مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

 
helpkade
مشاوره تلفنی بارداری اصفهان
مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

گرایش: زنان، زایمان و نازایی

گرایش: روانشناسی، مشاوره، رواندمانی، مشاوره خانواده، ازدواج، افسردگی، وسواس، خشم، دوقطبی، تست شخصیت

گرایش: ی روانشناسی، مشاوره

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی

گرایش: زنان، زایمان و نازایی

مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

گرایش: زنان، زایمان و نازایی؛ تکمیل گرایش: لاپراسکوپی، هیستروسکوپی، نازایی

گرایش: زنان، زایمان و نازایی

گرایش: زنان، زایمان و نازایی

مامایی

گرایش: روانشناسی

گرایش: روانشناسی؛ زیرگرایش: کودکان با نیازهای خاص

گرایش: روانشناسی

گرایش: ی روانشناسی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

روانشناسی

گرایش: روانشناسی

گرایش: روانشناسی

گرایش: روانشناسی

گرایش: روانشناسی

گرایش: روانشناسی

گرایش: روانشناسی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان، زایمان؛ تکمیل گرایش: آنکولوژی زنان

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازائی، دارای؛ زیرگرایش: ی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان زایمان نازایی دارای

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان، زایمان، نازایی

گرایش: زنان و زایمان و نازایی

iranoccc_admin

دسامبر 17, 2019
مشاوره مامایی

ثبت دیدگاه
1,250 بازدید

مرکز مشاوره مامایی اصفهان: در مقوله تشکیل خانواده، بعد از انتخاب همسر مناسب با خلقیات شما نکته بعدی که حائز اهمیت می باشد؛ بارداری و آگاهی های لازم در مورد آن است. همانطور که می دانید همزمان با بچه دار شدن سبک زندگی زوجین تغییر خواهد کرد. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که یکی از تصمیمات مهم زوجین برای ادامه زندگی و بقای نسل خود اقدام آگاهانه برای بچه دار شدن می باشد. در این زمینه زوجین می توانند از مشاوره مامایی بهره گیرند.

در طی مشاوره مامایی تلاش بر این امر خواهد بود که آگاهی های زوجین نسبت به دوران بارداری و بعد از آن افزایش یابد تا بتوانند شرایط جدید فعلی را بپذیرند و به خوبی با آن کنار بیایند. قطعاً پیش می‌آید که بارداری ناخواسته بوده و برنامه ریزی قبلی جهت انجام آن اتفاق نیفتاده است. بنابراین در این شرایط زوجین مقداری گیج و سردرگم می‌شوند. در بهترین حالت این نکته باید انجام پذیرد که زوجین با یک متخصص و مشاور مامایی مشورت کند.

مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی مامایی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

با مشورت گرفتن از متخصصین حوزه مامایی هیجان و نگرانی های بچه دار شدن کنترل یافته و کاهش چشمگیری خواهد داشت. در مجموع و به‌طورکلی بارداری دورانی می باشد که دارای تغییرات هورمونی و فیزیکی بسیاری برای خانمها است. در طی ۹ ماه بارداری سبک زندگی خانوم و آقا دچار تغییراتی می‌شود که گاهاً آنها را اذیت می کند. بنابراین یک مشاور مامایی کاربلد می تواند شرایط را جوری رقم بزند که فشارهای روانی از زوجین دور شوند.

نقش همسر و مرد به عنوان همراه در ۹ ماه بارداری خانم بسیار حائز اهمیت می باشد. چراکه باعث سلامت جنین و سلامت روحیه خانوم است. بنابراین نیاز است تا درباره مهارت های لازم زوجین آگاه شوند و بیشتر بدانند تا با افزایش اطلاعات و آگاهی ها بتواند دوران بارداری بهتر و منظمی داشته باشند.

 با پیشرفت سبک زندگی افراد مشاوره نیز دچار تغییراتی شده است که یکی از تغییرات موثر آن مشاوره تلفنی مامایی می باشد. در این روش افراد می توانند بدون ترس و به صورت محرمانه با مشاوری مطمئن و کاربلد در هر ساعت از شبانه روز به صحبت بنشینند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

نوامبر 13, 2019

اکتبر 28, 2019

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدمشاوره تلفنی بارداری اصفهان

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … مربوط است، می‌پردازد.

یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. طول مدت تخصص حداقل 4 سال است.

شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد. مامایی رشته‏ ای مجزا از پزشکی است و آموزش‏ هایی در زمینه پیگیری زنان باردار و مراقبت‏ های دوران بارداری (و نه تمامی مسائل مرتبط با زنان) به دانش‏ آموختگان این رشته داده می‏ شود، درحالیکه متخصص زنان و زایمان به تمامی مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی زنان می‌پردازد و با توجه به تخصص خود اجازه درمان دارویی و در مواقع لزوم، درمان جراحی را دارد.

مسائلی که یک متخصص زنان به آنها می‌پردازد در دو حیطه کلی قرار می‌گیرند:مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

در حیطه مسائل مامایی مواردی مثل آزمایشات قبل از بارداری، مراقبت‏ های دوران بارداری، حاملگی طبیعی و سزارین، انواع سقط، خونریزی‏ های دوران بارداری، دیابت دوران بارداری، پرفشاری خون مرتبط با بارداری، تست‏ های ارزیابی سلامت جنین، عفونت‏ های بعد از زایمان، خونریزی ‏های بعد از زایمان، عفونت ادراری دوران بارداری و … از موارد شایعی هستند که به آنها پرداخته می‌شود.

به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد.

در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. عمل جراحی توسط خود متخصص زنان صورت می‌گیرد.

در سطوح فوق تخصصی، همانند رشته‏ های دیگر، به منظور تمرکز بیشتر و اختصاصی تر، فلوشیپ‏ های رشته زنان و زایمان وجود دارند که در کشور ما شامل موارد زیر است:

به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت نوبت و دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بعد از ثبت مشاوره، تماس تلفني به صورت اتوماتيک بين شما و پزشک برقرار خواهد شد. هم چنين در صورت نياز پزشک به ارسال عکس و مستندات پزشکي، شما مي توانيد از طريق صفحه گفتگو (چت) با پزشک، مستندات لازم را ارسال نماييد

قبلا توسط دکتر پزشک مامایی و بارداری ویزیت شده‌اید؟

سبک زندگی با گذشته متفاوت است و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی توان مانند قبل عمل کرد و در هر مرحله از زندگی افراد نیازمند مشورت با متخصصین هستند؛ ما در مرکز سلام یاری رسانتان هستیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر،  امروز سبک زندگی با گذشته متفاوت است و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی توان مانند قبل عمل کرد و در هر مرحله از زندگی افراد نیازمند مشورت با متخصصین هستند؛ بچه دار شدن هم از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از زوجین ترجیح می دهند قبل از بچه دار شدن با کمک مشاوره مامایی و مشاوره پزشکی زنان خود را از لحاظ روحی و جسمی آماده کرده و با برنامه وارد دوران جدیدی از زندگی شوند و این دوران را با آرامش خیال طی کنند.

مرکز سلامت زنان سلام به صورت شبانه روزی مشاوره پزشکی زنان تلفنی ارائه میدهد. دسترسی به مرکز سلامت زنان در این شرایط بسیار حائز اهمیت است، که خانم ها در کمترین زمان بتوانند از صحبت های مشاورین بارداری استفاده کرده و با خیالی آسوده خود را برای بچه دار شدن آماده کنند.

یکی از مواردی که ممکن است زوج نیاز به مشاوره مامایی تلفنی داشته باشد، زمانی است که زن به طور ناخواسته باردار میشود در این مواقع ممکن است از لحاظ روحی دچار آشفتگی شده و تصور کنند آمادگی بچه دار شدن را ندارند؛ در چنین موقعیت هایی است که اهمیت صحبت با متخصص این حوزه اهمیت بیشتری پیدا می کند و زوجین (به خصوص خانم ها) نیاز دارند با فردی آگاه صحبت کرده و نگرانی های خود را برطرف کنند و در مورد موارد مختلف مشاوره بگیرند و در رابطه با نگرانی های خود با شخصی آگاه در حوزه زنان صحبت کنند و پاسخ سوالات خود را بشوند.

خوشبختانه بر خلاف گذشته امروزه مشاوره های تلفنی نیز معمول شده و بسیاری از افرادی که به هر دلیل به دکتر زنان دسترسی ندارند می توانند با یک تماس از مشاوره مامایی تلفنی شبانه روزی در مرکز سلامت زنان سلام بهره برده و پاسخ سوالات خود در شرایط پیش از بارداری، در حین بارداری و بعد از بارداری را از کارشناسان با تجربه مرکز سلامت زنان سلام بخواهند.مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

مشاوره مامایی تلفنی شبانه روزی چطور به شما کمک می کند؟

خوشبختانه در بیشتر مناطق کشور دسترسی به تلفن و گوشی های همره امکان پذیر است و افراد بدون صرف وقت و طی کردن مسیری طولانی می توانند برای خدماتی از جمله مشاوره در مورد بارداری، مشاوره در مورد خوراکی های قبل از بارداری، مشاوره راجع به روش های بارداری، مشاوره حین بارداری، مشاوره در مورد رژیم غذایی در بارداری، مشاوره در رابطه با مصرف دارو در بارداری، مشاوره پس از بارداری، مشاوره راجع به شیردهی، مشاوره راجع به روش های جلوگیری بعد از زایمان و…  با مشاورین ماما صحبت کرده و اطلاعات صحیح و کامل را از آن ها بخواهند.

در این نوع مشاوره، فرد راحت تر می تواند در مورد سوالات و نگرانی های خود صحبت کند و پاسخ را از مشاورین دریافت نماید.

ممکن است بعضی از خانم ها به هر دلیل امکان بارداری به صورت طبیعی را نداشته باشند؛ در چنین موقعیتی فرد با یک تماس می تواند در مورد روش های مختلف بارداری اطلاعات لازم را کسب کرده و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نماید.

مشاوره پزشکی زنان تلفنی

مشاوره های مامایی فقط مختص به خانم های باردار نیست و دیگر افراد نیز می توانند برای حل مشکل خود و یا مشاوره گرفتن در مورد مسائل مختلف با مشاوران پزشکی زنان تلفنی در مرکز سلامت زنان سلام تماس گرفته و اطلاعات کامل تر را از آن ها بخواهند.

زنان سلامت و آگاه، نقش بسیار موثرتری در جامعه ایفا می کنند و به عنوان یک زن شاغل، یک مادر یا یک همسر در مواجه با مشکلات زندگی آگاهانه تر عمل خواهند کرد؛ از این رو بهتر است تمامی زنان به سلامت خود اهمیت داده و کوچکترین مساله در مورد سلامتی خود را بی اهمیت تلقی نکرده و برای درمان بیماری ها و یا جلوگیری از ابتلا به بیماری تلاش کنند.

با توجه به شرایط افراد، برخی از خانم ها زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز سلامت زنان را ندارند و یا به هر دلیل به متخصصین و مشاورین مجرب حوزه زنان دسترسی ندارد؛ در چنین شرایطی مشاوره تلفنی راه حل بسیار مناسب برای این افراد است.

مشاوره گرفتن در مورد بیماری های زنان، مشاوره گرفتن در رابطه با بهداشت زنان، مشاوره در مورد بیماری های آمیزشی، مشاوره در رابطه با دوران قاعدگی و بهداشت این دوران و … از جمله خدمات مشاوره های تلفنی هستند که می توان با یک تماس و بدون طی کردن مسیری طولانی به آن ها دسترسی پیدا کرد.

در مشاوره های تلفنی در زمان صرفه جویی شده و برخلاف مراجعه حضوری به متخصص نیازی نیست از روز یا روزهای قبل نوبت رزرو کرده و منتظر بمانید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اگر چه که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره ای در زندگی روزمره ی بسیاری از افراد و خانواده ها مشاهده می شود، اما همچنان بسیاری از افراد از دریافت خدمات مشاوره ای سر باز می زنند.

در موضوعاتی همچون مسائل زنان و مسائل جنسی شاید یکی از علت های طفره رفتن افراد با وجود مشکلات و پرسش های فراوان، شرم و حیا و یا سختی استفاده از خدمات مشاوره ی حضوری باشد. بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی زنان شبانه روزی می باشد.

مشاوره تلفنی زنان می تواند به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز خدمات بسیار مفیدی را در اختیار بانوان عزیز قرار دهد. مشاوره تلفنی می تواند به زنان کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف دوره های قاعدگی، بارداری، زایمان و پس از آن و حتی نگه داری فرزندان درایفت نمایند.
در این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته با مشاورین مجرب آماده ی خدمت رسانی به بانوان عزیز می باشد. مشاورین متخصص در تمامی حوزه های مربوط به زنان می توانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد نمایند.
مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز سلامت زنان می توانند سوالات زنان را در خصوص ازدواج، قاعدگی، بارداری، مراقبت های قبل و حین بارداری، زایمان، پس از زایمان، مشاوره فرزند پروری، تنظیم خانواده، روش های جلوگیری از بارداری، تربیت فرزندان، مراقبت های کودکان، دوران یائسگی و … را پاسخ دهند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.
استفاده از خدمات مشاوره ای می تواند با آموزش ها و راهنمایی های لازم، سطح سلامت را در جامعه افزایش داده و آگاهی های مردم و به خصوص بانوان را که قشر حساس و آسیب پذیر جامعه هستند را اعتلا بخشد. پیچیدگی های جسمی و روانی زنان سبب شده تا مشکلات بانوان بیشتر از مردان بوده و به همان میزان نیاز آن ها به رفع مشکلات نیز بیشتر باشد.مشکلات زنان
از جمله مشکلات زنان و دختران که می تواند روح و جسم آن ها را درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای آن ها رقم بزند، می توان تاخیر در پریودی را نام برد.

زنان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای علت تاخیر در پریودی خود را شناخته و نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام نمایند.

اگر چه که تاخیر در پریودی در اوایل بلوغ ممکن است طبیعی باشد اما تاخیر در پریودی در سنین بالاتر ممکن است دلایل زمینه ای داشته و در صورت برطرف نشدن سریع آن، مشکلاتی را در آینده و بارداری برای بانوان ایجاد نماید.مشاوره تلفنی بارداری اصفهان

از آن جایی که شناخت علت تاخیر در زمان پریودی بایستی به صورت اصولی انجام شود، متخصصین و مشاورین مجرب می توانند با دریافت اطلاعات از شما و شناخت علائم و نشانه های فردی، علت را جویا شده و راهکار متناسب با علت را به شما ارائه نمایند.
همچنین توجه کنید که مشاورین خبره در حوزه مامایی با دانش و اطلاعات به روز در این حوزه، می توانند بهترین یاری دهنده ی شما در زمینه مسائل و مشکلات مامایی باشند. چرا که دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص ممکن است نه تنها به برطرف شدن مشکل شما کمک نکند، حتی مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود آورد.
همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، به علت پیچیدگی های بدنی زنان، خصوصا در زمینه های قاعدگی بایستی از افراد با دانش و اطلاعات کافی کمک بگیرند تا مشکلاتی همچون استرس، افسردگی برای ایشان ایجاد نشود.
مشاوره زنان می تواند آگاهی های بانوان را در زمینه ی دستگاه تناسلی، زمان قاعدگی، زمان تخمک گذاری و بیماری هایی که موجب تاخیر در پریودی می شوند، بالا برده و از استرس های ایشان بکاهد.خدمات مشاوره زنان و بارداری
عصر اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی سبب شده تا با امکاناتی که به سرعت در دسترس قرار می گیرند، زندگی راحتی را برای افراد و خانواده ها ایجاد نماید. از جمله این خدمات الکترونیکی و راحت، می توان خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری را نام برد که در بالا بردن کیفیت زندگی ها نقش مهمی را داشته است.

مشاوره زنان و بارداری نیز از دیگر خدمات مشاوره تلفنی می باشد که زنان می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری که شاید در دوران بارداری برای آن ها امکان پذیر نباشد، پاسخ سوالات خود را در هر جا و در هر مکان به صورت شبانه روزی و تنها با یک تلفن دریافت نمایند.
مشاورین حوزه زنان و بارداری با تحصیلات مرتبط در این حوزه ها می توانند به کمک بانوان آمده و تمامی سوالات آن ها را در زمینه های مختلف بهداشت دوران بارداری، تغذیه دوران بارداری، راهکار های جلوگیری از سقط جنین، علل سقط جنین، نزدیکی در دوران بارداری، انتخاب نوع زایمان، بهداشت پس از زایمان، روش های شیردهی موفق، حمام کردن نوزاد، واکسیناسیون نوزاد و بسیاری از مسائل و مشکلات از این دست را پاسخگو باشند.
مشاورین این حوزه می توانند با بررسی ابعاد مختلف مشکل مطرح شده توسط شما، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام، بیماری های زنان، مسائل جنسی، مشاوره فرزندان و … نیز از دیگر زمینه های کاری مشاوره زنان می باشد که بانوان می توانند در منزل و تنها با یک تماس از آن استفاده نمایند. بانوان می توانند در هر نقطه از کشور با هزینه ی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.
از آن جایی که بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر بانویی می باشد، دقت و توجه به آن می تواند از بسیاری از مشکلات این دوران و حتی پس از آن جلوگیری کرده و سلامت زنان را رقم بزند. توجه به سلامت زنان می تواند سلامت خانواده و جامعه را در پی داشته باشد که توجه به این مهم می تواند یکی از نکات تاثیر گذار در خانواده ها و جامعه باشد.
همچنین از آن جایی که سلامت روحی و جسمی زنان باردار به طور مستقیم بر جنین داخل شکم آن ها تاثیر گذار می باشد، خانواده ها می توانند با سرمایه گذاری زود بازده بر روی حفظ آرامش مادر باردار، در آینده فرزندی شاد و سلامت داشته باشند.

مشاوره تلفنی بارداری اصفهان
مشاوره تلفنی بارداری اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *