چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

 
helpkade
چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده
چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

صفحه اصلی / intelligent sms / چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده ؟

چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده و یا اصلا بازخوردی برای ارسال پیامی که انجام دادیم وجود داشته یا نه و هزینه ما برای ارسال اس ام اس مفید بوده یا نه ؟

ممکنه وقتی به یه شرکت خدماتی که تو حوزه ارسال پیامک فعال هست، زنگ میزنیم این سوال رو بپرسیم. اگر هم همون ابتدا این سوال رو نداشته باشیم، مطمئنا بعد از اولین ارسال این سوال ممکنه برامون پیش بیاد و به دنبال جوابش باشیم.

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و یا ارسال اس ام اس خدماتی برای هر کسب و کاری یکی از روش های بقای کار هست. اگر بخواهید با مشتریان خودتون در ارتباط باشید و یا اینکه مشتریان خودتون رو نسبت به برندتون وفادار کنید، ارسال پیامک یکی از روش هاییه که به خوبی جواب میده.

اگر هم در حال افتتاح کاری هستید و یا می خوایید که کارتون رو گسترش بدید بازم پیامک از نظر جواب و بازخورد گزینه مناسبی هست.چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

اگر راه ارسال پیامک رو انتخاب کردید از کجا مطمئن بشیم که ارسال ما جواب داده و یکی از راه های اینکه ارسال پیامک رو بسنجیم ، اینکه که مطمئن بشیم پیام ها خونده شدن. حالا سوال مهم اینه که چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده ؟

سامانه های ارسال پیام متاسفانه گزینه ای برای خونده شدن و یا نخونده شدن پیام ارسالی ندارن. البته اگر برنامه نویس داشته باشید، یکسری متدها هستند که می تونن مشخص کنند که کدوم پیام های خونده شدن و کدوماشون هنوز خونده نشدن. متدی مثل get send message by ID میتونه یکی ازین متدها باشه.

یه شناسه پیش فرض برای پیام ها مثل ۱ درنظر گرفته میشه و تمام پیام هایی که تا اون لحظه فرستاده شده برگردونده میشه و اصطلاحا خونده میشه.

بهداز اون شناسه می تونید هر ۵ دقیقه با بیشتر ( به میزان حجم ارسالتون بستگی داره ) این متد رو فراخوانی کنید و از خونده شدن پیام ها مطمئن بشید.

این راهنمایی برای کاربرایی هست که برنامه نویس داخل مجموعشون هست. اما اگر برنامه نویس نداشتیم چی ؟

برای وقتایی که می خواییم خیلی ساده متوجه بشیم که اس ام اس خوانده شده می تونیم روش های گفته شده رو امتحان کنیم :

داخل متن یه لینک بذاریم و بر اساس ورود کاربران روی اون لینک و یا تعداد ثبت نامی که انجام شده متوجه میزان بازخورد بشیم.

حتی می تونیم تعداد کلیک ها رو متوجه بشیم. این تنظیمات رو شخصی که آشنایی با نرم افزار های آنالیز داره میتونه براتون انجام بده.

راه دیگه ای که هست اینه که یه عدد بذاریم و ازشون بخواییم اگر تمایل دارن از خدمات ما استفاده کنند، اون عدد رو به شماره خاصی و یا شماره ارسال کننده بفرستن. بعد میشه کسانی که اون عدد رو ارسال کردند توی سامانه از قسمت دریافتی ها ببینیم و خروجی اکسل هم از شماره موبایل هاشون دریافت کنیم تا بتونیم باهاشون تماس بگیریم.

به همین راحتی میشه چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده یا نه .

 

 

سامانه های پیامکی یکی از پرکاربرد ترین راه های تبلیغاتی…

نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده برای تمام کاربران سامانه…

  چگونه کد تخفیف خود را وارد کنیم؟   1-…

سلام جواب تون در مقابل سئوال ام که”خوانده” یا خوانده نشدن اس ام اس بود” منطقی و معنی دار نبود اصلا قانع کننده نبود …

سلام
ضمن تشکر از زمانی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید، حرف شما صحیح است، هدف نویسنده از بیان این نکته، وضعیت دلیوری پیام بوده است که به درستی منتقل نشده است.
همانطور که تا به امروز هم، میدانیم پس از ارسال پیامک، وضعیتی تحت عنوان خوانده شدن در SMS وجود ندارد و در این زمینه با پیام رسان های اجتماعی کامل متفاوت است.
اما به زودی سرویسی ارائه خواهیم کرد که مناسب مارکتر ها خواهد بود و با ارائه راهکارهایی امکان رصد وضعیت پیامک را به نوعی دیگر فراهم خواهیم کرد.
موفق باشید

—عدم ارسال پیامکوب سرویسفراموشی رمز پنل پیامکدرخواست راهنمایی پنل پیامک

حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند. سایت sms.ir با نام تجاری تارنمای پیامکی ایران، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه سامانه های ارسال پیامک بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، اقدام به ارسال پیامک نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و از آن لذت ببرد. شما می توانید با چند کلیک اقدام به ارسال اس ام اس مورد نظر خود برای ده ها هزار نفر نمایید اما لحظه ای از زمان خود را هدر ندهید. سامانه اس ام اس و یا سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است.

انواع پنل پیامکی مناسب

چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده؟

 

 

چطور بفهمیم که پیامک خوانده شده و یا این که به هیچ وجه بازخوردی برای ارسال پیامی که انجام دادیم وجود داشتهچطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

یا این که خیر و هزینه ما برای ارسال پیام کوتاه موثر بوده یا این که خیر ؟

ممکنه هنگامی به یه کمپانی خدماتی که تو حوزه ارسال اس ام اس فعال می باشد ,

زنگ می‌زنیم این سوال رو بپرسیم . در حالتی که نیز همون ابتدا این سوال رو نداشته باشیم ,

مطمئنا بعداز اولی ارسال این سوال ممکنه برامون پیش بیاد و در پی جوابش باشیم .

ارسال پیامک تبلیغاتی و یا این که ارسال پیامک خدماتی برای هر کسب و کاری یکی‌از از طریق های بقای عمل می باشد .

در صورتی‌که بخواهید با مشتریان خودتون در رابطه باشید و یا این که این که مشتریان خودتون رو نسبت به برندتون دارای تعهد فرمائید ,

 

ارسال پیام کوتاه یکی‌از از طریق هاییه که به خیر و خوبی پاسخ میده .

چنانچه نیز در حالا بهره‌برداری کاری می‌باشید و یا این که می خوایید

که برنامه کودکان رو توسعه و گسترش بدید بازم اس ام اس از

حیث پاسخ و برخورد مورد قابل قبولی می‌باشد .

در صورتیکه رویکرد ارسال پیام کوتاه رو تعیین کردید از کجا مطمئن بشیم که

ارسال ما پاسخ داده و یکی خط مش های این که ارسال پیام کوتاه رو

بسنجیم , این که که مطمئن بشیم پیام ها خونده شدن .

حال سوال با اهمیت اینه که چطور بفهمیم که پیام کوتاه خوانده شده ؟

 

 

سامانه های ارسال پیام متاسفانه مورد ای برای خونده شدن و یا این که نخونده شدن پیام ارسالی ندارن .

اما در شرایطی که برنامه نویس داشته باشید , یک سری متدها می‌باشند

که می تونن معین نمایند که کدوم پیام های خونده شدن و کدوماشون هنوز خونده نشدن .

متدی مانند get send message by ID میتونه یکی ازین متدها باشه .

یه شناسه پیش فرض برای پیام ها نظیر ۱ درنظر گرفته میشه و تمام پیام هایی که تا اون لحظه رسول شده برگردونده میشه و اصطلاحا خونده میشه .

بهداز اون شناسه می تونید هر ۵ دقیقه با بیشتر ( به میزان حجم ارسالتون بستگی داره ) این متد رو فراخوانی فرمائید و از خونده شدن پیام ها مطمئن بشید .

این موعظه برای کاربرایی می باشد که برنامه نویس درون مجموعشون میباشد . البته در صورتی‌که برنامه نویس نداشتیم چی ؟

برای وقتایی که می خواییم خیلی بی آلایش متوجه بشیم که پیامک خوانده شده می تونیم روش های نقل شده رو آزمون کنیم :

درون نوشته یه لینک و پیوند بذاریم و مبنی بر ورود یوزرها روی اون پیوند و یا این که تعداد ثبت نامی که صورت گرفته متوجه میزان برخورد بشیم .

چه بسا می تونیم تعداد کلیک ها رو متوجه بشیم .

این پیکربندی رو فردی که شناخت با اپلیکیشن های ارزیابی داره میتونه براتون انجام بده .

رویه دیگه ای که است اینه که یه عدد بذاریم و ازشون بخواییم

در حالتی‌که رغبت دارن از سرویس ها ما استعمال نمایند ,

اون عدد رو به شماره خاصی و یا این که شماره ارسال کننده بفرستن

. سپس میشه افرادی که اون عدد رو ارسال کردند توی سامانه از نصیب دریافتی ها ببینیم و خروجی اکسل نیز از شماره تلفن همراه هاشون اخذ کنیم

تا بتونیم باهاشون تماس بگیریم .

به همین راحتی میشه چطور بفهمیم که پیامک خوانده شده یا این که خیر

.چطور بفهمیم که اس ام اس خوانده شده؟

چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

میتوانید لینک های دیگر ما رو دنبال کنید

طاها اس ام اس

چاپیرو

گلدن وب

گلدن سرور

شهر هوشمند اینترنتی

اصلی

ثبت نام

تعرفه و امکانات

 

واحد خراسان رضوی

مشهد مقدس

بلوار شهید کاشانی

سه راه کاشانی

جنب کتابخانه فردوسی

خرید پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » خوانده شدن پیامک ارسال شده با پنل پیامکی

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از جذاب‌ترین راهکارها برای تبلیغات و جذب مشتری است. این روزها این روش مدرن و کاربردی توسط بسیاری از برندها پذیرفته‌شده و از آن به‌عنوان راهی برای بهبود کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند اما نکته قابل‌توجه در این قسمت این است که این حجم از ارسال پیامک چه بازدهی دارد و چطور می‌توان بازدهی آن را ارزیابی کرد؟

در پاسخ به این دغدغه اولین سؤالی که برای افرادی که از پنل ارسال پیامک استفاده کرده‌اند به وجود می‌آید این است که چطور می‌توان فهمید که پیامکی که با خرید پنل اس ام اس ارسال‌شده، توسط مخاطب خوانده‌شده یا نه؟ اگر شما هم دوست دارید اولین راه ارزیابی پیامک‌های ارسالی خود را متوجه شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مقاله با فراز اس ام اس همراه باشید.

متأسفانه سامانه‌های پیامکی هنوز این امکان را برای مشتریان خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی خود ایجاد نکرده‌اند که با یک دکمه و یا کلیک بتوانند خروجی پیامک‌های خوانده‌شده را به دست بیاورند. اما نبود این شرایط به معنای ناممکن بودن آن نیست چراکه در سراسر دنیا متدی با عنوان get send message by ID وجود دارد و افراد به راحتی می‌توانند با کمک این متد از خروجی آی‌دی‌هایی که پیامک ارسالی را مطالعه کرده‌اند، اطلاع لازم کسب کنند.

اما با توجه به اینکه این متد هنوز در پنل‌های پیامکی ایرانی قابل اجرا نیست، البته منظور این نیست که شما نمی توانید از رسیدن پیامک به گوشی مخاطب مطلع شوید، در سامانه پیامک قابلیت دریافت گزارشات دقیق وجود دارد و شما می توانید پیامک را تا لحظه رسیدن به گوشی مخاطب پیگیری نمایید اما راهکاری برای انکه مطلع شوید ایا کاربر شما پیامک را بازکرده و پیامک را مطالعه کرده است وجود ندارد بنابریان چه راهکاری را باید جایگزین آن کرد؟چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

یکی از ترفندهای ساده اما کاربردی که مشتریان پنل‌های اس‌ام‌اسی می‌توانند از آن استفاده کنند، این است که در متن پیامک ارسالی خود لینکی مانند لینک محصول، محتوا یا مقاله مورد هدف خود را قرار دهند. به این صورت، با بررسی ورودی کلیک صفحه موردنظر می‌توانید دیتای حدودی در خصوص باز شدن پیامک‌ها توسط کاربران به دست آورید. اما اگر باز هم درج لینک در متن پیام برای شما جذابیت نداشت باید از چه راهکاری برای اطلاع از خوانده شدن پیامک خود استفاده کنید؟

درج شماره تماس در متن پیامک برای برخی از کسب و کارها بسیار کارساز است. به عنوان مثال اگر متن پیامک شما برای یک شرکت خدماتی باشد به راحتی می‌توانید از درج شماره تماس در متن پیامک استفاده کنید و با مشاهده بازخوردهای موجود پس از ارسال پیامک از درصد خوانده شدن پیامک‌های ارسالی خود اطلاع لازم کسب کنید.

البته شما می‌توانید با خرید سامانه پیامکی رند تا حد زیادی به دیده شدن بهتر پیامک خود در لیست پیامک‌های مخاطبان خود کمک کنید چرا که مشاهده یک پیامک با شماره رند به طبع مخاطبان بیشتری را برای باز کردن پیامک جذب می‌کند.

متأسفانه با توجه به اینکه هنوز تکنولوژی مناسب برای اطلاع از خوانده شدن پیامک‌های ارسالی پیدا نشده است بایستی همچنان از ترفندهای خلاقانه رسیدن به پاسخ استفاده کنیم.

یکی دیگر از این روش‌های خلاقانه این است که در متن پیامک از کاربر درخواست کنیم که پس از دریافت پیامک عددی را به عنوان پاسخ برای ما ارسال کند. البته این مورد بیشتر برای کسب‌وکارهایی پیشنهاد می‌شود که کاربران وفاداری دارند و به راحتی می‌توانند روی دریافت پیامک باز شدن مسیج از سمت کاربر خود حساب کنند.

وقتی تکنولوژی خاصی برای اطلاع از باز شدن پیامک توسط کاربر وجود ندارد، باز هم می‌بایستی تا با روش‌های خلاقانه و کاربردی از بازخورد پیامک‌های باز شده و خوانده‌شده اطلاع پیدا کنید.

یکی دیگر از این روش‌ها این است که در متن پیامک خود به این نکته مهم اشاره‌کنیم که پس از مشاهده پیامک؛ وارد وبسایت ما شوند و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند. در این خصوص می‌توانید کمپینی ایجاد کنید و با ارسال پیشنهادات جذابی که برای کاربر خود دارید، او را برای ثبت‌نام در سایت نیز ترغیب کنید.

به این صورت ما به‌راحتی می‌توانید پس از دریافت کاربران جدید در سایت خود از تعداد نسبی پیام‌های بازشده در پنل نیز اطلاع پیدا کنید.

حالا که در مورد روش‌های متفاوت در مورد اطلاع از باز شدن پیامک‌های ارسال‌شده به کاربران اطلاع پیدا کردید، بهتر است تا سنتی‌ترین روش ممکن را نیز به شما یادآوری کنیم.

تماس رندم اولین و سنتی‌ترین راهکاری است که می‌توانید به‌واسطه آن از خوانده شدن یا خوانده نشدن پیامک‌های خود اطلاع پیدا کنید. در این روش کافی است تا از لیست شماره تماس کاربران خود تعدادی را انتخاب کرده و پس از آن با یک سیر مکالمه مشخص با کاربران خود تماس بگیرید. به‌عنوان مثال می‌توانید از هر 50 شماره تماس با 5 نفر تماس گرفته و در مورد متن پیام ارسالی و نظرات کاربران سؤال بفرمایید.

از ویژگی‌های مهم این روش زمان‌بر این است که در صورت خوانده نشدن پیامک با تماس به کاربر، او را وادار به باز کردن پیامک می‌کنید تا به متن پیامک ارسالی بیشتر توجه کند.

ما در این مقاله سعی کردیم تا در مورد راهکارهای مفیدی که باعث می‌شود پس از ارسال پیامک از خوانده شدن آن اطلاع پیدا کنیم با شما صحبت کنیم. اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اینکه نگرانی بابت خوانده نشدن پیامک خود داشته باشید، سعی کنید پنل اس‌ام‌اس خود را از نمایندگی پنل پیامک معتبری تهیه کنید تا شما را برای برگزاری یک کمپین پیامکی راهنمایی ‌کند. دقت داشته باشید که اگر استراتژی درستی برای زمان ارسال، متن پیامک و سایر موارد تأثیرگذار داشته باشید، دیگر نیاز نیست تا برای باز شدن پیامک از سمت کاربران خود نگرانی و دغدغه خاصی داشته باشید.

شما می‌توانید برای برگزاری کمپین‌های پیامکی خود از سامانه پیامکی فراز اس ام اس برای ارسال پیامک از طریق اینترنت، ارسال پیامک تبلیغاتی، خدماتی و به‌صورت کلی پیامک انبوه کمک بگیرید تا بهترین خدمات و امکانات را در خصوص اجرای کمپین‌های پیامکی خود دریافت کنید.

 

با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 71333036-021 تماس بگیرید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از ده‌ها اپلیکیشن بر گوشی موبایل خود …

دنیای دیجیتال همانگونه که زندگی پر از آسایش و تازگی برای ما فراهم کرده، …

در دنیای امروز که همه‌چیز با اینترنت و گوشی تلفن همراه حل می‌شود، اطلاع‌رسانی …

نام و نام خانوادگی شما

ایمیل شما

موبایل شما

دیدگاه شما

میزبان صدای گرمتان هستیم…

برای اطلاع از مقالات، جشنواره‌ها و اخبار سامانه پیامک ایمیل خود را ثبت کنید.

تشکر بابت ثبت نام شما

پنل اس ام اس فراز اس‌ام‌اس حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.

.تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت زرین ارتباطات آسیا می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

دقیقاً همان‌طور که شما می‌توانید از طریق گزارشِ دلیوری (Delivery Report) موبایلتان، وضعیت اس‌ام‌اس‌های ارسالی را چک کنید که آیا به دست مخاطب رسیده است یا نه، در سامانه ملی پیامک هم این امکان وجود دارد. البته با این تفاوت که پنل اس ام اس امکانات گزارش‌گیری و دلیوری بسیار گسترده‌تری دارد.

ارزیابی نتیجه یک پیامک تجاری واقعاً مهم است؛ چراکه لازم است تا بدانید که چند نفر از مشتریان‌تان پیامک تبلیغاتی‌ را دریافت کرده‌اند. با استفاده از این اطلاعات شما می‌توانید برای کمپین‌های پیامکی بعدی خودتان هم برنامه‌ریزی کنید.

خب، حالا در این مقاله اول وضعیت ارسال اس ام اس در موبایل را مرور می‌کنیم، و در ادامه وارد بحث پنل اس ام اس می‌شویم تا 3 قدم اصلی برای سنجش بازدهی یک پیامک را یاد بگیریم.

فرض کنید همین الان قصد دارید تا یک پیامک بفرستید. اول متن مورد نظر را می‌نویسیم و بعد گزینه ارسال را می‌زنیم، حالا می‌خواهیم پیامک را همراهی کنیم و ببینیم برای رسیدن به دست دوستمان چه مسیری را طی می‌کند.

آن روزی که من گوشی موبایل جدیدم را خریده بودم؛ حسابی ذوق داشتم و امکانات مختلف آن را بررسی می‌کردم تا اینکه پیامک ساده‌ای را برای دوستم فرستادم و هر چه منتظر ماندم گزارش دلیوری را دریافت نکردم. گوشی جدیدم در امکانات اولیه مرا ناکام گذاشته بود!چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

اگر شما هم مشکل مشابهی دارید و گزارش تحویل پیامکتان را نمی‌گیرید، باید این امکان را در تنظیمات اس‌ام‌اس گوشی‌‌تان فعال کنید. ممکن است در گوشی‌های مختلف گزینه‌ها کمی متفاوت باشند؛ اما به‌طور کلی روش زیر جواب می‌دهد:

یک سامانه پیامکی خوب به شما اجازه می‌دهد تا گزارش کاملی را از وضعیت پیامک‌های ارسالی داشته باشید. این گزارش مشخص می‌کند که چه تعداد پیامک به دست مخاطبان‌تان رسیده است و چه تعداد از آنها بازگشت خورده‌اند. به این ترتیب، تعداد دقیق کسانی که پیامک را دیده‌اند، مشخص می‌شود. برای آشنا‌شدن با نحوه گزارش در سامانه ملی‌‌پیامک می‌توانید به بخش راهنما در قسمت گزارشات مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید میزان تعامل مشتری‌هایتان را بررسی کنید، می‌توانید کاری کنید که آنها به پیامک شما پاسخ بدهند؛ مثلا از آنها بخواهید تا در صورت تمایل، برای استفاده از خدمات شما عدد 1 را ارسال کنند. حالا از طریق پیام‌های دریافتی می‌توانید ببینید چه تعداد از مشتریان شما به پیامکتان پاسخ داده‌اند.

برای محاسبه نرخ تبدیل کافی است تا تعداد مشتریانی را که از طریق این پیامک به دست آورده‌اید را بر تعداد پیامک‌های ارسالی تقسیم کنید تا نرخ تبدیل پیامک شما (منظور نرخ تبدیل مخاطب به مشترک یا مشتری است) اندازه‌گیری شود.

برای نمونه، زمانی که شما ده هزار پیامک ارسال کرده باشید و 100 نفر در خبرنامه پیامکی شما عضو شده باشند، نرخ تبدیل شما 10% است.

اگر قصد دارید میزان بازگشت سرمایه خودتان را از یک تبلیغ پیامکی اندازه بگیرید، لازم است تا سودی را که از ارسال این پیامک عایدتان می‌شود، اندازه بگیرید و آن را تقسیم بر هزینه نهایی تبلیغ کنید.

بگذارید به مثال قبل بازگردیم. شما 10 هزار پیامک ارسال کردید و 50 مشتری به دست آوردید. و این 50 مشتری از شما 1 میلیون خرید انجام داده‌اند. بنابراین، اگر هزینه ارسال را 100 هزار تومان در نظر بگیریم، نرخ بازگشت سرمایه شما حداقل 10 برابر است.

اگر پنل پیامکی دارید، حتماً حواستان باشد تا گزارش‌ها را خوب بررسی کنید تا متوجه شوید که کدام پیامک‌ها بازخورد بهتری را گرفته‌اند و متناسب با آن برای کمپین‌های بعدی برنامه‌ریزی کنید.

اما اگر هنوز پنل پیامکی ندارید و در نظر دارید تا هرچه زودتر برای افزایش فروش‌تان تبلیغ کنید، بهتر است بدانید که از تبلیغات پیامکی ارزان‌تر نداریم! همین حالا یک سر به صفحه تعرفه‌ها بزنید تا خودتان به چشم قیمت‌ها را ببینید. در صورتی‌که در انتخاب پنل مناسب کسب‌وکارتان دچار تردید شدید، با بچه‌های ملی پیامک تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند. شماره تماس ما هم این است: 02163404

سلام روزبخیر برای دریافت گزارش پیامک های ارسالی نیز باید هزینه جداگانه پرداخت کنیم؟ یا از همان داخل پنلتان امکان گزارش گیری برای ما پس از خریداری پنل مقدور میباشد؟و سوال بعدی اینکه از همه نوع ارسال ها چه ارسال های تکی و چه ارسال های انبوه امکان گزارش گیری فراهمه داخل پنل یا این گزینه دارای محدودیت میباشد؟ سپاس از پاسخدهی

دوست عزیز ارائه فایل گزارش بعد از هر ارسال در اختیارتون قرار میگیره و هزینه‌ای هم نداره!

واای چه جالب من گزارش تحویل اس ام اس هامو فعال کردم الان دیگه متوجه میشم پیامم رسیده یا نه ثبت بازخورد ها هم خیلی جذاب بودن اینطوری میفهمیم کیا مشتاق پیامکهای ما هستند سپاس

سلام وقتتون بخیر. من میخواستم دلیوری پیامک هامو توی گوشیم فعال کنم ولی گوشی من آیفونه. روشش رو میدونین شما؟ تعداد دانش‌آموزام زیاده و میخوام دلیوریش برام بیاد بدونم که به دست کیا رسیده. اگه نرسه که باید از اولیا پیگیری کنم و برام مهمه. به همراه اول هم زنگ زدم ولی کسی بلد نبودن و گفتن برم پیش تعمیرکارهای موبایل، پیش چندتاشون رفتم نمیدونستن. ممنون میشم راهنمایی کنین. البته قبلش هم سایتتون رو یکم نگاه کردم ولی در مورد سایت هم اگه میشه توضیح بدین. با تشکر

دوست عزیز پنل تهیه کنید تا بتونید از گزارش‌گیری سامانه استفاده کنید و مطمئن بشید کدوم یک از شاگردان پیامتون رو گرفته و برای چه شماره‌هایی ارسال نشده!

بسیا عالی هستش که میشه گزارش گیری انجام داد و به راجتی با تهیه خط ۲۰۰۰ میشه خیلی جلوی ضرر و زیان رو گرفت.اگر شما هم مثل من ارسال روزانه بالای ۳۰۰۰ تارو دارین این کار رو بهتون پیشنهاد میدم.

یکی از مهم ترین گزینه ها برای خرید پنل پیامکی گزارش گیری هستش که بتونیم به گزارش پیام های ارسالیمون دسترسی داشته باشیم که ببینیم به چه اشخاصی پیامک رسیده و به کی نرسیده، سامانه ای میتونه خیلی خوب باشه که گزارگیری خیلی دقیقی را در اختیار کاربرانش قرار بده. فقط یک سوالی داشتم ملی پیامک گزارش ها را تا چه زمانی داخل پنل نگه میداره؟

من حدودا دو ماه پیش از قسمت ارسال انبوه یک ارسال ۲۰۰۰ تایی انجام دادم ولی کارفرما الان میخواد گزارششو ببینه ولی متاسفانه این مورد در دسترس نیست راه حلی وجود نداره تو موارد خاص این چنینی بتونم گزارشو دریافت کنم اگر هست حتما منو تو این مورد راهنمایی بفرمایید

دوست عزیز با پشتیبانی ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا کارتون رو پیگیری کنند!

سلام وقتتون بخیر من پنل پیامکی شمارو دارم اتفاقا به این موضوع گزارش گیری هم خیلی دقت میکنمو همیشه بعد از ارسال گزارشامو چک میکنم که از وضعیت دلیور شدنشون مطلع بشم فقط یه وقتایی با گزارشه ارسال شده به مخابرات روبرو میشم میشه بپرسم منظور از ارسال شده به مخابرات چیه؟مرسی

سلام، دوست عزیز “ارسال شده به مخابرات” یعنی پیامک به اپراتور ارسال شده و ممکنه با کمی تاخیر به دست مخاطب برسه

سلام؛ من میخواستم دلیوری گوشیمو فعال کنم که خداروشکر انجام شد واقعا ممنونم ازتون که همچین مقاله ایی ایجاد کردید چون من پیامک زیاد ارسال میکنم باگوشیم و میخوام که حتما مطمئن بشم که به دست طرفم رسیده پیامک اگر نرسید بهش زنگ بزنم یا بعدا بهش ارسال پیامک انجام بدم. واقعا واقعا ممنونم از مقاله خوبتون

سلام داخل پنل باید خودمون گزارش گیری انجام بدیم؟ اگر نتونیم گزارشگیری انجام بدیم شما برای ما انجام میدین؟ و اینکه هرینه پیامک های دلیور نشده برمیگرده بهمون ؟

سلام دوست عزیز، بله خودتون هم میتونین گزاش‌گیری بفرمایین که در قالب فایل اکسل گزارش میده و حداکثر تا یک هفته قابل دانلود هست. اگه نیاز به راهنمایى براى گزارش‌گیری دارین میتونین از کارشناس‌های ملی‌پیامک کمک بگیرین. هزینه ارسال به “لیست سیاه مخابرات” برمیگرده، اگر تا کمتر از یه هفته گزارش تحویل گرفته بشه و وضعیت ارسال ( نرسیده به مخابرات – ارسال نشده به مخابرات – نرسیده به گوشی ) باشه، صرفا اپراتور ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰۴ برمیگردونن برای اپراتور ۲۰۰۰ هم که دلیور بیس هست، تو هر حالتی به گوشی مخاطب نرسه، هزینش برمیگرده.

برای اطلاعات بیشتر هم میتونین ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرین.

دوست عزیز خسته نباشین منظورتون از گزارش گیری در سامانه پیامکی فقط نشون دهنده وضعیت تحویل هستش که نشون میده رسیده به گوشی یا نرسیده و یا مثلا وقتی از بانک شماره های شما استفاده میکنیم و ارسال انجام میدیم بعد از گزارش، شماره ها رو هم بصورت کامل نشون میده؟ یا شماره ها رو با ستاره نشون میده؟ منظورم اینه که بعداز استفاده از بانک شما من میتونم کامل شماره ها رو ببینم و پیگیری کنم از شماره ها؟

بله دوست عزیز بعد از ارسال، در لیست گزارش که به صورت فایل اکسل در پنل براتون فرستاده میشه و قابل دانلود کردن هست، میتونین همه شماره‌هارو داشته باشید

سلام من میخواهم پنل پیامکى خریدارى کنم یکى از موارد مهم براى من دسترسى داشتن به شماره ها هستش، آیا ملى پیامک این امکان را دارد که مثلا به یک محله پیامک ارسال کردم بعد از ارسال لیست شماره ها را در اختیار من بزاره ؟

دوست عزیز در پنل‌های اقتصادی به بالا، به بانک شماره‌های کامل ملی پیامک دسترسی دارید. گزارش هم به صورت فایل اکسل هست و همه شماره‌هارو در اختیارتون قرار میدیم

این گزارشا واقعا عالی هستند خود فرد می تونه راحت ببینه پیامکش به چه کسی ارسال شده و به چه کسی ارسال نشده برا خودش براورد کنه اما قبلا ی سری جاها به این صورت بود ی گزارش الکی فقط بهت میگفتن که مثلا انقد ارسال شده انقد ارسال نشده ادم میموند خب الان درسته این هزینش چی برگشته اما الان با این گزارشا همه چی رو حساب و کتابه

ممنون از نظرتون دوست عزیز

مدت زمانی که میشه گزارشهارو دید چقدره ؟ و اینکه این گزارشها روی گوشی میاد یا داخل سیستم نشون میده؟ اخه یه جا خونده بودم فایل اکسل داره. برای شما هم فایل اکسل داره؟

بله گزارش‌های ارسال به صورت فایل اکسل در پنل قابل دسترسیهچطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

گوشیم خاموش بوده پیامکی میخواستم واسم دریافت بشه ولی وقتی روشن کردم گوشیم رو اون پیامک واسم ارسال نشده سیم کارتمم ایرانسل

مشکل ارسال sms طولانی در سامسونگ
چند سال به بعد ما احساس می کردیم به طور فزاینده ای بازگرداندن اس ام اس ارسال شده مانند مردانی که تورو شرح می داد: ما در حال تبدیل شدن ..

مدیر سایت

وب سرویس ارسال پیامک متدی را با نام MsgChangeIsRead دارد که قابلیت تغییر وضعیت پیامک از خوانده نشده به خوانده شده و بل عکس را دارد.

یکی از موارد استفاده این متد ان است که میتوان با این متد پیامک هایی که دیده شده را به حالت خوانده شده تبدیل کرد تا مجددا در لیست پیامک های خوانده نشده قرار نگیرد.

برای دسترسی به این امکان چندین راه وجود دارد  از طریق اضافه کردن dll به reference پروژه و ساخت نمونه از کلاس  Message و یا اضافه کردن آدرس URL وب سرویس یا API مربوطه می توان از قابلیت های این بخش استفاده کرد راهنمای استفاده را می توان از مستندات پنل خود دریافت کنید.

ورودی : این متد دارای 3 ورودی میباشد

چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

1-Signature: این ورودی از نوع string می باشد که امضای دیجیتال یا کد منحصر به فرد را دریافت می کند.

        نحوه تولید :  با  وارد شدن به پنل پیامکی خود از منوی سمت راست گزینه وب سرویس را انتخاب کرده و از منوی بالا گزینه امضا دیجیتال در دسترس است .

2-MsgIDEncrypt: این ورودی از نوع string می باشد ، شناسه پیامکی که قصد تغییر وضعیت آن را دارید را دریافت میکند.

3-IsRead: این ورودی از نوع bool می باشد ، وضعیت پیامک را دریافت میکند که اطلاعات کاملتر آن در جدول راهنما موجود است.

خروجی : مقداری از نوع bool است که راهنمای کامل آن در جدول زیر آمده است

 

مطالب مرتبط:

 

ثبت نام حساب کاربری  شرکت پارس گرین  و فعال سازی آنلاین

ارسال پیامک – ارسال اس ام اس – سامانه پیامک – سامانه پیام کوتاه – ارسال پیام صوتی – نمایندگی پیامک – نمایندگی پیام صوتی – ارسال پیامک به محدوده – پیامک انبوه – شماره اختصاصی اس ام اس – پنل اس ام اس – سامانه ارسال اس ام اس

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

اپلیکیشن پیام‌رسان سیگنال بالاخره بعد از دریافت درخواست‌ّهای زیاد کاربران، سال گذشته قابلیت اعلام خوانده شدن پیام را به برنامه‌ی خود اضافه کرد. اما بعضی‌ها دوست ندارند بقیه بفهمند که چه زمانی پیام‌ها را می‌خوانند. خوشبختانه، سیگنال اخیراً با افزودن قابلیتی جدید به شما اجازه می‌دهد تا این ویژگی را غیرفعال کنید و حریم خصوصی خود را ارتقا بدهید.

گویا آی تی: علامت خوانده شدن پیام به فرستنده اعلام می‌کند که پیامش خوانده شده است. این علامت از طریق آیکن یا متنی که در کنار پیام قرار دارد به هر دو طرف گفتگو نشان داده می‌شود. هرچند این قابلیت مزایای خودش را دارد، ولی ممکن است عواقب ناخواسته‌ای هم داشته باشد. مثلاً اگر پیامی خوانده شود ولی پاسخ دریافت نکند، احتمال دارد که طرف مقابل از نادیده گرفته شدن پیغامش ناراحت شود. حالا با غیرفعال کردن این ویژگی دیگر از دست این اعلان خلاص خواهید شد.چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

 

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

 

اپلیکیشن سیگنال را باز کرده و با انتخاب چرخ‌دنده‌ای که در بالای چپ صفحه (در iOS) یا سه نقطه‌ی عمودی بالای راست صفحه (در اندروید) قرار دارد به منوی تنظیمات بروید. Privacy را انتخاب کرده و از پایین صفحه به دنبال گزینه‌ی Read Receipts بگردید و آن را غیرفعال کنید.

 

 

 

حالا اگر به صفحه‌ی یکی از پیام‌ها بروید و پیغام جدیدی بفرستید، می‌بینید که فقط یک علامت مبتنی بر دریافت موفق پیام در سرورهای سیگنال و تحویل آن به گیرنده نشان داده می‌شود. البته نحوه‌ی نمایش این علامت در سیستم عامل‌های مختلف متفاوت است.

 

در دستگاه‌های اندرویدی هنوز هم دو تیک خاکستری رنگ قبلی را می‌بینید. ولی از حالا به بعد تیک اول به منزله‌ی دریافت موفق پیام در سرور و تیک دوم به منزله‌ی تحویل موفق آن به کاربر است.

 

در iOS هم دریافت پیام در سرور و تحویل آن به کاربر به همان شکلی که علامت خوانده شدن نمایش داده می‌شد ظاهر می‌گردد. Sent به معنای این است که پیام در سرور سیگنال دریافت شده و Delivered نیز یعنی پیام با موفقیت به کاربر تحویل داده شده است.

 

با غیرفعال کردن این قابلیت حریم خصوصی گیرنده تا حد زیادی افزایش می‌یابد. با این کار دیگر نمی‌توان مشخص کرد که آیا پیام توسط گیرنده خوانده شده یا دارد وانمود می‌کند که هنوز آن را ندیده است. نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

منبع

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟

نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch

چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

چگونه حساب Snapchat خود را حذف کنیم؟

نحوه استفاده از ویژگی تشخیص موسیقی Shazam در iOS 14

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

ماژول پيام كوتاه اين امكان را به مدیران ميدهد كه از طريق كنترل پنل خود اقدام به دريافت و ارسال پيام كوتاه نموده و به راحتي بتوانند پيامك هاي خود را مديريت نمایند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و افزایش کاربران تلفن همراه، به جرات می توان گفت سریع ترین پل ارتباطی میان افراد تلفن همراه است. درحال حاضر بیشتر سازمانها و شرکت ها جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و خدمت رسانی به مشتریان و حتی کارمندان خود از سیستم های ارسال پیام کوتاه استفاده می کنند. بنابراین بر آن شدیم که ماژول ارسال پیام کوتاه را در پورتال پیاده سازی نمائیم تا مدیران بتوانند براحتی و از طریق کنترل پنل خود، اقدام به ارسال پیام کوتاه بصورت انفرادی و حتی گروهی نموده و آنها را مدیریت نمایند. با استفاده از امكانات این ماژول می توان بسته به نیاز و در هر زمان از شبانه روز با مشتریان و کارمندان در ارتباط بود و پیامک های ارسالی به سیستم را مشاهده و مدیریت نمود و در صورت نیاز به پیامک های دریافتی پاسخ داد.

قوانینی که در اینجا در مورد ارسال پیامک پیشنهاد و مطرح می‌شوند، بسیار ساده هستند و احتمالاً از میان کاربران متمم، افراد کمی نیازمند آن خواهند بود. اما شاید گاهی بتوانید آنها را برای کسانی که با پیام و پیامک های خود شما را آزار می‌دهند ارسال کنید.

۱) در کشور ما،‌ سه سبک مختلف نگارش پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروهی کاملاً فارسی می‌نویسند. گروهی کاملاً انگلیسی و گروهی پینگیلیش (کلمات فارسی با حروف انگلیسی). اگر برای کسی پیامک انگلیسی می‌فرستید قبلاً اطمینان حاصل کنید که وی می‌تواند معنی کلمات شما را کامل درک کند. در غیر این صورت، این نوع ارسال پیام بی احترامی محسوب می‌شود. ضمناً اگر می خواهید به یک پیامک پاسخ دهید،‌ تا حد امکان بکوشید از همان سبک مورد استفاده‌ی فرستنده استفاده کنید. اگر فرستنده برای شما نوشته: Chetori? Khubi? در جواب ننویسید: «ممنون». این نوع جواب یادآوری به طرف مقابل است که «یا انگلیسی و درست و حسابی بنویس یا به همین زبان خودمان بنویس». همینطور برای کسی که پیامک فارسی می‌فرستد تا حد امکان پیامک انگلیسی یا پینگیلیش نفرستید.

۲) هرگز پیامک‌های سریالی ارسال نکنید. زمانی که یک پیامک ارسال می‌کنید موظف هستید منتظر بمانید تا طرف مقابل پاسخ دهد. اگر پاسخی دریافت نکرده‌اید به معنی این است که طرف مقابل درگیر یک کار با اولویت بیشتر است. ترجیحاً حرف‌های طولانی خود را هم در قالب پیامک های متعدد طولانی ارسال نکنید. به طرف مقابل احساس خوبی نمی‌دهد و آمارها نشان می‌دهند که معمولاً آخرین پیامک شما با دقت خوانده خواهد شد.چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

۳) بعضی وقتها که پیامک شما دریافت نمی‌شود،‌ لطفاً به دنبالش پیامک‌های بعدی را ارسال نکنید. پیامک‌ها صف فیزیکی ندارند که با فشار دادن از این سمت، زودتر از آن سمت لوله بیرون بیایند! خصوصاً با توجه به اینکه طرف مقابل ممکن است موبایل را خاموش کرده یا در منطقه‌ای باشد که پوشش شبکه تلفن همراه ندارد. آیا تا به حال دقت کرده‌اید که بسیاری از انسانها وقتی از تونل یا زیرزمین یا … بیرون می‌آیند و صدای بوق متعدد پیامک از موبایلشان به گوش می‌رسد،‌ لبخند عجیبی بر لب دارند؟ حس مهم بودن. حس مورد نیاز بودن. حس اینکه چند نفر کارشان به کار من گیر کرده است و … آیا تا به حال فکر کرده‌اید که دردناک ترین صحنه در این حالت چیست؟ اینکه ۱۵ پیامک همه از یک نفر باشند!

۴) ارسال پیامک مانند ارسال ایمیل است. فرستادن آن با شماست و اختیار جواب دادن با طرف مقابل. این تاخیر ممکن است یک دقیقه، یک ساعت یا یک روز یا … طول بکشد. برای پیگیری پیامک خود، زنگ نزنید. یا اگر کاری هست که در  نهایت باید با تلفن پیگیری شود،‌ این تعامل را با پیامک آغاز نکنید.

۵) از جمله تشریفات متعارف در بسیاری از فرهنگ های جهان این است که قبل از تماس تلفنی برای طرف مقابل پیامکی می‌فرستند تا مطمئن شوند که وی فرصت پاسخگویی تلفنی را دارد. در ارتباطاتی که موقعیت طرف مقابل از شما بالاتر است، این رفتار می‌تواند نشانه‌ای از ادب باشد.

 ۶) اگر طرف مقابل برای شما اهمیت دارد همیشه تلاش کنید پاسخ پیامک‌هایش را در حد و اندازه‌ی پیامک او تنظیم کنید. اگر کسی به شما پیامک زد: «چطوری؟ دلم برات تنگ شده؟ سرحالی؟ کارها خوب پیش میره؟» جواب این پیامک نمی‌تواند چنین باشد: «اااای…». یا اینکه: «ممنون. منم همینطور».

 ۷) تا حد امکان از ارسال تک حرف خودداری کنید. وقتی برای طرف مقابل می‌نویسید: chera j nemidi? معنایش این است که او آنقدر برای شما ارزش ندارد که ۵ ثانیه اضافی صرف او کنید و بنویسید: Chera Javab Nemidi? چگونه انتظار دارید وقتی خودتان در حد ۵ ثانیه برای طرف مقابل وقت نمی‌گذارید، او چند دقیقه وقت بگذارد و پاسخ شما را ارسال کند؟

 ۸) همیشه به کوتاه کردن طول پیامک (بدون خلاصه کردن واژه‌ها) فکر کنید. «من دلم برایت تنگ شده» دو واژه‌ی اضافی دارد: «من» (چون شما از طرف کس دیگری صحبت نمی‌کنید) و «برایت» چون قاعدتاً اگر به کسی پیامک می‌زنید دلتان برای همان فرد تنگ شده. «دلم تنگ شده» دوستانه تر و صمیمی‌تر است. اساساً پیامک فضای ارتباط غیررسمی است. اگر برای کسی پیامک ارسال می‌کنید که مجبورید بنویسید: «با سلام. احتراماً عطف به پیامک قبلی در خصوص …» به نظر می‌رسد انتخاب کانال پیامک برای گفتگو در رابطه‌ای تا این حد رسمی،‌ انتخابی بسیار نادرست است.

 ۹) گزارش دریافت یا Delivery Report صرفاً به این معناست که پیامک شما به موبایل دوستتان رسیده است. اما معلوم نیست که این پیامک خوانده شده یا نه. بنابراین اگر پیامک برای شما مهم است و می خواهید زمان یا مبلغ یا مکان ملاقات یا مطلب مهمی را هماهنگ کنید، در پایان پیامک از طرف مقابل بخواهید که خوانده شدن پیام را به شما گزارش دهد.

۱۰) حتی در صورتی که قرار دیدار یا شام یا مهمانی را با دوستان خود هماهنگ کرده‌اید، تایید مجدد با استفاده از پیامک می‌تواند نشانه‌ای از ادب و احترام باشد.

۱۱) اگر کسی به شما پیامک زد، لطفاً بلافاصله به او زنگ نزنید. ارسال پیامک به این معناست که او در این لحظه به هر دلیل نمی‌تواند با شما صحبت کند. همیشه پیامک را با پیامک پاسخ دهید و اگر لازم به تماس بود حتماً ابتدا با پیامک اجازه بگیرید. ضمن اینکه اجازه گرفتن به این سبک نیست که: «میتونی الان حرف بزنی؟». بلکه باید بپرسیم: «کی فرصت داری که تلفنی حرف بزنیم؟». تا او بتواند بدون دروغ یا توجیه یا استرس، زمان دیگری را پیشنهاد کند.

۱۲) هیچ رابطه‌ای را – چه کاری و چه عاطفی – با پیامک آغاز نکنید و با پیامک به پایان نرسانید. وقتی تمام شکل‌گیری یا پایان رابطه در چند کاراکتر خلاصه می‌شود، هر یک از طرفین باقی ماجرا را بر اساس مفروضات خود، تحلیل خواهد کرد.

۱۳) همه موبایل خود را شبها خاموش نمی‌کنند. خیلیها به دلیل مشکلات کاری مجبورند موبایل خود را روشن نگه دارند. اما این به آن معنی نیست که هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به طرف مقابل پیامک دهید.

۱۴) در یک جلسه‌ی رسمی و حتی یک مهمانی، برای ارسال پیامک یا پاسخ دادن به پیامک دیگران اجازه بگیرید. این کار هیچ تفاوتی با زنگ زدن ندارد. کار درستی نیست که در حضور دیگران، ناگهان سر خود را داخل موبایل خود فرو کنید!

۱۵) اگر کسی هر پیامک شما را دو روز بعد جواب می دهد،‌ لطفاً پیامک های او را چند ثانیه پس از دریافت پاسخ ندهید. هم احساس او خوب نخواهد بود و هم موقعیت شما.

آیا شما هم نکات دیگری برای افزودن به این فهرست دارید؟

 دوست عزیز.

کسانی که به عضویت متمم در می‌آیند، به درس‌هایی مانند #تفکر سیستمی، #استراتژی، #استراتژی محتوا، #مدیریت منابع انسانی، #مذاکره، #شبکه های اجتماعی، #شخصیت شناسی، #معرفی و مرور کتابها، #موفقیت، #استعدادیابی، #یادگیری زبان انگلیسی،#خودشناسی نیز دسترسی خواهند داشت.،  می‌توانید ظرف چند ثانیه، با تعیین نام کاربری و رمز عبور، به جمع کاربران متمم بپیوندید:

 

ترتیبی که متمم برای خواندن مطالب سری سبک زندگی من به شما پیشنهاد می‌کند:

متمم مخففِ محل توسعه مهارتهای من است؛ یک فضای آموزشی آنلاین برای بحث‌های مهارتی و مدیریتی.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی درباره متمم مراجعه کنید.

ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راه داریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند.

می‌توانید با مراجعه‌ به صفحه‌ نقشه راه یادگیری، عنوان درس‌های مختلف متمم را ببینید.

همچنین می‌توانید دوره MBA متمم را ببینید.

شما می‌توانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. اما به چیزی در حدود نصف درسهای متمم دسترسی خواهید داشت.

پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد، با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید.

اعتبار را می‌توانید به صورت ماهیانه (۳۷ هزار تومان)، فصلی (۹۵ هزار تومان)، نیم‌سال (۱۶۰ هزار تومان) و یکساله (۲۸۰ هزار تومان) بخرید.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به صفحه‌ی ثبت نام مراجعه کنید.

مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که می‌توانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید.

ثبت‌نام | اطلاعات بیشتر     فهرست درس‌های متمم

چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

نکات ریز نگارشی رو حتما رعایت کنیم. گذاشتن نقطه، ویرگول، علامت سوال و غیره… نوشتن بعضی پیاما بدون این موارد، خوندن رو سخت تر میکنه .. مثلا: سلام خوبی امروز میخوام برم بازار باهم بریم طرز صحیح: سلام خوبی؟ امروز میخوام برم بازار، باهم بریم؟

یا اینکه بعضی وقتها یه عده خیلی علامت تعجب به کار میبرن، که اصلا از نظر نگارشی صحیح نیست.. مثال عینی: سلام گلم! یه سوال داشتم ازت! طرز تهیه قارچ سوخاری چیه؟ ممنون! انگار گل بودن من تعجب داره ☺ یا ممنون شدن اون تعجب آوره .. این موارد به ذهنم رسید

تشکر از موضوع خوبی که بهش پرداختین 🙂

شناسه کاربری:

پسورد:

نام و نام خانوادگی

شناسه کاربری:

ایمیل:

پسورد:

لطفا معادله زیر را تکمیل نمایید:

پنج × 2 =

شناسه کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید.در صورت صحیح بودن، پسورد جدید به ایمیلتان ارسال خواهد شد

شناسه کاربری یا ایمیل:


متمم چیست؟Downloads-icon

اگر قبلا گوشی هایی غیر از آیفون داشته اید حتما یک امکان خوب، آن هم دریافت دلیوری پیامک برایتان خیلی کارآمد بوده است. اما حال که گوشی آیفون خریده اید، احتمالا این دلیوری پیامک در آیفون را نمی توانید پیدا کنید. آیفون هم دلیوری دارد اما تحت شرایطی خاص که برایتان در ادامه شرح خواهیم داد. البان این پست را از سری پست های مربوط به تعمیرات موبایل آیفون برای شما آماده کرده است.

در گوشی های آیفون، دلیوری پیامک تنها در صورتی فعال می شود، که اولا شما پیغام را به یک آیفون دیگر بفرستید، ثانیا از طریق iMessage یعنی اینترنتی بفرستید و در نهایت هم گیرنده نیز این امکان را روشن کرده باشد! این سه مورد با هم به این معنا هست که بله، متاسفانه دلیوری پیامک در آیفون همانند سایر گوشی ها نیست و شرایط خاص خودش را دارد.

وقتی شما به شخص آیفون دار دیگری پیامک ارسال می کنید، اگر قبلا iMessage را فعال کرده باشید، پیامک شما آبی شود، به این معناست که به صورت iMessage ارسال شده است. در صورتی که دریافت کننده پیامک نیز به اینترنت وصل باشد، پایین پیامک ارسالی شما عبارت Delivered نوشته می شود. این به آن معنا هست که متن پیامک به دست گیرنده رسیده ولی ممکن است هنوز ندیده باشد، اما خیالتان راحت باشد که به دستش رسیده است.

اگر گیرنده، در تنظیمات گوشی خود گزینه ای را فعال کرده باشد (که به صورت پیش فرض فعال هست)، هنگامی که پیامک شما را بخواند، زیر متن پیامک عبارت Delivered به عبارت Read تبدیل خواهد شد. این می شود دلیوری پیامک در آیفون که درواقع همانند تیک دوم در تلگرام و تیک دوم آبی در واتساپ است.چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده

سلام من گوشیم ایفون ۷ از وقتی خریدمش همینطور به صورت خودکار پیامکه معمولی هم برای مخاطبام ارسال میکردم دلیوری داشتم فو فعال بود اما از وقتی خطم رو به فورجی تبدیل کردم دیگه از دلیوری ریپورت بهرهمند نیستم با توجه به سرچ هایی ام که کردم متوجه شدم ایفون دلیوری نداره پس سوالم اینه چرا من به صورت خودکار دلیوری داشتمو الان ندارم؟ میشه بهم توضیح بدید خاهش میکنم دارم اذیت میشم

سلام دلیوری فقط در مورد پیام های به شکل آی مسج برای آیفون مطرح هست که بین یک آیفون و آیفون دیگر برقرار می شود. این که می فرمایید قبل از 4 جی دلیوری داشته اید، خیلی عجیب هست. دلیوری و پیامک ربطی به نوع سیم کارت شما ندارد. 4جی و قبلی یکی هستند برای مکالمات و پیامک

سلام. منم شش سال قبل ایفون ۴ داشتم و بعدش ایفون 5 خریدم که در هر دوتا گوشی دلیورری میومد بهم یعنی بعد از ارسال اس ام اس، رو صفحه دلیووری ظاهر میشد اگه به دست طرف میرسید. اما تو ایفون ۶ همچین چیزی نیست. اما باید شرکت اپل همچین امکاناتی براره برا آیفون. تا وقتی اس ام اس به طور معمولی ارسال میشه مطمئن بشیم که به طرف مقابل رسیده یا نه.!! ممنونم از شرکت خوب آیفون.

سلام اگر داخل سایت اپل این موضوع را بگویید هم خوب هست. آنها معمولا به نظرات کاربرانشان اهمیت می دهند. شاید شما آغاز کننده یک کمپین در این زمینه باشید

اپل در مورد دلیوری آیفون به هیچ وجه زیر بار نمی رود بارها با ساپورت اپل تماس گرفتم فقط میگن دلیوری به ما مربوط نیست مربوط به اپراتوره .گزینه delivery report هم تو تنظیمات نمی ذاریم imessage استفاده کنین که بدرد عمه ش میخوره کلا اپل مخاطبش رو احمق فرض می کنه

متاسفانه اپل یک به نوعی خودخواهی دارد که می گوید همه باید اپل داشته باشند تا بتوانند از امکانات آن استفاده کنند

چیزی مانند تلویزیونهای سونی در مقابل سایر برندها که کمی حساس هستند

سیاست شرکتها کمی فرق دارند و فکر نکنم چنین فکر بدی نسبت به کاربران و مخاطبانش داشته باشند

سلام من ایمسیجمو روی اپل ایدیم فعال کردم و هم میتونمsms بدم و هم از ای مسیج پیام بدم اما طرف مقابلم دیگه نمیتونه بهم sms بده و میگه به جای گزینه send as sms براش send as email میاد چیکار باید کنم؟

سلام طرف مقابلتون احتمالا برای اولین باری که خواسته به شما پیامک ارسال کند، روی حالت ایمیلی شما این کار را کرده. از او بخواهید در بخش پیامکها پیامک جدید را انتخاب کند و نام شما را سرچ کند. گزینه ای که شماره موبایل شما هست (آبی یا سبز) را انتخاب کند.

سلام،بعد هر تماس یا پیام عادی ک میفرستم،ی صفحه میاد ک بگه هزینه تماس اینقد بود و اینقد مانده شارژتونه،ایفون ۷دارم اما متن اینو نشون نمیده برام و فقط اون پایین ی dismissمیاد،اینو باید چطوری درستش کنم

سلام یک کد دستوری دیگر وارد کنید و ببینید که آیا متن آن را نمایش می دهد یا خیر، مثلا ستاره 7777 مربع، اگر متنی نمایش داده شد، احتمالا مشکل می تواند از سیم کارتتان باشد، با اپراتورتان تماس بگیرید

سلام وقت بخیر من از طریق i message ویس فرستادم برای کسی الان میخوام بدونم ویس شنیده یا نه؟ یا فقط پیام باز کرده اخه زیر ویس زده read در فلان ساعت میخواستم بدونم وقتی ویس بشنوه راهی هست برای فهمیدنش

سلام وقتی که پیامی را گوش دهند، پایین آن زده می شود، Played یا read مگر آنکه بعد از پیام صوتی یک پیام نوشتاری هم ارسال کنید. آنگاه همین که پیام نوشتاری دیده شود، حتی اگر پیام صوتی را گوش نداده باشد، عبارت read نوشته می شود.

عذرخواهی میکنم ولی این که زیر read زده دلیل بر play شدنش هم هست یا ممکنه play نشده باشه کی میزنه play کی زیرش مینویسه read? تفاوتی نداره؟ هر دو به معنای گوش دادنه؟

خواهش می کنم اگر فقط پیام صوتی ارسال کرده باشید، بعد از آنکه گیرنده پیام را گوش دهد یا می نویسد played یا kept (پیام های صوتی در آی مسج بعد از مدتی پاک می شوند مگر آنکه بزنید keep یا که در تنظیمات گزینه نگهداشتن آن فعال باشد) اگر بعد از پیام صوتی یک پیام نوشتاری هم ارسال کنید، دیده شدن پیام ها باعث می شود که در انتهای پیام نوشتاری کلمه read نوشته شود حتی اگر پیام صوتی را گوش نداده باشد.

بنابراین play یا kept به معنای گوش دادن است و read معلوم نیست که گوش داده یا نه و این گزارش مربوط به این است که پیام نوشتاری بعد از پیام صوتی را دیده است

البته ممکن است در تنظیمات هم کاری کرده باشند که کلا هیچکدام از این موارد نوشته نشوند و شما فقط عبارت delivered را ببینید که در این مورد شما صادق نیست

سپاسگزارم از لطف شما نه فقط پیام صوتی ارسال کردم و زیرش نوشته read 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سلام من اگر نخواهم کسی که برایم مسیج میدهد دلیوری دریافت کند و از روشن بودن خط من آگاه شود راهی هست ؟

سلام اگر آیفون دارید،‌ تنها می توانید کاری کنید که دیگران متوجه این نشوند که شما پیامشان (آن هم فقط برای آی مسج) را خوانده اید. اما اگر آی مسج باشد و در واقع هر دو طرف آیفون هستید، ارسال کنند قطعا متوجه رسیدن پیام به دست شما می شود،‌ اما میتواند وضعیت دیدن پیام را ازطریق تنظیمات و بخش messages تغییر دهید.

ميشه بگين تو ايفون چطوري ميتونم از ارسال پيام از شخص ناشناس جلوگيري كنم

سلام اگر بخواهید می توانید یک شماره را بلاک کنید Settings -> Messages -> Blocked Contatcts از این بخش می توانید شماره های بلاک را اضافه و مدیریت کنید

و یا می توانید نوتیفیکیشن برای شماره های ناشناس را خاموش کنید Settings -> Messages -> Filter Unknown Senders با فعال کردن این گزینه، پیام هایی که از افراد ناشناس برایتان می آید بی صدا خواهد بود و در لیستی جدا قرار می گیرند

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده
چطور بفهمیم اس ام اس خوانده شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *