مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

 
helpkade
مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند
مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان ممکن است به طور ناگهانی از لزوم حضور در دادگاه و یا انعقاد قرارداد آگاه شوند و بعضا از زمان و فرصت متناسب جهت حضور در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی با وکیل برخوردار نباشند مدیران این موسسه حقوقی تصمیم گرفته اند مبادرت به ارائه خدمتی جدید و نو تحت نام مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی با استفاده از وکلای پایه یک با داشتن حداقل ۱۵ سال سابقه وکالت یا قضاوت نمایند .

لذا هموطنان عزیز در هر جایی از میهن عزیز و پهناورمان که هستند در صورت نیاز به مشاوره حقوقی  می توانند  به طور شبانه روزی و در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته  با برقراری تماس با شماره هوشمند مشاوره حقوقی شبانه روزی  ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ از طریق تلفن ثابت مشکلات ، سوالات و ابهامات حقوقی خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایند  .

بله . وکلای پایه یک و متخصص این موسسه آمادگی ارائه خدمت مشاوره حقوقی شبانه روزی در روزهای تعطیل را هم دارند .

بر خلاف بسیاری از موسسات حقوقی دیگر که مشاوره حقوقی تلفنی در آن جا توسط  کار آموزان وکالت و یا دانشجویان حقوق انجام می گیرد در این موسسه کلیه خدمات نظیر مشاوره حقوقی حضوری ، مشاوره حقوقی اینترنتی و یا مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی توسط وکلای پایه یک دادگستری حد اقل با بیش از پانزده سال سابقه وکالت و یا قضاوت انجام می پذیرد .مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

هر چند چندین خط به شماره هوشمند مشاوره حقوقی سراسری ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ متصل است با این وصف گاهی اوقات به دلیل حجم بالای تماس ها و یا وجود اشکال در سامانه مخابرات برای برقراری ارتباط لازم است ، چندین مرتبه شماره مذکور را پشت سر هم بگیرید .

از طریق تلفن همراه  امکان تماس با شماره هوشمند مشاوره حقوقی سراسری ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ وجود ندارد لذا اگر به تلفن ثابت دسترسی نداشتید می توانید با شماره  ۶۶۱۲۲۷۱۳ ۰۲۱ تماس بگیرید و هزینه مشاوره حقوقی را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید .

بازدیدها: 1515

ممنون بابت زحمات شما

سلام
تلفن ثابت در دسترس نیست چگونه باید با وکیل صحبت کنم

سلام
چندین بار با شماره هوشمند مشاوره حقوقی شما تماس گرفتم ولی وصل نمی شود راه دیگری برای مشاوره وجود دارد؟

سلام – مشکل یاد شده گاهی به دلیل حجم تماس ها پیش می آید و با شماره گیری مجدد مشکل رفع گردیده و می توانید با وکیل صحبت کنید .

سوال دارم

مشاوره حقوقی تلفنی


وکیل پایه یک دادگستری

ایران ، ‌ آذربایجان شرقی ، تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

صرفا جهت وکالت با شماره 09141242060 تماس حاصل نمایید .
سوالات حقوقی تلفنی پاسخ داده نمی شود .


وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند


تهران – تهران


وکیل پایه یک دادگستری

ایران ، ‌ آذربایجان شرقی ، تبریز

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

صرفا جهت وکالت با شماره 09141242060 تماس حاصل نمایید .
سوالات حقوقی تلفنی پاسخ داده نمی شود .

شما با طرح سوال، “شرایط اشتراک کاربران” را قبول می کنید.


همه تخصص ها

کپی رایت © 2020 – مشاوره حقوقی آنلاین

طراحی و اجرا: ساونگ

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

با نصب اپلیکیشن سیدوک راه حل مشکلات حقوقی در جیب شماست. آسان ترین، کامل ترین و مطمئن ترین خدمات حقوقی را با اپلیکیشن سیدوک تجربه کنید.

“مشاور حقوقی” حقوقدانی است که در مسایل حقوقی علم، تخصص، تجربه و آگاهی دارد و ما برای گرفتن مشورت و راهنمایی جهت مواجه نشدن یا حل کردن مشکلات  و مسائل حقوقی که در برخی موارد با سختی و هزینه های زیاد قابل جبران است نزد او می رویم. اگر شخصی که به او به عنوان مشاور حقوقی مراجعه می کنیم وکیل باشد و پروانه وکالت اخذ نموده باشد،  قطعاً اشراف و آگاهی بیشتری از مقررات و قوانین و رویه ی دادگاه ها دارد و بهتر می تواند به ما مشاوره حقوقی دهد. وقتی نزد وکیل برای مشاوره گرفتن می رویم ، لازم است جهت مشاوره ی خوب و جامع،  همه ی مدارک مرتبط با موضوعی که می خواهیم مشورت بگیریم را همراه داشته باشیم و به هر اتفاقی که رخ داده و هر نوشته و سندی که تنظیم نمودیم در جلسه ی مشاوره اشاره و تاکید کنیم. به عبارت دیگر همه ی رخدادها را بگوییم، نه آنچه را که فکر می کنیم مهم است، چه بسا نگفتن مواردی که از نظر ما بی اهمیت است، موجب می شود وکیل نتواند مشاوره ی  درستی به ما دهد و ما از جلسه ی مشاوره نتیجه ی خوبی نگیریم .

 

سیدوک به شما کمک می کند در هرامری که نیاز به مشاوره با وکیل داشتید بتوانید از طریق تلفنی یا حضوری با وکلای مجموعه ی سیدوک مشورت کنید. وکلای مجموعه ی سیدوک در مشاوره ی تلفنی شما را راهنمایی کرده تا بتوانید با آگاهی به انجام امور خود بپردازید. اما چنانچه خواهان مشاوره ی حضوری با وکلای مجموعه ی سیدوک هستید ، می توانید از طریق اپلیکیشن سیدک “درخواست مشاوره” ثبت کرده و درخواست مشاوره حضوری شما به  وکلای مجموعه سیدوک ارسال می شود. وکلایی که در آن بازه ی زمانی امکان ارائه ی مشاوره ی حضوری به شما را دارند ، به شما برای ساعت مشخصی اعلام آمادگی می کنند. درنهایت این شما هستید، از بین وکلایی که به شما اعلام آمادگی جهت مشاوره ی حضوری نمودند وکیلی را برای گرفتن مشورت و راهنمایی انتخاب می کنید. همه ی کسانی که قبلاً از مشاوره ی وکلای سیدوک  استفاده نمودند ، در صورت رضایت از مشاوره ، می توانند در ثبت درخواست های بعدی خود ، به پوشه ی وکلای منتخب اپلیکیشن رفته و وکیل یا وکلایی  را که قبلاً به آنها مشاوره دادند دوباره انتخاب کنند. در این صورت، درخواست شما صرفاً برای وکیل  یا وکلای انتخابی شما ارسال شده و به اصطلاح درخواست ها خصوصی سازی می شود.

سیدوک سامانه هوشمند خدمـات آنلاین حقوقـی است که به راحتـی و سرعت با چند کلیک در اختیار شما قرار می گیرد.مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

مشاوره ی حقوقی گرفتن برای نهادینه شدن، نیازمند فرهنگ سازی است و برای فرهنگ سازی جهت مشاوره باید هزینه کرد.گاهی دولتها و حاکمیت برای بهره مندی از آثار مثبت امری هنجار و پسندیده مثل “مشاوره”، بودجه ای اختصاص می دهند تا از هزینه کردن برای درمان بسیاری از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری کرده باشند. اما گاهی لازم است اشخاص جامعه نیز برای در امان ماندن از برخی آسیب ها و ضررهای بزرگتر ، هزینه ای را سالانه برای مشاوره گرفتن و مشورت کردن با اشخاص متخصص در اموری که با آن مواجه شده اند پرداخت نمایند. مبلغی که برای مشاوره ها هزینه می شود، میلغی است که علاوه بر جنبه ی پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود ضررهای بزرگتر، هزینه برای آموزش و آگاهی نیز محسوب می شود. زیرا با مشاوره گرفتن در هر موضوعی، مجهولی بر ما معلوم می شود و بنابراین با پرداخت مبلغی مناسب به عنوان “حق المشاوره” حضوری در موضوعی که قبلاً آگاهی نداشتیم مطلع خواهیم شد .

برخی از مهمترین فواید گرفتن مشاوره حقوقی حضوری عبارت است از:

همه ی این موارد مبیّن این امر است ، راه مناسب برای پایان دادن به بسیاری از مسائل حقوقی و مشکلات قضائی و حتی کم کردن فساد در دستگاه های مربوطه، فرهنگ سازی برای مشاوره گرفتن برای تنظیم قرارداد، مشاوره گرفتن برای تنظیم بیع نامه، مشاوره از وکیل برای طرح دعوا و تنظیم لایحه و حتی استفاده از تخصص حقوقی وکلاء در روابط کاری و قراردادی ما با دیگران است.

 

با نصب اپلیکیشن سیدوک راه حل مشکلات حقوقی در جیب شماست. آسان ترین، کامل ترین و مطمئن ترین خدمات حقوقی را با اپلیکیشن سیدوک تجربه کنید.

تمامی حقوق این سایت برای مدیریت آن محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر است.

نخستین اپلیکیشن خدمات حقوقی کشور به عنوان دستاورد ارزشمند جوانان ایرانی در زمینه دفاع از حق و حقوق معرفی شد.

 مجری این برنامه تلویزیونی با انتخاب تیتر «دفاع از حقوق و حقوق به صورت آنلاین» اظهار داشت: متخصصان داخلی کشورمان موفق به طراحی برنامه‌ای شده‌اند که بدون هیچ هزینه‌ای مردم را به وکیل می‌رساند و روند وکالت یا مشاوره حقوقی نیز در این برنامه با حداقل هزینه انجام می‌شود.

همچنین خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در آغاز گزارش خود گفت: این برنامه (سیدوک)، یک نرم‌افزار برای اشتغال‌زایی است که یک طرف آن وکلا هستند و طرف دیگر آن مردمی که در لحظه و با مبلغ پیشنهادی خودشان می‌توانند به وکیل دسترسی داشته باشند.

وی افزود: این دسترسی سریع مردم به کارشناسان حقوقی و وکلا برای اولین بار است که در کشور ما اتفاق افتاده و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری، وکالت، کارشناسی و داوری، خدماتی است که این استارت‌آپ حقوقی برای کاربرانش درنظر گرفته است.

فردین آقایی هشتجین مدیرعامل، بنیانگذار و طراح اپلیکیشن سیدوک هم در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه درباره آمار اشتغال‌زایی این برنامه حقوقی گفت: نزدیک به هزار و ۷۰۰ وکیل به عنوان وکیل آنلاین برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت سریع و آنلاین در سامانه سیدوک ثبت نام کرده‌اند که همه آنها حداقل دارای پنج سال تجربه و سابقه فعالیت و نیز وکیل پایه یک دادگستری هستند و بسیاری از وکلای مطرح تهران هم در بین آنها حضور دارند. این وکلای باتجربه و مشاوران در یک روند سریع، شفاف، مطمئن و ارزان پاسخگوی سوالات حقوقی مردم و یا پرونده‌های قضایی و حقوقی آنها هستند.مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

او ادامه داد: اعتقاد ما این است که توجه جدی و خارج از شعار به کارآفرینان و استارت‌آپ‌ها، آن‌هم در شرایطی که با عنوان شرایط تحریم شناخته می‌شود، می‌تواند راهکاری اساسی و عملیاتی برای شکوفایی اقتصادی هرچه بیشتر ایران اسلامی باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین، حضوری و ارزان برای همه اقشار جامعه

در این برنامه همچنین عبدالرضا هنری قائم‌ مقام سیدوک با اشاره به اینکه سیدوک، نخستین اپلیکیشن تخصصی و حرفه‌ای در زمینه خدمات هوشمند و آنلاین حقوقی است، اظهار داشت: این سامانه بعد از چهار سال تلاش و کوشش و با بهره‌گیری از دانشی که متعلق به جوانان همین مرز و بوم است راه‌اندازی شد به طوری که هم آمار اشتغال وکلا و تعداد پرونده‌های آنها را ارتقا می‌بخشد و هم اینکه وکیل و مشاوره حقوقی را به صورت ارزان و متناسب با توان اقتصادی مردم در دسترس‌شان قرار می‌دهد.

درخواست وکیل آنلاین در برنامه خبری تلویزیون!

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه این گزارش خبری، یک درخواست وکالت آنلاین را به صورت آزمایشی از طریق تلفن همراه ثبت کرد تا روند درخواست وکیل و مشاور حقوقی را به صورت عملیاتی و ساده برای بینندگان تلویزیونی توضیح دهد.

مهندس محمدحسن ذکاوت مدیر مهندسی و فناوری اطلاعات «سیدوک» نیز در این برنامه تلویزیونی روش کار با اپلیکیشن سیدوک برای ثبت درخواست مشاوره حقوقی، وکالت، کارشناسی و داوری را تشریح کرد و پس از آن خبرنگار به صورت تصادفی با یکی از وکلای سیدوک تماس گرفت و نظر او را درباره اشتغال‌زایی این سامانه هوشمند برای جامعه وکلا جویا شد.

مسئولیت اجتماعی سیدوک؛ بهبود دانش حقوقی جامعه

بنا به اعلام فردین آقایی هشتجین (مدیرعامل سیدوک) مسئولیت اجتماعی سیدوک این است که در کنار بهبود شرایط اشتغال برای وکلا و ارائه خدمات ارزان حقوقی به مردم، در راستای ارتقای دانش حقوقی و آگاهی عمومی جامعه تلاش کند تا از این طریق هیچ هموطن ایرانی به خاطر ناآگاهی از تبعات حقوقی و قانونی، درگیر مشکلات کوتاه‌مدت و بلندمدت نشود، چک یا سفته‌ای را امضا نکند و یا تحویل نگیرد، هیچ سند یا قرارداد خرید و فروش و اجاره و شراکتی را بدون اطلاع کافی از موضوعات حقوقی و قضایی امضا نکند و هیچ کالا و محصولی از جمله فرش دستباف، مبل، خودرو، مسکن و… را بدون هماهنگی با کارشناس رسمی مربوطه و بدون اطلاع از اصالت محصولات و خدمات خریداری نکند.

درخواست وکیل با ۱۵۰ هزار تومان؛ خدمتی ارزشمند برای ایرانیان

بنیانگذار سیدوک معتقد است: هر کسی که در هر کجا هر معامله‌ای را انجام می‌دهد (خرید و فروش ملک، خودرو، مبل، فرش و…)، یا سند و برگه‌ای را امضا می‌کند (چک، سفته، قرارداد و…) و یا اقدامی می‌کند که ابعاد حقوقی و قانونی دارد (موضوعات ارث، حقوق خانواده، زناشویی، مهریه، طلاق و…)، می‌تواند از طریق اپلیکیشن سیدوک، یک مشاور حقوقی، وکیل آنلاین یا کارشناس خبره دادگستری را در ساعت و مکان مورد نظر خودش انتخاب کند. در این صورت است که وکیل سیدوک فقط با ۱۵۰ هزار تومان، در هر جا که مورد نظر مشتری باشد حضور می‌یابد. این در حالی است که یک ساعت حضور در دفتر وکلا بسیار بیش از این میزان هزینه در بردارد.

گفتنی است در «سیدوک» خبری از حق‌الوکاله‌های نجومی و سنگین نیست و هزینه‌ها به گونه‌ای است که با توان مالی و شرایط اقتصادی خانواده‌های ایرانی تناسب دارد. هدف طراحان و مدیران ارشد نخستین سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی این است که هیچ فردی به خاطر ترس از هزینه‌های بالای وکالت و یا توان مالی اندک، از پیگیری حقوق خود در مراجع قضایی منصرف نشود و بلکه با اطمینان و امیدواری، به راحتی و به صورت آنلاین درخواست وکیل بدهد. البته حق‌الوکاله اندک در سیدوک به معنای کاهش کیفیت خدمات و فعالیت‌های حقوقی نیست چرا که بررسی‌های کارشناسان سیدوک نشان می‌دهد که وکلای این سامانه هوشمند کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و با قدرت و تسلط و دلسوزی مشغول پیگیری خواسته‌های مردم هستند.

 

 

ویژه استان تهران : ۵۵۱۷ ۲۳۰ ۹۰۹

—————————————————————————————————————————————

 ویژه سراسر کشور : ۲۹۵۷ ۹۰۷ ۹۰۹

مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به کد

ساعت تماس : ۹ الی ۲۲

هزینه هر دقیقه تماس ۲۰.۰۰۰ریال بعلاوه هزینه مکالمه

تلفن مشاوره رایگان حقوقی : ۸۸۷۰۳۲۴۲

مزیت استفاده از شبکه هوشمند سراسری (شماره های ۹۰۹ غیر رایگان) نسبت به خطوط عادی(مشاوره رایگان) چیست ؟

الف – برابر بخشنامه اخیر الصدور مخابرات امتیاز شبکه هوشمند سراسری صرفا به وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت معتبر اعطا می گردد .

ب – با توجه به قرارداد منعقد بین مخابرات و وکیل دارای حق امتیاز از شبکه هوشمند ، وکیل متعهد می گردد شخصا به تمامی تماسهای وارده پاسخگو باشد و در غیر اینصورت حق امتیاز استفاده از خط لغو می گردد .

بنابراین شما مطمئن خواهید بود با استفاده از این شبکه هوشمند از خدمات حقوقی وکیل دارای مجوز برخوردار می گردید .

ج – در مشاوره حقوقی تلفنی شما علاوه بر صرفه جویی در وقت خود به کاهش سفر های درون شهری نیز کمک خواهید کرد .

تماس با سایر خطوط تلفن این مرکز صرفا جهت اطلاعات وکیل ، مشاوره حضوری و دیگر خدمات می باشد .

مشاوره تلفنی ، مشاوره حقوقی تلفنی ، مشاوره تلفنی حقوقی

 

دادورزیار اولین سایت ارائه دهنده آنلاین تنظیم دادخواست ، تنظیم شکوائیه و انواع لایحه دفاعیه با نازلترین قیمت و در کمترین زمان ممکن توسط وکلای پایه یک دادگستری می باشد ، که موجب صرفه جوئی در وقت ، هزینه و حذف رفت و آمدهای درون شهر می گردد .  

مشاوره حضوری با وکیل دادگستری

تنظیم دادخواست

تنظیم لایحه

تنظیم قرارداد

مشاوره تلفنی با وکیل در تهران

تنظیم شکوائیه

با وکیل پایه یک دادگستری تهران از سد مسائل حقوقی عبور کنید

کلیه حقوق متعلق است به سایت حقوقی دادورز یار 

به نظر می رسد ما می توانیم چیزی را پیدا کنیم که به دنبال آن هستید. شاید جستجو بتواند کمک کند.

دفتر مرکزی : الهیه خیابان فرشته خیابان بیدار پلاک 29 طبقه اول واحد 5 (پارکینگ اختصاصی)

دپارتمان ها:

کارگاه های آموزشی : اشرفی اصفهانی ابتدای جلال آل احمد

واحد هم اندیشی کمیسیون ها : خیابان دکتر بهشتی ابتدای سرافرازمشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

واحد داوری و امور شرکت ها : سیدخندان خیابان خواجه عبدالله

کپی رایت 2019 © – تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آوای وحدت آسا می باشد

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی : بهتر است قبل از اقدام نسبت به هریک از موضوعات حقوقی اعم از معاملات ، تجارت ، ازدواج ، طرح دعوی حقوقی و یا دفاع از دعاوی مطروحه و همچنین سایر موارد حقوقی ، با مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری و با کسب آگاهی از موارد قانونی ، موقعیت خویش را در مسائل و مشکلات احتمالی و یا بوجود آمده سنجید و سپس اقدام به انجام معامله ، تجارت و ازدواج و . . . نمود ، مشاوره حقوقی فقط مختص به قبل از انجام امورات حقوقی نبوده و در صورت بوجود آمدن مسائل حقوقی  نیز می توان با وکیل دادگستری ، مشاوره حقوقی نمود که مشاوره حقوقی میتواند برای اعطای وکالت به وکیل دادگستری و یا آگاهی از موارد قانونی و موقعیت حقوقی خویش و یا اقدام برای انجام امورات حقوقی توسط خود شخص باشد ، مشاوره حقوقی می تواند اشخاص را از مشکلات حقوقی احتمالی بدور داشته و یا از درگیر شدن اشخاص با مسائل و مشکلات بیشتر ، بکاهد .

مشاوره حقوقی در موارد زیر توسط وکیل دادگستری ارائه می گردد :

1 – مشاوره حقوقی به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات حقوقی .مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

2 – مشاوره حقوقی در مورد مسائلی که احتمال وقوع آن وجود دارد .

3 – مشاوره حقوقی در موضوعات حقوقی بوجود آمده که هنوز اقدام قانونی پیرامون آن از سوی طرفین انجام نگرفته است .

4 – مشاوره حقوقی پیرامون موضوعات و مسائلی که در مراجع قضایی اعم از دادسراها و یا دادگاه ها در جریان بوده و تحت رسیدگی است .

5 – مشاوره حقوقی پیرامون مسائل و مشکلات حقوقی شرکتها و اشخاص حقوقی .

6 – مشاوره حقوقی پیرامون تنظیم دادخواست ، لوایح ، اعتراض به نظر کارشناس و تنظیم دادخواست و لایحه تجدیدنظر خواهی و  . . . 

7 – مشاوره حقوقی پیرامون مطالعه پرونده در دادگاه و توسط وکیل دادگستری .

8 – مشاوره حقوقی پیرامون تنظیم قرارداد و یا نظارت بر انعقاد آن .

9 – مشاوره حقوقی به جهت عدم استطاعت مالی در مقایسه با انتخاب وکیل دادگستری .

10 – مشاوره حقوقی در خصوص سئوالات حقوقی و یا اطلاع از موضوعات حقوقی .

لازم به ذکر است موارد فوق تنها نمونه هایی از موارد مشاوره حقوقی بوده لذا هر زمان که نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید می توانید در اولین فرصت با وکیل دادگستری ، مشاور حقوقی داشته باشید .

بیشترین مشاوره حقوقی ، پیرامون موضوعات زیر می باشد :

مطالبه وجه : قرض ، مطالبه وجه چک ، مطالبه وجه سفته ، مطالبه وجه رسید ، مطالبه وجه فاکتور .

ملکی : مشارکت در ساخت ، خرید و فروش ملک .

موجر و مستأجر : تخلیه ملک مسکونی یا تجاری ، مطالبه اجور معوقه ، فسخ اجاره .

خانواده : مهریه ، اعسار ، نفقه ، حضانت ، تمکین ، اجرت المثل زوجه ، ازدواج دائم و موقت ، طلاق .

ارث و میراث : ارث ، انحصار وراثت ، فروش مال مشاعی ، تقسیم ترکه .

دیه : تصادفات منجر به دیه ، ضرب و جرح عمدی ، حوادث ناشی از کار .

کیفری : کلاهبرداری ، فروش مال غیر ، خیانت در امانت ، صدور چک بلامحل ، سرقت .

 

مشاوره حقوقی از روشهای زیر انجام می شود :

۱ – مشاوره حقوقی حضوری : برای مشاوره حضوری و تعیین وقت ، به شماره تلفن 66432184 و یا 66263646 تماس بگیرید .

2 – مشاوره حقوقی تلفنی : برای مشاوره حقوقی تلفنی ، از طریق تلفن ثابت به شماره های زیر تماس بگیرید : 

تماس از سراسر کشور  9099070262  و یا  9099070263  

3 – مشاوره حقوقی تلفنی با پرداخت هزینه از طریق کارت به کارت : چنانچه روشهای فوق برای شما میسر نیست می توانید برای مشاوره حقوقی تلفنی با پرداخت هزینه از طریق کارت به کارت ، به شماره تلفن  66432184 – 021  و یا  66263646 – 021  تماس بگیرید .

 

 

 

تلفن مشاوره حقوقی

( تماس از طرق تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد تهران )

9099070262

9099070524

9099070263

 

تلفن دفتر وکالت

مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

برای تعین وقت و مراجعه حضوری

(برای تماس بروی شماره تلفن ها کلیک کنید) 

66432184 021

66263646 021

 

 

     

 

مدیرعامل سیدوک با حضور در برنامه تلویزیونی «پایش» شبکه یک، به سوالات مجری این برنامه درباره نخستین اپلیکیشن و سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی در ایران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سیدوک، فردین آقایی هشتجین، مدیرعامل سیدوک در این برنامه زنده ضمن معرفی و تشریح خدمات اپلیکیشن و سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی سیدوک  در زمینه‌های درخواست وکیل، مشاوره حقوقی، کارشناس رسمی دادگستری، داورکه به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی قابل انتخاب و انجام است، گفت: یکی از قابلیت‌های سیدوک ارائه مشاوره تلفنی است. مردم می‌توانند با مرکز تلفن سیدوک تماس بگیرند و ما آنها را به گونه‌ای راهنمایی می‌کنیم که خودشان حتی بدون نیاز به وکیل، امور حقوقی‌شان را به سرانجام برسانند. بنابراین این سامانه برای افرادی مناسب است که توان مالی کافی برای تامین هزینه‌های مشاوره حقوقی و وکیل را ندارند و فقط با پرداخت دقیقه‌ای دوهزار تومان (که در قبض تلفن محاسبه و ابتدای تماس به آنها اعلام می‌شود) مشاوره حقوقی مورد نظرشان را دریافت می‌کنند.

وی افزود: یکی دیگر از خدمات و فعالیت‌های سیدوک، ارائه مشاوره حقوقی حضوری است و در این فاز، هر کسی که در هر کجا هر معامله‌ای را انجام می‌دهد (خرید و فروش ملک، خودرو، مبل، فرش و…)، یا سند و برگه‌ای را امضا می‌کند (چک، سفته، قرارداد و…) و یا اقدامی می‌کند که ابعاد حقوقی و قانونی دارد (موضوعات ارث، حقوق خانواده، زناشویی، مهریه، طلاق و…)، می‌تواند از طریق اپلیکیشن سیدوک، یک مشاور حقوقی، وکیل آنلاین یا کارشناس خبره دادگستری را در ساعت و مکان مورد نظر خودش انتخاب کند. در این صورت است که وکیل سیدوک فقط با ۱۵۰ هزار تومان، در هر جا که مورد نظر مشتری باشد حضور می‌یابد. این در حالی است که یک ساعت حضور در دفتر وکلا بسیار بیش از این میزان هزینه در بردارد.

وکلای سیدوک حداقل ۵ سال تجربه و سابقه فعالیت دارند

آقایی هشتجین در پاسخ به این سوال مجری برنامه پایش شبکه یک صدا و سیما که «شما چه اعتماد و اطمینانی درباره کیفیت خدمات‌تان به مردم می‌دهید؟» اظهار داشت: افرادی که در سیدوک به مردم خدمات حقوقی ارائه می‌دهند وکیل هستند، به تایید کانون وکلا رسیده‌اند، حداقل ۵ سال سابقه وکالت دارند و از فیلترهای حرفه‌ای سیدوک عبور کرده‌اند. بنابراین مردم می‌توانند با خیال راحت آنها را انتخاب و دعوت کنند. حتی در پایان کار، از مردم نظرسنجی می‌کنیم و اگر کیفیت مشاوره و خدمات یکی از وکلای ما مناسب نباشد، این موضوع را ریشه‌یابی می‌کنیم و در صورت لزوم آموزش‌های لازم به آن وکیل ارائه می‌شود. در نهایت با توجه به اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مردم با بهترین خدمات است، از گزینه قطع همکاری با وکلا و مشاورانی که توان ارائه خدمات مطلوب را ندارند، استفاده خواهیم کرد.مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

درخواست آنلاین وکیل در زمان و مکان انتخابی مشتری

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از خدمات اصلی ما این است که به افرادی که در دادگاه و محاکم و مراجع قضایی و حقوقی قصد طرح دعوا یا دفاع از خود را دارند، وکلایی را از طریق اپلیکیشن سیدوک معرفی می‌کنیم؛ به این صورت که شهروندان عزیز می‌توانند وکیلشان را با هزینه بسیار اندک در هر مکان و زمانی که مایل هستند ملاقات کنند و همه این موارد در اپلیکیشن ما قابل ثبت، درخواست و پیگیری است.

مدیرعامل سیدوک تصریح کرد: در سیدوک خبری از حق الوکاله‌های نجومی و سنگین نیست و هزینه‌ها به گونه‌ای است که با توان مالی و شرایط اقتصادی خانواده‌های ایرانی تناسب دارد. هدف ما این است که هیچ فردی به خاطر ترس از هزینه‌های بالای وکالت و یا توان مالی اندک، از پیگیری حقوق خود در مراجع قضایی منصرف نشود و بلکه با اطمینان و امیدواری، به راحتی و به صورت آنلاین درخواست وکیل بدهد. البته حق‌الوکاله اندک در سیدوک به معنای کاهش کیفیت خدمات و فعالیت‌های حقوقی نیست چرا که بررسی‌های ما نشان می‌دهد که وکلای سیدوک کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و با قدرت و تسلط و دلسوزی مشغول پیگیری خواسته‌های مردم هستند.

مسئولیت اجتماعی ما ارتقای دانش حقوقی مردم است

آقایی هشتجین همچنین در پاسخ به این سوال که «این ایده (ایده سیدوک) برای راه‌اندازی سامانه هوشمند و آنلاین خدمات حقوقی، چگونه به ذهن‌تان خطور کرد؟» گفت: من در سال ۱۳۸۱ فعالیتی را به صورت شراکتی آغاز کردم اما شریک کاری‌ام سرم را کلاه گذاشت و با توجه به اینکه توان مالی برای استفاده از وکیل و مشاور حقوقی نداشتم نتوانستم حق و حقوقم را پیگیری کنم. البته خودم دست به کار شدم و بدون وکیل اقدام کردم که به خاطر آگاه نبودن به مسائل حقوقی و قانونی، توفیقی در اثبات موضوع نداشتم. بنابراین همه زندگی‌ام را از دست دادم و برای اینکه از نو فعالیت کنم، مبلغی را از مادرم قرض گرفتم. بعد از آن موضوع همیشه به این مساله فکر می‌کردم که چطور می‌توانم به مردم کمک کنم که مثل من به خاطر نداشتن توان مالی کافی، سرشان کلاه نرود و بتوانند با پرداخت مبلغ اندک از وکیل و مشاور حقوقی استفاده کنند.

مدیرعامل سیدوک تاکید کرد: تا به حال چنین ایلیکیشنی در زمینه وکالت، داوری، کارشناسی دادگستری و مشاوره حقوقی وجود نداشته و سیدوک نخستین ایده‌ای است که در این باره محقق شده است. با این حال من آماده هستم که تجربه و توان فکری و مشاوره‌ای خود را در اختیار مردم عزیزم قرار دهم. چرا که هدف و مسئولیت اجتماعی ما «ارتقای آگاهی و دانش عمومی در زمینه مسائل حقوقی و قانونی» است تا از این طریق هیچ هموطن ایرانی به خاطر ناآگاهی از تبعات حقوقی و قانونی، درگیر مشکلات کوتاه‌مدت و بلندمدت نشود، چک یا سفته‌ای را امضا نکند و یا تحویل نگیرد، هیچ سند یا قرارداد خرید و فروش و اجاره و شراکتی را بدون اطلاع کافی از موضوعات حقوقی و قضایی امضا نکند و هیچ کالا و محصولی از جمله فرش دستباف، مبل، خودرو، مسکن و… را بدون هماهنگی با کارشناس رسمی مربوطه و بدون اطلاع از اصالت محصولات و خدمات خریداری نکند.

انتهای رپرتاژ آگهی

شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 18
پنجشنبه:10الی14

سوالات و مشکلات حقوقی خود را بدون هیچ هزینه ای از صدای وکیل بپرسید:
(شش خط) 02166567311

میدان انقلاب, خیابان جمالزاده جنوبی, پلاک39(ساختمان صدف)، واحد9.

درباره صدای وکیل

گروهی از وکلای دادگستری هستیم…  با سابقه بیش از ده سال فعالیت حقوقی آمده ایم خدمات حقوقی جدیدتری ارائه کنیم…مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

 میپرسید چگونه!؟

 سوال حقوقی دارید؟ در تالار سوالات حقوقی بپرسید!

 

 سخت است؟ راه ساده تر بگوییم؟

 پرسشهای حقوقی خود را از تلفنهای (6 خط ویژه) 02166567311 بپرسید… خودمان جواب میدهیم. (درحد پرسش و پاسخ محدود)

 اطلاعات و تجربیات حقوقی دارید؟ دیگران را راهنمایی کنید! پاسخ آنها را در تالار سوالات حقوقی بدهید.

 پرسش و پاسخ کوتاه برایتان کافی نیست؟ نیاز به مشاوره حقوقی دارید!؟

 

هزینه مشاوره حقوقی ما نیم بهاست!

 از شهرستان تماس میگیرید؟ امکان مشاوره غیرحضوری هم داریم… هزینه آن هم نیم بهاست!

 

 

نیاز به وکیل دادگستری با هزینه مناسب دارید؟

 امکان استفاده از خدمات مختلف حقوقی، توسط وکلای دادگستری در دسترس شماست!

 

خاطرات صدای وکیل

 

ساعت ۷شب است و آماده رفتن به منزل شده‌ام… تلفن زنگ می‌خورد:- سلام قربان… صدای وکیل؟می‌خواستم با جناب مهاجری صحبت کنم.- سلام… مهاجری هستم اما دفتر تعطیل شده…

ادامه مطلب

امروزه در دنیای مدرنی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی همه چیز رو به تسخیر خودش در آورده و در فرهنگ ما نفوذ کرده اما حواسمون باید باشه که این دنیای مجهز 

ادامه مطلب

مرد داستان امروز ما:

تقی، مردی ۳۵ساله از استان مرکزی است، با لهجه غلیظ شهرستانی صحبت می‌کند، متاهل است و فرزند ۸ ساله‌ای دارد.

ادامه مطلب

جوانی خوش برخوردیست حدودا ۳۵ساله، لاغر و نسبتا قد بلند است، کت‌شلوار نسکافه‌ای رنگی پوشیده است؛ به گرمی با من دست می‌دهد و خودش را معرفی می‌کند. 

ادامه مطلب

گاهی برخی مردها به بيمارى بددلی ‏مبتلا می‌شوند. بيمارى خانمان‌سوزی که زندگى را زهر و بنیان خانواده‏ را خاکستر می‌كند. 

ادامه مطلب

از مشاوره امروز براتون بگم… با خانمی حدودا 40ساله مشاوره داشتم بنظر با اعتماد به نفس و جسور بود

ادامه مطلب

 

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

سامانه ثبت چک‌های سرقتی یا مفقودی

مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند

?شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «ساد ۲۴» به نشانی ………………….

+بیشتر

راه سند دار کردن اموال بدون سند چیست؟

قانون ثبت در سال 1310 به تصویب رسید.

در بخشی از این قانون مقرر شده بود که تمام املاک در کشور باید ثبت شده و برای تمامی اموال غیرمنقول سند رسمی صادر شود.  …………………….

+بیشتر

در تصادفات رانندگی در صورتی که خسارت ها به خودروها وارد شده باشد پس از حضور افسر راهنمایی رانندگی و تعیین میزان تقصیر طرفین، در صورتی که خودروها بیمه باشند پرداخت خسارت براساس تعهدات بیمه گر انجام می پذیرد. …………..

+بیشتر

خانواده به عنوان نهادي بنيادي هميشه مورد توجه قانونگذار ايران قرار داشته ، به طوري که مطابق قانون اساسي و قوانين عادي به اين نهاد بسيار ارج گذاشته شده است. اکنون مهمترين قانوني که در مورد اين نهاد وجود دارد، قانون حمايت خانواده مصوب 1391 است که در مورد تشريفات طلاق مقرراتي را پيش بيني کرده است. در گفت وگو با کارشناسان به بررسي اين قانون پرداخته ايم که در پي مي آيد. ………………..

+بیشتر

یکی از شروطی که به نفع زوجه در نظر گرفته می شود شرط تعلق گرفتن نصف دارایی مرد به زن بعد از طلاق می باشد.

اما تحقق این شرط منوط به حصول شرایطی است:………………………

+بیشتر

پیرو وکالتنامه تنظیمی شماره … سری … مورخ … تنظیم شده بین آقای … به نشانی تهران … و تلفن شماره… و آقای / خانم … شرکت … به نشانی … به عنوان موکل در ساعت …روز … مورخ … قرارداد حاضر در اجرای ماده ۱۹ لایحه استقلال کانون وکلا و ماده ۱۰ قانون مدنی منعقد گردید و وکیل دادگستری و موکل ، در مورد ضوابط کار و میزان حق الوکاله و ترتیب پرداخت آن به شرح زیر موافقت نمودند: ………………..

+بیشتر

چنانچه عقد نامه رسمي باشد، مهريه از طريق اجراي ثبت نيز قابل وصول است، بدين طريق كه زوجه به دفترخانه اي كه ازدواج در آن واقع و به ثبت رسيده است رجوع و تقاضاي وصول مهريه خود را مي كند از طرف دفترخانه مراتب به زوج ابلاغ و چنانچه زوج حاضر به پرداخت مهريه نباشد زوجه تقاضاي اجراي مفاد سند ازدواج خود را در خصوص مهريه مي كند. چنانچه از طرف زوجه، مالي از زوج معرفي شود

+بیشتر

ازدواج تنها یك پیوند عاطفی و اخلاقی میان دو انسان نیست. زن و شوهر پس از ثبت رسمی ازدواج، وارد توافقی دو جانبه می‌شوند كه معمولا نظام قانونی هر كشور برای آن چارچوب مشخصی تعریف كرده‌است. این چارچوب حقوقی در كشورهای مختلف متفاوت است اما در همه كشورها برآمده از سنت‌، عرف، تجربه بشری، مذهب و اصول پایه‌ای علم حقوق یا معاهدات بین‌المللی است ……………

+بیشتر

تقاضای مطالعه و بررسی پرونده جهت ارائه راهکار یا تنظیم لایحه

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8′).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8=’info’+’@’;addy4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8=addy4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_text4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloak4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8′).innerHTML+=’‘+addy_text4ddae6312fcda958c39adf57b8d8f0e8+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند
مشاوره حقوقی تلفنی هوشمند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *