مشاوره رایگان بهزیستی قم

 
helpkade
مشاوره رایگان بهزیستی قم
مشاوره رایگان بهزیستی قم

صادق سلمانیان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم از فعالیت مرکز صدای مشاوره 1480 این اداره کل جهت ارائه خدمت به مردم شریف استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم سلمانیان افزود :  جهت کاهش استرس و اضطراب شهروندان محترم  از بیماری” کرونا و همچنین ضرورت کاهش خروج مردم از منزل، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا 8 شب به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی است.

وی افزود : وجود اخبار و اطلاعات بسیار زیاد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی زمینه ساز تفکرات منفی و ایجاد نا امیدی در بین مردم گشته است و با توجه به اینکه مردم جهت پیشگیری از گسترش بیماری خانه نشین شده اند و از تفریحات و حضور در اماکن عمومی اجتناب می کنند این موضوع گاها زمینه ساز افسردگی و تعارضات بین فردی در خانواده ها شده است .

سلمانیان افزود : این روزها بحث بیماری کرونا موجی از نگرانی و ترس را در بین افراد جامعه ایجاد کرده است و اثرات روانشناسی منفی، بر سلامت عموم مردم گذاشته است،  از طرفی گسترش شایعات، نگرانی‌ها را دو چندان کرده است  که همین اضطراب بیش از حد باعث می‌شود افراد شایعات را بیشتر بپذیرند و برای کاهش ترس و نگرانی خود به شایعات دامن بزنند.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم خاطر نشان کرد اضطراب کرونا می‌تواند روی سیستم ایمنی تأثیر منفی داشته و بدن را در برابر بیماری‌ها تضعیف کند  لذا همکاران ما و مشاورین باتجربه بهزیستی در مرکز صدای مشاوره آماده ارائه خدمات مشاوره ای و آرامش بخشی به جامعه هستند .مشاوره رایگان بهزیستی قم

در پی درگذشت حاج محمد عرب معاون اسبق وزارت خارجه و رئیس اسبق شورای اسلامی شهرقم، دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزبستی قم با صدور پیامی این مصیبت…

تاسوعا، آغاز عطشناک نهضت حسینی است و خط سرخ عاشورا با واژه های تاسوعا به حقیقت پیوست . . .

با عنایت به اتمام فرایند صدور موافقت اصولی مراکز 26 گانه مثبت زندگی در استان ، مصاحبه تخصصی مسولین این مراکز نیز انجام شد

طی هماهنگی بهزیستی قم و بنیاد پیام مهر ریحان 100 تن برنج رایگان بین هیات مذهبی قم جهت طبخ نذورات و اطعام عزاداران حسینی و مددجویان توزیع شد

تمامی حقوق برای سازمان بهزیستی کشور محفوظ است.

©Copyright © 2019 Behzisti News Agancy, All rights reserved.


پشتیبانی از افراد توانیابDownloads-icon

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره قم ارائه دادیم که مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در قم   هستید از لیست زیر استفاده کنید.

محل تبلیغ کلینیک شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره خانواده سالم

آدرس :

مشاوره رایگان بهزیستی قم

فلکه مصلی، ابتدای خیابان شهید منتظری، نبش ک ۳۶، ساختمان ساحل، طبقه اول، واحد ۲

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۷۸۳۹۳۶۳

فرحان

آدرس :

 بلوار امین، کوچه ۳، ساختمان سپیدار، طبقه اول

تلفن پذیرش : ۳۲۹۴۲۷۸۰ ۰۹۱۹۶۵۲۰۶۳۲

مرکز پروا

مدیریت : دکتر حسن میرزاحسینی

آدرس :

بلوار امين، ابتداي ٤٥ متری

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۶۱۶۱۳۳

کلینیک تخصصی ثامن

مدیریت : محمدرضا احمدی محمدآبادی

آدرس :

 بنیاد، میدان جوان ، خ ذوالفقار، نبش کوچه ۳

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۷۰۶۲۱۱

صدرا

آدرس :

۴۵ متری صدوق، کوچه ۱۸، پ ۷۷

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۹۲۲۲۴۴

عاقلانه

آدرس :

میدان شهید صدوقی ، نبش کوچه ۱۷

تلفن پذیرش :

۰۲۵۳۲۹۰۵۲۵۴

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان قم را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره قم می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در قم هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

به رنگ خدا

روانشناس :رامین تبرایی

آدرس :

ابتدای بلوار عطاران ، پلاک ۳۳ ، مرکز مشاوره به رنگ خدامشاوره رایگان بهزیستی قم

پذیرش :

۳۲۹۱۱۸۰۰

مرکز مأوا

رضا مهکام

آدرس :

بلوار امین – خیابان گلستان – نبش کوچه ۲ – مرکز مأوا

تلفن پذیرش :

۳۲۹۰۰۸۸۲

مرکز جامع اعصاب و روان باور

روانشناس: فاطمه شقاقی

آدرس :

دور شهر – کوچه ۷

تلفن پذیرش :

۳۷۷۳۱۱۸۸

همراز

آدرس :

ميدان سعيدي- ابتداي خيابان ۷ تير- ساختمان پزشكان ميلاد

تلفن پذیرش :

۶۷۰۹۳۵۴

انیس

آدرس :

ميدان سعيدي- پشت فروشگاه رفاه- كوي ۶ پلاك ۶۹

تلفن پذیرش :

۶۷۰۸۶۲۵

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره قم و یا بهترین دکتر روانشناس قم مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در قم و یا روانشناس کودک در همدان و یا مرکز مشاوره خانواده در همدان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید سایرمراکز مشاوره  را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان قم

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

به گزارش تابناک قم، رضا سلیقه در جلسه کارگروه نهادینه کردن فرهنگ مشاوره در دانشگاه مفید قم اظهار داشت: سال گذشته در این مراکز 20 هزار مشاوره حضوری به مراجعه کنندگان ارائه شد.

وی افزود: همچنین در بخش مراجعه غیرحضوری با شماره تماس 1480 حدود 25 هزار خدمات مشاوره ای تلفنی ارائه شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی قم ادامه داد: درصدد افزایش تعداد مراکز مشاوره ای تخصصی در حوزه های مختلف با استفاده از ظرفیت کارشناسان مجرب و متخصص هستیم.

وی با اشاره به آمار سازش در بین زوج های متقاضی به طلاق گفت: سال گذشته یک هزار و 500 پرونده طلاق به تیم مشاوره ای بهزیستی قم واقع در دادگاه خانواده ارجاع داده شد که شاهد سازش 25 درصدی بودیم.

وی گفت: ارائه مشاوره ها نقش مهمی در کاهش آمار طلاق و آگاهی مردم در حوزه های مختلف می شود از این رو باید خدمات مشاوره ای در جامعه افزایش یابد.مشاوره رایگان بهزیستی قم

سلیقه با اشاره به این که خدمات رایگان مشاوره ای به نیازمندان ارائه می شود گفت: سیستم یارانه ای مشاوره سال گذشته به 500 تن خدمات رایگان ارائه کرد که 500 میلیون ریال هزینه مشاوره توسط اداره کل بهزیستی قم پرداخت شد.

وی تاکید کرد: مشاوره ها و ارائه آموزش های به موقع تاثیر به سزایی درکاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق دارد در همین راستا آموزش 6 ساعت پیش از ازدواج برای زوج ها در سطح کشور به قانون اجباری تبدیل شد.

وی با بیان این که 50 درصد طلاق ها در چهار سال اول زندگی رخ می دهد گفت: طبق کار پژوهشی بر 20 هزار پرونده طلاق طی 10 سال به این نتیجه رسیده ایم که نبود شناخت و مهارت کافی در زندگی از مهمترین عوامل طلاق است.

وی گفت: نبود مهارت های کافی مشکلاتی به وجود آورده است که منجر به گرفتن تصمیم های ناصحیح و طلاق شده ، این در حالی است که اگر وضعیت طلاق کنترل نشود تبعاتی در جامعه دارد که باعث ایجاد آسیب های اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: مشکلات زنان سرپرست خانوار و فرزندان طلاق یکی از آسیبهای اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد در حال حاضر در استان قم یک هزار زن سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی قم قرار گرفته اند.

مدیرکل بهزیستی قم همچنین از خدمات کلینیک حقوقی دانشگاه مفید قم تقدیر کرد و گفت: با این کلینیک درگذشته تفاهمنامه همکاری امضا شده است و بر اساس آن افرادی که نیاز به مشاوره داشته اند به این مرکز ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: باید با همکاری دستگاه های مختلف ، این کلینیک خدمات مشاوره ای به صورت گسترده تری به مردم ارائه شود.

کارگروه نهادینه کردن فرهنگ مشاوره در دانشگاه مفید با حضور مدیران کل امور اجتماعی استانداری و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم،اعضای هیات رییسه اتاق اصناف و اعضای کانون وکلای این استان برگزار شد.

 رضا سلیقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان بهزیستی در قم اظهارداشت: دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی در معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء سطح آگاهی عموم جامعه، پیشگیری از بروز مشکلات رفتاری، ارتباطی و درمان اختلالات روانی به متقاضیان این بخش فعالیت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: این دفتر با انجام خدمات مشاوره تلفنی به تماس گیرندگان خط 1480 و خدمات مشاوره حضوری به مراجعه کنندگان مرکز مشاوره در بخش دولتی و غیر دولتی به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

سلیقه خاطرنشان کرد: تا پایان دی ماه امسال بیش از 38 هزار و 700 نفر از خدمات مشاوره و روان‌شناختی استفاده کرده‌اند که این تعداد شامل 22هزار و 900نفر تماس‌گیرندگان با صدای مشاور و 15هزار و 870نفر مراجعه حضوری به مراکز غیردولتی خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره حضوری مراکزی هستند که در زمینۀ مشاوره خانواده – کودک، مباحث تحصیلی و درمان اختلالات روانی با حضور روان‌شناسان و مشاوران خانواده فعال بوده و مشکلات مراجعین طی یک یا چندین جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به ارائه خدمات مشاوره تلفنی عنوان کرد: تماس تلفنی با خط 1480 راه ارتباط میان مشاور و تماس گیرنده است که با حضور مشاوران مجرب در دو نوبت کاری صبح و عصر در زمینۀ مسائل خانوادگی و تربیت کودک و سایر مسایل روان‌شناختی فعال می‌باشد و این خط به صورت استانی پاسخگوی تماس متقاضیان است.مشاوره رایگان بهزیستی قم

سلیقه بیان کرد: دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی در معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی مسئول نظارت بر فعالیت علمی و آموزشی مراکز مشاوره خانواده در بخش خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز مراکز مشاوره در 3سطح اعم از مراکز سلامت روان محلی، مراکز مشاوره عمومی و مراکز تخصصی انجام می‌شود که هرسال مطابق با نیاز سنجی پس از اعلام فراخوان و انجام مصاحبه از متقاضیان این امر در صورت تایید، جهت تشکیل پرونده و ادامه روند صدور پروانه فعالیت، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد: در حال حاضر 16 مرکز مشاوره عمومی و خدمات روان‌شناختی و 2 مرکز سلامت روان محلی تحت نظارت سازمان بهزیستی قم در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: تا پایان دی ماه امسال مبلغ 300میلیون ریال بابت مشاوره به 1500 نفر از افرادی که نیازمند مشاوره بودند اما قادر به پرداخت هزینه‌های آن نبودند، به مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی تحت عنوان یارانه پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: مددجویان سازمان بهزیستی که نیازمند خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی هستند با پوشش یارانه‌ای به صورت رایگان به بخش خصوصی ارجاع داده می‌شوند.

وی ادامه داد: یارانه مشاوره‌ای‌، مبلغی است که در راستای حمایت از افراد نیازمند به خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی به منظور ارتقاء سطح سلامت روان جامعه پرداخت می‌شود.

سلیقه گفت: با تشخیص مددکار واحدهای زیرمجموعه معاونت توسعه پیشگیری، ارائه خدمات به سایر افراد نیازمند به دریافت خدمات مشاوره‎ای که از لحاظ مالی دچار مشکل هستند با درصدی تخفیف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

قم – ایرنا – مدیرکل بهزیستی قم گفت: ۲۰ تن از مشاوران با تجربه و متخصص استان درمرکز ۱۴۸۰ بهزیستی قم با هدف آرامش بخشی به جامعه در شرایط کنونی، آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم هستند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بهزیستی قم،‌ مهدی پهلوانی با تقدیر از خدمات کلیه ارگان‌ها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری خاطرنشانکرد: بهزیستی استان قم نیز به همین منظور با تقویت مرکز صدای مشاور از ساعت هشت تا۲۰ پاسخگوی تماس های همشهریان است.

وی افزود: مشاورین ما دارای تخصص‌های ارائه مشاوره درزمینه خانواده، امور تربیتی، تحصیلی، کودکان و نوجوانان، ازدواج، اختلالات روانی و …هستند و روزانه به بیش از ۱۲۰ مورد تماس پاسخ می‌دهند.

وی ضمن دعوت از کلیه همشهریان به آرامش افزود: توجه به توصیه های بهداشتی و پیشگیری، حضور در منزل به عنوان امن ترین مکان، پرهیز از مسافرت و همچنین استفاده از خدمات مشاوره ای تلفنی از جمله بهترین اقدامات در این دوره زمانی است.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت تا روز سه‌شنبه بیستم اسفندماه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را ۸۰۴۲ نفر و تعداد بهبودیافتگان را ۲۷۳۱ تن برشمرد و افزود: مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۹۱ مورد رسید. تهران با  ۲۱۱۴ نفر در صدر مبتلایان به کرونا قرار دارد و مازندران با ۸۸۶ و قم با ۷۵۱ مورد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.مشاوره رایگان بهزیستی قم

مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند          

قم – ایرنا – فرماندار قم گفت: به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا، حضور در اجتماعات مختلف قم همچنان…

قم – ایرنا – قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت و قرنطینه خانگی…

کرمانشاه- ایرنا- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور…

کرمانشاه- ایرنا- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه…

همدان- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور…

بجنورد- ایرنا- معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:…

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم کرونا با…

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افتتاح بزرگترین بیمارستان…

بوشهر- ایرنا- مدیر ارشد یکتا نوین تمبر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی…

تبریز-ایرنا- معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت مادر تخصصی منابع…

اردبیل – ایرنا – مدیرعامل شرکت توانیر گفت: طرح “برق امید” به تصویب…

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: دیدار…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

قم- ایرنا- مدیر مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی قم گفت: برای مقابله با مشکلات ناشی از قرنطینه خانگی و همچنین ترس از ویروس کرونا، این مرکز آماده ارائه مشاوره به همشهریان می‌باشد.

هادی خرسند روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ترس درگیر شدن با بیماری، باعث ایجاد اضطراب و افزایش هیجانات منفی در اقشار مختلف مردم میشود و درصورتی که درمان نشود، بدن فرد آماده جذب ویروس و دچار نقصان می‌گردد.

وی اضافه کرد: مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی قم با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه کاهش اضطراب، تنش و کنترل خشم به خانواده‌ها می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند در فضای مجازی و یا به صورت تلفنی از این خدمات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: شهروندان  می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ پیام یا صدای خود را در فضای مجازی به شماره همراه ۰۹۱۹۶۶۵۸۳۴۵ ارسال کنند و مشاوران نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به صورت متنی و یا صوتی به صورت رایگان پاسخگوی همشهریان خواهند بود.

به گفته خرسند، سامانه تلفنی به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۶۴۷ نیز همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در خدمت همشهریان می‌باشد.مشاوره رایگان بهزیستی قم

وی بیان کرد: متاسفانه حضور تمام اعضای خانواده در منزل افراد را دچار مشکلاتی می‌کند و گاهی ابعاد زندگی را به خطر می اندازد و در مواردی موجب طلاق می‌شود.

وی با بیان این که کارشناسان این مرکز سعی در کاهش تنش و اضطراب با ارائه خدمات مشاوره هستند، اضافه کرد: خدمات مشاوره‌ای در این برهه زمانی می‌تواند افزایش همدلی، صمیمیت و استفاده بهینه از مدت زمان قرنطینه خانگی که منجر به نشاط خانواده ها می شود را به ارمغان آورد.

خرسند گفت: بعد از شکست ویروس کرونا نیز مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی با ارائه مشاوره کودک و نوجوان از جمله فرزندپروری، اختلال هیجان‌های رفتاری، اختلال‌های یادگیری، مشاوره سالمندان از جمله افسردگی، فراموشی و اختلال خواب، اجرای آزمون‌های روان‌شناختی، حقوق و شخصیت، کارگاه‌های زوج‌درمانی، شکست عاطفی، خانواده‌درمانی و مشاوره ازدواج با شماره ۳۲۷۰۰۱۵۸ و ۳۱۵۲۱ در خدمت خانواده‌های قمی می‌باشد.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار رسمی تا هفته گذشته دست‌کم ۳۰ نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قم جان‌باخته‌اند و ۹۲۳ نفر اکنون در بیمارستان‌های این شهر و چند برابر این رقم به دلیل داشتن علائم خفیف‌تر در منازل بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

برای مقابله با ویروس کرونا، مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

قم – ایرنا – مدیرکل بهزیستی قم گفت: ۲۰ تن از مشاوران با تجربه و متخصص استان درمرکز ۱۴۸۰ بهزیستی…

بیرجند – ایرنا – استرس‌ و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، تهدید جدی برای جامعه…

کرمانشاه- ایرنا- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور…

کرمانشاه- ایرنا- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه…

همدان- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور…

بجنورد- ایرنا- معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:…

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم کرونا با…

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افتتاح بزرگترین بیمارستان…

بوشهر- ایرنا- مدیر ارشد یکتا نوین تمبر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی…

تبریز-ایرنا- معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت مادر تخصصی منابع…

اردبیل – ایرنا – مدیرعامل شرکت توانیر گفت: طرح “برق امید” به تصویب…

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: دیدار…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مشاوره رایگان بهزیستی قم
مشاوره رایگان بهزیستی قم
0

دیدگاه‌ها

  1. شریفی

    من سالهاس از مرکز مشاوره ۱۴۸۰کمک میگیرم
    یکی از مشاوران انجا گفتن من نیاز ب مشاور بالینی دارم
    اما هزینه هاش بالا هست معمولا چندین جلسه هست لطفا ی مرکز رایگان یا قیمت مناسب معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *