چطور بدونیم گوشیمون هک شده

 
helpkade
چطور بدونیم گوشیمون هک شده
چطور بدونیم گوشیمون هک شده

هک شدن گوشی های موبایل کار امکان ناپذیر یا غیر ممکنی نیست و این روزها با پیشرفت تکنولوژی در جنبه های مختلف، امکان هک کردن گوشی های موبایل وجود دارد. اما چگونه بفهمیم که گوشی ما هک شده است؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی 11 نشانه هک موبایل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه

با پیشرفتی که در زمینه تکنولوژی به وجود آمده، تقریبا  هک کردن همه چیز امکانپذیر است و گوشی های موبایل هم از این مسئله مستثنا نیستند. هک کردن گوشی یا تبلت می‌تواند با اهداف مختلفی انجام شود اما عموما هدف اصلی هکر ها از انجام این کار در دستیابی به اطلاعات شخصی یا تجاربی شما خلاصه می‌شود. حتما شما هم مثل خیلی افراد دیگر اطلاعات مهم و حیاتی در گوشی خود دارید، حال تصور کنید فردی سودجو با هک کردن گوشی شما به تمام این اطلاعات دسترسی پیدا کند! هک گوشی موبایل می‌تواند با اهداف دیگری مثل ردیابی شما و غیره هم صورت گیرد. اما آیا راهی وجود دارد که با استفاده از آن بفهمیم گوشی ما هک شده یا خیر؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل 

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

خوشبختانه زمانی که گوشی یا تبلتی هک شود، نشانه های مشکوک و خاصی در آن نمایان خواهد شد. برای شناسایی این نشانه ها توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید چون در ادامه این مقاله می‌خواهیم به معرفی 11 مورد از نشانه های هک شدن گوشی موبایل بپردازیم. اگر هر یک از نشانه هایی که در این مقاله عنوان می‌شوند در گوشی یا تبلت شما وجود دارند، ممکن است گوشی یا تبلت شما هک شده باشد. دفت کنید که وجود این نشانه ها نمی‌تواند مطلقا خبر از هک شدن گوشی شما دهند و در برخی شرایط عوامل طبیعی دیگر ممکن است پدیدآورنده این نشانه ها باشند.

 

کند شدن بیش از اندازه گوشی یا تبلت می‌تواند یکی از نشانه هایی باشد که خبر از هک شدن دستگاه و به سرقت رفتن اطلاعات آن دارد. البته همیشه کند شدن گوشی و تبلت بدان معنا نخواهد بود که دستگاه هک شده است، چون تمام گوشی و تبلت ها به مرور زمان و با افزایش حجم اطلاعاتی که در حافظه آن ها ذخیره می‌شود دچار کندی خواهند شد و این مسئله یک امر کاملا طبیعی است. کند شدن گوشی زمانی می‌تواند یکی از نشانه های هک شدن آن باشد که به طور ناگهانی و بدون دلیل ایجاد شود و شدت آن بیش از اندازه باشد. برای مثال تصور کنید تا دیروز به راحتی از گوشی خود استفاده می‌کردید و کوچک ترین لگ و تاخیری هم در عملکرد آن وجود نداشت، اما از امروز و با نصب یک اپلیکیشن جدید عملکرد دستگاه به شدت کند شده است. در این حالت کندی عملکرد گوشی می‌تواند یکی از نشانه های هک شدن باشد. پس کند شدن ناگهانی گوشی و تبلت را جدی بگیرید.

ارسال و دریافت پیامک های عجیب هم می‌تواند یکی دیگر از نشانه های هک گوشی موبایل باشد. در مورد ارسال پیامک که همه چیز مشخص است! اگر گوشی شما به طور خودکار پیامکی به هر شماره‌ای ارسال می‌کند، مطمئن باشید که این روند بسیار مشکوک بوده و ناشی از عاملی مخرب خواهد بود و می‌تواند نشانه هک شدن گوشی باشد. اما در مورد دریافت پیامک های عجیب باید بگوییم که منظور از پیامک های عجیب، پیامک های تبلیغاتی نیست که این روز ها به وفور از سوی اپراتورهای تلفن همراه ارسال می‌شود. این پیامک ها نمی‌توانند نشانه هک گوشی باشند، بلکه پیامک های دریافتی که شامل محتوای عجیب هستند و از سوی شماره های عجیب ارسال می‌شوند و شما اصلا متوجه آن ها نمی‌شوید، می‌توانند نشانه هک شدن دستگاه باشند.

نصب شدن  اپلیکیشن یا برنامه های عجیب به صورت خودکار بر روی گوشی یکی از اصلی ترین نشانه هایی است که می‌تواند خبر از هک گوشی موبایل شما داشته باشد. اپلیکیشن ها در گوشی های موبایل نباید بدون اینکه کاربر تمایل به نصب آن ها داشته باشد، نصب شوند و اگر این مسئله صورت پذیرد مطمئنا با شرایط مشکوک و عجیبی رو به رو خواهید بود. اگر با مشکلی این چنینی رو به رو شدید، حتما در رابطه با اپلیکیشنی که به طور خودکار در گوشی نصب شده در اینترنت جستجو کرده و اطلاعات به دست آورید. همچنین توصیه می‌کنیم حتما اپلیکیشن مورد نظر را از روی دستگاه حذف نمایید تا خدای نکرده سرقت اطلاعاتی از شما انجام نشود. پس نصب خودکار اپلیکیشن های عجیب را به عنوان یکی دیگر از نشانه های هک گوشی موبایل جدی بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

خالی شده سریع شارژ باتری هم از دیگر دلایلی است که مطلقا نمی‌تواند نشان دهنده هک شدن گوشی موبایل باشد و در خیلی از موارد به دلیل افت کیفیت شارژدهی باتری یا تنظیمات نادرست در دستگاه به وجود می‌آید. برای جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی خود در حالت عادی می‌توانید از روش هایی استفاده کنید که در مقاله “13 روش کارآمد برای جلوگیری از خالی شدن سریع شارژ باتری آیفون و آیپد“ به آن ها اشاره کردیم. اما در برخی شرایط خاص ممکن است خالی شدن شارژ باتری به طور ناگهانی و به شکل مشکوکی انجام شود که این مسئله می‌تواند یکی از نشانه های هک گوشی موبایل باشد و حتما باید جدی گرفته شود. چون زمانی که گوشی هک شود، اطلاعات خاصی در پس زمینه آن رد و بدل می‌شوند و انجام این کار نیاز به صرف انرژی باتری دارد. به همین سبب زمانی که گوشی هک شود، شارژ باتری آن زودتر از حالت عادی خالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:تعویض یا تعمیر باتری آیفون 11 

یکی دیگر از دلایل کاملا روشنی که می‌تواند نشان دهنده هک شدن گوشی موبایل شما باشد مربوط به داغ شدن عجیب و بدون دلیل بدنه دستگاه می‌شود. داغ شدن گوشی در حالتی که یک اپلیکیشن یا بازی سنگین را در آن اجرا می‌کنید امری کاملا طبیعی است، اما اگر زمانی که در حال استفاده از گوشی نیستید شاهد داغ شدن عجیب و بدون دلیل آن باشید، مطمئنا با شرایط مشکوکی رو به رو خواهید بود که می‌تواند ناشی از هک موبایل باشد. زمانی که گوشی شما هک شود و اطلاعات در پس زمینه آن در حال رد و بدل باشند، پردازنده گوشی در حال کار خواهد بود و این مسئله منجر به داغ شدن دستگاه بدون اینکه شما از آن استفاده‌ای کرده باشید می‌شود. پس داغ شدن بدون دلیل گوشی یا تبلت خود را نادیده نگیرید و توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض باتری تمامی مدل‌های آیفون اپل

یکی دیگر از نشانه های هک شدن گوشی موبایل این است که به دلیل استفاده از پروکسی های خاص توسط هکرها، در حین وبگردی زبان مرورگر و محتوا یا حتی تبلیغاتی که نمایش داده می‌شوند تغییر پیدا می‌کنند! در برخی شرایط هم استفاده از پروکسی توسط هکرها می‌تواند منجر به از کار افتادن اپلیکیشن های خاصی شود. بنابراین اگر از این موارد مشکوک در موبایل یا تبلت خود دیدید، می‌تواند یکی دیگر از نشانه های هک شدن باشد.

اغلب ابزارهایی که برای هک کردن گوشی های موبایل و رد و بدل اطلاعات از آن ها استفاده می‌شود مبتنی بر اینترنت هستند. یعنی از شبکه اینترنت برای رد و بدل اطلاعات استفاده می‌کنند. بنابراین طبیعتا زمانی که گوشی شما هک شود میزان مصرف حجم اینترنت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد چون دائما دیتا و اطلاعات خاصی در پس زمینه دستگاه با استفاده از اینترنت در حال رد و بدل است. پس اگر احساس کردید مصرف اینترنت گوشی موبایل شما به شدت افزایش یافته مطمئن باشید که یک اپلیکیشن مخرب در دستگاه نصب بوده یا عاملی منجر به بروز این مشکل شده و این عامل می‌تواند با هک موبایلتان ارتباط داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات اپل آیفون

اگر اعتبار سیم کارت شما یا بهتر بگوییم شارژ آن به صورت خودکار کم می‌شود، ممکن است گوشی موبایلتان هک شده باشد و ارسال پیامک ها یا رد و بدل اطلاعات به شیوه های خاصی که هکر طراحی کرده منجر به بروز این مشکل شده باشد. بنابراین همیشه مسئله کم شدن خودکار شارژ سیم کارت را جدی بگیرید و توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. البته در آیفون های اپل برنامه های iMessage و FaceTime می‌توانند منجر به کم شدن خودکار شارژ پولی شوند که این دو مورد مربوط به هک شدن گوشی نمی‌شوند. برای جلوگیری از بروز این مشکل در آیفون و آیپدهای اپل از راه حلی استفاده کنید که در مقاله “رفع مشکل iMessage و FaceTime و هدر رفتن شارژ سیم کارت آیفون“ شرح داده‌ایم.

اگر به تازگی گوشی شما با مشکل نمایان شدن پیغام های پاپ آپ عجیب رو به رو شده، احتمالا یک اپلیکیشن مخرب و جاسوسی منجر به بروز این مشکل شده است. بنابراین این مسئله هم می‌تواند از دیگر نشانه های هک شدن موبایل باشد. برای رفع این مسئله باید حتما اپلیکیشن مخربی که نصب کرده بودید را شناسایی و از روی دستگاه حذف کنید. چند وقت پیش ارسال خودکار پیغام های دعوت به کانال و گروه های تلگرام و باز شدن خودکار این اپلیکیشن دردسری برای خیلی از کاربران شده بود که عامل به وجود آمدن آن مشکل هم به نصب یک اپلیکیشن مخرب مربوط می‌شد. برای آشنایی دقیق تر با این مسئله به مطالعه مقاله “جلوگیری از باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخواسته به کانال‌ها“ بپردازید.

اگر ایمیل هایی که از گوشی یا تبلت خود برای دیگران ارسال می‌کنید به طور خودکار در پوشه اسپم آن ها قرار داده می‌شوند، این مسئله می‌تواند یکی دیگر از نشانه های هک شدن موبایلتان باشد. یعنی اگر ایمیل های ارسالی شما به طور خودکار بلاک و اسپم شوند، احتمالا کدهای مخربی در دستگاه فعال هستند که منجر به برزو این مشکل و اختلال در روند ارسال ایمیل می‌شوند و شاید اطلاعات ایمیل شما توسط هکر مورد سوء استفاده قرار گیرد. پس این مسئله هم یکی دیگر از نشانه های احتمالی هک شدن گوشی یا تبلت هاست.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات گوشی سامسونگ

خیلی از کدهای مخربی که توسط هکرها نوشته می‌شود و منجر به بروز اختلال در عملکرد گوشی یا تبلت می‌شوند شما را به وبسایت های عجیب هدایت خواهند کرد! برای مثال تصور کنید در حال استفاده از گوشی خود هستید و به طور خودکار مرورگر دستگاه باز و شما را به سایت خاصی هدایت می‌کند! مطمئن باشید در این شرایط مشکلی جدی در گوشی شما وجود دارد و احتمال هک آن بالاست. در اغلب موارد نصب یک اپلیکیشن مخرب منجر به بروز مشکلات این چنینی شده و بستر مناسب را برای هک موبایل شما فراهم می‌کند. بنابراین اپلیکیشن مخرب مذکور را پیدا و از روی گوشی حذف کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 11 نشانه‌ای گوشی هک شده پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هک شدن گوشی موبایل و نحوه برطرف کردن مشکلات مربوط به این زمینه می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

iPhone 7 Plus قطعات

دوربین آیفون 11

ال سی دی آیفون X

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام من چند وقتیه وقتی تو واتپدم یا همین مرور گر گوشی صفحه گوشی تند تند بالا پایین میشه بعد خودش درس میشه گوشیمم تازه خریدم این نشونه هک شدنه؟ خیلی نگرانم لطفاً بهم بگین

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

گوشی من دوتا مشکل رو فقط داره
یکی برنامه هام کند شدن برا مثال وقتی میرم تو گوگل میاد بیرون و هنگ میکنه
دوم باتری گوشیم هم سریع خالی میشه

سلام من چند روزه تو بازیم میرم یه ثانیه هم نمیشه که تو بازیم میرم سریع پرت میشم بیرون یا بدون اینکه خودم بازی کنم بازی انجام میشه یعنی هک شدم؟

سلام.. استوری های اینستاگرامم که جزو موارد خاص در اینستا نیست خودبخود پاک میشن و داخل گوشیم هم برنامه هایی ک خودم نخواستم نصب شده.. هک شدم؟

سلام تلگرام من فیلم باز نمیکنه آیا من هک شدم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

گوشی ما شامل قسمت عمده زندگی ما است. همچنین ، یک ابزار هوشمند است که هر روز آن را در جیب خود حمل می کنیم ، بنابراین همیشه این امکان وجود دارد که در معرض سرقت اطلاعات یا حتی خود گوشی شویم. بنابراین ، اقدامات ایمنی را باید به طور کامل رعایت کرد. در این مقاله به یک پرسش مهم با عنوان “از کجا بفهمیم گوشی ما هک شده” می پردازیم.

هکرها همیشه ابزارهای خود را آماده به کار گذاشته اند. در اینجا با نحوه شناسایی و محافظت از گوشی های هک شده آشنا می شوید.

روش های مختلفی برای هک کردن گوشی وجود دارد که برخی از آنها حتی به دانش پیشرفته فناوری نیز نیاز ندارند. در ادامه به برخی از این روش ها خواهیم پرداخت.

حمله Sim Jacking که با استفاده از این حمله، یک کد مخرب به صورت SMS برای قربانی ارسال می گردد و بعد از آن کنترل سیم کارت را در اختیار می گیرد و اطلاعات حساس را خارج می کند.

ابزار های جاسوسی که داده های شما را جمع آوری می کنند. برخی از برنامه های جاسوسی وجود دارند که به راحتی قابل استفاده هستند و به هکرها این امکان را می دهند که فعالیت های تلفن شما را از راه دور رصد کنند. نفوذگر می تواند با دسترسی مستقیم به دستگاه شما ، چنین برنامه ای را نصب کند.

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

ممکن است از طریق شبکه های عمومی Wi-Fi یا ایستگاه های شارژ ، نرم افزارهای مخرب وارد گوشی شما شود. هکرها می توانند شبکه های Wi-Fi جعلی را تنظیم کنند تا شما را به سمت وب سایت های فیشینگ هدایت کنند یا داده ها را از طریق کابل USB در یک ایستگاه شارژ سرقت کنند و یا تمامی اطلاعات حساس شما را موقع استفاده از وای فای عمومی شنود کنند.

پیام های فیشینگ ، که با استفاده از طعمه هایی مانند اینترنت رایگان، جایزه های میلیونی و یا حتی قطع یارانه!! و … شما را وسوسه به ورود به لینک های فیشینگ می کنند.

همچنین مهم ترین دلیل هک شدن گوشی بی توجهی کاربران هنگام نصب برنامه ها است. به عنوان مثال در حین بارگیری برنامه ها یا با کلیک روی پاپ آپ ها یا پیوندهای غیرقابل اعتماد ، بدافزارها را از سایت های مشکوک بارگیری می کنید. یا امروزه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام بستر مناسبی برای انتشار بدافزارها شده است.

آیا تاکنون فکر کرده اید که “گوشی من هک شده است یا نه؟” در ادامه به برخی از علائم مهم هک شدن گوشی می پردازیم:

در علم سایبری به تمامی کارهای جرم یابی فارنزیک می گویند. در بحث هک شدن گوشی ها، پیدا کردن مقصر می تواند بسیار دشوار باشد. در ابتدا سعی کنید تمام برنامه هایی را که نمی شناسید و شماره تلفن های مشکوک یا حساب رسانه های اجتماعی که با شما ارتباط برقرار کرده اند را بررسی کنید. با یک جستجوی سریع ممکن است برخی سرنخ هایی را پیدا کنید اما ردیابی هکرها معمولاً به یک متخصص امنیت سایبری احتیاج دارد.

در صورت هک شدن گوشی می توانید به صورت زیر عمل کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه بفهمیم در اینستاگرام هک شدیم؟

من گوشیم هک شده سامسونگ هستش یه پیام هم برام از فسبوک اومده اما من متوجه نشدم الان میبینم باتری گوشیم زود به زود خالی میشه یه دفعه گوشیم هرنوع برنامه ای مثله بازارو اینارو باز میکنه یا این چیزا نمیدونم چش شده باید چیکار کنم الان با این تعطیلات

سلام میتونید ابتدا از داده هاتون بکاپ تهیه کنید سپس گوشی خود را تنظیمات کارخانه بزنید.

خیلی خوب

سلام لطفا سریع جواب بدید من الان از دیروز برنامه های جدید روی گوشیم نصب میشه البته برنامه ها انگار از خود سیستم هستن ولی نمیدونم الان ۴ یا ۵ تا برنامه جدید نصب شده مثل magic profile و linkedin و gaana و helo و dailyhunt نصب شده که نمیدونم چی هستن بعد زبان گوگل من فارسی بوده بعد دیدم خود به خود انگلیسی شده بعد از چند ساعت دوباره دیدم فارسی شده بعد یک روز هم دوباره دیدم انگلیسی شده الان باید چکار کنم . راستی گوشی رو به کامپیوتر وصل کنم اطلاعات گوشیم رو مثل عکس و فیلم ها رو بریزم توش یا به کامپیوتر وصل نکنم . من الان خیلی میترسم هکر ها میتونن چکار کنن فقط اطلاعات رو پخش میکنن یا میتونه حنی تحدید های جانی هم داشته باشه تروخدا جواب بدید خیلی میترسم . ممنون

سلام شما ابتدا از اطلاعاتتون بکاپ بردارید و سپس گوشی خودتون رو تنظیمات کارخانه بزنید. بعد از این کار بازم احساس کردید که کارهای غیرمعمول رخ میده میتونید گوشی خودتون رو ویروس کشی کنید.

گوشی من کند شده حجم نتم زود ب زود مصرف میشه پیغام های مختلف میده گوشیم برنامه های گوشیم باز میشه خودشون ی برنامه ب اسم secret video recorder رو گوشیم نصب شده ک تو نت نوشته ی برنامه جاسوسیه من اصلا متوجه نشدم ک این برنامه رو گوشیم نصب شده کلی فیلم از دوربین جلو و عقب گوشیم ضبط شده امروز خیلی تصادفی متوجه ی پوشه شدم ک توش این فیلم های ضبط شده بود حتی این پوشه از گالریمم مخفی بوده من همیشه انتی ویروس رو گوشیم نصبه و کل اجازه دسترسی هایی ک بنظرم بیخوده رو غیرفعال میکنم همه برنامه هامم از گوگل پلی دانلود میکنم چون اطلاعات مهمیم تو گوشیم هست گوشیمو ب کسی نمیدم چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید

سلام برنامه های مجهول رو حذف کنید و از یک انتی ویروس با لایسنس پولی استفاده کنید. هیچ دیتای حساسی رو روی گوشی نگهداری نکنید.

سلام من امروز دوبار گوشیم یه زنگه عجیبی خورد تایمر گذاشته بودم ساعت 9 ولی گوشیم ساعت 7 زنگ خورد ولی هیچی ظاهر نشد من دوبار زدم رو گوشی صداش قط شد الان شک کردم که نکنه هک شده باشم اللن دارم رمزهامو عوض میکنم و نمیدونم باید چیکار کنم , عکسهایی که در گالریم رمزگذاری کرده بومو پاک کردم امکانش هست هکرتونسته باشه به عکسام دست پیدا کزده باشه؟

سلام اگر عکساتون رو رمزگذاری کرده باشید نمیتونن بهشون دسترسی داشته باشند.

سلام خسته نباشید ،مطالبتون خیلی مفید بودن ممنون، یک سوال دارم چه جوری بکاب بکنیم و چه جوری عکسای گالریمون رو رمز گشایی کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید🙏❤

سلام وقت بخیر میتونید برای رمزگزاری فایل هاتون از ابزاری به نام gallery vault استفاده کنید. برای بکاپ هم روش های زیادی هستد که اگر بخوام نمونه بگم میتونید از گوگل درایو یا سامسونگ کلود به صورت آنلاین استفاده کنید. یا اگر بکاپ افلاین میخوایین میتونید از برنامه های بکاپ افلاین مانند Android File Transfer استفاده کنید.

سلام ببخشید رفتار عجیب گوشی و هنگ کردن عجیب هم میتونه نشانه هک باشه

سلام بله احتمال داره ولی برای مطمئن شدن میتونید کش گوشی تون رو جهت افزایش سرعت و کاهش هنگ گوشی پاک کرده و تست کنید.

سلام، وقتی لوکیشن گوشی عوض میشه امکان داره که هک شده باشیم،؟ درصورتی که شاید به اون لوکیشن نرفته باشیم.

سلام خیر زیاد ربطی نداره!! ولی باید بیشتر توضیح میدادین. کدوم قسمت لوکیشن گوشی عوض شده؟

سلام لطفا هر چه زود تر جواب بدید ی برنامه نصب کردم که سرپرستی گوشی رو به نام خودش کرد و مخفی شد به زور و باکلی برنامه نصب کردن تونسستم حدفش کنم و از سرپرستی پاکش کردم ولی بعدا متوجه شدم که به همه مخاطبینم پیام ارسال کرده انتی ویروس kasperskyرودانلود کردم 168 مورد مشکوک پیدا کرد و حدفشون کرد اولش هی گوشیم هنگ میکرد و هی انتن میپروند ولی بعد ویروس کشی درست شد احتمال داره که هنوز گوشیم در خطر باشه ؟؟؟لطفا راهنماییم کنید اگه میشه لطفا جوابمو به جیمیلم ارسال کنید ممنون میشم

سلام وقت بخیر میتونید از قسمت تنظیمات>>برنامه ها هر کدوم رو که مشکوک هستند حذف کنید. در صورتی که روی گوشیتون اسناد خصوصی و محرمانه دارید، بهتره که یک بار گوشی رو تنظیمات کارخانه بزنید تا خیالتون راحت بشه. در غیر این صورت میتونید به همون کسپر اسکای اکتفا کنید.

سلام از دیروز رو گوشیم از گوگل کروم پیام میاد که فلان برنامه رو نصب کن گوشی شما هک شده رفتم نصب کردم ولی وقتی انتی ویروس گوشیمو زدم دیدم ضد بد افزار همون برنامه ای رو که ریختم زده بعدش حذف کردم حالا باید چیکار کنم

سلام نوتفیکیشن هایی که از طریق برنامه ها میاد معمولا تبلیغاتی یا مخرب هستند. برنامه ای که نصب کرده بودید رو حذف کنید از یک انتی ویروس قوی مانند کسپر یا نود32 روی گوشیتون استفاده کنید.

سلام من همیشه میترسم هک شده باشم چون وقتی تو گوشی مامان یا بابام میرم هی میزنه اکانت اکشن رکورایدد البته واسه مامانم دیوایس هایی که بهش وصل بود رو چک کردم زده بود اطراف ایران من قبلا می خواستم زولا یه حساب کاربری بسازم وقتی اطلاعات اکانت خودم که تو گوشی مامانم هست رو دادم هیچی نیاورد اون اکانت تو گوشی مامانم بود ولی اکانت اون نبود به نظرتون از یه اکانت که روی گوشی شما هست رو هک کنن میتونن وارد اکانت های دیگر اون فرد شوند؟

سلام خیر از طریق یک اکانت نمیتونن وارد اکانت های دیگه شما بشن.

باسلام امروز تو ساعتی که من اداره بودم و اصلا باگوشی کاری نکردم دیدم دوتا از عکسام با کلی نوشته قاطی پاتی و اموجی به خواهرم فرستاده شده.این روزها تدریس مجازی با واتسپ دارم ، آیا واتسپم هک شده؟ یا گوشیم هک شده؟ میتونن به گالری دسترسی داشته باشن؟!

سلام این فقط زمانی ممکنه که به واتس اپ شما نفوذ کرده باشند!! ایا به تازگی از طرف واتساپ پیام کد تایید اومده؟

سلام من تبلتم سیمکارت نمیخوره اما با شماره مامانم از تلگرام استفاده میکنم امکان داره اطلاعاتم هک بشه لطفا بگین

سلام اگر نکات امنیتی رو رعایت کنید و کدی که برای ورود به تلگرام برای شماره یا تلگرامتون ارسال میشه رو به کسی نفرستید هک نمیشید.

کسی ک شمارمونو داره میتونه از راه دور گوشیمونو هک کنه؟

سلام خیر.

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

سلام یه روز واتساپ لپ تاپم از رو دسکتاپ رفت و هرچی سرچش می کردم نمی اورد تا اینکه یه روز آنتی ویروس kaspersky رو ریختم تو همون روز که تو گوگل بودم زده بود گوگل داره از camera یا webcam شما اسفاده میکنه سریع دستم رو روی دوربین گذاشتم و وبکمم رو خاموش کردم آیا امکانش هست هک شده باشم؟

سلام احتمالا خود شما دسترسی های لازم رو به گوگل دادین. احتمال هک شدن وجود نداره.

سلام ببخشید من چند وقت پیش تصمیم گرفتم وارد اکانت تلگرام دوستم شم ولی خودش هم خبر داشت و اصلا به زور یا بدون اطلاعش انجام ندادم اینکارو. اینکارو کردیم واسه یه دلیل دیگه. البته بعدش سریع خارجم کرد از اکانتش. امکان داره از اون طریق به اطلاعاتم یا دوربینم دست پیدا کنه ؟

سلام خیر اصلا ربطی نداره

سلام من یه آنتی ویروس نصب کردم برای خودم و روی گوگل آنتی ویروس رو فعال کردم چون احساس می کردم هکم کردن بخاطر اینکه قبلا ایمیلمو روی یه بازی با گذرواژه فعال کردم ولی اون بازی رو پاک کرده بودم. چند دقیقه بعد از اینکه آنتی ویروسرو فعال کردم زد وقتی تو گوگل بود یه پیام اومد که گوگل داره از دوربین شما استفاده میکنه می خواستم بدونم هکر می خوسته منو ببینه یا گوگل بوده چون انتی ویروسم رو روش فعال کردم

سلام همونطور که خودتون گفتین همون گوگل هست. همینکه شما انتی ویروس نصب کردین احتمال هک شدنتون کمتر میشه.

سلام ببخشید مزاحم مشم: من یه برنامه رو گوشی بابام نصب کردم ایمیل می خواست ولی من guestشدم من ایمیل بابام به لپ تاپم وصله یه روز تو لپ تاپم یه برنامه پاک شد من دوباره اون برنامه رو ریختم به بابام گفتم ایمیلشو دو مرحله ای کنه رمز رو درست زد ولی زد این سایت باز نمی شه فکر کنم اون شب اینترنت بد بوده من اون برنامه که تو گوشی بابام ریخته بودم رو پاک کرده بودم.می خواستم بدونم ایمیل بابا هک شده و می خواسته از طریق اون لپ تلپ و گوشی بابای من رو کنترل کنه در این رابطه نظرتون چیست؟

سلام خیر هک نشده نیازی نیست نگران باشید. محض احتیاط پسورد ایمیل رو تغییر بدین.

واقعا مرسی متشکرم

سلام من توی واتس آپ بودم که یهو بدون اینکه دستم بخوره به گوشی، توی همون صفحه ای که بودم atach باز شد، ممکنه که هک شده باشه واتس آپم؟

سلام خیر ربطی نداره

سلام. من از جایی شنیده بودم که اگه شارژ گوشیتون زیاد باشه مثلا هفتاد درصد ولی ایکونش زرد یا قرمز باشه مثل مواقعی که شارژ گوشی خیلی کمه، این یعنی گوشی هک شده. درسته این حرف؟؟

سلام خیر درست نیست در صورتی که گوشی شما شارژش مثلا 100 درصد هست و بعد از چند ساعت که استفاده ای نکردین شده 50 درصد، اینجوری احتمال هک شدن وجود داره.

سلام ببخشید من یکدفعه موبایلم خاموش شد و بعد روشن شد و یه پیام اومد که موجودی حساب اصلی و اینترنت در حال تمام شدن است این میتونه نشونه ی هک شدن باشه.

سلام خب اینجوری نمیشه قضاوت کرد! شما باید از حجم بسته اینترنتی خودتون خبر داشته باشید و ببینید برای چه چیزی مصرف شده.

پر شدن ناگهانی باتری گوشی یا خالی شدن آن به طور ناگهانی میتونه باعث هک شده باشه

سلام وقت بخیر خیر این مورد به سلامت باتری شما مربوط میشه که میتونید از طریق کد زیر بررسی کنید.

*#0228#

سلام ببخشید موبایل من چن مدتی بود ک هنگام استفاده از برنامه ها خود ب خود روی اون صفحه میموند و بعد از گذشت ۶دیقه تقریبا دوباره ب حالت اول برمیگشت یک بار این اتفاق تا حدود ۱ساعت و خورده ای شد و دوباره برگشت.الان هم میخواستم ک یک فایل و از حافظه داخلی ب حافظه رم منتقل کنم اما هرکاری کردم نشد.احتمال اینکه هک شده باشم هست؟ اگ تنظیمات رو ب کارخانه برگردونم حساب جی میلم هم پاک میشه؟

سلام احتمالا گوشیتون سنگین شده برای همون هنگ میکنه با تنظیمات کارخانه درست میشه. اگه پسورد حساب جیمیلتون رو بدونید دوباره میتونید واردش بشید.

اها خیلی ممنونم

سلام اگه یه دفعه یک اکانت یا تمامی اکانت های اینستاگرام لاگ اوت بشه و هی بازار رو باز کنه تلگرام هم هی بسته بشه احتمال هک شدن هست ؟

سلام به خاطر لاگ اوت شدن اینستاگرام احتمالش هست!!

اهان .. ممنون ولی اخه تو Login activity بغیر خودم کسی دیگه ای رو نشون نمیده که وارد اکانتم شده باشه

پس خیالتون راحت باشه.

سلام با خوندن پیام ها فهمیدم با شماره تنها نمیشه هک شد درسته دیگه؟من هی میرم لاگ این میشم تو اینستا دوباره لاگ اوت میشم میشه هک شده باشم و امروز دوتا پیام تبلیغاتی با شماره های چند رقنی زیاد اومد که غلط املایی توش داشت میخوام بدونم از طریق اینستا هک شدم و میتونه به دوربینم دسترسی پیدا کنه الان ی روزه جلوی دوتا دوربینمو پوشوندم توروخدا کمکم کنید زندگیم و فکرمو ریخته بهم

سلام عزیز.من ایمیل و پسوردم رو به کسی دادم و بعد از ورود به حساب من گوشیم خاموش شد و وقتی روشن شد همچیم پاک شد . بعد از اینکه چند تا برنامه نصب کردم مثل تلگلرام و واتساپ و اینیستاگرام دوباره گوشیم خاموش شد و همچیم پاک شد . میدونم که هک شدم ولی باید چیکار کنم که هی همچیز گوشیمو پاک نکنه

سلام شما هک نشدید ولی چون ایمیلی که رو گوشیتون ثبت شده رو به کس دیگه دادید، اون میتونه از طریق قابلیت های جیمیل گوشی رو فرمت کنه. کافیه پسورد ایمیل رو تغییر بدید تا طرف دیگه نتونه گوشیتون رو فرمت کنه.

سلام بنده یک روز دیدم مایکروسافت اکانتم که به جیمیلم وصله رمزش تغییر کرد من با یک روش در اینترنت که برای گوشی کد بفرسته و پسورد جدید بزاری تغییر دادم بعدا دیدم nearby sharing لپ تاپ روشن شده و بلوتوث روشنه به نظرتون جیمیلم هک شده و به لپ تاپم وارد شدن و میخواستند اطلاعاتم رو بفرستند؟ من درباره این موضوع بیشتر تحقیق می کنم ممنون میشم شما هم کمکم کنین.

سلام اگه پسورد جیمیل و اکانت مایکروسافت رو تغییر بدین کافیه.

سلام ببخشید یه برنامه تو روبیکا به من دادن که به اسم سین زن بود منم نصب کردم پیام اومد که بدافزاره ولی توجه نکردم و نصب کردم بعد دیدم پاپ آپه رو صفحشم نوشته بود گوشیت بگا رفت دیکه از اتحادیه و …… منم اون برنامه و حذف کردم الان ممکنه گوشیم هک بشه؟ دوربینش یا خودش یا اطلاعاتش یا گالریش؟؟؟ یا اینکه ممکنه ویروسی بشه و حذف بشه تو رو خدا جواب بدید دارم میمیرم‌از نگرانی

سلام برنامه رو پاک کنید و برای اطمینان بیشتر از منو تنظیمات> برنامه ها چک کنید تا به همراه اون برنامه مشکوکی نصب نشده باشه

مرسی واقعا ممنون

سلام و خسته نباشید برا وقتی که برا پاسخگویی میذارید ببخشید من سیم کارتم به نظرم هک شده، چون موقع تماس یه پیام برام نشون داده میشه که نوشته تماس شما توسط فرد دیگری نگه داشته شده است. چه تماس بگیرم چه از اونطرف تماسی داشته باشم این پیام ظاهر میشه، باید چیکار کنم؟ میگم سیم کارت چون تو هر گوشی ای گذاشتم این پیغام میاد، ممنون میشم راهنماییم کنيد!

سلام به امور مشترکین مراجعه کنید تا مشکلتون رو برطرف کنند.

ممنون، ضمنا موقعیت مکانی گوگلم هم با این که من آدرسی وارد نکردم هربار یه موقعیتی رو نشون میده مثلا یبار مشهد، یبار کالیفرنیا، یبار نیویورک… ممکنه گوشیم هم هک شده باشه؟

خیر به خاطر استفاده از برنامه های تحریم گذر هست.

آها، خیلی ممنونم مرسی

سلام من شنیدم یه برنامه ای هست اگه طرف بیاد رو گوشیت نصب کنه کل اطلاعات حتی مدت زمان بازی هایی که انجام دادی چتا داخل شبکه اجتماعی میرع تو پنل طرف بعد اسمشم گذاشتن کنترل خانواده میخواسم ببینم این راسته؟چه جور باید بفهمیم که گوشیمون کنترله اینجوری ممنون

سلام اینجوری که گفتین نیست ولی در کل به همچین برنامه هایی Rat میگن

سلام ببخشید من چن روز پیش ی شماره عجیب زنگ زد جواب دادم بعد قط کرد احتمالش هست هک شده باشم این شماره 12509865500

سلام خیر از طریق تماس اگر خود شما اطلاعات رو لو ندین کسی نمیتونه هکتون کنه.

سلام و عرض ادب من میخواستم بدونم چه سایت هایی قابل اطمینانند؟از کجا باید فهمید قابل اطمینانند؟؟واقعا مرسی اگر جواب بدید امیدوارم یلامت باشید.

سلام شما میتونید لینک زیر رو مطالعه کنید.https://kaliboys.com/trusting-website/

مرسی واقعا ممنون امیدوارم سلامت باشید

سلام.وقتتون بخیر. من چند روز قبل کسی گوشی رو ازم خواست.بهش اعتماد نداشتم ولی روم نشد. امشب خواستم خطم رو خاموش کنم و اونو فوروارد کنم به یک خط دیگه ولی متوجه شدم که خط دیگه ای به اون فوروارد شده که ناشناس بود.در صورتی که خطم در دسترس نباشه، اون خطه میتونست مکالمات من رو دریافت کنه. سوالم اینجاست آیا این امر میتونه باعث دسترسی به اطلاعات گوشی هم شده باشه یا بعبارتی هک شده باشم؟ ممنونتون میشم پاسخ بدید .با تشکر از شما

سلام اینکه شما گوشیتون رو دادید امکان داره طرف برنامه های کنترل از راه دور روی گوشیتون نصب کنه پس بهتره گوشیتون رو ایمن کنید.

سلام من یه روز تو بازی بودم که یه نفر اومد گفت من دیگه نمیخوام بازی کنم بیا اکانت من رو بگیر و اکانت خودتو بزن روش اکانت من میاد میدونم خیلی گیج بودم که قبول کردم ولی اون موقع متوجه نمیشد بعد فهمیدم که میخواست اکانت بازیمو برا خودش بگیر چند ماه بعد باز بحثش باز شد گفت هنوز ایمیل داخل گوشیته منم گفتم اره گفت برو پاکش کن مگه نه منم میتونم گوشیتو ریست کنم منم توجه نکردم و رفتم حدود یه ساعت بعد تو اینستا بودم که گوشیم به تور غیر منتظره ای خاموش شد و وقتی صفحه رو روشن کردم در حالی که گوشیم هیچ رمزی نداشت ازم رمز خواست و بعد یک دقیقه ریست شد گذشت و من فکر کردم دیگه خیالم راحت که هک نشدم ولی یک روز که میخواستم اکانت دیگه ای تو یوتیوب بسازم روی جایی که باید ایمیل وارد کرد کلیک کردم و دو تا ایمیل ذخیره شده اومد یکیش مال خودم بود یکیشم همون ایمیل بود که باهاش هکم کرده بود در حالی که گوشیم ریست شده بود الان چه کار کنم خیلی میترسم

سلام از طریق ایمیلی که روی گوشی ثبت شده میشه اونو از راه دور ریست کرد. سعی کنید فقط یک ایمیل داشته باشید و اونم مختص خودتون باشه

سلام پشتیبان روبیکا به من پیام داد : گوشی شما مورد هجوم قرار گرفته است من همون لحظه روبیکا رو حذف کردم آیا گوشی من هک شده یا نه ؟ لطفا سریع جواب بدید خیلی میترسم

سلام این پیام دلیل بر هک شدن کل گوشی شما نمیشه!! احتمالا با گوشی دیگری نیز در حساب روبیکا شما لاگین شده که این پیام برای شما ارسال شده! یا کسی تلاش کرده به حساب شما وارد بشه اگر شما کد ارسالی از طرف روبیکا رو به کسی نداده باشید حساب شما هک نمیشه.

سلام و وقت بخیر. شماره imei تلفنم رو برای بررسی کارخانه تولید گوشیم توی سایت imei.info وارد کردم. امکانش هست با وارد کردن imei تلفن هک بشه؟

سلام خیر هیچ ربطی به هم ندارن

سلام خسته نباشین من یه مدتیه که وقتی اینترنت گوشی رو وصل می کنم گوشی به شدت هنگ می کنه وحتی شروع به خاموش روشن شدن می کنه و سرعتش به شدت پایین میاد اخیرا هم یک فایل در گوشیم وجود داره که هرچی اونو پاک میکنم به طور خود به خود دوباره برمی گرده و اصلا از گوشی پاک نمیشه می خواستم بدونم آیا گوشیم هک شده با نه ممنونم

سلام نمیشه اظهار نظر کرد ولی میتونید برای ارامش خیال خودتون بکاپ تهیه کرده و گوشیتون رو تنظیمات کارخانه بزنید.

سلام گوشی من هک شده. اگه به حالت کارخانه برگردونم به صورت حتمی درست میشه یا برا اطمینان ببرمش تعمیرات موبایل؟

سلام بله احتمال 90 درصد درست میشه

سلام من یه بازی دانلود کردم که شماره رو میخواست ویک کد برام ارسال کرد بعد چند ساعت عکس روی صفحه گوشیم پاک شد گوشیم کند و داغ شده بود و همین طور تنظیمات گوشیم تغییر کرد ممکنه هک شده باشم؟؟

سلام ربطی به اون کد نداره ولی احتمالا برنامه ای که نصب کردین خودش مخرب بوده بهتره هر چه زودتر حذفش کنید.

سلام میشه هک گوشی بدون علامت باشه؟و کاملا نامحسوس مارو از دوربین گوشی و میکروفون کنترل کنن و ما هیچوقت نفهمیم؟

سلام بله احتمال داره و بیشتر بستگی به مهارت نفوذگر داره.

سلام خواهش میکنم جواب منو بدین من اینستام امشب کلاحذف شد کد میزدم میگفتش شماره موبایل باید بدی تا کد بفرستیم ک بفهمیم رباط نیستی من چندبار شماره موبایل زدم کد نیومد هی تکرار کردم تا اینکه ی شماره 0938 واسه من کد 6رقمی فرستاد وبعدش فیسبوک هم همون کد رو فرستاد واسه برگشتن دوباره اینستام کد رو وارد کردم گفتش تا 24 ساعت باید صبر کنم میترسم هک شده باشم از طریق شماره ام اخه چرا اینستا باید از ی شماره 0938 کد بفرسته امکانش هس هکم کردن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی میترسم

سلام خیر برای همه از طریق شماره های ایرانی پیام ارسال میشه و جای هیچ نگرانی نیست. دلیل اینکه به شما گفته 24 ساعت بعد، چون برای ورود زیاد تلاش کردین.

سلام اگه از عکسا و برنامه هام بک اپ بگیرم بعد گوشیمو به تنظیمات کارخونه برگردونم این امکان وجود داره که برنامه ی ویروسی که تو گوشیم ریختن دوباره برگرده تو گوشیم؟

سلام باید مطمئن شد که منظور شما از برنامه ویروسی چیه؟

سلام من ی مدت روبیکا داشتم یعد پاک کردم بعد دیروز دختر عموم بهم گفت چرا از روبیگا بهت پیام میدادم گفتی نمیشناسمت گفتم من نبودم پیام هامونو اورد ولی من اون پیام هارو نداده بودم بعد یارو برگشته گفته اکانتشو هک کردم گوشیم خود ب خود برنامه ای نصب نمیکنه من تو روبیکا بودم ی ممبر گ یر نصب کردم بعد ک رفتم تو ممبر گیر اومد بیرون خود ب خود پاک شد ولی رفتم تو فایل های فعالم دیدم اون هست پاکش کردم گوشیمم زد شارژ تموم میکرد الان یکم بهتر شده چون بازیابی کارخانه کردم گوشیم داغ میکرد خیلی زیاد اها راستی وقتی دوستام از پیام گوشی بهم پیام میدادن اون پیاما با یه سری لینک از یه شماره دیگه هم ارسال میشد و اینکه وقتی دوباره رفتم تو روبیکا گفت گذر واژه باید بزاری اون طرف هم گذر واژمو عوض کرده بود حالا من چیکار کنم و اینکه ب عکسامم دسترسی داره سریع تر کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم هرچی زود تر بهتر من خیلی میترسم چیکار کنم حالا سریع تر کمکم کنید ممنونم.

سلام میتونید مقاله زیر رو مطالعه کنید جهت افزایش امنیت روبیکا:https://kaliboys.com/increase-rubika-security/

سلام امروز موقعی که داشتم داخل گوگل دنبال مطالبی داخل سایت ها می گشتم یهو یه صفحه باز شد که شما برنده ایفون یازده شدید و صفحه کاملا شبیه به صفحه اصلی گوگل بود و از من می خواست که کلیک کنم و جایزه امو دریافت کنم اولش شک کردم که ممکنه داستان باشه یا هک بشم بک رو زدم ولی باز همون صفحه به زبان فارسی بهم می گفت…به اجبار زدم رو جایی که گفته بود کلیک کن…شماره تلفنم رو می خواست وقتی شماره رو وارد می کردی می گفت صحیح نیست و سه تا اپراتور زیر اون قسمت بود که می گفت یکیشو انتخاب کن با ما تماس بگیر که جایزتو بگیری….شماره ها که مال خارج از ایران بود به غیر از سودجویی ازین راه که هزینه و پول قبض به همراه داره و با یه تک زنگ متوجه شدم.ممکنه با تماس گرفتن و با شماره تلفن من دستگاهم رو هک کرده باشن؟خیلی شرایط نگران کننده ایه و من الان نمی دونم باید چیکار کنم…داخل گوگل هم ک قبلا سرچ کرده بودم گفتن طی شرایطی میشه این اتفاق بیوفته حالا باید از کجا مطمئن بشم و چیکار کنم الان؟

سلام نگران نباشید مشکلی پیش نمیاد این جور صفحات بیشتر برای حملات فیشینگ طراحی میشن.

سلام من شنیده بودم که کد #0228*# برای وضعیت باتریه ، ولی یه جای دیگه شنیدم که هر کدی رو تو گوشیتون نزنین ممکنه هک بشین واقعا هک شدن از طریق کد حقیقت داره؟من این کد رو زدم و بعدش یه صفحه سیاه اومد با چندتا نوشته انگلیسی و پایینش گزینه ی کوییک استارت داشت که اونو نزدم و از صفحه بیرون اومدم.امکان داره هک شده باشم؟

سلام خیر این کد برای به روز رسانی وضعیت باتریه.

سلام من تلگرامم رمز دومرحله ای داره وایمیل هامم همینطور ولی چندروز پیش دیدم تو برنامه find devise یکی دیگه رو ایمیل من هست و تو تلگرامم هم همون گوشی وصل شده. از تلگرام پاک کردم ولی از خود ایمیل که میرم چیزی نشون نمیده ولی از تو برنامه هنوزم هست. چیکار کنم؟؟؟؟

سلام به احتمال زیاد خودتون هستید و این برای زمانی هست که آی پیتون رو تغییر میدید.

سلام . ببخشید من یک مدته که از یه سایت عجیب غریب ، یکسری پیام های مشکوک و عجیب دریافت میکنم . مثلا اگر اعتصاب کنی اخراج میشی یا پیام ها سیاسی و … . الان هم از همین سایت یک پیام دریافت کردم که گوشی خود را اسکن کن . سایت مال گوگله اسمشم 5ebmd هست . از یه طرف رمز ایمیلم هم کار نمی کنه .امکان داره گوشیم هک شده باشه ؟

احتمالا توی خبرنامه اش عضو شدین که این پیام ها رو ارسال میکنه. میتونید ادرس ایمیل رو بلاک کنید. رمز ایمیلتون هم فراموش کردید میتونید بازیابیش کنید.

سلام گوشیمو ۳ماهه خریدم شیائومی هس اوایل شارژ میشد داغ نمی‌کرد الان یه شارژ که هست داغ می‌کنه ممکنه هک شده باشه باید چکار کنم

سلام خیر داغ کردن گوشی هنگام شارژ عادی هست.

سلام خسته نباشيد .. من دو روز پيش برنامه انفالو ياب نصب كردم از اپ استور..به اسم انفالو پلاس كه همه چيشم به انگليسي بود.. با ٦ تا ستاره و سايت كه حتي كدي كه برام به خطم فرستاد از خود فيس بوك بودخطمم هم مثل اينستا داشت .. وقتي پسوردو اينارو زدم بعد شانسي رفتم تو لاگين اكتيويتي اينستگرام .. ديدم زده يكي به اسم رامين از اسلام شهر اكتيو شده .. بعد پسورداينستامو عوض كردم درست شد .. دوباره اومدم برم تو انفالو ياب پسورد جديدمو اونجا زدم .. بعد اونجا به اين برنامه شك كردم چون دوباره زده بود رامين از اسلامسهر الان اكتيوه تو اينستاي من ولي زده بود از گوشي خودم يعني اكتيو در حال حاضر از گوشي من مي زد ولي اسم و جا يه جاي ديگه.. سريع برنامرو پاك كردم .. هر چي پسوردمو عوض مي كردم باز مي زد الان رامين اكتيوه ولي از گوشي من.. ممكنه خطاي اينستا باشه! چون گوشي خودم اكتيو بود تو لاگين اكتيويتي.. بعد كه لاگ اوت كردم درست شد يعني اسم رامين و او ن ادرس رفت و اومد رو تهران.. چند جا خوندم اين مشكل براي خيلي ها بوده كه لاگين اكتيويتي ادرس اشتباه مي زنه .. به نظرتون من گوشيم هك شده؟ همه پسوردامو عوض كردم.. تو ياهو ايميلم هم يه ايميل اومده كه يكي مي خواسته بره تو ياهويمن ساعتي كه من نبودم ولي اي پي گوشي اي پي گوشي خودم بود.. ممكنه اشتباهه سايتا باشه! اخه همش از گوشي خودمه يا گوشيم هك شده! غير از اين مواردهيچ مورد مشكوكي نبوده حتي اخطار به خطم يا احازه ورود هم برام نيومده به ايميلم چون خطم و كد همه فعال هستن براي اجازه فقط اين دو مورد كه ادرس گوشي خودم هست ولي اسم و مكان فرق داره فكرمو خراب كرده! چيكار كنم!

سلام وقت بخیر هیچ برنامه معتبری به نام آنفالو یاب و … وجود نداره! و شما هنگام ورود به این برنامه ها یوزر و پسورد خودتون رو داخل یک صفحه لاگین فیک وارد میکنید که به سرور سازنده برنامه ارسال میشه. برای آشنایی بهتر میتونید گزارش کامل بررسی برنامه های اینستاگرامی رو از این لینک دانلود کرده و مطالعه کنید. لاگین اکتیویتی رو هم میشه گفت درست نشون میده چون وقتی شما با انفالویاب به پیج خود لاگین کردید، اینستاگرام مکان سرور اون انفالویاب رو که توی پیج شما لاگین هست رو نشون میده!!

سلام و خسته نباشید. دو روزی میشه که مدام کد تلگرام و اینستا و واتساپ برام ارسال میشه. تایید دومرحله ایم هم فعال هست، ایا ممکنه هک بشم؟چیکار کنم برای امنیت شبکه های اجتماعی؟ برای خاتمه دادن به این کد ها چه روشی و پیشنهاد میدین؟ با سپاس

سلام کاری نمیشه برای کد ها انجام داد چون هر کسی شماره شما رو وارد کنه اون کد ها برای شما ارسال میشه فقط نباید اون کدها رو به کسی بدید. میتونید مقاله زیر رو برای افزایش امنیت در شبکه های اجتماعی مطالعه کنید:https://kaliboys.com/increase-security-in-social-networks/

سلام خسته نباشید ببخشید یه موضوعی بدجوری ذهنمو درگیر کرده . برای ورود به واتساپم کد شش رقمیه ورود از طرف یه شماره ناشناس ایرانسل برام اومد و اون‌کدو زدم و وارد واتساپم شدم . میخواستم بدونم طبیعیه یا هک شدم ؟

سلام بله طبیعی هست.

متشکر امیدوارم هک نشده باشم چون یه شماره ایرانسل بهم کد ورود داد بازم مرسی

سلام یه سوال می پرسم ترو خدا جواب بدید من داشتم تو گوگل می چرخیدم که یهو اومد شما برنده یه گوشی ایفون شدید می دونستم الکیه ولی به چنتا سوال جوواب دادم 3 تا سوال بود حالا می خواستم بدونم الان مشکلی برام پیش میاد تو لپ تاپ

سلام خیر جای نگرانی نیست.

سلام آقا یوسف من الان دو سه تا از آهنگ هام پاک شده این به معنای هک شدن هست؟

سلام خیر هیچ ربطی نداره.

سلام من اشتباهی وارد لینکی شدم که بعد مدتی متوجه شدم از لینکای کلاهبرداری فشینگه ؛ به محض اطلاع ریسیت فکتوری کردم و بعدش آنتی ویروس نصب کردم . بنظرتون با این کارا میشه جلوشو گرفت یا باید کار دیگه ای هم بکنم ؟

سلام برای آشنایی بیشتر با حملات فیشینگ این مقاله رو مطالعه کنید. در حملات فیشینگ مهم اطلاعاتی هست که شما در اون وارد می کنید در غیر این صورت هیچ خطری برای دیوایس شما ندارد.

سلام وقتتون بخیر من اشتباهی روی لینکی زدم (لینکی برای برنده شدن کفش های ادیداس…)که یکی از دوستان داخل واتساپ ‌برام فرستاده بود و وارد سایتی شدم البته هیچ اطلاعاتی ندادم و فورا خارج شدم بعد از طریق پیام هایی مطلع شدم که لینک برای هک شدن بوده(البته‌ مطمئن نیستم) یعنی امکانش هست که هک شده باشم؟ و با ریست کردن مشکل حل میشه؟

سلام هیچ اتفاقی نمی افته پس لازم به هیچ کاری نیست. این صفحات بیشتر مربوط به صفحات فیشینگ هستند که اگر شما اطلاعاتی وارد نکرده باشید هیچ اتفاقی نمی افته. یا اینکه شما رو وادار به دانلود یک برنامه مخرب می کنند که به گفته خودتون این کارم اتفاق نیفتاده.

سلام . میشه جواب بدین لطفا

من توی تلگرام یه کانال خصوصی دارم که فقط خودم عضوم . اما مطالبی که مینویسم دو تا بازدید داره . ممکنه گوشی من هک شده باشه ؟

سلام والا دقیق نمیشه گفت ولی گویا هر ۲۴ ساعت بگذره و یه بار پست رو سین بزنی ویو میخوره

باسلام خیلی ممنون از مطالب مفیدتون چند وقت پیش یکی از دوستام که هکره فایل اکسلی رو به عنوان تکلیف دانشگاه از طریق تلگرام برای من فرستاد و من اون فایلو دانلود کردم و بازش کردم. ممکنه که بتونه از این طریق گوشی منو هک کنه؟

سلام فایل هایی که از طریق اینستاگرام میخوایین دریافت کنید رو ابتدا توسط ربات های انتی ویروس مانند دکتر بوت (@DrWebBot) تست کنید سپس اقدام به باز کردن کنید.

سلام. من امروز داشتم مطلبی رو از داخل یک سایت میخوندم که یک دفعه صفحه ای باز شد و نوشته بود که برنده یک جایزه شدید. بعد یک صفحه اومد که از من شماره تلفن میخواست و من شمارم رو وارد کردم ولی مینوشت شماره اشتباهه. در پایین صفحه یک شماره گذاشته بود که با آن تماس بگیرید و جایزه خود را دریافت کنید. من با شماره ایی که داده بود تماس گرفتم و متوجه شدم ماله خارج از ایرانه و بعد از یک دقیقه قطع کردم. میخواستم بدونم من که شمارم رو دادم آیا ممکنه گوشیم هک شده باشه؟ یا از طریق شماره ای که تماس گرفتم گوشیم هک شده؟ اگه این امکان وجود داره چه کار هایی باید انجام بدم؟

سلام خیر نگرانی نداره ولی حواستون باشه این صفحات بیشتر برای حملات فیشینگ استفاده میشه یا با دریافت شماره شما برای شما تبلیغات پیامکی ارسال میشه.

ممنون لطف کردین. خیلی نگران بودم. خیلی خیلی متشکرم

با سلام آیا با فایل اکسل آلوده می توان دوربین گوشی کسی را هک کرد؟

سلام بستگی به پیلودی داره که توی فایل اکسل بایند شده

من پریروز وارد یک سایت شدم که میگفت بخاطر وفادری شما متوانید شانس خود را برای دریافت یک ایفون ۱۱ پرو منم روش زدم بعد مثلا که من برنده شدم بهم گفت با یک شماره که مال افغانستان بود زنگ بزنم و من هم تماس گرفتم مثلا یک مسابقه بود اون شب گوشی خوب بود ولی از دیروز که داره لگ میزنه و از برنامه ها خودبه خود بیرون میاد .یک بار گوشی رو بارنشانی کردم ولی هنوز هم لگ میزنه و مثلا تو گوگل کروم سایت ها رو درست باز نمی کنه و بعضی وقت ها از برنامه بیرون میاد با این وجود هم ,نود ۳۲ و حتی خود انتیویروس گوشیم چیزی رو تشخیص نمیده باید چیکار کنم

سلام با این کار اتفاقی برای شما نمی افته چون بیشتر این صفحات برای حملات فیشینگ استفاده میشن.

باسلام خیلی ممنون از پاسخ گویی تون آیا با ارسال فایل mp3 میشه قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین و اس دی کارت و …. رو هک کرد؟

سلام صرفا با mp3 نمیشه

سلام وقتتون بخیر من دیشب داشتم تو گوگل سرچ میکردم یهو یه پیام اومد که برای وفاداری یا برنده منتخب شدید . بعدش یه گردونه اومد چرخوندم و نوشت شما برنده آیفون شدید . شماره مو اونجا وارد کردم و به یه شماره که خودش داد و واسه خارج کشور بود زنگ زدم . یکی دو بار دیگه هم گردونه رو چرخوندم . بعدش دوباره به یه شماره دیگه زنگ زدم . میدونم کلاهبرداریه خاستم بپرسم ممکنه ازین طریق گوشیم هک بشه ؟ از دیشب یخورده گیر داره انگار

سلام خیر از این طریق هک نمیشید. فقط امکان داره از شماره شما برای تبلیغات و … استفاده کنند.

باعرض سلام من دیشب یه لینک اینترنت رایگان زدم و گفت شمارتو وارد کن و ب پنج نفر ارسال کن هیچ کدوم از این علائم رو ندیدم ولی من هم شمارمو وارد کردم و هم برای افراد من گوشیم شیاؤمی هستش و شنیدم ک قابلیت هک در این گوشی خیلی پایین هستش به نظر شما گوشی من هک شده با اون لینک یا خیر به مدت کوتاهیی حدود ده ثانیه در اون لینک بودم و سپس خروج زدم و امروز ک دیدم سایت مسدود شده خیلی نگران شدم میشه یک راهنمایی بفرمایید

سلام این صفحات معمولا برای تبلیغات یک پیچ یا هر چیز دیگه استفاده میشن و اخرش میتونن شما رو وارد صفحات فیشینگ کنن پس بهتره از ورود به این سایت ها اجتناب کنید.

سلام.گوشی من خیلی کند شده یعنی مثلا توی بازی یه ۴ ثانیه گیر میکنه دوباره درست میشه خیلی گیر میکنه ولی بعضی موقع ها هم اصلا گیر نمیکنه‌ بازی سنگین هم بازی نمیکنم قبلا اینجوری نبود الان خیلی مشکوکه.چکار کنم؟ مرسی از اینکه به فکر بقیه ای

سلام فکر نکنم این موضوع ربطی به هک شدن داشته باشه شما میتونید از برنامه های پاک کردن کش استفاده کنید که سرعت گوشیتون رو افزایش بده.

سلام من یک پیامی در تلگرام مبنی بر اینکه هکر ها میتوانند عکس و فیلم هایی که قبلا پاک کردین رو هم بدست بیاورند خواندم ایا این واقعیت دارد و اگر واقعیت دارد چه کنیم تا این اتفاق نیافتد

سلام وقت بخیر این امکان وجود داره ولی احتمالش زیر یک درصد هست و کار هر کسی نیست. اگر شما نکات امنیتی رو رعایت کنید هیچ اتفاقی رخ نمیده.

اگر اطلاعات قبلا داخل رم بوده باشد و بعد از حذف رم را برداریم بازم این امکان وجود داره

سلام خیر خیال شما راحت باشه.

سلام من با آیپدم چند روز بود که در برنامه calendar پیام های عجیب برام فرستاده می‌شد مثل هکر عکس های شما را دزدیده و…بعد که پیگیری کردم اکانت روپاک کردم و دیگه پیامی برام نیومد آیا امکانش هست که به اطلاعاتم دسترسی پیدا کرده باشن ؟

سلام خیر احتمال داره از نوتفیکیشن های اون برنامه بوده باشه.

سلام یه سوال اگه ما همه ی کار های امنیتی رو انجام بدیم باز هم امکان داره گوشی هک بشه؟

سلام خیر

سلام من مدتی است که از طریق دایرکت اینستا بایک امریکایی که همسن خودمه دوست شدم(۱۷سال)،من هیج فیلمی برای اون ارسال نکردم ولی اون چنتا فیلم کوتاه از کشورش برای من ارسال کرد و من اونارو دیدم‌، درضمن من گوشیم هیچ یک از علائم هایی که به هک دوربین گوشی مربوط میشه رو نداره ولی نگرانم که گوشیم هک شده باشه ایا امکانش هست؟ من گوشیمa10s است ممنون میشم جواب بدین.

سلام خیر چرا باید هک بشید؟! جای نگرانی نیست.

سلام و درود! اگه یه گوشی هک شده باشه،میشه با تنظیمات کارخانه برطرفش کرد؟ و اینکه ماجرای «پیغام مشکوک واتساپ برای هدیه کفش های آدیداس» رو که مطمئنا شنیدید! من از اون لینک استفاده کردم،با ریست فکتوری درست میشه؟

سلام پیغام واتس اپ بیشتر تبلیغاتی می تونه باشه! برای برطرف کردن هک گوشی میتونید از تنظیمات کارخانه استفاده کنید.

سلام اگه اینترنت گوشی خاموش باشه باز هکر میتونه دوربین گوشیو هک کنه؟؟؟

سلام خیر فقط از طریق اینترنت ارتباط برقرار میشود.

سلام خسته نباشید من قبلا یه موبایل داشتم که روش جیمیل یکی از اقوام بود و بعد داد ب من جیمیل رو موبایل بود بعد از یه مدت پاکش کردم ایا تو اون زمان که جیمیلش رو موبایلی ک دست من بود بوده میتونسته به عکسا و اطلاعاتم دسترسی داشته باشه؟؟

سلام بستگی به این داشته که آیا شما از سرویس های گوگل درایو و یا بکاپ آنلاین و … استفاده میکردین یا خیر؟ و اینکه چه سرویس هایی روی جیمیل فعال بوده برای مثال پیدا کردن لوکیشن و …

سلام توی طرح تعویض گوشی های سامسونگ موبایل رو ریست فکتوری میکنن؟؟

سلام بله حتما باید این کار رو انجام بدین ولی این ریسک وجود داره که گوشی شما ریکاوری بشه!

سلام من دو سه روز دیگه میخوام گوشیمو بفروشم حالا باید چیکار کنم تا فیلم و عکس و فایل هایی که قبلا تو گوشیم بوده غیر قابل ریکاوری باشه

سلام متاسفانه راهی وجود نداره که گوشی شما رو غیرقابل ریکاوری کنه! اگر هدف ریکاوری باشه حتما محتوای شما قابل بازگشت هست.

ببینید فایل های مورد نظر من مال حدود دو سال قبلش هست و بعد اون دو سال از گوشی زیاد استفاده کردم همچنین مطالبی در مورد نرم افزار هایی که فایل های گوشی رو غیر قابل باز گشت میکنن خوندم مثلا eraser memory که با بازتویسی فایل ها اونارو غیر قابل برگشت میکنه و نمیدونم واقعی هستن یانه حالا اگه به نظرتون میشه اینجوری اون فایل ها غیر قابل ریکاوری باشن یه توضیح بدین چون اگه نمیشه از فروش منصرف بشم

عالی بود

سلام من امروز رفتم توی یه سایت مسابقه که لینکش رو یکی از دوستام داده بود و دستم خورد اشتباهی وقتی که گفت برنامه رو نصب کن،نصبش کردم ولی بعد حذفش کردم. امروز یکم سرعت گوشیم پایین اومده که البته حافظه هم فکر کنم ۴ گیگ خالی داشته باشم. ب نظرتون گوشی هک شده؟

سلام ببینید این دلیل کافی برای هک شدن گوشی نیست! چون ما نمیدونم که برنامه دقیقا چی بوده برای اینکه خیالتون راحت بشه میتونید برنامه دانلود شده رو توسط ابزارهای انتی ویروس اسکن کنید.

سلام ببخشید من گوشیم سرعتش اومده پایین زود شارژ خالی میکنه گاهی هنگ میکنه هیچ پیام عجیبی هم نیومده و تماس و….. اصلا نبوده قبلا من اسم یه خواننده رو سرچ کردم تا اهنگ اون رو پیدا کنم بعد اومد که تمامی رو در برنامه سیگنال پیدا کنید نصب کردم سیگنال پیام رسان هم نبود ایا علایم که گفتم ممکنه هک شده باشم؟

سلام برنامه ای که نصب کردید رو حتما حذف کنید. گوشیتون رو هم توسط آنتی ویروس های گوشی اسکن کنید تا خیالتون راحت بشه

ببخشید اگه پیام کد تأیید بیاد یعنی هک شدیم؟؟

این یعنی یک نفر میخواد وارد حساب شما بشه ولی تا زمانی که شما این کد رو در اختیار کس دیگه قرار ندین هک نمیشین.

سلام من برنامه ای نصب کردم به اسم پول واریز کن این برنامه رو یکی داد که قرار بود براش اد بزنم و پولشو برام پرداخت کنه با همین برنامه تا نصب کردم حساب بانکیم خالی شد میشه بگین چکار کنم

سلام قطعا برنامه برای فیشینگ بوده. تنها کاری که میتونید بکنید اینکه که برید پلیس فتا و شکایت کنید. همچنین آگاهیتون رو بالا ببرید تا دیگه از این بلاها سرتون نیاد.

ببخشید…. گوشی ایفون امکان هک شدنش هست؟

سلام بله هر گوشی میتونه هک بشه.

سلام، می خواستم ببینم آیا امکانش هست از طریق سامسونگ اکانت هک شوی و برای عدم دسترسی اگه اکانت و جی میل پاک کنم از رو گوشی اوکی هستش

سلام اگر اطلاعات حساب سامسونگ شما رو کسی نداشته باشه هیچ اتفاقی نمی افته. ولی اگر کسی داشته باشه میتونه به هر اطلاعاتی از گوشی شما که با حساب سامسونگ شما sync شده دسترسی پیدا کنه.

سلام لطفا اگه میشه زود جوابمو بدید یک روز توی روبیکا از حساب کاربریم بیرون شدم و وقتی دوباره وارد شدم توی کلی گروه عضو شده بودم! همچنین توی یک گروه هم از طرف من پیام داده شده بود. فرداش عکس پروفایلم هم تغییر کرد و توی لیست مخاطبام کلی مخاطب که مخاطبم نبودن اضافه شده بودند! آیا هکم کردن؟ باید چی کار کنم؟ لطفا جواب بدید

سلام وقت بخیر بله میتونم بگم که هک شدین!! میتونید مقاله زیر رو جهت افزایش امنیت روبیکا مطالعه کنید.https://kaliboys.com/increase-rubika-security/

سلام وقت بخیر میشه لطفا منو راهنمایی کنید ،رو گوشی من یک تماس خارج از کشور اافتاده بود با اون شماره تماس گرفتم جواب نگرفتم بلافاصله یک کد برای من اومد ، احساس کردم هک شدم ، چه مدت تایم میبره از هک شدن در بیاییم و بتونیم با اطمینان از گوشیمون استفاده کنم ؟ و اگر هک بشیم امکان اینکه بتونند با مخاطبین ما هم هک کنند هست؟ چون من گفتم به مخاطبینم، کسی با من تماس نگیره تا خودم بگیرم.

سلام با این توضیحی که فرمودین امکان هک شدن شما اصلا وجود نداره پس خیالتون راحت باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

آیا حساب کاربری ندارید؟


این لینکDownloads-icon

آخرین بروزرسانی در نوامبر 9, 2019 توسط M.bagheri

این راهنما شما به شما کمک می کند در صورت ویروسی شدن و یا هک شدن گوشی و یا تبلت اندرویدی تان متوجه شوید و در صورت هک و یا ویروسی شدن به شما نشان خواهیم داد که چه اقداماتی انجام دهید چرا که امنتیت تلفن های هوشمند بسیار مهم است.

نگرانی شما چه ویروس تروجان، بدافزارها، اسپم،بوت نت ها، کی لاگر (نرم افزارهایی که کلید های فشرده شده صفحه کلید را ذخیره می کنند.) یا آخرین باگ نرم افزاری تازه کشف شده ی stagefright باشد می توانید با این مشکلات مقابله کنید. ما به شما کمک می کنیم تا از دست محتوای خطرناک خلاص شوید و برای آینده آماده باشید.

اگر گمان می کنید سیستم  عامل اندروید گوشی تان ممکن است مورد تعرض و یا هک قرار گرفته است در ادامه علائم و اقدامات لام برای مقابله با این موارد را در اختارتان قرار می دهیم.

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

ویروس ها و روش های هک در سیستم عامل اندروید مرتب تغییر می کنند و هیچ وقت به یک صورت باقی نمی مانند. گاهی صفحه ی پاپ آپ چیزی بیش از یک صفحه نیست که سعی می کند شما را وادار به کلیک کردن بر روی لینکی کند که در نهایت به ویروسی شدن گوشی ما منجر می شود.

یکی از نشانه های ویروسی و یا هک شدن تلفن هوشمند اندرویدی شما پاپ آپ ها هستند. اگر صفحات محاوره ای دیوانه کنند ای مانند تصویر بالا می بینید، مشکلی برای تلفن تان به وجود آمده. این صفحات گاهی با سر و صدا همراه هستند و به شما اجازه نممی دهند آن ها را ببندید. اگر این اتفاق برایتان افتاد، دکمه ی هوم را فشار دهید و تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید. سعی کنید بر روی هیچ چیزی در مرور گرتان کلیک نکنید.

در همین حین، پاپ آپ ها چیزی بیشتر از پاپی که سعی می کنند شما را مجبور کنند بر روی لینکی خطرناک کلیک کنید و یا آنتی ویروس خریداری کنید نیستند.

پاپ آپ های اتفاقی از اولین نشانه ها هستند اما تنها نشانه هایی نیستند که باید به دنبالشان باشید. لیستی که در بالا در اختیارتان قرار دادیم بعضی از بزرگ ترین نشانه های اخطار را برای شما توضیح می دهد.

اگر دستگاه شما به شدت کند شده است، ویروس و یا هکری ممکن است با پردازش هایی که نمی توانید ببینید سرعت دستگاه شما را کاهش دهند. ممکن است حتی شاهد افزایش صورتحساب های خط تان باشید چون که ویروسی اطلاعات شما را از تلفن همراهتان انتقال می دهد و از بسته ماهانه تان استفاده می کند. مشکلی که برای همه افراد وجود دارد این است که بدافزار پیامی را به تعدادی شماره خاص ارسال می کند و به هکرها این امکان را می دهد تا با هزینه های شما سودجویی کنند. به مسیر Settings> Connection> Data Usage بروید و برنامه هایی که بیش از ادازه از داده های اینترنت استفاده می کنند را بررسی کنید.

اگر برنامه ای بیش از آن چه که باید از داده های اینترنتی استفاده می کند ممکن است جایی کار بلنگد.

و در آخر، بدافزارها و کی لاگرها به سختی پیدا می شوند، اما ردهایی از خود بر روی تلفن و یا تتبلت اندرویدی شما به جا می گذارند. چه برنامه ی جدیدی باشد که شما نصب نکرده اید یا برنامه ای نا  خواسته که بیش از اندازه باطری مصرف می کند، تمام این موارد خطرناک داده ها، منابع و باطری شما را مصرف می کنند. چک کردن درصد باطری روش خوبی برای بررسی هک شدن تلفن هوشمند است.

تنظیمات را باز کنید، با قسمت Battery  بروید و سپس به قسمت Battery Usage بروید و فهرست برنامه ها را برای موارد غیرعادی بررسی کنید.

اگر مورد غیر عادی در در صد باطری خود شاهد بودید ممکن است گوشی شما ویروسی شده باشد. در این جا شما Miscellaneous را می بینید که 70 درصد باطری را مصرف کرده است. این یک برنامه ی خرب و یا کی لاگر است که سعی می کند خود را از دید کاربر مخفی کند. حتی برنامه ای با نام واقعی، اما برنامه ای که شما نصب نکرده باشید، هم ممکن است متهم به ویروس باشد.

به صورت اساسی، اگر گوشی اندرویدی شما هک شده باشد هر چیزی از صفحات پاپ آپ اتفاقی گرفته تا شارژ های تصادفی ، برنامه های جدید خواهید دید و یا شاهد خالی شدن سریع باطری خواهید بود.

اگر تمام نشانه ها هاکی از برنامه های مخرب و یا هک شدن دستگاه شما دارد زمان آن رسیده تا دست به کار شوید. خواه اجرا کردن برنامه آنتی ویروس ، خلاص شدن از برنامه های مخرب ، حذف برنامه ها و یا پاک کردن کامل دستگاه باشد.

قبل از هر چیز، آسان ترین راه برای پیدا کردن و خلاص شدن از دست ویروس ها و برنامه های مخرب اجرا کردن برنامه آنتی ویروسی قابل اطمینان است. صدها برنامه ی “Mobile Security” و آنتی ویروس در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد که همه آن ها ادعا می کنند بهترین هستد. به دنبال برندهایی باشید که شناخته شده هستند و به آن ها اعتماد دارید و یا برای محافظت از کامپیوتر دسکتاپ خود استفاده می کنید. در میان این نرم افزارها،Avast ،  AVG، BitDefender بهترین عملکرد را دارند.

همچنین ما AVL Pro را به عنوان برنده ی سال گذشته ی AV-test (گروه بسیار شناخته شده ی تست انتی ویروس ) را پیشنهاد می کنیم که برای محافظت از موبایل فوق العاده عمل می کند..

آنتی ویروس را اجرا و اسکن کنید و ببینید چه چیزهای را به شما نشان می دهد. بسیاری از برنامه هایی که در این لیست قرار دارند یا رایگان هستند و یا مدت زمانی به صورت رایگان و بدون پرداخت حتی یک ریال از تلف همراه شما مراقبت می کنند. پس از این که تلفن همراه تان را به حالت اول بازگرداندید برنامه را از روی گوشی حذف نکنید.

اگر برنامه ای بر روی تلفن همراهتان مشاهده کردید که خودتان نصب نکرده اید و یا برنامه ای که باطری و یا داده های اینترنت همراه را به سرعت مصرف می کند، آن ها را حذف کنید. برای این کار به تنظیمات > برنامه ها > مدیریت برنامه ها بروید.

برنامه ای را که به آن نیاز ندارید را پیدا کرده  و بر روی آن کلیک کنید. سپس، بر روی دکمه ی uninstall (حذف) ضربه بزنید.

همه چیز را با هم یکجا پاک نکنید به خاطر این که مشکلات بیشتری به بار می آورد. به جای این کار، هر چیزی که خودتان نصب نکرده اید و یا به خوبی کار نمی کند را پاک کنید. برنامه های از پیش نصب شده ی بسیاری بر روی هر تلفنن هوشمند نصب شده است، پس دقت کنید چه چیزی را پاک می کنید.

اگر از آنتی ویروس استفاده می کنید و برنامه های مضر و خطرناک را هم پاک کرده اید، اما همچنان با مشکل روبرو هستید آخرین راه حل ریست فکتوری است. این کار همه اطلاعات گوشی شما را پاک می کند و تلفنن را به حالت روز اول که خریداری کردید بر می گرداند. ابن کار معمولا بهترین راه حل است و همچنین سخت ترین آن چون بسیاری از افراد دوست ندارند یک گوشی جدید را تنظیم کنند.

از تصاویر،ویدئوها و یا پیام های متنی نسخه پشتیبان تهیه کنید و بعد دستگاه تان را پاک کنید. به  مسیر تنظیمات > پشتیبانی و ریست > ریست > باز گشت به تنظیمات کارخانه بروید. دوباره تاکید می کنیم، این کار همه چیز را بر روی گوشی حذف می کند. تنها در صورتی این کار را انجام دهید که راه حل های دیگر به درستی عمل نکنند.

زمانی که تبلت و یا تلفن اندرویدی تان تماما از ویروس ها و برنامه های مخرب پاک شد، شما کارتان را به خوبی انجام داده اید. هر چند بسیار مهم است که از این زمان به بعد از دستگاهتان محافظت کنید. این که بدانید چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نه بسیار مهم است. در این جا چنند نکته در اختیارتان قرار می دهیم که انجام دادن آنن ها تا حد بسیار زیادی می تواند در محافظت از دستگاهتان به شما کمک کند.

امن نگه داشتن تلفن های هوشند اندرویدی بسیار ساده است. تنها کافی است برنامه ها و بازی ها را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید وبه هیچ وجه از وب سایت های شخص ثالث برنامه و یا فایل APK برنامه های اندروید را دریافت نکنید. این وب سایت ها پر از برنامه های مخرب و پاپ آپ هستند و یا چهار لینک دانلود به شما نشان می دهند در حالیکه تنها یکی از آن ها لینک دانلود واقعی است.

مراقب باشید کجا و بر روی چه چیزی کلیک می کنید. به تنظیمات گوشی بروید و با ضربه زددن بر روی ذره بین در قسمت جستجو “منابع نا مشخص” در صورتی انگلیسی بودن منوی گوشی “Unknown Sources” را تایپ کنید تا مطمئن شوید این گزینه غیر فعال است. این گزینه از نصب برنامه ها با منابع نامشخص جلوگیری می کند. حتی در صورت ویروسی شدن ، تلفن همراه برنامه ای را دانلود نمی کند تا همه چیز را بدتر کند.

در کل احتیاط کردن و به کار بردن عقل سلیم جلی بسیاری از مشکلات گرفته می شود. بر روی موارد  و لینک های عجیب و غریب کلیک و یا دانلود کنید. اینترنت غرب وحشی است و بهتر است که امن باشید تا به مشکل بر نخورید.

سلام اگه شخصی بادسترسی فیزیکی روگوشی سامسونگ اندروید ۷بدافزارجاسوسی وبرنامه هک نصب کرده باشه وگوشیو هک کنه ریست فکتوری پاک میکنه وگوشی ازهک درمیادپس؟اخه بعضیا میگن بایدفلش رام شه؟ممنونم

سلام
ریست فکتوری حافظه داخلی رو پاک میکنه
شما باید با یک انتی ویروس معتبر گوشی رو اسکن کنید و بعد برای اطمینان بیشتر ریست فکتوری کنید
رم گوشی رو هم به صورت جداگانه توسط کامپیوتر اسکن کنید

سلام پیامی از یکی از اپلیکیشن های گوشی بدون اینکه خودم خبر داشته باشم برای کسی دیگه فرستاده شده اونم به این صورت که از همون پیام ها به صورت اسکرین شات گرفته شده و فرستاده شده و اون عکس اسکرین شات از صفحه خودم بوده در صورتی که تو حافظه دستگاه همچین عکسی نیست و من نفرستادم امکان داره هک شده باشم؟

سلام خسته نباشید من چند روز پیش مجبور شدم گوشیم رو ریست کنم اونم سه بار میخوام بدونم با این کار بازگشت عکسهاو فیلمای شخصیم امکان داره و اینکه همون روز گوشیم رو پدرم ب مدت چهار روز ازم گرفت و من توی کیف پولش متوجه ی برگه شدم ک نوشته بود ب تنظیمات واتساپ بروید و سه نقطه بالا رو بزنید و شماره طرف مقابل رو وارد کنید آیا واتساپ من هک شده

ممنون.ببخشیدشخصی میگفت ممکنه بدافزار جاسوسی وهک توسیستم عامل ادغام بشه وباریست فکتوری پاک نشه وگوشی ازهک درنیاد و حتما باید فلش رام کنیم.پس به نظر شما ریست فکتوری قطعا گوشیو ازهک درمیاره ونیازی به فلش نیست؟ممنونم مهمه لطفا راهنمایی کنین

سلام
معمولا این اتفاق نمی افته
ریست فکتوری به تنهایی کارساز نیست باید توسط آنتی ویروس ها هم چک بشن

سلام
چند وقت پیش یه نفز بهم اشتباهی زنگ زد وبعدش یه پیام اومد که شما میتوانید به این خط بسته اینترنتی رایگان هدیه بدهید ولی من فعالش نکردم
چند ساعت بعدش داشتم یه پیام تایپ میکردم دیدم خود به خود چیزی که تایپ کردم داره پاک میشه
یا برنتمه های که باز کرده بودمااا میخواستم ببندم خودشون بسته شده بودن تو تاریخچه اصلا برنامه ای وجود نداشت که بخوام ببندمش آیا امکان هست که هک شدم

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

سلام
هک کردن با اس ام اس به راحتی ممکن نیست

سلام ممنون میشم ب سوالم پاسخ بدید….دیشب نامزدم نت گوشیشو روشن میکنه گوشیش اتوماتیک فرمت میشه بعد خاموش میشه و بعد نیم ساعت اتوماتیک روشن میشه…..ممکنه ک هک شده باشه…..تورو خدا ج بدین دارم از استرس میمیرم

سلام خوبین .میشه با شماره تلفن کسیو هک کرد؟ک بتونه وارد اس ام اس مخاطبین گالری درکل ب گوشی وارد بشه؟؟؟؟

سلام
خیر امکان پذیر نیست

سلام توروخداجواب منوبدید. من مدتیه سه تا پیام افتاده تو پیامکام. متنش رو نوشته بدون موضوع. نه باز میشن. نه حذف میشن.نمیدونم چکارکنم.چندوقتی ام هست با یه شماره مجازی برام توی تلگرام پیام میاد.جواب دادم میگه یه دوستم.دیگه جداب ندادم به تلگرام مادرمم پیام داد.من متاهلم وکسی شمارمو نداره. ممکنه کسی گوشی منو هک کرده باشه. یا گوشی مادرمو

سلام
صرف پیام دادن به معنی هک کردن نیست
اگر کسی شمارو هک کرده باشه به طریق دیگه ای باید خودشو نشون بده ،هک کردن یک گوشی به این راحتی نیست
تا زمانی که خودتون اطلاعاتی رو بهشون ندید و راه رو برای هک باز نکنید ،هک کردن گوشی ممکن نیست

سلام.من داخل گوگل اهنگ سرچ کردم پایین صفحه نوشت بود یک پیغام دارید از طرف بانک ملی و شما از طرف گوگل جز ده برنده اید.بازش کردم گفت گردونه رو بچرخونید تا برنده یا گوشی یا مبلغ پول شوید و بعد هم اپراتور رو انتخاب کنید بعدم تماس گرفته شد و گفت چندتا سوال باید پاسخ بدید در مورد پایتخت المان و این چیزا بود خیلی هم شارژ مصرف کرد و بعد داخل خود سایت هم چندتا سوال میپرسید و جیمیل رو خواست و ادرس.ایا هک شدم؟

سلام
گوشی من بدون فیلترشکن تلگرامش میاره خ عجیبه واینکه قبلا هم چند دفعه اینطور شده بود یعنی موردی رخ میده و همیشه نیست این مورد میسه بگید هک شده یا نه؟یا اصن چی هس چرا اینطور میشه؟
ممنوووون میشم جوابمو بدید خیلی سردرگمم

این موراد بستگی به تغییر ای پی ها دارند که از طرف تلگرام تغییر می کنند

سلام کسی که هکر کالینوکس باشه از چه طریقی میتونه به گوشی من دسترسی داشته باش از طریق شماره تماس یا ipگوشی میشه اطلاعات بیشتری بدین ممنون

سلام
در مورد این موضوع اطلاعاتی ندارم
اما هک از طریق شماره تماس ممکن نیست

سلام ببخشید من اشتباهی یه پاپ آپ رو گوشیم نصب کردم بعدپ حذف کردم الان ممکنه از طریق اون من هک بشم
بعد از فلش کنم درست میشه یعنی دیگه هک نمیشم؟؟؟
تو رو خدا جواب بدید دارم میمیرم از ترس

سلام
احتمالش هست
با یک آنتی ویروس معتبر اسکن کنید

سلام اقای باقری
من یه هفته قبل از جانب دیوار برام پیامکی اومد ک برا اگهیتون باید پول واریز کنید. اشتباه کردم و رو لینک پیامک زدم. وارد یه سایت شد ک نوشته بود این سایت قابل دسترسی نیست. فهمیدم هکر بوده. نشانه های هک شدن در گوشیم ندیدم ولی میترسم با نرم افزارهای بانکی کارکنم.آیا گوشی را فلش کنم یا ریست فکتوری؟
یکی میگفت احتمالا خطت هک شده برا تماس با خارج کشور ؟
نمیدونم گوشی هک شده یا خطم؟
ممنون از راهنماییتون

سلام
اگر نرم افزار خاصی یا فایلی روی گوشی شما آپلود شده باشه مشکلی برای شما پیش نمیاد
ظاهرا در معرض هک شدن قرار گرفتید ولی بنظر بنده هک نشدید

سلام تلگرام من هرچند وقت یکبار بدون فیلترشکن میاره در حالیکه شاید مثلا دو روز پیشش با فیلترشکن فقط میاورده و خیلی سخت هم میاورده
میخاستم ببینم هک شدم یا نه؟
درحالیکه اون قسمت privacy تلگراممم چک کردم و هیچ دستگاهی نبود جز خودم
توروخدا جواب منو اگه میدونید بدید
ممنونم😊

سلام
خیر ربطی به هک شدن نداره

سلام خسته نباشید امروز صبح پیامهایی که ۳ ماه پیش به نانزدم دادم و پیامهای ۳ روز پیش و ۳ هفته پیش یهو همگی باهم باز ارسال شدن برای نامزدم ینی پیامهای ۳ ماه پیش ۲ هفته پیش و ۲ روز پیش حدود ۳۰ تا پیام باز پشت هم ارسال شد آیا ممکنخ هک شده باشم ممنون؟

سلام چند روز پیش تو گوگل بودم ک پیامی با محتوای اینکه طبق قانون امریکا اگر تا ۲۴ ساعت اینده فلان مبلغ واریز نکنید تمام برنامه ها از جمله عکس از دستگاه شما پاک میشه و جوری بود ک باید حتما قبول میکردی اما من اومدم بیرون اتصالو خاموش کردم و تمام برنامه و عکس و غیر یک برنامه حذف کردم اما بعدش اون برنامه ک حذف نکردم همچنان بود حالا نمیدونم واقعا این چی بود ایا برنامه هک بوده یا غیر از اون؟

سلام
احتمالا ویروسی یا به اصطلاح باج افزار وارد گوشی شما شده

باسلام وخسته نباشیدبنده چندوقت پیش تونشست های فعال تلگرامم چنددستگاه بود که مال خودم نبوده من اون هارو پاک کردم البته اینم بگم که همون روزها ی ربات برام بالا اومد بهم پیام میداد من جوابش نمیدادم وقتی نشست های فعالم پاک کردم ربات هم غیبش زد میخاستم بدونم ایاتلگرامم هک شده بوده وایا وقتی تلگرام هک میشود میتواند کل گوشی را هک کند توروخدا جواب بدید ممنون میشم یعنی گالری گوشیم هم هک شده خیلی میترسم

سلام
نشست های فعال فقط مربوط به تلگرام هستند
نمیشه از طریق اون به چیزی جز تلگرام دسترسی پیدا کرد

سلام
من یه برنامه ای واسه افزایش فالور نصب کردم اینستام هک شد کد گوگل از طرف یه خط همراه اول اومد برام اینستا مو دیلیت کردم گوشی هم ریست فکتوری کردم
الان خواستم یه جیمیل بسازم بازم کد از یه خط همراه اول اومد فکر کنم کلا گوشیمو هک کرده چیکار کنم

سلام
شماره ای که اس ام اس اومد رو بفرمایید

سلام منم این مشکل ودارم ک کدازطرف ی خط ایرانسل اومدبرام‌

سلام قفل صفحه گوشیه منو از بین رفته وقتی خاموش روشن میکنم دوباره واسه یبار فعال میشه بعد غیر فعال میشه در این موقعیت امکان هک وجود داره

سلام
من گوشیم از چن روزه پیش توری شده ک مثلا داخل یه برنامه ای هستی ولی یکدفعه صفحه گوگل گوشی باز میشه میکروفون گوگل چیزایی رو ضبط میکنه و بعد میره مثلا موقع پلی اهنگ اگه اون صفحه بیاد اهنگ قطع میشه و صدا رو ضبط میکنه بعد میره میزنمم روش تا ببینم چه چیزی ضبط کرده اصلا وارد گوگل نمیشه بعد اینطور هم شده ک مثلا در هنگام تایپ کردنم ولی کیبورد میره و اصلانم بالا نمیاره وقتی روی پنجره بازشو میزنم تا برنامرو ببندم میبینم یه برنامه شبیه همون برنامه ای ک داخلش بودم هست ولی شکلش به شکل تیک سیاه هست من دسترسی های گوگلم متوقف کردم ولی همچنان اون صفحه میاد ولی چیزیو ضبط نمیکنه ولی اینکه هی میاد روی صفحه ازار دهندس بعد گاهی یه سری تبلیغات برنامه وقتی توی برنامه ای دیگه هستم میاد ک اونم از طرف همین تیک سیاهه هست بعد گوشی من اون نشانه های هک شدن ک اول گفتینو داره
لطفا بگین من چیکار کنم خیلی استرس دارم

سلام چند روز پیش تو تلگرام برای خرید فیلم رفتم وارد شدم و شماره کارت با رمز زدم که فیلم رو بخرم اما نوشت خطایی رخ داده بعدش روز بعد دیدم که حسابم خالی شده آیا ممکنه هک شده باشه

سلام
قطعا هک شدید

سلام من چندوقت پیش دادم گوشیمو یه خدمات کامپیوتری به کامپیروترش وصل کرد که از یکی از عکسام اسکن گرفت الان میترسم که تلفنمو عکسایی که میگیرم براش بره اون میتونه اینکارو بکنه؟ اگه میتونه من چطور بفهمم

سلام
امکانش هست اما در عمل کار ساده ای نیست
نگران نباشید

سلام خسته نباشید
یکی از هکر ها ادعا میکنه که برنامه ای داره که میشه باهاش به کل گوشی دیگران دسترسی پیدا کرد،آیا همچین چیزی امکان داره؟!

سلام
غیر ممکن نیست
ولی کار هرکسی هم نیست

سلام کسی از تلگرام تهدید کرده که منو هک می‌کنه از تبلت من شماره مادرم رو بدست بیاره _باور نمی‌کردم ولی وقتی شماره مادر و پدر یکی از دوستانم رو هک کرد در صورتی که مخاطبین رو اصلا تو گوشیش نداشته همچنین پسوند ایشون رو هم که هیچکس نمیدونسته هم پیدا کرده میشه راهنماییم کنید؟ریست فکتوری و دیلیت اکانت هم کردم.

سلام
پیشنهاد میکنم ماجرا زو با پلیس فتا در میان بذارید
و حتما با آنتی ویروس معتبر گوشی رو اسکن کنید

سلام. من متاسفانه در سایتی خارجی رمز ایمیل خود را دادم و آن ایمیل هم حساب کاربری گوگل بود. گوگل خود برای من پیامی فرستاد که از کشور عمان فردی خواستار ورود بوده سریع رمز را تغیر دهید. من تغیر دادم و حتی تو حساب کاربری جدیدم هم گوگل اعلام کرده است که هیچ اطلاعاتی کم یا تغیر نکرده! آیا گوشی من دوباره در خطر است؟

سلام
خیر احتمالا مشکلی نیست
برای اطمینان ورود دو مرحله ای رو فعال کنید

سلام لطفا جواب من رو بدید آیا میشه از طریق نام های نقطه دستیابی داده های تلفن همرا حک شده باشم چن گوشیم دست یکی بود احساس کردم تو اون تنظیمات داره یه کارای میکنه ممنون میشم جواب منو بدید

سلام ، از یکماه پیش وقتی روی فایرفاکس میام سه بار که این پیغام برام فرستاده میشه، فایرفاکس از دوربین شما استفاده میکنه، رفتم بالا مجوزها دیدم در سه تاریخ با ساعت معلوم کرد فایرفاکس از دوربین استفاده کرده، حالا می ترسم کسی منو هک کرده یا خود فایرفاکس از گوشی استفاده کرده ؟ بنظرتون هک شدم یا خود فایرفاکس ازم جاسوسی کرده؟ لطفا جواب منو بدید باتشکر

سلام
دسترسی نرم افزار فایرفاکس بوده احتمالا

سلام خسته نباشین،بنده به مشکلی خوردم و نیاز به راهنمایی دارم،این که بنده چندین عکشه خصوصی تو گوشیم گرفتم و اولین عکش رو که گرفتم سریعا اینترنت رو خاموش کردم،بعد تمامی عکسها رو پاک کردم و به نت وصل شدم سوالم این هستش که ایا هکری میتونه در زمانی که انلاین نیستین اطلاعات گوشی شما رو بدوزده و میتونه عکسهای که پاک کردم رو نگه داره و بعد از انلاین شدن برای خودش بفرسته،بنده تمامی علایم هک شدن رو چک کردم و خوشبختانه علامتی مبنی بر هک شدن نیافتم و گوشی خود رو با دو انتی ویروس چک کردم که علامتی از جاسکسی یا بد افزار نداد،ایا این انتی ویروسها مطمین هستن؟

سلام
دقیقا متوجه منظور شما نشدم

عذر خواهی میکنم ولی یه مشکلی برام پیش اومدش که کمی بنده رو ترسوندش،توی تلگرام یه کاناله خصوصی زدم و فقط خودم عضو این گروه بودم و متنی که گذاشتم بعد از یک روز دو بازدید داشتش سوالم این هستش که ایا تلگرامم هک شده یا تمامی گوشی،از اونجا که بنده تمامی علامتهای که مبنی بر هک بودن هستش رو چک کردم که خوشبختانه هیچ کدوم از علامت رو نداشتم،و انتی ویروسهای که استفاده کردم anti spy mobile با avl pro بودش که هیچ بد افزاری رو نشون ندادش ممنون میشم راهنمای کنین

سلام
خیر مشکلی نیست
اون بازدید مربوط به خود شما است

سلام.وقت بخیر
برنامه هایی مثل موبوگرام و اینستاگرام رو حذف کردم ولی هنوز استفاده از مموری گوشیم رو نشون میده-یعنی مموری گوشیم میزنه تو سه ساعت گذشته این برنامه ها تا یه حدی مموری رو اشغال کردن در حالی که برنامه ها پاک شدن-
مسئله دوم که برای اولین بار برای امروز باهاش مواجه شدم چند برنامه اجرا شده بودن تو تاریخچه اپ های گوشی در حالی که من هیچکدومو باز نکرده بودم.
با انتی ویروس کاسپرسکی که قبلا هم روی گوشیم نصب بوده چک کردم ولی مشکلی نشون نداد
گوشیم اکسپریا زد 5 هستش
نت هم نداشتم
از علائم بالا که برای گوشی هک شده نوشته هیچکدوم نبوده ولی این باز شدن برنامه ها بدون دلیل که متوجه نشدم کی باز شده یکم نگرانم کرده.
حالا میشه گفت گوشی هک شده؟و با ریست فکتوری و انتی ویروس گوشی کاملا از هک در میاد؟
ممنون میشم ج بدید.روز خوش

سلام
اون‌آمار معمولا هفتگی و‌ماهانه است
باز شدن برخی‌ نرم افزار ها در بک‌گراند غیر طبیعی نیست ،نگران نباشید

سلام ازگوشی من دوتا پیام ب شماره های ک من نمیشناسم ارسال شده ایا گوشیم هک شده توروخدا بگید زودتر

سلام
چک کنید به چه شماره هایی ارسال شده
شاید مربوط به همراه بانک شما باشه که از بستر پیامک استفاده میکنه

سلام من میخوام گوشی نامزدمو کنترل کنم آیا ممکنه راهنمایی کنید اصلا امکانش هست

سلام چنو وقت پیش از ی شماره برام پیام اومد شماره همراه نبود و شکلک بود(~¿¡)شبی این نبود بنظرتون هک شدم ممنون راهنمایی کنید

سلام
نه احتمالش ناچیز هست

سلام.
مدتی پیش یه نفر همه مشخصات و حرفای منو به اسم و مشخصات تلگرام من واسه یه پسر دیگه بازگو کرده و همه چیزی واسه نامزدم فرستاده زندگیم داره نابود میشه .کمکم کنید چیکارکنم هک شدم

سلام تو رو خودت کمکم کنید من تو روبیکا وارد کانال هک شدم بعد ی برنامه زده بود ویروس کش قوی وقتی نصب کردم و واردش شدم دیدم دیدگاه گوشیم هنگ کرده میتونی گوشتی هک شده تورو خدا چیکار کنم شانس آوردم چندروز قبل همه عکس ام پاک شدن ولی تورو خدا کمکم کنید .. راستی راهندازیی مجدد زدم ینی بگید دیگه نمیتونه هم کنه تورو خدا جواب مو ببدید

سلام
اطلاعاتتون کامل نیست
لطفا واضح تر بفرمایید

براتنون دوباره نوشتم تو رو خدا نگاه کنید.. کمکم کنید تورو خدا

به همون دیدگاه پاسخ دادم
سوالی داشتید در خدمتم

بازم سلام تو رو خدا کمکم کنید دیگه….من دیروز تو برنامه روبیکا وارد یه کانال شدم ک کانال هک بود.. تو اون کانال ی برنامه گذاشته بودن ک اسمش ویروس کش قوی بود منم اونو نصب کردم ووقتی وارد برنامه ویروس کش شدم دیدم ک ی متن اومده روصفحه گوشیم ک نوشته شده شما هک شدید گوشیتون ب فنا رفت دیگه گوشیت بدرد نمیخوره صفح لمس گوشیمم دیگه از کار افتاد تا باطریشو در اوردم و دوباره روشنش کردم …. از ترسممم نمیدونسم چیکارکنم اومدم ب این وبسایت شما گفتید اگه هک بشید. بهترین کار اینه که باز نشانی کارخانه رو بزنیم که همه چیز حذف میشه منم همین کارو کردم … الان سوالم اینه اونا بازم ب گوشیم دسترسی دارن؟ تو رو ب پیغمبر جوابمو بدید.. اگه دسترسی دارن باید چیکار کنم؟

سلام
متاسفانه بهترین روش هک همین نرم افزار هایی هست که بدون منبع دانلود می کنید .
احتمالا ویروسی درکار نبوده و فقط یک نرم افزار مخرب دانلود کرده بودید و با ریست کردن گوشی هم نرم افزار پاک شده و مشکل حل شده .
اگر حدس من درست باشه ،شما مشکلی ندارید و میتونید با خیال راحت از گوشی استفاده کنید
برای اینکه خیالتون راحت بشه آنای ویروس معتبر نصب کنید .
در سایت سرچ کنید و بهترین آنتی ویروس رو نصب کنید

واقعا مرسی ممنونم ایشلا ک همیشه خدا پشتو پناهتون باش دمتون گرم بیستیت مرررررررررررسییییییی داشتم از نگرانی میمردم .. فقط این سوال که واقعا دیگه نمیتونه ب گوشیم دسرسی داشته باشع؟؟دیگه عکس و فیلم داشته باشم خیالم راحت باشه حتما؟

خواهش میکنم دوست عزیز
با ریست فکتوری کردن معمولا ویروس ها پاک میشن
بازهم برای اطمینان با یک آنتی ویروس چک کنید
انشاالله مشکلی نخواهید داشت

بازم تشکر ممنونم

سلام . من از کسی سیم کارت گرفتم ، اما خریداریش نکردم حالا میتونه اطلاعات گوشی من و اکانت های واتس آپ و تلگرام منو هم داشته باشه … و اینکه آیا هک گوشی با شماره تلفن ممکنه؟

سلام
تا زمانی که خط شما و سیمکارت به دست خودتون باشه ممکن نیست

سلام ببخشید بازم مزاحم شدم اما ی مشکلی هس اونم اینکه من وقتی اینترنت مو روشن میگم صدای صفحه کلید کیبورد میاد انگار ک داری تایب میکنی اما فقط ی بازم صداش میاد…نمیدونم ایا مشکل از کیبوردع یا هنوزم دارن هکم میکننن…درضمن من تازه ی ی برنامه کیبورد نصب کردم ؟مشکل واسه کیبوردع یا بازم عح شدم؟؟

سلام
شاید مربوط به کیبورد باشه

سلام جناب چند وقت پیش من داخل تلگرام یک برنامه ای به اسم اینکه فالوور بگیر و فلان بعد من این برنامرو نصب کردم بعد که داخلش رفتم داخل زد شما توسط گروهی هک شدید و پیامهامو مرور کرد من به سرعت خارج شدم و اون برنامرو پاک کردم ایا امکان داره گوشیم هک شده باشه و دسترسی داشته باشن به گوشیم و راه حلش چیه؟

سلام
امکان تزریق فایل های مخرب وجود داره
پیشنهاد میکنم گوشی رو با آنتی ویروس معتبر چک کنید

سلام چن ماهیه گوشیم برنامه ای عجیب غریب خودبه خودبازمیکنه و وقتی بازروش کلیلک میکنم دیگ اون برنامه رونمیاره
یکبارهم بدون اینکه برم برنامه دوربین، خودبه خودفلش دوربین مث حالت عکس گرفتن شد..اونم ازدوربین جلوانگارکسی عکس گرفت ازم
اینانشانه هک شدنه؟!

سلام
در کامنت قبلی پاسخ دادم

سلام..چن ماهه گوشیم یه برنامه عجیبی میاره که سیاهه ویه دایره طوسی شکله ک وقتی میزنم روش خودبه خودمیره بعضی وقتااتفاق میفته..
یکبارهم فلش دوربین خودبه خود روشن شدبدون اینکه برم برنامه دوربین..انگارکسی ازم عکس گرفت
اینانشانه هک شدنه؟!

سلام
تصویری از نرم افزار دارید؟

سلام
من پسوورد گوشیمو به یه نفر گفتم
چند روز بعدش ،گوشیم خیلی هنگ میکرد ،باتریش در حد انفجار داغ میشد،یا مثلا تو اینستاگرامم چیزایی که مطمئنم کار خودم نیست لایک میشد
ممکنه از طریق پسوورد گوشیم هک شده باشم؟
الان ریست فکتوری کردم
اگه هک شده باشم با ریست فکتوری مشکل حل میشه؟

سلام وقت بخیر .
از دوروز پبش یک برنامه ب اسم موبوگرام نصب کردم.
فک نکنم موبو نسخه اصلیش باشه.
بعدش توش بودم .بعد یک روز دیدم از طرف اکانت خودم ب دو تا از گروهایی ک داشتم پیامی مبنی از تبلیغات بودهـ (ی پیام مثل اگ توی این لینک برین اینترنت رایگان میده و….)
درصورتی ک من اصلا اونشب توی تل نبودم و اون پیاما رو خودم نفرستادم.
بعد امروز ک گوشیمو روشن کردم متوجه شدم دو تا از نرم افزار هام پاک شده خود ب خود .
تلگرام طلایی و هاتگرام.
البته قبل این رفتم توی نشست های تلگرامم .
سه تا نشست فعال بودن.
اونارو قطع کردم .و بعدش اون اتفاق افتاد.
میخواستم ببینم تلگرامم هک شده یا خیر.

سلام
در کانال هم توضیح داددیم
پاک شدن هاتگرام و تلگرام طلایی مربوط به گوگل هست
اما در مورد موبوگرام ،هگ نشدید اون نرم افزار فقط از شما برای فرستادن تبلیغ استفاده میکنه
همیشه سعید کنید از نرم افزار های معتبر استفاده کنید

سلام من به تازگی گوشیم رو برای تعمیر دادم دست ی نفر الان از وقتی گوشیم رو گرفتم هیچ برنامه ی خاصی یا علامت خاصی توی گوشیم نمی بینم ولی اون فرد میتونه بفهمه چه نرمرافزار هایی روی گوشیم دارم. و اینک کجا ها می رم. همشم تهدید میکنه که من هرکاری با گوشیت انجام بدی می فهمم. باید چیکار کنم؟

سلام
اولا که حتما شکایت کنید تا شخص دیگری درگیر این مشکل نشه
دوم اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوشی‌ رو ریست ‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید .
احتمالا ایمیل خودش رو براتون وارد کرد یا رمز ایمیل سینک شده با گوشی شمارو داره و‌ میتونه به این اطلاعات دسترسی داشته باشه
یا رمز جی‌میل رو‌ تغییر بدید و سینک اتوماتیک رو غیرفعال کنید
یا گوشی رو‌کامل ریست کنید ‌‌.
آموزش های گفته شده رو هم حتما مطالعه کنید .
هک شدن گوشی میتونه پیشرفته یا ساده باشه .باید با دقت علت رو پیدا کرد

سلام خوب هستبن‌ی سوال داشتم ی مدت پیش وارد تلگرامم شدن و هکم‌گردن البته برام ی برنامه فرستادن ک نصبش کردم بعد اینطور شد و بعدا رفتن بیرون الانم تو نشستای فعال کسی نیست ممکنه هنوز زیر نظرشون‌باشم

سلام
اگر در گوشی شما بد افزاری نصب نشده باشه نه

با یکی از انتی ویروس هایی که خودتون معرفی کرده بودید چک کردم مشکلی رو پیدا نکرد ایا نیاز به ریست فکتوری هست ؟

سلام
اگر مشکلی شناسایی نشد خیر

سلام من به تازگی گوشیم یه طوریش شده دارم بازی میکنم یهو برنامه بسته میشه و یه برنامه دیگه میاد بالا یا کلن دارم تو منو میچرخم یهو ساعت باز میشه یه بار هم هی صدای گوشیم زیاد میشد من کمش میکردم باز زیاد میشد یا یه بار داشتم اس ام اس میدادم یهو دوربین باز شد
من اطلاعات زیادی رو گوشیمه بدون ریست فکتوری میشه درستش کرد؟

سلام
نمیشه بدون بررسی دقیق نظر داد
پیشنهاد میکنم به نمایندگی مراجعه کنید

سلام خسته نباشید گوشی نامزاد بنده داشته چت میکرده بعد ی نفر ی لینکی میدتش اینم میزنه روش کل اطلاعاتو گالری همچی گوشیش برا پسره میادد و هی تهدید ب پحش عکسا میکنه گوشی رو فلش کرد ایا بازم ممکنه هنوز دسترسی داشته باشه؟

سلام
معمولا با فلش کردن اطالعات پاک میشه و مشکل حل میشه
بازهم برای اطمینان از یک انتی ویروس معتبر استفاده کنید

باسلام و خسته نباشید بهترین انتی ویروس چ انتی ویروسی هس؟ک متوجه بشم ایا هک شدم یانه؟ و مشخص کنه ک این برنامه مضرهس؟ خواهش میکنم بنده رو راهنمای کنیدباتشکرفراوان

ببخشید اگر کسی مانند پدر یا والدین گوشی مارا برای کنترلمان هک کند آیا متوجه چیزهایی که در اینترنت سرچ می کنیم می شوند؟؟

سلام
اگر والدین شما دانش هک کردن داشته باشند قطعا سرچ های شما رو هم خواهند دید .

با سلام و خسته نباشید دوهفته قبل از حساب بانکی من خرید اینترنتی دزدی کردن البته یکی از دوستانم از من خواست رمز دوم و اطلاعات کارتم بهش بدم واسه خرید اینترنتی و من هم بهشون اعتماد کردم و دادم بعد دو روز حسابم خالی شد خواستم بدونم آیا گوشی من هک شد یا از این خرید اینترنتی که دوستم انجام داد حسابم خالی کردن؟

سلام
رمز و اطالعات حسابتون لو رفته
حتما از طریق پلیس فتا پیگیری کنید
نباید اطلاعات رو دست کسی بدید

سلام
یکی ادعا دارد که گوشی منو هک کرده و یه گالری و مخاطبین و اس ام اس هم دسترسی داره از کجا بفهمم دروغ میگه یا راست ؟
اصن ممکن راست بگه؟؟؟

سلام
بهترین راه اینه که از خودش بخواید که یه نمونه از اطلاعات رو نشونتون بده
همین مورد میشه سند شما برای شکایت از این شخص
روش هایی که آموزش داده شده را انجام بدید تا خطر رفع بشه.

ببخشید دوباره مزاحم شدم
این شخص این ممکن راست بگه ؟؟

باید راستی آزمایی کنید
ازش بخواید که یه خورده از اطلاعاتی که ادعا میکنه رو بده بهتون
به هر حال تهدید هم جرم محسوب میشه ،بی معطلی شکایت کنید

سلام وقت بخیر دخترمن از طریق گوگل میره *** چت و چت میکنه.اما تاریخچه ی مرورگرشو پاک میکنه میخواستم ببینم میتونم با موبایل خودم چک کنم و ببینم با چه کسایی چه حرفایی میزنه؟ آیا راهی داره؟ آیا برنامه ی *** این ویژگی رو داره که ***چت گوگل رو هم نشون بده یا نه.خیلی ممنونم ازتون

سلام
اینکه بخواید از اطلاعات دقیق مطلع بشید از طریق مرورگر ممکن نیست
بهترین راه استفاده از نرم افزار های ضبط ویدیو از گوشی هست
نرم افزاری که شما فرمودید هم میتونه کمک کنه
اما چون از گوشی خود شما استفاده میکنه ،از یک نرم افزار برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی خودتون استفاده کنید بهتر جواب میگیرید.

سعی می کنیم مقاله ای در این رابطه برای شما تهیه نماییم .

سلام یه نفر هی تهدیدم میکنه که من واتساپتو هک کردم یا مثلا به کسانی ک زنگ میزنم وقتی دارم حرف میزنم اونم میفهمه واقعا راست میگه ؟من باید چیکار کنم تورو خدا ی راهی بهم بگید واقعا میشه تماس تلفنی یا واتساپ رو هک کرد؟

سلام
برای راستی آزمایی بگید چندتا از چت های شما رو که دیده براتون بفرسته
بعد با این مدرک حتما میتونید به پلیس فتا شکایت کنید
معمولا هک نمیشید اما ممکن به حساب شما وارد شده باشند

اگه یک نفر واتساپم رو هک کرده باشه مخاطبای پنهانم هم میبینه؟

سلام
احتمال هک واتساپ بسیار پایین هست
ولی اگر کسی توانسته باشه این کار رو انجام بده احتمالش هست که بتونه دسترسی پیدا کنه

سلام من همین الان وقتی داشتم از ی برنامه بیرون میومدم یوهو دیدم خود به خود تبلتم هی میره تو تنظیمات بعدش میخواد بره امنیت که من دکمه هوم رو میزدم دوباره که می رفتم می‌رفت تنظیمات بعد همینطور ادامه داشت که ی بار گفتم بزار ببینم چی میشه دیدم رفت تو ی برنامه که دیشب ریخته بودم و میخواست اجازه دسترسی به همه چیزو بهش بده که پاک کردم اون برنامه رو بعدش دیدم هنوزم تبلتم اینطوری میشه ی برنامه ی دیگه هم پاک کردم و کلا رمو دراووردم و تبلتم خاموش کردم الان من هم شدن یا نه؟؟؟مشکل از تاچ بوده؟

سلام
این روالی که شما میفرمایید بیشتر به هک شدن میخوره تا مشکل از تاچ
هرچند اگر هک شده باشید نیاز به دادن دسترسی هم نبود
پیشنهاد میکنم به یک متخصص مراجعه کنید تا تلفن همراه شما به صورت دقیق بررسی شود

سلام خسته نباشید
دیروز من تو یکی از سایت گوگل بود فیلتر‌ شکننم روشن بود یهو پیام اومد ک این سایت میخواهد پیامی به شما ارسال کند من مسدود زدم سه بار اومد من بازم مسدود زدم امکان داره هکم کرده باشن یا به دوربین گوشیم دسترسی پیدا کرده باشن؟؟

سلام
فکر نمیکنم هک شده باشید

سلام وقت بخیر،علایمی رومیبینم که نشون میده احتمالاگوشیم هک شده،میخواستم بپرسم امکانش هست فهمیدکه ازچه طریق وازطرف چه شخصی هک شدم؟ازراه دوروبدون دسترسی به گوشی من میشه هک کرد؟به یه دوستی گفتین ازطریق واردشدن به حساب ،میشه محبت کنیداینوبیشترتوضیح بدین .؟سپاسگزارم

سلام . من یک بار از یکی خواستم که برام جیمیل بسازه و این کار رو کرد . من رمز جیمیل رو هم عوض کردم . نمی دونم اون به جیمیلم هنوز دسترسی داره یا نه . درضمن من نویسنده ی وبلاگی هستم که Not secure هست . این هارو گفتم چون چند روز پیش شک به هک شدن تبلتم کرده بودم . دوبار هم ریست فکتوری کردم و دیگه هم توی جیمیلم نمیرم . تقریبا مطمئن شده بودم که هک نشده ام ٫ که تا امروز متوجه شدم چیزهایی توی جستجوی گوگلم اومده که خودم سرچشون نکرده بودم . شارژمم نسبتا زودتر از قبل خالی میشه که این رو به ضعیف شدن باتریم نسبت دادم . می خواستم بپرسم الان تبلت منو هک کرده ان ؟ یا اون شخصی که جیمیلمو ساخته به گوگلم دسترسی داره و چیزهایی که سرچ میکنم رو میبینه و بالعکس ؟

سلام
بحث هک نیست
احتمالا اون شخص به جی‌میل شما دسترسی داشته باشه .
سرچ ها به این موضوع مرتبط نیستند و معمولا پیشنهادات گوگل و مطالبی هستن که از گوشی شما سرچ شده

سلام پیام من اومد ؟ خوشحال می شم زود جواب بدید

سلام
پاسخ داده شد

سلام دیروز یکی یه برنامه تو تلگرام برام فرستاد و من دانلودش کردم ولی داخلش نرفتم و سریع پاک کردم ایا ممکنه گوشی من هک شده باشه

سلام
احتمالش هست که فایل مخرب داشته باشد

سلام من یک جیمیل ناشناس روی گوشی خودم نصب کردم بعد صاحب جیمیل گوشی من رو مکان یابی کرد!بعد گفت دستگاتو هک میکنم منم جیمیلشو پاک کردم و 2روز بعد دستگامو ریست فکتوری کردم و مصرف باطری دوبرابر شده !خواستم بدونم گوشیم هک شده ؟چکار کنم؟

سلام
جیمیل شمارو داشتند ، نیازی به هک نبود
هک کردن به این سادگی ها هم نیست
جیمیل شمارو داشتند خواستند اذیتتون کنند

سلام راستش چند وقتی هستش که زمانی گوشی رو میزنم به شارژ خودش به صورت خودکار به برنامه هایی مثل تلگرام،واتس اپ و فایل های شخصی یا گالری میره و جالب اینه فقط زمانی که به شارژ هستش این اتفاق میافته و وقتی گوشی رو قفل میکنم متوقف میشه و هر از چند گاهی یه تبلیغات هایی هم میاد که میخوای بدونی چرا گوشیت کند شده؟یا چه کسی پروفایل شما را چک میکنه و از این قبیل انتی ویروس نصب کردم و برنامه هایی که مشکل ساز بود رو پاک کردم احتمالش هست که هک شده باشم؟

سلام چند روز پیش در بازی کوییز یکی باهام چت میکرد و گفت هکت میکنم آیا این کار ممکنه و در این صورت چکار کنم؟

سلام ببخشید چند روز پیش یه نفر منو داخل بازی کویییز تهدید به هک کرد آیا این کار ممکنه؟وآیا دراین صورت باید چکار کنم

خواهش میکنم زود تر پاسخ بدین خیلی نگرانم

سلام
دیروز شخصی بمن پیام داد که میتونم از کانال شما توی کانالم تبلیغ کنم اگه منو ادمین کنید، من اینکار را نکردم، گفتم شماره منو از کجا آوردید گفت من هکر هستم، منم کنجکاو شدم گفتم چجوری هک میکنید یه فایل واسم فرستاد به اسم برنامه ترموکس که فیلم آموزشی هم داشت، برنامه را اجرا کردم اما درست عمل نکرد بهش پیام دادم که نمیشه گفت یه اسکرین شات بفرست ببینم مشکلش کجاست، وقتی فرستادم دیگه جوابم را نداد و چند بار که پیام داد گفت زیادی اعصابم را خرد کنی عکسات را همه عالم میبینند، منم گفتم من چیزی ندارم که بترسم. پیامم را خوند و بعد آخرین بازدیدش شد خیلی وقت پیش!!!
بنظرتون منو هک کرده، میتونه از اطلاعاتم استفاده کنه؟
میخوام برم پیش پلیس فتا.
و اینکه آیا اطلاعاتی که قبلاً روی گوشی بوده و پاک شده را میتونه ببینه؟

سلام.چند وقت پیش یه فردی در واتساپ برای من یه اهنگ فرستاد ک من بازش کردم.اون فرد دوستم بود ک باهم قهر بودیم.حالا من نمیدونم اشتباهی فرستاده بود یا ازقصد.حالا ممکنه ازطریق اون اهنگ گوشی منو هک کرده باشه؟چون درزمینه گوشی و اینا اطلاعاتش بالاس.

سلام ببخشید از طریق ap گوشی امکانش هست ک هک شده باشم؟

سلام
منظورتون اپلیکیشن هست؟

سلام ی سوالی داشتم..من ب چت روم میرم و گاها عکسایی ک میفرستن برام رو باز میکنم..میخاستم بدونم ممکنه عکس الوده باشه و هکم کنه یا از طریق آی پیم هکم‌کنن؟؟ اگ ممکنه چجوری بفهمم هک شدم یا ن؟
ممنون اگ جواب بدید

سلام
احتمالش هست ،ولی بسیار ناچیزه

سلام اگه توسط یه پیج عجیب غریب تو اینستاگرام تگ بشیم امکان هک وجود داره؟

سلام
خیر

سلام خسته نباشید
من گوشیمو امانت دست یه نفر دادم ولی الان احساس میکنم رممو توی گوشی خودش گزاشته از کجا باید بفهمم رممو برداشته و اطلاعاتو کپی کرده یا نه؟

سلام
فهمیدن این موضوع ممکن نیست

سلام چند روز پیش متوجه شدم تمام کانتکت های همسرم توی کانتکت های من اومده.
از شخص دیگه ای هم پرسیدم راجع به این مسئله گفتش از طریق ایمیل ممکنه اما من از ایمیل شخصیم استفاده میکنم غیر ممکنه ایمیل باشه
امکانش هست هک شده باشم ؟

سلام
ایمیل ممکنه
از طریق اکانت تلگرام ممکنه
و اکانت های مرتبط دیگه
بنظرم هک نشدید

میخوام بدونم کانتکت های تلفن همراهش چطور اومده !!
ایمیل که مطمئنم نیستش تلگراممو هم نشست های فعالو چک کردم فقط موبایل خودم بود..
راه دیگه ای هستش از طریق تلگرام که توی نشست های فعال نشونش نده ؟

با ادد کردن اکانت ایشون به امانت خودتون معمولا این مشکل پیش میاد
هر اکانتی که توانایی سینک مخاطبین داشته باشه ،میتونه این کار رو انجام بده
چک کنید ،ببینید آیا اکانتی رو به گوشیتون اضافه کردید یا خیر

سلام
ازدوماه پيش اينستاگرام من متوقف شد پنج بار من اينو نصب كردم دومان پيش پاك شد من باز رفتم نصب كنم دوباره بعد از 24ساعت متوقف مشيد و يك پيامي ميومدبنامyou’be been nogg Ed out pleas log back inمياد دوبار هم با إيميل مختلف رفتم از سه شنبه هفته پيش با يك ايميل ديگه نصب كردم ديشب پاك شد

سلام
ایمیل رو تایید می کنید ؟

سلام خسته نباشید هنگام ثبتنام ایمو کد تاییدی که برام اومد از خط معمولی ایرانسل بود ومن کد روزدم ووارد برنامه شدم،اینکه کدتایید از خط ایرانسلی برام اومده نشانه هک شدنم هست؟ممنون راهنمایی کنین لطفا

سلام
لطفا شماره رو بنویسید

0930هست

شماره کامل رو بفرمایید

ببخشید شماره کامل برای چی میخواین،اینطوری نمیشه راهنمایی کنین؟

شماره تلفن شمارو نمیخوایم
شماره ای که ازش اس ام اس اومد رو نیاز دارم ،تا بدونم خط مربوط به کجاست

باه إيميل رو تاييد ميكنه

سلام…کسی از طریق چت روم میتونه گوشی رو هک کنه و به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنه؟؟
و سوال دوم اینکه از طریق آیپی میتونن دستگاهو هک کنن و یا سابقه فعالیت های اون دستگاه رو بفهمن؟

سلام
خیر

سلام ببخشید یکی پی داده تو تلگرام کع من از طریق باگ افزار از طریق پی پی سی گوشیتو هک کردم ک کم کم قفل میشع گوشی و میسوزع ایا این امکان دارع ؟؟؟ لطفا جواب بدیددد

سلام
بنظرم واقعیت نداره

سلام ببخشيد جوا ب منو ندادي

سلام
اگر سوال شما پاسخ داده نشده ،حتما مورد مشابه ای پیش نیامده و یا جوابی برای آن در دسترس نبوده
با اینجال سوال خودتون رو تکرار بفرمایید تا مطالعه کنم

سلام.من یه مزاحمی دارم.اما شماره اش رو پاک کردم از گوشیم.الان با هر شماره جدیدی ک اکانت باز می کنم میبینم ک شماره ام رو داره.چون با آیدیش سرچش میکنم شماره اش برام نشون داده میشه.مشکل کجاست.آیا هک شده موبایلم؟

سلام
خیر
این شماره در کانتکت های تلگرامتون باقی مونده و در گوشی سینک میشه

سلام داداش لطفا حتما جواب منو بده طولانیه .من یه مدتی بود به یکی از فامیلامون که دختر بود پیام دادم بعد دختره گفتم دوست پسرم باباش نظامی هستش و میتونه گوشیتو هک کنه. چند ماه بعد به جیمیلم پیام اومد شخص تلاش کرد وارد جیمیلت بشه ولی ما متوقف کردیم بعد از چند روز دیدم گوشیم خود به خود خاموش شد بعد روشن شد. وقتی اینستگرام دایرکت به دخترا پیام میدادم شخصی میمومد میگفت چرا به مردم پیام میدی و تهدید میکرد من گوشیو کارخونه کردم با نرم افزار مالوربیت هم مخرب ها رو پاک کردم دوباره اینستگرام با شماره جدید و پسورد جدید و تایید دو مرحله گذاشتم باز این اتفاق افتاد و اون شخص اومد گفت تو غلت میکنی با هرکی لاس میزنی. خلاصه گوشیو عوض کردم یکی دیگه خریدم الان دیروز یک شماره موبایل 0936 بهم اس ام اس اومد که شما 50 گیگ اینترنت رایگان دریافت میکنید این نرم افزار ایرانسله من رو نصب کنید. من به یارو زنگ میزنم جواب نمیده تلگرام پیام میدم سین نمیکنه و اس ام اس اینقدر فحش دادم تا جوابمو داد و مشکوک صحبت میکنه. حتی سایت shabakema با اشتراک ویدیو کسب درامد میکنم یهو یه نفر اومد پیام خصوصی داد به انگلیسی گفت hi i am uba agor من از پروفایل شما دیدن کردم دیدم شما قادر هستید و خواستم چیزهایی رو با شما در میون بزار لطفا هر چه زودتر به هات میلم پیام بده من عکس های خودمو برات میفرستم. ولی من اهمیت ندادم خواستم بدونم چکارکنم که کل گوشیم امن باشه مگه از ره جیمیل میشه کسی رو هک کرد؟ اگه رمز جیمیلمو داشه باشه و به اکانت گوگل دست یابی داشته باشه میتونه کارامو ببینه؟ حتی در کامپیوتر در نرم افزار کروم بودم یه پیغام برام اون بالا سمت راست کوچیک اومد به انگلیسی که بولوتوٍٍث sfp …… معنیشو نفهمیدم بعد نرم افزار sfp رو سرچ کردم نوشته برای هک گوشیه بچه ها پدر و مادرا استفاده میکنند و تلگرام و واتس اپو چک میکنند. ولی گوشیه من به غیر خودم دست کسی نیست من چکار کنم خیالم راحت بشه با حذف جیمیل ها حله؟

سلام
این ماجراهایی که شما فرمودید دلیل قطعی بر هک شدن گوشی شما نیست
این موارد میتونن زمینه ساز هک بشن اما به راحتی امکان پذیر نیست
سعی کنید به ایمیل ها و پیام های شخصی کسی جواب ندید و روی لینکی که نمی‌شناسید کلیک کنید
از طرفی میتونید جیمیل های گوشی خودتون رو حذف کنید و جیمیل جدید ست کنید .

سلام وقت بخیر. من گوشی هواوی دارم که قفلش رو با اثر انگشت باز میکنم. بعضی شبا که خوابیدم بعد بیدار میشم میبینم ا اثر انگشت باز نمیشه و باید رمز رو وارد کنم تا قفل گوشی باز بشه. هر چند وقت یبار این موضوع پیش میاد. آیا امکان هک شدن هست؟

سلام
گوشی های هواوی معمولا هر سه روز یکبار نیاز به بازگشایی با قفل رو دارند
نگران نباشید

سلام وقتتون بخیر.من چند وقتی هست که اسمس که واسم میاد بعضیاشو نمیفهمم بعد که میرم تو صفحه چت میبینم اسمس جدید اومده بوده و نه برای من علامت اسمس اومده و نه حتی وقتی وارد اسمس هام شدم زده پیام خوانده نشده.میخواستم ببینم احتمال هک شدن گوشیم هست؟

سلام
خیر ،احتمال هک نیست

سلام مجدد برادر لطفا به این سوال من جواب بده دوباره
من دارکت اینستگرامم مشکوکه شاید باورتون نشه ولی وقتی به دختری مثلا پیام میدم یه پسری میاد تهدید میکنه که چرا وبه هر کی پیام میدی،اگه با یه دختر دیگه مثلا یه شهر دیگه پیام بدم بازم همون شخص با یه اکانت دیگه میاد میگه من دوست پسرش دیگه بهش پیام نزه من بابام نظامیه، کل گوشیو پاک کردم فلش هم کردم اینستگرام و جیمیل رو از نو ساختم بازم دایرکت به هر شخصی پیام میدم به غیر اشنا یک شخص وارد اکانت طرف مقابل میشه و جواب منو میده،منظورم اینه اگه شما بگی به این دختره که تهرانه با گوشیت پیام بده من پیام بدم یه پسره میره وارد اون اکانت دختره میشه و به جای اون جواب منو میده! شاید باورتون نشه ولی هزار بار اتفاق افتاده برام،طرف میدونه من دارم دایرکت به کی پیام میدم مثلا دیروز من به یه دختره به اسم فاطمه پیام دادم گفتم این اکانت معصومه رو میشناسی گفت نه گفتم باشه امروز دیدم معصومه عکس پروفایلش رو حذف کرده بیوگرافی و فالورارو پاک کرده یه عکس گذاشته پروفایل که دنبال کسی باش که دوستت داشته باشه،در صورتی که من نه فاطمه رو میشناسم نه معصومه،این همون پسری هست که وارد اکانت معصومه شده و این عکسو گذاشته که من بخونم و دیگه پیام ندم به این اکانت،در کل یکی داره کارای منو میبینه من چکار کنم این شخص منو ول کنه این شخص اجازه نمیده من به هیچ دختری از شهر خودم پیام بدم به هر کی پیام میدم مشکوک صحبت میکنه انگار پسر جواب منو میده

سلام
چک کنید سهوا رمز اینستاگرام خودتون رو به کسی نداده باشید
رمز اینستاگرام رو عوض کنید و تایید دو مرحله ای رو هم فعال کنید

سلام ، من به دو سایت که نیاز به گذرواژه داره میرم اما دو روزه که پیام میده your connection is not private .
دلیل چیه؟ گوشیم هک شده؟

سلام
خیر ،این خطا برای امنیت بیشتر شماست.به شما اخطار داده شده که اتصال شما خصوصی یا ایمن نیست
بهتره سایت مورد نظر از ssl استفاده کنه.

از لطف شما متشکر، من سایت شمارو خوندم یک برنامه ای هست که تو تنظیمات که میرم لیست برنامه ها هست از باتری و اینترنت هم استفاده کرده، اما تو صفحات گوشیم نمایش داده نمیشه حذف نصب نداره فقط توقف اجباری داشت، که اون رو زدم. اسمش هم به فارسی هست / افزایش دهنده ی محل ذخیره / خ نگرانم برای ایمنی لازمه بدم فلش بزنن؟ آخه چندوقت پیش برنامه ی پیامکی گوشیم هم هنگ کرد مجبور شدم از یکی دیگه استفاده کنم،از دو روز پیش هم همین موضوع پسورد که نمیتونم وارد حساب خودم تو سامانه ها بشم پیش اومده. خ نگرانم. لطفا راهنمایی کنید؟

سلام
این موضوع وارد شدن ،با این ماجرا متفاوت هست
زبانی گوشی رو انگلیسی کنید و ببینید آیا نام نرم افزار انگلیسی می شود؟
احتمالا این نرم افزار ،از نرم افزار های سیستمی می باشد

سلام با گوشیم تو اینستا و گوگل بودم که یه دفعه برنامه ویس فدبک باز شد و اهنگم همزمان باهاش پخش شد گوشیم هک شده ایا لطفا زودتر جواب بدید

سلام
احتمال هک شدن بسیار ناچیز هست .احتمال اختلال نرم افزار وجود داره

سلام، متشکرم. زبان و عوض کردم اسم برنامه انگلیسی شد، پس دیگه جای نگرانی نیست؟

احتمالا نرم افزار جزو نرم افزار های سیستمی است . جای نگرانی نیست

سلام من صبح امروز ی مثلث قرمز اومد روی صفحه و نوشت ک اندروید شما هک شده باید چیکارکنم امکانش هس هک شده باشم؟مثلا اگ ی آهنگ دان کرده باشم از گوگل ی ساعت بعد خودکار پخش میشه یا ی اعلان هایی میاد بالایه گوشیم تورو خدا راهنماییم کنین

سلام
این خطاها معمولا از برخی سایت های سودجو و نرم افزار های مخرب هستند . اگر حدس من درست باشد احتمال هک خیلی پایین است . و ایراد از نوتیفیکیشن سایت هایی است که تایید کرده اید .

سلام وقت بخیر.غرض از مزاحمت خواستم بگم که امروز چند تماس باهام گرفته شد که شماره ای واسه نمایش وجود نداشت و یه جورایی بصورت ناشناس بهم زنگ میزدن رو صفحه گوشی منم private numberزده میشد اما من جواب ندادم.خواستم بدونم منبع این شماره ها چیه؟؟؟احتمال داره چه کسی باشه؟؟جواب بدم یا ندم؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدین

سلام
این شماره ها معمولا دولتی هستند .

سلام برای من هر روز تبلیغ ارسال میشه مثلا کلاس زبان انگلیسی هرروز چند بار یکسره باید حذف کننم ممکنخ گوشیم هک شده باشع؟

سلام آیا با شماره مجازی میشه گوشی هک کرد

سلام
لطفا بیشتر توضیح بدید

سلام خسته نباشید، همه نظراتو خوندم و دیدم چقدر با حوصله و دقیق جواب میدید
لطفا به سوال منم‌پاسخ بدید ممنونم که وقتتون در اختیارم میذارید.🙏🏻
من چند روز پیش دنبال یک هکر بودم که یه نفری تو زندگیم دخالت میکنه هک کنم، یکی از طریق یوتیوپ که یک روش هک گذاشته بود مثلا ،پیدا کردم و بهش پیام دادم
گفت فلان تومن میگیرم و من گفتم خب چه تضمینی هست بعد واریزی واقعا هک کنی و الکی نباشه؟ نصف الان میدم نصف بعدش گفت نه کامل الان بده
گفتم خودتونم به خودت شک داری وگرنه پیشنهادمو قبول میکردی ، یک سایت واسم فرستاد گفت برو نمونه کارام ببین همه منو میشناسن و معروفم فلان، رفتم تو سایت هیچ نمونه کاری نبود چرت و پرت بود همش از این سایتای متفرقه بود، بعد که اومدم بیرون چند تا اموجی خنده گذاشت و سایت پاک کرد از چت منم گفتم چیزی ندیدم بعد بلاکش کردم
چند دقیقه بعد از یک اکانت دیگه پیام داد که چرا بلاک میکنی؟ گوشیت فلان مدل و فلانه؟ اندرویدش ارتقا بده ویه کدی که گوشیم تو تل سیو شده داد بعد نوشت گوشیت هک شد ، همش میخندید ،بعد گفت چند دقیقه صبر کن چند تا از عکساتم بدم با موقعیت مکانیت
یهو گفت خراسانی؟ همشو داشت درست میگفت ولی هیچ عکسی نداد
گفت عکساتو پخش میکنم ، یه پیج ایستا داد گفت چند روز دیگه عکساتو تو این پیج ببین بعد بلاکش کردم. خیلی ترسیدم خیلی دارم مییرمیرم تورو خدا کمکم کنید گوشی من واقعا یعنی هک شده؟! هیچ کردم از این علائم هکی که شما نام بردید ندارم و مشکلی واسم پیش نیومده خداروشکر .از تهدیدش میترسم، یعنی میتونه گالریم هک کنه یا خود گوشیم؟!
حس میکنم چون رفتم تو سایتش فقط اسم گوشی و مشخصاتش وارد سایت قلابیش شده و دیده ، و هکی در کار نیست امیدوارم حدسم درست باشه
فقط دیشب رفتم تو گالریم چند تا از عکسام یه رنگ دیگه شده بود خیلی ترسیدم و رفتم تو برنامه هام و هیستوری همه پاک کردم که اگر ویروسی شده پاک بشه، هیستوری یک برنامه پاک کردم یهو برنامه های گوشیم ترتیبش بهم ریخت و جا به جا شد ، واون انتی ویروس avl نصب کردم چیزی پیدا نکرد خداروشکر
ممکنه هک شده باشم تورو خدا کمکم کنید

سلام در کامنت دیگر شما پاسخ داده شد

سلام خسته نباشید، همه نظراتو خوندم و دیدم چقدر با حوصله و دقیق جواب میدید
لطفا به سوال منم‌پاسخ بدید ممنونم که وقتتون در اختیارم میذارید.🙏🏻
من چند روز پیش دنبال یک هکر بودم که یه نفری تو زندگیم دخالت میکنه هک کنم، یکی از طریق یوتیوپ که یک روش هک گذاشته بود مثلا ،پیدا کردم و بهش پیام دادم
گفت فلان تومن میگیرم و من گفتم خب چه تضمینی هست بعد واریزی واقعا هک کنی و الکی نباشه؟ نصف الان میدم نصف بعدش گفت نه کامل الان بده
گفتم خودتونم به خودت شک داری وگرنه پیشنهادمو قبول میکردی ، یک سایت واسم فرستاد گفت برو نمونه کارام ببین همه منو میشناسن و معروفم فلان، رفتم تو سایت هیچ نمونه کاری نبود چرت و پرت بود همش از این سایتای متفرقه بود، بعد که اومدم بیرون چند تا اموجی خنده گذاشت و سایت پاک کرد از چت منم گفتم چیزی ندیدم بعد بلاکش کردم
چند دقیقه بعد از یک اکانت دیگه پیام داد که چرا بلاک میکنی؟ گوشیت فلان مدل و فلانه؟ اندرویدش ارتقا بده ویه کدی که گوشیم تو تل سیو شده داد بعد نوشت گوشیت هک شد ، همش میخندید ،بعد گفت چند دقیقه صبر کن چند تا از عکساتم بدم با موقعیت مکانیت
یهو گفت خراسانی؟ همشو داشت درست میگفت ولی هیچ عکسی نداد
گفت عکساتو پخش میکنم ، یه پیج ایستا داد گفت چند روز دیگه عکساتو تو این پیج ببین بعد بلاکش کردم. خیلی ترسیدم خیلی دارم مییرمیرم تورو خدا کمکم کنید گوشی من واقعا یعنی هک شده؟! هیچ کردم از این علائم هکی که شما نام بردید ندارم و مشکلی واسم پیش نیومده خداروشکر .از تهدیدش میترسم، یعنی میتونه گالریم هک کنه یا خود گوشیم؟!
حس میکنم چون رفتم تو سایتش فقط اسم گوشی و مشخصاتش وارد سایت قلابیش شده و دیده ، و هکی در کار نیست امیدوارم حدسم درست باشه
فقط دیشب رفتم تو گالریم چند تا از عکسام یه رنگ دیگه شده بود خیلی ترسیدم و رفتم تو برنامه هام و هیستوری همه پاک کردم که اگر ویروسی شده پاک بشه، هیستوری یک برنامه پاک کردم یهو برنامه های گوشیم ترتیبش بهم ریخت و جا به جا شد ، واون انتی ویروس avl نصب کردم چیزی پیدا نکرد خداروشکر
ممکنه هک شده باشم تورو خدا کمکم کنید

سلام
بر اساس مطالب شما، اگر چیزی دانلود نکرده باشید و نرم افزار خاصی رو نصب نکرده باشید مشکلی برای شما پیش نیامده
بدست آوردن نوع تلفن همراه و نشانی محل سکونت کار سختی نیست و این اطالعات در همه ساتی ها از طریق آیپی و کوکی قابل دریافته
در تلگرام کار خاصی انجام داید ؟
یعنی کدی اومد و شما اون کد رو بهش دادید یا نه ؟

نه هیچ چیزی دانلود نکردم و یا نرم افزاری واسم ارسال نکرد و نصب نکردم ، فقط یک لینک فرستاد گفت برو توش نمونه کارام هست، رفتم دیدم یه سایته که اصلا متفرقه بود راجع به نرم افزار ها و بی ربط ، و بعدش فهمیدم گولم زده خواسته برم تو سایت اطلاعاتم به دست بیاره . که به گفته شما اطلاعات گوشیم فقط گفت
واقعا؟! یعنی فقط به اطلاعات گوشی و مکانم دست پیدا کرده و نه این که هک شده باشم؟! خیلی میترسم گوشیم هک شده باشه شب و روزم شده جهنم ، از دلهره
گفت دارم عکساتو میبینم و میخندید اما هیچی واسم نفرسناد شک کردم داره دروغ میگه ولی گفت چند روز دیگه عکساتو تو فلان پیج ببین که خداروشکر هیچی تو اون پیجه نذاشته
نه تو تلگرام هیچ کاری نکردم، وارد چیزیم نشدم که ناشناس باشه جز همون لینکش، اصلا کدی نیومد و منم چیزی به اون تحویل ندادم
خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده که منو از ترس نجات دادید🙏🏻

با این توضیحاتی که فرمودید به نظر چیز خاصی نیست
نگران نباشید

خیلی ممنون ازتون، ممنونم که منو از دلهره و ترس نجات دادید انشالله خیر ببینید و موفق باشید
مچکرم

خواهش میکنم
سلامت باشید

سلام من به یه نفر شماره مجازی آمریکا دادم و بعدش اون میگه هکت کردم آیا میشه با شماره مجازی هک کرد گوشیرو

سلام
در کامنت دیگر شما پاسخ داده شد

سلام
من به دوستم گفتم ی شماره مجازی برام ساخت من شمارو زدم کدش رو دوستم برام فرستاد بعد دوستم گفت دوروز که بگزره از ریپورتی در میای دوروز گذشت ساعت ۱۲ بود که از ریمورتی در اومدم بعد وار تل شدم دیدم تل جواب نمید وارد گوگل پلی استور شدم جواب نداد وارد گوگول سرچ کردم دیر اورد بعد شک به تلگرام کردم پاکش کردم گوشیم درست شد نمیدونم توسط دوستم هک شدم یا نه تورو خدا زود تر جواب بدین

سلام
هک شدن از طریق شماره مجازی به نظر بنده امکان پذیر نیست
مگر اینکه فقط بشه به تلگرام شما دسترسی پیدا کرد که اونهم به بازشدن و کند شدن اینترنت شما نداره

سلام ممنون میشم اگه راهنماییم کنیدمن گوشیم بدون روشن شدن صفحه ونشانه ای ازتماس فقط اهنگ زنگ گوشیم پخش میشدو وقتی گوشیمو برداشتم خیلی عادی صفحش قفل بود وهیچ تماسی نداشتم فقط صدا میداد،واهنگ زنگ گوشیمم خود به خود تغییرکرده،میخواستم بدونم این هم ممکنه ازنشانه های هک شدن گوشی باشه یانه؟لطفااگ زودتر جواب بدید ممنون میشم

سلام
تماس های ورودی از طریق واتساپ رو چک کنید
معمولا این حالت برای تماس های واتساپ پیش میاد

سلام خسته نباشید
دیروز یه پیام برام اومد از واتس آپ
که ۲۰ گیگ اینترنت رایگان و..
که باید وارد لینک زیر میشدم
من وارد شدم اما نمیدونم اینترنتم ضعیف بود یا سایته طول میکشید تا باز کنه من از سایت خارج شدم
بلا فاصله دیدم تو اینستا دارن میگن که این سایت هکره و واردش نشد
بنظرتون ممکنه بدون وارد کردن چیزی یا اصلا باز نشدن سایت من هک شده باشم؟

سلام
بله در کانال سامسونگ یار هم این موضوع رو عرض کرده بودیم
اگر چیزی دانلود نشده باشه مشکلی نیست

سلام من به یه نفر شماره مجازی دادم و اون ادعا میکنه گوشیمو هک کرده و بعد هر چند وقت استیکر هایی که اخیرا استفاده میکنم عوض میشن خود به خود آیا احتمال میده هک شده باشم

سلام
صرف دادن شماره نمیتونه دلیل محکمی بر هک شدن شما باشه

استیکر هایی که اخیرا استفاده میکنم خود به خود عوض میشن چي هک

سلام ، من تو تلگرام وارد یک لینکی شدم و هیچ چیزی توش وارد نکردم، بعد از چند دقیقه یک پیامک یهویی واسم اومد از شماره که اولش ۰۹۸…بودنوشته بود( ف ب :؟ ۹۸۴۳۱) پاکش کردم
یک ساعت بعدش رفتم اینستا که برم تو پیجم، اسم پیج که وارد کردم یهویی یک صفحه خلکستری اومد با یک علامت سرچ وسطش که داره میچرخه، بعدش درست شد ، ایا من هک شدم؟!

سلام
در معرض هک شدن قرار داشتید که ظاهرا به خیر گذشت

سلام چند وقت پیش یه هشدار ویروسی شدن برام اومد من روی لینک زدم خود ب خود ی کد برا ی شماره ارسال شد و ی چیزای مشکوکی داخل گوشیم میبینم.هک شدم؟

سلام
نباید بر روی هر لینکی کلیک کنید
احتمال هک شدن دارید

سلام خسته نباشید برای من تو واتساپ پیامی اومد مبنی بر اینکه بزن رو لینک و اینترنت بگیر من اینکارو انجام دادم و بعدش گفت چقدر اینترنت میخوای و چند روزه میخوای باشه وقتی همشو زدم گفت این لینکو به مخاطبینت ارسال کن و ارسال کردم و بعدش منو برد تو صفحه ی اس ام اس و یه لیک اورد و یه نوشته که فکر کنم نوشته بود جایزه اپل واچ وقتی ارسال رو زدم ارسال نشد حتی دوبار اینکارو انجام دادم ولی ارسال نشد بعدش اس ام اس رو پاک کردم و حتی خود اون شماره رو بعد دیدم تو واتساپ پیامی با این موضوع اومده توجه🤔😩😱😱 توجه 😱😱

دوستان جدیدا پیامی در فضای مجازی دست به دست میشه مبنی بر

*اینترنت 20 گیگابایتی رایگان*

*20 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت 60 روز برای هر اپراتور تلفن همراه”*

و وقتی به گروها و لیستهاتون ارسال میکنین و زبانه مربوطه پر میشه اتوماتیک به یک صفحه چت منتقل میشین یه سلامم بخواین بنویسن و ارسال رو که میزنین اتوماتیک شما رو ارجاع میده صفحه پیامک گوشی و اگه توی گیرنده ش نگاه کنین ۲۰ شماره که خط انگلیس هست بالا میاد و اگه ارسال رو بزنین هزینه ۲۰ پیامک بین المللی ازتون کسر میشه
من وقتی این پیامو دیدم بعد از چند دقیقه گوشی رو زدم شروع مجدد و خودش خاموش روشن شد و بعد از اینکار وای فای گوشیمو خاموش کردم ایا امکان داره هک شده باشم یا در روز های اینده هکم کنن و به اطلاعاتم مثل عکسام و فیلم ها و محاطبینم درسترسی پیدا کنن

سلام
بله این موضوع رو در کانال گوشزد کرده بودیم
ظاهرا جای نگرانی نیست و فقط نیست خالی کردن شارژ گوشی بوده

سلام خسته نباشین ببخشید چن روز شده ک وارد تلگرام یا انیستا گرام میشم یک صفحه سفید میاد بالا بعد خودش میره ایا هک شدم یا ن

سلام
این صفحه ممکنه به یک نرم افزار خاصی مرتبط باشه
پیدا کنید ببینید نرم افزاری که نا آشنا باشه برای شما نصب شده یا در تلفن همراه شما وجود داره یا خیر

سلام خسته نباشید
چند روز پیش شخصی پیام فرستاده بود و متن پیام سلام خسته نباشید بود که بصورت هایلایت بود اشتباها دستم خورد و یک سایت برام باز شد از اون روز به بعد هی همون سایت رو برام میاره احتمال هک شدن گوشی از این طریق وجود داره؟ برای رفعش باید چیکار کنم؟

سلام
احتمال میره لینک مخربی بوده باشه
روش های بالا رو بررسی کنید

نه نیست چیزی،

واقعا چیزی نیس خوب خداروشکر چون میترسیدم هک شده ام چون خودش اینترنتم روشن میشد تا صبح براهمین پرسیدم

سلام ممنون میشم اگه جواب بدید من ار دیروز تا حالا ۵ یا ۶ تا برنامه جدید روی گوشیم نصب شده که انگار برنامه های سیستمی هست ولی من تا روز قبلش این برنامه هارو نمیدیدم بعد دیدم همه این برنامه ها باهم نصب شده بودن اسمشون helo و amazon و ازینچیزا بعد من همشون رو حذف کردم . بعد من توی گوگل بودم زبان گوگلم فارسی بود بعد از چند ساعت دوباره اومدم تو گوگل دیدم انگلیسی شده رفتم بیرون بعد از چند ساعت دوباره اومدم توش دیدم دوباره فارسی شده بعد خوابیدم روز بعد که بیدار شدم دیدم دوباره انگلیسی شده میخ.استم ببینم گوشیم هک شده یا نه . خیلی نگرانم لطفا زودتر پاسخ بدید ممنون

ببخشید یعنی الان اگه کسی مارو هک کرده الان میبینه که ما داریم سرچ میکنیم برای هک و آنتی ویروس و از این چیزا اگه الان داره میبینه آیا خطر دیگه ای هم داره که سیستم های خودش رو قوی تر کنه یا دسترسی کامل به گوشی داشته باشه یعنی حتی ریست فکتوری هم کنیم بازم دسترسی داشته باشه به گوشی امکان پذیر هست اگه میتونه تا گوشی رو فلش رام کنم!!

از گوشیم چند تا پیام به صورت خودکار به یه شماره ای ارسال شده . دو تاش واسه یه سال پیشه یکیش چند روز پیش .
هک شده گوشیم؟

سلام
از همراه بانک استفاده می کنید ؟

سلام و خسته نباشید. من چند روز پیش به یکی شماره تماسم و 4 رقم آخر حساب بانکیمو دادم. آیا اون میتونه حساب بانکیم یا موبایلمو هک کنه. ممنون. چند روزه مخمو خورده از بس تو فکرشم خوابم نمی بره

سلام
خیر نمیتونه

سلام خسته نباشین ببخشید اینترنت من موقعی خاموش میکنم دوباره خودش روشن میشه ایا هک شده ام خیلی میترسم

سلام امکان این هست که کسی تلگرامت رو هک کنه ولی شخص متوجه نشه و هیچ تغیری تو برنامه ش حس نکنه؟

سلام
بله البته در نشست های فعال قابل رهگیری هست

سلام خسته نباشید ,ببخشید اگه کسی گوشی رو هک کنه میتونه عکسای که حذف شدن رو بازیابی کنه ؟مثلا اگه یک.ماه پیش گوشیو ریست فکتوری کرده باشم .ممنونم بابت پاسخگویی

سلام
نه معمولا

ببخشید دوباره مزاحم میشم ولی الان دوباره زبان گوگل فارسی شده لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام و خسته نباشید
من مطمئنم ک گوشیم هک شده..همه تماس هام..پیام هام..تل..وات
یعنی کل گوشیم
میخواستم بببینم مثلا من وقتی یه پیامی رو تو وات پاک میکنم
برا هکر هم پاک میشه یا ن
ممنونم

سلام من چند روزه با یه اقایی حرف زدم توی اینستگرام
بعد همینجوری حرف عادی بعد یهو یه عکس بازیگرایی ک دست ددشتم داد البته من عکی اون بازیگرا تو پیجم گذاشته بودم بعد یهو ذوق کردم گفتم بازیگر مورد علاقم گف میدونستم گفتم از کجا گفت تو فالورات دیدم اسمشو بعد نشست شروع به حدس زدن کردن بعد یهو گفت سه تا بچه ای گفتم اره گف دو تا پسر ی دختر گفتم اره بعد یهو ترسیدم بعد قشنگ درست حدس زد بش ک گفتم هک اینا گفت نه باباااا من اهل اینکارو نیستم زندگی سالمی دارم فلان‌..ولی من شک دارم هک کرده ینی ؟؟؟

سلام . تو تلگرام ۲۴ نفر رو بلاک کرده بودم یه مدت بعد دیدم چن نفر دیلیت اکانت کردن ولی تو بلک لیست تلگرامم زده بود که کاربری حذف شده بعد از یه مدت دیدم که کلا نیستن تو بلک لیست تلگرامم میخواستم بدونم که امکانش هست که تلگرام خودش اینارو حذف کرده باشه یا هک شدم تو نشست های فعالمم جز دستگاه خودم گوشی دیگه ای نیست میخواستم بدونم امکانش هست که تلگرام هک بشه ولی تو نشست های فعال نزنه ؟
یا اگه گوشی هک بشه به برنامه هایی مثل تلگرام یا واتس اپ دسترسی پیدا میکنن؟
خواهش میکنم جوابم رو بدین

سلام
وقت بخیرپجای نگرانی نیست، اکانت ها توسط تلگرام حذف شدند

خواهش میکنم لطفا سرریع جوابم رو بدین خیلی استرس دارم😞😞

سلام
در کامنت دیگر شما پاسخ داده شد

سلام لطفا جوابمو بدین

سلام
در کامنت دیگر شما پاسخ داده شد

سلام خسته نباشید لطفا بهم جواب بدین من به دوستم یه شماره مجازی دادم بعد یادش رفت رمز دومو فعال کنه ایا میشه از طریق شماره مجازی کوشی به کل هک بشه؟بعد بهم گفت که قبل از اینکه اک تلگرامش پاک شه گوشیش یهو خاموش شد البته فقط یه بار دیگه این اتفاق نیوفتاد شارژو نتشم کم نمیشه فقط میخواسم بدونم امکان هک از طریق شماره مجازی وجود داره یا نه ممنون میشم جواب بدین

سلام
وقت بخیر
از طریق شماره مجازی میشه اکانتی که بهش تلگرام وصل شده رو استفاده کرد اما کل گوشی رو به راحتی ممکن نیست

سلام و خسته نباشید.
من تو نوتیف بار گوشیم یه پیام دریافت کردم که زده بود یه خارجی از یه نوع واتساپی که من ندارم 3 بار بهم زنگ زده من نرفتم تو اون سایت به نظر شما می خواستن منو یک نوع هک فیشینگ بکنن

سلام
به کامنت دیگر شما پاسخ داده شد

سلام و عرض ادب و خسته نباشید من تو نوتیف بار گوشیم یه پیام دریافت کردم زده بود یه ادم خارجی 3 بار از یه نوع واتساپ کهمن ندارم زنگ زده من نرفتم تو اون سایت بنظرتون می خواستن منو هک کنن؟؟؟؟

سلام
بله احتمال سودجویی وجود داره

سلام ببخشید یکی از دوستان من برنامه نویسی بلد هست بعد از طریق تلگرام یک عکس برای من یک عکس ارسال کرد ایا میشه از طریق عکس هک کرد یا خیر؟؟؟

بعدش گوشیم رو بازیابی به اطلاعات کارخانه کردم اندرویدش رو از ۹ به ۱۰ ارتقا دادم بعد دوباره بازیابی به اطلاعات کارخانه زدم ایا اگر هک شده باشم ممکنه گوشیم از دسترسی هکر خارج بشه ؟

سلام
وقت بخیر
به راحتی ممکن نیست هک بشید

من بعضی وقتا که دارم فیلم می گیرم از خودم گوشیم داغ میشه احتمال هک وجود داره؟؟؟می خواستم بدونم گوگل پلی منبع قابل اطمینانی برای ریختن نرم افزار هست ممنون میشم جواب بدید؟؟؟؟

سلام
چند وقت پیش یه برنامه نصب کردم از پاپ اپ های گوگل پلی بود،بعد به خاطر این که اون اپ پر از تبلیغات بود حذفش کردم بعد وقتی حذفش کردم بعد یه تایمی هر بار که گوشیمو روشن میکنم خود به خود یه صفحه باز میشه و میره توی تبلیغات و وقتی گزینه تبس توی گوشیمئ میزنم اسم اون برنامه نمیاد از طرفی کمی قبل تر یکی اومد توی اینستاگرام و گفت چرا با این دوستان(اطلاعات کامل داشت) گروه زدی توی تلگرام. با آنتی ویروس چک کردم ولی گفت گ.شیم سیفه. نمیدونم اطلاعات رو از کجا داشته؟ هک شدم؟

ممنون از راهنماییتون اگر که گوشی هک بشه با بازیابی به اطلاعات کارخانه میشه که گوشی از دسترس هکر خارج بشه ؟

سلام
به احتمال زیاد بله،ولی بازهم قطعی نیست

سلام مجدد avg mobile security منبع قابل اطمینانی برای گوشی هست لطفا جواب بدید

سلام
بله

باتریه گوشی زود خالی میشه و چند تا اهنگ دانلود شده که ان هارا من دانلود نکردم

سلام
دانلود شدن آهنگ ها ممکنه بخاطر تبلیغات پاپ آپ برخی سایت ها باشه
برای باتری نرم افزار های نصب شده رو بررسی بفرمایید

سلام ببخشید مزاحم میشم من در سایت کالی بویز یه دیدگاه گذاشتم بعدا اومدم دیدم دیدگاهم پاک شده من قبلا یه دیدگاه گذاشته بودم اون رو یوسف وفایی که برنامه نویس بود و نظرات را پاسخ می داد نظر منم پاسخ داد بعد نرگس مدحی یه سوالمو پاسخ داد و دیگه یوسف وفایی پاسخ نداد این چند وقت هروقت دیدگاه می گذارم روز بعد می بینم دیدگاهم نیست یا بعضی وقتا از سایت خارج می شم دوباره میام تو می بینم دیگاهم نیست به نظرتون من توسط نفری تو سایت هک شدم لطفا زودتر جواب بدید خیلی نگران ببخشید مزاحم شد.مرسی ممنون

سلام
خیر ،دیدگاه ها با کوکی شما نمایش داده میشند و هنوز تایید نشدند
بعد از تایید نشان داده می شند

سلام خسته نباشید،شخصی با رضایت خودم رو اکانت تلگرام من هست ولی به تازگی متجه شدم تماس های من هم برای ایشون میره و شماره هایی ک باهاشون تماس داشتم و یا باهام تماس گرفتن هم دارن این به هک تلگرام ک مربوط نیس ینی گوشیمم هک کرده؟؟البته الان اون اکانت تلگرامم رو گوشی نصب نیس رو لپ تاپ نصبه.من برای رفع این وضعیت چیکار کنم؟

سلام ببخشید من هک نشدم ولی احساس میکنم یکی از اعضای خانوادم قصد داره منو هک کنه میخاستم ببینم چیکار کنم که اون اصلا نتونه اینکارو کنه. ووقتی ما عکسای داخل گالری و حذف میکنیم اگه کسی هکمون بکنه بازم میتونه عکسای حذف شده رو ببینه؟ یا کسی که هک میکنه میتونه به برنامه هایی مثل واتساپ و… هم دسترسی پیدا کنه؟
توروخدا جواب بدین🙏

سلام
هک کردن به این سادگی نیست
هر پیام مشکوکی داشتید سعی کنید پاسخ ندید یا روی لینک خاصی کلیک نکنید یا کد تایید اکانت هارو به کسی نگید

و وقتی که microsoft edge یک ارور داد تا اینکه دوباره ریختمش به نظرتون این هم ربطی به هک شدن داشت چون اولین بار که مایکروسافت ادج جدید رو ریختم درست کار می کرد

خیر مرتبط نیست

سلام خسته نباشید امروز صبح حدود ۳۰ تا پیام از اس ام‌اس هایی که حدود ۳ ماه پیش و ۲ هفته پیش و ۳ روز پیش به نامزدم دادم باز یکجا باهم به نامزدم دوباره ارسال شد قبلا هم ارسال شده بود اما زمانش واسه ۳ ماه و ۲ هفته و ۳ روز پیش پشت هم حدود ۳۰ تا به نامزدم دوباره ارسال شد آیا امکان داره هک شده باشم لطفا کمکم کنید

و وقتی که microsoft edge جدید رو ریختم یک ارور داد تا اینکه دوباره ریختمش به نظرتون ربطی به هک شدن داره چون اولش که مایکروسافت ادج جدید رو ریختم درس کار می کرد در کامنت قبلی اشتباه تایپی بود ممنو اگر جواب بدید

خیر مرتبط نیست

سلام خسته نباشید گوشبم هک شده خیلی خیلی هم ناراحتم به واتساپ و اینستا و گالریم دست رسی داره چیکار کنم ک از تو گوشیم بره بیرون ؟و برای امنیت گوشبم چیکار کنم ک کسی دوباره نتونه بیاد

سلام، از طریق ایمیل متوجه شدم کسی وارد اکانت اینستام شده، رمز عوض کردم و ورود دو مرحله ای گذاشتم. یک بار که خواستم لاگین بشم یکی با شماره ایرانسل برام کد رو فرستاد که همون کد اینستا بود.

سلام خسته نباشید من چند روز پیش مجبور شدم گوشیم رو ریست کنم اونم سه بار میخوام بدونم با این کار بازگشت عکسهاو فیلمای شخصیم امکان داره و اینکه همون روز گوشیم رو پدرم ب مدت چهار روز ازم گرفت و من توی کیف پولش متوجه ی برگه شدم ک نوشته بود ب تنظیمات واتساپ بروید و سه نقطه بالا رو بزنید و شماره طرف مقابل رو وارد کنید آیا واتساپ من هک شده

خواهش میکنم جوابمو بدین من هفته پیش روبیکامو نصب کردم یکی بهم پیام داده الان هک میشی رفتم تئ تنظیمات وشماره تلفن رو برای دیدن شماره تلفن هیچکس کردم ینی الان هکم کرده در ضمن همون موقع پیامو بهم داده بود هک شدم؟

ببخشید باز مضاحم شدم چند هفته پیش یکی تو روبیکا بهم پیام داد بعد از بیست و چهار ساعت گوشی شما توسط هکران سایبری هک میشود برای اطلاع بیشتر عدد 4 رو بزنید میگفت که یه ربات روبیکاست من 4 رو وارد کردم یه لیست اورد گفت پرش کن شماره تلفن نام کاربری من شماره تلفن ایرانسلمو دادم در حالی که با همراه اولوارد روبیکا شدم بهم گفت یه کد میاد از طرف روبیکا اومد منم واردش کردم گفت سریع نام کاربریتئون رو عوض کنسدبعد گفت مشکل رفع شد با تشکر بعد بلاکم کرد و پروفایلشو عوض کرد منم گوشیم رو ریست فکتوری کردم و انتی ویروس معتبر ریختم هیچ نشانه ای پیدا نکرد استرس داشتم واسه همین واسه این که مطمعن بشم گوشیو پاک کردم ایا الان هک شدم

سلام من چندوقت پیش وارد سایت سایپامیخواستم بشم وارد نمی شد و میگفت اتصال خصوصی نیست و علامت خطرمیومد و الان هم بعضی سایت ها ک میرم علامت خطر در جای سرچ میاد آیا هک شدم.

سلام
خیر این سیاست های جدید گوگل هست ، سایت های با پروتکل های امنیتی قدیمی رو مخرب تشخیص میده

سلام از پیج اینستاگرام ممکنه گوشی رو هک کنه
خواهشا جواب بدین😪😪

سلام
تا فایلی دانلود نکنید نه

سلام ببخشید آیا میشه از طریق ایمیل هک شد؟؟

سلام‌ببخشی میشه لطفا کمکم کنید ???😢
حدود ۱ ساعت پیش تو‌ گوگل بودم که یک دفعه یک‌ متن اینگلیسی اومد که موبایل شما هک‌شده و فورا اقدام‌ کنید
واقعا یعنی هک‌شدم؟چه کار باید کنم؟ تا الان هم پیام یا چیز مشکوکی ندیدم از این مواردی که گفتید

سلام دیشب نامزدم نت گوشیشو روشن میکنه گوشیش اتوماتیک فرمت میشه بعد خاموش میشه و بعد نیم ساعت اتوماتیک روشن میشه…..ممکنه ک هک شده باشه

سلام وقت شما بخیر و ممنون از پاسخگوییتون
من دیروز با ی هکر تو اینستا آشنا شدم و ازش خواستم واتساپ یکی رو برام هک کنه بهم اطمینان داد اینکارا رو ظرف مدت 4 ساعت انجام میده.ازم هزینه خواست و من بدلیل مشکل حادی که داشتم مجبور به اعتماد شدم بعد از گذشت 4 ساعت ازم خواست مالیات را پرداخت کنم و آدرس ایمیلم را براش بفرستم تا کد واتساپ طرف رو برام بفرسته اینکارا کردم ولی کدی برام ارسال نشد.در حین انجام کار بهش شک کردم و اون سه تا عکس از مراحل انجام کارش برام فرستاد و من اون عکسها را باز کردم.
سوالم اینه آیا کسی به صرف داشتن آیدی اینستا و ایمیل و با ارسال عکسی که من اونا باز کردم میتونه گوشی من را هک کنه؟
آنتی ویروس نصب کردم ولی چیزی پیدا نکرد.ولی رمز برنامه بام بانک ملی من تو گوشیم سیو هست ولی دیشب که خواستم مجدد برا مالیاتش پول بریزم ازم رمز ورود خواست.بعد که رمز را دادم گزینه ارسال پیامک به خطم را فعال کردم تا درقبل از ورود به سامانه بام برام کد ورود بیاد
آیا اینکار کفایت میکنه؟تورو خدا راهنماییم کنید

سلام
هکرهای حرفه ای میتونند با ارسال فایل و نصب فایل مخرب گوشی رو کنترل کنند
ظاهرا هکر شما فرد حرفه ای نبوده و قصد اخاذی داشته

سلام خسته نباشید، شخصی با رضایت خودم رو اکانت تلگرام من هست حالا تازه متوجه شدم ک از تماس هایی ک بامن گرفته میشه خبر داره و شماره هایی ک تماس گرفتن باهتم تو گوشی اونم میاد این موضوع به هک تلگرام ربط نداره و ینی گوشیم رو هم هک کرده؟؟من چطور میتونم گوشیم رو خارج کنم از این وضعیت

سلام من یه مشکلی پیش آمده برام اینکه حافظه تلگرامم خود ب خود پرمیشه اصلا فیلم ها و عکس های رو میاره ک من ندیدم مشکلش چیه

سلام ببخشید من چند روز پیش گوشیم خاموش شد و جای شارزش قرار شد ببرن درستش کنن که یه هو دوربین باز شد و دوربینم نور زد ینی هک شدم لطفا جواب بدین خیلی نگرانم

سلام لطفا تورو خدا به این سوال من جواب بدین من با شخصی در اینستاگرام چت میکردم و بعد همون شخص حرفی که من با نامزدم در واتساپ زدمو تکرار کرد و من خیلی تعجب کردم که چطوری تونسته ببینه و بشنوه بعد چند بار برنامه رو حذف کردم دوباره وارد شدم انظیمات کارخانه زدم و…. و کسی هم تماس فیزیکی با دستگاه من نداشته میخواستم احتمال هک و برسی کنم و علاوه بر اون همین اخیرا اون شخص (نامزدم) توسط من بلاک شده بود ظاهرا چون امکان دیدن پروفایل و بازدید من رو نداشت اما من داخل تنظیمات بلاکیهارو چک کردم و اسم ایشون داخل لیست نبود و همچنین من نمیتونستم بازدید و پروفایل ایشونو ببینم ولی اطمینان داشتیم از اینکه ایشون هم منو بلاک نکرده بود امکان هک هست من دادخواست پلیس فتا رو هم آماده کردم

سلام خسته نباشید…ببخشید من یه چند روزی هست مدام یه صفحه میاد روی گوشیم که ظاهرا تبلیغاته ولی قبلها نبود….یا دارم چیزی تایپ میکنم صفحه کلید میره یهو….از هک شدن نیست هست؟

ببخشید ولی این موضوع چند مدتی هست که ذهنم رو درگیر کرده.
آیا با سین کردن پیام مومو گوشی هم میشه؟
مومو توان هک کردن رو داره؟

خیر با سین کردن پیام مومو اتفقای نمیافته

سلام
چند روزه که هی پیامی از طرف تنظیمات میاد که حافظه گوشی شما پر است در صورتی من هیچ چیز داخل گوشیم ندارم یعنی دارم ولی خیلی کم و اینکه وقتی میرم حافظه گوشیم رو ببینم میبینم کی هی همینجوری بدونه اینکه من عکس یا فیلمی بگیرم یا برنامه ای نصب کنم حافظه گوشیم داره پر میشه
ایا ممکنش هست که کسی گوشیم یا یکی از برنامه هامو هک کرده باشه ؟؟
توروخدا جواب بدین خیلی استرس دارم

سلام
خیر
کش تلگرم و واتساپ رو خالی کنید

سلام.از دوستم گوشیشو خریدم.بعد چند روز برنامه ها و اپلیکیشن های گوشیم درست کار نمیکرد.. ممکنه که برنامه یا نرم افزاری از قبل در گوشی نصب شده باشه که وقتی من از برنامه ای مثلن همراه بانک استفاده میکنم اطلاعات حسابم اعم از موجودی یاواریزی یا برداشت برای کسی بره؟

سلام
بله امکان این موضوع هست اما با این اطلاعاتی که شما دادید نمیشه حدس زد

سلام.گوشی رو بردم فلش زدم .اگر بالفرض برنامه ای مخرب هم از قبل بوده از بین میره؟

سلام بله

بینهایت عالی بود ممنون

سلام دیروز روبیکا از حساب کار بریم بیرونم کرد وقتی دوباره وارد حسابم شدم توی کلی گروه عضوم کرده بود و توی یک گروه بدون اینکه من خبری داشته باشم پیام داده بود {شاید بیشتر اما من فقط اون یک پیامو دیدم} کانالایی که عضو بودم هیچ کدوم نبود ولی چتای قبلنم بود امروز عکس پروفایلم تغیر کرد و تو لیست مخاطبام کلی مخاطب که مخاطبم نبودن اضافه شده بودن گوشیمم نسبت به قبلش کند کار می کنه و بعضی از آهنگام هم باز نمی شه که قبلا اینجوری نبود.
آیا هک شدم؟ باید چی کار کنم؟ لطفا جوابمو بدید

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

کافیست نرم افزار در گوشی شخص مورد نظر نصب کنید تا با 3 قدم به راحتی از موقعیت آن با خبر شود.

 

مشاوره و پشتیبانی :051-4225-6641051-4321-50000902-4040-897

امروز مطلب جدیدی ارسال نشده است

اگر شما هم از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، احتمالاً از امکان ردیابی گوشی آیفون خود با عنوان «Find my iPhone» آگاهی دارید.این عملکرد در صورت گم‌شدن یا به سرقت رفتن گوشی، به عنوان یک ویژگی اساسی در ردیابی گوشی شما عمل می‌کند.با استفاده از این ویژگی می‌توانید به راحتی گوشی آیفون خود را ردیابی کنید. که در قسمت چگونه گوشی آیفون خود را ردیابی کنیم؟ این مسئله را کاملا توضیح داده‌ایم. با این حال، نکته منفی در داشتن قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به واسطه اپلیکیشن «Find my iPhone» گوشی آیفون این است که امکان دارد شخصی از این عملکرد سوءاستفاده کند و بدون رضایت شما از آن به عنوان راهی برای ردیابی شما استفاده کند.

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

برای اینکه گوشی خود را از ورود غیر مجاز بررسی کنید همراه ما باشید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

بله شما براحتی می‌توانید با چک کردن حساب اپل آی دی متوجه ورودهای غیرمجاز به حساب خود شوید

یک راه‌ دیگر که گوشی آیفون می‌تواند موقعیت مکانی شما ‌را به اشتراک بگذارد از طریق Apple iCloud است. iCloud به شما و‌ سایر دستگاه‌های Apple اجازه متصل شدن را می‌دهد. بنابراین، مکان دستگاه‌ها نیز به اشتراک گذاشته می‌شود. با این حال، اگر دستگاه ‌اپل قدیمی‌تری دارید ممکن است آگاه نباشید که این دستگاه قدیمی می تواند موقعیت مکانی شما را ردیابی کند. در اینجا مراحلی برای دانستن اینکه آیا هر یک از دستگاه های قدیمی اپل شما در حال ردیابی آیفون شما هستند ، آورده شده است

اعضای خانواده یا دوستانی که مکان آیفون شما را می شناسند در اینجا نشان داده می شوند.

موارد دلخواه را نگه داشته و سایر موارد را حذف کنید.

یکی دیگر از نشانه‌های قوی مبنی بر اینکه آیفون شما موقعیت مکانی شما را به اشتراک می گذارد یا خیر، بررسی میزان مصرف باتری گوشی است.این امر به این دلیل است که به اشتراک گذاشتن مکان نیاز به مصرف باتری زیادی دارد.بنابراین، اگر آیفون شما در مدت زمان کوتاهی شارژ باتری زیادی از دست می‌دهد، ممکن است که موقعیت مکانی شما را با یک دستگاه دیگر به اشتراک می‌گذارد.

مراحل زیر را دنبال کنید تا گزارش دقیقی از استفاده باتری آیفون خود را به دست آورید.

همچنین ببینید اگر برنامه‌هایی که ازGPS استفاده می‌کنند بیشتر فعال بوده‌اند (حتی اگر به صورت فعال از آن استفاده نمی‌کنید) این بدان معناست که احتمالا برنامه موقعیت مکانی شما را با سایر دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذارد. برنامه مورد نظر را باز کنید و تنظیمات اشتراک گذاری مکان را بررسی کنید.برخی از برنامه‌هایی که می‌توانند موقعیت مکانی شما را به اشتراک بگذارند مانند: WhatsApp و Facebook هستند.

پین شو نرم افزاری قدرتمند در زمینه ردیابی آفلاین گوشی است. در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه قابلیت ردیابی گوشی دارد. ردیابی تخصص ماست. با پین شو امن باشید وامن بمانید.

برای دانلود نرم افزار ردیابی گوشی کلیک کنید:

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.مشاوره و پشتیبانی:051-4225-66410902-4040-897

یک علاقه‌مند به دنیای گوشی های هوشمند در زمینه نویگیشن

سلام وققتتون بخیر به من گفتن اپل ایدیم هک شده ولی همه موارد بالا رو چک کردم و درست بود اما سوال امنیتی ها و پسووردم عوض شده و من هیچ برنامه ای از اپ استور نمی تونم دانلود کنم الان هم می خوام گوشیمو بفروشم بنظرتون اپل ایدیمو پاک کنم از روش چون نمی خوام اطلاعاتم روی گوشی باشه
بنظرتون چی کار کنم ؟ خیلی ممنون 🙂

عالی بود ممنون

خیلی خوب بود ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.مشاوره و پشتیبانی:051-4225-66410902-4040-897


شرکت طلایه داران ارتباطات هوشمند آینده

شاید از این که بفهمید شخصی تلفن همراه شما را هک کرده، بسیار مضطرب شوید زیرا اطلاعات شخصی و مهمی در تلفن همراه خود دارید که نمی خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شماره حساب های بانکی ، چت شما با دوستانتان و اعضای خانواده، تصاویر شخصی شما، حساب ایمیل و کلیه اطلاعات شخصی داخل گوشی تلفن همراه شما می باشد. در نتیجه امنیت گوشی قطعاً برای شما بسیار حائز اهمیت است. پس اگر فکر می کنید که کسی تلفن همراه تان را هک کرده، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

برای آپدیت گوشی اندروید:

برای آپدیت گوشی آیفون:

روش ریست کارخانه در اندروید:

چطور بدونیم گوشیمون هک شده

روش ریست کارخانه در آیفون:

در این قسمت راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها از هک شدن خود جلوگیری کنید:

 

خیلی خوب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام من گوشیم a50s هستش تازه خریدم یه سالی میشه ببخشید من می…

سلام و خسته نباشید من دنبال یک برنامه ای میگردم که جلوه ها و…

بعضی مخاطبین من که شمارمو سیو دارن نمیتونن استاتوسمو ببینن،د…

دارم انجام میدم میترسم ویندوزم بپره😂😂😂…

عالی بود ممنون…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

چطور بدونیم گوشیمون هک شده
چطور بدونیم گوشیمون هک شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *