مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

 
helpkade
مشاور تحصیلی خوب در بوشهر
مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در بوشهر کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در بوشهر کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در بوشهر چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در بوشهر کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در بوشهر چند است؟

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از بوشهر چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان بوشهر و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری بوشهر برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در بوشهر هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در بوشهر بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در بوشهر که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در بوشهر و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در بوشهر :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان بوشهر)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در بوشهر کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در بوشهر چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در بوشهر پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در بوشهر را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان بوشهر در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی بوشهر دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی بوشهر و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در بوشهر به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز بوشهر بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص بوشهر خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در بوشهر توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب بوشهره در بوشهر با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین بوشهر نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان بوشهر در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان بوشهری و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در بوشهر نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در بوشهر که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در بوشهر هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان بوشهر و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان بوشهر در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در بوشهر تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین بوشهره پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب بوشهره در بوشهر باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر و مشاوره تحصیلی حضوری بوشهر می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان بوشهر) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور بوشهر به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب بوشهره در بوشهر اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان بوشهر گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در بوشهر به شما کمک می کند تا در هر بوشهره ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز بوشهر برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی بوشهر به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در بوشهر ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در بوشهر برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در بوشهر استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره بوشهر بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی بوشهر شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان بوشهر کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در بوشهره خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در بوشهر می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه بوشهر آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در بوشهر ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در بوشهر ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی بوشهر ، مشاوره انتخاب بوشهره آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل بوشهر تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان بوشهر) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره مجازی برای دانش آموزان دانشجویان وداوطلبان کنکور به صورت/حضوری/تلفنی /آنلاین/09371630332

به گفت‌گو با خانم مرضیه خضری رتبه‌ی 44 کنکور تجربی، دانش آموز سابق مدرسه‌ی فرزانگان بوشهر و دانشجوی فعلی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران می نشینیم. او در سال 87 بالاترین رتبه را در میان دانش آموزان مدرسه و شهر طي سال های اخیر کسب کرد. او تنها بوشهری است که امسال در رشته‌ی پزشکی در تهران قبول شده است از یک سال زندگی تحصیلی و مشکلاتش می‌گوید؛ مشکلاتی که هر کدام از آن‌ها می‌توانست یک داوطلب را از درس خواندن منصرف کند پس از اعلام نتایج، ایام سختی بر او گذشت او یکی از قربانیان تغییر سهمیه کنکور در سال گذشته بود.

 

  

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

 •از سابقه درسی و چگونگی درس خواندن‌تان در دبیرستان بگویید؟

 

در دوران دبیرستان سعی کردم همه چیز را یاد بگیرم و تا قبل از دوران پیش ‌دانشگاهی در منزل حداکثر روزی2 ساعت درس می‌خواندم و بیش‌تر تلویزیون و فوتبال نگاه می‌کردم و اصلاً برای کنکور نگران نبودم و تست زنی نمی‌کردم ولی کمی برای ریاضی و فیزیک کار می‌کردم.

• معدل کتبی سال سوم دبیرستان؟

 83/19 

• در المپیاد شرکت کرده اید یا فعالیتی در این رابطه داشته اید؟

بله، در المپیاد ریاضی و فیزیک شرکت کردم و فقط دو یا سه روز از آزمون، یک سری تست می‌زدم

.

 •} البته من این جا لازم است توضیحی بدهم و یک پرانتز باز کنم در همه‌ی شهرهای استان بوشهر از جمله مرکز استان، با وجود آن‌که استعدادهای زیادی وجود دارد. تا سال گذشته هیچ امکاناتی حتی کتاب برای آموزش و هدایت المپیادها وجود نداشت ، یکی دو کلاس غیر منسجم تحت نام “المپیاد” در آموزشگاه ها هم در حد یک کلاس تقویتی ضعیف برگزار می‌شود. برخی از خانواده‌ها برای استفاده از کلاس هفته ای یک بار راهی شهر شیراز می‌شوند}

 

 • برنامه ریزی برای کنکور را از چه زمانی شروع کردید؟

از اول مهر کم کم هر چه عشقم می‌کشید، می‌خواندم ولی از آخر آبآن‌که کتاب برنامه ریزی “خودم می توانم” به دستم رسید، کار اصلی من شروع شد .

اجازه بدهید، مگر مدرسه شما از تابستان شروع نکرده بود؟ چرا از همان موقع شروع نکردید؟

هم این که اسباب کشی داشتیم و هنوز خانه‌ی ما آماده نبود و مجبور بودیم 6نفری توی یک اتاق 6متری زندگی کنیم و جایی برای درس خواندن نداشتیم و فقط به کلاس های مدرسه می‌رفتم و دیگر آن‌که مسئله را زیاد جدی نمی‌گرفتم و فکر می‌کردم مثل سال‌های قبل به راحتی به هر چه بخواهم می‌رسم. دیگر آن‌که مشکل بزرگی برای ما پیش آمده بود؛ پدرم افسر نیروی انتظامی بودند و درحین مأموریت یک زندانی از دست‌شان فرار کرد و ما تا همین دو ماه پیش درگیر کار پدرم بودیم. همین باعث شد جو خانه ناآرام باشد و من میلی به درس خواندن نداشته باشم.

• یعنی شما یک سال با این مشکلات درگیر بودید؟

بله

• در چه آزمونی شرکت می کردید؟

سنجش

• روزی چند ساعت درس می خواندید؟

مهر و آبان را دقیقاً یادم نمی آید ولی از آذر تا اوایل اسفند، روزهایی که به مدرسه می‌رفتم سعی می‌کردم روزی 8ساعت بخوانم و اگر تعطیلی داشتم روزی 15 ساعت. از اسفند تا نزدیک کنکور، روزانه 2تا3 ساعت مفید درس می‌خواندم.

• به نظر شما چه رابطه ای بین ساعات مطالعه و یادگیری وجود دارد؟

فکر نمی کنم زیاد تأثیر داشته باشد. خودم هر موقع، وقت کم‌تری داشتم بهتر یاد می‌گرفتم.

• با این ساعات مطالعه کم در مهر و آبان، اولین آزمون را چه طوری دادید؟

چون سال های پیش خوب درس خوانده بودم، می دانستم خوب می دهم و خوب هم دادم. وقتی کارنامه ام را دیدم بچه ها کلی تعجب کردند چون رتبه ام 76شده بود باز مغرور شدم و حس کردم کنکور زحمت ندارد.

• در آزمون های بعدی اوضاع چه طور بود؟

وقتی آزمون می‌دادم و درصدهایم را می‌گرفتم عصبی می‌شدم که چرا زودتر شروع نکردم ولی زیاد توی این حال نمی‌ماندم دوباره شروع می‌کردم به کار کردن و رتبه آزمون‌های بعدی هم حدود 200تا300 می‌شد آن وقت می‌فهمیدم که باید بیش‌تر بخوانم.

• هیچ وقت از برنامه آزمون ها عقب می‌ماندید؟

درس های پایه را کامل می‌رسیدم ولی در درس های پیش دانشگاهی مدرسه ما عقب‌تر بود، نمی‌رسیدم.

• نحوه برنامه ریزی شما چه طور بود؟

طبق برنامه آزمون ها، برنامه ریزی هفتگی داشتم. برای درس‌ها، ساعت مشخص می‌کردم که مثلاً فلان روز 2ساعت ریاضی فصل (1) بخوانم ولی با این روش، هیچ وقت پیش بینی هایم درست در نمی‌آمد و همیشه زیادتر بود با این حال درس‌ها را در همان روز می‌خواندم و ساعت هایی که اضافه می‌آمد، تست می‌زدم يا برای ادبیات که خیلی ضعیف بودم، کار اضافی می‌کردم.

• آزمون ها چه نقشی در برنامه ریزی شما داشتند؟

از برنامه ریزی آزمون ها، برنامه یک ماهه خودم را جور می‌کردم.

• در مناطق گرمسیری جنوب کشور، به خاطر گرمای زیاد، خواب میان روز طولانی بین بچه‌ها شایع است، شما با این مشکل چه جوری کنار می‌آمدید؟

در دوران دبیرستان روزی4 تا5 ساعت می‌خوابیدم آخر در آن هوای گرم بعد از خوردن قلیه ماهی مگر می‌شود نخوابید؟ ولی در پیش دانشگاهی چون خیلی عقب بودم و فرصت کمی هم داشتم روزی یک ربع ساعت می‌خوابیدم.مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

• بهترین روش مطالعه برای بازدهی بالا از نظر شما؟

اگر دروس هر روز را همان روز بخوانیم، خیلی خوب است و تسلط شما100 درصد می‌شود و اگر سعی کنیم پیش خوانی هم باشد که دیگر عالی است. ولی من فقط یک روز چنین کاری کردم و نتیجه اش را گرفتم ولی باز به خاطر تنبل‌ بازي ادامه ندادم.

• شیوه ی خاصی برای مطالعه دروس داشتید؟

همیشه عادت دارم روی زمین دراز بکشم و درس بخوانم ولی چون برای زیست به تمرکز بالایی احتیاج داشتم، پشت میز می‌نشستم و کاملاً از محیط بیرون می‌آمدم و می‌رفتم توی کتاب! آن قدر از محیط دور بودم که گاهی اوقات جلوی تلویزیون درس می‌خواندم و هیچ تأثیری بر من نمی‌گذاشت. تست های درس های ریاضی و فیزیک که حل کردنی بودند را حتماً با موسیقی می‌زدم.

• چه طور با درس زمین شناسی کنار می آمدید؟

چون معلم درس زمین همسایه‌ی ما بود، مجبور بودم آن را بخوانم و همیشه اولین نفر از من می‌پرسیدند. البته در این درس تست هم می‌زدم ولی اصلاً آن را خوب نمی‌فهمیدم. بی خیال زمین شدم چون من پزشکی می خواستم و نیازی به آن نداشتم.

• چه منابع کمک درسی برایتان مؤثرتر بود؟

برای زیست کتاب سبز خوب بود. برای ریاضی قلم چی و گاج و فیزیک گاج و اگر درس‌نامه نیاز داشتم از اندیشه سازان استفاده می‌کردم. شیمی پیش (2) هم کتاب سبز.

{هم‌چنين لازم به توضيح است مرضيه از كتاب‌هاي كمك درسي زيادي استفاده نكرد چون تهيه اين كتاب‌ها در بوشهر بسيار دشوار بود و بچه‌ها اين كتاب‌ها را از شيراز يا تهران تهيه مي‌كردند}

• تست های تألیفی در چه درسی مؤثرتر بودند؟

درس زیست

• آیا مصاحبه رتبه های برتر کنکور، را می خواندید؟

نه، فقط بچه ها مصاحبه یکی از رتبه های برتر ریاضی را می خواندند که گفته بود”روزی 23ساعت درس می خونده” و ما کلی به آن خندیدیم.

• نظرتان راجع به رتبه های برتر کنکور چیست؟

کسانی هستند که به موقع زحمت کشیدند.

• حالا هم همین طور فکر می کنید؟

بله

• از نظر شما برای گرفتن رتبه ی برتر در کنکور فرد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خوب درس خوانده باشد و تسلط کامل داشته باشد.

• آیا درس خواندن برای کنکور برای شما لذت بخش بود؟

وقتی برنامه‌های یک روز را کامل اجرا می‌کردم و نمره درصدهایم خوب بود کلی حال می‌کردم و این اولین بار بود که این همه می‌خواندم تجربه‌ی جدید و لذت بخش بود.

• اگر میل دارید کمی از خانواده تان بگویید؟

من فرزند سوم و آخر خانواده‌ام یک خواهر و یک برادر نظامی دارم. تحصیلات پدرم دیپلم و مادرم سیکل است.

• یک فرضیه وجود دارد که می‌گوید “فرزند آخر خانواده به دلیل دریافت محبت های زیاد معمولاً لوس می‌شوند و پیشرفت تحصیلی کم‌تری دارند” نظر شما چیست؟

کاملاً مخالفم، یعنی حداقل در مورد خودم این طوری نبود. چون از محبت های آن‌ها سوءاستفاده نمی‌کردم.

• به نظر شما نقش خانواده در موفقیت چیست؟

همیشه کار اصلی روی دوش کسی است که می‌خواهد به چیزی برسد، اطرافیان هم مؤثرند ولی کم، حالا هر کس که می‌خواهد باشد. خانواده من زیاد کاری نداشتند چون همیشه درس‌ها را خوب یاد می‌گرفتم و جزو نفرات اول بودم جالب این جا بود که آن‌ها می‌گفتند “زیاد نخوان خسته می شوی.”

• از دید شما آدم موفق کیست؟

کسی است که هدف درست و حسابی داشته باشد و برای آن تلاش کند و به آن برسد.

• عید شما چه طور گذشت؟

چون پدربزرگم فوت کرده بود. خانه ما کسی نبود با دو تا از بچه ها رفته بودیم خانه یکی دیگر از دوستانم که تنها بود قصد داشتیم کلی درس بخوانیم فقط 15 روز را خوش گذراندیم.

• برنامه ریزی بعد از عید شما چه تفاوتی با قبل از عید داشت؟

ساعات مطالعه شدیداً کم تر شد چون هم استرس داشتم و هم این که به خاطر پرکاری قبل از عیدم که همه درس‌ها را خوانده بودم درس زیادی باقی نمانده بود.

• آیا اتفاق می‌افتاد که در کارت احساس خستگی و ناامیدی کنی؟

کل بعد از عیدم پای خستگی و ناراحتی تلف شد.

• با این وضع چه طوری کارتان را دنبال می کردید؟

با دوستانم و مشاورم حرف می‌زدم.

• چه رتبه ای برای کنکور خودتان پیش بینی می کردید؟

نپرسید لطفاً

• لطفاً بگویید!

خیلی دلم می خواست یک رقمی شوم ولی آخر کار فهمیدم زیاد زحمت نکشیدم ولی با این حال باز امید داشتم.

• در کلاس و مدرسه با بچه ها رقابتی داشتید؟

من اصولاً کاری به بقیه ندارم ولی چندتایی بودند که همدیگر را اذیت می‌کردند.

• نتایج همکلاسی هایت امسال نسبت به سال قبل چه طور بود؟

با حضور شما 180درجه تغییر کرده بود. هر سال یکی یا حداکثر دو تا قبولی پزشکی داشتیم ولی امسال 7تا

• هفته ی قبل از کنکور را چگونه گذراندید؟

ریاضی پیش(1) را اصلاً کار نکرده بودم، تست زدم و کاملاً همه ی کتاب‌ها را برگ زدم.

• شب قبل از کنکور؟

با چند تا از دوستانم که اصلاً کاری به کنکور نداشتند رفتم لب دریا که خسته شوم تا شب زودتر خوابم ببرد که اصلاً نشد بعد هم با مادرم برای خرید رفتیم بازار! شب خونه ی دایی ام خوابیدم چون نزدیک حوزه امتحان بود. مادرم کنارم خوابید که مثلاً استرس نداشته باشم و راحت بخوابم ولی او خوابش برد و من کلاً فکر نکنم 1ساعت هم خوابیدم شب با بچه ها S.M.S بازی می‌کردم بیش‌تر در این فکر بودم که فردا شب خوشحالم یا ناراحت. آخر من یک رقمی می‌خواستم.

• در سر جلسه با مشکلی روبه رو نشدید؟

خوب چون خیلی شلوغ بود ترس مرا برداشت ولی تا دفترچه سؤال ها را از روی زمین برداشتم، بی خیال شدم. صندلی من خیلی صدا می‌داد و نمی‌توانستم به آن تکیه بدهم برای این که بچه‌های دیگر از سروصدا ناراحت نشوند من 4ساعت سیخ نشستم.

• بعد از جلسه چه طور بودید؟

اعصابم خورد بود و تا مادرم را دیدم گریه کردم چون خیلی بد داده بودم.

نمره درصدهایت در کنکور؟

ادبیات و بینش و زبان حدود78%                  عربی73%                      زمین30%                          ریاضی86%             شیمی92%           زیست78%                                       فیزیک82%

 

• برای آزمون دانشگاه آزاد شرکت کردید؟

شرکت نکردم چون حداقل مطمئن بودم یک جایی قبول می‌شوم.

• سؤالات دفترچه را در جلسه کنکور به چه ترتیبی پاسخ دادید؟

در کنکور های آزمایشی دستم آمده بود زیست که مهم‌تر و حفظی بود اول بزنم و دست آخر ریاضی و فیزیک را

• برای انتخاب رشته چه طور عمل کردید؟

خودم قرار بود فقط یکی یا دو تا بزنم ولی شما اصرار کردید مجبور شدم 50 تا انتخاب کنم. که خوب شد کار خودم را نکردم.

• برای انتخاب رشته از امکانات دیگر مثل تعیین رشته کامپیوتری استفاده نکردید؟

جایی نرفتم ولی مشاوران شهر از طریق سایر بچه ها برای من پیغام می‌فرستادند که تهران قبول نمی‌شوید و نهایتاً ممکن است شیراز قبول شوید ولی تو این بین فقط شما بودید که همیشه می‌گفتید قبول می‌شوید.

• چه طوری از نتیجه خبردار شدید؟ و چه حسی داشتید؟

با یکی از دوستانم رفتیم کافی نت. رتبه‌ام را که دیدم یک کمی خوشحال شدم ولی وقتی فهمیدم پزشکی دانشگاه ایران قبول شدم کلی شوکه شدم و گریه کردم چون رتبه های مشابه من سال‌های قبل شهید بهشتی قبول شده بودند!

• در رشته پزشکی دانشگاه ایران در کنار شما چه رتبه هایی قبول شدند؟

تا آن جا که خبر دارم فقط 2تا3 رتبه دو رقمی دیگر هست و بقیه همه 3رقمی‌های بالا هستند و بیش‌تر از شهر قم فکر می‌کنم اکثریت پسرهای بالای 1000 هستند.

• این اختلاف رتبه شما با دیگران ناراحت تان نمی کند؟

آن قدر که یک شب کامل گریه کردم.

• آیا اعتراض دادید؟

بله

• جواب چه بود؟

گفتند”که امسال سهمیه‌ی بومی زیاد شده و نمره ام به اون جا نمی‌خوره”

• برای ظرفیت ویژه انتخاب رشته مجدد کردید؟

نه

•چرا؟

آخر اعلام کرده بودند که به ظرفیت های ویژه خوابگاه نمی دهیم و شهریه هم می‌گیریم. من هم ترسیدم و بی‌خیال شدم.

• رشته ای که قبول شدید دوست دارید؟

شدیداً

•چه آرزویی دارید؟

دیگه آرزو نمی کنم.

• حرف آخر

اول می خواهم تشکر کنم از خدا بعد هم از مادر و پدرم و کل خانواده ام و از مسئولین مدرسه و مشاورم و معلم هایم و تشکر ویژه از معلم کلاس پنجمم خانم حسین پور که استارت موفقیت‌هایم ایشان بودند و دست آخر این که امیدوارم هیچ‌کس مثل من دنبال هدف بزرگ، بدون تلاش نباشد.

زندگی یک ساله پای کنکور شما، قصه ی تلخ و شیرین است. از این که در طول گفت گو مجبور شدید خاطرات تلخی را به یاد آورید و متأثر شوید از شما عذرخواهی می‌کنم. از نظر من شما همان مرضیه‌ی با هوش و ممتاز هستید مهم نیست در دانشگاه ایران باشید یا شهید بهشتی! این چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کند همین که با این همه مشکلات، توانستید موفق شوید نشان بزرگی و توانایی شماست.همیشه سرافراز و پایدار باشید.

http://www.piroozgroup.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=173:-44-&catid=68:1387-10-24-21-02-43&Itemid=80

منبع:

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

4605
بازدید
مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

 

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

حتما شما هم با من هم عقیده اید که داشتن یک مشاور کنکور حرفه ای و خوش نام میتواند با برنامه ریزی برای افزایش درصدهایتان کمبود های امکانات مدارس در بوشهر را جبران کند.

در سالهای اخیر دانش آموزان بوشهر برای اینکه از مشاوران بهتری کمک بگیرند به شیراز سفر میکردند.

 

در این میان مشاوره مهندس حسین‌پور شناخته‌ شده‌ ترین مرکز مشاور برای کنکوری‌های بوشهر بوده است.

 

اغلب رتبه های زیر 1000 چند سال اخیر بوشهر از شاگردان مشاوره مهندس حسین پور بوده اند. 

مشاوره تحصیلی برای کنکوری های بوشهر به شکل حضوری در جلسات مشاوره کنکور در شیراز انجام می شد.

از سال 96 امکان مشاور تلفنی فراهم شد.

 

رزرو وقت مشاوره تحصیلی تلفنی با استاد حسین پور

09170300085

 

 

 

صحبت های زیادی در مورد روش مشاوره و برنامه ریزی درسی مهندس حسین پور وجود دارد. اما چیزی که واضح است اینست که او تکنیک های خاصی برای یادگیری به کار می‌برد.

 

باید بدانید که هنوز بسیاری از روش های برنامه‌ریزی این مشاور کنکور فاش نشده اند و رتبه برتر های او در بوشهر هم کاملا متعهد هستند که آنها را فاش نکنند.

 

اگرچه مجال گفتن همه تکنیک های او نیست، در اینجا به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم. به شما توصیه می کنم برای مطالعه 10 مورد از روش های فوق العاده مشاوره کنکور مهندس حسین پور، بر روی لینک بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

 

خاطراتی را به یاد بیاورید که آنقدر جذاب و خاص بوده اند که با جزییات بسیار دقیق، زمان و رنگ و بو و حتی دمای آن فضا هم در ذهنتان ثبت شده است. در این تکنیک مشاوره و برنامه ریزی کنکور مهندس حسین پور، همین مکانیزم برای کنکوری های بوشهر به کار گرفته می شود تا چندین برابر سریعتر یاد بگیرند.

فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش های آموزش در مدارس اروپا طراحی شده است و امروز به کنکوری های بوشهر آموزش داده می شود.

این روش توسط این مشاور تحصیلی برای بالا آوردن سریع درصد های دانش آموزان کنکوری بوشهر با 3 برابر سرعت معمول استفاده می شود. طی 2 مرحله اول این روش برنامه ریزی، ذهن کنکوری به حالت آلفا و اکتیو وارد می شود و آماده جذب اطلاعات می شود. در این شرایط ذهن فرد شدیدا تشنه دریافت اطلاعاتی می شود که مطالعه کرده است.

 در مرحله سوم سلول های مغزی شما با سرعتی بیش از 3 برابر حالت معمول اطلاعات را در خود ذخیره میکنند.

اطلاعات ذخیره شده در این حالت بسیار قوی هستند و بیش از 10 برابر حالت عادی در ذهن ماندگار می شوند.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در بوشهر، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نیستند و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در بوشهر روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. در این میان مهندس حسین پور مشاور کنکوری به روز است و از علم و تجربه در کنار هم استفاده می کند.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور بوشهر وارد برنامه‌ریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامه‌ریزی دیوید است و روشی تضمینی برای جهش رتبه است.

در این روش به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه شخصی شما طرح می شود و برنامه شما بر اساس حدس و گمان و بدون دانش نخواهد بود.

 

این روش در طی 4 ماه رتبه های در حد 20 هزار زیادی را به 3 و 2 رقمی در بوشهر تبدیل کرده و کاملا عملی و کاربردی است

 

اینکه به برنامه موسسات کنکوری بوشهر و برنامه های مشترک آزمون های آزمایشی قلمچی بوشهر دل ببندیم خطای بسیار بزرگی است و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد.

آنچه این مشاور کنکور بوشهری را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، تا جایی که این مشاور تحصیلی گاها از داوطلب میخواهد فکرهای خود را حین و خارج از مطالعه یادداشت کند و بصورت حرفهای و با تکنیکهای ویژهی خود، حتی فکر های داوطلب را کنترل میکند.

این مشاور کنکور بوشهر تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در بوشهر فرق دارد.

 

 

ترس دانش آموزان از مشاوران کنکور بوشهر که روش های عجیبی دارند

 

گاهی داوطلبان کنکور با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در بوشهر روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب اشتباه می‌شوند و با خود می‌گوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد.

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی بوشهر سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور شهر بوشهر نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

پس لطفا از اینکه ضعفی درشما تلاشتان را کم کرده نترسید. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی بوشهر سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در بوشهر روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در بوشهر، برای داوطلبان شهر بوشهر و هم چنین سایر شهر های اطراف بوشهر، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند.

 

 

استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند.

 

اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور بوشهر این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود.

داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او آمادگی همسان با مغزش را دارد؟ و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟ پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور بوشهر در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد.

درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری بوشهری این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. هدف، مغلوب نمودن آخرین کاریست که خود شما انجام داده اید نه رقیبان شما.

 

 

مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در بوشهر، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست.

 همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان طی نظریه ای اینگونه بیان کردند که نظم افراد در کارهای روزانه ی آن ها باعث میشود هر بخش از مغز بطور ویژه تری سازمان دهی شود و فرد در هنگام یادگیری، مطالب را در خانههای مغز خود منظم تر جای دهد و درنتیجه منظم تر بازدهی کند.

ازاین رو مهندس حسین پور نیز شاگردان خود را درمشاوره های تلفنی خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در بوشهر، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند.

 

 

مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در بوشهر نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است وقتی شما زمان خود را مدیریت میکنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. همه ی ما باید توانایی کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم.

حتما تا به حال توجه کرده اید وقتی میخواهید صبح زود به جایی بروید شب زودتر میخوابید تا صبح کمی زودتر بیدار شوید. در واقع شما با این کار دلهره ی دیر رسیدن را ندارید. درس خواندن نیز همین است. باید برای وقتی که برای مطالعه میگذارید نیز ارزش قائل باشید. به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. در اینجا هم با این کار شما دلهره ی دیر به اهدافتان رسیدن را ندارید.

هدف گذاری کنکوری های توسط بهترین مشاور کنکور در بوشهر

 

مهندس حسین پور با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. چرا که موفقیت، حاصل حرکت دائمی به سوی اهداف شخصی است.

اهداف تازمانی که برنامه ی مشخصی برای رسیدن به آن ها نباشد یک فانتزی هستند. در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست.

 

 

مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان بوشهر در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند.

این موضوع کاملا بدیهی است، حتما حدود هفت سالگی خود را به یاد دارید برای نوشتن کلمات ابتدا حروف را به ما یاد دادند، درس خواندن نیز همین هست. اگر به سراغ مسائل ریاضی میروید باید ابتدا محاسبات قوی ای داشته باشید. یا برای مطالعه ی ژنتیک، باید مفاهیم اولیه ی ژنتیک را قدم اول اموزش قرار دهید. برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده.

استاد حسین پور در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در بوشهر پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در بوشهر، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتملترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در بوشهر طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد.

ایشان به دور از روش های سنتی و رایج شده ی بازار مشاوره کنکور، مطابق با تکنیک ها ی خاص خودشان برنامه ریزی میکنند و همواره طی مشاوره های تلفنی بوشهر از داوطلبان میخواهد که خود را درگیر روشهای عمومی نکنند و مطابق با توانایی های خویش ،مطالعه کنند.

 

 

به گفته ی مهندس حسین پور، بهترین مشاور تحصیلی بوشهر، اگرچه در سال های اخیر استقبال داوطلبان کنکور به آزمون های آزمایشی به سطح بالایی رسیده اما همواره از داوطلبان بوشهر، تماسهای تلفنی زیادی داشته اند که از سطح تراز پایین شان در گلایه هستند و احساس نارضایتی دارند.

آنچه باعث خوشحالیست این است که استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در بوشهر، با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده.

این مشاور برتر بوشهر، در هر زمانی، شاگردان خود را روانه ی میز آزمون های آزمایشی نمیکند بلکه با روش های خود ابتدا در کوتاهترین زمان، شاگردان خود را به آمادگی لازم برای آزمون آماده میکند وسپس آن ها را به آزمون دعوت میکند تا در اینصورت داوطلب از همان اول با سطح تراز پایین و نارضایتی، روبرو نشود.

 

رسیدن به آرزو هایتان، آرزوی ماست

 

 

با ایجاد طرح بسیار دقیق مشاوره کنکور مهندس حسین پور کار راحت شد. 

1- دیگر کنکوری های بوشهر برای دریافت مشاوره تحصیلی نیاز به طی مسیر طولانی ندارند. کافیست موبایل خود را بردارند و شماره مشاورشان را بگیرند. 

2- هر روز و حتی گاهی چند بار در روز مهندس حسین پور از طریق واتساپ و تماس تلفنی با شاگردانش در بوشهر در ارتباط است.به همین دلیل طرح مشاوره کنکور تلفنی برای دانش آموزان بوشهر چیزی از مشاوره حضوری کم ندارد بلکه موثر تر هم واقع شده. 

3- گزارش کار دانش آموزان بوشهری هر شب توسط خود مهندس حسین پور تصحیح می شود. 

4- در طرح مشاوره تلفنی برای دانش آموزان بوشهری هر دانش آموز برنامه خاص خود را دارد که بر اساس شرایط اوست.

 

تلفن تماس جهت رزرو رایگان وقت مشاوره اولیه و تعیین سطح

09170300085 

آدرس: شیراز، ملاصدرا، چهار راه ملاصدرا

 

 

 

برای اینکه روش کار مهندس حسین‌پور در طرح مشاوره تلفنی برای دانش‌آموزان بوشهری را بدانید روی لینک روش بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.

در این صفحه به شکل مفصل در مورد دلایل اینکه چرا شما به روش های پیشرفته مهندس حسین پور احتیاج دارید پرداخته می شود. روش های مطالعاتی برای افزایش سرعت یادگیری تا بیش از 2 برابر و سایر تکنیک های اختصاصی که در جای دیگر نخواهید یافت.

 

 

اگر تصمیم گرفته اید که یک بار برای همیشه مسیر زندگی خودتان را با قبولی در رشته های پزشکی تغییر دهید با مرکز مشاوره مهندس حسین‌پور تماس بگیرید.

 

تلفن تماس جهت رزرو رایگان وقت مشاوره اولیه و تعیین سطح

09170300085 

آدرس: شیراز، ملاصدرا، چهار راه ملاصدرا

رزرو وقت مشاوره تحصیلی تلفنی با استاد حسین پور

09170300085

 

 

صحبت های زیادی در مورد روش مشاوره و برنامه ریزی درسی مهندس حسین پور وجود دارد. اما چیزی که واضح است اینست که او تکنیک های خاصی برای یادگیری به کار می‌برد.

باید بدانید که هنوز بسیاری از روش های برنامه‌ریزی این مشاور کنکور فاش نشده اند و رتبه برتر های او در بوشهر هم کاملا متعهد هستند که آنها را فاش نکنند.

اگرچه مجال گفتن همه تکنیک های او نیست، در اینجا به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم. به شما توصیه می کنم برای مطالعه 10 مورد از روش های فوق العاده مشاوره کنکور مهندس حسین پور، بر روی لینک بهترین مشاور کنکور تلفنی کلیک کنید.

 

خاطراتی را به یاد بیاورید که آنقدر جذاب و خاص بوده اند که با جزییات بسیار دقیق، زمان و رنگ و بو و حتی دمای آن فضا هم در ذهنتان ثبت شده است. در این تکنیک مشاوره و برنامه ریزی کنکور مهندس حسین پور، همین مکانیزم برای کنکوری های بوشهر به کار گرفته می شود تا چندین برابر سریعتر یاد بگیرند.

فرمول ChL از ابتکارات این مشاور کنکور است که با الگو برداری از روش های آموزش در مدارس اروپا طراحی شده است و امروز به کنکوری های بوشهر آموزش داده می شود.

این روش توسط این مشاور تحصیلی برای بالا آوردن سریع درصد های دانش آموزان کنکوری بوشهر با 3 برابر سرعت معمول استفاده می شود. طی 2 مرحله اول این روش برنامه ریزی، ذهن کنکوری به حالت آلفا و اکتیو وارد می شود و آماده جذب اطلاعات می شود. در این شرایط ذهن فرد شدیدا تشنه دریافت اطلاعاتی می شود که مطالعه کرده است.

 در مرحله سوم سلول های مغزی شما با سرعتی بیش از 3 برابر حالت معمول اطلاعات را در خود ذخیره میکنند.

اطلاعات ذخیره شده در این حالت بسیار قوی هستند و بیش از 10 برابر حالت عادی در ذهن ماندگار می شوند.

 

با این روش مشاوره کنکور مهندس حسین پور در بوشهر، هیچ کدام از شاگردانش نگران فراموشی نیستند و مطالب درسی را عمیقا درک می کنند.

 

 

اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در بوشهر روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. در این میان مهندس حسین پور مشاور کنکوری به روز است و از علم و تجربه در کنار هم استفاده می کند.

مدل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی SWOT که با ابتکار این مشاور کنکور بوشهر وارد برنامه‌ریزی کنکور شده بر پایه مدل برنامه‌ریزی دیوید است و روشی تضمینی برای جهش رتبه است.

در این روش به شکل کاملا شفاف و قطعی برنامه شخصی شما طرح می شود و برنامه شما بر اساس حدس و گمان و بدون دانش نخواهد بود.

 

این روش در طی 4 ماه رتبه های در حد 20 هزار زیادی را به 3 و 2 رقمی در بوشهر تبدیل کرده و کاملا عملی و کاربردی است

 

اینکه به برنامه موسسات کنکوری بوشهر و برنامه های مشترک آزمون های آزمایشی قلمچی بوشهر دل ببندیم خطای بسیار بزرگی است و نتیجه ای جز اجرا نشدن برنامه و نهایتا سرخوردگی ندارد.

آنچه این مشاور کنکور بوشهری را برجسته کرده توجه ویژه ایشان به توانایی های منحصر بفرد داوطلب است، تا جایی که این مشاور تحصیلی گاها از داوطلب میخواهد فکرهای خود را حین و خارج از مطالعه یادداشت کند و بصورت حرفهای و با تکنیکهای ویژهی خود، حتی فکر های داوطلب را کنترل میکند.

این مشاور کنکور بوشهر تاکید زیادی بر شخصی بودن برنامه دارد و حتی روش های مطالعه هر شاگرد هم در جلسات مشاوره او در بوشهر فرق دارد.

 

ترس دانش آموزان از مشاوران کنکور بوشهر که روش های عجیبی دارند

 

گاهی داوطلبان کنکور با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در بوشهر روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب اشتباه می‌شوند و با خود می‌گوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد.

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی بوشهر سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور شهر بوشهر نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

پس لطفا از اینکه ضعفی درشما تلاشتان را کم کرده نترسید. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت.

 

 

استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی بوشهر سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در بوشهر روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد.

ایشان حتی در مشاوره های تلفنی خود در بوشهر، برای داوطلبان شهر بوشهر و هم چنین سایر شهر های اطراف بوشهر، باچنان حساسیت و وسواسی برنامه های فردی را طراحی میکند که برای داوطلب در حین اجرا جای هیچ حساسیتی و وسواسی نباشد و باخیالی آسوده برنامه خود را اجرا کنند.

 

 

استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند.

اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور بوشهر این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود.

داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ آیا مغز او آمادگی همسان با مغزش را دارد؟ و یا در همان مدرسه و همان شرایطی درس خوانده که او نیز خوانده؟ پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور بوشهر در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد.

درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری بوشهری این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. هدف، مغلوب نمودن آخرین کاریست که خود شما انجام داده اید نه رقیبان شما.

مهندس حسین پور هم چنین همواره در مشاوره های تحصیلی تلفنی خویش در بوشهر، شاگردانش را به داشتن نظم در کارها دعوت میکند چراکه مشاوان تحصیلی برتر دنیا و روانشناس ها نیز براین باورند که مکانیزم مغز طوری طراحی شده که نظم را دوست دارد و به مغز واکنش مثبتی نشان میدهد انظباط شخصی، پلی بین اهداف و دستاورد هاست.

 همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

روانشناسان طی نظریه ای اینگونه بیان کردند که نظم افراد در کارهای روزانه ی آن ها باعث میشود هر بخش از مغز بطور ویژه تری سازمان دهی شود و فرد در هنگام یادگیری، مطالب را در خانههای مغز خود منظم تر جای دهد و درنتیجه منظم تر بازدهی کند.

ازاین رو مهندس حسین پور نیز شاگردان خود را درمشاوره های تلفنی خود به شاگردانش علاوه بر ارائه ی برنامه ی منظم، روی نظم فردی آنها نیز کار میکند تا جایی که مغز داوطلبان عادت کند به این نظم دائمی. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در بوشهر، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند.

 

 

مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در بوشهر نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است وقتی شما زمان خود را مدیریت میکنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. همه ی ما باید توانایی کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم.

حتما تا به حال توجه کرده اید وقتی میخواهید صبح زود به جایی بروید شب زودتر میخوابید تا صبح کمی زودتر بیدار شوید. در واقع شما با این کار دلهره ی دیر رسیدن را ندارید. درس خواندن نیز همین است. باید برای وقتی که برای مطالعه میگذارید نیز ارزش قائل باشید. به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. در اینجا هم با این کار شما دلهره ی دیر به اهدافتان رسیدن را ندارید.

هدف گذاری کنکوری های توسط بهترین مشاور کنکور در بوشهر

 

مهندس حسین پور با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. این مشاور کنکور همواره در تماس های تلفنی خود اهداف شاگردان خود را به آن ها یاداوری میکند تا با انرژی به راه خود ادامه دهند و از حرکت نایستند. چرا که موفقیت، حاصل حرکت دائمی به سوی اهداف شخصی است.

اهداف تازمانی که برنامه ی مشخصی برای رسیدن به آن ها نباشد یک فانتزی هستند. در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست.

 

 

مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های تلفنی خود با داوطلبان بوشهر در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد.

ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند.

این موضوع کاملا بدیهی است، حتما حدود هفت سالگی خود را به یاد دارید برای نوشتن کلمات ابتدا حروف را به ما یاد دادند، درس خواندن نیز همین هست. اگر به سراغ مسائل ریاضی میروید باید ابتدا محاسبات قوی ای داشته باشید. یا برای مطالعه ی ژنتیک، باید مفاهیم اولیه ی ژنتیک را قدم اول اموزش قرار دهید. برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل همیشه اصولی بوده و رضایت کنکوری ها را جلب کرده.

استاد حسین پور در مشاوره تلفنی خود با شاگردانش در بوشهر پیشنهادات لازم برای فراگیری پیش نیاز های آن ها میدهد و آن ها را یاری میدهد تا محاسبات و امثال آن ها را در قدم اول یاد بگیرند.

 

 

به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در بوشهر، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتملترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در بوشهر طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد.

ایشان به دور از روش های سنتی و رایج شده ی بازار مشاوره کنکور، مطابق با تکنیک ها ی خاص خودشان برنامه ریزی میکنند و همواره طی مشاوره های تلفنی بوشهر از داوطلبان میخواهد که خود را درگیر روشهای عمومی نکنند و مطابق با توانایی های خویش ،مطالعه کنند.

 

 

به گفته ی مهندس حسین پور، بهترین مشاور تحصیلی بوشهر، اگرچه در سال های اخیر استقبال داوطلبان کنکور به آزمون های آزمایشی به سطح بالایی رسیده اما همواره از داوطلبان بوشهر، تماسهای تلفنی زیادی داشته اند که از سطح تراز پایین شان در گلایه هستند و احساس نارضایتی دارند.

آنچه باعث خوشحالیست این است که استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در بوشهر، با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده.

این مشاور برتر بوشهر، در هر زمانی، شاگردان خود را روانه ی میز آزمون های آزمایشی نمیکند بلکه با روش های خود ابتدا در کوتاهترین زمان، شاگردان خود را به آمادگی لازم برای آزمون آماده میکند وسپس آن ها را به آزمون دعوت میکند تا در اینصورت داوطلب از همان اول با سطح تراز پایین و نارضایتی، روبرو نشود.

 

رسیدن به آرزو هایتان، آرزوی ماست

 


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره بوشهر ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در بوشهر هستید از لیست زیر استفاده کنید.

محل تبلیغ کلینیک شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۸۹۹۹۹۲۴۵ تماس بگیرید.

مرکز مشاوره مهر ایران

روانشناس : ابراهیم سلیمانی

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

آدرس :

خیابان امام خمینی (سنگی) – کوچه کنار استانداری – کنار زبانسرای دخترانه

تلفن پذیرش :

۳۳۵۳۳۵۹۲

آرامش

آدرس :

ميدان بهمني – جنب صندوق قرض الحسنه مهر

تلفن پذیرش :

۴۵۵۴۲۳۵

مرکز روانشناسی مهر اندیش

آدرس :

خیابان سنگی روبروی خیابان یادگار امام

تلفن پذیرش :

۳۳۵۳۶۸۷۵

رویش

آدرس :

خیابان سنگی، روبروی استانداری، بوستان ۵

تلفن پذیرش :

۰۹۱۷۹۷۱۰۹۱۱

نیلوفر

آدرس :

خیابان سنگی، ساختمان پارسیا

تلفن پذیرش :

۰۷۷۳۳۵۶۲۹۹۳

موسسه مهر خانواده

روانشناس : فاطمه زارعی

آدرس :

خیابان سنگی، روبروی استانداری

تلفن پذیرش :

۰۷۷۳۳۵۳۳۲۵۱

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان بوشهر را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره بوشهر می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در استان بوشهر هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

روانشناسی تخصصی راد

روانشناس : دکتر حسین اسدی

آدرس :

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

 خیابان امام خمینی، روبروی یادگار امام، جنب بانک مسکن،

تلفن پذیرش :

۰۷۷۳۳۵۳۳۲۵۱

روزبه

آدرس :

خیابان شهيد عاشوري- ابتداي كوچه درمانگاه خیبر

تلفن پذیرش :

۳۵۳۵۳۷۲

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره بوشهر و یا بهترین دکتر روانشناس بوشهر مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در بوشهر و یا روانشناس کودک در بوشهر و هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

در این مقاله سعی شده است ده مرکز برتر روانشناسی و مشاوره تحصیلی بوشهر برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱٫ مرکز مشاوره روانشناسی آرامش

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

آدرس: بوشهر-میدان بهمنی – جنب صندوق قرض الحسنه مهر

تلفن: ۰۷۷۱-۴۵۵۴۲۳۵

۲٫ مرکز مشاوره روانشناسی روزبه

آدرس: بوشهر – خیابان شهید عاشوری – ابتدای کوچه درمانگاه خیبر

تلفن: ۰۷۷۱-۳۵۳۵۳۷۲

۳٫ مرکز مشاوره روانشناسی مهر اندیش

آدرس: بوشهر – خیابان امام (ره ) – روبروی خیابان یادگار امام

تلفن: ۰۷۷۱-۳۵۳۶۸۷۵

۴٫ مرکز مشاوره روانشناسی مهر آفرین

آدرس: بوشهر – میدان امام – کنار بانک صنعت و معدن

تلفن: ۰۷۷۱-۵۵۵۷۳۹۷

۵٫ مرکز مشاوره روانشناسی روان پویا

آدرس: بوشهر – خیابان عشوری- نبش کوچه بهارستان ۲۹

تلفن: ۰۷۷۱-۲۵۲۶۸۱۵

۶٫ مرکز مشاوره روانشناسی نبوت

آدرس: دشتستان – برازجان – خیابان شهید چمران

تلفن: ۹۱۷۳۷۷۸۳۱۱

۷٫ مرکز مشاوره روانشناسی آفتاب آرامش

آدرس: دشتستان – برازجان – خیابان شریعتی – ابتدای خیابان ماحوزی سمت راست – درب دوم

تلفن:  ۹۱۷۳۷۳۳۱۰۶

۸٫ مرکز مشاوره شهرستان بوشهر

آدرس : بوشهر – خیابان سنگی – خیابان فاطمیه – مجتمع خدمات مشاوره ای

تلفن : ۰۷۷۱-۳۵۳۸۶۶۲

۹٫ مرکز مشاوره شهرستان دشتی

آدرس : دشتی – میدان امام خمینی – کوچه تعاون روستایی – روبروی دبیرستان علامه طباطبایی

تلفن:  ۰۷۷۲-۶۲۲۲۱۳۳

۱۰٫ مرکز مشاوره شهرستان تنگستان

آدرس: تنگستان – خیابان آب گرم – اداره بهزیستی

تلفن: ۰۷۷۲-۵۲۲۳۶۰۸

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

به تعدادی مشاور تحصیلی و انگیزشی خانم و آقا در تمام پایه های تحصیلی مسلط به تمامی مبانی مطالعاتی… اولیه با شما تماس گرفته میشود.


موسسه گاما به عنوان مشاور تحصیلی تمامی اطلاعات اولیه مورد… درب اصلی پارک – نبش کوچه 18


نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند… مانند :

سیستم صدور کارنامه تحصیلی
تلفن گویای مدرسه
پیامک… مشاور تحصیلی خوب در بوشهر


استفاده از امتیاز مدرک مهندسین جهت ارتقا و اخذ رتبه های پیمانکاری و مهندسین مشاور ، استخدام مهندس

کارشناس… در 4 سال اخیر و بعد از اخذ مدرک تحصیلی با ما تماس بگیرید .
تسویه… .

بدون هیچگونه محدودیت مکانی


شرایط استفاده از مدرک تحصیلی کارشناسی جهت اجاره مدرک در… کشتی
مهندسی شیمی
و….


بر اساس کارنامه و موفقیت مشاوران کنکور در شهر شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.
1… های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول…


موسسه اسیا
تخصصی ترین مرکز… 4 ساله و 2ساله در زمینه رشته های تحصیلی :
مهندسی عمران – عمران …. مهندسین مشاور
شرکت خدمات اداری


خانه مشاور ایران به عنوان اولین مرکز… انجام رساله در مازندران و بورسیه تحصیلی و نگارش مقاله کلاسی و درسی… ما در گوگل با ما تماس بگیرید.


خانه مشاور ایران به عنوان اولین مرکز… پایان نامه رشته حسابداری و بورسیه تحصیلی و پایان نامه روابط بین الملل… با ما تماس بگیرید.


استفاده ار مدرک کارشناسی و کاردانی و کارشناسی ارشد ,جهت رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و مهندسین مشاور برای پیمانکارانی که مدرک مرتبط و یا قابل استفاده ندارنند صورت میگیرد .

اجاره مدارک تحصیلی رشته های مهندسی :
صنایع
معماری
عمران
کشاورزی
نقشه برداری
…..

قرار داد 2 ساله و یا 4 ساله


شرکت های جدید جهت دریافت رتبه پیمانکاری یا رتبه مشاور نیازمند اقداماتی در رابطه… وقت هماهنگی های لازم صورت گیرد .


یک شرکت معتبر نفتی به مهندسین… وزارت نفت ، شرکت های پیمانکاری ، مشاور و افرادی که از تاریخ بازنشستگی آنها زمان زیادی می گذرد در الویت می باشند.


خدمات انجام پایان نامه خانه مشاور ایران به صورت کاملا آنلاین… و خدمات تحلیل آماری و بورسیه تحصیلی و spss در کرمان و پروپزال…


گروه ما به صورت کاملا آنلاین… های برق و ادیت مقاله و بورسیه تحصیلی و مدلسازی مهاربند و ضمانت…
موسسه آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران
آی دی تلگرام : @avatypeir
هر… ما در گوگل با ما تماس بگیرید.


نیازمند ida در ریز بوشهر… انجام پایان نامه خانه مشاور ایران به عنوان بزرگترین موسسه… نامه نقاشی و ادبیات و بورسیه تحصیلی و ضمانت برگشت وجه از جمله خدمات این مرکز می باشد.


چنانچه یک دانشجو هستید که… تا پس از عضویت ، از میان چندین مشاور در زمینه رشته تحصیلی مربوطه ، بهترین آنها در شهر…


آیا نگران انجام پایان نامه… کنید؟
آیا کارمند هستید و مدرک تحصیلی را فقط برای ارتقای سازمانی…
موسسه آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


برای مشاوره یک پایان نامه … موضوعات مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب می کنند. همانطور که عنوان شد در مورد موضوع پایان نامه می توانیم از نظر مشاور نیز استفاده نماییم. معمولا…


بیایید بدون تعارف سخن بگوییم،… (ph.d) به منظور گرفتن بورس های تحصیلی داخلی و خارجی در مقاطع بالاتر… آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


موسسه تحقیقاتی ما سرویس های… تصویب و انجام به همراه اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین انجام مراحل اخذ پذیرش … آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

مشاوره انجام پایان نامه گروه … خدماتی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های مختلف فنی مهندسی،…

موسسه آموزشی و مشاوره ای خانه مشاور ایران


تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

اکثریت
دانش آموختگان می خواهند شانس خود را در هر دو دانشگاه میسنجند و به صورت
جداگانه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته نمایند و علاقه مندی
های خود را دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ پیدا کنند.همانطور که
می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ از دغدغه‌های داوطلبان نظام قدیم و
جدید است زیرا همانطور که می دانید انتخاب رشته مساله مهمی است اهمیتی
بالاتر از برگزاری کنکور دارند. ما در این مقاله می خواهیم درباره انتخاب
رشته کنکور سراسری  شما را راهنمایی کنیم.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و مطالعه دفترچه انتخاب رشته، با توجه به اینکه در کدام یک از دوره ها مجاز شده‌اند می‌تواند اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری کنند.

داوطلبان بسیاری می خواهند درباره رتبه و تراز
مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ بدانند می تونند با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند و به بررسی دقیق کارنامه خود بپردازند و همچنین
برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته عضو کانال تلگرام کنکور و انتخاب رشته
بشوید.فرم انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان کنکور که مجاز به انتخاب رشته شدند قرار میگیرد.داوطلبان
کنکوری می‌توانند بر اساس دوره آزمایشی خود ۱۵۰ رشته محل بین رشته هایی که
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد اقدام به انتخاب رشته کنند.شما پس از آنکه کد رشته های مربوطه را وارد می کنید می بایست یک کد رهگیری از سایت دریافت کنید و تا پایان نتایج نهایی کنکور 98 همراه
خود نگه دارید. شما برای راحت تر شدن کارت هم می توانید ابتدا فرم
پیش‌نویس که در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور وجود دارد تکمیل کنید و
سپس کدهای مورد نظر را وارد سایت کرده و صحت آنها را بررسی کنید تا برق
دچار مشکل نشوید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی ثبت نمایید. درا این صورت قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهره ببرید. در ادامه شما می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه ، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را
وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و
دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را
مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که با این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور قادر خواهید بود انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه  در منطقه خود
را ب صورت تقریبی بدست آورید. می بایست اذعان نماییم که از آنجایی که این
اطلاعات بر اساس تجربیات سال های پیشین می باشد بنابراین انتخاب رشته کنکور  98 شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 98  می بایست با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور 98 بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 98 – آنلاین و رایگان صدای مشاور مشورت نمایند. در راستای تحقق این امر شما قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره حضوری سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

در پایان این نوید را به شما می دهیم که قادر خواهید بود از این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور به
صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این
است که از نرم افزار با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید
تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

بوشهر – رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۱ پایگاه انتخاب رشته کنکور و با استفاده از ۴۲ نفر مشاور و ۶۵ نفر عوامل اجرایی در استان بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ریزی صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی کارشناسان مشاوره و مشاوران ادارات آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: پایگاه‌های انتخاب رشته تا پایان امروز به ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان استان می‌پردازند.

وی افزود: ۴۲ نفر مشاور که دوره‌های آموزشی ویژه انتخاب رشته کنکور را طی کرده‌اند در این پایگاه‌ها فعالیت دارند که برای انتخاب رشته بیشتر از نرم افزارهای سازمان سنجش و فرهیختگان شریف استفاده می‌کنند.

ریزی تصریح کرد: دانش آموزان در انتخاب رشته واقعیت‌ها را ببینند و توقعات و انتظارات خود را با واقعیت ها تطبیق دهند و با مطالعه دقیق دفترچه ها و بهره مندی از مشاوره و راهنمایی مشاوران مجرب آموزش و پرورش و با در نظر گرفتن توانمندی، رغبت و محدودیت‌ها دقت لازم بالاخص در انتخاب قطب و ناحیه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولیاء در انتخاب رشته فرزندانشان از گزینه اجبار استفاده نکنند تاکید کرد: دانش آموزان برای انجام این رویداد مهم شتابزده عمل نکنند و با آرامش و دقت لازم بهترین انتخاب را داشته باشند. مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر به نقش کلیدی مشاوران برای انتخاب رشته کنکور و ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان و خانواده‌ها اشاره کرد و بر اجرای دقیق انتخاب رشته در پایگاه ها با در نظر گرفتن اصول و فنون مشاوره ای و لزوم آگاهی بخشیدن به دانش آموزان و خانواده ها تاکید کرد.

ریزی یادآور شد: در این کارگاه تخصصی مشاوره به آخرین تغییرات و اصلاحیه های سازمان سنجش کشور در کنکور ۹۵ و انتخاب رشته دانش آموزان پرداخته و به سوالات و ابهامات پیرامون موضوع پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد ۳۰ نفر از کارشناسان مشاوره و مشاوران تحصیلی شهرستان‌ها و مناطق استان در این کارگاه آموزشی به تبادل اطلاعات در خصوص آخرین تغییرات کنکور  پرداختند.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر فاطمه اکبری زاده 

دکتر علی پاکیزه 

حسین اسدی راد 

آزیتا گلستانیان 

فریده السادات حسینی 

مریم رضایی مقدم 

عباس رحیمی 

علی کمال جو 

ستاره مهنایی 

راضیه خرم آبادی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بوشهر کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در بوشهر برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در بوشهر عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بوشهر می باشد.

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی بوشهر آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی بوشهر

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی بوشهر

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

مرکز مشاوره روانشناسی آرامش

آدرس مرکز مشاوره بوشهر – آرامش: میدان بهمنی – جنب صندوق قرض الحسنه مهر

مرکز مشاوره روانشناسی روزبه

آدرس مرکز مشاوره بوشهر – روزبه: خ شهید عاشوری- ابتدای کوچه درمانگاه خیبر

مرکز مشاوره روانشناسی مهر اندیش

آدرس مرکز مشاوره بوشهر – مهر اندیش: خ امام (ره ) –روبروی خ یادگار امام

مرکز مشاوره رونشناسی مهر آفرین

آدرس مرکز مشاوره بوشهر – مهر آفرین: میدان امام – کنار بانک صنعت و معدن

مرکز مشاوره روانشناسی ایران

آدرس مرکز مشاوره بوشهر – ایران: شروع بکار نکرده است

مرکز مشاوره روانشناسی روان پویا

آدرس مرکز مشاوره بوشهر – روان پویا: خیابان عشوری- نبش کوچه بهارستان ۲۹

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی بوشهر می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در بوشهر ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در بوشهر مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در بوشهر باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره بوشهر به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم بوشهر اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ،  مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه های مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی بوشهر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مشاور تحصیلی خوب در بوشهر
مشاور تحصیلی خوب در بوشهر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *