مشاوره رایگان حسابداری

 
helpkade
مشاوره رایگان حسابداری
مشاوره رایگان حسابداری

عضویت رایگان ورود

پنل کاربری

۰۲۱-۲۸۱۱۱۲۲۸ |

سلام دوست گرانقدر

به بخش مشاوره رایگان خوش آمدید!

مشاوره رایگان حسابداری

بخش مشاوره رایگان این امکان را برای شما فراهم می سازد تا اگر ابهامی از عناوین زیر دارید کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند :

 

لطفا توجه کنید! 

اگر سوال مشاوره ای شما غیر از عناوین بالاست لطفا جهت طرح سوالات تخصصی حسابداری  وارد آدرس فوق شوید : persianhesab.com/soal

 

و یک پیشنهاد فوق العاده موثر !

اگر سوال خود را در چند انجمن ، سایت و رسانه دیگر مطرح کرده اید و هنوز به جواب نرسیده اید و یا شک دارید که درست یا صحیح است می توانید از کارتهای هوشمند مشاوره به نام مشاورکارت اقتصادی استفاده کنید، قیمت این کارتها از ۷۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان است و کارش رفع ابهامات شما  برای همیشه در حوزه مالی ،مالیاتی و بیمه است.

نیاز به اطلاعات بیشتر درخصوص مشاور کارت دارم 

جهت ارتباط با واحد پشتیبانی نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامک ۵۰۰۰۵۰۰۰۳۰۲۵۳۸ ارسال نمایید.

 

تهران، نیاوران (خیابان باهنر) خیابان مقدسی (مژده)، نبش بن‌بست آزادی، پلاک ۲، واحد ۱۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۸

لینک‌های مهم

قبل از اینکه در مورد مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) صحبت کنیم. ابتدا از چند تا پرسش شروع میکنیم تا این موضوع را بهتر بیان کنیم و معنای واقعی این کلمه مشخص گردد.

حالا می توانیم راحتتر در مورد این موضوع صحبت کنیم چون مشخص شد که هدف از مشاوره مالیاتی چیست و چه کمکی به ما میکند.

شرکت ها و حسابداران قبل از شروع فرایند مالی برای اینکه بدانند واحد تجاریشان مشمول چه مالیاتی هستند. رسیدگی شان به چه نحوی انجام می شود. به چه صورت می توانند از جرائم و مالیات سنگین شان که ممکن است متحمل آن شوند، مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) میگیرند.

با نکات ریز مالیاتی در بخش های تحریر دفاتر قانونی ، جمع کردن اسناد حسابداری و صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده و … آشنا می شوند.این امر باعث می شود که بتوانند سیستم مالی خود را بگونه ای کدینگ کنند که به راحتی این مشائل را حل و فصل نمایند.

برخی شرکت ها و موسسات پس از رسیدگی و مشاهده مبلغ مالیات مطالبه شده ،  مسلما شوکه خواهند شد. به همین منظور نیازمند مشاوره مالیاتی پس از دریافت برگ تشخیص می باشند تا بتوانند در هیئت های حل اختلاف مالیاتی نسبت به رای صادر شده دفاع نمایند و مالیات مورد انتظار خود را پرداخت نمایند.مشاوره رایگان حسابداری

اما همیشه این موضوع را مطرح میکنیم پیشگیری بهتر از درمان است پس معقولانه هست که قبل از اینکه مشمول جرایم مالیاتی شویم و مالیات های زیادی پرداخت کنیم بهتر است که خدمات مالی و مالیاتی صحیحی انجام دهیم ، در موعد مقرر تکالیف مالیاتی شرکت خود را انجام دهیم.

این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه در هنگام دادرسی با برنامه و اشنایی بیشتر نسبت به دفاع خود اقدام کنند. به همین منظور در مشاوره های مالیاتی و مالی راهکارهای مناسب جستجو می شود و لایحه دفاعیه مالیاتی تنظیم میگردد و در اختیار شرکتها جهت کاهش مالیات قرار داده می شود.

به همین منظور به تمامی شرکت ها و موسسات توصیه می شود که قبل از شروع تجارت خود سیستم مالی و مالیاتی خود را بهبود ببخشند تا از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوند ، جلوگیری کنند.به همین منظور شرکت حسابداری ماکان مشاوره مالیاتی رایگان و مشاوره حسابداری به صورت تلفنی و تلگرامی به شرکت ها و موسسات ارائه می دهد.

تلفن : ۶۶۳۵۷۹۹۲-۰۲۱        ۶۵۸۲۱۱۰۶-۰۲۱

تلگرام و واتساپ : ۱۷۴۵۵۹۲-۰۹۰۲

آیدی تلگرام : makan_acc@

منبع : موسسه حسابداری ماکان

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

با سلام و عرض خسته نباشید چند سوال در مورد ارائه فاکتور رسمی و همچنین نحوه تعیین مالیات بر خرید و فروش از نظر دارایی دارم .. بنده قصد دارم محموله ای از متریال معدنی از شرکتی خریداری نمایم ( به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان)، شرکت فروشنده بابت دریافت ارزش افزوده از بنده فاکتور رسمی صادر می کند. حال از ارسال و دریافت این فاکتور رسمی به جانب بنده، آیا مالیاتی بر خرید این محموله از ناحیه اداره دارایی متوجه بنده می باشد و اگر بله به چه میزان؟ بعد، اگر بنده این محموله را با سودی مشخص و قیمت فروش (مثلا ۴۰۰ میلیون تومان) به شخص دیگری (چه حقیقی و یا حقوقی) بفروش برسانم و با توجه با در یافت ارزش افزوده از خریدار فاکتور رسمی به جانب خریدار ارائه نمایم، مجددا چه مبلغی باید بابت مالیات به دارایی بابت این خرید و فروش پرداخت کنم؟؟ آیا به شرکتهای خصوصی که با دریافت مبلغی مبادرت به صدور فاکتور رسمی می نمایند، اعتمادی می توان داشت و اصولا این سازکار صدور وجه قانونی دارد ؟

در پایان از طولانی شدن سوالها عذرخواهی و از سعه صدر شما کمال را دارم.

سلام و ارادت خرید کالا یا مواد اولیه به تنهایی مشمول مالیات نمیشود بلکه شما ففقط به خاطر خرید کالا به فروشنده ارزش افزوده پرداخت کرده اید که این امر طبیعی هست مثل کلیه جنس هایی که در طول روز میخریم. حالا اگر این جنس را به فروش برسانید یا تغییری در ماهیت آن بدهید جهت فروش مجدد و با فروش همان کالا یا محصول جدید از مشتری جدیدمان به مبلغ کالای فروش رفته جدید ارزش افزوده دریافت میکنیم و ما به التفاوت مالیات ارزش افزوده خرید و فروش را به دارایی پرداخت میکنیم و همچنین به ازای سود فروشمان مالیات پرداخت میکنیم.اگر ما شخص حقوقی باشیم که جنس را میفروشیم طبق ماده ۱۰۵ ق م م ۲۵% سود را پرداخت میکنیم و اگر شخص حقیقی باشیم طبق جدول ماده ۱۳۱ ق م م مالیات پرداخت میکنیم. در مورد سوال اخرتون هم کار غیرقانونی و غیر اخلاقی می باشد و به هیچ وجه انجام ندهید. موفق باشید

سلام وقتتون بخیر سال ن مبارک باشه سوالی داشتم درمورد مالیات حقوق ما به اشتباه دو سال زیاد مالیات حقوق پرداخت کردیم میشه راهنمایی کنید بنده باید چیکار کنم؟

سلام سال نو شما هم مبارک باشه. اگر برگ تشخیص مالیات حقوق از مبلغی که پرداخت کردید کمتر بود. میتونید مانده آن را جز بستانکاری شرکت در اداره مالیات لحاظ کنید. با پیگیری امور اداری امکان پذیر است. اگر مبلغ برگ تشخیص با عددی که پرداخت کردید برابر باشه و چون برای دو سال پیش می باشد و نمتونیم اعتراض بزنیم. در این مورد نمیتونید اعتراض بزنید.اما اگر مبلغ قابل توجه هست از هیئت های ۲۱۶ و یا ۲۵۱ و ۲۵۱ مکرر در صورتی که شرایط اعتراض باشه میتوانیم پیگیری کنیم. برای توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۳۵۷۹۹۲ تماس بگیرید. ممنون

سلام وقت بخیر . من شرکتی دارم که در حال حاضر و حدود ۳ سال غیر فعال میباشد . اظهارنامه سال ۹۷ را خودم کاملا سفید رد کردم چون به اظهارنامه ۹۶ دسترسی نداشتم . اولا چه مشکلاتی در آینده دارم؟ ثانیا شرکت مطالباتی از سال ۹۰ داشته که در دفاتر قانونی ثبت نشده بوده و بابت آن به دادگاه شکایت کرده ام و حکم به نفع من داده شده و احتمالا اردیبهشت یا خرداد سال ۹۹ مبلغ آن با خسارت تاخیر تادیه را دریافت خواهم کرد. آیا باید دفاتر قانونی ۹۹ را بگیرم ؟ آیا باید در دفاتر اعلام کنم؟ آیا به این دریافتی مالیات تعلق میگیرد ؟ با سپاس

سلام وقت بخیر برای سوال اولتون خدمتتون عرض کنم مشکلی پیش نمیاد. بله وقتی شما شرکت را منحل نکردید یعنی باید تمامی تکالیف قانونی را رعایت کنید و دفاتر تهیه کنید و اظهارنامه هم ارسال کنید.

با عرض سلام خدمت شما من یک سوال داشتم در مورد معافیت مالیاتی و سوالم این هست که آیا برای مثال یک مغازه بزرگ لوازم خانگی که سالیانه حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون مالیات می دهد اگر در احداث یک باشگاه ورزشی کمک مالی بکند یا یک باشگاه ورزشی احداث کند به مقدار هزینه هایی که در راستای هزینه به احداث این باشگاه هزینه کرده از مالیات معاف خواهد شد یا خیر ؟ واگر می شود طبق کدام بند و تبصره قانون باتشکر از راهنمایی شما

سلام در نوشتن دفتر کل دچار اشتباهی شدم که نمیدونم چطور برطرف میشه یک سرفصل رو بدون اینکه سند تراز رو واردش کنم زیرش خط کشیدم چاره ای داره؟ میشه کمکم کنین؟ ممنون

سلام شما در صفحه دیگری از دفتر کل منقول از صفحه نامبرده بزنید و ادامه دفاتر رو بمویسید.اینجوری دفاترتون رد نمیشه

سلام بنده کارفرمایی دارم که به صورت حق العمل هزینه پیگیری کارها را به من می دهد. نحوه محاسبه حق العمل بر مبنای تناژ تولید موادی است که توسط کارخانجات مستقر در ایران انجام می شود محاسبه می گردد. به طور مثال با پیگیری های بنده ۳ تن مواد معدنی تولید می شود و به خارج از کشور صادر می شود. در این پروسه شرکت تولیدی سنگ معدن مالیات پرداخت می کند هزینه های گمرک و دیگر هزینه ها را پرداخت می کنند بنده نیز پیگیر تهیه ماشین محاسبه مقدار تناژ خروجی از کشور و دیگر موارد هستم. بر مبنای هر تن به من فرض کنید ۱۰۰۰ تومان از خارج از کشور واریز می گردد.آیا برای واریزی پول بنده به حسابم مالیاتی تعلق می گیرد؟ در صورتی که من شرکت نیستم و یک فرد هستم.

با سلام. این مورد شما خاص هست اما هر پولی به شما واریز می شود خارج از معافیتها مشمول مالیات می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید. ۰۲۱۶۶۱۹۸۱۶۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

مشاوره رایگان حسابداری

ایمیل *

وب‌ سایت

خدمات رسانی ۷ روز هفته.

بررسی دقیق میزان سود و زیان

انعقاد قرارداد عدم افشای محرمانگی

انجام سریع کار بصورت تیمی

در خبرنامه ماکان عضو شوید و زودتر از همه از جشنواره ها و تخفیف‌های ویژه ما باخبر شوید. قطعا ما هم مثل شما از اسپم بیزاریم!



مشاوره مالی،رایگان،مالیاتی،مشاور،حسابداری،حسابرسی،آزاد،حضوری،تلفن

موسسه خدمات مالی آریا حساب در راستای ارتقاء سطح مالی وکمک به واحدهای تازه تاسیس وسایر واحدها اقدام به ایجاد طرح مشاوره رایگان مالی،مالیاتی وبیمه ای نموده است امید است با این طرح گامی هر چند کوچک در ارتقاء سطح مالی و کمک به رونق کسب وکار واحدهای تولیدی،خدماتی، بازرگانی و…برداریم .انشاءالله

مشاوره رایگان حسابداری

شرکت حسابداری آریا حساب با استفاده از مدیران مالی با تجربه به صورت حرفه ای و تخصصی

این خدمات را به سه گونه انجام می دهد:

 

 یکی از خدمات اصلی شرکت آریا حساب مشاوره هدایت سرمایه و برنامه مالی و همچنین مشاوره مالی رایگان

برای سرمایه گذاران است.بسیاری از سرمایه گذاران که مایل هستند خودشان کسب و کار خود را راه اندازی کنند

با هر میزان سرمایه  می توانند با تماس با مشاورین این شرکت و گرفتن یک برنامه دقیق نه تنها ریسک سرمایه

گذاری خود را کاهش دهند که اطلاعات دقیقی از بازار هدف مورد نظرشان به دست آورند.

برای خلاصی از هرگونه اشتباه و جرایم سنگین مالی درعرضه حسابداری و مالیاتی استفاده از یک مشاور مالی با سابقه و مطمئن لازم و ضروری است  ، این امر باعث می شود شما دیدتان را نسبت به صدور اسناد حسابداری تغییردهید و نهایتا اظهارنامه مالیاتی و گزارشات مالی  بدون نقص ارائه دهید ، و حتی در امر آنالیز حسابهای سود و زیانی و برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف شرکت گام صحیح و موثری بردارید .

 

استفاده ازراهنمائی ها و توصیه های یک مشاور حسابداری و یا یک مشاور مالیاتی از ارکان

لازم و ضروری برای یک مجموعه اعم شرکت یا فروشگاه و… محسوب می شود چراکه فرد

مشاور با آگاهی از قوانین و دسنور العملهای به روز درمورد رویدادهای مالی ومالیاتی باعث

بهینه سازی درروند ثبت اسناد حسابداری ، تهیه و تنظیم گزارشات مالی و همچنین تهیه و

تنظیم اظهارنامه مالیاتی خواهد شد .

این شرکت افتخار دارد برای اولین بار در دنیا به صورت اختصاصی برای افراد مشتاق

به سرمایه گذاری در یک کسب و کارجلسات مشاوره برگزار کند و سهم کوچکی در شروع کار آنها داشته باشد.

خدمات مشاوره مالی رایگان شرکت آریا حساب دربرگیرنده تمامی فعالیتهای لازم جهت دستیابی

مدیران شرکتها به کلیه اطلاعات و مدارک مورد نیازخود در تصمیم گیریهای مهم شرکت و یا در کار با

اشخاص ثالث می باشد .مشاوره مالی،رایگان،مالیاتی،مشاور،حسابداری،حسابرسی،آزاد،حضوری،ت

لفن گروه مشاوران آریا حساب با بیش از یک دهه سابقه درزمینه تحلیلفرایندها و نیز پیاده سازی

سیستم های مالی، یک مشاور حرفه ای قابل اعتماد برای بنگاه های اقتصادی وسازمان های ایرانی

است و به آنان کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب ممکن را در خصوص سیستم هایمالی و

حسابداری-چه از لحاظ نام برند و چه از لحاظ ماژول های مورد نیاز مشتری- داشته باشند.

معیار های اصلی مورد نظر ما برای انتخاب نرم افزار عبارتند از: اعتبار سازنده، توان پشتیبانی از فرایند عملیاتی مشتری،

تکنولوژی به کار رفته در ساخت نرم افزار، پشتیبانی فنی، سادگی در کاربری، رعایت استاندارد های حسابداری

کشور، تناسب با بودجه و توان خرید مشتری و… .

یکی از اهداف نقشه جامع صنعت ارائه مشاوره مالی به سرمایه گذاران است. برخی از سرمایه

گذاران برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل تلاش و برنامه ریزی می کنند و از این راه می خواهند

به کسب درامد برسند.

از طرفی سرمایه گذاری بدون برنامه ریزی و تعیین اهداف، ریسک بسیار بزرگی است و اگر شخص

یا سازمانی بدون درنظر گرفتن شرایط اقدام به انجام عملی کند احتمال موفقیتش خیلی بعید بنظر می رسد.

به همین خاطر مشاوره مالی جهت رسیدن به موفقیت بسیار ضروری می باشد تا سرمایه گذار اموالش را به مخاطره نیندازد.

در هر مجموعه ای چه کوچک و چه بزرگ برای داشتن یک واحد حسابداری خوب باید در

انتخابتان آگاهانه عمل کنید ، از استخدام حسابدار گرفته تا ،حسابدار ارشد ، رئیس حسابداری

و حتی مدیر مالی باید از راهنمایی های یک مشاور در این زمینه استفاده کنید .مشاوره رایگان حسابداری

داشتن کادر مالی خوب می تواند دغدغه شمارا در تمام ابعاد حسابداری ، مالیاتی و بیمه

از بین ببرد ، فقط همانگونه که گفته شد با راهنمایی های درست یک مشاور این مهم شدنی است .

تلفن مشاور :    امیر حسین حدادی 09121498702

 

آدرس ایمیل شما

مدیر و طراح سایت : طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو مهندس حامی امامی

09301808095

مشاوران مالی آریا با ربع قرن تجربه

انجام کلیه مشاوره مالی و مالیاتی و بیمه
تحریر دفاتر قانونی و اظهار نامه مالیاتی
تشکیل پرونده و کد اقتصادی مالیات و ارزش افزوده
رعایت ماده 169 معاملات فصلی و اعزام نیرو
ثبت شرکت تغییرات برند و کارت بازرگانی
تلفن :66931417
همراه :09128692314

به روش‌های متعددی می‌توان مشاوره امور مالی و حسابداری دریافت کرد. برخی ترجیح می‌دهند تا با یکی از آشنایان خود در این خصوص مشورت بگیرند. اما برخی شرکت‌ها تمایل دارند تمام امور حسابداری و حسابرسی خود را برون سپاری کنند.

مهدی غریب مدرس امور مالیاتی، برنامه نویسی نرم افزاهای مختلف مالیاتی، طراح نرم افزار الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی کشور و ارائه مشاوره در زمینه های مختلف مالیاتی را در کارنامه خود دارد.

آرمین علیزاده مشاور و مدرس مالیاتی، نویسنده کتاب راهنمای جامع دادرسی مالیاتی، شش سال سابقه تدریس در زمینه قوانین مالیاتی و استانداردهای حسابداری

حسابداری و حسابرسی جزء لاینفک یک کسب‌وکار است. چرا که قوانین مالی و مالیاتی، تمامی صاحبان کسب‌وکارها را به رعایت این اصول و گزارش‌دهی ملزم کرده است. از این رو چنانچه شرکت‌ها به این مساله بی‌توجه باشند، مشمول پرداخت جریمه‌های سنگین خواهند شد. معمولا بسیاری از شرکت‌ها اقدام به استخدام حسابدار می‌کنند که تمام امور مالی آنها را انجام می‌دهد. این کار مزایا و معایب خاص خود را دارد. مشاوره رایگان حسابداری

 از مهم‌ترین مزایای استخدام حسابدار آن است که همواره می‌توان به آن دسترسی داشت و مسئولیت مالی شرکت بر عهده وی خواهد بود. اما بسیاری از شرکت‌ها بنا به دلایل گوناگون ترجیح می‌دهند انجام خدمات حسابداری و حسابرسی را برون‌سپاری کنند. آنها معمولا با عقد قرارداد با یک دفتر خدمات حسابداری یا با عقد قرارداد شخصی اقدام به انجام امور مالی خود می‌کنند. از جمله مزایای این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

با وجود تمام این مزایا سوال این است که چگونه می‌توان به این خدمات دسترسی پیدا کرد؟ معمولا چندین روش مختلف برای این کار وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

معمولا یکی از راه‌های معمول برای شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکار این است که از لیست خدمات حسابداری شرکت‌های این حوزه استفاده کنند. از آنجا که بسیاری از شرکت‌ها امور مالی و مالیاتی خود را برون‌سپاری می‌کنند، بنابراین در سالیان اخیر شرکت‌های زیادی به وجود آمده‌اند که کار آنها انجام خدمات حسابداری و مالیاتی برای سایر کسب‌وکارها است. در کنار تمام مزایایی که این شرکت‌ها دارند اما آنها معمولا هزینه زیادی بابت انجام خدمات می‌گیرند. ضمن آنکه بسیاری از صاحبان کسب‌وکار تمایل دارند تا از خدمات حسابداری آنلاین استفاده کنند که معمولا برای اینگونه شرکت‌ها مقدور نیست. از این رو در سالیان اخیر روش‌های کارآمدتری برای ارائه اینگونه خدمات به وجود آمده که به آن اشاره می‌کنیم.

 تکنولوژی باعث شده تا روند انجام بسیاری از کارها تسهیل شود. در حال حاضر با استفاده از ابزارهای مختلف تکنولوژی می‌توان به انواع لیست خدمات حسابداری و حسابرسی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری دسترسی پیدا کرد. استفاده از این روش برای شرکت‌ها دارای مزایای متعددی است. به همین دلیل روز به روز به تعداد استفاده کنندگان از خدمات حسابداری آنلاین و حضوری افزوده می‌شود. مزایای استفاده از این خدمات به صورت زیر است: 

 

انجام خدمات حسابداری و حسابرسی 

 

حسابداری و حسابرسی برای بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها تبدیل به کلاف سردرگمی شده که وقت بسیاری از مدیران سازمان‌ها به انجام آنها اختصاص می‌یابد. بسیاری از آنها به علت انجام برخی اشتباهات مشمول جرائم مالیاتی می‌شوند. همین علت باعث شده تا اکثر مدیران شرکت‌های بزرگ و حتی کسب‌وکارهای کوچک ناگزیر شوند از خدمات مشاوره مالیات و امور مالی استفاده کنند. مشاوره حسابداری در انجام بسیاری از امور به شما کمک می‌کند از جمله:

برای دریافت مشاوره امور مالی و حسابداری روش‌های مختلفی وجود دارد که افراد و شرکت‌ها بستگی به نوع سوال یا مشکلی که دارند می‌توانند از یکی از آنها استفاده کنند. برخی ترجیح می‌دهند تا با یکی از آشنایان خود در این خصوص مشورت بگیرند. اما برخی شرکت‌ها نیز تمایل دارند که تمام امور حسابداری و حسابرسی خود را برون‌سپاری کنند. بسته به بسیاری از موارد مانند زمان دریافت مشاوره، پیچیدگی مشکلی که با آن روبرو هستید و برخی موارد دیگر، می‌توان از روش‌های زیر برای استفاده از مشاوره حسابداری و حسابرسی استفاده کرد: 

استفاده از مشاوره آنلاین در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مشاوره کسب‌وکار طرفداران زیادی دارد. امروزه با گسترش تکنولوژی و به کمک برخی ابزارها مانند اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار می‌توان به راحتی در بسیاری حوزه‌ها مشاوره آنلاین دریافت کرد. حال باید شما به این پرسش پاسخ دهید که آیا سوالات شما در زمینه حسابداری و حسابرسی به روش مشاوره آنلاین قابل حل است یا خیر؟

ماهیت برخی از سوالات به گونه‌ای است که با یک پرسش و پاسخ تلفنی کاملا قابل حل است. اما در عوض، برخی دیگر از مشکلات هستند که نیازمند مشاوره حضوری چند ساعته یا چند روزه هستند. حتی برخی از شرکت‌ها ممکن است اقدام به استخدام یک مشاور حسابداری و حسابرسی بکنند. البته ماهیت برخی از مسائل حسابداری و حسابرسی به نحوی که است که نمی‌توان با مشاوره تلفنی آن را برطرف کرد. 

این روش را می‌توان بهترین روش برای حل مسائل و چالش‌های حسابداری دانست. چرا که ماهیت بسیاری از مسائل این حوزه به نحوی که است که نمی‌توان به صورت تلفنی یا آنلاین آن را انجام داد. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند تا همواره یک مشاور حسابداری در کنار خود داشته باشند. 

به انواع روش‌های مختلف گرفتن مشاوره در این خصوص اشاره کردیم. شما می‌توانید به روش‌های مختلف ذکر شده از طریق اپلیکیشن الوبیزنس نسبت به دریافت مشاوره در تمامی حوزه‌های کسب‌وکار از جمله حسابداری و حسابرسی اقدام کنید. در صورت هر گونه سوال یا مشکل می‌توانید با همکاران ما تماس گرفته و در میان بگذارید. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان به طور کلی به دو دسته شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و شرکت‌های غیرمستقر در این مراکز تقسیم‌بندی می‌شود.

برای مالیات بر ارث چندین طبقه در نظر گرفته شده که سهم و درصد هر کدام از این طبقات با یکدیگر متفاوت است.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

سلام وقت شما به خیریک فقره قبض برق مربوط به دوره بهمن واسفند سال ۹۸ دارم که در موعد مقرر خودسند حسابداری آن زده نشده وجز گزارش فصلی مربوطه وگزارش ارزش افزوده هم رد نشده، یک هم مورد فاکتور خریدی که ارزش افزوده به ان تعلق میگیردمربوط به اسفند سال۹۸ که نیاز به اصلاح داشته و فاکتور اصلاحی سال ۹۹ به دست حسابداری رسیده. ۱-درحال حاضر با توجه به اینکه سال مالی ۹۸ سیستم حسابداری هنوز بسته نشده سند قبض برق وفاکتور را باید درچه سالی ثبت واصلاح شود؟ ۲-سوال دیگه اینکه برای بحث گزارش فصلی و گزارش ارزش افزوده در مورد قبض برق و فاکتور اگر در هیچ یک از گزارشات رد نشده باشند با توجه به اینکه مرداد۹۹هستیم چه اقداماتی باید صورت گیرد برای اینکه این دو مورد هم جز گزارشات به ثبت برسند۳-اگر جز گزارشات رد شده باشند آیا باید اصلاحیه بزنیم؟ به چه صورت؟ ممنون میشم با توجه به اینکه حسابدار مبتدی هستم راهنمایی‌های لازم را بفرمایید که با مشکل مواجه نشم.

عضو انجمن حسابداری ایران (عضویت حقوقی) – عضو انجمن حسابداران خبره ایران (عضویت حقیقی) – عضو انجمن حسابرسان داخلی ایران (عضویت حقیقی)مشاور مالی و مالیاتی سندیکای شرکتهای ساختمانی (با بیش از 700 عضو)

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه حسابداری و خدمات مدیریت حساب و کتاب می باشد.


موسسات حسابرسی عضو جامعهDownloads-icon


قانون مالیاتهای مستقیمDownloads-icon


قانون مالیات بر ارزش افزودهDownloads-icon

ممکن است شما مشکل حسابداری داشته باشید و نیاز به مشاوره تلفنی حسابداری  پیدا کنید. در اینصورت می توانید با شماره 09355323886  از طریق واتساپ تماس بگیرید و خدمات حسابداری را از خانم راضیه امیرنجات ، حسابدار موفق و با سابقه به صورت آنلاین انجام دهید.

حسابداری یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی امروز به حساب می آید که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل می شوند. شما به هر دفتر ، کارخانه ، شرکت و به طور کلی هر کجا می خواهید بروید. دیدن یک واحد حسابداری یا یک شخص وابسته در آنجا غیرممکن است. گفتنی است ، آینده حسابداری بسیار خوب است.

تعریف حسابداری چیست؟
چندین تعریف برای حسابداری وجود دارد. در میان این موارد ، آنچه ملموس است ضرورت حرفه حسابداری در هر تجارت است. حسابداری از زمان های بسیار قدیم در کلیه معاملات اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی داشته است. در حقیقت ، حسابداری یکی از عوامل مؤثر در بقای هر مشاغل است و همانطور که توسط ویکی پدیا تعریف شده است ، به عنوان یک زبان تجاری نیز خوانده می شود. حسابدار گزارش های مالی و تحلیل و تحلیل وضعیت اقتصادی در هر مشاغل را به کلیه مدیران و ذینفعان ارائه می دهد. در واقع ، این حسابدار است که با یک زبان مشترک که حسابداری می کند ، تمام بخش ها ، مشاغل ، فعالیت ها و افراد را به هم متصل می کند.

تاریخچه حسابداری
حسابداری مدرن برای اولین بار توسط Pachivoli در سال 1494 معرفی شد وقتی او کلمه موجودی را در حساب ها تعریف کرد. کتاب پاچیولی اولین منبع حسابداری مدرن تا به امروز است. پیشنهاد می کنیم مقاله تاریخ حسابداری را بخوانید. حسابداری چیست؟

معرفی حسابداری
همانطور که در ابتدا ذکر شد ، حسابداری یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی محسوب می شود که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل می شوند. در حقیقت ، امور مالی و حسابداری در همه جا موجود است و باید به کسانی که در حسابداری مهارت دارند ، واگذار شود. در گذشته ، این کارها معمولاً توسط افرادی انجام می شد که به صورت تجربی آموزش دیده بودند و شاید خیلی در امور مالی مسلط نبودند. اما امروزه به دلیل اهمیت بسیار مهم در زمان ، فارغ التحصیلان رشته حسابداری اغلب برای انجام کارهای سریعتر و با کیفیت از انجام دقیق کارها استفاده می شوند. در واقع ، حرفه حسابداری امروزه خود حرفه ای مستقل است و باید کسانی باشند که حسابداری را به صورت حرفه ای مطالعه و تجربه کرده اند. در حسابداری فرآیندی مانند جمع آوری ، ضبط و طبقه بندی اطلاعات و جمع بندی آن وجود دارد و حسابدار نیز مجبور است گزارشگری مالی را انجام دهد. با انجام این کار و تنظیم این اطلاعات ، حسابدار می تواند به این اطلاعات مانند دستیاران ، مدیران یا سرپرستان امور مالیاتی دسترسی و استفاده کند.مشاوره رایگان حسابداری

حسابدار کیست؟
حسابدار شخصی است که در هر مشاغل عملیات مالی را انجام می دهد. حسابداری خون و خون هر صاحب مشاغل موفق است. همه ما پیرمردها را در ذهن خود می شناسیم که ثروت خود را از بازار بیرون آورده اند و با یک کلمه گفتیم که او فردی بسیار باهوش است! در ایران باستان ، حسابدار “میرزا” نامیده می شد ، که بعداً منشی نامیده شد و در نسل های بعدی کلمه حسابدار به مقام اضافه شد. علاوه بر این ، ابزارهای حسابداری امروز به جای چرتکه به ابزارهای الکترونیکی و نرم افزارهای مالی ارتقا یافته اند. حسابداری چیست؟ امروز به هر فارغ التحصیل حسابداری حسابدار گفته می شود. اما واقعیت این است که یک حسابدار ، مانند سایر متخصصان رشته های دیگر ، باید علاوه بر آموزش های تخصصی و با کیفیت ، در بازار کار نیز تجربه داشته باشد.

ویژگی هایی که یک حسابدار باید داشته باشد.
کسی که می خواهد حسابدار شود باید در نظر داشته باشد که علاقه به ریاضیات یکی از پیش شرط های این امر است. ما به کسانی که ریاضیدان فراری هستند توصیه می کنیم به هیچ وجه وارد حسابداری نشوند. زیرا در حسابداری همیشه با اعداد برخورد خواهید کرد. البته فقط ریاضیات یکی از پیش شرط های حسابدار شدن نیست بلکه یک حسابدار نیز باید به نوشتن مسلط باشد. علاوه بر این ، ما همچنین باید به شما بگوییم که حسابداران معمولاً ساعتهای زیادی را در یک میز و پشت میز در محل کار می گذرانند و هرکسی که می خواهد حسابدار شود باید تحمل آن را تحمل کند. حسابداری شغلی است که می تواند درگیری ذهنی زیادی برای شما ایجاد کند. معمولاً کسانی که حسابدار یک شرکت هستند ، حتی در روزهای تعطیل ، نمی توانند وارد امور مالی و حسابداری شرکت خود شوند. البته هدف ما دشوار کردن این شغل نیست ، ما فقط می خواستیم شما از واقعیت های این زمینه بیشتر بدانید. لازم به ذکر است کسانی هستند که آنقدر به این رشته علاقه دارند که در این کار مشکلی ندارند و این کار برای آنها بسیار شیرین است.

خصوصیات حسابداران چیست؟
حسابداران همان خصوصیات افراد حرفه ای را دارند. (البته این خصوصیات شخصیتی را نمی توان برای همه تعمیم داد)

برخی از ویژگی های حسابداران به شرح زیر است:

یک ذهنیت منظم و منطقی
با پشتکار ، متمرکز و دقیق
با اعتماد به نفس و صادقانه
علاقه مند به کسب دانش و به روز بودن هستند
آینده حرفه حسابداری در ایران
پیش بینی ها نشان می دهد که آینده حسابداری در ایران بسیار خوب است. امروزه از کوچکترین سازمان ها گرفته تا بزرگترین شرکت ها و کارخانه ها ، همه آنها به یک حسابدار یا یک تیم حسابداری احتیاج دارند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران سعادت آباد ،ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

خدمات حسابداری
وکیل مالیاتی
خدمات مشاوره

02186129208

09355323886

مجموعه حسابدار خوب،با استفاده از برترین حسابداران و حسابرسان و مشاوران مالی کشور با مدیریت خانم راضیه امیرنجات،آماده خدمات رسانی در کلیه حوزه های مالی می باشد.

تهران،سعادت آباد،باتدای بلوار دریا،پ 30 ،ط 4 ،واحد 8

مشاوره رایگان حسابداری
مشاوره رایگان حسابداری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *