چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

 
helpkade
چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم
چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

سماتک

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد و عاشق چه افرادی می شود؟ اگر نمی دانید که چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم در این مقاله به شما خواهیم گفت زن متولد اسفند از چه مردی خوشش میاد با سماتک همراه باشید.

 

اگر شما آقایی هستید که معشوقه تان یک دختر یا زن متولد اسفند است باید بدانید که زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد و شما باید خودتان را شبیه به امیال زنان اسفندی کنید.  آیا می دانید چه مردی مناسب زن اسفند می باشد و زن متولد ماه اسفند کدام مردان را بیشتر دوست دارد؟ مردانی که عاشق پیشه، تک همسر و بدون حاشیه هستند مرد مناسب زن متولد اسفند می باشند. در غیر این صورت هر مرد دیگری در کنار زن متولد اسفند ماه او و خود را در یک عذاب دائم قرار داده است. جلب اعتماد و اطمینان به این نکته که او تنها دوست، یا تنها همسر و یا تنها معشوقه شما است رگ خواب زن اسفند ماه می باشد. به هیچ عنوان نباید نفر دوم در هر جریانی که به همسرش مربوط است قرار بگیرد در غیر اینصورت دیگر آن مرد را دوست نخواهد داشت.

 

چه بخواهید و چه نخواهید حس حسادت جزء ذات زنان اسفندی است. زمانی آشفته می شوند که احساس کنند مردشان دیگری را دوست دارد. حتی شما این حس را برسانید که برادر و خواهر خود را دوست دارید ، همسرتان به شدت نگران می شود. به حسادت زن اسفندی احترام بگذارید و اگر می خواهید یک خانم اسفند ماهی عاشق و کشته و مرده شما شود باید برای جذب زن اسفندی حرف مستقیم مال مردهاست اما زن‌ها همیشه دقیقا چیزی را می گویند که نمی‌خواهند. آنها حتی جملات آزار دهنده می گویند در انتظار محبت از شما هستند. خودشان واقعا نمی دانند چه می گویند! نیازی نیست برای جذب زنان متولد اسفند به خود حتما در ذهن چیز اماده ای برای گفتن داشته باشید یا حتما اتفاقی بیفتد و شما آن را وصف کنید.

 

زمانی که با یک خانم نشسته اید و دوستش دارید و همچنان می خواهید او هم شما را دوست داشته باشد، به اطرف نگاه کرده و یک چیز را برای گپ زدن انتخاب کنید. برای جلب نظر زنان اسفند ماهی به خود مهم صحبت کردن است نه آنچه می گویید. زنان اسفندی به حمایت مردان نیاز دارند و مردانی که بتوانند به او تکیه کنند را بیشتر دوست دارند. زمانی می توانید در قلب یک زن یا دختر متولد اسفند ماه بروید که موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشید. یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود زنان اسفند ماهی احساس امنیت کنند، بودن با مردی است که آینده اندیش است و دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روی موقعیت اجتماعی خود حساس و در تلاش برای رسیدن به آن است.

زن متولد اسفند قدرت و جاذبه عجیبی برای جلب توجه دارد. شما بدون اینکه دقیقا بدانید چرا ، خود را فریفته او می یابید. یک کلید برای شناخت شخصیت او ، ترس شدیدش از فقر و تنفرش از این است که روزی از نظر مالی به کمک اشخاص بیگانه محتاج بشود. ورای هر نوع جاذبه ای که شما ممکن است داشته باشید ، او می خواهد مطمئن بشود که شما باهوش ، جاه طلب ، کوشا و ساعی هستید و می توانید از او به خوبی مواظبت کنید. او دوست دارد به شما تکیه کند ، بنابراین سعی کنید دلسوز ، مشوق و قوی باشید. شنیدن تملق برایش خیلی اهمیت دارد ، حتی اگر خودش بگوید که آن را دوست ندارد. از اجتماع مردم لذت می برد ، دوست دارد زیاد حرف بزند و برای آینده برنامه ریزی کند.

 

زن متولد اسفند ماه زنی با تمام خصوصیات بارز زنانه است، همسری مهربان، پر شور و حساس و مادر دلسوز، قاطع و بزرگوار است و مردانی با این خصوصیات اخلاقی می توانند در قلب زنان متولد اسفند قرار بگیرند. یک زن متولد اسفند ماه بدون هیچ تلاشی میتواند ازدواج کند و در ازدواج خود سالهای سال خوشبخت و با نشاط به نظر بیاید. یک زن متولد اسفند ماه خانه ایی زیبا دارد و کودکانی تمیز، مرتب و با ادب را تربیت میکند. از آنجایی که زن متولد اسفند ماه شخصیتاً همسری وفادار، دلسوز و مهربان است میتواند در زندگی مشترک خود، احساس خوشبختی را تزریق کند. زن متولد اسفند ماه میتواند تمام نیازهای یک مرد را که مایل است همسری کامل داشته باشد را فراهم کند و شما را به شدت دوست خواهد داشت.

زنان اسفندی از چه مردانی خوششان می آید؟ زن متولد اسفند علاقه به دنیای غیر واقعی دارند به همین دلیل عاشق کتاب های تخیلی یا فیلم ها و بازی های کامپیوتری هستند و از مردانی خوششان می آید که فرهیخته و اهل سرگرمی های جور و واجور باشند. عشق به سفر هم جز خصوصیات زن متولد اسفند است و دیدن سرزمین هایی که ناشناخته هستند را دوست دارند و اگر مردشان آنها را به سفر ببرد عاشقانه او را دوست دارند. دختران متولدین این ماه وسایل هنری را دوست دارند مانند یک دوربین عکاسی یا لوازم نقاشی که باید برایش تهیه کنید.

 

زن متولد اسفند علاقه به ماساژ دارد و از مردی خوشش میاد که روزی نیم ساعت او را ماساژ دهد. اگر می خواهید دل زن تان را که یک اسفندی تمام عیار است بدست بیاورید باید بگوییم متولدین این ماه مخصوصا خانم ها علاقه زیادی به طبیعت دارند و بهتر است شما او را به طبیعت گردی ببرید. خانم های اسفند ماهی مردانی را دوست دارند که به آنها هدیه بدهد و جواهراتی را دوست دارند که سنگ مورد علاقه شان در آن به کار رفته باشد. ناگفته نماند که اسفند ماهی ها فیلم های اکشن را دوست دارند و از تماشای تئاتر و بازدید موزه ها لذت می برند.

 

زن متولد اسفند ماه بسیار مهربان و دوست داشتنی است اما نکته مهم در ازدواج با زنان متولد اسفند ماه در این است که به دلیل حساسیت های او باید بسیار مراقب و با احتیاط با او رفتار کنید تا مبادا از شما بدش بیاید. هر رفتاری از یک مرد میتواند به آسانی دل یک زن متولد اسفند را بشکند و یا او را تحت تاثیر قرار بدهد. در اینصورت باید مدام در حال پیگری و دلجویی باشید تا اینکه بخواهید روزهای شاد خود را سپری کنید.

برای جذب زن متولد اسفند ماه به خودتان تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌ خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید. آنها علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح میدهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند. آنها افرادی خیال‌ پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر میبرند.

 

اگر می خواهید نامزد اسفند ماهی تان از شما خوشش بیاید و جذب شما شود؛ باید روز تولد و روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد. آنها مایلند مثل شاهزاده‌ ها زندگی کنند و به همراه چند شاخه گل رز در حالی که مقابل‌شان زانو زده‌اید از آنها خواستگاری کنید. بله، آنها مثل سیندرلای قصه‌ها منتظر شاهزاده‌ای سوار بر اسب سپید هستند و همواره خود را در قصر رویاهایشان مجسم میکنند.

 

اسفند ماهی های مونث دنباله روهای خوبی هستند و کافی است ایده ای به آنها بدهید تا آخرش را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. می خواهند در همه مراحل شغلی عشقی و … بهترین ها باشند ضمن اینکه علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم بایستی به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید. اگر توانستید این کارها را برای خانم های متولد اسفند انجام دهید مطمئنا او شما را عاشقانه دوست خواهد داشت و در جذب زن مورد علاقه تان موفق خواهید بود.

 

بیشتر بخوانید: اس ام اس تبریک تولد اسفند ماه

 

زن متولد اسفند واقعاً رویایی است و شیفته خانواده و دوستان است و او از جریحه دار کردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نکرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود. حال می گوییم که چگونه با زن متولد اسفند رفتار کنیم؟

 

1- نباید او را مجبور کنید تا به مدت طولانی بر روی موضوعی تمرکز کند.این وضعیت او را خسته می کند چرا که او تغییر را دوست دارد.

2- در مورد مسایل مربوط به لباس پوشیدن و طرز رفتار خود بی دقتی نکنید و بر سر موضوعات بی اهمیت بااو دعوا نکنید.

3- مکالمه را به خود اختصاص ندهید.او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگوید.

4- از رفتار غیر عادی اجتناب کنید و به عقایدش در مورد پاکدامنی و تقوا بی احترامی نکنید و آنها را قدیمی تلقی ننمایید.

5- به علت زن بودنش او را محدود نکنید او به شدت طرفدار حقوق مساوی برای زن و مرد است.

6- آنها از تماشای فیلم های سوزناک و رمانتیک به وجد می آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم های اکشن و پر زد و خورد نبرید.

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

7- تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.

 

در این مقاله روشهای جذب زن متولد اسفند را برای شما مردان و پسران عزیز آموزش دادیم و اینکه زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد به خوبی در این نوشتار از سایت سماتک بیان گردید. اگر هنوز جمله چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم در ذهن شما رژه می رود بهتر است یک بار دیگر این مطلب را بخوانید.

زن متولد اسفند ماه همانند ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت ترین مردها در کنار زن اسفند احساس آرامش میکنند. بسیار رویا پرداز و خیال باف است، عشق و علاقه او به فرزندانش زبان زد است.نه تنها نمی خواهد که بر شوهر خود تسلط داشته باشد بلکه حاضر است با بردباری بی نظیری، تمام خود خواهی های یک مرد را تحمل کند فقط به این شرط که به طور کامل مورد حمایت او قرار بگیرد. 

اگر پولی که برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته شده است، همه کارها را انجام داده است، در حالی که شما حتی تصور آن را هم نمی کرده اید. 

چنانچه در این بخش از نمناک میخوانید روابطی که این زن با دیگران برقرار می کند، بدون شک در نوع خود منحصر به فرد است. از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف زباله را می برد، بقال سر کوچه، بچه های محل، قصاب، روزنامه ای، و حتی صاحبخانه که هر ماه برای گرفتن کرایه مراجعه می کند، با او سلام و علیک بسیار دوستانه ای دارند. او عملا موجودی است که هیچکس خود را دشمن وی نمی داند. 

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است، و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب کش است. او به گونه ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته می شود، مثل سیل اشک می ریزد و چنان نگاه مظلوم و سرزنش آمیزی به شما می اندازد که گویی خرگوشی را به هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته اید. 

دختر متولد اسفند 

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

گاهی اوقات این توهم در ذهن او به وجود می آید که در این دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، بسیار ناامید می شود ،این بر عهده شما است که او را متوجه کنید ذکاوت خارق العاده ای که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، وسایل دفاعی در دسترس او هستند و می تواند با اتکاء به آن ها گلیم خود را به مراتب راحت تر از دیگران از آب بیرون بکشد. 

بسیار دودل و خجالتی است، اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند، تمام روابط او را با دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر وی را تهدید می کند که تمام عمر تنها بماند. سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناک است و پیوسته از آن بیم دارد. 

ترس از مورد تجاوز و تعدی قرار گرفتن ، سخت موجب ناراحتی او می شود.همیشه بیم آن را دارد که اگر اسرار قلب رئوف خود را صادقانه جلوی کسی بازگو کند،همه آن ها را افشا کند ، و شاید به همین دلیل هم باشد که بسیاری از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند که دقیق ترین نکات عشقی در آن ها بیان شده است. برای ایشان تنها کسانی که می توانند مکنونات قلبی خود را بدون ترس و واهمه باز کنند، قلم و کاغذ است. 

حتی شجاع ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج می برند. این یک قدم به جلو و به عقب رفتن ها به کلی باعث سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز می گردد و روابط آنها را دچار مشکل می کند.

مادر متولد اسفند 

از صمیم قلب و اعماق وجود به فرزندان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه ورود به بخش خاصی از قلب خود نمی دهد.بخش بزرگ قلب او متعلق به کودکانش است که کسی نمی تواند در آن نفوذ کند. 

تفاوتی میان فرزندانش قائل نیست اما به آن کودکی که نسبت به بقیه قدری زشت تر، ضعیف تر و شکننده تر است،کمی بیشتر رسیدگی می کند.مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت های پسر کوچولو و درد عظیم عشق های زودگذر دخترنوجوان خود را درک نمی کند. 

زن متولد اسفند حاضر است تمام زندگی خود را به پای فرزندانش بریزد.نهایت تلاش خود را می کند تا مانع از محرومیت آنها از امکاناتی باشد که خود در کودکی از آن ها محروم بوده است.شاید مواقعی گذشت و چشم پوشی او کمی بیش از حد لزوم باشد. 

تنها نقطه ضعف او در تربیت کودکان را می توان کم توجهی به امور انضباطی دانست که موجب تنبلی و بد به بار آمدن فرزندان می شود.در چنین مواردی وظیفه پدر خانواده است که نظم را نسبت به فرزندان به اجرا بگذارد.

 زن متولد اسفند ماه در زندگی

 زن اسفند ماهی ترجیح می دهد که همسرش نان آور خانه باشد و او کاری به مسایل مالی نداشته باشد و فقط خانم خانه باقی بماند.برای او اهمیتی ندارد که از کجا پول در می آورید، و اگر از نظر مالی با مشکلی مواجه شدید، فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعا به بن بست رسیده باشید. 

اگر در مخارج خانه سهل انگاری می کند زیاد نگران نباشیدچون همانطور که گفته شد تا آخر ماه کسری نخواهد آورد. 

شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام می گیرد. سیاره نپتون لحظه ای چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می گردد و راه و چاه را به وی نشان می دهد.

به هیچ عنوان نباید روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی را که از وی خواستگاری کرده اید، فراموش کنید، چرا که او بسیار احساساتی و پایبند به خصوصیات خاص خود می باشد.

روحیات جنسی دختران و زنان متولد اسفند

 نسبت به زنان متولد ماه های دیگر بسیار رمانتیک و عاشق پیشه است اما به دلیل خجالتی بودن بهتر است موقعیت را شما برای او فراهم کنید. تا زمانی که شما با او ملایم و مهربان باشید مطمئن شوید عاشق شما خواهد ماند.

اسفند با فروردین :

متوسط ؛ با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد 

اسفند با اردیبهشت :

خوب ؛ اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند 

اسفند با خرداد :

بد؛ خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر 

اسفند با تیر :

بسیار خوب ؛ پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل 

اسفند با مرداد :

خوب ؛ هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر 

اسفند با شهریور :

خوب ؛ بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند 

اسفند با مهر :

بسیار خوب ؛ پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند 

اسفند با آبان :

بد ؛ یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی 

اسفند با آذر :

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

متوسط ؛ یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد 

اسفند با دی :

متوسط ؛ یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه 

اسفند با بهمن :

خوب ؛ یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر 

اسفند با اسفند :

بد ؛ به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید 

حقایق جالب و شگفت انگیز دیگری در مورد متولدین اسفند ماه 

دو ماهی که در دو جهت متفاوت در حال شنا هستند نماد حیوان در ارتباط با ماه تولد اسفند است ، در مسیحیت این دو ماهی نشانگر تنش های درونی متولدین اسفندماه است. 

رنگ محبوب و خوش یمن متولدین اسفند ماه سبز، آبی ملایم است. 

سنگ خوش یمن برای متولدین اسفند ، سنگ قمر است. این سنگ های گرانبها براق و درخشان نیستند و از رنگ هلویی و خاکستری گرفته تا آبی و رنگین کمانی روشن و مات در آنهابه چشم می خورد. ظاهر فیزیکی یک سنگ اغلب نشانگر ویژگی های معنوی آن است . مهمترین ویژگی سنگ قمر توانایی آن در کمک به شما و آرامش بخشیدن و تسکین و فرو نشاندن احساسات و عواطف است . بعد از رسیدن به آرامش توسط سنگ قمر می توان از آن برای پیدا کردن مسیر درست و درک شهودی از معنویت استفاده کرد. 

کتاب: 

اغلب در دنیای خیالی و رویا های خود به سر می برد. خلاقیت آنها و تخلیات بکری که دارند٬ سبب شده تمایل زیادی به خواندن کتاب های فانتزی داشته باشند. به همین دلیل این افراد عاشق کتاب ها و رمان های علمی تخیلی٬ هستند. 

کفش: 

دختران اسفندی همیشه ترجیح می دهند کفش هایی را بپوشند که پاهایشان در آن راحت ترین حالت ممکن را داشته باشد. به همین دلیل بهترین هدیه برای آنها می تواند کفش های طبی یا کتونی های نرم باشد. 

گلدان: 

بر خلاف این که در ماه سرد سال به دنیا آمده اند، علاقه بسیار زیادی به طبیعت دارند. به همین دلیل دادن یک گلدان که در آن یک درختچه کاشته شده یا یک گل زیبا وجود دارد می تواند هدیه مناسبی برای متولدین این ماه باشد. 

وسایل شنا: 

همانطور که گفته شد عنصر متولدین ماه اسفند آب می باشد، شاید همین دلیلی است که این افراد علاقه بسیاری به شنا کردن دارند.به همین خاطر دادن وسایل شنا به عنوان هدیه برای متولدین اسفند انتخاب خوب و مناسبی می باشد. 

لوازم تزیینی سنتی: 

اسفند ماهی ها علاقه بسیار زیادی به وسایل سنتی و تزیینی دارند. مثلا تندیس ها یا مجسمه هایی از چهره ی افراد مشهور یا حتی سوغاتی شهر های شمالی کشور که حالت حصیری و چوبی دارند. 

شمع: 

یکی دیگر از وسایل تزئینی که همیشه در خانه اسفند ماهی ها دیده می شود شمع است. به خصوص شمع های بودار و عود ها بیشتر مورد علاقه اسفند ماهی ها قرار می گیرند. 

جعبه جواهرات: 

متولدین اسفند اصولا افراد مرتب و منظمی نیستند و هر کدام از وسایل شان را یک جا می گذارند. به همین دلیل همیشه به یک جعبه کوچک روی میزشان برای جواهراتشان که بتوانند به آن ها نظم و ترتیب بدهند احتیاج دارند. 

بلیط تئاتر یا موزه: 

متولدین ماه اسفند به دیدن وسایل سنتی و قدیمی به خصوص در موزه، و یا دیدن تئاتر های هنری علاقه بسیاری دارند. بر همین اساس بردن آن ها به تئاتر یا موزه باعث خوشحالی شان می شود. 

لوازم نقاشی: 

اسفند ماهی ها دوست دارند تا خلاقیت ها و رویا هایشان را بر روی برگه آورده و آن را نقاشی کنند. به همین دلیل خریدن وسایل نقاشی همچون قلمو، پالت، تخته شاسی و … می تواند بهترین هدیه برای متولدین اسفند ماه باشد. 

چگونه با زن متولد اسفند رفتار کنیم؟

1- نباید او را مجبور کنید تا به مدت طولانی بر روی موضوعی تمرکز کند.این وضعیت او را خسته می کند چرا که او تغییر را دوست دارد. 

2- در مورد مسایل مربوط به لباس پوشیدن و طرز رفتار خود بی دقتی نکنید و بر سر موضوعات بی اهمیت بااو دعوا نکنید.

 3- مکالمه را به خود اختصاص ندهید.او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگوید. 

4- از رفتار غیر عادی اجتناب کنید و به عقایدش در مورد پاکدامنی و تقوا بی احترامی نکنید و آنها را قدیمی تلقی ننمایید. 

5- به علت زن بودنش او را محدود نکنید او به شدت طرفدار حقوق مساوی برای زن و مرد است. 

6- آنها از تماشای فیلم های سوزناک و رمانتیک به وجد می آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم های اکشن و پر زد و خورد نبرید.

7- تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید. 

دختران اسفند ماهی دوست دارند مانند سیندرلا همچون در قصر شاهانه خود زندگی کنند.همیشه رویای این را در سر دارند که همراه چند شاخه گل رز در حالی که مقابل شان زانو زده اید از آنها خواستگاری می کنید.آنها دنباله روهای خوبی هستند و کافی است ایده ای به آنها بدهید تا آخرش را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. 

می خواهند در همه مراحل شغلی عشقی و … بهترین ها باشند ضمن اینکه علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم بایستی به شغل و پیشه آنها اهمیت زیادی بدهید. 

نقاط ضعف زن متولد اسفند

اسفندی ها افرادی هستند که توجهی به ظاهر ندارند و بیشتر به عمق مسئله دقت می کنند. آنها در هر چیزی نشانه ای می یابند اما گاهی عکس العمل های لازم را دریافت نمی کنند. از اینکه در برابر رنج و درد دیگران نمی توانند کار مفیدی انجام دهند به شدت ناراحت می شوند برای یک زندگی بهتر ، متولدین این ماه باید توجه بیشتری به خودشان کنند ، در غیر این صورت روزی می رسد که زندگی خودشان را فدای دیگران کرده اند.

اگر سعی کنید او را به خیال پردازی متهم کنید به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می کند و می گوید کاملاً اشتباه می کنید.

او واقع گرا است. گاهی هم همه چیز را آن قدر واقعی می پندارد که شاید در حالیکه فیلم غم انگیزی می بیند ، شاید به راحتی گریه کند.

فراموش نکنید زنان متولد اسفند دو دسته هستند ، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش باز و شیک است ، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند که تارهای خیال پردازی که به دور خود تنیده اند را واقعا باور می کنند.

آیا میدانید زن متولد اسفند بهتر است با چه مردی ازدواج کند؟ و زن متولد اسفند چه مردی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

زن متولد اسفند قدرت و جاذبه عجیبی برای جلب توجه دارد. شما بدون اینکه دقیقا بدانید چرا ، خود را فریفته او می یابید. یک کلید برای شناخت شخصیت او ، ترس شدیدش از فقر و تنفرش از این است که روزی از نظر مالی به کمک اشخاص بیگانه محتاج بشود. ورای هر نوع جاذبه ای که شما ممکن است داشته باشید ، او می خواهد مطمئن بشود که شما باهوش ، جاه طلب ، کوشا و ساعی هستید و می توانید از او به خوبی مواظبت کنید. او دوست دارد به شما تکیه کند ، بنابراین سعی کنید دلسوز ، مشوق و قوی باشید. شنیدن تملق برایش خیلی اهمیت دارد ، حتی اگر خودش بگوید که آن را دوست ندارد. از اجتماع مردم لذت می برد ، دوست دارد زیاد حرف بزند و برای آینده برنامه ریزی کند.

اسفندی ها افرادی هستند که از ظاهر عبور می کنند و در عمق غرق می شوند. آنها در هر چیزی نشانه ای می یابند اما گاهی عکس العمل های لازم را دریافت نمی کنند. آنها درد و رنج های دیگران را درک می کنند اما از این که نمی توانند آن را بیان کنند و کار مفیدی انجام دهند ، به شدت ناراحت می شوند و غصه می خورند. برای یک زندگی بهتر ، متولدین این ماه باید توجه بیشتری به خودشان کنند ، در غیر این صورت روزی می رسد که زندگی خودشان را فدای دیگران کرده اند.

وای خدای من عجب زن رویایی! اگر سعی کنید او را به خیال پردازی متهم کنید ، ( با حالتی آرامش بخش!) به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می کند و می گوید کاملاً اشتباه می کنید. او واقع گرا است. گاهی هم همه چیز را آن قدر واقعی می پندارد که شاید در حالیکه فیلم غم انگیزی می بیند ، هق هق زیرگریه بزند ، منظورم را که می فهمید!

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

بطور کلی این نشانه به قدیسین مربوط می شود. اما فراموش نکنید زنان متولد اسفند دو دسته هستند ، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش باز و شیک است ، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند که تارهای خیال پردازی که به دور خود تنیده اند ، می توانند واقعاً باور کنند.

زن متولد اسفند ، زنی است که می تواند به محض اینکه شما ( به عنوان همسر ) صبح خانه را ترک کردید وبه محل رفتید ، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با کفشهای پاشه بلندی که پوشیده به زحمت قدم می زند و اوقات خوبی را می گذارند و قبل از شما به خانه بر می گردد و می گوید که تمام روز را در خانه بوده و گردگیری می کرده ( البته همه آنها اینطور نیستند). بعضی از آنها آنقدر عاشق و شیفته شریک هستند که به هیچ وجه نمی توانند بار گناه خیانت کاری را تحمل کنند.

زن متولد اسفند واقعاً رویایی است. وی شیفته خانواده و دوستان است. او از جریحه دار کردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نکرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود. از آنجا که توانایی همدلی با دیگران را دارد ، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمی کند. او بچه ها را غرق محبت می کند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت کند تاجایی که آنها در می یابند گاهی حس استقلال خود را از دست می دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند می بینند که با دنیایی که مادر ترسیم کرده ، خیلی تفاوت دارد.

یکی دیگر از دوره بحرانی که مادر متولد برج اسفند می گذراند وقتی است که بچه های بی تجربه او خانه را ترک می کنند و او هم به سراغ خیالبافی می رود و تصور می کند که آنها نوزاد هستند. این خطر همیشه وجود دارد که در سکوت در آبهای خیال پردازی شناور شود. چوب و قلاب ماهی گیری بخرید و او را بیرون بکشید.

 

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

همانطور که میدانید نقش زیبایی اندام های جنسی به خصوص سینه ها در روابط جنسی موفق غیر قابل انکار است اما آیا میدانید مردان از چه سایز و حالت سینه زنان و دختران خوششان می آید؟

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3789موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4355موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1956موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36261موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4221موضوع :

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19328موضوع :

اگر زن مورد علاقه ی شما یک زن اسفندی است و می خواهید بدانید آیا با او زندگی موفقی خواهید داشت یا نه این مطلب را مطالعه کنید. نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد زن اسفند باید با مرد چه ماهی ازدواج کند تا ازدواج با سعادتی داشته باشد.
هم چنین اگر هنوز نتوانسته اید دختر اسفندی را به خود جذب کنید و به او […]

نوین اطلس دات کام تا کنون خصوصیات همه ی زنان متولدین ماه های مختلف را در اختیار شما گذاشته است. در این مطلب نیز در مورد دخترها و زنان متولد اسفند صحبت می کنیم. مثل همه ی مطالب مشابه اول به شما نشان می دهیم دختر اسفندی چه شکلی است و خصوصیات کلی او چیست. سپس رازهای رفتار با زن متولد اسفند و راهکارهای جذب او را معرفی می کنیم […]

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

ازدواج زن متولد اسفند با کدام ماه بهتر استچه مردی را زن متولد اسفند دوست داردچگونگیه رفتار با زن متولد اسفنداخلاق دختر اسفندیطالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با ماههای دیگر سالجذب زن متولد اسفند

۱ – به شکلی رفتار کنیم که احساس نکند مجبور است برای مدت زمان طولانی روی یک موضوع بخصوص تمرکز کند. او به آسانی از این وضع خسته می شود و تغییر را دوست می دارد. ۲- در مورد مسایل مربوط به لباس پوشیدن و طرز رفتار خود بی دقتی نکنید و بر سر موضوعات بی اهمیت بااو دعوا نکنید. ۳- مکالمه را به خود اختصاص ندهید.او دوست دارد آزادانه درباره خودش سخن بگوید. ۴- از رفتار غیر عادی اجتناب کنید و به عقایدش در مورد پاکدامنی و تقوا بی احترامی نکنید و آنها را قدیمی تلقی ننمایید. ۵- به علت زن بودنش او را محدود نکنید او قویا به تساوی بین زن و مرد اعتقاد دارد.

دختر اسفندی ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. دختر اسفندی از بسیاری جهات بی نظیر است.زن اسفندی ، ناراحت‌ترین مرد‌ها در جوارش احساس آرامش می‌کنند.زن اسفندی سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.زنان اسفندی زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. دختران اسفندی افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند.زنان اسفندی اغلب در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند.

بطور کلی این نشانه به قدیسین مربوط می شود. اما فراموش نکنید زنان متولد اسفند دو دسته هستند،دسته اول زنی لوند با چشم و گوش باز و شیک است،دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخور دارند که تارهای خیال پردازی که به دور خود تنیده اند ، می توانند واقعاً باور کنند.

زن متولد اسفند، زنی است که می تواند به محض اینکه شما ( به عنوان همسر ) صبح خانه را ترک کردید وبه محل رفتید ، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با کفشهای پاشه بلندی که پوشیده به زحمت قدم می زند و اوقات خوبی را می گذارند و قبل از شما به خانه بر می گردد و می گوید که تمام روز را در خانه بوده و گردگیری می کرده ( البته همه آنها اینطور نیستند). درصد بسیاری از آنها آنقدر عاشق و شیفته شریک هستند که به هیچ وجه نمی توانند بار گناه خیانت کاری را تحمل کنند.

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

 

علایق و روحیات جنسی – روانی دختران و زنان متولد اسفند ماه اطلاعاتی بسیار مهم و ارزشمند در خصوص شناخت نیازهای جنسی دختران متولد این ماه با ناز وب و این بخش جذاب همراه باشید.

 

شخصیت شناسی و پی بردن به بعضی رفتارها و حالات روحی در افراد برایشان جذاب و یک سرگرمی بسیار لذت بخش است. از این رو این مطلب از سایت وبناز را اختصاص داده ایم تا گزیده ای از شخصیت شناسی زن متولد اسفند از روی روحیات جنسی را بخوانید.

 

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم


شناخت خصوصیات زن متولد اسفند

شوهر و بچه های خود را فراموش نمی کند وخلاصه آخر کار که نگاه می کنید، می بینید که با پولی که برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته شده است، همه کارها را انجام داده است، در حالی که شما حتی تصور آن را هم نمی کرده اید.

روابطی که این زن با دیگران برقرار می کند، بدون شک در نوع خود منحصر به فرد است. از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف زباله را می برد، بقال سر کوچه، نفتی، بچه های محل، قصاب، روزنامه ای، و حتی صاحبخانه که هر ماه برای گرفتن کرایه مراجعه می کند، با او سلام و علیک بسیار دوستانه ای دارند. او عملا موجودی است که هیچکس خود را دشمن وی نمی داند.

 

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است، و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب کش است. او به گونه ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته می شود، مثل سیل اشک می ریزد و چنان نگاه مظلوم و سرزنش آمیزی به شما می اندازد که گویی خرگوشی را به هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته اید.

 

دختر متولد اسفند

گاهی اوقات دستخوش این توهم می گردد که در این دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود وی را در بر می گیرد و وظیفه شما خواهد بود که به وی بفهمانید ذکاوت خارق العاده ای که طبیعت به وی داده است

و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، حربه های قاطعی می باشند که در دسترس او هستند و می تواند با اتکاء به آن ها گلیم خود را به مراتب راحت تر از دیگران از آب بیرون بکشد.

مشکل ترین درسی که این دختر باید در زندگی فرا بگیرد، فائق آمدن بر دودلی ها و خجول بودن است. اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند، تمام روابط او را با دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر وی را تهدید می کند که تمام عمر تنها بماند.

همیشه از آن هراسناک است که مورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود می تواند سخت موجب ناراحتی اش بشود .

 

 

اینجا و آنجا، دختر متولد اسفند طبیعت آسیب پذیر خویش را زیر سرپوش یک شخصیت متکی به خود پنهان می سازد و این می رساند که سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناک است و سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناک و پیوسته از آن بیم دارد

که اگر اسرار قلب رئوف خود را صادقانه جلوی کسی بازگو کند، مانند گرگ آن را هم بدرد، و شاید به همین دلیل هم باشد که بسیاری از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند که دقیق ترین نکات عشقی در آن ها بیان شده است. برای ایشان تنها کسانی که می توانند مکنونات قلبی خود را بدون ترس و واهمه باز کنند، قلم و کاغذ است.

حتی شجاع ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج می برند. این یک قدم به جلو آمدن ها یک قدم به عقب رفتن ها به کلی موجب سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز می گردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش می شود.

 

 

زن متولد اسفند

از صمیم قلب به کودکان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمی دهد به گوشه خاص شما قدم بگذارند. بخش بزرگی از قلب او از آن شما است و هیچ کس را یارای دخول به آن نیست.

او فرقی بین بچه های خود نمی گذارد اما به آنکه قدری زشت تر، ظعیف تر و شکننده تر است، اندکی بیشتر می رسد. مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت های پسر کوچولو و درد عظیم عشق های زودگذر دخترنوجوان خود را درک نمی کند.

او حاضر است همه چیز زندگی خویش را فدای کودکان خود کند و مخصوصا سعی بر آن دارد که مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیزهایی بشود که خود در دوران کودکی از آنها محروم بوده است. گذشت و چشم پوشی او ممکن است قدری بیش از حد لزوم باشد.

 

 

انضباط را به سختی می تواند مرعی بدارد و این نقطه ضغفی است که گاهی اوقات تا حد بی توجهی پیش می رود و موجب بدبار آوردن کودکان می گردد. طبیعی است که در یک چنین مواردی این وظیفه پدر است که نظم شدیدتری نسبت به کودکان خود به موقع اجرا بگذارد.

زن متولد اسفند ترجیح می دهد که شما نان آور خانواده باشید و او زن خانه باقی بماند. به کار شما کاری نخواهد داشت و به وی مربوط نیست که از کجا پول در می آورید، و اگر از نظر مالی با مشکلی مواجه شدید، فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعا به بن بست رسیده باشید.

سر به هوایی او در خرج و دخل منزل را چندان جدی نگیرید زیرا همانطور که گفته شد. تا آخر ماه کسری نخواهد آورد.

 

 

شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام می گیرد. سیاره نپتون لحظه ای چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می گردد و راه و چاه را به وی نشان می دهد.

هرگز روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی را که از وی خواستگاری کرده اید، فراموش نکنید، زیرا او خیلی بیش از هم جنسان خود زن است و احساساتی و پایبند به خصوصیات خاص خود می باشد.

 

روحیات جنسی دختران و زنان متولد اسفند

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

 

 

از میان زنان ماه های دیگر زن اسفند  زن بسیار رمانتیک و عاشق پیشه ای است اما به دلیل شرمساری که دارند بهتر است موقعیت را شما برای او فراهم کنید تا زمانی که شما با او ملایم و مهربان باشید مطمئن شوید عاشق شما خواهد ماند.

باید با صبر و حوصله با وی برخورد کنید مطمئن باشید که زن حشری را خواهید یافت .اکر مانند معشوق عاشق پیشه ای برخورد کنید در اینصورت زن رمانتیکی خواهد بود.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:

من و چی صدا کرده بودی؟

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:

لباس زیر و خواب برای او اهمیت خاصی دراد پس تنوع را رعایت کنید.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:

زیر سایه درخت.

 

خصوصیات و نیازهای جنسی روانی ماه های دیگر هر هفته در همین بخش از شخصیت و روان شناسی نازوب ادامه دارد با ما همراه باشید.

 

مطالب مرتبط

 

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی دختران متولد فروردین

شخصیت جنسی و روحی زنان متولد اردیبهشت

نشانه های مردی که واقعا عاشق شماست

برچسبها: متولدین اسفند


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین

درمان رفتار آسیب زاوبهبوداحساس نسبت به خود

مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل یا مثبت کامل است‎

 

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل یا مثبت کامل است . اگر می خواهید زن یک مرد متولد اسفند بشوید، مواظب باشید که: از او زیاد انتقاد نکنید ، از کم کاری و خونسردی او نرنجید ، حتما هفته ای دو سه بار به او بگویید که دوستش دارید. اگر مرد متولد اسفندی بر سر راه شما قرار دارد و این احتمال است که روزی هر دو دارای یک نام خانوادگی بشوید، سخت مراقب باشید زیرا در صورت وقوع یک چنین رویدادی برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت . قبل از آنکه تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید، بهتر است اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید ، می توانید مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد ،‌چه شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده کردید که او از زمره کسانی است که موقعیت های عالی را با بی اعتانیی از دست می دهد و در حدی نامتعارف پیرو ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است » می باشد و حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب کارهای جدی بازمی دارد. بهر حال شما لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

 

مرد متولد اسفند ممکن است واجد همه آن چیزهایی باشد که شما خواهان آن هستید و یا برعکس فاقد همه آنها نباشد . منش زندگی او چنان است که به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، خط بطلان بکشد ، اما اشکال کار در این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و حس شناسایی« فرصت » در آنها ضعیف است و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود . مرد متولد اسفند آدم ضعیف النفسی نیست و عیب کار فقط در این است که گاهی چشمک های یک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب می کند که متوجه طلوع خورشید نمی گردد. طبیعی است که تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید که اکثرا اینطورند .

 

با وجود این امیدواری هایی نیز هست تاهست امید هم هست و برغم عدم قاطعیت که در اگثر متولدین این ماه به چشم می خورد ، در آوردن نان و تأمین زندگی یک امر الزامی است و وقتی او در این راه گام بر می دارد، قدرت درک بسیارش که ناشی از تأثیر سیاره نپتون است، همراه با هوش سرشاری که به طور طبیعی در وی نهفته این امکان را به وجود می آورد که یک شبه ره صد ساله بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد، و اگر هیچ کدام از اینها نشد، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید. بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما می شناسید، از این گروه باشد.از سوی دیگر، باید با صراحت گفت که اگر او مثلا تا سن 25 و 30 سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعیت های مناسب زندگی بهره گیری های لازم را کرده باشد، بعید به نظر می رسد که آینده درخشانی در پیش داشته باشد.

 

 

وقتی می گویم که آینده درخشانی نخواهد داشت، منظورم آینده خانوادگی اوست که شامل حال شما، فرزندان شما و زندگی شما می گردد، در حالی که ممکن است از نظر خصوصی وضع رضایت بخشی داشته باشید.

 

بسیاری از متولدین اسفند که قدرت ریسک کردن را ندارند، از صمیم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضی می شوند ، بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ایشان ممکن است اصلا راضی نباشند.

 

در یک چنین مواردی او حداکثر رضایت خاطر را از رویاهای طلایی خویش به دست می آورد و یک لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن کافی می داند، در حالی که از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد. اگر آنقدر عاشق او هستید که حاضرید همه این کمبودها را تحمل کنید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید، اما از همین حالا بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید .

 

حال به یک مطلب دیگر می رسیم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولد اسفند است. این هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساست جزیی از وجود این مرد است. تا جایی که می خواهم بگویم بدون آن زندگی برایش نه تنها مفهوم خود را از دست می دهد، بلکه واقعا غیر ممکن می گردد. روزی که خورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع می کند،‌ دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر ، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالیقدر می گردد.تا اینجا با صراحت تمام راجع به متولدین اسفند مطالعه شد که نمی توانند از موفقیت های مناسب زندگی خود بهره برداری کنند و بیشتر عمر خود را در رؤیاهای طلایی خویش بسر می برند ، اما حالا به ذکر خصوصیات اقلیمی می پردازیم که درست بر عکس گروه اول از هر موقعیتی حداکثر استفاده را می برند. چنین مردی بدون هیچ نوع شک و شبهه ، بهترین صیدی است که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود.

 

یک چنین مردی از آن مقوله مردانی است که زن هرگز امکان پیدا نمی کند توقع بیشتری از او داشته باشد، و یک چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر در نظر بگیریم که هر روز عصر مقدارد ناچیزی از گرفتاریهای عظیم خود را با خود به منزل می بردند. خوب، این کاملا طبیعی است که آدم بدون نقص در دنیا وجود ندارد حتی یک متولد دی که به طرز غیر عادی اهل عمل است،‌و یا یک مرد متولد فروردین که نبوغی خداداد در اداره امور دارد،‌ آنها نیز دارای نقاط ضعف هستند.

 

 نکته مهم این است که بر خلاف جریان آب شنا می کند،‌ در هر متر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت نثار پای همسر و فرزندان خود می نماید.مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند، او تا زمانی که شخصا به مطلبی پی نبرده باشد، نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت.

 

خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع گذشت از خود نشان می دهد.

 

کوشش او در درک دیگران چشمگیر است. دوستان او خیلی به وی اعتماد می کنند و هرگز این فکر در سر ایشان پیدا نمی شود که ممکن است از آنچه به وی می گویند، سو‌ ء استفاده کند. عقاید و رفتار دیگران به هر قدر او را شوکه نمی سازد.

 

 اگر روزی پسر این مرد سراسیمه وارد دفتر کار او بشود و بگوید: پدر من یک نفر را کشته ام، بدون اینکه از جای خود تکان بخورد، می گوید: خوب، جریان را کاملا تعریف کن ببینم این قتل چگونه اتفاق افتاد.یکی از معایب مرد متولد اسفند این است که گهگاه حرفی نسنجیده از زبان وی جاری می گردد و سخنی را که نباید بگوید، می گوید و بعدا پی می برد که کار بیجایی کرده است.

 

 هیچ بعید نیست که این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی اش باشد. مرد متولد اسفند بدون اینکه در نظر بگیرد حرف او ممکن است از جانب شنونده سو ء تعبیر گردد و به مفهومی جز آنکه وی در نظر داشته است توجیه بشود، منظور خود را در قالب اولین کلمات و جملاتی که به خاطرش می رسد بیان می کند. این حالت او را حمل بر دهان لقی او ندانید . دهان لق کسی است که نتواند حرف و اسرار دیگران را حفظ کند، در حالی که او با قدرت تمام سرنگهدار است .

 

اگر به هنگام تولد این شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، آدم بسیار حراف و خوش صحبتی می شود و در غیر این صورت در سخن گفتن بسیار متین و موقر خواهد بود و سعی می کند که به کار کسی کار نداشته باشد، در حالی که دوستان و آشنایان مرتبا مسائل و مشکلات خود را با او در میان می گذارند و از وی نظر خواهی می کنند. مراجعه به وی بیشتر به خاطر آن است که مرد متولد اسفند یک مستمع بی نظیر است و شما اندکی پس از آنکه رو در روی او نشستید و شروع به صحبت کردید ، ناگهان متوجه می شوید که تمام آنچه را که در دل داشته اید، از ناراحتی راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امکان بیکار شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را برای او بازگو کرده اید.

 

مستمع خوب بودن او را حمل بر این ننمایید که مایل به شنیدن درد دل دیگران است،‌ درست برعکس تنها جیزی که یک شوهر ویا یک دوست متولد اسفند نمی خواهد از همسر یا دوست خود بشنود، در دل های اوست، زیرا بدون شک از صبح تا غروب در محل کار خود به درد دل دهها نفر گوش داده است اینک مایل است که وقتی در جوار شما است، راجع به موضوعات دیگری با وی گفتگو بشود. طبیعی است کسانی که دریچه های دل خود را بر روی او باز می کنند، اصلا نمی دانند که سخنان ایشان تا چه حد روی وی تأثیر می گذارند و تا چه حد ممکن است موجب ناراحتی او بشوند.

 

مرد متولد اسفند مثل یک قطعه اسفنج و یا مثل یک گیرنده قوی است که هر چه را در اطرافش باشد ، جذب می کند و می گیرد، بدون اینکه خوبی و بدی آن ها تأثیری در میزان این جذب داشته باشد. با توجه به یک چنین خصوصیتی جای تعجب نیست وقتی می بینیم که دوستان و آشنایان متولدین اسفند ایشان را آدم هایی بسیار حساس می دانند.مرد متولد اسفند هر چند گاه یک بار نیاز شدیدی به استراحت پیدا می کند.

 

 این استراحت باید جسمانی و روانی باشد، حساسیت او در این دوره به قدری شدید می شود که کوچکترین نسیمی ممکن است برای سلامتی اش مشکل ایجاد کند . اگر دیدید که می خواهد تنها باشد و یا برود سفر و هواخوری، کاری به کار وی نداشته باشید. نکته ای را که باید به شما تذکر بدهم این است که ضرب المثل معروف دوری و دوستی در مورد متولدین برج اسفند بیش از متولدین هر ماه دیگری صادق است. اگر خیلی خود را به او بچسبانید و لحظه ای وی را تنها نگذارید، عشق او به شما ضایع می گردد. یادتان باشد که گاهی موجود بسیار لطیف و حساسی است که خیلی زود ممکن است صدمه ببیند. خجول بودن او بیشتر به خاطر آگاهی به محدودیت های دردناکی است که دارد، محدودیت هاییکه همیشه و همه جا آن ها را احساس می کند. او سخت خواهان آن است که افراد مورد علاقه اش به خوش طینتی و خوش بینی او واقف باشند و این هشداری است برای شما که هرگز نظریات او را نادیده نگیرید و به آنها به دیده شک و ترید نگاه نکنید . مرد متولد اسفند سرگرمی های عجیبی برای خود پیدا می کند.

 

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

 او ممکن است به یوگا، ‌نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد و دیگر اموری از این قبیل علاقمند باشد و علت هم آن است که همانند متولدین آبان به کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن به یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب است زیرا از یک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه می دارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی های غیر عملی او می گردد.کسی که تحت تأثیر سیاره نپتون است، به ندرت عصبانی می شود و عصبانیت های او چنان طولانی نیست ، ‌پس از آنکه آب ها از آسیاب ریخت، فقط در عرض چند لحظه دوباره همان آدم متین و آرام سابق می گردد و به عبارت دیگر تبدیل حالت او از عصبانیت به خونسردی تدریجی نیست. بسیاری از مردان متولد این ماه از زمره کسانی هستند که ساعات بیکاری خود را در منزل پرسه می زنند و مرتبا از این اتاق به آن اتاق می روند، به زیر زمین و انباری سر می زنند و خرت پرت های قدیمی را زیر و رو می کنند،‌ بی جهت ناراحت نشوید، زیرا حتی اگر آن چیزی را که جست و جو می کند، پیدا نکند، منظورشان از این کار سرگرمی است.

 

مرد متولد اسفند، درست برعکس مرد متولد اردیبهشت ناگهان توفانی نمی شود و زمین و زمان را به هم نمی ریزد. فکر نمی کنید داشتنی یک چنین مردی در منزل نعمت بزرگی است؟ گول زدن مرد اسفند کار ساده ای نیست،‌ چون او با کمک نیروی عجیبی که طبیعت در وی به ودیعه نهاده، به راحتی فکر دیگران را می خواند و به منظور پنهانی اش پی می برد، اما در مقابل خیلی به راحتی می تواند شما را گول بزند و به همین دلیل هم هست که به ر احتی می تواند اسرار خود را از دیگران پنهان نگاه دارد.مرد متولد اسفند دروغگوی زبر دستی هم هست، چنان دروغ می گوید که هرگز متوجه آن نمی شوید .

 

گاهی نیز بدون دلیل حقیقت را کتمان می کند،‌ برای خرید سیگار از منزل خارج می شود ولی به شما می گوید که می خواهد روزنامه خریداری کند. مشابه این حالت در متولدین خرداد و تیر دیده می شود، این افراد ظاهرا از مشاهده اینکه دیگران نمی توانند از کار ایشان سر در بیاوزند، احساس رضایت خاطر می کنند.از آنجا که ضرری از این کار عاید کسی نمی شود، بهتر است با آن مخالفتی نکنید و حتی قدری هم با وی همراهی کنید، برای مثال وقتی گفت که برای خریدروزنامه از خانه خارج شده است و شما متوجه هستید که برای خرید سیگار رفته و لاجرم

بدون روزنامه به خانه بازگشته، پس از مراجعت بگویید:این روزنامه فروش سر کوچه هیچ وقت روزنامه ای را که آدم می خواهد، ندارد. شما نمی دانید که گفتن یک چنین جملاتی که نشان می دهند به او اطمینان چشم و گوش بسته دارید، تا چه حد در زندگی شما تأثیر مطلوب خواهند داشت.

 

حسادت یکی از احساساتی است که در این شخص خیلی دیده نمی شود و یا اگر هم واقعا حسود باشد ، چنان با مهارت خود را کنترل می کند که اصلا چنزی از ظاهر وی مشهود نمی گردد. با وجود این، یادتان باشد که او مردی است با تمام غرورها و خود خواهی ها و متوقع است که شما در یک حد معقول و متعرف پا از گلیم خود بیرون نگذارید. از سوی دیگر شما باید سخت مراقب حس حسادت خود نیز باشید چون او دوستان صمیمی فراوانی اعم از زن یا مرد دارد که گاهی اوقات بدون توجه به شرایط زمان و مکان با ایشان خیلی گرم می گیرد. او اصولا رفیق است و اگر شما بی جهت از خود عکس العمل های شدید نشان بدهید، کار به جاهای باریک خواهد کشید.

 

 اینکه گفتم « بی جهت » بدان علت است که او واقعا قصد خیانت به شما را ندارد و از گرم گرفتن با زن های دیگر منظور خاصی را تعقیب نمی کند و در این میان زنان متولد فروردین و مرداد نظر او را بیش از دیگران به خود جلب می نمایند. مرد متولد اسفند عاشق زیبایی است و بی اراده به سوی آن جذب می گردد. شما می توانید خیلی ساده این موضوع را امتحان کنید. در یک میهمانی او را زیر نظر بگیرید، چشمان او مستقیما به زیباترین ساق پاها دوخته می شود. با وجود این، اگر واقعا از این همه زیباپسندی او ناراحت می شوید، با اندکی سعی و دقت در ظاهر خود می توانید تمام فکر و حواس او را به خود معطوف نگاه دارید. او مرد عاشق پیشه ای است که این شعر ایرج بیش از هر مطلبی بازگو کننده و وصف الحال وی می باشد.

 

 هر که را روی خوش و موی نکوست، مرده و زنده من عاشق و اوست.وقتی ملاحظه کردید که به لاک خود فرو رفته است و به قول معروف کنج عزلت گزیده، فورا به آرایشگاه بروید، لباس رنگ زرد یا نارنجی باز بپوشید و بلیط یک فیلم یا تأتر کمدی را بخرید و او را از عالم خلسه بیروی بکشید. این شخص در مقابل پیشنهادات، حساسیت زیادی از خود نشان می دهد و به این دلیل روابط او با اطرافیان وی هستند که تصمیم می گیرند تا چه حد با او روابط صمیمانه داشته باشند.از نظر بچه ها، او یک پدر شاد است زیرا به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا،دوچرخه سواری و دیگر کارهایی از این قبیل می برد و اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطیل را پا به پای ایشان قایم موشک بازی می کند.او با صبری شبیه به صبر ایوب به مسائل و مشکلات کودکان خود گوش می دهد و مایل است که آنها را افرادی روشنفکر و فهمیده بار بیاورد.

 

این نصیحت ها و سفارش ها را در مورد مرد متولد اسفند به گوش بسپارید : هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید ، افکارش را واهی و پوچ نخوانید.به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید ، افکارش را واهی و پوچ نخوانید . به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید. از اینکه گاهی مکدر است و علاقه ای به کوشش و پیشقدم شدن در کارها ندارد ، دلخور نشوید و او را ملامت این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.

 

شما برای به حرکت در آوردن او پیشقدم شوید. از  نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دستش دارید .

 

ضمنا فراموش نکنید که تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید ، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن ، عملی شدن نزدذیک تر شوند .

  

منبع: lovefun.ir

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن

کاملترین درگاه رزرو تورهای داخلی و خارجی

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


تست شنوایی و درمان وزوز گوش


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

خصوصیات ماه اسفند

ترکی استانبولی: برج بالیک

ترکی آذربایجانی: بایرام آیی

رومی: پیسس

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

گروه: آب

روز شانس: پنجشنبه

عدد شانس: شش

سنگ شانس: مرمر

رنگ شانس: آبی دریا،آبی مایل به سبز،سبز،نقره ای

گل های شانس: گل مروارید،رز سفید،زنبق

بوهای شانس: گل گیلاس،زنبق،گل لیمو

موزیک شانس: موزیک سبک خلاق

بارزترین خصوصیت: مرحمت

بزرگترین ایده آل: راحتی

بزرگترین اشتباه: بد گفتن به خود

بزرگترین آرزو: گشتن تمام دنیا

در سمبل ماه اسفند،دو ماهی دیده می شود.این دو شخصیتی بودن شما را نشان می دهد.اگر هر دوی ماهی ها به یک سو می رفتند شما فقط طالعی دو برابر خواهید داشت اما ماهی ها آماده برای رفتن به جهات مخالفند.و به همین سبب شما هم دو شخصیتی بوده و هم طالعی دو برابر دارید.به علاوه،چون شما متولد گروه آب بوده و حساس می باشید بیشتر اوقات این دو شخصیتی بودن باعث سرگردانی و گمراهی شما می شود.اگر بین عقل و احساسات خود تعادل برقرار کنید این در شخصیت کمک بزرگی به شما خاهد کرد.اگر احساسات خود را کنترل کنید زندگی طبق خواسته شما پیش می رود.و ستاره هایتان نیز در این مورد همیشه شما را حمایت می کنند.

ستاره های شما شما هم دو ستاره دارید.اولین و مؤثرترین ستاره شما،ستاره رویاها و خیالات «نپتون» است.می توان به این ستاره«حالت برتر ونوس»هم گفت.یعنی نپتون نیز مانند ونوس زیبایی ها را تمثیل می کند.این ستاره باعث می شود شما انسانی حساس،ملایم،مهربان،خوش نیت و دلبسته زیبایی ها می باشید.نپتون همچنین رویاها،چیزهای ناشناخته،خواب و ایده آل ها را تمثیل می کند.دومین ستاره شما هم تمثیل کننده شادی فراوانی و ثروت «ژوپیتر» است.برای همین هم خوش طالع هستید.اگر از رویاهای شگفت انگیز نپتون و خصوصیات متعلق به ژوپیتر بهره مند شوید به تمام خواسته های خود می رسید.

حساسیتقبل از هر چیز باید بگوییم که شما بسیار حساس هستید.شاید انسانی با رفتار جدی،صورتی اخمو بوده و به آسانی نمی خندید.اما در واقع انسانی بسیار ملایم و حساس هستید.نمی توانید مانع حساسیت خود شوید.برای همین هم ناراحت شده و سریعآ دل شکسته و مأیوس می شوید.شاید هم به این دلیل سعی دارید مانند یک انسان عصبی رفتار کنید.چون نمی خواهید دیگر دل شکسته و ناامید شوید.انسانهای سرشناسی مانند الکساندر گراهام بل مخترع تلفن در اسفندماه متولد شده اند.تصور نکنید که این انسانهای سرشناس بی احساس هستند.آنها هم به اندازه شما حساس بودند ولی با استفاده از عقل خود موانع را از سر راه خود برداشته اند.زیرا خیال ها نقش هایی هستند که هنوز واقعی نشده اند.

خیال ها و رویاها چون ستاره شما رویاها را تمثیل می کند شما هم بسیار حساس هستید.هرگز انسانی پیدا نمی شود که نظیر شما رویا و خیال های رنگارنگ داشته باشد.و نیز این رویاهای بی مانند به دنبال یکدیگر می آیند.اما شاید گاهی این خیال ها به شما ضرر برساند.زیرا از مقایسه آنها با واقعیت بسیار دلخور می شوید.زیرا بین رویاهای رنگی شما و واقعیت ها رابطه ای وجود ندارد.و برای همین است که شما ناراحت می شوید و فکر می کنید نمی توانید موفق شوید.فراموش نکنید که ستاره شادی،فراوانی و ثروت به شما کمک می کند.ژوپیتر طالع شما را بالا می برد.شاید شما انتظار دارید که شانسی از هوا به شما برسد.

چون در ماه اسفند متولد شده اید دو شخصیتی هستید.شاید به سبب درخشیدن ستاره دیگری در لحظه تولد خصوصیات دیگری هم داشته باشید.و بعضی از تأثیرات ستاره های اسفندماه ملایم تر شود.اما این ستاره ها نیز مانع از دو شخصیتی بودنتان نمی شود.در واقع شخصیت دوگانه باعث هدفدار بودن شما نیز می شود.اما باید در مورد احساسات با دقت رفتار کنید.اگر اسیر احساسات خود شوید حتی دوستدار قدرتمند نپتون و ژوپیتر هم نمی توانند به شما کمک کنند..شما خصوصیاتی بسیار مورد علاقه،محبوب و مورد تقدیر دارید،زمانی که احساس کردید دچار خوش بینی و یا بدبینی شده اید از محلی که هستید به سرعت دور شوید.زیرا این چیزی زودگذر است و بدبینیتان زیاد طول نمی کشد.

نیروی خلاقیت

باید بگوییم که نپتون در این مورد نقش بزرگی دارد.ستاره نپتون در این مورد مؤثرتر از ونوس است.برای همین شما نیروی خلاقیت فوق العاده ای دارید.به علاوه دلبسته زیبایی ها هستید.رنگ ها در زندگی شما نقش بزرگی دارند و زمانی که به اینها نیروی خیال پردازی هم اضافه شود می توانید هنرمند خوبی باشید.

راحتی و آرامش شما طالب راحتی و آرامش هستید.اما اینها را پیدا نمی کنید زیرا باز هم طبق احساسات رفتار می کنید.به دست آوردن راحتی و آرامش برای شما کار آسانی نیست.

پول

شما انسانی هستید که به پول اهمیت نمی دهید.حتی لزومی ندارد بگوییم که شما بسیار سخاوتمند هستید.شاید شما پولی را که به سختی به دست آورده اید به راحتی به دیگری بدهید.زیرا بسیار با مرحمت بوده و به ما انسانها دلسوزی می کنید.

زیبایی

زیبایی نقش بزرگی در زندگی شما دارد.شما زیبایی هر چیزی را خواسته و دوست دارید.زیبایی در رویاهای شما جای بزرگی را اشغال می کند.اگر زیبایی در حیات شما نباشد نمی توانید زندگی خود را ادامه دهید.و می توانید زیبایی را در رنگ،گل،انسان،لباسها و چیزهای مختلف بیابید.

موافقت

شما در ظاهر انسانی بسیار ملایم هستید که با همه کنار می آیید و چون نمی خواهید کسی را دلخور کنید چنین رفتار می کنید.دلبسته زندگی ملایم،آرامش و راحتی هستید.اما از همه اینها گذشت کرده و خود را با شرایط زندگی وفق می دهید.

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

محبت

نپتون که حالت برتر ستاره ونوس است بسیار حساس است.دلبسته زیبایی ها هستید.زیباترین چیز برای شما عشق است.شما نمی توانید بدون عشق زندگی کنید.اما حتی در مورد عشق هم ستاره شما تأثیر خود را نشان می دهد.حتی در زمانی که بسیار دوست داشته و خوشحال هستید دچار بدبینی شده،مشکوک می شوید و متفکر می شوید.شما شاید به سبب عشق خوشحال باشید و یا اشک بریزید.

مردان متولد اسفند

اگر مردی متولد اسفند را دوست دارید باید او را خوب درک کنید و گاهی هم به او کمک کنید.زیرا حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است.از مقایسه این مرد با بقیه پرهیز کنید.زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد،اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند.شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

این مرد قبل از هر چیز دو فکر دارد.یعنی تصمیم گیری او آسان نیست.نه در مورد یک مسئله بی اهمیت و نه در مورد یک کار مهم به آسانی تصمیم نمی گیرد.مرد متولد این ماه بسیار خیال پرداز است.این مرد عالم درونی رنگارنگی دارد.اما مرد اسفند گاهی با تأثیر ژوپیتر می تواند بسیار با عزم و اراده و مصمم باشد.

پول

این مرد در مورد پول نظر متفاوتی از بقیه دارد.او انسانی دست و دلباز است که از خوشحال کردن مردم لذت می برد.به همین سبب شاید پول خود را بر باد دهد.اگر کار خود را دوست داشته باشد و در آمد خوبی هم داشته باشد حتی بعد از ازدواج می تواند تمام پول خود را تقدیم همسرش کند.مرد متولد اسفند صاحب نیروی خلاقیت است و حافظه قوی دارد و با کمی اراده به موفقیت می رسد.

نیت خوش

این مرد بسیار خوش نیت است و هرگز فکر بدی ندارد.عادت دارد که همه را مانند خودشان قبول کند.حتی در موارد بسیار تعجب آور هم او تکانی به خود نداده و عیب دیگران را خیلی طبیعی می داند و از نظر وی رفتار هرکس طبق معلومات و دانسته های خود او خیلی طبیعی و نرمال می باشد و در مقابل این دوست ندارد کسی در کار او دخالت کند.

زیبایی

فرد متولد اسفند شیفته زیبایی است و همیشه باید در زندگی او زیبایی باشد و زنی را که دوست دارد نیز باید زیبا باشد.شاید شما زیباترین زن دنیا نیستید اما اگر این مرد شما را دوست داشته و دلبسته شما باشد فکر می کند که زیباتر از شما کسی وجود ندارد و برای بیشتر شدن جذابیت شما هر کاری انجام می دهد.

خانه

خانه این مرد هم نشان دهنده دلبستگی او به زیبایی است.او کاری خواهد کرد که شما در خانه ای پر از اشیاء زیبا و ظریف زندگی کنید.اگر امکان دارد برای زینت دادن خانه از هیچ مصرفی دریغ نکنید.تصور نکنید که او اشیاء سنگین و رنگ های تیره را انتخاب خواهد کرد چون رویاهایش رنگی است خانه او هم مانند خانه پریان قصه ها خواهد بود.

محبت

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت واقع شود.حتی اگر خجالتی هم باشد.زمانی که عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.زیرا به عشق بی همتایش رسیده است.

ازدواج

مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد،دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه.اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

چشم چرانی

مرد متولد اسفند چشم چران نیست بلکه رمانتیک است.او به دنبال عشق و همسر رویاهایش می گردد.برای همین هم قبل از ازدواج ماجراهای عشق متفاوتی خواهد داشت.مرد هر بار،فکر می کند که زن مورد علاقه اش را پیدا کرده و بعد از مدتی مأیوس شده به دنبال ماجرای جدیدی می رود.مرد مورد اسفند،بعد از ازدواج چشم چرانی نمی کند.

حسادت

چون این مرد بسیار بااحساس است اگر کسی را دوست داشته باشد به او حسادت می کند.او سعی می کند که این احساس خود را از شما پنهان کند.شاید گاهی با شوخی چیزهایی به شما بگوید اما به هیچ وجه حسادت خود را اعتراف نمی کند.

زنان متولد اسفند ماه

زنان متولد اسفند زیبا کمابیش همه آنها جذابند.شاید شما زنی متولد اسفند را دوست دارید.اما زن اسفندماه هم دو شخصیتی بوده،هم طالعی دو برابر داشته و هم بسیار احساساتی است.می توان به او نمونه یک زن کامل هم گفت.اگر این زن شما را دوست داشته،دلبسته شما شده و خوشحال شود خصوصیات زیادی در او پیدا خواهید کرد.اما به دست آوردن او هم کار آسانی نیست.

کار و خانه

زن متولد اسفند،محیط کاری را دوست ندارد و تا مجبور نشوند،کار نمی کند.اما این زن نمی تواند در مقابل جذابیت های پرده و صحنه تحمل کند.زیرا در این سایه هم خودی نشان می دهد و هم با به دست آوردن پول بزرگ به لوکس و راحتی می رسد.ایده آل او کدبانو بودن است.زن بااحساس اسفندماه بسیار دلبسته زیبایی ها است.

زن وابسته و مشفق

زن متولد اسفند مشفق،بامرحمت،خوش نیت،جذاب،دلنشین و بااحساس است.او همیشه خیال عشق و دوست داشتن و مورد مهر و محبت بودن را دارد.چیزهایی مانند علم و فرهنگ برای این زن در مقام دوم قرار دارند.در رده اول همیشه احساسات او هستند.او وابسته خانواده،دوستان و نزدیکانش است.اما زن در واقع وابسته مرد مورد علاقه اش می شود.مرد مورد علاقه اش از نظر او انسان برتر است.این مرد به هیچ وجه اشتباه نمی کند.هر فکر و سخنش درست است.این زن که تمام دل خود را وابسته مرد مورد علاقه اش می شود هر گفته او را انجام می دهد و تمام آرزوهای او را هم برآورده می کند.

عشق

زن متولد اسفند به خاطر عشق زندگی می کند.زمانی که کسی را دوست نداشته باشد و یا مورد مهر و محبت او واقع نشود،تودار،ناراحت و بدبین می شود.اما همین که عاشق شود تغییر می کند.جاذبه اش در یک لحظه بیشتر می شود.چشمانش برق می زند و طرز صحبت،راه رفتن و تمام احوال او نشان می دهد که وی عاشق است.چیزهایی غیر از عشق و زیبایی برای این زن اهمیت ندارند.او حتی اگر لازم باشد با معشوق خود در یک چادر می نشیند.و اگر مردی که دوستش دارد،لوکس و راحتی او را فراهم کند او بسیار خوشحال می شود.وی خونگرم،دلنشین و مانند یک گربه ملوس است.

حسادت

زن متولد اسفند حسود است و به زنان زیباتر،شیک تر،جذابتر و ثروتمندتر از خودش حسادت می کند.در واقع فکر می کند که از بیشتر زنان برتر است.زن متولد اسفند زمانی که عاشق شود حسادتش هم بیشتر می شود.در آن هنگام نسبت به تمام زنان اطراف معشوقش حسادت می کند.و اگر معشوقش حتی گوشه چشمی به یک زن بیندازد او از شدت حسادت دیوانه می شود.این زن خصوصیات ویژه ای مانند ذکاوت،زیرکی،بانمکی و جاذبه دارد.این زن می داند که از چه راهی مرد مورد علاقه اش را به دست آورد.

اگر مردی را بپسندد با پیدا کردن راهی به او نزدیک شده و در مدت کوتاهی هم خود را محبوب آن مرد می کند.زن اسفند از هوش خود در راه عشق و محبت استفاده می کند و ذاتآ باور دارد که زندگی عبارت از زیبایی و عشق است.

ازدواج

زن متولد اسفند می خواهد با مردی که دوست دارد ازدواج کند و زن متولد اسفند که با مردی که دوست ندارد و فقط به خاطر پول با او ازدواج کند،اصلآ وجود ندارد.برای ممکن شدن این کار،تأثیرات ساتورن و مرکوری لازم است.و زنی که دوست داشته و ازدواج کند بسیار مشفق خواهد بود.او برای راحتی و خوشحالی شوهرش سعی میکند.اگر پول شوهرش کم باشد تمام کارها را بر عهده می گیرد و تمام گفته های او را انجام می دهد.اما این زن در مورد کارهای خانه زیادی ماهر نیست و مرتب و منظم بودن خانه اش خیلی کم دیده می شود.

دوستی

زن اسفند بسیار وابسته و دلبسته دوستی است.اما احتمال دارد به سبب حسادت بیشتر دوستان خود را از دست بدهد دوستانش تحمل جاذبه و زیبایی او را ندارند.طرز صحبت متولد اسفند بسیار شیرین است ولی در واقع بسیار هم گذشته تلخ است.

اجتماع

این زن زیبا و جذاب در اجتماع بسیار مورد توجه است.گاهی به جای شیک پوشی،بسیار پرزرق و برق در اجتماع ظاهر می شود و انسانهایی هم یافت می شوند که به سبب این زینت و لوکس از او انتقاد می کنند.

خانواده

زن متولد اسفند بسیار وابسته خانواده،نزدیکان،شوهر و فرزندانش است.او برای ایجاد خوشبختی در خانه اش هر کاری از دستش برآید انجام می دهد.اگر فرزند نیز داشته باشد بیشتر فداکاری می کند.فرزندانش را دوست داشته،آنها را لوس می کند و سعی می کند تمام خواسته هایش را انجام دهد.این زن برای خوشبخت کردن شوهرش آفریده شده است.

کودکان متولد اسفند

کودک متولد اسفند،خجالتی و محجوب است.در واقع این کودک که در زمینه های نقاشی،موزیک و ادبیات مهارت دارد در عالم خیال زندگی می کند.هر قصه ای برای او یک حقیقت است.اگر کودک به حال خود رها شود تودار شده و زندگی با خیال های درونی خود را ترجیح می دهدوباید پدر و مادر به او محبت کنند و زمینه را برای دوستی او با همسن و سالانش فراهم کنند.چ.ن کودک شاد و عاشق دوستی است این نوع روابط برای دلخور شدن و دور شدن او از درس و مدرسه کافی است.این کودک در عین حال حسود است.ترجیح برادر و یا خواهرش به او باعث به هم خوردن آرامش او می شود.

 

اگر به دنبال شناخت مردانی با دو اخلاق کاملاً متفاوت میگردید که در یک لحظه میتوانید دو شخصیت جداگانه از آنها را ببینید خواندن طالع بینی مردان متولد اسفند ماه و شناخت خصوصیات مردان اسفندی خالی از لطف نمیباشد. چگونه دل مرد اسفند را بدست بیاریم؟ برای جواب تا انتها مقاله را بخوانید.

مرد متولد اسفند ماه در اولین برخورد میتواند مردی بسیار شیرین، مهربان و با خلق و خویی آرام به نظر بیاید. این گروه از مردان بسیار آرام و دلنشین هستند و شما میتوانید در اولین برخورد احساس خوشایندی را با آنها تجربه کنید. اما در همین ابتدا لازم است بدانید بهتر است مراقب خودتان باشید و گول این ظاهر همیشه مهربان را نخورید زیرا مردان متولد اسفند ماه به هیچ وجه همیشه مهربان باقی نخواهند ماند و ممکن است در یک لحظه مانند طوفانی یکباره تغییر و تحولی اساسی را در آنها ببینید و با خشمی ناگهانی مواجه شوید.

اگر به دنبال خصوصیات مثبت مردان متولد اسفند میگردید قطعاً در نگاه اول میتوانید به تمام خصوصیات مثبت آنها پی ببرید. مرد متولد اسفند در عشق خاص عمل می کند.

اگر بخواهیم از خصوصیات منفی مرد متولد اسفند ماه صحبت کنیم باید بگوییم به همان وضوح که خصوصیات مثبت مرد متولد اسفند ماه دیده میشود خصوصیات منفی اش نیز دیده میشود.

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم

خصوصیات منفی به شرح ذیل می باشد:

مردان متولد اسفند ماه معمولا معاشران خوبی برای زنان هستند. زنانی که دوستان صمیمی و هم صحبت های دلنشین و همراهان همیشگی دارند میتوانند مطمئن باشند که دوستانشان متولد اسفند ماه هستند. زیرا نشستن در کنار یک زن و گوش سپردن به درد و دل های او کاری است که در توان مرد متولد اسفند ماه است.

مرد متولد اسفند ماه زنانه وجود خود را میتواند زندگی کند و از آن لذت ببرد، بدین معنی که هر فردی در درون خود یک وجه زنانه و یک وجه مردانه دارد و برای رشد و تعالی وجود خود بهتر است هر فردی بتواند هر دو وجه از وجود خود را زندگی کند، از این رو مرد متولد اسفند ماه میتواند مردی متمرکز باشد که با هر فردی و هر کسی میتواند ارتباط مؤثر برقرار کند.

شاید کمی تعجب آور باشد اما لازم است بدانید مردان متولد اسفند ماه میتوانند یکی از بهترین سرآشپزها باشند و یا بهترین پلیس منطقه خود باشند. زیرا به همان دلیل که از دو وجه شخصیت زنانه و مردانه خود به بهترین شکل میتوانند استفاده کنند. این گروه از مردان ادعای رهبری و کنترلگری ندارند به همین دلیل به راحتی میتوانند در هر شرایط شغلی بدون ادعا در بهترین جایگاه قرار بگیرند و سال ها فعالیت کنند.

در واقع مرد متولد اسفند ماه در هر شرایط شغلی میتواند کاملاً پایدار عمل کنند. اما لازم است بدانید نقطه ضعف مهم مردان متولد اسفند ماه اخلاقشان است که به یکباره تغییر میکند و میتوانند مانند کوه آتشفشان همه چیز را نادیده بگیرند و بسیار عصبانی و خشمگین شوند. این نوع از رفتارها در هر شرایط کاری میتواند آسیب رسان باشد، زیرا رفتار اجتماعی نمیتواند شامل عصبانیت های یکباره باشد که فرد خشمگین میشود و مجدداً میتواند به حالت قبل خود باز گردد.

شاید یکی از بارزترین رفتارهای مردان متولد اسفند ماه در طالع بینی هندی که میتواند حتی خودشان را شکه کند حسادت در این مردان باشد. مرد متولد اسفند ماه اساساً حسود است و نتیجه حسادت زودرنج بودن است بنابراین یک مرد اسفند ماهی نیازمند این است که با او بسیار محتاط رفتار کنید و رفتارهایی که نشان از این دارد که حسادت او را برانگیخته کند را نشان ندهید. کسانی که مایل به معاشرت با مرد متولد اسفند ماه هستند باید بدانند این گروه از مردان در چه شرایطی میتوانند حسود باشند و دقیقاً در همان زمان ها در رفتارهایشان تغییر ایجاد کنند.

خصوصیات مرد متولد اسفند ماه در کهن الگوی یونگی میتواند شخصیتی متغیر داشته باشد، اما نزدیکترین کهن الگوی یونگی به شخصیت مرد متولد اسفند ماه میتواند ترکیبی از کهن الگوی هادس و آپولو باشد. مردانی با کهن الگوی هادس افرادی بسیار معناگرا و درونگرا هستند و تقریباً در بیشتر شرایط افرادی سرد و بی روح به نظر می آیند. هیجانات آنی و یکباره در افرادی با کهن الگوی هادس بسیار کم است و بیشتر توان خود را برای حفظ داشته های روانی خودمیگذارند.

مردانی با کهن الگوی هادس به رشد معنوی خود بسیار اهمیت میدهند و مایل هستند تمام توان خود را در رشد شخصیت خود بگذارند تا به روابط سطحی بپردازند.

کهن الگوی هادس در مردان متولد اسفند ماه در طالع بینی هندی با کهن الگوی آپولو میتوانند افراد سختی به نظر بیایند. نحوه رفتار با این گروه از مردان بسیار با دقت باید باشد، در واقع نمیتوان همان چیزی که پیش از این بوده اید نیز در کنار مردانی با کهن الگوی هادس نیز باشید. بدین معنی که اگر شما بتوانید به عنوان معاشر مرد متولد اسفند ماه انتخاب شوید باید در رفتارهایتان دقیق و منضبط باشید.

رفتارهای حاکی از افسرده خویی و بودن به دنبال معنای زندگی در مردانی با کهن الگوی هادس بسیار زیاد است. بنابراین لازم است مردان متولد اسفند با کهن الگوی هادس بر روی رفتارهای برونگرای خود بیشتر تمرکز کنند تا بتوانند ارتباط مؤثرتری با اطرافیان و محیط خود برقرار کنند. در واقع تارک دنیا شدن و دست کشیدن از تمام مادیات رفتاری است که یکباره میتواند در مردی با کهن الگوی هادس رشد کند و او را به سمت نوعی تخریب و جدا شدن از زندگی بکشاند.

اما نکته مهم در مورد خصوصیات مردان اسفند ماهی دارا بودن کهن الگوی آپولو است که میتوانند با رشد این کهن الگو کمی به دنیا دوستی خود و برونگرایی باز گردند و برای داشته های خود و نگه داری آنها تلاش بیشتری بکنند. وجود کهن الگوی هادس و همچنین کهن الگوی آپولو در کنار یکدیگر نشان از دو وجه شخصیت درونگرایی و برونگرایی مردان متولد اسفند ماه است که میتوانند گاهی بسیار مهربان، خوش قلب و در همان لحظه میتوانند بسیار تند خود و عصبانی باشند.

مرد متولد اسفند ماه بر اساس تست شخصیت MBTI دارای چهارچوب ذهنی است که میتواند بر اساس آن تشخیص دهد در چه شرایطی چه رفتاری داشته باشد. این افراد منطقی، منظم و مستقل هستند. به توانایی های خود بسیار متکی است و میتواند بر اساس شهود خود تصمیم های بزرگ بگیرد. مردان متولد اسفند مایل هستند مستقل کار کنند و کسی در امور آنها مداخله نداشته باشد.

خصوصیت مرد اسفند بر اساس شخصیت شناسی MBTI افرادی هستند که مایل به روابط سنتی و خانوادگی میباشند. این گروه از مردان در خانواده خود افراد مهمی به شمار می آیند و نیازمند روابط با دیگران هستند که بتوانند از آنها مطلبی بیاموزند. در واقع روابط سطحی و پیش پا افتاده به هیچ وجه در گروه روابط مردان اسفند ماه قرار نمیگیرد. در بیشتر موارد مایل هستند تنهایی وقت بگذرانند، کتاب بخوانند و یا به ورزش های تک نفره بپردازند. در واقع مرد متولد اسفند ماه در هیچ جمعی به جز جمع های خانوادگی احساس آسایش نمیکند.

مرد اسفند میتواند در بیشتر مواقع رهبر یک گروه باشد که خود نیز به همان میزان که افراد گروه تلاش میکنند نیز برای رسیدن به هدف خود در تلاش باشد. مرد متولد اسفند ماه در هر شغلی که باشد میتواند مبتکرانه عمل کند و خلاقیت خود را در شغل خود نیز نشان دهد. از انتقاد و یا دخالت هر فردی در شغل خود بیزار است.

مرد متولد اسفند ماه با این نوع از شخصیت MBTI بهتر است با دیگران معاشرت بیشتری به غیر از معاشرت های شغلی داشته باشند تا بتوانند در موارد معمولی زندگی خود نیز معاشرانی به غیر از خانواده نیز داشته باشند.

1. خصوصیات بارز مرد اسفند ماه چیست؟ خوش رو، خوش برخورد، بااحساس و صمیمی هستند اما احساسی از افسردگی و درونگرایی عمیقی در آنها وجود دارد که گاهی با رفتارهای چرخاشگرانه و تکانه ای جبران میشود.

2. رگ خواب مرد اسفند ماه چیست؟ درک مرد متولد اسفند میتواند رگ خواب او باشد. اگر شما به سطحی از درک در لحظه رسیده باشید و بدانید چه زمانی باید سکوت کنید و یا چه زمانی باید مهربان باشید و کم اشتباه کنید رگ خواب او را پیدا کرده اید.

3. چه زنی مناسب مرد اسفند می باشد؟ زنان هدفمند که قبول مسئولیت خود را دارند و میدانند در زندگی به دنبال چه چیزی هستند زن مناسبی برایشان است. زنان راحت طلب و منفعت جو که صرفاً زیبا هستند آخرین زنان برای مرد اسفند می باشند.

4. تعریف کهن الگوی مرد اسفند چیست؟ کهن الگوی خدای جهان زیرین و دنیای ارواح، درونگرا و سرد و خشک به دنبال معنویات و اهل مطالعه، عصبانی و زود رنج. احساس بی ارزش بودن دنیا و فیلسوف مسلک هستند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مردان متولد اسفند ماه و مقایسه با کهن الگوی یونگ» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم
چگونه دل زن متولد اسفند را بدست آوریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *