰۰ یورو پول کتاب در هر ماه؛ هزینه های تحصیلی در آلمان امکان پذیر نیست، اما ممکن است به میزان محدود در کشورهای دیگر انجام گیرد.شرایط بورسیه روانشناسی در المان

بورس تحصیلی برای دوره ی تحصیلی اعطا می شود، ممکن است یک ترم به طول بیانجامد.

مطالعات دکترا: دانشجویان غیر اتحادیه اروپا: ۱۲۰۰ یورو در هر ماه، علاوه بر کمک هزینه تحویل € ۱۰۰ در هر ماه، به علاوه مزایای فردی مختلف را دریافت می کنند. هزینه های تحصیلی امکان پذیر نیست. دانشجویان اتحادیه اروپا: ۱۳۵۰ یورو در هر ماه هزینه تحصیلات ابتدایی به اضافه ۱۰۰ یورو در ماه هزینه کمک هزینه تحقیق؛هزینه های تحصیل در آلمان امکان پذیر نیست، اما ممکن است در کشورهای دیگر نیز محدود باشد.

بورس تحصیلی به طور قانونی به مدت دو سال اعطا می شود، ممکن است دو برابر بیشتر از نصف سال به طول انجامد.

مبلغ تحصیلی ماهانه ۱۰۰۰ یورو برای دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه گوته (به طور کلی ۲ سال)

*پشتیبانی و جهت گیری از یک دانشجوی کارشناسی ارشد با تجربه در طول تحصیلات خود

*دسترسی به سمینارهای تمرکز بر مهارت های حرفه ای در آکادمی تحصیلات تکمیلی (GRADE)، که به طور معمول فقط برای دانشجویان دکتری و postdocs باز می شود

*پشتیبانی حرفه ای از طریق دفتر تحقیقات دانشگاه گوته

این بورس تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد اعطا می شود و به دانشجویانی تعلق می گیرد که به طور واضح برتری تحصیلی و علمی دارند. مؤسسات میزبان این بورسیه دانشگاههای میزبان فرانسه، هنگ کنگ، آلمان، لتونی، مجارستان، ایرلند، انگلستان، ایالات متحده هستند. برای دوره های کارشناسی ارشد در رشته های زیر می توانید درخواست بورسیه داشته باشید:

همچنین برای کشور های آذربایجان، بلاروس، افغانستان، چین، کنگو، کامبوج، گینه، اریتره، مصر، برمه، میانمار، سودان، تاجیکستان، سوریه، ازبکستان، ترکمنستان جوایز و کمک هزینه در نظر گرفته می شود.  همچنین کمک هزینه CSLA برای آمادگی قبل از تحصیل، هزینه سفر، هزینه های تحصیل، هزینه های مسکن و اجاره، بیمه درمانی و دیگر هزینه های زندگی پرداخت می شود.

این بورسیه به دانشجویان مقطع دکترا اعطا می شود. مؤسسه میزبان این بورسیه دانشگاه ژاکوبز برمن است. تعداد ۵ کمک هزینه در سال اعطا می شود. ارزش کمک هزینه ۱۳۰۰ یورو در ماه به مدت ۳۶ ماه است. کمک هزینه دانشگاه برمن به متقاضیانی که رزومه علمی قوی و مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن را در رشته های علوم سیاسی، جامعه شناسی و روانشناسی دارند تعلق می گیرد.

بنیاد بازرگانی دانشگاه کوفی عنان به دانشجویان با استعداد کشورهای در حال توسعه کمک هزینه تحصیلی اعطا می کند که یک سال  تحصیلی را در رشته MBA بگذرانند. مؤسسه میزبان این بورس تحصیلی مدرسه مدیریت و فناوری اروپا، آلمان در همکاری با بنیاد دانشکده های کوفی انان در لاهه هلند است. این کمک هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های کامل زندگی را پوشش می دهد. متقاضیان این کمک هزینه می بایست در یکی از کشورهای توسعه یافته LDCS یا کشورهای درحال توسعه LLDC اقامت داشته باشند.

مدرک کارشناسی ارشد و PhD برای متقاضیان بین المللی زیر ۳۰ ساله که مدرک تحصیلی خود را در کشور خودشان به پایان رسانده اند. شخص متقاضی نیاز دارد که شواهدی از عملکرد تحصیلی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشد، در فعالیت های داوطلبانه به نفع جامعه در کشور خود فعالانه فعالیت داشته باشد و علاقه مند به مسائل سیاسی باشد. مقدار و مدت حمایت مالی بستگی به هدف مطالعه دارد. فارغ التحصیلان (کارشناسی ارشد) دریافت کمک هزینه ماهانه به مبلغ ۸۵۰ یورو دریافت می کنند. دوره تحویل دو سال است.

داوطلبان دکترا با ارائه شرایط لازم برای پذیرش در رشته های دکترا در یک دانشگاه جمهوری فدرال آلمان بدون شرایط و بورس تحصیلی با مقیاس قابل قبولی به درجه کارشناسی ارشد آلمان، که برای اهداف پژوهشی به آلمان می آیند و می توانند اثبات حداقل دو سال فعالیت علمی در ابتدای دوره بورس تحصیلی، دریافت کمک هزینه تحصیلی ماهانه به مبلغ ۱۱۰۰ یورو. دوره بودجه برای داوطلبان دکترا سه سال است.

تعدادی از کمک های مالی و یارانه نیز ارائه می شود – تا مبلغ ۱۲۰ یورو برای هزینه های مراقبت های بهداشتی و بلند مدت در مورد درخواست.

هزینه تحصیل در دانشگاه می تواند تا ۵۰۰ € بازپرداخت شود – در هر ترم. با این حال، فقط هزینه های دوره های مرتبط به پروژه تحصیلی یا دکترا به رسمیت شناخته شده است.

برخی از دانشگاه های بین المللی که بورسیه تحصیلی آلمان را برای دانشجویان فراهم کرده اند خدمت شما سروران معرفی می نماییم. برخی از این دانشگاه ها دارای رنکینگ جهانی خوبی هستنند. برخی از این دانشگاه های بین المللی به شرح ذیل هستند که در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرند.

دانشگاه تکنیک مونیخ

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه هایدلبرگ

موسسه فناوری کالسروخه

دانشگاه هومبولت برلین

دانشگاه فرای برلین

دانشگاه صنعتی برلین

دانشگاه گوتنیگن

دانشگاه فنی درسدن

دانشگاه هامبورگ

لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا جهت اقدام برای بورسیه تحصیلی آلمان به شرح ذیل هستند.

علاوه بر مدارک مذکور کپی صفحه اول پاسپورت با اعتبار بیش از ۶ ماه، ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی و کارشناسی به همراه اصل مدارک تحصیلی مقاطع ذکر شده برحسب شرایط مورد نیاز می باشد. ترجمه مدارک تحصیلی با اخذ تأییدیه از سفارت و ۶ قطعه عکس ۶ در۴، ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی ، ارسال رزومه با فرمت مورد نیاز دانشگاه مقصد همچنین ۲ توصیه نامه از اساتید دوره قبلی متقاضی در دانشگاه و همچنین یک انگیزه نامه یا SOPمناسب از متقاضی الزامی است.

لینک مقالات پیشنهادی :

کار در آلمان

ویزای کار آلمان

اکثر دانش آموزان بین المللی،  قبل از اینکه بتوانند در آلمان تحصیل کنند، باید یک ویزای دانشجویی آلمانی یا ویزای تحصیلی آلمان را در یک کنسولگری آلمان در کشورشان دریافت کنند. مدارک ویزا

اثبات منابع مالی “Finanzierungsnachweis”  یکی از موارد زیر می باشد:

ثبات پذیرش دانشگاه

اثبات پذیرش دانشگاه

برای تحصیل در آلمان ، دانشجویان باید هزینه هایی برای مدت تحصیل مانند مسکن و خوابگاه ، خوراک ، حمل و نقل را به صورت تمکن مالی به سفارت ارائه دهند ، هزینه ها با توجه به شهرهای مختلف آلمان و شرایط  زندگی فردی متفاوت می باشد، ولی بطور میانگین حدود ۷۰۰ یورو تا ۱۲۰۰ یورو بستگی به نوع زندگی و تعداد اعضای خانواده باید برای هزینه زندگی درنظر گرفته شود .هزینه های زندگی در آلمان کاملا معقول است در مقایسه با دیگر کشورهای اروپای .به طور متوسط ​​هزینه های زندگی شما در آلمان  تقریبا ۷۲۰ یورو در هر ماه حدو ۸۳۶  دلار آمریکا ) یا ۸٫۶۴۰ یورو در سال (حدود ۱۰٫۳۶دلار آمریکا هزینه می شود .به طور کلی، جنوب آلمان، گرانترین منطقه زندگی در آلمان است. دو شهر بزرگ این شهر، مونیخ و اشتوتگارت، یکی از گران ترین شهرهای جهان هستند.به عنوان مثال، اجاره یک آپارتمان یک خوابه در اشتوتگارت به طور متوسط ​​۸۴۶٫۴۳ یورو می باشد ، در حالی که آپارتمان مشابه در شهر شمالی آلمان، برمن ، به طور متوسط ​​هزینه ۵۶۰ یورو می باشد. پایتخت برلین در مقایسه با بسیاری از شهرهای بزرگ اروپا و یا برخی از بزرگترین شهرهای آلمان گران نیست . بالاترین هزینه شما در برلین، اجاره مسکن است. یک آپارتمان کوچک در برلین با یک اتاق خواب به طور متوسط ​​به طور متوسط ​​۷۹۵ € هزینه دارد . لایپزیگ یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای آلمان است.

یکی از راه های پیش نیاز اخذ پاسپورت آلمان را می توان اخذ بورسیه تحصیلی آلمان دانست.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

تعدادی از بورسیه های تحصیلی در آلمان خدمت شما عزیزان معرفی شد. البته اینها تعداد اندکی از بورسیه های تحصیلی آلمان هستند و در صورت تمایل می توانید به سایت اینترنتی که در این مورد وجود دارد مراجعه کنید. با توجه به شرایط ذکر شده شانس دریافت کمک هزینه تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بالاتر از مقاطع پایین تر است و دانشجویان برای تحصیل در مقاطع بالای تحصیلی می توانند در صورتی واجد شرایط باشند برای اخذ کمک هزینه تحصیلی درخواست دهند .

دانشجویانی می توانند کمک هزینه یا بورس تحصیلی دریافت کنند که رزومه علمی و تجربی خوب داشته باشند و از نظر علمی ممتاز باشند این دانشجویان شرایط بورسیه تحصیلی آلمان را دارند. شرایط بورسیه تحصیلی آلمان را در این مقاله مطالعه فرمودید و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس بگیرید و در خصوص شرایط بورسیه تحصیلی آلمان مشاوره رایگان دریافت نمایید . بورسیه تحصیلی آلمان و شرایط اخذ آن در این مقاله به تفضیل خدمت شما عزیزان ارایه شد. آلمان تبدیل شده است به یک مقصد محبوب برای دانش آموزان خارجی به دنبال آموزش بین المللی هستند. دانشگاه های آلمان برنامه های شناخته شده بین المللی را با هزینه نسبتا ارزان تر نسبت به انگلستان، ایالات متحده آمریکا و استرالیا ارائه می دهند. علاوه بر این، تعداد زیادی از بورس تحصیلی موجود وجود دارد که اجازه می دهد دانشجویان خارجی به طور رایگان در آلمان تحصیل کنند . نکات مربوط به قوانین و شرایط بورسیه تحصیلی آلمان و اخذ ویزای اآلمان از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت. امیدواریم توانسته باشیم سئوالات شما درباب ویزای تحصیلی در آلمان را پاسخ داده باشیم. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران مجرب ما در امر مهاجرت از طریق بورسیه تحصیلی آلمان و همچنین سایر کشور های اروپایی تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتا ترین زمان ممکن دریافت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام خسته نباشید من دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی برق قدرت هستم و ۲۲ سالم میخواستم برای ارشد در آلمان برای دانشگاه صنعتی مونیخ اقدام کنم خواستم بدونم شرایطش چجوری و بورسیه گرفتن در مقطع ارشد از اون دانشگاه چجوری باید چه شرایطی داشته باشیم؟

سلام دوست عزیز. برای بورسیه در مقطع فوق لیسانس باید شرایط بسیار ایدهه آلی داشته باشید. مانند مدرک زبان بالا. معدل و نمرات بالا. مقالات و پژوهش های علمی و… در ضمن دانشگاههای آلمان رایگان هستند و یک جور بورسیه قلمداد می شوند

سلام و عرض ادب و تشکر برای سایت معرکه‌تون. من کنکور انسانی ۱۴۰۰ هستم و متقاضی رشته روان شناسی. زبان انگلیسی تسلط خوبی دارم و میتونم برای IELTS آماده باشم. چه کار کنم که شانس تحصیل در روان شناسی آلمان مقطع کارشناسی بیشتر بشه ؟ شروع کردم شبی ۳۰ دقیقه زبان آلمانی کار کردن که در صورت نیاز برای تخصصی آلمانی خوندن شانسم بالاتر باشه. و چقدر کنکور برای پذیرش تاثیر داره ؟

سلام دوست عزیز. رشته روانشناسی در این کشور به زبان آلمانی و با آزمون ورودی امکانپذیر می باشد. شما باید در سطح b2 به بالا به زبان آلمانی مسلط شوید. در عیر اینصورت می توانید برای رشته های دیگه در ابتدا ورود کنید که رشته به رشته با توجه به شرایط شما باید بررسی شود

سلام من دانشجوی دندانپزشکی(ترم۱) هستم. یکی از دانشجوهای المان بهم گفت اگر حداقل ۳۵ واحد اختصاصی رو توی دو ترم اول با نمره خوب پاس کنم میتونم اونجا معادلسازی کنم. درسته؟ برای معدل دیپلم معدل کل دیپلم مدنظره یا معدل نهایی(کتبی) ؟

سلام دوست عزیز. در رشته های پزشکی شما باید بتونید در آزمون ورودی این کشور قبول شید و باید بتونید مدرک زبان آلمانی رو ارائه دهید. اما در کل الان شما برای آلمان شانس اقدام دارید. برای دوره های زبان و فاندیشن میشه برای شما اقدام کرد. در ضمن معدل کتبی مهمه

سلام من دهمم و میخام در المان تحصیل کنم ۱۶سالمه و در این تابستون میخام المانی رو یاد بگیرم من میخام بورسیه بشم باید اول چی کار کنم؟ لطفا ب راهنماایی کنید

سلام دوست عزیز امکان اخذ بورسیه در این مقطع از تحصیل بسیار پایین هست .توصیه میگردد برای مقطع لیسانس برای دانشگاههای رایگان در این کشور اقدام نمایید.

با سلام…بهترین کشورها برای تحصیل رشته مکانیک و بازار کار کدوم ها هستند؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر کشورهایی نظیر المان و اتریش و کانادا بازار کار بسیار خوبی در این رشته دارند

باسلام.من۳۲ساله و فوق لیسانس مدیریت اجرایی هستم.ولی متاسفانه چون مدرک من مورد تایید وزارت علوم نیست عملا هیچ استفاده‌ای نمیشه ازش کرد.من میخواستم ببینم برای مدرک لیسانس با دیپلم چه دانشگاهی میتونم اقدام کنم؟؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به شرایط سنی شما امکان اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس بسیار پایین هست .ولی شما می توانید برای دورهای زبان در مجارستان یا اتریش اقدام کنید و سپس برای مقطع لیسانس پذیرس بگیرید.زبان شما در چه سطحی ست ؟

سلام خسته نباشید. من امسال کنکور میدم رشتم تجربی هست. از لحاظ زبان انگلیسی کاملم و اماده ازمون ایلتس هستم. حاضرم زبان المانی رو هم یاد بگیرم با نمره بالا. میشه لطفا راهنمایی کنین من چطور باید بعد کنکورم اقدام کنم واسه تحصیل در اونجا؟ الویتم رشته خوب باشه توی انتخاب رشته یا دانشگاه عالی؟؟ میشه لطفا شرایطش رو یکم بیشتر توضیح بدین؟؟؟

سلام. تحصیل در کشور آلمان در مقاطع دانشاهی رایگان هست اما به زبان آلمانی باید تحصیل کنید و شرایط و مدارک خاص خود را نیاز داره معدل و نمرات شما بسیار مهم هست .برای اخذ پذیرش زبان b2 المانی رو نیاز دارید. شما به زبان انگلیسی هم میتونید تحصیل کنید که نیاز به مدرک ielts با نمره ی ۶ آکادمیک هست اما شامل هزینه میشه تحصیل شما.

سلام میخواستم بدونم برای پذیرش پزشکی آلمان باید کنکور سراسری پزشکی قبول بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امکان دریافت بورسیه پزشکی چقدره؟؟؟؟؟؟؟ خوشحال میشم اگه راهنماییم کنید ممنون

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می بایست در آزمون ورودی رشته های پزشکی در آلمان پذیرفته شوید. امکان اخذ بورسیه وجود ندارد ولی تحصیل در این رشته رایگان می باشد.

سلام . من دانشجوی دندانپزشکی هستم . می خواستم بدونم امکان داره بعد از گذروندن علوم پایه واحد هام رو در یگی از دانشگاه های المان معادل سازی کنم و بورسیه بگیرم برای ادامه تحصیل ؟ مدرک زبان المانی هم داشته باشم. و یا اصلا امکانش هست من رو بورسیه کنن اگر هم از اول شروع کنم؟

دوست عزیز برای تحصیل در رشته های پزشکی در آلمان می بایست در آزمون ورودی رشته پزشکی قبول شوید . امکان تحصیل رایگان وجود داره ولی امکان اخذ بورسیه در این مقطع تحصیلی بسیار پائین هست.

سلام من ۱۹سالمه برای گرفتن بورسیه برای رشته پزشکی در کشور المان باید چیکار کرد و هزینه‌های تحصیلش چقدر میشه

با سلام دوست عزیز شما می توانید در آلمان تحصیل رایگان داشته باشید .امکان اخذ بورسیه در این مقطع از تحصیل بسیار کم هست .شما مدرک زبان آلمانی دارید؟

سلام من ١٨ سالمه تازه فارغ التحصیل شدم با معدل دیپلم ١٨/۵ بورسیه می کنن منو؟! و این بورسیه تنها برای تحصیله چون الان تمکن مالی ب ١٠.٢٣۵ رسیده و پول ایران هم… راهی هست که برا این هم بورس بشیم بعد اونجا بریم سرکارچون این مقدار پولو ندارم ولی ب شدت علاقه مند به رفتن ب آلمان و ادامه تحصیلیم اگر می دونید راهنمایی کنید ممنون.

با سلام، برای مقطع لیسانس باید نمره زبانتون بالا باشه و سابقه پژوهشی خوبی داشته باشید که بورس بشین. اگر پذیرش بگیرید بعدش می تونید برای کار اقدام کنید

سلام من ۲۱سالمه لیسانس شیمی محض از دانشگاه تهران دارم معدلمم ۱۸ هست میخوام بدونم که میتونم بورسیه آلمانو بگیرم برای ارشد. یه مقاله ISI هم دارم ممنون میشم اگه جواب بدین

با سلام، اگر با اساتید ارتباط بگیرید و پذیرشتون از طریق استاد باشه بله میشه بورسیه گرفت. لطفا مقاله بورسیه تحصیلی در خارج از کشور رو مطالعه بفرمایید.

سلام وقت بخیر آقای ملک پور سوالی داشتم از شما در باب تحصیل در آلمان. بنده مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه سراسری گیلان با معدل ۱۸ دارم. دارای چند مقاله معتبر ثبت شده و ۲ توصیه نامه از اساتید دانشگاه. مدرک زبان ایلتس هم دارم. توانایی اثبات تمکن مالی برای یک سال تحصیلی رو ندارم. آیا اگر از موفق به دریافت بورسیه بشم دیگر نیازی نیست که مبلغ تمکن مالی رو تأمین کنم!چه راه حلی پیشنهاد میکنید! ؟با تشکر

با سلام ، اگر بورسیه کامل بگیرین نامه بورسیه رو در مدرک ویزاتون وارد می کنید و به جای نامه های مالی میشه استفاده کرد. ولی حداقل سرمایه رو برای هزینه های زندگی نیاز دارین.

سلام،من دانشجوی سال ۵رشته داروسازی هستم در قبرس میخوام راجع به شرایط کار در آلمان بدونم آیا شدنی هستش؟

با سلام، برای رشته شما شاید نیاز به معادلسازی باشه . داشتن مدرک زبان هم خیلی مهمه

باسلام بنده دانشجوی ترم آخر کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه سراسری زنجان هستم ،دومقاله و ارائه در کنفرانس های داخلی و سابقه فعالیت در انجمن علمی مهندسی عمران دارم و درحال نگارش کتابی با موضوع بتن هستم.خواستم بدونم امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آلمان به صورت فول فاند یا بورسیه وجود داره؟اگر بله از چه طریقی باید اقدام کنم؟

با سلام، اگر مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی با نمره بالا رو دارین و مقالاتتون در مجلات بین المللی چاپ شده شانستون خوب هست. دقت کنین اگه می خواین نتیجه مناسبی بگیرین باید خودتون با اساتید مرتبط ارتباط برقرار کنید. اگه ارتباط از طریق اساتید باشه طبیعتا خیلی شانتون بهتر هست.

سلام وقتتون بخیر، من برای مستر اپلای کردم رشته بیولوژی و قبول شدم ،معدل کارشناسیم هم همین رشته ۱۸.۵ بوده. خیلی در تلاشم که بتونم بورسیه DeutschlandStipendium که ۳۰۰ یورو در ماه هست رو بگیرم ولی نمیدونم چطور و کجا باید درخواست بدم اگه میشه راهنماییم کنید خیلی ممنونم

با سلام، معمولا تمامی درخواست های تحصیل و بورسیه از طریق DAAD انجام می شود. همچنین بورسیه های دولتی از طریق سایت های دولتی قابل ثبت نام هستند

سلام بنده فارغ التحصیل رشته فقه وحقوق از دانشگاه رازی کرمانشاه با معدل ۱۸٫۳۷ و دارای مدرک ایلتس۶٫۵ می باشم ایا امکان گرفتن بورس تحصیلی در مقطع ارشد المان وجود دارد یا خیر؟ باتشکر

با سلام، اگر زبان آلمانی بلد باشین و مقاله داشته باشین میشه براتون اقدام کرد.

سلام خسته نباشید با تشکر از سایت خوبتون … من دانشجوی مکانیک دانشگاه شهرکرد هستم می خواستم بدونم من شانسی برای گرفتن بورسیه تحصیلی در آلمان در رشته هوافضا دارم ؟! کی اقدام کنم بهتره ؟!

با سلام ، با تشکر از شما که سایت ما رو انتخاب کردید ، اگر مدرکتون از دانشگاه سراسری هست بله میشه اقدام کرد و باید سطح زبانتون آلمانی رو بالا ببرین. زمانش فرقی نداره مهم آماده بودن مدارکتون هست.

سلام اقای ملک پور من ۲۲ سال سن دارم دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران با معدل ۱۴٫۵۰ از داشنگاه ازاد b1 وtest daf المانی هم دارم توصیه نامه هم دارم ۲تا میتونم بورس تحصیلی واسه دانشگاه المان بگیرم

با سلام، برای تحصیل در آلمان دانشجوهای که دانشگاه های سراسری درس نخوندن ریسک پذیرش دارند. ولی اگه مدارکتون خوب باشه و توصیه نامه ها از اساتید به نام رشته خودتون باشه میشه اقدام کرد.

کدوم کشور ها میشه قبل از ۱۸ سال بورس گرفت؟(آلمان میشه؟)

با سلام ، بورس برای زیر ۱۸ سال و کلاس زیر فوق لیسانس خیلی شرایط ویژه ای می خواد مگه اینکه خود دانشگاه یه کمک هزینه ای برای همه دانشجو ها یا در مدارس برای دانش آموزا در نظر گرفته بشه.

سلام.من کارشناسی شیمی کاربردی از دانشگاه پیام نور با معدل ۱۴٫۰۹ و ارشد شیمی آلی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۵٫۶۹ گرفتم مقاله isi دارم البته استادم اسم خودشو اول آورده ولی مقاله از پایان نامه من بود.دارم زبان میخونم الان در حد آیلتس ۶ ام ولی میخوام به ۷ برسونم.۵ سال سابقه بیمه در رشته خودم و یک سال سابقه کار غیر مرتبط دارم با ۳۵ سال سن.میخواستم از دانشگاه آلمان برای مقطع دکترا اقدام کنم اما متاسفانه هیچ اطلاعی ندارم که چطور اینکارو انجام بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید.

با سلام، دوست گرامی در ابتدا باید سوپروایزر پیدا کنید. شما می تونین با مطالعه رزومه اساتید مختلف نزدیک ترین رو به فیلد کاری خودتون پیدا کنید و از طریق ایمیل با ایشون ارتباط بگیرید، اگر استاد شما رو قبول کنند میشه اقدام کرد.

یا سلام من دانشجوی رشته ی پرستاری دانشگاه ازاد ترم دوم هستم و دارای مدرک ایلس ۷ میخواستم‌بدونم امکان اخذ بورسیه برای دانشگاه المان وجود دارد یا خیر؟

با سلام . دوست عزیز تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه های آلمان به زبان آلمانی هست. بورسیه در چه مقطعی مد نظر شماست؟ در نظر داشته باشید کشورها و دانشگاه های کمی هستن که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بورسیه میدن. همچنین برای گرفتن بورسیه می بایست رزومه تحصیلی شما به طور کامل بررسی بشه

سلام اقای ملک پور روزتون بخیر ممنون از توضیحاتتون ولی توضیحات برای مقطع کارشناسی ارشد بودند میخواستم سوال کنم بورس برای مقطع کارشناسی کشور های اروپایی مثل المان و اتریش و نروژ هستش اگه هست شرایطش چه جوریه به جز زبان چه چیزایی مهمه قبولی کنکور سراسری اثری داره؟

با سلام، برای بورس در دوره کارشناس باید بسیار روزمه پژوهشی و تحصیلی مناسبی داشته باشید. معمولا در این مقاطع اکثر بورس ها به اتباع همان کشور اعطا می گردد.

سلام من ۱۵ سالمه المان اشنا دارم میخوام برم تحصیلی ولی پولم کمه چیکار باید بکنم؟ مدرک زبان المانی هم خیلی گرون میدن نمیشه از راه فرزندخوندگی رفت؟

با سلام، تحصیل بهترین گزینه برای شماست.

سلام وقت بخیر من کارشناسی ارشد مدیریت دارم و تازه شروع کردم به خوندن زبان انگلیسی. و از یک پا هم دارای معلولیت هستم.برای بورسیه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در آلمان چکار میتونم بکنم؟

با سلام دوست عزیز، لطف شرایط اخذ بورسیه را در سایت دانشگاه مدنظرتون مطالعه بفرمایید.

با سلام برای پذیرش در کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی رایگان آلمان ،نیاز به قبولی در دانشگاه سراسری ایران می باشد؟

با سلام ، باید سایر شرایط شما نیز بررسی شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

سلام و درود بر شما معدل چند لازمه برای بورسیه مهندسی و رشته های فنی مثلا رشته مکانیک یا برق؟ و معدل چند لازمه برای بورسیه پزشکی و پرستاری؟ و مدرک زبان المانی تا B2؟ ایلتس هم ۶ به بالا؟ و ایا فقط مدرک زبان المانی کافیه؟

با سلام و عرض ادب، برای هر دانشگاه شرایط متفاوت و سایت دانشگاه مقصد باید برای شما بسیار مناسب است.

سلام خسته نباشید.۲۱سالمه دانشجوی رشته کارشناسی مهندسی معماری هستم معدلم بالاست.برای ادامه تحصیل آلمان رو پیشنهاد کردن میخواستم بدونم میتونم بورسیه دریافت کنم با این شرایط.؟

با سلام، برای دریافت بورسیه رزومه تحصیلی و پژوهشی بسیار مهم می باشد. لطفا برای دریافت اطلاعات کاملتر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس جاصل فرمایید و یا از طریق صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

با سلام.. درمقطع دکترا در رشته هوافضا..کدام دانشگاه پذیرش میدن؟و برای چه گرایشی

با سلام برای ورود به مقطع دکترا باید سوپروایزر داشته باشید تا امکان اقدام را نیز داشته باشید .

با عرض سلام و خسته نباشید من ۲۹ سالمه و متاهل هستم.برای مقطع PhD میخواهم بورس تحصیلی بگیرم.زبان را به تازگی شروع کرده ام برای دریافت مدرک آیلتس.لیسانس علوم آزمایشگاهی دارم و کارشناسی ارشد انگل شناسی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم.دارای مقالات معتبر علمی ISI هستم و در کنگره های داخلی و خارجی شرکت کرده ام.مدارک شرکت در چند کارگاه علمی را نیز دارم و نیز دارای ۲ سال سابقه کار در دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان کارشناس آزمایشگاه هستم.۱ سال هم در یک آزمایشگاه تشخیص طبی کار کرده ام.توصیه نامه هم دارم ولی واقعا نمیدونم از کجا باید شروع کنم و نمیدونم به چه شکلی باید استاد مربوطه را مجاب کنم.اگر امکانش هست من رو راهنمایی بفرمایید

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با سلام من یه پسر در کلاس نهم هستم.من انقدر به موسسه ملک پور علاقه پیدا کردم که از الان به فکر تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در آلمان یا کانادا هستم ممنون از توضیحات و کمک های ارزنده شما. با تشکر امیر محمد سعادت یار

با سلام ممنون از لطف شما دوست گرامی

سلام وقتتون بخیر ، ببخشید من میخپاستم بدونم اگر خانم متاهل که یک فرزند کوچک داره بورسیه تحصیلی ارشد توی المان بگیره ، انکانش هست همسر و فرزند ایشون پیوست به این خانم ویزا بگیرن

سلام روزتون بخیر پسر من سال نهم هستش میخواستم بدونم اگه به کلاس المانی بره میتونه برای سال دیگه وارد کالج بشه و بعد دبیرستان رو شروع کنه لطفا منو راهنمایی کنید میخوام برای سال بعد بفرستمش البته با شرایطی مثل خوابگاه و بورسیه چون از پس هزینه برنمیایم ایا راهی برای ما هست واینکه زبان انگلیسی و درس پسرم خوبه ممنون از راهنماییتون

با سلام دوست گرامی در صورتی که بخواهید برای مدارس آلمان اقدام داشته باشید باید برای فرزند خود قیم معرفی نمایید و همچنین بتوانید هزینه تحصیل و زندگی را نیز تامین نمایید تا بتوانید اقدام داشته باشید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

خانه » رشته ها » علوم انسانی » روانشناسی » بورسیه روان شناسی در خارج از کشور

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

سلام خسته نباشین من لیسانس روانشناسی دانشگاه روزانه با معدل ۱۷.۵ دارم ارشد علامه طباطبایی بودم و تموم کردم ولی میخوام برای مستر دوم اقدام کنم. چقد شانس دارم برای دانشگاه های ترکیه؟

سلام با داشتن مدرک زبان شانس دارید

سلام و خسته نباشید من کارشناسی و ارشدم هر دو از دانشگاه پیام نور گرفتم معدل ارشدم ۱۷/۳۳ است ایا میتونم واجد شرایط دانشگاه ترکیه بشم؟؟

سلام برای دکتری یعنی؟ مقاله و مدرک زبان میخواد

سلام ترم آخر کارشناسی روانشناسی هستم با معدل کل تا الان ۱۶ از دانشگاه آزاد میخوام اقدام کنم برای تحصیل خارج از کشور راهنماییتون رو میخوام که کدوم کشور اقدام کنم میخوام ادامه بدم حتما و توی رشته ام کار کنم کار گویندگی و اجرا هم میکنم کارشناس فروش بیمه عمر هم هستم

سلام اگه انگلیسی بخواید ایتالیا پیشنهاد میشه اما المان هم گزینه خوبی است به زبان المانی

سلام. کارشناسی روانشناسی با معدل ۱۹.۵ دانشگاه ازاد(۶ ترمه)و مدرک زبان هم دارم. میتونیم ایتالیا پذیرش و بورس بگیرم برا ارشد؟

سلام بله میتونید با ما در تماس باشید

سلام . کارشناسی روانشناسی دانشگاه آزاد با معدل ۱۹٫۶۶ آیلتس ۸ دو مقاله آی اس آی و یک مقاله اسکوپوس ، و سه مقاله داخلی ، ۲۵ سال سن. آیا با این رزومه واجد شرایط برای گرفتن فول فاند در ارشد بالینی از یکی از دانشگاه های آمریکا هستم؟؟ در ضمن جی آر ای ۳۰۰ دارم

سلام دوست عزیز، بله به احتمال امکانش باشه، فول فاند رو تضمین نمی کنیم ولی فاند بالا امکانش هست.

سلام . خسته نباشید ، من لیسانس روانشناسی دانشگاه آزادم با معدل ۱۷٫۴۵ آیلتس۷ دارم یک مقاله بین المللی و دو مقاله داخلی هم دارم . آیا میتونم از دانشگاه مک گیل کانادا یا کنکوردیا پذیرش بگیرم؟؟ با سن ۲۴ سال

سلام دوست عزیز، بله امکانش هست

سلام ، وقت بخیر من کارشناسی مدیریت دانشگاه تهران خوندم ، در حال حاضر ارشد روانشناسی بالینی میخونم ، در صورتی که مدرک زبان رو بگیرم و ۲ یا ۳ تا مقاله داشته باشم ( سعی کنم رزومه خوبی جمع کنم ) آیا امکان دریافت فاند در رشته روانشناسی در کانادا ، ایتالیا ، آلمان … دارم ؟ چون شنیدم که چون تغییر رشته ای هستم امکان دریافت فاند در مقطع دکتری رو ندارم ، آیا درسته ؟

سلام دوست عزیز، بله امکانش هست.

سلام‌ وقت‌تون‌ بخیر‌ من‌ یازدهم‌ هستم‌ رشته‌ی‌ انسانی‌ و‌ هدف‌و‌ علاقه‌ام‌ روانشناسی‌ هستش‌ و‌ البته‌ زبانم‌ ضعیف‌هستش میخواستم‌ بپرسم‌ برای‌ مهاجرت‌‌تحصیلی‌ به‌ آمریکا‌ وقتی‌ که‌ زبانم‌ رو‌ قوی‌ کنم‌ چقدر‌ شانس‌ دارم‌ برای‌ پذیرش‌ آخه‌ همه‌‌ میگن‌ که‌ آمریکا‌ و‌ اکثر‌ کشور‌ها‌ رشته‌ی‌ علوم‌انسانی‌ به‌سختی‌میپذیرن‌ در‌ کل‌ میخوام‌ راهنماییم‌ کنید‌ در‌ این‌ زمینه‌ که‌ به‌ هدفم‌ نزدیک‌ تر‌‌ بشم. و‌ یه‌ سوال‌دیگه‌ این‌که‌ با‌ رشته‌روانشناسی‌ در‌ آمریکا‌ نمیشه‌ ویزای‌ شغلی‌ در‌ همون‌ زمینه‌ی‌ روانشناسی گرفت؟! یا‌ شانسش‌ هست؟! ممنون💚🌿

سلام دوست عزیز، متاسفانه به دلیل مشکلات دو کشور حتی اگر پذیرش بشید با هزینه های بالای خودش امکان ویزا شدنتون بسیار پایینه.

با سلام و روز بخیر ببخشید بنده ۲۵ ساله کارشناسی روانشناسی عمومی آزاد با معدل ۱۸٫۷۴ و دارای آیلتس۷٫۵ همراه با دو مقاله داخلی و رتبه دو رقمی المپیاد روانشناسی داخل کشور و ب تازگی شروع ب نوشتن یک کتاب در زمینه روانشناسی صنعتی کردم با این رزومه میتونم در مقطع ارشد رشته روانشناسی بالینی از یکی از دانشگاه های رنک بالا ایالت کالیفرنیا فاند بگیرم؟؟

باید با دانشگاه مکاتبه کنیم تا مشخص بشه چند درصد شانس دارید

سلام من برای ارشد روانشناسی میخوام فول فاند بگیرم معدل لیسانس۱۹ دو مقاله بین الملی ایلس ۶.۵ امکانش چقدره مخصوصا برای دانشگاه های کانادا؟ اگه جای بهتر از کانادا میشناسید؟

شما رزومه خوبی دارید و بهترین مقصد کانادا هستش

سلام کارشناسی روانشناسی معدل ۱۹٫۵ ایلس ۷ دو مقاله بین المللی امکان فول فاند هست ؟ چه کشور هایی؟ فرقی برام نمیکنم چه کشوری باشه فقط امکان فول فاندش بالا باشد ممنون از کمکتون

سلام کانادا شانس بالای برای فاند دارد با ما تماس بگیرید

سلام خسته نباشید بنده کارشناسی روانشناسی معدل ۱۹ دارم با دو مقاله isi با ایلس ۶٫۵ و توصیه نامه و انگیزه نامه با این شرایط امکان فول فاند برای ارشد بالینی در چه کشور های برام بیشتره؟ و آیا رتبه دو رقمی در المپیاد روانشناسی تاثیری در گرفتن فول فاند داره؟

شرایط خوبی دارید میتونیم برای فول فاند ایتالیا و کانادا براتون اقدام کنیم/لطفا تماس بگیرید

سلام خسته نباشید من امسال کنکور دارم و در رشته انسانی تحصیل میکنم تصمیم اینه که برای چهار سال بعد یعنی ارشد بتونم بورسیه فول فاند بگیرم میخواستم بدونم کدوم یک از رشته های انسانی (مدیریت،روانشناسی -حقوق-حسابداری) امکان بورسیه فول فاند بده کدوم رشته امکانش هست میدونم زوده ولی میخوام رشته های اشتباه انتخاب نکنم فردا برگردم عقب ممنون از پاسخگویی

در کل زیر مجموعه های رشته انسانی بورسیه بهش تعلق نمیگیرد و لی برای روانشناسی به نسبت بقیه شانس بورسیه شدن هستش

رشته های مدیریت مثل مدیریت صنعتی برای فول فاند دکترا نمیشه امید داشته؟ دلیل خاصی داره که رشته روانشناسی امکان بورسیه فول فاند داره بین بقیه؟

سلام من معدل لیسانس۱۹ روانشناسی از دانشگاه تهران دارم و توصیه نامه و دوتا مقاله ایلس ۶٫۵ برای فرقی نمیکنه کدوم کشور ولی میخوام هزینه تمکن مالی پوشش بده که یه جورایی فول فاند باشم و هزینه تقریبا ۱۰۰ میلیون تموم بشه و نیاز به تمکن مالی نباشه امکان همچین بورسی با رزومه من هست؟ اگر نیس برای دکترا چی ؟ مقصد برام فرقی نمی کنه

برای ایتالیا و ترکیه میتونید اقدام کنید

سلام،من ترم۳روانشناسی ام در مقطع کارشناسی، قصد مهاجرت دارم،برای ارشد،میخواستم ببینم چه شرایطی ملاکه،برای مهاجرت به کانادا،و المان…چه چیز هایب رو برای روزمه جمع کنم

معدل و مدرک زبان ملاک است و برای اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید

با سلام آیا با معدل ۱۹ و خرده ای دیپلم و ۱۵ پیش دانشگاهی و داشتن مدرک زبان شانسی برای پذیرش هست؟

بله شانس دارید ولی بستگی به سطح زبان دارد

سلام من ترم ۳روانشناسی دانشگاه آزادم مقطع کارشناسی قصد مهاجرت دارم برای ارشد، زبان باید در چ سطحی باشه؟ و اینکه چ چیزایی باید برای رزومه جمع آوری کنم؟ جواب بدین ممنون میشم

زبان آیلتس۶/۵ الزامی است و برای هلند و ایتالیا میشه براتون اقدام کنیمشرایط بورسیه روانشناسی در المان

راه های ارتباطی با لیگال اپلای در شبکه های مجازی 

بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای کوی نصر(خ گیشا)، سمت راست، پلاک ۷، طبقه دوم، واحد ۴

(ده خط ویژه) ۰۰ ۸۸۲ ۸۸۲ -۰۲۱

۰۹۹۰۹۲۱۹۴۵۵ و ۰۹۰۲۹۴۴۰۲۳۳ 

(مهاجرت تحصیلی به کلیه کشورها )

بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای کوی نصر(خ گیشا)، سمت راست، پلاک ۷، طبقه اول، واحد ۱ ۰۲۱۸۸۲۸۸۲۱۱ ، ۰۹۹۰۹۲۱۹۴۵۴

(مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به کلیه کشورها)

رشت، بلوار گیلان، برج گلسار-طبقه ۳ – واحد۵۸ ۰۱۳۳۳۲۶۱۰۸۴

استعلام شعب شهرستان ها و انتقادات و پیشنهادات نسبت به کل سازمان لیگال اپلای ۰۹۹۰۹۲۱۹۴۵۶

Kapalı çarşı. Nouriosman cad. 205 orient center . Fatih . Istanbul, post cod 34096 Tel:00905414724294

No. 1019, Luoxiong Road, Guanshan street, Hongshan District, Wuhan City, Hubei Province,China Tel:15607151943

Moscow ,cirenevi bolvar , house 4 uonit 1 Tel:0079997196243 0079161808502

تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه لیگال اپلای محفوظ است.

 

خانه » رشته ها » علوم انسانی » روانشناسی » شهریه روانشناسی در خارج از کشور

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص شرایط تحصیل در آلمان با ما در تماس باشید

۰۲۱-۸۸۲۸۸۲۰۰

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

با درود. من ۲۷ سالمه و مدرک کارشناسی از دانشگاه ازاد دارم با معدل ۱۸، قصد شرکت در ازمون ارشد دارم، و مدرک زبان ندارم.قصد ادامه در کشور هلند یا سوییس دارم. ایا اگر مدرک زبان داشته باشم امکان قبولی هست؟ سن من برای ارشد مساله ای ندارد؟و اینکه دانشگاه دولتی هست؟ و به جز هزینه زندگی، دانشگاه هلند یا سوئیس هزینه ندارند؟

سلام این ئکشورها هزینه تحصیل هم دارند.سن شما مناسب است .میتوانید به کشورهای تحصیل رایگان همچون المان نروژ بروید

سلام من کارشناسی روانشناسی دارم مدرک زبان هم ندارم میخوام بگیرم ٢۴ سالمه میخوام واسه ارشد و دکتری به کشور دیگه برم.پیشنهاد شما چه کشوری که مقرون به صرفه هم باشه؟؟؟

سلام برای المان که تحصیل رایگان است اقدام کنید به زبان المانی می باشد

راه های ارتباطی با لیگال اپلای در شبکه های مجازی 

بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای کوی نصر(خ گیشا)، سمت راست، پلاک ۷، طبقه دوم، واحد ۴

(ده خط ویژه) ۰۰ ۸۸۲ ۸۸۲ -۰۲۱

۰۹۹۰۹۲۱۹۴۵۵ و ۰۹۰۲۹۴۴۰۲۳۳ 

(مهاجرت تحصیلی به کلیه کشورها )

بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای کوی نصر(خ گیشا)، سمت راست، پلاک ۷، طبقه اول، واحد ۱ ۰۲۱۸۸۲۸۸۲۱۱ ، ۰۹۹۰۹۲۱۹۴۵۴

(مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به کلیه کشورها)

رشت، بلوار گیلان، برج گلسار-طبقه ۳ – واحد۵۸ ۰۱۳۳۳۲۶۱۰۸۴

استعلام شعب شهرستان ها و انتقادات و پیشنهادات نسبت به کل سازمان لیگال اپلای ۰۹۹۰۹۲۱۹۴۵۶

Kapalı çarşı. Nouriosman cad. 205 orient center . Fatih . Istanbul, post cod 34096 Tel:00905414724294

No. 1019, Luoxiong Road, Guanshan street, Hongshan District, Wuhan City, Hubei Province,China Tel:15607151943

Moscow ,cirenevi bolvar , house 4 uonit 1 Tel:0079997196243 0079161808502

تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه لیگال اپلای محفوظ است.

 

امروزه دانشجویان بسیاری داوطلب تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستند. علم روانشناسی یا سایکولوژی علم مطالعه رفتارها، فرآیندهای تغییرات ذهنی و تاثیرات آن بر روح و روان انسان است. این حوزه‌ی مهم دانشگاهی از جمله موارد مهم و تأثیرگذار در روحیه و شادی دسته جمعی یک جامعه است که از شاخه‌های علوم اجتماعی نیز به ‌شمار می‌آید. روانشناسان افراد مهمی در جامعه محسوب می‌شوند که اغلب به ‌صورت مسکوت دانشمندان روح یا فرشتگان نجات افراد بسیار زیادی هستند. آنها می‌توانند با شناخت رفتارها یا روحیات انسان‌ها، در جهت رفع مشکلات روحی و روانی به ‌آنها کمک کرده و برای بهبود و بالا بردن سطح کیفیت زندگی انسان‌های جامعه تاثیرات فراوانی بگذارند. روانشناسان می‌توانند با تاثیرات روحی و روانی و بیولوژیکی رفتارشناسی نمایند و اغلب در جهت درمان مشکلات روحی، ذهنی و روانی به افراد کمک کنند. این گروه از افراد می‌توانند در حوزه‌های بسیار زیادی از جمله رفتار اجتماعی، شناخت سلامت روان، و سایر موارد به ‌فعالیت بپردازند. اغلب دانشگاه‌ها دو شاخه‌ی اصلی روانشناسی تجربی و روانشناسی بالینی را در سیستم کاری و تحصیلی خود گنجانده‌اند. رشته روانشناسی نه تنها یک شغل به ‌حساب می‌آید، بلکه به‌ عنوان یک فعالیت بشری می‌تواند تاثیرات زیادی در زندگی افراد و حتی اجتماعی بزرگ‌تر نیز داشته باشد.

 

تحصیل در رشته‌ی روانشناسی

 همانطور که می‌دانید افراد بسیاری علاقمند به ‌ادامه تحصیل در رشته روانشناسی در خارج از کشور هستند. امروزه دانشگاه‌های بسیار بزرگ دنیا در جهت تحصیل روانشناسی در خارج از کشور می‌توانند مقصد دانشجویان ایرانی قرار بگیرند. بدیهی است هر دانشگاهی برای پذیرش دانشجو از نقاط مختلف جهان می‌تواند، شرایط مختلفی را برای جذب دانشجوهایش در این رشته‌ی محبوب داشته باشد. اما به ‌طور کلی یک دانشجوی موفق رشته روانشناسی باید دارای اطلاعات و مهارت‌هایی در زمینه‌ی علوم انسانی و علوم رفتاری، علوم ریاضی و ایجاد ارتباط باشد. گرایش‌های مختلف و متنوعی در این رشته وجود دارند که از جمله‌ی آنها می‌توان به ‌روانشناسی بالینی، روانشناسی و اعصاب و روان شناسی و جرم شناسی اشاره کرد.

 

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

تحصیل روانشناسی

 می‌دانیم که رشته‌ی روانشناسی و تحصیل روانشناسی در خارج از کشور در میان دانشجویان ایرانی بسیار محبوب شده است. اما با این اوصاف باید بدانید که چند کشور مهم در دنیا وجود دارند که امروزه مهد رشته‌ی روانشناسی هستند. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به ‌کشورآلمان، کشور روسیه، کشور اتریش و همینطور کشور کانادا اشاره کرد.

 فهرست زیر به ‌صورت دقیق شاخه‌های پایه و شاخه‌های کاربردی رشته‌ی روانشناسی را معرفی می‌کند.

 روانشناسی علوم اعصاب رفتاری

 روانشناسی شناختی

 روان‌شناسی مقایسه‌ای

 روانشناسی فردی

 روانشناسی تکاملی

 روانشناسی آزمایشی

 روانشناسی شخصیت

 روانشناسی مثبت گرایی

 نوروسایکولوژی

 روانشناسی بیولوژیک

 روانشناسی ژنتیک رفتاری

 روانشناسی رفتارهای غیرطبیعی

 روانشناسی ریاضیاتی

 روانشناسی اجتماعی

روانشناسی بالینی

 روانشناسی نظامی

 روانشناسی جامعه

 روانشناسی ورزشی

 روانشناسی رفتار مصرف کننده

 روانشناسی مدرسه

 روانشناسی مشاوره

 روانشناسی دینی

 روانشناسی تربیتی

 روانشناسی سیاسی

 روانشناسی محیطی

 روانشناسی آرگونومی

 روانشناسی جنایی

 روانشناسی سیاست مدیریتی

 روان‌شناسی بهداشت شغلی

 روانشناسی صنعت و سازمان

 روانشناسی پزشکی قانونی

 روانشناسی جنایی

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

 روانشناسی سلامت

 حال که توانستیم پیش زمینه‌ی کوتاهی در مورد رشته روانشناسی، تحصیل روانشناسی در خارج از کشور  و اهمیت این رشته‌ی کاربردی و مهم به ‌شما ارائه دهیم، هم اکنون وقت آن است که به ‌معرفی کشورهای مناسب برای تحصیل روانشناسی در خارج از کشور بپردازیم. به ‌یاد داشته باشید که تعداد کشورهایی که ما به ‌شما معرفی می‌کنیم محدود است، با این وجود ما سعی کرده‌ایم مناسب‌ترین و بهترین کشورها با منطقی‌ترین قیمت‌ها و همین‌طور امنیت بالا و آینده‌ی شغلی مناسب را انتخاب نموده و به شما معرفی کنیم. اما همیشه این شما هستید که با توجه به‌ شرایط و خواسته‌های خودتان تصمیم نهایی را خواهید گرفت. پیشنهاد اصلی ما به ‌شما این است که قبل از هر گونه اقدامی شرایط دانشگاه مورد نظر را سنجیده و از نظر مالی و همینطور آینده شغلی که انتظارش را دارید، با خودتان روراست باشید.

برای  ادامه‌ی تحصیل در کشور آلمان و به خصوص در رشته‌ی روانشناسی شما باید تسلط کافی به ‌زبان آلمانی داشته باشید. داشتن مدرک معتبر زبان آلمانی یکی از ضروریات اولیه‌ی قبولی درخواست پذیرش شما در کشور آلمان خواهد بود. نکته‌ی قابل توجهی که باید در مورد مسئله‌ی ادامه تحصیل در کشور آلمان بگوییم، این است که شما نمی‌توانید با داشتن مدرک دانشگاه آزاد وارد دانشگاه‌های معتبر کشور آلمان شوید. مخصوصاً رشته روانشناسی از جمله رشته‌هایی است که دانشگاه‌هی معتبر آلمان از پذیرفتن دانشجویان دانشگاه آزاد در آن خودداری می‌کنند.

 به ‌یاد داشته باشید که کشور آلمان نه تنها یکی از کشورهای مهم در زمینه‌ی ادامه تحصیل در رشته روانشناسی است، بلکه مهد علم جامعه شناسی نیز به شمار می‌آید. مردم کشور آلمان به‌ رشته‌ی روانشناسی و افراد روانشناس احترام ویژه‌ای قائلند و علم روانشناسی در میان مردم آلمان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

از نکات مهم دیگر درباره‌ی ادامه‌ی تحصیل رشته‌ی روانشناسی در کشور آلمان این است که باید توجه داشته باشید افرادی که فقط توانسته باشند دوره‌ی کارشناسی ارشد را در آلمان سپری کنند، بلافاصله نمی‌توانند وارد بازار کار شوند. بلکه شما باید بتوانید دوره‌های مناسب آموزشی و عملی مربوط به این رشته را در فضای قابل قبول گذرانده یا از تجربه‌ی کاری مناسب و قابل قبول برای دولت آلمان برخوردار شوید تا بتوانید در ادامه به عنوان یک روانشناس مشغول به کار شوید.

 به طور معمول شما به ‌عنوان یک دانشجو باید دوره‌ی تئوری به مدت ۶۰۰ ساعت را سپری کرده و ۱۸۰۰ ساعت تمرین عملی داشته باشید. از طرفی ۱۲۰ ساعت برای رشد شخصیت خود و ۶۰۰ ساعت کار با بیمار سرپایی و ۱۵۰ ساعت سوپرویژن را باید سپری کنید. اگر می‌خواهید بعد از اتمام تحصیل روانشناسی در کشور آلمان، ساکن این کشور شده و به‌ کار و فعالیت بپردازید، باید بدانید که شما ملزم هستید هزینه‌هایی را برای کسب پروانه‌ی دفتر شخصی بپردازید. شاید در ابتدای امر شما مجبور به ‌پرداخت هزینه و سپری کردن ساعت‌های زیاد و دوران سختی باشید و حتی در طول دوره روان درمانگری و دوره‌های آموزشی و تمرینی خود از دریافت حقوق محروم باشید، اما بعد از اتمام موفقیت آمیز این دوره‌ها شما می‌توانید با درآمد قابل قبولی به ‌ارائه‌ی خدمات روانشناسی به ‌بیماران و مراجعه کننده‌گان خود بپردازید.

 یکی از روش‌های خوب مهاجرت به ‌کشور روسیه ادامه تحصیل در رشته‌ی روانشناسی و اخذ مدرک روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد آن است. برای ورود به ‌رشته‌های روانشناسی، شما ابتدا با معرفی دوره‌ها و شناخت عناوین مرتبط با روانشناسی شروع خواهید کرد. به ‌یاد داشته باشید برای موفقیت در اخذ پذیرش در این رشته و در این کشور، شما باید دوره‌های بسیار زیادی را طی کنید و اطلاعات اولیه‌ی قابل قبولی را کسب کرده باشید. دوره‌هایی مانند کشف و شناخت، سلامت ذهنی، شناخت رفتارهای کودک، شناخت علوم بنیادی و سایر موارد از جمله‌ی این دوره‌ها هستند.

 بعد از سپری کردن دوره‌های اولیه‌ی تحصیلی، شما به ‌کسب دانش و تخصص خواهید پرداخت، که شامل شناخت فرآیندهای مغز و اعصاب، روان شناسی گروهی، روانشناسی افراد استثنایی، مطالعه‌ی جرم شناسی، روانشناسی افراد قربانی سوء استفاده، شناخت آسیب‌های روحی و روانی، روانشناسی افراد سالمند و روانشناسی کودک است.

 اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی در کشور روسیه می‌تواند شامل دوره‌های ما بین ۳ تا ۴ سال را به خود اختصاص دهد. شما بعد از پایان دوره، باید تجارب قابل قبولی را کسب کرده و بتوانید به عنوان یک روانشناس به ‌درمان بپردازید تا زودتر تجربه‌ی لازم را کسب کنید. فراموش نکنید داشتن تجربه و تمرین قبل از شروع به‌ شغل اصلی، می‌تواند موقعیت شغلی آینده شما را تضمین کرده و شما را تبدیل به ‌یک روانشناس معروف و محبوب با درآمد قابل قبول کند.

 خوشبختانه شما در این رشته با گزینه‌های بسیار زیاد و گرایش‌های مختلفی مواجه هستید و می‌توانید با ‌توجه به ‌علاقمندی خود در دوره‌هایی مانند کار کردن با کودکان، بزرگسالان، افرادی که تازه مادر شده‌اند، افرادی که دچار دشواری‌های یادگیری هستند، مربی‌گری کار کردن در خانه‌ی سالمندان یا مراقبت از افراد ویژه و خاص، گفتار درمانی، کار با استعدادهای متفاوت و غیره اقدام کنید.

 

 خوشبختانه کشور روسیه امکانات زیادی را برای تحصیل روانشناسی در خارج از کشور برای دانشجویان ایرانی فراهم کرده است. از جمله دوره‌‌های جالب و متفاوتی که شما با تحصیل در کشور روسیه می‌توانید از آنها بهره‌‌مند شوید عبارت هستند از:

 روانشناسی بالینی : این گرایش شامل تحقیق، تفحص و مطالعه میزان عملکرد ذهن، دوره‌های افسردگی و تندرستی افراد سالمند، کار با کودک، و غیره است. شما می‌توانید در این حیطه‌ها به ‌فعالیت‌های جالب بسیار زیادی دست بزنید. برای مثال شما می‌توانید روی افرادی کار کنید که می‌خواهند در مصاحبه‌های بزرگ شرکت کنند یا مشاهداتی انجام دهند. یا حتی می‌توانید با گرفتن انواع تست‌های روانشناسی و ارزیابی میزان افسردگی افراد به ‌ارتباط این مشکلات با زندگی کنونی آنها بپردازید، یا با شناخت مشکلات موجود در روح و روان‌شان با آنها ارتباط برقرار کرده و به‌ آنها کمک کنید تا بتوانند کیفیت بهتری به ‌زندگی‌شان بدهند. به ‌عنوان یک روانشناس بالینی شما می‌توانید با گروه‌های مختلفی از جمله گروه‌های سلامت و روان، مراقبت‌های اجتماعی، مراقبت‌های خصوصی، بهبود روش‌های درمانی، مشاوره‌های مختلف یا دیگر درمان‌ها در ارتباط باشید تا از این طریق به کسب تجربه و یادگیری بپردازید.

 روانشناسی مغز و اعصاب: این نوع گرایش در میان دانشجویان مشغول تحصیل در کشور روسیه از محبوبیت خاصی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید گرایش روانشناسی مغز و اعصاب مربوط به‌ فعالیت مغز و میزان ارتباط آن با فرآیندهای روانشناسی و رفتاری است. اغلب دانشجویان این رشته به ‌شناخت انواع مسائل و مشکلات مربوط به مغز و اعصاب و بیماری‌هایی مانند صدمات مغزی، آسیب‌های مغزی، سکته‌های مغزی، تومورهای مغزی و بیماری‌های ذهنی که در اثر سوء مصرف داروهای سمی یا آسیب ‌رسان ‌به ‌بدن است، می‌پردازند.

 روانشناسی آموزشی: گرایش مهمی از روانشناسی است که به‌ ارزیابی آموخته‌‌های شما، شناخت اضطراب‌ها و استرس‌های اجتماعی و احساسی، شناخت استراتژی‌های روانی و ارائه راه حل‌های مهم و کاربردی برای این مشکلات می‌پردازد. شما به ‌عنوان یک دانشجو با گرایش تحصیلی روانشناسی آموزشی می‌توانید به ‌روانشناسی مرتبط با تحقیق و مشاوره و برقراری ارتباط با کودکان، والدین و متصدیان آموزشی بپردازید.

 روانشناسی جرم شناسی: از سایر گرایشات ارائه شده در دانشگاه‌های روسیه می‌توان به ‌گرایش روانشناسی جرم شناسی پرداخت. همانطور که می‌دانید این رشته و این گرایش به ‌چگونگی روانشناسی افراد مجرم و شناخت جرم آنها و علت یابی این نوع رفتارها می‌پردازد. شما با تحصیل در این رشته می‌توانید به ‌ارزیابی ریسک‌ها، شناخت رفتار و خصوصیات زندانیان، و چگونگی درمان و بهبود آنها و همینطور تجزیه و تحلیل سلامت ذهنی این دسته از افراد بپردازید. هم‌چنین شما می‌توانید در آینده همکار خوبی برای اداره‌ی پلیس، زندان‌ها، خدمات اجتماعی و بخش‌های مربوط به ‌سلامت و درمان شوید. همین‌طور روانشناسان جرم شناسی در دادگاه‌ها می‌توانند بسیار موثر باشند. از جمله افرادی که می‌توانند به ‌گرفتن حضانت فرزندان در دعوای زن و شوهری و طلاق کمک کنند، روانشناسان با گرایش‌های روانشناسی جرم شناسی هستند.

 

شاید یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان و محبو‌ب‌ترین رشته‌ها برای انتخاب یک دانشجوی بین المللی می‌تواند ادامه تحصیل روانشناسی در کشور کانادا باشد. برای تحصیل رشته‌ی روانشناسی در کانادا حتماً لازم نیست وارد دانشگاه شوید. بلکه کالج‌ها و دانشکده‌های دیگری هم وجود دارند که به ‌ارائه‌ی مدارک و دوره‌های مختلف در زمینه و گرایش‌های مختلف روانشناسی می‌پردازند. اغلب دانشجویانی که داوطلب ادامه‌ی تحصیل در کانادا و رشته‌ی روانشناسی هستند، باید بدانند که تمامی مدارک قبلی آنها برای ادامه تحصیل در مقطع فعلی‌شان مورد نیاز دانشگاه است. همچنین دانشگاه‌های کشور کانادا از شما پیشینه‌ی قوی ریاضیات و تسلط کافی به زبان انگلیسی را خواهند خواست. شما باید حداقل رتبه‌ی قابل قبول را در هنگام تحصیل در روانشناسی به‌ خود اختصاص دهید، تا بتوانید یک روانشناس موفق و فارغ التحصیل با آینده‌ای روشن از دانشگاه‌های کانادا محسوب شوید. کشور کانادا انواع گرایش‌ها و انواع مقاطع تحصیلی در رشته‌ی روانشناسی را برگزار می‌کند. تخصص‌هایی که در کشور کانادا به‌ شما ارائه خواهند شد، عبارت هستند از: روانشناسی سازمانی و صنعتی، روانشناسی تجربی، روانشناسی تکاملی، روانشناسی کودک، نوروسایکولوژی، روانشناسی غذایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی مشاوره آموزشی، روانشناسی تجربی و سایر موارد. شما برای اتمام دوره‌ی دکترای خود نیاز به ‌گذراندن دوره‌ی کارورزی نیز دارید.

در زیر فهرستی از دانشگاه‌های برتر کانادا در رشته‌ی روانشناسی را ارائه می‌کنیم. بدیهی است هر دانشگاه علاوه بر داشتن پیش زمینه‌های مشترک می‌تواند از شما مواردی را به ‌عنوان شروط لازم برای پذیرش درخواست کند. پیشنهاد ما به ‌شما این است که قبل از انتخاب و قبل از اقدام به ‌ثبت نام از شرایط ویژه‌ی هر دانشگاه اطلاع پیدا کنید. فهرست انواع دانشگاه‌هایی که در کشور کانادا در رشته‌ی روانشناسی دانشجو می‌پذیرند عبارت هستند از:

دانشگاه تورنتو با رتبه‌ی ۱۲ جهانی

دانشگاه بریتیش کلمبیا با رتبه‌ی ۱۷ جهانی

دانشگاه  مک گیل با رتبه‌ی ۲۳ جهانی

دانشگاه آنتاریو با رتبه‌ی ۳۶ جهانی

دانشگاه مک ‌مستر با رتبه‌ی ۵۱ جهانی

دانشگاه کویین با رتبه‌ی ۵۱ جهانی

دانشگاه مونترال با رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ جهانی

دانشگاه یورک با رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ جهانی

دانشگاه سایمون فریزر با رتبه‌ی ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه کلگری با رتبه‌ی ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه واترلو با رتبه‌ی ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه کنکوردیا با رتبه‌ی ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهانی

دانشگاه دالهاوزی با رتبه‌ی ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهانی

علاوه بر فهرست بالا تعدادی دانشگاه و دانشکده‌های دیگری هم در این کشور وجود دارند که از نظر رتبه بندی علمی و  کیفیت آموزشی در شرایط پایین‌تری قرار دارند.

بدیهی است که در دانشگاه‌های کانادا برای ثبت نام و پذیرش فرم درخواست ارائه خواهند کرد. امروزه یکی از موارد بسیار مهم و مناسب برای کسانی که قصد مهاجرت به ‌کشور کانادا را دارند، انتخاب رشته‌ی روانشناسی و ادامه تحصیل در این رشته است.

همانند سایر کشورهای پیشرفته در امر روانشناسی، شما نمی‌توانید تنها با داشتن یک مدرک وارد بازار کار در کانادا شوید. بلکه قبل از آن شما باید بتوانید در بسیاری از حوزه‌ها دارای مدرک دکترا و همین‌طور تجربیات لازم برای درمان بیماران خود را داشته باشید. شما علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی، نیاز به ‌ارائه‌ی یک پروژه‌ی دانشجویی نیز دارید. همانند سایر کشورهای پیشرفته‌ی صنعتی، کشور کانادا نیز به ‌روانشناسان و علم روانشناسی اهمیت بسیار زیادی قائل است. همین‌طور به‌ تجربیات، میزان تحصیلات و استعداد درمانگری یک روانشناس نیز اهمیت بسیاری می‌دهد. به ‌یاد داشته باشید که شما بعد از فارغ التحصیلی و دریافت مدارک موجود و تجربه‌ی لازم می‌توانید یک فعالیت حرفه‌ای بسیار موفق در زمینه‌ی روانشناسی در کشور کانادا را برای خود دست و پا کنید. شما می‌توانید در مکان‌های مختلف به ‌عنوان محقق یا کادر آموزشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، امور مشاوره‌ی آزمونی، آموزشی و تحقیقاتی، به ‌ادامه‌ی فعالیت خود بپردازید.

هم‌چنین شما می‌توانید به ‌منظور مقابله با بیماری‌های روحی ناشی از آسیب‌های جسمی و حمایت از روحیه‌ی بیماران وارد بازار کار در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها شوید. از طرفی شما می‌توانید در مدارس، مراکز اصلاح رفتار، دفاتر خصوصی، تبلیغات روابط و محصولات مشتریان، مخابرات، ارتش و ورزش فعالیت داشته باشید. هم‌چنین شما می‌توانید با اعلام همکاری با وکلا در زمینه‌ی جرم و جنایت و دادگاه‌ها نیز مشغول به کار شوید. قبل از هر چیز برای اینکه شما بتوانید در کشور کانادا به ‌شغل روانشناسی بپردازید، باید مجوزی از سازمان مربوطه دریافت کنید. دریافت اینگونه مجوزها و مدارک می‌تواند از یک ایالت به ‌ایالت دیگر متفاوت باشد. برای مثال استان‌های کبک، آنتاریو مانیتوبا، بریتیش کلمبیا و آلبرتا از جمله جاهایی هستند که یک روانشناس می‌تواند از داشتن آینده‌ی شغلی مناسب در آنها مطمئن باشد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب شهر مناسب خود در کشور کانادا به ‌شرایط آب و هوایی هر شهر دقت کنید.

در صورتی که مایل به ادامه تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستید، همکاران ما در نکست ابرود آماده هستند، تا شما را در تحقق اهداف‌تان کمک کنند.

به نظر شما بهترین کشور، شهر و دانشگاه برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی کجا است؟ آیا تجربه اقدام به اپلای برای رشته روانشناسی را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: studyacrossthepond

سلام خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

سلام ممنون از مطلب مفیدتون من دوره کارشناسی روانشناسی رو در دانشگاه تهران گذروندم حالا می خوام برای ارشد بورسیه بگیرم برای کانادا معدل لیسانسمم بالاست باید چه شرایطی داشته باشم تا این بورسیه رو بگیرم
باز هم ممنون بابت سایت خوبتون

دوست عزیز
همانگونه که خودتون در جریان هستید، داشتن نمره بالای زبان ( آیلتس یا تافل ) و نمره GRE و داشتن مقاله شانس پذیرش شما را افزایش می‌دهد. با توجه به شرایط شما اگر بتوان برای شما فاند شهریه را گرفت خیلی عالی می‌شود.

سلام و عرض ادب
من دکتری روانشناسی عمومی هستم.گرایشم در حوضه کودک و نوجوان هستش.میخواستم شرایط دانشگاه یورک کانادا رو برای دوره دیدن،بدونم.ایا اصلا همچین چیزی هست که من با این مدرک بتونم برای دیدن دوره های تخصصی اونجا برم؟

دوست عزیز
برای دوره پست دکترا باید با اساتید مکاتبه کنید.

با سلام
من ۳۲ سالمه. ارشد روانشناسی بالینی دارم.سه سال سابقه کار
موسس یک مرکز مشاوره تخصصی کودک هستم
فعلا یه مقاله پابمد دارم و توی یه ژورنال متوسط روانشناسی متعلق به سوئد peer reviewer هستم.
ولی دوتا مقاله دیگه در حد isi دارم کار میکنم. تا یک سال دیگه میتونم حداقل آیلتس ۶.۵ بیارم.
چقدر امکانش هست بتونم فاند phd رو بگیرم؟
و بنظر شما ویزای کاری برای من امکانش هست. از همسرم جدا شدم و فرزندی هم ندارم.

دوست عزیز
با توجه به شرایط شما، در صورتی که شما بتوانید نمره ۷ آیلتس را کسب کنید و به همراه آن ۲ مقاله آی اس آی ایمپکت فاکتور دار داشته باشید، شانس مناسبی برای پذیرش خواهید داشت. برای بررسی بیشتر لطفاً رزومه خودتان را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال کنید، تا در صورت تمایل شما، رزومه شما را بررسی کرده و شما را راهنمایی کنند.

ایا در خارج از کشور رشته روانشناسی مثبت گرا داریم ؟

دوست عزیز
نخیر رشته‌ای با این عنوان وجود ندارد.

سلام
میخواستم بدونم‌ رشته ی روانشناسی برای مقطع کارشناسی هم میتونه به اروپا بورسیه بشه؟؟
واینکه کشور المان به کارشناسی برای روانشناسی پذیرش میده؟؟

دوست عزیز
اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی بسیار سخت است و شما برای اخذ آن باید مدرک زبان آلمانی حداقل B2 را داشته باشید.

سلام من اگه ارشد روانشناسی بالینی داشته باشم با تمام شرایط لازم و فقط کارشناسی من رشته نامرتبط باشه
(جغرافیای طبیعی) امکان بورس تحصیلی واسه‌ی دکتری رو دارم ؟

دوست عزیز
نکته‌ای که گفتید، بی تاثیر نیست ولی این در شرایطی است که شرایط دیگر شما اوکی باشد، شما می‌توانید شانس اخذ پذیرش داشته باشید.

سلام. من ميخوام برا مقطع كارشناسي رشته روانشناسي اقدام كنم. معدل ديپلمم ١٩/٢٣ و ايلتس ٦.٥ دارم. از اونجا كه دريافت بورسيه و فاند براي مقطع كارشناسي سخته و من شرايط مالي متوسطي دارم، پيشنهاد شما چه كشوريه؟ شرايطم به كشور ايتاليا ميخوره اما چون دوره هاي روانشناسي به زبان انگليسي كمه رقابت زياده و يه بار تاحالا ريجكت شدم. ميشه لطف كنيد راهنماييم كنيد؟

دوست عزیز
اخذ تحصیل رایگان برای روانشناسی به زبان انگلیسی بسیار سخت است، برای این کار می‌توانید برای کشورهای ایتالیا و ترکیه اقدام کنید یا مدرک زبان کشور دیگه‌ای مانند نروژ را داشته باشید یا اینکه پذیرش کالج زبان بروید.

سلام وقتتون به خیر
ببخشید من لیسانسم در رشته نا مرتبط با روانشناسی ولی کارشناسی ارشد بالینی رو دارم
این که لیسانس نامرتبط دارم آیا تاثیری در پذیرفته شدنم در دانشگاه های خارج از کشور در مقطع دکتری دارد؟
آ

دوست عزیز
بلی تاثیر دارد که شما می‌توانید با مقاله و معدل این مشکل را پوشش دهید.

سلام.آیا رشته ی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در مقطع دکتری در دانشگاه های کشور های دیگه دارن؟

دوست عزیز
بلی این رشته‌های در دانشگاه‌های معتبر دنیا موجود است.

با سلام من دانشجوی رشته روانشناسی ترم ۲ هستم مقطع کارشناسی میخوام برا فوق بالینی بخونم از حالاچه کارهایی باید انجام بدم برای گرفتن بورسیه دانشگاه تورنتو ممنون میشم راهنمایی کنید

دوست عزیز
داشتن نمره زبان بالا، معدل بالای ۱۶ و داشتن مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بورسیه دریافت کنید.

با سلام از راهنمایی های شما بینهایت ممنونم میشه لطف کنید در مورد ایلتس و نوشتن مقاله ی در حد isiمنو بیشتر درجریان بذاریدچند تا مقاله باشه خوبه

دوست عزیز
این لطف شما است که برای شما مفید واقع شده است و سپاسگذاریم که نظرات خودتان را با ما به اشتراک می‌گذارید.
جسارتاً سوالات شما خیلی کلی است و لطفاً به صورت دقیق‌تر سوالات خودتان را مطرح کنید. برای نمونه چه نکته‌ای از آیلتس را مد نظر دارید؟ در مورد isi چه راهنمایی لازم دارید؟ چه رشته‌ای تحصیل می‌کنید؟ چه اهدافی ( کشور، مقطع تحصیلی ) و … دارید؟

با سلام مرسی از لطفتون من ۲۰ سالمه دانشجوی رشته ی روانشناسی ترم ۲ هستم و الان ترم تابستونه گرفتم خارجم قبلا خوب بود ولی الان که معمولیه درباره ی ایلتس هیچ نکته ای رو نمیدونم و در مورد isi هم نمیدونم ولی باید تحقیق کنم که چی هست و همینطور ایلتس باید بدونم چه پیشنیاز هایی داره وچه نمره ای برای گرفتن بورسیه دانشگاه تورنتو کانادا وisiهم باید چندین مقاله رو بخونم ببینم چه موضوعاتی داره وتلاش کنم موضوع پیدا کنم و ببینم چند تا مقاله میخواد کشور کانادا و از همه مهمتر ببینم توانایی نوشتن مقاله رو دارم ایا

دوست عزیز
در صورتی که تمایل داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه مقاله، پایان نامه، ISI و موارد مشابه اطلاعات کسب کنید، می‌توانید به سایت جی‌هاب مراجعه کنید.

باسلام واحترام بنده کارشناسی ارشدعمومی ازدانشگاه علوم تحقیقات هستم برای ادامه تحصیل درمقطع دکترادرخارج ازکشوردردانشگاهی معتبرکدام کشکرراتوصیه میکنیدترجیحا دانشگاه انگلیسی زبان
باسپاس فراوان

سلام و احترام،بسیار ممنون بابت مطالب مفیدی که در سایت گذاشتید.
به نظر شما من بین گرایش روانشناسی عمومی و مشاوره خانواده در مقطع ارشدکدوم را انتخاب کنم که برای ادامه تحصیل دکتری در کشور های دیگه بخصوص آلمان بهتر باشه و بذیرش بالاتری داشته باشه؟
وچه کارهایی باید انجام بدم که در صد بذیرشم بالاتر بره؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.

دوست عزیز
گرایش‌ها شبیه هم هستند. شما باید مقاله و نمره زبان بالا داشته باشید

سلام بنده دانشجو رشته مشاوره ترم دو هستم امکان پذیرش در مقطع ارشد در کدام کشور مناسبه تا بتونم زبانشو فرابگیرم روسیه یا جای دیگ

دوست عزیز
باید این شرایط که مربوط به چندین سال بعد است، را در سال‌های آتی چک کنید، بهترین زبان برای شما زبان انگلیسی است.

سلام وقت بخیر من با معدل ۱۹.۸۰ رشته ی تجربی و با آیلتس ۷.۵ آیا میتونم برای مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی بورسیه بگیرم؟ و اینکه چه کشوری؟ سوالم دیگه ی من این هستش که آیا بورسیه ها کامله؟یا باید هزینه ای ام پرداخت کنم؟ چون شرایط مالی خیلی خوبی ندارم

دوست عزیز
نمی‌توان برای کشورهای انگلیسی زبان بورسیه گرفت و این کشورها همراه با هزینه خواهد بود.

دوست عزیز
لطفاً مشکل خود را به صورت واضح‌تر بیان کنید، تا در صورت امکان شما را راهنمایی کنیم.

سلام وقتتون بخیر من ارشدروانشناسی تربیتی هستم مقاله و کتاب هم دارم .هرچندکه کارشناسیم متفاوت بوده معدلم هم ۱۷خورده یی هست آیا میتونم واسه دکترا خارج ازکشوراقدام کنم واینکه آیا روانشناسی تربیتی هست کشورهای دیگه

دوست عزیز
بلی امکان پذیر است. لطفاً رزومه خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید، همکاران ما بعد از بررسی رزومه شما، در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد و می‌توانند در پروسه اخذ ویزای تحصیلی و فاند شما را راهنمایی کنند .

ببخشید میشه بگید کدوم کشور ها از دانشگاه ازاد دانشجو قبول نمیکنند؟البته بجز المان

دوست عزیز
این نکته صحیح نیست.

سلام خسته نباشید
می خواستم بپرسم که اینکه تو کدوم دانشگاه دولتی باشی هم روی بورسیه اثر داره؟

دوست عزیز
خیلی تاثیر ندارد. برخی از دانشگاه‌ها مانند امیرکبیر، تهران، علم و صنعت تا حدودی می‌تواند برای رزمه شما مفید باشد.

سلام و عرض ادب من مدتی قبل سوال پرسیدم ولی جواب ندادید منتظر جوابم با سپاس فراوان

دوست عزیز
معذرت می‌خوام بابت تاخیر در جواب‌دهی به شما. به دلیل تعداد زیاد سوالات، متاسفانه برخی از سوالات را فراموش می‌کنیم که بابت این مشکل خیلی خیلی متاسفیم. جواب شما را داده شده است، دوست عزیز.
با توجه به اینکه سوال شما خیلی کلی است، در صورتی که نتوانستید، جواب سوال خودتان را پیدا کنید، لطفاً سوال خودتان را به صورت واضح‌تر بیان کنید، تا با کمال افتخار در خدمت شما باشیم.
سپاس

با سلام و سپاس فراوان از کمک های خوب شما ومطالب خوبتون جواب سوالمو پیدا کردم خیلی ممنونم از لطفتون پاینده و تندرست باشید

سلام ممنونم از اینکه سوال من رو پاسخ دادی.یک سوال دیگه اینکه چندتا مقاله باید ارائه داده باشیم .وارایه به سمینارهای ایران قابل قبول هست.البته مقاله isiنداشتم مشکلی پیش نمیاد؟نمره ی زبان چندقابل قبول هست

دوست عزیز
در مورد ارائه سمینارهای ایران می‌توان گفت که اکثر دانشگاه‌های دنیا چندان قبولشون ندارند و هر چه مقاله شما معتبر باشه، بهتر است. برای مثال اگه یک مقاله isi با ایمپکت فاکتور بالا داشته باشید، خیلی بهتر است.

سلام ببخشید میخواستم بپرسم کسی که روانشناسی ارومیه قبول شده چجوری میتونه برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس به کشوری مثل کانادا بره؟ آیا اصلا این امکان پذیر هست؟

سلام خسته نباشید من در دانشگاه آزاد روانشناسی گرایش مشاوره میخونم.توی مقاله گفته شده، آلمان دانشجوی دانشگاه آزاد نمیپذیره.هیچ راهی نیست؟چرا؟

Your Feedback Is Appreciated

نکست ابرود سعی می‌کند راهنمای کاملی از چگونگی اپلای را در اختیار شما بگذارد

موسسه مهاجرتی نکست ابرود در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. این حق شما است که قبل از هرگونه  پرداخت هزینه و صرف زمان، بدانید که یک موسسه در چه زمینه‌هایی و تا چه حد می‌تواند به‌ شما در امر مهاجرت کمک کند.

All rights reserved. | 2019

 به گزارش بُردار؛ انجمن روان‌شناسی ایران در اقدامی کم‌سابقه و مفید، پنج‌شنبه، ۱۹ مهرماه، نشستی را در خانه اندیشمندان علوم انسانی تدارک دیده بود که طی آن یاسمن سلطانی درباره «فرآیند آموزش و ارائه خدمات روان‌شناختی در کشور آلمان» صحبت کرد.

آنچه در این نشست ارائه شد، تجربه زیسته یاسمن سلطانی از حضور و آموزش در عرصه روان شناسی کشور آلمان بود. سلطانی که یکی از روان‌درمان‌گران مرکز درمانی فرانکفورت است، از بیم‌ها و امیدهای حضور در کشور آلمان به عنوان یک روان‌درمان‌گر گفت.

سلطانی که با سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی به ارائه خدمات در مرکز درمانی فرانکفورت مشغول به کار است، همچنین خود را مدیر بخش پناهندگان این مرکز نیز معرفی کرد. سلطانی توضیح داد به این دلیل ساده اما مهم که «زبان» ابزار کار یک روان‌درمان‌گر است، و از آنجا که در شرایط فعلی، کشور آلمان، جامعه‌ای مهاجرپذیر است، نیاز به روان‌درمان‌گرانی که به زبان‌های مهاجران مسلط باشند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

از این حیث، پذیرش خود به عنوان روان‌درمان‌گر را پس از گذراندن دوره‌های آموزشی این مرکز، از طرف مرکز درمانی فرانکفورت بدیهی و چه‌بسا حتمی دانست.

همچنین در کلیت فرهنگ آلمانی، فرد ایرانی کم‌تر به عنوان نیروی کار یدی شناخته می‌شود و بیش‌تر وجهه‌ای آکادمیک دارد. این نیز امری است که می‌تواند در پیشبرد اهداف تحصیلی و کاری برای مهاجرت تحصیلی و کاری به آلمان، به عنوان عاملی تسهیل‌گر ایفای نقش کند.شرایط بورسیه روانشناسی در المان

سلطانی به این واقعیت نیز اشاره کرد که گرچه مراجعه افراد آلمانی به روان‌درمان‌گری غیرآلمانی (روسی، ایرانی و غیره) کم است؛ با این حال سیستم بیمه برای خدمات درمانی در این کشور طوری است که فردِ برخوردار از مهارت‌های لازمِ درمان‌گری، در آلمان بی‌کار نمی‌ماند. یا به بیان ساده سلطانی: «برای همه کار هست»!

«بیمه در آلمان هزینه تراپی را می‌دهد». سلطانی تصویر امنی از سیستم بیمه آلمان ارائه داد که هر سه رویکرد شناختی رفتاری، رفتارگرایی و روان‌کاوی را شامل می‌شود.

آنچه سلطانی از فرآیند آموزش تا اشتغال روان‌شناسی در آلمان توضیح داد، از این قرار بود که یک فرد بلافاصله پس از گذراندن دوره ارشد، نمی‌تواند مراجعه‌کننده داشته باشد و به درمان و مشاوره مشغول شود. بلکه هر فرد بایستی در فضای امن ناشی از حمایت علمی و مشاوره‌های به‌هنگام برجستگان رشته خود، روان‌درمانی را تمرین کند و از این طریق به مهارت‌ورزی بپردازد.

سلطانی این روند را هم به نفع روان‌درمان‌گر و هم مفید برای مُراجع معرفی می‌کند؛ چراکه فرد درمان‌گر با این همراهی و حمایت، امکان شناخت بدون نگرانی انواع موقعیت‌های کاری را تجربه می‌کند، بدون اینکه نگران آسیب‌ زدن‌های ناشی از فقدان حرفه‌ای‌گری در ابتدای کار به مراجعین باشد.

آموزش در مراکز روان‌درمانی آلمانی شامل ساعات زیر است:

پس از این ساعات است که فرد در محیط امنی که گفته شد، به مهارت‌ورزی و افزایش اعتماد به نفس حرفه‌ای می‌پردازد.

یکی از محورهای جالب توجه در سخنرانی سلطانی توضیح درباره این تفکیک مهم در روان‌شناسیِ آلمان بود: فرآیند آموزش برای ورود به بازار کار و روان‌درمان‌گری، از فرآیند آموزش برای تدریس در این رشته متفاوت است.

به عبارت دیگر سیستم آموزش روان‌شناسی در آلمان به گونه‌ای طراحی و به فرد ارائه می‌شود که می‌تواند تصمیم بگیرد با توجه به هدفی که از آموختن این رشته دارد، کدام دوره‌ها را دنبال کند.

به طور مثال فرآیند آموزشی که در مراکز درمانی ارائه می‌شود، شامل دوره‌هایی است که در مقابل گذراندن ۶۰۰ ساعت تئوری، ۱۸۰۰ ساعت برای تمرین عملی بایست وقت بگذارند.

این درحالی است که فرآیند آموزش روان‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاهی شامل شش ترم است که سروکار فرد بیش‌تر با متون (text) روان‌شناسی است و مباحثی چون اخلاق در روان‌درمانی را شامل می‌شود.

آن‌طور که یاسمن سلطانی، مدیر بخش پناهندگان مرکز روان‌درمانی فرانکفورت، توضیح داد آموزش و اشتغال در آلمان به صورتی منظم به هم پیوند خورده‌اند. ارتباط آموزش و اشتغال، دارای روندهایی جاری است که تسهیل این ارتباط را رقم زده است. به طور مثال آموزش در مراکزی صورت می‌گیرد که خود نیاز به روان‌درمان‌گر دارند و فرد از ابتدا با محیط آشنا می‌شوند.

بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در امتحان پایانی است که مرکز درخواست همکاری به فرد می‌دهد که با توجه به آنچه در بخش «آلمان و پذیرش دانشجوی روان‌شناسی» آمده است، پذیرش دانشجوی ایرانی در شرایط فعلی امکان‌پذیر است.

همچنین سلطانی توضیح داد که کسب مجوز کار با کسب پروانه کار خصوصی در آلمان متفاوت است و دومی نیاز به دوره‌های پولی دارد که با توجه به رایگان بودن هزینه تحصیل در آلمان، هزینه‌های بالایی را دریافت می‌کنند.

این دوره‌های پولی منجر به کسب اجازه برای فرد می‌شوند تا بتواند دفتر خصوصی خود را به عنوان روان‌درمان‌گر راه‌اندازی کند و به پذیرش بیمار مشغول شود. پذیرش بیمار در دفاتر شخصی روان‌درمانی نیز شامل بیمه هستند و هر مجوز عددی برابر با ۳۴۰ مراجع را شامل می‌شود؛ که در مقایسه با کشوری مثل امریکا که تنها سه مراجع در هفته شامل بیمه می‌شوند، یا در کشوری مثل ایران که بیمه به تراپی تعلق نمی‌گیرد، رقمی قابل توجه به نظر می‌رسد.

هزینه‌هایی که سلطانی برای دوره کسب پروانه دفتر شخصی برشمرد، به قرار زیر است:

یاسمن سلطانی تجربه‌های خود از فرآیند آموزش، تدریس و اشتغال در مرکز روان‌درمانی را نیز با حضار به اشتراک گذاشت.

سلطانی تجربه‌های خود را که به عنوان «درس» از آن یاد می‌کرد، به این صورت بیان کرد:

سلطانی همچنین به نقص‌هایی که آموزش و اشتغال روان‌شناسی در آلمان با آن مواجه است، اشاراتی داشت:

این جلسه دو ساعته که به صورت دیالوگ بین سخنران و حضار برگزار شد؛ با یک تمرین عملی/کارگاهی برای آموزش تکنیک‌های مواجهه با مورد (کیس) دارای سابقه/افکار خودکشی نیز همراه بود.

بردار به تازگی در حال انجام پروژه ای با عنوان آسیب شناسی رشته و حرفه روانشناسی و مشاوره در ایران است که می‌توانید اینجا پیگیری کنید.

فاطمه مرتضوی/

سلام وقت بخیر. چطور میشه با خانم سلطانی ارتباط گرفت و چطور میشه توو این دوره شرکت کرد. ممنون میشم جواب بدین

سلام
لطفا با انجمن علمی روان‌شناسی ایران در تماس باشید.
با احترام

constantly i used to read smaller posts which also clear their motive, and that is also happening with
this post which I am reading now.

ممنون از مطالب خوبتون

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

I have been browsing on-line more than 3 hours today, but I never discovered any fascinating article like yours.

It is beautiful worth sufficient for me. Personally,
if all site owners and bloggers made good content as you did, the net can be much more useful than ever
before.

P.S. If you have a minute, would love your feedback on my new website re-design. You can find it by
searching for “royal cbd” – no sweat if you can’t.

Keep up the good work!

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

شرایط بورسیه روانشناسی در المان

شرایط بورسیه روانشناسی در المان
شرایط بورسیه روانشناسی در المان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *