چطور بفهمیم اینستامون هک شده

 
helpkade
چطور بفهمیم اینستامون هک شده
چطور بفهمیم اینستامون هک شده

اینستاگرام نیز همانند دیگر رسانه های مجازی نیاز به امنیت بالا دارد تا از این طریق امنیت اطلاعات شخصی کاربران حفظ شود. حال سوال این است که چگونه بفهمیم چه کسانی به اینستاگرام ما دسترسی دارند؟ قابلیت login activity اینستاگرام روشی برای تشخیص هک شدن اکانت اینستاگرام شما توسط دیگران است. در این آموزش قصد داریم با استفاده از قابلیت لاگین اکتیویتی اینستاگرام دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام یا اصطلاحا نشست های فعال را مشاهده و آنها را حذف کنیم.

عناوینی که در این مقاله مطرح شده است:

ریسک هک شدن اکانت های اینستاگرام توسط هکر ها زیاد است و ممکن است از این طریق به اطلاعات اکانت شما دسترسی پیدا کنند. سوالی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه اند اینست که از کجا بفهمیم چند نفر به اکانت اینستا وصلن؟

برای تشخیص نشست های فعال اکانت اینستاگرام خود مراحل زیر را دنبال کنید:

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

ممکن است اکانت شما توسط شخصی هک شده باشد. قابلیت login activity اینستاگرام برای تشخیص نشست های فعال اینستاگرام به کاربران معرفی شده است. در واقع login activity اینستاگرام روشی برای تشخیص و حذف نشست های فعال در اینستاگرام محسوب می گردد به این ترتیب می توانید متوجه شوید چه کسانی به اینستاگرام شما دسترسی دارند.

نکته: این ویژگی اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است و برای استفاده از آن نیاز دارید اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.

در این مقاله از مجموعه آموزش های اینستاگرام میزبان فا مگ به معرفی ویژگی login activity اینستاگرام پرداختیم. جهت اطمینان از اینکه آیا کسی به اکانت اینستاگرام شما دسترسی دارد لازم است بخش لاگین اکتیویتی اینستاگرام را بررسی کنید. با استفاده از قابلیت login activity اینستاگرام می توان امنیت پیج اینستاگرام خود را در برابر هکر هایی که از روش های مختلف به اکانت شما دسترسی پیدا می کنند حفظ نمایید. سوالات خود را پیرامون قابلیت لاگین اکتیویتی اینستاگرام در بخش دیدگاه ها ثبت نمایید.

آموزش های اینستاگرام

سلام خسته نباشید، من دیشب متوجه شدم از قسمت لاگ این اکتیویتی متوجه شدم یک نفر دیگه توی اکانت اینستاگرام منه، رمزمو عوض کردم و تایید دو مرحله ای گذاشتم، اما الان ک میرم تو لاگ این اکتیویتی فقط یه دستگاه رو نشون میده ک خودمم مدل گوشی من هم هست اما لوکیشن رو میزنه ایلام در صورتی که من مشهدم و آی پی گوشیمم مال مشده😐 الآن دلیل این مشکل و اشتباه نشون دادن چیه؟! اینستاگرام قاطی کرده چی شده؟!

سلام نگار عزیز
متاسفانه لوکیشن نمایش داده شده در اینستاگرام لوکیشن دقیقی نیست و اگر از روش های تغییر آی پی استفاده کنی ممکنه چندین لوکیشن مختلف را بهت نشون بده ولی همه لوکیشن ها مربوط به مدل گوشی تلفن خودت باشه. شما می تونی از طریق مدل گوشیت تشخیص بدی که دستگاه نمایش داده شده تلفن همراه شماست یا خیر. اگر مدل دستگاهی که نمایش داده شده با مدل گوشی تلفن همراه شما متفاوت بود کافیه log out کرده و پسوردت رو تغییر بدی.
موفق باشی

سلام وقتتون به خیر میخواستم بدونم اگر کسی تلاش کنه با امتحان پسورد های مختلف وارد پیج بشه ولی نتونه هم جایی نمایش داده میشه؟

سلام دوست عزیز
خیر جایی ثبت و نمایش داده نمیشه
موفق باشید.

سلام من پیج خودمو برای اینکه اخرین تاریخ ورودمو پاک کنم log out کردم و پیج من پاک شد . چجوری برش گردونم ؟

یعنی تو همون بخش login activity . و الان پیجمو سرچ میکنم میاد ولی دیگه کنترلش دست من نیست

سلام و احترام؛
با گزینه logout فقط از اکانت خارج میشید (حسابتون حذف نمیشه)
برای ورود مجدد نام کاربری و رمز عبورتون رو وارد کنید.

سلام . ممنون از پاسخ گویی . من پیجمو خیلی وقت پیش باز کردم و pass و یادم نمیاد . ب ادرس ایمیل هم باید لینک فرستاده بشه چیزی نمیاد .نمیخوام صفحه م برگردونده بشه میخوام ببندمش راهی هست ؟

سلام خسه نباشین اگه داخل فعالیت ورود به سیستم اینستا دوتا فعالیت باشه و لوکیشن هم متفاوت اما هردوس به اسم گوشی خودمون باشه یعنی هک شدیم؟یا دلیل دیگه ای داره؟

سلام دوست عزیز شما نکته اول اینکه لوکیشن اینستاگرام دقیق نیست و ممکن لوکیشن شما رو اشتباه بزنه نگران نباشید!
دوم اینکه زمانی که برنامه های تغییر آی پی استفاده میکنید ممکن این اتفاق بیفته و دوتا لوکیشن و یک گوشی رو نشون بده
ولی بازم اگه خیلی نگرانید هر بار که به صفحه فعالیت های اینستاگرام میرید بقیه دستگاه های متصل را لاگ اوت کنید و امنیت اکانتتون را بالا ببرید! در این باره می توانید به مقاله امنیت اینستاگرام مراجعه کنید!چگونه بفهمیم چه کسانی به اینستاگرام ما دسترسی دارند؟فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام

سلام من درگوگل ویندوزم هم ی اکانت ساختم ,وقتی درlogin activity ک چک میکنم رآس هر24ساعت کسی باگوشیapple iphone فقط وارداکانتم میشه وانلاین میشه,امکانش هست که هک نشده باشم یامشکل دیگ ای باشه؟ممنون

در بخش Login Activity در صورتی که نام دستگاه تلفن نمایش داده شده با نام گوشی تلفن شما مغایر است با انتخاب log out دسترسی دستگاه مورد نظر را لغو کنید.

من هرروزlog outمیکنم.ولی تا24ساعت تموم میشه باگوشی ایفون دوباره انلاین میشه حتی پسوردمم عوض کردم. اکانت اصلی ویندوزم هم وقتی24ساعت تموم میشه زمان یک روزگذشته رونشون نمیده دوباره ازیه ثانیه شروع میشه ولی اینجا بااسم ویندوزخودم سوالم اینکه چجوری بعد24ساعت این دستگاه ایفون فقط دراکانت گوگل ویندوزم انلاین میشه ایاهک شدم یانه؟؟خیلی ممنون ازراهنمایتون

رمز من دست یک نفر هست
و اون ۳ اوریل
۷ اوریل سر زده
ولی میدونم ۱۷ اوریل هم امده تو اکانتم الان که میبینم نزده
قبلی ها رو زده ولی جدیده ها رو نزده

سلام و خسته نباشید
میخام جزییات بیشتری رو مپ تو لوگین اکتیویتی نگا کنم
چجوری این کارو انجام بدم
مپ خیلی کوچیکه میشه راهنمایی کنید خیلی واجبه

سلام من متاسفانه دستگاه خودم رو در بخش فعالیت ورود به سیستم حذف کردم حالا که میخوام وارد شم دائما گذرواژه رو قبول نمیکنه

سلام روزبخیر؛
از آموزش روش های بازیابی پسورد اینستاگرام برای دستیبابی به رمز و لاگین مجدد استفاده کنید.

سلام، دیشب از طرف پیج دوستم بلاک شدم و بعد که ازش پرسیدم میگفت اصلا ب پیجش دسترسی نداشته (اینترنت نداشته) و توی قسمت لاگین اکتیویتی اینستاگرامش هم چیزی نزده به جز گوشی خودش، چه اتفاقی برای اینستاگرامش افتاده؟ ممکنه کسی وارد پیجش شده باشه و بعد از قسمت لاگین اکتیویتی فعالیت خودش رو پاک کرده باشه؟

و اینکه اگر لاگ اوت کرده باشن از پیج دوستم اینستاگرام نباید ایمیل بهش میداد؟

سلام من دیشب اتفاقی وارد لاگین اکتیویتی شدم دیدم روی نقشه زده بود زاهدان با اینکه من مشهدم و مدل گوشی رو نزده بود فقط زده بود اپل ایفون اما زده بود اکتیو نو …حالا من ب یک نفر شک دارم ک هم گوشیش ایفونه هم زاهدانه و یکبار هم با گوشی من تلاش کرده وارد پیجش بشه اما موفق نشد چون رمز ب ایمیلش نمیومد
من لاگ اوت زدم و با لاگین خودکار وارد پیجم شدم دوباره و نقشه ب مشهد با همون مشخصات وارد شد و همچنان زده بود اکتیو نو
حالا من از کجا بفهمم اون بنده خدا هکم کرده یا یک تغییر ای پی اتفاقی بوده!؟؟
فقطم یک گزینه بود ک زدم روش نقشه زاهدان اومد نوشته بود اکتیو نو

سلام،ساعتی که تو این قسمت نشون داده میشه هم مثل لوکیشن اشتباهه؟
امکانش هست ساعتی که اونجا میزنه به منظور این باشه که طرف مقابل کِی اومده اون قسمت(لاگین اکتیویتی)نه به منظور این که کِی وارد اینستا شده؟

سلام پیج منو هک کردن بعد برشگردوندم میشه فهمید کی بوده؟

سلام از کجا میتونم متوجه بشم قبلا چه کسانی با اینستا من لاگین میکردند؟؟

سلام روزبخیر؛
از طریق قابلیت لاگین اکتویتی می تونید مشاهده کنید که در حال حاضر چه دستگاه هایی به اکانت شما وارد شدن البته دقت داشته باشید اگر از برنامه های تغییر ایپی استفاده کنید ممکنه در این لیست ایپی دیگری رو هم به عنوان لاگ نمایش بده.

سلام
ببخشید چطور میشه فهمید کسی که پبجش رو پاک کرده دلیت اکانت کرده یا دی اکتیوه؟

سلام روزبخیر؛
زمانی که کسایی شما رو بلاک کرده باشه یوزرش یافت نمیشه و اگر هم نمایش داده شد تنها تعداد پست ها رو به شما نمایش میده اما سایر بخش ها مثل بیو و … قابل نمایش نیست.
در زمان دی اکتیو و دلیت اکانت با پیغام user not found هنگام جستچوی کاربر مواجه میشید.

سلام وقت تون بخیر من اینستاگرام رو با شماره خودم نصب کردم ولی روی گوشی یکی از اعضای خانوادم نصب کردم الان چند روزه که کد هایی از فیس بوک برای ورود به اینستاگرام باشماره من برلم میاد این کدها منظور اینرو میرسونه که کسی میخواد اکانتم رو هک کنه یانه و باید چیکار کنم تا این اتفاق نیوفته؟

سلام امروز من متوجه شدم که توی هایلایتام بعضی از استوری هام حذف شدن و وقتی ارشیو رو هم نگاه کردم .از اونجا هم حذف شده بود . در حالی من این کار رو نکردم و دو هفته پیش هم همین اتفاق برای دخترخالم افتاده بود و امروز باز استوریای اون حذف شدن . پسورد پیجمم پسورد قوی هستش و همچنین تایید دو عاملی هم کرده بودم . فقط اینکه پیجم پابلیک هست . امکان این هست که هک شده باشیم ؟؟ از کجا بفهمیم ؟؟

سلام روزبخیر؛
بخش لاگین اکتیویتی پیجتون رو حتما بررسی کنید.
فعالیت های انجام شده در طول روزهای هفته رو چک کنید و بررسی کنید که شخص دیگه ای وارد حساب شما نشده باشه.
بعد از اون رمز ورود رو تغییر بدید و حتما تایید دو مرحله ای برای اکانتتون فعال کنید.

سلام خسته نباشید

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

سلام
من امروز که داشتم دایرکت رو چک میکردم دیدم استوری کسی از طرف من جواب داده شده و من مطنم که من اینکارو نکردم

ایا همچین چیزی عادی هست؟؟؟؟

سلام روز بخیر؛
بخش لاگین اکتیویتی پیجتون رو حتما بررسی کنید . مقاله آموزشی زیر را هم مطالعه کنید:چگونه بفهمیم چه کسانی به اینستاگرام ما دسترسی دارند؟

عالیییییی خسته نباشید فوق العاده بود

سلام ببخشید من وقتی وارد log in activity میشم شهر من رو گیلان میزنه در حالی که من تهرانم
قبل از اون تبریز هم بود که پاک کردم اما وقتی برای گیلان لاگ اوت رو میزنم کلا اینستاگرام من رو پرت میکنه بیرون

سلام
من مطمئنم کسی به اکانتم دسترسی نداره . اما گاهی اوقات یه کسایی از گفتگوی من توی دایرکت با بقیه اطلاع دارن، چطور این اتفاق ممکنه؟؟؟
ممنون.

سلام روزبخیر؛
لاگین اکتیویتی اینستاگرام رو بررسی کنید و ببینی فعالیت یا آیپی خاصی ثبت شده؟
اگر اطلاعات مشکوکی وجود نداشت کسی به اکانتتون دسترسی نداشته و حالا به هر طریقی جز هک اکانت اطلاعاتتون فاش شده.

سلام.وقت شما بخیر
در قسمت login activity فقط مدل گوشی خودمه.اما تو جی میلم از یه مدل گوشی دیگه دوتا ورود هست.این به معنیه اینه که وارد شده یا قصد ورود داشته؟تایید دو مرحله ایم فعال نبوده.
وقتی خودم انلاینم تو اینستا امکان حضور همزمان شخص دیگه هست؟

سلام دوست عزیز، برنامه های دیگه مثل انفالو یاب یا … ممکنه اینجوری نشون بده ولی خطرناک هست این مورد سعی کنید پسورد ایمیل و اینستاگرامتون رو عوض کنید. اگه مدل عجیبی نوشته گوشیتون رو توی اینترنت اون مدل رو سرچ کنید بعضی وقتا بعضی گوشی ها دوتا اسم دارن

بله از انفالویاب و دانلود از اینستا استفاده میکردم
مدل گوشی a50 میزنه در صورتیکه برا من a10هست
یه سوال دیگه
اگه به صورت همزمان وارد اکانت بشه کسی امکان مشاهده دایرکت و تماس تصویری رو داره؟

با سلام، دیشب در پیجم یه پست گذاشته شد که من نذاشته بودم و اون عکس پست شده رو نه در گالری داشتم و نه دیده بودم تا حالا… و در قسمت لاگین نام گوشی خودم بود ولی مکان فرق داشت
یعنی ممکن هک شده باشم؟؟؟

سلام دوست عزیز این که میگید پست گذاشته شده یکم مشکوکه سعی کنید رمزتون رو عوض کنید ورود دو مرحله ای رو هم فعال کنید و در رابطه با لوکیشن هم نگران لوکیشن نباشید لوکیشن اینستاگرام دقیق نیست و این مشکلات پیش میاد.

مرسی عالی بود

سلام من پیج جدید زده بودم تو قسمت لوگین اکتیوتی هم رفتم سه نثتا ادرس تهران بود یدونه هم نیویورک و اینکه من گوشیمم تازه ریجستر کرده بودم به نظرتون این به چه صورته؟؟ من تهرانم اون نیویورکه نمیدونم چیه

سلام روزبخیر؛
ممکنه از برنامه های تغییر ایپی اسفاده کرده باشید و بعد وارد اپلیکیشن شده باشید در چنین مواقعی با ایپی های مختلف فعالییتتون ثبت میشه.

سلام من امشب خیلی ناگهانی از اکانتم بیرون افتادم و هرچقدر هم با گوشی بقیه امتحان میکنم اکانتم پیدا نمیشه مشکل از کجاست و چیکار باید بکنم ؟؟

سلام روزبخیر؛
یوزرتون کلا موجود نیست ؟
هشداری هم براتون ارسال شده بود؟

سلام من رفتم لوگین اکتیویتی و به غیر از حیاب خودم آنلاین زده بود بقیه اکانت ها رو لوگ اوت کردم ولی حالا که میرم تو صفحه خودم وقتی میخوام پست هارو ببینم بعد از دو سه پست از اینستا پرت میشم بیرون حالا چیکار کنم؟یعنی اکانت خودمو پاک کردم؟

سلام دوست عزیز این مشکل جهانی هستش و ربطی به اکانت شما نداره به زودی رفع میشه

سلام واسه منم قسمت اکتیویتی زده اسم ی گوشی و شیراز هرچی روی س نقطه و اوکی میزنم بازم هست .ممکنه بخاطر این باشه ک یبار روی گوشی دیگم نصب کردم ولی باز حذفش کردم چون گوشیم عوض کردم؟؟؟؟الان چبکار کنم اون لوکیشن نباشه دیگه ؟؟؟

سلام دوست عزیز لوکیشن اینستاگرام دقیق نیست تنها چیزی که توی این صفحه مهمه اینه که فقط مدل گوشی شما باشه و گزینه active now که مربوط به گوشی شماست توی اون لیست باشه.

سلام ببخشید واسه من قسمت کی کسی فالو میکنه یبار اومد دستگاهی نزدیک شما یافت شده ی همچین چیزی فکردم هک شدم قسمت اکتیوتی زدم بعد ی مدل گوشی زده اکتیو now شیراز مدل گوشی خودمه روی اوکی ک میزنم میزنهDimeesینی چی؟ینی هک شدم؟چیکارکنم؟خاهش میکنم کمک کنید

سلام و خسته نباشيد
من گزینه لاگین اکتیویتیو که میزنم ببینم کی تو اکانتمه مدل گوشیمو درست میزنه اما لوکیشنش اشتباهه،،این یعنی هک شدم؟و اینکه تو قسمت لاگین اکتیویتی باید حتما چیزی اکتیو باشه یعنی خودمون هم که وصل هستیم اکتیو خودمون هم زده میشه؟؟؟؟

سلام دوست عزیز خیر لوکیشن اینستاگرام دقیق نیست مهم گزینه Active now هستش و مدل گوشیتون!

سلام یک سوال خیلی مهم داشتم ممنون بفرمایید
آیا کسی که یک ایسنتاگرام شخصی داره و بعد با همون خط و گوشی اش یک اینستاگرام غیر شخصی داره قابل شناسایی هست وقتی که با صفحه دوم و غیر شخصی کار می کنه بشه تشخیص داد کی بوده و اینستاگرام اصلی و شخصی اش را فهمید که کیست؟

سلام دوست عزیز اولا داشتن دو اینستاگرام با یک خط تلفن کار اشتباهی هست و اینستاگرام ممکنه جفت اکانت های شما رو بلاک کنه و جواب سوال شما رو به صورت دقیق نمیشه داد ممکنه کسی باهوش باشه و تشخیص بده پس به صورت صد در صد نمیشه گفت اره یا نه

سلام و احترام؛
بر اساس تنظیمات اینستاگرام مخاطبین به صورت ساجست برای فالو کردن پیشنهاد میشن.

ممنون خیلی لطف کردید آقای صادقی

خیلی ممنون خانم اسماعیلی

سلام وقتتون بخیر
تو قسمت login activity برای من دستگاه دیگه ای رو نشون میده که تو تاریخ ۱۸ ژانویه وارد شده اما بعد اون تاریخش اپدیت نشده.
می خواستم بدونم چه جوری هنوز تو پیج منه اما اپدیت نشده تاریخ؟
ممکنه هنوز بتونه پیجو ببینه اما کاری کنه تاریخ اپدیت نشه یا نه؟
چون با دستگاه های خودم که وارد میشم حتی اگر وارد اینستا با یه گوشی نشم اما چون به اینترنت وصل میشه تاریخ اپدیت میشه.

سلام دوست عزیز پسوردتون رو عوض کنید تمامی دستگاه ها غیر گوشی شما خارج میشن از اینستاگرامتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

10…

ممنونم بابات پاسخ‌ دهی سریعتون ولی یه سوال دیگه برای من پیش…

سلام دوست عزیز بله پاک میشن…

سلام دوست عزیز پیجتون اگه واستون مهم هست حتما باید واسه اون…

سلام دوست عزیز متاسفانه چیزی به نام شبیه ساز واتس آپ وجود ند…

10…

ممنونم بابات پاسخ‌ دهی سریعتون ولی یه سوال دیگه برای من پیش…

سلام دوست عزیز بله پاک میشن…

سلام دوست عزیز پیجتون اگه واستون مهم هست حتما باید واسه اون…

سلام دوست عزیز متاسفانه چیزی به نام شبیه ساز واتس آپ وجود ند…

اگر دیدید که در اینستاگرام شما پستی انتشار یافته که خودتان ارسال کننده آن نبوده اید به احتمال زیاد هک شده اید در این حالت پست را حذف کرده و رمز اینستاگرام خود را فوری عوض کنید.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

شخص دیگری با اکانت شما به اینستاگرام وارد شده است.

نمی توانید وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید.

اگر مطمئنید که رمز را درست وارد می کنید اما نمی توانید وارد شوید به احتمال زیاد هک شده اید.

شخص دیگری با اکانت شما دیگران را فالو کرده و یا در پستی نظر فرستاده.

اگر حس کردید که هک شدید، درحالی که هنوز هم می توانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید سریع هم رمز خود و هم ایمیل خود را تغییر دهید.

اگر در هنگام ثبت نام اینستاگرام ایمیل خود را وارد کرده و در صورتی که هک شدید و هکر ایمیل شما را تغییر دهد، برای ایمیل قبلی خودتان مطلبی مبنی بر اینکه تغییراتی در اینستاگرام شما صورت گرفته است ارسال میشود که در این صورت روی Please Secure your account کلیک کنید و بعد از آن روی دکمه سبز Secure Account کلیک کنید و مرحله آخر متن در عکس را در فیلد وارد کرده و روی Submit کلیک کنید. حالا شما وارد صفحه ای می شوبد که از شما می خواهد رمز جدید و تکرار رمز جدید را وارد کنید. بعد از آن روی Save کلیک کنید و از شر هکر راحت شوید!

شاید شنیده اید که برای امنیت در اینستاگرام می گویند رمز اینستاگرام رو قوی کن. خوب این یکی از روش هاست و برای انجام آن کافیست یک رمز سخت و غیرقابل پیش بینی استفاده کنیم. منظور ما استفاده از حروف و نماد و اعداد مختلف باشد. هرچه این رمز قوی تر باشد احتمال هک پایین تر می آید.

نکته دیگر برای اینکه در اینستاگرام هک نشویم این است که به هر نرم افزاری که رمز اینستاگرام ما را می خواهد اعتماد نکنیم و هرجا رمز خود را وارد نکنیم مثلا در کافی نت و … . راستی هر نرم افزار افزایش لایکی مورد اعتماد نیست!

نکته بعدی این است که ایمیلی که با آن در اینستاگرام ثبت نام کردید را به کسی نگویید! حواستان حتما به این باشد چون خیلی ها از این طریق ضربه خوردند! خیلی خوب است که برای ایمیل خود هم رمزی امن انتخاب کنید.

نکته دیگر این که روی هر لینکی کلیک نکنید خصوصا لینک های کوتاه شده!

نکته های دیگر این که شماره تلفن را در اینستاگرام وارد کنید و نرم افزار اینستاگرام را همیشه به روز نگه دارید و هر چند ماه یکبار رمزتان را تغییر دهید.

فراموش نکنید اینترنت مکان اعتماد به هر کسی نیست پس رمزتان را به کسی حتی اگر قصد کمک به شما را دارد ندهید.

شما میتوانید با لینک کردن به اکانت های دیگران در فیسبوک و توئیتر امنیت خود را افزایش دهید.

نرم افزارهایی با عنوان ضدهک اینستاگرام در اینترنت موجود است ما خیلی به این نرم افزارها پایبند نیستیم. کسی که به اصول بالا پایبند باشد احتمال هک شدنش تاحد بالایی کاهش می یابد.

 

در این مقاله از وبسایت کالی بویز قصد داریم به بررسی علائم و نشانه هایی بپردازیم که به ما هشدار می دهند پیج اینستاگرام ما در خطر است. احتمالا اولین سوالی که برای همه پیش می آید این است چگونه بفهمیم در اینستاگرام هک شدیم؟ متاسفانه اکثر کاربران تا زمانی که پیج آن ها واقعا در خطر نباشد این موضوع را جدی نمی گیرند.

بیشتر کسانی که برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام با ما تماس می گیرند، دقیقا زمانی به فکر فرو می روند که یک هکر پیج آن ها را مسدود کرده یا از دسترس خود شخص خارج شده است. بهتر است قبل از هک شدن اکانت شما به راه هایی که ما برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام پیشنهاد می دهیم عمل کنید. همچنین ممکن است کنجکاو باشید که یک پیج اینستاگرام چگونه هک میشود؟ برای جواب این سوال میتوانید مقاله روش های هک اینستاگرام را جهت آشنایی کامل با این موضوع مطالعه کنید.

چون اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی پرمخاطب تبدیل شده است ما تصمیم گرفتیم در این مقاله علائمی که نشان می دهد اکانت شما هک شده را بگوییم و روش هایی را برای جلوگیری از هک شدن و بالا بردن امنیت اکانت شما ارائه دهیم.

فهمیدن اینکه پیج ما هک شده کار پیچیده ای نیست، اگر علائم زیر را در پیج خود مشاهده کردید و با آن ها روبرو شدید بهتر است به فکر بهبود امنیت پیج خود باشید.

البته گاهی اوقات به دلیل انجام فعالیت های مشکوک توسط شما در اینستاگرام (فالوو و آنفالوو کردن زیاد، آنلاین بودن بیش از حد، لایک کردن زیادی عکس ها و … ) اینستاگرام به صورت خودکار و موقت اکانت شما را از دسترس خارج می کند، البته این موضوع جای نگرانی ندارد و پس از مدتی همه چیز عادی می شود.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

در این قسمت ما چند روش برای بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام خود بیان می کنیم:

مقدماتی ترین و ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پسورد قوی ای برای سایت خود انتخاب کنید. سایت های بسیاری وجود دارد که میزان قوی بودن پسورد شما را نشان می دهند. به عنوان مثال می توانید از سایت password.kaspersky.com استفاده کنید.

پس از انتخاب یک پسورد قوی بهتر است به صورت دوره ای آن را تغییر دهید و در مدت زمان طولانی از یک پسورد ثابت استفاده نکنید.

گاهی اوقات نیاز می شود در یک سیستم که به صورت عمومی(مثلا در کافی نت ها) در دسترس عده زیادی قرار دارد وارد اکانت اینستاگرام خود شوید در این مواقع باید بدانید هرگز گزینه Remember me را علامت نزنید.

سعی کنید هنگام ساخت یک اکانت جدید از شماره موبایلی که قبلا با آن اکانت اینستاگرام ساخته نشده و ایمیل معتبری که رمز عبور آن را به کسی نداده اید استفاده کنید.( در مورد ایمیل استفاده شده در ساخت اکانت باید اطمینان حاصل کنید که فقط خودتان به آن ایمیل دسترسی دارید)

اتصال اکانت اینستاگرام به فیس بوک یا تبدیل آن به اکانت بیزینس و تجاری نیز در بالا بردن امنیت سایت می تواند مفید باشد.

می توانید برای آگاهی از روش های بیشتر و دقیق تر برای بالا بردن امنیت اکانت اینستاگرام مقاله چگونه امنیت پیج اینستاگرام را بالا ببریم را مطالعه کنید.

امیدوارم برای شما خواننده گرامی مفید واقع بوده باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازگردانی پیج دیسیبل (Disable) یا غیر فعال شده اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با روش های طبیعی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

آیا حساب کاربری ندارید؟

هر روز استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش پیدا می کند. شاید کم تر کسی را پیدا کنید که از شبکه های اجتماعی در موبایل خود نصب نکرده باشد. رایج ترین شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام می باشد. به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدئو ها از طریق اینستاگرام کاری راحت می باشد. هک کردن این شبکه ها مثل اینستاگرام بسیار رایج است . زمانی که فهمیدید اینستاگرام شما هک شده، باید بدانید که چگونه آن را برگردانید. که در این قسمت از سایت چگونگی آن را به شما خواهیم آموخت:

 

اگر ویدیوی بالا مفید نبود به خواندن ادامه دهید:

ممکن است که بعضی از شماها قربانی هک شدن اینستاگرام شده باشید. ناگهان می فهمید که تغییراتی در عکس ها به وجود آمده است یا این که متوجه دریافت اعلان های پیام نامربوط می شوید. این علائم هک شدن شامل موارد زیر می باشند:

در این قسمت راه هایی را به شما معرفی می کنیم که از طریق آن می توانید حساب هک شده اینستاگرام خود را برگردانید.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

این گزینه فقط برای افرادی کار می کند که از ایمیل و پسوورد خود باخبر هستند. می توانید برای ریست شدن پسوورد درخواست دهید. این گزینه در قسمت صفحه login اینستاگرام وجود دارد. با این گزینه یک پسوورد جدید در ایمیل دریافت می کنید. استفاده از این پسوورد جدید باعث می شود که به اینستاگرام هک شده خود برگردید. پس سریعا رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید.

این اتفاق زمانی می افتد که به ایمیل وارد شده در اینستاگرام دسترسی ندارید یا ایمیل شما هک شده است. این اقدام یکی از راه های بازیابی حساب اینستاگرام می باشد. حساب هک شده را به اینستاگرام گزارش دهید. باید تمام اطلاعاتی که اینستاگرام از شما می پرسد را پاسخ دهید.

یکی از چیزهایی که از شما می خواهند، شماره تلفن شما خواهد بود. همچنین باید عکس های اخیر پست کرده در اینستاگرام را برای آن ها آپلود کنید.

حتما بخوانید: ۸ نکته بسیار کاربردی برای افرادی که به تازگی وارد اینستاگرام شده اند!

تیم اینستاگرام کم کم اقدام به ریکاوری حساب شما می کند. ممکن است در عرض چند دقیقه یا یک ساعت در صورت خوش شانس بودن، حساب شما را بر گردانند . شاید هم چند روز طول بکشد تا حساب تان برگردد.

برای کمک گرفتن از اینستاگرام:

به قسمت Help Center اینستاگرام بروید – سپس Privacy and Safety Center و بعد موضوع خود را گزارش کنید.

در اینجا دو موقعیت دارید:

۱- می توانید وارد صفحه اینستاگرام خود شوید: باید پسوورد خود را عوض کنید. باید به یک برنامه طرف سوم هم دسترسی داشته باشید و تایید دو مرحله ای را روشن کنید.

۲- نمی توانید وارد اینستاگرام شوید: برنامه اینستاگرام را در موبایل باز کنید و روی ‘Get help signing in’ کلیک کنید. بسته به سیستم عاملی که دارید، می توانید روش های مختلفی را دنبال کنید.

اندروید:

آیفون:

حتما بخوانید: چطور در اینستاگرام پست بگذاریم تا حداکثر لایک را دریافت کنیم؟

این ویژگی یک راه امنیتی اضافه برای جلوگیری از حساب اینستاگرام می باشد. خب باید ببینیم که چگونه این عملکرد را پیش ببریم.

۱-پروفایل اینستاگرام تان را باز کنید و روی سمبل گوشه بالا و سمت راست ضربه بزنید.

۲-تا جایی پایین بیایید که به Two-Factor Authentication برسید.

۳-سپس گزینه Require Security Code’ را روشن کنید.

۴-شماره تلفن خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.

۵-یک کد در موبایل خود دریافت خواهید کرد.

۶-کد را وارد کرده و next را بزنید.

۷- اکنون به کد بکاپ دسترسی خواهید داشت و یک کد امنیتی روی موبایل خود دریافت خواهید کرد. با استفاده از این کد می توانید به حساب اینستاگرام تان دسترسی داشته باشید.

حتما بخوانید: ۶ روش که امنیت اکانت اینستاگرام تان را تا ۳ برابر افزایش می دهد!

بهتر است از امینت حساب خود محافظت کنید. می توانیم راهکارهای کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم که به امن شدن حساب شما کمک خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

اون بالا سمت راست در قسمت سرچ، جستجو کنید language…

ممنون خیلی عالی بود….

سلام، من یه فن پیجی در ایستاگرام دارم که کلیپ هامو با برنامه…

سلام من در قسمتclock and regiگزینه language را ندارم باید چه…

روی لینک بزن واردیه صفحه می شی ورمز جدید وارد کن…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

سرای چگونه های ایرانی؛ چگونه هر کاری را انجام دهیم؟چطور می توان کاری را انجام داد؟

خیلی غم انگیزه. تنها زمانی به فکر حفظ امنیت اکانت اینستاگراممنون میوفتیم که پیجمون هک میشه!

۸۰ درصد از افرادی که برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام با ما تماس میگیرن، دقیقا زمانی به فکر امنیت اکانتشون  افتادن که یک هکر عزیز با هک کردن پیجشون اونارو به فکر فرو برده …

از اونجا که اینستاگرام بعنوان یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب در ایران می باشد، تصمیم گرفتم تا در این مطلب روش هایی رو که مانع هک شدن حساب کاربری اینستاگرام شما میشه، باهاتون به اشتراک بذارم.

لطفا قبل از هک شدن، به فکر امنیت پیج خود باشید.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

 

اینکه از کجا بفهمیم اکانت اینستاگراممون هک شده کار پیچیده ای نیست! کافیه یکی از علائم زیر رو در پیج اینستاگرامتون مشاهده کنید.

 

اگر اینستاگراممان هک شد چه کنیم ؟

نگران نباشید … این آخر دنیا نیست.

چه کنیم تا در اینستاگرام هک نشویم …

با اقدامات زیر از هک اکانت اینستاگرام جلوگیری کنیم :

به اینستاگرام درخواست ریست پسورد دهید. اینستاگرام یک لینک به ایمیل شما برای ریست یا بازنشانی پسورد حساب کاربریتان ارسال می کند. کلمه عبور جدیدی انتخاب کنید و برای ورود مجدد به حساب کاربری خود تلاش کنید.

آقا من وقتی یه درخواستی میکنم که از طرف اینستاگرام برام کد میاد از طرف شماره های همراه اول مثل۰۹۹۱و۰۹۲۲برام میاد و هرکاری میکنم پسوورد پیجمو عوض کنم نمیشه.چیکار باید بکنم یکی کمک کنه توروقران

با سلام و عرض روز بخیر

تغییر رمز را یکبار از طریق کامپیوتر و وارد شدن به سایت اینستاگرام انجام دهید و نتیجه را اطلاع دهید.

موفق و موید باشید.

با سلام و عرض ادب من واسه story یه نفر replay کردم که بعد وارد دایرکت میشه و پیام رو میببینه.حالا اگه یه شخص ثالثی این دایکت رو بتونه بخونه و براش قابل مشاهده باشه یعنی اکانت اینستا من هک شده؟ با تشکر منتظر پاسختونم با تشکر فراوان.

با عرض سلام و روز بخیر

دایرکت هر نفر مربوط به تنظیمات شخصی هر نفر هستش .بستگی داره که شخص سوم از کجا اون پیام رو خونده باشه از اکانت شما یا از اکانت گیرنده پیام.پس باید هم اکانت شما هم گیرنده بررسی بشه.به همین دلیل شما برای اطمینان رمز عبور خودتون رو عوض کنید و مجدداً برای اون شخص ارسال کنید.در مورد live ها هم اگر پیام عمومی برای شخص بذارین همه میتونن اون پیام رو بخونن موردی بود در خدمتیم.

موفق و موید باشید.

سلام خسته نباشید.تو اینستا اکانت من نیست .دیگه نمیتونم واردش بشم.بااینکه یوزر و پسورد رو درست میزنم

سلام و عرض روز بخیر

احتمال این هست که اکانتتون هک شده باشه.یکبار از طریق کامپیوتر و از طریق سایت وارد سایت http://instagram.com بشوید و تست کنید ببینید مشکل برطرف می شود یا خیر و در صورتی که مشکل حل نشد از طریق لینک بازیابی رمز عبور اقدام فرمایید.در این قسمت به صورت مرحله به مرحله راهنمایی می شوید.در صورتی که مشکل برطرف نشد بفرمایید تا روشهای دیگری خدمتتان ارائه گردد.

موفق و موید باشید.

ببخشید من اون ایمیلی ک باهاش ثبت نان کردمم الان نیست اصن.رمز و یوزرنیمم رو هم درست میزنم ولی ی صفحه میاره میگه تلاش غیر عادی برای ورود ب سیستمتون مشاهدا شده و ی کد ارسال میکنه برا ایمیلم ولی من ک ایمیلمو ندارم.توروخدا بگین چیکار کنم

با عرض سلام و روز بخیر

بسیاری از هکر ها هنگام هک نمودن صفحه اینستاگرام ایمیل مربوط به آن را تغییر می دهند تا دیگر به آن دسترسی نداشته باشید. به همین دلیل از روشهای دیگر بازیابی صفحه اینستاگرام همچون استفاده از شماره تلفن همراه استفاده نمایید تا لینک تغییر رمز عبور برای شماره تلفن همراه شما ارسال گردد.

موفق باشید.

سلام ایمیل شما اگه رویه گوشیتون ثبت شده باشه احتمال اینکه پیجتون بالا بیاد هست

سلام من نمیتونم به پیج قبلیم برگردم پسوردم و نام کاربری هم درست میزنم ولی ایمیلم رو به یاد ندارم راهی دیگه ای نداره؟

با سلام

در صورتی که هنگام ایجاد پیج شماره موبایل خود را وارد نموده اید با استفاده از آن نیز امکان بازگردانی را دارید.

موفق باشید

راحت میشه این کارو کرد

سلام اگه ایمیلتون روی گوشی ثبت باشه میشه

سلام خسته نباشید من از یکی پیجی گرفتم بعد شماره و پسورد رو عوض کردم این امکان هست تو پیجم باشه؟ اخه من وقتی با گوشی مامانم میرم اینستا و بعد لاگ اوت میزنم ولی دفعه بعدی حتی اگ پسور رو عوض کرده باشی وقتی ورود به اکانت جدید رو میزنی باز میکنه اکانت قبلی رو

با عرض سلام و خسته نباشید

با توجه به اینکه شماره و پسورد رو عوض کردید به طور خودکار در گوشی جدید صفحه لاگین رو باز می کنه برای اطمینان حداقل برای چند روز تایید دو مرحله ای رمز اینستاگرام را فعال کنید تا از این موضوع اطمینمان حاصل فرمایید و بابت این موضوع نگرانی نداشته باشید.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده

موفق باشید

کلی از پست های پیج اینستاگرام من حذف شده و من واقعا دلیلش رو نمیدونم شما میتونید منو راهنمایی کنید

با سلام و روز بخیر

آیا این پست هایی که میفرمایید حذف شده از گوشی های دیگر نیز قابل دسترس نیست؟در صورت امکان یکبار از طریق سایت اینستاگرام وارد شوید و تست نمایید.همچنین برای تست تایید دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید و رمز عبور خود را عوض کنید و مجدداً تست بگیرید.

موفق باشید.

سلام و خسته نباشید اکانتی رو بریا یک نفر ساختم و بهش تحویل دادم و ازش خارج‌شدم/الان با وجود اینکه پسورد تغییر کرده و تایید دومرحله ای هم فعاله اما بازهم من میتونم به صفحش دسترسی داشته باشم/ظاهرا کس دیگه ای هم قبل از عوض شدن پسوردش به صفحش دسترسی داشته! به نظرتون باید چه کنیم؟

با سلام و روز بخیر

با توجه به اینکه برنامه ها توی کش گوشی باقی می مانند معمولا در گوشی قبلی باز می شوند .برای رفع این مشکل از برنامه در گوشی قبلی signout نمایید.پس از اینکه بخواهید مجددا وارد شوید از شما مرمز جدید را می خواهد.همیشه پس از تغییر رمز یکبار Signout نمایید.

موفق و موید باشید

سلام ببخشید من فالور هام دیروز یهو از ۱۴۰نفر شد ۱۳۱ نفر باز امروز میبینم ۱۳۹تا فالورام هستن یعنی بلاک نمیکنن چون یهو باز زیاد میشه اصلا معلوم نیست یا اونهاایی هم که خودم فالو کردم از ۱۵۰ تا یهو شد ۱۴۱ ممکنه پیجم هک شده باشه ؟ آخه تو اون قسمت که آخرین تغییرات رو اونجا میزنه واسم نمیزنه از امروز این شخص رو دنبال کردین فقط عدد فالور وفالویینگ ها کم و زیاد میشه

با سلام

موضوع هک شدن یک پیج اینستاگرام اتفاقی است که باید از جهات مختلف بررسی شود. برای اطمینان حتماً تایید دو مرحله ای را فعال کنید و حافظه کش گوشی مربوط به این نرم افزار رو پاک کنیدو مجدداً تست کنید.

روز بخیر

سلام يه پيج اينستا منو تو اينستا فالو كرد و من فالوش نكردم بعضي أوقات ميرفتم به پيجش سر ميزدم يهو ديدم نيست و من بلاكش كردم در حالي ك من اصلا دست نزدم كن بخوام بلاك كنم ميخواستم بدونم يعني كسي وارد پيجم ميتونه شده باشه يوزرنيم و رمز داشته باشه راحت ميتونه وارد شه؟؟؟

سلام گوشی پسرم رو دادیم تعمیر حالا وقتی خاموشه استوری ها از اکانتش دیده می شه.. هک شده؟! میشه از تعمیرکار شکایت کرد؟

با سلام

در صورتی که استوری در اکانت شما و توسط شما قرارداده شده باشد تا یک روز برای همگی نمایش داده می شود حتی اگر گوشی خاموش شده باشد اما اگر استوری توسط فرد دیگری گذاشته شده ممکن است شخصی به اکانت شما دسترسی دارد رای اینکار رمز خود را تعویض کرده و تایید دو مرحه ای را فعال نمایید.

موفق باشید.

سلام. هرکی اینستا مشکل داشت من انجام میدم @asemon1372 ایدی تلگرامم هست پیام بدین بازگردانی اکانت اینستا بازگردانی اکانت حذف شده حذف فیک پیج خدمات دیگر اینستا در خدمتم

سلام بیخشید من به اکانتم دسترسی ندارم و هرچه از روش های بازگردانی پسورد استفاده میکنم جواب نمیده و میگه که روی این شماره اکانتی نیست در حالی که من مطمئنم روی این شماره اکانت دارم میشه کمکم کنید؟

با سلام

یکی از روش های بازگردانی اکانت با استفاده از شماره تلفن همراه است.با استفاده از روشهای دیگر همچون ایمیل نیز می توان اکانت را بازگردانی نمود.لطفاً یکبار با استفاده از روشهای دیگر همچون ایمیل نیز این کار را تست نمایید و در صورت عدم نتیجه اطلاع دهید.

موفق و موید باشید.

میشه دقیق فهمید چه کسی پیج اینستاتو هک کرده؟؟

با سلام و عرض روز بخیر

با توجه به دانش ما ، گاها در بعضی موارد به ندرت می توان این موضوع را اطلاع پیدا نمود و نیاز به ردیابی های پیشرفته دارد.ولی در اکثر موارد این کار شدنی نیست.

موفق باشید

سلام وقت بخیر من تازگیا گوشی جدید گرفتم و اینستا رو نصب کردم و با اکانت قبلی وارد شدم ولی نشکلب که برام پیش اونده اینکه دیگه نمیتونم پیامهایی که تو دایرکت داشتم بدون فیلتر شکن ببینم و بدون فیلتر شکن نمیتونم متن یا تصویر رو در دایرکت unsend کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با سلام و عرض روز بخیر

این مورد ممکن است مربوط به شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت شما باشد. اگر از شرکت خاصی استفاده می کنید یکبار با اینترنت گوشی تست نمایید و در صورتی که از اینترنت گوشی استفاده می کنید بالعکس این کار را انجام دهید و تست نمایید. در صورتی که مشکل حل شد با شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت خود تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.

موفق باشید.

سلام. کسی اینستا مشکل داشت بازگردانی اکانت هک شده بازگردانی اکانت حذف شده حذف فیک پیج حذف اکانت و خدمات دیگر اینستا در خدمتم ایدی تلگرامم : asemon1372@

سلام از دو روز پیش سی تا دنبال کننده اوکی کردم یکیش اضافه نشده یعنی هک شده اینستاگرامم

با سلام و روز بخیر

ممکن است دنبال کنندگان بعد از فالو ، شما را unfollow نموده باشند لطفا این موضوع را برای کاربران مختلف تست نمایید و ببینید آیا این موضوع برای آن کاربران نیز اتفاق می افتد یا خیر.در صورت استفاده از نرم افزارهای افزایش فالوور آنها را حذف نمایید و رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید. موفق باشید.

سلام من میخواستم از اکانت اینستا به صورت موقتی خارج شم به جای log out کردن ولی این پیام اومد که در یک هفته بیشتر از یکبار امکان پذیر نیست ولی من تا چند ماه هست که از اکانتم خارج نشده ام آیا کسی اکانتم رو هک کرده است؟

با سلام و روز بخیر

ممکن است اکانت شما به صورت دائمی غیرفعال شده باشد. جهت بازیابی صفحه خود از بخش فراموش کردن رمز وارد شوید تا ببینید صفحه شما همچنان موجود است یا خیر؟احتمال هک برای صفحه شما بسیار پایین است.

موفق باشید

سلام.من داشتم توی اینستا چرخ میزدم ک یهو برنامه از کار افتاد و وقتی دوباره وارد برنامه شدم دیدم تو قسمت اکسپلورم همش چن تا عکس ساختمونه (قبل از این اتفاق پر عکس صلبریتی و اینا بود)و تقریبا مثل روز اولی بود که پیجمو زدم و البته چن وقته یک نفر که حتی فالوشم نکردم و فقط میدونم یکی از دوستان دوستمه مرتب استوریامو حتی با اینکه فالوش نکردم چک میکنه ممکنه هک شده باشم؟

با سلام و عرض روز بخیر

بله احتمال هک شدن صفحه شما وجود دارد. لینک صفحه خود را از طریق گوشی دیگر و کامپیوتر نیز چک نمایید اگر به همان شکل بود احتمال هک وجود دارد. در این صورت یا مجدد صفحه دیگری درست نمایید و یا تایید دو مرحله ای را برای صفحه اینستاگرام خود فعال نمایید. موفق باشید.

سلام خسته نباشید من گوشی جدید گرفتم اینستام بالا نمیاد هر چه میکنم …نام کاربری و پسورد هم درست میزنم ولی باز نمیشه میره مرحله بعد که کد رو ارسال میکنه به ایمیل منم ایمیلم رو نمیدونم با شماره موبایلم که میزنم توی پیامک لینکی میاد که هر چه پسورد میزنم فایده نداره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با سلام و روز بخیر

برای این‌کار باید ابتدا وارد بخش Send an Sms شوید و شماره‌موبایلی که برروی حساب خود ثبت‌کرده‌اید را وارد کنید. سپس گزینه Send an sms را زده تا لینک تغییر رمز عبور برای شماره موبایلتان ارسال‌ شود. پس از کلیک برروی لینک، وارد صفحه تخصیص رمز عبور می‌شوید و می‌توانید برای حساب‌کاربری خود رمز عبور جدید انتخاب کنید.برای رمز عبور جدید استانداردهای رمز گذاری را رعایت فرمایید. موفق باشید.

سلام من تو يه پيجي كامنت زياد گذاشتم يهو اينستام پريد بيرون پيغام داد براي امنيت شما ما رمز رو ريست كرديم با لينكي كه به ايميل شما فرستاديم وارد بشيد در صورتي كه اون ايميل براي من نبود!! چيكار كنم؟!؛

با سلام و عرض روز بخیر

لطفاً منظور خود را واضح بیان فرمایید. اینکه میفرمایید ایمیل مربوط به شما نیست یعنی تغییر یافته؟اگر تغییر یافته باشد به منزله هک شدن صفحه شماست و اگر ایمیل درست است اما مربوط به شخص دیگری است می بایستی از طریق زیر با استفاده از گوشی خود رمز را ریست نمایید: برای این‌کار باید ابتدا وارد بخش Send an Sms شوید و شماره‌موبایلی که برروی حساب خود ثبت‌کرده‌اید را وارد کنید. سپس گزینه Send an sms را زده تا لینک تغییر رمز عبور برای شماره موبایلتان ارسال‌ شود. پس از کلیک برروی لینک، وارد صفحه تخصیص رمز عبور می‌شوید و می‌توانید برای حساب‌کاربری خود رمز عبور جدید انتخاب کنید.برای رمز عبور جدید استانداردهای رمز گذاری را رعایت فرمایید.

موفق باشید

سلام امروز خیلی بدون دلیل من از حساب کاربری خودم خارج شدم و اینستا پیام داد که کاربر احتمالا رمز حساب را تغییر داده و بلاخره با ریست پسورد دوباره وارد حساب خودم شدم .میخوام ببینم احتمال هک شدن حساب کاربری من بوده و آیا کسی واردش شده و رمز را تغییر داده یا نه ممنون میشم جواب بدید

با سلام

گاهی اوقات اینستاگرام در صورت مشکوک بودن به بازشدن صفحه شما از جای دیگر ، این پیغام را می دهد.این احتمال وجود دارد که صفحه خود را از جای دیگر باز کرده باشید.جای نگرانی وجود ندارد اما برای امنیت بیشتر رمز دو مرحله ای را در اینستا فعال نمایید و رمز را مجدد تغییر دهید.

موفق باشید

با سلام پیج اینستای من یهو از دسترس خارج شده من دیگه نمیتونم وارد پیجم بشم اصلا از حساب کاربری لاگ اوت نمیکردم تا دوباره نیاز به لاگین باشه ولی یهو این اتفاق افتاده . حالا چون رمز اکانتم رو نمیدونم نمیتونم واردش بشم ولی وقتی درخواست ریست پسورد میدم میگه user not found اصلا نام کاربری تو اینستا نیست پیج من حدود ۳۵ کا فالوئر داشت. الان برای فالوئرام پیجم به اسم کاربر اینستا گرام نشون داده میشه. جالب اینجاست که اون ایمیلی که باهاش ثبت نام کردم هم وقتی تو اینستا وارد میکنم بازم نمیتونه پیدا کنه انگار که اصلا همچین اکانتی وجود نداشته. یه چیز جالب تو گوشی فالوئرام که نگاه میکردم تو این چند روز که من دسترسی نداشتم به اکانتم تعداد فالوئرام ۱۰۰ تا زیاد شده نمیدونم چطور ممکنه . ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

با سلام

به احتمال زیاد صفحه شما مورد حمله قرار گرفته است و نام کاربری و ایمیل مربوط به صفحه شما پس از حمله عوض شده است. در چنین حالتی پس از تغییر ایمیل به ایمیل شما ، نامه ای مبنی بر تغییر ایمیل ارسال می شود . به همین دلیل ایمیل خود را بررسی نمایید و ایمیل هایی که از اینستاگرام برای شما ارسال شده را بررسی نمایید تا ببینید آیا ایمیل مربوط به اکانت شما تغییر کرده یا خیر و با مجله چگونه سرا از طریق همین صفحه در ارتباط باشید تا مشکل برطرف گردد. موفق باشید

سلام و خسته نباشید ببخشید من با اینستام دوتا اکنت دارم یکی کاری یکی شخصی با پیج شخصیم خیلی کامنت میزارم این ور اون ور دیشب یهو داشتم متنی رو میخوندم یهو پرید بیرون و دیگه نیومد تو گوشیم‌پیجم ولی پیج کاریم هست با اون رفتم دیدم پیجم هست عکسام‌هست همچیم هست اما تو گوشیم میزنه خطا نامشخص شبکه رخ داد لطفا کمکم‌کنید

با سلام و عرض روز بخیر

تعداد کامنت های روزانه شما نباید از حد مشخصی تجاوز کند چون در اینصورت اینستاگرام شما را به عنوان ربات تشخیص می دهد. اگر بعد از گذشت چند روز هنوز به پیج خود دسترسی ندارید یکبا از طریق سایت اینستاگرام تست نمایید و در صورت باز نشدن فراموشی رمز عبور را بزنید و مراحل را طی نمایید تا مجددا صفحه شما باز گردد. موفق باشید.

سلام من یک سالی هست اکانتم رو. حذف کردم و کلا اینستا ندارم ولی یکی از دوستام گفت که پیجت هست رفتم دیدم یه پیج شبیه من هست که چندتا از. عکسای قبلیم توشه البته ایدیش چندتا حرف متفاوت داره با ایدیه من ولی به نام منه و یکی از پست ها هم کلا من قبلا نداشتم یعنی چی؟ چیکار کنم ؟

با سلام

احتمال اینکه تصاویر شمارا کپی کرده باشند و در یک پیج جدید گذاشته باشند وجود دارد با امکانات امروزی عکس گرفتن از تصاویر صفحه شما کار آسانی است. با توجه به اینکه آیدی صفحه متفاوت است احتمالا پیج جدید است. از طریق ایمیل با سازنده پیج در ارتباط باشید در صورت عدم همکاری به اینستاگرام گزارش دهید و آدرس پیج قبلی خود را به اینستاگرام ارائه دهید. موفق باشید.

سلام ، خیلی ناگهانی گوشیم دچار مشکل شد و من مجبور شدم دوباره نرم افزار اینستاگرام رو نصب کنم .پسورد پیجم یادم نمیاد و به ایمیلم لینک میفرسته ولی اون ایمیل اردس ایمیل من نیست( شاید موقع ساخت پیج اشتباه نوشته باشم ) . احتمال میدم که با شماره تماسم این اکانت رو ساخته باشم ( یادم نیست ) ولی شماره هام رو امتحان میکنم و میگه اصلا چنین چیزی وجود نداره . حالا حرف من اینه بالاخره با یه شماره ای پیج رو ایجاد کرده بودم دیگه . پس چرا قبولش نمیکنه حتی اگه ادرس ایمیال هم اشتباه بوده .

با سلام مجدد اگر پیج شما مورد هک قرار گرفته باشد ممکن است آدرس ایمیل و یا شماره تلفن مربوط به پیج دستکاری شده باشد. در این حالت تمام شماره های خود را به صورت صحیح وارد نمایید اگر پیج شما مورد حمله قرار نگرفته باشد و قبلا از طریق شماره تلفن همراه ثبت نام کرده باشید صفحه شما ریکاور می شود. اگر موردی بود در خدمتیم. موفق باشید.

سلام من پسورد پیجم رو فراموش کردم . اون ایمیلی هم بهش لینک میفرسته اشتباهه ( شاید خودم اشتباه تایپ کرده بودم یادم نیست ) خلاصه بهش دسترسی ندارم .میخوام از طریق شماره موبایلم اقدام کنم ولی پیغام اشتباه است میاد . ممنون میشم اول بگین اون قسمت که میخوام شماره رو وارد کنم چطور وارد کنم (۰۳۹۷ یا ۹۸۳۹۷ یا ۰۹۸۳۹۷ یا … ) و اینکه کلا چه پیشنهادی دارین ؟

با سلام بله در قسمت شماره به صورت صحیح مثلاً +۹۸۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ وارد نماید تا مشکل برطرف شود.بهترین راه حل با توجه به عدم دسترسی به ایمیل برای شما همین راه است. موفق باشید.

سلام من بعد چنروز ان شدم و دیدم سه تا اکانتام یهویی پریدن یکیش ک ب جیمیلش دسرسی دهشتمو تونسم برگردونم ولی یکی دیگش نمیشد هرکاری کردم حتی رمزمم مطمئن بودم درس میزدم ولی پیجمو باز نمیکرد بعد چنروز بعدش ک هی ریست پسوردا زدم یه لینک بهم داد یه ایمل بود باهاش تونسم از طریق گوگل برم تو پیجم ولی نمیشد از اینستا برم الانم دیگ اون لینکه کار نمیکنه و هرچیم میخام یه لینک جدید بگیرم نمیشه میره واسه یه شماره دیگ جالبیشم اینجاس اخرش۴۵ مثل شماره قبلیم ک دیگ دردسرسم نیس جیمیلشم اون جمیل قبلیمه ک دیگ در دسترسم نیس کلن قاطی کردم ایا بنظر شما هک شدم؟

با سلام

ببخشید متاسفانه با توضیحات شما پاسخ درستی به این موضوع نمی توان داد. اگر شماره و ایمیل مربوط به اکانت اینستاگرام شما همان قبلی است به احتمال زیاد هک نشده اید و امکان بازگردانی وجود دارد پس با استفاده از فراموشی رمز عبور آنها را بازگردانید.پریدن اکانت های اینستاگرام ممکن است مربوط به تنظیمات گوشی باشد و موردی ندارد.

موفق باشید

سلام من پسورد پیجما فراموش کردم و بهش دسترسی ندارم اما با پیج دیگه میبینم که پیج قبلیم تعداد fliwing کم و زیاد میشن درحالی که پیج دست من نیست آیا امکال هک شدنش وجود داره؟؟؟؟

با سلام و روز بخیر

کم شدن و زیاد شدن following ها بدلیل فیک بودن فالوور ها ممکن است اتفاق بیفتد و ممکن است شما با نرم افزارهای افزایش فالوور اقدام کره باشید.به همین دلیل می بایستی دکمه فرموشی رمز عبور را زده و رمز خود را بازیابی کنید سپس برای امنیت تایید دو مرحله ای رمز عبور رافعال نمایید تا مشکل برطرف شود

موفق باشید.

سلام .من نمیتونم پیام هایو ک تو اینستا واسم میاد بخونم .اون لحظه میاد ک شخصی اومده دایرکتم ولی وقتی نگاش میکنم هیچ پیامی نیست و پیام های قبلانم حذف شده

با سلام

ممکن است اکانت شما هک شده باشد و یا به اکانت شما دسترسی داشته باشند. حتما رمز مربوط به اکانت خود را تغییر دهید و تایید دو مرحله ای خود را فعال نمایید .در صورت امکان نیز ایمیل و شماره مربوط به اکانت را نیز تغییر دهید. موفق باشید.

سلام ببخشيد من داخل اينستاگرامم هميشه وقتي ميرفتم قسمت دفترچه تلفن ليست كسايي كه داخل گوشيم شمارشون دارم و اينستاگرام دارنو نشون ميداد اما چند روزه ليست خودم نيست و ٦ تا هست كه من تا حالا نداشتم دليلش چيه چرا ليست خودم كه خيليا رو داشتم ديگه نيستن و ٦ تا پيج كه نميشناسم هست ممنون ميشم پاسخ دهيد ؟ آيا ممكنه حك شده باشم؟

با سلام

خیر لیست نمایش داده شده به شما یک لیست پیشنهادی براساس دوستان شما است و موردی ندارد.

موفق باشید.

سلام دوسه روزه توپیجم نمیتونم پستهارو لایک کنم ومینوسه که حساب مسدود ودوباره امتحان کنم ولی دوباره هم که امتحان میکنم باز هم نمیشه میخواستم ببینم مشکل از چیه؟

با سلام

اگر تعداد لایک های شما در روز از حدی زیاد باشد ممکن است سبب مسدودی حساب شود.لطفاً چند روز صبر کرده و مجددا تست نمایید.در صورت فعال نشدن از اینستاگرام درخواست بازشدن اکانت خود را بنمایید.

موفق باشید

سلام ایا این امکان هست که یه نفر دیگه تو پیج یک تفر دیگه استوری گذاشته باشه؟

با سلام

بله در صورت هک پیج امکان این موضوع وجود دارد.

سلام من اکانت اینستامو اومده بودم بیرون ازش ولی الان ک میخوام واردش بشم میزنه ب دلیل اینکه رمز عبور چندبار اشتباه زده شده نمیتونید واردش بشید رویه کد ۶رقمی روی ایمیل ارسال میشه اونو باید وارد کنید ولی من خودم رمز رو اشتباه نزدم کد هم ارسال نمیشه روی ایمیلم دلیلش چیه

با سلام

ممکن است پیج شما هک شده باشد و نام ایمیل مربوط به پیج عوض شده باشد.در اینصورت کد به ایمیل دیگری ارسال می شود.یکبار بازیابی با استفاده از شماره موبایل را تست نمایید.

موفق باشید.

باسلام پیام های دایرکت من دوبار ارسال میشن برام آیا امکان هک اینستا وجود دارد؟

با سلام و عرض روز بخیر

امکان باگ اینستا وجود دارد.لطفاً یکبار از حساب کاربری خود خارج شده مجددا وارد شوید و رمز خود را عوض نمایید و مجددا تست نمایید

موفق باشید.

سلام میخوام دیوایس ها اکتیو رو اکانت اینستامو ببینم راهی هست؟

با سلام

اگر منظورتان امکانی است که در تلگرام وجود دارد مشابه آن طبق اطلاعات ما تا این لحظه در اینستاگرام وجود ندارد.شما می توانید تایید دو مرحله ای را فعال نمایبد تا مجددا کاربران متصل از نو نام کاربری و رمز عبور وارد نمایند.

موفق باشید.

برای من دوروزه پیامک از اینستا و۳تا شماره میادکه حاویه کد هستن مثل زمانیکه دارم اینستا ثبت نام میکنم واز اینستا برام پیامک میاد وکد میده الان دوروزه برا من داره کد ارسال میشه چیکار کنم

با سلام

احتمال دارد که شخصی قصد هک کردن صفحه شما را دارد احتمالا شما هم تایید دو مرحله ای را فعال نموده اید که برایتان پیام می آید یعنی شخصی می خواهد وارد پیج شما شود. تایید دو مرحله ای تا حدود زیادی جلوی هک را می گیرد برای اطمینان رمز عبور و نام کاربری خود را نیز تغییر دهید.

موفق باشید

سلام وقت بخیر…ببخشید کسی که اکانت اینستام رو هک کرده باشه من اگه تغییر رمز هم بدم تا وقتی از اکانتم خارج نشه که بازم دسترسی داره به اکانتم…چجوری از اکانتم خارجش کنم…مث تلگرام که یه گزینه داره همه ی نشست های فعال رو غیر فعال میکنه اینستاگرام همچین امکاناتی نداره‌؟

سلام.وقت شما هم بخیر

در اینستاگرام تایید دو مرحله ای را فعال نمایید : Two Factor Authentication تا از این به بعد کاربران نیاز به ورود رمز ارسال شده به شما را داشته باشند. در اینصورت این افراد دیگر دسترسی ندارند.

موفق باشید

سلام قبلا یکی وارد حساب من شده تو اینستاگرام چون رمزم رو داشته ، میتونم بفهمم کی بوده و یا ازش شکایت کنم ؟؟؟

سلام.روز بخیر

این موضوع را از پلیس فتا می توانید پیگیری بفرمایید.

موفق باشید

سلام خسته نباشید.ببخشیدبرای پیج من مشکلی بوجوداومده واونم اینه که هی ازم کدشش رقمی میخاد(برای تاییدهویت)من پیج دومم هم دادم واسه اونم همین اتفاق افتاده(من دوتاپیجوبهم مرتبط کردم وبینشون جابجامیشم).هی میگه شماره موبایل بزنیدتاکدبیاد.اوایل کدپیامک میشدبه شمارم واسه هردواکانت ولی الان پیامک نمیشه.امکان داره که پیجام هک شده باشن؟درضمن من نمیتونم پیج جدیدتواینستاگرام بزنم نه باشماره،نه باایمیل.ممکنه پیجم هک شده باشه .ممکنه هکرفقط رای سردرآوردن ازاطلاعات شخصیم پیجموهک کرده باشه وشماره تلفن وایمیل تغیرنده؟اصلاپیجام هک شدن یانه؟ممنون میشم جوابموبدیدمن خیلی نگرانم🙏🙏🙏🙏اینم بگم یکی دوبارم پسوردموتغیردادم ولی درست نشدوکدبرای تاییدهویت بازم خواست توروخداجوابموبدید😭😭😭🙏🙏

سلام.روز بخیر

امکان هک روی صفحه شما وجود دارد. با توجه به اینکه دیگر برای شما کد ارسال نمی شود ممکن است شماره موبایل مربوط به پیج عوض شده باشد. در این صورت در صورتی که به پیج دسترسی دارید نام کاربری و رمز عبور خود را سریعاً عوض کنید شماره موبایل و ایمیل مربوط به پیج خود را نیز چک نمایید تا در صورتی که تغییر کرده آنها را نیز تغییر دهید.بعد از آن تایید دو مرحله ای را برای پیج خود فعال نمایید.

موفق باشید

سلام خسته نباشيد ببخشيد از كجا ميتونم بفهمم كسى رو اكانت اينستامه؟

با سلام

در صورت وجود علائم مشکوک روی پیج متوجه این موضوع خواهید شد.کلیه کاربران جهت امنیت بیشتر تایید دو مرحه ای را بر روی پیج خود فعال نمایید.در این حالت در صورتی که شخصی پیج شما را هک کرده باشد مجددا باید وارد شود.

موفق باشید

سلام اگه رمز عبور و داشته باشیم میتونیم ایناستاگرام طرف رو هک کنیم؟؟؟و اینکه ایا براش پیام میره؟؟؟میفهمه؟؟؟

با سلام و روز بخیر

بله در صورتی که تایید دو مرحه ای را فعال نکرده باشد وارد پیج ایشان می شوید در غیر اینصورت برای وی پیامی ارسال می شود. به چه علتی می خواهید پیج شخصی را هک نمایید؟؟!! این کار به هیچ وجه اخلاقی نیست

سلام.من گاهی یعنی به ندرت میبینم که فالوور یا فالویینگ اضافه شده دارم تعداد کم مثلا دوتا سه تا در حالی که مطمئنم درخواستی رو قبول نکردم یا پیج جدیدی رو فالو نکردم.از نشونه های هک شدن فقط همینو دارم.مدت زیادی هم نیست که پسوردمو عوض کردم و یه پسورد با تعداد کاراکتر زیاد و علائم مختلف گذاشتم که جای دیگه هم ازش استفاده نکردم.میخواستم بپرسم این به معنی این هست که پیج من هک شده یا نه؟

با سلام و روز بخیر

اینستاگرام در مورد این موضوع کمی دارای باگ و خطا می باشد و گاهاً اشتباه تعداد را نشان می دهد. برای اطمینان اگر از نرم افزارهای افزایش فالوور استفاده می کنید از آنها خارج شوید.

موفق باشید

سلام،من مي تونم وارد امانت اينجستام بشم اما نميتونم استوري يا پست ديگران را ببينم،و مطمئن هستم يكي دو نفر به من پي ام داده اند اما نمي تونم انها را ببينم،اينترنتم هم مشكلي ندار چون يو تيوب را باز مي كند، ميشه لطفا كمك كنيد؟

با سلام و روز بخیر

لطفاً با اینترنت منزل همچون اینترنت ADSL تست نمایید.در صورتی که مشکل همچنان وجود داشت کش مربوط به اینستاگرام را از روی گوشی خود پاک نمایید.اگر مورد حل نشد مجدداً در همین قسمت پیام دهید.

موفق باشید.

سلام. صفحه اول پیج من امار فالوورها رو نشان نمیده.. حتی اگرچند نفر لایک کنه یا کامنت بزاره فقط نفر اخر مشخصه و یا اینکه باید تمامی پستها تک تک چک بشه که چه کسی کامنت یا لایک جدید گذاشته مشکل از کجاست؟ در ضمن پیج دیگران هم که باز میکنم باز تعداد فالوورها دیده نمیشه!!!

با سلام

اینستاگرام خود را آپدیت نمایید و یا آنرا حذف نموده و مجددا نصب نمایید البته در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر دارید.

موفق باشید.

باسلام چند روز پیش یکی از دوستان نزدیک بنده پیام چرتوپرت فرستاده بود بعد که بهش گفتم سریع گفت پیج منو حک کردن بعد چند دقیقه یهو اکانت خودباخود پاک شد به نظر شما راست میگه حک شده یا حاشا میکنه لطفا راهنمایی کنید

با سلام

بله این امکان برای پیج ایشان وجود دارد.شما در صورتی که می دانید پیج ایشان هک شده اکانت ایشان را بلاک نمایید تا دیگر از سوی ایشان پیامی نداشته باشید.

موفق باشید

سلام من دايركت تمام افرادي كه بلاكشون كردم برام برگشته با اينكه هنوز بلاك هستن علتش چيه؟ امكان داره برا اونا هم دايركت من برگشته باشه؟ چيكار كنم كه برا اونا حذف بشه به صورت قبل برگرده

با سلام

ممکن است در صورت بلاک بودن هم پیامها نشان داده شود اما پیامهای جدید ارسال نمی شود. در حالتی که بخواهید دیگر پیامهای قبلی نشان داده نشوند باید آنها را حذف نمایید.

موفق باشید

سلام دو سه روز پیش اکانت اینستاگرام من یهو خود به خود ناپدید شد چندبارم پسوردشو زدم که وارد بشم ولی گفت پسورد اشتباهه و وقتیم که قرار شد یع پسورد دیگه بفرستع نفرستادع چیکار کنم ؟!

با سلام و روز بخیر

از بازیابی رمز عبور استفاده نمایید و با استفاده از آن جهت بازیابی پیج اقدام کنید.امکان هک وجود دارد.

سلام من تغییر خاصی توی پیجم ندیدم ولی میشه بفهمم که کسی توی پیجم قبلا وارد شده که غیر فعالشون کنم ؟

با سلام

تایید دو مرحله ای را فعال کنید تا کاربران دیگر (در صورت وجود ) نیازمند وارد کردن رمز جدید باشند.

موفق باشید

با سلام چراغ آنلاین اینستاگرام من همش روشنه حتی وقتی آفلاین هستم علت چیه؟؟

با سلام و عرض روز بخیر

یکبار از اینستاگرام خود خارج شوید (حتما sign out کنید) و سپس کش اینستاگرام خود را پاک نمایید و سپس مجدداً با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.اگر موردی بود در خدمتیم.

موفق باشید

سلام خسته نباشید میشه بگید چجوری بفهمیم کسی دیگه و چ نوع مدل گوشی دیگه ای وارد پیج اینستامون شده گفتن توتنظیمات اینستا هست ولی بلدنیستم کجا باید برم ک نوشته باشه همچین مدل گوشی واردشده لطفا جواب بدید ممنونم

با عرض سلام و روز بخیر

اگر برای اکانت اینستاگرام خودتون ایمیل تعریف کرده باشین به محضو ورود با دستگاه جدید براتون اطلاعات ایمیل میشه.

موفق باشید

سلام.پیج من یک پیج خصوصیه اما وقتی پست میذارم تعداد بازدیدهای پست بیشتر از تعداد فالوورهامه.مشکلش چیه؟

با سلام

آیا شما از نرم افزارهای افزایش بازدید استفاده می کنید؟ در صورتی که چنین حالتی وجود دارد هرچه زودتر از آنها خارج شوید. همچنین در مورد تعداد بازدید ها و تعداد فالوورها میزانی خطا و باگ از سوی اینستاگرام وجود دارد اگر این میزان کم است نگران نباشید.

موفق باشید.

سلام چطوری بفهمیم کی اکانت اینستاگرام ما رو هک کرده؟؟ممنون از پاسخگوییتون

با سلام

متاسفانه با دانشی که ما داریم امکان چنین چیزی وجود ندارد مگر با نرم افزارهای تخصصی .اما به عنوان یک نشانه شما می توانید از موارد مشکوک در پیجتون استفاده نمایید.

موفق باشید

سلام ازکجا باید بفهمیم هک شدیم یانه ؟ بااینکه هیچ علائمی از مطلبایی که گذاشتین نیس . دومرحله ایم تاایید کردم امکانش هس کسی هک کرده باشه ما نفهمیم ؟

با سلام

اگر موارد موجود در متن را مشاهده نکرده اید و علائم مشکوکی در پیج خود ندارید با تایید دو مرحله ای نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

موفق باشید

چگونه در خواست ریست پسورد دهیم؟

با سلام

در بخش setting وارد شده در بخش امنیتی گزینه reset password را انتخاب نمایید.درصورتی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید باید با استفاده از شماره موبایل و یا ایمیل خود آنرا بازیابی نمایید.

موفق باشید

باسلام .من توی اینستاگرامم ن دایرکتم کار میکنه ن میتونم فالو کنم و ن لایک کنم و کامنت هم نمیتونم بزارم ….میشه کمک کنید

با سلام

ممکن است بدلیل تعدد لایک یا فالو کردن اینستاگرام شما را به عنوان ربات شناسایی کرده باشد و تا چند روزی فعالیت شما محدود شود.بنابراین چند روزی فعالیت انجام نداده و از اینستاگرام خود خارج و مجددا وارد شوید و تست نمایید.

سلاݥ وقت بخیر ، دوست عزیز من پیجم رو که باز میکنم نوتیفیکیشن جدید برام نمیاد بعضا ، مثلا یجایی کامنت گزاشتم و چند نفر رپلای زدن ، بعد میام تو پیجم میبینم نوتیفیکشین هست ولی روی اون علامت قلب پایین نقطه نیفتاده ، مثل این میمونه که یکی اومده تو پیجم به همه جاش سر زده رفته ، هویت دو عاملی رو فعال کردم و رمز هم عوض کردم ولی بازم این اتفاق میفته ،

با سلام ممنون دوست عزیز

یکبار کاملا از اینستاگرام signout کنید و مجددا وارد شوید همچنین اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. در صورتی که این مورد بود اکانت اینستاگرام خود را از طریق سایت اینستاگرام باز کنید ببینید آیا آنجا هم این اتفاق می افتد یا خیر؟

موفق باشید

سلام من ۲ایمیل از اینستاگرام دریافت کردم که با ۲تا گوشی مختلف سامسونگ خواستم وارد حساب من بشن آیا هک شدم؟

با سلام

اگر در متن آن نوشته شده New Sign In یعنی وارد شده اند.در این صورت به سرعت تایید دو مرحله ای را فعال نمایید و رمز خود را عوش نمایید.

موفق باشید

سلام .واسه من ازطرف فیسبوک لینکی ارسال شده که رمزاینستاموعوض کنم.من پیامو۸ ساعت بعددیدم.این امکان وجودداره که کسی که خواسته منوهک کنه،تونسته باشه تواین ۸ ساعت منوهک کنه؟

با سلام و عرض روز بخیر

این پیام زمانی ظاهر می شود که شخصی قصد تغییر رمز پیج خود را داشته باشد امکان حمله برای پیج شما وجود دارد.در این صورت رمز خود را عوض نمایید و تایید دو مرحله ای را فعال نمایید.

موفق باشید

سلام من امروز رفتم جای نفراتی که دنبال میکنم و چند نفر بودن که من اصلا ااونا رو فالو نکردم یعنی پیجم هک شده یا نه

با سلام

آیا از نرم افزارهای افزایش بازدید یا افزایش فالوور استفاده نموده اید؟در اینصورت حتما آنها را غر فعال نمایبد و رمز خود را عوض نموده و تایید دو مرحله ای را فعال نمایید.

موفق باشید

سلام کسی منو تهدید کرد که اینستامو هک کرده پیامای دایرکتمو داره و عکس های گوشیمو برداشته و منم از ترس فورا اینستامو دلت کردم.الان واقعا نگرانم یعنی همچین چیزی امکان داره؟اینستامو ک حذف اکانت کردم راهی نداره بتونم تشخیص بدم هک شدم یا نه؟؟؟تورو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم

با سلام و عرض خسته نباشید

در صورتی که چنین تهدیدی براتون اتفاق افتاد ازش نشانه بخواهید ببینید چه نشانه ای میتونه ارائه بده که پیج شما رو هک کرده؟ در صورتی که تایید دو مرحله ای رو فعال کنید معمولا مشکلی پیش نمیاد.الان در صورتی که پیج رو حذف کردین خودتون توی اینستا بروید و نام پیجتون رو بزنید.اگر نیاورد یعنی درست حذف شده.

موفق باشید

ببخشید میشه پیجمو رو هک کنن ولی ب جیمیلم پیامی نیاد؟

سلام

معمولا ایمیل ارسال میشه و معمولا هم هکرها بعد از هک ایمیل اکانت را عوض می کنند.

موفق باشید

سلام.ببخشید من رمز ایستامو فراموش کردم بعد تعییر رمز رو ک میزنم .مینویسه برای شماره ۰۹۸×××××۶۰ارسال شد .در حالیکه شمارع ی من اخرش ۴۳میباشد .این ینی چی؟؟/؟؟؟؟؟؟؟//

با سلام

یعنی موقع ساخت اکانت از گوشی دیگری اکتیو اتفاق افتاده است و یا اینکه اکانت شما هک شده و کاربری شماره آنرا تغییر داده.در صورتی که اکانت شما دارای ایمیل است از طریق ایمل بازیابی نمایید.

موفق باشید

سلام. من چند روز پیش متوجه شدم بعضی از چت های دایرکت که چندسال پیش انجام دادم برگشته به قسمت دایرکتم!!! آیا اکانتم هک شده یا ایراد ممکنه از طرف خود اینستاگرام باشه؟

با سلام

معمولا چنین اتفاقاتی نادر اتفاق می افتد.برای اطمینان آنها را مجدد حذف کنید ببینید آیا مجددا پیش میاید یا خیر؟

روز خوش

سلام اقا لطفا خواهش میکنم جوابمو بدین من تو کانتکتام یه سری یعنی ۱۲ تا بیشتر نیس اونم افراد خارجی هستن و ایمیلی که روش اینستا بود نوشته یکه از امریکا وارد ایمیلم شد من پسورد اینستا و ایمیلمو عوض کردم اما باز اون شماره ها میاد برام البته گن رمز دو مرحله ایم فعال بود و هییچ فعالیت مشکوکی تو اینستام ندیدم جز کانتکتام امکانش هست هکم کرده باشن اخه امریکایی منو میخایت چیکار خیلی مهمه کلی اطلاعات شخصیم رو هوایت لطفا ج بدین

با سلام

آیا از نرم افزارهای افزایش فالوور استفاده کرده اید؟ اگر استفاده کرده اید حتما از آنها خارج شوید و رمز خود را تعویض نمایید. در صورتی که حالت مشکوکی نبود موردی ندارد.

موفق باشید

سلام ممنون از اطلاعاتتون….مدتیه اینستا به من اجازه تگ یا فالو یا لایک رو نمیده ولی وقتی پسوردم رو تغییر میدم درست میشه ولی دوباره بعد از یه مدتی به همون روال برمیگرده و مجبورم دوباره رمز عوض کنم چیکار کنم؟ لطفا راهنماییم کنید….تایید دو مرحله ای هم فعاله

با سلام و روز بخیر

تعداد زیاد فالو یا تگ یا لایک در روز شما را به عنوان ربات به اسنستا معرفی می کند در صورتی که چنین کاری می کنید لایک و… را محدود نمایید و مجدد تست نمایید.

اگر اینستامونو هک کردن میتونن به عکسهایه گالری هم دسترسی داشته باشن؟؟؟ممنون اگه جوای یدین

با سلام

خیر نگران نباشید.

سلام هرکاری میکنم وارد پیجم شم.نمیشه.شمارمو میزنم تا رمز بفرسته مینویسه ارسال شد ولی نمیاد.چیکار کنم؟

با سلام و روز بخیر

به رقم های آخر شماره ای که برای آن پیامک ارسال می شود دقت کنید.آیا با شماره شما برابر است؟

سلام. تو دایرکت پیام‌ها پاک میشه. ممکنه هک شده باشم؟

با سلام

آیا این پیامها مربوط به زمانهای خیلی قبل است؟ در صورتی که پیامهای جدید است حتما رمز خود را عوض نموده و تایید دو مرحله ای را فعال نمایید.

سلام,امروز ایمیلی که در اینستاگرام ثبت کرده ام را چک کردم,از طرف اینستاگرام برای من ایمیلی آمده که در تاریخ هفته پیش توسط یک گوشی با برند ال جی و ذکر مدل آن و نام مرکز مخابراتی که آن گوشی از آن به اینستاگرام من وارد شده را نیز ذکر کرده,در صورتیکه من اصلا چنینین گوشی نداشته و نام آن مرکز هم مانند همیشه نیست و غریبه میباشد,لطفا راهنمایی بفرمایید,در ضمن من فورا پسورد اینستاگرام را تغییر دادم, از توجه شما ممنونم,

با سلام

ممکن است مورد هک قرار گرفته باشید.رمز خود را تغییر داده اید و بسیار کار درستی بوده است.حال تنها تایید دو مرحله ای را فعال نمایید تا موردی پیش نیاید. موفق باشید

سلام وقت بخیر من مشکلی برام پیش اومده، لطفا و لطفا شماره تلفن بدید بتونم باهاتون تماس بگیرم

با سلام

لطفاً از طریق ایمیل info@chegoonesara.ir با ما در ارتباط باشید و مشکل خود را بیان نمایید و یا شماره تماس خود را اعلام بفرمایید تا با شما تماس گرفته شود. موفق باشید

سلام من تو دایرکت مکالمه ای که با چند تا از فالورها داشتم الان میرم میبینم الان بجای اسم نوشته شده کاربر اینستاگرام و پیجشون موقعه برام میاد بالا خالی از پست و اسم هست فقط زده کاربر اینستاگرام میشه بگید جریان چی آیا هک شدم یا خیر و اگه هک شده باشم راهکار چیست

با سلام

اینستاگرام خود را پاک نمایید گوشی را ری استارت و مجددا نصب کنید.

موفق باشید

سلام. دیروز پیج دوستم ارور میداد و میگفت:” فید بازخوانی نمیشود” درحالیکه تلگرامش وصل بود! بعدم کلا نمیتونست وارد اینستا بشه، میپرید بیرون! بهش گفتم اینستارو پاک کنه دوباره نصب کنه؛ ولی الان کلا نمیتونه وارد اکانتش بشه! تو پیج اصلیِ من که هردومون همدیگرو فالو میکردیم آیدیش رو که جستجو میکنم پیجش نمیاد ولی دایرکتمون هست و از دایرکت که میرم تو پروفایلش، تعداد فالورا و فالووینگا و پستاش هست و حتی دنبال‌کننده‌های مشترک رو هم نشون میده ولی هیچ کدوم از پستاشو نشون نمیده؛ تو پیج دیگه‌م ،که فقط من دنبالش میکردم، آیدیش تو جستجو میاد ولی انگار منو بلاک کرده! لطفا کمکش کنید خیلی نگرانه!!

با عرض سلام و خسته نباشید

لطفاً یکبار برنامه را از روی گوشی خود حدف نمایید. گوشی خود را ری استارت نمایید.سپس آخرین نسخه اینستاگرام را (اگر اندروید دارید از روی گوگل پلی) دانلود کرده و مجدد نصب نمایید. سپس یک اکانت تست روی اینستا درست کرده و به آن وارد شوید سپس داخل جستجوی آن پیجی که فکر می کنید هک شده را رصد کنید.در صورتی که پیج مورد نظر صحیح است حال به اضافه کردن اکانت بروید و پیج مورد نظر را باز کنید. اگر موردی بود در خدمتیم

برای منم همینه دیگه من ری‌استارت کردم.. حذف کردم .. هرکاری میکنم نصب نمیشه دیگه 😿😿😿چیکارکنم؟؟ گوگل پلی هم زدم از سایت براتو هم رفتم نمیشه اصلا…

سلام . وقت بخیر.

پیغام خطا موقع نصب چیه؟اگر به این روش نصب نمی شود فایل نصبی آن را از یک سایت مطمئن بگیرید و مجددا تست کنید.اگر نشد مجددا همینجا پیغام گذاشته تا مورد بررسی شود.

موفق باشید

سلام ببخشید من میخواهم وارد پیجم بشم میزنه متوجه ورود مشکوک به پیج شما شدیم برای شما کدی ارسال می کنیم که وارد بشوید بعد هیچ کدی به هیچ جا نمیفرستن من هک شدم؟ باید چکار کنم؟

با سلام و عرض روز بخیر

با کامپیوتر و وارد شدن به سایت https://instagram.com نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و سپس به بخش پروفایل رفته و شماره موبایل وارد شده در آنجا را بررسی نمایید.اگر شماره تغییر کرده احتمال هک پیج شما وجود دارد.

موفق باشید

سلام،ببخشید من چند روزه سه چهار نفر ریکوئست منو اکسپت کردن،درحالیکه من اصلا بهشون ریکوئست ندادم.ممکنه هک شده باشم؟؟؟

با سلام

احتمالا در برنامه های افزایش فالوور وارد شده اید حتما از اینگونه برنامه ها خرج شوید و رمز پیج خود را عوض کنید.

موفق باشید

سلام . من اینستاگرامم چند روز قبل ی پیامک هشدار اومد؛ تلاش برای ورود به سیستم٬ شما بودید؟ زدم من نبودم و تغییر رمز دادم٬ حالا بعد سه هفته ٬ دیروز اینستاگرام من صفحه سیاه میشد …خودم حذف نصب زدم و دوباره اومدم نصب کنم ( هرروشی که بگید امتحان کردم) نشد. الان حسابمم سرجاشه …ولي آیا من هک شدم؟؟ چونکه هیچ نصب نمیشه اینستاگرام روی گوشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Sorry. No data so far.

چگونه سرا سرای چگونه های ایرانی است. شما می توانید پاسخ سوالاتی که برایتان در مورد چگونگی انجام کارها و… به وجود آمده است را در این سایت بیابید و بر مبنای آن کار خود را انجام دهید. پس با ما همراه باشید…

Sorry. No data so far.

چطور بفهمیم اینستامون هک شده
چطور بفهمیم اینستامون هک شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *