چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

 
helpkade
چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست
چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

 

 

 

 

ماشین جدید کیا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود

چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

 

 

این نرم افزار را از صفحه اصلی خبر دانلود کنید 

http://www.citna.ir/download/6294

 

 

ماشین جدید کیا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود

 

 

این نرم افزار را از صفحه اصلی خبر دانلود کنید 

http://www.citna.ir/download/6294

   استفاده از مطالب تولید شده درسایت و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت carnp.com” مجاز است. 


20

هر کس میخواد از رو شماره پلاک به مشخصات کامل صاحب پلاک و آدرس محل سکونت و شماره تلفن مالک خودرو دست پیدا کنه در تلگزام به این آیدی پیام بده @hossein0681 و یا برام ایمیل بزاره هزینه ی هر پلاک پنجاه هزار تومان

سلام بنده چند روز پیش تصادف کردم که اتومبیل 206 سرنشیناش به من حمله کردند و من و مورد ضرب وشتم قرار دادند اما تنها شماره ایی که که یکی از مردم به من داد کامل نیست و کلانتری ام میگه تا شمزه کامل نباشه نمیشه پیگیری کرد مجرم و ایا میشه کمککی به من بکنید تا بتونم شماره کامل این ماشین و به کلانتری معرفی کنم؟

بنده با یک پژو آردی سبز تصادف کرده و او فرار کرد متاسفانه شماره کامل آن یادم نمانده پلیس گفت باید شماره آن را بفرستی. ایران ۹۵ و شماره ۳ رقمی آن ۸۹۷ بود یا ۸۷۸

سلام در صورت امکان مشخصات یک شماره پلاک را میخواستم

سلام من چطوری شماره پلاکم در بیارم یادم رفته ماشینم دست کسی هستش که معلوم نیست کجاست تورو به خدا قسم راهنماییم کنید که چجوری شماره پلاکم پیدا کنم

سلام آیا من میتونم با داشتن شماره پلاک خودرو، نام مالک خودرو و محل سکونتش را پیدا کنم؟

۱۴ی۴۵۵ ایران۴۴ برف پاک کن های من رو شکسته. شماره موبایل و ادرس کاملش رو میخوام. سلام

سلام من مشخصات صاحب پژو پارس به شماره (۴۵د۹۹۹ایران ۲۲ا را می خواهم اگر کسی می تونه کمک کنه با من تصادف کرده و فرار کرده

سلام من چطوری میتونی با این ایدی که نوشتین ارتباط بگیرم

مشاهده نسخه کامل
: پیدا کردن مالک خودرو با پلاک ماشین

استعلام پلاک خودرو خدمات تعویض پلاک و استعلام پلاک خودرو کلیک کنید 

استعلام پلاک میزان تخلفات رانندگی استعلام نمره منفی پرداخت الکترونیکی تخلفات رانندگی بازرسین نامحسوس تخلفات ثبت شده توسط مردم مقالات آدرس پارکینگهای شبانه روزی ردگیری مدارک ارسال شده به پست نوبت دهی مراکز تعویض پلاک سامانه پیگیری کارت هوشمندسوخت فرم اصلاح اطلاعات مالکین خودرو خودروهای کشف شده نظر سنجی اخبار ترافیکیبرای دریافت نرم افزار استعلام پلاک خودرو با کد ملی(اینجا) کلیک کنید

 

سلام هزینه لینک پرداخت کردم ولی لینک برام ارسال نشدچگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

سلام چطور میتونم بفهمم چند پلاک به اسمم هست

من یه پلاک وانت تویوتامدل۸۵میلادی به نام هست وهیچ اطلاعی ازین ماشین وپلاک ندارم چکارکنم که جلوی این پلاک را بگیرم کمکم کنید خواهشآ

پلاک ماشین میخوام ببینم کجاه

پلاک ماشین میخوام ببینم کجاه گم شده یا تو تعویض پلاک

سلام بنده از چه راهی متوجه بشم چندتا پلاک بنام هست

فقط پول میگیرید الکی حرف میزنید من پول ریختم لینک نفرستادید

لینک برام نیومد مبلغ ۱۴۲۰۰ واریز کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق این درگاه متعلق به ‍‍‍پایگاه خبری هراز نیوز میباشد ::

آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه
خود دریافت کنید؟

در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید…

تمام موضوعات خانواده شامل طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، مهریه، نفقه و بسیار اطلاعات دیگر

موضوعات پیرامون مسائل کیفری مانند جرایم قتل، سرقت و مواد مخدر

شما می‌توانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ایشان پاسخ
بگیرید.چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
می‌توانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.

سلام اگه فقط از طریق پلاک بخوام آدرس دقیق خونه ی رو پیدا کنم که اسم فامیل صاحب منزل بدونم چیکار باید بکنم باید کجا مراجعه کنم؟ می‌خوام بصورت آنلاین باشه البته می‌دونم کدوم شهر هم هست

کیفیت کلیه مشاوره‌ها توسط بنیاد وکلا تضمین می‌شود

با سلام
چنین امری محال است

تنها با استعلام قضایی چنین امری ممکن خواهد بود .

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از سریعترین و بهترین نوع مشاوره است.

مشاوره حقوقی تلفنی در بنیاد وکلا با تضمین کیفیت مشاوره ارائه
می‌شود.

قبل از رزرو مشاوره
حقوقی تلفنی می‌توانید با بررسی
وکیل و متخصصین حقوقی بر
اساس عملکرد و امتیاز فعالیت تخصصی آنها فرد مناسب جهت دریافت مشاوره
حقوقی تلفنی
را انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی در بنیاد وکلا با
بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

تمام حقوق برای بنیاد وکلا محفوظ است.

افرادی که پلاک وسیله نقلیه شان مفقود یا سرقت شده می‌توانند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک برای دریافت مجدد پلاک خودرو خود اقدام کنند.
بسیاری از افراد روزانه با مفقودی و یا سرقت پلاک خودرویشان مواجه می‌شوند که برخی از آن‌ها از نحوه روند دریافت مجدد پلاک خودرو و یا مدارکی که لازم است جهت دریافت آن ارائه دهند، بی اطلاع اند .
مدارک لازم در صورت مفقودی پلاک خودرو
اقدامات لازم برای دریافت پلاک جدید
به استناد ماده…

شماره شناسائی پلاک خودرو تمام استان ها

نام استان

کد پلاک

نام استان

کد پلاک

اذربایجان شرقی

۳۵-۲۵-۱۵

فارس

۶۳-۷۳-۸۳-۹۳

اذربایجان غربی

۱۷-۲۷-۳۷

قم

۱۶-۲۶-۳۶

اصفهان

۱۳-۲۳-۴۳-۵۳

قزوین

۷۹-۸۹

اردبیل

۹۱

کرمان

۴۵-۶۵-۷۵

ایلام

۹۸

کرمانشاه

۱۹-۲۹-۳۹

بوشهر

۴۸-۵۸-۶۸

کردستان

۵۱-۶۱

تهران

۱۱-۲۲-۳۳-۶۸-۳۰

کهکیلویه و بویر احمد

۴۹

تهران

۲۱-۷۸-۶۶-۵۵-۲۰

گیلان

۴۶-۵۶-۷۶

تهران

۴۴-۷۷-۸۸-۹۹-۱۰

گلستان

۵۹-۶۹

تهران

۴۰-۵۰-۶۰-۷۰-۸۰

لرستان

۳۱-۴۱

چهارمحال بختیاری

۸۱-۷۱

مازندران

۹۲-۸۲-۷۲-۶۲

خراسان

۱۲-۳۲-۴…

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو

چگونه بفهمیم پلاک فک شده، برای این کار یک راه ساده وجود دارد ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت پلیس راهور شوید⬅از اینجا وارد شوید

?نکته: در صورتی که از قند شکن استفاده می کنید حتما قبل از کلیک کردن برای وارد شدن به سایت پلیس راهور قند شکن خود را غیرفعال نمایید.قبل از اینکه اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید توجه داشته باشید بنا به گفته پلیس محترم راهور اطلاعات مربوط به فک پلاک به صورت آفلاین بوده و آنلاین نمی باشد، یعنی اینکه شما قبل از اقدام به وارد نمودن اطلاعات خواسته شده به تاریخ بروز رسانی سایت باید دقت نمایید. (تاریخ بروزرسانی به رنگ آبی در سایت درج شده است).بعد از وارد شدن به سایت پلیس راهور باید صفحه سایت به شکل زیر باشید، در کادر کد ملی ، کد ملی خود را وارد نمایید و در کادر (متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید( اعداد یا حروف زیر کادر در کادر وارد نمایید و روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

منتظر بمانید سایت بعد از پردازش اطلاعات نتیجه جستجو را به شما نمایش می دهد، در صورتی که اطلاعاتی درباره فک پلاک وسیله نقلیه مد نظر موجود نبود، در روزهای آتی مجدد بررسی نمایید.

تشخیص پلاک فک شده

چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

در دوران زندگی خود احتمالا بارها عبارت فک پلاک را شنیده اید. بخصوص اگر اهل معامله خودروهای کارکرده باشید یا اینکه در آینده قصد این کار را داشته باشید. اولین مرحله ای که باید در ثبت یک قرارداد خرید و فروش اتومبیل انجام دهید، تعویض پلاک و در واقع فک پلاک قبلی است.

در این مطلب از سری مطالب تست درایور قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه بدون مراجعه حضوری از وضعیت فک پلاک مورد نظر آگاه شوید.

فک پلاک چیست؟

فک پلاک، مرحله اول در مراحل انجام تعویض پلاک جهت معامله و خرید و فروش وسیله نقلیه است. در واقع شما بعد از انجام این مرحله است که می توانید بصورت رسمی خودروی مورد نظرتان را معامله کنید.

در واقع هر پلاک عامل شناسایی صاحب خودرو است. پس وقتی صاحب خودرو عوض می شود پلاک قبلی نیز باید تعویض شود. به خاطر داشته باشید که با فک پلاک دیگر مسئولیت خودرو با خریدار جدید است. مثلا اگر بعد از فروش خودرو، تخلفی رخ بدهد، جریمه آن متوجه صاحب خودرو است.

چگونه از وضعیت فک پلاک آگاه شوم؟

برای اینکار می توانید از طریق این لینک وارد سامانه پلیس راهور شوید و با ثبت اطلاعات لازم از وضعیت پلاک اطمینان حاصل کنید. در داخل سایت بخشی با نام “وضعیت پلاک فک شده” وجود دارد. شما با وارد کردن کد ملی صاحب پلاک و همچنین کد امنیتی موجود در سایت، می توانید از وضعیت این پلاک بعد از پردازش اطلاعات، آگاه شوید. توجه نمایید که اگر وضعیت پلاک شما مشخص نبود، یکی دو روز بعد مجددا این فرآیند را انجام دهید تا اطلاعات سامانه بروز شود.

نکته مهم

اگر چه فک پلاک بر عهده فروشنده است، اما حتی اگر خریدار خودرو هستید، حتما از فک پلاک مطمئن شوید تا اگر سابقه ای در مورد خودرو و پلاک قبلی آن وجود دارد، عواقبی را متوجه شخص شما نکند.

نظرات کاربران تست درایو درباره پیگیری وضعیت فک پلاک ماشین:

کاربری به نام علی رحمانی می گوید:

من تقریبا ۳ هفته پیش درخواست فک پلاک دادم الان چند بار چک کردم اطلاعی از فک پلاک ماشین بهم نشون نمیده این جوری که متوجه شدم سایتش افلاین کار می کنه و فکر می کنم هر ماه یکی دو بار بروز میشه دوستان اگر اطلاعی دارند لطفا راهنمایی کنند.

دوستان عزیز روش درخواست فک پلاک به شرح زیر است، و برای استعلام از طریق سایت راهور می توانید اقدام کنید، توجه داشته باشد چون استعلامش انلاین نیست و افلاینه زمان میبره تا نشون بده

اگر شما قصد فک پلاک دارید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید . در تعویض پلاک فرمی به شما داده می شود، بعد از اینکه خودروی خود را در پارکینگ مستقر کردید با در دست داشتن سند خودرو، کارت ملی، شناسنامه، فیش آب برق یا آب به باجه مورد نظر مراجعه کرده و آنها را به متصدی باجه تحویل دهید. شما می توانید همراه با مالک قبلی خودرو مراحل برگ سبز خودرو و تعویض پلاک را انجام دهید و یا اینکه از وی وکالت بگیرید و مراحل را به تنهایی انجام دهید. بابت قبض پست، پلاک و برگ سبز مبلغی از شما دریافت می شود.بعد از انجام مراحل ذکر شده فرمی به شما تحویل داده می شود که این برگه توسط بازرسین خودرو پر می شود که بعد از پر شدن باید به همان باجه ای که برگه را تحویل گرفته اید برگردانید. بعد از تحویل برگه مدارکی که قبلا ارائه کرده بودید به شما پس داده می شود و شما می توانید به محل فک پلاک بروید و پلاک قبلی را تحویل بگیرید و منتظر پلاک جدید بمانید. مدت انتظار به موارد متعددی همچون ثبت نشدن پلاکی دیگر به نام شما بستگی دارد. اگر قبلا پلاکی به نام شما ثبت شده باشد باید بیشتر منتظر بمانید.

مدیر تست درایو

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

با سلام خدمت دوستان عزيز من خودرو رو به صورت وكالتي در تاريخ ۲۴ / ۱۰ /۹۹ فروختم ولي چون در سايت راهور اطلاعاتي از فك پلاك نشان نمي داد به پليس +۱۰ مراجعه كردم و بهشون گفتن كه مي خوام بدونم كه پلاك فك شده يا نه . كارمند اونجا هم از طريق سيستم استعلام كارت هوشمند سوخت پلاك من رو جستجو كرد كه سيستم پيغام ” خودرويي با اين مشخصات وجود ندارد” رو داد . كه كارمند اونجا گفت اين پيغام يعني اينكه پلاك فك شده است. فكر مي كنم بقيه دوستان هم بتونند از اين ترفند براي… ادامه مطلب »

سلام . اگر مطمینید که پلاکتون فک شده و خودتون فک کردید ولی توی سایت میزنه که هیچ فک پلاکی برای کد ملیتون ثبت نشده .خوب مشکل از سایته . ولی اگر وکالت دادید و طرف میگه فک کرده وشما چون توی سایت اطلاعاتتون رو نمیزنه شک کردید که نکنه طرف فک پلاک نکرده باشه . ۲ تا راه به ذهن من میرسه یا اینکه برید مراکز تعویض پلاک اونجا استعلام بگیرید و یا برید پایس +۱۰و اونجا بگید میخام برای این پلاک تقاضای کارت سوخت بدم اون میزنه تو سیستم و اگر فک شده باشه میگه بهتون که فک… ادامه مطلب »

سلام . آدرسی که آقای محمد اعلام نمودند کاملا صحیح است و وارد سایت شدم کد ملی را وارد کردم . پلاک فک شده را نمایش داد.

سلام من خرداد ماشین فروختم وپلاک فک شده است ولی هنوزم اسمس تردد کرونا برای موبایل من میاد مشکل کجاست؟

سلام حدود ۵ سال پیش ماشین فروختم طبق عرف شهرستان هزینه تعویض پلاک بعهده خریدار است . اکنون متوجه شدم خریدار با پلاک بنده تردد میکند چگونه پیگیری کنم جهت فک پلاک؟

درخواست توقیف خودرو رو بدین

سلام . اطلاعات سایت چند وقت یکبار بروز میشه

نرم افزاری هست که تحت وب و بدون ثبت نام پلاک فکش شده رو تشخصیص داد؟

سلام من ماشینمو پارسال فروختم و سند زدم و وکالت تعویض پلاک دادم از کجا بفهمم که دیگه پلاک بنامم نیست و خریدار تعویض پلاک رفته

سلام می خواستم ببینم ماشین از نام من خارج شده یانه؟

با سلام
سال ۹۷ یه ماشین فروختم با وکالت تعویض پلاک
استعلام گرفتم پلاک فک شده ، دمتون گرم خیالم راحت شد

سلام من پلاک خودروام را فک کردم استعلام خلافی هم صفر کردم ولی هنوز عوارض آرادراه مبلغی رو داره نشان میده دلیلش چیه .

پلاکی که چند ماه پیش فک شده و اطلاع دقیق از آن دارم چرا نمایش داده نمیشه ؟ فکر کنم مردم با این سایت سرکارن .

سلام ببخشید هیچ فک پلاکی ثبت نگردیدع است یعنی چی

سلام
لطفا سایت استعلام پلاک رو به روز رسانی کنید !
چون آدرسی که در ابتدا صفه است بارگذاری نمیشه .
آدرس جدید استعلام پلاک پلیس راهور :http://service.rahvar120.ir/page/plate

اینم کار نمیکنه
یه کد ملی ک خودرو به نامش هست میزنم میگه نیست

سلام. من یه پلاک و ماشین به نامم هست از قدیم، اما دست فرد دیگریست. چطور میتونیم اقدام کنم برای پیشگیری از اتفاقات آینده؟ و اینکه هیچ دسترسی به پلاک و ماشین و حتی شماره پلاک ندارم.

برو راهنمایی و رانندگی شکایت بزار رو پلاک

چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست

سلام من نمیدونم پلاکم قیچی شده یانه چجوری میتونم بفهمم

ببخشید چرا بی سوادی خودتون رو پای سیستم می گذارید… قسمت واژه امنیتی به حروف بزرگ و کوچیک حساس است .. دقت کنید…… درست میشه

سلام
اطلاعات رو وارد میکنید خطا میده، تعطیل

اقا سایت یک ماهیه ریخته به هم همش خطا میده. قبلا درست بود.

به حروف بزرگ و کوچک حساسه دقت کن نمایش میده و برای من بعد از دوماه فک پلاک میزنم می‌نویسه پلاک فک شده ی برای این کد ملی وجود ندارد. مگه میشه ،، رفتم تعویض پلاک و راهنمایی و رانندگی نامه گرفتم نوشته فک شده حتی آدرس انبار پلاک رو هم نوشته و تو سایت یه چیزه دیگه س😂😂

سلام چطور میتونیم بفهمیم که پلاک فعال داریم

باسلام خدمت کاربران گرامی تست درایو؛
امروز دراین پست از وب سایت تست درایو با شما هستیم تا به سوال… ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایتتست درایو؛

حداکثر سرعت در میدان چقدر یا چند کیلومتر است؟

پاسخ این سوال در بخش… ادامه مطلب

ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو؛
در این پست از وب سایت آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی و… ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو؛
اگر پلاک خودرو شما مخدوش و یا ناخوانا است بایستی طبق قوانین… ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو؛
امروز در این پست از وب سایت آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی… ادامه مطلب

ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو؛
امروز در این پست از وب سایت تست درایو قصد درایو قصد… ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو؛

امروز قصد داریم در این پست از وب سایت آزمون آنلاین آیین… ادامه مطلب

باسلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو؛

امروز در این پست از وب سایت تست درایو قصد داریم شما… ادامه مطلب

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر

لطفا از طریق تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

آی دی تلگرام :

@hdaneshjoo

لطفا جهت راهنمای برای خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به پشتیبان سایت پیام دهید.

هدف وب سایت آموزشگاه آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان،آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدیدترین آزمون آیین نامه اصلی سال 1399 با پاسخنامه می باشد.نمونه سوال آیین نامه رانندگی با جواب،سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب،نمونه سوالات ایین نامه با پاسخ،سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی با جواب ، دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی با جواب،چنانچه قصد شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آمادگی قبل از شرکت در آزمون آیین نامه و صرف هزینه وقت در آزمون های وب سایت شرکت نموده تا با نوع سوالات آشنا شوید.


کتاب PDF آیین نامه رانندگیDownloads-icon


کتاب PDF آیین نامه رانندگیDownloads-icon

چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست
چگونه بفهمیم صاحب پلاک خودرو کیست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *