چگونه افراد موفق رشد می کنند

 
helpkade
چگونه افراد موفق رشد می کنند
چگونه افراد موفق رشد می کنند

برای خرید و دانلود  کتاب چگونه افراد موفق رشد می کنند؟  نوشته  جان. سی مکسول  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ نوشته جان سی. ماکسول، ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی پیش‌روی ما قرار می‌دهد. راه‌هایی که به ما کمک می‌کنند تا زندگی‌مان را از این رو به آن رو کنیم. چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ را با ترجمه‌ی روان مریم تقدیسی منتشر شده است.

جان سی مکسول در کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ به شما کمک می‌کند تا حداکثر پتانسیلتان را تحقق بخشید. پتانسیل کلمه‌ای دوست‌داشتنی و البته پرکاربرد در تمام کتاب‌های زمینه‌ی موفقیت و خودیاری به شمار می‌رود. از این جهت که با شناخت علاقه و استعدادهایتان، با پرورش مهارت‌های مختلفتان می‌توانید پتانسیل خودتان را بالا ببرید و به موفق شدن، نزدیک و نزدیک‌تر شوید. جان سی مکسول در کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ درس‌های مختلفی به شما می‌دهد. درس‌هایی که کمکتان می‌کند تا در عوض ایجاد یک تغییر بزرگ، با تحولات کوچک، زندگی‌تان را به کلی عوض کنید. ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی که در کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ آمده است به عنوان موثرترین کاتالیزورهای رشد شناخته می‌شوند. در این کتاب خواهید آموخت چطور خود را تقویت کنید، چشم‌اندازتان را وسعت بخشید و با تاثیر مثبت‌تان انگیزه‌بخش دیگران باشید. با استفاده از توصیه های این کتاب، و اراده و نظمی که به زندگی‌تان می‌بخشید، می‌توانید پتانسیلتان را تحقق بخشید، در تمام طول عمر یاد بگیرید و هرگز کهنه شدن را احساس نکنید.

اگر به دنبال روش‌های کارآمد برای تغییر مسیر زندگی و قرار دادن آن در مسیر پیشرفت می‌گردید، کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ را با دقت گوش کنید و درس‌ها و فعالیت‌هایش را حتما انجام دهید.

چگونه افراد موفق رشد می کنند

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

برای دانلود قانونی کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی، حاصل تلاش‌های جان سی ماکسول جهت کمک به شماست؛ کمک به فراگیری روند رشد و پرورش خود، به طوری که بتوانید از حداکثر فرصتی که در اختیار دارید استفاده کنید تا به آنچه باید باشید تبدیل شوید.

هدف از نگارش کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی (How successful people grow) این بوده که بتوانید نگرش صحیح را اتخاذ کنید، بیشتر درباره‌ی نقاط قوت خود بدانید، علایق‌ و اهداف‌تان را بشناسید و مهارت‌های لازم برای تحقق پتانسیل‌تان را در خود پرورش دهید.

یکی از شگفت‌انگیزترین کلمات در هر زبانی واژه‌ی پتانسیل است؛ واژه‌ای آمیخته با خوش‌‌بینی و امید، واژه‌ای نویدبخش موفقیت و دربر گیرنده‌ی تحقق و بزرگی. پتانسیل واژه‌ای بر اساس احتمالات است. وقتی به عنوان یک انسان به پتانسیل خود فکر می‌کنید هیجان‌‌زده می‌شوید. چه فکر مثبتی! شما هم پتانسیل فردی دارید؟ قطعا. پتانسیل شما دربر گیرنده‌ی انسانی است که می‌توانید باشید یا به آن تبدیل شوید.چگونه افراد موفق رشد می کنند

از آن جا که مشغول خواندن این کلمات هستید، می‌خواهید پتانسیل خود را محقق سازید. پس سوالی که مطرح می‌شود این است که چطور باید این کار را انجام دهید؟

روند رشد هر یک از ما می‌تواند به اندازه‌ی خود ما منحصر به‌ فرد باشد. برای کشف هدف‌ باید در مسیر خود آگاهی رشد کنید. برای این که به انسان بهتری تبدیل شوید باید در زمینه‌ی منش و شخصیت رشد کنید. برای پیشرفت در کار باید در زمینه‌ی مهارت‌ها رشد کنید. برای این که بتوانید همسر یا والدین بهتری باشید باید در زمینه‌ی روابط رشد کنید. برای تحقق اهداف مالی باید در زمینه‌ی شناخت مسائل اقتصادی رشد کنید. برای غنا بخشیدن به روح‌تان باید در زمینه‌ی معنوی رشد کنید. مختصات رشد از فردی به فرد دیگر متفاوت است ولی اصول آن برای همه یکسان است. در این کتاب به پانزده روش برای رشد و تحقق پتانسیل اشاره شده است. هر یک از این روش‌ها کلید گشودن درها به روی آینده‌ای بهترند که برای قرار گرفتن در مسیر رشد باید آن‌ها را عملی سازید.

توصیه‌ی جان سی ماکسول (John C. Macwell) این است که هفته‌ای یک فصل از این کتاب را بخوانید، با چند تن از دوستان‌تان در میان بگذارید. تمرینات عملی آن را در پایان فصل انجام دهید، و روند رشدتان را در دفتری یادداشت کنید. شما نمی‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید مگر این که در روال روزمره‌ی خود تغییر ایجاد کنید. اگر روند رشد و فراگیری خود را به طور روزمره مورد توجه قرار دهید، از میزان رشد و تغییر خود طی سال‌های آینده حیرت‌زده خواهید شد.

در بخشی از کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی می‌خوانید:

تغییراتی که می‌خواهیم در زندگی‌مان ایجاد کنیم تنها در زمان حال رخ می‌دهند. کاری که در زمان حال می‌کنیم تعیین‌ کننده‌ی ماهیت و جایگاه‌مان در آینده است. ما در زمان حال کار و زندگی می‌کنیم. اگر می‌خواهید در خود و محیط‌ زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید، نگران گذشته نباشید. به قول مادر ترزا: «دیروز گذشته است، فردا هنوز نیامده است، تنها چیزی که داریم امروز است؛ پس بیایید در لحظه آغاز کنیم». اگر قرار است در خود و محیط‌تان تغییر ایجاد کنید به گذشته فکر نکنید؛ چون نمی‌توانید آن را تغییر دهید. نگران آینده هم نباشید چون از کنترل شما خارج است؛ تنها بر لحظه‌ی حال و کاری که در حال حاضر از دست‌تان ساخته است تمرکز کنید.

مقدمه: رشد شما باعث تحقق پتانسیل‌تان خواهد شد
1: آگاهانه یاد بگیرید: رشد خود به ‌خود رخ نمی‌دهد
2: خود آگاه شوید: برای رشد کردن ابتدا خودتان را بشناسید
3: خودتان را باور کنید: برای افزودن بر ارزش‌های خود باید ارزش‌هایی را که دارید بشناسید
4: زمانی را به تأمل اختصاص دهید رشد کردن مستلزم تفکر و تأمل است
5: انضباطی روزمره را در زندگی‌تان برقرار کنید انگیزه باعث حرکت می‌شود و انضباط روند رشد را استمرار می‌بخشد
6: در جستجوی محیطی مثبت باشید رشد در محیط‌ مساعد صورت می‌گیرد
7: مدبر باشید: برای رسیدن به حداکثر رشد، با تدبیر عمل کنید
8: منفی‌ها را به مثبت‌ها تبدیل کنید مدیریت خوبِ تجاربِ بد رشدی چشمگیر به دنبال خواهد داشت
9: از درون رشد کنید رشد شخصیت تعیین ‌کننده‌ی میزان رشد فردی است
10: خود را به کشیده شدن عادت دهید اگر نتوانید از جایی که هستید به جایی که می‌توانید باشید کشیده شوید رشدتان متوقف خواهد شد
11: تبادلات هوشمندانه انجام دهید برای رشد کردن باید از برخی امتیازات خود چشم‌پوشی کنید
12: یاد بگیرید بیشتر سوال کنید برای رشد کردن جویای علت باشید
13: یک مربی خوب پیدا کنید وقتی جز خودتان الگوی دیگری نداشته باشید پیشرفت با مشکل مواجه خواهد شد
14: بر گسترش پتانسیل‌تان تمرکز کنید رشد همیشه موجب افزایش ظرفیت شما می‌شود
15: دیگران را در تحقق پتانسیل‌شان یاری کنید رشد شما باعث رشد اطرافیان‌تان می‌شود

برای دانلود کتاب چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: ۱۵ راه برای پیشرفت در زندگی و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: 15 راه برای پیشرفت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: 15 راه برای پیشرفت در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: 15 راه برای پیشرفت در زندگی، نوشته‌ی جان سی ماکسول دربردارنده‌ی راهکارهایی است که به شما کمک می‌کند، رشد کنید و خود را پروش دهید تا بتوانید به آن شخصی که می‌خواهید تبدیل شوید و از حداکثر فرصت‌های زندگی‌تان استفاده کنید.

کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند (How successful people grow) با هدف انتخاب نگرش صحیح در زندگی، کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نقاط قوت خود، شناسایی علایق و اهداف و پرورش مهارت‌های لازم جهت تحقق پتانسیل درونی به نگارش درآمده است.

یکی از حیرت‌آورترین واژه‌ها در هر زبانی کلمه‌ی پتانسیل است، کلمه‌ای که با امید و خوش‌بینی ادغام شده است، کلمه‌ای که پیام‌آور موفقیت در زندگی‌ست. پتانسیل کلمه‌ای برپایه‌ی احتمالات است، زمانی که به عنوان یک شخص به پتانسیل درونی خود می‌اندیشید، شگفت‌زده می‌شوید. این یک دید و فکر مثبت است که شما هم یک پتانسیل شخصی دربردارید و آن حاوی شخصی است که می‌خواهید به آن تبدیل شوید. اما چگونه می‌توانید پتانسیل درونی خود را محقق کنید؟ چطور این کار باید انجام شود؟چگونه افراد موفق رشد می کنند

روند رشد و پروش هر انسانی با دیگر انسان‌ها متفاوت است، برای پیدا کردن هدف باید در مسیر درستی قرار بگیرید و از درون خود و استعدادهایتان آگاهی کامل داشته باشید، برای اینکه بتوانید به بهترین خود تبدیل شوید باید شخصیت، نگرش و بینش خود را تغییر دهید و مهارت‌های خود را رشد دهید. برای اینکه در خانواده‌ی خود همسر بهتری یا والدین مناسبی باشید، باید روابط خود را بهبود ببخشید، برای دستیابی به ثروت باید درباره‌ی موضوعات اقتصادی اطلاعات جامع‌تری کسب کنید. برای ارتقای روح‌تان باید در حوزه‌ی معنوی خود را پرورش دهید. در این کتاب 15 راهکار وجود دارد که به شما کمک می‌کند پتانسیل درونی خود را رشد و پرورش دهید و در مسیر آینده‌ای بهتر قدم بردارید.

جان سی ماکسول (John C. Macwell) توصیه می‌کند که هفته‌ای یک فصل از این کتاب صوتی را بشنوید، تمرینات عملی آن را انجام دهید و روند رشد خود را در یک دفتر مخصوص یادداشت نمایید، تا زندگی‌تان را دست‌خوش تغییر قرار دهید. اگر این مسائل را به درستی رعایت کنید در طولانی‌مدت از تغییر زندگی خود شگفت‌زده خواهید شد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: 15 راه برای پیشرفت در زندگی می‌شنویم:

در زمانی که من در اواسط دهه‌ی دوم زندگی خود بودم فکر می‌کردم از لحاظ جسمانی تناسب خوبی داشتم. از یک آدم نحیف و مردنی به یک شناگر، دونده، کاراته‌کایی در حال پیشرفت، وزنه‌بردار و یک مربی بدنسازی تبدیل شده بودم.
می‌پنداشتم به هدف رسیده بودم! اما به زودی دریافتم که این گونه نبود!

در آن زمان دوستی به نام کورت داشتم که او هم فعالیت‌های ورزشی زیادی داشت و سوارکاری ماهر و بدلکاری همه فن‌حریف شده بود. ما درباره‌ی هنر رزمی ژاپنی آیکیدو چیزهایی شنیده بودیم و دوست داشتیم در مورد آن بیشتر بیاموزیم، بنابراین یک روز عصر به یک کلاس مقدماتی این ورزش رفتیم. دسته‌ی چهارده‌نفره‌ی ناهمگونی از هنرآموزان در محل تمرین به گونه‌ای عصبی وول می‌خوردند و منتظر شروع کلاس بودند. مربی ما، یک مرد کوتاه‌قد ژاپنی با درجه‌ی دان 5 ملبس به دامن سنتی جنگجویان سامورایی به آرامی در مقابل ما حرکت می‌کرد و ما را به دقت بررسی می‌کرد.

بالاخره او به سراغ من و کورت آمد و گفت: «شما دو نفر بسیار ورزیده و قوی به نظر می‌رسید.» و با اشاره‌ی سر ما را به روی تشک فرا خواند. هر دوی ما فکر می‌کردیم که او چه هوشمندانه متوجه قدرت و تناسب جسمانی فوق‌العاده‌ی ما شده بود، اما سخت در اشتباه بودیم. مربی به وسط تشک آمد و زانو زد. ساق‌هایش روی تشک و نشیمنگاهش روی پاشنه‌هایش قرار گرفته بود و بدنش در حالت کاملاً آرامی قرار داشت.

او به آرامی دست‌هایش را به موازات تشک دراز کرد جوری که کاملاً صاف بودند و آن‌ها را به طرفین خود باز کرد.
سپس به من و کورت اشاره کرد که در طرفین او قرار گیریم و گفت که او را به زمین بزنیم. من و کورت با ناباوری به یکدیگر نگاه کردیم. آیا این مرد واقعاً می‌خواست که دو مرد پرقدرت مثل من و کورت او را در مقابل عده‌ای هنرآموز تازه‌کار شرمنده کنیم؟ آیا برهم زدن تعادل یک مرد کوچک هنگامی که دو مرد قوی در دو طرف او قرار دارند و می‌توانند هر مچ او را با دو دست بگیرند کار بسیار ساده‌ای نبود؟

برای دانلود کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند: 15 راه برای پیشرفت در زندگی و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


MP3Downloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

معرفی کامل کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ را رایگان
بشنوید

نسخه نمونه کتاب صوتی چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟ را رایگان
بشنوید

کتاب صوتی «چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟» How successful people grow? 15 ways to get ahead in life اثر «جان سی مکسول» درباره‌ی راه و روش‌های لازم برای موفقیت و پیشرفت صحبت می‌کند. افراد موفق و مدیران همواره به دنبال منابع معتبر هستند تا اصول موفقیت را بدانند، «جان سی مکسول» John Calvin Maxwell نویسنده، سخنران و کشیش اهل آمریکا براساس سال‌ها تجربه درزمینه‌ی نگارش آثار موفقیت و خودشناسی کتاب صوتی «چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟» را منتشر کرده است تا همه‌ی افراد بتوانند پله‌های رشد و بهبود را طی کنند. این نویسنده در این اثر پانزده اصل لازم برای ارتقای موفقیت و پیشرفت در زندگی را ارائه می‌کند که عبارت‌اند از:

چگونه افراد موفق رشد می کنند

مطالعه‌ی کتاب صوتی «چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟» اثر «جان سی مکسول» به علاقه‌مندان به کتاب‌های رهبری و مدیریت پیشنهاد می‌شود. این کتاب با زبانی نرم و ساده به نگارش درآمده است و هر یک از فایل‌های صوتی آن میانگین حدود ده دقیقه است و می‌توان آن‌ها را در کمترین زمان ممکن گوش داد و از رهنمودهای آن استفاده کرد. به افرادی که به دنبال راهکار اصولی برای رشد در زندگی شخصی و اجتماعی هستند پیشنهاد می‌شود به رهنمودهای این کتاب چندین بار گوش دهند تا بتوانند نکات ظریف و مهم آن را درک و در زندگی‌شان پیاده کنند.

کتاب صوتی «چگونه افراد موفق رشد می‌کنند؟» اثر «جان سی مکسول» را انتشارات کتاب‌سرای نیک با صدای «هوتن شاطری پور» منتشر کرده است که در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این اثر را «مریم تقدیسی» به فارسی ترجمه کرده است، او مترجم فعال در حوزه‌ی آثار موفقیت، رهبری و خودشناسی است. ازجمله آثار ترجمه‌شده‌ی او می‌توان به «دگرگونی» اثر «وین دایر»، «نیروی امید» اثر «آنتونی سیولی» و «اضطراب جایگاه اجتماعی» اثر «آلن دوباتن» اشاره کرد که نسخه‌ی صوتی و الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

زمانی را به تأمل اختصاص بدهید. رشد کردن مستلزم تفکر و تأمل است. رشد از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و تعداد درس‌هایی که باید از زندگی بگیرید بی‌شمار است ولی نوعی از رشد تنها زمانی صورت می‌گیرد که بتوانیم توقف کنید، مکث کنید و درسی را که باید از زندگی بگیرید، بیاموزید.

اگر هم سن و سال من باشید احتمالاً شعاری را که کوکاکولا زمانی که از آن استفاده می‌کرد به خاطر دارید، آن‌ها در شعار خود کوکا را درنگی که جان می‌بخشد نامیده بودند. این همان کاری است که تفکر برای کسی که در جست‌وجوی رشد است انجام می‌دهد. گاهی مکث و درنگی کوتاه در زندگی سبب رشد می‌شود. به تجربه‌ی من درنگ و تأمل از این راه‌ها باعث رشد می‌شوند.

بیش از دو هزار سال است که می‌گویند تجربه بهترین معلم است. باکمال احترام باید مخالفت خود را با این جمله ابراز کنم. تجربه بهترین معلم نیست، تجربه‌ی حساب شده بهترین معلم است. طنز قدیمی می‌گوید تجربه معلمی سختگیر است چون ابتدا امتحان می‌گیرد و سپس درس می‌دهد. درست است ولی تنها در صورتی که فرد در مورد آن تجربه تأمل کند در غیر این صورت ابتدا امتحان می‌دهید. ولی شاید هرگز درس نگیرید. مردم هر روز تجارب بسیاری را پشت سر می‌گذارند و بسیاری از آن‌ها درس نمی‌گیرند چون مکث نمی‌کنند تا درباره‌ی آن فکر کنند. به همین دلیل برای درک تجارب و درس گرفتن از آن‌ها درنگ کردن و تأمل را بیاموزید.

یکی از ارزشمندترین کارهایی که می‌توانید در جهت رشد انجام دهید، درنگ و تأمل است. ارزش آن بسیار بیشتر از انگیزه یا روحیه است چون از این طریق می‌توانید مطمئن شوید در مسیر درست قرار دارید. اگر در مسیر غلط در حال حرکت باشید انگیزه‌ی سرعت گرفتن در این مسیر را از دست می‌دهید در این صورت باید درنگ کنید، تأمل کنید و تغییر مسیر دهید. اکثر مردم پرمشغله‌اند، وظایف مختلفی برعهده دارند که برای انجامشان در حال حرکت هستند. در طول این مسیر تجارب خاصی را پشت سر می‌گذارند که درواقع نشانه گرهای زندگی هستند. به‌جایی می‌روند و در مناسبتی شرکت می‌کنند یا کسی را می‌بینند و اتفاق مهمی در زندگی‌شان رخ می‌دهد که نشان گری در زندگی محسوب می‌شود. این نشانه‌ها حاکی از لزوم ایجاد تغییر و تحولی در زندگی هستند. اگر وقت درنگ و تأمل نداشته باشید معنای این اتفاقات را درک نخواهید کرد. 

دبی فورد

دیوید لارنس پرستون

جول اوستین

جیم ران

سم هورن

فلورانس اسکاول شین

اس. جی. اسکات

دارن هاردی

اکهارت تول

ویکتور فرانکل

چارلز دوهیگ

دارن هاردی

دوریس دوری

سوزان پولیس شوتز

استیو الن، راب سلتزر

یوکو اوگاوا

اندرو ماتیوس

جی دونالد والترز

زویا حجتی

مك اندرسون

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

اویلین بایلنسن، لوئیس کاوفمن

ازوپ

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول چگونه افراد موفق رشد می کنند

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول

جان سی مکسول

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/99526

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

8,000تومان

30,000تومان

30,000تومان

25,000تومان

25,000تومان

چگونه افراد موفق رشد می کنند

15,000تومان

15,000تومان

52,000تومان

52,000تومان

32,000تومان

51,000تومان

18,000تومان

42,000تومان

34,000تومان

30,000تومان

55,000تومان

48,000تومان

27,000تومان

50,000تومان

120,000تومان

32,000تومان

12,500تومان

19,500تومان

35,000تومان

120,000تومان

40,000تومان

4

958

جان سی مكسول بر اساس پرفروش‌ترين كتاب خود «15 قانون ارزشمند رشد» به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانيد حداكثر پتانسيلتان را تحقق بخشيد. افراد موفق چطور رشد می‌كنند. جان مكسول بيش از پنجاه سال در زمينه رشد فردی مطالعه كرده است. او در اين كتاب مختصر و مفيد به كند و كاو درباره اصولی پرداخته است كه ثابت شده موثرترين كاتاليزورهاي رشد محسوب مي‌شوند. در اين كتاب خواهيد آموخت چطور خود را تقويت كنيد، چشم‌اندازتان را وسعت بخشيد و با تاثير مثبت‌تان انگيزه‌بخش ديگران باشيد. با استفاده از توصيه های اين كتاب، و اراده و نظمي كه به زندگی‌تان مي‌بخشيد، می‌توانيد پتانسيلتان را تحقق بخشيد، در تمام طول عمر ياد بگيريد و هرگز كهنه شدن را احساس نكنيد.

# روانشناسی # خودشناسی # مکسول # کتاب صوتی # کتاب گویا

هوتن شاطری پور

چگونه افراد موفق رشد می کنند

1 سال پیش

برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

نویسنده: جان سی ماکسول

ناشر : پندار تابان

امتیاز دهید 1 رای

برای مطالعه این کتاب، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.

نام کتاب : چگونه افراد موفق رشد می کنند

چگونه افراد موفق رشد می کنند

نویسنده: جان سی ماکسول

ناشر : پندار تابان

مترجم: مریم تقدیسی

تعداد صفحات: 183 صفحه

شابک: 978-600-6895-65-9

تاریخ انتشار: 1395

رده بندی دیوی: 158/

دسته بندی: کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب: PDF

قیمت نسخه الکترونیک: 6750 تومان

لینک کوتاه کتاب http://ketabch.in/61095269

آدرس: مشهد – بلوار مجیدیه – مجیدیه 33/1 سمت چپ ساختمان طلوع (بلوک 156) واحد5

تلفن:: 05135149633

تلگرام : ketabchin_support@

ایمیل: support@ketabchin.com

کتابچین، تنها یک فروشگاه کتاب نیست

کتابچین، کتابخانه الکترونیکی است که امکان خرید کتاب، دانلود کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب (کتاب الکترونیکی – کتاب صوتی و کتب رایگان) را در هر زمان و مکان از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر فراهم می کند.

کتابچین یک اپلیکیشن کتاب مالتی پلتفرم است یعنی کاربران می توانند در تمام دیوایسها و سیستم عاملها (ویندوز، اندروید و آی او اس) کتابهای خود را مطالعه نمایند و از کتابخوانی در محیطی لذت بخش بهره مند شوند.

فرمتهای قابل ارائه در کتابچین برای کتابهای متنی، پی دی اف، ایپاپ و برای کتابهای صوتی، mp3 می باشد

گستره کتابهای کتابچین تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. در کتابچین از کتابهای رمان و داستان گرفته تا کتابهای مدیریت ، موفقیت ، روانشناسی ، شعر ، دینی و مذهبی و دیگر کتابهای با موضوعات مختلف را پیدا خواهید کرد.

چگونه افراد موفق رشد می کنند
چگونه افراد موفق رشد می کنند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *