چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

 
helpkade
چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم
چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

ورود به حساب اینستاگرام خود که غیرفعال یا حذف شده است را داشته باشید و یا بازیابی اکانت و حساب کاربری پیچ حذف شده اینستاگرام امکان پذیر است. متاسفانه این عمل خلاف سیاست‌های اینستاگرام است، اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با برگرداندن پیج اینستا اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را بازیابی کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هم اکنون بخش عظیمی از کاربران فعال این اپلیکیشن را ایرانی‌های علاقمند به عکس‌برداری و سلفی گرفتن تشکیل می‌دهند. اما اینستاگرام دارای قوانین و سیاست‌های خاصی است که گاها عجیب به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به عنوان مثال اینستاگرام به کاربر اجازه نمی‌دهد که اکانت یا حساب غیرفعال شده (Deactive) یا حذف شده (Delete) خود را مجددا فعال کند. اما روش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام از دست رفته خود را باز پس گرفته و به نوعی حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را بار دیگر فعال کنید. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی بازیابی اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم، بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

در قدم اول لازم دانستیم که توضیحاتی در مورد قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در توضیحات بخش Privacy and Policity اینستاگرام به وضوح در رابطه با وضعیت حساب‌های حذف شده توضیحاتی داده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

اگر حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید با همان آدرس ایمیل قبلی خود یک حساب جدید در اینستاگرام بسازید. البته در این شرایط باید نام کاربری یا یوزرنیم (Username) شما نسبت به آنچه که قبلا انتخاب کرده بودید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که ثبت نام کردن و ساخت یک حساب یا اکانت جدید با استفاده از آدرس ایمیل مشابه و قبلی منجر به بازیابی اطلاعات اکانت پیشین شما نمی‌شود.

در برخی از شرایط ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. اگر از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کرده‌اید و نسبت به غیر فعال کردن اینستاگرام خود اقدام نکرده‌اید اما با این حال نمی‌توانید از طریق دستگاه هوشمند خود وارد حساب کاربریتان شوید، این احتمال وجود دارد که با تغییر دستگاه و تلاش مجدد به منظور لاگین شدن بتوانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. در این شرایط حساب اینستاگرام‌تان حذف یا غیرفعال نشده و تنها مشکل خاصی منجر به عدم موفقیت شما در ورود به حساب اینستاگرام خود شده است که با تغییر دستگاه احتمالا برطرف می‌شود.

اگر با انجام موارد فوق باز هم مشکل لاگین یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل خاصی در فرآیند لاگین و اطلاعات مورد نیاز سرورهای اینستاگرام ایجاد شده باشد. دقت کنید که در این شرایط باید مطمئن باشید که حساب خود را به طور دستی غیرفعال یا حذف نکرده‌اید و از قوانین اینستاگرام هم پیروی کرده‌اید. اگر با مشکل این چنینی مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که اطلاعات خود را ریست کنید و بار دیگر به منظور لاگین شدن در پیج اینستاگرام خود تلاش نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

بدین منظور توصیه می‌کنیم که ابتدا رمز عبور خود را از طریق فیسبوک ریست (Reset) کنید. شما از طریق حساب فیسبوک خود می‌توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را ریست کنید. البته این امر تا زمانی امکان‌پذیر است که حساب اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در ارتباط بوده و اصطلاحا همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون 

از طریق آدرس ایمیل ثبت شده یا اصطلاحا رجیستر شده حساب کاربری اینستاگرام‌تان هم می‌توانید نسبت به ریست کردن یا تغیر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید. اگر حساب اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک در ارتباط نیست می‌توانید از این روش به منظور ریست کردن رمز عبور خود استفاده نمایید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

دقت داشته باشید که اگر از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت نکردید، حتما بخش Spam ایمیل خود را هم بررسی کنید.

اگر بنا به هر دلیلی لینک ریست کردن رمز عبور ارسالی به ایمیل شما درست عمل نکرد، مجددا مراحل پیشین را انجام دهید. لینک‌هایی که اینستاگرام به منظور ریست کردن رمز عبور به آدرس ایمیل کاربر ارسال می‌کند دارای محدودیت زمانی هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که تأخیر شما در کلیک بر روی لینک مورد نظر منجر به بروز مشکل در فرآیند ریست کردن رمز عبور از طریق ایمیل شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر در زمانی که به جستجوی حساب کاربری خود می‌پردازید، اینستاگرام نتوانست نام کاربری حساب شما را پیدا کند، سعی کنید که با استفاده از آدرس ایمیل رجیستر شده خود نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید از آدرس URL تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده پیشین خود در توییتر یا فیسبوک هم به منظور یافتن حساب اینستاگرام‌تان استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر با انجام تمام موارد ذکر شده باز هم با پیغام No Account Found مواجه شدید، بدون تردید حساب یا اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده است.

اگر در حین وارد کردن آدرس ایمیل خود با پیغام فوق مواجه شدید این احتمال وجود دارد که آدرس ایمیل ثبت شده در حساب کاربری خود را فراموش کرده باشید. سعی کنید که تمام ایمیل‌هایی که تصور می‌کنید ممکن است با آن‌ها در اینستاگرام رجیستر شده باشید را در صفحه مورد نظر وارد نمایید.

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم تا زمانی که شما از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کنید، اینستاگرام نسبت به حذف یا غیرفعال کردن حسابتان اقدام نمی‌کند. حال شاید تمایل داشته باشید که بدانید قوانین و مقررات اینستاگرام به چه صورت است؟ در بخش زیر گزیده‌ای از قوانین و مقررات اینستاگرام را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اگر شما شرایط استفاده از اینستاگرام را نداشته باشید هم حسابتان می‌تواند بدون هیچ عذری مسدود یا غیرفعال شود. برخی از شرایط اولیه استفاده از اینستاگرام به شرح زیر هستند:

نکته: بار دیگر اشاره می‌کنیم که درست و دقیق طی کردن مراحل فوق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کوچک‌ترین اشتباه از سوی شما می‌تواند پروسه بازیابی اکانت اینستاگرام را دچار مشکل کند. برای کسب راهنمایی دقیق‌تر در مورد هر یک از بخش‌هایی که شرح دادیم و به ویژه بخشی که باید در آن مشخصات یک شهروند ساکن در کشور دیگر را وارد کنید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیقی بخواهید.

به طور کلی اگر از حذف ناگهانی تصاویر و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده خود در اینستاگرام بیم دارید و این موضوع برایتان حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم که حتما نسخه‌ای از این تصاویر را در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید، تا نیازی به بازیابی حساب اینستاگرام خود نداشته باشید. در صورتی که طی انجام هر یک از مراحل شرح داده شده دچار مشکل شدید و یا سوالی در رابطه با چگونگی ورود به اکانت قبلی اینستاگرام خود ایجاد شد، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ضمیمه شده با کارشناسان بخش پشتیبانی موبایل کمک تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 10

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

قطعات گوشی S10 Plus

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام یه برنامه راست آزمای اومد رو اینستاگرامم و باعث شد پیجم بپره آیا راهی هست که بشه احیاش کرد چون حدود ۴۵۰۰ فالور داشتم

سلام اکانتموحذف کردم ولی هنوز فعال هس برا بازیابی کردنش هم فقط نام کاربریمو دارم ایمیل ورمز وشماره خط مو فراموش کردم اصلآ اون خط حسابم کلآمدتیه خاموشه بانام کاربری اینیستا پیجمو پیدامیکنه در قسمت ثبت ولی کد رو ب فیسبوک نمیفرسته یا ایمیل نمیده خط هم خاموشه برا اس چیکارمیتونم بکنم؟؟؟فدای شما

ببخشید اکانت من یهو خروج کرد هرچقدر میزنم نمیاره با یه اکانت دیگه رفتم پیجمو نگاه کردم نام کاربریم عوض شده بود اینستاگرام نوشته به جاش پست هام کلا حذف شده ایمیلم هم عوض شده میخام پیجمو پیدا کنم نام کاربریمو میزنم نمیاره چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

اینستاگرامم هرچه اکانت رفته دیگ نمیاره ن با شماره پسوردم یادم نیس پنجم نمیاره چکار کنم

سلام اینستا حساب من خارج را خارج کرد وحال اعلام میکند قوانین را رعایت نکردم وغیر فعال کرده
لطفا راهنمایی کنید جهت فعال سازی دوباره

سلام من اینستامو دلیت اکانت کردم میشه برگردوندش؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

؟؟؟؟

دی اکتیو کن

وارد نیستم..ینی وارد همون اینستای قبلی شد؟؟؟

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

اگه کلا پاکش کنی دیلیت اکانت کنی دیگه با اون یوزرنیم هیچ کسی نمیتوته اکانت بسازه حتی خودت ،مگه اینکه قبلش یوزرنیمتو عوض کنی چن تا عددی چیزی بذاری بعد دیلیتش کنی

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

ینی چی این؟شوهرم اینستا داشت حذف کرد باز نصب کرده ..منم خواب بود حذف کردم..حالا اگه خواست میتونه باز نصب کنه همون اینستای قبلیشو؟؟؟

لغو نصبو زدم..وارد نیستم مگه میشه دلیت اکانت کرد اینستا رو هم؟میشه بگی چجوری؟؟؟

آره عزیزم میشه..فقط باید نام کاربری و رمزش رو بلد باشی که دوباره وارد بشی..حتی میتونی خروج از حساب کاربری بزنی و با یه حساب دیگه وارد بشی یعنی دوتا یا حتی بیشتر حساب کاربری داشته باشی.. مثلا یکی با ایمیلت..یکی با شماره تلفنت

بله میتونه.

با لغو نصب که اینستا پاک نمیشه.

نه نمیشه حتی با اون اسم پیج دیگه ای نمیشه ساخت

چجوری پاک کنم پس؟؟؟

بله میتونه لغو نصب کاری به اکانت نداره

منظورم لغو نصبه ها

باید برید تو گوگل سرچ کنید دیلیت اکانت دائمی اینستا

درضمن ایدی و پسورد اینستای شوهرتونم باید دقیقا بلد باشید تا بتونید دیلیت کنید.

تو رو خدا بگید چجوری دلیت اکانت کنم اینستاشو که دیگه نتونه بره؟

داره میگه لغو نصب،

نه دیلیت اکانت😐

اه خیلی خستم خدااا😢😢😢

منظورت از لغو نصب متوجه نمیشم یعنی خوده اپلیکیشنو حذف کردی؟ 

اره

این جواب درسته

نه اون مشکلی نداره نصب کن برو تو اینستا آیدیتو بزن پسوردتو فراموش کرده باشیم به شماره تلفنت یا ایمیلت یه پسورد جدید می فرسته

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-8843 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-8843 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-8843 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8843 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-8843 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.61
(36 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.61”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 36
}

  

امتیاز۵ ستاره بدلیل راهنمایی های کامل وبی نقص

سپاس از لطف و همراهی شما.

من هرکاری میکنم اکانت بعد از یه هفته برمیگرده دوباره نمیدونم چیکار کنم

با سلام، دوست عزیز در صورتی که حذف بشه پس از ورود مجدد امکان بازگشت وجد داره.

من ایفون دارم
یه تعداد یوزر اینستا رو قبلا داشتم که پسوردشو سیو کرده بودم
الانم هر چی ازشون میام بیرون
باز اون پایین نمایش داده میشه
چی کار کنم که حذف بشن

سلام، اگر گزینه X رو مشاهده نمی کنید برنامه رو یک بار پاک کنید و دوباره نصب کنید.

با سلام من بعد از پاک کردن اینستا نمیتوانم دومین اکانتم که روی همان بود را بازیابی کنم لطفا کمک کنید

سلا، رمز عبورتون رو فراموش کردید؟

منم دقیقا همین مشکل رو دارم اینیستام پاک شده ولی اکانتم نه نمیدونم چیکار کنم رمز هم یادمه میشه کمک کنید ؟

برای بازیابی اینستاگرام لازم هست که شما یوزر نیم یا ایمیل تون رو به خاطر داشته باشید تا به کمک اون ها بتونید با استفاده از گزینه “فراموش کردن پسورد” مجدد وارد اکانت اینستاگرام خودتون بشید

سلام و خسته نباشید به شما
داداش من ios سیستم عامل گوشیم باید چیکار کنم
اینستارو پاک میکنم دوباره ام نصب میکنم همونه چه کنم

سلام من دوتا اکانتم و پاک کردم ولی اسموش هنوز نمایش داده میشه تو یوزرام چیکار کنم پاک شن
گوشیم ایفونه یه بارم برنامه رو پاک کردم باز اونا هست

با سلام و تشکر از از ادمین سایت،
پیج هایی قبلابا نام خودم در اینستا ساختم که وقتی اسم خودم رو جستجو میکنم همه شون میان بالا و میخواهم همه پیج های اضافی که قبلا ساخته شده رو در صفحه اینستاگرام غیر از پیج اصلی که دارم پاک کنم،لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانم پیج های قبلی که داشته ام را در اینستاگرام پاک کنم…
باتشکر از ادمین محترم

سلام
اونایی که میگن اسم یوزر پیدا میشه باز من راه حلشو پیدا کردم برید توی اکانت قبل از حذف ایمیلتون رو از رو اکانت بردارید دیگه اون اکانت کلا نمایش داده نمیشه

عالی بود دمت گرم
کلی دنبال راهش بودم

ممنون دوست عزیز

سلام یه سوال داشتم من میخوام یه پیج بزنم بعد نام کاربری تکراریه بعد که نگاه کردم دیدم اون پیجی که قبلاً این نام رو زده پنج ساله سراغ پیج نیومده و بلا استفاده است میخواستم بدونم راهی برای حذف کردن اون اکانت هست

سلام دوست عزیز، ممکنه اگه اون پیج ریپورت بشه در تعداد بالا بشه از اون نام استفاده کرد، میتونید این روش رو امتحان کنید ولی قطعی نیست

با سلام من میخوام اینستام حذف کنم وهیچ اثری از آن نباشه لطفا راهنمایی ام کنی؟

سلام دوست عزیز، این مقاله را مطالعه بفرمایید: چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
تو این مقاله هم نحوه غیر فعال کردن حساب اینستاگرام توضیح داده شده: نحوه غیر فعال کردن حساب کاربری اینستاگرام

سلام وقت بخیر
من همین مشکل رو دارم
ارتباط بین فیسبوک و اینستاگرام رو قطع کردم
رمز اینستاگرام و جیمیل رو هم چندین بار تغییر دادم
و چند بار هم از اینستا خارج شدم و اکانتم رو ریمو کردم اما باز هم بعد از هر بار وارد شدنم به اینستاگرام نام اکانتم بالا میاد و وقتی اون رو لمس میکنم بدون درخواست رمز مستقیم وارد اکانتم میشه,لطفا راهنماییم کنید
خیلی ممنون

سلام دوست عزیز، چون شما قبلا رمز ورود رو سیو کردید رمز تو هیستوری اینستاگرام مونده، میتونید یک مدت وارد حساب کاربریتون نشید تا اینستاگرام مجدد ازتون رمز رو بخواد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام من میخواستم اینستاگرام نصب کنم شمارمو وارد کردم پیام کد هم اومد وارد کردم ولی پیج درست نشد میخواهم بدونم الان تو اینستاگرام اکانت دارم یا نه؟
برنامه رو حذف کردم

سلام، نه دوست عزیز مراحل ثبت نام شما تکمیل نشده در نتیجه حسابی برای شما ساخته نشده

سلام…
من روی گوشی ام دو اکانت داشتم…وقتی گوشی جدید گرفتم،یکی از آن اکانت ها رو روی گوشی جدیدم فعال کردم…من میخوام این اکانتی که در گوشی جدیدم فعال کردم،از گوشی اولم پاک کنم ولی نمیخواهم به اکانت آسیب برسه…چیکار کنم؟؟

سلام، دوست عزیز اکانت های اینستاگرام روی سرور های اینستاگرام هستند و در صورت پاک کردم از روی گوشی شما مشکلی برای اکانت پیش نخواهد آمد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام
می خواستم بدونم اگه من اولین اکانت یا همون اکانت اصلیمو بطور دائم حذف کنم بقیه ی اکانتامم همراه باهاش حذف میشن ؟

سلام، نه دوست عزیز اکانت ها جدا از هم هستند

سلام وقت بخیر .من یه اکانت روی اکانت قبلیم باز کردم ولی چون پسووردش همونه نمیتونم اکانتو دیلیت بزنم چجوری میشه ؟

سلام
اگه نفر دومى از يه گوشى ديگه دسترسى به اينستا ما داشته باشه چجورى ميشه از اينستا حذوش كرد.
ممنون

من دوتا اکانت روی هم سوییچ شده دارم و میخوام از سوییچ بودن درش بیارم چیکار کنم؟؟؟؟😫

سلام من یک اکانتم رو حذف کردم حالا نمیتونم وارد اکانت اصلیم بشم پسورد اکانتمو هم یادم رفته لطفا کمکم کنید

سلام. من به یه مشکلی بر خوردم اگه میشه راهنماییم کنید. یه اکانت جدید درست کردم که با اطلاعات لاگین اکانت اصلیم میتونم واردش بشم. انگار زیر مجموعه اکانت اصلیمه. یعنی وقتی از اکانت خودم خارج بشم اون اکانت جدیده هم لاگ اوت میشه وقتی وارد میشمم لاگین میشه. هر چقدر سعی میکنم دیلیتش کنم نمیشه. آیدی و پسووردمو وارد میکنم(برای دلیت اکانت کردن) اما ارور میده. چیکار کنم؟

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و امانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

من میخوام همه ی پیج های سابق اینستاگرامم را پاک کنم ولی گذرواژه هاشونو یادم رفته ولی همشون با یه شماره هستن
لطفا بهم کمک کنید

Hamin hsab kuftish ru aasabe, chye akhe.

سلام
من میخواستم یه اکانت برای کسی بسازم وقتی اسم اکانت رو وارد کردم از من سوال کرد که میخواهی با اکانت خودت دسترسی داشته باشه، منم دسترسی قبول کردم الان مشکل اینجاست که وقتی از اکانت خودم خارج میشم اون اکانت هم خارج میشه و وقتی وارد میشم اونم وارد میشه، حالا چیکار کنم که اون یه اکانت مستقل باشه و دسترسی به اکانت من نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، دوست عزیز به زودی مقاله ای در این مورد خواهیم گذاشت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-2615 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-2615 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-2615 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2615 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-2615 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.61
(36 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.61”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 36
}

  

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

به قول آیلار (همکارمان را می‌گویم) «در جهان برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد!» مشکلی که بسیاری از افراد با اکانت اینستاگرامشان دارند این است که اکانت اینستاگرامشان را غیر فعال کرده‌اند و الان نمی‌توانند وارد آن شوند یا این‌که رمز عبورشان را فراموش کرده‌اند و برای بازیابی آن با مشکل مواجه شده‌اند. خب همه مشکلات و سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید در دوره گام به گام اینستاگرام توضیح داده شده. دوره‌ آموزشی‌ای که بعد از دیدنش، یک پا استاد اینستاگرام هستید. به هیچ وجه این دوره را از دست ندهید.

اگر می‌خواهید با نحوۀ آموزش بازگرداندن اکانت اینستاگرام آشنا شوید یا به دنبال راهی برای بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.آیا بازگرداندن اکانت اینستاگرام ممکن است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که بازیابی اکانت اینستاگرام بستگی به این دارد که آن را حذف دائمی کرده باشید یا نه، موقتاً اکانتتان را غیرفعال کرده باشید. در صورتی که اکانتتان را برای همیشه پاک کرده باشید، امکان بازیابی آن و حتی امکان استفاده از نام کاربری قبلی‌تان وجود ندارد. ولی اگر اکانتتان را موقتاً دی‌اکتیو یا غیرفعال کرده باشید می‌توانید دوباره وارد حسابتان شوید و اکانتتان را با همان ظاهر و اطلاعات قبلی تحویل بگیرید. برای آشنایی با دو روش حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام دو مطلب زیر را می‌توانید بخوانید:

در صورتی که از روش حذف موقت برای دی‌اکتیو کردن اکانت اینستاگرام‌تان استفاده کرده باشید برای بازگردانی اکانتتان کافی است فقط مانند قبل با نام کاربری و رمز عبوری که داشتید وارد حساب شوید (Login کنید).

ولی اگر رمز اکانت اینستاگرامتان را فراموش کرده باشید باید مراحل زیر را برای بازیابی رمز عبور و ورود دوباره به حساب کاربری اینستاگرام طی کنید.

اگر رمز عبورتان را یادتان رفته ولی هنوز ایمیل و رمز ایمیلتان را یادتان است طبق مراحل زیر اکانتتان را بازیابی کنید:

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

توجه: اگر چنین ایمیلی را پیدا نکردید پوشه Spam ایملتان را هم چک کنید.

بعد از این مرحله وارد اکانت اینستاگرامتان می‌شوید و می‌توانید مانند گذشته با آن کار کنید.

برخی مواقع دسترسی به ایمیل مشکل است و یا حتی رمز عبور ایمیلمان را فراموش کرده‌ایم. در این مواقع می‌توانیم از شماره موبایلی که هنگام ثبت نام در اینستاگرام وارد کرده بودیم، برای برگرداندن اکانتمان استفاده کنیم. برای بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایلتان مراحل زیر را انجام دهید:

گاهی اوقات هم ممکن است به دلیل بی‌دقتی در نگهداری از اطلاعاتتان به دام هکرها بیافتید و اکانتتان از دسترستان خارج شود. در این مواقع چه باید کرد؟ اولین کاری که باید بکنید حفظ آرامش است. با حفظ آرامش از انجام کارهای اشتباه مانند دادن اطلاعات بیشتر هکر خودداری می‌کنید.

اگر هکر هنوز ایمیل موجود در حساب کاربری اینستاگرامتان را تغییر نداده باشد می‌تواند از طریق روش بازیابی رمز عبور با ایمیل، دوباره پسوردتان را تغییر دهید. اما توجه کنید که این‌بار به محض تغییر دادن رمز عبور اینستاگرامتان رمز عبور ایمیلتان را نیز تغییر دهید و روش تایید هویت دو مرحله‌ای را اینستاگرام فعال کنید.

خب اگر این روش برایتان کارساز نبود و هکر سریعاً ایمیل شما را تغییر داده باشد. روش دیگری را طبق مراحل زیر می‌توانید امتحان کنید:

مرحلۀ اول: مراحل ۱ تا ۴ بازایابی رمز عبور اینستاگرام با ایمیل را که در ابتدای همین مقاله گفتم انجام دهید.

مرحلۀ دوم: این بار گزینۀ آبی یعنی ?Need more help را لمس کنید.

مرحلۀ سوم: حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که از طریق آن باید گزارش هک شدن اکانتتان را برای اینستاگرام بفرستید.

در مقالۀ امروز دیدوگرام با نحوۀ بازیابی رمز عبور اینستاگرام و بازگرداندن اکانت‌های هک شده آشنا شدید؛ اما یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! در مقالۀ بعدی دیدوگرام قصد دارم تا شما را با راهکارهای جلوگیری از هک شدن و افزایش امنیت اینستاگرام آشنا کنم؛ پس باز هم به ما سر بزنید و از جدیدترین مطالب باخبر شوید.

سلام ببخشید من پیجم و دی اکتیو کردم الان میخوام برگردم رمزش یادم نیست شماره موبایلمم میزنم که لینک ارسال بشه اما نمیش

درود برشما. باید از قسمت فراموشی پسورد مراحل ریست کردن پسورد رو طی کنید. اگر قبلا ایمیلتون رو ثبت کردید ایمیلتون رو وارد کنید تا مراحل ریست کردن براتون ایمیل بشه.

سلام خسته نباشید ببخشید مقاله خروج از ریپورت و بلاکتون کجاست من پیدا نمیکنم… چطور از ریپورت پیجمو در بیارم؟

درود بر شما. اگه وارد صفحه وبلاگ بشید و ازونجا کلمه ریپورت یا بلاک رو سرچ کنید مقاله مربوطه رو میبینید

سلام. من با ایمیل و شماره تلفنی ک رفتم دسترسی ندارم بهشون. الان میگه کد برای ایمیل ارسال میشه. چیکار کنم بتونم وارد حسابم بشم؟

درود. اپگر پسوردتونو فراموش کردید؛ برای اینکه وارد اکانتتون بشید، باید حداقل به شماره یا ایمیلتون دسترسی داشته باشید

سلام ببخشید من رمز و ایمیل اینستاگرام خودم رو به کسی داده بودم که پیجم رو بچرخونه مواقعی که نیستم. الان که دیگه خودم هستم چکار کنم تا اون شخص دیگه نتونه وارد اینستا گرام من بشه؟

سلام دوست عزیز. شما میتونید هم پسورد ایمیل خودتون و هم پسورد اینستاگرامون رو هر دو عوض کنید. در اینصورت دیگه نمیتونن به اکانتتون دسترسی داشته باشن

من رمز اینستاگراممو یادم هست ولی جیمیلشو نه گوشی قبلیم سوخته گوشی جدید دارم میشه راهنمای کنید سپاس

سلام روز شما بخیر. وارد اینستاگرام بشید و ایمیل جدید معرفی کنید.

سلام. من یه اکانت داشتم که خیلی وقت پیش ازش اومدم بیرون جیمیلی ام که باهاش ثبت نام کردم بهش دسترسی ندارم فک کنم بلاک شده حدودی یادمه. میخواستم بدونم چجوری میتونم برگردونم پیجمو نمیشه اطلاعات ریست کردنو به یه جیمیل دیگه بفرسته انیستاگرام؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام من اکانتم رو با یک شماره باز کرده بودم ولی الان ب دلایلی اون شماره از دسترسم خارج شده بعدش هم چند باری رمز اکانتم رو اشتباهی زدم بعدش ک رمزش یادم افتاد وارد شدم ولی ی صفحه اومد که نوشته بود ورود مشکوک بع نوشته بود پیامکی حاوی رمز موقت براتون ارسال میشه ولی چون اون شماره دستم نیس الان نمیتونم اون رمز رو دریافت کنم با ی هکری هم حرف زدم گفت اگه با گوشی خودم رفته باشم میتونم برش گردونم ولی ۳۰۰هزار پول خواست کمکم کنید ک چه طوری میتونم برش گردونم

سلام همین مراحلو برید اینستاگرام یه ایمیل میزنه بهتون و میگه مدل گوشی که باهاش ثبت نام کردین چی بوده و ممکنه یک سری اطلاعات مثل عکس و کارت شناسایی هم بخواد بعد که فرستادید براش ممکنه اوکی کنه

Hi Samramd,

It looks like your account was suspended by mistake. I’m so sorry for the inconvenience. You should now be able to log in. If you have any issues getting back into your account, please let me know.

Thanks,

Blair Community Operations Facebook

—–Original Message—- From: samrandtopa139@gmail.com To: Subject: Instagram Login Support Request

IG Username: page.foroooshi30 Account Type: PERSONAL_WITH_PHOTO Additional Info: My account has been hacked and the password and number Jamil Dadam but it has been hacked and changed the View menu Contact Email: samrandtopa139@gmail.com Signup Email: samrandtopa139@gmail.com Reason Failed to Login: ACCOUNT_HACKED

—–End Original Message—–

این واسم اومده ینی چی؟

سلام، این از چه ایمیلی براتون فرستاده شده و چرا؟

سلام من به طور تصادفی از اکانتم خارج شدم ولی متاسفانه پسووردش رو فراموش کردم به ایمیل توی حساب هم هم هیچگونه دسترسی ندارم اما یه کد های بازیابی حساب قبل از خارج شدن از اکانتم از اینستاگرام گرفتم چطور میتونم با اون ها اکانتم رو برگردونم؟ میشه لطفن سریع کمکم کنید اصلن افسردگی گرفتم😭

اون کدها رو اگر ذخیره کرده باشید میتونید فراموشی کلمه عبور رو بزنید و تو مرحله ای ازتون کد رو میخواد استفاده کنید. علاوه بر این با شماره موبایلتونم میتونید

سلام خواستم بگم من ایملی ک باهاش ثبت نام کردم یادم نیست ولی ایمیل دومم درسته میشه ی راهنماای کنید.

ایمیل دوم چیه؟

اگه یه مدت اینستاگراممون بی فعالیت باشه اون پیج پاک میشه؟

خیر

سلام چرا اینیستاگرام من LOG in ندارع و forg

سلام.یه نفر اومده اکانت اینساتمو هک کرده.جیمیل و شماره تلفن بازیابی رو هم عوض کرده.راه حلی داره؟

باید به اینستاگرام ایمیل بزنید و توضیح بدید؛ بعد ازتون یه اطلاعاتی میخواد مثل اینکه اولین گوشی که روش اینستا نصب کردید چی بوده یا عکس کارت ملی و … میخواد. اگر فیک نباشه اکانتتون برمیگرده

سلام اینیستا گرام من باز نمیشه و از طرف اینیستاگرام این پیام به من اومده،که معنیش میشه:(

Thanks for contacting us. Before we can help, we need you to confirm that you own this account.

Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below.

۲۲۷۵۷

Please make sure that the photo you send:

– Includes the above code hand-written on a clean sheet of paper, followed by your full name and username – Includes both your hand that’s holding the sheet of paper and your entire face – Is well-lit, and is not too small, dark or blurry – Is attached to your reply as a JPEG file

Keep in mind that even if this account doesn’t include any pictures of you or is used to represent someone or something else, we won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

Thanks, The Instagram Team

بابت تماس با ما متشکریم قبل از اینکه بتوانیم کمک کنیم، ما نیاز داریم تا تأیید کنیم که شما این حساب را دارید.

لطفا به این ایمیل پاسخ دهید و یک عکس از خودتان داشته باشید که یک کپی نوشته شده از دست نوشته را در زیر داشته باشید.

۲۲۷۵۷

لطفا اطمینان حاصل کنید که عکس ارسالی شما:

– شامل کد بالا به صورت دست نوشته شده در ورق کاغذ تمیز و به دنبال آن نام کامل و نام کاربری شما است – شامل هر دو دست شما است که برگ کاغذ و کل چهره خود را نگه دارید – روشن است، و خیلی کوچک، تاریک یا تار نیست – به پاسخ شما به عنوان فایل JPEG متصل است

در نظر داشته باشید که حتی اگر این حساب شامل هیچ تصویری از شما نیست یا برای نشان دادن شخص یا چیز دیگری استفاده می شود، ما نمی توانیم کمک کنیم تا عکس دریافت کنیم که این الزامات را دریافت کند.

با تشکر، تیم Instagram)، من زیاد متوجه نشدم ،الان یعنی راهی نیس که بدون اینکه عکس بفرستم واسشون،بتونم به پیجم وارد بشم؟؟؟😭😭😭😭،و اینکه میخواستم بدونم چرا برا حساب اینیستاگرامم همچین مشکلی پیش اومدع،خیلی ممنون میشم جواب بدین :'(

سلام ، شما باید این عدد و نام و نام کاربری رو روی یه کاغذ بنویسید، بگیرید دستتون و یه عکس از خودتون که کاغذ دستتونه بگیرید و بفرستید برای اینستاگرام. همین، چیز سختی نیست که دلایل مختلفی داره. ممکنه کسی خواسته وارد حسابتون شده باشه، بدافزار نصب کرده باشید یا زیاد رمز رو اشتباه زده باشید و …

ادرس ایمیلی که باید عکس و مشخصات رو بفرستیم کدومه؟؟؟

اینستا خودش یه ایمیل میده که باید در جواب اون بفرستید

سلام خاستم بگم دو تا اکانتامم برگشتن،از طریق ریست کردن رمزم ک چنباااااار امتحان کردم بلاخره جواب داد خییییلی خوشحالم چیزی ک یکسال ذهنمو درگیر کرده بود ،حل شد از شماهم ممنونم بابت جواب ها و راهنماییاتون انشاالله همه مشکلشون حل شه یا حق…

یه سوال من انقد امتحان کردم،دیگ با خطم نمیتونم اینستا نصب کنم فک کنم ریپورت شدم چقدطول میکشه از ریپورت دربیام؟دیشب دیدم نمیشه ،چیزی ک متوج شدم اینه ک خطم ریپورت شد چقد طول میکشه درست شه؟؟

و یه سوال دیگه اینکه واقعا چرا زیر اکانت من اصلا ارسال ایمیل و اس ام اس نداشت؟ من هیچوقت فیسبوک نداشتم واقعا فقط گزینه log in whith faccebook داشت

ن تا بحال save info نزدم ایمیل ندارم برا اینستام،من فقط اسم کاربری و خطمو دارم ک این مراحلو طی کردم نشد متاسفانه درحال حاضر ایمیلم همینه ک باهاش اینجا سوالامو میپرسم

دوباره سلام سمیرا جان من چطور میتونم عکسشو به شما بفرستم ک ببینید؟من اسم ایدیمو ک میزنم ،اکانت و عکس پروفایلمو میاره طبق گفته شما باید زیرش بزنه ارسال اس ام اس یا ارسال ایمیل و یا فیسبوک ولی فقط و فقط زده : log in whit facebook

ببینید من میزنم رو اینستا دوتا گزینه زده create new Account گزینه بعدیشم ک log in هست ک من log in رو میزنم حالا اون صفحه ای ک زده اسم یا شماره یا ایمل،و پسورد ک من طبق گفتتون get help whit signing in. رو میزنم یه صفحه باز میشه ک بزرگ نوشته : find your account بعد تو کادرش زده یا یوزرنیم یا ایمیل یا شماره

ایمیل ک یادم نیس و ب احتمال خیلی زیاد با شماره نصب کرده بودم شمارمو میزنم ،زیرش قرمز میزنه no users found چون باز وارد نمیشه، ب اجبار نام کاربریمو میزنم بعد قبول میکنه نام کاربریمو ،ولی وقتی اسم اکانتمو عکس پروفایلمو نشون میده دیگه اصلا نمیشه پیش رفت چون هیچ گزینه ای بجز log in whit faccebook و need more help نداره دومی ک اصلا ب دردم نمیخوره فیسبوکم ک کلا نداشتم و ندارم

باز اگ ایدی ای دارید ک من براتون عکسشو بفرسم بهم بگید لطفا،چون واقعا کارم ضروریه ببخشید طولانی شد..ممنون راهنماییم کنید

من فکر کنم یک بار save info رو زده باشی یا با ایمیل لاگین کرده باشی که اینجوری شده، یه بار اینستاگرامتو پاک کن، دوباره نصبش کن، همین مراحل رو برو، اگر درست نشد ایمیلتو بذار من خودم امتحان کنم

سلام چرا جوابمو نمیدین لطفا راهنماییم کنید من اسم ایدیمو میزنم اکانتمو نشون میده ولی زیرش هیچ گزینه ای بجز فیسبوک نداره چرااخه

سلام زهرا جان، ببین مشکلی که میگی رو من تا تصویر نبینم نمیتونم بگم، ولی تو باید موقع ثبت نام شماره موبایلتو وارد و تایید کرده باشی که الان هم بتونه بهت اسمس بده، اگر شماره نزده باشی نمیتونه.

ببینید من خودم نمیدونستم با خطم اینستامو نصب کردم،انقد تلاش کردم بیارمش بالا ک دیدم اون پایین شمارمو زده ک دوشماره اخرشو دیدم فهمیدم

حالا میخام اینستامو بیارمش بالا،اسم کاربریمو زدم ینی تامرحله سوم رفتم،عکس پروفایل و اکانتمو نشون میده ولی زیرش اصلا هیچ گزینه ای نداره ک نوشته باشه ارسال پیام یا ایمیل فقط زده با فیسبوک ک منم ن قبلا ن الان اصلا فیسبوک نداشتمو ندارم

هیچ لینکی ن ب خطم ن ب ایمیلم نمیاد هرکار میکنم نمیشه

حالا میگیم ایمیلی ک قبلا داشتمو ،الان ندارم ایمیل جدید دارم ولی خطمو ک دارم بعدم اصلا هیچ گزینه ای ک نوشته باشه ارسال به ایمیل یا ارسال با اس ام اس نداره چرا؟؟؟

سلام من میخاستم اینستامو برگردونم تو گوشی قبلیم بود ک سوخت،الان میخام چ باایمیل چ با شمارم برگردونم مراحلش عین چیزی ک شما توضیح دادین نیست مثلا ارسال اسم اس نداره یا وقتس اشم کاربریمو میزنم،زیرش فقط گزینه فیسبوک داره،ک منم اصلا فیسبوک نداشتم چیکار کنم واقعا؟

سلام ببخشید پیج من خود به خود یه صفحه آورد یه ایمیل نوشته شده و یه شماره و نوشته که برای تایید کد را دریافت کرده و وارد کنید نه شماره ماله منه نه ایمیل حالا پیجم اونجوری مونده نمیاره بالا

خب شما هک شدید، ایمیل بزنید به اینستاگرام و اطلاع بدید همه این مراحل رو هم طی کنید

من رمزم فراموش كردم پيجمم دي اكتيوه چي كار بايد كرد

از مرورگر وارد سایت اینستاگرام بشید و لاگین رو بزنید، اگر نشد گزینه فراموشی کله عبور رو بزنید و همین مراحل رو برید البته اگر حذف دائم کرده باشید نمیاد

من مراحل روانجام دادم ولی ایمیل برام نمیاددلیل شوبگیدلطفا

سلام. به احتمال زیاد ایمیلی که تو اینستا زدید با ایمیلی که باز میکنید فرق داشت. اگر مطمئنید که ایمیلتون همون بوده پوشه اسپم ایمیلاتونم چک کنید

سلام..من یه اکانت دارم که ایمیل نداره…ولی شناسه و رمز رو بلدم..و روی حالت تاییددو مرحله ای..اما سیمکارتم گم شده..میخواستم ببینم راهی برای بازگردوندنه این اکانت هست

خب وقتی شناسه و رمز رو میدونی چیو میخوای برگردونی؟ تو تایید دو مرحله ای یه سری کد بهتون میده که باید اونارو یه جایی ذخیره میکردید تا اگر دسترسی به گوشی نداشتید استفاده کنید. اگر تصویر اون کدارو نگه داشتین کارتون راحته

سلام گوشی خودم را بخاطر مشکلی زیست کردم حالا میخواهم اینستاگرا م نصب کنم رمزو ندارم این راه ها رو امتحان میکنم نماید لطفا راهنمایی کنید قبلا این کارها رو انجام دادم ولی این بار نمیشه

خب الان مشکلش چیه؟ چه خطایی میده؟

سلام خوبید من میخواستم بدونم چطور یه ایمیل بسازم که یه لینک داشته باشه که وقتی میزنم روی لینک صفحهی ورود اینستاگرام بیاد بالا و هروقت یوزر نیم و پسوردو زدم برای ایمیلم ارسال بشه شما بلدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما باید موقع ثبت نام یه ایمیلی رو وارد کنید، تاییدش کنید، اگر خواستید save info رو بزنید و تا آخر دیگه اون ایمیلو داشته باشید که اگر رمز یادتون رفت خیلی راحت ایمیل براتون ارسال شه و بازیابیش کنید

من اینستاگرامم با شماره نساختم و همینطوری ایمیل الکی زدم الان هم بالا نمیاد،شما میتونید کمک کنید؟

نه باید ایمیل یا شماره تلفن داشته باشید

سلام و عرض ادب اول یک تشکر کنم بابت اینکه صادقانه وبدون چشم داشت دارید زحمت میکشید و اطلاعاتتون و در اختیار دیگران میذارید،من شماره تلفن و ایمیلی که روی اینیستام گذاشتم و فراموش کردم آیا راهی برای باز شدن پیجم هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید؟

سلام ممنون از لطف شما همین مراحلو که برید وقتی میخواد به ایمیل یا شمارتون کدی بفرسته یه تیکه ازون رو نشون میده. با دیدن اون حروف یا شماره ها ممکنه ایمیلتون یا تلفنتون یادتون بیاد . بعد همون رو چک کنید و ببینید اومده یا نه

سلام من گوشی م بازگشت به کارخانه کردم و اینستاگرامم پاک شد، جیمیل یا ایمیل هم نگذاشته بودم ک برگردم دوباره باید چکار کنم ک به اکانت قبلی برگردم؟

پس با چی ثبت نام کردید اگر ایمیلتون رو نذاشتید؟

سلام من اکانتم رو حذف نکردم فقط برنانه اینستاگرام رو از گوشیم حذف کردم و دیگه نتونستم برگردونم اکانتم رو

من ایمیلم رو یادم نمیاد.باید چکار کنم

از شماره تلفن استفاده کنید

سلام من گوشیم رو دزدیدن.و ایمیلم یادم نیست.چجوری اکانتمو برگردونم. بخدا خیلی واجبه

از شماره تلفن چرا استفاده نمیکنید؟

ببخشيد من پيجمودارم ولي رمزشوفراموش کنم ميخوام رمزوعوض کنم چيکاکنم😐😐

مقاله رو بخونید توضیح داده شده

چندروزی است که اکانت من حذف شده نمدونم غیرفعال شده نمیدونم کلافه شدم خواهشن تمنا میکنم کمکم نمایید تا دوباره بیابم ممنونم

سلام. ریپورت نشدین؟

با سلام وخسته نباشید من یه سوال دارم هر سایتی که سرزدم و مطرح کردم جواب ندادن امیدوارم شما جواب بدین من میخوام حساب اینستاگرام و حذف کنم ولی وقتی وارد حساب میشم این خطا رو میده-یامیخوام ایمیلموعوض کنم یا هرکار دیگه واقعا کلافم کرده http://uupload.ir/files/jd81_untitled.jpg

سلام آقا حامد کپچا یه عکسیه که باید نمایش داده بشه و شما تو کادر وارد کنید حالا اینکه چرا نشون نمیده دلایل مختلفی مثل کندی سرعت اینترنت یا تنظیمات مرورگرتون داشته باشه. من پیشنهادم اینه که از یک سیستم دیگه امتحان بکنید، اگر باز هم نشد ایمیل بزنید به اینستاگرام

سلام من گذر واژمو فراموش کردم شماره ای ام ک باهاش وارد اینستا شدم میگه اشتباس. ینی دیگه هیچ راهی نداره برگردم به اینستا😢😢😢😢آیا فقط با نام کاربری میشه وارد اینستا بشم

سلام با ایمیل امتحان کنید

سلام.وقت بخیر…من یک پست ویدیو گذاشتم و صاحب اون ویدیو رو هم تگ کردم..بعد یکدفعه ای پیج من بسته شد ایدی و رمز رو میزدم میگفت میگفت که این پیج پیدا نشد.از گوشی دیگه پیج ام رو سرچ کردم اما پستها نمی اومدن .لطفا راهنماییم کنید

سلام، احتمالش هست که ریپورت یا بلاک شده باشید. مقاله خروج از ریپورت و بلاک رو مطالعه بفرمایید

من میرم بروفایلم میاد ولی فقط گزینه ایمل و فسبوک هستش به ایمل هم بیام نمیاد چکار کنم

ایمیلهای اسپم رو هم چک کردید؟

میشه بیشتر کمک کنید

چه خطایی میده؟

نمیشه مال من

من از اکانت اینستا امدم بیرون زمانی که خواستم وارد شوم رمز عبور بلدم نبود اینستا هم میگفت رمز برای ایمیل شما ارسال شد اما من ایمیلم نمیدونم کجاست

اگر با ایمیل ثبت نام کرد باشید باید حتما ایملتون رو بدونید، راه دیگری نداره

راه داره.اما من خودم هم مشکل شما رو دارم

به این آیدی در تلگرام پیام بده. Google2006

سلام من حذف موقت کرده بودم ولی الان دائمی حذف شده چطوری برمیگرده؟

توضیحش تو مطلب هست

این smsک برای بازیابی میاد قبلا ی لینک بود میزدی روش میرفت برای بازیابی ولی الان لینک نمیاد چکارکنم الان؟؟؟

ایمیلتون رو چک کنید

فوق العاده بود دمت گرم اکانتمو اوردم پس

چه عالی 🙂

ديدگاهي ندارم فقد يادگيري

اکانتم ایمیل نداشت و حتی خواستم با شماره تلفنم بازیابی اکانت بزنم یه اکانت دیگه رو آورد! حالا من برنامه اینستا رو به اشتباه پاک کردم و الان با وجود اینکه نه ایمیلی روی اکانت بود و نه شماره تلفنم برمیگردونه این پیجم رو… حالا میخوام بدونم راه حل چیه؟ توی بخش فراموشی رمز عبور که میرم Need More Help رو میزنم. ایمیل که نداشت اکانتم، اما شنیدم باید یه ایمیل شبیه اسم اکانتت بسازی خب من این مرحله رو هم انجام میدم و یه جیمیل شبیه‌ش ساختم.زیرشم ایمیلی زدم که جواب رو بهش ارسال کنه اینستا…. تو بخش پایین تیک رو زدم که عکس های من توی پیج هست(عکس پروفایل و پست های پیج عکس های منه)… حالا چیکار باید بکنم؟ به انگلیسی مشکل رو بنویسم؟ توی پیجم عکسای خودم هست حتی عکس پروفایل هم عکس خودمه. راه حل همین مکاتبه با اینستاست؟

سلام، بله راه حل مشکل همینه.

سلام . ببخشید من از اکانتم خارج شدم خیلی وقت پیش. الان نه پسورد یادمه نه شماره دادم. ایمیلم یچی الکی زدم. چجوری میتونم مجدد وارد شم؟ اکانتم الان سرجاشه و نه هک شده نه دیسبل شده. فقط نمیتونم وارد شم. لطفا کمکم کنید .منتظرم

سلام، برای ورود باید یا ایمیل یا شماره ثبت شده باشه که بتونید لینک ریست پسورد رو دریافت کنید. در غیر این صورت باید به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بدین شاید راهکاری باشه براش.

اگه هکر ایمیل رو هم عوض کرده باشه چی؟؟

سلام ببخشید من هم ایمیل رو یادم رفته و هم شماره ای ک رو اینیستام وارد کردم بدون این دو تا اکانتو برگردوند؟

سلام، با آی‌دی میتونید برگردونید.

سلام،توضیحات تقریبا کامل بود ممنون. یه نکته اگه برای اولین بار ازایمیل استفاده نکرده باشیم وباشماره نوبایل نصب کرده باشیم اون قسمت که ایمیل اولیه میخواد چی بنویسیم؟یاممکنه ایمیل اولیه فراموش شده باشه..راهرحلی هست؟

سلام، میتونید از بخش edit profile ایمیل رو وارد کنید.

سلام من تا وارد نید مور هیلپ میشم صفحه ای باز نمیشه اگ میش کمکم کنین

سلام خسته نباشید من نمیتونم وارد وقتی میزنم راهنمیایی هیچ صفحه ای باز نمیشه اگ میشه کمکم کنین ممنون

سلام، از ابزار تغییر ای‌پی استفاده کنید.

میخاهم اینستام و بازگردانم

همکارتون آیلار چه زیبا گفتن! لذت بردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

اگر در مورد نحوه ساخت اکانت و حذف اکانت در اینستاگرام سوالی داشتید

اگر در مورد نحوه ساخت اکانت و حذف اکانت در اینستاگرام سوالی داشتید

 

 

وقتی سخن از نرم افزار اینستاگرام پیش می آید معمولا به یاد مشکلات ورود به اینستاگرام می افتیم. چرا که در کشورما معمولا اشتباهات زیادی در زمینه اکانت اینستاگرام رخ می دهد و کاربران دلایل بروز آن ها را نمی دانند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران تفاوت حذف اینستاگرام (حذف نرم افزار اینستاگرام) با حذف اکانت اینستاگرام را نمی دانند تصمیم گرفتیم در یک مقاله مجزا تفاوت های این دو موضوع را بررسی کنیم. اگر با خطای violating our terms در ورود به اینستاگرام مواجه شده اید یا حتی خطای  An Unknown network error has occurred در ورود به اینستاگرام مشاهده می کنید باید بدانید یا اکانت شما دچار محدودیت شده و موجب جریمه اکانت اینستاگرام شده اید و یا مشکلی در اتصال به اینترنت دارید. بنابراین خطاهای ورود به اینستاگرام در این مقاله بررسی نمی شوند بلکه موضوعات مربوط به حذف اینستاگرام مورد ارزیابی قرار گرفته است.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

سوالی که بسیاری از مردم دارند این است که حذف اینستاگرام یعنی چه ؟ برخی افراد تصور می کنند وقتی گوشی خود را عوض می کنند یا گوشی خود را ریست فکتوری می کنند و یا حتی زمانی که نرم افزار اینستاگرام خود را حذف و مجددا نصب می کنند اکانت اینستاگرام آنها حذف شده و دیگر قابل دسترس نیست. این تصور کاملا اشتباه است چرا که وقتی شما یک اکانت اینستاگرام می سازید در واقع یک حساب کاربری ساخته اید که می توانید در هر زمان و هر مکان و با استفاده از هر گوشی یا کامپیوتری به آن وصل شوید. بنابراین تعویض گوشی موبایل دلیلی برای از بین رفتن حساب اینستاگرام شما نیست.
حتی زمانی که مشکل ورود به اینستاگرام دارید و خطاهای خاصی دریافت می کنید اکانت اینستاگرام شما حذف نشده است. بلکه ممکن است اتصال اینترنت ضعیفی داشته باشید و یا از طرف اینستاگرام بعلت نقض قوانین جریمه شده باشید که ما شما را در مقالات قبلی با این موضوعات و روش های رفع آن آشنا کرده ایم.
حذف اینستاگرام دو معنی دارد. یک اینکه شما می توانید با حذف نرم افزار ، آن را مجددا نصب کنید. دوم اینکه شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائم یا موقت حذف نمایید. این دو موضوع کاملا با یکدیگر فرق دارد و ما در مقالات حذف اکانت اینستاگرام به طور کامل آن را شرح داده ایم.

همانطور که قبلا گفتیم پاک کردن اکانت اینستاگرام به دو شکل است:1- پاک کردن اکانت به صورت موقت : این موضوع همان غیر فعال کردن موقت اکانت است که قبلا در مقاله حذف موقت اکانت اینستاگرام آن را شرح داده ایم.2- پاک کردن حساب اینستاگرام به صورت دائمی : این مدل برای زمانی کاربرد دارد که شما می خواهید کاملا اطلاعات اکانت خود را پاک کنید و دیگر احتیاجی به فعال سازی مجدد آن ندارید . برای آشنایی بیشتر مقاله نحوه حذف دائم اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.
توجه کنید که هر دو حالت حذف اکانت اینستاگرام از داخل سایت اینستاگرام انجام می پذیرد.

تصور کنید در هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام ، خطای کرش کردن یا یک خطای ناشناخته از طرف سیستم عامل گوشی صادر می شود. اینجاست که شما نیاز پیدا می کنید نرم افزار راحذف کرده و مجددا نصب کنید. روش های حذف نرم افزار اینستاگرام در گوشی های اندروید و آیفون متفاوت است. جهت حذف نرم افزار اینستاگرام در اندروید می توانید وارد مدیریت برنامه ها شده و با انتخاب نرم افزار مد نظر ، آن را لغو نصب یا Uninstall کنید. در گوشی های آیفون نیز از طریق نگه داشتن انگشت خود روی آیکون نرم افزار و انتخاب گزینه حذف می توانید به سادگی نرم افزار اینستاگرام را حذف نمایید.

 

 

نکته مهم این است که بعد از نصب مجدد نرم افزار اینستاگرام، باید وارد قسمت Login شده و نام کاربری قبلی و رمز عبور خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور اینستاگرام خود را نمی دانید مقاله بازیابی رمز اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

اگر در مورد نحوه ساخت اکانت و حذف اکانت در اینستاگرام سوالی داشتید

اگر در مورد نحوه ساخت اکانت و حذف اکانت در اینستاگرام سوالی داشتید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

در این مقاله قصد داریم روش بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام را که غیر فعال یا حذف شده است، آموزش دهیم. درواقع در پی آن هستیم که در پست زیر به سوالات زیر جواب دهیم.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

 – برنامه اینستاگرامم را پاک کرده بودم  و آیا الان می تونم  به اکانت قبلیم برگردم؟

– یه مدت اینستاگرامم را غیر فعال کرده بودم و الان می خوام دوباره برگردم به حساب کاربری قبلیم، آیا امکانش هست؟

تا به امروز همه ی ما با چنین سوالاتی رو به رو شده ایم، امروز تصمیم را بر آن داشتیم که روش های انجام این کار را برای شما شرح دهیم.

همانطورکه در مقاله های قبلی شرح دادیم، ممکن است افرادی باشند که تحت شرایطی تمایل به دور بودن از فضای مجازی بخصوص اینستاگرام را به طور موقت داشته باشند. در این مواقع کاربر ممکن است حساب کاربری خود را به صورت دائمی پاک کند (delete) یا به طور موقت آن را غیرفعال کند  و در اصطلاح حساب کاربری خود در اینستاگرام را deactive نماید.

در حالت اول چنانچه کاربر از کرده ی خود پشیمان شود قادر به بازیابی حساب کاربری خود نخواهد بود؛  چرا که حساب کاربری او کاملا از لیست حذف شده است و باید یک اکانت جدید بسازد. اما اگر اکانت به طور موقت غیر فعال شده باشد امید به بازگردانی آن وجود خواهد داشت.

البته ناگفته نماند اگر اکانت شما به مدت طولانی غیر فعال شده باشد، ممکن است اینستاگرام درباره‌ی بازگردانی آن حساسیت بخرج دهد و فرآیند بازگردانی کمی پیچیده و دشوار گردد.حال اگر شما به تازگی حساب کاربری اینستاگرام خود را غیر فعال کرده اید، و اکنون تمایل به بازگردانی آن دارید تنها باید بتوانید به همان حساب قبلی لاگین کنید. با ما همراه باشید و مراحل زیر را به دقت دنبال کنید.

گام اول : برنامه اینستاگرام را باز کنید.

گام دوم: قبل از هرکار دیگری و بلافاصله پس از دانلود برنامه اینستاگرام Instagram با لمس آیکون آن وارد برنامه شوید. (از برنامه اینستاگرام می توانید بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است نسخه‌ی ویندوز آن را از instagram.com دانلود و نصب کنید)

نکته : بازگردانی حساب کاربری یا اکانت هایی که بیشتر از یک هفته غیرفعال موقت شده‌اند، در اینستاگرام ممکن است امکان پذیر نباشد.

نکته : بعضی افراد به طور اشتباهی در حین ورود به حساب قبلی خود، حساب جدید می سازند. باید دقت کرد که پس از باز کردن برنامه اینستاگرام به بخش ساخت اکانت جدید sign up نروید.

گام سوم : وارد کردن اطلاعات اکانت

اسم کاربری و پسورد خود را در صفحه ی باز شده وارد کنید. اگر پسورد خود را به یاد داشتید، فرآیند بازگردانی با موفقیت به پایان می رسد. در غیر این صورت کار کمی پیچیده خواهد شد. چنانچه با وارد کردن اسم کاربری و پسورد خود موفق به لاگین اکانت خود نشدید،  می باید پسورد اکانت خود را ریست کنید.

گام چهارم : ریست کردن پسورد اکانت

در این شرایط باید گزینه ی Forget your password? Get help signing in را که در پایین قسمت نام کاربری و رمز عبور قرار دارد را انتخاب کنید. این گزینه به شما کمک می کند تا به اکانت قبلی خود بازگردید.

نکته : البته ناگفته نماند تحت شرایطی، گاها خود اینستاگرام حساب های کاربران را به حالت تعلیق در می آورد. در این صورت لازم است کاربران برای ورود به حساب کاربری خود روش های دیگری را دنبال کنند.

گام پنجم: انتخاب یکی از روش های ریست پسورد

در این مرحله یک صفحه به شما نمایش داده خواهد شد که حاوی سه گزینه برای ریست کردن پسورد است.

روش اول : از طریق ایمیل شما ( use user name and email )

روش دوم : از طریق حساب فیس بوک شما ( log in with facebook )

روش سوم : از طریق  ارسال پیامک به شماره تلفن شما ( Send an SMS )

اگر شما هر یک از این موارد را برای ساخت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اید، اکنون می توانید از آن ها برای بازگردانی حساب کاربری خود استفاده کنید.

نکته : اما برخی از دوستان زمانیکه در حال ساخت حساب کاربری در اینستاگرام هستند، بی دقتی می‌کنند و ایمیل و سایر اطلاعات مربوط به خود را صحیح وارد نمی کنند یا آن را تایید نمی کنند. چنین افرادی در این مرحله به مشکل برخورد خواهند کرد.

همین الان برای وارد کردن صحیح شماره تلفن خود اقدام کنید. به پروفایل اینستاگرام خود رفته و گزینه  Edit Your Profile را که در قسمت بالاى صفحه اینستاگرامتان می باشد،  لمس کنید. حال به صفحه اى وارد مى شوید که بایستی درقسمت Add phone Number شماره موبایل خود را وارد کنید.

بنابراین شما باید از صحیح و در دسترس بودن ایمیلی که برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کرده‌اید همیشه مطمئن باشید چرا که همین ایمیل در موارد خاص که پروفایل شما دچار دردسر شده است، به بازگردانی آن کمک خواهد کرد.

الف : با انتخاب روش اول اینستاگرام یک لینک به شما ایمیل خواهد کرد، این لینک پسورد اکانت شما را ریست خواهد کرد.

پس به ایمیل خود سر بزنید و لینک مربوطه برای ریست‌کردن رمز عبور را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که در ادامه، روبه‌روی شما باز می‌شود، رمز عبور جدید را دو بار وارد کرده و سپس آن را تایید کنید. بعد از این مراحل می توانید دوباره به حساب قبلی اینستاگرام خود باز گردید.

نکته : دقت کنید که پسورد جدید اکانت خود را هرگز فراموش نکنید. پس در همین مرحله آن را خیلی خوب به خاطر بسپارید.

ب : ارسال پیامک حاوی لینک ریست

این روش نیز زمانی برای شما فعال خواهد شد که در ابتدا شماره تماس خود را به درستی وارد کرده باشید. نگران نباشید وارد کردن شماره تلفن در این شبکه‌های مجازی پیامد بدی به دنبال نخواهد داشت. در این صورت اینستاگرام یک پیامک حاوی لینک ریست پسورد به شماره شما ارسال خواهد کرد. که با کلیک بر روی لینک و انتخاب مرورگر مورد نظر قادر به دوباره از نو ساختن پسورد خود خواهید بود.

ج :  گزینه‌ی آخر که لاگین از طریق حساب کاربری فیس بوک شماست.

این گزینه تنها شامل کسانی می شود که با حساب کاربری فیس بوک خود وارد اینستاگرام شده باشند.

نکته : ارسال ایمیل یا پیامک زمانی را از شما نخواهد گرفت و طی چند ثانیه این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین چنانچه ایمیلی یا پیامکی بعد از چند دقیقه به شما ارسال نشد نسبت به ارسال مجدد آن اقدام کنید.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

نکته : در نسخه‌ی کامپپیوتری اینستاگرام، مراحل ریست کردن پسورد به همین گونه می باشد. با لمس گزینه‌ی Forgot می توانید پسورد اکانت خود را از نو بسازید و وارد حساب قبلی خود شده و پیج ها و دوستان خود را از دست ندهید.

مراحل بازگردانی حساب اینستاگرام به پایان رسید، امید است که برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد و توانسته باشید به حساب کاربری قبلی خود باز گشته باشید.

هنگامی که حساب خود را غیرفعال می کنید، پروفایل، عکس ها، نظرات و لایک های شما مخفی می شوند، اما می توانید به سادگی با ورود به سیستم، تمام اطلاعات را دوباره بازیابی کنید و به طوریکه گویی تابحال هرگز آن را غیرفعال نکرده اید.

در صورتی که حساب کاربری خود را برای همیشه حذف کرده باشید، فالوورهای شما برای همیشه از دست خواهند رفت، در مورد غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام، این چنین نیست و پس از فعال سازی دوباره حساب کاربری، مجدداً فالوورهای خود را به دست می آورید. … در واقع اگر حساب اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید، اینستاگرام هیچ یک از دنبال کنندگان شما را حذف نمی کند.

هنگام غیرفعال کردن موقتی حساب خود، پیام های دایرکت اینستاگرام چه می شود؟ در حالی که حساب کاربری غیرفعال شده است، نمی توانید به پیام های دایرکت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید، اما به محض فعالی سازی مجدد آن حساب کاربری در اینستاگرام خود، تمام پیام های شما بازیابی می شوند.

در صورت غیرفعال کردن اینستاگرام، حساب شما حذف نخواهد شد. غیرفعال کردن حساب های اینستاگرام برای اینستاگرام به این معنی نیست که شما قصد دارید حساب خود را برای همیشه حذف کنید. این یک غیر فعال سازی موقتی است که معمولاً برای یک هفته اتفاق می افتد و نگران این نباشید حساب شما برای همیشه حذف می شود.

بعد از 30 روز، حساب شما به طور دائم حذف می شود و نام کاربری شما دیگر در دسترس نخواهد بود.

غیرفعال کردن موقت حساب شما پروفایل، عکس ها و نظرات شما را پنهان می کند اما آنها را حذف نمی کند. هنگامی که احساس کردید برای فعال بودن در اینستاگرام آماده هستید. می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، حساب اینستاگرام خود را دوباره فعال کنید.

فقط یک بار در هفته می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید. این بدان معناست که اگر حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشید ، امکان ندارد دوباره پس از یک هفته مجدداً یک حساب کاربری را در اینستاگرام را غیرفعال کنید.

اگرچه هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد که از این ادعا پشتیبانی کند، اما برخی معتقدند در صورتی که یک حساب کاربری برای 1 تا 2 سال کاملاً غیر فعال بوده باشد، اینستاگرام آن اکانت را حذف می کند.

به طور کلی، غیرفعال کردن حساب اینستاگرام، یک راه حل موقت عالی برای کسانی است که به یک وقفه و یا استراحت کوتاه مدت در اینستاگرام نیاز دارند یا به هر دلیل دیگری می خواهند اینستاگرام را ترک کنند! البته، شما می توانید پس از 24 ساعت دوباره در هر زمان آن را فعال کنید.

چک کنید ببینید پروفایل آن حساب کاربری غیرفعال است یا خیر.

اینکه حساب کاربری یک شخص در اینستاگرام دوست شما باشد و یا هر شخص دیگری باشد، می توانند پروفایل حساب کاربری غیرفعال شده آن را مشاهده کنید، حتی در صورتی که روی پروفایل عبارت «هنوز هیچ پستی ارسال نشده است» یا اینکه این حساب خصوصی است، درج شده باشد.

 

 

 

This browser does not support the video element

سلام پیج قبلی مو چندبار با گوشی های مختلف باز کردم ولی الان گوشی مو عوض کردم ایدی و پسفرد رو وارد میکنم مینویسه پسورد اشتباه هست ولی با همین پسورد قبلا باز میشد الان بالا نمیاره 🙁

س من پسوردم رو فراموش کردم و قبلا ازطریق ایمیل به حساب خودم دست پیدا میکردم ولی الا نمیتونم به حسابم برم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

اطلاع از جشنواره ها و تخفیفات کوک موبایل

در این پست بصورت خلاصه و بصورت تصویری، نحوه برگرداندن یا ریکاور کردن اکانت اینستاگرام (حذف یا دی اکتیو شده) را به شما آموزش می دهیم. این کار معمولا با داشتن ایمیل ممکن است.

یکی از قانون هایی که در شبکه های اجتماعی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد این است با حذف اکانت یا دی اکتیو کردن آن دیگر نمی توان به صفحه برگشت باید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کرد . در این پست ما می خواهیم آموزش دهیم که چگونه می توان با ایمیل و بدون ایمیل به اکانت دی اکتیو شده برگشت.

برای بازیابی اکانت دی اکتیو شده در اینستاگرام تنها کافیست از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی تلفن همراه خود یا از طریق وبسایت خود اینستاگرام، سعی به لاگین کردن به اکانت خود نمایید. احتمال دارد در پاره ای از موارد اینستاگرام مقاومت کرده و اجازه عبور به شما را ندهد. در این مواقع بهتر است گزینه فراموش کردن پاسورد را انتخاب کنید تا رمز عبور جدید شما برای تان به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید، ارسال گردد.

پس از طی این پروسه اینستاگرام از شما درخواست ریست کردن رمز عبور را خواهد داشت که می توانید با انجام این کار به راحتی اکانت خود را برگردانید. اما باید بدانید که بازیابی اکانت حذف شده به طور کامل در اینستاگرام ممکن نیست و برنامه ای نیز برای آن وجود ندارد.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

برای این‌کار باید ابتدا وارد بخش Send an Sms شوید و شماره‌موبایلی که برروی حساب خود ثبت‌کرده‌اید را وارد کنید. سپس گزینه Send an sms  را زده تا لینک تغییر رمز عبور برای شماره موبایلتان ارسال‌ شود. پس از کلیک برروی لینک، وارد صفحه تخصیص رمز عبور می‌شوید و می‌توانید برای حساب‌کاربری خود رمز عبور جدید انتخاب کنید.

روند عملی این فرایند در تصاویر زیر نمایش داده شده است:

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشد: آموزش تصویری دیلیت اکانت اینستاگرام (به زبان ساده)

اگر مشکلی در زمینه بازیابی و برگرداندن اکانت اینستاگرام خود دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

در پاسخ به شما و دوستانی که اکانتشون رو دی اکتیو کردن: برای اکتیو کردن مجدد فقط و فقط باید از طریق کامپیوتر (نه گوشی) اقدام کنید. کافیه با کامپیوتر یا لبتاب به این آدرس مراجعه کنید و وارد حسابتون بشید. مشکل حل میشه

سلام .ببخشید من قبل از آخرین اکانت اینستاگرام یه اکانت داشتم که وقتی پاک شد دیگه یه حساب دیگه درست کردم الان با تعویض گوشی همراه و فراموشی رمز ورود .در موقع بازیابی اون اینستاگرام و حساب اولی را میاره .می خواستم ببینم چه جوری اینستاگرام دومی برا خودم فعال کنم متشکرم

درود. باید دقت کنید که دو اکانت شما با یک ایمیل ثبت نشده باشند یا یک آیدی فیسبوک.

سلام . من جیمیل و شماره تلفن ب اکانت اینستام ندادم قابل برگشت هست ؟ اگه هست بگید چون تموم راهارو رفتم

سلام راهی پیدا کردی ؟؟به منم بگو همین مشکل رو دارم

سلام میخوام به اکانت قبلیم برگردم تا مرحله اخر نصب هم میرم که یه کد میاد اونم وارد میکنم ولی تایید نمیشه میزنه کد اشتباه است کسی میدونه بخاطر چیه؟

سلام من چند بار اینستگرام رد پاک کردم و دیگه ب من با امون خط کد نمیده باید چه کنم؟

سلام من جیمیل اینستام روی گوشیم نیس دیگه بعد چند وقت پیش خاستم با گوگل برم تو حساب اینستام ولی نشد… بعد که اینستا نصب کردم وارد حسابم شدم ایمیلو که میزدم رمزشم میزدم بعد میگف متوجه شدیم که کسی خواست وارد حساب شما شود… بعد میگه کد امنیتی میفرستم ولی من اون ایمیلی که کد ایمنیتی رو میفرسته دیگه تو گوشیم ندارم چطوری میتونم درستش کنم

سلام خسته نباشید من اینستاگرام رو با یک شماره تلفن نصب کرده بودم فکر کنم هک شده و تبدیل به ایمیل ناشناس شده چجوری میتونم برگردونم حسابم را فیسبوک هم ندارم

سلام منم دقیقا همین مشکلو دارم اگه راه حلشو پیدا کردین بگین:(

سلام ی سوال خواهشا اگ میدونید راهنمایی کنید.من گوشیمو تنطیمات کارخانه زدم.برنامه هام پاک شد حالا وارد اینستا میخوام بشم رمز اکانتمو یادم نیس.میزنم ارسال کد.پیام ی لینک میاد اونو کپی میکنم بازم وارد اکانتم نمیشه.چیکار کنم وارد اکانتم بشم؟؟؟؟؟

سلام اگ نه به جیمیل و ن به شماره دسترسی داشته باشم چجوری برم ب حسابم

یعنی در این صورت اکانت دوم برنمیگرده!

سلام.ایمیلم یادم‌رفته رو گوشیم‌نیس چیکار کنم؟؟چطور برگردونم؟

سلام من می‌خوام وارد اینستام بشم ولی فقط گزینه ارسال ایمیل میاد گزینه اس ام اس نمیاد و من جیمیلو کلا نمی‌دونم کدوم هست چه کاری باید انجام بدم

منم همین مشل رودارم هرکارمیکنم گزیه smsنمیادواسم

سلام من چند تا حساب دارم و اون حسابی که باهاش کار دارم و می‌خوام نمیدونم چکار کردم حسابم تو گوگل باز میشه ولی تو اپ اینستا که میرم پیجمو نمیاره چرا؟

سلام یه اکانت با ایمیل ساختم اما متاسفانه قبل از مرحله انتخاب یوزرنیم گوشیم یهو خاموش شد و بعدش وقتی دوباره رفتم اون صفحه ک نوش بودم و اون اطلاعات نمیومد .فکر کردم شاید مراحل انجام نشده و خواستم دوباره اکانت بسازم اما ارور میداد و پیام میداد ک این ایمیل قبلا استفاده شده در صورتی ک من اصلا نتونستم براش یوزرنیم انتخاب کنم.هر کاری کردم ک یوزرنیم به دست بیارم نشد می‌گفت یوزرنیم ندارن .حالا نمی‌دونم چی کار کنم

سلام ای دی اکانتی ک میخاین بالا بیاد رو از قسمت گزینه های بازیابی حساب بزنین بعد از طریق اس ام اس یا ایمیل اونو باز یابی کنین. سوالی داشتین تلگرام در خدمتم @Abi7474

سلام وقت بخیر من کار ماسک پزشکی و سه لایه میکنم دو روزه پیجم‌کلا بالا نمیاد دسیبل شده خواهشا کمکم کنید ممنون میشم

سلام این روشی ک شما گفتید ک خیلی راحته ببینید در کل برای بازیابی حساب اینستاگرامی از ۴ گزینه حداقل ی دونه رو باید داشته باشیم ک بشه وارد شد.

یا یوزرنیم هست یا پسوورد یا آیدی جیمیل هست یا شماره تلفن هست

از ۴ گزینه بالا حداقل ی دونه باید باشد تا وارد سیستم حساب بشید حالا من فقط یوزرنیم دارم هیچی دیگه ندارم حسابمو با همین وجود اوردم جیمیلمم تا حدی تونستم از اطلاعات بدست بیارم ولی پسووردش بازیابی نمیشه بنیامین ممنون

سلام من حساب اینستگرامم که عددشو اینستگرام داده بود یادم رفته

سلام خسته نباشید…اکانت اینستامو کلا حذف کردم با یه حساب دیگه چک کردم اصلا دیگه وجود نداره حسابم ..هر کاری گفتین رو کردم برنمیگرده

درود. هیچ راهی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام دلیت شده وجود ندارد! راه حل های بالا برای گم کردن ایمیل یا disable موقت اینستاگرام هستند

سلام.من اکانتم رو حذف دائم کردم ولی هنوز فالور های من دایرکتشون چت من رو دارند!چرا پاک نمیشه چت های داخل دایرکت فالورهام؟

بله ولی قادر به فرستادن پیام برای شما نخواهند بود

سلام من اینستام صب غیر فعال شده فلش زدم گوشیمو دوباره نصب کردم اینستارو هم ایمیل هم پسورد قبلی رو زدم ولی یه پیج جدید برام باز کرد امکانش هست برگرده پیج قبلیم

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

منم همین مشکل رو دارم اگه راه خلشو پیداکردین به منم اطلاع بدین لطفا

پس چرا من ب صورت موقت حذفش کردم میخوام پیجو برگردونم میگ پیجی ب این اسم وجود نداره دلیلش چیه

وجود نداره چون دیلیت اکانت کردین

سلام

ببخشید قسمتی که از طریق شماره تلفن کد ارسال میشه رو من انجام میدم ولی کدی ارسال نمیشه واینکه این موارد باید با گوشی لپتاپ انجام بشه یا نه با گوشی هم میشه

سلام من بعداز فلش کردن گوشیم هم رمز ایمیلم رو ندارم که باهاش وارد شم هم شماره که باهاش وارد اکانت اینستاگرامم شدم سوخته …چطوری برگردم

درود. به رمز جیمیل نیاز دارید

سلام منم همین مشکلو دارم توروخدا کمکم کنید باید اکانتمو پاک کنم برام دردسرشده

سلام اکانت من بع علت سیکرتی کردن با برنامه duo mobile و فراموش کردن رمز عبور کلا پرید و با هز دستگاهی سرچ میزنم پیدا نمیشه و بازیابی با شماره یا جیمیلم نمیشه چیکار کنم؟

سللام من باشماره وارد اینستگرام‌ شدم‌و ایمیل نزدم چند بار هم حذف کردم‌و دوباره با شماره رفتم‌اینستگرام‌ولی الان‌دیگه‌نمیاره حتی رمزم‌ یادم‌هست میزنم نمیاره. بعد اون‌ی حساب دیگه ساختم‌ولی هرچی حذف اکانت میزنم‌‌بعد‌دوباره اومدن‌همون‌اکانت دومم میاد من اکانت اولی رو‌میخوام‌چیکار کنم؟

سلام من اسم پیجمو بلدم رمزمم بلدم فقط شمارم در دسترسم نیس اینستام نصب نمیشه میزنه ک مشکوکه باید ب شماره تلفنم رمز ارسال کنن

سلام من برای اکانتم رمز دوم فعال کرده بودم و جیمیل رو هم وارد کرده بودم براش چطور میتونم کد رو از طریق جمیل دریافت کنم ؟

من وقتی وارد اینستا میشم مینویسه درخواست شما قابل اجرا نیست حالا که حذفش کردم میگه حساب شما پیدا نشد حالا چکار کنم

سلام من اکانت جمیلی که رویحساب اینستاگرام داشتم حذف کردم ولی قبل از حذف باجیمیل دیگه ای جابه جا کردم اما الان بعد ۱سال که گوشی عوض کردم کد ۶رقمی تایید برای اکانت حذف شده میره درصورتی که اون جیمیل دیگه وجود خارجی نداره

باسلام میخاستم بدونم ایا پیجی که باشماره موبایل ثبت شود دوباره قابل برگشت هست؟؟کمکم کنید لطفا

درود. بله با کمک شماره موبایل خود رمزتان را ریست کنید.

سلام

منم همین مشکل رو دارم یعنی با شماره اومده بودم الان چجوری بازگردانم؟؟ ینی چی کع ریست کنم؟؟ از کجا و چجوری؟؟ لطفا کمک کنینن،.. مرسی

اره ۱۰۰ درصد بر میگرده از طریق فراموشی رمز ای دی یا شمارتونو بزنین تا برگرده تلگرام در خدمتم @Abi7474

سلام من بتازگی رمز اکانتم رو عوض کردم منتها وقتی لاگین میکنم ازم میخواد کدی رو که به شماره تلفنم ارسال شده همراه با پیش شماره کشور وارد کنم، ولی از باتوجه به اینکه من یک شماره مجازی وارد کردم مدام ارور میده. لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم حساب کاربری رو بدون استفاده از یک شماره واقعی باز کنم؟

سلام حساب اینستام رو نمیتونم برگردونم لطفا راهنماییم کنید هر کاری کردم نشد

درود. دقیقا بفرمایید مشکل چیست؟

من همین چندروز پیش پیجمو دلیتتتت اکانت کردم کاملا حتی دی اکتیوم نکردم حالا پشیمون شدم اتفاقی اسمو رمزمو زدم پیجم اومد بالا 😑چطور ممکنه؟

سلام به دلیل اینکه من از منابع مختلف(دو لب تاب مجزا ، و دو گوشی مجزا) به حساب اینستاگرام خودم وارد شدم حساب اینستام همین طوری خود به خود از بین رفت و به جاش یه پیامی اومد که میگه یه کدی رو میفرسته به جیمیلی که به هنگام ثبت نام همین اکانتم وارد کردم

مشکل من اینجاست که به اون جیمیل دسترسی ندارم و رمزش هم در خاطرم نیست اما username و پسورد حساب اینستام رو دارم امکانش هست در این مورد راهنماییم کنید ممنونتون میشم??

درود. از قسمت شماره موبایل، اکانت خود را ریکاوری کنید.

ممنون از پاسخگوییتون اما من در زمان ثبت نام این اکانتم در اینستاگرام شماره موبایل وارد نکردم باید چه کاری انجام بدم تا اینستاگرامم برگرده؟

تنها راه در حال حاضر استفاده از سوال های امنیتی است که موقع ثبت نام استفاده کرده اید.

سلام من میتونم رمز فراموش شده ی اینستا رو واستون برگردونم ایدز تلگرامم@sahar77tk

سلام مشکلتون حل شده?منم همین مشکلو دارم

سلام.من اینستاگرامم رو پاک کردم حالا که میرم فقط یوزرنیمم رو دارم و حساب جمیلمم قبلا پاک کرده بودم وشماره تلفن هم نداده بودم.راهی هست که بتونم دوباره وارد اکانتم شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درود . خیر

سلام،بله با کرک کردن میشه!

سلام من پیج اینستاکراممو باایمیل و بدون شماره نصب کردم الان هم ایمیلم یادم رفته هم گذرواژم به نظرتون میشه پیجم برگرده

سلام من اکانت اینستام و حذف نصب کردم پس ورد را هم فراموش کردم ایمیلی که بعد گزینه ریست پس ورد به آن پیام می اید نیز تغییر کرده از کجا گزینه سند اس ام اس را فعال کنم

درود. این گزینه را قبلا باید فعال کرده باشید

سلام من اکانتم نه حذف شده نه غیر فعال کردم ولی از دسترس خارج شده چیکار کنم ممنون

درود بر شما. احتمالا بخاطر فعالیت اسپم گونه شما یا فرستادن پیام های زیاد، یا حتی ریپورت شدن به تعداد دفعات زیاد بوده است. از این لینک با کمک لبتاپ امتحان کنید.

سلام ببخشید من دقیقا شنبه هفته پیش وکانتم رو بصورت موقت بستم ، الان که میخوام وارد شم هرچی شماره تلفن ، ایمیل و یوزر نیم ام رو میزنم میگه پیدا نشد نمیدونم باید چیکار کنم ، امکانش هست راهنماییم کنید؟

درود. اگر مطمئن هستید که رمز عبور خود را بدرستی وارد می کنید، از اینجا هم یک بار آن را با کامپیوتر یا لپتاپ امتحان بفرمایید.

سلام خسته نباشید من یه اکانت با ایمیلی ک نمیشناسم زدم مدتی باش کار کردم . حواسم نبود ک (خروج از همه حساب ها) رو زدم الان یوزرنیمو دارم ولی پسوردو یادم رفته من اون اکانتو خیلی دوس دارم چکار کنم؟

درود. قطعا اون اکانت هم شما رو دوست داره ولی یا باید سوال امنیتی رو براش فعال کرده باشین یا اینکه یک ایمیل پشتیبان فعال کرده باشید تا با کمک اون بتونید پسووردتون رو ریست کنید.

من پیجمو با ایمیل ساختم و الان ایمیلم رو دلیت کردم ندارمش.خواستم با انفالویاب وارد پیجم بشم ک پیجم یدفه رفت و الانم میزنه ارسال کد امنیتی ب ایمیل.نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

سلام منم مشکل شمارو دارم دقیقا هرکاری میکنم پیج برنمیگرده شما موفق شدین؟؟

سلام، من ایمیلی که به اینستاگرامم وصل بود رو دو سال یا بیشتر دیابت اکانت کرده بودم ولی از روی اکانت اینیستام برنداشته بودم، حالا تصمیم گرفتم و ی ایمیل جدید با ی شماره تلفن به اکانتم وارد کردم، ولی یکهو صفحه ای اومد و نوشت کد تایید رو بفرستید و این کد تایید رو به جیمیلی که کلا پاک شده فرستادند، هرکاری کردم اون جی‌میل رو بازگردانی کنم نشد، میخواستم ببینم چه راهی وجود داره واسه وارد شدن به اکانتم، لطفاً جواب بدید خیلی بدجور گرفتار شدم، اکانتمو سه سال که دارم

درود. باید یا گزینه سوال امنیتی جیمیل یا اکانت اینستاگرام را داشته باشید یا به کمک ایمیل پشتیبان، جیمیل خود را بازگردانید.

سلام من دو تا اکانت داشتم میخواستم اکانت دوممو پاک کنم اکانت اصلیم پاک شد. پیجم بازه ولی من نمیتونم پیداش کنم.از طریق اموزشتونم میرم گزینه پیامک نداره با ایمیلم فقط با لپ تابم باز میشه روی گوشیم اجرا نمیکنه .لطفا راهنماییم کنید.

سلام ببخشید من رمز اینستامو میدونم فقط وقتی میخوام فعال کنم میگه برای شما یه کد ارسال کردیم کد نمیاد

سلام ببخشید امکان بازگردانی اکانت بدون شماره وجود داره؟! یعنی دو شماره هست ولی چون سوخته دیگه پیام نمیاد و کد های پشتیبانو هم گم کردم ولی رمز پیجم رو میدونم الان میتونم برش گردونم؟؟؟ لطفا جواب بدین ممنون میشم

بله اگر ایمیل تون رو دارید از بخش لاگین بجای شماره، می تونید ایمیل بدین، اگر هیچکدوم رو ندارین (نه شماره نه ایمیل) باید از سوال امنیتی و پاسخ آن که قبلا فعال کرده اید استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن نیست.

من دو اکانت رو طی دو سال با یک ایمیل ثبت کردم و شاید شماره تلفن هم یکی باشه برای هر دو ولی مطمن نیستم. الان میخوام وارد اکانت قدیمی شم اما به اکانت جدید وارد میشه. چیکار کنم. میشه پاسخ به ایمیلم ل ارسال بشه. ممنون

سلام با ورود به وب سایت خود تلگرام با کامپیوتر شخصی، از اکانت های خود sign out کنید و مجدد وارد شوید

سلام خسته نباشید من حساب اینستگرامم پاک شد سرچ میکنم پیدا میشه ولی برای برگردوندنش شماره همراه نداره که از طریق پیام برگردونم چون من با تلفن ثبت نام کردم باید چه کار کنم ؟؟

از طریق ایمیل برگردونید یا سوال امنیتی

سلام من حساب اینستا گرامم پاک شده وقتی سرچ میکنم پیدا میشه ولی شماره ای میل یا شماره تلفن مرتبط ندارم. باید چیکار کنم ؟؟ مرسی

درود. در این صورت حتما باید یا سوال امنیتی که موقع ثبت نام استفاده کردید بلد باشید یا اکانت پشتیبان (اگر استفاده کرده باشید)

با سلام، من میخوام یه اکانتمو برگردونم ولی هیچ پشتیبانی نداره. میشه برگردوند؟

با سلام برای ورود به اکانت اینستگرامم سکوریتی کد میخواد و میگه کد ۶ رقمی رو به ایمیلم فرستادیم ولی در اینباکس و اسپم ایمیلم دریافتی نداشتم. البته برای تغییر پسوردم که اقدام کردم کد به همون ایمیلم اومد و استفاده کردم که برای ورود با رمز جدید هم سکوریتی کد لازمه که چندین بار اقدام کردم اصلا کدش به ایمیلم نمیاد لطفا راهنمایی کنین. ممنونم

درود. شاید اگر گزینه فوروارد ایمیل به ایمیل دیگر را فعال کنید کد برایتان ارسال شود.

من هرکاری کردم میگه این ایمیل مال هیچ اکانتت نیست که

سلام من اکانتمو موقتا عیر فعال کردم الان میخوام وارد بشم میگه یوزر نیم موجود نیست همه رو درست میزنم اما نه ایمیلمو میشناسه نه شمارمو

درود. بعد از اینکه اکانت اینستاگرام را موقتا غیر فعال کردید، فقط باید از طریق لبتاب یا کامپیوتر وارد این سایت شوید و مشخصات خود را وارد کنید. اگر با گوشی این کار را کنید فعال نمی شود.

سلام من رمز و کلمه عبور رو درست میزنم ولی از من کد ۶ رقمی میخواد…هرچی میزنم که اس ام اس کنه کد رو برام نمیفرسته ایمیل هم ندارم واسه اکانت باید چیکار کنم تا بتونم دوباره وارد پیج بشم؟

منم همین مشکل رو دارم ولی جایی نسون نمیده که سوال امنیتی بپرسه فقط همون اول که وارد پیج میشیم میگه کد اومده به ایمیلت، کد رو بفرست

سلام. وقت به خیر.من رمز عبور و ایمیل و حتی شماری که برای اکانتم داده بودم رو فراموش کردم.چه طور میشه اکانت رو برگردوند

سلام ببخشید یکی وارد جیمیل من شد و اینستای منو به جیمیل خودش انتقال داد و رمزشم عوض کرد چی کار کنم ؟

سلام برای بازیابی پسوردم فقط از طریق فیس بوک میتونم بازیابی کنم ولی اکانتمو موقه ایجاد به حساب فیس بک متصل نکردم. گزینه دریافت اس ام اس یا ایمیل واسم تو قسمت بازیابی نمیاد.

سلام.متاسفانه رمز اکانتم رو فراموش کردم و ایمیل وارد شده رو هم در حال حاضر ندارم و همچنین شماره رو.امیدی به بازگردانی پیجم هست آیا؟

درود. کامنت های بالاتر رو مطالعه بفرمایید لطفا

سلام از طرف اینستاگرام هشدار امنیتی واسم اومده که نمیتونم به پیجم داخل بشم و حتما اون رمزی که به ایمیلم فرستاده رو باید وارد کنم ولی الان به اون ایمیل دسترسی ندارم شماره هم روی پیجم وارد نکردم فقط ایمیل بوده که فراموشش کردم ولی پسوورد پیجم یادمه ممکنه پیجم برگرده؟

سلام ببخشید من حدود چهل روز پیش اکانتم رو بصورت موقت بستم ، الان که میخوام وارد شم هرچی شماره تلفن ، ایمیل و یوزر نیم ام رو میزنم میگه اکانتی با این ایمیل وجود نداره نمیدونم باید چیکار کنم !

سلام مرسی از سایت خوبتون.سلام من پسوردم یادم رفته بازیابی میکنم سند اند اس ام اس میزنم برام پیام میاد وارد لینک که میشم بازم همون صفحه اول میاد که بالاش یوزر نیممه پایین پسورد چیکار باید بکنم؟؟و مهم تر از همه اون لینگی ک اس میاد اون لینک تصویر ک دارین نیست.اکانت های دوستانم رو امتحان کردم دیگه لینک قدیم نمیاد و یک لینک میاد ک بلا استفاده هست جای دیگم کپی کردم فایده نداشت خواهشا راهنمایی کنید ممنون

من اکانت خود را بدون ایمیل باز کرده ام و همه ی کارهایی که گفتین رو رفتم ولی اس ام اس نمیاد و ارور میده

سلام من جیمیل و رمزم رو یادم رفته و گوشیمم عوض کردم ولی شماره تلفنی که به اینستام دادم در دسترس هست و یوز نیمم هم میدونم میتونم اکانتمو برگردونم ممنون میشم کمک کنی

با عرض سلام و خسته نباشید. من ب جیمیلم دسترسی دارم ولی متاسفانه جیمیلمو شناساسی نمیکنه.لطفا کمکم کنید

سلام مادرم ۳تااکانت داره و همش روی یک ایمیل ثبت شده و حالا دوتاشونمیتونه برگردونه مشکلش چیه؟

سلام من اکانت اینستاگرامم رو تازه درست کردم و بعد چند ساعت بدون اینکه حتی استفاده کنم حذف شد مراحل ارسال پسود جدید به ایمیل رو هم زدم اما پیغام میده چنین اکانتی با این ایمیل وجود نداره وقتی هم میخوام دوباره اکانت با ایمیلم بسازم میگه این ایمیل قبلا استفاده شده باید چکار کنم؟ اگر دیلیت اکانت شده چرا نمیتونم با همون ایمل اکانت جدید بسازم و پیغام میده این ایمیل در حساب کاربری کسی هست اگرم دیلیت اکانت نیست چرا مراحلی که بالا توضیح دادین رو هم با لپتاپ رفتم هم با دوتا گوشی اما همشون میگن اکانتی با این ایمیل وجود نداره دیگه نمودونم چطوری با این میلم کار کنم؟

سلام من براى پیجم ایمیل وارد نکرده بودم و دى اکتیوش کردم و الان رمزم یادم نیست.با شماره هم هرچند بار سند اس ام اس رو زدم میگه پیجى با این شماره پیدا نمیکنم-_-

سلام من جمیلمو پاک کردم الان برای ورود به اینستاگرام ی کد میفرسته به جیمیلی که حذف شده میشه شماره تلفن وارد کنم چون اون ایمیل بازیابی نمیشه میشه ی جمیل دیگه وارد کنیم که کد رو بفرسته برا اون جمیل؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام من ۲/۳ماه قبل گوشیموبازیابی کارخونه کردم،بعدش اینستارو ریختم و خواستم اکانت قبلموبیارم اما یکی دیگه ساخته شد،سریع پاکش کردم و رفتم جستجوکردم و دیدم چطوراکانت پاک شدموبیارم،اماهرکارمیکنم نمیاد،کلن میگه با این جیمیل نرفتی،شمارمم میزنم ولی بازم نمیاره اما میزنم جستجو و اسممومیزنم میاره اما نمیتونم داخل صفحم برم.چکارکنم برگرده؟

باسلام.من اینستاگرام رو نصب کردم با شماره ی جدید میخوام حساب جدید درست کنم شماره میخواد شماره رو که واردمیکنم مگه دوباره تلاش کنید دلیل چیه

سلام. یک بار کش مرورگر را پاک کنید و مجددا امتحان کنید

سلام لطفا کمکم کنید من برای سرگرمی تو یکی از سایتا ک اموزش حذف موقتو زده بود رفتمو امتحانش کردم حالا نمیتونم برش گردونم دارم دیونه میشم لطفا کمکم کنید

سلام من اکانتمو دیسیبل کردم موقتی،بعد پسوردمو یادم رفته،الان حتی باز پس گیریه پسوردو با حیمیلمم میزنم میگه همچین جی میلی موجود نیست،ولی میخوام باهمون جیمیل ثبت نام جدید کنم اکانت قبلیه خودمو نشون میده میگه میخچای با‌همون‌قبلیه بیارمش بالا اینستاتو،روش کلیک میکنم نمیاد ولی،ممنون میشم راهنمایی کنید

یک بار تاریخچه مرورگر را پاک کنید و با سیستم کامپیوتر امتحان کنید.

سلام بنده عرپیجی میزنم فوران هک میکنن شروع میکنن به پیام دادن ازپیج بنده به این اون هواستم سوال کنم وحوری بفعمم هک نشده ام یا نتونن هکم کنن؟

برای اطمینان یک بار رمز خود را عوض کنید یا ورودتان را دومرحله ای کنید.

سلام من با جیمیلی که به اسم خودمه اینیستا وا کردم الان نمیتونم برم داخلش وریفای میحواد ولی جیمیلی که رمز میفرسته به اسم من نیس من چجوری اکانتمو برگردونم

سلام مرسی از راهنمایی های خوبتون من واقعا به اکانتم نیاز دارم دی اکتیو کردم و پسوردمو یادم نیست الان برای بازیابی… شماره موبایلمم که هر بار وارد میکنم اینستا ارور میده که دوباره سعی کنید!! واقعا گیج شدم میتونید اکانتمو برگردونین؟!،

سلام،من اکانت اینستامو غیر فعال موقت کردم،الان که میخوام دوباره لوگین شم،رمزشو یادم نمیاد!از قسمت forget pasword هم که میرم شمارمو که میزنم ارور میده و میگه اکانتی با این شماره وجود نداره!باید چیکار کنم؟!

سلام خسته نباشید من اکانتم رو دی اکتیو کردم بعد که دوباره فعال کردم پست هام پاک شده بودن و حتی استوری هام تو ی قسمت ارشیو هم نبودن چی کار کنم برشون گردونم ؟

سلام دوست عزیز..شما چ جوری اکانت دی اکتیو برگردونید میشه راهنمایی کنید

سلام،اگر سیم کارتم رو عوض کنم کلا..دیگه نمیتونم اکانت اینستا(که الان دارم)برگردونم؟؟؟

سلام. به بخش send an SMS از کجا بریم؟؟ مرسی

سلام.ببخشید من چند روز پیش تو اینستاگرام یه پیامی اومد که ازم سوال کرده بود کسی وارد حسابتون شده آگر خودتون هستید بله واگر نه خیر و بزنید من بله رو زدم پیجم پاک شد الان با گوشی کسی دیکه نام کاربریمو جستجو میکنم پیجم هست اما نمیتونم برش گردونم خواهشن راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام…من با شماره تلفن اینستا بودم اما داده های مربوط به اینستا رو پاک کردم اینستا مث اولش شد بعد با ریست پسوردمم درست نشد راهی داره ک من به اکانتم برگردم؟؟؟

سلام. من توی گوشی قبلیم یک حساب جیمیل داشتم که با اون جیمیل وارد اینستاگرام شدم. الان گوشی قبلیم شکسته. با گوشی جدیدم میخوام وارد اینستاگرام بشم مینویسه سعی در هک کردن اینستاگرام. یه کد برای جیمیلم میاد تا بتونم وارد اینستاگرامم بشم اما گوشی قبلیم شکسته و جیمیل اینستاگرامم داخل اون گوشیه و نمیتونم اون کد رو دریافت کنم . تورخدا کمکم کنید.??? راه حل دیگه بهم بدین بگین حالا چطور وارد اینستاگرامم بشم ..ممنون میشم از لطفتون?❤️

سلام ،پیج اینستامو دیلیت اکانت کردم،با پیج جدیدم رفتم پیج قبلی رو چک کنم دیدم کامنت هایی که برام ریپلای شده بود هنوز هستشون، و وقتی روی اونا کلیک میکنم یه نفر دیگه همون ایدی من داره فعالیت میکنه،چجوری میشه؟؟؟؟؟

سلام من یه اکانت اینستاگرام دارم که بدون شماره موبایل و با یک ایمیلی که متاسفانه الان متوجه شدم اشتباه واردش کردم ساختمش. حدود یک ماه پیش خواستم یه برنامه دانلود لایو نصب کنم که ازم اطلاعات اینستاگرامم رو خواست و من به محض اینکه اون اطلاعات رو وارد کردم از اکانت اینستاگرامم خود به خود خارج شدم و بعد اون هرچی یوزر و پسوورد میزنم یه پیغام برام میاد که رمز امنیتی به ایمیلت ارسال شده و باید اونو بزنی تا بتونی وارد اکانتت بشی،در حالی که اون ایمیل اشتباهه.حالا راهی هست من بتونم دوباره وارد اکانتم بشم؟؟

سلام.من داخل اینستاگرام بودم که یدفعه بی هیچ دلیلی از برنامه رفت بیرون.دیگه با زدم رمز و یوزرنیم نتونستم وارد بشم.و میگف شما درخواست حذف اکانت دادین درحالیکه من اصلا چنین کاری نکردم.چجوری میتونم ب خود اینستاگرام گزارش کنم که اکانت حذف شده ی من رو برگردونن.چون احتمال خیلی زیاد یه نفر اکانت من رو پاک کرده

سلام و درود؛ اکانت اینستاگرام Log out کردم دوباره که خواستم بزنم از طریق اس ام اس اکانت قبلی رو اورد و از بدشانسی ایمیلمم یادم نیست که بتونم از اون طریق برگردونم. حالا اگه راهکار دیگه ایی هست لطف می کنید راهنمایی کنید.

من نه رمز ایمیلمو بلدم نه اینکه شماره ای به اینستاگرامم دادم باید چیکار کنم؟/////

سلام من یه اکانت اینستاگرام دارم که بدون شماره موبایل و با یک ایمیلی که متاسفانه الان متوجه شدم اشتباه واردش کردم ساختمش.از اکانت اینستاگرامم خارج شدم و بعد اون هرچی یوزر و پسوورد میزنم یه پیغام برام میاد که رمز امنیتی به ایمیلت ارسال شده و باید اونو بزنی تا بتونی وارد اکانتت بشی،در حالی که اون ایمیل اشتباهه.حالا راهی هست من بتونم دوباره وارد اکانتم بشم؟؟ خواهش میکنم جواب بدید راهی هست ایا؟؟ :-((((((((

سلام من یه اکانت اینستاگرام دارم که بدون شماره موبایل و با یک ایمیلی که متاسفانه الان متوجه شدم اشتباه واردش کردم ساختمش.از اکانت اینستاگرامم خارج شدم و بعد اون هرچی یوزر و پسوورد میزنم یه پیغام برام میاد که رمز امنیتی به ایمیلت ارسال شده و باید اونو بزنی تا بتونی وارد اکانتت بشی،در حالی که اون ایمیل اشتباهه.حالا راهی هست من بتونم دوباره وارد اکانتم بشم؟؟ خواهش میکنم جواب بدید راهی هست ایا؟؟ :-((((((((

ممنون که جواب میدین :-((((((((((

سلام خسته نباشید من پیجم یهویی دیگه بالا نیومد داخل پیجم بودم که یهو زد کودنت ریفرش بعد پاکش کردم از اول نصب کردم اکانتمو زدم پسووردمم بلد بودم ولی بالا نیومد an unknown network has corrected اصلا تو مرورگرم سایت اینستارو باز نمیکنه برام با ایمیلمم نتونستم وارد بشم اگه میشه کمکم کنین

سلام من اکانتم رو که با شماره ی موبایلم بود تو حالت لاگین اومد و من با ی اکانت دیگه که با ایمیل ساخته بودم وارد اینستا شدم الان میخوام به اکانت اولم برگردم اما پسوردشو یادم رفته لینکی هم برام فرستاده شده وقتی روش کلیک می کنم چیزی نمیاره پیجم هم از اینستا حذف نشده و هنوز هست ی راهی بگید برای حل این مشکل خواهشا خیلی برام مهمه ممنون

لینک رو داخل مرورگر کپی کنید و بعد اینتر رو بزنید

سلام من دو اکانت داشتم که الان یکی بیشتر باز نمیشه ، چیکار باید بکنم میشه راهنمایی کنید اخه اکانت دومم مربوط به کارم هستش که الان مشکل داره

سلام من با جیمیل اینستا باز کردم بعد جیمیلم رو حذف کردم اما دوباره ریکاوری کردم و جیمیلم برگشت،اینستامو پاک کرده بودم رمزشم یادم نیست،الان میخوام برگردونمش اینستا به جیمیلم ریست پسورد نمیفرسته،چیکار کنم؟لطفا راهنماییم کنین

درود. پوشه اسپم رو چک کنید. احتمالا پسورد به اون پوشه میره

سلام، گوشی من فلش شد،همه چی پاک شد،از جمله ایمیلم.رمز ایمیلم هم ب خاطر ندارم،همچنین رمز پیج اینستامو.و حتما باید اکانتو برگردونم.و اینکه من اکانت اینستام شماره نداره.آیا راهی هست برای برگردوندنش:(

سلام من یه اکانت دارم که رمزش یادم رفته و فقط بهش ایمیل دادم و از اون بدتر رمز ایمیل هم فراموش کردم و هیچگون دسترسی هم ندارم میشه کاری کرد یا خیر؟

سلام ببخشید یه سوال داشتم من صفحهاینستام بازه یعنی رو گوشیم فعال بود متاسفانه گوشیم سوخت .الان که گوشی جدید گرفتم نمی تونم تو اون صفحه خودم وارد بشم محبت میکنیم راهنمایی کنین

با عرض سلام وخسته نباشید وممنون بابت راهنماییاتون من فقط میخاستم بدونم آیا تنها با داشتن نام کاربری میشه اکانتو بر گردوند و اگه میشه چطوری؟!چون من پسورد وایمیلمو فراموش کردم ممون میشم پاسخ بدید

سلام من اینیستاگرام رو حذف نصب زدم دوباره اومدم بالا با استفاده از نام کاربری پیچمو پیدا کردم ووقتی ارسال پیامک رو میزنم برا تایید کد برام نمی‌فرستن رمز اکاتتم رو فراموش کردم گزینه فراموش کردنم ندارن چیکار کنم لطفاً کمک کنید

سلام من میخام اکانت اینستاگراممو برگردونم ولی از اول با ایمیل وصل شدم ولی حالا ایمیلمو فراموش کرد و فقط نام کاربری رو دارم چجوری میتونم اکانتمو برگردونم

من ایمیل بازیابی حساب ندارم و شماره تلفن مرتبط باحسابم قطع چکار کنم

سلام من ایمیل اینستاگراممو دارم,پسوردشو یادم رفته ,شماره که اون موقع وارد کرده بود الان دیگه ندارمش,برایه ارسال کد به اون شماره ارسال میکنه,ولی من دیگه اون شماره رو ندارم,باید چیکار کنم😭😭

سلام من اینستام بازنمیشد حذفش کردم و دوباره نصب کرد حواسم نبود اطلاعاتو بازیابی کنم یه اکانت جدید برام ساخت و هرچیم ک خارج میشم و دوباره میخام بازیابی کنم اطلاعاتو همون جدیدرو باز میکنه. چیکار باید بکنم؟

سلام میخواستم اینستامو بروزرسانی کنم یکی دیگه ساخته شده حالا چطوری پیج قبلیمو بیارم

کمککککک .. حسابم خود به خود دی اکتیو شده و من فقط شماره موبایل داده بودم که وقتی اونو میزنم و گزینه فراموشی رمز عبور و اینارو وارد میکنم میگه اکانت یافت نشددد😭😭😭😭😭😭

من حساب ایمیلم فراموش کردم چگونه اون رو پیدا کنم ورمز حساب اینستاگرامم پیدا کنم من حساب اینستاگرامم ازطریق ایمیل بود

باسلام پیج ۴۰۰ کا اینستامو دی اکتیو کردم ولی گویا توی زمان دی اکتیو یا قبلش پیغام ریست پسورد به جی‌میل اومده الان هرچی رمز میزنم با اینکه درسته، میگه اشتباه! ریست پس میزنم میگه همچین یوزری وجود ندارد! با گوشی آیفون هم امتحان کردم جواب نگرفتم آیا ترفندی برای برگردوندنش هست!

سلام خسته نباشید من اکانتم این کد را میخاد Enter Your Security Code اما من نه به ایمیلم و نه به شماره ام دسترسی دارم حالا چکار کنم اکانتمو برگردونم

باسلام من اکانت قبلی اینستاگرامم به خاطر فلش زدن گوشی حذف شده. الان با پیج دومی دارم ولی میخوام به پیج اولم برگردم ولی پسوردش رو ندارم و وقتی درخواست ریسیت پسورد میزنم مجدد پیج دوم باز میشه. برای بازیابی پیج اول چیکار کنم؟

سلام دوستان من وقتی میخام برم تو اکانت اینستام میزنه Appealچکار کنم

سلام من یه اکانت دارم که خودم نمیدونم چیه اما ایمیل میدونم هر کاری میکنم نمیتونم ایمیل خودم واکانت رو بازیابی کنم کسی میدونه؟

سلام من الان داشتم یک اکانت جدید تو اینستا میساختم اما اکانت قبلیم پاک شد نمی خواستم پاک بشه می خواستم دو تا اکانت داشته باشم چطوری میتونم اکانت قبلیم رابر گردونم؟؟

سلام من رمز اینستگرامم از یادم رفته و از اون خارج شدم ظاهرن روی ایمیلم و شمارم نیست …؟”! چطور میتونم اون حساب رو پاک یا کلا برگردونم؟؟؟؟ به ایمیل همرمیزنم که بازنشانی رمز رو از طریق ایمیل بیاره کالا پیامش نمیاد!😭😭😭

سلام بااجازه من جواب بدم برو تو گوگل بزن ریست پسورد اینستاگرام،بعد از اونجا رمز اینستاتو عوض کن،اینستاگرامم داشته باش خامش رو،ینی فقط اینستا باشه،نصبش نکن فقط داشته باشش،بعد از طریق گوگل ریست کن پسوردتو یه رمزجدید میخاد،ک خودت میذاریش نام کاربری اینستاتم ک بلدی،مرحله ب مرحله پیش برو درست میشه وارد صفحت میشی بعد بیا بیرون برو رو اینستات،نام کاربریتو بزن،بعدم ک پسورد جدید داری بزن اوکی میشه

من مشکلم از اینم بدتر بود،ن ایمیلی داشتم و ن شماره ای ولی از این طریق اکانتمو اوردمش بالا انشاالله ک بتونی..

سلام وقت بخیر من قبلا یه پیچ داشتم که متاسفانه هم شماره تلفنمو فراموش کردم هم ایمیلمرو برای دستیابی به اطلاعات اون چکار باید بکنم

ببخشید من گوشیم رو عوض کردم چطوری اینستام رو با همون اکانت برگردونم و چطور بازیابی کنم

سلام خسته نباشین،من میخواستم اینستام رو دی اکتیو کنم ولی بدون اینکه توجه کنم تو پیجم رو بطور کامل خذف کردم الان روشی واسه برگشتن به پیج کاملا حذف شده نیست؟؟؟😔

سلام خسته نباشید دو هفته پیش اکانتمو بصورت موقت غیر فعال کردم ولی الان هر کار میکنم وارد نمیشه و میزنه user not found ایمیل و شماره تلفنمم قبول نمیکنه لطفا راهنماییم کمید

سلام ببخشید من اینستاگرامم ناخواسته پاک شد الان میخوام نصب کنم و همون پیجم بیاد بالا باید چیکار کنم گذر واژه یادم نیست و خطی هم که باهاش اینستاگرامم و نصب کردم مسدود شده فیسبوکم نداشتم باید چیکار کنم میشه کمکم کنید.ممنونم

سلام من پیحمو برا مدتی دی اکتیو کردم حالا نمیتونم برگردونم چیکار کنم

سلام من رمز ورود و پسوردم رو فراموش کرده بودم و رفتم ریستارت کردم اون رمز به ایمیل من اومد و حالا اکانتم حذف شده تورو خدا کمکم کنید من اکانت قبلیمو برگردونم

باسلام.اینستاگرامم حذف نصب شده و الان دوباره نصبش کردم.اکانت قبلیم رو که پست های زیادی توش داشتم نیومده و هیچ کدوم از فالوورام نیستن.اگه میشه کمک کنین.ممنون

با سلام میخواستم صفحه ی اینستاگرام قبلی خودم رو بفرستید.

سلام خسته نباشید من اکانت خودم رو موقتا غیرفعال کردم ولی الان دیگه نمیتونم وارد بشم وقتی هم میخوام پسورد رو ریست کنم میگه این یوزر یا ایمیل وجود نداره ولی وقتی میخوام با اون ایمیل یا یوزر یه اکانت دیگه بسازم میگه از قبل وجود داره اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم پیجم رو لازم دارم

منم همینطور شدم.شما بازیابیش کردین؟

منم اینطور شده همش میگ ریکوئست دادی داسه دلیتش

سلام من اکانتم یا ریپورت شده بود یا هگ هی از آن خارج می شدم و شمارم را بازیابی می کردم پسوردم را و وارد می شد از استرس اکانتم را دی اکتیو کردم حالا هر چی میخام وارد شم میگه گذر واژه شما ب شما ارسال میشه برای امنیت و ازین چرت و پرتا تازه میگم بره صفحه بعد میگه ایدی و شماره تل وجود نداره خواهشااا کمکم کنید

من تقریبا یک ماهی میشه ک اکانتم رو دی اکتیو کردم،ولی الان هرکاری میکنم نمیتونم بازیابیش کنم.تورو خدا کمکم کنییید😭😭

در پاسخ به شما و دوستانی که اکانتشون رو دی اکتیو کردن: برای اکتیو کردن مجدد فقط و فقط باید از طریق کامپیوتر (نه گوشی) اقدام کنید. کافیه به این آدرس مراجعه کنید و وارد حسابتون بشید. مشکل حل میشه

سلام من نام اکانتم ودارم ولی رمزوحتی ایمیل وتلفن موقع ثبتنام ندارم میتونم بازیابیش کنم؟send emailروکه میزنم به ایمیلم ارسال میشه ولی ایمیلم وفراموش کردم

سلام من اینستامو پاک کردم الان ک می‌خوام دوباره وارد بشم رمزش یادم نیس بعد ریست پسورد ک میزنم لینک ک میاد رو لینک میزنم تو صفحه ریست پسورد نمیره میره تو صفحه ورود به اینستاگرام چجوری باید حلش کنم

سلام اگر کسی شماره ای ک روی اکانتش است در دسترسش نباشد چگونه میتواند اکانتش را برگرداند

سلام من اینستاگرامم از روی گوشیم پاک شد الان میخوام نصبش کنم ازم رمز عبور میخواد و من رمز عبورم یادم نیست و شماره اَی ک باهاش ثبت نام کردم هم یادم نیست چاره اَی دارم؟

سلام. بله به قسمت فراموشی رمز عبور برید و ایمیلتون رو وارد کنید. یک رمز تازه براتون ارسال می شه

سلام بنده پیج خود را به صورت موقت دی اکتیو کردم همه‌ی اطلاعات رو وارد می‌کنم اما‌ برای بازیابی ارور user not found میزنه چطور‌ می‌تونم پیجم رو دوباره اکتیو کنم؟

سلام. با کامپیوتر وارد instagram.com بشید و اونجا اطلاعات رو وارد کنید مشکل حل میشه

سلام جیمیلی ک باهاش رفتم تو اینستا کلا حذف شده رمز عبورمم یدم نیس چکار کنم؟

سلام وقت بخیر من هش نه ماه پیش ب خاطر کنکور پیجمو دی اکتیو کردم بعد الان ک اومدم اکتیوش کنم میگ رمز اشتباه و ب جیمیلم میفرستع رمز و اما متاسفانع جیمیلمم یادم نیستش و رو شماره هم سیو نبود اکانتم میتونم پیجمو برش گردونم یا ک بیخیالش شم ؟

سلام. منم همین مشکل رو دارم. مشکلتون حل نشد؟

سلام.مشکلی دراینستگرامم دارم اینه که نه میتونم فالو کنم نه جواب فالو کسی روبدم همچنین لایک هم نمیتونم بکنم یاکامنت هم نمیتونم بذارم.جالب اینجاست که باپست گذاشتن ودایرکت هیچ مشکلی ندارم.کسی هست اطلاعات کامل داشته باشه بتونه راهنمایی کنه.ممنونم.

ورزن برنامتو برگرذون به ۸۰ یا پایینتر درست میشه

با تشکر فراوان از مسئولین این وبلاگ. و تشکر خاص بابت شخصی که زحمت ویدیو رو کشیده

سلام من نمیتونم لایک کنم مشکل چیه؟

چرا نمیتونم وارد حسابم بشم رمز عبورم و نام کاربریم درسته حتی ریست هم کردم ولی وقتی میزنم میزنه ایمیلتون وارد کنید منم ایمیل نداشته حسابم لطفا کمکم کنید

سلام من دوتااکانت تواینستابایک شماره داشتم اکانت اولی چهرفالورداشت ولی اکانت دومی ۲۰۰۰متاسفانه فقط اکانت اولی برمیگرده راهی نیس اکانت دومی برگرده؟خواهشن بگید

سلام من اینستاگرام روتو بخش تنظیمات خروج رو زدم بعد کلا اینستاگرام رو حذف نصب کردم الان ایمیل نداشتم باشماره تلفن وارد شده بودم الان فراموش کردن رو میزنم کد شش رقمی برام نمیادیه وقتی هم که میاد دوساعت بعد میاد وارد که میکنم ارور میده چکار کنم

سلام خسته نباشید من میخام وارد حسابم بشم گذرواژه و نام کاربریمم درست وارد میکنم اما همش پیغام خطای نامشخصی معلوم شد می آید چ کار کنم؟

سلام .من اینستا رو فقط آبدیت کردم چون ب اندرویدم نمیخورد باز نمیشد حالا ورزن پایین تر رو نصب کردم ولی با ایمیل و شماره میخوام وارد شم و اکانتای قبلی رو برگردونم نمیشه چیکار باید کرد.میگه همچین اکانتی وجود نداره.

سلام واقعا ممنونتون میشم به سوالم جواب بدید. من حساب اینستامو از طریق شماره تلفن تغییر رمز دادم با لینکی که به شماره تلفنم فرستاده بود ولی حالا وقتی رمز جدید میزدم اول می گفت بعدا تلاش کن و الان میگه منو میبره به یه صفحه که مشکلات لاگین توش هست که هیچ کدوم از این ها مال من نیست. اینم بگم وقتی رمز رو تغییر دادم دو تا کد فرستاد برای ورود ولی متاسفانه چون کد یه گوشی دیگه اومد و اینستا گوشی دیگم فارسی بود دو تا کدو اشتباه وارد کردم که این پیغام بعدا تلاش کن ظاهر شد.

سلام حساب اینستاروحذف کردم بعدش یه حساب دیگه درست کردم حالاهرکارمیکنم که باحساب قبل وارداینستاشوم میزنه حساب مطعلق به شخص دیگری میباشدبایدچیکارکنم

سلام من پیج اینستاکراممو باایمیل و بدون شماره نصب کردم الان هم ایمیلم یادم رفته هم گذرواژم به نظرتون میشه پیجم برگردهt

سلام. من در زمان ثبت نام ایمیل خودمو اشتباه تایپ کردم و الان که اینستاگرام میخواد کد امنیتی بفرسته به اون ایمیل اشتباهی میفرسته که من دسترسی ندارم. راه حل چیه؟

من اکانت اینستامو با یه ایمیل پشتیبان که الان اصلا یادم نیست چی بوده قبلاً درست کردم الان ایدیمو میزنم پسورد ندارم با خط تلفنم بال ا نمیاد میگه پسورد جدید به ایمیل پشتیبان فرستاده میشه نمی‌دونم چیکار کنم راهی ب نظرتون میرسه؟؟

سلام ببخشید من ی اکانت قدیمی دارم که از دسترسم خارج شده اما ایدیش توی اینستا فعاله و پروفایل داره روی شماره سیمکارتم نبوده جی میل و پسوردشم یادم نیست چیکار میتونم بکنم؟؟؟؟

سلام پیج من یکدفعه بدون هیچ اخطاری پرید الان در سرچ ها نمی اید اسنشو میزنم میکه نیست ولی از طریق دایرکت بقیه چک میکنم صفحه با تعداد پست و عکس پروفایل رو نمایش میده ولی میگه نات یوزر

سلام خسته نباشید‌ببخشید من اینستارو حذف کرده بودم الان میخوام دوباره برگردم به اینستانمیتونم پسورد واینامیخواد هرچیم میزنم بالانمیاره من چکارکنم لطفاکمکم کنید ممنون میشم

سلام من پیجم با ایمیل بوده .رمز ایمیلمو فراموش کردم جیمیلو شکستم….الان با این ک رمز پیجمو میدونم بازم پیجم نمیاد باید چیکار کنم؟؟؟؟

سلام تلگرام پیام بدین Id : Mosolini

سلام من ایدی اینستامو تغییر دادم حالا میخوام برگردونم به ایدی قبلی ولی اینستا نوشته بعد از ۱۳ روز میتونم اینکارو بکنم میخوام بدونم تو مدت این ۱۳ روز کسی نمیتونه ایدیمو برداره؟ یعنی بعد از ۱۳ روز ایدی قبلیمو حتمی میتونم برگردونم؟

سلام ببخشید ما رمز اینستاگرام خودمون را فراموش کرده ایم و با ایمیل وارد شده ایم و به ایمیل شماره ای داده بودیم که شماره الان گم شده است چگونه میتوانیم بدون ایمیل و شماره به حساب خودمون برگردیم

سلام من دو اکانت با دو ایمیل ساختم. یکیش کلا حذف شده و حتی سرچ می کنی نمیاد. از اول میخام نصب کنم میگه ایمیل موجوده؟ چار باید بکنم.

سلام من گوشی عوض کردم و اون مراحل بالا رو برای تغییر رمز میرم وقتی لینک تغییر رمز رو می‌فرسته روی لینک میزنم ولی جای تغییر رمز اون دو تا کادر که باید برای تغییر رمز بیاد نمیاد باز صفحه اول اینستا میاد که همون صفحه که باید نام کاربری و رمز رو بزنی چرا جای تغییر رمز نمیاد

سلام خسته نباشید من پیجم و با شماره درست کردم ولی ۳روز پیش پاکش کردم ب طور دائم امکان بازگشتش هست؟

سلام دوست عزیر من یک اکانت تویه اینستا دارم ک خیلی برام مهمه متأسفانه گوشیمو ازم دزدیدن حالا اون اکانت و تمام جیمیلام اون تو بوده و به هیچ مدلی نتونستم برشگردونم چون نه رمز جمیلو دارم نه شماره تلفنی ک دادم ن رمز اینستارو هیچ کدومو ندارم فقط جیملمو بلدم ک اونم تو هیچ گوشیه دیگه ای نیست حالا من روش شما رو امتحان نکردم میخام ببینم میتونین یک جوری کمکم کنین خیلی برام مهمه و بازمش دارم ب هر مدلی ک بشه برگردونمش لطفا کمکم کنین ممنون میشم جوابمو بدین

من پیجم به علت جعل هویت پریده میتونم برگردونم

سلام من اینستا رو حذف کردم دوباره نصب کردم بعدش کد امنیتی خواست و میگه کد رو با این شماره ارسال کردیم ولی کدی نمیاد میگن احتمالا این شماره رو قبلا حذف کردی از پیج که کد نمیاد براش ممکنه اینجوری باشه؟و وقتیم شماره رو میدم که با شماره واردبشم میگه کاربری پیدا نشد .جیمیل هم فعاله به نظرتون چیکار کنم؟این پیج برمیگرده؟

سلام تلگرام پیام بدین Id : Mosolini

عااممم سلام!! من به اکانت دارم که دی اکتیوش کردم بعد ایمیل و شماره ای که روش هست سوخته ایمیلمم کار نمیکنه کلا بعد به فیسبوکمم وصل نبود…. ینی میشه بدون هک برشگردوند اخه هکرا همشون باید پول بپردازی و خببب من خارج ایرانم و نمییتونم!!!

سلام، من موقعی که درخواست فرستادن اس ام اس رو میزنم هیچ اس ام اسی برام نمیاد واقعاکلافه شدم

سلام من ایمیلی که باهاش اکانتمو ساختم فراموش کردم رمزشو یادمه چطور پیداش کنم

راهی پیدا نشد برات؟!

سلام منم الان ب این مشکل خوردم پیجم بسته شده و ب ایمیلم درسی ندارم شما پیجتون برگشت؟ میتونین راهنمایی کنین؟

سلام من دو روز پیش یه اکانت توی اینستا وب ساختم تا دیروز هم داشتمش ولی الان اکانتم نیست ایمیلم رو هم که میزنم ارور میده چیکارش کنم شماره تلفنم رو هم قبول نمیکنه

سلام من یهو اینیستا گرام شد انگلیسی هرکاری کردم نشد فارسی حذف کردم ازنو نصب کنم حالا همونو بااون آدرس نصب کردم اما تمام مخاطبین وپستهایم نابودش ه البته اون قبلی صحیح وسالم مثل مخاطب آمده داخل پیچ ایستای جدیدم چکارکنم

چگونه اون پست قدیم که الان آمده داخل پست جدید ازش استفاده کنم وپست جدید را حذف کنم

سلام من کلا نمیتونم اکانتم رو پیدا کنم و روی پیج من در گوشی دیگران نوشته شده کاربر اینستاگرام مشکل چیه؟&&

سلام

ببخشید قسمتی که از طریق شماره تلفن کد ارسال میشه رو من انجام میدم ولی کدی ارسال نمیشه واینکه این موارد باید با گوشی لپتاپ انجام بشه یا نه با گوشی هم میشه

سلام من پیجم دو عاملی هست و میخام از طریق لپ تاب وارد پیجم شم و ب گوشیم دسترسی ندارم و کد برای سیم کارتم میره خیلی کار واجبی دارم میخام وارد پیجم شم ولی نمیتونم باید چیکا کنم ک نیازی ب کد بازیابی نباشه؟!!!!!

روی لینک بزن واردیه صفحه می شی ورمز جدید وارد کن

سلام…..حساب اینستا رو با رمز ارسالی به سیم کارت ایمن سازی کردم….یکسال نبودم. سیم کارت گم شده….فقط ایمیل دارم….اینستا هم فقط رمز ارسالی به سیم کارت رو میخاد…راه حل چیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پایین سمت چپ یک دکمه علامت ویندوز روش هست. البته اگر از لبتا…

ممکنه در واچ باشید ولی نشانه ای از هکر نباشه. بهترین کار عوض…

سلام میشه بگید انیمیشن فروزن (السا و آنا) و ماشین ها (همون m…

ایا احتمال داره هک بشیم ولی هیچ نشونی از موبایل و کامپیوتر ن…

سلام دکمه window کدام است…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

داشتن هر چیزی دردسرهای خودش را دارد و نصب اکانت در اینستاگرام و نگه داری آن هم دردسرهای خودش را. حتما برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده است که نتوانند به هر دلیلی وارد اکانت اینستاگرام خود شوند. گاهی این مشکل تبدیل یک ترس می شود، ترس از دست دادن اکانت اینستاگرام با تمام پست ها و خاطراتی که در آن دارید. در این لحظه از همه می پرسید چگونه اینستاگرام را برگردانیم و یا حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید چگونه است. اگر می‌خواهید از روش تگ کردن در اینستا مطلع شوید این مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانید.

در این مطلب سعی داریم مشکلات احتمالی در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام را بررسی و راهکارهای مناسب آن را به شما ارائه کنیم تا در هنگام مشکل با یک بررسی کوچک ببینید چگونه اینستاگرام خود را برگردانید. شاید مدتی اکانت خود را دی اکتیو کرده باشید و حالا سعی دارید به همان اکانت قبلی برگردید و یا پسورد اینستاگرام تان فراموش کرده اید و یا حس می کنید اکانت شما را هک کرده باشند و ارورهای مختلفی دریافت می کنید که نمی دانید مربوط به کدام بخش است. در این صورت باید بازگردانی پیج اینستاگرام را امتحان کنید.

اگر از روش حذف موقت اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده باشید برای بازگردانی اکانت اینستاگرام قبلی خود کافی است با همان نام کاربری و رمز عبور قبلی خیلی عادی وارد حساب کاربری خود شود و لاگین کنید. اما اگر پسورد یا رمز ورود اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید با طی کردن مراحل زیر می توانید وارد اکانت خود شوید.

اگر اکانت اینستاگرام خود را بصورت دائمی حذف کرده باشید اکانت شما برای همیشه پاک شده است و امکان بازیابی  و حتی استفاده از نام کاربری قبلی وجود ندارد پس با آن خداحافظی کنید. اما اگر بصورت موقت حذف شده باشد با طی مراحل زیر می توانید آن را بازیابی کنید.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

بیشتر بدانید: استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

اگر پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید اما دسترسی به ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرام خودتان را ساختید دارید می توانید با طی مراحل زیر پسورد را ریست کنید و اکانت اینستاگرام خود را برگردانید

1- برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود اجرا کنید و وارد محیط برنامه ی اینستاگرام شوید.

2- روی Get help signing in ضربه بزنید.

3- در این مرحله در کادر باید آدرس ایمیل یا نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید تا اینستاگرام شناسایی های اولیه خود را انجام دهد.

4- روی گزینه Send an Email ضربه بزنید، سپس اوکی را بزنید، بعد از آن اینستاگرام لینک بازیابی پسوردتان را به ایمیلی که وارد کردید ارسال می کند.

5- وارد ایمیلتان شوید و کد را وارد کنید و اینکه روی لینک ریست پسورد reset your instagram password here  که با رنگ آبی رنگ مشخص شده است ضربه بزنید اگر این ایمیل را در اینباکس پیدا نکردید سایر پوشه های ایمیل تان مثلا Spam را بررسی کنید.

6- حالا وارد اینستاگرامتان شده اید در صفحه ای که مشاهده می کنید رمز ورود جدیدتان را وارد کنید و آن را مجدد برای صحت درستی وارد کنید. اگر بدون مشکل پسورد جدید را انتخاب کرده باشید تیک آبی سمت راست بالا فعال می شود که باید آن را بزنید.

تبریک میگوییم شما موفق به بازیابی رمز اکانت اینستاگرام خود شده اید

بیشتر بدانید: بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام

شاید دسترسی به ایمیل برای شما مشکل باشد یا حتی پسورد ایملتان هم فراموش کرده باشید و یا اکانت اینستاگرام خود را با شماره موبایل ساخته باشید در این صورت می توانید برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود از شماره موبایل استفاده کنید.

1- برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود اجرا کنید و وارد محیط برنامه ی اینستاگرام شوید

2- روی Get help signing in ضربه بزنید

3- روی گزینه Send an SMS ضربه بزنید.

4- در این مرحله در کادر باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا اینستاگرام شناسایی های اولیه خود را انجام دهد یادتان باشد حتما شماره موبایلی که با آن اکانت را ساختید وارد نمایید.

5- حالا وارد پیامک هایتان شوید اینستاگرام پیامی حاوی لینک تغییر پسورد برای شما فرستاده است روی آن لینک ضربه بزنید و پسورد جدیدتان را وارد کنید اگر بدون مشکل باشد شما وارد اینستاگرامتان می شوید.

تبریک میگوییم شما موفق به بازیابی رمز اکانت اینستاگرام خود شده اید

شاید شما هم مجبور شده اید که اکانت تازه ای در اینستاگرام ایجاد کنید و علیرغم تلاشتان نتوانسته باشید وارد اکانت قبلی خود شوید و به ناچار بعد از مدتی که به در سنگ خوردید دست به ساخت اکانت جدید زدید اما واقعا راهی هست که به هر دلیلی بتوانید دوباره اکانت قبلی و از دست رفته خود را داشته باشید؟ بله کافی است یادتان بیاید که با چه ایمیل یا شماره ای آن را ساخته اید و مراحل بالا که گفتیم را طی کنید. اما اگر ایمیل و شماره ای که وارد کرده اید را یادتان نمی آید کافی است در ابتدا در قسمت لاگین آیدی اینستاگرام را وارد کنید و سپس گزینه Get help signing in را بزنید در این صورت خود اینستاگرام ابتدا و انتهای ایمیل و شماره همراه ثبت نامی را نشان می دهید و این شاید به شما در بیاد آوردن آنها کمک کند و حتی راه های موجود برای ریکاوری اکانت اینستاگرام را به شما نشان می دهد.

بیشتر بدانید: آموزش نصب اینستاگرام

هک کردن اکانت اینستاگرام به همین راحتی ها نیست البته اگر اطلاعات شماره همراه و ایمیل خود را با دقت وارد کرده باشید و در نگهداری این اطلاعات بی دقتی نکرده باشید. پیشنهاد ما به شما این است ورود دو مرحله ای را برای اکانت اینستاگرام خود فعال کنید چون در این صورت احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام خود را به صفر می رسانید.

حالا اگر احساس کردید هک شدید آرامش خود را حفظ کنید و مراحل زیر را طی کنید تا ببینید چگونه اینستاگرام را برگردانیم:

1- مراحل 1 تا 4 بازیابی پسورد به کمک ایمیل را طی کنید

2- این بار روی گزینه ?Need more help ضربه بزنید.

3- به صفحه ای منتقل می شوید که باید گزارش هک شدن اکانت اینستاگرام خود را برای اینستاگرام بفرستید.

 اگر ایمیل تان را درست وارد کرده باشید کادر زیر برایتان به نمایش در میاید و این یعنی درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شده است

چند روز منتظر باشید تا اینستاگرام جواب شما را بدهد و ممکن است از شما بخواهد روی لینکی برای بازیابی کلیک کنید و یا تصویری از خودتان با همراه کدی بفرستید پس سعی کنید ترجمه درستی از جواب ایسنتاگرام داشته باشید تا راهکار را دقیقا اجرا کنید.

بیشتر بدانید: تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

اگر قبلا اکانت اینستاگرام خود را بصورت موقت غیر فعال کرده اید تا به خودتان کمی استراحت بدهید و الان تصمیم به برگشتن به اینستاگرام دارید بازیابی اکانت اینستاگرام در این صورت کار بسیار ساده ای است. کافی است با همان یوزر نیم و پسورد قبلی امتحان کنید و در قسمت لاگین اینستاگرام این اطلاعات را وارد کنید تا براحتی بازیابی انجام شود. اما اگر شادوبن شده اید در ین مطلب بلاگ نشانت گفته ایم شادوبن چیست؟ چگونه از شادوبن اینستاگرام خارج شویم؟ و اگر حذف کامل و دائمی اکانت اینستاگرام را انجام داده اید با اکانت قبلی خود خداحافظی کنید.

برنامه و اپلیکیشن اتوماتیکی برای بازیابی اکانت اینستاگرام شما وجود ندارد و اگر چنین چیزهایی را با سرچ پیدا می کنید چیزی جز دروغ و یا تبلیغات نیست. اگر هم برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام باشد صرفا راهنمای قدم به قدم برای بازیابی اکانت است که خودمان در این مطلب بررسی کرده ایم پس فریب برنامه های این چنینی را نخورید و اطلاعات خود را در اختیار چنین برنامه هایی نگذارید.

اگر اکانت خود را بصورت موقت دی اکتیو کرده باشید بله می شود اما اگر بصورت دائمی پاک کرده باشید باید با آن خداحافظی کنید

روی Get help signing in ضربه بزنید و سایر مراحل را طبق این مقاله انجام دهید

ایمیل خود را فراموش کرده همان ایمیل یا اکانت قبلی رو میخوام

باید ایمیل را ریکاوری کنید و یا اینکه به اینستاگرام پیام بدید

سلام داداش خوبی انشاالله داااداش من پیجم نم چش شد اجیم میگ پرید نم چی بد بم میگن ک باید ی کدو بزنی ک بتونی وارد اینستات بشی و این کد رو ب شمار ه ای ک پیجم روشه میفرستن ولی نمیدددونم اون شماره کجااااس گمشددده و بدون اون شماره نمیتونم وارد پیجم بشممم ت رو خدا ی کاری کنم ت رو خدااا کمکم کنننن داداشش افففففف ت رو خدااا یکتون کمکم کنه

سلام، خواهش میکنم، میتونید به واتساپ پیام بدید

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم

اقا من تو برنامه انفالو یاب رفتم کسایی که بک نداده بودنو انفالو کردم یهو دیدم پیجم قطع شد که یک گزینه داده من ربات نیستم بزن بعد که میزنم یه چنتا عکس میاد نمیدونم چیه یه ذرش معلومه بعد زده باید 30 روز این عکسارو درست بزنی که پیجت برگرده کسی میدونه بگه لطفا

تعداد اکشن هاتون بالا بوده

دوست عزیز من پیجم دیسیبل شده
خواستم بپرسم امکانش هست بتونه کسی برگردونه؟ ایمیل و شماره همراهم ثبت شده بود
متاسفانه از انفالویاب استفاده کردم پیجم دیسیبل شد خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید تشکر

اکانتتون بن شده

نام کاربریو زدم که خود برنامه اینستاگرام آخر شماره تلفنمو میگه ولی لینکی که برام میفرسته منو به یه پیج دیگه وصل می کنه خواهشن کمک کنید

یک پیج دیگه با این شماره دارید
از طریق یوزر نیم یا ایمیل ریکاوری کنید

اگر ایمیلی رو اکانت نباشه ، شماره تلفن نباشه ، حتی فیس بوک هم نباشه نمیتونیم برگردونیم؟؟ واقعا نمیدونم چجوری ولی یکی از اکانتای من هیچکدوم از این سه تارو نداره

طبق راهنما به اینستاگرام ایمیل بزنید

سلام من آیدی و رمز پیجمو بلدم ولی پیجو با ی شماره نصب کردم ک الان ندارمش اینستا هم برای تایید کدی رو ب اون شماره میفرسته الان باید چیکار کنم راهی وجود داره؟

ایمیل بزنید به اینستا طبق راهنما

سلام من هر جور میخام وارد پیج قبلیم بشم نمیشه میزنه مشکل ناشناخته ای وجود دارد چیکار کنم چرا اینجوری میشه
لطفا اگر راهی داره کمک کنید

مراحل بازگردانی را اجرا کنید

سلام وقتتون بخیر
من دراینستا به مشکل خوردم نیاز به راهنمایی دارم ممنون میشم کمکم کنید.
اینستا پسرم پاک میشه و دیگه نمیتونیم بالا بیاریم فقط اسم اکانتش رو یادمونه رمزش ونمیدونیم با کدوم ایمیل ساختم را کلا فراموش کردم بنظرتون راهی داره بازگرداننده بشه پسرم خیلی ناراحته چون شعبده بازی با پاسور انجام میده وبه زحمت ۴هزار فالور جمع کرده
ممنونم میشم راهنماییم کیند

روش های دیگه که گفته شده رو امتحان کنید و یا به اینستاگرام ایمیل بزنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم
چگونه بعد از حذف اینستاگرام دوباره نصب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *