مشاوره رایگان شبکه

 
helpkade
مشاوره رایگان شبکه
مشاوره رایگان شبکه

با ما تماس بگیرید

(30 خط) 90 30 9101 – 021

یکی از مهمترین فعالیت‌ شرکت رایکانت، عرضه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی به شرکت‌ها و مؤسسات می‌باشد، تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترین‌ها در صنعت است. به دلیل پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تأثیر مستقیم و عمیق این بخش از فناوری بر بالا بردن بهره‌وری، تسهیل سازی امور، افزایش درآمد و رسیدن به سود بیشتر در تمامی کسب و کارها، موجب شده است که این فناوری و حوزه‌های مرتبط با آن به سرعت در تمامی بخش‌های شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ نفوذ کند. این رشد و نفوذ سریع موجب شده است که شرکت‌ها و صاحبان آن‌ها دچار سردرگمی در تصمیم‌گیری و ناتوانی در رفع مشکلات ایجاد شده در این بخش شوند. به همین دلیل نقش مهم و حساس، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه و آی‌تی در این زمینه بسیار پر رنگ و با اهمیت خواهد بود.

قدرت ما در استفاده از توانایی‌های اصلی و تجارب صنعت برای موفقیت مشتریان ما است.

یک مشاوره شبکه به تجزیه و تحلیل شبکه، مدیریت تمام جزئیات، شامل: نیازهای مسیریابی، مرکز داده، نرم افزار و سخت افزار شبکه و … به شما کمک و اطمینان حاصل می‌کند سیستم شبکه شما کارآمد است. بنابراین شما می‌توانید بر روی ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان خود تمرکز کنید.

مشاوره رایگان شبکه

با توجه به مسئله فوق و در راستای اهداف شرکت خدمات شبکه رایکانت‌، بخش مهمی از فعالیت‌های این مجموعه به ارائه خدمات مشاوره رایگان تلفنی، حضوری و راهکارهای شبکه در جهت رفع مشکلات شرکت‌ها در این حوزه اختصاص دارد.

 از مزایای مشاوره شبکه در زمینۀ استانداردهای پسیو شبکه و نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی قبل از اجرای پروژه، صرفه جویی در زمان، هزینه و پیاده سازی یک شبکه مطابق با استانداردها و افزایش رشد کسب و کار خواهد بود.

مشاوره امنیت شبکه

مشاوره تجهیزات شبکه

مشاوره طراحی شبکه

مشاوره اجرای پروژه های شبکه

مشاوره خرید و اجرا و ارتقا سرور

مشاوره اجرای شبکه های کامپیوتری

مشاوره دوربین مداربسته تحت شبکه

مشاوره سخت افزار و بهینه سازی سخت افزار

مشاوره زیرساخت شبکه – بهینه سازی زیر ساخت

مشاوره  پشتیبانی  و نگهداری شبکه و سرویس ها

مشاوره نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی

مشاوران شبکه رایکانت با بهترین پیشنهاد عملکرد شبکه را تضمین می‌کنند. آنها با مدیران شرکت ملاقات می‌کنند تا نیازهای شبکه را مورد بحث قرار دهند و سپس آزمایش‌هایی را برای ارزیابی عملکرد شبکه و امنیت شبکه انجام می‌دهند. با استفاده از نتایج تجزیه و تحلیل و دانش فن آوری شبکه خود، یک پلان برای بهبود شبکه با مناسب‌ترین هزینه به شرکت ها ارائه می دهند.

کارشناسان مجرب و متخصص رایکانت در زمینه مشاوره خدمات شبکه و کامپیوتر – طراحی و نقشه شبکه – تامین تجهیزات شبکه – نصب و راه اندازی شبکه – نظارت و پشتیبانی شبکه با سابقه‌ای درخشان فعالیت دارند. افتخار ما مشاوره رایگان به تمام ادارات – سازمان‌ها – کارخانجات کوچک و بزرگ دولتی، خصوصی – هتل‌ها و دانشگاه‌ها می‌باشد.

مانند بسیاری از مشتریان ما، احتمالاً کسب و کار شما نیز به طور مستقیم ارتباطی با حوزه IT ندارد. تلاش برای حل چالش‌ها و مشکلات IT نه‌تنها می‌تواند تمرکز شما را از کسب و کارتان دور کند بلکه این چالش‌ها موجب می‌شوند، هزینه‌های بسیاری برای شرکت‌ شما ایجاد شده و بر بخش‌های دیگر کسب و کار شما تأثیر منفی وارد شود. وجود یک شرکت مشاوره آی‌تی و دانش بنیان در شرکت شما می‌تواند موجب شود تا کسب و کار شما امن و کارآمد باقی بماند و در مسیر درست خود پیش رود.

شرکت رایکانت پیشگام در ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه IT و نگهداری و پشتیبانی شبکه و سخت افزار در تمامی کسب و کارها می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مشاوران شبکه رایکانت، راهکارهای کاملاً تخصصی و بهینه‌ در زمینه خدمات مشاوره شبکه بصورت تلفنی و حضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا آن‌ها به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در بخش فناوری دست یابند. افتخار ما، مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌ها در هر ابعادی چه کوچک و چه بزرگ می‌باشد، تیم‌های مختلف از جمله مشاوره رایگان خدمات شبکه های کامپیوتری، پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، طراحان شبکه، پسیوکاران شبکه، متخصصان امنیت و نصابان دوربین مداربسته و… در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا با حداقل هزینه و بالاترین سطح کیفیت آماده ارائه خدمات شبکه به شما عزیزان باشند.

مشاوران ما در هر مرحله از طراحی معماری فناوری اطلاعات شما بدون در نظر گرفتن اندازه زیرساخت‌ها، شما را همراهی خواهند کرد. در حالی که بسیاری از شرکت‌های آی‌تی صرفاً اطلاعات اولیه در خصوص راهکارهای فناوری به شما ارائه می‌دهند، تیم ما علاوه بر ارائه جامع‌ترین راهکارهای تجاری و خدمات آی‌تی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ در صنایع مختلف، تضمین کننده نتایج حاصل از مشاوره و راهکارهای خود می‌باشد. ما با درک درست از نیازها و چالش‌های شما در کنار دانش فنی و تجربه بالای خود به شما مشاوره می‌دهیم و اینک با سال‌ها تجربه فعالیت و خدمت‌رسانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها، آماده برای چالش‌های جدید در حوزه فناوری و پروژه‌های خاص شما هستیم.

شرکت خدمات مشاوره شبکه رایکانت به شکلی کاملاً سفارشی استراتژی‌های فناوری را، در زمینه مشاوره IT خصوصاً مشاوره رایگان شبکه به انواع کسب و کارها، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما آماده‌ایم تا راهکارهای استراتژیک مختص شما را در موضوعات گوناگونی همچون، مدیریت پروژه‌های آی‌تی، برنامه‌ریزی و بودجه پروژه‌های شبکه، مدیریت ریسک، ریکاوری از بحران، طرح‌های تداوم کسب و کار از طریق فناوری، اجرای پروژه‌های زیرساخت و پسیو شبکه و بسیاری از موضوعات دیگر به شما عزیزان ارائه دهیم.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی برای انجام پروژه های شبکه خود نیاز به مشاوره دارند. آن ها باید نیازهای شبکه خود را کاملاً شناسایی کرده و نیازهای آتی را پیش بینی کنند. ولی به دلیل نداشتن نیروی فنی این کار و یا نداشتن زمان کافی برای انجام این کار در انجام این پروژه‌ها به مشکل بر می خورند.

 در شرکت‌های مشتریان ما به طور متوسط در حدود 10 تا 100 کارمند (حداکثر 300 نفر) فعال می‌باشند و از نظر تجهیزات کامپیوتری، به صورت میانگین به 80 دستگاه کامپیوتر (حداکثر 200 دستگاه) تجهیز می‌باشند. مشتریان ما در حوزه کسب و کار خود بسیار قوی و حرفه‌ای عمل می‌کنند. آن‌ها سرویس‌های حرفه‌ای در حوزه IT و شبکه نیاز دارند و به همین دلیل ما را انتخاب کرده‌اند. ما توانایی برآورده کردن نیازهای آن‌ها را در شبکه و IT داریم. چون ما بهترین متخصص در این زمینه هستیم.

ما به طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و صنایع مختلف در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ سرویس‌دهی می‌کنیم. شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، نهادها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز خدماتی و غیره.

اگر شما به یک تیم مشاوره IT قابل اعتماد نیاز دارید.

اگر شما می خواهید کاملاً بر روی کسب و کار خود متمرکز باشید، نه بر روی فناوری.

مشاوره رایگان شبکه

اگر فکر می‌کنید که سیستم‌های فعلی شما به جای کمک به کسب و کار شما مانع انجام درست فعالیت‌های شما می‌شوند.

اگر شما نیاز به اطمینان و امنیت بیشتری در شبکه خود دارید.

اگر شما میدانید که خرابی سیستم‌ها و قطعی شبکه هزینه‌های زیادی برای کسب و کارتان ایجاد می‌کند.

اگر شما می‌ خواهید مطمئن باشید که از تمامی اطلاعاتتان به صورت دوره‌ای، نسخه پشتیبان تهیه می‌شود.

اگر می خواهید تجهیزات سخت‌افزاری و زیر ساخت شبکه خود را ارتقاء دهید.

اگر می خواهید شرکت خود را به محل جدید انتقال دهید.

اگر می خواهید از سرویس‌های نرم‌افزاری برای انجام راحت‌تر امور اداری و یا بالا بردن راندمان کاری پرسنل خود استفاده کنید.

اگر می خواهید بدانید که همیشه تجهیزات و اموال شرکت در چه وضعیتی و موقعیتی قرار دارند.

اگر می خواهید فعالیت کارمندان‌تان را از راه دور زیر نظر داشته باشید.

اگر می‌خواهید برای رفع خرابی سیستم‌ها و شبکه کمترین زمان اتلاف وقت را در مجموعه خود داشته باشید.

اگر بر این باور هستید که هزینه‌های پیشگیری از مشکلات در سیستم‌ها و شبکه کمتر از هزینه‌های رفع مشکلات آن می‌باشد.

اگر به دنبال گسترش و توسعه کسب و کار خود هستید اما هزینه‌ها و نیازهای آن را در زمینه فناوری نمی‌دانید.

اگر شما می دانید که فناوری ابزاری بسیار مؤثر برای پیشرو بودن در هر کسب و کاری است.

اگر نیازمند تیم حرفه‌ای و متخصص برای نظارت و مدیریت پروژه‌های IT خود هستید.

ماموریت ما: ارائه بالاترین کیفیت خدمات مشاوره رایگان در زمینه اجرای شبکه های کامپیوتری، اجرای پروژه های پسیو شبکه در تهران، امنیت شبکه و نگهداری و پشتیبانی شبکه با استفاده از آخرین متد استاندارد فناوری اطلاعات آی تی می‌باشد. در همین راستا این مجموعه تمام تلاش خود را جهت رضایت مندی مشتریان عزیز بکار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

دسترسی سریع

رایکانت

شرکت خدمات شبکه رایکانت خود را متعهد به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می‌داند. ما پیش از تعهدات قانونی، به تعهدات اخلاقی خود پایبندیم و همواره سعی کرده‌ایم با رعایت این مهم، به مشتریان خود خدمت رسانی نماییم.

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

مشاوره رایگان شبکه

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

از مزایای بهره مندی مشاوره شبکه های کامپیوتری و مشاوره و طراحی شبکه های سازمانی در قبل از اجرای پروژه می توان به مواردی از نیاز سنجی، طراحی، سرفه جویی در هزینه ها و پیاده سازی یک شبکه استاندارد متناسب با نیاز کاربران و خرید و تجهیز سخت افزارها و استفاده از سرویس های متناسب با دیتا سنتر می باشد.

مشاوره در زمینه پیاده سازی انواع شبکه های سازمانی، مشاوره خدمات پشتیبانی و نگهداری انواع شبکه های کوچک و بزرگ، طراحی و اجرای انواع شبکه های کامپیوتری  از جمله راه کار های خدمات انفورماتیک می باشد که در غالب یک پکیج اجرا، راه اندازی، مدیریت و نگهداری شبکه های سروری به سازمان ها توسط متخصصین گروه مهندسی شبکه پال نت تقدیم می گردد و تضمین می نماید تا از یک شبکه و دیتا سنتر سخت افزاری و نرم افزاری بهینه و استاندارد تجهیز شوید.

مشاوره و راهکار های شبکه زمانی بهسنه می شود که در غالب یک بسته اجرای که متشکل از موارد گسترده قابل پوشش در زمان اجرا می باشد در اختیار واحد انفورماتیک شبکه قرار بگیرد و پس از اجرا شبکه و دیتا سنتر از فرایند نگهداری و پشتیبانی تمام وقت بهره مند شود.

مشاوره و بررسی ساختار کلی شبکه بر اساس نیاز سازمان

مشاوره و طراحی سخت افزار و نرم افزار های مورد نیاز

طراحی و پیاده سازی انواع سوییچ ها و روتر ها و فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری تحت شبکه

مشاوره و پیاده سازی انواع شبکه های مایکروسافتی

مشاوره و پیاده سازی انواع زیرساخت های مجازی سازی سرور و دسکتاپ و برنامه های کاربردی

مشاوره و طراحی ساختار زمان بندی شده و استفاده از نرم افزار های اتوماتیک بکاپ و ریکاوری از منابع داده ای شبکه

پیاده سازی و پشتیبانی از مدیریت و کنترل پهنای باند اینترنت کاربران و حجم مصرفی اینترنت

برسسی و مدیریت وضعیت امنیت اطلاعات  و ارائه راهکار های تضمینی از نفوذ ویروس و باج افزار

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری به صورت حضوری و راه دور تمام وقت

پشتیبانی و نگهداری و مدیریت شبکه به صورت دوره ای و ارائه گزارش کارهای جامع

مستند سازی از تمام اجزای شبکه

با ارائه راهکار های ذکر شده در غالب مشاوره رایگان و استفاده از دانش تخصصی و اجرایی کارشناسان ارشد شبکه گروه مهندسی شبکه پال نت نیاز واقعی شما در زمینه انفورماتیک  و فناوری اطلاعات سنجیده می شود و تخصصی بوجه مالی به درستی انجام می پذیرد. شما با بهره گیری از خدمات مشلوره شبکه می توانید با نگاهی دقیق و فنی به واحد انفورماتیک خود بها داده و شبکه خود را به صورت استاندارد پیاده سازی و مدیریت نمایید.

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2  تلفن تماس: 88173317 021 کانال تلگرام PalnetGroup@ ارتباط با واتس اپ WhatsAppگفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری


معرفی خدمات و رزومهDownloads-icon


سیتریکس XenApp 6.5Downloads-icon


سیتریکس Citrix XenApp 7.xDownloads-icon


لینک سرور Lync 2013Downloads-icon


Skype Business Server 2015Downloads-icon


کتاب Exchange 2013Downloads-icon


آموزش Exchange 2016Downloads-icon


نرم افزار AnyDeskDownloads-icon


معرفی خدمات و رزومهDownloads-icon


سیتریکس XenApp 6.5Downloads-icon


سیتریکس Citrix XenApp 7.xDownloads-icon


لینک سرور Lync 2013Downloads-icon


Skype Business Server 2015Downloads-icon


کتاب Exchange 2013Downloads-icon


آموزش Exchange 2016Downloads-icon


نرم افزار AnyDeskDownloads-icon


معرفی خدمات و رزومهDownloads-icon


سیتریکس XenApp 6.5Downloads-icon


سیتریکس Citrix XenApp 7.xDownloads-icon


لینک سرور Lync 2013Downloads-icon


Skype Business Server 2015Downloads-icon


کتاب Exchange 2013Downloads-icon


آموزش Exchange 2016Downloads-icon


نرم افزار AnyDeskDownloads-icon

هنگامی که دو کامپیوتر طوری به هم متصل گردند که بتوانند با یک دیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین قادر باشند منابعشان را با هم به اشتراک بگذارند، شبکه کامپیوتری تشکیل می گردد.

برای تشکیل این شبکه نیاز به سخت افزار های متعددی است که به واسطه این سخت افزارها می توان ارتباط شبکه ای را شکل داد. امروزه شبکه مهم ترین المان هر شرکت یا گروه است و تقریبا بدون آن نمی توان تیمی کارا تشکیل داد که هم سودآور باشد و هم در زمان صرفه جویی حداکثری نماید.

شبکه های کامپیوتری باید با توجه به موقعیت و سیاست های هر مجموعه، طراحی و اجرا گردد که این شبکه های کامپیوتری، زیر ساخت لازم برای استفاده از منابع یک سازمان، گروه یا مجموعه را فراهم می آورند . بدیهی است، در صورتی که طراحی درست پشت زیر ساخت های مجموعه نباشد، در زمان استفاده مشکلات متعددی سر راه سبز می شوند و باید هزینه های زیادی به منظور نگهداری شبکه و تطبیق آن با خواسته های مورد نظر، انجام گردد.

بنابراین برای ایجاد یک شبکه مناسب و کارآمد شما قطعا نیاز به مشاوره دارید. مشاوره شبکه های کامپیوتری با تجزیه و تحلیل شبکه، پیدا نمودن مسیر مناسب شبکه، پایگاه داده ها، نرم افزار و سخت افزار مناسب شبکه به شما اطمینان می دهد که در مسیر درست قرار دارید و می توانید بهترین نتیجه را در آینده از فعالیت مجموعه خود بگیرید.

همواره گام اول مشاوره در طراحی شبکه است. تمام طرح هایی که پیشنهاد می شوند، قطعا ارزش پیاده سازی ندارند. یکی از معیار های مهمی که موجب این موضوع می شود که یک طرح مقبول یا مردود شود، پشتیبانی شبکه است، که آیا در صورت پیاده سازی این طرح وضعیت پشتیبانی چگونه خواهد شد و چه مقدار هزینه باید انجام شود تا شبکه به درستی به فعالیت خود ادامه دهد. آیا در صورت پیش آمدن مشکل امکان پشتیبانی و خطایابی سریع وجود دارد یا خیر؟

مشاوره رایگان شبکه

ممکن است طراحی اولیه هزینه ی زیادی دنبال داشته باشد، اما طراحی صحیح می تواند موجب کاهش هزینه در زمان استفاده و بهره برداری و همچنین پشتیبانی باشد. برآورد نیاز مجموعه با درنظر گرفتن توسعه آن در آینده نزدیک یا دور، نخستین گام طراحی است. برای ایجاد یک طرح و نقشه راه مناسب بهترین راه استفاده از یک مشاور مجرب در زمینه فن آوری اطلاعات و شبکه است.

خدمات مشاوره شبکه های کامپیوتری و ارائه راهکار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به علت پیشبرد اهداف سازمان ها و شرکت ها ، ارائه راهکارهای تخصصی و فنی شبکه مطابق با استانداردهای جهانی با توجه به نیازها و امکانات شبکه ی سازمان ها و شرکت ها ، ارائه راهکارهای جامع در زمینه امنیت شبکه مطابق با استانداردهای جهانی ،خدمات مشاوره در زمینه راه اندازی انواع شبکه های ارتباطی از جمله شبکه های LAN , Wan , Wireless و … ، خدمات مشاوره در زمینه راه اندازی شبکه ، تغییرات اساسی در شبکه و بهبود ساختار شبکه با در نظر گرفتن کاهش هزینه ها و همینطور بالا بردن بازده کاری برای سازمان ها و شرکت ها، از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

مشاوره ی امنیت شبکه

مشاوره ی تجهیزات شبکه

مشاوره ی طراحی شبکه

مشاوره ی اجرای پروژه های شبکه

مشاوره ی خرید و اجرا و ارتقا سرور

مشاوره ی اجرای شبکه های کامپیوتری

 مشاوره ی دوربین مداربسته تحت شبکه

 مشاوره ی سخت افزار و بهینه سازی سخت افزار

 مشاوره ی زیرساخت شبکه

 بهینه سازی زیر ساخت

مشاوره ی پشتیبانی و نگهداری شبکه و سرویس ها

 مشاوره ی نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی

 

استفاده از مشاوره در مورد شبکه مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

* عضو ناظر بیرونی به دلیل عدم ارتباط با مشکلات مجموعه  ی شما می‌تواند راه‌ حلی جدید به شما ارائه دهد و موضوعی که به هیچ عنوان در برنامه شما نیست اما مفید است را به اجرا در بیاورد.

* هزینه ی خدمات مشاوره به‌ صرفه تر از استخدام کارمند مقیم در شرکت می‌باشد.

* مثل یک صافی برای ایجاد تغییرات جدید در شرکت عمل می کند.

امروزه برنامه ریزی در حوزه فن آوری های اطلاعاتی و همچنین مشاوره به منظور انتخاب و پیاده سازی فن آوری های مناسب از جایگاه ویژه ای در سازمان های دولتی و خصوصی برخوردار شده است. این سازمان ها سالانه مبالغ قابل توجه ای از بودجه خود را به شکل تامین تجهیزات سخت افزاری، تهیه نرم افزار، توسعه شبکه و خطوط ارتباطی، تولید داده ها و اطلاعات، آموزش کارکنان و سایر مسائل مشابه سرمایه گذاری می کنند. با تمام این احوال با نگاهی به سازمان های مختلف در سطح کشور باید اذعان داشت که نمونه های موفق در حوزه سرمایه ‌گذاری شایسته در فن آوری اطلاعات بسیار اندک بوده است.

انتخاب یک گروه مشاور واحد فناوری اطلاعات با تجربه کاری در زمینه IT و علوم کامپیوتر و شبکه می تواند بهره وری سازمان را افزایش و خطرات و تهدیدات را کاهش دهد تا ریسک طراحی و راه اندازی زیرساخت های جدید آی تی را به صفر برساند.

کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ما در شرکت رایان پشتیبان در زمینه مشاوره خدمات شبکه و کامپیوتر، طراحی و نقشه شبکه، تامین تجهیزات شبکه، نصب و راه اندازی شبکه، نظارت و پشتیبانی شبکه با سابقه‌ ای درخشان فعالیت دارند. افتخار ما مشاوره ادارات مهم، سازمان ‌ها، کارخانجات کوچک و بزرگ دولتی، خصوصی، هتل‌ها و دانشگاه‌ ها می‌باشد.

مانند بسیاری از مشتریان ما، احتمالاً کسب و کار شما نیز به طور مستقیم ارتباطی با حوزه IT ندارد، به طور مثال شاید بگوئید نیازی به شبکه ندارم، مگر قدیمی ها چکار می کردند. تلاش برای حل چالش‌ها و مشکلات IT نه ‌تنها می‌تواند تمرکز شما را از کسب و کارتان دور کند بلکه این چالش‌ها موجب می‌شوند، هزینه‌های بسیاری برای شرکت‌ شما ایجاد شده و بر بخش‌های دیگر کسب و کار شما تأثیر منفی وارد شود. همکاری با یک گروه مشاور شبکه های کامپیوتری و فن آوری اطلاعات در شرکت شما می‌تواند موجب شود تا کسب و کار شما امن و کارآمد باقی بماند و در مسیر درست خود در دوره حاکمیت تکنولوژی پیش روی کند.

 

 

۱۳ سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص رایان پشتیبان می باشد.

۰۲۱۲۲۳۴۰۴۹۲

۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶

این شرکت با داشتن کارشناسان متعهد و ارائه خدمات متفاوت در زمینه پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه توانسته جلب رضایت بسیاری از مشتریان خود را طی این سالیان طولان داشته باشد و همواره سعی می نماید با ارائه خدمات مطلوب و به موقع اعتماد بیشتری نسبت به خدمات خود جلب نماید.

تهران ، سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان پنجم ، شماره ۱۲ ، واحد ۱

تمامی حقوق سایت متعلق به رایان پشتیبان می باشد.

امروزه توان تداوم یک سازمان در محیطی متغیر و رقابتی، مستلزم به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان است. نقش فناوری اطلاعات در سازمان ها به اندازه‌ای پررنگ است که بسیاری از نظریه پردازان و مدیران عالی، سازمانها را به اتخاذ استراتژی هایی مرتبط با این فناوری توصیه می‌کنند.

تكنولوژی اطلاعات ( (Information Technologyبا محوریت دانش و خردگرایی انسان و اندیشه‌هایش به منظور بهره‌برداری از اندیشه، و سپردن امور تكراری و غیر خلاق به ماشین و همچنین افزایش كارآیی و آزاد سازی مهارتهای انسانی، در دهه های اخیر مورد توجه خاصی قرارگرفته ‌است.

تكنولوژی اطلاعات با  افزایش توانایی سازمان ها موجب افزایش تنوع محصولات، بهبود كیفیت و جلب رضایت مشتری می شود که نهایتا این مهم سبب تسهیل روال اداری و افزایش بازده نیروی انسانی و مدیریت می‌گردد.

از آنجائیكه تكنولوژی اطلاعات به عنوان محور توسعه جوامع و سازمانها مطرح است، بنابراین طراحی ساختار آن نیازمند ژرف اندیشی و تامل، همراه با ارائه مدل مناسب و بررسی مدلهای موجود در سازمانهای داخلی و خارجی است. از طرفی، بكار گیری و اجرای تكنولوژی در سازمانها یك نسخه تجویز شده كلی نیست و نمی توان با یك برنامه جامع تكنولوژی اطلاعات برای كلیه سازمانها و شركتها، ساختار فناوری اطلاعات را پیاده سازی و اجرا نمود.

مشاوره رایگان شبکه

میتوان نتیجه گرفت که استفاده از کارشناسان و مشاوران زبده‌، در بهبود روند کار سیستماتیک سازمانها، تأثیرات بسزایی داشته و موجبات هم افزایی فردی و گروهی را فراهم می سازد.

 

 

بر این اساس شرکت پویش داده نوین با برخورداری از تجربیات ارزنده در حوزه های زیرساختی حوزه فناوری اطلاعات اعم از: زیرساختها و سرویسهای تحت شبکه، سامانه مبتنی بر متن باز (open source)، سیستمهای فایروال، مباحث امنیت، کنترل پروژه و… آمادگی دارد در جهت پیشبرد كسب و كار و اهداف شركت‌ها و سازمان‌ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره اقدام نماید.

از جمله مهمترین حوزه‌های خدمات مشاوره شرکت پویش داده نوین شامل موارد ذیل می باشد:

اپلاینسهای مجازی پویش (اپلیش Aplish)

شرکت پویش داده نوین به عنوان بازویی توانا و همیشه در دسترس، با تخصص ویژه در زمینه مجازی سازی و زیرساخت، و ارایه راهکار دارای ارزش افزوده و توجیه اقتصادی بالا، مفتخر به پویش و همراهی با کارفرمایان منحصر به فرد خود (بیش از 80 سازمان مهم اداری، امنیتی و تجاری در سطح کشور) میباشد. در همین راستا این مجموعه تمام تلاش و همت خود را در جهت رضایتمندی کامل مشتریان و کارفرمایان خود به کار بسته است. امید است تا این تلاش در سایه الطاف خداوند متعال مورد پذیرش کارفرمایان گرامی قرار گیرد.

هم اکنون با ما تماس بگیرید.

 

a#pdnsoft4:link,a#pdnsoft4:visited{opacity:.5;filter:alpha(opacity=50)}a#pdnsoft4:hover,a#pdnsoft4:active{opacity:1;filter:alpha(opacity=100);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت پویش داده نوین ارایه دهنده خدمات:

[email protected]

 

فروش کالاهای شبکه ، طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری

 

آیا به دنبال راه اندازی یک شبکه اصولی برای سازمان یا اداره خود هستید؟

نمیدانید از کجا باید شروع کنید؟ یا از چه کسی در این رابطه مشاوره بگیرید؟

مشاوره رایگان شبکه

مشاوره و بازدید رایگان از پروژه شما وظیفه ماست. کافیست تا با مشاوران ما تماس بگیرید.

خدمات راه اندازی شبکه خود به دو دسته پسیو شبکه و اکتیو شبکه تقسیم بندی میشود.

در ادامه هر کدام از این موارد ذکر شده به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگیرد.

 

واحد های سازمانی ارتباطات نادین

واحد گارانتی و تعمیرات آماده انجام امورگارانتی محصولات خریداری شده و در صورت اتمام مدت زمان گارانتی تعمیر قطعات و لوازم میباشد.

ارائه پشتیبانی بصورت تلفنی ، ریموت و یا اعزام کارشناس به محل، همچنین ارائه پشتیبانی به سازمان ها بصورت قراردادی در دستور کار این واحد میباشد.

مشاوره دقیق قبل از خرید مشتریان ، راهنمایی برای نحوه خرید کالا با قیمتی مناسب برای مشتریان در دستور کار این واحد میباشد.

بازدید و نیازسنجی ، طراحی متناسب با نیاز شما و اجرای سریع با زمان بندی دقیق با اولویتی بسیار بالا در دستور کار این واحد میباشد.

اولین قدم در راه اندازی شبکه اجرای صحیح زیرساخت است

 

اولین قدم در مرحله اجرای شبکه پرسرعت، زیرساخت استاندارد است. 

شاید در نگاه اول پسیو شبکه کار بسیار آسان و غیر تخصصی باشد، ولی در اصل کاملا متفاوت است!

انتخاب صحیح تجهیزات پسیو و انتخاب بستر مناسب ( کابل شبکه ، سوئیچ و … ) بسیار کار مهمی است.

ما با تیمی متخصص در حوزه پسیو از خشت اول در کنار شما خواهیم ایستاد…

راه اندازی شبکه،‌ دوربین مداربسته ، مجازی سازی ، میکروتیک و سیسکو – سیستم تلفنی VOIP و ارتباطات وایرلس

فروش تجهیزات و نصب دوربین مداربسته برای کارخانجات ، ادارات، فروشگاه ها و مراکز خرید در سراسر ایران متناسب با نیاز شما با قیمتی مناسب

طراحی و راه اندازی VOIP (سیستم تلفنی تحت شبکه) و سانترال برای سازمانها و نهادهای خصوصی و دولتی و ادارات با ارائه پیشنهاد بر اساس نیاز شما

راه اندازی شبکه در حوزه روتینگ و سوئیچینگ شبکه با تجهیزات میکروتیک و سیسکو با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و اسکیل پروژه

طراحی و راه اندازی شبکه بصورت اکتیو و پسیو شبکه مبتنی بر مایکروسافت ، تجهیزات میکروتیک ، سیسکو و … بصورت مجازی سازی و یا بصورت Natural با توجه به نیاز

طراحی و اجرای لینک وایرلس، امکان سنجی و اجرای پروژه های PTP و PTMP ، همچنین اجرای پروژه های وایرلس ایندور با تجهیزات میکروتیک، سیسکو، Ubiquiti و موتورولا 

راه اندازی مجازی سازی سرور HP و مجازی سازی سیستم عامل و دسکتاپ بر پایه لینوکس Esxi و همچنین راهکارهای جامع ذخیره سازی اطلاعات

روتینگ و سوئیچینگ شبکه ، مجازی سازی ، اکتیو دایرکتوری و سایر سرویس های مایکروسافت

 

پس از طراحی و اجرای زیرساخت شبکه ، نوبت به اکتیو شبکه خواهد رسید. مباحثی چون :

عملیات روتینگ و سوئیچینگ با تجهیزات میکروتیک و سیسکو

مجازی سازی سرور های HP , Dell و همینطور استفاده از تجهیزات ذخیره سازی Nas storage و …

راه اندازی سرویس های مایکروسافتی مانند اکتیو دایرکتوری و دامین کنترلر و سیستم Sharing

طراحی و راه اندازی سیستم های تلفن تحت شبکه VOIP 

آخرین مقالات آموزشی حوزه شبکه ارتباطات نادین را می بینید.

مشاوره رایگان شبکه

شما در این آموزش با انواع تانل در میکروتیک آشنا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

راه های ارتباطی با ما :

مشاوره : 91326240-021

فروش : 91326245-021

ایمیل : Info@nadin-co.ir

ارسال پیام در واتساپ/تلگرام : 4699-144-0919

دفتر مرکزی : تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – پلاک 2 طبقه 2 واحد 3 غربی

ادامه مطلب  

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت امن پایه ریزان کارن بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب، بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

تهران – خیابان خرمشهر (آپادانا) – خیابان عربعلی (نوبخت) – کوچه۱۳ – پلاک۱

021-88539044-5

مشاوره رایگان شبکه

info@apk.co.ir

Copyright © 2020 Created by APK Co. All rights reserved.

برای آگاهی از آخرین مقالات و وبینارهای تخصصی، آدرس ایمیل خود را وارد و حوزه علاقمندی را انتخاب نمایید.

ایمیل *

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نمایید امنیت زیرساخت سرویس دهنده ها مجازی سازی

ثبت نام شما انجام شد. لینک فعال سازی به آدرس ایمیل شما ارسال شده است.

مشاوره رایگان

 

برای دریافت نسخه چاپی فصلنامه دارت از لینک زیر استفاده نمایید.

ارسال درخواست

برای آگاهی از آخرین مقالات و وبینارهای تخصصی، آدرس ایمیل خود را وارد و حوزه علاقمندی را انتخاب نمایید.

ایمیل *

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نمایید امنیت زیرساخت سرویس دهنده ها مجازی سازی

ثبت نام شما انجام شد. لینک فعال سازی به آدرس ایمیل شما ارسال شده است.

[theme-my-login]

مشاوره رایگان شبکه
مشاوره رایگان شبکه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *